Diskuze k článku

Velká farmaceutická firma prosazuje “zázračnou medicínu” pro nemocné postižené syndromem PH

Příspěvků 67

22.2.2006 0:12

To má být nějaká soutěž s Nillbertem?

Emma 84.?.?.?

O "nejhumornější" příspěvek (viz Drsná pravda o servru Zvědavec)?

94353

22.2.2006 2:34

RE: To má být nějaká soutěž s Nillbertem?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 94353

No, doufam ze yamato je na tom se svym povestnym humorem lip nez vy Emmo, mam takovy pocit ze oddeleni nejake ideopolicie to vezme smrtelne vazne. Je opravdu fascinujici, ze kdyz si date praci a najdete to "spravne kuri oko", tak ten povestny humor a tolarenci postradame vsichni, vcetne muslimu!!

94375

22.2.2006 14:10

RE: To má být nějaká soutěž s Nillbertem?

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 94353

Paní Emmo,

vidno, že Vy už můžete ob den jednu pilulku Holozacu vynechat.

94421

22.2.2006 0:50

Tento liek nieje novy napad.

Stehno vondris (zavináč) earthlink (tečka) net 24.?.?.?

Pravdou je, ze tato substancia je len nahradou za starsie preparaty na bazi Propagandinu, voci ktoremu zacina vacsina svetovej populacie byt nebezpecne rezistentna.
S uctou Viktor

94359

22.2.2006 1:06

Doufám že v rámci multi kulti pracují taky na

Antiseptik 69.?.?.?

Zionexu, ochraném léku proti přehnanému a všudypřítomnému zionismu. [velký smích]
[vyplazený jazyk]

94361

22.2.2006 1:29

RE: Doufám že v rámci multi kulti pracují taky na

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 94361

Nj, ale jak bude takovy Zionex vlastne fungovat? Bude delat z sionistu pacifisty a Palestince milujici sporadane obcany? [oči v sloup] [zmaten]

94365

22.2.2006 2:43

RE: Doufám že v rámci multi kulti pracují taky na

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 94365

Kdepák, tak dobrý to prý není. Zionex je očkování proti zionistický propagandě, pro dosud normální lidi. Když už někdo propadne zionismu, tak mu pomoci není. Palestinci to nepotřebujou, ti mají přirozenou imunitu. [chechtot]

94377

22.2.2006 10:16

RE: Doufám že v rámci multi kulti pracují taky na

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 94377

vzdyt take tento lek byl vyvinut na zaklade studia jejich genoveho materialu= zjistilo se, ze maji mimoradne vyvinute centrum - Nasere me, kdyz me cizi hajzlik demoluje barak nad hlavou kdyz jsem v nem, pole mi sebral minuly tyden a to nemluvim o zastrelenych detech a cely svet se na me vykaslal (NMKMCHDBNHKJVNPMSMTTZDCSV)

94404

22.2.2006 10:55

RE: Doufám že v rámci multi kulti pracují taky na

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 94404

http://ax2.old-cans.com/bendib/Intolerance-Museum.jpg

U Palestincu nemuze medikament fungovat, nebot jejich "firsthand" zkusenost s sionisty v nich vytvorila velmi velke mnozstvi prirozenych latek, spoustejicich syndrom PH tak silne, ze jejich odstraneni jest zhola nemozne - s vyjimkou smrti hostitele [zahanbení]

94409

22.2.2006 12:44

RE: Doufám že v rámci multi kulti pracují taky na

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 94409

ted vazne.. co je nejakemu palestinci do nejakeho holokaustu, co je iranskemu prezidentovi do nejakeho holokaustu - tedy krome toho, ze si diky nemu mohli zide vybrat jakekoli misto - kdyby chteli washington, zmeni se hlavni mesto USA - i kdyz jak tu vsichni vime, fakticky je to jedno, slo by o formalni zmenu

94416

22.2.2006 14:16

RE: Doufám že v rámci multi kulti pracují taky na

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 94416

Myslíte něco jako Židenice nad Potomakem? Jedny jsou, myslím, už někde u Brna. Měli tam známý fotbalový klub.

94423

22.2.2006 14:33

RE: Doufám že v rámci multi kulti pracují taky na

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 94423

zidenice znam a pokazde se otresu kdyz tam jedu vlakem [smích]

94425

22.2.2006 14:40

RE: Doufám že v rámci multi kulti pracují taky na

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 94425

A postavili tam už na fotbalovém hřišti pomník? Nevím ale, jestli je to videt z vlaku. Mělo by bejt.

94430

22.2.2006 14:42

RE: Doufám že v rámci multi kulti pracují taky na

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 94430

kdyby tam staveli pomnik, jiste bude dosahovat vyznamu holokaustu - takze 1 obet bude neco jako 1 cm do vysky [smích]

94431

22.2.2006 14:47

RE: Doufám že v rámci multi kulti pracují taky na

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 94431

Ale jděte, kdyby měl bejt velkej jako holohoax, tak by pro ten vlak, co jezdil kolem toho hřiště, museli v tom pomníku udělat alpskej tunel.

94433

22.2.2006 14:51

RE: Doufám že v rámci multi kulti pracují taky na

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 94433

to je spravny priklad respektu [smích], muj respekt je vetsi - navrhuji premenit CR v pomnik holokaustu a zavest tam zidovske pravo, prezident by byl militantni rabin a znovu by se postavila zelezna opona a rikalo by se ji zed respektu, vsichni by si davaly v praci zavazky za zniceni palestiny a iranu a vubec vseho

94434

22.2.2006 14:56

RE: Doufám že v rámci multi kulti pracují taky na

google 84.?.?.?

Reakce na 94434

>to je spravny priklad respektu [smích], muj respekt je vetsi -
>navrhuji premenit CR v pomnik holokaustu a zavest tam zidovske
>pravo, prezident by byl militantni rabin a znovu by se postavila
>zelezna opona a rikalo by se ji zed respektu, vsichni by si
>davaly v praci zavazky za zniceni palestiny a iranu a vubec vseho

nemusite navrhovat, uz sme "en route"! [mrknutí jedním okem]

94436

22.2.2006 2:52

Dobry preklad, ale skoda

zap 65.?.?.?

pro ty, co nectou v originale, koncovka:
"Pass the Sushi, will ya?" (ve volnem prekladu: 'hej Vasku, hod' sem cihlu'[mrknutí jedním okem]
tomu dava tu spravnou libou vuni od 'pachnouci ryby'. [smích]

94379

22.2.2006 2:56

...ocul som

google 84.?.?.?

vraj to budu praskovat z lietadel. velkoplosne.
potom vas prejde smiech. [naštvaný]

94381

22.2.2006 4:17

Nemohlo

Aja 24.?.?.?

to pockat na 1. aprila? [chechtot]

94389

22.2.2006 14:43

RE: Nemohlo

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 94389

Mno, zajíčci se práškují už v březnu.

94432

22.2.2006 15:35

RE: Nemohlo

Aja 24.?.?.?

Reakce na 94432

>Mno, zajíčci se práškují už v březnu.
Mate pravdu pane Taborsky; nestalo to ani za to cekani na April.
Je to malo vtipne, skoro nic (jak rikaval kdosi, ne Gdosy) a strasne dlouhe, kdo by se tim na 1. aprila zdrzoval.

94441

22.2.2006 7:27

Zbytečnost

Pavel Bočan meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 86.?.?.?

Tento medikament je zbytečný. Už dnes televize vychovává velké množství patnáctiletých historiků a pamětníků, kteří všemu rozumějí a všechno znají. Pokud s nimi nebudete souhlasit, jsou schopni vás zabít. Stačí nahlédnout do některých diskuzí o holohoaxu - na nejrůznějších netových fórech. [pláč]

94393

22.2.2006 10:20

RE: Zbytečnost

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 94393

to neni televize, resp. neni to primarni zdroj pokud to primo neoznacime za dezinformace tak minimalne za nevyvazeny pristup k informacim - tim primarnim zdrojem je skola, obycejna zakladni skola - v cr vas dokonale nauci teorii holokaustu (zasadi to seminko, zbytek socialniho kondicionovani se postara o dalsi), ale treba komunismus uz podobne neodsoudi - a ze dnesni 15-leti ani nevi co to byla sametova revoluce ale znaji podrobne pravek- k modernim dejinam se uz nestihnou dostat

ale zase lepsi nez aby ty deti dostaly oficialni [smích] pravdu i o 17.11

94405

22.2.2006 9:17

Překroucení HOLOHOXU v duchu NWO

LalaLalovic 217.?.?.?

Mohu Vás ostatní ujistit,že asi tento preparát se dává nejen našim dětem,ale asi i vyučujícím,protože mám konkrétně nedávnou zkušenost se svým synem ! Přišel jsem domů a můj syn od počítače :" Tati- hele dnes jsme se učili v dějáku,že židé v KT byli proto holohlavý,protože ty preparáty,co jim tam dávali proti blechám,zapříčinily slezení a vypadání vlasů " . Nejdříve mne to zarazilo a potom jsem se jal vysvětlit synovi a se vzkazem pro pana učitele,že židé a ostatní obyvatelé KT byli ostříháni dohola proto,aby se zamezilo velkému množení vší,které se mnohem lépe množí v podrostu ochlupení a ovlasení,než na holé kůži.Dále jsem mu odvyprávěl info. od starého fronťáka v řadách Wermachtu,který také prodělával na Východní frontě odvšivení při střídání jednotek na čele fronty,kdy Němci používali dovozový prostředek made in USA !!!!! Na druhou stranu jsem si uvědomil,jak tyto lži hezky ládují už do našich dětí a že budu muset pak nechat svému synovi přečíst pár děl o tom jak to ve skutečnosti bylo !!!! [oči v sloup] [oči v sloup]

94398

22.2.2006 11:32

RE: Překroucení HOLOHOXU v duchu NWO

elerik elerik (zavináč) centrum (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 94398

Naprosto s vami souhlasim. Sam se take nestacim divit co to tam do nich ladujou. Osobne jsem to taky zazil a dnes kdyz jsem se dobelhal k jakas takas pravde tak neprestavam kroutit hlavou cim nas tam oblbovali. Chudaci deti nasich deti pokud se tahle prapodivna spolecnost udrzi na nohou a povede dal svuj nenapadny terorismus. [pláč] Nejhorsi je ze sami ucitele jsou oblbnuti a nevedome tak podporuji celkovou dezinformaci v obyvatelstvu.

94412

22.2.2006 18:46

RE: Překroucení HOLOHOXU v duchu NWO

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 94398

Hm, takže ti Němci napřed násilím svezli židy do koncentráků, ale potom byli tak hodní, že je ostříhali dohola, aby v těch koncentrácích neměli vši, když museli bydlet pohromadě v barácích s minimální možností hygieny...chápu to správně?

94456

22.2.2006 18:58

RE: Překroucení HOLOHOXU v duchu NWO

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 94456

V principu máte pravdu, jak říká Rádio Jerevan. Jenomže stříhali i nežidy a asi ne proto, že by nevěděli nic o hygieně, ale naopak, protože vši přenášejí epidemické choroby. To by mohlo nasvědčovat tomu, že Němci nechtěli Židy vyhubit, protože by je jinak nechali bez výdajů na plynování sežrat od vší.

94457

22.2.2006 20:11

RE: Překroucení HOLOHOXU v duchu NWO

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 94457

To sou prave tyhle reci kery vedou k tomu ze se s tema tzv. revizionistama nikdo nechce bavit jinak nez s ucpanym nosem.

Pane Taborsky, veznum se hlavy holily proto aby v pripade uteku byli snaze rozpoznatelni od ostatni populace, a aby si toho byli i nalezite sami vedomi. Jakekoli reci o vsich jsou zcela mimo misu.

94465

23.2.2006 2:47

RE: Překroucení HOLOHOXU v duchu NWO

Aja 24.?.?.?

Reakce na 94465

Ja nevim, jozine, ale uz bolsevik ve skole nas ucil, ze strihani dohola bylo kvuli vsim a nasledne prenesenym chorobam.
P.S. Vezmete logiku a selsky rozum do hrsti. Pokud vezen utece, pozna se podle munduru, kdyz se mu podari sehnat civilni obleceni, da si na hlavu cepici a mundur odhodi.
P.P.S. Vase informace jsou odkud? Ja ze bych se poucila, bolsevikovi jsem neverila nic, ale tenhle argument patri mezi vyjimky, jevi se mi logicky.

94503

24.2.2006 16:59

RE: Překroucení HOLOHOXU v duchu NWO

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 94503

Aha, takze teda kdyz ja k vam prijdu ted domu s nejakejma par chlapama ve zbrani a nasilim vam ostriham hlavu (a nejen hlavu) a pritom budu mumlat neco vo tom jak je to pro vas dobry ze nebudete mit vsi, tak vy mi uverite jak je to skvely ze nebudete mit vsi a jak sem na vas hodnej. Rozumim tomu dobre?

Nekdy mam pocit ze skoly by se mely zakazat, protoze tam lejou detem do hlavy uplne absurdni bludy a (viz vas dusevni pochod) nejsou potom ty deti schopny celej zivot ani ty nejzakladnejsi uvahy na dany tema. Mundur zahodite za minutu, vlasy rostou ctrnact dni. Von vam to ten bolsevik zatajil.

94706

24.2.2006 18:09

RE: Překroucení HOLOHOXU v duchu NWO

Aja 24.?.?.?

Reakce na 94706

>Aha, takze teda kdyz ja k vam prijdu ted domu s nejakejma par
>chlapama ve zbrani a nasilim vam ostriham hlavu (a nejen hlavu) a
>pritom budu mumlat neco vo tom jak je to pro vas dobry ze
>nebudete mit vsi, tak vy mi uverite jak je to skvely ze nebudete
>mit vsi a jak sem na vas hodnej. Rozumim tomu dobre?

>
>Nekdy mam pocit ze skoly by se mely zakazat, protoze tam lejou
>detem do hlavy uplne absurdni bludy a (viz vas dusevni pochod)
>nejsou potom ty deti schopny celej zivot ani ty nejzakladnejsi
>uvahy na dany tema. Mundur zahodite za minutu, vlasy rostou
>ctrnact dni. Von vam to ten bolsevik zatajil.

Ted v klidu se nadechnete a znovu.
Vy to cely stavite, jako bych obhajovala existenci koncentraku a pochvalovala si vysokou peci o zdravotni stav lidi v koncentracich zavrenych.
V te hruze jde o "technicky detail", ja mam informace, ze strihani dohola byla prevence proti vsim, uvedla jsem odkud to vim.
Vy tvrdite, ze to bylo proto, aby lide nemohli z koncentraku utect, respektive, aby byli, dik hole hlave, snadno rozeznatelni od lidi z druhe strany dratu.
Slusne jsem se vas zeptala, odkud jsou vase informace a vy mi tu udelate prednasku o tom, jak dlouho rostou vlasy a ze mam, dik skole hlavu plnou bludu a podivne dusevni pochody.
Tak tedy, teorie o strihani vlasu z duvodu "neuteku" je odkud? Mate nejaky historicky text, link a nebo je to vase vlastni teorie?
Nic vic jsem vedet nechtela.

94708

24.2.2006 19:45

RE: Překroucení HOLOHOXU v duchu NWO

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 94708

Ja doopravdy netusim vo co go. Kdyz vas vas nepritel nasilim ostriha, tak vas chce proste oznackovat, pripadne z toho ma sadisticky poteseni, nebo ty vlasy zpracovava jako surovinu. Priznam se, ze si nemyslim, ze bych na tohle musel mit nejakej link. To, ze naciste byli neprateli zidu, se da vycist v Goebbelsovych projevech, najit to muzete na http://www.calvin.edu/academic/cas/gpa/goeb1.htm pod hlavickou Die Juden sind schuld!

94726

24.2.2006 21:42

RE: Překroucení HOLOHOXU v duchu NWO

Aja 24.?.?.?

Reakce na 94726

Vy hlavne nechcete vedet, respektive odpovedet.
Proste dojdeme k tomu, ze se jedna o vas zaver, treba je spravny, dukaz ale nemate.
Goebbels pise o zlutych hvezdach, jako oznaceni ( netusim, proc jste jeho odpornej projev uvedl, jako dukaz strihani do hola..priznavam, ze jsem ani projev nedocetla), v lagrech se taky tetovalo cislo na pazi. S vlasy jste me nepresvedcil, uz toho necham.
Nejjednodussi bude a nejmene prostoru tu zabere, kdyz si kazdy budeme myslet svoje.

94738

24.2.2006 22:53

RE: Překroucení HOLOHOXU v duchu NWO

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 94738

Projev jsem uvedl abych podporil svou teorii o tom, ze naciste byli neprateli zidu. Byli neprateli na zivot a na smrt, jak ukazuje mj. znama Hitlerova rec z 30. ledna 1939

http://www.historyplace.com/worldwar2/timeline/threat.htm

A vy po mne chcete "dukaz", ze vasemu nepriteli na zivot a na smrt nezalezi na vasich vsich...

94741

25.2.2006 3:24

RE: Překroucení HOLOHOXU v duchu NWO

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 94741

No, to bych tak netvrdil Goebbels nebo Heydrich se o sionistech vyjadrovali velmi pochvalne! Doufam, ze se shodneme na tom, ze sionisti jsou soucast zidovskeho naroda. Mimochodem jeste v roce 1944 jisty Kastner za sionisty a jisty Eichmann za nacisty podepsali tajny pakt o odsunu madarskych Zidu do Osvetimi. Obe strany splnili svou cast dohody, sionisti drzeli pres sve mocne priznivce ticho ve svete o odsunu stovek tisic madarskych Zidu, a nacisti jim umoznili z techto transportu vybrat nekolik set jedincu, pravdepodobne jako to co je hodno byt dale zachovano pro dobro budouciho Izraele.

94768

23.2.2006 9:28

RE: Překroucení HOLOHOXU v duchu NWO

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 94457

Samotný fakt násilné koncentrace milionů mužů, žen a dětí v táborech, kde neměli možnost dodržovat základní hygienická pravidla a kde z toho důvodu hrozily epidemické choroby je podle vás bezproblémový?

Mimochodem, váš argument "že Němci nechtěli Židy vyhubit, protože by je jinak nechali bez výdajů na plynování sežrat od vší" je dost nesmyslný, protože epidemické choroby mají (na rozdíl od plynu) tu poměrně nepříjemnou vlastnost, že si moc nevybírají, koho napadnou a od určité fáze jejich rozšíření už ani moc nezáleží na tom, jestli dotyčný dodržuje hygienická pravidla nebo ne. Takže Němci to stříhání hlav dělali především ve vlastním zájmu...

94529

24.2.2006 6:13

RE: Překroucení HOLOHOXU v duchu NWO

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 94529

Ale strihali vsechny vezne bez ohledu na narodnost, nebo se mylim a byl to z dalsich aktu nenavisti pouze vuci Zidum? [překvapení] [oči v sloup]

94648

24.2.2006 9:43

RE: Překroucení HOLOHOXU v duchu NWO

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 94648

Já jsem stříhání nikdy s nenávistí k židům nespojoval...mně jen udivuje ta vaše očividná snaha dělat z nouze ctnost....pošleme je do koncentráků, nebudou tam mít základní hygienické podmínky, ale ostříháme je dohola, aby se nám tady nešířily epidemie...to jsme ale hodní.

PS: Byly v koncentrácích i jiné děti než židovské? Pokud chceme zacházet do těchto detailů...

94669

25.2.2006 3:46

RE: Překroucení HOLOHOXU v duchu NWO

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 94669

Me zase fascinuje vase uprednostnovani toho, ze v lagrech hynuli dle vasich prispevku snad pouze Zide. Detail, ze v lagrech byli i deti jinych narodu je mi znam. Je mi znamo i to, ze naciste nesou svuj dil odpovednosti, dost jich bylo zabito behem, valky, odsouzeni popraveni, uvezneni. Nemecko s Rakouskem ma nejprisnejsi protifasisticke zakony, nemecka duslednust je skutecne obdivuhodna vlastnost, denacizace techto zemi je nepopiratelny fakt. Nemci zaplatily tvrde za svou temnou minulost, nejenom penezi. Byli to casto Nemci, kteri s touto minulosti nemaji nic spolecneho. Pak jsou tady jini, kteri primo kooperovali s fasisty treba sioniste, ruzni kolaboranti, prumyslove firmy a pak ti co se tvarili, ze nic nevi, i kdyz vedeli a meli velkou moc neco zmenit. Jake byli pohnutky tech co jsem jmenoval? Jak nesli svou zodpovednost? Proc je nepristpustne diskutovat o holocaustu? Nemci zaplatili svoje a sioniste vytvorili rezim, ktery na obhajobu vlastnich zverstev vyuziva drze holocaustu. Takze, kdo dela z nouze ctnost. Demonizace Nemcu po valce se hodila do kramu komunistum a pozdeji prisla vhod i jinym. Neverim na pouziti PK a pocty obeti Zidovskeho etnika v lagrech jdou stale dolu jisty Pressac tvrdi 300 000-500 000 v Osvetimi, odtud prameni moje skepse. Na jedne strane zaviraji pochybovace do kriminalu a na druhe strane jsou lide, kteri bagatelizuji zverstava spojencu napr. tzv. "mytus bombardovani Drazdan" od pani profesorky Deborah Lipstadt, od historika vskutku pozoruhodne vyjadreni, samozrejme beztrestne. Vzdy se jedna prece pouze o svobodne vyjadreni nazoru. Kdyz se rekne A ma se rict cela abeceda, aspon tak to vidim ja.

94769

27.2.2006 14:10

RE: Překroucení HOLOHOXU v duchu NWO

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 94769

Já si nemyslím, že v lágrech zahynuli jen židé, to rozhodně ne...mně jen štve to na těchto stránkách tolik rozšířené zlehčování až bagatelizování holocaustu...Prostě odpovědnost nacistů za cílené vyvražďování určité etnické skupiny nikdo nemůže popřít. A pokud se týká těch dětí...já si naopak myslím, že jiné než židovské děti v koncentrácích nebyly (ještě snad tak cikánské).
Jinak samozřejmě nesouhlasím s kriminalizováním "popíračů", to jsem tady už někde napsal, ale zase mně vadí ta podivná logika, kterou tady někteří používají ...nezabili jich šest milionů, ale třeba jen tři...takže vlastně je to celé podvod.
Pokud se týká Drážďan, viděno dnešníma očima to jistě bylo barbarské, ale Rotterdam a Coventry Drážďanům předcházely...

94957

27.2.2006 14:42

RE: Překroucení HOLOHOXU v duchu NWO

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 94957

>...mně jen štve to na těchto stránkách tolik
>rozšířené zlehčování až bagatelizování
>holocaustu...Prostě odpovědnost nacistů za cílené
>vyvražďování určité etnické skupiny nikdo nemůže
>popřít.
Můžete nějak doložit to "cílené vyvražďování určité etnické skupiny"? Mimochodem, když to nemůže nikdo popřít, tak proč je v tolika zemích zákon proti jeho popírání, někdy se sazbou vyšší než za vraždu?

94961

27.2.2006 15:06

RE: Překroucení HOLOHOXU v duchu NWO

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 94961

Z jakého důvodu vozili podle vás Němci (nacisté) židy do koncentráků? Můžete mi to nějak objasnit?
Pokud se týká popírání a jeho trestání, svůj názor jsem napsal.

94966

27.2.2006 15:33

RE: Překroucení HOLOHOXU v duchu NWO

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 94966

To jsem psal já [smích]

94968

28.2.2006 3:43

RE: Překroucení HOLOHOXU v duchu NWO

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 94966

No, Hitler se jich velmi obaval, aspon to psal v Mein kampfu. Tkaze krome majetku slo o strach a tim etnicky podminenou selekci. Jinak do lagru putovali vsichni, kdo se taky dopousteli porusovani nacistickych zakonu, smelina, kriminalni delikty, dale rodiny popravenych, lidi na zaklade kolektivni viny( treba studenti ceskych VS). Zide meli v kazdem pripade znacnou prioritu. I kdyz se to nedelo hned, prvne naciste vyvinuli znacny tlak, aby odesli s jejich "zivotniho prostoru." Jakmile presli do dalsi faze, bylo uz tezke odejit.

95084

2.3.2006 6:10

RE: Překroucení HOLOHOXU v duchu NWO

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 94966

>Z jakého důvodu vozili podle vás Němci (nacisté) židy do
>koncentráků? Můžete mi to nějak objasnit?
Tak popořádku, pane pisateli, co si přeje zůstat v anonymitě. Já jsem se ptal první.


95424

28.2.2006 13:04

RE: Překroucení HOLOHOXU v duchu NWO

Klokan 210.?.?.?

Reakce na 94769

http://www.mazal.org/Pressac/Pressac0.htm

95131

2.3.2006 14:37

RE: Překroucení HOLOHOXU v duchu NWO

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 94669

>PS: Byly v koncentrácích i jiné děti než židovské? Pokud
>chceme zacházet do těchto detailů...
Mno, Hurvínek tu povídal, že taky děti z Lidic. Jinak se píše také o dětech cikánů.
To ovšem podle mého názoru nijak nezmírňuje vinu nacistického Německa na internování Židů z rasových důvodů ani jeho zodpovědnost za jejich ponižování, utrpení a smrt mnohých z nich (a nejenom Židů) ať už z jakýchkoliv důvodů. To jim nikdo nikdy neodpárá.
A někdy si dokonce myslím, že si Němci to věčné otírání o čumák jejich kolektivní viny, i třeba přehnané nebo vylhané, zaslouží za jejich disciplinované poserství postavit se zlu, lžím a bezpráví.

95508

23.2.2006 3:07

RE: Překroucení HOLOHOXU v duchu NWO

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 94398

Nemohl by jste byt konkretnejsi, mne osobne by zajimalo, kdyz vezmu jako extrem popirace, co vsechno muzu druhy extrem ( ktery si rika stred) beztrestne rict a projde mu to.

94509

22.2.2006 10:24

Neriskuj a bašti, než to s tebou praští.

NAFTAK katfan (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Hodně lidí v mém okolí, je to chyby lávky?
bere denně neustále, dvě dvojité dávky.
Příbalový letáček, to je ovšem klasa:
"kdo nežere naše léky toho čeká basa".
Chci rozstřílet televizi, dávám loka z flašky,
nějak mně to nepomáhá: "kurva kde mám prášky".
Ahoj Nafťák [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích]

94406

22.2.2006 14:36

RE: Neriskuj a bašti, než to s tebou praští.

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 94406

Moc dobrý, pane Naftak! [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích]

94428

22.2.2006 13:19

Sorry,ale co je to pravda?

Brutus brut (tečka) brut (zavináč) centrum (tečka) cz 193.?.?.?

Pravda není absolutní ale subjektivní.Vy jste holokaust zažili,vy jste tam byli?Také můžeme říci že Hitler měl svou pravdu,Stalin měl svou pravdu...vlastně historii si dnes každý vykládá po svém,jak se mu to hodí.
Tady to vypadá,že většina z vás by si s chutí oblékla hnědé košile a vyrazila uspořádat novou Křišťálovou noc...zaplať bůh že takových jedinců není mnoho.

94418

22.2.2006 14:30

RE: Sorry,ale co je to pravda?

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 94418

Subjektivní pravdu vysílal absolutně objektivně Radio Jerevan a je taky podstatou rabinistického mudrování (růže je červená, ale pro barvoslepého je černá). Podle určitého subjektivního pozorování byste tedy mohl být docela chytrý klučina a mohl byste mít dokonce i pravdu, žejo?

94424

22.2.2006 17:02

RE: Sorry,ale co je to pravda?

Nori Kazu norikazuokamoto (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 94418

Je pravda, že i stejnou množinu skutečností můžeme vykládat různě. Tomu se pak dá říkat názor. Ale v případě Holokaustu už nejde jen o různý výklad týchž skutečností, ale o diskuzi nad tím, jestli ty skutečnosti, z nichž mají být názory a závěry vyvozovány, byly či jsou skutečné. A tady už je pravda jenom jedna jediná a je naprosto objektivní. Kdo ví, co je to výroková logika v matematice, ten jistě také ví, že výrok je prostě buď pravdivý nebo ne. 0 nebo 1, Ano nebo Ne, nic mezi tím. A výrok, fakt či skutečnost v tomto kontextu vyjadřují tutéž věc. Také sám názor by měl být sice formován logikou, ale i ta někdy umožní (byť třeba jen zdánlivě nebo dočasně) širší paletu závěrů z týchž faktů. Ale konstatování faktu je buď pravdivé nebo nepravdivé, a pokud je nepravda úmyslná, pak jde o lež. Není tu nic mezi. Jsou dnes propagovaná a zákonem chráněná fakta (z nichž činěné závěry očividně velmi silně ovlivňují dnešní svět) pravdivá nebo nepravdivá? Nebo dokonce lživá??? To je jádro věci! A toho se prosím držme.

94448

23.2.2006 3:10

RE: Sorry,ale co je to pravda?

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 94418

Svata pravda Jabotinski mel taky svoji pravdu a Betar svoji barvu kosil a Irgun nemeli Lidice, ale Deir Jasin.

94510

22.2.2006 14:35

Cetli jste zverinu

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

http://www.ods.cz/eu/clanek.php?ID=2756, musel jsem mu napsat
Dobry den,

s udivem ve tvari jsem si precetl Vas clanek o Iranu. Nikdy jsem si nebyl vedom, ze by Vase zkusenosti pokryvaly tak komplexni temata jako stredni vychod, ale budiz, je nakonec pravo kazdeho na vyjadreni sveho nazoru (s vyjimkou statem neschvalenych nazoru - viz moznost konani podobnych procesu jako probiha(l) s D. Irwingem nebo panem Zundelem). Presto bych rad reagoval na nektere body zminene v clanku

- Iran nema s holokaustem nic spolecneho. Pomineme -li nekonecne debaty o skutecnem rozsahu, pozadi, ignorovani dokumentu zcela jiste neantisemitskych organizaci jako Mez. cerveny kriz (zprava z roku 1948, doporucuji k nahlednuti) apod, ani ten nejzavilejsi obrance holokaustu nemuze obvinit Iran jako spolupachatele. Pokud zde mluvim o holokaustu, mam na mysli holokaust tak jak je vtloukan nasim zakum do skol nez jakekoli zminky o moznych protiteoriich. Je to ostatne obdobny problem jako neodsouzeni komunismu na skolach, ekvivalentni fasismu a nacismu, a to nejen z duvodu prosteho faktu, ze se ucivo dejepisu zahrnujici obdobi praveku az modernich dejin proste nestihne probrat. Pojem sametova revoluce je tak neznamy, ale rozmisteni jeskyn je nabiflovano dokonale.

- Kdo komu vyhlasil valku neni zdaleka tak jednoducha otazka jak se snazite naznacit nebo si to myslite. Uz tehdy velmi kritizovane a za podivnych okolnosti (viz biografie nekterych zionistu) schvalene zalozeni statu izrael se da snadno pokladat takovy akt, pominu -li dalsi skutecnosti jako velmi stedra vojenska a financni podpora Izraele ze strany USA a velmi uzka politicka propojenost. Jiste vite, ze nejvetsi dil americke vojenske pomoci jde Izraeli, ktery je 16. nejbohatsim statem sveta.

- Rad bych slysel vase vysvetleni jakym zpusobem Iran uhyba MAAE? Jiste, probihaji jednani a MAAE je pod velikym tlakem konstatovat poruseni Non-proliferation treaty ze strany Iranu, ale faktem je, ze k tomu nedoslo. Iran i dobrovolne souhlasil s velmi nadstardandnimi zavazky jako moznost bleskovych inspekci bez ohlaseni, ale nakonec byl nucen je diky velmi neserioznim mezinarodnimu tlaku je zrusit. Doufam, ze vy bojujete za zajmy Ceske republiky s obdobnou vehemenci a pevnymi zady! Zrejme jen nahodou jste nezminil, ze Izrael neni pod kontrolou nikoho, ma rozsahly arzenal zbrani prvniho udoru, vcetne zbrani urceneho k likvidaci obrovskych mas lidi pri zachovani moznosti okupace takto ziskaneho terminu. Ze pri jeho programu byly poruseny zavazky ze strany Francie a USA se jiz dnes take jen mlci.

- Jiste se da souhlasit, ze ukamenovani nevernych zen do moderniho sveta nepatri. Pripsal bych na list popravy mentalne zaostalych jedincu, strileni do deti (zpravy AI o vycviku a nepotrestani takovychto skutku ze strany izraelskych sniperu) apod. Jsem rad, ze proti takovymto vecem bojujete.

- Jiste jsou vam take znamy vyklady soucasne situace ze strany byvalych nebo soucasnych prednich uredniku USA a ekonomu, kteri za soucasnou krizi kolem Iranu vidi ve skutecnosti snahu o sanaci dolaru a zabraneni vytvoreni ro...Kráceno (Editor)

94426

22.2.2006 14:35

RE: Cetli jste zverinu

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 94426

a zabraneni
vytvoreni ropnych burz zalozenych plne na euru.

Na zaver bych se rad zeptal (je to ale jiste velmi privatni otazka a tak
naprosto pochopim, ze neodpovite) jake je Vase nabozenske vyznani?

s pozdravem
Vaclav Kabat, tc. v emigraci

94427

23.2.2006 3:12

RE: Cetli jste zverinu

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 94427

K te Francii a USA, klidne pridejte Britanii. Ta dodala Izraeli v 50-tych letech 25 tun tezke vody.

94511

22.2.2006 14:36

RE: Cetli jste zverinu

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 94426

pitomy spell-checker....grrrrrr!

94429

22.2.2006 18:30

RE: Cetli jste zverinu

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 94429

Zverinu jsem si precet a domnivam se, ze to nema v hlave v poradku. Anebo je to zaplacena provokace - ovsem omilostovat Mudzahedynske eskadry muze jen ucineny imbecil... [zahanbení] [pláč]

A tento pan nas zastupuje v EP? Jezisi kriste! [překvapení]

94455

22.2.2006 19:25

RE: Cetli jste zverinu

Antiseptik 65.?.?.?

Reakce na 94455

Takhle mluvit a psát, jako pan Zvěřina přece dnes přináší velké výhody, pokud na to má někdo žaludek. [smích]

94462

22.2.2006 18:59

A copak tohle....

zap 216.?.?.?

Cinemaxx, který má v celém Německu největší síť multikin, dobrovolně stáhnul z promítání turecký akční film Údolí vlků. O návštěvnost se rozhodně bát nemusel, film byl ale napaden jako rasistický, protiamerický, protizápadní a protižidovský. Bavorský premiér Edmund Stoiber žádá ukončení promítání ve všech kinech...
-------------------------------------------------------------------------
ze by to p. Stoiberovi opravdu vadilo? [smích]

94458

22.2.2006 22:26

Usmivejte se , jsme monitorovani

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 159.?.?.?

[chechtot] http://zpravy.idnes.cz/krimi.asp?r=krimi&c=A060222_114752_krimi_ton


klasicky clanek "legalizujici" odsouzeni Irwinga a omilani jeho zlomeni, nesouhlas s oficialni doktrinou je samozrejme neonacismus

ale samozrejme to neni prekvapeni [smích]

94477

22.2.2006 22:27

RE: Usmivejte se , jsme monitorovani

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 159.?.?.?

Reakce na 94477

tak me napadlo, procpak v 1984 Orwella je ten hlavni "hajzlik" slouzici jako terc pro hate Goldstein.. Orwell byl vazne chytry clovek, posilam uznani tam nahoru

94478

23.2.2006 16:07

RE: Usmivejte se , jsme monitorovani

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 94478

Předlohou pro něj prý byl Andrés Nin, předseda trockistické španělské POUM (provozující nezávislou milici -29.divizi, v jejíž řadách Orwell působil za občanské války). V r.1937 nechali komunisté Franka Frankem a pravděpodobně na Stalinův pokyn spustili v Katalánsku vlastní malou občanskou válku a několik tisíc trockistických a anarchistckých heretiků pobili a povraždili (až do r.1938). Toto přešlo jako mnoho jiných levicových zločinů bez světové mediální odezvy, částečně přehlušeno propagandou kolem Guerniky, kdy němečtí letci v domnění, že před nimi bombardovavší Italové trefili cíl - nádraží, naházeli bomby do plamenů a kouře, čímž zničili historické baskické město. Udávalo se 1600 obětí (na rozdíl od Drážďan vyšší číslo přežívá dodnes, úřední počet obětí je okolo 300). Sám Goldstein ovšem v románu působí téměř jako kladná postava, jakýsi záhadný nepolapitelný oponent diktatury...Trochu připomíná ty dnešní teroristy Alkajďáky.

94579

23.2.2006 8:04

Vtipnou kaši

Chládek 195.?.?.?

asi jedl ten pán co napsal tuhle kravinu. Nebo možná je postiženej z dětství - čímpak asi byl tatínek co?

(Nezachazite prilis daleko? Editor)

94520

24.2.2006 6:22

RE: Vtipnou kaši

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 94520

Lepci argument by nebyl? [oči v sloup] [překvapení] Predpokladam, ze ne. Osobni utok je typicky pro lidi, co se na nic vice nezmuzou. Opravdu zridka se vidi osobni utok bez jakekoliv informace k nazoru napadeneho. [oči v sloup] [naštvaný]

94649

Příspěvků: 67

22.02. 00:12 Emma  To má být nějaká soutěž s Nillbertem?
22.02. 02:34 Rene Bartosek  RE: To má být nějaká soutěž s Nillbertem?
22.02. 14:10 Jiří Táborský  RE: To má být nějaká soutěž s Nillbertem?
22.02. 00:50 Stehno  Tento liek nieje novy napad.
22.02. 01:06 Antiseptik  Doufám že v rámci multi kulti pracují taky na
22.02. 01:29 trodas  RE: Doufám že v rámci multi kulti pracují taky na
22.02. 02:43 Antiseptik  RE: Doufám že v rámci multi kulti pracují taky na
22.02. 10:16 VaclavK  RE: Doufám že v rámci multi kulti pracují taky na
22.02. 10:55 trodas  RE: Doufám že v rámci multi kulti pracují taky na
22.02. 12:44 VaclavK  RE: Doufám že v rámci multi kulti pracují taky na
22.02. 14:16 Jiří Táborský  RE: Doufám že v rámci multi kulti pracují taky na
22.02. 14:33 VaclavK  RE: Doufám že v rámci multi kulti pracují taky na
22.02. 14:40 Jiří Táborský  RE: Doufám že v rámci multi kulti pracují taky na
22.02. 14:42 VaclavK  RE: Doufám že v rámci multi kulti pracují taky na
22.02. 14:47 Jiří Táborský  RE: Doufám že v rámci multi kulti pracují taky na
22.02. 14:51 VaclavK  RE: Doufám že v rámci multi kulti pracují taky na
22.02. 14:56 google  RE: Doufám že v rámci multi kulti pracují taky na
22.02. 02:52 zap  Dobry preklad, ale skoda
22.02. 02:56 google  ...ocul som
22.02. 04:17 Aja  Nemohlo
22.02. 14:43 Jiří Táborský  RE: Nemohlo
22.02. 15:35 Aja  RE: Nemohlo
22.02. 07:27 Pavel Bočan  Zbytečnost
22.02. 10:20 VaclavK  RE: Zbytečnost
22.02. 09:17 LalaLalovic  Překroucení HOLOHOXU v duchu NWO
22.02. 11:32 elerik  RE: Překroucení HOLOHOXU v duchu NWO
22.02. 18:46 Vanguard  RE: Překroucení HOLOHOXU v duchu NWO
22.02. 18:58 Jiří Táborský  RE: Překroucení HOLOHOXU v duchu NWO
22.02. 20:11 jozin z bazin  RE: Překroucení HOLOHOXU v duchu NWO
23.02. 02:47 Aja  RE: Překroucení HOLOHOXU v duchu NWO
24.02. 16:59 jozin z bazin  RE: Překroucení HOLOHOXU v duchu NWO
24.02. 18:09 Aja  RE: Překroucení HOLOHOXU v duchu NWO
24.02. 19:45 jozin z bazin  RE: Překroucení HOLOHOXU v duchu NWO
24.02. 21:42 Aja  RE: Překroucení HOLOHOXU v duchu NWO
24.02. 22:53 jozin z bazin  RE: Překroucení HOLOHOXU v duchu NWO
25.02. 03:24 Rene Bartosek  RE: Překroucení HOLOHOXU v duchu NWO
23.02. 09:28 Vanguard  RE: Překroucení HOLOHOXU v duchu NWO
24.02. 06:13 Rene Bartosek  RE: Překroucení HOLOHOXU v duchu NWO
24.02. 09:43 Vanguard  RE: Překroucení HOLOHOXU v duchu NWO
25.02. 03:46 Rene Bartosek  RE: Překroucení HOLOHOXU v duchu NWO
27.02. 14:10 Vanguard  RE: Překroucení HOLOHOXU v duchu NWO
27.02. 14:42 Jiří Táborský  RE: Překroucení HOLOHOXU v duchu NWO
27.02. 15:06  RE: Překroucení HOLOHOXU v duchu NWO
27.02. 15:33 Vanguard  RE: Překroucení HOLOHOXU v duchu NWO
28.02. 03:43 Rene Bartosek  RE: Překroucení HOLOHOXU v duchu NWO
02.03. 06:10 Jiří Táborský  RE: Překroucení HOLOHOXU v duchu NWO
28.02. 13:04 Klokan  RE: Překroucení HOLOHOXU v duchu NWO
02.03. 14:37 Jiří Táborský  RE: Překroucení HOLOHOXU v duchu NWO
23.02. 03:07 Rene Bartosek  RE: Překroucení HOLOHOXU v duchu NWO
22.02. 10:24 NAFTAK  Neriskuj a bašti, než to s tebou praští.
22.02. 14:36 Jiří Táborský  RE: Neriskuj a bašti, než to s tebou praští.
22.02. 13:19 Brutus  Sorry,ale co je to pravda?
22.02. 14:30 Jiří Táborský  RE: Sorry,ale co je to pravda?
22.02. 17:02 Nori Kazu  RE: Sorry,ale co je to pravda?
23.02. 03:10 Rene Bartosek  RE: Sorry,ale co je to pravda?
22.02. 14:35 VaclavK  Cetli jste zverinu
22.02. 14:35 VaclavK  RE: Cetli jste zverinu
23.02. 03:12 Rene Bartosek  RE: Cetli jste zverinu
22.02. 14:36 VaclavK  RE: Cetli jste zverinu
22.02. 18:30 trodas  RE: Cetli jste zverinu
22.02. 19:25 Antiseptik  RE: Cetli jste zverinu
22.02. 18:59 zap  A copak tohle....
22.02. 22:26 VaclavK  Usmivejte se , jsme monitorovani
22.02. 22:27 VaclavK  RE: Usmivejte se , jsme monitorovani
23.02. 16:07  RE: Usmivejte se , jsme monitorovani
23.02. 08:04 Chládek  Vtipnou kaši
24.02. 06:22 Rene Bartosek  RE: Vtipnou kaši

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

16

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc srpen přispělo 34 čtenářů částkou 5 510 korun, což je 16 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Testování roušek - Jejich nošení vede k toxickým hladinám CO212.08.20 09:40 USA 0

Podívejte se, kam mizí restituce církvím z rozpočtu celého národa11.08.20 06:02 Česká republika 0

Ideopolicie vyšetřuje rasistický článek o požáru bohumínského paneláku10.08.20 09:20 Česká republika 4

Proč má stát platit odškodné přeživším požáru v Bohumíně?09.08.20 20:55 Česká republika 2

Požár v Bohumíně založili cikáni - média cudně mlčí09.08.20 10:16 Česká republika 7

Petice za ukotvení manželství jako svazku muže a ženy08.08.20 11:04 Česká republika 0

Africké kobylky na cestě do Evropy zahazují do moře doklady08.08.20 10:31 Neurčeno 0

Už ne ženy, ale "osoby s děložním čípkem"07.08.20 16:23 Británie 1

Média se skřípěním zubů přiznávají, že švédská cesta funguje05.08.20 21:56 Švédsko 9

Matteo Salvini hovoří o tom, jak ho chtějí zavřít na 15 let za to, že jako ministr vnitra bojoval proti nelegální migraci05.08.20 10:08 Itálie 1

Praha dá Prague Pride velké peníze, přitom bude kvůli koroně online04.08.20 11:37 Česká republika 2

České feminacistky napadly autora Čtyřlístku04.08.20 11:31 Česká republika 1

Německá SPD vyloučila kritika migrace Sarrazina03.08.20 22:23 Německo 1

Po antisemitismu máme anticikanismus...02.08.20 16:24 Česká republika 4

Migranti do Čech! padlo na půdě německého parlamentu01.08.20 10:33 Česká republika 1

Google umožní černochům označit své firmy jako "black owned"01.08.20 10:08 USA 3

Simpsonovi, rok 201031.07.20 23:35 Neurčeno 1

Černoch ve vlaku do Prahy obvinil personal z rasismu, protože dostal chleba31.07.20 20:32 Česká republika 5

Kdo nemiluje LGBT, nedostane peníze29.07.20 21:39 Evropská unie 1

Poslanec Foldyna varuje velmi ostrými slovy před Istanbulskou dohodou28.07.20 23:20 Česká republika 9

Měnové kurzy

USD
22,33 Kč
Euro
26,17 Kč
Libra
29,09 Kč
Kanadský dolar
16,74 Kč
Australský dolar
15,90 Kč
Švýcarský frank
24,29 Kč
100 japonských jenů
20,92 Kč
Čínský juan
3,21 Kč
Polský zloty
5,94 Kč
100 maď. forintů
7,59 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
30,44 Kč
1 unce (31,1g) zlata
42 144,13 Kč
1 unce stříbra
537,00 Kč
Bitcoin
253 759,33 Kč

Poslední aktualizace: 12.8.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 236