Diskuze k článku

Turistou v Praze

Příspěvků 99

2.11.2005 2:58

Praha - Vaclavske namesti

Misu 193.?.?.?

Po Vaclavaku chodim denne, ve dne, v noci. takze snad mohu k uvedenemu neco rict.
Predevsim si musite uvedomit, ze at se vam to libi nebo ne, i vy jste jiz turista, nebot zde nezijete, ale prijizdite vzdy jen na navstevu.
Spousta lidi na ulicich: No co se da delat, stred mesta je stred mesta, na sidlistich pres den potkate tak maximalne par maminek s kocarky a duchodce, vencici psy.
Obchody: Tomu se rika "vsemocna ruka trhu" - nejdrive ceny pozemku a nemovitosti + restituce vyhnaly normalni obyvatele z centra (vzpominam si, ze kamaradova teta jeste v '89 bydlela primo na Vaclavaku, chodili jsme za ni, kdyz jsme sli na diskoteku, nebo z ni prespat). Vzapeti ceny najmu a maly obrat vyhnaly i normalni obchody pro bezne obyvatele - posledni bylo lahudkarstvi u usti Vodickovy ulice. Presne to se deje ve vsech velkych mestech a je to vrazedne - centrum se tak na noc vylidnuje a stava se zdungli.
Podavaci reklamy: Hnus na N-tou, serou me neuveritelne, byt me celkem slusne identifikuji jako mistniho a tedy pro ne neperspektivniho. Ale to je houby proti tomu, jit po vaclavaku v noci. To se k nim pridavaji jeste devky (je priznacne, ze nejvice je jich soustredeno primo na schodech Komercni Banky) a nahaneci z nocnich pod... - bordelu v bocnich ulicich. Policiste nejsou, zcela vyjimecne jsem potkal neco jako hlidku (dve holky) a to jeste jen na strednim pasu, kde nikdo neni. Mestaky (za policii ten povl nemohu povazovat) tam sice vidim, nejcasteji vsak v druznem rozhovoru s taxikari, nahaneci a devkami (takto perlustrace urcite nevypada).
Turisti (s fotoaparaty i bez): No, jsou tady, co se da delat. Nijak mi nevadi, protoze i ja obcas jedu do zahranici a tam jsem zase turistou ja. Proste se jim vyhybam, pripadne pomaham, kdyz neco hledaji.

76454

2.11.2005 3:51

Hola!

xxxx 69.?.?.?

Praha je fajn, a tak se hodi si precist i tenhle odkaz, snad nikoho neurazim, kdyz je to ze CNN. Aby zustala "aspon" takova co nejdele. Kdyz ne lepsi!
[smích]
http://www.cnn.com/2005/WORLD/europe/11/01/france.riots.ap/index.html

76456

2.11.2005 6:21

Dovolena ...

Ruda 24.?.?.?

Byli jsem ted posledni 4 roky na dovolene v Cechach. Vzdy priletime do Prahy, tam se na 5 dnu ubytujeme v jednom peknem hotelu "Monica". Je to ve vilkove ctvrti v Braniku s vyhledem na Barandovsky most.
Uz jsem se tady predesle zminil, ze jsem zenat s canadankou. Moje zena Cechy miluje. Vzdy priletame v kvetnu, jelikoz jeste neni turisticka sezona. Praha je sice turistu "plna", ale urcite ne tak jako v letni sezone.
Prvni rok nam ty "nabizeci" ruznych programu take vadili, ale dalsi roky jsme se stredu Prahy vyhnuli a tak to nebylo tak "zle".
Ve stredu mesta je vse predrazene, cili nema cenu si tam ani nic kupovat.
Bud zajedeme nekde dale od stredu mesta a nebo si to koupime v nekterem mensim mestecku. Letos jsem si napriklad chtel koupit hokejovy dres se jmenem JAGR. V Praze na Vaclavaku za nej chteli 2000 Kc. To bych byl blazen, kdybych si to za ty penize koupil. Jeden den jsme zajeli na Karlstejn a tam jsem ten samy dres koupil za 220 Kc.

Moje zene se v Cechach mimo historie hlavne libi ta zelen. Kdyz jsme jeli na ten Karlstejn, tak jsme videli velke cervene pole vlciho maku. Zena si to chtela vyfotit, protoze jeste nikdy v zivote nic takoveho nevidela.
A kdyz jsme jeli do jiznich Cech, tak jsme zase videli nedozirna pole zlute repky olejky. Je to zase neco jineho, nez tady v Kanade.

Moje zena me vzdycky rika: Co delame v Kanade, tady je nuda. Ja ji ale odpovim: Jet do Cech na dovolenou a nebo tam zit, to je velkej rozdil.

76463

2.11.2005 7:11

RE: Dovolena ...

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 76463

>Moje zene se v Cechach mimo historie hlavne libi ta zelen. Kdyz
>jsme jeli na ten Karlstejn, tak jsme videli velke cervene pole
>vlciho maku. Zena si to chtela vyfotit, protoze jeste nikdy v
>zivote nic takoveho nevidela.

Hernajs Rudo, kde s tou svojí "canaďankou" žiješ ? Já měl zato, že si na Vancouverském ostrově a tam je té zeleně až, až. Stejně jako v celé B.C. a určitě i v celé Kanadě. Co je na české krajině pěkné, je její malebnost, mírně zvlněný terén a rozmanitost, ale zase je to jenom někde. Příště jí ukaž severní Čechy v okolí Mostu, tam je těch "krás" taky pár.

>A kdyz jsme jeli do jiznich Cech, tak jsme zase videli nedozirna
>pole zlute repky olejky. Je to zase neco jineho, nez tady v
>Kanade.

Za tou olejkou a vlčím mákem bys tady musel ale nejspíš do Alberty a dál na východ. Tam jsou ty lány ale opravdu velké a široké, nevím jak by se o nich vyjádřil Sládek.
Na té turistice je vždycky něco hezkého, tedy pokud člověk není předem nasranej a nechytí ho vlastně nic. Já když vidím turisty tady na Robson Street, říká se jí taky Robsonstrasse (bývalo tam hodně německých obchodů a restaurací) a ty krámky se suvenýrama, tak se taky divím, že to ti troubové kupují, ale né zas tak moc. Ono bude asi všude tak trošku podobné. Většina lidí chce mít nějakou upomínku na tu zem, kde byli na dovolené, ale asi je to pro někoho těžké si to nějak přebrat a vybrat.

[smích]

76470

2.11.2005 14:14

RE: Dovolena ...

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 76470

Zdenku, bydlime na ostrove Vancouver a to primo ve Victoria. Nemuzu opravdu rict, ze by tu nebyla zelen.
Co jsem mel na mysli, kdyz jsem psal o te "zeleni" v Cechach, byla prave ta rozmanitost. Treba tady ve Victoria v dubnu rozkvetou japonske tresne a vypada to opravdu hezky.
Ja pochazim z Jablonce nad Nisou. Kdyz jsme v Cechach na dovolene, tak treba jedeme do Zelezneho Brodu. Nevim kdo to tam zna, ale kdyz se jede udolim podle reky Jizery, tak to je opravdu pekne. Hlavne kdyz se pak prijede do Male Skaly. Vlevo jsou Suche skaly, na pravo Panteon. Pak se jede serpentinama nahoru do kopce smerem na Frydstejn. V kvetnu jsou vsechny stromy rozkvetle a vypada to tam jako v "pohadce". Touto cestou by moje zena mohla jet i 3x za tyden a vubec ji to neomrzi.

A k tomu poli vciho maku, jo mozna bych to mohl videt v Alberte, ale tam je "placka". Kdyz jsme byli na tom Karlstejne, tak u toho pole cervenyho maku zastavovali i autobusy z Holandska. A to se rika, ze to je zeme tulipanu a pak si prijedou do Cech vyfotit "vlci maky". [smích]

A ze pises o tom Moste. Ja to tam znam pomerne dobre. Byl jsem 2 roky na vojne v Zatci na letisti(rikalo se tam Air Korea). V Moste jsem byl nekolikrat, kdyz jsme jeli do Litvinova na hokej. Do teto oblasti bych opravdu moji zenu nebral. Ne ze by to tam bylo tak spatne, ale tech "hnedych" spoluobcanu je tam prespriliz.

76517

2.11.2005 15:39

RE: Dovolena ...

Adapa 82.?.?.?

Reakce na 76517

Teda Rudo, ode dneška máte u mne velké plus a mé velké sympatie [smích]
Já jsem rodák ze Žatce, žil jsem tam až do svých 19ti let a tamní letiště znám dokonale.
Přál bych Vám vidět, jak toto letiště nyní skončilo. Do poslední cihly bylo rozebráno a v součanosti ho hlídá bezpečnostní agentura a už dobrých deset let se špekuluje, co se s ním podnikne...
Jen tak mimochodem, nechodíval jste do restaruace Zlatý Chmel na pivko? [mrknutí jedním okem]

76538

3.11.2005 2:48

RE: Dovolena ...

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 76538

Zdravim vas pane Adapa. Pisete ze jste rodak ze Zatce. Uz si presne nepamatuju jak se ta restaurace jmenovala, ale mozna ze to byl ten "ZLATY CHMEL". Ja jsem byl na vojne na letisti od roku 1972 do roku 1974. Urcite jsme tam na pivu take parkrat byli. Do Zatce to bylo z letiste pomerne daleko. Autobus tam jezdil jen asi 3x za den a tak jsme prevazne chodili na pivo do Zizelic. Byli tam vyborne honebni zabavy. Tocili tam dobry pivo, meli dobrou sekanou a co bylo hlavni, byli tam pekny holky.
Nekdy jsme i chodili do Havrane. To uz bylo sice mimo okruh posadky, ale parkrat jsme to tam riskli. Pamatuju se, ze jednou jsme tam sli na "cerno" na pivo a kdyz jsme se vraceli, tak jsme stopovali a zastavil nam jeden chlapek. Tak jsme s nim kecali a pak z nej "vylezlo", ze to byl major z letiste. Meli jsme nahnano, ale on to bral velice ferove a dokonce nas zavezl az pred letistni branu.

76626

3.11.2005 9:26

RE: Dovolena ...

Adapa 82.?.?.?

Reakce na 76626

Žíželice samozřejmě také znám, jsou vlastně hned pod tím letištním kopcem. Já se narodil až pár let po tom, co jste tam skončil s tou vojenskou službou, škoda že jsme se minuli [smích]
Jestli budete mít někdy cestu na Žatecko, tak Vám ale radím, vyhněte se obloukem tomu bývalému letišti. Z hangárů nezůstala ani jedna jediná cihla, asfaltové příjezdové cesty byly rozdrceny a skrze ně prorůstá tráva...
Škoda, že to s tím letištěm tak dopadlo...

76666

2.11.2005 22:06

RE: Dovolena ...

Druid 84.?.?.?

Reakce na 76517

>Byl jsem 2 roky na vojne v Zatci na letisti

Zdravim Rudo, u ktereho utvaru jste byl? Ja byl na téčku u 4453.

76582

3.11.2005 2:24

RE: Dovolena ...

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 76582

Ja jsem tam byl v roce 1972 a byl jsem u velitelsky letky. Delal jsem helikopterovyho mechanika na Mi - 4.
Cislo utvaru uz jsem zapomel, uz je to precejenom neky "patek".

76619

3.11.2005 1:22

RE: Dovolena ...

zap 65.?.?.?

Reakce na 76517

Mate pravdu Rudo.

Ta scenerie jak ji popisujete, je nadherna skoro v kazdou dobu. Znam to tam take. A takova je velka cast Evropy, nejen Cesko. V Evrope se snoubi historie a zivot lidi s prirodou. V Kanade je to skutecne fadni.

Ovsem zkuste zit v Cesku 'prakticky' zivot! Kdy v Kanade se vetsina zalezitosti vyrizuje se snadnou samozrejmosti, v Cesku je to 'udel'. Tekze, vsechno ma to svoje dobre i spatne.

Ja jezdim do Ceska od 92-heho tak jednou za tri roky a rikam si, ze uz je cas jezdit nekam jinam...

76606

2.11.2005 21:25

RE: Dovolena ...

Forby forby (zavináč) gmx (tečka) de 84.?.?.?

Reakce na 76463

K tomu dresu - pokud to byl opravdu DRES s nasitym jmenem jagr a statnim znakem apod. a nebylo to jen triko s potiskem tak cena 2000 je jeste dost nizka, zena ted vede maly hokejovy kramek nejmenovaneho klubu [smích] a repre dres odebira z velkoobchodu za cca 13-1700(zalezi i na vyrobci kappa,ccm nike) s vlastim jmenem je to jeste o cca 200 vic tkaze cena byla ok-otazkou je, jestli to byl ten kvalitni dres, nebo jeho vietnamska nahrazka o cemz by svedcila ta druha cena

76577

3.11.2005 2:44

RE: Dovolena ...

Druid 84.?.?.?

Reakce na 76577

Mohl bych vedet jaka kvalitativni kriteria musi splnovat dres urceny pro turisty v Praze?

76623

3.11.2005 2:55

RE: Dovolena ...

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 76577

Jo ja verim ze za ty penize co jsem to koupil to byla urcite "imitace". No ale koho to tady v Kanade zajima. Kazdej kdo ten dres videl, tak cumel a ani nepoznal ze jsem ho koupil jak se rika "za babku".
Ma krasny barvy a ten Cesky znak vypada velice pekne.

76627

9.11.2005 5:00

neni rozdilu

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 4.?.?.?

Reakce na 76577

neni rozdilu ve vietnamske nahrazce, i ty renomovane ccm, kaappa nebo nike jsou delany v cine, turecku zkratka vsude jinde nez v cesku(hehehe)-jeste nezacala bida!!! resp. v zemi originu te ktere firmy!!!
praci cest i jeji pamatce!!!
stefan

77435

9.11.2005 13:40

RE: neni rozdilu

Lev 68.?.?.?

Reakce na 77435

..... ahoj stefane, kde se zase couras po Svete, ze Te neni videt ani na Zvedavci - synku ? [mrknutí jedním okem] [velký smích]

77461

9.11.2005 15:21

mily lve

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 207.?.?.?

Reakce na 77461

toulam se tu i onde, casu moc nemaje!!! tady to vypada stale stejne, takze mi moc neuniklo, ne??? jen jsem to tak prolitl a zaujal mne clanek o navsteve prahy, tak jsem k tomu neco dodal, ale nevyslo to, takze pak jen poznamka o vietnamskem zbozi atd.
tak se mivej cau stefan

77462

3.11.2005 0:11

RE: Dovolena ...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 76463

http://ax2.old-cans.com/foto/0104.jpg

Takove hezke pole maku mame i kousek za Prerovem na Grymov podel Becvy [mrknutí jedním okem]

http://ax2.old-cans.com/g.php?p=foto&od=64&do=128&c=8&d=1&v=v2

76595

3.11.2005 3:00

RE: Dovolena ...

Lev 68.?.?.?

Reakce na 76595

Trodasi, vsechna cest, mate moc pekna fota. Ne do kvality, ale do folku ( "folklor" ). Z tech fotografii cisi domovina - to se neda zaprit. vse uprimne [smích]

....... ale, ale, dokonce se vam trodasi podarilo vyfotit Doctore Vcelicku Maju z Kanady, ten ci "ona" ale pekne nasava, ze ano ... [chechtot] ( i kdyz on, ci "ona", rikaji, ze bydli v USA [velký smích] )

http://ax2.old-cans.com/foto/0113.jpg

76630

3.11.2005 10:39

RE: Dovolena ...

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 76630

Bydlet v USA může, ale na Zvědavec píše, že zalétává i do ČR na dovolenou. Proto osobní styk není vyloučen.

76682

2.11.2005 10:05

V PRAZE JSOU I HEZKÁ MÍSTA :-)

delta.100 194.?.?.?

Přátelé,v Praze je i ledacos hezkého k vidění.
Jako npříklad tady:

http://dj.hofyland.cz/PRAHA/jnd025.html

Nebo třeba tady:

http://dj.hofyland.cz/PRAHA/jnd015.html

Anebo zde:

http://dj.hofyland.cz/PRAHA/jnd019.html

Doufám,že jsem nikoho nepohoršil... [chechtot]

76483

4.11.2005 19:51

RE: V PRAZE JSOU I HEZKÁ MÍSTA :-)

Tom 24.?.?.?

Reakce na 76483

>Doufám,že jsem nikoho nepohoršil...

Nepohoršil-li? Přímo nadchnul! To je holt ta štreka, po které pan Stwora nešel. [smích]

http://dj.hofyland.cz/PRAHA/jnd015.jpg

Uvedený záběr je přímo klasická ukázka, jakou důležitost hraje ve fotografii pozadí. Navíc zde, kde je pozadí záměrně předsunuto do popředí, nenechá ani amatéra na pochybách - jak a co fotit. Obzvláště pak, na turistických trasách, kde našinec lačný pozadí, nebudí s foťákem pozornost ani náhodou, kynou milovníkům ladných křivek dámského těla, netušené možnosti.

Trikem střeleckým - míříte jinam, než se jevíte býti zaměřeni - snímáte kupř. detail nadkolenokoulí koně sv. Václava. Běžný turista letmým pohledem možná s údivem zjistí, že kobyla je vlastně kůň a hned o tom napíše do Zvědavce, ale už nezjistí, nad čím se chlívácký fotograf tak olizuje. Ano! Možnosti digitálního zoomu vám přiblíží atraktivní pozadí z padesáti metrů - no, jen olíznout!

Je mi záhadou, kde pan Stwora a pan Táborský, nechali v Praze ten jejich, znalecký vid?

76919

8.11.2005 22:14

RE: V PRAZE JSOU I HEZKÁ MÍSTA :-)

JirkaF 212.?.?.?

Reakce na 76483

Pěkný, viděl jsem onehdá celou sérii. Má to chudák Landa těžký, když se mu kolem domečku producírujou takové děvy. [smích]

77401

2.11.2005 10:41

Pane Stwora je to proste takova normalni situace, prazdne zchatrale centrum si pamatujeme za komunistu

Kvik 85.?.?.?

Pamatujete Potemkinovu vesnici, kterou krizovali sovetsti turiste s cemodany naravanymi zbozim z Maje, Cajky a Kotvy ?

Pokud ocekavate klidne tiche mistecko zajedte si do Kourimi,Prerova nad Labem a tam do skanzenu..... najdete co hledate.

Tenhle vas clanek vas snad ani neni hoden... celkove je to o nicem

76489

2.11.2005 10:56

Taky neco pridam

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 62.?.?.?

Ja sem v Praze bydlel 5 let. Dikybohu na Suchdole - par kilometru do krasne prirody, navic ukazkovej vidlakov i co se hospod tyce, mimochodem v oblasti jsou pozemky sakra drahe. No ale k tematu: za celych 5 let sem byl na Staromestskem namesti nebo na Karlove moste asi dvakrat, na prazskem hrade jednou pracovne. Pres centrum sem samozrejme jezdil, ale ty tuny turistu me pekne sraly, to neni nic pro me. Kazdopadne se da najit i par kroku od centra levna pohodova restaurace, ale dost casto se jedna o tak zastrcene nenapadne podniky(coz neni zaruka nizke ceny), ze je obycejny smrtelnik ani nenajde, clovek musi vedet kam.

76492

2.11.2005 11:04

pár poznámek

kavol 193.?.?.?

> Prodejny českého krystalu označené jako Bohemia Crystal, ...

ehm, http://cs.wikipedia.org/wiki/Krystal
- asi jste měl na mysli prodejny skla [mrknutí jedním okem] (např. http://www.tom-crystal.cz/cz/index.html)

s tím focením s bleskem ... to obvykle dělají malé automaty, kde třeba ani ten blesk nelze vypnout (když automatika usoudí, že nemá dost světla) nebo to obsluha ani neumí ... při tom turistickém focení to třeba aspoň trošku pomůže nasvětlení osoby tlemící se před památkou (co na tom, že památka je podexponovaná), největší legrace je to ale na koncertech nebo třeba na sportovních stadionech, nechápu, proč tam lidé pořád a pořád fotí, když z toho nikdy pranic nemají - při běžné ohniskové vzdálenosti fixed-focus automatu 38 mm vyfotí akorát pár podexponovaných teček ...

76493

2.11.2005 12:29

RE: pár poznámek

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 76493

>největší legrace je to ale na
>koncertech nebo třeba na sportovních stadionech, nechápu,
>proč tam lidé pořád a pořád fotí, když z toho nikdy
>pranic nemají - při běžné ohniskové vzdálenosti
>fixed-focus automatu 38 mm vyfotí akorát pár podexponovaných
>teček ...
To me pripomelo jak sem fotil na jazzovim festivalu v Prerove(zrovna tam byl Billy Cobham a Jean Luc Ponty) Z balkonu sem fotil na 300 mm, takze svetelnost mizerna, musel sem fotit na 1/8 s. Fotky az na par cuknuti rukou vysly, ale ti muzikanti se mi obcas pekne rozmazli, ta expozice byla precijen trochu moc dlouha, no a hlavne sem z toho koncertu mel tak polovinu, priste leda digital do kapsy i kdyby ty fotky staly za kulove kemo...

76507

2.11.2005 15:16

RE: pár poznámek

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 76493

>- asi jste měl na mysli prodejny skla

Děkuji, opravil jsem krystal na kříšťál.

76526

2.11.2005 15:26

RE: pár poznámek

Piere 193.?.?.?

Reakce na 76493

Ono tam hraje roli i něco dalšího. Jednak může digitálek usoudit, že teď chce blesk a různě blikat do hledáčku a člověk radši ten blesk vyklopí, než aby trpěl blikání (i když ví, že to je ptákovina). Druhak, a to je podstatnější, vyklopením či jiným připuštěním blesku do akce se změní nastavení. A výsledkem jsou prokazatelně odlišné snímky než bez blesku. I když samotný fakt blesknutí na to nemá vliv. Téhož efektu by bylo možné asi dosáhnout nastavením jiného režimu, nastavením konstantního času atd... Ale bohužel převážná většina digitálních fotoaparátů má tyto funkce obtížně nastavitelné. A tak ten, kdo to odzkoušel, radši blýská za šera na tatry, než aby se mořil s hledáním správné položky na miniaturním menu. No, jde taky o to, jestli toho turistu nepřeceňuju, ale snad ne ... Občas jimi býváme všichni.

76534

3.11.2005 9:06

RE: pár poznámek

Dáša 80.?.?.?

Reakce na 76493

>> Prodejny českého krystalu označené jako Bohemia Crystal,
>...

Bohemia Crystal je česká ochranná známka. Pokud si koupíte křišťál v takovéhle prodejně, tak máte jistotu, že jde skutečně o originální ,ručně broušené olovnaté sklo.

76664

3.11.2005 9:29

RE: pár poznámek

Adapa 82.?.?.?

Reakce na 76664

>Bohemia Crystal je česká ochranná známka. Pokud si koupíte
>křišťál v takovéhle prodejně, tak máte jistotu, že jde
>skutečně o originální ,ručně broušené olovnaté sklo.

Zdravím paní Dášo, když budete mít někdy cestu do Brna, doporučuji Vám zavítat do prodejny Bohemia Crystal na Masarykově ulici. Ta prodejna patří mladému Alžířanovi a zážitek, kdy si české sklo kupujete od Alžířana vskutku stojí za to [mrknutí jedním okem]

76668

3.11.2005 9:58

RE: pár poznámek

Dáša 80.?.?.?

Reakce na 76668

>>Bohemia Crystal je česká ochranná známka. Pokud si koupíte
>

>>křišťál v takovéhle prodejně, tak máte jistotu, že jde
>>skutečně o originální ,ručně broušené olovnaté sklo.
>
> Zdravím paní Dášo, když budete mít někdy cestu do Brna,
>doporučuji Vám zavítat do prodejny Bohemia Crystal na
>Masarykově ulici. Ta prodejna patří mladému Alžířanovi a
>zážitek, kdy si české sklo kupujete od Alžířana vskutku
>stojí za to [mrknutí jedním okem]

Věřím, je to stejně zvláštní jako jít na pravou domácí slivovici do Irské pivnice. Pokud neprodává padělky, tak .... Nedělejte si iluze tyhle prodejny většinou vlastní cizinci.
Pokud vím tak firemní prodejna je pouze v Novém Boru.

Já tedy křišťálu nijak neholduji. Ale když už ho jdu koupit (jako dárek, mí přátelé v Itálii po něm přímo blázní) tak vím kam mám jít.

76673

3.11.2005 10:16

RE: pár poznámek

Adapa 82.?.?.?

Reakce na 76673

Já osobně také křišťálu neholduji, ale kdykoliv tady mám nějakou návštěvu ze zahraničí rád ji obdaruji pravým českým Bohemia Crystal koupeným u Alžířana, kde vždycky svou lámanou arabštinou smlouvám o cenu [mrknutí jedním okem]

76677

3.11.2005 10:21

RE: pár poznámek

Dáša 80.?.?.?

Reakce na 76677

>Já osobně také křišťálu neholduji, ale kdykoliv tady mám
>nějakou návštěvu ze zahraničí rád ji obdaruji pravým
>českým Bohemia Crystal koupeným u Alžířana, kde vždycky
>svou lámanou arabštinou smlouvám o cenu [mrknutí jedním okem]

Jo, kolik jazyků znáš, tolik ušetříš [smích] [mrknutí jedním okem]

76679

3.11.2005 14:41

RE: pár poznámek

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 76668

Pane Adapa, ja vim toto co pisu ted neni o skle,ale jen tak mimochodem, vy bydlite ted v Brne? Minule jste me psal, ze jste Zatecky rodak a zil jste tam az do 19 let.
Nez jsem sel do Zatce na vojnu, tak jsem byl nejdrive na 3 mesice na zaskoleni v Brne-Slatina. Zaucoval jsem se tam na letisti na helikopteroveho mechanika. A pak jsem delal toho mechanika zbytek vojny na tom Zateckym letisti. Skoda, ze tak spatne dopadlo. Myslel jsem si ze bych se tam jeden den zastavil, ale ted uz tam alespon "nemusim". [pláč]

76710

2.11.2005 14:22

At Vas ani nenapadne flamovat v C. Budejovicich (CTK)

Peter Veliky 205.?.?.?

ČESKÉ BUDĚJOVICE 2. listopadu 2005 | 9:58

Nechoďte v noci sami. Tuhle výzvu českobudějovičtí policisté v poslední době paradoxně neadresují školákům, ale návštěvníkům restaurací.
________________________________________
Důvod je jednoduchý. Ve městě totiž roste počet brutálních loupežných přepadení podnapilých mužů. Policie už dokonce podezírá určité skupiny zlodějů, kteří cíleně vyhledávají v restauracích své budoucí oběti. Takzvaní lovci opilců pak podroušeného muže po odchodu z restaurace oberou o peníze, doklady i o oblečení.
Přibývající počet podobných případů tak donutil policii k nezvyklému kroku - ta oficiálně varovala obyvatele i návštěvníky Budějovic, aby si při cestě z restaurace zajistili doprovod.
Přepadený muž čekal na policii bez bot
„Kriminalisté doporučují všem, kteří se v nočních hodinách zdržují venku, aby pokud možno nikde nezůstávali sami. Z restaurace se raději nechte odvézt vozem taxi nebo jděte s kamarádem,“ uvedla českobudějovická policejní mluvčí Alena Toningerová.

Jen za poslední měsíc policie vyšetřovala nejméně sedm případů napadených a okradených návštěvníků restaurací. „Jeden z nešťastníků čekal na příjezd policie v noci na pátek u českobudějovického multikina bosý. Po odchodu z restaurace ho tři mladíci totiž okradli nejen o doklady a peníze, ale také mu sebrali boty,“ informovala mluvčí Toningerová. Jen o chvíli dříve přepadli násilníci opilého muže před jednou z místních dělnických ubytoven. Právě její okolí se stává pro „lovce opilců“ oblíbeným teritoriem.

Přepadení se ale nevyhýbají ani centru města. „Podnapilí lidé se nejsou schopni bránit, mají zpomalené pohyby, a navíc si málo pamatují. Všech těchto okolností pachatelé využívají ve svůj prospěch a útočí většinou rychle,“ tvrdí českobudějovický kriminalista Pavel Ouborný. Vyšetřování pak ztěžuje fakt, že si alkoholem zmožené oběti často nedokážou vybavit tváře útočníků.

Podle některých policistů je přitom počet podobných přepadení natolik vysoký, že skutečně může jít o organizovanou skupinu pachatelů, zaměřenou právě na opilce. Stejně jako v jiných velkých českých městech přitom takzvaní lovci opilců nemají velké potíže s hledáním svých obětí. Potácejících se postav se totiž každou noc potuluje v Českých Budějovicích řada

76518

2.11.2005 15:16

RE: At Vas ani nenapadne flamovat v C. Budejovicich (CTK)

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 76518

A tim chtel basnik rici co [zmaten]

76527

2.11.2005 21:57

RE: At Vas ani nenapadne flamovat v C. Budejovicich (CTK)

Forby 84.?.?.?

Reakce na 76518

Tak to bych je asi pekne vytocil (tedy ty zlodeje) vraceje se z restaurace jsem vetsinou temer neokradnutelny [smích]

76580

3.11.2005 2:03

RE: At Vas ani nenapadne flamovat v C. Budejovicich (CTK)

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 76580

Bohuzel je lepsi mit u sebe alespon 100 Kc, protoze kdyz vas "prohledaj" a zadny penize u vas nenajdou, tak vas zmlatej jeste vic. To proto, ze jste jim zkazil "rito" [smích]

76614

2.11.2005 14:50

Sekely

jozin z bazin 128.?.?.?

Izraelci jezdi do Prahy hrat do heren o penize. Je tim Praha v Izraeli dokonce povestna. Jsou kasina v Praze ktere (des bes pambu s nami a zid pryc) maji dokonce upoutavky v hebrejstine a reklamy az v Izraeli protoze maji izraelsky zakazniky. Esli je smenarna blizko takovy herny tak nejni nic divnyho ze uvadi sekely na prvnim miste. Nejsem si ale jistej jak je to se smenitelnosti sekelu, mozna ze na sebe upozornujou ze jako jedni z mala se tim sou vochotny zabejvat.

Je to dovopravdy hruza hruzouci jak se ty zidi rozlejzaj. Byl sem tuhle v jednom spanelskym mestysu a jeden hotel se tam uplne nechtene stal takovou malou japonskou vesnici protoze ho nakej Japonec uved v pruvodcovsky knize. Meli upoutavku v japonstine.

76520

2.11.2005 15:19

A tim chtel basnik rici co ? Pta se pan Cert..

Peter Veliky 205.?.?.?

Nu prece poukazuje nato ze nejen Praha stoji za hovno, (pro turisty) ale i jine CSSR mesta. Nenapadlo Vas to?

76530

2.11.2005 17:40

RE: A tim chtel basnik rici co ? Pta se pan Cert..

Lev 68.?.?.?

Reakce na 76530

Peter Veliky 205.?.?.?
Nu prece poukazuje nato ze nejen Praha stoji za hovno, (pro turisty) ale i jine CSSR mesta. Nenapadlo Vas to?
_______________________________________________

...... oh Peto, Peto. Nedavno jste si zde na Zvedavci posteskl, ze i v Kanade v Torontu to stoji za psi stek s tou kriminalitou. Jenomze v Kanade se kriminalita provari v motylcich, bilych limeccich a ve fraku, kdezto v Cesku, jen v obycejnych monterkach a to je ten podstatny rozdil Petre Veliky.

A pak Peto, zaspal jste dobu ( coz se ani nedivim - aspon vam ne ! ) Dnes se uz pise ČR a ne !! CSSR i system pro vyvolene tim padem je i priznivy a ne jako za totality.

Nedovedu pochopit, proc vy !!! cesky pisici i mluvici, tak urputne nemate rad ( skoro by se dalo i rict, ze "nenavidite" ) Cechy a jeji obyvatele. To jste zde Petre dal najevo uz nekolikrat ...... ale proc ?? [zmaten]

76549

2.11.2005 17:21

Byli mezi nimi i turisti ?

Peter Veliky 205.?.?.?

Nájezd lidí na nové Tesco musela brzdit policie
________________________________________
2. listopadu 2005 16:40
Otevření nového hypermarketu Tesco na pražské Skalce provázelo davové šílenství. Stovky lidí ráno přišly do obchodu za velkými slevami. Lidé se strkali hlavně u pultu se zlevněnými digitálními fotoaparáty. Dokonce tu musela zasahovat policie. Jedna zákaznice v davu zkolabovala.
Bitva o levné fotoaparáty se strhla hned po otevření nového hypermarketu. První lidé venku postávali již od časného rána. V osm hodin čekalo u hlavního vchodu několik stovek nedočkavých zákazníků. Většina z nich pak běžela k pultu s foťáky.
Digitální přístroj za 8999 korun totiž řetězec u příležitosti otevření zlevnil na 2499 korun. "Do oddělení elektro se nahrnulo obrovské množství zákazníků a převalili pult i s pokladnou. Raději jsme přivolali policii," uvedla jedna z prodavaček.
Lidé uvěznili prodavače i ochranku
Dav u pultu uvěznil čtyři prodavače. "Lidé se na ně tlačili. I když se ochranka snažila lidi uklidnit ujišťováním, že fotoaparátů mají tři sta kusů a další se mohou objednat, lidí naopak přibývalo a dav neustupoval," popsal iDNES Tomáš Bláha.
Prodavači dokonce vylezli na pulty a snažili se hlasitými pokyny a máváním rukama přimět lidi, aby ustoupili dozadu. Prodej fotoaparátů však kvůli velké tlačenici stále vázl. Noví majitelé přístrojů se nemohli dostat ven z davu.
Krátce po otevření obchodu zásoby aparátů došly. Zoufalí prodavači v jednom okamžiku začali do nedočkavého houfu lidí házet přístroj jiné značky.
Zákaznice v davu zkolabovala
Jedna žena dokonce v tlačenici zkolabovala a sanitka ji musela odvézt do nemocnice. O chaotické situaci svědčí i fakt, že se po hypermarketu rozšířila fáma, že zákaznice v davu zemřela.
Podle mluvčí Teska Jany Matouškové bylo na skladě zhruba 350 kusů přístrojů. Zájem zákazníků však vedení společnosti zaskočil.
"Čekali jsme spíše zájem o zlevněné televize. Vycházeli jsme z našich předchozích zkušeností u nově otevíraných obchodů," říká Matoušková. "Je to pro nás určitě poučení, do budoucna to budeme řešit lépe," slíbila mluvčí Teska.

76545

2.11.2005 17:36

Turistou v Praze

Emma Bovary 84.?.?.?

>Vrcholem bylo pražské letiště, kde mi za mizerné kafe z automatu nalité do plastikového pohárku a vypité na popelnici účtovali 55 korun českých.<

Tak to je síla. Protože pomerně často si kafe z automatu kupuju (jestli jsem to správně pochopila tak tady to bylo s obsluhou) a standardni cena bývá 8 korun. Maximálně pětku z automatu na brněnským Hlavním nádraží.
Koncem srpna jsem byla na výletě v Českém Krumlově a taky turistů jak n.....o
hlavně Asiati s fotáky nejspíš Japonci.

76548

2.11.2005 18:09

skoro by se dalo i rict, ze "nenavidite" ) Cechy a jeji obyvatele.

Peter Veliky 205.?.?.?

Mylite se pane Lev. Cesi jsou mi prijemni, ale jak se rika 'vodsud, posud'. Ja je mam docela rad, prece jsem pro ne hraval na zabavach s kapelou ! Jen nemam rad, ty co v 68 rvali tesne po okupaci ze chteji neutralitu a zboznovali USA a jine demokraticke staty a dnes jim nemohou prijit na jmeno. Nevidi kde je jejich pravej nepritel. Francie se to zrovna ted uci.

76550

2.11.2005 18:15

Z Prahy mesta draheho

zap 216.?.?.?

me a mnoha jinym Cechum se stalo mesto hnusu a prazdnoty. Je to jak pisatel rika: nic nez bezduchy konzumerizmus a prazdnota. Byl jsme tam naposledy v lete r. 2000 a zarekl jsem se, ze pri zadne z dalsich mojich navstev do Cech jiz Prahu videt nebudu. A to take dodrzuji. No, vidim ji, ale jen z auta pri projizdeni, kdyz me berou pribuzni domu. [pláč]

76551

2.11.2005 20:06

Praha

vlada 82.?.?.?

.... je fakt ze byla za minuleho rezimu krasnejsi...tajemna, usmudlana, mela kouzlo, vcetne toho pocitu ze je tam clovek v devet hodin vecer sam, ale uprimne pane Stwora, chtel bych Vas videt coby vlastnika domu treba na Staromestskem namesti, jak pronajimate nebytove prostory za takovou cenu aby je zaplatila samoska s rohliky. Clovek co chce videt PRAHU musi vedet kdy a kam zajit. Nehlede na to, ze kousek za staromakem, na rohu Hastalske ulice, kde jsem jednu dobu mel atelier pronajaty zaa velice sluzne penize, je jeste z dob totality "puvodni skoro origos" samoska......

76571

2.11.2005 21:49

Na Starem meste

Aja 24.?.?.?

Reakce na 76571

nebyvalo moc obchodu s potravinama ani za bolsevika.
Vami zminovana samoska na Hastalaku, dalsi na rohu Parizske a Siroke, na druhem rohu mlekarna, na Parizske uzeniny, lahudky, zelenina. Lahudky na Staromaku, krupave rohliky v pekarne v Celetne......
Dneska dochazi k tomu, pred cim vsichni varuji, vylidneni centra.
Nakonec tam vlastne budou ty prodejny k nicemu. Turisti se stravuji po restauracich.
Shodou okolnosti moje obe svagorve bydli ve zminene oblasti, nakupy vozi cestou z prace, mimo centra.
To, ze je v centru mesta draz, to funguje i tady. Ceny odpovidaji, krome jineho, i cenam najmu. Za stejnou vec zaplatim nekdy mnohonasobne vic v down town, nez na predmesti.

76579

2.11.2005 21:42

To je článek

fettgesicht 81.?.?.?

jak od D-FENSe, ale hooodně rozředěnej a s notnou dávkou žluči.

To je prostě život, že v centru Prahy se vydělává na turistech. To má Magistrát regulovat co se kde smí prodávat? Nebo jak to bylo myšleno?

Mě tam ti turisti taky srali, i když hlavně proto, že se po chodnících pohybovali jak lobotomizovanej dobytek a furt jsem je musel někde obcházet (ke konci už jsem měl tendence je rozrážet aktovkou). Tak jsem se odstěhoval a mám od nich pokoj. Nepřipadám si už sice "světově", mám klid a blízko do přírody.

A s tím focením: Božímku, ať si každej fotí co chce! Já co mám digitál, tak taky fotím hovadiny, protože mě to nic nestojí, na jedno cédéčko se vejde tisíc fotek a vyhodit do kontejneru je můžu vždycky. A u mnoha z těch kompaktů ten blesk možná ani nejde vypnout.

76578

2.11.2005 23:04

Turistou v Praze vs bývalý Pražák

Arkan 24.?.?.?

Z vlastní zkušenosti vím z posledních návštěv Prahy, že i v dnešní době se tam dá za slušnou cenu stravovat i bydlet. Podobně jako v jiných velkoměstech čím blíže k centru, tím více platíte, ale tomu se člověk nemůže divit.

V Praze si stačí koupit legitimaci na MHD za pár stovek a po prohlédnutí centra Prahy, Hradu, Josefova a jiných těch "klasických" památek, skočit do metra či do tramvaje a zajet si pár stanic třeba na Vinohrady, Vyšehrad, Žižkov (ne všude), do Podolí či na Smíchov nebo k Palackému mostu a ceny jsou najednou docela přijatelné. Takové pivo, které tam dostanu za 20 či 25 kč,( a i levněji pokud jdete do nějaké 4. cenové skupiny a těch už tam moc není), chutná daleko lépe než třetinka na Staromáku za "německé" ceny; to má takovou "hořkou" nepříjemnou chuť a navíc mám vždycky dojem, že mě někdo sprostě okrádá a navíc vyžaduje trinkgeld.
Centrum je pro turisty, kteří Prahu neznají a kteří se v normální hospodě nedomluví.

Dnes díky Internetu si vždycky udělám takový seznam zajímavých restaurací či hostinců, které pak mohu postupně navštívit. A na nákupy, pokud něco potřebuji, jezdím na periférie. Za ušetřené peníze si pak člověk vypůjčí lepší auto nebo udělá pár pěkných výletů vlakem či autobusem.

76587

2.11.2005 23:19

RE: Turistou v Praze vs bývalý Pražák

leho 160.?.?.?

Reakce na 76587

>A na nákupy, pokud něco potřebuji, jezdím na
>periférie. Za ušetřené peníze si pak člověk vypůjčí
>lepší auto nebo udělá pár pěkných výletů vlakem či
>autobusem.

V Praze za posledni leta vyrostlo par supermodernich obchodnic stredisek na svetove urovni. Pri me posledni navsteve Prahy jsem pouzil obchodaky u dalnice smerem na Plzen a take se mi libi Novy Andel na Smichove. Co se tyce celkoveho dojmu z navstevy, je uplne opacny dojmu autora, temer jak cerna a bila. Hlavni mesto se mi zdalo cistsi nez kdykoliv jindy, obsluhy v pohostinstvich velmi profesionalni, v kazde zapadle hospudce maji pivo nejvyssi kvality a hospody, kavarny a stravovaci zarizeni jsou krome centra vetsinou cenove velmi pristupne. Hlavne me potesila profesionalita v podnicich jako napr. pri pujcovani auta a i to, ze jsem nepotkal nikde nikoho, kdo by svymi pomatenymi nazory pasoval na Zvedavce...

76589

3.11.2005 1:45

RE: Turistou v Praze vs bývalý Pražák

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 76589

Máte pravdu, těch super nových obchodních středisek je v Praze spousta, to prostě člověk nemůže přehlédnout. Mají na rozdíl od kanadských a amerických "shopping centers" takový ten evropský "šmrnc", je to prostě postaveno jak z ekologického tak i estetického hlediska trochu jinak než tady. Nový Anděl na Smíchově je opravdu velice pěkný a navíc ten ohromný výběr (i když někdy omytých plesnivých salámů, párků či mletého masa jako např. u Meinla, ale to se nakonec i po čase vyřeší a přestane existovat).

Praha je rozhodně čistší, baráky opravené, nové fasády, na rozdíl o komančů, kdy - zvláště pak za vlády Antonína Novotného, římského a uruguayského (na všech oficiálních fotkách měl ruce u vajec)- padaly římsy a všude bylo lešení. Nebýt těch zkurvených sprejařů, vypadalo by to perfektně.

I ty služby se konečně zlepšily, ta Česká obchodní inspekce přece jenom udělala pokrok a přinutila soukromníky k tomu, aby se tolik nešidilo ani na pivu ani na jídle. Kolikrát jsem byl osobně překvapen, jaké předpisy musí dodržovat.

Pokud jde o ty půjčovny aut, ty české (a levnější) se musely podřídit těm mezinárodním, které jsou řizeny z Ameriky či NSR a žádné hanky-panky nepřipouštějí.

Nicméně Češi se jinak moc nezměnili, když se otevře nová prodejna, tak se pro pár stovek úspor dokážou skoro zabít. Pořád se na něco nadává, někdo kritizuje, ale přesto se dívají na idiotské pořady jako Vyvolení či Big Brother.


76612

3.11.2005 2:34

RE: Turistou v Praze vs bývalý Pražák

leho 66.?.?.?

Reakce na 76612

>Nicméně Češi se jinak moc nezměnili, když se otevře nová
>prodejna, tak se pro pár stovek úspor dokážou skoro zabít.
>Pořád se na něco nadává, někdo kritizuje, ale přesto se
>dívají na idiotské pořady jako Vyvolení či Big Brother.

To je pravda, dle statistik to není nic moc nebo je to přímo průser. Ale já jsem asi měl nějaké štěstí ve volbě kamarádů a známých ještě za komunismu. Ti moji bývalí známí, které jsem tam potkával v devadesátých letech a kteří byli ty typy, co mi připomínali staré časy, ty jsem tentokrát na těch samých místech už nepotkal, asi se přesunuli někam jinam, asi do kanálů. Například místo nich jsem potkal lidi jako jednoho mého známého, který byl před deseti lety ještě mladý kluk, ale teď je podnikatel téměř amerického typu, sice zadlužený až po uši, ale úplně změnil tvář sportovního klubu kam jsem kdysi rád chodil do kvalitativně jiné dimenze. Vybavil klub tak, že má jedno z nejlepších vybavení svého druhu v Praze a přitom zachoval přístupnost pro široké vrstvy, takže mu tam chodí nejen normální pracující lidé, ale třeba i pracovníci cizích vyslanectví, jelikož ti také kolikrát nemají rádi snobismus drahých sportovních klubů s vybranou klientelou. Tak čisté záchody, sprchy, perfektní bar jsem snad nikde jinde nenašel a vstřícnost jeho a jeho zaměstnanců a rovněž mých kamarádů, kteří tam nepřestali chodit, mi skoro vyrazila dech. V tomto klubu jsem se už nesetkal s pesimismem dřívějších postkomunistů, ale asi jelikož lidé viděli zde skutečnou markantní změnu k lepšímu, tak se to také odrazilo v jejich optimismu. No a ještě připomenu, že žádné podobné charaktery jako tady na Zvědavci jsem tam rovněž nepotkal. Zkrátka tato moje poslední návštěva rodné hroudy ve mě zanechala nesrovnatelně lepší dojem, než jakákoliv má minulá návštěva...

76620

3.11.2005 2:44

RE: Turistou v Praze vs bývalý Pražák

leho 66.?.?.?

Reakce na 76612

>Pokud jde o ty půjčovny aut, ty české (a levnější) se
>musely podřídit těm mezinárodním, které jsou řizeny z
>Ameriky či NSR a žádné hanky-panky nepřipouštějí.

Arkane, já jsem si právě půjčil auto z půjčovny ryze české, jelikož Hertz a jiné cizí filiálky byli pro mne nekřesťansky drahé, protože jsem do poslední chvíle nevěděl, jestli vůbec pojedu a nemohl jsem si auto zamluvit dopředu. Našel jsem však malou českou půjčovnu, myslel jsem si jak neriskuji nějaké tuneláře, ale už jak jsem vstoupil do kanceláře, skoro hned jsem poznal, že jde o sladký plod kapitalistického systému. Úředník byl velmi vstřícný a slušný, a i s autem, byť českým (Fabií), jsem byl velmi spokojen...

76622

3.11.2005 3:02

RE: Turistou v Praze vs bývalý Pražák

Druid 84.?.?.?

Reakce na 76622

Leho, vy budete emerickej tooorista jako vino. Vase ostrazitost pred tunelarem z pujcovny vas usvedcuje. Jakpak si takovy toonel predstavujete? Jako ze vam pujci auto ktere nejede nebo chteji misto jednoho vratit dve? A jakpak jste kapl na to ze Fabia je ceske auto? Ze vy jste se nechal oklamat tim okridlenym sipem?

76631

4.11.2005 20:21

RE: Turistou v Praze vs bývalý Pražák

Had 81.?.?.?

Reakce na 76631

>Ze vy jste se nechal oklamat tim okridlenym sipem?
Kdepak šíp...
Jsem byl onehdá ve Škoda service a sám šéf něco potřeboval s mými německými papíry něco řešit u úředníků v Boleslavi a použil obveselující slovní spojení: "...ale jó, jó je tam ta naše slepice, jestli teda myslíte logo..." [velký smích]

76925

5.11.2005 2:45

RE: Turistou v Praze vs bývalý Pražák

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 76925

tak to byl Ferenc Futurista [chechtot]

76957

3.11.2005 3:04

RE: Turistou v Praze vs bývalý Pražák

zap 65.?.?.?

Reakce na 76622

"...jelikož Hertz a jiné cizí filiálky byli pro mne nekřesťansky drahé..."
--------------------------------------------------------------------------

To je priznani, ktere rad slysim. Vidite, i nadrotmistr Lejho dokaze rozlisovat mezi krestanskymi a zidovskymi kvalitami. Gratuluji Admirale! [vyplazený jazyk]

76632

3.11.2005 16:27

pujcovani aut

ctenar 172.?.?.?

Reakce na 76622

Auto Europe je z tech cizich spolecnosti asi nejprijatelnejsi( zvlast na pujcku 1 tyden a min),
pokud je nutne pujcit auto NA LETISTI pak z Ceskych pujcoven
po mnoha dobrych zkusenostech muzu doporucit na terminy delsi nez tyden
KOPRCAR
a
VECAR

vsechny tri naleznete googlem.



76726

2.11.2005 23:08

Turismus

LJM 85.?.?.?

Cestovní ruch je hezká věc. Dává spoustě lidem práci. Jenomže dnes se v centru Karlových Var ani není kde jít najíst, za obyčejné knedlo-zelo-vepřo zaplatíte 150 korun a někdy i více!!! Obchod s potravinami abyste pohledali! Jeden se nachází u prodejny Baťa, jsou tam trochu vyšší ceny, je tam plno Rusů, ale prodavačky jsou tam aspoň příjemné.

76588

2.11.2005 23:31

Ono zalezi na co koukate a jak

Gilhad 62.?.?.?

Taky se vyskytuju casto v centru Prahy a na Vami zminene ceste - Vaclavak-Mustek-Staromestske namesti se taky da nakoupit za lidske ceny rozumne zbozi - tretinka piva za 16,- Kc , kobliha za 4,- Kc, chleba, mleko, ovoce, zelenina, jogurty za ceny stejne jako v oblastech od centra a znacne odlehlych a turistu prostych ... jenom tam holt pruvodci s davy nezastavuji ... staci jen par kroku spravnym smerem ...
Samozrejme pokud chcete predrazene smejdy, tak je tam najdete taky, to nepopiram, ale to je jina pohadka ...

76590

3.11.2005 1:50

RE: Ono zalezi na co koukate a jak

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 76590

Gilhad - souhlasím, ale musíte vědět kde, musíte být tak trochu důvěrně obeznámen anebo informován někým kdo ví, kde nakupovat. Japonský turista ten jogurt či hot-dog za slušnou cenu nedostane, ani kdyby se rozkrájel.

76613

5.11.2005 11:21

RE: Ono zalezi na co koukate a jak

Gilhad 62.?.?.?

Reakce na 76613

To je asi ten rozdil mezi turistou a mistnakem [mrknutí jedním okem]
Japonsky turista ten jogurt dostane taky, pokud ho misto v nalestenem obchode koupi v Albertu u vstupu do metra (ale to je bez vyhledu na orloj, je to v pruchodu dole na Mustku. Kdo jezdi metrem tak to vidi, kdo jezdi autobusem se zacernenymi skly, tak nema sanci...)
Kousek vedle je v pruchodu Mainl s cenami stejnymi jako vsechny ostatni Mainly v Praze, tedy lidovymi (za lidovou kvalitu).
Ve Skorepce je prima cinska restaurace, za obed i s pivem tam nechavam 112,- a ze toho sezeru docela dost ...
(Ona je cina i v tom Mainlu, ale nevari tam tak dobre)
V te zahrade (karmelitanske?) mezi Mustkem a Vodickovou se da koupit obed asi za 70,- Kc, ale neni tam zadny vyber (slovy maji jeden obed), chodi tam vetsinou duchodci, ale prostredi hezke, jidlo chutne ...
Dobra ne neprilis draha byvala i Arena (ale jen od 11 do 15, pak je to draha picerka) takhle vlevo v podzemi, kdyz se jde z Mustku na Staromak. Prakticky naproti je Staroceska jidelna, kde si clovek za nevelky peniz muze sestavit obed sam (vyber z brambor, knedliku, ryze,... nekolik druhu masa, nekolik druhu omacek, nekolik druhu polevek, opet jsem byl zvykly platit 90,-Kc stravenkou a neco malo doplacet (tak do 30,-Kc)
Vsechno to je jen par metru od toho hlavniho tahu, vetsinou maji jidelni listky venku, ale jednak si clovek musi vybrat neco levnejsiho (urcite maji i jidla extra draha, jako lososa ve vlastnim akvarku, nebo tak neco), jednak se nesmi nechat zaslepit nabliskanymi stity tech podniku tesne vedle a samozrejme nesmi ocekavat armadu cisniku ve fracich a perske koberce az k limuzine ...

76996

5.11.2005 14:16

Mahlzeit, Herr Meinl!

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 76996

Herr Meinl už v ČR kšeft nedělá. Kdo tam teď bude prodávat zelený maso (leho by mohl), nahnilé buřty a salámy a jiné unkošér dobroty?

77008

3.11.2005 14:00

RE: Ono zalezi na co koukate a jak

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 76590

Dorazilo k nám to, co je běžné v turisticky vyspělejších státech. Turistický průvodce dostává provizi z toho, co jím dovedená skupina v obchodě utratí.

76702

3.11.2005 3:48

Zlodejske Ceske pujcovny aut..

Peter Veliky 70.?.?.?

Nekdo se tady zminoval o Ceskych pujcovnach.
Tak ja se spalil Ceskou pujcovnou (uz jsem tady o tom psal). Obycejne si pujcuji auto v Mnichove na letisti. Neni to drahe, na 4 tydny me to stalo jen 700 dolaru. Pred dvema lety jsem se rozhod pro patrioticky cin a pujcil jsem si auto v Ceske pujcovne (Postorna - Breclav). Auto nam hned pri prvni jizde chytlo plamenem v motorovem prostoru (elektrika). Penize nam vraceny nebyly, ba co dim, Pujcovna nam poslala dopis pres advokata, ze jim dluzime tisice za opravu. Na policii nam doslova rekli ze maji vetsi pripady nez je ten nas - pouhych 15.000 Kcs! Doporucili soud. Co ?! Soudit se z Kanady? Na dlouhe lokte pres Ceskeho advokata? Kdyz jsem nabidl tenhle pripad Ceskemu advokatovi a rek jsem mu ze si muze vsechny penize ktere vysoudi nechat, ale musi mi dat pisemne ze po mne nebude vymahat penize dodatecne z Kanady, odmitl.
V Cechach jsem si nechal minule tak akorat opravit orthopedicke boty (200kcs) a koupil jsem baterku do hodinek. Kupodivu jeste jdou.
Zasadne nikdy nepouzivejte sluzby v Cesku. Je to jeden podvodnik vedle druheho. Veme to jeste ze tri generace nez se to jejich postouchlictvi z nich dostane.

76636

3.11.2005 8:26

RE: Zlodejske Ceske pujcovny aut..

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 76636

Kurna jak Vas tak ctu, tak uplne zasnu jak sem vubec dobrej, ze v podobnych pomerech dokazu bez problemu zit. Ale je fakt, ze nejsem starej zapsklej dedek, to bude asi tim...

76654

3.11.2005 13:43

RE: Zlodejske Ceske pujcovny aut..

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 76654

>Kurna jak Vas tak ctu, tak uplne zasnu jak sem vubec dobrej, ze v
>podobnych pomerech dokazu bez problemu zit. Ale je fakt, ze
>nejsem starej zapsklej dedek, to bude asi tim...

Souhlas. Také jsem měl při poslední návštěvě auto z české půjčovny (jako ostatně pokaždé) a opět k naprosté spokojenosti. Když jsem jej odevzdával. majitel mě ještě gratis dovezl právě vraceným autem k nádraží.

76700

3.11.2005 14:50

RE: Zlodejske Ceske pujcovny aut..

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 76700

I ja si vzdy pujcuju Fabii Combi z ceske pujcovny. Je to v Praze 4 a jmenuje se to "DUKAR". Jsem s nima spokojen. Platim za neomezene KM, vcetne pojistky 690 Kc za den/na 1 mesic. Jelikoz jsem si auto z teto pujcovny pujcil jiz ctyrikrat, dali me minule jako "stalemu" zakaznikovi 10% slevu. [smích]

76712

3.11.2005 9:25

RE: Zlodejske Ceske pujcovny aut..

Adapa 82.?.?.?

Reakce na 76636

Zdravím, pane Petře Veliký.
Když Vás tak pročítám, tak se jen sám divím, jak tady mohu v Česku žít a jak tu se mnou může žít více než 10 milionů dalších lidí...
Nejste snad také Čechem? Myslíte, že jen tím, že jste se odstěhoval do Kanady, tak se z Vás to pošťouchlictví dostalo?
Pane Petře Veliký, podvodníci a blbci jsou v každém národě. Až budete příště v Česku zkuste si všimnout, že třeba už nejsou Kčs ale Kč a pořádně se také dívejte kolem sebe a uvidíte tady i plno krásného. A věřte tomu, že jen podvodníci tady nejsou.
Naši firma také poskytuje služby a nemyslím si, že bych byl podvodník, nevím o jediném člověku, který by se na mne někdy obořil, že jsou ho napálil a nebo podvedl. Nehažte nás všechny do jednoho pytle. [mrknutí jedním okem]

76665

3.11.2005 9:37

RE: Zlodejske Ceske pujcovny aut..

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 76665

To je Vláďo nejspíš pravda, ale jak bys vysvětlil tu obrovskou korupci, která je v ČR na nejvyšších příčkách pomyslného, světového žebříčku ?
Není to snad úpadek kultůry a charakteru ?
[zahanbení]

76670

3.11.2005 14:08

RE: Zlodejske Ceske pujcovny aut..

Adapa 82.?.?.?

Reakce na 76670

Ta korupce je bohužel bída, osobně jsem se s ní setkal mnohokrát... Nemám na ni žádné vysvětlení. Jako Češi rozhodně nejsme národ ideální, ale určitě také nejsme jen národ podvodníků, tunelářů a úplatkářů.
Určitě to bude úpadek kultury i charakteru. Ale na druhou stranu to se dá najít i v ostatních národech a také u nás zase budou lidé, kteří by si úplatek nikdy nevzali.
Ale to by bylo na dlouhou diskuzi. Hodně záleží na tom, v jaké oblasti se člověk pohybuje a jak na lidi sám působí.

76705

3.11.2005 14:24

RE: Zlodejske Ceske pujcovny aut..

Lev 68.?.?.?

Reakce na 76705

>Ta korupce je bohužel bída, osobně jsem se s ní setkal
>mnohokrát... Nemám na ni žádné vysvětlení. Jako Češi
>rozhodně nejsme národ ideální, ale určitě také nejsme jen
>národ podvodníků, tunelářů a úplatkářů.

> Určitě to bude úpadek kultury i charakteru. Ale na druhou
>stranu to se dá najít i v ostatních národech a také u nás
>zase budou lidé, kteří by si úplatek nikdy nevzali.

> Ale to by bylo na dlouhou diskuzi. Hodně záleží na tom, v
>jaké oblasti se člověk pohybuje a jak na lidi sám působí.
___________________________________________________

Velmi spravne Vláďo. Ja vsazim na cechoslovaky a na narody ( Cesi/Slovaci ), jako takove. To, ze ziju nekolik desetileti mimo svoji rodnou vlast a protoze jsem musel !! odejit z duvodu, ze jsem nesouhlasil se zrizenim, neznamena, ze jsem lepsi Cech, nez moji soukmenovci v Cesku. A tim se nemusim povysovat, ze ziju mimo republiku. To je vec, kterou u ceskych emigrantu primo NENAVIDIM !! [naštvaný] [naštvaný] To vecne ponizovani naroda, ze ktereho jsme vzesli a porad hledani spiny a nedostatku ve svych soukmenovcich. To povazuji za nizkou uroven ceskoslovenske emigrace !!

76706

3.11.2005 14:40

RE: Zlodejske Ceske pujcovny aut..

Adapa 82.?.?.?

Reakce na 76706

Zdravím Lve,
já osobně znám jen velmi málo českých emigrantů. Část mojí rodiny odešla v roce 1979 do Austrálie, ale viděl jsem se s nimi všeho všudy asi třikát. Nikdy mi nepřišlo, že by se nějak povyšovali. Můj bratranec se narodil v roce 1980 již v australském Perthu - loni si vyřídil české občanství a nechal si oficiálně v Austrálii změnit anglické Peter na Petr, protože je prý Čech a ne Australan [mrknutí jedním okem]
Díky Zvědavci jsem se seznámil také s jedním emigrantem, který žije střídavě tady a střídavě v USA. Nedám na něho dopustit a je to skvělý člověk, který se nepovyšuje...
Na druhou stranu tady také vidím lidi, kteří utekly za velkou louži a mají pocit, že dnes vše ví nejlépe a my Češi co jsme zde zůstali, takže jsme v podstatě odpad. Nedá se říci, že by mne jejich názor štval, spíše mne mrzí, že mají o nás takové mínění... A je mi jich líto...

76709

3.11.2005 14:49

RE: Zlodejske Ceske pujcovny aut..

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 76670

Ten zebricek je opravdu jen pomyslny. Korupce opravdu u nas je, ovsem byl bych rad, kdybyste si precetl tyto clanky. Je jedno jestli ma nekdo pocit odkud vitr fouka pri pohledu na to kdo Transparency international financuje. Dulezite je zejmena jakym zpusobem se k onomu koeficientu korupce dospeje. Je nepopiratelne, ze se jedna pouze o jakesi subjektivni hodnoceni, realita muze byt nekde jinde a nelze take prehlednout roli medii, ktera nam miru korupce ustavicne mlati o hlavu...

http://www.blisty.cz/2005/10/25/art25527.html
http://www.blisty.cz/2005/10/25/art25523.html

76711

4.11.2005 17:40

RE: Zlodejske Ceske pujcovny aut..

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 76670

To by mě tedy silně zajímalo, jak se měří ta korupce a zejména pak ta obrovská... [velký smích] Totiž podle toho, co píšete, by jste to mohl vysvětlit ! ....tu obrovskou korupci, která je v ČR na nejvyšších příčkách pomyslného, světového žebříčku ?

Někdo to hernajs nějak asi měří a pak uděla pořadí, či co ?? Vy o tom něco víte , že hnedle je taková starost o kulturu?

76897

5.11.2005 20:49

RE: Zlodejske Ceske pujcovny aut..

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 76897

>To by mě tedy silně zajímalo, jak se měří ta korupce a
>zejména pak ta obrovská... [velký smích] Totiž podle toho, co píšete,
>by jste to mohl vysvětlit ! ....tu obrovskou korupci, která
>je v ČR na nejvyšších příčkách pomyslného, světového
>žebříčku ?


>
>Někdo to hernajs nějak asi měří a pak uděla pořadí, či
>co ?? Vy o tom něco víte , že hnedle je taková starost o
>kulturu?

To je mi líto Gejdodame, že Tě pozvedla ta moje poznámka o té "české" korupci. Vypracovali to tuším Švédové, ale nejsem si zcela jist. Jenže pro Tebe, aby to bylo dost věrohodné, by to musel napsat nejspíš sám Nostradamus. Jinak je to všechno podvrh a žádná korupce a tudíž ani nějaký úpadek cti, kultury a charakteru v ČR neexistuje, chceš říct ? No, kéž by tomu tak bylo, ale obávám se, že není. [oči v sloup]

77059

5.11.2005 11:23

RE: Zlodejske Ceske pujcovny aut..

Gilhad 62.?.?.?

Reakce na 76670

Ono tezko rict, jednak korupce je vsude (da-li se verit novinam, tak dokonce i v USA), jednak jsem se s ni zatim osobne nesetkal ... takze vysvetlovani necham jinym ...

76997

4.11.2005 20:27

RE: Zlodejske Ceske pujcovny aut..

Had 81.?.?.?

Reakce na 76636

Peter Veliky,
jaký Jste uvnitř, takové situace přitahujete...

Jsou sice i případy, kdy životní těžkosti mají jiný smysl než, že pouze odrážejí nitro, ale to se Vás dle Vašich nasraných příspěvků netýká....

76927

3.11.2005 8:37

Vítejte zpět do Kanady, pane Stworo!

ex-vandal 206.?.?.?

Máte kliku, že po Vás, jako židobijci, nějakej ten židovskej terorista nehodil ruční granát, jak se to ted v českém "hymietown" občas dělává.
Pro mě, pražského rodáka, začala Praha ztrácet půvab už začátkem padesátých let. Během její historie, Praha nikdy nebyla cílem turistického ruchu ,jako některá lázenská města a čtyřicet let bolševizmu té naší stověžaté rozhodně na kráse nic nepřidalo. Přesto, že se za posledních patnáct let mnoho budov zrenovovalo, smog a psí hovínka zůstávají.Můj táta a děda reprezentovali pravděpodobně poslední generace pražáků, které si odnesly lásku k městu až do hrobu.

76655

3.11.2005 9:43

Turistou v Brně

Adapa 82.?.?.?

Pane Stwora,
příště raději přijeťe sem k nám do Brna. Je to zde hezčí, přátelštější a tolik turistů zde rozhodně nepotkáte.
Většina směnáren v Brně patří Arabům, tak zde izraelské šekely rozhodně neseženete.
Kafčo i v té nejlepší restauraci Vás nebude stát více jak 35 Kč...
Ale bohužel otravné rozdavače letáků zde máme také na každém rohu. Ale nejen to. Každou chviličku k Vám přiběhne nějaký člověk s anketou, jakého máte mobilního operátora či jaký typ instatních polévek máte nejraději nebo zda jste někdy slyšel o Greenpeace atd. atd. A také tu máme nejrůznější sbírky. Sbírky na všechno. Když procházím po brněnské Masarykově ulici, tak mne hned odchytí dívčina tak ze základní školy a chce přispět na slepé, o pár kroků dále mládenec s obrovským batohem na zádech chce peníze na handicapované děti, o kousek dále pobíhá skupinka maličkých skautů a snaží se vybrat peníze na založení školy v Etiopii... Ze začátku, když byla jedna sbírka do měsíce či tak něco, tak jsem rád přispěl. Dnes mi přijde přesbírkováno... A už to ani neplní svůj efekt.

76671

3.11.2005 22:03

Addendum

The old Vandal 206.?.?.?

Po tom, co jsem si dnes ještě jednou pročetl shora uvedené příspěvky, mi ještě dovolte se vyjádřit k polemice, které se mi emigranti a "věrní vlastenci" v ČR prostě nemůžeme zbavit, jako použitého toaletního papíru, přilepeného k podpatku boty. Je to pocit "věrných", že jakákoliv (i dobře myšlená) kritika politického,sociálního, nebo ekonomického dění v "Kraji" nevyhnutelně vychází z pocitu nadřazenosti mezi emigranty. Nepochybuji, že se mezi námi emigranty takoví lidé najdou, tak jako mezi emigranty jiných národností.Myslím si, ale, že je to menšina, která s touto mentální blokádou pravděpodobně odejde do Věčných lovištˇ, zatímco zbytek "osvícených" emigrantů se uchýlí do bezpečí "politické korektnosti" a i kdyby stáli uprostřed Václaváku po kolena ve výkalech budou pět jen chválu znovuzrozené Republiky a trpělivě čekat až jeden z věrných projeví svou nevoli, aby mu tichým hlasem mohli přitakat. Rád bych demonstroval na mém příkladu jakým způsobem většina emigrantů může přispět Vám všem doma:
Finanční a sociální pomoc, kterou jsme dostali od kanadské společnosti v našich začátcích (za kterou jsme do dnes vděčni)trvala jen krátkou dobu, po které jsme se museli stát naprosto soběstačnými. Novou řeč, jsem zpočátku doslova nenáviděl, protože mi denně připomínala, že i gorila Koko na tom byla lépe než já, ta se dokázala domluvit alespon rukama (prackama?), a teprve když jsem byl okolnostmi donucen (najít si zaměstnání a v něm se domluvit)jako amatér houslista Dalibor, začal jsem vše dohánět.Po letech učení a praxe jsem zvládnul angličtinu natolik, že jsem se pustil s dychtivostí do čtení. A tu se dostáváme ke rčení- kolik řečí umíš, tolikrát jsi člověkem. To mě osobně otevřelo úplně jiný svět, a jen jsem litoval,že jsem šidil ve škole ruštinu a němčinu v kurzu, který jsem si rok před invazí zaplatil a po měsíci zanechal.Jen bych si dnes přál být schopen překládat články, které si nikdo nedovolí u Vás vytisknout do češtiny a podělit se s mnoha lidmi o myšlení lidí nepostižených žádným -izmem, což mělo být tím hlavním důvodem k Sametovce a ne hrdinský čin si přinést domů lacinou digitální kameru s modrým okem. Pevně věřím, že přirozená inteligence drtivé části našeho národa, jak tomu svědčí tyto stránky webzinu se eventuelně dokáže prokousat všemi překážkami ve formách lží a polopravd, kterými jsou denně bombardováni, myslím si však, že naše nezištná pomoc by přišla vhod.

76776

4.11.2005 8:44

Turista

Trained.Monkey 193.?.?.?

Kdo je ochoten dat za kafe 55,- tak se nedivi. Do 100 metru od vaclavaku je tak 5 hospod kde se za stovku clovek muze v klidu najist a napit. To rikam jako student z Prahy

76838

4.11.2005 15:40

RE: Turista

Tom 24.?.?.?

Reakce na 76838

>Kdo je ochoten dat za kafe 55,- tak se nedivi. Do 100 metru od
>vaclavaku je tak 5 hospod kde se za stovku clovek muze v klidu
>najist a napit. To rikam jako student z Prahy

[zmaten]

Voda za 100 a bublinky vzduchu zdarma? Po absolovování tohoto turistického okruhu "5 x za 100" musí být i těžká kocovina krásná. Můžete upřesnit těch pět hospod na této trase snů?

76880

4.11.2005 16:53

RE: Turista

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 76880

například Stará pošta v Opletalově anebo Jindřišská věž v Jindřišské...obě v podstatě obyčejné hospody s pivem cca za dvacet korun a jídly okolo 80-100, přes oběd (v době hotovek) ještě za míň. Kvalita piva i jídla je přitom na velmi dobré úrovni. V Opletalově je mininálně ještě jedna podobná hospoda, ale nevím jak se jmenuje, byl jsem tam jen jednou. Ve Vodičkově je po levé straně, asi 70 metrů od Václaváku nějaká putyka kde se čepuje Braník, ale tam jsem byl jen jednou, Braník nepiju. Směrem ke Starému Městu bývala v Kožné ulici hospoda U ŠPIrků, ale nevím jestli je tam ještě. Na rohu Jindřišské a Jeruzálémské je hospoda v Jeruzalémské, kde si dáte přes oběd pivo s jídlem za stovku v pohodě...

Mám pokračovat?

76889

4.11.2005 18:25

RE: Turista

Tom 24.?.?.?

Reakce na 76889

>Mám pokračovat?

Jistě, jistě, dobrý muži! Už jsem chytil slinu [mrknutí jedním okem]

Počítám též, že panu Táborskému po té "Okecané demonstraci bez reportáže" vyhládlo a s povděkem chytne tuto horkou stopu. [velký smích]

76905

4.11.2005 18:42

RE: Turista

Aja 24.?.?.?

Reakce na 76905

Tome, poslete pana Taborskeho do Michalske do Blatnicky. Byla tam pred kapitalismem a je tam s nim .
Jednak to je pomerne blizko "od kone" a pak tam dobre vari (bramboracky mnam, mnam), moravske vino lahvove i sudove a v neposledni rade ceny temer skvele na to, ze se vinarna nachazi v centru.
Jiste se vam za tak dobrou radu mnoooohonasobne odvdeci.
P.S. Vy byste ho taky klidne honil kolem Vaclavaku za kusem zvance.

76908

4.11.2005 18:57

RE: Turista

Tom 24.?.?.?

Reakce na 76908

>Tome, poslete pana Taborskeho do Michalske do Blatnicky. Byla tam
>pred kapitalismem a je tam s nim .

>Jednak to je pomerne blizko "od kone" a pak tam dobre vari
>(bramboracky mnam, mnam), moravske vino lahvove i sudove a v
>neposledni rade ceny temer skvele na to, ze se vinarna nachazi v
>centru.

>Jiste se vam za tak dobrou radu mnoooohonasobne odvdeci.
>P.S. Vy byste ho taky klidne honil kolem Vaclavaku za kusem
>zvance.

[chechtot]

On, pan Táborský, pro mnohé ženy, jistě kusem zachovalého žvance je. Ale pohonit ho, to bych si nedovolil. I když, poslat ho do Blatničky, to bych mohl. "Pane Táborský, jděte do Blatničky!"

Teda paní Ajo, kam vy na ty sofistikované výrazy chodíte? "Do Blatničky!" [velký smích]

76910

4.11.2005 19:03

To vite, Tome

Aja 24.?.?.?

Reakce na 76910

Teda paní Ajo, kam vy na ty sofistikované výrazy chodíte? "Do Blatničky!"

..sofistikovana zena, sofistikovane terminy.

76914

4.11.2005 19:48

RE: To vite, Tome

Tom 24.?.?.?

Reakce na 76914

>Teda paní Ajo, kam vy na ty sofistikované výrazy chodíte?
>"Do Blatničky!"

>..sofistikovana zena, sofistikovane terminy.

Ó ano! To souhlasí. [mrknutí jedním okem]

76917

4.11.2005 22:38

RE: Turista

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 76905

Mno, myslel jsem, Tome, že si mne po té "Okecané demonstraci bez reportáže" představíte spíš nasraného než vyhládlého. No nešť, budu teď psát tedy do Zvědavce jen korektně. To znamená o žrádle a o pivu, protože o tom vím kulové kemo, což je první předpoklad korektnosti.

Pan Vanguard mě tady posílal do restaurace v Jindřišské věži (Jindřišská věž v Jindřišské...v podstatě obyčejná hospoda s pivem cca za dvacet korun a jídly okolo 80-100...). Mluvíme-li o stejné Jindřišské věži, tak to uvedené poutadlo "okolo 80-100" má ke skutečnosti asi tak daleko jako těch 100 metrů od Václaváku - každý metr navíc asi tak stováka. Vnitřek věže je ale vkusná kombinace neogotiky se super modernou a méně vkusné kombinace majetnictví věže pražským arcibiskupstvím a židovským provozovatelem restaurantu v sedmém patře, El něco, čehož výsledkem jsou nekřesťanské ceny, čehož výsledkem zase je, že si můžete při jídle naprosto nerušeně popovídat i u VIP stolku pod zvonem sv. Marie, což prý přináší štěstí. A to je pravda - když dostanete účet, tak máte štěstí, že na vás navíc nespad´ ten zvon.

Jinak je ale Praha krásnější a krásnější každým dnem a kdo to nevidí, tak má nasráno na brejlích.

76941

5.11.2005 7:07

RE: Turista

Tom 24.?.?.?

Reakce na 76941

>Mno, myslel jsem, Tome, že si mne po té "Okecané demonstraci bez reportáže" představíte spíš nasraného než vyhládlého. No nešť, budu teď psát tedy do Zvědavce jen korektně. To znamená o žrádle a o pivu, protože o tom vím kulové kemo, což je první předpoklad korektnosti.

Chraň nás rohatej před boží korektností!

Nerozuměli jsme si. Z tohoto:

>"Samozřejmě jsem tam pořídil nějaké fotky a i jeden můj starý známý, přirozený skinhead, pár pěkných udělal. Emajloval jsem pár z nich ještě téhož dne panu Stworovi; čeká asi ještě na reportáž."

... jsem jaksi vydedukoval, že zde bude zveřejněna reportáž s bohatou obrazovou přirozeností. Zdá se, že to padlo na každej pád.

1. pád - Kdyby (byly aspoň ty fotky) - nevyšel. 2. pád - (bez ryb) - taky nevyšel. A tak se ptám 3. pádem - K čertu, kde ty fotky vlastně jsou, kde jen mohou být?

Ta demonstrace se tady různě vokecávala, padaly i dotazy jestli tam někdo z fóra byl - a pak se tady objeví terno přímo od zdroje - a nic. [zmaten] [zmaten] [zmaten]

>Pan Vanguard mě tady posílal do restaurace v Jindřišské věži (Jindřišská věž v Jindřišské...v podstatě obyčejná hospoda s pivem cca za dvacet korun a jídly okolo 80-100...). Mluvíme-li o stejné Jindřišské věži, tak to uvedené poutadlo "okolo 80-100" má ke skutečnosti asi tak daleko jako těch 100 metrů od Václaváku - každý metr navíc asi tak stováka. Vnitřek věže je ale vkusná kombinace neogotiky se super modernou a méně vkusné kombinace majetnictví věže pražským arcibiskupstvím a židovským provozovatelem restaurantu v sedmém patře, El něco, čehož výsledkem jsou nekřesťanské ceny, čehož výsledkem zase je, že si můžete při jídle naprosto nerušeně popovídat i u VIP stolku pod zvonem sv. Marie, což prý přináší štěstí. A to je pravda - když dostanete účet, tak máte štěstí, že na vás navíc nespad´ ten zvon.

>Jinak je ale Praha krásnější a krásnější každým dnem a kdo to nevidí, tak má nasráno na brejlích.

No vida! poznává kásy Prahy, poznává. A kdybych slovem vlídným nepobídnul, tak si to nechá pro sebe. Tož aspoň tak. [smích]

Přeji i nadále vždy jen čisté brýle a nižádného zvonu na hlavu padlého.

76977

7.11.2005 10:04

RE: Turista

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 76941

Napsal jsem to nepřesně, hospoda se jmenuje U Jindřišské věže a je od ní vzdálená asi 20 metrů...Neměl jsem na mysli jakýkoliv podnik přímo v Jindřišské věži, tam jsem nikdy nebyl.

77259

5.11.2005 5:34

RE: Turista

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 76889

no a co bezvadne pivo v hospode u Tygra? kousek od Staromaku. Nezapomente tam byt ale ve tri hodiny odpoledne kdyz oteviraji, jinak si nesednete. Pivo jako kren 24 kacek. [smích]
Jednoho dne, bude Praha opet patrit Prazakum [smích] specialne kdyz se Paroubek spoji s Martany (nebo ze by KSCM?) [velký smích]

76970

4.11.2005 18:22

RE: Turista

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 76838

Ten kdo je ochoten dát za kafe 55 k(s)č a neschopen ujít pár bloků od centra je u mne "kafoholik", který musí splnit tu denní dávku kafeinu, kdyby čert na praseti jezdil. To samé platí pro lidi, kteří - pokud ovšem nemají cukrovku, ale to by měli mít u sebe vždycky něco sladkého - se musí najíst hned bez ohledu na to, kde se zrovna nachází, a jsou ochotni platit vysoké ceny. Cestování vyžaduje vždycky trochu discipliny a přemýšlení resp. přípravy.

76904

7.11.2005 11:26

RE: Turista

kavol 193.?.?.?

Reakce na 76904

no, to je ještě dobrý ... já mám zkušenost s lidma, co pro změnu musej lízt na kopec, protože se jim líbí, ač vědí, že nemáme žrádlo ani na druhej den a že na tom kopci ho neseženem, civilizace daleko (navíc o weekendu zavřeno) a lovit lesní zvěř neumíme ...

77266

4.11.2005 20:55

ja si vzdy pujcuju Fabii Combi z ceske pujcovny. Je to v Praze 4

Peter Veliky 205.?.?.?

Vy mate ovsem kliku. Ale na Jizni Morave je tech autopujcoven poskrovnu.
Ja tu pujcovnu ktera nas 'ojebala' o penize nasel pres internet. Kdyz jsem si pak ve Vidni vyzvedl to auto (Byla to Felicie - najeto pres 140.000), chtel zaplatit hned na ruku (coz jsem blbec udelal), auto nam pri prvni jizde u 'spalene hospody' chytlo. Ja ho nechal jeste sam odtahnout, bylo nam majitelem pujcovny (Nejakej Salajka) slibena nahrada a pak namisto nahrady dosel dopis ze mu dluzime kolem 4.000 , ze jsme zapomneji vypnout klicek. Divite se mi ze jsem se pak nasral? Jak nekdo muze zapomenout vypnout klicek po nastartovani? Jezdim od 59 roku.
Jak to dopadlo jsem se uz zminil. Tim ze advokat (daval jsem mu volnou ruku a prislib vseho co vysoudi) pokud ze me nebude tahat prachy z Kanady na ruzna soudni odroceni atd. Cesi me tam varovali.
Jen z patriotismu jsem se rozhod tehdy nechat vydelat penize Ceske pujcovne a ne nejakym Nemcourum. Jo, byla to pro mne zkusenost na kterou dlouho nezapomenu. Nejlepsi sluzby jsou v Mnichove primo na letisti. Rakusaci ve Vidni tez se me snazili natahnout extra poplatkem za nedoplneni nadrze pry o 20 litru! Rakusaci banda jedna pravidelne vykupuji potraviny a hlavne zakusky v Ceskych pohranicnich mestech. Prodavacky nam rikaly ze se velmi hlucne bavi, bez ohledu na lidi okolo.
Vozi svoje odpady a hazou je do Ceskych lesu a vinohradu, nam bylo receno.

76932

3.2.2009 22:51

Mr Stwora - Turista pesimista

Jirina 82.?.?.?

Mr Stwora,
jenom doufejme, ze Praha nebude mit vice takovych turistu jako jste vy....

Jirina

182971

26.11.2011 10:25

Hokej online, Fotbal živě, Tenis live, Tv online

Nela 89.?.?.?

Ahoj Milane našel sem docela dobry online web www.info222.cz je to v dobré kvalitě máš tam spoustu fotbalu i hokeje tam sou! tak se mrkni

257671

Příspěvků: 99

02.11. 02:58 Misu  Praha - Vaclavske namesti
02.11. 03:51 xxxx  Hola!
02.11. 06:21 Ruda  Dovolena ...
02.11. 07:11 Sidonius Zdenek M  RE: Dovolena ...
02.11. 14:14 Ruda  RE: Dovolena ...
02.11. 15:39 Adapa  RE: Dovolena ...
03.11. 02:48 Ruda  RE: Dovolena ...
03.11. 09:26 Adapa  RE: Dovolena ...
02.11. 22:06 Druid  RE: Dovolena ...
03.11. 02:24 Ruda  RE: Dovolena ...
03.11. 01:22 zap  RE: Dovolena ...
02.11. 21:25 Forby  RE: Dovolena ...
03.11. 02:44 Druid  RE: Dovolena ...
03.11. 02:55 Ruda  RE: Dovolena ...
09.11. 05:00 stefan  neni rozdilu
09.11. 13:40 Lev  RE: neni rozdilu
09.11. 15:21 stefan  mily lve
03.11. 00:11 trodas  RE: Dovolena ...
03.11. 03:00 Lev  RE: Dovolena ...
03.11. 10:39 Karel z Čech  RE: Dovolena ...
02.11. 10:05 delta.100  V PRAZE JSOU I HEZKÁ MÍSTA :-)
04.11. 19:51 Tom  RE: V PRAZE JSOU I HEZKÁ MÍSTA :-)
08.11. 22:14 JirkaF  RE: V PRAZE JSOU I HEZKÁ MÍSTA :-)
02.11. 10:41 Kvik  Pane Stwora je to proste takova normalni situace, prazdne zchatrale centrum si pamatujeme za komunistu
02.11. 10:56 Pavel -Čert- Němec  Taky neco pridam
02.11. 11:04 kavol  pár poznámek
02.11. 12:29 Pavel -Čert- Němec  RE: pár poznámek
02.11. 15:16 Vladimír Stwora  RE: pár poznámek
02.11. 15:26 Piere  RE: pár poznámek
03.11. 09:06 Dáša  RE: pár poznámek
03.11. 09:29 Adapa  RE: pár poznámek
03.11. 09:58 Dáša  RE: pár poznámek
03.11. 10:16 Adapa  RE: pár poznámek
03.11. 10:21 Dáša  RE: pár poznámek
03.11. 14:41 Ruda  RE: pár poznámek
02.11. 14:22 Peter Veliky  At Vas ani nenapadne flamovat v C. Budejovicich (CTK)
02.11. 15:16 Pavel -Čert- Němec  RE: At Vas ani nenapadne flamovat v C. Budejovicich (CTK)
02.11. 21:57 Forby  RE: At Vas ani nenapadne flamovat v C. Budejovicich (CTK)
03.11. 02:03 Ruda  RE: At Vas ani nenapadne flamovat v C. Budejovicich (CTK)
02.11. 14:50 jozin z bazin  Sekely
02.11. 15:19 Peter Veliky  A tim chtel basnik rici co ? Pta se pan Cert..
02.11. 17:40 Lev  RE: A tim chtel basnik rici co ? Pta se pan Cert..
02.11. 17:21 Peter Veliky  Byli mezi nimi i turisti ?
02.11. 17:36 Emma Bovary  Turistou v Praze
02.11. 18:09 Peter Veliky  skoro by se dalo i rict, ze "nenavidite" ) Cechy a jeji obyvatele.
02.11. 18:15 zap  Z Prahy mesta draheho
02.11. 20:06 vlada  Praha
02.11. 21:49 Aja  Na Starem meste
02.11. 21:42 fettgesicht  To je článek
02.11. 23:04 Arkan  Turistou v Praze vs bývalý Pražák
02.11. 23:19 leho  RE: Turistou v Praze vs bývalý Pražák
03.11. 01:45 Arkan  RE: Turistou v Praze vs bývalý Pražák
03.11. 02:34 leho  RE: Turistou v Praze vs bývalý Pražák
03.11. 02:44 leho  RE: Turistou v Praze vs bývalý Pražák
03.11. 03:02 Druid  RE: Turistou v Praze vs bývalý Pražák
04.11. 20:21 Had  RE: Turistou v Praze vs bývalý Pražák
05.11. 02:45  RE: Turistou v Praze vs bývalý Pražák
03.11. 03:04 zap  RE: Turistou v Praze vs bývalý Pražák
03.11. 16:27 ctenar  pujcovani aut
02.11. 23:08 LJM  Turismus
02.11. 23:31 Gilhad  Ono zalezi na co koukate a jak
03.11. 01:50 Arkan  RE: Ono zalezi na co koukate a jak
05.11. 11:21 Gilhad  RE: Ono zalezi na co koukate a jak
05.11. 14:16 Jiří Táborský  Mahlzeit, Herr Meinl!
03.11. 14:00 Karel z Čech  RE: Ono zalezi na co koukate a jak
03.11. 03:48 Peter Veliky  Zlodejske Ceske pujcovny aut..
03.11. 08:26 Pavel -Čert- Němec  RE: Zlodejske Ceske pujcovny aut..
03.11. 13:43 Vladimír Stwora  RE: Zlodejske Ceske pujcovny aut..
03.11. 14:50 Ruda  RE: Zlodejske Ceske pujcovny aut..
03.11. 09:25 Adapa  RE: Zlodejske Ceske pujcovny aut..
03.11. 09:37 Sidonius Zdenek M  RE: Zlodejske Ceske pujcovny aut..
03.11. 14:08 Adapa  RE: Zlodejske Ceske pujcovny aut..
03.11. 14:24 Lev  RE: Zlodejske Ceske pujcovny aut..
03.11. 14:40 Adapa  RE: Zlodejske Ceske pujcovny aut..
03.11. 14:49 Pavel -Čert- Němec  RE: Zlodejske Ceske pujcovny aut..
04.11. 17:40 Petr Gejdoš  RE: Zlodejske Ceske pujcovny aut..
05.11. 20:49 Sidonius Zdenek M  RE: Zlodejske Ceske pujcovny aut..
05.11. 11:23 Gilhad  RE: Zlodejske Ceske pujcovny aut..
04.11. 20:27 Had  RE: Zlodejske Ceske pujcovny aut..
03.11. 08:37 ex-vandal  Vítejte zpět do Kanady, pane Stworo!
03.11. 09:43 Adapa  Turistou v Brně
03.11. 22:03 The old Vandal  Addendum
04.11. 08:44 Trained.Monkey  Turista
04.11. 15:40 Tom  RE: Turista
04.11. 16:53 Vanguard  RE: Turista
04.11. 18:25 Tom  RE: Turista
04.11. 18:42 Aja  RE: Turista
04.11. 18:57 Tom  RE: Turista
04.11. 19:03 Aja  To vite, Tome
04.11. 19:48 Tom  RE: To vite, Tome
04.11. 22:38 Jiří Táborský  RE: Turista
05.11. 07:07 Tom  RE: Turista
07.11. 10:04 Vanguard  RE: Turista
05.11. 05:34 Vcelicka  RE: Turista
04.11. 18:22 Arkan  RE: Turista
07.11. 11:26 kavol  RE: Turista
04.11. 20:55 Peter Veliky  ja si vzdy pujcuju Fabii Combi z ceske pujcovny. Je to v Praze 4
03.02. 22:51 Jirina  Mr Stwora - Turista pesimista
26.11. 10:25 Nela  Hokej online, Fotbal živě, Tenis live, Tv online

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

52

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 111 čtenářů částkou 18 231 korun, což je 52 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 1

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 1

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 2

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Sčítačka hlasů v poslanecké sněmovně je cinknutá a upravuje hlasování20.11.20 04:14 Česká republika 1

Šéf protiteroristické skupiny navrhuje národní debatu o kriminalizaci pochybovačů o vakcíně19.11.20 23:14 Británie 3

TRUMP TRIBUTE II CZ19.11.20 14:45 USA 0

Na Slovensku střílí gumovými projektily do hlav lidem18.11.20 22:25 Slovensko 0

Ještě jednou President Trump18.11.20 22:13 USA 1

Vláda vyrobila další paskvil, obchody zavírají při zákazu vycházení17.11.20 17:34 Česká republika 4

V polní nemocnici v Letňanech neležel jediný pacient16.11.20 22:10 Česká republika 2

Vládě se zalíbilo omezování a šikanování lidí, další komplikace při nákupu potravin16.11.20 19:09 Česká republika 0

To je vlastenec a ne jak jej líčí media15.11.20 21:55 USA 2

Rozvrat vzdělanosti národa v přímém přenosu15.11.20 21:17 Česká republika 10

Soud rozhodl, že nařízení nosit roušky venku bylo nezákonné13.11.20 19:03 Česká republika 4

Od Prymuly k Blatnému. Aneb z bláta do louže13.11.20 16:27 Česká republika 3

Měnové kurzy

USD
21,95 Kč
Euro
26,14 Kč
Libra
29,37 Kč
Kanadský dolar
16,89 Kč
Australský dolar
16,16 Kč
Švýcarský frank
24,15 Kč
100 japonských jenů
21,03 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
5,86 Kč
100 maď. forintů
7,24 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,96 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 739,34 Kč
1 unce stříbra
512,79 Kč
Bitcoin
417 079,51 Kč

Poslední aktualizace: 25.11.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 615