Diskuze k článku

Telefonní seznam

Příspěvků 40

10.12.2005 12:20

Pěkné

? 85.?.?.?

Hezky a výstižně napsáno. Ovšem já prožívám nad mazáním čísel daleko větší boj, však víte, vždy mě napadá ta zhovadilá myšlenka CO KDYBY.

82871

10.12.2005 16:39

Mazat ? ani omylem

Petr Rehak 80.?.?.?

No tak to ja pro jistotu tohle zkousel jenom jednou .. jsem totiz desne linej flegmatickej bordelar ale jakmile se do jakehokoliv uklidu (pokoj, stul, pocitac, telefon) proste do cehokoliv co je v moji sprave .. a tudiz naprosto neprehledne pro ostatni (coz je samozrejme nesmysl nebot veskere tyto objekty splnuji pozadavky nejdumyslnejsich hashovacich algoritmu a systemu bufferu a streamu [smích] ) tak se do toho dam opravdu velmi svedomite .. a pak vetsinou nezbyte nic.
Takze jsem rad ze mam ted foon s kapacitou 500 cisel nebot kdybych se do toho uklidu nekdy pustil zbyde me jich tak 5 vcetne rodinnych prislusniku [smích]
Ale s clankem jinak souhlasim [smích]

82886

10.12.2005 19:14

RE: Mazat ? ani omylem

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 82886

To jste neviděl ještě pořádný bordel v telefonu. Já jsem o svůj zánovní přišla (nějaká ludra mi ho ukradla), a teď používám jeden postarší kousek, který jsem zakoupila za symbolickou cenu od známého. Jenže dotyčný nepovažoval za nezbytné z tohoto svého přístroje seznam vymazat. Takže tam mám teď spoustu čísel ke shodným heslům, jako je mamka, taťka, brácha, babička, nemluvě o jménech bez příjmení. A jelikož jsem technický antitalent, nějak jsem nepřišla na to, jak vymazat čísla z telefonu, aniž bych smazala čísla z karty, myslím tím jedním jediným příkazem. A jít číslo po číslu a mazat a mazat... to se mi zatím nechce, navíc v některých případech opravdu nevidím, na kterém médiu se zrovna to které číslo nachází... [zmaten] A metodu pokus-omyl se bojím aplikovat. [zahanbení]

82903

11.12.2005 4:18

RE: Mazat ? ani omylem

TS 213.?.?.?

Reakce na 82903

>A jelikož jsem technický antitalent, nějak jsem nepřišla na
>to, jak vymazat čísla z telefonu, aniž bych smazala čísla z
>karty, myslím tím jedním jediným příkazem.

Pujcit si od nekoho novou SIM kartu na ktere jeste nejsou zadana cisla, a smazat vsechno?

82931

11.12.2005 6:50

RE: Mazat ? ani omylem

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 82931

[chechtot] Vy někoho takového znáte? Já běžně po kapsách nosím dvě až tři prázdné SIMky, ale teď jako na potvoru...

82941

11.12.2005 8:34

RE: Mazat ? ani omylem

Zdenek Matoušek 216.?.?.?

Reakce na 82941

> [chechtot] Vy někoho takového znáte? Já běžně po kapsách
>nosím dvě až tři prázdné SIMky, ale teď jako na potvoru...

Tak Vám tedy řeknu, že Vy asi žijete v nějakém "čtvrtém" rozměru, protože já taky vlastním mobil, tady se to ovšem "volá" cellular phone, neboli buněčný telefon, nevím proč buněčný, ale budiž, asi to má nějaké opodstatnění v těch buňkách. Poněkud mě zaráží ty "SIM"ky, to nevím, co to má být. Vy s sebou Blažková "obyčejně" nosíte dvě až tři, i když v inkriminovaném okamžiku nemáte žádnou. To já s sebou obyčejně nosívám dva, až tři smyčce, takže kdybyste chtěla zahrát na housle, tak tu máte Bélo a hrajte. Tím končí ..., bude to taková pěkná tečka ...

Jen pro znalce a zasvěcené ! [mrknutí jedním okem]

82946

11.12.2005 17:19

RE: Mazat ? ani omylem

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 82946

...za tím naším příběhem, opakuji...

Jo, chytla jsem to, mimochodem, Zdeňku, onehdá jsme si tu potykali, máš v tom ještě větší binec než já. [mrknutí jedním okem]

(omluva za OT)

82978

11.12.2005 20:26

RE: Mazat ? ani omylem

TS 213.?.?.?

Reakce na 82946

>> [chechtot] Vy někoho takového znáte? Já běžně po kapsách
>>nosím dvě až tři prázdné SIMky, ale teď jako na potvoru...

Ona staci i jakakoliv jina SIM ktera je postradatelna. Nemusi se ani prihlasit k operatorovi. Staci cokoliv co telefon vezme jako kartu, aby nabehnul. Treba oskartu s propadlym kreditem.

>Tak Vám tedy řeknu, že Vy asi žijete v nějakém "čtvrtém"
>rozměru, protože já taky vlastním mobil, tady se to ovšem
>"volá" cellular phone, neboli buněčný telefon, nevím proč
>buněčný, ale budiž, asi to má nějaké opodstatnění v
>těch buňkách.

Bunkovy telefon, nikoliv bunecny. Je to odvozene od rozdeleni signalem pokryte oblasti na jednotlive castecne se presahujici bunky.

>Poněkud mě zaráží ty "SIM"ky, to nevím, co to má být.

To mate z toho, ze tam pouzivate horsi standardy. Americke mobily co nejsou GSM maji identitu uzivatele vypalenou natvrdo v telefonu. U GSM je cislo svazane nikoliv s telefonem samotnym, ale se SIM kartou, vymennym modulem. Takze chcete-li v Evrope zmenit telefon, nemusite se opruzovat s operatorem a jeho omezenou nabidkou, a eventuelne otravnostmi jako okousany Bluetooth nebo jine umele omezeniny nutici uzivatele aby pouzival operatorovy predrazene sluzby. Uz tam kvuli tomu byl snad i nejaky class action lawsuit.

A diky tomu, ze spolu ty standardy dost dobre nemluvi, a ze si operatori chteji nahrabat na omezene vzajemne kompatibilite, uzivatele trpi. Treba textove zpravy se mezi jednotlivymi operatory posilaji dost spatne, alespon pokud si nepostavite vlastni gateway. Neviditelna ruka trhu v praxi.

82997

11.12.2005 18:08

Nemobilista

hostující 85.?.?.?

Patřím asi tak k deseti lidem ve státě,kteří mobil nevlastní.
Jsou tomu asi tak tři roky,když mi byl přístroj 'ztracen'
Od těch dob telefon NEMÁM.
Nebýt majitelem mobilního telefonu patří dnes k dost važným společenským prohřeškům.
Přinejmenším je na vás nahlíženo,jako na nějakého exota z pravěku,který se do snídaně v luxusní restauraci pustí prsty a za patřičných zvukových projevů.
Také doma se pomalu,ale jistě stávám k vůli tomuto čertovu vynálezu rodinným příslušníkem druhé kategorie!
Skoro dvacetiletý syn a skoro osumnáctiletá dcera,vědomi si svého věku a důležitosti se stávají ,jak jde čas,a roste jejich 'společenská prestiž' majiteli čím dál ďábelštějších přístrojů!Od símensů a nokijí třicettři koliksi po telefony,které nejen telefonují,ale i vás vyfotí a dokonce i muziku přehrají! Čekám,že jednou se doma setkám s krámem, který přiběhne i na zapískání!
Jak je vidět , nemám rád telefon.
Nemám rád ale i rudochy a jednoho zelenýho.
A televizi Nova.
Rudochy,zelenýho i televizi Nova můžu pro dnešek jediným prstíkem , stisknutím červenýho knoflíku, poslat do hajan.
Tak.
A jsme sami doma,přerostlé děti řeší nějaké 'důležité záležitosti' venku...
Více než v roztoužené náladě zkouším u svoji nejdražší vyloudit trošku té manželské něhy........
Ne, u dveří nezazvonil pošťák! Dvakrát.
Byl to k.... TELEFON! A mockrát!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jdu na pivo!

82980

11.12.2005 18:21

RE: Nemobilista

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 82980

Nemít mobil je dnes projevem občanské statečnosti.

82981

11.12.2005 19:39

RE: Nemobilista

Aja 24.?.?.?

Reakce na 82981

>Nemít mobil je dnes projevem občanské statečnosti.
Tak v tom pripade jsem primo zena- hrdinka, nejen ze nevlastnim, ale kdyz mi ho muj muz, ci pribuzni v Cesku zapujci, nevim si s nim moc rady. Nejak se s nim neumim kamosit, kdykoliv zazvoni (zahraje, zazpiva) leknu se a povyskocim. Cert ho vzal. [smích]

82989

11.12.2005 20:09

RE: Nemobilista

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 82.?.?.?

Reakce na 82981

To myslite vazne? [chechtot] Me prijde, ze projevem obcanske statecnosti je ten telefon umet vypnout, nechat doma nebo nezvedat. Nemit mobil je u me spis projevem blbosti. Pokud nechci volat, tak je levnejsi predplacena karta nez pevna linka a pausal u Telecomu. Pokud nechci aby me rusil, tak mam jen vibrace. Me se stava porad, ze sundam kalhoty a mobil si vibruje pro srandu kralikum aniz bych o tom vedel. A kdyz pak skoncim v horach x kilometru od nejblizsiho baraku ve vanici za tmy s autem v prikope, tak ten kram vytahnu a zavolam traktor, co me vytahne - je to tak tri tydny co se nam presne tohle stalo...

82993

11.12.2005 20:35

RE: Nemobilista

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 82993

Asi tak...
Když si loni moje malá pitvora venku ukopla nehtíček na palečku u nožičky (krve jak "z bravka" ), taky se mi mobil hodil.

83001

12.12.2005 6:44

RE: Nemobilista

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 83001

Spravne nekdy je to opravdu vec, ale jak caste se takovy okamzik za rok vyskytne jednou, dvakrat? Obavam se, drtivou vetsinu casu prozvani lidi o pitomostech. Vyjimkou je jeden muj kamos, ten ale provola za mesic nejakych 200 minut ( pocitam, ze pulka padne na manzelku) . No, ja se do svych tisic minut vlezu s prehledem, ale kde se na nej hrabu, to je opravdu telefonni asketa. Mit mobil a nepouzivat ho zbytecne, klobouk dolu. [mrknutí jedním okem]

83042

12.12.2005 8:10

RE: Nemobilista

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 83042

Ujišťuji vás, že neprovolám víc než dvě stovky měsíčně, ale stejně bych bez mobilu už být nechtěla, jak se říká, člověk nikdy neví. Zejména, když tu jsou ti pitomci. Navíc tam mám ten GSM banking, což mi vyhovuje, rozhodně nepovažuju mobil za zbytečnost a sebe za otroka (tedy ve smyslu vlastnictví mobilu). [smích]

83047

13.12.2005 2:25

RE: Nemobilista

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 83047

Kolik ty dve stovky mesicne je minut? To vi tady vam daji pausal 50$ a 3000 min na mesic a hotovo. [mrknutí jedním okem]

83180

13.12.2005 7:38

RE: Nemobilista

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 83180

Já nemám volné minuty, protože používám partnera. Mám to tak na sto minut plus minus autobus. Já se s nikým vykecávat nepotřebuju a když po mně někdo něco chce, tak ať mi zavolá. Nejvíce nesnáším ty SMSkové magory. Oni mají zprávu za korunu (nebo dvě, nebo víc - jak který operátor, jak který tarif) a přitom se za tutéž cenu mohou krásně domluvit , a podrobněji. Nejsou schopní pochopit, že za jednu minutu si toho stihnou říct více, než kolik se vleze do jedné SMSky - tuším 140 znaků, včetně pauz a interpunkce.
http://zerospeed.net/smiles/argue.gif

83213

13.12.2005 9:52

RE: Nemobilista

kavol 193.?.?.?

Reakce na 83213

SMS má 160 znaků ...

za minutu se toho sice dá říct víc, ale ...

- je to dobré právě když se nechci s nikým vykecávat (obvykle ten hovor trvá dýl než minutu ... a 2 SMS - otázka+odpověď - jsou snad ve všech tarifech levnější než minuta - nejmenší učtovaný kus - hovoru)

- je to dobré, když nelze rušit hovorem

- je to dobré pro hromadné rozeslání jednostranné informace

- je to dobré na otázku, o které vím, že nebude možno zodpovědět ji hned

atd.

... nicméně ty magory, co neustále do mobilu něco mlátí, taky nechápu, neb typicky nejde o žádný z výše uvedených případů ani nic podobného

83229

17.12.2005 20:26

RE: Nemobilista

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 83213

100 minut za mesic [cool] [cool] [cool]

84055

15.12.2005 6:56

RE: Nemobilista

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 82981

To same by se mohlo rict o VISA a nebo Mastercard. Ja jsem nic podobneho nemel(protoze jsem nechtel) az do roku 2000. Jednoho dne me "vyplivlo" auto a musel jsem ho dat odtahnout do servisu. Odtahova sluzba chtela "jen" creditni kartu. Kdyz jsem jim rekl, ze zadnou nemam, tak se me ptali. Jak muzete vubec existovat? [oči v sloup]

83619

11.12.2005 18:25

RE: Nemobilista

Vodník 82.?.?.?

Reakce na 82980

V Česku je prý nejvíc mobilů na 100 obyvatel na světě. Docela bych tomu věřil. Ale i zde v Holandsku jsem bez mobilu za exota. V Česku, kdybych tam neměl rodinu s mobilama, tak bych se ani nemohl s nikým na ničem domluvit. [oči v sloup]

82982

11.12.2005 19:00

RE: Nemobilista

zaplatil 65.?.?.?

Reakce na 82980

Nemate se za co stydet!

S mobilem v kapse/ kabelce jste otrok a jste na kazdem kroku sledovatelny. Dale, vsimnete si, co lide s mobilem delaji - vykecavaji se. Delaji to, co by meli delat s druhym clovekem z oci do oci. Nemaji vsak odvahu, jsou to skety. Chteji-li s nekym mluvit, jdou na ulici a vykecavaji se do brikety. Fuj.

82985

11.12.2005 20:14

RE: Nemobilista

leho 66.?.?.?

Reakce na 82985

>Delaji to, co by meli delat s druhym clovekem z
>oci do oci. Nemaji vsak odvahu, jsou to skety.

Jistě, Zape, já nemám odvahu a tak například se švárou mohu večer před spaním kecat když on jede ráno autem do práce někde v nějaké malé zemičce na druhé straně zeměkoule. On taky nemá odvahu a ještě se nám to oběma líbí. A když nechceme být nikým rušeni či sledováni CIA, FBI, NSA, městskou policií, státní policií, atd..., tak prostě mobil vypneme a je to...

82994

11.12.2005 20:47

RE: Nemobilista

zaplatil 65.?.?.?

Reakce na 82994

Jsou vyjimky Leho - Vy JISTE takova vyjimka jste. [mrknutí jedním okem]

83004

11.12.2005 20:29

RE: Nemobilista

TS 213.?.?.?

Reakce na 82985

>Delaji to, co by meli delat s druhym clovekem z oci do oci.

Jak mohu mluvit s nekym z oci do oci, kdyz je dotycny v danem okamziku na druhem konci mesta|statu|planety? Navrhnete casove prijatelne reseni.

Videotelefonii zatim nepocitejme.

83000

11.12.2005 23:12

RE: Nemobilista

zaplatil 70.?.?.?

Reakce na 83000

To jsem nemel na mysli TS.

Ja jen pozoruji vseobecnou tendenci a verte, jsem 'ostrym' pozorovatelem. Vy mluvite o duvodne potrebe. To ale neni vetsina pouzivatelu. Lide se radi vykecavaji ze skrytu a o nicem, je v tom asi nejake zvlastni kouzlo. Asi si pripadaji jako hrdinove tech priblblych 'akcnich' filmu.

Jiz mnoho let pozoruji cast (sev-amer.) nekultury, ktera neprimerene holduje pouzivani telefonickych hovoru, ktere vubec nic nerikaji. Jak tomu rikam: "Zavolam Vam, za Vam zavolam..." Proste pateticke. [naštvaný]

83013

12.12.2005 3:48

RE: Nemobilista

Zdenek Matoušek 216.?.?.?

Reakce na 83013

>Ja jen pozoruji vseobecnou tendenci a verte, jsem 'ostrym'
>pozorovatelem. Vy mluvite o duvodne potrebe. To ale neni vetsina
>pouzivatelu. Lide se radi vykecavaji ze skrytu a o nicem, je v
>tom asi nejake zvlastni kouzlo. Asi si pripadaji jako hrdinove
>tech priblblych 'akcnich' filmu.

Do jisté míry s Vámi souhlasím, pane "Zacáloval", další v brněnským hantecu by taky mohlo být "Zalepil"[mrknutí jedním okem], ale u mě je ten telefon, řekl bych na 90% důležitý a potřebný z jednoho prostého důvodu, mít job, neboli práci. Protože když jsem "zavrtaný" do furnace=teplovzdušný kotel (plynový) a zrovna mě někdo zavolá, že potřebuje opravit jeho topení, tak mu můžu odpovědět, že tam budu tehdy a tehdy. Pokud se budu spoléhat na pevnou telefoní linku doma, tak mám většinou po kšeftu, lidi se neradi baví s mašinkama a obyčejně chtějí, abyste tam přijel okamžitě, což se někdy i podaří. Díky mobilu !
Nevím ale, proč někteří rodičové dávají svým dětem mobily, třeba jen chtějí ukázat, "že na to mají", přičemž právě největší "brain damage" - škodu na mozku, způsobuje mobilní telefon právě u dětí do dvanácti let. Tu zprávu uveřejnili angličané na BBC. Ale určitě je dost takových lidí, kteří by si pořídili mobil, i kdyby za nějaký čas kvůli tomu měli přijít třeba o sluch. Zřejmě máte na mysli tuto část populace. Docela mě vytočí, když mi někdo na ten "cell" zavolá a chce se vybavovat o tzv. p......ch, tak ho hned usměrním jako npor. Lukáš Švejka, - "telefonní hovory na vojně musí stručné a krátké !"
Mimo jiné, já mám v té malé krabičce asi 4OO telefonních čísel, což ji činí, z hlediska mé potřeby, téměř nepostradatelnou. Člověk vytváří věci ke své potřebě a které mu mají sloužit, jenže v mnoha případech je to právě naopak.

[smích]

83025

12.12.2005 8:14

RE: Nemobilista

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 83025

Vidíš, Zdeňku, a já svému kloučkovi zrovna nedávno jeden mobil pořídila, sice ho nesmí nosit ven, do školy a tak, ale když jdu třeba do obchodu, tak zejména v tomto počasí se mi nechce děti hodinu oblékat kvůli dvaceti minutám mimo domov, a je fajn, že doma ten druhý mobil je.

83048

13.12.2005 0:03

RE: Nemobilista

zaplatil 65.?.?.?

Reakce na 83025

Podivejte p. Matousku,

ja vam reknu zodpovedne, ze ten pojebany mobil (cell) nepotrebuju a pravetak verim, ze ho nepotrebuje 9/10 spoluuzivatelu planety. Jen to jen priblbly 'fad'.

Ale priznam, koupil jsem jeden dceri k 18tym narozeninam hlavne proto, aby mi mohla zavolat, kdy potrebuje dovest ze skoly a jine dulezite informace. Mezi mladymi je to asi normalni, ja uz jim nejsem... takze me mooobil netankuje. Vystacim si sam.

83158

13.12.2005 2:46

RE: Nemobilista

TS 213.?.?.?

Reakce na 83158

>a pravetak verim, ze ho nepotrebuje 9/10 spoluuzivatelu planety.
>Jen to jen priblbly 'fad'.

Ja pamatuji doby pred mobily, a nebylo to zrovna nejlepsi. Sehnat nekoho (nebo i byt sehnan) znamenalo ze oba musi byt prilepeni na prislusne pevne lince. Chtit si ve meste zavolat taxi nebo oznamit nekomu zmenu casoveho planu (nebo se treba doptat na cestu kdyz neco hledate a zabloudite) znamenalo najit fungujici telefonni automat a mit korunu a doufat ze tu korunu nesezere. Nebo treba kdyz ma dulezity server vypadek a monitorovaci stanice vas automaticky shani abyste se na to podival, nez z maleho jednoducheho problemu bude mezinarodni pruser. A to nezminuji vylozene krizove situace.

Ten priblbly fad ma obcas neco do sebe.

83186

13.12.2005 9:54

RE: Nemobilista

kavol 193.?.?.?

Reakce na 83186

...
>oznamit nekomu zmenu casoveho planu
...

no, tak zrovna tohle povazuju za hodne negativni dusledek [oči v sloup]

lidi dneska nejsou schopni se na necem poradne domluvit a taky to dodrzet [pláč]

83230

13.12.2005 18:16

RE: Nemobilista

TS 213.?.?.?

Reakce na 83230

>no, tak zrovna tohle povazuju za hodne negativni dusledek [oči v sloup]

Proc?

>lidi dneska nejsou schopni se na necem poradne domluvit a taky to
>dodrzet [pláč]

To nebyli nikdy. Akorat ted se s tim da neco delat v realnem case.

83292

14.12.2005 10:11

RE: Nemobilista

kavol 193.?.?.?

Reakce na 83292

>>no, tak zrovna tohle povazuju za hodne negativni dusledek
>[oči v sloup]
>Proc?

protože:

>>lidi dneska nejsou schopni se na necem poradne domluvit a taky
>>to dodrzet [pláč]

... obecně upadají organisační schopnosti, namísto pevného plánu převládá "to se domluví operativně" (pak se samozřejmě nestíhá, tak se nic nedomluví), namísto soustředění na jednu věc v daném čase nastupuje roztěkanost

>To nebyli nikdy.

přišlo mi, že to dřív bylo lepší ... a není to nějaká stařecká zapšklost (jak říká Werich v jednom rozhovoru: "Jak si dovolujete být mladí?" ), nýbrž prosté pozorování ... působí např. takový psychologický efekt, jakože když si s někým domluvím sraz a pak jsem líný tam jít, přesto tam jdu, kvůli tomu druhému - asi bychom rychle přestali být kamarádi, kdybych ho někde nechal čekat, zatímco se budu válet doma - kdežto v současné situaci když jsem líný, prostě vezmu mobil a pokud se dovolám (ten druhý má mobil u sebe), sraz zruším a mám alibi, že jsem mu žádnou újmu zbytečným čekáním nezpůsobil (to, že si kvůli tomu třeba přeorganizoval program celého dne, aby ten sraz stihnul, mě nezajímá, že ...)

>Akorat ted se s tim da neco delat v realnem case.

nepopírám výhody, např. je domluvený sraz, blbé počasí, zavolám či napíšu "stojím v zácpě, nečekej na mě, jdi se někam schovat, pak napiš, kde tě najdu" - jenže zvrhá se to do zneužívání "stojím v zácpě ..." a přitom teprve doma sleduji poslední minuty svého oblíbeného seriálu ...

p.s. samozřejmě psaní v první osobě výše neplatí na mě, já se snažím líný nebýt [mrknutí jedním okem]

83412

15.12.2005 13:29

RE: Nemobilista

google 84.?.?.?

Reakce na 83412

>přišlo mi, že to dřív bylo lepší ... a není to nějaká
>stařecká zapšklost

ale samozrejme, ze to nie je "starecka zapsklost", pan Kavol.
"driv" bolo skutocne vsetko lepsie. aj buducnost! [velký smích]

83668

13.12.2005 6:07

RE: Nemobilista

Zdenek Matoušek zdenekm (zavináč) primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 83158

>Podivejte p. Matousku,
>
>ja vam reknu zodpovedne, ze ten pojebany mobil (cell) nepotrebuju
>a pravetak verim, ze ho nepotrebuje 9/10 spoluuzivatelu planety.
>Jen to jen priblbly 'fad'.

Podívejte p.Zaplatil,
já vám řeknu taky zodpovědně, že ten, podle vás, "pojebaný" mobil, zcela určitě potřebuje, zase podle mne, více než jen 1/10 uživatelů. Každý, kdo třeba dělá "servicemana" Vám to potvrdí, a že jich "pěknejch pár" bude, kromě dalších profesí, kde jim ten mobil usnadní práci, ušetří čas a hlavně "je po ruce" tehdy, když ho nutně potřebujete, což může být u někoho i častěji. Jestli se vy bez něj obejdete, tak buďte rád, ale stejně mně nějak udivuje, proč jste na ten "cell" částečně rozezlen, Vždyť to přece není povinné, takže "no sweat !"

>
>Ale priznam, koupil jsem jeden dceri k 18tym narozeninam hlavne
>proto, aby mi mohla zavolat, kdy potrebuje dovest ze skoly a jine
>dulezite informace. Mezi mladymi je to asi normalni, ja uz jim
>nejsem...

Teď nevím, jestli si mám myslet, že nejste normální, nebo mladý anebo obojí ?
Snad ale zase tak starý nejste, i když se říká, že člověk je tak starý, jak se cítí. A jak praví klasik, jsou 80iletí mladíci a 40iletí starci. No ale hlavně si proboha nemyslete, že vám chci ten pos...ý mobil nějak vnutit, chraň Pámbu, totiž chraň Příroda !


[velký smích] [velký smích] [velký smích]

83207

13.12.2005 6:49

RE: Nemobilista

hostující 85.?.?.?

Reakce na 83158

Já ten mobil určitě taky nepotřebuji.Myslím si ,že vtip je v tom , mne ,Vás i všechny ostatní přesvědčit,že bez něj opravdu,ale opravdu nemůžeme být!

83210

13.12.2005 7:44

RE: Nemobilista

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 83210

No, nevím, taky se nám snažili nakukat, jak jsou super MMS - a nějak jsem si nevšimla, že by jim to někdo zbaštil a "MMSkoval" jako magor. A to i když šli s cenou hodně dolů.

83214

13.12.2005 21:59

RE: Nemobilista

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 83210

Ještě že jsem reklamě rezistentní [velký smích] .Já mám telefon s kreditem,minutu za skoro 7,-,smsku za 2,- a když ho nabiju za 200,-,tak mi to vydrží asi tak čtvrt roku.Pokud to jde,tak raději napíšu mail,či zařídím jinak.Příznám se,že taky nemám moc ráda mobily,ale je fakt,že čas od času se člověk může ocitnout v takové pr...i,že jediná reálná možnost je zvednout to bezdrátové sluchátko a volat o pomoc.No a jsem mladá ... tedy,řekla bych,že nejsem normální.

I když je mi telefon docela užitečný - jsou na něm hodiny [mrknutí jedním okem] .

83340

12.12.2005 22:33

Mobilování

julie 217.?.?.?

Dobrý článek, dobrá diskuse.
Abych byla stručná: MĚ někdo ušetřil práci s mazáním, neboť mi vymazal všechny tím, že mi mobáč ukradl. Jak prosté.
Ahoj všichni [zahanbení]

83137

2.1.2006 9:41

smazaná čísla

datel datel (tečka) gambler (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Je to moc pěkně napsané, článek se mi líbí. Jenom bych dodal, že taky občas nějaké jméno ze seznamu vymažu, ale Murphyho zákony platí neúprosně, protože potom obvykle to smazané číslo potřebuju [chechtot]

86322

Příspěvků: 40

10.12. 12:20 ?  Pěkné
10.12. 16:39 Petr Rehak  Mazat ? ani omylem
10.12. 19:14 baba_Blažková  RE: Mazat ? ani omylem
11.12. 04:18 TS  RE: Mazat ? ani omylem
11.12. 06:50 baba_Blažková  RE: Mazat ? ani omylem
11.12. 08:34 Zdenek Matoušek  RE: Mazat ? ani omylem
11.12. 17:19 baba_Blažková  RE: Mazat ? ani omylem
11.12. 20:26 TS  RE: Mazat ? ani omylem
11.12. 18:08 hostující  Nemobilista
11.12. 18:21 Vladimír Stwora  RE: Nemobilista
11.12. 19:39 Aja  RE: Nemobilista
11.12. 20:09 Pavel -Čert- Němec  RE: Nemobilista
11.12. 20:35 baba_Blažková  RE: Nemobilista
12.12. 06:44 Rene Bartosek  RE: Nemobilista
12.12. 08:10 baba_Blažková  RE: Nemobilista
13.12. 02:25 Rene Bartosek  RE: Nemobilista
13.12. 07:38 baba_Blažková  RE: Nemobilista
13.12. 09:52 kavol  RE: Nemobilista
17.12. 20:26 Rene Bartosek  RE: Nemobilista
15.12. 06:56 Ruda  RE: Nemobilista
11.12. 18:25 Vodník  RE: Nemobilista
11.12. 19:00 zaplatil  RE: Nemobilista
11.12. 20:14 leho  RE: Nemobilista
11.12. 20:47 zaplatil  RE: Nemobilista
11.12. 20:29 TS  RE: Nemobilista
11.12. 23:12 zaplatil  RE: Nemobilista
12.12. 03:48 Zdenek Matoušek  RE: Nemobilista
12.12. 08:14 baba_Blažková  RE: Nemobilista
13.12. 00:03 zaplatil  RE: Nemobilista
13.12. 02:46 TS  RE: Nemobilista
13.12. 09:54 kavol  RE: Nemobilista
13.12. 18:16 TS  RE: Nemobilista
14.12. 10:11 kavol  RE: Nemobilista
15.12. 13:29 google  RE: Nemobilista
13.12. 06:07 Zdenek Matoušek  RE: Nemobilista
13.12. 06:49 hostující  RE: Nemobilista
13.12. 07:44 baba_Blažková  RE: Nemobilista
13.12. 21:59 Alexa  RE: Nemobilista
12.12. 22:33 julie  Mobilování
02.01. 09:41 datel  smazaná čísla

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

57

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 121 čtenářů částkou 20 084 korun, což je 57 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Cross Club bude mít otevřeno i po 22. hodině25.09.20 14:25 Česká republika 1

Prymula: Chci méně prostoru v médiích pro kritiky svých opatření25.09.20 11:09 Česká republika 2

Média stupňují hysterii strachu, opět šíří poplašné zprávy24.09.20 22:34 Česká republika 0

Dezorientováni Němci chtějí více afrických kobylek. Demonstrují s nápisy "My máme místo"22.09.20 18:59 Německo 8

Obchodní centrum Mercury, České Budějovice: Rouškové gestapo v akci21.09.20 16:29 Česká republika 3

Janek Ledecký: Zůstaňte negativní a buďte pozitivní!21.09.20 00:15 Česká republika 0

Rasistická černoška v letadle: Jsem královna Kalifornie20.09.20 23:33 Neurčeno 3

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 6

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 15

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 8

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Měnové kurzy

USD
23,35 Kč
Euro
27,13 Kč
Libra
29,67 Kč
Kanadský dolar
17,41 Kč
Australský dolar
16,37 Kč
Švýcarský frank
25,13 Kč
100 japonských jenů
22,11 Kč
Čínský juan
3,42 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,46 Kč
Ukrajinská hřivna
0,83 Kč
100 rublů
29,80 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 427,94 Kč
1 unce stříbra
534,75 Kč
Bitcoin
248 947,01 Kč

Poslední aktualizace: 25.9.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 251