Diskuze k článku

Národní bezpečnostní úřad

Příspěvků 44

8.2.2006 5:06

Otazka zni: Co s prokazanymi kriminalniky?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Systém, jehož sametové kořeny byly zapuštěny v roce 1989, se ukazuje v plné kráse. Jeden z jeho otců Václav Havel ho nazval velmi výstižně: Mafiánský kapitalismus.
Dnes uz je snad i malemu diteti jasne, ze soucasny kriminalni system byl naordinovan a spatne nasmerovan darebaky ihned po roce 1989. A nejvetsi loupeznik, zvany narcis, je i po 16ti letech!! fiaska prezidentem. Plave si vesele dal ve spinavem a korupcnim rybnice, ktery si sam pro sebe i povedene kamaradicky napustil.
Co s tim? Neda se nic jineho delat nez sebrat vsem lupicum/darebakum nakradene majetky a pozavirat je. Jak mnoho let dokazovali, jsou to nenapravitelni kriminalnici, kradouci za kazdeho rezimu. Nyni jsou ale jejich zlodejny v tak velkem meritku, ze nam z toho hrozi celostatni kolaps a nenavratny upadek. Na tak neunosnou korupci prece nemuzeme zahynout!

92351

8.2.2006 9:07

RE: Otazka zni: Co s prokazanymi kriminalniky?

bývalý antikomunista 193.?.?.?

Reakce na 92351

>Dnes uz je snad i malemu diteti jasne, ze soucasny kriminalni
>system byl naordinovan a spatne nasmerovan darebaky ihned po roce
>1989. A nejvetsi ...
>
Takže, pro srovnání, to předsametové období byla jen procházka Růžovým sadem. [pláč]

92356

8.2.2006 11:26

RE: Otazka zni: Co s prokazanymi kriminalniky?

Esmate esmt (zavináč) centrum (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 92356

Procházka růžovým sadem to nebyla. Ale tyhlety "západní demokracie" byly, jsou a budou ideální prostředí pro darebáky, podvodníky lupiče a podrazníky. Byl to také jeden z nepřímých důvodů pro II-War.

Jinak nejsou o nic lepší, než tak zvané diktatury. V těch je jenom více spravedlnosti - po určitou míru. S nepřátely řežimů se ovšem nepáře nikdo - ani naši demokrati.

92370

8.2.2006 10:13

RE: Otazka zni: Co s prokazanymi kriminalniky?

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 92351

ja bych navrhoval trosku klidu - situace je sice vazna - na rozpusteni statu - neda se na CR aplikovat nyni pojem failed state? [smích] ale obvinovat ze vseho Klause a ODS proste neni fer

92364

8.2.2006 11:38

RE: Otazka zni: Co s prokazanymi kriminalniky?

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 92364

Byla by vhodná nucená správa na ČR. Jenže kdo ji nařídí a zajistí? Jiní mafiáni z USA nebo z EU? To by bylo z bláta do louže. Takže nezbývá, než to nechat vyhnít.

Mafiáni a grázlové se dostali nejen do OSD, ale do všech státostran i do stran neparlamentních. Klaus mezi nimi se stále jeví jako zásadový a čestný člověk. Patrně takový i ve skutečnosti je. Proto mafiánům leží v žaludku.

92372

8.2.2006 11:41

RE: Otazka zni: Co s prokazanymi kriminalniky?

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 92372

ja uz se zacinam oznacovat za emigranta - nejsem typicky patriot-hradcany a vysehrad mi chybi ale cr politika nikoli- rekneme to explicitne - lide jsou sv* a vyvoj nejde dopredu ale zpet

v nato a eu znas maji tezkou hlavu, snad obe instituce za pomoci mez. ostudy zasahnou a vynuti si reformu, na cechy plati jen vidina ostudy

92375

8.2.2006 12:05

RE: Otazka zni: Co s prokazanymi kriminalniky?

Nori Kazu norikazuokamoto (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 92375

Váš příspěvek mi připomněl nedávný článek pana Stwory o tom, jak dostatečně vydeptaní lidé (díky kulturnímu vykořenění, odnárodnění, nefunkčnosti soudnictrví, díky tím vyvolanému pocitu nespravedlnosti a bezmoci, atd.) začnou časem sami volat po NWO (čím jiným je ten "zásah z venčí"?).

92379

8.2.2006 14:52

RE: Otazka zni: Co s prokazanymi kriminalniky?

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 92379

jak pisi nize - ja jsem si vedom toho, ze to neni idealni reseni a neni to reseni akceptovatelne pro me, ale pro rekneme 95% populace, a chte nechte musim priznat, ze je to z toho pohledu reseni lepsi resp. realnejsi

rozumny clovek proste musi bojovat nikoli za lepsi stat ale za to aby mohl zit nezavisle na statu - jina reseni mi nevoni tim, ze proste neakceptuji lidskou psychiku a naturel

92393

8.2.2006 12:18

RE: Otazka zni: Co s prokazanymi kriminalniky?

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 92375

Obávám se že doufat v pomoc od Nata a nebo od EU je jako žádat o protekci proti zlodějům od největšího z nich. Sice to funguje, ale nakonec je jedno kdo vás okrad.

92381

8.2.2006 12:24

RE: Otazka zni: Co s prokazanymi kriminalniky?

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 92381

nicmene je fakt, ze potreba vetsiny (te prumerne ovci) by byla zrejme uspokojena - pro neprumerne lidi stat nebudujete...

92382

8.2.2006 12:31

RE: Otazka zni: Co s prokazanymi kriminalniky?

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 92382

Jo kdyby jednou něco dopadlo dobře. [oči v sloup]

92383

8.2.2006 18:40

Pan profesor nam to vysvetli

Ben Hur 70.?.?.?

Reakce na 92364

ale obvinovat ze vseho Klause a ODS proste neni fer

http://www.ateo.cz/frame/phpgal/pict//2.456.jpg

92412

8.2.2006 22:11

RE: Pan profesor nam to vysvetli

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 83.?.?.?

Reakce na 92412

to neni ani 4.cenova skupina-to je jeste nize

92435

8.2.2006 22:37

RE: Pan profesor nam to vysvetli

Ben Hur 70.?.?.?

Reakce na 92435

>to neni ani 4.cenova skupina-to je jeste nize

Souhlasim.
Ve 4. cenove byvala daleko vetsi legrace, nez v Intercontinentalu.

92439

8.2.2006 23:42

RE: Pan profesor nam to vysvetli

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 83.?.?.?

Reakce na 92439

jiste ale kecy, ktere se tam troubi jsou vzdy k JAKEKOLI vlade kriticke, navrhovana neco (reseni je prilis cenny pojem) k nicemu - ale kazdemu dle jeho chuti

zajimalo by me zda nevite jak dlouho trva stamhgastum sedicim v dobe revoluce u piiiva nez zaregistruji zmenu nazvu hlavni partaje(i) a spravne se zadaptuji - nekdy mam pocit, ze 5 minut, nekdy jako u vaseho prispevku 17 let..

92441

9.2.2006 2:45

RE: Pan profesor nam to vysvetli

Ben Hur 70.?.?.?

Reakce na 92441

>jiste ale kecy, ktere se tam troubi jsou vzdy k JAKEKOLI vlade
>kriticke, navrhovana neco (reseni je prilis cenny pojem) k nicemu
>ale kazdemu dle jeho chuti

U piva se probira vse. Od zenskych, az po politiku, to si nesmite tak brat.

>zajimalo by me zda nevite jak dlouho trva stamhgastum sedicim v
>dobe revoluce u piiiva nez zaregistruji zmenu nazvu hlavni
>partaje(i) a spravne se zadaptuji

To opravdu nevim. Nejspis to bude u kazdeho jine. V dobach, kdy jsem ja navstevoval 4.cenovy, existovala jen jedna strana vladnouci, takze s jeji registraci nemeli problem ani ti co byli permanentne na mol.

>nekdy mam pocit, ze 5 minut,
>nekdy jako u vaseho prispevku 17 let..

Jesti tim mym prispevkem mate na mysli ten obrazek, tak neni muj. Poslali mi ho znami z cech a prestoze nic osobniho proti panu Klausovi nemam, spis je mi sympaticky, pripada mi vtipny. Tyka se ozehaveho problemu tunelovani, ale urcite z nej nevyplyva, ze vinikem je pan president. Je to proste zert a jak si jiste pamatujete humor cechum nechybel ani v dobach zlych. Naopak pomohl jim temito vodami proplouvat bez zbytecnych infarktu. Taky si myslim, ze by cesi kvuli nemu nezacali rabovat a zabijet i kdyz tyka osoby soucasne a ne osoby myticke.

92454

9.2.2006 6:14

RE: Pan profesor nam to vysvetli

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 92454

A ze se Cesi tedy "nebouri" proti tomu, ze je lide nazivaji "svejkovci" a nebo "kocourkov". Ne kazdy Cech si to zaslouzi. [pláč]

92462

9.2.2006 8:46

Já bych je raději "NAZÝVAL".

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 92462

>A ze se Cesi tedy "nebouri" proti tomu, ze je lide nazivaji
>"svejkovci" a nebo "kocourkov". Ne kazdy Cech si to zaslouzi. [pláč]

No, to si možná nezaslouží, ale odkdy je ten Švejk, nebo Kocourkov pro Čechy posvátný ? A ještě natolik, aby se kvůli tomu nějak zlobili. Ale zcela jistě si to hodně Čechů myslí, když ne o sobě tak o druhých. [velký smích]

92468

9.2.2006 12:41

RE: Já bych je raději

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 92468

Dějiny Čechy naučily, že ideologie stejně jako zahraniční páni přicházejí a odcházejí. Není důvodu se tím jakkoliv vzrušovat, natož se za něco takového osobně angažovat. Nejsou to věci životně důležité.
Skutečnost, řídí-li nás momentálně imperátor z Vídně, z Berlína, z Moskvy, z Bruselu nebo z Washingtonu, je záležitost pro nás podružná, daná náhodnou shodou okolností. Dnes je to tak, zítra to bude zase jinak. Tím naším švejkováním každého pána přežijeme v pohodě.

92487

9.2.2006 12:54

RE: Já bych je raději

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 92487

a vy v tom nevidite toceni se v kruhu, jehoz hranice nelze prekrocit?

92491

9.2.2006 12:56

RE: Já bych je raději

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 92491

Hm, ale jako postup přežití to zatím docela dobře funguje, ne? A to je, konec koncům, základ.

92492

9.2.2006 13:00

RE: Já bych je raději

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 92492

rozlisujte mezi prezitim a prezivanim.... nebo mozna preziti s virou v blanicke rytire

92493

9.2.2006 13:40

RE: Já bych je raději

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 92493

Již jsme s tím přežíváním od r. 1520 vydrželi 500 let. A jistě ještě nějaký ten rok vydržíme.
Ovšem, komu se to nelíbí, může jít klidně zhebnout pro zisky vládců USraele.

92497

9.2.2006 15:05

RE: Já bych je raději

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 92497

jinou cestu proste nevidite? cicham cicham porazenectvi

92517

9.2.2006 15:35

RE: Já bych je raději

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 92517

Tak nás poučte o jiné cestě [mrknutí jedním okem]

92524

9.2.2006 15:40

RE: Já bych je raději

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 92524

nemuzete ode me cekat jasne definovanou cestu, ktere se drzet, nejsem mesias ani nejsem kmet s veskerou moudrosti sveta

pokud chcete zakladni veci, - a) jsme si vsichni rovni b) co delam jinym smi oni udelat me c) myslenky nesmi byt nicim omezeny .. to by na zacatek mohlo stacit

ale uznavam, to jsou veci, proti kterym se neda nic namitnout a ulehcil jsem si to

podotykam nejsem verici clovek

92526

9.2.2006 15:52

RE: Já bych je raději

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 92526

Tedy vlastně to, co teoreticky do značné míry máme, uvést do praxe...jen jak, to je ten problém. Zatím se to plně nepovedlo nikdy nikde...a když už se to k tomu aspoň blížilo, tak to dlouho nevydrželo.

92535

9.2.2006 16:09

RE: Já bych je raději

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 92526

To je na začátek dobrý. Jen to uzákonit a jedem.

92542

9.2.2006 16:14

RE: Já bych je raději

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 92542

dovolim si tvrdit, ze neco takoveho uzakonit neni treba (ja ho nepotrebuju) a ani to zrejme nejde - to je totiz obavam se slovne nevyjadritelne - resp. v takovych jazykovych systemech, ktere pouzivame

jedina realna implementace co me takhle z hlavy napadne je matrix system pod vedenim osviceneho diktatora [smích]

osviceny diktator je nejlepsi forma vlady, o ktere vim, problem je s nastupnictvim - kdyby byl nesmrtelny a vsemocny (koncept boha ja vim) asi by to mohlo i fungovat

znovu podotykam, nejsem verici

92546

9.2.2006 16:19

RE: Já bych je raději

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 92546

Osvícený diktátor je bezpochyby nejlepší, ale kde ho vzít a kdo ho osvítí? Místo něho máme dnes nasvíceného diktátora. Ani v hlavě se mu ještě nerosvítilo. [smích]

92548

9.2.2006 16:28

RE: Já bych je raději

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 92548

Tak já bych to třeba vzal... [cool]

92550

9.2.2006 16:30

RE: Já bych je raději

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 92550

Máte doklad o osvícenosti? [mrknutí jedním okem]

92551

9.2.2006 16:34

RE: Já bych je raději

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 92551

Nastavil jsem na sebe lampičku...ale pokud to nestačí, tak mám ještě lustr [velký smích]

92553

9.2.2006 16:37

RE: Já bych je raději

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 92553

Jak jsem už psal, osvícenost a nasvícenost není to samý. Bohužel.

92554

9.2.2006 17:01

RE: Já bych je raději

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 92554

i kdyz se to zvrhlo uz jen do vtipnych poznamek -

co je to v lidske mentalite, ze potrebuji nekoho nad sebou - co kdyby kazdy byl tim svym diktatorem - osvicenym

kdyz jsem cetl nejake studie o ovladani lidi, i univerzitne vzdelani lide byli schopni zabit pokud meli pred sebou autoritu - nekoho koho jde jednoduse poslechnout a nemuset "nest zodpovednost"

92557

9.2.2006 16:59

RE: Já bych je raději

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 92517

>jinou cestu proste nevidite? cicham cicham porazenectvi

Proč zrovna poraženectví? Nejsme momentálně ve stavu, abychom své sousedy a přátele co nám chtějí vládnout mohli převálcovat a tak se musíme držet trochu zpátky. Znáte pravidla partyzánského boje? Na slabé místo protivníka se útočí, před silným se ustupuje. Podobně jako v asijských bojových umění. Před tlakem se uhýbá. A my jsme se za těch 500 let uhýbat naučili tak, že žádné uhnutí nám neublíží.

Vezmete např. rozdělení ČSR. Uhnuli jsme tlaku Slováků a jsme v pohodě - obě republiky v EU. Také jsme si mohli hrát na zásadové hrdiny a vzájemně se povraždit ve válce. Komu by to prospělo? Nám určitě ne. Prostě za těch 500 let jsme se naučili kromě síly používat i rozum. Některé jiné národy - resp. občané států - takovou potřebu dosud neměly a tak si jiné, než silové řešení neumí představit. Ke škodě celého světa.
No a co s takovými hlupáky? Sílu na jejich umravnění nemáme a tak nezbývá, než je nechat vycukat. A jen tak nenápadně sem tam jim pouštět trochu žilou. Je to již ze středověku osvědčená ozdravná metoda. Buď dotyčného uzdraví nebo bude mít hrdina smůlu a zaklepe bačkorama. Dnes již to došlo tak daleko, že většina světa čeká již jen na to zaklepání.

92556

9.2.2006 17:16

RE: Já bych je raději

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 92556

ja nevim pripada mi ze nas to spise degradovalo do role nicotne partyzanske skupiny, ktera si navic neuvedomuje, ze boj o ktery ve skutecnosti jde se deje uplne jinde a navic ma smulu na misto, kde si musi kryt predek, zadek a boky najednou

z tohodle pohledu sdilim nejen klausovy obavy o ztratu narodni identity, abychom si totiz, a ze se tak asi opravdu deje uz tech vasich 500 let, dalsi okupaci lecjakou metodou nevykladali jako dalsi extremne chytry partyzansky krok a neplacali se po hlavach....

92562

9.2.2006 21:21

RE: Já bych je raději

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 92556

>>jinou cestu proste nevidite? cicham cicham porazenectvi
>
>Proč zrovna poraženectví? Nejsme momentálně ve stavu,
>abychom své sousedy a přátele co nám chtějí vládnout mohli
>převálcovat a tak se musíme držet trochu zpátky. Znáte
>pravidla partyzánského boje? Na slabé místo protivníka se
>útočí, před silným se ustupuje. Podobně jako v asijských
>bojových umění. Před tlakem se uhýbá. A my jsme se za těch
>500 let uhýbat naučili tak, že žádné uhnutí nám
>neublíží.

>
>Vezmete např. rozdělení ČSR. Uhnuli jsme tlaku Slováků a
>jsme v pohodě - obě republiky v EU. Také jsme si mohli hrát
>na zásadové hrdiny a vzájemně se povraždit ve válce. Komu
>by to prospělo? Nám určitě ne. Prostě za těch 500 let jsme
>se naučili kromě síly používat i rozum. Některé jiné
>národy - resp. občané států - takovou potřebu dosud neměly
>a tak si jiné, než silové řešení neumí představit. Ke
>škodě celého světa.

>No a co s takovými hlupáky? Sílu na jejich umravnění nemáme
>a tak nezbývá, než je nechat vycukat. A jen tak nenápadně
>sem tam jim pouštět trochu žilou. Je to již ze středověku
>osvědčená ozdravná metoda. Buď dotyčného uzdraví nebo
>bude mít hrdina smůlu a zaklepe bačkorama. Dnes již to došlo
>tak daleko, že většina světa čeká již jen na to
>zaklepání.

Myslím, že mohu použít klasikovo (Werichovo) rčení :"Dojal jste mě, že jste zůstal čech".
A asi to tak je, jak už jsem se zmínil v předchozím komentáři. [pláč]

92598

10.2.2006 23:12

RE: Já bych je raději

oji 194.?.?.?

Reakce na 92556

>Podobně jako v asijských
>bojových umění. Před tlakem se uhýbá.

Asijských bojových umění je vícero. Vy máte na mysli asi základní princip cesty judó: "táhni jsi-li tlačen, tlač jsi-li tažen".

Amíci provozují také asijské bojové umění. Asi něco jako kyokushinkai. [chechtot]

Ale jinak máte pravdu. My češi to všechno asi přežijem. Narozdíl od jiných.

oji

92797

8.2.2006 11:30

Nevím.

MF 194.?.?.?

Mareš a Šíša ve mně nebudí důvěru už napohled.

92371

8.2.2006 12:04

re: Otazka zni,co s prokazanymi kriminalniky?

krysa 84.?.?.?

ježíš dyť sme v ČR, tak jakýpak otázky co s nima!

Šup do vlády a parlamentu, a kdo je starej, tak do senátu!

Co jinýho????

92378

8.2.2006 16:11

RE: re: Otazka zni,co s prokazanymi kriminalniky?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 92378

Co jineho? Co treba vyvlastneni majetku (byt prevedenych na strycka z 2 kolene ci spolupracovnika) a zavrit na nucene prace na 20let + dozivotni ban na to, aby se jakkoliv mohli nechat statem zamnestnat. Dokonce ani nemuzou pracovat ve firme, vykonavajici ci zprostredkovavajici jakoukoliv statni zakazku.

Snadne.

Otazkou ovsem je, kdo to provede... A odpoved zname vsichni. Nikdo.

92401

8.2.2006 17:49

RE: re: Otazka zni,co s prokazanymi kriminalniky?

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 92401

americka a ruska cesta (bez zaveru ovsem ) tj. nechat je neco vybudovat a pak sebrat (rusko) eventualne nechat je prorust do exekutivy (USA)

v CR probiha to same, jen pozdeji a proto VYRAZNE rychleji

92408

13.2.2006 1:48

RE: re: Otazka zni,co s prokazanymi kriminalniky?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 92378

No Chordovskij a Jukos by nam mohli byt prikladem. Problem je vsak kolik poslancu by pro upravu legisltivy zvedlo ruku, je tgo v nasem parlamentu samej fajnovej slusnej clovek.

93125

Příspěvků: 44

08.02. 05:06  Otazka zni: Co s prokazanymi kriminalniky?
08.02. 09:07 bývalý antikomunista  RE: Otazka zni: Co s prokazanymi kriminalniky?
08.02. 11:26 Esmate  RE: Otazka zni: Co s prokazanymi kriminalniky?
08.02. 10:13 VaclavK  RE: Otazka zni: Co s prokazanymi kriminalniky?
08.02. 11:38 Karel z Čech  RE: Otazka zni: Co s prokazanymi kriminalniky?
08.02. 11:41 VaclavK  RE: Otazka zni: Co s prokazanymi kriminalniky?
08.02. 12:05 Nori Kazu  RE: Otazka zni: Co s prokazanymi kriminalniky?
08.02. 14:52 VaclavK  RE: Otazka zni: Co s prokazanymi kriminalniky?
08.02. 12:18 Antiseptik  RE: Otazka zni: Co s prokazanymi kriminalniky?
08.02. 12:24 VaclavK  RE: Otazka zni: Co s prokazanymi kriminalniky?
08.02. 12:31 Antiseptik  RE: Otazka zni: Co s prokazanymi kriminalniky?
08.02. 18:40 Ben Hur  Pan profesor nam to vysvetli
08.02. 22:11 VaclavK  RE: Pan profesor nam to vysvetli
08.02. 22:37 Ben Hur  RE: Pan profesor nam to vysvetli
08.02. 23:42 VaclavK  RE: Pan profesor nam to vysvetli
09.02. 02:45 Ben Hur  RE: Pan profesor nam to vysvetli
09.02. 06:14 Rejpal  RE: Pan profesor nam to vysvetli
09.02. 08:46 Sidonius Zdenek M  Já bych je raději "NAZÝVAL".
09.02. 12:41 Karel z Čech  RE: Já bych je raději
09.02. 12:54 VaclavK  RE: Já bych je raději
09.02. 12:56 YAMATO  RE: Já bych je raději
09.02. 13:00 VaclavK  RE: Já bych je raději
09.02. 13:40 Karel z Čech  RE: Já bych je raději
09.02. 15:05 VaclavK  RE: Já bych je raději
09.02. 15:35 YAMATO  RE: Já bych je raději
09.02. 15:40 VaclavK  RE: Já bych je raději
09.02. 15:52 YAMATO  RE: Já bych je raději
09.02. 16:09 Antiseptik  RE: Já bych je raději
09.02. 16:14 VaclavK  RE: Já bych je raději
09.02. 16:19 Antiseptik  RE: Já bych je raději
09.02. 16:28 YAMATO  RE: Já bych je raději
09.02. 16:30 Antiseptik  RE: Já bych je raději
09.02. 16:34 YAMATO  RE: Já bych je raději
09.02. 16:37 Antiseptik  RE: Já bych je raději
09.02. 17:01 VaclavK  RE: Já bych je raději
09.02. 16:59 Karel z Čech  RE: Já bych je raději
09.02. 17:16 VaclavK  RE: Já bych je raději
09.02. 21:21 Sidonius Zdenek M  RE: Já bych je raději
10.02. 23:12 oji  RE: Já bych je raději
08.02. 11:30 MF  Nevím.
08.02. 12:04 krysa  re: Otazka zni,co s prokazanymi kriminalniky?
08.02. 16:11 trodas  RE: re: Otazka zni,co s prokazanymi kriminalniky?
08.02. 17:49 VaclavK  RE: re: Otazka zni,co s prokazanymi kriminalniky?
13.02. 01:48 Rene Bartosek  RE: re: Otazka zni,co s prokazanymi kriminalniky?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

63

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 130 čtenářů částkou 22 170 korun, což je 63 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Co nikdo neříká o lockdown29.11.20 23:02 Neurčeno 0

Seznamte se: Soudruh Vrábel, Vyvolený informátor29.11.20 17:01 USA 0

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 6

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 2

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 2

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 1

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Měnové kurzy

USD
21,90 Kč
Euro
26,20 Kč
Libra
29,14 Kč
Kanadský dolar
16,86 Kč
Australský dolar
16,17 Kč
Švýcarský frank
24,19 Kč
100 japonských jenů
21,03 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
5,84 Kč
100 maď. forintů
7,24 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,78 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 175,25 Kč
1 unce stříbra
496,96 Kč
Bitcoin
396 342,70 Kč

Poslední aktualizace: 29.11.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 678