Diskuze k článku

Lety - Národní strana se omlouvá (některým)

Příspěvků 56

3.2.2006 18:48

mam z toho pocit, ze se

kim77 134.?.?.?

podle mne se zapskle nuly a nackove z NS snazi pouze opet zadarmo vecpat na stranky novin, aby se o ten jejich spolek nekdo zajimal. Mrzi mne, ze jim jdete na ruku.

91816

3.2.2006 20:11

RE: mam z toho pocit, ze se

Kneibolo kneibolo (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 91816

Rekl bych,ze bud nevite co mluvite nebo to vite dobre a zamerne lzete a sice,ze NS jsou nackove.NS nackove nejsou.Jsou to pouze "vlastenci",tedy "nacionaliste" popř. cesky "narodovci"(ja osobne je ovsem nepodporuji).Priklanim se k nazoru,ze spise nez nevedomost lze ve vasem clanecku hnedat zly umysl.Lzete a vite ze NS nejsou neonaciste a touto nelichotivou nalepkou se je pouze snazite zdiskreditovat.Kdo by volil nacky,ze?Nesedite nahodou jeste ve sve kancelari nekde v Milevsku nebo v Pisku?

91823

3.2.2006 22:27

Nalepkovaci nalepkuji sami sebe... za hulvaty a ignoranty.

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 91816

Mily pane trapny nalepkovaci, jake jsou vase argumenty? [zmaten]

Ja tu nevidim zadne. A pokud nekdo upozornuje na lumparnu, tak muze treba deno denne hajlovat a masturbovat pred obrazem Vudce, vzdy me zajima spise to, ze upozornuje na podvod na nas vsech, na obcanech. A pokud ma argumenty, jenz jsou logicke, do sebe zapadajici a vysvetlujici, proc ta "kulnicka na drivi" ma stat nas vsechny 800 milionu, tak mu hodlam naslouchat.
Zabyvat se jeho politickou prislusnosti muze jen nekdo velmi prostoduchy a jednoduchy. [zahanbení]

91843

4.2.2006 13:15

RE: Nalepkovaci nalepkuji sami sebe... za hulvaty a ignoranty.

V. Sodek 84.?.?.?

Reakce na 91843

...vzdy me zajima spise to, ze upozornuje na podvod na nas vsech, na obcanech.
2trodas:
Ale vzdyt dobre vis, ze kdyby byli pripusteni ke korytu( aspon formou skryteho sponzoringu), tak by nenapsali text s tak hnupskym obsahem jako je tento:

V minulých týdnech jsme nashromáždili dostatek informací, provedli některá šetření v místě, prověřili mnohé dokumenty a především, mohli mluvit s lidmi, kteří „jsou z místa“.


Alibismus az do p...le.

91907

3.2.2006 23:40

RE: mam z toho pocit, ze se

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 91816

No, a potom, že jsou proti Židům. Dělají přesně to stejné, co Židi. Do pastičky na myši se ale chytí sousedčina andulka a je z toho holohoax.

91851

6.2.2006 15:04

Dejme všem právo vyjádřit svobodně svůj názor bez urážek a zloby

KOCOUREK MILAN MilanKocourek (zavináč) seznam (tečka) cz 147.?.?.?

Reakce na 91816

Proč ta zlá slova a tolik zášti proti lidem, kteří mají trochu jiný názor než máte Vy? Co by to bylo vůbec za demokracii, kdyby se určité skupině lidí či společenské vrstvě vzalo násilím a nebo neustálým osočováním právo dát svobodně k posouzení širé veřejnosti jejich odlišný pohled na celý chod naší společnosti... Dalším problémem je, že lidé, kteří vstupují do debaty s kritikou, by se měli podepsat celým jménem a adresou. KDO JE POSERA A BOJÍ SE PODEPSAT POD SVŮJ VLASTNÍ NÁZOR ČI KRITIKU, NEMĚL BY MÍT PRÁVO SE ZÚČASTNIT OTEVŘENÉ DEMOKRATICKÉ DEBATY LIDÍ VĚŘÍCÍCH VE SVOBODU TISKU A PROJEVU. Milan Kocourek - nezávislý novinář a dlouholetý vydavatel Moravského výběru v Kanadě a dnes v Brně... Já bych žádné vyznavače anonymů na svoje stránky nikdy nepustil a ignoroval bych je do té doby, než by našli v sobě nějakou odvahu se podepsat celým jménem a adresou, jako každý normální člověk, který nemá co skrývat... www.moravskyvyber.info

>podle mne se zapskle nuly a nackove z NS snazi pouze opet zadarmo
>vecpat na stranky novin, aby se o ten jejich spolek nekdo
>zajimal. Mrzi mne, ze jim jdete na ruku.

92115

7.2.2006 1:01

RE: Dejme všem právo vyjádřit svobodně svůj názor bez urážek a zloby

Zdenek Matoušek zdenekm (zavináč) primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 92115

>Proč ta zlá slova a tolik zášti proti lidem, kteří mají
>trochu jiný názor než máte Vy? Co by to bylo vůbec za
>demokracii, kdyby se určité skupině lidí či společenské
>vrstvě vzalo násilím a nebo neustálým osočováním právo
>dát svobodně k posouzení širé veřejnosti jejich odlišný
>pohled na celý chod naší společnosti...

Pravda, pravda, ale holt takový už je ten český člověk, když je přesvědčen o té "své" pravdě, tak všichni, kdo nesouhlasí jsou darebáci, zlosyni, blbci a já nevímco ještě. Je to vidět na situaci doma v ČR a i tady, na tom malém webu, přičemž kolikrát jde o opravdové "voloviny" a už se háže blátem, lejny a dští se oheň a síra. A mnohdy jsou to jen pocity, ani nepodložené nějakým objektivním důkazem.

Dalším problémem
>je, že lidé, kteří vstupují do debaty s kritikou, by se
>měli podepsat celým jménem a adresou. KDO JE POSERA A BOJÍ SE
>PODEPSAT POD SVŮJ VLASTNÍ NÁZOR ČI KRITIKU, NEMĚL BY MÍT
>PRÁVO SE ZÚČASTNIT OTEVŘENÉ DEMOKRATICKÉ DEBATY LIDÍ
>VĚŘÍCÍCH VE SVOBODU TISKU A PROJEVU. Milan Kocourek -
Zase s Tebou souhlasím, je to věc určité "hrdosti" nebo i "cti", většinou ale právě ten, kdo chce nadávat a urážet, se bojí (nevím čeho) a zůstane anonymem schovaným v davu (s lůzou). Někteří ovšem po svém vyloučení, přijdou zpátky a používají nick, aby se mohli dále účastnit diskuze. To je trošku problematické. Ale je pravda, že takový nepodepsaný, nebo jen s nick-em uvedený příspěvek je stejného charakteru, jako anonym a o těch nebývá příliš valné mínění.

>nezávislý novinář a dlouholetý vydavatel Moravského
>výběru v Kanadě a dnes v Brně... Já bych žádné vyznavače
>anonymů na svoje stránky nikdy nepustil a ignoroval bych je do
>té doby, než by našli v sobě nějakou odvahu se podepsat
>celým jménem a adresou, jako každý normální člověk,
>který nemá co skrývat... www.moravskyvyber.info

Jinak jako brňák Ti musím říct, že ten Pragocentrismus mně vadil taky, ještě v dobách, kdy jsem žil doma, asi jako většině mimopražských občanů. Jenže Morava je pouze zeměpisné označení regionu a 99% tamních obyvatel jsou přece Češi, tudíž s tou národností jsou na tom stejně, jako ostatní lidi, žijící v Čechách. Takže s tím "rozdělením" by to potom mohlo jít dál a třeba Hanáci, Chodové, Valaši, Slezané a pod. by chtěli mít taky svoji autonomii, což mně připadá trošku ujeté, ne ? Nicméně "Good Luck !"
[smích]

92200

7.2.2006 12:07

RE: Dejme všem právo vyjádřit svobodně svůj názor bez urážek a zloby

KOCOUREK MILAN MilanKocourek (zavináč) seznam (tečka) cz 147.?.?.?

Reakce na 92200

Milý Zdenku,
věřím ve svobodu slova a tisku, a také v to, že lidé si mohou zvolit svoji národnost. NE VNUCENOU STÁTEM, ALE TU SVOJI PŘIROZENOU. S těmi 99 procenty Čechů žijících na Moravě je to velmi sporné (asi máš málo informací), neb více jak milion lidí se na Moravě přihlásilo k moravské národnosti při sčítání lidu. A TO MORAVSKÁ NÁRODNOST NEBYLA UVEDENA NA SČÍTACÍCH LÍSTCÍCH - DÍKY PODRAZU PRAHY. Ale hlavní problém není ani tak národnost, jako to podlé a vychcané chování Prahy - jak ke svým vlastním v Čechách, tak hlavně k nám MORAVANŮM na Moravě. A také to neustálé převlékání kabátů lidu pražského, aby zůstali opět NA VĚČNÉ ČASY u koryt. TAHLE VERBEŽ SAMOZŘEJMĚ EXISTUJE I U NÁS NA MORAVĚ, ALE NE V TAKOVÉ MASOVÉ PODOBĚ. Praha opět masovým jásáním a převlíkáním kabátů vydělala na neštěstí vlastních okradených a podvedených občanů, díky právě divné Sametové revoluci. A to mnohem více, než vydělala na ruské okupaci! Zase znovu, a daleko více než kdy jindy, všechny finance a síly nejprve putují pro Prahu a potom teprve vybraným ostatním. Moravané jsou samozřejmě zase poslední i když dle aktivistů přispívají nejvíce do státní pokladny. TO SAMÉ BYLO ZA HUSÁKA! Přečti si na mých stránkách, jakou fintou Praha odrbala Brno, Ostravu a Plzeň o miliony. A do dnes se nic neděje. Média to nepublikují, protože nejsou naše... Najdeš to ve skupině článků: Je vše co Brno podnikne špatné, nebo Interpelace Ivana Langra se nekonala, Rozhovor s primátorem Brna, KMOTR BRUSEL a přibudou ještě další, kterými jsem se již v minulosti dotknul tohohle problému, ale musím to vyhledat. Archív si majitel bývalého Brnolive odnesl sebou a tak to sháním, jak se jen dá...

Potkat Brňáka - který tvrdí, že je Čech - je docela rarita. GRATULUJU! Ty jistě nejsi skutečný Brňák, rozený a křtěný Pončou, že ano? (PŘISTĚHOVAL JSI SE) Ale je to tvé svaté právo si zvolit národnost, ke které se hlásíš. Jen to svaté právo neupírej druhým! Měj se moc fajn. MK - Moravan srdcem i duší.

92251

8.2.2006 1:38

RE: Dejme všem právo vyjádřit svobodně svůj názor bez urážek a zloby

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 92251

>Potkat Brňáka - který tvrdí, že je Čech - je docela rarita.
>GRATULUJU! Ty jistě nejsi skutečný Brňák, rozený a
>křtěný Pončou, že ano? (PŘISTĚHOVAL JSI SE) Ale je to tvé
>svaté právo si zvolit národnost, ke které se hlásíš. Jen
>to svaté právo neupírej druhým! Měj se moc fajn. MK -
>Moravan srdcem i duší.

Tak teda Milane, jak vidím, máš to "Moravanství" pěkně silně zapuštěné v žilách, všechna čest. Ale mám dojem, že sis to trošku posunul ke svým potřebám a zájmům. Když už chceš něčím argumentovat, tak začni Velkou Moravou z které se po jejím rozpadu vytvořilo České království a potom můžeš říkat, že jsme vlastně všichni Moravané a potom teprve Češi. Já jsem teda ještě neslyšel, že by se někde uváděla národnost "moravská", jistě si to takhle neuváděl v době, kdy jsi byl tady v Kanadě. Nota bene, všichni obyvatelé Moravy mluví česky s různými dialekty. Určitě si byl někdy třeba v Jihlavě, no, a zrovna tam bys moc tu "moravskou národnost" neuplatnil. Tvůj problém je jistě z velké části způsobený tím Pragocentrismem, ale ten s tou národností nemá moc co dělat.
"Jináč su narozené na bévalým Vobilňáku a určitě gómeš Oltec, gde sem vončil a esli chceš, tak Ti sem švihnu rodné glét, dokonce mám eště aji flétnu, ale negómu esli Ti to bude lajvont".
Když jsem viděl Tvý foto ve Tvým webu, tak jsem si napřed myslel, že je to Zrzek (Pavel Vlt.), ale ten už je pré "zagrébované". Nikomu neupírám jeho svaté právo na sebeurčení a k moravanství, zvláštěpak k tomu, že "su brňák" se hlásím, jenom to beru trošku jinak, než Ty. Zdarec ZM [mrknutí jedním okem]

92331

8.2.2006 9:10

RE: Dejme všem právo vyjádřit svobodně svůj názor bez urážek a zloby

kavol 193.?.?.?

Reakce na 92251

hm, nechci se nijak vkládat do vašich národnostních debat, nicméně zaujala mě ta zmínka o odrbání Brna, Ostravy a Plzně o milióny ... a jakpak se stavíte k tomu, že Brno právě odrbává CELOU REPUBLIKU (a tvrdí, že bude nejvíc ždímat z EU) o DESÍTKY MILIARD? (ano, myslím nádraží ...)

92357

9.2.2006 6:17

RE: Dejme všem právo vyjádřit svobodně svůj názor bez urážek a zloby

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 92357

>hm, nechci se nijak vkládat do vašich národnostních debat,
>nicméně zaujala mě ta zmínka o odrbání Brna, Ostravy a
>Plzně o milióny ... a jakpak se stavíte k tomu, že Brno
>právě odrbává CELOU REPUBLIKU (a tvrdí, že bude nejvíc
>ždímat z EU) o DESÍTKY MILIARD? (ano, myslím nádraží ...)

To Vám tedy neřeknu, já sice žiju asi jenom tak 15 000 km od Brna na západ, kupodivu na stejné rovnoběžce, ale patrně by jste se měl zeptat p.Milana, ten se zdá být daleko fundovanější osobou v těchto otázkách. A BTW, já jsem nějak nabyl dojmu, že jste taky z Brna, ale dost možná jsem se to jen mylně domníval, podle nějaké klamné indície. Tož teda soráč. [smích]
Jinak, abych se přiznal, tak mně ten Pragocentrizmus s..l taky, v dobách temného, komunistického dávnověku, takže mám docela jasnou představu, co Milana trápí, ale s tou národností mně to nějak neštymuje. Nakonec oni si něco velmi podobného mysleli i Slováci a taky se trhli, ale tam už ta národnost je o chlup rozdílná. Možná je to tak ako oni vravia, že Moraváci sú tí Slováci, čo niedošli do Prahy. [velký smích]

92463

9.2.2006 21:28

RE: Dejme všem právo vyjádřit svobodně svůj názor bez urážek a zloby

kavol 83.?.?.?

Reakce na 92463

tak nějak mi není úplně jasné, co lze z mé poznámky věštit o tom, jestli jsem či nejsem z Brna(+), ale možná, že kdybych byl brňák, tak bych to chápal [mrknutí jedním okem]

(+) ono totiž to šibování nádraží se nelíbí jak dojíždějícím, tak brňákům ... no, ono se to nelíbí ani spoustě jiných, místně nezainteresovaných, jako jsou např. památkáři nebo železniční odborníci - jedinej, komu se to zamlouvá, jsou zřejmě radní vlastnící pozemky, na kterejch se má stavět, samozřejmě stavební firmy a možná i pojišťovny, který novou lokaci vedou jako zátopovou oblast ...

dotaz byl opravdu mířen na kolegu, pokud se nezobrazuje dobře návaznost, tak to reklamujte u pana editora, mě se to tu ale jeví ok ...

92600

10.2.2006 7:36

RE: Dejme všem právo vyjádřit svobodně svůj názor bez urážek a zloby

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 92600

>tak nějak mi není úplně jasné, co lze z mé poznámky
>věštit o tom, jestli jsem či nejsem z Brna(+), ale možná,
>že kdybych byl brňák, tak bych to chápal [mrknutí jedním okem]

Nějak mi to přišlo na mysl, pravděpodobně z některých Vašich dřívějších komentářů, ale byl to jen dojem a chápu, že Vám nemohlo být jasné, jak bych to odvozoval jen z té poznámky o nádraží.
>
>(+) ono totiž to šibování nádraží se nelíbí jak
>dojíždějícím, tak brňákům ... no, ono se to nelíbí ani
>spoustě jiných, místně nezainteresovaných, jako jsou např.
>památkáři nebo železniční odborníci - jedinej, komu se to
>zamlouvá, jsou zřejmě radní vlastnící pozemky, na kterejch
>se má stavět, samozřejmě stavební firmy a možná i
>pojišťovny, který novou lokaci vedou jako zátopovou oblast
>...

>
>dotaz byl opravdu mířen na kolegu, pokud se nezobrazuje dobře
>návaznost, tak to reklamujte u pana editora, mě se to tu ale
>jeví ok ...

Ale ano, zobrazuje se, jenže jsem se nějak víc "přilepil" na text a ta Vaše formulace oslovení "Vám do debaty", které máme v češtině stejné pro jednotné i množné číslo, mě trošku zmátlo, měl jsem za to, že oslovujete nás dva a proto jsem si troufl odpovědět. No, doufejme, že Vám odpoví i ten, koho jste se vlastně tázal, p.Kocourek.
Já jsem do doby "než sem lapl kramle", bydlel skoro naproti nádraží, jednu zastávku "šaliny" od nádraží, směrem výstaviště. Takže dobře, že tam už "nésu", protože tam bude "betelné" mumraj, až to nádraží "budó šibovat". [smích]

92647

10.2.2006 9:11

RE: Dejme všem právo vyjádřit svobodně svůj názor bez urážek a zloby

kavol 193.?.?.?

Reakce na 92647

>Ale ano, zobrazuje se, jenže jsem se nějak víc "přilepil" na
>text a ta Vaše formulace oslovení "Vám do debaty", které
>máme v češtině stejné pro jednotné i množné číslo, mě
>trošku zmátlo, měl jsem za to, že oslovujete nás dva a proto
>jsem si troufl odpovědět.

nojo ... no to množný číslo bylo, neb debata není monolog, ale vzhledem k tomu, že jste si na obírání Brna o peníze nestěžoval, nečekal jsem, že se toho chytnete ... no to je jedno [smích]

>Já jsem do doby "než sem lapl kramle", bydlel skoro naproti
>nádraží, jednu zastávku "šaliny" od nádraží, směrem
>výstaviště.

mám pocit, že jsme se jednou bavili o zbouraným rohovým baráku na Novejch sadech ... no, mrkejte sem:
http://beta.mapy.cz/?mp=ophoto&zm=16&cx=138147440&cy=132790960&pw=1022&ph=773
- ale ten strom na rohu tam už taky není ...

(nebo to bylo s někým jiným?)

>Takže dobře, že tam už "nésu", protože tam bude "betelné" mumraj,
>až to nádraží "budó šibovat". [smích]

to asi jo, ale potom tam bude jak po vymření :-/

92659

11.2.2006 9:27

RE: Dejme všem právo vyjádřit svobodně svůj názor bez urážek a zloby

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 92659

>mám pocit, že jsme se jednou bavili o zbouraným rohovým
>baráku na Novejch sadech ... no, mrkejte sem:

>http://beta.mapy.cz/?mp=ophoto&zm=16&cx=138147440&cy=132790960&p
>w=1022&ph=773

Moc Vám děkuju za ten link. Ten barák tam ještě stojí a dokonce bych si viděl i do oken, kdyby se to dalo trošku víc přiblížit, ale nejde to. Já jsem se myslím zmínil, že to bylo na Tatranské, jsou to vlastně tři domy (asi 4posch.), mezi Vodní ulicí a Hybešovou. Já jsem měl okna na jih, zrovna v tom světlém trojúhelníku, poslední poschodí. Bývala tam smyčka pro šaliny, proto se hospoda naproti jmenovala "Na Smyčce", ale každý to znal pod názvem "U Rapla", ten rapl byl jeden pinkl, co tam dělal. No, není to legrace ? Ten dům byl určený ke zbourání už před 30i lety a pořád je tam. No ještěže mě nenapadlo čekat tam na nový byt, když to mělo být co nevidět zbouraný. Ale nebylo to tak nejhorší, byl to sice jednopokojový byt, ale dal jsem si tam WAWky a sprchový kout a stačilo mi to. Hlavně to nájemné mi nikdo nechce věřit, platil jsem celých 19 korun měsíčně !, protože to bylo ve čtvrtém patře, bez výtahu, takže jsem měl i docela dobrou kondičku. Pokaždé asi sto dva schodů nahoru a sto dva schodů dolů.

>- ale ten strom na rohu tam už taky není ...
>
>(nebo to bylo s někým jiným?)

Nejspíš asi ano, já si nevzpomínám na nějaký strom. Takže mě ta paměť tak moc nezklamala, když jsem si Vás s tím Brnem jaksi propojil. [mrknutí jedním okem]

92846

13.2.2006 9:47

RE: Dejme všem právo vyjádřit svobodně svůj názor bez urážek a zloby

kavol 193.?.?.?

Reakce na 92846

>Ten barák tam ještě stojí a
>dokonce bych si viděl i do oken, kdyby se to dalo trošku víc
>přiblížit, ale nejde to. Já jsem se myslím zmínil, že to
>bylo na Tatranské, jsou to vlastně tři domy (asi 4posch.),
>mezi Vodní ulicí a Hybešovou.

ahá ... já jsem myslel roh mezi Hybešovou a Novými sady, tam je díra po baráku

>Bývala tam smyčka pro šaliny, proto se hospoda naproti
>jmenovala "Na Smyčce", ale každý to znal pod názvem "U
>Rapla", ten rapl byl jeden pinkl, co tam dělal.

jestli myslíte tu na Hybešově, tak ta se teď jmenuje U Emila, raplů je tam spousta [smích] ale slušně tam vaří ...

>Ten dům byl určený ke zbourání už před 30i lety
>a pořád je tam.

je tam teď nějaký bar ...

>>- ale ten strom na rohu tam už taky není ...
>Nejspíš asi ano, já si nevzpomínám na nějaký strom.

myslel jsem ten na výše zmíněném rohu Hybešova/Nové sady, dál od baráků až těsně u přechodu - na snímku má souřadnice Loc:49° 11' 20.4" N, 16° 36' 25.45" E ... ten už není

>když jsem si Vás s tím Brnem jaksi propojil.

nejen Brno ... [mrknutí jedním okem]

93191

3.2.2006 21:04

Omluva?

anti-anti 81.?.?.?

Oni si mysleli, že vepřín byla prosperující firma a omlouvají se nám? Nějaké spiknutí za výhodný odkup? Možná, ale já jsem čekal jinou omluvu jiným lidem, které spíše mohli urazit. Památník v Letech je, ale dle mě potřebuje opravit a vepřín tam nemá co dělat. No a nejvíc mě dostává že označují antifašistu neonacistou. Sama Národní strana je spolek neonacistů.

91830

3.2.2006 22:40

RE: Omluva?

L.T. 195.?.?.?

Reakce na 91830

To je ale velmi rasisticky prispevek! Autor rasisticky naznacuje, ze se romske spolky nedokazali postarat o pamatnik! No to snad ne! [naštvaný]

91845

4.2.2006 0:41

RE: Omluva?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 91830

Co to ma spolecneho s obsahem clanku? [oči v sloup]

91860

4.2.2006 10:32

RE: Omluva?

K.u.K 195.?.?.?

Reakce na 91830

Vepřín je běžná součást českého venkova. Podívejte se po českých vesnicích, kolik hřbitovů je jak daleko od kravínů, vepřínů, ...? A to tam neleží „osoby práce se štítící“ ! Jestli to vše nebude tím, že komu práce (ve stáji) nesmrděla za života, tomu nesmrdí ani po smrti !

91890

4.2.2006 15:48

RE: Omluva?

čtenář 86.?.?.?

Reakce na 91890

Nepočítalo se to náhodou celé původně omylem ve starých dobrých italských lirách?

91915

3.2.2006 21:47

No, řeknete sami...

V. Sodek 84.?.?.?

taxem to tak jen strelil od pasu [velký smích]
...a napsal jsem:
Veprin dlouhodobe nevydelava, banky tlaci a majitel to vidi tak, ze zabije nekolik much jednou ranou a jeste nasere bilou vetsinu proti ciganum.
A za 8stovek se da postavit a jeste bude na dluhy a podmaz politiku

P.S. Nevite, jak se jmenuje majitel?

V. Sodek 25.01.06 15:46

91836

9.2.2006 11:03

RE: No, řeknete sami...

fooggyy 213.?.?.?

Reakce na 91836

Stačí si jenom najít www.justice.cz a zadat název firmy Agpi a.s.

92475

3.2.2006 23:47

to by ma teda zaujimalo,

google 141.?.?.?

co tam, pri tom prasacinci, v tom pripade hladal zidovsky aktivista a humanista Fedor Gall, ked tam islo len o spinavy gros?

http://www.antifa.cz/obrazky_text/lety/17.jpg

91852

4.2.2006 10:25

RE: to by ma teda zaujimalo,

IVAn 83.?.?.?

Reakce na 91852

No jestli je to ten intelektuál, co s Vovkou Železným a Ronaldem Lauderem zprivatizoval TV NOVA, tak tam asi pohledává totéž, co tehdy - totiž cejtí prachy. [chechtot] [velký smích] [chechtot]

91889

4.2.2006 0:46

Cele to 'divadlo's pomnikem ma jeden ucel ,odvratit pozornost od veci mnohem dulezitejsich.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Proste ,zabomysi valka ,ale prava podstata veci Vam vsem unika,dnesni svet zije velice rychle ,co nebylo myslitelne vcera ,tak dnes je zkutecnosti.Tahame se,hasterimese ,o co ?
Zitra nam maji udelat jednu svetovou vladu ,zatimco my se tu tahame "o prkotiny",jestli bude pomnik a nebo ne ,zatimco nam "hori chalupa nad hlavou".To chceme z Cech udelat zemi plnou pamatniku,zatimco jiny si ty Cechy vezme cele a bude po hastereni a tahanicich ,copak Vam to tak nedojde ,ze dnes jsou jine pro nas ,dulezitejsi veci.K ,cemu pamatnik,kdyz stena na ktere by mel byt bude patrit zhola nekomu jinemu,nezapomente ,ze v UN si predsevzali,ze jednou zadne soukrome vlatsnictvi nebude a dnes to UN vola pro rozhodnuti udelat jednu svetovou vladu,s jednou menou,skolstvim,zdravotnictvim ,zakonem, svetovou dani,svetovou armadou umistene na Vasem uzemi a jine.
Kdo neveri,at ,tam bezi.
*Monday, January 30, 2006 1:57 PM EST

UNITED NATIONS OPENLY DECLARES NEED FOR ONE-WORLD GOVERNMENT
UNDER THE GUISE OF TACKLING PROBLEMS LIKE GLOBAL WARMING AND POVERTY; GROUP WANTS TO DO AWAY WITH NATIONAL SOVEREIGNTY!
Report of major UN committee says "the nation-state is an old-fashioned concept that has no role to play in a modern globalised world ."

To me, the United Nations is now working to deliberately do away with MY nation. Do away with the sovereignty of MY people.

To my way of thinking, this makes the United Nations itself an enemy of the United States and thus a legitimate target for whatever actions are necessary to stop it.

I earnestly hope Al-Qaida flies several aircraft into that building to destroy it. Maybe someone could unleash a bio-weapon into the air system of the building to kill everyone inside? Or, worst-case, detonate a suitcase nuke outside that building to kill everyone in it.

Cela ta saskarna s terrorismem je jen zasterka na ustanoveni Jedne svetove vlady ,jejiz pripravny vybot uz funguje roky ,jakozto i svetovy parlament,ze o tom nevite ?
Nedivte se ,tahate se a jste zamestnani uplne necim jinym,svou vlatsni zabomysi valkou,zatimco podstatne Vam unika.Tim nechci znevazovat obeti valky,ale ted na to neni vhodny cas po sedesati letech delat takovy rozruch,zatimco "nam hori chalupa".
Mozna ,ze mne cikani lepsi pochopi, aniz by mne soudili,ze jim nepreji nejaky pomnik , jinak, co timto chci rici,zatimco profesionalni protestanti na vsechno a na nic budou pokracovat.
Tady jde o jine veci ,mnohem dulezitejsi, o cemz by mel obcan byt predevsim informovan,driv nez dojde ke katastrofe.
Opravdu uz neni cas na tahanice ,trubka poplachu nas vola na palubu lodi,lod je v nebezpeci a tak at posadka je jak jeden muz,konec tahanic ,je cas vzit poradne za praci a zabrat,to je to,co Vam chci rici i k ucte obeti druhe svetove valky,zabranit dalsim obetem.
Myslete na to ,co odevzdate za rezim svym detem a svym vnukum ,pokud nemate mozek vydekorovany dolarovimi bankovkami,pokud jeste mate zbytek zdraveho rozumu ,vyprostit se ze sfanatisovaneho davu propagandou a rozhlednout se zdrave ,kolem sebe.
Hlavni ukol je zabranit dalsi ,mnohem destruktivnejsi...Kráceno (Editor)

91862

4.2.2006 3:18

RE: Cele to 'divadlo's pomnikem ma jeden ucel ,odvratit pozornost od veci mnohem dulezitejsich.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Reakce na 91862

http://www.therandirhodesshow.com/splash_img/iao_logo.jpg

91875

4.2.2006 14:53

TAKY SE OMLOUVÁM (editorovi nejvíc...:))

Mindy 88.?.?.?

[smích] A děsně, ale opravdu děsně ŽEBRÁM, milý čeští přispěvatelé...Jestli můžete, pošlete jim, prosím, DMSku:
http://zajimavosti.blesk.cz/Clanek44850.htm
Je tu zima jako na Sibiři a zviřátka už to přestávají zvládat.
Za každou pomocnou tlapku DĚKUJÍ ukecané kachny, ostatní vodní opeřenci a úplně nejukecanější ukecaná Minda. SMILUJTE SE.

91910

4.2.2006 15:11

RE: TAKY SE OMLOUVÁM (editorovi nejvíc...:))

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 91910

Škoda že to odsud nejde, DMSku nemám, jak bych mohl přispět z ciziny nevíte?

91911

4.2.2006 15:46

RE: TAKY SE OMLOUVÁM (editorovi nejvíc...:))

Mindy 88.?.?.?

Reakce na 91911

[smích] Jste moc hodný, Antiseptiku. Volala jsem přímo na tu záchranářskou skupinu a byly úplně paf z toho, že by se jim dostalo výpomoci i z ciziny. Takže pomocí DMS se zadá text: DMS ZVIREVNOUZI VLASIM i s těma mezerama a odešle se to na číslo +42087777 (před to číslo v článku s musí předťukat +420) nebo mají přímo na tuhle akci účet u České spořitelny. Číslo účtu. 33553322/0800 variabilní symbol: 0209 . Děkuju, že jste ochoten pomoci. [smích] [smích] [smích] . Pusu tu Stwora nemá.Min

91914

4.2.2006 15:56

RE: TAKY SE OMLOUVÁM (editorovi nejvíc...:))

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 91914

Jo ale jak jsem napsal, tak DMS nemám, ani nevím co to vlastně je.

91916

4.2.2006 15:59

RE: TAKY SE OMLOUVÁM (editorovi nejvíc...:))

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 91916

DMD je dárcovská SMS, to by snad mělo jít i z ciziny.

91918

4.2.2006 16:01

RE: TAKY SE OMLOUVÁM (editorovi nejvíc...:))

Nori Kazu norikazuokamoto (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 91916

D = dárcovská

91919

4.2.2006 16:12

RE: TAKY SE OMLOUVÁM (editorovi nejvíc...:))

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 91919

Obávám se, že to nepůjde. Obdarovaný musí mít smlouvu s příslušným telekominíkem a ten mu obnos převede. A to hrozí jen na omezeném teritoriu, to dá rozum, bohužel.

91920

4.2.2006 16:13

RE: TAKY SE OMLOUVÁM (editorovi nejvíc...:))

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 91919

Děkuji za info pánové. Právě kontroluju zda to jde z Kanady, ale Bell se zdá neposílá text messages do České Rep.

91921

4.2.2006 16:21

RE: TAKY SE OMLOUVÁM (editorovi nejvíc...:))

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 91921

Obecně asi posílá, to by byl snad zločin, neposílat. Ale nebude posílat DMS, protože musí mít smlouvu s obdarovávaným.

91923

4.2.2006 16:33

RE: TAKY SE OMLOUVÁM (editorovi nejvíc...:))

Aja 24.?.?.?

Reakce na 91914

Mindy, kdyz pozadam pana Stworu o vas e-mal, date souhlas? Poslala bych peniz vam i vy zviratkum, jooo? Vase Ajo
P.S. Ja vim, ze na to tenhle webzin neni, ale chybi tu nejake neutralni "uzemi" na takove a podobne vzkazy. a.

91925

4.2.2006 16:44

RE: TAKY SE OMLOUVÁM (editorovi nejvíc...:))

Mindy 88.?.?.?

Reakce na 91925

[smích] Nenuttě mě pobrekávat,milé Ájo...vděčností [smích] . Ale ježíšmarjá nic mi neposílejte. Tukněte mi na Latise.M@seznam.cz. Budu moc ráda. Nějak to vykafujeme [smích] .Min

91928

4.2.2006 16:58

RE: TAKY SE OMLOUVÁM (editorovi nejvíc...:))

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 91925

Pokud to půjde a máte cestu jak to poslat, tak se přidám k vám. Pan Stwora nás jistě může přes e-majl spojit.

91931

4.2.2006 17:06

RE: TAKY SE OMLOUVÁM (editorovi nejvíc...:))

Aja 24.?.?.?

Reakce na 91931

>Pokud to půjde a máte cestu jak to poslat, tak se přidám k
>vám. Pan Stwora nás jistě může přes e-majl spojit.
Kdyz se zadari, dam vam vedet.

91932

4.2.2006 17:13

RE: TAKY SE OMLOUVÁM (editorovi nejvíc...:))

Mindy 88.?.?.?

Reakce na 91931

[smích] Můj email máte nahoře a kdykoliv ťukněte. Já jsem jim přispěla párkrát přes tu DMS. Pošlu i za vás a Ájo. A mám to u vás schovaný na horší časy, milý Antiseptiku. Kachnám vzkážu pozdravy zpoza Velký louže. DĚKUJU. [smích] Min.

91934

4.2.2006 17:25

RE: TAKY SE OMLOUVÁM (editorovi nejvíc...:))

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 91934

Máte to u mne Mindy, děkuju za kachny. [smích]

91938

4.2.2006 20:52

RE: TAKY SE OMLOUVÁM (editorovi nejvíc...:))

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 91914

Pusu tu Stwora nemá.Min
.........................
Těch pár korun jsem jim poslal, ale zajímalo by mne, proč nenapíšete:
" pan Stwora " Jste učitelka, policajtka, bachařka ?

91954

4.2.2006 18:44

RE: TAKY SE OMLOUVÁM (editorovi nejvíc...:))

Dáša 80.?.?.?

Reakce na 91910

Mindy, tohle je váš nejlepší příspěvek. [smích] [smích]

91943

6.2.2006 3:29

RE: TAKY SE OMLOUVÁM (editorovi nejvíc...:))

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 91910

Mindy mne je tech ptaku lito, ale kolik z te DMS zezere ten kdo ji nabizi? Ja pamatuju, ze pan Stwora z toho moc nemel. Taky pamatuju na to jak se delal office jedne nadace, od te doby davam penize tem co potrebuji primo do ruky. V pripade tech ptaku bych preferoval zrni a luj, proti ptaci chripce mam nastesti ideologickou imunitu. [smích]

92065

4.2.2006 16:50

Ještě jednou moc dík...:)

Mindy 88.?.?.?

...všem krajánkům za zájem. Ty Dárcovské zprávičky jsou tady: http://www.eurotel.cz/jnp/cz/companyInfo/communityWork/cz-companyInfo-communityWork-cw_DMS.html
Ale netrapte se s tím ze zámoří. Mám z toho špatný svědomí a u Stwory zřejmě pár pohlavků...eeee... [smích] S vděčností Minda

91930

4.2.2006 17:09

RE: Ještě jednou moc dík...:)

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 91930

Takže tady se dočtete, že to jde fakt jen z ČR.
http://www.darcovskasms.cz/index.php?page_id=onas

91933

4.2.2006 17:23

RE: Ještě jednou moc dík...:)

Aja 24.?.?.?

Reakce na 91930

1) omluva editorovi za OT
2) Mindy, posilala jsem vam e-mail , ale vratil se mi, ze nelze dorucit [pláč]
Ze jste poslala za me, mate u mne [smích]
3) Jsem nekdy pomalu myslici, volala jsem sestre do Cech, poslala DMS za me
4) I za vas, Antiseptiku, mam u vas jedno pivo na Montroyalu, ci kam, to chodite [velký smích]

91937

4.2.2006 17:38

RE: Ještě jednou moc dík...:)

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 91937

Dobře, až se vám to bude hodit tak řekněte, pívo u mě máte. Dík. [smích]

91939

4.2.2006 17:40

RE: Ještě jednou moc dík...:)

Mindy 88.?.?.?

Reakce na 91937

[smích] Mám ho... [smích] A už jsme pryč, Stworo. Všechny my Káči. [mrknutí jedním okem]

91940

5.2.2006 5:41

miliarda korun

Belveder 64.?.?.?

Miliarda korun je hodne moc rizku a jitrnic a ja si rikam jestli by nebylo pro konzumenty veprovych pochoutek vyhodnejsi prasecarnu v Letech rovnou podpalit a prasata vykupovat jinde.Mozna uz jsem odvykl skutecne hodnote soucasne ceske koruny a ziji porad v predstavach korun komunistickych,ale i tak se mi cela miliarda zda neskutecne nadsazena cena za prasecarnu.To si rikam,ze ty vepre musi krmit nadivanyma krocanama.

91972

5.2.2006 17:47

RE: miliarda korun

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 91972

Hm - miliarda korun, to dělá při výkupních cenách vepřového tak říkajíc "na stojato" cca 33 korun/kg - tedy cca 200 000 živých bravků o váze 150 kg, nebo prostě 30 milionů kg vepřového "nastojato".. [smích]

Tady se pane ale těžko člověk dobere nějakých rozumných závěrů. Zemědělská politika je totiž stejně zhovadilá, jako vlastně všechno v té naší podivné západní civilizaci.

Například vláda ČR pomohla zemědělcům tak, že od nich intervenčně vykoupila půl milionů tun pšenice z roku 2004 za garanční cenu a pak tuto pšenici nadále již na vlastní náklady (=naše náklady nás blbých poplatníků daní) odveze kamsi do Německa a tam pronajme sklady a onu pšenici uskladní - staví se mi nad tou hospodárkou chlupy do pozoru. Protože ta intervenční cena byla tuším 3000 korun/tunu pšenice. Tedy pouze jen ten intervenční nákup stál cca 1,5 miliardy korun. Pšenice se nejspíše odvážela autodopravou, to musel být kšeft ! Odhaněmež, že tunokilometr by mohl stát pouze jen 5 kč. Celkově průměrná délka přepravní trasy pak tam do skladu je cca 500 km. Sice musíme předběžně započítat i cestu zpět, neboť to tam asi nebude navěky, tedy 1000 km - ale já budu dále počítat jen s cestou tam. A machalaj machalaj - náklady na přepravu dělají 1,25 miliard korun. No - nevím kolik si německý "skladník" účtuje za skladování ? To si už tedy troufnu pouze plácnout neodborný odhad - že skladné činí za rok cca 10 % ceny obilí, tedy 0,15 miliardy korun.

Tedy Česká republika vydala na tuto operaci asi 3 miliard korun, aniž by jsme z toho cokoliv užitečného měli. Pletu se někde v odhadech ? Protože nejsem odborník zemědělec ani dopravce. Možná se to dováží jen na poloviční vzdálenost, možná nám to Němci skladují zadarmo - to sotva ! Možná možná... ale stále by to vyšlo na asi 3 miliardy.

Hm - možná, kdyby jsme za ty prachy zaměstnali Romy tak, že by jím stát vykoupil ten prasečák pro ně, oni by tam ty prasáky krmili pšenicí od státu zadarmo - nebylo by třeba to nikam vozit a krvavě platit. Pak by vedle vystavěl stát stále za ty prachy ještě masokombinát, bydlení pro ně, školu pro Romy řezníky, uzenáře, obchodníky atd. a to vše by se financovalo z takto jak výše popsáno přiblble utracených peněz. A zabilo by se několik much jednou ranou.

Takhle ale nad tím vším rozum prostě stojí - nedá se vážení nic dělat - toto je patrně příznak konce světa - rozum se vytratil do nějaké řitě !! Nic se prostě neděje tak nějak normálně, zuby se trhají zásadně přes prdel, jak tak koukám.. To je dneska blbej den !! [velký smích]

92006

5.2.2006 19:06

RE: miliarda korun

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 92006

Hergot chlape! Tohle je ale nátřesk! Gratuluji! Takhle mě už léta nikdo nedostal. Fakt brilantní, klobouk dolů... Bez ironie, naprosto vážně.

92014

5.2.2006 19:30

RE: miliarda korun

V. Sodek 84.?.?.?

Reakce na 92006

Petre
Tunely maji ruznou formu, ale pouze jeden smer.

92016

5.2.2006 9:59

???

samorost 213.?.?.?

Nějak jsem nepochopil větu uvedenou v článku o tom, že stát roce 2005 investoval do soukromého vepřína v Letech částku ve výši 20 milionů korun a to v době, kdy se rozhoduje o tom, že tento vykoupí a nechá zbourat. Že by za tím stála silná loby nebo je to něco jíného, budu rád pokud někdo uveřejní více informací.

91979

6.2.2006 13:00

čěf

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Firmy, mající v názvu zkratku AGPI jsou dle obchodního rejstříku čtyři. Jedna starší (asi majitel vepřína), tři novější; stejné adresy sídla; stejné osoby. K čemu to?

92099

Příspěvků: 56

03.02. 18:48 kim77  mam z toho pocit, ze se
03.02. 20:11 Kneibolo  RE: mam z toho pocit, ze se
03.02. 22:27 trodas  Nalepkovaci nalepkuji sami sebe... za hulvaty a ignoranty.
04.02. 13:15 V. Sodek  RE: Nalepkovaci nalepkuji sami sebe... za hulvaty a ignoranty.
03.02. 23:40 Jiří Táborský  RE: mam z toho pocit, ze se
06.02. 15:04 KOCOUREK MILAN  Dejme všem právo vyjádřit svobodně svůj názor bez urážek a zloby
07.02. 01:01 Zdenek Matoušek  RE: Dejme všem právo vyjádřit svobodně svůj názor bez urážek a zloby
07.02. 12:07 KOCOUREK MILAN  RE: Dejme všem právo vyjádřit svobodně svůj názor bez urážek a zloby
08.02. 01:38 Sidonius Zdenek M  RE: Dejme všem právo vyjádřit svobodně svůj názor bez urážek a zloby
08.02. 09:10 kavol  RE: Dejme všem právo vyjádřit svobodně svůj názor bez urážek a zloby
09.02. 06:17 Sidonius Zdenek M  RE: Dejme všem právo vyjádřit svobodně svůj názor bez urážek a zloby
09.02. 21:28 kavol  RE: Dejme všem právo vyjádřit svobodně svůj názor bez urážek a zloby
10.02. 07:36 Sidonius Zdenek M  RE: Dejme všem právo vyjádřit svobodně svůj názor bez urážek a zloby
10.02. 09:11 kavol  RE: Dejme všem právo vyjádřit svobodně svůj názor bez urážek a zloby
11.02. 09:27 Sidonius Zdenek M  RE: Dejme všem právo vyjádřit svobodně svůj názor bez urážek a zloby
13.02. 09:47 kavol  RE: Dejme všem právo vyjádřit svobodně svůj názor bez urážek a zloby
03.02. 21:04 anti-anti  Omluva?
03.02. 22:40 L.T.  RE: Omluva?
04.02. 00:41 Rene Bartosek  RE: Omluva?
04.02. 10:32 K.u.K  RE: Omluva?
04.02. 15:48 čtenář  RE: Omluva?
03.02. 21:47 V. Sodek  No, řeknete sami...
09.02. 11:03 fooggyy  RE: No, řeknete sami...
03.02. 23:47 google  to by ma teda zaujimalo,
04.02. 10:25 IVAn  RE: to by ma teda zaujimalo,
04.02. 00:46 Robert Nohejl  Cele to 'divadlo's pomnikem ma jeden ucel ,odvratit pozornost od veci mnohem dulezitejsich.
04.02. 03:18 Robert Nohejl  RE: Cele to 'divadlo's pomnikem ma jeden ucel ,odvratit pozornost od veci mnohem dulezitejsich.
04.02. 14:53 Mindy  TAKY SE OMLOUVÁM (editorovi nejvíc...:))
04.02. 15:11 Antiseptik  RE: TAKY SE OMLOUVÁM (editorovi nejvíc...:))
04.02. 15:46 Mindy  RE: TAKY SE OMLOUVÁM (editorovi nejvíc...:))
04.02. 15:56 Antiseptik  RE: TAKY SE OMLOUVÁM (editorovi nejvíc...:))
04.02. 15:59 YAMATO  RE: TAKY SE OMLOUVÁM (editorovi nejvíc...:))
04.02. 16:01 Nori Kazu  RE: TAKY SE OMLOUVÁM (editorovi nejvíc...:))
04.02. 16:12  RE: TAKY SE OMLOUVÁM (editorovi nejvíc...:))
04.02. 16:13 Antiseptik  RE: TAKY SE OMLOUVÁM (editorovi nejvíc...:))
04.02. 16:21 DavidZ  RE: TAKY SE OMLOUVÁM (editorovi nejvíc...:))
04.02. 16:33 Aja  RE: TAKY SE OMLOUVÁM (editorovi nejvíc...:))
04.02. 16:44 Mindy  RE: TAKY SE OMLOUVÁM (editorovi nejvíc...:))
04.02. 16:58 Antiseptik  RE: TAKY SE OMLOUVÁM (editorovi nejvíc...:))
04.02. 17:06 Aja  RE: TAKY SE OMLOUVÁM (editorovi nejvíc...:))
04.02. 17:13 Mindy  RE: TAKY SE OMLOUVÁM (editorovi nejvíc...:))
04.02. 17:25 Antiseptik  RE: TAKY SE OMLOUVÁM (editorovi nejvíc...:))
04.02. 20:52 Vratislav  RE: TAKY SE OMLOUVÁM (editorovi nejvíc...:))
04.02. 18:44 Dáša  RE: TAKY SE OMLOUVÁM (editorovi nejvíc...:))
06.02. 03:29 Rene Bartosek  RE: TAKY SE OMLOUVÁM (editorovi nejvíc...:))
04.02. 16:50 Mindy  Ještě jednou moc dík...:)
04.02. 17:09 DavidZ  RE: Ještě jednou moc dík...:)
04.02. 17:23 Aja  RE: Ještě jednou moc dík...:)
04.02. 17:38 Antiseptik  RE: Ještě jednou moc dík...:)
04.02. 17:40 Mindy  RE: Ještě jednou moc dík...:)
05.02. 05:41 Belveder  miliarda korun
05.02. 17:47 Petr Gejdoš  RE: miliarda korun
05.02. 19:06 DavidZ  RE: miliarda korun
05.02. 19:30 V. Sodek  RE: miliarda korun
05.02. 09:59 samorost  ???
06.02. 13:00  čěf

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

57

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 121 čtenářů částkou 20 084 korun, což je 57 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Cross Club bude mít otevřeno i po 22. hodině25.09.20 14:25 Česká republika 1

Prymula: Chci méně prostoru v médiích pro kritiky svých opatření25.09.20 11:09 Česká republika 2

Média stupňují hysterii strachu, opět šíří poplašné zprávy24.09.20 22:34 Česká republika 0

Dezorientováni Němci chtějí více afrických kobylek. Demonstrují s nápisy "My máme místo"22.09.20 18:59 Německo 8

Obchodní centrum Mercury, České Budějovice: Rouškové gestapo v akci21.09.20 16:29 Česká republika 3

Janek Ledecký: Zůstaňte negativní a buďte pozitivní!21.09.20 00:15 Česká republika 0

Rasistická černoška v letadle: Jsem královna Kalifornie20.09.20 23:33 Neurčeno 3

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 6

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 15

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 8

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Měnové kurzy

USD
23,35 Kč
Euro
27,13 Kč
Libra
29,67 Kč
Kanadský dolar
17,41 Kč
Australský dolar
16,37 Kč
Švýcarský frank
25,13 Kč
100 japonských jenů
22,11 Kč
Čínský juan
3,42 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,46 Kč
Ukrajinská hřivna
0,83 Kč
100 rublů
29,80 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 427,94 Kč
1 unce stříbra
534,75 Kč
Bitcoin
248 947,01 Kč

Poslední aktualizace: 25.9.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 248