Diskuze k článku

Mýtus revizionistů

Příspěvků 113

7.12.2005 3:33

Dokument prosim.

deu 72.?.?.?

>Holocaust, či jak to nazveme, zkrátka nacistický plán na vyhlazení židovského etnika zde byl a byl realizován, o tom není pochyb.

Nejaky dokument prosim, nech to konecne po 60 rokoch uzavrieme.
Dalej som necital.

82198

7.12.2005 8:52

RE: Dokument prosim.

satai 213.?.?.?

Reakce na 82198

Stale ti jeste zije par obeti, pokud chces ocite svedectvi. Jen te upozornuji, ze vest debatu s nekym, kdo prisel o rodinu, o tom, co se mu stalo, neni zrovna prijemny zazitek.

82224

7.12.2005 8:54

RE: Dokument prosim.

Baldwin 212.?.?.?

Reakce na 82224

pokud vidím, tak považoval dokument. svědectví "očitých" svědků jsme slyšeli už dost.

82225

7.12.2005 10:07

RE: Dokument prosim.

Vasek flanker (tečka) 27 (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 82225

A co treba svedectvi vojaku, kteri Lagry osvobodili? Co filmove materialy, ktere pritom natocili? Co dokumenty samotnych nacistu? Cimz samozrejme nepopiram, ze je to pro ani ne tak obycejne Zidy (pochybuji, ze obycejny Tel-Avivan z nahrad neco uvidi), jako spis pro nektere organizace zlatym dolem.

82230

7.12.2005 21:29

RE: Dokument prosim.

kema 207.?.?.?

Reakce na 82230

>A co treba svedectvi vojaku, kteri Lagry osvobodili? Co filmove
>materialy, ktere pritom natocili? Co dokumenty samotnych nacistu?

Tim prumerneho nacka vazeny pane nepresvedcite.
Muzete mu dokonce ukazat autenticke filmove zabery z koncentraku, do kterych byli po osvobozeni americkou armadou nahnani na exkurzi mistni obyvatele.
Ani zabery na nemecke civilisty, kteri si pri pohledu na tisice vychrtlych mrtvol zakryvaji oci a placou nacka nepresvedci.
Natoz aby ho presvedcily nejaka svedectvi nebo dokumenty.

Taky jsme zde v Kanade jednoho z nich meli. Na jeho webove strance se muzete dodnest docist o smutnem osudu nacistickych bacharu, ktere po osvobozeni jednoho z lagru americani pri pohledu na tu hruzu proste postrileli.
Na odsouzeni skutecne naplne prace techto "ozdravoven" tomu panovi cas nezbyl, protoze provozoval zasilkovou sluzbu, ktera rozesilala do celeho sveta nacistickou propagandu a nahravky nacisticke hudby.
Nastesti byl ten pan nemecky obcan, takze jsme ho mohli poslat domu.
Jmenuje se Ernst Zundel.

82319

8.12.2005 18:51

RE: Dokument prosim.

Jirka 70.?.?.?

Reakce na 82319

A vtom se ses probudil, protoze ti lezl na Beaver Creek do chalupy medved co?
Jirka.

82517

9.12.2005 3:50

RE: Dokument prosim.

Belveder 64.?.?.?

Reakce na 82319

Zundela ,ktery zpochybnoval plynove komory a 6 milionu jste poslal domu,co jste s tim dokazal? Jen jste vyprovokoval dalsi generaci k tomu,aby se stourala jeste vic v tech 6 milionech.

82637

9.12.2005 21:02

RE: Dokument prosim.

kema 207.?.?.?

Reakce na 82637

>Zundela ,ktery zpochybnoval plynove komory a 6 milionu jste
>poslal domu,co jste s tim dokazal? Jen jste vyprovokoval dalsi
>generaci k tomu,aby se stourala jeste vic v tech 6 milionech.

Ja jsem nikoho nikam neposlal.
Obe zminene vlady maji smlouvu na vydavani zlocincu.
Nemec ktery porusuje nemecke zakony a schovaval se v Kanade mel proste smulu.
Jednotlive zeme maji sve zakony a uzaviraji mezi sebou navzajem smlouvy. Vse ostatni je v demokratickych zemich v rukou prava, ktere je na statu nezavisle.
Pokud se nekdy pane Belveder stanete obeti zlocinu a pravo vam pomuze, budete nejspis rad ze tomu tak je.

82763

10.12.2005 3:51

RE: Dokument prosim.

Belveder 64.?.?.?

Reakce na 82763

ale vsak ja vim,ze vy osobne jste nikoho nikam neposilal,myslel jsem to jen obrazne ,jste ovsem nadmiru spokojen s tim,ze Zundel byl vyhosten do nemeckeho kriminalu jen za to,ze nesouhlasi s oficialni propagandou

82826

10.12.2005 5:16

RE: Dokument prosim.

Blahnik zblaha (zavináč) sbcglobal (tečka) net 70.?.?.?

Reakce na 82826

>ale vsak ja vim,ze vy osobne jste nikoho nikam neposilal,myslel
>jsem to jen obrazne ,jste ovsem nadmiru spokojen s tim,ze Zundel
>byl vyhosten do nemeckeho kriminalu jen za to,ze nesouhlasi s
>oficialni propagandou

Nestacim se divit, jak mate jasno. Zundel nebyl vyhosten do nemeckeho kriminalu za to, ze nesouhlasi s oficialni propagandou (jaka je podle vas oficialni propaganda, to by me teda zajimalo.), Zundel byl predan na zadost nemecke justice, aby se zodpovidal za to, ze civilizovzny svet nesouhlasi s jeho nacistickou propagandou. A jak se ukazalo, nejedna se jen o propagandu. Nechte pruchod spravedlnosti, i kdyz chapu, ze si v ni nelibujete a ze byste rad revidoval dejiny nacismu podobnym zpusobem jakym se o to snazi k vseobecnemu pobaveni soudruh Taborsky. Pokud se budete mylit, hrozi vam prinejmensim to, ze vas civilizovani lide budou povazovat stejne jako zmineneho soudruha jen za komunistickeho saska, kteremu uz davno odzvonila hrana. A na zaver, pokud chcete v budoucnu nekomu pomoci svoji osobni propagandou, nezapomente se pod ni podepsat. Nebude mit vetsi cenu, ale mozna, ze si ji i nekdo precte.

82836

9.12.2005 0:02

RE: Dokument prosim.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 82230

Jak a kdo dela vyber dokumentarnich materialu? Ja osobne jsem pro zapojeni archeologu a specialstu z prirodnich ved. Exatni vedy maji vyhodu, ze davaji casto jednoznacne odpovedi, ktere se nedaji obkecat. Lze lecos dolozit nebo vyvratit, ale to by otraslo konstrukci holocaustu vytvorenou umele v 70-tych letech. Bylo by dobre mit pristup do archivu, ale napr. Britanie prodlouzila tusim 1996 moratorium na utajeni o dalsich 50 let. Dalsi vec je holocaust jako fabrika na penize, a nutno rict velmi ekonomicky uspesna fabrika. Nacisti prece nevrazdili pouze Zidy, ale ti maji nejvetsi profit. Evropa ma cerne svedomi ohledne holocaustu a s tim souvisi vytvoreni statu Izrael v Palestine, dalsi hruba chyba, ktera destabilizuje dodnes Blizsky a Stredni vychod. Naciste byli porazeni a odsouzeni, a co sioniste? Je tam spousta spinavosti, proto to musi zustat zakonzervovano.

82587

9.12.2005 3:39

RE: Dokument prosim.

Belveder pilsenaaa (zavináč) yahoo (tečka) com 64.?.?.?

Reakce na 82230

ja se na celou otazku nekonecne debaty o holocaustu snazim opravdu divat nestrane,ale nevidel jsem jeste zadne presvedcive materialy a dokumenty o plynovych komorach a 6 milionech obeti
zabery,ktere vsichni dobre zname nam rikaji jen to,ze v lagrech trpelo mnoho lidi hladem a chorobami,mnoho lidi zemrelo,ale to nejen v koncentracnich taborech,ale take na vybombardovanych ulicich nemeckych,francouzskych a dalsich mest a statisice nemeckych vojaku prislo o zivot ve vojenskych lagrech [kniha Jamese Bacque - Other Losses],valka prinesla bezesporu ukrutnou smrt a stradani milionum,ale pokavad chceme diskutovat o specifickych udalostech teto epochy ,tak by nikdo nemel byt omezovan,veznen ci jinak pronasledovan za pruzkum historickych fakt

82630

7.12.2005 10:59

RE: Dokument prosim.

Moniker 217.?.?.?

Reakce na 82225

A o aky dokument by malo ist? Cestne prehlasenie A. Hitlera s notarsky overenym podpisom? Alebo zapisky nejakeho nestranneho pozorovatela? [velký smích]

82235

7.12.2005 16:35

RE: Dokument prosim.

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 82235

>A o aky dokument by malo ist? Cestne prehlasenie A. Hitlera s
>notarsky overenym podpisom? Alebo zapisky nejakeho nestranneho
>pozorovatela? [velký smích]
Mno, Hitlerovo notářsky ověřené prohlášení by bylo na kulové kemo a zápisky nestranného pozorovatele na kemo pětikilové. I když by bylo zajímavé vidět inspekční zprávy Mezinárodního Červeného Kříže nebo zjistit, co se s nimi stalo (nebo ty také Němci zničili?). Těch několik málo zpráv, které se na světlo boží dostaly byly odbyty s tím, že Němci pozvali a pustili inspektory jen do "ukázkových" táborů a německá filmová dokumentace o tom byla prohlášena za propagandistický podvod. Faktem také je, že MČK později, pod nátlakem Spojenců, odmítal inspekce koncentračních a zajateckých táborů provádět. Stejně tak jako odmítl německou žádost zúčastnit se vyšetřování katyňského masakru, aby se tak ututlala pravda o sovětské lži a masakr mohl být propagandisticky a později i soudně zneužit proti Němcům. Řada "dokumentů" ještě dodnes uvádí, že se MČK zúčastnil exhumace polských zajatců, což je další, i když jen poměrně drobná lež. Němci tehdy, když MČK odmítl německou žádost o inspekci (která byla povinností MČK), sestavili vlastní komisi forensických odborníků (byl mezi nimi i český MUDr. Hájek) ze zemí, které kontrolovali (kam se poděla zpráva oné komise?). Členové byli prohlášeni spojeneckou propagandou za lháře a podvodníky a někteří byli po válce za účast v komisi souzeni, i když byli do komise nakomandováni pod nátlakem (Prof. Hájek byl za to, jako čs. vyslanec v OSN, vydírán ještě v roce 1968).

82278

7.12.2005 22:38

RE: Dokument prosim.

deu 72.?.?.?

Reakce na 82235

Svojim saskovanim uznavate, ze nijake dokumenty, potvrdzujuce prvu vetu v clanku, nejestvuju alebo vam nie su zname. Ani mne nie.

82323

9.12.2005 3:56

Dokument prosim.

Belveder pilsenaaa (zavináč) yahoo (tečka) com 64.?.?.?

Reakce na 82235

malo by ist o murarske osvedcenie a to vam iste visi na zdi pan murar,dokument pan murar zadny nedostanete lebo by ste si do nho svoju rit pouteral

vy jste zrejmne jeste nepochopil vyznam historickeho revisionismu a zcela cizim konceptem vam jest svoboda vyznani,kterou zarucuje svym obcanum opravdu skutecne demokraticke zrizeni,chapete to pan murar

82642

7.12.2005 9:19

RE: Dokument prosim.

google 84.?.?.?

Reakce na 82224

>vypovedi ocitych svedkov

Arnost Lustig, velavazeny zidovsky profesor a spisovatel, je jednym z tychto ocitych svedkov. opisal nam v cesky pisanej zidovskej tlaci, ako si po futbale! v koncentraku(ak sa nemylim v Buchenwalde), dali vriaci gulas z mäsa spoluväznov, priamo do misky vytvorenej z vlastnych dlani. kto tu vriacu polievku neudrzal, zdochol od hladu.
dalsie ocite svedectva si mozete precitat vo vypovediach zidov v Nürnbergu. je to v nete.
jedno z obvineni sa mi mimoriadne paci. stoji tam doslovne(english):
Nemci nas vaporizovali za pomoci atomovych zbrani! [zmaten]

neviem len jedno, ci sa smie beztrestne citovat z Nürnbergskych procesnych protokolov?
alebo, je za citovanie vypovedi svedkov holohoaxu v Nürnbergu, tri roky nepodmienecne!

82229

7.12.2005 17:08

RE: Dokument prosim.

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 82229

>Arnost Lustig, velavazeny zidovsky profesor a spisovatel, je
>jednym z tychto ocitych svedkov. opisal nam v cesky pisanej
>zidovskej tlaci, ako si po futbale! v koncentraku(ak sa nemylim v
>Buchenwalde), dali vriaci gulas z mäsa spoluväznov, priamo do
>misky vytvorenej z vlastnych dlani. kto tu vriacu polievku
>neudrzal, zdochol od hladu.

Na Lustiga mi nešahejte! To je muj vyvolenej. Zrovna nedávno v rozhovoru s panem Poláčkem pro Magazin Dnes vyjevil, že "povahou literatury je pravda". Z toho lze už jen vyvodit, že holokaust je litěrarnoje dělo.

Jo, P.S., Arnoštek tam taky psal o tom, jak jeho příteli udělali klíč a ten pak chodil do ženského koncentráku šoustat. Jinak taky psal, že tam někdo dostal v balíčku kus pečené husy, ale tu mu nedal, jen půl kila cukru a jeho strejda musel naběhnout třikrát do elektrického plotu, než se mu podařila sebevražda.

82286

7.12.2005 17:13

RE: Dokument prosim.

Misu 193.?.?.?

Reakce na 82286

A take presne spocital (na kalorii) energetickou hodnotu vezenske polevky (bylo to kdesi na Lidovkach, nekdy kolem vyroci Holocaustu, tehdy jsem se bal i otevrit lednicku, aby na me Holocaust nevykoukl...)

82287

7.12.2005 20:15

RE: Dokument prosim.

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 82287

"Kamarádi, máme tábor ve svých rukou," znělo koncentračním táborem Buchenwald 11. dubna 1945, vzpomíná ve svým memoárech Rolf Kralovitz. Kralovitz měl štěstí, Buchenwald přežil, více než 56 000 lidí se z něj však nikdy nevrátilo. Zemřeli hladem, zimou nebo je zavraždili nacisté. Buchenwald byl jedním z nejhorších koncentračních táborů v Německu. V letech 1937 až 1945 do něj bylo deportováno čtvrt milionu lidí včetně téměř osmi tisíc Čechů a Slováků. Patřili k nim například Ferdinand Peroutka, Karel Čapek či Arnošt Lustig.
http://lidovky.zpravy.cz/ln_noviny.asp?r=ln_noviny&c=A20050411_000031_ln_noviny_sko&klic=208636&mes=20050411

Lustig: Jak chutná lidské maso - Lidovky 2.12.2003
Ještě pořád se vám zjevují scény z koncentráku, i když je to už skoro šedesát let?
Když si třeba dám teplý kafe jako teď, vzpomenu si na lágr. Je to taková trvalá představa. Nám v Osvětimi dávali polívku do rukou (udělá misku ze spojených dlaní). A kdyžs tu horkou polívku neudržela, nejedlas, umřelas. Já ji udržel. Někdo si ji dával do nočníku, kterej někde splašil, jen ho trochu vymyl. Výsledek toho je, že já mám dnes nejdražší nádobí na světě, nejkrásnější porcelán, jakej si umíš představit. Jeden talíř stál padesát dolarů, dcera se z toho bojí jíst.
.
Kdy jste byl neblíž smrti?
Mnohokrát. Když jsem čekal na zaplynování, nás už ani netetovali. To byl blbej pocit. Ale jenom tři dny, pak jsme si zvykli a hráli tam fotbal. Taky mě chtěl jeden esesák zastřelit, už měl prst na spoušti. "Jedna, dvě...," počítal. Já si říkal, je to v prdeli, takhle to končí. A bylo mi všeho líto, dokonce i toho střílejícího kreténa, protože jsem věděl, že taky jednou umře.
.
Taky je v Americe hodně nervových nemocí. Ale Amerika, jako každá společnost, je vitální i patologická zároveň. Tam jsou například tři miliony lidí ve vězení, to je malej národ. Kolik lidí má Morava?
.
Je Amerika opravdu tak puritánská, jak se říká?
Hnusně! Tam kdybych vzal studentku kolem ramen nebo bych jí řek, že má hezkou blůzu, tak přijdu o místo. Jeden profesor se podíval na studentku a ona ho obvinila, že se jí díval na prsa, což se samozřejmě nedá dokázat.
.
V Osvětimi jsme měli 242 kalorií denně. A když se někdo dopustil sabotáže, tak ho hodili do kotle a uvařili a my museli jíst lidský maso.
Počkejte, vy jste jedl lidské maso?
To víš, že jo. Skoro každej to jed. I když byli lidi, který nemohli. A ti umřeli hlady. Když máš 242 kalorií, to jest jednu vodovou polívku denně, a pak den dva nejíš vůbec, no tak jsi tak slabá, že tě pošlou rovnou do plynový komory. To nebylo žádný sanatorium.

82306

7.12.2005 20:25

RE: Dokument prosim.

leho 160.?.?.?

Reakce na 82306

>V letech 1937 až 1945 do něj bylo deportováno
>čtvrt milionu lidí včetně téměř osmi tisíc Čechů a
>Slováků. Patřili k nim například Ferdinand Peroutka, Karel
>Čapek či Arnošt Lustig.

Karel Capek rozhodne nezemrel v koncentraku, ale 25.12 1938 v Praze.

82310

7.12.2005 23:45

RE: Dokument prosim.

Tajnej agent 85.?.?.?

Reakce na 82310

Je to blbost, ale v tom článku to opravdu je. [zmaten] [oči v sloup]

82339

8.12.2005 16:08

RE: Dokument prosim.

kavol 193.?.?.?

Reakce na 82310

>>V letech 1937 až 1945 do něj bylo deportováno
>>čtvrt milionu lidí včetně téměř osmi tisíc Čechů a
>>Slováků. Patřili k nim například Ferdinand Peroutka, Karel
>>Čapek či Arnošt Lustig.
>Karel Capek rozhodne nezemrel v koncentraku, ale 25.12 1938 v
>Praze.

pozor na to milej pane, abyste neskončil na cele vedle Zündela, právě jste se dopustil zpochybňování zjevené pravdy o holocaustu [chechtot]

82481

8.12.2005 16:54

RE: Dokument prosim.

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 82481

Pane, já neee. V Boha nevěřím, ale v holokaust věřím. A kdybych se dovedl modlit, tak se budu k holokaustu modlit každý večer. [smích]
To psaly Lidovky a já jsem to sem jen napastoval pro jistotu i s odkazem. Ty zemřelé ani přeživší jsem osobně nepočítal. Jen mě tak nějak trklo do očí, že nejhorší koncentrák v Německu a ze čtvrt milionu vězňů jich 200 tisíc přežilo. Dosud jsem se domníval, že přežila jen menšina zavřených.
Je asi skutečnost, že nikdo nikde nikdy netvrdil, že přežila jen menšina. Nějak podvědomě jsem si to zřejmě vsugeroval. Je to moje chyba.

82493

8.12.2005 17:31

RE: Dokument prosim.

kavol 193.?.?.?

Reakce na 82493

ale ne, to byla reakce na leha, že zpochybňuje Karla Čapka ve výčtu obětí koncetráků ... nebylo by nám tu smutno, kdyby nám ho zabásli? [mrknutí jedním okem]

82507

8.12.2005 17:49

RE: Dokument prosim.

Aja 24.?.?.?

Reakce na 82507

>ale ne, to byla reakce na leha, že zpochybňuje Karla Čapka ve
>výčtu obětí koncetráků ... nebylo by nám tu smutno, kdyby
>nám ho zabásli? [mrknutí jedním okem]
...ale on to zpochybneje zcela opravnene.

82511

12.12.2005 9:17

RE: Dokument prosim.

kavol 193.?.?.?

Reakce na 82511

>>ale ne, to byla reakce na leha, že zpochybňuje Karla Čapka ve
>>výčtu obětí koncetráků ...
>...ale on to zpochybneje zcela opravnene.

samozřejmě ... právě odhalil, že nám novináři kecají ... jistě, jde nejspíš jen o hloupou chybu a ne úmyslné matení, ale o kolika takových hloupých chybách nevíme, kolikrát novináři opsali něco bez ověření, a proč by koneckonců z takovýchto malých chybiček nemohl být poskládán celý "holohoax"? když na chybu upozorní leho, tak je to oprávněné, ale jiní jsou hned "popírači"?

83051

12.12.2005 9:55

RE: Dokument prosim.

Vodník 82.?.?.?

Reakce na 83051

Já bych to povvažoval za jasnou záměnu jmen "Karel" a "Josef" - prostě jeden známý český Čapek v koncentráku zahynul.

Myslím, že šlo spíš o omyl/překlep než o takovouhle neznalost, jakkoli to na výsledku zas tolik nemění.

83055

8.12.2005 18:35

RE: Dokument prosim.

Misu 193.?.?.?

Reakce na 82507

Nebylo!

82515

8.12.2005 19:53

RE: Dokument prosim.

Dáša 80.?.?.?

Reakce na 82310

>>V letech 1937 až 1945 do něj bylo deportováno
>>čtvrt milionu lidí včetně téměř osmi tisíc Čechů a
>>Slováků. Patřili k nim například Ferdinand Peroutka, Karel
>Čapek či Arnošt Lustig.

>Karel Capek rozhodne nezemrel v koncentraku, ale 25.12 1938 v
>Praze.

To v tom článku také nikdo netvrdí. Pouze konstatuje, že byli deportováni.
[oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup]

Vaše schopnost pochopit text končí u "Máma má mísu". Už se nedivím vašim reakcím.

82528

9.12.2005 15:23

RE: Dokument prosim.

leho 66.?.?.?

Reakce na 82528

>To v tom článku také nikdo netvrdí. Pouze konstatuje, že
>byli deportováni.

Vaše schopnost pochopit text, Dášo, končí ještě dávno před "Máma má mísu". Především Karel Čapek nikdy nikam deportován nebyl, neboť zemřel v Praze 25.12. 1938. Za další věta z článku, kterou jsem neuvedl: Zemřeli hladem, zimou nebo je zavraždili nacisté. Z toho by se mohlo usuzovat, že v koncentráku zemřeli. Dášo, nic mi tu ale nevykládejte, vždyť vy nemáte ani ponětí o největších osobnostech vašeho národa...

82713

9.12.2005 0:11

RE: Dokument prosim.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 82310

Proto to Karel uvedl sergo. [mrknutí jedním okem] Ale novinar to ignoroval, pochybuju ze by ho neucili na skolach. Vzdyt zpochybnovat Lustiga smrdi antisemitismem a ideozlocinem. Karel Capek byl cislo jedna na seznamu nacistu v protektoratu a pokud mne pamet slouzi tak nacisti si prohledli jeho mrtvolu, aby uverili, ze je to pravda. Tady vidite jaky je holocaust zlate posvatne tele, lidi bud vedome nebo ze strachu drzi hubu a krok.

82589

9.12.2005 0:33

RE: Dokument prosim.

leho 160.?.?.?

Reakce na 82589

>Karel Capek byl cislo jedna
>na seznamu nacistu v protektoratu a pokud mne pamet slouzi tak
>nacisti si prohledli jeho mrtvolu

Bartošku, prosím, pohleďte na příspěvek paní Áji dole. Jedná se o záměnu Karla Čapka s jeho bratrem Josefem. Josef zemřel v koncentráku v roce 1945, nejsem si jistý v kterém, ale Buchenwald by to klidně mohl být. Karel Čapek rozhodně nemohl být na seznamu nacistů v Protektorátu, protože, jak jsem napsal, zemřel o vánocích roku 1938 a tehdy ještě Protektorát neexistoval. Protektorát existoval od 15. března 1939, jestli tohle nevíte...

82591

9.12.2005 1:02

RE: Dokument prosim.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 82591

Prý si ale stejně pro něj v březnu 1939 přišli a divili se, že je už čtvrt roku po smrti...Asi nějaký úřední šiml.

82596

8.12.2005 16:30

RE: Dokument prosim.

Aja 24.?.?.?

Reakce na 82306

No, Lidovky si spletly Karla Capka s jeho bratrem Josefem.
Pak verte mediim. [velký smích]

82488

9.12.2005 2:18

RE: Dokument prosim.

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 82286

Lustig je v kontextu světové literatury bezvýznamná persona. Znají ho jen v Czechlandu a mezi českými emigranty. Jeho jediné téma o kterém píše dokázali mnohém lépe podat jiní třeba Primo Levy. Lustig párkrát vystupoval v České Televizi. Většinou v pořadech co uváděl dr Přidal jednou byl dotazován na Pata Buchanana bylo to zrovna v době kdy Buchanan vyhrál jakési primárky a MF Dnes psala o nebezpečí antisemitismu v USA. Lustig tehdy řekl "On (Buchanan) není Adolf Hitler je to takový pravicový až polofašistický Ferdinand Peroutka" Pak byl v další debatě opět moderované Přidalem o izraelsko-palestinském konfliktu. Jako další tam byl nějaký novinář nepamatuji si jméno nějak od J křestní i přijmení. Ten měl celkem rozumné názory a s usměvem říkal že už kdysi v podobné debatě vystupoval a přišli mu přibližně dvě stejné hromádky dopisů přičemž v první hromádce mu spílali do židomilů zatímco v druhé do zaprodannce arabských ropných magnátů.
Lustig měl dost extrémní názory navrhoval odsun Palestinců do Jordánska, nadával na jakéhosi britského rabína který kritizoval Šarona a vůbec většinou demagogicky plácal.

82614

9.12.2005 3:06

RE: Dokument prosim.

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 82614

>Lustig je v kontextu světové literatury bezvýznamná persona.
>Znají ho jen v Czechlandu a mezi českými emigranty. Jeho
>jediné téma o kterém píše dokázali mnohém lépe podat
>jiní ...
Řekl bych, že mu jako "literátovi" dáváte ještě příliš protekční kredit. O to je zajímavější (i když typické), že jako bolševický přicmrndovač dostal, bez jakékoliv kvalifikace, po přikvačení do USA místo přednášejícího na docela reputabilní americké univerzitě. Asi mu sežrali tu polífku ze soukmenovcového masa, horkou do dlaní, která byla zlatým hřebem jeho přednášek. Je snad na místě poznamenat, že to nebyl jediný židovský komunista, který se tak rychle dobře zabydlel navzdory tehdejšímu immigračnímu kódu, že komunisti a pohlavně nemocní nemají být do USA vpuštěni.

82623

9.12.2005 19:16

RE: Dokument prosim.

Vodník 82.?.?.?

Reakce na 82623

>>Je snad na místě poznamenat,
>že to nebyl jediný židovský komunista, který se tak rychle
>dobře zabydlel navzdory tehdejšímu immigračnímu kódu, že
>komunisti a pohlavně nemocní nemají být do USA vpuštěni.
Ano. Další notoricky známý bolševik, působící na amerických universitách, byl Váňa Sviták. Mám o něm zvěsti od lidí, kteří ho osobně znali, a protože o mrtvých jen dobré, nebudu je tady uvádět. Jen si maně vzpomínám na českého emigranta z Lince, přezdívaného "Švejk" (pro neuvěřitelnou podobu s tou Ladovou ilustrací), ročník cca 1943, kterého nepustili do Ameriky protože byl až do r.1966(!) (řadovým) členem KSČ.

82748

7.12.2005 23:27

RE: Dokument prosim.

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 82198

> Dalej som necital.

Nedivim se. Prvnich 85% clanku je silne tendencnich.
(chci rici - je napsano tak, ze holohoax = nezpochybnitelne vyhlazovani)

A kazdy clovek, jenz si dal tu praci precist si Leuchterovu zpravu, Rudolfovu zpravu a treba Predmluvu k revisionismu od Grafa, by nemohl pokladat vyhlazovani za nezpochybnitelne.
Kdosi tu vtipne napsal, ze Hitler udajne zavrazdil 6 milionu zidu a po valce z 5,5 milionu zidu pozadalo o repatriace... [chechtot] Co dodat?

Nicmene autor spravne a ROZUMNE poukazuje na rozpory v demokratickem systemu, kdy se nemeri metrem stejnym a kdy je ocividna a az krecovita snaha kriminalizovat kde-co a na kde-co vymyslet zakony, jenz jsou v rozporu s deklaraci lidskych prav a tim padem jsou neustavni a NEPLATNE uz ve svem zaklade.

Saskarny, jake predvadi Nemecka justice v pripade Zundel (a jake predvadela v stejnem pripade predtim Kanada) jsou hluboce nedemokraticke, neustavni a v hrubem rozporu se zminenou deklaraci.


Doporucena cetba

Leuchterova zprava o plynovych komorach a jejich moznostech:
http://www.nsec-88.org/knihy/Leuchterova-zprava/LEUCHTEROVA-ZPRAVA.html
http://www.nizkor.org/faqs/leuchter/

Rudolfova zprava o plynovach komorach:
http://germarrudolf.com/work/trr/index.html

Zprava cerveneho krize o poctu umrti v koncentracnich taborech:
http://www.aijf.org/death_figures.html

Predmluva k revisionismu od Jurgena Grafa:
http://trodas.wz.cz/index.php?act=ST&f=5&t=264


http://ax2.old-cans.com/Auschwitzpool.jpg

PS. obrazek zmineneho bazenu pro autora [mrknutí jedním okem]

82335

7.12.2005 4:00

at byl ci nebyl

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 207.?.?.?

faktem zustava, a co lidi sere, ze si zidkove udelali s holocaustu dojnou kravu a kasirujou do dnes!!!
osobne si myslim, ze byl, jen ne v takove mire jak se uvadi a ani neverim ciselnemu vyjadreni!! vse je nafouknuto a zveliceno, a hlavne po 60 letech stale omilano dokola, jako by trpeli jen zidkove a zadne jine narody ci rasy!!! toto je nabliti!!!
stefan

82205

7.12.2005 23:34

RE: at byl ci nebyl

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 82205

Take jste si vsiml, ze az zide odskodnovani jsou, na jine se jaksiz nedostalo? Pokud si vzpominam, tak jsme se toho sice sami vzdali vymenou za vystehovani vsech nemcu (to bylo teda sakra levne, anebo...?), nicmene co ti polaci a dalsi? [pláč]

82337

8.12.2005 0:16

RE: at byl ci nebyl

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 69.?.?.?

Reakce na 82337

tak jsme se toho sice sami vzdali vymenou za vystehovani vsech nemcu (to bylo teda sakra levne, anebo...?)

Myslim si, ze cesky narod odsunem ziskal velmi mnoho. Vyresil se problem trvajici pet stoleti. Mohli jsme si konecne po 89tem vladnout sami, bohuzel, par let, a uz je dost moci zase v jinych rukou.


To, ze potom po valce prisli k moci komanci, je jina.

82345

8.12.2005 21:54

RE: at byl ci nebyl

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 82345

Majetek to byl rozsáhlý a v řádu mnoha miliard, ale často končil pod radlicemi buldozerů, protože se nenašel nikdo, kdo by se o něj staral. Naplaveniny měly vesměs zlatokopecké úmysly a brzo odcházely, slovenští Cikáni se uvedli na naší scéně vypleněním historického jádra Chebu. Aspoň je nyní v místech stovek zaniklých vesnic krásná polodivoká příroda, asi jako v Africe obnovený prales v oblastech s AIDS.

82544

9.12.2005 3:27

RE: at byl ci nebyl

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 207.?.?.?

Reakce na 82337

spravne na jine se nedostalo, at uz z te ci jine priciny!!!

82628

7.12.2005 4:03

Rozumné

Gergei 202.?.?.?

Konečně jeden rozumný text, ale jak už naznačil první příspěvek, s tím na nás zvědavce nechoďte, my stejně víme své a jako obvykle si o tom pěkně společně a spiklenecky zanotujeme.

82206

7.12.2005 4:07

vazeny autore...

zalozak 202.?.?.?

Uprime receno jsem stale spise na strane tech "uznavacu" oficialni historie. Ovsem hrube se me nelibi hystericka zaujatost se kterou je jakekoliv zkoumani teto kapitoly lidstva prijimano a okamzita kriminalizace toho kdyz nekdo naznaci ze by se veci meli dit jinak.

Uz jsem zde psal ze pro me osobne je neakceptovatelny zlocin to ze nejaky rezim probere obcany dle puvodu (rodice stale maji schovany ony dukazy ktere musely predkladat o svem nezidovskem rodokmenu !!) a vybranou skupinu uvezni v taborech ve kterych mnozi zemrou. Fakt ze zemrelo mnoho lidi a fakt ze byli tito lide "internovani" a vezneni je realitou ... a na velikosti zlocinu se mnoho nezmeni kdyby se to cislo obeti ukazalo mensi ci kdyby se ukazalo ze tito lide nezemreli tak jak se rika.

Cili - zlocin to byl a o tom neni diskuze a nikdy by nemela byt.

Ovsem jina vec je ze nemate pravdu co se tyka te "podrobne dokumentace". Mnoho historickych analyz (bohuzel i od tzv renomovanych historiku) je zalozeno na jinych pramenech a jiz uznanych praci. Jiz mnohokrat se zkoumanim historie ukazaly cele "retezy" omylu vyvolane treba tim ze autori knih 1 a 2 pouzili zaver zalozeny na nazoru z knihy 0 a postupem casu vsechny tri zdroje byly oznaceny za verohodne ... a knihy 3,4,5...10 000 je cituji jako nezvratna fakta.

S odstupem se take ukazuje ze nebylo hned po valce diky desivemu poctu mrtvych a celkovemu rozmeru hruzy tak snadne odlisit co byla valecna propaganda a co skutecnost... mnoho dukazu je zalozeno na vypravenich .. atd...

Jinymi slovy .. zkoumat by se to melo - uz kvuli tomu aby to urcite zajmove skupiny nepouzivaly k omluve toho co nacismus znamenal.
A zavirat lidi za nazor je tedy opravdu akt hodny demokracii.....ty paragrafy jsou silene. (Mimochodem fascinujici je - coz jsme do nedavna nevedel - ze vetsina techto paragrafu nebyla ustavena po valce ale az v poslednich 20-ti letech. A to fakt smrdi!!! )

82209

7.12.2005 9:00

RE: vazeny autore...

Baldwin 212.?.?.?

Reakce na 82209

ono by stačilo, kdyby si židovští vyžírkové nedělali ze světa dojnou krávu, ať už holocaust byl takový, jak jej propaganda popisuje, nebo nebyl. na tohle jednou židi dojedou.

82226

7.12.2005 23:54

Židi... a DOJEDOU?!

brozkeff brozkeff (zavináč) gmail (tečka) com 212.?.?.?

Reakce na 82226

Hm, nevím na co by měli dojet. Prostě jenom využívají vhodných podmínek a čerpají peníze dokud to jde. To by dělal každý.

Článek se mi ale velmi líbil, byl jako by šel i z mých úst... na Zvědavce skutečně netradiční. Prosím, více podobně laděných článků, už mám těch jednostranně ideologicky zaměřených skutečně dost. Zvláště z trodasových komentářů se mě kolikrát dělá kopřivka...

82340

7.12.2005 23:30

Záložáku,

Vodník 82.?.?.?

Reakce na 82209

málokdy jsem našel někde text, se kterým bych se mohl tak ztotožnit, jako s tímto Vaším. Oceňuju to zejména u tématu, které obvykle vzbuzuje planoucí vášně.

82336

7.12.2005 4:40

Kdyz ,tak zvani zide ,rikaji,ze byl holocaust,tak proc delaji holocaust jinym,kdyz tak trpeli,jak rikaji.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Take a look at how many governments are occupied by Jews: http://www.jewwatch.com/jew-occupiedgovernments-folder.html
Za panize krestanu na vrazdy krestanu.

http://www.halturnershow.com/27.jpg
http://www.halturnershow.com/26.jpg --They attack refugees in their sleep; with machine guns

All of this brutality; all of this violence; all of these atrocities; have been committed by ISRAEL. And they did it with OUR AMERICAN WEAPONS AND OUR TAX MONEY!

All those military rifles: American made M-16's
All the helicopter gun ships: American Apaches & Cobras
All the fighter jets: American F-15's and F-16's

Between outright "aid", military assistance, and loan guarantees, we American taxpayers give Israel between $3 and $6 Billion every year. They use our "aid" to wage this warfare on Arabs.
http://www.halturnershow.com/infant.jpg
http://www.halturnershow.com/Jenin-Child-With-Toy.jpg

Tak, zvana "americka vlada".
http://www.compuserb.com/16jew600.jpg

82211

7.12.2005 5:46

RE: Kdyz ,tak zvani zide ,rikaji,ze byl holocaust,tak proc delaji holocaust jinym,kdyz tak trpeli,jak rikaji.

68 68.?.?.?

Reakce na 82211

Vetsina lidi prestala ty vase "cut and paste" cist. Kdyz uz ale zacinate davat obrazky, tak jsem se na to podival a musim rict, ze porad vite veliky kulovy o USA. Je to mozna tim, ze jste vzhuru nohama. [smích] [smích] [smích]
Dal jste dohromady lidi, kteri k sobe nepatri, a kteri se nenavidi. Ale od tam zdola to mozna tak vypada. [smích] [smích]

82215

7.12.2005 8:02

RE: Kdyz ,tak zvani zide ,rikaji,ze byl holocaust,tak proc delaji holocaust jinym,kdyz tak trpeli,jak rikaji.

kema 207.?.?.?

Reakce na 82215

Pomooooc!!!!!!
Nohejl se naucil pridavat obrazky.
Sbohem vy, kdo mate pomale pripojeni pres telefon. [překvapení] [překvapení] [překvapení]

82222

7.12.2005 8:24

RE: Kdyz ,tak zvani zide ,rikaji,ze byl holocaust,tak proc delaji holocaust jinym,kdyz tak trpeli,jak rikaji.

Blahnik zblaha (zavináč) sbcglobal (tečka) net 70.?.?.?

Reakce na 82222

>Pomooooc!!!!!!
>Nohejl se naucil pridavat obrazky.

Zachran se kdo muzes!!!

82223

7.12.2005 10:36

RE: Kdyz ,tak zvani zide ,rikaji,ze byl holocaust,tak proc delaji holocaust jinym,kdyz tak trpeli,jak rikaji.

google 84.?.?.?

Reakce na 82222

a co tak, skusit to s nejakym argumentom?

82232

7.12.2005 14:54

RE: Kdyz ,tak zvani zide ,rikaji,ze byl holocaust,tak proc delaji holocaust jinym,kdyz tak trpeli,jak rikaji.

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 82232

>a co tak, skusit to s nejakym argumentom?<

No tak třeba ta poslední fotka. Bob ji nadepsal "americká vláda" přitom většina z těch lidí nikdy v americké vládě nebyla nemluvě o tom že část z nich byla proti invazi do Iraqu.

Argumentovat se dá i jinými fotkama a bude to stejně vytržené z kontextu jako
to Nohejlovic

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f7/Einsatz1.jpg

http://www.hawaii.edu/powerkills/RM1.CAMB.SKULLS.JPG

82258

7.12.2005 17:31

RE: Kdyz ,tak zvani zide ,rikaji,ze byl holocaust,tak proc delaji holocaust jinym,kdyz tak trpeli,jak rikaji.

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 82258

Paní Bováryová:
>No tak třeba ta poslední fotka. Bob ji nadepsal "americká
>vláda" přitom většina z těch lidí nikdy v americké vládě
>nebyla nemluvě o tom že část z nich byla proti invazi do
>Iraqu.
Mno, příště si vezměte na čtení brejle, paní Bováryová. Pan Nohejl nenapsal "americka vlada", jak ho citujete, ale Tak, zvana "americka vlada".

>Argumentovat se dá i jinými fotkama a bude to stejně
>vytržené z kontextu jako to Nohejlovic
>
>http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f7/Einsatz1.jpg
>
>http://www.hawaii.edu/powerkills/RM1.CAMB.SKULLS.JPG

Argumentujete asi stejně tak jako čtete bez brejlí. Zkuste to alespoň jako pan Nohejl a dejte pod ty Vaše obrázky nějaká jména jako on nebo nějaké identifikující označení. Mno, to jenom, aby Vaše "informace" nevypadala mnohem hůř než obrázky pana Nohejla.

82290

9.12.2005 2:27

RE: Kdyz ,tak zvani zide ,rikaji,ze byl holocaust,tak proc delaji holocaust jinym,kdyz tak trpeli,jak rikaji.

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 82290

První fotka je Babi Jar 1941 jen nějací mrtví "židobolševici" na které dopadla spravedlivá ruka zákona osvoboditelů od "židobolševismu" z SS-Einsatzgruppen.

Druhá fotka jsou notoricky známé záběry konkrétních důsledků tzv experimentu "rurálního komunismu" o který se na konci 70.let pokusilo několik absolventů Sorbonny v jedné východoasijské zemi než jim to Viet Kong zatrhl.

82616

9.12.2005 9:21

Jak se dělají dokumenty

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 82616

>První fotka je Babi Jar 1941 jen nějací mrtví
>"židobolševici" na které dopadla spravedlivá ruka zákona
>osvoboditelů od "židobolševismu" z SS-Einsatzgruppen.
Paní Bováryová, Vy na té fotce vidíte nějaké mrtvé "zidobolševiky"? A je to určitě z Babi Jar?

Ten druhý obrázek z Kambodži přikládáte jako dokumentaci k židovskému holokaustu? Mno, to už je skoro tak pěkné, jako když fotografie hromad mrtvol německých civilistů, připravených ke spálení po bombardování v Drážďanech, byla po roky vydávána za židy, povražděné SS Einsatzkommandem.

82678

9.12.2005 21:58

RE: Jak se dělají dokumenty

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 82678

Kde jste, paní Bováryová, kde?

82770

10.12.2005 4:42

RE: Jak se dělají dokumenty

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 82678

Velmi dobra poznamka madam Bovary, tyto fotky jsou mozna notoricky ve svete zname jako to co pisete, ale fotky mrtvol a hromad kosti vypadaji stejne, i kdyz tady se priklonim k tomu, ze jsou tim, cim jsou. Podstata poznamky pana Taborskeho je vsak nekde jinde, ze ano!!

82831

13.12.2005 17:08

RE: Jak se dělají dokumenty

leho 160.?.?.?

Reakce na 82831

>Podstata poznamky pana Taborskeho je vsak
>nekde jinde, ze ano!!

Podstata táborského výlevů je ta, že je to nácek a komouš dohromady, který nemá v mé zemi co pohledávat, neřkuli pobírat důchod a propagovat svou smrtonosnou ideologii kdekoliv na webu...

83278

13.12.2005 17:36

RE: Jak se dělají dokumenty

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 83278

>propagovat svou smrtonosnou ideologii kdekoliv na webu...

..řekl leho

[překvapení]

83283

13.12.2005 17:40

RE: Jak se dělají dokumenty

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 83283

[chechtot] [chechtot] [chechtot]

83284

13.12.2005 21:02

RE: Jak se dělají dokumenty

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 83278

>Podstata táborského výlevů je ta, že je to nácek a komouš
>dohromady, který nemá v mé zemi co pohledávat, neřkuli
>pobírat důchod a propagovat svou smrtonosnou ideologii kdekoliv
>na webu...

Aha,tak vaši zemi.Víte,já z vás mám stále větší dojem,že jste emigroval do států,abyste mohl říkat,že jste američan a tím si masírovat ego.A právě tím,jak se tu stále projevujete jen dokazujete,že jste jen malý čech.

83324

14.12.2005 0:58

RE: Jak se dělají dokumenty

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 83324

Politruka Kulíška by s jeho marxistickým původem normálně do Ameriky nepustili, musel se nechat v Německu nalejt do US armády jak ilegální Mexikán a teď tady dělá, jako by se připlavil na Mayflower a patřila mu Amerika.

83372

14.12.2005 0:36

Sakra, politruku Kulíšku, z Vás ta žluč jen ustřikuje, od té doby, co jsem vytáhl ze skříně

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 83278

Vašeho marxistického dědečka, kterého, podle Vás odsouzeného k smrti, pustilo Gestapo za dobré chování z koncentráku!

83369

14.12.2005 1:06

RE: Sakra, politruku Kulíšku, z Vás ta žluč jen ustřikuje, od té doby, co jsem vytáhl ze skříně

Zdenek Matoušek 216.?.?.?

Reakce na 83369

>Vašeho marxistického dědečka, kterého, podle Vás
>odsouzeného k smrti, pustilo Gestapo za dobré chování z
>koncentráku!

No, když už se teda zaobíráte těmi pří-buzný-mi, tak nám zkuste něco povědět o Vašem strejdoví Édovi. Jednou už jste cosi naznačil, že byl něco, jako "černá ovce" rodiny. A ještě, jestli nemáte náhodou taky bratra Vénu, ten mně připadá, že je podobný systém jako Vy. [smích]

83373

14.12.2005 1:55

Politruku Kulíšku, z Vás ta žluč jen ustřikuje, od té doby, co jsem vytáhl ze skříně Vašeho marxistického d

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 83373

Pane Zmatoušek, Vy jste to zase, jako obyčejně, zvojtil. Těmi příbuznými se tady vytahoval politruk Kulíšek (http://www.zvedavec.org/nazory_1430.htm#ptr82093). A protože si myslím, že zase, jako obyčejně, bohapustě kecá, tak jsem si dovolil to okomentovat (http://www.zvedavec.org/nazory_1430.htm#ptr83094). Politruk Kulíšek se zatím nezmohl na žádnou výmluvu (kromě jeho typické reakce o sračkách).

Pokud jde o strejdu Édu, tak s ním jsem se nikdy nechlubil, jak jste pochopil i Vy, pane Zmatoušek. Já bych se o něm ani nikdy nezmiňoval, kdybyste se mě na něj tehdy nezeptal. A co bych Vám měl o něm povídat? Napsal toho o sobě a Benešovi dost sám, půjčte si to v knihovně. A pokud jde o bratra Vénu, tak toho jsem taky nikdy neměl - zase jste to všechno zezmatkoval, pane Zmatoušek.

83377

9.12.2005 0:31

RE: Kdyz ,tak zvani zide ,rikaji,ze byl holocaust,tak proc delaji holocaust jinym,kdyz tak trpeli,jak rikaji.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 82258

Taky me hlava nebere souvislosti, a nerad bych spekuloval. To vite ozehave tema, jeste abych tak skoncil v base. [oči v sloup]

82590

9.12.2005 4:06

RE: Kdyz ,tak zvani zide ,rikaji,ze byl holocaust,tak proc delaji holocaust jinym,kdyz tak trpeli,jak rikaji.

Belveder pilsenaaa (zavináč) yahoo (tečka) com 64.?.?.?

Reakce na 82590

Bartosku my uz o vas vime toho dost a jste vedeny v nasi registraci.Samotna ucast na tomto foru je usvedcujicim dukazem a budete se zodpovidat u statniho soudu.

82644

10.12.2005 4:43

RE: Kdyz ,tak zvani zide ,rikaji,ze byl holocaust,tak proc delaji holocaust jinym,kdyz tak trpeli,jak rikaji.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 82644

Takove privilegium, ze se dostanu pred radny soud, to jsem byl opravdu hodny. [mrknutí jedním okem]

82832

10.12.2005 5:32

RE: Kdyz ,tak zvani zide ,rikaji,ze byl holocaust,tak proc delaji holocaust jinym,kdyz tak trpeli,jak rikaji.

Blahnik zblaha (zavináč) sbcglobal (tečka) net 70.?.?.?

Reakce na 82590

>Taky me hlava nebere souvislosti, a nerad bych spekuloval. To
>vite ozehave tema, jeste abych tak skoncil v base.

Ona ta vase hlava toho nebere vic, nez jsou jen proste souvislosti, proto porad jen vychcane spekulujete. Lidi jako vy nekonci ve vezeni, pro vas je pripravena jina instituce. Svymi politickymi rozbory do ni kracite pevnym krokem.

82838

10.12.2005 6:56

RE: Kdyz ,tak zvani zide ,rikaji,ze byl holocaust,tak proc delaji holocaust jinym,kdyz tak trpeli,jak rikaji.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 82838

No me to hlava opravdu nebere a skoro se bojim zeptat o jakou instituci se jedna? [mrknutí jedním okem]

82850

10.12.2005 7:54

RE: Kdyz ,tak zvani zide ,rikaji,ze byl holocaust,tak proc delaji holocaust jinym,kdyz tak trpeli,jak rikaji.

Blahnik zblaha (zavináč) sbcglobal (tečka) net 70.?.?.?

Reakce na 82850

>No me to hlava opravdu nebere a skoro se bojim zeptat o jakou
>instituci se jedna?

Niceho se nebojte, lidi jako jste vy jsou plny blazince, proto se na vas zrejme nedostalo. Musite si pockat, a aby vam ten cas lepe utekl nezapomente aby az ctenar otevre Zvedavce bylo v levem sloupci poslednich prispevku desetkrat jmeno Rene, abyste co nejdrive dohonil pana Lva. Posledni tyden jste zahalel, nechal jste tu jen tristapadesat nic nerikajicich blabolu.

82856

12.12.2005 5:48

RE: Kdyz ,tak zvani zide ,rikaji,ze byl holocaust,tak proc delaji holocaust jinym,kdyz tak trpeli,jak rikaji.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 82856

No, pokud jenom polovina mych prispevku jsou obranne reakce na vypady vaseho druzstva, tak se zbytecne nedivte. Az me lide na Zvedavci mimo vase okoli budou upozornovat, ze placam slamu, tak se nad sebou zamyslim zadny strach.

83036

7.12.2005 14:43

RE: Kdyz ,tak zvani zide ,rikaji,ze byl holocaust,tak proc delaji holocaust jinym,kdyz tak trpeli,jak rikaji.

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 82222

>Nohejl se naucil pridavat obrazky.<

Přidávat obrázky do diskusí tady je jednoduché stačí totiž jen zadat URL adresu. Jinde je potřeba použít HTML tagů jako
<img src="www.adresa.com" border="2"> poslední parametr vymezuje šířku rámečku.

82256

8.12.2005 1:21

RE: Kdyz ,tak zvani zide ,rikaji,ze byl holocaust,tak proc delaji holocaust jinym,kdyz tak trpeli,jak rikaji.

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 82256

kemo nebo něco podobného:
>>Nohejl se naucil pridavat obrazky.<

Paní Bováryová:
>Přidávat obrázky do diskusí tady je jednoduché stačí
>totiž jen zadat URL adresu.
A ještě jednodušší je opatřit obrázky textem, aby se vědělo, co chce básnířka říci. Proč to neděláte Vy, když to zvládnul pan Nohejl?

82350

8.12.2005 9:21

RE: Kdyz ,tak zvani zide ,rikaji,ze byl holocaust,tak proc delaji holocaust jinym,kdyz tak trpeli,jak rikaji.

LalaLalovic 217.?.?.?

Reakce na 82211

Po přečtení vašeho příspěvku mne spíše napadá,proč USA tak vehementně a na úkor svých vlastních občanů podporuje Izrael ??? Ostatní se okamžitě na Vás sesypali jak sršni,ale základní otázku na tento příspěvek neřešil nikdo ??? Qui Bono ??? Není to jeden z dlouhodobých počinů podpory fakticky- Vyhlazování Arabského obyvatelstva na BV za účelem lepšího zpřístupnění ropy ?????? Ovládnutí tohoto - dosud životnědůležitého teritoria ??? Já jsem zastáncem teorie,že každá akce vyvolává reakci a tudíž se vůbec nedivím Arabům,že tak velmi horují?? pro Izrael a USA !!!
Dosud také nikdo z řad pro-jarmulek nenadnesl Žádný !! vědecký dokument o
dění v koncentračních táborech !! Již jsem to zde jednou psal,že dosud žijící nedobrovolník Wermachtu - zajatý v Polsku Rudou armádou byl mezi
první stovkou Válečných zajatců internovaných v Osvětimy dne 11.04.1945!! Dle jeho slov
tam stále ještě byly židovské dívky z dob Německé internace!! Jako zajatci měli prý za úkol rozebrání výrobních linek z tam instalovaných fabrik !!! To stále nemohu pochopit- nejde mi to dohromady - Fabriky,které potřebují lidi na práci a vedle toho plynové komory a Krematoria ??????To jako zaučili z jedné várky židy na lince a fakticky po jejich zapracování,kdy jde na horu jejich zručnost a také výkon- tudíž stoupá výroba jim dají nástup na Appell Platz- odchod se hromadně vysprchovat??? a z nové várky znovu zaučit,zapracovat,nástup a koupání ???
Zamyslel se už někdo nad tímto ?????? A zrovna u národa,který se vyžíval v Ordnunku ???V preciznosti,v kvalitě v přesnosti ?????? Proto i já nyní spíše souhlasím s mnohem nižším počtem mrtvých z těchto táborů a spíše jejich smrt přikládám : nemocem,vyčerpání,hladu,sebevraždám,vraždám kápů,popravám za nějaké přečiny !!! Ale nedovolil bych si tvrdit,že to byla plánovaná Vyhlazovací!!! akce !!! Už vůbec tomu neodpovídají dokumenty,které říkají,že byl činěn nátlak na židy,aby se vystěhovali z Německa,nabízení židů,že povedou válku vůči GB v Africe a jiná fakta,která se stále více méně drží pod pokličkou !!!!

82411

9.12.2005 4:09

RE: Kdyz ,tak zvani zide ,rikaji,ze byl holocaust,tak proc delaji holocaust jinym,kdyz tak trpeli,jak rikaji.

Belveder 64.?.?.?

Reakce na 82411

vas jeste asi nenapadlo, kdo drzi zlaty tele v ruce pane,ten kdo ma $$$ ma i cely Washington v hrsti a Albanci to nesjou,to vam prozradim pane,takze vam preji hodne trpelivosti a sil a jednoho dne se mozna dopatrate tohoto hlavolamu

82646

7.12.2005 5:10

Kdyz ,nekdo neveri na nesmyly,blaboli,tak je revisionista a trpi tim,ze ma ten mytus.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Jestlize,bude povinne verit na nesmysli,tak je lepsi nechat se zavrit do blazince,nebot ,blazni ,budou litat po ulicich.
Did Little Moshe Really Die Six Times Before He Survived?

German elite mourns the "mass gassings" in the former Belsen "ex-termination" camp, albeit Belsen had no gas chambers.

On April 27, 1995, the elite of German society, wearing Jewish mourning hats, gathered together in Belsen to mourn, weep and wail. These politically correct elite stood shoulder to shoulder with their Jewish holocaust-comrades in an affected display of unity to the world, whilst the entire world media captured these tender moments for posterity. The act of caring, worthy of a Holowood-Oscar, was to mourn the "mass gassings" in the former Belsen "extermination" camp. However, Belsen had no gas chambers and was far from being an extermination camp. Belsen was a camp for prominent, influential Jews for future exchange. But no matter, this is not important, for the SHOA must go on.

Please read on and learn what Belsen was all about. Please read also the story of little Moshe whose Belsen gas chamber ordeal lasted SIX rounds before he survived:

Belsen had no gas chambers:

Jewish Chronicle, London Friday, November 6, 1998

IF ONE WERE to choose one word guaranteed, for the British, to encapsulate the horrors of the Holocaust, it would be "Belsen." ... So, it was the newsreels of the liberation of Belsen that brought home to the British public the existence of gas chambers and the Nazi extermination camps and the reality of Hitler's "Final Solution." ... Belsen had no gas chambers and was not an extermination camp ...

If anything, it had been one of the less brutalised camps, since one of its purposes had been to hold some prominent Jews for exchange with interned Germans.

It was only as the flood of inmates from camps in Poland poured into Belsen in the last months of the war that it took on its familiar, hellish character ... Nor was Belsen linked at the time with the specifically Jewish tragedy, despite the fact that Jews were the majority of the inmates at the liberation.
ST. LAURENT - As an 11 year-old boy held captive at the Bergen-Belsen concentration camp during World War II, Moshe Peer was sent to the gas chamber at least six times. Each time he survived, watching with horrors as many of the women and children gassed with him collapsed and died. To this day, Peer doesn't know how he was able to survive. "Maybe children resist better, I don't know," he said in an interview last week.

Tak ,co? Jste revisionista a neverite na tento zazrak a nebo neverite ,ale kolaborujete s danou politickou drahou,ktera je urcena?


82214

7.12.2005 7:23

Víte jistě že holocaust byl?

Radek 195.?.?.?

Nejen že existuje řada faktů, zpochybňujících existenci PK, ale myslím že je úplně proti logice vyvražďovat lidi, kteří mohou být v čase maximálního hospodářského zatížení země, v době kdy drtivá většina práceschopných mužů je nasazena v boji, použiti ve výrobě nebo při jiných pracech. Pokud by měli nacisté vyvraždit miliony židů, znamená to, že si nejen naložili na bedra dosti složitý logistický problém v době, kdy měli řadu naléhavějších, ale také se připravili o miliony rukou které mohly tkát plátno, lámat kámen, těžit dřevo, kopat základy opevnění atd. Opravdu si myslíte, že lidé v čele nacistické říše byli až takoví idioti?

82218

7.12.2005 7:59

Dobry clanek

Zrzek 147.?.?.?

Ja s timto prispevkem v 90% souhlasim. Odrazi i me myslenky tykajici se teto problematiky. Zundel a Irwing jsou stihani za sve nazory a to neni spravne.

82220

9.12.2005 4:11

politicky korektni svet

Belveder 64.?.?.?

Reakce na 82220

spravne to neni,ale jako ostrasujici prostredek to zapusobi a o to preci jde,lidi musi poslouchat a ne placat pantem patou pres devatou jinak v tom novem politicky korektnim svete

82647

7.12.2005 10:24

Preco?

Rastík 212.?.?.?

To co autor napisal je vsetko pekne. Stale mi ale vrta v hlave otazka, preco statna moc prenasleduje "popieracov holocaustu" s takou zurivostou, upiera im zakladne ludske prava a kvoli nim porusuje zakladne principy pravneho statu. Nech to obraciam akokolvek, vzdy mi vychadza, ze jedinym dovodom pre tieto perzekucie je to, ze oficialna verzia historie 2. sv. vojny nie je celkom pravdiva.
Asi najvystiznejsie to vyjadril Schopenauer:
Kazda pravda prechadza tromi stadiami: Najskor sa z nej vsetci smeju. Potom proti nej vsetci zurivo bojuju. Nakoniec ju kazdy prijima ako samozrejmost.

82231

7.12.2005 11:13

re: mýtus

Milan omega13 (zavináč) centrum (tečka) cz 217.?.?.?

Ano, tento článek naznačuje něco, čím se zvědavci doposud nezabývali. PROČ tolik povyku a síly kvuli pár "bláznům". Jako kdyby zavřeli na 15 let Danikena za to, že tvrdí, že v Area 51 ma CIA mimozemský letoun a mučí tam mimozemšťany .... Vydal by o tom pár knih, pár lidí by se měsíc bálo usnout, vydělal by na další objevné výpravy, a nakonec v klidu zemřel. Kdyby nechali Zundela poblikovat, vykřikovat a přadnášet, dodnes by o něm věděla jen skupinka zasvěcených, a na zvědavci by nebylo o čem psát ...A hlavně, měli by jsme dojem, že žijeme v demokracii.
Muj dojem je ten, že někdo potřebuje holocaust více zviditelnit, lidi už skoro zapomněli, penězovody vysychají, a bum! "vy si dovolujete tvrdit, že holocaust nebyl? 20let, předtím trochu pomučit, aby změkl. Je ještě nekdo další?" Lidi si hned všimnou, co je správné. Být zticha a makat. A platit.
Možná chudák Zundel slouží jen jako pokusný jaderný výbuch, elita zkouší, kam až může zajít, a možná bude tento případ sloužit jako záminka k dalšímu špehování ... když je to popírání tak nebezpečné, a teroristi furt nikde.
Milan

82236

7.12.2005 11:19

Milý editor VLADIMÍR nás obtěžuje

Robin 83.?.?.?

Co nám to tady uveřenujete za "články" ?
Ten dotyčný "spisovatel" a blogger v jedné osobě,
není nic jiného než mladý soplák zmanipulovaný
a zglajchštaltovaný produkt doby, neschopný
samostatně myslet. A pokud myslí "samostatně"
tak jedině v těch intencích jak se to vládnímu
estabilišmentu hodí do krámu.

Takovím individujím přenechejme prostor
v oficiálních médiích.

Vyhažte takové individua z Webzinu !

[naštvaný] [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný]

82238

7.12.2005 12:26

Popírání holokaustu

Karel z Čech 212.?.?.?

je podle mého názoru skoro stejně společensky nebezpečné, jako popírání vedoucí úlohy komunistické strany ve společnosti. A proto by s popírači mělo být nakládáno stejným způsobem.

Zajímavé v té souvislosti je, že holokaust Arménů ze strany Turků v 1. sv.v. nikdo nepopírá. Ale také ani nikdo nijak nepřipomíná, ačkoliv při přijímání Turecka do EU je k tomu vhodná příležitost. Rozdíl mezi oběma holokausty tady jistý je - Arméni nikoho za holokaust nedojí.
Patrně to stále ještě nestihli tak vymakat, jako židé. Nebo proto, že nemají židovskou povahu.

82242

7.12.2005 12:57

RE: Popírání holokaustu

jojo 158.?.?.?

Reakce na 82242

>Arméni nikoho za holokaust nedojí.
>Patrně to stále ještě nestihli tak vymakat, jako židé. Nebo proto, že >nemají židovskou povahu.


Tak to asi dobre nepoznate "kaukazanov".
Rusi maju jedno prislovie : "kde pobyval armen i gruzin, jevreju nenada nicevo delat". T.j.,tam kde bol armen a gruzinec, neostala pre zida uz ziadna praca.

82249

8.12.2005 15:06

RE: Popírání holokaustu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 82249

A což teprve když se dá Gruzín s Židy (cca 1922-49) dohromady ! Já jsem zase zaslechl - jeden Žid ošulí deset bílejch a jeden Armén deset Židů.
Pak je ale "otázne", jak to že "neprodali" tak dobře tu svoji genocidu (i toto slovo bylo původně stvořeno jen pro označení zabíjení Židů, ale protože je výstižné a tudíž se začalo užívat pro každé "vybíjení rodů", bylo třeba najít slovo jiné, unikátní, i když výstižné pramálo).

82462

8.12.2005 17:26

RE: Popírání holokaustu

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 82462

Normální slovo je genocida. Jen židé mají specialitu - holokvost.
Vyvolenci se musí nějak odlišit od normálního plebsu.

82506

8.12.2005 15:14

RE: Popírání holokaustu

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 82249

Jo, to jsem někdy slyšel takové orientální řčení...už si to moc nepamatuju, ale bylo to nějak ve smyslu, že každý Řek ošidí každého Evropana (vím, že Řekové jsou Evropané[smích]), každý Syřan každého Řeka...a postupně tam vyjmenovali všechny blízkovýchdní etnické skupiny, přičemž na vrcholu žebříčku byli právě Arméni...

82466

7.12.2005 18:30

Skoda

Konrad 152.?.?.?

vzhledem k tematu na zdejsi pomery neobvykle strizlivy a vyvazeny clanek.
A okamzite je prekricen bulvarem primitivu a dogmatiku. Dobry den Taboraku... [mrknutí jedním okem]

82294

7.12.2005 19:30

Na holokaustu stoji Israel

js 200.?.?.?

Bez neho by tehdy byl problem jeho existenci schvalit, jelikoz lide byli obecne proti. Zide uz byli dlouho znami predtim. Dnes vyvoj udalosti tlaci smerem proti jeho existenci a zpochybnovani holokaustu to jeste priostruje, proto ta agresivita. Take jeden detail: serie zidovskych pogromu v minulych stoletich - kdo za tim byl? Pro zdrave smyslejiciho cloveka je nepochopitelne a neprijatelne, aby to byli zide a vidite, podobne (nerikam stejne) je to i s holokaustem!

82301

7.12.2005 22:40

falesna cisla

Pavel ntpng (zavináč) austarnet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

v roce 1938 uvedl Zidovsky almanach cislo svetove Zidovske populace patnact millionu ctyrista tisic. vroce 1947 ten samy almanach uvedl cislo patnact millionu jednosto tisic. nejde to stou sesti millionou vrazdou Zidu dohromady.

82324

7.12.2005 22:57

Pane Šlechto

Emma Bovary 84.?.?.?

S vasším názorem v podstatě souhlasím IMHO hlavně poslední věta je více než pravdivá. Nicméně protože znám některé vaše články z jiných servrů které nemají nic společného s holocaustem mám dojem že by bylo dobré na vašem místě zamyslet se nad slovy prof. Václava Bělohradského
"Pro udržení demokracie v postbipolárním světě nestačí vypořádávat se s minulostí jen na této straně železné opony. Kdo se prohlašuje za "vítěze studené války" nepřipouští ochotně své zločiny, to víme. Nekonečně horší by ale bylo, kdyby si vítězové začali myslet, že zvítězili právě díky těm zločinům. Mnoho pravicových obránců demokracie se nás o tom snaží přesvědčit - ty zločiny interpretují jako "historickou nutnost" na cestě k vítězství."
viz http://www.multiweb.cz/hawkmoon/toinet.htm

82327

7.12.2005 23:03

RE: Pane Šlechto

leho 160.?.?.?

Reakce na 82327

Tzv. "hon na čarodějnice" v USA v 50. letech byl založen na pravdivých informacích o sovětských špionech, které měl senátor McCarthy k dispozici z přísně tajného programu Venona, který byl odtajněn v polovině 90. let. Už jsem tu o tom psal. Rozhodně v tomto případě nešlo o žádné zločiny, naopak, jednalo se o zločiny z druhé strany a ty byly v některých případech právem potrestány, viz. odsouzení k smrti manželů Rosenbergových...

82329

7.12.2005 23:19

RE: Pane Šlechto

krysa 84.?.?.?

Reakce na 82329

>Tzv. "hon na čarodějnice" v USA v 50. letech byl založen na
>pravdivých informacích o sovětských špionech, které měl
>senátor McCarthy k dispozici z přísně tajného programu
>Venona, který byl odtajněn v polovině 90. let. Už jsem tu o
>tom psal. Rozhodně v tomto případě nešlo o žádné
>zločiny, naopak, jednalo se o zločiny z druhé strany a ty byly
>v některých případech právem potrestány, viz. odsouzení k
>smrti manželů Rosenbergových...

No ale problém je v tom, že to především odesrala halda lidí co pro Rusy nikdy nedělali. Obdobně jako ted odeserou Patriot Act jenom proto, že budou za teroristy protože nevěší fángli před barák, nechodí do kostela (nebo né do toho "správnýho" ), případně nosí tričko s nápisem Not War a podobně.
Už chybí jen v USA taky zavést "domovní a uliční důvěrníky" co budou na ostatní donášet co uslyší za dveřma a nebo co kdo dělá a nedělá.
...takže v závěru bude terorista každej, kdo nedokáže, že není terorista.

No a něco jako SA, SS, lidový milice, či gestapo už pak vznikne zcela lehce...


82333

7.12.2005 23:54

RE: Pane Šlechto

leho 160.?.?.?

Reakce na 82333

>No ale problém je v tom, že to především odesrala halda
>lidí co pro Rusy nikdy nedělali.

Jako například kdo?

>Obdobně jako ted odeserou
>Patriot Act jenom proto, že budou za teroristy protože
>nevěší fángli před barák, nechodí do kostela (nebo né do
>toho "správnýho" ), případně nosí tričko s nápisem Not
>War a podobně.

>Už chybí jen v USA taky zavést "domovní a uliční
>důvěrníky" co budou na ostatní donášet co uslyší za
>dveřma a nebo co kdo dělá a nedělá.

>...takže v závěru bude terorista každej, kdo nedokáže, že
>není terorista.

>
>No a něco jako SA, SS, lidový milice, či gestapo už pak
>vznikne zcela lehce...


Kryso, to máte křišťálovou kouli, že přesně víte co bude? Ostatně, je úplně směšný výmysl, že někdo v USA něco odesere jenom proto, že nevyvěsí vlajku. Co se týče triček s nápisem "not war" tak opak je většinou pravdou hlavně v oblastech s liberálními lunatiky jako jsou například americké univerzity. Moje manželka je studentkou na jedné z nich a ona nosí trička jako např. "Army wife and proud of it" a pravidelně jí zastavují levičáčtí lunatici, že prý na našich unverzitách s takovou "atittude" nikdo není vítán. Ona jim většinou odpovídá, že lidé s takovou "atittude" jako oni nejsou vítáni u nás v USA, že by měli přesídlit do Severní Koreje nebo do Iránu...

82341

7.12.2005 23:59

RE: Pane Šlechto

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 82341

>Ona jim většinou odpovídá, že lidé s takovou "atittude" jako oni nejsou vítáni u nás v USA, že by měli přesídlit do Severní Koreje nebo do Iránu...
<

Což je hodně stupidní odpověd (a pak že se protiklady přitahují [smích] ) podobnou "attitude" má většina lidí v podstatdně demokratičtějších zemích než jsou tyto dva extrémní příklady z Frumovy "axis of evil".

82342

8.12.2005 10:02

RE: Pane Šlechto

krysa 84.?.?.?

Reakce na 82341

O směšných výmyslech se mluvilo v třicátých létech taky a to i v době když už u moci byl Hitler. Pár let poté už to směšný výmysly nebyly a sranda všechny přešla...
Obdobně to bylo s komunistama.
Není jedinej důvod, proč by to v USA mělo dopadnout jinak.

Směšný mi naopak připadají tzv. "svobody" v USA, kde má každej za prdelí tolik tajných složek státu, armády a buhví čeho, že by s tím vystači celej zbytek světa a kde jsou lidi v dnešní době patrně víc sledovaní, než to bylo tady za komančů.

Ostatně v USA je taková "svoboda vyjadřování", že kdybych se svobodně vyjádřil tady na jejich zastupitelství, tak tam v životě nedostanu ani vízum... (né že bych se tam hrnul).



82416

8.12.2005 13:01

RE: Pane Šlechto

krysa 84.?.?.?

Reakce na 82341

Moje manželka je studentkou na jedné z nich a ona nosí trička jako např. "Army wife and proud of it" a pravidelně jí zastavují levičáčtí lunatici, že prý na našich unverzitách s takovou "atittude" nikdo není vítán. Ona jim většinou odpovídá, že lidé s takovou "atittude" jako oni nejsou vítáni u nás v USA, že by měli přesídlit do Severní Koreje nebo do Iránu...

U nás by ji s tím určitě uvítali v nějaké ultrapravicové organizaci...
a dostala by i členství zdarma, hi!
Ultrapravicových lunatiků je zde tři prdele stejně jako ultralevicových, a serou nás všichni úplně stejně!
(zajímavý, jak se nesnáší, když hlásají to samý z byť opačných stran téhož)

Poslal bych ji šupem na nějaký místo, kde se opravdu bojuje, aby viděla co podporuje a viděla to na vlastní oči a ne v blbý a zfixlovaný bedně!!!
Pak by zas vona mohla přesídlit taky někam...

Media z nás i vás dělají idioty: ovšem z vás v USA větší, neb jim věříte a vládě taky! My ne: už ten mrdník známe. A TAK ČTEME HLAVNĚ TO, CO TAM NAPSANÝ NENI!

82443

8.12.2005 22:04

RE: Pane Šlechto

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 82341

>Moje manželka je studentkou na
>jedné z nich a ona nosí trička jako např. "Army wife and
>proud of it" a pravidelně jí zastavují levičáčtí lunatici,
>že prý na našich unverzitách s takovou "atittude" nikdo není
>vítán. Ona jim většinou odpovídá, že lidé s takovou
>"atittude" jako oni nejsou vítáni u nás v USA, že by měli
>přesídlit do Severní Koreje nebo do Iránu...

Vaše žena nosí skutečně takové tričko? [překvapení]

Předpokládám,že to je jen vtip.Pokud to však myslíte vážně,tak o vaší manželce nemám moc hezkou představu(já vím,vám je to putna,jako vždy).Každý,kdo by nosil nějaké takové tričko mi příjde jako duševně slabší a je jedno jestli je proami či antiami.Pokud vaše žena prosazuje takhle své názory,tak chápu,že je ženou vaší.
Ohledně toho připitomělého komentáře na konci,který je spíš z vašich úst než z jejich(ale kdo ví,třeba jste ji nakazil),hmm...troufám si říct,že vaše žena jedna z těch patriotek ,která by i po probuzení ve tři ráno odříkala všechny státy USA.

Vrána k vráně sedá.

82549

9.12.2005 10:22

RE: Pane Šlechto

krysa 84.?.?.?

Reakce na 82549

ad: troufám si říct,že vaše žena jedna z těch patriotek ,která by i po probuzení ve tři ráno odříkala všechny státy USA.

Vrána k vráně sedá.

---

Tedy znám v Praze jednu vránu a tá by vám dala! Vedle něčeho podobnýho a v tričku s podobnými nápisy by si nikdy nesedala!!!
A my hlodavci taky né!

82683

13.12.2005 17:30

RE: Pane Šlechto

Had 81.?.?.?

Reakce na 82341

>Ona jim většinou odpovídá, že lidé s takovou "atittude" jako oni nejsou >vítáni u nás v USA, že by měli přesídlit do Severní Koreje nebo do Iránu...
Klasik by to s ironickou závistí okomentoval:"To že řekla?! To je ale žena..."
Někdy ty komentáře od Vás seržante vypadají opravdu jako od Járy Cimrmana - v krátkodobém opojení z moci(??) u armády... že Vy si ze všech tady děláte prdel?

83281

8.12.2005 11:40

Jestlize byly hruzy holocaustu,tak ,kdo je zacal-6 millionu proti jen, ve valce 55milionu krestanu.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

http://litek.ws/k0nsl/detox/Judea1.html

http://litek.ws/k0nsl/detox/graphs/judea_declares_war_on_germany.jpg


24 Brezna ,roku 1933 ,celosvetovy zidovsky kongres vyhlasil valku Nemecku ,protoze Nemci nenechali revolucionare ,Karl Liebknecht a Rossi Lucemburkovou s poradcem Scul-Lenina - Radka padnout Nemecko do rukou "rudych komisaru ,po prikladu Ruska a Madarska-Bella Kun rezimu,jez zacal dle zvyku revolucionaru-zidu s popravama mistni populace, Rusko ztratilo na 100 millionu svych obcanu od prvniho dne bolsevicke vlady,kde ze 420 nejvyssich komisaru bylo vic jak 380 zidu.Tak a te dmuzete ukazovat obrazky o holocaustu s tim ,kdo to zacal a proc pravda musela cekat sedesat roku ke zverejneni historickych novin drzenych v tajnosti.V roce 1938 bylo polovina zidu z Evropy pryc nasledkem svych cinu a v roce 1939 zadny zid ,utecenec z Nemecka nerekl zadne vlade a zadnemu politikovi ,co Evrope nadeli celosvetovy zidovsky kongres, samozrejme ,ze to nereknou nikdy,jen natahnou ruku na odskodneni,ale za co?

82431

8.12.2005 14:22

Co, se stalo v revolucnim Rusku,to same se stane muze potkat Ameriku.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Porovnejte tyto dve ,tak na prvni pohled rozdilne zpravy.
U.S. judge allows Holocaust reparation to go forward

The head of a group that helps distribute Nazi reparation funds said thousands of Austrian Jewish victims of the Nazi regime may receive some money within weeks after a judge on Wednesday dismissed litigation blocking the payouts.
Gideon Taylor, executive vice president of the Jewish Claims Conference, said initial payouts for up to 19,000 victims or their heirs could begin early next year. (AP)
-------------
Letter From An American Jew
Zaber je z letniho tabora zidu v Americe-Maybe all this was "normal" or "ordinary" at Jewish camps. Somehow, it didn't feel that way to me. Paranoia? I don't know.
Each morning, we'd gather at the dining hall for breakfast. All staff and campers would wait outside until either the camp director or assistant camp director led us in the national anthem and pledge of allegiance for both America and Israel.

Sadly, virtually NOBODY knew the national anthem of our own country. Yet Zvi (our Israeli Asst. Director), made sure EVERYBODY there knew the Israeli national anthem (in Hebrew, of course).

It didn't take long before every morning, we'd all walk up to the deck of the dining hall for breakfast and now, we were singing ONLY the Israeli national anthem and doing ONLY the Israeli pledge. I genuinely stewed over this for several days. I couldn't believe how much it was bothering me but, it was. (Keep in mind, this is long before I 'woke up' as we all say.)

Finally one morning, I spoke up. "Why are we doing only the Israeli pledge and anthem and not America's?" Zvi responded by saying to me that "Now was not the time to be asking that." This only enraged me (yeah, I can get a temper). "What do you mean this isn't the time to ask that? Every morning now, we come up here and do the Israeli pledge and anthem and DON'T do it for America." I had a hard time holding back my anger. "This IS NOT Israel! This IS America!"
-------------
Lenin, whose maternal grandfather, Israel Blank, was Jewish, said that Jews made the best revolutionaries: "The clever Russian is almost always a Jew or has Jewish blood in him." (Dmitri Volkogonov, Lenin: A New Biography, p. 112). Lenin was both clever and a revolutionary. He was surely referring to himself.
Bourgeoisie was a Bolshevik code-word for Gentile. The first law passed after the Communists seized power in Russia made anti-semitism a crime punishable by death. (Izvestia, July 27, 1918).
The top Communist Jewish official Zinoviev stated: "Without mercy, without sparing, we will kill our enemies in scores of hundreds. Let them be thousands; let them drown themselves in their own blood. For the blood of Lenin and Uritzky, Zinoviev and Vólodarsky, let there be floods of the blood of the bourgeoisie--more blood! As much as possible!" (Krasnaya Gazeta, Sept. 1, 1918).
*Only in such a profoundly falsified world soaked in fraud could the international media sit by, uninterested,...Kráceno (Editor)

82456

9.12.2005 3:45

Holocaust na obednavku.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

http://globalfire.tv/nj/graphs/1919holo.gif

82635

9.12.2005 3:57

RE: Holocaust na obednavku.

Antiseptik 65.?.?.?

Reakce na 82635

Aha tak odsud asi je puvodne tech sest milionu.

82643

9.12.2005 16:55

Nebudu snad take odsouzen

Skalicky 212.?.?.?

Za dotazy snad neni odouzeni- a nechci byt kacirem, ja verim vladnouci tride a proto verim, ze 6 milionu zidu zahynulo v konc. taborech ale rad bych kdybyste mi laskave odpovedeli na moje dotazy:
1/ nejvetsi pocet Zidu se dostal do konc.taboru od roku 1941-45 tedy za 4 roky bylo upaleno nebo zabito 6 miliony Zidu- prosim muzete to spocitat kolik jich bylo zabito denne za cca 2 tis.dnu. musime pocitat, ze take musely byt nekdy opravy peci nebo nejake svatky, kdy kati meli volno 2/do roku 1940 se mnoho Zidu jeste mohlo vystehovat a jsou statistiky kolik Zidu odeslo z Ceskoslovenska zejmena v roce 1939. Zustali tam predevsim starci a nemocni- tedy lide, kteri mohli tak jako tak zemrit normalni smrti
3/lide, kteri byli celou valku v konc.taborech - u nas to bylo hodne komunistu jako prez.Novotny a jini. krome Zidu nikdy nelicili jake tam byly strasne podminky, ze jedli maso z mrtvol, ze pili moc a shnile brambory atd jak lici neustale jeden zid.spisovatel v Praze
4/neni treba pochybovat, ze kazde vezeni zdravi poskodi, tim spise koncentraky- jak to. ze jeste ziji dnes lide, kteri prozili konc.tabory
a nekteri z nich jako znami Wiesenthal- z uradu pro stihani nacistu z Vidne nedavno zemrel ve veku pres 90 let
4/existuji nejake statistiky kolik Zidu zilo pred valkou a kolik jich zije dnes.??
5/je znamo kolik Zidu melo vedouci postaveni u vsech rezimu, pocinaje bolsevismem v Rusku, potom u nas ve spolku s Gottwaldem a kolik jich je jako poslancu a senatoru v USA ??
6/kolik Zidu zilo na strednim Vychode pred valkou ?
Zaverem - jiste kazdy rozumny odsuzuje, co se Zidum stalo ale proc se nemluvi tak stale o tom kolik zahynulo Rusu,Polaku
Zide delaji chybu, ze chteji aby se jen a jen o nich mluvilo a aby vzdy stali v cele nejakeho hnuti.

82725

9.12.2005 22:35

Už i Ahmadí Nežád se dal na popírání

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

a některým evropským zemím se asi bude muset v budoucnu vyhnout...
www.lidovky.zpravy.cz/ln_zpravy.asp?r=ln_zahranici.asp=?_zahranici&c=A051208_213357_ln_zahranici_blh

82778

10.12.2005 1:27

My ,krestane a nebo ,lepe receno bily lide delame vsechno opacne.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Nase soudy honi revisionisty ,jinymi slovy,lidi co o veci neco vedi vic ,nez ta "inteligence",kolaboruji s nespravedlnosti,podvodem lzimi a propagandou,takbychom jim meli neco pripomenout,aby revisionisti mohli chodit svobodne ,ale zide ,aby dospeli tam ,kde by podle zakonu kazde zeme meli byt a ne nam delat pany,coz pro nas zkonci spatne,jen co dostanou plnou vladu,takze ,nahlidni ctenari,do historie ,kdyz tak zvani zide meli naprosto volne ruce v zachazeni s krestany.
*Often we are ourselves surprised by its patience which has become so well‑known...there is not, one can be certain in the whole of Russia, a single household in which we have not killed in some manner or other the Father, the Mother, a Brother, a Daughter, a Son, some near relative or friend. Very well then! Felix (Djerjinsky) nevertheless walks quietly about Moscow without any guard, even at night... When we remonstrate with him for these walks he contents himself with laughing disdainfully and saying: 'What! They would never dare ' psakrer, 'and he is right. They do not dare. What a strange country!" (Letter from Bukharin to Britain, La Revue universelle, March 1, 1928; The Secret Powers Behind Revolution, by Vicomte Leon De Poncins, p. 149)

"All the cement floor of the great garage (the execution hall of the departmental Jewish Cheka of Kief) was flooded with blood. This blood was no longer flowing, it formed a layer of several inches: it was a horrible mixture of blood, brains, of pieces of skull, of tufts of hair and other human remains. All the walls riddled by thousands of bullets were bespattered with blood; pieces of brains and of scalps were sticking to them.

A gutter twenty‑five centimeters wide by twenty‑five centimeters deep and about ten meters long ran from the center of the garage towards a subterranean drain. This gutter along, its whole length was full to the top of blood...Usually, as soon as the massacre had taken place the bodies were conveyed out of the town in motor lorries and buried beside the grave about which we have spoken; we found in a corner of the garden another grave which was older and contained about eighty bodies. Here we discovered on the bodies traces of cruelty and mutilations the most varied and unimaginable. Some bodies were disemboweled, others had limbs chopped off, some were literally hacked to pieces. Some had their eyes put out and the head, face, neck and trunk covered with deep wounds. Further on we found a corpse with a wedge driven into the chest. Some had no tongues. In a corner of the grave we discovered a certain quantity of arms and legs..." (Rohrberg, Commission of Enquiry, August 1919; S.P. Melgounov, La terreur rouge en Russie. Payot, 1927, p. 161; The Secret Powers Behind Revolution, by Vicomte Leon De Poncins, pp. 149‑150)

"During the winter of 1920 the Union of Socialist Soviet Republics comprised 52 governments with 52 Extraordinary Commissions (Cheka), 52 special sections and 52 revolutionary tribunals, Moreover numberless 'Este‑Chekas,' Chekas for transport systems, Chekas for rai...Kráceno (Editor)

82810

11.12.2005 5:03

Tak ,zvani zide se utopi ve sve vlastni stave-Spilberguv Munich a Gipsonovuv holocaust.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

'Protocols' too scattershot to persuade
'PROTOCOLS OF ZION' (star)1/2

By Allison Benedikt
Tribune staff reporter
Published December 9, 2005


In "Protocols of Zion," documentary filmmaker Marc Levin begins his elusive search for the cause of persistent anti-Semitism by asking: Why do millions of people around the world blame "the Jews" for Sept. 11?

Inspired by a New York City cabbie of Egyptian descent who told Levin that no Jews died in the World Trade Center attacks, our director seeks and finds corroboration on the street from black nationalists and angry young conspiracy theorists who claim that 4,000 Jews didn't show up to work at the towers that day. (That number, says Anti-Defamation League leader Abe Foxman in the film, originates with an Israeli diplomat who, after the attacks, told a reporter that his office received 4,000 phone calls from worried Israelis.)Jak mohli mit o ne starost,kdyz zustali doma a nesli do "prace". )

Timely controversy intact, Levin cobbles together a haphazard thesis that, from Hitler to Hezbollah, all anti-Semitism leads back to "The Protocols of the Elders of Zion," a hundred-year-old book that asserts the Jewish cabal's plot to rule the world, thought to have originated in czarist Russia and first published in the U.S. by auto mogul Henry Ford.

And for awhile, he's convincing. Certainly the "Protocols" or its aftershocks had something to do with the prime minister of Malay-sia telling a conference of Islamic leaders in 2003 that "Jews rule this world by proxy." And then there's the "Protocols" mini-series on Egyptian television and The Arab Voice, an Arab-American newspaper in Paterson, N.J., which published the "Protocols" after 9/11. And, of course, that persistent myth that Jews control us, the media.

But then Levin wanders, traveling far and wide to lump together Aryan Jew-hating group National Alliance, white supremacist radio host Frank Weltner, black inmates at a maximum security prison, evangelicals and Palestinian-Americans, along the way building evidence of a growing anti-Semitism by chatting with a nervous blue-haired lady in West Palm Beach who swears that she's scared again to be a Jew.

(At one point, Larry David, Rob Reiner and Norman Lear turn down Levin's request to discuss Jews-in-Hollywood, leading the filmmaker to believe that Jews are now too nervous to talk openly about Judaism. Watch one episode of "Curb Your Enthusiasm," and you'll know that David's not exactly quaking in his boots.)

With his hate-hopping almost complete, Levin stops by The Downtown Seder, a community Passover meal held each year in downtown Manhattan, and adds on to the holiday's traditional four questions a fifth: Why are they still blaming the Jews?

And honest to God/Allah/Jesus/Buddha, I don't know who Levin thinks "they" are. Is he talking about the neo-Nazi entrepreneur in West Virginia, who proudly shows off his swastika flag? Or maybe that random guy on the New York street who jubilantly calls his gentile former mayor, "Jewliani"? Or perhaps...Kráceno (Editor)

82934

13.12.2005 2:46

Holocaust je pouzivana ,tak zvanymi,co by zbran ke sve vlastni politicke doktrine.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Tak zvane utrpeni,beztoho,ze si to zidovsky celosvetovy kongres udelal sam, dnes Mossad dokazal dat podvrch dokumentu do Spolecnosti Narodu s tak zvanym Nigerisjskym prohlasenim o nakupu uranu Saddamem Hussejnem, mossad dokazal ,ze Americane bombardovali libijskeho presidenta na zaklade vysilani z libijskeho uzemi,take terrorismus zacal uz proti Britum v dobach mandatu.
Histerii proti Saddam Hussejnovi pouzil svuj vliv ,jak zidovsky Holly wood ,a dela to dodnes ,tak i ciste zidovske ,rikejme jim tak ,noviny,"The Jewish press z 21 unora 1991,cislo 7 vol.XLI, mimo jine muzem cist:WAR NEWS!-IRAQIS HAVE GAS CHAMBER FOR ALL JEWS!
Kdo ,jiny na svete muze psat takovou lez ,ktera ma zpusobyt nenavist k iracnum a k jejich predstaviteli Saddam Hussein, ktomu ,tak zvanymi zidy kontrolovany tisk prida rozbijeni inkubatoru pro deti v Kuwaitske nemocnici a ocita svedectvi,jako vzdy.
Takovy casopis "RESPONSE",JEJIMZ VYDAVATELEM NENI NIKDO JINY,NEZ ,JAK SE SAM OZNACIL "LOVEC NACISTU" WIENSENTHAL-nositel miru,ktery propaguje lzi,kdyz pise ,ze "German produkuje cyklon v Iraku"-Germans produce zyklon B in Iraq,pod tim (Iraq`s German -made gas chambers.)Napsano na jare ,roku 1991,Vol-12,No1,v poctu ctenaru381.065-Special Edition
Hakze si ctenari udelej sam o sobe obrazek ,jak se pouzivaji mrtovi k delani dalsich mrtvol.

83187

Příspěvků: 113

07.12. 03:33 deu  Dokument prosim.
07.12. 08:52 satai  RE: Dokument prosim.
07.12. 08:54 Baldwin  RE: Dokument prosim.
07.12. 10:07 Vasek  RE: Dokument prosim.
07.12. 21:29 kema  RE: Dokument prosim.
08.12. 18:51 Jirka  RE: Dokument prosim.
09.12. 03:50 Belveder  RE: Dokument prosim.
09.12. 21:02 kema  RE: Dokument prosim.
10.12. 03:51 Belveder  RE: Dokument prosim.
10.12. 05:16 Blahnik  RE: Dokument prosim.
09.12. 00:02 Rene Bartosek  RE: Dokument prosim.
09.12. 03:39 Belveder  RE: Dokument prosim.
07.12. 10:59 Moniker  RE: Dokument prosim.
07.12. 16:35 Jiří Táborský  RE: Dokument prosim.
07.12. 22:38 deu  RE: Dokument prosim.
09.12. 03:56 Belveder  Dokument prosim.
07.12. 09:19 google  RE: Dokument prosim.
07.12. 17:08 Jiří Táborský  RE: Dokument prosim.
07.12. 17:13 Misu  RE: Dokument prosim.
07.12. 20:15 Karel z Čech  RE: Dokument prosim.
07.12. 20:25 leho  RE: Dokument prosim.
07.12. 23:45 Tajnej agent  RE: Dokument prosim.
08.12. 16:08 kavol  RE: Dokument prosim.
08.12. 16:54 Karel z Čech  RE: Dokument prosim.
08.12. 17:31 kavol  RE: Dokument prosim.
08.12. 17:49 Aja  RE: Dokument prosim.
12.12. 09:17 kavol  RE: Dokument prosim.
12.12. 09:55 Vodník  RE: Dokument prosim.
08.12. 18:35 Misu  RE: Dokument prosim.
08.12. 19:53 Dáša  RE: Dokument prosim.
09.12. 15:23 leho  RE: Dokument prosim.
09.12. 00:11 Rene Bartosek  RE: Dokument prosim.
09.12. 00:33 leho  RE: Dokument prosim.
09.12. 01:02  RE: Dokument prosim.
08.12. 16:30 Aja  RE: Dokument prosim.
09.12. 02:18 Emma Bovary  RE: Dokument prosim.
09.12. 03:06 Jiří Táborský  RE: Dokument prosim.
09.12. 19:16 Vodník  RE: Dokument prosim.
07.12. 23:27 trodas  RE: Dokument prosim.
07.12. 04:00 stefan  at byl ci nebyl
07.12. 23:34 trodas  RE: at byl ci nebyl
08.12. 00:16  RE: at byl ci nebyl
08.12. 21:54  RE: at byl ci nebyl
09.12. 03:27 stefan  RE: at byl ci nebyl
07.12. 04:03 Gergei  Rozumné
07.12. 04:07 zalozak  vazeny autore...
07.12. 09:00 Baldwin  RE: vazeny autore...
07.12. 23:54 brozkeff  Židi... a DOJEDOU?!
07.12. 23:30 Vodník  Záložáku,
07.12. 04:40 Robert Nohejl  Kdyz ,tak zvani zide ,rikaji,ze byl holocaust,tak proc delaji holocaust jinym,kdyz tak trpeli,jak rikaji.
07.12. 05:46 68  RE: Kdyz ,tak zvani zide ,rikaji,ze byl holocaust,tak proc delaji holocaust jinym,kdyz tak trpeli,jak rikaji.
07.12. 08:02 kema  RE: Kdyz ,tak zvani zide ,rikaji,ze byl holocaust,tak proc delaji holocaust jinym,kdyz tak trpeli,jak rikaji.
07.12. 08:24 Blahnik  RE: Kdyz ,tak zvani zide ,rikaji,ze byl holocaust,tak proc delaji holocaust jinym,kdyz tak trpeli,jak rikaji.
07.12. 10:36 google  RE: Kdyz ,tak zvani zide ,rikaji,ze byl holocaust,tak proc delaji holocaust jinym,kdyz tak trpeli,jak rikaji.
07.12. 14:54 Emma Bovary  RE: Kdyz ,tak zvani zide ,rikaji,ze byl holocaust,tak proc delaji holocaust jinym,kdyz tak trpeli,jak rikaji.
07.12. 17:31 Jiří Táborský  RE: Kdyz ,tak zvani zide ,rikaji,ze byl holocaust,tak proc delaji holocaust jinym,kdyz tak trpeli,jak rikaji.
09.12. 02:27 Emma Bovary  RE: Kdyz ,tak zvani zide ,rikaji,ze byl holocaust,tak proc delaji holocaust jinym,kdyz tak trpeli,jak rikaji.
09.12. 09:21 Jiří Táborský  Jak se dělají dokumenty
09.12. 21:58 Jiří Táborský  RE: Jak se dělají dokumenty
10.12. 04:42 Rene Bartosek  RE: Jak se dělají dokumenty
13.12. 17:08 leho  RE: Jak se dělají dokumenty
13.12. 17:36 baba_Blažková  RE: Jak se dělají dokumenty
13.12. 17:40 Antiseptik  RE: Jak se dělají dokumenty
13.12. 21:02 Alexa  RE: Jak se dělají dokumenty
14.12. 00:58 Jiří Táborský  RE: Jak se dělají dokumenty
14.12. 00:36 Jiří Táborský  Sakra, politruku Kulíšku, z Vás ta žluč jen ustřikuje, od té doby, co jsem vytáhl ze skříně
14.12. 01:06 Zdenek Matoušek  RE: Sakra, politruku Kulíšku, z Vás ta žluč jen ustřikuje, od té doby, co jsem vytáhl ze skříně
14.12. 01:55 Jiří Táborský  Politruku Kulíšku, z Vás ta žluč jen ustřikuje, od té doby, co jsem vytáhl ze skříně Vašeho marxistického d
09.12. 00:31 Rene Bartosek  RE: Kdyz ,tak zvani zide ,rikaji,ze byl holocaust,tak proc delaji holocaust jinym,kdyz tak trpeli,jak rikaji.
09.12. 04:06 Belveder  RE: Kdyz ,tak zvani zide ,rikaji,ze byl holocaust,tak proc delaji holocaust jinym,kdyz tak trpeli,jak rikaji.
10.12. 04:43 Rene Bartosek  RE: Kdyz ,tak zvani zide ,rikaji,ze byl holocaust,tak proc delaji holocaust jinym,kdyz tak trpeli,jak rikaji.
10.12. 05:32 Blahnik  RE: Kdyz ,tak zvani zide ,rikaji,ze byl holocaust,tak proc delaji holocaust jinym,kdyz tak trpeli,jak rikaji.
10.12. 06:56 Rene Bartosek  RE: Kdyz ,tak zvani zide ,rikaji,ze byl holocaust,tak proc delaji holocaust jinym,kdyz tak trpeli,jak rikaji.
10.12. 07:54 Blahnik  RE: Kdyz ,tak zvani zide ,rikaji,ze byl holocaust,tak proc delaji holocaust jinym,kdyz tak trpeli,jak rikaji.
12.12. 05:48 Rene Bartosek  RE: Kdyz ,tak zvani zide ,rikaji,ze byl holocaust,tak proc delaji holocaust jinym,kdyz tak trpeli,jak rikaji.
07.12. 14:43 Emma Bovary  RE: Kdyz ,tak zvani zide ,rikaji,ze byl holocaust,tak proc delaji holocaust jinym,kdyz tak trpeli,jak rikaji.
08.12. 01:21 Jiří Táborský  RE: Kdyz ,tak zvani zide ,rikaji,ze byl holocaust,tak proc delaji holocaust jinym,kdyz tak trpeli,jak rikaji.
08.12. 09:21 LalaLalovic  RE: Kdyz ,tak zvani zide ,rikaji,ze byl holocaust,tak proc delaji holocaust jinym,kdyz tak trpeli,jak rikaji.
09.12. 04:09 Belveder  RE: Kdyz ,tak zvani zide ,rikaji,ze byl holocaust,tak proc delaji holocaust jinym,kdyz tak trpeli,jak rikaji.
07.12. 05:10 Robert Nohejl  Kdyz ,nekdo neveri na nesmyly,blaboli,tak je revisionista a trpi tim,ze ma ten mytus.
07.12. 07:23 Radek  Víte jistě že holocaust byl?
07.12. 07:59 Zrzek  Dobry clanek
09.12. 04:11 Belveder  politicky korektni svet
07.12. 10:24 Rastík  Preco?
07.12. 11:13 Milan  re: mýtus
07.12. 11:19 Robin  Milý editor VLADIMÍR nás obtěžuje
07.12. 12:26 Karel z Čech  Popírání holokaustu
07.12. 12:57 jojo  RE: Popírání holokaustu
08.12. 15:06  RE: Popírání holokaustu
08.12. 17:26 Karel z Čech  RE: Popírání holokaustu
08.12. 15:14 Vanguard  RE: Popírání holokaustu
07.12. 18:30 Konrad  Skoda
07.12. 19:30 js  Na holokaustu stoji Israel
07.12. 22:40 Pavel  falesna cisla
07.12. 22:57 Emma Bovary  Pane Šlechto
07.12. 23:03 leho  RE: Pane Šlechto
07.12. 23:19 krysa  RE: Pane Šlechto
07.12. 23:54 leho  RE: Pane Šlechto
07.12. 23:59 Emma Bovary  RE: Pane Šlechto
08.12. 10:02 krysa  RE: Pane Šlechto
08.12. 13:01 krysa  RE: Pane Šlechto
08.12. 22:04 Alexa  RE: Pane Šlechto
09.12. 10:22 krysa  RE: Pane Šlechto
13.12. 17:30 Had  RE: Pane Šlechto
08.12. 11:40 Robert Nohejl  Jestlize byly hruzy holocaustu,tak ,kdo je zacal-6 millionu proti jen, ve valce 55milionu krestanu.
08.12. 14:22 Robert Nohejl  Co, se stalo v revolucnim Rusku,to same se stane muze potkat Ameriku.
09.12. 03:45 Robert Nohejl  Holocaust na obednavku.
09.12. 03:57 Antiseptik  RE: Holocaust na obednavku.
09.12. 16:55 Skalicky  Nebudu snad take odsouzen
09.12. 22:35  Už i Ahmadí Nežád se dal na popírání
10.12. 01:27 Robert Nohejl  My ,krestane a nebo ,lepe receno bily lide delame vsechno opacne.
11.12. 05:03 Robert Nohejl  Tak ,zvani zide se utopi ve sve vlastni stave-Spilberguv Munich a Gipsonovuv holocaust.
13.12. 02:46 Robert Nohejl  Holocaust je pouzivana ,tak zvanymi,co by zbran ke sve vlastni politicke doktrine.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

17

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc červenec přispělo 35 čtenářů částkou 5 852 korun, což je 17 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Černoch ničitel12.07.20 11:26 Česká republika 4

Papež a muslimové12.07.20 11:04 Neurčeno 2

Američtí vědci: 5G se není třeba obávat, nese s sebou jen minimální zdravotní rizika11.07.20 13:59 USA 5

Zemřel řidič autobusu, kterého napadli migranti. iDnes mlží11.07.20 00:03 Francie 3

Černoši v USA terorizují bílé ženy a ještě se tím chlubí10.07.20 14:19 USA 0

Podivná stránka, podivné odhady budoucnosti10.07.20 13:58 Neurčeno 4

Poslanec Válek (TOP09): možná bude třeba očkování proti COVID-19 jako povinné09.07.20 16:40 Česká republika 2

Černoši se rozhodli nenakupovat u bílých, aby je potrestali. Tak si nakoupili předem08.07.20 12:11 USA 1

Další vystoupení proti bílým07.07.20 21:56 Česká republika 1

Spravedlnost u nás07.07.20 21:25 Česká republika 2

Primátor Grenoblu (Evropští Zelení/Piráti): Zlegalizujme ilegální migranty07.07.20 21:14 Francie 0

Georgia vyhlásila stav ohrožení - Black Live Matters zastřelili 8letou černošskou holčičku07.07.20 20:40 USA 2

Víkend v New Yorku po reformě policie: 45 přestřelek a 11 mrtvých07.07.20 18:44 USA 2

Vice prezident Zimbabve obvinil ze 40 leté krize v zemi bělochy: Nic nás nenaučili!07.07.20 17:31 Zimbabve 0

New York Times: Budeme psát Black s velkým písmenem a white s malým07.07.20 12:27 USA 1

Tlusté černošky se cítí diskriminované. Chtějí určovat módní trendy06.07.20 19:38 Británie 3

Jurij Bezmenov - Umění subverze | Psychologická válka06.07.20 13:37 Neurčeno 4

Německo vládne EU: Migranty přijmete! Postaráme se, vzkázalo i Česku06.07.20 10:52 Česká republika 7

Itálie opět vyměkla, dovolila pašerákům dopravit do Sicilie další várku afrických kobylek06.07.20 00:05 Itálie 0

V Portalnd Oregon zničili sochu jelena04.07.20 21:19 USA 2

Měnové kurzy

USD
23,60 Kč
Euro
26,67 Kč
Libra
29,79 Kč
Kanadský dolar
17,37 Kč
Australský dolar
16,40 Kč
Švýcarský frank
25,08 Kč
100 japonských jenů
22,08 Kč
Čínský juan
3,37 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,55 Kč
Ukrajinská hřivna
0,87 Kč
100 rublů
33,37 Kč
1 unce (31,1g) zlata
42 464,92 Kč
1 unce stříbra
441,71 Kč
Bitcoin
218 992,39 Kč

Poslední aktualizace: 12.7.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 949