Diskuze k článku

Jak to bylo s omluvou za VyHubené

Příspěvků 87

10.11.2005 6:10

Lzi NWO prostituta (

albert 70.?.?.?

(Zrušeno. Mimo mísu.)

77550

10.11.2005 16:11

RE: Lzi NWO prostituta (

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 77550

>(Zrušeno. Mimo mísu.)
Mno, začít diskuzi o novinářské prostituci zrušením příspěvku o ní je ironie nejvyššího řádu. Skoro mám chuť otevřít websajtnu pro zrušené příspěvky.

77604

12.11.2005 18:46

RE: Lzi NWO prostituta (

google 84.?.?.?

Reakce na 77604

>>(Zrušeno. Mimo mísu.)
>Mno, začít diskuzi o novinářské prostituci zrušením
>příspěvku o ní je ironie nejvyššího řádu. Skoro mám
>chuť otevřít websajtnu pro zrušené příspěvky.

mnoo, mal by som do www.websajtna.org, tiez par prispevkov parat, len mi musite slubit, pan editor Taborskej, ze tam nebudem na jednej stranke spolu s lehom, peshmergom alebo blahnikom.
mohlo by mi to skurvit karmu a to bych velice nerad! [mrknutí jedním okem]

77921

12.11.2005 19:31

RE: Lzi NWO prostituta (

Lev 68.?.?.?

Reakce na 77921

google 84.?.?.?
>>(Zrušeno. Mimo mísu.)
>Mno, začít diskuzi o novinářské prostituci zrušením
>příspěvku o ní je ironie nejvyššího řádu. Skoro mám
>chuť otevřít websajtnu pro zrušené příspěvky.

mnoo, mal by som do www.websajtna.org, tiez par prispevkov parat, len mi musite slubit, pan editor Taborskej, ze tam nebudem na jednej stranke spolu s lehom, peshmergom alebo blahnikom.
mohlo by mi to skurvit karmu a to bych velice nerad!
_____________________________________________

Pokud me vezmete s sebou chlapi, tak se k vam pridam !! [smích] A souhlasim, co zde navrhl google [mrknutí jedním okem]


77925

10.11.2005 8:38

Tohle je ta spravna novinarina :))

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 62.?.?.?

Kazdopadne u iDnes nic noveho.

77560

10.11.2005 8:57

Není se čemu divit

Josef Švejk 213.?.?.?

Obvyklá práce s informací, jak ji ukazuje pan Břetislav Nový ve své knížce Pro Moudré Blbé, kdy z původního názoru externího dopisovatele ve smyslu - V půvabné vesnici uprostřed malebné přírody, ve Staré Lhotě, žije stařenka Marie Nováková, která má na zahradě holubník a protože miluje přírodu, stará se ještě o kočky a psy, díky čemuž se při malé výši svého důchodu musí pořádně ohánět. ---- po zásahu redaktora, šéfredaktora a dalších pitomců vznikne - V místě zvaném Stará Lhota žije podivínka M.N., která bydlí v holubníku a kvůli nízkým příjmům žere kočky a psy.

Kdysi jsem slyšel písničku od Nohavici, kde sám sebe obžalovával ze zločinů, které na něho "ti nahoře" vědí, jeden z hříchů byl - Nečetl noviny, že jsou tam jen kraviny... A já díky tomu volám : Více takových zločinců a bude na světě krásně.
Ostatní zločiny byly také závažné - Kreslil na zeď čárečky a kosočtverce a ukazoval to Věrce [velký smích]

77564

10.11.2005 9:44

Je to absurdne

Rastík 212.?.?.?

To je uz naozaj absurdne. Trestne stihanie na niekoho len pre jeden neskodny vtip - to je typicke pre totalitne rezimy. Prisne vzate by ma mohli stihat aj za vtip o Skotoch - to je predsa tiez hanobenie naroda. Lenze skoti holt nie su "vyvoleny" narod.

Zda sa, ze kampan proti zavadnemu mysleniu sa v poslednej dobe zacina priostrovat. Hned vedla toho clanku o Vyhubenych je link na tento zurnalisticky "skvost":
http://zpravy.idnes.cz/domaci.asp?r=domaci&c=A051109_213529_domaci_ad

Zidia zrejme maju dovod, preco sa o svoju "pravdu" o holocauste stale viac boja.

77569

11.11.2005 12:11

RE: Je to absurdne

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 77569

Když se to tak vezme kolem a kolem, tak pan Munk by měl podat žalobu i na televizi Prima, protože si pro svůj pořad přisvojila tradiční ochrannou známku - název VyVolení. Jednáním televizních vyvolených je znesvěcován národ vyvolených. Nebo snad ne?

77777

11.11.2005 12:31

RE: Je to absurdne

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 77777

Konečně i ta podobnost loga není právě nejšťastnější. U člověka, který nevládne ostřížím zrakem, může snadno hodít k záměně Vyhubených s Vyvolenými či Vyhulených s Vyholenými. Anžto Vyhuleným a Vyholeným je to patrně jedno, protože žádnou žalobou nikomu zatím nehrozí, zatím by možná postačilo změnit logo prvních dvou skupin - na dvouslovné Vyhubení Vyvolení a Televizní Vyvolení, čímž by mediální zájem mohl zase opadnout.

77778

10.11.2005 10:08

Brožura pro školy popírá holokaust, prověří ji policie

skud skud (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

http://zpravy.idnes.cz/domaci.asp?r=domaci&c=A051109_213529_domaci_ad

77572

10.11.2005 13:43

RE: Brožura pro školy popírá holokaust, prověří ji policie

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 77572

Když dokáže židy rozčílit taková nezávadná brožurka, tak co budou dělat při čtení knihy Johna Sacka Oko za oko.

Stručný obsah knihy je na http://www.prefer-statement.wz.cz/js01.htm

Pokud je to, co se tam píše pravda, tak němečtí fašisté byli proti polským sionistům pouzí beránci. První, co člověka při čtení napadne, je, že to byl trest Němcům za to, že Hitler svojí práci nedělal důsledně. Ale to je zjednodušující a nesprávný názor. Měl vůbec Hitler záměr židy vyhubit? Vždyť to se dalo zařídit mnohem efektivněji a rychleji než osvětimským komínem. Člověka napadne mnoho otázek a málo věrohodných odpovědí při nezpochybňování předpokladu, že fašismus byl špatný.

77585

10.11.2005 10:58

Jo a v Austrálii, tam se teď taky dějí věci

Jarmila 85.?.?.?

projednávali tam teď nový protiterostický zákon, který by umožňoval lidi zavřít až na 14 dní bez sdělení obvinění, a podezřelí lidé, že by mohli být taky sledováni i s pomocí jakýchsi čipů. A když se to spoustě občanů nelíbilo, protože to spousta lidí považovala za zásah do lidských práv, tak zničehožnic předevčírem zatkli patnáct lidí, co prý chtěli v Sydney spáchat pumové sebevražedné atentáty. To je náhodička, co? Takže teď mají samozřejmě pádný argument k tomu, že je ten zákon potřebný. A takhle se pomalu ubírá k totalitě celý svět.

Na druhé straně určité meze slušnosti, morálky a cenzury být musí, bezbřehý liberalismus není na místě, protože jedině nahrává zločincům, nikoliv slušným lidem. Není to tak dávno, co jeden český pornoherec chtěl drze v Terezíně nahrávat porno.

A co se týče mého názoru na novináře oficiálních velkých médií? Že to jsou ty největší prodejné k…y pod sluncem. Píšou ve prospěch toho, kdo víc zaplatí.[pláč] [naštvaný] [zmaten]

77573

11.11.2005 3:47

RE: Jo a v Austrálii, tam se teď taky dějí věci

Klokan 210.?.?.?

Reakce na 77573

Nahoda to asi nebude,protoze roztomila nahravka teroristu s patricnymi vyhruzkami,sla pred casem na tv.Jestli je to dilko zatcenych, nevim.Pravda je,ze to pomuze ten zakon protlacit.

77719

11.11.2005 11:08

RE: Jo a v Austrálii, tam se teď taky dějí věci

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 77719

Věci se dějí nejen v Austrálii a v Británii, ale všude ve světě. Zda protiteroristický zákon parlamentem projde nebo neprojde je pro USA zanedbatelený detail.
Před časem se tady někdo ptal na věznění američanů americkými úřady v ČR. Náhodou jsem narazil na souhrnný článek o amerických koncentračních táborech v Evropě. Je tam zmiňován i americký koncentrák u Brna :

Dne 4. listopadu 1998 otřásla Českou republikou naprosto nečekaná aféra. Aféra, která otřásla jak českými státními orgány, tak samotnou vládou USA. Toho dne byl totiž v České republice oficiálně odhalen koncentrační převýchovný tábor. Tento koncentrační tábor byl zřízen orgány USA v únoru 1998 na odlehlém místě, asi 10 kilometrů severozápadně od Brna v lokalitě nazvané Jelenice. Část hlídacího personálu tvořili Američané, kteří celý tábor také řídili, zbytek dozorného a provozního personálu byli najatí Češi, kteří očekávali původně práci vychovatelů.
...
V tomto českém koncentračním táboře si orgány USA zřídily koncentrační, izolační a převýchovný tábor pro své problémové americké občany ve věku od 14. do 18. let. Nikdo již přesně nezjistí, kolik Američanů zde bylo tajně před orgány České republiky vězněno, ale v době, kdy policie a tajná služba BIS vnikly do objektu, bylo na místě 61 uvězněných amerických občanů.

Všichni tito, předem vytipovaní američtí občané, mají stejný osud, všem bylo na území USA slibována nevinná poznávací exkurze, ale při ní byli uneseni, byli jim zabaveny osobní doklady a pasy a zavlečeni do České republiky /aniž by to státní orgány ČR zaregistrovaly/. V tomto koncentračním táboře Jelenice, který Američané nazvali ,,Morava Academy,, - byli všichni unesení američtí občané pod přísným, doslova vězeňským dozorem. Kromě nucených a mnohdy násilných převýchovných programů byli také za zdmi Jelenice nedobrovolně trestáni a mučeni. Ve zvláštních místnostech bez oken, jediného zdroje světla i jakéhokoliv nábytku, byli zavíráni na dlouhé hodiny bez jídla i pití. Jindy byli naopak zavíráni do úmyslně přetápěných místností do 40. stupňů, kde museli ležet svázaní na zemi a ve dne i v noci na ně bylo namířeno oslňující světlo. Zákaz pohybu a fyzické tresty byly v podstatě na denním pořádku. Nikdo z nich nesměl opustit budovu Jelenice, nebylo to ani technicky možné, pohyb po budově byl omezen stejně.
...
Jak se ukázalo vyšetřováním, stejní Američané neměli pouze koncentrační tábor zde u Brna v České republice, ale unášeli své občany i do podobných koncentračních zařízení, které provozovali /a v tomto případě jistě dosud provozují/ v Mexiku, Jamajce, Severní Samoy, Filipínách a v Montaně.


další podrobnosti na adrese http://www.prefer-statement.wz.cz/a0058.htm

77766

11.11.2005 11:52

RE: Jo a v Austrálii, tam se teď taky dějí věci

hostující 85.?.?.?

Reakce na 77766

Také jsem ten článek četl.Je to docela síla.
Bez zajimavosti rozhodně není i ta část věnující se akci NORBERT.
Pamatuji se na to velice dobře,jak ta aféra počátkem devadesátých let 'vyšuměla' do ztracena.Pořád se řešilo jestli se má slavit MDŽ,nebo Den matek,případně pomlčka nepomlčka,a přinejhorším ještě pořád zákrok na Národní třídě a jak někdo zmínil Norberta - ticho po pěšině! Člověk,který měl být údajně zodpovědný za asi největší koncentrák - na Vyškovsku,v tamním vojenském prostoru byl dokonce po Listopadu MINISTREM VNITRA Č.R.!!!

77774

12.11.2005 12:28

RE: Jo a v Austrálii, tam se teď taky dějí věci

Klokan 210.?.?.?

Reakce na 77766

Jezisi,to snad neni pravda.Podli Americane.Ale proc tak slozite,doma maji dost placu a urcite by se nikdo nic nedozvedel.
Zkouseli na nich neco? Treba pernik?

77891

18.1.2006 5:41

Koncentrační tábor Morava Academy na Jelenici...

Peter 83.?.?.?

Reakce na 77766

Dámi a pánové, autorem článku je pan Herzán, už od pohledu senzacechtivý a senzace vyrábějící paranoik, který kdyby to s tím svým hledáním pravdy myslel úpřimně a vážně, tak by patrně věnoval minutku podrobnějšímu studiu veřejně dostupných materiálů. K tomu koncentráku u přehrady: Kdyby ho jen trošku zajímalo jak to doopravdy bylo a proč, tak by kontaktoval děti, které tam byli vězněné proti své vůli a taky zaměstnance. Nebylo jich zrovna málo a nemyslím si, že by mu neodpověděli na pár jednoduchých otázek, když byli ochotni plně spolupracovat s policií ČR, nehledě na to, že to policii a tisku vlastně sami udali. Že by je nakonec americká vláda a "temné síly globálního zla" sprovodili ze světa, aby se zbavili nepohodlných svědků ilegálních aktivit FBI a CIA u Kníničské přehrady? Pane Herzáne, vemte si prášek a jděte se projít parkem :-} PS:Lidi mám vás rád. Bděte !!!

88884

10.11.2005 11:34

K případu Karinek Vesjolich

Zvědavej 165.?.?.?

Celá záležitost Vesjolich Kartinek se mi jeví krajně urážlivá, nevkusná a ubohá vůči skutečným obětem Holocaustu. Znám vzdáleně rodinu Munkových, část žije v New Yorku a vím tudíž, že v koncentačních táborech (Terezín a Osvětim) jim zahynulo 13 rodinných příslušníků. Některé z nich osvobodila od záhuby postupující Rudá Armáda. To jsou fakta. Plně chápu pana Munka, že se proti tomuto brání. Jde o ubohé zlehčování tragedie, kterou tehdy ti lidé skutečně prošli. Je to postupné znevažování následků WW2 a Holocaust. Kde to skončí? Kompletním přepisem historie? Už to vidím, že za pár let se dozvíme, že žádná Osvětim neexistovala a že WW2 byla vlastně dobrodinním pro lidstvo. Fuj!!!

77574

10.11.2005 16:55

RE: K případu Karinek Vesjolich

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 77574

>Je to postupné znevažování následků WW2 a Holocaust. Kde to
>skončí?
Nemohu se zbavit dojmu, že Vy byste rád uzavřel s konečnou platností historii tak, jak ji sepsali bolševičtí politruci Rudé armády. Ptáte se:
>Kde to skončí? Kompletním přepisem historie?
Nikoliv kompletním přepsáním historie, ale její revizí. Stejně tak jako se zrevidovaly třeba nesmysly Lepešinské a Mičurína, za jejichž popírání se posílali vědečtí "revizionisté" do gulagů. Revizionismus byl podle bolševiků jedním z nejhorších zločinů - a tento jejich jedině správný výklad pravdy stále ještě přežívá. Bolševická lež o Katyňském masakru se udržela skoro stejně tak dlouho jako horror stories o mejdlu ze židů. "Pravda vítězí", razil TGM, "ale dá to fušku", říkal jeho syn Jan.

>Už to vidím, že za
>pár let se dozvíme, že žádná Osvětim neexistovala a že
>WW2 byla vlastně dobrodinním pro lidstvo. Fuj!!!
Myslím, že toho vidíte tolik, co Slepý mládenec ze Starých pověstí českých.

77609

11.11.2005 0:08

RE: K případu Karinek Vesjolich

Zvědavej 165.?.?.?

Reakce na 77609

>Nemohu se zbavit dojmu, že Vy byste rád uzavřel s konečnou
>platností historii tak, jak ji sepsali bolševičtí politruci
>Rudé armády.

To je opravdu pouze Váš dojem, pane Táborský. Mylný, ovšem.



>Nikoliv kompletním přepsáním historie, ale její revizí.

To nemůžete nikdy s určitostí tvrdit . Mohu se mýlit, stejně tak Vy. Ono se nikdy nikdo v dějinách nesnažil z viníka udělat oběť a naopak? Ono se nelže na obou stranách? I já jsem pro revizi, ale to, co se mnohdy při tom děje, za revizi nemohu považovat.

>Stejně tak jako se zrevidovaly třeba nesmysly Lepešinské a
>Mičurína, za jejichž popírání se posílali vědečtí
>"revizionisté" do gulagů. Revizionismus byl podle bolševiků
>jedním z nejhorších zločinů - a tento jejich jedině
>správný výklad pravdy stále ještě přežívá. Bolševická
>lež o Katyňském masakru se udržela skoro stejně tak dlouho
>jako horror stories o mejdlu ze židů.

O tom se ve svém příspěvku nikde nezmiňuji. Dokonce Vám dávám v těch Vašich příkladech za pravdu. Nechápu, proč mi zrovna toto předhazujete. Já jsem se zastal konkrétního případu o kterém vím, že ti konkrétní lidé v koncentračním táboře byli a zlikvidovali jim tam převážnou část jejich rodiny. Nakonec i můj strýc byl v Terezíně vězněn a mučen. Proto považuji za nevkusné a nemorální zlehčovat zrovna tyto oběti, Vy snad ano?
Na druhou stranu se domnívám, že si Židé z jejich minulého utrpení udělali jakousi 'dojnou krávu' . Jejich tehdejšího ukřivdění zneužívá řada židovkých organizací a jejich představitelů a Židé se snaží získat a vytěžit z toho co nejvíce. Úmyslně vydzvihují pouze své oběti. S tím zdaleka nesouhlasím ani já a to, že dnes používají téměř stejné metody vůči svým protivníkům, jakých kdysi bylo použito proti nim samým, to je krutá ironie, ale to je na jinou debatu.

>> "Pravda vítězí", razil
>TGM, "ale dá to fušku", říkal jeho syn Jan.

Je to tak!



>Myslím, že toho vidíte tolik, co Slepý mládenec ze Starých
>pověstí českých.

Když myslíte! Určitě netvrdím, že vidím všechno - Vy ano?

77694

11.11.2005 10:49

RE: K případu Karinek Vesjolich

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 77574

Čistému vše čisté - pane Zvědavej...

77763

11.11.2005 11:24

RE: K případu Karinek Vesjolich

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 77574

>Celá záležitost Vesjolich Kartinek se mi jeví krajně
>urážlivá, nevkusná a ubohá vůči skutečným obětem
>Holocaustu.
>
>Jde o ubohé zlehčování
>tragedie, kterou tehdy ti lidé skutečně prošli. Je to
>postupné znevažování následků WW2 a Holocaust. Kde to
>skončí? Kompletním přepisem historie? Už to vidím, že za
>pár let se dozvíme, že žádná Osvětim neexistovala a že
>WW2 byla vlastně dobrodinním pro lidstvo. Fuj!!!


A také doporučuji, aby si nikdo nedovolil dělat legraci z dívčí války.
Utlačované ženy pod vedením Vlasty proti svým mužům oprávněně povstaly a srdnatě se jim bránily. Jakékoliv posměšky na adresu ujařmených žen jsou nemístné a diskriminační vůči ženám.
Za pár let bychom se pak mohli dozvědět, že žádná dívčí válka vůbec nebyla a využívání žen muži bylo vlastně dobrodiním pro lidstvo.
[pláč] [chechtot] [chechtot]

77769

10.11.2005 12:12

'..To je náhodička, co? ..'

Peter Veliky 70.?.?.?

Co tim chcete naznacit pani Jarmilko?
Ze snad to byli prevleceni zidi (jak by nam moh tvrdit pan Nohejl), anebo scheme Americko & Austalske vlady konspirace?
Byla to tez 'nahodicka' v Londynskem utoku ctyr muhamedanskych sebevrahu na tube train?
Bezte uz vsici do p... s temi Vasimi smesnymi konspiracemi. To jsem mel jednou manzelku (cesku) porad za vsim videla pletichy dalsich Cesek,vydrzela na telefonu 3/4 hodiny pomlouvanim dalsich cesek. Vydrzel jsem to s ni 13 let.

77577

10.11.2005 16:53

Konec civilizace aneb co tím chci naznačit.

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 77577

Tuhle mi napsal jeden můj čtenář svůj názor, že svět je v dnešní době ovládán zhruba asi tak 40 tisíci lidmi, kteří tvoří jádro světové finanční oligarchie- jsou jakousi „hlavou planety“,která rozhoduje nejméně na padesát tahů dopředu, co, kde a jak v kterém státě s kým a jakým způsobem zatočí, či kam přehodí hromadu peněz na nějaký účel. Já s tímto názorem souhlasím, protože ten rukopis jejich promyšlených činů je čím dál tím víc zřetelnější. Jenom si myslím, že těch lidí je víc. Různé události ve světě skládají mozaiku, kerá čím dál víc ukazuje, že všichni spějeme ke světové totalitě. Z dnešních zpráv: hotelový teror v Jordánsku. Jordánsko je spojenec USA- a co bude v té zemi následovat? Větší hlídání všech občanů a totalita. Výbuchy v metru v Londýně se také Blairovi- spojenci Bushe- velmi hodily k utužení totality. Ale momentálně drobně pohořel, protože mu kolegové neschválili prodloužení lhůty podezřelých z terorismu ze 14 na 90 dní. Schválili „jenom“ 28 dní.

A co bude dále v budoucnu následovat? Nevidím to vůbec růžově, tipnu si. „Světová hlava“ rozpoutá všude teror a nevraživost všech se všemi, až se začnou všichni mydlit- a do toho ještě vypustí nějaký ten virus ptačí chřipky, ať je to veselejší. Proč to budou dělat? Protože potřebují vyhubit asi tak 4 miliardy lidí. Take to jednoho dne skutečně spustí a nastane Konec civilizace. Ovšem nikoliv úplný, zbude asi 2 miliardy lidí- ale ti už budou TOTÁLNĚ pod kontrolou vítězů, kteří zde na této planetě konečně nastolí Ten nejkrásnější svět- přesně jak to předpověděl Huxley.[pláč] [naštvaný] [zmaten]

77608

11.11.2005 0:49

RE: Konec civilizace aneb co tím chci naznačit.

Vodník 82.?.?.?

Reakce na 77608

To máte z Bondyho? Ne že bych byl marxista, ale s velkou většinou z toho souhlasím. Je zvláštní, jak do té své káry dokázali zapřáhnout právě ty, co si o sobě myslí, jak jsou chytří. [překvapení]

77698

11.11.2005 7:31

Vzpomínky na budoucnost

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 77698

Ne, to nemám z Bondyho, to mám už dětství. Moje máma totiž nám už jako malým dětem vyprávěla o proroctví Sibylly. Pamatuji se na tato proroctví: Že nastane doba, kdy budou ženy k nerozeznání od mužů, že budou rozorány všechny meze a uvaleny nepřiměřené daně takřka na všechno, i na vzduch, který dýcháme. Že otec bude nenávidět syna, matka dceru, každý každého- až vypukne válka. Ta válka bude tak strašná, že po ní na celém světě zůstane jen tolik lidí, co se pod plachetku jediného vozu vejde. (tu plachetku si obzvláště pamatuji). A tito zbylí lidé se budou vzájemně nesmírně milovat.

Nemám tušení, kde k těm proroctvím matka přišla, protože po revoluci jsem si koupila jakousi knížku o Sibylliných proroctvích- ale nic takového tam nebylo. Ale pokud se tedy ta Sibylla ve svém proroctví nemýlila, to by tedy znamenalo, že by ani ta „světová hlava“ nepřežila. A z toho mám škodolibou radost, che che. Všechny ty nakradené bilióóóny by jim byly na dvě věci: na hovno a na hovno.[velký smích]

Žádný Nejkrásnější svět by se nekonal- a z toho možná mají sami vítr, proto se obezřetně rozmýšlejí jak dál, aby nakonec sami sobě neublížili. [oči v sloup]

77738

11.11.2005 8:41

RE: Vzpomínky na budoucnost

hostující 85.?.?.?

Reakce na 77738

To o té plachetce jsem také slyšel. Od své babičky.
Jenže já na proroctví moc nevěřím.
Na druhou stranu si ale srandu z nich určitě nedělám! [smích]

77746

11.11.2005 11:12

RE: Vzpomínky na budoucnost

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 77738

Vítejte do klubu přátel proroků. Ale pozor !! Zde jsou "někteří" alergičtí na proroky, ovšem hlavně ti, co vůbec neví, o čem je řeč.

Mimochodem, nevím, co máte za " jakousi knížku o Sibylliných proroctvích", já koupil knihu "Velké proroctví SIBYLY královny ze Sáby". Tato jest překladem ze zachovalého údajného originálu od paní Ch. M. Le Creusot, která v Zemích Koruny české původně byla vydána snad ještě za Rakouska-Uherska. Přesně však to nevím a v knize samotné je o původu (proč asi ??) řečeno pramálo.

O závažnosti celého "dílka" mě přesvědčil mimo i jiné fakt, že zde je jasně popsána velká ekonomická krize z 30. let 20. století včetně rozboru příčin této.

To vše, co Vy jste psala, že jste nenalezla ve své knížce, to v té mé skutečně nalezti lze. [velký smích] Nedoporučuji však studovat takovou problematiku izolovaně, až totiž člověk teprve dokáže syntezovat z celé mozaiky proroků a proroctví - teprve tehdy se objeví skutečný obraz dějin budoucnosti !!

Totiž - jen vysloveně málokdy se lze spolehnout na autentičnost jednotlivých dochovaných proroctví a skládání výsledného obrazu pak jest mravenčí prací, ovšem pravda je zde uschována jako v poškozeném "hologramu". Každá jednotlivá část totiž obsahuje i celek a naopak a různá poškození obsahu, potažmo vyslovené bludy vzniklé opisováním a tendenčními zásahy, se takto eliminují.

77767

11.11.2005 11:58

RE: Vzpomínky na budoucnost

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 77767

>Nedoporučuji však
>studovat takovou problematiku izolovaně, až totiž člověk
>teprve dokáže syntezovat z celé mozaiky proroků a proroctví
>- teprve tehdy se objeví skutečný obraz dějin budoucnosti
>!!
To mi trochu zavani stylem: vybrat si z vice del a autoru to, co se cloveku zrovna hodi a teprbe z toho poskladat homogenni predstavu o budoucnosti, ovsem pak to ale zapada do uz do konstrukce predem dane ctenarem a s realitou to nema nic spolecneho. Navic predpovidat valky a katastrofy neni zadne umeni, staci se zamyslet, ve kterem desetileti nebyla naposledy na celem svete valka, bida, prirodni katastrofy atd...

Ale proc to vubec rikam, mel sem napsat rovnou, ze mam podobne nazory jako treba pan TS a verim spise raciu nez mysticnu...

77775

11.11.2005 12:50

RE: Vzpomínky na budoucnost

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 77775

Ano, to je docela vážná námitka - vybrat si z vice del a autoru to, co se cloveku zrovna hodi a teprbe z toho poskladat homogenni predstavu ..., ostatně jako se "nikdy nemá říkat nikdy", rovněž tak patrně neexistuje žádná stoprocentně spolehlivá a před omyly chráněná metoda zkoumání obecně.

Musí se to tedy vždy konfrontovat se zdravým "selským rozumem".

Ale kupříkladu věda a racionalisti to elegantně obešli tak, že navenek zavedli stále a bez vyjímek platnou obecnou klausuli o dvou článcích: 1)věda má vždy pravdu, 2)pokud nemá pravdu, platí článek 1) . [velký smích] Uvnitř potom, když už rozpory začnou být neúnosné a vlastní "mančaft" se již bouří, udělá se rychlý úklid a změna a jede se dál do další podobné "řízené revoluce".

Navenek pak se věda tváří, jako by nic. Zvědaví laici, když strkají nos někam, kde to "zapáchá", jsou nemilosrdně vyhozeni a poukáže se na jejich nevzdělanost v oboru. Věřím, že potom takový úspěšný laik, jako Erich von Daniken, ten docela pány vědátory štve. Nebo třeba kdysi Schliemann ...

Holt věda má těžký život, stále kamsi uklízet nepohodlná fakta. Krásně to lze ilustrovat na "vědecké diskusi" kolem tzv. "anti-ohonů" u komet. Jedním slovem - SRANDA !! [velký smích]

77782

11.11.2005 13:04

RE: Vzpomínky na budoucnost

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 77782

Zapoměl jsem krásný příklad, jak to ve světě vědy taky chodí - diskuse o vzniku a distribuci spraší, - diskuse o kontinentálním driftu, - diskuse o deficitu neutrin u Slunce... a šlo by dlouho pokračovat.

No ale absolutně nejzábavnější je tiše se prokousávat nekonečnými a zavilými diskusemi strunařů a membránistů, když nám pěkně za pochodu "budují pod nohama" Vesmír za pomoci jedenácti-rozměrných prostorů, kvantují vakuum do čehož sem tam vmontují neslýchanou inflaci a fázové přechody, hážou po sobě Planckovými škálami a vytváří virtuální částice - to je maso !! Teprve zde konečně člověk pochopí tu relativitu .. Člověk by se málem cítil bezpečněji v Bohnicích u pana doktora Chocholouška. Protože venku řádí výpary z černých děr. [velký smích]

77784

11.11.2005 16:27

RE: Vzpomínky na budoucnost

TS 213.?.?.?

Reakce na 77784

>Zapoměl jsem krásný příklad, jak to ve světě vědy taky
>chodí - diskuse o vzniku a distribuci spraší, - diskuse o
>kontinentálním driftu, - diskuse o deficitu neutrin u Slunce...
>a šlo by dlouho pokračovat.

Jo, tak to chodi. Hypotezy vznikaji a zanikaji, zakerne zavrazdeny pozorovanimi jez jsou s nimi v rozporu. A na jejich misto pridjou dalsi hypotezy. Ktere, jsou-li dostatecne presne, jsou povyseny na teorie. A za dalsich par let se ukaze ze to nekde na okrajich nesedi, a cyklus se opakuje. Docela to i funguje. Nebo snad ne? Podivejte se kolem sebe a spoctete si pocet prikladu, pocet implementaci nejakych takovyhle zahad. Kvantove mechanika treba byla pouzita pri navrhu procesoru vaseho pocitace; pri dnesnich hustotach integrace uz to bez ni nejde.

>No ale absolutně nejzábavnější je tiše se prokousávat
>nekonečnými a zavilými diskusemi strunařů a membránistů,
>když nám pěkně za pochodu "budují pod nohama" Vesmír za
>pomoci jedenácti-rozměrných prostorů, kvantují vakuum do
>čehož sem tam vmontují neslýchanou inflaci a fázové
>přechody, hážou po sobě Planckovými škálami a vytváří
>virtuální částice - to je maso !! Teprve zde konečně
>člověk pochopí tu relativitu .. Člověk by se málem cítil
>bezpečněji v Bohnicích u pana doktora Chocholouška. Protože
>venku řádí výpary z černých děr. [velký smích]

To ze tomu nerozumite a nedovedete si to predstavit jeste neznamena ze to nemuze fungovat. Membranisti maji lepsi sanci na priblizeni se k pravde nez Daniken. [velký smích] I kdyz bezesporu na tom vydelaji mnohem mene penez. [pláč]

Treba takova neutrina. Nebo pozitrony. Oboje bylo spocteno dlouho pred tim nez se je povedlo zachytit. Nebo takove W a Z bosony. Nebo snad vysledky experimentu zfalsovali mimozemstane?

77811

11.11.2005 18:05

RE: Vzpomínky na budoucnost

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 77811

Je to tady silně OT, ale stejně by mě zajímalo - pane TS, jistě by šlo jaksi vymyslet, čím se dvě nějaké tělesa/částice odpuzují, ale vysvětlit, čím se přitahují, to je asi nad síly selského rozumu. Víte, v bizárním světě fyziky údajně si mezi sebou ty tělesa/částice vyměňují jakési další částice a ty tedy zprostředkují jak to odpuzování, tak i to přitahování.

Hm, jenže potom by mě zajímalo, jestli ty částice, co zprostředkují tu interakci, jsou rychlejší než světlo, když třebas gravitace dokáže světlo ohnout či vychýlit ? Opravdu - fyzika je ráj pro scifisty, tam je vše patrně dovoleno, tedy do času, než bude zase vše jinak.

Mimochodem, na mém PC se zřejmě ještě kvantovka nepodepsala. [velký smích] Ó jak bylo dobře na tom Božím světě ještě v době, kdy nejrychlejší internet zaobstarávali poštovní holubi a kurýři na koních. V té době ještě nikdo nedrbal do DNA, v řekách i mořích byly ryby a všelijaká jiná žoužel. Pane - běžte si to zkontrolovat dnes, co tam plave - dámské vložky, pánské kondomy, Pet lahve, mikrotenové folie a podobný bordel. V Sargasově moři již nejsou ostrovy řas, nýbrž již "celé pevniny" o stovkách i tisících km2, tvořené výše uvedeným bordelem. Dá rozum, že ryby tam nejsou, ještě jim totiž genetici nezmutovali DNA, aby se mohly živit polyetylenovým "planktonem" ! [velký smích]

77814

12.11.2005 12:58

RE: Vzpomínky na budoucnost

TS 213.?.?.?

Reakce na 77814

>Je to tady silně OT, ale stejně by mě zajímalo - pane TS,
>jistě by šlo jaksi vymyslet, čím se dvě nějaké
>tělesa/částice odpuzují, ale vysvětlit, čím se
>přitahují, to je asi nad síly selského rozumu.

A zde prichazi ke slovu matematika a Vami tak opovrhovane zdivocele teorie. LHC, nyni ve vystavbe v CERNu, ma jako jeden z ukolu poskytnout indicie k tomu co je to vlastne hmotnost, to se taky zatim poradne nevi. Jestli bude uloven Higgsuv boson, budeme tomu zase o krok bliz.

>Víte, v bizárním světě fyziky údajně si mezi sebou ty
>tělesa/částice vyměňují jakési další částice a ty tedy
>zprostředkují jak to odpuzování, tak i to přitahování.

Nezapominejte na pole.

>Hm, jenže potom by mě zajímalo, jestli ty částice, co
>zprostředkují tu interakci, jsou rychlejší než světlo,
>když třebas gravitace dokáže světlo ohnout či vychýlit ?

Ve chvili kdy si to foton prihasi do gravitacniho pole, to pole tam uz davno je. Foton ho nevidi, nepocituje ho, jenom si to sine pomalosti svetla nejkratsi cestou vpred. A diky deformaci prostoru je jeho "vpred" trochu sejdrem.

Podle obecne relativity nemuze byt rychlost sireni gravitacniho pole vyssi nez pomalost svetla (c), a je ji rovna. Pozorovani obehu neutronovych hvezd tuto rychlost dava do velke blizkosti c. Pozorovani zakrytu radioveho zdroje Jupiterem dava rychlost gravitace do rozsahu 0.8-1.2 c, coz neni v rozporu s obecnou relativitou.
http://math.ucr.edu/home/baez/physics/Relativity/GR/grav_speed.html

Ale zatim je na zavery moc brzo, radsi si pockejme az se fyzici prestanou hadat a na necem se dohodnou. Zatim se jim to vzdycky nejak povedlo.

>Opravdu - fyzika je ráj pro scifisty, tam je vše patrně
>dovoleno, tedy do času, než bude zase vše jinak.

Fyzikove nadhazuji moznosti, a pak je vylucuji kdyz jsou v rozporu s pozorovanimi. A jake vsechno jinak? Einstein taky nepoprel Newtona, jenom ho zpresnil pro okrajovejsi podminky. A drive ci pozdeji nekdo prijde a zase zpresni Einsteina.

>Mimochodem, na mém PC se zřejmě ještě kvantovka nepodepsala.

Podepsala. Uz prvni integrovane obvody mely problemy s elektromigracnimi jevy; spoctete si proudovou hustotu v amperech na centimetr ctverecni skrz drahu na povrchu chipu ktera ma na sirku dejme tomu 1 mikrometr a na vysku taky a tece pres ni 10 miliamper. A jak myslite, ze se prislusne jevy modeluji/popisuji aby se zjistilo jak je odstranit? Newtonovska fyzika je na to prilis zjednodusena.

>Ó jak bylo dobře na tom Božím světě ještě v době, kdy
>nejrychlejší internet zaobstarávali poštovní holubi a
>kurýři na koních. V té době ještě nikdo nedrbal do DNA, v
>řekách i mořích byly ryby a všelijaká jiná žoužel.

A lidi chcipali na zhnisanej prst, a kdyz cloveku trochu siblo, misto na neuroleptikach se ocitl na hranici. Dekuju, nechci.

...

77895

12.11.2005 12:58

RE: Vzpomínky na budoucnost

TS 213.?.?.?

Reakce na 77814

...
>V Sargasově moři již nejsou ostrovy řas,
>nýbrž již "celé pevniny" o stovkách i tisících km2,
>tvořené výše uvedeným bordelem.

To na co referujete je zrejme kachna.
http://www.snopes.com/risque/penile/reef.asp

Ale plastikovy bordel problem je. Nas milovany kapitalismus preferuje obalovou techniku co je hlavne levna a vypada atraktivne a po nas potopa. Alternativy samozrejme existuji (napr. materialy na bazi celulozy) - a zacnou se pouzivat az zase stoupne cena ropy a tedy zacnou byt relativne levnejsi.

>Dá rozum, že ryby tam nejsou, ještě jim totiž genetici nezmutovali DNA, aby se
>mohly živit polyetylenovým "planktonem" ! [velký smích]

V Sargasovem mori nikdy moc niceho krome ras a halofilnich bakterii a mozna jeste uhoru nebylo, diky jeho docela dost vysoke salinite.

Pro zajimavost, na Floride pry nasli zelvu co sezrala tolik polystyrenu, ze se nebyla schopna ponorit. Asi si chtela vyzkouset jake to je kdyz zralok sezere policajta.

Co se pozirani plastiku tyce, sazel bych spis na symbioticke bakterie nez na modifikaci potvor samotnych.

77896

13.11.2005 16:59

RE: Vzpomínky na budoucnost

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 77814

>v řekách i mořích byly ryby a všelijaká jiná žoužel. Pane
>- běžte si to zkontrolovat dnes, co tam plave - dámské
>vložky, pánské kondomy, Pet lahve, mikrotenové folie a
>podobný bordel. V Sargasově moři již nejsou ostrovy řas,
>nýbrž již "celé pevniny" o stovkách i tisících km2,
>tvořené výše uvedeným bordelem. Dá rozum, že ryby tam
>nejsou, ještě jim totiž genetici nezmutovali DNA, aby se mohly
>živit polyetylenovým "planktonem" ! [velký smích]
Mno, tak hrozné to tam ještě není, bydlím kousek vocamcaď. A kdybych si mohl vybrat, tak při plavání narazím raději na kondom než na žraloka. Mimochodem, plovoucí kondom je normálka na Slapech, u nás se mi to ještě nepřihodilo, ale tu zprávu o plovoucím ostrově z kondomů jsem také četl. V případě, že by zdravotníci nedovolili recyklování ostrova pro původní určení, uvažuje se o tom, že se něm postaví z místních zdrojů kondominium pro VyVolené. Bude to jako v té pohádce o perníkové chaloupce: můžeš si kousek ulomit, kdykoliv se ti zachce.

78016

11.11.2005 13:35

RE: Vzpomínky na budoucnost

Misu 193.?.?.?

Reakce na 77782

Kdyz mluvite o Danikenovi, dnes a zitra ma v Praze prednasku v kongresovem centru. Dneska vecer na ni jdu, tak jsem zvedav (draha teda byla fest)...

77790

11.11.2005 13:39

RE: Vzpomínky na budoucnost

Adapa 82.?.?.?

Reakce na 77790

Zdravim, Misu.
Mohu se jen zeptat na kolik taková přednáška přijde?

77793

11.11.2005 14:07

RE: Vzpomínky na budoucnost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 77793

cca. 400,- az 800,- podle mista v sale. Ale co, on uz je svym zpusobem legenda...

77795

11.11.2005 14:15

RE: Vzpomínky na budoucnost

Adapa 82.?.?.?

Reakce na 77795

No nejlevnější to opravdu není, ale jak říkáte on je opravdu už legenda... Kdyby to bylo tady v Brně, také bych tam možná zašel...
Tak Vám přeji hodně příjemných zážitků z té přednášky.

77797

12.11.2005 8:32

RE: Vzpomínky na budoucnost

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 77767

já se normálně o žádná proroctví a okultní vědy nezajímám,protože tomu nevěřím, ale tohle byla výjimka, protože nám matka poněkud neprozřetelně již jako malým dětem nasadila brouka do hlavy. Ale budiž jí omluvou, že to byla prostá žena z lidu, která jen předávala dál, co sama v dětství slyšela. Takže já vlastně celý život jen čekám, kdy už nastane ta celosvětová katastrofa. [naštvaný]

77881

12.11.2005 18:44

RE: Vzpomínky na budoucnost

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 77881

No - celý život snad nikoliv ! Nebo to lze chápat jako dopis na rozloučenou ? [smích]

Nicméně Vás potěším, nejenže máte šanci to zažít na vlastní kůži, myslím realizaci toho proroctví o celosvětové katastrofě. Akorát mě udivujete - ona totiž zrovna probíhá a Vy si toho jaksi nevšímáte a tedy si neužíváte té vyjímečnosti doby, na kterou tak čekáte !!

Skutečně se sám sebe asi ukecám a napíši "zcela katastrofický článeček" - jestli mi to ovšem pan Stwora sem pustí ?!? Jsem totiž fakt udiven, že si lidi ničeho jakoby nevšímají. Každý jen hrabe prachy a jiné hmotné statky a že planeta již "dodýchává" - toho si nikdo nevšímá. [velký smích]

77920

12.11.2005 19:04

RE: Vzpomínky na budoucnost

hostující 85.?.?.?

Reakce na 77920

Kdysi jsem četl sugestivní ekologický román spisovatele označovaného za salonního komunisty J.M.Simmela - "Na jaře zazpívá skřivan naposledy".
Tam ty naše 'šance' rozebírá ze všech možných ekologických úhlů.
Pane Petře,na proroctví nevěřím ale....
Tak rok 2040, + - !
A zavíráme.Konečná!

77923

12.11.2005 21:04

RE: Vzpomínky na budoucnost

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 77920

Ale ano, samozřejmě že si toho všímám! Já už jsem si toho všímala už za komunistů, abyste věděl pane google. Jak tak oni pořád strašili nukleární válkou a skloňovali denně jaderné zbraně v sedmi pádech- bez jaderných zbraní, k jaderným zbraním, o jaderných zbraních, s jadernými zbraněmi …tak právě tenkrát jsem se rozhodla, že nebudu mít nikdy děti, aby v budoucnosti nikdy netrpěly. No, nesplnila jsem to- a teď mám občas výčitky svědomí, co s nimi bude. Ten článeček byste měl v každém případě napsat- čím víc varovných článků, tím líp. Třeba by se dal svět ještě zachránit?

77938

12.11.2005 21:57

RE: Vzpomínky na budoucnost

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 77938

[smích] Ten článeček byste měl v každém případě napsat- čím víc varovných článků, tím líp. Třeba by se dal svět ještě zachránit? [smích]

Musel jsem tam po vzoru paní Magdaleny Dobromily Retigové "vrazit pár usmívajících se smajlíků" ! Protože to, co teď napíšu, zase nutně někoho povede k tomu, že mě bude kárat, že vše vidím černě. Článeček asi fakt napíšu, ale svět zachránit se již nepovede.

Tohleto totiž se ví již asi někdy od roku 1969, že svět končí. Dokonce v roce 1970 jsem na "Hlasu Ameriky" vyposlechl, že dvě americké univerzity dostaly zadán bohatě "grantovaný" úkol - vyplodit jakousi vizi, co bude se světem a co je třeba dělat pro jeho záchranu. Zadávala americká vláda prosím, tedy je evidentní, že jestliže vláda téhož USA o 30 let později nemíní ani omylem podepisovat nějaký "Kjotský protokol", pak to zřejmě nebude "blbostí té vlády", ale proto, že oni ví, že je to již zbytečné !!

Tak se tedy smiřte lidičky s tím, že americká vláda není blbá. To, že to tak vypadá, to je dáno tím, že ona už dávno ví, že svět zachránit nejde a vše se děje již za účelem nikoliv zachraňovat svět, ale zachraňovat vzácné zadnice vyvolenců - ovšem za peníze všech nás, toho zbytku plebsu na světě. A všichni by si měli uvědomit, že bez poznání tohoto se nebudou některé věci dařit pochopit, nebudou dávat smysl...

Pokud toto lidičky ale pochopíte, najednou se budete na určité události dívat jinak. A teď, co vlastně ty univerzity tehdá před 35 lety vykoumaly ? Samozřejmě, že to nebylo na plnou hubu vše řečeno. Ale něco přece - ještě do roku 1972 se daly podnikat jistá nespecifikovaná opatření, která by svět zachránila. Proto prosim to tzv. Fatimské proroctví mělo být zveřejněno v roce 1960. Tam totiž je to řečeno na plnou hubu, co nás to čeká a nemine. Ale nechci šířit paniku ! [velký smích] [velký smích]

Napíšu článeček. Svět ale již je ztracený. A nebude to optimisticky až v roce 2040. Na místě není optimismus vůbec, tedy míněno ve vztahu k této otázce, jinak samozřejmě ano. [smích]

Dost nebývale jsem tentokrát hýřil smajlíky. Hmm

77944

13.11.2005 8:42

RE: Vzpomínky na budoucnost

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 77944

Je to strašné, co píšete pane Gejdoš, ale intuitivně s Vámi ve všem souhlasím. Omlouvám se, to jsem včera spletla, ta odpověď patřila samozřejmě Vám, ne panu googlovi. Ano, vzpomínám si, že právě kolem toho roku 1970 vzniklo snad nejvíc filmů o celosvětové katastrofě, mezi nimi i slavný americký film Planeta opic. Příznačná tam byla ta scéna, jak ten kosmonaut na pláži hrábl do písku, a tam se mu zjevila tvář povalené Sochy svobody. Ještě si vzpomínám na další velmi sugestivní katastrofický film z té doby. Byl o tom, jak se námořníci z ponorky vylodili v Austrálii, aby zjistili alespoň tam známky nějakého života- protože všude jinde byl již veškerý život zcela zničen. Ale i Austrálie byla úplně vylidněná a mrtvá (domy, veškerý majetek, vše zůstalo nedotčeno a zachováno, protože lidi i zvířata byli vyhubeni buď neutronovkou, nebo virama, už si nevzpomínám, jakým způsobem) a námořníci věděli, že i je čeká stejný osud. A skutečně, film končil tím, jak po ulici poletovaly větrem poháněné papíry- a to byla jediná známka pohybu v tom totálně mrtvém světě.

Vzpomínám si matně i na ta Fatimská proroctví, ale asi jsem o nich jen někde četla nějakou zmínku, nevím o čem přesně pojednávala.Jisté je však jedno, že skutečně již před těmi 35 lety existovaly obrovské obavy o zničení světa. Doteď se mi v mozku teprve rozkládá ta apokalypsa z toho filmu Saló-aneb 120 dnů Sodomy. Bylo to celé tak hrůzné, že jsem paraxně dostala útlum a koukala na to klidně a fascinovaně jako myš zhypnotizovaná hadem. Ale teď se mi to v duši teprve rozkládá a dávám Vám za pravdu pane Gejdoši- zkáza nás nemine. Ale ten článek rozhodně napište.

77986

13.11.2005 8:48

RE: Vzpomínky na budoucnost

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 77986

oprava- paradoxně. Já už ani psát neumím, jdu radši dělat něco užitečného,uklízet a vařit oběd.

77987

13.11.2005 15:33

RE: Vzpomínky na budoucnost

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 77986

Já bych to přece jen trošičku zmírnil a obarvil veselejšími barvičkami - myslím tu chmurnou vizi vývoje světa vezdejšího. [smích]

Totiž - ono to takhle nejspíše bylo naplánováno. Každý se občas zamyslí, cože to tady vlastně dělá na tom světě a jaký to má smysl. No a ono to má samozřejmě nějaký smysl. Jakkoliv pochmurné a demotivující vize budoucnosti by neměly nikoho deprimovat "do placata" - to by bylo selhání toho kterého jedince. Každý by měl tu svoji "kuličku" tlačit a snažit se přitom přemýšlet. Tak se může zachránit aspoň sám sebe či si nějak pomoci.

Ostatně na to každý dříve nebo později příjde, že jen na něm záleží. To není žáden egoismus. Ale na světě je každý za sebe a měřítko hodnot, podle kterých bude jeho úspěšnost hodnocena není rozhodně založena na dolarech či eurech, potažmo juanech. Rovněž s pojmem čas je to vše asi docela jinak, než si to lidi obvykle představují. V tom pak je patrně klíč - lidi si obvykle myslí, že musí všechno "zhamtat" za těch pár desítek roků, co si každý myslí, že bude ještě naživu. Vůbec si neuvědomuje, že "ten podvodník čas" to na něj hraje takhle. Ale času je dost !! Že to lidi nevidí, to je jiná.

Zdá se, že se již definitívně dokončuje jeden z nekonečné řady cyklů, spirál času. Pracovně můžeme říkat "konec světa" a pro Boha pusté materialisty tomu tak i vlastně je - je to pro ně konec světa. Tohoto světa ! Bude jiný, netřeba se plašit. Ti, kteří do něj proklouznou, budou to brát posléze stejně, jako my s maturitním vysvědčením 40 let starým. Taky na maturitu vzpomínáme spíše s úsměvem a jsme pobaveni tou nervozitou čerstvých "předmaturantů". [smích]

Asi se pustím do sepisování...

78008

13.11.2005 19:15

RE: Vzpomínky na budoucnost

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 7

Tož pište, pište, jsem značně zvědavá. Znám jednoho kluka, který tvrdí, že do tohoto světa nepřivodí nikdy žádné potomky, aby nemuseli zkoumat, proč proboha tady na tom světě jsou a co tady vůbec pohledávají.No, jsem zvědavá zda to dodrží, jestli ho příroda nepřemůže stejně jako mě. [oči v sloup]

78033

14.11.2005 14:50

RE: Vzpomínky na budoucnost

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 77986

No vidite a ja sem si zase s usmevem vzpomenul na ten polsky film jak se dva muzi nechali zmrazit a probudili se v podzemi plnem zen, kdyz venkovni svet mel byt udajne znicen a nebyl... [smích]

78146

14.11.2005 14:56

RE: Vzpomínky na budoucnost

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 7

Jen pro úplnost:byla to Sexmise [mrknutí jedním okem] .

78148

14.11.2005 7:59

RE: Konec civilizace aneb co tím chci naznačit.

Jano 213.?.?.?

Reakce na 77608

Zhrnutie

http://tinyurl.com/74aqf

Kto vie citat, nemusi ani medzi riadkami.

78095

14.11.2005 13:47

RE: Konec civilizace aneb co tím chci naznačit.

Had 81.?.?.?

Reakce na 77608

Paní Jarmilo,
toto:
>svět je v dnešní době ovládán zhruba asi tak 40 tisíci lidmi, kteří tvoří >jádro světové finanční oligarchie- jsou jakousi „hlavou planety“,která >rozhoduje nejméně na padesát tahů dopředu, co, kde a jak v kterém státě s kým >a jakým způsobem zatočí, či kam přehodí hromadu peněz na nějaký účel.
mi paradoxně připomnělo jednu scénu ze "Statečné srdce" - Wallace se chystá jet na shromáždění šlechticů, kde se chce domluvit na společném tažení proti Angličanům. Je jasné, že je to past a jeho blízký spolubojovník a přítel zuří:" ... vždyť se neshodnou ani na tom, jakou barvu má hovno a Ty jim chceš věřit...?"
A to byli nějací Skotové. Ve filmu.
Kouknu do zpráv o parlamentech různých, vidím organizační dýchánky, schůze, meetinky aj. a všude převládá hlavní: prosadit sebe, prodrat se na vrchol ostrými lokty (prý je to ukázka zdravého rozvoje osobnosti [zmaten] , tvrdí moderné psychologie). Domluva je pouze nutná koncentrace různých kompromisů.
No, nedokáži si představit, že se hladce (i nehladce) domlouvá 40.000 mocichtivých "umělců kompromisu", prosazují a ovlivňují světové dění do plánovaného puntíku za účelem získání velmi, velmi dlouhodobého výběru dividend... [překvapení] .
Ovšem vidím mocipány, kterak jsou jen více, či méně nevědomými nástroji námi všemi vytvářeného a živeného "nehmotného mandátu" k vládnutí naprosto hmotnému a reálnému.
Proto mi konspirační teorie pokulhávají - ne proto, že by někteří jedinci nebyli takové sviňárny schopni, ale proto, že jich je příliš a domluva tolika hyen a dravců je nemožná právě díky ohromné sebestřednosti a touze urvat maximum s minimem úsilí v co nejkratším čase.

78135

14.11.2005 21:28

RE: Konec civilizace aneb co tím chci naznačit.

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 78135

Zapomínáte na možnost s velmi velmi vysokou pravděpodobností, která z té možnosti dělá prakticky jistotu - ingerenci zvenčí ! Cizí entita, která těch Vašich 40 000 hašteřivců hladce ovládá pro své vlastní cíle. Pro zvýšení představivosti doporučuji již zde několikrát dříve diskutovanou DUNU.

Nevím proč si lidi dělají srandu z Bible, Koranu, Bhagavatgity atd. ve smyslu, že apriori zamítají mimozemskou inteligenci, ingerující na Zemi.

78229

14.11.2005 22:16

RE: Konec civilizace aneb co tím chci naznačit.

hostující 85.?.?.?

Reakce na 78229

Klidně zůstaňme na zemi . Oběma nohama.
Smečka vlků! Když štve a žene svoji oběť.A i když jsou hašteřiví,táhnou za jeden provaz!Jako dobře sehraný tým! Samozřejmě, teprve poté co tu oběť uštvou a zardousí ,teprve poté nad ní se servou mezi sebou! [smích]

78242

10.11.2005 22:33

RE: '..To je náhodička, co? ..'

Jasmina 62.?.?.?

Reakce na 77577

Oups,to je plny komplexu tady....hej-bezte radej na pivo,vy chudinko,13 let trpici.... [oči v sloup]

77682

11.11.2005 7:13

Teď nevím, ale tohle je asi reakce

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 77682

na Petra Velikého, nikoliv na mě, se domnívám. Protože on trpěl s manželkou 13 let, nikoliv já. Já již trpím s manželem 28 let. [velký smích]
Jasmína, to je hezké jméno, však se tak jmenuje i moje dcera. Sice je poněkud muslimské, ale takové světové- a do dnešní doby se tak nějak hodí. [oči v sloup]

77735

11.11.2005 14:31

RE: Teď nevím, ale tohle je asi reakce

Jasmina 62.?.?.?

Reakce na 77735

Dekuji za kompliment.Muslimka nejsem.
Ano,ta poznamka nebyla myslena na Vas,Vy jste naopak prispela dalsi potvrzujici informaci,.....ze by se clovek mel zastavit a jit zpet ,nikoliv ku predu. [smích]

77799

12.11.2005 8:25

Moje dcera také není muslimka

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 77799

jenom se mi prostě líbily pohádky Tisíce a jedné noci, kde se vyskytovala i princezna Jasmínka. [smích]

77880

11.11.2005 0:19

RE: '..To je náhodička, co? ..'

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 77577

To jsem mel jednou manzelku (cesku) porad za vsim videla pletichy dalsich Cesek,vydrzela na telefonu 3/4 hodiny pomlouvanim dalsich cesek. Vydrzel jsem to s ni 13 let.

Vrána k vráně

77696

10.11.2005 18:29

Kdo má čisté svědomí...

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?


http://www.natvrdo.cz/admin/img.php?recid=2087&table=obrazky&sloupec=obrazek

77627

10.11.2005 19:52

Nepravdy na obou stranách

Vasek flanker (tečka) 27 (zavináč) seznam (tečka) cz 86.?.?.?

Nepravdu nelze napravovat nepravdou
1: Strana "oficiální, židovská", či jak si ji nazveme. V historii jim bylo pácháno bezpráví (zdaleka ne jen za 2. světové), čehož vyu/zneužívá řada židovkých organizací a jejich představitelů, přičemž jsem odhodlán tvrdit, že ve skutečnosti jim o skutečné zájmy nějakého židovského národa nejde. Ti pak docílí, že se celé dějiny Židovství podávají spíše jako katechismus než objektivní skutečnost podléhající kritickému zkoumání. Je též pravdou, že určité "zhezčování" minulosti se tu nevyskytuje poprvé - doporučuji poohlédnout se po knize R. P. Feynmanna Snad ti nedělají starosti cizí národy, kde tento posléze slavný fyzik a nositel nobelovy ceny vzpomíná na své dětství v židovské komunitě. Při vyučování o pronásledování Židů ve Španělsku za inkvizice odhalil, že řada příběhů sloužících při vyučování jako demostrační příklady byly výmyslem, "aby tomu děti lépe rozuměly".

2: Strana "odbojářů", "disidentů" (vylučuji z ní nacisty a podobnou sběř). Ti si třeba všímají toho, jak lobbysté za "židovské" zájmy nepřipustí jakoukoli diskusi, zkriminalizují popírání něčeho (jako kdyby takových věcí v dějinách jinak nebylo) a vyvodí z toho, že když skupina 1 mlží, tlačí, lobuje a lže teď, tak všechno, co se jí týká, jsou lži, včetně historických dokumentů s hromadami mrtvých těl (dodnes mě straší záběr buldozeru hrnoucí radlicí stovky mrtvol), osobních vzpomínek vojáků osvobozujících koncentráky, jednotek SS Totenkopf atd. (jinou věcí samozřejmě je, že v koncentračních táborech zdaleka nebyli jen Židé).

K výše uvedenému: lidé by neměli dopouštět zkreslování reality na tu ani jinou stranu, ale myslet hlavou. to, že někdo trpěl, není omluvou pro jakékoli jeho jednání, a jakékoli jednání nemá být ospravedlněním pro popírání skutečnosti. Já třeba málokdy souhlasím s postojem věřících a církví (když o tom přemýšlím tak vlastně téměř nikdy), ale to mi nezabrání tvrdit, že za císaře Diokleciána byli křesťané tvrdě pronásledováni.

77641

10.11.2005 22:47

RE: Nepravdy na obou stranách

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 77641

Ovšem i u toho Diokleciánova pronásledování (spíše z důvodu neloajálnosti k vladaři, který se považoval za boha - dominát) údaje kolísají od dvaceti tisíc obětí měsíčně po 2000 za celou dobu pronásledování. A tak je to se vším...

77684

11.11.2005 2:27

RE: Nepravdy na obou stranách

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 77684

Když Domitian stál pod sluncem Dáků
hor Transylvánských v patě,
synům země pod ztrátou hrdla
ctít jej bylo bohem.
Tři uzřel jednou,
kdož se nesklonili.
Tož stařík, synek, muž.
A měli tmavé vlasy,
jak lesní zvonky tmavomodré oči,
pleť osmahlou.
"Co, slova Césarova jste nedbali?"
Náš bůh je, pane, slunce.
"Jsem synem slunce!"
Zůstali tři němi
a v očích čítal César pohrdání.
"Váš kmen?"
Z těch sluncem oblévaných
a strmých hor jsme,
je nás sedm tisíc.
"Tož ty tři napřed
a pak těch sedm tisíc mi pobijete,
kámen na kameni
a duše na duši nechť nezůstane!"
A téže noci
krev sedmi tisíců svých dětí pilo slunce,
kdy splnila se vůle Césarova.

...

těžko říct, jak to tenkrát opravdu bylo, prý je tenkrát fakt vymlátil do mrtě, ta báseň se mi ale líbila (i když v noci slunce - asi metafora), za případné nepřesnosti se omlouvám, je to jen to, co mi utkvělo v hlavě, navíc pouze část, nicméně - mezi námi - i Petr Bezruč byl docela antisemita.

77713

11.11.2005 3:10

RE: Nepravdy na obou stranách

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 77713

>nicméně - mezi námi - i Petr Bezruč byl docela antisemita.
Mno, to není tak úplná sranda, pani Blažková. V padesátých letech, ještě za tajemničení Slánského, šlo celé vydání Slezských písní hned z tiskárny do Sběrných surovin a Bezruč měl popotahování kvůlivá antisemitismu, protože prej nařknul spoluobčany židovského původu, že dohnali nějakou Maryčku Magdónovu k sebevražednýmu skoku do Ostravice. Zachránil ho tehdá od velkejch nepříjemností jen Papírovej Mojšl a Venca Kopeckejch.

77716

10.11.2005 23:06

RE: Nepravdy na obou stranách

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 77641

>Já třeba málokdy souhlasím s postojem
>věřících a církví (když o tom přemýšlím tak vlastně
>téměř nikdy), ale to mi nezabrání tvrdit, že za císaře
>Diokleciána byli křesťané tvrdě pronásledováni.

A dnes můžeme s klidným svědomím dodat, že pronásledováni byli málo tvrdě , co pak vedlo k takovým koncům, jako byly papežské války, křížové výpravy a upalování čarodějnic na hranicích a pod. Kdyby Dioklecián byl důslednější a lépe krmil své šelmy, mohla být Evropa uvedených civilizačních vymožeností ušetřena.

77687

11.11.2005 9:50

RE: Nepravdy na obou stranách

Vasek flanker (tečka) 27 (zavináč) seznam (tečka) cz 86.?.?.?

Reakce na 77687

Tak to už je samozřejmě jiná otázka. Že křesťanství prakticky celou dobu své existence jednalo v rozporu s tím, co hlásalo, že po vítězství křesťanství se naopak pořádaly pogromy na zastánce antických kultů, že byla potlačena vzdělanost a pokrok v přírodních vědách, že na řadě míst světa bylo křesťanství násilně indoktrinováno,to všechno svědčí o tom, že jde jen o řadovou líbivou ideologii složící k ovládání mas. Na druhou stranu tak jako nemá křesťanství monopol na pravdu a lásku, nemá monopol ani na války, zabíjení a ideologické podmaňování a jsem přesvědčen, že pokud ne křesťanství, nějaká jiná ideologie by se projevila stejně. Je ošem pravda, že příčinou pronásledování křesťanů v Římě bylo především to, že jinak nábožensky tolerantní Římané vycítili v křesťanství tu jeho vlastnost, že už z jeho podstaty vedle něj nemůže jiné náboženství existovat, tudíž se vždy cítí, že je v právu a nadřazené. To už jsem ovšem dost uhnuli od tématu.

77756

10.11.2005 22:42

Vazeni diskutujici

Jasmina 62.?.?.?

Mela jsem za to ze nazory lidi jsou zde nezavisle ale tento zvedavec je opravdu proti zidovsky.Byl vzdy a jenom mi to nedoslo?
6milionu-nebo 4,jezis co pak to porad neni dost?
Budou se lide handrkovat,kolik zidu bylo muceno a zabito-budou se handrkovat o cisla aniz by nekomu doslo ze normalne se nema nikdy,nikde zabit clovek ani jeden!
Takze ty hromadne hroby zmucenych vyhladlych tel z autentickych snimku ci filmu je co?Lide na ulici povinne chodici se zlutou hvezdou bylo co?Kdo nosil hvezdu,dostaval za valky listky na maso?
Fakt-mnozi skutecne zde nemaji zadnou uctu-hlavne ze se tvari jako ze vsechno vi a do vseho vidi....... [zahanbení]

77683

11.11.2005 0:52

RE: Vazeni diskutujici

M 193.?.?.?

Reakce na 77683

Jasmino,
citim s kazdym mrtvym zidem, ktery za holokaustu zahynul.
Ale pokud ma byt jeden cely narod obzalovan ze 6 milionu vrazd a jestlize ma on i ostatni platit za 6milionu zmarenych zivotu odskodneni, chtelo by to take tech 6milionu vrazd jednu po druhe prokazat. Nebot u vrazdy by nejaké důkazy být měly. Zapisy v matrice, umrtni list, mrtve telo, svedek, nestací tvrzení pána xy, který řekne, že mu za války nacisti zabili 99 príbuzných a tím pádem za ně chce odškosdnění. To je snad fér požadavek ne ? A jestli myslíte že ne, tak já jdu psát seznam svých 999 příbuzných, kteří zahynuli v koncentráku.

77699

11.11.2005 1:16

RE: Vazeni diskutujici

Jasmina 62.?.?.?

Reakce na 77699

Penize,penize.....jakou hodnotu ma clovek?
Poucme se narode at cesi tez vymahaji,doufam ze budou vymahat i iracani,vietnamci.....vzdyt se to tady na tom svete porazi jak na jatkach ale beda jak se sahne na penize...ojojoj
a platit je z ceho

77703

11.11.2005 2:48

RE: Vazeni diskutujici

TS 213.?.?.?

Reakce na 77703

>Penize,penize.....jakou hodnotu ma clovek?

Podle cost-benefit analyzy Ford Motors z roku 1972 ma clovek hodnotu $200,725 v tehdejsi mene.

Dnes to kvuli inflaci bude o neco vic.

77714

11.11.2005 3:13

RE: Vazeni diskutujici

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 77714

Jó, pane TS, to byl ale odhad za pracujícího člověka.

77717

11.11.2005 11:59

RE: Vazeni diskutujici

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 77717

>Jó, pane TS, to byl ale odhad za pracujícího člověka.

Jistě záleží i na tom, jak ten dotyčný je či byl pracující. Hodnota obchodníka může být větší, než hodnota dělníka, nehledě třeba k hodnotě bankéře.
Taková účetní závěrka není nic jednoduchého a měl by ji provádět odborník specialista. Ovšem na druhé straně by to neměl být člověk podjatý. V dnešním světě bude těžké takového člověka najít.

Dobří počtáři byli jistě mezi Araby, od kterých máme arabské číslovky. Tím nechci podceňovat jiné národy z východní a jižní Asie.

77776

15.11.2005 23:06

RE: Vazeni diskutujici

Druid 84.?.?.?

Reakce na 77776

pane Karle, existuje fyzikalni velicina ktera se jmenuje PRACE ta souvisi s predavanim nejake ENERGIE. Ta PRACE vykonana za urcity cas se nazyva VYKON a vysledek techto dvou velicin vytvari hodnotu. Vsechno ostatni je mam a salba. Hodnota obchodnika nebo bankere muze byt snad jen v tom, kdyz budou kopat delnika do prdele aby pracoval rychleji. To maji oba spocitane uz davno. Jedine co muze delnika osvobodit je stroj ktery tu praci udela za nej ale stroj taky zere energii. Takze az praskne ta bublina s drahou a vycerpatelnou energii pro stroje a jine stroje (pocitace) budou obsluhovat ty hlupejsi stroje budeme mit to nejhorsi za sebou. Do te doby si budeme hrat hru na Cerneho Petra. Ale to je jen zacatek to opravdu zajimave teprve prijde. Tesite se?

78358

16.11.2005 14:04

RE: Vazeni diskutujici

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 78358

Fyzikálně je to jistě správně, ale nejsou tam zahrnuty jiné vlivy, které vytvářejí v obchodě rozdíl mezi hodnotou a konečnou cenou.
Jenže my sme tady diskutovali nikoliv o osvobozování dělníka od práce, ale o výpočtu výše reparace za lidi zabité válkami a podobným dobrodiním.

V praxi to zatím vypadá tak, že zabitý goim = nulová reparace, v souvislosti s válkou mrtvý vyvolený = trvalý přísun dolarů a eur.

Tedy hodnota goima = nula, hodnota vyvoleného = solidně zajištěná budoucnost potomků (tedy potomků členů výboru, reparace rozdělující).

Fyzikální zákony proto do Bible prosím netahejte. O tom Bible a další náboženské knihy nejsou.

78475

16.11.2005 18:51

RE: Vazeni diskutujici

Druid 81.?.?.?

Reakce na 78475

pane Karle, podle vaseho nicku nejste ani zid ani nemec, tak ja opravdu nechapu kde vas tlaci bota. Jestli se vam zda, ze maji vase deti malo penez a tim padem nejistou a nesolidni budoucnost, tak jim nejake sezente. Nebo to radsi nechte na nich a piste si dal do diskuzi...

78512

17.11.2005 12:17

RE: Vazeni diskutujici

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 78512

A nebo je poslat na pískoviště dělat bábovky.Budou vykonávat práci, vydávat energii a tedy vytvářet hodnotu.Čím víc budou makat, tím větší hodnotu utvořej a budou se míti lépe. Obchodníka nebudou vůbec potřebovat. [chechtot] [chechtot]

78686

22.11.2005 19:17

RE: Vazeni diskutujici

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 78686

Podle Druida je to jistě vědecky správně, jen mám obavy, zda-li je to skutečně prakticky uživí. [velký smích] [velký smích] [velký smích]

79645

22.11.2005 19:11

RE: Vazeni diskutujici

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 78512

>Nebo to radsi nechte na nich a piste si dal do diskuzi...

Dobrá rada nad zlato. A co asi dělám jiného, než že píšu do diskuzí? Tak čemu se tak divíte?
[překvapení]

79644

11.11.2005 13:17

RE: Vazeni diskutujici

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 77703

>Penize,penize.....jakou hodnotu ma clovek?

To je dost těžká otázka.Člověk má takovou hodnotu jaká je společnost,respektive jaké je smýšlení společnosti.Vezměte si,že dnes máme demokracii roubovanou s kapitalismem.V tomto směru má člověk hodnotu takovou,podle toho kolik odvede na daních,nebo ne?Z hlediska státu je to jediná relevantní hodnota.Z hlediska příbuzných je cena(v lepším případě)nevyčíslitelná.

Osobně si myslím,že jakmile lidé přestanou mít úctu před lidským(a i zvířecím)životem a je jedno čí ten život je,jestli politika nebo bezdomovce,tak upadá celá společnost.

Je ale zajímavé,jak se dá celý holokaust převést na peníze.To je něco nad čím by se měli všichni zamyslet.Když někdo někoho zabije,také pak finančně nenahrazuje pozůstalým.Je potrestán.Proč se tak nestalo v případě holokaustu?Proč to v tomhle případě jde přepočítat na peníze a navíc na miliardové sumy?

>Poucme se narode at cesi tez vymahaji,doufam ze budou vymahat i
>iracani,vietnamci.....vzdyt se to tady na tom svete porazi jak na
>jatkach ale beda jak se sahne na penize...ojojoj

Ano ano,na cizí peníze se nesahá.

>a platit je z ceho

A nejspíš vždy bude.

77787

11.11.2005 4:13

RE: Vazeni diskutujici

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 65.?.?.?

Reakce na 77683

je to dulezite abychom vedeli kdy v historii je pocet obeti zionismu vetsi ze ani tech udajnych 6 mil. mrtvych zidu ty vahy ani zdaleka nevyrovnalo...

77722

14.11.2005 8:18

OK. Tak teda vahy

Jano 213.?.?.?

Reakce na 77722

http://www.vdare.com/misc/051105_macdonald_stalin.htm

78098

11.11.2005 11:30

RE: Vazeni diskutujici

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 77683

Mela jsem za to ze nazory lidi jsou zde nezavisle ale tento zvedavec je opravdu proti zidovsky.Byl vzdy a jenom mi to nedoslo?

Hmm.. Když budeme diskutovat o tom jak se zachová voda, když naprší na svahy hor, potom nepochybně všichni dospějeme k jednoznačnému závěru, že voda docela zásadově permanentně teče s kopce dolů. Svědčí to o nějaké neblahé kolektivní duševní odchylce Zvědavců, že na dané téma to budou pořád omílat dokola ?

Nechť prostě a jednoduše mluví fakta a když zde kolektívně dospějeme k nějakým faktům, co je na tom špatného, že je dále pak bereme jako fakta ? A copak zde taková fakta nebývají diskutována a copak diskuse o "židovské otázce" nebývá plná dobře pozorovatelných trendů vnucovat či opírat se o jakási dogmata, která nejsme přece povinni nekriticky přijímat ? Nebo snad ano ? Jsme povinni ? Nekriticky to přijímat ?

77771

11.11.2005 14:45

RE: Vazeni diskutujici

Jasmina 62.?.?.?

Reakce na 77771

Nejsem proti faktum,proti pravde.
Ale tady uz opravdu za kazdy prd-jsou vinni zide.
Jako za kauzu ve Francii,jak patnactileti raperi,cerni,arabsti vyrvavaji sprosta urazliva slova a nici majetek.
Dejte nam praci...dejte nam praci....pritom prace je ale makat se jim nechce.
Mnozi cestovatele mi potvrdili,ze kdyz prisli do mist tretiho sveta,-lide jsou tam presvedceni ze v Evrope a USA letaji peceni holubi zadarmo.
Marokanci prisli z hor,kde nic nemaji a jeste musi drzet papulu,prisli do Fr;Belgie a dostali hned podporu,davky,pomoc detem-proste takove zakladni potreby o kterych se jim tam-nikdy nesnilo.
Presto jsme pro ne krestansky psi a zeny jsou odhalene devky,proto nas nenavidi.
Vy mnozi jste taky utekli ze zeme,kde jste musili drzet papulu,a pak v Kanade jste se chovali jako -proste Kanadane.
O tomhle problemu tu bylo hovoreno snad tisickrat-takova je mantalita a nemusite za vsim videt Mossad.

77802

11.11.2005 16:08

RE: Vazeni diskutujici

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 77802

No - ale takový člověk je tu snad jedině pan Nohejl, ten by zřejmě skutečně i při diskusi o chytání vlků sednutím na studený beton našel docela smysluplnou spojitost s tím Mossadem. naopak je tu řada lidí, kteří o těchto věcech zase nemluví skoro vůbec, třebas i já ??

A já prostě nemám pocit, jak se tady již řada "náhodných okolojdoucích" zmínila, že tady na Zvědavci je jakýsi fašisticko - antisemitský smrádek !! A dobře vím, že by se mohlo jednat na návyk. A přesto si to o místním mikroklima nemyslím.

77810

11.11.2005 22:48

RE: Vazeni diskutujici

Jasmina 62.?.?.?

Reakce na 77810

Ale ja si nezapisuji jmena a data-nerikam ze ten a ten-konkretne za vsim vidi zidy.
Ale jak tak kolem chodim,uz delsi dobu,-vzdycky zaslechnu jak nekdo navrhne ze za tim ci onym jsou zide,jiny a jindy rekne sioniste,pak dalsi si pridaji a pisou zase zide - takze nakonec za vsim jsou zidi.
Nemyslim si ze by to byl nejaky zvyk jen ze se to v okoli rika,ikdyz potvrzuji ze se po int. taky dobre obcas zdrbne. [velký smích]

77843

11.11.2005 7:38

PC Zvedavec

albert 70.?.?.?

Dekuji, p. Taborsky. Az budete mit ten shmooz, a snad trochu placu pro ty co neuprednostnuji sprostarny, pornografii, ale radeji davaji prednost echt PNC (politicky nekorektnim zalezitnostem), nechte mi vedet.
V tom pripade, (PC) p. Editor Zvedavce snad bude rovnez mimo misu ( "Koho chleba chces jist, toho pisen musis peti"[mrknutí jedním okem].

77739

Příspěvků: 87

10.11. 06:10 albert  Lzi NWO prostituta (
10.11. 16:11 Jiří Táborský  RE: Lzi NWO prostituta (
12.11. 18:46 google  RE: Lzi NWO prostituta (
12.11. 19:31 Lev  RE: Lzi NWO prostituta (
10.11. 08:38 Pavel -Čert- Němec  Tohle je ta spravna novinarina :))
10.11. 08:57 Josef Švejk  Není se čemu divit
10.11. 09:44 Rastík  Je to absurdne
11.11. 12:11 Karel z Čech  RE: Je to absurdne
11.11. 12:31 Karel z Čech  RE: Je to absurdne
10.11. 10:08 skud  Brožura pro školy popírá holokaust, prověří ji policie
10.11. 13:43 Karel z Čech  RE: Brožura pro školy popírá holokaust, prověří ji policie
10.11. 10:58 Jarmila  Jo a v Austrálii, tam se teď taky dějí věci
11.11. 03:47 Klokan  RE: Jo a v Austrálii, tam se teď taky dějí věci
11.11. 11:08 Karel z Čech  RE: Jo a v Austrálii, tam se teď taky dějí věci
11.11. 11:52 hostující  RE: Jo a v Austrálii, tam se teď taky dějí věci
12.11. 12:28 Klokan  RE: Jo a v Austrálii, tam se teď taky dějí věci
18.01. 05:41 Peter  Koncentrační tábor Morava Academy na Jelenici...
10.11. 11:34 Zvědavej  K případu Karinek Vesjolich
10.11. 16:55 Jiří Táborský  RE: K případu Karinek Vesjolich
11.11. 00:08 Zvědavej  RE: K případu Karinek Vesjolich
11.11. 10:49 Petr Gejdoš  RE: K případu Karinek Vesjolich
11.11. 11:24 Karel z Čech  RE: K případu Karinek Vesjolich
10.11. 12:12 Peter Veliky  '..To je náhodička, co? ..'
10.11. 16:53 Jarmila  Konec civilizace aneb co tím chci naznačit.
11.11. 00:49 Vodník  RE: Konec civilizace aneb co tím chci naznačit.
11.11. 07:31 Jarmila  Vzpomínky na budoucnost
11.11. 08:41 hostující  RE: Vzpomínky na budoucnost
11.11. 11:12 Petr Gejdoš  RE: Vzpomínky na budoucnost
11.11. 11:58 Pavel -Čert- Němec  RE: Vzpomínky na budoucnost
11.11. 12:50 Petr Gejdoš  RE: Vzpomínky na budoucnost
11.11. 13:04 Petr Gejdoš  RE: Vzpomínky na budoucnost
11.11. 16:27 TS  RE: Vzpomínky na budoucnost
11.11. 18:05 Petr Gejdoš  RE: Vzpomínky na budoucnost
12.11. 12:58 TS  RE: Vzpomínky na budoucnost
12.11. 12:58 TS  RE: Vzpomínky na budoucnost
13.11. 16:59 Jiří Táborský  RE: Vzpomínky na budoucnost
11.11. 13:35 Misu  RE: Vzpomínky na budoucnost
11.11. 13:39 Adapa  RE: Vzpomínky na budoucnost
11.11. 14:07  RE: Vzpomínky na budoucnost
11.11. 14:15 Adapa  RE: Vzpomínky na budoucnost
12.11. 08:32 Jarmila  RE: Vzpomínky na budoucnost
12.11. 18:44 Petr Gejdoš  RE: Vzpomínky na budoucnost
12.11. 19:04 hostující  RE: Vzpomínky na budoucnost
12.11. 21:04 Jarmila  RE: Vzpomínky na budoucnost
12.11. 21:57 Petr Gejdoš  RE: Vzpomínky na budoucnost
13.11. 08:42 Jarmila  RE: Vzpomínky na budoucnost
13.11. 08:48 Jarmila  RE: Vzpomínky na budoucnost
13.11. 15:33 Petr Gejdoš  RE: Vzpomínky na budoucnost
13.11. 19:15 Jarmila  RE: Vzpomínky na budoucnost
14.11. 14:50 Pavel -Čert- Němec  RE: Vzpomínky na budoucnost
14.11. 14:56 Alexa  RE: Vzpomínky na budoucnost
14.11. 07:59 Jano  RE: Konec civilizace aneb co tím chci naznačit.
14.11. 13:47 Had  RE: Konec civilizace aneb co tím chci naznačit.
14.11. 21:28 Petr Gejdoš  RE: Konec civilizace aneb co tím chci naznačit.
14.11. 22:16 hostující  RE: Konec civilizace aneb co tím chci naznačit.
10.11. 22:33 Jasmina  RE: '..To je náhodička, co? ..'
11.11. 07:13 Jarmila  Teď nevím, ale tohle je asi reakce
11.11. 14:31 Jasmina  RE: Teď nevím, ale tohle je asi reakce
12.11. 08:25 Jarmila  Moje dcera také není muslimka
11.11. 00:19 Vladimir Sodek  RE: '..To je náhodička, co? ..'
10.11. 18:29 baba_Blažková  Kdo má čisté svědomí...
10.11. 19:52 Vasek  Nepravdy na obou stranách
10.11. 22:47  RE: Nepravdy na obou stranách
11.11. 02:27 baba_Blažková  RE: Nepravdy na obou stranách
11.11. 03:10 Jiří Táborský  RE: Nepravdy na obou stranách
10.11. 23:06 Karel z Čech  RE: Nepravdy na obou stranách
11.11. 09:50 Vasek  RE: Nepravdy na obou stranách
10.11. 22:42 Jasmina  Vazeni diskutujici
11.11. 00:52 M  RE: Vazeni diskutujici
11.11. 01:16 Jasmina  RE: Vazeni diskutujici
11.11. 02:48 TS  RE: Vazeni diskutujici
11.11. 03:13 Jiří Táborský  RE: Vazeni diskutujici
11.11. 11:59 Karel z Čech  RE: Vazeni diskutujici
15.11. 23:06 Druid  RE: Vazeni diskutujici
16.11. 14:04 Karel z Čech  RE: Vazeni diskutujici
16.11. 18:51 Druid  RE: Vazeni diskutujici
17.11. 12:17 Vratislav  RE: Vazeni diskutujici
22.11. 19:17 Karel z Čech  RE: Vazeni diskutujici
22.11. 19:11 Karel z Čech  RE: Vazeni diskutujici
11.11. 13:17 Alexa  RE: Vazeni diskutujici
11.11. 04:13 VaclavK  RE: Vazeni diskutujici
14.11. 08:18 Jano  OK. Tak teda vahy
11.11. 11:30 Petr Gejdoš  RE: Vazeni diskutujici
11.11. 14:45 Jasmina  RE: Vazeni diskutujici
11.11. 16:08 Petr Gejdoš  RE: Vazeni diskutujici
11.11. 22:48 Jasmina  RE: Vazeni diskutujici
11.11. 07:38 albert  PC Zvedavec

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

V Turkmenistánu zakázali covid-1903.06.20 00:08 Turkmenistan 1

Jak zastavit Nord Stream 2?03.06.20 00:00 Evropská unie 1

V Americe pokračuje rabování a násilnosti, média mají zlomyslnou radost01.06.20 11:14 USA 16

Twitter schoval?29.05.20 20:08 USA 8

Občané města Jeseníku proti 5G sítím28.05.20 17:13 Česká republika 11

Lidé (ovčané), co si vzali modrou pilulku27.05.20 18:00 Neurčeno 7

Veselý a Lipovská se stávají členy Rady ČT; kavárna plive krev27.05.20 17:04 Česká republika 2

Bill Gatesův plán, jak proočkovat svět27.05.20 16:05 Neurčeno 1

"Demonstrace" proti 5G sítím na Malostránském náměstí. Chjo27.05.20 11:39 Česká republika 11

Roman Prymula je ve střetu zájmu - šéfuje např. vakcinologické společnosti24.05.20 23:45 Česká republika 4

Už to začíná pronikat do mainstreamu: V Česku epidemie nebyla a není22.05.20 14:30 Česká republika 7

Po znepřátelení Ruska pracují čeští politikové na urážce a provokaci Číny19.05.20 22:49 Česká republika 9

Musk a jeho vesmírné smetí: svět mlčí19.05.20 17:40 Neurčeno 1

Na Ukrajině už pronajímají i dělohy žen. Hnus19.05.20 17:29 Ukrajina 2

Rok vězení za vyznačení hranice mezi Čechy a Moravou19.05.20 17:19 Česká republika 3

Další kulturní obohacení: U Ahmeda se našla hlava sedmnáctileté Švédky19.05.20 14:41 Švédsko 2

Dodržujete odstup?18.05.20 15:04 Česká republika 4

Covid-1984, tajemný Hamáčkův agent16.05.20 00:08 Česká republika 16

Plynovod Nord Stream 2 v Německu narazil. Nedostal výjimku z pravidel EU15.05.20 15:54 Evropská unie 3

Všichni majitelé mobilů budou/jsou centrálně sledováni15.05.20 10:15 Evropská unie 8

Měnové kurzy

USD
23,80 Kč
Euro
26,58 Kč
Libra
29,82 Kč
Kanadský dolar
17,61 Kč
Australský dolar
16,36 Kč
Švýcarský frank
24,74 Kč
100 japonských jenů
21,92 Kč
Čínský juan
3,35 Kč
Polský zloty
6,06 Kč
100 maď. forintů
7,69 Kč
Ukrajinská hřivna
0,89 Kč
100 rublů
34,50 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 174,54 Kč
1 unce stříbra
425,36 Kč
Bitcoin
225 621,73 Kč

Poslední aktualizace: 2.6.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 9 294