Diskuze k článku

František Mrázek zastřelen

Příspěvků 49

26.1.2006 2:37

Není poslední

Prdelka 83.?.?.?

Vzhledem k hodně silnému rozvalu v policii,
lze očekávat další vyřizování účtů.
Jenom je škoda, že se svezou i relativně
lidé skoro bez viny.

90395

26.1.2006 10:27

RE: Není poslední

KOCOUREK MILAN MilanKocourek (zavináč) seznam (tečka) cz 147.?.?.?

Reakce na 90395

Velmi podivné propletence se objevují v politice - prorůstání zločinu do politiky je výrazným znakem mafiánského kapitalismu. Chcete-li vědět více navštivte MORAVSKÝ VÝBĚR. Je to prozatím ve zkušebním provozu, ale čerstvé přijdou skutečné informace, jakmile se jen vyřeší technická stránka...

www.moravskyvyber.info>Vzhledem k hodně silnému rozvalu v policii,
>lze očekávat další vyřizování účtů.
>Jenom je škoda, že se svezou i relativně
>lidé skoro bez viny.

90458

27.1.2006 13:12

RE: Není poslední

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 90458

Tuším, že i v tom Falkon Capital se kromě představitelů nejmenovaného blízkovýchodního státu objevovala i jména méně exotická jako Štrougal a Chňoupek (pochopitelně se jedná už o 2.generaci). Spolupráce zřejmě nekončí...

90614

26.1.2006 3:47

Autor pouzil vyrazu

zap 65.?.?.?

"mafiansky kapitalismus". To je vyraz, ktery je hodne slyset a je hoden pozornosti tak jako vyrazy "totac", "komanci" a podobne.

Mam k tomu dva vyklady. Jeden je, ze prirozene kazdy kapitalismus, at uz zacatecnicky ci pokrocily je ze sve podstaty "mafiansky". Ve 'vyspelejsich demokraciich' ma ponekud lepsi dekorum, ale je to stale to same. Je to jenom vec stanovenych 'pravidel'. K etice jakehokoli druhu to ma daleko.

Druhe vysvetleni by mohlo byt, ze prave tento druh 'provedeni' je ten pravy a verohodny. A je o to 'zazivnejsi' k pozorovani, ze se odehrava na takove utulne domaci urovni. Zadni cizi bezejmeni financieri, zadna podivna jmena investicnich spolecnosti bez nalezitelne stopy. Proste jeden grazl dosel na doraz svych schopnosti. Tak se vlastne ten system samoreguluje. Dobre to pracuje, kdyz se na to tak clovek diva...

90401

28.1.2006 7:26

RE: Autor pouzil vyrazu

seda 82.?.?.?

Reakce na 90401

Naprostý souhlas s "výkladem" prvním! Včetně toho konstatování, že ve vyspělejších "demokraciích" se snaží o lepší dekorum! Tato snaha však nevznikla sama od sebe, nespadla nám z Marsu! Byla vynucena bojem o zaměstanecká práva, který trvá v podstatě cca 1,5 století! Kapitalisti přišli na to, že je lepší přemístit trošku ze svých zisků svým zaměstnancům, než s nimi bojovat. Proto také porevoluční kapitalisté Klausova typu u se nás pokusili demontovat odbory, což se jim do značné míry podařilo!? A což je příčinou dost špatné situace pracijícího lidu v ČR.
Pozn.:Abych se vyhnul pojmovým manipulacím, musím specifikovat:
pracujícím lidem rozumím občany v zaměstnaneckém poměru.
K teorii číslo dvě: ...tento druh není
> ten pravy a verohodny.<
,již teď je jasné, že hranice těchto kapitalistických zločinů neznají žádné hranice, proto teorie o jakési "útulné domácí úrovni" nemá oporu v realitě! A navíc:
jednoho grázla nahradí druhý - takto se
> ten system "samoreguluje"<,
což já za žádnou "samoregulaci" nepovažuji. [smích]

90738

26.1.2006 8:13

jen houst a vetsi kapky

HUSITA 81.?.?.?

99% obcanstva ktere bylo okradeno tunelari nema sanci se s dacany kteri
rozkradli podstatnou cast statniho majetku vyrovnat,prokuratori o to nemaji zajem.A ti se jen smeji,uz jsou za vodou,ceska trida miliardaru.
Takze tyhle praktiky mafianu kdo z koho jsou vitanou poetickou justici.
Skoda kazde rany ktera padne vedle.

90445

26.1.2006 8:29

Já to vidím tak, že....

AL 88.?.?.?

Já to vidím tak, že nikdo z nás do toho ani v nejmenším nevidí, včetně pana Krále. V podstatě pan Král v tom článku nic neřek, jenom žvaní o ničem. Další žvanilové se ted objeví tady v diskusi, aby se mohli ukázat, jak takové politice rozumí. Číst to někdo z UOOZ, tak se musí jenom smát tomu, jaké chytré čtenáře a autory zvědavec má...
Honem začněte psát, at každý z vás ukáže, kdo tomu víc rozumí a ví o co se jedná [smích]

90448

26.1.2006 9:34

RE: Já to vidím tak, že....

J. H. 62.?.?.?

Reakce na 90448

>Honem začněte psát, at každý z vás ukáže, kdo tomu víc
>rozumí a ví o co se jedná [smích]
Zloděj křičí "chyťte zloděje". To ostatně neplatí jen o tomhle příspěvku, ale o celé světové politice. Takže je to vlastně příspěvek stylový.
J. H.

90452

26.1.2006 10:57

RE: Já to vidím tak, že....

Josef Švejk 213.?.?.?

Reakce na 90448

Nevím, proč máte neodolatelnou potřebu považovat se za mluvčího lidu Zvědavého. Maně přichází na mysl slova jistého komického pána minulé garnitury - Žádnej z nás nebere takový prachy...
Odpověď na váš nablblý příspěvek se nabízí v písničce pana Nohavici - Ty mlč ty páprdo, no ty, v tom baloňáku, ty tomu rozumíš, jak koza náklaďáku.

90461

26.1.2006 23:34

RE: Já to vidím tak, že....

zap 70.?.?.?

Reakce na 90448

Další žvanilové se ted objeví tady v diskusi, aby se mohli ukázat, jak takové politice rozumí...
----------------------------------------------------------------------

Vy my znite setsakramentsky tajemne. Jako kdyz to opravdu znate. Tak kdyz vite, jak to tedy 'doopravdy' je, sem s tim. Napjate ocekavame Vase hlaseni.... [chechtot]

90519

27.1.2006 3:39

RE: Já to vidím tak, že....

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 90448

No jestli si opravdu myslíte že debatovat o něčem, byť i z pohledu neinformovaného je žvanění, a děláme to jenom proto abychom se vytahovali, tak jste na špatném diskusním webu. Skuste nějaký jiný. [smích]
P.S. Této diskuse se nezůčastňuji neb tam nežiju a tém pádem nevím vůbec o čem je řeč. Ale rád bych si zde něco přečetl, nějaké to "žvanění" by mi hohlo situaci trošku ujasnit.

90544

28.1.2006 8:20

RE: Já to vidím tak, že....

seda 82.?.?.?

Reakce na 90448

Nemohlo to jinak dopadnout, než že se tu objeví nějaký ten "AL"! Zřejmě je to člen ODS, a je jedinou otázkou - jestli je to (u něj) nedostatek intelektu, nebo zlý úmysl někoho "kdo si nahrabal" (tou podařenou sametovou revolucí...).
>Já to vidím tak, že nikdo z nás do toho ani v nejmenším nevidí, včetně pana Krále.<
Já to vidím tak: Jsme lidé různí, někdo jako kočky. Aby pochopily, že se
nemají vyprazdňovat na nepatřičných místech, tak jim do "toho" musíte namočit čumák a případně je v této souvislosti vypráskat!
Jiní, v souladu s realitou, když vidí předmět válcovitého tvaru stočený do spirály, který je hnědý jako hovno, smrdí jako hovno, je měkký jako hovno, tak dojdou k závěru, že je to hovno!
K nicku "AL": Není pochyb, že do toho pořádně nevidíme! Těch lidí co do "toho vidí" je hrstka! Já to odhaduji na pár tisíc! Samozřejmě pak jsou statisíce, kteří do "toho vidí" částečně, ale co je to proti počtu obyvatel Zeměkoule. "Viděli" bychom do "toho" lépe, kdyby se otevřely archívy tajných služeb USA, SSSR, Číny,Německa, Francie atd., ale to se nikdy nestane! Dnes kapitalistický svět zneužívá toho, že se nejvíc otevřely archívy SSSR,díky tomu, že v perestrojce přistoupil Gorbačov idealisticky k realitě světa, a myslel si, že když on "demontuje ruskou hrozbu se vším všudy", tak se kapitalistický svět začne chovat podobně. Nepochopil, že idealismus a kapitalizmus jsou naproto neslučitelné kategorie!! Celý Svět se mu za zády smál, podobně jako Havlovi, a uděloval mu ocenění, medaile, čestné doktoráty atd. Na rozdíl od Havla to asi už Gorbačovovi "došlo". Nevím, jak se svou smutnou úlohou v dějinách Ruska
vypořádá (bohužel, knihu o tom asi nenapíše?!), ale zajímalo by mě to.

90740

26.1.2006 10:28

Podrobnejsi info:

JaJa 193.?.?.?

http://aktualne.centrum.cz/domaci/clanek.phtml?id=60909&tro1164_0_0

Jak je videt, na kazde prase nekde vyrusta reznik... [mrknutí jedním okem] A pak, ze s temito "strukturami" nic nepohne. Pitr, Krejcir, Salzman, Jezek, Palas... [chechtot]

90459

27.1.2006 4:07

RE: Podrobnejsi info:

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 90459

Vypada to, ze si mafiani vyrizujou ucty mezi sebou. Je to dobre pro policii, maji mene prace. [smích]

90548

26.1.2006 11:53

mě už to nebaví číst ...

kavol 193.?.?.?

> ... zprostředkoval vytulevání ruského dluhu ...

co je "vytulevání"?

> Nyní si může tedy premiér jednoho „nepřítele státu“,
> kterému tajně prodal sociálně demokratický ministr
> Palas takříkajíc „za babku“ (aneb za 229 Kč za akcii) ústeckou Setuzu.

hm, co že si pan premiér může?

[oči v sloup]

90468

26.1.2006 13:05

RE: mě už to nebaví číst ...

Nori Kazu norikazuokamoto (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 90468

Asi odškrtnout, odfafjkovat ...

90476

26.1.2006 11:59

Nesdilim nazor, ze prispevek Krale je o nicem...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Nebod z medii se jen dovidame, ze byl Mrazek zastrelen a daleko vice se media venuji otazkam jak, kdy a kam nez te nejdulezitejsi otezce PROC.

Jedine trosku info jsem nasel na novinkam az na samem konci clanku, kde se rozpytvava jak Mrazek zemrel, coz je z jakehokoliv hlediska irelevantni. Relevantni jsou jedine duvody PROC. A kdo tim ziskal.

http://www.novinky.cz/krimi/75732

> Vazby na Český olej - V obchodním rejstříku figuruje jako jediný akcionář společnosti Český olej Michal Zouhar. Za skutečného majitele byl však nejčastěji označován Mrázek, méně často pak Pitr či kontroverzní podnikatel Miroslav Provod.

> Spolu s Pitrem a Provodem Mrázek v devadesátých létech skupoval desítky firem. Mrázek se stal spolumajitelem firmy Agrocredit, která měla podíly ve společnostech Setuza, konzervárně Seliko, balírně kávy Marila a dalších deseti menších potravinářských skupinách. Setuzu získali v roce 2000 za nejasných okolností po pádu Investiční a poštovní banky.

> Mrázka policie podezírala z řady trestných činů včetně objednání vraždy. Nikdy ale nebyl z ničeho usvědčen.

> Mezi spolupracovníky trojice Mrázek, Pitr, Provod patřili údajně i kontroverzní podnikatelé Radovan Krejčíř, Jan Gottvald, Jaroslav Starka či Jiří Syrovátka. Pitra, Provoda a Syrovátku loni v listopadu pražský městský soud nepravomocně odsoudil za 11 let staré daňové delikty. Do skupiny patřil údajně i Petr Šebesta, který byl v roce 2003 zastřelen.

> V minulých dnech probíhala jednání o dluhu Setuzy za Českou konsolidační agenturou ve výši 4,1 miliardy. Pohledávku chtěla odkoupit skupina PPF, ale stát ji chce převést na Podpůrný a garanční rolnický a lesnický fond a získat v Setuze vliv. Setuza je největším zpracovatelem olejnin v ČR a stane se i strategickým výrobcem surovin pro biopaliva, její roční tržby dosahují několika miliard.

Hmmm, cize vyrizovani uctu mezi zlodeji, ci predvolebni uklid CSSD, jenz chape, ze by jim odhaleni techhle grazlu mohlo uskodit a hodne? (tedy ne, ze by ODSka mala ruce ciste...)
Ze by PPF presla na mafianske praktiky, kdyz jim Mrazek treba rekl NE na ziskani vlivu v Setuze? Neziska jeho smrti vetsi vliv "nepritel statu" Pitr? Neposlouzi to nahodou obema?
Je mimo myslitelne moznosti uvazovat o tom, ze stejne jako Rusove si nedali sahnout na Jukos, tak by Cesky stat mohl timto zpusobem resit problem mafianu, rozkradajicich tento stat a specialne si chranit strategicke casti prumyslu i za tuto cenu...?

V tomto pripade, nehlede na zrudnost praktiky, by se skoro chtelo rici - dobra muska!

90469

26.1.2006 12:00

...dokonceni...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Jenze je treba mit opravdove pochybnosti. Pokud by Mrazek byl grazl, tak by ho, stejne jako Chlondrovskeho, bylo mozne legalne odsoudit a zavrit az zcerna a o majetek legalne priravit, ne? Ze byl grazl je jasne, ale proc tyto mafianske praktiky? Ze by vedel vice na grazly ve vlade, nez je zadouci (vzpomenme na dosud nevysvetlene tanecky kolem Unipetrolu), cize ho bylo treba umlcet? Je to moc radikalni a nastravitelna idea pro vetsinu obcanu?
A nemuze to byt pravda? [zmaten]

90470

27.1.2006 16:28

Proč tyto mafiánské praktiky?

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 90470

protože je možné, že tahle profesionální vražda je výstraha Krejčířovi. V dnešní MFD píšou, že nepřáteli Mrázka byl Gross i Paroubek. A Gross i Paroubek jsou nepřáteli Krejčíře. Oni se totiž hoši drží vzájemně v šachu. Oni by už dávno a rádi oddělali Krejčíře kvůli té směnce na 60 milionů, kterou tak úporně všude hledají- jenže oni nemohou, protože se ho velmi bojí. Je to totiž ostrý hoch a má za sebou rovněž profesionální zabijáky. Takže kdyby se mu zkřivil vlásek na hlavě, nebo jeho rodině, tak by tentýž osud mohl potkat Grosse či Paroubka, bez ohledu na to, že za nimi stojí celé komunistické, estébácké vnitro.
S ostrými hochy typu Krejčíře to prostě není tak snadné jako s chudým policajtem Janíčkem, kterého estébáci nechali probodat jak řešeto. Janíček za sebou žádné zabijáky neměl, a proto mu jednoduše řekli- jestli se najde něco i po tvé smrti, odděláme i tvou ženu a dceru. Proto se po Janíčkovi nic nenašlo. Mrázek měl nepřátel hodně, takže teď nikdo neví, kdo ho přesně oddělal- a proto musel zemřít. Je to dokonalá hra v šachy a podle mého názoru je teď na tahu Krejčíř. [velký smích]

90658

29.1.2006 0:34

RE: Proč tyto mafiánské praktiky? Viléme, Jarmilo...!

seda 82.?.?.?

Reakce na 90658

Bláboly Jarmily a MF dnes! výsledek jejich logiky je:
>tahle profesionální vražda je výstraha Krejčířovi.<
protože
>Gross i Paroubek jsou nepřáteli Krejčíře.<
>kvůli té směnce na 60 milionů<.
kterou nemůže nikdo najít (existuje asi jen v pamětech Krejčíře)!
Krejčíř
>je totiž ostrý hoch a má za sebou rovněž profesionální zabijáky.<
a proto utekl, aby se vyhnul stíhání (podle mne zcela oprávněného!).
prostě : NO COMMENT!? [oči v sloup] [chechtot]

90878

29.1.2006 8:22

Na tahu je Krejčíř

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 90878

jen se smějte šéďo! Ale Krejčíř ze Seychel vzkázal toto: Že podle jeho názoru byl objednavatelem vraždy "někdo od policie nebo někdo z politických špiček". Takže jak vidíte, Krejčíř došel k těm samým závěrům co já.

Další mafián- Provod zase prohlásil, že od té doby, co pohrozil BIS, že kdyby se mu něco stalo, že se v ten moment provalí veškerá špína, co na koho ví- a od té doby, že má pokoj.

Takže si tipnu, jak bude vypadat další rozšáda: Krejčíř nikdy nevytáhne směnku a ČSSD a BIS ho nechají na pokoji. [oči v sloup]
http://www.simkova.com/galerie/image012.jpg

90919

28.1.2006 8:51

RE: ...dokonceni...

seda 82.?.?.?

Reakce na 90470

Dovol mi vsunout trochu logiky do tvých úvah:
Nevím jak v Rusku (je to velká země), ale u nás před rokem 1989 v podstatě
žádní milionáři, natož miliardáři nebyli!!
Co se stalo, že tu najednou jsou? Že by samí geniové? Dá se tomu věřit?
Jestli jich tu "před tím" bylo "na prsty jedné ruky", teď je jich nespočet!
Že by vznikli "ze vzduchu"? V souvislosti s tím se naskýtá otázka: Proč v době klausovské privatizace "prchali ekonomové před právníky"?
Samozřejmě je na místě mít pochybnosti - obecně!
Co se týče Chodorkovského, je zřejmé, že si myslel, že bude týt z ruské
ekonomiky! Chyba je jen, že je "v base" sám - zatím, doufám!!!
Rusové by si měli udělat doma pořádek - sami, bez účasti těch kapitalistických vyscanců! A vo vo vo tom to je! [vyplazený jazyk]

90746

28.1.2006 9:38

RE: ...dokonceni...

Zdenek Matoušek zdenekm (zavináč) primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 90746

>Dovol mi vsunout trochu logiky do tvých úvah:
>Nevím jak v Rusku (je to velká země), ale u nás před rokem
>1989 v podstatě

>žádní milionáři, natož miliardáři nebyli!!
>Co se stalo, že tu najednou jsou? Že by samí geniové? Dá se
>tomu věřit?

>Jestli jich tu "před tím" bylo "na prsty jedné ruky", teď je
>jich nespočet!

>Že by vznikli "ze vzduchu"? V souvislosti s tím se naskýtá
>otázka: Proč v době klausovské privatizace "prchali
>ekonomové před právníky"?

Ono je to v podstatě jedno jaký režim je v určité době, ty lidi o kterých mluvíš tam najdeš vždycky. Ten režim jim jenom pomáhá využít situace, aby z toho měli co nejvíc užitku, ale byli a budou to většinou ti stejní a je jedno, jestli je to Rakousko-Uhersko, kapitalismus, komunismus a pak zase tržní hospodářství. Jenže, podstatné je to, aby se chovali jako "lidi" a ne jako prašivé hyeny, což ale většinou bývá to druhé, bohužel . Určitému druhu lidí je jedno, jakým způsobem si nahrabou , pro ně je nejdůležitější jejich prospěch a na ostatní z vysoka s..., obzvlášť je to vidět za nynější situace v ČR, kde si několik darebáků nahrabe astronomické sumy peněz, i když tím třeba okradou své spoluobčany, ale taková "prkotina" jim přece nevadí a nemůže stát v cestě. Je vidět, že těch čtyřicet let pustošení, které prováděli ti "nejušlechtilejší lidé", nese svoje ovoce.

>Samozřejmě je na místě mít pochybnosti - obecně!
>Co se týče Chodorkovského, je zřejmé, že si myslel, že
>bude týt z ruské

>ekonomiky! Chyba je jen, že je "v base" sám - zatím,
>doufám!!!

>Rusové by si měli udělat doma pořádek - sami, bez účasti
>těch kapitalistických vyscanců! A vo vo vo tom to je! [vyplazený jazyk]

A jak myslíte, že by to měli udělat Češi ? Vlastně už měli ? To je ten začarovaný kruh, není tam nikoho, kdo by něco takového mohl udělat. Vždyť je to vidět, jak jsou pěkně propojeni a "ruka ruku myje". Myslíte, že by si třeba čerti řekli, že to svoje peklo musí vyčistit a nebo i zrušit, protože se jim ten nepořádek a celý systém nelíbí, poněvadž je to jen samé zlo ? Leda tak v nějaké docela uhozené pohádce.
[pláč]

90750

28.1.2006 23:52

RE: ...dokonceni...

seda 82.?.?.?

Reakce na 90750

>A jak myslíte, že by to měli udělat Češi ?<
Není to tak složité, ale nebude to mít okamžitý efekt!
Klíčové je majetkové přiznání všech nad 5 milionů Kč! Kdo nedoloží legalitu
a odvod příslušné daně - zabavit!
Uzákonit obecné referendum, pro politiky závazné! Široké spektrum možných otázek referenda, povinná účast občanů!
To by byl začátek té
>docela uhozené pohádky<.
Je to tak složité? Podle mne není! Závisí to jen na voličích tzn. na nás! [velký smích]

90872

26.1.2006 12:03

Takže to nakonec dopadlo nejlíp, jak mohlo.

J. H. 62.?.?.?

Alternativa totiž je, že by tak deset let probíhala hra na soudy a odvolávání, ze které by za naše peníze byla velmi dobře živa řada soudců a jiných právníků. Pak bychom ho museli tak deset let živit v rekreačním zařízení Ministerstva vnitra. Takhle se to vyřídilo během desetiny vteřiny.
P. S. jestli vám snad připadá, že je mi to k smíchu, tak se mýlíte. Je mi spíš k pláči.
J. H.

90472

28.1.2006 9:26

RE: Takže to nakonec dopadlo nejlíp, jak mohlo.

seda 82.?.?.?

Reakce na 90472

> za naše peníze byla velmi dobře živa řada soudců a jiných právníků<
Nicku J.H. jen "na okraj": ať se soudíme, nebo ne, tak soudci pobírají
plat stejný. Proto to tak "vypadá": soudce, když se bude týden "jen šťourat
v nose", tak nebude krácen na platě!
A u právníků - zde myšleno asi advokátů - je to stejné!: Advokát dostane své palmáre ať vyhraje, nebo prohraje soudní spor!
Proč myslíte, že je na právnické fakulty takový přetlak zájemců!? Stále více se k nám vtírá Amerika, která je typická tím, že přijala "Deklaraci lidských práv" a staletí ji úspěšně obcházela (,nebo ignorovala?), dále "provozuje" absurdní právní systém (porotní), kde rozhodnutí v právní věci závisí na stanovisku účelově vybrané skupiny jedinců! - myslím tím nastavení práva, kdy se v něm nevyzná ani prase, kdy zákonem jsou stanovena pravidla, kdy bez advokáta ani nemáte nárok předstoupit před soud.
Tak dámy a pánové vítejte, to je kapitalizmus! [mrknutí jedním okem]

90749

28.1.2006 10:04

RE: Takže to nakonec dopadlo nejlíp, jak mohlo.

V. Sodek 84.?.?.?

Reakce na 90749

Stále více se k nám vtírá Amerika
Pane
Je jen otazkou obsahu smlouvy s advokatem, jestli dostane z me kapsy za svou praci zaplaceno a v jake vysi.
Pokud toto nevite, nekritizujte US pravni system.

90756

28.1.2006 23:25

RE: Takže to nakonec dopadlo nejlíp, jak mohlo.

seda 82.?.?.?

Reakce na 90756

> Stále více se k nám vtírá Amerika
>Pane
>Je jen otazkou obsahu smlouvy s advokatem, jestli dostane z me
>kapsy za svou praci zaplaceno a v jake vysi.
>Pokud toto nevite, nekritizujte US pravni system.
Keci! Pane Sodku, vy jste buď advokát, nebo jste s advokátem nikdy nepřišel
do styku!
A nemaťte čtenáře zvedavce! Nemusím navštívit USA, abych nabyl
přesvědčení, že si podobný humus v ČR nepřeji!
US právní systém (a také volební systém USA) - to jsou sračky, kterých bych
se nerad dožil v ČR. Stačí mi to, co jsem se dozvěděl z otevřených zdrojů!
Anglo-americké právo: Porotní systém tradicionalistického práva: laická
porota lehce ovladatelná právnickým profesionálem, kdy ani profesionál
mnohdy "nemá jasno", protože jeho rozhodnutí je závislé na odvolávkách mnohdy letitých (např. 50 let starých) rozhodnutí vyšších soudů. Absurdnost tohoto systému je zřejmá na publikovaných výnosech nejvyššího
soudu USA -např.kauza cigarety a kouření!

90866

29.1.2006 10:40

RE: Takže to nakonec dopadlo nejlíp, jak mohlo.

V. Sodek 84.?.?.?

Reakce na 90866

>Keci! Pane Sodku, vy jste buď advokát, nebo jste s advokátem
>nikdy nepřišeldo styku!
Kecy z Vasi strany, protoze ani jedna z Vasich variant neni pravdiva-tudiz spravna.
Pravnik nejsem, ale pravniky jsem si hodne let platil mesicnim pausalem. A to v dobe, kdy se na me nalepilo par rudych pohrobku realneho socialismu a za vydatne podpory mistnich chazarku me chteli dostat na kolena.
>A nemaťte čtenáře zvedavce! Nemusím navštívit USA, abych nabyl
>přesvědčení, že si podobný humus v ČR nepřeji!
Neni humus jako humus
Ten humus HUMUS,jak ho vidite Vy, si mistni delaji sami, a to hlavne z duvodu nevedomosti a zaslepenosti.
Smlouva sepsana dle danych zakonu je hlavni voditko k tomu, kdo dostane zaplaceno a kolik dostane zaplaceno. Pokud si domluvim s pravnim zastupcem, ze dostane zaplaceno pouze v pripade neodvratne vyhry soudniho sporu, tak me do te doby nemuze pravoplatne zadat o vyrovnani.Do rizika jde jen na zaklade sveho rozhodnuti.
Jeho bussines,ale pravidla hry poklada na stul ten, kdo plati. Nikdo jiny, pane.
Vyjimkou mohou byt ti, kteri jsou uplne blbi a plati pravnikum za kazdou p...inu.
Za tuto radu bych mohl uctovat a platbu muzete zaslat na c.uctu: ........./....
>US právní systém (a také volební systém USA) - to jsou
>sračky, kterých bych se nerad dožil v ČR. Stačí mi to, co jsem se dozvěděl z
>otevřených zdrojů!
Viz.Rude Pravo - era Husak a spol.sro

>Anglo-americké právo: Porotní systém tradicionalistického
>práva: laická
Muzete jim navrhnout lepsi system. Treba ten Váš.
Vam staci dalekohled abyste videl, jak spatne to tam maji,.... v té dálavě.
NIKDO VAM NIC NEVNUCUJE.
ZA TO, V JAKEM STAVU SE NACHAZI SOUDNICTVI V CR SI MUZETE SAMI.
A TO AMERICKE NECHEJTE AMERICANUM.
CR NENI IRAQ, (ikdyz se v obou pripadech jede dle spinavych pravidel nastolenych Cha/BAD/PijaVicemi.

Vite, pane, ...nejsem Vas oponent za kazdou cenu. Jen mame oba dva jiste zkusenosti a proto nemohu vzit v potaz argument typu "nepotrebuji prozit, abych vedel ze ..."
Svuj idealismus chci stavet na tvrdych zakladech. Hlavne proto, ze si uvedomuji, jak lehce se muzeme zmylit.

V[cool]
world peace

90934

26.1.2006 20:18

to zrovna

Druid 84.?.?.?

Mrazek jako Pitruv konik? Vetsi kravinu jsem dlouho neslysel. Pak Kral nema asi tuseni co slovo "kun" znamena. Takze, pane Krali, kun je ten, ktery je videt, slyset, umi se podepsat a tak... to pan Pitr je kun ale zrejme nekoho uplne jineho nez pana Mrazka.

90506

26.1.2006 21:44

RE: to zrovna

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 90506

A co kdyby jste to pro neznale trosku rozvedl? [mrknutí jedním okem]

90511

27.1.2006 23:42

RE: to zrovna

Druid 84.?.?.?

Reakce na 90511

Neni co rozvadet. Mrazek nemohl byt Pitruv kun. Ani bily, ani cerny. Ten chlapek byl seda eminence par excellence ale zaroven zrejme i zaba na prameni. Tak vstoupil do hry strelec.

90701

28.1.2006 9:46

RE: to zrovna

seda 82.?.?.?

Reakce na 90506

>kun je ten, ktery je videt, slyset, umi se podepsat a tak.<
>pan Pitr je kun ale zrejme nekoho uplne jineho nez pana Mrazka.<
Nicku "Druid", viděl jsem pana Pitra v televizi, a nemám dojem, že by se nebyl schopen
>... podepsat a tak.<,
souvislost s tím koho je Pitra "bílým koněm" jsem ve tvém "příspěvku" nenašel! Totéž platí obráceně - pro variantu:
>Mrazek jako Pitruv konik<
Oba jsou vidět, slyšet a umí se podepsat a tak... Že by to byly koně z jedné stáje? [vyplazený jazyk]

90751

28.1.2006 22:20

RE: to zrovna

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 90751

Já se vsunu,ano? [smích]

Já vím samozřejmě prd,ale napadlo mě,že ten kdo za tím může stát může být konkurence,což je v případě Setuzy právě Andrej Babiš(kamarád Stáni Grosse)a jeho"maličký"podnik Agrofert.Právě i Babiš je taková polistopadová rychlokvaška.Dokonce se o něm Pitr v jednom z rozhovorů nepřímo zmínil.Přeci o co jiného v tomhle případě může jít,než o peníze a tedy je snaha se zbavit konkurence.

90841

28.1.2006 22:34

RE: to zrovna

Druid 84.?.?.?

Reakce na 90841

No tak jednoho krale uz mame, a ted jeste kdo je ten druhy?

90847

28.1.2006 22:44

RE: to zrovna

seda 82.?.?.?

Reakce na 90841

Nemám nic proti tomu, aby se stáj podvodných "koníků" rozšířila i o Babiše
Andreje.
A znovu zde pléduji pro založení nadace pozitivních nájemních vrahů, do které by jsme se skládali (my občané) formou SMSek a formou referenda by jsme rozhodli, kterou svini necháme "zastavit"! [mrknutí jedním okem]

90855

29.1.2006 6:25

RE: to zrovna

Zdenek Matoušek zdenekm (zavináč) primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 90855

>Nemám nic proti tomu, aby se stáj podvodných "koníků"
>rozšířila i o Babiše

>Andreje.
>A znovu zde pléduji pro založení nadace pozitivních
>nájemních vrahů, do které by jsme se skládali (my občané)
>formou SMSek a formou referenda by jsme rozhodli, kterou svini
>necháme "zastavit"! [mrknutí jedním okem]

No tak v tom případě by z toho českého národa moc nezbylo, protože je to takový propletenec, kde každý má nějaké to želízko v ohni a znají takřka skoro jeden druhého, tak by se museli střílet navzájem. Zrovna tak, jako s těmi 5i miliony, které považujete za "přípustné" a zbytek při nepředložení důkazu o opodstatněném nabytí, prostě zabavit. Ale tenhle trik už přece soudruzi provedli v osmačtyřicátým, tak ho přece nebudou opakovat ještě jednou a proti sobě, to by bylo přece šílenství. I když tenkrát to byl jen milion. Tak jak si to představujete, to by opravdu musela přijet nějaká nestranná komise a vykonavatel pořádku zvenčí, aby to dal jakž takž do pořádku, ale sám uznáte, že to není vůbec realistické. Jestli máte možnost, prohlédněte si dokumentární snímky z dob, kdy vládli komundírové, já mám např. "20 šťastných let" a "Čas hanby", tam je docela dobře vidět jací jsme to "kabrňáci". A to nemluvím o filmech u kterých se ovšem dá mluvit o jisté nadsázce, ale mnohdy ani tam ne, třeba takoví "Skřivánci na niti", "Všichni dobří rodáci" (jeden z nejlepších), Žert a řada dalších. Takže pokud chcete někoho "odsuzovat", podívejte se nejprve na svůj vlastní dvůr, ono to nevypadá moc přesvědčivě, ukazovat na něčí nepořádek, když sám mám doma "Augiášův chlév". Řekněte mi proč teda to "dobro", neboli ta správná strana nemá navrch a nedrží ty zloduchy pod kontrolou ? Protože ti zloduši mají navrch tím, že jsou vychcanější a bezpáteřní, kterým sem tam nějaký podraz, levá a křivárna nevadí. Proto jsou a mohou být v politice, slušný člověk se tam dostane jen málokdy, ale ti zlí ho stejně donutí "s nimi výti", nebo jíti. [zahanbení]

90903

29.1.2006 9:26

RE: to zrovna

hostující 85.?.?.?

Reakce na 90903

Ale tenhle trik už přece soudruzi provedli v osmačtyřicátým, tak ho přece nebudou opakovat ještě jednou a proti sobě...
[velký smích]
A třeba jo! Dokážu si představit i tu jejich komisi. Namátkou: s.Tlustý,s.Kraus,s Filip,s.Dlouhý....
A předsedu by moh dělat třeba Zifčák-Růžička. [velký smích]

90928

26.1.2006 20:51

Další osoby?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Chtěl jsem se zeptat na Petra Šebestu.Údajně byl s Mrázkem společník.Je to pravda?Kde by našel fotografie pana Šebesty?

90508

27.1.2006 10:17

RE: Další osoby?

Josef Švejk 213.?.?.?

Reakce na 90508

V márnici.

90584

27.1.2006 10:02

Proč zemřel?

Adapa 82.?.?.?

Existuje několik verzí, proč Mrázek byl zastřelen. Tady jsem našel zajímavý článek, který se na to nestranně snaží dívat:
http://hn.ihned.cz/?m=d&article[id]=17706460

90582

27.1.2006 10:21

RE: Proč zemřel?

bývalý antikomunista 193.?.?.?

Reakce na 90582

Požadovaný článek mi nejde otevřít, zde jiný odkaz:
http://hn.ihned.cz/1-10084240-17706460-500000_d-24

90586

27.1.2006 11:55

RE: Proč zemřel?

Adapa 82.?.?.?

Reakce na 90586

Mne ten odkaz funguje, tady na Zvědavci se to ale rozdělilo. Takže je potřeba ten odkaz celý zkopírovat a vložit do prohlížeče. Ten článek stojí vážně za přečtení [mrknutí jedním okem]

90600

28.1.2006 9:57

RE: Proč zemřel?

seda 82.?.?.?

Reakce na 90582

Díky za návod k cestě k zajímavému článku - nenašel jsem ho. Možná jsem se neprokousal přes systém postupů stránek "Hospodářských novin",
a už to mi připadá podezřelé (Hospodářské noviny) - některé zdroje informací
je nutno pečlivě zkoumat! A Lidové noviny také! [chechtot]

90754

28.1.2006 18:17

RE: Proč zemřel?

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 90754

A co kdyby jste zkusil "Rude Pravo" [chechtot] Na to se uz nepamatujete?

90808

28.1.2006 22:36

RE: Proč zemřel?

seda 82.?.?.?

Reakce na 90808

>A co kdyby jste zkusil "Rude Pravo" [chechtot]<
Při vaší inteligenci by jste měl pochopit, že jsem právě ty Rudá Práva jmenoval! Rejpale! Probuďte se! Už je po "revoluci"! Vy jste si asi zapomněl přehodit znaménka!?
P.S. Znaménka se nemění podle libovůle kohokoliv, ale podstatný je obsah! [chechtot]

90851

28.1.2006 22:52

RE: Proč zemřel?

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 90851

Po jake revoluci je? Tim myslite VRSR [smích]
Vy si myslite, ze nejaka revoluce byla. Tak to se hrozne pletete. Kdo si myslite ze je v ceskem parlamentu. Sedi tam samy komunisti.
Kdo asi vyhraje v cervnovych volbach? Ja to nevim, protoze v Cechach neziju, ale muzete me to mozna "prozradit" vy.

90857

28.1.2006 23:22

RE: Proč zemřel?

Adapa 82.?.?.?

Reakce na 90754

Zdravím pane Seda,
hned nad Vaším příspěvkem jsem popisoval, jak ten článek najít. Tady na Zvědavci to bohužel ten odkaz rozdělilo. Zkopírujte si proto ten řádek a vložte do prohlížeče. Sice s tím budete mít trochu námahy, ale článek je opravdu pěkně napsán.
Jinak já osobně považuji Hospodářské noviny za nejlepší české tiskoviny [mrknutí jedním okem] A většinu svých informací čerpám právě s tama.

90865

28.1.2006 23:51

Kdo vlastně byl František Mrázek

Adapa 82.?.?.?

http://ekonomika.idnes.cz/eko_profily.asp?r=eko_profily&c=A030209_222951_ekonomika_pol

90871

Příspěvků: 49

26.01. 02:37 Prdelka  Není poslední
26.01. 10:27 KOCOUREK MILAN  RE: Není poslední
27.01. 13:12  RE: Není poslední
26.01. 03:47 zap  Autor pouzil vyrazu
28.01. 07:26 seda  RE: Autor pouzil vyrazu
26.01. 08:13 HUSITA  jen houst a vetsi kapky
26.01. 08:29 AL  Já to vidím tak, že....
26.01. 09:34 J. H.  RE: Já to vidím tak, že....
26.01. 10:57 Josef Švejk  RE: Já to vidím tak, že....
26.01. 23:34 zap  RE: Já to vidím tak, že....
27.01. 03:39 Antiseptik  RE: Já to vidím tak, že....
28.01. 08:20 seda  RE: Já to vidím tak, že....
26.01. 10:28 JaJa  Podrobnejsi info:
27.01. 04:07 Rejpal  RE: Podrobnejsi info:
26.01. 11:53 kavol  mě už to nebaví číst ...
26.01. 13:05 Nori Kazu  RE: mě už to nebaví číst ...
26.01. 11:59 trodas  Nesdilim nazor, ze prispevek Krale je o nicem...
26.01. 12:00 trodas  ...dokonceni...
27.01. 16:28 Jarmila  Proč tyto mafiánské praktiky?
29.01. 00:34 seda  RE: Proč tyto mafiánské praktiky? Viléme, Jarmilo...!
29.01. 08:22 Jarmila  Na tahu je Krejčíř
28.01. 08:51 seda  RE: ...dokonceni...
28.01. 09:38 Zdenek Matoušek  RE: ...dokonceni...
28.01. 23:52 seda  RE: ...dokonceni...
26.01. 12:03 J. H.  Takže to nakonec dopadlo nejlíp, jak mohlo.
28.01. 09:26 seda  RE: Takže to nakonec dopadlo nejlíp, jak mohlo.
28.01. 10:04 V. Sodek  RE: Takže to nakonec dopadlo nejlíp, jak mohlo.
28.01. 23:25 seda  RE: Takže to nakonec dopadlo nejlíp, jak mohlo.
29.01. 10:40 V. Sodek  RE: Takže to nakonec dopadlo nejlíp, jak mohlo.
26.01. 20:18 Druid  to zrovna
26.01. 21:44  RE: to zrovna
27.01. 23:42 Druid  RE: to zrovna
28.01. 09:46 seda  RE: to zrovna
28.01. 22:20 Alexa  RE: to zrovna
28.01. 22:34 Druid  RE: to zrovna
28.01. 22:44 seda  RE: to zrovna
29.01. 06:25 Zdenek Matoušek  RE: to zrovna
29.01. 09:26 hostující  RE: to zrovna
26.01. 20:51  Další osoby?
27.01. 10:17 Josef Švejk  RE: Další osoby?
27.01. 10:02 Adapa  Proč zemřel?
27.01. 10:21 bývalý antikomunista  RE: Proč zemřel?
27.01. 11:55 Adapa  RE: Proč zemřel?
28.01. 09:57 seda  RE: Proč zemřel?
28.01. 18:17 Rejpal  RE: Proč zemřel?
28.01. 22:36 seda  RE: Proč zemřel?
28.01. 22:52 Rejpal  RE: Proč zemřel?
28.01. 23:22 Adapa  RE: Proč zemřel?
28.01. 23:51 Adapa  Kdo vlastně byl František Mrázek

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Připomeňme si chřipku před 25 lety na kterou zemřelo 12000 lidí30.09.20 21:35 Česká republika 1

Prymula zakázal zpívat. Dobrá zpráva: dýchat zatím ještě můžeme30.09.20 10:58 Česká republika 7

Rouška neposkytuje žádnou ochranu proti virům a tedy ani COVID-1929.09.20 07:27 Neurčeno 13

Přidusit, povolit. Přidusit, povolit. Prymula si to užívá28.09.20 19:12 Česká republika 4

Cross Club bude mít otevřeno i po 22. hodině25.09.20 14:25 Česká republika 8

Prymula: Chci méně prostoru v médiích pro kritiky svých opatření25.09.20 11:09 Česká republika 3

Média stupňují hysterii strachu, opět šíří poplašné zprávy24.09.20 22:34 Česká republika 2

Dezorientováni Němci chtějí více afrických kobylek. Demonstrují s nápisy "My máme místo"22.09.20 18:59 Německo 9

Obchodní centrum Mercury, České Budějovice: Rouškové gestapo v akci21.09.20 16:29 Česká republika 3

Janek Ledecký: Zůstaňte negativní a buďte pozitivní!21.09.20 00:15 Česká republika 0

Rasistická černoška v letadle: Jsem královna Kalifornie20.09.20 23:33 Neurčeno 3

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 6

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 15

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 8

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Měnové kurzy

USD
23,04 Kč
Euro
27,06 Kč
Libra
29,81 Kč
Kanadský dolar
17,33 Kč
Australský dolar
16,54 Kč
Švýcarský frank
25,06 Kč
100 japonských jenů
21,85 Kč
Čínský juan
3,39 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,45 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
29,64 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 613,32 Kč
1 unce stříbra
542,55 Kč
Bitcoin
248 855,46 Kč

Poslední aktualizace: 1.10.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 10 470