Diskuze k článku

Jak (a proč) se demonstrovalo

Příspěvků 62

27.2.2006 8:00

Nedemonstovalo se za zájmy pacientů

bývalý antikomunista 193.?.?.?

Mi jako bývalému antikomunistovi je článek neúplně zobrazen, takže nejsou mi dostupné informace o kterých se nehovoří. Jen tuším co následuje po mi zobrazených 231 slovech.

Soukromý lékař, který je v nejužší rodině autora má přehodnocené výkony, dostává téměř dvojnásobek odměny za úkon, zatím může vykazovat 103% loňských částek. Odstraní-li se zadlužení ve zdravotnictví jeho příjmy silně vzrostou.

Student medicíny, již to nemusí mít tak jednoduché jako za komoušů, kdy strana vybrala studenty, kteří musejí projít. Pomalu začíná platit, že absolvent fakulty nějaké vědomostí musí mít. Říká se, že korupce je, ale i zde.

Letos do zdravotnictví se dostává 180 miliard, navýšení o 30. Dluh ve zdravotnictví díky novému ministrovi je již jen poloviční. Za státní pojištěnce bude do kasy také odváděno více.

Díky novému ministrovi může přerozdělení této částky býti ke prospěchu i pacienta. Zájmy demonstrantů byly a jsou však jiné.

94943

27.2.2006 8:17

RE: Nedemonstovalo se za zájmy pacientů

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 217.?.?.?

Reakce na 94943

No jo, omlouvám se. Nějak se mi posunulo "okno" pro zobrazení. Už je to opraveno.

94945

27.2.2006 9:40

RE: Nedemonstovalo se za zájmy pacientů

bývalý antikomunista 193.?.?.?

Reakce na 94945

Díky, celý článek lze již přečíst.
Dovolím si Vám však ještě někdy napsat, chtěl jsem změnit svůj nick, psal jsem již pod jménem Zdeněk nebo i Zdenek, tento nick jak jsem později zjistil je již obsazen. Nějak jsem to pomotal.
Přeji nadále vysokou úroveň Zvědavce.

94946

27.2.2006 15:01

RE: Nedemonstovalo se za zájmy pacientů

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 94943

Bude odváděno více...z daní všech. Když bude mínus moc velký, tak se zase něco přisype...zase z našich daní. To je systém na dvě věci! To není žádné oddlužení, to je jeho přesun jinam, jeho zkrytí!

94964

27.2.2006 10:10

Realita

Kulhánek 213.?.?.?

Realitou však je, že to byla:
1. stávka milionářů
2. předvolební sjezd ODS
3. boj za vyšší zisky

Pouze Vy si to nechcete ze zištných důvodů přiznat.

94948

27.2.2006 13:44

bozinku....

kim77 134.?.?.?

Reakce na 94948

Hmm, a az to hrani na realny socialismus pod vedenim vseznaleho diktatora z CSSD ty doktory prestane bavit a pujdou delat jinam, trebas do UK, osetri vas kdo? Nebo chcipnete na slepe strevo v 35? Jiste by se tim, krasne, socialisticky vyresila reforma penzijniho systemu...

Ja bych na miste dodavatelu leku, kterym socialisticky stat nezaplatil zbozi dodane uz vic nez pred rokem, proste vyhlasil konkurs. A arbitraz. Az zaplatite (a klidne si prodejte Karlstejn a Prasnou Branu) muzete si zase budovat 'lepsi zitrky', kdy bude vsechno vsech, soudruh ministr bude vse moudre ridit (lip a spravedliveji nez nejaky trh). Co na tom, ze to nikdy nikde nefungovalo, vam se to jiste podari. Snete si, budujte si, ale za svoje, panove!

94954

27.2.2006 21:13

RE: bozinku....

mrzout 213.?.?.?

Reakce na 94954

Lékaři patří k nejbohatším lidem u nás v republice, kam by utíkali od plného žlabu.
Jenom chci připomenout, že aby se měli doktoři a lékárníci dobře, tak budeme všichni platit větší zdravotní pojištění a to už se vám pane asi líbit nebude.

95004

28.2.2006 9:00

RE: bozinku....

krysa 84.?.?.?

Reakce na 95004

>Lékaři patří k nejbohatším lidem u nás v republice, kam by
>utíkali od plného žlabu.

>Jenom chci připomenout, že aby se měli doktoři a lékárníci
>dobře, tak budeme všichni platit větší zdravotní
>pojištění a to už se vám pane asi líbit nebude.


1/ Logicky na západ, že. Na Ukrajinu těžko!!! Proč asi naši doktoři zdrhají do Anglie či Německa, Slováci k nám a Ukrajinci kamkoliv?

2/ To nemá co dělat s doktorama ale s pojišťovnama a nevšiml jsem si že bysme za vlády ČSSD platili míň jak za ODS!

3/ Zásluhou Ratha doplácím za léky víc, jako kdy předtím!

4/ Ceny léků ostatně mají pod palcem výrobci a doplatky na ně pojišťovny: né doktoři a né lékárníci!

Takže štěkáte u blbýho stromu....

95105

28.2.2006 9:57

RE: bozinku....

bývalý antikomunista 193.?.?.?

Reakce na 95105

>3/ Zásluhou Ratha doplácím za léky víc, jako kdy předtím!
>
>Takže štěkáte u blbýho stromu....
>
a od 1.3. budete doplácet ještě víc, to je ta sociální politika státu:

Teletext ČT 28.2.2006
OD 1.3. VYŠŠÍ DOPLATKY NA LÉKY

PRAHA - Nová vyhláška ministerstva zdravotnictví o úhradách léků od středy plošně zvýší doplatky na léky. Vyhláška snižuje úhrady pojišťoven až na výjimky u všech léků o 2,27 %.

"Znamená to, že pacienti budou platit větší doplatky. U levných léků to lidé téměř nezaznamenají, ale u těch, u nichž už nyní doplácejí několik set korun, se jich to dotkne," řekl v pondělí prezident České lékárnické komory Lubomír Chudoba.

Vyšší doplatky jsou podle lékárníků například na léky pro astmatiky, na psychická onemocnění a na vysoký tlak. lm STRÁNKA 114

Lékaři oproti loňsku vykazují o 3% více, exministryně Emerová prozradila že praktičtí lékaři mají hrubý příjem tuším okolo 230 tis. ty 3% teda znamenají 6900,-Kč, Odměnu za výkony mají od nového roku téměř dvojnásobnou, čas na výkon zůstává stejný, teda se čeká jen na přísun financí k silnému nárůstů jejich příjmu. Proč teda stávkovali?

Kolik prosím přidali letos Vám?

Do zdravotnictví se letos dává o 30 miliard více, celkem 180 miliard. To zdravotnickému loby nestačí, budou muset doplácet ti nemocní a nejchudší.

95108

28.2.2006 10:24

RE: bozinku....

krysa 84.?.?.?

Reakce na 95108

TO čarování s procenty se mi nezdá a je zavádějící. Je nutný vědět z čeho se to počítá a pak teprve se člověk něco dozví.

Já vím jen to, že DYCKY když se něco průměrně zdražilo o 5%, tak jsem se pravidelně nedoplatil, neb jsem nedoplácel 5 ale klidně 50%!
Průměrně o 5% se např. zdražuje tak, že se o 50-100% zdraží to, co potřebujete a obdobně slevní to, co je vám totálně na hovno.
Pokud jde o slevňování, funguje to naprosto stejně, takže mezi slevněním a zdražením v důsledku nejde o žádný rozdíl, dycky to končí tím, že VY platíte víc!


Čili jak se někde řekne "průměrně", tak si mužete byt jist, že VY budete v prdeli a někdo jinej si nahrabe.

To je akorát jako když se halasně prohlašuje, že ve firmě je průměrný plat 22000 a posléze zjistíte, že všichni mají minimální mzdu akorát šéf má měsíčně 250000...
Další rok se zvýší průměrná mzda na 25000,což znamená, že váš šéf bere už 300000 a vy furt stejně. V průměru ovšem máte o 3000 víc...



95109

28.2.2006 15:42

RE: bozinku....

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 147.?.?.?

Reakce na 95109

Moje oblíbená matematická hříčka.
Chlapec snědl oběd svůj i oběd svého mladšího bratra. Oba snědli v průměru jeden oběd.

95198

1.3.2006 13:19

RE: bozinku....

Tatranka setma (zavináč) quick (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 95109

Já vím jen to, že DYCKY když se něco průměrně zdražilo o
>5%, tak jsem se pravidelně nedoplatil, neb jsem nedoplácel 5
>ale klidně 50%!

Zrovna tento týden jsem se dočetla, že např. léky na obezitu (které jsou mimochodem víceméně neúčinné) proplácí pojišťovny v plné míře, zatímco léky proti bolestem např. při rakovině opět podražily. A není to tak dlouho, kdy ministr sliboval, že pacienti naopak při úhradách za léky ušetří. To bylo v době, kdy snižoval lékárníkům a distributorům jejich marže. Tak lže nám pan ministr nebo ne ? Asi jsem hloupá, ale klonila bych se k druhé variantě.

95280

28.2.2006 14:48

RE: bozinku....

František 193.?.?.?

Reakce na 95105

Ano, pláčeme na špatném hrobě. My, co máme průměrný a podprůměrný plat, máme litovat zubaře a lékárníky. Ve Švédsku je jedna státní firma a ta nakupuje léky pro lékárny v celém Švédsku. Žádné kšefty.

95168

28.2.2006 15:30

RE: bozinku....

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 95168

No jo, ve Švédsku...tam i socialismus vcelku funguje. Ale u nás?

95192

27.2.2006 14:14

RE: Realita

Dramenbejs 195.?.?.?

Reakce na 94948

Milý pane, zajisté máte pro svá tvrzení nějaké zdůvodnění.

Napište nám je! [smích]

94958

27.2.2006 15:32

RE: Realita

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 94958

Něco jsem vygooglil http://www.lkcr.cz/detail.php?id=1656
Ad 1. Myslím, že když dáme do nákladů auto, benzín, telefon, (co se tak ještě dává?), nebude problém milion ušetřit.
Ad. 2. Nemyslím, že lékaři volí KSČ, nebo i SocDem. To by asi byli sami proti sobě.
Ad 3. On snad někdo bojuje za nižší zisky?

Nicméně, není to žádná sláva. Proč? Protože systém je zatraceně špatně nastaven. Zdravotnictví je nefektivní, přebujelá byrokracie, neprůhledné zakázky, korupce, rozkrádání...

94967

27.2.2006 19:04

RE: Realita

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 147.?.?.?

Reakce na 94967

Ad "ad 1." Odečtěte ještě náklady na sestru (zhruba od těch 20 000 měsíčně), nájem (záleží na lokalitě, klidně i 15 000 měsíčně), vodu, účetní, uklízečku, náklady na povinné školení)... dále věcné náklady jako odvoz odpadu, praní prádla, recepty (ano i za tiskopisy se platí), žádanky na vyšetření, splátky lékařských přístrojů (i pitomý sterilizátor stojí od 80k+). Ono se to sejde a ten zbytek co zůstane se musí danit (32%), sociální, zdravotní...dále nesmím zapomenout na různá pojištění...
Ad "ad 2." já jich znám vcelku dost. nezapomínejte, že lékaři na medicínu nešli kvůli penězům, to by mohl udělat jen blbec, lékaři mají něco jako "touhu pomáhat druhým" a "sociální cítění". A to spíš přináší levice než pravice.
Ad "ad 3." hezká poznámka, ale tentokrát se opravdu nebojovalo za vyšší zisky.

Viděl jste někdy, jakou byrokracií se musí prokousávat soukromý lékař?

94985

27.2.2006 19:47

RE: Realita

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 94985

Ad Ad.1 To jsou ty náklady, co mám v závorce. Náklady se neodečítají z příjmu lékaře ale z tržeb ordinace. Příjem je to, co zbyde po odečtení všech nákladů. A z toho se teprve platí sociální a zdravotní.
Ad Ad. 2 Já se fakt snažil ale nenašel jsem kloudnou informaci, jaké procento lékařů volí tu či onu stranu. Každopádně průměrný plat lékaře je opravdu nadprůměrný, tuším, že něco kolem 200% (dokonce i Rath chce 300%) a za ty prachy by byl levičák jen blbec. Nicméně, relevantní údaje mě potěší.
Ad Ad. 3 O byrokracii, korupci a zlodějině jsem také psal a považuji je za největší problém zdravotnictví. To jako, že se řeší detaily a na zásadní opatření není síla. [chechtot] Víte odkud pocházejí v našem městě nejlevnější LCD monitory? Z nemocnice.

94993

27.2.2006 20:05

RE: Realita

Kráťa 213.?.?.?

Reakce na 94993

Je úplně jedno, jestli je plat lékaře nadprůměrný 2x nebo 3x - dokud se doktorům vyplatí kvůli penězům odcházet na západ a ten je bude vstřebávat (i s jejich mzdovými požadavky), tak je jejich výplata stále ještě malá.
Možná, že ukrajinský doktor je stejně kvalitní jako ten český, ale třeba se s ním tak přesně nedomluvím, třeba k nim ještě některá "technologie" nedorazila...
A mě osobně vadí, když se se zdravotnickým personálem nedomluvím česky (v Čechách).

Apropó! Dokážete mi někdo vysvětlit, kam se ztrácejí např. němečtí doktoři, když je musí nahrazovat ti naši? Odcházejí dále na západ, nebo co? Nebo se jim nevyplatí za ty prachy pracovat a jsou raději na podpoře? Nebo jak to je?

94999

27.2.2006 22:57

RE: Realita je relativní!

seda 82.?.?.?

Reakce na 94999

>Je úplně jedno, jestli je plat lékaře nadprůměrný 2x nebo
>3x - dokud se doktorům vyplatí kvůli penězům odcházet na
>západ a ten je bude vstřebávat (i s jejich mzdovými
>požadavky), tak je jejich výplata stále ještě malá.

>Možná, že ukrajinský doktor je stejně kvalitní jako ten
>český, ale třeba se s ním tak přesně nedomluvím, třeba k
>nim ještě některá "technologie" nedorazila...

>A mě osobně vadí, když se se zdravotnickým personálem
>nedomluvím česky (v Čechách).

>
>Apropó! Dokážete mi někdo vysvětlit, kam se ztrácejí
>např. němečtí doktoři, když je musí nahrazovat ti naši?
>Odcházejí dále na západ, nebo co? Nebo se jim nevyplatí za
>ty prachy pracovat a jsou raději na podpoře? Nebo jak to je?
Já v naše doktory věřím! Také možná proto, že mně celkem nedávno "ukradli
hrobníkovi z lopaty". Také věřím, že drtivá většina z nich chápe, že finanční možnosti naší společnosti jsou menší, než např. v Německu.
Podle mne hlavním problémem zdravotnictví je to, že v období vlády tržních fundamentalistů (vlády klausovců), se ti pitomci pokusili zavést tržní zdravotnictví!? Výsledkem je, že tam kde by k "obsluze" určitého počtu
pojištěnců stačila jedna pojišťovna,teď slouží místo jedné - deset pojišťoven. Místo jedné úřadovny deset úřadoven. S tím je spojeno 10x více platů, 10x více nájmů,10x více poplatků za teplo, elektřinu, telefony!!!!
A o co se tu "rvou"? O ten pytlík peněz, kterých je realtivně mnoho, ale fakticky málo...?
A do toho naši dodavatelé léků...Naše farmaceutické firmy skončily jako husité u Lipan.- A i ten (s odpuštěním) "podělaný" aspirin musíme dovážet, příp. odebírat od zprivatizovaných firem.
Po "revoluci" garnitura ODSáků zdravotnictví neřešila, protože nechtěla "šťárat do hovna", aby je případně prozřelá část populace nerušila při rozkrádání majetku...Nemohli se do ničeho podobného pustit, protože by to mnohým "došlo"...a tak někteří rozhazovali kondomy z balonu...?!
A teď:... trh je v pr..li! Už se bude přerozdělovat, a všechny pojišťovny
mimo VZP budou po "přepočtu" část svých příjmů "darovat" VZP?!, aby kompenzovali politiky zavedený bordel.
A v tom chaosu, který způsobili, by chtěli ODSáci ještě něco "urvat"
z té hovnové kuličky - přes různé programy apod.
A největší "objetí" toho bordelu jsou právě doktoři a ostatní zdravotnický
personál. To co "vyžerou" distributoři předražených léků, to chybí na platy a režii. [pláč]

95056

28.2.2006 0:17

RE: Realita je relativní!

zap 65.?.?.?

Reakce na 95056

Moc toho o problematice nevim

a proto ctu prispevky jako je Vas protoze se mi jevi, ze pousti pekny 'sajn' na problem(y).

Ano, jsem ochoten verit, ze pojistovny jsou velka cast problemu. Jiste je to lukrativni byt ve zdravotnim pojisteni, jinak by do toho nikdo nesel a byla by jen statni, dotovana z rozpoctu. Takzvana socialisticka vlada si to s nimi tusim asi jiz pred rokem rozlila a od te doby se problem jen siri a zvetsuje. A neverte, ze to je problem jen Ceska. Americke pojistovny jsou vineny za vetsinu jejich problemu. Jde o to, to s nimi 'useknout', driv nez vam prerostou pres hlavu.

Pokud jde o doktory, jsou SKORO jako vsechny jine profese. Rozdil je v tom, ze se staraji o nase dobre byti a jak jste napsal mohou vas zachranit pred jistou smrti. A za to si rozhodne zaslouzi nejmene 2-3x prumeru. Ale tak jako je dobry i mene dobry svec je to i s doktorem, ale to se musi vytribit mezi nimi samotnymi.

95073

28.2.2006 8:01

RE: Realita je relativní!

Pavel Urban 193.?.?.?

Reakce na 95056

Ano, s tímto názorem souhlasím !

95100

28.2.2006 5:12

RE: Realita

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 94993

No muj strejda je primarem, a muzu rict, ze kdyz jsem podporoval ODS byla vyrazne levicove zamerenej. Zas takove prachy tam nejsou, aby to az melo tak vyrazny vliv na politickou orientaci. Navic doktorina neni odcizena fabrika, kde z pasu padaj hotovy vyrobky. Samozrejme dobry doktor musi byt dostacne "otupelej" vuci emocialni strance veci, aby mohl pracovat kvalitne, ale i tak dela s lidmi a sam je jenom clovek. Na druho stranu znama delala prodejce pro nejakou velkou zahranicni firmy v devadesatych letech, meli k dispozici uz na pocatku 90-tych let pezota ( myslim jenom 305) a prodavala pouze jeden druh leku na srdce. Asi musel neco stat, protoze k tomu leku byl seminar pro dve osoby bud na Kanarech nebo nekde v Alpach na dva tydny, samozrejme vylohy na seminar platil vyrobce.

95092

28.2.2006 10:28

RE: Realita

krysa 84.?.?.?

Reakce na 94967

ad: Ad 3. On snad někdo bojuje za nižší zisky?


No jistě že jo! To je dokonce česká specialita!!!

Bojuje o ně naprosto každej - ale dycky jde o nižší zisk pro toho druhýho...

95110

27.2.2006 15:04

RE: Realita

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 94948

Byl tam známý doktor. Ironií je, že je v ČSSD. Podle jeho slov nebyl jediný. Tak jaký sjezd ODS? Paroubkovo-Rathovské kecy, nic jiného. Stejně tak to hraní na sociální rozdíly, že? Stávka milionářů a podobné nesmysly.

94965

27.2.2006 17:35

RE: Realita

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 147.?.?.?

Reakce na 94965

Velmi dobře si na něj pamatuji. Zvláště vtipné mi připadá, že po jeho slovech "...jsem členem ČSSD" v davu byl slyšet smích a mumlaní "...tak teď už nejsi".
Proč se asi etnto lékař brzy stane ex-členem ČSSD?

94978

27.2.2006 17:58

RE: Realita

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 94978

[velký smích] ...ne, to je jiný.

94980

27.2.2006 23:05

RE: Realita

seda 82.?.?.?

Reakce na 94965

>Paroubkovo-Rathovské kecy
Rath určitě není andílek, ale je první, který do toho post-odéeesáckýho
bordelu se pokouší zavést nějaký režim...
Jinak sousloví "sociální rozdíly" není prázdný pojem, ani zblbá sentence
zavistníků...

95058

27.2.2006 23:08

RE: Realita

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 95058

Řežim? To jsem si nevšiml. Zatím jen pumpuje miliardy odjinud...ale systém, ten jede dál po staru.

Jistě není prázdným pojmem, ale lidé, jako Paroubek, jej zneužívají. Výhodně využívají českou malost...

95059

1.3.2006 13:26

RE: Realita

Tatranka setma (zavináč) quick (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 95058

>>Paroubkovo-Rathovské kecy
>Rath určitě není andílek, ale je první, který do toho
>post-odéeesáckýho

>bordelu se pokouší zavést nějaký režim...

První byl, pokud se dobře pamatuji, ministr David, ale ten šlápl farmaceutickým firmám tak silně na krk, že byl velmi záhy odejit, a od té doby se tam další ministři jen tak placatili do počtu. A Rath si stejně hřeje jen svou polívčičku, o zdravotnictví mu nejde, protože jinak by nedělal tak rozporuplné kroky versus vlastní výroky.

95281

27.2.2006 18:51

RE: Realita

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 147.?.?.?

Reakce na 94948

Ne, realitou je, že věříte lžím, které na vás současná vláda vrhá.
Faktem je, že:
1) zdravotníci nikdy neměli moc v lásce ODS, protože ODS nikdy zdravotníkům nic dobrého nepřinesla
2) stávka milionářů to rozhodně nebyla, protože neznám lékaře, který by měl několik miliónů na kontě
3) ani jednou tam nepadla zmínka o vyšších ziscích, neuvědomujete si, že na limity nejvíce doplatí právě pacient.

Moje osobní zištné důvody jsou asi takové, že já seru na nějaké peníze. Netvrdím, že nejsou důležité, ale zas takto. A navíc, pokud máte problémy s platy soukromých lékařů, zkuste studovat 6 let medicínu, poté tak 10 let praxe v nemocnici prakticky za pakatel, pak si můžete odkoupit nějakou soukromou praxi (nebo dát tučný úplatek na VZP, protože pojišťovny už dnes jen tak neotevřou novou praxi) a zažijte stres, který si lékaři s pacienty jako vy zkouší... zkrátka, máte šanci a do té doby mlčte, protože z vašich řečí se mi dělá na nic.

94984

27.2.2006 21:49

RE: Realita

oji 194.?.?.?

Reakce na 94984

>Faktem je, že:
>1) zdravotníci nikdy neměli moc v lásce ODS, protože ODS
>nikdy zdravotníkům nic dobrého nepřinesla

akce byla organizována z pozadí ODS [chechtot]

>2) stávka milionářů to rozhodně nebyla, protože neznám
>lékaře, který by měl několik miliónů na kontě

Osobně znám několik lékařů, kteří jsou milionáři.
FYI do akce se také hojně zapojily firmy, které se korumpování lékařů účastní.

>3) ani jednou tam nepadla zmínka o vyšších ziscích,
>neuvědomujete si, že na limity nejvíce doplatí právě
>pacient.

Myslíte tak, že se osmdesátiletému starci nedá stent? [chechtot]
Milý pane bez limitů by se daly výdaje na lékařskou péči šroubovat až do nebes. A ty by zaplatil Váš pacient.

>Moje osobní zištné důvody jsou asi takové, že já seru na
>nějaké peníze.

To říká hodně lidí. Ale když přijde na věc, tak jsou u korýtka první.

>zkrátka, máte šanci a do té doby mlčte, protože z vašich
>řečí se mi dělá na nic.

Opravdu "cool" argument.

oji

95016

27.2.2006 23:18

RE: Realita

seda 82.?.?.?

Reakce na 95016

Ani já neznám chudobného lékaře...! A ani lékárníka...!

95062

28.2.2006 7:09

RE: Realita

krysa 84.?.?.?

Reakce na 95062

Začínám mít dojem,že si tady každej představuje, že ideální stav je tehdy, když váš doktor či lékárník nemá nic nebo je na úrovni zametače ulic.
Což je typicky komunistická idea. (aneb ti zasraní inteligenti nic nedělají a já musím do práce či na co peníze když se už léta flákají "za naše" na školách?)

Mám totiž pocit, že tohle je přesná ukázka: nejde o to mít prachy jako ten doktor, ale o to aby VON měl hovno jako VY!

To bych chápal ve vztahu k vládě a parlamentu a senátu ale jinde těžko!

Zajímavý bude, kdo přijde na řadu po lékárnících a doktorech...

Oni mají balík i hospodští, instalatéři, etc, že...

95097

28.2.2006 11:34

RE: Realita

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 95097

Mám totiž pocit, že tohle je přesná ukázka: nejde o to mít prachy jako ten doktor, ale o to aby VON měl hovno jako VY!
----------------------------------------------------------------------
Přesně o to jde, pane kryso.A mám takový pocit, že provoz Zvědavce by měla, alespoň částečně, hradit nějaká zdravotní pojišťovna.

95114

27.2.2006 23:23

RE: Realita

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 95016

>Osobně znám několik lékařů, kteří jsou milionáři.
Samozřejmě, že pár doktorů jsou milionáři. Jsou to ti, kterým se platí v hotovosti. Co by někteří lidé nedali za omlazovací procedury?

>Milý pane bez limitů by se daly výdaje na lékařskou péči
>šroubovat až do nebes. A ty by zaplatil Váš pacient.

Máte pravdu. Živě si vás představuji s infarktem nebo s mrtvicí, jak vás přivezou do nemocnice a tam vám řeknou, že mají vyčepraný limit, ať přijdete v dalším kvartále. Jistě budete potěšen a blažen.

Důchodový systém to pochopitelně uvítá, příjde o člověka, který by jen z něj čerpal.

Ve prospěch celku je třeba přinášet oběti.

95064

27.2.2006 23:51

RE: Realita

oji 194.?.?.?

Reakce na 95064

>Samozřejmě, že pár doktorů jsou milionáři. Jsou to ti,
>kterým se platí v hotovosti. Co by někteří lidé nedali za
>omlazovací procedury?

Ne, jsou to zpravidla lidé zaměstnaní v nemocnici a vlastní praxí mimo nemocnici a nebo lidé s rozhodovací pravomocí. Peníze nečerpají od pacientů, ale z jiných zdrojů.
Pokud jste měl na mysli plastické chirurgy, tak osobně neznám žádného.

>Máte pravdu. Živě si vás představuji s infarktem nebo s
>mrtvicí, jak vás přivezou do nemocnice a tam vám řeknou, že
>mají vyčepraný limit, ať přijdete v dalším kvartále.
>Jistě budete potěšen a blažen.

Ve Vámi uvedeném případě není nikdo potěšen a blažen. [zmaten]
Já mluvím o případech kdy do pacienta v terminálním stadiu byla napumpována léčba za několik milionů. Lékaři-pumpaři si totiž dokážou spočítat, že za svou "práci" budou "pochváleni".
Samozřejmě léčba nemusí jít ani do pacienta. Stačí, když se šikovně vykáže, že?

Pro nezainteresované je asi obtížné pochopit, že existence limitů a především revoluce a pravidelný upgrade v úhradovém systému je bezpodmínečně nutný.
Ale je zajímavé pozorovat, že do zdravotnictí učeně kafrá každý, kdo má v knihovničce Domácího lékaře.

oji

95068

28.2.2006 11:41

RE: Realita

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 94984

1) zdravotníci nikdy neměli moc v lásce ODS, protože ODS nikdy zdravotníkům nic dobrého nepřinesla
------------------------------------------------------------------
Otázka je, co jste očekával.Já si uvědomuju jediný požadavek zdravotníků:
plat jako německý lékař. Tímhle lékaři vynesli Rátha ke korytu.

95115

27.2.2006 19:06

RE: Realita

krysa 84.?.?.?

Reakce na 94948

>Realitou však je, že to byla:
>1. stávka milionářů
>2. předvolební sjezd ODS
>3. boj za vyšší zisky
>
>Pouze Vy si to nechcete ze zištných důvodů přiznat.
>


To je kravina a troufám si to tvrdit i jako zdravotně postižený nezaměstnaný! Navíc Rathovy debilní nápady postihují především lidi s malými příjmy.

A pokud jde o Ratha: milionář je nepochybně taky, jeho proghlášení jsou pravidelně propagandou ČSSD a pochybuju, že by si snižoval plat!


94986

27.2.2006 23:25

RE: Realita

seda 82.?.?.?

Reakce na 94986

>To je kravina a troufám si to tvrdit i jako zdravotně postižený nezaměstnaný! Navíc Rathovy debilní nápady postihují především lidi s malými příjmy.
Tak nám už jenom sdělte, jaké máte představy o tom, co by vás čekalo, kdyby
byla u vlády ODS? Dostal byste aspoň zadarmo kondom? [chechtot]

95065

28.2.2006 6:42

RE: Realita

krysa 84.?.?.?

Reakce na 95065

Tady vubec nejde o to,co je zadarmo, ale o to, v jake je to kvalitě!
Ono je totiž naprosto jasný,že částečnou invaliditu a to že nemám v jejím důsledku práci mi způsobilo "bezplatný" komunistický zdravotnictví "kvalitou"své práce!!!

Nebýt kydů jako "to nic není, to si vymýšlíte", "léky nepotřebujete, to se dá přemoct", či "to mě bolí taky" od závodní či obvodní doktorky, neměl bych patrně dnes zmrvenou celou páteř etc...

takže o čem se tu bavíme???

95093

27.2.2006 11:04

Na okraj

Pavel Bočan meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Něco o vztahu D. Ratha k VZP:
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2005112301

94949

27.2.2006 21:25

RE: Na okraj

pk202 195.?.?.?

Reakce na 94949

To je bohužel od velkého příznivce KSČSSD Chalengera.... je to sice lékař, ale "státní", tedy ten, který je pro zvyšování daní tak dlouho, dokud nebude mít dostatečnou vejplatu (počítám, že tak 75-100 tisíck Kč/mes) při pokud možno dvou prohlídlejch pacientech za den::[smích]))
No a to mu defacto Rath slibuje....

95010

28.2.2006 0:01

RE: Na okraj

seda 82.?.?.?

Reakce na 95010

>To je bohužel od velkého příznivce KSČSSD Chalengera.... je
>to sice lékař, ale "státní", tedy ten, který je pro
>zvyšování daní tak dlouho, dokud nebude mít dostatečnou
>vejplatu (počítám, že tak 75-100 tisíck Kč/mes) při pokud
>možno dvou prohlídlejch pacientech za den::[smích]))

>No a to mu defacto Rath slibuje....
Jen si nepřejte,aby zveřejnili, kolik z toho balíku peněz "požerou" ti
tzv. "státní" a pak ti "soukromí"... Možná by se někteří čtenáři divili.
Asi by se už nesmáli těm vtípkům ala "KSČSSD"... [velký smích]

95070

28.2.2006 7:10

RE: Na okraj

Pavel Bočan meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 86.?.?.?

Reakce na 95010

Challenger rozhodně není příznivcem comancheros ani socdem. O svém platu se jednou rozhovořil také, stačí si toho od něj přečíst víc a ne jenom blbě plkat. Na dfensovi je to jeden z mála autorů, kteří své názory dovedou podložit konkrétními čísly a přijatelnými argumenty. Čili jeho články rozhodně lze považovat za objektivní. [vyplazený jazyk]
Například o stavu zdravotnictví:
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2005091202
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2005091203

95098

27.2.2006 16:36

Nové zdravotnictví...

Rival rival (zavináč) upramene (tečka) cz 84.?.?.?

Moc nerozumím problematice zdravotnictví... Nemám žádnho příbuzného, který profesně pracuje ve zdravotnictví. Jsem jen běžný uživatel těchto "služeb". A přiznám se že fandím komukoliv, kdo chce změnu tohoto zastaralého konzumního způsobu péče o zdraví pacientů. Profesně se zabývám výpočetní technikou, programováním... Mám vztah k duchovnu a snažím se žít tak, aniž bych byl loutkou, kterou někdo zneužívá ve svůj prospěch... Myslím, že nad všechny teoretické poučky je vlastní zkušenost. Když mi zestárl děda s babičkou a já s nimi začal jezdit po různých vyšetřeních, poznal jsem jaké to je čekat někdy i dlouhé hodiny v různých ordinacích než na nás přijde řada. Taková obrovská ztráta času, která by se dala využít mnohem lépe. Ale prý je to normální... Kéž by i u mne v době mého podnikání stály takové fronty trpělivě čekajících a stále se vracejících zákazníků. Toť sen každého podnikatele... Nechci někomu stranit, ale jen jsem tiše žasnul nad systémem, který je tak neekonomický a přesto je uměle udržován v chodu. A to jen ze strachu, že by mohlo být i hůře. A protože zdraví je silný trumf v rukou každého schopného podnikavce (omlouvám se všem, pro které je zdraví bližního svého stejně důležité jako zdraví vlastní...) tak se dají vyvolat silné emoce strachu všech současných a případných budoucích pacientů. Cílem by snad mělo být nevydělávat na nemoci, ale předcházet jí. V Číně, byl prý dříve velmi uctíván lékař, který měl co nejméně nemocných ze všech svých pacientů, o které se staral již od narození. Tedy je to z velké části o prevenci a výchově. Proč musí být uznáván za lékaře (tedy i placen z našich peněz)jen někdo, kdo studoval řadu let způsoby léčení, které jsou momentálně v kurzu... Je mnoho povolaných, ale jen málo vyvolených. Je řada lidí, kteří nemají klasické školy, přesto dokaží pomoci. Ale to by narušilo systém a vneslo by to chaos do tabulek [smích] Proč nemohou o zdraví národa pečovat i lidé bez diplomů (léčitelé,lidi s nadáním léčit ostatní...) kteří mají hmatatelné výsledky a často se vymykají svým přístupem k nemoci, k tomu co současá věda dokáže klasifikovat a zařadit. Jsem pro spolupráci, všude se najdou podvodníci. Ale proč vylévat dítě i s vaničkou. Za toto bych šel demonstrovat a pral bych se [smích] Ale když vidím, že se tržní principy konzumu a reklamy zmocňují i něčeho tak důležitého jako je zdraví a lékaři mlčí, tak je mi opravdu smutno. A to mám podporovat ? Pracoval jsem jako obchodní zástupce a v sektoru rychloobrátkového zboží - potravin "Z darů naší země..." A docela mne děsí, že vidím stejný způsob bitvy o peníze koncového spotřebitele i ve způsobu distribuce léků. Musí to být neskutečně lukrativní byznys. A proto nebudu podporovat stávající způsob přístupu k nemoci. Možná jsem naivní, ale pevně věřím, že e...Kráceno (Editor)

94970

27.2.2006 20:27

RE: Nové zdravotnictví...

regulus 213.?.?.?

Reakce na 94970

Lekari nemlci. Vetsina z nich krici. Pouze ti lepsi tise leci a nedesi svoje pacienty.
Spousta lekaru prijima uplatky od reprezentantu farmaceutickych firem, ci pacientu(netvrdim, ze vetsina uplatku je formou penezni).
Spousta lekaru se zivi reklamou.(np.kozni v komplexech supermaketu:sprchove gely, telova mleka, opalovaci kremy. Nehlede na stosy reklamnich letaku v ordinacich.)
Svoje doktory mam rad. Preju jim velky plat a klidne si rad v ordinaci zaplatim.
Doktory z nemocnic nesnasim, mam s nimi ty nejhorsi zkusenosti(chybne diagnozy). Ti si zaslouzi vyhledove tak 900 euro max.
Rath tam aspon stouraaa.

95001

27.2.2006 21:28

RE: Nové zdravotnictví...

pk202 195.?.?.?

Reakce na 95001

>Rath tam aspon stouraaa.

Jsi idiot, a presne na takove dusevni ubozaky Rath sazi

95012

27.2.2006 23:51

RE: Nové zdravotnictví...

seda 82.?.?.?

Reakce na 95012

>>Rath tam aspon stouraaa.
>
>Jsi idiot, a presne na takove dusevni ubozaky Rath sazi
pk,že bys byl samostudijní člen "Menzy"? Nebo nějaký děd Vševěd?
A že ti ten dosavadní bordel ve zdravotniczví nevadil?! Že bys právě z něho těžil? Tak se vyzpovídej... [mrknutí jedním okem]

95069

27.2.2006 17:26

Nove zdravotnictví....dokončení

Rival rival (zavináč) upramene (tečka) cz 84.?.?.?

existuje více lidí, kteří smýšlejí podobně jako já. Děkuji všem, kteří dočetli můj komentář až sem. Ale nedalo mi to, nenapsat svůj názor.

94977

27.2.2006 23:32

RE: Nove zdravotnictví....dokončení

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 94977

Máte pravdu v tom, že zdravotnictví je neskutečný nehospodárný bordel. Bohužel DRáth v něm dělá ještě větší binec.
On ten náš malý židáček byl od samého počátku jen na peníze. Samozřejmě peníze pro sebe.

95066

28.2.2006 6:59

Neziskové služby?

krysa 84.?.?.?

Pokud funguje něco neziskově, je to dycky podezřelý, neb se na to musí sebrat jinde a jiným. Ve zdravotnictví patrně těm, co fungují se ziskem, že. Logicky se tak navíc dá čekat, že ve špitále neustále oddlužovaném státem jaksi asi neporoste kvalita služeb neb ten špitál k tomu nic netlačí! A jeho zaměstnancům narozdíl od jiných rostou platy taky bez ohledu na to co a jak kvalitně dělají.

Hlavní riziko ale je v tom, že za chvíli bychom mohli mít státní "neziskové" kde co, takže stát by dotoval de fakto konkurenci soukromníků tak dlouho, až by je to položilo a museli dělat pro stát... což je patrně Paroubkův sen.

Vemte si třeba to, jaký problémy mají naše firmy a živnostníci: od státu dostanou leda hovno a né podporu v podnikání,zatím co kdejaká za chvíli krachující firma dostává "pobídky"!!!
Živnostníci zase navíc "nemají podnikat, když nevydělají na daně".
(A patrně ani tehdy,když nemají na úplatky,že)

Když to tak pujde dál i ve zdravotnictví, za chvíli budu mít určený k jakýmu doktorovi a kam smim chodit a kam ne, a navíc se asi budu muset naučit ukrajinsky a možná i mongolsky abych se domluvil v ordinaci, neb naši doktoři budou vedlev Německu či dále na západ...



95095

28.2.2006 11:20

Je zajímavé, že o stávky lékařů, lekárníků & Co.

qwe 193.?.?.?

je obrovský mediální zájem, jestli se uživí, jak brzo se jim platí, a že je hrozné, že se jim neplatí hned a tak vůbec. Když támhle někde v textilce zaměstnanci nedostávají půl roku plat a nemají doslova na činži, tak je to všem chytrákům jedno. Když přijdou do Prahy domonstrovat odboráři, tak to je holt lůza. Lékárníkům dám zdarma dobrou radu: když Vás profese neuživí, zaveďte noční provoz, vemte si druhé zaměstnání, nebo se rekvalifikujte. Jako horníci. A jistě vás vezmou do Delvity ke kase na 12 hodin denně za 10 000 hrubého.

95113

28.2.2006 13:48

Zpět k věcné rovině

Petr 85.?.?.?

Princip současného systému je, že byl nastaven na nějaké body ( bod byla kdysi koruna ) a za výkon byly nějaké body. ( tedy pouze za výkon lékaře, výkony sestřičky a ostatních neexistují ). Pak se začaly utahovat šrouby - omezení na léky ( doktore, smíš napsat pouze léků tak jako loni, ty navíc ti strhneme z peněz ) na výkony ( doktore smíš dělat v součtu hodin pouze x hodin denně, že máš EKG,EEG, laser a tři sestry nás nezajímá ) atd. Loni přišly omezení i na indukovanou léčbu a pod. Prostě soukromým lékařům byly bez ohledu na výkony omezeny platby tak, aby si moc nevydělali - a platby dostávají s cca tříměsíčním zpožděním. Ti, kteří žijí tak, že nemají na pokrytí tohoto zpoždění a musí si půjčovat jsou ekonomicky v podstatě na hraně finanční smysluplnosti ordinací. Hezký příklad je obvoďák, který tam stejně musí být, stejně musí všechny pacienty, co přijdou vyšetřit i když ví, že třeba od 21. v měsíci už z toho nemá ani korunu a kdyby zavřel, vyšlo by ho to stejně, protože víc práce mu pojišťovna prostě neproplatí i když ji vykonal. Pokud tuto práci vyúčtuje, VZP mu ji nejen nezaplatí ale dokonce odpočítá z peněz, co by měl dostat - pracuje přes limit ( loňský, nějaký, úřednický atd ) a dostane penále. Stejně je to s náklady na léky.

Hlubším principem je to, že teoreticky má každý nárok na plnou péči, ovšem lékař mu ji nemůže posytnout ( resp. může ale zadarmo ) a vhodné léky ( lékař má lékové limity a jeden jediný pacient s drahými léky mu řádně pobourá náklady. ) To pochopitelně vede ( zcela záměrně ) k tomu, že lékař musí rozhodovat komu ten lék dá a komu ne a komu se bude více věnovat a komu ne. Lékaři tohle obecně rozhodovat něchtějí - ale v ten moment vstupují do hry známí, úplatky apod.
V větší nemocnici ( typicky Praha ) se prostě k rozumnému vyšetření a lékům nelze bez "všimného" dostat, protože lékař zaměstnanec s tím počítá a je to součást systému.

Ta demonstrace byla hlavně o tom, že je třeba změnit systém - a dodržovat pravidla. Rath naboural jakžtakž funkční systém a nedodržuje dohodnutá pravidla. NEDODRŽUJE DOHODNUTÁ PRAVIDLA KTERÁ JEHO MINISTERSTVO VYDALO. A nehodlá nová zřídit - tam jde o politiku a strach. Lékaři jsou ovšem lidé, co leccos viděli a tak úplně lehce se s nimi manipulovat nedá.
Povede to k tomu - asi časem - že holt každý dostane to, na co bude pojištěn/připojištěn. Prostě se ukáže že ne všeobecně dostupné zdravotnictví jsme chudí a bude to jako ve Státech -nemáš na to ? ( nejsi na to pojištěn ? ) Chcípni. Neradostné, při pomyšlení v jak špatném zdravotním stavu česká populace je.


95144

28.2.2006 15:04

Ještě malý přípodotek

qwe 193.?.?.?

Ale stejně je to hezký, protože doktoři a lékárníci jsou charakteři. Tak oni se vám táhnou třeba z Liberce až do Prahy a to né kvůli sobě, to ani v nejmenším, oni to dělaj čistě pro pacienta, aby se mu nezhoršila péče. Na sebe voni ani nepomysleli. Jsou to holt takový altruisti, že to svět neviděl.

95176

1.3.2006 9:25

RE: Ještě malý přípodotek

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 95176

>Ale stejně je to hezký, protože doktoři a lékárníci jsou
>charakteři. Tak oni se vám táhnou třeba z Liberce až do
>Prahy a to né kvůli sobě, to ani v nejmenším, oni to dělaj
>čistě pro pacienta, aby se mu nezhoršila péče. Na sebe voni
>ani nepomysleli. Jsou to holt takový altruisti, že to svět
>neviděl.

No, jestli to nebude tím, že co čech, to lidumil a dobrák od kosti, prostě "zemský ráj to na pohled". [smích]

95272

1.3.2006 9:18

Za stav ve zdravotnictví je vinen stát.

bývalý antikomunista 193.?.?.?

Za dnešní špatnou situaci ve zdravotnictví můžeme poděkovat našim vládcům. Do resortu zdravotnictví se odvádí částka za státní pojištěnce, dětí, důchodce, invalidy a nezaměstnané. Tyto skupiny zdravotní péči potřebuji nejvíce a odvádění státu za tyto pojištěnce stagnovalo.
V roce 1993 byl podíl státu na příjmech pojišťoven 29%, ten klesl na 21%.

http://www.ceskenoviny.cz/domov/index_view.php?id=174352

Ceny léků naší firmy Zentiva již odpovídají cenám zahraničním, ceny léků rostou přibližně o 10% ročně. Rostou i další náklady na zdravotnictví. Průměrná mzda v roce 1993 činila 12 000 Kč, v roce 2005 19 200 Kč. To plánované navýšení plateb za státního pojištěnce je stále malé, k deficitu za ty léta se již nikdo nehlásí. Přitom věk obyvatelstva vzrostl, vrostl počet nezaměstnaných a v poslední době roste i počet dětí.

Panu ministrovi Rathovi přestávám věřit, dělá zmatky, téměř zdvojnásobil částky za výkony, přitom navršení příjmu lékařů může být 103%. Důsledkem bude, že těžce nemocní pacienti budou zváni k prohlídkám ne čtvrtletně, ale pololetně. Negativně se to projeví na zdraví populace. Např. u diabetiků a jinak těžce nemocni by měl být hlídán zdravotní stav. Odborný lékař navíc se bude bát kvůli limitům např. zasílat vzorky k laboratorním testům. Jsme skutečně v p….. [naštvaný]

95271

1.3.2006 12:08

RE: Za stav ve zdravotnictví je vinen stát.

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 95271

Panu ministrovi Rathovi přestávám věřit
-------------------------------------------
Gratuluju pane Zdenku.
Paroubek by ho měl ze své vlády " talentů " vyhodit. [mrknutí jedním okem]
Ale až po volbách.

95275

1.3.2006 12:45

RE: Za stav ve zdravotnictví je vinen stát.

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 95271

>Panu ministrovi Rathovi přestávám věřit, dělá zmatky,
>téměř zdvojnásobil částky za výkony, přitom navršení
>příjmu lékařů může být 103%. Důsledkem bude, že těžce
>nemocní pacienti budou zváni k prohlídkám ne čtvrtletně,
>ale pololetně.

On to udelal, protoze mame extremni prumerny pocet navstev lekare na osobu. Bohuzel casto si ten doktory ty pacienty ani nezve, proste chodi sami. To se musi nejak zmenit a zpusoby jsou pouze dva. Vubec bych nebyl proti pausalni platbe za navstevu, pokud by byla stanovena v rozumne vysi, existovaly jasne stanovene vyjimky a byla by na dlouhou dobu dopredu zmrazena. Nejsem sice za spoluucast pacienta v ordinaci pri stavajicich obrovskych odvodech na zdravotni pojisteni, ale i to omezovani doktoru na vykonech ma sve mantinely...

95277

1.3.2006 13:33

RE: Za stav ve zdravotnictví je vinen stát.

bývalý antikomunista 193.?.?.?

Reakce na 95277

>On to udelal, protoze mame extremni prumerny pocet navstev lekare
>na osobu. Bohuzel casto si ten doktory ty pacienty ani nezve,
>proste chodi sami. To se musi nejak zmenit a ...

To má u nás také své příčiny. Podle statistiky u pacientů za totality bylo v nemocnici stanoveno správně jen 50% diagnós a u těch 50% správně stanovených diagnóz byla polovina nesprávně léčena. Tento stav bohužel přetrvává. Máme také jiný poměr specialistů a praktických lékařů jako na západě. Mnohdy se také stává, že pan primář má ještě soukromou ordinací, do které si zve své ekonomicky vybrané pacienty.


>.... ale i to omezovani doktoru na
>vykonech ma sve mantinely...

Příklad takového mantinelu může být, že lékař za nějakou malou pojišťovnu ošetřil v loňském roce dva cizí pacienty, kteří onemocněli na dovolené. Limit ve výdajích na cizí pojištěnce má na tento rok např. 500 Kč, co když letos od této pojišťovny onemocní šest lidí, to je má vyhodit, když limit má již překročen?

95282

5.3.2006 22:54

RE: Za stav ve zdravotnictví je vinen stát.

tramp 195.?.?.?

Reakce na 95271

>Panu ministrovi Rathovi přestávám věřit, dělá zmatky,

Toho jsem naštěstí ušetřen, já mu nikdy nevěřil. [velký smích]

96098

2.3.2006 9:12

Analýza korupce ve zdravotnictví

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 195.?.?.?

Psal jsem v příspěvku 94967 a náledujících, že za největší problém zdravotnictví považuji byrokracii a korupci. Zde prosím http://www.blisty.cz/2006/3/2/art27310.html článek a hlavně analýza, na niž z něj vedou odkazy, mé názory potvrzují.

Myslím, že problém je natolik hluboký, že ani sami lékaři netuší jak moc. A tady je důvod demonstrovat! Protože tady mizí naše a peníze! Myslím nás, pacientů a lékařů. Nebýt těchto koruposaurů, mohli by být lékaři skutečnými milionáři a pacienti hýčkáni, z dnešního pohledu neomezenou a nedohlednou, péčí.

95434

Příspěvků: 62

27.02. 08:00 bývalý antikomunista  Nedemonstovalo se za zájmy pacientů
27.02. 08:17 Vladimír Stwora  RE: Nedemonstovalo se za zájmy pacientů
27.02. 09:40 bývalý antikomunista  RE: Nedemonstovalo se za zájmy pacientů
27.02. 15:01 YAMATO  RE: Nedemonstovalo se za zájmy pacientů
27.02. 10:10 Kulhánek  Realita
27.02. 13:44 kim77  bozinku....
27.02. 21:13 mrzout  RE: bozinku....
28.02. 09:00 krysa  RE: bozinku....
28.02. 09:57 bývalý antikomunista  RE: bozinku....
28.02. 10:24 krysa  RE: bozinku....
28.02. 15:42 Jiří Koubek  RE: bozinku....
01.03. 13:19 Tatranka  RE: bozinku....
28.02. 14:48 František  RE: bozinku....
28.02. 15:30 YAMATO  RE: bozinku....
27.02. 14:14 Dramenbejs  RE: Realita
27.02. 15:32 DavidZ  RE: Realita
27.02. 19:04 Jiří Koubek  RE: Realita
27.02. 19:47 DavidZ  RE: Realita
27.02. 20:05 Kráťa  RE: Realita
27.02. 22:57 seda  RE: Realita je relativní!
28.02. 00:17 zap  RE: Realita je relativní!
28.02. 08:01 Pavel Urban  RE: Realita je relativní!
28.02. 05:12 Rene Bartosek  RE: Realita
28.02. 10:28 krysa  RE: Realita
27.02. 15:04 YAMATO  RE: Realita
27.02. 17:35 Jiří Koubek  RE: Realita
27.02. 17:58 YAMATO  RE: Realita
27.02. 23:05 seda  RE: Realita
27.02. 23:08 YAMATO  RE: Realita
01.03. 13:26 Tatranka  RE: Realita
27.02. 18:51 Jiří Koubek  RE: Realita
27.02. 21:49 oji  RE: Realita
27.02. 23:18 seda  RE: Realita
28.02. 07:09 krysa  RE: Realita
28.02. 11:34 Vratislav  RE: Realita
27.02. 23:23 Karel z Čech  RE: Realita
27.02. 23:51 oji  RE: Realita
28.02. 11:41 Vratislav  RE: Realita
27.02. 19:06 krysa  RE: Realita
27.02. 23:25 seda  RE: Realita
28.02. 06:42 krysa  RE: Realita
27.02. 11:04 Pavel Bočan  Na okraj
27.02. 21:25 pk202  RE: Na okraj
28.02. 00:01 seda  RE: Na okraj
28.02. 07:10 Pavel Bočan  RE: Na okraj
27.02. 16:36 Rival  Nové zdravotnictví...
27.02. 20:27 regulus  RE: Nové zdravotnictví...
27.02. 21:28 pk202  RE: Nové zdravotnictví...
27.02. 23:51 seda  RE: Nové zdravotnictví...
27.02. 17:26 Rival  Nove zdravotnictví....dokončení
27.02. 23:32 Karel z Čech  RE: Nove zdravotnictví....dokončení
28.02. 06:59 krysa  Neziskové služby?
28.02. 11:20 qwe  Je zajímavé, že o stávky lékařů, lekárníků & Co.
28.02. 13:48 Petr  Zpět k věcné rovině
28.02. 15:04 qwe  Ještě malý přípodotek
01.03. 09:25 Sidonius Zdenek M  RE: Ještě malý přípodotek
01.03. 09:18 bývalý antikomunista  Za stav ve zdravotnictví je vinen stát.
01.03. 12:08 Vratislav  RE: Za stav ve zdravotnictví je vinen stát.
01.03. 12:45 Pavel -Čert- Němec  RE: Za stav ve zdravotnictví je vinen stát.
01.03. 13:33 bývalý antikomunista  RE: Za stav ve zdravotnictví je vinen stát.
05.03. 22:54 tramp  RE: Za stav ve zdravotnictví je vinen stát.
02.03. 09:12 DavidZ  Analýza korupce ve zdravotnictví

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

22

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc prosinec přispělo 45 čtenářů částkou 6 716 korun, což je 22 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Konzervativci v Británii zvítězili. Drtivě. Brexit bude!13.12.19 10:53 Británie 0

Hidžábem to začíná12.12.19 11:38 Francie 1

Italské námořnictvo čelí Erdoganovi: Na Kypr dorazila italská fregata Federico Martinengo 10.12.19 21:50 Itálie 1

Turečtí vojáci vyvěsili tureckou vlajku na řeckém ostrově v řece Evros10.12.19 20:19 Řecko 1

Turecká letadla dnes 30x narušila vzdušný prostor Řecka v Egejském moři10.12.19 19:50 Řecko 2

Důkaz o "nezávislosti" průzkumů veřejného mínění10.12.19 14:14 Česká republika 6

Střelec v ostravské nemocnici zabil šest lidí. Neměl legální zbraň10.12.19 11:21 Česká republika 6

EU nařídila sledovat už od roku 2020 spotřebu každého řidiče, někteří na to doplatí10.12.19 11:10 Evropská unie 0

Poslanci chtějí zakázat domobranu10.12.19 11:06 Česká republika 2

Čína zakáže americkou technologii - začíná ná totální technologická válka 09.12.19 20:19 Čína 0

Cultural Enrichment #1309.12.19 19:39 USA 1

Belgie: Muslimský mob podpaluje vánoční strom na náměstí a řve "Allahu akbar"09.12.19 19:27 Belgie 1

Hihi. Chvilkaři se zlobí na Klause mladšího. Nemohou zneužit symbol trikolory09.12.19 17:51 Česká republika 2

Z dcery Angeliny Jolie a Brada Pitta se stává kluk09.12.19 11:20 USA 1

Chvilkaři proti Babišovi, Sardinky proti Salvinimu - stejný scénář, jak přes kopírák09.12.19 11:15 Itálie 1

Augsburg: Muslimové na vánočních trzích ubili hasiče09.12.19 11:11 Německo 0

V Jizerských horách místní obyvatelé obnovili nacistický památník padlým vojákům Wehrmachtu a oddílů SS 08.12.19 21:01 Česká republika 3

Istanbulská dohoda - čeští občané jsou záměrně podváděni08.12.19 20:02 Česká republika 1

Neschválení Istanbulské dohody je neakceptovatelné, řve feministka. Odhlasujeme, že k Istanbulské dohodě přistoupí EU jako celek, vyhrožuje EU komisař06.12.19 11:41 Evropská unie 5

Národná rada SR schválila Dodatkový protokol, zavádzajúci nové trestné činy za vyjadrenia rasovej a xenofóbnej povahy06.12.19 10:56 Slovensko 2

Měnové kurzy

USD
22,85 Kč
Euro
25,53 Kč
Libra
30,75 Kč
Kanadský dolar
17,36 Kč
Australský dolar
15,82 Kč
Švýcarský frank
23,19 Kč
100 japonských jenů
20,85 Kč
Čínský juan
3,28 Kč
Polský zloty
5,95 Kč
100 maď. forintů
7,75 Kč
Ukrajinská hřivna
0,97 Kč
100 rublů
36,44 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 529,22 Kč
1 unce stříbra
386,09 Kč
Bitcoin
165 054,48 Kč

Poslední aktualizace: 13.12.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 452