Diskuze k článku

Ke zničené svatyni v iráckém městě Samara

Příspěvků 156

24.2.2006 20:15

v řiti

soudruh Alexej Kosygin kosygin (zavináč) kreml (tečka) su 193.?.?.?

tak to je ovšem lidstvo v řiti

94729

24.2.2006 20:17

Hmm, svědci

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 85.?.?.?

Není nic horšího než svědci. Zaplacení, oblbnutí, vidí co chtějí vidět, co velí představený... Není méně spolehlivý zdroj. Kolik lidí kvůli svědkům skončilo na šibenici. Neprávem. Nechci to moc rozebírat ale zamyslete se nad tím, kolika lidem ve svém okolí (nemyslím přátele, to je specifická skupina podobná Vám) byste věřili?

94730

24.2.2006 21:24

RE: Hmm, svědci

Zlobidlo 83.?.?.?

Reakce na 94730

Pravda, svědci jsou hrozní. Zejména když svým svědectvím popírají (zase další popírači) oficiální verzi události nebo verzi masově šířenou mainstreamem. Ale je vysoce pravděpodobné, že svá svědectví již nikdy nepotvrdí. Takže můžete být klidný DavideZ.

94734

24.2.2006 21:38

RE: Hmm, svědci

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 94730

Na spolehlivou tzv. "rychlou" destrukci objektu tohoto typu by mohlo stačit cca 250 až 500 g výbušiny na 1 m3 obestavěného prostoru objektu. Odhadnu velmi hrubě - podle obrázků v televizi torza onoho objektu, že by obestavěný prostor mohl být - plus mínus autobus - 50 000 m3 ?? [oči v sloup] - no nejspíše asi více, to neva...

Dale již netřeba ani kalkulačku - potřebné množství výbušin by bylo v řádu až desítky tun !! Čili, pěšky na zádech v baťohu, kdyby každý "zarkavista" nesl celý metrák, by bylo nutno sto mužů !! To si snad nikdo nemyslí, že to takhle bylo ?!?!

Na námitku, že by teroristé měli připravený a vypočítaný odborně přesný plán destrukce a nepotřebovali by pak takové množství výbušin, by potom bylo nutno sice menší množství výbušin, ale efektívně rozmístěných do uzlových bodů. To je ale práce pro pyrotechniky specialisty a dělali by to hodně dlouho - řádově hodiny až desítky hodin - podle počtu pyrotechniků. A stejně by se opět jednalo o množství výbušin řádově až metráky. Tedy domnívám se, že taková diverze není možná.

Považuji to za důkaz, že se jednalo skutečně o práci dobře vybaveného a nikým nerušeného komanda, které tam všechen materiál muselo navézt náklaďáky. Na ty přitroublé scény z amerických filmů, kdy neprůstřelný pan Černyneger umístí par blikajících bombiček, které si přinesl po kapsách, a pak mačká dálkové ovládání a vyhodí do luftu půl vojenské základny - tak na to zapoměňte !! [velký smích]

PS Jen pro informaci - mám pyrotechnické zkoušky, pravda je to dávno, na vojně jsem toho "odbouchal" dost a tedy ty údaje můžete brát, jako přibližně správné, v rámci toho, co vím na dálku takto. [smích]

94736

24.2.2006 22:03

RE: Hmm, svědci

Karel4u 207.?.?.?

Reakce na 94736

Tak me neco napadlo po prohlednuti si tech obrazku, nemohlo to byt neco jako raketa zvenci? Podle toho jak ta kopule vypada to opravdu je zvlastni.

94739

24.2.2006 22:33

RE: Hmm, svědci

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 94736

> neprůstřelný pan Černyneger umístí par blikajících bombiček, které si přinesl po kapsách, a pak mačká dálkové ovládání a vyhodí do luftu půl vojenské základny

Napada me film Marksman, kdy Wesley Snipes umisti blikatka, ktera ale slouzi pro presne navedeni rakety na cil... [mrknutí jedním okem] To by byt mohlo, ale stejne... Hollycrap, mno [oči v sloup] [mrknutí jedním okem]

94740

24.2.2006 23:58

RE: Hmm, svědci

Josef 71.?.?.?

Reakce na 94736

Pane Gejdos!
Urcite Vas ale neucili na vojne nalozit vybusninama pick-up a nechat se odpalit v mesite a vyletnout az k Alahovi, kde by na Vas cekalo 72 panen!
Mimo jine, nejvice se mi libila karikatura, kde Alah upozornuje, at uz toho nechaji s tim odpalovanim se, ze mu dochazi pany!!!!!

94745

25.2.2006 4:50

RE: Hmm, svědci

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 94745

On tam uvnitr byl nakladak? A jak se tam vlastne dostal, kdyz hlidaji Americani, IGN a je zakaz nocniho vychazeni? Na tiche ulici bude nakladak bez povoleni dost videt nemyslite?

94780

25.2.2006 2:17

RE: Hmm, svědci

zap 65.?.?.?

Reakce na 94736

na vojně jsem toho "odbouchal" dost ....
------------------------------------------------------------------

Vy jste mi Gejdosi pripadal jako anarchista [chechtot] vod samyho zacatku!

Ne vazne, ja mam take 'urcite zaklady' v niceni, i kdyz dnes jiz historicke. Snazil jsem si priblizit tu konstrukci a posoudit material stavby. Vypada to masivni, jil to zrejme nebude jinak by bylo vsecko v cudu. Naopak, vsimnul jsem si sitove armatury. Ten material tedy musel byt beton! V tom pripade to potrebovalo ne desiky, ale nejmene dve-tri stovky kilo TNT.

94760

25.2.2006 4:48

RE: Hmm, svědci

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 94736

[velký smích] [velký smích] Vecna skoda, ze tady neni sergant. Jste si opravdu jisty, ze tech vybusnit musi byt moc. Semtex, C4 by meli byt vykonnejsi nez prumyslove trhaviny? Na druhou stranu co maji vlastne k dispozici "teroristi".

94779

25.2.2006 11:20

RE: Hmm, svědci

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 94779

Na demolice takových objektů, pokud se použije taková ta rychlá destrukce - čili žádné nějaké přesné výpočty + vrtání "dírek", stovky mini-náložek a pavučina drátů se sekvenčním odpalováním - tak potom netřeba používat Semtex a podobné "chuťovky" ! To by bylo mrhání kvalitou, protože při tom rychlém ničení je lepší náklaďák naložený až pod plachtu petečkama, prásk s tím do baráku a BUM !! V takovém případě by šlo u požadavků na kvalitu vybušiny spíše o masivní výkon než o speciální vlastnosti a o dopravení "hromady vybušin" kamsi dovnitř než o precizní práci s využitím vlastní váhy a podobně.

Čili - takový "barák" nejde shodit nějakou drobnou diverzní akcí. Je to skoro dokonalý důkaz, že je to dílo profíků z druhé strany, coby zoufalý pokus změnit strategii v Iráku. Občanská válka v Iráku je pro USA jedna z možností,kterak si, když tu díru nenechal mistr tesař, sám udělat díru, kudy by mohli odtamtud jakž takž se ctí utéci !! Myslím, že pokud tam skutečně vypukne totální chaos, Amerika odtamtud tiše zmizí se slovy, že "to takhle dál nejde a my (USA) za to vlastně vůbec nemůžeme..". navíc, pokud vypukne občanská válka plnou silou, nebude problém "udělat výřad" nějakých zohavených mrtvol vystrojených a vyzbrojených iránskými prostředky a prohlásit, že to do Iráku infiltrovali Iránci. Vítaný důvod, "spravedlivě" odpálit pár stovek Pershingů... [velký smích] zas by z toho byla aspoň chvilku taková ta "fešná americká válka - jen mačkat čudlíky !!"

94796

25.2.2006 19:27

RE: Hmm, svědci

Antiseptik 65.?.?.?

Reakce na 94796

No ale kdo se jim (amíkům) může divit? Vono mačkat knoflíky, pěkně v teple a hodně daleko, je vo tolik příjemnější než se motat po poušti v horku a ješte po sobě nechat střílet kdejakýho araba, o IEDs ani nemluvě. [velký smích]

94832

24.2.2006 23:37

RE: Hmm, svědci

Pedagog 216.?.?.?

Reakce na 94730

Souhlasím s Vámi, pane. A vidíte, právě na takových svědectvích stojí celý slavný holocaust! A je nepopiratelný ze zákona.

94743

26.2.2006 11:59

RE: Hmm, svědci

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 94730

Na tom co píšeš sice něco určitě bude, ale to co říkali ti svědci dává smysl. Ty výbuchy prospěli jedině američanům, nebot zasely nesvár mezy Iráčany a tak oslabili odboj.

94861

27.2.2006 4:27

RE: Hmm, svědci

Klokan 210.?.?.?

Reakce na 94730

Ja si taky myslim,ze svedci jsou pakaz.Nejlepsi je "nenechavat svedky".

94929

25.2.2006 0:01

Kazde mesto je sledovane.....

Stehno vondris (zavináč) earthlink (tečka) net 69.?.?.?

...tzv spydrone lietadlom,vybavenym kamerami s roznym spektrom.Tieto hracky su stavane na sledovanie aktivity a informacie su spracovavane v realnom case.Vid bombardovanie teroristov (svadby) v Iraku ci v Afganistane.Pockajme si na uverejnenie zaberov a potom posudzujme.
Istotne budu uvolnene v najblizssich hodinach na prikaz zhora , aby sa predislo akemukolvek ociernovaniu,ci roznym neopodstatnenym hypotezam. Samozrejme v plnom rozsahu minutaze bez akehokolvek vystrihovania, ktore by podryvalo vierohodnost dokumentu.
Alebo, ze by bol akurat nahodou drone pokazeny a misia docasne odvolana??
Svedkov nechajte blafat pri kavicke a vodnej fajke pretoze urcite aspon jeden z nich sulozil so sesternicou atd..,cim sa ich vierohodnost stavia do velmi zleho svetla.
S uctou Viktor

94746

25.2.2006 1:25

RE: Kazde mesto je sledovane.....

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 94746

Jste sam neverohodny, ze takto soudite druhe, mily pane [oči v sloup]

A kdyz jsou nejake pochybnosti - Qui Bono?
No? [mrknutí jedním okem]

94748

25.2.2006 19:54

Mily Trodas!

Stehno vondris (zavináč) earthlink (tečka) net 69.?.?.?

Reakce na 94748

Skus citat trochu pomalsie,aby ti neunikal obsah.
S uctou Viktor

94836

26.2.2006 0:45

RE: Mily Trodas!

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 94836

Me obsah neunika a pochopil jsem, ze chcete videt videjko z malinkeho Predatorka, jenz hlidkuje [mrknutí jedním okem] Mno to vam neukazou, cize nam zustavaji jen svedci a Qui Bono [mrknutí jedním okem]

Nicmene ja reagoval zrovna na:

> Svedkov nechajte blafat pri kavicke a vodnej fajke pretoze urcite aspon jeden z nich sulozil so sesternicou atd..,cim sa ich vierohodnost stavia do velmi zleho svetla.

A s tim hrube nesouhlasim. Fakt, ze nekdo osoulozil sestrenici nema na jeho hodnovernost zadny vliv. Sice pro to nemate zadne dukazy, ale na druhou stranu mi me zivotni zkusenosti rikaji, ze takove osoulozeni sestrenky, to vam proste jen zaprsi, uklouzne to a je to... [chechtot] ... [zahanbení]

Neznamena to hned, ze je clovek automaticky nejaky zidacky holohoaxni arcilhar jen proto, ze ve slabe chvilce... [mrknutí jedním okem] [zahanbení]


PS. pro ty, co se certi mam jen dve slova. A to "malem" a "nevlastni" [mrknutí jedním okem]

94845

26.2.2006 19:03

RE: Mily Trodas!

Stehno vondris (zavináč) earthlink (tečka) net 69.?.?.?

Reakce na 94845

Ja som len nacrtol, ako popisu masmedia svedkov.To nieje moj nazor.Ked sa tym chazarom zachce, tak popisu svedka ako svateho Antonicka a ak sa im to nehodi do kseftu...vid moj priklad.
Tak isto to je s tym dronom. Ak sa im hodi to video, tak ho pustia, ak nie, plati ta moja rozpravka.
S uctou Viktor

94888

25.2.2006 2:02

RE: Kazde mesto je sledovane.....

zap 65.?.?.?

Reakce na 94746

Vy chcete vysetrovat LOKALNE, co je v prd_li GLOBALNE pan Viktor.
Setrete si namahu!
S uctou
zap [smích]

94754

25.2.2006 11:55

RE: Kazde mesto je sledovane.....

Misu 193.?.?.?

Reakce na 94754

Skoro bych rekl, ze jste ho ani jeden nepochopil...
nebo ten jeho prispevek nebyla ironie?

94799

25.2.2006 19:48

RE: Kazde mesto je sledovane.....

Stehno vondris (zavináč) earthlink (tečka) net 69.?.?.?

Reakce na 94799

Presne!
S uctou Viktor

94835

26.2.2006 8:52

RE: Kazde mesto je sledovane.....

Rastík 195.?.?.?

Reakce na 94746

urcite aspon jeden z nich sulozil so sesternicou
Vy sa s tymi panmi z clanku poznate, alebo je to ubohy prejav rasizmu? Pytam sa len, aby som vedel, ci vas mam brat vazne...

94855

26.2.2006 9:27

RE: Kazde mesto je sledovane.....

Kevin 87.?.?.?

Reakce na 94855

Tipuji, ze veta:

> Svedkov nechajte blafat pri kavicke a vodnej fajke pretoze urcite aspon jeden z nich sulozil so sesternicou atd..,cim sa ich vierohodnost stavia do velmi zleho svetla.

je spis ironickym naznakem toho, ze pokud by se konalo nejake nezavisle vysetrovani, tak na libovolneho ociteho svedka vytahnou vsechny spinavosti z jeho zivota, zivota jeho pribuznych a zivota jeho predku a tak spochybni jeho duveryhodnost natolik, ze jeho svedectvi nebude brano v uvahu...

94856

26.2.2006 19:05

RE: Kazde mesto je sledovane.....

Stehno vondris (zavináč) earthlink (tečka) net 69.?.?.?

Reakce na 94856

Diky Viktor

94890

25.2.2006 2:06

Samozrejme,

zap 65.?.?.?

co jineho cekat? A pitomci muslimove se biji mezi sebou! [oči v sloup]

94756

25.2.2006 6:53

vsechno muze byt nekym organizovane

Jaroslav 89.?.?.?

Samozrejme, ze dokazat jak to vse bylo, pokud tam nekdo spolehlivy nebyl, neni mozne. Jedno vsak cela akce potvrzuje.
Bush a spol.museli prece vedet, ze Irak nelze ovladat demokraticky a ze vlastne Sadam nemem jinou volbu.Tim, ze kolonialni mocnosti vytvorily v minulosti Irak s ruznymi narody nebo nabozenstvim, coz bylo obdobne i jinde,mohli takovou zem snadneji ovladat.
Mozno si proto klast otazku - chtel Bush a spol.tak lepe Irak ovladat tim, ze se zduvodni pritomnost Americanu na vecne casy, jinak by byly obcanske valky anebo byl jiny duvod?
Zodpovednost za obcanske valky nemaji lide, kteri veri slepe sve vire, ale ti, kteri do zeme vtrhli.Kdo je tedy teroristou?

94785

25.2.2006 15:18

RE: vsechno muze byt nekym organizovane

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 94785

Kdo je teroristou? Ten, kdo tam jen desetitisice kilimetru aby tam zavadel demokracii zbranemi - to je terorista.
Amici a jejich par patolizalu... [pláč] Proti tem by se mela vest valka.

94813

26.2.2006 12:08

RE: vsechno muze byt nekym organizovane

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 94813

Výborně Trodas, v tomhle s tebou naprosto souhlasím. Já jen doufám že Iráčani v té válce proti USA nebudou sami. Proti USA by se měl spojit celý svět!

94862

27.2.2006 6:25

RE: vsechno muze byt nekym organizovane

Ben Hur 70.?.?.?

Reakce na 94862

>Výborně Trodas, v tomhle s tebou naprosto souhlasím. Já jen
>doufám že Iráčani v té válce proti USA nebudou sami. Proti
>USA by se měl spojit celý svět!

Vybornr Zorbo, nez vas ale jmenuji vrchnim velitelem koalicnich vojsk ktere zautoci na USA, budete muset zrejme konvertovat na islam. To jsem zvedav jak se s tim jako dobry krestan vyporadate.

94933

27.2.2006 22:23

RE: vsechno muze byt nekym organizovane

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 94933

Co je to za nesmysl? Proč bych měl konvertovat? Právě jako dobrý křestan mohu nejlépe bojovat proti Americké agresi. Když se na situaci podíváme tak existují jen tři mocnosti jež jsou schopny vést antiamerickou koalici. Jsou to Francie, Rusko a Čína. Takže potencionální vrchní velitel bude bud: 1)křestán-katolík 2)křestan-pravoslavný 3)konfucianista. Takže jste naprosto mimo.

95038

27.2.2006 22:29

RE: vsechno muze byt nekym organizovane

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 95038

To myslíš vážně? Takhle si představuješ koalici, bojující za lepší svět?

Mimochodem, je ti jasné, jak by taková válka dopadla? Overkill...svoboda by se vypařila se vším ostatním.

95040

28.2.2006 13:51

RE: vsechno muze byt nekym organizovane

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 95040

Jak by tedy podle tebe dopadla? Podle mne by Amíci neměli šanci, určitě by se zmohli na řadu úspěchů, nakonec by je ale drtivá přesila armád zbytku světa jistě porazila.

95145

28.2.2006 14:06

RE: vsechno muze byt nekym organizovane

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 95145

Pane Zorba, často bych s Vámi lehce souhlasil. Zde ale Vás musím zásadně opravit ! Ta příští válka, která již vlastně probíhá nevybojují hlavně nějaké armády. V té válce bude bojovat asi 6,5 miliardy lidí na každém místě planety. Nejčastější zbraně budou klacky, kameny, zuby a nehty ! [zmaten]

95147

1.3.2006 21:55

RE: vsechno muze byt nekym organizovane

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 95147

Jistě ta válka do jisté míry už probíhá. S Američany bojují Srbové, Iráčané, Afgánci...brzy se k nim připojí další až nakonec bude proti Americe stát celý svět. Ovšem vaše představa té války je jako z nějaké scifi. Samozřejmě to bude válka odpovídající dnešní době. Skupiny armád, armády, divize a pluky půjdou proti frontům, jiným armádám, divizím, plukům. Miliony vojáků se samopaly, bajonety a kulomety se s podporou tanků, letadel a vrtulníků střetnou s jinými miliony vojáků... Takhle vypadá moderní válka. Bohužel, ale lidé jako Bush nám nedávají na vybranou.

95338

1.3.2006 22:01

RE: vsechno muze byt nekym organizovane

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 95338

Tohle je právě představa války minulé. O moderní válce zdá se mnoho nevíš...

95342

2.3.2006 14:46

RE: vsechno muze byt nekym organizovane

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 95342

Že ne? Tak se podívej na všechny války jež byly a jsou sváděny dnes i v nedávné době, na organizaci armád atd. To co jsem popsal je prostě dnešní styl válčení.

95510

28.2.2006 15:37

RE: vsechno muze byt nekym organizovane

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 95145

Overkill, člověče...žádná přesila armád nebude nakonec nic platná. Totální Holokaust všech.

95195

1.3.2006 21:59

RE: vsechno muze byt nekym organizovane

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 95195

Omyl. Netřeba se bát použití zbraní hromadného ničení. Nikdo je ve válce nepoužije nebot by jejich použití znamenalo sebevraždu. Dějiny jsou nám toho příkladem. ZHN slouží k zastrašení, nikoli k boji.

95341

1.3.2006 22:02

RE: vsechno muze byt nekym organizovane

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 95341

Ještě nebyla žádná jaderná velmoc zahnána do kouta, jak si to představuješ s USA. Čili dějiny nám žádný příklad nedávají...

95344

2.3.2006 14:53

RE: vsechno muze byt nekym organizovane

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 95344

Ale dávají a to víc než dost. Např. za druhé světové měli všechny velmoci dostatek ZHN jež by postačili k úplnému zničení. Samozřejmě k jejich použití nikdo nesáhl, ani když byl zahnán zcela do kouta, ani Hitler když byl obklíčen ve svém bunkru k nim nesáhl. Jejich použití by se totiž rovnalo sebevraždě. Stejně tak ani Irák tváří v tvář totální porážce v roce 1991 nesáhl ke ZHN. Proč asi? Protože jejich použití by jim nijak nepomohlo, jen by vše zhoršilo. Takže ani USA i když budou před totální porážkou, nesáhnou ke ZHN nebot jejich použití by jim v ničem nepomohlo, vedlo by to jen k nepředstavitelnému zhoršení jejich situace. Nikdo přece není blázen. Jak říkám, ZHN je tu jen kvůli udržování rovnováhy a zastrašení a né kvůli aplikaci ve skutečném boji.

95512

27.2.2006 22:29

RE: vsechno muze byt nekym organizovane

Emma 84.?.?.?

Reakce na 95038

No milý Zorbo Francouzi nejsou žádná velmoc a od Waterloo prohrávají jednu válku za druhou to musím i přes svou frankofilii konstatovat. Rusko radši nekomentuji no ale možná ti Čínani to vytrhnou [smích]) ale spíš si rozdělí sféry vlivu a pojede se dál.

95041

28.2.2006 14:14

RE: vsechno muze byt nekym organizovane

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 95041

Francie dnes už sice není(kvůli americkému vlivu) velmocí v pravém slova smyslu, pokud se však k moci dostane Le Pen či jiný vlastenec tak z Francie znovu jistě udělá velmoc jež bude schopna bez problému bojovat proti USA.

Rusko je na vojenském i ekonomickém vzestupu a navíc má dobrou vládu. Již dnes je schopné se bez problému postavit Američanům na válečném poli.

Totéž platí o Číně(alespon u ní to nepopíráte). I ta je schopna vítězně bojovat s Americkou agresí.

Nějaké svéry vlivu jsou nesmysl. Americká politika je zcela jasná a přímá-chtějí světovládu a NWO. Jsem přesvědčen že státy jako Čína, Rusko či Francie nebudou nic takového tolerovat.

95150

28.2.2006 15:40

RE: vsechno muze byt nekym organizovane

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 95150

Jakpak to pan Le Pen asi udělá? Kouzla, čáry? Francie je dávno velmoc druhého řádu.

Zorbo, pochop konečně, že nelze porazit zemi jako USA (nebo Rusko či Čína). Prostě lze jen provést konečné vzájemné sebezničení.

95196

28.2.2006 16:10

RE: vsechno muze byt nekym organizovane

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 95196

...pochop konečně, že nelze porazit zemi jako USA ...

No jo, Vy asi uvažujete o válce něco ve stylu II. světové. To je obligátní chyba "maršálů", kteří se po skončení války připravují na tu další, novou válku. I Vy, zdá se, máváte takovou maršálskou holí... [smích]

Jenže - v okamžiku, kdy nastanou všechny podmínky něčeho, co by se eventuálně mohlo stát, potom jako by se již stalo. Tak, jako zmizely všechny předchozí světová Imperia, zmizí i toto, americké Imperium. To je nesporné. A všechny podmínky tady na to jsou, tedy, jako by se již stalo. A pokud to přežijete, budete asi znova uvažovat, tentokrát v intencích tohoto budoucího, co ale pro Vás v té chvíli bude minulé.

Víte - ta válka, která je před námi, ta zase překvapí všechny, že zase bude zcela jiná, než to kdejaký "stratég" čekal. Ona již ta válka běží nějaký čas a nikdo si toho skoro nevšímá, USA v ní drasticky prohrávají a spějí ke svému zákonitému konci. Je to ještě totálnější válka, než jak ji provozovali Němci v té minulé světové.

V jednom máte zcela pravdu, bude či respektíve již je to válka sebezničující.

95209

28.2.2006 16:17

RE: vsechno muze byt nekym organizovane

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 95209

Myslel jsem to tak, že nelze porazit zemi jako USA a sám z toho vyjít OK. Kdepak styl WW II, jo, to byly časy, to byly války.

Pyrrhovo vítězství...a pak Dance Macabre.

95211

28.2.2006 17:06

RE: vsechno muze byt nekym organizovane

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 95211

Tak to jo.

USA se totiž dost nepochopitelně ruinují v jakési sebezničující horečce konzumu a konzumu - či co. Je skutečně zajímavé, že ten sebezničující posun se projevil na počátku 60. let. Já osobně na to mám hypotézu - "někdo" v USA se dozvěděl pravdu, jak to se světem je "naplánované". Maximálně potichu a spiklenecky mhouraje řeknu, že za tím stojí skutečně mimozemšťani. [smích] To je totiž nebezpečné říkat nahlas, neboť se člověk vystavuje nebezpečí šoupnutí do místnosti bez klik a rohů a s rukávy zavázanými za zády. [smích]

95223

28.2.2006 18:25

RE: vsechno muze byt nekym organizovane

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 95223

Tuhle jsem objevil zajímavý číslo. Investice ze zahraničí do USA dnes převyšuje US investice ve světě již o dva a půl trilionu dolarů. Takže kdyby došlo k vyůčtování, pěkná část Ameriky bude patřit jinejm, zatímco Americe venku nepatří už vůbec nic. [oči v sloup] A to taky znamená že ten 7 trilionovej dluh není už krytej skoro ničím. Pro US to znamená, že je asi lepší jakejkoliv bordel, třeba i válka, než vyůčtování. [překvapení]

95225

28.2.2006 18:35

RE: vsechno muze byt nekym organizovane

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 95225

Trilion jako 1000 bilionů čili 1000 000 miliard, nebo americký trilion, čili 1000 miliard?

95226

2.3.2006 21:14

RE: vsechno muze byt nekym organizovane

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 95226

americkej trilion předpokládám. Ale ono je to asi jedno, jestli vám do nuly chybí 1,000,000,000,000 nebo 1,000,000,000,000,000, ani jedno zaplatit nelze a furt máte nakonec míň než prd.

95596

2.3.2006 21:18

RE: vsechno muze byt nekym organizovane

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 95596

Jo, to máte pravdu, to už je fuk [velký smích] , já jen pro přesnost [mrknutí jedním okem]

95598

1.3.2006 22:13

RE: vsechno muze byt nekym organizovane

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 95225

Máte pravdu. Ostatně jedním z důvodů proč Hitler rozpoutal válku byly i jeho finanční problémy. S USA to bude asi stejné. I já jsem četl články v nichž se psalo že současná světová ekonomika a finančnictví jesou nastavené na válku. Jinými slovy, pohlaváři z Washingtonu počítají s tím že válku v dohledné době rozpoutají. Nikam jinam jejich politika ostatně nevede.

95347

2.3.2006 21:05

RE: vsechno muze byt nekym organizovane

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 95347

Pane Zorba, já začínám mít neodbytný pocit, že Váš pohled na problematiku je krajně zjednodušený.

95591

4.3.2006 19:12

RE: vsechno muze byt nekym organizovane

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 95591

V jakém smyslu?

95843

1.3.2006 22:08

RE: vsechno muze byt nekym organizovane

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 95209

Naprosto s vámi souhlasím. Americké impérium spěje ke svému hořkému konci. A ten konec přijde v totální válce jež povede ke zničení USA. Zbytek světa ovšem dovede ke svobodě.

95346

1.3.2006 22:01

RE: vsechno muze byt nekym organizovane

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 95196

Le Pen může zahájit samostatnou politiku a především obnovit vojenskou moc své země.

Takže podle tebe už nikdy nedojde k žádné válce? Pochop že ZHN neslouží k boji ale jen k zastrašení. Každý vý že jejich použití znamená sebevraždu a proto je nikdo nepoužije.

95343

1.3.2006 22:06

RE: vsechno muze byt nekym organizovane

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 95343

Jakpak to Le Pen udělá? Kde vezme zdroje, technologie atd.? Vojenská moc Francie je úměrná její velikosti a ekonomické síle. Zázraky se nedějí.

Mimochodem, Francie je zrovna z těch, co jsou dost nezávislé i na NATO a pod. Francie si stále hraje na svém písečku a sní ten starý sen o bývalé velikosti a slávě...jenže ty doby jsou pryč.

K ZHN viz. jinde.

95345

2.3.2006 14:58

RE: vsechno muze byt nekym organizovane

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 95345

Samozřejmě že Francie už nemůže být tak významná jako v minulosti, ale určitě může svůj současný význam zvýšit tak že se otevřeně vymaní z amerického vlivu a povede samostatnou protiamerickou politiku. Francie může svoji vojenskou moc určitě ještě zvýšit a to o hodně, nevím přesně, ale podle mých informací má současná Francouzká armáda asi jen 300 000 vojáku a né víc než cca 5000 tanků. To je pro takovou zemi velmi málo. Francie má potenciál vybudouvat armádu jež bude mít 1,5 až 2 miliony vojáků a odhadem tak 10 až 15 tisíc tanků. Před takovou armádou už by se Američani jistě třásli.

95514

2.3.2006 15:08

RE: vsechno muze byt nekym organizovane

zdenek 72.?.?.?

Reakce na 95514

>Samozřejmě že Francie už nemůže být tak významná jako v
>minulosti, ale určitě může svůj současný význam zvýšit
>tak že se otevřeně vymaní z amerického vlivu a povede
>samostatnou protiamerickou politiku. Francie může svoji
>vojenskou moc určitě ještě zvýšit a to o hodně, nevím
>přesně, ale podle mých informací má současná Francouzká
>armáda asi jen 300 000 vojáku a né víc než cca 5000 tanků.
>To je pro takovou zemi velmi málo. Francie má potenciál
>vybudouvat armádu jež bude mít 1,5 až 2 miliony vojáků a
>odhadem tak 10 až 15 tisíc tanků. Před takovou armádou už
>by se Američani jistě třásli.

asi tak jak se sveho casu trasl Hitler
[chechtot]

95517

2.3.2006 21:07

RE: vsechno muze byt nekym organizovane

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 95517

Pan Zorba tady vede skutečně znovu druhou světovou, včetně myšlení.

95593

4.3.2006 19:20

RE: vsechno muze byt nekym organizovane

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 95593

Ne druhou světovou, ale moderní válku tak jak vypadala, vypadá a bude vypadat. Nebo si snad myslíte že ve válce už nebude potřeba velkých armád a moderní techniky? Proč by potom každý kdo chce vést válku toto budoval?

95846

4.3.2006 19:30

RE: vsechno muze byt nekym organizovane

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 95846

Ne každý. Např. právě tebou nenáviděné USA nyní zavádí armádu revolučně nového typu (FCS-Future Combat System). V té není dán důraz na množství, ale na kvalitu, a to v mnohem větší míře, než je dnes zvykem. A také na pružnost nasazení, čili žádné těžké tanky atd. To je věc minulosti.

Také Britové, Němci, Israel a další provádí podobná opatření, ač v menší míře, hlavně z finančních důvodů

Většina armád skutečně zbrojí postaru, ve stylu studené války...a proto pak tak lehce prohrává, pokud narazí na skutečně moderní armádu.

Např. Francie také měla v roce 1940 velmi silnou armádu, v mnoha ohledech převyšující německou, měla silného spojence...ale bylo to ve stylu 1918. Německo mělo jakýsi tehdejší FCS a prošlo Francií jak nůž máslem. Nebylo to tehdy ovšem technickou převahou, ale novou revoluční taktikou a strategií.


95847

4.3.2006 20:00

RE: vsechno muze byt nekym organizovane

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 95847

Francie měla tenkrát statickou obranou linii, kterou němci obešli přes Belgii. Moderní americká armáda nebude mít tanky, protože nebude mít do nich benzin. Najmou si asi těžkou techniku odjinud. [velký smích]

95851

4.3.2006 20:04

RE: vsechno muze byt nekym organizovane

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 95851

Francie měla zastaralou taktiku a strategii. Pokud by Němci pracovali podle stejně zastaralých postupů, tak by byli zastaveni jako v roce 1914.

Asi nevyvíjejí nové pohony pro bojovou techniku jen tak náhodou... [mrknutí jedním okem]

95852

4.3.2006 20:05

RE: vsechno muze byt nekym organizovane

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 95847

>Ne každý. Např. právě tebou nenáviděné USA nyní zavádí
>armádu revolučně nového typu (FCS-Future Combat System). V
>té není dán důraz na množství, ale na kvalitu, a to v
>mnohem větší míře, než je dnes zvykem. A také na pružnost
>nasazení, čili žádné těžké tanky atd. To je věc
>minulosti.

Reformy v US army jsou důsledkem 11.9. USA totiž předpokládají že v nejbližší době budou vést vesměs války proti partyzánům a pod. Jinak ale i USA by v případě velké války postupovali tak jak jsem to popisoval. Mobilizovali by miliony vojáků a nasadili by tisíce tanků, letadel atd. Kdyby byla těžká výzbroj věcí minulosti tak by ji přece už nevyráběli, jde o to že ji jen dočasně zatlačili do pozadí.

>
>Také Britové, Němci, Israel a další provádí podobná
>opatření, ač v menší míře, hlavně z finančních
>důvodů

Důvody zavádění menších profesionálních armád jsou hlavně dva: Jsou to finanční důvody a taky předpoklad že nebude žádná velká válka. Státy které předpokládají že je může potkat válka ovšem udržují mohutné armády(Syrie, KLDR, Izrael...)

>Většina armád skutečně zbrojí postaru, ve stylu studené
>války...a proto pak tak lehce prohrává, pokud narazí na
>skutečně moderní armádu.

To je do značné míry fakt, ale i moderní armády vysílají do boje masy vojáků podporované těžkou technikou, čili to nijak nepopírá má tvrzení.

>Např. Francie také měla v roce 1940 velmi silnou armádu, v
>mnoha ohledech převyšující německou, měla silného
>spojence...ale bylo to ve stylu 1918. Německo mělo jakýsi
>tehdejší FCS a prošlo Francií jak nůž máslem. Nebylo to
>tehdy ovšem technickou převahou, ale novou revoluční taktikou
>a strategií.

To je pravda, ale nijak to nepopírá to co říkám já. Co by asi tak Američani poslali proti několika milionovým francouzkým armádám s těžkou technikou? Přece je nasnadě že by poslali své vlastní početné armády a těžkou techniku.

95854

4.3.2006 20:19

RE: vsechno muze byt nekym organizovane

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 95854

Ale ale..."USA totiž předpokládají že v nejbližší době budou vést vesměs války proti partyzánům a pod."...a není snad pravda, že USA vůbec nepočítaly s nějakým významějším odporem po porážce Afganistánu a Iráku? Že to byla jejich velká chyba, že na ten odpor nebyli připraveni?

Zato však počítají s rychlými válkami daleko od základena a k tomu bude FCS nasměrován. Ten systém není plánován pro boj s "partyzány", ale s armádami typu "studená válka", které má deklasovat svou kvalitou.

Nebo snad v potenciálních cílech těchto válek, v Sýrii, KLDR, Íránu a pod. jsou partyzánské armády?


95857

6.3.2006 18:19

RE: vsechno muze byt nekym organizovane

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 95857

Je fakt že s patyzánským odporem nepočítali, ovšem stejně tak je fakt že Americká armáda po 11.9. soustředuje mnohem větší pozornost na protipartizánskou válku než kdy dřív.

Proti ostatním dvoum odstavcům nic nenamítám, ovšem nijak to nevyvrací co jsem předtím tvrdil(asi jsi mne špatně pochopil). To že Američani upravují svůj válečný styl neznamená že nebudou do válek vysílat mohutné armády s masivní podporou těžké výzbroje. Vždyt třeba do války s Irákem vyslali cca 300 000 vojáků s mohutnou podporou moderních tanků, letadel atd. Čili postupovali tak jak válčení popisuju.

96204

6.3.2006 18:36

RE: vsechno muze byt nekym organizovane

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 95857

Takový chirurgický válčení ale předpokládá, limitovanou skupinu nepřátel, která je umístěná v teritorii vlastně američanům nakloňeným. Jelikož to je podle jejich rozboru, že existujou prostě teroristi, jako šílenci, kteří nemají oporu domácích obyvatel a nenávidí svobodu prostě z principu, je jim to na prd. S tím se vyhrát nedá, s tím se daj akorát vraždit lidi pro nic za nic. FCS my ass.

96211

4.3.2006 19:40

RE: vsechno muze byt nekym organizovane

zdenek 72.?.?.?

Reakce na 95846

http://www.novinky.cz/koktejl/79035-usa-vyvijeji-nove-letadlo---plave--leta--bojuje.html

95848

4.3.2006 19:14

RE: vsechno muze byt nekym organizovane

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 95517

Nejen Hitler, ale každý kdo se připravuje na válku musí provést obdobná opatření. Nezáleží na ideologii, každý kdo chce nebo musí válčit musí zároven vést takovou politiku jakou jsem popsal.

95844

4.3.2006 19:20

RE: vsechno muze byt nekym organizovane

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 95844

Evidentně jsi nepochopil důvod úsměvů...

95845

2.3.2006 21:17

RE: vsechno muze byt nekym organizovane

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 95514

Tak tohodle jsem si měl všimnout dřív. Komentář pana Gejdoše je naprosto trefný!

95597

25.2.2006 11:52

paranoid

martin 217.?.?.?

Pro ilustraci, na stržení starého komína tuším v Lovosicích bylo potřeba cca 200kg průmyslové trhaviny. Nejedná se rozmetání stavby, ale jen o řízený odstřel, takže efekt je asi takový, jako když vám někdo podtrhne koberec. Výpočty a umístění trhavin trvalo asi týden.
Objekt rozsahu mešity nelze takto poškodit amatérským minérem z odboje.
Mešity tohoto významu mají stráže i v mírových dobách 24h denně.
Dále velký Jirka Křoví pravil: „Irák po bombardování hlavní šíitské svatyně v tíživé a rozhodující chvíli a apeloval na Iráčany, aby se drželi demokratické cesty.“ Moc hodnej kluk.
Jen pro úplnost - http://ihned.cz//2-17912230-003000_d-4c
A co třeba na ten mohamedánskej barák hodit pořádnou bombu třeba z 12km výšky? Stejně každej hovno pozná. Sakra, k čemu je to komu asi tak dobrý??????????????????????????????
Ale vůbec nejde o jeden velkej barák zbouranej někde na druhym konci světa. Je to nezodpovědné pohrávání si s vlastní důvěryhodností. Dyť voni to stejně sežerou i s navijákem.
Možná jsem paranoidní, ale v současné době je ve světě spousta ohnisek jen jen bouchnout a nám všem, tedy i Vám co ten blábol čtete se naprosto změní život, přestože sedíte na druhé straně světa a máte pocit, že se vás to vlastně vůbec netýká.(Je to jen zajímavost, prázdná informace)
Jako kdyby nestačily klimatické změny které se již přestaly zpochybňovat, problémy s ropou,
globálnímu ekonomickému zázraku dochází pára, infiltrace cizích etnik v EU i USA a Kanadě,lež je vydávána za pravdu, sociální systémy v rozvinutém světě chcípají na úbytě, totální šmírování……………
Tzv. občany nezajímá vůbec nic, snad kromě sportu a telenovel.
Tak si o tom přemýšlím sám, případně pohovořím se psem, protože to je jedinej člověk kterého to zajímá a nemyslí si, že jsem paranoidní.
A pokud si snad myslíte, že jsem paranoidní, můžu vás na požádání zásobovat patřičnými odkazy a budete paranoidní taky. Howk.

94798

25.2.2006 15:17

RE: paranoid

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 94798

Sem s odkazy, urcite neuskodi vedet, ze 200kg trhavin je sakra poradny kus trhaniv, tedy... [překvapení] [zahanbení]

94812

25.2.2006 16:26

RE: paranoid

Jaroslav 89.?.?.?

Reakce na 94812

v politice je vse mozne - od podvodu, vrazd a lhani. Zbourani tak krasne mesity jako klenotu muselo byt kazdemu jasne co to zpusobi.Tolik je zpusobu jak nekoho zabit anebo znicit ucelove, aby bylo dosazeno vytceneho cile.Je podivne jak takove mnozstvi trhavin mohlo byt bez povsimnuti dopraveno do mesity zrovna tak jako je zahodne jak mohli nejaci Arabove soucasne ovladat letadla, aby znicili nejen sebe, ale i
budovy. Existuji dnes pristroje, ktere dovedou vypnout ridici zarizeni letadel a ovladat je ze zeme.Prave ta presnost a stejna doba temer na minuty svedci spise tomu, ze to musel nekdo ridit z jednoho mista.

94819

25.2.2006 16:55

RE: paranoid

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 65.?.?.?

Reakce na 94798

tak na www.upi.com pisou ze UAE prebere dozor nad 21 pristavy. Vcera na krestanskem radiu rikal ten pastor, ze tohle je dohoda s Araby, aby dovolili letat nad jejich uzemim a pomohli jim s utokem na Iran, prirovnaval dnesni dobu k nacasovane bombe. Zide, moslimove a krestani se pripravuji na konec sveta. Cetli jste v Bibli Zjeveni Janovo o bitve Armageddon? Matous 24 kapitola? Daniel 11 kapitola? Zacharjas 9 kapitola? Ezechiel 40 kapitola? Paranodni nejsem protoze moje duse patri Bohu a Jezis Kristu tomu ukrizovanemu, ktery za mne dal svuj zivot. Videli jste film Passion of the Christ?

94820

25.2.2006 19:14

RE: paranoid

martin 217.?.?.?

Reakce na 94820

"Paranodni nejsem protoze moje duse patri Bohu a Jezis Kristu tomu ukrizovanemu, ktery za mne dal svuj zivot. "

Nevím komu patří moje duše,pokud nějakou mám, ale vím komu nesmí patřit moje svoboda.


"Videli jste film Passion of the Christ?"

neviděl, ale viděl jsem film Obchodník se smrtí, moc poučné.

94829

26.2.2006 12:14

RE: paranoid

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 94820

To že se blíží konec světa tvrdili lidé v každé době. I já jsem hluboce věřící křestan a samozřejmě jsem přesvědčen že keci o konci světa jsou nesmysl. Ano, pravděpodobně vše směřuje k velké válce, Americká agresivní politika je dnes stejná jako v minulosti politika třetí říše a USA na konec dopadnou stejně jako nacisti. Celý svět se proti nim spojí a Amíci budou poraženi.

94863

26.2.2006 13:03

RE: paranoid

V. Sodek 84.?.?.?

Reakce na 94863

Celý svět se proti nim spojí a Amíci budou poraženi.
Mily Zorbo [smích]
Myslis, ze slovo "paušalizér" by mohlo byt treba i francouzskeho puvodu?

V [cool]
world peace

94868

26.2.2006 18:01

RE: paranoid

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 94868

Celý současný vývoj a americká politika směřují k jedinému-k válce. USA totiž usilují o světovládu a ostatní národy si to jistě nenechají líbit. Jinak to dopadnout nemůže, Rusko a Čína se už ted připravují na boj proti USA. Ostatní velmoci se prostě nemůžou donekonečna dívat na to jak Amíci zabýrají jednu zem za druhou a nic proti tomu neudělat. Dříve či později se budou muset postavit USA na odpor.

94879

26.2.2006 18:22

RE: paranoid

Antiseptik 65.?.?.?

Reakce na 94879

Stačí se podívat kam přivedli severoamerický kontinent za 500 let. Teď to chtějí roznést na zbytek světa. Pokud chceme přežít i jako druh, tak se nedá nic jiného dělat. Na jejich způsob života je jedna planeta holt málo.

94881

26.2.2006 18:26

RE: paranoid

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 94881

Přesně tak. Chceme li přežít pak musíme nutně rozdrtit USA.

94883

26.2.2006 18:40

RE: paranoid

Antiseptik 65.?.?.?

Reakce na 94883

To není nenávist, pouze pud sebezáchovy.

94886

26.2.2006 21:41

RE: paranoid

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 94886

Souhlas.

94902

26.2.2006 19:08

RE: paranoid

V. Sodek 84.?.?.?

Reakce na 94881

>Stačí se podívat kam přivedli severoamerický kontinent za
>500 let.
A to jako kdo?
Irove, Talosi,Polaci, Anglani a tak?
>Na jejich způsob života je jedna planeta holt málo.
A jakpak zijete asi Vy?
Pouzivate toaletni papir,auto,...soft drinks, fast food?

Srandisti,heh

94891

26.2.2006 20:23

RE: paranoid

Antiseptik 65.?.?.?

Reakce na 94891

Přesně, my všichni. A jenom proto, že jsem jeden z nich ještě neznamená, že odmítnu pochopit ten omyl. Nemáme jinou možnost že jo. Když vám postaví dům 20 kilometrů od krámu tak co budete dělat? Tohle je těžko vysvětlovat, samo že jsme to my, ale někdo s tím nápadem přišel, jenom aby vydělal. Nemůžem žít jako indiáni na hlavní ulici ale nic to nemění na faktu, že jako insiáni jsme mohli žít do nekonečna, takto nikoliv. Sranda to moc nebude heh.

94894

26.2.2006 20:52

RE: paranoid

V. Sodek 84.?.?.?

Reakce na 94894

Přesně, my všichni. A jenom proto, že jsem jeden z nich ještě neznamená
Zorba psal o Amicich-USA.
Vy nejste jednim z nas. Vy jste jeden z tech druhych.
Presne tak, jak jste se vyjadril.

P.S. Zorbovi, mladochovi, tak trochu odpoustim ty žblepty. [cool]
Aspon je nejaka legrace [mrknutí jedním okem]

94896

26.2.2006 21:10

RE: paranoid

Antiseptik 65.?.?.?

Reakce na 94896

Až budete mít alternativní řešení tak řekněte, tohle je zbytečný slovíčkování. Co kdo kde a co ne.

94899

27.2.2006 7:46

RE: paranoid

V. Sodek 84.?.?.?

Reakce na 94899

>Až budete mít alternativní řešení tak řekněte, tohle je
>zbytečný slovíčkování. Co kdo kde a co ne.
Zadne slovickareni.
Pekne se postavte tam, kam patrite.
Ani ve snu by me nenapadlo mluvit za Kanadany.

P.S. A vase vlada nejake ty vojacky neposilala ?
Politicti vlezdoprdelkove z CR vlady posilali urcite.

94942

27.2.2006 22:25

RE: paranoid

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 94942

Za to je zodpovědná kolaborantská vláda. My Češi jsme stejnou obětí americké agrese jako kdoli jiný.

95039

26.2.2006 22:01

RE: paranoid

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 94896

Jaké žblebty? Chápu že jako Amíkovi se ti pravda nelíbí, ale podívej se jen na to jakou politiku USA dělají. Na to jaké jsou plány mocipánů ve Washingtonu. Myslíš si že ostatní národy budou lehce snášet americké jho. Myslíš si snad že se země jako Rusko nebo Čína podřídí Americké nadvládě? Už dnes jsou položeny základy antiamerického spojenectví. USA dopadnou stejně jako v minulosti Hitlerovské Německo. Proti jednotlivci jako jsi ty samozřejmě nic nemám, ale jako rozumný člověk a vlastenec nemůžu USA ani cítit.

94905

26.2.2006 23:02

RE: paranoid

Antiseptik 65.?.?.?

Reakce na 94905

Někteří lidé nějak nechtějí pochopit, že by se mělo něco udělat proti vládě, která nás chce uvrhnout do průšvihu, také kvůli tomu aby se v tom sami nevezli. Vemte si komunismus, kdyby nepadl zevnitř, tak nejspíš by to obyčejný lidi jednou odnesli válkou se západem. Zrovna tak mají jak američani, tak židé možnost se jedni neokonům a druzí zionistům sami postavit. Pokud tak neučiní, budou si to muset nakonec odnést s nima, jinak to holt nejde. Těžko ve válce vysvětlovat nepříteli že já jsem vlastně přítel, co jenom jako nepřítel vypadal. Nikomu to ještě nepomohlo, ale vždycky to budou někteří zkoušet. Celá východní Evropa včetně rusů se tomu vyhnula, proč ne oni? Protože si nechtějí přiznat že je to na nich, bez krveprolití to za ně nikdo udělat nemůže. [oči v sloup]

94911

27.2.2006 22:33

RE: paranoid

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 94911

To co píšete je pravda. Až na to že USA a Izrael se dají mnohem lépe přirovnat k nacistickému Německu než k bývalému komunistickému bloku. V bývalém bolševickém impériu většina lidí komunistický režim nesnášela a viděla v něm nepřítele-proto se také tyto režimi zhroutili. Ovšem v Němci svoji vládu za obou světových válek podporovali a stáli za ní. Stejně tak dnes drtivá většina Američanů podporuje své vedení v jeho dobyvačných cílech. Takže USA jsou podle mne odsouzeny následovat cestu třetí říše, nikoli cestu SSSR. A v neposlední řadě nezapomínejte na ekonomiku. Komunismus se zhroutil mimo jiné především proto že měl nefunkčí ekonomický sistém. Naopak jak Německo za světových válek tak i dnes USA mají výborně fungujicí a perspektivní ekonomiku(samozřejmě čas od času přijde krize, ale to celkově na věci nic nemění).

PS: Až USA dostanou pořádně nafrak od naštvaného světa, tak Amíky litovat rozhodně nebudu. Dostanou co si zaslouží.

95042

27.2.2006 22:38

RE: paranoid

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 95042

Až dostanou Američani od "naštvaného světa" (rád mluvíš za celý svět?) nafrak, tak už nebude nikdo, kdo by mohl někoho litovat...

95045

28.2.2006 14:18

RE: paranoid

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 95045

Nemluvím za celý svět, jen píšu o tom co vidím. Proč by neměl kdo litovat? Válka se samozřejmě povede konvenčními zbraněmi, použití ZHN je nesmysl. Takže nějaký armagedon určitě nehrozí.

95151

28.2.2006 15:41

RE: paranoid

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 95151

Aha...a jakpak to zařídíš? Pročpak nesmysl?

95197

1.3.2006 22:16

RE: paranoid

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 95197

Protože použití ZHN znamená sebevraždu, proto k tomu nikdo nepřistoupí a ani by nemohl.

95348

1.3.2006 22:30

RE: paranoid

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 95348

Chtěl bych mít tvůj optimismus...ale možná to je naivita.

95352

1.3.2006 22:40

RE: paranoid

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 95352

Von je rozdíl házet atomovky, když je nikdo jinej nemá oproti teď, když je jich všude plno. Jak řekl Chirac, ono je jedno kolik jich kdo má, i málo stačí. Nemyslím si že to někdo hodí, protože pokud si nebyl jistej předem jestli to někdo jinej použije, tak jak jednu někomu jednou na hlavu odpálíš, tak si jistej bejt můžeš, že jsou k tobě už taky na cestě. [smích]

95354

1.3.2006 22:44

RE: paranoid

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 95354

Jistě...a kdopak investuje neskutečný prachy do protiraketové obrany? Několikaúrovňové?

Samozřejmě vím, že taková obrana bude vždy diskutabilní, nicméně určité možnosti přinese.

95356

2.3.2006 4:35

RE: paranoid

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 95356

Protistrany take v teto partii tahnou- tah a protitah.

95412

2.3.2006 4:52

RE: paranoid

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 95412

Ovšem, souhlas. Ovšem je zde převaha USA v technologiích a investicích (ačkoliv de fakto na dluh). Ono záleží taky, kdy by vysněný Zorbův konflikt nastal.

V každém případě bych takové zahrávání si s osudem planety nerad viděl.

95417

2.3.2006 15:14

RE: paranoid

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 95417

USA sice vytvářejí protiraketový deštník, ovšem dělají to již od osmdesátých let a stále bez úspěchu přičemž celý program spolikal neuvěřitelné množství financí. Rusové i další státy nezůstávají pozadu a rovněž vymýšlejí nové věci, takže Americe se je trumfnout nepodaří.

To není žádný můj vysněný konflikt, to je realita ke které se pomalu ale jistě blížíme. Bohužel ale je to tak. Odpovědnost nese Americká garnitura a její agresivita která svět do konfliktu vhání. Nepřeju si válku, ale ještě méně si přeju stát se napořád americkým otrokem a dívat se na zánik mého národa, válka je jedinou možností jak tomu zabránit a protože je pravděpodobně jediná tak se jí chápu. Totéž učinili lidé i roku 1914 a 1939. Ani oni tehdy nechtěli válku, ale byla to jediná možnost jak zastavit Němce. Stejně tak dnes nikdo nechce válku, ale je to jediná možnost jak zastavit USA.

95518

2.3.2006 15:07

RE: paranoid

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 95352

Ne, je to jen logický úsudek. Použití ZHN znamená jak sám uznáváš sebezničení, tak proč by to někdo dělal?

95516

27.2.2006 6:49

RE: paranoid

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 94905

No, spojenectví Číny a Ruska jako zachránců planety před strašlivými Američany, to zní skutečně pikantně [velký smích]

94937

27.2.2006 22:34

RE: paranoid

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 94937

A proč? Já nevidím na režimech v Rusku ani Číně nějaké zásadní vady. A spojenectví a spolupráce obou těchto zemí je dnes již v plném proudu.

95043

27.2.2006 22:39

RE: paranoid

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 95043

Ne? [oči v sloup]

95046

28.2.2006 14:21

RE: paranoid

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 95046

Ne. V Rusku i Číně jsou u moci vlastenci jež hájí národní zájmy svých zemí, brání svoji svobodu, nezávislost, kultůru a tradice. Na tom opravdu nevidím nic špatného.

95154

28.2.2006 15:43

RE: paranoid

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 95154

V USA jsou u moci vlastenci, jenž hájí zase svoji svobodu, nezávislost, kulturu a tradice [velký smích]

95199

1.3.2006 22:18

RE: paranoid

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 95199

To by se dalo napsat i o hitlerovském Německu. Jistě, do značné míry to tak je. Zásadní ale je to že ta vláda USA si vytkla jako svůj cíl podmanění světa a zavedení NWO(doufám netřeba vysvětlovat o co se jedná). A v tom je celý ten problém o který tu jde.

95349

2.3.2006 5:07

RE: paranoid

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 94937

Už je čas přestat brát dneštní Ruskou Federaci jako bejvalou SSSR. Co se Týče Číny, nepamatuju se kdy naposled mě něco osobně udělali, nebo mě vyhrožovali. Takže kde je pikantnost???? V monentě od kterýho se USA bude chovat vůdči zbytku světa jako jiný země taky na to zapomeneme co nám dělali, jinak to nejde.

95420

2.3.2006 15:18

RE: paranoid

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 95420

To ano, ale představa že se politika USA změní je podle mne utopií. Navíc si myslím že Amíci už nadělali tolik zla že si zaslouží trest.

95519

25.2.2006 18:32

RE: paranoid

vladuna 81.?.?.?

Reakce na 94798

1) Diky za odkaz; docela jsem se pobavil. Cit.: Zmínil dále, že irácká vláda pracuje na odhalení toho, jak k útoku došlo, a zajišťuje veškeré potřebné kroky, aby mírový politický proces pokračoval.
2) Pokud jde o tu paranoiu, obcas si tak pripadam. Do te doby, nez se zase a opet presvedcim o opaku. Na novinky.cz byla jakasi diskuse o Iranu. Normalne do takovych diskusi neprispivam, vzhledem k jejich kvalite. Padl mi do oka jeden prispevek, ktery byl moje krevni skupina. Podporil jsem ho a uvedl odkaz na zvedavce.org a na http://www.stopwaroniran.org . Do 3 minut vzdy zmizel. Byla nedele dopoledne, mel jsem rozmarilou naladu, tak jsem se bavil. Vlozil ho tam opet. Na poosme tam zustal.
3) Kdysi se rikaval vtip, ze CSSR by mela mit ve znaku Titanic. Lod se potapi, ale na palube se porad vesele tancuje. Ziji druhy rok v UK. Neni to o mnoho jine nez v CR. Mam pocit, ze ted uz neni "kam utect". Ten Titanic je opravdu globalni.

94826

26.2.2006 11:22

RE: paranoid

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 94826

Kdykoliv v diskuzi v novinkach napisete neco o Britskych listech ci zvedavci ci tak neco, tak to zmizi.
Ja tam zrovna napsal, s tim dalsim vybuchem, ze uz drive byli v Basre zadrzeni dva prislusnici britskych SAS v civilu v aute plnem vybusnin Irackou policii. Nasledne byli osvobozeni velkou vojenskou akci - protoze Iracka policie trvalana jejich vyslechu o cemz Britske okupacni sily nechteli ani slyset [smích]
...a ze o tom psali Britske listy a zmizelo to behem 20min... [oči v sloup]

No comment.

Mimochodem, nedari se mi najit link na ten clanek v BL o tom, jak byli ti dva zadrzeni a nasledne osvobozovani, nekdo nepomuze? [oči v sloup] [zmaten]
Nedari se mi to najit [pláč]

94860

26.2.2006 12:18

RE: paranoid

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 94860

To s novinkami potvrzuju. Podle mne tam mají velmi nekvalitní diskuse. Příspěvky často mizí a pod. Nevím jestli je to neschopnost těch co to dělají nebo úmysl.

94864

26.2.2006 13:47

RE: paranoid

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 94864

Když se bavíme o novinkách, musím si přisadit. Jelikož mám na seznamu svůj mail, navštěvuji novinky. Úroveň novinek a diskuzí je značně pokleslá, cenzor maže nejen sprosté příspěvky, ale dost často i příspěvky, které odkazují na alternativní pravdu.
Každopádně je to velmi dobrý nástroj pro sledování veřejného mínění, zvláště jeho vývoje okolo různých amerických intervencí. je vidět, že hlasy volající po míru, nebo poukazující na americké špatnosti jsou rychle překřičeny těmi, kdož věří, že nám všem USA zachraňují prdel.
Opravte mě, jestli se mýlím, ale přesně toto USA potřebují v předvečer zásahu proti Iránu.

94870

26.2.2006 17:51

RE: paranoid

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 94870

Ve spoustě věcí s tebou určitě souhlasím. Já bych ale novinky vůbec nepovažoval za něco podle čeho se dá určovat veřejné mínění. V době útoku USA na Irák jsem chodil často na Lidovky. Zatímco seriozní průzkumy veřejného mínění prováděné různými agenturami uváděli že proti válce je 70-80% lidí tak na diskuzích na lidovkách to bylo zhruba půl na půl-max. 60% ve prospěch antiami. Různé diskuse a ani ankety na netu nelze brát vážně jako ukazatel veřejného mínění. Je pravda že propaganda oblbne hodně lidí, ale většina vesměs lžím nevěří.

94878

26.2.2006 22:06

dobra, dobra, a ten link na BListy a to zatceni?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 94878

A ten link nekdo nemate? Ja to nemuzu najit, maj v tom takovy bugr... Nereportoval to nekdy i zvedavec? Takovy dva SAS prislusnici v arabasskch habitech a aute plnem vybusnim v Basre, to je panecku neco [velký smích] ... [zmaten] [zmaten] [zmaten]

Anyone? [oči v sloup]

94906

26.2.2006 22:34

RE: dobra, dobra, a ten link na BListy a to zatceni?

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 94906

Myslím že i na Zvědavci vyšly články o těch událostech v Basře, stačí když se tu podíváš do archivu.

94909

26.2.2006 23:27

RE: dobra, dobra, a ten link na BListy a to zatceni?

Zvědavej 64.?.?.?

Reakce na 94906

>A ten link nekdo nemate? Ja to nemuzu najit, maj v tom takovy
>bugr... Nereportoval to nekdy i zvedavec? Takovy dva SAS
>prislusnici v arabasskch habitech a aute plnem vybusnim v Basre,
>to je panecku neco [velký smích] ... [zmaten] [zmaten] [zmaten]

>
>Anyone? [oči v sloup]

Vy máte na mysli toto?:
See:
http://www.globalresearch.ca/index.php?context=viewArticle&code=20050920&articleId=972
http://www.globalresearch.ca/index.php?context=viewArticle&code=CHI20050920&articleId=982
http://www.globalresearch.ca/index.php?context=viewArticle&code=WHI20050920&articleId=981

94913

27.2.2006 20:26

RE: dobra, dobra, a ten link na BListy a to zatceni?

dorian green 213.?.?.?

Reakce na 94906

Na blistech je jen toto:
http://www.blisty.cz/2005/9/22/art25114.html
http://www.blisty.cz/2005/9/23/art25114.html
dotaz na google.com: sas +basra site:blisty.cz
Nekdy v te dobe jsem myslim clanek cetl a nepamatuji si, ze by tam krome zabiti irackych policistu byla zminka o tom, ze by vojaci SAS jeli v aute plnem vybusnin. Ale na jinych webech to bylo...

95000

26.2.2006 19:10

RE: paranoid

Stehno vondris (zavináč) earthlink (tečka) net 69.?.?.?

Reakce na 94860

Skus si prebehnut American free press a tam to najdes aj s menami.
S uctou Viktor.

94892

25.2.2006 19:14

RE: paranoid

Antiseptik 65.?.?.?

Reakce na 94798

Jste velmi zdravě paranoidní, paranoia není nemoc, ale pochopení že skutečnost, tak jak se maluje a tak jak opravdu je, jsou zcela rozdílné na sobě nezávislé reality. Teda jedna realita a jeden její zkreslený obraz. [smích] Jako třeba k tomu, aby skutečně vše bylo tak jak je nám to podáváno by bylo třeba aby islámští pachatelé byli zároveň nesmírně inteligentní a schopní tyto věci s organizovat a přitom nesmírně hloupí, aby si neuvědomili že se střílejí do vlastní nohy. Mimo to by museli mít přímo nadpřirozený schopnosti. Toto ve srovnání s možností, že je to všechno úplně jinak; vykonáváno lidmi, kteří nejen že mají možnosti, technologii, lehký přístup a ke všemu jako jedinní, z toho mají užitek. Máme dvě možnosti, buď budeme věřit vlastním mediím a vládám, pak ale musíme věřit také na zázraky a nadpřirozené síly, nebo se smíříme s vědomím že nejjednodužší vysvětlění je že nám kecaj. [mrknutí jedním okem]

94828

26.2.2006 12:23

RE: paranoid

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 94828

Napsal jsi to trefně. Ostatně valná část lidí oficiálním mediím nevěří. Dnešní americko-sionistická propaganda která nás obklopuje je zcela stejná jako v minulosti propaganda nacistická nebo komunistická.

94865

27.2.2006 11:24

RE: paranoid

elerik elerik (zavináč) centrum (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 94865

Lide tomu neveri ... typ bych to tak pul napul. A i kdyz to treba lidi vedi ze to je lez..jako treba tady vetsina na zvedavci, a urcite i jinde, tak kdo by se postavil proti tomu co se deje? Tusim ze kdysi se delali defenestrace. Tehdy na to stacilo par vidlaku. Dneska je tam tolik paprdu ze by jste na to potreboval tydenni dovolenou a jeste k tomu by se clovek musel probojovat vymytejma zelenyma mozkama. A ze by byli ztraty velky o tom neopchybuji. Ti jsou sami tak zmagoreli ze by se proti svym chlebodarcum nepostavili. Takze probojovat se nekam a udelat obrat ... navic dneska je vsechno hlidany pod zaminkou terorismu, takze sehnat nejaky zbrane...i kdyz tady v cechach se ted daj sehnat snadno [velký smích] ale pochybuju ze by to stacilo [velký smích] ... ted reknu blbost ale kouknete na francii. Takova mala potycka. Celej svet to sledoval jako obcanskou valku a frantici sami tam udelali radu bot ale reknete jestli by vubeec meli sanci udelat obrat ve state. Takze dal tady muzem rikat jak jsme uvedomeli. Ale slovama to nezmenime. Pravda nase kolektivni vedomi zmenu muze vytvorit. Ale presto by to nakonec vyusti v krveproliti. Tak tedy sledujme zpravy a radsi se naucme jak postavit pribytek bez pouziti modernich nastroju, jak se postarat o rodinu a jak se nechovat ke svym bliznim hnusne a jak myslet na budoucnost nasich potomku. Smutny je ze dneska je kazdej tak zazranej do svy prace ze si "ani nevsimne" ze se neco deje. A kdyz si vsimne je to na chvili.A ten kdo si to presto uvedomi na dyl tak s tim stejne zmuze asi jako clovek proti ritici se lavine ... [pláč]

94950

27.2.2006 22:40

RE: paranoid

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 94950

Ozbrojené povstání o kterém mluvíte je jistě dobrý návrh. Lepší je ale postavit se režimu na odpor ve volbách. Šance na změnu tu je. Stačí se rozhlédnout, po celé Evropě jsou na vzestupu vlastenci, jakmile se dostanou k moci nastane obrat o 180 stupnů a USA budou mít vymalováno. Takže jediná rada je volit ty správné strany. Jde to, půjde to, musí to jít!!!

95047

27.2.2006 22:46

Nepůjde!!

Vodník 62.?.?.?

Reakce na 95047

Já sám bych osobně takové "vlastence" jako Le Pen nebo Haider nikdy nevolil, ale i kdyby skutečně nějaké ty volby vyhráli, tak to dopadne buď jako v Alžírsku (anuluje se výsledek) nebo jako v Palestině ("s teroristy se nebavíme" ).

95050

28.2.2006 14:25

RE: Nepůjde!!

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 95050

Vlastenci jako Le Pen, Žirinovsky nebo Šešelj jsou naší jedinou nadějí. Kdo jiný podle vás může zastavit USA? Je pravda že když vyhrají v menší zemi budou mít z počátku velké problémy. Jakmile ale bude větší počet vlasteneckých režimů, pak budou moct vytvořit silné spojenectví a jednou provždy zbavit svět nejhoršího nebezpečí: USA a jejich globalizace a NWO.

95156

2.3.2006 1:02

RE: Nepůjde!!

Otaznik 195.?.?.?

Reakce na 95156

Já bych se jenom bál, že kdyby zvítězil některý z těchto tří pánů, tak by to bylo ještě horší. [mrknutí jedním okem]

95390

2.3.2006 1:15

RE: Nepůjde!!

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 95390

Toho bych se taky bál. Já doufám, že existence takových elementů jako eventualita, nakonec donutí i normální vlády si narůst trochu páteře, i když jenom aby je lidi nevyhodili. Viz Chirac se zdá, že mu něco v zádech roste. Čili důvod existence takovejch Le Penů je spíš dohnat jiný k činu, ne se sami zmocnit vlády. Voni to samozřejmě tak nevidí.

95393

2.3.2006 3:03

RE: Nepůjde!!

Otaznik 195.?.?.?

Reakce na 95393

Já teda aspoň doufám, že to je tak, protože jestli ne, tak potěš Bůh [smích]

95400

2.3.2006 15:24

RE: Nepůjde!!

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 95393

A proč by jste se bál? Právě vlastenci mohou zachránit evropské národy tím že obnoví naše tradice a morálku. Stejně tak si těžko dovedu představit liberáli že budou bojovat proti USA, zato vlastenci do toho boje půjdou s nejlepším odhodláním. Já doufám v to že se vlastenci dostanou k moci nebot jsem přesvědčen že se jinak porazit USA a zachránit náš i jiné národy nepodaří. A taky proto že jsem sám přesvědčený vlastenec [mrknutí jedním okem]

95521

2.3.2006 17:27

RE: Nepůjde!!

Otaznik 195.?.?.?

Reakce na 95521

Nějak to nechápu. Kdo chce obnovovat naše tradice a morálku, když se jich už většina z nás dobrovolně vzdala? A pokud nějakým lidem chybí, tak to je jako chtějí obnovovat násilím i u těch co nemají zájem? Něco podobného jako Taliban v Afghánistánu?
V čem by spočívala "záchrana" našeho a dalších národů v boji proti USA? Jak by měl podle tebe vypadat ten "náš" svět po vítězném boji proti USA? A nakonec, kdo si dnes troufá se prosadit v boji proti USA s jejími technologiemi?
Mně osobně se líbilo to co říkal jeden bhútánský režisér (mimochodem budhistický mnich), který v jednom dokumentu řekl něco v tomto smyslu: "My dobře víme, že se neubráníme těm novým technologiím, že i k nám přijdou automobily, pračky, mobilní telefony, počítače atd. A tak přemýšlíme jak se s tím vyrovnáme." Myslím, že toto je cesta. Přemýšlet o tom čemu se nevyhneme, co nám budoucnost přinese a co vezme a přemýšlet o tom jak to udělat, aby to čemu se nevyhneme, nám přineslo víc dobrého než zlého a aby nám vzalo víc zlého než dobrého.
Chápu, že třeba ty máš pocit, že nějakým bojem se něco změní a je to i možné, ovšem já osobně se nedomnívám, že by můj vůdce v tomto boji měl být některý z těch tří pánů. Já se spíš obávám, že to jsou lidi, kteří využívají nespokojenosti jiných k tomu, aby si sami polepšili v tom světě, který tu je, než aby ho změnili.

95538

4.3.2006 19:43

RE: Nepůjde!!

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 95538

>Nějak to nechápu. Kdo chce obnovovat naše tradice a morálku,
>když se jich už většina z nás dobrovolně vzdala? A pokud
>nějakým lidem chybí, tak to je jako chtějí obnovovat
>násilím i u těch co nemají zájem? Něco podobného jako
>Taliban v Afghánistánu?

Pokud se nám nepodaří obnovit naše tradice a morálku, tak zanikneme. To nesmýme připustit. Proto je třeba za každou cenu morálku a tradice předků obnovit. Dá se to udělat cílevědomou výchovou a propagací a také zaváděním správných zákonů.

>V čem by spočívala "záchrana" našeho a dalších národů v
>boji proti USA?

V tom že USA usilují o nastolení NWO jež znamená zánik všech národů a kultur tak jak je známe. Jedině porážka USA zabrání v tom aby uskutečnili své zvrhlé plány.

Jak by měl podle tebe vypadat ten "náš" svět
>po vítězném boji proti USA?

Ideální by bylo aby existovali suveréní národní státy jež budou chránit vše co je jejich lidem svaté. A tak to v podstatě i bude.

A nakonec, kdo si dnes troufá se
>prosadit v boji proti USA s jejími technologiemi?

Copak nevíš že technologie např. Ruska či Číny či jiných zemí nijak nezaostávají za americkými.

>Mně osobně se líbilo to co říkal jeden bhútánský
>režisér (mimochodem budhistický mnich)

K tomu můžu říct asi jen to že si nemyslím že moderní technologie by znamenaly zánik tradičních hodnot atd.

>Chápu, že třeba ty máš pocit, že nějakým bojem se něco
>změní a je to i možné, ovšem já osobně se nedomnívám,
>že by můj vůdce v tomto boji měl být některý z těch tří
>pánů.

A koho by jsi za vůdce chtěl?

Já se spíš obávám, že to jsou lidi, kteří
>využívají nespokojenosti jiných k tomu, aby si sami
>polepšili v tom světě, který tu je, než aby ho změnili.

Já jsem jednoznačně přesvědčen že to jsou upřímní bojovníci za lepší svět.

95849

4.3.2006 19:51

RE: Nepůjde!!

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 95849

!Pokud se nám nepodaří obnovit naše tradice a morálku, tak zanikneme. To nesmýme připustit. Proto je třeba za každou cenu morálku a tradice předků obnovit. Dá se to udělat cílevědomou výchovou a propagací a také zaváděním správných zákonů."

Za KAŽDOU cenu? Tak s tím jdi někam...já už nechci, aby mi někdo zase přikazoval, co je správné a aby mě to nutil dělat! Nacisti a bolševici stačili víc než dost!

Jo a mimochodem, když tak hájíš tradice a kulturu, tak si hlídej pravopis, ty národovče[oči v sloup]

A ještě něco: co bude s USA, až budou poraženy?

95850

4.3.2006 20:12

RE: Nepůjde!!

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 95850

Pokud bychom naše hodnoty, tradice a morálku neobnovyly pak bychom zanikli, to chcete? Tobě by zánik našeho národa a kultury nevadil?

Já osobně si myslím že nejlepší by bylo USA rozpustit, umístit na jejich území okupační jednotky(tak jako v Německu po roce 1945) a rozdělit území USA na okupační zony v nichž by vládli představitelé vítězných zemí. Jednotlivím státům USA by se pak postupně předávala nezávislost a vláda by se dala do rukou normálním lidem-odpůrcům Bushe a pod. Okupační jednotky by zůstali aby dohlíželi na tamní vlády, obnovení Unie by mělo být přísně zakázáno.

95855

4.3.2006 20:22

RE: Nepůjde!!

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 95855

Jenže to je tvoje představa, že spějeme k zániku. Ne moje.

Hm, tak to je tedy krása! Přesně co vyčítáš USA bys udělal jim a ledacos navíc!

95858

6.3.2006 18:26

RE: Nepůjde!!

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 95858

My ale opravdu spějeme k zániku, podívej se na Antický Řím. Ten byl svého času postižen obrovským morálním úpadkem a proto zanikl, stejný a ještě horší úpadek dnes postihl nás.

Jenže USA jsou agresor a nic jiného si nezaslouží, stejně jako Německo po roce 1918. Je rozdíl mezi tím když vrah zabije nevinného a když spravedlnost vraha popraví.

96206

5.3.2006 2:30

RE: Nepůjde!!

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 95850

USA se může sama začít budovat znova, tentokrát ne jako prozatímní stavby, ale vážně a z rozmyslem. Když se tentokrát vyhnou tomu, aby je hned na začátku ovládli pistolníci a railroad baroni, může to dopadnout i dobře. [mrknutí jedním okem]

95935

4.3.2006 20:45

RE: Nepůjde!!

Aja 24.?.?.?

Reakce na 95849

Jste zastancem narodniho statu, to je asi chvalihodne, v tom jsem s vami zajedno (pouze vase cesta k takovemu statu se vyrazne lisi od te moji, to je ale nedulezite).
Chtela jsem vam neco rict; jako spravny narodovec, udelejte neco s vasi ceskou gramatikou.
Jinak vas vidim hrde vztyceneho na hore Rip (nebo Blanik), muzete si vybrat, plamenny pohled upreny na dav (v davu zeny bez nechute vaginy, pochopitelne), dav vas dychtive sleduje a vy pozvolna (na pozadi zapadajici slunce) zacinate predcitat z Babicky Bozeny Nemcove. [smích]

95862

5.3.2006 1:12

RE: Nepůjde!!

Klokan 210.?.?.?

Reakce na 95862

[chechtot]
Ne pani Ajo,tento muz je predurcen jet v cele voju,jez vyjdou z Blanika.
Dav divaku bude stloukat vory,aby mohl dobyt Bily dum pod vlajkou Svateho Vaclava, patrona Ceske zeme.
Po tradicni ceske zabave, zvane defenestrace,kdy Bush i Rice opusti budovu nejblizsimi okny,se nas hrdina stane novym spasitelem lidstva.
Pak zavladne mir a blahobyt.
Jen pribudou nove trestnice, pro odpurce nove viry.

95931

5.3.2006 20:57

RE: Nepůjde!!

Aja 24.?.?.?

Reakce na 95931

> [chechtot]
>Ne pani Ajo,tento muz je predurcen jet v cele voju,jez vyjdou z
>Blanika.

>Dav divaku bude stloukat vory,aby mohl dobyt Bily dum pod vlajkou
>Svateho Vaclava, patrona Ceske zeme.

>Po tradicni ceske zabave, zvane defenestrace,kdy Bush i Rice
>opusti budovu nejblizsimi okny,se nas hrdina stane novym
>spasitelem lidstva.

>Pak zavladne mir a blahobyt.
>Jen pribudou nove trestnice, pro odpurce nove viry.

Tak, a na troskach porazeneho imperia zacne Zorba budovat narodni stat. Opravdu se mi z nej toci hlava.

[zmaten] [zmaten] [smích]

96068

6.3.2006 18:37

RE: Nepůjde!!

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 95931

> [chechtot]
>Ne pani Ajo,tento muz je predurcen jet v cele voju,jez vyjdou z
>Blanika.

>Dav divaku bude stloukat vory,aby mohl dobyt Bily dum pod vlajkou
>Svateho Vaclava, patrona Ceske zeme.

>Po tradicni ceske zabave, zvane defenestrace,kdy Bush i Rice
>opusti budovu nejblizsimi okny,se nas hrdina stane novym
>spasitelem lidstva.

>Pak zavladne mir a blahobyt.
>Jen pribudou nove trestnice, pro odpurce nove viry.

Tak to zní přímo skvěle [smích] Ovšem nemyslím si že bych tím národním vůdcem měl být přímo já(i když nezapírám že by se mi to líbilo, a jak [velký smích] ) důležité je aby ten vůdce přišel. Jinak hádám že vy asi budete příznivec USA když se vám nelíbí antiamerikanizmus a vlastenectví.

96212

6.3.2006 18:34

RE: Nepůjde!!

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 95862

>Jste zastancem narodniho statu, to je asi chvalihodne, v tom jsem
>s vami zajedno (pouze vase cesta k takovemu statu se vyrazne
>lisi od te moji, to je ale nedulezite).

Alespon že v tom základním se shodnem.

>Chtela jsem vam neco rict; jako spravny narodovec, udelejte neco
>s vasi ceskou gramatikou.

Jasně, těch pár překlepů by tam být nemělo, jenže já jsem příliš líný si příspěvky po sobě kontrolovat

>Jinak vas vidim hrde vztyceneho na hore Rip (nebo Blanik), muzete
>si vybrat, plamenny pohled upreny na dav (v davu zeny bez nechute
>vaginy, pochopitelne), dav vas dychtive sleduje a vy pozvolna (na
>pozadi zapadajici slunce) zacinate predcitat z Babicky Bozeny
>Nemcove. [smích]

To zní dobře [smích] Ale je mi jedno kdo bude tím vůdcem národa, hlavní je aby přišel. Jinak(i když se samozřejmě jedná o nadsázku) vás poopravím že mi vadí pouze obscéní názvy knih, vžádném případě né to co ten název představuje [smích]

96210

2.3.2006 15:21

RE: Nepůjde!!

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 95390

Horší? A proč? Pouze vlastenci mohou obnovit tradiční kulturu a morálku která je dnes vážně ohrožena, jen oni mohou zachránit existenci svých národů. A taky si těžko dovedu představit jak do boje proti USA půjdou nějací liberálové, zato vlastenci ti na ten boj mají.

95520

27.2.2006 4:43

Al-Jazeera

Klokan 210.?.?.?

V clanku na konci se pravi,ze bomby instalovali a odpalili rano ctyri muzi.
http://english.aljazeera.net/NR/exeres/CD1FC321-C15C-4F92-BA21-8D11A120E5BC.htm

94930

28.2.2006 20:25

"Údolie vlkov"

aragonit 87.?.?.?

Máte tu celkom zaujímavú debatu
Skutočne je proti ním veľmi ťažko niečo urobiť a vo voľbách je to vôbec najobtiažnejšia vec. Niečo by však poriešil aspoň bojkot Amerických výrobkov. Impérium by sa malo položiť zvnútra. Niečo je už dlho vo vzduchu a niečo sa musí stať. Možno sa proti ním postavý sama príroda.
Turci už natočili prvý protiamerický film z Irackej vojny "Údolie vlkov". V Nemecku ho chcú dokonca zakázať. Protiamerické nálady vo svete skutočne rastú do obrovských rozmerov. A aj to bude mať na pád impéria nezanedbateňý vplyv.

95239

1.3.2006 17:43

RE:

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 95239

Niečo je už dlho vo vzduchu a niečo sa musí stať. Možno sa proti ním postavý sama príroda.

Taky to tak cítím. Ve vzduchu visí nějaký průšvih a nejspíše to bude vše najednou. I ekonomická "imploze americké bubliny", i nějaká vojensko-teroristická katastrofa, i nějaký zatím neurčitý úder ze strany Matky Přírody, i nějaká biologická hrůza. Totiž - "čert se v tom vyznej" - ale na toto všechno jsou zde významné indicie. Zároveń to vše ukazuje na nejbližší časový horizont.

Tento rok, rok 2006 se bude patrně vyznačovat vysokou geotektonickou aktivitou, přičemž západ USA je na to vysloveně jako stvořený, aby něco "velkého" proběhlo zrovna zde - taky už si o tom natočili film, že. Změny klimatu zatím nedostoupily maximální amplitudy, ale po loňské Katrině může létos být takových Katrin třebas i pět a všechny na horní hranici V. stupně ! A dále - pokud se podaří rozběhnout Iránu tzv. "Kaspickou ropnou burzu", pořádně to otřese americkou ekonomikou. Nevíme, kolik ona toho "potřebuje", aby nám tato ekonomika demonstrovala svou "skutečnou sílu". Nedávno medializovaný prodej amerických nejdůležitějších přístavů do arabských rukou ale ukazuje, že se na to USA připravují, zdali ale tento gambit bude stačit ? A již dost dlouho svět čeká svou "ránu do týla" ve formě nějaké obvzlášť "vydařené" pandemie, zda to bude ptačí chřipka, nebo něco jiného, kdo to ví ? A kde jsou ti světoví teroristi ? USA již vyplácaly tolik nakonec stejně našich financí na boj s terorem, že takto vzniklé škody jsou několika-řádově vyšší, než od těch teroristů.

Visí to v luftě.

95294

1.3.2006 17:51

RE:

Pavel Bočan meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 86.?.?.?

Reakce na 95294

Nebuďte tak netrpělivý. Rok 2006 zřejmě nebude tím posledním, ve kterém bude lidstvo parazitovat na planetě Zemi. [smích]

95295

1.3.2006 18:23

RE:

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 95295

Tak jsem to ani nemyslel.. [smích] Ale v luftě visi furt cosi.

95297

1.3.2006 22:27

RE:

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 95294

Ano, visí to v luftě. Velká ekonomická krize jistě svět čeká. Stejně tak se blíží velký konflikt. Agresivita USA nabrala neuvěřitelných obrátek, ve své dobyvačnosti už překonali i Hitlera. A ostatní státy se na to nebudou jen tak dívat. Velká válka proti USA je nablízku.

95351

1.3.2006 22:35

RE:

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 95351

Riceová zrovna velký úspěchy v me neslavila, spíš jí všichni vyhodili. Bush byl taky tajně v Afganistánu, jestě jsem neviděl prezidenta největší mocnosti jezdit po světě tajně. Je to jako ze špatnýho filmu. [chechtot]

95353

2.3.2006 15:26

RE:

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 95353

Přesně tak, je to jen důkazem toho že ani USA nejsou všemocné a dají se porazit.

95522

1.3.2006 22:23

RE:

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 95239

Doufat v přírodu nebo rozkládání ze vnitř nikam nevede. Jedinou možností jak zničit impérium je porazit ho v přímém boji, ve válce. Ohromné protiamerické nálady rostoucí po celém světě jsou jen dobrým znamením že lidé jsou na boj proti USA stále víc připraveni.

PS: Nevíte někdo jestli budou dávat ten film i u nás v ČR v kinech nebo jestli se dá nějak sehnat? Dík za odpověd.

95350

2.2.2018 1:01

za vším jsou američani

jirka krutý 109.?.?.?

spousta zlata z mešity je v usa.americké kurvy záměrně likvidují památky v iraku a co jde tak to kurvy zlodějské ukradou.svědci byli zaplaceni opět kurvama z cia.prot o je třeba amíky zabíjet po celém světě včetnězkurvených děcek.

362271

Příspěvků: 156

24.02. 20:15 soudruh Alexej Kosygin  v řiti
24.02. 20:17 DavidZ  Hmm, svědci
24.02. 21:24 Zlobidlo  RE: Hmm, svědci
24.02. 21:38 Petr Gejdoš  RE: Hmm, svědci
24.02. 22:03 Karel4u  RE: Hmm, svědci
24.02. 22:33 trodas  RE: Hmm, svědci
24.02. 23:58 Josef  RE: Hmm, svědci
25.02. 04:50 Rene Bartosek  RE: Hmm, svědci
25.02. 02:17 zap  RE: Hmm, svědci
25.02. 04:48 Rene Bartosek  RE: Hmm, svědci
25.02. 11:20 Petr Gejdoš  RE: Hmm, svědci
25.02. 19:27 Antiseptik  RE: Hmm, svědci
24.02. 23:37 Pedagog  RE: Hmm, svědci
26.02. 11:59 Zorba  RE: Hmm, svědci
27.02. 04:27 Klokan  RE: Hmm, svědci
25.02. 00:01 Stehno  Kazde mesto je sledovane.....
25.02. 01:25 trodas  RE: Kazde mesto je sledovane.....
25.02. 19:54 Stehno  Mily Trodas!
26.02. 00:45 trodas  RE: Mily Trodas!
26.02. 19:03 Stehno  RE: Mily Trodas!
25.02. 02:02 zap  RE: Kazde mesto je sledovane.....
25.02. 11:55 Misu  RE: Kazde mesto je sledovane.....
25.02. 19:48 Stehno  RE: Kazde mesto je sledovane.....
26.02. 08:52 Rastík  RE: Kazde mesto je sledovane.....
26.02. 09:27 Kevin  RE: Kazde mesto je sledovane.....
26.02. 19:05 Stehno  RE: Kazde mesto je sledovane.....
25.02. 02:06 zap  Samozrejme,
25.02. 06:53 Jaroslav  vsechno muze byt nekym organizovane
25.02. 15:18 trodas  RE: vsechno muze byt nekym organizovane
26.02. 12:08 Zorba  RE: vsechno muze byt nekym organizovane
27.02. 06:25 Ben Hur  RE: vsechno muze byt nekym organizovane
27.02. 22:23 Zorba  RE: vsechno muze byt nekym organizovane
27.02. 22:29 YAMATO  RE: vsechno muze byt nekym organizovane
28.02. 13:51 Zorba  RE: vsechno muze byt nekym organizovane
28.02. 14:06 Petr Gejdoš  RE: vsechno muze byt nekym organizovane
01.03. 21:55 Zorba  RE: vsechno muze byt nekym organizovane
01.03. 22:01 YAMATO  RE: vsechno muze byt nekym organizovane
02.03. 14:46 Zorba  RE: vsechno muze byt nekym organizovane
28.02. 15:37 YAMATO  RE: vsechno muze byt nekym organizovane
01.03. 21:59 Zorba  RE: vsechno muze byt nekym organizovane
01.03. 22:02 YAMATO  RE: vsechno muze byt nekym organizovane
02.03. 14:53 Zorba  RE: vsechno muze byt nekym organizovane
27.02. 22:29 Emma  RE: vsechno muze byt nekym organizovane
28.02. 14:14 Zorba  RE: vsechno muze byt nekym organizovane
28.02. 15:40 YAMATO  RE: vsechno muze byt nekym organizovane
28.02. 16:10 Petr Gejdoš  RE: vsechno muze byt nekym organizovane
28.02. 16:17 YAMATO  RE: vsechno muze byt nekym organizovane
28.02. 17:06 Petr Gejdoš  RE: vsechno muze byt nekym organizovane
28.02. 18:25 Antiseptik  RE: vsechno muze byt nekym organizovane
28.02. 18:35 YAMATO  RE: vsechno muze byt nekym organizovane
02.03. 21:14 Antiseptik  RE: vsechno muze byt nekym organizovane
02.03. 21:18 YAMATO  RE: vsechno muze byt nekym organizovane
01.03. 22:13 Zorba  RE: vsechno muze byt nekym organizovane
02.03. 21:05 Petr Gejdoš  RE: vsechno muze byt nekym organizovane
04.03. 19:12 Zorba  RE: vsechno muze byt nekym organizovane
01.03. 22:08 Zorba  RE: vsechno muze byt nekym organizovane
01.03. 22:01 Zorba  RE: vsechno muze byt nekym organizovane
01.03. 22:06 YAMATO  RE: vsechno muze byt nekym organizovane
02.03. 14:58 Zorba  RE: vsechno muze byt nekym organizovane
02.03. 15:08 zdenek  RE: vsechno muze byt nekym organizovane
02.03. 21:07 Petr Gejdoš  RE: vsechno muze byt nekym organizovane
04.03. 19:20 Zorba  RE: vsechno muze byt nekym organizovane
04.03. 19:30 YAMATO  RE: vsechno muze byt nekym organizovane
04.03. 20:00 Antiseptik  RE: vsechno muze byt nekym organizovane
04.03. 20:04 YAMATO  RE: vsechno muze byt nekym organizovane
04.03. 20:05 Zorba  RE: vsechno muze byt nekym organizovane
04.03. 20:19 YAMATO  RE: vsechno muze byt nekym organizovane
06.03. 18:19 Zorba  RE: vsechno muze byt nekym organizovane
06.03. 18:36 Antiseptik  RE: vsechno muze byt nekym organizovane
04.03. 19:40 zdenek  RE: vsechno muze byt nekym organizovane
04.03. 19:14 Zorba  RE: vsechno muze byt nekym organizovane
04.03. 19:20 YAMATO  RE: vsechno muze byt nekym organizovane
02.03. 21:17 YAMATO  RE: vsechno muze byt nekym organizovane
25.02. 11:52 martin  paranoid
25.02. 15:17 trodas  RE: paranoid
25.02. 16:26 Jaroslav  RE: paranoid
25.02. 16:55  RE: paranoid
25.02. 19:14 martin  RE: paranoid
26.02. 12:14 Zorba  RE: paranoid
26.02. 13:03 V. Sodek  RE: paranoid
26.02. 18:01 Zorba  RE: paranoid
26.02. 18:22 Antiseptik  RE: paranoid
26.02. 18:26 Zorba  RE: paranoid
26.02. 18:40 Antiseptik  RE: paranoid
26.02. 21:41 Zorba  RE: paranoid
26.02. 19:08 V. Sodek  RE: paranoid
26.02. 20:23 Antiseptik  RE: paranoid
26.02. 20:52 V. Sodek  RE: paranoid
26.02. 21:10 Antiseptik  RE: paranoid
27.02. 07:46 V. Sodek  RE: paranoid
27.02. 22:25 Zorba  RE: paranoid
26.02. 22:01 Zorba  RE: paranoid
26.02. 23:02 Antiseptik  RE: paranoid
27.02. 22:33 Zorba  RE: paranoid
27.02. 22:38 YAMATO  RE: paranoid
28.02. 14:18 Zorba  RE: paranoid
28.02. 15:41 YAMATO  RE: paranoid
01.03. 22:16 Zorba  RE: paranoid
01.03. 22:30 YAMATO  RE: paranoid
01.03. 22:40 Antiseptik  RE: paranoid
01.03. 22:44 YAMATO  RE: paranoid
02.03. 04:35 Rene Bartosek  RE: paranoid
02.03. 04:52 YAMATO  RE: paranoid
02.03. 15:14 Zorba  RE: paranoid
02.03. 15:07 Zorba  RE: paranoid
27.02. 06:49 YAMATO  RE: paranoid
27.02. 22:34 Zorba  RE: paranoid
27.02. 22:39 YAMATO  RE: paranoid
28.02. 14:21 Zorba  RE: paranoid
28.02. 15:43 YAMATO  RE: paranoid
01.03. 22:18 Zorba  RE: paranoid
02.03. 05:07 Antiseptik  RE: paranoid
02.03. 15:18 Zorba  RE: paranoid
25.02. 18:32 vladuna  RE: paranoid
26.02. 11:22 trodas  RE: paranoid
26.02. 12:18 Zorba  RE: paranoid
26.02. 13:47 Jiří Koubek  RE: paranoid
26.02. 17:51 Zorba  RE: paranoid
26.02. 22:06 trodas  dobra, dobra, a ten link na BListy a to zatceni?
26.02. 22:34 Zorba  RE: dobra, dobra, a ten link na BListy a to zatceni?
26.02. 23:27 Zvědavej  RE: dobra, dobra, a ten link na BListy a to zatceni?
27.02. 20:26 dorian green  RE: dobra, dobra, a ten link na BListy a to zatceni?
26.02. 19:10 Stehno  RE: paranoid
25.02. 19:14 Antiseptik  RE: paranoid
26.02. 12:23 Zorba  RE: paranoid
27.02. 11:24 elerik  RE: paranoid
27.02. 22:40 Zorba  RE: paranoid
27.02. 22:46 Vodník  Nepůjde!!
28.02. 14:25 Zorba  RE: Nepůjde!!
02.03. 01:02 Otaznik  RE: Nepůjde!!
02.03. 01:15 Antiseptik  RE: Nepůjde!!
02.03. 03:03 Otaznik  RE: Nepůjde!!
02.03. 15:24 Zorba  RE: Nepůjde!!
02.03. 17:27 Otaznik  RE: Nepůjde!!
04.03. 19:43 Zorba  RE: Nepůjde!!
04.03. 19:51 YAMATO  RE: Nepůjde!!
04.03. 20:12 Zorba  RE: Nepůjde!!
04.03. 20:22 YAMATO  RE: Nepůjde!!
06.03. 18:26 Zorba  RE: Nepůjde!!
05.03. 02:30 Antiseptik  RE: Nepůjde!!
04.03. 20:45 Aja  RE: Nepůjde!!
05.03. 01:12 Klokan  RE: Nepůjde!!
05.03. 20:57 Aja  RE: Nepůjde!!
06.03. 18:37 Zorba  RE: Nepůjde!!
06.03. 18:34 Zorba  RE: Nepůjde!!
02.03. 15:21 Zorba  RE: Nepůjde!!
27.02. 04:43 Klokan  Al-Jazeera
28.02. 20:25 aragonit  "Údolie vlkov"
01.03. 17:43 Petr Gejdoš  RE:
01.03. 17:51 Pavel Bočan  RE:
01.03. 18:23 Petr Gejdoš  RE:
01.03. 22:27 Zorba  RE:
01.03. 22:35 Antiseptik  RE:
02.03. 15:26 Zorba  RE:
01.03. 22:23 Zorba  RE:
02.02. 01:01 jirka krutý  za vším jsou američani

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

19

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc duben přispělo 23 čtenářů částkou 6 531 korun, což je 19 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Někdo zaútočil na českou ambasádu v Moskvě. Petříček se zlobí: musíte nás ochránit!06.04.20 17:13 Rusko 2

Ropa ve Venezuele je nyní ve vlastnictví Ruska06.04.20 16:48 Venezuela 0

Na několika místech Velké Británie zapalují lidé vysílače 5G, podezírají je z podpory šíření koronaviru05.04.20 16:15 Británie 6

Staří bardi se probouzejí v zakrátko těžce zkoušené zemi05.04.20 13:02 USA 0

Vakcína ještě není, ale "odborníci" se už obávají reakce odmítáčů05.04.20 09:11 USA 6

Výroba ,,nezávadných, hygienických“ roušek05.04.20 07:58 Indie 6

Byl 15. březen 2020...04.04.20 19:59 Česká republika 4

Česká armáda odmítla pomoci českým lidem...04.04.20 12:10 Česká republika 3

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 6

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 2

Člověk v tísni spustil pomoc Česku. A je zle.03.04.20 09:20 Česká republika 4

Proč jsou americké nemocnice klidné a prázdné?03.04.20 00:18 USA 8

Je podáno trestní oznámení na komisařku Jourovou za nenávist ke svobodě slova!02.04.20 19:22 Česká republika 3

Rockefellerova studie o "budoucí" epidemii02.04.20 08:56 Neurčeno 1

Už to začíná vypadat, jako by zemi vedli milionchvilkaři02.04.20 07:11 Česká republika 3

Podívejte se, kam přísná karanténa vede01.04.20 17:41 Itálie 5

Vláda: Zakážeme teplé počasí! Aby se lidi necourali venku01.04.20 13:10 Česká republika 3

Zákazy, zákazy, buzerace, zákazy: Několik mladých spáchalo zločiny. Opékali buřty v lese01.04.20 11:30 Česká republika 4

Policisté hlídají město v kostýmech v podobě koronaviru01.04.20 06:21 Bolivie 1

Rusko vyslalo do USA letadlo se zdravotnickými potřebami, Trump poděkoval. Proč o tom mlčí média?31.03.20 23:32 Rusko 0

Měnové kurzy

USD
25,49 Kč
Euro
27,55 Kč
Libra
31,35 Kč
Kanadský dolar
18,04 Kč
Australský dolar
15,54 Kč
Švýcarský frank
26,10 Kč
100 japonských jenů
23,37 Kč
Čínský juan
3,59 Kč
Polský zloty
6,04 Kč
100 maď. forintů
7,57 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
33,46 Kč
1 unce (31,1g) zlata
42 007,72 Kč
1 unce stříbra
376,16 Kč
Bitcoin
182 142,48 Kč

Poslední aktualizace: 6.4.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 327