Diskuze k článku

Německo odškodňuje další genocidu

Příspěvků 131

17.9.2005 1:56

Herero nebo Harare?

Emma Bovary 62.?.?.?

Králi kmen se jmenuje Herero. Harare je hlavní město Zimbabwe. Na tomhle článku je asi nejzajímavější že autor kterého osobně považuji za antisemitu a neonacistu se paradoxně dostavá na poměrně blízkou názorovou pozici jako některé židovské organizace zapojené do holocaust industry. Holocaust byl přece jen jeden o co to má společného s nějakými primitivy z Namibie přece řekli by vám nejspíš hoši z JDL.
P.S Mám nejasné tušení že i Britové museli nějaké kompenzace za svoji koloniální minulost vyplácet. Konkrétně šlo taky o Afriku Kena a povstání Mau-Mau v 50.letech.

71132

17.9.2005 2:02

RE: Herero nebo Harare?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 71132

Já to můžu za pana Krále opravit, ale nepletete se? Může to ještě někdo potvrdit?

71136

17.9.2005 2:05

RE: Herero nebo Harare?

Emma Bovary 62.?.?.?

Reakce na 71136

On tam používá oba dva termíny Herero hned na začátku a Harare pak víckrát v článku a mám za to že ta první varianta je správná. Potvrzuje to i přehled zahraničního tisku na české BBC.

Přiznaná odpovědnost

Jiný německý list, Die Welt, pak komentuje fakt, že Německo oficiálně uznalo svoji zodpovědnost za zabití deseti tisíc příslušníků kmene Herero v africké Namibii.

Jde o sto let starou událost, ale jak list vyvozuje, může mít německé připuštění historické odpovědnosti dopad i na současnost.

Německá ministryně pro rozvojovou pomoc Heidemarie Zeulová se vyjádřila velmi obecně ve formě modlitby:"Prosím, abyste nám odpustili naše hříchy."

Podle listu Die Welt lze prý přesto očekávat, že přijdou kompenzační nároky.

Namibijská vláda se jich sice oficiálně zřekla, ale to dle Die Welt nevylučuje, že žádosti o kompenzace podají jednotliví příslušníci kmene Herero.

71137

17.9.2005 18:46

RE: Herero nebo Harare?

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 71137

Najděte si jméno Lothar von Trotha, to byl německý velitel, který vydal v roce 1904 tzv. Vernichtungbefehl (rozkaz k exterminaci kmene Herero či v angl. Hereras). Jeho armádě se podařilo Herery obklíčit a vyhnat do pouště Kalahari, kde zahynuli žízní a hladem, čímž německá imperiální vláda ušetřila mnoho peněz za střelivo. Po celé hranici dnešní Namibie byly zátarasy a němečtí vojáci měli rozkaz zastřelit všechny příslušníky muže, ženy, děti. A po těch zvěrstvech, kterých se bojovníci kmene Herero dopouštěli na německých vojácích, byl tento rozkaz 100% plněn se známou německou přesností. Později ti co se vzdali, byli převezeni do koncentračních táborů postavených podle britských vzorů z burské války, kde pro německé farmáře pracovali až do 1. světové války, kdy kontrolu na Namibií převzali Angličané.

71248

17.9.2005 21:11

RE: Herero nebo Harare?

google 84.?.?.?

Reakce na 71248

slovo Vernichtungbefehl v nemcine neexistuje, vy jazykovedec, doktor pedagogiky, Paedr.Peshmerga. mozno v jiddisch. ale v takom pripade treba vychadzat z toho, ze ich vykantrili zidia v nemeckych uniformach.

71274

17.9.2005 21:56

RE: Herero nebo Harare?

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 71274

> vy jazykovedec,doktor pedagogiky, Paedr.Peshmerga....
Pozor, google !
To pise Arkan a ten ani nevi, ze ho poboliva hlava [mrknutí jedním okem]

71281

17.9.2005 23:09

RE: Herero nebo Harare?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 71274

Těm Hererům už to bylo jedno, jestli se to jmenovalo Vertilgung, Tilgung, Massenmord, Massaker, či Bartholomausnacht nebo v jidiš, když jich Němci "vykantrili" anebo v nejlepším dali do lágru. Mrtvý pr(d)t ví.
Nevím, proč se Němci černochům omlouvají a dokonce chtějí platit, v tom musí mít zase prsty nějaký souvěrec, nějaký levičák, který nesouhlasí s Izraelem. Ty peníze patří Izraeli, ten má na holocaust patent. Teď jen čekám jak začnete zase pěkně pěnit. [chechtot]

71298

18.9.2005 4:51

RE: Herero nebo Harare?

zap 70.?.?.?

Reakce na 71137

Německá ministryně pro rozvojovou pomoc Heidemarie Zeulová...
-------------------------------------------------------------------

Vidite, jak se 'vylepsuji', dokonce maji i ministrini z kmene Zulu... [oči v sloup]

71336

18.9.2005 13:26

RE: Herero nebo Harare? hodinky nebo holinky?

AstrAus 59.?.?.?

Reakce na 71136

Pane Stwora- racte si to prebrat sam:-

Herero
----------------
The Herero is actually a term like "Nguni" - a group of tribes. The various tribes forming the Herero group and speaking a common language are the Himba (also known as the Ovahimba), Herero, Tijimba and Mbanderu. Currently there are about 107,000 Herero living in Namibia, southern Angola and Botswana.
---------------------
odkud take pochazi napad na odskodneni:
" Germany Refuses to Apologize for Herero Holocaust"
http://archive.blackvoices.com/articles/daily/index_20021014.asp

dalsi informace
zde
http://www.namibian.org/travel/namibia/population/herero.htm
zde
http://www.namibweb.com/hererohol.htm
a zde
http://www.encyclopedia.com/html/H/Herero.asp
---------------------------------------
holinky jsou- Harrare, mesto v Zimbabwe[smích]
ale pane Stwora, dik za inspiraci[smích]

Je treba navstivit
Papua New Guinea
a probudit tamnejsi lid, ktery byl jiste taktez utlacovany a terorisovany Nemeckou kolonialni okupaci!!!
Papua New Guinea
Background: The eastern half of the island of New Guinea - second largest in the world - was divided between Germany (north) and the UK (south) in 1885. The latter area was transferred to Australia in 1902, which occupied the northern portion during World War I and continued to administer the combined areas until independence in 1975
-------------------------------------------------
To by v tom byl cert, aby Nemci neplatili[smích]
Ted jen schopneho Emerickeho pravnika. Ale jiste no problem, Amerika je jich plna, jejich soudy Nemce jiste opetovne odsoudi!
S chuti do toho....


71365

17.9.2005 1:59

Autor vystihol situaciu

deu 24.?.?.?

Autor vystihol situaciu v dnesnej "demokracii" celkom dobre. Plati sa podla toho, kto nieco spachal a vobec nie co spachal, kedy a v akom rozsahu.
A prave preto samozvani "zidia" za genocidu desiatok milionov Slovanov v Rusku doteraz nezaplatili a len sa drzo vyskieraju.

71134

17.9.2005 2:20

Je mi tech Nemcu (danovych poplatniku) lito..

Peter Veliky 70.?.?.?

Co ti uz se jen naplatili za ty line bratry z NDR ! nemecko opravdu musi delat neco dobre, kdyz uzivi NDR obcany, plati ruzne reparace (dokonce platili a plati velkemu poctu Cechu kteri i dobrovolne sli v dobe druhe svetove pracovat do Nemecka a nyni tvrdi ze tam byli nasazeni)..
Prumerna mzda v prirovnani ku Kanadske je o 30% vyssi. Kde na to vse berou? Pracovni moralka uz davno neni jako byvavala hned po valce, socialni programy ktere horlive vyuzivaji imigranti z Vychodu, Turecka, Jugoslavie (byvale)jsou stale na vysi.
Mozna nam to zde nasi ekonomove kteri sem obcas nakouknou vysvetli (?)

71141

17.9.2005 2:58

RE: Je mi tech Nemcu (danovych poplatniku) lito..

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 71141

Nemci si v Evrope vzdy vedli dobre, proc si myslite ze Premyslovci zvali Nemce do Cech? [mrknutí jedním okem]

71155

18.9.2005 12:33

RE: Je mi tech Nemcu (danovych poplatniku) lito..

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 71155

Škoda, že po válce Československo změnilo své "zvací" zvyky, zbavilo se Němců a nahradilo je romskými "pracanty". E. Beneš holt nebyl Přemyslovec, ti vymřeli po meči.

71356

19.9.2005 1:45

RE: Je mi tech Nemcu (danovych poplatniku) lito..

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 71356

Pravda Premyslovci meli i jine pekne zvyky, napr. kdyz zjistili, ze jiste etnikum nahromadilo v kralostvi prilis zlata ve svych vseho schopnych rukou, tak toto etnikum vyslali tvrdym kopancem do prdele za hranice zeme, samozrejme nejprve probehla konfiskace majetku. No, ti Premyslovci zrejme sympatizovali s levicaky, jinak by prece neznarodnovali. [velký smích]

71494

17.9.2005 4:17

RE: Je mi tech Nemcu (danovych poplatniku) lito..

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 71141


>Mozna nam to zde nasi ekonomove kteri sem obcas nakouknou
>vysvetli (?)
Ekonom nejsem, ale dovolim si poznamku.
Staci se zahackovat v jakemkoliv fungujicim s.r.o. v CR, chvili pockat a pak uz je to jen rutina.(Valna hromada, navyseni zakladniho jmeni...atd).
Toto je nemecka invaze, zcela legalni.
Ovsem existuji i pomerne slusni. Respekt, VW-Skoda.

71178

18.9.2005 13:58

RE: Je mi tech Nemcu (danovych poplatniku) lito..

zap 65.?.?.?

Reakce na 71178

Takze vlastne v rozsirenem smyslu ty pohledavky vuci Nemcum plati Cesi?

Mladoboleslavsko a jeho situaci znam. Lide jsou navysost spokojeni, jak jim Skodovka pomaha ke slusnemu zivotu. Denne jezdi vlak s jejich produkci na sever. Jsou jako region na druhem miste v zivotnim standartu za Prahou. Slysel jsem lidi rikat: "zaplat pambu, ze tu ty germany mame!"

71377

17.9.2005 10:56

RE: Je mi tech Nemcu (danovych poplatniku) lito..

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 71141

> Peter Veliky - nemecko opravdu musi delat neco dobre, kdyz uzivi NDR obcany, plati ruzne reparace (dokonce platili a plati velkemu poctu Cechu kteri i dobrovolne sli v dobe druhe svetove pracovat do Nemecka a nyni tvrdi ze tam byli nasazeni).

Nemci jsou puntickari, precizni a dokonali. Zadni lajdaci, napul-nefachcenkove ci tak neco. Dam vam krasny priklad z osobniho zivota [smích] Potreboval jsem jeden specialni blok na vodni chlazeni chipsetu a jediny rozumny shop co ho v Evrope mel, byl v Anglii, ale neposilal do Ceska, jen do ruznych statu, mimo jine do Nemecka.
I dostal jsem echo, ze by to mohlo jit tak, ze zemi udam jako Nemecko, a kraj jako Ceska Republika a ze pry to dojde. Zkusil jsem, a opravdu to doslo.
(nejdrive jsem zkusil jen mosazny vrsek na ten blok za par liber, dosel za 10 dni, pak jsem vzal blok, dlouho nesel, tak jsem si rek, ze se ztratil, a objednal jsem ho este jednou az dosli dva a ten jeden balicek nemel ani me prijmenni, tak asi proto sel tak dlouho...)
Zkuste si neco takoveho s Ceskou Postou a pochopite velice rychle, proc jsou Nemci uspesni. Cesi jsou negativisti - hledaji usilovne PROC NE - proc neco neudelat, nedorucit kdo za to muze, na koho svalit ze to nemuzu udelat, etc. Nemci budou asi spis pozitivisti, a asi usilovne hledaji JAK TO UDELAT a ne proc to neudelat... [oči v sloup] [mrknutí jedním okem]
Nejsem ekonom, nic vic vam k tomu nepovim a presto, ze jsem v Nemecku mel totalne nasazeneho strycka, tak nejsem zadnym odbornikem na Nemecko. Nicmene nemecka posta me zachranila a velice potesila - byt jsem musel udat svou zemi jako Nemecko a kraj jako Cesko [velký smích] [chechtot]
Holt co jeden kvuli neschopnymu Anglickymu shopu nemusi udelat, ze [vyplazený jazyk]

71210

17.9.2005 22:03

RE: Je mi tech Nemcu (danovych poplatniku) lito..

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 71210

>Potreboval jsem jeden specialni blok na vodni chlazeni chipsetu ...
Trodas
Mel's to protahnout lednickou a mel's pokoy [velký smích]

71282

18.9.2005 2:12

RE: Je mi tech Nemcu (danovych poplatniku) lito..

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 71282

Ja dam radeji prednost tomuhle:

http://ax2.old-cans.com/wc/0109.jpg

...pred tahanim meho pocalu do lednicky, kde by nastal zkrat diky kondenzaci vody na castech, jenz by se snadno ohraly (mosfety, civky, NB is SB... a tak dale) nad teplotu okoli - navic jsem se svym watercoolingem velice spokojen co se absolutniho ticha tyce [mrknutí jedním okem] [vyplazený jazyk]

http://ax2.old-cans.com/g.php?p=wc&v=v2&d=1&c=8&od=64&do=128

Ale tady ma jit rec o odskodnovani cernousku, povrazdenych skaredymi Nemcoury pred 100 lety! [velký smích]

...coz mi pripomina, ze to bude zhruba stejna doba od masovych poprav rebelujicich Indu Anglicany v Indii...! [velký smích] Proc Anglani neplati za svuj holokaust? [zmaten] [velký smích]

71317

18.9.2005 3:28

RE: Je mi tech Nemcu (danovych poplatniku) lito..

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 71317

>Ja dam radeji prednost tomuhle...
Trodas
Sem si jednou v 83tim koupil motorku a kdyz jsem se tomu podival na streva, tak jsem zjistil, ze jsem si koupil auto [velký smích]
Vodou chlazeny ctyrvalec s kardanem jen predstiral, ze je motorka.
Kdyz motorku, tak pres lednicku a konstantni spravna vlhkost.
Zeptej se Jary, prodal videnakum patent [cool]

71330

18.9.2005 17:51

RE: Je mi tech Nemcu (danovych poplatniku) lito..

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 83.?.?.?

Reakce na 71317

anglicane za tohle uz zaplatili.. dokonce vic nez museli.,. indove jsou dluznici..

anglicane jim totiz dali


kriket

71407

18.9.2005 19:32

RE: Je mi tech Nemcu (danovych poplatniku) lito..

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 71407

> VaclavK - anglicane za tohle uz zaplatili.. dokonce vic nez museli.,. indove jsou dluznici.. anglicane jim totiz dali - kriket

Aha! [velký smích] Tak dekuji, ze jste mi to ozrejmil [velký smích]

Vidite, ja zaostaly mel stale za to, ze to byl preci jasny priklad genocidy naroda a po vzoru holohoaxu by za nej dnesni Anglicane, jenz s nim nemaji nic spolecneho, a urcite by jej take odsoudili, platit jak murovati [velký smích]

Coz me dostava k me pointe - proc my se melo neustale chodit do historie pro odskodneni? Chapu, ze zlocin se ma potrestat. Ale trest musi byt umerny zlocinu a hlavne nasledovat bezprostredne PO zlocinu, a ne se stoletym zpozdenim (ci 60-ti letym). Nemci trpeli uz dost za nejakych 6 milionu pejzatych, co v zivote nemakali [zahanbení]
A kdyz si uvedomime, ze jich nemohly byt ani cele 3 miliony a ze seriozni, nezavisle zkoumani (ne, zidum se verit neda, uz proto, ze jsou v problemu osobne zainteresovani a maji osobni zajem ho maximalne nafouknout - o tom uz bylo napsano hodne a hodne zidovskych lharu odhaleno) nebylo nikdy uskutecneno, tak mi prijde nemistne na nemce stale neco vytahovat. Znicene nemecko, 50-ti leta okupace pulky nemecka Rudou armadou, nasilne roztrzeni rodin a lidi mezi NSR a NDR, a nikdy nekoncici repatriace zidum - jako, nackove nebyli nevinatka - zcela jiste se na vlne nacismu svezli (jako na kazde vlne - komunismus, imperialismus...) jedinci se silne sadistickymi a vrazednymi sklony, jenz, vypusteni z retezu, pachali zverstva - ale nebylo uz toho vic nez DOST? [zmaten]

Co dnesni nemci komu spatneho udelali, ze musi trpet?

Dobra pulka wermachtu zarvala v Rusku a zbytek co se vzdal byl nelidsky umucen desivymi podminkami na Sibiri v koncentracich - takove zachazeni s valecnymi zajatci je v rozporu s Zenevskymi umluvami (valecni zajatci se po skonceni konfliktu navraci do svych rodnych zemi, ze) a samo o sobe dava narok NEMCUM zadat REPATRIACE po Rusech... [zahanbení]

71422

19.9.2005 1:47

RE: Je mi tech Nemcu (danovych poplatniku) lito..

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 71317

Takze to vypada na fandu AMD o kolik si zvedl vykon? [mrknutí jedním okem]

71495

20.9.2005 18:32

RE: Je mi tech Nemcu (danovych poplatniku) lito..

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 71495

Zatim o nic, nemam vycisteny CPU blok, abych to rozdelal a namontoval, ale melo by to byt otezkou max. tydne [zahanbení]
Mam to ted na 200x12,5 - PR3500+ rating a neni to zle. V zime se da jet na 200x13 - PR3600+, ale jen v zime, kdyz nejsou vyssi teploty jak 25C v mistnosti. 225x12 - PR3800+ to umi take, ale prehreje se to po chvili a spadne. Tak jsem zvedav, estli mi blok na chipsetu pomuze ci ne [vyplazený jazyk]

71789

22.9.2005 6:08

RE: Je mi tech Nemcu (danovych poplatniku) lito..

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 71789

No ja mam procesor od intelu 3000 Mhz a zatim nejsem schopen vytizit system, takze nic nepredelavam, ale semtam mrknu na Svet hardware, abych byl trochu v obraze. [mrknutí jedním okem]

72027

18.9.2005 2:57

RE: Je mi tech Nemcu (danovych poplatniku) lito..

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?

Reakce na 71210

Vite ,oni Cesi kdyby po dlouha staleti sousedili s Bulhary a Reky,tak by dnes pasli kozy a vyrezavali vrbove pistalky.Nemecka zrucnost a kulturnost pronikla i na uzemi Cech a tak se ze slovanskeho pohodoveho lidu stal postupne pomerne sikovny a podnikavy narod.

71325

17.9.2005 2:33

absurdne

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

absurdne. nic viac.

71145

17.9.2005 9:18

Vietnam

Jan Novák 147.?.?.?

Nevíte jestli také Američani platili odškodnění Vietnamu? O vietnamské válce by se také dalo říct, že byla vyhlazovací. Obětí na straně Vietnamu bylo více než 1 milión. Zbraně, které tehdy USA používaly jsou dnes zakázané (napalm,agent orange).

71202

17.9.2005 22:41

RE: Vietnam

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 83.?.?.?

Reakce na 71202

za agent orange se samozrejme nezaplatilo.. ono bylo taky od tech vietnamcu docela naivni dovolavat se spravedlnosti s takovym pozadavkem u americkeho soudu!

71294

18.9.2005 13:10

RE: Vietnam

seda 82.?.?.?

Reakce na 71294

>za agent orange se samozrejme nezaplatilo..
Proč? A proč "samozřejmě"? Zřejmě proto, že šlo o americké soudy!!
V zemi, kde jsou schopny soudy přiznat "odškodné" v milionech dolarů např. těm, kteří kouří, jen proto, že se jim (těm soudcům) zdá, že výrobci cigaret dostatečně neupozorňovali na škodlivost kouření [oči v sloup] ??!! Rozumněj:škodlivost kouření již min. půl století není žádným "státním tajemstvím", tzn. je to běžně dostupná informace. A kdo se o to více zajímá, má možnost uvidět ty snímky (jen pro otrlé!!) plic kuřáků ..., ostatně podobné jsou vyobrazení jater pijáků alkoholu... takže brzo můžeme očekávat rozsudky ameriockých soudů, které odsoudí k náhradám výrobce alkoholu!?
A tyto soudy odmítnou odškodnění objektům genocidy ve Vietnamu...!? Věru typická symbolika pro stát, který hlásá a "roznáší" po světě demo-kracii!?
- "ohněm a mečem"...FUJ!
Tento můj příspěvek není naměřen proti "VáclavoviK", jen jsem využil možnosti přičinit svůj názor
[mrknutí jedním okem]

71360

18.9.2005 13:15

RE: Vietnam

seda 82.?.?.?

Reakce na 71360

Jó! A ještě jsem zapomněl ... USA jsou zřejmě "rovnější mezi rovnými"... to se může líbit opravdu jen seržantům...

71361

18.9.2005 13:34

RE: Vietnam

leho 84.?.?.?

Reakce na 71360

>>za agent orange se samozrejme nezaplatilo..
>Proč? A proč "samozřejmě"? Zřejmě proto, že šlo o
>americké soudy!!

Třeba americké soudy odmítají dávat cokoliv komunistům, Šeďo, to vás asi nenapadlo, že...??

71367

18.9.2005 13:52

RE: Vietnam

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 83.?.?.?

Reakce na 71367

ale no tak... 10 leti potomci obycejneho farmare, nyni bez rukou a nohou, nebo kdo vi jak silene postizeni, to jsou ti pravi nepratele... to je dokonce al-kaida!

71373

18.9.2005 13:58

RE: Vietnam

leho 84.?.?.?

Reakce na 71373

ale no tak...Od kdy komunisté zaručují, že pomoc od imperialistického nepřítele se dostane k těm, kdo jí opravdu potřebují a ne k nějakým funkcionářům?

71376

18.9.2005 14:04

RE: Vietnam

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 83.?.?.?

Reakce na 71376

dobre... pokud vim USA nejsou jiz s vietnamem ve valecnem stavu tak by se treba polni nemocnice z Afganistanu (kdyz to tam pry SS vyhraly [smích] mohly na chvili zabydlet tam a pomoci tem lidem aspon takto...

kdyz by se chtelo, jiste by to slo, ale ono je jednodussi kdyz si sam reknete, nejsme vinni

71380

18.9.2005 13:32

RE: Vietnam

leho 84.?.?.?

Reakce na 71202

>Nevíte jestli také Američani platili odškodnění Vietnamu? O
>vietnamské válce by se také dalo říct, že byla
>vyhlazovací. Obětí na straně Vietnamu bylo více než 1
>milión.

Nováku, mezi ně také počítáte ty, které jako nepřevychovatelné eliminovali vietkongští partyzáni? A pak děti, které byly očkované Američany a kterým pak rudí partyzáni usekali ruce aby si nezvykali na buržoazní luxus péče o člověka, ty jsou obětí jako koho...??? A také ty oběti mezi vietnamskými zemědělci, kteří odmítli odevzdat kolikrát své velmi skromné majetky státu po "osvobození" rudými, těch zhruba milion, počítá je dneska vůbec někdo??

71366

17.9.2005 10:47

Hmmm...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

....ja mam ten dojem, ze zbrane hromadneho niceni a strikani civilistu jedy bylo zakazano uz nekde po prvni svetove valce - proto se v WW2 nepouzivaly jedovate plyny, ne? [zmaten] [zahanbení]
Muzu se mylit, tak me kdazta opravte [mrknutí jedním okem]

V kazdem pripade, genocida Vietnamcu je s potlacenim povstani Harare cernousku docela nesrovnatelna a USA urcite nedalo ani cent primo na odskodneni - mozna neco na "rozvoj", ale aby USA uznalo chybu a vrazdeni civilu, no, to tu este nebylo - i v Iraku je radej nepocitaj, co z toho plyne??? [pláč]

A jak uz tu bylo receno, pokud Nemec nekomu nekdy zkrivil vlas na hlave, byt do jiste miry byli v pravu (potlaceni povstani proti reglerni vlade), tak musi platit cele nemecko jak murovate.
Tohle na Nemce uvalili zide za to, ze se Nemcouri nenechali vykoristovat - jako se treba nechame my, Rusko ci USA... [zahanbení]

71209

18.9.2005 13:47

RE: Hmmm...

leho 84.?.?.?

Reakce na 71209

Trodasi, jak to tak vypadá, asi nevíš, že Agent Orange měl být neškodná látka na odstranění zeleného porostu, pod kterým se s oblibou schovávali rudí partyzáni. Karcinogen ze z Agentu vyklubal až po válce. Takže nikdo nesprejoval nikoho bojovými chemickými látkami od I. světové války kromě tvého oblíbeného diktátora Saddáma v Halabji v roce 1988. Jen tak mimochodem, potkal jsem tu jednoho Kurda, který je odtamtud...

71369

18.9.2005 16:27

RE: Hmmm...

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 71369

Pane Leho, Agent Orange má dlouhou historii, byl vynalezen za II. světové války, tenkrát se ovšem ještě nejmenoval Agent Orange a byl to jen herbicid, patřící do rodiny dioxinů (otec Moshe Dioxin-Meir). Po desítky let byl pak používán, v Kanadě a USA, jako prostředek k odstraňování porostu železničními společnostmi (CP, CNR, Santa Fé apod.) a Hydro (elektrické společnosti) k odstranění porostů pod elektrickým vedením. Aplikace byla prováděna buď postřikem z nákladních automobilů nebo z nízko létajících letadel. I američtí a kanadští zemědělci používali léta tento herbicid na kontrolu nezemědělské půdy.

K masivnímu vojenskému použití došlo až ve válce ve Vietnamu, v korejské válce nebylo co postřikovat. Tehdy tento herbicid, který jako všechno co je vynalezeno na hubení něčeho (zkuste si dát pár lžiček warafinu, jedu na krysy) je škodlivý ve větším množství a při dlouhém pobytu v zamořené oblasti bez ochrany, byl ještě "vylepšen" (new and improved product) a jeho účinky zvýšeny. Jak daleko toxický je, co všechno způsobuje, kdy a za jakých podmínek, jak dlouho působí (5-10 let?) to i přes veškeré studie (a že jich už bylo, jak v USA, tak i ve Vietnamu) zatím nebylo 100% prokázáno.
Jak už jsem se zmínil, každý přípravek, který něco ničí, hubí, usmrcuje (např.Zyklon B) má škodlivé účinky. Totéž platí o kávě, čaji, alkoholu , tabáku či přežírání apod.

71393

18.9.2005 19:27

RE: Hmmm...

TS 213.?.?.?

Reakce na 71393

>...tenkrát se ovšem ještě nejmenoval
>Agent Orange a byl to jen herbicid, patřící do rodiny dioxinů

Agent Orange[1] je smes dvou ruznych herbicidu, 2,4-D[2] a 2,4,5-T. Nejsou odvozeny od dioxinu[3], ale od kyseliny fenoxyoctove.

>I američtí a kanadští zemědělci používali léta tento
>herbicid na kontrolu nezemědělské půdy.

Nepresnost. Pro tento ucel se pouziva 2,4-D, bez pridavku 2,4,5-T. 2,4,5-T je v soucasnosti v mnoha zemich zakazan, 2,4-D je porad pouzivan.

>Tehdy tento herbicid, který jako všechno co je vynalezeno na hubení
>něčeho (zkuste si dát pár lžiček warafinu, jedu na krysy)

Warafin neexistuje. Asi mate na mysli warfarin[4], derivat kumarinu. Ale i na ten se uz vyskytuji rezistentni hlodavci. Jde o antikoagulant s kumulativnim ucinkem, takze mate dobrou sanci mensi jednorazovou davku prezit. (Potkani taky. Proto pak povazuji otravene navnady za bezpecne, nebot jejich "ochutnavaci" po otestovani nove nalezene potravy nezaklepou backorami hned.)

>...byl ještě "vylepšen" (new and improved product) a jeho účinky zvýšeny.

2,4,5-T obsahuje 2,3,7,8-tetrachlorodibenzo-p-dioxin (TCDD) jako kontaminant z vyroby. Coz je sice problem pro civilni pouziti, ale zjevne nikoliv pro pouziti ve valce. Dalsi davka dioxinu vznika z Agent Orange pri vystaveni vysoke teplote, coz opet neni standardni postup pri civilni aplikaci, ovsem pokud po postriku defoliantem nasleduje obvykla davka napalmovych bomb, muzeme dalsiho dioxinu vyprodukovat docela slusne mnozstvi. Navic armada pouzivala sesti az petadvacetinasobne mnozstvi postriku nez co pouzivali civilisti.

>Jak daleko toxický je, co všechno způsobuje, kdy a za jakých podmínek, jak
>dlouho působí (5-10 let?) to i přes veškeré studie (a že jich už bylo,
>jak v USA, tak i ve Vietnamu) zatím nebylo 100% prokázáno.

Leda ve snech Pentagonu. Viz treba zde[5], zde[6], nebo zde[7]. Nebo treba tady[8], primo od americke Asociace Veteranu. Nebo tady[9]; hned na zacatku je zmineno, jak studie o ucinku Agent Orange na vojaky, narizena kongresem roku 1979, byla na natlak z Bileho Domu zrusena. Pane Leho, takhle se o vas armada postara az se vratite s Baghdadskym Syndromem.

Pokud chcete precist jenom jeden zdroj, [9] bude nejlepsi.

>Jak už jsem se zmínil, každý přípravek, který něco
>ničí, hubí, usmrcuje (např.Zyklon B) má škodlivé účinky.
>Totéž platí o kávě, čaji, alkoholu , tabáku či přežírání apod.

Nebo treba i o kysliku. Ale zkuste zit bez nej. Na druhou stranu bez postriku valecnymi jedy se docela dobre zit da.

[1] http://en.wikipedia.org/wiki/Agent_Orange
[2] http://en.wikipedia.org/wiki/2%2C4-D
[3] http://en.wikipedia.org/wiki/Dioxin
[4] http://en.wikipedia.org/wiki/Warfarin
[5] http://www.lewispublishing.com/orange.htm
[6] http://news.bbc.co.uk/2/hi/asia-pacific/4494347.stm
[7] http://www.who.int/ipcs/publications/en/exe-sum-final.pdf
[8] http://www1.va.gov/agentorange/
[9] http://www.usvetdsp.com/agentorange.htm

71420

22.9.2005 6:12

RE: Hmmm...

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 71420

Skoda cekal jsem, ze ti co psali o neskodnosti agent orange se vyjadri, ale zrejme jste je dokazal presvedcit, ze zili v bludu to vite jsem optimista!! Hezky prispevek, zlaty Zvedavec skoro vzdycky se najde nekdo kdo vi, ale vase znalosti v oboru prirodnich ved jsou skutecne na vysi!!! [cool]

72028

18.9.2005 16:47

RE: Hmmm...

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 83.?.?.?

Reakce na 71369

to je mi logika... ona takova "spinava" bomba ma pozitivni ucinky, vycisti okoli od parazitu a skudcu a dokonce, videno vasi logikou, pomuze rychleji diagnostikovat sklony k rakovine u zasazenych jedincu, podekujete pak al-kaide az to bouchne (pokud to tedy nebude provokace vlastnich zpravodaj. sluzeb)?

jinak hadejte kdo dal saddamovi zelenou k postriku, dodal plyn a jeste zpravodajske informace? ti, pod jejichz vedenim je ted souzen [smích]

71396

18.9.2005 17:26

RE: Hmmm...

leho 84.?.?.?

Reakce na 71396

>jinak hadejte kdo dal saddamovi zelenou k postriku, dodal plyn a
>jeste zpravodajske informace? ti, pod jejichz vedenim je ted
>souzen

Toť zde na Zvědavci zopakováno už nejméně 1000x, takže lež se stala pravdou, dle Josífka Goebelsů...

71402

18.9.2005 17:48

RE: Hmmm...

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 83.?.?.?

Reakce na 71402

chapu, ze se to demagogovi nehodi do kramu, ale i josifek goebelsu mel nekdy pravdu...

osobne verim, ze opakovana lez neni ani po 1000x opakovani pravdou ale stejne tak pravda se nestane lzi..

71406

19.9.2005 1:54

RE: Hmmm...

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 71402

A co sergo strelivo s ochuzenym Uranem to je taky fama, tady mate pricinu syndromu nemoci ze zalivu. Doporucuju vam se vyhybat oblastem, kde probihalo masivni bombardovani, ale befel se musi poslechnout, ale i tak hodne stesti. A ted jsem srmetelne vazny a bez ironie.

71497

19.9.2005 8:58

RE: Hmmm...

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 83.?.?.?

Reakce na 71497

podle jinych zdroju za to spise muze rozklad aspartamu (a ze po tom clanku jsem tyhle veci prestal pit) zpet na formaldehyd a jeste tu druhou vec co jsem zapomnel pri teplotach nad 40 stupnu celsia...

ale myslim, ze formaldehyd uz staci sam o sobe [smích]

71519

19.9.2005 14:23

RE: Hmmm...

leho 84.?.?.?

Reakce na 71497

>A co sergo strelivo s ochuzenym Uranem to je taky fama

Taky, taky, René, mohu 100% ujistit, že to fáma je. Prakticky všichni američtí vojáci v Iráku pobývají na základnách, které byly ostřelované a bombardované. Samozřejmě než se základny obsadili, tak se pořádně zkontrolovala radioaktivita a jestli se tu nanacházejí další toxické látky včetně těch bojových.

71540

19.9.2005 19:53

RE: Hmmm...

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 83.?.?.?

Reakce na 71540

leho ... no nevim, dodnes mam v zive pameti dosud nevysvetlenou (aspon co vim) aferu s namerenymi otravn. plyny ceskymi protichemickymi jednotkami (a ze, a to ostatne uznava i pentagon, viz nejen nase veleni nad protichem. jednotkami rychle reakce v NATO) ale nikdy nepriznane americany i kdyz dostali veskere podklady, i kdyz tusim jeden z panu generalu to nekde v pametech priznal...

nemysli si, ze ti rikaj vse [smích]

71577

19.9.2005 20:14

RE: Hmmm...

leho 84.?.?.?

Reakce na 71577

>nemysli si, ze ti rikaj vse

Ti tvoji "oni", co měří radiaci před okupováním základny, jsou totiž moji kolegové. Přístroje na zjišťování obyvatelnosti základny má v základní výbavě každá jednotka na úrovni praporu a měření radiace provádí vždy vojíni nebo nižší seržanti. Takže vřele doporučuji opustit tuto idiockou konspirační teorii...

71579

19.9.2005 20:21

RE: Hmmm...

leho 84.?.?.?

Reakce na 71579

>měření radiace provádí vždy
>vojíni nebo nižší seržanti

A neměří se pouze radiace, samozřejmě. Zkoumá se spodní voda, půda a vůbec všechno aby nedocházelo ke zdravotním potížím a epidemiím. Armáda, která má zdravotní problémy obyčejně nebojuje moc dobře...

71583

19.9.2005 23:12

RE: Hmmm...

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 83.?.?.?

Reakce na 71583

a kdo tady mluvi o zakladnach? mluvi se tu o kontinualnim mereni na celem uzemi vcetne stopovych koncentraci , takovy typ mereni, na ktery vola Pentagon cechy [smích]

ale nicmene, a to jsem ostatne napsal, syndrom valky v perskem zalivu je nejspis zavinen konzumaci formaldehydu (chemicky vzorec Coca-Cola) po hektolitrech

71637

19.9.2005 23:31

RE: Hmmm...

leho 84.?.?.?

Reakce na 71637

>a kdo tady mluvi o zakladnach?

Václave, já mluvím o vojenských základnách Saddáma Husajna, jelikož to byly bombardované objekty. Jak známo, civilní objekty vystaveny bombardování kromě několika výjimek ve Falludži, Bagdádu a Mosulu, které využívali džihádisté jako úkrytů, bombardovány nebyly...

71639

20.9.2005 0:05

RE: Hmmm...

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 83.?.?.?

Reakce na 7

a ja tu mluvim o celem uzemi iraku a to pred touhle DRUHOU valkou, tou, pred kterou saddam vsechny zbrane hromadneho niceni koupene od USA, Francie a Ruska a kdo vi koho znicil

a vzhledem k poctu civilnich obeti si ty povidacky o krome jineho nebombardovani civilistu (a jejich obydli) nechte... viz rozbombardovane svatebni hostiny apod

ale ten formaldehyd si tam dovazite sami [smích]

71650

19.9.2005 20:19

RE: Hmmm...

TS 213.?.?.?

Reakce na 71540

Dovoluji si znovu pripomenout historii okolo Agent Orange. Treba tady:
http://www.usvetdsp.com/agentorange.htm

Serzante, dnes vam lzou a zitra se na vas vykaslou.

71581

22.9.2005 6:20

RE: Hmmm...

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 71540

Sergante rec je o prvni valce, tady mate neco z Observeru na BL
http://www.britskelisty.cz/9905/19990510o.html
Pokud se vam to nezda napiste heslo ochuzeny uran vyberte si zdroj podle sveho gusta, konec koncu ja to svinstvo v Iraku nedycham.

72029

17.9.2005 11:09

Odškodnění

J.E.D. 212.?.?.?

Moje německá praprababička zemřela za odsunu ve svých 85 letech. Odsun by realizován na základě Benešových dekretů a podporován spojenci. Zaplatí mi americká, britská, ruská a česká vláda odškodnění za holocaust?

71211

18.9.2005 13:53

RE: Odškodnění

seda 82.?.?.?

Reakce na 71211

Samozřejmě nezaplatí! Za 1) proto není polické klima; za 2) nesouhlasil bych s tím ani-já-občan ČR! Narodil jsem se kolem roku 1950, tzn. válku jsem nezažil (na rozdíl od svých rodičů...). Já samozřejmě chápu, že taková událost, jako je WW, postihuje nekonečnéný počet nevinných objetí! Postihla
i mé rodiče: Otec byl nasazen na práci pro "Německou říši" a nemohl studovat na vysoké škole (podle vysvědčení - "na to měl"[mrknutí jedním okem]. Maminka si musela dokončit
středoškodské vzdělání, až se poměry po válce konsolidovaly. Kdyby nebyla WW, zcela jistě by "měla" i na VŠ (výsledky na ZŠ i na Střední škole).
Presentovat odsun jako holokaust!? No, to je troufalost, kterou si nedovedu vysvětlit!Zřejmě jste mimo realitu! Ale mám návrh: Oživit koncentrační tábory, jako jisté demostrační prvky. Všechny pochybovače tam na měsíc "přesunout" - samozřejmě bez plynových a spalovacích komor, ale za podržení podmínek života v táborech tzn. např denního režimu atp. A pak bych chtěl znát pocity účastníků tohoto "experimentu"... a to za podmínek, kdy jim nejde o ŽIVOT!!!

71374

18.9.2005 13:57

RE: Odškodnění

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 83.?.?.?

Reakce na 71374

ono je to komplexnejsi.. treba vysoka umrtnost napr. ve varsavskem ghettu byla jiste ovlivnena i socialni skladbou obyvatelstva, co jsem mel moznost vycist, slo o defacto zidovske "romy" s pomerne vysokou umrtnosti i predtim a velkym rizikem epidemii...jak treba tohle chce nasimulovat nevim

71375

17.9.2005 11:14

Nezaplati za ni nikdo :)

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Protoze v 85-ti letech uz lide proste umiraji a v takovych nasilnych excesech docela casto.

Jedina moznost jak si nechat chudak babicku zaplatit je dokazat, ze nebyla Nemka, ale Zidovka [mrknutí jedním okem] A ze je nemci falesne narknuli, ze je Nemka, aby ji Cesi vystehovali. Cimz se dopustili holohoaxu [velký smích]

Z Ceska ci z jinych statu nic nedostanete, ale holohoax odskodneni z Nemecka je realne [mrknutí jedním okem]

71212

17.9.2005 11:18

RE: Nezaplati za ni nikdo :)

J.E.D. 212.?.?.?

Reakce na 71212

No jistě, proto bylo nelidské, že ve svých letech šla do transportu, který nevydržela. Padla někde na pochodu a ani nevíme, kde byla pohřbena.

71213

17.9.2005 14:28

Nezpochybňujte, prosím, oprávněnost a především užitečnost (a to nejen z naší strany) odsunu

Nori Kazu norikazuokamoto (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 71213

Nad formou odsunu můžeme podebatovat, ale neodsuzujme ho jako takový. Na odsunu nemůžeme rozhodně vyzdvihnout dokonalou organizaci - ta tu prostě chyběla. To souvisí s potíráním zbytečných krutostí a jejich dodatečným potrestáním. Šlo to udělat lépe. Nyní bychom bývali mohli být na to hrdí, na preciznost v kontrastu s okolním chaosem, na čistotu lidské dobroty v kontrastu se všeobecným utrpením, zkázou a smrtí. Bohužel, nepovedlo se. ...... Historie ale jasně ukazuje, že to mohlo dopadnout i hůř, dokonce mnohem hůř. A ńakonec paradoxně platí, že kde není žalobce, není soudce. Někomu ubliž, on ti to časem vrátí. Někoho zabij, po sto letech mu zapálíš v lepším případě svíčku. Češi nedokázali ze sebe při provádění odsunu vydat to nejlepší, ale nezachovali se ani jako vypočítavé zrůdy (zbavit se co nejvíce žalobců). Česko-Německý problém byl v kontextu jiných událostí stále řešen v relativně gentlemanském stylu. Uvažované německé obohacování se na těchto událostech mi přijde nehorázné.

PS: Pokud jde o platby Německa (a kterékoliv Západní či Ortodoxní země) jako odškodnění za "hříchy" minulosti, jsem samozřejmě také zásadně proti. Tyto masochistické choutky jako vředy na Západní civilizaci musí být spolu s jejich původci co nejrychleji odstraněny!!!
Další výhonek multikuturalistického relativismu, pseudohumanismu a podobných patogenních -ismů [pláč]

71225

18.9.2005 14:09

RE:Nezaplati za ni nikdo :)

seda 82.?.?.?

Reakce na 71212

Zajímá Vás pravda? A nebo jen propaganda? Že z Čechů nic nedostanete, to je pravda! Stejně je pravda, že dokud Hitler vyhrával, všichni (rozumněj: až na marginální minimum!) mu fandili a podporovali ho!?
V souvislosti s touto "kauzou" řeším jiný problém : jsou všichni Aneričané vinni za "prasárny", které páchají po celém světě beztrestně? Asi by měl převážit názor, že jsou! A pak bych navrhl Al Kaidě, aby vyhlásila "nulovou toleranci" občanům USA a likvidovala je vždy a všude, kde na ně narazí! Go home USA!!

71383

18.9.2005 15:25

RE:Nezaplati za ni nikdo :)

leho 84.?.?.?

Reakce na 71383

>V souvislosti s touto "kauzou" řeším jiný problém : jsou
>všichni Aneričané vinni za "prasárny", které páchají po
>celém světě beztrestně?

Jistě, v drtivé většině ano. Hlavně to je vina za svržení psychopatického diktátora Saddáma, z odstranění nejhoršího režimu v historii člověčenstva Talibanu, pak k tomu můžeme ještě přidat způsobení kolapsu Sovětského svazu a jeho tábora míru, a tak dále...

71388

18.9.2005 16:25

RE:Nezaplati za ni nikdo :)

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 83.?.?.?

Reakce na 71388

a vyzbrojeni saddama vcetne ZHN, vojensko-takticka pomoc, a al-kaidy a talibanu, vyzbrojeni izraele a s tim souvisejici porusovani non-proliferation

ostatne jsem zvedav jak si SS ted poradi s obcanskou valkou v iraku, kterou maji take neprimo na triku

o nynejsich dalsich okupacich se ani nezminim

proste a jednodusse, vse ma dve strany ze?

71392

18.9.2005 17:21

RE:Nezaplati za ni nikdo :)

leho 84.?.?.?

Reakce na 71392

>proste a jednodusse, vse ma dve strany ze?

Jistě, jenomže já jsem na straně demokracie a svobody a ne na straně teroru a útlaku, jako vy, Václave spolu se "Zvědavci"...

71400

18.9.2005 17:46

RE:Nezaplati za ni nikdo :)

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 83.?.?.?

Reakce na 71400

ja rozlisuju stavy tri: domnelou svobodu a demokracii, pak ten prostredek-realizaci toho, ze svet muze byt dobre misto k ziti, ale je tu spousta svini, a treti, hola paranoia

osobne se radim k te druhe, protoze kdyz jsme u toho, nikde neni demokracie ale jen lepsi nebo horsi pokusy o ni, a nikdo neni opravdu svobodny (a to ja tech rozkazu musim poslouchat zrejmne mnohem mene a mam i vic svobody v tom napr. koho zabiju a koho ne)

71404

18.9.2005 18:21

RE:Nezaplati za ni nikdo :)

leho 84.?.?.?

Reakce na 71404

>a to ja tech rozkazu musim poslouchat zrejmne
>mnohem mene a mam i vic svobody v tom napr. koho zabiju a koho
>ne

Já jsem si jistý, že rozkazů co se týče počtu i kvality já musím poslouchat daleko méně, než kdokoliv jiný v civilu. Co se týče zabíjení, tak k tomu nikdo rozkazy nevydává, vojáci jsou velice dobře cvičeni v aplikování pravidel ROE (Rules of Engagement) a v případě, že střílet musí, tak je to vždy individuelní rozhodnutí. Václave, nechte tedy válčení nám, profesionálům, a vy Zvědavci si žijte ve svých oblacích nebo někde ve vesmírných dálkách světelné roky od matičky Země...

71410

18.9.2005 18:30

RE:Nezaplati za ni nikdo :)

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 83.?.?.?

Reakce na 71410

jsem rad, ze se vojacci od doby druhe svetove valky posunuli alespon malinko dal a nezkousi se vymlouvat, ze k zabijeni dostavaji rozkazy (i kdyz k nekterym pripadum zcela jiste ano a zcela jiste jde o rozkazy typu : jdete tamhle, a vycistete to... dotycny profesional, zde spise pejorativni oznaceni, to udela, bez chapani, koho a proc to vlastne cisti a ostatne urcite i mnoho pripadu znasilnovani a kradezi se jiste take deje bez rozkazu...


VELMI ME ALE pobavila vase zminka o kvalitnich rozkazech, chlape, ja vim, jak vojacci psychologicky funguji, ale je vzdy krasne videt konkretni ukazky psychickeho brainwashingu.. vase zlomeni se, jste -li skutecne vojak, mentalne si dovolim tvrdit, ze jo, ale urcite byste nebyl posledni pripad vojacka dusi, ktereho armada treba ze zdravotnich duvodu odmitla a on je z toho chudak na dne a nepripusti si to, nicmene to Vase zlomeni se povedlo [smích]

zrovna vcera jsem na tema iraq a ROE videl prihodu JAGu [smích], kdyz jsem odchazel od tv, chudaka serzu tak vytocili, ze to, jak to funguje doopravdy, vyklopil a mel po kariere

71411

18.9.2005 19:21

RE:Nezaplati za ni nikdo :)

leho 84.?.?.?

Reakce na 71411

>(i kdyz k nekterym pripadum zcela jiste ano a
>zcela jiste jde o rozkazy typu : jdete tamhle, a vycistete to...
>dotycny profesional, zde spise pejorativni oznaceni, to udela,
>bez chapani, koho a proc to vlastne cisti a ostatne urcite i
>mnoho pripadu znasilnovani a kradezi se jiste take deje bez
>rozkazu...

Nejde o rozkazy tohoto typu, a k žádným znásilňováním a krádežím v US Army nedochází tak, jak si to představujete vy. Napíšu vám to tedy ještě jednou, a velkými písmeny: ŽÁDNÝ PROFESIONÁL NEVYKONÁVÁ ŽÁDNÉ ROZKAZY BEZ CHÁPÁNÍ. V armádě soudruha ministra obrany Čepičky možná, ale ne v armádě, ve které já sloužím. Jste něco takového vy schopný vůbec pochopit?


>VELMI ME ALE pobavila vase zminka o kvalitnich rozkazech, chlape,
>ja vim, jak vojacci psychologicky funguji

A od koho to víte? Kolik vy znáte osobně amerických profesionálních vojáků?

>zrovna vcera jsem na tema iraq a ROE videl prihodu JAGu [smích], kdyz
>jsem odchazel od tv, chudaka serzu tak vytocili, ze to, jak to
>funguje doopravdy, vyklopil a mel po kariere

Příběhy JAGu jsou podle vás skutečnost? Dovolte abych vás a ostatní Zvědavce oficielně informoval, že se jedná o pohádky...

71417

18.9.2005 19:39

RE:Nezaplati za ni nikdo :)

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 83.?.?.?

Reakce na 71417

ad 1) dovolim si tvrdit, ze jde samozrejme o castecnou iluzi, jiste, jako biologicky stroj jste zatim nenahraditelny, prave pro schopnost samostatneho uvazovani (NI jako opak AI) ale armada budoucnosti bude vypadat zcela jinak, je jasne ze nikdo neplanuje vase konkretni kroky a ukony, jste naucen, jak chodit, jak doslapnout, bota je standardizovana, formace nacvicene, zbrane jsou standardizovane, strelivo do nich, obleceni, pokyny, i haircut, a takovy clovek mi tady povida o svobode...

ad 2) treba mam vzdelani v oblasti psychologie vycviku vojaku [smích]

ad 3) samozrejme ze JAG je pohadka, to je samozrejme, to byla spise takova usmevna pripominka, ze pokud se to vasim nadrizenym nebude hodit, hodi vas pres palubu, jste -li skutecne vojakem, prikladu je mnoho, vcetne Abu Ghraib, kde tedy skutecne neslo o selhani jednotlivcu [smích]

71423

18.9.2005 19:18

RE:Nezaplati za ni nikdo :)

Martin 217.?.?.?

Reakce na 71410

Heleďte generále,začínám mít vážné pochybnosti o Vaší vojenské discipíně a další karieře.Kdy vlastně válčíte když neustále dřepíte u netu a plkáte nesmysly v podivném jazyce???? To se v USArmy může? To není armáda, to je bordel na kolečkách !!!

71414

19.9.2005 1:56

RE:Nezaplati za ni nikdo :)

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 71410

A kde zijete vy sergante? [mrknutí jedním okem]

71498

18.9.2005 17:46

RE:Nezaplati za ni nikdo :)

TS 213.?.?.?

Reakce na 71400

>Jistě, jenomže já jsem na straně demokracie a svobody a ne na
>straně teroru a útlaku, jako vy, Václave spolu se
>"Zvědavci"...

Jenomze ta vase "demokracie" a "svoboda" cim dal tim vic vypadaji jako specificky druh teroru a utlaku. [pláč]

71405

18.9.2005 19:23

RE:Nezaplati za ni nikdo :)

leho 84.?.?.?

Reakce na 71405

>Jenomze ta vase "demokracie" a "svoboda" cim dal tim vic vypadaji
>jako specificky druh teroru a utlaku.

Ano, souhlasím, utlačujeme hlavně islámské teroristy a psychopatické diktátory jako Saddám Husajn...

71418

18.9.2005 19:40

RE:Nezaplati za ni nikdo :)

SandWalker 80.?.?.?

Reakce na 71418

Leho dnes mimo jine napsal ....
>Ano, souhlasím, utlačujeme hlavně islámské teroristy a
>psychopatické diktátory jako Saddám Husajn...

Teda Leho vy mate dnes ale blbej den. Kdyz tak ctu vsechny Vase dnesni poznamky pripada mi, ze snad musite mit dnes opustak ne? Nebo je to naopak hlavni zamestnani. Uz me ani tak nejak nebere kde jste a nebo nejste - jde asi vice o to kdo jste. Ja bych to typoval na profesionalniho provokatera. Nastesti Vam tady stale hodne ctenaru pro sve poveseleni reaguje - myslim, ze nejhorsi udel by byla naprosta ignorace tech predkladanych blabolu a prazdnych frazi...to by byl konec Vaseho zoldu ja myslim.
[pláč] [mrknutí jedním okem]

71424

18.9.2005 19:45

RE:Nezaplati za ni nikdo :)

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 83.?.?.?

Reakce na 71424

ja s vami naprosto souhlasim, ze leho neni zadny vojak, ale take nemam pocit, ze je to ten obycejny provokater, to mi psychologicky nesedi, tento typ pomerne rychle ztrati motivaci, i kdyz jsou lide co reaguji, na to je tu leho prilis dlouho

71429

18.9.2005 19:51

RE:Nezaplati za ni nikdo :)

leho 84.?.?.?

Reakce na 71424

>Uz me ani tak nejak nebere
>kde jste a nebo nejste - jde asi vice o to kdo jste. Ja bych to
>typoval na profesionalniho provokatera.

Nic nového pod sluncem, na to přišel Lev už dávno. Jsme tým agentů nasazení rozvědkou, dám vám hádat kterou...

71432

18.9.2005 19:52

RE:Nezaplati za ni nikdo :)

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 83.?.?.?

Reakce na 71432

STS Chvojkovice Brod?

71433

18.9.2005 20:02

RE:Nezaplati za ni nikdo :)

SandWalker 80.?.?.?

Reakce na 71432

...ja se Vam Leho divim, ze nevytrete konecne po letech driny a odrikani vsem na Zvedavci zrak necim konkretnim. Napriklad jiste vite jako mistni znalec, ze ten Vami casto jmenovany Saddam mel jednu vasen. Velice rad plaval i v pokrocilem veku pres reku a zpet - kazde dite tam to misto zna. Je to ted relativne bezpecna cast mesta. Bezte nam tam udelat jednu posledni byt maskovanou fotku kde na to misto ukazujete. Pak klobouk dolu jste tam - alespon v tom jste nelhal - tedy predevsim sam sobe....

71435

18.9.2005 20:06

RE:Nezaplati za ni nikdo :)

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 83.?.?.?

Reakce na 71435

psychopati neplavou, cely cas je planuji masova vyvrazdovani..

vy neznate tu historii s udajnym dukazem? k tomu se tu leha uz zkouseli prinutit ale...

71437

18.9.2005 20:12

RE:Nezaplati za ni nikdo :)

SandWalker 80.?.?.?

Reakce na 7

... aaaa jsem tu novy a zase za tak dukladnou studii mi LehoProfile nestoji. Na strane druhe jsem to jen tak zkusil - kazdy clovek je napravitelny [oči v sloup]

71440

18.9.2005 20:16

RE:Nezaplati za ni nikdo :)

leho 84.?.?.?

Reakce na 71435

>...ja se Vam Leho divim, ze nevytrete konecne po letech driny a
>odrikani vsem na Zvedavci zrak necim konkretnim.

SandWalkere, především ta armáda, ve které jsem já, není holubník aby si každý mohl běhat po Iráku jak se mu zamane i když bych tím Zvědavcům kdovíjak vytíral zrak. Takže vás asi zklamu...

71441

18.9.2005 20:25

RE:Nezaplati za ni nikdo :)

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 83.?.?.?

Reakce na 7

ale o par diskuznich prispevku jinde me leha vycita, ze naprosto nechapu armadu a ze on musi poslechnout jen malo a to navic jenom kvalitnich rozkazu, mezi nez evidetne musime radit i fotografii useku reky v case osobniho volna [smích] (ale jiste si leho vymysli, ze Rules of photographic Conduct (ROpC) mu to zakazuji protoze by to islamsti teroriste a psychopaticky saddam zneuzili

71443

18.9.2005 20:29

RE:Nezaplati za ni nikdo :)

SandWalker 80.?.?.?

Reakce na 0

[chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

71444

18.9.2005 19:41

RE:Nezaplati za ni nikdo :)

Lev 68.?.?.?

Reakce na 71418

Ano, souhlasím, utlačujeme hlavně islámské teroristy a psychopatické diktátory jako Saddám Husajn...
___________________________________________

Poslyste "leho" ty vase kecy muzete prednaset v Tel Avivu v materskych skolkach - pokud je tam maji. Kdyby jste radeji priznal vy "osvoboditeli" demokracie, kolik uz tech americkych zoldaku padlo, jen !!!! v Iraku a kolik jste uz zamordovali civilnich obyvatel, deti, zen a starcu. Vy jste "leho", naprogramovana masina, covece ! [naštvaný]

71425

18.9.2005 19:43

RE:Nezaplati za ni nikdo :)

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 83.?.?.?

Reakce na 71418

to by me zajimalo, zda -li jste schopen mentalne napsat jmeno Saddama Husajna bez adjektiva psychopaticky [smích], kdopak Vam to porucil? nebo na zaklade ceho jste usoudil, ze je psychopat? ne ze by byl hodny clovek, ale komunisticke manyry mi k vam, vzhledem k vasi antipatii ke komunismu, proste nesedi

a prosim, a vim, ze je to marna prosba, ale to jsem holt ja, delam nekdy marne veci, prestante zamenovat pricinu a dusledek - to se vztahovalo k tem teroristum (a spousta z nich nema s islamem co delat, to jen tak pro uplnost)

71426

18.9.2005 19:48

RE:Nezaplati za ni nikdo :)

TS 213.?.?.?

Reakce na 71418

>Ano, souhlasím, utlačujeme hlavně islámské teroristy a
>psychopatické diktátory jako Saddám Husajn...

...ktery vam byl za valky s Iranem dost dobry jako spojenec. Psychopatickych diktatoru je svet plny (Myanmar, Zimbabwe...), ale jenom jeden z nich byl dost slaby na to, aby si na nej Americky Orel troufl, a zaroven plaval na rope.

Orel[1] neni prilis hrdy ptak. Na velkou korist si netroufne, a nepohrdne mrsinou nebo koristi ukradenou jinemu ptaku. Navic se mu povede odhadem asi jenom jeden z osmnacti utoku. Podobnost nahodna?

[1] http://www.baldeagleinfo.com/eagle/eagle3.html

71430

18.9.2005 21:23

RE:Nezaplati za ni nikdo :)

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 71430

no on to mel byt krocan ale nikdo se s tim nechtel malovat, myslite ze ty dve mrtve slepice na ceskem stitu jsou o neco lepsi?

71451

19.9.2005 1:58

RE:Nezaplati za ni nikdo :)

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 71451

Jeste jste zapome3l na dvouocaseho skunka doktore mate nejakou sklerozu nebo co? [mrknutí jedním okem]

71499

19.9.2005 8:28

RE:Nezaplati za ni nikdo :)

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 71383


>V souvislosti s touto "kauzou" řeším jiný problém : jsou
>všichni Aneričané vinni za "prasárny", které páchají po
>celém světě beztrestně? Asi by měl převážit názor, že
>jsou! A pak bych navrhl Al Kaidě, aby vyhlásila "nulovou
>toleranci" občanům USA a likvidovala je vždy a všude, kde na
>ně narazí! Go home USA!!

to:seda
Nejvic se mi "libila" Vami formulovana veta:
Asi by měl převážit názor, že jsou!

Existuji i obcane USA, kteri se narodili ve stejne zemi jako Vy a nosi skolni brasnu na zadech.
Navrhovat muzete,... treba i likvidaci.
Ovsem, jste ochoten za sve navrhy nest tihu dusledku?



71513

17.9.2005 21:30

Může mi někdo z celého světa vysvětlit

jarmila 85.?.?.?

co je to ten zásuvný chybějící modul? Proč se mi to do pytle nabízí úplně všude na internetu, kamkoliv jen kliknu, kamkoliv se vrtnu? Co to je? A proč je to v angličtině? A proč se mi to nabízí i na mém webu? Já žádný zásuvný chybějící modul nepotřebuji, tak proč se mi to všude vnucuje a nabízí? K čemu je to dobré? Tuhle mi kdosi nabízel, zda bych mu za pár korun nepovolila na svém webu mít jakési banery nebo jak se tomu říká, jakousi reklamu na casina. Odpověděla jsem že ani náhodou a stejně se mi tam objevil jakýsi černý sloupek,nabádající mě ať na to kliknu a budu mít po problémech. Já vám řeknu, ten internet je pro ženskou tedy dost nebezpečný. [naštvaný]

71279

17.9.2005 22:38

RE: Může mi někdo z celého světa vysvětlit

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 71279

Pani Jarmilo, internet neni "nebezpecnej" jen pro zensky. I ja jsem v zacatcich (kdyz jsem mel prvnich par mesicu internet) v tom "tapal". Hodne lidi tady na Zvedavci pise jak tomu vsemu rozumi, ale urcite to neni pravda. To jen tak "machrujou", aby se ukazali co vsechno "znaji". [zmaten]

71293

18.9.2005 2:06

RE: Může mi někdo z celého světa vysvětlit

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 71293

Nikdo nezna vsechno, ale jsou i lidi, jenz se pocitaci zabyvaji nejaky ten patek a chapou, ze pani Jarmila ma v pocitaci trojana a ten navykladal jejimu browseru, ze potrebuje nejaky plugin, jenz si samo musi stahnout - anebo ho uz smazal antiSpyware/vir programek a eploder ted rve... A tak dale [mrknutí jedním okem]
A Jarmilo, nezoufejte. Ani vetsina muzu internet rozumne nezvlada, protoze stoji proti protivnikum, vybavenym uzasnymi znalostmi jak jsou winblows a hlavne IE nebezpecne a co se vse pres ne da do pocitace dostat... Mate pouzivat hardwarovy firewall a FireFox misto IE a budete mit po problemech [mrknutí jedním okem]
A reklamni prouzek na wasi homepage pridal asi proovzovatel serveru, aby mel nejake penizky navic - pokud maste hosting zdarma, tak se neni ani cemu divit [mrknutí jedním okem] [smích]

Ale tato debata sem ani moc nepatri, ne? [vyplazený jazyk]

71315

18.9.2005 8:06

Díky moc za vysvětlení trodasi :)

jarmila 85.?.?.?

Reakce na 71315

já se příště polepším, jsem si vědoma toho, že můj dotaz sem nepatří. [smích] Ale ten zásuvný modul se nabízí i na Neviditelném psu jako oficiální reklama, tak fakt nevím, proč se tak strašně všude vnucuje. No, už s tím nebudu otravovat.

71347

18.9.2005 13:03

RE: Může mi někdo z celého světa vysvětlit

djb 83.?.?.?

Reakce na 71279

Pani Jarmilo, nerikam ze jsem 100% odbornik, ale myslim, ze by to mohlo byt laicky takto:
Zasuvny modul je program, ktery se nahraje k Vasemu prohlizeci, aby rozsiril jeho funkce. Diky tomu pak muzete zobrazit dalsi casti webovych stranek, jejichz autor pouzil nejakou specialni technologii a na jejichz zobrazeni Vase zakladni konfigurace nestaci.
Priklad muze byt Macromedia Flash, ale ten je obvykle uz v IE obsazen.

V takovem pripade klidne zasuvny modul stahnete a instalujte, ale nejprve se podivejte jaky modul a od jakeho vyrobce to chce instalovat a zeptejte se nekoho, komu se da verit, jestli to neni nejaky virus.

Druha, horsi moznost, je, ze mate v pocitaci nejaky virus/spyware a ten Vas bud chce presmerovat na nejakou pochybnou stranku anebo se doinstalovat.

Na vasem miste bych si nejprve stahnul z www.lavasoft.com zdarma program Ad-Aware (download je hned na titulni strance vpravo temer dole - ne ze bych Vas mel za tak "blbou", ale prvne jsem to tam dost dlouho hledal[smích] )
Nainstalovat, nechat updatovat a proves full scan Vaseho PC a odstatnit vse z kolonky critacal.
Pak bych si stahnul z www.avast.cz zdarma Avast antivirus pro domaci pouziti, musite se ale registrovat, pak Vam hned zaslou Vase seriove cislo a mate to zdarma na asi rok.

No a az nakonec bych zvazoval instalaci toho modulu, pokud to vse nepomuze.
Pokud do toho trochu vidite, je dobre nechat vyhledat jmeno toho modulu pres www.google.com a kdyz na Vas vyskoci nejake stranky s varovani pred viry, tak neinstalovat.(ale pozor kam klikate, tady je prave nebezpeci, ze clovek musi vedet, ktera stranka je bezpecna, at neporidite tech spyware vice.

Take je dobre si aktualizovat windows, pokud je mate, kliknete v Internet Exploreru v menu na Nastroje - > Windows update, to Vas nasmeruje na stranku, ktera Vam nahraje do pocitace vsechny potrebne bezpecnostni zaplaty Windows. Muze to mit klidne az 50 megabyte.
Pokud nemate Windows zakoupeny,tak Vam to nenahraje vsechny zaplaty, ale jen ty kriticke, jde to snadno obejit, ale ty kriticke zaplaty staci.

No, tak snad Vam to pomuze, shrnuti.
1) www.lavasoft.com Ad-Aware
2) www.avast.cz antivirus
3) windows update
4) s nekym instalovat modul

nejspis se zde nekdo ozve s tim, ze zna lepsi antivirus, lepsi spyware, lepsi operacni system a lepsi prohlizec.
Ja Vam tyhle pisu, protoze, jsou zdarma, jsou kvalitni dostatecne a snadne na obsluhu a mely by stacit. Nepredpokladam take, ze byste chtela kvuli jednomu modulu menit operacni system[smích]
Jak pise Karel Capek, staci mit veci dobre a ne nejlepsi, tohle Vam poslouzi a nemusite travit tydny resenim, zda jiny antivir umi o tri viry vice nebo mene[smích]

hodne stesti!


71359

18.9.2005 14:27

díky strašně moc za rady djb Vám i trodasovi,

jarmila 85.?.?.?

Reakce na 71359

už jsem si ty rady zkopírovala a něco s tím podniknu- i když tomu všemu rozumím jako koza petrželi. [chechtot]

71384

18.9.2005 13:25

RE: Může mi někdo z celého světa vysvětlit

Druid 84.?.?.?

Reakce na 71279

pani Jarmilo, zenam se obcas stava ze jim schazi nejaky ten zasuvny modul. Ale proc ho proboha hledate tady? Zkuste se mrknout pod postel jestli se tam nezakutalel.

71364

18.9.2005 13:48

RE: Může mi někdo z celého světa vysvětlit

Martin 193.?.?.?

Reakce na 71279

zvažte možnost nainstalovat si do PC Linux a choďte na net jen přes linux. Windows jsou politická [smích] a počítačová virová a trojanová sebevražda. Od té doby co mám i Linux (a co nezvládám dělat v linuxech dělám ve Win) nemám žádné bezpečnostní problémy v PC. Nemusíte se nijak učit ovládat linux, jen na internet choďte z linuxu a ne z W.

71370

18.9.2005 16:47

I Vám díky moc za radu Martine,

jarmila 85.?.?.?

Reakce na 71370

opět si to kopíruji.

a Vy jste druide pěkně vykutálený. Pod postelí ty zakutálené zásuvné moduly nehledám, ony ty zásuvné moduly spíše vyhledávají mne, obtěžují mne- ale ne v posteli, ale právě na internetu. [vyplazený jazyk]

71395

18.9.2005 19:19

RE: I Vám díky moc za radu Martine,

Tom 24.?.?.?

Reakce na 71395

>... obtěžují mne- ale ne v posteli, ale právě na internetu. [vyplazený jazyk]

Aha, obtěžují na nesprávném místě! [mrknutí jedním okem]

71415

19.9.2005 2:01

RE: I Vám díky moc za radu Martine,

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 71415

Davejte si bacha panove, nekdo z diskuteru Zvedavce by mohl dojit k zaveru, ze se to musi hlasit a emericky pravnik by vam uz ukazal zac je toho loket. [mrknutí jedním okem]

71500

18.9.2005 2:53

Ty dobrem a on se ti certem odmeni-krestansky svet je nepoucitelny.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

JEWS WARN-"COME OUT OF YOUR CHRISTIAN BELIEFS IN AMERICA WHILE YOU CAN, BECAUSE THE CHRISTIANS ARE GONNA GET THEIRS SOON!"

Last summer, I visited my mother in Tulsa,OK. While there, I attended a Messianic Jewish synagogue. A MESSIANIC SYNAGOGUE is one composed of both Jewish and Gentile BELIEVERS IN JESUS CHRIST. They invited me to lecture to their congregation on THE COMING AMERICAN HOLOCAUST.

And while I lectured there, something fascinating happened.

A Sephardic Messianic Jew, Saida (pronounced "Saheeda"[mrknutí jedním okem], began nodding as I talked about FUTURE CONCENTRATION CAMPS and GUILLOTINES and BOXCARS AND SHACKLES and how THE CHRISTIANS IN AMERICA WERE THEIR MAJOR TARGET FOR DESTRUCTION, among others.

Puzzled, I asked her HOW SHE KNEW.

And she fully admitted in front of all the members I was lecturing to, THAT SHE KNEW...BECAUSE HER JEWISH RELATIVES THEMSELVES WERE WARNING HER!

They are NOT Believers in Messiah, as she is. These particular Jewish relatives were from New York City.


She said, "I KNOW that all these things you are talking about are true...BECAUSE MY JEWISH RELATIVES ARE WARNING ME, 'COME OUT OF THIS [MESSIANIC/CHRISTIAN FAITH IN JESUS] WHILE YOU CAN! Because PRETTY SOON...THE CHRISTIANS ARE GONNA GET THEIRS for WHAT THEY HAVE DONE TO US JEWS!"

She admitted to me and the Messianic congregation that SHE KNEW ALL ABOUT THE CONCENTRATION CAMPS AND MARTIAL LAW ACTIVITIES TO COME, because of what her Jewish relatives told her.

And SHE KNEW that THIS COMING PERSECUTION would be directed PRIMARILY AGAINST CHRISTIANS..again because of what her Jewish relatives admitted to her.

And Saida admitted, in front of her entire Messianic congregation, that her Jewish relatives were joining with OTHER Jews of the Jewish community in their eagerness to have THE CHRISTIANS ARRESTED AND KILLED IN THE CAMPS UNDER MARTIAL LAW.
She admitted that THE JEWS IN AMERICA PERSONALLY FEEL THAT THIS IS "PAYBACK TIME FOR THE CHRISTIANS" because of two thousand years of percieved Christian persecution of the Jews. MANY Jews in the USA know about coming MARTIAL LAW and the dark puposes behind it. I discovered this while working among them.

And if THIS is the case, WHY then do you think that THERE IS AN EASTERN EUROPEAN JEW, Michael Chertof, in the role of HOMELAND SECURITY DIRECTOR???

Could it be that he was made director, because, as a Jew, he is in perfect agreement with the Jewish perspective on the coming MARTIAL LAW AGENDA??? And in perfect agreement with the PLANNED round up and termination of the Christians of this nation as well ???

In Michael Chertof's mind, is MARTIAL LAW going to be used as the tool of "PAYBACK TIME FOR THE CHRISTIANS" by the Jews in power in Washington DC??? (Count on it goyim)

( By the way, in Russian, "CHERT" when spelled with the Russian "E" accntuated with the "YOH" markings over it, means "DEVIL." HOMELAND SECURITY will truly play the major role UNDER MARTIAL LAW with it's NATIONAL RESPONSE PLAN, to send MILLIONS OF FELLOW AMERICANS AND CHRISTIANS/PATRIOTS TO...Kráceno (Editor)

71324

18.9.2005 11:31

RE: Ty dobrem a on se ti certem odmeni-krestansky svet je nepoucitelny.

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 71324

Este, ze nejsem krestan [velký smích]

A krestansti fanatici si to za svou blbost, nepoucitelnost, zaslepenost, naivitu a v neposledni rade pokrytectvi zaslouzi [zahanbení]

71354

18.9.2005 4:33

Němci páchali samé zločiny a musí proto platit.

zap 70.?.?.?

Samozrejme, toto je mineno ironicky, ale pres to, jak je mozne, ze jinym (Belgii, Holandsku, Portugalsku, Italii...o Anglii a Francii nemluve) toto 'zlocineni' proslo. Proste predali kolonie do samospravy a hotovo. Nenci ztratili kolonie jiz v I S.V. a nyni maji platit! Dava to nejaky smysl? [zmaten]

71333

18.9.2005 11:27

RE: Němci páchali samé zločiny a musí proto platit.

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 71333

Dava to smysl. Protoze jsou to Nemci, tak jsou vinni a musi platit. Platit a zase jen platit [oči v sloup]
Nedava to jiny smysl, nez dve mozne vysvetleni.

1) - recionalni - je to, ze jakmile se podvolili zidum a platili za neco, co neni dvakrat dokazano a co bych bezobav nazval holohoxem (byt zaklad - zbaveni majetku, vivu, deportace, nic moc podminky a hodne obeti nemoci atd. - to je normal, kdyz date hodne lidi dohromady - byl pravdivy holokaust) tak se holt podobne ideje chytili i dalsi. Kdyz plati pejzatcum, proc by neplatili nam, cernouskum, ze? [mrknutí jedním okem]
Jsem zvedav, kdy cikany napadne, ze bychom meli platit jim a nejen my, ale i Nemci by jim meli platit za holokaust... [oči v sloup]

2) - zidovska pomsta nemcum - protoze si Nemci dovolili se zidum vzeprit a zbavit je jejich majetku a vlivu, musi pykat a to to nejvice a co nejdele. Myslenka odskodneni neni nova, jen je dusledne aplikovana a zide myslim radi vidi, jak Nemci plati [oči v sloup] [zahanbení] Nemecko se jen tak nevycerpa a dojna krava USA take mleko dava, cize par cernousku at se klidne prizivi - medialni "nasazovani Nemcum psich hlav" za tech par penez, co nepujdou do zaslibene zeme stoji. Sak oni jim pejzati zas prodaj nejake zbrane, aby si tu genocidu mohli zopaknout a aby se prenizky prelily tam, kam partej [vyplazený jazyk] [zahanbení]

A aby realita nebyla mixem obou duvodu. Lze jen tezko odhadovat, jestli jeden z nich nahodou neprevazuje...

Tak jako tak mi zacina byt Nemcu lito a divim se, ze uz davno, treba pri vyroci 50-ti let, nerekli proste, jasne a strucne DOST odskodnovani a neustalemu otevirani minulosti.

Asi je tak tomu proto, ze kdokoliv by tohle rekl, by pri jakekoliv argumentaci byl oznacen za nacka, a ti jsou preci ti nejhorsi na svete, ze? I kdyz zabili min lidi, nez komunisti [pláč] [naštvaný]

A presto - se srpem a kladivem v cervenem tricku chodit muzete. Ale zkuste si to same v cervenem tricku s bilym kruhem a svastikou v nem [chechtot]

71353

18.9.2005 14:38

RE: Němci páchali samé zločiny a musí proto platit.

seda 82.?.?.?

Reakce na 71353

:Jsem zvedav, kdy cikany napadne, že bychom meli platit jim a nejen my, ale i Nemci by jim meli platit za holokaust... [oči v sloup]
Naprosto nepřijatelný příměr... Už za předchozího režimu se hledaly cesty, jak integrovat Rómy do společnosti. Zdá se, že ani po ""něžné" revoluci" se to nedaří ..., řekl bych, že toho spíše zneužívali, tehdy i dříve!
Ale Němci měli program, jak je (Rómy resp. Cikány) likvidovat! Ne sociálně, nebo ekonomicky..., jak se snaží kapitalisti likvidovat nás, resp. udržet nás na úrovni "na hraně" naší tolerance! Oni je prostě chtěli likvidovat FYZICKY ...,jistě víte co to znamená!

71385

18.9.2005 19:56

RE: Němci páchali samé zločiny a musí proto platit.

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 71385

Ehm, coze? Jak to, ze to je "Naprosto nepřijatelný příměr"...? [oči v sloup]
Co ta pakaz kdy udelala pro republiku, ze by meli tu drzost neco chtit? Nestaci, ze si je vyzivujeme a jeste se od nich nechame vydirat "rasismem"? A jaky "Naprosto nepřijatelný příměr", jezisi? [oči v sloup]

Samo, ze cikani zneuzivali vsech pokusu o integraci do spolecnosti - blby kdo dava, 2x blby kdo nebere.

A pokud vim, tak proslaveny "tabor u veprina" byl PRACOVNI (zalozen za 1. republiky pro osoby stitici-se prace) a nikoliv likvidaci.
Jo taaaak, on cikan na praci umira? Aha! [velký smích] [chechtot] Jen je nechte pracovat [chechtot]

V tom pripade je vse jasne - a vycisteni od cikanu je, stejne jako zavedeni jizdy vpravo, jednou z pozitivnich veci, jenz sem okupace za WW2 prinesla.


PS. seriozne se domnivam, ze cikanske etnikum proste nemelo (protoze se izolovalo samo od zbytku spolecnosti) imunitni system pripraven na bakterie bilych a pejzatych ze vsech koutu evropy, takze chcipali jak mouchy... (a opacne) A abych vam pridal brouka do hlavy, tak si ani nejsem tak docela a uplne jisty, jestli to je vsechno jen a ciste nemecka chyba. Kdyby nebyli jaci jsou, kdyby se s nami vubec stykali, tak meli imunitni system pripraven na setkani s "nasimi" nemocemi a mohli prezit... [oči v sloup]

71434

18.9.2005 22:01

RE: Němci páchali samé zločiny a musí proto platit.

google 84.?.?.?

Reakce na 71434

Trodas, velmi zaujimavy clanok na temu je tu:

http://www.prop.sk/pribehy_z_vychodu_I.htm

71459

19.9.2005 1:10

RE: Němci páchali samé zločiny a musí proto platit.

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 71459

google - dekuji, clanek je nadherny a doporucuji vsem [mrknutí jedním okem] [smích]
Sice s autorem nesouhlasim v jednom bode, a sice ze naciste vyhlazovali nepoholdne individua plynem - protoze pro to proste neni jediny hmatatelny dukaz a naopak vse, na co jsem narazil hovori jasne proti teto zazite predstave - ale ta krasna deklarace reality, ze ti, kdoz mluvi o rasismu nevi sami o cem mluvi, je neprekonatelna [smích]
Vice takto smyslejicich lidi! [smích]

71484

18.9.2005 15:04

RE: Němci páchali samé zločiny a musí proto platit.

seda 82.?.?.?

Reakce na 71353

Ježíš-Mariá! Přehlédl jsem Váš absolutně zblblý kec:> I kdyz zabili mín lidi, než komunisti!...
No autoři "černé knihy komunismu", nebo bílé? , ani nevím... jsou skvělí manipulátoři historie. Dnes se jim říká "Šéfové propagandy" a zdá se, že se jim práce daří...
Spíše mne udivuje, že taková kvanta lidí jsou schopna uvěřit těm "plkům" západní propagandy...
Pane Trodasi, nevím příznivcem kterého "proudu" jste - možná by jste se měl zřetelně projevit, abychom mohli pochopit motivaci Vašich myšlenkových pochodů.
Nebráním se, byť sebepřísnějším zkoumáním historie, ale bez vlivů politiky - lze to vůbec? - je to realita asi příštího tisíciletí...
Prosím, reagujte! A sdělte víc o sobě - rád bych Vás pochopil.

71386

18.9.2005 15:37

RE: Němci páchali samé zločiny a musí proto platit.

zap 65.?.?.?

Reakce na 71386

Nedelejte si to tak slozite Sedo, prosim!

Pan Trodas je genialne sarkasticky - ja mu rozumim! [smích]

71389

18.9.2005 20:11

RE: Němci páchali samé zločiny a musí proto platit.

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 71386

Aha, takze fakt, ze komunisti maji na svem "konte" vice mrtvych nez naciste, jsou zblble kecy? [překvapení] [oči v sloup]
No teda, to jsou mi dneska veci, po dvou deci [smích]

Naposledy, co jsem mel dejepis, tak se za obeti fasismu pocitaly obeti WW2, jenz maji byt temer 60 milionove.

A pokud si to dobre pamatuji, tak obeti komunistickeho rezimu jen v rusku zvladli nejakych 100 milionu obeti - jen jednu udelost z mnoha - kolektivizaci na ukrajine zaplatilo 20 milionu "kulaku" svymi zivoty [zahanbení]

Ale asi jsem pomyleny a zmateny, tak proc byste o me rad vedel vice? [mrknutí jedním okem] Ja a me absolutne zblble kecy preci nestojime za diskuzi, no ne? [velký smích] [mrknutí jedním okem]

71439

18.9.2005 20:23

RE: Němci páchali samé zločiny a musí proto platit.

leho 84.?.?.?

Reakce na 71386

>Spíše mne udivuje, že taková kvanta lidí jsou schopna
>uvěřit těm "plkům" západní propagandy...

Aha, Šeďa se vybarvuje coby rudoch, nebo alespoň jejich příznivec. Takže, jak to bylo, komunisté byli humanitární aktivisté a všechny ty Gulagy, Kulturní revoluce a tak dále jsou jenom plky západní propagandy?

71442

19.9.2005 1:42

Se Sovetskym svazem na vecne casy a nikdy jinak! :)

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 71386

> seda - Nebráním se, byť sebepřísnějším zkoumáním historie, ale bez vlivů politiky - lze to vůbec? - je to realita asi příštího tisíciletí...
Prosím, reagujte! A sdělte víc o sobě - rád bych Vás pochopil.

Jese me tak, mily seda, napada - ze vy me, clovece, vubec nechtete pochopit? Vy si me proste chcete zaskatulkovat [mrknutí jedním okem] Jste ze me "volaky zmeteny" a tak potrebujete vedet, uzkostlive se chytit nejake te berlicky "jistoty", ze jsem vas soudruh, nebo zlocinny fasista, nebo zkazeny zapadni imperialista, ci naivni kytickovy snilek - anebo snad zfetovany dekadentni filozof, ci primo neokonzervatista? Anebo snad dostanu nalepku radikalniho islamisty, salam salam, alah alah...? [překvapení] [chechtot]
A vite vy co?
Ja vam to vase zjednodusene videni sveta a nalepkovani nehodlam usnadnovat [mrknutí jedním okem] Vas zjednodusene-naivni pohled na svet vas sam ochuzuje o mnohe znalosti a zajimave vedomosti, a jestlize jste na nem tak zavisly, ze bez nej nejste schopen diskuze, tak je treba pristoupit na leceni. Co byste rekl ozdravenemu pobytu v Sibirskem "pracovnim tabore nepratel lidu"??? [velký smích] Ono vas pri -40C prejdou roupy na skatulkovani lidi a dostanete dilem i predstavu, jak asi trpeli obyvatele Gulagu...


> leho - Aha, Šeďa se vybarvuje coby rudoch, nebo alespoň jejich příznivec. Takže, jak to bylo, komunisté byli humanitární aktivisté a všechny ty Gulagy, Kulturní revoluce a tak dále jsou jenom plky západní propagandy?

[chechtot] [mrknutí jedním okem] [chechtot] Samo ze! Ti prohnili imperialiste toho nakecaj [chechtot] Treba - ze chtej bojovat proti komunismu, nebo ze pri kolektivizaci zemrelo 20 milionu lidi hladem, i kdyz se uchylili v zaveru i ke kanibalismu... Anebo ze milovnik lidu, batuska Stalin, nezavedl uderne roty, slozene z nepohodlnych obcanku, jenz nedostali pomalu ani pusky a naboju poskrovnu a museli do utoku - a zpatya ani krok, to se na strelivu do - tentokrate kulometu - neserilo a vzdy bylo... [oči v sloup] [chechtot]
Tak on, veliky soudruh Stalin ty sve delniky a rolniky miloval [vyplazený jazyk] Zcela jiste jest i pomluvou, ze kdyz mu byl predstaven lehky rusky PPSh samopal, skvely to produkt genialnich ruskych vynalezcu (lec emericti gangsteri pouzivali samopaly s kruhovymi zasobiniky uz cirka 10-let pred vypuknutim te Velke Vlastenecke valky...) jenz Rusum pomohl vyhrat valku, tak reagoval podrazdenym dotazem zdali je nezbytne toliko hyriti strelivem [vyplazený jazyk] A tech vernych nasledniku jeho odkazu, kolik se naslo!

71492

19.9.2005 1:43

pokracovani - naslednici velkeho odkazu - Marx, Engels, Lenin, Stalin, Gotwald... :)

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 71386

Mao delal kulturni revoluci v Cine a odnesly to miliony Cinanu - ale to si urcite neco popletl, batuska Stalin preci nikdy neschvaloval vrazdeni - kdyztak jen kulaku a tridnich nepratel, ze [vyplazený jazyk] V zajmu lidu, preci! [velký smích] A co takovy naslednik Pol-Pot a jeho Rudi Kmerove v Kambodzi? To vam byly ale hodne deti dzungle [zahanbení] Skoro nikomu vlas na hlavicce nezkrivili [velký smích] A pokud nahodou ano, tak to byl jiste zlocinny imperialista, jenz do Kambodze "zaboudil" z Vietnamu, ze [zahanbení] Ani u nas se preci nepopravovali nevinni, to da rozum, ze [mrknutí jedním okem] Navic, tech "par" jsme preci popravili na jejich vlasni zadost, kdyz neunesli tihu prozreni, jak spatne se k proletariatu zachovali... [zahanbení] Komuniste jsou samozrejmne sami velci dobraci, jenz chteji lidem jen darovat svobodu, rovnost a zivotni jistoty [vyplazený jazyk] Krasny priklad, jak se komuniste o sve lidi staraji predvedl Fidel Castro, kdyz spoustu svych obcanu poslal supem za lepsim zivotem do Spojenych Statu Americkych - a ty pomluvy, ze vyprazdnil vezeni i ustavy pro dusevne chore a tenhle danajsky dar USA mel lvi podil na rustu kriminality na Floride/Miami - no, uznejte sami, kdo by takovym hnusnym zapadnim imperialistickym pomluvam veril [velký smích] Vzdyt ten stry, vousaty pan vypada jako ztelesneny dobrak - a i k zabiti sveho nejvernejsiho z nejvernejsich, Che Guvary mel urcite dobry duvod. Musel se z nej totiz stat zakukleny reakcionar [velký smích] Ostatne uz soudruh Lenin mel s takovym hnusnym reakcionarem Trockym podobne lapalie a vyresil je stejne [zahanbení]
Komuniste jsou proste desne hodni a mili lide, to by jeden neveril [velký smích]

71493

21.9.2005 22:10

RE: pokracovani - naslednici velkeho odkazu - Marx, Engels, Lenin, Stalin, Gotwald... :)

Martin 193.?.?.?

Reakce na 71493

vzhledem k tomu, že che guevaru popravil (zraněného a zajatého) ve vesnické škole dávkou ze samopalu americký voják (a není to tak dávno co s tím vojákem byl v televizi dokument), zajímalo by mě, proč tvrdíte, že ho zabil castro ? Nebo chcete naznačit, že američané tentokrát pomáhali castrovi ??? Uveďte svůj zdroj nebo je to JPP.

71965

18.9.2005 15:05

RE: Němci páchali samé zločiny a musí proto platit.

zap 65.?.?.?

Reakce na 71353

Jo, tohle dlouho trvat nemuze. Ja sam etnicky Nemec nejsem, ani formalne ne (ac jmeno z matciny strany je nemecke, rovnez tak rodiny jeji matky) - tak je na tom hodne z nas, ale reknu Vam tolik: jsem plne na jejich strane.

Mimochodem, prave se konaji v Nemecku volby. rostouci nespokojenost se socialnimi demokraty a jejich glajchovaci politikou je vsudepritomna. Obavam se vsak, ze ani CDU/CSU nedokaze plne zahrnout emoce panujici v dnesnim Nemecku. Prijde cas, ze se to provali verejne. A pak to pujde jako lavina... tez Rakousko se na neco podobneho jen trese.

A obrati se to a bude platit zase ta druha strana!

71387

18.9.2005 20:06

RE: Němci páchali samé zločiny a musí proto platit.

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 71387

> zap - A obrati se to a bude platit zase ta druha strana!

Teda, uz uplne v zivych barvach vidim, jak pejzati vraceji sve repatriace! [velký smích] [chechtot] [velký smích]

To nehrozi, i kdyby meli vyvolat 3 svetovou.

Neznate zidy, cece? Me "zdejsi" zidobijci prisli dost extremni, nez jsem se dopracoval do denniho kontaktu s clovekem, co pro zidy dela a muzu vam rici, ze jak na ne nadava on, to je sila [zahanbení] [oči v sloup]

Neverim tomu, ze z Izraele nekdo dostane zlamany petnik zpet... [zahanbení]

71436

18.9.2005 20:08

RE: Němci páchali samé zločiny a musí proto platit.

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 83.?.?.?

Reakce na 71436

historek jsem slysel take dost, vcetne nuceni manzelky delat fyzickou praci az skutecne do porodu [smích]

71438

19.9.2005 0:44

RE: Němci páchali samé zločiny a musí proto platit.

zap 65.?.?.?

Reakce na 71438

Ano, ja jsem slysel od pritele to same. Jeho dcera se 'prozretelne' vdala za Vyvoleneho. Ona maka a on rozumuje a kouri...

Pane Trodas, doufejme v lepsi. Verim, ze nemecka vule drime, ale je pripravena se probudut.

71480

18.9.2005 13:49

Kdyz se na to clovek znovu podiva....

zap 65.?.?.?

"Na posledním memoriálu Herero, který se v Namibii odehrál koncem srpna, připomněl právník Jeremy Sarkin (jeden z těch, kteří kmen Herero zastupují), že Německo vyplatilo Židům více než 100 miliard dolarů jako odškodnění za druhou světovou válku, a že kauza Herero je „srovnatelná“.

...tak se nemuze zbavit dojmu, ze je to podle predchoziho (hollokaustoveho) scenare a ze je za tim ta sama parta. Jedna se zrejme o pripad Nemecko vs. Zion, cast III.

71371

19.9.2005 4:23

Kdy ,zacnou ,tak zvani zide odskodnovat sve obeti,jen v Rusku to bylo 100 milionu obeti

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

The Jewish Bolsheviks regarded politics as a branch of Gentile pest control. Hatred of Christians, especially the peasant "bourgeoisie" was their prime motivation. The systematic destruction of the Christian peasantry of Russia as so many vermin, beginning with Lenin's attack on them in the summer of 1918 and his forced starvation in 1921, has been almost completely ignored in Western history.

History=s Worst Mass Murder!
You've no doubt heard of Pol Pot and Adolf Eichmann, but the Jew Lazar Kaganovich? Probably not. Lazar Moiseyevich Kaganovich (real name Kogan) was born in Kubany, near Kiev, Ukraine, in 1893. In 1911 he joined the Communist Party and became involved with the Bolsheviks. Kaganovich took an active part in the 1917 so‑called Russian Revolution and rose rapidly in the Party hierarchy. From 1925 to 1928 he was the first secretary of the party organization in the Ukraine and by 1930 was a full member of the Politburo.
"The inward thought of Moscow (the Jews) indeed appears to be that for twenty centuries while humanity has been following Christ, it has been on the wrong word. It is now high time to correct this error of direction by creating a new moral code, a new civilization, founded on quite different principles(Talmudic Principles). The Communist Party, 1935
According to The Defender (Wichita, Kansas) for February, 1936, the Central Committee of the Communist party in Moscow, the very center of International Communism, consisted of 59 members, of whom 56 were Jews, and the other three were married to Jewesses.
"There is much in the fact of Bolshevism itself, in the fact that so many Jews are Bolshevists. The ideals of Bolshevism are consonant with many of the highest ideals of Judaism." (Jewish Chronicle, London April, 4, 1919)
"In the Bolshevik era, 52 percent of the membership of the Soviet communist party was Jewish, though Jews comprised only 1.8 percent of the total population." (Stuart Kahan (grandson of Lazar Kagaonvich), The Wolf of the Kremlin, p. 81)
Nakonec ,jaky je rozdil mezi Americany a Nemci?
Nemci valku prohrali, Americani je porazili a oba plati statu Israel.

71505

19.9.2005 10:26

Důvod proč jsou britové mimo

Jefim Fistejn 212.?.?.?

No protože naučili svět anglicky, tak maj US lehčí práci.

71526

20.9.2005 9:56

WIESENTHAL zhebnul

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 83.?.?.?

Simon Wiesenthal, the Holocaust survivor who devoted his life to bringing Nazis
to justice, has died at age 96.

71715

21.9.2005 1:26

RE: WIESENTHAL zhebnul

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 129.?.?.?

Reakce na 71715

>Simon Wiesenthal, the Holocaust survivor who devoted his life to
>bringing Nazis

>to justice, has died at age 96.
>
>Asi holocaust mu zkratil zivot.

71839

20.9.2005 11:29

Bruno Krajsky ,rovnez ,tak zvany zid ,si udelal svuj usudek o praci "Lovce nacistu".

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Pracoval Simon Wiesenthal dobrovolne pro okupanty?
Toto je objasneno Rakouskym kanclerem Bruno Krajskym,ktery je take zidem a zastaval misto po mnoho roku v narodnim socialistickem hnuti Rakouska.
Co se stalo,on rekl behem rozhovoru s novinari a zahranicnimi dopisovateli v roce 1975,kde Krajsky verejne obzaloval Wiesenthala z gansterskych method a odmitl jej,jako representanta lidskych moralnich vztahu a sel tak daleko,ze jej oznacil za agenta nacistickeho Nemecka.jeho cela kritika Wiesenthala se otiskla v casopise Profil a zde stalo doslova;
Krajsky-Ja opravdu znam pana Wiesenthala z hlaseni tajnych reportu a tam je oznacen,jako spatny a velice nebezpecny clovek.Toto rikam ,jako kancler......a rikam dale, ze Pan Wiesenthal mel zcela rozdilne styky s nemci,nez-li jsem je mel ja.Po pravde,vse mohu dokazat. Dokonce vice ,nez jen toto.Toto me tvrzeni obstoji i pred soudem.Moje osobni styky s Nemci jsou jednoznacne.Ja jsem byl veznen a byl jsem jimi take vyslichan, avsak jeho pratelstvi s nima je zcela jine ,nez to moje.
Toto tvrdim verejne.To bylo mnohem horsi,nez jak rikam.Ale,on se nemuze ocistit,jakymkoliv prohlasenim pred tisku ,jak by si,asi pral.To neni ,tak jednoduche z toho vseho muze byt velky soud.Muz,jako tento,nema moralni pravo representovat moralni instituce. Toto,ja prohlasuji,on nema to pravo.....Ackoliv ,muz jez je v mych ocich agentem,ano,to je v poradku,ale nekdo jez pouziva gansterskych method.......tento musi odejit. On neni v zadnem pripade gentlemen,toto bych chtel rici a udelat jasne,takze on nemuze byt moralni authorita,protoze on ji neni......On se nemuze za ni vydavat.Ja ,rikam,ze pan Wiesenthal zil v urcitem casu na okupovanem uzemi Nemci v jejich sfere a bez jakykoliv postihu. Jasny? On ,zil zcela verejne,aniz by byl postihovan,jasne? Jak vis sam a jini take o co vlastne slo,tak jini si to nemohli dovolit.On nebyl ponorkou,aby se ponoril,byl skryty a potom se nekde vynoril,on mel volny pohyb a neschovaval se a nic neryskoval. Tady je mnoho veci,ktere znaci,ze by mohl byt agent. On nemusil byt Gestapa agent,jsou tady jeste jine agentury,ze ano.

Tak,to byl nahled zidovskeho kanclere Krajskeho na Wiesenthala a Wiesenthal nikdy nehnal Bruna k soudu.

Mauthausenske povesti od Simona.

Predtim,nez se stal "uznavanym lovcem nacistu" a sve vlastni propagandy , tak v roce 1946 Wiesenthal uverejnil publikaci KZ Mauthausen,jez mela senzacni spravu,jezjiz obsahem je amaterska prace plna pribehu predstavujici hruzy koncentracniho tabora Mauthausenu.Jeho historka je o trech veznich,jez byli za sadistickeho procesu poslani na smrt Nemci.Povidka byla zcela vylhana.Byla vytistena, s malym zajmem,fotografii,ktere byli otisteny v casopise LIFE-Zivot v roce 1945, ve ,kterem byl postupne zaznam zapisu popravci cety provadejici popravu v prosinci 1944 ,tri Nemeckych vojaku,kteri byli chyceni za linii fronty,jako spioni,behem bitvy u Bulge a tak tento pribeh se stal zakladem Wiesenthalova pribehu o veznich,jez napsal a kazdy ,ktery prohledl fotografii podrobne,tak to poznal pri pohledu do magazinu LIFE.Tato prac...Kráceno (Editor)

71725

22.9.2005 2:49

RE: Bruno Krajsky ,rovnez ,tak zvany zid ,si udelal svuj usudek o praci

Blahnik zblaha (zavináč) sbcglobal (tečka) net 70.?.?.?

Reakce na 71725

Pane Nohejl prectete si radsi neco pravdiveho o S. Wiesenthalovi.

http://www.latimes.com/news/nationworld/world/la-fg-wiesenthal21sep21,1,3738211.story?coll=la-headlines-world

72008

20.9.2005 11:54

Simon Wiesenthal zhebnul - jasa zidobijec

Peter Veliky 70.?.?.?

Urcite ten Wiesenthal dokazal vice na tom svete nez zde jeden malej zidobijec.
Jak by se mu asi libilo, kdyby nekdo zvestoval o jeho otci den po jeho smrti ze 'zhebnul'.
Eichman podle neho asi umrel hrdinskou smrti.

71732

22.9.2005 6:26

RE: Simon Wiesenthal zhebnul - jasa zidobijec

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 71732

Za to Rudolf Kastner, ktery za sionisty podepsal s Eichmanem jednu spinavost ohledne deportace madarskych Zidu zemrel jako ctihodny clovek, ze ano? [oči v sloup]

72030

21.9.2005 1:39

Smajliky pana Zorby..

Peter Veliky 70.?.?.?

Sakra, to mu kdosi dal hracky na hrani! Uvedomuje si vubec jak ty jeho zivajici, smejici se, mrkajici a jine ksichty distractuji z toho co pise?
neumi napsat slusny chod myslenky bez toho aby do toho strkal vselijake ty male ksichtiky?
Kdyby byly k dostani male rude vlajecky, ten by jich tam asi napastoval -co?!

71841

21.9.2005 4:57

Jeste , ze SS doktor zachranil mu zivot,jinak svet nemel lovce nacistu,od dvou pistoli, k obzalobe.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Relative Freedom

After the Germans took control of Galicia province in June 1941, Wiesenthal was interned for a time in the Janowska concentration camp near Lvov, from where he was transferred a few months later to a camp affiliated with the repair works (OAW) in Lvov of the Ostbahn ("Eastern Railroad"[mrknutí jedním okem] of German-ruled Poland. Wiesenthal reported in his autobiography that he worked there "as a technician and draftsman," that he was rather well treated, and that his immediate superior, who was "secretly anti-Nazi," even permitted him to own two pistols. He had his own office in a "small wooden hut," and enjoyed "relative freedom and was permitted to walk all over the yards." [7]

He said that he and other partisans slipped into Lvov in February 1944, where they were "hidden by friends of the A.L. ['People's Army'] group." On June 13, 1944, his group was captured by the German Secret Field Police. (Although Jewish partisans caught in hiding were often shot, Wiesenthal reports that he was somehow spared.) Wiesenthal told much the same story in his 1949 statement. He said that he fled from internment in early October 1943 and then "fought against the Germans as a partisan in the forest" for eight months -- from October 2, 1943, to March 1944. After that, he was "in hiding" in Lvov from March to June 1944.

Wiesenthal tells a totally different story in his 1967 autobiography. He reports there that after escaping from the Ostbahn Repair Works on Oct. 2, 1943, he lived in hiding in the houses of various friends until June 13, 1944, when he was discovered by Polish and German police and returned to a concentration camp. He makes no mention of any partisan membership or activity. [11]

According to both his 1948 interrogation and his 1967 autobiography, he tried to commit suicide on June 15, 1944, by cutting his wrists. Remarkably, though, he was saved from death by German SS doctors and recovered in an SS hospital. [12] He remained in the Lvov concentration camp "with double rations" for a time, and then, he reports in his autobiography, he was transferred to various work camps. He spent the remaining chaotic months, until the end of the war, in different camps until he was liberated from Mauthausen (in Austria) by American forces on May 5, 1945. [13]

Did Wiesenthal invent a past as a heroic wartime partisan? Or did he later try to suppress his record as a Communist fighter? Or is the true story altogether different -- and too shameful to admit?

71863

Příspěvků: 131

17.09. 01:56 Emma Bovary  Herero nebo Harare?
17.09. 02:02 Vladimír Stwora  RE: Herero nebo Harare?
17.09. 02:05 Emma Bovary  RE: Herero nebo Harare?
17.09. 18:46 Arkan  RE: Herero nebo Harare?
17.09. 21:11 google  RE: Herero nebo Harare?
17.09. 21:56 Vladimir Sodek  RE: Herero nebo Harare?
17.09. 23:09  RE: Herero nebo Harare?
18.09. 04:51 zap  RE: Herero nebo Harare?
18.09. 13:26 AstrAus  RE: Herero nebo Harare? hodinky nebo holinky?
17.09. 01:59 deu  Autor vystihol situaciu
17.09. 02:20 Peter Veliky  Je mi tech Nemcu (danovych poplatniku) lito..
17.09. 02:58 Rene Bartosek  RE: Je mi tech Nemcu (danovych poplatniku) lito..
18.09. 12:33 Arkan  RE: Je mi tech Nemcu (danovych poplatniku) lito..
19.09. 01:45 Rene Bartosek  RE: Je mi tech Nemcu (danovych poplatniku) lito..
17.09. 04:17 Vladimir Sodek  RE: Je mi tech Nemcu (danovych poplatniku) lito..
18.09. 13:58 zap  RE: Je mi tech Nemcu (danovych poplatniku) lito..
17.09. 10:56 trodas  RE: Je mi tech Nemcu (danovych poplatniku) lito..
17.09. 22:03 Vladimir Sodek  RE: Je mi tech Nemcu (danovych poplatniku) lito..
18.09. 02:12 trodas  RE: Je mi tech Nemcu (danovych poplatniku) lito..
18.09. 03:28 Vladimir Sodek  RE: Je mi tech Nemcu (danovych poplatniku) lito..
18.09. 17:51 VaclavK  RE: Je mi tech Nemcu (danovych poplatniku) lito..
18.09. 19:32 trodas  RE: Je mi tech Nemcu (danovych poplatniku) lito..
19.09. 01:47 Rene Bartosek  RE: Je mi tech Nemcu (danovych poplatniku) lito..
20.09. 18:32 trodas  RE: Je mi tech Nemcu (danovych poplatniku) lito..
22.09. 06:08 Rene Bartosek  RE: Je mi tech Nemcu (danovych poplatniku) lito..
18.09. 02:57  RE: Je mi tech Nemcu (danovych poplatniku) lito..
17.09. 02:33  absurdne
17.09. 09:18 Jan Novák  Vietnam
17.09. 22:41 VaclavK  RE: Vietnam
18.09. 13:10 seda  RE: Vietnam
18.09. 13:15 seda  RE: Vietnam
18.09. 13:34 leho  RE: Vietnam
18.09. 13:52 VaclavK  RE: Vietnam
18.09. 13:58 leho  RE: Vietnam
18.09. 14:04 VaclavK  RE: Vietnam
18.09. 13:32 leho  RE: Vietnam
17.09. 10:47 trodas  Hmmm...
18.09. 13:47 leho  RE: Hmmm...
18.09. 16:27 Arkan  RE: Hmmm...
18.09. 19:27 TS  RE: Hmmm...
22.09. 06:12 Rene Bartosek  RE: Hmmm...
18.09. 16:47 VaclavK  RE: Hmmm...
18.09. 17:26 leho  RE: Hmmm...
18.09. 17:48 VaclavK  RE: Hmmm...
19.09. 01:54 Rene Bartosek  RE: Hmmm...
19.09. 08:58 VaclavK  RE: Hmmm...
19.09. 14:23 leho  RE: Hmmm...
19.09. 19:53 VaclavK  RE: Hmmm...
19.09. 20:14 leho  RE: Hmmm...
19.09. 20:21 leho  RE: Hmmm...
19.09. 23:12 VaclavK  RE: Hmmm...
19.09. 23:31 leho  RE: Hmmm...
20.09. 00:05 VaclavK  RE: Hmmm...
19.09. 20:19 TS  RE: Hmmm...
22.09. 06:20 Rene Bartosek  RE: Hmmm...
17.09. 11:09 J.E.D.  Odškodnění
18.09. 13:53 seda  RE: Odškodnění
18.09. 13:57 VaclavK  RE: Odškodnění
17.09. 11:14 trodas  Nezaplati za ni nikdo :)
17.09. 11:18 J.E.D.  RE: Nezaplati za ni nikdo :)
17.09. 14:28 Nori Kazu  Nezpochybňujte, prosím, oprávněnost a především užitečnost (a to nejen z naší strany) odsunu
18.09. 14:09 seda  RE:Nezaplati za ni nikdo :)
18.09. 15:25 leho  RE:Nezaplati za ni nikdo :)
18.09. 16:25 VaclavK  RE:Nezaplati za ni nikdo :)
18.09. 17:21 leho  RE:Nezaplati za ni nikdo :)
18.09. 17:46 VaclavK  RE:Nezaplati za ni nikdo :)
18.09. 18:21 leho  RE:Nezaplati za ni nikdo :)
18.09. 18:30 VaclavK  RE:Nezaplati za ni nikdo :)
18.09. 19:21 leho  RE:Nezaplati za ni nikdo :)
18.09. 19:39 VaclavK  RE:Nezaplati za ni nikdo :)
18.09. 19:18 Martin  RE:Nezaplati za ni nikdo :)
19.09. 01:56 Rene Bartosek  RE:Nezaplati za ni nikdo :)
18.09. 17:46 TS  RE:Nezaplati za ni nikdo :)
18.09. 19:23 leho  RE:Nezaplati za ni nikdo :)
18.09. 19:40 SandWalker  RE:Nezaplati za ni nikdo :)
18.09. 19:45 VaclavK  RE:Nezaplati za ni nikdo :)
18.09. 19:51 leho  RE:Nezaplati za ni nikdo :)
18.09. 19:52 VaclavK  RE:Nezaplati za ni nikdo :)
18.09. 20:02 SandWalker  RE:Nezaplati za ni nikdo :)
18.09. 20:06 VaclavK  RE:Nezaplati za ni nikdo :)
18.09. 20:12 SandWalker  RE:Nezaplati za ni nikdo :)
18.09. 20:16 leho  RE:Nezaplati za ni nikdo :)
18.09. 20:25 VaclavK  RE:Nezaplati za ni nikdo :)
18.09. 20:29 SandWalker  RE:Nezaplati za ni nikdo :)
18.09. 19:41 Lev  RE:Nezaplati za ni nikdo :)
18.09. 19:43 VaclavK  RE:Nezaplati za ni nikdo :)
18.09. 19:48 TS  RE:Nezaplati za ni nikdo :)
18.09. 21:23 Vcelicka  RE:Nezaplati za ni nikdo :)
19.09. 01:58 Rene Bartosek  RE:Nezaplati za ni nikdo :)
19.09. 08:28 Vladimir Sodek  RE:Nezaplati za ni nikdo :)
17.09. 21:30 jarmila  Může mi někdo z celého světa vysvětlit
17.09. 22:38 Ruda  RE: Může mi někdo z celého světa vysvětlit
18.09. 02:06 trodas  RE: Může mi někdo z celého světa vysvětlit
18.09. 08:06 jarmila  Díky moc za vysvětlení trodasi :)
18.09. 13:03 djb  RE: Může mi někdo z celého světa vysvětlit
18.09. 14:27 jarmila  díky strašně moc za rady djb Vám i trodasovi,
18.09. 13:25 Druid  RE: Může mi někdo z celého světa vysvětlit
18.09. 13:48 Martin  RE: Může mi někdo z celého světa vysvětlit
18.09. 16:47 jarmila  I Vám díky moc za radu Martine,
18.09. 19:19 Tom  RE: I Vám díky moc za radu Martine,
19.09. 02:01 Rene Bartosek  RE: I Vám díky moc za radu Martine,
18.09. 02:53 Robert Nohejl  Ty dobrem a on se ti certem odmeni-krestansky svet je nepoucitelny.
18.09. 11:31 trodas  RE: Ty dobrem a on se ti certem odmeni-krestansky svet je nepoucitelny.
18.09. 04:33 zap  Němci páchali samé zločiny a musí proto platit.
18.09. 11:27 trodas  RE: Němci páchali samé zločiny a musí proto platit.
18.09. 14:38 seda  RE: Němci páchali samé zločiny a musí proto platit.
18.09. 19:56 trodas  RE: Němci páchali samé zločiny a musí proto platit.
18.09. 22:01 google  RE: Němci páchali samé zločiny a musí proto platit.
19.09. 01:10 trodas  RE: Němci páchali samé zločiny a musí proto platit.
18.09. 15:04 seda  RE: Němci páchali samé zločiny a musí proto platit.
18.09. 15:37 zap  RE: Němci páchali samé zločiny a musí proto platit.
18.09. 20:11 trodas  RE: Němci páchali samé zločiny a musí proto platit.
18.09. 20:23 leho  RE: Němci páchali samé zločiny a musí proto platit.
19.09. 01:42 trodas  Se Sovetskym svazem na vecne casy a nikdy jinak! :)
19.09. 01:43 trodas  pokracovani - naslednici velkeho odkazu - Marx, Engels, Lenin, Stalin, Gotwald... :)
21.09. 22:10 Martin  RE: pokracovani - naslednici velkeho odkazu - Marx, Engels, Lenin, Stalin, Gotwald... :)
18.09. 15:05 zap  RE: Němci páchali samé zločiny a musí proto platit.
18.09. 20:06 trodas  RE: Němci páchali samé zločiny a musí proto platit.
18.09. 20:08 VaclavK  RE: Němci páchali samé zločiny a musí proto platit.
19.09. 00:44 zap  RE: Němci páchali samé zločiny a musí proto platit.
18.09. 13:49 zap  Kdyz se na to clovek znovu podiva....
19.09. 04:23 Robert Nohejl  Kdy ,zacnou ,tak zvani zide odskodnovat sve obeti,jen v Rusku to bylo 100 milionu obeti
19.09. 10:26 Jefim Fistejn  Důvod proč jsou britové mimo
20.09. 09:56 VaclavK  WIESENTHAL zhebnul
21.09. 01:26  RE: WIESENTHAL zhebnul
20.09. 11:29 Robert Nohejl  Bruno Krajsky ,rovnez ,tak zvany zid ,si udelal svuj usudek o praci "Lovce nacistu".
22.09. 02:49 Blahnik  RE: Bruno Krajsky ,rovnez ,tak zvany zid ,si udelal svuj usudek o praci
20.09. 11:54 Peter Veliky  Simon Wiesenthal zhebnul - jasa zidobijec
22.09. 06:26 Rene Bartosek  RE: Simon Wiesenthal zhebnul - jasa zidobijec
21.09. 01:39 Peter Veliky  Smajliky pana Zorby..
21.09. 04:57 Robert Nohejl  Jeste , ze SS doktor zachranil mu zivot,jinak svet nemel lovce nacistu,od dvou pistoli, k obzalobe.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

43

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 84 čtenářů částkou 15 189 korun, což je 43 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 4

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 9

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 5

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 0

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Magor Novotný si přeje, aby Zeman a Babiš zemřeli08.09.20 22:29 Česká republika 11

Britský COVID teror v metru07.09.20 23:45 Británie 12

Žárovku vynalezl černoch, říká Biden07.09.20 23:12 USA 5

Policie zatkla těhotnou ženu za sdílení příspěvku na FB proti koronavirovým opatřením06.09.20 14:45 Austrálie 4

Jak dlouho ještě nechají Novotného škodit zájmům této země?06.09.20 12:39 Česká republika 9

Babiš ukázal barvu: Od cesty Vystrčila na Tchaj-wan se nedistancuje04.09.20 16:49 Česká republika 4

Už je to tady: Čína stopla zakázku na česká piana za miliony04.09.20 16:44 Česká republika 5

Měnové kurzy

USD
22,59 Kč
Euro
26,75 Kč
Libra
29,18 Kč
Kanadský dolar
17,11 Kč
Australský dolar
16,47 Kč
Švýcarský frank
24,78 Kč
100 japonských jenů
21,60 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
6,00 Kč
100 maď. forintů
7,42 Kč
Ukrajinská hřivna
0,80 Kč
100 rublů
29,84 Kč
1 unce (31,1g) zlata
44 061,38 Kč
1 unce stříbra
604,65 Kč
Bitcoin
247 835,33 Kč

Poslední aktualizace: 19.9.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 472