Diskuze k článku

Jahnova lekce Paroubkovi

Příspěvků 52

18.10.2005 8:29

Objektivita..ach jo

TT 62.?.?.?

Opět jeden z "velmi objektivních" článků pana K. Já nechápu proč pan K. cítí potřebu vylévat si zde svá traumata z dob komunismu a tvářit se jako ANTIKOMUNISTA.

Na tomhle webu mi to přijde poněkud nepatřičné, vždyť většina lidí tady tuší, že ten strašlivě zlý a proklínaný komunismus je jen nevinná dětská hra oproti tomu co máme teď (kapitalismus+"demokracie"[mrknutí jedním okem] a oproti tomu, kam spějeme (NWO).

74690

18.10.2005 8:56

Tak trochu mimo misu, ale

Zrzek 147.?.?.?

muzete mi nekdo vysvetlit, na co potrebujeme ministra pro ekonomiku? Mame prece ministerstvo finance, prumyslu a obchodu, zemedelstvi, dopravy a dalsi. Zajimalo by me, kterou oblast ekonomiky tato ministerstva nepokryvaji.

Mimochodem, pane Kral, zapomnel jste napsat, ze pan Jahn je francouzskym Rytirem Radu za zasluhy [překvapení] Docela by mne zajimalo, za co to dostal.

Paroubkovi tu kudlu do zad od Jahna preju, nemam ho rad (jako politika, jako cloveka ho neznam (nastesti)).

74691

18.10.2005 12:19

RE: Tak trochu mimo misu, ale

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 74691

Jen bych vás maličko poopravila:Martin Jahn byl,pardon,ještě je místopředsedou vlády pro ekonomiku.Tedy ne ministrem...ale vyjde to asi nastejno.

74706

18.10.2005 9:26

Musim rict

Vasek flanker (tečka) 27 (zavináč) seznam (tečka) cz 86.?.?.?

ze posledni dobou mi zacinaji prispevky pane Kralovy lezt docela na nervy. Radu jeho postrehu ocenuji, bohuzel ted jako by se snazil profilovat proti vsemu, v cem vidi zasah "starych struktur", prekrucuje historii druhe svetove valky a skoro zacina pripominat paranoika Cibulku. BTW kdyz jsme u tech aparatciku, kam zaradite takoveho pana Tlusteho, byvaleho stranika, nyni verozvesta volnetrzniho systemu (je zajimave, ze novinari, kteri se tak radi ptaji na komunistickou minulost mnoha politiku, zrovna u nej jako by nevideli neslyseli). Za odchod pana Jahna jsem velmi rad, to co se pokousel provest s narodnim zdravotnim systemem by vetsinu naroda privedlo do situace lidi ve "vyspelych" statech, kteri jsou ve vleku pojistoven a nemaji na peci. Jak se rika "syty hladovemu neveri", pan Jahn starostmi o radove obcany rozhodne netrpi.

74694

19.10.2005 8:17

RE: Musim rict

TT 62.?.?.?

Reakce na 74694

Tohle je pravda.. pod to se můžu podepsat.

74757

20.10.2005 3:40

RE: Musim rict

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 74757

prekrucuje historii druhe svetove valky a skoro zacina pripominat paranoika Cibulku.

>Tohle je pravda.. pod to se můžu podepsat.

Paranoika ?
Kdyz Cibulku ( muslim ze to bylo v 78, nebo 79 ) zavreli, tak na protest mladí nosili sitove tasky (sitovky) s cibuli. Tzv. tichy nesouhlas se zatcenim.
Jestě máte chuť se pod to podepsat?


[zmaten]

74812

20.10.2005 9:49

RE: Musim rict

Vasek flanker (tečka) 27 (zavináč) seznam (tečka) cz 86.?.?.?

Reakce na 74812

Nejak nechapu souvislosti.

74849

20.10.2005 10:45

RE: Musim rict

TT 62.?.?.?

Reakce na 74812

To, že pár lidí chodilo někde se síťovkama, neznamená záruku, že Cibulka není paranoik nebo debil. A v případě pana Krále mi jde o to, že ví všechno o všem a pro mě osobně začíná být malinko nevěrohodnej... Odkud se berou všechny ty horké informace?

74859

22.10.2005 8:16

RE: Musim rict

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 74859

>To, že pár lidí chodilo někde se síťovkama, neznamená
>záruku, že Cibulka není paranoik nebo debil.

2:kunilingus
Z Vaseho prispevku je citit sympatie k rudym/bezpaternim, kteri v uniformach mlatili v 70tych i ty, kteri meli jen o par centimetru delsi vlasy.V Brne Behounska [naštvaný] [vyplazený jazyk] [velký smích] [pláč] [naštvaný] , Malatova,....
hodne rozbitych hlav, splachnute krve a vybitych zubu.Toto je fakt, chcete poprit?
A chcete poprit Cibulkovi pravo "oko za oko, zub..." ?
Prozatim popirate,..a navic vědomě.

A navic, i naznacovat o cloveku, ze je paranoik (nejaka ta diagnoza,..myslim pod cislem 307 ),
.........tak to byste musel ukazat kopii lekarskeho vysetreni pana Cibulky.

A tvrdit o nekom, ze je debil, muze tak akorat takto postizeny.
To Vy ovsem nejste, proto jste pouzil velice pekny, alibismem pročpělý slovni obrat: neznamená záruku [mrknutí jedním okem]


[cool]

75051

20.10.2005 18:19

RE: Musim rict

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 74812

pane Sodek, Cibulku urcite nema rado tretina ceskeho naroda, jeho seznamy jsou nedostizitelne, nepamatuji si v historii Ceskeho naroda, ze nekdo dal dohromady neco podobneho. Takovou odvahu, jakou ma pan Cibulka ma v cechach mozna dalsich pet lidi tak proc mu nenadavat do paranoiku, specialne kdyz najdu v seznamech sve jmeno [smích]

74894

20.10.2005 9:38

RE: Musim rict

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 74694

Za odchod pana Jahna jsem velmi rad, to co se pokousel provest s narodnim zdravotnim systemem by vetsinu naroda privedlo do situace lidi ve "vyspelych" statech, kteri jsou ve vleku pojistoven a nemaji na peci. Jak se rika "syty hladovemu neveri", pan Jahn starostmi o radove obcany rozhodne netrpi.
.........................................................................

A copak hrozného chtěl udělat?Copak je možné mít špičkovou lékařskou péči, ale tak nějak zadarmo? [překvapení]

74845

20.10.2005 10:19

RE: Musim rict

Vasek flanker (tečka) 27 (zavináč) seznam (tečka) cz 86.?.?.?

Reakce na 74845

Co to melete clovece? A takovy to, jak se to jenom, jo, pojisteni, je co?

74857

20.10.2005 11:51

RE: Musim rict

hmm 62.?.?.?

Reakce na 74857

Pan Vratislav myslim, mluvil priblizne o tomto. Pojisteni je nedostacujici. Kdo je normalne pojisten dostane normalni peci. Tzn. zachrani Vam zivot, pripadne daji neco umeleho.
Ale kdyz budete dostavat napr. endoprotezu dostanete normalni ( s vydrzi napr. X let a ne uplne nejpohodlnejsi pro zivot ), kdyz si budete priplacet dalsi pojisteni, pripadne uhradite zakrok, mel byste mit moznost dostat protezu ktera vydrzi napr. X + 10 let a je mnohem lepsi a pohodlnejsi. Nevidim v tom problem. Tim myslel p.Vratislav spickovou peci, aspon podle meho nazoru.

74863

20.10.2005 15:24

RE: Musim rict

Vasek flanker (tečka) 27 (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 74863

Ano? A z ceho si VZP uhradila ten svuj hrad? Opravdu bych moc rad proved u pojistoven dukladnou financni kontrolu. Navic system uhrady leku je spatny, jsou prilis vysoke limity, mely by byt snizeny, protoze by si pak farmaceuticke firmy musely konkurovat cenou, aby se do tohoto limitu vesly. Ale na tom nikdo nema zajem. Jo, szstem priplaceni treba ke zminenym protezam by vedl k tomu, ze by si pak yarizeni selektovaly pacienty na movitejsi a ty, co by museli cekat.

74879

20.10.2005 19:46

RE: Musim rict

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 74879

Ano? A z ceho si VZP uhradila ten svuj hrad
--------------------------------------------
Co to melete?
Výdaje VZP jsou dány zákonem.Tak hurá za Dejvidem Rothem a Jirkou Paroubkem.
Kdyby to bylo tak hrozné,už by to bolševici a socani dávno zařízli.

74914

20.10.2005 19:52

RE: Musim rict

Dáša 80.?.?.?

Reakce na 74914

Nechci se VZP nijak zastávat, ale na její obranu je nutné říct, že právě ona má ve své evidenci nejvíce důchodců. A ta pětistovka , kterou za ně stát laskavě zaplatí nestačí. Mám staré rodiče , otec je po mozkové mrtvici, takže sama vidím kolik to měsíčně stojí.

74916

20.10.2005 20:06

RE: Musim rict

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 74916

A dovede si určitě představit, že táta by mohl mít i lepší péči.To je ale podmíněno tím,že né vše bude zadarmo.

74919

20.10.2005 21:31

RE: Musim rict

Vasek flanker (tečka) 27 (zavináč) seznam (tečka) cz 86.?.?.?

Reakce na 74914

Tvrdim, ze VZP nepostupuje vzdy v souladu se zakonem, nebot ji k tomu zadna kontrola nenuti.

74923

21.10.2005 15:45

RE: Musim rict

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 74923

Tak šup na policii.

74993

20.10.2005 19:37

RE: Musim rict

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 74863

Asi takhle.Když se zeptáte po hospodách, zda chtějí mít špičkovou lékařskou péči, tak každej řekne: jo.
Na dotaz zda si na ní chce připlatit, řeknou: ne.
A to je ten problém.Peče bude zadarmo, ale pouze taková nijaká.Pak ale lidi budou řičet.

74910

20.10.2005 19:44

RE: Musim rict

Dáša 80.?.?.?

Reakce na 74910

>Asi takhle.Když se zeptáte po hospodách, zda chtějí mít
>špičkovou lékařskou péči, tak každej řekne: jo.

>Na dotaz zda si na ní chce připlatit, řeknou: ne.
>A to je ten problém.Peče bude zadarmo, ale pouze taková
>nijaká.Pak ale lidi budou řičet.

Tak tohle je velmi manipulativní otázka.Takhle problém nestojí.
Za prvé, co je to "špičková" péče?
Za druhé,"špičková"" nemusí vždy nutně znamenat velmi drahá.
Za třetí, ten kdo skutečně "špičkovou" péči vyžaduje , ten si na ni také už dávno doplácí.

74912

20.10.2005 20:01

RE: Musim rict

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 74912

Za prvé, co je to "špičková" péče?
---------------------------------------
Božínku, byla jste někdy na "eldéence"?Nebo na pokoji pro "ležáky".
Ten smrad,žádná klimatizace,hnus.
Tak to neni špičková péče.Tady se dává na recept kdejaká chujovina a pak nejsou peníze na jiné užitečné věci.A když jde do tuhého, tak se dělají celonárodní sbírky.

74918

21.10.2005 12:14

RE: Musim rict

Dáša 80.?.?.?

Reakce na 74918

Byla jsem v LDN mnohokrát , vím jak vypadají pokoje s ležáky a netvrdím , že tam jde o špičkovou péči. Jde o péči v rámci možností a s tím nic nenaděláte. Tvrdím, že je nutné, aby každý pacient si hradil některé léky plně a připlácel na pobyt v nemocnicích. Nedělejte si ale iluze, LDN nebudou nikdy vypadat jako pokoj v pětihvězdičkovém hotelu.

74975

21.10.2005 15:47

RE: Musim rict

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 74975

To s Vám souhlasím.

74994

20.10.2005 13:19

RE: Musim rict

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 74845

>A copak hrozného chtěl udělat?Copak je možné mít
>špičkovou lékařskou péči, ale tak nějak zadarmo? [překvapení]

No,lidé jsou tu tak zmlsaní,že to pro ně samozřejmě možné je(tedy být musí).

Akorát ta špičková lékařská péče tu v mnoha směrech pokulhává.Ano,máme tu sice třeba špičková onkologická centra aj.,ale to neznamená,že celé zdravotnictví je v super stavu.Pan Jahn,ať je jakýkoliv,špatný ekonom není.Chtěl prosadit jen to,co spousta lidí vidí jako jedinou variantu.Prostě si musíme začít na lék.péči připlácet,ale dokud tu bude spousta lidí zvyklá na aspirínek a kapky proti kašli zadarmo(a pak je prošlé opět vrací do lékáren anebo vyhazují do koše),tak to zdravotnitví bude mít hluboko do kapsy.

Můžeme socialistické vládě nadávat jak chceme,ale oni jen zkrátka plní poptávku za účelem zisku hlasů pro postup ke korytům.Nic víc.

74869

20.10.2005 13:50

RE: Musim rict

Vasek flanker (tečka) 27 (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 74869

V zadnem pripade nejsem proti tomu, aby byly zpoplatneny nektere bezne leky, ktere neni problem uhradit, dusledne ale odmitam system, kde kdyz prijdu do ydravotniho zarizeni se me nejdrive zeptaji na typ pojisteni a pak teprve na muj stav.

74871

20.10.2005 15:08

RE: Musim rict

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 74869

>>A copak hrozného chtěl udělat?Copak je možné mít
>>špičkovou lékařskou péči, ale tak nějak zadarmo? [překvapení]
>
>No,lidé jsou tu tak zmlsaní,že to pro ně samozřejmě možné
>je(tedy být musí).

Zdravotnictví samozřejmě zadarmo není. Všichni lidé na něj přispívají placením zdravotního pojištění, které není nijak malé. Bohužel peníze z tohoto pojištění jsou více využívány na budování paláců pro zdravotní pojišťovny a placení úředníků pojišťoven, než na léčení lidí.

74877

20.10.2005 18:09

RE: Musim rict

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 74877

Samozřejmě máte pravdu.Těch faktorů,díky nimž nemá zdravotnictví finance je mnoho.Je to preferování určitých léků od určitých dodavatelů.Doplatky na určité léky.Některé naprosto zbytečné úkony.Plýtvání pojišťoven,především VZP(je zajímavé,že o jiné nic nezaslechneme).Atd.
Kdyby se zavedl alespoň nějaký paušální poplatek za návštěvu lékaře a kdyby se začly některé základní léky plně hradit pacienty,tak by se situace trochu zlepšila.Jenže velká část populace(=voličů)je zvyklá na služby zadarmo a nepřipustí,aby se něco platilo.Jakkoliv je to iracionální.

74893

21.10.2005 5:00

Budu se,

Aja 24.?.?.?

Reakce na 74893

Alexo, nejspis opakovat, ale neda mi to.
Znate ten stary vtip o tom, jak se narodilo socialisticke zdravotnictvi?
Prvni sudicka mu preje, aby bylo pro vsechny.
Druha ...at je zadarmo.
No a ta treti mu dava do vinku vysokou uroven.
Rozrazi se dvere a dovnitr vrazi ctvrta sudicka, nastvana, protoze ji nepozvali.
Povida: Ja ti preju, mile zdravotnictvi to, co ti praly moje sestry, ale vzdycky budou platit jen dve prani soucasne.
Budes-li zdarma a na vysoke urovni, nebudes pro vsechny.
Kdyz budes pro vsechny a na vysoke urovni, nebudes zadarmo.
Kdyz budes zadarmo a pro vsechny, nebudes na vysoke urovni.
Je to vtip, ale nema do reality moc daleko.
I v Kanade je zdravotnictvi zadarmo a pro vsechny. [smích]

74944

21.10.2005 11:18

RE: Budu se,

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 74944

Také jsem to někde slyšela[smích].Já si na naše zdravotnictví moc stěžovat nemůžu,protože jsem díky bohu docela zdravá.Četla jsem mnoho srovnání,kde naše české zdravotnictví nevychází tak špatně(asi jako průměr mezi Francouzským a Britským).Ale zdravotnictví,respektive pojišťovny,které končí každý rok schodkem lepeným státním rozpočtem...To není úplně ideální věc.
Sama souhlasím s tím,že by měla být plně hrazená péče jen ve vážných případech,ale chřipečky,kašlíky,rýmečky...to vše by si mohli lidé sami hradit.Přeci to zdraví,o které se jedná je naše a jen my jsme za něho zodpovědní.

74968

18.10.2005 9:44

Verbální a nonverbální komunikace.

v.j.roman 80.?.?.?

Kdo aspoň trochu zůstal člověkem "se starobylými" smysly, které dovedou neomylně odhálit falěšného člověka, musí z obličeje p. Jahna, a také to se ví, z jeho tzv. neklidného chování před kamerami, bezpochyby zjistit, že jemu jde jen o trochu větší ambice, nežli blámovat se v bláznivé ČSSD

74695

19.10.2005 22:01

RE: Verbální a nonverbální komunikace.

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 74695

Chudý boháč Jáhn - ale nic, o židech článek není.

74795

18.10.2005 10:50

Prostě loď se potápí

hombredavid 62.?.?.?

Jáhna chápu, myslím že je to taky jen kariérista který si nechce ničit image v této vládě. Paroubek poslední dobou neví která bije a nepokrytě shání spojence v řadách komunistů. Je lepší zavčas odejít a pak se vrátit do přijatelnějšího prostředí.

74701

19.10.2005 11:41

Pan Jahn ví co dělá....

Jarka 160.?.?.?

A také ví, proč se chce na celou politiku vykašlat a odejít do soukromí. Kdo tam má s nima vydržet? Hádky, napadání se, osočování a ještě chybí facky a máme dokonalou vládu. Cílem našich předních politiků není blaho a klidná práce občana republiky, ani p. Jahnovi příliš nezáleželo na tom, zda občan bude spokojen s jeho prací pro republiku. Nebude-li p. Jahn, príjde někdo jiný, my občané to nevyřešíme, nás se nikdo neptá...Tak nějak mi to připomíná totalitu. I když máme možnost stávek, k čemu by to bylo? K ničemu.....

74771

19.10.2005 17:41

doplněk

Honza 82.?.?.?

Jistě, mohlo to tak být a nemuselo. Má to svojí logiku. Proč ne. Jediný co tomu chybí je připomenout, že všechny větší strany mají v komunismu hluboké kořeny. Kalouskova strana vzniklá ze spojení dvou stran z nichž jedna nebyla zakázaná za komunismu(?!). Bývalý předseda ODS Václav Klaus za komunismu studoval v Americe(v době kdy se dalo sotva vycestovat do chorvatska) atd...
Ne, že bych chtěl hájit ČSSD. Sou to prostě další hajzlové co rozkrádaj naší zemi. Jediný co je nutí vykazovat výsledky, je strana dalších hajzlů, která
během kuponový privatizace rozkradla stovky miliard korun ze státního majetku
(ODS) a byla financovaná dalším českým miláčkem (a jinými o kterých se nikdy nedozvíme, protože to chytře schovali pod polštář) Viktorem Koženým.

74786

19.10.2005 22:22

RE: doplněk

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 74786

Víte,často čtu v diskuzích slova jako jsou ta vaše.
Je to trochu jednoduché paušalizování.Kdo z dnešních politiků nemá vysokou školu?Moc těch pánů a dam asi nebude.Nejspíš nikdo.A vzhledem k jejich věkovému průměru,který se pohybuje kolem 50ti let,si troufám říct,že většina z nich dělala VŠ za totality.Co vím z vyprávění mnoha lidí,tak za totality nemohl VŠ studovat jen tak nějaký Pepík nebo Mařenka.
Tedy to,že valná většina současných politiků si více nebo méně tykala s komunistickým režimem je trochu"nutnost".

Podstatné jsou u politiků zkušenosti a schopnosti.Pro voliče názory a charizma politika.Ale té komunistické minulosti se nejspíš nevyhnete.

74796

20.10.2005 12:33

RE: doplněk

Honza 82.?.?.?

Reakce na 74796

No to právě říkam, jako reakci na to, že nemá smysl takto očerňovat pouze jednu stranu a byl hodně velký rozdíl studovat vysokou školu u nás nebo v USA(hlavní třídní nepřítel). Právě, že kdejakej pepík vysokou studovat mohl, ale vycestovat do ameriky se na povolení nepovedlo skoro nikomu. Natož tam studovat.

74865

20.10.2005 9:42

RE: doplněk

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 74786

Bývalý předseda ODS Václav Klaus za komunismu studoval v Americe(v době kdy se dalo sotva vycestovat do chorvatska) atd...
........................................................................

kdy tam v té Americe študoval?

74847

20.10.2005 9:52

RE: doplněk

Adapa 82.?.?.?

Reakce na 74847

V roce 1966 studoval v Itálii a v roce 1969 v USA.
Tady je možno dohledat více:
http://www.vaclavklaus.cz/klaus2/asp/texty.asp?CatID=urCqD2Z5&catP=10&textID=2

74850

20.10.2005 18:33

Chyba není v Jahnovi

Dáša 80.?.?.?

Je mi naprosto jedno z jakého finančního prostředí pochází Jahn, jeho vzdělání je spíše ku prospěchu nežli ke škodě. V každém případě mu je asi jasné, že ČSSD (ale ani ODS) nemají šanci a ani nechtějí řešit problémy ve zdravotnictví.Proč tedy za ně kandidovat a špinit si s nima ruce?
Žádné kosmetické úpravy zdravotnictví nepomůžou.Musí se udělat rázný řez do pacientů, pojišťoven i lékařů.
Pacienti si prostě musí připlácet na pobyt v nemocnici, i kdyby si měli hradit jen stravu. Vždyť doma přece také musí jíst.
Také mi není jasné proč stát platí pojišťovnám za každého důchodce, dítě nebo nezaměstnaného jen necelých 500Kč měsíčně, když osoba bez zdanitelných příjmů, která nespadá do žádné z těchto kategorií musí zaplatit 970Kč.Jaký je mezi nimi rozdíl?
Soukromí lékaři mě vytáčejí svými neustálými nářky na nedostatek peněz. Přitom když se podívám kolem, tak každý druhý z nich vlastní dům, drahé auto atd.. Ne, nezávidím jim, ale proč mají mít srovnatelný a mnohdy ještě větší plat než specialisté v nemocnicích a na klinikách? Obvoďákům stačí k výkonu práce stetoskop, tlakoměr, prupiska a recepty. Když si neví rady stejně vás pošlou k odborníkům.Je bezpodmínečně nutné zrušit kapitační platby a platit jen za výkon. Nikdy nepochopím proč mají obvodní lékaři dostávat peníze jen za to, že mají někoho v evidenci.

74896

20.10.2005 19:00

RE: Chyba není v Jahnovi

baba_Blažková 193.?.?.?

Reakce na 74896

O doktorech bych vám mohla povídat, paní Dášo, jednu dobu jsem totiž pracovala v jedné zdravotní pojišťovně. Vím tedy, co se proplácí paušálně, a na které platby lékaři prostě nárok nemají, přesto je požadují. Nicméně co se těch paušálů týče, v tom se té bandy kupodivu zastanu - doktor má v evidenci x pacientů, o tu agendu se musí starat. Někdo se vdá, rozvede, změní jméno, bydliště, umře... a pořádek musí bejt, že jo. A samo se to neudělá. Od toho jsou sestry. A tu sestru je také třeba platit. Mně spíš vytáčí to, že VÍM, že např. moje pojišťovna proplácí PAUŠÁLNĚ v rámci poporodní péče čtyři jednorázové pleny na den a dítě. Není to nic moc, ale je to tak. Přesto si novopečené maminky musí zajistit pleny svoje, nemocnice jim dá leda kulový. Teda alespoň v době mého posledního porodu to tak bylo, mýlím-li se, nechť mě někdo opraví. A takových drobnůstek by se našlo víc. Já osobně doporučuju KAŽDÉMU, aby si zašel do svojí zdravotní pojišťovny pro podrobný výpis výkonů vykázaných lékaři na jeho jméno. Pak mi dejte vědět, jaké to bylo. [mrknutí jedním okem]

74904

20.10.2005 19:32

RE: Chyba není v Jahnovi

Dáša 80.?.?.?

Reakce na 74904

>O doktorech bych vám mohla povídat, paní Dášo, jednu dobu
>jsem totiž pracovala v jedné zdravotní pojišťovně. Vím
>tedy, co se proplácí paušálně, a na které platby lékaři
>prostě nárok nemají, přesto je požadují. Nicméně co se
>těch paušálů týče, v tom se té bandy kupodivu zastanu -
>doktor má v evidenci x pacientů, o tu agendu se musí starat.
>Někdo se vdá, rozvede, změní jméno, bydliště, umře... a
>pořádek musí bejt, že jo. A samo se to neudělá. Od toho
>jsou sestry. A tu sestru je také třeba platit.

No tady s Vámi budu mírně nesouhlasit. Ta agenda o které mluvíme není tak náročná jak vypadá, navíc lékař provede změnu pouze tehdy, když mu ji pacient nahlásí. A údaje v kartě upravuje většinou sám a ve chvíli kdy tam pacienta má. Stejnou evidenci si například vede i zubař, který kapitační platby nedostává a přesto ho to nerujnuje.

Jedno je jisté, musí se začít důsledně a důkladně kontrolovat lékaře jestli skutečně provedli to co si účtují. Potom zřejmě zjistíme, že naše zdravotnictví má peněz dostatek.

74909

20.10.2005 22:20

RE: Chyba není v Jahnovi

google 84.?.?.?

Reakce na 74909

problem sa neda vyriesit na tejto urovni. ani OSD ani CSSD nemaju najmensiu sancu s tymto problemom nieco urobit. chyba je v systeme. je to vysledok dlhodobeho lobbovania farmaceutickych zralokov za mohutnej podpory lekarskej lobby a nevidaneho uplacania.
to su dvaja protivnici, ktori sa nemaju podcenovat. neexistuje krajina na svete, kde by si doktori a lekarnici nedokazali vydobit vsetko co chceli.
povrava sa, ze farmaceuticky priemysel je zastupeny tak bezohladnou, dravou lobbystickou skupinou pravnikov a innych expertov, ze aj olejari a zdruzenie najomnych vrahov blednu popritom od zavisti. mam niekde na kompjutri vybornu doktorsku pracu z Uni Stanford o vydajoch farmaceutickeho priemyslu v Amerike. cez 70% penazi ide na reklamu, pravnikov a innych lobby-expertov. 30% ide na vyskum a vyrobu. vseobecny obraz, ktory vladne svetu, ktory nam nezabudnu denno-denne vtlkat do hlavy je, ze predovsetkym vyskum je drahy.
oni sa riadia jednoduchym pravidlom pri uctovani za sluzby. neuctuju si podla odvedeneho vykonu, ale podla toho, kolko je v poistovniach k dispozicii penazi, plus to ako su poistovne schopne sa zadlzit. a tak je to po celom svete. poistovniam je system znamy, ale vedia, ze nemaju ziadnu sancu s tym nieco urobit. preto radsej stavaju za tie peniaze palace a davaju si neuveritelne odmeny. ono to tak ci onak vyjde na stejno.
hlupak je vzdy ten platiaci, celkom dole.

dobry priklad moci farmaceutov je v Nemecku platny zakon, ktory zarucuje lekarnam zisk.

74927

20.10.2005 21:47

Priplaceni

Vasek flanker (tečka) 27 (zavináč) seznam (tečka) cz 86.?.?.?

Princip priplaceni naprosto nelze prijmout, protoze by nezbytne vedl k selekci pacientu na ty, kteri si zaplati a maji k dispozici vse, co bude k dispozici (mimochodem jiz dnes se vetsinou tito lide leci na soukromych klinikach), a na ten zbytek, ktery pak bude systemem nucen si priplacet taky, jinak by se pece nedockal. Vim z vypraveni lidi, kteri prisli do styku se zdravotnimi systemy na "vyspelem zapade", ze ve vetsine zemi system takto funguje bez ohledu na to, jestli je "standartni" a "nadstandartni" pece nejak definovana ci ne. Znovu opakuji: klidne si budu priplacet na antibiotika,ale v momente, kdy nutne potrebuji lekarskou peci, nehodlam zazit vyptavani "jaky typ pojisteni mate? apod. On prilis drahy zdravotni system neni prilis vyhodny ani pro lekare, napr. v USA je nyni nedostatek lekaru, protoze si znacna cast populace jejich peci nemuze dovolit, a ti pak nemaji nic. Jinak nejlepsi clanek o zdravotnictvi napsal na webu dfens autor challenger,doporucuji k precteni.
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2005091202
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2005091203

74925

21.10.2005 16:15

RE: Priplaceni

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 74925

Princip priplaceni naprosto nelze prijmout, protoze by nezbytne vedl k selekci pacientu na ty, kteri si zaplati a maji k dispozici vse.......
-----------------------------------------------------------------------
Tak teda vysvětlete,proč si doma hradíte stravu a v nemocnici jí musíte mít zdarma.

74997

21.10.2005 21:51

RE: Priplaceni

Vasek flanker (tečka) 27 (zavináč) seznam (tečka) cz 86.?.?.?

Reakce na 74997

Jste demagog. Zcela jasne mluvim o lecebnych ukonech, protezach a vubec tim, co bezprostredne souvisi s lecbou. O strave by se dalo uvazovat, ovsem jak budou stravu hradit dlouhodobe nemocni, stari a vubec ti, kteri si z nejakeho duvodu stravu platit nemohou. I na to musi byt pamatovano. I kdyz jak vyplyva z clanku, na nez se odkazuji, mnohem lepsi financni zajisteni zdravotni pece by bylo zaceleni der, kterymi penize ze systemu unikaji. Pak by byly penize i na stravu a jeste by neco zbylo.

75019

22.10.2005 8:54

RE: Priplaceni

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 74925

Princip priplaceni naprosto nelze prijmout, protoze by nezbytne vedl k selekci pacientu na ty, kteri si zaplati a maji k dispozici vse,...
..........................................................................

Ta selekce pacientů, díky nemožnosti připlacení dávno je.Když nezaplatíte, nebo lékař neni Váš kamarád, tak se na vás použije méně kvalitní materiál.A je to.Jakou selekcí teda hrozíte. [překvapení]

75055

22.10.2005 11:26

RE: Priplaceni

Vasek flanker (tečka) 27 (zavináč) seznam (tečka) cz 86.?.?.?

Reakce na 75055

Je smutne, jestli takovou zkusenost mate, ja ovsem mam z okruhu pribuznych jen dobre zkusenosti a tolikrat omylanou korupci jsem se nesetkal.

75062

22.10.2005 21:12

RE: Priplaceni

baba_Blažková 193.?.?.?

Reakce na 75062

Korupce jak korupce... pojem "bílá mafie" už jste zaslechl?

75120

23.10.2005 6:01

RE: Priplaceni

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 75062

Nemocnice nemají peníze a tak jsou nucené nakupovat levnější a méně kvalitní materiál.Pochopitelně Vám to neřeknou.

75156

23.10.2005 17:52

RE: Priplaceni

Dáša 80.?.?.?

Reakce na 75156

>Nemocnice nemají peníze a tak jsou nucené nakupovat
>levnější a méně kvalitní materiál.Pochopitelně Vám to
>neřeknou.

Tak to není, oni ušetří na platech zdravonického personálu. Tedy ty soukromé nemocnice určitě. Poté co u nás privatizovali nemocnici, tak v prvé řadě zrušili oddělení , která jim nevynášela - chirurgii a gynekologii(bez ohledu na to, že se jednalo o velmi kvalitní pracoviště kam jezdili lidé na zákroky a operace z daleka). Místo nich udělali rehabilitaci a oddělení následné péče. Tam se bodíky sbírají lépe. Snížili počet sester a pomocného personálu na minimum a snížili jim také platy. Holt byznys je byznys. A pacient je nezajímá. Takže když slyším o privatizaci nemocnic, dělá se mi špatně.

75190

24.10.2005 22:21

RE: Priplaceni

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 75190

Uvidíme, co s tím navoněný panák Roth udělá.

75330

Příspěvků: 52

18.10. 08:29 TT  Objektivita..ach jo
18.10. 08:56 Zrzek  Tak trochu mimo misu, ale
18.10. 12:19 Alexa  RE: Tak trochu mimo misu, ale
18.10. 09:26 Vasek  Musim rict
19.10. 08:17 TT  RE: Musim rict
20.10. 03:40 Vladimir Sodek  RE: Musim rict
20.10. 09:49 Vasek  RE: Musim rict
20.10. 10:45 TT  RE: Musim rict
22.10. 08:16 Vladimir Sodek  RE: Musim rict
20.10. 18:19 Vcelicka  RE: Musim rict
20.10. 09:38 Vratislav  RE: Musim rict
20.10. 10:19 Vasek  RE: Musim rict
20.10. 11:51 hmm  RE: Musim rict
20.10. 15:24 Vasek  RE: Musim rict
20.10. 19:46 Vratislav  RE: Musim rict
20.10. 19:52 Dáša  RE: Musim rict
20.10. 20:06 Vratislav  RE: Musim rict
20.10. 21:31 Vasek  RE: Musim rict
21.10. 15:45 Vratislav  RE: Musim rict
20.10. 19:37 Vratislav  RE: Musim rict
20.10. 19:44 Dáša  RE: Musim rict
20.10. 20:01 Vratislav  RE: Musim rict
21.10. 12:14 Dáša  RE: Musim rict
21.10. 15:47 Vratislav  RE: Musim rict
20.10. 13:19 Alexa  RE: Musim rict
20.10. 13:50 Vasek  RE: Musim rict
20.10. 15:08 Karel z Čech  RE: Musim rict
20.10. 18:09 Alexa  RE: Musim rict
21.10. 05:00 Aja  Budu se,
21.10. 11:18 Alexa  RE: Budu se,
18.10. 09:44 v.j.roman  Verbální a nonverbální komunikace.
19.10. 22:01 Karel z Čech  RE: Verbální a nonverbální komunikace.
18.10. 10:50 hombredavid  Prostě loď se potápí
19.10. 11:41 Jarka  Pan Jahn ví co dělá....
19.10. 17:41 Honza  doplněk
19.10. 22:22 Alexa  RE: doplněk
20.10. 12:33 Honza  RE: doplněk
20.10. 09:42 Vratislav  RE: doplněk
20.10. 09:52 Adapa  RE: doplněk
20.10. 18:33 Dáša  Chyba není v Jahnovi
20.10. 19:00 baba_Blažková  RE: Chyba není v Jahnovi
20.10. 19:32 Dáša  RE: Chyba není v Jahnovi
20.10. 22:20 google  RE: Chyba není v Jahnovi
20.10. 21:47 Vasek  Priplaceni
21.10. 16:15 Vratislav  RE: Priplaceni
21.10. 21:51 Vasek  RE: Priplaceni
22.10. 08:54 Vratislav  RE: Priplaceni
22.10. 11:26 Vasek  RE: Priplaceni
22.10. 21:12 baba_Blažková  RE: Priplaceni
23.10. 06:01 Vratislav  RE: Priplaceni
23.10. 17:52 Dáša  RE: Priplaceni
24.10. 22:21 Vratislav  RE: Priplaceni

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

41

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 85 čtenářů částkou 14 211 korun, což je 41 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 5

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 4

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Maďarská poslankyně skartovala knihu dětškých pohádek plnou gayů a leseb, aktivisté ječí13.10.20 18:08 Maďarsko 2

Absurdita článků z dění na pařížských předměstích nadále roste13.10.20 16:51 Francie 0

Marián Kotleba se rozdáním 3 šeků po 1488 eurech dopustil ideozločinu a půjde sedět12.10.20 21:56 Slovensko 12

Počty zemřelých loni a dnes09.10.20 15:21 Česká republika 6

Studenti na slavné Karlové univerzitě chtějí "bezpohlavní systém"09.10.20 00:10 Česká republika 2

Byla pandemie plánována?08.10.20 21:48 Neurčeno 8

Hoří, hoří a ne a ne spadnout08.10.20 21:23 Jižní Korea 11

Vláda tvrdě zpřísňuje opatření. Na 14 dní se zavřou ZOO, bazény, posilovny, kulturní i sportovní akce08.10.20 16:43 Česká republika 7

Zákon o šmírování internetu vojáky prošel dál08.10.20 15:37 Česká republika 0

Už je to tady: Očkovaní na covid nebudou muset nosit roušky08.10.20 13:19 Česká republika 6

FB smazal Trumpovi 2x příspěvek, ve kterém píše, že chřipka je horší než covid07.10.20 10:35 USA 2

Zločin proti lidskosti06.10.20 21:22 Německo 0

Měnové kurzy

USD
22,91 Kč
Euro
27,20 Kč
Libra
30,11 Kč
Kanadský dolar
17,45 Kč
Australský dolar
16,31 Kč
Švýcarský frank
25,34 Kč
100 japonských jenů
21,91 Kč
Čínský juan
3,45 Kč
Polský zloty
5,95 Kč
100 maď. forintů
7,48 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
29,86 Kč
1 unce (31,1g) zlata
44 116,27 Kč
1 unce stříbra
574,24 Kč
Bitcoin
291 983,21 Kč

Poslední aktualizace: 21.10.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 800