Diskuze k článku

Aura reality show

Příspěvků 75

14.10.2005 6:53

Zeptejte se Googla

detergent 194.?.?.?

Hledám pronájem chaty nebo chalupy na prvních 10 dnů v červenci. Příroda, koupání v blízkosti, elektřina, voda podmínkou. Rodina s dvěma dětmi, solidní jednání a cena.

Martina Melhem
martinamelhem@post.cz
776 365 676


Tak pravil Google. Jak s těmito informacemi kdo naloží, to je věcí každého jednotlivě.

74219

14.10.2005 7:42

Katastrofa

Zrzek 147.?.?.?

Nejdriv to byly pripitomely serialy (telenovely), ted pro zmenu reality show. To, cim nas krmi dnesni televize, to je fakt des. Taky se na tu "smetanku" obcas koukam (diky me pritelkyni) a uvedomil jsem si, ze vlastne koukam na lidi, kteri cely den delaji s prominutim uplny hovno a tim padem resi uplny hovadiny. A na to se kouka ctvrtina naroda nebo tak nejak.

Ale narozdil od nekterych lidi si nemyslim, ze by tuhle zabavu sfusovaly politicke (nebo jine mocenske) spicky, aby nas uklidnily a my byli hodni. Proste to sebou nese doba, ekonomicke zajmy televize. Vymyslet neco, co nas pritahne k obrazovce, tim padem prinese reklamu a prachy. A o tom to je.

Mindo, vykaslete se na VyVolove [smích], a najdete si nejakeho aktivnejsiho konicka, treba se neco ucte, vzdelavejte se, sport je sqela vec, nebo jit se projit (kdyz jsem sel do prace, bylo moc hezky - mlha, mel jsem chut fotit), proste cokoli jineho. Treba se i podivejte na nejaky kvalitni film (ne serial!!!). Hlavne nekoukat na neco, co se opakuje doblba (takovych veci mate v zivote plno a priznejme si to, kazdy den myt nadobi, uklizet, atd. neni nic zabavneho) a stanete se na tom jeste zavisla.

That's all folks.

74220

18.10.2005 23:56

RE: Katastrofa

Pavel 85.?.?.?

Reakce na 74220

"..uvedomil jsem si, ze vlastne koukam na lidi, kteri cely den delaji s prominutim uplny hovno a tim padem resi uplny hovadiny."

- to je přesný, už dlouho jsem neslyšel takhle přesnou ránu "hřebíčkem o hlavičku" [smích] .

Co takhle reality show od omývání zapáchajícího masa v supermarketech, či reality show od korupcí (pardon lobingem) prolezlého pana Skopala a dalších našich termitů, reality show dítěte smutně stojícího před Mc Donalds, které nemá peníz na to "jít s kamarády" na ten "igelit s jarem" (hamburger), reality show staré paní, která bloudí městem "s miliony hlavami" sama, reality show "těch pravých Vánoc" - se slevou a na dluh štěstí až k Vám do pokoje, atd atd ...

74735

14.10.2005 8:54

Lidská blbost je věčná

Josef Švejk 213.?.?.?

(Příspěvek zrušen. Napadáte autorku osobně.)

74227

14.10.2005 10:04

Je to nuda

Rastík 212.?.?.?

Mna najviac udivuje, ako su tieto reality show neskutocne nudne. Ale kedze maju dost velku sledovanost, tak sudim, ze zrejme nemam dostatocne nizke IQ. [chechtot] Sledujem akurat stranku vyvolenych na nete, aby som nebol uplne mimo, ked niekto v spolocnosti zacne rozoberat tuto temu. V TV sledujem tieto programy len ked som vyhuleny, lebo vtedy mi pripada zaujimave takmer vsetko [chechtot]

74232

14.10.2005 10:21

RE: Je to nuda

krysa 81.?.?.?

Reakce na 74232

ad: V TV sledujem tieto programy len ked som vyhuleny, lebo vtedy mi pripada zaujimave takmer vsetko.

No a z toho asi plyne kamošovo přejmenování "Vyvolení" na "Vyhulení"....
te´d aspoň vím proč.
Pokud jde o IQ diváků, asi se musí blížit IQ "šumící trávy".
Podotýkám, že já to nesnesu sledovat ani po půllitru fernetu...
Nejvíc mě ale leze krkem, že ty "ukázky" a "upoutávky" doslova serou do každé mezery i ve filmech, za čož bych s chutí dal někomu do držky! Zvláště pak tehdy, když není málem kam přepnout, neb podobné kraviny straší na Nově i Markýze, takže se skoro vždy i po přepnutí ZASE trefíte do toho samého, jen na jiném programu!
Poslední dobou tedy raděj čumím na Discovery a Animal planet, popř, na video či DVD.

74235

14.10.2005 12:26

RE: Je to nuda

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 74232

Jen chci dodat k té vaší poslední větě,že naprosto souhlasím.To jsem si takhle jednou uvařila chutný(leč silně nazelenalý)pudink.Po snězení a po asi 40minutách nabyl program v televizi nebývalé kvality,až jsem se tomu divila.Neuvěřitelně jsem se bavila u reklam a u kdejaké pitomosti.
Doporučuji každému[velký smích] .

74249

14.10.2005 15:14

RE: Je to nuda

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 74249

OMG! LOL! [chechtot] [chechtot] [chechtot]

Takhle jsem se na TV jeste nedival [chechtot] [chechtot] [chechtot]

74263

14.10.2005 16:32

RE: Je to nuda

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 74263

Jak jsem řekla,jedině doporučuji [velký smích] .Má to však ten vedlejší efekt,že pak vážně civíte na kdejakou slátaninu a navíc se vám to líbí.

74276

14.10.2005 18:03

RE: Je to nuda

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 74249

Mno,...ja mohu doznat 25letou praxxxi, heh....ale
jen snad jednou se mi stalo, ze jsem vubec nevedel, ktera bije.
Stalo se mi to u D.Lynch - muzika a podpurne obrazky z Twin Peaks
Poslouchal jsem, ale dej z obrazku jsem nezachytil.... ale vubec.
Tak me ta muzika dostala.
[cool]

74290

14.10.2005 10:47

Nic jiného si nezasloužíme.

Karel 58 roků 212.?.?.?

Jen do toho. Více takových pořádů. To je to co tento národ ke své vzdělanosti potřebuje. A myslím si, že to bude stále častější, však si zvykneme.

74241

14.10.2005 18:07

RE: Nic jiného si nezasloužíme.

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 74241

Karle 58 roku
Podivejte se na Vas dalkovy ovladac.
Je tam takove tlacitko ON/OFF.
Staci zmacknout [mrknutí jedním okem]

[cool]

74292

14.10.2005 12:07

Mno... děs na mne sedá...

krysa 81.?.?.?

ad.: Minulý týden nám na nefungoval signál televizní stanice Prima, která show VyVolení páchá. Zrovna když si Vyvolený Vladko ostříhal po hádce s Vyvoleným Michalem vlasy a bylo chvějivé nejasno, jak na jeho vyholenou hlavu bude reagovat jeho přítel. Když konečně přijel chlapík přes příjem televizního signálu a několika znalými chmaty a hmaty přiměl anténu k poctivé práci, ťukla jsem na Primácký čudlík televizního ovladače tak dychtivě, že jsem si ulomila nehet. Chyběli mi. VyVolení a ta ohlupující a nebezpečně atraktivní manipulace. Nějak se tahle reality show televizi Prima prostě povedla.

Upřímně řečeno, mě je jedno i kdyby si ustřihli zcela něco jiného, jak vlasy. A "vyhulení" mi rozhoně nechybí, spíše mne nasírají, stejně jako "velkej brácha" na Nově a Markýze. Co je tam atraktivního teda nechápu,
a pokud jde o to o čem se baví, tak buď je to "o hovně" nebo je to (jak jsem včera zahlédl při přepínání programů na Nově) "vypípaný" tak, že z celý věty zůstaly jen "spojky", hi!!!
Manipulace to nepochybně je, ale "atraktivní"??? Pro koho? pro "mladý zoby" mezi 12-16 let? Tudíž je záhadou co se Primě "povedlo": mají sledovanost, ale sledovanost má prd co dělat s kvalitou pořadů! Povedlo se jim tedy to, že vysílají otřesnou kravinu s otřesně velkou sledovaností, to je vše.

Udělaly by líp (tedy televize vysílající tuhle hovadinu), kdyby se pokusily vyprodukovat něco jako třeba byly "Klíče od pevnosti Boyard" nebo jak onehdy bylo na AXN, tuším se to jmenovalo "Poslední trosečník" či tak nějak. TO bylo tak o 6 kategorií nad "Vyhulenýma", a člověk to mohl se zájmem sledovat, aniž by musel být taky "vyhulený" a dokonce se
i něco dozvěděl! (a lepšího, než kdo je čurák a podobně).
Bohužel oboje asi vyžaduje jistou míru inteligence diváka, kdežto "vyhulení" nevyžadují nic, jen sedět u bedny.

Vyhulení a Velkej brácha jsou holt "hovno model" ! Ani myš by se na to nedíval!

74246

14.10.2005 16:31

RE: Mno... děs na mne sedá...

baba_Blažková 193.?.?.?

Reakce na 74246

Tak VyVolených jsem neviděla ještě ani jeden díl. Z Big Brothera jsem něco zahlédla u nás v hospodě. Překvapující pro mě bylo, jak celá hospoda tichla a všichni nábožně sledovali, jak se tam banda intelektuálních invalidů baví o hovně. Jo, taky jsem viděla týpka, co si ve sprše v rožku nenápadně "leštil ouhoře". Ale to je tak všechno.
Je mi jedno, že se se známými nemám o čem bavit, když nevím, kdo je kdo, kdo s kým atp. Dobře jim tak.

Výměna manželek - to je taky něco teda. To jsem taky jednou viděla, a přemýšlela jsem, že já rozhodně nejsem vhodná kandidátka na nějaký takový hokus-pokus, jelikož narozdíl od těch pipek tam, jsem hlavou a živitelkou své rodiny já. A pochybuju, že by si to se mnou jediná z nich chtěla vyměnit.

Ale ty vámi zmiňované Klíče od pevnosti Boyard, tak to jste mě zaskočil, to bylo taky něco. Nejvíce mě bavil ten týpek v masce gerodonta, co měl na sobě noční košili a mluvil jako já minulý týden, když jsem si neprozřetelně dala hamburger od Vyhlídala a pak jsem měla dva dny strach si i zakašlat, abych se nepos... To sledoval můj tehdejší drahoušek, k mojí smůle. Jo, a ještě běžela Stopa Zapatanu, tak nějak se to jmenovalo, stejná hrůza.
Stejně ujeté byly ještě Hry bez hranic, to byl taky docela nářez.

Ad telenovely, no to je taky kapitola sama o sobě. To jsem viděla jednou jeden díl Esmeraldy na kafi u sousedky, která to baštila, povídala mi "to musíš vidět, to je super", tak jsem na to chvíli koukala, říkala jsem si, že to je bezva parodie, přítelkyně sice na mě koukala divně, čemu se tak řehtám, až po půl hodině mi teprve docvaklo, že to autoři myslí smrtelně vážně. Holt zřejmě nejsem typická představitelka něžného pohlaví. [oči v sloup]
Poslední dobou pouštím televizi jen kvůli večerníčku a zprávám, přemýšlím, jestli mi to stojí za to. No, ještě ji vyhazovat nebudu, naděje umírá poslední.

74275

14.10.2005 16:42

RE: Mno... děs na mne sedá...

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 74275

Copak to,Pevnost Boyard nebyla tak špatná,ani Hry bez hranic...tam se něco dělo a ti lidé nebyli tak pasivní.Navíc v hrách bez hranic hráli i češi,takže člověk aspoň mohl někomu fandit(ale nevím,co by z toho měl).Vyvolení a Velký bratr jsou jen sehrané modely ponorkové nemoci a ti lidé se tam pokud vím,jen kopou do hýždí.Co je pro lidi zajímavé je to,že tam jsou lidé skoro jako oni,mluví sprostě,sexujou mezi sebou navzájem a to chce lůza vidět.
Já když se chci pobavit,tak si raději dám ten pudink,nebo se podívám na čtvrteční poslanecké interpelace...i když to je spíš občas k pláči.

74278

14.10.2005 16:48

RE: Mno... děs na mne sedá...

baba_Blažková 193.?.?.?

Reakce na 74278

No, asi o tom "zeleném potěšení" začnu uvažovat, ale... víte, jak to je, Alexo. Někdo mě uvidí, jak se tlemím, když jdu s košem, a hned mám doma houfy sociálních pracovnic. Jo, kdybych měla doma manžela, co chlastá a tříská mě, tak si mě nikdo ani nevšimne, ale jelikož jsem sama, musím dávat majzla. [pláč]

74280

14.10.2005 16:52

RE: Mno... děs na mne sedá...

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 74280

No to je fakt,nesmíte se moc smát,pak by mohli mít sousedé podezření,že se máte dobře a řádně vás za to potrestat.

74282

15.10.2005 7:58

RE: Mno... děs na mne sedá...

Tom 24.?.?.?

Reakce na 74282

> No to je fakt,nesmíte se moc smát,pak by mohli mít sousedé
>podezření,že se máte dobře a řádně vás za to potrestat.

Aha! A já furt nevěděl, proč jsem v Česku viděl tolik natlemenejch ksichtů. [velký smích]

74358

14.10.2005 17:18

RE: Mno... děs na mne sedá...

Karel4u 207.?.?.?

Reakce na 74246

Pane Kryso, rad bych rekl, ze tyto programy nebyly puvodne planovany aby byly sledovany celou rodinou.
Typicka americka rodina ma vice televizi. Casto kazdy clen rodiny ma svuj prijimac. Po veceri se vetsinou odeberou do svych pokoju kde kazdy sleduje to co mu vyhovuje. To umoznuje targetovat reklamu na uzkou cast lidi. Tim padem se muze psani zuzit na typicke emocionalni reakce tech na ktere je mireno.
Nedelejte si iluse. Ti, kteri tyto programy pisi si ani nahodou nemysli, ze pisi klenoty literatury. Ve vetsine pripadu v mistnosti kde tym pise panuje nalada intelektualni superiority. Citi se jako tym vyzkumniku.
V typicke rodine vecer otec je na pocitaci stejne tak kluci, nebo se divaji na Mtv, holky take a televize jde jen v pozadi.

74285

14.10.2005 14:12

Zidovsky pes ?

nadblbostismich 194.?.?.?

Neni ten pes nahodou Zid ? Jak by se k nemu zachovala mistni priblbla komunita ? [chechtot] [chechtot] [chechtot]
Prosim nemazat [smích]

(Provokujete, aby se zase na to tema zacalo diskutovat? Nechte toho!)

74256

14.10.2005 15:17

RE: Zidovsky pes ?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 74256

Pokud by pes byl zid (myslim, ze psi nemuzou byt koser, ale treba mi to NillShit vyvrati?), tak by jiz majitele bruceli ve vezeni, cece [mrknutí jedním okem] [chechtot] [velký smích]

(Prosim, prestante na to tema diskutovat. Clanek je o necem jinem! Editor.)

74264

14.10.2005 14:18

JaJa

JaJa 80.?.?.?

Po delší úvaze jsem došel k názoru, že by měli ještě přitvrdit. Obdobné pořady balancují na hranici vkusu a tudíž hrozí, že se lidé buď proberou (pokud TV spadne do nevkusu) a nebo zjistí, že ještě snesou více a tudíž že hranice pokleslosti je ještě níže, než by si mysleli [zahanbení]. V každém případě u mě vždy vítězí knížka [mrknutí jedním okem] Jediné mínus je, že budu zase out, až půjdu na pivko a známí se začnou o tom bavit [oči v sloup]

74257

14.10.2005 15:21

To je jedno minus...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

...druhe minus je, ze ze treba i na Seznamu, v rubrice zprav jsou mixovany zpravy o Vyhulenych mezi normalni zpravy - mno a rekneme mi, neni nahodou dost rozdil mezi dulezitosti zpravy o zemetreseni v Kasmiru a tim, co ci uchylaci mezi sebou ve vile delaji?! [oči v sloup] [překvapení]

Podle me je a zatraceny.

Jenze mixovanim mezi normalni zpravy se ten rozdil NEBEZPECNE ztraci! [naštvaný]

A ted to dik Minde dorazilo az na Zvedavce. Kurnik suplik, dete s tim uz nekam, fakt na to nemam naladu [naštvaný]

74265

14.10.2005 16:11

reality show

veronika 213.?.?.?

Vyvolene aj. nesleduji pouze lide s IQ sumici travy. myslim, ze tady je naplnovana zakladni lidska potreba tj. sledovat osudy jinych lidi, a zde jsou ti lide opravdu realnejsi. Jen me udivuje kolik lidi si najde cas, aby porady tohoto typu hanila (mimochodem je to dukaz ze je sleduji). kdyz nechci, tak se proste nedivam...celkem jednoduche.Prijdou i mnohem hprsi porady a reality show, clovek se proste nudi a potrebuje cim dal vetsi vzruseni, a vetsina lidi si misto skoku padakem pusti Tv a diva se plastickou operaci prsou v primem prenosu... a zase je tyden o cem si povidat [smích] [smích]

74270

14.10.2005 16:27

Cert vem

Aja 24.?.?.?

VyVolene.
Mindy, jak to dopada s Aurou?
Nemuze to byt jen "jako", testik na reakci naroda divackeho ?
Nemuze, hmmm......a co takhle ty panince jednu flaknout a pekne se podivat, jestli podobne neterorizuje deti a babicku ( i tem se nekdy zdari poskrabat podlahu). [pláč]

74273

14.10.2005 17:21

Problém? - chlup na prdeli

jar 83.?.?.?

Jedná se o výrazný pokrok ve všeobecné debilizaci. Je to z dílny sa¨motného Belzebuba.

74286

14.10.2005 22:27

doporucuji zhlednout

Vcelicka 24.?.?.?

tyto stranky jsou pouze pro zahranicni divaky,http://www.obrazovka.cz/ kteri nemaji moznost skouknout VyVoleni nebo Big Brother, je to naucne a hlavne dokazujici neschopnost ceske TV vyrobit neco zajimaveho. Sex se da prodat vzdycky, to si pani v Cechach uvedomuji. Pro ty, kteri si mysli, ze tato zabava pochazi z USA male upozorneni...ANI NAHODOU [smích] Preji vam dobrou zabavu pri sledovani ochotnicke TV v Cechach (no mozna i na Slovensku) Pro pana Kaju z cehunova by to melo byti vice nez naucne, snad primo dokazujici ze nas v bushistanu budete muset ucit nove hovadiny. Viz tyto porady[smích]

74316

14.10.2005 23:16

RE: doporucuji zhlednout

Zorba 212.?.?.?

Reakce na 74316

Tak na tenhle absolutní nesmysl musím reagovat. Včeličko, snad každý vý že stupidní pořady jako jsou ty které zde kritizujeme atd. pocházejí z USA. Vyvolení a pár dalších sice nevznikli přímo v USA, ale styl pořadu(reality shou a další podobné) vznikl v USA a začal se od nich šířit do celého světa(ostatně všechny ty pořady se samozřejmě vysílaly i v USA. Pokleslost televizního vysílaní má svůj počátek právě v USA. Ostatně televize jako NOVA atd. jsou rovněž dělány dle amerického vzoru a v podstatě američany samotnými. Čím víc je ta či ona zem pod americkým vlivem, tím víc je v ní televizní vysílání(a zdaleka nejen to) zkažené a hluboko pod úrovní. Vyvolení a pod. nesmysli jsou prostě ukázkový produkt zdegenerované americké pakultury.

74322

14.10.2005 23:53

RE: doporucuji zhlednout

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 74322

>Tak na tenhle absolutní nesmysl musím reagovat. Včeličko,
>snad každý vý že stupidní pořady jako jsou ty které zde
>kritizujeme atd. pocházejí z USA.

> Vyvolení a pár dalších sice nevznikli přímo v USA
yo,..oni vznikli, teda ...se narodili v CSSR , to každý malý zorbák, teda ...zobák.

>Pokleslost televizního vysílaní má svůj počátek právě v USA.
A co vzestup,...kde to vlastně začalo, pověz nám ?

>Ostatně televize jako NOVA atd. jsou
>rovněž dělány dle amerického vzoru a v podstatě američany
>samotnými.
A podle ktere TV station v USA?
Zadnou stejnou jsem tam nevidel.
A kteripak ami maji pracovni povoleni od CR a pracuji pro TV Nova?
Kolik jich je celkem?

> Čím víc je ta či ona zem pod americkým vlivem,
>tím víc je v ní televizní vysílání(a zdaleka nejen to)
>zkažené a hluboko pod úrovní.
Si vzpominam na Ajnkeslbuntes z Endéer a Kaju slavikovat ve Slanym,
30x ohrozeneho majora, neopakovatelne opakovanou reklamu firmy Vitana ( vari za vas )
a v neposledni rade Ruda Svorcka pod pultem, nebo Rudá záře nad Kladnem,...
Vis, co je zakon nabidky a poptavky a ON/OFF tlacitko?

>Vyvolení a pod. nesmysli jsou
>prostě ukázkový produkt zdegenerované americké pakultury.
Radeji mysli a neplacej nesmysly.
Ztracis duveryhodnost, ty nase nacional dite.
Ale i kdyz ses nacek, tak ti drzim palce. Jdi si za svym, kdyz tomu veris.
Ja ale blbosti podporovat nemohu.
Sorry,...Atari ( zasveceni poznavaji )

[cool]

74323

15.10.2005 12:06

RE: doporucuji zhlednout

Zorba 212.?.?.?

Reakce na 74323

>A co vzestup,...kde to vlastně začalo, pověz nám ?
>

Asi tím narážíte na to že USA byla jesnou z prvních zemí(pokud je mi známo) která začala masově používat TV. A co? To přece nijak nesnižuje jejich vinu na pozdějším zprznení televizní(a zdaleka nejen televizní) kultury.

>A podle ktere TV station v USA?
>Zadnou stejnou jsem tam nevidel.
>A kteripak ami maji pracovni povoleni od CR a pracuji pro TV
>Nova?
V USA jsou určitě spousty komerčních televizí jako je NOVA, někde se slyšel že prý jich tam jsou stovky.
A NOVU u nás zakládala Americká společnost a i dnes ji vlastní Američané.


>Si vzpominam na Ajnkeslbuntes z Endéer a Kaju slavikovat ve
>Slanym,
>30x ohrozeneho majora, neopakovatelne opakovanou reklamu firmy
>Vitana ( vari za vas )
>a v neposledni rade Ruda Svorcka pod pultem, nebo Rudá záře
>nad Kladnem,...
>Vis, co je zakon nabidky a poptavky a ON/OFF tlacitko?
>

Posláním televize je člověka kultivovat, vzdělávat, vychovávat a to pozitivním směrěm(tedy směrem ke křestanství a vlastenectví). Televize dle amerického vzoru pouze člověka vulgarizují, dělají z něj nemyslícího konzumenta stupidit. A to je dle mého jednoznačně špatně.

>Radeji mysli a neplacej nesmysly.
>Ztracis duveryhodnost, ty nase nacional dite.
>Ale i kdyz ses nacek, tak ti drzim palce. Jdi si za svym, kdyz
>tomu veris.

Já jsem Český vlastenec, nevidím na tom nic špatného a s nacisty samozřejmě nemám nic společného. Vím ale že liberálové a proami označují každého vlastence za nácka, pro vás by byli náckové i Masaryk, Palacký atd.

74377

15.10.2005 20:12

RE: doporucuji zhlednout

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 74377

>narážíte na to že USA byla jesnou z prvních
>zemí(pokud je mi známo) která začala masově používat TV.
Jednou z prvnich?
Nebyla nahodou uplne prvni?
...treba se mylim, ale to asi ztezi
>To přece nijak nesnižuje jejich vinu na pozdějším
>zprznení televizní(a zdaleka nejen televizní) kultury.
Porad melu dokola : ON/OFF tlacitko, staci?

>V USA jsou určitě spousty komerčních televizí jako je NOVA,
>někde se slyšel že prý jich tam jsou stovky.
Ve meste, kde jsem leta zil a stale jsem tam doma, je vic nez sto komercnich stanic v jednom meste. A nejaka ta desitka verejnopravnich stanic,....ale zadna nevysila stejne jako Nova.

>A NOVU u nás zakládala Americká společnost a i dnes ji
>vlastní Američané.
Na uzemi CR nemuze zadny cizi subjekt zakladat zadny bussines. Musi se registrovat, dostane pridelene ICO a DIC a pak teprve muze podnikat jako cesky pravni subjekt, nikoliv cizi.
To, co provedl chazarsky system tandem Žele a Lotr, to by ti melo vadit, protoze to platis ze sve kapsy. Ale to, co vysila jakakoliv komercni stanice by ti melo byt srdecne jedno, protoze to plati
tobe cizi subjekty a ty muzes kdykoliv prepnout na jinou stanici, treba verejnopravni.
A to je pruser, kdyz teda ze zakona platis to kilecko mesicne a jeste ti tam hazou reklamu. A tady ses ticho, to neni ami propaganda, ze ne?...Podivej se poradne, co vysila CT1,...to je pruser a platis, hochu, ...platis ze zakona.

>>Si vzpominam na Ajnkeslbuntes z Endéer a Kaju slavikovat ve
>>Slanym,

>Posláním televize je člověka kultivovat, vzdělávat,
>vychovávat a to pozitivním směrěm(tedy směrem ke
>křestanství a vlastenectví).
Tady, v tomto pripade, te omlouva vek.
Nemuzes znat...takze pokud mas zajem,
zeptej se treba nekoho starsiho, ne vsak bolsevika, rudeho nejen za usima.
To byla doba totalniho vymyvani mozku programove rizena vladou, slozenou z vlezdoprdelku
ruskeho "BIG BRATRA".
A presto se tocily veci na urovni absolutni spicky svetove kinematografie,...ale vysilaly se jen do te doby, nez nekomu z tech "kadrovaku" to doslo a konec. Film do supliku, reziserovi kopanec do
hlavy.

>>Ale i kdyz ses nacek, tak ti drzim palce. Jdi si za svym, kdyz
>>tomu veris.

>Já jsem Český vlastenec
Respekt tvemu vlastenectvi.
Ale predstav si jen takovy model:
Ve triceti se zamilujes az po usi a tva laska, manzelka, te pozada, aby jsi zil a vychovaval vase deti v miste, kde se narodila.Treba stat Visconsin, nebo Connecticut...heh,...a stravis tam zbytek sveho zivota. Netlac na pilu,...nikdy nevis.

>pro vás by byli náckové i Masaryk, Palacký atd.
A kde je zcela jasne dano, ze to Masaryk udelal dobre pro Cechy a Moravu?
To, co se snazili rozbit pred 1918 a pak rozbili, se dnes zase lepi dohromady.
Nemuselo byt tolik vzajemneho opovrzeni a politickeho tlaku mezi Rakouskem, Moravou a Cechami.
A to umele propojeni se Slovaky se moc nepovedlo ( skoda ).
Neni to, cemu opravdu rozumim, ale...tak nejak to citim.

P.S. Pokud to zvladnes, tykej mi.
Sepak citim lip.

[cool]

74415

15.10.2005 23:40

RE: doporucuji zhlednout

Zorba 212.?.?.?

Reakce na 74415

>Porad melu dokola : ON/OFF tlacitko, staci?

Nestačí. Já se na to samozřejmě dívat nemusím, ale nejde tu o mně ale o celý národ a tomu zkažená televizní "zábava" škodí.

>Ve meste, kde jsem leta zil a stale jsem tam doma, je vic nez sto
>komercnich stanic v jednom meste. A nejaka ta desitka
>verejnopravnich stanic,....ale zadna nevysila stejne jako Nova.

Pokud vím NOVA je dělaná podle amerického vzoru a navíc většina braku na jejích obrazovkách je z USA.

>Na uzemi CR nemuze zadny cizi subjekt zakladat zadny bussines.
>Musi se registrovat, dostane pridelene ICO a DIC a pak teprve
>muze podnikat jako cesky pravni subjekt, nikoliv cizi.

Jak potom vysvětlíš působení firem jako jsou Kaufland, Ahold, nebo Škoda v Německých rukách či NOVA v rukách amíků.

>To, co provedl chazarsky system tandem Žele a Lotr, to by ti
>melo vadit, protoze to platis ze sve kapsy. Ale to, co vysila
>jakakoliv komercni stanice by ti melo byt srdecne jedno, protoze
>to plati
>tobe cizi subjekty a ty muzes kdykoliv prepnout na jinou stanici,
>treba verejnopravni.

Podvody Železného mi samozřejmě vadí, ale rovněž mi vadí pakultura kterou komerce otravuje celý náš národ.

A tady ses ticho, to neni ami
>propaganda, ze ne?...Podivej se poradne, co vysila CT1,...to je
>pruser a platis, hochu, ...platis ze zakona.

Samozřejmě vím že všechna "česká" media šíří propagandu USA. A jako snad každému mi to vadí.

>Tady, v tomto pripade, te omlouva vek.
>Nemuzes znat...takze pokud mas zajem,
>zeptej se treba nekoho starsiho, ne vsak bolsevika, rudeho nejen
>za usima.
>To byla doba totalniho vymyvani mozku programove rizena vladou,
>slozenou z vlezdoprdelku
>ruskeho "BIG BRATRA".

Jenže já jsem psal že by TV měla pomáhat upevnovat křestanství a vlastenectví. Nepsal jsem nic o komunismu.

>Respekt tvemu vlastenectvi.
>Ale predstav si jen takovy model:
>Ve triceti se zamilujes az po usi a tva laska, manzelka, te
>pozada, aby jsi zil a vychovaval vase deti v miste, kde se
>narodila.Treba stat Visconsin, nebo Connecticut...heh,...a
>stravis tam zbytek sveho zivota. Netlac na pilu,...nikdy nevis.

Za prvé: Zastávám názor že by se žena měla stěhovat za svým mužem, nikoli naopak. Za druhé: USA jsou jedinou zemí kde bych nikdy nechtěl žít, takže bych svojí ženě nevyhověl a žili by jsme a děti vychovávali v naší přenádherné zemi České. PS: Američanku bych si nevzal, nejen proto že je z USA, ale hlavně proto že americké ženy jsou zdaleka nejzkaženější.

> A kde je zcela jasne dano, ze to Masaryk udelal dobre pro Cechy
>a Moravu?
>To, co se snazili rozbit pred 1918 a pak rozbili, se dnes zase
>lepi dohromady.
>Nemuselo byt tolik vzajemneho opovrzeni a politickeho tlaku mezi
>Rakouskem, Moravou a Cechami.

Rozpad Rakouska-Uherska byl jednoznačně správnou událostí(stejně jako třeba porážka nacismu). Přinesl nám totiž svobodu a vlastní stát po 300letém útlaku.

>A to umele propo...Kráceno (Editor)

74443

15.10.2005 23:42

RE: doporucuji zhlednout

Zorba 212.?.?.?

Reakce na 74415

>A to umele propojeni se Slovaky se moc nepovedlo ( skoda ).
>Neni to, cemu opravdu rozumim, ale...tak nejak to citim.
>

Taky si myslím že je škoda že se rozpadlo Československo. Ale umělé to nebylo.

>P.S. Pokud to zvladnes, tykej mi.
> Sepak citim lip.
>
> [cool]

Jasně, klidně ti budu tykat.

74444

20.10.2005 19:43

RE: doporucuji zhlednout

baba_Blažková 193.?.?.?

Reakce na 74415

Teďka jsem viděla zprávy! A zase mě nasrali! Tak oni nám budou zřejmě zpoplatňovat počítače, coby potenciální TV a rozhlasové přijímače, nejen ty, co mají ve své výbavě "TV kartu", ale i ty, co jsou potenciálně připojitelné k internetu! Jo, a mobily taky. V německu jim to nastane v roce 2007 (prý) a my budem v těsném závěsu. Paráda. Kua! Rádio nemám, na TV nekoukám, telekomáckou linku jsem zrušila, alefaktužkurvanoha, oni fakt už neví, jak ze mě ty love dostat za nic.

74911

21.10.2005 6:54

RE: doporucuji zhlednout

Tom 24.?.?.?

Reakce na 74911

>Teďka jsem viděla zprávy! A zase mě nasrali! Tak oni nám
>budou zřejmě zpoplatňovat počítače, coby potenciální TV a
>rozhlasové přijímače, nejen ty, co mají ve své výbavě "TV
>kartu", ale i ty, co jsou potenciálně připojitelné k
>internetu! Jo, a mobily taky. V německu jim to nastane v roce
>2007 (prý) a my budem v těsném závěsu. Paráda. Kua! Rádio
>nemám, na TV nekoukám, telekomáckou linku jsem zrušila,
>alefaktužkurvanoha, oni fakt už neví, jak ze mě ty love
>dostat za nic.

ÁÁÁle kurvanohababkodlažko - ví! ONI víííííí!!! jak z vás ty love udojit. A dlouho nepotrvá a budete čistá, jako lilie, nebudete mít ani na šaty, budete mít už jen svou krásu a vítr ve vlasech a už vůbec nebudete mít žádné peníze z kterých byste platila ty ZASRANÝ DANĚ! Pak zvítězíte. [velký smích]

74953

15.10.2005 0:01

RE: doporucuji zhlednout

Emma Bovary 62.?.?.?

Reakce na 74322

VyVolení byly poprvé vysiláni v Madarsku a Big Brother je tuším z Holandska.
Je pravda že hodně z toho co se šíří z USA je brak nicméně v americké kultuře
vznikly i hodnotné věci jen to chce mít trochu kulturní rozhled že? [mrknutí jedním okem]

74324

15.10.2005 13:16

RE: doporucuji zhlednout

Zorba 212.?.?.?

Reakce na 74324

>VyVolení byly poprvé vysiláni v Madarsku a Big Brother je
>tuším z Holandska.

To vím. Nic to ale nemění na tom že tenhle druh pořadu(i když třeba né přímo ten konrétní) pochází jak jinak než z USA. A pochopitelně se to všechno vysílalo i v USA.

>Je pravda že hodně z toho co se šíří z USA je brak
>nicméně v americké kultuře
>vznikly i hodnotné věci jen to chce mít trochu kulturní
>rozhled že? [mrknutí jedním okem]

To je sice pravda, ale zdegenerovaná pakultura kterou USA vyvážejí do celého světa nemá nic společného s opravdovou kvalitní kulturou.

74386

15.10.2005 0:30

RE: doporucuji zhlednout

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 74322

jsem rad pane Zorba ze reagujete na to, co jsem napsal i kdyz nevim, proc me psani nazyvate nesmyslem. Vase prezdivka mi neco napovida, v USA se pouziva rceni. "This is Greek for me" ve volnem prekaldu znamenajic, "to je pro mne nesrozumitelne".
No a vzhledem k tomu, ze si rikate Zorba (snad tedy i Greek) je mi jasne, ze Amerika je nesrozumitelna pro vas. Zustante tedy u toho co znate a o tom take diskutujte. Uz v zadnem pripade se nesnazte nekomu psat, ze jeho nazor je absolutni nesmysl, to pouze poukazuje na vasi neuvazenost.
Jiste je mozne, ze zduraznite, ze o Americe vas nemusim ucit. Nebojte se, nebudu [oči v sloup] Pri vasi inteligenci by byla asi jakakoliv nauka nesnadna az nemozna. [zmaten]

74327

15.10.2005 13:20

RE: doporucuji zhlednout

Zorba 212.?.?.?

Reakce na 74327

Já toho o Americe vím dost na to abych mohl posoudit americkou "kulturu" a to v četně té televizní. Ostatně to vydím i tady u nás v Česku, nebot všechny ty zvrhlé nekulturní stupidity které zaplavují naši zem i naše obrazovky pocházejí z USA, nebo jsou odvozeny od toho co pochází z USA.

74388

15.10.2005 13:46

Pro vlastence

Aja 24.?.?.?

Reakce na 74388

>Já toho o Americe vím dost na to abych mohl posoudit americkou
>"kulturu" a to v četně té televizní. Ostatně to vydím i
>tady u nás v Česku, nebot všechny ty zvrhlé nekulturní
>stupidity které zaplavují naši zem i naše obrazovky
>pocházejí z USA, nebo jsou odvozeny od toho co pochází z USA.

Vy jste, Zorbo, vskutku roztomilej.
Kritizujete USA za to, ze v ceske TV bezi "sragory".
Bushe a jeho administrativu mam velmi nerada, ale tezko na nej muzu hazet vinu za programaci ceske televize.
Kdysi jsem videla na videu Ramba, ktery se v kinech nesmel promitat. Po shlednuti jsem usoudila, ze bolsevik zakazem filmu silne podcenil ceskeho divaka, ktery by jiste nad timhle veledilem mavnul rukou.
Nakonec jsem to byla ja, kdo naopak ceskeho konzumenta precenil; cuci na to a pak nadava. Inu, ale......

74391

15.10.2005 23:46

RE: Pro vlastence

Zorba 212.?.?.?

Reakce na 74391

Za úpadek kulturní(tedy i televizní kultůry) můžou USA nebot odnich k nám přišla zdegenerovaná pakultura.
A Ramba jsem sice vyděl jen částečně, ale je mi jasné že to musí být nekulturní a hloupý příznačně americký film.

74445

16.10.2005 0:53

RE: Pro vlastence

Aja 24.?.?.?

Reakce na 74445

>Za úpadek kulturní(tedy i televizní kultůry) můžou USA
>nebot odnich k nám přišla zdegenerovaná pakultura.

>A Ramba jsem sice vyděl jen částečně, ale je mi jasné že
>to musí být nekulturní a hloupý příznačně americký film.

Zorbo, co to je, "prisla k nam zdegenerovana kultura" ?
Jestli prisla, otevreli jste ji dvere. Mate- li ji cim nahradit ( a ja jsem si jista, ze ano), tak zas ty dvere zavrete.
P.S. Nejsem prehnana citlivka, ale jste-li cesky vlastenec, udelejte neco s vasi ceskou gramatikou.

74453

16.10.2005 22:17

RE: Pro vlastence

Zorba 212.?.?.?

Reakce na 74453

>Zorbo, co to je, "prisla k nam zdegenerovana kultura" ?
>Jestli prisla, otevreli jste ji dvere. Mate- li ji cim nahradit (
>a ja jsem si jista, ze ano), tak zas ty dvere zavrete.

Taky doufam že se to stane. Ta zdegenerovaná kultůra k nám přišla protože jsme se ocitli pod americkou nadvládou. Jakmile jejich nadvládu setřesem , pak věřím že se nám podaří rovněž obnovit naši tradiční kultůru.

>P.S. Nejsem prehnana citlivka, ale jste-li cesky vlastenec,
>udelejte neco s vasi ceskou gramatikou.

Za ty překlepy se omlouvám, ale příspěvky píšu hodně rychle a nekontroluju si je po sobě.

74554

15.10.2005 21:46

RE: doporucuji zhlednout

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 74388

>Já toho o Americe vím dost na to abych mohl posoudit americkou
>"kulturu" a to v četně té televizní. Ostatně to vydím i
>tady u nás v Česku, nebot všechny ty zvrhlé nekulturní
>stupidity které zaplavují naši zem i naše obrazovky
>pocházejí z USA, nebo jsou odvozeny od toho co pochází z USA.
pane Zorba mate skvele argumenty [smích] Ostatne, co vam nekdo muze vykladat o americke kulture, vite o ni vsechno staci si pustit ceskou TV ze ano[smích]
Co se tyce vaseho vlastenectvi z meho uhlu pohledu vlastenec nejste a dokonce urazite taticka Masaryka a velevazeneho Palackeho, ze vubec se k nim prirovnavate. Opet pouze z meho uhlu pohledu, vy jste nacionalista ne vlastenec. No a kdyz se podivame na vase znalosti o krestanstvi, nejste ani poradny verici krestan. Verici krestan totiz miluje blizniho sveho, vy sveho blizniho nenavidite [pláč] Zactete se prosim do bible a prestante zapinat vas televizni prijimac, stejne tam jineho nebude, nez to, co si vase TV koupila aby mohla prodavat reklamu. Duvod proc mate na TV pouze americky brak je jednoduchy, vase TV chce usetrit. Brak je levny, dobry porad stoji penize.

74428

15.10.2005 23:51

RE: doporucuji zhlednout

Zorba 212.?.?.?

Reakce na 74428

Já jsem Český vlastenec i nacionalista a jsem na to hrdý. Stejně tak každý vý že i tatíček Masaryk a otec národa Palacký byli vynikající nacionalisté a vlastenci. Vlastenectví a nacionalismus(nebo také národovectví) jsou totiž dva výrazy pro totéž.
Křestan jsem a bližního svého samozřejmě miluji.

74446

16.10.2005 6:48

RE: doporucuji zhlednout

Tom 24.?.?.?

Reakce na 74446

>Já jsem Český vlastenec i nacionalista a jsem na to hrdý.
>Stejně tak každý vý ...

Pane Zorbo, opravdu nevím, jestli to každý ví. Já jenom doufám, že jste se sem nepřišel zabýt.

74473

16.10.2005 22:18

RE: doporucuji zhlednout

Zorba 212.?.?.?

Reakce na 74473

Proč myslíte? To jako narážíte na ten překlep.

74555

17.10.2005 6:00

RE: doporucuji zhlednout

Tom 24.?.?.?

Reakce na 74555

>Proč myslíte? To jako narážíte na ten překlep.

O.K. Když to byl jenom překlep, tak to je v pořádku. Měl jsem prostě pocit, že boxujete s češtinou jako o život. [mrknutí jedním okem]

74590

15.10.2005 3:45

Ah, ten nas Zorba zase vyvadi.

Lev 70.?.?.?

Reakce na 74322

Zorbo budu "neutralni": byl, ci zil jste nekdy na kontinentu Ameriky ? Co se tyce poradu v TV tak to je vsechno KOMERCE Zorbo !! To je vsechno udelano v TV, tak, jako vase vlastenectvi. Hlavne je dulezite, aby vymyte mozkovice tomu verily. No a cim vice divaku bude upoutano k TV setum, tim vice budou konzumovat reklamy a tim budou vice zbozi kupovat - diky velkemu podilu z TV !! Takze, neni treba Zorbo nadavat na americkou pakulturu. Videl jste nekdy v USA v televizi, stanici PBS ( Public Broadcasting Service ) a to se v USA neplati. Na tento kanal se delaji dotace. No az tam uvidite porady, ktere tam davaji Zorbo ( a bez REKLAM !! ), tak zmenite svuj negativni kulturni nazor na americkou "pakulturu" [mrknutí jedním okem]
http://www.pbs.org

74349

15.10.2005 13:28

RE: Ah, ten nas Zorba zase vyvadi.

Zorba 212.?.?.?

Reakce na 74349

Ne, ale to neznamená že člověk který nebyl v USA neví nic o této zemi. Taky jsem nikdy nebyl ve třetí říši(a ani bych tam být nemohl nebot již naštěstí neexistuje) a i přesto mám na ni svůj názor.

Ano, je to komerce. Ale to nic nemění na tom že to vzniklo v USA a odtud tento styl(součást oné pakultury) přišel k nám.

Uznávám že i v USA se muže najít něci kvalitního, spíš bych se divil kdyby tomu tak nebylo. Jak se ale říká, výjimka potvrzuje pravidlo.

74389

15.10.2005 21:22

RE: Ah, ten nas Zorba zase vyvadi.

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 74389

>Taky jsem nikdy nebyl ve třetí říši(a ani bych
>tam být nemohl nebot již naštěstí neexistuje) a i přesto
>mám na ni svůj názor.

A napises nam, jaky mas postoj k treti risi?

[cool]

74425

15.10.2005 23:54

RE: Ah, ten nas Zorba zase vyvadi.

Zorba 212.?.?.?

Reakce na 74425

No, z toho co píšu je to snad jasně patrné. Jsem Český vlastenec a nacionalista a proto je můj postoj ke třetí říši jednoznačně negativní. Velkoněmecká říše byla agresivní, zločinný stát(stejně jako dnes USA) a je největší štěstí že byla poražena a zničena.

74447

16.10.2005 12:47

RE: Ah, ten nas Zorba zase vyvadi.

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 74447

>No, z toho co píšu je to snad jasně patrné. Jsem Český
>vlastenec a nacionalista a proto je můj postoj ke třetí
>říši jednoznačně negativní. Velkoněmecká říše byla
>agresivní, zločinný stát(stejně jako dnes USA) a je
>největší štěstí že byla poražena a zničena.

Zorbo !!!
Celá tahle stránka, ve které vlastně ty vedeš dialog, i když zde máš víc oponentů, mě docela vytočila ! Dnes už těch peripetií není tolik, abych se nechal takhle vtáhnout do "pomyslného" víru myšlenek, vytvořeném kýmkoliv a přece jsem se ocitl, na malou chvíli, v tom víru, jež se ti podařilo vytvořit. Nejprve jsem se NASRAL, ale protože už tě tak trochu znám, zavřel jsem oči a přemýšlel. Nepřišlo mi na mysl nic jiného než to, že TY potřebuješ pomoct. Jenže je to velice problematické. Ty už sis zvolil určité normy, hranice, přístupy a hodnocení svých "informací", že je a bude velmi těžké (ne-li nemožné) přesvědčit tě, či jen posunout tě, na "odlišný" úhel pohledu, od dění které tě "usměrňuje" a které ty chceš vidět, a ty to tak vidět chceš. Takovým lidem se někdy taky říká "zaslepenci". Ten tvůj pohled a velmi vyhraněný přístup k takovým závažným věcem, jako je např. vlastenectví, křeťanství, humanita atd., mě docela vážně nutí k tomu, abych o tobě uvažoval, ale není to ve smyslu, že by tě to mohlo nějak těšit. Nechci se teď dopouštět nějakých nepředložeností, ostatně to tady ani není možné (cenzůra), ale po přečtení tvých příspěvků, jsem nabyl dojmu, že - buďto si děláš srandu, anebo je to s tebou velmi vážné. Ty se nesnažíš vidět a posuzovat lidi bez toho, aniž bys jim dal určitý "nátěr" nějaké příslušnosti k něčemu a tím pádem se ti stane, že se ohrazuješ od všech ostatních, ale oni ti lidi jsou všude stejní, jsou to JENOM LIDI. Ty si myslíš, že nějakému Jimovi z Nebrasky záleží na tom, jestli se ty budeš dívat na to, co se jemu líbí ? Takovou pitomost si snad nemůžeš myslet. Přestaň se zabývat kdo je odkud a jaké národnosti, ale začni třeba s tím, že se začneš ptát, proč zrovna tihle lidi doma, moji sousedé a kamarádi se nechávají strhnout tímhle brakem, který já nesnáším ? Vždyť jim nic nehrozí za to, že třeba nebudou sledovat ty "absolutně stupidní" pořady v TV o kterých ty se domníváš, že jsou produktem USA. Jak naivní ! V USA to možná začalo o mnoho let dříve, ale není to tak, že by USA to někomu nutily, ty sám a mnoho jiných to nepřijímáš, tak proč to sakra nemohou udělat i ti ostatní ? Přestaň už s tou pitomou, propagandistickou rétorikou, lidi se vlastně chovají stejně, nebo velmi podobně, ať jsou kde jsou, četls něco o českých udavačích za WWII ? Takže to dnes není proto, že rodiče musí do strany, aby se potomek dostal na VŠ. Je to jenom blbost (většiny) lidí, ale s tím hochu moc nenaděláš, i když ti přeju mnoho štěstí. A podle toho, co bu...Kráceno (Editor)

74491

16.10.2005 22:54

RE: Ah, ten nas Zorba zase vyvadi.

Zorba 212.?.?.?

Reakce na 74491

>na mysl nic jiného než to, že TY potřebuješ pomoct.

Tak to budeš mít hodně práce jestli budeš chtít "pomoct" všem lidem s názory jako já. Vlastenců jsou totiž u nás, v Evropě i ve světě miliony.

>je to velice problematické. Ty už sis zvolil určité normy,
>hranice, přístupy a hodnocení svých "informací", že je a
>bude velmi těžké (ne-li nemožné) přesvědčit tě, či jen
>posunout tě, na "odlišný" úhel pohledu, od dění které tě
>"usměrňuje" a které ty chceš vidět, a ty to tak vidět
>chceš. Takovým lidem se někdy taky říká "zaslepenci".

A o čem mě chceš přesvědčit? O tom že křestanství a vlastenectví je špatné? Nebo o tom že reality shou jsou dobré?

>tvůj pohled a velmi vyhraněný přístup k takovým závažným
>věcem, jako je např. vlastenectví, křeťanství, humanita
>atd., mě docela vážně nutí k tomu, abych o tobě uvažoval,

Moje názory nejsou nijak originální. Stejné vlastenecké, křestanské a antiamerické názory zastávají spousty lidí po celém světě.

>vidět a posuzovat lidi bez toho, aniž bys jim dal určitý
>"nátěr" nějaké příslušnosti k něčemu a tím pádem se
>ti stane, že se ohrazuješ od všech ostatních, ale oni ti lidi
>jsou všude stejní, jsou to JENOM LIDI.

Každý člověk někam patří, to je samozřejmé. A to že se všude najdou lidé dobří i zlí je mi jasné.

>nějakému Jimovi z Nebrasky záleží na tom, jestli se ty
>budeš dívat na to, co se jemu líbí ?

To si nemyslím

Přestaň se zabývat kdo je odkud a jaké
>národnosti, ale začni třeba s tím, že se začneš ptát,
>proč zrovna tihle lidi doma, moji sousedé a kamarádi se
>nechávají strhnout tímhle brakem, který já nesnáším ?

Spousta lidí sleduje hlouposti v televizi. Nezazlívám jim to, ale je to chyba vlády která dovolí aby ty hlouposti u nás byli.

Jak naivní ! V USA to možná začalo o
>mnoho let dříve, ale není to tak, že by USA to někomu
>nutily, ty sám a mnoho jiných to nepřijímáš, tak proč to
>sakra nemohou udělat i ti ostatní ?

USA vnucují svoji úpadkovou pakulturu celému světu a její součástí jsou i různé stupidní pořady.

>Je to
>jenom blbost (většiny) lidí, ale s tím hochu moc
>nenaděláš, i když ti přeju mnoho štěstí.

Dá se s tím udělat hodně. Stačí vláda která zruší nekulturní nesmysly a ukáže lidem pozitivní směr.

74560

16.10.2005 23:03

RE: Ah, ten nas Zorba zase vyvadi.

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 74560

USA vnucují svoji úpadkovou pakulturu celému světu ...
Podej dukaz. Padny dukaz, Zorbo.
Zadnou blabla sracku.



[cool]

74563

16.10.2005 23:08

RE: Ah, ten nas Zorba zase vyvadi.

Zorba 212.?.?.?

Reakce na 74563

Ty jsis nevšiml že USA vyvážejí do celého světa díky globalizaci a amerikanizaci svůj morální úpadek, pakulturu zdegenerovaný liberalismus. Každá zem která se ocitne pod americkým vlivem je záhy zaplavena americkou pakulturou, konzumem, zkažeností a řadou dalších špatností.

74565

16.10.2005 23:13

RE: Ah, ten nas Zorba zase vyvadi.

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 74565

>Ty jsis nevšiml že USA vyvážejí do celého světa díky
>globalizaci a amerikanizaci svůj morální úpadek, pakulturu
>zdegenerovaný liberalismus. Každá zem která se ocitne pod
>americkým vlivem je záhy zaplavena americkou pakulturou,
>konzumem, zkažeností a řadou dalších špatností.
Kua,..dyt sem ti psal:
Zadnou blabla sracku, ale DUKAZ.
Dukaz toho, ze nekdo byl nucen prijmout americkou "pakulturu" nasilnou formou.
Pak spolecne muzeme podat trestni oznameni v Haagu.

[cool]

74566

17.10.2005 6:09

RE: Ah, ten nas Zorba zase vyvadi.

Tom 24.?.?.?

Reakce na 74565

>Každá zem která se ocitne pod americkým vlivem je záhy zaplavena americkou pakulturou, konzumem, zkažeností a řadou dalších špatností.

Problém není ve vývozu. Problém je v tom, že lidé těch zaplavených zemí to radostně žerou.

74591

15.10.2005 6:44

RE: doporucuji zhlednout

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 74322

>Tak na tenhle absolutní nesmysl musím reagovat. Včeličko,
>snad každý vý že stupidní pořady jako jsou ty které zde
>kritizujeme atd. pocházejí z USA. Vyvolení a pár dalších
>sice nevznikli přímo v USA, ale styl pořadu(reality shou a
>další podobné) vznikl v USA a začal se od nich šířit do
>celého světa(ostatně všechny ty pořady se samozřejmě
>vysílaly i v USA. Pokleslost televizního vysílaní má svůj
>počátek právě v USA. Ostatně televize jako NOVA atd. jsou
>rovněž dělány dle amerického vzoru a v podstatě američany
>samotnými. Čím víc je ta či ona zem pod americkým vlivem,
>tím víc je v ní televizní vysílání(a zdaleka nejen to)
>zkažené a hluboko pod úrovní. Vyvolení a pod. nesmysli jsou
>prostě ukázkový produkt zdegenerované americké pakultury.

Zorbo, já jsem přesvědčen, že soudruzi jako Gottwald, Goebbels a Jakeš by z tebe měli obrovskou radost, ale asi i ty by ses jim zdál podezřelý. Takovou snůšku hovadin když někdo napíše, tak obyčejnému člověku jistě připadá jako poloviční blázen. A nebo je ještě jedna možnost, že si z nás blázny děláš ty. Byl bych radši, kdyby tomu tak bylo, ale ta gramatika mi napovídá, že asi ne. No, co se dá dělat.
[zmaten] [oči v sloup] [pláč]

74353

15.10.2005 13:33

RE: doporucuji zhlednout

Zorba 212.?.?.?

Reakce na 74353

>Zorbo, já jsem přesvědčen, že soudruzi jako Gottwald,
>Goebbels a Jakeš by z tebe měli obrovskou radost

To jen ukazuje tvoji neznalost. Já jsem vlastenec a proto jsem proti USA, nacismu i komunismu. Naopak ti co dnes podporují USA(jako ty) jsou stejní zrádci jako ti co dřív podporovali nacisty a komunisty.

To co jsem napsal je pravda. Stačí když si zapneš TV, zjistíš si pár informací(třeba jaký je ten pořad, odkud pochází a nebo co má za vzor) a hned by ti to mnělo dojít. Ostatně o tom kdo z nás má pravdu svědčí jasně to že já mám řadu argumentů, zatímco ty jsi nenapsal žádný.

74390

15.10.2005 1:19

Souhlas

Druid 62.?.?.?

Nevim jak se mi to podarilo ale ten kousek jsem nahodou videl. Komentovat tu familii nema cenu ale ten pes by se mel dostat pryc. I v utulku mu bude lip.

74333

15.10.2005 19:59

Amerika v pocatku reality show

American 66.?.?.?

asi budou Cesi prekvapeni ale Amerika zacina reality show ve psim utulku:
budeme mit tedy VyVolene taky[smích] pouze ve psim podani

NEW YORK - Al Roker is going to the dogs for inspiration. The production company of the NBC "Today" show weatherman is making what it calls the first-ever dog reality television show.

Roker is teamed with Tamar Geller, who's built a living training celebrities' dogs. Each show will have hidden cameras that catch dogs acting like, well, animals. Geller then swoops in with obedience training.

He hasn't sold the show to a network yet.

74411

15.10.2005 23:56

RE: Amerika v pocatku reality show

Zorba 212.?.?.?

Reakce na 74411

No prosím, potvrzení toho co říkám. Amíci už zase vymysleli další hloupý a nesmyslný pořad.

74448

16.10.2005 5:12

RE: Amerika v pocatku reality show

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 74448

pane Zorba, to co vy rikate a to co pise American jsou dve ruzne zalezitosti. Nepredpokladam ze ovladate anglictinu, tak vam to radeji prelozim.
Jedna se o show, ktere bude odpozorovani psu jako vy mate lidi, zatim ovsem to show nikdo nekoupil. Nepredpokladam, ze cela Amerika bude s napetim koukat na psy jak se snazi rozmnozovat. No a uz vubec nepredpokladam, ze budou nataceni take pri sprchovani [smích]
Vy to chlape opravdu nemate lehke, no nadarmo se nerika, blahoslaveni chudi duchem, jejiz kralovstvi je nebezke. [zmaten]

74466

16.10.2005 17:18

RE: Amerika v pocatku reality show

Druid 62.?.?.?

Reakce na 74466

Nebeské Včeldo, to království je nebeské, to vý a vydí i řek Zorba.

74507

16.10.2005 18:39

RE: Amerika v pocatku reality show

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 74507

pane Druid, dekuji za opravu, i kdyz muj cestin neni zrovna pintlich, pri trose pozornosti, bych si rek NEBESA a uz bych vedel, ze to nejsou NEBEZA jenze clovek je tvor nepozorny a chce hlavne vyklopit svou myslenku[smích]
Je vice lidi, kteri priznaji ze pisi cesky jen do zvedavce, stejne je to ostuda a to nejsem cesky nacionalista ani vlastenec, jsem proste jen rozeny Czech [smích]

74515

16.10.2005 21:05

RE: Amerika v pocatku reality show

Druid 62.?.?.?

Reakce na 74515

Ja tady jen fascinovane ziram na to jak vrazedne hrubky dokaze delat "vlastenec a nacionalista". Vas jsem jen trochu pouzil za coz se omlouvam ale tusim, ze nejste Uko Yeshita. Aligator.

74533

16.10.2005 22:21

RE: Amerika v pocatku reality show

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 74533

> Vas jsem jen trochu pouzil za
>coz se omlouvam ale tusim, ze nejste Uko Yeshita. Aligator.
Kua, Druide...tri slova_ Yap on ski
a mate tam tri hrubki,... teda,hmmm [překvapení]


[cool]

74556

16.10.2005 22:45

RE: Amerika v pocatku reality show

Druid 62.?.?.?

Reakce na 74556

taaak to jste vy ten miniaturista? Yeshito, Yeshito uz to M.A.S.H. ushito.

74558

16.10.2005 22:58

RE: Amerika v pocatku reality show

Zorba 212.?.?.?

Reakce na 74466

A v čem se jako mýlím? Já píšu že v USA vymysleli další hloupost a tou je pořad kde budou lidé sledovat uzavřenou skupinu psů. Prostě blbost bez jakéhokoli užitečného smyslu.

74562

16.10.2005 21:44

RE: Amerika v pocatku reality show

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 74448

(Prispevek zrusen, protoze zesmesnuje oponenta a vubec se nezabyva tematem. Editor)

74544

18.10.2005 19:15

Hádáte se sice hezky

Dáša 80.?.?.?

ale nějak vám z toho vypadla chudák Aura. Paní Martině , velmi čistotné ženě, která tvrdí, že jejím posláním je především zajistit perfektní servis svým dětem je zcela jistě putna, jestli braky typu Vyvolení nebo Velký Bratr pocházejí z USA nebo ne. Dokonce jí určitě nevadí, že tyto braky její děti sledují, pokud ovšem mají k dispozici dostatečné množství oblíbené zmrzliny. Co jí skutečně vadí a to zásadně, je psí chlup v kuchyni, či nedejbože poškrábaná podlaha. A to je ta drsná realita o které psala (alespoň já jsem to tak pochopila) Mindy.
Bohužel jak to tak vypadá, i na tomhle fóru se řeší především to, zda podobné kraviny pocházejí z USA , či jiné podobné " kulturní" země. Aura zatím stále sedí ve své kleci,kde se nemůže ani pořádně postavit.Týrání zvířete je zřejmě z hlediska výchovy nepodstatný detail na rozdíl od zhoubného vlivu reality show. Tak soudím podle vašich reakcí. Jen mě napadá kolik takových čistotných Martin tady vlastně je?

74726

20.10.2005 19:44

Nakonec to dopadlo dobře

Emma Bovary 62.?.?.?

http://www.novinky.cz/koktejl/67866-labradori-slecna-je-uz-z-klece-venku.html

74913

24.10.2005 21:50

Vyvolení-Ankety

Ortega anketavyvoleni (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Chcete vědět jak si stojí Váš favorit v nejsledovanější soutěži v republice?Navštivte
anketní stránky na téma Vyvolení, http://www.sweb.cz/anketavyvoleni a přispějte svým hlasem.

75324

27.10.2005 23:19

NOVÉ ANKETY

Ortega 212.?.?.?

27.10.ve 22:53 přidány NOVÉ ANKETY.Chcete vědět jak si stojí Váš favorit v nejsledovanější
soutěži v republice?Mrkněte na anketní stránky na téma Vyvolení,
http://www.sweb.cz/anketavyvoleni a přispějte svým hlasem.

75802

Příspěvků: 75

14.10. 06:53 detergent  Zeptejte se Googla
14.10. 07:42 Zrzek  Katastrofa
18.10. 23:56 Pavel  RE: Katastrofa
14.10. 08:54 Josef Švejk  Lidská blbost je věčná
14.10. 10:04 Rastík  Je to nuda
14.10. 10:21 krysa  RE: Je to nuda
14.10. 12:26 Alexa  RE: Je to nuda
14.10. 15:14 trodas  RE: Je to nuda
14.10. 16:32 Alexa  RE: Je to nuda
14.10. 18:03 Vladimir Sodek  RE: Je to nuda
14.10. 10:47 Karel 58 roků  Nic jiného si nezasloužíme.
14.10. 18:07 Vladimir Sodek  RE: Nic jiného si nezasloužíme.
14.10. 12:07 krysa  Mno... děs na mne sedá...
14.10. 16:31 baba_Blažková  RE: Mno... děs na mne sedá...
14.10. 16:42 Alexa  RE: Mno... děs na mne sedá...
14.10. 16:48 baba_Blažková  RE: Mno... děs na mne sedá...
14.10. 16:52 Alexa  RE: Mno... děs na mne sedá...
15.10. 07:58 Tom  RE: Mno... děs na mne sedá...
14.10. 17:18 Karel4u  RE: Mno... děs na mne sedá...
14.10. 14:12 nadblbostismich  Zidovsky pes ?
14.10. 15:17 trodas  RE: Zidovsky pes ?
14.10. 14:18 JaJa  JaJa
14.10. 15:21 trodas  To je jedno minus...
14.10. 16:11 veronika  reality show
14.10. 16:27 Aja  Cert vem
14.10. 17:21 jar  Problém? - chlup na prdeli
14.10. 22:27 Vcelicka  doporucuji zhlednout
14.10. 23:16 Zorba  RE: doporucuji zhlednout
14.10. 23:53 Vladimir Sodek  RE: doporucuji zhlednout
15.10. 12:06 Zorba  RE: doporucuji zhlednout
15.10. 20:12 Vladimir Sodek  RE: doporucuji zhlednout
15.10. 23:40 Zorba  RE: doporucuji zhlednout
15.10. 23:42 Zorba  RE: doporucuji zhlednout
20.10. 19:43 baba_Blažková  RE: doporucuji zhlednout
21.10. 06:54 Tom  RE: doporucuji zhlednout
15.10. 00:01 Emma Bovary  RE: doporucuji zhlednout
15.10. 13:16 Zorba  RE: doporucuji zhlednout
15.10. 00:30 Vcelicka  RE: doporucuji zhlednout
15.10. 13:20 Zorba  RE: doporucuji zhlednout
15.10. 13:46 Aja  Pro vlastence
15.10. 23:46 Zorba  RE: Pro vlastence
16.10. 00:53 Aja  RE: Pro vlastence
16.10. 22:17 Zorba  RE: Pro vlastence
15.10. 21:46 Vcelicka  RE: doporucuji zhlednout
15.10. 23:51 Zorba  RE: doporucuji zhlednout
16.10. 06:48 Tom  RE: doporucuji zhlednout
16.10. 22:18 Zorba  RE: doporucuji zhlednout
17.10. 06:00 Tom  RE: doporucuji zhlednout
15.10. 03:45 Lev  Ah, ten nas Zorba zase vyvadi.
15.10. 13:28 Zorba  RE: Ah, ten nas Zorba zase vyvadi.
15.10. 21:22 Vladimir Sodek  RE: Ah, ten nas Zorba zase vyvadi.
15.10. 23:54 Zorba  RE: Ah, ten nas Zorba zase vyvadi.
16.10. 12:47 Sidonius Zdenek M  RE: Ah, ten nas Zorba zase vyvadi.
16.10. 22:54 Zorba  RE: Ah, ten nas Zorba zase vyvadi.
16.10. 23:03 Vladimir Sodek  RE: Ah, ten nas Zorba zase vyvadi.
16.10. 23:08 Zorba  RE: Ah, ten nas Zorba zase vyvadi.
16.10. 23:13 Vladimir Sodek  RE: Ah, ten nas Zorba zase vyvadi.
17.10. 06:09 Tom  RE: Ah, ten nas Zorba zase vyvadi.
15.10. 06:44 Sidonius Zdenek M  RE: doporucuji zhlednout
15.10. 13:33 Zorba  RE: doporucuji zhlednout
15.10. 01:19 Druid  Souhlas
15.10. 19:59 American  Amerika v pocatku reality show
15.10. 23:56 Zorba  RE: Amerika v pocatku reality show
16.10. 05:12 Vcelicka  RE: Amerika v pocatku reality show
16.10. 17:18 Druid  RE: Amerika v pocatku reality show
16.10. 18:39 Vcelicka  RE: Amerika v pocatku reality show
16.10. 21:05 Druid  RE: Amerika v pocatku reality show
16.10. 22:21 Vladimir Sodek  RE: Amerika v pocatku reality show
16.10. 22:45 Druid  RE: Amerika v pocatku reality show
16.10. 22:58 Zorba  RE: Amerika v pocatku reality show
16.10. 21:44 Sidonius Zdenek M  RE: Amerika v pocatku reality show
18.10. 19:15 Dáša  Hádáte se sice hezky
20.10. 19:44 Emma Bovary  Nakonec to dopadlo dobře
24.10. 21:50 Ortega  Vyvolení-Ankety
27.10. 23:19 Ortega  NOVÉ ANKETY

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

39

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 81 čtenářů částkou 13 773 korun, což je 39 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 3

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Maďarská poslankyně skartovala knihu dětškých pohádek plnou gayů a leseb, aktivisté ječí13.10.20 18:08 Maďarsko 2

Absurdita článků z dění na pařížských předměstích nadále roste13.10.20 16:51 Francie 0

Marián Kotleba se rozdáním 3 šeků po 1488 eurech dopustil ideozločinu a půjde sedět12.10.20 21:56 Slovensko 12

Počty zemřelých loni a dnes09.10.20 15:21 Česká republika 6

Studenti na slavné Karlové univerzitě chtějí "bezpohlavní systém"09.10.20 00:10 Česká republika 2

Byla pandemie plánována?08.10.20 21:48 Neurčeno 8

Hoří, hoří a ne a ne spadnout08.10.20 21:23 Jižní Korea 11

Vláda tvrdě zpřísňuje opatření. Na 14 dní se zavřou ZOO, bazény, posilovny, kulturní i sportovní akce08.10.20 16:43 Česká republika 7

Zákon o šmírování internetu vojáky prošel dál08.10.20 15:37 Česká republika 0

Už je to tady: Očkovaní na covid nebudou muset nosit roušky08.10.20 13:19 Česká republika 6

FB smazal Trumpovi 2x příspěvek, ve kterém píše, že chřipka je horší než covid07.10.20 10:35 USA 2

Zločin proti lidskosti06.10.20 21:22 Německo 0

Prymulovi jen tak přistál na účtu milión korun06.10.20 09:50 Česká republika 3

Petice proti náhubkům, testům na covid19 a dalším opatřením04.10.20 17:58 Česká republika 11

Měnové kurzy

USD
22,91 Kč
Euro
27,14 Kč
Libra
29,73 Kč
Kanadský dolar
17,49 Kč
Australský dolar
16,22 Kč
Švýcarský frank
25,28 Kč
100 japonských jenů
21,75 Kč
Čínský juan
3,44 Kč
Polský zloty
5,95 Kč
100 maď. forintů
7,47 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
29,63 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 937,86 Kč
1 unce stříbra
573,30 Kč
Bitcoin
279 824,29 Kč

Poslední aktualizace: 21.10.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 087