Diskuze k článku

Multikulturalismus v praxi: násilí a teror v ulicích

Příspěvků 82

6.11.2005 23:54

Opravte prosim

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

"v–praxi." na v praxi, "z–něj" na z něj, "z–hořícího pekla" na ...a tak dale [smích]

Jinak článek je moc hezký, je trapne, jak se vsichni snazi vyhnout se oznaceni arabasi, panda, pakac, negri a podobnym...
Proc?
Nemame snad pravo vedet, ze je to TAHLE mensina, jenz dela problemy pote, co se 3 jeji velmi inteligentni clenove bezi schovat (proc asi? asi proto, ze zas neco ukradli a maj spatne svedomi, ze? ja teda nevim jak vy, ale ja pred policisty neprcham...) do transformatoru a este si pocinaji tak neopatrne, ze vlastni vinou zemrou...???
Proc to nemame vedet?
Ze bychom je zase meli este min radi?
Proc nam media zatajuji fakta??? [zmaten]

77201

7.11.2005 0:11

RE: Opravte prosim

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 77201

Nerozumím. Vy tam vidíte pomlčky?

77203

7.11.2005 0:26

RE: Opravte prosim

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 77203

Ano. Je to nejaky znak, klasicke minus "-" to neni, ale je to tam [smích] Vy to tam snad nemate? [překvapení]

77207

7.11.2005 0:34

RE: Opravte prosim

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 77207

Jo, pardon. Už jsem to opravil.

77211

7.11.2005 0:44

Ja to

Aja 24.?.?.?

Reakce na 77211

tam mam take.

v–praxi, z–hořícího pekla , v–ulicích , imigrant – to by byly Sarkozyho
A kdyz uz jsem u toho fnukani, nefunguje mi Today in History. [pláč]

77215

7.11.2005 1:37

RE: Ja to

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 77215

>tam mam take.
>
> v–praxi, z–hořícího pekla , v–ulicích , imigrant –
>to by byly Sarkozyho

Už je to sna dopraveno, ne?

>A kdyz uz jsem u toho fnukani, nefunguje mi Today in History. [pláč]

Já vím. A nebude. Musím to vyhodit z menu. Používal to vůbec někdo?

77220

7.11.2005 1:42

RE: Ja to

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 77220

To "Today in history" jsem otevrel snad jen jednou za ty 3 roky, co jsem chodim.

77221

7.11.2005 2:15

RE: Ja to

Aja 24.?.?.?

Reakce na 77220

>
>Už je to sna dopraveno, ne?
>
Ted uz ano, dekuju,
>>A kdyz uz jsem u toho fnukani, nefunguje mi Today in History. [pláč]
>

>
>Já vím. A nebude. Musím to vyhodit z menu. Používal to
>vůbec někdo?
Ja. Ale kdyz nebude, neda se nic delat, domnivala jsem se, ze je problem u me.
A taky mi nejdou znamkovat zajimave adresy.
Konec fnukani.
[smích]

77222

7.11.2005 9:16

RE: Ja to

Adapa 82.?.?.?

Reakce na 77220

Já jsem to používal skoro každý den, hned jak jsem spouštěl Zvědavce [smích] Ale už před delší dobou to přestalo fungovat a já myslel, že to nefunguje jen mně, tak jsem se ani neozýval.

77255

7.11.2005 15:02

RE: Opravte prosim

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 77201

Dnešní politická korektnost a novinařína není na to, aby hájila rasisty, jedince pohrdající druhým pohlavím a necitlivé lidi. Někteří zabednění lidé to nazývají samocenzurou. Politicky korektní lidé to nazývají "selektivní" řečí. Říci něco negativního o určité rase či pohlaví je totéž, jako když jim uštědříte veřejně políček. Takový druh verbálních útoků nemůžeme dovolit. Kdo běžně užívá slov jako černoch, nigger místo "Afro-Američan" nebo cikán, cigoš místo "Rom" či "Indo-Čech" je nejenom nekorektní, ale i společensky nepřijatelný a morálně nebezpečný. Pokud tyto osoby mají děti, měly by jim být odebrány a předány do státní ústavní péče, aby se rakovina rasismu nemohla nekontrolovaně rozvíjet. [chechtot]

Jedině politická korektnost je sociálně a morálně akceptovatelná vyhlídka do budoucna. Každý, kdo s tímto tvrzením nesouhlasi, je fanatický, neobjektivní, xenofobní fašistoidní prase a zaujatý rasista, lhostejný k deštnému pralesu, druhému pohlaví a některým vybraným roztomiloučkým zvířátkům. [vyplazený jazyk]

77280

7.11.2005 16:00

RE: Opravte prosim

Lev 68.?.?.?

Reakce na 77280

>Dnešní politická korektnost a novinařína není na to, aby
>hájila rasisty, jedince pohrdající druhým pohlavím a
>necitlivé lidi. Někteří zabednění lidé to nazývají
>samocenzurou. Politicky korektní lidé to nazývají
>"selektivní" řečí. Říci něco negativního o určité rase
>či pohlaví je totéž, jako když jim uštědříte veřejně
>políček. Takový druh verbálních útoků nemůžeme dovolit.
>Kdo běžně užívá slov jako černoch, nigger místo
>"Afro-Američan" nebo cikán, cigoš místo "Rom" či
>"Indo-Čech" je nejenom nekorektní, ale i společensky
>nepřijatelný a morálně nebezpečný. Pokud tyto osoby mají
>děti, měly by jim být odebrány a předány do státní
>ústavní péče, aby se rakovina rasismu nemohla nekontrolovaně
>rozvíjet. [chechtot]

>
>Jedině politická korektnost je sociálně a morálně
>akceptovatelná vyhlídka do budoucna. Každý, kdo s tímto
>tvrzením nesouhlasi, je fanatický, neobjektivní, xenofobní
>fašistoidní prase a zaujatý rasista, lhostejný k deštnému
>pralesu, druhému pohlaví a některým vybraným
>roztomiloučkým zvířátkům. [vyplazený jazyk]
_________________________________________________

...... ale ..... Arkane, ve vas ! se odehravaji zmeny. Zeby druha miza ?? [smích] Jen at si pak v jinem prispevku neprotirecite. Jste zvlastni osobnost - bez ironie.

77285

7.11.2005 18:54

RE: Opravte prosim

leho 160.?.?.?

Reakce na 77285

>...... ale ..... Arkane, ve vas ! se odehravaji zmeny. Zeby druha
>miza ?? [smích] Jen at si pak v jinem prispevku neprotirecite. Jste
>zvlastni osobnost - bez ironie.

To je docela sranda, omezenec Lev nepochopil, ze se jedna o ironii...

77291

7.11.2005 18:56

RE: Opravte prosim

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 77291

>... omezenec Lev nepochopil, ze...

Přestaňte urážet.

77292

7.11.2005 18:59

RE: Opravte prosim

leho 160.?.?.?

Reakce na 77292

>Přestaňte urážet.

On a ostatni urazet mohou?

77293

7.11.2005 20:19

RE: Opravte prosim

Lev 68.?.?.?

Reakce na 77293

leho 160.?.?.?
>Přestaňte urážet.

On a ostatni urazet mohou?
__________________________________

No jo pane "leho", "Oni" urazet mohou, jelikoz "Oni" jsou jen póvl, ale prave, vy jste lepsi. Vy jste US Army placeny pracovnik. Vy byste urazet nemel, hlavne, ne !! americke obcany, vzdyt oni vas pres Bily dum plati, ze ano ...... kuku [vyplazený jazyk]


77299

7.11.2005 19:07

Mimo tema

leho 160.?.?.?

Reakce na 77292

BTW, omluvite se ctenarum za sve lzi v "Mam radost jako maly kluk", nebo to tak nechate? Jiste si uvedomujete, ze jestli to tak nechate, tak tento clanek zustane jako vzor vyroby vasich fantasmagorii, Vladimire...

77294

7.11.2005 20:13

RE: Opravte prosim

Lev 68.?.?.?

Reakce na 77291

leho 160.?.?.?
>...... ale ..... Arkane, ve vas ! se odehravaji zmeny. Zeby druha
>miza ?? Jen at si pak v jinem prispevku neprotirecite. Jste
>zvlastni osobnost - bez ironie.

To je docela sranda, omezenec Lev nepochopil, ze se jedna o ironii...
_____________________________________________________

Jsem rad pane "leho", ze jsme my dva - vy a Ja, kazdy jine "krevni" skupiny. Ted mam zase srandu ja z vas - neomezenou [chechtot]

77298

9.11.2005 22:19

RE: Opravte prosim

Misu 193.?.?.?

Reakce na 77291

Sice dost pozde, ale prece: Nic jsi nepochopil, Ivane... Cink...

A ted vazne, protoze to asi potrebujes polopate, jako pri vasem politickem, NEKOMUNISTICKEM (to je treba zduraznit) skoleni: Lev obdivuje Arkanuv prispevek, ktery je velmi trefny a logicky a uplne v jinem duchu, nez byly jeho predchozi, urazlive, plne nadavek, opovrzeni, urazek, atd...

77523

9.11.2005 22:21

RE: Opravte prosim

Misu 193.?.?.?

Reakce na 77523

To mam z toho, ze pisu rychleji, nez myslim...
Lev tu ironii samozrejme pochopil (jak jsem vyrozumel z jeho prispevku) a Arkanovi k nemu blahopral. Tak, ted je to spravne.

77524

10.11.2005 8:24

RE: Opravte prosim

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 77524

>Lev tu ironii samozrejme pochopil (jak jsem vyrozumel z jeho
>prispevku) a Arkanovi k nemu blahopral. Tak, ted je to spravne.

S tim bych souhlasil pouze v pripade, ze by ten "ironicky" prispevek psal Peshmerga.
Arkan svou pravou tvar za Ironii pouze schovává.
Anebo double trouble? [mrknutí jedním okem]

....mlhapredemnou,mlhazamnou....

...hle, jak taktne se ve sve "ironii" vystřihnul poznamkam k "samovyvolenych",...heh.

Docela trefne,...Arkan [cool]


77557

7.11.2005 17:26

RE: Opravte prosim

Kráťa 213.?.?.?

Reakce na 77280

V českém jazyce je cikán odjakživa cikán a černoch je odjakživa černoch. S rasismem to nemá vůbec nic společného. Je to úplně stejné jako když němec se česky jmenuje němec a ne "dojč" (nebo jak si to vlastně říkají).
Ale když se vrátím k cikánům - to, že si začnou říkat jinak, to z nich jiné lidi neudělá. Pořád zůstanou stejně nepřizpůsobiví (kromě sociálních dávek), nevzdělávatelní, na trhu práce neuplatnitelní, nezodpovědní... A dokud oni mě budou nazývat "gádžo", do té doby to pro mě budou prostě cikáni. Myslím, že s "afro-američany" je to úplně stejné.

A ve finále - je mi úplně jedno, jakou má barvu kůže, jakého je vyznání, kde bydlí apod. Pokud mi někdo zapálí na ulici auto a já budu mít to štěstí, že ho u toho chytnu, tak mu zaseknu sekeru mezi lopatky, ať je bílý, černý, nebo třeba tmavozelený!


P.S. Pardon, teprve nyní mi došlo, že to byla ironie. Když už jsem to ale napsal...

77288

7.11.2005 0:13

pád multi-kulti

oji 194.?.?.?

původně jsem chtěl napsat větší text, ale už mě dva přispěvatelé předběhli. Navíc momentálně nevím kam dřív skočit, tak jsem možná i rád.
Takže jen útržkovitě:

Momentální situaci bych nazval "Pád multikultikulturalismu". Začíná se projevovat krátkozrakost masivní přistěhovatelské politiky, kdy se zapomíná na vyváženost mezi přistěhovalectvím a schopností přistěhovalců k asimilaci. Chci zdůraznit, že podle mého názoru má asimilace přiměřeného počtu asimilantů pozitivní vliv na společnost.
Ve Francii ale došlo k dramatickému překročení hranice, kdy je společnost schopná absorbovat příchozí.
Já osobně si myslím, že zvládnutelná hranice pro přistěhovalectví se pohybuje kolem 3í procent.

Z praxe:
V naší vesnici žije rodina cikánů. Chovají se velmi slušně a máme je celkem rádi.
Jsem ale přesvědčený, že pokud by se u nás zabydlelo více příslušníků zmíněného etnika, tak budou nejen dělat bordel a vyrádat obydlí svých sousedů, ale možná si smlsnou i na nejakém tom domácím mazlíčkovi.

no mercy

oji

77204

7.11.2005 0:20

RE: pád multi-kulti

leho 160.?.?.?

Reakce na 77204

>Já osobně si myslím, že zvládnutelná hranice pro
>přistěhovalectví se pohybuje kolem 3í procent.

A co USA -> temer rovnych 100%...

77206

7.11.2005 0:26

RE: pád multi-kulti

oji 194.?.?.?

Reakce na 77206

>A co USA -> temer rovnych 100%...

No, a kolik lidí kvůli těch 100proc pochcípalo?

Ale nic ve zlém...

Jak se jinak máte leho, starý brachu?
Doufám, že už Vás převeleli do nějaké bezpečnější oblasti, než je Iráq.
docela rád zase na Vás narážím v diskuzi.

oji

77208

7.11.2005 0:27

RE: pád multi-kulti

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 77206

Sak USA je take zumpa spolecnosti [zahanbení]

77209

7.11.2005 5:37

RE: pád multi-kulti

TS 213.?.?.?

Reakce na 77209

>Sak USA je take zumpa spolecnosti [zahanbení]

A cim dal tim svobodnejsi. Viz treba subthread zde:
http://yro.slashdot.org/comments.pl?sid=167485&threshold=1&commentsort=0&tid=158&tid=103&mode=thread&pid=13964504

Cely tenhle thread vcetne zdrojoveho clanku stoji za alespon zbezne precteni.

77241

12.11.2005 5:54

RE: pád multi-kulti

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 77209

Trodasi, tvoje provokace se moc nepovedla. Zadna kladna odpoved [oči v sloup]

77871

7.11.2005 18:37

RE: pád multi-kulti

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 77206

Velice také záleží na tom jakých, kdyby tam přišli první Číňani nebo Arabové, sotva by otevřeli svoji náruč "bědným masám", jak se píše v básničce jedné paní přilepené dodatečně na sochu svobody. Ani Američané v dobách pro ně šťastnějších tak nečinili a když, tak ne bezhlavě (a Abe Lincoln dokonce zamýšlel odeslat osvobozené černoušky odkud přišli www.vdare.com/roberts/farley.htm). Až 40 % imigrantů se před válkou vracelo zpět do rodných zemí (ovšemže převážně evropských). Až r.1965 jacísi filutové prosadili legislativu, že si přistěhovalec může bez problémů dotáhnout půl rodného kmene, což ovšem změnilo radikálně skladbu populace. K urychlení tohoto trendu došlo k praktickému otevření hranic s Mexikem. Teprve nyní oni filutové (spíše jejich potomci a nohsledi) připouští, že jim Amerika 60.let připadala "moc bílá" a nepokrytě se těší na přelom století, kdy se bílí stanou menšinou. Inu, Brave New World...

77290

10.11.2005 16:11

RE: pád multi-kulti

Nori Kazu norikazuokamoto (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 77290

Přesně tak. Amerika nebyla v minulosti vůbec multikulturní. Běloši Indiány prostě tlačili před sebou a chovali se v Americe jako v prázdné zemi. USA vznikly jako stát bílých svobodných Evropanů, kteří budovali svoji společnou novou vlast na protestantských základech.
Cizí rasy tam byly brány pouze pokud to přinášelo okamžitý a hmatatelný zisk. "Číňani, už jste nám postavili ten proklatej kus železnice, kde se nikomu jinýmu nechce makat? Jo? Tak fajn, můžete tu dožít. Ale zkuste šáhnout na bílou holku nebo si sem byť jen dotáhnout manželku z Číny, a uvidíte, jak se dobře doplňuje laso a strom." Osobně fandím "drsnému" kapitalismu s jedinou výjimkou: vystač si s vlatními lidmi! Vymysli si efektivnější stroje, zaplať lidem víc anebo to přinejhorším kupuj ze zahraničí (pokud nebude zbytí), ale netahej si sem nikoho z ciziny. A když už, náhodou, ale opravdu náhodou je něco potřeba rychle zmáknout, ať je pracovní vízum krátkodobé a neprodloužitelné. Chybí ti pracovní síly? Lobuj za vyšší porodnost, ne za imigraci! Vypěstuj si své lidi. SVÉ LIDI!!!
Černoši samozřejmě měli být posláni zpět do Afriky. Evropané by měli proklít všechny relativisty a měli by začít zase tvrdě prosazovat vlastní zájmy. Jasně, srozumitelně. Třeba i bezohledně. Nezdůvodňovat to, nikomu nic nedlužíme a na nás se taky nikdo neohlíží, pokud nemusí. Což si zatím lidi tolik neuvědomují, protože zatím ještě ti ostatní "musí" realitně dost. Ale už víc než půl století naše moc vytrvale klesá a proces našeho slábnutí se dokonce urychluje. Teď si ještě můžem dupnout. Tak toho využijme! První by uvšem museli přijít na řadu vnitřní nepřátelé: liberálové, levičáci, apod. Dnešní rádoby elita, která lidem masíruje mozky tím, jak velkou a významnou hodnotou je prý TOLERANCE!

77603

10.11.2005 22:04

RE: pád multi-kulti

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 77603

>Běloši Indiány prostě tlačili před sebou a chovali se v
>Americe jako v prázdné zemi.

Zajimave ovsem je, ze dodnes US citizens dekují domorodym lidem za to, ze je nenechali pochcipat hlady. Kazdy rok, bez vyjimky, na Thanksgiving day,...ty fášku [smích]

77673

11.11.2005 2:09

RE: pád multi-kulti

Nori Kazu norikazuokamoto (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 77673

Pane Sodku, jste fakt zvláštní figurka, jen co je pravda.
Zajímalo by mě, jakou identitu a s kým sdílíte. Vážně.
Za co byste byl ochoten bojovat? Za koho?
Toť krátké zamyšlení nad tím, o co vám jde.
Proč střílíte do vlastních řad?
Za každou cenu a ke všemu tak hloupě.
Nebo máte své řady jinde? A nebo už podle vás různé řady nejsou?
To první bych pochopil. Jen jestli ti v těch jiných řadách s vámi počítají.
To druhé by byla krutě hloupá naivita [pláč]
Nebo jen tak pindáte? Opozice aby nestála řeč?
Vlatně nechcete nic sdělit, jen mluvit?

Pokud jde o váš poslední výplod, no, co dodat. První osadníci byli často opravdu velmi ctnostní lidé. Morální elita. Vycházeli s indiány dobře. Ale šlo o "soužití" maximálně ve stylu USA počátku 20. století - "rovnoprávní, ale oddělení". "Férové" vztahy přetrvaly asi dvě generace. Ale poté se projevil rozkol cílů: "My chceme více země vs. oni ji nechtějí dát". Násilné prostředky byly za daných okolností nejlevnější. Výrazná nerovnost sil prostě v reálném světě nemůže existovat. Ani dnes, kdy si něco podobného někteří lidé nalhávají. Kruté? Možná, ale je to realita a ani v tomto ohledu není a nebyla naše společnost drsnější než ostatní. Jen byla nejsilnější. Nejsilnější není vždy nejkrutější stejně jako někdo slabý není vždy ten hodný. Fandit silným? Fandit slabým? Ne! Fandit svým!!! Cokoliv jiného je pokrytecké, hloupé a nebezpečné!

PS: Pokud vám něco říká teorie her, tak si uvědomíte, že nejde o až zas tak apokaliptickou doktrínu [smích]

77711

11.11.2005 8:44

RE: pád multi-kulti

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 77711

Pane Sodku, jste fakt zvláštní figurka, jen co je pravda.
2: Nori Kazu
Nejsem zde proto, abych Vas presvedcoval o tom, ze Vas pocit o nerovnosti mezi lidmi je zcestny. Od toho zde, na Zvedavci, byl nickname Idealista.
Jsem obcan planety Zeme a skatulkovani stylu "hranice odsudpocud", "kafebrandozeleni jsou kvalitnejsi rasa", "co je tve, nyni patri me, protoze jsem fyzicky mocnejsi a mam taky vetsi bouchacku",.....hmmm, pane,....ale mate na to plne pravo. Ctim Vas nazor. Jen nezapomente, ze sanci na preziti mame vsichni. Jen z povzdali, via internet, upozornuji, ze muzeme jit i jinou cestou, nez likvidacni. Asi proto, ze zbytecne prolita krev neni zrovna dobra vizitka homo sappiens sappiens tretiho tisicileti po Kristu.
Muj pohled zcela urcite nemusi byt ten nejlepsi, ale tak nejak me ten zivot naucil.

Skoda, ze jste nebyl ochoten odpovedet na muj prispevek, kde se pise o USA, jako terratoria, na ktere si delate "narok" jako bily evropan v dobe, kdy Pinda zase vyhazuje meho syna z CR, jakozto pristehovalce, rodileho US obcana.Tento pouze nasledoval otce a matku v dobe, kdy zfouknul svou prvni svicku na dortu.
Tam totiz konci logika Vaseho zcestneho mysleni, ktere respektuji, ale nepodporuji.
Neni ve me zloby vuci Vam, jen mi prijde lito, ze je tolik netolerance mezi lidmi.
A pokud by zde nekdo, treba z PaKo STanu, bojoval proti Vam a jeho argument by byl to, ze jste bily, tak bych mu napsal prispevek stejneho vyznamu, jako nyni pisu Vam.

Snad jen nakonec bych chtel dodat, ze ten pravy predator usiluje hlavne o zpusob jakym premyslime.A i kdybyste se po..., tak Vam neprizna Vasi rasovou nadrazenost.
Musel byste byt jeden z nich, ....samovyvolenych.


P.S. Pozor na solarko a plasticke chirurgy !
peace
V [cool]

77747

13.11.2005 17:28

RE: pád multi-kulti

Nori Kazu norikazuokamoto (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 77747

Nevšiml jsem si, že bych hledal jakousi vyšší mocí zakotvenou a nepřekročitelnou nerovnost mezi lidmi či rasami, to je přesně moment, kde se rozcházím s jistou černou knihou jistého pána s muškou pod nosem.

Ovšem to neznamená, že přistoupím na teorie o všeobecné rovnosti lidí, která má být naším cílem.
A už vůbec ne, pokud to má vést k rovnosti všech lidí na území naší společnosti. Tyto úvahy jsem dvojčetem úvah ve stylu "není žádné my a oni" a protimluvů jako "identita nemůže lidi rozdělovat". Já lidi rozděluji. Vždy je to MY a ONI. A nemění na tom nic ani skutečnost, že nic není stálé. Ale taková je povaha identity. A Evropa si to už párkrát zažila. MY, francouzsští a němečtí katolíci, proti NIM, francouzských a německým protestantům. My, Francouzi, proti NIM, Němcům.
S identitou je to složité, někdy velmi složité.
Ovšem vykládejte to lidem, kteří jedním šmahem jsou ochotni (a myslí si, že i schopni) vytvořit Evropskou identitu, bez ohledy na všechny ostatní identity. Nebo dokonce řeknou, že pouze všerasová, všekulturní a všelidská identita zaslouží obhajovat (a ještě pouze za peníze jedněch).

A přitom uspořádání světa, které bych si já přál, by bylo určitě méně krvavé, než to dnešní. Ten opěvovaný všehomix zakládá z dlouhodobého hlediska jen na to nejhorší utrpení.

Nejsem každopádně ochoten slevit z toho, co je NAŠE a co JEJICH.
To bohužel naše společnost dělá už nějaký pátek nedělá. A je v tom sama. Před 80ti lety by nikdo o Evropském střihu Severní Ameriky a Austrálie nezapochyboval. Ale s takovouhle začnou již brzo Evropani pochybovat o tom, zda mají výhradní právo vůbec na Evropu. A to už bude pozdě. Levicový mor, který zdánlivě hlásal rovnost všech, se najednou zvrhnul v nejhorší bič, který si na sebe Evropané upletli.

Mám cukání napsat zde něco Židech, ale jejich podíl na tomto nechám teď raději stranou. Ještě před dvěma lety bych si sám při jakékoliv narážce na Židy vybavil Hitlerovy slinty a automaticky vypnul vnímání. Dnes už to nedělám, spadly mi klapky. Ale pochopil jsem, že s lidmi je to rošku jako v tom Matrixu. Pokud jim realitu, byť naprosto pravdivě, podáš moc krutě, raději se rozhodnou dál žít sice ve lži, ale spokojeně. Sladká nevědomost.
A navíc realita není nikdy tak jednoduchá, aby si člověk vystačil s hláškou "za všechno můžou Židi". Proto je teď nechávám stranou.

Proč zrovna Evropa zašla tak daleko v respektování ostatních?
Jak se jí to vrací?

78019

13.11.2005 23:25

RE: pád multi-kulti

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 78019


2:Nori Kazu

>Ovšem to neznamená, že přistoupím na teorie o všeobecné
>rovnosti lidí, která má být naším cílem.
Dle Vasi teorie,...teda [mrknutí jedním okem]
(plati pouze v pripade, ze nejste US citizen a jste obcan CR)

Nejste roven obcanu USA, protoze Vy musite zadat o vstupni vizum, ale on nikoliv.
Jste mimo hru a cekate na svoleni, tudiz druhorady.
Muzete namitnout, ze o vstup nestojite, ale toto nikterak neovlivni merito daneho tema.
Jak se Vam to libi ?
Nic moc, co?
Jsem zasadne proti druhořadosti, co se tyce homo sappiens sappiens.
Ale to jeste neznamena, ze to tak nemuze doopravdy byt, heh...
Neni v mem zajmu Vas nazor vyvracet, pouze poukazuji na smutek ve vztazich to mezilidskych, pane.
>A už vůbec ne, pokud to má vést k rovnosti všech lidí na
>území naší společnosti.
I ja jsem soucasti Vasi-Nasi spolecnosti.
Takze koho zastupujete,...? Me nazory zajiste nikoliv.
> Nebo dokonce řeknou, že pouze všerasová, všekulturní a všelidská identita
>zaslouží obhajovat (a ještě pouze za peníze jedněch).
Treba je k tomu vedou stejne zajmy, jako jsou ty, ktere uprednostnujete.
Cloveka, jako takoveho, pritom obe strany ignorujete.
Pouze to sve.
Ego, ...dobre,..rozumim Vam.


>Nejsem každopádně ochoten slevit z toho, co je NAŠE a co
>JEJICH.

>To bohužel naše společnost dělá už nějaký pátek
>nedělá. A je v tom sama. Před 80ti lety by nikdo o Evropském
>střihu Severní Ameriky a Austrálie nezapochyboval.
Strih ano, ale Vase kvalifikace, jako obcana CR, je stale druhorada.


>Ale s takovouhle začnou již brzo Evropani pochybovat o tom, zda mají
>výhradní právo vůbec na Evropu.
Nedavno jste Vy narokoval uzemi USA, jakozto bily evropan.
Trochu smesne, nemyslite?
Obcane USA jsou prvorade obcane zeme, kde se narodili.
A proti neopravnenym narokum se dokazou branit.
I proti Vašim, neoprávněným.
( ale leho nikoliv, ten bude slouzit zajmum jinych,...za tucnejsi zold. )


>Mám cukání napsat zde něco Židech, ale...
Takto paušálně odmitnutý pohled na židy Vám nesluší.
Taste virtualni mec a ukazte jim, co pro to.
Jste prece lepsi, rychlejsi,chytrejsi.
A pokud ne, aspon predstirejte.
Stejne jako mnoho jejich dusi.
Ale ne vsechny.


>Ale pochopil jsem, že s lidmi je to trošku jako v tom Matrixu.
Treba budu emigrovat podruhe ze zeme, kde jsem se narodil a taky to bude pro me docela matrix,...heh.
Predtim z Nadseni poznat,nyni kvuli lidem s nazory Pindy.

>Sladká nevědomost.
Byl jsem stvoren, tudiz se pokousim vnimam.
....a jsem proto i rad.


>Proč zrovna Evropa zašla tak daleko v respektování
>ostatních?

>Jak se jí to vrací?
Prijel jsem zde jako obcan USA a dal jsem lidem zajimavou praci.
Investoval a ze zisku platil dane.
Take dan z pridane hodnoty i dan silnicni.
Taky jsem zaplatil dan za blbost. [velký smích]

[cool]

78064

11.11.2005 17:41

RE: pád multi-kulti

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 77711

Pane Nori Kazu, to co píšete, to je pravda - takhle to skutečně funguje ! Teď jde o to, jak to podáváte a jak se to shoduje s deklarovaným politickým a kulturním systémem, ve kterém žijete.

Prostě chci říci, že jinak to vypadá z pohledu občana USA či třebas Holandska, jinak to vypadá z pohledu občana třeba Česka, diametrálně odlišně to vypadá z pohledu občana Sudánu a pak pozor (!!) je tu pohled očima občana Číny.

Vy, jak jsem pochopil, na problém koukáte z pozice občana USA. Tedy - Váš stát je na vrcholu imperiálních sil, má všechno, co si umane. Hlavně má dost síly a sebevědomí, aby to, co mu eventuálně ještě chybí, někomu vzal s jednoduchým vysvětlením - já mám sílu si to vzít, tedy je to moje. To Holandsko si musí vypomoci váhou Evropské Unie. Čili je na tom nepatrně hůř.

Český občan se na to dívá přeci jen jinak - je to již dávno, co české armády "válcovaly" okolní Evropu, velmocenská mentalita je již pryč. Jsme realisti, víme, že za rohem číhají USA, které si vezmou cokoli komukoliv - mají zatím na to sílu a hotovo. Ale dokud nebude jó zle, tak nám USA nebudou nic krást, jsme potenciální spojenci. Ale vztah USA - Česko se ukázal v otázce lokátoru Tamara. Pán kývl prstem, kmán odevzdal svou práci a drží hubu. Co taky zbývá, že jo.

O občanech Sudánu či Burundi se nemusíme ani bavit - formálně jsou to možná lidi, podle Nori Kazu však bezcenný powl, těm může vzít kdokoliv cokoliv a kdykoliv.

A jsme u toho tak zdánlivě skromného Číňanka, pere a bigluje panstvu košile, uctivě se klaní, vaří pokorně panstvu všelijaké dobroty, skoro by se pan Nori Kazu mohl splést, že by mohl klidně na našeho skromného Číňanka zařvat a on se podělá strachy a odevzdá vše. Jenže tak to možná vypadá někde v nějaké čtvrti amerických měst. A pozor, zdání klame ! Čína byla velmocí před 2500 léty, před 1500 léty, před 500 léty a je velmocí i dnes. Pane Nori Kazu - nyní přichází na scénu staronový borec. Narostly mu svaly za posledních 50 let. Již se lidi neušklebují, že Číňani budou střílet kosmonauty do vesmíru prakem. [velký smích]

A nyní Vás budu nepřímo citovat, ano ? Představte si, do světového ringu vstupuje svalnatý sebevědomý žlutý šikmooký atlet a teď pane Nori Kazu na Vás promluví :"My chceme více země a vy Američani nám ji nechcete dát. Násilné prostředky jsou tedy za daných okolností nejlevnější. Výrazná nerovnost sil prostě v reálném světě nemůže existovat. Ani dnes, kdy si něco podobného někteří lidé nalhávají. Kruté? Možná, ale je to realita a ani v tomto ohledu není naše čínská společnost drsnější než ostatní. Jen je zrovna teď již nejsilnější.

Pane Nori Kazu - s hrušky dolů ! A teď mluvte - ještě se Vám ta Vaše pravidla líbí ? Že možná ještě stihnete zažít aplikaci Vašich pravd na Vás, ale z druhé strany ?

77813

12.11.2005 0:06

RE: pád multi-kulti

Nori Kazu norikazuokamoto (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 77813

Právě jsem dokončil reakci na tento názor, ale asi z toho nakonec zkusím udělat článek. Už dlouho jsem chtěl něco na Zvědavci zkusit publikovat, ale povinosti říkali ne. Ale ještě jedno takové pohnutí mysli a napíšu panu Stworovi, zda by neměl zájem.
Pokud nad tím přimhouříte oko, rád bych si to, co jsem napsal nechal ještě chvíli uležet ve svém PC.
Každopádně díky za inspiraci.
A za pochopení [smích]

77846

12.11.2005 0:24

RE: pád multi-kulti

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 77846

Jo pište at se vám od klávesnice kouří. Příznivec fašistoidních populistů z Národní strany sem mezi "Krále" zapadne. Možná že sem přispěje i pan Linkov z brněnské fakulty sociálních studií psal mi to v mailu http://www.fss.muni.cz/~linkov/ z Institutu Karla Havlíčka Borovského http://www.ikhb.cz/ aby nastala kýžená rovnováha sil jak se říkalo v dobách cold war. [mrknutí jedním okem]

77847

12.11.2005 1:29

RE: pád multi-kulti

Nori Kazu norikazuokamoto (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 77847

Tak fašismus, povídáte? Jsem pouze "civilizacionista" a nacionalista. A s panem Králem bych se asi taky na ledasčem neshodnul (Sudetoněmecká otázka). Pokud jde o populismus, tak tomu se dřív říkalo demokracie. A demokracie by se k tomu měla opět vrátit. Víte, ono je krásné říkat jedním koutkem "ať vláda vládne podle vůle lidu, to je ta pravá demokracie, opak autokracie" a druhým "lidi jsou blbí, nesmí se na ně zas tolik dát, to by byl populismus".
Jinak jsem rád, že Zvědavec přitahuje stále nové lidi [smích]

77852

12.11.2005 2:29

RE: pád multi-kulti

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 77852

>Jsem pouze "civilizacionista"<

To je nějaký váš vynález. V Google search mi to vyhodilo jen pár odkazů ve španělštině a pak jeden český shodou okolností z vašeho příspěvku na Novinkách.

>a nacionalista.<

Podle mne na nacionalismu jako takovém nic špatného není. Třeba požadavky ETA v době frankistické diktatury byly zcela legitimní. Můj oblíbený comandante Marcos ze zapatistické EZLN je taky vlastně nacionalista. Já jenom radikálně
nesouhlasím s nacionalismem kombinovaným s jakýmsi konzervativním tradicionalismem jak ho prezentuje Le Pen nebo ta vaše Národní strana. Mám dojem že tento druh ideologie přitahuje jedince které slavný německý sociolog Theodore W Adorno jeden z představitelů frankfurtské školy definoval jako "Authoritarian Personality" ve stejnojmené knize.
Ta kniha se snaží odpovědět na tuto otázku: Jaké vlastnosti charakterizují proto-nacistickou osobnost, na jakém typu osobnosti stojí autoritativní režimy? Vznikla tak slavná "škála F" (F jako fašismus) - soubor typických postojù autoritářské osobnosti. Připomenme některé z nich: strnulé lpění na hodnotách střední třídy, idealizace autorit reprezentující skupiny, k níž jednotlivec patří, agresivita vůči každé kritice konvencí, antiintelektualismus a cenzura intimního života, myšlenkové stereotypy, interpretace společnosti pomocí dichotomií porážka-vítězství, slabý-silný, vůdce-podřízený, strach ze sexuality, machismus atd.
Všechny ty Národní fronty a Národní strany žádné rozumné recepty na složité problémy dnešní doby nenabízejí.
Vykazují naprosto odpudivé rysy jako je homofobie, naprosto iracionální přístup k drogové politice, patriarchální představy o vztazích muži-ženy, antifeminismus, absolutní konformismus,zaprděné maloměštáctví. Zajímavé také je že ve elektorátu těchto stran převažují výrazně muži.

>Pokud jde o populismus, tak tomu se dřív říkalo demokracie. A demokracie by se k tomu měla opět vrátit. Víte, ono je krásné říkat jedním koutkem "ať vláda vládne podle vůle lidu, to je ta pravá demokracie, opak autokracie" a druhým "lidi jsou blbí, nesmí se na ně zas tolik dát, to by byl populismus"<

Populismem rozumím výkřiky typu "vyženeme negry,mohamedány další skupiny si libovolně doplnte a pak to zapijem pivem" "obnovíme trest smrti a klesne kriminalita" "pozavíráme fetáky do léčeben" "vrátíme hranici důchodů na 57 let" atd.

Klasickým příkladem populistického politika i když trochu jiného typu než LePen nebo Sládek je argentinský Peron. Argentina byl na začátku 20.století na urovni Kanady peronismus z ní udělal rozvojovou zemi. Nebo jak dopadl Haider 30 procent podpory a když se dostala jeho strana do vlády ukázala se naprostá nerealizovatelnost jeho programu a dnes je kdesi na hranici vstupu do parlamentu [velký smích]

77855

12.11.2005 3:40

RE: pád multi-kulti

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 7

>Populismem rozumím výkřiky typu "vyženeme negry,mohamedány
>další skupiny si libovolně doplnte a pak to zapijem pivem"
>"obnovíme trest smrti a klesne kriminalita" "pozavíráme
>fetáky do léčeben" "vrátíme hranici důchodů na 57 let"
>atd.

Některé tyto prognózy mi zas tak moc zcestné nepřipadají, a ani se nemusí zapíjet pivem. A pokud je to opravdu "Vox populi", pak na tom nějaká ta váha odůvodněnosti nejspíš bude. Mnohdy je to právě ten "selský rozum", nebo jak se v anglicky mluvících zemích říká "common sense", který se zdá být správným, nebo v dané situaci, tím potřebným řešením.

>Klasickým příkladem populistického politika i když trochu
>jiného typu než LePen nebo Sládek je argentinský Peron.
>Argentina byl na začátku 20.století na urovni Kanady
>peronismus z ní udělal rozvojovou zemi. Nebo jak dopadl Haider
>30 procent podpory a když se dostala jeho strana do vlády
>ukázala se naprostá nerealizovatelnost jeho programu a dnes je
>kdesi na hranici vstupu do parlamentu [velký smích]

Madame B, můžete mi nějak přiblížit Váš názor, že kdyby se, dejme tomu USA, zbavily většiny "černých" a dalších "barevných", jak by to "zruinovalo" jejich ekonomiku ? Mně to ani tak moc nepřipadne, ale možná mi to vysvětlíte. Děkuji. [mrknutí jedním okem]

77861

12.11.2005 18:40

RE: pád multi-kulti

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 0

>Některé tyto prognózy mi zas tak moc zcestné nepřipadají, a ani se nemusí zapíjet pivem. A pokud je to opravdu "Vox populi", pak na tom nějaká ta váha odůvodněnosti nejspíš bude. Mnohdy je to právě ten "selský rozum", nebo jak se v anglicky mluvících zemích říká "common sense", který se zdá být správným, nebo v dané situaci, tím potřebným řešením.
<

Politický systém který je dost ovlivněn "Vox Populi" má Švýcarsko. O mnoha věcech tam místo placených politiků v parlamentu rozhodují občané v referendech.
Přitom
1) Ve Švýcarsku žije velké množství přistěhovalců, je to snad země která má největší podíl přistěhovalců v Evropě.
2) Švýcarsko nemá trest smrti jen doživotí bez možnosti podmíněného propuštění
3) Švýcarsko má pomerně liberální drogovou politiku

>Madame B, můžete mi nějak přiblížit Váš názor, že kdyby se, dejme tomu USA, zbavily většiny "černých" a dalších "barevných", jak by to "zruinovalo" jejich ekonomiku ? Mně to ani tak moc nepřipadne, ale možná mi to vysvětlíte. Děkuji.<

Negativní dopady na ekonomiku by to asi mělo. Mexikáni a další latinos dělají podřadné práce který by nikdo jiný nevykonával.
Velké množství vědců na amerických univerzitách jsou Asiaté (Japonci, Činani, Korejci, Indové) o tomhle problemu se vedla diskuse po 9/11 když se
uvažovalo o zpřísnění podmínek pro imigraci.

77918

13.11.2005 4:05

RE: pád multi-kulti

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 77711

Pane Sodku, jste fakt zvláštní figurka, jen co je pravda.
2:Nori Kazu
Otazniku jste ve svem prispevku nasekal jak najatey.
Odpovim,.... a pak ticho po pesine.
Jiz podruhe.
Pane, na obhajobu svych argumentu proste nemate.
Takze ,..zacinate mi pripominat Arkana, ktery se polekal,
protoze nevedel, kterou z tech jeho lzi jsem odhalil.
Vy treba nelzete, ale jen tak trochu jste to přepííiisk.

P.S. Bát se mě nemusíte.
Su takové hodné moravák, ... a ti nekoošoo.[velký smích]
Sice tata z Hugandy, mama y PAkO sTanU,...ale moravak su yak polleno,..heh.

[cool]

77976

7.11.2005 0:41

RE: pád multi-kulti

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 77204

>Momentální situaci bych nazval "Pád multikultikulturalismu".
>Začíná se projevovat krátkozrakost masivní
>přistěhovatelské politiky, kdy se zapomíná na vyváženost
>mezi přistěhovalectvím a schopností přistěhovalců k
>asimilaci. Chci zdůraznit, že podle mého názoru má asimilace
>přiměřeného počtu asimilantů pozitivní vliv na
>společnost.

Mě jen stále nedochází proč si Francie natáhla tolik imigrantů?!To je trend multi-kulti skutečně tak silný,anebo je to způsobeno strachem z vymírání evropy a toho,že by neměl v budoucnosti kdo živit důchodce?

>Ve Francii ale došlo k dramatickému překročení hranice, kdy
>je společnost schopná absorbovat příchozí.

>Já osobně si myslím, že zvládnutelná hranice pro
>přistěhovalectví se pohybuje kolem 3í procent.

Těžko se to dá nastavit procentuálním poměrem ku"domorodému"obyvatelstvu.Je to spíš individuální podle situace a oblasti/regionu.

>Z praxe:
>V naší vesnici žije rodina cikánů. Chovají se velmi
>slušně a máme je celkem rádi.

Také znám pár takových případů.V tomhle nejspíš spočívá ten háček.Nejde o procenta,ale o roztroušení.Pokud je té menšiny skutečná menšina a nevytváří gheta,tak to celé může fungovat.Je pochopitelné,že imigranti k sobě cítí blízkost,když jsou v cizí zemi,ale když jich bude příliš pohromadě,začne to fungovat kontraproduktivě.

>Jsem ale přesvědčený, že pokud by se u nás zabydlelo více
>příslušníků zmíněného etnika, tak budou nejen dělat
>bordel a vyrádat obydlí svých sousedů, ale možná si smlsnou
>i na nejakém tom domácím mazlíčkovi.

Stále častěji k nám proudí slovenští cikáni a nepobývají jen na východě země.Jsou kupříkladu i v Mladé Boleslavi.Myslím,že nám tímto hrozí něco podobného jako se děje ve francii a jako se stalo asi před dvěma lety na slovensku.I cikáni mají televizi a možná některé z nich to podpoří,když vidí tmavé"bratrance"jak jsou nespokojení.Bohužel i tady by se situace vyvíjela nejspíš podobně.Možná s tím rozdílem,že u nás by se našly skupinky neonácků,které by nezůstaly jen u slov(záleželo by hlavně na jejich počtu,jak jinak)...

Jinak s tím jezením domácích mazlíčků mám dojem,že to není doména jen cikánů.O dvě vsi dál o nás bydlí jedna populární rodinka a kolem obydlí jim během roku pobíhá vždy zcela náhodný počet psů.Co je zajímavé,tak ten počet se mění během dnů v rozmezí 3-10 chlupáčů.Takže nejen černi jsou na"psí"dietě.Jinak prý se dává"špetka"psa do klobás,údajně pro chuť.Nevím,neholduju tomu.

77214

7.11.2005 19:12

RE: pád multi-kulti

supino1 213.?.?.?

Reakce na 77214

Stále častěji k nám proudí slovenští cikáni a nepobývají jen na východě země.Jsou kupříkladu i v Mladé Boleslavi.Myslím,že nám tímto hrozí něco podobného jako se děje ve francii a jako se stalo asi před dvěma lety na slovensku.I cikáni mají televizi a možná některé z nich to podpoří,když vidí tmavé"bratrance"jak jsou nespokojení.Bohužel i tady by se situace vyvíjela nejspíš podobně.Možná s tím rozdílem,že u nás by se našly skupinky neonácků,které by nezůstaly jen u slov(záleželo by hlavně na jejich počtu,jak jinak)...

Jinak s tím jezením domácích mazlíčků mám dojem,že to není doména jen cikánů.O dvě vsi dál o nás bydlí jedna populární rodinka a kolem obydlí jim během roku pobíhá vždy zcela náhodný počet psů.Co je zajímavé,tak ten počet se mění během dnů v rozmezí 3-10 chlupáčů.Takže nejen černi jsou na"psí"dietě.Jinak prý se dává"špetka"psa do klobás,údajně pro chuť.Nevím,neholduju tomu.

Súhlasím s názorom o páde multikulturalizmu, len nerozumiem spájaniu jedenia psov (ešte som nemal tú česť) s nejakou inteligenciou, či schopnosťou prispôsobenia sa. Cigáni, česť výnimkám, tou schopnosťou nedisponujú. Ďalšia vec čo ma zaráža, je hádzať vinu za Cigáňov v Čechách na Slovákov... síce prišli odtiaľ, ale nie sú odtiaľ... mentálne a kultúrne teda rozhodne. Nie som apriórne proti cidzindzom, ale som vyslovene proti neprispôsobivým,...a tiež proti, hm, ako to nazvať,.. lumpom? A je mi jedno, akej sú farby či rasy.

77296

7.11.2005 22:17

RE: pád multi-kulti

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 77296

S tím jezením psů to byla reakce na Ojiho poznámku,s tím si hlavu nedělejte.

Co se cikánů týče,tak jich je vzkutku valná většina nepřizpůsobitelná,ale to je tím,že žijí v ghetech a nemají pražádnou snahu se integrovat do společnosti.Žijí na dávkách,kradou a když to funguje,tak proč by to měnili,že?Co se týče těch přizpůsobených,tak skutečně jsou,ale je pravda,že je těžké tomu věřit.

Jinak nevím kde jste sebral,že hážu vinu na slováky.Slováci udělali naprosto správnou věc tím,že cikánům seškrtali jejich sociální dávky.Bohužel,v tomhle směru lze kritizovat jen naší socialistickou vládu,která neudělala žádné protiopatření proti hrozící migraci.Nakonec,naší vládu to tak nebolí.Slovenské cikány nakrmí z peněz daňových poplatníků a ještě si za to koupí spoustu hlasů(ehm,tedy nevím,chodí cikáni volit?) [naštvaný] .

77306

12.11.2005 20:53

RE: pád multi-kulti

google 84.?.?.?

Reakce na 77204

>V naší vesnici žije rodina cikánů. Chovají se velmi
>slušně a máme je celkem rádi.

tak toto je skutocne veta mesiaca, pan Oji. skutocne som sa pobavil. napiste mi prosim vas, koho a co este mate tam u Vas, celkom radi. velryby, deti, stromy, slnko...?
a mali by ste tie velryby radi aj keby ich vo vasej vesnici bolo viac nez 10%?
a ak mate radi deti, tak vsetky bez rozdielu, alebo len tie cierne roztomile s velkymi ocami z pohladnic UNESCO na vianoce, ked ziadaju o peniaze pre ne?
ako ze sa to prejavuje, ze Ich mate radi? tak, ze ked Ich stretnete tak im date pusinku?
alebo tak, ze Ich neoplujete?
takze ujasnime si to, Vy ste ti, ktori Ich maju radi..
a Oni su ti, ktorych Vy mate radi...
a su Oni vobec radi, za to, ze Vy Ich mate radi, alebo Ich to pekne serie?

a maju aj Oni Vas celkom radi, pokial sa chovate slusne a kym Vas nie je menej ako 97%?
tesi Vas to a ste schopni Im to odpustit, ze Vas maju tiez radi? [zmaten]

viete co pan Oji, som z toho teraz tak perplex, za ma mozete Vy aj Oni mat radi!

77935

7.11.2005 2:47

spíš utužení multi-kulti

Marek 81.?.?.?

V duchu politické korektnosti a trendu milti-kulti se nastolí otázka, zda je dobré dráždit lidi jiného vyznání křesťanskými atributy a zvyklostmi. A v rámci dobré vůle se do škol povinně zavedou hodiny Islámu, aby se už v dětech podnítil zájem a tolerance, což očividně v majoritní společnosti chybí...

77226

7.11.2005 8:26

Multikulturalismus.

MF 194.?.?.?

Budou se někdy ze svých činů zodpovídat ti, kteří multikulturalismus propagovali a zavedli? A kteří to stále dělají /i když právě teď cudně mlčí/?

77248

12.11.2005 2:56

RE: Multikulturalismus.

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 77248

nebudou, vymrou po meci a ti multikulturni barevni si na ne nevspomenou

77856

7.11.2005 12:05

KORSIČANÉ TO VZALI ZA SPRÁVNÝ KONEC.

delta.100 194.?.?.?

Moc se mě líbí přístup hrdých Korsičanů. Žádné multi-kulti povídačky,ale pěkně ukazují Negrům a Arabáčům zač je toho loket. Myslím,že na Korsice téhle chátře pšenka nepokvete.

Kdyby to takhle zvostra vzali do ruky Francouzi, nasadili tvrdě Policii, Gendarmerie a Cizineckou legii > která by to po vyhlášení stanného práva "vyčistila", tak už mají klid.

Na politicky korektní kvílení pseudohumanistů, politiků a jiných kavárenských povalečů z USA, Izraele či Brusselu bych se neohlížel.
Ostatně: na USA a Izrael dříve či později také dojde.

Nevím jak vy,ale já už se opravdu poohlížím po zbrani, protože až tenhle krawál nastane i v Česku, nerad bych bezmocně přihlížel na útok na moji rodinu. Na Policii ČR samozřejmě nespoléhám, tak naivní opravdu nejsem.

77270

7.11.2005 13:40

vec sama a jak se o ni pise

drUgstore 83.?.?.?

mne pripada velmi zajimave, jak se vsichni komentatori dusledne vyhybaji etnickemu puvodu strujcu nepokoju (aj vaj, to smrdi poprenim multikulturalismu!). ale to uz tu prece jednou bylo! kdo si aspon trochu vzpomene na "vazne otevrene tv diskuse" za totace o moznostech napravy sociku, tak to byla stejna pisen: muzete pochybovat o vsem, cokoliv zkouset, ale v zadnem pripade nezpochybnit to jedine - to, o cem vsicni vedeli, ze je prapricinou vseho srabu. nyni to same, ale v multikulturnim...
stary chlupaty marx je pry autorem bonmotu, ze historie se opakuje: poprve probiha jako tragedie, a podruhe jako fraska. v pripade predstiranych hlubokych uvah o pricinach, pricemz se ale skutecna pricina predem vylucuje z programu, se historie opakuje dvakrat jako fraska. jen to vstupne, to bude zase drahe.

77274

7.11.2005 14:14

Hvězdná Pěchota

Adapa 82.?.?.?

Oblíbil jsem si amerického spisovatele sci-fi Roberta Henleina. Vytvořil ve svých dílech (psané většinou v padesátých a šedesátých letech) historii takzvané alternativní budoucnosti. V té jeho alternativní budoucnosti došlo v 90. letech 20. století k rozpadu Severoamerické Unie. Předcházely tomu zmatky, které nejsou nepodobné těm ve Francii a v podstatě všude ve světě.
Henlein ve své knize Hvězdná Pěchota popisuje, jak se podařilo tzv. Veteránům chaos potlačit. Popisuje právo člověka na život, potřebu občanství, volební právo atd. atd. Vážně všem doporučuji si tuto knihu přečíst. Možná by to mohl by se v té knize vážně dal najít recept na řešení oněch dnešních problémů [mrknutí jedním okem]

77275

7.11.2005 14:36

Auta hoří už i v Bruselu a Berlíně

Adapa 82.?.?.?

http://ihned.cz/index.php?p=003000&m=d&article[id]=17157510

77278

7.11.2005 16:21

Kdo seje vítr...

Corvus 193.?.?.?

Svojí ledabylou přistěhovaleckou politikou si Francie (a další evropské státy) sestavila svou malou státní sebevražednou bombu. A ejhle, ono to najednou vybouchlo. Zatím je to "jen" zapalování aut a střety s policií, které ale nemají za cíl zabíjet. Bohužel se obávám, že je otázka času, nežli násilí na obou stranách vytvoří základy opravdové a hluboké nenávisti. Pak přestanou lítat zápalné bomby na prázdná auta... A začne významně přituhovat.

Nejhorší je, že není snadné řešení. Když do nich (ehm, někdo by tu rád viděl slova jako uzenáči apod., ale to neudělám)půjdou tvrději, vyprovokují je k silnějším bouřím. Když jim budou v podstatě ustupovat, jako doteď, stane se pro ně stálou možností vydírat většinovou populaci hrozbou násilí. Nezávidím politické reprezentaci Francie řešení tohohle totálního průseru lidského soužití. Jinak osobně bych asi volil demokraticky většinově - tvrdý postup proti menšině, která se svým jednáním sama zbavila protipólu demokratického fungování - demokratické ochrany menšin. Říkám střelba proti střelbě, slzný plyn proti zápalným lahvím, bití proti napadání.

Nechci tu opěvovat Ameriku, ale v té by nechvalně proslulá NRA už dávno organizovala domobranu (tedy pokud by došlo k podobné toleranci buřičů ze strany policie [vyplazený jazyk] )...

77286

8.11.2005 5:09

Zkusenosti odjinud

xxxx 69.?.?.?

Stále častěji k nám proudí slovenští cikáni a nepobývají jen na východě země.Jsou kupříkladu i v Mladé Boleslavi.Myslím,že nám tímto hrozí něco podobného jako se děje ve francii a jako se stalo asi před dvěma lety na slovensku.I cikáni mají televizi a možná některé z nich to podpoří,když vidí tmavé"bratrance"jak jsou nespokojení.Bohužel i tady by se situace vyvíjela nejspíš podobně.Možná s tím rozdílem,že u nás by se našly skupinky neonácků,které by nezůstaly jen u slov(záleželo by hlavně na jejich počtu,jak jinak)...


A Vy byste se nechal porazit ve vlastni zemi??

http://www.haaretz.com/hasen/pages/ArticleNews.jhtml?itemNo=642115&contrassID=13&subContrassID=1&sbSubContrassID=0

ta diskuse pod clankem je dosti poucna.

77322

8.11.2005 9:37

RE: Zkusenosti odjinud

Adapa 82.?.?.?

Reakce na 77322

Bohužel jsou to nejen slovenští cikáni... Tady v Brně stále častěji také vídám rumunské cikány. Mladé ženy s jedním dítětem v náruči a s druhým za ruku chodí po centru Brna a žebrají. Malá rumunská cikáňata hrají po tramvajích na harmoniku a žebrají...

77332

8.11.2005 21:15

RE: Zkusenosti odjinud

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 77322

>A Vy byste se nechal porazit ve vlastni zemi??

Když už reagujete na můj příspěvek,tak buďte genderově koretkní(to snad nebolí,žene?).

Zeptám se jinak:vy považujete za řešení násilí?Zlo plodí zlo a msta plodí další pomstu.Nic to neřeší.Řešením bude zkrátka regulace imigrantů(je jedno jestli jsou to cikáni ze slovenska,maďarska anebo ti domorodí z indie) a jejich následná integrace...a když se nebudou chtít integrovat,tak šup za hraniční čáru.

77392

9.11.2005 3:17

RE: Zkusenosti odjinud

xxxx 69.?.?.?

Reakce na 77392

Slecno/pani Alexo, pohlavi rozlisuju, akorat tady ty Vase znaky nejsou tak videt - slo o omyl, ktery se povede komukoliv, takze sorry.
No, a co se tyka Indo-Cechu, ty jsem pouzil spis pro ilustraci, v tuto chvili jde o to, ze pokud se francouzska vlada nepostavi za zajmy svych dane platicich obyvatel, a nezatne tipec arabske mladezi, nelze to chapat jinak, nez jako prohru. Respektive vyhru muslimu. A s jidlem roste chut.
To, ze zlo plodi zlo, a nenavist roste...to vim, a prave toho se bojim, ale myslim si, ze je chybou strkat hlavy do pisku, at uz jde o problem arabsky, nebo cikansky. Integrujeme, integrujeme, a co jsme zintegrovali?
Sami sebe, do soumaru, co pul roku pracuji na vrchnost - a tak si kazda ceska rodina vydrzuje jednoho neintegrovaneho. Neintegrovany se diva na svet jinak, nez Vy, jinak by se uz davno integroval. Jemu tento stav vyhovuje. A jednoho dne muzeme zjistit, ze jsme byli touto politikou postradajici zdravy rozum porazeni, a to ve vlastni zemi - to se muze lehce stat.

77429

9.11.2005 12:05

RE: Zkusenosti odjinud

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 77429

>Slecno/pani Alexo, pohlavi rozlisuju, akorat tady ty Vase znaky
>nejsou tak videt - slo o omyl, ktery se povede komukoliv, takze
>sorry.

Nic se nestalo,já jsem se jen připomněla.

>No, a co se tyka Indo-Cechu, ty jsem pouzil spis pro ilustraci, v
>tuto chvili jde o to, ze pokud se francouzska vlada nepostavi za
>zajmy svych dane platicich obyvatel, a nezatne tipec arabske
>mladezi, nelze to chapat jinak, nez jako prohru. Respektive vyhru
>muslimu. A s jidlem roste chut.

Potíž je,že si francie vybudovala renomé svobodného a multikulturního státu.A teď babo raď co s tím?Je ale fakt,že hned první nebo druhý den měla nastoupit armáda a začít to rovnat.To je však zase jen potlačení nemoci a nemoc mívá svou příčinu a tu armádou nevyléčíte.

>To, ze zlo plodi zlo, a nenavist roste...to vim, a prave toho se
>bojim, ale myslim si, ze je chybou strkat hlavy do pisku, at uz
>jde o problem arabsky, nebo cikansky. Integrujeme, integrujeme, a
>co jsme zintegrovali?

Také nejsem pro strkání hlavy do písku.V tomhle případě je problém i to,že vláda netlumočí mínění svého lidu.Tedy že vláda si dělá co chce a často nedomýšlí důsledky svých činů.

>Sami sebe, do soumaru, co pul roku pracuji na vrchnost - a tak si
>kazda ceska rodina vydrzuje jednoho neintegrovaneho.
>Neintegrovany se diva na svet jinak, nez Vy, jinak by se uz davno
>integroval.

Ano,ale teď si vezměte kolik z těch imigrantů přichází do francie,itálie a mnoha jiných zemí jen kvuli sociálním dávkám,které doma nemají.Já nemám nic proti imigrantům,ale oni sami by měli cítit dluh vůči té zemi,do které přišli.A něco dát na oplátku.Pro mnoho z nich je obrovský problém se naučit místní jazyk a mnoho z nich ani nechce.

>Jemu tento stav vyhovuje. A jednoho dne muzeme
>zjistit, ze jsme byli touto politikou postradajici zdravy rozum
>porazeni, a to ve vlastni zemi - to se muze lehce stat.

Ano,ale to jsme zase u toho.Vláda nastaví nějaké kvóty a nějaké požadavky na imigranty a to je všechno.Jak jsem už několikrát řekla,v tomhle a jiných případech je vina na obou stranách.Imigranti tvoří gheta a mají pocit síly a převahy nad"místními"a pak to dopadá jako ve Francii a vláda zase vůbec nedomýšlí důsledky svých sociálních experimentů.

77453

9.11.2005 0:52

RE: Zkusenosti odjinud

Vodník 82.?.?.?

Reakce na 77322

>I cikáni mají televizi a možná některé z nich to
>podpoří,když vidí tmavé"bratrance"jak jsou
>nespokojení.
Cikáni jsou původem z Indie, jsou to tedy Indoevropané a árijci (faux pas pro nacistické ochránce čistoty rasy). Jsou to tedy spíš moji nebo Vaši bratranci (předpokládám, že jste Čech), s Araby a černochy nejsou o nic příbuznější než my dva.

77422

9.11.2005 12:34

RE: Zkusenosti odjinud

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 77422

Nacisté árijský původ Romů nikdy nepopírali, pokládali je za své odvěké škůdce už ve staré árijské pravlasti (ovšemže pouhá a nepřiliš rozšířená mytologie). Židé nebyli pokládáni za rasu podřadnou, jak se občas tvrdí, ale za "záporné nadlidi".

77456

9.11.2005 4:01

Kde, mame dnes zotpovene-nezotpovedne byrokraty a politiky za tenhle bordel ?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Muslimove by nikdy se nedostali do krestanskych zemi ,kdyby jim prislusni politici,obchodnici za levnou pracovni silu a byrikrati neotevreli dvere.Kdyby se tak nestalo,tak bychom dnes nebyli tam kde jsme a oni ,ovsem ,take. Ve svych muslimskych zemich i bez prace ,by se museli chovat jinak,tam maji tvrdy zakon a nikdo se nekryje nejakym rassismem a nebo antisemitismem.
Takze,proc nesprerazet ruce a nohy byrokratum v raci vratne zplatky,za to ,co provedli sve vlatsni zemia svym lidem, kteri te dceli revoluci ,valce ,terrorismu.
Proc ,politici zemi NATA a to i vychodniho bloku podprovali dat uzemi Kosova albanskym nelegalnim pristehovalcum,co ,kdyz ted nekdo prerkne Francii muslimum ,kdyz ne ,tak Pariz bude bombardovana ,aby se tak prosadil tento navrch.Mam dojem ,ze se nam ted nasi bratri Srbove smeji a MIlosovic se smichy musi valet po zemi,za ten "evropsky borde" jez si plne zaslouzi tohoto jmena,jez nemuze mit jine oznaceni.Kazdy ,kdo odporoval vlade a jejim byrokratum v pristehovalecke politice a praci emigracniho ministerstva byl nazvan rassistou,fasistou,neonacistou a ja nevim ,cim jeste a co mame dnes.
Dnes ,nejsme v bezpeci vlatsnizemi,vlatsnim dome, vinou dobre placenych a nezotpovednych politickych stran a jejich politiku.
Pripominam akci vlady v Bruselu ,kde jeden odbornik vykrikoval a propagoval ,ze Evropa potrebuje dalsich sest milionu emigrantu z asijskych zemi,kdepak tento odbornik je dnes ,jestlipak by sel domu horicimi ulicemi Parize?
Evropske zeme za kratko budou celit obcansko-nabozensko-socialnim valkam a ,kdo je za to zotpovedny?
Kde mame vsechny ty humanisti a sociology,obchodniky,narodohospodare,vselijake lehkozivky s nejlepsimi tituli osobnosti,kde jsou?
Mozna ,ze svet a Evropa ,ted teprva pochopi ,proc chtel Hitler ,aby Nemecko bylo rizeno ,jen a jen Nemci,zda se Vam to rassisticke?
Najdete si clanek z zidovskych novin Haaretz,ze dne February 8,2005 s nazvem "Not Jewish enough to merry a Cohen z pera Amiram Barakat a dostanete obrazek ,ze ,tak zvane Nurimberske zakony nebyla zhola nic ,co ma za zakony stat Israel.
Nakonec ,zajemci o historii muzou najit artikl ,kde zidovsky rabbin doslova rika ,ze nacizmus byla uboha kopie judaismu.
Vubec bych se nedivil ,kdyby znikl muslimsky stat v Evrope ,jako nasledek revoluce ,nebo obcanske valky,rozhodne by byl prijat Spojenymi Narody,tak ,jak stat Israel v roce 1948, okamzite uznany Amerikou a sovetskym ,bosevickym Ruskem s jeho zidovskymi komisari,potom by mozna Evropani pochopili palestinsky odpor a jejich tak zvany terrorismus.
Kdo ,dnes vede pristehovaleckou politiku USA ve Washingtonu?

77432

10.11.2005 17:00

Proc je ve Francii tolik imigrantu?

Kill-bill 172.?.?.?

Jen odpoved na otazku, kterou tady nekdo vickrat polozil, proc si proboha Francie pustila tolik imigrantu?
Po druhe svetove valce, kdyz bylo nutno rekonstruovat a hlavne stavet nove, behem tzv. 30 glorieuses kdy ekonomicky rust neklesl pod 4,5 procenta (do 70tych let), Francii chybela pracovni sila a proto organizovala hromadny prijezd pracovniku z Maghrebu. Tato imigrace byla legalni, starala se o ni statni Organizace pro imigraci, ktera hledala pracovni mista, vyrizovala papiry atd. Pozdeji akceptovala vlada i prijezd rodinnych prislusniku a zastavila legalni imigraci nekvalifikovanych delniku, ktere uz nepotrebovala. Pro tyto delniky byly postaveny sidliste, ktere jsou prave dneska centrem nepokoju.
Je jednoznacne, ze tahla prvni vlna imigrantu let 50tych a 60tych hodne pomohla Francii a jejimu ekonomickemu rustu - pracovni sila, ktera ve Francii chybela a ktera byla prilis draha.

77610

10.11.2005 22:24

RE: Proc je ve Francii tolik imigrantu?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 77610

A ovšem je i přišla draho...Jen je mi zvláštní, že si tam pouštěli i Alžířany, kteří krátce předtím vyhnali jejich krajany...a ty loajální Araby odvézt nechtěli, vzali jen ty, co měli na odstěhování za své. No ale jejich děti prý jsou názorově to samé, co ti "neloajální" ekonomičtí migranti. Můj rozhodně nepravicový známý, který tam kdysi žil, řekl, že by se tam vrátil leda kdyby vyhrál Le Pen.

77678

12.11.2005 5:40

Kazdy politicky system vyuzije zmatku,neporadku k utuzeni sve moci.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Demokraticky rad dava politikum jen ajen omezene moznosti,zmeny jsou zdlouhave projednavany a vysledek je mnohdy pro politiky spis zkaza nez jejich zamer.Co se vsak deje kdyz vypukne nasili a v ulicich radi anarchie?Je zde zakon vsech tech jez chteji nedemokratickym zpusobem upevnit svou vladu,proste si na to vytvori ze zakulisi problem ,ktery predhodi lidu,celkova socialni nespokojenost,vysoke dane,omezene mnozstvi zamestnanosti a muze to byt i valka v zahranici,takto vytvoreny problem lidi desi a hledaji ,bouri,protestem napravu veci.Ti samy lide ,co vytvorili tento umeli problem prijdou s resenim,Vas obcansky rad je ohrozen,Vas majetkovy rad je ohrozen tez,Vase uspory,Vase budoucnost a budoucnost Vasich deti,proste ,beznadeje a chytri politici prijdou s resenim sytuace ,kterou sami rozehrali a nabidnou obcanovi zaruky bezpecnosti,sliby,ze se to zlepsi,ale to neni zadarmo,cast jejich bezpecnosti bude vzdanim se obcanskych svobod a prav a tim se zcela rychle a efektivne posili totalita politiku,jakmile obcan udela v demokracii krok zpet ,tak nasleduji dalsi kroky zpet ,kde uz se politici obcana uz ani nenamahaji dotazovat,zda se mu to libi a nebo ne,naopak ,propaganda bezi na plne obratky,ze vsechny ty zmenyk "lepsimu" jsou vlastne pranim obcana,takze ,puvodce problemu,reseni a konecneho rozhodnuti si zcela "umeje rucicky' od jakekoliv zotpovednosti,klidne rekne do vsech medii,ze delal jen to ,co si verejnost prala.
Tak a timto se podivejme na FRancii a vsud ejinde ,kde je tak zvane mnohakulturni spolecnost,jestlize jsou nepokoje ,kdo si dovoli kritisovat ministra pro emigraci,kdo si dovoli kritisovat tisk ,ze svou propagandou humanismu otevrel dvere emigrantum ,proti vuli naroda,ktery neshledal zadne pratelske prvky ,jak v kulture ,tak i obecne s nove prichozimi,naopak od prvniho okamziku je oznacil za hrozbu sveho zpusobu zivota a jejich socialniho postaveni.
Jestlize ,kapitani prumyslu volali po levne pracovni sile a ted ta levna sila ,mnohdy na podpore z dani domaciho obyvatelstva vyjde do ulic ,tak ,kde mame ty,jez je dovezli proti vuli domacich lidi,kterym nechteli platit ,kolik si zaslouzili a jejich vydridusstvi uvedlo narod do hrozby obcanske nespokojenosti a ztrate na majetku a zivotech.
Zde ,je treba jit ke korenum puvodu ,techto tezkosti a zd enase ceske :Ryba smrdi od hlavy,je zcela presne vystizne a pravdiv eporekadlo.

77870

12.11.2005 14:41

Neobviňujte jen islám

Adapa 82.?.?.?

http://islamskenoviny.cz/nase_clanky/2005/9.11.2005.htm

77902

12.11.2005 18:43

RE: Neobviňujte jen islám

Nori Kazu norikazuokamoto (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 77902

Užitečný idiot (vohnout) nebo rafinovaný vnitřní nepřítel (zmrd)?
Každopádně se zde ještě nikdo nevyjádřil, proč by mělo být v našem zájmu si v Evropě muslimy nechávat. Proč jim dávat vůbec nějakou šanci?
Sám nevidím jediný dobrý důvod. Ale rád se nechám poučit, jak nám mohou být dlouhodobě užiteční.

Ale prosím jen odpovědi na tuto otázku: můžeme na JEJICH přítomnosti MY vydělat? MY, tj. Evropané (samozřejmě bílí, pokud to chce někdo polopaticky), příslušníci Západní civilizace.

Berme ohledy jen sami na sebe, nikdo jiný to za nás neudělá!

77919

12.11.2005 19:23

RE: Neobviňujte jen islám

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 77919

>Každopádně se zde ještě nikdo nevyjádřil, proč by mělo být v našem zájmu si v Evropě muslimy nechávat. Proč jim dávat vůbec nějakou šanci?
Sám nevidím jediný dobrý důvod. Ale rád se nechám poučit, jak nám mohou být dlouhodobě užiteční.

Ale prosím jen odpovědi na tuto otázku: můžeme na JEJICH přítomnosti MY vydělat?<

Mohou zvednout kvalitu místních restaurací. Obohatit domácí kulturu o něco jiného v hudbě (Natacha Atlas, Rachid Taha, Asian Dub Foundation, Panjabi MC)
literatuře (Hanif Kureishi), filmu (Fatih Akin). Každá jinakost je zajímavá Praha byla tak zajímavé místo na počátku 20,století když v ní koexistovali kultura česká,německá a židovská. [mrknutí jedním okem]

Btw: Poslala jsem vám mail v souvislosti s naší předchozí výměnou názorů.

77924

12.11.2005 19:54

RE: Neobviňujte jen islám

leho 66.?.?.?

Reakce na 77924

>Mohou zvednout kvalitu místních restaurací. Obohatit domácí
>kulturu o něco jiného v hudbě (Natacha Atlas, Rachid Taha,
>Asian Dub Foundation, Panjabi MC)
>literatuře (Hanif Kureishi), filmu (Fatih Akin). Každá
>jinakost je zajímavá Praha byla tak zajímavé místo na
>počátku 20,století když v ní koexistovali kultura
>česká,německá a židovská.

Kolik mrtvých Pražanů a kolik zničeného majetku by stálo za to, mít muslimy obohacenou kulturu?

77928

12.11.2005 20:27

RE: Neobviňujte jen islám

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 77928

>Kolik mrtvých Pražanů a kolik zničeného majetku by stálo za to, mít muslimy obohacenou kulturu?<

Žádné pokud se zavede inteligentní model integrace jako ve Švýcarsku

Podle CIA factbook tam žije vic jak 4 procenta muslimu a žádné problémy s nimi nejsou

Religions:
Definition Field Listing
Roman Catholic 41.8%, Protestant 35.3%, Orthodox 1.8%, other Christian 0.4%, Muslim 4.3%, other 1%, unspecified 4.3%, none 11.1% (2000 census)

Nakonec i američtí muslimové jsou celkem O.K a dokonce snad velká část z nich podporovala "šíření demokracie" v Iráku jak tady kdosi psal.

77932

13.11.2005 21:42

RE: Especialy for leho

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 77928

"Muhammad My Friend"

Muhammad my friend
It's time to tell the world
We both know it was a girl back in Bethlehem
And on that fateful day
When she was crucified
She wore Shiseido Red an dwe drank tea
By her side

Sweet sweet
Used to be so sweet to me

Muhammad my friend
I'm getting very scared
Teach me how to love my brothers
Who don't know the law
And what aobut the deal on the flying
Trapeze got a peanut butter hand
But honey do drop in at the
Dew Drop Inn

Sweet sweet
Between the boys and the bees

And Moses I know
I know you've seen fire
But you've never seen fire
Until you've seen Pele blow
And I've never seen light
But I sure have seen gold
And Gladys save the place for me
On your grapevine
Till I get my own TV Show

Ashre ashre ashre ashre
And if I lose my Cracker Jacks at the
Tidal wave I got a place
In the Pope's rubber robe
Muhammad my friend
It's time to tell the world
We both know it was a girl
Back in Bethlehem

To je od Tori Amos [mrknutí jedním okem]

78050

13.11.2005 16:53

RE: Neobviňujte jen islám

Nori Kazu norikazuokamoto (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 77924

Čekal jsem co vymyslíte a bohužel jste popsala přesně to, co si dnes mnozí pletou s "kulturním obohacením". A to je know-how. O kulturní obohacení (jiné společenské vzorce chování, zvyky, jakýsi lidský duševní "software" ) většinou nikde nikdo nestojí. Jediné na čem můžeme vydělat je know-how dané společnosti.
A pokud jde o přenos know-how, tak jestliže bylo v minulosti k jeho získání potřeba zčasti získat i lidi, dnes to již téměř neplatí.

Kolik Číňanů u nás musí žít, abychom byli schopní zvládnout technologii výroby a využití papíru?
Kolik Arabů zde žilo v osmnáctém století, aby bylo možné zavést školské reformy a všeobecnou gramotnost? - Narážím samozřejmě na arabské číslice.

Musí zde opravdu žít tisíce muslimů, aby měli lidé přístup ke kulinářských specialitám (i já bych velmi rád ochutnal, byť dnešní vepřová pečínka mě vážně uspokojila a českou kuchyni obecně mám nejraději) Blízkého východu?

Je to podobné jako s tou iluzí, že Arab s hamburgerem a coca-colou je vlastně tak trošku pozápadnělý. A to samé s internetem. Nesmysl!
Je to jako tvrdit, že Evropa se počínštila po zavedení papíru.

A film? Hudba? Můžete si ji stáhnout internetem přes půl světa. Nebo vám ji vážně musí hrát přímo arabáček do ouška?
Tak se přiznejte, kdo máte doma ve skříni zavřeného živého Mozarta? [smích]
Nebo aspoń jeho interpreta?

Ne ne, toto nemá s imigrací vůbec nic společného!!!
Dnes již opravdu vůbec nic.
Lituji.
Uznejte to, prosím.
A především se znovu zamyslete a zvažte, zda jste nevědomky nehrála někomu cizímu do karet.

O tom, že mix může být "zajímavý" se s vámi přít nebudu.
Ze sociologického hlediska se totéž dá říct o dnešní Francii [pláč]





78015

13.11.2005 8:13

RE: Neobviňujte jen islám

Adapa 82.?.?.?

Reakce na 77919

Když budete mít někdy cestu do Brna, ozvěte se. Rád Vám ukáži brněnské centrum, ukáži Vám firmy, které patří Iráčanům, Syřanům, Palestincům a jiným Arabům. Ukážu Vám, jak vyváží ve velkém náhradní díly na Zetory, ložiska ZKL, klínové řemeny... Ukážu Vám, jak kupují barabizny v centru Brna a dělají z nich administrativní budovy...
Ale toto jen tak nikdo nevidí. Pak se ale náhodou někdy objeví v Brně nějaký magor, vyhodí se do vzduchu v kavárně a rázem budou všichni muslimové v ČR špatní, rázem tady bude také co muslim to terorista.

77984

13.11.2005 14:48

RE: Neobviňujte jen islám

Dáša 80.?.?.?

Reakce na 77919

>Ale prosím jen odpovědi na tuto otázku: můžeme na JEJICH
>přítomnosti MY vydělat? MY, tj. Evropané (samozřejmě
>bílí, pokud to chce někdo polopaticky), příslušníci
>Západní civilizace.

Leho je také, jak se zdá, bílý příslušník Západní civilizace. Nemyslím, že na jeho občasné přítomnosti v Evropě by mohlo být cokoliv přínosného. Právě naopak.

>Berme ohledy jen sami na sebe, nikdo jiný to za nás neudělá!

A proč vyhazovat jen muslimy? Nori Kazu a co takhle vy ? Vám by to mimo Evropu také asi vyhovovalo . [oči v sloup]

78005

13.11.2005 16:23

RE: Neobviňujte jen islám

Nori Kazu norikazuokamoto (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 78005

A proč vyhazovat jen muslimy? Nori Kazu a co takhle vy ? Vám by to mimo Evropu také asi vyhovovalo .

Norikazu Okamoto je "pouze" můj nick, někteří lidé toho už o mně mohou vědět víc, ale jen na okraj, jsem Čech jako poleno. A jsem na to hrdý [smích] O tom, proč zrovna Norikazu Okamoto, už jsem se tuším taky někdy někde zmínil. Ale to není podstatné.

Jinak máte pravdu, nejde o to zbavit se jen muslimů. Nemáme jediný dobrý důvod si tu pěstovat jakékoliv "zatím-menšiny". Muslimy jsem vypíchnul jako první, protože jejich otázka je celoevropsky nejpalčivější a pokud jde o její řešení, tak už včera (někde už před dvaceti lety) byl pozdě.

78014

13.11.2005 18:36

RE: Neobviňujte jen islám

Dáša 80.?.?.?

Reakce na 78014

>A proč vyhazovat jen muslimy? Nori Kazu a co takhle vy ? Vám by
>to mimo Evropu také asi vyhovovalo .

>
>Norikazu Okamoto je "pouze" můj nick, někteří lidé toho už
>o mně mohou vědět víc, ale jen na okraj, jsem Čech jako
>poleno. A jsem na to hrdý [smích] O tom, proč zrovna Norikazu
>Okamoto, už jsem se tuším taky někdy někde zmínil. Ale to
>není podstatné.

>
>Jinak máte pravdu, nejde o to zbavit se jen muslimů. Nemáme
>jediný dobrý důvod si tu pěstovat jakékoliv
>"zatím-menšiny". Muslimy jsem vypíchnul jako první, protože
>jejich otázka je celoevropsky nejpalčivější a pokud jde o
>její řešení, tak už včera (někde už před dvaceti lety)
>byl pozdě.


To, že jste Čech jako poleno na situaci nic nemění. Vzít Vaše názory doslova, tak Moravan který vstoupí do Prahy si tím podepíše ortel smrti, Slezana na Moravě utlučou flaškama od slivovice atd. atd.
Pokud si budeme pěstovat pocit vlastní vyjímečnosti a nadřazenosti (většinou naprosto neopodstaněný) tak můžeme skončit u faktu, že nebudeme schopni žít sami se sebou.
Nemyslím tím, že do široka roztažená náruč všem kdo tady chtějí žít je také ideální řešení.
Ale pokud jsou stanovená jasná pravidla, stejná pro všechny a každé porušení těchto pravidel se trestá systémem padni komu padni, pak nevidím problém. Žádné menšiny, rovnocenné postavení, stejné povinnosti, stejná práva.

78026

13.11.2005 19:10

RE: Neobviňujte jen islám

Nori Kazu norikazuokamoto (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 78026

Promiňte, ale nezlehčujte to:
Jde o vážné téma, ikdyž občasné odlehčení beru.

1) Je rozdíl mít někam přístup a někde bydlet - tzn. mít domov. (Pokud jste beznadějný relativista a začnete mi vykládat, že se to přece nedá rozlišit a ať vám kvantifikuji časový úsek pobytu versus časový úsek bydlení, pak to asi s vámi vzdám.)
Ať přijedou třebas i turisti z Arabášova. Pokud zrovna nebudu mít nějaký pádný důvod pro omezení pohybu osob, rád je nechám přijet podívat se, jak je tu u nás krásně, zkasíruju a nashle panstvo, příště přijeťte ještě s větší kešeňou ..., chci říct i s celou rodinou [smích]

2) Nerelativizujte smysl pro identitu.
Čech je Čech. (Opět relativismus nechte prosím za dveřmi, s tím bychom vážně nikam nedošli.) A navíc můj nacionalismus je ryze obranný. Česko Čechům, Německo Němcům, ale jinak buďme kamarádi. Říká se, že pořádek dělá přátele a přesně tak to je. Mix nadělá jen problémy.

3) Menšiny nevymažete tím, že prohlásíte, že nejsou.
Dokonce ani když to většina přijme. A dokonce ani když to přijmou i oni sami!!! Jednoho dne se třeba ti tmavší podívají za určitých okolností prostě do zrcadla - nebo jejich děti, nebo až vnuci, nebo ... - a máte po jednotě. Nechápu, jak stále lidé mohou věřit v něco, co nikde nefunguje, všude za tím zůstávají hromady mrtvých, ale oni si prostě umanuli, že třece teoreticky (!!!) když jsme všichni lidi, tak by to mělo fungovat. Nefunguje. A pokud to chce někdo dál testovat, tak ne tady. Zkuste to napřed třeba u Číňanů. Ti vás poženou svinským krokem. Až někde někdo s tímto konceptem uspěje a ono to začne přinášet ovoce, pak to můžem tady u nás zvážit. Na tom, že zatím zůstaneme u starého systému národních identit a civilizační solidarity, můžeme pouze vydělat. Smíchat se to dá vždy a snadno. S tím "odbalkanizováním" to bývá už horší [pláč]

78029

13.11.2005 21:46

RE: Neobviňujte jen islám

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 78029

Dnešní "náctiletí" jsou naštěstí v drtivé většině prosti jakýchkoliv rasových předsudků, nevadí jim islám, homosexuálové, technaři ani další obvyklé terče fašistoidní Národní strany kterou se Norikazu chystá volit. Panu Norikazu a podobným nezbývá nic jiného, než se do konce života užírat vzteky někde na okraji společnosti a snít o státě, kde vládne "tvrdá ruka" a vše je čistě "národní" [chechtot] [chechtot] [chechtot]

78051

13.11.2005 23:04

RE: Neobviňujte jen islám

Nori Kazu norikazuokamoto (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 78051

[pláč] [pláč] [pláč]
Asi bych se měl mračit (nebo se možná někde užírat, jak píšete), ale vzhledem k tomu, že tohle bylo dost mimo a vzhledem k tomu, že asi špatně odhadujete jak můj věk, tak pravděpodobně i celospolečenské trendy, raději se na vás jen tak mírně blahosklonně usměju [smích]

Čekal jsem argumenty (kritiku těch mých), dostal jsem jen nálepku, nebo aspoň ideje, kterým věřím. Nejde o stranu, jde o myšlenku. Té věřím.

Víte, vaše myšlení mně přijde fakt ve stylu "konec dějin (už se nebude nic dít, liberální demokracie a svoboda po celém světě) se blíží, štěstí bude dost pro všechny, radujme se".
Už to tu párkrát bylo ... ale pak vždy přišlo vystřízlivění.

[oči v sloup]

78062

14.11.2005 6:57

RE: Neobviňujte jen islám

google 84.?.?.?

Reakce na 78062

>Čekal jsem argumenty (kritiku těch mých), dostal jsem jen
>nálepku, nebo aspoň ideje, kterým věřím. Nejde o stranu,
>jde o myšlenku. Té věřím.

Welcome to the Real World!

78087

14.11.2005 17:53

kanadska vlada vytvorila obdobne "domovy", (J. Valtr)

Peter Veliky 205.?.?.?

Mylite se pane Valtr. Kanadska vlada otevrela tak zvanej 'interni' tabor pro vsechny Japonce kteri se nachazeli v dobe druhe svetove v Kanade. Meli paranoidni strach z pate kolony, kterou by mohli Japonci v Kanade zalozit. US zavrela v Gauntanamo jen ty co se aktivne podileli na utocich v Afganistanu a Iraku. Pokud zijete v Kanade jako ja, mel byste byt obeznamen o historii Japonskych internich taboru. Kanada se nakonec zato omluvila a stedre jim (Japoncikum)za to zaplatila.

78181

2.5.2006 22:39

ako by asi reagovali média,keby to spravili belosi černochovi-čo je ale málo pravdepodobné

sines 84.?.?.?

Černosi zmlátili poštára
Viedeň – Minulý piatok ráno sa vo Viedni uskutočnil brutálny prepad. Dvaja neznámi černosi okolo 8.30 ubili 63-ročného poštára Karla A. vo Quellenstraße k zemi a ukradli mu jeho poštársku tašku. Zamestnanec pošty bol s ťažkými zraneniami na hlave prevezený do nemocnice, černochom sa podarilo uniknúť.
zdroj:www.heimatschutz.org

104976

Příspěvků: 82

06.11. 23:54 trodas  Opravte prosim
07.11. 00:11 Vladimír Stwora  RE: Opravte prosim
07.11. 00:26 trodas  RE: Opravte prosim
07.11. 00:34 Vladimír Stwora  RE: Opravte prosim
07.11. 00:44 Aja  Ja to
07.11. 01:37 Vladimír Stwora  RE: Ja to
07.11. 01:42 Ruda  RE: Ja to
07.11. 02:15 Aja  RE: Ja to
07.11. 09:16 Adapa  RE: Ja to
07.11. 15:02 Arkan  RE: Opravte prosim
07.11. 16:00 Lev  RE: Opravte prosim
07.11. 18:54 leho  RE: Opravte prosim
07.11. 18:56 Vladimír Stwora  RE: Opravte prosim
07.11. 18:59 leho  RE: Opravte prosim
07.11. 20:19 Lev  RE: Opravte prosim
07.11. 19:07 leho  Mimo tema
07.11. 20:13 Lev  RE: Opravte prosim
09.11. 22:19 Misu  RE: Opravte prosim
09.11. 22:21 Misu  RE: Opravte prosim
10.11. 08:24 Vladimir Sodek  RE: Opravte prosim
07.11. 17:26 Kráťa  RE: Opravte prosim
07.11. 00:13 oji  pád multi-kulti
07.11. 00:20 leho  RE: pád multi-kulti
07.11. 00:26 oji  RE: pád multi-kulti
07.11. 00:27 trodas  RE: pád multi-kulti
07.11. 05:37 TS  RE: pád multi-kulti
12.11. 05:54 Ruda  RE: pád multi-kulti
07.11. 18:37  RE: pád multi-kulti
10.11. 16:11 Nori Kazu  RE: pád multi-kulti
10.11. 22:04 Vladimir Sodek  RE: pád multi-kulti
11.11. 02:09 Nori Kazu  RE: pád multi-kulti
11.11. 08:44 Vladimir Sodek  RE: pád multi-kulti
13.11. 17:28 Nori Kazu  RE: pád multi-kulti
13.11. 23:25 Vladimir Sodek  RE: pád multi-kulti
11.11. 17:41 Petr Gejdoš  RE: pád multi-kulti
12.11. 00:06 Nori Kazu  RE: pád multi-kulti
12.11. 00:24 Emma Bovary  RE: pád multi-kulti
12.11. 01:29 Nori Kazu  RE: pád multi-kulti
12.11. 02:29 Emma Bovary  RE: pád multi-kulti
12.11. 03:40 Sidonius Zdenek M  RE: pád multi-kulti
12.11. 18:40 Emma Bovary  RE: pád multi-kulti
13.11. 04:05 Vladimir Sodek  RE: pád multi-kulti
07.11. 00:41 Alexa  RE: pád multi-kulti
07.11. 19:12 supino1  RE: pád multi-kulti
07.11. 22:17 Alexa  RE: pád multi-kulti
12.11. 20:53 google  RE: pád multi-kulti
07.11. 02:47 Marek  spíš utužení multi-kulti
07.11. 08:26 MF  Multikulturalismus.
12.11. 02:56 Vcelicka  RE: Multikulturalismus.
07.11. 12:05 delta.100  KORSIČANÉ TO VZALI ZA SPRÁVNÝ KONEC.
07.11. 13:40 drUgstore  vec sama a jak se o ni pise
07.11. 14:14 Adapa  Hvězdná Pěchota
07.11. 14:36 Adapa  Auta hoří už i v Bruselu a Berlíně
07.11. 16:21 Corvus  Kdo seje vítr...
08.11. 05:09 xxxx  Zkusenosti odjinud
08.11. 09:37 Adapa  RE: Zkusenosti odjinud
08.11. 21:15 Alexa  RE: Zkusenosti odjinud
09.11. 03:17 xxxx  RE: Zkusenosti odjinud
09.11. 12:05 Alexa  RE: Zkusenosti odjinud
09.11. 00:52 Vodník  RE: Zkusenosti odjinud
09.11. 12:34  RE: Zkusenosti odjinud
09.11. 04:01 Robert Nohejl  Kde, mame dnes zotpovene-nezotpovedne byrokraty a politiky za tenhle bordel ?
10.11. 17:00 Kill-bill  Proc je ve Francii tolik imigrantu?
10.11. 22:24  RE: Proc je ve Francii tolik imigrantu?
12.11. 05:40 Robert Nohejl  Kazdy politicky system vyuzije zmatku,neporadku k utuzeni sve moci.
12.11. 14:41 Adapa  Neobviňujte jen islám
12.11. 18:43 Nori Kazu  RE: Neobviňujte jen islám
12.11. 19:23 Emma Bovary  RE: Neobviňujte jen islám
12.11. 19:54 leho  RE: Neobviňujte jen islám
12.11. 20:27 Emma Bovary  RE: Neobviňujte jen islám
13.11. 21:42 Emma Bovary  RE: Especialy for leho
13.11. 16:53 Nori Kazu  RE: Neobviňujte jen islám
13.11. 08:13 Adapa  RE: Neobviňujte jen islám
13.11. 14:48 Dáša  RE: Neobviňujte jen islám
13.11. 16:23 Nori Kazu  RE: Neobviňujte jen islám
13.11. 18:36 Dáša  RE: Neobviňujte jen islám
13.11. 19:10 Nori Kazu  RE: Neobviňujte jen islám
13.11. 21:46 Emma Bovary  RE: Neobviňujte jen islám
13.11. 23:04 Nori Kazu  RE: Neobviňujte jen islám
14.11. 06:57 google  RE: Neobviňujte jen islám
14.11. 17:53 Peter Veliky  kanadska vlada vytvorila obdobne "domovy", (J. Valtr)
02.05. 22:39 sines  ako by asi reagovali média,keby to spravili belosi černochovi-čo je ale málo pravdepodobné

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

19

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc duben přispělo 23 čtenářů částkou 6 531 korun, což je 19 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Někdo zaútočil na českou ambasádu v Moskvě. Petříček se zlobí: musíte nás ochránit!06.04.20 17:13 Rusko 5

Ropa ve Venezuele je nyní ve vlastnictví Ruska06.04.20 16:48 Venezuela 0

Na několika místech Velké Británie zapalují lidé vysílače 5G, podezírají je z podpory šíření koronaviru05.04.20 16:15 Británie 8

Staří bardi se probouzejí v zakrátko těžce zkoušené zemi05.04.20 13:02 USA 0

Vakcína ještě není, ale "odborníci" se už obávají reakce odmítáčů05.04.20 09:11 USA 6

Výroba ,,nezávadných, hygienických“ roušek05.04.20 07:58 Indie 7

Byl 15. březen 2020...04.04.20 19:59 Česká republika 5

Česká armáda odmítla pomoci českým lidem...04.04.20 12:10 Česká republika 3

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 6

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 2

Člověk v tísni spustil pomoc Česku. A je zle.03.04.20 09:20 Česká republika 4

Proč jsou americké nemocnice klidné a prázdné?03.04.20 00:18 USA 8

Je podáno trestní oznámení na komisařku Jourovou za nenávist ke svobodě slova!02.04.20 19:22 Česká republika 3

Rockefellerova studie o "budoucí" epidemii02.04.20 08:56 Neurčeno 1

Už to začíná vypadat, jako by zemi vedli milionchvilkaři02.04.20 07:11 Česká republika 3

Podívejte se, kam přísná karanténa vede01.04.20 17:41 Itálie 5

Vláda: Zakážeme teplé počasí! Aby se lidi necourali venku01.04.20 13:10 Česká republika 3

Zákazy, zákazy, buzerace, zákazy: Několik mladých spáchalo zločiny. Opékali buřty v lese01.04.20 11:30 Česká republika 4

Policisté hlídají město v kostýmech v podobě koronaviru01.04.20 06:21 Bolivie 1

Rusko vyslalo do USA letadlo se zdravotnickými potřebami, Trump poděkoval. Proč o tom mlčí média?31.03.20 23:32 Rusko 0

Měnové kurzy

USD
25,52 Kč
Euro
27,60 Kč
Libra
31,29 Kč
Kanadský dolar
18,09 Kč
Australský dolar
15,60 Kč
Švýcarský frank
26,13 Kč
100 japonských jenů
23,46 Kč
Čínský juan
3,60 Kč
Polský zloty
6,05 Kč
100 maď. forintů
7,58 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
33,62 Kč
1 unce (31,1g) zlata
42 353,19 Kč
1 unce stříbra
387,94 Kč
Bitcoin
186 997,12 Kč

Poslední aktualizace: 7.4.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 069