Diskuze k článku

Haagský tribunál odsoudil bosenské muslimy za válečné zločiny

Příspěvků 54

23.3.2006 2:54

Neni vrah, jako vrah.

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Nekteri vrazi jsou podporovani USA a nekteri bombardovani temi samymi USA.
Jaky je mezi vrahem a vrahem rozdil?

Inu, jeden bojuje "na strane USA" (nebo alespon je USA zneuzit jako uzitecny idiot) a zajmy druheho se proste se zajmy USA nekryji, cize jeden je "bojovnik za svobodu" a druhy je masovy vrah...

Jak nestoudne...

A Haagsky tribunal? Inu, to vite. Takovy velitel, ten vubec nezodpovida za to, ze jeho vojaci nedodrzuji zadne umluvy o vedeni valky a zneuzivaji, muci a vrazdi - on nic! On o tom treba ani nevedel (a zkuste nekomu dokazat neco o tom, ze to vedel...) a tak bude asi nevinny. Pripadne jen plnil rozkazy, ze... [oči v sloup]

Zajimalo by me, jestli by s takovym tolerantnim pristupem bylo mozno odsoudit treba Josepha Vissarionovice Djugashviliho, nebo George Walkera Bushe ci Adolfa Hitlera.

Mam totiz takovy nejasny dojem, ze ani jeden z uvedenych se na zadnem masakru primo nepodilel a pred dustupnymi svedky, jenz netrpi ztratou pameti, se v krvi svych obeti nikdo z nich nekoupal, ne? [oči v sloup] [zmaten]

Ze presto jejich rozkazy zpusobily smrt milionu?
To muselo byt preci jen nejake nedorozumneni, ne? [chechtot] [mrknutí jedním okem]

Oni to, konec-koncu, mysleli dobre! Josiph siril novy svetovy rad, vladu delniku a rolniku a komunismus jako zarnou budoucnost lidstva do celeho sveta! To jen ti zatraceni reakcionari mu vsechno kazili, vcetne mozku obyvatelstva a lecba tak musela byt drasticka...

Anebo George - vzdyt ten naivni dobrak jen siril demokracii do zatuchlych koutu stredniho vychodu! Jen ti zatraceni muslimsti teroriste mu nechteli dovolit, aby si za jejich penize koupil jejich ropu, no, za to on preci nemuze, jen se snazil vyhovet svym kamosum z vlady, no ne? [zmaten] [oči v sloup]

A Adolfik? Pac ho ti zatraceni zide nevzali na umeleckou skolu a navic jeste tak utiskovali jeho Nemecky a Rakousky narod, tak s tim chtel jen neco udelat a kdyz udelal, tak se ukazalo, ze zide jsou (jake to prekvapeni) nejen v Nemecku a ze se snazi jeho milovany narod poskodit, tak bylo treba zahajit radikalni kroky k obrane narodnich zajmu Nemcu - vcetne tech Nemcu na cizim uzemi. On prece nemohl za to, ze se za zachovani zidovskeho vlivu na spolecnost postavili i nezide jeho poradkum se zbrani v ruce - konec koncu, on ne osobne ani neubil k smrti, ani nepopravil a vetsina obeti koncentraku z duvodu nedostatku potravy byla dik spojeneckemu bombardovani - takze osvobodit vsechny, podle Haagu, ne? [vyplazený jazyk] [velký smích]

Dyt jsou to vsechno sami hodni panove, preci, no [zahanbení] [velký smích]

99627

23.3.2006 22:37

RE: Neni vrah, jako vrah.

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 99627

>Dyt jsou to vsechno sami hodni panove, preci, no [zahanbení] [velký smích]

Ale kdepak, tak to není. Hodný je jen Bušík. On přece nemůže za to, že ti zlotřilí islámisti nechtějí poslouchat. On má na mysli jen jejich dobro. Proto jim poslal na pomoc svojí armádu, aby se zbavili Al-Kajdy a tyrana. A že snad jeho armáda zajaté civilisty mučí? To jsou jistě jen pomluvy nepřátel. Tomu Bušík vůbec nevěří. To jen CIA zajatcům pomáhá vzpomenout si na to, co vyšetřovatel chce slyšet.
Josef Vissarionovič sice chtěl také zavést nový světový pořádek, jako Bušík, ale byl to ošklivý komouš, tedy nepřítel.
No a Adolfík, ten také zaváděl nový světový pořádek, ale byl zlý, protože neměl rád židy.

99875

23.3.2006 7:49

Haagský tribunál

Chládek 195.?.?.?

Hlavně si srovnejte statistiku obětí podle jednotlivých národů a pak si to trochu srovnejte v hlavě.

99645

23.3.2006 11:32

RE: Haagský tribunál

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 99645

Mily Chladku, kdyz US army odmita pocitat civilni obeti Georgovy valky, jak chcete srovnavat pocty obeti?
Navic ten konflikt jeste neskoncil.

A co se tyce valecnych zlocincu - je tam de-facto pro soud jedno, zdali zabili sto lidi ci sto milionu lidi [mrknutí jedním okem]

Takze netusim, kdo si co ma srovnavat v hlave, ale vy byste se mohl seznamit s definici mezinarodniho prava a valecneho zlocince [mrknutí jedním okem]

99686

23.3.2006 7:53

Hm

YAMATO 62.?.?.?

"Haagský tribunál byl nucen odsoudit za válečné zločiny dva bosenské muslimy."

Takže když odsoudí Srby, tak je zaujatý...a když odsoudí muslimy, tak je přinucen...hm...takže ať udělá cokoli, tak stejně bude ten špatný...

99646

23.3.2006 8:12

RE: Hm

kema 207.?.?.?

Reakce na 99646

Presne tak, nevim kde to pan Kral sebral. Nevsiml jsem si nikdy, ze by UN nebo NATO vinilo ze vseho "Srby". Vinici v techhle etnickych konfliktech byli na obou stranach.
To ovsem nemeni nic na situaci, ze co se tyce rozsahu zlocinu, nikdo se nevyrovnal a nevyrovna komunistickemu aparatcikovi Milosevicovi a jeho pacholkum.

99650

23.3.2006 10:13

RE: Hm

pindick microelephant (zavináč) centrum (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 99650

No, ono je to patrné třeba v procesu, který byl veden proti Slobodanu Miloševićovi. Až již se jedná o kauzu Srebrenica (95) nebo Kosovo (99). Podle mých informací existovaly snahy o secesi BiH dokonce oficiálně v bosenském parlamentu a to přímo Alija Izetbegović. Existují podezření, že se tak dělo na popud americké strany (diplomat Zimmermann).

Nerad vidím černobíle, a tak musím poznamenat, že s 5. sborem armády BiH přišla razie na část bosenských muslimů, sympatizantů s Fikretem Abdićem, které přijala Republika Srbská Krajina.

Abych se vrátil k Izetbegovićovi, nezapomenutelný je jeho výrok ve smyslu volby války, když je na výběr mezi ní a ztrátou jeho vlády nad BiH.

Nevím Kemo, do jaké míry se zajímáš o balkán, ale secese Slovinska a Chorvatska byla velmi živena stran Německa a Rakouska (rakouský při OSN Hohnfellner například zadržoval zprávy o přítomnosti chorvatských vojsk na území BiH, přítomnost srbských sil byla _nulová_).

Existují důkazy o tom, že na území Jugoslávie operovaly zahraniční jednotky podporované ze zdrojů Saúdské Arábie, Íránu, Turecka a dalších. Existují záznamy o tom, že mnoho obvinění proti Srbsku bylo vykonstruováno (a poté vyvráceno mj. také videodokumentací).

Takže abych to shrnul, nejde principiálně o to bipolarizovat (muslim=bad, srb=good nebo opačně), to jen imho odvádí pozornost od pravých příčin, činů a jejich důsledků při spostém rozbití suverénního státu Jugoslávie.

Jsem připraven diskutovat, prosím vyvarujte se invektiv. Myslím, že balkán je velmi zajímavé téma s globálním dopadem.

99666

23.3.2006 18:11

RE: Hm

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 99666

>Nerad vidím černobíle, a tak musím poznamenat, že s 5.
>sborem armády BiH přišla razie na část bosenských muslimů,
>sympatizantů s Fikretem Abdićem, které přijala Republika
>Srbská Krajina.

Jistě, jsem rád že jste na to upozornil. Né všichni bosenští muslimové totiž sloužili americkým zájmům a bojovali proti Srbů. Našli se i tací kteří se hlásili k Srbům a podporovali je. Ostatně i mezi významnými Srbskými nacionalisty se najdou Srbové muslimského vyznání. Dalším takovým příkladem je nejslavnější Srbský režiser Emir Kusturica který je rovněž vyznáním muslim, který ale vždy hájil svůj Srbský národ.

>Nevím Kemo, do jaké míry se zajímáš o balkán, ale secese
>Slovinska a Chorvatska byla velmi živena stran Německa a
>Rakouska (rakouský při OSN Hohnfellner například zadržoval
>zprávy o přítomnosti chorvatských vojsk na území BiH,
>přítomnost srbských sil byla _nulová_).

Ano, ovšem rozhodující podíl na rozpadu Jugoslávie měli USA, Němci a Rakušani jim spíš jen pomáhali.

>
>Existují důkazy o tom, že na území Jugoslávie operovaly
>zahraniční jednotky podporované ze zdrojů Saúdské Arábie,
>Íránu, Turecka a dalších. Existují záznamy o tom, že mnoho
>obvinění proti Srbsku bylo vykonstruováno (a poté vyvráceno
>mj. také videodokumentací).

Tak to bylo. Ovšem zcela zásadní vždy byla americká pomoc protisrbským silám. Nebýt vměšování USA Srbové by vyhráli a ubránili by se.



99763

23.3.2006 18:52

RE: Hm

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 99763

>Dalším takovým příkladem je nejslavnější Srbský režiser Emir Kusturica který je rovněž vyznáním muslim, který ale vždy hájil svůj Srbský národ.
<

Kusturica se narodil v Sarajevu v muslimské rodině a loni konvertoval k pravoslaví přijal jméno Nemjan. Bavili jsme se tady onehdy o tom s panem Vodníkem. Nejlepší bylo jak v jeho jediném americkém filmu Arizona Dream (který dávali před pár lety v letním kině na závěr boskovického festivalu) s Fay Dunaway a Johnny Deppem spojil vynikající balkánskou muziku Gorana Bregoviče s newyorským rockerem Iggy Poppem. Nebo to scéna s letadlem rádoby herce Vincenta Galla napodobujícího Jamese Stewarta z legendárního Hitchcockova filmu Na sever severozápadní linkou to bylo k popukání. Akorát nevím co se vám na něm líbí vždyt vyzval ultranacionalistu Šešjle na souboj [zmaten] Jo a taky má rád cikány. [mrknutí jedním okem]

http://us.movies1.yimg.com/movies.yahoo.com/images/hv/photo/movie_pix/lions_gate_films/the_widow_of_st__pierre__la_veuve_de_saint_pierre_/emir_kusturica/widow.jpg

99774

23.3.2006 19:20

RE: Hm

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 99774

>Kusturica se narodil v Sarajevu v muslimské rodině a loni
>konvertoval k pravoslaví přijal jméno Nemjan.

Tak to je pro mne novinka.

Bavili jsme se
>tady onehdy o tom s panem Vodníkem. Nejlepší bylo jak v jeho
>jediném americkém filmu Arizona Dream (který dávali před
>pár lety v letním kině na závěr boskovického festivalu) s
>Fay Dunaway a Johnny Deppem spojil vynikající balkánskou
>muziku Gorana Bregoviče s newyorským rockerem Iggy Poppem. Nebo
>to scéna s letadlem rádoby herce Vincenta Galla
>napodobujícího Jamese Stewarta z legendárního Hitchcockova
>filmu Na sever severozápadní linkou to bylo k popukání.

Já jsem z jeho filmu viděl Underground a Černá kočka bílý kocour. A Bregovič je opravdu vynikající hudebník.

>Akorát nevím co se vám na něm líbí vždyt vyzval
>ultranacionalistu Šešjle na souboj [zmaten]

Líbí se mi to že je vlastenec, hájí Srbský národ a je odpůrcem USA a jejich politiky. Se Šešeljem měl na počátku 90tých let rozpory, ovšem dnes se ho zastává během Haagského procesu.

Jo a taky má rád
>cikány. [mrknutí jedním okem]

To je mi rovněž známo, vždyt je sám z jedné poloviny cikán a z druhé srbský muslim. Alespon je vidět že i někdo s Cigánskou krví dokáže být úspěšný a společnosti prospěšný, kéž by se i "naši" cigáni raději angažovali pro vlast a živili se poctivou prací, namísto toho je dělají bordel a škodí.

PS: Přesně jsem tušil že na moji zmínku o Kusturicovi reagujete. [mrknutí jedním okem]

99777

23.3.2006 22:25

RE: Hm

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 99777

>To je mi rovněž známo, vždyt je sám z jedné poloviny cikán a z druhé srbský muslim. Alespon je vidět že i někdo s Cigánskou krví dokáže být úspěšný a společnosti prospěšný, kéž by se i "naši" cigáni raději angažovali pro vlast a živili se poctivou prací, namísto toho je dělají bordel a škodí.<

Dobře ale čím to je že v bývalé Jugoslávii a to nejen v Srbsku není romská menšina takový problém jako v Česku nebo na Slovensku. Vycházím z toho co o tom říkají sami Jugoslávci co žijí tady v Česku [zmaten]

99864

23.3.2006 22:41

RE: Hm

Antiseptik 65.?.?.?

Reakce na 99864

Mohlo by to být trošku třeba tím, že se tam chovají k cikánům líp? A tím pak oni nejsou takový problém? Jenom k zamyšlení. [smích]

99878

26.3.2006 11:14

RE: Hm

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 207.?.?.?

Reakce na 99878

>Mohlo by to být trošku třeba tím, že se tam chovají k
>cikánům líp? A tím pak oni nejsou takový problém? Jenom k
>zamyšlení. [smích]

Možná, že opravdu mají k těm cikánům "blíž".
[oči v sloup]

100264

26.3.2006 9:49

RE: Hm

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 99864

Myslím že je to tím že v bývalé Jugoslávii mají mnohem větší etnické problémy. Třeba v Srbsku maji v Kosovu Albánce, ve Vojvodině Madary...a stejně je na tom každá z těch zemí. Mají v tomhle směru tolik problému a nesváru že nějací cigáni jim můžou být úplně ukradení. Kdyby v roce 1945 neodsunuli Sudetáky a dnes by jsme v pohraničí měli 4 miliony Němců, tak by si taky na cigány u nás nikdo nevzpoměl, měli by jsme problémy úplně jiného rázu.
Jinak dalším faktorem je to že v Srbsku není taková "sociální pomoc" jako u nás, takže i cigáni se tam musí živit vlastní prací, protože sociální dávky by je neuživily. No a další věc je ta že cigáni žijící v Srbsku se hlásí k Srbům, a to nejen slovně ale mnohdy i činny a jednáním, nikdo tam nemá pořád plné huby nějakého "rasismu". Ostatně ve vedení Šešeljovi SRS je mezi vedoucími činiteli jeden cigán, to je stejné jako by ve vedení Sládkovi SPR-RSČ byl nějaký cigán [smích] Je prostě vidět že cigáni v bývalé Jugoslávii se dokázali asimilovat.

100248

23.3.2006 18:20

RE: Hm

kema 207.?.?.?

Reakce na 99666

>Jsem připraven diskutovat, prosím vyvarujte se invektiv.
>Myslím, že balkán je velmi zajímavé téma s globálním
>dopadem.

Nebojte se, "invektiv" se jiz tradicne vyvaruji. Na to jsou tady jini. [smích]

Podle meho nazoru byl rozpad Jugoslavie zcela prirozenou veci. Ta zeme nebyla nic jineho nez slepenec narodu, ktere se navzajem nijak nemilovaly.
Udrzet tyhle zeme pohromade mohl jeste tak komunisticky diktator Tito, ale po jeho smrti bylo jasne, ze je s Jugoslavii konec.
Kdyby si to Milosevic vcas uvedomil, cely rozpad te zeme mohl probehnout mnohem mirumilovneji a on sam nemusel zemrit ve vezeni.

99767

24.3.2006 23:09

RE: Hm

pindick microelephant (zavináč) centrum (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 99767

No, myslím, že nemáte úplně pravdu. Slepenec národů je také např. Čína. Jihoslovanské národy jsou si navíc velmi blízké, jak kulturně, tak etnicky. Jugoslávie, resp. Království Srbů, Chorvatů a Slovinců (Kraňsko, Chorvatsko, Slavonie, Dalmácie, Bosna, Srbsko, Černá Hora, Kosovo, Vojvodina a Makedonie) tu bylo dávno před Titem, zřejmě jako relikt jednotné fronty proti osmanské hegemonii na balkáně. Nutno připomenout, že toto spojení bylo výhodné pro všechny strany. Problémem byla podle mého názoru silná autonomie jihoslovanů, kteří jako vzájemní spojenci prokázali nebývalou životaschopnost například v bitvě na Kosově poli, kdy sice za cenu velkých ztrát na obou stranách dokázali zadržet tureckou expanzi. Dalším spojovacím elementem byla přítomnost v 1. světové válce.

Domnívám se, že (z druhé strany) jedním z destabilizačních elementů bylo eklektická rozluka Chorvatska (římští katolíci) a Srbska (pravoslavní) a relativní ekonomická síla tří "tahounů" jugoslávské ekonomiky (Slovinsko, Chorvatsko a především Srbsko). Odbočka: o potenciálu Srbska, které je imho stále trnem v oku "západu" (i když se Vojislav Kośtunica snaží všemožně podlézat) svědčí i snaha o oddělení Černé Hory, čímž by torzo Jugoslávie, Srbsko, zůstalo bez přístupu k moři. Naštěstí má zatím černohorská vláda tolik rozumu, že si uvědomuje výhodnost svazku se Srbskem. A teď zpět: Jugoslávie představovala tvrdý oříšek také pro Hitlera, který se pokusil do jisté míry úspěšně (tedy on ne, ale tajná služba) etablovat v Chorvatsku reakční hnutí (Ustašovci). Obdobný model zafungoval i počátkem 90. let 20. století, opět za přispění Německa. Celkem zajímavá je chronologie bilaterálních jednání mezi Srbskem a zbytkem republik a OSN, zejména "s předstihem" před písemnými deklaracemi uskutečněné kroky. Ale to je "husté" téma, pro které zde asi není prostor.

Jestli byl rozpad Jugoslávie nevyhnutelný je sporná otázka, realita tyto dohady zbavuje jakékoliv hodnoty. Nicméně, dokážu si představit fungující konfederaci jugoslávců, zejména s ohledem na ekonomické výsledky.

Zcela irelevantním ve světle historických událostí se pak jeví humanitární bombardování Kosova v devětadevadesátém. Ale to je opět na jiný příspěvek v jiné diskuzi.

Díky za názor.

100069

23.3.2006 10:25

RE: Hm

Rastík 212.?.?.?

Reakce na 99650

Myslim, ze sposob akym to prezentovali media na celom svete licil celu situaciu jednoznacne ciernobielo v prospech moslimov. Moslimov takisto nikto "humanitarne" nebombardoval (ak neratam ten incident, kedy si americki letci pomylili moslimskych utecencov so srbskymi). Je zaujimave, aky dvojity meter uplatnujete - na blizkom vychode su vzdy na vine diabolski moslimovia, ale na balkane vzdy srbi. Ako to vyhovuje mocnym, ze ano...
"To ovsem nemeni nic na situaci, ze co se tyce rozsahu zlocinu, nikdo se nevyrovnal a nevyrovna komunistickemu aparatcikovi Milosevicovi a jeho pacholkum." - mate k tomu aj nejake konkretne fakty, alebo zase tarate do vetra, ako skoro vzdy?

99669

23.3.2006 11:58

RE: Hm

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 99650

Tak to zase nesouhlasím...na vině tam byli prakticky všechny strany, určit, kdo nejvíc, je víceméně nemožné.

Miloševič a jeho pacholci stáli proti jiným pacholkům...

99695

23.3.2006 18:05

RE: Hm

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 99650

Že nevinil? Vy jste ještě neslyšel jak propaganda mele pořád dokola fráze typu: "Miloševič(potažmo Srbové) rozpoutal na Balkáně 4 války" atd.

99762

23.3.2006 18:03

RE: Hm

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 99646

Ty si snad myslíš že tribunál v Haagu má něco společného se spravedlností? Ne, slouží jen k ospravedlnění amerických zločinů. Ale občas musí odsoudit i nějakého toho Nesrba aby to nebylo zas tak podezřelé.

99761

24.3.2006 0:08

RE: Hm

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 99646

Tenhle tribunal s omezonou jurisdikci stran zucastnenych v konfliktu a finacovany privatne je z pravniho hlediska karikatura pravnosti. Nemluve, ze mu behem tusim tydne umreli dva vyznamni obvineni srbske narodnosti ve vezeni sebevrazda a infrakt. Tomu rikam vylozena smula. [oči v sloup]

99913

23.3.2006 9:04

Lehká schizofrenie

JaJa 193.?.?.?

...označen za „vrchního náhončího do Al Kajdy“. [oči v sloup] Pamatuji-li si dobře, bylo zde dokazováno, že žádná organizace Al-Kakajda neexistuje, neboť je výmyslem neocons. I na Blistech tomu byly věnovány dokonce minimálně 3 dlouhé články...[mrknutí jedním okem] Proto bych chtěl poprosit o vyléčení schízy a nebo se neuchylovat k neocons slovníku, kdykoliv se Vám to hodí. Jinak kdokoliv se chce dozvědět více o válce na Balkáně, doporučuji 1. pokecat s místními lidmi, 2. zprávu Milosevice přednesenou v Haagu a za 3. výborný web http://sweb.cz/messin/

99660

23.3.2006 11:17

len tak na okraj

palko 212.?.?.?

na tom webe sweb.cz/messin/ bolo vela clankov.Mozno objektivnych mozno neobjektivnych.Ale.
Ked sa mal zhodit Ceausescu,tak bolo tiez vela kriku okolo toho.A oblblo to aj mna.A hlavne tie fotografie,co obleteli a velmi urgentne cely svet.Mrtvoly v marnici,stylovo nahadzane na sebe a hlavne ich bolo vela a s pravidelnymi patologickymi stehmi od krku az po genitalie.deti,zeny ,muzi,starci.A k tomu velke titulky.Takto sa vrsi Ceausescova Securitate. To vyprodukoval nejaky francuzsky platok.Ale .Furt mi na tych fotografiach nieco vadilo.A zrazu mi tuklo.Ako je mozne,ze Securitate v tom hektickom obdobi mala tolko casu,aby tych ludi pozasivala?A to im robila aj pitvu?To museli byt neskutocni "uchylaci".Trochu som sa totiz v ramci svojej pripravy na povolanie takychto zalezitosti -pitiev-musel zucastnovat.A preto ma asi miatli tie svy.
Ale uz sa na to nejak zabudlo.
Potom zacal ten problem v Juhoslavii.
Zrazu sa len prevalili informacie,ze nemci v cca sume 20.miliard mariek/vtedy este nebolo euro/ dodali zbrane z byvale DDR Chorvatsku.A myslim ze to bolo na ORF,sa dokonca robili aj reportaze s nemeckymi bojovymi pilotmi,ktori lietali na ddr-ACKYCH RUSKYCH STROJOCH,proti Juhoslovanskej armade.Este vtedy.Ale na to sa asi uz tiez zabudlo,alebo uz je to tabu. A potom to uz zacalo ist dolu z kopca.Dubrovnik,Mostar ,Srebrenica,ze vraj zverstva Srbov v kosove atd.Politika bola,je a bude panske huncutctvo.A ked sa nic nakoniec nenajde,ako v pripade Milosevica/obvinenia/,tak sa zas vyrobi nieco ine.Na kontach nechal rodine 4 miliardy dolarov.Ako niekto podotkol na jednom chate.Skus prepasovat cez ciaru 5000 dolarov a ked Ta capnu uvidis.Parafraza.Takze asi takto vyzera objektivita informovanosti .Podla mna [zmaten] [zmaten] [zmaten]

99681

24.3.2006 11:14

RE: len tak na okraj

slyFox 193.?.?.?

Reakce na 99681

To s tím Rumunskem je velmi zajímavá a důležitá připomínka. I já si pamatuji ty otřesné televizní záběry z prosince 1989. Až po letech jsem si přečetl v knize "Tyranie médií" (Ignacio Ramonet) , že šlo mrtvoly vytahané z márnic a chudinského hřbitova, které byly vydávány za oběti řádění securitate. Tento podvod prý odhalil později nějaký evropský deník (možná španělský deník El Pais?, teď si nepamatuju přesně)Snažil jsem se o tom následně sehnat něco na internetu, ale nenašel jsem vůbec nic. Pokud byste někdo něco měl, napište to prosím...

99969

25.3.2006 22:21

RE: len tak na okraj

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 99969

Jednalo se o brutálnější část šaškárny podzimu 1989. Zřejmě se Ceaucescovi krvavě pomstila KGB za zmařený převrat r.1973. A ani jeho vstřícnost k Izraeli a Západu (účast na OH v Los Angeles apod.) mu nepomohla.

100204

23.3.2006 15:03

Oběti bosenké války podle etnicity

Emma Bovary 84.?.?.?

Prosrbský server v angličtině www.serbianna.com uvádí 75%bos.muslimové 20%Srbové 5%Chorvati. Tento udaj nezahrnuje oběti srbsko (respektive federálně jugoslávské)-chorvatské války v roce 1991. Oběti Západem podporované operace Storm chorvatské armády v Krajině a samozřejmě nezahrnuje ani Kosovo.

99720

23.3.2006 15:43

Americká propaganda má stále víc trhlin

Zorba 83.?.?.?

Dnes již jen málo lidí věří americké propagandě, podle níž všechny války na Balkáně v 90tých letech rozpoutali Srbové kteří pak prý vraždili všechny ostatní. To je samozřejmě jen další z řady amerických lží. Příčina válek byla ta že se Srbové odmítli podřídit americké nadvládě a proto Američané poštvali proti Srbům své poskoky-Chorvaty, Bosenské muslimi a i Albánce. Bohužel nakonec Američani svých cílů dosáhli a podmanili si celý Balkán i přes hrdiný odpor Srbů. Je paradoxní a příznačné zároven že to co se nepodařilo udělat Němcům na Balkáně během obou světových válek, toho dnes dosáhli Američani.

99729

27.3.2006 6:13

RE: Americká propaganda má stále víc trhlin

Jiří Rýpar 85.?.?.?

Reakce na 99729

Podepisuji se pod Váš názor!J.R.

100465

27.3.2006 8:22

RE: Americká propaganda má stále víc trhlin

Ben Hur 70.?.?.?

Reakce na 100465

>Podepisuji se pod Váš názor!J.R.

Konecne nekdo Zorbo. Tak uz jste ne ten boj s Amerikou dva. [smích]

100474

28.3.2006 17:02

RE: Americká propaganda má stále víc trhlin

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 100474

Pokud jste si nevšiml tak na tomto webzinu je většina lidí antiamerická, někdo víc, někdo mín, ale je to tak. A stejně tak je antiamerická i většina lidí ve světě i u nás. Takž až na ten boj dojde tak bude na straně jedné 300 milionů Amíků a nějací jejich přisluhovači proti zbytku světa(teoreticky až proti 6 miliardám lidí) [smích]

100791

28.3.2006 19:36

RE: Americká propaganda má stále víc trhlin

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 147.?.?.?

Reakce na 100791

ehm...většina... Byl jste třeba v Číně nebo v Indii, že znáte jejich názor na Američany? Nebo tak soudíte pouze podle svého vnímání světa?

100821

1.4.2006 10:31

RE: Americká propaganda má stále víc trhlin

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 100821

Taky jsem nebyl v Číně za druhé světové a i přesto tvrdím že většina Čínanů byla protijaponská. Stejně tak dnes vím že většina Čínanů či Indů je antiamerická.

101525

29.3.2006 15:21

RE: Americká propaganda má stále víc trhlin

Adapa 82.?.?.?

Reakce na 100791

Zorbo, něco jiného je na Američany nadávat, mít protiamerické názory či nálady, něco jiného je ale jít proti nim se zbraní v ruce [mrknutí jedním okem]

100961

1.4.2006 10:33

RE: Americká propaganda má stále víc trhlin

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 100961

To je fakt. Ovšem ten kdo nechce za své ideáli bojovat není nic jiného něž zbabělec a pokrytec.

101526

29.3.2006 18:55

RE: Americká propaganda má stále víc trhlin

Aja 24.?.?.?

Reakce na 100791

Nemluvte, Zorbo, za druhe.
Je tu rada lidi s vyhradou k americke administrative povsechne, Bushovi pak obzvlaste.
Co je to byt "protiamericky" ? Kdyz mate vyhrady k ceske vlade, jste anticech?

101002

1.4.2006 10:35

RE: Americká propaganda má stále víc trhlin

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 101002

Jistěže ten kdo je proti naší vládě není zároven proti Česku jako takovému. Ovšem odpor k agresivní politice USA není totéž, nebot znamená odpor k USA. To ovšem samozřejmě neplatí u odpůrců Bushe z řad Američanů.

>

101527

1.4.2006 10:40

RE: Americká propaganda má stále víc trhlin

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 101527

A víte vůbec, kolik těch odpůrců Bushe v USA vůbec je? Nevíte.

101528

6.4.2006 17:52

RE: Americká propaganda má stále víc trhlin

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 101528

Jeho odpůrců tam je určitě hodně, ovšem být proti Bushovi není v USA totéž jako být proti agresivní politice USA. Proti té je jen malá část Američanů.

102423

23.3.2006 15:50

Haagské lži

Zorba 83.?.?.?

Haagský tribunál i přes tento rozsudek zůstává samozřejmě nadále jen pouhou politickou fraškou, jež slouží k pošpinění Srbů a k obhajobě politiky USA a EU. Většinu odsouzených a pronásledovaných tvoří Srbové. Chorvati, Bosnáci či Albánci jsou souzeni jen zřídka a když už tak jen vyjmečně ze zločinů kterých se dopustili na Srbech. Navíc přístup k nim je zcela odlišný, jejich vrchlní představitelé jsou obžalováni jen vyjmečně a k soudu chodí většinou jen malé ryby, narozdíl od těch Srbů. Klasickou ukázkou je případ Albánského expremiéra Haradinaje, toho sice obžalovali a dostali do Haagu, ovšem záhy ho propustili pod podmínkou že se nebude zabívat politikou. Takže se vrátil do Kosova a politikou se samozřejmě zabývá nadále.

99731

23.3.2006 18:21

Situace na Balkáně

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 147.?.?.?

nikdy nebyla jednoduchá. V průběhu staletí tam vznikl takový mix, taková výbušná směs, že se pouze čekalo na vhodný zážeh. K tomusamozřejmě došlo nástupem romantismu (a tedy i vlastenectví a nacionalismu) a postupným upadáním moci Osmanské říše, čímž byla jednotlivá etnika ponechána "bez pevné ruky". No a vzhledem k blízkosti mocností jako Rusko a Rakousko(-Uhersko), nenechaly na sebe problémy nikdy dlouho čekat. Ne nadarmo se Balkánu říkal sud střelného prachu. Jak dopadla první rvačka mocností (ačkoliv tady Balkán sehrál pouze úlohu iniciátoru a ne hlavního hráče), všichni dobře víme.
Sledovat problémy současného Balkánu a přehlížet historii tohoto regionu se tedy zdá naprosto nevhodné, většina poblémů vznikla v minulosti a dnes se ani neví proč a hledat viníka, je zhola nemožné. Nikdo není vinnen a zároveň všichni jsou vinni, pokud někdo tvrdí opak, může tak dělat z čiré nevědomosti, zaujatosti, či pouhopouhé snahy ohřát si svoji polívčičku.

99768

23.3.2006 18:23

Zajimavost

js 200.?.?.?

Ze zrovna cekali se soudem do teto chvile, kdy jakakoli konfrontace s muslimy jen podporuje soucasne napeti! Kdyby zidi nechteli rozpoutat valku s vychodem, teto 'spravedlnosti' bychom se vubec nedockali ani po tech letech. Jinak 2,5 roku za 'plneni rozkazu', to snad neni pravda? To si muzu taky nechat dat rozkaz od kamose a shodit atomovku na Israel? Zidi patrne take davaji rozkazy a asi nechteji temato soudama demotivovat sve ponizene prisluhovace...

99769

23.3.2006 21:53

Malý příspěvek k debatě o Balkánu

Vanguard 62.?.?.?

Byl to myslím Winston Churchill kdo řekl, že Balkán vyprodukuje víc dějin, než je schopen strávit...

99841

23.3.2006 23:24

Podívejte se,

viktorie 81.?.?.?

na dílo "obětí" Srbského teroru. www:serbianna.com/features/srebrenica/warning.shtml [pláč] [naštvaný]

99897

24.3.2006 13:48

Mudžahedíni v Bosně

Jiří Rýpar jirirypar (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Jak může někdo tvrdit,že se měří všem stejným metrem?Srebrenica je nejkřiklavějším důkazem fašistické propagandy USA a EU PROTI SRBŮM.Četl jsem 1.díl vzpomínek Biljany Plavšič-Prezidentky republiky Srbské v Bosně.Popis toho co se dělo např.v Sarajevu je k blití(převážně nevyprovokované vraždy civilů SRBSKÉ národnosti,vyhánění,lágry atd.)Rozpad Jugoslávije byl v zájmu a zaplacen ze strany USA.SRBOVÉ BRÁNILI JUGOSLÁVIJI,PAK UŽ POUZE SVÉ ŽIVOTY.Mudžahedini byli zaplaceni z USA(Když vememe v úvahu že 11.9.2001 bylo zorganizováno zevnitř,tak se ten "Boj s terorizmem" nějak vylučuje sám sebou[smích]) .Alija Izetbegovič jako představitel bosenských muslimů NA PŘÍMOU INTERVENCI velvyslance USA nepřijal srbské návrhy smíru a rozdělení kompetencí.CHTĚLI VÁLČIT A VRAŽDIT.Pokud se konala etnická čistka tak ze strany MUSLIMŮ,POZDĚJI CHORVATŮ PROTI SRBŮM.cOPAK SI VÁŽNĚ JEŠTĚ NĚKDO MYSLÍ ŽE V KOSOVU JDE O SVOBODU PRO ALBÁNCE?jESTLI NĚKDO PATŘÍ PŘED SOUD TAK JE TO BUSH,BLAIR A TŘEBA NÁŠ "hUMANITÁRNÍ BOMBARDÉR" VÉNA HAVLŮ.Neupírám žádnému národu právo na život ve svobodě.Ale cenu nesmí platit jiný národ.Podívejte se na mapu Chorvatska a její "přirozený tvar".Vyhnali 250 000 SRBŮ,o mrtvých se taktně mlčí.To se ale v protektorátních českých médiích nedovíte.Na to musím číst srbský noviny.Pa pa a ještě mnoho svobody a práva po americku všem.Jirka R.

99977

24.3.2006 14:31

RE: Mudžahedíni v Bosně

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 99977

A proč by se zrovna v srbských novinách nemělo lhát?

99981

26.3.2006 10:15

RE: Mudžahedíni v Bosně

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 99981

Co se týká takových otázek jako je utrpení Srbů ve válce, její příčiny a tak tak Srbské noviny skutečně vesměs nelžou. Jinak ovšem i v Srbských novinách a mediích existuje spousta propagandy.

100254

24.3.2006 22:25

RE: Mudžahedíni v Bosně

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 99977

Pane Rýpare obávám se že váš pohled je stejně zaujatý jaký prezentují ona protektorátní česká média jen opačným směrem. Všechny strany bálkanských válek byli pachateli i obětmi. Zločiny bosenskosrbské armády jsou běžně popisovány i v srbských médiích a všeobecně jsou v Srbsku uznávány jako fakt pokud pomineme tvrdé jádro srbských nacionalistů. I nejznámější český alternativní web pana Messina zabývající se z velké části touto problematikou nedělá ze Srbů beránky a z ostatních vlky. Nevím jaké srbské noviny to čtete navíc to je samo o sobě dost vágní pojem protože silně pochybuji že všechny srbské noviny píšou stejně.

100060

25.3.2006 11:46

RE: Mudžahedíni v Bosně

Jiří Rýpar jirirypar (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 100060

Uznávám,že moje vyjádření vyznívá jednostraně,spíše rozhočené než informativně..Je to asi z toho důvodu,že PROTEKTORÁTNÍ MÉDIA tvrdošíjně "informují"jinak,mírně řečeno ÚČELOVĚ.TZN.ZA NĚJAKÝM ÚČELEM.Tomu se bráním.Nemám touhu ani potřebu někoho přesvědčovat.Jenom vydím kolem nás bolševický informační systém s opačným znaménkem než před rokem 89.Samozřejmě jsem si vědom,že krev na rukou mají všechny strany.Samozřejmě jsem si vědom hystorického kontekstu-2.sv.válka.Jenom nesnesu tu jednostranou zaujatost proti Srbům,ze které na sto honů smrdí Havlovina,Vondrovina,Bushovina a"Vyšší"zájmy.Když mi někdo vymlátí rodinu,samozřejmě vemu dranžírák a půjdu se pomstít. Samozřejmě že všechny srbské noviny nepíšou stejně.ČTU "VJESTI"-deník pro srbskou dijasporu vydávaný v Německu.Samozřejmě je i v Srbsku levice a pravice.Ale žádné noviny asi nepsali ódy na rozbombardování Srbska v roce 1999.(Tím zkutečně teprve začal exodus Albánců)A co se týče Kosova a dalšího fungování Republiky Srbské v rámci BiH jsou partaje(tedy i tisk) jednotné.I v těchto otázkách vydím účelové ohýbání MEZINÁRODNÍHO PRÁVA ve prospěch jistě úctyhodných zájmů 4.Říše.Mohli bychom posat mnoho řádek.Já si ve vší slušnosti ponechám své názory.Jsem rád že si je mohu s někým vyměnit.Mohli bychom pokračovat dále.Proč tolik vadí Srbsko a třeba NEZÁVISLÉ Rusko-Novému světovému pořádku?PRAVOSLAVNÁ CÍRKEV,jediná skutečná křesťanská církev.Není to až směšné jak bylo v prostoru Jugoslávije dosaženo cílů Hitlera a Katolické církve v době 2.sv.války?Mějte se fajn.J.R.ml.

100112

26.3.2006 10:06

RE: Mudžahedíni v Bosně

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 100060

Zločiny sice páchali všichni, to ovšem platí o každé válce. Zločiny páchali i obě strany za světových válek. Jde o to kdo je agresor a kdo brání svoji zem. Za světových válek bylo agresorem Německo a proto bylo špatné, zatímco to co proti nim bojovali se bránili a byli dobří. Za válek v bývalé Jugoslávii byly agresorem poskoci USA-Chorvati, Bosnáci, Albánci. Oni byli agresory, zatímco Srbové bránili svoji zem.

100252

26.3.2006 10:02

RE: Mudžahedíni v Bosně

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 99977

>Jak může někdo tvrdit,že se měří všem stejným
>metrem?Srebrenica je nejkřiklavějším důkazem fašistické
>propagandy USA a EU PROTI SRBŮM.Četl jsem 1.díl vzpomínek
>Biljany Plavšič-Prezidentky republiky Srbské v Bosně.Popis
>toho co se dělo např.v Sarajevu je k blití(převážně
>nevyprovokované vraždy civilů SRBSKÉ
>národnosti,vyhánění,lágry atd.)Rozpad Jugoslávije byl v
>zájmu a zaplacen ze strany USA.SRBOVÉ BRÁNILI JUGOSLÁVIJI,PAK
>UŽ POUZE SVÉ ŽIVOTY.Mudžahedini byli zaplaceni z USA(Když
>vememe v úvahu že 11.9.2001 bylo zorganizováno zevnitř,tak se
>ten "Boj s terorizmem" nějak vylučuje sám sebou[smích]) .Alija
>Izetbegovič jako představitel bosenských muslimů NA PŘÍMOU
>INTERVENCI velvyslance USA nepřijal srbské návrhy smíru a
>rozdělení kompetencí.CHTĚLI VÁLČIT A VRAŽDIT.Pokud se
>konala etnická čistka tak ze strany MUSLIMŮ,POZDĚJI CHORVATŮ
>PROTI SRBŮM.cOPAK SI VÁŽNĚ JEŠTĚ NĚKDO MYSLÍ ŽE V KOSOVU
>JDE O SVOBODU PRO ALBÁNCE?jESTLI NĚKDO PATŘÍ PŘED SOUD TAK
>JE TO BUSH,BLAIR A TŘEBA NÁŠ "hUMANITÁRNÍ BOMBARDÉR" VÉNA
>HAVLŮ.Neupírám žádnému národu právo na život ve
>svobodě.Ale cenu nesmí platit jiný národ.Podívejte se na
>mapu Chorvatska a její "přirozený tvar".Vyhnali 250 000
>SRBŮ,o mrtvých se taktně mlčí.To se ale v protektorátních
>českých médiích nedovíte.Na to musím číst srbský
>noviny.Pa pa a ještě mnoho svobody a práva po americku
>všem.Jirka R.

Naprostý souhlas. Řekl jste to zcela přesně tak jak to bylo.

100251

26.3.2006 4:54

Aku jurisdikciu ma Haagsky tribunal nad neclenskymi statmi EU?

Milan Kralovic rmb_international (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Nemali by sme si zamienat Norimbersky tribunal s Gaagskym tribunalom! Najma nie z hladiska ich nerovnakej opravnenosti a medzinarodnej platnosti. Pozrime sa na to, kto sudil koho a za co v Norimberku a v Haagu. V Norimberku sudili vodcov AGRESORA, ktoery prehral utocnu a vybojnu vojnu a sudili tych vodcov VITAZNE MOCNOSTI, ktore tu vojnu vyhrali. Niet vacsej opravnenosti sudit niekoho za vojnove zlociny! Ale ako je to v Haagu? Tam sudia do vojny NEZAINTERESOVANE strany vodcov statu, ktory bol napadnuty a branil sa - a aby sa nepovedalo, aj vodcov utocnej, agresivnej strany. Zasa vsak sudcami boli ti, ktori ani neboli napadnuti a ani sa nebranili.

Haagsky sud je sudom SAMOZVANYM a preto nelegalnym. Rovnako ako je samozvanym a nelegalnym ucastnikom vojny o Kosovo organizacia NATO, ktora navyse chytila v spore stranu agresora a utocnika a nie braniaceho sa statu.
Zaverom chcem povedat, ze sudit a odsudit moslimskych vrahov je rovnako nelegalne ako sudit Milosevica a robit polovacku na Karadzica ci Mladica. Nad nimi moze mat pravomoc jedine ten stat a jeho zakony, na uzemi ktoreho sa udajne alebo skutocne udalosti stali. A tymi statmi mozu byt len Srbsko, Chorvatsko a Bosna-Hercegovina, podla prislusnosti. Nikto iny!

100228

26.3.2006 10:12

RE: Aku jurisdikciu ma Haagsky tribunal nad neclenskymi statmi EU?

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 100228

>Nemali by sme si zamienat Norimbersky tribunal s Gaagskym
>tribunalom! Najma nie z hladiska ich nerovnakej opravnenosti a
>medzinarodnej platnosti. Pozrime sa na to, kto sudil koho a za co
>v Norimberku a v Haagu. V Norimberku sudili vodcov AGRESORA,
>ktoery prehral utocnu a vybojnu vojnu a sudili tych vodcov
>VITAZNE MOCNOSTI, ktore tu vojnu vyhrali. Niet vacsej
>opravnenosti sudit niekoho za vojnove zlociny! Ale ako je to v
>Haagu? Tam sudia do vojny NEZAINTERESOVANE strany vodcov statu,
>ktory bol napadnuty a branil sa - a aby sa nepovedalo, aj vodcov
>utocnej, agresivnej strany. Zasa vsak sudcami boli ti, ktori ani
>neboli napadnuti a ani sa nebranili.

Ten závěr není zcela přesný. V Haagu je nesoudí představitelé nezainteresovaných stran. Naopak, skutečným agresorem byly USA a Albánci, Bosnáci a Chorvati byli jen jejich nástroji. A celý Haag i ony soudce platí a instruují USA a NATO.

100253

26.3.2006 10:39

RE: Aku jurisdikciu ma Haagsky tribunal nad neclenskymi statmi EU?

Milan Kralovic rmb_international (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 100253

Dakujem za upresnenie. Je to tak, ako pisete.

100256

29.3.2006 4:09

Zlocinem muslimskych Albancu je to,ze lzi o Kosovu zpusobyli,ze NATO a Amerika pouzili DU.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Ted ,budou v zamorenych oblastech DU umirat spolecne,nebot radiaktivita vezme 5.5 bilionu roku,nez se snizi na polovinu,takze ,byvala Jugoslavie se stala obeti zlocinu politiku,to ovsem nijak neovlivni soud HAAgu,ten nikdy neodsoudi prave viniky,Evropa takto se dostava do stavu zamoreneho uzemi,coz se projevuje az v Britanii,jezse take podilela na" Balkanskem problemu."
http://www.aztlan.net/depleted_uranium/untitled03.jpg

http://www.aztlan.net/depleted_uranium/untitled11.jpg

http://www.aztlan.net/depleted_uranium/gunther52.jpg

Soud v Haagu neni smerodatny k tomu ,co prijde,nebot Evropa zazije vice pripadu rakoviny ve vsech smerech naseho zdravi,vice leukemie pro deti,pokud se narodi na "pohled" zdrave a jineho.
Takze ,nezakonne prestehovani se z Albanie do Kosova a potom uplatnovani naroku na toto uzemi,kde se znicilo na stovky historickych pamatek nam vsem prijde draho,mozna ,ze si toto Albanci vubec neuvedomuji,k cemu zadali pricinu.

100899

Příspěvků: 54

23.03. 02:54 trodas  Neni vrah, jako vrah.
23.03. 22:37 Karel z Čech  RE: Neni vrah, jako vrah.
23.03. 07:49 Chládek  Haagský tribunál
23.03. 11:32 trodas  RE: Haagský tribunál
23.03. 07:53 YAMATO  Hm
23.03. 08:12 kema  RE: Hm
23.03. 10:13 pindick  RE: Hm
23.03. 18:11 Zorba  RE: Hm
23.03. 18:52 Emma Bovary  RE: Hm
23.03. 19:20 Zorba  RE: Hm
23.03. 22:25 Emma Bovary  RE: Hm
23.03. 22:41 Antiseptik  RE: Hm
26.03. 11:14 Sidonius Zdenek M  RE: Hm
26.03. 09:49 Zorba  RE: Hm
23.03. 18:20 kema  RE: Hm
24.03. 23:09 pindick  RE: Hm
23.03. 10:25 Rastík  RE: Hm
23.03. 11:58 YAMATO  RE: Hm
23.03. 18:05 Zorba  RE: Hm
23.03. 18:03 Zorba  RE: Hm
24.03. 00:08 Rene Bartosek  RE: Hm
23.03. 09:04 JaJa  Lehká schizofrenie
23.03. 11:17 palko  len tak na okraj
24.03. 11:14 slyFox  RE: len tak na okraj
25.03. 22:21  RE: len tak na okraj
23.03. 15:03 Emma Bovary  Oběti bosenké války podle etnicity
23.03. 15:43 Zorba  Americká propaganda má stále víc trhlin
27.03. 06:13 Jiří Rýpar  RE: Americká propaganda má stále víc trhlin
27.03. 08:22 Ben Hur  RE: Americká propaganda má stále víc trhlin
28.03. 17:02 Zorba  RE: Americká propaganda má stále víc trhlin
28.03. 19:36 Jiří Koubek  RE: Americká propaganda má stále víc trhlin
01.04. 10:31 Zorba  RE: Americká propaganda má stále víc trhlin
29.03. 15:21 Adapa  RE: Americká propaganda má stále víc trhlin
01.04. 10:33 Zorba  RE: Americká propaganda má stále víc trhlin
29.03. 18:55 Aja  RE: Americká propaganda má stále víc trhlin
01.04. 10:35 Zorba  RE: Americká propaganda má stále víc trhlin
01.04. 10:40 Jiří Koubek  RE: Americká propaganda má stále víc trhlin
06.04. 17:52 Zorba  RE: Americká propaganda má stále víc trhlin
23.03. 15:50 Zorba  Haagské lži
23.03. 18:21 Jiří Koubek  Situace na Balkáně
23.03. 18:23 js  Zajimavost
23.03. 21:53 Vanguard  Malý příspěvek k debatě o Balkánu
23.03. 23:24 viktorie  Podívejte se,
24.03. 13:48 Jiří Rýpar  Mudžahedíni v Bosně
24.03. 14:31 YAMATO  RE: Mudžahedíni v Bosně
26.03. 10:15 Zorba  RE: Mudžahedíni v Bosně
24.03. 22:25 Emma Bovary  RE: Mudžahedíni v Bosně
25.03. 11:46 Jiří Rýpar  RE: Mudžahedíni v Bosně
26.03. 10:06 Zorba  RE: Mudžahedíni v Bosně
26.03. 10:02 Zorba  RE: Mudžahedíni v Bosně
26.03. 04:54 Milan Kralovic  Aku jurisdikciu ma Haagsky tribunal nad neclenskymi statmi EU?
26.03. 10:12 Zorba  RE: Aku jurisdikciu ma Haagsky tribunal nad neclenskymi statmi EU?
26.03. 10:39 Milan Kralovic  RE: Aku jurisdikciu ma Haagsky tribunal nad neclenskymi statmi EU?
29.03. 04:09 Robert Nohejl  Zlocinem muslimskych Albancu je to,ze lzi o Kosovu zpusobyli,ze NATO a Amerika pouzili DU.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

66

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc březen přispělo 140 čtenářů částkou 23 155 korun, což je 66 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Pozorujte dnešní právní zrůdy, ceny a lichvu! Šílené!!27.03.20 18:19 Česká republika 2

Jourová varuje27.03.20 14:54 Evropská unie 4

Vědci zjistili u 600 lidí 40 různých mutací koronaviru26.03.20 22:20 Island 4

Holandsko a Švédsko začínají ustupovat od teorie stádní imunity26.03.20 22:07 Evropská unie 2

Vláda mění své rozhodnutí ohledně odškodnění - bojí se bankrotu (a právem)26.03.20 22:00 Česká republika 1

Indie vyhlásila 1,3 miliardě svých občanů stanné právo26.03.20 21:02 Indie 1

Koronavirus: Drakonická opatření v Bolívii26.03.20 09:03 Bolivie 7

VIDEO: Massimo Mazzucco zajímavé souvislosti a "náhody" COVID-1926.03.20 07:56 Itálie 0

Politická korektnost a krvelačnost chorých feminacistek vedla ke konci mluvčího FK UK25.03.20 11:07 Česká republika 12

Ministerstvo obrany chce uspořit až 2,9 miliardy korun25.03.20 07:00 Česká republika 1

Evropská unie vojensky podporuje Turecko24.03.20 17:34 Evropská unie 2

V USA začala ekonomická krize24.03.20 04:25 USA 3

Video: Allahu akbar! Nepokoje v uprchlickém táboře Eleonas v Aténách23.03.20 17:51 Řecko 0

Video:Německo už není zemí mléka a strdí, ale Afričanovi to nevysvětlíte23.03.20 17:45 Německo 1

Protesty proti omezením kvůli koronaviru v Paříži23.03.20 16:19 Francie 0

Stát zakázal výrobu dezinfekce Martinu Žufánkovi23.03.20 15:43 Česká republika 1

Rusko a Kuba posílají do Itálie své lékaře22.03.20 17:35 Rusko 4

Blokování čínské pomoci Itálii v Praze22.03.20 16:08 Česká republika 3

Chmelár o prohlášení Stoltenberga: Je to šílené a nepříčetné21.03.20 08:40 Slovensko 2

Pracující rodiče se hroutí z množství domácích úkolů svých školáků20.03.20 22:25 Česká republika 3

Měnové kurzy

USD
24,60 Kč
Euro
27,48 Kč
Libra
30,64 Kč
Kanadský dolar
17,54 Kč
Australský dolar
15,17 Kč
Švýcarský frank
25,86 Kč
100 japonských jenů
22,80 Kč
Čínský juan
3,47 Kč
Polský zloty
6,04 Kč
100 maď. forintů
7,69 Kč
Ukrajinská hřivna
0,88 Kč
100 rublů
31,23 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 938,79 Kč
1 unce stříbra
356,21 Kč
Bitcoin
151 665,79 Kč

Poslední aktualizace: 28.3.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 992