Diskuze k článku

Průzkumy veřejného mínění

Příspěvků 110

17.12.2005 6:39

Prirozene ze tzv Pruzkum Verejneho mineni je manipulaci (umyslnou)

zalozak 210.?.?.?

Ten princip jiz byl velmi dobre popsan v 30 letech ve strategijich pro marketing. Ono to tehdy bylo hlavne o zbozi, ale za prodej zbozi lze dosadit jakykoliv cil = treba zvoleni politika... kdyz to silne zjednodusim je to tento pricip..

Uloha: Chci prodat ptaci hovno do kazde domacnosti (cti zvolit politika)
Metoda 1 klasicka: Dam ptaci hovna na trh a k nim nejake zduvodneni proc je prospesne je kupovat. Vysledek - velmi nejisty, moznost odmitnuti velmi vysoka - zduvodneni uzitecnosti by stejne skoro nikdo necetl.

Metoda 2 propagacni: Sezenu posudek na prospesnost ptacich hoven v domacnosti a zahajim kampan. Nasledne to dam na pult. Vysledek - muze prinest lepsi prodej v porovnani s klasikou ale je stale nejisty. Kampan je nakladna a sance ze dosahne uspechu neni zarucena.

Metoda 3 anketa: (cti pruzkum verejneho mineni)
Dohodnu se se znamym periodikem ci casopisem (dnes agenturou) a udelam anketu (dnes pruzkum). Proste vybrane skupine tak jak se me hodi jakekoliv velikosti polozim otazku o prospesnosti ptacich hoven. I pri pocatecne odmitavem postoji zcela jiste ziskam alespon nejake to procento. Tudiz uverejnim maly clanek o ptacich hovnech a k tomu vysledek ankety ze 8% lidi je presvedceno ze ptaci hovna pomahaji, 30% je nerozhodnuto a zbytek si to nemysli. Dale zaridim, pokud se ochotna duse nenajde sama nejaky rozbor pruzkumu (odborniku je vzdy dost [smích] ). Pak to same udelam znovu ... tentokrat s vysledkem 12% pro, 45% neroznodnuto...(treba ovlivnenym vyberem skupiny ) .. v tomto okamziku je jasne ze alespon jeden dalsi "odbornik" bude diskutovat proc tento vysledek, ja to mohu v klidu ovlivnovat ... a dalsi anketa bude 23%/55%/... a nejpozdeji ve 4. kole budu mit jistotu ze nejmene 60% bude alespon premyslet o tom zda na tech ptacich hovnen neco opravdu neni a alespon 20% si je pujde koupit...

Jiz objeveno a popsana... dnes pouze zdokonaleno

83949

18.12.2005 0:15

RE: Prirozene ze tzv Pruzkum Verejneho mineni je manipulaci (umyslnou)

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 83949

Vynikajici posreh, aby Galupuv ustav mel svou prestiz pak musi byt vybran vzorek tak, aby prognoza byla vice mene presna. Takze mame treba v CR Statisticky ustav, ktery ma jistou reputaci na zaklade minulych predpovedi. Takze staci vhodnym zpusobem polozit otazky v ramci matematicke chyby lehce zkreslit vysledek, provest nekolik opakovani se stejnou strategii a ve finisi budou lidi jist ptaci hovna, jak jste trefne poznamenal. Taky pro politicke strany je sefik takoveho Statistickeho uradu persona, na kterou je dobre mit vliv. No, ono v politickych preferncich se spise pouziva opacneho postupu, aby jsme zbytecne nemeli prilis politickych stran v parlamentu. [mrknutí jedním okem]

84090

17.12.2005 7:45

Zalezi na tom, kdo to dela

kema 207.?.?.?

Nevim jak v Cesku, ale tady v Kanade zalezi na tom, kdo takovy pruzkum dela. Je rozdil mezi nejakou renomovanou organizaci a dejme tomu mistni rozhlasovou stanici.
Napriklad vyzkumy verejneho mineni pred volbami se daji podle vysledku voleb kontrolovat. Tzv. margin of error je obvykle nekolik procent a agentury se do neho vetsinou vlezou.
Znacny problem byva ovsem v tom, jak se otazka polozi.
Nejlepsi priklad je podle me nedavny vyzkum verejneho mineni v Iraku.
Na otazku: prejete si odchod americke armady ? odpovedelo kladne 80% dotazanych.
Kdyz ale iracane odpovidali na otazku: prejete si odchod americanu okamzite, jeste pred dokoncenim vycviku iracke armady a policie? kladne odpovedelo jen 26% obyvatel.
Toz tak je to. Manipulovat se da se vsim.

83952

17.12.2005 8:27

RE: Trochu zase OT

leho 66.?.?.?

Reakce na 83952

Kemo, pamatujete na králův článek "Povstání v Iráku sílí"? Kdepak to povstání je? Asi vítr ho odvál. Ale já bych spíš řekl, že Zvědavec je plný fantasmagorií...

83956

17.12.2005 8:56

RE: Trochu zase OT

kema 207.?.?.?

Reakce na 83956

>Kemo, pamatujete na králův článek "Povstání v Iráku
>sílí"? Kdepak to povstání je? Asi vítr ho odvál. Ale já
>bych spíš řekl, že Zvědavec je plný fantasmagorií...

Jo, pamatuju si na to.
Ja se trochu bojim, ze v nejblizsi dobe se pocet teroristickych utoku na prechodnou dobu jeste zvysi. Ty uspesne volby musi dzihadisty pekne srat a volicum se bude treba pomstit.
Ale o zadne povstani se rozhodne nikdy nejednalo, to byl nesmysl na desatou.
Ti lidi tam musi byt radi, ze tu hruzu vlady levicovych Baathistu maji za sebou.
I zivotni uroven tam posledni rok dost rychle roste a uz je o 30% vyssi nez za Saddama.

83962

17.12.2005 9:21

RE: Trochu zase OT

kema 207.?.?.?

Reakce na 83962

Omlouvam se za odboceni od tematu clanku a jeste bych rad neco dodal.
Pruzkum verejneho mineni povazuji za jeden z nejdulezitejsich nastroju demokracie.
Lide kteri jsou u vlady potrebebuji vedet, co si o nich lidi mysli a obycejni lide potrebuji taky vedet co si mysli zbytek naroda. (Neni nahoda, ze komousi zadne pruzkumy verejneho mineni nedelali [smích].
Jenomze se to musi delat poctive.

83963

17.12.2005 10:18

RE: Trochu zase OT

hostující 85.?.?.?

Reakce na 83963

Neni nahoda, ze komousi zadne pruzkumy verejneho mineni nedelali .

Přesto věděli velice dobře,co si lidé o nich myslí!
A není důvodu se domnívat ,že dnes tomu je jinak
Nebo si myslíte,že někde někdo neví ,o čem se lidé baví v zaměstnání,v hospodách,v dopravních prostředcích , nebo třeba na internetu...? Jaká je mezi lidmi 'nálada'?
Jenom si vzpomínám,jak počátkem devadesátých let vznikla,zmohutněla a nakonec uzrála ČSSD!Díky pomoci sděl.pros. a různých ''průzkumů veř. mínění'' z jednoprocentního 'chcípáčka' až k vítězným volbám!

83974

17.12.2005 15:52

RE: Trochu zase OT

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 83974

Svatá pravda s tou ČSSD(b), strana která se do parlamentu r.1990 nedostala, zbavila se exilových "renegátů" a ustanovila se znova na neobolševických základech na podkladě polokomunistických poslaneckých zběhů a realistů z OH a samozřejmě za mocné mediální podpory zejména TV Nova, která udržovala popularitu pravidelnými pozvánkami "papírového tygra" do bůhvíproč populárních nicneříkajících poobědních debat. A zdatný abstinent a kabaretiér Zeman korunoval opus. Pozoruhodné je, jak byly časy pečlivě moderovaných "debat" na "konkurenčních TV" postupně zkoordinovány, aby jich bylo možno zkonzumovat několik, ovšemže jejich obsazení je přísně omezeno a nesmí chybět "zavrženíhodná" KSČM - lze se pak divit, že je lidé, schopní sledovat třeba reality šou nebo politické školení p.Železného, volí zas a znova ?
Rovněž podobně pozoruhodný fenomén byli Republikáni knihovníka Sládka, který se těšil podivnému mediálnímu hájení a i rychlé finanční výpomoci při založení, jeho demagogické argumenty dostaly prostor krátce před volbami, oslovily jednodušší voliče, kteří by jinak mohli volit nedejbože autentickou pravici, a pak nastalo mlčení(častější referování a zvaní do TV debat by jednak demaskovalo demagogii Sládkových argumentů, druhak jalovost jeho "pseudoopozice"[mrknutí jedním okem] a jen někdy úškrn intelektuála v médiích, ačkoli jinak byly pravicové strany šmahem označovány za extremisty, nacisty apod. Přitom Sládka bylo možné lehce zdiskreditovat už jenom mediálním poukazováním na jeho podivné praktiky při vnitrostranickém účetnictví. Ale zřejmě se hodil jako "pravičák" a diskreditátor tradičních hodnot. Když se rýsovala oposmlouva, dostal v předvolebních průzkumech málo(ty jsou vůbec kapitola sama pro sebe, výsledek voleb prakticky předurčují, kdo tam není jmenován neexistuje - resp.se občas objeví jako "ostatní"[mrknutí jedním okem].
Kdo ví, zda se těm volbám trochu nenapomáhá, známá je kritika volebního zákona vzhledem k možnosti "poopravení výsledků" ze strany DEU (která sice voliče totálně neoslovila, ale co čert nechtěl,r.1998 ve třech blízkých okresech měly dvě strany, které překvapivě propadly - DŽJ a Sládkovci, nachlup stejný počet hlasů. Prý náhodička, vysvětlil odpovědný sčítač, jaké nám statistika chystá dnes a denně - ale vzhledem k pravděpodobnosti spíš žert Boží.).
Demokratičtější by bylo odbourání 5 % limitu, mnohé nabubřelé kolosy by padly navěky pod 20 % a musely by se pokorně ohlížet na zájem voličského hmyzu, reprezentovaný i "trpaslíky" a "pidistranami", které nicméně mají podporu statisíců. Bohužel není v národě taková síla, ktrerá by přeorala politickou scénu po vzoru Itálie nebo Polska. Nemyslím, že by to pomohlo, ale byl by to alespoň zdravý projev nevole. I Slováci ze vzdoru pomohly na scénu několika novým velkým stranám a jiným bývalým favoritům, třeba SDL, zase na volební smet...Kráceno (Editor)

84009

17.12.2005 20:24

RE: Trochu zase OT

zaplatil 65.?.?.?

Reakce na 83963

Pruzkum verejneho mineni povazuji za jeden z nejdulezitejsich nastroju demokracie.
-------------------------------------------------------------------------

Vy uz zase zertujete Kemo. (Demokracie - co tim myslite?)

Verte mi, nikoho NIC nezajima. Zdanlive delani dojmu, ze ONI maji zajem o nas je omylne. Oni NEMAJI zajem o tom, co si my myslime. Ani trochu, spise je to sere. Oni MAJI zajem na tom, aby my jsem mysleli, jak oni chteji. Pekne to vysvetluje Zalozak s ptacim trusem. Chteji, aby jste premyslel o ptacim trusu... Viz tez muj samostatny prispevek. [smích]

84053

18.12.2005 13:20

RE: Trochu zase OT

krysa 84.?.?.?

Reakce na 84053

>Pruzkum verejneho mineni povazuji za jeden z nejdulezitejsich
>nastroju demokracie.

>----------------------------------------------------------------
>---------

>
>Vy uz zase zertujete Kemo. (Demokracie - co tim myslite?)
>
>Verte mi, nikoho NIC nezajima. Zdanlive delani dojmu, ze ONI maji
>zajem o nas je omylne. Oni NEMAJI zajem o tom, co si my myslime.
>Ani trochu, spise je to sere. Oni MAJI zajem na tom, aby my jsem
>mysleli, jak oni chteji.


Ostatně pěkně to v MFDnes vysvětlil jistý "posranec" za KDU-ČSL.
Např. tím, že dle něj gayové, lesbičky a jiní "úchylové" (patrně též ekologové, a vubec "menšiny" obecně co si nemyslí to co vláda,) " státu nic nepřináší" a "rodina je tady na to, aby produkovala daňové poplatníky".
Co tak taky zavest že třeba "sebevražda je trestnej čin" neb poškozuje ekonomiku státu, páč stát přijde o daňovýho poplatníka a tim o peníze???

Abych to otočil opačně: netuším, na co potřebujeme takový parlament, senát a stát obecně! Já bych se bez toho docela dobře obešel!!!

JO a mimochodem, KDU si to nemuže dovolit, neb jde o černoprdelníky, ale pokud by ČSSD odsouhlasila euthanasii, nepřekvapilo by mne to. "Stát i Ráth" by ušetřili na penězích, že...
Vona ta euthanasie vyjde levněj jak nemocenská nebo důchody...

(Jo a ad důchody: stačí posunout hranici na 70let, do te doby skoro každej chcípne, takže stát ušetří na důchodech...)





84175

18.12.2005 17:53

RE: Trochu zase OT

zaplatil 65.?.?.?

Reakce na 84175

Jo a ad důchody: stačí posunout hranici na 70let, do te doby skoro každej chcípne, takže stát ušetří na důchodech...)
--------------------------------------------------------------------------

No to si piste, pane!

To maji take okoukane ze zapadu, blbci. Vcetne tech 'humanitarnich zajmu' o teplouse. To same co tady. Ted je konecne i Cesko 'svetove'.

A jak jste spravne poznamenal - cert vem kdyz nekdo pojde, hlavne at to neni danovy poplatnik! Humanitarnost kapitalismu - na plne pecky. [naštvaný]

84212

17.12.2005 21:04

RE: Trochu zase OT

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 83963

>Omlouvam se za odboceni od tematu clanku a jeste bych rad neco
>dodal.

>Pruzkum verejneho mineni povazuji za jeden z nejdulezitejsich
>nastroju demokracie.

>Lide kteri jsou u vlady potrebebuji vedet, co si o nich lidi
>mysli a obycejni lide potrebuji taky vedet co si mysli zbytek
>naroda. (Neni nahoda, ze komousi zadne pruzkumy verejneho mineni
>nedelali [smích].

>Jenomze se to musi delat poctive.

To máte pravdu.Ty průzkumy se dělají pěkně v obejváku.Brigádník vyplní sám 50 papírů a pak si jde pro koruny.Když kamarádce za tohle hrozil průšvih, musela obtelefonovat fůru známejch, aby jí eventuelně kryli.Dělala průzkum pro Sofres Factum.Tímto je zdravím.Ona ta potvora ze mne dělala voliče Unie svobody.
[vyplazený jazyk] [oči v sloup]

84070

18.12.2005 13:11

RE: Trochu zase OT

krysa 84.?.?.?

Reakce na 83963

>Omlouvam se za odboceni od tematu clanku a jeste bych rad neco
>dodal.

>Pruzkum verejneho mineni povazuji za jeden z nejdulezitejsich
>nastroju demokracie.

To by ovšem ty pruzkumy musely byt dělány jinak a jinde....
..a ne na "politickou objednávku" což tady pravidelně je.

84174

17.12.2005 10:06

RE: Trochu zase OT

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 83962

Hergot ty se tam teda maj, voda sice jestě většinou neteče, elektrika jde pár hodin deně a přesto stoupla životní úroveň o 30 procent! To jim snad lítaj pečený holuby rovnou do žaludku. Kdy se Kemo stěhujete? Věděl bych o výhodných pozemkách na stavbu. Krásný město mešit, Fallujah. [chechtot] [chechtot] [chechtot]

83968

17.12.2005 10:17

RE: Trochu zase OT

kema 207.?.?.?

Reakce na 83968

>Hergot ty se tam teda maj, voda sice jestě většinou neteče,
>elektrika jde pár hodin deně a přesto stoupla životní
>úroveň o 30 procent! To jim snad lítaj pečený holuby rovnou
>do žaludku. Kdy se Kemo stěhujete? Věděl bych o výhodných
>pozemkách na stavbu. Krásný město mešit, Fallujah. [chechtot]
>[chechtot] [chechtot]

Ve vetsine demokratickych zemi se lidem dari lepe nez v levicovych diktaturach. S tim hovno nadelate.

83973

17.12.2005 10:23

RE: Trochu zase OT

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 83973

Sarkasmu je na vás škoda, připomeňte mi to kdybych na to zapoměl. Kdo vyhrál ty volby? Už to víte? A kde je nejbližší levicová diktatůra? [mrknutí jedním okem]

83977

18.12.2005 0:39

RE: Trochu zase OT

zaplatil 65.?.?.?

Reakce na 83977

Presne tak, ten clovek zije nekde v pedesatych letech. Porad mele nesmysly a nechce si nechat rict. Uz jsem davno skoncil s presvedcenim, ze je za to placeny.

Mam za to, ze vy bydlite v Kanade, co? No mame na krku dalsi 'moneykraticke' volby. Volil bych sice jak jsem zvykly od padu Reformy NDP, ale i pro ty jsem ztratil sympatie. Jedou vsichni po tom velkem lizatku - po penezich. Vsichni politici mluvi o hovadinach jako gay marriage a financnich 'podvodech' Liberalu, ale veci praktickeho zivota a zalezitosti s tim souvisejicich, jako soustavne rostouci zivotnich nakladech nasledkem naseho drbani na kazdem kroku, se nikdo nedotkne. To holt nezapada do jejich agendy. Takze se asi s volbami nadobro rozloucim. [vyplazený jazyk]

84092

18.12.2005 16:55

RE: Trochu zase OT

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 84092

Souhlasím, Martina volit nemůžu, člověk co sám vlastnil corporaci registrovanou jinde aby nemusel platit daně, NDP může sice mít občas docela dobrý nápady ale nevěřím že by je uvedli do chodu po zvolení. Konzervativci? Těch se doslova bojím, ti jsou prodaný předem. Takže volit prostě nelze. Žil jsem dlouhou dobu v B.C. pod NDP a tam se ukázali stejně korupted jako každá jiná strana. B.C. liberálové jsou ovšem ještě horší. Politikům nejde o nic jiného než se nechat zvolit, že nevědí co dělat po tom jim nikal nevadí, to už se nejak udělá. [smích]

84201

18.12.2005 2:44

RE: Trochu zase OT

kema 207.?.?.?

Reakce na 83977

>Sarkasmu je na vás škoda, připomeňte mi to kdybych na to
>zapoměl. Kdo vyhrál ty volby? Už to víte? A kde je
>nejbližší levicová diktatůra? [mrknutí jedním okem]

To vite ze vam to pripomenu.
Kdo vyhral volby to nevim. Jeste to neni spocitany, ale nejspis tam bude koalicni vlada.
Levicova diktatura byla v Iraku za Saddama. Proto tam byla takova bida, bordel, hlad a nasili. [oči v sloup]

84105

18.12.2005 16:19

RE: Trochu zase OT

pk202 195.?.?.?

Reakce na 84105

>Levicova diktatura byla v Iraku za Saddama. Proto tam byla takova
>bida, bordel, hlad a nasili. [oči v sloup]

No ne ze bych byl Saddamovym obdivovatelem, to teda prr , ale jestli tim chces rici ze dnes je tam poradek, jidla dost a bezpecno...... [chechtot]

Osobne bych rekl, ze je tam mnohem vetsi bordel, hlad tak stejnej a nasili je tam vic nez dost. [pláč]

84196

18.12.2005 17:12

RE: Trochu zase OT

jiri sladky 207.?.?.?

Reakce na 84105

Pane Kema, zase lzete. Tezke ekonomicke podminky prisly az po ekonomicke blokade. Pred touto Iraq byl povazovan za ekonomickou hvezdu a priklad Arabskeho naroda. Sam pan Husein byl v zasade nenabozensky. Uspech jeho politiky, ktera byla sice na levo, ale ne komunisticka, mela srdce, skoro destabilisoval kralovstvi Saudi. Kde jak vite, Kralovska rodina sezere vse a zbytek lidi vzaklade zivori.
Kdyz vy se zminujete o 9.11. tak nikdy neuvedete, ze ti unosci letadel prisli ze Saudske Arabie. Nemeli nic spolecneho s Iraquem.

84203

18.12.2005 18:03

RE: Trochu zase OT

zaplatil 65.?.?.?

Reakce na 84203

Neminim Vam 'podkurovat' p. Sladky,

ale rekl jste to lepe nez bych rekl ja. Uz mam tech 'kemovin' take dost a Vy jste na to spravne odpovedel.

Kdyz se podivate na Jugoslavii, to byl ten samy pripad. Byly to dve zeme, ktere nezapadaly do NWO a proto musely byt zniceny. Svetovy kapital je nemohl vystat! Nevim, jak dlouho nas tu pan Kema jeste vydrzi houpat? Asi nas ma za blbce....[zmaten]

84216

18.12.2005 20:36

RE: Trochu zase OT

jiri sladky 207.?.?.?

Reakce na 84216

Pane Zaplatil, pote co jsem videl v minulem clanku prispevek pana Roberta s fotografii toho chlapce tezce zmrzaceneho, brecel jsem jako maly kluk.
Ale co me nejvice uzemnilo byla odpoved pana Leha. Jeho neochvejny cynicysmus tvari tvar takove strasne tragedie, tam musi byt neco patologickeho.
Tato stranka slouzi jako universita lidskych charakteru a jsem rad, ze vetsina tech kteri prispivaji jsou na strane socialni spravedlnosti.
Ja osobne jsem demokrat, to neni komunista. Jsem pro socialni spravedlnost a verim, ze lide si zaslouzi lidske zachazeni a moznost vyplneni svych snu.
Slovni zonglerstvi panu Kema a Leha me privadi k jiste analyse v jiste zakazane knize, kterou kdyz jsem si precetl, mel jsem pocit,ze byla napsana vcera.
Co je mi nyni jasne, je to, ze komunikace s temito zastupci nema cenu. Oni maji svou pravdu, ktere veri a tuto jim nevzmeme. Oni jsou schopni jit pres mrtvoly.

84268

18.12.2005 23:18

RE: Trochu zase OT

zaplatil 65.?.?.?

Reakce na 84268

Ja jsem dospel k temuz presvedceni p. Sladky.

Co me ale sokuje nejvic je, ze jsou nasi (ceske) narodnosti. To potvrzuje moje davne presvedceni, ze zlo je vlastni kazdemu narodu a kazde rase. Diky tomu, co ctu od tymu Leho-Kema rozumim zlocinum stalinismu a kdo je u nas provadel - ti sami lide jako jsou oni.

Vase poznamka se mi jevi jako Vase kredo a vyznani. Verite v socialni spravedlnost, tak jako ja. Pokud ji neni, nemuze byt zadna jina.

Hodne zdaru ve Vasem usili! [smích]

84291

18.12.2005 19:20

RE: Trochu zase OT

leho 66.?.?.?

Reakce na 84203

A ty paláce si Saddám velmi nutně potřeboval postavit, že? Ty stály mnoho miliard dolarů a za ty prachy by nakrmil miliony hladovějících dětí. To samé s armádou: Proč investoval miliardy do úplně neschopné armády? Z toho by také mohl nakrmit dalších mnoho milionů dětí. A proč platil palestinským teroristům rovněž miliardy aby jejich rodiny byly zabezpečené když magoři vybuchnou v jeruzalémské MHD? Další miliony dětí by měly co jíst. No a co se týče Saudské Arábie: Vy byste se nezdráhal s touto zemí válčit, což by znamenalo na nějakou dobu zastavit přísun více než třetiny ropy na světový trh? Víte, jakou krizi by to znamenalo? Proti tomu krize ve třicátých letech minulého století by byla procházka růžovým sadem...

84236

18.12.2005 19:27

RE: Trochu zase OT

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 84236

Máte představu kolik lidí Saddám zaměstnal stavbou těch paláců? Palác je trochu písku a cementu, nějaký to sklo a zbytek je práce. Investovat do úplně neschpný armády se asi naučil od přítele Rumsfelda už dávno, ten v tom má zkušenosti. A miliardy palestýnským teroristům trošku přeháníte ne? Po 25 tisících za jednoho by jich muselo vybouchnout už nejmíň půl milionu. [velký smích]

84241

18.12.2005 19:34

RE: Trochu zase OT

zaplatil 65.?.?.?

Reakce na 84241

No prave....

vsak se podivejte na palace nasich chazarskych take-obcanu. Jen v nasem meste jsou jich stovky! [chechtot]

84249

18.12.2005 19:54

RE: Trochu zase OT

leho 66.?.?.?

Reakce na 84241

>Máte představu kolik lidí Saddám zaměstnal stavbou těch
>paláců?

Mám, stavby hlavně prováděly zahraniční firmy, Iráčané většinou na stavbách pracovali jenom jako nekvalifikované síly, jelikož jim Saddám nevěřil. Na stavby se nakoupilo také tuny zlata a dalších drahých kovů a materiálů, které se během staveb pak stejně rozkradly. Hospodářství v Iráku bylo za Saddáma ještě milionkrát větší bordel než za komunistů v sojůzu. A přitom si ještě v pohodě diktátor stačil několik miliard ulít sobě do kapsy buď v podobě hotovosti nebo do zahraničních bank. Teď se ty peníze používají na skutečnou obnovu země a je to vidět, ale tohle vás už nezajímá, že...??

84258

19.12.2005 15:49

RE: Trochu zase OT

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 84258

Ještěže vás ti Iráčané mají. Vivat Amerika! Jedině vy, správní američtí hoši, víte přesně, co ten svět potřebuje! Před půlrokem jsem se vás, leho, ptala, kdy skočíte na Saúdskou Arábii, zatočit s džihádisty. A vy furt nic.

84393

18.12.2005 23:22

RE: Trochu zase OT

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 84236

Nedávno jsem četla,že US army dává do služby F-22a (hodnota jednoho kousku asi 133mil.dolarů).Zatím jich je prý jen 52 a plánuje se až přes 700kusů.
Tedy to máme 133mil. X 700ks a vychází nám to na asi...93,1 mld.dolarů.
Nebylo by lepší o ty peníze zmenšit daně lidem,aby nedřeli bídu a tím zároveň podpořit ekonomický růst?

No jasně,vy přeci umíte skloňovat jen Saddama,ale na svůj idol GWB si nedovolíte ani pohlédnout.Nejdříve si zameťte před vlastním práhem a pak se můžeme bavit jestli je třeba světový policajt alá Bush von USA.

84293

18.12.2005 23:35

RE: Trochu zase OT

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 84293

Alexo copak nechápete jak je to pro celej demokratickej svět důležitý aby američani měli nová letadla na ty teroristy? Copak chcete aby světu vládl Zarquawi o jedné noze? Amerika se prostě pro svět obětuje a nějak už ty letadla zaplatí když jim na ně půjčíme. A v tom je ten problém. Lze si totiž půjčit na investici do byť třeba nesmyslných letadel ale nelze si půjčit na chleba pro chudý, na to Vám nikdo nepůjčí. [velký smích] [chechtot] [smích] [velký smích]

84294

19.12.2005 19:13

RE: Trochu zase OT

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 84294

Ale to víte,že to chápu.Nebýt toho světovýho policajta,tak bych ani oka nezamhouřila [chechtot].

Jinak,já si myslela,že ten jednonohý je Šamil Basajev,ne?Ten má přeci protézu.Nebo ji už má i Zarkáví?Ten má těžký život,takže on je nejspíš mrtvý a navíc bez nohy.Já jen doufám,že dostane invalidní důchod.To už přeci má nárok,ne? [chechtot]

84428

19.12.2005 19:25

RE: Trochu zase OT

Antiseptik 65.?.?.?

Reakce na 84428

Světovej policajt to taky nemá lehký když si z něj furt děláme srandu. Ani odposlouchávat ho nechtěj nechat v klidu. Mě se osobně nevíc líbí jak ta alkajda rychle vznikla jen co studená válka skončila. A skoro všichni alkajdové jsou bejvalí síajej agenti. Umím si ten mýtyng představit kde se to rozhodlo v rámci udržení přílivu peněz do síajej kapsy. Nebejt alkajdy tak byli bez místa. Jaký štěstí pro ně. [chechtot] [chechtot] [chechtot]

84429

19.12.2005 21:58

RE: Trochu zase OT

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 84429

Nojo,světovej policajt to nemá lehké,protože když si vezmete všechny pohádky co se kdy sepsali,tak tam také ti kladní hrdinové měli zlé bratry,či macechy...no prostě byl proti nim celý svět.To víte,dobro to má na tom světě těžké a když se náhodou odhalí,že dobro odposlouchává kde koho,tak tomu nebohému dobru zase hodí klacky pod nohy. [chechtot]

Na znenadálé vyskytnutí se Al-kajdy bych měla jedno vysvětlení,je jisté,že studená válka skončila kvuli oteplení(bodejď,když bylo teplo,nemohla být studená,že [velký smích] )a tím,že se oteplilo se dostali z kryogenického spánku"Alkajďané".Prosté to vysvětlení,jen někteří z nás stále nechtějí pochopit svatá slova Leha,že musímé povstat a bojovat na straně USA,tedy na straně Bushe na straně Boží. [chechtot] [chechtot]

84459

19.12.2005 22:08

RE: Trochu zase OT

Antiseptik 65.?.?.?

Reakce na 84459

Na tom možná něco bude na tom oteplování, Proto je teď tolik teplejch? [velký smích] [velký smích]
Já bych na svatá slova i dal, kdyby to nebyly spíš cancy. [chechtot] [chechtot]

84461

19.12.2005 0:40

RE: Trochu zase OT

zaplatil 65.?.?.?

Reakce na 84293

Gratuluji Vam k velmi pripadne namitce, Alexo!

Ponekud jste zahanbila muze a spravne jste reagovala na tu vyspickovanou dogmatiku papalase Leha.

Vpravde, samy Spojene Staty Severoamericke (SSS) maji znacnou cast populace zijici v chudobe a PRESTO si s lehkym srdcem utraceji uzasne sumy (a tim nezodpovedne zadluzuji dalsi generace)za nesmyslny hardware, ktery je urcen k potlacovani svobod lidi v jinych zemich. Takovy argument nemuze nikdo vyvratit a to sebevice indoktrinovan v militaristickem systemu SSS.

Vam uznani, jim 3x Hamba!

84300

20.12.2005 3:55

RE: Trochu zase OT

Klokan 210.?.?.?

Reakce na 84293

zdroj TIME F-22 354 million
The Predator 4 million
Predator je puvodne spionazni bezpilotni poletucha,nyni je vybaven dvema strelami Hellfire.V Iraku a Afganistanu jich operuje 25.Jsou rizeny z USA z Nellis Force Base.Pocita se s nimi do budoucnosti,pro relativni levnost, a taky nedochazi ke ztratam pilotu.Je to seredne ucinna zbran.

84522

20.12.2005 6:54

RE: Trochu zase OT

leho 66.?.?.?

Reakce na 84522

A samozřejmě se pracuje na dalších bezpilotních letounech, daleko lepších než Predator. Džihádisté, pokud ovšem budou ještě nějakou dobu existovat, se mají na co těšit...

84548

20.12.2005 17:49

RE: Trochu zase OT

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 84548

Nezapomeňte nikdy na to že ty predatory můžou zrovna tak lehce honit vás. Moc bych se s tím nevytahoval. Dronu je jedno. [velký smích]

84638

20.12.2005 21:07

RE: Trochu zase OT

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 84548

Když máte takovou moderní bojovou techniku s nejlepší technologii....jak je možné,že vám v Bosně sestřelili F-117 a to navíc starým ruským"hardwarem"?

84667

21.12.2005 1:39

RE: Trochu zase OT

TS 213.?.?.?

Reakce na 84667

>Když máte takovou moderní bojovou techniku s nejlepší
>technologii....jak je možné,že vám v Bosně sestřelili F-117
>a to navíc starým ruským"hardwarem"?

No prave. F117 je mozna trochu neviditelna pro americke zbrane. Jenomze stare ruske dlouhovlnne radary jsou jina kava. Jiz z fyzikalnich principu vyplyva, ze pred radarovymi frekvencemi pod 2 GHz se ve vzduchu schovava blbe.
http://www.aeronautics.ru/lbandradars.htm

A, jak by Leho mohl vedet, dost velka cast "neviditelnosti" spociva v tom, ze letova trasa je navrzena tak, aby letadlo kolem radaru letelo v oblouku, aby ho odfiltrovala elektronika radaru samotneho jako "ground clutter". Navic letadlo nesmi samo pouzit vetsi cast vlastni avioniky, jinak bude videt na pasivnich radarech.

Pentagon si za penize pod hrozbou pouziti sily vymackane z danovych poplatniku muze koupit nadherne a drahe hracky, ale pred fyzikou jsme si vsichni rovni.

84736

21.12.2005 6:21

RE: Trochu zase OT

leho 66.?.?.?

Reakce na 84667

Alexo a kolik jich sestřelili? Jenom jedno? Opravdu záviděníhodné množství, jinak by si někdo mohl myslet, že šlo o náhodu, že...???

84770

21.12.2005 8:46

RE: Trochu zase OT

google 84.?.?.?

Reakce na 84770

>Alexo a kolik jich sestřelili? Jenom jedno? Opravdu
>záviděníhodné množství, jinak by si někdo mohl myslet, že
>šlo o náhodu, že...???

samozrejme, ze islo o nahodu. nahodou, tam jeden srbsky polovnik strielal na kacky brokovnicou.

84792

21.12.2005 18:17

RE: Trochu zase OT

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 84770

>Alexo a kolik jich sestřelili? Jenom jedno? Opravdu
>záviděníhodné množství, jinak by si někdo mohl myslet, že
>šlo o náhodu, že...???

Ale ale,copak že tak horlivě?Samozřejmě,že sestřelili jedno(no,říkali to ve zprávách,tak jich mohlo být i víc [velký smích] ),ale o to přeci nejde,je to ukázka toho,že není tak důležité to,jak moc dobrou máte technologii.Navíc,ta ruská střela mohla stát třeba jen 1 000 dolarů a kolik stojí F-117? Trochu nepoměr - technologický i ekonomický.

Jinak,ve válce rozhoduje spousta faktorů - sám jistě víte - a jiné výsledky bojů jsou při obraně země a jiné jsou při agresi vůči zemi,která nemá vlastně žádné opodstatnění.To hlavní,bývá přeci morálka.

84858

21.12.2005 18:27

RE: Trochu zase OT

leho 66.?.?.?

Reakce na 84858

Alexo, vy jste opravdu odbornice jen co je pravda. Srbové sestřelili JEDNO letadlo a už mají lepší technologii, morálku a pomalu vyhráli nad Amíky celou válku. A jakou střelou že to letadlo sestřelili? Jelikož jste pravděpodobně byla u toho, tak by mě velmi zajímalo jak to skutečně bylo. A pilota taky dostali? Přece Amíci nevletěli a takřka na jejich dvorku jim nepřistáli s helikoptérou a pilota neodvezli. Srbové hledali pilota jak blázni a tak ho určitě dostali a za někoho vyměnili. Jak to tedy bylo, povězte...

84862

21.12.2005 20:27

RE: Trochu zase OT

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 84862

Proč si stále hrajete na hlupáčka?Máte přeci navíc...

84902

21.12.2005 20:33

RE: Trochu zase OT

leho 66.?.?.?

Reakce na 84902

>Proč si stále hrajete na hlupáčka?Máte přeci navíc...

Alexo, a argument kromě urážky nemáte?

84905

21.12.2005 20:40

RE: Trochu zase OT

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 84905

Proč?vy jste ani nebyl schopný reagovat rozumně na to,co jsem napsala.Proč mám nějak argumentovat,když vy si vyberete jen to co se vám hodí do krámu a snažíte se na základě toho udělat z druhého ignoranta?

Nechápu,proč sem vůbec chodíte.Vy nechcete diskutovat,jen ponižovat ty co nemají stejný názor jako vy.

84908

22.12.2005 8:19

RE: Trochu zase OT

leho 66.?.?.?

Reakce na 84908

>Nechápu,proč sem vůbec chodíte.Vy nechcete diskutovat,jen
>ponižovat ty co nemají stejný názor jako vy.

Alexo, myslím, že každý může ukázat co ví a co dovede. Nesnáším, když někdo ví prd a tváří se jako by spolknul moudrost celýho světa. Přiznejte, že nic nevíte a můžeme se začít bavit...

85060

22.12.2005 20:32

RE: Trochu zase OT

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 85060

Leho,tohle bude můj poslední komentář k vaší zprofanované postavičce zde na Zvědavci:Sbohem a přeji vám milosrdnou smrt.

85168

19.12.2005 8:45

RE: Trochu zase OT

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 84236

Sergo nejvic investujou do armady na hlavu USA a Izrael dela to 1 500 babek rocne, kde se na ne se svymi 500 hrabou ostatni velmoce nebo Sadam v dobach sve slavy. A pokud jde o luxusni sidla, tak je nemoc tech co maji prachy rozsirena celpsvetove bez ohledu na nabozenstvi nebo barvu kuze. No, a pokud jde o financovani ozbrojenych frakci bojujicich v zahranici, nebyl, neni a zdaleka nebude ten nejvetsi hrisnik.

84354

19.12.2005 15:13

RE: Trochu zase OT

hmm 62.?.?.?

Reakce na 84236

No dobra palace stavet nemusel ....
Ale jaky je rozdil mezi miliardami co dal do armady (mi je jedno jestli funkcni nebo ne) a stovkami miliard co dava do armady rocne USA , nebo ty by snad nemohly nasytit miliony deti ?
Miliardy do Palestiny ? Kde by na to Irak vzal, byly to, kdyz to prezeneme statisice ci radove jednotky milionu.
A ten Vas argument ohledne ropy z SA to uz je vrchol. Snad kurva bojujete za MIR,SPRAVEDLNOST A DOBRO a DEMOKRACII tak najednou nekricte, ze nekterym ji neprinesete protoze by to stalo penizky ...

84385

18.12.2005 22:49

RE: Trochu zase OT

kema 207.?.?.?

Reakce na 84203

>Pane Kema, zase lzete. Tezke ekonomicke podminky prisly az po
>ekonomicke blokade. Pred touto Iraq byl povazovan za ekonomickou
>hvezdu a priklad Arabskeho naroda. Sam pan Husein byl v zasade
>nenabozensky. Uspech jeho politiky, ktera byla sice na levo, ale
>ne komunisticka.

Pane Sladky, nelzu. Byla to skutecne levicova diktatura, protoze strana Baath ktera mela monopol na moc byla levicova.
Lhal jste naopak vy, kdyz jste napsal, ze Doktorka a profesorka Rice je "cerna holcicka, ktera se naucila rusky a krasobruslit".
Ty sankce ktere vy nazyvate "blokadou" vyhlasila OSN kvuli porusovani lidskych prav a podminek primeri.
Ten vas "pan Saddam" svou brutalitou,zlodejnami a socialistickou politikou znicil jednu z nejbohatsich zemi na svete.
Vsak oni mu to ted iracane spocitaji. [mrknutí jedním okem]

84287

18.12.2005 23:01

RE: Trochu zase OT

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 84287

Zajímá mě kde pan Sladký lže, Profesorka doktorka Riceová umí rusky, tudiž se naučila, do krasobruslení jako malá taky chodila. Leda že by pane Kema tedy nebyla žena ale převlečenej muž? Vy o tom něco bližšího víte? [velký smích] [velký smích]

84289

18.12.2005 23:38

RE: Trochu zase OT

jiri sladky 207.?.?.?

Reakce na 84287

Ano pane Kema, lhal jsem a take to odvolavam. Pani Riceova neni cerna, neumi Rusky a nikdy nekrasobruslila. Take neumi hrat na piano. Staci vam to?
Jen jestli by me nekdo mohl vysvetlit tu dramatickou zmenu v chovani pana Huseina, ktery behem par mesicu se stal z pritele, se kterym si kazdy podaval ruku, tedy pan Rumsfeld a ktery byl vlastne vyzbrojen Spojenymi Staty v mucitele a nepritele.
Tak jako novorozenci vyhazovani z inkubatoru behem Kuwaitske valky, coz byla fantazie prednesena dcerou Kuwaitskeho velvyslance, tak nyni napriklad ty pohadky o hromadnych hrobech. Ktere sice jsou, ale jsou v nich pochovani obeti Iracko-Iranske valky, tak povesti o strojich na maso, ktere byly pouzivany na muceni lidi, i kdyz uz vime, muceni kdyz je puzivano tou spravnou stranou neni tak spatna vec. A to rika pan Bush a pan Riceova. Ja se vsadim, ze za par let tyto povidky budou zdiskreditovany tak jako se to nyni stava pohadkam o plynovych komorach.
Jen se nemohu dockat az pan Leho bude doporucovat amputaci koncetin vsech nevinnych deti na zaklade toho, ze je to hygienictejsi, protoze se nemohou stourat v nose.
Abyjste si zajistil duveryhodnost vasich prispevku o 100% napiste tam neco cemu by jsme mohli verit. Treba datum, nebo jen mesic.

84295

17.12.2005 13:37

RE: Trochu zase OT

deu 72.?.?.?

Reakce na 83973

>Ve vetsine demokratickych zemi se lidem dari lepe nez v levicovych diktaturach. S tim hovno nadelate.

Moznoze keby im nepadali na hlavu "demokraticke" bomby a fosfor, tak by boli celkom spokojni aj ti druhi.

84000

18.12.2005 5:59

RE: Trochu zase OT

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 84000

To same se delo i ve Vietnamu [zmaten]

84129

22.12.2005 8:43

zapominate???

Ivo 83.?.?.?

Reakce na 84129

Vzpomente: Limonadovy Joe: padouch nebo hrdina - vsichni jedna rodina!
Copzpak vy troubove nevidite, ze se popularita hlavy silny a silnejsi stat nedela na dobrych skutcich, ale na zniceni prave objeveneho nepritele naroda ? Ovsem fiktivniho:
na jedne strane Vietnam (ten zas takovym prikladem nebyl ale zacalo to tam), Grenada, Arabaarny (zni to hnusne, ze?), na druhe strane Cceccna, Afganistan, Madarsko, Ccesko a jine anexe Stalinem.
Cina to mela v Tibetu an zkousela to i do Vitenamu.
zatimco skutecne nebezpeci se zda nechavat nepovsimnute (Iran, Nigerie, Liberie, Palestina a skryte take Saudi)

85067

17.12.2005 17:11

RE: Trochu zase OT

jiri sladky 207.?.?.?

Reakce na 83973

Mohli by jsme se zeptat nezamestnanych v severnich Cechach, nebo Morave?

84025

18.12.2005 13:33

RE: Trochu zase OT

krysa 84.?.?.?

Reakce na 84025

>Mohli by jsme se zeptat nezamestnanych v severnich Cechach, nebo
>Morave?


Jen se zeptejte! Já musel skončit s podnikáním zásluhou vlády ČSSD, především pak zásluhou Škromacha. Do tý doby jsem vydělával sice málo, ale sám na sebe. Podle Škromacha ovšem pokud nevydělám na jeho daně, nemám podnikat. No a na ty nevydělám, takže jsem na podpoře - asi je na tom líp, proti tomu, kdy jsem sice státu nic nedal ale von mě taky ne, zatimco teď mu nic nedám a beru státní podporu, že???

Takže asi tak: ty kokoty z ČSSD bych zabil jednoho po druhym a pomalu, abych si to užil!

Což doufám taky vysvětluje, že bych se sám rád živil, kdyby to v tomto zamrdaným komunistickým bordelu šlo aniž bych byl zloděj jako většina vládních posranců!!

Ostatně nebyl by takový problém sehnat práci, kdyby ti zpičové nenaflákali takový poplatky a daně, že na to nikdo nemá, a pokud vás někdo zaměstná, tak leda načerno!

Ovšem to je u nás typický: čím míň se vybere na daních, tím jsou vyšší a tím míň lidí je platí takže se vybere zase míň! takže se to zase zvýší...
Obdobně fungují obchody: čí míň se prodává, tím je to dražší a např. v oboru elektronických součástek vám firma KERR vysvětlí, že "to je tak drahý, protože je to doprodej" - ceny tak často převyšují cenu za kterou si to objednáte z USA i s poštovným...!!!

Tak ČEMU se pak tady mužete divit????


84177

17.12.2005 20:41

RE: Trochu zase OT

zaplatil 65.?.?.?

Reakce na 83973

Vy ale dnes mlzite Kemo......

Delate ze sebe veleblba. Proc? Vsak vite dobre, ze ani demokraticke ani levicove diktatury neexistuji. Tedy, ty prvni ano.....

84062

18.12.2005 2:50

RE: Trochu zase OT

kema 207.?.?.?

Reakce na 84062

>Delate ze sebe veleblba. Proc? Vsak vite dobre, ze ani
>demokraticke ani levicove diktatury neexistuji. Tedy, ty prvni
>ano.....

Veleblba ze sebe delate vy.
A navic hulvata.
Jestli podle vas na Kube a v Severni Koreji neni diktatura, tak doporucuji vice sledovani zprav a mene alkoholu.

84107

18.12.2005 17:23

RE: Trochu zase OT

krysa 84.?.?.?

Reakce na 84107

Pro prdel by mohlo byt zajimavy zavest diskuzi na tema, zda je "efektivni diktarura" z ekonomického hlediska horší, než "zpičená demokracie", hi!

Zatím mohu říct akorat to, že po zavedení takzvané demokracie mají ti co byli "totalitní" ještě víc, zatím ti co měli za totality hovno mají ještě větší hovno jak za totality, a bývalí komanči vedoucí prakticky všechny dnešní kapitalistické podniky mě vysvětlují, jak se má správně kapitalisticky podnikat a proč je nutný zrovna mě vyhodit z práce!

A celý se to vylepšuje tím, že "demokratická vláda" mi vysvětluje prOč ja MAM RISKOVAT ŽE MNE NĚJAKEJ DEBIL VYHODÍ DO LUFTU BOMBOU V CARREFOURU a že to je "daň demokracii, (neb ONI tam stejně nechodí a mají ochranky,) zatímco "teroristi" pro změnu vyhazují do luftu ZASE MNE V CARREFOURU ač by měli spíš oddělat logicky někoho z vlády, nebo vystřílet parlament.... což by asi tak moc lidem nevadilo.

Někdy nevím, esli to celý není bouda na normální lidi, protože jen TI to dycky obserou, zatim co parlamenty, vlády a teroristi zcela výjmečně a patrně omylem...

Optimální z pohledu běžnýho člověka by asi bylo postřílet vládu a teroristy taky, neb se to moc neliší....
Pak by konečně snad bylo možný něco dělat a to asi bez ohledu na státy a zřízení...

jenže to by se asi nelíbilo ani vládám, ani teroristům, že???





84207

18.12.2005 18:13

RE: Trochu zase OT

zaplatil 65.?.?.?

Reakce na 84107

...tak doporucuji vice sledovani zprav a mene alkoholu.
-----------------------------------------------------------------

No pane Kemo,

svoji denni normu jste splnil, muzete si dat zaslouzeny voraz.
A hupky na televizi a dotankovat se z 'shabesnews'!

To pekne dekuji - ten alkohol me zdaleka tak neoblbne!
A pokud jde o hulvatstvi, toho jse Vy plny. Coz neni hulvatstvi delat
z lidi soustavne blbce? Odkud to mate - ze skoleni pracovniku propagandy NWO?
[velký smích]

84221

19.12.2005 4:26

RE: Trochu zase OT

kema 207.?.?.?

Reakce na 84221

>A pokud jde o hulvatstvi, toho jse Vy plny. Coz neni hulvatstvi
>delat
>z lidi soustavne blbce? Odkud to mate - ze skoleni pracovniku
>propagandy NWO?

Z cloveka ktery prohlasi, ze zadne levicove diktatury neexistuji a doprovodi to nadavkami uz vetsiho blbce udelat nelze. [oči v sloup]

84322

19.12.2005 13:30

RE: Trochu zase OT

zaplatil 65.?.?.?

Reakce na 84322

Kdyz delali 'shabesniki' revoluci v Rusku (z zpusobili pritom na 40milionu mrtvych) nikomu v SSS 'levicove diktatury' zrejme nevadily.

Nyni, po tom co hokus-pokus nevysel z zkousi ze neco noveho (NWO), ti sami 'shabesniki' by chteli vladnout skrz 'demokracii'. Tam kde nemaji o tento 'moudry a pokrocily' zpusob zajem jsou nazyvani - levicove diktatury.

Cela ta dogmatika je otrela a nudna Kemovici, budte tvorivejsi a vymyslete neco chytrejsiho. Bunky, zda se, na to mate.

84373

19.12.2005 15:21

RE: Trochu zase OT

hmm 62.?.?.?

Reakce na 84107

No jestli jsem pochopil Vaseho predrecnika tak to myslel tak, ze je nesmysl tvrditm, ze diktatura je levicova nebo pravicova. O levici ci pravici to ma smysl ve chvili kdy existuje pluralitni nazor ve spolecnosti. A to totalitni spolecnosti nemaji. Proto je spravnejsi jen oznaceni totalita nebo diktatura.

84386

19.12.2005 23:05

RE: Trochu zase OT

kema 207.?.?.?

Reakce na 84386

>No jestli jsem pochopil Vaseho predrecnika tak to myslel tak, ze
>je nesmysl tvrditm, ze diktatura je levicova nebo pravicova. O
>levici ci pravici to ma smysl ve chvili kdy existuje pluralitni
>nazor ve spolecnosti. A to totalitni spolecnosti nemaji. Proto je
>spravnejsi jen oznaceni totalita nebo diktatura.

To snad nemyslite vazne.
Zalezi snad na tom, jakou ma zeme ekonomiku. Treba na Kube je to jasny socialisticky bordel rizeny statem.
Zatimco Chile v dobe Pinocheta mela ekonomii jasne pravicovou.
Vsak tam take dnes neni na rozdil od Kuby hlad a bida.

84478

20.12.2005 13:15

RE: Trochu zase OT

hmm 62.?.?.?

Reakce na 84478

Ale jiste o tom se s Vami nepru. Ale furt jde o diktaturu s nejakym ekonomickym vedenim. Neni to levicova ci pravicova totalita, je to totalita s levicovou ci pravicovou ekonomikou.
Oznaceni levicova/pravicova totalita je jen zjednoduseni.

84593

19.12.2005 8:55

RE: Trochu zase OT

J. H. 62.?.?.?

Reakce na 83973

>Ve vetsine demokratickych zemi se lidem dari lepe nez v
>levicovych diktaturach. S tim hovno nadelate.

Propagandisté v USA tomu možná i věří. My v Čechách víme své.

84358

18.12.2005 8:41

RE: Trochu zase OT

Adapa 82.?.?.?

Reakce na 83962

>Ja se trochu bojim, ze v nejblizsi dobe se pocet teroristickych
>utoku na prechodnou dobu jeste zvysi.

Bohužel tady s Tebou souhlasím [pláč]

>I zivotni uroven tam posledni rok dost rychle roste a uz je o 30%
>vyssi nez za Saddama.

Tady bych byl ale dost proti. Určitě by se našlo dost lidí, kteří si po ekonomické stránce dost polepšilo, různí kontraktoři, překladatelé atd. Ale Iráčané jako celek dost zchudli a mají se ještě hůře než předtím. Průmysl a obchod nefunguje, nezaměstnanost je alarmující a Iráčané prchají a prchají ze své osvobozené vlasti [pláč]

84138

18.12.2005 9:31

RE: Trochu zase OT

kema 207.?.?.?

Reakce na 84138

>Tady bych byl ale dost proti. Určitě by se našlo dost lidí,
>kteří si po ekonomické stránce dost polepšilo, různí
>kontraktoři, překladatelé atd. Ale Iráčané jako celek dost
>zchudli a mají se ještě hůře než předtím. Průmysl a
>obchod nefunguje, nezaměstnanost je alarmující a Iráčané
>prchají a prchají ze své osvobozené vlasti [pláč]

O.K. Nemam zadny patent na rozum. Prodavam, co jsem koupil. Podle tech statistik zivotni uroven za soudruha Saddama klesala a klesala.
A po osvobozeni Iraku klesla jeste vic. Valka je svinstvo. Ne nadarmo se rika, ze nejhorsi doby spatne zemi nastanou tehdy, kdyz se snazi problemy vyresit.
Ale od te doby ta zivotni uroven udjne stoupla zhruba dvakrat a je dnes konecne lepsi nez za Saddama.
Ono se se statistikama da nejruznejsim zpusobem manipulovat, ale ta zeme ma dost chytrych lidi a dost nerostneho bohatstvi na to, aby byla jednou z nejbohatsich na svete.
Ja drzim stejne jako ty iracanum palce. A verim, ze jejich nadeje po techhle volbach stouply. [smích]

84146

18.12.2005 9:46

RE: Trochu zase OT

Adapa 82.?.?.?

Reakce na 84146

To, že za Sadáma Husajna životní úroveň každoročně jen klesala je bez debat. Iráčani tehdy ztratili naději na lepší život a jen pasivně přežívali.
Iráčani jsou sice dost chytří a vzdělaní, ale mají problém, že většina jejich "elity" emigrovala a již se nemíní vrátit do Iráku [pláč]
A dneska ta emigrace ještě více narůstá. Iráčané čekali hned po pádu Sadáma zázraky. Mysleli, že hned přijde demokracie a budou se mít jak lidé v Evropě a nebo USA. Ale místo toho se dostal do země zmatek a terorismus. Iráčané momentálně nesnáší jak americké vojáky tak přivandrovalce z celého světa, kteří se tam snaží obhajovat svou verzi islámu i za cenu vraždění civilistů.
V takové zemi se dá opravdu těžko žít. Chceš podnikat, vozit zboží z Evropy a Američané se diví, že to chceš z Německa a nebo Česka a ne od nich. Takže máš o problémy z jejich strany postaráno. Na druhou stranu dovezeš kontejner náhradních dílů a hned si o Tobě všichni myslí, že jsi milionář atd. atd. takže Ti unesou dítě, protože spolupracuješ se Západem, zaplatíš obrovské výkupné... O pár dní později Ti někdo vypálí sklad. Další týden Tě někdo postřelí, když jedeš v autě... Tam se vážně nedá žít a jen tak pracovat. A tak lidé s nimiž posledních pár let obchoduji prchají do Dubaje.
Ale co se týče voleb, tak před Iráčany smekám. Iráčané žijící v Česku mohli volit jen v Rakousku, myslím, že na tamní irácké ambasádě, ale nejsem si přiliš jist. A krom jednoho z mých kolegů tady ve firmě, který nedostal schengenské vízum, tam všichni odjeli a volili. Vzali si na sebe obleky a měli radost jak malé děti, že mohou alespoň něco udělat pro svou zemi...
A jsou to sunnité...

84150

18.12.2005 10:23

RE: Trochu zase OT

kema 207.?.?.?

Reakce na 84150

> Ale co se týče voleb, tak před Iráčany smekám. Iráčané
>žijící v Česku mohli volit jen v Rakousku, myslím, že na
>tamní irácké ambasádě, ale nejsem si přiliš jist. A krom
>jednoho z mých kolegů tady ve firmě, který nedostal
>schengenské vízum, tam všichni odjeli a volili. Vzali si na
>sebe obleky a měli radost jak malé děti, že mohou alespoň
>něco udělat pro svou zemi...

> A jsou to sunnité...


Ze pred nimi take smekam.
A ze jim preju hodne stesti a zivot ve svobode.
Protoze ti lide si to rozhodne zaslouzi.

84155

18.12.2005 10:56

RE: Trochu zase OT

Zdenek Matoušek 216.?.?.?

Reakce na 84155


>>jednoho z mých kolegů tady ve firmě, který nedostal
>>schengenské vízum, tam všichni odjeli a volili. Vzali si na
>>sebe obleky a měli radost jak malé děti, že mohou alespoň
>>něco udělat pro svou zemi...
>
>> A jsou to sunnité...
>
>
>Ze pred nimi take smekam.
>A ze jim preju hodne stesti a zivot ve svobode.
>Protoze ti lide si to rozhodne zaslouzi.

Tohle je velice pěkný pozdrav a jsem přesvědčen, že je míněn úpřímně. Jenže jak znám Čechy, aspoň některé, tak to budou stejně shazovat a ironizovat, jak už to bývá jejich zvykem, ale když člověk nahlédne do jejich historického vývoje, pak ani není tak moc se čemu divit. Von ten Heydrich byl pěkná svině, ale zase tak úplně blbej taky nebyl, když řekl něco, vo těch smějících se bestiích, které mu nějak hodně připomínaly část příslušníků toho našeho slavného národa.

84159

18.12.2005 20:01

RE: Trochu zase OT

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 84146

>Podle tech statistik zivotni uroven za soudruha Saddama klesala a
>klesala.

>A po osvobozeni Iraku klesla jeste vic. Valka je svinstvo...

>Ale od te doby ta zivotni uroven udjne stoupla zhruba dvakrat a
>je dnes konecne lepsi nez za Saddama.

>O.K. Nemam zadny patent na rozum. Prodavam, co jsem koupil.
Kemo, po takových komentářích je takováhle jalová sebekritika na kulový kemo. Choďte kupovat do solidních podniků, ne do židovských vetešnictví.

84262

19.12.2005 15:00

RE: Trochu zase OT

hmm 62.?.?.?

Reakce na 83962

Kemo Vy jste nepoucitelny [mrknutí jedním okem] Ted tu mluvime o cislech a statisktikach jake jsou to nesmysly a Vy napisete, ze zivotni uroven je o 30% vyssi nez za Saddama ? Jak jste na to prisel ? [smích]

84382

17.12.2005 17:16

RE: Trochu zase OT

jiri sladky 207.?.?.?

Reakce na 83956

Pane Leho, zde se ptate, kam zmizelo povstani, s urcitou aroganci pana Bystrozrakeho.
Vas "Buddy" Kema, vam odpovida, ze se ocekava vice mrtvy a odporu. Prosim Vas, udelejte si v tom jasno, me pripada, ze vice mrtvych znamena vice povstani, ktere je ovsem provadeno kvalifikovanejsimi silami, tudiz lepe organisovano. Muzete mi to prosim objasnit? Dekuji.

84027

17.12.2005 11:34

RE: Zalezi na tom, kdo to dela

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 83952

Nevím, jak to chodí v Kanadě, ale tady je veliká většina lidí nespokojena se současnou politickou situací. Ať se bavím s kýmkoliv, ještě nikdo mi neřekl, že je s politiky spokojen. Většina lidí by byla ochotna volit dokonce jakoukoliv politickou stranu, kdyby nabízela alternativu, ale nikdo takový se tady podle průzkumů veřejného mínění neobjevil (!!), a tak voliči jdou vybrat to nejmenší zlo. Právě díky tomu mohou výsledky průzkumů odpovídat se skutečnými výsledky.

83990

17.12.2005 11:55

RE: Zalezi na tom, kdo to dela

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 83990

V Kanadě je to to samý, já už volit nechodím neb si není z čeho vybrat. Kapitalismus vytvoril neřešitelnej problém. Lidi sice volej ale jenom z kandidátů které podporuje velkoprůmysl tím že jim poskytuje peníze aby mohli kandidovat. Takže nakonec si jako občan můžete vybrat kterého prodaného kandidáta chcete, výsledek bude stejně stejnej. [smích]

83991

18.12.2005 15:32

RE: Zalezi na tom, kdo to dela

68 68.?.?.?

Reakce na 83990

Nevím, jak to chodí v Kanadě, ale tady je veliká většina lidí nespokojena se současnou politickou situací

Cesi budou nespokojeni vzdycky a se vsim. Dejte jim raj na zemi a uvidite, ze budou na to nadavat. [smích] [smích]

84189

18.12.2005 15:50

RE: Zalezi na tom, kdo to dela

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 84189

Nedopouštějte se předsudků. Ještě jste to nezkusil, tak nemůžete vědět, jak by to dopadlo.

84193

19.12.2005 6:09

RE: Zalezi na tom, kdo to dela

68 68.?.?.?

Reakce na 84193

Nedopouštějte se předsudků. Ještě jste to nezkusil, tak nemůžete vědět, jak by to dopadlo.

Vim jak by to dopadlo. Cesi bez nadavani na neco, nebo na nekoho nemohou zit.

[smích] [smích]

84330

19.12.2005 16:00

RE: Zalezi na tom, kdo to dela

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 84330

Jéžiš, a třeba já bych tak chtěla, abych nemusela na nic nadávat. Když se mi minulý týden podařilo rychlostí nevídanou vyřídit pas, a to bez občanky, páč mi ji nějaká kurva špatná čórla, ještě jsem té paní na pasovém koupila malou bonboniérku, tak jsem z toho byla vedle. A věřte mi, že jsem opravdu byla šťastná, že jí nemusím nadávat. To vy byste patrně nemohl žít, aniž byste plival na Čechy.

84396

19.12.2005 20:32

RE: Zalezi na tom, kdo to dela

68 68.?.?.?

Reakce na 84396

Blazkova, ted jste cela vedle sebe, ze nemate proc nadavat na zenskou na pasovce, tak ted nadavate mne, ze pliju na cechy. Jinak by jste asi nemohla ani spat, ze? [smích] [smích]

84442

20.12.2005 1:36

RE: Zalezi na tom, kdo to dela

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 84442

Teď jste na to káp, šedesátosmičko, zrovna kvůli vám teď sebou budu mlátit celou noc na gauči a nezaberu ani kdybych chtěla.

84498

20.12.2005 4:24

RE: Zalezi na tom, kdo to dela

68 68.?.?.?

Reakce na 84498

Teď jste na to káp, šedesátosmičko, zrovna kvůli vám teď sebou budu mlátit celou noc na gauči a nezaberu ani kdybych chtěla.

Hned bych vam sel zabrucet ukolebavku, ale vy by jste mne asi nadavala. [smích] [smích]

84523

17.12.2005 10:57

Pouze pro Kema.

john bombardon 82.?.?.?

re: Kemo-" ty úspěšné volby v Íráku musí džihádisty pěkně srát"konec citátu.

Kemo ty seš fakt mantinel. Ty úspěšné volby v Íráku byly asi tak úspěšné jako nmoho jiných úspěšných voleb např. v Česku za Dr. Husáka.A já se ty lišáku obávám že to dobře víš,jenom Tě za ty kecy někdo platí.Že Ty máš za úkol ty extrémně zvědavé a nespokojené zapisovat na manžetu.Mohl bys prosím Tě u vás v institutu ztratit slovíčko jako že já extrémně zvědavej ani nespokojenej nejsem.Dík.

Tvůj oddaný John

83981

19.12.2005 7:48

RE: Pouze pro Kema.

leho 66.?.?.?

Reakce na 83981

>Kemo ty seš fakt mantinel. Ty úspěšné volby v Íráku byly
>asi tak úspěšné jako nmoho jiných úspěšných voleb např.
>v Česku za Dr. Husáka.

Bombardone, a kdo Iráčany nutil k volbám? Hrozilo jim, že když nepůjdou, nebo půjdou za plentu, že ztratí práci, že jejich děti se nedostanou na školu nebo něco horšího? Já spíš slyšel, že kdyby nechtěli k volbám, tak klidně mohli zůstat doma a měli by pokoj. Ale oni z nějakého blbého důvodu k těm volbám šli. Pročpak asi??

84341

20.12.2005 0:10

RE: NE pouze pro Kema a pro zoldaka

zaplatil 65.?.?.?

Reakce na 84341

Prikladne indoktrinovany zoldak Leho to nechape-
a ani podle defnice chapat nemuze. Je totiz naprogramovany a ma zeleny mozek.

Kdyz se venujeme jen minimalnimu cteni ruznych zdroju, razem nam vyplyne zretelny duvod proc sli Iracane volit. Predem a hlavne, to NEMA co delat s emeryckou moneykracii!

S cim to ale ma co delat je jejich a)nabozensky vliv (vetsina jejich stran jsou nabozenske), b)etnicky duvod, c) regionalni, coz je velmi podobne etnickemu pohledu, ale ne zcela.

Kdyz je vojak, jako 'bulik' zavreny v kasarnach, nemuze mit zdani co se deje v civilnim zivote (notabene v cizi, okupovane zemi, kde jim chce kazdy jiz videt paty). Vim to velmi dobre z doby, kdy ja jsem slouzil: delo se 'prazske jaro' a ja jsem nic nevedel, neb se to pred nami vojcli tajilo. A to jsem byl ve SVE zemi, prosim pekne. Staci?!

84482

20.12.2005 1:13

RE: NE pouze pro Kema a pro zoldaka

leho 66.?.?.?

Reakce na 84482

>Vim to velmi dobre z doby,
>kdy ja jsem slouzil: delo se 'prazske jaro' a ja jsem nic
>nevedel, neb se to pred nami vojcli tajilo. A to jsem byl ve SVE
>zemi, prosim pekne. Staci?!

Zape, nevíš vůbec nic, snažíš se svoje něčím pošramocené ego vzpamatovat urážkami tvého třídního nepřítele, když už se nevzmůžeš na nic jiného. Viděl jsi někdy americká kasárna? Určitě neviděl a tak by jsi měl držet hubu. Jseš ubožák a ani jsi nijak nikomu nevysvětlil jak vlastně ten náboženský vliv, etnický důvod nebo regionální neboli místní pohled způsobil to, že téměř všichni Iráčané šli k volbám, které jim umožnil tolik tebou nenáviděný Velký Satan...

84491

20.12.2005 13:13

RE: NE pouze pro Kema a pro zoldaka

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 84491

kulisku, k jake ze to tride Pan zap nalezi? jestli to neni tajne...

84591

20.12.2005 8:04

RE: NE pouze pro Kema a pro zoldaka

Zdenek Matoušek zdenekm (zavináč) primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 84482

>Kdyz je vojak, jako 'bulik' zavreny v kasarnach, nemuze mit zdani
>co se deje v civilnim zivote (notabene v cizi, okupovane zemi,
>kde jim chce kazdy jiz videt paty). Vim to velmi dobre z doby,
>kdy ja jsem slouzil: delo se 'prazske jaro' a ja jsem nic
>nevedel, neb se to pred nami vojcli tajilo. A to jsem byl ve SVE
>zemi, prosim pekne. Staci?!

Zaplatile, Vaše úvaha a srovnávání jednoho s druhým, mě nanejvýš překvapila. Takovouhle kravinu by ze sebe vysoukal snad jen Pepek Vyskoč. Ještě jste zapoměl dodat, že ani těm vojákům okupačních armád, které nás potom přišly "zachránit", taky neřekli o co jde. Když už nic, tak jen ten rozdíl skoro čtyřiceti let něco znamená. Panenko Marjá ! Já Vám teď nevěřím ani to, že umíte malou násobilku, protože když jste se ji učili, tak jste zrovna chyběl. [překvapení] [oči v sloup] [oči v sloup]

84562

17.12.2005 16:03

Rastik

Rastík 195.?.?.?

Myslim si, ze to nie je bohuzial len specifikum postkomunistickych krajin. Na zapade uz takisto nie je prakticky ziadny rozdiel medzi pravicovymi lavicovymi stranami, takze obcan nema vobec ma vyber. Kazdy politik totiz musi v prvom rade hladiet na svojich sponzorov a tymi su prave najbohatsie firmy. Obcania su nie druhoradi, ale az kdesi pred koncom poradia. Preto vsetky vyznamnejsie strany razia ultra pravicovu ekonomicku politiku, ci sa jedna o lavicu alebo pravicu (najlepsie je to vidiet na britskych laboristoch).
Inak suhlasim s autorom, ze prieskumy verejnej mienky su dnes skor marketingovou metodou ako serioznym sociologickym vyskumom. Je velmi otazne nakolko je vysledna odchylka medzi skutocnym vysledkom volieb a vysledkom prieskumov dielom uspesnosti vyskumnych agentur a nakolko je to prave vysledok ovplyvnovania verejnej mienky cez tieto prieskumy.
P.S.
Pan Kema je naozaj umelec. On by zrejme dokazal prejst na obhajobu americkej okupacie Iraku aj keby pisal do diskusie k nejakemu clanku o zvieratkach. [velký smích]

84011

17.12.2005 23:34

RE: Rastik

Janek jaatu (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 84011

>Myslim si, ze to nie je bohuzial len specifikum
>postkomunistickych krajin. Na zapade uz takisto nie je prakticky
>ziadny rozdiel medzi pravicovymi lavicovymi stranami, takze obcan
Před 13-ti lety mi jeden velice vzdělaný pán (dej mu Pán Bůh věčnou slávu) povídal o volbách ve Francii, jak na sebe tehdejší L<->P "lila kýble špíny" a jejich představitelé se pravidelně scházeli v jednom baráku, akorát v jiné lóži. Takže - když voliči chtějí levici, vytáhnou své na levici, chtějí-li pravici, vytáhnou své na pravici. Tehdy jsem to ještě považoval za trošku přitažené za vlasy. Po těch letech, kdy jsem si o tomto velice ožehavém tématu pár věcí přečetl a promluvil s pár znalými lidmi, kteří zažili jejich praktiky na vlastní kůži už ne. [pláč]

„Okrem viditeľnej vlády na tróne sedí neviditeľná vláda....ktorá nenesie nijakú zodpovednosť“.

„Celé veky, a teraz viac ako inokedy , svetu vládnu v prvom rade tajné spoločnosti“.

„V politike sa veci nedejú náhodou. Ak sa niečo udialo, tak to bolo tak aj premyslené“.
(Teodor Rooswelt, prezident USA)

Nevím zda se celá citace váže ke jmenovanému, nebo jen ta poslední část.

84086

18.12.2005 3:05

RE: Rastik

kema 207.?.?.?

Reakce na 84011

>Pan Kema je naozaj umelec. On by zrejme dokazal prejst na
>obhajobu americkej okupacie Iraku aj keby pisal do diskusie k
>nejakemu clanku o zvieratkach. [velký smích]

To sa mylite panko Rastik.
Skutecni umelci zde dokazou prejit od receptu na spanelske ptacky ke snaze Zidu ovladnout svet a prznit krestanske panny.
Ja jsem se drzel tematu. Tim tematem je manipulace vyzkumu verejneho mineni.

84109

18.12.2005 10:11

RE: Rastik

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 84109

Jako téma jsem tedy spíš než obyčejnou manipulaci veřejným míněním zamýšlel "Manipulace veřejným míněním, zpětná vazba tohoto jevu na veřejnost a tím i zmanipulování celé demokracie.">>Pan Kema je naozaj umelec. On by zrejme dokazal prejst na

84154

18.12.2005 17:23

RE: Rastik

jiri sladky 207.?.?.?

Reakce na 84109

Pane Kema, kdybyjsme se drzeli receptu "Spanelskych ptacku", kteri potom co prohledli snahu Zidu pro ovladnuti sveta a chut na jejich Krestanske panny, vypovedeli je ze zeme. Mozna, ze vse by bylo jinak.

84208

17.12.2005 18:03

Ale pánové,

M.Š. m (tečka) s (tečka) m (zavináč) quick (tečka) cz 194.?.?.?

normální a trochu myslící člověk již dávno přišel na to,jak v současné době funguje tzv.demokracie.Nemuselo být ani soudruha Marxe s jeho tezí o koncentraci kapitálu,na to přijde každý rozumu používající člověk sám.Jak fungují politické strany je pak dáno touto tezí,ať s Marxem nebo bez Marxe.Vzhlédnemeli k napsanému,pak usoudíme že jakákoliv moje volební snaha naprázdno vyjde a já bych se musel stydět za to jakým to lidským mutantům jsem vhodil volební lístek do urny.
Zaujal mne však takový milý nápad,ať již kamerové systémy nebo čipy,jež se mají různým subjektům transplantovat pod kůži,neboť je to výborný vynález,proč napíšu níže.Jen musím připomenout,že se tyto připravované akce,ať pro lidi nebo pejsky,setkaly s nebývalým nadšením pokrokového lidstva(to však ještě neznamená,že lidstva u něhož je vyvinuto všech šestero druhů inteligence).Jistě,s nebývalým nadšením je možné u takto označeného pejska či manželky pomocí satelitů najít zatoulané a i jiné sledování je možné.
Avšak pozor,tento způsob je zvláště vhodný pro zachování a posílení demokracie.Uvědomímeli si,že jedním s výdobytků demokracie je VEŘEJNÁ KONTROLA,pak si řekněme,že prdlajs funguje!!Novináři již dávno nejsou hlídacími psy demokracie,o servilní televizi ani nemluvě.
Proto jsem slyšel o návrhu,že by měli politici a veřejní činitelé jít příkladem a sami sobě uzákonit používání kamer a transplantovaných čipů aby bylo možné je prostými občany kontrolovat.Zatím se to děje kamerami jen opačným směrem,čipy zatím neprošly.
GÓL!!!!
Zdraví M.Š.

84036

19.12.2005 16:22

RE: Ale pánové,

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 84036

Opravdu skvělý nápad, pane M. Š. Politikové jsou veřejní činitelé, veřejnost by tedy měla mít možnost kontroly, co jejich zástupci provádějí, s kterými lobbisty a jinými individui se stýkají, atakdále. Zároveň bych jim dala i stejnou krabičku na záda, jako v Big Brotherovi, abych si vždy mohla poslechnout, o čem dotyčný hovoří.
Před nějakým časem tady někdo navrhoval elektrifikaci křesel v parlamentu v tom smyslu, že bychom my voliči sledovali své politiky v přímém přenosu, a pokud by se nám zdálo, že dotyčný politik přistupuje ke svému poslání laxně, byl by interaktivně "povzbuzen" menší elektrickou ránou. Autora tohoto nápadu jsem už zapomněla, doufám, že mu nevadí, že jsem to tu takto připomněla.

Vždycky je co vylepšovat. [chechtot]

84400

17.12.2005 20:12

Jak jsou delane pruzkumy?

zaplatil 65.?.?.?

Pekny priklad mate rovnou shora v podobe rozpravy Kema - Leho? Prevadeji rec na sve teeema, prave jak to dela Keeema.

Prave tak to delaji 'pruzkumnici'. Oni maji totiz svoje formulace pripravene a snazi se Vas v (obvykle telefonickem) interview vtlacit s odpovedi do jejich predem pripravenych kategorii. Ja s nimi vzdy (kdyz uz jednou a neochotne souhlasim) na tomto zaklade svadim boj.

Proste jim ukazuji pitomost jejich pred-formulace. No jiste, chteji abychom v takovych formulacich mysleli i my. Asi je to tak. Nejde o zadny 'pruzkum'. Jde o to rici nam, JAK my mame myslet! [naštvaný]

84051

18.12.2005 1:13

RE: Jak jsou delane pruzkumy?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 84051

Mate bod, priteli [mrknutí jedním okem] [velký smích]

Ano, presne tak to je [vyplazený jazyk] [zahanbení]

84095

18.12.2005 2:56

RE: Jak jsou delane pruzkumy?

kema 207.?.?.?

Reakce na 84051

>Prave tak to delaji 'pruzkumnici'. Oni maji totiz svoje formulace
>pripravene a snazi se Vas v (obvykle telefonickem) interview
>vtlacit s odpovedi do jejich predem pripravenych kategorii. Ja s
>nimi vzdy (kdyz uz jednou a neochotne souhlasim) na tomto zaklade
>svadim boj.

Presne tak. Vsak jsem uz o tom psal ve svem prispevku o vyzkumu verejneho mineni v Iraku. [mrknutí jedním okem]

84108

18.12.2005 3:41

RE: Jak jsou delane pruzkumy?

zaplatil 65.?.?.?

Reakce na 84108

No vidite Kemo,

nakonec spolu souhlasime. Nic neni cennejsiho, nez uznani od oponenta. Ja jsem s Vami v tomto punktu v rozporu nebyl, uvedl jsem Vas coby ocividny priklad.

84113

18.12.2005 4:14

Presnym souctem ,nepresnych cisel nas donuti, abychom koupili i zidovsky kalendar .

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

From: tkuh50@tku.ac.jp [mailto:tkuh50@tku.ac.jp]

Sent: Saturday, 17 December 2005 4:15 PM

Subject: Twelve Jewish Months

January: Jewish History Month

February: Jewish Suffering Month

March: Jewish Achievement Month

April: Jewish Self-worship Month

May: Jewish Cooking Month

June: Jewish Adoration of Israel Month

July: Jewish Dirty Movies Month

August: Jewish Stock Market Tricks Month

September: Jewish Banking Month

October: Jewish Terrorism Month

November: Jewish Treason Month

December: Month-long celebration of Jewish Hanakhah

Myslim si ,ze svet je uz unaven temi vyzkumy,zejmena ,takove ,jako v California volbach, a nebo ,jak se povedly volby na Ukrajine a to same se snazi udelat v Iraku a jinde ,neni nad to ,kdyz je obcan veden svym zivotem experty,bez ,expertu ani ranu,co ,kdybych pouzil svuj mozek a bylo to spatne.Takze ,kazdy statnik a politik je obalen dolova experty na svechno a na nic a bez nich se neobejde ,takze nase planeta jen kvete inteligenci a v noci nevystrcite ani krk ze dveri,aby Vam jej nekdo nepodriznul.Jedni tvrdi ono a druzi onoho a vysledkem je ,ze byste nic nesmeli jist a posli byste hladem,ale to se netyka politiku,ty at udelaji jakekoliv chyby ,tak Vas nakonec se svym stadem EXPERTU-PRAVNIKU, presvedci ,ze i kdyz chyba ,tak je to stale k necemu dobre.Experti USA a vyzvedne sluzby navedli Bohem vyvoleneho,ze ma vest valku,kterou mu vnukl Buh vsemohouci ,ale nezotpovedny,takze ,president dokazal svetu navod ,jak usetrit svuj mozek a presto mit nejvyssi misto ve state a potom jsou lide ,kteri rikaji,ze experti ,jsou experty tim ,ze jsou inteligentni a ze hodne mysli,zejmena za to stado,jez muze takto bezstarostne pracovat v klidu ,zatimco experti jsou se svou intelligenci stale na STRAZI.ZBAVILI JSME SVET SADDAM HUSSEJNA- tak se musime citit mnohem bezpecneji,at chceme a nebo ne.
TAKZE MERRY CHRISTMAS-TAK ,JAK NAM TO Z KRUHU NEJVYSICH BYLO SCHVALENO.
Jews Give Europeans Permission to Say, "Merry Christmas"/ McDonald complaintIn a striking move, a small organization of Jews said it was OK if Europeans say, "Merry Christmas" this year.

In case you were looking for permission to say such things, you can now feel a little better.

However, please keep in mind that only 5 Jews said this (out of 6 million in the U.S.), so there may still be some reprisals from the rest of them.

There is still a chance that the Thought Police may come knocking at your door as a result, especially if you live outside of the U.S. (where you can also go to prison for a myriad of other reasons, such as doubting certain aspects of the "Holocaust"--now with its own special internationally mandated holiday on Jan. 27th, thanks to a UN declaration).

Conequently, it might still be a wise decision to phone your local synagogue and ask to speak with the head rabbi to ensure that it's OK with him if you say, "Merry Christmas"--especially if you intend to say such things to people other than your close (non-Jewish) friends.

In celebration of this, the Catholic League has reportedly ...Kráceno (Editor)

84120

18.12.2005 13:09

Re:

krysa 84.?.?.?

průzkumy jsou podle mne ve své hodnotě a tak jak se provádí na hovno uplně stejně, jako statistiky....

Například:

1/ "všichni" by volili Paroubka a ČSSD - já žádnýho takovýho neznám a že znám hodně lidí!

2/ "každej souhlasí s Rathem" - nevim kdo, ale na mém webu se dle MÉ ankety zdá, že i Mengele by byl lepší ministr zdravotnictví, hi! (je ovšem možné, že dnešní "ve stylu USA vzdělávaná mládež" neví, kdo byl Mengele... nebo VI a počítá, že za Ratha to bude ještě horší...)

3/ "všichni nakupují v hypermarketech" - no někdo fakt jo, ale zelený maso, ovesné vločky se scíplým myšem a pod - to musí mít někdo zvláštní chutě...

4/ "průměrný plat je 20000 korun" - nevím kde, ale tady nikdo víc jak asi 14000 nemá.... a to i s nadpruměrným vzděláním

5/ "ekonomika roste"... taky nevim kde teda....

Tak nevím, koho a kde se ptají....

84172

18.12.2005 16:32

RE: Re:

pk202 195.?.?.?

Reakce na 84172

>1/ "všichni" by volili Paroubka a ČSSD - já žádnýho
>takovýho neznám a že znám hodně lidí!

No v minulejch volbach se naslo dost hovad ktery volili Spidlu [pláč]


>4/ "průměrný plat je 20000 korun" - nevím kde, ale tady nikdo
>víc jak asi 14000 nemá.... a to i s nadpruměrným
>vzděláním

Ja jo ja mam pres 20kKc

>
>5/ "ekonomika roste"... taky nevim kde teda....
>

no to ja taky ne....


>Tak nevím, koho a kde se ptají....
>

Asi nikde a nikoho.... [velký smích]

84199

19.12.2005 14:08

RE: Re:

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 84199

No v minulejch volbach se naslo dost hovad ktery volili Spidlu

Pozor hoši.Pícháte do vosího hnízda.
[mrknutí jedním okem]

84377

20.12.2005 7:22

RE: Re:

krysa 84.?.?.?

Reakce na 84377

>No v minulejch volbach se naslo dost hovad ktery volili Spidlu
>
>Pozor hoši.Pícháte do vosího hnízda.
> [mrknutí jedním okem]

..už jsem si dlouho nezapíchal...

Mimochodem, ti co ho volili byli asi ti sami, ktery ted slyšim v radiu, jak podporují zákony na vyvlastnění majetku "ve veřejném zámu" (což je podle Paroubka když např. Honda chce postavit fabriku na vašem poli):
9 z deseti totiž tvrdí, že "ja nic nemám, ale myslím že vyvlastnit by se to mělo" či "nezáleží na tom, co chce jeden když ostatní chtějí něco jiné"... tak nevim esli se ptali v Lidovým domě nebo rovnou u komunistů...



84555

20.12.2005 2:17

Pruzkum verejneho mineni nikdy nerekne ,ze "ryba" smrdi od hlavy, k tomu ,nejsou urceni.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Sen. Reid calls US Congress 'most corrupt in history' By Thomas Ferraro
Sun Dec 18, 1:33 PM ET

U.S. Senate Democratic leader Harry Reid called the Republican-led Congress "the most corrupt in history" on Sunday, and distanced himself from lobbyist Jack Abramoff, at the center of an escalating probe.

The Justice Department is investigating whether Jack Abramoff directed illegal payoffs to lawmakers, including Rep. Tom DeLay of Texas, who was forced to step down as House Republican leader in September after indicted in his home state of Texas on unrelated charges.

"Don't lump me in with Jack Abramoff. This is a Republican scandal," Reid told Fox News Sunday, saying he never received any money from Abramoff.

Reid, like many members of Congress, Democrats and Republicans, has received campaign contributions from Abramoff clients. Some lawmakers have returned those donations, but Reid gave no indication he would do so.

The Securities and Exchange Commission has been examining stock sales by Senate Majority Leader Bill Frist, a Tennessee Republican, and last month Randy "Duke" Cunningham, a California Republican, resigned from the House after pleading guilty of taking more than $2.4 million in bribes involving defense contracts.

Democrats have accused Republicans of "a culture of corruption," and plan to make it an issue in next year's congressional elections.

"America can do better than what we've done," said Reid. "The most corrupt Congress in the history of the country. We have such significant problems with what's going on in this country."

Most of the federal investigative focus is now on Abramoff, whose lobbying activities, particularly on behalf of Indian tribal clients, are also being examined by Congress.

Appearing on Fox TV, Reid said, "Abramoff gave me no money. His firm gave me no money. He may have worked (at) a firm where people have given me money."

A Reid aide later explained that the senator received money from a political action committee affiliated with a firm where Abramoff had worked, but Abramoff did not contribute to it.

"I feel totally at ease that I haven't done anything that is even close to being wrong," Reid said.
Ve vsech zemich ,kam se dostali zid ena dulezita mista ,tak narod hynul zlocinosti ve vsech smerech ,jez koncili valkami,nebot valk a,to je zidovska zen,coz dnes vidime na USA kde Cheney a jeho gang se pakuje kde se da.

84506

Příspěvků: 110

17.12. 06:39 zalozak  Prirozene ze tzv Pruzkum Verejneho mineni je manipulaci (umyslnou)
18.12. 00:15 Rene Bartosek  RE: Prirozene ze tzv Pruzkum Verejneho mineni je manipulaci (umyslnou)
17.12. 07:45 kema  Zalezi na tom, kdo to dela
17.12. 08:27 leho  RE: Trochu zase OT
17.12. 08:56 kema  RE: Trochu zase OT
17.12. 09:21 kema  RE: Trochu zase OT
17.12. 10:18 hostující  RE: Trochu zase OT
17.12. 15:52  RE: Trochu zase OT
17.12. 20:24 zaplatil  RE: Trochu zase OT
18.12. 13:20 krysa  RE: Trochu zase OT
18.12. 17:53 zaplatil  RE: Trochu zase OT
17.12. 21:04 Vratislav  RE: Trochu zase OT
18.12. 13:11 krysa  RE: Trochu zase OT
17.12. 10:06 Antiseptik  RE: Trochu zase OT
17.12. 10:17 kema  RE: Trochu zase OT
17.12. 10:23 Antiseptik  RE: Trochu zase OT
18.12. 00:39 zaplatil  RE: Trochu zase OT
18.12. 16:55 Antiseptik  RE: Trochu zase OT
18.12. 02:44 kema  RE: Trochu zase OT
18.12. 16:19 pk202  RE: Trochu zase OT
18.12. 17:12 jiri sladky  RE: Trochu zase OT
18.12. 18:03 zaplatil  RE: Trochu zase OT
18.12. 20:36 jiri sladky  RE: Trochu zase OT
18.12. 23:18 zaplatil  RE: Trochu zase OT
18.12. 19:20 leho  RE: Trochu zase OT
18.12. 19:27 Antiseptik  RE: Trochu zase OT
18.12. 19:34 zaplatil  RE: Trochu zase OT
18.12. 19:54 leho  RE: Trochu zase OT
19.12. 15:49 baba_Blažková  RE: Trochu zase OT
18.12. 23:22 Alexa  RE: Trochu zase OT
18.12. 23:35 Antiseptik  RE: Trochu zase OT
19.12. 19:13 Alexa  RE: Trochu zase OT
19.12. 19:25 Antiseptik  RE: Trochu zase OT
19.12. 21:58 Alexa  RE: Trochu zase OT
19.12. 22:08 Antiseptik  RE: Trochu zase OT
19.12. 00:40 zaplatil  RE: Trochu zase OT
20.12. 03:55 Klokan  RE: Trochu zase OT
20.12. 06:54 leho  RE: Trochu zase OT
20.12. 17:49 Antiseptik  RE: Trochu zase OT
20.12. 21:07 Alexa  RE: Trochu zase OT
21.12. 01:39 TS  RE: Trochu zase OT
21.12. 06:21 leho  RE: Trochu zase OT
21.12. 08:46 google  RE: Trochu zase OT
21.12. 18:17 Alexa  RE: Trochu zase OT
21.12. 18:27 leho  RE: Trochu zase OT
21.12. 20:27 Alexa  RE: Trochu zase OT
21.12. 20:33 leho  RE: Trochu zase OT
21.12. 20:40 Alexa  RE: Trochu zase OT
22.12. 08:19 leho  RE: Trochu zase OT
22.12. 20:32 Alexa  RE: Trochu zase OT
19.12. 08:45 Rene Bartosek  RE: Trochu zase OT
19.12. 15:13 hmm  RE: Trochu zase OT
18.12. 22:49 kema  RE: Trochu zase OT
18.12. 23:01 Antiseptik  RE: Trochu zase OT
18.12. 23:38 jiri sladky  RE: Trochu zase OT
17.12. 13:37 deu  RE: Trochu zase OT
18.12. 05:59 Rejpal  RE: Trochu zase OT
22.12. 08:43 Ivo  zapominate???
17.12. 17:11 jiri sladky  RE: Trochu zase OT
18.12. 13:33 krysa  RE: Trochu zase OT
17.12. 20:41 zaplatil  RE: Trochu zase OT
18.12. 02:50 kema  RE: Trochu zase OT
18.12. 17:23 krysa  RE: Trochu zase OT
18.12. 18:13 zaplatil  RE: Trochu zase OT
19.12. 04:26 kema  RE: Trochu zase OT
19.12. 13:30 zaplatil  RE: Trochu zase OT
19.12. 15:21 hmm  RE: Trochu zase OT
19.12. 23:05 kema  RE: Trochu zase OT
20.12. 13:15 hmm  RE: Trochu zase OT
19.12. 08:55 J. H.  RE: Trochu zase OT
18.12. 08:41 Adapa  RE: Trochu zase OT
18.12. 09:31 kema  RE: Trochu zase OT
18.12. 09:46 Adapa  RE: Trochu zase OT
18.12. 10:23 kema  RE: Trochu zase OT
18.12. 10:56 Zdenek Matoušek  RE: Trochu zase OT
18.12. 20:01 Jiří Táborský  RE: Trochu zase OT
19.12. 15:00 hmm  RE: Trochu zase OT
17.12. 17:16 jiri sladky  RE: Trochu zase OT
17.12. 11:34 Jiří Koubek  RE: Zalezi na tom, kdo to dela
17.12. 11:55 Antiseptik  RE: Zalezi na tom, kdo to dela
18.12. 15:32 68  RE: Zalezi na tom, kdo to dela
18.12. 15:50 Jiří Koubek  RE: Zalezi na tom, kdo to dela
19.12. 06:09 68  RE: Zalezi na tom, kdo to dela
19.12. 16:00 baba_Blažková  RE: Zalezi na tom, kdo to dela
19.12. 20:32 68  RE: Zalezi na tom, kdo to dela
20.12. 01:36 baba_Blažková  RE: Zalezi na tom, kdo to dela
20.12. 04:24 68  RE: Zalezi na tom, kdo to dela
17.12. 10:57 john bombardon  Pouze pro Kema.
19.12. 07:48 leho  RE: Pouze pro Kema.
20.12. 00:10 zaplatil  RE: NE pouze pro Kema a pro zoldaka
20.12. 01:13 leho  RE: NE pouze pro Kema a pro zoldaka
20.12. 13:13 Pavel -Čert- Němec  RE: NE pouze pro Kema a pro zoldaka
20.12. 08:04 Zdenek Matoušek  RE: NE pouze pro Kema a pro zoldaka
17.12. 16:03 Rastík  Rastik
17.12. 23:34 Janek  RE: Rastik
18.12. 03:05 kema  RE: Rastik
18.12. 10:11 Jiří Koubek  RE: Rastik
18.12. 17:23 jiri sladky  RE: Rastik
17.12. 18:03 M.Š.  Ale pánové,
19.12. 16:22 baba_Blažková  RE: Ale pánové,
17.12. 20:12 zaplatil  Jak jsou delane pruzkumy?
18.12. 01:13 trodas  RE: Jak jsou delane pruzkumy?
18.12. 02:56 kema  RE: Jak jsou delane pruzkumy?
18.12. 03:41 zaplatil  RE: Jak jsou delane pruzkumy?
18.12. 04:14 Robert Nohejl  Presnym souctem ,nepresnych cisel nas donuti, abychom koupili i zidovsky kalendar .
18.12. 13:09 krysa  Re:
18.12. 16:32 pk202  RE: Re:
19.12. 14:08 Vratislav  RE: Re:
20.12. 07:22 krysa  RE: Re:
20.12. 02:17 Robert Nohejl  Pruzkum verejneho mineni nikdy nerekne ,ze "ryba" smrdi od hlavy, k tomu ,nejsou urceni.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

63

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 130 čtenářů částkou 22 170 korun, což je 63 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 1

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 0

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 1

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 3

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Sčítačka hlasů v poslanecké sněmovně je cinknutá a upravuje hlasování20.11.20 04:14 Česká republika 1

Měnové kurzy

USD
21,90 Kč
Euro
26,20 Kč
Libra
29,14 Kč
Kanadský dolar
16,85 Kč
Australský dolar
16,17 Kč
Švýcarský frank
24,19 Kč
100 japonských jenů
21,03 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
5,84 Kč
100 maď. forintů
7,24 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,78 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 175,25 Kč
1 unce stříbra
496,96 Kč
Bitcoin
371 829,86 Kč

Poslední aktualizace: 28.11.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 915