Diskuze k článku

Reklama

Příspěvků 89

11.12.2005 5:56

radio

Belveder pilsenaaa (zavináč) yahoo (tečka) com 64.?.?.?

televize je nebezpecna,pust si radeji radio a nebo se zaposlochej do pink floyd,cafe del mar nebo treba Budvarky
ja totiz obcas uplne medialne "vypnu". Z therapeutickych duvodu ignoruji okolni svet,nekdy jen cely den a nekdy i vice dni,nastavuji holy zadek veskerym blabolum a posloucham jen hudbu nebo manzelku [tu musim] a pak si zase holt pustim nejakou tu bedynku a pripadam si,ze upbehlo aspon pul roku od posledniho zpravodajstvi,ktere jsem vyclechl jen pred par dni.Je to jako s kourenim.Kourim nerad,obcas mam krtkou vyluku,ale pak se stejne k tomu divotvornemu tabaku navranim.

Reklama je jedovata kase mila zeno,reklamy by meli byt alespon mladezi a detem nepristupne,ale to se z brzy nestane,pokouseli se o to soudruzi a dopadlo to primo katastroficky.

82939

11.12.2005 16:00

RE: radio

Honza jaatu (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 82939

Co se tv týče, doporučuji knihu Čtyři důvody pro zrušení televize.
Autor: Jerry Mander,
Vydavatel: Doplněk
Popis: Zásadní, myšlenkově převratná kniha, která pečlivě, argument za argumentem, vyvrací nebezpečně zakořeněné předsudky typu "nám přece televize neškodí, my ji máme pod kontrolou".

O škodlivosti tv jsem toho věděl poměrně dost a pravidelně ji snášel několik let z půdy tak na 1-2 měsíce v roce, abych si "vypláchl" hlavu v dobách krizovky. Po přečtení už jsem byl hodně rozhodnutej, že ji zruším totálně, vždycky jsem daleko více poslouchal rádio a to ještě klasiku jako Vltava nebo zahraniční obdoby. Ale poté, co tv odvysílala 2 reportáže o mých známých, které znám od školky a kteří se dostali do problémů, tak mi poprvé z těch lží a způsobu, jak se točí ZPRÁVY bylo doslova na blití a bylo rozhodnuto. Film si občas pustím na DVD a jak se mi život prosvětlil a kolik mám najednou času i načtení... [mrknutí jedním okem]

82968

11.12.2005 8:01

Děti a reklama

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Vidíte, paní Mindo, a já mám ty dětičky dvě, velmi dobře vnímající, všechny reklamami nabízené hovadiny chtějící. Vánoce na krku, to ještě patrně budu, já magor, péct cukroví... už teď uvažuju o mýdle a provazu, do toho kolem mě skotačí to mé pitomstvo, nadšeně mi sdělují, co všechno jim mám koupit pod stromeček (Ježíška už mi nebaští), já si maně uvědomuji, že všichni ti pokémoni, digimoni, bejblejdi a jánevímcoještě už jsou patrně OT, musím se zeptat nějaké známé, která tyhlety hovadiny sleduje, čímžeto letos asi nejvíce potěším srdéčka svých pitomků, ať mě pak u stromečku neukamenujou. Já TV totiž nesleduju, navíc se mi teď tak trochu porouchala (něco v ní minulý týden cvaklo a od té doby po zapnutí divně vrčí), což mi nijak zvlášť nevadí, ale jsem teď opravdu, ale opravdu mimo obraz. Bohužel, moje děti mají v pokojíčku svou TV, ony mimo obraz nejsou. Ale všechny ty "nezbytnosti" bych do svého 2+1 patrně nenaskládala, navíc nekradu.

Kua, a ještě za to mám platit ty jejich zas*ané koncesionářské poplatky. Fňuk.

82944

11.12.2005 8:55

RE: Děti a reklama

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 82944

To jste mi připomněla paní Blažková něco o těch pokémonech.

Víte jak ti pokémoni vznikli? Vznikli tak, že na jižní Moravě se jednoho dne narodilo strašně ošklivé děcko- a když ho poprvé uviděl stréc, tak se lekl a řekl:Po kém on jen může být?http://www.fun-online.sk/skg/fun-online/wap/book/img/huf.gif

Jinak co se týče televizních reklam, tak to už mám dávno vymakaný: všechno co se mi příliš vnucuje, tak natruc zásadně nekupuji. Čili televizní reklama na mě působí jako odpuzovač. Při nákupu zboží se řídím sloganem: nejsem tak bohatá, abych kupovala drahé věci. Čili se snažím vše pořídit co nejlevněji. Ale občas se mi stane, že nejlevnější výrobek skutečně stojí za prd. V tom případě se řídím doporučeními svých známých, když jsou s něčím maximálně spokojeni, nebo zkušebně vezmu jiný výrobek a sama si ho otestuji. Třeba káva: ta nejlevnější je opravdu hnusná, páchne myšinou nebo tak něčím. Ale o něco dražší káva už je v pohodě a ty nejdražší si ani nevšimnu. Nebo olej: Klidně koupím ten nejlevnější z nejlevnějších, stejně ho dávám do vaření minimum, abychom netloustli. Ale do salátů zase si zase klidně koupím panenský olivový.

Zkrátka a dobře, televizními reklamami se neřídím ani náhodou. Moje generace odchovaná bolševiky je tak vycepovaná tou jejich rudou propagandou, že vše co se týká jakékoliv propagandy- a tedy i reklamy zásadně odmítá. To je vypěstovaný podmíněný reflex.

82948

12.12.2005 22:31

RE: Děti a reklama

krysa 84.?.?.?

Reakce na 82948

ad: To jste mi připomněla paní Blažková něco o těch pokémonech.

No já sem jednoho přejmenoval na "pikaču"....

...a netušil jsem co tim páchám, neb rázem se začalo v mém okoli používat
že "něco je na pikaču", hi!!! Všichni ví, co myslíte, aniž mluvíte sprostě... bohužel to co jsem myslel už došlo i dětem, hi, takže to radostně a nadšeně užívají taky!

83136

11.12.2005 11:41

RE: Děti a reklama

Mindy 160.?.?.?

Reakce na 82944

[oči v sloup] Já to,milá Babko, znám. Není tomu tak dávno, co jsem se potácívala předvánoční Prahou a sháněla Nindži. Později jsem se už tak nenaběhala, ale z prodejny virtualních her jsem vycházívala se sevřenými čelistmi a malou reklamní tašičkou s nějakou Strategy do PC a při následné kontrole šrajtofle - jestli se mi ty ceny nezdály, jsem svého milovaného synka téměř nenáviděla. [překvapení] . Zřejmě proto jsem ho až do pozdní puberty nutila psát Ježíškovi (jednak, kdo má vědět,co chce letos a druhak, třeba když to bude házet na papír, nebude toho chtít tolik co vloni).Ovšem kluk psal rád a nikdy nezapomněl Ježíškovi mile předem poděkovat, takže na mě dodnes ze sklepa jukaj zelený umělohmotný pracky,hodně aut, pytel Lega a mnoho dalších věci, které je mi líto vyhodit.Hodlám je vnutit nějakým vnoučátkům. O vnoučata si napíšu Ježíškovi, protože syn začíná podezřele připomínat Divňocha. [překvapení] Až na to, že se narodil mě. I po 22letech si na to živě pamatuju [smích]
Přežijte to,milá Babko. Přežila jste jinší věci než přičmoudlý vanilkový rohlíčky a dárkování. Docela vám závidím [mrknutí jedním okem] . Mindy

82951

11.12.2005 17:46

RE: Děti a reklama

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 82951

Ale jistěže to bude nakonec fajn. Vždycky tu nadílku dělám "při první hvězdičce", tedy pokud není zrovna zataženo - nějak si nevzpomínám, že by bylo v posledních letech v onen inkriminovaný den zataženo, asi klika. Letos měla holčička pět, takže uvažuju o tom, že bych děti donutila i nějakou tu koledu zapěti, cheche, to není vůbec špatný nápad, krom toho jsem si konečně přezula kytáru do pořádných strun, tak ať z toho sousedi taky něco mají, že. [chechtot]
Pak vezmu pytel a sesbírám krabice, papíry, mašle... pak si vezmu sklenku martini a zhluboka vydechnu (františek smrdí), v tento okamžik budu opravdu šťastná, věda, že už je ten blbinec letos opět za mnou a mohu se věnovat konzumaci bramborového salátu a řízků a chlebíčků a vánočky a vůbec - děti vedle testují trvanlivost nových hraček, a ačkoli vím, že málokterá z nich se dožije příštích Vánoc, odmítám se kvůli tomu rozčilovat, máme přeci Vánoce, svátky pohody. [smích]

(Doprčic, už abych pomalu dělala úlečky, nebo nestihnou vyschnout)

82979

11.12.2005 19:26

RE: Děti a reklama

Mindy 160.?.?.?

Reakce na 82979

[smích] Vánoce mají vážně asi kouzelnou moc,Babko. Přes všechny nákupní horečky, uklízecí amok, totální vyčerpání, finanční kolaps, zkažený žaludky a "vánoční náladu" je každý rok hrdinsky slavíme. A nakonec se kouzlo dostaví. Takový ten mix z vůní, zvuků, chutí a obrázků. A z nerudnýho tchána (ježibabí tchyně) resp. všech "hroznejch" příbuznejch člověků (včetně nás samotných [smích] )dokáže Betlémské děťátko na chvilku udělat rodinu.
To zpívání určitě udělejte,Babko...Je to moc hezký. My to šidíme nahranejma koledama, protože nechceme našim případným zpěvem Ježíška urazit.To bychom taky mohli mít pod stromečkem jen obligátní lístky na koncert úplně nejvážnější vážné hudby pro tři osoby od naší devadesátileté, silně ateisticky založené pratety, které si po vánocích přehazujeme za trest. My bychom totiž nikdo podle hudby nerozeznali pohřeb od veselky. [oči v sloup] [smích] Mindy

82987

11.12.2005 10:48

:-))))))))))))

šona 217.?.?.?

To jsem udělala dobře, že jsem hned "poránu" vlezla sem[smích]. Reklama s plyšovým štěňátkem je fakt hnusná (ony jsou všechny hnusné, ale tahle mně porazila) ALE ještě než ji začali vysílat, asi v předtuše, jsem sjednala dětem štěňátko živé, které vypadá nemlich stejně jako to z ropy. Mám zvláštní pocit škodolibého uspokojení. Tentokrát jsem je doběla[smích]

82949

11.12.2005 14:41

RE: :-))))))))))))

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 82949

Pro Mindu: Tak se podívejte. Tahle paní si myslí, jak na to vyzrála tím, že sjednala živé štěně jako dárek. Až se dárek omrzí, až přestane být hezoučkým, protože vyroste, skončí na ulici nebo v útulku. V lepším případě jako otravná věc. Té paní nedošlo, že pejsek do rodiny - to je závazek na 15-18 let. Jako dítě. Takhle jste to myslela? Žádné plyšové hračky a část zisku z nich do útulku? Raději živé?

A Šoně: Udělala jste hloupost. Dál to raději nebudu rozvádět.

82957

11.12.2005 15:16

RE: :-))))))))))))

hostující 85.?.?.?

Reakce na 82957

Já také před sedmnácti lety sehnal dětem voříška.
Samozřejmě jsem se po pár měsících musel o něj starat sám (tak jako o rybičky,želvy ,kočku i kanára).
Dneska voříšek,bezzubý,hluchý ,slepý a celý šedivý jen pořád spí v kotelně u kamen a jak to tak vypadá,tato zima bude pro něj poslední.
Hloupost jsem tehdy ale neudělal a na jaře si obstarám nového.
Tentokrát však pro sebe! [smích]

82962

11.12.2005 15:22

RE: :-))))))))))))

Mindy 160.?.?.?

Reakce na 82957

[oči v sloup] Ne, Stworo, nikoho, kromě těch Japončíků, co k nám vyslali tu reklamu na plyšová štěňátka (dneska jsem se protrpěla tou reklamou pozorněji a odkaz je na: www.rescue-pet.com) nevybízím, aby si pod stromeček naděloval živá štěňata (nebo koťata). Ale pokud to, jako paní šona udělá, nepředjímám a priory tak smutné scenáře jako vy.Nevidím důvod proč, když si chce rodina pořídit pejska, nemohla by tak učinit na vánoce. Vlastně jeden důvod mám. Čistě chovatelský. V zimě je obtížnější šťěně učit čistotě a ani procházky nejsou často kvůli počasí přijemné. A "zimním" štěňatům je také potřeba dodávat vitamín D, protože nesvítí tolik slunce.
[smích] O vánocích si lidé obvykle plní přání.Formou dárků. Přát si zvířecího přítele je z těch lepších přání.
Takže paní šoně přeji hezké svátky.Jejímu chlupatému dárku fain život a vám více důvěry v lidi.I v ty malé, co si ještě hrají. Ale přestou dobře chápou, že zvíře hračka není. [smích] Mindy

82964

11.12.2005 15:52

RE: :-))))))))))))

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 82964

http://photos1.blogger.com/hello/90/4087/640/2005_0131Image0002.jpg
No sice nam ho Jezisek neprinesl, dostali jsme ho od cinanu protoze uz ho nechteli ale patri do rodiny. Tady u topeni sedi sice jenom kdyz si nemuze vlizt nikomu na klin protoze nikdo zrovna nesedi. Je to z nouze. Vesele Vanoce vespolek [cool]

82966

11.12.2005 15:56

RE: :-))))))))))))

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 82966

Nejak se mi Gino cestou ztratil, von je malej.
Tady je http://futureinpastsense.blogspot.com/2005/12/sice-jsme-to-nedostali-od-jeziska-ale.html

82967

11.12.2005 16:31

RE: :-))))))))))))

Mindy 160.?.?.?

Reakce na 82967

[smích]Vypadá jako Pembrok Welsh Corgi, Antiseptiku. Alžběta, druhá toho jména, je miluje a v Buckinghamském palaci její corgiové rvou kaťata jejích poddaných o sto šet.Gino má určitě pevnej charakter,ouška jako netopýrek a kliku. Jakmile, v souvislosti s psisky, slyším o čínském etniku, tak nějak znervózním [oči v sloup] .Mindy

82975

11.12.2005 16:40

RE: :-))))))))))))

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 82975

Jo kliku to ma (zatim) jednou jdeme po ceste na chate a pred nama asi 40 metru prebeh cestu velikej vlk. Do ty doby jsem ani nevedel ze tam vlci jsou. A Gino vyrazil do lesa za nim, ze si musi cuchnou. Meli jsme co delat ho chytit nez bude pozde. Ale hlida dobre ale jen nekdy. Tuhle doma nam sem vlezla na noc mala kocka a schovala se v pradelne a on ji vubec nenasel. [chechtot]

82976

11.12.2005 16:13

RE: :-))))))))))))

djb 83.?.?.?

Reakce na 82957

Ve vsi ucte k Vasi zasluzne cinnosti, provozu tohoto webu, atd. tady jste trochu ujel.
Mel byste se drzet svych zasad. Kdyz nadavate na Ameriku (opravnene), ze drzi zajatce bez obvineni, ze uz davno neexistuje neco jako presumpce nevinny atd. tak nedelejte v malem totez.

Vy tu pani znate? Vy vite ze jeji deti jsou neodpovedne? Vy vite, ze ona je tak nezodpovedna, aby nechala skoncit stene v utulku? Treba ho koupila tesne pred tim, nez si pro nej prisel nekdo, kdo by byl takovy, o jakych mluvite. Atd.

Jiste, mohla na TV reklamu vyzrat daleko lepe - vzit si pejska primo z utulku.
To je tak jedine, co se da namitnout.

82971

11.12.2005 16:29

RE: :-))))))))))))

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 82971

Já jsem odchovaný aktivisty bojujícími za práva zvířat. A v každé naší příručce se dočítám, že dát zvíře jako dárek k Vánocům je špatná věc. Vůbec dávat někomu zvíře jako dárek kdykoliv (nejen na Vánoce) je špatná věc.

Protože rozhodnutí vlastnit zvíře musí udělat příští vlastník sám. Měl by si ho vybrat také sám. Musí počítat s tím, že to je dlouhodobý závazek na mnoho let dopředu. Že zvíře vyroste a nebude už takový cute krásné, jako když bylo malé.

Příliš často dárci promítnou svou vlastní lásku ke zvířatům do obdarovaného. Navíc se připojuje nadšení z krásného mláďatka, málo kdy dojde dárci i obdarovanému, že ten stav se brzy změní, z mláďatka se stane dospělák a už nebude tak obdivuhodný a krásný. Ale bude vyžadovat péči mnoho roků, které přijdou.

Jen se zeptejte v útulcích: Měsíc po Vánocích tam končí řada takových "dárků".

Navíc dát zvíře dítěti, které ještě nechápe, že to, co dostalo, má především vlastní potřeby, je zhůvěřilost.

A udělat to o Vánocích, kdy v domě vládne zmatek, chodí hosté, musí být uklízeno, je zhovadilost. Příchod zvířete do domu je pro zvíře velký stres. Vyžaduje klid a trpělivost a pozornost. Na tyhle věci nemají lidé o Vánocích čas a náladu. Je téměř jisté, že zvíře bude dělat loužičky. Potřebuje chodit ven. Je zima. Komu se bude chtít? Atd. atd.

Tisíckrat raději plyšovou hračku s tím, že část zisku půjde to útulku, než živé zvíře. Je mi líto. Ostře s paní Mindou nesouhlasím. A paní, která si myslí, jak na reklamu vyzrála tím, že koupila živé zvíře - no, opět se zdržím komentáře, protože bych musel jenom klít.

82974

11.12.2005 17:08

RE: :-))))))))))))

djb 83.?.?.?

Reakce na 82974

Ja Vam rozumim, mozna se ukaze ze mate pravdu. Pro me plati, ze zatim nevim a nemuzu odsoudit. Ta pani dokonce ani nepise, jestli dite pejska chtelo nebo ne, kolik mu je let, ani rasu. Ja jsem sam odchovan proti jakemukoliv generalizovani, rasismu atd. Napr. my mame take doma pejska. Nikdo ho nechtel, dokonce nebyl ani darovan - proste tu zbyl - a ma se jak "prase v zite" jiz nekolik let a jeste dlouho bude.

99% statistika pro me neni duvod odsoudit jednotlivce. Je to duvod, preventivne vysvetlovat a poucovat zname, aby neudelali ukvapene rozhodnuti.

82977

11.12.2005 18:54

Byt "preciltively" k reklame

zaplatil 65.?.?.?

v Cesku je pozitivni ukaz. Ukazuje to, ze lide jsou jeste normalni. Ze totiz vidi tu zrudnou neprirozenost reklam. Az zacnou reklamu nevnimat, to bude ukazem, ze uz jsou zestrojovani, odlidsteli.

My 'za vodou v rakosi' jsme s timhle svindlem prosli a to po podstatne delsi dobu (vetsina z nas) a podstatne vetsi intensitou (reklama zde je zavedena a jde tvrde na telo). Takze jsme se prvne bavili k popukani a posleze jsme si zvykli ji ignorovat.

Toz, hodne zdaru ve zvykani si v Cesku! [mrknutí jedním okem]

82984

11.12.2005 20:23

RE: Byt

kubrt 81.?.?.?

Reakce na 82984

Pane, k reklamám zvládnem být imunní časem všichni, ať za vodou nebo bývalou železnou oponou. Obávám se ale, že děti ať tam nebo tam to nezvládnou. A pokud ano, už to nebudou děti.

82996

11.12.2005 22:53

RE: Byt

zaplatil 70.?.?.?

Reakce na 82996

To zvladnete, p. Kubrt,

ale musite se k tomu postavit celem. Neverte, ze zde je zas tak moc lidi komercne zalozenych. Jsou i taci, kteri si ani netuknou. Dokonce jsem na radiu vloni touhle dobou slysel o organizatorech akce "Nekupujte nic k Vanocum" (Buy nothing for Christmas). To jsou u me hrdinove nasi doby.

Pokud jde o ty deti, to je ta citliva fronta. Ale je zase jen na rodicich, zda jim na to skoci ci ne. Kazda slabost se necha nejak omluvit, ale je prave tak mozne se branit. Moje taktika byla zesmesnovat ty otrocky nakupujici a ukazovat jim (detem) pravou podstatu kseftu coby nastroje toku penez. Z Vasi kapsy do kapsy nekoho jineho.[smích]

83012

12.12.2005 11:31

RE: Byt

kubrt 81.?.?.?

Reakce na 83012

Copak o mě, já to zvládám v pohodě, můj oblíbený slogan je ježíšek se zastřelil ... i moje děti už jsou dost velký na to, aby pochopily že Vánoce jsou jen jeden velkej byznys. Ale na to fakt musí vyrůst a dozrát -můžou se třeba cítit jako vyvrženci z kolektivu, protože nedostaly toho hnusnýho plyšáka co Karlík sousedů.A v určitým věku je vysvětlování na draka, děti jsou emotivnější a míň připravený na rozumový zdůvodnění.Takže se útok na jejich city změní v útok na city rodičů - a jsme tam kde jsme byli. No uznejte, jste fakt takovej tvrďas, abyste dětem aspoň trošku radost neudělal, i když je Vám jasný že jde především o prachy [smích] ? Jinak - to hnutí "Nekupujte nic k Vanocum" se mi VELICE líbí. Asi tady začnu zakládat taky něco takovýho.

83063

11.12.2005 20:29

RE: Byt

zaplatil 65.?.?.?

Reakce na 82984

Huuuups,

nako jsem se netrefil do tematu. Nevsim' jsem si, ze je to vlastne o zviratkach. Mel jsem si precist par predchozich prispevku.... [zahanbení]

82999

11.12.2005 19:29

Co k tomu slovnimu cviceni rict

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 82.?.?.?

>Stačí, že koukám na reality show VyVolené a Výměnu manželek.
To myslim mluvi za vse...
>Ale čeho je moc toho je až na zvracení.
Svata pravda, dal uz sem to radsi necetl...

82988

11.12.2005 21:47

RE: Co k tomu slovnimu cviceni rict

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 82988

no to vam reknu pane Nemec ze jste prisel o hodne, muzete se priznat, co vy rad ctete? Mate rad neco vtipneho, nebo jen zalezitosti naucne?
Hluboce hloubate, nebo mate take chut se jen tak pobavit? Dle vaseho prispevku to vypada, ze by ste radeji neco vazneho, ze ano [zmaten]

83007

11.12.2005 22:16

RE: Co k tomu slovnimu cviceni rict

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 82.?.?.?

Reakce na 83007

Mam toho rad povicero a urcite se rad i zasmeju(pokud je cemu), ovsem "placani o hovne" snasim lip v hospode u piva nez ve clancich na Zvedavci, kam podle me nepatri... [oči v sloup] Ale jak by mi odpovedel klasik: "kdyz se ti to nelibi, tak to necti" a ja to beru, je to vec pana Stwory... howg

83010

12.12.2005 11:58

Je roztomilé,

J. H. 62.?.?.?

jak lidi dovedou bojovat za zachování svého otroctví. Když řeknu mojí segře, její dceři či vnoučatům, že podle televizní reklamy nakupuje leda nesvéprávný idiot, stanou se z nich okamžitě soptící satorie.
Co dodat: Je jistě možné si na TV reklamu zvyknout. Můžete si například zvyknout, že vám po pokoji poletují během jídla dámské vložky s křidélky. Nemyslete si ale, že to zůstane bez následků. Pravděpodobně je to mimo jiné jeden ze zdrojů všeobecné ztráty soudnosti.

83066

12.12.2005 12:22

RE: Je roztomilé,

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 83066

Asi je pravda, že jsem docela paranoik. Není to doufám nakažlivé, dokonce to ani nebrání v normálním životě, ehm - si myslím. Píšete :...Pravděpodobně je to mimo jiné jeden ze zdrojů všeobecné ztráty soudnosti. ...

Patrně jste doopravdy myslel, že se jedná pravděpodobně o jeden ze zdrojů zblbnutí lidstva. Dovolím si jednu paranoickou myšlenku, která té Vaší myšlence možná vtiskne nový smysl!:

Lidstvo je od cca 2. poloviny 20. století viditelně manipulováno způsobem a směrem k tomu, aby se "sebedestruovalo" a uvolnilo planetu pro E.T. inteligentní rasu, patrně našich starých bohů stvořitelů. Předkládám to jako svoji vlastní paranoiu, ale můžu to logicky a věcně podepřít fakty.

Když píši fakty - je nutno, aby jste se zamyslel, co v těchto podmínkách lze obhájit jako fakt, aniž by člověk "nečekaně podlehl krátké a zákeřné chorobě", třeba rychle jedoucímu automobilu. [velký smích]

83069

12.12.2005 14:12

RE: Je roztomilé,

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 83069

K sebedestrukci lidstva není třeba předpokládat existenci záměrů jakýchsi E.T. Na to bohatě stačí přesvědčit i malou část lidí, že nejvyšším ideálem je tvorba maximálního zisku.
Přesvědčení pak jdou za svojí metou přes mrtvoly, hlava nehlava. Televizní (i jiné) reklamy jsou toho názornou ukázkou, stejně tak jako vztah kapitánů průmyslu a ekonomiky k přírodě.

83074

12.12.2005 15:02

RE: Je roztomilé,

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 83074

No ale v historii by jsme byli svědky, že často lidstvo nešlo za maximálními zisky a přesto jaksi "slušně" žilo. A dodnes z těch dob stojí "monumenty", které dnešním lidem "nejdou na rozum". Čili tím bych se necítil přesvědčen, že lidstvo samo páchá sebedestrukci. Proto tedy si myslím, že je řízená zvenčí, ta sebedestrukce.

A bral bych vážněji otázku E.T - lidi si to všechno přeci nevycucali z palce ! A nejen, co je psané v mytologii o bozích. Třeba i to z opravdu lidových pohádek - draci chrlící oheň, polykající a zase vyvrhující lidi, třebas... při troše fantazie ani nemusím být pan Daniken ! A v čínských legendách jsou ti draci popisování úplně moderně - jako dopravní prostředek ! Hm - já bych trval na E.T. !!

83080

12.12.2005 18:31

RE: Je roztomilé,

Honza jaatu (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 83080

>A bral bych vážněji otázku E.T - lidi si to všechno přeci
>nevycucali z palce ! A nejen, co je psané v mytologii o bozích.
Nevím, kam na to chodíte, ale ono je to patrně daleko prostější. Stačí se trochu porozhlédnout (pokud vám v tom opět nebude překážet vaše utkvělá představa (Lutherova) paulinismu jakožto vámi definovaného stěžejního učení Katolické církve [chechtot] ), jak to bylo "na začátku", o co šlo při Stvoření a o co se tu "hraje" celé dějiny. Je třeba pročíst některá poselství (zjevení) a nemusíte konstruovat s ET. Např., jak už jsem o tom psal jinde, zjevení papeži Lvu XIII. koncem 19. stol o moci Satana ve stol. 20., později v 80. letech 20. stol. připomenuté v Medžugorii, kterého největší zbraní bude (a dnes už je), že na něho lidé přestanou věřit a jiní se dají do jeho služeb... Je celkem logické, že nevěřím-li na duchovní bytosti kolem nás, které nás denně ovlivňují, potažmo ty, které mají v "náplni práce" především škodit a jejichž vůdce je nazván Otcem lži, nemohu proti nim ani bojovat a vše připisuji někomu (něčemu) jinému. Občas mě napadá, jak musíme při pohledu s Hora na odmítání této reality vypadat tagikomicky. [pláč]
Ale pro mnohé je to, soudím, příliš jednoduché a pohádkové vysvětlení, navíc - kromě (některých) křesťanů a (všech) satanistů není dnes příliš v módě věřit na démony (netýká se *nixových služeb) [velký smích], takže - úspěšný boj s E.T. [mrknutí jedním okem]

83096

12.12.2005 20:12

RE: Je roztomilé,

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 83096

Ne ne ne ! Ono je to jinak, než si myslíte ! Píšete mi: Je celkem logické, že nevěřím-li na duchovní bytosti kolem nás, které nás denně ovlivňují, potažmo ty, které mají v "náplni práce" především škodit a jejichž vůdce je nazván Otcem lži, nemohu proti nim ani bojovat a vše připisuji někomu (něčemu) jinému. Občas mě napadá, jak musíme při pohledu s Hora na odmítání této reality vypadat tagikomicky.

O mě si tímto jakoby myslíte, že si to zjednodušuji, ale je to naopak - to já vím, že Vy si to zjednodušujete. A výsledky jsou pak skutečně tragikomické ! Všicni ti bohové, co nás tady učili a slíbili, že se vrátí - ti skutečně věřili v Boha jediného a nabádali lidi, aby v něj taky věřili. Jenže opět lidé zklamali - opět si udělali "zlaté tele", pane, to mi je moc líto, že jste to nenahlédl. Jistě v dobré víře, ale nicméně zase špatně. A stačí pozorně číst a vnímat ta poselství !

83108

12.12.2005 20:59

RE: Je roztomilé,

Honza jaatu (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 83108

>výsledky jsou pak skutečně tragikomické ! Všicni ti bohové,
>co nás tady učili a slíbili, že se vrátí - ti skutečně
>věřili v Boha jediného a nabádali lidi, aby v něj taky
Nahlédněte do Anny Kateřiny Emmerichové, koho viděla za těmito bohy v ranných dobách lidstva, jak ji to bylo dáno spatřit. Jak vznikla všechna ta božstva ať egyptská, asijská, či jiná. Vezměte v úvahu, že se tu "hraje" o spásu duší a Odpůrce na sebe bere podobu anděla Světla. Navíc naše lidská inteligence mu nesahá ani po kotníky. Vše bylo zjeveno, abychom to dokázali rozpoznat, jen chtít... [mrknutí jedním okem]
A nakonec - i sám Odpůrce občas nabádá k víře v Boha, pro něj to není žádný problém, on ví, že Bůh je, tak proč si hrát na schovávanou. Podstatou je odvést člověka od Zjevené pravdy v Ježíši Kristu, neb ten, jakožto Boží Syn ho už porazil a zaplatil za nás za všechny. Tím nás bez nás vykoupil. Ale bez naší spolupráce nás nespasí. A v tom je náš problém.

>Jistě v dobré víře, ale nicméně zase špatně. A stačí pozorně číst a vnímat ta poselství !
Totéž bych vám mohl napsat já. [mrknutí jedním okem]

83117

12.12.2005 22:21

RE: Je roztomilé,

Julie 217.?.?.?

Reakce na 83117

Pane Honzo, léta se snažím pochopit, proč se nám vnucuje, že pan Ježíš za nás za všechny zaplatil a svou smrtí nás tzv. "vysvobodil". Na Ježíše věřím a jsem přesvědčena, že kdyby ho lidstvo poslechlo, všechno by bylo jinak. Ale všimněmě si,jak je všechno to křesťanské učení staletími překrouceno na rozdíl od toho, co se pravděpodobně kdysi opravdu stalo, jak převážná většina téch předem "vysvobozených" žije naprosto v rozporu s desatero, a žije v té vykonstruované iluzi, že jakmile se vyzpovídá a spolkne hostii, je v naprosté pohodě, a může hřešit dál, až do příště? Uvažujete někdy i v této rovině? Mě to teda docela dost vytáčí, jak je to všechno povrchní a jak málo lidí se tím zabývá opravdu do hloubky a především jak málo jich podle toho desatera žije. Skvěle je to vystihnuto v písni Elánu: Hľadali sme desať spravodlivých, nenašiel sa ale ani jeden... Proč si tak fandíme a spoléháme na to, že toho vzácného člověka sprostě zavraždili kvůli naší spáse? [zmaten] [zmaten] [zmaten]

83135

12.12.2005 23:35

RE: Je roztomilé,

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 83135

>Pane Honzo, léta se snažím pochopit, proč se nám vnucuje,
>že pan Ježíš za nás za všechny zaplatil a svou smrtí nás
>tzv. "vysvobodil".

To nám vnucuje jen křesťanská církev, aby nás dostala pod svá křídla a mohla od nás inkasovat desátky a odpustky.
Od jakživa vždy bylo něco za něco. Církev nemůže spoléhat, že bude od ostatních lidí brát za nic. Tak má Krista a spol. a zázraky.
Jenže u nás církvím pšenka nekvete :
Religions:
Roman Catholic 26.8%, Protestant 2.1%, other 3.3%, unspecified 8.8%, unaffiliated 59% (2001 census)
http://www.cia.gov/cia/publications/factbook/geos/ez.html

83149

13.12.2005 0:22

RE: Je roztomilé,

Honza jaatu (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 83149

>To nám vnucuje jen křesťanská církev, aby nás dostala pod svá křídla a mohla od nás inkasovat desátky a odpustky.
Hmm, to je dost zajímavý názor. [velký smích] Mě je nikdo nenutí dávat. Vás ano? [mrknutí jedním okem] A co se týče odpustků - vy už jste za ně někdy platil? Já ještě ne. No, asi mám větší štěstí na faráře... [chechtot]

>Od jakživa vždy bylo něco za něco. Církev nemůže spoléhat, že bude od ostatních lidí brát za nic. Tak má Krista a spol. a zázraky.
Já bych to raději otočil, mám-li se držet historie. Kristus má na Zemi svou Církev. Pokud vím, tak Církev založil Kristus, nebo si opravdu myslíte, že se pár lidí sešlo, založilo církev, vymyslelo si Krista a dělalo zázraky? [velký smích] To ti naši předci teda museli být pěkní troubové, že na tohle naletěli. [chechtot] Zkuste nějaký ten zázrak udělat, když je to tak snadné. Třeba až budete mít někoho blízkého nemocného. To je takový ten klasický - uzdravit těžce nemocného, když lékaři lámou hůl. [mrknutí jedním okem] A že jich není tak úplně málo... [mrknutí jedním okem]

>Jenže u nás církvím pšenka nekvete :
>Religions: Roman Catholic 26.8%, Protestant 2.1%, other 3.3%, unspecified 8.8%, unaffiliated 59% (2001 census)
Ano, myslím si, že to taky o něčem vypovídá. Ještě byste mohl doplnit např. statistiku zločinnosti. Bylo by zajímavé, v kterém roce by se ty křivky potkaly. Už nevím, kdo řekl, že když se vyprazdňují kostely, plní se věznice. Ale měl pravdu... [zmaten]

83164

13.12.2005 0:01

RE: Je roztomilé,

Honza jaatu (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 83135

>Pane Honzo, léta se snažím pochopit, proč se nám vnucuje, že pan Ježíš za nás za všechny zaplatil a svou smrtí nás tzv. "vysvobodil"...
On sám řekl, že jich bude málo. Věděl, že ho mnozí zradí, že budou jeho Jméno zneužívat. Proč myslíte, že se v Getsemanech krví potil? Protože viděl, jaké nesmírné utrpení Ho čeká a jak málo lidí bude ochotno to přijmout a zúročit. [zmaten]
Navíc řekl, že nepřišel kvůli spravedlivým, ale kvůli hříšníkům, kteří potřebují jeho pomoc. Nevím, proč hodně lidí čeká, že všichni křesťané budou ideální.Ani jím vybraní apoštolové nebyli a On to moc dobře věděl. Věděl, že ho Jidáš zradí, Petr zapře... A přesto z Petra učinil prvního papeže, protože on svoji chybu poznal a změnil se. Nakonec za Krista i zemřel.

>všimněmě si,jak je všechno to křesťanské učení staletími překrouceno...
V čem překrouceno? Alespoň, co se týká Katolické církve, o protestantských a sektách nemluvím. Ale 1054 let tu byla jen jedna Církev. Až potom se odloučil východ (pravoslavní) a teprve později (16. stol.) se odštěpovaly protestantské církve.

>jak převážná většina téch předem "vysvobozených" žije naprosto v rozporu s desatero, a žije v té vykonstruované iluzi, že jakmile se vyzpovídá a spolkne hostii, je v naprosté pohodě, a může hřešit dál, až do...
Takto to nefunguje, to je bláhové. Vždyť Bůh mě zná lépe než já sám, takže si nemůžu myslet, že něco zatajím nebo se vyzpovídám a klidně si budu hřešit dál. Samozřejmě, že člověk znovu padá do stejných nebo podobných chyb. Ale není hanbou padnout, hanbou je nevstát a nejít dál.
Co se týká ostatních, do těch nevidím. Ano můžu říct, že se mi jejich chování nelíbí, ale nevím, zda berou zpověď na lehkou váhu, jak moc bojují nebo nebojují sami se sebou. To je jejich věc, jak žijí. Oni si to budou muset obhájit. Církev nejsou jen hříšníci, ale i svatí. A není jich zrovna málo... [mrknutí jedním okem]

>Uvažujete někdy i v této rovině?...
Ano uvažuju a poměrně často. Ale musím říct, že znám dost lidí z Katolické církve, kteří se snaží žít evangelium denně. Mnozí se viditelně mění k lepšímu, ale není to ze dne na den. Někdy to trvá roky. Ale vidět to je a o to jde. Oni přijali Jeho pomoc a s Ním na sobě pracují.

>Skvěle je to vystihnuto v písni Elánu: Hľadali sme desať spravodlivých, nenašiel sa ale ani jeden...
Souhlasím. Elány miluju už roky. [mrknutí jedním okem] Sám Ježíš se ptá, zda najde vůbec na Zemi víru, až se vrátí.

>Proč si tak fandíme a spoléháme na to, že toho vzácného člověka sprostě zavraždili kvůli naší spáse?
Protože to řekl a dokázal svým Zmrtvýchvstáním, jak předpověděl.. Protože to nebyl jen člověk, ale zároveň Bůh. To je jádro evangelia. Oběť "pouhého člověka" by nebyla dostatečná, nevykoupil by nás, Satan by pořád řval, že je to málo. Ta cena byla nejvyšší, jakou mohl kdo zaplatit.

83157

13.12.2005 7:57

RE: Je roztomilé,

J. H. 62.?.?.?

Reakce na 83096

Jaksi Vám z toho vypadla svobodná vůle - tedy fakt, že si člověk může zvolit, koho bude poslouchat. A že jeho volba je respektována. (Když si zvolí, že skočí z mostu, vzdává se tím všech ostatních voleb - a to je také respektováno.)
Je nakonec dost jedno, jestli říkáme ufouni nebo démoni. Podstatné je, že když zvolíme nedat se od nich vláčet, nezbyde nám, než hledeat oporu jinde. Je samozřejmě možné běhat za Budhy nebo katolickými svatými - jenže proč chodit za kováříčky, když můžeme jít za Kovářem. A Ježíš Kristus proto na svět přišel, proto byl popraven a vstal z mrtvých, aby přinesl život všem, kteří o něj stojí.

83217

13.12.2005 11:08

RE: Je roztomilé,

Honza jaatu (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 83217

>Jaksi Vám z toho vypadla svobodná vůle - tedy fakt, že si člověk může zvolit, koho bude poslouchat. A že jeho volba je respektována...
Tu jsem předpokládal a priori. A navíc jsem o ní dost psal v jiných diskusích před časem. Ale máte pravdu, je třeba to zdůraznit, neboť dost lidí používá pojmy jako - musí, vnucuje,...

>Je samozřejmě možné běhat za Budhy nebo katolickými svatými
No, přeci jen vidím nemalý rozdíl mezi Budhou(y) a katolickými světci. [mrknutí jedním okem]

>jenže proč chodit za kováříčky, když můžeme jít za Kovářem.
O to se často přu se svými protestanskými přáteli. [mrknutí jedním okem] Nemyslím si, že je správné upřednostňovat kovaříčky před Kovářem, ale jelikož jsou to vlastně naši "starší sourozenci", mohou pomoci. Jak radou, vzorem chování tak přímluvou. A navíc - ona úcta ke svatým tu byla přeci jen trošku dříve než pověstná "sola scriptura". [mrknutí jedním okem]

83236

15.12.2005 10:17

RE: Je roztomilé,

J. H. 62.?.?.?

Reakce na 83236

>No, přeci jen vidím nemalý rozdíl mezi Budhou(y) a
>katolickými světci. [mrknutí jedním okem]
Nepochybně. Ale nechtějte na mně, abych pochopil, co vlastně o tom Ř.K. církev říká. Vždycky, když jsem něco takového zkusil, narazil jsem. Spolehl jsem se, že když něco řekla katolická autorita, případně když je to napsané v katechizmu, že se to také drží. V praxi se ale ukázalo, že to část Církve vykládá ještě kreativněji, než CIA metody výslechu. Zbytečně jsem dožral dobré lidi, což mě dodnes mrzí. Jeden příklad z mnoha: Byl jsem ujištěn, že katolíci, stejně jako zbytek světa označují slovem "modlitba" rozhovor s Bohem, nebo božstvy. Protože "církev zvítězilá" není božstvem, není dost dobře možno komunikaci se svatými nazvat modlitbou. A ejhle - ono je to všechno jinak. Asi je to tak v pořádku, když to tolika milionům lidí nevadí, ale pro hlupáka jako já je to rána do hlavy.

>O to se často přu se svými protestanskými přáteli. [mrknutí jedním okem]
No já se s Vámi přít nebudu.

83648

15.12.2005 18:06

RE: Je roztomilé,

Janek jaatu (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 83648

>katolíci, stejně jako zbytek světa označují slovem
>"modlitba" rozhovor s Bohem, nebo božstvy. Protože "církev
S Bohem ano, božstvy ne. Modlitba - obecně - je rozhovor. Ten mohu vést i s Církví vítěznou, tedy se svatými nebo anděli. Svatí, ani andělé nejsou božstvo. Modlitba má několik odstínů (přímluvná, prosebná, chval, díků...). V neposlední řadě i adorace. Adorovat mohu pouze Boha, tomu jedinému to přísluší.
Základem je modlitba k Bohu, tedy rozhovor (nebo rozjímání) s Bohem. Nemohu dost dobře hovořit pouze se svatými a Boha ignorovat. To by se nelíbilo ani jim. [mrknutí jedním okem] Navíc by to byla modloslužba.

83686

12.12.2005 23:17

RE: Je roztomilé,

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 83080

>No ale v historii by jsme byli svědky, že často lidstvo nešlo
>za maximálními zisky a přesto jaksi "slušně" žilo. A dodnes
>z těch dob stojí "monumenty", které dnešním lidem "nejdou na
>rozum".
To jistě, ale nebylo to za existence kapitalismu. Lidé dřív nebyli tak chamtiví. Ne snad, že by nechtěli, ale nebyla k tomu taková reálná příležitost, jak je tomu ve světě nyní.

>
>A bral bych vážněji otázku E.T - lidi si to všechno přeci
>nevycucali z palce ! A nejen, co je psané v mytologii o bozích.
>Třeba i to z opravdu lidových pohádek - draci chrlící oheň,
>polykající a zase vyvrhující lidi, třebas... při troše
>fantazie ani nemusím být pan Daniken ! A v čínských
>legendách jsou ti draci popisování úplně moderně - jako
>dopravní prostředek ! Hm - já bych trval na E.T. !!
Mnohé věci se dají vysvětlit jednoduše i bez E.T. Mytologické příběhy nelze brát doslova. Každý vypravěč si vždy něco přidal, aby byl zajímavý.

83147

12.12.2005 22:50

Reklamy nesnáším

krysa 84.?.?.?

a hlavně podle nich nenakupuji, spíš naopak!

Obecně se řídím názorem, že čím víc je komukoli něco vnucváno, tim větší sračka to bude!

No a reklama cílená na děti je minimálně sprosťárna, maximálně pak zločin!

Nesnáším především "slepičí reklamy" - tj. prací prášky, vložky každých 5 minut a pod.

Existují ovšem perfektní a unikátní reklamy: obyčejně na auta, chlast a podobně, hi! Pokud vím, na Primě na to byl celý pořad s ukázkama a ty reklamy fakt byly žrádlo!!! Ty ale v TV u nás neuvidíte, chujovin ale uvidíte haldy 150x denně...

Osobně si cením reklamy na jakousi mléčnou rýži, co už dlouho nebyla, neb je to reklama S KRYSOU! (Ted nemyslím sebe, hi)
Tu mléčnou rýži či co tady neměli, jinak bysem si ji jako krysa jistě koupil!!!
No na nás hlodavce se vubec zapomíná!
Furt něco co "vaše kočka by kupovala" (kurník tak ať si to koupí!!! ale za svy, hi!) a "pes by skákal přes oves kdyby žral..." a na hlodavce si nikdo nespomene!
Co křečci, myšové, potkani a krysové a nebo muj "osmák degu" ?
(To neni heslo KGB, to je tzv. "chilská veverka" a jinak takovej velikej hodnej myš co žije i 7-11let!)

Přitom nejlepší, co můžete mít doma je HLODAVEC!
I na hlídání! (kočka na všechno kašle, pes je obyčejně blbec co kousne pošťáka a olizuje pazoury zlodějovi - ale už jste měli krysu za krkem?
A pro chlapy: krysa v nohavici zařídí pár kousnutíma velice zajímavé výsledky....)

Jinak se mi líbí většina reklam na Starobrno v brněnským hantecu, neb tim mluvim a hlavně ty překlady "pro pražáky" v titulkách nejsou záměrně zcela přesný, takže se má každej hantecu znalej brňák znovu proč lochčit, hi!




83140

13.12.2005 9:11

Ale no tak, pane kryso

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 83140

i pro krysy existuje přece príma reklama: jed. [velký smích]

A nevím proč nazýváte reklamu na prášky- "slepičí reklamou". Já tenhleten typ reklamy rovněž nesnáším, stejně jako Vy. Proto se teď se ve mně zase vzepřela hrdost a vzpoura feministky, a tak říkám: ta Vaše unikátní reklama na auta a chlast je taky jen prachobyčejná "kohoutí reklama"- tak ji zas tolik nežerte, ať skrytě a rafinovaně neovlivní, neotráví a nezmrzačí Vaši duši.
http://www.simkova.com/galerie/image020.jpg

83223

13.12.2005 10:03

RE: Ale no tak, pane kryso

kavol 193.?.?.?

Reakce na 83223

>vzpoura feministky, a tak říkám: ta Vaše unikátní reklama
>na auta a chlast je taky jen prachobyčejná "kohoutí reklama"-

jste si jista, že víte, o které kolega mluví, nebo jen soptíte za červeným hadrem?

83231

13.12.2005 14:17

Ano pane kavole

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 83231

pouze soptím za červeným hadrem. Kdy už si muži konečně uvědomí, že ženy spousta věcí rovněž uráží? Pana oji urazilo, když jsem o mužích řekla, že jsou svoloč. No a mě zase uráží, když asi tak třikrát denně si musím vyslechnout, že jsou ženský slepice. Jelikož jsem ženská a za slepici se nepovažuji, tak mě takovéhle řeči pořád ještě iritují.

Již Ježíš Kristus hlásal- nedělej jiným to, co sám nechceš, aby ti jiní dělali. Tuhle někde pan krysa napsal, že nesnáší femistky. No a já zase nesnáším namyšlené chlapy, kteří si potřebují svou chytrost a inteligenci potvrdit shazováním žen.http://www.fun-online.sk/skg/fun-online/wap/book/img/nono.gif

83252

13.12.2005 14:31

RE: Ano pane kavole

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 83252

Nenechte se rozcilit Jarmilo, co od te svoloce chcete, porozumeni? Sama dobre vite jak se Jezisova nedelej jinym co sam nechces aby jini delali tobe drzej! Jako naolejovany rtuti se toho drzej! [smích]

83254

13.12.2005 16:19

RE: Ano pane kavole

kavol 193.?.?.?

Reakce na 83252

hm, jenže von ten krysák mluvil o "slepičích reklamách", nikoliv o tom, že každá ženská je slepice ... oslovuje Vás snad zmíněná třída reklam, i když se necítíte být slepicí?

ad feminismus - mno, vzhledem k tomu, co se pod touto hlavičkou děje, silně pochybuji, žeby někoho k opovržlivému vyjádření vedla zrovna touha shazovat ženy [oči v sloup]

83271

13.12.2005 17:00

Heleďte se kavole

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 83271

nezamlouvejte to, jo? Pan krysa mluvil o slepičích reklamách, tedy o reklamách, které jsou určeny slepicím- tedy ženám. On ty reklamy i konkrétně jmenoval- jsou to reklamy o vložkách a pracích prášcích. A kdo používá vložky a prací prášky? Slepice nebo ženy? A já říkám: mně jsou ty reklamy stejně protivné jako jemu, i když jsou mi určeny. Dnes už tedy zaplaťpánbůh vložky nepotřebuji, ale ještě nedávno mě mohli bombardovat vložkami s křidýlky třeba 24 hodin denně a stejně jsem používala nejlevnější vatu. Stejně tak prášky na praní- používám ty nejlevnější z nejlevnějších, které se v reklamě nikdy neobjevilya špinaví rozhodně nechodíme.

Kudy chodím pane kavole, všude se vyskytuje něco, co mě jako ženu dožere,uráží a nasere. Již několik měsíců pořád dokola běží v Carrefouru reklama na vložky- ale ve skutečnosti je to reklama do bordelu. Tančí tam totiž ve tmě v rytmu diska u tyče úplně nahá ženská a je to víc než výmluvné. Teď se po Praze objevily plakáty s dívkou, s vyvalenou nahou prdelí. Myslíte, že tyhle pitomé reklamy určené slepicím-ženám dělají ženy? Omyl! Dělají je muži.

http://www.simkova.com/galerie/image040.jpg

83275

14.12.2005 10:41

RE: Heleďte se kavole

kavol 193.?.?.?

Reakce na 83275

>nezamlouvejte to, jo? Pan krysa mluvil o slepičích reklamách,
>tedy o reklamách, které jsou určeny slepicím- tedy ženám.

ale to je právě špatná implikace ... každá ženská přece není "slepice"(+), a jestliže Vás zmíněné reklamy neoslovují a necítíte se být "slepicí", pak nevím, co máte proti tomu říci, že jsou pro "slepice"?

a neříkejte, že jsou Vám určeny jakožto ženě - nejsou, jsou určeny pouze "slepici", cílová skupina není určena tím, jestli nosí vložky či nikoliv, nýbrž tím, jestli je potenciálně schopna reklamě podlehnout

nadávejte raději svým soupohlavnicím (ehm [velký smích]), že se chovají jako "slepice", a tudíž nám dávají záminku je takto označovat - znám i dost takových, na které bych takové označení nikdy nepoužil, tak prosím zbytečně negeneralizujte (ostatně troufám si doufat, že krysa je na tom podobně jak já)

(+) uvozovky raděj proto, abyste do toho netahala chudáky ptáky [mrknutí jedním okem]

>Kudy chodím pane kavole, všude se vyskytuje něco, co mě jako
>ženu dožere,uráží a nasere. Již několik měsíců pořád
>dokola běží v Carrefouru reklama na vložky- ale ve
>skutečnosti je to reklama do bordelu. Tančí tam totiž ve tmě
>v rytmu diska u tyče úplně nahá ženská a je to víc než
>výmluvné. Teď se po Praze objevily plakáty s dívkou, s
>vyvalenou nahou prdelí. Myslíte, že tyhle pitomé reklamy
>určené slepicím-ženám dělají ženy? Omyl! Dělají je
>muži.

hm, ovšem u té tyče se nekroutí muž a tu nahou prdel též nemá muž - není tedy též chybkou, že se k tomu nějaká žena propůjčí?

... nu dobrá, toto není valný argument; ale jak říkám výše, problém není ani tak v tom, co se lidem předhodí (a kdo jim to předhodí), ale že jsou ochotni to konzumovat [oči v sloup] - kdyby ty ponižující reklamy nezabíraly, tak prostě zmizí

83418

15.12.2005 21:03

RE: Heleďte se kavole

vulgar von hulwaath 84.?.?.?

Reakce na 83275

[vyplazený jazyk] jarko, jen klídek. trošku míň vztahovačnosti by to možná chtělo. člověk může být celkem slušně nasrán celej den a ani si to nemusí brát osobně

83716

14.12.2005 9:55

RE: Ano pane kavole

krysa 84.?.?.?

Reakce na 83271



Hehehe..no asi tak nějak. Já tušil že se nějaká "potrefená" ozve, hi!

Ovšem: reklamy pro tuto číst populace a především jejich provedení a "hluboká myšlenka" evidentně naznačují, že příjemcem musí být něco s mozkem jako má slepice, neb pro kohokoli a cokoli jiné jsou naprosto nepoživatelné!

Doporučuji tedy obrátit se se stížnostmi na výrobce reklam, nikoli na mne....

83410

14.12.2005 15:30

Jarmilo,

Aja 24.?.?.?

Reakce na 83223

kdyz pominu krysuv komentar, ktery muze pusobit dojmem, ze zena= slepice, musim vas prohlasit za stastneho cloveka. Vy jste se nikdy se "slepici" nesetkala?
Ja jich znam povicero, a desne si fandim, ze mezi ne nepatrim. [smích]

83465

15.12.2005 2:38

RE: Jarmilo,

Zdenek Matoušek 216.?.?.?

Reakce na 83465

>kdyz pominu krysuv komentar, ktery muze pusobit dojmem, ze zena=
>slepice, musim vas prohlasit za stastneho cloveka. Vy jste se
>nikdy se "slepici" nesetkala?

>Ja jich znam povicero, a desne si fandim, ze mezi ne nepatrim.
>[smích]

Jistě Ájo znáte Škvoreckého "Blběnku", ta by mohla být ukázkovou "slepicí" a přestože jde jen románovou postavu, tak takových jako ona (těch slepic, co měl Krysa na mysli), jich ve skutečnosti bude ak vravia Slováci, neúrekom. Přece jen si ale myslím, že jich není většina. Spíš bych řekl, že je to mé přání. Ono se to taky nedá jen tak lehce posuzovat podle reakce na nějakou reklamu, těch "kritérií" je vícero. Třeba jestlipak víte, proč každá Blběnka nosí kabelku ? No, aby nemusela nosit zrní po kapsách. Tenhle vtip jsem slyšel (i spoustu jiných, podobných) na českém Rádiu Humor (přes Internet) od Ivana Mládka. Ale oni Češi, potažmo Češky, nejsou tak hákliví, až na pár vyjímek. Takže ...
[chechtot]

83612

15.12.2005 7:47

pane Matoušku

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 83612

tímto komentářem odpovídám i všem ostatním předcházejícím komentátorům: ano, samozřejmě znám plno slepic (ale i kohoutků), ale zde jde pouze o princip. Buďto se tady na Zvědavci budeme volně všichni podle momentální nálady vyjadřovat, aniž by nás hned kvůli tomu někdo okřikoval a buzeroval- jako v mém případě za slovo svoloč. Anebo budeme všichni slušní a korektní a nebudeme se vzájemně zraňovat a urážet (slepice, štětky). Takže jak říkám- buďto oboustranná slušnost, nebo oboustranná hrubost- ale urážky povolené jen z jedné strany neberu.
http://www.fun-online.sk/skg/fun-online/wap/book/img/box.gif
http://www.fun-online.sk/skg/fun-online/wap/book/img/friends.gif

83624

15.12.2005 23:01

RE: pane Matoušku

Zdenek Matoušek zdenekm (zavináč) primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 83624

>tímto komentářem odpovídám i všem ostatním
>předcházejícím komentátorům: ano, samozřejmě znám plno
>slepic (ale i kohoutků), ale zde jde pouze o princip. Buďto se
>tady na Zvědavci budeme volně všichni podle momentální
>nálady vyjadřovat, aniž by nás hned kvůli tomu někdo
>okřikoval a buzeroval- jako v mém případě za slovo svoloč.
>Anebo budeme všichni slušní a korektní a nebudeme se
>vzájemně zraňovat a urážet (slepice, štětky). Takže jak
>říkám- buďto oboustranná slušnost, nebo oboustranná
>hrubost- ale urážky povolené jen z jedné strany neberu.

Jestli se mi pí. Jarmilo podařilo pohnout Vaším Majestátem a nedejbože Vás i urazit, prosím za prominutí, ale mám zato, že ta dávka humoru byla dostatečná, abyste to nemusela brát tak vážně. Kromě toho, jestli mně, nebo i jiným "maskulínům", chcete říkat "kohoutku", tak prosím, ubezpečuji Vás, že mně to ale vůbec nevadí a zlobit se na Vás taktéž nebudu. Všimla jste si reakce pí. Áji ? Ta je určitě žena, jako Vy a zatím s tím žádné problémy nemá, jak se zdá.
Jinak mi to celé připomíná scénu z filmu "Svatba jako řemen", když Libíček, co by státní úředník, tajemník NV, říká mladému, agilnímu příslušníku VB (Pucholt), že když jako někdo o něm řekne, že je vůl, tak by nebylo dobré to rozmazávat tím, že bude každému říkat, že vůl není. Všimněte si, že ty reakce na podobná označení, dělají většinou stejní lidé. A udivuje mě, že Vás některé ty "žvásty" tady, nenechají spát. Neberte to tak vážně, ono to tolik vážné není.
Ale dobré červené to všechno spraví ! Tak Na Zdravííí ! [mrknutí jedním okem]

83729

16.12.2005 8:25

RE: pane Matoušku

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 83729

Vy jste mě v žádném případě neurazil pane Matoušku. Reakce paní Áji jsem si všimla, jenže každý jsme jiný, takže já reaguji jinak než ona. Paní Ája je velmi korektní a nemá ve zvyku tak jako já nebrat si servítky a mluvit třeba k mužům i vulgárně. A o to tady jde: že zatímco já jsem byla za svou vulgaritu k mužům ihned promptně okřiknuta,a dokonce byl o tom napsán káravý článek- což mě šokovalo, tak muži svou vulgaritu k ženám považují za naprosto normální věc. A tohle se mi nelíbí. Já jsem přímočará a spontánní, tak mě nemá co kdo peskovat za mé způsoby, když sám není lepší. O to tady jde víte? Že když se chtějí muži vyjadřovat sprostě k ženám, tak musí uznat, že ženy mají totéž právo se vyjadřovat sprostě k nim.
Mimochodem, jen taková poznámka o další hlouposti češtiny. Mně se třeba nelíbí i taková drobnůstka, že se před ženská jména dává zkratka pí. Proč? To nemá žádnou logiku. Když řeknu p.Novák a p.Nováková, tak je zbytečné ještě víc zdvojovat ženskost přidáním pí, když již koncovka ová to rozlišuje.Mně se totiž k tomu pí automaticky v podvědomí přidá ještě dodatek- ča,a mám podezření že ostatním lidem taky- čímž vrůstá další podvědomá neúcta k ženám. Prostě jsem pane Matoušku na neúctu k ženám již silně alergická, protože té neúcty je v české společnosti příliš. A čeho je příliš, toho je moc. Alergici jsou alergičtí na pyly a já jsem alergická na neúctu k ženám.
Dobré červené všechno nespraví- spraví to jen větší slušnost mužů. A krom toho piju bílé. Taky na zdraví!!!




83766

16.12.2005 11:35

RE: Paní Jarmilo !

Zdenek Matoušek zdenekm (zavináč) primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 83766

>Vy jste mě v žádném případě neurazil pane Matoušku.
To jsem velmi rád, že se tak nestalo.
Paní Ája je velmi korektní
>a nemá ve zvyku tak jako já nebrat si servítky a mluvit třeba
>k mužům i vulgárně. A o to tady jde: že zatímco já jsem
>byla za svou vulgaritu k mužům ihned promptně okřiknuta,a
>dokonce byl o tom napsán káravý článek- což mě šokovalo,
>tak muži svou vulgaritu k ženám považují za naprosto
>normální věc. A tohle se mi nelíbí. Já jsem přímočará a
>spontánní, tak mě nemá co kdo peskovat za mé způsoby, když
>sám není lepší. O to tady jde víte? Že když se chtějí
>muži vyjadřovat sprostě k ženám, tak musí uznat, že ženy
>mají totéž právo se vyjadřovat sprostě k nim.
To máte naprostu pravdu, ale já si bohužel nevzpomínám na to, že by tady na Vás byl někdo vůl-gární, povětšinou jsou to jakési "glosy", ke kterým se můžete buďto vyjádřit, nebo je ignorovat. Tak jako paní Ája (všimla jste si toho paní, místo pí. ?) Mimo jiné mám pocit, že si některé věci berete příliš osobně a to zbytečně.

>Mimochodem, jen taková poznámka o další hlouposti češtiny.
>Mně se třeba nelíbí i taková drobnůstka, že se před
>ženská jména dává zkratka pí. Proč? To nemá žádnou
>logiku. Když řeknu p.Novák a p.Nováková, tak je zbytečné
>ještě víc zdvojovat ženskost přidáním pí, když již
>koncovka ová to rozlišuje.Mně se totiž k tomu pí automaticky
>v podvědomí přidá ještě dodatek- ča,a mám podezření že
>ostatním lidem taky- čímž vrůstá další podvědomá
>neúcta k ženám.
Zkuste si místo toho pí. říct, třeba 3,14 - Ludolfovo číslo, převelice důležité v matematice.
Prostě jsem pane Matoušku na neúctu k
>ženám již silně alergická, protože té neúcty je v české
>společnosti příliš.
V tom s Vámi naprosto souhlasím, ale mám obavy, že to tímhletím moc nenapravíte.
A čeho je příliš, toho je moc.
>Alergici jsou alergičtí na pyly a já jsem alergická na
>neúctu k ženám.
Těch alergií je spousta, já jich mám taky několik, ale většinou se té alergie musí člověk nějak zbavit sám, jinak bude mít problémy pořád.

>Dobré červené všechno nespraví- spraví to jen větší
>slušnost mužů. A krom toho piju bílé. Taky na zdraví!!!
No tak já piju "vínečka obě, frajárky moje". Bílé, suché, značkové s kořeněným dotahem a červené rovněž suché, na patře trošku trpké a vždy s pečlivě zvolenou krmí, hodící se právě k danému druhu vína.
Jinak se Vám ještě jednou omlouvám za to bezbřehé "barbarství" některých mužů a pokud bych Vám mohl jen tak jemně poradit, snažte se být trošku víc nad věcí a neukazovat hned, že Vás to, či ono silně popuzuje. Zkuste to přehlížet, uvidíte, že se Vám malinko uleví. [smích] [mrknutí jedním okem]
Cheer up !

83781

16.12.2005 13:20

Ksa, ksa, Zdenku,

Aja 24.?.?.?

Reakce na 83781

tohle mi nedelejte, uvadet me jako priklad neceho, nekomu, nekde.
Pi Aja je docela mimo.
Jo, a to jsem vam zapomnela sdelit, na Blbenku nesahejte, to je moje oblibenka. [smích]
Pani Jarmilko, nejspis kazda vychazime z jinych zivotnich zkusenosti, mame vytvoreny rozdilne modely a zivotni postoje. A to je v poradku, ne?
Jo a ja navic nejsem feministka, a to tak, ze vubec.
Kde jsou ty sklenicky na vino?

83790

16.12.2005 15:19

RE: Ksa, ksa, Zdenku,

Tom 24.?.?.?

Reakce na 83790

>Kde jsou ty sklenicky na vino?

http://tinypic.com/inzhpe.jpg

[mrknutí jedním okem]

83810

16.12.2005 15:24

Tome,

Aja 24.?.?.?

Reakce na 83810

nemuzete vybrat jine, prosim, tyhle nejsou z nejhezcich, i kdyz pripoustim, ze pit by se z nich dalo......dekuju

83811

16.12.2005 17:05

RE: Tome,

Tom 24.?.?.?

Reakce na 83811

http://tinypic.com/io0vwp.jpg

83832

16.12.2005 19:27

RE: Tome,

Aja 24.?.?.?

Reakce na 83832

......hmmm, to jste si dal zalezet, Tome?

83854

17.12.2005 7:04

RE: Tome,

Tom 24.?.?.?

Reakce na 83854

>...hmmm, to jste si dal zalezet, Tome?

Já? [velký smích] Jenom jsem si vzpomněl, jak mi dcera právě na této Vermeerově geometrii obrazu demonstrovala jakou mám příšernou kompozici. Mně se z těch šesticípejch hvězd udělalo šoufl a dlouho jsem nebyl schopen vzít foťák do ruky.

http://www.vermeersriddlerevealed.com/images/the_lacemaker/THE-GLASS-OF-WINE.jpg

http://www.vermeersriddlerevealed.com/glass_of_wine.shtml

83950

17.12.2005 16:33

RE: Tome,

Aja 24.?.?.?

Reakce na 83950

Já? Jenom jsem si vzpomněl, jak mi dcera právě na této Vermeerově geometrii obrazu demonstrovala jakou mám příšernou kompozici. Mně se z těch šesticípejch hvězd udělalo šoufl a dlouho jsem nebyl schopen vzít foťák do ruky

No, to se vam nedivim. To je ten moment v zivote, kdy jdou sklenicky stranou a je potreba se zacit venovat geometrii obrazu holanskych mistru.

84018

17.12.2005 20:32

RE: Tome,

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 83950

Vim houby co to je kompozice obrazu, ale pijan na obraze od tohoto pana vypada presne jak ma vypadat, vesele a opile. No v kazdem pripade by me zajimalo jestli ty zidle se lvima hlavama ze svych obrazu mel i doma?

84058

18.12.2005 8:52

RE: Tome,

Tom 24.?.?.?

Reakce na 84058

>Vim houby co to je kompozice obrazu, ale pijan na obraze od tohoto pana vypada presne jak ma vypadat, vesele a opile.

Máte dar, vidět na obraze to podstatné. Nemusíte vědět proč (mnohdy je to výhoda -nevědět) důležité je, že to vidíte. Zatímco Vermeer se snaží soustředit oko diváka na dívku pijící víno, vy jste vyhmátl aktéra činu - obraz by se se správně měl jmenovat "Pijan". [mrknutí jedním okem]

>No v kazdem pripade by me zajimalo jestli ty zidle se lvima hlavama ze svych obrazu mel i doma?

Mno, nevím jak malíř doma na židlích, ale pod policí nad krbem je mám doma já. A doslova tam řvou. Už dlouho tam řvou. Takže i vám, díky za připomenutí. [mrknutí jedním okem]

84140

16.12.2005 16:37

Teď jsem ale na rozpacích

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 83790

tou Blbenkou myslíte mě? Zatím mi tak nadávali pouze muži na mém vlastním webu, ale ženské ještě nikoliv.

Samozřejmě Ajo, že každá vycházíme z jiných životních zkušeností, jak jinak. Předpokládám, že jste v dětských domovech jako já nebyla a že Vaše matka kvůli agresi okolí, jenom proto že je svobodná matka taky nepáchala sebevraždu. A že jste v klídku mohla třeba vystudovat vejšku, na rozdíl ode mne, které osud prostě nepřál. A to přesto, že jsem byla velmi nadané dítě- to říkalo o mně mé okolí, to jsem si nevymyslela.

83825

16.12.2005 19:24

Jezismarja,

Aja 24.?.?.?

Reakce na 83825

tou Blbenkou myslíte mě?

Jak vas mohlo, Jarmilko, napadnout, ze tou Blbenkou minim vas?
To byla reakce jeste na davnejsi komentar Zdenka Matouskojc, kde se o ni zminuje. To je vazne literarni postava, ta Blbenka.

83852

16.12.2005 19:35

Tak to mi spadl kámen ze srdce

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 83852

paní Ajo,já si jako blbec čas od času taky připadám, a když mě za blbce či za blbenku považují i jiní lidé, tak se jim ani kolikrát nedivím. [oči v sloup]

I když mě to pak ale naštve. [velký smích]

83860

16.12.2005 19:44

RE: Tak to mi spadl kámen ze srdce

Aja 24.?.?.?

Reakce na 83860

> paní Ajo,já si jako blbec čas od času taky připadám, a
>když mě za blbce či za blbenku považují i jiní lidé, tak
>se jim ani kolikrát nedivím. [oči v sloup]

>
>I když mě to pak ale naštve. [velký smích]
Za A) Nikdy si nepripadejte jako blbec
B) Kdyz uz si tak nekdy pripadate, nerikejte to nahlas
C) Nikdy si nenechejte od nikoho rikat ani blbec, ani blbenka
D) Jsme daleko od tematu "Reklama", tak abych to napravila, udelam reklamu sama sobe.
Mas-li smutek na dusi, sver se tete Ajusi. [mrknutí jedním okem]

83865

17.12.2005 11:27

Máš-li smutek na duši, svěř se tetě Ajuši.:o)

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 83865

tak jo, já se s něčím svěřím. Včera přišla dcera s pláčem domů, že její kamarádka trpí mentální anorexií- zchází prý přímo před očima, ale nikdo si toho nevšímá. Že když to včera řekla i jejímu klukovi, tak ten se jen smál a tvrdil, že přehání.

Ale co chci říct: tady je jasně vidět, jak mocný vliv má dnešní reklama na mládež. Jak oni všude propagují ty vychrtlé modelky, tak dnešní dívky ve velkém upadají do této zrádné nemoci. Je to přímo kapitalistická reklamní nemoc, protože v socialismu se tenhle typ nemoci vůbec nevyskytoval, protože se vychrtlost reklamami nepropagovala.

A teď co s tím?[oči v sloup]

83987

17.12.2005 16:17

RE: Máš-li smutek na duši, svěř se tetě Ajuši.:o)

Aja 24.?.?.?

Reakce na 83987

No, to bude slozity. Je to jak s alkoholikem, prvni krok k tomu, aby se rozhodl problem resit je si pripustit, ze vubec nejaky problem ma. A to se deje zridkakdy.
Jestli za anorexii a bulemii muzou reklamy si netroufnu posoudit. Faktem je, ze tady maji anorexicky na internetu svoje webziny, kde diskutuji a predvadeji sve "uspechy" v hubnuti. Z tech fotek jde smutek a des.
Jak to, ze si problemu vsimla vase dcera a ne rodice zminene divky?
P.S. Ujistuji vas, ze anorexie existovala i v soc. Ceskoslovensku, mam kamaradku, ktera tim prosla. Jen jsme to v te dobe neumeli pojmenovat, zda to umeli diagnostikovat lekari, to nevim, predpokladam, ze ano. U moji kamaradky to zjistil dentista, mela uz porezni zuby.
Drzim palce. [pláč]

84014

16.12.2005 16:24

To máte pravdu pane Matoušku

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 83781

že si beru dost věcí osobně. Ale za to já nemohu, to je alergie zasetá do mé duše již hluboko v dětství. Víte, ono když jste jako dítě svědkem toho, že Vaši matku, kterou nesmírně milujete kdekdo za nic pro nic uráží a opovrhuje jí a Vy jako děcko pořád nechápete proč- tak se to prostě na Vás podepíše a jste na takovéto sprosté jednání již celoživotně alergický.
Ne, nikdo tady nebyl na mě vůl-gární, jenom pan oji napsal ihned ukřivděný článek nazvaný Svoloč tohoto světa a to jenom proto, že jsem v jedné diskusi mimoděk řekla panu Michalovi Vargovi, v reakci na jeho nejapnou poznámku, že jsou muži pěkná svoloč.

Jo, klidně si mohu pod pí říkat Ludolfovo číslo, koneckonců z toho pí se tolik nestřílí. Mnohem horší je, jak je čeština k ženám rasistická v příčestí minulém. Řeknu svou oblíbenou větu: Političky, vědkyně, spisovatelky a psi běhali po zahradě. Ve slově běhali je měkké i, protože psi mají před ženami přednost.

Jinak mi vážně nemusíte radit pane Matoušku, že mám být nad věcí a tak podobně. Já se ráda hádam a rozčiluji, ráda ukazuji, že mě některé věci silně popuzují, nic nechci přehlížet, ale naopak na každou sebemenší nesrovnalost ráda vždy upozorním. Mně se uleví naopak právě tím, když do všeho ryju, víte? [velký smích]

83822

16.12.2005 20:23

RE: To máte pravdu pane Matoušku

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 83822

Ve větě, kterou jste uvedla je měkké -i- správné, ale je-li podmět, který obsahuje jména různého rodu a životnosti, vyjádřen výrazem rozvitým (tj. s předložkou S, např. dívky s hochy) a mužské jméno životné je jen v ROZVÍJEJÍCÍM členu, může se vždy psaní-i nebo-y v přísudku řídit podle jména v 1. pádě (např. Dívky s hochy se vrátily¨). Z uvedeného vyplývá, že ta Vaše věta, pokud mužské jméno životné (psi) by bylo v pozici rozvíjejícícho členu (tj. všechny ty baby se proháněly se psy) pak by následovalo i -y. Pravidla českého pravopisu, Československá Akademie věd.

83871

17.12.2005 11:22

Srovnejte ty dvě věty pane Arkane:

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 83871

Ženy a šatní moli byli odjakživa nesmiřitelnými nepřáteli.
Jednoho dne ale ženy s šatními moly tvrdě zatočily.

V první větě jsou dva podměty rovnocenně v prvním pádě- proto ženy s moly prohrály, neb molové jsou přímo nadřazeni ženám.
V druhé větě je nadřazen první pád sedmému- proto se tam píše tvrdé y, není to proto, že by ženy byly nadřazeny molům.

A teď mi pane Arkane vysvětlete proč takováhle nesmyslná hovadina dodnes v češtině kraluje? Slováci mají jednotně v příčeští minulém všude měkké i a Slovenštině to evidentně nijak nevadí.
Čeština, to je totiž taky reklama, která neustále a nepřetržitě všem lidem sugeruje, že ženy jsou druhořadí občané druhé kategorie. [naštvaný]

83986

17.12.2005 3:57

RE: To máte pravdu pane Matoušku

Zdenek Matoušek zdenekm (zavináč) primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 83822

>že si beru dost věcí osobně. Ale za to já nemohu, to je
>alergie zasetá do mé duše již hluboko v dětství. Víte, ono
> když jste jako dítě svědkem toho, že Vaši matku, kterou
>nesmírně milujete kdekdo za nic pro nic uráží a opovrhuje
>jí a Vy jako děcko pořád nechápete proč- tak se to prostě
>na Vás podepíše a jste na takovéto sprosté jednání již
>celoživotně alergický.

To je mi úpřimně líto, a docela chápu, že to ve Vás zanechalo určité následky. Jistě ovšem připustíte, že všichni muži nejsou stejní a zrovna tak i ženy, nota bene, tuším, že jste se tady už zmínila, že máte odrostlé děti a tudíž i muže, který není takový, jaké nemáte ráda. (Aspoň doufám)

>Ne, nikdo tady nebyl na mě vůl-gární, jenom pan oji napsal
>ihned ukřivděný článek nazvaný Svoloč tohoto světa a to
>jenom proto, že jsem v jedné diskusi mimoděk řekla panu
>Michalovi Vargovi, v reakci na jeho nejapnou poznámku, že jsou
>muži pěkná svoloč.

No tak vidíte, Vy jste se potom omluvila, že jste to tak doslovně nemyslela a bylo to v pořádku. Lidi toho kolikrát řeknou, aniž by ale někoho chtěli tímto ranit, nebo mu ublížit. Tak to tak berte. Tu důležitost hledejte, nebo posuzujte tam, kde se jedná o opravdu důležité věci, jinak se jen zbytečně rozčilujete. A navíc, někteří "lidumilové" Vám to pak budou dělat naschvál a dobírat si Vás.
>
>Jo, klidně si mohu pod pí říkat Ludolfovo číslo,
>koneckonců z toho pí se tolik nestřílí. Mnohem horší je,
>jak je čeština k ženám rasistická v příčestí minulém.
>Řeknu svou oblíbenou větu: Političky, vědkyně, spisovatelky
>a psi běhali po zahradě. Ve slově běhali je měkké i,
>protože psi mají před ženami přednost.

Tohle snad nemyslíte vážně ?! To už opravdu zavání feminismem !

>
>Jinak mi vážně nemusíte radit pane Matoušku, že mám být
>nad věcí a tak podobně. Já se ráda hádam a rozčiluji,
>ráda ukazuji, že mě některé věci silně popuzují, nic
>nechci přehlížet, ale naopak na každou sebemenší
>nesrovnalost ráda vždy upozorním. Mně se uleví naopak
>právě tím, když do všeho ryju, víte? [velký smích]

Tohle už zase vypadá, že si děláte trošku legraci, ale pokud se Vám uleví, když do někoho "ryjete", tak se potom nedivte, že Vás taky sem tam někdo "popudí" a řekne Vám něco, že pak nemůžete spát. [chechtot]

83939

17.12.2005 11:19

RE: To máte pravdu pane Matoušku

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 83939

Jasně že to myslím smrtelně vážně pane Matoušku! Proč to proboha zase spojujete s feminismem? Nebo si myslíte, že by si dnešní američtí černoši nechali líbit, kdyby tam byl dodnes takovýto pravopis:
Černoši i běloši tančili rokenrol.
Černoši tančily rokenrol.

V první větě se píše měkké i, protože běloši mají přednost před černými.
Čeština měla být změněna na neutrální jazyk již někdy v roce 1950, v době kdy byl vydán po pětitisíciletém patriarchátu zákon, že ženy a muži mají stejná práva i povinnosti, a že jedno pohlaví není nadřazeno druhému pohlaví.

Proto příští rok pošlu do soutěže Česká hlava Reformu češtiny, kde bude čeština zjednodušena tak, aby se z ní stal dokonalý pracovní nástroj a nikoliv bezúčelný hlavolam, který pořád jen zdržuje v duševní práci.

To nevadí, že nemůžu kolikrát spát z toho, jak se rozruším. Znáte tu příhodu, jak černoch pořád mlátil svým údem o strom a hrozně přitom naříkal? Když se ho lidi ptali, proč si pořád tak ubližuje, tak jim řekl- a víte jaká je to slast, když s tím přestanu? [velký smích]

83984

17.12.2005 11:59

RE: To máte pravdu pane Matoušku

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 83984

Kde jste Jarmilo byla s těma i a y kdy jsem chodil do školy? To sem mohl mít lepší známku z česťiny. [smích]

83993

13.12.2005 22:18

RE: Reklamy nesnáším

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 83140

>No a reklama cílená na děti je minimálně sprosťárna,
>maximálně pak zločin!

Souhlas,takhle reklama je nebezpečná,že dítě se dá snadno ošálit a tu hlavní práci nevykonává sama reklama,ale interakce dítě-rodič,což je boj silně nerovný.

>Existují ovšem perfektní a unikátní reklamy: obyčejně na
>auta, chlast a podobně, hi! Pokud vím, na Primě na to byl
>celý pořad s ukázkama a ty reklamy fakt byly žrádlo!!! Ty
>ale v TV u nás neuvidíte, chujovin ale uvidíte haldy 150x
>denně...

No,reklamy na auta bývají vážně asi nejlépe zpracované.Nejspíš asi kvuli tomu,že auto není jentak nějaké spotřební zboží a tudíž se musí dobře uvést.

>Furt něco co "vaše kočka by kupovala" (kurník tak ať si to
>koupí!!! ale za svy, hi!) a "pes by skákal přes oves kdyby
>žral..." a na hlodavce si nikdo nespomene!

Já vám nevím,náš kocour by kupoval jedině šunku [velký smích] .

>Přitom nejlepší, co můžete mít doma je HLODAVEC!

Ale jistě,my máme doma občas myši(bydlíme u lesa)a je vážně NEUVĚŘITELNÝ zážitek,když ty potvory začnou něco hryzat třeba ve 3 ráno.Takže všem vřele doporučuju myš,nejlépe párek,aby nebyla chudinka sama,žejo [smích] .

>I na hlídání! (kočka na všechno kašle, pes je obyčejně
>blbec co kousne pošťáka a olizuje pazoury zlodějovi - ale už
>jste měli krysu za krkem?

Krysu ne,ale máme pitbula a řeknu vám,nejlepší hlídačem jsou právě nesmyslné fámy o těchto chlupatých mazlících.

83345

13.12.2005 0:28

špicová a typicky česká reklama

krysa 84.?.?.?

myslím, že už za ty roky znáte:

"A tati, uvidím i to zlatý prasátko?... A bude mít i ty zuby nahoru???"

doufám hluboce, že to znáte, to je špica!!!!

83166

13.12.2005 7:47

RE: špicová a typicky česká reklama

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 83166

Můj favorit je samozřejmě "Bobika" a genitální jsou podle mě TeleAmigos. Ale ty tak často nedávají. Škoda.

83216

13.12.2005 22:40

RE: špicová a typicky česká reklama

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 83216

Bóbika je skutečně pěkná, ale milovníci psů ji nesnášejí.

Tato reklama běží v televizi již dost dlouho. Představte si, že děj by se neodehrával v asijské restauraci, ale třeba v židovské. To by bylo pozdvižení, mezinárodní incident a reklama by ihned byla ztažená. Už jsme to přece nedávno zažili.
A asijcům tato reklama nijak nevadí, nikdo se nesoudí, nikdo nepodává trestní oznámení. Prostě nikdo nedělá z komára velblouda.

83346

14.12.2005 10:43

RE: špicová a typicky česká reklama

kavol 193.?.?.?

Reakce na 83346

>Bóbika je skutečně pěkná, ale milovníci psů ji nesnášejí.

jak se pozná "milovník psů"?

- znám jednu, teď si odpustí zájezd na hory, ježto musí hlídat fenku co bude rodit, a té se "bóbika" líbí ...

83420

14.12.2005 11:55

RE: špicová a typicky česká reklama

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 83346

Anebo kdyby ta reklama nepřímo naznačovala, že kupříkladu Rómové (ani nemusíme chodit daleko, proč hned židy, že) jsou náruživými konzumenty psů... to by taky byl nářez. A přitom to je pravda. [chechtot]

83442

13.12.2005 8:17

RE: špicová a typicky česká reklama

Misu 193.?.?.?

Reakce na 83166

Tahle je vyjimecne podarena, mam ji take moc rad.
Akorat nevim, na co vlastne je... [chechtot]

83218

16.12.2005 10:10

RE: špicová a typicky česká reklama Akorat nevim, na co vlastne je...

LalaLalovic 217.?.?.?

Reakce na 83218

Paní Ájo - tato reklama je na Kofolu [mrknutí jedním okem] [mrknutí jedním okem]

83776

16.12.2005 13:24

RE: špicová a typicky česká reklama Akorat nevim, na co vlastne je...

Aja 24.?.?.?

Reakce na 83776

>Paní Ájo - tato reklama je na Kofolu [mrknutí jedním okem] [mrknutí jedním okem]

....tak prave jsem vypadla z obrazu, o cem je rec, prosim?

83791

Příspěvků: 89

11.12. 05:56 Belveder  radio
11.12. 16:00 Honza  RE: radio
11.12. 08:01 baba_Blažková  Děti a reklama
11.12. 08:55 Jarmila  RE: Děti a reklama
12.12. 22:31 krysa  RE: Děti a reklama
11.12. 11:41 Mindy  RE: Děti a reklama
11.12. 17:46 baba_Blažková  RE: Děti a reklama
11.12. 19:26 Mindy  RE: Děti a reklama
11.12. 10:48 šona  :-))))))))))))
11.12. 14:41 Vladimír Stwora  RE: :-))))))))))))
11.12. 15:16 hostující  RE: :-))))))))))))
11.12. 15:22 Mindy  RE: :-))))))))))))
11.12. 15:52 Antiseptik  RE: :-))))))))))))
11.12. 15:56 Antiseptik  RE: :-))))))))))))
11.12. 16:31 Mindy  RE: :-))))))))))))
11.12. 16:40 Antiseptik  RE: :-))))))))))))
11.12. 16:13 djb  RE: :-))))))))))))
11.12. 16:29 Vladimír Stwora  RE: :-))))))))))))
11.12. 17:08 djb  RE: :-))))))))))))
11.12. 18:54 zaplatil  Byt "preciltively" k reklame
11.12. 20:23 kubrt  RE: Byt
11.12. 22:53 zaplatil  RE: Byt
12.12. 11:31 kubrt  RE: Byt
11.12. 20:29 zaplatil  RE: Byt
11.12. 19:29 Pavel -Čert- Němec  Co k tomu slovnimu cviceni rict
11.12. 21:47 Vcelicka  RE: Co k tomu slovnimu cviceni rict
11.12. 22:16 Pavel -Čert- Němec  RE: Co k tomu slovnimu cviceni rict
12.12. 11:58 J. H.  Je roztomilé,
12.12. 12:22 Petr Gejdoš  RE: Je roztomilé,
12.12. 14:12 Karel z Čech  RE: Je roztomilé,
12.12. 15:02 Petr Gejdoš  RE: Je roztomilé,
12.12. 18:31 Honza  RE: Je roztomilé,
12.12. 20:12 Petr Gejdoš  RE: Je roztomilé,
12.12. 20:59 Honza  RE: Je roztomilé,
12.12. 22:21 Julie  RE: Je roztomilé,
12.12. 23:35 Karel z Čech  RE: Je roztomilé,
13.12. 00:22 Honza  RE: Je roztomilé,
13.12. 00:01 Honza  RE: Je roztomilé,
13.12. 07:57 J. H.  RE: Je roztomilé,
13.12. 11:08 Honza  RE: Je roztomilé,
15.12. 10:17 J. H.  RE: Je roztomilé,
15.12. 18:06 Janek  RE: Je roztomilé,
12.12. 23:17 Karel z Čech  RE: Je roztomilé,
12.12. 22:50 krysa  Reklamy nesnáším
13.12. 09:11 Jarmila  Ale no tak, pane kryso
13.12. 10:03 kavol  RE: Ale no tak, pane kryso
13.12. 14:17 Jarmila  Ano pane kavole
13.12. 14:31 Antiseptik  RE: Ano pane kavole
13.12. 16:19 kavol  RE: Ano pane kavole
13.12. 17:00 Jarmila  Heleďte se kavole
14.12. 10:41 kavol  RE: Heleďte se kavole
15.12. 21:03 vulgar von hulwaath  RE: Heleďte se kavole
14.12. 09:55 krysa  RE: Ano pane kavole
14.12. 15:30 Aja  Jarmilo,
15.12. 02:38 Zdenek Matoušek  RE: Jarmilo,
15.12. 07:47 Jarmila  pane Matoušku
15.12. 23:01 Zdenek Matoušek  RE: pane Matoušku
16.12. 08:25 Jarmila  RE: pane Matoušku
16.12. 11:35 Zdenek Matoušek  RE: Paní Jarmilo !
16.12. 13:20 Aja  Ksa, ksa, Zdenku,
16.12. 15:19 Tom  RE: Ksa, ksa, Zdenku,
16.12. 15:24 Aja  Tome,
16.12. 17:05 Tom  RE: Tome,
16.12. 19:27 Aja  RE: Tome,
17.12. 07:04 Tom  RE: Tome,
17.12. 16:33 Aja  RE: Tome,
17.12. 20:32 Rene Bartosek  RE: Tome,
18.12. 08:52 Tom  RE: Tome,
16.12. 16:37 Jarmila  Teď jsem ale na rozpacích
16.12. 19:24 Aja  Jezismarja,
16.12. 19:35 Jarmila  Tak to mi spadl kámen ze srdce
16.12. 19:44 Aja  RE: Tak to mi spadl kámen ze srdce
17.12. 11:27 Jarmila  Máš-li smutek na duši, svěř se tetě Ajuši.:o)
17.12. 16:17 Aja  RE: Máš-li smutek na duši, svěř se tetě Ajuši.:o)
16.12. 16:24 Jarmila  To máte pravdu pane Matoušku
16.12. 20:23 Arkan  RE: To máte pravdu pane Matoušku
17.12. 11:22 Jarmila  Srovnejte ty dvě věty pane Arkane:
17.12. 03:57 Zdenek Matoušek  RE: To máte pravdu pane Matoušku
17.12. 11:19 Jarmila  RE: To máte pravdu pane Matoušku
17.12. 11:59 Antiseptik  RE: To máte pravdu pane Matoušku
13.12. 22:18 Alexa  RE: Reklamy nesnáším
13.12. 00:28 krysa  špicová a typicky česká reklama
13.12. 07:47 baba_Blažková  RE: špicová a typicky česká reklama
13.12. 22:40 Karel z Čech  RE: špicová a typicky česká reklama
14.12. 10:43 kavol  RE: špicová a typicky česká reklama
14.12. 11:55 baba_Blažková  RE: špicová a typicky česká reklama
13.12. 08:17 Misu  RE: špicová a typicky česká reklama
16.12. 10:10 LalaLalovic  RE: špicová a typicky česká reklama Akorat nevim, na co vlastne je...
16.12. 13:24 Aja  RE: špicová a typicky česká reklama Akorat nevim, na co vlastne je...

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

28

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc leden přispělo 72 čtenářů částkou 9 779 korun, což je 28 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Události v Říši18.01.20 23:17 Evropská unie 0

Praha 3 má nové logo. "Umělec" se chechtá a poplatníci pláčou18.01.20 11:13 Česká republika 6

Jakl dostal pokutu 1000 Kč za to, že byl napaden, znát trest druhého útočníka nesmí18.01.20 10:59 Česká republika 2

Cena dobíjení elektromobilů letí závratně nahoru17.01.20 22:54 Evropská unie 2

Brexit prý bude Brity stát tolik, co jejich členství za 47 let, tvrdí eurohujeři v iDěs16.01.20 21:50 Británie 5

Neuvěřitelné: Čtyři soutěže královny krásy -- všechny vítězky barevné16.01.20 18:07 USA 5

Další krok k likvidaci národních států: žádné vlaječky poslanců16.01.20 16:28 Evropská unie 2

Vyvadil podal trestní oznámení na Novotného14.01.20 22:31 Česká republika 2

Perfektně organizovaná štvanice na Válkovou. I Soukup si přihřál polívčičku14.01.20 15:20 Česká republika 2

Britský Independent označil Kotlebovce za neo-nacisty14.01.20 15:16 Slovensko 6

A nedá pokoj a nedá. Téma "sirotků" opět na stole. Zrůda Šojdrová je neúnavná14.01.20 14:52 Česká republika 2

Vztahy Ruska a Německa se mění (i otevřeně)13.01.20 17:02 Rusko 10

Škola v Británii povzbuzuje chlapce, aby nosili sukně09.01.20 19:05 Británie 3

Opilá Britka nabízela mužům v letadle sex, dostala šest měsíců09.01.20 15:07 Británie 6

Ministr Vojtěch: Kdo se neočkuje, má si výlohy za léčbu hradit sám09.01.20 15:00 Česká republika 2

Somálský okupant zavolal policii na chlapa, který se příliš bránil napadení09.01.20 14:49 Německo 3

V Íránu spadlo letadlo ukrajinských aerolinií. Nikdo nepřežil08.01.20 10:47 Írán 3

Írán zaútočil na americké základny v Iráku08.01.20 10:25 Írán 0

Titulek CT24 vítězoslavně hlásá: "Státní zástupce podal obžalobu kvůli schvalování smrti vojáků, obviněnému hrozí až 15 let"06.01.20 18:03 Česká republika 5

Nastane-li chaos, nebraňte se!06.01.20 16:57 Česká republika 2

Měnové kurzy

USD
22,68 Kč
Euro
25,15 Kč
Libra
29,52 Kč
Kanadský dolar
17,36 Kč
Australský dolar
15,59 Kč
Švýcarský frank
23,44 Kč
100 japonských jenů
20,59 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,93 Kč
100 maď. forintů
7,48 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
36,82 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 316,21 Kč
1 unce stříbra
409,00 Kč
Bitcoin
207 116,76 Kč

Poslední aktualizace: 19.1.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 713