Diskuze k článku

Švýcarsko stále blíž k pověstnému 1984

Příspěvků 47

29.3.2006 15:34

Brrrr, a to se mi zdalo Svycarsko jednou z normalnich EU zemi...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

...a ted tohle! [překvapení]
To okopirovani z emeriky, ne? Tam maji nastesti tech udani tolik, ze je ani neprosetruji... Fakt uzasne - hrrr, vsichni jsou rasisti. Nema treba nahodu stat chranit sve obcany a ne neustale vymyslet, jak je bude postihovat ja JEJICH penize? [zmaten] [zmaten] [zmaten]

100966

29.3.2006 16:17

RE: Brrrr, a to se mi zdalo Svycarsko jednou z normalnich EU zemi...

google 84.?.?.?

Reakce na 100966

nevidim v tom ani najmensi problem. treba ich bit vlastnou zbranou.

Zvláště účinně budou moci projekt využít anonymní, ale o to zuřivější bojovníci proti rasismu. Nebude-li se jim zdát chování jejich souseda nebo známého, tzn. budou jej podezřívat jako zakukleného rasistu, nebude nic jednoduššího než ho udat, i s popisem jeho ideozločinu, resp. rasistického činu.

ak to je skutocne tak, ako to p.Kral popisuje, treba anonymne udavat politikov, ktori to cele spiskali, Frau Doris Angst a ostatnych aktivistov zamestnanych v Organizacii, shabesovskych novinarskych poskokov, ktori povedia v tv/radiu, alebo napisu v novinach cokolvek na adresu napr. palestincov, alebo budu reportovat o zvysenej kriminalite vo Svajciarsku, zasluhou "vychodoeuropanov".
diskriminacia celej casti kontinentu, by mala vyniest aspon 10 rokov na tvrdo.

Úřady provedou vyšetřování

vsetci schwytzer policajti, budu musiet vysetrovat den a noc, sedem dni v tyzdni, anonymne udania.
kazdy a jeden anti-aktivista, bude denne podavat 2-3 anonymne, trestne oznamenia za rasizmus, az kym sa tato antirasisticka zidovska saskaren, za peniaze svajciarskych danovych poplatnikov, nezruti sama do seba, na nedostatok penazi, ludskych zdrojov a energie.

100974

29.3.2006 15:59

Neskutečný

Michal_ACS michal (tečka) acs (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Asi to bude znít hloupě ta otázka, ale ještě se radši zeptám... to je všechno pravda?!? [zmaten] já totiž tomuhle nemůžu vůbec uvěřit..
Ktomu nemám slov, pokud bych si jako majitel domu třeba nenastěhoval romskou rodinu, protože bych se bál toho, že mi nebudou platit, tak mě můžou udat jakožto rasistu a já budu vyšetřován [překvapení] můj ty bože... (nejsem věřící [velký smích] )

100971

29.3.2006 16:36

RE: Neskutečný

Honza777 213.?.?.?

Reakce na 100971

Všiml jsem si, že tzv. nevěřící se stále něčemu diví [velký smích]
Co to mají za podivnou víru v sobě? Víru, která způsobuje jen zmatek a chaos v hlavách, rozčarování a děs v očích ?

100975

2.4.2006 13:17

RE: Neskutečný

Mařatka 88.?.?.?

Reakce na 100971

Je to pravda. viz třeba stránky oficiálního serveru švýcarského ministerstva vnitra:

http://www.edi.admin.ch/dokumentation/medienmitteilungen/a01319/010822-Rassismuskonferenz-e.pdf?PHPSESSID=ebcf4c4ff4

101688

29.3.2006 17:43

To je pěkná pitomost

Moritz 84.?.?.?

Zase, s prominutím nic než kecy. Já jsem tady ve Švajcu o nic takového nezakopl. A to si troufám tvrdit, že jako občan i politicky činný bych to mohl vědět.

100984

29.3.2006 18:50

RE: To je pěkná pitomost

Pavel Bočan meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 86.?.?.?

Reakce na 100984

Mě to také překvapuje, moc tomu nevěřím. [zmaten]

101001

29.3.2006 23:40

RE: To je pěkná pitomost - bohužel skutečná pane Moritzi

Esmate esmt (zavináč) centrum (tečka) cz 83.?.?.?

Reakce na 100984

Švýcar pan Moritz všechno ví, všechno zná a co neví jsou kecy. On o nic tedy nezakopl a troufá si tvrdit, že (tedy u něj ve Švajcu) jako občan i politicky činný atd. adt. Prostě je to expert na "Švajc".

Zajisté se rád poučí a panu Královi se omluví, zde výňatek z originálu - snad pan Moritz umí i německy:

Datenbank der Eidg. Kommission gegen Rassismus zeigt Gerichtspraxis zur Rassismus-Strafnorm auf.

Die von der Eidg. Kommission gegen Rassismus (EKR) auf ihrer Website www.ekr-cfr.ch aufgeschaltete Datenbank zeigt die kantonale und bundesgerichtliche Praxis zu Art. 261bis StGB auf. Die Benutzerinnen und Benutzer können einzelne Urteile ansehen und nach Tatmitteln, Täter- und Opfergruppen sowie nach weiteren Kriterien suchen.

Die Datenbank bietet dem allgemein interessierten Publikum und juristischen Fachpersonen die Möglichkeit, gezielt nach Einzelfällen zu suchen und sich einen Überblick über den Stand der gerichtlichen Praxis zu verschaffen. Mit dieser Datenbank, die mit Einverständnis aller zuständigen Gerichte und Justizbehörden erstellt wurde, unternimmt die Eidg. Kommission ein grossangelegtes Monitoring.

Bei Art. 261bis StGB handelt es sich um ein Offizialdelikt. Das bedeutet, dass jede Person einen Vorfall, der in der Öffentlichkeit geschehen ist und den sie als Verstoss gegen die Bestimmung empfindet, bei der nächsten Polizeistelle oder Untersuchungsbehörde melden kann. Die Behörden sind verpflichtet, den Sachverhalt zu prüfen und, falls er als genügend erhärtet angesehen wird, eine Strafverfolgung einzuleiten.

Unter den Tätergruppen finden sich Medienschaffende, Jugendliche, Rechtsextreme, unter den Opfergruppen Jüdinnen und Juden, Menschen dunkler Hautfarbe sowie Ausländerinnen und Ausländer auf Grund ihrer Herkunft. Am häufigsten wurden die rassendiskriminierenden Taten in schriftlicher Form begangen, aber auch verbale Beschimpfungen kamen vor.

EIDGENÖSSISCHE KOMMISSION GEGEN RASSISMUS
Für Anfragen der Medien:
Doris Angst, Leiterin des Sekretariats der EKR Tel. direkt 031 324 12 83 e-mail: doris.angst@gs-edi.admin.ch

101085

30.3.2006 1:41

RE: To je pěkná pitomost - bohužel skutečná pane Moritzi

google 84.?.?.?

Reakce na 101085

no, musim povedat, po precitani vrcholne nudneho materialu na http://www.ekr-cfr.ch/, ze to nie je take horuce, ako to pan Kral usil.
ta komisia proti rasizmu funguje uz 1o rokov, takze ziadna novota.
je to skor typicka saskarina niekolkych vychcanych aktivistov, ktori si nevedia zarobit na chlieb svoj kazdodenny inac, nez parazitovanim na zblbnutej väcsine.
a v tomto pripade, sa jedna o zblbnutych svajciarskych platicov dani, ktori si svojich straznych psov "radi" zaplatia.
oni im za odmenu, nakopu do zadku, alebo im vystroja pekny proces, pred kantonalnymi sudmi, za ich vlastne peniaze, ak by sa niekedy opovazili spochybnit azylovu prax, ktora im doplavila do zeme napr. kosovskych intelektualov, so vsetkymi, nechvalne znamymi vedlajsimi priznakmi.
sledovanie diskusii o tych vedlajsich priznakoch, spojene s nasledujucim trestom, je ulohou pani Angst, ktorej povod, sa len uplnou nahodou odvadza od jednej fanatickej, nabozenskej sekty, s mafistickou strukturou, s korenmi na Blizkom vychode a kodexom, spisanym v obsiaznom zväzku niekolkych hrubych knih, zvanych talmud.
takze nic nove pod slnkom.

101089

30.3.2006 1:39

RE: To je pěkná pitomost

fooggyy 213.?.?.?

Reakce na 100984

Já jsem tady v Čechách a taky nevím, kde mají nejlevnější banány. Proč asi ? Protože je nejím.

101088

2.4.2006 13:24

RE: To je pěkná pitomost

Mařatka 88.?.?.?

Reakce na 100984

Také jsem tomu nechtěl věřit, pak jsem se ale mrknul na oficiální server federálního ministerstva vnitřních záležitostí švýcarského spříseženectví, který je na adrese http://www.edi.admin.ch a nestačil jsem valit oči. Ten článek je bohužel zcela pravdivý a Frau Doris Angst skutečně existuje a je hlavou of the Secretariat of the Federal Commission against Racism.

101689

29.3.2006 18:40

Nevim presne, co je zamerem pisatele

zap 216.?.?.?

ale jestli to mysli tak, jak pise je na nestesti pro nej na vedlejsi koleji.
Rasismus (ne 'vyberove' pro urcity druh lidi, ale vseobecne) zasluhuje byt rozsekan na nudle a siritele by meli dostat povinne skoleni v lidskosti a v toleranci.

Je to k memu zarmouceni a asi i k memu vyvedeni se z idealismu ("learning all the time", jak rikal komik Benny Hill), ze prvnim atributem ktereho si vsimnu pri otevreni jakekoli nacionalisticke ci narodne-socialisticke stranky je - rasizmus. Timto si kazde takove hnuti odejima nejen duveryhodnost, ale A TO HLAVNE, dela z potencionalnich priznivcu nepratele. Je treba si uvedomit, ze novymi pomery ve svete netrpi jen urcita rasa, ale vsichni bez rozdilu!

Kondenzovane receno - rasizmus je stupidita na entou. [cool]

100999

29.3.2006 22:51

RE: Nevim presne, co je zamerem pisatele

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 100999

Souhlasím s vámi že rasismus je hnus a věřím že drtivá většina lidí zde by s tím souhlasila. Ovšem dnešní režimi se pod záminkou rasismu snaží potlačovat cokoli co je protirežimní.

Až na to co tvrdíte o nacionalistech. Je fakt že neonacisti jsou rasističtí, ovšem nacionalisté nemají s rasismem nic společného, právě naopak. Já jsem prošel bezpočet nacionalistických stránek a prakticky jsem tam na rasismus nenarazil.

101080

29.3.2006 22:57

RE: Nevim presne, co je zamerem pisatele

Honza777 213.?.?.?

Reakce na 101080

Já jsem prošel bezpočet >nacionalistických stránek a prakticky jsem tam na rasismus >nenarazil.

Zorbo, bacha ! Nacionalismus = ideologie = lež = zlo

"Mějte se na pozoru před falešnými proroky, kteří k vám přicházejí v ovčím rouchu, ale uvnitř jsou draví vlci.

101081

30.3.2006 2:56

RE: Nevim presne, co je zamerem pisatele

zap 70.?.?.?

Reakce na 101081

Verim, ze pan Zorba to mysli uprimne a ani trochu ne jinak nez pro ochranu sveho vlastniho naroda, za cez by jsme mu meli byt vdecni.
Pripominam si jednu pisnicku ceskych narodnich socialistu, kterou ochotne kooptovali komuniste:
"......a to ze jsem Republikan, znamena ze kazni zvykam,
do rady, k sobe bliz, praporecky vys!" [smích]

101093

30.3.2006 7:50

RE: Nevim presne, co je zamerem pisatele

Honza777 213.?.?.?

Reakce na 101093

Jo, jo, "písně"... Nelze si nevšimnout, že každá ideologie, každé velké vyprávění o hovnu, doprovázejí písně. Obsah jejich úderných textů vypovídá o mnohém. Slovo má úžasnou moc.

101105

2.4.2006 20:52

RE: Nevim presne, co je zamerem pisatele

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 101093

>Verim, ze pan Zorba to mysli uprimne a ani trochu ne jinak nez
>pro ochranu sveho vlastniho naroda, za cez by jsme mu meli byt
>vdecni.

Dík za uznání

>Pripominam si jednu pisnicku ceskych narodnich socialistu, kterou
>ochotne kooptovali komuniste:

>"......a to ze jsem Republikan, znamena ze kazni zvykam,
> do rady, k sobe bliz, praporecky vys!" [smích]

Já mám nejraději tu sokolskou: "Lví silou vzletem sokolím, kupředu kráčejme!"

101758

2.4.2006 20:53

RE: Nevim presne, co je zamerem pisatele

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 101758

>Já mám nejraději tu sokolskou: "Lví silou vzletem sokolím,
>kupředu kráčejme!"

A samozřejmě řadu dalších.

101759

2.4.2006 20:33

RE: Nevim presne, co je zamerem pisatele

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 101081

S tím nesouhlasím. Já považuju náš nacionalismus za dobro, za pozitivní ideologii. A zdaleka nejsem sám.

101755

30.3.2006 2:50

RE: Nevim presne, co je zamerem pisatele

zap 70.?.?.?

Reakce na 101080

S prvni casti Vasi reakce souhlasim. Skutecne ti 'cerni vzadu' vymysleji vsechno mozne, aby ztlumili kazdy dissent primo v zarodku. Vseho lze pouzit pro 'dobry stat', jak kdysi zpival Karel Kryl.

S tou druhou to ale neni tak jasne. V prvni rade diskuze by mohla byt o tom, co jsou 'nacionalisticke' a co jsou 'narorodne socialisticke' popripade 'neonacisticke' stranky. Doporucuji se podivat na americke stranky toho druhu a prvni co Vam padne do oci bude rec o 'Aryan nation' a 'Aryan race' a o tom, jak musime bojovat za rasovou cistotu. Pripomina mi to dobu, kdy velci-mali Cesi se domnivali, ze jsou spickou bile kultury a dokonce i Jihoevropane pro ne byli 'spinavi cikani'. Slysel jsem na toto tema habadej a pripadalo mi to vzdy ignorantske a smesne. To je cesky receno bullshit a na to vubec nemam chut.

Takze verte mi, je to tak, nacionalismus se casto ztotoznuje s rasismem. Jak by jste take chtel jinak byt nacionalistou, kdyby jste nepovysoval svuj druh nad jine. To asi ani neni dost dobre mozne. Snad nejaky pokus o soucinnost narodne-socialistickych hnuti by mel smysl, kdyby byl provaden v mezinarodni koordinaci, ale obavam se, ze historicke 'okno prilezitosti' pro to jiz minulo. Mame vsude 'nezadoucich pristehovalcu' jiz tri zadnice.

Problem je jak vime jineho druhu a vytesnit z toho parazity, kteri nam vsem skodi a tezi z toho, je asi tak lehke jako oddelit vodu od mleka. Zkuste to. Hodne stesti.

101092

31.3.2006 6:46

RE: Nevim presne, co je zamerem pisatele

Myrek 82.?.?.?

Reakce na 100999

Sedí dva trestanci na cele a rozmlouvají:
"Tak mi rekni, za co tady jseš?" ptá se první druhého.
"Za lenost," odpoví druhý.
"Za lenost? Jak je to mozný?"
"Ale, to bylo tak: Sedím s kámošem v hospode a vyprávíme si opravdu dobrý politický fóry. No a jak jdu z hospody domu, ríkám si:
'Ráno půjdu toho hajzla udat.' No a von svine tam byl uz vecer!"

Takhle by se Vám to líbilo? Neco mi to pripomíná a byli jsme tehdy moc rádi, ze se doba zmenila!
[zmaten]

101302

29.3.2006 19:26

Tak já se hlásím

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Zapište si mě rovnou.

101009

29.3.2006 20:37

RE: Tak já se hlásím

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 101009

Oceňuji příkladný přístup k problematice rasismu.
Proč orgánům přidělávat práci nějakým vyšetřováním, posuzováním či dokonce podle nějakých pseudohumanistů dokazováním. Nejlépe je psát do seznamu všechny po řadě, jak příjde udání. Ty, co se udají sami, bych jako komise řadil na čestná přední místa.
Předpokládám, že v seznamu bychom se až na pár hysterických výjimek sešli všichni občané státu.
Také se hlásím k zápisu do seznamu.

problém možná trochu bude, když budeme všichni, kam nás zavřou a kdo nás bude hlídat. No a samozřejmě, kdo na nás bude dělat? Uhl nás všechny svojí "prací" neuživí. [velký smích]

101034

29.3.2006 20:10

Tento syystém!

Leif Leif (zavináč) safe-mail (tečka) net 85.?.?.?

He, no tak to už je fakt moc, to už vážně připomíná Stalinistický praktiky 50-tých let. Systém kterej se neřídí svými základními principy je předurčen k zániku, a toto už opravdu není žádná demokracie i když se za ní považuje!! Proto brzy zanikne!!

101020

29.3.2006 21:27

Zákon

Drutěvník 62.?.?.?

absolutně nesmyslný zákon, který pošlapává demokratické hodnoty Švýcarské konfederace. [pláč]

101050

29.3.2006 22:40

Ze života:

Pan Johanes 217.?.?.?

Nemám rád rasisty, barevný a žídy. [velký smích]

101077

29.3.2006 23:08

RE: Ze života:

Drutěvník 62.?.?.?

Reakce na 101077

to je jak ten vtip: "Já že jsem rasista? já rasisty nesnáším, stejně jako černochy, cikány, židy, a vietnamce." [chechtot] [chechtot] [chechtot]

101083

30.3.2006 3:06

RE: Ze života:

zap 70.?.?.?

Reakce na 101083

No ja si to dovolim zjednodusit:
nemam rad vsechny ty, co nas berou u huby a pritom si mysli, ze na to maji od narozeni pravo.

101094

30.3.2006 15:25

RE: Ze života:

Brancoleone 213.?.?.?

Reakce na 101083

Jo, to je ako ten pacifista, co bol taky zarity pacifista, ze by vsetkych militaristov najradsej postrielal [smích]

101141

30.3.2006 17:45

RE: Ze života:

Pan Johanes 217.?.?.?

Reakce na 101077

A Taky nemám rád ty, co si myslí, že jsou amerikanci a píší u nás englickým kvakerajem. [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný]

101180

29.3.2006 23:05

Rasismus je svinstvo

Zorba 83.?.?.?

Rasismus je sice absolutní hnus, ovšem to co zavedli ve Švícarsku je něco neméně nechutného. Samozřejmě že to není určeno k potírání skutečného rasismu(to by ani nešlo), cílem je pouze obtěžovat a strašit protirežimně uvažující a smýšlející občany. Stačí aby měl někdo vlastenecké, konzervativní, tradicionalistické názory, aby kritizoval ohavnosti jako třeba homosexualitu atd. a hned ho bude režim pronásledovat. To je nejspíš jejich cíl. Proti rasismu by se mělo bojovat zcela jinak. A já(a určitě zdaleka nejen já) můžu být jedině rád že nežiju ve Švícarsku jinak bych se asi velmi rychle ocitl na onom seznamu. Představa že u nás jednou schválí zákon kvůli kterému nás budou udávat za to že kritizujeme Izrael nebo odsuzujeme homosexuálitu je opravdu hrozná.

Vzal jsem celé téma poněkud všeobecně(nejen o rasismu) ale snad to neva protože tyhle věci spolu úzce souvisí.

101082

30.3.2006 3:17

RE: Rasismus je svinstvo

zap 70.?.?.?

Reakce na 101082

Vzal jsem celé téma poněkud všeobecně(nejen o rasismu) ale snad to neva protože tyhle věci spolu úzce souvisí.
------------------------------------------------------------------------

No to je prave ono pane Zorbo:

chcete-li byt v tom smeru ucinny (efektivni), musite byt jmenovity (specificky). Nemusite tedy kuprikladu tvrdit, ze nemate rad 'vsechny cerny drzky', kdyz Vam jde de facto jen o elity-sionisty ci jine vhodne oznaceni tech, co to kociruji. A to je prave to, cemu oni chteji predejit a tak Vas odzbroji jiz v predsini, jeste nez jim vrazite do obyvaku. [mrknutí jedním okem]

101096

2.4.2006 20:57

RE: Rasismus je svinstvo

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 101096

Přesně tak. Ten zákon samozřejmě není na potírání rasismu ale na potírání samostatného protirežimního uvažování.

101760

30.3.2006 2:49

To není 1984, ale Kladivo na čarodějnice

Osamělý poutník lssah (zavináč) atlas (tečka) cz 82.?.?.?

Boblig z Edelstadtu se odkudsi potutelne usmívá, kam az jsme to dopracovali. [zmaten] Celé to má jedinou chybu, zatím nevzplály zádné hranice. Kdyby se tahle hnusná vec neodehrávala vlastne tady a ted, mohla by poslouzit jako odstrašující príklad stredovekého tmárství a lidské hlouposti.
To, ze nejproslulejší carodejnické procesy u nás probehly na území, osídleném prevázne nemeckým obyvatelstvem, je príznacné vzhledem k zakorenenosti démonologických pover v nemeckých zemích. Jeste zakorenenejší je nemecké udavacství - kam my se na ne hrabeme. Vyplývá to z nemeckého ducha, kde oznámení domelé nebo skutecné nepravosti je pocitováno jako splnení jakési stádné povinnosti vuci celku reprezentovaným vrchností. A Frau Angst svuj nemecký puvod tezko zapre. Uz ted mám pocit, ze jsem se patrne dopustil ideozlocinu proti národu. Stejným zlocinem se muze treba stát i tvrzení, ze všichni Irové jsou zrzaví [chechtot] a pod. a rozhodne bych si nekupoval treba cikorku. Kdyz uz, tak jenom v samoobsluze a šup s ní do pytlíku, jako se kdysi kupovaly prezervativy.
A na záver zase vázne. Na celé této nechutnosti je nejhorší anonymita a beztrestnost udavace. Nemám rád souseda? Udám ho a pošpiním. Ackoli se niceho nedopustil, má malér. Je to proste zákon, který nahrává lidským sviním. [naštvaný]

101091

30.3.2006 3:23

RE: To není 1984, ale Kladivo na čarodějnice

zap 70.?.?.?

Reakce na 101091

To mate pravdu s tou naklonnsti nemeckych narodnosti k sebemrskacstvi. Smysl pro poradek dotazeny k puritanstvi je jim vlastni.

A proto se domnivam, jestli nejaky ozdravny proud ma do Evropy prijit, musi to byt od Vychodu - od Slovanu. [mrknutí jedním okem]

101097

30.3.2006 3:53

Sudme rassismus jak chcete,ale ,pravdou je ,ze nasi predci "rassismem"predali nam svuj dum,svuj stat.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Entrance into any place at all displaying the “No Dogs or Jews Allowed” signs was fun, even though it was clearly understood that — if discovered — neither dog nor Jew would ever be seen again, regardless of age.U vchodu byl napis, ze [vyplazený jazyk]si a zide nejsou pripustni-vitani.Coz bylo vzato jako humor ,coz bylo srozumitelne ,ale pravdou je,zadny pes a ani zid nebyl v tomto miste viden v zadnem veku.
Amerika dnes proziva to ,ze sklizi svoje demokraticke a multikulturni ovoce s prichuti boje proti rassismu,takze zastupy Mexicanu,Hispancu a jinych pochoduji ulicemi nejvetsich americkych mest a dochazi ke stretum s demonstraty-Americany,jez protestuji proti privalu nezadoucich emigrantu a zde dochazi k napadeni,ti z venku,mlati,ty domaci,co byli roky poucovani vladou-politiky ,jak se maji k cizim narodnostem a rassam chovat v zajmu statu.Proc ,takto nazorne nejaky ten senator pro multikulturarismus anatirassismus neni pritomen ,aby take od nejakych emigrantu dostal peknych par pres hubu,kdyby nahodou zapomel na uplatky a otocil kormidlo k zachrane svych domacich prav.Dnes ,kdyz Amerika ,nebude skakat ,jak ilegalni emigranti budou piskat ,tak bude na pokraji obcanske -rassisticke revoluce,domaci obcane,co nebyli rassiti a dnes jim emigranti prerostli pres hlavu.
When Benjamin Franklin said, “Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety,” he was right on! Franklin rekl:Ti ,kdoz se vzdaji svoji svobodu za cenu kratkeho obdobi bezpeci,tak nezaslouziani svobodu a ni bezpecnost.
Race Riots Could Lead to Camps For Americans and Illegals.

http://www.prisonplanet.com/images/march2006/300306camps1.jpg
The catalyst for the agenda to intern millions of Americans deemed subversive in a time of manufactured chaos could be race riots kick-started by radicalized Mexican Klan groups and their establishment controllers."
Lide se budou mlatit v ulicich americkych mest za chyby politiku a jejich multinationalnich priznivcu.Neni tohle klasicka ukazka hlouposti bilych politiku v ramci jejich zkorumplovanosti,nebo,ne hlouposti,ale primo kriminalni - zlocinne politiky,jez vede k niceni vlastniho naroda ,sve rasy.
http://prisonplanet.com/Pictures/mar06/290306mexica3.jpg
Americke radio -Hal Turner Shaw se dotazalo 1000 lidi,zda neni cas "vymlatit politiky z jejich funci", za jejich zradcovskou politiku,klacky a jinym, 92% reklo,ze ,ano!

Politici ,jsou vzdy neomylni,maloktery zaplati svou cenu za podvratnou cinnost na svem narode,jediny aposledni byl rumunsky Causesku,jehoz zastrelii v ramci soudu lidu,ne zkorumplovanych soudcu,ale i tak,jak je videt ,je to malo.






101098

30.3.2006 4:51

Otazka je ,ci je Amerika,obrazek dodan,za padesat roku,CI JE EVROPA?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

http://rense.com/1.imagesH/rzzeee.jpg
America Drowns In IIlegal Alien Invasion
Aided And Abetted By Bush And Congress

Az se tak stane ,tak uz nebude nikdo,koho bychom mohli narknou z rassismu,ale bude malo i tech,co druhe obvinovali z rassismu,zato bude opravdu hodne tech,co budou ukazovat na tu malou hrstku-tech malo,-"krestanu"-co se jim budou posmivat a poukazovat na ne ,jako na hlupaky,tak tomu musi byt,neni jine cesty.
Evropa,kam se nebudou moci "bily" vratit,ze zemi odkud je nerassisticky vykopnou,jak z Ameriky,tak z Australie ,tak z Noveho zelandu a odjinud.
Dnes skorem vsechen svetovy tisk je na strane ilegalnich emigrantu,vsak vime ,kdo kontroluje ,ten svetovy tisk,doufam,ze dojede i na stat Israel,az se jim kontrola sveta vymkne z ruky.
Israelska politika v Americe od zidu vladnoucich ve Washingtonu,jiste dojde "Uznani".
When “The Israel Lobby and U.S. Foreign Policy” first appeared on the Web site of Harvard University’s John F. Kennedy School of Government this month, the paper’s title page featured the globe and Harvard seal that make up the Kennedy School’s logo,
Ten zmatek ,co ted ceka Ameriku je dilem ,tech co nazyvaji zidovsti lobbiste-ve zkutecnosti zide ve vlade,jez ridi,jak zahranicni politiku USAa tak i vnitrni,takze se muze stat,ze kdyz Amerika prodela obcanskouvalku a nebo revoluci,ze se hrdinove z Iraku a odjinad ,nebudou mit moznost ani vratit,Amerika-USA uz pro ne nebude existovat-mozna.kdo vi?
which led criticism of Middle Eastern studies professors at Columbia University. Generally, the article says that while “the Lobby has gone to considerable lengths to insulate Israel from criticism on college campuses,” it has failed to do so because “academic freedom is a core value and because tenured professors are hard to threaten or silence.”
Amerika ,dnes bojuje o svou vlastni existenci a svobodu-bohuzel ,tak to je.which led criticism of Middle Eastern studies professors at Columbia University. Generally, the article says that while “the Lobby has gone to considerable lengths to insulate Israel from criticism on college campuses,” it has failed to do so because “academic freedom is a core value and because tenured professors are hard to threaten or silence.”
which led criticism of Middle Eastern studies professors at Columbia
Dnes Amerika ,zitra cela bila civilisace-bohuzel tak to je.
Kritici ,kritiku Americke zahranicni a vnitrni politiky se muzou chytit za nos.Mozna ,ze mnoho Americanu ,pochopi situaci Nemecka,ktere predeslotomu ,co se dnes deje v Americe pod zidovskym vedenim,coz se neda poprit, to vidi kazdy kdo cte seznam "americke vlady".

101100

30.3.2006 7:08

RE: Otazka je ,ci je Amerika,obrazek dodan,za padesat roku,CI JE EVROPA?

V. Sodek 62.?.?.?

Reakce na 101100

Myslim si, ze US citizens si tento problem vyresi sami. [mrknutí jedním okem]

A navic,...
>Evropa,kam se nebudou moci "bily" vratit,ze zemi odkud je nerassisticky vykopnou,jak z >Ameriky,tak z Australie ,tak z Noveho zelandu a odjinud.
Dnes je pro nas, v Evrope narozene, odjezd a prijezd zpet celkem bezproblemovy.

A jeste,...
treba je sance, ze kdyz se "pohnou ledy", mohou dostat timto neocons na prdel a prejdou je valecne choutky, protoze v USA pujde o to, Kdo z Koho (8.pad [mrknutí jedním okem] )
....jakoze uz jde [cool]

101102

30.3.2006 15:17

Tento článek

Emma Bovary 84.?.?.?

Převzal i ultranacionalistický web altermedia. Zajímavé je i když těžko říct jestli je to pravda že v diskusi tam kdosi tvrdí že Švýcaři schválili "zákon proti popíračům holocaustu" v referendu. [zmaten]

101139

31.3.2006 6:58

Stale tlachani o rassismu,samozrejme tech ,druhych ,ne zidu, je zakladni politikou rassistu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

(Vypusteno, anglicky text. E.)

Takze ,dnes Svycarsko,zitra Kanada atd.Na konci ,cely svet.
Zpravy ,takoveho druhu ,jsou zcela pruhledne ,jak zide-zionisti ovladaji Ameriku.

(Vypusteno, anglicky text. E.)

Odjakziva jsem tvrdil ,ze nikdo neda Hitlerovi takovou podporu ,jako zide samotni, no a podivejme se ,jak stat Israel sid ela zakony proti nelegalnim emigrantum a nebo pracovnikum ,jez musi podepsat prohlaseni,ze nebudou mit sex se zidovkama,to prece jsou ty povestne Nurimberske zakony ,co mu rabbini gratulovali ,jako zakona na uchovani cistoty zidovske "rasy".Takze ,zide dokazuji ,ze HItler nebyl hloupi a na vic dokazuji ,ze Nemci meli pravo zidy vypovedet ze zeme ,zejmena ty ,jez nezakonne prisli z Galicie-dnesni cast Ukrajiny a Polska,kteri byli velkou casti zapleteni o puc s umyslem vyuzit konce prvni svetove valky na svrhnuti zakonne vlady,za ucasti poradce Lenina _Scrull,Radka-Sobelsohn,k ruce Rossy Luxemburk a Karl Leibknecht.
Kdo ,ted ze sveta muze protestovat v Israelu a nebo svolat svet na jeho zniceni ,tak ,jak zidovsky kongres v roce 1933 odsoudil Nemecko,za jeho rasovou politiku proti zidum,coz s rasizmem nic nemelo spolecneho,nebot ,revolucionari byli zameneniza antisemitismus s ponechanim toho ze byli antinemecky.
Takovy Kerry,rovnez zid ,prosadi ,ze zidemohou v jakekoliv sluzbe nosit svoji jarmulku.
John Kerry urged the U.S. Coast Guard to allow a Chasidic Jew to wear a yarmulke while on duty.
Bush names Jewish adviser
to pivotal chief of staff post
-Bush jmenoval do funkace vedouciho jeho stabu,zida Josh Bolten
http://www.jta.org/page_view_story.asp?intarticleid=16465&intcategoryid=3

(Vypusteno, anglicky text. E.)

Kráceno (Editor)

101304

1.4.2006 11:37

A co na to Petr Cibulka

xxx 80.?.?.?

Pořád se ohání švýcarskou demokracií při svých politických vystoupeních.

101541

1.4.2006 14:58

Neznam Svycarsko jako nekdo, kdo tam zije.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Mam ale v rodine jedno pribuzneho, ktery tam uz dva roky pracuje. Jeho postrehy jsou zajimave. Napriklad, ze Svycarsko je jako silny komunizmus. Lidi maji nalinkovana pravidla a podle tech ziji. Nebo ze se sousedi navzajem udavaji, pokud se najde nekdo, kdo udela na verejnem prostranstvi bordel, nebo jen odhodi papirek. Myslim, ze svycari jsou narod, ktery ma tento zpusob zivota a kontroly nad zpusobem zivota hodne v sobe. Oni to asi tak dramaticky jako my citit nebudou. Neni to ale na druhou stranu zamerem? Rozlozit evropskou spolecnost zevnitr?

101558

1.4.2006 21:40

RE: Neznam Svycarsko jako nekdo, kdo tam zije.

Sidonius Zdenek M 207.?.?.?

Reakce na 101558

>Mam ale v rodine jedno pribuzneho, ktery tam uz dva roky pracuje.
>Jeho postrehy jsou zajimave. Napriklad, ze Svycarsko je jako
>silny komunizmus. Lidi maji nalinkovana pravidla a podle tech
>ziji. Nebo ze se sousedi navzajem udavaji, pokud se najde nekdo,
>kdo udela na verejnem prostranstvi bordel, nebo jen odhodi
>papirek. Myslim, ze svycari jsou narod, ktery ma tento zpusob
>zivota a kontroly nad zpusobem zivota hodne v sobe. Oni to asi
>tak dramaticky jako my citit nebudou.

Za to Češi jsou s tím svým "cítěním" teda přeborníci. S tím množstvím psích hovínek a območených zákoutí ve středu Prahy.

Na Švýcary nešel ani Hitler. Ono se asi neříká jen tak pro nic za nic, že to "Drží, jak helvétská víra". A s tím udáváním bych to viděl asi tak, že nejspíš neudávají sami sebe (když už jsou tak čistotní), ale možná jen ty, kteří tam třeba už i několik let "pracují". Slyšel jsem, že třeba v neděli dělat něco na svém domku, řezat cirkulárkou, stloukat plot a podobně, je nepřípustné, ale taky docela pochopitelné, tedy jen pro "určitý" druh lidí.
A je zajímavé v čem všem někdo může spatřovat komunistickou ideu. [překvapení] [oči v sloup]
Jestli někdo udržuje pořádek a čistotu, tak je dozajista komunista, že ano ?

Takový malý příklad. Když jsem shlédl několik dílů Četnických Humoresek (r.2000), tak jsem viděl, že je tam ještě spousta starých domů zchátralých, špinavých zákoutí a neudržovaných staveb, tak jak to bylo před dávnými lety, za I.republiky a za komunistů, takže ani nebylo třeba tyto vytvářet aby to vypadalo dobově. I některé vtipy, ryze české, by v mnoha zemích lidi nepochopili, spíš naopak, divili by se. Tak nevím, co chcete těm Švýcarům vyčítat. Leda to, že nechtějí mezi sebe nějaké bordeláře a špindíry. [zmaten]

101645

1.4.2006 22:48

RE: Neznam Svycarsko jako nekdo, kdo tam zije.

Pontifex 217.?.?.?

Reakce na 101645

...a na rasisty jste zapoměl. Prostě všichni špatní se musí udat.

101653

1.4.2006 23:08

RE: Neznam Svycarsko jako nekdo, kdo tam zije.

Sidonius Zdenek M 207.?.?.?

Reakce na 101653

>...a na rasisty jste zapoměl. Prostě všichni špatní se musí
>udat.

Pochybuju, že by Švýcaři udávali rasisty. Ti asi budou sami nejvíc rasističtí.

101657

1.4.2006 23:14

RE: Neznam Svycarsko jako nekdo, kdo tam zije.

Pontifex 217.?.?.?

Reakce na 101657

S jejich pedantstvím a pokud jim někdo našeptá, že tak se zaslouží o čisté Švýcarsko (i když konečný efekt bude opačný) se jistě nějaký Švýcar chytí. Už jenom, že taková možnost existuje je na pováženou.


Odbočím. Teď si nejsem jistý, není ve vládě CH, nějaká nacionalistická strana?

101659

2.4.2006 5:50

RE: Neznam Svycarsko jako nekdo, kdo tam zije.

Sidonius Zdenek M 207.?.?.?

Reakce na 101659

>Odbočím. Teď si nejsem jistý, není ve vládě CH, nějaká
>nacionalistická strana?

S tím budete muset počkat na Zorbu, až se probudí, ten by měl být v těchto otázkách "kovaný". [chechtot]

Ale mě by nepřekvapilo, kdyby tam nějaká taková strana byla. Doufám však, že nemáte na mysli nějakou nacionalistickou stranu, podobnou té NSDAP ? Ono je to přece jen celkem pochopitelné, když někdo něco dělá, buduje, piplá a všemožně se snaží, aby jeho rodina, okolí a celá země, vypadala pěkně a čistě a když toho dosáhne, tak by si tam měl nechat "nalézt" nějakou "chamraď", která mu to tam zpustoší a zaneřádí, jak je tomu zvyklá ze svého domova. Ta situace je velice podobná s cikány, většina jich moc o čistotu a pořádek nestojí, proto se všude lidé brání tomu, aby je měli v sousedství a se Švýcary je to podobné. A nejen se Švýcary. [smích]

101671

Příspěvků: 47

29.03. 15:34 trodas  Brrrr, a to se mi zdalo Svycarsko jednou z normalnich EU zemi...
29.03. 16:17 google  RE: Brrrr, a to se mi zdalo Svycarsko jednou z normalnich EU zemi...
29.03. 15:59 Michal_ACS  Neskutečný
29.03. 16:36 Honza777  RE: Neskutečný
02.04. 13:17 Mařatka  RE: Neskutečný
29.03. 17:43 Moritz  To je pěkná pitomost
29.03. 18:50 Pavel Bočan  RE: To je pěkná pitomost
29.03. 23:40 Esmate  RE: To je pěkná pitomost - bohužel skutečná pane Moritzi
30.03. 01:41 google  RE: To je pěkná pitomost - bohužel skutečná pane Moritzi
30.03. 01:39 fooggyy  RE: To je pěkná pitomost
02.04. 13:24 Mařatka  RE: To je pěkná pitomost
29.03. 18:40 zap  Nevim presne, co je zamerem pisatele
29.03. 22:51 Zorba  RE: Nevim presne, co je zamerem pisatele
29.03. 22:57 Honza777  RE: Nevim presne, co je zamerem pisatele
30.03. 02:56 zap  RE: Nevim presne, co je zamerem pisatele
30.03. 07:50 Honza777  RE: Nevim presne, co je zamerem pisatele
02.04. 20:52 Zorba  RE: Nevim presne, co je zamerem pisatele
02.04. 20:53 Zorba  RE: Nevim presne, co je zamerem pisatele
02.04. 20:33 Zorba  RE: Nevim presne, co je zamerem pisatele
30.03. 02:50 zap  RE: Nevim presne, co je zamerem pisatele
31.03. 06:46 Myrek  RE: Nevim presne, co je zamerem pisatele
29.03. 19:26 baba_Blažková  Tak já se hlásím
29.03. 20:37 Karel z Čech  RE: Tak já se hlásím
29.03. 20:10 Leif  Tento syystém!
29.03. 21:27 Drutěvník  Zákon
29.03. 22:40 Pan Johanes  Ze života:
29.03. 23:08 Drutěvník  RE: Ze života:
30.03. 03:06 zap  RE: Ze života:
30.03. 15:25 Brancoleone  RE: Ze života:
30.03. 17:45 Pan Johanes  RE: Ze života:
29.03. 23:05 Zorba  Rasismus je svinstvo
30.03. 03:17 zap  RE: Rasismus je svinstvo
02.04. 20:57 Zorba  RE: Rasismus je svinstvo
30.03. 02:49 Osamělý poutník  To není 1984, ale Kladivo na čarodějnice
30.03. 03:23 zap  RE: To není 1984, ale Kladivo na čarodějnice
30.03. 03:53 Robert Nohejl  Sudme rassismus jak chcete,ale ,pravdou je ,ze nasi predci "rassismem"predali nam svuj dum,svuj stat.
30.03. 04:51 Robert Nohejl  Otazka je ,ci je Amerika,obrazek dodan,za padesat roku,CI JE EVROPA?
30.03. 07:08 V. Sodek  RE: Otazka je ,ci je Amerika,obrazek dodan,za padesat roku,CI JE EVROPA?
30.03. 15:17 Emma Bovary  Tento článek
31.03. 06:58 Robert Nohejl  Stale tlachani o rassismu,samozrejme tech ,druhych ,ne zidu, je zakladni politikou rassistu
01.04. 11:37 xxx  A co na to Petr Cibulka
01.04. 14:58  Neznam Svycarsko jako nekdo, kdo tam zije.
01.04. 21:40 Sidonius Zdenek M  RE: Neznam Svycarsko jako nekdo, kdo tam zije.
01.04. 22:48 Pontifex  RE: Neznam Svycarsko jako nekdo, kdo tam zije.
01.04. 23:08 Sidonius Zdenek M  RE: Neznam Svycarsko jako nekdo, kdo tam zije.
01.04. 23:14 Pontifex  RE: Neznam Svycarsko jako nekdo, kdo tam zije.
02.04. 05:50 Sidonius Zdenek M  RE: Neznam Svycarsko jako nekdo, kdo tam zije.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

29

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 58 čtenářů částkou 8 729 korun, což je 29 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Švédské dívce se zachtělo se bránit. Naštěstí ji včas odhalili a po zásluze potrestali01.11.19 19:42 Švédsko 7

Reprezentant ČR získal zlato na MS v kickboxu. Hádejte, jakou vlajkou si zakryl záda...01.11.19 16:45 Česká republika 7

Měnové kurzy

USD
23,24 Kč
Euro
25,59 Kč
Libra
29,92 Kč
Kanadský dolar
17,53 Kč
Australský dolar
15,75 Kč
Švýcarský frank
23,52 Kč
100 japonských jenů
21,45 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,66 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,26 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 236,88 Kč
1 unce stříbra
395,89 Kč
Bitcoin
200 622,13 Kč

Poslední aktualizace: 14.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 353