Diskuze k článku

Zpráva o izraelském vlivu na USA rozpoutává širokou debatu

Příspěvků 38

11.4.2006 4:00

Tak to je přesně ono

Otaznik 195.?.?.?

Už dlouho si lámu hlavu ne s tím zda-li bylo něco takového jako vyvražďování Židů zvané holocaust, ale PROČ něco takového bylo. A vím, že nejsem sám kdo si tuto otázku klade. Kladou si ji i Židé. A je jasné proč na ni nikdo ještě neodpověděl, a proč je odpověď v nedohlednu. O této otázce je totiž prakticky nemožno diskutovat. V okamžiku kdy se do diskuze zapojí i ti, kteří mají argumenty odůvodňující všechny pogromy včetně toho posledního zvaného holocaust, ozve se někdo s tím, že to nahrává antisemitismu a rozviřuje to protižidovské nálady. Ale jak se můžeme dobrat nějaké "pravdy", když se o ní nemůže vést svobodná diskuze? A PROČ se o ní nemůže vést svobodná diskuze? O tom bychom možná už mohli debatovat.
V každém případě na příkladě popsaném v tomto článku lze vidět jak to chodí. V Evropě je tato diskuze zhola nemožná, jak na to správně poukázal iránský prezident a případ karikatur Mohameda, a zdá se, že i svobodou slova proslavené Spojené státy k tomuto stavu směřují. Nebudu už otravovat s nepříjemnou otázkou "proč" a změním ji. Otázka je teda následující: Kam tento stav vede? Nastává ta situace, že Židé se stali "světlem našeho (západního) světa", jak jim slíbil jejich Bůh? A je to dobře nebo špatně? A pro koho?
Ve světle nyní už naprosto zjevné globalizace našeho světa a s pohledem na další silné kultury deroucí se na sluneční světlo a bojující o svůj podíl na zdrojích mě napadá, že v dějinách se mnohdy ukázalo, že tam kde měli Židé možnost se svobodně pohybovat, tam na tom společnost v globále ekonomicky profitovala. I když mnozí by s tím jistě nesouhlasili. Na druhé straně, je otázka zda-li vysoký a vyšší HDP a jeho masivní nikdy nekončící růst je to nejlepší co nás mohlo potkat. Když si vezmu jak obrovské množství lidí žije v Indii a jak málo zdrojů potřebují pro svůj běžný život a jak relativně malé množství lidí v USA a Západní Evropě žije s jak velkými energetickými nároky na svůj každodenní běžný život, tak mi zbývají jen otázky.
Ta nejzávažnější je: proč tu jsme a kam směřujeme, můžeme si cestu zvolit, nebo nám nezbývá jen se tak dívat co se děje?

103146

11.4.2006 5:13

RE: Tak to je přesně ono

eugen 160.?.?.?

Reakce na 103146

jak jim slíbil jejich Bůh?
to je jediny,existujici,spolecny Buh a zide zadneho sveho,separatniho nemaji.

>Ta nejzávažnější je: proč tu jsme a kam směřujeme,
>můžeme si cestu zvolit, nebo nám nezbývá jen se tak dívat
>co se děje?
tu svoji vlastni osobni cestu si urcite zvoliti muzeme a take tak cinime,ovsem do te celospolecenske nema clovek povetsinou co mluviti.

jinak ten nepatricny a nadmerny vliv zidu na zapadni spolecnosti vetsina lidi asi prinejmensim tusi i pred prectenim tohoto clanku jenze za to si sami mohou v prvni rade ti ovlivnovani,nikoliv ti jen situace,blbosti ci jak to kdo chce nazyvati zneuzivajici.

103156

11.4.2006 16:46

RE: Tak to je přesně ono

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 103146

Mate pravdu, kde byli Zide v minulosti byla prosperita. A kdyz odchazeli, zustala padla imperia. Prichazeli pokud to byli pro ne bezpecne zeme vzdy do mocnych zemi se silnou domaci ekonomikou ( nebo slabych zemi s velkym ekonomickym potencialem do budoucna). Dulezita byla hlavne podminka bezpecnosti pro jejich narod, a protoze jsou opravdu mimoradne schopni financnici, tak dokazali udelat ekonomickou a tim i politickou velmoc, prakticky z cehokoliv. Nacas pres financni shopnosti naroda vyvoleneho doslo k jeste vetsi nebyvale prosperite. Jenomze doslo zaroven take ke zmene ekonomicke struktury. Upadku primarnich ekonomickych vyrob, krize a militarizace imperia. Pak byli casto pod tvrdymi represemi byli, i kdyz ta nejuzsi elita jejich naroda vetsinou odesla drive sama doprovolne z hostitelske zeme a tak se represim mohla vyhnout. Vinu na upadku jednoznace ma prijeti "konzumniho stylu" zivota domacim naroda. Bohatstvi probouzi v netusene mire ambice. A jeden zajimavy fakt s pohybem naroda vyvoleneho je uzce spojen pohyb zlata, i kdyz to muze byt nahoda bez jakekoliv souvislosti.

103201

11.4.2006 19:27

RE: Tak to je přesně ono

Vlastimil Čech 213.?.?.?

Reakce na 103201

Tak to je přesně ono. Kde byly v minulosti třeba krysy, tak tam byl dostatek. Když krysy odešly, sýpka byla prázdná. Ty chytřejší a vůdčí krysy odešly dřív.
I když to může být náhoda, kde jsou krysy, tam je dostatek obilí. Důležitou podmínkou pro množství krys je jejich bezpečnost.Množství krys vede k úpadku
původního hospodářství. Krysy nějak dovedou vycítit, kde bude bohatství obilí. S pohybem krysího hejna souvisí i pohyb zásob obilí.

tak nějak to je, pane Bartošek?
To nebylo myšleno ve zlém, vlastně s Vašimi pozorováním skutečnosti souhlasím. Akorát si myslím, že jste zaměnil příčinu a důsledek... ale jinak nic ve zlém...

103214

12.4.2006 0:47

RE: Tak to je přesně ono

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 103214

A nejhure jsou na tom ti, kteri di dovolili rici krysam dost a jednoznacne jim zakazali uzirat. Takovi nakonec splakali nad vydelkem, nebot krysy presvedcili ostatni, ze ti, kdoz krysam nedovoluji beztrestne spasat jejich urodu, jsou ti spatni a je treba je vymytit a vykorenit [oči v sloup]

Dyt mame co chceme, kdyz jsme tak neskutecne blbi, az to buci, tak se nesmime divit, ze veci vypadaji jak vypadaji... [mrknutí jedním okem]

103239

12.4.2006 20:01

RE: Tak to je přesně ono

Vlastimil Čech 213.?.?.?

Reakce na 103239

[chechtot] [chechtot] [chechtot] Zásah !!!! skvělé!!! to se Vám povedlo pane Trodas... ano tak si to myslím také... ale nejsem bohužel tak vtipný...

103298

25.4.2014 19:51

RE: Tak to je přesně ono

výkup lahví10 217.?.?.?

Reakce na 103239

Češi nejsou ani tak blbí, jako vychcaní, podrazáčtí a vlezdoprdelisti.
Vždyť to vidíme dnes a denně. Amerika nás dobře zná a jen využívá těchto vlastností. Není umění někoho vybombardovat útočnými zbraněmi,ale napadat celý svět obrannými zbraněmi a bombami ve jménu humanity, to je bezesporu frajeřina. S těmi krysami je to výstižné. Dokud nechám lupiče,aby mne okrádal je to v pořádku,nedej bože,že se mi to přestane líbit,hned je zle.
Hned je ze mne zloduch, který chce ublížit ubohému zloději.
Víte, je pořád dost těch co vůbec neví ,která bije a ani nechtějí nic vědět, proto je to tak jak to je. Vše je je otázka času,intelektu a odhodlání.

308988

11.4.2006 6:11

1856 v Praze pri zidovskem pohrbu,pronesl rabbin Reichor.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

http://www.apfn.org/apfn/profiteercheck_prima1.jpg
Former World Leaders and Washington Insiders Making Billions in the War on Terrorism-Drivejsi svetovy vedouci ve Washingtonu si sami tvori situaci k vydelavani billiony dolaru na valce proti udajnymu terrorismu.
#1 http://www.apfn.net/audio/carlyle_groupA.MP3 (7.19MB)

#2 http://www.apfn.net/audio/carlyle_groupB.MP3 (6.43MB)

#3 http://www.apfn.net/audio/carlyle_groupC.MP3 (8.45MB)

#4 http://www.apfn.net/audio/carlyle_groupD.MP3 (9.60MB)
Alice Albright, daughter of ex-Secretary of State Madeleine Albright
James Baker III, former United States Secretary of State under George H. W. Bush, Staff member under Ronald Reagan and George W. Bush, Carlyle Senior Counselor
George H. W. Bush, former U.S. President, Senior Advisor to the Carlyle Asia Advisory Board from April 1998 to October 2003.
George W. Bush, current U.S. President. Was appointed in 1990
Paul Desmarais, Chairman of the Power Corporation of Canada
Arthur Levitt, former chairman of the SEC
Karl Otto Pöhl, former president of the Bundesbank
George Soros, international investor and liberal political activist
* Luis Téllez Kuenzler, Mexican economist, former Secretary of Energy under Zedillo administration http://en.wikipedia.org/wiki/Carlyle_Group

What Did Eisenhower Mean When He Warned of a Military Industrial Complex? Take a Look at the Carlyle Group An interview with Dan Briody
http://www.buzzflash.com/interviews/03/06/23_briody.html
MUCH MORE: http://www.apfn.org/apfn/carlyle_group.htm
Krvave dolary;

103158

11.4.2006 6:25

Svědomí si konečně dodalo kuráž,

Vandal 206.?.?.?

alespon´ v případu dvou jmenovaných profesorů. Je třeba dodat, že tito dva pánové nemohli najít vydavatele ani ve své zemi, kdo by tuto "antisemitickou" disertaci uveřejnil, a proto se museli obrátit na britské knižní vydavatelství(jméno mi uniklo), aby se dočkali zveřejnění. Teprve potom si domácí tisk uvědomil, že by měl stále reprezentovat nejsvobodnější tisk na světě, díky čtyřiceti starším pánům (feministky všiměte si:pouze pánská jízda), kteří před dvěstědevatenácti (219) roky podepsali Americkou ústavu, po Magna Charta nejdůležitějším dokumentem moderní civilizace a tím dali do vínku příštím generacím snad to nejdůležitější, ústavou zaručenou svobodu projevu. My Češi se spokojíme s vepřoknedlozelo a vychlazeným Plzenským.
Článek obou autorů při tom nejde ani zdaleka tam, kam by naznačovala historická fakta. Lavanova aféra a útok na americkou lodˇ Liberty nejsou v článku zmíněny. Také vliv Izraele na Americkou zahraniční politiku na Blízkém východě je v tomto článku podán jako podstatný, nikoliv jak by měl být uveden = jako rozhodující.

103159

11.4.2006 9:20

News

Adam 81.?.?.?

Díky za příspěvky, každý víme, že se na světě dějí zvěrstva, ale určitě není vhodné posílat do komentářů zkrvavená těla. Apeluji na Vl.Stw.na odstranění.

103170

11.4.2006 13:19

Jaky je rozdil

Kdo chce vladnout? 89.?.?.?

Ano- jaky je rozdil mezi mohamedany a Zidy.? Obe dve nabozenstvi se neohlizeji na ostatni a chteji, aby svet se jim podridil.
Zide maji ve sve ideologie, ze jsou stvoreni k tomu, aby vladli svetu
a mohamedani kazdou jinou viru pokladaji za chybnou.
V jednom maji ale pravdu, kdyz rikaji ze krestane sice tvrdi, ze se ridi bozimi prikazanimi, ale ve skutecnosti necti manzelstvi a tvrdi svym manzelkam jak je maji radi. Mohamedani nelzou - kdyz chteji mit vice zen, tak jim to Allah dovoluje ale ostatni jsou pokrytci.
Podvody,kradeze,smilstva se vyskytuji zridka u mohamedanu.


103186

12.4.2006 0:17

RE: Jaky je rozdil

zap 65.?.?.?

Reakce na 103186

Rozdil je obrovsky.

Ortodoxni zide jsou lide viry a miru. Od nich zadne nebezpeci nehrozi. Sdileji viru s krestany a muslimy i kdyz v odlisne podobe.

Koho Vy mate na mysli jsou ti bezpaterni, zaprodatelni a proradni, bez moralnich pravidel a ohledu k sobe a ostatnim. A ano, toto 'nenabozenstvi' je v Izraeli a mezi 'svetskymi'(sekularnimi) Zidy nyni v mode. Uci ze vsechna nabozenstvi - beze zbytku, vcetne jejich vlastniho jsou zastarala a skodliva! Odtud pochazi zlo a rozklad, panovani Antikrista.

Samozrejme, lide melkeho charakteru celosvetove se tomuto lehce poddaji. Vysledek vidime. [pláč]

103236

12.4.2006 0:48

Souhlas, zape.

Vodník 62.?.?.?

Reakce na 103236

Orthodoxních židů si velmi vážím (pokud to nejsou fanatici, plivající na kříž). Ruská pravoslavná církev (jmenovitě velmi konservativní metropolita Antonij Chrapovitskij) vybízela k respektu k židovské víře - v protikladu k tolik rozšířenému bludu o "pravoslavném antisemitismu" (ve skutečnosti šlo o židobijství ruské spodiny, luzy, které Církev ostře odsoudila).

Odpadlí židé naopak způsobili valnou měrou ruskou tragédii 20. stol. a plody sionismu, který zaměnil víru v Boha za nacionálfašismus Israelství, jsou tím ovocem, podle nějž je poznáme (cf. Mt 12:33)

103240

12.4.2006 3:44

RE: Souhlas, zape.

zap 65.?.?.?

Reakce na 103240

To je zajimave, p. Vodnik.

Ja jsem se tez z dalsiho cteni Israele shamira docetl o Zidech kteri prestoupili bud na Rimsko-katolickou ci Pravoslavnou viru.
viz: http://www.israelshamir.net/English/hellen.htm

K takovym mam neobycejny obdiv a citim k nim prirozenou lidskou naklonnost. Tak jak je uz u me zvykem [mrknutí jedním okem],nepovazuji nalezitost
k rase tak dulezitou jako k ideologii. Je dobre mit i mezi Zidy pratele!

103248

12.4.2006 10:24

RE: Souhlas, zape.

Esmate esmt (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 103240

Orthodoxní židé jsou vždycky fanatici plivající na kříž pane Vodníku. Nikdo z nich by se u Vás ani vody nenepil. A fanatici jsou nejen ti orthodoxní. Těch pár vyjímek ktere znám, jenom potvrzují toto pravilo. A že jich mám jich v rodině dost. Pár set.

Mezi sebou se moji "čeští rodinní židé" nebaví o ničem jiném než o "smradlavých Češích, co si ani neumí vládnout", v mé německy mluvící "rodině" se baví jenom o "die Christen" a o tom, jak jsou obklopeni "lauter Antisemiten" a jak jsou sami chytří a jak musí být opatrní. Když jednoho hlupáčka nechal ve škole učitel propadnout, byl z něj okamžitě "ein Antisemit" i když ten chudák asi ani nevěděl, že ten hlupáček je žid, jinak by si to snad ani nedovolil.

Děti z "gemischte Ehen" - jak sami říkají (K.H.Frank pozdravuje) - rozdělují už v rodině na "ty naše" a na ty co budou "na Vysočině okopávat brambory". Čili na ty co mají tu správnou genetiku a na ten odpad. Podle toho s nimi i jednají. Otřesné.

Na naivitu mnoha lidí plynoucí z neznalosti skutečností, většinou nereaguji - nemá to smysl. Ale po tom Vašem: "židů si velmi vážím pokud to nejsou..." jsem prostě neodolal.

Mohl by jste mi ev. vysvětlit, na základě jakých fakt, znalostí či zkušeností jste získal Vaše názory? Posoudil jste kriticky výpovědi ideologicky zaměřených médií? Máte nějaké osobní zkušenosti? Nebo na základě toho že - jak se mnoho lidí domnívá - že mají dokonce "jednoho židovského přítele"? Mají ho... pane Vodníku. TI se stýkají jenom mezi sebou a rodinou.

103266

12.4.2006 19:25

RE: Souhlas, zape.

Vodník 62.?.?.?

Reakce na 103266

Osobně jsem se znal s jednou chasidskou židovkou, která na mě udělala ten nejlepší dojem. Zbožnost oceňuju a opravdová zbožnost neplodí nenávist, ani u židů ke Kristu.

103294

18.4.2006 16:23

RE: Souhlas, zape.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 149.?.?.?

Reakce na 103266

Zidia, ktori sa riadia alebo akceptuju colen trochu Talmud - ako VSETCI ortodoxni - sa riadia filozofiou Uebermensch.
v babylonskom Talmude je jedna tretina venovana nadavaniu na gojov (nezidov).

Napr. "Gojovia su menej nez dobytok." a podobne perly.

103715

13.4.2006 11:58

RE: Jaky je rozdil

Brano 87.?.?.?

Reakce na 103236

Len doplním: ľudský život má zmysel len dovtedy, dokedy sa môže opierať o existenciu niečoho vyššieho - Boha, ktorého ľuďom od počiatku sveta zvestovali zakladatelia svetových náboženstiev, ktorí veľmi dobre vedeli čo činia. Ak sú tieto náboženstvá systematicky vykoreňované a do popredia je kladený len človek (ako boh) s jeho stále sa zvyšujúcimi konzumnými požiadavkami, sprevádzanými jeho aroganciou a egoizmom - tak je situácia s nami (všetkými - ani tí najbohatší nemôžu byť toho ušetrení, nech by sa proti tomu snažili zabezpečiť akokoľvek) naozaj zlá. Bez morálky a úcty k Bohu a k svojmu blížnemu (a tým aj k sebe samému) existencia človeka na zemi zostáva už len krátkou epizódou...

103350

16.4.2006 12:19

RE: Jaky je rozdil

johnyx xyng (zavináč) seznam (tečka) cz 147.?.?.?

Reakce na 103350

no kolega ... dovolim si zareagovat na toto "Len doplním: ľudský život má zmysel len dovtedy, dokedy sa môže opierať o existenciu niečoho vyššieho - Boha" ...myslim si, ze moj zivot ma zmysel aj bez toho, aby som opieral o existenciu niecoho "vyssieho" - co btw. este nikto ani nedefinoval

103546

19.4.2006 10:18

RE: Jaky je rozdil

Brano 87.?.?.?

Reakce na 103546

Ak by sa niekomu podarilo Boha definovať (čo je samozrejme holý nezmysel)tak by to znamenalo definitívny koniec všetkého bez možnosti znovuzapočatia vesmírneho cyklu, t.j. pokračovania života vo všeobecnosti. To, že veríte, že váš život je dobrý a uspokojujúci len ako súhrn uspokojovania vašich zmyslov a nimi diktovaných potrieb vám veľmi nezávidím. Dúfam, že si v krátkom čase o bohu utvoríte lepšiu mienku.

103770

11.4.2006 14:25

nee

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Ta zprava ma cca 40 stranek, zbytek tedy dalsich 40 str jsou uzite zdroje, odkazy na citace atp.

103189

11.4.2006 14:40

pokud vím

krysa 84.?.?.?

z literatury a to jakékoli, Židi jsou loajální pouze vůči Izraeli ať už žijí kdekoli!
Z toho pohledu by mohlo být i zajímavé kdo se tak hrne do jaderného útoku na Irán... a proč by mj. plánovaná odvetná opatření byla vůči Izraeli!

Mohlo by být zajímavé uvažovat na téma, o kolik míň problémů by bylo,kdyby Izraele nebylo!

Je totiž logický, že pokud posléze bude jaderná válka, tak Izrael bude příčinou....

Nicméně z toho vyplývá taky další věc:

Až nebude Izrael,nebude příčina k další válce...

Já samozřejmě nemám nic proti lidu Izraele - ale proti jejich vládě.

Ať si tedy vyberou sami!

(Problém je v tom, že oni raděj vezmou celou planetu do pekel....A NETAJÍ SE TÍM!
... no a já zas doufám, že než je to napadne, budem mít o jednu poušť více....)

103190

12.4.2006 3:52

RE: pokud vím

zap 65.?.?.?

Reakce na 103190

.... Židi jsou loajální pouze vůči Izraeli ať už žijí kdekoli!
-----------------------------------------------------------------------
Jste si tim jisty? Muzete to rici spolehlive o vsech? Myslite, ze nejsou mezi nimi lide dobre vule a zdraveho rozumu? Chapu, jejich presentace a vliv na americkou vladu neni zrovna pozitivni, ale neverim, ze je to vse co dela Zidy.

Uvedu Vam priklad opaku: v Kanade zije p. Mel Hurtig, kanadsky nacionalista, vydavatel, zakladatel Narodni strany a aktivista v 'Counsel of Canadians' jinak - etnicky Zid. Kam by jste ho zaradil? A to je jen jeden, ktery mi prisel na mysl...
[smích]

103249

12.4.2006 22:26

RE: pokud vím

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 103249

>Uvedu Vam priklad opaku: v Kanade zije p. Mel Hurtig, kanadsky
>nacionalista, vydavatel, zakladatel Narodni strany a aktivista v
>'Counsel of Canadians' jinak - etnicky Zid. Kam by jste ho
>zaradil? A to je jen jeden, ktery mi prisel na mysl...

Mno, mně by jich přišlo na mysl hned víc. To já znám jednoho, který dokonce konvertoval k Jižním Babtistům, byl po léta funkcionářem Conservative Citizen´s Council (to je takovej "white collar" Ku-Klux-Klan), etnicky jak vystřiženej z karikatur ve Stürmerovi. Potom na něj prasklo, že tam byl nasazenej od Jewish Defamation Ligue. Anebo ten hajzl, který byl fýrerem nacistického spolku a organizoval ten známý nacistický pochod ve Skokie - vyklubal se z něj nakonec synáček z židovské orthodoxní famílie, která se vydávala za těch málo přežívších holokóst. A takoví jsou nasazeni jako uši a oči a provokatéři skoro v každé americké organizaci, která má víc jak tři členy. No, a to se ani nedotýkám těch, kteří o svém správném původu ani nevěděli, žejo, dokud to nějak neprasklo. Tím nemyslím zrovna jen Madlu Korbelovou nebo Honzu Kerryho. Taky jsem znal paní Smithovou z místního entomologického spolku, byla moc milá, šarmantní a soušibl, akorát mi vadilo, že kradla špendlíky. A ta mě jednou poprosila, abych jí vytřídil z nachytanejch motejlů samečky. Můj nechápavý pohled osvětlila tím, že, no přece, ženě naší víry není dovoleno mít styk s neobřezanými samečky (v angličtině "male" znamená samečky i muže - tahle pointa v češtině věřícím uniká).

Hodil jste do placu takovou řečnickou otázku, zda si myslíme, že nejsou mezi nimi lidé dobré vůle a zdravého rozumu. Ale jistě, že jsou. Vyjimečně byli tací i mezi nacisty a komunisty. Jen si myslím, že mezi Židy je jich percentuálně ještě míň.

103304

12.4.2006 23:49

RE: pokud vím

zap 65.?.?.?

Reakce na 103304

Hodil jste do placu takovou řečnickou otázku,....
---------------------------------------------------------------------
Pokousim se toliko o vyvazeny pohled.

Jiste je vice toho co bychom mohli povazovat za negativni pokud jde o zidovske postoje k sirsi spolecnosti nez naopak. Ja vsak zastavam nazor, ze i kdyby tu byl jeden ze sta, ktery by mel kvalitu v nasem druhu chapani, stale stoji za to opatrne posoudit i tech zbyvajicich 99. Obvykle angloamericke rceni o "benefit of doubt" nachazi i zde sve uplatneni. Proste - neunahlujme se.

Jinak neni mym umyslem nahrazovat chybejici 'kemovu' kapacitu. O te se mi ani nemuze zdat. [mrknutí jedním okem]

103312

13.4.2006 3:36

RE: pokud vím

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 103312

Ani ve snu by mne nenapadlo, že byste se pokoušel suplovat za kemo! Myslím si však, že po téměř čtyřicetiletém, očiotvírajícím pozorování židovské aktivity v Americe a ve světě celkem oprávněně generalizuji. Generalizace je někdy užitečný, i když snad ne zcela správný, přístup. Podívejte se jak se u mimořádně arogantních šovinistických Němců vyvinul následkem šedesátileté generalizace, že je to národ nacistických vrahů, tak pěkný Schuldigheitkomplex, že jsou teď tak pokorným národem, že bez reptání lezou Židům při každé příležitosti do prdele jak nikdo předtím v historii lidstva. Nevím, zda by to pracovalo stejně se Židy, ale říkám si, že za pokus by to stálo. [mrknutí jedním okem]

103319

13.4.2006 18:44

RE: pokud vím

zap 216.?.?.?

Reakce na 103319

Docela jste se s temi Nemci trefil....
ale jak chcete kosit travu, kdyz kosa je tupa?
A jak se otupila, trava se stala neuveritelne drzou. [smích]

103382

12.4.2006 4:34

RE: pokud vím

Karel4u 207.?.?.?

Reakce na 103190

Pane Krysa, ackoliv to vypada, ze zide by ten nuklearni utok uvitali, podle prispevku pana Kema si muzeme myslet, ze je to za rohem. Ale, ani zide nejsou idioti a vi, ze nekdy vitr vane od Iranu k Israeli a dychani nezdraveho vzduchu je do formy nedostane.
Theorie je takova. S realistickou vyhruzkou moznosti utoku se Iracane zacnou bat a tlacit na svou vladu aby upustila od od dalsich vyzkumu jejich programu. Mozna, ze ti co svou vladu opravdu nemaji radi si vydaji na namesti a zacnou cinkat klici.
Ale, to je jen velmi nepravdepodobne.
Ovsem, na co bych ja rad upozornil na prispevcich pana Kemy je ta jejich podobnost odam na lehke zenstiny na stenach panskych zachodku. Vzdy jsou psany velmi presvedcive a jen v pripade, ze jmeno je to vasi zeny s vasim telefonnim cislem je muzeme brat vazne.
Schazi jim v te jejich presvedcivosti ta dalsi dimense. Co udela napadeny. Toto je vzdy chybou tech chytrych zidu, nedokazou si predstavit dusledky.
Dostali pres zadecky ve Vietnamu, ted i v Iraqu a myslite si, jak by dopadlo napadeni Iranu.
Pred valkou v Iraqu zkouseli computerove manevry a bohuzel na prvni pokus je vysachoval nejaky plukovnik, museli to vymazat a zacit znova.
Proto si stavaly pogromy. Oni si nedokazali uvedomit, kdy ta nadoba hnevu pretece.
A vzdy pretekla. Tak i nyni, kdyz se dobre podivate kolem sebe se chysta takove odlouceni. Prave takove bojovne reci delaji pratelstvi nebezpecne. S cenou benzinu a celkove celou ekonomii nachazejici se v hajzlu nikomu se do boje nechce.

103250

11.4.2006 19:23

Izrael na hanbě

Prdelka 195.?.?.?

Bohužel Izrael se za poslední roky svojí politikou
proti Palestincům natolik zdiskreditoval, že mu již
nezbylo, než se zuby nehty držet svých soukmenovců
v USA.A právě tato nekritická podpora USA pro Izrael
je po zásluze popsána v práci zmíněných autorů.
Nakonec přeci jenom někdo řekne, že "král je nahý".
Lhát a podvádět se nechá hodně dlouho, ale v případě
Izraele se celá záležitost dostala za horizont
světové snesitelnosti a z Izraele se stal "infekční
vřed" světové politiky.
Myslím, že bude v brzké době vyoperován a to vojenskou
mezinárodní silou.Dokonce i USA se "dohodnou"!
Jiná možnost ani není.
Kdo si dělá obavy, že Izrael anebo Irán "něco" rozpoutá
bude zklamán.
Z Hamásem je dohoda dost nepravděpodobná a militatní
názory druhé strany jsou také dostatečně známy.

103213

11.4.2006 23:09

Sálus:

Pan Johanes 217.?.?.?

Nahoře sedí Velkej Žid a tahá za drátky ...

103229

12.4.2006 1:41

RE: Sálus:

Prdelka 83.?.?.?

Reakce na 103229

Jo kdyby to byl Velký Žid a byl alespoň trochu
osvícený.
Jenomže se jedná o nějakého "úchyla".

103243

12.4.2006 0:07

Je obdivuhodne a posilujici

zap 65.?.?.?

videt nekoho vyjadrit nesouhlas a to i vstric moznym nasledkum. Mluvit pravdu a jednat podle sveho svedomi je vysada a povinnost akademiku. Lidi kteri jsou moralnim svetlem a podporou kazde spolecnosti. Jsou to lide vzacneho charakteru, protoze vedi co je jejich povinnost a strach o vlastni byti je jim na druhem miste. [smích]

103235

12.4.2006 8:38

Jaky je rozdil

Sova 89.?.?.?

Rozdil mezi nabozenstvim Zidu,Arabu a krestanu je predevsim v tom, ktere hnuti je fundamentalni. Zide, at ziji kdekoliv a pristehuji se kamkoliv tak se nikdy nevzdaji sve ideologie, zatimco znacna cast Arabu se prizpusobi ostatni komunite,V tom je prave to nebezpeci tech, kteri nemaji vztah ke sve nove vlasti, ale v teto zemi se neustale chteji odlisovat.V takovem pripade at byli Zide v cele bolsevistickeho rezimu v SSSR nebo i u nas, vzdy se seskupovali se svymi pravovernymi a navzajem se podporovali.To je sice pekna vlastnost, ovsem ne vztahu k tem, se kterymi ziji.Nejvice prizpusobivi jsou tedy krestane pro ktere je nova vlast jejich vlastni a neohlizi se na nejake skupiny v jinych zemich.
Na druhe strane v tom tkvi uspech Zidu ve vsech zemich - ovsem pak je otazkou, jak se vlastne integruji a jak haji zajmy naroda, se kterym ziji ve spolecnem state.

103258

12.4.2006 12:23

V dobe kdy sami nebyli ve vladach Ruska a USA,tak vrazdili,jak cary ,tak presidenty USA

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Je ,dobre vedet ,kdo je ,kdo ,z tech ,tak zvanych "americkych politiku".

Colin Powell- Statni sekretar,byvaly clen generalniho stabu,puvodem s Jamaiky, ma v rodine zidovskeho otce,vetsinou vyrustal v zidovskem prostredi v New Yorku ,mluvi zidovsky,od sameho zacatku byl pro sankce a valku s Irakem.
Richard Perle-poradce presidenta Bushe v otazce zidovske bezpecnostni kampane a clen obrany USA v Pentagonu, podezrely ze spionaze pro Israel,v roce 1970 byl vyhozen z NSA ,kdyz predal Israelskemu velvyslanectvi tajne dokumenty,pozdeji,odmenen zamestnanim v zidovske firme Soltam.
Paul Wolfowitz,dnes banker svetove banky,pred tim,co by zastupce sekretare pro obranu USA,poradce v zahranicnich otazkach ve veci zidovske pro presidenta Bushe,pritel agenta Israelu Richarda Perle,dobre vztahy s armadou Israelu.
Robert Satloff- US narodni bezpecnostni poradce,rovnez byl Israelem poveren akci"think tank",clen Washingtonskeho institutu pro Blizky Vychod, to same ,co Martin Indyk.
Dov Zekheim-podsekretar obrany,rovnez poradce Bushe v zidovskych zahranicnich otazkach,drzi Israelske statni obcanstvi.
Douglas Freith- rovnez ,podsekretar obrany USA,poradce Pentagonu,,pritel Perle-ho,kde mu slouzil ve specialni skupine,pro Israel ,provadi kampan proti Arabum,blizke styky s extrimnimi skupinami v USA,napada i zidy ,jez nesouhalsi s nim,ridi pravnickou firmu,ktera ma zastoupeni v Israelu, kde zastupuji jen veci zidu a jejich politiky spojene se zajmy zbrojniho prumyslu Israelu jejiz je representantem.
Elliott Abrams- poradce Narodni Bezpecnosti ,USA,drive byl assistentem statniho sekretare pro Latinskoamericke zeme, hral dulezitou roli v kontra skandalu v dovozu zbrani pro Irak,ma prsty i v bojich v Nikaraqua ,je jeden z nejvetsich pro israelskych clenu byvale Reganovi vlady.
To je jen mala ukazka ,z tristrankoveho dokumentu,kdo ,je kdo v americke,tezko,to nazvat americkou,spise ,zidovske politice USA,vsech 27 clenu blizkych CBushovi ,jsou zide-zionisti-chazari, jez se stridaji ,ale jejich mista neobsadi nikdo ,kdo neni zid.
Proto Arial Sheron ,verejne vyhlasil i v narodnim vysilani Israelu,dne 3 Octobra-rijna,2001 toto:V kazdem case ,kdyz neco delame,tak padne otazka,Amerika udela tohle a nebo tamhleto....Ja chci Vam rici neco,velice jasne: Zadne starosti s Amerikou a jejich tlakem na Israel. My ,zide,kontrolujem Ameriku a Americane to dobre vedi."

Jestlize je neco spatne na tak zvane "Americke politice",tak je to dilo ,jen a jen zidu a ne nikoho jineho.Ti ,jsou zotpovedni ,za tak zvanou americkou zahranicni politiku a za vsechny ty valky ,vedene ve jmenu Ameriky.

103276

14.4.2006 0:44

Cely clanok je len zaciatok .

Stehno 69.?.?.?

Tito pani profesori neboli vobec ostri a neboli ani prehnane kriticki. Vonkoncom sa ich praca neda oznacit ako antisemiticka. Aspon nie so zdravym rozumom.Nie su to vsak len tito dvaja pani, co vysli so svojou kozou na trh.Spomeniem len pana profesora Stevena E. Jonesa, ktory sa tiez nehodi tej bande do kseftu. Pan prezident Putin by tiez mohol rozpravat o priatelskych vstahoch s tou nenasytnou svolocou. Myslim si ze dost osvietenych zidov si uvedomuje nebezpecie, co hrozi od vacsinovej populacie pri prekonani kritickeho mnozstva informacii.Napriklad pan Noam Chomsky,pan Henry Makov. Su vsak zamotani vo svojom liberalizme natolko, az nechapu , ze pri prekroceni prahu neunosnosti sa bude naozaj rubat les a triesok budu hory. To ohromne mnozstvo negativnych informacii o zidoch a ich vplyve sa v dnesnej dobe uz neda udrzat ani klamstvom ani nasilim. Snad uz maju ludia dost rozumu a nedaju sa znova zatiahnut do nejakeho nezmyselneho konfliktu v zaujme horemenovanych, ale naopak napravia raz a navzdy svoje vstahy.Mozno to len vidim cierne, nemajte ma za genocidneho sialenca Zial situacia vyzera neriesitelne bez pouzitia nie prave milych metod.V zaujme zdraveho rozumu a prezitia.
S uctou Viktor

103395

14.4.2006 7:37

Amerika ma problem,ktery roste ze dne na den.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

(Prispevek zrusen pro opetne pouziti anglictiny. E.)

103408

16.4.2006 5:31

Neco maleho k tematu

Otaznik 195.?.?.?

z doslovu Pavla Barši ke knize Normana G. Finkelsteina: Průmysl Holocaustu
zde http://www.dokoran.cz/ukazky/1142932735.pdf
Stojí za to si to přečíst a myslím i celou knihu.

103538

17.4.2006 3:56

Celosvetove lobby,jako predzvest ,Jedne Svetove Vlady,jez uz ted je v cinnosti a nebo ne?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

http://www.middleeast.org/pictures/aipac1.jpg
The American Israel Public Affairs Committee (AIPAC) is the lead organization lobbying for Israel on Capitol Hill in Washington
Americko-Israelske predstavenstvo ve verejnych zajmech vede ,tak zvane lobby-prednost-predevsim vse pro Israel v Capitol Hill ve Washingtonu.
jak muze mit 2% americke populace takovy vliv ve vedeni valdy Americkeho lidu,kde je tech zbyvajicich 98% obyvatelstva,jak je mozne ,ze v te demokracii maji 2% vice rozhodovani ,nez tech 98%.
Mame Velikonoce,takze ctu jak president Bush srdecne blahopreje,ne k Velikonocum,ale zidovskemu Passover,to je bUsh ,nedivte se jeho minulost je rovnez zidovska,vis,zidovsky, namornicky kalendar.
V Rusku,president Putin pronesl pozdrav k zidovskemu Passover a slibil jim boj proti antisemitismu.
Rovnez ,kolik zidovske ,tak zvanych jejich v Rusku,oproti pravoslavnym obcanum?
jak je to s celosvetovou populaci,kdyz zide,tak zvani,zaujimaji 0.8% v poctu vsech obyvatel teto zeme,proc takova pozornost v ramci spravedlnosti a demokracie k tem 0.8% oproti tem 99.2% obyvatel tohoto sveta,to neni jen zidovske "lobby" v Americe ,to je celosvetove zidovske "lobby".
Vzdy jsem cetl ,ze demokracie se zaklada na vetsine hlasu,ze to je hlas lidu,ze by 0.2% byl hlas lidu,tak ,jak nam politici predvadeji,jak Bush ,tak Putin a samozrejme po jejich blahoprani se okamzite pridali ostatni demokraticky vudcove,jez v koutku cekali,az se vyslovi elita.
Jsou vudcove ,tak zvaneho krestanskeho sveta ,vubec ve sluzbach krestanu?
Jak je to s Vatikanem ,krestanskym dnesnim centrem,co papez rika v ramci zidovskeho "lobby"[vyplazený jazyk]ope Benedict XVI endorsed Israel’s right to exist as well as Palestinian statehood hopes.
Prakticky svou reci napomaha legalisovat zidovskou kradez palestinskeho uzemi.To je take dobry priklad pro krestanske Palestince ,co jsou uz vrazdeni tolik desitek roku,pod dohledem ,mezinarodniho soudu,Amnesty International,Spojenych Narodu a vsech ostatnich humanitarnich spolecnosti a kostelu a vericich ,na co?
Knez v Polsku se musel omluvit ,za to ,co rekl do radia Maria-We did not mean to hurt anyone’s feelings,” said Tadeusz Rydzyk of the statements made on Radio Maryja in which a commentator called demands for land restitution for Polish Jews a “Holocaust business” and said Jewish groups sought bribes in the early 1990s in exchange for Jewish support for Poland’s entry into NATO.
Skracene rekl,ze vsup Polska do NATA byl rovnez "lobby",tak ,jak ve vsemocne Americe.
Nakonec ,zprava z Cech,kde se rika toto:The Ministry of Culture lists more than 7,000 items in its gallery collections that the Nazis stole from their original owners. Ministerstvo kultury bude vracet ,tak zvany ukradene obrazy "puvodnim majitelum",zajimave svym zpusobem ,ze vynalez zidu-komunismus,ze zde take komunisti nevraci ,co nakradli u nekomunistu,mnozi komunisti -zide,spalenim archivu ministrestva vnitra se takto pojistili do budoucna,aby je nikdo nemohl zalovat.
V celku ,dojdete k nazoru,ze uz neni ,politika vychod ,zapad,ale jen a jen zidovske "lobby"-...Kráceno (Editor)

103591

Příspěvků: 38

11.04. 04:00 Otaznik  Tak to je přesně ono
11.04. 05:13 eugen  RE: Tak to je přesně ono
11.04. 16:46 Rene Bartosek  RE: Tak to je přesně ono
11.04. 19:27 Vlastimil Čech  RE: Tak to je přesně ono
12.04. 00:47 trodas  RE: Tak to je přesně ono
12.04. 20:01 Vlastimil Čech  RE: Tak to je přesně ono
25.04. 19:51 výkup lahví10  RE: Tak to je přesně ono
11.04. 06:11 Robert Nohejl  1856 v Praze pri zidovskem pohrbu,pronesl rabbin Reichor.
11.04. 06:25 Vandal  Svědomí si konečně dodalo kuráž,
11.04. 09:20 Adam  News
11.04. 13:19 Kdo chce vladnout?  Jaky je rozdil
12.04. 00:17 zap  RE: Jaky je rozdil
12.04. 00:48 Vodník  Souhlas, zape.
12.04. 03:44 zap  RE: Souhlas, zape.
12.04. 10:24 Esmate  RE: Souhlas, zape.
12.04. 19:25 Vodník  RE: Souhlas, zape.
18.04. 16:23  RE: Souhlas, zape.
13.04. 11:58 Brano  RE: Jaky je rozdil
16.04. 12:19 johnyx  RE: Jaky je rozdil
19.04. 10:18 Brano  RE: Jaky je rozdil
11.04. 14:25  nee
11.04. 14:40 krysa  pokud vím
12.04. 03:52 zap  RE: pokud vím
12.04. 22:26 Jiří Táborský  RE: pokud vím
12.04. 23:49 zap  RE: pokud vím
13.04. 03:36 Jiří Táborský  RE: pokud vím
13.04. 18:44 zap  RE: pokud vím
12.04. 04:34 Karel4u  RE: pokud vím
11.04. 19:23 Prdelka  Izrael na hanbě
11.04. 23:09 Pan Johanes  Sálus:
12.04. 01:41 Prdelka  RE: Sálus:
12.04. 00:07 zap  Je obdivuhodne a posilujici
12.04. 08:38 Sova  Jaky je rozdil
12.04. 12:23 Robert Nohejl  V dobe kdy sami nebyli ve vladach Ruska a USA,tak vrazdili,jak cary ,tak presidenty USA
14.04. 00:44 Stehno  Cely clanok je len zaciatok .
14.04. 07:37 Robert Nohejl  Amerika ma problem,ktery roste ze dne na den.
16.04. 05:31 Otaznik  Neco maleho k tematu
17.04. 03:56 Robert Nohejl  Celosvetove lobby,jako predzvest ,Jedne Svetove Vlady,jez uz ted je v cinnosti a nebo ne?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

39

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 81 čtenářů částkou 11 672 korun, což je 39 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 1

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 0

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Měnové kurzy

USD
23,09 Kč
Euro
25,58 Kč
Libra
29,94 Kč
Kanadský dolar
17,48 Kč
Australský dolar
15,75 Kč
Švýcarský frank
23,37 Kč
100 japonských jenů
21,26 Kč
Čínský juan
3,29 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,62 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,21 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 975,15 Kč
1 unce stříbra
393,18 Kč
Bitcoin
194 289,47 Kč

Poslední aktualizace: 18.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 736