Diskuze k článku

Lety, vydírání, vyhrožování, vyvlastnění…

Příspěvků 56

31.1.2006 5:54

Najde se i perla... 8-)

Misu 193.?.?.?

A to tam, kde p. autorka doporucuje obratit se na nemeckou stranu. Ostatne Nemci jsou uz zvykli platit a platit a hluboce se klanet smerem na jihovychod, tak jim to ani neprijde, zaplatit prestehovani jednoho veprina a vybudovani jeste jednoho pamatniku...
Zbytek clanku na me pusobi jako blabol, ale mozna je to tim, ze se o tuto kauzu nijak nezajimam (asi budu muset zacit).

91225

31.1.2006 7:57

RE: Najde se i perla... 8-)

Zdenek Matoušek zdenekm (zavináč) primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 91225

Nevím, co Vám připadá jako blábol, mně to spíš připadá jako nějaká zdařilá kapitola vytržená z Orwella, ale nejspíš je to krutá realita. Souhlasím s autorkou, že takový kolosální a nákladný pomník je výsměchem všem těm, kteří ve válce proti Hitlerovi nasadili svůj život a padli pro to, aby jejich potomci měli lepší život, či vůbec žili. A je pravda, že pokud ten pomník Cikáni chtějí, tak si na něj mohou vybrat mezi sebou, nebo ať se obrátí na Němce. Je to opravdu absurdní investovat stamiliony do kusu nějakého, byť i dobře opracovaného kvádru, když státu chybí peníze na zdravotnictví, důchody a pod. a navíc je zadlužený "až po uši". To už bych se nedivil, kdyby se zase zopakovala nějaká III.Pražská defenestrace, asi by byla velice vhodná, s tou pakáží se nejspíš jinak naložit nedá. Udivuje mne, že to většině lidí nevadí, nebo aspoň ne tolik, aby se nasrali a aspoň šli zase "zazvonit těmi klíči". No ale možná. že to všechno pomůže té Národní straně k většímu počtu voličů a že se už konečně pohnou ty smradlavé, stojaté vody, aby se prokysličily a začly čistit. Přeju si to a ještě víc to přeju všem dobrým lidem doma.
[naštvaný]

91233

31.1.2006 17:33

RE: Najde se i perla... 8-)

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 91233

Mno, pane Zmatoušek,

to jste to zase zašmodrchal. A nebo vlastně i omylem něco vyjasnil. Vy, takový vášnivý obránce židovského holohoauxu a nechcete dopřát Cikánům trochu glorifikace jejich holokaustu. Co je na tom tak zarážejícícho, že Cikáni (nebo, možná, spíš jejich jejich popichovači) nechtějí mít u místa bývalého cikánského koncentráku prasečinec, když Židi dělali před časem takový kravál, že nechtějí u osvěčimského koncentráku katolický kostelík, či co to tam stálo už před koncentrákem. Že by byl rozdíl jen ve společenském významu etnik, protože Cikáni kradou jen slepice a Židi miliardy?

Co Vám je, nakonec, jako americkému či kanadskému občanovi, tolik do cikánského pomníku v Čechách, že voláte po III. defenestraci, "zvonění klíči" a připomínáte české "zadlužení "až po uši". V každé větší americké vesnici je holohoaxní panoptikum za daňové peníze a židovský holohoax se učí na školách místo americké historie. Defenestraci a vyzvonit makovice bychom potřebovali mnohem víc u nás v Americe a o zadlužení bych už vůbec nemluvil.

A souvislosti Vám už utekly úplně. Případ Letů na začátku devadesátých let vyhrabal, nafouk´ a světově rozmazal americký Žid Paul Polansky ze známých a obehraných důvodů, přihrál to "českému" Uhdemu a ti zbývající šábesboys a cikánští baroni se toho jen chytili jak hovno košile.

91314

31.1.2006 21:13

RE: Najde se i perla... 8-)

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 91314

>to jste to zase zašmodrchal. A nebo vlastně i omylem něco vyjasnil. Vy, takový vášnivý obránce židovského holohoauxu a nechcete dopřát Cikánům trochu glorifikace jejich holokaustu.<

No v podstatě máte pravdu.

91359

1.2.2006 2:18

RE: Najde se i perla... 8-)

Zdenek Matoušek zdenekm (zavináč) primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 91314

>Mno, pane Zmatoušek,
>
>to jste to zase zašmodrchal. A nebo vlastně i omylem něco
>vyjasnil. Vy, takový vášnivý obránce židovského holohoauxu
>a nechcete dopřát Cikánům trochu glorifikace jejich
>holokaustu.

Prosimich, jak přišli na to, že já sem "vášnivý zastánce holohoaxu".

Co je na tom tak zarážejícícho, že Cikáni
>(nebo, možná, spíš jejich jejich popichovači) nechtějí
>mít u místa bývalého cikánského koncentráku prasečinec,
>když Židi dělali před časem takový kravál, že nechtějí
>u osvěčimského koncentráku katolický kostelík, či co to
>tam stálo už před koncentrákem. Že by byl rozdíl jen ve
>společenském významu etnik, protože Cikáni kradou jen
>slepice a Židi miliardy?

Už sem taky pletete Židy, jako ten pán z pštrosího hnízda od protinožců.

>
>Co Vám je, nakonec, jako americkému či kanadskému občanovi,
>tolik do cikánského pomníku v Čechách, že voláte po III.
>defenestraci, "zvonění klíči" a připomínáte české
>"zadlužení "až po uši". V každé větší americké vesnici
>je holohoaxní panoptikum za daňové peníze a židovský
>holohoax se učí na školách místo americké historie.
>Defenestraci a vyzvonit makovice bychom potřebovali mnohem víc
>u nás v Americe a o zadlužení bych už vůbec nemluvil.

Co sem zase plete Ameriku, nebo Kanadu, ráčejí si přečíst vo čem je řeč. To už zase ten strejda Alzheimer ?
>
>A souvislosti Vám už utekly úplně. Případ Letů na
>začátku devadesátých let vyhrabal, nafouk´ a světově
>rozmazal americký Žid Paul Polansky ze známých a obehraných
>důvodů, přihrál to "českému" Uhdemu a ti zbývající
>šábesboys a cikánští baroni se toho jen chytili jak hovno
>košile.

Na tom vůbec nesejde, kdo to vyhrabal a nafoukl, podstatný je, že někdo chce "vyhodit" 800 000 000 korun za něco, co se dá pořídit za podstatně menší částku a ty peníze rozumně dát tam, kde je jich více třeba. Já, přestože jsem odešel z bývalé vlasti, tak jsem na ni nezanevřel a mám k ní pořád vztah jako ke své domovině, tudíž mně vadí například i takové věci, jako je tenhle zveličený problém jakéhosi monstrpomníku, který se stal úplně nečím jiným, než by měl být. Mě velice zaráží ta zvrácenost v uvažování těch, kteří mají od lidí mandát za ně rozhodovat, ale vůbec tak nečiní a naopak dělají všechno proto, aby se ti lidi na ně nas...i.

A zase jste osvědčil své latrinen-generálské metody, když si samostatně vyfabulujete různé náměty, příměry a připodobnění, která s tématem souvisí jen okrajově, nebo vůbec a snažíte se pokud možno co nejvíc zesměšnit a shodit protějšek. Jestli v tom předchozím článku byla řeč o těch, kteří tu "škodí diskuzi", tak k nim jednoznačně patříte i Vy !

91418

1.2.2006 11:51

RE: Najde se i perla... 8-)

čtenář 86.?.?.?

Reakce na 91314

>A souvislosti Vám už utekly úplně. Případ Letů na
>začátku devadesátých let vyhrabal, nafouk´ a světově
>rozmazal americký Žid Paul Polansky ze známých a obehraných
>důvodů, přihrál to "českému" Uhdemu a ti zbývající
>šábesboys a cikánští baroni se toho jen chytili jak hovno
>košile.

Je to tak, pane Táborský. A víte přes koho to dělal? Vše přes Fedora Gála, jeho nakladatelství G+G a bývalou stejnojmennou literární kavárničku na Vinohradech. A co máte na mysli těmi známými důvody? Zřejmě odvádět pozornost od velkých ryb? To si myslím já.

91487

31.1.2006 10:26

RE: Najde se i perla... 8-)

David 62.?.?.?

Reakce na 91225

Tak se o ní začněte zajímat, protože tohle je další zkouška národa co vydržíme. Tady vůbec nejde o cikány ti jsou pouze jako záminka. Začněte o tom přemýšlet co se děje a uvidíte to i v jiných souvislostech....

91250

31.1.2006 11:10

RE: Najde se i perla...

Milan 85.?.?.?

Reakce na 91225

Pro začátek vřele doporučuji http://www.sprcha.com/story/2005/12/28/02434/151, je to bez emocí a věcné.

91254

31.1.2006 12:27

RE: Najde se i perla... 8-)

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 91225

Článek sice do značné míry blábolem je, ostatně bych od p. Edelmannové ani jiný nečekal, ale to neznamená, že je v kauze Lety vše v pořádku. Je evidentní, že tam jde o jiné věci, než jen o uctění památky obětí. Fakt totiž je, že ten památník tam skutečně je...a je všeobecně ignorován! Fakt je, že je přinejmenším velmi nejisté, zda vepřín skutečně stojí tam, kde byl koncentrační (či jak ho chcete nazývat) tábor. A fakt je, že je to celé jen humbuk. A fakt je, že to paradoxně zase jen nahrává takovým obskurní podnikům, jako je Národní strana.

91261

31.1.2006 13:05

RE: Najde se i perla... 8-)

linda 158.?.?.?

Reakce na 91261

myslíte, že to je jen humbuk? No až bude vepřín vyvlastněn za pakatelní náhradu /aby se neřeklo/ všem zklapne, i když ani to ne. U nás totiž, dokud se to netýká osobních individuálních zájmů, nikdo nehne ani brvou nad tím, že se tu začínají dít podivné totalitní praktiky [pláč]

91264

1.2.2006 2:47

RE: Najde se i perla... 8-)

V. Sodek 84.?.?.?

Reakce na 91264

No až bude vepřín vyvlastněn za pakatelní náhradu....
Za pakatelni nahradu?
Vy myslite, ze existuje v CR nejaky podnikatelsky subjekt, ktery postavi neco za osm stovek s rizikem mozneho prodelku? To je vzdy dobre posychrovano, aby tomu tak nebylo.Treba se takhle profinancuje jedna z mnohych, na hanbe postavenych politickych stran.
Co 800mil., ale za 800miliard cely narod by si mohl udelat tydenni pobyt ,treba na Maui-Hawaii.
A vsichni by se spolecne opalovali, cigani by tam nemuseli krast, dostali by full service a bili by tam meli dost casu premyslet, jak ukazat, ze bily Cech dokaze vic, nez jak to ma napsano na čele.
Bili asi by meli zacit studovat hloubku duse kmenu kocovneho a timto vlastne vyhraji cely ten zbytecny boj, protoze cigani toto nikdy nezacnou, protoze to proste neumi.
Ale zcela urcite se umi chovat jako nevychovane decko. Takze pokud bily Cech ukaze srdce na dlani a cestu k reseni, cerny Cech si toho povazovat bude.Velmi primocare, az minimalisticke mysleni.
Za dane situace bily Cech dostal moznost lepsich skol, dnes je povinnost na nem, protoze umi vic.
Toto je fakt, tak proc to nepolozit na stul.
Leta jsem jezdil do prace, kde cerne holky chodily krast blbinky do vlasu, nejake ty paradicky, penize z podpory a od bratra, prodavajiciho drogy.
P.S. Jeste jsem neslysel, aby Cech-Zid telem i dusi, nadaval na cigany.
A proc by taky nadaval? Vzdyt jsou ti cigani tolik set let stejne kocovni, ukecani, svetsti,...a moc penez nepotrebuji k zivotu. Bily Cech opravnene nadava,...ale kdo neni omylny? Ze by se bily taky mohl splest? Nene, cerny je blbejsi, takze pravdu jasne mit nemuze.
Ruzicky a dalsi loosers by cigani meli ztrestat petadvacet na prdel.
...a sami sebe taky za to, ze zacali prodavat sve holky a rvou do sebe ten pervitin.
Coz bily dela uplne to stejne a ve vetsich objemech,...hmmm

V [cool]
mír ať vládne tam,
... i zde

91419

31.1.2006 13:25

RE: Najde se i perla... 8-)

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 91261

Asi tak

91269

31.1.2006 9:01

Největší památník romské kultury

Vlastimil Čech 213.?.?.?

A zapomenut byl ovšem ten největší památník romské kultury: Chánov

91241

31.1.2006 14:48

RE: Největší památník romské kultury

Pavel Bočan meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 86.?.?.?

Reakce na 91241

Ten zapomenut nebude. Není problém ho kdykoliv připomenout: [mrknutí jedním okem]
http://www.sweb.cz/whitewoman/chanov/galerie.htm

91283

31.1.2006 9:09

Je to dobrý nápad

virus.avirus 195.?.?.?

Po takovém vládním zákroku nebudou mít cikáni v české společnosti šanci. Na rozdmychání rasismu je to ideální akce.

91243

31.1.2006 23:42

RE: Je to dobrý nápad

Tajnej agent 85.?.?.?

Reakce na 91243

Smutný na tom je, že cikány nějakej památník vůbec nezajímá.
Ale mohli by si skvěle vylepšit pověst kdyby sepsali petici proti týhle komedii.

91398

31.1.2006 9:40

sleduji paní Edelmannovou již delší dobu!

ors 194.?.?.?

A nemohu, než abych souhlasil prakticky se vším, co napíše! Je to smutné, nerad souhlasím s jinými [smích], ale ona mi mluví z duše!

91247

1.2.2006 11:14

RE: sleduji paní Edelmannovou již delší dobu!

krysa 84.?.?.?

Reakce na 91247

>A nemohu, než abych souhlasil prakticky se vším, co napíše!
>Je to smutné, nerad souhlasím s jinými [smích], ale ona mi mluví
>z duše!

Nechci si rýt, ale nechtěl bych být ve vaší duši. Edelmannová úděsně blábolí a když ji slyším, lezu po zdi. Ta by použila i nacistickou rétoriku na odsouzení nacismu...

Což ale nemění nic na tom, že pokud tam chcou cigáni památník a nechcou vepřín, ať si ho laskavě vykoupí za svoje a né za peníze daňových poplatníků!
Pokud vím, nikdo ze sučasných poplatníků tam žádnej tábor nestavěl, tudíž nevidím důvod, proč by měli platit stěhování prasečáku a stavění pomníku!




91483

31.1.2006 10:03

Trochu odbočím.

MF 194.?.?.?

Není to možná úplně k článku, ale mám pocit, že v Česku zase začíná vládnout strach. Za komunistů se nesmělo říct nic proti straně, hrozilo vězení, nebo alespoň šikana v práci, ve škole a pod. Dnes se nesmí říct nic proti cikánům, opět hrozí vězení. A pozoruji, že lidé se opravdu vyhýbají otevřeným hovorům na toto téma. Je smutné, kam jsme to za 16 let dopracovali.

91249

31.1.2006 10:41

sbírka frází

karel 195.?.?.?

Je docela smutné, že zřejmě docela inteligentní paní Edelmannová se v písemném projevu zmůže jen na sbírku prázdných frází...

91251

31.1.2006 13:19

Co jsou tři stovky "cikánů".

nitram 213.?.?.?

Autorka napsala: "........Počítám-li správně, tak 300 stovky mrtvých cikánů dnes zaměstnávají komise ministerstva zemědělství, kultury, financí a životního prostředí......."

Máte pravdu, paní Edelmanová, co jsou tři stovky lidí, notabene "cikánů". Pro ně je dostatečným památníkem prasečinec, že? A ještě zaměstnávat vytížené úředníky ministerstev, fuj.......

Vaše NS (nacistická strana???) vskutku dělá čest svému jménu.

91266

31.1.2006 14:10

RE: Co jsou tři stovky mrtvých cikánů ?

M 193.?.?.?

Reakce na 91266

autorka nepíše, že 300 mrtvých cikánů není 300 mrtvých lidí.
Mě by ale zajímalo, proč 300 mrtvých cikánů je lepších než 300 jiných mrtvých lidí (dle činnosti našich pohlavárů).
Kdo a jak řeší stovky mrtvých na našich silnicích ?
A kdo řeší umírající staré lidi, pro které se nenajde dostatečně kvalitní lékařská péče, protože by to pojišťovna neunesla a tak se holt nechají zemřít, vždyť jsou staří, že ?
Kdo řeší všechny ty nemocné rakovinou, cukrovkou a pod, kterým potravinářské koncerny zničily život svou chemií a nesmyslným zvyšováním obsahu cukru v potravinách ?
Kdo z našich pohlavárů řeší mrtvé civilisty v Iráku, když už se na tom podílíme tím, že američany podporujeme vojensky (a neříkejte, že tam máme jen nemocnici, jsme taky okupanti, neposlali jsme tam pomoc iráčanům ale američanům) ?
Kdo řeší ty mrtvoly, které zbyly po Havlově plošné amnestii, než se pachatelé vražd zase dostali zpátky do kriminálu ?
Kdo řeší ty sebevraždy lidí, pro které je dnešní Těžkoslovensko místem kde se nedá žít? Myslím ty příliš staré nebo příliš slušné nebo příliš neprůbojné, co si připadají jako autsajdři ?
Víte, ono se to hezky rozplývá nad konkrétními 300 mrtvými, kde se už nedá nic udělat, jestliže se tím zakreje, že necháváme ZDECHNOUT mnohonásobně víc lidí, tady a teď.
A mimochodem, nálepkování někoho jako nacisty či jakékoliv jiné nálepkování je vždy jen důkaz o probíhající propagandě. Buď jste na ni skočil, nebo se na ní podílíte.

91277

31.1.2006 20:34

RE: Co jsou tři stovky mrtvých cikánů ?

nitram 213.?.?.?

Reakce na 91277

Jistě, život "cigána", můj, Váš i paní Edelmanové je prostě lidský život. Pokud je místo, kde bylo zmařeno 300 lidských životů, životů lidí, kteří proti své vůli byli pod tlakem vnějšího světa násilně koncentrováni někde, kde by jinak těžko chtěli žít, pak myslím, že na tomto místě je památník oprávněnou připomínkou dalším generacím, že toto se prostě nedělá.

Jinak pro zrušení prasečince jsem i proto, že zabíjení vepříků je rovněž v rozporu s oním biblickým "Nezabiješ". Ale to je již o něčem jiném.

91348

31.1.2006 14:22

RE: Co jsou tři stovky

Striga 83.?.?.?

Reakce na 91266

Přečtěte si, na co reagujete, a zkuste se o tom něco dozvědět i jinde. Prasečinec jako památník nikdo nestavěl, tak to tady demagogicky nepodsouvejte. Nebo je to Vaše myšlení? A Nacistická strana? Zase něco podsouváte, tentokrát nacismus straně, která se jmenuje jinak?
Takže kupa blábolů.
Byla by asi legrace spočítat počet válečných obětí na našem území a vynásobit počtem milionů, které vycházejí na jednoho mrtvého z Letů. Pokud bychom chtěli každému mrtvému postavit důstojný památník - když Romům, proč ne jiným, třeba bílým spoluobčanům - pak by nezbylo než utéct z takové země..... Nebo do smrti dřít na památní smrti někoho víc než šedesát let mrtvého.....
Nebo všem Romům, kteří tu drahou akci chtějí, o příslušný podíl (1 : 10 000 000) snížit příjem. Ať vidí třeba na sociálních dávkách, co vlastně chtějí........ Pietně vynaložené miliony nás všech jsou tisíce každého z nás. Pochybuju, že by je dali, kdyby viděli, jak tyto konkrétní peníze mizí z jejich konkrétních kont nebo poukázek na sociální dávky.
Z cizího se rozdává dobře, z vlastního - au, to bolí.......

91281

31.1.2006 21:00

RE: Co jsou tři stovky

nitram 213.?.?.?

Reakce na 91281

Milý pane Strigo, napsal jste: ".......Prasečinec jako památník nikdo nestavěl, tak to tady demagogicky nepodsouvejte. Nebo je to Vaše myšlení?"
.......................
Nenapsal jsem, že "prasečinec" byl postaven jako památník. Jistě byl prvoplánově postaven z důvodů ekonomických, říkalo se tomu výroba masa. Jinak soudím, že bylo důsledkem nízké etické kultury tehdejších budovatelů socialismu, že tento vepřín byl postaven na místě někdejšího "koncentráku", dnes ve významovém pojmu zjemnělého na tábor "sběrný", či pracovní. A nebylo i na jiných táborech uvítací heslo, že práce osvobozuje? Arbeit macht Frei.

Dále jste, pane Strigo, pokračoval: ".....A Nacistická strana? Zase něco podsouváte, tentokrát nacismus straně, která se jmenuje jinak?"
.......................
Pojem nacistická strana byl uveden v závorce a s OTAZNÍKEM. Šlo tedy jednak o dotaz a za druhé ona i ta původní "nacistická" strana se ve svém názvu odvolávala na pojem "Národní". Ony totiž pojmy jako Národ, případně "socialismus" i tak vznešený pojem jako "křesťanská láska" byly v nedávné historii více než zneužity.
A jak v článku paní Edelmanové, tak i ve vašem příspěvku té lásky nalézám velmi málo. Lépe řečeno žádnou. Proto se ptám.

91355

1.2.2006 7:43

RE: Co jsou tři stovky

Striga 83.?.?.?

Reakce na 91355

Vše může být zneužito.Národní, sociální, křesťanská láska, upřímné myšlení, prostě jakýkoliv pojem. Já pojmem láska velice šetřím, protože to pro mě znamená cit k někomu konkrétnímu na základě nějaké konkrétní skutečnosti. Vůči lidem, které neznám, nemám k nim žádný osobní vztah a jsou několik desítek let mrtví - vůči těm opravdu lásku necítím.
Když údajně kvůli nim chce někdo investovat stovky milioů mimo jiné z mé práce, z mých daní, tak taky ze mě netryská láska k tomu, kdo to vymyslel. Už bychom konečně měli přestat hledět do minulosti a platit památníky, kompenzace, ublížení dědečkovi nahrazovat penězi pro vnuka a vlastně jen chlácholit své ego. Svědomí ne, protože to by měli mít špatné díky válečným událostem jen dnešní osmdesátníci, a mezi nimi těch provinilců moc není.
Dnes je nějak moc módní kompenzovat kdekomu kdeco, hrdě se stavět do pozice obětavce, provinilce - hlavně vůči těm, kteří nejvíc křičí. Nebo jen vůči těm?

91464

1.2.2006 8:58

RE: Co jsou tři stovky

Zdenek Matoušek zdenekm (zavináč) primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 91464

>Vše může být zneužito.Národní, sociální, křesťanská
>láska, upřímné myšlení, prostě jakýkoliv pojem. Já
>pojmem láska velice šetřím, protože to pro mě znamená cit
>k někomu konkrétnímu na základě nějaké konkrétní
>skutečnosti. Vůči lidem, které neznám, nemám k nim žádný
>osobní vztah a jsou několik desítek let mrtví - vůči těm
>opravdu lásku necítím.

>Když údajně kvůli nim chce někdo investovat stovky milioů
>mimo jiné z mé práce, z mých daní, tak taky ze mě netryská
>láska k tomu, kdo to vymyslel. Už bychom konečně měli
>přestat hledět do minulosti a platit památníky, kompenzace,
>ublížení dědečkovi nahrazovat penězi pro vnuka a vlastně
>jen chlácholit své ego. Svědomí ne, protože to by měli mít
>špatné díky válečným událostem jen dnešní
>osmdesátníci, a mezi nimi těch provinilců moc není.

>Dnes je nějak moc módní kompenzovat kdekomu kdeco, hrdě se
>stavět do pozice obětavce, provinilce - hlavně vůči těm,
>kteří nejvíc křičí. Nebo jen vůči těm?

Souhlasím a jenom si přeju a doufám, že takových lidí a názorů, jako je ten Váš, bude dostatečné množství, aby těm "bleeding hearts" a pseudohumanistům vzaly chuť na realizování takových podniků, kde mrhají penězi jiných lidí a které jsou potřeba jinde. Jenže když se konečně najde někdo, kdo má odvahu a sílu se postavit, tak se zase najde řada těch, kteří ho shazují a podrývají jeho úsilí. Skoro to vypadá, že se to nezlepší nikdy.
[pláč]

91467

1.2.2006 9:34

RE: Co jsou tři stovky

nitram 213.?.?.?

Reakce na 91464

Ano, máte pravdu. Pojmem láska je nutné šetřit. Právě tak jako pojmem "národní". Koneckonců i dalšími přívlastky nezpochybnitelně vysokého etického obsahu, jejichž uchopením může obratný demagogus manipulovat davy k předem vymezenému cíli. Lhostejno zda cílem je kvetoucí park, nebo ticho hřbitova.

Zdravím a přeji hezký den.

91472

31.1.2006 13:25

může mi tu někdo prozradit, kde najdu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

v clanku P.E. älespoň něco, co jen trochu zavání "neonacismem"? Prosím... Přes svůj pokročilý věk a dvě vysoké školy nevím, jak ten "neonacismus" najít?

91270

31.1.2006 13:55

Mno

L.T. 85.?.?.?

Narodni stranu budu volit v pristich volbach. Se zakladni myslenkou vyjadrenou v clanku souhlasim. Nevidim zadny racionalni duvod k humbuku, ktery okolo cele zalezitosti rozpoutala media a statni organy (vlastne spise politici).

Pokud je mi znamo, veprin na miste pamatniku nestoji a samotny pamatnik donedavna evidentne nikoho nezajimal - ani cikanske spolky ne, soude podle jeho pomerne zchatraleho stavu.

Kazdopadne by bylo v zajmu samotne Narodni strany, aby si znovu promyslela svuj vztah k mrtvym: "Pocitam li spravne, tak 300 mrtvych cikanu ...". Cikany prilis v lasce nemam, chovani mnohych z nich nemalou merou prispelo k tomu, ze budu volit tak jak budu volit, ale to neznamena, ze budu podobnymi silne nejapnymi poznamkami tancit na hrobech jejich mrtvych.

91274

31.1.2006 15:04

Kdo z toho profituje?

čtenář 86.?.?.?

Jak to tak pozoruji, tak z vepřína a památníku zatím profituje především paní Edelmanová a její Národní strana. A potom z toho také profitují všichni ti, kterým to pomáhá odvádět pozornost od mnohařádově větších finančních ztrát, které způsobili této společnosti. Tedy - docela zajímavá spolupráce.

91284

31.1.2006 15:07

K původu

čtenář 86.?.?.?

Pokud zmiňuje paní Edelmanová (s německy znějícím jménem) někoho, kdo je jasného původu, tak jediný, kdo je jasného původu, jsou potomci šlechtických rodů. Zamyslete se nad tím.

91285

31.1.2006 15:25

pro YAMATA

hyperboreus 83.?.?.?

Obskurní podnik "Národní strana"??Jakým bys pak nazval ČSSD,KSČM,ODS,KDU atd.?????????? [překvapení] [překvapení] [oči v sloup]

91288

31.1.2006 15:45

RE: pro YAMATA

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 91288

[velký smích] [velký smích] [velký smích] ...máte pravdu, v obskurnosti si jsou rovny!

91293

31.1.2006 15:45

Komu práce nesmrděla za života, tomu nesmrdí ani po smrti !

Charlie 195.?.?.?

1. Těch 300 cikánů, zemřelých na tyfus, mají 2 památníky, jeden v blízkosti vepřína, a druhý na hřbitově v Miroticích. Tam je také většina zemřelých pochována. Prohlédněte si ty památníky : http://max.xf.cz/lm/ . Rovněž toto je velmi zajímavá adresa : http://www.mvcr.cz/casopisy/s/1999/99_19/19slovo.html

2. Vepřín není památník, ale běžná součást českého venkova. Podívejte se po českých vesnicích, kolik hřbitovů je jak daleko od kravínů, vepřínů, ...? A to tam neleží „osoby práce se štítící“ ! Jestli to vše nebude tím, že komu práce (ve stáji) nesmrděla za života, tomu nesmrdí ani po smrti !

3. NS neznamená Nacionálně Socialistická, ALE Národní Strana. Máte nějaký problém s českým národem ? Máte dojem, že přesouvat vepřín za 800 000 000 Kč, když nejsou peníze na opravu dětské nemocnice v Motole, je v zájmu českého národa ?

91292

31.1.2006 16:36

Souhlas

Michal_ACS michal (tečka) acs (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Já s tím článkem souhlasim a je jasný, že z toho profituje i NS, která se může takhle zviditelnit, ale co je na tom špatnýho? Jak se má neparlamentní strana zviditelnit? Já NS fandim a bylo by dobrý, kdyby se taková strana dostala do parlamentu třeba s nějakými 5-7%, ale to bohužel se asi nestane.

91303

31.1.2006 20:30

RE: Souhlas

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 91303

Proc by se to nestalo? Potrebujeme v parlamentu hlas, jenz rekne jasne ze na ptakoviny nejsou penize a pokud se cikanum, Uhlovi ci komu chce, nelibi stavajici pomnik, a pokud chce prestehvoat veprin, tak na to bude prispivatze sveho platu. Mohou kuprikladu usporadat sbirku.

Nevidim duvod na to prispet jedinou korunou. Nezapominejme, ze se jedna o internovane lidi, jenz se stitili prace. To mame jako pracovat na jejich pamatku?

Co to je za zvracena ironie?!

PS. vsimli jste si, ze treby vetsi preference pro Zelene zpusobili, ze dacani socani budou vice pri voleni zohlednovat ekologii, nezvednou hlas pro ekologicky-negativni zakony a tak? Grazl Paroubek jim tak chce vzit hlasy, ale de-fakto je to krasny priklad jenz ukazuje, ze byt jen preference urcite strany mohou ovlivnit chovani tech nadutcu. Alespon trosku.
Pokud by NS ziskala 10%, tak by se zadny pomnik blbosti pracujicich na pamatku utlacovani osob, prace-se stiticich nestavel a veprin se nepresouval.

PS2. skandalni je pouziti vyvlastnovaciho zakona na veprin - to bude socany stat hodne preferenci!

91347

1.2.2006 13:12

RE: Souhlas

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 91347

>PS. vsimli jste si, ze treby vetsi preference pro Zelene
>zpusobili, ze dacani socani budou vice pri voleni zohlednovat
>ekologii, nezvednou hlas pro ekologicky-negativni zakony a tak?

Ty preference Zelenych jsou pro CSSD ale i dalsi opravdovou hrozbou. Tim, ze se ukazalo, ze neni nerealne aby se dalsi hrac dostal do hry, se dal impuls volicum, kteri maji plne zuby stavajicich parlamentnich stran, ale nechcou hazet hlasy do kanalu, a dost mozna budou mit Zeleni ve finale tech procent treba 8.

>PS2. skandalni je pouziti vyvlastnovaciho zakona na veprin - to
>bude socany stat hodne preferenci!
To z hloubi duse doufam. Ceho je moc toho je prilis. Pamatnik pro 300 ciganu neni dalnice aby se hrozilo a vyvlastnovalo, natoz vynakladalo takove castky. To jiste spoustu lidi dost nasere a daji svuj hlas jinam.

91494

2.2.2006 20:09

RE: Souhlas

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 91494

Ty preference Zelenych jsou pro CSSD ale i dalsi opravdovou hrozbou
--------------------------------------------------------------------
Zase to tak hrozný neni.
Jak jsem si poslechl Bursíka, tak ten je ochoten nastavit zadek každému, kdo mu zajistí ministerskou gáži.
Opravdovou hrozbou to bude pro tenhle stát.V tomhle volebním systému pribude další prostitutka.Tentokrát v zelených tangách.

91682

1.2.2006 13:35

RE: Souhlas

Aja 24.?.?.?

Reakce na 91347

Mozna by se mohli poohlednout po sponzorech. Jenze to by zas vsechno probihalo prilis potichu.
Lidice: http://www.lidice-memorial.cz/sponsors_cz.aspx

91496

31.1.2006 18:00

Rozdmychavani rasove nesnasenlivosti

V. Sodek 84.?.?.?

neni hodno tak vyspeleho naroda, jehoz zakladem je bila majorita, ktera zdedila po minulych rezimech to, co zdedila. Jak se s timto dedictvim vyporada, zalezi jen a jen na ochote se s timto poprat. Nejjednodussi je nechat za sebe mluvit nekoho jineho, ale kde je ta jistota, ze vlastne bily clen majority neni jen panackem na sachovnicovem poli stejne hodnoty, jako ten cerny panacek.
I slepy musi videt, ze toto neni hra, ktera je ciganum blizka. Toto neni jejich pole pusobnosti.
Hledejte fialoveho panacka.
Ale stranickou knizku u neho nenajdete.
Na to fialovi panacci nehraji.

91321

31.1.2006 22:04

RE: Rozdmychavani rasove nesnasenlivosti

IVAn 85.?.?.?

Reakce na 91321

Pane Sodku, je tou "nestranickou knížkou" DUMLAT ? [mrknutí jedním okem]

91375

31.1.2006 20:50

Národní strana

Emma Bovary 84.?.?.?

http://blog.jiristanek.cz/?p=141

http://kombajn.bloguje.cz/259525_item.php

91352

1.2.2006 0:02

LN k Letům 27.1.2006

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

"Malá osvětimská lež" - dopis "historika" Jana Urbana ...KONCENTRAČNÍ tábor byl zřízen na základě vládního usnesení č.72 o KÁRNÝCH PRACOVNÍCH táborech z 2.3.1939 ...rasová legislativa druhé republiky zakazovala Židům dávno ( !-tento režim trval cca 5 měsíců) před nacistickou okupací pracovat jako právníci a lékaři" - ve skutečnosti se jednalo o stavovskou iniciativu lékařské a právnické komory odrážející náladu ve státě po mnichovské zradě, oficiální zákazy přišly až za protektorátu.
V kauze Lety jde především o uznání viny - J.Šiklová
"Dohady o přesném počtu Němců, které shodili naši dědové (možná tak děda pí.Šiklové, můj ne) v Ústí n.L.z mostu, stejně jako spory, zda byl tábor v Letech koncentrační, jsou zástupným problémem, který tyto činy posouvá do tzv. vědecké diskuse...kolektivní vina odporuje pojetí lidských práv. Přesto se máme a měli bychom se ,docela soukromě, dle vlastního svědomí, za podobné chování stydět."
Tady je docela polopaticky řečeno, vo co jim go.

91402

1.2.2006 11:47

Lety/Jachymov

google 84.?.?.?

co sa stane s narodmi, ktore sa staraju o "blaho" druhych, o ich odskodnenia, satisfakcie, ospravedlnenia aj nevyjasnenych, niekedy dokonca imaginarnych zlocinov a zabudaju pritom na vlastne utrpenie, ktore im zapricinili prave ti, ktori teraz pistia o dalsie odskodnenia.
preco vymazavaju tieto zlociny z vlastnych kniziek dejepisu?
rec je o kommunistickych, ceskoslovenskych, bolsevistickych, pracovnych taboroch v Jachymove.
vo filme nemecko-ceskeho autora Petra Hellera, ktoreho syna osobne uz 10 rokov poznam, "Hotel Radium", odvysielany bol napr. 28.01.2006 na Arte v Nemecku, je ukazane ako "pietne" sa zaobchadza s utrpenim väcsinoveho, nezidovskeho obyvatelstva Ceskoslovenska v 50-tych rokoch.
z byvalych barakov sa urobili turisticke ubytovne, mesto zije z kupelnych hosti a starostka mesta otvorene hovori, ze nechce aby sa v "tamtych casoch" niekto hrabal a vytahoval nejake zlociny na svetlo a aby sa z "toho delala nejaka atrakce!".
prezivse obete jachymovskych zlocinov vypovedaju pred kamerou a jeden z nich, predtym internovany v koncentraku v Dachau. kratko po navrate po navrate do republiky, ho za odmenu supli do uranovych bani. jeho vypoved bola:
"Pane to nemuzete porovnavat, tady v Jachymove to bylo mnohem horsi!"
aby iluzia bola dokonala, napis nad vstupom do Jachymovskeho pracovneho tabora znel:

PRACA OSLOBODZUJE!
kto by si pritom nespomenul na napis pri vstupe do oswiencimskeho tabora:

ARBEIT MACHT FREI! ????
podobnost ciste nahodna?

otazky, ktore sa natiskaju, su:

-preco sa ceska vlada nepostara o odstranenie turistickych ubytovni a postavenie pamätnika, obetiam najväcsieho zlocinu 20-teho storocia, zidobolsevizmu?
(myslim, ze ziaden inny vyraz nepopisuje 50-te roky v CSSR lepsie, nez zidobolsevizmus)

-preco neodskodni ceska(aj slovenska) vlada ceskych a slovenskych "muklov" v uranovych baniach?

-preco sa nehladaju vinici tohto zlocinu proti väcsinovej populacii niekdajsej CSSR?

-preco, nevysle ceska vlada specialne jednotky do celeho sveta, aby dala postrielat tych zlocincov, ktori sa vyhli spravodlivemu trestu, napr. utekom do israela?

-preco neoslovia israelsku vladu o odskodnenia za zlociny proti ludskosti, ktore boli iniciovane a prevedene predovsetkym ceskoslovenskymi a sovietskymi zidmi(NKVD; uran bol surne nutny), z ktorych väcsina neskor odisla do israela? podla vypovede svedkov, bola velka cast bacharov a funkcionarov tabora, zidmi.
KSC v 50-tych rokoch, ktora v tamtych casoch ten stat riadila, bola tak isto z väcsiny, zidovska zalezitost.

-ako je mozne, ze sa nikto nepozastavi nad vypovedmi ludi, ktori prezili nacisticke i zidobolsevisticke lagry a takmer jednoznacne preferovali nacisticke?

-ako je to mozne, ze sa s peniazmi bielej väsiny, zaobchadza takmer vzdy proti zaujmom tejto väsiny?


91486

1.2.2006 12:08

RE: Lety/Jachymov

google 84.?.?.?

Reakce na 91486

jedna mala ukazka, co stoji na oficialnej homepage mesta Jachymov o historii mesta.

www.jachymov.cz

Původně malá osada se díky nálezům stříbra proměnila ve třicátých letech 16. století v jedno z nejlidnatějších měst království. O zámožnosti města dodnes vypovídají historicky cenné stavby: Špitální kostelík, chrám sv. Jáchyma, budova Královské mincovny, radnice a portály měšťanských domů. Město je proslulé tím, že zde byly raženy tolary. Na čas se stalo působištěm významného vědce a humanisty G. Agricoly, který zde pracoval jako městský lékař. Jméno zakladatele města hraběte Štěpána Šlika připomíná pomník v  parku. Mathesiova ulice poblíž děkanského kostela, stejně jako Mathesiova síň v evangelickém kostelíku na Mincovní ulici, upozorňují na osobnost prvého jáchymovského kronikáře a lutheránského kazatele J. Mathesia (žáka M. Luthera). V lázeňském parku je umístěn památník manželům Curieovým, díky jejichž objevům zde byly založeny první radonové lázně (1906). Až dosud hornické město se tehdy měnilo v lázeňské, jehož růst byl přerušen událostmi druhé světové války a poté nesmlouvavou těžbou uranu v období tzv. studené války. V šedesátých letech skončily svou činnost Jáchymovské uranové doly a Jáchymov je lázeňským městem vyhledávaným i zahraničními návštěvníky. Mezi nejznámější lázeňské budovy patří: Radium Palác (1912), lázeňské ústavy ak.Běhounka (1975) a Curie (1992).
V nejbližším okolí poskytuje Jáchymov bohaté možnosti pro zimní turistiku a lyžařský sport. Celoročně nabízí krásné procházky a vyjížďky do Krušných hor.

takze to utrpenie Cechov a Slovakov im stalo za jednu vetu:

nesmlouvava těžba uranu v období tzv. studené války

kvoli ciganom, budeme nezmyselne stahovat cele prasacince, povinne oslavovat vyrocia z penazi danovych poplatnikov (99% od bielej väcsiny) a v blizkej buducnosti pravdepodobne aj zatvarat ludi, za nevhodne kommentare.
na utrpenie vlastnych ludi sa ale vyserieme z vysoka.

nieco tu neskutocne smrdi.
mame ruzoveho slona v obyvacke a tvarime sa, ze tam nie je.
ak nas niekto upozorni, ze ten ruzovy slon nam skace po porcelane, tak ho dame vyhlasit za nepricetneho antoslonistu a zavriet na psychiatricke oddelenie, specialne zriadene pre antislonistov. kazdy normalny predsa vie, ze ruzove slony neexistuju.
co na tom, ze uz nemame ziaden rodinny porcelan a dom sa nam pomaly vala pod nohami?
[zmaten] [zmaten] [zmaten]

91489

1.2.2006 19:24

RE: Lety/Jachymov

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 91486

"myslim, ze ziaden inny vyraz nepopisuje 50-te roky v CSSR lepsie, nez zidobolsevizmus)"
No, Rudolf SLánský & spol. by s vámi asi tak úplně nesouhlasili...
Pokud se týká památníku obětí komunismus, v Praze jej máme na Újezdě. Ne každému se líbí (například mně), je ale faktem, že existuje. Muklové z lágrů odškodnění byli, aspoň v ČR. Opět můžeme diskutovat, jestli dostatečně nebo ne, samozřejmě, ale fakt, že nějaké finanční odškodnění dostali.
A pokud se týká těch vašeïch ostatních řečnických otázek: bez urážky, ale je to stejná nesmyslná logika, jako když někdo počítá, kolik by se za cenu jedné atomové ponorky mohlo postavit škol...

91535

1.2.2006 20:43

RE: Lety/Jachymov

google 84.?.?.?

Reakce na 91535

>"(myslim, ze ziaden inny vyraz nepopisuje 50-te roky v CSSR lepsie, nez zidobolsevizmus)"

>>No, Rudolf SLánský & spol. by s vámi asi tak úplně nesouhlasili...

mam tomu rozumiet tak, zid Rudolf Slansky, spoluzodpovedny za zlociny komunizmu by nesuhlasil, ze to bol zidobolsevizmus, len preto, ze ho kommunisti, jeho byvali spolupachatelia, popravili?
revolucia poziera svoje deti a ked pozre svojho tvorcu(Salzmanna), to ho este nezbavuje viny.
ked sa nacizmus pripisuje vsetkym Nemcom a aj vsetci bez vynimky za jeho chyby dodnes musia platit, bez rozdielu na vek a pohlavie, tak si myslim, ze je len spravodlive, ked sa kommunizmus pripise na zidovske konto.

>Pokud se týká památníku obětí komunismus, v Praze jej máme na Újezdě.
>Ne každému se líbí (například mně), je ale faktem, že existuje.

takze tento sa vam nepaci? mhm!
a co poviete na ten v Dachau a Oswiencimi? tiez ste proti?

>Muklové z lágrů odškodnění byli, aspoň v ČR.
>Opět můžeme diskutovat, jestli dostatečně nebo ne, samozřejmě,
>ale fakt, že nějaké finanční odškodnění dostali.

berte to v kontexte do hysterie, ktoru tu mame okolo holohoaxu uz celych 60 rokov a vyplatenych miliardovych sum a terajsiej hysterie okolo prasacinca, ktore zrejme vyjde ceskeho danoveho poplatnika na nejaku miliardu korun.
proti tomu, su smiesne odskodnenia za zidobolsevisticke zlociny v Jachymove, len drzym vysmechom vladnucich zidobolsevikov.
a neda mi nepripomenut, ze by tie odskodnenia mal platit ten, kto to utrpenie sposobil. teda zidia v zastupeni israela a nie znova cesky danovy poplatnik

viete si predstavit ten krik, keby sa nad "ciganskym" taborom v Letech, skvel napis:
PRACA OSLOBODZUJE! ako to bolo v Jachymove

>A pokud se týká těch vašeïch ostatních řečnických otázek:
> bez urážky, ale je to stejná nesmyslná logika,
>jako když někdo počítá, kolik by se za cenu jedné atomové ponorky mohlo postavit škol...

bez urazky, to co ste napisali v tomto odstavci, neposada ani naväznost, ani logiku ani nie je dost konkretne, aby som si mohol domysliet, co ste tym mienili a slusne vam odpovedat.
skuste to este raz!
ktore konkretne otazky a aky suvis s ponorkami a postavenymi skolami.

len na ukazku.
ked uz zacnete s logikou, tak musite nieco na tu temu vediet. napr. "nesmyselna logika" neexistuje prave tak, ako neexistuje "väcsia polovica" alebo "pozitivna diskriminacia"
capisci?

91541

2.2.2006 14:20

RE: Lety/Jachymov

Vodník 82.?.?.?

Reakce na 91541

Google, Slánský bol sice Žid, ale nebol žid, aspoň neviem o tom, že by chodil do synagogy. Neviem, či dal obrezať syna ani či Josefa, jeho žena, bola Židovka. Každopádně nebol talmudista a po sovětsko-israelskej roztržke ani sionista. A to sa týka aj tých ostatných popravených.

Celkom súhlasím s tým, že ten otrasný pomník na Újezde ako jediná pripomienka obetí bolševismu je výsmech tým umučeným, a v Jáchymove by malo byť niečo také ako v Terezíne či Auschwitzu.

91643

3.2.2006 2:37

RE: Lety/Jachymov

google 141.?.?.?

Reakce na 91643

je azda pri pausalnom obvinovani vsetkych obcanov SRN z nacizmu(mimochodom trva to uz 60 rokov) rozlisovane medzi nemeckymi krestanmi a Nemcami?

91714

3.2.2006 14:15

RE: Lety/Jachymov

google 141.?.?.?

Reakce na 91714

k podopretiu mojho tvrdenia ponukam clanok z BL:

http://www.blisty.cz/art/26900.html

uz jeho nazov je velavravny:

"Německý mýtus o překonání minulosti"

to znamena, ze nikdy nie je dost a ani nikdy nebude.
Nemec zostane fasista odkedy sa narodi az na veky vekov amen, alebo dokedy budu zidia toto chciet!

ale na druhej strane u zidov, by som mal prisne diferencovat ,medzi dobrymi a zlymi?

91772

3.2.2006 21:51

RE: Lety/Jachymov

V. Sodek 84.?.?.?

Reakce na 91772

ale na druhej strane u zidov, by som mal prisne diferencovat ,medzi dobrymi a zlymi?
Iba ich dušu,google,....iba dušu [cool]

91838

2.2.2006 0:06

Tak už se Paroubec dostal in na BBC

Antiseptik 69.?.?.?

http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/4670622.stm
ale moc hezký to není.

91572

2.2.2006 3:55

RE: Tak už se Paroubec dostal in na BBC

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 91572

Ja si myslim, ze to hezky je. I Paroubek se vtipum o cikanech smal. [smích]

91606

2.2.2006 14:04

RE: Tak už se Paroubec dostal in na BBC

krysa 84.?.?.?

Reakce na 91572

Kurník, jakýpak to "Roma" v tech textech????

Romy mám já naproti v baráku, a hlídáme si je vzájemně, aby nás přes den či noc nevykradli zkurvení cigáni!

No a když si jdu v noci pro cigarety, neberu si kvér proti "Romum", ale proti zasraným Olachům co tu kradou jak vzteklí! Ostatně, sem zvědavej,jak dlouho vydrží ta kamera POLICIE PŘED JEJICH BARÁKEM a kdy si ji teda koupím vedle v "bazaru"...

Ostatně: jde nikoli obyčejně o Rómy, ale o "gypsy", což říká i můj anglicko-český slovník...

Asi tak: všichni tvrdí, že jsou "Rómové" ale já za "Rómy" považuju těch pár procent, co dělá a nekrade.
Pokud mi na zastávce šaliny nějaká morgoška strká svou nemytou pracku do peněženky a když ji chytím a dám jí přes držku, ještě řve "Aj rasýsty aj rasýsty", tak muže byt ráda, že to přežila!!!
Stejně tak jsem ochoten střílet na toho, kdo vykrádá ať už Romy od naproti či moje sousedy Vietnamce!

Čili bych pochopil i pomník "Romum", kdyby si ho postavili za svoje a ne "za moje" a nepřesvědčovali mne o nesmyslech!

A víte co je ale zvláštní?

Mě známí Romové (asi ti zasraní odrodilci,co zapomněli na stany a mluví česky a navíc nejsou v "politice"[mrknutí jedním okem] takových věcech nemluví.

Nejvíc řvou dvě strany: "cigánští politici a advokáti" co na tom (nejen na Letech) vydělávají balík, a kdyby nebyl "rasismus" ,neměli by co dělat, takže i kdyby nebyl, museli by ho vymyslet, a ti, co vás okrádají v hromadné dopravě a NA ULICÍCH, akdyž jim dáte do držky
(čili vy jim a né oni vám) hned řvou o "rasýstech", a jiných "-ýstech"!!!

91642

2.2.2006 19:28

RE: Tak už se Paroubec dostal in na BBC

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 91642

A víte, co je také zajímavé? Že ti slušní si (alespoň ti, co znám) neříkají Romové, ale Cikáni! A ta cerbežská část je štve snad ještě víc, než "bílé"! A ani se jim nedivím...

91678

Příspěvků: 56

31.01. 05:54 Misu  Najde se i perla... 8-)
31.01. 07:57 Zdenek Matoušek  RE: Najde se i perla... 8-)
31.01. 17:33 Jiří Táborský  RE: Najde se i perla... 8-)
31.01. 21:13 Emma Bovary  RE: Najde se i perla... 8-)
01.02. 02:18 Zdenek Matoušek  RE: Najde se i perla... 8-)
01.02. 11:51 čtenář  RE: Najde se i perla... 8-)
31.01. 10:26 David  RE: Najde se i perla... 8-)
31.01. 11:10 Milan  RE: Najde se i perla...
31.01. 12:27 YAMATO  RE: Najde se i perla... 8-)
31.01. 13:05 linda  RE: Najde se i perla... 8-)
01.02. 02:47 V. Sodek  RE: Najde se i perla... 8-)
31.01. 13:25  RE: Najde se i perla... 8-)
31.01. 09:01 Vlastimil Čech   Největší památník romské kultury
31.01. 14:48 Pavel Bočan  RE: Největší památník romské kultury
31.01. 09:09 virus.avirus  Je to dobrý nápad
31.01. 23:42 Tajnej agent  RE: Je to dobrý nápad
31.01. 09:40 ors  sleduji paní Edelmannovou již delší dobu!
01.02. 11:14 krysa  RE: sleduji paní Edelmannovou již delší dobu!
31.01. 10:03 MF  Trochu odbočím.
31.01. 10:41 karel  sbírka frází
31.01. 13:19 nitram  Co jsou tři stovky "cikánů".
31.01. 14:10 M  RE: Co jsou tři stovky mrtvých cikánů ?
31.01. 20:34 nitram  RE: Co jsou tři stovky mrtvých cikánů ?
31.01. 14:22 Striga  RE: Co jsou tři stovky
31.01. 21:00 nitram  RE: Co jsou tři stovky
01.02. 07:43 Striga  RE: Co jsou tři stovky
01.02. 08:58 Zdenek Matoušek  RE: Co jsou tři stovky
01.02. 09:34 nitram  RE: Co jsou tři stovky
31.01. 13:25  může mi tu někdo prozradit, kde najdu
31.01. 13:55 L.T.  Mno
31.01. 15:04 čtenář  Kdo z toho profituje?
31.01. 15:07 čtenář  K původu
31.01. 15:25 hyperboreus  pro YAMATA
31.01. 15:45 YAMATO  RE: pro YAMATA
31.01. 15:45 Charlie  Komu práce nesmrděla za života, tomu nesmrdí ani po smrti !
31.01. 16:36 Michal_ACS  Souhlas
31.01. 20:30 trodas  RE: Souhlas
01.02. 13:12 Pavel -Čert- Němec  RE: Souhlas
02.02. 20:09 Vratislav  RE: Souhlas
01.02. 13:35 Aja  RE: Souhlas
31.01. 18:00 V. Sodek  Rozdmychavani rasove nesnasenlivosti
31.01. 22:04 IVAn  RE: Rozdmychavani rasove nesnasenlivosti
31.01. 20:50 Emma Bovary  Národní strana
01.02. 00:02  LN k Letům 27.1.2006
01.02. 11:47 google  Lety/Jachymov
01.02. 12:08 google  RE: Lety/Jachymov
01.02. 19:24 Vanguard  RE: Lety/Jachymov
01.02. 20:43 google  RE: Lety/Jachymov
02.02. 14:20 Vodník  RE: Lety/Jachymov
03.02. 02:37 google  RE: Lety/Jachymov
03.02. 14:15 google  RE: Lety/Jachymov
03.02. 21:51 V. Sodek  RE: Lety/Jachymov
02.02. 00:06 Antiseptik  Tak už se Paroubec dostal in na BBC
02.02. 03:55 Ruda  RE: Tak už se Paroubec dostal in na BBC
02.02. 14:04 krysa  RE: Tak už se Paroubec dostal in na BBC
02.02. 19:28 YAMATO  RE: Tak už se Paroubec dostal in na BBC

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

57

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 121 čtenářů částkou 20 084 korun, což je 57 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Cross Club bude mít otevřeno i po 22. hodině25.09.20 14:25 Česká republika 1

Prymula: Chci méně prostoru v médiích pro kritiky svých opatření25.09.20 11:09 Česká republika 2

Média stupňují hysterii strachu, opět šíří poplašné zprávy24.09.20 22:34 Česká republika 0

Dezorientováni Němci chtějí více afrických kobylek. Demonstrují s nápisy "My máme místo"22.09.20 18:59 Německo 8

Obchodní centrum Mercury, České Budějovice: Rouškové gestapo v akci21.09.20 16:29 Česká republika 3

Janek Ledecký: Zůstaňte negativní a buďte pozitivní!21.09.20 00:15 Česká republika 0

Rasistická černoška v letadle: Jsem královna Kalifornie20.09.20 23:33 Neurčeno 3

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 6

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 15

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 8

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Měnové kurzy

USD
23,35 Kč
Euro
27,13 Kč
Libra
29,67 Kč
Kanadský dolar
17,41 Kč
Australský dolar
16,37 Kč
Švýcarský frank
25,13 Kč
100 japonských jenů
22,11 Kč
Čínský juan
3,42 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,46 Kč
Ukrajinská hřivna
0,83 Kč
100 rublů
29,80 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 427,94 Kč
1 unce stříbra
534,75 Kč
Bitcoin
248 947,01 Kč

Poslední aktualizace: 25.9.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 266