Diskuze k článku

Nesnadný život Manuela Lopeze

Příspěvků 96

2.10.2005 20:50

Ano, ten titulek je asi pozměněn

Sidonius-Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

nejprve je to Daniel a pak už jen Manuel ?

73068

3.10.2005 0:05

RE: Ano, ten titulek je asi pozměněn

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 73068

No jo. no jo. Díky. Opravím. [zahanbení]

73081

2.10.2005 21:36

Skoda, ze nevime, za jakych okolnosti...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

...probehlo zabiti tech dvou cernousku. Jako - myslim ze na jeho miste by nikdo nezavahal ani sekundu, ale proc to pak soud nevylozil jako klasicke zabiti v sebeobrane, to netusim... [oči v sloup]
Ze by spravedlnost mela tak moc velky dvoji metr? Tezko rici [zahanbení]

Mu ale asi do zpevu moc nebude [pláč]

73071

2.10.2005 23:27

RE: Skoda, ze nevime, za jakych okolnosti...

68 68.?.?.?

Reakce na 73071

...probehlo zabiti tech dvou cernousku. Jako - myslim ze na jeho miste by nikdo nezavahal ani sekundu, ale proc to pak soud nevylozil jako klasicke zabiti v sebeobrane, to netusim...

Tady o zadnou sebeobranu neslo. Tady slo o mstu za znasilneni jeho matky. [pláč]

73076

3.10.2005 11:50

RE: Skoda, ze nevime, za jakych okolnosti...

olgo 84.?.?.?

Reakce na 73071

doporučuji zhlédnout film normana jewisona "and justice for all" s excelentním výkonem al pacina. obraz americké spravedlnosti je zde sice líčen levicově, ale i bez tohoto nádechu ve filmu zůstává jasný vzkaz - bez moci a peněz je pro tebe spravedlnost nedostupné zboží. v americe to platí 3 x.

73115

2.10.2005 23:15

Je to trochu záhada,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

že jako veterán nezískal občanství. Jinak ovšem Latinos všeho druhu nemají s (i)legálním pobytem v USA větší potíže, naopak se mi zdá, že otevření jižní hranice s následným neomezeným přílivem mesticů se stalo zbraní, která zlikviduje nenáviděné bílé WASP USA obdobně jako jiné metody předtím ortodoxní carské Rusko a protestanstkou dynastií vedené Německo. Komu to slouží, mnozí čtenáři pochopili už dávno. Kde jsou časy Ika, který v rámci operace Wetback (www.vdare.com/letters/tl_072701.htm) dokázal poslat za Rio Grande přes milion nelegálů a dalším tím vzít na léta chuť parazitovat na blahobytu "gringů".

73075

2.10.2005 23:51

RE: Je to trochu záhada,

68 68.?.?.?

Reakce na 73075

Kde jsou časy Ika, který v rámci operace Wetback (www.vdare.com/letters/tl_072701.htm) dokázal poslat za Rio Grande přes milion nelegálů a dalším tím vzít na léta chuť parazitovat na blahobytu "gringů".

Mily pane, nastala doba politicke korektnosti a take to, ze latinos maji velke zastoupeni ve statnich vladach a i ve federalni vlade.

73079

3.10.2005 0:51

RE: Je to trochu záhada,

jan 67.?.?.?

Reakce na 73079

zde mate detailni report na imigraci do USA:

http://pewhispanic.org/reports/report.php?ReportID=53

Vidite, ze dochazi ke snizovani poctu imigrantu.

Pokud nekdo parazituje, pak jsou to prave ti gringove na levne praci tech bezpravnych hispancu legalnich i nelegalnich!

>Kde jsou časy Ika, který v rámci operace Wetback
>(www.vdare.com/letters/tl_072701.htm) dokázal poslat za Rio
>Grande přes milion nelegálů a dalším tím vzít na léta
>chuť parazitovat na blahobytu "gringů".


>
>Mily pane, nastala doba politicke korektnosti a take to, ze
>latinos maji velke zastoupeni ve statnich vladach a i ve
>federalni vlade.

>

73082

3.10.2005 2:36

RE: Je to trochu záhada,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 73082

No, doufejme že mají našince dobře spočítané, protože dle jiných jejich údajů Mexičany doma zaječí úmysly neopouštějí www.vdare.com/sailer/050821_chavez.htm. A ne všichni gringové na Latinos parazitují - www.vdare.com/rubenstein/job_crunch.htm. A abych se vrátil k článku, osoba žijící od narození v Kalifornii se "spanish surname" a neumící španělsky téměř kváknout (navíc rodiče jistě nebyli rodilí Severoameričané, když není občan), asi bude po latinsku řečeno "rara avis", bílá vrána.

73088

3.10.2005 16:10

RE: Je to trochu záhada,

68 68.?.?.?

Reakce na 73082

Pokud nekdo parazituje, pak jsou to prave ti gringove na levne praci tech bezpravnych hispancu legalnich i nelegalnich!

Pokud nekdo parazituje, tak jsou to hispanci na gringos. Kalifornii to stoji 9 bilionu rocne na socialnich platbach a na zdravotnictvi pro ty tak zvane "levne" pracovni sily z Mexika. Na jedne strane ten ilegalni mexikan udela praci za 5 dolaru a na druhe strane vytahne z danovych poplatniku 100 dolaru na svych 10 decek.
[pláč]

73144

5.10.2005 0:09

RE: Je to trochu záhada,

Emma Bovary 62.?.?.?

Reakce na 73144

Někteří hispánci se integrovali do US společnosti a jsou jejím obohacením

http://www.loslobos.org/

http://www.lauraharring.net/

73298

5.10.2005 6:14

RE: Je to trochu záhada,

68 68.?.?.?

Reakce na 73298

Někteří hispánci se integrovali do US společnosti a jsou jejím obohacením


Ano, mate pravdu. Ale je jich moc malo. A ti take odsuzuji ty, kteri do USA nalezou jenom proto, aby zili na socialnich davkach, ktere jsou samozrejmne vetsi, nez jejich mzda v Mexiku.

73345

5.10.2005 6:40

RE: Je to trochu záhada,

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 73345

Mozna by bylo vypracovat studii, ukazujici procentualni ucast ilegalnich immigrantu z Cech, Moravy, Polska,atd...kteri tvori uklizeci cety v LA, Atlanta i jinych mestech.
Bych si tipnul tak 90%. Mozna i vic.Za nezdaneny prijem si ti chytrejsi pak po navratu poridi byt.
Nejaky rozdil v porovnani s Mexicany?
Nebo statistiku mladych ceskych devcat, ktere byly primo z letiste vysoupnuty zpet domu a to na zaklade podezreni z jiz vykonavane prostituce. Tyto pripady jsou verejne zname.
A kdyz si uvedomime, ze jen hlavni mesto Mexico city ma vice nez 20mil. obyvatel.....

73348

3.10.2005 0:59

RE: Je to trochu záhada,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 73079

No, jistě se jim tam ve federální vládě fandí, ale že by jich tam až tak moc bylo...Těch, co by je poslali zpět domů, je jistě víc. Ale na jejich názor se kašle neméně demokraticky, než jako na názor většiny Evropanů, kteří nechtějí v EU Turky s jejich "slavnou historií" (je zajímavé, že tuto pozoruhodnou frázi papouškoval jak Blair, tak Klaus, jako kdyby obdrželi z jakéhosi ústředí leták s argumenty "pro"[mrknutí jedním okem].
A politická korektnost snad nezahrnuje podporu ilegální imigrace, i když kdo ví...Pokud je politicky korektní zahlušit všechnu "bělobu" na planetě, tak asi ano.

73083

3.10.2005 3:23

Smutny osud chudaku ,kteremu ve sve nevedomosti a ignoraci casto velmi pomahaji.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Zaplavy v Novem Orliansu ukazaly rovnez ,jak je chuda cast teto "Ameriky" ponechana sama sobe a nikde zadna pomoc ,ne jenom to ,ale zde se strilelo a znasilnovalo,kradlo a jine, ale , to velke ALE mnozi cerni z teto oblasti slouzi zajmum bohatym miltimilionarskym spolecnostem vest neocon-imperialistickou valku do zemi ,kdo kterym by Americe vubec nemelo co byt,tam tito, tak zvani nositele svobody a demokracie zabijeji ty same chudaky ,jako jsou oni sami ,nez navlekli uniformu, velka cast tech to zoldneru nastoupivsi z chudoby byla prave z Noveho Orliansu. Takze stary veteran-bojovnik, z Poustni Boure bojoval proti Saddam Hussejnovi za co?
Dopustil se nasilnosti na takovych chudakach ,jako je on sam, proc chudy vrazdy chude pro dobro zbohatliku, tot otazka ,co ma co delat s slidskou blbosti a sleposti ,jestlize Vam nekdo nabidne novy postaveni"za hodne penez" vrazdit nekde ,nekoho, pro co? Tyto lide asi nikdy nepremysleli proc je to tak ,ze chudak mlati chudaky,zatimco bohati bohatnou na jejich blbosti,kratkozrakosti a otupelosti rozumet tomu, ze ma za mizerny zold vrazdit jeste vetsi chudaky nez je on sam.
Nakonec pohled do Iraku ,kde ceta vojaku vykopne dvere do baraku a pod hlavnemi samopalu je rodina s detmi v koute svetnice ,zatimco muzska cast je "vyslychana" a mnozi se z nich nevrati , Vam dava obrazek ,jak se chudi chovaji k chudym a umoznuji ,aby bohaty byli jete bohatsimi.
Proc "americka matka" se stane zastancem miru,az ,kdyz ztrati sveho syna -zoldnere,jez vrazdil ve jmenu hvezdnate vlajky a monopolu jine, byla tato matka ignorant , ktery nechtel nic slyset o kritice vlady v dobe ,kdy jeste jeji syn zil, pravdepodobne ano.
Takze ,Bush s ni nechce mluvit,take proc ,kdyz synovi platili za praci ,ktera se od nej ocekavala,vi tato matka ,kolik matek v Iraku place pro sve syny ,co mozna zabil jeji syn pro dolary a plany mocnaru,krast v Iraku a jinde po svete,nebot valka je predevsim zlodejna.
Takze ,jak soudit chudaka,ktery v uniforme uSA vrazdil jine chudaky ,daleko od sve rodne zeme, v cizi zemi,kde mu lid enic zleho neprovedli,tak ,jako nikdo z Iraku neublizoval matce syna v Americe.
Proc ,ignoranti ,poznaji svet ,jenom tehdy,kdyz se jim samotnym slapne na palec u nohy, nemuzem rici ,ze matka vojaka je nevzdelany primitiv, takze jakou omluvu pro ni a jakou omluvu pro veterana zAmeriky ,jez zkoncil na ulici,tak ,jak mnozi v arabskych statech ,bez nohou a rukou nasledkem bombardovani Americanu, konci na ulici take,kde je spravny rozsudek nad hlouposti lidi, jez pro penize ,zatemni svuj mozek, zatemneny mozek politiku ,prinasi miliony,ale chudakum ,jen a jen bidu.Manuelo,je ted zavisly na podpore chudych, tech , kterym v jine zemi ublizoval, bojovnici z Noveho Orliensu ,najdou doma , jeste min, nez ,kdyz se nechali najmout do armady ,mnozi prisli o vsechno, zatimco bojovali,aby bohati meli vic.

73091

3.10.2005 23:47

Pane Sodek...

zap 65.?.?.?

Vy jste El Machero! Je dobre tu mit chlapa, ci 'mucher' pro ty ucely, kdo umi spanelsky. Ja jsem ji kdysi zacal, prosel jsem dva kurzy a to celkem dobre a pak jsem toho nechal. Ale docela me to bavilo.

Ted' Vam verim, ze znate neco o zivote Chicanos, jak jste kdysi psal. [smích]

73180

4.10.2005 3:17

RE: Pane Sodek...

68 68.?.?.?

Reakce na 73180

Vy jste El Machero! Je dobre tu mit chlapa, ci 'mucher' pro ty ucely, kdo umi spanelsky. Ja jsem ji kdysi zacal, prosel jsem dva kurzy a to celkem dobre a pak jsem toho nechal. Ale docela me to bavilo.

Pane zap, chlap se rekne spanelsky hombre.

73193

4.10.2005 8:12

RE: Pane Sodek...

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 73180

S tou mou spanelstinou to zas neni tak zhave, bez pomoci bych se neobesel [mrknutí jedním okem]
Smysl jsem hledal v te silene realite, ktera muze potkat v ruznych podobach kohokoliv, kdykoliv a kdekoliv. Viz bile Sarajevo,atd...
Velke zlo pochazi z umyslu vyvolavat nepokoje a timto podporit moznost dalsi valky,z ktere bohati kynou a chudi zase zaplati.
Chtel bych jen rict, ze ti, kteri se narodili v systemu podporujicim lepsi socialni zazemi, by nemeli ohrnovat nos nad temi, kteri od narozeni trpi nedostatkem.
Latinska amerika ( stejne jako US ) je ovladana "samovyvolenymi" a taky podle toho to tam vypada.
Problem je mnohem hlubsi a zcela urcite nebudu schopen par radky vysvetlit vse.
V pohledu na tento problem se jako idealista vubec necitim. Realita je krute vecna a naznaky k vyvolani dalsi valky ve Stredni Americe az moc okaté.
[zmaten] [překvapení] [zmaten]

73208

5.10.2005 1:44

RE: Pane Sodek...

zap 65.?.?.?

Reakce na 73208

To jsou zajimava pozorovani, dekuji.

Me se to jevi tak, ze Latinska Amerika se zacina stavet na vlastni nohy, nezavisle od sveho severniho porucnika. Je tam prece jen velky potencial - podivejte se na Brazilii.

O Stredni Americe vim velmi malo - dovedel jsem se od jedne pani co ve fabrice uklizi, za tam jsou lide 'lini' a dosti 'do politiky'. Kdyby prisel dalsi konflikt, kym by byl veden? Byly uz touhy po pokroku okojeny?

73320

4.10.2005 19:47

Nesnadny zivot odsouzeneho a deportovaneho vraha

leho 64.?.?.?

Tak by mel znit titulek clanku. Nemyslim si, ze pravem odsouzeni vrazi by to nekdy meli mit v zivote lehke. Podle me by mel byt rad, ze je vubec nazivu. Tento clovek rozhodne neni typ, ktery by si mel zaslouzit jakekoliv sympatie slusnych lidi...

P.S.: ...a ja myslel, ze jsem byl natrvalo vyloucen ze Zvedavce...

73253

4.10.2005 20:25

RE: Nesnadny zivot odsouzeneho a deportovaneho vraha

Misu 62.?.?.?

Reakce na 73253

Nakonec jsem neco i nasel, takze jestli se tim chces prokousavat...
http://kajinek.smajlik.com

73259

4.10.2005 20:29

RE: Nesnadny zivot odsouzeneho a deportovaneho vraha

Misu 62.?.?.?

Reakce na 73259

Sakra prace, zmizel mi predchozi prispevek, takze vypadam jako skakajici zoufalec...

Take mame jednoho odsouzeneho vraha. Dokonce dvojnasobneho. Ale je kolem toho tolik nejasnosti, ze to az zarazi. Kdyz jsem chtel najit souhrnne stranky cele kauzy, zjistil jsem, ze je nekdo sejmul. Pak jsem nasel, co jsem nasel...

73261

4.10.2005 20:28

RE: Nesnadny zivot odsouzeneho a deportovaneho vraha

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 73253

>Podle me by mel byt rad, ze je vubec nazivu.
...a stejne by meli byt radi ti iracane, ktere minula lehova sionbomba a zabila jen par jejich pribuznych. Holt, lehko se zabiji z letadla, hure pak dva, kteri pouzili jeho matku jako kus masa.
...leho, ty slusny ochranče prav irackych zen,....






73260

4.10.2005 20:34

RE: Nesnadny zivot odsouzeneho a deportovaneho vraha

leho 64.?.?.?

Reakce na 73260

Ale Sodku, co sem pletete bombardovani v Iraku, clanek a muj prispevek je uplne o necem jinem, asi jste si nevsiml. No a kdyz uz, tak kdy bylo naposledy v Iraku nejake vetsi bombardovani? V breznu roku 2003? To je uz pres 2 a pul roku, tak se probudte, prosim pekne...

73262

4.10.2005 20:43

RE: Nesnadny zivot odsouzeneho a deportovaneho vraha

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 73262

>No a kdyz uz, tak kdy bylo naposledy v Iraku nejake vetsi bombardovani? V
>breznu roku 2003? To je uz pres 2 a pul roku, tak se probudte...
A kolikpak jste zabil lidi,tim bombardovanim,...on zabil dva, kteri se ukajeli na jeho mame.
A uz to bude urcite aspon deset let zpet.
On kdo bude soudit Vas, pane?
Doufam, ze se po tom soudu probudite, ze se po tom soudu probudite,....

73264

4.10.2005 21:00

RE: Nesnadny zivot odsouzeneho a deportovaneho vraha

leho 64.?.?.?

Reakce na 73264

>On kdo bude soudit Vas, pane?
>Doufam, ze se po tom soudu probudite, ze se po tom soudu
>probudite,...

Sodku, plkate nesmysly a ztrapnujete se. Jste totalne mimo tema, ale tedy kdyz jinak nedate a chcete se o tom bavit: Podle vasi analogie by meli byt americti vojaci take souzeni za civilni obeti, ktere napachali pri osvobozovani uzemi Ceskoslovenska a Evropy v roce 1945. Troufal bych si odhadnout, ze civilnich obeti vojenskych operaci americke armady v ceskych zemich bylo vice, nez irackych civilnich obeti o temer sedesat let pozdeji. Uz jenom kolik jich bylo pri znamem bombardovani Prahy v unoru v roce 1945, kdy omylem bombardovali civilni zastavbu od Palackeho namesti az na Vinohrady vcetne Emauzskeho kostela...

73267

4.10.2005 21:15

RE: Nesnadny zivot odsouzeneho a deportovaneho vraha

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 73267


> Podle vasi analogie by meli byt americti vojaci take souzeni za civilni
>obeti, ktere napachali pri osvobozovani uzemi Ceskoslovenska a
>Evropy v roce 1945.
>Uz jenom kolik jich bylo pri znamem bombardovani Prahy v unoru v
>roce 1945, kdy omylem bombardovali civilni zastavbu...
Marne, marne.....zelenej mozek je zelenej mozek.
Vy tam hlavne mate hovno co delat. Jste okupanti a to je teda dost velky rozdil v porovnani s rokem 45.Okupanti, vrazdici domaci ve prospech treti zeme.
leho,...nechci Vas v zadnem pripade presvedcovat....jen naznacuji, jak hluboko muze klesnout clovek, ktery opoustel vlast se sny o lepsim zivote a sam kurvi zivoty jinym.
Nic vic, nic min.

73273

4.10.2005 22:59

RE: Nesnadny zivot odsouzeneho a deportovaneho vraha

leho 64.?.?.?

Reakce na 73273

> sam kurvi zivoty jinym.

Pripoustim, ze velice rad kurvim zivoty hlavne fanatickym islamistum, kteri v dnesni dobe zpusobuji nestesti mnoha milionum nevinnych lidi. Nechapu, proc radeji sympatizujete s nimi, nez s temi, kteri zbavuji svet techto podlidi...

73286

4.10.2005 23:31

RE: Nesnadny zivot odsouzeneho a deportovaneho vraha

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 73286

>Pripoustim, ze velice rad kurvim zivoty hlavne fanatickym
>islamistum
leho
A ted ruku na srdce. Jakeho jste vyznani?
Ale pravdu, a bez dvojsmyslnych blablabla...
>Nechapu, proc radeji sympatizujete s nimi, nez s
>temi, kteri zbavuji svet techto podlidi...
Tady jste to napsal tak jasne, ze krestan urcite nejste.
Jezis Kristus by Vam tohle neodpustil.Nazvat kohokoliv podclovekem a navic se u neho doma roztahovat v plne zbroji, bezduvodne...jakou Vy musite mit povahu,...ztezi pochopit.
Vidite, ze beru Vasi bezmeznou aroganci vuci lidem v zemich, kde nemate co delat, a to dle Prava slusnych lidi, dost vazne.
Tak, jak byl zneuzit Lopez pred 14ti lety, beru jako standardni situaci, protoze jsem poznal chude, se vzdelanim na nizsi urovni. Ale Vy, ...Vy mate moralni povinnost vuci lidskemu pokoleni,jako takovemu. Pokud sve inteligence zneuzijete ve prospech zajmu "samovyvolenych",
nebo kvuli Momonu,...umirat se Vam bude tezko.Pamatujte si: Nemate pravo zneuzivat postaveni,ktere Vam bylo US taxpayers propujceno pouze k obrane nasi druhe vlasti.
Bezduvodna agrese je vysmechem vsem svobodnym lidem.Lopez duvod mel, Vy jste ten duvod sli hledat. A nenasli.....

73292

4.10.2005 23:38

RE: Nesnadny zivot odsouzeneho a deportovaneho vraha

leho 64.?.?.?

Reakce na 73292

>Nazvat kohokoliv
>podclovekem a navic se u neho doma roztahovat v plne zbroji,
>bezduvodne...jakou Vy musite mit povahu,...ztezi pochopit.

Nechapete to, protoze mate naprosto zvracene moralni hodnoty zrovna tak jako fantaticti islamiste. Clovek, tedy podclovek je u me ten, co se odpali v davu skolaku a nebo kdo postavi ve skole ke zdi ucitele a odpraskne je jako psy davkou ze samopalu dodanem sovetskymi soudruhy...

>Ale Vy, ...Vy mate moralni povinnost vuci lidskemu pokoleni

Mam moralni povinnost zbavovat svet lidi se zvracenymi moralnimi hodnotami jako vy a fanaticti islamiste...

73293

4.10.2005 23:53

RE: Nesnadny zivot odsouzeneho a deportovaneho vraha

TS 213.?.?.?

Reakce na 73293

>Clovek, tedy podclovek je u
>me ten, co se odpali v davu skolaku a nebo kdo postavi ve skole
>ke zdi ucitele a odpraskne je jako psy davkou ze samopalu dodanem
>sovetskymi soudruhy...

O kolik je to horsi nez ty same skolaky odpravit rizenou strelou odpalenou z tisicikilometrove vzdalenosti hrdinnym stisknutim tlacitka?

73297

5.10.2005 0:38

RE: Nesnadny zivot odsouzeneho a deportovaneho vraha

leho 64.?.?.?

Reakce na 73297

>O kolik je to horsi nez ty same skolaky odpravit rizenou strelou
>odpalenou z tisicikilometrove vzdalenosti hrdinnym stisknutim
>tlacitka?


Od kdy americka armada vrazdi skolaky? TS, to vas totiz ucila soudruzka ucitelka v obcanske nauce a vy porad papouskujete ty same bolsevicke kecy skoro 20 let po sametaku. Mel uz byste se probudit a nebo nastoupit na korab a vydat se na maticku Zemi...

73305

5.10.2005 1:00

RE: Nesnadny zivot odsouzeneho a deportovaneho vraha

TS 213.?.?.?

Reakce na 7

>Od kdy americka armada vrazdi skolaky?

To se nezne oznacuje jako collateral damage.

73315

5.10.2005 0:37

RE: Nesnadny zivot odsouzeneho a deportovaneho vraha

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 73293

Na mou otazku, jakeho jste vyznani, jste neodpovedel.
Zradil jste sveho boha,...pane.

>Mam moralni povinnost zbavovat svet lidi se zvracenymi moralnimi hodnotami jako vy a >fanaticti islamiste...
Vas buh Vam káže zbavovat se lidi jako jsem ja,
naoplatku zase ja Vam davam odpusteni, nechovam k Vam nenavist a v pripade nouze se s Vami rozdelim o posledni kus chleba.

73304

5.10.2005 0:42

RE: Nesnadny zivot odsouzeneho a deportovaneho vraha

leho 64.?.?.?

Reakce na 73304

>Vas buh Vam káže zbavovat se lidi jako jsem ja,
>naoplatku zase ja Vam davam odpusteni, nechovam k Vam nenavist a
>v pripade nouze se s Vami rozdelim o posledni kus chleba.

To je sice hezke a slechti vas to, Sodku. Ja bych udelal totez ale jenom v tom pripade, pokud si budu jisty, ze uz nikdy nebudete zadnym zpusobem podporovat lidske kreatury jakymi fanaticti islamiste jsou. Pokud budete na jejich strane, jako ze zatim jste, tak se ode mne niceho prijemneho nedockate...

73309

5.10.2005 1:03

RE: Nesnadny zivot odsouzeneho a deportovaneho vraha

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 7

>Ja bych udelal totez,ale jenom v tom pripade, pokud si budu jisty, ze uz nikdy
>nebudete zadnym zpusobem podporovat lidske kreatury jakymi
>fanaticti islamiste jsou. Pokud budete na jejich strane, jako ze
>zatim jste, tak se ode mne niceho prijemneho nedockate...
Ja se s Vami rozdelim, i kdyby jste do konce zivota provadel tu nadmiru zlou okupaci svobodne zeme.
Navic,...je velky rozdil psat nazor na okupaci a podporou fanatickych vrahu, kteri temito ciny dokazuji, ze jsou na hony vzdaleni pravovernym muslimum.
Ale na druhou stranu,...sam nevim, jak bych se zachoval, kdybych byl pod takovym tlakem, jaky vyviji protistrana,....
Vse pisu na bazi status US citizen a mirumilovny clovek. Nikoliv z duvodu podpory kterekoliv
agresivni strany.

Ale jeste jednou a naposled se Vas ptam: Jakeho jste vyznani?
Na Vasi odpoved nebudu reagovat a budu to brat jako Vas postoj ve veci viry v boha.
Je to jen otazka Vasi cti a vseobecneho postoje. Toto nepodleha kritice.

73316

5.10.2005 1:16

RE: Nesnadny zivot odsouzeneho a deportovaneho vraha

leho 64.?.?.?

Reakce na 0

>Ale jeste jednou a naposled se Vas ptam: Jakeho jste vyznani?

Sodku, a neni to jedno? Do zadneho kostela nechodim, ale vyznavam krestanske moralni hodnoty. Totiz jiste si vzpomenete, ze v historii bylo mnoho zboznych lidi, kteri kaslali na jakoukoliv moralku jejich nabozenstvi, at bylo jakekoliv. I dnes se najdou vrazi, kteri jsou na druhou stranu zboznymi lidmi a treba i krestany. Ale jak znamo, Koran definuje situace, ve kterych je vrazdeni povoleno a rovnez pro kultury na Strednim a Blizkem vychode lidsky zivot neznamena nic ve srovnani s osobni a rodinnou cti, ktera je kolikrat velice vagne definovana. Podle me takove kultury nemaji v nasem civilizovanem svete co pohledavat...

73319

5.10.2005 12:41

RE: Nesnadny zivot odsouzeneho a deportovaneho vraha

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 73304

>Na mou otazku, jakeho jste vyznani, jste neodpovedel.
>Zradil jste sveho boha,...pane.
>
Ale leho žádného boha nezradil. Jeho bohem jsou USD. Kdo líp platí, má větší pravdu.

73368

5.10.2005 13:40

RE: Nesnadny zivot odsouzeneho a deportovaneho vraha

Lev 70.?.?.?

Reakce na 7

Ale leho žádného boha nezradil. Jeho bohem jsou USD. Kdo líp platí, má větší pravdu.
_______________________________________________

Ano, správně ! Taktéž se říká: "Koho chleba jíš, toho píseň zpívej". No a náš oblíbenec "leho" papá chléb Jidášův, že ano .......

73380

6.10.2005 1:21

RE: Nesnadny zivot odsouzeneho a deportovaneho vraha

TS 213.?.?.?

Reakce na 7

>Ale leho žádného boha nezradil. Jeho bohem jsou USD. Kdo líp
>platí, má větší pravdu.

Zde bych si dovolil vystoupit na jeho obhajobu. On tomu nejspis fakt veri. Jinak by tam sice mozna byl taky, ale ne jako blbe placeny serzant, ale jako minimalne trojnasobne lepe placeny kontraktor.

73444

9.10.2005 12:56

RE: Nesnadny zivot odsouzeneho a deportovaneho vraha

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 82.?.?.?

Reakce na 73304

Tak to Vam zavidim, ja bych mu na potkani rozbil drzku. Teda pokud by za to stal, mozna bych se pri pohledu na neho valel smichy... [chechtot]

73650

5.10.2005 0:48

RE: Nesnadny zivot odsouzeneho a deportovaneho vraha

Emma Bovary 62.?.?.?

Reakce na 73293

>Clovek, tedy podclovek je u me ten, co se odpali v davu skolaku a nebo kdo postavi ve skole ke zdi ucitele a odpraskne je jako psy davkou ze samopalu dodanem sovetskymi soudruhy...<

Mám dojem že ti vaši džihadisté byli kdysi jak říkal pan prezident Reagan "bojovníci za svobodu" a přispěli svým neopominutelným dílem ke svržení komunismu v sovětském bloku. Pak se to nějak vymklo z těch správných rukou. Ale prý to stálo i za ten průser 9/11 říkal Zbygniew Brzezinski v Le Monde.

73310

6.10.2005 3:44

RE: Nesnadny zivot odsouzeneho a deportovaneho vraha

Lev 70.?.?.?

Reakce na 73293

Nechapete to, protoze mate naprosto zvracene moralni hodnoty zrovna tak jako fantaticti islamiste. Clovek, tedy podclovek je u me ten, co se odpali v davu skolaku a nebo kdo postavi ve skole ke zdi ucitele a odpraskne je jako psy davkou ze samopalu dodanem sovetskymi soudruhy...

>Ale Vy, ...Vy mate moralni povinnost vuci lidskemu pokoleni

Mam moralni povinnost zbavovat svet lidi se zvracenymi moralnimi hodnotami jako vy a fanaticti islamiste...
_______________________________________________

Co si to sakra "leho" zde dovolujete ?! Jake vy mate "moralni" hodnoty chlape ! Co vy tady vyhrozujete ?! Vy !! hlavne vy "leho", chcete od "nekoho" zbavovat svet ?? Vy !! vy chcete neco povidat o "moralnich hodnotach" ? Vy chudacku, jste NIKDO !! nula - zip !!

73449

6.10.2005 21:27

RE: Nesnadny zivot odsouzeneho a deportovaneho vraha

leho 64.?.?.?

Reakce na 73273

>Vy tam hlavne mate hovno co delat. Jste okupanti a to je teda
>dost velky rozdil v porovnani s rokem 45

Jeste dodam: Sodku, take jako spravni komuniste pouzivame sprostych slov, abychom dodali duraz svym prazdnym kecum? My Irak okupujeme uplne stejne jako Ceskoslovensko v roce 1945, svhrli jsme rezim, ktery dlouha leta suzoval tuto nestastnou zemi. Nebo podle vas byl Saddam pro Iracany lepsi nez Americane?

73497

6.10.2005 23:03

RE: Nesnadny zivot odsouzeneho a deportovaneho vraha

Lev 70.?.?.?

Reakce na 73497

Jeste dodam: Sodku, take jako spravni komuniste pouzivame sprostych slov, abychom dodali duraz svym prazdnym kecum? My Irak okupujeme uplne stejne jako Ceskoslovensko v roce 1945, svhrli jsme rezim, ktery dlouha leta suzoval tuto nestastnou zemi. Nebo podle vas byl Saddam pro Iracany lepsi nez Americane?
____________________________________________

Jezisi "leho", co to zde melete clovece ! Jak muzete prirovnavat Ceskoslovensko v roce 1945 s Irakem ?! Co si o nas lidech myslite "leho", ze jsme idioti ?! Ta vase ucast ( jen "jako" vase ucast, jelikoz stejne nejste v Iraku, jako US vojak, takze pokracujeme ve hre, na "slepou babu" ), takze jeste jednou: vy zde chcete !!!!! nekomu navykladat, ze okupace Iraku bylo nutno provest, jelikoz podle "vzoru" Ceskoslovensko 1945, Irak byl okupovan izraelskymi jednotkami a vase POVINOST osvoboditelu byla, osvobodit Irak !! Tak pak bych s vama "leho" souhlasil. Ale vy zde chcete nekomu navykladat, ze Eduard Benes byl diktator a proto nase US armada se v roce 1945 doplizila do Plzne, aby toho prohnileho diktatora E.Benese svrhla a konecne nastolila vladu soudruha Klemy Gottwalda. ...... Dekuji "leho" vy jediny, dovedete "pohnout" dejinami ! [vyplazený jazyk] [vyplazený jazyk] [vyplazený jazyk]

73505

9.10.2005 21:28

RE: Nesnadny zivot odsouzeneho a deportovaneho vraha

leho 64.?.?.?

Reakce na 73505

No Lve, tedy, to je gol, vy ani nevite, ze byl Protektorat, ze nam tenkrat v podstate vladnul Adolf z Berlina a ze Benes byl tenkrat v exilu v Londyne? No a ten zbytek vaseho prispevku, to je uplne mimo, jeste horsi, nez placani do betru. Na jakych drogach vy to jste, to by me docela zajimalo...

73696

9.10.2005 21:54

RE: Nesnadny zivot odsouzeneho a deportovaneho vraha

Lev 70.?.?.?

Reakce na 73696

>No Lve, tedy, to je gol, vy ani nevite, ze byl Protektorat, ze
>nam tenkrat v podstate vladnul Adolf z Berlina a ze Benes byl
>tenkrat v exilu v Londyne? No a ten zbytek vaseho prispevku, to
>je uplne mimo, jeste horsi, nez placani do betru. Na jakych
>drogach vy to jste, to by me docela zajimalo...
______________________________________________________

"leho", na drogách jste vy člověče psychopaticka ( psychopatie - porucha osobnosti spočívající ve zdůraznění nebo potlačení některých složek osobnosti [chechtot] ).

. Toto je vaše věta "leho":

My Irak okupujeme uplne stejne jako Ceskoslovensko v roce 1945, svhrli jsme rezim, ktery dlouha leta suzoval tuto nestastnou zemi.

Toto může napsat vůl a k tomu ještě korunovanej, příchozí z Česka do USA [chechtot]

73702

5.10.2005 16:05

RE: Nesnadny zivot odsouzeneho a deportovaneho vraha

Misu 62.?.?.?

Reakce na 73267

Jenom v kratkosti: Ano, meli by byt souzeni! Stejne jako snad nekdo jednou odsoudi vas (no minimalne ten nahore, at uz se jmenuje jakkoliv).

73392

4.10.2005 21:06

RE: Nesnadny zivot odsouzeneho a deportovaneho vraha

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 73264

>On kdo bude soudit Vas, pane?
oprava:
A kdo bude soudit Vas,pane?
oprava, neoprava....projde Vam to, zadne soudy, vrazi Vaseho kalibru se nesoudi.
Snad az poprava ze strany zubozelych iracanu,....

73269

4.10.2005 21:13

omylem bombardovali civilni zastavbu od Palackeho namesti az na Vinohrady

Peter Veliky 205.?.?.?

Pane Leho:
Pokud jste opravdu vojak Americke armady, neni Vam vice jak 45 let.
Na prumerneho vojaka kolem ctyricitky toho vite z historie moc.
Ja obdivuji Vasi vytrvalou opozici zde lidem kteri svaluji vinu za vse co se spatneho kdy stalo kdekoliv na svete USA.
Nejak se mi osobne s tim vojacenim nezdate. Vojaci jsou o moc hrubsiho kalibru nez Vy a netaji se s tim kdyz narazi na odpor. Obzvlaste tehdy kdy veri a VI ze jsou v pravu.
Nic ve zlem (I am on your side of the fence)..

73271

4.10.2005 23:46

RE: omylem bombardovali civilni zastavbu od Palackeho namesti az na Vinohrady

leho 64.?.?.?

Reakce na 73271

>Nejak se mi osobne s tim vojacenim nezdate. Vojaci jsou o moc
>hrubsiho kalibru nez Vy a netaji se s tim kdyz narazi na odpor.
>Obzvlaste tehdy kdy veri a VI ze jsou v pravu.

A kolik vy, Petre Veliky, znate americkych vojaku? Jestli jich moc neznate, tak nemuzete v zadnem pripade tvrdit jakeho jsou vojaci kalibru, jestli hrubsiho nebo jemnejsiho. Znam par na prvni pohled jemnych kalibru, kteri zprovodili ze sveta uz peknych par dzihadistu. Takovi jsou obycejne ti, do kterych byste to nikdy nerek...

73295

4.10.2005 21:18

'..ja myslel, ze jsem byl natrvalo vyloucen ze Zvedavce..'

Peter Veliky 205.?.?.?

Tak tuhle poznamku jste si to moh odpustit. No ne?
Nevim jak se to kvalifikuje po Cesky ale po Slovinsky je to 'stengrovani' - po anglicky 'taunting'..

73274

4.10.2005 21:27

Jste okupanti a to je teda dost velky rozdil v porovnani s rokem 45.

Peter Veliky 205.?.?.?

Vy jste peknej sprostak pane Soudek.
Americani nesli okupovat Irak jen tak z dlouhe chvile. Za 9/11 musel nekdo poradne zaplatit a nejvhodnejsi target byl bezpochyby Afganistan a Irak. Skoda ze uz jim nezbyvaji sily na ty atomove Severokorejce. Ti si to zaslouzi jeste vice.
Muhamedi se pravdepodobne pobiji sami mezi sebou. (Az americane poznaji ze nema cenyu plytvat zivoty americkych vojaku za ty hlavorezy a stahnou se domu)..

73275

4.10.2005 22:14

RE: Jste okupanti a to je teda dost velky rozdil v porovnani s rokem 45.

TS 213.?.?.?

Reakce na 73275

>Za 9/11 musel nekdo poradne zaplatit a nejvhodnejsi target byl bezpochyby
>Afganistan a Irak.

Zajimava volba cilu, kdyz vetsina unoscu byli Saudove.

>Skoda ze uz jim nezbyvaji sily na ty atomove
>Severokorejce. Ti si to zaslouzi jeste vice.

Kdyby Irak mel atombombu, taky byste si na nej netroufli, hrdinove.

73278

9.10.2005 13:09

RE: Jste okupanti a to je teda dost velky rozdil v porovnani s rokem 45.

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 82.?.?.?

Reakce na 73278

>>Za 9/11 musel nekdo poradne zaplatit a nejvhodnejsi target byl
>bezpochyby

>>Afganistan a Irak.
>
>Zajimava volba cilu, kdyz vetsina unoscu byli Saudove.

To je naprosto nepodstatny detail. [chechtot] [chechtot] [chechtot]

73652

4.10.2005 22:28

RE: Jste okupanti a to je teda dost velky rozdil v porovnani s rokem 45.

Lev 68.?.?.?

Reakce na 73275

>Vy jste peknej sprostak pane Soudek.
>Americani nesli okupovat Irak jen tak z dlouhe chvile. Za 9/11
>musel nekdo poradne zaplatit a nejvhodnejsi target byl bezpochyby
>Afganistan a Irak. Skoda ze uz jim nezbyvaji sily na ty atomove
>Severokorejce. Ti si to zaslouzi jeste vice.

>Muhamedi se pravdepodobne pobiji sami mezi sebou. (Az americane
>poznaji ze nema cenyu plytvat zivoty americkych vojaku za ty
>hlavorezy a stahnou se domu)..
________________________________________________

No Péťo, ať jenom ti rozzuření "muhamedi!", se nakonec nespoji a nepotáhnou na Emericu a pak zvlášť na Canadu a Toronto. To by vás Péťo, mohlo stát i život, který, je jen náhoda...... jak to zpívá W&V [velký smích]

A proč by měl být pan Soudek sprosťák. Teď nevím ve skutečnosti jakej ten Soudek je ! Buď je pěknej a nebo sprosťák ale, ze by oboji ........ ? [oči v sloup]

73280

5.10.2005 0:29

RE: Jste okupanti a to je teda dost velky rozdil v porovnani s rokem 45.

Emma Bovary 62.?.?.?

Reakce na 73275

>Americani nesli okupovat Irak jen tak z dlouhe chvile. Za 9/11 musel nekdo poradne zaplatit a nejvhodnejsi target byl bezpochyby Afganistan a Irak.<

Asi se trochu odlišuji od většiny zdejších kritiků US zahraniční politiky ale napadení Afghánistánu považuji za legitimní. Talibanský režim (btw: oficiálně uznaný jen třemi ! státy na Světě) poskytoval na svém uzemi útočiště teroristům a je dobře že byl svržen. Jiná věc je samozřejmě jak osvobozování Afghánistánu probíhalo US army nechtěla z ohledem na domácí veřejné mínění nasazovat krky svých vojáků takže umetala cestu protitalibanské Severní Alianci (tu do té doby podporovalo hlavně Rusko, Irán a Indie) IMHO stejné bandě hrdlořezů jako byl Taliban viz http://www.zvedavec.org/clanky_217.htm
a problematické je i věznění tzv "enemy combatant" zajatých na afghánském bojišti bez soudu na základně v Guantanamu.
Irák je ale naprosto jiná věc. Saddámův jakkoli odporný a brutální režim
neměl s 9/11 nic společného (ačkoli podstatná část amerických občanů podrobených brainwashingu Fox News apod této verzi věřila) a celá irácká operace vyprovokovaná hlavně proisraelskými neokonservativci+ropnou lobby+křestanskými fundamentalisty se ukazuje jako naprosto fatální chybou srovantelnou s vietnamskou tragédii. Za dané situace by bylo samozřejmě lepší kdyby Američané v Iráku vyhráli patrně by tam vznikla jakási muslimská "demokracie" něco podobného co je dnes v Turecku alternativou v případě vítězství druhé strany je středověky teokratický režim. Ale i tak je myšlenka šíření demokracie ohněm a mečem do kulturně odlišných oblastí velice kontroverzní a v podstatě (jak poznamenal i český prezident Václav
Klaus) levicová. Neokonzervativci ostatně většinou jako radikální levičáci začínali.

73302

5.10.2005 4:21

RE: Jste okupanti a to je teda dost velky rozdil v porovnani s rokem 45.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Reakce na 73302

Kdyz je rec o terrorismu,tak se poucme ,kdo byl tak aktivni s timto terrorismem,nakonec ,nesudme Americany,ale jejich "neocon" vadce u vesla ,co je tam posilaji.

The career of Sofia Ginsburg appears emblematic. Completely indifferent to the situation of the Jewish community in the Pale and a convert to Russian Orthodoxy (for reasons of expediency) she became caught up in revolutionary agitation during the 1880s. Fearing arrest Ginsburg fled to Switzerland where she joined other exiled Jewish student revolutionaries in planning terrorist attacks on the Czarist regime. After some years she returned to Russia to pursue her revolutionary objectives. In 1991 Ginsburg was arrested for publicly advocating the Czar's assassination and sentenced to a life term. She committed suicide shortly after beginning her sentence.

The participation of significant numbers of Jews or people of Jewish background at least in revolutionary terrorism was not confined to Russia during the reigns of Alexander III and Nicholas II. The United States during the Nixon Administration (1969-1974) offers another instance. The context was the anti-Vietnam war movement and the role played in it by the Students for a Democratic Society (SDS). Among other things, the university-centered SDS promoted large-scale protest marches and demonstrations aimed at getting the United States to withdraw from the Vietnam conflict. In 1969 SDS suffered a factional split. Those most committed to direct action, violence and making what they thought would be a genuine revolution separated and formed the Weathermen. Over the next few years, the Weathermen precipitated a number of highly publicized confrontations with the police, the so-called 'Days of Rage' in Chicago for example. These public and violent protests gave way to clandestine terrorist operations involving bank robberies and the bombing of public buildings. In the course of these revolutionary adventures several members of the Weathermen managed to blow themselves up while attempting to manufacture bombs in their New York headquarters, the Greenwich Village town-house owned by one of the revolutionary's wealthy parents.

Many Weathermen were, like their pre-Russian Revolution counterparts almost a century earlier, young university students or ex-students who had seemingly detached themselves from their Jewish roots. In conversations with each other Mark Rudd, Kathy Boudin, Susan Stern and other Weathermen often discussed how far they had come from their cloying bourgeois Jewish backgrounds. But how far had this journey really taken them?

As in the case of their substantially more serious Russian predecessors, these Jewish radicals had come to view the world in messianic terms. They defined themselves as a vanguard of the enlightened whose task was to lead the 'masses' or the working class to victory over the forces of injustice and thereby redeem the world. We may be accused of reductionism, but the 'non-Jewish' Jews who embarked on this course were of course expressing a secular version of an important elem...Kráceno (Editor)

73339

5.10.2005 10:52

RE: Jste okupanti a to je teda dost velky rozdil v porovnani s rokem 45.

Adapa 82.?.?.?

Reakce na 73275

Zdravím, pane Petře Veliký.

1) Soudek - proč komolíte lidem jméno? Pan Sodek měl dost té anonymity tady, přestal používat svůj nick Idealista a jako správný idealista se tady odtajnil, zveřejnil své jméno a když si budete číst jeho příspěvky, zvěřejnil tady také i dost o svém životě. Musíte mu ještě komolit jméno?

2) 9/11 a Afghánistán - tady mlčím, 100 % souhlasím s útokem na Afghánistán

3) 9/11 a Irák - proč by měl být Irák nejvhodnějším cílem? Co měl Irák společného s útokem na dvojčata? Většina atentátníků byla ze Saudské Arábie, nebylo by logičtějští tedy zaútočit na Saúdskou Arábii?
Proč USA otevřeně neřekly, jdeme do války s Irákem z toho a toho důvodu? Kdyby řekly, jdeme do toho, protože jsme nasraní a chceme skoncovat s dikátorem, bral bych to. Kdyby řekly, jdeme do toho, protože chceme dokončit, to co jsme začaly v roce 1991, bral bych to. Kdyby řekly, jdeme do toho, protože potřebujeme tamní ropu, ocenil bych jejich férovost a bral bych to. Ale hledat zástěrky a spojovat to s 9/11? Irák neměl s islámskými džihádisty nic společného.
Bohužel dnešní Irák je plný islámských magorů, tamní obyvatelstvo se stále více a více upíná k islámu.
Podle všeho v únoru poletím osobně do Iráku, s radostí Vám pak povykládám, jak to tam v současnosti vypadá.
Můj názor ještě k Iráku, v roce 1991 se to mělo dotáhnout do konce a v té době svrhnout Husajna. Dneska tam mohl být klid.

4) 9/11 a Severní Korea - vidíte spojitost i zde? Pokud zaúčtočí islámští fanatičtí magoři na dvojčata, je to důvod, aby USA zaútočily na komunistickou Koreu?
Já se Koreje nezastávám, myslím si o ní svoje, ale jak to proboha chcete dávat do souvislosti s 9/11?

73356

6.10.2005 22:42

RE: Jste okupanti a to je teda dost velky rozdil v porovnani s rokem 45.

Druid 84.?.?.?

Reakce na 73356

>Soudek - proč komolíte lidem jméno?

Zdarec Adapo, vis proc to ten pan dela? Tady je ten duvod.

http://www.zvedavec.org/nazory_1309.htm#ptr67114

Slapnout nekomu na kuri oko navic pod svym jmenem to zasluhuje pomstu.
Takovou malou, hloupouckou, slizkou pomsticku. Velikan je ten pan.
[mrknutí jedním okem]

73503

5.10.2005 0:18

Tak zacal svaty mesic...

SandWalker 80.?.?.?

Tak zacal svaty mesic Ramadan - mesic sebereflexe. Na pocatku techto 28 postnich dnu pro muslimy (podotykam, ze nejsem muslim, se nam vratil na tyto stranky serzant Leho. A opet to tady uz na prvnich jeho prispevcich kape zlobou, zasti, nenavisti, lzi a pretvarkou zoufaleho sama vojacka v poli svych frustrovanych pokrivenych norem a uhlu videni na svet kteremu sam nesaha ani po sandaly. Zvedavce cte v teto chvili 35 lidi, verim ze alespon 34em je z tech Vasich hnusnych nenavistnych zvastu stejne spatne jako me. Nic mene Leho - priucte se v tomto mesici alespon neco malo od kultury kterou tak nenavidite .....a tak 'pane' Ramadan Kareem a podivejte se alespon jednou trochu vice do sebe....ja vim, ve Vasem pripade jsou to zbytecne radky... [pláč]

73300

5.10.2005 0:33

RE: Tak zacal svaty mesic...

leho 64.?.?.?

Reakce na 73300

>A opet to tady uz na
>prvnich jeho prispevcich kape zlobou, zasti, nenavisti, lzi a
>pretvarkou zoufaleho sama vojacka v poli svych frustrovanych
>pokrivenych norem a uhlu videni na svet kteremu sam nesaha ani po
>sandaly.

Jiste, SandWalkere, si vzpomenete, kdy jsem tady naposledy lhal. On neni problem v tom, ze bych lhal, ale problem je ve vasem vnimani sveta, ve kterem zijeme. Totiz vas svet je na hony vzdalen tomu skutecnemu. Jak uz jsem psal Sodkovi, ve vasem svete je moralka na hlavu postavena. Je to svet, kde jsou v poradku sebevrazedne utoky, ve kterem jsou zabijeni nevinne deti nebo kde jsou ve skole popravovani davkou ze samopalu ucitele.

>Nic mene Leho - priucte se v tomto mesici alespon neco malo od kultury kterou tak nenavidite

Nechapu, co bych se mel ucit od kultury, ktera takova zverstva povoluje...

73303

5.10.2005 0:42

RE: Tak zacal svaty mesic...

Emma Bovary 62.?.?.?

Reakce na 73303

>Nechapu, co bych se mel ucit od kultury, ktera takova zverstva povoluje...<

No na tohle pozor i G.W.B porád opakuje že neválčí s islámem ale islámskými extremisty pravda některé horké hlavy jako Falwell nebo Robertson občas plácnou v TV něco o tom že prorok Mohamed byl terorista a pak to musí oficiální kruhy žehlit. Apropo v té souvislosti by mne zajímalo jaké jsou postoje muslimů (věsměs AfroAmeričanů) sloužících v US army v Iráku nejsou nějaké pochybnosti ohledně jejich loajality?

73308

5.10.2005 0:59

RE: Tak zacal svaty mesic...

leho 64.?.?.?

Reakce na 73308

>Apropo v té souvislosti by mne zajímalo jaké
>jsou postoje muslimů (věsměs AfroAmeričanů) sloužících v
>US army v Iráku nejsou nějaké pochybnosti ohledně jejich
>loajality?

Emmo, bohuzel nemohu slouzit, momentalne neznam ani jednoho muslima v americke armade, kdysi jsem potkal jednoho, ale byl to blbec a to snad ani ne kvuli nabozenstvi a rekl bych typ pro sluzbu v armade z jinych duvodu nevhodny. Byl to sice cernoch, ale vsichni ostatni cernosi, ktere ja v armade potkavam jsou v drtive vetsine hluboce verici krestane. Ale snad bych mohl odpovedet na vasi otazku ohledne loajality: Rekl bych, ze vztah velitelu k vojakum-muslimum anebo vojakum narozenych v arabskych zemich nebo vyrostlych v arabskem prostredi v USA je ten samy, jako byl jejich vztah ke me, kdyz jsem vstoupil do armady jeste za existence Zelezne opony. Totiz nekdy jsem byl tercem vtipu, jestli nejsem spion, ale v podstate to nikdy nebylo mysleno vazne a jinak se mnou bylo vzdy zachazeno uplne stejne, jako s jinymi vojaky, bez nejakych otazek ohledne loajality. V boot campu, neboli v zakladnim vycviku a pak i behem kariery jsem byl kolikrat zadan, abych promluvil pred vojaky o totalitnim rezimu jakym komunismus tenkrat byl a jaky byl muj zivot v Ceskoslovensku a proc jsem utekl. Odpoved na vasi otazku tedy je, ze v zadnem pripade loajalita americkych vojaku neni nikdy zadnym zpusobem bezduvodne zpochybnovana at se jedna o kohokoliv...

73314

5.10.2005 0:52

RE: Tak zacal svaty mesic...

SandWalker 80.?.?.?

Reakce na 73303

...ale to by jste me mozna i urazil Leho - v mem a verim, ze nejen v mem svete neni rozhodne misto pro teror, nasili a zabijeni nevinnych deti jak programove pisete ale nastesti nejen ja vim, ze Vy pane dobre vite jak se veci maji a o to vice je cela Vase luneticka postava provokatera skodice proflaknuta. Leho, vy toho naopak chapete hodne a tvrzeni, ze kultura o ktere ja mluvim podporuje Vami zminena zverstva nemyslite vazne ani ve snu. Leda, ze by jste byl v tom Iraqu slepy hluchy a nemy. Mimochodem co rikate Vy jako ucastny odbornik na ty 'vymysly' o nejakych tech vasich prevlecenych kamaradech co za sebou tahli dvoukolak plny prskavek...ja vim to tema uz tady bylo, ale kdyz Vy porad taky dokola melete o zabijeni nevinnych deti...poucte me trochu jak to bylo opravdu [mrknutí jedním okem]

73312

5.10.2005 1:06

RE: Tak zacal svaty mesic...

leho 64.?.?.?

Reakce na 73312

>poucte me
>trochu jak to bylo opravdu

Pravda je takova, SandWalkere, ze se vam vubec nehodi do kramu. Vasi oblibeni islamiste jsou totiz jeste horsi zvirata nez si dovedete predstavit. Pro ne vyrazy podlidi nebo zver jsou jeste lichotkami...

73317

6.10.2005 14:43

RE: Tak zacal svaty mesic...

chorche 85.?.?.?

Reakce na 73303

>
>Nechapu, co bych se mel ucit od kultury, ktera takova zverstva
>povoluje...

To se mylite.
Islam neni kultura. Je to vira v Jedineho stejne jako dalsi tradice Knihy.

Militantni islamiste nejsou jeho predstaviteli, stejne jako krizaci ve Svate zemi nebyli predstaviteli krestanske lasky.

Jihad je slovy krestana obejmuti Krize.

Je celkem jasne, ze v situaci ve ktere jste byl se tyhle aspekty moc nezduraznovali, protoze by jste mel potom dost "kratkou zivotnost".
Vse dobre.

73473

5.10.2005 0:41

''.A opet to tady uz na prvnich jeho (Lehovych) prispevcich kape zlobou, zasti, nenavisti..'

Peter Veliky 70.?.?.?

Pokud umim dobre cist, podle predeslych prispevku to neni Leho kdo kape zlobou, zasti a nenavisti. Jsou to ti druzi, kteri se na nej zase hrnou s obnovenou energii. Budto jsou to komousi anebo naivkove, kteri nevidi kam se svet zasluhou tech hlavorezu hrne.
Jenom zasnu a nemohu zaboha pochopit jak muze vojak drzet svuj temperament na uzde. Vidi tam (pokud tam je) napriklad ty svinaky co zastrelili ubohe ucitele v budove kde ucili deti. Skolni budova - tedy pro ucitele sort of svatyne..
Jak jen muze po tom co tam vse vidi snazit se zde trpelive a civilizovane presvedcovat Ceske neverici Tomase o spravnosti Americke 'okupace'...
Nekdy me napada, ze je mozna US army chaplain v Iraku?
S jeho protivniky nic nepohne. Ani London utok, nyni Indonesie, to vse je pro ne vlastenecky boj utlacovanych muhamedanskych fanatiku proti Americe.

73306

5.10.2005 0:48

"muhamedi!", se nakonec spoji a potáhnou na Americu a pak zvlášť na Canadu a Toronto

Peter Veliky 70.?.?.?

I to je mozne.
Soude podle posranosti nasi slavne Kanadske vlady (odmitli i missile shield ktery by stejne financovala USA), Kanadsti Liberalove i Conservativci a obzvlaste NDP rozvinou prvni vstupujici rote hlavorezu cerveny koberec na privitanou. Nemam o tom pochyb.

73311

5.10.2005 2:39

RE:

zap 65.?.?.?

Reakce na 73311

"....obzvlaste NDP rozvinou prvni vstupujici rote hlavorezu cerveny koberec na privitanou"
------------------------------------------------------------------------

To je ale absurdita!!

Nechapu, proc ma Petr Nemaly takou zast' k politicke (konstitucni, tedy zadne 'bolsevicke'[mrknutí jedním okem] strane, ktera haji predevsim zajmy pracujicich a vsech obycejnych Kanadanu, tedy lidi jako pan Petr a ja. Nechapu... [zmaten]

73328

5.10.2005 8:00

RE:

SandWalker 80.?.?.?

Reakce na 73328

...zape, netrapte se - pan Petr nebo Leho jsou treneri a se svymi nazory by v prve rade tezko obstali i v jejich 'nove vlasti' mezi normalnimi lidmi a tak prudi alespon virtualne tady - tedy v pripade, ze tam napriklad nick Leho vubec nekdy byl stejne tak jako v Iraqu. Nedovedu si predstavit kohokoliv z mych starych pratel v oblasti Palo Alto a Sunnyvale kde jsem docela dlouho pobyval, ze by se snim vubec o jeho nazorech bavili.
Jinak Leho na Vasi posledni odpoved kde pisete 'o mych oblibenych muslimech' - vite ja se snazim mit v oblibe vsechny lidi dobre vule a je mi jedno jestli je to muslim, krestan, Japonec nebo Inuit. Dovolte mi tady jeste jednou a smerem k Vam naposledy zminit, ze to co jste tady o muslimech prohlasil je nejvyssi znamka Vasi ubohosti a nebo a to spise smesne provokace. Ja na rozdil od Vas s muslimy ziji poslednich sest roku Vy pane me muzete jen tezko poucovat jaci jsou.
...vsechny lidi dobre vule Leho...hadejte kam patrite vy?

[cool] [cool] [cool]

73350

5.10.2005 7:30

RE:

TS 213.?.?.?

Reakce na 73311

"Hlavorezove" proti "Bombovrhum", to zni uplne jako valka gangu o uzemi.

73349

5.10.2005 8:21

jen takova uvaha...

SandWalker 80.?.?.?

Pane Stwora, [mrknutí jedním okem] vzpominate si na Hochy od bobri reky?
... dobrodruzstvi... tajemno... Zelena prisera...

[překvapení]

Tak si tak delsi dobu pohravam s mysleeeenkou, ZE VY tady po nekolik roku moderujete sam a uspesne nick Leho. [velký smích] pro tu hromadu napeti vzruseni a tajemna to jiste stoji za to...

...jinak si totiz neumim vysvetlit, ze by se nekdo takovy opravdu realne vyskytoval.
No tak je to jen mezi nami - ja to nikomu nereknu [mrknutí jedním okem]
Jinak vzdy Vas ...SW

73351

5.10.2005 13:51

Jen takova uvaha....

SandWalker 80.?.?.?

Pane Stwora, vzpominate si na Hochy od bobri reky?
... dobrodruzstvi... tajemno... Zelena prisera...



Tak si tak delsi dobu pohravam s mysleeeenkou, ZE VY tady po nekolik roku moderujete sam a uspesne nick Leho naprosto dokonale se vsemi stopami az po Nezvedavce - pro tu hromadu napeti vzruseni a tajemna to jiste stoji za to...

...jinak si totiz neumim vysvetlit, ze by se nekdo takovy opravdu realne vyskytoval.

No tak je to jen mezi nami - ja to nikomu nereknu
Jinak vzdy Vas ...
SW

[cool]

73382

5.10.2005 14:14

NDP haji predevsim zajmy pracujicich a vsech obycejnych Kanadanu ?!

Peter Veliky 205.?.?.?

NDP (New Democratic Party)v Kanade je podporovana odbory. Pokud zijete v Kanade, snad jste slysel o ucitelovi, ktery byl nucen jeho unii (odborovou organizaci)platit podpurne prispevky na tuhle levicackou stranu. Odmitl a unie vzpeti prinutila skolni Board of Directors tohoto ucitele vyhodit. NDP jen jednou v recent historii se dostala v Ontariu k moci. Pred volbami slibovali modre s nebe pracujicim a kdyz je na zaklade techhle slibu naivni Kanadane zvolili do provincni vlady, ze svych slibu couvli a naopak, zavedli tak zvane 'Ray Days', kdy zmrazili platy vsem ucitelum. Skolni odborari tehdy masove trhali clenske legitimace unionistu.
Ono je to vsechno jedna banda. Naslibuji pred volbami a kdyz se dostanou pres sve sliby k moci, zjisti az si prectou ucetni knihy, ze zadny z tech slibu nemohou splnit. Pak to zduvodnuji tim ze nevedeli, jak je ta kasa vlastne prazdna.
V Kanade dnes voli do vlady imigranti. Ti hajzli nahore to dobre vedi a podle toho slibuji ruzne vyhody vsem tem novym prichozim z Jamajky, Sri Lanky atd. Kolikrat jsme uz tohle zde pretrasali?

73385

5.10.2005 14:20

tahli dvoukolak plny prskavek (Britsti SAS)

Peter Veliky 205.?.?.?

Pan Sandwalker pravdepodobne mysli ty dva Britske vojaky/agenty kteri byli bohuzel polapeni..
Ono to asi bylo tim, ze je velmi tezke dostat undercover agenty mezi ty hrdlorezy. Obdivuji odvahu tech dvou Britskych vojaku (agentu) se vmisit mezi ty neznabohy. Je tezke pro normalni lidi aktovat jako zver a ujit odhaleni.
Nakonec Vam urcite neusel zasah Britu na osvobozeni tech dvou. Hlavorezove sileli vzteky a dokonce zadali omluvu !

73386

5.10.2005 14:39

'...Severní Korea - vidíte spojitost i zde?..'

Peter Veliky 205.?.?.?

To vite ze vidim! Severni Korea se snazi vydirat (nectete news)?
Jedine v pripade ze dostanou ekonomickou pomoc a zdarma atomovy reaktor svoli k preruseni (oddaleni) sveho A bomby programu.
Jizni Korea dodava energii a jinou pomoc svym krvelacnym sousedum. Severni Korea se jednou zapise do historie katastrof, tomu verte.
Nejlepsi zbran proti takovym statum je tedy utok. Jakymykoliv prostredky.

73388

5.10.2005 15:05

RE: '...Severní Korea - vidíte spojitost i zde?..'

Adapa 82.?.?.?

Reakce na 73388

Zdravím pane Petře Veliký,
předpokládám, že toto je reakce na 4. bod mé reakce na Vás.
Snažím se číst zprávy, poslouchat je i z rádia, dívat se na televizi. Ale nikdy tam nikdo nedával do souvislosti 9/11 a Severní Koreu. Až teď vy. Pro to se tedy poněkud natvrdle ptám, co má Severní Korea společného s útokem na dvojčata?
Je správné říci, Al Kaida unesla letadla, která navedla na dvojčata a proto jdeme do války se Severní Koreou?
V Severní Koreji existuje jeden z nejhorších režimů tady na zemi, lidé tam umírají hladem, hlavně že se mají komunističtí papaláši dobře. Severní Korea vyhrožuje výrobou atomových zbraní. Já v ní vidím velké nebezpečí, ale nemyslím si, že jako důvod pro vojenské operace se Severní Koreou by se měl používat 9/11. Z Vašeho příspěvku to ale tak vyznělo...

73389

5.10.2005 15:16

jako důvod pro vojenské operace se Severní Koreou by se měl používat 9/11 (?)

Peter Veliky 205.?.?.?

Severni Korea je o moc tvrdsi 'orisek' nezli 19 muhamedanskych fanatiku kteri napalili letadla s chudaky cestujicimi do WTC.
North Korea je ale o moc zhoubnejsi pohroma lidstva. Uz to jejich sproste vydirani a nedodrzovani dohod ji stavi do urovne kdysi nacistickeho Nemecka.
Moje zdanliva spojitost NK s 9/11 v predeslem prispevku je nevhodna.
Ja ve svych dedukcich je ale stavim do jedne rady. Tihle 'lide' privedou svet brzy do zahuby, to si piste.

73390

5.10.2005 15:57

RE: jako důvod pro vojenské operace se Severní Koreou by se měl používat 9/11 (?)

Adapa 82.?.?.?

Reakce na 73390

>Moje zdanliva spojitost NK s 9/11 v predeslem prispevku je
>nevhodna. Ja ve svych dedukcich je ale stavim do jedne rady. Tihle 'lide'
>privedou svet brzy do zahuby, to si piste.


Já osobně bych spíše "uvítal" útok na Severní Koreu než na Irák. Severní Korea je ale na pokraji hladomoru, zoufalstí a snaží se vyhrožovat a ukázat svou sílu, aby získala lepší vyjednávací sílu. Sama Severní Korea tomu možná věří, ale zase tak bych se jí nebál. Nemyslím si, že by Severní Korea vyrobila dostatek jaderných zbraní, které by použila následně k útoku na Jižní Koreu nebo Japonsko a nebo na USA.
Spíše bych se bál, aby Severní Korea neprodala nějaké jaderné zbraně, technologie nebo "mozky" od jaderných zbraní nějakým teroristickým magorům. Stejné nebezpečí ale v podstatě může hrozit od špatně kontrolovaných skladišť v Rusku či Kazachstánu... A také jaderný Pákistán by mohl být nebezpečím...
Ale to je na nikdy nekončící debatu. Kdo dokáže určit, který stát smí mít jaderné zbraně a který ne. Proč je smí mít třeba Izrael a proč je nesmí mít Írán?

73391

5.10.2005 20:02

RE: jako důvod pro vojenské operace se Severní Koreou by se měl používat 9/11 (?)

leho 64.?.?.?

Reakce na 73391

> Proč je
>smí mít třeba Izrael a proč je nesmí mít Írán?

Adapo, na to je velice jednoducha odpoved: Izrael je velice dobre fungujici demokracie na rozdil od Iranu. Zatim zadna demokraticka zeme v moderni historii nerozpoutala sama od sebe valku...

73405

5.10.2005 20:57

RE: jako důvod pro vojenské operace se Severní Koreou by se měl používat 9/11 (?)

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 73405

Leho,vy jste v jedné z minulých reakcí psal něco ve smyslu"váš svět".Z toho usuzuji,že když někdo má svůj svět,tak i vy máte svůj.Ten váš je samozřejmě ten správný.Myslím,že vidíte svět poněkud černobíle.Nechci se hádat o tom všem,co jste tu kdy psal.

To co říkáte o Iránu,je obecná mýlka západního světa(EU a USA),totiž,že jediné fungování schopné státní zřízení je demokracie.Pominu-li to,že samotný výraz demokracie je od dob starověkého řecka notně zprofanovaný.

Ve státech blízkého i dálného východu vše funguje trochu jinak než na západě.Do běžného života hodně promlouvá samotné nábožentví,jeho různé"frakce"a v neposlední řadě také národnostní uskupení,které se utváří stovky a tisíce let(stejně jako v evropě,ale naprosto rozdílným stylem).Západ ale nabyl dojmu,že jedině on je ten,kdo je civilizovaný a kdo může"povznést primitivní"východ na moderní demokracii.Problém je,že lidé v Iránu,Iraku,Afghanistánu,Pakistánu a já nevím jakém -istánu mají svou kulturu,které je spjatá s Islámem(stejně,jako je ta naše západní spojena s křesťantvím).To o co se pokouší západ je jakési znásilnění cizí kultury(stejně,jako to udělala Evropa s objevenou Amerikou v době K.Kolumba).Východní kultury jsou rovnocenné té naší,jen má jinou filozofii,které západa nerozumí a o co hůře,není ji schopen respektovat.

Současná situace kolem Iránu je dost nešťastná,protože Irán,pokud se nemýlím,má produkci asi 4mil.barelů ropy(možná se pletu) a když to takhle půjde dál,tak Irán řekne:"Dost!!Vy nám chcete zakazovat jadernou energii?!Fajn,tak my vám za to zavřem kohouty s ropou" a celý západní svět to bude bolet mnohem víc.

Ohledně vašeho příkladu s Israelí jako dokonale demokratickým státem,si troufnu říct,že to je jeden z mnoha vašich černobílých pohledů.
A k otázce jaderného zbrojení mě napadá,proč třeba takový Pákistán může mít jaderné zbraně,ale Irán ne?V čem je Irán nebezpečnější než Pákistán?

73411

5.10.2005 21:35

RE: jako důvod pro vojenské operace se Severní Koreou by se měl používat 9/11 (?)

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 73411

No já nevím alexo, jak by se vám líbilo, kdyby vás v Pákistánu násilím provdali jako čtrnáctileté děvče, bez ohledu na vaši sexuální orientaci nějakému padesátiletému páprdovi- jak by se vám taková "jiná kultura rovnocenná západu" líbila. [naštvaný] A když by si ten páprda usmyslel, že se mu vlastně nelíbíte a nařknul by vás, že jste mu byla i nevěrná a uřízl vám za to nos a zanedlouho i beztrestně zabil- tak co? Tohle je jiná "kultura"? [zmaten] [zmaten]

73417

5.10.2005 21:41

RE: jako důvod pro vojenské operace se Severní Koreou by se měl používat 9/11 (?)

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 73417

Já vás na kolenou prosím,nezačínejte.Už jste mi odpověděla na mé včerejší reakce?Že ne??Tak neotálet a reagovat[vyplazený jazyk].

Jinak,já se ptala jaký je rozdíl mezi Pákistánem a Iránem a v tomhle směru možná žádný.
A když jsem u toho,tak to co jste popsala je možná jeden z mnoha důvodů,proč by právě Pákistán mít JZ neměl.A vůbec,já to brala z politického hlediska a ne z hlediska společenského.

Teda,vy jste se zase rozjela jak mašina [chechtot].

73418

5.10.2005 22:26

No tak jo alexo, odpovím, já vím co vás zajíma

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 73418

omlouvám se i Karlovi- to je ale poslední příspěvek, neb jdu spát. Přemýšlela jsem dneska o těch adaptovaných dětech. Tak tedy trvám na tom, že by měli mít přednost v adaptaci hlavně bezdětné heterosexuální páry. Ale kdyby náhodou bylo těch dětí takový přebytek (jakože není), tak by měly mít možnost adaptovat i třeba rozvedené bezdětné ženy- a nakonec i ty lesbičky, protože je to pořád lepší než ten ústav. Ale rovnou říkám, že ideální řešení by to nebylo, protože malé děti jsou velmi konzervativní a jsou děsně háklivé na to, když žijí v nějakém výstředním prostředí, že se od jiných děti odlišují. Já jsem celé dětství těžce nesla, že jsem neměla tátu- já jsem se za to styděla. A stejně tak by se stydělo dítě za to, kdyby spolu žily dvě ženy a neskrývaly se vůbec s tím, že jsou jiné než ty ostatní. To adaptované děcko by se za to stydělo. No a zde se dopustím diskriminace- tvrdě trvám na tom, že dvěma homosexuálním mužům by děti rozhodně být svěřovány neměly, to už tedy radši ten ústav.
Dobrou noc.

73425

5.10.2005 22:31

RE: No tak jo alexo, odpovím, já vím co vás zajíma

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 73425

Dobře,v tomhle se s vámi shodnout z části mohu,ale není to to hlavní,na co jsem očekávala reakci.Hezky se vyspinkejte a zítra si projeďte mé reakce a odpovězte mi na ně,ano?Díky [mrknutí jedním okem] .

73427

5.10.2005 22:03

RE: jako důvod pro vojenské operace se Severní Koreou by se měl používat 9/11 (?)

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 73417

Jarmilo, ono to tak, jak píšete, právě nefunguje. Nelze ani v islámské zemi nařknout bez dostatečného důkazu. Čtrnáctileté ani jiné děvče rodiče neprodají nikomu, kdo není schopen všechny své manželky slušně uživit. A při rozvodu je muž povinen zapuzovanou manželku vrátit rodině včetně jejího majetku, který ke svatbě dostala. Mnoho manželek v poměrně civilizované ČR by jistě uvítalo rozvod podle islámského práva, než podle našeho. Byly by na tom po rozvodu podstatně líp a nemusely by se zdlouhavě soudit. Tím samozřejmě netvrdím, že ti neseriózní jsou pouze muži. Mnohdy je tomu naopak.
Ovšem ve světě jsou i jiné kulturní zvláštnosti nesouvisející s islámem, které nám nijak nevadí. Třeba ženská obřízka v Africe. V Indii stále ještě v některých oblastech jsou ženy, které následují dobrovolně své mrtvé muže na pohřební hranici i když je to zákonem zakázáno. Samozřejmě, jsou to barbarské zvyky barbarských zemí, které byly ochuzeny o třeba takový civilizační výdobytek křesťanské Evropy, kterým bylo upalování čarodějnic.

73422

5.10.2005 22:26

RE: jako důvod pro vojenské operace se Severní Koreou by se měl používat 9/11 (?)

SandWalker 80.?.?.?

Reakce na 73422

...ano je to tak jak pisete pane Karle. Znam napriklad osobne nekolik americkych zen ktere se provdaly za normalne situovaneho lokalniho araba a nemenily by s zadnou emancipovanou kamaradkou doma ani nahodou. Podotykam, ze mluvim o normalni stredni tride arabu - ne o ropnych magnatech.
S prodavanim deti - no to snad pani Jarmila hovori o Indii ne o arabskem svete kde je rodina zaklad a funguje v sirokem meritku jako malokde. naopak je ukrutne smutne videt v Bombay jak devcata chodi za skolu do dennich bordelu a rodice to bud dlouho vubec ani nevedi a nebo v horsim nechteji vedet. Uz vubec se radeji nebudu rozepisovat o tom, ze neni vyjimkou v nejchudsich mistech videt male zebrajici holcicky ktere rodice hned po narozeni zmrzacily aby byla alespon nejaka sance na milodar ze ktereho se da zivorit.

73426

5.10.2005 22:50

RE: jako důvod pro vojenské operace se Severní Koreou by se měl používat 9/11 (?)

leho 64.?.?.?

Reakce na 73422

>Jarmilo, ono to tak, jak píšete, právě nefunguje. Nelze ani v
>islámské zemi nařknout bez dostatečného důkazu.

Dostatecny dukaz je kolikrat jenom tvrzeni nekoho z rodinneho klanu nebo treba souseda. Hlas devcete pak nema vubec zadnou vahu a soud tak vzdy prohraje. Je to obdoba stredovekeho honu na carodejnice. Pamatujete se na pripad tehotne matky kdesi v Africe, myslim, ze to bylo v Nigerii? A pak i znasilnene zeny v napriklad Pakistanu jsou hlavne na venkove bezne odsuzovany rodinnymi radami k smrti ukamenovanim. Cest a povest rodiny je v techto kulturach daleko nad hodnotou zivota nejake zenske, i kdyz je to treba 12leta holka...

73430

5.10.2005 22:00

RE: jako důvod pro vojenské operace se Severní Koreou by se měl používat 9/11 (?)

SandWalker 80.?.?.?

Reakce na 73411

Alexo, skladam Vam hlubokou poklonu. Popsala jste naprosto presne a vystizne souvislosti teto doby. [smích]
Jen snad jeste dodam k tomu Iranu, ze produkuji taktez zakladni derivaty ropy ve velkem a sice dnes velmi strategicky material jako jsou granulaty plastu a dale asfalty - v tom jsou hodne dobri a to se dnes neodpousti. Neni treba se porad nechat opijet rohlikem o te hrozne zemi kde po volbach jezdi zeny oddelenym vytahem [překvapení] Staci se podivat treba na jejich uroven site zeleznic a co dokazali postavit za dila - stavari jiste zaplesaji. www.rajatrains.com
(poznamka pro Leha a spol - proklikejte se serzante fotogalerii a pak si ctete svoje prispevky za poslednich 24 hodin) Jinak jedna vec je jista - Iran nebude nikdy hrat ofenzivni roli ve svetovem meritku, ale na druhe strane jsem presvedcen, ze si nenechaji dnes nic libit a to by mohl byt hodne velky problem teto nasi krasne planety.

73421

5.10.2005 21:31

RE: jako důvod pro vojenské operace se Severní Koreou by se měl používat 9/11 (?)

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 73405

>Zatim zadna demokraticka
>zeme v moderni historii nerozpoutala sama od sebe valku...

demokratická země skutečně ne, ovšem USA za posledních 100 let rozpoutaly desítky lokálních válek.

73415

5.10.2005 21:43

RE: jako důvod pro vojenské operace se Severní Koreou by se měl používat 9/11 (?)

Lev 70.?.?.?

Reakce na 73405

> Izrael je velice dobre fungujici demokracie na rozdil od Iranu.
Skutečně "leho", fakt ? Jak oni to tak bezpečně vědí ?

>Zatim zadna demokraticka zeme v moderni historii nerozpoutala sama od >sebe valku...
To myslíte "leho" vážně a nebo to ja zase váš nějaký bluff ?! Mám pocit, že s váma diskutovat je zbytečné.

73419

6.10.2005 9:03

RE: jako důvod pro vojenské operace se Severní Koreou by se měl používat 9/11 (?)

Adapa 82.?.?.?

Reakce na 73405

Zdravím Leho,
nejdříve bych rád poznamenal, že jsem rád, že si pan Stwora rozmyslel vyloučení [smích]

Tu citovanou otázku jsem položil víceméně jako řečnickou otázku. Mohlo by to tedy třeba znít, proč Čína smí mít jaderné zbraně a Severní Korea ne. Proč je smí mít Pákistán a svět se nebojí, že atomové zbrani prodají jedni Paštuni přes hranice druhým Paštunům...

73467

6.10.2005 17:10

RE: jako důvod pro vojenské operace se Severní Koreou by se měl používat 9/11 (?)

Aja 24.?.?.?

Reakce na 73405

http://www.haaretzdaily.com/hasen/spages/632440.html

73479

6.10.2005 0:25

No a náš oblíbenec "leho" papá chléb Jidášův

Peter Veliky 70.?.?.?

Jo, a koho chleba Vy jite pane Lve a ti ostatni z Vaseho kruhu?
Pokud pan Leho je v USA armade, sel tam dobrovolne.
Mi v Cesku sli na vojnu povinne (za zhruba 40 kcs mesicne).
A museli jsme drzet hubu a krok. Kdyby pan Leho nesouhlasil s tim co armada v ktere slouzi dela, moh by to sem klidne napsat. Nic by se mu nestalo.
Mi v Cesku jsme byli moc posrani. Jedine ti byvali legionari kterych s nami slouzilo par si dovolilo pustit hubu na spacir. Nestalo se ani jednou ze by jeden z nich mel za tu drzost zarazene vychazky. Jen mi, kteri jsme drzeli jako spravni Cesi krok a hubu, jsme meli zarazene vychazky porad. Na nas si ty sarze troufly. Oni by ti legionari v pripade sveho sikanovani tim kterym porucikem ci nadporucikem pekne v klidu si je pekne zmackli u zadku nekde ve tme u zdi. Ti jedini si troufli ojizdet dustojnicke manzelky.
Mi jim vlastne zavideli tu jejich odvahu. Zrali komousu chleba ale nezpivali jejich pisnicku.

73439

6.10.2005 4:59

Neni zoldner ,jako zoldner,mnozi maji vystarano financne nadosmrti za svoji "praci".

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Aljazeera.com, Tuesday, October 4, 2005

12 Australians Sought In Murder Of Lebanon's Hariri
LEBANON's Justice Minister Adnan Addoum said on Friday that authorities were hunting for twelve Australian men wanted over the assassination of former Lebanese Prime Minister Rafiq al-Hariri.

Addoum said that all the suspects hold the Australian passport and that six of them left Beirut for Australia hours after Monday's deadly blast, adding that police found traces of explosives on aircraft seats.

Hariri was killed in a huge explosion in Beirut which also claimed the lives of additional 16 people. The minister added that there are two more Australians who tried to leave Lebanon after the assassination but missed the flight for unknown reasons. Their location is not known.

Interpol agreed to interrogate the twelve suspects, Addoum said. The minister didn't provide further details and it was unclear what role the men played in the attack. Reports earlier this week said that the Australian government was helping Lebanon investigate Hariri's murder.

In other developments, Lebanon's Tourism Minister Farid al-Khazan resigned, saying that his decision was in line with his convictions and his "obligation to the country. There have been mounting calls for the whole Lebanese cabinet to resign over Hariri's assassination.

Also Friday, Syrian President Bashar al-Assad appointed his brother-in-law, Major-General Asef Shawkat, as head of military intelligence to replace retiring Major-General Hassan Khalil. Hariris family demands probe into his murder Hariri's family issued a statement on Thursday calling for launching an international investigation into his assassination.

"We call upon the international community to promptly take control of this issue and form an international investigation commission, since the assassination of Rafik Hariri is a terrorist act targeting Lebanon's stability and national unity, "Al Hariri's family said in a statement released on Thursday. "We will not spare any effort or means to find the perpetrators of this crime no matter what their affiliation is," the statement said.

Earlier, the Lebanese leadership rejected calls to let international experts launch the investigation, but the military judiciary now says that Swiss experts on explosives and DNA will participate in the investigation.

On Wednesday, U.S. Assistant Secretary of State William Burns called on Lebanon to ask for foreign help to facilitate the inquiry. "We believe the investigation has to be serious and credible and those responsible have to be brought to justice swiftly and that international expertise can be brought to help ensure this kind of investigation," he said during his visit to Beirut to attend the funeral of Al Hariri.

Amid tight security Lebanon buried on Wednesday its former Prime Minister Rafiq Al Hariri, credited with restoring the country after the civil war. The former Lebanese premier was buried at the towering Mohammed al-Amin mosque in central Beirut, the construction of which has been funded by him.

...Kráceno (Editor)

73456

Příspěvků: 96

02.10. 20:50 Sidonius-Zdenek M  Ano, ten titulek je asi pozměněn
03.10. 00:05 Vladimír Stwora  RE: Ano, ten titulek je asi pozměněn
02.10. 21:36 trodas  Skoda, ze nevime, za jakych okolnosti...
02.10. 23:27 68  RE: Skoda, ze nevime, za jakych okolnosti...
03.10. 11:50 olgo  RE: Skoda, ze nevime, za jakych okolnosti...
02.10. 23:15  Je to trochu záhada,
02.10. 23:51 68  RE: Je to trochu záhada,
03.10. 00:51 jan  RE: Je to trochu záhada,
03.10. 02:36  RE: Je to trochu záhada,
03.10. 16:10 68  RE: Je to trochu záhada,
05.10. 00:09 Emma Bovary  RE: Je to trochu záhada,
05.10. 06:14 68  RE: Je to trochu záhada,
05.10. 06:40 Vladimir Sodek  RE: Je to trochu záhada,
03.10. 00:59  RE: Je to trochu záhada,
03.10. 03:23 Robert Nohejl  Smutny osud chudaku ,kteremu ve sve nevedomosti a ignoraci casto velmi pomahaji.
03.10. 23:47 zap  Pane Sodek...
04.10. 03:17 68  RE: Pane Sodek...
04.10. 08:12 Vladimir Sodek  RE: Pane Sodek...
05.10. 01:44 zap  RE: Pane Sodek...
04.10. 19:47 leho  Nesnadny zivot odsouzeneho a deportovaneho vraha
04.10. 20:25 Misu  RE: Nesnadny zivot odsouzeneho a deportovaneho vraha
04.10. 20:29 Misu  RE: Nesnadny zivot odsouzeneho a deportovaneho vraha
04.10. 20:28 Vladimir Sodek  RE: Nesnadny zivot odsouzeneho a deportovaneho vraha
04.10. 20:34 leho  RE: Nesnadny zivot odsouzeneho a deportovaneho vraha
04.10. 20:43 Vladimir Sodek  RE: Nesnadny zivot odsouzeneho a deportovaneho vraha
04.10. 21:00 leho  RE: Nesnadny zivot odsouzeneho a deportovaneho vraha
04.10. 21:15 Vladimir Sodek  RE: Nesnadny zivot odsouzeneho a deportovaneho vraha
04.10. 22:59 leho  RE: Nesnadny zivot odsouzeneho a deportovaneho vraha
04.10. 23:31 Vladimir Sodek  RE: Nesnadny zivot odsouzeneho a deportovaneho vraha
04.10. 23:38 leho  RE: Nesnadny zivot odsouzeneho a deportovaneho vraha
04.10. 23:53 TS  RE: Nesnadny zivot odsouzeneho a deportovaneho vraha
05.10. 00:38 leho  RE: Nesnadny zivot odsouzeneho a deportovaneho vraha
05.10. 01:00 TS  RE: Nesnadny zivot odsouzeneho a deportovaneho vraha
05.10. 00:37 Vladimir Sodek  RE: Nesnadny zivot odsouzeneho a deportovaneho vraha
05.10. 00:42 leho  RE: Nesnadny zivot odsouzeneho a deportovaneho vraha
05.10. 01:03 Vladimir Sodek  RE: Nesnadny zivot odsouzeneho a deportovaneho vraha
05.10. 01:16 leho  RE: Nesnadny zivot odsouzeneho a deportovaneho vraha
05.10. 12:41 Karel z Čech  RE: Nesnadny zivot odsouzeneho a deportovaneho vraha
05.10. 13:40 Lev  RE: Nesnadny zivot odsouzeneho a deportovaneho vraha
06.10. 01:21 TS  RE: Nesnadny zivot odsouzeneho a deportovaneho vraha
09.10. 12:56 Pavel -Čert- Němec  RE: Nesnadny zivot odsouzeneho a deportovaneho vraha
05.10. 00:48 Emma Bovary  RE: Nesnadny zivot odsouzeneho a deportovaneho vraha
06.10. 03:44 Lev  RE: Nesnadny zivot odsouzeneho a deportovaneho vraha
06.10. 21:27 leho  RE: Nesnadny zivot odsouzeneho a deportovaneho vraha
06.10. 23:03 Lev  RE: Nesnadny zivot odsouzeneho a deportovaneho vraha
09.10. 21:28 leho  RE: Nesnadny zivot odsouzeneho a deportovaneho vraha
09.10. 21:54 Lev  RE: Nesnadny zivot odsouzeneho a deportovaneho vraha
05.10. 16:05 Misu  RE: Nesnadny zivot odsouzeneho a deportovaneho vraha
04.10. 21:06 Vladimir Sodek  RE: Nesnadny zivot odsouzeneho a deportovaneho vraha
04.10. 21:13 Peter Veliky  omylem bombardovali civilni zastavbu od Palackeho namesti az na Vinohrady
04.10. 23:46 leho  RE: omylem bombardovali civilni zastavbu od Palackeho namesti az na Vinohrady
04.10. 21:18 Peter Veliky  '..ja myslel, ze jsem byl natrvalo vyloucen ze Zvedavce..'
04.10. 21:27 Peter Veliky  Jste okupanti a to je teda dost velky rozdil v porovnani s rokem 45.
04.10. 22:14 TS  RE: Jste okupanti a to je teda dost velky rozdil v porovnani s rokem 45.
09.10. 13:09 Pavel -Čert- Němec  RE: Jste okupanti a to je teda dost velky rozdil v porovnani s rokem 45.
04.10. 22:28 Lev  RE: Jste okupanti a to je teda dost velky rozdil v porovnani s rokem 45.
05.10. 00:29 Emma Bovary  RE: Jste okupanti a to je teda dost velky rozdil v porovnani s rokem 45.
05.10. 04:21 Robert Nohejl  RE: Jste okupanti a to je teda dost velky rozdil v porovnani s rokem 45.
05.10. 10:52 Adapa  RE: Jste okupanti a to je teda dost velky rozdil v porovnani s rokem 45.
06.10. 22:42 Druid  RE: Jste okupanti a to je teda dost velky rozdil v porovnani s rokem 45.
05.10. 00:18 SandWalker  Tak zacal svaty mesic...
05.10. 00:33 leho  RE: Tak zacal svaty mesic...
05.10. 00:42 Emma Bovary  RE: Tak zacal svaty mesic...
05.10. 00:59 leho  RE: Tak zacal svaty mesic...
05.10. 00:52 SandWalker  RE: Tak zacal svaty mesic...
05.10. 01:06 leho  RE: Tak zacal svaty mesic...
06.10. 14:43 chorche  RE: Tak zacal svaty mesic...
05.10. 00:41 Peter Veliky  ''.A opet to tady uz na prvnich jeho (Lehovych) prispevcich kape zlobou, zasti, nenavisti..'
05.10. 00:48 Peter Veliky  "muhamedi!", se nakonec spoji a potáhnou na Americu a pak zvlášť na Canadu a Toronto
05.10. 02:39 zap  RE:
05.10. 08:00 SandWalker  RE:
05.10. 07:30 TS  RE:
05.10. 08:21 SandWalker  jen takova uvaha...
05.10. 13:51 SandWalker  Jen takova uvaha....
05.10. 14:14 Peter Veliky  NDP haji predevsim zajmy pracujicich a vsech obycejnych Kanadanu ?!
05.10. 14:20 Peter Veliky  tahli dvoukolak plny prskavek (Britsti SAS)
05.10. 14:39 Peter Veliky  '...Severní Korea - vidíte spojitost i zde?..'
05.10. 15:05 Adapa  RE: '...Severní Korea - vidíte spojitost i zde?..'
05.10. 15:16 Peter Veliky  jako důvod pro vojenské operace se Severní Koreou by se měl používat 9/11 (?)
05.10. 15:57 Adapa  RE: jako důvod pro vojenské operace se Severní Koreou by se měl používat 9/11 (?)
05.10. 20:02 leho  RE: jako důvod pro vojenské operace se Severní Koreou by se měl používat 9/11 (?)
05.10. 20:57 Alexa  RE: jako důvod pro vojenské operace se Severní Koreou by se měl používat 9/11 (?)
05.10. 21:35 Jarmila  RE: jako důvod pro vojenské operace se Severní Koreou by se měl používat 9/11 (?)
05.10. 21:41 Alexa  RE: jako důvod pro vojenské operace se Severní Koreou by se měl používat 9/11 (?)
05.10. 22:26 Jarmila  No tak jo alexo, odpovím, já vím co vás zajíma
05.10. 22:31 Alexa  RE: No tak jo alexo, odpovím, já vím co vás zajíma
05.10. 22:03 Karel z Čech  RE: jako důvod pro vojenské operace se Severní Koreou by se měl používat 9/11 (?)
05.10. 22:26 SandWalker  RE: jako důvod pro vojenské operace se Severní Koreou by se měl používat 9/11 (?)
05.10. 22:50 leho  RE: jako důvod pro vojenské operace se Severní Koreou by se měl používat 9/11 (?)
05.10. 22:00 SandWalker  RE: jako důvod pro vojenské operace se Severní Koreou by se měl používat 9/11 (?)
05.10. 21:31 Karel z Čech  RE: jako důvod pro vojenské operace se Severní Koreou by se měl používat 9/11 (?)
05.10. 21:43 Lev  RE: jako důvod pro vojenské operace se Severní Koreou by se měl používat 9/11 (?)
06.10. 09:03 Adapa  RE: jako důvod pro vojenské operace se Severní Koreou by se měl používat 9/11 (?)
06.10. 17:10 Aja  RE: jako důvod pro vojenské operace se Severní Koreou by se měl používat 9/11 (?)
06.10. 00:25 Peter Veliky   No a náš oblíbenec "leho" papá chléb Jidášův
06.10. 04:59 Robert Nohejl  Neni zoldner ,jako zoldner,mnozi maji vystarano financne nadosmrti za svoji "praci".

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

66

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc březen přispělo 140 čtenářů částkou 23 155 korun, což je 66 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

I na pokraji sil musí evropské státy platit „výpalné“ Bruselu v plné výši.28.03.20 15:29 Evropská unie 0

Pozorujte dnešní právní zrůdy, ceny a lichvu! Šílené!!27.03.20 18:19 Česká republika 6

Jourová varuje27.03.20 14:54 Evropská unie 6

Vědci zjistili u 600 lidí 40 různých mutací koronaviru26.03.20 22:20 Island 6

Holandsko a Švédsko začínají ustupovat od teorie stádní imunity26.03.20 22:07 Evropská unie 2

Vláda mění své rozhodnutí ohledně odškodnění - bojí se bankrotu (a právem)26.03.20 22:00 Česká republika 1

Indie vyhlásila 1,3 miliardě svých občanů stanné právo26.03.20 21:02 Indie 1

Koronavirus: Drakonická opatření v Bolívii26.03.20 09:03 Bolivie 7

VIDEO: Massimo Mazzucco zajímavé souvislosti a "náhody" COVID-1926.03.20 07:56 Itálie 0

Politická korektnost a krvelačnost chorých feminacistek vedla ke konci mluvčího FK UK25.03.20 11:07 Česká republika 12

Ministerstvo obrany chce uspořit až 2,9 miliardy korun25.03.20 07:00 Česká republika 1

Evropská unie vojensky podporuje Turecko24.03.20 17:34 Evropská unie 2

V USA začala ekonomická krize24.03.20 04:25 USA 3

Video: Allahu akbar! Nepokoje v uprchlickém táboře Eleonas v Aténách23.03.20 17:51 Řecko 0

Video:Německo už není zemí mléka a strdí, ale Afričanovi to nevysvětlíte23.03.20 17:45 Německo 1

Protesty proti omezením kvůli koronaviru v Paříži23.03.20 16:19 Francie 0

Stát zakázal výrobu dezinfekce Martinu Žufánkovi23.03.20 15:43 Česká republika 1

Rusko a Kuba posílají do Itálie své lékaře22.03.20 17:35 Rusko 4

Blokování čínské pomoci Itálii v Praze22.03.20 16:08 Česká republika 3

Chmelár o prohlášení Stoltenberga: Je to šílené a nepříčetné21.03.20 08:40 Slovensko 2

Měnové kurzy

USD
24,60 Kč
Euro
27,48 Kč
Libra
30,64 Kč
Kanadský dolar
17,54 Kč
Australský dolar
15,17 Kč
Švýcarský frank
25,86 Kč
100 japonských jenů
22,80 Kč
Čínský juan
3,47 Kč
Polský zloty
6,04 Kč
100 maď. forintů
7,69 Kč
Ukrajinská hřivna
0,88 Kč
100 rublů
31,23 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 938,79 Kč
1 unce stříbra
356,21 Kč
Bitcoin
152 909,63 Kč

Poslední aktualizace: 29.3.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 514