Diskuze k článku

Soudce Košela potvrzen ve funkci

Příspěvků 69

22.10.2005 5:19

Někteří rasisti se tady snaží podkopávat nezávislost soudů.

Robin 83.?.?.?

A co by chtěli pane Král, aby byl soudce perzekuován pro svou homosexuální orientaci ? Voni nemají vůbec představu k čemu by pak došlo.

-To by začalo u našich vzdělaných, citlivých a teplých homosexuálních spoluobčanů.
-Pak by to pokračovalo u našich pracovitých, cigánských, inteligentních Rómských spoluobčanů.
-A nakonec by to skončilo perzekucí Židovského obyvatelstva, které je výkvětem civilizace jako takové, všiměte si kolik
důležitých pro lidstvo funkcí zastávají, kolik Nobelových cen mají, jak jsou světu prospěšní.
A konečný důsledek by bylo 6 milonů mrtvých.

Žádný kulturní člověk nesmí připustit Holohoax.


[chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

75041

22.10.2005 8:15

RE: Někteří rasisti se tady snaží podkopávat nezávislost soudů.

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 75041

pane Robin nemam vubec ideu cemu se smejete, je mozne ze je to krecovity smich [zmaten]

75050

22.10.2005 8:46

RE: Někteří rasisti se tady snaží podkopávat nezávislost soudů.

Snad ani není nutné 85.?.?.?

Reakce na 75041

Jako satyra dobrý, beru. Jenomže tady doma už to prostě sranda dávno není, už je těch průšvihů tolik, jak v politice, policii, podnikání a vůbec všude, že lidi začínají být vážně nasraní. Politický vtipy se už přestali vyprávět, lidi už i rezignovali v apelech na nápravu u politiků, teď už jenom čekají kdy kdo provede ten průser naprosto největší. Je otázka co dál ? Vzít do ruky obrazně řečeno pušku a poslat to celý do kopru ? Nebo počkat na nějakého diktátora, který to celé srovná do latě ? Že by to šlo demokratickou cestou tomu už nikdo nevěří. [zmaten] V podstatě v Čechách neexistuje jediná důvěryhodná instituce, možná tak akorát nějaký ten sbor dobrovolných hasičů. Abych zase negeneralizoval, skoro na všech úrovních se vyskytují slušní, poctiví a pracovití lidé, což je dobře, nicméně ti to nevytrhnou. [oči v sloup] Masa jsou prostě lemplové, podvodníci a zloději. Je otázka, zda má vůbec cenu takovýto národ udržovat při životě.

75054

22.10.2005 12:34

RE: Někteří rasisti se tady snaží podkopávat nezávislost soudů.

krysa 84.?.?.?

Reakce na 75041

ad: A konečný důsledek by bylo 6 milonů mrtvých.

No a? To tady bude s Paroubkem, Rathem a ptačí chřipkou tak jak tak...
No a kdo to přežije?
No přece Paroubek, Rath...

75068

22.10.2005 12:40

RE: Někteří rasisti se tady snaží podkopávat nezávislost soudů.

Ratz 62.?.?.?

Reakce na 75041

Nevím proč se schováváte za auschwitz komplex? Napište rovnou za se rad ukájíte nad fotkami nezletilých chlapců a bude [chechtot] protože tady nejde o to jestli soudce je homosexuál, ale o to ze odebíral pedofilní pornografii a tudíž zřejme bude tak trochu pedo a to narozdíl od homosexuality problém je.

75069

24.10.2005 0:05

RE: Někteří rasisti se tady snaží podkopávat nezávislost soudů.

HaHa 84.?.?.?

Reakce na 75041

nejde o homosexualni orientaci ale o to ze kupoval vec o ktere vedel ze je nelegalni a ve sve znalosti prava i IQ vedel ze podporuje tim spolecensky zakazane a stihane jednani

... vy kdyby jste koupil kradenou vec o ktere jste vedel ze je kradena a stanul pred souden tak vas tentyz soudce musi a taky bez mrknutti oka postihne ...nebo ne ?

75233

22.10.2005 10:06

Co je na tom divnýho?

krysa 84.?.?.?

..zvláště pak ve státě, kde šéf lékařské komory chce být současně ministrem zdravotnictví a nejlíp i šéfem VZP a Paroubek se asi hodlá stát novým generálním tajemníkem a zrušit funkci prezidenta (když už ji nemá von)?!
Ostatně přece si soudci nevyhodí vlastního kolegy, že?!

75058

22.10.2005 18:21

Ne, duveru v ceske soudy nema nikdo koho znam...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

...a me zkusenosti s nimi jsou take vyrazne negativni.

Nicmene jedna vec je nemoznost perzekuce cloveka, kvuli jeho sexualnimu zamereni (atsi je to treba homosexalni pedofil ci ne) a druha otazka do pranice je, jestli by se stejne postupovalo vuci Rudovi z Horni Dolni [oči v sloup] [mrknutí jedním okem]

Vzhledem k tomu, ze Ceska mentalita je vyrazne skodoliba, tak by ho vyrazili ze zamestnani na to tata a mel by velky problem nejaky dzob este splasit...

Ja si myslim ze otazka postupu vuci beznemu obcanovi by byla zavaznejsim problemem nez sexualni orientace soudce.

Nicmene by to chtelo prezkoumat jeho kvality, nebot plest si, od kdy mohou byt osoby foceny/filmovany pro sexualni prumysl je DOST zasadni neznalost. (ano, praktikovat od 15-ti, ale filmovat si to od 18-ti [mrknutí jedním okem] )

A k te duvere - zasadmi pochybeni nastalo, ze se tahle soukroma informace vubec dostala ven. To podrylo duveru v soud a ne fakt sexualni erientace soudce. Aneb kdybyste to nevedeli, tak... [mrknutí jedním okem] [velký smích]

75092

22.10.2005 19:23

RE: Ne, duveru v ceske soudy nema nikdo koho znam...

djb 83.?.?.?

Reakce na 75092

Nicmene jedna vec je nemoznost perzekuce cloveka, kvuli jeho sexualnimu zamereni (atsi je to treba homosexalni pedofil ci ne)

Ja si myslim ze otazka postupu vuci beznemu obcanovi by byla zavaznejsim problemem nez sexualni orientace soudce.



v jinem pripade byste mel pravdu, jiste je kazdeho vec, jaka je jeho sexualni orientace, ale v pokud si pan soudce kupuje porno s hmsx pedofilni tematikou, tak primo prispiva na vyrobu techto snimku a tim na zneuzivani deti k nataceni techto filmu.
pokud je nekdo sexualne orientovany tak, ze tezko sezene dobrovolne filmy/snimky pro svoji orientaci, tak holt ma smulu.
jeste se da pochopit kdyz se nekdo neudrzi a klikne si na stranku na webu, ale prima podpora vyrobce(a to nemluvime o tom, ze jako soudce by asi mel neco vedet o ohlasovaci povinnosti), je uz pres miru.

pokud nekoho vzrusuji male deti, pripadne zabijeni druhych a jine lahudky, tak by se mel smirit s tim, ze v pripade podpory vyroby je trestne postizitelny(coz casto bohuzel neni)

kdyby se poradala verejna sbirka na usporadani atentatu na paroubka, tak by to mozna bylo moralni, ale take jiste nelegalni[smích]

75098

22.10.2005 19:42

RE: Ne, duveru v ceske soudy nema nikdo koho znam...

pk202 194.?.?.?

Reakce na 75098

>kdyby se poradala verejna sbirka na usporadani atentatu na
>paroubka, tak by to mozna bylo moralni ....

Kde muzu prispet ? [velký smích]

75102

22.10.2005 20:52

RE: Ne, duveru v ceske soudy nema nikdo koho znam...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 75102

Atentat na toho grazla fasounskyho? Kde se podavaji penize? Budu radeji o vode a o chlebu, jen kdyz ten kripl zmizi [naštvaný] !

75118

22.10.2005 20:16

RE: Ne, duveru v ceske soudy nema nikdo koho znam...

Tom 24.?.?.?

Reakce na 75098

>jeste se da pochopit kdyz se nekdo neudrzi a klikne si na stranku na webu, ale prima podpora vyrobce(a to nemluvime o tom, ze jako soudce by asi mel neco vedet o ohlasovaci povinnosti), je uz pres miru.

To nemělo být v závorce - přesně toto, je meritem věci:

Jako SOUDCE! by asi mel neco vedet o ohlasovaci povinnosti.

Pedofilie tam byla, tu nevokecá.

75109

23.10.2005 22:17

RE: Ne, duveru v ceske soudy nema nikdo koho znam...

Samotář 213.?.?.?

Reakce na 75109

Možná to používal na samostudium , aby mohl lepe soudit pedofili. [chechtot] [chechtot] [chechtot]

75217

23.10.2005 22:14

RE: Ne, duveru v ceske soudy nema nikdo koho znam...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 75098

Ja si zase myslim, ze clovek muze a ma podporovat co on uzna za vhodne. Je stale lepsi, kdyz pro uspokojeni 1000 pedofilu bude natoceno 10 deti, nez aby tech 1000 pedofilu obtezovalo a svlekalo 100 deti [mrknutí jedním okem]

Vemte si to tak [mrknutí jedním okem]

Ja take podporuji pripadne zabiti Paroubka a take je to nezakonne a de-facto spatne, ale je to ma svoboda, podporovat co ja uznam za vhodne.
Necht si i soudce podporuje, co uzna za vhodne.

Jedine co je alarmujici je fakt zverejnovani takovychhle intimnich veci z vysetrovani - to je jadnoznacne poruseni prava na soukromi [oči v sloup] [zahanbení]

75216

24.10.2005 7:38

RE: Ne, duveru v ceske soudy nema nikdo koho znam...

baba_Blažková 193.?.?.?

Reakce na 75216

A máte děti? Váš výrok mě docela zvednul ze židle. Je úplně jedno, jaký je jejich počet, mě se dělá rudo před očima, dítě je jednou dítě, tvoreček, který se nikoho neprosil, aby byl přiveden na svět. Tvoreček, který tu je, jako důsledek nezodpovědnosti svého rodičovstva, kteří nevěděli, do čeho jdou. Dítě je závazek na celý život, nepopsaný list papíru, nedobrovolně zcela v moci nedospělých dospělých, a vy tady máváte něčím jako statistikou. I kdyby šlo o JEDINÉ DÍTĚ, tak je to hnus.

Jo, právo na soukromí, to je hezké, ale v momentě, kdy půjde o děti, zareaguju jako typická ženská, která ví, zač je toho loket vypiplat dítě, naučit ho prvním krůčkům, prvním slůvkům, neustále mu zachraňovat život, protože děti jsou velmi vynalézavé ve způsobech, jak se o život připravit, v této situaci, to se na mě nezlobte, vybublají na povrch staré pudy, adrenalin zatemní mysl a já neznám bratra.

Na druhé straně objektivně - co je pedofilní porno? Tady by to možná chtělo trošičku pozměnit právní úpravu. Pokud jde o puberťáky, kteří ze zákona "mohou souložit", OK. Proč by se u toho nemohli natáčet.

Ale pokud jde opravdu o DĚTI, nemyslím tím třeba tu zfetovanou křepčící bandu z různých technopárty, pak bych s klidem angličana každého, kdo takto (i jinak) dětem ublížuje, nakrájela na strojku na salám. Pěkně od konečků prstů směrem k životně důležitým orgánům. Tady FAKT neznám bratra.

75256

24.10.2005 23:59

RE: Ne, duveru v ceske soudy nema nikdo koho znam...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 75256

Ale ale [vyplazený jazyk] Vidim, ze muj pragmatismus tnul do ziveho [velký smích]

Pokud se nepletu, tak jsem napsal, ze:

> Je stale lepsi, kdyz pro uspokojeni 1000 pedofilu bude natoceno 10 deti, nez aby tech 1000 pedofilu obtezovalo a svlekalo 100 deti.

Cize jsem snad jasne dal najevo, ze blaho vsech slusne vychovanych ditek je u me na prvnim miste a presel jsem z surreality (Blazkova, djb) do reality. Mozna bych mel spise napsat - mel jsem tu odvahu prejit.
Vy dva pratele, vy zijete v surrealite, nebot pedofilove budou existovat a budou ovlivnovat deti, at budete sebevice prskat ci videt cervene [mrknutí jedním okem]
Ja mel za to, ze se tu bavim s dospelymi, jenz uz vedi, ze zivot je umeni kompromisu a ne s detmi, jenz trvaji na svem 100% reseni - vsechny pedofily zakazat [mrknutí jedním okem]

Pragmaticky pohled na vec rika, ze jelikoz vstupni problem nelze vymytit, lze se jen snazit o minimalizaci jeho dopadu na cilovou skupinu. Jestli tou skupinou jsou deti ci lucni konici, to pragmatik jako ja neresi a resit nebude. Principielne mezi zivotem neni zadny rozdil.

Ano, pane djb, nemam k dispozici zadne studie ani pokusy, podporujici mou ideu, ze pedofilni pecko chrani deti (vyjma ucinkujicich), nicmene presto ze postradam doktorat z psychologie tak se domnivam, ze pokud pravdu nemam, tak se ji prinejmensim zatracene dost blizim na to, abych vedel, ze zakazovani a kriminalizovani niceho nikdy nikam nevede, nevedlo a nepovede. A klidne melte o tom, ze deti jsou neco s cim se neda takhle racionalne kalkulovat. Da se. Musi se dat, nebot svet je racionalni a co se tyce detskeho pecka, tak to Japonci kresli ve velkem (to neni legrace, mohu dolozit priklady) pac je to tak legalni [mrknutí jedním okem]

Na druhou stranu, co se vychovy tyce, pokud vase deti jsou dobre vychovany, neni se ceho bat. Pokud vase dite da pred pocestnosti prednost penezum, pak je jen otazka, kdo je nabidne a co za ne bude chtit [mrknutí jedním okem] Klicova otazka - cte vase dcera casopis Divka? [mrknutí jedním okem]

75348

25.10.2005 7:11

RE: Ne, duveru v ceske soudy nema nikdo koho znam...

baba_Blažková 193.?.?.?

Reakce na 75348

A VY ty děti máte? Víte co, když jste takový pragmatik, pořiďte si nějaké, tak osm až deset kousků, pak si pořiďte nějaký bordel pro zasvěcené, tam si ty svoje dětičky strčte, zisk jistý, mezinárodní klientela zaručena. Možná i sklidíte nějaký ten obdiv vůči vaší osobní oběti. Jak sám říkáte - vstupní problém sice nevymýtíte, zato minimalizujete jeho dopady.
Tak mi z toho vychází, že ty cikánky v západních čechách, co prodávají své děti vlastně vykonávají záslužnou práci. Vždyť to dělají pro naše dobro.

To je stejné, jako kdybyste tvrdil, že pokud dochází ke znásilňování ženských, otevřeme v blízkosti inkriminované lokality bordel a problém se vyřeší. Popřípadě násilníkům dovolíme koukat na porno s touto tematikou.

Zkuste si to představit.

75399

25.10.2005 12:09

RE: Ne, duveru v ceske soudy nema nikdo koho znam...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 75399

Ne, deti nemam. A zas takovy zastance pedofilu nejsem, abych jim zrizoval nevestinec.

Nicmene proc odvadite debatu od faktu, ze s problemem starym jako lidstvo samo nic nenadelate a misto konstruktivnich navrhu se navazite do me a mych napadu - a ne konstruktivne, ale destruktivne.

Ty ciganky jen vedi, ze nemecka klientela ma zajem a tak toho vyuzivaji. Je nevhodne si plest casto agresivni nabidku prostituce s pornem [mrknutí jedním okem] A netusim, proc to delate - mozna by to chtelo mene toho cerveneho videni? [vyplazený jazyk]

A ja si docela dobre dokazu predstavit, ze vetsina potencionalnich nasilniku (tech, kteri nenasli partnerku, jenz to tak ma rada) se radeji podiva na video, nez aby nahaneli po vecerech slecny - zvlaste tedka, kdyz zacina zima [velký smích] [chechtot] [velký smích]

75425

25.10.2005 14:19

RE: Ne, duveru v ceske soudy nema nikdo koho znam...

baba_Blažková 193.?.?.?

Reakce na 75425

Já se jen snažím představit si tu vaši "eliminaci dopadu" a vychází mi to takto. Mohl byste mi popsat vy svou představu?

Jako KDO by podle vás měl natáčet to porno, s KÝM, a tak...

Nějaké konstruktivní řešení, nápad... e?

75436

26.10.2005 18:13

RE: Ne, duveru v ceske soudy nema nikdo koho znam...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 75436

Svou predstavu jsem snad uz jednoznacne popsal - a co se vyroby jakychkoliv obrazku a videjek tyce, doporucuji se mrknout na webu, kolik producentu materialu s libovolnou tematikou najdete - to jsou stovky sajt, BB...! A s kym? Byste neverila, kolik slecen je zvrhlejsich nez se snazi tvarit [chechtot] [velký smích]
Jak jsem rekl, jedinym problemem je pedo pecko, kde je treba podporovat jeho sireni co nejvice (a tim i vyrobu, nebot z kvalitnejsiho materialu (nejlepe digital) se to siri lepe [zahanbení] ), aby bylo treba tocit co nejmene noveho materialu a tim kazit co nejmene ditek.
Ono to tak dneska de-facto funguje, jen vam se z toho delaji mzitky pred ocima, ale tot vse [mrknutí jedním okem]

75653

26.10.2005 18:27

RE: Ne, duveru v ceske soudy nema nikdo koho znam...

Dáša 80.?.?.?

Reakce na 75653

>Jak jsem rekl, jedinym problemem je pedo pecko, kde je treba
>podporovat jeho sireni co nejvice (a tim i vyrobu, nebot z
>kvalitnejsiho materialu (nejlepe digital) se to siri lepe [zahanbení] ),
>aby bylo treba tocit co nejmene noveho materialu a tim kazit co
>nejmene ditek.

Máte velké mezery ve znalosti trestního práva. Doporučuji urychleně doplnit.

>Ono to tak dneska de-facto funguje, jen vam se z toho delaji
>mzitky pred ocima, ale tot vse [mrknutí jedním okem]

V base se dělají mžitky před očima mnoha pedofilům . Zranění recta určitě patří mezi ty nebolestivější.

75657

26.10.2005 16:14

RE: Ne, duveru v ceske soudy nema nikdo koho znam...

djb 83.?.?.?

Reakce na 75348

trodasi, nic proti vam, zpravidla s Vami souhlasim, ale tentokrat si po chlapsku "virtualne nabijeme drzky" [smích]

- mate pocit ze diskutujete s detmi? tentyz pocit mam ja o vas, protoze:

- ohanite se pragmatismem, ale nejste

pragmatismem mate na mysli logicke hodnoceni faktu bez emoci. fajn, takovy jsem i ja, ale potiz je, ze ted nehodnotite fakta

to co ukazujete neni pragmatismus, ale honba za bulvarnim kontroverzi, vite proc? nemate fakta jen spekulujete ze tak by to mohlo byt, ze toto asi uklidni pedofily atd... a vubec nevite ze to tak bude
nevite proste zakladni fakt(staci se omezit na tohle):
"jestli pedofil, ktery je soucasne nasilnikem se uspokoji nad videokazetou a uz nebude mit potrebu pachat nasili na detech"

uz samo o sobe to je smesne,ze by nekdo kdo ma potrebu napadat deti byl uspokojen videokazetou

pragmaticky:

rikate ze misto 100 deti jich bude 10, tj. tvrdite, ze povoleni pedo porna snizi nasili na detech o 90%. neni Vam jen tato veta sama o sobe trapna?

odkazujete me na knihy o sexualite, nektere znam, sam si je prosim prectete, tady nemluvime o jen o sexualite, tady jde o nasilniky a ty tiim vasim pornem neuspokojite

pisete Fotky stimuluji predstavivost, doporucuji studii lidske sexuality "

spravne a od predstav je zase blize k cinum

Myslete cece Vy,-) nerikejte, ze kdyz Vam budu do konce zivota posilat zdarma heterosexualni porno videokazety, tak uz si nebudete chtit zasoulozit,-)

Samotna predstava "odebrani pedo pecka" ve me vzbuzuje huronsky smich
Nikdy nic nedokaze nikdo na svete "odebrat"


hm, ve me vzbuzuje smich, ze jste to nepochopil. Ja netvrdim, ze je mozne odebrat pedo porno, ale zkusil jsem Vam namodelovat situaci, aby Vam lip docvaklo ze tim povolovanim nic nezmuzete.

a co se tyce toho zakazovani ano to je spravne, Vy totiz tim povolovanim nezmuzete nic (Vase teorie o nasilnych pedofilech, kterym staci kazeta a uz nebudou chodit obtezovat deti je proste naprosto mylna) a povolovanim jen dokazete, ze se z toho stane bezna vec, pomalu norma jako je to s homosexualitou(tim nechci rict, ze ji chci zakazat, kazdy at si dela co chce, pokud tim neohrozuje jine, ale myslim, ze az tak moc propagovat by se nemela)


ale to je jedno, Vy v tomto tematu zrejme projevujete jistou lehovitost, takze nema smysl to moc vysvetlovat a to me dovadi k Vasi "podpasovce"

pisete:
Moc neprovokujte, nebo nastolim otazku, jenz vas porazi - a sice proc by to melo byt nelegalni, kdyz to vlastne zachranuje majoritu nezkazenych deti?

To je krasna otazka. Bohuzel je to otazka typu:

Proc by USA nemelo napadnout Irak, kdyz to osvobodi jeho lid?
nebo
Proc bysme nemeli pozavirat vsechny Palestince, kdyz to jsou jen teroriste??

Uz chapete v cem je ve Vasi otazce chyba? Vase podminka kdyzy... je proste lziva, nema zadneho smyslu a tak ani ta otazka
takze ne, nemelo by to byl legalni
(pripominam, ze celou dobu mluvime o tom, ze by nemelo byt legalni pedofilni porno, tj. natocene za ucasti deti, pedofilii jako takovou samozrejme zakazovat nechci)

75647

24.10.2005 10:49

RE: Ne, duveru v ceske soudy nema nikdo koho znam...

djb 83.?.?.?

Reakce na 75216

ja sice nebudu reagovat tak emotivne, jako miss BB, ale tohle se preci proboha neda brat tak matematicky. Kdyby Vase teorie nejak dokazovala, ze tech 10 deti je podmnozina tech 100, tak potom byste s tim snad mohl vylezt na trh a dostat mene ran holi[smích].

Nicmene, podle moji statistiky se tech 1000 pedofilu musi uspokojit bez deti a tecka. A z toho by se melo vychazet. Vzdy je jina cesta.

Vase uvaha ma zasadni mezeru, ze pedofil, ktery je nejen odlisny sexualni orientaci, ale navic nasilnik (nebo jak to nazvat) se temi kazetami stejne neuspokoji a navrch bude porad na ulici napadat deti, na druhou stranu, clovek, ktery takovy neni a kteremu staci fotky, budou stacit i predstavy, pripadne normalni fotky deti (coz je mozna nechutna predstava, ale kdyz si to nekdo dela nad Junakem a nikomu neublizi, pro me za me).

Mate nejakou statistiku, ze odebrani pedofilniho porna vyzene pedofily napadat deti do ulic?

Existuje opacna analyza, ze dodani pedofilniho porna odradi pedofily od zneuzivani deti a pripouta k televizi?
Sotva.

Osobne o tom dost pochybuji, spis bych se nedivil faktu, kdyby porno jako takove vyhrocovalo predstavy a touhy pedofilu a naopak je jeste trochu popohnalo ke zneuzivani.

Otazka je, co az pokroci technologie a bude moznost vyrobit takove snimky ciste digitalne, bez ucasti zivych deti i v amaterskych podminkach a ne jen za miliony dolaru. Co s takto vyrobenymi filmy?

Podporovat jiste muzete co chcete, ale od slovni podpory k vecne je zasadni krok. Navic podporovanim nelegalni cinnosti se musite smirit i s odpovednosti.

Tak, to bylo drsne[smích]

75269

25.10.2005 0:11

RE: Ne, duveru v ceske soudy nema nikdo koho znam...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 75269

Mozna ze nevidite cervene jako BB, ale vase iracionalni predstavy by me pobavily, kdyby neslo o vseobecne rozsirene nesmysly... [překvapení] [zahanbení]

> Nicmene, podle moji statistiky se tech 1000 pedofilu musi uspokojit bez deti a tecka. A z toho by se melo vychazet. Vzdy je jina cesta.

Vratte se do reality, prosim [mrknutí jedním okem]

> na druhou stranu, clovek, ktery takovy neni a kteremu staci fotky, budou stacit i predstavy

Fotky stimuluji predstavivost, doporucuji studii lidske sexuality [mrknutí jedním okem] Masturbace bez fotek je az masturbace vzominek na sexualni zazitky - presne to, co u pedofilu nechceme, ze? [vyplazený jazyk]

> Mate nejakou statistiku, ze odebrani pedofilniho porna vyzene pedofily napadat deti do ulic?

Samotna predstava "odebrani pedo pecka" ve me vzbuzuje huronsky smich [vyplazený jazyk] [velký smích] [chechtot]
Nikdy nic nedokaze nikdo na svete "odebrat" [mrknutí jedním okem] Jedine, co zakazovanim a perzekuci dokazete je - vyhnat cenu nahoru. (riskovy priplatek) A vyhnani ceny nahoru je to posledni co chcete, nebot pak maji producenti k dispozici vice penez a mohou uplatit/"pujcit si"/zaplatit "vypujceni-si" vice deti... Jste si stale 100% jisty, ze to je to, co chcete?!

> porno jako takove vyhrocovalo predstavy a touhy pedofilu a naopak je jeste trochu popohnalo ke zneuzivani.

Uspokojeny pedofil se za sve choutky urcite stydi, a da na chvilku pokoj. Pedofilove nebudou nemyslici zvirata, budou si zcela jiste vedomi sve problematicke uchylky [oči v sloup] [mrknutí jedním okem] Myslete, cece!

> bude moznost vyrobit takove snimky ciste digitalne, bez ucasti zivych deti i v amaterskych podminkach a ne jen za miliony dolaru. Co s takto vyrobenymi filmy?

Pozdravujte kreslire v Japonsku. Vydelavaji dobre. Jen nevim, me to nejak nevzrusuje ci co [chechtot] Asi jsem vadnej [zahanbení]

> ale od slovni podpory k vecne je zasadni krok. Navic podporovanim nelegalni cinnosti se musite smirit i s odpovednosti.

Moc neprovokujte, nebo nastolim otazku, jenz vas porazi - a sice proc by to melo byt nelegalni, kdyz to vlastne zachranuje majoritu nezkazenych deti? [mrknutí jedním okem] [velký smích]

75350

24.10.2005 19:57

RE: Ne, duveru v ceske soudy nema nikdo koho znam...

Dáša 80.?.?.?

Reakce na 75216

>Ja si zase myslim, ze clovek muze a ma podporovat co on uzna za
>vhodne. Je stale lepsi, kdyz pro uspokojeni 1000 pedofilu bude
>natoceno 10 deti, nez aby tech 1000 pedofilu obtezovalo a
>svlekalo 100 deti [mrknutí jedním okem]

>
>Vemte si to tak [mrknutí jedním okem]
>
>Ja take podporuji pripadne zabiti Paroubka a take je to nezakonne
>a de-facto spatne, ale je to ma svoboda, podporovat co ja uznam
>za vhodne.

>Necht si i soudce podporuje, co uzna za vhodne.
>
>Jedine co je alarmujici je fakt zverejnovani takovychhle
>intimnich veci z vysetrovani - to je jadnoznacne poruseni prava
>na soukromi [oči v sloup] [zahanbení]


trodasi, proboha kam na tyhle zhovadilosti chodíte?
Pedofilie je hrůzná a nebezpečná úchylka, která páchá nezvratné škody především na psychice dítěte. Je neomluvitelná.

75316

24.10.2005 21:46

RE: Ne, duveru v ceske soudy nema nikdo koho znam...

Lev 68.?.?.?

Reakce na 75316

trodasi, proboha kam na tyhle zhovadilosti chodíte?
Pedofilie je hrůzná a nebezpečná úchylka, která páchá nezvratné škody především na psychice dítěte. Je neomluvitelná.
________________________________________________________

200% souhlas !!! Pedofilove do kriminalu a STERILIZOVAT !! nafurt !! [naštvaný]

75323

25.10.2005 0:15

RE: Ne, duveru v ceske soudy nema nikdo koho znam...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 75316

Mila Daso, na tyto "zhovadilosti" chodim do vlastni hlavy [velký smích] Strucne a jasne, odmitam videt cervene proto, ze se rekne - hele, pedofil. Nezvratne skody na psychice ditete konaja TV, reklamy, filmy i chovani dospelych. Nevidim vas aktivne bojovat proti ani jedne z daleko zavaznejsich deformaci ditete.
Je treba si uvedomit, ze pokud se dite proda za penize k foceni, neni chyba ve fotografovi (vetsinou pracuje na objednavku) ale v rodicich ditete za vychovu, jenz postavila penize nadevse.

Neomluvitelne? Hmmm. Divaji se vase deti na TV...? [mrknutí jedním okem]

75351

25.10.2005 7:19

RE: Ne, duveru v ceske soudy nema nikdo koho znam...

baba_Blažková 193.?.?.?

Reakce na 75351

A já tedy nastoluji otázku - koho VY považujete za dítě?
Myslíte si, že předškoláček se nechá fotit za peníze?
Nemluvě o tom ostatním?

75400

25.10.2005 12:01

RE: Ne, duveru v ceske soudy nema nikdo koho znam...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 75400

Vas? [velký smích] [chechtot] [vyplazený jazyk]

...ne, ted seriozne - ja si to nemyslim, ja jsem na podobne shaneni nactiletych slecinek narazil osobne [mrknutí jedním okem] Cize na rozdil od vas vim, o cem mluvim.

75423

25.10.2005 14:22

RE: Ne, duveru v ceske soudy nema nikdo koho znam...

baba_Blažková 193.?.?.?

Reakce na 75423

Já se, sakra, nebavím o náctiletých slečinkách, ony dneska už ve dvanácti moc dobře vědí, že to nemají jenom na čůrání, já se bavím o dětech.

Abyste se nedivil, nakolik mnohdy já vím, o čem mluvím.

75437

26.10.2005 18:16

RE: Ne, duveru v ceske soudy nema nikdo koho znam...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 75437

Mno, jak se to dela s mensimi - netusim a ani me to nezajima, brrrr [vyplazený jazyk] [chechtot]

75654

26.10.2005 19:05

RE: Ne, duveru v ceske soudy nema nikdo koho znam...

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 75654

Trodasi, vy jste dneska asi snídal vtipnou kaši, co? [mrknutí jedním okem]

75659

26.10.2005 19:16

RE: Ne, duveru v ceske soudy nema nikdo koho znam...

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 75654

A navíc pořád uhýbate od toho, nač jsem se ptala - znáte vy snad nějaké předškolní dítě, které by se nechávalo fotit za peníze?

A pro úplnost - těžko lze považovat za pedofila někoho, koho přitahují osoby, u nichž už se plně vyvinuly druhotné pohlavní znaky. (Co má dotyčná vyvinutá osoba v rodném listě jako datum narození je věc druhá.) Tak mi sem sakra netahejte pořád ty svoje teenagery.

75660

25.10.2005 14:34

RE: Ne, duveru v ceske soudy nema nikdo koho znam...

Dáša 80.?.?.?

Reakce na 75351

>Mila Daso, na tyto "zhovadilosti" chodim do vlastni hlavy [velký smích]
>Strucne a jasne, odmitam videt cervene proto, ze se rekne - hele,
>pedofil.
Nemusíte vidět červeně, ale pokud máte ve vlastní hlavě alespoň trochu rozumu, tak byste ho měl teď použít a zkusit pochopit pocity např. osmiletého dítěte, které je naráz postaveno před fakt, že jakési cizí monstrum ho obnažuje a požaduje po něm věci které jsou pro něj naprosto cizí a nepříjemné. A to teď nemluvím o agresivitě a bolesti. Ten strach a to trauma si ponese sebou po zbytek života. Takže pořád vám to ještě připadá bezvýznamná banalita?

>Nezvratne skody na psychice ditete konaja TV, reklamy,
>filmy i chovani dospelych.

To jsou argumenty lidí, kteří neví o čem mluví.


>Je treba si uvedomit, ze pokud se dite proda za penize k foceni,
>neni chyba ve fotografovi (vetsinou pracuje na objednavku) ale v
>rodicich ditete za vychovu, jenz postavila penize nadevse.

O čem to tady mluvíte? Prodej dítěte? Tady není rozdíl mezi objednavatelem, fotografem a tím kdo to dítě dodá. A osmileté dítě se samo neprodává,a co roční děti, co kojenci. Pedofilie není jen o šestnáctiletých. Víte to vůbec?

>Neomluvitelne? Hmmm. Divaji se vase deti na TV...? [mrknutí jedním okem]

Ano dívají, to jen na některé pořady a filmy.

75442

22.10.2005 21:02

RE: Ne, duveru v ceske soudy nema nikdo koho znam...

baba_Blažková 193.?.?.?

Reakce na 75092

Je-li soudce pedofil, neměl by být soudcem. I v kauzách rodinného práva se mohou vyskytovat případy, kde by jeho objektivita mohla být velmi sporná. Nemluvě o tom, že byl zapleten do této trestné činnosti. Do té, kterou já osobně považuju za jednu z nejohavnějších.
A vy byste chtěl, aby o osudu vašeho potomstva rozhodoval někdo takový?

75119

23.10.2005 18:46

Je-li soudce pedofil, neměl by být soudcem.

Hastrman 71.?.?.?

Reakce na 75119

Do toho take spada knez, ktery se nesmi ozenit a i kdyz se odhali jeho sklon k pedofilii, cirkev jej nezbavi sve pozice [oči v sloup]

75194

22.10.2005 19:12

No a tak co jako

Emma Bovary 62.?.?.?

Takových Košelů se tady najde

www.pervers.cz

75096

22.10.2005 21:25

RE: No a tak co jako

Krutý Krasavec 80.?.?.?

Reakce na 75096

Emmo, já vás tam poznal. Že se nestydíte [vyplazený jazyk] [vyplazený jazyk] [vyplazený jazyk] [překvapení]

75122

25.10.2005 0:22

RE: No a tak co jako

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 75096

Konecne nejaky pragmatik co nezahazuje logiku jakmile se rekne pedofil [velký smích]

Diky, Emo [velký smích] Dobry priklad [chechtot]

...a pozor! Mam take jeden! Jak na legalni detske pecko? Inu - kreselene je legalni i v puritanskych statech, takze:
http://img.not4chan.org/l/imgboard.html?

Enjoy! [chechtot] [velký smích]

75352

22.10.2005 21:50

Košela pouze dělal čest svému jménu...

petrnew 80.?.?.?

... a objednával si poněkud "košelaté" videa... [smích]

75126

23.10.2005 0:08

Offenderi sexualni v USA

jan 67.?.?.?

Tady mate registrovane sex offendery statu Delaware i s adresami, fotografiemi a uvedenymi sexualnimi zlociny zvrhliku:

http://www.state.de.us/cgi-bin/sexoff.cgi/apps/so/sor_all1.htm?count=0

A tady fotografie a detailni udaje offendera narozeneho 20.dubna 1983

Christopher M. Abbott

16.rijna 2000 usvedcen z pohlavniho styku s obeti pod 16 let (spocitejte si kolik mu tehdy bylo let) a proto byl odsouzen a registrovan. Do konce zivota se bude muset hlasit na policii vsude kde se jenom v USA prestehuje a to v pravidelnych intervalech. Pokud tak neudela, dopousti se opet trestneho cinu a opet pujde bez milosti do bane. Ze zeme svobody se uz nikdy nedostane, protoze fakt odsouzeni z trestneho cinu znamena pozbyti obcanskych prav rovnez na dozivoti a klucinovi Abbottovi nebude vydan cestovni pas.

http://www.state.de.us/cgi-bin/sexoff.cgi/apps/so/sor_d.htm?opt=00002283

Name CHRISTOPHER M ABBOTT Sex MALE
Address 81 STILL POND CIR DOB 04/20/1983
KENT COUNTY Height 5ft. 07in.
HARRINGTON, DE 19952 Weight 125lbs.



Race WHITE Hair BROWN

Eyes GREEN Skin FAIR


Aliases



MODERATE Risk
Registered on: 11/27/2000
Currently in a Delaware Prison: NO
Convicted of Sex Crimes in Another State: NO
Repeat Offender: NO


--------------------------------------------------------------------------------
Sex Offense Convictions: Delaware may not have charge information on convictions in another state.
Convicted State Statute Description Victim Info
10/16/2000 DE DE11077000a1FC RAPE FOURTH DEGREE SEXUAL INTERCOURSE VICTIM LESS THAN 16 YEARS OLD 12-15yr

--------------------------------------------------------------------------------
Last Known Employer: Last Verified: 04/06/2005
Employer Name: PRO CRAFTSMAN
Address: 77 HOLY DR
KENT COUNTY
FREDERICA, DE 19946

Last Known Place of Study: Last Verified: 02/17/2005
Place of Study Name: NOT ATTENDING
Address:



Police Agency of Jurisdiction:
Police Agency: HARRINGTON PD
Address: 10 MECHANIC ST
KENT COUNTY
HARRINGTON, DE 199520000


Phone: (302) 398-4495


A tady se muzete potesit databazi FBI zahrnujici registrace sex offenderu vsech statu USA:

http://www.fbi.gov/hq/cid/cac/states.htm


Tady je legalni vek pro obcovani v kazdem statu USA a v jednotlivych zemich sveta:

www.ageofconsent.com

Pouhe vlastnictvi detske pornografie ci toulani se takovym pornem na internetu je v zemi svobody (USA) extremne zavazny trestny cin nasledovany dozivotim v sex offender registraci!

75137

23.10.2005 3:36

RE: Offenderi sexualni v USA

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 75137

to je pouze proto, ze se narodil 20. Dubna

75144

23.10.2005 6:43

RE: Offenderi sexualni v USA

baba_Blažková 193.?.?.?

Reakce na 75144

Tak černě bych to s tím datem zas neviděla.

[velký smích]

75160

23.10.2005 20:22

RE: Offenderi sexualni v USA

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 75160

zenska, jste si jista ze nejste chlap, tak chytrou zenskou jsem jeste nevidel, no asi je to ma zivotni smula [velký smích]

(Pokud nechcete byt vyloucen z diskuze, prestante psat ty uchylnosti a radeji se venujte tematu. Editor)

75198

23.10.2005 21:52

RE: Offenderi sexualni v USA

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 75198

Včeličko, jděte se vycpat s takovými lichotkami.[naštvaný] Ty Vaše lichotky jsou ve skutečnosti urážky. Chytrých ženských je stejné množství jako chytrých chlapů. A stejně tak blbých chlapů je stejné množství jako blbých ženských. Tak už si kasakru nechte těch těch hloupých řečí, nebo Vás označím za hlupáka. [oči v sloup]
A doufám, že se nezačnete ohánět Nobelovkama, to už byste mě nasral úplně.(Musím tedy přiznat, že jsem si dneska dala víno, co mi přinesl můj muž, který pořád jaksi nechápe, že situace je dost vážná. Ale všimněte si, že nemluvím o svoloči.) [velký smích]

75213

23.10.2005 22:47

A když už jsem v tom lamentování

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 75198

tak ještě něco: uvědomte si laskavě pane včeličko, že muži mají ve vzdělávání tisíciletou tradici, kdežto ženy mají dovoleno vyšší vzdělání asi tak 50 let. Takže to bude ještě nějakou dobu trvat, než muže úplně doženou.

Nevím v jakých žijete Vy v podmínkách-ale paní Blažková o sobě prozradila, že je v podstatě velmi mladá holka, má dvě děti a živí je sama. Vsadím se, že Vy byste se v takové situaci úplně posral!! Víte co to je starat se o malé děti? To je 24 hodin nepřetržitých starostí a práce.
Tak a teď mohu jít teprve klidně spát.

75220

24.10.2005 2:55

RE: A když už jsem v tom lamentování

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 75220

pani Jarmilo, i kdyz o vas bych si nic takoveho nedovolil rict, co jsem zde rekl babe Blazkove, musim s vami souhlasit v jednom...pisete:

>tak ještě něco: uvědomte si laskavě pane včeličko, že muži mají ve >vzdělávání tisíciletou tradici, kdežto ženy mají dovoleno vyšší vzdělání asi >tak 50 let. Takže to bude ještě nějakou dobu trvat, než muže úplně doženou.

Takze predpokladam, ze si s vami za 950 let dobre popovidam [smích]
No a jeste neco, snazte se psat strizliva, urcite vase argumenty budou lepe sedet.... tak a ted du zase klidne spat ja [velký smích]

75246

24.10.2005 7:59

RE: A když už jsem v tom lamentování

baba_Blažková babkaBlazkova (zavináč) seznam (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 75220

Děkuji vám, paní Jarmilo, že jste se mě takto zastala, narážky pana Včeličky mě však ponechávají ledově chladnou. Dvojsmysly zásadně ignoruju, a to na všech frontách. Až se mě někdo pokusí urazit "natvrdo", aniž by mi z toho mohla vycházet i ta možnost, že jsem prostě sqělá, pak možná bude čas na to skutečně se urazit. Myslím si však, že osobní výpady by tady pan editor dlouho neponechal. Čas od času zde nechávám i svoji mailovku, kdyby náhodou diskutující měl potřebu vyříkat si to se mnou osobněji, zatím mi ještě nikdo po mailech moc nenadává, takže to nebude tak horké.
Nemusíte mi dělat advokáta, vy sama víte, že já vám také nic nedaruju. Tady si prostě lidi veřejně prezentují své názory, zkouší argumentaci, brousí ostrovtip. Vlastně je to tady docela solidní studijní materiál pro psychologa. Ale vezeme se v tom všichni bez rozdílu, tak pal to čert.

Zdravím vás i pana Včeličku, a přeji vám oběma dobré ráno, i když pondělní.

75260

24.10.2005 14:33

RE: A když už jsem v tom lamentování

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 75260

>Vlastně je to tady docela solidní studijní materiál pro psychologa.

Proto si ty diskuze čtu,ale občas váhám,jestli to je pro psychologa nebo rovnou pro psychiatra [zmaten] ... [chechtot]

75276

24.10.2005 2:40

Ubohá Včelička to dostala vlepený přímo mezi voči ....

Lev 68.?.?.?

Reakce na 75198

Vcelicka 24.?.?.?
zenska, jste si jista ze nejste chlap, tak chytrou zenskou jsem jeste nevidel, no asi je to ma zivotni smula
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jarmila 85.?.?.?
Reakce na 75198
Včeličko, jděte se vycpat s takovými lichotkami. Ty Vaše lichotky jsou ve skutečnosti urážky. Chytrých ženských je stejné množství jako chytrých chlapů. A stejně tak blbých chlapů je stejné množství jako blbých ženských. Tak už si kasakru nechte těch těch hloupých řečí, nebo Vás označím za hlupáka.
A doufám, že se nezačnete ohánět Nobelovkama, to už byste mě nasral úplně.(Musím tedy přiznat, že jsem si dneska dala víno, co mi přinesl můj muž, který pořád jaksi nechápe, že situace je dost vážná. Ale všimněte si, že nemluvím o svoloči.)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A když už jsem v tom lamentování

Jarmila 85.?.?.?
Reakce na 75198
tak ještě něco: uvědomte si laskavě pane včeličko, že muži mají ve vzdělávání tisíciletou tradici, kdežto ženy mají dovoleno vyšší vzdělání asi tak 50 let. Takže to bude ještě nějakou dobu trvat, než muže úplně doženou.

Nevím v jakých žijete Vy v podmínkách-ale paní Blažková o sobě prozradila, že je v podstatě velmi mladá holka, má dvě děti a živí je sama. Vsadím se, že Vy byste se v takové situaci úplně posral!! Víte co to je starat se o malé děti? To je 24 hodin nepřetržitých starostí a práce.
Tak a teď mohu jít teprve klidně spát.
____________________________________________________

Čmeláku Včeldo, to bylo teď ústních "facek" od paní Jarmily, cooo ??. A já pořád říkám chlapům neotesaným "bacha chlapi, na ostrej ženskej jazyk" no a už je to tady, trochu nepozornosti od čmeláka Včeldy a už to má vlepený mezi vočima .... chichichi hiha [chechtot] [chechtot]

75245

24.10.2005 2:59

RE: Ubohá Včelička to dostala vlepený přímo mezi voči ....

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 75245

lefe lefe, nejsem uboha i kdyz to z vaseho uhlu pohledu muze tak vypadat.
Ubohost nekoho se obycejne poznava z prispevku jako je momentalne ten vas [zmaten]

75247

24.10.2005 7:43

RE: Offenderi sexualni v USA

baba_Blažková 193.?.?.?

Reakce na 75198

Jen nejapná poznámka z mé strany, nic víc. Taková... osobní.
Já svojí mamince čas od času vyčítám, že když mě přiváděla na svět, tak to mohla nějakou tu hoďku ještě popodržet. Měla bych narozeniny v docela slavný den. Možná bych byla i docela oblíbená v kolektivu pravicových extrémistů. [cool]

75257

24.10.2005 7:50

RE: Offenderi sexualni v USA

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 75257

to by vam vubec nesluselo... maminka vedela co dela [velký smích] Nebo snad chcete oslavovat narozeniny s transparentem? [smích]

75258

24.10.2005 8:04

RE: Offenderi sexualni v USA

baba_Blažková 193.?.?.?

Reakce na 75258

Záleží na tom, co by na tom transparentu bylo napsáno. [mrknutí jedním okem]

75261

24.10.2005 18:29

RE: Offenderi sexualni v USA

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 75198

vazeny pane Stwora, skoro jsem vase varovani prehlednul, mate naprostou pravdu, uz nebudu psat zadne uchylnosti, vim, ze tento webzin plny pravdy o Zundelovi, Opocenskem hrdinem Saddamovi si zaslouzi vaznou debatu.

Omlouvam se, za svou neschopnost mluvit o techto vecech vazne, chtel jsem si pouze lehce zavtipkovat. Ani ve snu, mi nenapadlo, ze me vtipkovani by nekdo cetl jako uchylnost.

TIMTO SE TAKE OMLOUVAM VSEM, KTERYM JSEM SE JESTE NEOMLUVIL.
Zejmena pani Blazkove, ktere jsem chtel naznacit, ze jeji prispevky se mi zdaji inteligentni ale nechtel jsem to napsat na plne usta. [pláč] [pláč] [pláč]

Mimo jine, neni nahodou tento clanek o uchylnostech?

75309

24.10.2005 21:52

RE: Offenderi sexualni v USA

Lev 68.?.?.?

Reakce na 75309

TIMTO SE TAKE OMLOUVAM VSEM, KTERYM JSEM SE JESTE NEOMLUVIL.
_________________________________________________

Čmeličko, kéžby jste to myslel alespoň jednou, jedinkykrát upřímně - lišáku ! [cool]

75326

24.10.2005 22:29

RE: Offenderi sexualni v USA

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 75326

A já se také tímto omlouvám všem, kterým jsem se ještě neomluvila. [velký smích] Zejména panu Včeličkovi, Oji a všem dalším, kterým jsem způsobila těžkou psychickou újmu.
A teď již opět mohu jít klidně spát a nechat si barevné sny zdát. [oči v sloup]
A kdeže je ten pan Táborský, který by mě tak rozesmál, že bych svůj kyselý ksicht odložila? Sakra, vloni mi ještě kluci na plovárně řekli slečno, ale letos už mi tak nikdo neřekl, tak to už asi opravdu stárnu a je ze mě ta stará vochechule. [zmaten] [naštvaný]

75331

24.10.2005 22:55

RE: Offenderi sexualni v USA

Lev 68.?.?.?

Reakce na 75331

Sakra, vloni mi ještě kluci na plovárně řekli slečno, ale letos už mi tak nikdo neřekl, tak to už asi opravdu stárnu a je ze mě ta stará vochechule. [zmaten] [naštvaný]
________________________________________

Pani Jarmilo, hodte nam Vasi fotku do areny a pak teprve, se budeme bavit bud o "vochechuli" a nebo o "slecne". Zalezi jen na Vas - osud je ve Vasich rukou [velký smích] [velký smích]

75337

25.10.2005 4:01

RE: Offenderi sexualni v USA

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 75331

VAZENA PANI JARMILO, omluvu prijimam a take se omlouvam pokud jsem se jeste neomluvil...

To, ze vam uz nerikaji slecno a jste vpustena na nepristupny film este nic neznamena, horsi to bude az vas v tramvaji budou poustet sednout [velký smích]

75363

25.10.2005 3:56

RE: Offenderi sexualni v USA

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 75326

>TIMTO SE TAKE OMLOUVAM VSEM, KTERYM JSEM SE JESTE NEOMLUVIL.
>_________________________________________________
>
>Čmeličko, kéžby jste to myslel alespoň jednou, jedinkykrát
>upřímně - lišáku ! [cool]

MYSLIM TO UPRIMNE !!! (TO UZ PSAL STANDA GROSS)

75361

25.10.2005 23:16

RE: Offenderi sexualni v USA

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 75361

>>TIMTO SE TAKE OMLOUVAM VSEM, KTERYM JSEM SE JESTE NEOMLUVIL.
>>_________________________________________________
>>
>>Čmeličko, kéžby jste to myslel alespoň jednou, jedinkykrát
>

>>upřímně - lišáku ! [cool]
>
>MYSLIM TO UPRIMNE !!! (TO UZ PSAL STANDA GROSS)
>


"Nedůvěřujte nepřátelům i když vám dávají dary". Láokoón

A tohle je staré už několik tisíciletí. Myslím, že to bylo těsně před dobytím Tróje Achajci, jednalo se o toho pověstného "Trójského koně". Toho Láokoónta za ta jeho slova potom sežrali dva mořští hadi i s jeho dvěma syny. Takové štěstí nás ale tady dneska nepotká, aby byli sežraní nějakou příšerou ti, co nás chtějí varovat. [chechtot] [chechtot] [chechtot]

75509

25.10.2005 14:25

RE: Offenderi sexualni v USA

baba_Blažková 193.?.?.?

Reakce na 75309

Mně se omlouvat nemusíte. Ještě jste mě neurazil.

75439

23.10.2005 21:31

RE: Offenderi sexualni v USA

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 75137

To tuhle bezelo v telce (ceska CT2) a fakt sem neveril.. pubertaci kolem 16let spolu dobrovolne spi, a pak chudak kluk je dozivotne ocejchovan jako pedofil a plati pro nej vyse popsane.. Jinak samozrejmne kauza se soudcem je jineho razeni, to je skutecne flustrujci co nekterym lidem prochazi [pláč]

75211

23.10.2005 22:11

RE: Offenderi sexualni v USA

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 75137

Mily pan Abbott ma holt smulu. Zije v nespravne zemi.
Pod 16let? No to je ucinena katastrofa [chechtot] [vyplazený jazyk]

A pohle vlastnictvi ci surf kolem detskeho pecka? Tak to nechapu, pac na newsech je to furt nekde nacpany (i tam, kde to nepatri) - cize ti amici sakra riskuji, ze je zavrou? [překvapení] [zmaten]

...uz mozna chapu, proc jsou newsy nekesovany - cize neukladaji nic na disk, alespon v IE to funguje, FF a Opera to ignoruje a uklada, cim se mi na newsy libi, nicmene zacinam chapat... [oči v sloup] [zahanbení]

Holt zeme svobody... [pláč]

75215

23.10.2005 22:29

Jakže je to s tím pasem?

Nori Kazu norikazuokamoto (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 75137

No nevím nevím, ale právě proto píšu (a hlavně čtu), abych se něco dozvěděl, ne?
Jak je to s tím pasem?
To tě jako pustí z báně, ale pas ti stejně nevydají???
A v čem ještě kromě pravidelného hlášení se spočívají ta "omezení práv"?

75218

24.10.2005 6:10

RE: Jakže je to s tím pasem?

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 82.?.?.?

Reakce na 75218

Spociva to v tom, ze Vas odrovna Vase okoli. Do registru ma pristup kdokoliv. Je pravdepodobne, ze se to drive nebo pozdeji proflakne a clovek prijde u bydleni, o zamestnani, o partnera, o cokoliv. V tom registru se ani presne nepise co clovek udelal. Tedy napriklad kdyz se par, on 16 a ona 15, spolu vyspi o mesic driv, tak to ma ten kluk na celej zivot spocitany a musi byt sakra otrlej. A proto se taky vyskytlo i nekolik pripadu, kdy to dotycny mlady clovek neunesl a spachal diky tomuto systemu sebevrazdu.

75252

24.10.2005 23:42

RE: Jakže je to s tím pasem?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 75252

Me spis zaujal pripad, kdy nejaky amik sel, a vystrilel 2 ci 3 chlapy, co tam byli uvedeni [mrknutí jedním okem]

Asi preventivne, ci co [chechtot]

75346

24.10.2005 0:26

RE: Offenderi sexualni v USA

jan 67.?.?.?

Reakce na 75137

>
>
>Tady je legalni vek pro obcovani v kazdem statu USA a v
>jednotlivych zemich sveta:

>
>www.ageofconsent.com
>
>

uvedena stranka se nyni zda mit obtize s pristupem

tady mate stejne udaje na strance aktualizovane 27.zari 2005:

http://www.avert.org/aofconsent.htm

povsimnete si, ze pod hrozbou trestniho stihani v USA americane nemohou obcovat v zahranici s osobou mladsi 18 let veku


Tady o zabaveni novorozenatka rodince protoze tatinek se pred dvaceti lety uvedl pred soudem jako "viny" z trestneho cinu znasilneni a sodomie ( sodomie v USA znamena obcovani do zakazane dirky) a proto je dnes registrovany sex offender:

http://www.wstm.com/Global/story.asp?S=4013600&nav=2aKD

tady cast clanku o tatinkovi offenderovi sodomitovi a jeho zabavenem detatku novorozeneatku:

Child-welfare authorities seize newborn baby whose father is sex offender


POTTSVILLE, Pa. In Pennsylvania, child-welfare authorities have seized a newborn from a hospital and placed the baby in a foster home because his father is a convicted sex offender.

A judge granted the mother supervised visitation rights, but prohibited visits from the father.

Schuylkill (skool-kihl) County Children and Youth Services took custody of the baby over the mother's objections. It obtained an emergency court order authorizing it to take the infant after arguing that his safety is in danger. It cited the fact that the baby's father pleaded guilty to rape and sodomy two decades ago in New York.

75235

25.10.2005 11:18

mimo

jen tak 83.?.?.?

Vazeni prispivatele ohlasu na clanky pana Krale,
mam takovy dojem, ze pan Kral Vas vsechny zkousi co vsechno snesete, nebo je exhibicionista grafoman jinymi slovy chova se jako hnup. a protoze se hnupu bojim, zduraznuji jeste jednou, kdyby jim nahodou byl: JAKO hnup.
Ovsem v tomto Paroubove - pardon - Kocourkově jeho slova padaji na urodnou pudu.
Ivo

75417

Příspěvků: 69

22.10. 05:19 Robin  Někteří rasisti se tady snaží podkopávat nezávislost soudů.
22.10. 08:15 Vcelicka  RE: Někteří rasisti se tady snaží podkopávat nezávislost soudů.
22.10. 08:46 Snad ani není nutné  RE: Někteří rasisti se tady snaží podkopávat nezávislost soudů.
22.10. 12:34 krysa  RE: Někteří rasisti se tady snaží podkopávat nezávislost soudů.
22.10. 12:40 Ratz  RE: Někteří rasisti se tady snaží podkopávat nezávislost soudů.
24.10. 00:05 HaHa  RE: Někteří rasisti se tady snaží podkopávat nezávislost soudů.
22.10. 10:06 krysa  Co je na tom divnýho?
22.10. 18:21 trodas  Ne, duveru v ceske soudy nema nikdo koho znam...
22.10. 19:23 djb  RE: Ne, duveru v ceske soudy nema nikdo koho znam...
22.10. 19:42 pk202  RE: Ne, duveru v ceske soudy nema nikdo koho znam...
22.10. 20:52 trodas  RE: Ne, duveru v ceske soudy nema nikdo koho znam...
22.10. 20:16 Tom  RE: Ne, duveru v ceske soudy nema nikdo koho znam...
23.10. 22:17 Samotář  RE: Ne, duveru v ceske soudy nema nikdo koho znam...
23.10. 22:14 trodas  RE: Ne, duveru v ceske soudy nema nikdo koho znam...
24.10. 07:38 baba_Blažková  RE: Ne, duveru v ceske soudy nema nikdo koho znam...
24.10. 23:59 trodas  RE: Ne, duveru v ceske soudy nema nikdo koho znam...
25.10. 07:11 baba_Blažková  RE: Ne, duveru v ceske soudy nema nikdo koho znam...
25.10. 12:09 trodas  RE: Ne, duveru v ceske soudy nema nikdo koho znam...
25.10. 14:19 baba_Blažková  RE: Ne, duveru v ceske soudy nema nikdo koho znam...
26.10. 18:13 trodas  RE: Ne, duveru v ceske soudy nema nikdo koho znam...
26.10. 18:27 Dáša  RE: Ne, duveru v ceske soudy nema nikdo koho znam...
26.10. 16:14 djb  RE: Ne, duveru v ceske soudy nema nikdo koho znam...
24.10. 10:49 djb  RE: Ne, duveru v ceske soudy nema nikdo koho znam...
25.10. 00:11 trodas  RE: Ne, duveru v ceske soudy nema nikdo koho znam...
24.10. 19:57 Dáša  RE: Ne, duveru v ceske soudy nema nikdo koho znam...
24.10. 21:46 Lev  RE: Ne, duveru v ceske soudy nema nikdo koho znam...
25.10. 00:15 trodas  RE: Ne, duveru v ceske soudy nema nikdo koho znam...
25.10. 07:19 baba_Blažková  RE: Ne, duveru v ceske soudy nema nikdo koho znam...
25.10. 12:01 trodas  RE: Ne, duveru v ceske soudy nema nikdo koho znam...
25.10. 14:22 baba_Blažková  RE: Ne, duveru v ceske soudy nema nikdo koho znam...
26.10. 18:16 trodas  RE: Ne, duveru v ceske soudy nema nikdo koho znam...
26.10. 19:05 baba_Blažková  RE: Ne, duveru v ceske soudy nema nikdo koho znam...
26.10. 19:16 baba_Blažková  RE: Ne, duveru v ceske soudy nema nikdo koho znam...
25.10. 14:34 Dáša  RE: Ne, duveru v ceske soudy nema nikdo koho znam...
22.10. 21:02 baba_Blažková  RE: Ne, duveru v ceske soudy nema nikdo koho znam...
23.10. 18:46 Hastrman  Je-li soudce pedofil, neměl by být soudcem.
22.10. 19:12 Emma Bovary  No a tak co jako
22.10. 21:25 Krutý Krasavec  RE: No a tak co jako
25.10. 00:22 trodas  RE: No a tak co jako
22.10. 21:50 petrnew  Košela pouze dělal čest svému jménu...
23.10. 00:08 jan  Offenderi sexualni v USA
23.10. 03:36 Vcelicka  RE: Offenderi sexualni v USA
23.10. 06:43 baba_Blažková  RE: Offenderi sexualni v USA
23.10. 20:22 Vcelicka  RE: Offenderi sexualni v USA
23.10. 21:52 Jarmila  RE: Offenderi sexualni v USA
23.10. 22:47 Jarmila  A když už jsem v tom lamentování
24.10. 02:55 Vcelicka  RE: A když už jsem v tom lamentování
24.10. 07:59 baba_Blažková  RE: A když už jsem v tom lamentování
24.10. 14:33 Alexa  RE: A když už jsem v tom lamentování
24.10. 02:40 Lev  Ubohá Včelička to dostala vlepený přímo mezi voči ....
24.10. 02:59 Vcelicka  RE: Ubohá Včelička to dostala vlepený přímo mezi voči ....
24.10. 07:43 baba_Blažková  RE: Offenderi sexualni v USA
24.10. 07:50 Vcelicka  RE: Offenderi sexualni v USA
24.10. 08:04 baba_Blažková  RE: Offenderi sexualni v USA
24.10. 18:29 Vcelicka  RE: Offenderi sexualni v USA
24.10. 21:52 Lev  RE: Offenderi sexualni v USA
24.10. 22:29 Jarmila  RE: Offenderi sexualni v USA
24.10. 22:55 Lev  RE: Offenderi sexualni v USA
25.10. 04:01 Vcelicka  RE: Offenderi sexualni v USA
25.10. 03:56 Vcelicka  RE: Offenderi sexualni v USA
25.10. 23:16 Sidonius Zdenek M  RE: Offenderi sexualni v USA
25.10. 14:25 baba_Blažková  RE: Offenderi sexualni v USA
23.10. 21:31  RE: Offenderi sexualni v USA
23.10. 22:11 trodas  RE: Offenderi sexualni v USA
23.10. 22:29 Nori Kazu  Jakže je to s tím pasem?
24.10. 06:10 Pavel -Čert- Němec  RE: Jakže je to s tím pasem?
24.10. 23:42 trodas  RE: Jakže je to s tím pasem?
24.10. 00:26 jan  RE: Offenderi sexualni v USA
25.10. 11:18 jen tak  mimo

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

25

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc duben přispělo 32 čtenářů částkou 8 801 korun, což je 25 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Zázračný americký lék na koronavirus09.04.20 08:46 USA 0

Nejnovější dezinformace....08.04.20 18:10 Česká republika 4

Hamáček chroptí blahem: asi se podaří prosadit 10 tisíc pokuty vybírané mestapem a policií08.04.20 17:36 Česká republika 8

Pandemie povzbudila plány na budování vysokorychlostních sítí 5G08.04.20 12:13 Neurčeno 0

Revoluce nese smrt?08.04.20 09:26 Neurčeno 4

Ve Španělsku se policie vymkla kontrole07.04.20 21:40 Španělsko 5

Zemřela novinářka Tereza Spencerová07.04.20 18:12 Česká republika 4

Trump potvrdil právo USA na těžbu přírodních zdrojů na Měsíci07.04.20 14:18 USA 4

Pokuta 25 tisíc korun za bezdůvodnou jízdu autem během epidemie?07.04.20 13:51 Austrálie 4

Bill Gates: “Bez očkování proti COVID-19 nikdo nesmí za hranice ani sehnat práci”07.04.20 07:56 USA 5

Někdo zaútočil na českou ambasádu v Moskvě. Petříček se zlobí: musíte nás ochránit!06.04.20 17:13 Rusko 5

Ropa ve Venezuele je nyní ve vlastnictví Ruska06.04.20 16:48 Venezuela 0

Na několika místech Velké Británie zapalují lidé vysílače 5G, podezírají je z podpory šíření koronaviru05.04.20 16:15 Británie 9

Staří bardi se probouzejí v zakrátko těžce zkoušené zemi05.04.20 13:02 USA 0

Vakcína ještě není, ale "odborníci" se už obávají reakce odmítáčů05.04.20 09:11 USA 8

Výroba ,,nezávadných, hygienických“ roušek05.04.20 07:58 Indie 7

Byl 15. březen 2020...04.04.20 19:59 Česká republika 5

Česká armáda odmítla pomoci českým lidem...04.04.20 12:10 Česká republika 3

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 6

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 2

Měnové kurzy

USD
24,98 Kč
Euro
27,15 Kč
Libra
30,97 Kč
Kanadský dolar
17,81 Kč
Australský dolar
15,58 Kč
Švýcarský frank
25,71 Kč
100 japonských jenů
22,92 Kč
Čínský juan
3,54 Kč
Polský zloty
5,99 Kč
100 maď. forintů
7,57 Kč
Ukrajinská hřivna
0,92 Kč
100 rublů
33,29 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 195,22 Kč
1 unce stříbra
376,88 Kč
Bitcoin
182 129,21 Kč

Poslední aktualizace: 9.4.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 650