Diskuze k článku

Balkánská Kolumbie Kosovo na cestě k nezávislosti

Příspěvků 69

1.3.2006 3:01

Jo, tezkotonazni navazeni do Srbska

zap 70.?.?.?

pokracuje. Nejen ze mu odrizli Kosovo, ale vyhrozuji, ze s nim pozastavi pristupova jednani do EU kdyz Srbsko nevyda do jara Karadzice a Mladice. Sere me to tak, ze bych nejradeji sel do nejake demonstrace, kdyby se kvuli tomu konala, tak jak jsem udelal pri humanitarnim bombardovani. [naštvaný]

95249

1.3.2006 19:11

RE: Jo, tezkotonazni navazeni do Srbska

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 95249

Přesně tak. Rovněž doufám že se u nás bude konat demonstrace na podporu Srbů. Politika USA a jejich nohsledů je inu asi to největší svinstvo s kterým se musíme potýkat od dob nacismu.

95301

1.3.2006 19:26

RE: Jo, tezkotonazni navazeni do Srbska

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 95301

Komunisti nic?

95305

1.3.2006 19:41

RE: Jo, tezkotonazni navazeni do Srbska

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 95305

Ale jistě. Bolševická politika je stejné svinstvo jako politika nacistů nebo Američanů.

95309

1.3.2006 19:42

RE: Jo, tezkotonazni navazeni do Srbska

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 95305

Ti byli v cechach docela krotci, proti tem zidobolsevikum v Rusku... [zahanbení]

Ale mas recht, na komance zapomnel a je jimi doslova prorostla cela statni sprava. Az na kost [pláč]

95310

1.3.2006 19:51

RE: Jo, tezkotonazni navazeni do Srbska

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 95310

Pravda, mnoho práce za ně u nás (a jinde) udělali nacisti, ten okruh "nepřátel" dost splýval.

A to se zase jednou shodneme! Možná až na dřeň, je to děs! Např. denacifikace Německa jistě nebyla 100%, ani zdaleka ne, ale co to je proti nám...

Až na ty židobolševiky...ale v tom se nemá cenu vzájemně přesvědčovat a proč se zbytečně hádat [mrknutí jedním okem]

95313

1.3.2006 20:02

RE: Jo, tezkotonazni navazeni do Srbska

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 95313

Tobě se snad nelíbí pojem židobolševismus. Pravda je značně politicky nekorektní, avšak minimálně do padesátých let přesně vystihuje ono zlo u jehož zrodu stál Mordechaj Marx.

95318

1.3.2006 20:11

RE: Jo, tezkotonazni navazeni do Srbska

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 95318

No představ si, že nelíbí. Vadí? Smůla.

Podle mě nevystihuje, ale dezinformuje...

95321

2.3.2006 1:50

RE: Jo, tezkotonazni navazeni do Srbska

zap 65.?.?.?

Reakce na 95321

Podle mě nevystihuje, ale dezinformuje...
--------------------------------------------------------------------

A v jakem ohledu......? [zmaten]

95395

2.3.2006 9:17

RE: Jo, tezkotonazni navazeni do Srbska

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 95321

Jak dezinformuje?

95435

3.3.2006 18:46

RE: Jo, tezkotonazni navazeni do Srbska

slavo 129.?.?.?

Reakce na 95321

V Nemecku pred 1.svetovou vojnou bolo vyse 90% komunistov zidov, tak o akom dezinformovani tu rozpravas?

95731

4.3.2006 13:09

RE: Jo, tezkotonazni navazeni do Srbska

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 95731

Přesně o takovémhle.

95786

2.3.2006 1:49

RE: Jo, tezkotonazni navazeni do Srbska

zap 65.?.?.?

Reakce na 95318

Tobě se snad nelíbí pojem židobolševismus [chechtot]
------------------------------------------------------------

Zidobolsevizmus je velmi realny termin a je to temer to same co zionismus. Velmi, jasne si pamatuji, jak jeste v sedesatych letech se tu a tam objevovali ve (zamozrejme komousskych - televize, Rud'as...) zpravach o odhaleni "sionistickych central". Jakapak 'centra'; jen vytesnovali Zidy. Prokoukli jim to, to jejich pletichareni. Tehda to byl odborny a legalni 'term d'jour' a mohl byt pronesen svobodne. [smích]

95394

2.3.2006 9:23

RE: Jo, tezkotonazni navazeni do Srbska

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 95394

Jde o to že sionisté se ve studené válce postavili na stranu USA a proto byli komunisté vesměs proti nim. Je to paradox, když si uvědomíme že u zrodu komunismu i sionismu stáli Židé. Ještě na konci čtyřicátých let ale spolu bolševici a sionisti úspěšně spolupracovali, bez podpory stalinistů by Izrael nikdy nevznikl. Další historický paradox. No, alespon u zrodu nejhoršího zla v dějinách-nacismu-nestáli židé ale Němci, což je mnohem horší pakáž(aspon pro nás Čechy).

95436

2.3.2006 9:37

RE: Jo, tezkotonazni navazeni do Srbska

Baldi 212.?.?.?

Reakce na 95436

No ale kto Hitlerovi pomoho k moci priamo ( podpora zo strany bohatých priemyselných rodín, medzi ktorými boli aj židovské) aj nepriamo ( dovtedy uplatňovanou hospodárskou politikou, ktorá viedla k extrémnej chudobe)?

95442

2.3.2006 9:50

RE: Jo, tezkotonazni navazeni do Srbska

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 95442

To máš pravdu, je fakt že Hitlerovi pomohli paradoxně částěčně k moci i židé. Stejně tak ale židobolševikům na čele s Leninem pomohli k moci zase Němci. Takže byli alespon fifti fifti a navzájem si pomáhali [smích] No ono je to možná spíš k pláči

95447

1.3.2006 4:10

Niekomu to naramne vyhovuje.

Stehno vondris (zavináč) earthlink (tečka) net 69.?.?.?

Bruselski byrokrati poslali do tej nekludnej oblasti vojakov z celej Europy.Niesom si isty ci na to , aby dokazali bezzubost poriadkovych sil,ci len potrebuju,aby ti vojaci dostali lekciu z frustracie.
Tlak tej svoloce pokracuje nerusene dalej a ti co privela videli sa mozu potom doma len podelit o dojmy.Ak navrat domov preziju a nenarazia akousi nestastnou nahodou pri pristani do kopca.
Ktosi velmi potrebuje taketo ohnisko napatia na europskom kontinente a udrzuje ho na zaklade lzi a propagandistickeho zahmlievania.To je asi jediny logicky dovod , preco su Srbi tak biti.Mali tu smolu ze boli vybrani za obetnych barankov.Teoreticky to mohli byt aj Slovaci proti Cechom,Madari proti Slovakom,Rumuni proti Moldavcom atd.Ako sa vravi: "Kto chce psa bit palicu si najde".Iniciativnych blbcov sa najde vzdy dost.Treba im len odniekial dodat zbrane za peniaze nejasneho povodu.
To,ze peniaze pochadzaju aj z obchodu s opiovymi derivatmi,ktore nahodou pochadzaju z istej nemenovanej krajiny,ktora je pod kontrolou(ci skorej pod nekontrolou)istej nemenovanej koalicie,je len cista nahoda.
Uz sa nemozem dockat az uznaju ti oficialni pajaci existenciu demokratickeho Kosova na zaklade prava na sebaurcenie.To bude krasne divadlo,ako si budu celni predstavitelia podavat ruky s medzinarodne hladanymi zlocincami a hrkutat si navzajom sladke recicky o vitazstve medzinarodneho prava a demokracie.Potom polozia so slzou v oku kvety na hrob neznameho padleho paseraka heroinu a rozidu sa domov hlasat lasku k bliznemu svojmu.Za nimi dokvitne nova vlna utlacanych a bitych albancov,ktori za odmenu za zasluhy o rozvoj slobody dostanu bezvizovy styk s EU.Ma to jednu vyhodu,vlastne dve.:Klesne cena tvrdych drog na trhu a masmedia budu obohatene o zaujimave statisticke udaje v oblasti nasilnej trestnej cinnosti.Samozrejme verejnost bude volat po silnejsej a represivnejsej vlade atd...atd...atd...
S uctou Viktor
PS. Mozno som len pesimista a vsetko bude naopak.

95256

1.3.2006 13:04

RE: Niekomu to naramne vyhovuje.

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 95256

Nejste pesimista, vse je tak, jak pisete.
Mozna to opravdu vsem, ci alespon zidum vyhovuje, abychom meli s Albanci problemy a nechali se tak pokldidne dojit hollocostem a nejlepe i prijali Izrael do EU...
Proste sarada. A nase imigracni politika je strasne vstricna, melo by se extremne pritvrdit na urovem USA... [oči v sloup] [zahanbení]

95279

1.3.2006 19:17

RE: Niekomu to naramne vyhovuje.

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 95256

Nejste pesimista ale realista. Bohužel. Srbové byli jediný evropský národ který se se zbraní v ruce postavil na odpor USA a jejich NWO. Zachránili tak čest Slovanstva i Evropy. Zaplatil ovšem strašlivou cenu. Nás všechny může utěšit fakt že to takhle nepůjde do nekonečna, dříve či později nadejde den odplaty kdy USA zaplatí za všechno zlo jež spáchali a kdy bude zároven toto zlo poraženo a napraveno.

95302

1.3.2006 19:26

RE: Niekomu to naramne vyhovuje.

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 95302

Es kom der Tag!

95306

1.3.2006 19:42

RE: Niekomu to naramne vyhovuje.

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 95306

???

95311

1.3.2006 19:59

RE: Niekomu to naramne vyhovuje.

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 95311

Trapná chyba: Es kommt der Tag!

95314

1.3.2006 20:04

RE: Niekomu to naramne vyhovuje.

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 95314

To dělám dnes? Asi zhruba tak něco. Moje Němčina je velmi slabá, pokud chceš něco říct, piš raději naším rodným jazykem.

95319

1.3.2006 20:13

RE: Niekomu to naramne vyhovuje.

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 95319

No, předpokládal jsem, že tento citát zná každý. Je to v originálu, líp to vzní než česky: přijde ten den.

Kdopak to řekl?

P.S.: co víš o mém rodném jazyku? [mrknutí jedním okem]

95322

2.3.2006 9:24

RE: Niekomu to naramne vyhovuje.

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 95322

No, o tvém rodném jazyku vlastně nic nevím. Žeby Japonština [smích]

95437

2.3.2006 9:27

RE: Niekomu to naramne vyhovuje.

Pavel Bočan meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 86.?.?.?

Reakce na 95437

Jak jste uspěl na dfensovi? Přijali vaši kritiku ohledně článku o islamistech? [cool]

95440

2.3.2006 9:53

RE: Niekomu to naramne vyhovuje.

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 95440

Zatím jsem se ještě nedíval, takže nevím, ale určitě vám dám vědět [cool] Já jsem jen napsal kritiku do diskuse, takže uvidím. Jinak mně v tomhle hodně překvapili. Na první pohled se mi ty stránky zdáli jako politicky nekorektní a pak jsem si tam najednou všimnul takového propagandistického článku. Zajímalo by mně jestli je to u nich pravidlo nebo výjimka?

95448

1.3.2006 20:01

RE: Niekomu to naramne vyhovuje.

vulgar von hulwaath 84.?.?.?

Reakce na 95256

vskutku, jisty nejmenovany opiat ma na to byt drogou Noveho Svetoveho Poradku. Spolehlive navykovy, trapne jednoduchy na vyrobu a pri opatrnem davkovani udrzime obet na zivu i desitky let, presto spolehlive zavislou. Ostatni podobne latky takove vyhody nemaji: amfetaminy (obecneji stimulanty) pusobi kratkodobe a obet ma tendenci zvysovat si davky =>nizka produktivita prace; konopne drogy zpusobuji K.O.Pr., obet ma na zvolani "na teheran!" tendenci odpovedet "wyser si woko" nebo v lepsim pripade "zahulime, uvidime" =>naprosto nepouzitelne; halucinogeny typu lsd snad ani nema cenu v souvislosti se stádním managementem zminovat. Farmaceuticky prumysl ma pred sebou zarnou budoucnost.

95316

2.3.2006 21:08

RE: Niekomu to naramne vyhovuje.

V. Sodek 84.?.?.?

Reakce na 95316

amfetaminy (obecneji stimulanty)...=>nizka produktivita prace;

Opak je pravdou. Produktivita prace vysoce stoupa [mrknutí jedním okem]
Makaj jak v uuukole [velký smích]

95594

2.3.2006 21:34

RE: Niekomu to naramne vyhovuje.

vulgar von hulwaath 84.?.?.?

Reakce na 95594

ale jiste; makaj treba 48 hodin v kuse, jenze pak to minimalne stejnou dobu musi rozdejchavat. netreba podotykat ze telo tim dostava pekne zabrat a neni mozne, ze by vydrzelo takovyto rezim vic nez nekolik let. A pokud navic zacnou smazit decka, tak je to zruinuje driv, nez vubec nejaky ten HDP vytvori a to z politickeho hlediska neni uplne ono.
Uznavam opodstatnenost pouziti pro vojenske ucely, kde se nepocita s nijak vysokou zivotnosti zive sily

95601

3.3.2006 7:27

RE: Niekomu to naramne vyhovuje.

V. Sodek 84.?.?.?

Reakce na 95601

a neni mozne, ze by vydrzelo takovyto rezim vic nez nekolik let.
Znam pripady,kdy ani dekada temer kazdodenniho uzivani ( mimo jehlu ) jeste nepolozila uzivatele predcasne do hrobu.
Berte toto jako suche konstatovani faktu, nikoliv jako obhajobu zneuzivani latky.

95677

3.3.2006 17:16

RE: Niekomu to naramne vyhovuje.

vulgar von hulwaath 84.?.?.?

Reakce na 95677

<cite>dekada temer kazdodenniho uzivani ( mimo jehlu ) jeste nepolozila uzivatele predcasne do hrobu.</cite>
otazka je jestli takovi smazici jsou pravidlem nebo vyjimkou. no kazdopadne ja, byt zlym diktatorem, bych si amfetaminy na ovladani mas(a) [mrknutí jedním okem] nevybral; mozna je to muj subjektivni pocit, ale opiaty vladnou

95717

4.3.2006 21:39

RE: Niekomu to naramne vyhovuje.

V. Sodek 84.?.?.?

Reakce na 95717

ale opiaty vladnou
Spise ten alkohol a nikotin.

95874

5.3.2006 6:38

RE: Niekomu to naramne vyhovuje.

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 95874

http://www.funpage.cz/foto/reklamy/reklamy75.jpg

bez komentáře

95943

1.3.2006 8:49

Albánské reálie

Pavel Bočan meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 86.?.?.?

Dva slušné články o albánské realitě dneška, byť nikoliv politické: [smích]
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2005100203
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2005112805

95269

1.3.2006 12:47

Člověk si prostě nevybere stranu.

J. H. 62.?.?.?

Média, zvaná liberální se právem navážejí do Bushe. Mají pravdu. Ovšem rozbití Jugoslávie, tedy zločin ještě podlejší než Irák se událo za Blila Slintouna neblahé paměti. Takže ono je to vlastně pěšky jako za vozem.
J. H.

95278

1.3.2006 15:17

RE: Člověk si prostě nevybere stranu.

krysa 84.?.?.?

Reakce na 95278

Teda ja nevim, ale Jugoslávie se jako federace začala rozkládat hned po tym co Tito zaklepal tlapkama... obdobně jak pozděj Sovětský svaz. A rozpadla by se ať by tam někdo lezl či nelezl!
No a že si u toho dávali přes držku mne nepřekvapuje.

Spíš mne překvapuje, že když se odpojilo Slovensko, nic moc se nedělo.
Asi nejsme tak nacionalističtí čuráci, jak jinde.

No a aspoň mají "vlastných kokotov" na hradě v Bratislavě, zatímco my Brňáci často "aj nevlastných kokotov" až v Práglu...

Ono těch federací a tak má kde kdo plný zuby.
Vemte si Belgii, Kanadu a Quebec, a kdejaký "spojený státy" až po ty spojený, čili USA....

Chápu,že když máte vládu kdesi v prdeli a myslící kolenem, a nedej buh mluvící jiným jazykem, sere to každýho!

A není to jenom věc států:
já taky strašně miluju,když čtu článek nějakýho debila z Prahy, co přesně ví, co bysme měli dělat my v Brně!

Stranu si tedy člověk nevybere, leda že bych to bral tak, že na malou a velkou musíte,hi! (k čemuž bych přidal Vatikán s papežovou stolicí...)

95289

1.3.2006 19:40

RE: Člověk si prostě nevybere stranu.

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 95278

Přesně. Bush nebo Clinton, vyjde to na stejno. Mezi těmito dvěma zločinci snad není rozdíl.

95308

1.3.2006 19:51

RE: Člověk si prostě nevybere stranu.

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 95308

Sak to je cely princip emericky "demokracie" - mas dve strany, mezi nimiz de-facto neni vyznamnejsi rozdil...

http://ax2.old-cans.com/bendib/The-Bush-Kerry-ticket.jpg

http://ax2.old-cans.com/bendib/Two-right-wings.jpg

http://ax2.old-cans.com/bendib/Two-headed-Cow.jpg

...i kdyz ti demokrate alespon vic povzbudi ekonomiku, viz:

http://ax2.old-cans.com/US_budget.gif

http://ax2.old-cans.com/dumbfuckistan.gif

http://ax2.old-cans.com/MassMurdererBush.jpg

Ma byt na co hrdy [mrknutí jedním okem]

95312

1.3.2006 20:08

RE: Člověk si prostě nevybere stranu.

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 95312

Ty obrázky vystihují situaci velmi dobře. No je fakt že demokrati vedou nejspíš ekonomiku líp. Pro nás i pro zbytek světa je ovšem mnohem lepší aby na tom americká ekonomika byla čím dál tím hůř, když budou USA slabší bude snažší je porazit.

95320

1.3.2006 20:15

RE: Člověk si prostě nevybere stranu.

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 95320

Ty jsi vyloženě válečný štváč. Člověče, já nechci zahynout v jaderném infernu! To už radši tu strašlivou americkou despocii [velký smích]

95323

1.3.2006 20:32

RE: Člověk si prostě nevybere stranu.

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 95323

Tak to já zase ne, nech si tu despocii pro sebe. [chechtot]

95325

1.3.2006 20:37

RE: Člověk si prostě nevybere stranu.

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 95325

S radostí!

Ale výběr mezi despocií (pro mě v ""[mrknutí jedním okem] na jedné straně a světovým konfliktem, vrcholící jaderným sebezničením, na straně druhé...no, já bych si to radši ještě rozmyslel [mrknutí jedním okem]

95326

1.3.2006 20:40

RE: Člověk si prostě nevybere stranu.

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 95326

Když se nic neudělá, tak je despotismusjasnej a nutnej. Světovej atomovej konflikt na druhou stranu je jenom nejhorší alternativa odporu. Nemusí k tomu dojít. Já bych to risknul. [smích]

95328

1.3.2006 20:46

RE: Člověk si prostě nevybere stranu.

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 95328

Když nic jiného, tak máte pro strach uděláno [mrknutí jedním okem]

Já jsem asi zbabělec. Kdyby šlo jen o lidstvo, tak snad, ale k čertu by šlo komplet vše...

95329

1.3.2006 20:57

RE: Člověk si prostě nevybere stranu.

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 95329

No já to vidím takto, kdy budou neokoni vládnout světu, tak jde c čertu vše dřív nebo později stejně, nemáme co stratit co jsem už nestratili. [smích] Jak to je teď, jdou už dnes lední medvědi k čertu, jiný druh zase zítra a nic se nedá dělat.

95331

2.3.2006 9:42

RE: Člověk si prostě nevybere stranu.

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 95331

Souhlas. Když Amíci opravdu ovládnou svět a nastolí NWO tak to povede k zániku světa tak jak ho známe, už nebudou žádné různé národy, kultury, jen beztvará zdegenerovaná zotročená masa. Tomu je třeba zabránit za každou cenu.
PS: Použití zbraní hromadného ničení se bát nemusíme, k tomu určitě nedojde, jejich použití je nereálné.

95445

3.3.2006 7:18

RE: Člověk si prostě nevybere stranu.

vulgar von hulwaath 84.?.?.?

Reakce na 95445

Pokud by doslo k oslabeni US moci a k formaci nejakeho antiNATO (posledni spojenectvi(jrr. tolkien)[mrknutí jedním okem], tak to by znamenalo, ze by se eu bud rozlozila, nebo by na nas mirily rusky/arabsky rachejtle, to za a. a za b pokud by byl naznak toho, ze by se mohlo bojovat na americke pude (pokud do toho venezuela pude tak je to velice pravdepodobne) nebudou americani vahat ani chvilu a zbrane hromadneho niceni pouziji; a ze jich maji dost) Kazdopadne "humannejsi" by bylo je vyhladovet: vsechno precvrckovat na eura/chfranky/cojavimco, prestat dodavat i odebirat zbozi; proste ignorovat celou emeriku. tenhle plan by ale zavisel na postoji japonska, protoze spousta hightek veci (a nemyslim tim jenom ty integrovany chipy) se komercne vyrabi jen v usa a ten technologickej naskok by se mohl dohnat/predehnat jen spojenym usilim vsech ostatnich statu ve kterym by mj. japonsko hralo vetsinezprumernou ulohu

95676

5.3.2006 11:42

RE: Člověk si prostě nevybere stranu.

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 95676

Antiamerické spojenectví je nejlepší nadějí pro Evrope i svět. Právě Evropské národy by se musely stát jednou z hlavních sil tohoto spojenectví. Na americké půdě se bude muset logicky bojovat, budeme je tam muset dorazit. ZHN ale ani tak jistě nepoužijí, nebot by to znamenalo sebevraždu, i když budou vojáci antiamerické koalice pochodovat po ruinách bílého domu tak je nepoužijí nebot by jim to nijak nepomohlo, právě naopak. Ani Hitler tváří tvář totální porážce je nepoužil. Vyhladovět? Zajímavý návrh ale těžko proveditelný. I kdyby jsme ho uskutečnili, tak by to stejně vedlo k válce, nobot USA by nečekali až je někdo vyhladoví, ale rovnou by se pustili do boje aby se zachránili.

95990

5.3.2006 16:25

RE: Člověk si prostě nevybere stranu.

zdenek 72.?.?.?

Reakce na 95990

> Na americké půdě se bude
>muset logicky bojovat, budeme je tam muset dorazit.
>
>když budou vojáci antiamerické koalice pochodovat po ruinách
>bílého domu

pak bych tam vsude zasel obili a nasadil svazacke protipozarni hlidky.

96026

6.3.2006 19:39

RE: Člověk si prostě nevybere stranu.

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 96026

Já bych raději trosky Washingtonu posipal solí tak jak to udělali Římané s Kartágem. [mrknutí jedním okem]

96235

2.3.2006 10:15

RE: Člověk si prostě nevybere stranu.

Baldi 212.?.?.?

Reakce na 95331

Je to presne tak ako si napísal.

95453

2.3.2006 9:39

RE: Člověk si prostě nevybere stranu.

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 95328

Přesně, když nic neuděláme stanou se z nás otroci už napořád a naše děti a vnuci nás budou za naši nečinnost proklínat. Jedinou možností jak Amíky zastavit je asi už jen válka, nikdo se ale nemusí bát nukleárních zbraní nebo jiných ZHN, jejich použití je nereálné, nikdo by k nim nemohl sáhnout.

95444

2.3.2006 9:37

RE: Člověk si prostě nevybere stranu.

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 95326

Máme na výběr: Bud americká despocie které se všichni podřídíme a jež povede k zániku našeho národa a kultury, nebo válka, jež bude zajisté strašlivá, né ale tak jak píšeš nebot použití ZHN je nesmysl, válka povede jen ke zničení USA a k naší svobodě.

95443

1.3.2006 20:57

RE: Člověk si prostě nevybere stranu.

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 213.?.?.?

Reakce na 95323

dodnes si vzpominam na hodinu biologie, kteram tride profesor zeman vysvetlovat, jak je vlastne dobre, ze je zeme slabe radioaktivni - opravne mechanismy DNA apod..

treba by se z tebe stalo neco dokonaleho (a konecne by jsi pochopil termin zidobolsevismus [smích]

95330

1.3.2006 21:04

RE: Člověk si prostě nevybere stranu.

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 95330

Kdo říká, že ho nechápu? Jen s ním nesouhlasím.

95332

2.3.2006 2:06

RE: Člověk si prostě nevybere stranu.

zap 65.?.?.?

Reakce na 95323

Jeden nemecky biskup,

jmeno se nepamatuji, v hlubine studene valky prohlasil, ze "atomova bomba je pro lidstvo lepsi nez komunismus". Samozrejme musel byt v te dobe u Americanu popularni. Adekvatni parafraze dneska by mohla znit: "lepsi jaderna sobestacnost Iranu, nez americky boshofasismus!" Jak by tohle 'proplulo' na druhe strane rybnika? [velký smích]

95396

2.3.2006 9:33

RE: Člověk si prostě nevybere stranu.

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 95323

Žádný štváč nejsem, jen upozornuju na hrozbu. Jsou to USA kdo ženou svět do války, stejně jako Německo před rokem 1939 a 1914. Já na to jen upozornuju a přeju si aby se zločinné plány Američanů nevydařili. Dnes máme na vybranou: Bud se postavíme USA se zbraní v ruce a budeme bojovat, nebo se podřídíme a staneme se jejich otroky, přičemž ztratíme vše co bylo našim předkům drahé. Já na to říkám: Bolje rat nego pakt, Bolje grob nego rob(přeloženo: Lepší válka než pakt, lepší hrob než otroctví).

PS: Použití ZHN se bát nemusíme, válka se může vést jen konvenčními zbraněmi.

95441

1.3.2006 19:09

Kosovo=Kolébka Srbského státu

Zorba 83.?.?.?

Albánci jsou jen prodlouženou rukou USA na Balkáně. Chorvati, Bosnáci a Albánci představují pro Balkán totéž co Izrael pro Blízký východ. Je všeobecně známím faktem že Albánci zahájili agresi proti Srbsku v zájmu a spodporou USA. Bez Amíků by nikdy neuspěli. Pak ježtě rozpoutali válku v Makedonii. USA se tak splnil jejich plán-podařilo se jim rozkouskovat Jugoslávii na spoustu malích satelitů jejichž vlády se otrocky krčí před svými americkými pány a jejichž území je poseto okupanty z NATO. Bohužel dnes je již i v Bělehradě dosazená vláda poslušná Bruselu a Washingtonu. Kosovo je již dnes plně v rokou USA a jejich Albánských nohsledů, případné vyhlášení nezávislosti by bylo pouhou formalitou. Je třeba připomenout že na Kosovo mají oprávněný nárok jen Srbové a že bylo vždy historickým územím Srbska a kolébkou Srbů a jejich kultury a státnosti. Navíc je zcela přáznačné že USA má na Balkáně stejné spojence jako nacisté za druhé světové.

95300

1.3.2006 19:35

RE: Kosovo=Kolébka Srbského státu

Pavel Bočan meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 86.?.?.?

Reakce na 95300

Pak ježtě rozpoutali válku v Makedonii.

V Makedonii to bude ještě zajímavé. Shkiptarové se tam množí jako králíci a zanedlouho budou tvořit polovinu obyvatelstva. Určitě budou požadovat širokou autonomii, neřkuli přímo nezávislost části současné Makedonie a USrael je podpoří. Mimochodem, dnes jsem narazil na článek o soudním sporu jednoho "Makedonce" proti ČR. Naštěstí se proti dezinformaci o původu zločince zvedla v diskuzi bouře odporu:
http://aktualne.centrum.cz/clanek.phtml?id=92249

95307

1.3.2006 19:59

RE: Kosovo=Kolébka Srbského státu

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 95307

Přesně tak. Šiptarům(Albáncům) se jejich plány v Makedonii díky podpoře jejich amerických chlebodárců velmi daří. Už ted mají v Makedonii extrémní vliv, zem má být decentralizována na poloautonomní kraje a ve velké část těchto krajů budou vládnout Albánci. Inu Albánští bandité triumfovali i v Makedonii. Heslem dnešního světa by se asi mělo stát "Kdo vleze Američanům a sionistům do Pr....e ten si může dovolit všechno.

95315

1.3.2006 22:42

Ano, Kosovo bude nezavisle a Srbsko este viac oslabene

G. Orwell 84.?.?.?

Srbi Kosovo prehrali uz v roku 1999, kedy odnikial nedostali riadnu podporu. Podporu neposkytol ani tradicny rusky spojenec - vecne opity a chorlavy Jelcin toho nebol schopny. Asi aj pre taketo ruske lapsusy Jelcina prinutili k odchodu. Som zvedavy, ci Putin nejako Srbsku pomoze - alebo ci vobec od neho nejaku pomoc ocakavaju. Zatial som skepticky - ako Rusko moze pomoct vzdialenemu Srbsku, ked medzi svoju sferu vplyvu nemoze ratat ani susednu Ukrajinu s velkou ruskou mensinou? A ked sa od Srbska odpoji aj Cierna Hora - to bude Balkan plny ministatikov a uvidime, ci si zas nevlezu do vlasov.

95355

2.3.2006 9:48

RE: Ano, Kosovo bude nezavisle a Srbsko este viac oslabene

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 95355

Máš pravdu. Důvod proč Rusko zatím nechává Američanům všude volné ruce je ten že zatím není dost silné aby si mohlo dovolit přímou konfrontaci. Pomalu ale jistě Rusko sílí a dříve či později se Amíkům bude muset postavit. Přijde den kdy Rusko a další státy nebude jen nečinně přihlížet jak si Amíci rozšiřují své impérium.

95446

2.3.2006 22:56

RE: Ano, Kosovo bude nezavisle a Srbsko este viac oslabene

G. Orwell 84.?.?.?

Reakce na 95446

Rusko a ine staty nemaju vela casu, aby sa postavili proti USA. Americania idu tvrdo za ovladnutim energetickych zasob sveta. Ovladli Afganistan a mozu veselo tadial stavat plynovod/ropovod, dopravujuci stredoazijske zasoby energii (predovsetkym turkmensky plyn). Amici su tak drzi, ze si urobili zakladne priamo v strednej Azii (Uzbekistan a Tadzikistan), kde sa stretavaju zaujmy Ruska a Ciny a podla vsetkych ocakvani by tam Amici mali byt cudzi prvok.
Amici budu vediet dopravovat azerbajdzansku ropu tak, ze obidu Rusko cez Gruzinsko a Turecko. Rusky pristav Novorossijsk uz teda pre nikoho nebude zaujimavy.
A co je najdolezitejsie, je otazka Iranu. Prave vo veci Iranu sa musi sformovat koalicia statov ako Cina, Rusko a mozno India, ktora zabrani ovladnutiu Iranu zo strany USA. Ved, ak by Amici ovladli iranske zasoby ropy a plynu, Perzsky zaliv by sa stal americkym jazerom a najvacsie svetove energeticke zasoby by boli v rukach USA. Zo statov Perzskeho zalivu Amici nemaju vojenske zakladne a podstatny vplyv azda uz len v tom Irane. Ak padne Iran, Cina a aj India budu vydieratelne zo strany USA vzhladom na ich stale rastuci dopyt po energetickych surovinach. Dopyt Ciny a Indie s velkou pravdepodobnostou uz nepokryju ruske dodavky ani v kombinacii s mensimi dodavkami z Indonezie a Malajzie - bez relativne volneho pristupu k blizkovychodnym zasobam energetickych surovin by dalsi rozvoj Ciny a Indie mohol byt v rukach USA. Teda aj ked je Rusko este pomerne slabe, musi sa proti zaujmom USA postavit uz teraz - aspon v koalicii s inymi statmi. Mozno o niekolko rokov by aj na taketo koalicie mohlo byt neskoro.

95621

5.3.2006 11:53

RE: Ano, Kosovo bude nezavisle a Srbsko este viac oslabene

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 95621

Napsal jste to opravdu dobře. Máte pravdu, spousta lidí říká že až USA zaútočí na Irán tak se Rusko a Čína a snad i další státy postaví na jeho obranu. Já si však stále myslím že v nejbližší době k tomu asi nedojde. Ano, máte pravdu že by k tomu dojít mělo, i já si přeju aby se ostatní státy za Irán postavili a bojovali proti USA. Avšak myslím že si na ten den ještě nějakou dobu počkáme. Jinak doufám že máte pravdu a Irán v tom nezůstane osamocený. Dost možná bude Irán opravdu tou pověstnou kapkou díky níž pohár trpělivosti přeteče. Každopádně čím dřív se proti USA zbytek světa sjednotí tím lépe, s Amíky je to totiž stejné jako s nácky před rokem 1939. Já bych ale řekl že součástí antiamerické koalice nebude Indie. Spíš bych čekal že se ke koalici připojí významné Evropské státy, hlavně Francie. Pokud se tam k moci dostanou vlastenci je to jisté.

95994

2.3.2006 13:25

V čem je problém.

J. H. 62.?.?.?

Čteme to tady pořád. Zločiny fašizmu, zločiny komunizmu, zločiny sionizmu, bušizmu a tak dál. Ne že by to nebyla pravda. Zádrhel je v tom, že se zdroj problémů hledá jinde než kde je. Vina opravdu není v padoušské ideologii, totalitě, vůdci či rasové dispozici. Pramenem zla je obecná lidská vlastnost. V těchto případech se projevuje jednak tím, že člověk je velice ochotný nenávidět a za druhé lidskou ochotou udělat, o čem se jinak docela dobře ví, že je to špatné, když si člověk myslí, že je za to odpovědný někdo jiný. Jsou to zkrátka některé projevy toho, čemu křesťané říkají hřích. Moderní době se podařilo hřích popřít a prohlásit za středověké tmářství, takže na to, co se děje jen tupě zíráme.
Můžete jistě namítnout, že k tomu, abychom viděli skutečnost nepotřebujem používat tohle nepopulární slovo. Tenhle postoj má ale jednu zásadní vadu. Bez tohoto pojmu a všeho, co k němu náleží vidíme velmi dobře zločinnou omezenost druhých, ale ne svou. Tak se stává, že socializmus bojoval proti fašizmu, ale uvnitř něj se děly věci dost podobné tomu, co u nepřítele potíral. Izrael poprávu poukazuje na holokaust - a podívejme se, co dělá s Palestinci. O Bušistánu ani nemluvě. A nemyslete si, že se vás to ani trochu netýká. Všimněte si třeba zde oblíbeného antisemitizmu. Lze právem pochybovat, že někomu z těch, kteří zde vylévají svou nenávist nějaký sionista osobně ublížil. Totéž lze říci o ještě zavilejším antikomunizmu. Je zajímavé, že lidé, kteří mají komunistům co odpouštět jsou často smířlivější. A nemyslete si, že se to netýká mně. Já ale aspoň vím, že je to jev nežádoucí a snažím se proti tomu něco dělat - přinejmenším to nedávat nahlas najevo.
J. H.

95496

3.3.2006 20:59

RE: V čem je problém.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 95496

Nevím, proč bych měl čekat, až mě dotyční sionisté či komunisté začnout poškozovat ještě více než doposud (v historii tato etnika zaškodila tak masivně /a tím poškodila prakticky každého kromě svých oddaných přívrženců/, že to minimálně tato civilizace asi už nerozchodí). Je lépe honit čarodějnice, než být honěn jimi. Křesťané sice mají tendenci (hlavně dnes) odpouštět kdekomu kdeco (a aby na to poukazovali, byly zřejmě komunisté instruováni krátce po 17.11.1989), ale musíme mít na mysli, že jejich víra může být pouhou spekulací a prevence proti nebezpečným rabiátům je tedy víc než na místě.

95744

4.3.2006 11:47

RE: V čem je problém.

J. H. 83.?.?.?

Reakce na 95744

a) Moc mě mrzí, jestli můj příspěvek vyzněl tak, že by se mělo odpouštět každému všechno. Tyhle pseudokřesťanské žvásty mi naopak pijí krev.
b) Děkuji, že jste tak názorně demonstroval, oč mi jde. Váš přístup je stejný, jako u fašistů, sionistů i komunistů. Dovolím si ho shrnout: "Protože by odhalení padouši, kteří jsou naším třídním nepřítelem mohli škodit, je třeba jejich skupinu potrestat za všechny zločiny, ze kterých je někdo obvinil či nařknul." Tím, že na tento program přistoupíte, spáchá Vaše skupina spoustu zločinů, za které bude pronásledována, až se režim obrátí. A tak dál do úplného vyhubení.
Pro názornost: Většina zločinů, které komunisti spáchali v padesátých létech vycházela z přesvědčení, že příliš demokratický převrat v osmačtyřicátém zachoval spoustu "bývalých", kteří teď škodí. No ale - šestnáct let po převratu tomu už věřili jen ti největší prosťáčkové.
Nebo jinak: Prostým pohledem se můžete přesvědčit, že zatímco se v posledních šestnácti letech pořád odhalují, napravují či odpouštějí zločiny minulosti, zločiny přítomnosti rostou nad Himaláje.
J. H.

95781

4.3.2006 14:19

RE: V čem je problém.

Aja 24.?.?.?

Reakce na 95744

Vase honba na carodejnice nema moc sanci neco vyresit.
Komunismus nadelal hromady skod a mel by se zacit vyrovnavat s vlastni minulosti (v Cechach nevidim ani naznak).
Nemci to zvladli ( s nacismem a fasismem), nemecky vojak uz 60 let nikam nevstoupil.
Jinak je fakt, ze se tezko odpousti nekomu, kdo neni ochoten chyby priznat, natoz je napravovat.

95794

Příspěvků: 69

01.03. 03:01 zap  Jo, tezkotonazni navazeni do Srbska
01.03. 19:11 Zorba  RE: Jo, tezkotonazni navazeni do Srbska
01.03. 19:26 YAMATO  RE: Jo, tezkotonazni navazeni do Srbska
01.03. 19:41 Zorba  RE: Jo, tezkotonazni navazeni do Srbska
01.03. 19:42 trodas  RE: Jo, tezkotonazni navazeni do Srbska
01.03. 19:51 YAMATO  RE: Jo, tezkotonazni navazeni do Srbska
01.03. 20:02 Zorba  RE: Jo, tezkotonazni navazeni do Srbska
01.03. 20:11 YAMATO  RE: Jo, tezkotonazni navazeni do Srbska
02.03. 01:50 zap  RE: Jo, tezkotonazni navazeni do Srbska
02.03. 09:17 Zorba  RE: Jo, tezkotonazni navazeni do Srbska
03.03. 18:46 slavo  RE: Jo, tezkotonazni navazeni do Srbska
04.03. 13:09 YAMATO  RE: Jo, tezkotonazni navazeni do Srbska
02.03. 01:49 zap  RE: Jo, tezkotonazni navazeni do Srbska
02.03. 09:23 Zorba  RE: Jo, tezkotonazni navazeni do Srbska
02.03. 09:37 Baldi  RE: Jo, tezkotonazni navazeni do Srbska
02.03. 09:50 Zorba  RE: Jo, tezkotonazni navazeni do Srbska
01.03. 04:10 Stehno  Niekomu to naramne vyhovuje.
01.03. 13:04 trodas  RE: Niekomu to naramne vyhovuje.
01.03. 19:17 Zorba  RE: Niekomu to naramne vyhovuje.
01.03. 19:26 YAMATO  RE: Niekomu to naramne vyhovuje.
01.03. 19:42 Zorba  RE: Niekomu to naramne vyhovuje.
01.03. 19:59 YAMATO  RE: Niekomu to naramne vyhovuje.
01.03. 20:04 Zorba  RE: Niekomu to naramne vyhovuje.
01.03. 20:13 YAMATO  RE: Niekomu to naramne vyhovuje.
02.03. 09:24 Zorba  RE: Niekomu to naramne vyhovuje.
02.03. 09:27 Pavel Bočan  RE: Niekomu to naramne vyhovuje.
02.03. 09:53 Zorba  RE: Niekomu to naramne vyhovuje.
01.03. 20:01 vulgar von hulwaath  RE: Niekomu to naramne vyhovuje.
02.03. 21:08 V. Sodek  RE: Niekomu to naramne vyhovuje.
02.03. 21:34 vulgar von hulwaath  RE: Niekomu to naramne vyhovuje.
03.03. 07:27 V. Sodek  RE: Niekomu to naramne vyhovuje.
03.03. 17:16 vulgar von hulwaath  RE: Niekomu to naramne vyhovuje.
04.03. 21:39 V. Sodek  RE: Niekomu to naramne vyhovuje.
05.03. 06:38 baba_Blažková  RE: Niekomu to naramne vyhovuje.
01.03. 08:49 Pavel Bočan  Albánské reálie
01.03. 12:47 J. H.  Člověk si prostě nevybere stranu.
01.03. 15:17 krysa  RE: Člověk si prostě nevybere stranu.
01.03. 19:40 Zorba  RE: Člověk si prostě nevybere stranu.
01.03. 19:51 trodas  RE: Člověk si prostě nevybere stranu.
01.03. 20:08 Zorba  RE: Člověk si prostě nevybere stranu.
01.03. 20:15 YAMATO  RE: Člověk si prostě nevybere stranu.
01.03. 20:32 Antiseptik  RE: Člověk si prostě nevybere stranu.
01.03. 20:37 YAMATO  RE: Člověk si prostě nevybere stranu.
01.03. 20:40 Antiseptik  RE: Člověk si prostě nevybere stranu.
01.03. 20:46 YAMATO  RE: Člověk si prostě nevybere stranu.
01.03. 20:57 Antiseptik  RE: Člověk si prostě nevybere stranu.
02.03. 09:42 Zorba  RE: Člověk si prostě nevybere stranu.
03.03. 07:18 vulgar von hulwaath  RE: Člověk si prostě nevybere stranu.
05.03. 11:42 Zorba  RE: Člověk si prostě nevybere stranu.
05.03. 16:25 zdenek  RE: Člověk si prostě nevybere stranu.
06.03. 19:39 Zorba  RE: Člověk si prostě nevybere stranu.
02.03. 10:15 Baldi  RE: Člověk si prostě nevybere stranu.
02.03. 09:39 Zorba  RE: Člověk si prostě nevybere stranu.
02.03. 09:37 Zorba  RE: Člověk si prostě nevybere stranu.
01.03. 20:57 VaclavK  RE: Člověk si prostě nevybere stranu.
01.03. 21:04 YAMATO  RE: Člověk si prostě nevybere stranu.
02.03. 02:06 zap  RE: Člověk si prostě nevybere stranu.
02.03. 09:33 Zorba  RE: Člověk si prostě nevybere stranu.
01.03. 19:09 Zorba  Kosovo=Kolébka Srbského státu
01.03. 19:35 Pavel Bočan  RE: Kosovo=Kolébka Srbského státu
01.03. 19:59 Zorba  RE: Kosovo=Kolébka Srbského státu
01.03. 22:42 G. Orwell  Ano, Kosovo bude nezavisle a Srbsko este viac oslabene
02.03. 09:48 Zorba  RE: Ano, Kosovo bude nezavisle a Srbsko este viac oslabene
02.03. 22:56 G. Orwell  RE: Ano, Kosovo bude nezavisle a Srbsko este viac oslabene
05.03. 11:53 Zorba  RE: Ano, Kosovo bude nezavisle a Srbsko este viac oslabene
02.03. 13:25 J. H.  V čem je problém.
03.03. 20:59  RE: V čem je problém.
04.03. 11:47 J. H.  RE: V čem je problém.
04.03. 14:19 Aja  RE: V čem je problém.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

77

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc březen přispělo 158 čtenářů částkou 26 788 korun, což je 77 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Milí čtenáři,

prosím, zvažte, zda byste mohli přispět na provoz tohoto serveru. Zbývá poslední den do konce měsíce a v pokladně chybí čtvrtina potřebné čásky. Jsme bez reklamy, tudíž plně závislí jen na tom, co se vybere. Děkuji.

Ve zkratce

Neutopické zemědělství: krizové jaro30.03.20 17:08 Česká republika 0

Lidstvo se vyvinulo původně na zcela jiné planetě, na Zemi jsme cizinci30.03.20 16:41 Neurčeno 1

Rockefeller a pandemie29.03.20 12:55 Neurčeno 4

Fed nemůže opravit, to co je rozbité.28.03.20 19:25 USA 0

I na pokraji sil musí evropské státy platit „výpalné“ Bruselu v plné výši.28.03.20 15:29 Evropská unie 0

Pozorujte dnešní právní zrůdy, ceny a lichvu! Šílené!!27.03.20 18:19 Česká republika 6

Jourová varuje27.03.20 14:54 Evropská unie 7

Vědci zjistili u 600 lidí 40 různých mutací koronaviru26.03.20 22:20 Island 6

Holandsko a Švédsko začínají ustupovat od teorie stádní imunity26.03.20 22:07 Evropská unie 2

Vláda mění své rozhodnutí ohledně odškodnění - bojí se bankrotu (a právem)26.03.20 22:00 Česká republika 1

Indie vyhlásila 1,3 miliardě svých občanů stanné právo26.03.20 21:02 Indie 1

Koronavirus: Drakonická opatření v Bolívii26.03.20 09:03 Bolivie 7

VIDEO: Massimo Mazzucco zajímavé souvislosti a "náhody" COVID-1926.03.20 07:56 Itálie 0

Politická korektnost a krvelačnost chorých feminacistek vedla ke konci mluvčího FK UK25.03.20 11:07 Česká republika 12

Ministerstvo obrany chce uspořit až 2,9 miliardy korun25.03.20 07:00 Česká republika 1

Evropská unie vojensky podporuje Turecko24.03.20 17:34 Evropská unie 2

V USA začala ekonomická krize24.03.20 04:25 USA 3

Video: Allahu akbar! Nepokoje v uprchlickém táboře Eleonas v Aténách23.03.20 17:51 Řecko 0

Video:Německo už není zemí mléka a strdí, ale Afričanovi to nevysvětlíte23.03.20 17:45 Německo 1

Protesty proti omezením kvůli koronaviru v Paříži23.03.20 16:19 Francie 0

Měnové kurzy

USD
24,94 Kč
Euro
27,47 Kč
Libra
30,90 Kč
Kanadský dolar
17,60 Kč
Australský dolar
15,32 Kč
Švýcarský frank
25,96 Kč
100 japonských jenů
23,07 Kč
Čínský juan
3,51 Kč
Polský zloty
6,03 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,89 Kč
100 rublů
31,24 Kč
1 unce (31,1g) zlata
40 399,85 Kč
1 unce stříbra
349,71 Kč
Bitcoin
158 541,75 Kč

Poslední aktualizace: 30.3.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 499