Diskuze k článku

Věčné Lety

Příspěvků 76

14.1.2006 0:37

Pokus o odpověd na závěrečnou otázku

Emma Bovary 84.?.?.?

Domnívám se že v liberálně-demokratické společnosti by mělo existovat něco jako právo nepracovat když nechci. Samozřejmě ten kdo si podobný life-styl zvolí musí počítat s nižším životním standardem než je v průměru populace.

88027

14.1.2006 6:34

RE: Pokus o odpověd na závěrečnou otázku

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 88027

Mate pravdu, obvzlast kdyz nevite jestli by z toho prislusnik nejakeho etnika nemohl nahodou umrit. A co mate na mysli s tim nizsim lifestandartem? Spousta lidi v CR zije a musi casto tezce pracovat, aby si udrzeli svuj snizeny lifestandart, a z toho samozrejme musi platit dane. A z tech dani je financovan snizeny lifestandart velke casti Romu ( tenhle termin je doufam v poho), v kazdem pripade by bylo opravdu nehumanni nekoho nutit do prace, to mate recht. No lidi z komunistickych uranovych dolu maji nizsi agresivitu, protoze by jsme museli jinak postavit mnohem vetsi pamatnik. 14 000 deleno 300 haze numero okolo 47, ted se hluboce omlouvam tem kdo maji vazbu na ty, co tim "mlynkem na maso" prosli!!! [zahanbení] [pláč]

88083

17.1.2006 9:28

RE: Pokus o odpověd na závěrečnou otázku

Josef Švejk 213.?.?.?

Reakce na 88027

Ono, paní Bovary, zkuste mi říci, jak chcete řešit otázku dobývání chleba vezdejšího, bez práce ??
1. Příživa - ano, velice atraktivní, zřejmě i přitažlivé, leč normálním lidem se hnusící.
2. Krádež a další zločin - vydírání, kuplířství, kšeft s drogami - a tam jsou čmoudíci doma
3. Prodej lásky za hotové - ale i toto je práce v jistém slova smyslu a kolikrát i pořádná fuška [chechtot]
4. Tahání škváry z rozpočtu a další formy tunelářství ...

No a pak jeden skutečně makat nemusí a kudlu nepíská.
Máte ještě nějaké další rady, jak nemakat a přesto jíst a bydlet ? Povídejte, vyprávějte .... přehánějte

88684

17.1.2006 15:34

RE: Pokus o odpověd na závěrečnou otázku

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 88684

vyhra v loterii, bohaty manzel, rocni dovolena z vydelanych penez atd. Tech moznosti je cela rada. Ale hlavne myslim, ze pani Bovary nemela na mysli lidi s "holou prdeli", ale ty co si nepracovat muzou dovolit...

88732

17.1.2006 9:31

Věčné Lety

Ivo 83.?.?.?

Reakce na 88027

Fsici mate pravdu. vy, ketri myslite na diskriminaci vetsiny, diskriminaci mensiny, potrebu neodmenovat lenost a potrebu trestat snazivost.
Kdo z Vas prispivatelu zazil rasismus a nesnasenlivost na vlastni kuzi. Kdo z Vas prispivatelu citil, ze i presto, ze opravdu umite vic nez vasi kolegove ve firme, byl trestan za neschopnost respektovat blbost okoli?
Kdo z Vas, prispivatele, ocenuje politiku statu, ketyr se porad snazi ridit neco, cemu nerozumi a co je opravdu veci privatni soukrome sfery?
Z toho, co jsem si precetl, tak vetsina z Vas jste tak bili, jakobyste uzivali misto mydla cistici prasek ARIJEC. Prestoze jsem bily, zazil jsem si rasismus nejen od cernochu, ale take od bilych, opovrzeni ze vzdelani, vedomosti i schopnosti od hlupaku, nevrazivost neschopneho okoli. nebrecim, ale otrepu se od blbosti a hnusu okoli a nesnazim suplovat neschopne politiky.
Jen tak na okraj pro vsechny prispivatele dve hypoteticke otazky:
predstavte si, ze mate firmu a rozhodujete koho prijmout¨na pozici skladnika: belocha o kterem vis pouze to, ze na tri deti, roma, o kterem vis, ze na trid deti a je je yvuceny s maturitou, nebo mladeho muze, uprchlika z jihovychodni Asie, o kterem vis, ze utekl do svobodneho sveta a po vecerech studuje vysokou skolu?
Odpovezte si pravdive a nelzete ani sobe!
Druha otazka: Nastoupis do verejneho dopravniho prostedku a
je volne sedadlo mezi dvema tichymi belochy se spinavymi a precpanymi cestovnimi taskami, kteri by mohli byt 'chlapci na ceste' zivotem bez strechy.
Jine volne sedadlo mezi cikanem v tmavem kabate ctoucim knihu, ktery ma u nohou nevzhledny balik svazany motouzem a na jeho kabate je videt, ze se pred nastupem do tramvaje vyvalel ve snehu (asi nechtic) a sikmookouu pani ve vinovem kabate s hromadou igelitek, ze kterych trci ruzne casi domacnosti (viditelna cast lampy, krejcovske pravitko, a drazadlo lopatky a smetacku na smeti.
Radsi mezi bile smarďochy, vidte, vy děsně chytří běloši!

88686

17.1.2006 17:48

RE: Věčné Lety

google 84.?.?.?

Reakce na 88686

>Radsi mezi bile smarďochy, vidte, vy děsně chytří
>běloši!

noo, vy desne chytry cernoch, v zajati bieleho tela. po precitani vaseho prispevku, ktoremu je tazko porozumiet, az na to, ze pausalne vsetkych belochov obvinujete z rasizmu, pretoze su jednoducho obmedzeni, sa mi nechce na vsetko reagovat (napr. nizka zrozumyselnost vaseho prispevku, vas pravopis, alebo ta sikmooka pani ve vinovem kabate s hromadou igelitek, ze kterych trci ruzne casi domacnosti, viditelna cast lampy, krejcovske pravitko, a drazadlo lopatky a smetacku na smeti)

vyjadrim sa len k tomu vasemu hypotetickemu prikladu. mimochodom, zostali ste zo svojimi prikladmi, skutocne hlboko v priestore hypotez.

teda ten vas hypoteticky "cikan ve verejnem dopravnim prostedku, v tmavem kabate, ctouci knihu", ten sa mi mimoriadne pacil. k tomu by som su prisadol, hlavne ak by som bol rasista.
zo studijnych dovodov! [chechtot]

88751

17.1.2006 22:47

RE: Věčné Lety

Kevin 87.?.?.?

Reakce na 88751

To uz rovnou cikan studujici popri zamestnani..... [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

88804

17.1.2006 18:06

RE: Věčné Lety

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 88686

Když už jste nás tu všechny tak hezky onálepkoval,tak bychom vám měli nějak poděkovat.Měli,ale proto asi není vhodných slov.

Já bych jen dodala jednu věc a to,že nechápu na jakém základě jste se odvážil náš všechny označit za rasisty.Je hezké,že jste se podělil o své zážitky,ale netušíte co si zažili ostatní lidé tady a jen hloupě tláchate o tom,jak jsme špatní.

Jednou tímhle stylem tvrdě narazíte.

88753

17.1.2006 23:14

RE: Věčné Lety

Kevin 87.?.?.?

Reakce na 88686

Mily antirasisto. Cim to asi tak je, ze 95% Cechu nema nic proti Cinanum, Turkum, Jugoslavcum, Albancum nebo dalsim X etnikum, ale jen proti cikanum. Neni to nahodou tim, ze kuprikladu Cinani plati ucty, posilaji decka do skol a delaji? Ze neparazituji na teto zemi a jeji obyvatelich ? Pro mne za mne, at je nekdo treba bledozeleny, je mi to jedno a dokazu se s nim bez problemu bavit a mit ho za kamarada pokud zije jako slusny clovek...

Vase kecy o ubohych diskriminovanych cikanech mi pripadaji jako plkani cloveka, ktery videl ciganske ghetto jen na fotce. Prominte, ale v tramvaji nebo autobusu jsem zazil cikany s flaskou alkoholu, cikany s britvou, cikany smrdici na 100 metru, cikany, kterym musela az moje tiskova mluvci od Ceske Zbrojovky vysvetlit ze ta penezenka je MOJE a moje taky zustane, ale NIKDY jsem nevidel cikana s knihou.

Skuste mit dum 100 m od jejich ghetta a pak pochopite... Dum obehnany ostnatym dratem, 25 000 voltu v perimetru, reflektory, senzory pohybu, dva nasrani vlcaci a stejne se mi ztraceji slepice a kralici. Proste: pokud jdu po ulici a proti mne jdou dva cikani, tak levou rukou si drzim penezenku a pravou taham kver. To neni rasizmus. To je pud sebazachovy.

88808

18.1.2006 4:17

RE: Věčné Lety

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 88686

Pane Ivo pisete: ... volne sedadlo mezi cikanem v tmavem kabate ctoucim knihu, ...
Tak tohle je fakt for [chechtot]
A jeste me reknete, ze jste to vy v tom tmavem kabate [smích]

88869

18.1.2006 15:13

RE: Věčné Lety

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 88686

No ja mam treba dost alergii na machyrky v obleku s kravatou a ve vlaku si sednu radsi mezi prachobycejne lidi, kam radim i sebe. Kdyz sem jezdil z Prahy v noci rychlikem, tak sem casto sedal mezi slovenske cigany a necinilo mi to zadne potize. Dvakrat sem s nima i slusne popil a i kus kurete sem vyfasoval. Pravda jeden mi provolal pulku kreditu a vykouril dost cigaret, ale srandy bylo dost, nejvic kdyz sem rekl, ze sem z Prerova. Hned kazdej, ze tam ma svagra, sestrenici nebo strycka a jaky sou to v Prerove cigansky hajzli, to meli panove skutecne pravdu. Ono je asi opravdu rozdil mezi ciganem ze slovenskeho venkova a ciganem z gheta u prerovskeho nadrazi... [chechtot]

88967

20.1.2006 22:26

RE: Věčné Lety

djb 83.?.?.?

Reakce na 88686

No Vy desne chytry Ivo, jen k Vasim otazkam, nemaji hlavu ani patu.

ad 1) je to nesmysl, jak se muze stat abych o belochovi vedel jen ze ma tri deti a nevedel vzdelani, samozrejme bych se zeptal a kdyby mi to nerekl z konkurzu pada.
Ale budiz, rekneme, ze Vase situace je jedina mozna, vubec nevidim duvod z nejakeho duvodu nekoho uprednosnit. Kolik ma kdo deti (dva stejne) je mi u skaldnika uplne jedno. Jestli ma nekdo maturitu nebo dela VS(tudiz ma take jen maturitu, takze tady Vam splyvaji zase druhe dva pripady) take nemusi byt podstatne, neni duvod brat toho ci onoho, muzu si tak hodit minci. Ja bych rozhodl podle dojmu, ktery by na me udelali lidsky, proste podle pohledu - nic uprimejsiho a ani jine kriterium nemam.

ad 2) to uz vubec nema hlavu a patu. Mezi dva belochy, kteri maji plne tasky odpadku a smrdi si nesedne snad nikdo, pokud nema jinou volbu, o tom nema smysl diskutovat, malo kdo to chce dychat a smrdet od nich. Vedle Cikana (coz je uplne jedno) vyvaleneho v bahne si taky asi nikdo nesedne, opet malokdo se bude chtit zabahnit.
No, takze tady pro zmenu jednoznacne vyhrava sikmooka pani s igelitkami, nebot pokud ty igelitky nezabiraji misto vedle ni, neni na ni nic spatneho.

Shrnuti:
ad 1) tri pripady bez vztahu k nabizene pozici, takze je to jedno
ad 2) smrdici clovek vs zablaceny clovek vs nejaka pani s taskama, takze je to jasne

netusim, ceho timhle chcete dosahnout, nebo spis tusim, ale moc Vam to nejde

Vas prispevek je jen dukaz, ze clovek, ktery se s rasismem osobne setkal ve vetsi mire o tom nemuze vubec rozhodovat, protoze je predpojat, nastavn a ztraci soudnost. pardon

ps.: a vismnete si v jine diskuzi, ze toto Vam pise dokonce v podstate obhajce stehovani veprina a noveho, hezciho pamatniku v Letech. To uz je na zamyslenou, jestli jste dosahl toho co jste chtel?

89550

14.1.2006 3:19

Upozornění

čtenář 86.?.?.?

No a že tam zemřely stovky lidí, to snad svědčí o otřesných podmínkách nebo ne? Zemřel tam například jeden romský student medicíny. Lidé tam šli na základě původu, podobně jako na základě původu píše pan Král své štvavé články.

88054

14.1.2006 13:00

RE: Upozornění

kohout 217.?.?.?

Reakce na 88054

P.ctenari , prosim vas prectete si www.zludvik.de stranku , popripade jestli mate silny zaludek si knihu objednejte a pak se vyjadrete kde umirali lide a za jakych podminek a duvodu?!
A jeste jednou : V Letne byli prevazne kriminalnici ,to jsou lide kteri porusili zakony zeme kde ziji. Stejne tenkrat ,tak jako dnes jsou kriminaly precpany ,, Cechy indickeho puvodu -[smích]´´, jenze tenkrat byli ty Vsi separovany , aby nenakazily ve veznicich ,,Cechy ceskeho puvodu´´.

[chechtot]

88112

14.1.2006 21:18

RE: Upozornění

čtenář 86.?.?.?

Reakce na 88112

>A jeste jednou : V Letne byli prevazne kriminalnici ,to jsou lide
>kteri porusili zakony zeme kde ziji. Stejne tenkrat ,tak jako
>dnes jsou kriminaly precpany ,, Cechy indickeho puvodu -[smích]

Problém j v tom "převážně kriminálníci". Ten tábor nebyl takto jasně vymezen. To nebyla žádná náhražka vězení, kam se jde podle soudního rozsudku za zločin, víte? Byli tam i různí lidé kočovní, dokonce i světští od kolotočů, lidé "práce se štítící". To je ale právě ten problém - posílání lidí práce se štítících do sběrných táborů, kde potom umírají v důsledku podmínek pobytu.

88214

14.1.2006 15:55

RE: Upozornění

NAFTAK katfan (zavináč) seznam (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 88054

Taky jsem to slyšel. Prý dokonce studoval dálkově při práci. [smích] [překvapení] [cool] [chechtot] [pláč] [velký smích] [naštvaný] [vyplazený jazyk] [zmaten] [zahanbení] [oči v sloup] [mrknutí jedním okem]

88137

14.1.2006 21:49

RE: Upozornění

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 88054

ma podobnou retoriku jako pan Stwora,......ze by.......?........
................................................................
................................................................
.............!???!!!

88219

14.1.2006 10:31

Jste horsi, nez NS....

LG lg (zavináč) zion (tečka) cz 212.?.?.?

Nevim co mam napsat. Nevim, jestli ma vubec smyls, na neco takovaho reagovat.

Je otazka, co vyvolalo bourlivejsi odezvu. Jetli pamatnik samotny, nebo vyroky predsedkyne NS Petry Edelmannove.

Navíc sama kronika obce Lety zaznamenává (jak potvrzuje Paul Polansky, jeden z prvních, kdo otevřeli nekončící „téma Lety“), že tábor byl v roce 1940 určen pro drobné kriminálníky, kteří dostávali za práci na stavbě místních silnic dokonce plat! Zřejmě jen peníze dokázaly Cikány přimět, aby pracovali. Ani to ale neodradilo známého propagátora romského holocaustu Polanskyho, aby označoval Lety jako „tábor smrti“ a srovnával je s Dachau.

Pisete o to, ze puvodne to byl pracovni tabor. Nicmene zapominate na to, ze povaha tabora se radikalne zmenila. Sice souhlasim s tim, ze srovnavani s Dachau je neprimerene, nicmene je nepopiratelne, ze v internacnim (toto oznaceni jsem pouzil, prestoze je tento tabor v dokumentech RSHA veden jako koncentracni) tabore Lety umirali Lide, ze tam v hroznych podminkach lide prezivali, ze tito Lide byli urceni k likvidaci. To je treba si pripominat.

88102

14.1.2006 10:56

oprava

LG lg (zavináč) zion (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 88102

neni veden v dokumentech RSHA jako koncentracni...

88105

14.1.2006 10:37

Památník

Pavel Bočan meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Další cikánský památník je naprosto k ničemu. Jeden už existuje a o životě tohoto (ne)kočovného etnika vypovídá vše. Je to přímo živoucí muzeum, dokonalé ztvárnění cikánské duše a transparentní obrázek cikánského života. Měl by sloužit jako memento pro občany majoritní většiny, zvláště pro ty pochybující. Tento památník najdeme u Mostu a jmenuje se Chánov. [chechtot]

http://www.sweb.cz/whitewoman/chanov/galerie.htm

88103

14.1.2006 12:15

Problém je,že se z toho stalo politické téma

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

...a tak,jak to chodí,tak pokud se z něčeho stane politické téma,jde zdravý rozum stranou.

Dokážu porozumět tomu,že by se na daném místě měl postavit nějaký pomník,připomínající to,co se na daném místě událo.Nakonec,ten pomník tam přeci je avšak ne přesně na daném místě.Je to tragedie?Jistě ne,snad politování hodná chyba.

Tím,že se celé téma změnilo v politické hrozí,že v zájmu korektnosti se odkoupí a přesune vepřín.Co vím,tak odhady cen jsou různé.Z úst našich socialistický politiků bylo slyšet"ne víc než 300mil.",slyšela jsem však i čísla až 800mil.Myslím,že by bylo naprosto proti zdravému rozumu začít odkupovat a přesouvat vepřín,v době,kdy na to stát zcela jistě nemá.Pokud cikáni ten pomník musí mít přesně na tom místě,není to žádný problém,zkrátka se vezmou peníze,které jim stát vyplácí na dávkách a postaví se za ně památník(a přestěhují vepři).Pokud se jim to nelíbí,tak ať mlčí.

Uznávám,že je chyba,že na místě tábora vyrostl vepřín,ale ten jistě vyrostl už za minulé éry a není naší povinností uvést věci do stavu,v jakém by to bylo politicky korektní.

V současné chvíli,by bylo nejrozumnější zvolit kompromis.Pomník,který je v současné době"oprášit"nebo jinak"zhonosnit" a tím skončit.Pokud stát udělá ústupek a pozemek odkoupí,vyplatí náhradu a postaví pomník o pár set metrů dál,stane se to,že v očích některých nepřizpůsobivých menšin se jako národ staneme ještě větším a manipulovatelnějším stádem,než jsme byli dosud.

V tomhle případě bude ústupek ústupkem do pekel.

88110

14.1.2006 13:45

RE: Problém je,že se z toho stalo politické téma

djb 83.?.?.?

Reakce na 88110

Pokud cikáni ten pomník musí mít přesně na tom místě,není to žádný problém,zkrátka se vezmou peníze,které jim stát vyplácí na dávkách a postaví se za ně památník(a přestěhují vepři).

Pokud si vzpominam na pocatky sporu, Cikanum tehdy neslo o to mit pomnik presne na tom miste, problem byl v tom, ze na tom miste stoji prave veprin.
Neni nasi povinnosti uvest veci do "politicky korektniho stavu", ale v tomto pripade by to byla spis slusnost, i kdyz trochu draha slusnost, ale pokud tam ten veprin postavil stat, je to jeho chyba.

Uznejte, ze za predpokladu!, ze v Letech stal skutecne koncentracni, by byly trapne situace, kdy nejaka pruvodkyne vypravi o utrpeni Cikanu v tabore a ukazuje smerem, odkud se na ni spokojene usmiva nejaky vepr.

To je znevazeni cele situace, popr. narodni ostuda a o to horsi, ze to je i skutecna ukazka vztahu spolecnosti k Cikanum.(jako moc odduvodnitelneho, to bych sem ted netahal)

Podle me otazka nestoji, stehovat veprin nebo nestehovat, ale historicky to nejak nezavisle prozkoumat a spis jde o to jestli se vubec ma smysl tim taborem zabyvat nebo nezabyvat.
300 lidi za 5 let, priznam, moc presvedcujicich neni - otazka je z kolika, kdyby to bylo ze 400 tak je to zase na povazenou, v tomto pohledu Kral mlci. A taky je otazka co se tam teda delo po tom roce 1940. Pry to byl koncentrak odkud se posilali lide dal do plynu. Nejaky predstupni tabor, by take asi prilis velky pomnik nevyzadoval.


A ustupek do pekel by to nebyl, mit nejake politiky s pateri. Ja osobne nevidim problem udelat tady ustupek(bylo li by to vhodne) a tim mit kauzu za vyrizenou a zadne ustupky dal z toho nevyrabet. Spis naopak, mame pamatnik za 3/4 miliardy, tak tim je kapitola uzavrena.

88116

14.1.2006 14:17

RE: Problém je,že se z toho stalo politické téma

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 88116

Nejsem si jistá,zda-li na daném místě jsou nějaké průvodcovské služby,ale uvědomuji si,že to není moc košér,kdy by tam někdo přišel(třeba cizinec)a ptal se kde přesně byl ten tábor,tak by ta situace působila poněkud nepříjemně.

Tohle si uvědomuji.Je však řešení vzít ze zadlužené poklady 800milionů a řešit to?Myslím,že ne.

Navíc,mluvíte o tom,kdyby v našem parlamenttu nebyl bezpáteřní politik - můžete mi nějaké ukázat?

Já se bojím toho,že pokud se stane nějaké velegesto(neuvážené),tak se může stát,že budeme mít všichni mokro v botách ještě víc.Demokracie je o kompromisech a pokud se odkoupí vepřín v Letech,tak je to jednostraný krok,neposvěcený lidmi(jaký je vůbec názor většiny?)a jedním ústupkem začiná hned druhý.

88125

14.1.2006 14:39

RE: Problém je,že se z toho stalo politické téma

djb 83.?.?.?

Reakce na 88125

>Tohle si uvědomuji.Je však řešení vzít ze zadlužené
>poklady 800milionů a řešit to?Myslím,že ne.

reseni to je, jestli primerene to nevim, dovedu si za 800 milionu predstavit treba opravenou nejakou nemocnici, kdyby to bylo tech 300 milionu (ja nevim,ale taky mate pocit, ze veprin by sel postavit a prestehovat tak za 1 - 4 miliony maximalne????) nebo tam maji ti vepri virivou vanu? Preci se nemusi kupovat komplet vybaveni, jde o stehovani!
ono i 300 milionu je hodne penez pro me, ale ve statnim rozpoctu to je celkem nic

>Navíc,mluvíte o tom,kdyby v našem parlamentu nebyl
>bezpáteřní politik - můžete mi nějaké ukázat?

(vsadim se, ze jste chtela napsat "byl" [smích] a na to odpovidam)
nemuzu, ale neberu na to ohledy, mluvim jen teoreticky a za sebe, kdybych bral v uvahu to co sedi v parlamentu, tak vubec nevim o cem bych pak jeste mohl uvazovat[smích]
proste uvazuju jak bych to delal sedet tam ja[smích].
podle me cesta ve forme
- vyzadat si a overit historickou zpravu
- bud dat maly pomnik, nebo v pripade vyznamnosti tabora, ten veprin odstehovat za 1 milion, za 50 000 Kc koupit zulovej sutr a do toho dat za 10 000 vyrejt nejakej zlatej napis
to se mi zda jako cena za dobre jmeno statu v EU primerene
- vice se tim jiz nezabyvat, tim je problem doresen

- co se tyce naslednych pozadavku na odskodneni, naprosto nechapu v cem je problem, nema preci vyznam kohokoliv odskodnovat jen pro to, ze ma barvu kuze stejnou jako ten co ho pred 60 lety umucili.
Nevim proc se to vubec resi, podle me se da postupovat jen individuelne - byl jsi za valky mucen ? Zabili ti rodice? Dobra, mas ten a ten narok. Tecka a jestli je to Cikan, nebo Indian nebo Cech, nevim proc se to vubec zduraznuje.
S timto pristupem by taky tezko mohlo vzniknout nejake maslo na hlave ci mokro v botach

Jo a venkoncem, jsem stoprocentne(no, i kdyz po 60ti letech uz mam pocit ze je cas to uzavrit) pro to aby obeti valky odskodneni byly, ale melo by to platit nemecko. Jednou je to agresor, tak at si to zaplati a odskodni i ty sudetskte nemce. Je to prvotni pricina.

(jiste pet revizionistu z deseti me ted vysvetli, ze za to nemuze Nemecko, ale Zide a tedy Izrael, no dobra, tohle uz ale nebere, nebot jsem cetl MeinKampf a tak mam zhruba predstavu co rika "Vudce" a ten ty Zidy a ani Cechy FAKT rad NEMEL)


88127

14.1.2006 18:00

RE: Problém je,že se z toho stalo politické téma

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 88127

>reseni to je, jestli primerene to nevim, dovedu si za 800 milionu
>predstavit treba opravenou nejakou nemocnici, kdyby to bylo tech
>300 milionu (ja nevim,ale taky mate pocit, ze veprin by sel
>postavit a prestehovat tak za 1 - 4 miliony maximalne????) nebo
>tam maji ti vepri virivou vanu? Preci se nemusi kupovat komplet
>vybaveni, jde o stehovani!

No,ta cena se mi sice nezdá a nechápu proč jsou tak velké rozpory v její výši.Nemyslím však,že by ta cena byla až tak nízká jak říkáte vy.Asi těžko budou nějaké standartní postupy pro přemisťování vepřína,ale vezmeme to postupně:nejdřív je třeba odkoupit pozemek a to včetně budov(bez technického vybavení,to zůstane provozovateli).Vepřín sám je dost velký(podle ukázek ve zprávách - netroufám si odhadovat,ale je velký jako střední zemědělské družtvo - samotná cena pozemku může být kdesi kolem 10mil.(vzhledem k povaze pozemku - není to zemědělská půda),další jsou budovy - ty mohou být dalších 10mil.Pak je tu otázka kam přestěhovat(najít správnou lokaci,vybudovat nový areál),pak je tu transport vybavení a vepřů.Myslím,že celé to divadlo by mohlo vyjít na 100mil.

>ono i 300 milionu je hodne penez pro me, ale ve statnim rozpoctu
>to je celkem nic

Jak se to vezme,nejde o to jestli ty peníze jsou,ale o to,že jsou z kapes těch,kteří s tím nemají nic společného a ani za to nemohou.

>(vsadim se, ze jste chtela napsat "byl" [smích]

Tak jinak,myslím,že v celém parlamentu není jeden jediný pořádný politik.Politik je člověk,který má vizi,který někam chce směřovat a ne populista,který dělá to nejnutnější,aby stát držel pohromadě a zárověň zůstal u korýtka(vidíte,tyhle vepře bych klidně přesunula).

>to se mi zda jako cena za dobre jmeno statu v EU primerene
>- vice se tim jiz nezabyvat, tim je problem doresen

Když jste nakousl EU - ona nás kritizovala jako první.Co takhle provětrat peněženku EU na tento projekt?Oni na tom mají zájem,my zase takový ne.

>- co se tyce naslednych pozadavku na odskodneni, naprosto nechapu
>v cem je problem, nema preci vyznam kohokoliv odskodnovat jen pro
>to, ze ma barvu kuze stejnou jako ten co ho pred 60 lety
>umucili.

Ne,myslela jsem to jinak.Je to stejné,jako když se začlo mluvit o diskriminaci.Cikáni se to slovo rychle naučili a teď ho zdárně používají.Když se jim ustoupí i v případě vepřína,nebudou chtít stále víc?(znáte to:nabídni prst,vezme celou ruku)

>S timto pristupem by taky tezko mohlo vzniknout nejake maslo na
>hlave ci mokro v botach

Viz.řádky výše.

88156

14.1.2006 18:31

RE: Problém je,že se z toho stalo politické téma

djb 83.?.?.?

Reakce na 88156

Veprin jsem take nikdy nestehoval, takze, verim vsemu. Z Vaseho rozpoctu bych dokazal napadnout jen malo polozek napr.cenu pudy za 10 mil.

Kolik muze zabrat veprin pudy? Dejme tomu 200*200m tj. 40 000m2, no vy byste(10 mil.) metr2 prodavala za 250Korun, kdyz to Cervenka v Praze zvladnul za 10Kc za metr, myslim, ze nejaky zemedelsky pozemek mimo hlavni mesto by stat ze svych fondu, pokud by nikdo projekt netuneloval a nikdo tam nekradl mohl zvladnout i za 5Kc/m2. Dejme ale deset, to je 400 000Kc za pozemek.
Transport vepru si dovolim dat za cenu benzinu, protoze jiz fungujici veprin urcite ma neco na prevoz.
Jsem asi optimista, ale stehovani a pozemek do 0.5 mil podle me jde, asi nezbyde na uplatky, ale slo by to. Stavba budov(vybaveni rekneme, ze maji), nemam nejmensi predstavu z ceho se to stavi(ale cihly a tasky bobrovky to asi nebudou). Samozrejme se taky nemusi zastresit cela plocha, to je i "s dvorem".
Licituju na 50mil[smích]

Nechat to zaplatit EU, to je dobry napad. Proc ne, kdyz se jim to takhle nelibi a koneckoncu, EU to je castecne i Nemecko.

Co se tyce nabizeni prstu, mluvit o nekom jinem, tak to beru, ale Cikani vzdycky chteli a budou chtit vic, veprin sem veprin tam, jedina potiz je, aby v tom parlamentu sedel nekdo, kdo jim dokaze rict na co maj a na co nemaj narok a pritom se nebude bat narceni z diskriminace.
A to je problem a to mate pravdu, to tam asi nikdo rozumny nesedi.

88161

14.1.2006 18:54

RE: Problém je,že se z toho stalo politické téma

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 88161

>Kolik muze zabrat veprin pudy? Dejme tomu 200*200m tj. 40 000m2,
>no vy byste(10 mil.) metr2 prodavala za 250Korun, kdyz to
>Cervenka v Praze zvladnul za 10Kc za metr, myslim, ze nejaky
>zemedelsky pozemek mimo hlavni mesto by stat ze svych fondu,
>pokud by nikdo projekt netuneloval a nikdo tam nekradl mohl
>zvladnout i za 5Kc/m2. Dejme ale deset, to je 400 000Kc za
>pozemek.

Nevím,ale 200x200m metrů je příliš málo.Často se také ve zprávách mluvilo o"velkokapacitním vepříně",tedy v tom případě bych já dala plochu na 400x400m a to máme 160 000metrů čtverečních.Ohledně ceny z půdu - jak jsem řekla,není to zemědělská půda,je v jiném pozemkovém fondu a tudíž nebude 5,-/metr čtv.Myslím,že bude tak aspoň 50,-/metr čtv.(tohle ovlivní spousta faktorů,takže se bavíme skutečně jen v teoretické rovině)..v takovém případě už jsme někde u 8milionů a tedy dost blízko mému původnímu odhadu

>Transport vepru si dovolim dat za cenu benzinu, protoze jiz
>fungujici veprin urcite ma neco na prevoz.

Je to velkokapacitní vepřín,kolik jich tam může být?800ks nebo víc?Nevím.

>Jsem asi optimista, ale stehovani a pozemek do 0.5 mil podle me
>jde, asi nezbyde na uplatky, ale slo by to. Stavba budov(vybaveni
>rekneme, ze maji), nemam nejmensi predstavu z ceho se to
>stavi(ale cihly a tasky bobrovky to asi nebudou). Samozrejme se
>taky nemusi zastresit cela plocha, to je i "s dvorem".

Zase,je to velkokapacitní vepřín.Podle záběrů ve zprávách je tam docela dost budov a to především zemědělského typu - takže stavba také nebude nejlevněší,ale fakt je,že mé povědomí o cenách materiálu,práce aj. je malé.

>Licituju na 50mil[smích]

Navrhuji kompromis 75mil. [mrknutí jedním okem]

>Nechat to zaplatit EU, to je dobry napad. Proc ne, kdyz se jim to
>takhle nelibi a koneckoncu, EU to je castecne i Nemecko.

Souhlas.

>Co se tyce nabizeni prstu, mluvit o nekom jinem, tak to beru, ale
>Cikani vzdycky chteli a budou chtit vic, veprin sem veprin tam,
>jedina potiz je, aby v tom parlamentu sedel nekdo, kdo jim dokaze
>rict na co maj a na co nemaj narok a pritom se nebude bat narceni
>z diskriminace.

Ano,ale právě tím,že se přestěhují vepřín,tak cikánům vyroste hřebínek ještě víc.Potíž je,že cikáni mají volební právo a bezesporu jsou neopominutelnou volební základou strany,která se jim bude podbízet.Navíc odhady počtů cikánu v ČR se pohybují někde mezi 200-300tisíc.Když vezmeme volební účast kolem 60%registrovaných voličů(což může být asi tak 4,2mil.obyv),tak samotní cikáni mohou znamenat 4 až 5% hlasů.Nevím,jak je to s volební morálkou cikánů,ale když si vezmeme to číslo 5%,tak je to právě tolik,aby se do parlamentu dostala strana preferující takovéhle bezhlavé gesto jako stěhování vepřína za účelem uspokojení cikánské menšiny.

>A to je problem a to mate pravdu, to tam asi nikdo rozumny
>nesedi.

Bohužel.

88168

14.1.2006 19:12

RE: Problém je,že se z toho stalo politické téma

djb 83.?.?.?

Reakce na 88168

dobra 75 mil. bruto, zas tak mi Letsky pamatnik na srdci nelezi, bych ted obvolaval stavebni firmy a zjistoval kterak postaviti veprin sobe[chechtot]

http://www.holocaust.cz/cz2/news/2005/pieta_lety

koukam li sem, tak vidim fotku pekneho veprina, ale hlavne iu pamatniku mimo dosah vepru. Tak nevim, co tam ti Cikani a ta Narodni strana chce vubec stavet.

Jen se mi moc nelibi popisek
Vepřín...od památníku není přes stromy vidět. Každoročně 13. května není ani cítit, protože zaměstnanci vypínají kvůli zahraničním delegacím ventilaci. Zvířata se celý den dusí...
je mi jasne, ze to tam neni kvuli soucitu s vepri ale jako argument stehovani....delegace by to taky mohla chvili vydrzet

88173

14.1.2006 21:07

RE: Problém je,že se z toho stalo politické téma

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 88173

http://www.nova.cz/tvarchiv/?period=2006-01-13..2006-01-14&prog=TNOVINY

88212

14.1.2006 23:03

RE: Problém je,že se z toho stalo politické téma

kohout 217.?.?.?

Reakce na 88127

Ten lagr zelozil Nemecky agresor? Prvotni pricina? Pane jo, ten vas clanek je Bomba.

88237

15.1.2006 22:05

RE: Problém je,že se z toho stalo politické téma

djb 83.?.?.?

Reakce na 88237

s nekterymi se musi trpelive mistre kohoute.

Tenhle "Lagr" Nemci nezalozili, mluvime o tom, co se tam delo po roce 1940, chapete?

88421

14.1.2006 20:55

RE: Problém je,že se z toho stalo politické téma

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 88116

zajimave, ovsem vubec mi neni jasne, proc veprin je neco urazlive pro cikany nebo nekoho jineho. Mozna to muze byt urazlive s pocitu vericiho ovsem nezijeme na dalnem vychode, takze nas veprove nikterak neohrozuje.

Pokud ma pomnik stat, tam kde byl tabor, pozadejte veprin at vam povoli pomnik ve veprinu postavit. Nemyslim si, ze mrtvemu vepr smrdi jako zivemu, no a jistym spusobem to take pripomene zivot v tabore kde bylo mene hygieny nez v okolnim svete.

88209

14.1.2006 21:59

RE: Problém je,že se z toho stalo politické téma

djb 83.?.?.?

Reakce na 88209

ale pane Vcelicka, jste sice vtipny

>smrdi jako zivemu, no a jistym spusobem to take pripomene zivot v
>tabore kde bylo mene hygieny nez v okolnim svete.
[chechtot] [chechtot]

ale fakticky, kdyz Vas nazvu veprem, ci prasetem a prohlasim, ze u Vas doma to vypada jak v prasecaku, tak asi citite jisty pejorativni vyznam.

O tom to je, jsou to sice pouhe predsudky k veprum, ale symbolicky maji stejny vyznam snad pro 100procent populace, kdyby tam stala tovarna na hrnicky bylo by to jiste hezci

88223

15.1.2006 0:09

RE: Problém je,že se z toho stalo politické téma

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 88223

pane DJB nesnazil sem se o vtip, pouze o reseni problemu. Pokud cikanska mensina chce mit pomnik presne v mistech, kde dnes stoji moderni vyrobna prasat, prosim pozadal bych vyrobnu a pomnik postavil treba nejlepsi svini primo do jejiho prostoru. Pripadne bych cikanske mensine kazdorocne odevzdal jedno sele, ktere by si na rozni mohli opekat jak jim jejich etnikum kaze a pokud by jich bylo vic, dal bych jim vic selat.
Salat a brambory si musi prinest svoje. Dokonce bych jako danovy poplatnik koupil becku piva. Za miliony, ktere by stalo prasecinec presunout, by mohli cikani a jejich potomci oslavovat sve predky v prepychu dalsich 500 let. No a ti cikani v nebi, by urcite byli spokojeni ze umreli za neco, co obohatilo jejich potomky. Myslim si, ze obe strany by byli nadmiru spokojene a nastal by mir v zemi Ceske. S novym zakonem o vyzivnem na dite, budou cikani novymi bohaci v zemi a tak je nutne s nimi nakladat. Nadarmo se teto zemi nerika Bohemia a nedelakum Bohem[smích]

88254

17.1.2006 7:35

RE: Problém je,že se z toho stalo politické téma

nenuťmne pracovat 212.?.?.?

Reakce na 88116

Nechci polemizovat o tom, na co by vlastně ukazovala případná průvodkyně návštěvníkům pietního místa. Zda na vykrmeného a smějícího se vepře, nebo na upravený pomník. Nicméně faktem je, že ono "pietní" místo je zarostlé plevelem a metrovými kopřivami, takže je k nalezení je pro ty, kterým je jeho umístění bezpečně známo. Místní obyvatelé tvrdí, že nikoho z těch, kterých se tak bezprostředně týká, toto místo nezajímá dokud se nekoná nějaká ceremonie. A těch je tak málo, že zmíněný plevel prospívá. Pokud jde všem opravdu jen o pietu, pak by si měli Cikáni a ochránci lidských práv najít čas na pravidelnou údržbu a úklid tohoto místa. Pokud to ovšem není schválně aby bylo vidět, že už se Cikánům gádžové nestarají ani o jejich pomník... (odporná diskriminace)

88677

14.1.2006 13:14

Presne tak, Alexo, ustupky by se nam nevyplatili krute...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

...a nikdo nema pravo prestehovavat ZA NASE PENIZE nejaky veprin. Pamatniky nikdy nemusi (a nikdy take nestoji) presne na miste, kde se udalost udala. Ono je to spis nejiste, kde tabor presne byl a pokud bychom byli hnidopisi, tak bychom museli chtit, aby to stalo na miste byvale taborove nemocnice, kde ti lide zemreli.
A kdo to misto urci tak presne?!

Jinak - nebyl ten tabor nahodou zrizen uz za prvni republiky, kdyz internoval osoby stitici-se prace???

A pak, v clanku p Krale by bylo vhodne ve vete:
"...komunističtí dozorci sedí stále v českém parlamentu. Na rozdíl od nacistů se nevzdali, jen pokojně předali moc..."
dat slovo "předali" do uvozovek, nebot moc byla "predena" jen na oko a v realite jsou na soudech, policii i v statnich sluzbach stale ti sami grazli co tam byli za komunismu... Cize - jake predani moci?!

88113

14.1.2006 20:23

RE: Presne tak, Alexo, ustupky by se nam nevyplatili krute...

V. Sodek 84.?.?.?

Reakce na 88113

Jestlize je na tom aspon trochu pravdy, ze v tom tabore umirali i nevinni lide jen pro tu skutecnost, ze se nekomu nelibila jejich barva kuze a hodili je do stejneho pytle s kriminalnimi zivly, tak dnes maji cigani-romove velkou sanci, jak si napravit reputaci a podat ruku bile vetsine. A myslim, ze by to bili vzali, heh.
Totiz, mohli by pouzit cely veprin jako pomnik obetem zlocinu pachanem na detech nasilne strkanych do pomocnych skol za bosevika (dnes vas obtezuji nejapnym strkanim rukou do vasich kapes) a pak samozrejme tem, kteri zarvali za valky kvuli sve kuzi.
Stacilo by tam pred veprin postavit tabuli s podekovanim danovym poplatnikum za odkup veprina ve statnim zajmu.
Kdyz si danovy poplatnik nechal ukrast ze statni pokladny radove 200miliard , mozna i vice, tak jeden odkoupeny veprin,heh...levou zadni

V [cool]
world peace

88193

14.1.2006 13:48

?

djb 83.?.?.?

http://lidovky.zpravy.cz/ln_nazory.asp?r=ln_nazory&c=A060113_075931_ln_nazory_hlm

je zajimavy poznatek

Hovořím-li zde o Cikánech, a ne o Romech, pak jen proto, že za první republiky a tzv. protektorátu zde takřka žádní Romové nežili. Obětí nacistické perzekuce se stali příslušníci jiné cikánské skupiny -Synthové, zatímco Romové přišli do českých zemí až po válce.

z toho tak nejak plyne, ze kdokoliv chce byt a je oznacovan slovem Rom, nema nejmensi narok byt jakkoliv odskodnovan za II.svetovou?

88118

14.1.2006 13:51

Lety vs Dachau - Pane Kral to byste mel vysvetlit

djb 83.?.?.?

Z meho pohledu je to srovnani silne nevhodne, ale pokud Vy jste preci revizionista, podle Vas by to srovnani melo byt zcela presne.

Ne ze by Vase clanky nebyly casto prinosne, ale silne tendencni jsou a tohle uz je moment, kdy sam protirecite sobe - kdyz se Vam hodi oficialni doktrina, pouzivate ji, kdyz pisete o Zundelovi, pak bylo Dachau nejspise neco jako rekreacni zarizeni.

Chtelo by to mit nazory jednotne - budete verohodnejsi.

88120

19.1.2006 15:26

RE: Lety vs Dachau - Pane Kral to byste mel vysvetlit

LalaLalovic 217.?.?.?

Reakce na 88120

kdyz se Vam hodi oficialni doktrina, pouzivate ji, kdyz pisete o Zundelovi, pak bylo Dachau nejspise neco jako rekreacni zarizeni.
Jak rád pane - zvláštní nicku jsem narazil na Váš příspěvek !!! takže Dachau ?? Ďábelský to KT co ??? Veliký Simon- s velkou pompou našel plynové komory pak bez velké pompy odvolal??? A já Vám něco překopíruji o
Buchenwaldu,aby jste byl v obraze : Celkem za dobu existence prošlo KL Buchenwald na 238.980 vězňů, zahynulo jich 56.545 (33.462 v kmenovém táboře a venkovských komandech, 8.843 popravených sovětských zajatců v koňské stáji, 1.100 oběšených při táborových exekucích a 13.500 zemřelých během evakuačních transportů v r.1945). [mrknutí jedním okem] [mrknutí jedním okem]

89223

20.1.2006 5:07

RE: Lety vs Dachau - Pane Kral to byste mel vysvetlit

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 89223

Mohl by jste me dat zdroje o vetsim mnozstvi dat ohledne KT, docela by me to osobne zajimalo. Dekuju.

89412

14.1.2006 15:26

Tábor pro lidi štítící se práce.

Jiří Poděbradský 81.?.?.?

Slyšel jsem, že na onom místě v Letech u Písku byl pracovní tábor již za 1. republiky. Měl se přímo jmenovat "Tábor pro lidi štítící se práce" a většinu obyvatel tvořili právě cikáni (ale i "býlí" bezdomovci a povaleči), kteří byli nuceni pracovat a byli hlídáni četnictvem. Můžete to někdo potvrdit?

88132

14.1.2006 17:11

RE: Tábor pro lidi štítící se práce.

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 88132

Ne je to jeden z mýtů. 1 republika skončila Mnichovem a tábor vznikl za II republiky kdy jsme měli oficíální název Česko-Slovensko a vládla zde jakási specifická forma autoritářského režimu (oficiálně byly povoleny jen dvě politické strany) všechny strany co existovali za 1 republiky se sloučili v jednu kromě sociálních demokratů kteří vytvořili právě tu druhou stranu a komunistů kteří byli zakázáni.

88146

14.1.2006 20:50

RE: Tábor pro lidi štítící se práce.

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 88146

Aha, ale tak jako tak tabor zalozili cesi... A byl pro jedince, stitici-se prace, to uz jsem slysel take [smích]

88205

15.1.2006 14:21

RE: Tábor pro lidi štítící se práce.

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 88146

Vždyť je to úplně irelevantní, kdy byl ten tábor vybudován, zda za 1. republiky či za druhé republiky a pak vylepšen za Protektorátu. Ten tábor byl vybudován za účelem koncentrace lidí práce se štítících.

A za republiky existovala jen jedna etnická skupina, Cikáni - Synthové, Rómové přišli do zemí českých až po válce, která plně kvalifikovala pro takovéto umístění. A pokud vím tato etnická skupina se do dnešního dne podstatně nezměnila a zůstala stále "práce se štítící" a jedině násilí, ať již nacistického nebo komunistického stylu, ji dokáže přinutit pracovat.

Na území České republiky byla a stále existuje řada zařízení, která za nacismu a komunismu sloužila jako koncentrační tábory (TNP), věznice, mučírny (i ten známý Domeček furt ještě stojí), popraviště apod. Když se stavěl Pečkův palác, ten nebyl původně stavěn jako sídlo Gestapa, když císař Josef II. v roce 1780 začal budovat Terezín a pojmenoval ho po své mamince, tak také neměl na mysli koncentrační tábor, kde hladem, nemocí, popravami zahynuly stovky, možná tisíce nevinných a někdy i vinných lidí.

Ten, kdo sloužil na vojně či chodil do školy (a tudíž vie písať aj čítať) si jistě musí uvědomit, že jakákoliv větší koncentrace lidí (ať již dospělých či dětí) sebou přináší určitá rizika, jedním z nich např.-infekce. Osobně si pamatuji na školní karantény, dodnes nezapomenu jméno svého spolužáka Bohumila Ptáčka, od kterého jsem chytil žloutenku, neboť jsem s ním seděl po celou inkubační dobu ve stejné lavici.

A chtěl bych jen podotknout, že ve srovnání s Německem či Polskem, antisemitismus a rasismus v předválečném Československu měly vždy jen minimální zázemí. Takoví Stříbrňáci či R. Gajda nikdy nedosáhli politické důležitosti strany Andreje Hlinky.

Nevím, proč se Češi mají pořád za něco omlouvat, za něco za co nenesou odpovědnost. Proč tedy už nezačneme od těch Keltů, Markomanů, Bojů, či jak se ty všechny vyhnané kmeny jmenovaly, pak to vezměme přes spanilé jízdy husitů, které nebyly nic jiného než plundrování a v případě odporu zabíjení obyvatelstva ať už v Německu či v Uhrách (Slovensku) přes násilný odsun Němců po II. světové válce, zvěrstva komunistů, apod.

Omlouvají se snad Francouzi, Britové (a jiné koloniální mocnosti) za svoji minulost? A to nemluvím třeba o Polácích nebo o Rusech, ti se také nehodlají, třeba Němcům, omluvit (jak za územní ztráty, vraždění, násilný odsun apod.). Ti na to, s odpuštěním, serou - a Němci ani nepípnou. Ti se chovají podle zásady, "čo bolo bolo, terazky sme tuná my". Ovšem "my nejsme jako oni", my to řešíme cinkáním klíčů, překabátěním a nekonečným prošením o odpuštění.

Pokud se to někomu v EU nelíbí, tak ať to přemístění celého vepřína zaplatí, dáme jim na ty náklady fakturu plus nějakou tu marži.

88331

16.1.2006 1:03

RE: Tábor pro lidi štítící se práce.

Druid 84.?.?.?

Reakce na 88331

>dodnes nezapomenu jméno svého spolužáka Bohumila Ptáčka, od kterého jsem chytil žloutenku,

ba ba, na Ptacka si musite davat bacha. Od nej neco chytit neni nic prijemneho.

88442

15.1.2006 17:15

RE: Tábor pro lidi štítící se práce.

Max von Sprcha 83.?.?.?

Reakce na 88132

Za první republiky tam byla pracovní osada využívaná jen v letních měsících. Více podrobností jsem shrnul v článku o památníku:

http://www.sprcha.com/story/2005/11/13/203448/58 a o proběhlých událostech:

http://www.sprcha.com/story/2005/12/28/02434/151 O tématiku se stále zajímam v rámci možností. Že by měl tábor nějaký název jsem však zatím neslyšel.

88361

15.1.2006 20:01

RE: Tábor pro lidi štítící se práce.

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 88361

4 Max von Sprcha

Škoda, že jste ty dva články neuveřejnil na Zvědavci hned na začátku celé diskuze. Mohl jste tak předejít všem těm dohadům typu proč a nač.

Ono je vždycky nejlepší se na to zeptat někoho, kdo to místo navštívil, na historii toho místa se zeptal, i když ani to nezaručuje naprostou pravdu. To by člověk musel mluvit s nějakým Dežo Červeňákem, který si Lety skutečně prožil, ale ani tomu bych, jako cikánovi, 100% nevěřil, protože by určitě "cigánil".

Podobným způsobem, pokud se něco chcete dozvědět jak to skutečně vypadalo ve Vietnamu, nejlepší je se zeptat vietnamských veteránů - "been there, done that". Proto mám větší důvěru k tomu, co tady píše Feldwebel Leho a.k.a Jan Kulíšek, který "steht standhaft und treu zum Fuehrer George W. Bush", jak by napsal Voelkischer Beobachter, ten v Iráku alespoň byl, na rozdíl od jeho nespočetných nenávistných kritiků, i když možná jen opravoval porouchané helikoptéry a tudíž nikoho nevraždil. [chechtot]

88396

16.1.2006 10:54

RE: Tábor pro lidi štítící se práce.

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 88396

tech par poslednich slov je treba si vsimnout a podtrhnout.. ono vlastne ani nezabijite kdyz zmacknete spoust.. to az ta kulka..

George W. Bush take jen nevrazdi, on jen podepisuje na luxusnim kozenem kresle v luxusni klimatizovane kancelari na luxusnim mahagonovem stole papiry

toho smajliku jsem si vsiml ale jako ironie me to nevyznelo takze pokud jsem vas spatne pochopil tak se predem omlouvam, jinak bych si myslel, ze jste dost napity nebo ... (neco horsiho)

88534

16.1.2006 14:17

RE: Tábor pro lidi štítící se práce.

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 88534

To jsem rád, že jste mi to vysvětlil, až do tohoto okamžiku jsem si myslel, že je to spušťadlo, které zabíjí. Ona ta kulka prostě zabíjí sama od sebe, něco na způsob tvrzení "okno se rozbilo". Kdo ho rozbil, to se neví, ono se jaksi rozbilo samo sebou.

Nevím co má úloha Feldwébla Leho co společného s úlohou prezidenta Spojených států, který je, podle ústavy, představitelem executive branch. Leho o nějakém bombardování nerozhoduje a nikdy rozhodovat nebude jelikož není ani součástí administrativy, legislativy či US soudnictví. Leho opravuje helikoptéry a maximálně rozhoduje o tom, jaké náhradní součástky potřebuje; nicméně není slepý (to by to nemohl dělat) a vidí co se kolem děje, protože momentálně tam je či v minulosti byl.

Pokud jde o ten poslední odstavec, až budu od nich potřebovat lékařskou diagnozu, tak jich požádám. Do té doby se laskavě zdržte svých unsolicited komentářů.

In the meantime, may the serene and magnificent light of our lord Jesus Christ shine everlastingly upon you, Kabatosan, for uncounted years.
(ecce signum) Fr. Arkan

88555

16.1.2006 14:27

RE: Tábor pro lidi štítící se práce.

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 88555

netusim procpak vas to tak s tou kulkou prekvapuje, slo jen o rozvedeni vaseho vyroku (a protoze ho nepokladam za spravny, v DISKUZI se k nemu vyjadruji)

prave jste sam vyjadril lehovu hloupost, on sice opravdu nerozhoduje o nicem (i na ty soucastky maji jiste manual) ale moralne je vinen naprosto stejne. ta hloupost pak spociva v tom, ze on nesedi v neprustrelne klimatizovane kancelari ale na plechove zidlicke v prachu a oleji,

pokud tam sedi, musi byt (neni -li to skutecne idiot slepe poslouchajici rozkazy a nepremyslejici o te situaci) presvedcen o spravnosti toho co dela, to ho dela moralne vinnym naprosto stejne

obhajoba o poslouchani rozkazu byla odmitnuta v norimberku, stejny postup pak aplikuji na jakehokoli jineho okupanta nebo proste vojaka...


to s tim svetlem i na Vas [smích]

88558

16.1.2006 15:12

RE: Tábor pro lidi štítící se práce.

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 88558

krasne mi to uvedl do souvislosti email od military.com s titulkem : be smarter in 2006. Ano, to je me prani lehovi [smích] a vsem vojakum celeho sveta [smích]

88563

17.1.2006 3:54

RE: Tábor pro lidi štítící se práce.

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 88558

To co jste napsal ve své odpovědi na můj příspěvek, tj. ta poznámka o morální vině a osobní odpovědnosti (za válečné zločiny a zvěrstva páchané US armádou na území Irácké republiky) jistého příslušníka amerických ozbrojených sil (a.k.a. Jan Kulíšek, Sergeant-Specialist) za to, že neodmítnul splnit rozkazy svých nadřízených (jmenovitě týkající se oprav vojenských helikoptér), to nemohu nazvat naprostou blbostí.

To by se totiž mohlo vztahovat resp.interpretovat jako osobní urážka a tudíž naplňovat i skutkovou podstatu trestného činu pomluvy, § 206, odst. 1 trestního zákona ČR (výrok, který závažnou měrou ohrožuje či ohrožil vážnost jistého pana V. K. u spoluobčanů), a § 11,( odst. 1 Občanský zákoník ČR) na ochranu osobnosti (osob fyzických) a to, jak známo, pan Stwora na Zvědavci nedovoluje.

O "norimberských procesech" a období denazifikace jsem toho dost přečetl, viděl i pár filmů a TV programů, nicméně si nevzpomínám, že by mezi popravenými či potrestanými nacistickými zločinci figuroval i takový Helmut Waldman, specialista na opravu tankových motorů (Tiger) a jeho kolegové z opravárenské dílny tankové divize Adolf Hitler.

Tudíž to udělám podobným způsobem jako to dělávali za první republiky Stříbrňáci či časopis Vlajka (ti byli v průseru skoro každý týden) a uveřejním opravu.

"Vážení čtenáři, v nedávném příspěvku podepsaným naším redaktorem p. J. Stříbrným se objevily informace, které by naznačovaly, že jistý minister K. Malypetr je blbec. Vedení redakce chce touto cestou zdůraznit a tudíž kategoricky vyvrátit, že by toto sdělení v minulosti bylo pravdivé a naopak prohlásit a oznámit vážené veřejnosti, že pan minister K. Malypetr není blbec."

V dokonalé úctě,

vedení redakce
[mrknutí jedním okem]

88672

19.1.2006 12:12

RE: Tábor pro lidi štítící se práce.

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 88672

moc hezke povidani ale tak nejak o nicem, pane Arkan.. Ja ostatne o moralni vine jakehokoli vojaka diskutovat nemusim a nehodlam...

89203

19.1.2006 12:15

RE: Tábor pro lidi štítící se práce.

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 89203

kdyz jsme u toho, co meli norimberske procesy spolecneho s pravem a spravedlnosti (ta abstraktni rovina) nebo moralkou?

89204

14.1.2006 20:35

Tady ale nejde ani o pomník ani o vepřín

Dáša 80.?.?.?

Pamatuju si jak loni kdy se tohle téma hodně omílalo, dávali pozdě v noci na ČT2 diskusní pořad právě na tohle téma. Diskutovali tam : historik, byl tam někdo od ombudsmana, zástupce obce a také zástupce Rómů. Tento pán kolem šedesátky dorazil ve finále mne i diskutující ve studiu prohlášením, že Rómové tedy nebudou tlačit na stěhování vepřína a i ta pamětní deska klidně může zůstat tam kde je. Rómové ale za to - jeho slovy - chtěli velké peníze s tím, že si sami rozhodnou jak s nimi naloží.
Nemůžu si pomoct, ale vidím to jen jako další pokus jak vytáhnout z gádžů prachy. A nic si nenalhávejme v tomhle jsou mistři.

88198

14.1.2006 20:41

RE: Tady ale nejde ani o pomník ani o vepřín

V. Sodek 84.?.?.?

Reakce na 88198

Vzdy se najde nejaky ten "zastupce", ktery chce penize.
Zeptejte se danovych poplatniku v USA, ti maji zkusenosti nejbolestnejsi [pláč]

88201

15.1.2006 7:59

RE: Tady ale nejde ani o pomník ani o vepřín

zdenek matoušek zdenekm (zavináč) primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 88198

>Diskutovali tam : historik, byl tam někdo od ombudsmana,
>zástupce obce a také zástupce Rómů. Tento pán kolem
>šedesátky dorazil ve finále mne i diskutující ve studiu
>prohlášením, že Rómové tedy nebudou tlačit na stěhování
>vepřína a i ta pamětní deska klidně může zůstat tam kde
>je. Rómové ale za to - jeho slovy - chtěli velké peníze s
>tím, že si sami rozhodnou jak s nimi naloží.


To je přesně to, co jsem hledal v předchozích komentářích, než jsem se "prokousal" až sem. Takže by bylo asi nejlepší, zabývat se celou touhle "cikánskou" otázkou (v té době o kterou se jedná, to byli cikáni) ryze šalamounsky. A Šalamoun je postava starozákonní, "jevrejská" a po čertech mazaná, tedy snad měla být. Tedy by asi určitě stálo za to, zeptat se těch rómských "bojovníků", kteří bojují za své předky osudem neblaze zkoušených, zda by radši nechtěli ty peníze, místo toho památníku a stěhování vepřína. Dám svůj krk za to, že by určitě velmi rádi přistoupili na toto řešení. Nota bene ten stařešina a zástupce obce cikánské to už předeslal, takhle prostí oni ráčí být. Tak bych jim potom zase "šalomounsky" sdělil, že dostanou velký, kulový h...o, protože jim o žádný památník nejde, ale pouze a jenom o prachy, jako obvykle. A potom tedy ano, postavte si ten pomník sami když ho chcete a musíte mít, my vám na to dáme 500,000 korun, abyste viděli, že nejsme takový svině, A "Hodně štěstí !" Jinak ty "svině" zůstanou sviněma tam kde jsou, žádný stěhování nebude ! Vona ta přílišná "sociálnost" a podpora takovýchto "dobrosrdečných" akcí se vždycky zvrhne a obrátí proti tomu, kdo se o něco podobného snaží, či tak již koná.

A ještě jedna věc, kterou bych chtěl zmínit je, že asi každá doba má určité problémy s různými skupinami, sektami, či lidskými etniky. Co mi to ale dnes připomíná, je asi podobné době Temna, kdy sebeblbější obvinění, nařčení, či i jen pochybení, znamenalo těžký žalář, mučení, nebo dokonce i smrt upálením. Jistě, jsme o kousek dál, dneska už se nemučí ani neupaluje, ale ta lidská blbost je snad stále stejná. Jenom proto, že někdo řekne "určité" slovo, týkající se hromadné smrti sele-ktovaného etnika, už se některým začne tmít před očima, nebo se vyhýbají ja čert kříži mluvit o tom problému "na plno". No, pravda těch Husů, Komenských a Borovských zase tolik nemáme.
Co je ovšem zarážející, že ti hňupi, to je ale jen velmi "jemné" ohodnocení celkové duševní kapacity těch, kteří se ve svém postavení a při plnění pracovní náplně, zabývají takovými "volovinami", jestli mají dát 800,000 miliónů korun na něco, co je opravdu jen "symbolické" a v podstatě nemá velké odůvodnění, když na druhé straně se nedostávají peníze na školství, zdravotnictví, důchody a pod. To je ta politická (zasraná) korektnost.
[zmaten] [oči v sloup]

88297

15.1.2006 3:58

Proc ,nepostavit pomnik lidske blbosti,to by bylo obzvlaste popularni.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Kdyz, si Cesky narod a take jinde ve svete potrpi na pomniky vseho druhu ,tak proc ne udelat pomnik na lidskou blbost,to by bylo velice atraktivni ,ze jmena pro krestanske zeme,ze ano?
Takovy pomnik Oscaru Shindlerovi ,ktery byl za spionar souzen pro velezradu a dnes mu stavi pomnik nejenom v Cechach ,ale i po svete a stal se literalnim "hrdinou",co by k celosvetovemu prikladu lidi,ceho? Blbosti historiku a nebo politiku,kdyz zradce naroda stane ,cim ,pro lidi ,prikladem kolaborace s nepritelem?Cesky narod se v minulosti vyznamenal pomnikem Stalina na Letenske strani,co ,lidi bylo zavreno,ze neco rekli ,co nemeli.Pomnik cikanum,proc ne ,v te pasove vyrobe se to zcela strati,politici ,pomniky primo ziji,jak dokazali na Spilberkove filmu a vysledek bude ,holocaustovi den a holocaustovy kalendarni mesic, plno vselijakych expertu se pritom znacne prizivi,zde se penezi nesetri.
Zeptejte se cikanu ,zda ti postavili nejaky pomnik ,nekomu jinemu a dostanete odpoved ,ja jsem takovy cikansky pomnik videl,zcela znicene bytovky na ktere ostatni obcane cekali dvanact az patnact pri urcitem zvyseni poctu deti se dostat do prihradky socialniho problemu.
Pomnik ,takoveho Lakatose a nebo Demether ,jak buduje,ale ,co buduje,kdyz zadny z nich nic nikdy nevybudoval ,jen ukrad ,co jini vybudovali, v letech Antonina Novotneho meli opravit Prahu od padajicih omitek,ale ,tak se nestalo ikdyz tisice cikanu prijelo naverbovanych a podlozenych zalohou penez se nikdy nedostavilo k budovani Prahy, za to se vsude obevily tabulky,pozor pada omitka!
K ,cemu pomniky,kdyz stejne z historie si obcane -politici nevezmou zadny priklad a opakujeme jednu a tu samouchybu opet a opet,takze v zaklade ,stavme pomnik ,ale za cikanske penize a ne za sve k popularite politiku a pseudohistoriku.Lakatosove z celeho sveta by cas od casu zde mohli vyjadrit sve city,zejmena Ti ,co udelali ve svete takovou rassistickou reklamu statu Cechy a dnes jsou v Kanade a Britanii a jinde ,zarucene by penezne prispeli k takove tvorive cinnosti,zakladu pro budoucnost,kde by jen okradeni ,podrezani ,podvedeni a jine obeti se zdaleka tomuto mistu vyhnuli i s temi ,co jeste maji zdravi rozum.

88287

16.1.2006 9:48

Pozor, přátelé, na tu "holokaustovou" nenávist!!

Martin 212.?.?.?

Právě jsem slyšel v rádiu (kdopak asi určuje obsah a styl vysílání ??), že prý nám dnes postavili před soud našeho vlastního popírače holokaustu, který se 28. října účastnil "extrémistické" demonstrace na podporu dalšího popírače E. Zündela.
No konečně jsme světoví a už nás nikdo nemůže vinit, že bychom nechytili do plachet ten svěží vítr honby za novodobými čarodejnicemi ... inu jásejme hosana - konečně má český národ také svého popírače.

88524

16.1.2006 11:13

OBĚTEM...:)

Mindy 88.?.?.?

[chechtot] Národní strana to udělala elegantně:http://zpravy.idnes.cz/domaci.asp?r=domaci&c=A060116_090349_domaci_mia

88535

16.1.2006 19:00

RE: OBĚTEM...:)

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 88535

Účel byl splněn,NS se zviditelnila,udělala mediální humbuk,podráždila cikány a jistě našla sympatie mezi mnoha voliči.

Hezké,že na konci článku na idnes je omluva za cenzůru diskuze [smích] .

88589

16.1.2006 19:24

RE: OBĚTEM...:)

Mindy 88.?.?.?

Reakce na 88589

[mrknutí jedním okem] No toť. Volby se blíží. Ovšem podráždit naše temperamentní romské etnikum není těžké.
IDnes je známé tím, že pravidelně a rádo podhodí nediskutovatelné téma a pak zhrzeně zacpe Vox populi. To je taková hra. [chechtot]

88594

16.1.2006 13:37

Přece nebudou odsuzovat Jáchymov a jiné koncentráky ti, jejichž soukmenovci je zavedli a provozovali.

Milan Kocourek MilanKocourek (zavináč) seznam (tečka) cz 80.?.?.?

Například známá mučírna zvaná Domeček, kde Bedřich Reicin a jeho pochopové mučili politické vězně a nebo dokonce sportovce - reprezentanty našeho hokejového národního týmu, kterému bylo znemožněno odletět na Mistrovství světa v ledním hokeji, který se tenkrát pořádal v Londýně. Mučení byli totiž Moravané a Češi a hlavním mučitelem a katem našich vlastenců byl zločinec židovské národnosti - proto ten klid po pěšině a odvádění pozornosti jinam... Nezávislý novinář a vydavatel MOravského výběru v Kanadě Milan Kocourek. Navštivte moje webpages a pochopíte moje problémy: www.moravskyvyber.info a pište na MilanKocourek@seznam.cz

P.S. Oba dva moji rodiče byli totálně nasazeni v Reichu, takže ještě doma v republice jsem sympatizoval s lidmi židovského původu,. než jsem je poznal v Kanadě na vlastní kůži, jak to s tou demokracií pro všechny skutečně myslí. Dodnes žádná kompenzace pro rodiče neexistuje, protože jejich syn kritizuje svobodu tisku ovládanou několika extrémně bohatými rodinami a nebo zájmovými skupinami. Netušil jsem, když jsem začal s oprávněnou kritikou v Kanadě, že to jsou zbohatlíci židovkého původu, kteří proti mě štvali kanadské úřady a lidi na univerzitě v Ottawě, za moji kritiku statusu quo a za moji promoravskou činnost provozovanou dlouhá léta v Kanadě. Narodil jsem se v Brně, oba dva moji rodiče taktéž, takže nemohu být nic jiného než Moravan. Proč některým židovským fanatikům vadila moje nárokovaná moravská národnost jsem se dozvěděl až z knihy, kde jest poznámka, že Adolf Hitler má moravskou krev ve svém rodokmenu...

88550

16.1.2006 20:19

RE: Přece nebudou odsuzovat Jáchymov a jiné koncentráky ti, jejichž soukmenovci je zavedli a provozovali.

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 88550

>Narodil jsem se v Brně, oba dva moji rodiče taktéž, takže nemohu být nic jiného než Moravan<

Já se taky narodila v Brně a moji rodiče jeden kousek od Brna a matka ve Vyškově ale za Moravana/ku se rozhodně nepovažuji. Aktivity moravských národovců z počátku 90.let kdy zaživali svých warholovských 15 minut slávy (jakási promoravská strana tehdy byla i v parlamentu) mi připadali dost usměvné. Navíc toto hnutí bylo prolezlé spolupracovníky Stb (Bárta,Dřímal)
V prvních volbách 1990 kandidoval za moravisty i Husákovym režimem protěžovaný spisovatel Alexej Pludek (rovněž dlouholetý konfident StB) autor knih s mírně antisemitským zaměřením jako Vabank a Nepřítel z Atlantidy.

88603

17.1.2006 15:20

RE: Přece nebudou odsuzovat Jáchymov a jiné koncentráky ti, jejichž soukmenovci je zavedli a provozovali.

MILAN KOCOUREK MilanKocourek (zavináč) seznam (tečka) cz 147.?.?.?

Reakce na 88603

Nikdo Vám nebere to, že ač jste se narodila na Moravě, tak se necítíte být Moravankou. Ale nechtějte po jiných, aby neměli právo si svobodně zvolit vlastní národnost dle svého vlastního přesvědčení a cítění. A aby se houfně slepě stávali na čísi přání či dokonce na rozkaz vykořeněnými světoobčany bez vlastní kultury, tradice a historie. A když už jste se zmínila o těch agentech StB, tak pokud vím, je mezi práskači celá řada i lidí židovské víry a vyznání, kteří za pár stříbrných prodávali a udávali své nejblžší přátele a kolegy. JSOU TEDY OBĚTMI A NEBO SAMI OBĚTOVALI DRUHÉ PRO SVÉ VLASTNÍ BLAHO A MOCENSKÉ TOUHY? PROČ SE ZLOBÍ NEJVÍCE KVŮLI FAKTŮM PRÁVĚ TI, KTEŘÍ VYMYSLELI A ŘÍDILI StB, NKVD,GULAGY,JÁCHYMOV A JINÉ KONCENTRÁKY? Podle Vás to tedy znamená, že by si lidé kvůli celé řadě vlastních egoistických zbabělců a bezpáteřních nenasytných charakterů, nalézajících se v jejich řadách, měli nechat vnutit jinou národnost. Nakonec pana Pludka i pana Dřímala asi ovlivnili právě ti, kteří dali tomu jejich ismu svůj vlastní morový punc, ti kteří tak rádi popravovali, zavírali a dodnes ještě zavírají a pronásledují mnohé statečné vlastence a ve skutečnou demokracii věřící svobodomyslnné lidi. Dnes už i někteří židovští myslitelé a všichni normálně a rozumně uvažující lidé otevřeně kritizují sionistické fanatiky, politiky a parazity parazitující na vlastním lidu a neštěstí lidí, jež by se rádi světu představovali jako vyvolení... Např. americká statečná a kriticky píšící židovka Pogrebin. Překlad její nesmlouvavé kritiky bude otištěn jako výzva všem těm, kteří mají společný cíl: SVOBODU TISKU A VOLNÝ TOK INFORMACÍ. NIC NESMÍ BÝT UŽ TABU pro novináře,historiky,atd., aby nemohli svobodně a pravdivě informovat veřejnost na základě faktů a historického bádání. Bohužel ta pravda by měla být vždy předmětem otevřené debaty a vždy připravena k nahlédnutí i k posouzení nových faktů. NEMĚLA BY SE STÁT PENDREKEM v rukou těch, kteří jsou momentálně u moci. Snad alespoň v tom se mnou budete souhlasit... Milan Kocourek

88729

17.1.2006 19:59

RE: Přece nebudou odsuzovat Jáchymov a jiné koncentráky ti, jejichž soukmenovci je zavedli a provozovali.

hostující 85.?.?.?

Reakce na 88603

No,kdyby vyplavalo na povrch kolik kandidovalo v roce 90 ( vlastně i dnes )spolupracovníků. Vezměme jenom cibulkovy seznamy + dalších několik tisíc jmen [oči v sloup] ,která byla vyškrtnuta pravděpodobně ještě před Listopadem a na žádných seznamech se neocitla - kde asi tito lidé dnes působí? Můžeme i počítat s nelegály-spícími agenty,co se po Listopadu coby emigranti vraceli do vlasti. Agenti tajných služeb různých socialistických států,včetně KGB-ti také v žádných u nás zveřejněných seznamech nefungují ....(nevypadá to na paranoiu? [velký smích] )
Teď se může zdát,jako bych se Pludků a Bártů zastával.
Ale kdepak ,opak je pravdou.
Já jen ,že to byla taková už praxe.Někdo se označí za agenta (např.Bartončík)a místo jednoho,na kterého jiný , pravděpodobně agent ukáže prstem se někam nakvartýruje,křičíce 'ukřižuj' stovka dalších.
No,ale to je všechno mimo téma.
Jenom jsem chtěl říct,že jsem také rodák z Brna a blízkého okolí .
A s rodinou prošel opravdu kus zemí českých
A podle místa narození a kraje,kde jsem vyrůstal jsem byl vždycky Moravan.
Nicméně národností - ČECH !

88769

17.1.2006 20:16

RE: Přece nebudou odsuzovat Jáchymov a jiné koncentráky ti, jejichž soukmenovci je zavedli a provozovali.

V. Sodek 84.?.?.?

Reakce na 88769

Hollywood, Dny ceskeho filmu, plne kino cesky mluvicich vidi mezi sebou dva cernochy bavicich se plynulou cestinou. Jedna osoba neudrzela zvedavost a zeptala se jednoho z nich odkud jsou a jak to, ze tak ciste mluvi cesky.
Jeden z nich odpovida:
Pani, ja jsem z Guinea-Bissau,ale tady Franta,...ten je cech jak poleno.

88774

17.1.2006 20:18

RE: Přece nebudou odsuzovat Jáchymov a jiné koncentráky ti, jejichž soukmenovci je zavedli a provozovali.

hostující 85.?.?.?

Reakce na 88774

[velký smích] [velký smích] [velký smích]

88776

17.1.2006 20:30

RE: Přece nebudou odsuzovat Jáchymov a jiné koncentráky ti, jejichž soukmenovci je zavedli a provozovali.

hostující 85.?.?.?

Reakce na 88776

Ale teď vážně.Dobře si pamatuji tu dobu.
Slováci (někteří) křičeli - dosť bolo Prahy, bylo jasný že se odtrhnou.Jen ta otázka jakým způsobem...
A v Brně to začínalo vřít též. K...y čecháčci,to oni můžou za ....
A co člověk věděl , jak bude ? Manželka Češka,děcka napůl...
A Jugoslávie vzdušnou čarou pár set kilometrů...
A blbci se najdou všude

88780

16.1.2006 14:59

Proc jen v Letech?

Klokan 210.?.?.?

http://www.gruntova.net/
Tohle je taky zajimava uvaha.

88561

16.1.2006 23:25

O co vlastně jde?

Kneibolo kneibolo (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Prezident republiky Václav Klaus byl z těch,kteří se nebáli konstatovat, že tábor v letech nebyl koncentrační ve smyslu koncentračních táborů. Byl to on-jakožto nezpochybnitelná autorita-,kdo prohlásil,že k úmrtí zde došlo zejména z důvodů špatné hygieny obětí,tedy tyfem.Potom to byl ještě nějaký komunista,kdo toto tvrdil a měl s tím problémy.Tak o čem je řeč?Co řekne prezident,to je pro mne svaté.

88634

16.1.2006 23:36

Mladý Svět

Kneibolo kneibolo (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Apropo v Mladém Světě vyšel před cca.5lety/roky(Lety bude brzy zakázané slovo)článek o důvodu vzniku pracovního tábora v Letech.Mluvilo se v něm o panu Schwarzenbergovi,otci současného pana Schwarzenberga,kterému přilehlá panství patřila a potřebě levné likvidace lesních polomů.Židé se prý neosvědčili, protože se jim nechtělo dělat.

88636

16.1.2006 23:40

RE: Mladý Svět

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 88636

Takže rozdíl mezi cikánama a židy je: Cikáni jsou pracovitější s židi bohatší. [smích]

88638

17.1.2006 2:27

RE: Mladý Svět

Zdenek Matoušek zdenekm (zavináč) primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 88638

>Takže rozdíl mezi cikánama a židy je: Cikáni jsou
>pracovitější s židi bohatší. [smích]

Antiseptiku, Vy máte rád pleonasmus, že jo ? Výraz "pracovitý cikán", je asi něco podobného jako "mohutný trpaslík", nebo "maličký obr", či "měkký diamant". [velký smích]

88661

17.1.2006 3:02

RE: Mladý Svět

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 88661

Jenom reaguju na předešlé, mě se to samýmu nezdá ale pracovitost je určitě relativní. Tady se tomu říká oxymoron, jako je "millitary intelligence" [velký smích]

88666

Příspěvků: 76

14.01. 00:37 Emma Bovary  Pokus o odpověd na závěrečnou otázku
14.01. 06:34 Rene Bartosek  RE: Pokus o odpověd na závěrečnou otázku
17.01. 09:28 Josef Švejk  RE: Pokus o odpověd na závěrečnou otázku
17.01. 15:34 Pavel -Čert- Němec  RE: Pokus o odpověd na závěrečnou otázku
17.01. 09:31 Ivo  Věčné Lety
17.01. 17:48 google  RE: Věčné Lety
17.01. 22:47 Kevin  RE: Věčné Lety
17.01. 18:06 Alexa  RE: Věčné Lety
17.01. 23:14 Kevin  RE: Věčné Lety
18.01. 04:17 Rejpal  RE: Věčné Lety
18.01. 15:13 Pavel -Čert- Němec  RE: Věčné Lety
20.01. 22:26 djb  RE: Věčné Lety
14.01. 03:19 čtenář  Upozornění
14.01. 13:00 kohout  RE: Upozornění
14.01. 21:18 čtenář  RE: Upozornění
14.01. 15:55 NAFTAK  RE: Upozornění
14.01. 21:49 MedaBeda  RE: Upozornění
14.01. 10:31 LG  Jste horsi, nez NS....
14.01. 10:56 LG  oprava
14.01. 10:37 Pavel Bočan  Památník
14.01. 12:15 Alexa  Problém je,že se z toho stalo politické téma
14.01. 13:45 djb  RE: Problém je,že se z toho stalo politické téma
14.01. 14:17 Alexa  RE: Problém je,že se z toho stalo politické téma
14.01. 14:39 djb  RE: Problém je,že se z toho stalo politické téma
14.01. 18:00 Alexa  RE: Problém je,že se z toho stalo politické téma
14.01. 18:31 djb  RE: Problém je,že se z toho stalo politické téma
14.01. 18:54 Alexa  RE: Problém je,že se z toho stalo politické téma
14.01. 19:12 djb  RE: Problém je,že se z toho stalo politické téma
14.01. 21:07 Emma Bovary  RE: Problém je,že se z toho stalo politické téma
14.01. 23:03 kohout  RE: Problém je,že se z toho stalo politické téma
15.01. 22:05 djb  RE: Problém je,že se z toho stalo politické téma
14.01. 20:55 Vcelicka  RE: Problém je,že se z toho stalo politické téma
14.01. 21:59 djb  RE: Problém je,že se z toho stalo politické téma
15.01. 00:09 Vcelicka  RE: Problém je,že se z toho stalo politické téma
17.01. 07:35 nenuťmne pracovat  RE: Problém je,že se z toho stalo politické téma
14.01. 13:14 trodas  Presne tak, Alexo, ustupky by se nam nevyplatili krute...
14.01. 20:23 V. Sodek  RE: Presne tak, Alexo, ustupky by se nam nevyplatili krute...
14.01. 13:48 djb  ?
14.01. 13:51 djb  Lety vs Dachau - Pane Kral to byste mel vysvetlit
19.01. 15:26 LalaLalovic  RE: Lety vs Dachau - Pane Kral to byste mel vysvetlit
20.01. 05:07 Rene Bartosek  RE: Lety vs Dachau - Pane Kral to byste mel vysvetlit
14.01. 15:26 Jiří Poděbradský  Tábor pro lidi štítící se práce.
14.01. 17:11 Emma Bovary  RE: Tábor pro lidi štítící se práce.
14.01. 20:50 trodas  RE: Tábor pro lidi štítící se práce.
15.01. 14:21 Arkan  RE: Tábor pro lidi štítící se práce.
16.01. 01:03 Druid  RE: Tábor pro lidi štítící se práce.
15.01. 17:15 Max von Sprcha  RE: Tábor pro lidi štítící se práce.
15.01. 20:01 Arkan  RE: Tábor pro lidi štítící se práce.
16.01. 10:54 VaclavK  RE: Tábor pro lidi štítící se práce.
16.01. 14:17 Arkan  RE: Tábor pro lidi štítící se práce.
16.01. 14:27 VaclavK  RE: Tábor pro lidi štítící se práce.
16.01. 15:12 VaclavK  RE: Tábor pro lidi štítící se práce.
17.01. 03:54 Arkan  RE: Tábor pro lidi štítící se práce.
19.01. 12:12 VaclavK  RE: Tábor pro lidi štítící se práce.
19.01. 12:15 VaclavK  RE: Tábor pro lidi štítící se práce.
14.01. 20:35 Dáša  Tady ale nejde ani o pomník ani o vepřín
14.01. 20:41 V. Sodek  RE: Tady ale nejde ani o pomník ani o vepřín
15.01. 07:59 zdenek matoušek  RE: Tady ale nejde ani o pomník ani o vepřín
15.01. 03:58 Robert Nohejl  Proc ,nepostavit pomnik lidske blbosti,to by bylo obzvlaste popularni.
16.01. 09:48 Martin  Pozor, přátelé, na tu "holokaustovou" nenávist!!
16.01. 11:13 Mindy  OBĚTEM...:)
16.01. 19:00 Alexa  RE: OBĚTEM...:)
16.01. 19:24 Mindy  RE: OBĚTEM...:)
16.01. 13:37 Milan Kocourek  Přece nebudou odsuzovat Jáchymov a jiné koncentráky ti, jejichž soukmenovci je zavedli a provozovali.
16.01. 20:19 Emma Bovary  RE: Přece nebudou odsuzovat Jáchymov a jiné koncentráky ti, jejichž soukmenovci je zavedli a provozovali.
17.01. 15:20 MILAN KOCOUREK  RE: Přece nebudou odsuzovat Jáchymov a jiné koncentráky ti, jejichž soukmenovci je zavedli a provozovali.
17.01. 19:59 hostující  RE: Přece nebudou odsuzovat Jáchymov a jiné koncentráky ti, jejichž soukmenovci je zavedli a provozovali.
17.01. 20:16 V. Sodek  RE: Přece nebudou odsuzovat Jáchymov a jiné koncentráky ti, jejichž soukmenovci je zavedli a provozovali.
17.01. 20:18 hostující  RE: Přece nebudou odsuzovat Jáchymov a jiné koncentráky ti, jejichž soukmenovci je zavedli a provozovali.
17.01. 20:30 hostující  RE: Přece nebudou odsuzovat Jáchymov a jiné koncentráky ti, jejichž soukmenovci je zavedli a provozovali.
16.01. 14:59 Klokan  Proc jen v Letech?
16.01. 23:25 Kneibolo  O co vlastně jde?
16.01. 23:36 Kneibolo  Mladý Svět
16.01. 23:40 Antiseptik  RE: Mladý Svět
17.01. 02:27 Zdenek Matoušek  RE: Mladý Svět
17.01. 03:02 Antiseptik  RE: Mladý Svět

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

25

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc duben přispělo 32 čtenářů částkou 8 801 korun, což je 25 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Zázračný americký lék na koronavirus09.04.20 08:46 USA 0

Nejnovější dezinformace....08.04.20 18:10 Česká republika 4

Hamáček chroptí blahem: asi se podaří prosadit 10 tisíc pokuty vybírané mestapem a policií08.04.20 17:36 Česká republika 8

Pandemie povzbudila plány na budování vysokorychlostních sítí 5G08.04.20 12:13 Neurčeno 0

Revoluce nese smrt?08.04.20 09:26 Neurčeno 4

Ve Španělsku se policie vymkla kontrole07.04.20 21:40 Španělsko 5

Zemřela novinářka Tereza Spencerová07.04.20 18:12 Česká republika 4

Trump potvrdil právo USA na těžbu přírodních zdrojů na Měsíci07.04.20 14:18 USA 4

Pokuta 25 tisíc korun za bezdůvodnou jízdu autem během epidemie?07.04.20 13:51 Austrálie 4

Bill Gates: “Bez očkování proti COVID-19 nikdo nesmí za hranice ani sehnat práci”07.04.20 07:56 USA 5

Někdo zaútočil na českou ambasádu v Moskvě. Petříček se zlobí: musíte nás ochránit!06.04.20 17:13 Rusko 5

Ropa ve Venezuele je nyní ve vlastnictví Ruska06.04.20 16:48 Venezuela 0

Na několika místech Velké Británie zapalují lidé vysílače 5G, podezírají je z podpory šíření koronaviru05.04.20 16:15 Británie 9

Staří bardi se probouzejí v zakrátko těžce zkoušené zemi05.04.20 13:02 USA 0

Vakcína ještě není, ale "odborníci" se už obávají reakce odmítáčů05.04.20 09:11 USA 8

Výroba ,,nezávadných, hygienických“ roušek05.04.20 07:58 Indie 7

Byl 15. březen 2020...04.04.20 19:59 Česká republika 5

Česká armáda odmítla pomoci českým lidem...04.04.20 12:10 Česká republika 3

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 6

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 2

Měnové kurzy

USD
24,98 Kč
Euro
27,15 Kč
Libra
30,97 Kč
Kanadský dolar
17,81 Kč
Australský dolar
15,58 Kč
Švýcarský frank
25,71 Kč
100 japonských jenů
22,92 Kč
Čínský juan
3,54 Kč
Polský zloty
5,99 Kč
100 maď. forintů
7,57 Kč
Ukrajinská hřivna
0,92 Kč
100 rublů
33,29 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 195,22 Kč
1 unce stříbra
376,88 Kč
Bitcoin
182 129,21 Kč

Poslední aktualizace: 9.4.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 9 092