Diskuze k článku

Mordechai Vanunu: „To, že má Izrael atomovou bombu, mu dovoluje provádět beze strachu jeho politiku apartheidu.“

Příspěvků 111

11.11.2005 8:21

Chybka

martin 129.?.?.?

Dobry den, rad by jsem upozornil na jeden detail. Panu Mordechai Vanunu bylo loni 50 let. V rozhovoru uvadi ze pracoval 19 let (do roku 1986) v Izraelskem jadernem programu a nasledne si odsedel 18 let ve vezeni. Pak ale 19 + 18 = 37 let a to k 50 letum je 13 let. Tedy pan Vanunu nastoupil do jaderneho programu ve 13 letech. Pravdepodobne jako maly skaut v naboru pro letni tabor. Nechci snizovat zasluhy pana Vanuna, ale nekde je v tomto rozhovoru proste chyba. Pane Stwora mrknete prosim na to....
s pozdravem martin

77742

12.11.2005 3:01

RE: Chybka

leho 66.?.?.?

Reakce na 77742

Pan Stwora má ve svých článcích chyb jako máku. A jsou to nejenom chyby, ale přímo úmyslné lži. Například hned několik jich napráskal v článku o mně "Mám radost jako malý kluk". Nedávno jsem na to upozornil a pořád budu upozorňovat, neboť dezinformace či přímo lži jsou na Zvědavci velmi běžné. Martine, pokud chcete číst seriozní zpravodajství tak to jste tady na špatné adrese...

77857

12.11.2005 6:48

RE: Chybka

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 77857

>Martine, pokud chcete číst seriozní
>zpravodajství tak to jste tady na špatné adrese...
Jo, obraťte se s důvěrou na Nezvědavce [velký smích] [velký smích] [velký smích]

77872

12.11.2005 7:41

RE: Chybka

leho 66.?.?.?

Reakce na 77872

Dík za reklamu, Táborskej...

77875

13.11.2005 15:56

RE: Chybka

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 77875

>Dík za reklamu, Táborskej...
Rádo se stalo, sežrante z povolání. Doporučuji každému, kdo si mylně myslí, že každá blbost musí mít hranice, aby se na Nezvědavce podíval. Kdyby to bylo v mé moci, tak bych to dal jako povinnou četbu ve škole, aby si děti mohly udělat představu, co znamená pojem píčovina a nebraly ten výraz nadarmo.

78012

13.11.2005 4:23

RE: Chybka

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 65.?.?.?

Reakce na 77872

lepsi je CNN a jakekoli americke zpravodajstvi z iraku: (asi se take inspirovali u svejka - nase zbrane uspesne postupuji vpred [smích]

to jsem se vcera BTW dost pobavil, kdyz jsem se dival na Saving private Ryan v partnerstvi s US Army, to bych vazne rad videl toho leha (cti idiota) co by se po tom filmu prihlasil do armady

77980

13.11.2005 19:14

RE: Chybka

leho 66.?.?.?

Reakce na 77980

Představ si, Václave, lidé se hlásí do armády úplně z jiných důvodů, než že viděli nějaký film...

78031

13.11.2005 20:32

RE: Chybka

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 78031

Nechtěl byste rozvést z jakých důvodů?Moc by mě to zajímalo.

Určitě to nebude na průstřely hrudníku,či amputace končetin.Nebo ještě lépe na rakve s americkou vlajkou jako efektním přehozem.Pokud se někdo jen tak z ničeho nic hlásí do americké armády,tak právě tato fakta budou nejvíce zamlčována.Ano,jistě,pokud se bude provádět nábor,tak se bude ukazovat jak je život v armádě krásný,jak si vás všichni budou vážit(asi proto,že zabíjíte ostatní lidi,nebo tomu napomáháte a to pod rouškou dělání demokracie [oči v sloup] ),že budete mít mnoho a mnoho dobrých přátel a že budete chránit svou vlast před vnějším nepřítelem(o to horší je ten vnitřní).

Občas působíte jako inteligentní,leč poněkud zaslepený muž středního věku.Převážně ale budíte dojem malého umanutého dítěte,které rodiče vychovali tak,že má vždy pravdu.Ale běda,když mu ji najednou ostatní nechtějí uznat.

78041

14.11.2005 8:05

RE: Chybka

leho 66.?.?.?

Reakce na 78041

Alexo, představte si, že za 2. světové valky, kdy jenom za jeden den kolikrát bylo více mrtvých než za celou dobu konfliktu v Iráku, drtivá většina sloužila dobrovolně a věřila, že umírají za lepší budoucnost. Dnešní vojáci jsou úplně stejní jako ti minulí, jsou jenom mnohem profesionálnější a mají k dispozici daleko lepší zbraně. Ovšem z pozice nacistů tenkrát se jevili podobně jako vám, to samé si také o nás mysleli komunisté a to samé si také myslí fanatičtí islámisté. Jak už jsem psal, je pro mě naprosto fascinující, že nás raději vnímáte zkrze pohled nacistů, komunistů a fanatických islámistů, než abyste přemýšlela o tom, co jsem tu napsal...

78096

6.12.2005 8:35

RE: Chybka

Grovik 212.?.?.?

Reakce na 78096

zasadni rozdil je ovsem v tom ze zatimco za 2. svetove valky vojaci zeme osvobozovali, dnes je okupuji.
Nepatry byt podstatny rozdil.

82051

13.11.2005 23:02

RE: Chybka

zaplatil 65.?.?.?

Reakce na 77980

Zachrana vojaka Ryjana

je typicka kovbojka. Je to, zvlaste ke konci 'dobrodruzstvi', jakesi opraseni Sedmi statecnych. Kdybych to bral jako 'naborovou pomucku', tak potom bych pouzil radeji "Das Boot". Kadeti by se primo 'hrnuli' do Kriegsmarime. [mrknutí jedním okem]

78061

14.11.2005 14:03

RE: Chybka

Had 81.?.?.?

Reakce na 77857

>Nedávno jsem na to upozornil a pořád budu upozorňovat, neboť dezinformace či >přímo lži jsou na Zvědavci velmi běžné.
No, na to, že Zvědavec očividně považujete za názorovou a i přispěvatelskou žumpu, věnujete nějak podezřele mnoho času a energie přispíváním mouder a "promývání" mozků hloupoučkých a naivních přispěvatělů.

A proč tedy tak tvrdošíjně trváte na omluvě od člověka (websajtny) jímž pohrdáte, jemuž nadáváte, na nějž prskáte, opowebsajtnu zakládáte atd.?
To přece není žádná satisfakce pro gentlemana a skutečného chlapa, za jakého se vydáváte a za jakého Vás považují Vaši názoroví spřízněnci.

78140

11.11.2005 8:35

Pripominka k chybe

martin 129.?.?.?

Tak uz jsem si to nasel
http://www.vanunu.freeserve.co.uk/htdocs/chronology.htm
Nov 76-Oct 85
Works as a nuclear technician at the 'Nuclear Reactor Centre', Dimona, Israel.
Takze ne 19 let, ale 9 let, pricemz nastupoval do jaderneho vyzkumu ve svych 23 letech. To pak souhlas. Mimochodem pan Vanunu vypada, po 1 letem propusteni po 18 letech vezeni plny utrap, opravdu velmi zachovale a vitalne. Spise by jsem ocekaval lidskou trosku. Sklanim se ale a preji dlouhy zivot.
martin

77744

12.11.2005 3:03

RE: Pripominka k chybe

leho 66.?.?.?

Reakce na 77744

Stejne to vypadá podezřele, Zvědavci bych nevěřil ani nos mezi očima...

77858

13.11.2005 15:59

RE: Pripominka k chybe

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 77858

Sežrant leho:
>Stejne to vypadá podezřele, Zvědavci bych nevěřil ani nos
>mezi očima...
Ledaže by měl pořádnou židovskou skobu, co?

78013

13.11.2005 19:20

RE: Pripominka k chybe

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 78013

No schválně: hádejte proč mají Židi dlouhé nosy? Nevíte?
Protože je to zadarmo. [velký smích]

78036

13.11.2005 21:00

RE: Pripominka k chybe

Blahnik zblaha (zavináč) sbcglobal (tečka) net 70.?.?.?

Reakce na 78036

>No schválně: hádejte proč mají Židi dlouhé nosy? Nevíte?
>Protože je to zadarmo. [velký smích]

No vy jste to zvojtila, jen co je pravda. Proc maji zidi velke nosy. Protoze je vzduch zadarmo.

Kdyz se chcete nekomu vysmivat, tak to musi davat smysl, jinak se budou lidi smat vam a ne tem zidum.

78043

14.11.2005 7:46

RE: Pripominka k chybe

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 78043

Nezvojtila jsem to- jak jsem to koupila, tak jsem to prodala. Já jsem to opravdu slyšela tak, že nikoliv vzduch, ale ty velké nosy jsou od přírody zadarmo- tak proč si už rovnou nepořídit ten největší, když je k mání zadarmo,ne? [velký smích]

http://www.masada2000.org/Amram_Mitzna.gif

Ale není mi jasná ještě jedna věc. Když ten pan Vanunu přešel na křesťanskou víru, co se tím pro něho změnilo, když vyměnil jednoho Boha za jiného? Který z těch Bohů je lepší, nadřazenější, či podřadnější- nebo jsou si ve všem rovni? Nebo je židovský a křesťanský bůh tentýž? A co Alláh?
Mám v tom všem nějaký zmatek.

78092

14.11.2005 8:27

Je الله Koránu stejný jako אלהים Bible?

Karels 213.?.?.?

Reakce na 78092

Je الله Koránu stejný jako אלהים Bible?

http://www.blisty.cz/art/22272.html

S pozdravem Karels

78099

14.11.2005 10:11

Díky moc za vysvětlení

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 78099

pane Sýkoro, ale ani z Vašeho vysvětlení nejsem kdovíjak moudrá. Potíž je totiž v tom, že nemám čas to vše podrobně zkoumat a důkladně se nad tím vším zamýšlet. Pochybuji ovšem, že by kdy muslimové uznali, že Alláh je vlastně Ježíš Kristus. A stejně mi ani po přečtení Vašeho článku není jasné, co se změnilo pro pana Vanunu, když přešel ke křesťanství. Zůstal tak jako tak věřící v jediného Boha, podle mne se pro něho vůbec nic nezměnilo,ne?

A taky jsem nahlédla na ten Váš dnešní článek, ve kterém se ptáte, zda je Izrael vyvoleným národem:
http://www.blisty.cz/2005/11/14/art25744.html
Z toho článku rovněž nejsem kdovíjak moudrá, jsem holt nevzdělaný primitiv.[oči v sloup]

78112

14.11.2005 11:30

RE: Díky moc za vysvětlení

Karels 213.?.?.?

Reakce na 78112

K dnešnímu článku,

Izrael je vyvolený v tom smyslu, že jedině on obdržel Boží slova, například desatero. Žádný jiný národ přímo o Boha Boží slovo neobdržel. Ostatní národy mají Boží slova prostřednictvím Izraele. To ostatní v tom článku je jenom omáčka.

Ke srovnání zda je stejný الله[Allah] Koránu jako אלהים [Elohim] Bible? Vám tady něco napíšu:

Alláh byl uctíván v Arábii ještě před Mohamedem. Tehdy byla uctívána také ženská božstva jako al-Lat, al-Uzza a Manat. Arabové uctívali i moabsko-nabatejské božstvo Hubal v podobě velkého kamene v Ka´bě, obrovského ptáka Awf, erotické kamenné postavy Isaf a Na´ilah v Ka´bě, Alláha. Arabský polytheistický pantheon čítal až 360 bůžků. Své syny tehdy obětovali „bohu Ka´by“, Hubalovi, který byl totožný se semitským bůžkem „Ha-Ba´alem“. Mohamedův otec se jmenoval Abd´allah, tedy „služebník Alláha.“ Mohamed pak rozhodl pod inspirací tajemné bytosti, že ze všech arabských bůžků se bude uctívat právě jen Alláh. Tak vypadá islámský monotheismus.

V polovině 7.století vybrali islámští duchovní z různých verzí Koránu jednu jako závaznou a ostatní na příkaz chalífa Uthmana spálili. Poněvadž první překlad Bible do arabštiny pochází z 10.století a arabsko-křesťanská komunita byla na Arabském poloostrově Mohamedem zlikvidována, již se zřejmě nedovíme, jaký výraz pro Boha používali křesťanští Arabové před Mohamedem. Islamisté říkají, že to jediné slovo v arabštině pro Boha bylo „alláh“. Někteří bratři jsou názoru, že používání pojmu Allám arabskými křesťany bude odpuštěno poukazem na Jak.2,13, podle něhož Boží milosrdenství převyšuje nad spravedlností. Vydavatel osmisvazkového arabsko-anglického lexikonu z 1863 Edward Lane byl jistý, že „Alláh“ není žádná odvozenina semitského slova pro Boha, nýbrž osobní jméno (muslimové v Česku údajně volají po novém překladu Koránu, ve kterém by byl místo slova Bůh pojem Alláh).

Ačkoliv jsem ve svém článku srovnával boží jméno Allah a jméno Elohim, vypadá to, že podle Koránu je Allah osobní jméno boha, kdežto podle Bible je Elohim obecné jméno Boží. I přes jazykovou podobnost to prostě nesedí! Elohim neodpovídá jménu Allah!

Ale my křesťané musíme nalézt nějaký výraz v arbštině pro slovo Bůh. A tak si musíme vypůjčit od muslimů, z jejich Koránu jméno Allah a dát mu biblický význam.

S pozdravem Karels

78124

14.11.2005 14:32

Je vidět, že jste velmi vzdělaný pane Karle S.

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 78124

a co píšete, je nesmírně zajímavé. To by tedy znamenalo, že izraelský národ je skutečně ten nejvyvolenější, když jen on obdržel přímo od Boha Boží slovo- jenže je zde dalších spousta ALE. Tak on ten Alláh už existoval dávno předtím, ale byl pouze jedním z mnoha celkem bezvýznamých bůžků- a teprve až lidé z něho udělali velevýznamného Boha jak se sluší a patří? To ale tak úplně neplatí, ne? Aha, ti lidé byli vlastně osvícení Bohem. Ale kterým Bohem? Ježíšem Kristem, nebo tím bezvýznamným bůžkem Allahem? Nebo tím nejpůvodnějším židovským Bohem? Nedělám si legraci, fakticky tohle nějak nechápu. A nevíte prosím, zda souvisela ta původnější ženská božstva s plodností nebo zemědělstvím? A ty erotické kamenné božské postavy byly mužského nebo ženského rodu? To by potom znamenalo, že skutečně na samém počátku lidského rodu existovaly pouze Bohyně, a teprve později se k nim pozvolna přidávali i různí bohové a bůžkové- stejně jako u starých Řeků. Takže vlastně Bohyně byly vůbec nejpůvodnějším božstvem a to by tedy znamenalo, že ani židovský Bůh nebyl nejpůvodnější, protože lidstvo bylo úplně na začátku oslovováno Bohyněmi!! Ale proč ti Arabové i později obětovali syny, proč ne dcery? A jakým způsobem je obětovali? A za jakým účelem je obětovali? Snad ne kvůli větší úrodě? A úplně na závěr by to znamenalo, že ani Izrael není vyvolený v tom smyslu, že jedině on obdržel Boží slova. Protože již dávno před ním jiné národy obdržely boží slova přímo od různých Bohyň. Takže Ostatní národy sice mají Boží slova a desatero prostřednictvím Izraele- jenže ani Izrael není původní vyvolený národ, oslovený přímo Bohem- oslovené byly různé dřívější národy již dávno před ním. Například jsem se dočetla, že ani Adam a Eva nebyli původními prvními lidmi, protože prvním člověkem světa byla Lilith, která si za muže vzala svého syna Adama, vzniklého samooplzením. Tenhle příběh pak Židé úmyslně pozměnili, aby mohli zničit dřívější Bohyně a podmanit ženy do područí mužů.

Píšu poněkud zmateně- ale snad mi rozumíte, co jsem chtěla vše vyjádřit?

78144

14.11.2005 15:04

RE: Je vidět, že jste velmi vzdělaný pane Karle S.

Karels 213.?.?.?

Reakce na 78144

Píšu poněkud zmateně- ale snad mi rozumíte, co jsem chtěla vše vyjádřit?

Obávám se, že zase tak zmatená nejste, naopak.

Pěkně popořadě píšete:

Tak on ten Alláh už existoval dávno předtím, ale byl pouze jedním z mnoha celkem bezvýznamých bůžků- a teprve až lidé z něho udělali velevýznamného Boha jak se sluší a patří? To ale tak úplně neplatí, ne? Aha, ti lidé byli vlastně osvícení Bohem. Ale kterým Bohem? Ježíšem Kristem, nebo tím bezvýznamným bůžkem Allahem?

Otázky, které jste položila, jsou zajímavé a není jednoduché na ně jednou větou odpovědět.

Bůh, jinak אלהים [Elohim] je pravým Bohem. Je o něm řečeno, že "Na počátku stvořil Bůh nebe a zemi." (Genesis 1:1); ve vzájemných vztazích tří monoteistických náboženstvích, nejde o jakýsi soulad, ale spíš o rivalitu. Tím chci říct, že namůže mít pravdu islám a křesťanství a židovství dohromady, jak by někteří rádi viděli.

Muslimové vyznávají - Allahu akbar! Což znamená, že Allah je největší! Největší než ostatní Bohové. Než Bůh křesťanů a židů. Židé mají pro změnu, Slyš, Izraeli, Hospodin je náš Bůh, Hospodin jediný. (Deuteronomium 6:4), což je nesmiřitelný postoj vůči komukoliv ostatnímu.

My křesťané máme pro změnu tady to - Ježíš mu odpověděl: "Já jsem ta cesta, pravda i život. Nikdo nepřichází k Otci než skrze mne." (Jan 14:6) Jedině zkrze Ježíše Krista se můžete přiblížit k Bohu.

Tím chci naznačit, že vzájemné vztahy všech tří monoteistických náboženství jsou komplikované.

Pokud jde o jiné bohy a božstva. Potom jsou podle nás křesťanů falešní, například bohyně Allat, jež je ženským protějškem boha Allaha. Nebo náš Radegast, jsou to falešní bohové. Démonka Lilith, o níž se zmiňujete, je spíše součástí židovských vypravění, než pravověrná nauka.

Když je řečeno, že Allah už byl uctíván před Mohamedem, neznamená to, že je pravý. Jistě, naše české slovo Bůh, pocházející ze staroslověnštiny (snad původně Buog), byla také uctívaná bytost. Věrozvěsti si tento pojem vypůjčili a nyní je slovo Bůh plnohodnotným kalkem pro hebrejské slovo Elohim.

Jedině židovskému národu bylo dáno plnohodnotné zjevení Boha. Ale jak přesně tento proces probíhal, nevíme úplně přesně. Jenom to, co nám říká Bible. Ať už byl celý proces sebekomplikovanější, Bůh - Elohim je pravým Bohem. Nikoliv Allah, Radegast, Višna, Krišna, atd. To je součástí mé křesťanské víry, mého křesťanského vyznání. Jedině Elohim - Bůh je živý a On se dal poznat celému světu v Pánu Ježíši Kristu. On Bůh se chce dát poznat také v životech každého s vás, kteří tento příspěvek čtete.

S pozdravem Karels

78149

14.11.2005 15:24

RE: Je vidět, že jste velmi vzdělaný pane Karle S.

hostující 85.?.?.?

Reakce na 78144

Tak,a teď v tom mám zmatek.Já si vždy myslel ,že Bůh židů,křesťanů i muslimů je jeden a ten samý [zmaten]
A aby tomu zmatku nebylo konce,doposud jsem se domníval,že Židé BYLI vyvoleným národem,v tom smyslu,že z jejich středu vzešel Vykupitel? [zmaten]

78152

14.11.2005 15:43

V něčem máte pravdu, alespoň částečně

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 7

Židé BYLI vyvoleným národem,v tom smyslu, že z jejich středu vzešel Vykupitel, to je možné jenom díky Božímu slovu, které obdrželi od Boha. To je možná důležitější než dovolávání se Vykupitele, protože texty, Boží slovo určuje, za jakých podmínek přijde.

Když přišel vykupitel, jejich vyvolenost se ztratila? Ne. Apoštol Pavel píše o jejich vyvolení a to přesto, že Vykupitel je už dávno v nebi!

Bůh židů a křesťanů je stejný, protože se odvoláváme na stejné texty - na Starý zákon, ale je tu rozdíl, my křesťané věříme, že k Bohu lze přistupovat v Ježíši Kristu. Pokud jsou tady židé bez Ježíše a modlí se k témuž Bohu, potom mám otázku, zda je slyší, byť by to byl pravý Bůh.

A Allah a Elohim? Nemohou být ten samý Bůh. Proč?

Allah nemá syna; Elohim má syna - Ježíže
Allah je věčný, nestvořený; Elohim je nazván i Mojžíš pro svého bratra Arona (smrtelník!)
Allah je jeden; Elohim jsou nazváni synové Izraele, kterých je mnoho

Jak vidíte, Elohim a Allah není různé pojmenování téhož Boha!!

S pozdravem Karels

78154

14.11.2005 16:43

Mně se to tedy nějak nezdá pane Karels

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 7

že by jedině židovskému národu bylo dáno plnohodnotné zjevení Boha. Nezdá se mi to právě proto, že vlastně nikdo neví, jak tento proces probíhal. Jenom to co nám vypráví Starý zákon v Bibli by nemělo být směrodatné pro určení něčí vyvolenosti. Protože to může být jen pouhá lež nějakých anonymních bezvýznamných mnichů, kteří si to celé vymysleli a sepsali. Takže nějaký Bůh- Elohim není pro mě vůbec směrodatný, protože mi nikdo nijak nedokázal, že skutečně se Židům zjevil- jak říkám, to všechno prostě může být jen bohapustá starověká lež a nic jiného.

Stejně si myslím, že byste měl něco na ten způsob napsat na Zvědavce- protože tady se o tom dá diskutovat, kdežto na blistech nikoliv. [mrknutí jedním okem]

78160

14.11.2005 22:28

Milý Karelsi,

Vodník 82.?.?.?

Reakce na 0

obávám se, že ani Vaše úctyhodná znalost hebrejštiny a jazykové problematiky kolem Bible není klíčem (a už vůbec ne jediným klíčem) k tomuto problému. Bůh, ke kterému se hlásí muslimové, je Bůh starého zákona, Bůh Otec Kristův.

A co Manitou? To podle Vás je taky "jiný Bůh"? Nebo [i[mana[/i] aboriginců?

Myslím, že se třeba nemůžeme vůbec s naší optikou vyjadřovat k bohům hinduismu. Oni věří tu v Šivu, tu ve Višnua, ale tak nějak jasně vědí, že tím míní totéž. Dokonce i uctívači Kálí neboli Durgy vědí, že je to přírodní síla, ženský pól a nikoli "bohyně" v tom antickém slova smyslu.

78245

14.11.2005 23:03

RE: Milý Karelsi,

Karels 213.?.?.?

Reakce na 0

Zdravím Vás vodníku,

pravdou je, že k ostatním božstvům se nemůžu moc vyjadřovat. Ale podle mě tady je jedno základní pravidlo. Jaký Bůh, takový jeho následovník.

Potom musím trvat na našem křesťanském zjevení Boha.

Karels

78248

15.11.2005 21:57

RE: Milý Karelsi,

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 0

Pane - podle ovoce poznáte strom, že jo. Koukám koukám, že to křesťanství často neslo podivné ovoce. A stále nese. Položím záludnou otázku - kolik odhadujete, že je na světě skutečných křesťanů ?

Velmi velmi výbušné téma, pane ! [velký smích] Na BL jste mi hnul docela žlučí...

78351

15.11.2005 22:11

RE: Milý Karelsi,

Karels 213.?.?.?

Reakce na 0

No jo, já jsem to panu Čulíkovi už psal, že tam chybí diskuze. Ale on má na to jiný názor. Nakonec by potřebovali moderátora.

S těmi články, já do nich nemůžu dát vždycky všechno. Elohim jsou bohové i Bůh, ano.

Potom je El, Eloah, Elim, Adonaj, Adon, JHVH. No jakýsi rozbor tak to jsem udělal už tady v tom článku - Je الله Koránu stejný jako אלהים Bible?

http://www.blisty.cz/art/22272.html

Ale je to diskutabilní, jako všechno, co jsem napsal.

S pozdravem Karels

78353

16.11.2005 6:57

Taky mám ještě jednu otázku pane Karelsi-

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 0

jak to bylo s Pannou Marií? Byla stejným prorokem jako byl Mohamad,protože se jí rovněž zjevil Bůh- takže již dopředu věděla, že porodí Boha?

78391

16.11.2005 7:28

RE: Taky mám ještě jednu otázku pane Karelsi-

Karels 213.?.?.?

Reakce na 0

>jak to bylo s Pannou Marií? Byla stejným prorokem jako byl
>Mohamad,protože se jí rovněž zjevil Bůh- takže již
>dopředu věděla, že porodí Boha?

Podle Bible, je prorok jenom ten, kdo přijde ve jménu JHVH!

"Avšak prorok, který by opovážlivě mluvil mým jménem něco, co jsem mu mluvit nepřikázal, nebo který by mluvil jménem jiných bohů, takový prorok zemře."(Deuteronomium 18:20)

Takže ani Marie, ale ani Mohamed není prorokem Boha, který se představuje Izraeli.

Marie je však mocným svědkem Božího jednání.

"Přistoupil k ní a řekl: "Buď zdráva, milostí zahrnutá, Pán s tebou." Ona se nad těmi slovy velmi zarazila a uvažovala, co ten pozdrav znamená. Anděl jí řekl: "Neboj se, Maria, vždyť jsi nalezla milost u Boha. Hle, počneš a porodíš syna a dáš mu jméno Ježíš." (Lukáš 1:28-31)

S pozdravem Karels

78395

16.11.2005 10:51

Opět velmi děkuji za vysvětlení

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 0

ale když Mohamed ani Marie nejsou proroci Boha, který se představil Izraeli- tak předpokládám, že ti starověcí muži, kterým se zjevil ten Elohim,( nebo jak se jmenoval) také nebyli žádnými proroky,ne? A pokud si někdo myslí, že ano,že proroci byli, tak proč si myslí že ano? Kvůli tomu, že se jim zjevil Bůh jako prvním? Ale to říkají ti muži- jenže já jim nevěřím, protože před nimi se lidem zjevilo již tolik jiných bohů!! Vůbec nechápu proč zrovna tenhle Bůh Elohim a žádný jiný by měl být ten pravý. [oči v sloup]

78423

15.11.2005 21:45

RE: Díky moc za vysvětlení

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 78124

Jenže vážený pane, Elo-him je množné číslo - bohové ! Pochybuji, že by ve vážné diskusi obstálo, pokud bychom se do ní pustili, že si Bůh potřeboval dodávat vážnosti tím, že si "mykal" jako nějaký despota. Mimochodem - El by bylo asi správně, potažmo ha-El. A taky je hojně užito, tedy žádné mykání...

Pokud se máme bavit o Bohu s velkým písmenem B, začneme být patrně na rozpacích. V Koránu je to Al Lah, ve SZ pak nevím proč nevzpomínáte tetragram ? Elo-Him ale je pláčem na špatném hrobě.

A navíc - kořeny jsou zcela jasně v Šumeru - zemi Šineár, o tom jste nenaznačil ni písmenko. Abraham byl rodilý v Šumeru. Vše je jinak. Nějak si nevzpomínáte, asi... [velký smích]

78344

17.11.2005 12:37

RE: Díky moc za vysvětlení

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 78124

Pojďme pane Karels nahradit ono " Bůh" něčím jiným, například Bludičkou, nebo princem Bajajou.
Možná pak pochopíte nesmyslnost Vašich dedukcí. [mrknutí jedním okem]

78690

17.11.2005 12:52

RE: Díky moc za vysvětlení

Karels 213.?.?.?

Reakce na 78690

>Pojďme pane Karels nahradit ono " Bůh" něčím jiným,
>například Bludičkou, nebo princem Bajajou.

>Možná pak pochopíte nesmyslnost Vašich dedukcí. [mrknutí jedním okem]

To asi nepůjde, je to podobné jako chtít aby se kočce rodila štěňata. A jak jistě víte, to je nemožné.

Za více než deset let mého křesťanského života o náboženství musím už něco vědět.

http://www.blisty.cz/aut/1354/art.html

Buďte příště konkrétnější, ať můžu reagovat na konkrétní obvinění. Takhle je to jednoduché někoho znemožnit.

78696

16.11.2005 7:55

RE: Pripominka k chybe

Blahnik zblaha (zavináč) sbcglobal (tečka) net 70.?.?.?

Reakce na 78092

>Nezvojtila jsem to- jak jsem to koupila, tak jsem to prodala. Já
>jsem to opravdu slyšela tak, že nikoliv vzduch, ale ty velké
>nosy jsou od přírody zadarmo- tak proč si už rovnou
>nepořídit ten největší, když je k mání zadarmo,ne? [velký smích]

No ja znam par zidu, ale maji nosy normalni. Zidi spis maji podle me nosy jako skobu. No ale to arabove take. Viz Yasir Arafat. Velky nos znaci uplne neco jineho. Zeptejte se na to moravaku. Jiste jste videla film Dedictvi aneb Kurvahosigutntag. Tak jestli to je zadarmo, to by si dal rici kde, kdo, velky nos. Proste podle nosa poznas kosa, rika prislovi.

78399

13.11.2005 21:38

RE: Pripominka k chybe

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 78036

Mno, já jsem to zase slyšel takhle:
Proč mají Židi tak velký nosy? Protože vzduch je zadarmo.

78049

13.11.2005 22:21

RE: Pripominka k chybe

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 78049

Platí i o Židovkách?

http://web.telia.com/~u87727183/natalie_portman.jpg

http://members.aye.net/~gharris/Grafix/winona_ryder02.jpg

http://adorocinema.cidadeinternet.com.br/personalidades/atores/selma-blair/selma-blair01.jpg

http://imagecache2.allposters.com/images/MMPH/224974.jpg

78057

14.11.2005 0:06

RE: Post scriptum

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 78057

http://www.nndb.com/people/886/000024814/hershey1-sized.jpg

http://www.terra.cl/images/Dic2004/F375126_scarlett_johanson_170.jpg

http://frienet.host.sk/Photos/Lisa%20Kudrow/Pheebe3.jpg

78067

14.11.2005 2:06

Neodpovídáte si sama na Vaši otázku, paní Bovaryová,

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 78057

když z tolika milionů nedokážete zmustrovat víc jak šest Židovek s normálním nosem? Ale abyste věděla, že nejsem antisemita, tak Vám to číslo pomohu zvednout na osm: Monica Lewinská a Liz Taylor. A víte proč ty dvě nemohly mít velkej nos?

78078

14.11.2005 9:45

RE: Neodpovídáte si sama na Vaši otázku, paní Bovaryová,

Tom 24.?.?.?

Reakce na 78078

zvedám na devět. [mrknutí jedním okem]

http://www.ftipky.cz/obrazky/prezidentsky_tanecek.jpg

78107

14.11.2005 17:55

RE: Neodpovídáte si sama na Vaši otázku, paní Bovaryová,

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 78107

Jako joke celkem dobrý Tome [mrknutí jedním okem]

Tohle prej byl taky Žid (ne ten čokl)

http://www.fpp.co.uk/Hitler/images/dogs/Hitler_w_Blondi_550.jpg

78182

14.11.2005 17:57

Mám rád kulatá čísla, Tome. Proč to nezaokrouhlit na deset?

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 78107

http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Streisand5.jpg

78184

14.11.2005 18:03

RE: Mám rád kulatá čísla, Tome. Proč to nezaokrouhlit na deset?

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 78184

Ten váš link nějak hapruje

Pokus o nápravu

http://www.autographsuccess.com/barbra_streisand.jpg

78188

14.11.2005 18:09

RE: Mám rád kulatá čísla, Tome. Proč to nezaokrouhlit na deset?

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 78184

Doprčic, nějak se mi tam s tím nosem nevešla. A to ho má už po několikeré obřízce.
Tak tedy Copy&paste nebo napiš celé URL do adresového políčka:
http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Streisand5.jpg
anebo s tím, Tome, udělejte něco jiného, aby se tam s tím raťafákem vešla.

78189

14.11.2005 21:10

RE: Mám rád kulatá čísla, Tome. Proč to nezaokrouhlit na deset?

Tom 24.?.?.?

Reakce na 78189

>Doprčic, nějak se mi tam s tím nosem nevešla. A to ho má už
>po několikeré obřízce.

>Tak tedy Copy&paste nebo napiš celé URL do adresového
>políčka:

>http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Streisand5.jpg
>anebo s tím, Tome, udělejte něco jiného, aby se tam s tím
>raťafákem vešla.

Link jste měl dobře. Maj to blokovaný kopyrajtem.

http://tinypic.com/fo3jht.jpg

(Zkrátil jsem raťafák.)

78221

14.11.2005 17:47

RE: Neodpovídáte si sama na Vaši otázku, paní Bovaryová,

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 78078

>Ale abyste věděla, že nejsem antisemita, tak Vám to číslo pomohu zvednout na osm: Monica Lewinská a Liz Taylor. A víte proč ty dvě nemohly mít velkej nos?<

U Monicy nevím a Elizabeth Taylor konvertovala.

78177

14.11.2005 18:14

RE: Neodpovídáte si sama na Vaši otázku, paní Bovaryová,

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 78177

>>Monica Lewinská a Liz Taylor. A víte
>>proč ty dvě nemohly mít velkej nos?<
>
>U Monicy nevím a Elizabeth Taylor konvertovala.

Ale jděte, to přece nemá nic společného s náboženstvím.

78192

13.11.2005 22:58

RE: Pripominka k chybe

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 78049

No něco na tom bude

http://wvs.topleftpixel.com/photos/noam_chomsky_human_rights.jpg

http://www.msstate.edu/Images/Film/WoodyAllen.jpg

http://www.mikesjournal.com/Bob%20Dylan%20Live%20at%20the%20Philharmonic%201964.jpg

http://www.siste.no/multimedia/archive/00460/Leonard_Cohen_2_460563g.jpg

78060

14.11.2005 2:54

RE: Pripominka k chybe

Blahnik zblaha (zavináč) sbcglobal (tečka) net 70.?.?.?

Reakce na 78049

>Mno, já jsem to zase slyšel takhle:
>Proč mají Židi tak velký nosy? Protože vzduch je zadarmo.

Pane Taborsky, ja vim, ze mate potize s chapanim. To bylo o tom, ze pani Jarmila nerekla v tom foru, co je zadarmo. Potrebujete to rozebrat jeste nejak podrobneji, nebo jste se uz chytnul?

78081

13.11.2005 18:21

US Army neni podezrela? A Israel!?

js 200.?.?.?

Reakce na 77858

Sem se dostane par chyb, ktere se vysvetli a 'vypada to pozezrele'. Zatim co systematicke bombardovani deti a lzi vasich nadrizenych obhajujete? Me se casto dost vymstilo 'pochopeni pro', nebo nedostatecne odsouzeni nekterych typu lumparen, poucil jsem se. Vy tomuhle svinstvu slouzite a pokud si dam dohromady 5+5, je mi lito, jak skoncite ale uprime jste LUMP a zaslouzite si to, uz aby to BYLO!

78025

13.11.2005 19:18

RE: US Army neni podezrela? A Israel!?

leho 66.?.?.?

Reakce na 78025

js, četl jste článek o mně "Mám radost jako malý kluk"? Tam není žádných pár chyb, tam editor Zvědavce Vladimír Stwora lhal úmyslně jak když tiskne. Nemám důvod si myslet, že se jednalo o výjimku, naopak, řekl bych, že se jedná o pravidlo...

78034

12.11.2005 8:13

Také velmi obdivuji statečné lidi

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 77744

ale také je mi zde něco velmi divné. Divím se, že ho Izrael přece jen potají radši neoddělala. Bylo by to praktičtější, než ho pořád hlídat. Vždyť existuje tolik rozmanitých nemocí a my jsme všichni tak křehké květinky- takže kdyby ho dostala nějaká nemoc, tak by nikdo za nic nemohl. Jenže on asi toho na ně ještě moc hodně ví, takže kdyby umřel, vyšlo by to najevo. To by ale znamenalo, že má někde u někoho schované ty důležité důkazy. Tady se mi ale zase zdá divné, že by Mossad byl tak neschopný a nic nevypátral. No, už těch úvah radši nechám, nebo budu jak inspektor Colombo.[mrknutí jedním okem]

Dcera nám vyprávěla, jaké drastické podrobné prohlídky se provádějí na letišti, než někoho vpustí do Izraele. Pak nám ale ukázala fotky, jaké překrásné, cizokrajné barevné půlmetrové ryby plavou hned u břehu Rudého moře. Chobotnice a barevné korály lze spatřit o kousek dál. Když jsme tu nádheru s mužem viděli, rozhodli jsme se, že tam letos taky pojedeme. Zakoupila jsem si předražené dioptrické potápěčské brýle, abych lépe viděla- ale nakonec jsme místo do Izraele jeli do (teď by se to hezky rýmovalo[velký smích] ) do Bulharska. Tam ovšem v Černém moři nic nebylo k vidění, ani s dioptrickými brýlemi. [zmaten] [oči v sloup] [překvapení]

77878

11.11.2005 9:42

A co my?

Skzitesek 217.?.?.?

Taky bysme si meli nejake jaderne zbrane poridit....to by se chorchemu a spol urcite moc a moc libilo[smích])))

77755

11.11.2005 9:55

Okupacni jednotky Israelu neuznavaji zadane mezinarodni umluvy.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

IDF using phosphorus shells to train, against international law

Gideon Levy, Haaretz | November 10 2005

The Israel Defense Forces has been using phosphorus shells in training exercises, a practice forbidden in inhabited areas under international law.

Several weeks ago, four Bedouin goatherders were badly hurt by the detonation of an unexploded phosphorus shell they found near their home in the South Hebron Hills. Fadal Abu Aram, 17, died of his injuries several weeks later; Hani, 12, is still in serious condition at his family's shack in the village of Carmel; Mahmoud, 14, and Yusef, 24, were also injured by the explosion.

The blast occurred on August 17 in an area where Bedouin families have been living in caves, in an IDF fire zone. Civilians who had been evicted from the area were permitted to return following an interim order from the High Court of Justice, but the IDF never cleared the unexploded ordinance.

The brothers said they found the shell about 100 meters from their home. One of the children spotted the large metal object and called his brothers over, and then the shell exploded.

The brothers were rushed in serious condition to the Soroka Medical Center in Be'er Sheva. Hospital records state specifically that they were suffering from phosphorus injuries.

The IDF Spokesman's Office said at the time, "This was an unfortunate incident." Regarding the use of phosphorus shells, the spokesman told Haaretz last night: "Phosphorus shells are used solely in training, in order to mark targets and sector boundaries."

Get Alex Jones and Paul Joseph Watson's books, ALL Alex's documentary films, films by other authors, audio interviews and special reports. Sign up at Prison Planet.tv - CLICK HERE.E MAIL THIS PAGE




77757

11.11.2005 10:20

K vlastní článku netřeba nic dodávat !

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Kdo chtěl, ten tyto skutečnosti samozřejmě notoricky znal a zná - tedy k tomuto článku již nelze v podstatě co dodat. Je to jen jeden střípek z nekonečné mozaiky informací o tom, kdo vlastně doopravdy leč dočasně vládne světu. Je to rovněž odpověď třeba takovému válečnému štváči a v podstatě zločinci, jakým je kupříkladu leho.

Normálně nejsem pomstychtivý. Ovšem v takovýchto však podobných případech bezuzdného lhaní a prznění lidskosti musím kajícně přiznat, že mnou v podstatě pomstychtivost "cloumá" a volal bych po obdobě "Norimberského procesu". Vím však, že dějiny budoucnosti jsou již narýsovány. Že to bude postatně vyšší Soud, který zjedná spravedlnost.

Tedy - dnes bych těm, kteří zlosti nechají cloumat "svým majestátem", zlostí nad tou ohavností, vcelku v poklidu poradil: Nechte Soud Soudci nejvyššímu, nebuďte netrpěliví ! Kolo dějin nestojí ! [velký smích]

77759

12.11.2005 3:07

RE: K vlastní článku netřeba nic dodávat !

leho 66.?.?.?

Reakce na 77759

Gejdoši, já jsem válečný štváč a co jste pak vy, to je mi záhadou. Genocidu muslimů vůči vlastním lidem a pak hlavně vůči Západu s klidem přehlížíte a pořád tady opakujete nostradámovy nesmysly a aplikujete je na módní antibushismus. No, možná jste jen neškodný blázen...

77859

12.11.2005 18:24

RE: K vlastní článku netřeba nic dodávat !

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 77859

Ba ne - na mě zločinný pane leho není nic záhadného. Já tady nevykládám takové zločinecké žvásty, jako třeba Vy, že by jste na arabaky nahazel atomky a podobně. Vy nemůžete s takovou zločineckou náturou skončit rozhodně nijak jinak, než jako válečný zločinec před mezinárodním soudem pro válečné zločince a ne že bych Vám to přál, aby jste dostal šibenici - Vy se musíte se svým svědomím dlouho užírat - trest smrti by byl pro Vás vysvobozením.

Na necelých sedmi řádcích jsem dokázal vcelku nenásilně napsat pět slov, odvozených od slova zločin - zločinný pane leho, to něco musí znamenat ! [velký smích] Spravedlnost na Vás dopadne dříve nebo později, ale určitě.

77916

15.11.2005 23:36

RE: K vlastní článku netřeba nic dodávat !

Mike 84.?.?.?

Reakce na 77859

Klidek. Mr. Gajdos je uz podle zpusobu sveho projevu obycejny psychopat. 'Argumenty' radsi ani nezminuju. Takze jeho 'nazory' neni treba se nejak blize zabyvat.

78362

16.11.2005 13:50

RE: K vlastní článku netřeba nic dodávat !

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 78362

Ale, ale ? Co se Vám pane Mike na mě jeví psychopatického ? Že se osměluji ptát ? To, že leho je prachprostý válečný zločinec a jako takový by měl být traktován, o tom snad není žádného sporu - tedy doufám že s tím souhlasíte. Na každých lehových 5 lží připadá odhadem jediná chudák malá a to ještě omylem vyslovená pravda.

Naposledy co tak sleduji, se tady strašně ošíval uznat, že americká armáda používala fosforové bomby ve Falujah. Blbeček jeden si jaksi nevšimnul, že jej podrazilo jeho vlastní velení - to už totiž takové použití fosforu jako chemické zbraně otevřeně přiznalo. Jsem přesvědčen, že říkat o panu leho, že: leho je psychopatický válečný zločinec a blbeček není nic, co by se neslučovalo se slušným chováním se zde na Zvědavci. Vyslovovat pravdu totiž nemůže být neslušností. [velký smích]

78472

14.11.2005 10:57

RE: K vlastní článku netřeba nic dodávat !

degenerator 62.?.?.?

Reakce na 77759

Hoj Peťo, chci se jen zeptat, jaks to myslel s tim, že: "Vím však, že dějiny budoucnosti jsou již narýsovány" [oči v sloup] ? Popiš mi prosim tu rovnici, ale pozor, aby to tu za chvíly nebylo jak ve Francii [chechtot] [mrknutí jedním okem] [cool]

78115

11.11.2005 13:34

no nevim...

krysa 84.?.?.?

ad: Vím však, že dějiny budoucnosti jsou již narýsovány. Že to bude postatně vyšší Soud, který zjedná spravedlnost!

No za sebe musím říct, že to mi bude už prd platný....
... mužu akorát doufat, že nějakýmu blbovi v Izraeli nenapadne nic odpálit na Evropu, a že si uvědomuje, že na něj míří zerpár milých střel z Ruska, Francie, či odjinud. Aspoň doufám že jo!

Na nějaký "dodatečný spravedlnosti" se mužu vykašlat! To je mi akorát tak platný, jako kdyby mne podřezali cigáni a pak za to "skončili v pekle".
Raděj bych dal přednost tomu, aby tam skončili PREDTIM než to udělají...
No a o Izraeli si myslím to samý... a podotýkám, že nejde o rasismus:
to samý si myslím i o USA a jiných.

77789

12.11.2005 18:29

RE: no nevim...

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 77789

Takže jste pomstychtivej, pane krysa. Vy zapomínáte, že vše má svůj čas. Spravedlnost je jen jedna a je u Boha. Nikdo Vás nenutí, aby jste věřil na nějakého "laskavého dědečka na obláčku" - ale Vaše karma Vám to sama vše ve správný čas připomene a ukáže. Každý se sám soudí.

77917

14.11.2005 11:08

RE: no nevim...

krysa 84.?.?.?

Reakce na 77917

>Takže jste pomstychtivej, pane krysa. Vy zapomínáte, že vše
>má svůj čas. Spravedlnost je jen jedna a je u Boha. Nikdo Vás
>nenutí, aby jste věřil na nějakého "laskavého dědečka na
>obláčku" - ale Vaše karma Vám to sama vše ve správný čas
>připomene a ukáže. Každý se sám soudí.

Pomstychtivej, proč jako? Já jen tvrdím, že je nutný se bránit a na obranu být připravenej.
Verze a styly "napřed se nechám zabít a Bůh to posléze vyřeší" mne nevytrhnou ani mi nepomužou.
To bych moh zrovna všechno odevzdat zlodějům a gaunerům a pak se jít oběsit na půdu.
Neustálý ustupování zlu (i ve stylu že to posléze Bůh vyřeší - což se neví), mi už leze krkem.
Ježišmarjá dyť i ti buddhističtí mniši vymysleli karate nebo kung-fu či kterou potvoru!

78117

14.11.2005 15:58

RE: no nevim...

Had 81.?.?.?

Reakce na 78117

>Ježišmarjá dyť i ti buddhističtí mniši vymysleli karate nebo kung-fu či >kterou potvoru!
Nevymysleli, pouze buddhistická filozofie se zajímavě skloubila a prolnula s tělesnými cvičeními a bojovými uměními.
Buddhismus totiž mj. velmi racionálně poučuje, že tělo a duše jsou dvě kola jedné káry a proto nelze zanedbávat jednu a rozvíjet druhou - jako např. křesťanství.
Spojení tělo a "duše" a jejich harmonizaci k preciznosti dotáhl jako systém zen-buddhismus:"Když seču trávu, tak seču trávu"- myšleno tělem i duší.

>Neustálý ustupování zlu (i ve stylu že to posléze Bůh vyřeší - což se neví), >mi už leze krkem.
Pochopitelně - je dnes otázka, zda ustupováním zlu se nepřispívá k jeho šíření.
Co na to buddhismus? Není žádoucí, aby niterně (reakce, city) adept se nechal dotknout a vykolejit zlem (?) na něj doléhajícím. Smí a může se bránit naoko - nadávat, zuřit, "dělat zle".
Ovšem nitro má být jako když právě hluboce rozjímá, medituje a přeje všemu živému vše dobré....
Nemá, nesmí "vystřelovat šípy nenávisti".
Kdo to dokáže, vymazává z říše příčin a hlavně ze svého života (osudu) hybné síly "zla" - budoucího špatného prožívání, špatných vnějších okolností.
Toto lze provádět i post festum.
Proto žádné nepraktické-
>To bych moh zrovna všechno odevzdat zlodějům a gaunerům a pak se jít >oběsit na půdu.
.. ale velmi praktické a těžké umenšování zla u sebe a tím i v celém světě...
[smích] [mrknutí jedním okem]

78155

11.11.2005 22:18

Baruch Adonaj Elohe Jisrael mehaolam vead haolam

Karels 213.?.?.?

Požehnaný Hospodin Bůh Izraele od věků až na věky. Amen

77841

12.11.2005 15:12

RE: Baruch Adonaj Elohe Jisrael mehaolam vead haolam

oji 194.?.?.?

Reakce na 77841

Z toho Elohe lze přesmyčkou vyrobit nick jednoho oblíbeného přispěvatele.
Přebývá tam velké "E", ale to je možná jen zkratka nějakého cizího slova (např. Empty). Ani to nemusí být cizí slovo, ale nějaké poctivé české (např. Emerický).
[smích]

77906

12.11.2005 0:00

News z israelské politiky

Emma Bovary 84.?.?.?

http://ihned.cz//index.php?p=003000_d&article[id]=17185210

K tomu článku Vanunu je statečný muž některé názory mi ale přijdou extrémní třeba že atentát na JFK souvisí s israelským jaderným programem. Existuje tucet dalších více či méně pravděpodobných teorií vysvětlujících tuto smutnou událost. Zajímavá je ta zmínka o kooperaci Israle a JAR ještě když tam vládli běloši. Zajímalo by mne co na to třeba Nohejl nebo albert či editor který jihoafrický apartheid model obhajovali a podle nich "teroristovi" Mandelovi nemůžou přijít na jméno zatímco Izrael apartheid model kritizují a o "teroristovi"Arafatovi když umřel tady byl oslavný článek. [oči v sloup] Trochu schíza ne? Cheney je v tomhle směru aspon důslednější sankce proti JAR v 80 letech kritizoval a zároven je jedna ruka s Šaronem (ještě když Arafat žil tak prý Arielovi telefonicky řekl klidně ho Jásira pověste)

Mordechaj Vanunu byl udajně navržen na Nobelovku zajímalo by mne která organisace za tím byla. Docela vhodný kandidát myslím a Nillbert by na svůj seznam oceněných Židů mohl pyšně udělat další čárku [velký smích] I když ještě víc bych to přála Chomskymu.

77844

12.11.2005 3:48

RE: News z israelské politiky

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Reakce na 77844

Vidim ,ze nerozlisujete Arafata od Mandeli,Mandel byl terrorista,vrah ,komunista,jez byl pod vlivem Joe Slovo -litevsky zid,jeho byvala zena rovnez dala mnohym horici pneumatiku na krk.Arafat ,jako udajny terrorista ,je obrance prav Palestincu nad ukradenym uzemim Chazary,prevlecenych za zidy,vis Kostlerovu praci,takze dnesni tak zvani zide nikdy nebyli obyvateli Palestiny, a vysledkem pruzkumu v Evrope se doslo ke zjisteni ,ze 60% dotazanych oznacilo umele a podvodne vytvoreny stat Israel za svetove nebezpeci.
Nakonec historie nas uci ,odevsad byli ,tak zvani zide vyhnani za dva tisice roku,je jasne ,ze mi reknete ,ze ani ne 1% svetove populace je spravne proti 99% ostanich lidi na svete.Pan Cheney,co by zid.k zidu Sharonovi jen radi to ,co je psano v Talmud a tak neni divu ,ze se mysli i na zadni kolecka ,kdyby to tem Chazarum nevyslo v Americe ,tak utecou do Israelu,ktery i tak sbira vsechny zidovske -chazarske podvodniky a kriminalniky k jejich ochrane ,presne tak ,jak predurcil Hitler ve sve praci.
Israel naprosto ignoruje jakekoliv jine zakony a dohody a tak neni divu ,ze cas od casu prodela nejaky ten pogrom ,na ktery si svym jednanim ,tak zvani zide sami nasetri a potom placi ,jak se jim ublizuje,ale staci se jen podivat do novin na multimilionove podvody a hned vime s kym mame tu cest.Takze ,zide v Israelu nikdy nebudou mit pokoj,nebot je to stat zalozeny na terrorismu,coz dokazuje ne jenom DEr Yassin ,ale tisice zmizelych arabskych vesnic i se svymi hrbitovi a kosteli.Nakonec i tak zvani zide,kteri tvrdi ,z ejsou pravymi zidy Naturai Karta sami rikaji,ze cely Israel je podvod a je nelegalnim statem.
Zajimave je ,jak ukazali na spolupraci zionistu s nacisty,ktery si pozdeji rovnez podvodne nechali dbre zaplatit,protoze krestansti politici jsou hloupi a skoci na kdejaky spek,ale pravda stejne jednoho dne vyjde na jevo v plne sile a nepomuze zadna propaganda.
Missing magnate surfaces as a Polish property tycoon

By Damien Murphy

»»» Abe Goldberg . . . "What did I get away with? I lost more than everybody else. What do you mean I got away with it?"

ABE Goldberg, Australia's last fugitive from the corporate collapses of the 1980s, has been tracked down in Poland and is clearly unrepentant about doing a runner with $1.5 billion missing from his rag trade business.


77862

14.11.2005 7:53

RE: News z israelské politiky

leho 66.?.?.?

Reakce na 77844

>K tomu článku Vanunu je statečný muž některé názory mi
>ale přijdou extrémní třeba že atentát na JFK souvisí s
>israelským jaderným programem.

Fakt, že Osvald emigroval do SSSR a těsně před atentátem navštívil sovětskou ambasádu v Mexico City, je jenom shoda náhod. On si tam šel jenom pro sovětské žvýkačky, na které byl zvyklý...

78094

15.11.2005 5:57

RE: News z israelské politiky

Misu 193.?.?.?

Reakce na 78094

Ty jeste veris tomu, ze to byl Osvald?

78279

15.11.2005 6:23

RE: News z israelské politiky

leho 66.?.?.?

Reakce na 78279

>Ty jeste veris tomu, ze to byl Osvald?

Ne, Osvald JFK nezabil ale střílel po něm a byl v atentátu zapletený tak jako tak. Kdo vlastně JFK zabil je předmětem hodně teorií, ale nejvíc věrohodná mi připadá, že za tím byla KGB. Chruščev zpanikařil jelikož mu hořela prdel a bál se nejen o svoje koryto, ale o svůj život, tak nařídil tuto operaci aby dokázal, jak je oddanný věci komunismu. Totiž tenkrát měl hroznej malér s atomovkama na Kubě a musel se nějak generálům revanšovat. Americké tajné služby to zcela určitě tušily, ale jelikož tenkrát nikdo nechtěl rozpoutat 3. světovou válku, tak se celá věc zahrála do autu. Zajímavé je, co o tom napsal Mitrochin, už jsem se tu o tom zmiňoval a nechám tedy na Zvědavcích, ať si knihu přečtou...

78280

15.11.2005 7:12

RE: News z israelské politiky

Misu 193.?.?.?

Reakce na 78280

No proto! [smích]
Taky nevim, kdo to byl, ale Osvald v tom sam nebyl (pokud v tom nejakou aktivni ulohu - strelbu - vubec hral).
Ja zase slysel ze za tim byla hlavne Mafie, a to diky brachovi (Robertovi).
Ale nejspis si tam prihralo polivcicku vice lidi, klidne i KGB a mozna i nekdo od CIA a FBI, kdovi, koho nas...l, komu sel po korytu. Pokud vim, tak vlastne svym pusobenim a vystupovanim rozvracel cely vladni system, takovy "Viktor Cistic"... [velký smích]

78281

17.11.2005 12:49

RE: News z israelské politiky

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 78280

Ne, Osvald JFK nezabil ale střílel po něm a byl v atentátu zapletený tak jako tak. Kdo vlastně JFK zabil je předmětem hodně teorií, ale nejvíc věrohodná mi připadá, že za tím byla KGB.
.........................................................................

Blbost pane leho. Našli se tam někde pasy s azbukou? [velký smích] [velký smích] Nebo CIA špatně hledala?

78694

12.11.2005 0:02

Dodatek

Emma Bovary 84.?.?.?

Je zajímavé že celou story uveřejnili v Sunday Times které mají majitele shabez-goye (abych použila oblíbeného termínu Mr.Táborského) Ruperta Murdocha.
Ale třeba tehdy (1986) Murdoch Timesy ještě nevlastnil [zmaten]

77845

12.11.2005 0:57

RE: Dodatek

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 77845

Paneboze, Murdoch je take zid, nebo jen pricmrdavac-zid?! [oči v sloup] [překvapení]

No to je konec...

77850

12.11.2005 1:04

RE: Dodatek

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 77850

>Paneboze, Murdoch je take zid, nebo jen pricmrdavac-zid?! [oči v sloup] [překvapení]

No to je konec...<

Ne Žid není jen nežidovský sionista (nebo jak říká pan Táborský nebo google shabez-goy)
http://en.wikipedia.org/wiki/Rupert_Murdoch

Žid byl jiný tiskový magnát Brit Robert Maxwell (skutečným jménem Ludvík Hoch narozený v prvorepublikovém Československu region Podkarpatská Rus jak Nikola Šuhaj loupežník) Pohřbenej je na tom slavným jeruzalemským hřbitově jako jiný náš slavný krajan Oskar Schindler. Btw: Zajímavé okolnosti jeho (Maxwellovi) smrti.

77851

12.11.2005 1:30

RE: Dodatek

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 77851

Shabes boy je pomalu horsi jak odtodoxni zid, u toho alespon clovek vi, co cekat.

Mno, a jakepak okolnosti ze to byly? [zmaten] [mrknutí jedním okem]

77853

12.11.2005 12:26

RE: Dodatek

Vodník 82.?.?.?

Reakce na 77853

>Shabes boy je pomalu horsi jak odtodoxni zid, u toho alespon
>clovek vi, co cekat.
Co máte proti orthodoxním židům? Já, pokud neplivou po křesťanech a po kříži, k nim mám docela respekt a myslím, že bych si s řadou z nich rozuměl. Myslím, že mezi nimi bude méně sionistů než mezi shabes boys , kteří jsou sionisty všichni.

77890

13.11.2005 12:01

RE: Dodatek

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 77890

Uhm, a uz jste nekdy slysel neco o tom, copak tito delaji palestincum v jejich vlastni zemi, na kterou si ortodoxne cinni nezpochybnitelny narok, hmmm? [oči v sloup]

77995

13.11.2005 13:03

RE: Dodatek

Vodník 82.?.?.?

Reakce na 77995

Na tu zemi si činí nezpochybnitelný nárok sionisté. Někteří z nich jsou velmi vlažnými vyznavači židovství a nepáchnou do synagogy jak je rok dlouhej. Mezi orthodoxními židy bude jistě i plno sionistů, ale i dost vlažných sionistů, ke státu Israel kritických. Extrémističtí orthodoxní židé z Neturej Karta jsou dokonce antisionističtí a demonstrují po boku Palestinců proti státu Israel.

78000

13.11.2005 2:31

RE: Dodatek

zaplatil 65.?.?.?

Reakce na 77851

Jisteze,

tohle by nemelo nikoho prekvapovat. Ale prave proto, ze ac tomu vladne jedna parta, ale slozena z nejednotnych nazoru a zameru, myslim my 'nezucastneni' z toho muzeme tezit informace. Jsou-li nam k necemu.

Totiz, mam po dlouhodobem pozorovani jiz docela ustaleny nazor, ze Zide si mohou a budou nadale provozovat svobodu a dokonce i demokracii (na rozdil od sdeleni p. Vanunu) o ktere se nam jen muze zdat. Oni si to totiz mohou dovolit. Jejich pozice je superiorni a skonzolidovana - nic jim nehrozi. Mohou si tedy mezi sebou oponovat, dokonce se i podrazet. Ma to asi i mit znicujici psychologicky dopad na zbytek zapadni spolecnosti, kdyz si to uvedomi. Cast toho sameho zameru.

Rovnez si vsimneme, ze Zid je jeden k druhemu shovivavejsi, nez by byl k jinym. A to i kdyz jeden z nich zmeni udajne nabozenstvi. Pripad Vanunu je takoveho druhu. Leckde jinde by uz bylo po nem. V ostrem protikladu, pan G. Bull, kanadsky konstrukter dalekonosnych del (udajne pracujici sveho casu pro Irak) byl po jednom neuposlechnutem varovani - popraven.

Jedine co nas muze tesit je to, ze jsme ti sami smrtelnici.

77970

13.11.2005 19:31

RE: Dodatek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 77851

Možná , že i Murdoch je Židem, dokonce halachickým www.fpp.co.uk/online/02/05/Murdoch2.html.

78038

12.11.2005 7:09

RE: Dodatek

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 77845

>Je zajímavé že celou story uveřejnili v Sunday Times které
>mají majitele shabez-goye (abych použila oblíbeného termínu
>Mr.Táborského) Ruperta Murdocha.
Čtete mě nepozorně, paní Bovary: žádný "shabez-goy", ale "šábes boy", když už mě chcete mermomocí citovat; jinak ve spisovné Yinglish "shabez boytchik".

77873

12.11.2005 4:00

Holocaustove detatko ,jez prerostlo pres hlavu svych "rodicu"

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

+Israel's 'Use' Of Its Nuclear
Weapons Against US
From Lili-
2-26-3-ISRAEL BLACKMAILS US

One other purpose of Israeli nuclear weapons, not often stated, but obvious, is their "use" on the United States. America does not want Israel's nuclear profile raised.[144] They have been used in the past to ensure America does not desert Israel under increased Arab, or oil embargo, pressure and have forced the United States to support Israel diplomatically against the Soviet Union. Israel used their existence to guarantee a continuing supply of American conventional weapons, a policy likely to continue.[145]


ISRAEL DICTATES TO US AND WE CONCEDE TO ISRAEL

Israel went on full-scale nuclear alert again on the first day of Desert Storm, 18 January 1991. Seven SCUD missiles were fired against the cities of Tel Aviv and Haifa by Iraq (only two actually hit Tel Aviv and one hit Haifa). This alert lasted for the duration of the war, 43 days. Over the course of the war, Iraq launched around 40 missiles in 17 separate attacks at Israel. There was little loss of life: two killed directly, 11 indirectly, with many structures damaged and life disrupted.[98] Several supposedly landed near Dimona, one of them a close miss.[99] Threats of retaliation by the Shamir government if the Iraqis used chemical warheads were interpreted to mean that Israel intended to launch a nuclear strike if gas attacks occurred.

One Israeli commentator recommended that Israel should signal Iraq that "any Iraqi action against Israeli civilian populations, with or without gas, may leave Iraq without Baghdad."[100] Shortly before the end of the war the Israelis tested a "nuclear capable" missile which prompted the United States into intensifying its SCUD hunting in western Iraq to prevent any Israeli response.[101] The Israeli Air Force set up dummy SCUD sites in the Negev for pilots to practice on"they found it no easy task.[102] American government concessions to Israel for not attacking (in addition to Israeli Patriot missile batteries) were:

Allowing Israel to designate 100 targets inside Iraq for the coalition to destroy,

Satellite downlink to increase warning time on the SCUD attacks (present and future),

Technical parity with Saudi jet fighters in perpetuity.[103]

JFK demanded Israel allow inspectors to see Dimona, three months later he was assassinated and pro-Israel Johnson is President:

The Israelis aggressively pursued an aircraft delivery system from the United States. President Johnson was less emphatic about nonproliferation than President Kennedy-or perhaps had more pressing concerns, such as Vietnam
------------
Zionists Made A Deal
With The Devil
Accepting The 'Protocols of the Elders of Zion'
By Henry Makow, Ph.D
11-5-2

Under the 1935 Nuremberg Laws, only two flags were permitted in Nazi Germany. One was the swastika. The other was the blue and white banner of Zionism.

According to Lenni Brenner's online book Zionism in the Age of Dictators (Ch.7), the Zionist party was the only oth...Kráceno (Editor)

77863

12.11.2005 8:24

Neco nesedi,....

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Izrael už nemá důvod tvrdit, že se obává svých arabských sousedů jako v 50. letech, protože mu jeho vlastní zbraně garantují bezpečnost.

Dle toho tvrzeni vlastne Israel delal, ve jmenu vlastnich zajmu, dobre, kdyz vyrobil.
Divne tvrzeni toho pana, ktery tolik trpel ( dle jeho slov ).
Ale dobrym krestanem bude ztezi, kdyz tak narcisticky poukazuje na sve zasluhy,...heh.
Hlavne ze jeho zdravi je 100% ,....po tolika utrapach.

[cool]

77879

12.11.2005 12:40

Pane Sodku (Šodku?), off topic:

Vodník 82.?.?.?

Reakce na 77879

jestli znáte(-š) Karla Machálka a Janu Tesauerovou, ozvěte(-i) se mi na mail vodnik, zavinutec, sprcha, tečka, cé ó em; kdyby nefungoval, dej(te) mi vědět. Hint: jsme spolu na fotkách z Palos Verdes a z "Rokle obrovských šišek a magické akustiky". [smích]

77892

14.11.2005 17:35

RE: Pane Sodku (Šodku?), off topic:

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 77892

2: Vodnik
The following addresses had permanent fatal errors -----
User unknown

Napis mi na:
idealista9 zavinac hotmail tecka ce o em

78175

12.11.2005 12:16

:)

Tomas 131.?.?.?

Neviem ci ten rozhovor v originali prebehol podobne ako je prelozeny, ak ano, tak si myslim ze je velmi nedoveryhodny.. Neviem si predstavit, ako moze clovek zavrety 18 rokov na samotke z toho 3 roky so zapnutym svetlom tak sebaisto rozpravat o tom co sa momentalne deje v Izraeli. Okrem toho uz v uvode je spomenute ze ma ten chalan zakaz komunikovat s novinarmi a hned v dalsej vete je ze nejaka Silvia dostala exkluzivnu moznost spravit s nim rozhovor? Toto uz nechapem vobec - na jednej strane mu Izraelska vlada tresne 18 rokov samotky a hned potom mu umozni rozhovor o nuklearnych zbraniach? Je to smiesne, tak krasne narcisticke a priliz naivne aby sa tomu dalo verit [smích]

Pekny den

77887

13.11.2005 22:41

Spravedlnost na Vás dopadne dříve nebo později

Peter Veliky 70.?.?.?

Uz prestante s tim vyhrozovanim! V Jednom prispevku se snazite ukazat jakej jste to inteligent a v druhem vyhrozujete jako ten slavnej Lomikar, nebo jak se mu rikalo. On ten pan Leho tady pije par lidem krev, jen co je pravda! Jako kdyz nekdo zastoura klacikem v mravenisti. Je se radost na to divat.

78058

14.11.2005 7:32

RE: Spravedlnost na Vás dopadne dříve nebo později

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 78058

Rasputin (aka Petr Duchem Zakrslý):
>Uz prestante s tim vyhrozovanim! V Jednom prispevku se snazite
>ukazat jakej jste to inteligent a v druhem vyhrozujete jako ten
>slavnej Lomikar, nebo jak se mu rikalo.
Tomu slavnýmu Lomikarovi se říkalo Kozina, vysokoškolskej pedagogu. A mi, jako množný číslo vod já, se píše s tvrdým y.

78091

14.11.2005 5:58

Neni to cele Hoax?

Misu 193.?.?.?

Asi reknu peknou blbost, ale tak me napada - neni to cele jenom hoax? Nepotreboval Izrael jenom vytvorit strasaka atomu? Vsechny zasadni informace o jeho programu pochazeji prece pouze od Vanunu, tedy z jednoho hlavniho zdroje. Neni mozne, ze to cele pripravil Mossad, protoze se Izraeli ve skutecnosti nepodarilo vytvorit atomovou zbran, i kdyz se o to snazil a snazi?
Byl Vanunu opravdu uvedomelym clovekem, nebo jenom agentem? Vzdyt jeho pobyt ve vezeni nelze prakticky prokazat, respektive ty udajne represe. I v kriminale si lze zit na velmi vysoke urovni ve velkem pohodli, zvlaste kdyz jste "na samotce" - oddeleni od vsech ostatnich veznu...
Pak by davala smysl neochota Izraele pustit k sobe sebemensi inspekci - nenasla by nic, respektive nasla by jenom nepatrne vysledky celeho vyzkumu. Proto take nechali Vanunu nazivu, aby mohl po svem "propusteni" vypravet (i pres zakaz kontaktu s novinari). Mossad, ktery se normalne s nicim a nikym s prominutim "nesere", najednou necha superextravelezradce nazivu?
Nevim, nejak se mi to moc nezda, je to "volake cudne"...

78085

14.11.2005 8:07

RE: Neni to cele Hoax?

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 78085

Pššššššššššt !!!

[cool]

78097

14.11.2005 8:45

RE: Neni to cele Hoax?

Tom 24.?.?.?

Reakce na 78097

>Pššššššššššt !!!
>
> [cool]

Hmmmmm, koukám, že už jsme tři. [mrknutí jedním okem]

Ještě někdo?

78100

14.11.2005 18:53

RE: Neni to cele Hoax?

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 78100

>>Pššššššššššt !!!
>>
>> [cool]
>
>Hmmmmm, koukám, že už jsme tři. [mrknutí jedním okem]
>
>Ještě někdo?
Mno, tak já si teda taky ze solidarity Pššššššššššoustnu. Jako na revanš, že jste zvýšil to nosové skóre na devět. Ale nezdá se Vám, že desítka, Barbra s Billym to prožívají mnohem intenzivněji než než Lydie s Vencou?

78199

14.11.2005 21:19

RE: Neni to cele Hoax?

Tom 24.?.?.?

Reakce na 78199

>>>Pššššššššššt !!!
>>>
>>> [cool]
>>
>>Hmmmmm, koukám, že už jsme tři. [mrknutí jedním okem]
>>
>>Ještě někdo?
>Mno, tak já si teda taky ze solidarity
>Pššššššššššoustnu. Jako na revanš, že jste zvýšil
>to nosové skóre na devět. Ale nezdá se Vám, že desítka,
>Barbra s Billym to prožívají mnohem intenzivněji než než
>Lydie s Vencou?

http://www.ftipky.cz/obrazky/kvalitni_huleni.jpg

Která Lydie? Ta co jde za svícen?

78227

14.11.2005 9:24

RE: Neni to cele Hoax?

LalaLalovic 217.?.?.?

Reakce na 78085

O tomto si opravdu člověk řekne - jak to doopravdy je ???
Má Izrael atom nebo nemá ??? jenže při vědomostech,kolik Ruských židů odešlo z Ruska do Izraele - kolik jich mohlo být z Jaderného Ruského výzkumu ??? Pustili je tehdy Rusové ??? Nebo tito přední Ruští experti měli zákaz opustit Rusko ???? Zde jedině opravdu pomůže tvrdý postup OSN ohledně vymožení si kontrol Komise o Atomu !!!!

78104

14.11.2005 12:50

Chovani Israelu,jako supervelmoci na atomovych pumach nedava dobry priklad.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Ponechme stranou ,kolik ma a nebo nema atomovych bomb,kazdopadne ,kazdy jiny stat si vezme z Israelu priklad ,jak mala zeme se vyrovna pomoci atomove zastrasovaci politiky velmocem.
Je to jak na divokem zapade ,kde slabi a silni mezi sebou bojovali,ale nakonec jim Samuel Cold svym revolverem dal stejnou moznost,to same bude s atomovou politikou Israelu ,ze stejne driv a nebo pozdeji jine staty budou svoji politickou bezmocnost posilit majetnictvim atomove bomby,zejmena v oblasti ,kam Israel nepatri,kde je ostrovem mezi mnoha neprateli.
Zde ,je jeste jedna vec a to vyzkum ,tak zvane geneticke zbrane ,jez by pouzitim hubila jine na zaklade rasove prislusnosti,o tento program ,ktery se zda byt utopii,tak ,takovou utopii v dnesni dobe neni,nebot vsechny vetsi staty mu venuji svuj vyzkum.Z hledicka lidstva si myslim ,ze atomova bomba nikdy nemela byt vynalezena,takze zidovsky vedci Oppenhauer a jini uvedli svet do stale hrozby ,jez se jednoho muze stat krutou zkutecnosti,zejmena ,kdyz majitelu ,po prikladu Israelu bude pribyvat i pres vsechny snahy Spojenych Narodu,mimochodem ,atomova zbran je zastarala svym zpusobem ,tise a mnohem efektivnejsi jsou zbrane bakteriologicke,posudme jen dnesni pampan v tisku a jince se slepici chripkou.
Takze ,cas ukaze ,jaka bude zkutecnost a kde zkonci ta cesta v hromadnem zbrojeni,nebezpeci narusta umerne s poctem vice a vice vyrobenych atomovych bomb a jestlize politika politiku bude bezohledne agresivni pod tlakem prumyslovych koncernu,tak konec sveta je zcela realny,dotedka se odhaduje ,ze sous nasi planety muze byt i po celem svete dvanackrate zasazena atomovou bombou-neradostnavyhlidka ,ze ano ?

78130

14.11.2005 16:05

PALESTINSKÝ STÁT NEMÁ PRÁVO NA EXISTENCI ! ! !

jude 62.?.?.?

Nazev Palestina je odvozen od Pelistejcu,Egejskeho naroda z 12 stoleti pred obcanskym letopoctem,sidliciho podel Stredozemniho more v pobrezni nizine kde se dnes nachazi Israel a Gaza.Ve druhem stoleti obcanskeho letopoctu,po potlaceni posledniho zidovskeho povstani,Rimane poprve pouzili nazev Palestina pro Judeu(jizni cast dnesniho Zapadniho brehu Jordanu),pokouseli se tak minimalizovat pouzivani zidovskeho oznaceni teto casti Israele.Arabske slovo "Filastin" je odvozeno z tohoto latinskeho nazvu!Dvanact israelskych kmenu vytvorilo prvni konstitucni monarchii v Palestine kolem roku 1000 pred obcanskym letopoctem.Druhy kral David poprve udelal Jerusalem hlavnim mestem. Palestina byla nakonec rozdelena na dve oddelena kralovstvi,zidovska nezavislost trvala dele nez 400 let.Tedy mnohem dele nez sve nezavislosti uzivaji USA!Kdyz se Zide zacali vracet do Palestiny ve velkem mnozstvi v roce 1882,zilo zde mene nez 250 000 Arabu a vetsina z nich se objevila v nedavne dobe!NEJVETSI POCET ARABSKE POPULACE V NEDAVNEM OBDOBI BYLA POMERNE NOVYMI PRISTEHOVALCI nebo POTOMKY LIDI KTERI IMIGROVALI DO PALESTINY PRED 70 LETY! Palestina NIKDY nebyla jen arabskou zemi,byla zde pouze pouzivana Arabstina po muslimske invazi v 7 stoleti.ZADNY Arabsky nebo Palestinsky stat NIKDY v Palestine neexistoval!!!Kdyz slavny Arabsko-americky historik Pricetonske University Prof.Philip Hitti vypovidal proti deleni pred Anglo-amerckou komisi v roce 1946 rekl:"V dejinach neni podobny stat jako Palestina ,absolutne zadna!" Palestina neni nikde uvedena v Quranu,presneji jako svata zeme(al-Arad al-Muqaddash)! Pred rozdelenim palestinsti Arabove nepovazovali za samostatny narod! Kdyz se sesel prvni Kongres Muslimsko-Krestanske Asociace v Jerusaleme v unoru 1919 k vybrani Palestinskych predstavitelu pro Parizskou mirovou konferenci jejich rezoluce znela:"My povazujeme Palestinu za cast arabske Syrie,nikdy jsme se neoddelili od Syrie na zadny dobu! My jsme spojeni s ni narodne,nabozensky,jazykove,prirodne,ekonomicky i geograficky. "V roce 1937 mistni Arabsky vudce Auni Bey Abdul-Hadi rekl Peelove komisi,ktera v zasade navrhla rozdeleni Palestiny:"Neni zadna jina zeme jako Palestina!"Palestina je pojem vynalezeny Sionisty!Podle byble neni zadna Palestina!Nase zeme byla po staleti casti Syrie!!!Predstavitel Arabske komise OSN predlozil prikaz Generalniho shromazdeni v kvetnu 1947 ktery pravil"Palestina byla casti Provincie Syrie" a "politicky palestinsti Arabove nebyli nezavisli ve vyznamu zvlastni politicke jednotky."O par let pozdeji Ahmed Shuqeiri(pozdeji predseda OOP) rekl rade bezpecnosti:"Je to obecna znalost,ze Palestina neexistuje,existuje poze jizni Syrie."Nacionalismus Palestinskych Arabu je prevazne veci obdobi po I svetove valce a nestal se zavaznym politickym hnutim do Sestidenni valky (1967) a do Israeskeho dobyti Zapadniho brehu Jordanu.

78156

14.11.2005 16:57

RE: PALESTINSKÝ STÁT NEMÁ PRÁVO NA EXISTENCI ! ! !

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 78156

PALESTINSKÝ STÁT NEMÁ PRÁVO NA EXISTENCI ! ! !
hmmm,...to je ale výkřik


2: jude
Stat nestat,...stoji, nestoji...
Ale lide-Palestinci-, ti pravo na existenci maji.
A k tomu samozrejme Pravo na vlast.
Chcete poprit?
To byste hlasal stejne hovadiny jako Hit/ler.

78164

14.11.2005 17:01

RE: PALESTINSKÝ STÁT NEMÁ PRÁVO NA EXISTENCI ! ! !

jude 62.?.?.?

Reakce na 78164

Palestinská národnost neexistuje, je to výmysl. Dnešní Palestinci jsou potomci Arabů ze Sýrie, Jordánska, Libanonu, Turecka, atd.

78168

14.11.2005 18:55

RE: PALESTINSKÝ STÁT NEMÁ PRÁVO NA EXISTENCI ! ! !

leho 66.?.?.?

Reakce na 78164

>A k tomu samozrejme Pravo na vlast.

Proč nemohou mít vlast v Izraeli? Ostatně hodně Arabů tam vlast má...

78201

14.11.2005 18:58

RE: PALESTINSKÝ STÁT NEMÁ PRÁVO NA EXISTENCI ! ! !

jude 62.?.?.?

Reakce na 78201

Proč neměli sudetští Němci svůj vlastní německý stát? Žilo jich přece v Českoslovenku hodne, ne?

Už chápete???

78204

15.11.2005 8:10

RE: PALESTINSKÝ STÁT NEMÁ PRÁVO NA EXISTENCI ! ! !

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 78201

>Proč nemohou mít vlast v Izraeli? Ostatně hodně Arabů tam
>vlast má...

Tak uz si, leho, prestante hrat na vojacka a reknete rovnou, ze podporujete sion politiku a hotovo. Toho nadelate,....porad.....ach yo,....

A ptate se proc ne v okupovane Palestine?
Protoze tu svou vlast by meli mit v neokupovane zemi, sve vlastni.
Tam, kde se narodili jejich predkove, stejne jako predkove jejich sousedu, hlasicich se k zidovskemu nabozenstvi, puvodu semitskeho.
A pokud v te zemi chteji zit i jini, samozrejme mohou, pokud jim to ti pravi domaci dovoli.
Prozatim o tom rozhoduji pouze okupanti, tak jak to vetsinou byva.
Sion politika nahrava hlavne tem,pro ktere je muslimsko-zidovske souziti trnem v oku.

78285

16.11.2005 11:57

Zvláštní chlívek

Tom 24.?.?.?

Možná by nebylo od věci, zřídit zde na Zvědavci zcela zvláštní chlívek, kam by si čtenáři v případě nutkavé potřeby mohli odskočit, pocítili-li by naléhavé volání svého niterna po úlevě od strastí tohoto světa. Nad vyjevenými produkty svých těl i duchů, by se pak mohli tam, a právě jenom tam, v husté atmosféře vzájemného zahrnování milostí, prodiskutovat až na věčnost.

Rubrika by mohla nést název: "S pozdravem Karels a nikdy jinak."

78440

16.11.2005 12:31

Já ten pozdrav ale znám jinak:

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 78440

Se Sovětským svazem na věčné časy a nikdy jinak.[naštvaný] [zmaten]

Dneska je ovšem zase všechno jinak- kde je Sovětský svaz, a kde jsme dneska my. Takže je vidět, že nic netrvá věčně, ani láska k jedný slečně, jak se říká. Ale pan Karels je zajímavý muž.

78456

16.11.2005 17:47

RE: Já ten pozdrav ale znám jinak:

Karels 213.?.?.?

Reakce na 78456

>Se Sovětským svazem na věčné časy a nikdy jinak.[naštvaný] [zmaten]
>
>Dneska je ovšem zase všechno jinak- kde je Sovětský svaz, a
>kde jsme dneska my. Takže je vidět, že nic netrvá věčně,
>ani láska k jedný slečně, jak se říká. Ale pan Karels je
>zajímavý muž.

Já jsem tak zvyklý zdravit i v jiných forech, tak jsem to tak nechal i tady. Nějak jsem si to nevědomil, že se vymykám z průměru.

S pozdravem [překvapení] Karels

78506

16.11.2005 14:39

RE: Zvláštní chlívek

Karels 213.?.?.?

Reakce na 78440

>Možná by nebylo od věci, zřídit zde na Zvědavci zcela
>zvláštní chlívek, kam by si čtenáři v případě nutkavé
>potřeby mohli odskočit, pocítili-li by naléhavé volání
>svého niterna po úlevě od strastí tohoto světa. Nad
>vyjevenými produkty svých těl i duchů, by se pak mohli tam, a
>právě jenom tam, v husté atmosféře vzájemného zahrnování
>milostí, prodiskutovat až na věčnost.

>
>Rubrika by mohla nést název: "S pozdravem Karels a nikdy
>jinak."

Vážený pane,

máme demokracii, svobodu slova. Asi jste těch 16 roků od revoluce prospal. Možná jste ještě v zajetí komunismu, nevím. Ale ke svobodě slova patří i to, že jsou tady názory, které se mi nemusí vždycky líbit.

S pozdravem Karels

78481

16.11.2005 23:13

RE: Zvláštní chlívek

68 68.?.?.?

Reakce na 78481

máme demokracii, svobodu slova. Asi jste těch 16 roků od revoluce prospal. Možná jste ještě v zajetí komunismu, nevím. Ale ke svobodě slova patří i to, že jsou tady názory, které se mi nemusí vždycky líbit.

Pane Karels, jenze vy zapominate na jedno. U cechu je to s nazory trochu jinak. Ti se ridi timhle: "Jestlize chces mit svuj vlastni nazor, tak mne rekni, a ja Ti ho dam."
[smích] [smích]

78579

17.11.2005 7:11

RE: Zvláštní chlívek

Tom 24.?.?.?

Reakce na 78481

>máme demokracii, svobodu slova. Asi jste těch 16 roků od revoluce prospal. Možná jste ještě v zajetí komunismu, nevím. Ale ke svobodě slova patří i to, že jsou tady názory, které se mi nemusí vždycky líbit.

Pane Karels,

vím, že máte demokracii, svobodu slova a že ke svobodě slova patří i to, že jsou tady názory, které se vám nemusí vždycky líbit. Nutil jsem snad já vás, aby se vám múj názor líbil? Nelíbil se? Kterou z cest neprozřetelnosti jste dopěl k této úvaze:"Asi jste těch 16 roků od revoluce prospal. Možná jste ještě v zajetí komunismu, nevím." ?

Tak víte, nebo zase jenom účelově kecáte?

78643

Příspěvků: 111

11.11. 08:21 martin  Chybka
12.11. 03:01 leho  RE: Chybka
12.11. 06:48 Jiří Táborský  RE: Chybka
12.11. 07:41 leho  RE: Chybka
13.11. 15:56 Jiří Táborský  RE: Chybka
13.11. 04:23 VaclavK  RE: Chybka
13.11. 19:14 leho  RE: Chybka
13.11. 20:32 Alexa  RE: Chybka
14.11. 08:05 leho  RE: Chybka
06.12. 08:35 Grovik  RE: Chybka
13.11. 23:02 zaplatil  RE: Chybka
14.11. 14:03 Had  RE: Chybka
11.11. 08:35 martin  Pripominka k chybe
12.11. 03:03 leho  RE: Pripominka k chybe
13.11. 15:59 Jiří Táborský  RE: Pripominka k chybe
13.11. 19:20 Jarmila  RE: Pripominka k chybe
13.11. 21:00 Blahnik  RE: Pripominka k chybe
14.11. 07:46 Jarmila  RE: Pripominka k chybe
14.11. 08:27 Karels  Je الله Koránu stejný jako אלהים Bible?
14.11. 10:11 Jarmila  Díky moc za vysvětlení
14.11. 11:30 Karels  RE: Díky moc za vysvětlení
14.11. 14:32 Jarmila  Je vidět, že jste velmi vzdělaný pane Karle S.
14.11. 15:04 Karels  RE: Je vidět, že jste velmi vzdělaný pane Karle S.
14.11. 15:24 hostující  RE: Je vidět, že jste velmi vzdělaný pane Karle S.
14.11. 15:43  V něčem máte pravdu, alespoň částečně
14.11. 16:43 Jarmila  Mně se to tedy nějak nezdá pane Karels
14.11. 22:28 Vodník  Milý Karelsi,
14.11. 23:03 Karels  RE: Milý Karelsi,
15.11. 21:57 Petr Gejdoš  RE: Milý Karelsi,
15.11. 22:11 Karels  RE: Milý Karelsi,
16.11. 06:57 Jarmila  Taky mám ještě jednu otázku pane Karelsi-
16.11. 07:28 Karels  RE: Taky mám ještě jednu otázku pane Karelsi-
16.11. 10:51 Jarmila  Opět velmi děkuji za vysvětlení
15.11. 21:45 Petr Gejdoš  RE: Díky moc za vysvětlení
17.11. 12:37 Vratislav  RE: Díky moc za vysvětlení
17.11. 12:52 Karels  RE: Díky moc za vysvětlení
16.11. 07:55 Blahnik  RE: Pripominka k chybe
13.11. 21:38 Jiří Táborský  RE: Pripominka k chybe
13.11. 22:21 Emma Bovary  RE: Pripominka k chybe
14.11. 00:06 Emma Bovary  RE: Post scriptum
14.11. 02:06 Jiří Táborský  Neodpovídáte si sama na Vaši otázku, paní Bovaryová,
14.11. 09:45 Tom  RE: Neodpovídáte si sama na Vaši otázku, paní Bovaryová,
14.11. 17:55 Emma Bovary  RE: Neodpovídáte si sama na Vaši otázku, paní Bovaryová,
14.11. 17:57 Jiří Táborský  Mám rád kulatá čísla, Tome. Proč to nezaokrouhlit na deset?
14.11. 18:03 Emma Bovary  RE: Mám rád kulatá čísla, Tome. Proč to nezaokrouhlit na deset?
14.11. 18:09 Jiří Táborský  RE: Mám rád kulatá čísla, Tome. Proč to nezaokrouhlit na deset?
14.11. 21:10 Tom  RE: Mám rád kulatá čísla, Tome. Proč to nezaokrouhlit na deset?
14.11. 17:47 Emma Bovary  RE: Neodpovídáte si sama na Vaši otázku, paní Bovaryová,
14.11. 18:14 Jiří Táborský  RE: Neodpovídáte si sama na Vaši otázku, paní Bovaryová,
13.11. 22:58 Emma Bovary  RE: Pripominka k chybe
14.11. 02:54 Blahnik  RE: Pripominka k chybe
13.11. 18:21 js  US Army neni podezrela? A Israel!?
13.11. 19:18 leho  RE: US Army neni podezrela? A Israel!?
12.11. 08:13 Jarmila  Také velmi obdivuji statečné lidi
11.11. 09:42 Skzitesek  A co my?
11.11. 09:55 Robert Nohejl  Okupacni jednotky Israelu neuznavaji zadane mezinarodni umluvy.
11.11. 10:20 Petr Gejdoš  K vlastní článku netřeba nic dodávat !
12.11. 03:07 leho  RE: K vlastní článku netřeba nic dodávat !
12.11. 18:24 Petr Gejdoš  RE: K vlastní článku netřeba nic dodávat !
15.11. 23:36 Mike  RE: K vlastní článku netřeba nic dodávat !
16.11. 13:50 Petr Gejdoš  RE: K vlastní článku netřeba nic dodávat !
14.11. 10:57 degenerator  RE: K vlastní článku netřeba nic dodávat !
11.11. 13:34 krysa  no nevim...
12.11. 18:29 Petr Gejdoš  RE: no nevim...
14.11. 11:08 krysa  RE: no nevim...
14.11. 15:58 Had  RE: no nevim...
11.11. 22:18 Karels  Baruch Adonaj Elohe Jisrael mehaolam vead haolam
12.11. 15:12 oji  RE: Baruch Adonaj Elohe Jisrael mehaolam vead haolam
12.11. 00:00 Emma Bovary  News z israelské politiky
12.11. 03:48 Robert Nohejl  RE: News z israelské politiky
14.11. 07:53 leho  RE: News z israelské politiky
15.11. 05:57 Misu  RE: News z israelské politiky
15.11. 06:23 leho  RE: News z israelské politiky
15.11. 07:12 Misu  RE: News z israelské politiky
17.11. 12:49 Vratislav  RE: News z israelské politiky
12.11. 00:02 Emma Bovary  Dodatek
12.11. 00:57 trodas  RE: Dodatek
12.11. 01:04 Emma Bovary  RE: Dodatek
12.11. 01:30 trodas  RE: Dodatek
12.11. 12:26 Vodník  RE: Dodatek
13.11. 12:01 trodas  RE: Dodatek
13.11. 13:03 Vodník  RE: Dodatek
13.11. 02:31 zaplatil  RE: Dodatek
13.11. 19:31  RE: Dodatek
12.11. 07:09 Jiří Táborský  RE: Dodatek
12.11. 04:00 Robert Nohejl  Holocaustove detatko ,jez prerostlo pres hlavu svych "rodicu"
12.11. 08:24 Vladimir Sodek  Neco nesedi,....
12.11. 12:40 Vodník  Pane Sodku (Šodku?), off topic:
14.11. 17:35 Vladimir Sodek  RE: Pane Sodku (Šodku?), off topic:
12.11. 12:16 Tomas  :)
13.11. 22:41 Peter Veliky  Spravedlnost na Vás dopadne dříve nebo později
14.11. 07:32 Jiří Táborský  RE: Spravedlnost na Vás dopadne dříve nebo později
14.11. 05:58 Misu  Neni to cele Hoax?
14.11. 08:07 Vladimir Sodek  RE: Neni to cele Hoax?
14.11. 08:45 Tom  RE: Neni to cele Hoax?
14.11. 18:53 Jiří Táborský  RE: Neni to cele Hoax?
14.11. 21:19 Tom  RE: Neni to cele Hoax?
14.11. 09:24 LalaLalovic  RE: Neni to cele Hoax?
14.11. 12:50 Robert Nohejl  Chovani Israelu,jako supervelmoci na atomovych pumach nedava dobry priklad.
14.11. 16:05 jude  PALESTINSKÝ STÁT NEMÁ PRÁVO NA EXISTENCI ! ! !
14.11. 16:57 Vladimir Sodek  RE: PALESTINSKÝ STÁT NEMÁ PRÁVO NA EXISTENCI ! ! !
14.11. 17:01 jude  RE: PALESTINSKÝ STÁT NEMÁ PRÁVO NA EXISTENCI ! ! !
14.11. 18:55 leho  RE: PALESTINSKÝ STÁT NEMÁ PRÁVO NA EXISTENCI ! ! !
14.11. 18:58 jude  RE: PALESTINSKÝ STÁT NEMÁ PRÁVO NA EXISTENCI ! ! !
15.11. 08:10 Vladimir Sodek  RE: PALESTINSKÝ STÁT NEMÁ PRÁVO NA EXISTENCI ! ! !
16.11. 11:57 Tom  Zvláštní chlívek
16.11. 12:31 Jarmila  Já ten pozdrav ale znám jinak:
16.11. 17:47 Karels  RE: Já ten pozdrav ale znám jinak:
16.11. 14:39 Karels  RE: Zvláštní chlívek
16.11. 23:13 68  RE: Zvláštní chlívek
17.11. 07:11 Tom  RE: Zvláštní chlívek

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

43

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 84 čtenářů částkou 15 189 korun, což je 43 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 4

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 9

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 5

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 0

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Magor Novotný si přeje, aby Zeman a Babiš zemřeli08.09.20 22:29 Česká republika 11

Britský COVID teror v metru07.09.20 23:45 Británie 12

Žárovku vynalezl černoch, říká Biden07.09.20 23:12 USA 5

Policie zatkla těhotnou ženu za sdílení příspěvku na FB proti koronavirovým opatřením06.09.20 14:45 Austrálie 4

Jak dlouho ještě nechají Novotného škodit zájmům této země?06.09.20 12:39 Česká republika 9

Babiš ukázal barvu: Od cesty Vystrčila na Tchaj-wan se nedistancuje04.09.20 16:49 Česká republika 4

Už je to tady: Čína stopla zakázku na česká piana za miliony04.09.20 16:44 Česká republika 5

Měnové kurzy

USD
22,59 Kč
Euro
26,75 Kč
Libra
29,18 Kč
Kanadský dolar
17,11 Kč
Australský dolar
16,47 Kč
Švýcarský frank
24,78 Kč
100 japonských jenů
21,60 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
6,00 Kč
100 maď. forintů
7,42 Kč
Ukrajinská hřivna
0,80 Kč
100 rublů
29,84 Kč
1 unce (31,1g) zlata
44 061,38 Kč
1 unce stříbra
604,65 Kč
Bitcoin
247 835,33 Kč

Poslední aktualizace: 19.9.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 066