Diskuze k článku

Paroubek válcuje Topolánka

Příspěvků 42

25.10.2005 3:27

Paroubek nikoho nevalcuje pane Kral

Vcelicka 24.?.?.?

>Bylo by zajímavé vyzpovídat voliče, který hází do urny kandidátku ČSSD, v >čem vidí rozdíl ČSSD a ODS, pozitiva a negativa. Potom učinit to samé u >voliče ODS.
S urcitosti jste se pane Kral dival na tu samou Sedmicku jako ja, na rozdil od vas a take 64% lidi co poslali SMSku, se Paroubek choval jako hulvat a zadny argument nevyhral )opet to dokazuje pouhych 36% volicu davajic hlas Paroubkovi) Nevim, co myslite tim, ze neni rozdilu mezi ODS a CSSD to pak muzeme rict, ze neni rozdilu ani s KSCM a ze vlastne Grebenicek to muze cele vest. Strany delaji zakony, prava strana jako ODS se snazi delat zakon pro lidi kteri uz maji penize. Leva a komunisti se snazi co nejvic tech penez prerozdelovat. Tak aspon to vypada, kdyz budete uvazovat "normalne" rozdil, tam s urcitosti je. Pokud se vam zdalo, ze nevychovany Paroubek prevalcoval Topolanka, mate naprosto jiny nazor nez ja.
Neni to jak vy rikate nejake divne cislo ktere nic neznamena, je to velice podobne vobam, ty cisla u voleb take nic neznamenaji?

75358

25.10.2005 4:03

RE: Paroubek nikoho nevalcuje pane Kral

Misu 193.?.?.?

Reakce na 75358

Ja jsem sice Sedmicku nevidel (radeji jsem s detmi poustel draka), takze nemohu soudit, ale co se tyka ODS a jejich predstavitelu, kdyz vidim p. Tlusteho (i p. Topolanka a dalsi, ale Tlusty vitezi), vzdy mam pocit, ze ma v koutku ust slinu, jak se trese na vladnuti, to je jedno, jak bude vladnout, hlavne ze bude.
Ja porad nemohu ODS zapomenout ty leta, kdy vladla a kdy bylo nastartovano tunelovani cele ekonomiky a to ve velkem stylu, byla to prave ODS, ktera mohla a mela predlozit zakony tyto praktiky omezujici a znemoznujici. Misto toho si s tzv. podnikateli (spise podvodnikateli) trasla rukou, p. Klaus volal po jeste vice panech Kozenych, neznal "spinave" penize, kdy vznikly desitky "bank", ktere byly predem urceny k likvidaci (po te, co vytahali ze spousty lidi penize), a mohli bychom pokracovat.
Na druhou stranu CSSD mela zase p. Svobodu, Grosse, stejne jako KDU-CSL Kalouska, takze ono opravdu neni mezi nimi moc rozdilu (v tom, jak mocne kradou - ze pritom krici jina hesla, to je jenom jiny zpusob kryti).
Paroubek je hulvat, o tom neni sporu, nicmene diky podivne opozici zacina ziskavat volice, kteri chteji nekoho "kdo udela poradek". Je smutne, ze se zde nenajde nejaka lepsi alternativa, ale pokud uz to nekdo delat musi, pak snad bude lepsi, bude-li to Paroubek s tichou podporou komunistu, nezli aby si lidi vybrali komunisty s tichou podporou Paroubka...

75364

25.10.2005 4:15

RE: Paroubek nikoho nevalcuje pane Kral

Misu 193.?.?.?

Reakce na 75358

Vite, me spise zajima, jestli budou moci moje deti chodit sami vecer ven, jestli me urednici pri jednani s urady pomohou a nebudou se mnou "ojebavat", jestli budou fungovat verejne sluzby (jako treba MHD s rozumnymi intervaly a za rozumnou cenu), proste obycejna vsedni komunalni politika. A zde se v Cechach setkavat s neuveritelnym amaterismem, a to kamkoli se podivam, at se kouknu vpravo nebo vlevo. A toto zmena rozlozeni sil v parlamentu opravdu nevyresi (stejne jako zadna vlada nesnizi dane).

75366

25.10.2005 7:57

mimo mísu

Tom 24.?.?.?

Málokdy kliknu na Zcela uhynulého psa, ale tenhle je dobrej
http://www.neviditelnypes.cz/clanky/2005/10/46749_0_0_0.html

75403

25.10.2005 8:31

RE: mimo mísu

baba_Blažková 193.?.?.?

Reakce na 75403

[chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

75406

25.10.2005 15:08

RE: mimo mísu

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 75403

Proc si ji tedy bral(myslim tu jeho zenu). Vzdyt uz musela byt tak blba pred svatbou. No chytra mozna nebyla, ale zrejme to umela dobre v posteli, ze jo? [smích]

75445

25.10.2005 15:45

RE: mimo mísu

Adapa 82.?.?.?

Reakce na 75445

Láska je zkrátka slepá, ale když pak přijde doba procitnutí, tak se člověk diví s kým to vlastně tráví život [mrknutí jedním okem]

75453

25.10.2005 11:10

paroubek neni nebezpecny, parobek je nebezpecny demagog

jen tak 83.?.?.?

Mily pane Krali, je videt, ze opravud rad poslouchatea hlavne demagogy. Pokud byste citil, ze Vas demagogie ovlivnuje, prosim uzivejte pro pdoklady svych komentaru radeji psany text a z nej delejte sve analyzy. tam poznate, ze paroubek neni buldodozer. po precteni cele besidky na siti vsech siti (kam i vy prispivate) jsem usoudil, ze paroubek mozna neni primitiv, ale vystupuje v intencich stranickeho skoleni, ktere jako vedouci pracovnik socialistickeho podniku musel absolvovat. Pouziva primitivni vyrazy, ignoruje oponenta a uziva politicky nejhrubsi slovnik se slovnim zakladem stupid, nebo oblibenymi souslovimi typu ' .. nevim, ale..' Zda se, ze jeho mysleni se ubira smerem prezidenta Novotneho: '.. kdyz tady se soudruhy diskutuji a oni tvrdi, ze maji pravdu a ja tvrdim, že ja mam pravdu, tak kdo ma pravdu jiny nez ja?'
Pak jen je otazkou, zda to co paroubek dela vubec prochazi usty pres mozek nebo jen pres tu cast mozku, ktera ovlada mluvidla. [chechtot]

75415

25.10.2005 17:55

RE: paroubek neni nebezpecny, parobek je nebezpecny demagog

Honza 82.?.?.?

Reakce na 75415

A tohle neni jenom demagogie?

75463

1.11.2005 10:41

RE: paroubek neni nebezpecny, parobek je nebezpecny demagog

jen tak 83.?.?.?

Reakce na 75463

Rad bych vedel od ochrance slabych mocnych, Honzy, co tedy soudruh paroubek prinesl do své strany nového krome hrubosti a nevkusu? Co prinesl nvoeho obcanstvu, kdyz kazdy tyden uvadi novy motiv sve politicke cinnosti (zacal najemnym (S tou regulaci se musi neco udelat), pak skolstvim, pak zdravotnictvim, pak nevimcojeste)a nikdy nic nedotahne do konce.
jsou to pitomci ti ministri, navic kratkozraci, kdyz nevidi, ze nejlepsi kontrola toku penez je pres nemovitosti, tedy komu platis najem, jak ten to zpetne investuje nebo zdanuje. Proc upraveny zakon o hospodareni energii obsahuje hlavne podstatne casti z predmluvy namisto z hlavniho textu vlastni smernice EU (2002/91/ES) ktery zacina az za textem >> PRIJALY TUTO SMERNICI: <<. Rad bych, aby Honza venoval vice pece cteni predloh zakonu tak, jak jdou snemovny proto, aby si overil hlasovani sveho poslance (take na siti vsech siti) a nakonec svemu poslanci pokladal neprijemne otazky a pripominky k zakonum. Bylo by to lepsi nez branit hnupy a jeste k tomu ukecane. Lepsi maso nez otluceny mozek meho poslance neznam. [chechtot]

76365

25.10.2005 11:18

ODS trpi prilisnou sebejistotou

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Je ireleventni, koho lekla ryba topolanek porazil ci neporazil, podstatne je, ze v ankete o nejoblibenejsiho politika reznik Paroubek, ochotny posilat policii mlatit obcany na jejich soukromy pozemek a este mit to drzost to obhajovat, vede!

Pokud neni tohle alarmujici, tak nevim co je.

Dalsim problemem je privatizace a ohromne prelivani majetku k tem, kdoz se s tim "nesrali" a na nejake zakony nehledeli a jeli ve velkem za doby vladnuti ODS. Tohle se zapomenout proste neda a nejaky milionek sem, milionek tam Grossika je proti tomuhle proste smesna zalezitost z nejsmesnejsich [zahanbení] [oči v sloup]
Strucne a jasne, nejvice kostlivcu ma ve skrini prave ODS a to nemluvim o Modre sanci pro ceske tunelar... pardon, lekare [zahanbení] [oči v sloup]
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2005091202
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2005091202
!!!

Cesky strucne a jasne, po 15-ti letech demokreatury jsme se dostali do patove situace dvou stran v US [oči v sloup] Tomu se rika dohnat a predehnat... [pláč]

http://ax2.old-cans.com/bendib/Two-headed-Cow.jpg

75416

25.10.2005 12:41

Vláda blbců

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Tyhle nedělní debaty jsou jen ukázkou toho,jak je ta parlamentní demokracie přežitá.Paroubek jen těží z jednoduchého faktu:cokoliv řekne nebo udělá(?),se velmi rychle objeví v různých průzkumech(ponecháme stranou jejich kvality).Paroubek hraje zkrátka jen divadlo pro své voliče(a je jedno,jestli volí běžně komunisty,nebo čssd)a vítečně mu k tomu pomáhá zpětná mediální vazba.V televizních debatách se to právě nejvíce projevuje.Stačí,když vidíte Paroubka jak kouká do centrální kamery a vůbec se nepodívá do očí moderátora nebo druhého diskutujícího.Vtíp je v tom,že lidé mu to baští(opět pomineme co je to za lidi)a hlavní je přeci to,že těch,co mu to zežerou je víc.
Z toho všeho vyplývá,že je uplně jedno kdo je v čele jaké strany.Pro úspěch ve volbách a tím zároveň získání moci stačí být dobrý herec.

Tohle všechno je jen ukázka,že demokracie stojí na vratkých nohách.Vždy,všude,v každém státě bude víc blbců,kteří dají na takové,jakou jsou Paroubkové,Sobotkové,Grossové a jiní...Zkrátka většina národa se nechá vždy opít rohlíkem.

75428

25.10.2005 18:07

RE: Vláda blbců

Honza 82.?.?.?

Reakce na 75428

To neni tak jednoduchý. Navíc Topolánek si na hraní bere i rekvizity, tak proč ste na něj zapoměla. Zapůsobil na vás víc?

75464

26.10.2005 13:07

RE: Vláda blbců

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 75428

>Vtíp je v tom,že lidé mu to baští(opět pomineme co je to za lidi)a
>hlavní je přeci to,že těch,co mu to zežerou je víc.

http://www.ceskenoviny.cz/domov/index_view.php?id=154460
Televizní hlasování dopadlo jinak a tak se Big buldozer čílí a předvolává si ředitele televizí. Napříště bude možné zveřejňovat pouze to, že jeho popularita roste.
Nositelé špatných zpráv budou trestáni.

75620

26.10.2005 14:51

RE: Vláda blbců

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 75620

Ano,vím.Ten člověk je neuvěřitelně arogantní.Chápu jeho obavy.On také ví,že stádečko dá na vyšší čísla na jedné straně,ale to co ten kašpar předvádí vážně hraničí diktátorskými manýry.

75634

27.10.2005 10:53

RE: Vláda blbců

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 75634

On, resp. lidé za ním, sondují, co si necháme všechno líbit.

75695

27.10.2005 12:33

RE: Vláda blbců

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 75634

Nedalo to na sebe dlouho čekat
Na ČT dohlíží Paroubkův člověk
http://zpravy.idnes.cz/domaci.asp?r=domaci&c=A051026_220809_domaci_bih

75707

25.10.2005 13:10

vlk jako vlk

john bombardon 82.?.?.?

Čemu se pořád divíte.K pochopení české politiky stačí vzít do úvahy to že všichni kdo se nahoru dostanou jsou jedna postkomunistická banda vyškolená v pragnostickém ústavu(a i jinde)a zaúkolovaná dělat práci kterou dělá.Všichni ti hoši pracují na tom aby v tomhle bolševickém skanzenu naučili" zvířata pracovat více a jíst méně".(to ne já, to Orwell)a ty kydy o daních ,právu,svobodách a hlavně neustálé propírání nějakých afér to je jenom muletka která to zakrývá.Doufám že tady není nikdo, kdo by věřil ,že tam je někdo kdo nekrade.A asi tu nebude ani mnoho takových kteří by tvrdili že to jde posledních 10 let v té naší kotlince k lepšímu.Je zajímavý jak málo lidí napadne že za to vmůže ta smečka jako celek .Smečka mezi sebe vezme jenom vlka,lhostejno jestli si bude říkat třešnový plod,červený květ nebo modrý pták.Osobně věřím tomu že tyhle přiblblý symboly pro nás měli vymyšlený už dávno před tou t.z.v.sametovkou.Ted nastane obvyklý scénář předvolební a to je strašení komunisty, modroptáci budou mobilizovat,Pánové z růže budou myslet na mladá manžeství a na důchodce,lidovci budou brát na pomoc třeba d'ábla a komanči budou křepčit kolem volebních ohnů a ječet táhlé písně o tom že kapitál nefunguje. do toho všeho nás budou zasypávat údaji t.z.v.průzkumů veř. mínění a predvolební špínou, která se jako zázrakem vyhne těm opravdu podstatným tunelářským kauzám(proč občanovi připomínat IPB , kterou zatraceně zaplatí,když je tady Standův byt)a už se blížím ke svému politicky ne příliš korektnímu závěru že k volbám půjdu a hlas dám jakékoliv pidistraně která mně osloví svým programem i když to bude hlas ztracený, Protože častá argumentace typu"když nedáš hlas ODS je to jako bys ho dal komárům" a naopak je přesně ta volební pastička kterou na nás smečka nastražila aby se měla do smrti dobře.

75429

25.10.2005 14:23

RE: vlk jako vlk

JC 81.?.?.?

Reakce na 75429

Není třeba se vzrušovat a říkat ONI jsou takoví nebo makoví.
Politická reprezentace je více-méně obrazem společnosti.Především My jsme tolerantní k vlastním chybám a slabostem a proto je tolerujeme u druhých.
Změňme sami sebe a změní se i naši politikové.

75438

25.10.2005 20:33

RE: vlk jako vlk

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 75438

Politická reprezentace je více-méně obrazem společnosti.
........................................................
No to asi těžko.
Copak dělníci na jatkách jsou obrazem naší společnosti? Nejsou.Jsou to lidi s jistou, konkretní náturou.U politiků to je stejné.

75475

25.10.2005 16:36

RE: vlk jako vlk

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 75429

S tim nelze nez bezvyhredne souhlasit. Take volim zelene - protoze koho volit?
KSCM? Brrrr, jen to ne.

ODS? Divoka privatizace, rozkradni co umis, neznam rozdil mezi penezi a ted modra sance pro zdravotnictvi, to jsou dost padne duvody, proc ne. O sponzorech ODS bych nemluvil... [zahanbení]

CSSD? Grazla porusujici zakony Paroubka? A jeho soudruhy, co maji masla na hlave, ze by se z toho dala zalozit slusna zivnost? Tunel na Cepro, CzechTek, Unipetrol - ten Stana Grossiku je jen prdlavka za par melounu, to ani vytahovat nema cenu...

KDU/CSL? Magorske krestany, co jsou kam vitr, tam plast? Kdyz jim CSSD rekla, at vypadnou z vlady, tak zas najednou chteli zustat a predtim vyhrozovali - proste politicky subjekt pred smrti, neco jako politicka mrtvola ODA [pláč]

Takze koho?

75457

25.10.2005 20:36

RE: vlk jako vlk

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 75457

Take volim zelene - protoze koho volit?
---------------------------------------
Koho potom.Až si Zelený gauner taky nakrade?
[chechtot]

75476

25.10.2005 22:14

RE: vlk jako vlk

hostující 85.?.?.?

Reakce na 75476

...Až si Zelený gauner taky nakrade?

Svatá pravda.Zelení ještě nemlsali! [smích]

75493

27.10.2005 21:17

RE: vlk jako vlk

pro zelený 213.?.?.?

Reakce na 75493

ale přátelé, zelení v parlamentu budou přeci (dle obecných zákonů konkurence) prospěšní celé společnosti! Proto by je dle mého soudu měli volit všichni myslící občané - neboť je to hlavní "naděje cesty změny" i pro příznivce ostatních "kamenných" stran - vstupem další reálné síly na dosud "dobře rozdělený politický trh" totiž vznikne nová situace a pokud v ní budou chtít současní mnohoobročníci obstát, budou se sebou muset něco dělat - v současnosti je k tomu vůbec nic nenutí, neboť se mezi sebou jednoduše dohodnou.

75785

28.10.2005 5:08

RE: vlk jako vlk

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 75785

>ale přátelé, zelení v parlamentu budou přeci (dle obecných
>zákonů konkurence) prospěšní celé společnosti! Proto by je
>dle mého soudu měli volit všichni myslící občané - neboť
>je to hlavní "naděje cesty změny" i pro příznivce ostatních
>"kamenných" stran - vstupem další reálné síly na dosud
>"dobře rozdělený politický trh" totiž vznikne nová situace
>a pokud v ní budou chtít současní mnohoobročníci obstát,
>budou se sebou muset něco dělat - v současnosti je k tomu
>vůbec nic nenutí, neboť se mezi sebou jednoduše dohodnou.

Ale nepovídejte
[chechtot]
Vstupem Unie svobody - další realné síly na dosud "dobře rozdělený politický trh" totiž vznikla nová situace a pokud v ní budou chtít současní mnohoobročníci obstát.........
Sakra, nebýt noc, tak řvu smíchy.
Máte pravdu.Volit by měli pouze myslící lidé.

75854

28.10.2005 4:58

RE: vlk jako vlk

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 75493

>...Až si Zelený gauner taky nakrade?
>
>Svatá pravda.Zelení ještě nemlsali! [smích]

Těch Zelenejch,Impulzáků,Nezávisláků,Správnejch bloků je tolik, že pana Trodase čeká pěkná fuška.Kdo by nechtěl zamlsat?Měl by si pro potomky uchovávat kopie volebních lístků
[mrknutí jedním okem] když mu pro pochopení nestačila jedna Unie svobody.

75853

28.10.2005 17:10

RE: vlk jako vlk

google 84.?.?.?

Reakce na 75457

>S tim nelze nez bezvyhredne souhlasit. Take volim zelene -
>protoze koho volit?

Boh nas ochranuj pred zelenymi! [naštvaný]
ak si myslis, ze zeleni urobia nieco pre tuto Zem, tak sa nemylis.
otazka je, za ako dlho sa maticka Zem z toho spamäta.

75916

28.10.2005 17:23

RE: vlk jako vlk

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 75916

>ak si myslis, ze zeleni urobia nieco pre tuto Zem, tak sa
>nemylis.

>otazka je, za ako dlho sa maticka Zem z toho spamäta.

To oni urobia,ale nemusíme příliš dlouho přemýšlet abychom došli k závěru,že se příliš lišit nebudou od současného osazenstva.Když ptáčka lapají,pěkně mu zpívají.

Aby se něco stalo,tak se musí předně změnit systém,tj.aby pánové a dámy v politické reprezentaci měli také svou zodpovědnost.Dnes se něco stane a po ročním šetření se zjistí,že za to nikdo vlastně nemůže(takové to"ono samo" )...to se bude dít za všech politiků,ať jsou zelení,žlutí,nebo třeba fialoví s puntíkama. [pláč]

75918

1.11.2005 19:55

RE: vlk jako vlk

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 75918

Navíc zelení jsou v posledních letech v rozkladu a pere se to tam jak v pražské židovské obci.
Od samého počátku jejich vzniku byli eliminováni jako převlečení komunisté. Dnes už to snad tak moc neplatí, ale volit rozhádanou politickou stranu je krokem do temna.

76422

1.11.2005 20:08

RE: vlk jako vlk

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 75916

Já taky volím Zelené a podle www.politicalcompass.org se názorově nacházím v přibližně stejné pozici jako Green Party libertinská levice a kde jste vy google někde mezi NDP a British National Party nebo podobní nácci ne soudě podle vašich názorů?

76425

2.11.2005 8:58

RE: vlk jako vlk

google 62.?.?.?

Reakce na 76425

>Já taky volím Zelené a podle www.politicalcompass.org se
>názorově nacházím v přibližně stejné pozici jako Green
>Party libertinská levice a kde jste vy google někde mezi NDP a
>British National Party nebo podobní nácci ne soudě podle
>vašich názorů?

jedina strana, ktoru by som bol schopny volit, keby som tu saskaren neignoroval, by bola CSU.
zeleni to je pre mna napriklad Joseph Fischer a Cladia Roth, dvaja hlupi namysleni, nevzdelani(doslovne)ignoranti. neexistuje jedina rozumna vec, ktoru by v case svojej 6-rocnej vlady v Nemecku dokazali presadit. neexistuje vobec nic, co by dokazali urobit, okrem zakoncenia atomoveho programu v Nemecku.
Fischer(ako minister zahranicnych veci)porovnaval Srbov s fasistami, vyplakaval oci nad osudom biednych Albancov a horlil za zbombardovanie Srbska ako nikto iny. je priamo zodpoveedny za vojnovy zlocin, mal by za to ist sediet.
ked v roku 2004 robili vyskum, ktora strana v nemeckom parlamente sa chova najmenej ekologicky a najviac marnotratne(spotreba ich vozoveho parku, pocet letov na rozne konferencie, spotreba papiera, tlaciarenskych patron, atd..), tak k prekvapeniu obyvatelstva, to boli prave zeleni, ktori ten rebricek viedli.

76476

25.10.2005 13:57

Jako voliče ODS mne současná situace velmi znepokojuje

Jiří Barták 62.?.?.?

Pevně doufám, že se ODS Topolánka zbaví, než bude pozdě. Ale kdo by ho nahradil? Tlustý - rozhodně obratnější řečník, autor daňové reformy... leč byl 2 roky v KSČ. Zahradil - nyní v EP, tudíž méně mediálně viditelný. Langer, Nečas - nevýrazní. O Tošenovském se kdysi spekulovalo, je to schopný manažer a s novináři to umí, ale poslední dobou se orientuje pouze na svůj region. ODS byla v Klausově éře stranou jednoho muže; žádného "korunního prince" si nevychoval... Největším problémem této strany není program; oni ho jen neumějí prodat. Jestli pravice OPĚT prohraje volby, vážně zauvažuji o emigraci na Slovensko. V socanském ráji na dluh, kde se vyplatí nepracovat a sekat po cikánsku jednoho parchanta za druhým, žít opravdu nechci.

75432

25.10.2005 15:44

RE: Jako voliče ODS mne současná situace velmi znepokojuje

krysa 84.?.?.?

Reakce na 75432

Jak tvrdí známí, vyhrají u nás komunisti, neb se čssd spojí s ksčm.
Emigruj předtím, než ti to zasraný zkurvysyn Paroubek zatrhne!
Pokud nehodláš emigrovat, udělej si zavčas zbrojní pas. Další převrat už sametovej nebude a TI HAJZLI SE NÁS BUDOU SNAŽIT OBRAT I O TO CO NÁM JEŠTĚ ZBYLO!!!
Nevím, kdo si to nechá líbit, ale já to nebudu!

75452

25.10.2005 17:01

RE: Jako voliče ODS mne současná situace velmi znepokojuje

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 75452

Souhlas, az na ten zbrojni pas - akora budou vedet, ze zbran mate, to je blbost nejvetsi [mrknutí jedním okem] [zahanbení]

75459

25.10.2005 20:38

RE: Jako voliče ODS mne současná situace velmi znepokojuje

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 75432

Docela dobrej je Julínek.

75478

25.10.2005 16:29

S Panem Králem souhlasím :)

Axeli_Machal Axeli_Machal (zavináč) mail (tečka) ru 82.?.?.?

S Panem Králem souhlasím [smích]

75456

26.10.2005 1:17

Podivejte se na to pozitivne.

zap 70.?.?.?

Partyzanstina stranou. Jestlize nekdo rika, ze smer, zpusoby a naplne politickych stran jsou si podobne (ne ze bych nesouhlasil), proc nemit u kormidla schopneho chlapa? Drzeho? Proc ne, kdyz udela praci. Takoveho ceskeho Sharona. Az na to, ze namisto 2000 tanku jich ma k dispozici jen 20. [chechtot]

75521

26.10.2005 7:00

ze by mlada fronta chtela Paroubka?

Vcelicka 24.?.?.?

Průzkum: Nejvíce lidí by si za budoucího premiéra přálo Paroubka
24.10.2005 - 07:40, autor: ČTK.

PRAHA - Lidé by si nejčastěji přáli mít za příštího předsedu vlády volebního lídra ČSSD a současného premiéra Jiřího Paroubka. V říjnovém průzkumu agentury Median tak odpovědělo 41 procent dotázaných. S velkým odstupem za ním skončil šéf ODS a volební lídr strany Mirek Topolánek s 28,5 procenta, píše Mladá fronta Dnes, pro kterou agentura průzkum vypracovala.

S šesti procenty se na třetím místě v průzkumu umístil šéf komunistů Vojtěch Filip. Předseda KDU-ČSL Miroslav Kalousek získal 4,2 procenta. Jiného politika by hledalo osm procent lidí, což je podle Přemysla Čecha z Medianu relativně málo.

Podle něj průzkum dokumentuje, že Topolánek je vůči Paroubkovi v defenzivě. "Ten průzkum nebudu komentovat, já mu nevěřím," řekl MfD Topolánek.

MfD dává výsledky průzkumu do kontrastu s tím, že Paroubek podle telefonického hlasování prohrál nedělní televizní duel s Topolánkem. Topolánkovi více věřily zhruba dvě třetiny volajících, což Paroubka podle listu rozčililo. "Ani má vlastní žena se na ty linky nemohla dovolat. Tohle bylo skutečně naposled. V případě, že by to mělo pokračovat, nebudou politici ČSSD do takovýchto diskusí chodit," řekl MfD. Podle mluvčí televize Nova Veroniky Šmítkové ale k žádné chybě nedošlo.

75572

26.10.2005 7:12

RE: ze by mlada fronta chtela Paroubka?

Misu 193.?.?.?

Reakce na 75572


>"Ani má vlastní žena se na ty linky nemohla dovolat. Tohle
>bylo skutečně naposled. V případě, že by to mělo
>pokračovat, nebudou politici ČSSD do takovýchto diskusí
>chodit," řekl MfD. Podle mluvčí televize Nova Veroniky
>Šmítkové ale k žádné chybě nedošlo.

Mela volat na podporu Topolanka. Pak by se jiste dovolala... [velký smích]

75574

26.10.2005 7:57

RE: ze by mlada fronta chtela Paroubka?

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 75574

ne Misu ja si spis myslim, ze tam volala ustavicne, no a nekolikrat se ji to nepovedlo [smích] Nebo ji Paroubek musi koupit mobila kam muze jen mluvit a ne mackat SMSku [smích] Jo Buh vas ochranuj, to uz Bush je lepsi alternativa, nez Pohrobek.

75581

26.10.2005 13:54

RE: ze by mlada fronta chtela Paroubka?

krysa 84.?.?.?

Reakce na 75581

>ne Misu ja si spis myslim, ze tam volala ustavicne, no a
>nekolikrat se ji to nepovedlo [smích] Nebo ji Paroubek musi koupit
>mobila kam muze jen mluvit a ne mackat SMSku [smích] Jo Buh vas
>ochranuj, to uz Bush je lepsi alternativa, nez Pohrobek.

No jo, ale Pohrobek nemuže zahájit třetí světovou válku např. kvuli Thajwanu, takže máme tu "výhodu", že mužem zdechnout akorát na jeho kydy nebo na ptačí chřipku, nikoli na nemoc z ozáření po jaderným výbuchu...

75625

26.10.2005 8:18

Politika ČR

Adapa 82.?.?.?

Poslední dobou je téměř jedno, zda se volí jedna či druhá strana, nakonec všichni u koryt si dělají své a my obyčejní lidé se divíme a stále tak nějak doufáme, že existuje nějaká ideální strana, která by se dala volit.
Já osobně jsem ve své mladickém nadšení hned v 18ti letech do jedné politické strany vstoupil a dodnes jsem jejím pasivním členem a s většinou jejích názorů souhlasím i když se za některé její představitele stydím.
Ale toto vše jsem napsal vlastně jako takový malý úvod k následujícímu článku, který jsem před chviličkou našel na internetu a který vřele doporučuji k přečteni:
http://zpravy.centrum.cz/domov/clanek.phtml?id=411598&hp1

75584

Příspěvků: 42

25.10. 03:27 Vcelicka  Paroubek nikoho nevalcuje pane Kral
25.10. 04:03 Misu  RE: Paroubek nikoho nevalcuje pane Kral
25.10. 04:15 Misu  RE: Paroubek nikoho nevalcuje pane Kral
25.10. 07:57 Tom  mimo mísu
25.10. 08:31 baba_Blažková  RE: mimo mísu
25.10. 15:08 Ruda  RE: mimo mísu
25.10. 15:45 Adapa  RE: mimo mísu
25.10. 11:10 jen tak  paroubek neni nebezpecny, parobek je nebezpecny demagog
25.10. 17:55 Honza  RE: paroubek neni nebezpecny, parobek je nebezpecny demagog
01.11. 10:41 jen tak  RE: paroubek neni nebezpecny, parobek je nebezpecny demagog
25.10. 11:18 trodas  ODS trpi prilisnou sebejistotou
25.10. 12:41 Alexa  Vláda blbců
25.10. 18:07 Honza  RE: Vláda blbců
26.10. 13:07 Karel z Čech  RE: Vláda blbců
26.10. 14:51 Alexa  RE: Vláda blbců
27.10. 10:53 Karel z Čech  RE: Vláda blbců
27.10. 12:33 Karel z Čech  RE: Vláda blbců
25.10. 13:10 john bombardon  vlk jako vlk
25.10. 14:23 JC  RE: vlk jako vlk
25.10. 20:33 Vratislav  RE: vlk jako vlk
25.10. 16:36 trodas  RE: vlk jako vlk
25.10. 20:36 Vratislav  RE: vlk jako vlk
25.10. 22:14 hostující  RE: vlk jako vlk
27.10. 21:17 pro zelený  RE: vlk jako vlk
28.10. 05:08 Vratislav  RE: vlk jako vlk
28.10. 04:58 Vratislav  RE: vlk jako vlk
28.10. 17:10 google  RE: vlk jako vlk
28.10. 17:23 Alexa  RE: vlk jako vlk
01.11. 19:55 Karel z Čech  RE: vlk jako vlk
01.11. 20:08 Emma Bovary  RE: vlk jako vlk
02.11. 08:58 google  RE: vlk jako vlk
25.10. 13:57 Jiří Barták  Jako voliče ODS mne současná situace velmi znepokojuje
25.10. 15:44 krysa  RE: Jako voliče ODS mne současná situace velmi znepokojuje
25.10. 17:01 trodas  RE: Jako voliče ODS mne současná situace velmi znepokojuje
25.10. 20:38 Vratislav  RE: Jako voliče ODS mne současná situace velmi znepokojuje
25.10. 16:29 Axeli_Machal  S Panem Králem souhlasím :)
26.10. 01:17 zap  Podivejte se na to pozitivne.
26.10. 07:00 Vcelicka  ze by mlada fronta chtela Paroubka?
26.10. 07:12 Misu  RE: ze by mlada fronta chtela Paroubka?
26.10. 07:57 Vcelicka  RE: ze by mlada fronta chtela Paroubka?
26.10. 13:54 krysa  RE: ze by mlada fronta chtela Paroubka?
26.10. 08:18 Adapa  Politika ČR

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

29

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 58 čtenářů částkou 8 729 korun, což je 29 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Švédské dívce se zachtělo se bránit. Naštěstí ji včas odhalili a po zásluze potrestali01.11.19 19:42 Švédsko 7

Reprezentant ČR získal zlato na MS v kickboxu. Hádejte, jakou vlajkou si zakryl záda...01.11.19 16:45 Česká republika 7

Měnové kurzy

USD
23,24 Kč
Euro
25,59 Kč
Libra
29,92 Kč
Kanadský dolar
17,53 Kč
Australský dolar
15,75 Kč
Švýcarský frank
23,52 Kč
100 japonských jenů
21,45 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,66 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,26 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 236,88 Kč
1 unce stříbra
395,89 Kč
Bitcoin
200 622,13 Kč

Poslední aktualizace: 14.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 866