Diskuze k článku

Irácké referendum bylo možná zmanipulované

Příspěvků 47

19.10.2005 1:16

mozna zmanipulovane referendum

kema 207.?.?.?

Mozna, mozna. Ten clanek je totiz znacne predcasny. Hlasy nejsou spocitane a nic se nevi.
Gondoleeza Rice citovala z predbeznych, neoficialnich vysledku a take to tak prezentovala. To prece delaji politici behem kazdych voleb. Nevim, co se na tom panu Kralovi zda byt podezrele. Me by se spis zdalo podezrele, kdyby si nektery ze sunnitu kteri meli za Saddamova rezimu nejruznejsi privilegia na neco nestezoval.
No nic - zitra zacina proces s Butcherem of Baghdad. To bude teprve sranda. [smích]

74743

19.10.2005 3:50

RE: mozna zmanipulovane referendum

Misu 193.?.?.?

Reakce na 74743

No, k Rice snad jenom to, ze jeji vyjadreni k predbeznym vysledkum voleb bylo tak "nestastne", ze jsme dostali prikaz v zadnem pripade nevysilat ho nevysilat. A ten prikaz prisel opravdu z hoodne vysokych (a temnych) mist.
K referendu o ustave: Jasne, ze ji prijmou, ono nejde ani tak o to, kdo hlasy odevzdava, jako o to, kdo je prepocitava (J.Hasek - Svejk)...
Pomuze ustava uklidnit situaci v IQ? Rozhodne ne, opet to bude jenom kus papiru, kterych se vydalo uz tuny. Pro iracany se prijetim nejake ustavy vubec nic nezmeni. Drive vedeli, ze musi drzet hubu a krok a s velkou pravdepodobnosti se jim vladnouci sily vyhnou, respektive nebudou je obtezovat. Zato si ale mohli byt jisti, ze kdyz pujdou na trh, neceka je nekde za rohem bomba, nebo pratelska strelba, nebo spojenecka raketa pri svatebni oslave. V tom bylo za Saddama lip. Ted si sice mohou rikat, co chteji (ale jenom doma pod "duchnou" - kviz: kdo to rekl na jevisti?), ale kazdy nakup rovna se sazka do loterie, jestli budu mit stesti.
Ani jedna z techto variant neni prilis prijemna, ale ktera z nich je mene zla?
V kazdem pripade je Irak sud se strelnym prachem, z relativne neskodne zeme se diky aktivite mocnych v USA stala zapalnice celosvetoveho konfliktu a nikdo nevi dne ani hodiny, kdy se nekdo z mistnich lidi opravdu zle nasere a zacne pachat skutecny arabsky terorismus (a ne to, co nam media za islamsky terorismus vydavaji).

74747

19.10.2005 9:18

RE: mozna zmanipulovane referendum

Adapa 82.?.?.?

Reakce na 74743

Zdravím, pane Kema.

1) Netuším, zda referendum bylo zmanipulované či ne. Včera jsem si psal e-mail s jedním kolegou od nás z firmy, který žije v Kirkuku. On osobně volit byl a volil pro schválení ústavy. Ve čtvrti, kde žije, byly otevřeny dvě hlasovací místnosti.
Kirkuk bylo v minulosti vícenárodní město (Kurdové, Turkméni, Arméni, Arabové, Chaldejci). Podle kolegových slov většina voličů v jeho čtvrti byli Turkméni, kteří šli k volbám v národních krojích a v průvodu drželi svou modrou vlajku. Podle jeho slov šli hlavně volit kvůli tomu, že věří, že díky ústavě budou moci časem získat svou autonomii, která povede k nezávislosti.
Kolega má naproti té jedné volební místnosti obchod a tak se na ni mohl dívat skoro celý den. A viděl jít volit jen pár jiných lidí než Turkménů a několika Arabů.
Neznám výsledek z té čtvrti, kolik lidí bylo pro a nebo proti, ani nevím, jaká v té čtvrti byla spočítaná volební účast...

2) Sunnité a privilegia - je určitě pravda, že Sunnité se měli za Sadámova režimu lépe než-li Kurdové, Šíté a nebo třeba právě výše zmínění Turkméni. Ale vážně myslíte, že měli jen privilegia? Čím to tedy v tom případě je, že většina Iráčanů, která žije tady v Brně jsou sunnité, kteří emigrovali během posledních dvaceti let? Já si myslím, že to s těmi privilegii nebylo až tak žhavé.

3) Šíté - je Ramadán, měsíc kdy muslimové mají večer po svém půstu zvát své přátele na sváteční večeři a bavit se o všem možném. Včera jsem takové pozvání využil a seděl jsem po dlouhé, ale opravdu dlouhé době s několika šíty z Iráku a Bahrajnu. Samozřejmě, že jsme se bavili i o Iráku. A divil byste se, jak nemají rádi USA. A kupodivu jméno, které nejvíce opakovali bylo Nežád - takže oni svou budoucnost vidí ve spolupráci s Íránem. A dokonce si někteří z nich dokáží představit částečnou fedaraci šítského iráckého jihu s Íránem.

4) Proces s Butcher of Baghdad - na to mají Iráčani jednoduchý názor. Na co dlouhý proces. Prostě ho jen tak pusťte na ulici a bude vše vyřízeno [smích]

74760

19.10.2005 21:51

RE: mozna zmanipulovane referendum

kema 207.?.?.?

Reakce na 74760

Take vas zdravim pane Adapa.

A ve vetsine veci souhlasim. S tim uprednostnovanim Sunnitu za Saddama to bylo nejspis jako s uprednostnovanim Slovaku za Husaka.
Porad utikali. [smích]
Ze spousta Iracanu nema rada Americany - tomu taky verim. Nevdek svetem vladne, jen skoda ze si od Saddama nedokazali pomoci sami.
V kazdem pripade jim preju vsechno nejlepsi, konec bombovych utoku a at se jim toho lumpa podari co nejdriv povesit. [mrknutí jedním okem]
Jsem rad, ze sem obcas napise nekdo, kdo ma informace z prvni ruky. Pan Leho z pohledu vojaka a vy se svymi kontakty a pripravovanou cestou do Iraku.
Jen tak dal !!!

74794

21.10.2005 5:31

RE: mozna zmanipulovane referendum

Karel $u 207.?.?.?

Reakce na 74794

Pane Leho, kdyby meli povesit kazdeho teroristickeho lumpa tak Israel by ztratil nejen sve soucasne politicke vedeni,ale take sve historicke postavy jako napriklad Ben Gurion.

74949

19.10.2005 2:02

'..zitra zacina proces s Butcherem of Baghdad. To bude teprve sranda..'

Peter Veliky 70.?.?.?

Jestli ho hlidaji policejni/Svejkovske kapacity prirovnatelne ku Ceskym ochrancum zakona, urcite jim utece a mozna pujde delat spolecnika tomu Krejcirovi na ty Sachely (nebo jak se tomu place rika).. To by teprve byla sranda!

74744

19.10.2005 7:33

RE: '..zitra zacina proces s Butcherem of Baghdad. To bude teprve sranda..'

Zrzek 147.?.?.?

Reakce na 74744

Musite si ale uvedomit, ze na Amiky se Sachely nevykaslou, kdyz po nich budou chtit vydat zlocince. Holt mi nemame na ty zmetky takove paky. Ale je fakt, ze Krejcir uz si u nas ten utek zaplatil, tak co.

74754

19.10.2005 2:58

Pokud neni predbezne vyhlasovani vysledku...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

...prinejmensim podezrele, tak uz nevim, co je [zmaten] [zahanbení]
Zadne vysledky se nikdy takhle predem jako uspech nevytrubovaly - alespon v te demokreature co tu mame... V USA jsou zrejmne jiz o krok dal, jako v zemi, kde zitra znamena jiz vcera, ze, kema? [oči v sloup] [mrknutí jedním okem]


http://ax2.old-cans.com/bendib/Iraq-elections.jpg
[chechtot] [chechtot] [chechtot]

74746

19.10.2005 11:24

K Saddámovi

hombredavid 62.?.?.?

Podle mě kdyby ho pustili tak nepředpokládám že by se mu něco stalo. Naopak si myslím že usa dokázalo irák sjednotit. Hádejte proti komu a Saddám je dobrý řečník a diktátor . Nemyslím že je o něco větší zločinec než jakýkoli jiný diktator počínaje velkého muže ze zámoří. Co ten už povraždil nevinných lidí a ještě povraždí.

74767

19.10.2005 13:30

Ucel tak zvanych voleb je divadlem pro svet,aby demokracie neutrpela na prestzi, jez je umele vyvolana.

Robert Nohejl 202.?.?.?

Takze ,ctenari,jake pak volby v plne okup[aci cizimi armadami,jejiz ucelem je utisit irackeho obcana ,aby politikou naplnil svou dusi a ustal v odzbrojenem odporu a na vic ,aby se irak rozpadl na neskodne provincie,zatimco Saddam si hledel udrzet celistvost Iraku za kazdou cenu,navrhnete Americe ,aby se militantni staty odtrhli od federace a uvidite ten ohlas.
Tady jde hlavne o to zakladni ,proc jim strycek Sam nesl svobodu,tak aby si sednul na kohotek s olejem,avsak po pravde receno u toho kohoutku us je "pan Israeli a panem Roubickem a nebo Moisehe s panem Khonem"z Washingtonu,kteri nikdy po zadnych "demokratickych"volbach nebudou vystridani,dokonce ,obchod je v takovem stavu ,ze americka armada nakupuje i strelivo od Israelu a coz jim ochotne pujci z Washingtonu dalsi ,"take American" Khon & Leoble banka.
Nakonec jejich "Buh"svaty Rothchild rekl;dejte mi moc nad kontrolou penez a mne nezajima ,kdo je ve vlade.Stat Israel si udelal z Ameriky svou kolonii a pouziva jejich armadu za doprovodu rabbinu,co by barbarske armady posilene vedomim spreavedlnosti a technicke nadrazenosti,delat poradek vsude ,kde neco z toho kapne statu Israel ,mimo pravidelne podpory z USA ,coz uz neco stalo od roku 1947, ale Americane jsou na to hrdi,to sve superpower,jez vytvari super-hbitovy, coz neni problem ,mista je dost,ze ano?
Horsi je to ,ze ve viteznem pochodu lze videt obcany ,ted uz,bez nohou a nebo rukou, jako jedinou vysluzku za zold k okupaci lidi daleko za morem ,kde mnozi z nich ani nevedi ,kde Amerika je.
Zrovna nam zpravodajstvi ukazalo ,jak se pali mrtvoli Talibancu,aby se jako odstranily dukazy o "blahodarne cinnosti osvoboditelu",problem je v tom ,ze horici tela (terroristu ) nevydavaji zadny cerny kour a nikdo nemuze v nem videt portrety-obliceje ,tak ,jak v holocaustove literature je vseobecne publikovano.Vitezstvi je nase ,ale kazdym dnem nekdo ze zoldneru plati svou dan na oltar demokracie ,jez je budovan za olej ,ktery nepatri nikomu jinemu ,nez Iracanum samotnym.
Watch out for jew - terrorists. Almost half of those today in the white house are dual-citizen Israelis loyal only to this foreign power. They not only support convicted jewish terrorist groups such as the ADL, but actually submit themselves to their rule. The ADL continually lobbies the house and the senate to pass new laws, and they have a literal stranglehold on all who are not Israeli citizens in the white house. The ADL has been convicted of feeding information to the hit-men of the Israeli Mossad. In Israel their laws allow them to assassinate people in foreign countries, and the ADL gives them US citizen's information. Their extensive Database of 10,000 US Citizens was part of their crimes convicted in 1993, as they illegally accessed police & government records. The ADL is an Israeli registered organization operating in America, against America in KGB style with actual KGB leaders. Ex-KGB and STASI Chiefs Work Under Chertoff. The Jewish Bolshevik led KGB killed 66 million White Russian Christians, an unforgettable fact of history.
http://christiansbiblestu...Kráceno (Editor)

74778

19.10.2005 22:32

Dívala jsem se na zprávy a bylo v nich zmíněno,

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

že bude z místa soudu Sadáma Husajna vysílán"přímý přenos"s půlhodinovým zpožděním.To je ale moc zajímavé a prý z bezpečnostních důvodů.Jakých bezpečnostních důvodů[zmaten].

Co se týče voleb v Iráku nebylo by překvapením,že by byly zmanipulované.Vždyť to přeci už od začátku okupace iráku jde"jako po másle".

74797

20.10.2005 3:57

RE: Dívala jsem se na zprávy a bylo v nich zmíněno,

kema 207.?.?.?

Reakce na 74797

>že bude z místa soudu Sadáma Husajna vysílán"přímý
>přenos"s půlhodinovým zpožděním.To je ale moc zajímavé a
>prý z bezpečnostních důvodů.Jakých bezpečnostních
>důvodů[zmaten].

Z jakych duvodu? To vam mohu snadno vysvetlit.
Pokud zacne byvaly diktator misto toho aby se obhajoval se svych zlocinu vyzyvat k dalsimu nasili a vrazdam, tak se to vymaze.
To jsou ty bezpecnostni duvody. [oči v sloup]

74816

20.10.2005 9:41

RE: Dívala jsem se na zprávy a bylo v nich zmíněno,

Jordano jordanobruno2 (zavináč) centrum (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 74816

ja si spis myslim ze by mohl zacit vypravet neco co nemame slyset,co by melo zustat utajeno

74846

21.10.2005 7:58

RE: Dívala jsem se na zprávy a bylo v nich zmíněno,

leho 64.?.?.?

Reakce na 74846

>ja si spis myslim ze by mohl zacit vypravet neco co nemame
>slyset,co by melo zustat utajeno

A proč to nevyprávěl když byl ještě u moci? A i když Irák pak zabrali Američané, tak pořád ještě mohl kdykoliv nahrát videokazetu ve své díře a pustit jí do světa, ale on to nikdy neudělal. Dále je známo, že se svými americkými strážci vojíny volně rozmlouval a měl mnoho možností jim cokoliv zajímavého říci. Ale on se omezil pouze na rady do života. Takže, Jordano, kde nic tu nic, s módními konspiračními teoriemi to daleko nedotáhneme, že...

74955

21.10.2005 17:18

RE: Dívala jsem se na zprávy a bylo v nich zmíněno,

Gdosy 85.?.?.?

Reakce na 74955

A i když Irák pak zabrali Američané... No Leho. No teda!? Co to tu říkáte? Jak zabrali? Co zabrali? Proč zabrali? Ono to není osvobození?

74999

22.10.2005 17:31

RE: Dívala jsem se na zprávy a bylo v nich zmíněno,

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 74999

Pan Leho se zrejme uz vratil z Iraku a mozna ze i odesel od armady USA.
Takze ted uz muze s "cistym" svedomym napsat ze "AMERICANE ZABRALI IRAK" [překvapení]

75080

22.10.2005 19:07

RE: Dívala jsem se na zprávy a bylo v nich zmíněno,

hostující 85.?.?.?

Reakce na 75080

A co když je to tak,že leho je nějaký zakuklený komanč a píše jak píše proto aby dělal svým předstíraným fanatizmem kombinovaným s totální zelenomozkovou 'bystrostí' Bušíkovi,USArmy a potažmo celé Americe ostudu...
No a teď třeba z důvodů menší koncentrace 'ujel'! Přeci se občas stává,že i mistr tesař se utne!

75095

22.10.2005 20:35

RE: Dívala jsem se na zprávy a bylo v nich zmíněno,

Gdosy 85.?.?.?

Reakce na 75095

Káže vodu, pije víno? Hmm, má mnoho(slizkých)vzorů.

75115

20.10.2005 10:11

RE: Dívala jsem se na zprávy a bylo v nich zmíněno,

pk202 194.?.?.?

Reakce na 74816

>>že bude z místa soudu Sadáma Husajna vysílán"přímý
>>přenos"s půlhodinovým zpožděním.To je ale moc zajímavé a
>

>>prý z bezpečnostních důvodů.Jakých bezpečnostních
>>důvodů[zmaten].
>
>Z jakych duvodu? To vam mohu snadno vysvetlit.
>Pokud zacne byvaly diktator misto toho aby se obhajoval se svych
>zlocinu vyzyvat k dalsimu nasili a vrazdam, tak se to vymaze.

>To jsou ty bezpecnostni duvody. [oči v sloup]


Hmmm , nebo taky kdyby naaaahodou melo prasknout neco nepekneho na spojence .......

74856

21.10.2005 4:10

RE: Dívala jsem se na zprávy a bylo v nich zmíněno,

kema 207.?.?.?

Reakce na 74856

>Hmmm , nebo taky kdyby naaaahodou melo prasknout neco nepekneho
>na spojence .......

To myslite Sovetsky Svaz, Francii a Nemecko ? [mrknutí jedním okem]

74942

20.10.2005 13:01

RE: Dívala jsem se na zprávy a bylo v nich zmíněno,

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 74816

Kemo,klobouk dolů,ač žádný nemám.Máte odpověď na všechno.

Ještě jednu otázečku pro ukojení mé zvědavosti.Slyšela jsem,že prý Sadám nebude souzen za hromadné vyvraždění 5000 kurdů na severu Iráku a to prý kvuli možné diskreditaci osoby,která mu umožnila přístup k chemickým zbraním.Myslím,že netřeba mluvit o skutečné identitě této vysoce postavené osoby.Co vy na to?

74868

21.10.2005 8:08

RE: Dívala jsem se na zprávy a bylo v nich zmíněno,

leho 64.?.?.?

Reakce na 74868

>Myslím,že netřeba mluvit o skutečné identitě této
>vysoce postavené osoby.Co vy na to?

Já nic a řekl bych, že kema taky nic. Všichni vědí, že myslíte Rumsfelda, tak o co jde. Alexo, vy totiž nechápete základní principy demokracie. Žádná americká vysoce postavená osoba neumožnila přístup Saddámovi k chemickým zbraním. Kongres pouze zrušil embargo na dodávky strategických materiálů do Iráku a tím dal této zemi k dispozici zdroje k získání všech možných sajrajtů včetně komponentů bakteriologických a atomových zbraní. Iráčané nakupovali od soukromých firem a také získávali všelijaké poznatky z amerických univerzit a různých neoficiálních zdrojů. Na co jinak měl Saddám poradce ze zemí Varšavské smlouvy?

74956

21.10.2005 11:32

RE: Dívala jsem se na zprávy a bylo v nich zmíněno,

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 74956

Fajn,tedy pokud bude probíhat proces i ve věci vyvraždění těch 5000 kurdů chemickými zbraněmi,tak není co řešit.

Jinak,když toho tolik víte,zajímalo by mě,kde se ti takzvaní terorité dostali třeba k raketám Stinger?To je taky demokracie?

Nemusíte odpovídat jestli nechcete.Spíš by mě zajímalo,jestli jste někdy o tom všem co tu říkáte aspoň jednou jedinkrát nezapochyboval?I já mám svou pravdu a stojím si za ní,ale také se mi mnohokrát stalo,že jsem si uvědomila,že ta pravda je jinde.Někde jsem četla jednu takovou hezkou průpovídku:"Věřit všemu a nevěřit ničemu...obojí je hloupost.".

Příjemný den [mrknutí jedním okem]

74970

21.10.2005 21:01

RE: Dívala jsem se na zprávy a bylo v nich zmíněno,

kema 207.?.?.?

Reakce na 74970

>Fajn,tedy pokud bude probíhat proces i ve věci vyvraždění
>těch 5000 kurdů chemickými zbraněmi,tak není co řešit.

Neni co resit. Plnou odpovednost nese Saddam.


>Jinak,když toho tolik víte,zajímalo by mě,kde se ti takzvaní
>terorité dostali třeba k raketám Stinger?To je taky
>demokracie?

Stingery Amerika dodavala afghancum kdyz bojovali proti sovetske okupaci.
Amerika tez dodala neuveritelne mnozstvi zbrani Stalinovi. Ne ze by chtela aby zustal u moci, ale Stalin byl v te dobe mensi zlo nez Hitler.
Stejne tak byl nekolik let behem valku s Iranem mensim zlem Saddam.
Kdyz chcete ve svete mir a stabilitu, musite obcas podporovat mensiho lumpa proti vetsimu.
Je to opravdu tak tezke pochopit? [oči v sloup]

>
>Nemusíte odpovídat jestli nechcete.Spíš by mě
>zajímalo,jestli jste někdy o tom všem co tu říkáte aspoň
>jednou jedinkrát nezapochyboval?I já mám svou pravdu a stojím
>si za ní,ale také se mi mnohokrát stalo,že jsem si
>uvědomila,že ta pravda je jinde.Někde jsem četla jednu
>takovou hezkou průpovídku:"Věřit všemu a nevěřit
>ničemu...obojí je hloupost.".

Ja jsem v zivote pochyboval snad o vsem.
Proto take vyhledavam informace ze vsech moznych zdroju. Ale o tom jsme se jiz bavili.


>Příjemný den [mrknutí jedním okem]

I vam, i vam. [mrknutí jedním okem] Prominte, jestli vas prispevek byl adresovan panu Lehovi.

75012

21.10.2005 21:40

RE: Dívala jsem se na zprávy a bylo v nich zmíněno,

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 75012

>Neni co resit. Plnou odpovednost nese Saddam.

Necháme to na Alláhovi.

>Stingery Amerika dodavala afghancum kdyz bojovali proti sovetske
>okupaci.

Je to takový hezky paradox,když těmi americkými stingery trpí hlavně americká bojová technika v Afghánistánu,že?[velký smích]Samozřejmě,nejsou to jen stingery,jsou to i spousty jiných(převážně ruských)samopalů a munice,která je pozůstatkem obrovských asi 2miliardových amerických dotací pro mudžáhedínskou opozici z dob Afghánsko-Sovětské války.Tím si trochu americká armáda nas... ehm,nakadila do bot.

>Amerika tez dodala neuveritelne mnozstvi zbrani Stalinovi. Ne ze
>by chtela aby zustal u moci, ale Stalin byl v te dobe mensi zlo
>nez Hitler.

Ano,to je také jeden z nepovedených experimentů.Hitler měl být hráz proti Stalinovi a nakonec byl Stalin hrází proti Hitlerovi.Také hezký paradox.

>Stejne tak byl nekolik let behem valku s Iranem mensim zlem
>Saddam.

Z toho všeho vyplývá,že zásahy prováděné americkými tajnými službami nejsou moc dobře naplánované.Svým způsobem je to postavené na hlavu,když svému budoucímu nepříteli nacpete peníze,aby si koupil zbraně proti vám.[oči v sloup]

>Kdyz chcete ve svete mir a stabilitu, musite obcas podporovat
>mensiho lumpa proti vetsimu.

Ano,proti tomu nic nemám,ale chtělo by to mít skutečně čisté úmysly a být lepším stratégem a především diplomatem než jak předvádějí USA.

>Je to opravdu tak tezke pochopit? [oči v sloup]

...

>Ja jsem v zivote pochyboval snad o vsem.

Budiš vám to k dobru.

>Proto take vyhledavam informace ze vsech moznych zdroju. Ale o
>tom jsme se jiz bavili.

Ano,mluvili,uzavřeno.


>I vam, i vam. [mrknutí jedním okem] Prominte, jestli vas prispevek byl adresovan
>panu Lehovi.

Nevadí [mrknutí jedním okem] .

75018

22.10.2005 4:16

RE: Dívala jsem se na zprávy a bylo v nich zmíněno,

leho 64.?.?.?

Reakce na 75018

>Je to takový hezky paradox,když těmi americkými stingery
>trpí hlavně americká bojová technika v
>Afghánistánu,že?

Jak trpí americká technika v Afganistánu? Myslíte tím, že Taliban používá Stingery na sestřelování amerických helikoptér? Jestli si to myslíte, tak vám říkám, že to je kardinální blbost. Nějaké staré Stingery se našly v rukou Talibanu, to je pravda, ale zatím jsem neslyšel ani o jednom úspěšném použití této rakety proti Američanům. Alexo, nebo vy o něčem takovém víte?

75039

22.10.2005 5:58

RE: Dívala jsem se na zprávy a bylo v nich zmíněno,

kema 207.?.?.?

Reakce na 75018

Pokud vazena damo litujete vitezstvi spojencu nad Hitlerem a vitezstvi afghancu na komunisty, nemame se o cem bavit.
Ale treba jsem vam jen spatne porozumel.
A k tem Stingerum - to jsou teplem navadene rakety, ktere vystreluje z pozice na rameni jeden muz (nebo zena).
V dobe sovetske okupace Afghanistanu to byl maly technicky zazrak, dnes po ctvrtstoleti jsou zcela k nicemu.
Jednak kvuli zivotnosti, ktera je jen nekolik let, jednak kvuli jejich technicke zastaralosti.
Pripojuji se k panu Lehovi a vyzyvam vas, abyste nam dala priklady o tom, jak tyhle muzealni kousky nici americkou techniku.
Jestli na to nestacite, vseznalec Taborsky vam jiste rad pomuze.
Ale asi ne hned. Von ted zatlouka vokna preklizkou, protoze se mu tam zene hurikejn. [smích]

75045

22.10.2005 12:41

RE: Dívala jsem se na zprávy a bylo v nich zmíněno,

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 75045

>Pokud vazena damo litujete vitezstvi spojencu nad Hitlerem a
>vitezstvi afghancu na komunisty, nemame se o cem bavit.

>Ale treba jsem vam jen spatne porozumel.

Ano,to jste zcela jistě špatně porozuměl.Přečtěte si to ještě jednou.Nepíšu nic mezi řádky.

>A k tem Stingerum - to jsou teplem navadene rakety, ktere
>vystreluje z pozice na rameni jeden muz (nebo zena).

Nebojte,já vím jak vypadá stinger.

>V dobe sovetske okupace Afghanistanu to byl maly technicky
>zazrak, dnes po ctvrtstoleti jsou zcela k nicemu.

No,jak se to vezme.Nejde tak ani o to,jakou máte v ruce zbraň,ale jde o to jak ji použijete.

>Jednak kvuli zivotnosti, ktera je jen nekolik let, jednak kvuli
>jejich technicke zastaralosti.

Dobře,vy jste šéf.Já v armádě nebyla(ještě totak) a tak nejsem natolik znalá.

>Pripojuji se k panu Lehovi a vyzyvam vas, abyste nam dala
>priklady o tom, jak tyhle muzealni kousky nici americkou
>techniku.

Dobrá,odpovím za oba.Nemám konkrétní příklad a třeba se tak vážně neděje.Máte radost?[smích]A tu druhou část věty mi také osolíte(myslím ty americké dotace afghánské opozici a zbraně zakoupené za americké dolary,které bojují proti US army)?

>Jestli na to nestacite, vseznalec Taborsky vam jiste rad pomuze.
>Ale asi ne hned. Von ted zatlouka vokna preklizkou, protoze se mu
>tam zene hurikejn. [smích]

Nebojte,já si sama poradím[mrknutí jedním okem].

75070

22.10.2005 13:14

RE: Dívala jsem se na zprávy a bylo v nich zmíněno,

TS 213.?.?.?

Reakce na 75045

>V dobe sovetske okupace Afghanistanu to byl maly technicky
>zazrak, dnes po ctvrtstoleti jsou zcela k nicemu.

Jo, stingery jsou natolik k nicemu, ze vsechny ty helikoptery spadly smichy kdyz je uvidely.

>Jednak kvuli zivotnosti, ktera je jen nekolik let, jednak kvuli
>jejich technicke zastaralosti.

Zastarala zbran je nekdy lepsi, je-li protivnik pripraven a vycvicen na ty novejsi - navic auta a helikoptery maji podstatne horsi manevrovaci schopnosti nez stihacky na ktere stingery byly urcene.

Zivotnost je dana hlavne zivotnosti baterii pro navadeci system, a pochybuju ze by turbani neprisli na to cim je nahradit. Navic pokud je dostali s manualem, coz predpokladam, baterie jsou v nem popsane vcetne zivotnosti a vymeny.

>Pripojuji se k panu Lehovi a vyzyvam vas, abyste nam dala
>priklady o tom, jak tyhle muzealni kousky nici americkou techniku.

Treba tak, ze prileti a zasahnou a exploduji?

>Jestli na to nestacite, vseznalec Taborsky vam jiste rad pomuze.
>Ale asi ne hned. Von ted zatlouka vokna preklizkou, protoze se mu
>tam zene hurikejn. [smích]

A mistni Narodni Garda, ktera je pro tyhle situace navrzena, mu muze dat leda tak technickou podporu po telefonu.

75073

20.10.2005 19:19

RE: Dívala jsem se na zprávy a bylo v nich zmíněno,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 74816

Nebo by taky treba mohl zacit mluvit o necem,co se nekomu nehodi...Bezpecnostni duvod made in USA.... [překvapení] [překvapení]

74906

21.10.2005 10:21

RE: Dívala jsem se na zprávy a bylo v nich zmíněno,

Jiří Táborský 213.?.?.?

Reakce na 74816

Jo, tak tohle vysvětlení by Vám nesežrala ani babička E. E. Kische.

Nacistická justice dala komunistovi Dimitrovovi řádný a veřejný soud, dovolila mu mluvit o čem chtěl a jak dlouho chtěl, dostal včas obžalobu, mohl se obhajovat sám a nakonec ho darebáci nacističtí shledali nevinným a pustili ho. Soudní řízení se Saddámem je právní fraška a naší další mezinárodní ostudou, dalším hřebíčkem do rakve reputace USA jako právního státu.

74960

21.10.2005 21:13

RE: Dívala jsem se na zprávy a bylo v nich zmíněno,

kema 207.?.?.?

Reakce na 74960

>Nacistická justice dala komunistovi Dimitrovovi řádný a
>veřejný soud, dovolila mu mluvit o čem chtěl a jak dlouho
>chtěl, dostal včas obžalobu, mohl se obhajovat sám a nakonec
>ho darebáci nacističtí shledali nevinným a pustili ho.
>Soudní řízení se Saddámem je právní fraška a naší
>další mezinárodní ostudou, dalším hřebíčkem do rakve
>reputace USA jako právního státu.

Dimitrov byl obzalovan pokud vim pouze ze zapaleni Risskeho Snemu, kterehozto zlocinu se nejspis nedopustil. To je moc hezke, ze ho ti nackove pustili. Jen skoda, ze jim to nezavisle soudnictvi nevydrzelo az do konce valky. Zachranilo by to zivoty milionum nevinnych lidi.
Naproti tomu Saddam je masovy vrah kteremu se rovnez dostava verejneho soudu.
Nejspis mu to ale bude plat prdny. [mrknutí jedním okem]

75014

22.10.2005 0:55

RE: Dívala jsem se na zprávy a bylo v nich zmíněno,

Petr Gejdoš 84.?.?.?

Reakce na 75014

Naproti tomu Saddam je masovy vrah kteremu se rovnez dostava verejneho soudu

Desim se toho, ze nekdo spocita, kolik ma na svedomi mrtvych Saddam a kolik nevinnych lidi umrelo v dusledku "demokratizace" Iraku na americky zpusob... Co kdyz se dojde k vysledku, ze vlastne byl ten Saddam trapne malym masovym vrahem v porovnani s vrazednosti USA v Iraku ? Koho/co bude nejaky tribunal ala "Norimbersky proces" dejme tomu za 5 let soudit ? Co bude blekotat nejaky leho, ze jen poslouchal rozkazy ? Co bude blekotat nejaky kema ?

75030

22.10.2005 3:39

RE: Dívala jsem se na zprávy a bylo v nich zmíněno,

T 24.?.?.?

Reakce na 74816

A co kdyby zacal vykladat jak mu US prodavaly jedy a Rumi se s nim nechal vyblejsknout a byli nejvetsi kamosi a jak mu taky dodavali obrazky z druzic, kde se prave zakopalo Iranske vojsko v te valce, jez tak moc ti hajzli z WH potrebovali rozvrtat a po tom neuspechu s Rezou doufali....... [chechtot]

75037

20.10.2005 7:57

RE: Dívala jsem se na zprávy a bylo v nich zmíněno,

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 74797

>že bude z místa soudu Sadáma Husajna vysílán"přímý
>přenos"s půlhodinovým zpožděním.To je ale moc zajímavé a
>prý z bezpečnostních důvodů.Jakých bezpečnostních
>důvodů[zmaten].

>
>Co se týče voleb v Iráku nebylo by překvapením,že by byly
>zmanipulované.Vždyť to přeci už od začátku okupace iráku
>jde"jako po másle".

No, to víte, von už i ten Jožka samozvaný "Ocelový", měl sem tam problémy s některými delikventy, kteří mu pokazili radost tím, že se u zinscenovaného soudu nechovali podle předepsaného scénáře (např. Bucharin), a takový Saddam, to je přece taky ňákej oříšek. A těch věcí, které nejsou zrovna moc stavěné pro ucho obyčejného posluchače, počítám že bude příliš. Tak se tak moc nedivte, vono se tam jedná vo věci, kterým my, vobyčejní kmáni, moc nerozumíme. I když je spousta všelijakých tachonýrů, kteří rozumí "všemu". I tady na těchto stránkách je jich přehršel. Vono zmanipulovat se dá toho hodně, ale většinou ta pravda vyjde dříve, či později na povrch, jako volej nad vodu, jak říkával dobrý voják Švejk. Krušné na tom je to, že se lidi povětšinou chovají podobně jako zvířata, myslím tím, docela přirozeně. Jedna krvelačná šelma dokáže "zbláznit" celé stádo pokojných obyvatel savany. Dále je taky hodně takových jako pštros, kteří před nebezpečím radši strčí hlavu do písku. Použil jsem trošku ezopovštiny, ale myslím, že nebudu daleko od pravdy, když řeknu, že je jen velmi málo "šelem", které jsou nebezpečné jen v sebeobraně (např. medvěd), nebo aby pomohly někomu z nebezpečné situace. Většinou je to naopak. My lidi sice máme rozum, ale dost často se stává, že ho nepoužíváme, anebo aspoň málokdy tím správným způsobem. [smích]

74834

20.10.2005 15:27

Iráčané dnes

Adapa 82.?.?.?

Jak žijí dnešní obyčejní Iráčané dva roky po pádu Sadáma Husajna:
http://www.bbc.co.uk/czech/specials/146_iraq_two_yaers/index.shtml

74880

20.10.2005 19:00

RE: Iráčané dnes

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 74880

Díky za odkaz,nejzajímavější(hlavně pro Kemu)je ten poslední názor:

Inaam Tadra, studentka, 24 let

Naším největším problémem je ztráta bezpečí. Potřebujeme v zemi znovu obnovit bezpečnost. Doufejme, že nová vláda bude silná a jednotná, aby se jí podařilo nastartovat tento proces.

Američané sem přivedli teroristy. Předtím tady nebyli. Nevěřím, že teroristi jsou muslimové.

Američané prohledávají naše domy. Chovají se agresivně a obracejí Iráčany proti sobě.
____________________

No vidíte?!Tak mladá a už je také asi zblnutá tou naší anti-ami propagandou. [oči v sloup] [chechtot]

74903

20.10.2005 19:13

RE: Iráčané dnes

Misu 193.?.?.?

Reakce na 74903

No jo, umi totiz cesky a chodi si cist Zvedavce... [velký smích]

V tech par vetach presne popisuje, jak totalne americane v Iraku "vybouchli" a co tam pos...li.

74905

21.10.2005 4:07

RE: Iráčané dnes

kema 207.?.?.?

Reakce na 74903

Nazory tam byly vselijake. Treba tenhle:

Roha Ahmed Ali, studentka, 21 let

Neustále se něčeho bojím – na ulici, doma. Jednou jsem se cestou do školy dostala do přestřelky mezi ozbrojenci a americkou armádu. Potřebujeme Američany, ale nepotřebujeme takovou ostrahu, která jen poutá pozornost teroristů a činí z nás jejich cíle.

Irácká armáda musí získat kontrolu nad územím a musíme ze země dostat zahraniční teroristy, kteří jsou zdrojem problémů.

74941

21.10.2005 5:10

RE: Iráčané dnes

Lev 68.?.?.?

Reakce na 74941

Irácká armáda musí získat kontrolu nad územím a musíme ze země dostat zahraniční teroristy, kteří jsou zdrojem problémů.
______________________________________________

Sakrys kulovy kemo, konecne jste napsal kus pravdy. Za to, pujdete jeste pred smrti do Nebe, pokud jste myslel tim, ze ti "zahranicni" teroriste jsou vasi pokrevni "lehoviste" [mrknutí jedním okem]

74946

21.10.2005 8:22

RE: Iráčané dnes

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 74903

pani Alexo nerek bych tak mlada a uz zblbnuta, ale spis jeste zblbnuta, urcite pozdeji pochopi, ze to nejsou Americane ale Iracane kteri bojuji o kus budouciho zvance. Stejne jako to dnes jiz zacinaji chapat v Cechach [smích]A ted jim bude napomocny Krejcir[smích]

74958

21.10.2005 11:33

RE: Iráčané dnes

google 84.?.?.?

Reakce na 74958

>pani Alexo nerek bych tak mlada a uz zblbnuta, ale spis jeste
>zblbnuta, urcite pozdeji pochopi, ze to nejsou Americane ale
>Iracane kteri bojuji o kus budouciho zvance. Stejne jako to dnes
>jiz zacinaji chapat v Cechach [smích]A ted jim bude napomocny
>Krejcir[smích]

a ona SiAjEj, snad v Cechach v tom prsty nemala? napriklad len na znovuzvolnie saska Havla na prezidenta prislo od CIA 400 000$. najväcsia sranda bola, ze to bolo aj v novinach a nikomu to nestalo ani za komentar.
cim to asi bude mr.Bzum-Bzum, ze ked niekde USA-ci vopchaju svoj spinavy rypak, tak sa to furt tak skurvi? ci v Iraku, alebo v Cechach?

a oni pritom vzdy len: slobodu, demokraciu, enduring freedom, iraqi freedom, blahobyt, prosperita, kultura....

a vyjde z toho: bieda, collateral damage(preloz 500 000 irackych deti umrelo, ale stalo to zato), bombardovanie civilistov lietadlami a vrtulnikmi, Zarkawi, Krejci, Zelezny, Kozeny, chaos, desaster, poberanie otlackov prstov a prezeranie konecnikov na letiskach, Hollywood...

presne to pripomina konanie toho hrdzaveho debila Havla. napise si na vlajku Pravda zvitezi! a v skutocnosti to je najpreklamanejsi pokrytec, ktoreho kedykolvek ceska zem pod tou vlajkou nosila.

74971

26.10.2005 13:55

RE: Iráčané dnes

Klokan 210.?.?.?

Reakce na 74971

Google, Havel je mozna "rezavy debil",ale napis Pravda vitezi je na prezidentske standarte od roku 1920.

75626

28.10.2005 0:46

RE: Iráčané dnes

google 84.?.?.?

Reakce na 75626

>Google, Havel je mozna "rezavy debil",ale napis Pravda vitezi je
>na prezidentske standarte od roku 1920.

tak to je sice mozne, ale videli ste niekedy Svobodu alebo Husaka kvakat do kazdej kamery a do kazdeho mikrofonu, ze pravda zvitezi? ja som to prvykrat v zivote pocul od Havla.
a obavam sa, ze by to od toho Svobodu ani neznelo tak pokrytecky ako od toho koktaveho blbca.
nikdy v zivote som nezachytil od Havla nic, co by ma zaujalo co len hoci na sekundu. len blby patos, okecavanie, fotky s prominentami, nelogicke amnestie, jeho navrh Korbelovu-Olbrajtovu na prezidenta Ceskej republiky a plnu rit oceneni. dodnes som nepochopil, preco je blbost tak vysoko cenena. a kedze je taky blby, tak musi byt riadna svina, aby im stal za to.

75828

21.10.2005 11:36

RE: Iráčané dnes

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 74958

>pani Alexo nerek bych tak mlada a uz zblbnuta,

Jo pane,každý jsme nějaký[smích].

74972

27.10.2005 14:30

RE: Iráčané dnes

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 74958

Včeličko, v Čechách jsme již pochopili, že Samům nejde o kus žvance pro nás, ale jen a jen o větší hamburger pro ně.
Proto tady lacino podniky zkoupili, aby je mohli zavřít a tím si zlikvidovali konkurenci. Jinak by ceny neudrželi.

A iráčané také dobře vidí, že žoldáci k nim nepřišli něco přinést, ale umožnit Samům něco si zadarmo z Iráku odnést. Jediné, co tam přinesli, je bída, trvalý strach lidí o svojí bezpečnost a majetek a mnoho mrtvých civilistů.

75724

28.10.2005 11:20

RE: Iráčané dnes

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 75724

>Včeličko, v Čechách jsme již pochopili, že Samům nejde o
>kus žvance pro nás, ale jen a jen o větší hamburger pro ně.
>

>Proto tady lacino podniky zkoupili, aby je mohli zavřít a tím
>si zlikvidovali konkurenci. Jinak by ceny neudrželi.

>
>A iráčané také dobře vidí, že žoldáci k nim nepřišli
>něco přinést, ale umožnit Samům něco si zadarmo z Iráku
>odnést. Jediné, co tam přinesli, je bída, trvalý strach
>lidí o svojí bezpečnost a majetek a mnoho mrtvých civilistů.
>

Tak já s Váma Kódl, v tomhle nesouhlasím ! S tím strachem to bude možná podobné, jako to bylo u nás po 69ém roce. Předtím byla většina národa na jedné straně, ale potom se to nějak přešupačilo a hodně lidí se nestačilo divit, když svým postojem a přesvědčením nezapadli do šablony, a byli pak "smeteni" někam do prdele. Kdo se stačil "předělat" a měl nějaké vyšší místo, tak na tom nebyl tak nejhůř (ovšem, kdo byli tihle lidé "[mrknutí jedním okem]. Ale vyskytlo se hodně jiných, kteří se snažili, anebo se snad ani tak moc nesnažili, říct, co si myslí o politické situaci a bylo s nimi "zameteno". Čili, to co se dnes odehrává v Iráku, v jisté podobě odehrávalo se u nás po 69ém roce, ovšem s malým rozdílem, stačí jen přehodit znaménka plus a mínus. "Ale to už je na vůli toho kterého. Lidi jsou lidi ! A lidi jsou schopni toho, čeho jsou lidi schopni !" S Pánem Bohem !

75874

Příspěvků: 47

19.10. 01:16 kema  mozna zmanipulovane referendum
19.10. 03:50 Misu  RE: mozna zmanipulovane referendum
19.10. 09:18 Adapa  RE: mozna zmanipulovane referendum
19.10. 21:51 kema  RE: mozna zmanipulovane referendum
21.10. 05:31 Karel $u  RE: mozna zmanipulovane referendum
19.10. 02:02 Peter Veliky  '..zitra zacina proces s Butcherem of Baghdad. To bude teprve sranda..'
19.10. 07:33 Zrzek  RE: '..zitra zacina proces s Butcherem of Baghdad. To bude teprve sranda..'
19.10. 02:58 trodas  Pokud neni predbezne vyhlasovani vysledku...
19.10. 11:24 hombredavid  K Saddámovi
19.10. 13:30 Robert Nohejl  Ucel tak zvanych voleb je divadlem pro svet,aby demokracie neutrpela na prestzi, jez je umele vyvolana.
19.10. 22:32 Alexa  Dívala jsem se na zprávy a bylo v nich zmíněno,
20.10. 03:57 kema  RE: Dívala jsem se na zprávy a bylo v nich zmíněno,
20.10. 09:41 Jordano  RE: Dívala jsem se na zprávy a bylo v nich zmíněno,
21.10. 07:58 leho  RE: Dívala jsem se na zprávy a bylo v nich zmíněno,
21.10. 17:18 Gdosy  RE: Dívala jsem se na zprávy a bylo v nich zmíněno,
22.10. 17:31 Ruda  RE: Dívala jsem se na zprávy a bylo v nich zmíněno,
22.10. 19:07 hostující  RE: Dívala jsem se na zprávy a bylo v nich zmíněno,
22.10. 20:35 Gdosy  RE: Dívala jsem se na zprávy a bylo v nich zmíněno,
20.10. 10:11 pk202  RE: Dívala jsem se na zprávy a bylo v nich zmíněno,
21.10. 04:10 kema  RE: Dívala jsem se na zprávy a bylo v nich zmíněno,
20.10. 13:01 Alexa  RE: Dívala jsem se na zprávy a bylo v nich zmíněno,
21.10. 08:08 leho  RE: Dívala jsem se na zprávy a bylo v nich zmíněno,
21.10. 11:32 Alexa  RE: Dívala jsem se na zprávy a bylo v nich zmíněno,
21.10. 21:01 kema  RE: Dívala jsem se na zprávy a bylo v nich zmíněno,
21.10. 21:40 Alexa  RE: Dívala jsem se na zprávy a bylo v nich zmíněno,
22.10. 04:16 leho  RE: Dívala jsem se na zprávy a bylo v nich zmíněno,
22.10. 05:58 kema  RE: Dívala jsem se na zprávy a bylo v nich zmíněno,
22.10. 12:41 Alexa  RE: Dívala jsem se na zprávy a bylo v nich zmíněno,
22.10. 13:14 TS  RE: Dívala jsem se na zprávy a bylo v nich zmíněno,
20.10. 19:19  RE: Dívala jsem se na zprávy a bylo v nich zmíněno,
21.10. 10:21 Jiří Táborský  RE: Dívala jsem se na zprávy a bylo v nich zmíněno,
21.10. 21:13 kema  RE: Dívala jsem se na zprávy a bylo v nich zmíněno,
22.10. 00:55 Petr Gejdoš  RE: Dívala jsem se na zprávy a bylo v nich zmíněno,
22.10. 03:39 T  RE: Dívala jsem se na zprávy a bylo v nich zmíněno,
20.10. 07:57 Sidonius Zdenek M  RE: Dívala jsem se na zprávy a bylo v nich zmíněno,
20.10. 15:27 Adapa  Iráčané dnes
20.10. 19:00 Alexa  RE: Iráčané dnes
20.10. 19:13 Misu  RE: Iráčané dnes
21.10. 04:07 kema  RE: Iráčané dnes
21.10. 05:10 Lev  RE: Iráčané dnes
21.10. 08:22 Vcelicka  RE: Iráčané dnes
21.10. 11:33 google  RE: Iráčané dnes
26.10. 13:55 Klokan  RE: Iráčané dnes
28.10. 00:46 google  RE: Iráčané dnes
21.10. 11:36 Alexa  RE: Iráčané dnes
27.10. 14:30 Karel z Čech  RE: Iráčané dnes
28.10. 11:20 Sidonius Zdenek M  RE: Iráčané dnes

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

46

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 97 čtenářů částkou 16 036 korun, což je 46 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Jak u Prymulových hrabou a hrabou (pod sebe)24.10.20 18:21 Česká republika 5

Poskytovatelé hudby prý řeší nadřazenost bělochů. Písně čeká přísná kontrola24.10.20 10:04 Neurčeno 5

Soud dnes rozdal podmíněné tresty oběma autorům nápisu v Letech23.10.20 21:43 Česká republika 0

Vipná analýza Prymulova kiksu23.10.20 18:35 Česká republika 7

Prymulův konec? Neradujme se předčasně23.10.20 13:06 Česká republika 2

Sám Prymula náhubek neměl a chodí do restaurace i přes to, že je zavřel23.10.20 08:35 Česká republika 11

Na Slovensku testují "když budeš hodný, můžeš ven" - hlavní cíl hysterie kolem koronaviru22.10.20 21:22 Slovensko 2

Udavač volal linku 158 na chlapa bez náhubku22.10.20 21:14 Česká republika 4

AGENDA 2030 – TVŮRCI NYNÍ ZHODNOTILI SVÉ ZRŮDNÉ PLÁNY22.10.20 13:37 Neurčeno 0

Plánovaná demonstrace 28. října v Praze22.10.20 08:53 Česká republika 0

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 13

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 9

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Maďarská poslankyně skartovala knihu dětškých pohádek plnou gayů a leseb, aktivisté ječí13.10.20 18:08 Maďarsko 3

Absurdita článků z dění na pařížských předměstích nadále roste13.10.20 16:51 Francie 0

Měnové kurzy

USD
22,94 Kč
Euro
27,21 Kč
Libra
29,93 Kč
Kanadský dolar
17,47 Kč
Australský dolar
16,38 Kč
Švýcarský frank
25,37 Kč
100 japonských jenů
21,91 Kč
Čínský juan
3,43 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,45 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
30,10 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 627,05 Kč
1 unce stříbra
564,23 Kč
Bitcoin
298 538,57 Kč

Poslední aktualizace: 25.10.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 822