Diskuze k článku

Kdo profituje z ptačí chřipky?

Příspěvků 94

27.10.2005 6:57

Ti, co vlastni Federalni Reservu

albert 70.?.?.?

.. ti profituji.

Jeden (zid) sestoupi (Grunspan), druhy (zid) nastupuje (Bernanke).

Od nezakonneho pocatku Federalni Reservy (22. prosinec 1913, kdy vetsina normalnich kongresmanu, tj. krestanskeho bileho puvodu, byla u svych rodin), tak kazdy chairman (ackoliv tato internacionalni multietnicka, multirasova smes, znama coby zide, je ve svete asi 0.2% svetove populace) FED je - zid.
Ani tento neni vyjimkou. Ben Shalom Bernanake, manzelka (chazarskeho puvodu) Friedman.

A ti profituji (na blbosti gojimu, ktere pritom NICI). I z ptaci chripky.

http://www.debfrisch.com/

http://www.nndb.com/people/447/000094165/

http://marriage.about.com/od/politics/p/bernanke.htm

75688

27.10.2005 13:07

RE: Ti, co vlastni Federalni Reservu

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 75688

Článek není o židech ani o židovské chřipce, jen o možnosti epidemie nebo pandemie ptačí chřipky. A ti dva shora jmenovaní by určitě tu vakcínu, pokud nějaká bude vynalezena, dostali. Na rozdíl od nich jsou světu rozhodně mnohem užitečnější. [velký smích]

75712

27.10.2005 13:36

RE: Ti, co vlastni Federalni Reservu

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 75712

Článek je o tom, kdo na ptačí chřipce chce vydělat. Kdo za to může, že to nejsou třeba pigmejové, ale že jde zase jen o vyvolené?

75714

27.10.2005 19:22

RE: Ti, co vlastni Federalni Reservu

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 75688

Greenspan ne Grunspan (že vy židobijci komolíte jména Bob Nohejl zase pořád píše Chimney místo Cheney že by LMD?) o Bernankeho původu není na Wikipedii zmínka na rozdíl od jeho předchůdce. http://en.wikipedia.org/wiki/Ben_Bernanke

"Dr. Greenspan was born to a Jewish family in New York City in 1926"

75767

27.10.2005 21:33

RE: Ti, co vlastni Federalni Reservu

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 75767

Paní Bovary,
pan Nohejl komolí nejenom angličtinu (jen s tou výjimkou, když to pomocí cut-copy-paste přímo přenese do Zvědavce), ale i jazyk český svou australskou češtinou. A na některé téma reaguje a zapění tak rychle, že jeho australská čeština je skoro nesrozumitelná.
Jinak Dr. Benjamin Shalom Bernanke je židovského původu a je již uveden v seznamu významných Američanů židovského původu.

75788

28.10.2005 6:31

Jak se zide maskuji

albert 70.?.?.?

Reakce na 75788

Jsou uvedeni v ruznych narodnostech, etnicitach, nabozenstvi. Aby se jeden presevedcil, staci se podivat na tento prehled :
http://www.nndb.com/ancestry/481/000045346/

Zmatek ?
Vskutku. Ani oni (of jewish ancestry) nevi, ci vlastne jsou. Nebot zide nejsou ani rasa, ani etnikum, ani narod, ani nabozenstvi. Podobne jako komuniste, kteri byli komunisty, protoze se radili do ($$$, vypocitaveho, vychcaneho) klanu, k uchylne ideologii, v pripade zidu - k potomkum tech kteri se kdy hlasili k teto uchylne, nenavistne a kriminalni ideologii, tj. judaismu (Talmud) ...
Ani rasa, ani narod, ani etnikum.
Internacionalni mix : kam vitr, tam plast. Ke skode a skaze vsech druhych.


75859

28.10.2005 5:23

RE: Ti, co vlastni Federalni Reservu

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 75767

>Greenspan ne Grunspan (že vy židobijci komolíte jména Bob
>Nohejl zase pořád píše Chimney místo Cheney že by LMD?) o
>Bernankeho původu není na Wikipedii zmínka na rozdíl od jeho
>předchůdce. http://en.wikipedia.org/wiki/Ben_Bernanke

>
>"Dr. Greenspan was born to a Jewish family in New York City in
>1926"
To neni židobijství, ale specializace [chechtot]
Někdo se zajímá o problematiku Rómů, druhý opuštěných psů.
Je dobře, když člověk má o něco zájem, ne.

75855

27.10.2005 8:48

Nekolik detailu

TS 213.?.?.?

>...zcela neučinné medicíny, která nemá šanci ovlivnit nebo dokonce léčit ptačí
>chřipku. Tento lék může pouze zkrátit dobu, po kterou se člověk cítí nemocen
>a ve skutečnosti by mohl přispět k mnohem nebezpečnější mutaci samotného
>viru," konstatuje dr. Mercola.

Troska mlhy. Co dotycny mysli pojmem "zcela neucinne"? Oseltamivir, jako ostatni inhibitory neuraminidazy, zabranuje viru zapouzdrit se a opustit napadenou bunku. Cimz virus velmi vyznamne brzdi v mnozeni se, coz pusobi jak lecebne tak profylakticky - infekci uz bezici to pribrzdi (takze prestoze si organismus porad musi pomoct sam, uz s tim nema takovou praci), a infekci cerstvou to nenecha rozjet naplno.

Mutantni verze neuraminidazy necitlive k inhibici oseltamivirem sice existuji, ale zaroven maji podstatne nizsi efektivitu samy o sobe, tedy nizsi virulentnost, jelikoz necitlivost na oseltamivir je podminena jinou konstrukci aktivnich center neuraminidazy (ktere oseltamivir napada), a ta jina konstrukce neni uz z principu tak efektivni.

Ty "mnohem nebezpecnejsi" mutace vznikaji samy o sobe; antivirotikum samotne pak predstavuje pouze selekcni faktor pro jejich vyber. Nebezpecnost mutace zminene dr. Mercolou spociva v tomto pripade v rezistenci na oseltamivir, ktery je podle nej samotneho "zcela neucinny", takze si asi sam protireci.

Ze se na tom celem papalasi zase o neco vice napakuji, je uz jina vec.

75691

27.10.2005 9:46

Tamiflu (GS 4104) bylo vyvinuto v roce 1977

Esmate esmt (zavináč) centrum (tečka) cz 81.?.?.?

Tamiflu (GS 4104) bylo vyvinuto v roce 1977, takže by byl pomalu nejvyšší čas to konečně prodat a něco na tom vydělat. [chechtot]

>Geschäftsbericht Hoffman-La Roche 1 9 9 7
>Im September gaben Hoffman-La Roche und Gilead positive Phase-II->Studienresultate des neuen Grippeimpfstoffes GS 4104 bekannt...

75692

27.10.2005 12:56

RE: Tamiflu (GS 4104) bylo vyvinuto v roce 1977

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 75692

Podle odborníků chřipková pandemie přichází jen jednou za 30 let. Tamiflu zřejmě vyvinuli moc brzy. Asi si někdo dělal fóra pro dobu, až nastane správný čas, aby pak neměl honičku.

75711

27.10.2005 11:49

Pamatujete novy tisicileti,kompjutry z cela zkolapsuji,svet se zene do zahuby atd

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Co se vlastne stalo,na svovo vzati odbornici presvedcili svet ,ze vi vsechno a zaroven nic ,kompjutry se nezastavily ,data dal pokracovali pres vyplacene miliony na odvraceni zkazy,plasaci sebrali sve miliony a odvalili se od "koryta'.Jenze ,te d,legrace stranou ,nova chripka mohla byt zamerne udelana v laboratori a zamerne nakazili ptactvo,tal ,jak nektere antivirusove kompanie delaji virus ,aby si zakaznici koupili proti virusove ochrany ,vse je z jedne a te same dilny,proc ne v ramci mamonu neudelat neco s chripkou ,kdyz jen mala farmaticka kompanie dostane za "ochranu" serum na 600 000 dolaru. V roce 1920 dostali vsichni chripku ti ,cos e nechali pichnout serum ,ve zkutecnosti vsichni s malou obranou proti infekci umreli a zustali jen silni jedinci ,jejic imunita proti chripce byla silna,jak se muzem presedcit z archivnich materialu,jez jsou dnes prekazkou na ceste tak zvaneho pokroku.Australsky zdravotni ministr oznamil ,ze vsichni obcani budou ockovani proti chripce,muj soused se nechal na radu vlady po dovrseni padesati roku dobrovolne naockovat proti chripce ,jez je pro padesatniky velmi riskanatni,jak tvrdi odbornici ,za tri nedele dostal chripku a s dotazem ,jak je to mozne ,dostal odpoved ,ze ockovani bylo proti jine chripce,ne proti te ,co prave dostal.Takze,obcane rozhodni se pokud jeste mas moznost rozhodovat o svem telu. Jedno je jiste ,ze ta nejvetsi svetova nakaza je mamon ,ktery se vlivni a vsemohouci snazi dostat z rad verejnosti ,co nejvice.
Take jsem si precetl historickou stat ,jak dopadla akce proti detske obrne,kdyz pozdeji zjistili ,ze serum dostali z nakazenych opic ,takze nekolik milionu lidi predcasne umre na nasledky nedbalosti farmatickych spolecnosti a ,aby nevypukla panika ,tak se verejnosti nic nereklo a tim se zabranilo,ze i zadne odskodneni nikde nebylo pozadovano,je to docela zajimave cteni,jak si zdravotnici vedli v padesatych a sedesatych letech .
Zatim nechme media a politiky strasit ,za tu dobu jsem slysel ,ze urcite zahyne na 20 millionu lidi,dalsi zpeavy tvrdily s urcitosti,ze to bude celosvetove na 50 millionu lidi,dalsi zprava tvrdila ,ze jenom elita ,smetanka lidstva ,hornich deset tisic ,vykvet inteligence a politiku sveta se oockuje a zbytek muze jit k "certu".
Proste ,strach ,tak jak se pouziva v terrorismu ovladne dusi maleho bezbranneho obcana,ale kde je pravda ?Kdo na svete muze ric ,co je prirozena nakaza a co je geneticky udelane v laboratori?
Jedno je jasne ,ze v par mesicich zmizelo zahadnym zpusobem nekolik prednich vedcu v oblasti mikrobiologie.

75701

27.10.2005 12:13

Uz se v tom (vypada to) veze i Francie..

Peter Veliky 70.?.?.?

Preliminary results indicate that three citizens from a French territory east of Madagascar have tested positive for the H5N1 virus, according to authorities in Paris.

The three, from the island of Reunion, recently returned from Thailand, where they visited a bird park before coming down with flu-like symptoms.

Further tests are being conducted in France to confirm if they have the virus. If they are found to have H5N1, they will be the first humans to catch bird flu outside of Asia, where 121 people have come down with it, and 62 have died.

75703

27.10.2005 12:19

Společnost Roche zastavila dodávky Tamiflu na americký trh

Adapa 82.?.?.?

http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/index_view.php?id=154753

75706

27.10.2005 12:46

RE: Společnost Roche zastavila dodávky Tamiflu na americký trh

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 75706

To je správné. Bližší košile než kabát.

Proč by měli jezdit umírat až do Iráku, když můžou v klidu a pohodě doma na ptačí chřipku? [smích]

75709

27.10.2005 12:40

Histerie běží na plné obrátky

Karel z Čech 212.?.?.?

Kvůli chřipce vznikají seznamy vyvolených
http://zpravy.idnes.cz/domaci.asp?r=domaci&c=A051025_201746_domaci_ad

75708

27.10.2005 13:50

RE: Histerie běží na plné obrátky

Josef Švejk 213.?.?.?

Reakce na 75708

Jo jo, lidi jsou pitomí. Včera jsem večeřel se svými známými ( oba VŠ ) a oba striktně odmítli kuřecí maso s tím, že se bojí ptačí chřipky.
Víte, jsme blbí, jsme ovce, nevzdělaní, bez instinktů, s vymytými mozky, s vypěstovanými chorobami, neurózami, depresemi, jsme agresivní, hulvátští, plní negativismu - a to všechno do nás nalívá TV a noviny. Stačí jediné - odstřihnout se a život získá další rozměr.
Ti, kdo se odstřihnout nechtějí a líbí se jim oblbování, ti si zaslouží tisíce strašáků. A židi ? No, co, jak to řekl jeden z nich - každá země má takové židy, jaké si zaslouží. Oni nedělají nic, co bychom jim my nedovolili.
Tak co pořád máte ?

75716

27.10.2005 21:14

RE: Histerie běží na plné obrátky

Petr 85.?.?.?

Reakce na 75716

Tak pod tohle se tedy podepisuji stoprocentně.

75784

28.10.2005 5:30

RE: Histerie běží na plné obrátky

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 75716

Jo jo, lidi jsou pitomí. Včera jsem večeřel se svými známými ( oba VŠ )
.......................................................................
Vsadím se,že se jednalo o absolventy pedagogické fakulty [mrknutí jedním okem]

75856

28.10.2005 6:22

RE: Histerie běží na plné obrátky

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 75856

pedak ani nahodou [smích] to byla pfilozoficka fakulta [velký smích]

75858

27.10.2005 13:46

Fascinuje mě,

Karel z Čech 212.?.?.?

že na ptačí chřipku zatím v celém světě zemřelo asi 10 kachen, ale desetitisíce ptáků již bylo vyhubeno z pouhé obavy, že by mohli být případně nakaženi.

Je to skutečné profesionální umění pandemii vyrobit.

75715

27.10.2005 14:08

RE: Fascinuje mě,

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 75715

Na ptačí chřipku už zemřelo asi dvacet lidí, ve Vietnamu, Číně a v Indonézii. Co je ovšem pozoruhodného, že v těchto zemích lidé prakticky žijí obklopeni drůbeží a přesto je těch případů tak relativně málo.

75722

27.10.2005 15:04

RE: Fascinuje mě,

Klokan 210.?.?.?

Reakce na 75715

Ani ne,Australanum ted poslali Kanadane nejake nakazene holuby,kteri nastesti posli v povinne karantene.

75730

27.10.2005 14:04

Prezident Bush nemůže nikdy udělat nic dobrého.

Arkan 24.?.?.?

Tak toho prezidenta Bushe začínám již opravdu litovat. Ten chlap nemůže v očích některých lidí udělat nikdy nic správného. Když ten lék Tamiflu nekoupí a dojde k nějaké epidemii či pandemii bude kritizován a označen za vraha. Tak se rozhodl koupit 80 milionů dávek, což by pochopitelně nestačilo na všechny občany USA (ale s vyloučením černochů a Mexičanů by se to dalo ještě přežít), je zase kritizován. Když do N. Orleans poslal jen 3000 pytlů na mrtvoly, byl kritizován, že je to málo, pak to nechal zvýšit na 25 000, tak ho zase nařkli, že dělá paniku. Konečný počet mrtvol byl kolem 800. Damn´d if you do, damn´d if you don´t. [chechtot]

75720

27.10.2005 18:02

RE: Prezident Bush nemůže nikdy udělat nic dobrého.

Honza 65.?.?.?

Reakce na 75720

jo ja ho taky lituju ===www.prisonplanet.com===Bush melt down: So what's new?

75754

27.10.2005 14:53

Ja si TAMIFLU koupim za pomoci kreditni karty VISA.

delta.100 193.?.?.?

Já si koupím TAMIFLU za pomoci VISA karty.

http://im.spoluzaci.cz/disc//21/88/485-1-orig.jpg

[chechtot] Vím, je to poněkud off-topic, ale chci přinést trochu legrace do těchto chmurných dnů...

75727

27.10.2005 16:02

RE: Ja si TAMIFLU koupim za pomoci kreditni karty VISA.

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 75727

Mně zase včera jeden známý v souvislosti s ptačí chřipkou upozornil, že bych si měla dávat bacha a nedělat orální sex (tedy nekouřit ptáky). [cool]

75743

27.10.2005 19:10

RE: Ja si TAMIFLU koupim za pomoci kreditni karty VISA.

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 75743

Klasický případ, který by se dal popsat komunistickým kádrovákem jako,"Soudružka Blažková, rozvedená, 2 děti, kouří i pyje..., nevhodný materiál pro zodpovědnou funkci". [chechtot]

75762

27.10.2005 19:17

RE: Ja si TAMIFLU koupim za pomoci kreditni karty VISA.

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 75762

Drahý Arkane, vrzněte si už konečně.

Jinak - vy už jste zapomněl na to o tom vymývání huby mýdlem?

75765

27.10.2005 21:43

RE: Ja si TAMIFLU koupim za pomoci kreditni karty VISA.

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 75765

Nevím, stará Blažková, proč bych si měl ústa vymývat mýdlem či mýdlovou vodou. To se doporučovalo jen po použití sprostých slov. Pokud si přečtete moji reakci, tam není žádné sprosté či vulgární slovo. Slovo pyj můžete nalézt i v Pravidlech českého pravopisu, zpracovaných za vedení akad. Bohuslava Havránka a akad. Františka Trávníčka, Československá akademie věd, Academia Praha 1977, strana 344, první sloupec vlevo.
[chechtot] Hlavně si chraňte bobra, protože ti jsou dnes, podobně jako undatry, chráněni.

75789

27.10.2005 23:45

RE: Ja si TAMIFLU koupim za pomoci kreditni karty VISA.

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 75789

Fuj s bobry!

http://elftor.com/images/elftor/strips/186/elftor186-1.gif

http://elftor.com/images/elftor/strips/186/elftor186-2.gif

http://elftor.com/images/elftor/strips/186/elftor186-3.gif

[velký smích] [velký smích] [velký smích]

75811

28.10.2005 15:19

RE: Ja si TAMIFLU koupim za pomoci kreditni karty VISA.

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 75789

Zbytečné starosti, Arkane, zbytečné starosti. Hlavně vy si dávejte bacha na tu ptačí chřipku.

Co se vymývání huby mýdlem týče, doporučuje se i při, řekněme, drzosti.

75896

28.10.2005 16:34

RE: Ja si TAMIFLU koupim za pomoci kreditni karty VISA.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 75896

PMS? Vyměňte si vložku.

75911

28.10.2005 16:41

RE: Ja si TAMIFLU koupim za pomoci kreditni karty VISA.

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 75896

Drzé čelo lepší než poplužní dvůr. Netrpíte náhodou PMS? Vezmou si aspirin a vyměněj vložku. Určitě jim to prospěje, pak můžou pokračovat v "kouření". [vyplazený jazyk]

75912

28.10.2005 16:51

Fuj ! hnus Arkane !!!

Lev 68.?.?.?

Reakce na 75912

Drzé čelo lepší než poplužní dvůr. Netrpíte náhodou
PMS? Vezmou si aspirin a vyměněj vložku. Určitě jim to
prospěje, pak můžou pokračovat v "kouření". [vyplazený jazyk]
___________________________________________________

Jdete do hajzlu Arkane. [naštvaný] [naštvaný] Doufam, ze Editor vas zde nenecha uz vice "ucinkovat" Jste ZLY !! clovek ?!? ( pokud jsem ted neurazil lidskou rasu ).

Mam radeji "leha" nez odporneho slizouna Arkana !

75914

28.10.2005 18:32

RE: Fuj ! hnus Arkane !!!

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 75914

Tohle nemá význam, pane Lve. Tohle by měl číst oji, aby věděl, kdo že je ta svoloč. Já bych se sice mohla pana Arkana obratem zeptat, jak se mu leskne ouhoř, ale nikam by to nevedlo, navíc mě to vpravdě nezajímá. Narozdíl od některých, které zjevně zajímají nějací bobři. Asi si spletli tuto diskusi s nějakým pochybným livechatem.

Ono je rozdíl mezi nablblou nekonkrétní poznámkou a adresnou urážkou. Ale některým to tady bohužel nedocvakává.
A zatímco lascivní průpovídka od chlapa se může někomu zdát vtipná, ženská si toutéž poznámkou koleduje o průser. Není to divné? Tak kde je ten feminismus? [oči v sloup]

75922

28.10.2005 21:30

RE: Fuj ! hnus Arkane !!!

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 75914

Uvažájemyj Lev Mojsejevič,
nepatříte náhodou mezi ty moravské vesnické buranské gentlemany, které jsem jako velitel čety v průběhu základní vojenské služby poznal. Ti, kteří každým druhým dnem psávali svým školáckým písmem těm svým Kunhutám dopisy plné lásky a "pravopysních" chyb, které pak adresovali, "Vážená vesnická dívka (někdy velevážená), slečna Drahomíra Půlkrábková, Budišov nad Budišovkou, pp. Tupá Močidla. Inteligencí těch svých příspěvků na to vypadáte. Zpět pak dostávali dopisy s titulem Vážený vesnický mladík, Vojín Jaroslav Hůlka, VÚ 1358.... Trochu mi připomínáte toho zastánce "dámských práv", který tu psal pod nickem Krakonoš. Stejný buran.
Já jsem se jenom dotazoval na zdraví báby Blažkové, zda náhodou netrpí PMS či vaginální mykózou nebo klitorální hypertrofií, či nedej Bože, aby zase "nebyla v tom". [chechtot] Za to mě kvalifikujete jako slizouna a zlého člověka. Zlý člověk nemá starost o své bližní, zlý člověk jim to přeje. A kdyby bába Blažková měla bobra jako ta slečna na té shora uvedené fotografii, tak bych jí nabídl i tu svou Diners Club Carte Blanche card a ta má hodně vysoký limit. [chechtot]

75950

28.10.2005 23:18

RE: Fuj ! hnus Arkane !!!

google 84.?.?.?

Reakce na 75950

>A kdyby bába Blažková měla bobra jako ta slečna na
>té shora uvedené fotografii, tak bych jí nabídl i tu svou
>Diners Club Carte Blanche card a ta má hodně vysoký limit.
>[chechtot]

nie si prvy zidak na tomto fore, ktory sa vychvaluje kreditnou kartou.
nillbert bol prvy. ale geny neprekabatis. ci si zidovsky proletar-nillbert, alebo radoby intelektual ako ty, vzdy tie iste nutkania(Zwänge), vzdy ta ista dusevna chudoba.

75965

28.10.2005 23:34

RE: Fuj ! hnus Arkane !!!

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 75965

Drž hubu, slovenský pastičkáři. [vyplazený jazyk]

75972

29.10.2005 0:14

RE: Fuj ! hnus Arkane !!!

google 84.?.?.?

Reakce na 7

>Drž hubu, slovenský pastičkáři. [vyplazený jazyk]

mhm, zrejme ta znova preradim do klietky s krysami "ani neignorovat"
opustaju ta aj tie zbytky fantazie, ktorou musi aj kazdy zidak, z titulu nekonecej milosti Kristovej ku kazdemu zijucemu stvoreniu, ovplyvat.

75980

29.10.2005 1:16

RE: Fuj ! hnus Arkane !!!

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 0

Toth nem member! [chechtot]

76000

28.10.2005 8:05

RE: Ja si TAMIFLU koupim za pomoci kreditni karty VISA.

Tom 24.?.?.?

Reakce na 75743

>Mně zase včera jeden známý v souvislosti s ptačí chřipkou upozornil, že bych si měla dávat bacha a nedělat orální sex (tedy nekouřit ptáky).

Paní Blažková, pokud jste tou proloženou formulací chtěla naznačit, že už i ornitologové kroužkují ptáky rtěnkou, aby ušetřili za drahý kov, tak se tomu bordelu s ptákovirem přestávám divit.

Váš známý vás ovšem měl upzornit, že vám nedoporučená "kuřba ptáků" se týká toliko ptáků opeřených. Kouření ptáků holých, pečlivě oškubaných, je i nadále žádoucí a zdraví velice prospěšné.


Zdraví především. Zdravotnictví až potom.

Pravidelně kouření mraženého kuřete (znalci doporučují 3x denně) nejen otuží hlasivky, ale vyvolá realistickou představu kuřby nejčistší - kuřby křišťálových rampouchů na čerstvém vzduchu kolem Polárního kruhu.

Taktéž pečlivě depilovaná Potápka rudokrká (Podiceps grisegena) [samec dosahuje až 45 cm] je-li kouřena ve vodní dýmce, spolehlivě pročistí nejen mysl, ale i zažívací trakt do vzdálenosti 5ti metrů. Oběma směry.

Není kouře bez ohně a není pravidla bez vyjímky. Kouřenou vyjímkou mezi opeřenci neškubanými, je pták Ohnivák. Pták Ohnivák, ručně uválený na vnitřní straně stehna, do klasického tvaru doutníku zvaného Torpedo, a zcela viditelně kouřený na protireformní demonstaci českého zdravotnictví, zaujme i Jeho šedou eminenci. Obzvláště pak, budete-li skákat na plný koule a s pestrobarevným doutníkem mezi zuby, z plna hrdla řvát:"Huráth!"

http://www.ftipky.cz/obrazky/klausuv_atentath.jpg

75862

27.10.2005 16:22

Ptačí chřipka

Adapa 82.?.?.?

http://www.mwm.cz/clanek1.php?id=1257&pjmeno=&kredit=&p1=

75745

27.10.2005 18:03

RE: Ptačí chřipka

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 75745

>http://www.mwm.cz/clanek1.php?id=1257&pjmeno=&kredit=&p1=

To považuji za velmi rozumný názor. Očkovat se v žádném případě nenechám.

75755

27.10.2005 19:22

RE: Ptačí chřipka

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 75755

Taky mi vždycky přišlo krajně podezřelé, jak maminky dětí s obrnou popisují propuknutí této nemoci u dosud zdravého dítěte, právě po prvním očkování proti dětské obrně.

75766

28.10.2005 8:30

RE: Ptačí chřipka

kubik 195.?.?.?

Reakce na 75755

No, nespechal bych se soudem. Trosku si projdete i ostatni clanky na mwm.cz a mozna zmenite nazor. Moje oblibeny jsou clanky o motoru na vodu, prospesnosti koureni (chrani totiz pred rakovinou plic), eteru (tom, co je ho plnej vesmir, ne o te chemikalii) a pokud se trosku vyznate ve fyzice, urcite ocenite clanek "Teorie a právo na fantazie" (autor vychazi z toho, ze pokud necemu nerozumi, tak je to nesmysl).
Taky si prosim povsimnete, ze se tam stridaji clanky a vycerpani ropy a jejim prebytku a pokud budete sledovat pozorne a casto, vsimnete si, ze prispevky pod clankama obcas zahadne mizi [smích]

75865

28.10.2005 15:33

RE: Ptačí chřipka

Adapa 82.?.?.?

Reakce na 75865

Zdravím, pane Kubík.
To střídání článků o vyčerpání ropy a nebo naopak o naprostém přebytku ropy, nebo o tom že egyptská civilizace je stará deset tisíc let a v dalším článku například zase jen pět tisíc let je dáno tím, že pan Wojnar ve svém magazínu dává prostor různým názorům a nechává tak na čtenáři, aby si udělal na vše vlastní názor.

75900

27.10.2005 17:02

dávejte bacha a nedělejte orální sex (tedy nekurte ptáky).

Peter Veliky 205.?.?.?

Mame tady teda spolecnost! Mimochodem naco jsou prcgumy?
Ted vazne:
V TV ukazovali hlavni duvody ptaci chripky. Za prve zduraznovali fakt ze Asijske narody prakticky ziji v tesne blizkosti se svou drubezi.
Tez ukazovali zabery skrytou kamerou kohoutich zapasu v Thailandu kdy majitele kohoutu kteri utrpeli zraneni jim usty vyssavali krev z rany, pry aby nedostali infekci !

75751

27.10.2005 19:11

RE: dávejte bacha a nedělejte orální sex (tedy nekurte ptáky).

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 75751

Prčic, vždyť šlo jenom o vtip. To jsou nemístné poznámky také vyhrazeny jen pro pány tvorstva?

75764

27.10.2005 19:59

RE: dávejte bacha a nedělejte orální sex (tedy nekurte ptáky).

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 75764

A kdo je vůbec ten pán tvorstva [zmaten] .

V tomhle případě je tím pánem právě ten maličký virus.Tak maličký a podívejte jak všichni hysterčí. [oči v sloup]

75771

27.10.2005 20:14

RE: dávejte bacha a nedělejte orální sex (tedy nekurte ptáky).

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 75771

Taky mě to dneska šoklo, když jsem si šla doplnit své skrovné zásoby paralenu do lékárny, a na dveřích byl nápis červeným písmem "VAKCÍNY PROTI CHŘIPCE NEJSOU"

Takže kšefty se rozhodně hejbou. [oči v sloup]

75776

27.10.2005 22:35

RE: dávejte bacha a nedělejte orální sex (tedy nekurte ptáky).

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 75776

A teď si představte,kdyby v televizi řekli,že acylpyrin zaručeně zvyšuje sexappeal...to by byl fofr. [chechtot]

75796

28.10.2005 0:12

RE: dávejte bacha a nedělejte orální sex (tedy nekurte ptáky).

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 75796

...staci neco tvrdit dostatecne dlouho a uporne a statne se u zblbleho obyvatelstva z toho 100% pravda... [zahanbení]

Je clovek inteligentni tvor?

Seriozne se na toto tema zamyslim a vychazi mi, ze ac se mezi lidmi vyskytuje nekolik malo jedincu, vyznacujicich se znaky inteligence, tak 99,8% lidi jsou bytosti na urovni Simpanzu - kvicici vzdy tim smerem, jakym kvici vudce.

Z toho logicky vyplyva, ze cena lidskeho zivota je nadhodnocena zalezitost.

Dneska jsem zabil 3 moly a 2 mouchy. Vsechny tyto bytosti projevily ve svem zapasu o zivot dostatek inteligence a pres me abnormalne rychle reakce mely jistou sanci uniknout.

Jak tezke by bylo - pri dane prevaze (ja verzus moucha) - zabit prumerneho ovco-cloveka? [oči v sloup]

Neudelal bych lepe, ci dokonce nespachal dobry skutek, kdybych jeste pred spanim zabil par ovco-lidi? Preci jen, skodi vyrazne vice nez moli a mouchy... [zahanbení]

75819

28.10.2005 1:46

RE: dávejte bacha a nedělejte orální sex (tedy nekurte ptáky).

google 84.?.?.?

Reakce na 75819


>Z toho logicky vyplyva, ze cena lidskeho zivota je nadhodnocena
>zalezitost.

>
>Dneska jsem zabil 3 moly a 2 mouchy. Vsechny tyto bytosti
>projevily ve svem zapasu o zivot dostatek inteligence a pres me
>abnormalne rychle reakce mely jistou sanci uniknout.

>
>Jak tezke by bylo - pri dane prevaze (ja verzus moucha) - zabit
>prumerneho ovco-cloveka? [oči v sloup]

>
>Neudelal bych lepe, ci dokonce nespachal dobry skutek, kdybych
>jeste pred spanim zabil par ovco-lidi? Preci jen, skodi vyrazne
>vice nez moli a mouchy... [zahanbení]

nooo, nebezpecne predstavy.
daj si radsej aspirin, dostanes Sex-appeal! [chechtot]

75837

28.10.2005 14:30

RE: dávejte bacha a nedělejte orální sex (tedy nekurte ptáky).

Had 81.?.?.?

Reakce na 75819

>Z toho logicky vyplyva, ze cena lidskeho zivota je nadhodnocena zalezitost
Výborně trodasi. Ovšem s tímto názorem se vychýlíte nejen od davu, ale i od jedinců s dosti rozvinutým intelektem, kteří ovšem ještě hledají "smysl života" [překvapení] [překvapení] [zmaten] [zmaten] , veličinu, kterou nikdy nikdo nemůže najít, neboť život žádný smysl nemá.... prostě se jen žije.

Ještě tak hledat a rozvíjet smysl pro humor, to alespoň tu nesmyslnost žití ulehčí.
Jestli vůbec má něco nějakou cenu, tak se snažit objevit smysl (spíše DŮVOD) SVÉHO života, života individua, které bydlí v lidském těle, má plno vazeb, závislostí ...
Tímto pátráním po důvodu svého bytí člověk jednou objeví i zákonitosti bytí generelně.

75891

1.11.2005 21:47

RE: dávejte bacha a nedělejte orální sex (tedy nekurte ptáky).

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 75891

Ja myslim, ze zijeme proto, abychom v sobe nasli silu se szit s ostatnimi na teto male planete.

Ale neni to z me hlavy.

76440

30.10.2005 19:00

RE: dávejte bacha a nedělejte orální sex (tedy nekurte ptáky).

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 75796

To me pripomelo jeden stary vtip.
Prisla zenska k doktorovi a rika: Pane doktore, muzete me dat nejake doporuceni jak se branit nechtenemu otehotneni?
Doktor ji rika: Nejlepsi je na to acylpyrin. Ona se divi, ze pry o tom nikdy neslysela. Pak se pta: A jak se to uziva?
Doktor rika: No date si ten acilpirin v posteli mezi kolena a drzite ho tam celou noc [smích]

76186

28.10.2005 5:39

RE: dávejte bacha a nedělejte orální sex (tedy nekurte ptáky).

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 75771

>A kdo je vůbec ten pán tvorstva [zmaten] .
>
>V tomhle případě je tím pánem právě ten maličký
>virus.Tak maličký a podívejte jak všichni hysterčí. [oči v sloup]
Ale né, pánem je ten Rumsfeld.

75857

27.10.2005 19:35

RE: dávejte bacha a nedělejte orální sex (tedy nekurte ptáky).

krysa 84.?.?.?

Reakce na 75751


Nařízení Ministerstva informatiky:

Muži pracující u počítače si musí mýt ruce.
Vzhledem k řádící ptačí chřipce je nutné, aby si
všichni muži po použití toalety omývali ruce. Vzhledem k tomu, že se
choroba přenáší z ptáka na člověka, existuje samozřejmě i možnost
přenosu nemoci z ptáka na myš, takže rukou, kterou si člověk sahá na ptáka by se neměl posléze dotýkat myši, a to ani té svojí. Riziko hrozí zejména v
kancelářích, kde používaji myši bezdrátové, neboť se mezi e-hlodavci pak
nákaza šíří rychlostí světla, a to dokonce i potmě!

75768

28.10.2005 6:34

RE: dávejte bacha a nedělejte orální sex (tedy nekurte ptáky).

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 75751

no a uz sme u toho peto veliky, amici chtej zakazat kohouti zapasy v tajlendu a tak holt vymysleli slepici chripku[smích]

75860

1.11.2005 22:15

RE: dávejte bacha a nedělejte orální sex (tedy nekurte ptáky).

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 75860

No jo Včeličko, závistivci vymyslí cokoliv, aby na tom mohli vydělat. Proto pozor i ma včelí mor. Je to strašně zákeřná pandemie a rychle šíří. Miliony ba i miliadry včeliček již na tuto nemoc doplatily. Včelař musí nechat vykouřit celý úl sírou. Jistě to není nic příjemného. [pláč]

Jo slyšel jsem, že v bušistánu zavedli před časem hamburgry z kuřecího. Lacino ho dodává Čína.
Kuřecí chřipce zdar!

76444

27.10.2005 17:07

V Cesku dalsi (nove) pripady nemoci krav..

Peter Veliky 205.?.?.?

Sakrys, uz lide nemohou pojidat drubez, ted znovu i hovezi!
Zbyvaji jen kralici.

Dva nové případy tzv. nemoci šílených krav (BSE) odhalily testy u krav na Táborsku a Příbramsku. Kontrolní test potvrdil ve středu chorobu u více než pětileté krávy ze ZD Hroby v Dolních Hořicích. Podezření na BSE ukázaly také rychlé testy.

75752

11.11.2005 15:56

RE: V Cesku dalsi (nove) pripady nemoci krav..

philipes philipes (zavináč) atlas (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 75752

Zklamu Tě, podle maďarů žijících na Slovensku dlouhodobé požívání králíků způsobuje demenci. [velký smích]

77809

27.10.2005 22:42

Jeste neco o tom doktorovi.

TS 213.?.?.?

Ten Mercola mi nejak nesedel. Tak jsem se podival po jeho webu, a je to quack.

Jeden priklad za vsechny. Feritove krouzky na stineni EMI od mobilu. Sice to fakt pomaha proti tomu aby se VF signal indukoval do handsfree kabelu, ale jeho metoda prodeje je appeal na strach (coz je samo o sobe podezrele) a jeho ceny jsou ponekud vydridusske. Nehlede na to, ze negativni ucinky nizkych urovni neionizujiciho EM zareni jsou mirne receno neprokazane.

Porovnejme zde, kde nakupuji luseri:
http://mercola.com/forms/ferrite_beads.htm

a zde, kde nakupuji ti ostatni:
http://www.palomar-engineers.com/Ferrite_Beads/ferrite_beads.html

Jenomze tady tak mala split jadra nemaji, takze se musime podivat jeste jinam, treba sem:
http://www.dxengineering.com/Parts.asp?ID=288&PLID=116&SecID=57&DeptID=23&PartNo=DXE%2DCSB%2D275P

Mercolova cena je $9 za kus (pocitame odber five-packu, at jsme na nej hodni). Podle obrazku soudim, ze se jedna o split-core jadro o delce asi tak 1.5 cm.

DX Engineering nabizi srovnatelna jadra za $2.40 za kus, v desetipacku. Takze od jineho dodavatele za polovicni cenu dvojnasobek zbozi.

Udelat paniku a pak si na tom nahrabat. Nekritizoval nahodou v jinem clanku neco podobneho?

75798

28.10.2005 1:50

RE: Jeste neco o tom doktorovi.

google 84.?.?.?

Reakce na 75798

>Udelat paniku a pak si na tom nahrabat. Nekritizoval nahodou v
>jinem clanku neco podobneho?

tak to budet snad expert na popisovane skutocnosti!
co chcete aby clanok napisal trpak, ktory nema o veci ani paru?
[chechtot]

75838

28.10.2005 3:36

RE: Jeste neco o tom doktorovi.

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 75838

> ktory nema o veci ani paru?

jako skoro vsichni tady na foru

75846

27.10.2005 23:46

prelidnena planeta

Belveder pilsenaaa (zavináč) yahoo (tečka) com 64.?.?.?

samozrejmne,ze by se nemelo opmenout jistych planu,podle kterych se ma drasticky snizit populace nasi tezce prelidnene planety,elitni skupina jiz nas pripravuje na smrtelny epidemiologicky utok

hlavu si osobne s nejakou ptaci chripkou rozhodne nedelam,znovu a znovu se jen potvrzuje jak kontrolovane medialni spolecnosti vnasi mezi obyvatelstvo hruzu a strach,vystraseni lide se totiz nejlepe manipuliji

75812

28.10.2005 0:14

RE: prelidnena planeta

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 75812

Smrtelny epidemiologicky utok? Uz aby si s tim pohnuli. Lidi jsou dost zmagoreni na to, aby si pichali smrtici vakcinu a verili tomu, ze je spasi.

Ciste prirodni selekce.

Kdo je blbej - zemre.

75822

28.10.2005 1:56

RE: prelidnena planeta

google 84.?.?.?

Reakce na 75822

>Ciste prirodni selekce.

>Kdo je blbej - zemre.

Trodasi, nerob paniku!
chces aby kema, leho a udatny zidovsky intelektual arkan, formerly known as udatny kurdsky peschmerga(paedr.), od strachu oka nezazmurili?

75839

28.10.2005 11:11

RE: prelidnena planeta

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 75839

My tři Ti asi musíme "pít" hodně krev, že se do nás neustále navážíš, Ty slovenský dráteníku. [vyplazený jazyk]

75872

28.10.2005 12:41

RE: prelidnena planeta

google 84.?.?.?

Reakce na 75872

>My tři Ti asi musíme "pít" hodně krev, že se do nás
>neustále navážíš, Ty slovenský dráteníku.[vyplazený jazyk]

v tvojom prispevku, je jediny spravny zvrat: My tři
si fakt v dobrej spolocnosti, ty bratranec Apko Öcalana, dalsieho udatneho kurda [chechtot]

co sa tyka pitia krvi, Ty zidovsky posuku[vyplazený jazyk], preradil som Vas troch z rubriky "ani neignorovat" [cool]
do rubriky "na smiech" [chechtot]

75880

28.10.2005 13:30

RE: prelidnena planeta

Lev 68.?.?.?

Reakce na 75872

My tři Ti asi musíme "pít" hodně krev, že se do nás neustále navážíš, Ty slovenský dráteníku. [vyplazený jazyk]
___________________________________________________

Toto může napsat jen užitečný idiot - šábes boy [cool]

75887

28.10.2005 1:39

Kvalitni poctenicko

Druid 84.?.?.?

100bodu ze sta. Dekuji ti drew za naznaceni detailu.

75836

28.10.2005 3:06

Neni pochyb, ze "ptaci chripka"

zap 65.?.?.?

neboli 'ptakovina' je vitanym zpestrenim a odvedenim pozornosti od jinak palcivych problemu. A vsechny vlady zapadniho sveta si v teto chutne omacce rady smoci sve prsty.

Strasit obyvatelstvo je velmi nezbytne a je treba nejak zaridit, aby se obyvetelstvo neceho balo; jina alternativa je valka. A tak se uz nestrasi boogeymanem ani horrory v kinech ale ptaci chripkou.

Normalne nesleduji televizi (jsem televizni refusnik) ale omylem jsem se na ni po par mesicech podival a strnul jsem. A to prosim bylo na jinak realisticke a zdrzenlive kanadske CBC. Meli tam vytazek a to v jednom programu, ze vsech znamych 'vices'(zel a pokuseni) nasi doby vc. prirodnich pohrom, terrorismu(jak jinak)a jiz jmenovane kureci chripky. Asi chteji dohnat lidi k hromadne sebevrazde. Jen se divim: kdyby se jim to omylem podarilo, na kom by zili? Z koho by dreli kuzi ve vsech stadiich procesu od vydelku, az k pultum kramu a koho by oblbovali? Tudiz, domyslim si, je to asi tak: 'strasit, ale neprestrasit'. Proste delat dojem, ze chalupa hori, ale strecha je jeste studena.

75844

28.10.2005 4:03

Ptačí chřipka vynáší

Adapa 82.?.?.?

Dvojnásobné tržby a příslib miliardových prodejů i v příštích letech. Takovou perspektivu přináší švýcarskému koncernu Roche a výrobci léku Tamiflu strach z ptačí chřipky.
Dvacetiprocentní skok v celkových tržbách světové jedničky ve výrobě léků proti rakovině překonal předpovědi analytiků. Koncern utržil ve třetím čtvrtletí 6,78 miliardy dolarů a ze 42 procent se na úspěchu podílely léky proti rakovině.
To však není tím hlavním důvodem, proč Roche od začátku roku vyletěly akcie o 40 procent a proč divize léků koncernu roste třikrát rychleji, než je sedmiprocentní průměr v sektoru. Celý svět teď horečně shání Tamiflu. Světová zdravotnická organizace ho doporučila vládám jednotlivých států jako účinný lék proti ptačí chřipce, která hrozí pandemií, a Roche je jeho jediným výrobcem.
Tamiflu už si objednalo v obrovských množstvích 40 států a jeho prodeje se meziročně zdvojnásobily na 215 miliónů dolarů. A koncern předpokládá, že za celý rok za něj utrží asi 924 miliónů dolarů. Již nasmlouvané dodávky se přitom Roche může podařit splnit asi během dvou let - miliardové zisky by tedy měl mít zaručeny.
http://ihned.cz/1-15007955-17054560-00S300_d-b0

75849

28.10.2005 4:14

Tamiflu

Adapa 82.?.?.?

V současnosti Tamiflu vyrábí pouze švýcarský koncern Roche, ale také další farmaceutické firmy si brousí zuby na možný podíl na zisku. Mezi ně patří i firma Cipla z Indie - třetí největší výrobce léčiv v Indii.
Indové prohlásili, že je jim jedno, zda je Tamiflu chráněné nějakým patentem či ne, prostě budou vyrábět a prodávat Tamiflu se stejným složením ale pod jiným názvem a mnohem levněji.
Ale než Indové dodají svou kopii na trh, bude to trvat minimálně rok či dva, protože budou muset postavit nová zařízení, rozběhnout okopírovanou výrobu atd. A než se všechno nachystá, hrozba ptačí chřipky už bude dávno pryč...
Takže akcie koncernu Roche zatím mohou klidně růst [smích]
Také Paroubkova vláda již objednala u farmaceutického koncernu Roche dalších 600 tisíc dávek Tamiflu, které přijdou na nějakých 600 milionů korun...
A lidé se hrnou do lékáren jak diví, nakupují léky, nechávají se očkovat a bojí se pomalu každého kýchnutí na ulici...

75851

28.10.2005 13:13

Nerad kazím zábavu, ALE

Lone 195.?.?.?

na prognozách o pandemii smrtící (ptačí) chřipky přece jen něco je. Nikdo seriozní netvrdí, že nebezpečí představuje virus ptačí chřipky jako takový - nakažlivost pro člověka je velmi nízká a hlavně se nešíří z člověka na člověka. Problém může nastat, pokud se během epidemie běžné chřipky někdo nakazí současně oběma viry. Biologie virů totiž umožňuje snadnou kombinaci obou genomů a vznik viru s vysokou kontagiozitou a přenosného mezi lidmi. Protože se bude jednat o odlišné agens, nelze úmrtnost epidemie nyní odhadnout. Ze historie ovšem vyplývá, že může být bez problémů 10% (nedělejme si iluze o pokroku v medicině, v takové situaci nebude ani dost buldozerů na zahrnování mrtvol). Pravdu máte v tom, že se nejedná o nic nového - podobná situace již víckrát nastala a riziko letos není o moc větší než vloni. Diametrálně odlišná je však epidemiologická situace, tzn. hustota obyvatelstva, rychlost a rozsah přepravy lidí a zvířat a také počet lidí s protilátkami proti chřipce každý rok od poslední pandemie klesá. Nemohu také souhlasit s despektem k vakcinaci, v případě chřipky neposkytuje sice konkrétnímu jedinci 100% ochranu, ale při plošném nasazení výrazně omezuje rychlost šíření v populaci (tímto způsobem byla např. úplně eradikována variola, tedy pravé neštovice) Inhibitory neuraminidázy (Tamiflu, Relenza) nemohou vyléčit každého, ale efekt jednoznačně mají - s oběma preparáty mám osobní zkušenost (u imunosuprimovaných pacientů s chřipkovou pneumonií) a nic lepšího prostě nemáme. Nepochybujte o tom, že pandemie chřipky je zcela reálná, a může od základu změnit svět, ve kterém žijeme!

75886

28.10.2005 16:11

RE: Nerad kazím zábavu, ALE

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 75886

A když si z toho lidi přestanou dělat legraci, jak vy píšete, pomůže to?

...asi ne.

A lidi s inteligencí sobě vlastní vykupují zásoby vakcín proti chřipce "běžné", i když to nepomůže, berou útokem lékárny a hysterčí.
Chtějí Tamiflu, které jakýs-takýs efekt má, ale vlastně taky nepomůže, výrobci nestačí vyrábět, kolo se roztáčí.

Pamatuju si ještě na cynickou hlášku z doby před pár lety, která byla "A umej si ruce, víš co je teď všude Antraxu."
A lidé hysterčili, maminka, která v té době dělala v prodejně PZT mi vyprávěla, že největší obrat byl na gumových rukavicích. A stalo se co?

Hlavně je dobré, že lid je dostatečně vystrašen, jak už bylo uvedeno, lid je třeba strašit. Po pádu železné opony bylo lidi strašit čím dál obtížnější, na jedné straně imperialisty, na druhé straně komunisty - to už pochopitelně nešlo. Tak se vynalezl terorismus, nicméně ten působil jen dočasně a v Evropě minimálně, co s tím?
A nápad je tu, o pandemii chřipky se mluví už dlouho, zatím se ještě nikomu nehodila do krámu, jenže lidi se už přestali v dostatečné míře bát těch dosavadních relativně účinných strašáků, najednou se teorie o pandemii hodí náramně do krámu.

Bohužel tím, že lidi budou blbnout a vykupovat zásoby neúčinných léčiv se nic nevyřeší, jestli nějaký virus opravdu "zaútočí", tak s tím stejně zmůžeme kulový. Na druhé straně - třeba mi odpadne starost, z čeho budu žít, až budu v důchodu. (Při mojí smůle to přežiju.) Planeta si oddechne. A udělám s tím něco?
Takže teď vzhůru do pracovního procesu, co dětem na oběd, z čeho zaplatit složenky, atd. atd. A hlavně trochu té srandy, ať se z toho nezblázníme. Pandemie nepandemie, život jde dál. Takových hrozeb už tu bylo.

75908

28.10.2005 18:16

RE: Nerad kazím zábavu, ALE

Lone 195.?.?.?

Reakce na 75908

Legraci si proboha dělejte z čeho se vám zlíbí. (I když se vsadím, že v případě pandemie budou všichni vtipálci křičet, proč se s tím včas něco nedělalo!?) Berte to třeba jako upozornění, že jsme v pohodlí 20. století tak trochu zapomněli na to, že nejsme páni vesmíru. Epidemie decimovaly naši civilizaci stovky let, na mor, choleru a neštovice umíraly miliony lidí (odhaduje se, že v některých obdobích jen v Evropě i desítky milionů, takže se evropská populace redukovala téměř na polovinu!), na malárii, AIDS a chřipku umírají miliony dosud. Jsou vpodstatě jen dva způsoby jak s epidemickými chorobami můžeme bojovat. Kromě hygienických opatření (tzn. poučení lidí o cestách nákazy, karanténa atd., tedy přesně to co se děje nyní) je to především plošná vakcinace. Tímto způsobem jsme už zlikvidovali mor, choleru i neštovice (+poliomyelitidu aj.) Nechápu proč tvrdíte, že očkování proti běžné chřipce je neúčinné - jednak se tím sníží pravděpodobnost, že se u jednoho nositele setkají oba viry a dojde k splynutí genomů, jednak je velmi pravděpodobné, že vakcina bude aspoň částečně chránit i proti novému viru. Právě tak nerozumím vaší nedůvěře k Tamiflu (věříte aspoň na penicilin?), nejlepší co k tomu mohu říct je, že jsem ten lék pacientům s chřipkou dával a zdálo se mi, že funguje. Nicméně mě těší, že v případě, že se nakazíte (vaše děti?), lék nechcete zkusit - zbyde aspoň pro mne a moji rodinu...[smích]
Větu "takových hrozeb už tu bylo" si nejspíš mezi přežvykováním přesliček mumlali i dinosauři ve chvíli když jim nad hlavami už svištěl meteor.

75920

28.10.2005 18:26

RE: Nerad kazím zábavu, ALE

Dáša 80.?.?.?

Reakce na 75920

>Legraci si proboha dělejte z čeho se vám zlíbí. (I když se
>vsadím, že v případě pandemie budou všichni vtipálci
>křičet, proč se s tím včas něco nedělalo!?) Berte to
>třeba jako upozornění, že jsme v pohodlí 20. století tak
>trochu zapomněli na to, že nejsme páni vesmíru. Epidemie
>decimovaly naši civilizaci stovky let, na mor, choleru a
>neštovice umíraly miliony lidí (odhaduje se, že v některých
>obdobích jen v Evropě i desítky milionů, takže se evropská
>populace redukovala téměř na polovinu!), na malárii, AIDS a
>chřipku umírají miliony dosud.

Máte naprostou pravdu Lone. Bude to tím, že ty potvůrky viry jsou přizpůsobivější než jsme my. Pořád jsou a také i nadále budou vždy o krok před námi.Navíc my jsme si za ta léta od objevení penicilinu rychle zvykli na antibiotika. Bereme ho dnes pomalu jako vitamíny a běda lékaři, když nám při banálním nachlazení odmítá předepsat Augumentin. Takže "požírači" antibiotik se klidně můžou nechat očkovat proti čemu chtějí, ale obávám se že v jejich případě to nebude mít valný účinek.

75921

28.10.2005 19:14

RE: Nerad kazím zábavu, ALE

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 75920

OK, konkrétně - loni šla do toho "očkování" moje máma. Absolvovala tu sérii přesně tak, jak měla, začala ji hned na jaře, kupodivu na podzim onemocněla chřipkou. Hm. A tolik peněz to stálo.

Já si opravdu nemyslím, že lidstvo je pánem vesmíru, bohužel drtivá většina lidí si to myslí. Ano, epidemie tu byly. Ano, jsou způsoby, jak se s epidemiemi vypořádat, máte pravdu, začalo to hygienou. Já nepředpokládám, že by na tomto fóru byl někdo, kdo by ji nedodržoval. Plošná vakcinace je hezká věc, bohužel nemáme tu pouze jediný kmen chřipkového viru, tyto navíc průběžně "mutují". Takže i kdyby se zde plošně očkovalo všemi dosud známými vakcínami, je vysoká pravděpodobnost, že než sem virus dorazí, bude vypadat úplně jinak a očkování se mine účinkem. Nevěřím na pojmy jako je částečná ochrana. Buď to zabere nebo ne.

Jo, na penicilín věřím, tedy přinejmenším na to, čím byl. Díky němu se třeba neumírá na angínu, že. Jenže bohužel zůstává faktem, že dnes už spousta bakterií je vůči němu rezistentní a to vinou nedisciplinovasti pacientů, kterým když trochu "otrne", dávku nedoberou. Takže nastupují širokospektrá antibiotika, rozvíjejí se další rezistence a tak pořád dokola. Pak se stávají takové případy, jako se stal mojí přítelkyni - tu cévkovali během porodu, zanesli infekci, dnes má čtyřletého kluka a trpí neustále zánětem močového měchýře, na který nic nezabírá. Doktoři zkoušejí kde co, docela mě u ní posledně vyděsila krabička s léky, na které bylo napsáno "chemoterapeutikum". Jo, v nemocnicích, tam jsou nějaké "bacily". Ne, jako ti "žabaři", co si lítaj po venku.

O mých dětech tady v souvislosti vámi uvedené zmínka nepadla. Ano, všechna povinná očkování absolvovaly. Ještě pro úplnost dodávám, že já narozdíl od nich jsem očkována i proti černým neštovicím, to už se taky v médiích řešilo, že od roku, tuším, 1978 se v naší republice proti těmto neočkuje, ale to neva, protože pokud udeří epidemie těchto, tak ani ti očkovaní nemají šanci, protože do té doby původci černých neštovic zmutovali do jiné podoby. A teď mám věřit nějakému Tamiflu pocházejícímu přibližně z téže doby. [zmaten]

Takže shrnuto; pokud přijde chřipková pandemie, bude třeba ji řešit. Ona tu není. To, co ukazují v TV rozhodně není pandemie. Hrozila spousta dalších věcí. Strašili Anthraxem. Strašili i těmi černými neštovicemi. Jo, a strašili Y2K. A někdo se na tom hustě opeřil. Za rok třeba budem nadávat, kdo se opeřil tentokrát. Jak se říká - statistika nuda je. Ale mně statisticky vychází, že někdo pořád něčím straší.

75932

28.10.2005 19:16

RE: Nerad kazím zábavu, ALE

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 75932

Pochopitelně tam má být *nedisciplinovanost. Omlouvám se.

75933

28.10.2005 20:14

RE: Nerad kazím zábavu, ALE

Lone 195.?.?.?

Reakce na 75932

Nevím jaké očkování dostala vaše máma, ale proti chřipce se dává pouze jedna dávka a to v období od října do prosince. Jsem transplantolog, moji pacienti mají (po lécích) silně sníženou imunitu, proto všem nabízíme očkování. Řada z nich potom tvrdí, že pak měli chřipku dokonce několikrát. Podobné stížnosti vyplývají ovšem z neznalosti choroby, kterou nazýváme chřipka - většinou se zaměňuje za běžnou virozu horních cest dýchacích. Chřipku dostanete jen 1x za několik (cca 10-15let), kdy už vám klesne titr protilátek a objeví se výrazně odlišný virus. Chřipka se projevuje především vysokou horečkou (40st a víc) po několik dnů, bolestmi svalů a kloubů, zchváceností, mezi její příznaky NEPATŘÍ rýma ani kašel. Diagnozu lze udělat pouze opakovaných odběrem specifických protilátek (specializované serologické vyšetření) nebo ještě složitěji, kultivací na kuřecích (sic!) embryích.
Očkování chrání nejlépe proti jednomu kmeni a virus rychle mutuje, v tom máte pravdu, mýlíte se však pokud nevěříte na částečnou ochranu - i vakcina proti jinému kmeni výrazně sníží počet infikovaných a také zajistí mírnější průběh (je značný rozdíl, jestli máte týden teploty nebo jste mrtvá, věřte mi, jsem lékař a mnohokrát jsem viděl obojí [smích]) Je obrovský rozdíl, jestli onemocní 40% populace nebo 10% (v prvním případě se chod společnosti zastaví a mrtvé nestačíme odklízet). Nevím jak jinak to ještě vysvětlit - chápete proč pandemie přichází tak 1x za 20-30 let přestože každý rok se objeví (nejméně) jeden nový virus? Protože dostatečná úroveň protilátek vás částečně chrání i proti dalším kmenům. A pokud onemocní jen každý 20. člověk, nemůže se infekce šířit. Pandemie vznikne ve chvíli, kdy počet lidí s částečnou imunitou klesne pod kritickou mez (nově narozené děti, pokles titru protilátek v čase) V této situaci je plošné očkování rozumné – proč vám to vadí? Ostatně 100% ochrana neexistuje proti žádné nemoci.

75941

28.10.2005 20:20

RE: Nerad kazím zábavu, ALE

Lone 195.?.?.?

Reakce na 75932

dokončení:
Vaši kamarádku můžete uklidnit, chemoterapeutika (možná zaměňujete s léčbou zhoubných nádorů?) jsou léky podobné antibiotikům (dokonce mnohem starší, např. sulfonamidy se používaly již ve 20.letech), rozdíl je v tom, že se nezískávají z plísní, ale připravují chemicky.
Chápu, že většina lidí dodržuje hygienické normy - ve středověku bylo nutné lidi naučit, že nemají házet odpadky z oken, protože krysy přenášejí mor, dnes vysvětlujeme lidem, že se mohou nakazit nebezpečnou chorobou od ptáků – opět, proč vám to vadí?
Strašení antraxem, jak říkáte, je něco úplně jiného - antrax je potenciální zbraní teroristů, jinak se šířit nemůže. K hrozbě terorismu se nemohu kompetentně vyjádřit - antrax ovšem lze použít jako zbraň hromadného ničení. Co se týká neštovic, pokud je známo, virus vlastní pouze 3 laboratoře na světě, je-li to tak, je nebezpečí mnohem menší než riziko jaderné války (na to také nevěříte?) Btw nevím jak jste došla k přesvědčení, že virus zmutoval??? Vzhledem k tomu, že od posledního případu varioly u člověka před 25 lety virus existuje pouze při teplotě kapalného dusíku, je mutace velmi nepravděpodobná.

75942

28.10.2005 21:06

RE: Nerad kazím zábavu, ALE

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 75942

>Nevím jaké očkování dostala vaše máma, ale proti chřipce se dává pouze jedna dávka a to v období od října do prosince. Jsem transplantolog, moji pacienti mají (po lécích) silně sníženou imunitu, proto všem nabízíme očkování.
Proti chřipce se očkuje každým rokem. Tedy tak. Proti aktuálnímu kmeni, maminka pracuje ve zdravotní pojišťovně, nějak tam jedno období měli akci pro své zaměstnance.

>Řada z nich potom tvrdí, že pak měli chřipku dokonce několikrát. Podobné stížnosti vyplývají ovšem z neznalosti choroby, kterou nazýváme chřipka - většinou se zaměňuje za běžnou virozu horních cest dýchacích. Chřipku dostanete jen 1x za několik (cca 10-15let), kdy už vám klesne titr protilátek a objeví se výrazně odlišný virus. Chřipka se projevuje především vysokou horečkou (40st a víc) po několik dnů, bolestmi svalů a kloubů, zchváceností, mezi její příznaky NEPATŘÍ rýma ani kašel. Diagnozu lze udělat pouze opakovaných odběrem specifických protilátek (specializované serologické vyšetření) nebo ještě složitěji, kultivací na kuřecích (sic!) embryích.

K těm horním cestám dýchacím - tedy to, co v TV každoročně označují za chřipkovou epidemii není chřipka?

Taky dlužno dodat, že rozhodně nejsem odpůrcem plošného očkování. Jen mě zajímá, komu to fakticky prospěje. Pokud k němu dojde, a bude OPRAVDU k něčemu, stejně se nedozvíme, zda k něčemu bylo NÁM. Zda opravdu něco hrozilo.

>Vaši kamarádku můžete uklidnit, chemoterapeutika (možná zaměňujete s léčbou zhoubných nádorů?) jsou léky podobné antibiotikům (dokonce mnohem starší, např. sulfonamidy se používaly již ve 20.letech), rozdíl je v tom, že se nezískávají z plísní, ale připravují chemicky.

Ne, nezaměňuji nic za ZN. Jde o zánět a rezistentního původce tohoto zánětu.

>Chápu, že většina lidí dodržuje hygienické normy - ve středověku bylo nutné lidi naučit, že nemají házet odpadky z oken, protože krysy přenášejí mor, dnes vysvětlujeme lidem, že se mohou nakazit nebezpečnou chorobou od ptáků – opět, proč vám to vadí?

Mně to nevadí. O zoonózách a antropoonózách už jsem slyšela předtím. Stejně tak předpokládám, že i jiní o nich slyšeli. Mně vadí ta hysterie kolem.


75944

28.10.2005 23:33

RE: Nerad kazím zábavu, ALE

Lone 195.?.?.?

Reakce na 75944

Psala jste, že vaše máma absolvovala sérii injekcí a začala na jaře, na to jsem logicky namítl, že se očkuje jednou dávkou a to na podzim. Odpověď, že se očkuje každý rok proto nechápu. TV nesleduji a nevím co tam říkají o chřipkové epidemii, ale každopádně většina onemocnění, která lidé za chřipku označují jsou jiné, banální virozy. Mimo období pandemií (které jsme naposled zažili před 20 lety) onemocní většinou jen děti a jiné rizikové skupiny (staří lidé, diabetici, imunosuprimovaní atd.)
Psala jste, že vás cituji "vyděsila krabička s nápisem chemoterapeutikum" Nechápu proč, chemoterapeutika jsou nejšetrnější léčbou uroinfekcí (mají užší spektrum než antibiotika) a užívají se už velmi dlouho. Proto jsem usoudil, že vás slovo chemoterapie vyděsilo kontextem se zhoubnými nádory (chemoterapií), pokud se v problematice vyznáte, omlouvám se za svoji podceňující poznámku...[smích]
Plošné očkování prospěje všem (ale musí být skutečně plošné) způsobem, který jsem popsal - i když neochrání všechny, zamezí fulminantnímu šíření infekce a zvýší procento frustních forem (tedy neletálních) Vím z literatury, že podobně jako vy reagovali lidé při zavádění Salkovy vakciny proti poliomyelitidě (která dnes prakticky neexistuje) a nepochybně stejnou nedůvěru sklidil Edward Jenner když začal vakcinovat proti neštovicím.
Já přece nevybízím k hysterii (a nedělají to ani vědci a seriozní periodika, nesmíte číst Blesk), je ale určitě rozumné se na problém připravit. Zdejší komentáře, ve kterých se mísí furiantství s fatalismem nejsou konstruktivní.

75970

29.10.2005 20:09

RE: Nerad kazím zábavu, ALE

Jano 213.?.?.?

Reakce na 75970

pan dochtor je chytry ako radio...
Gramotnych prosim nech si PECLIVO precitaju toto:

http://www.arthritistrust.org/Books/Three Years of HCl Therapy.pdf

a pochopite, ze ludstvo je v rukach hrstky vedomych a kopy nevedomych zlocincov, ktori si hovoria "lekari"...

76090

3.11.2005 19:02

RE: Nerad kazím zábavu, ALE

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 75970

>Psala jste, že vaše máma absolvovala sérii injekcí a začala na jaře, na to jsem logicky namítl, že se očkuje jednou dávkou a to na podzim. Odpověď, že se očkuje každý rok proto nechápu.

To vůbec nevadí, ten blbec jsem já. Moje maminka absolvovala i spoustu jiných očkování, chřipku pochopitelně nevyjímaje, letos už se na to vybodla, jelikož pracovní neschopnosti se stejně nevyhla. Holt - žádný všelék na obzoru.

>TV nesleduji a nevím co tam říkají o chřipkové epidemii, ale každopádně většina onemocnění, která lidé za chřipku označují jsou jiné, banální virozy. Mimo období pandemií (které jsme naposled zažili před 20 lety) onemocní většinou jen děti a jiné rizikové skupiny (staří lidé, diabetici, imunosuprimovaní atd.)

Myslíte, že váš názor ohledně "banálních viróz", by masmédia považovala za natolik přínosný, aby jej i zveřejnila? Mě vždycky baví ty vydry v bílém plášti, jak vyprávějí do mikrofonu dotyčného reportéra o těch každoročních epidemiích... Tímto bych se taky chtěla omluvit, že reaguji až nyní, teď mám trochu času, protože mě před pár dny sklátila (tradičně - podzimně) nějaká banální viróza [mrknutí jedním okem]. Už je to lepší, můžu sedět u kompu.
Nicméně - stejně by mě zajímalo, jak to tedy s těmi epidemiemi je.

>Psala jste, že vás cituji "vyděsila krabička s nápisem chemoterapeutikum" Nechápu proč, chemoterapeutika jsou nejšetrnější léčbou uroinfekcí (mají užší spektrum než antibiotika) a užívají se už velmi dlouho. Proto jsem usoudil, že vás slovo chemoterapie vyděsilo kontextem se zhoubnými nádory (chemoterapií), pokud se v problematice vyznáte, omlouvám se za svoji podceňující poznámku...[smích]

Ano přesně takto jsem to myslela. Ale mně "naskakují" různé volné asociace. Například loni, když mi léčili hlasivky, bylo na příbalovém letáku k jedněm práškům napsáno "bukální tablety". To mě napadaly různé věci. Nicméně vím, jaký je rozdíl mezi zánětlivým onemocněním a onemocněním nádorovým.
Co jsem tím chtěla předtím říct je to, co už jsem řekla. Obyčejná antibiotika, jako je penicilín, už na spoustu věcí nezabírají a mohou za to jen a jen lidé.

>Plošné očkování prospěje všem (ale musí být skutečně plošné) způsobem, který jsem popsal - i když neochrání všechny, zamezí fulminantnímu šíření infekce a zvýší procento frustních forem (tedy neletálních) Vím z literatury, že podobně jako vy reagovali lidé při zavádění Salkovy vakciny proti poliomyelitidě (která dnes prakticky neexistuje) a nepochybně stejnou nedůvěru sklidil Edward Jenner když začal vakcinovat proti neštovicím.

Ano, očkování prospěje, pomůže proti nemoci, proti které je primárně určeno. Kdyby nedejbože vážně nastala nějaká pandemie nějakého šíleně zmutovaného viru, jehož původními nositeli byly jiné živočišné druhy, tak si stejně myslím, že si tím Tami...Kráceno (Editor)

76748

3.11.2005 19:02

RE: Nerad kazím zábavu, ALE

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 75970

že si tím Tamiflu a stejně tak i všemi vakcínami můžem leda namazat prsa.

>Já přece nevybízím k hysterii (a nedělají to ani vědci a seriozní periodika, nesmíte číst Blesk), je ale určitě rozumné se na problém připravit. Zdejší komentáře, ve kterých se mísí furiantství s fatalismem nejsou konstruktivní.

Blesk teda fakt nečtu, ale občas koukám na zprávy v televizi. Co se vámi zmíněného furiantství či fatalismu týče - to je úplně přirozené. Jeden extrém plodí extrém druhý. Normální reakce na určitý tlak z jedné strany. Model aplikovatelný téměř na vše.

76750

28.10.2005 21:10

RE: Nerad kazím zábavu, ALE

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 75942

>Btw nevím jak jste došla k přesvědčení, že virus zmutoval??? Vzhledem k tomu, že od posledního případu varioly u člověka před 25 lety virus existuje pouze při teplotě kapalného dusíku, je mutace velmi nepravděpodobná.

Netvrdím ani, že je pravděpodobná. Jen jsem uvedla, co jsem slyšela na TV. A slyšela jsem, že vzhledem k tomu, že virus, který vlastní dotyčné laboratoře není týž virus, proti kterému jsme (my, kteří jsme) očkovaní. Takže můžeme být v klidu.

75946

30.10.2005 0:51

RE: Nerad kazím zábavu, ALE

Druid 84.?.?.?

Reakce na 75942

>ve středověku bylo nutné lidi naučit, že nemají házet odpadky z oken, protože krysy přenášejí mor

to bych necekal, ze se zrovna na Zvedavci dozvim jak se prenasel mor. Vy snad clovece dokonce i vite co to ten mor vlastne byl.

76124

1.11.2005 23:57

Kriminalnici vladnou svetu

Pavel ntpng (zavináč) austarnet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Tento clanek je sto procentnim prikladem jaci kriminalnici vladnou svetu.Ja to porovnam s Y2K v roce 2000. Pamatujete co se delo? Svet prestane existovat jak ho zname paklize nezajistime kompjutry. Vlady a corporace a jednotlivci utraceli desitky billionu dolaru na nesmyslne lzi. Co se stalo o pulnoci? Kulove H----.Bill Gates a jeho kumpani si nacpali kapsy jako nikdy v minulosti. Jenom nase vlada tady ve state Queensland utratila nesmyslne 800 millionu aust. dollaru. to je ukazem jaci idioti jsou u moci po celem svete a jaci gangsteri je kontroluji a pres ne nas okradaji. Na druhe strane dostavame pouze co si zaslouzime.Bohuzel ja to vidim a musim s tim trpet

76449

2.11.2005 1:44

RE: Kriminalnici vladnou svetu

TS 213.?.?.?

Reakce na 76449

>Vlady a corporace a jednotlivci utraceli desitky
>billionu dolaru na nesmyslne lzi. Co se stalo o pulnoci? Kulove
>H----.

Mnoo... spousta veci zacala hlasit, ze je rok 100. Ale taky z toho zadny velky prusvih nebyl.

Ale tu a tam se neco podela i bez Y2k. Prestupny rok staci; roku 1996 se polozila jedna hlinikarna na Novem Zelande, pocitace zacaly blbnout kvuli datu protoze nepochopily 366 dni, vzajemne se neshodly, vyhodnotily to jako havarku a celou fanriku odstavily. Coz byl prusvih, nebot jim ztuhnul kryolit v elektrolyzerech. Nebo pristroje v nemocnici v laboratori odmitly pracovat protoze neumely 29. unora a bylo potreba delat testy jinde (asi nekoho nenapadlo prestelovat vnitrni hodiny a nakecat masinam ze je vcera). Ale to byl tak nejhorsi Y2k pripad co jsem slysel.

A pak jsou jeste rozlicne potize s letnim casem.

Co bude zajimave budou rozlicne legacy systemy v roce 2038. Tehdy pretecou 32bitove citace casu v rozlicnych unixech. Jestli do tehdy preziju, bude to slusna sance jak si nahrabat na konzultacich. Vzpomenme si kolik se v 98. a 99. platilo tem co jeste umeli COBOL... [smích]

>Jenom nase vlada tady ve state Queensland utratila
>nesmyslne 800 millionu aust. dollaru. to je ukazem jaci idioti
>jsou u moci po celem svete a jaci gangsteri je kontroluji a pres
>ne nas okradaji.

Nestezujte si na Svaty Kapitalismus. Je to rouhani.

76452

2.11.2005 10:28

RE: Kriminalnici vladnou svetu

Pavel 203.?.?.?

Reakce na 76452

Neslysel jsem o jedinem negativnim pripadu a verte mi ze jsem je hledal.byl to perfekne pripravena ukazka verejne hysterie. velmi mala skupina lidi z toho vedelala nekrestantske penize ato nemelo se svobodnym hospodarstvim nic spolecneho.Svobodne obchodovani plne podporuji.bohozel dnes ja nahrazeno s okradanim spolecnosti jednotlivci v pozicich moci a financni a hospodarske kontroly. bohuzel je to tak.Svetove. Kdyz se podivate po pravde co se deje dnes ve "svobodne" USA chce se cloveku zvracet.Jak rikam a budu rikat do te doby nez se to zmeni luza vladne,je to smutne ale je to tak

76487

4.11.2005 10:37

Nekomu vymlati slepice,kachny a husy k jeho zivobyti a druhy na jeho nestesti si stavi palac.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Experts dismiss scare over bird flu

As the only poultry veterinarian in the state, Butcher fields phone calls and e-mails about avian flu every day. Lately, he's been traveling the world, speaking to alarmed government officials and industry groups dispelling the myths and reinforcing the realities of avian influenza or so-called "bird flu."


Ted, Vam ctenari zhruba prelozim par vet svedkyne epidemie chripky, pani Elenor McBeam , z roku 1918 ,jez skosila na 20-50 millionu obeti. Tento vzpominkovy zaznam napsala roku 1918 a doslova v nem pripomina , jak vlada strasila lidi s prichodem chripky proti ni jen existuje jedina obrana ockovani,coz se nestalo teto pani ,jez odmitla ockovani a doslova napsala , ze vsichni , kdoz dostali ockovani proti chripce ,tak ji dostali, takze pani Elenor se stala zdravotni sestrou a pomahala nemocnym sousedum , kde jen mohla a chripku nedostala.
Pan Jon Rappopor nasel tyto vzpominky pani Elenor McBeam , datovane 5 unora roku 1918 a doslova napsala , ze byla uprostred toho , jak zdravy muz a priste den byl mrtvym. Prakticky,cela populace byla takto ockovana a jehla nasadila "semeno" chripky s jeste jinymi bakteriemi do tel obcanu. Jeji cela rodina ,tak ,jako rodina jinych ,co odmitli ,nebyla ,jakoby zazrakem postizena chripkou. Cele nemocnice i se svym personalem ,co rovnez byl ockovan byl nemocny a umirali bez pomoci,coz pani komentovala ,ze doktor je zabil injekci.Toto obvineni z tiche smrti pomoci injekcni strikacky zaplatilo celych 33 % nemocnicniho personalu zivotem.
Je stranka internetu ,kde si muzete anglicky precist toto,jedna stranka ma nazev "VACCINATION CONDEMENED".
JEDEN PRIKLAD ZA VSECHNY ,JAK JE O NAS" POSTARANO" v Australii Department of Health,tak si nechaji rikat , udelali zakon ,Therapeutic Act 1989 rika , ze kazdy ,kdo si objedna a nebo koupi lek ,jez neni jimi registrovan ARTG , je zalovatelny dle sekce 19 a nasledkem je 12 mesicu vezeni a nebo pokuty 110 000 dolaru a nebo obojiho , jako jednotlivce a na vic, jestlize se najde spolecnost vyrabejici tento neregistrovany lek , tak dostanou 550 000 pokuty.
Napsal , pan Brett Irwin , Principal Investigator, TGA Surveillance Unit, 214 August 2005, takze si ctenari udelej usudek sam, jak se manipulije s tvym zdravim pomoci propagandy a lzi.
Jinymi slovy receno,jestlize ve sve zemi nenajdete lek ,jez Vam pomuze ,tak lek ze zahranici nemuzete dostat k zachrane sveho zivota i kdyz treba mate jistotu ,ze je velmi ucinny,vlivem tohodle narizeni.
Otazkou je ,jak muze nekdo ,takto odsoudit lidi k smrti, kdyz hledaji pomoc pro svuj problem ,jez je stoji jejich zivot.
Rovnez je otazka ,zda v Americe ,kdyz Bush obednal za 8.1 billionu sera ,bude moci obcan rici sve razne obcanske , ne, pri hromadne ockovaci akci ?
Toto,opatreni na "zachranu" pred chripkou , rovnez probehne v Australii ,kde ministr zdravotnictvi nenecha nic nahode a rovnez obednal sera na ockovani.

76846

Příspěvků: 94

27.10. 06:57 albert  Ti, co vlastni Federalni Reservu
27.10. 13:07 Arkan  RE: Ti, co vlastni Federalni Reservu
27.10. 13:36 Karel z Čech  RE: Ti, co vlastni Federalni Reservu
27.10. 19:22 Emma Bovary  RE: Ti, co vlastni Federalni Reservu
27.10. 21:33 Arkan  RE: Ti, co vlastni Federalni Reservu
28.10. 06:31 albert  Jak se zide maskuji
28.10. 05:23 Vratislav  RE: Ti, co vlastni Federalni Reservu
27.10. 08:48 TS  Nekolik detailu
27.10. 09:46 Esmate  Tamiflu (GS 4104) bylo vyvinuto v roce 1977
27.10. 12:56 Karel z Čech  RE: Tamiflu (GS 4104) bylo vyvinuto v roce 1977
27.10. 11:49 Robert Nohejl  Pamatujete novy tisicileti,kompjutry z cela zkolapsuji,svet se zene do zahuby atd
27.10. 12:13 Peter Veliky  Uz se v tom (vypada to) veze i Francie..
27.10. 12:19 Adapa  Společnost Roche zastavila dodávky Tamiflu na americký trh
27.10. 12:46 Karel z Čech  RE: Společnost Roche zastavila dodávky Tamiflu na americký trh
27.10. 12:40 Karel z Čech  Histerie běží na plné obrátky
27.10. 13:50 Josef Švejk  RE: Histerie běží na plné obrátky
27.10. 21:14 Petr  RE: Histerie běží na plné obrátky
28.10. 05:30 Vratislav  RE: Histerie běží na plné obrátky
28.10. 06:22 Vcelicka  RE: Histerie běží na plné obrátky
27.10. 13:46 Karel z Čech  Fascinuje mě,
27.10. 14:08 Arkan  RE: Fascinuje mě,
27.10. 15:04 Klokan  RE: Fascinuje mě,
27.10. 14:04 Arkan  Prezident Bush nemůže nikdy udělat nic dobrého.
27.10. 18:02 Honza  RE: Prezident Bush nemůže nikdy udělat nic dobrého.
27.10. 14:53 delta.100  Ja si TAMIFLU koupim za pomoci kreditni karty VISA.
27.10. 16:02 baba_Blažková  RE: Ja si TAMIFLU koupim za pomoci kreditni karty VISA.
27.10. 19:10 Arkan  RE: Ja si TAMIFLU koupim za pomoci kreditni karty VISA.
27.10. 19:17 baba_Blažková  RE: Ja si TAMIFLU koupim za pomoci kreditni karty VISA.
27.10. 21:43 Arkan  RE: Ja si TAMIFLU koupim za pomoci kreditni karty VISA.
27.10. 23:45 trodas  RE: Ja si TAMIFLU koupim za pomoci kreditni karty VISA.
28.10. 15:19 baba_Blažková  RE: Ja si TAMIFLU koupim za pomoci kreditni karty VISA.
28.10. 16:34  RE: Ja si TAMIFLU koupim za pomoci kreditni karty VISA.
28.10. 16:41 Arkan  RE: Ja si TAMIFLU koupim za pomoci kreditni karty VISA.
28.10. 16:51 Lev  Fuj ! hnus Arkane !!!
28.10. 18:32 baba_Blažková  RE: Fuj ! hnus Arkane !!!
28.10. 21:30 Arkan  RE: Fuj ! hnus Arkane !!!
28.10. 23:18 google  RE: Fuj ! hnus Arkane !!!
28.10. 23:34 Arkan  RE: Fuj ! hnus Arkane !!!
29.10. 00:14 google  RE: Fuj ! hnus Arkane !!!
29.10. 01:16 Arkan  RE: Fuj ! hnus Arkane !!!
28.10. 08:05 Tom  RE: Ja si TAMIFLU koupim za pomoci kreditni karty VISA.
27.10. 16:22 Adapa  Ptačí chřipka
27.10. 18:03 Karel z Čech  RE: Ptačí chřipka
27.10. 19:22 baba_Blažková  RE: Ptačí chřipka
28.10. 08:30 kubik  RE: Ptačí chřipka
28.10. 15:33 Adapa  RE: Ptačí chřipka
27.10. 17:02 Peter Veliky  dávejte bacha a nedělejte orální sex (tedy nekurte ptáky).
27.10. 19:11 baba_Blažková  RE: dávejte bacha a nedělejte orální sex (tedy nekurte ptáky).
27.10. 19:59 Alexa  RE: dávejte bacha a nedělejte orální sex (tedy nekurte ptáky).
27.10. 20:14 baba_Blažková  RE: dávejte bacha a nedělejte orální sex (tedy nekurte ptáky).
27.10. 22:35 Alexa  RE: dávejte bacha a nedělejte orální sex (tedy nekurte ptáky).
28.10. 00:12 trodas  RE: dávejte bacha a nedělejte orální sex (tedy nekurte ptáky).
28.10. 01:46 google  RE: dávejte bacha a nedělejte orální sex (tedy nekurte ptáky).
28.10. 14:30 Had  RE: dávejte bacha a nedělejte orální sex (tedy nekurte ptáky).
01.11. 21:47 trodas  RE: dávejte bacha a nedělejte orální sex (tedy nekurte ptáky).
30.10. 19:00 Ruda  RE: dávejte bacha a nedělejte orální sex (tedy nekurte ptáky).
28.10. 05:39 Vratislav  RE: dávejte bacha a nedělejte orální sex (tedy nekurte ptáky).
27.10. 19:35 krysa  RE: dávejte bacha a nedělejte orální sex (tedy nekurte ptáky).
28.10. 06:34 Vcelicka  RE: dávejte bacha a nedělejte orální sex (tedy nekurte ptáky).
01.11. 22:15 Karel z Čech  RE: dávejte bacha a nedělejte orální sex (tedy nekurte ptáky).
27.10. 17:07 Peter Veliky  V Cesku dalsi (nove) pripady nemoci krav..
11.11. 15:56 philipes  RE: V Cesku dalsi (nove) pripady nemoci krav..
27.10. 22:42 TS  Jeste neco o tom doktorovi.
28.10. 01:50 google  RE: Jeste neco o tom doktorovi.
28.10. 03:36 zdenek  RE: Jeste neco o tom doktorovi.
27.10. 23:46 Belveder  prelidnena planeta
28.10. 00:14 trodas  RE: prelidnena planeta
28.10. 01:56 google  RE: prelidnena planeta
28.10. 11:11 Arkan  RE: prelidnena planeta
28.10. 12:41 google  RE: prelidnena planeta
28.10. 13:30 Lev  RE: prelidnena planeta
28.10. 01:39 Druid  Kvalitni poctenicko
28.10. 03:06 zap  Neni pochyb, ze "ptaci chripka"
28.10. 04:03 Adapa  Ptačí chřipka vynáší
28.10. 04:14 Adapa  Tamiflu
28.10. 13:13 Lone  Nerad kazím zábavu, ALE
28.10. 16:11 baba_Blažková  RE: Nerad kazím zábavu, ALE
28.10. 18:16 Lone  RE: Nerad kazím zábavu, ALE
28.10. 18:26 Dáša  RE: Nerad kazím zábavu, ALE
28.10. 19:14 baba_Blažková  RE: Nerad kazím zábavu, ALE
28.10. 19:16 baba_Blažková  RE: Nerad kazím zábavu, ALE
28.10. 20:14 Lone  RE: Nerad kazím zábavu, ALE
28.10. 20:20 Lone  RE: Nerad kazím zábavu, ALE
28.10. 21:06 baba_Blažková  RE: Nerad kazím zábavu, ALE
28.10. 23:33 Lone  RE: Nerad kazím zábavu, ALE
29.10. 20:09 Jano  RE: Nerad kazím zábavu, ALE
03.11. 19:02 baba_Blažková  RE: Nerad kazím zábavu, ALE
03.11. 19:02 baba_Blažková  RE: Nerad kazím zábavu, ALE
28.10. 21:10 baba_Blažková  RE: Nerad kazím zábavu, ALE
30.10. 00:51 Druid  RE: Nerad kazím zábavu, ALE
01.11. 23:57 Pavel  Kriminalnici vladnou svetu
02.11. 01:44 TS  RE: Kriminalnici vladnou svetu
02.11. 10:28 Pavel  RE: Kriminalnici vladnou svetu
04.11. 10:37 Robert Nohejl  Nekomu vymlati slepice,kachny a husy k jeho zivobyti a druhy na jeho nestesti si stavi palac.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

29

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 58 čtenářů částkou 8 729 korun, což je 29 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 12

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 2

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Měnové kurzy

USD
23,16 Kč
Euro
25,59 Kč
Libra
29,88 Kč
Kanadský dolar
17,51 Kč
Australský dolar
15,77 Kč
Švýcarský frank
23,39 Kč
100 japonských jenů
21,29 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,33 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 962,68 Kč
1 unce stříbra
393,10 Kč
Bitcoin
196 137,83 Kč

Poslední aktualizace: 15.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 106