Diskuze k článku

Spojené státy nejsou přítelem Izraele

Příspěvků 77

16.9.2005 9:52

ako?

google 84.?.?.?

ved ako aj sa da byt priatelom Izraela?
ty sa kvoli nim das pokrajat na platky a oni ti vycitaju, ze platky su prilis hrube a nedaju sa pohryzt.
a mozno sa divit, ked si precitame ich sväte knihy?


Zohar (1,25b) :

"Those who do good to the Akum . . . will not rise from the dead."


Abhodah Zarah (26b, Tosephoth) :

"Even the best of the Goim should be killed"



takze kema, leho, blanik a spol, citajte aky osud vas Shabes boys caka, ked splnite svoju ulohu uzitocnych idiotov....
Arkan uz si brusi zuby a noz! [mrknutí jedním okem]

koniec koncov, niekolko krat sa tu uz vyhrazal ho pouzit, ale to vtedy este v kurdskom habe.

70963

16.9.2005 16:37

RE: ako?

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 70963

To byste mohl už vědět vy slovenský potomku Andreja Hlinky, Šaňo Macha, Karola Sidora, že podle řádů izraelské armády (IDF) veškeré nože, bodáky, bajonety musí být vždy nabroušeny, což se pravidelně kontroluje. Nemohu vás , b-hužel, na příslušnou stránku Řádů IDF odkázat, někam jsem je založil. O broušení zubů nám naši instruktoři nic neříkali, kanibalismus není v izraelské armádě praktikován, Tora to zakazuje.

Taktéž každá židovská rodina musí přebrousit veškeré nože před, čemu vy gojímové říkáte velikonoce, aby byly (ty nože) připraveny na podřezání křesťanských panen na přípravu macesů. [mrknutí jedním okem]

71023

16.9.2005 19:14

RE: ako?

google 84.?.?.?

Reakce na 71023

>To byste mohl už vědět vy slovenský potomku Andreja Hlinky,
>Šaňo Macha, Karola Sidora

dakujem za poklonu, ale ja mam nemecko-rusinske korene.
na slovenskej vysocine som len nechal svoje srdce...

>že podle řádů izraelské armády
>(IDF) veškeré nože, bodáky, bajonety musí být vždy
>nabroušeny, což se pravidelně kontroluje. Nemohu vás ,
>b-hužel, na příslušnou stránku Řádů IDF odkázat, někam
>jsem je založil.

o tom by nam Palestinci vedeli porozpravat pribehy...

>O broušení zubů nám naši instruktoři nic
>neříkali, kanibalismus není v izraelské armádě
>praktikován, Tora to zakazuje.

Shabes boys podla talmudu nie su ludia. tak aky tam kanibalizmus?
tora predsa zakazuje jest svine! [mrknutí jedním okem]

>Taktéž každá židovská rodina musí přebrousit veškeré
>nože před, čemu vy gojímové říkáte velikonoce, aby byly
>(ty nože) připraveny na podřezání křesťanských panen na
>přípravu macesů. [mrknutí jedním okem]

myslel som, ze po cely rok. ved viete podla talmudisticko-sionistickeho hesla:

Bud pripraveny! Vzdy pripraveny!


Shalom Genosse!

71062

17.9.2005 1:43

RE: ako?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 71062

> google - ved viete podla talmudisticko-sionistickeho hesla: Bud pripraveny! Vzdy pripraveny!

Uno momento, senore. Ja mel za to, ze tohle je heslo zlate komuisticke mlad... pardon, pionyru??? [zmaten] [zahanbení] Odkdy je to nejaky sionismus??? [zmaten] [zahanbení] [oči v sloup]
Tyhle hesla vykrikovali pionyri v nejakem tom slavnostnim slibu a v kazde druhe budovatelske odrhovacce... [oči v sloup] [chechtot]

71129

17.9.2005 10:17

RE: ako?

google 84.?.?.?

Reakce na 71129

>Uno momento, senore. Ja mel za to, ze tohle je heslo zlate
>komuisticke mlad... pardon, pionyru??? [zmaten] [zahanbení] Odkdy je to
>nejaky sionismus??? [zmaten] [zahanbení] [oči v sloup]

>Tyhle hesla vykrikovali pionyri v nejakem tom slavnostnim slibu a
>v kazde druhe budovatelske odrhovacce... [oči v sloup] [chechtot]

no a co ineho mal komsomol a pionier predstavovat, ako liahnu malych Shabesov pre vyvolenych, ktorym mali byt vyvoleni dolezitejsi, ako vlastni rodicia?
v Gulagu I-III, popisal Solzenicyn niekolko pripadov, kde mali, komsomolski Shabesi udavali vlastnych rodicov, za nedodrziavanie sväteho sionisticko-komunistickeho regulaminu.
rodicia obdrzali potom dlhorocnu vysadu spoznavania napravno-vychovnych zariadeni zvnutra, ktore ich "starsi bratia vo viere"(tak sa sami tituluju na ojebavacich skoleniach uzitocnych idiotov) pre nich laskyplne zriadili za polarnym kruhom. samozrejme len v tom pripade, ked mali to stastie, ze ich minula gulka cerveneho komisara.
deticky-udavaci zase dostali za odmenu intenzivny vyplach mozgu sionistickymi srackami, vydavanymi za komunizmus, v detskych Shabes-ustavoch, kombinovany zo znizenymi davkami jedla a zavsivenymi dekami.

treba si vsimnut stale sa opakujuci vzor zidovskeho odmenovania uzitocnych
idiotov.
Shabes-boys urobia to co po nich chceli a oni im za to zoberu rodicov, zbombarduju lodstvo alebo mrakodrapy, oberu o uspory, jedlo, zadlzia stat, poslu do vojny za ich pochybne ciele, zkorumpuju vladu, znicia urodu a vyplachnu mozog kvalitnym tv-programom.

tiez netreba zabudat na ich "blame it on the dog-strategiu"
-povrazdia 4000 polskych dostojnikov a mucenim donutia Nemcov sa k tej vrazde priznat. ked to neprejde, skusaju to zvalit na Rusov.
-vymyslia komunizmus, uspesne ho zavedu do prevadzky, povrazdia miliony ludi v gulagoch, dalsie miliony nechaju chcipnut od hladu, zotrocia vsetki staty v blizkom aj dalekom okoli a potom to cele zvalia na Rusov.


Shalom moji drahi, mame v obyvacke 10 tonoveho ruzoveho slona a tvarime sa, ze ho nevidime [mrknutí jedním okem]

71206

17.9.2005 9:15

RE: ako?

delta.100 193.?.?.?

Reakce na 71023

[naštvaný] Mno, to o podřezávání panen není nadsázka >>

Je známo, že v minulém století žid Leopold Hilsner rituálně podřezal křesťanskou dívku Anežku Hrůzovou.

Rituální vražda
Malé městečko útulné Českomoravské vysočiny, skryté tenkrát ještě v lůně Rakousko-Uherské monarchie, zrovna slavilo svátky. Křesťané Velikonoce a židé z místní židovské čtvrti zase Pesach*. Odlišné svátky ale nebyly, jak se ve světle příštích událostí ukázalo, to jediné, co obě místní komunity rozdělovalo. Kriminální čin, k němuž se schylovalo, měl nadlouho poznamenat život místních obyvatel, dotknout se bolestně osudu mnoha lidí a ´proslavit´ malé město po celé Evropě.

Vše začalo na Bílou sobotu 1.4.1899, kdy bylo u pěšiny, při okraji lesa Březina u Polné severovýchodně od Jihlavy, nalezeno zčásti nahé tělo zavražděné devatenáctileté Anežky Hrůzové. Ležela na břiše s rukama pod hlavou a nohama nepřirozeně ohnutýma v kolenou, takže trčely do vzduchu, jako by naznačovaly, že tělo sem bylo přemístěno až po posmrtném ztuhnutí. Mrtvolu našly děti při pátrací akci, kterou zorganizoval polenský četník třetího dne po zmizení Anežky.

Místní lékaři ještě toho večera pitvou zjistili, že zavražděná nebyla znásilněna, měla na hlavě osm ran, na krku strangulační rýhu a také až k páteři sahající 5 cm hlubokou a 8 cm dlouhou řeznou ránu na hrdle, vedenou zprava zdola šikmo nahoru doleva. Mrtvola Anežky měla vlasy nasáklé a slepené krví, silně zakrvácený obličej a v očích čistou hrůzu. V protokolu o pitvě však chybělo například přesné zjištění množství krve, která zůstala v těle po smrti, což se později stalo jedním ze sporných bodů celého případu. Z této lékařské zprávy a ze stop odhalených na místě činu se později vyvodil možný průběh zločinu.

Na Popeleční středu 29.3.1899 se mladá dívka vracela k večeru z Polné od švadleny, u které se učila šít, domů do Malé Věžnice, ležící na jih od Polné. Žila zde chudým omezeným vesnickým životem s matkou a bratrem. Domů se vracela po okraji lesa úzkou pěšinou, podél vozové cesty a mezi stromy již na ni čekal její vrah. Ten byl na svůj čin již přichystán. Měl připravený silný provaz, nůž, kámen i čerstvě uříznutou a kůry zbavenou hůl. Neznámým útočníkem byla Anežka Hrůzová pravděpodobně zezadu napadena a omráčena údery holí a kamenem. Potom z ní vrah strhal šaty, škrtil jí provazem a nakonec jí velkým nožem hluboce prořízl hrdlo. Tělo své oběti se vrah po činu pokusil schovat blízko cesty pod malé, předem uříznuté smrčky a poté se poblíž snažil ukrýt i zbytky oděvu zavražděné. Snad k fetišistickým účelům si odnesl sebou část Anežčiny košile, její šátek, rukavice a růženec.

Právě díky hluboké řezné ráně na krku vzniklo v houfu lidí, kteří se k tělu ihned seběhli, nešťastné podezření na židovskou ...Kráceno (Editor)

71201

18.9.2005 2:06

RE: ako?

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 71201

Byla o tom populární, i když dnes už zapomenutá, písnička. Tak jen pro osvěžení paměti našich židobijců.

"Nekupujte u Židů, cukr, kávu, mouku, voni nám zavraždili modrovokou holku.
Anežka Hrůzová byla zavražděná, vod Poldy Hilsnera byla podřezaná.
Zeptejte se Sálusa, jak jí táhli do lesa. Sálus u ní vartu stál, když jí Hilsner podřezal". [chechtot]

71316

18.9.2005 3:01

RE: ako?

Blahnik zblaha (zavináč) sbcglobal (tečka) net 70.?.?.?

Reakce na 71316

Jeste je take nutno pripomenout, ze zidi nam zabili Jeziska. To jen pro poradek, Arkane, aby to zidobijci meli kompletni. [chechtot]

71327

18.9.2005 14:06

RE: ako?

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 71327

A když se na to ptali pana Poláčka, ten to popřel a říkal, že za to nemůže a prohlásil, že to udělali Kohnovi. To víte Židi, ti se vždycky vymlouvají a přitom usilujou o vládu nad světem. [chechtot]

71381

16.9.2005 10:15

...při těchto kydech ovšem NIKDO nebude přítelem Izraele...

krysa 81.?.?.?

No z izraelců vubec poslední dobou lezou zajímavé kydy...
Já si zas pamatuju jiný prohlášení, který se dalo chápat tak, že pujde li Izrael do hajzlu v nějaké válce, postará se o to, aby se s ním svezli všichni ostatní a Evropa hlavně.
V té souvislosti mne napadá, že už vím, kam by měly mířit ty "nezaměřený" jaderný střely NATO i Ruska - jen tak, preventivně, a proti komu by se hodila ta kosmická obrana, pokud by byla.
No a zepár střel Sunburn otočených čumákama k Tel Avivu by po takových prohlášeních Izraele též prospělo.

70964

16.9.2005 15:04

RE: ...při těchto kydech ovšem NIKDO nebude přítelem Izraele...

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 70964

prave proto si zrejme poridili 12 kusu laseru (M)THEL, ktery se proti raketam narame hodi.

71005

16.9.2005 10:32

ovsemze nejsou pritelem .....jsou castecne vzpurnym vazalem......"What's the point here:-)"

zalozak 202.?.?.?

V nejlepsim pripade bych je prirovnal ke vzpurnemu decku ktere musi byt cas od casu lehce smerovano. A nekdy dostat trochu na zadek aby poslouchalo. (Treba kdyz strka nos kam nema - viz ta lod)

Ublizene vykriky o vyplacenych miliardach na adresu autora toho "kritickeho" clanku jsou o nicem. Pokud to amikum vadi, misto pro stezovani opravdu neni v Izraeli. [chechtot] [chechtot] [mrknutí jedním okem]

70967

16.9.2005 11:08

Podpora Izraele

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

ma i jine duvody, nez bychom radi. A sice veskrze nabozenske... [zahanbení]
Jez ale opravdu zenou Izrael do zahuby - cimz si nabozensti fanatici chteji vykoupit misto v nebi [oči v sloup]
A bohuzel to neni spekulace, ale racionalni pohled, jenz byl nekolikrat publikovan [pláč]

70971

16.9.2005 11:42

RE: Podpora Izraele

krysa 81.?.?.?

Reakce na 70971

No a ty náboženské důvody jsou právě ten průser! Upřímně řečeno, tyhle náboženství mi už lezou krkem, neb "důvody" má stejný i arabská oblast a Bush ostatně taky. Všichni neustále argumentují tím, že akorát jejich náboženství je to jediný a tolerantní, kterážto "tolerance" se vyjadřuje obyčejně nějakou válkou...
Myslím, že nejen mne, ale většinu soudných lidí už s tím serou natolik, že bychom jim umožnili rádi urychlenou cestu do jejich "nebe" a to hned!

....něco ve stylu toho starýho vtipu:

Kam deš?
Do kina...
A na co?
Cigáni jdou do nebe...
Jo??? A všichni????

70975

16.9.2005 16:30

RE: Podpora Izraele

google 84.?.?.?

Reakce na 70975

poznam aj druhu variantu

Kam deš?
Do kina...
A na co?
Cigáni jdou do nebe...
A co tak Cigani idu do roboty...
Na sci-fi nechodim!
[mrknutí jedním okem]

71021

16.9.2005 12:11

Psychologie židovského parazita.

Robin 83.?.?.?

Takto uvažuje Mezinárodní žid již po staletí.
Napadnout svého hostitele, vysát ho jako pijavice,
po té svého vysátéto hostitele obvińovat z toho nejhoršího.

Vůbec bych se nedivil, kdyby Mezinárodní žid podal na US
žalobu u nějakého mezinárodního soudu.

Takto uvažoval už Josef ve Starém Egyptě, jak je to popsáno
v Bibli .....dostal se do přízně faraona, stal se úředníkem,
povolal z izraele své soukmenovce .....po té židáci zadlužili
celý Egypt, shrábli zásoby obilí, hypotéky na parcely u Nilu,
a přivedli Egyptské na mizinu.
Po té začali židáčtí paraziti obvińovat Egyptany z otrokářství
a rasizmu.

70977

16.9.2005 15:08

RE: Psychologie židovského parazita.

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 70977

nez pujde Amerika ke dnu,uz ocumujou Cinu,ale nevedej jak se kvalitne prisat.
Sikmooky "vyvoleny" by pusobil ponekud zvlastne. Tipuju ze o to pokusi pres Tibet nebo Tchajwan. Nebo ma Cina jeste jinou bolistku?

71006

16.9.2005 16:24

RE: Psychologie židovského parazita.

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 70977

Kdo nebo co je to Mezinárodní žid?

71019

16.9.2005 22:16

RE: Psychologie židovského parazita.

Robin 83.?.?.?

Reakce na 71019

>Kdo nebo co je to Mezinárodní žid?
Vyše uvedené popisuje např. Henri FORD ve své knize, jinak se jedná o knihu zakázanou a na indexu.
Mňo myslím, že by jste měl podat trestní oznámení řeněme § 260 Tr.zákona, pokud tak neučiníte dopouštíte se sám trestného činu
viz. § 167 a 168 Tr.zákona.
Jinak trestní oznámení podáváme na PČR (tj. u šilcek, na fízlárně), a nebo
u prokurátora dnes přelakovaného na Státního zástupce.
Pochopitelně si na tuto činnost můžete vzít advokáta, avšak nevím zda-li ho platí oznamovatel nebo stát.

[chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

71098

17.9.2005 1:55

RE: Psychologie židovského parazita.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 71098

Tady je link na toho Forda preju zajimave cteni. [mrknutí jedním okem]
http://www.nsec-88.org/knihy/HFord/index7.htm

71131

17.9.2005 2:01

RE: Psychologie židovského parazita.

Emma Bovary 62.?.?.?

Reakce na 71131

Ford nesnášel jazz. Hitler taky a navíc neměl rád moderní umění. Oba dva jsou pro mne prototypem toho nejhoršího maloměštáctví a šosáctví kterým hluboce opovrhuji.

71135

17.9.2005 2:55

RE: Psychologie židovského parazita.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 71135

Me je fuk jestli Ford poslouchal techno nebo rap. Neni mi vsak fuk, kdyz jmenovite ukaze na to kdo a z jakeho etnika byli nejvyznamnejsi poradci americkych prezidentu po dobu 20 let, dva paprdove se zatracenym vlivem v Kongresu a Senatu. Pokud me chcete ukazat konkretni bludy na Fordove textu rad se necham poucit. A pokud davate vedle sebe Forda a Hitlera mate tim na mysli jinou pararelu nez-li vztah k umeni? [oči v sloup] [naštvaný]

71153

17.9.2005 22:45

RE: Psychologie židovského parazita.

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 83.?.?.?

Reakce na 71135

moderni umeni teda taky zrovna nemusim [smích]))))))))))))))))

71295

17.9.2005 13:56

RE: Psychologie židovského parazita.

zap 65.?.?.?

Reakce na 71131

Udivuje me Fordova znalost a jasnost mysleni. Podivejte se jen na Predmluvu. Je to jako by to bylo napsano dnes!

A pritom uz tolik casu uplynulo a mnoho se zmenilo, jiste ne k lepsimu. Jisteze se moc cabalu jeste vice upevnila a prolnula s angloamerickou spolecnosti. Je vubec mozna a realna nejaka cesta separace v budoucnosti, kdyby k ni byly dany podminky?

71220

18.9.2005 4:27

RE: Psychologie židovského parazita.

zap 70.?.?.?

Reakce na 71220

Dal jsem se trochu do cteni te knihy.....

Jedna z veci, ktere tvrdi H.F. od zacatku ( a neshledavam na tom zadneho citeni negativnosti z jeho strany) je, ze hegemonie zidovske financni moci je jiz tehda v r. 1920(!) dokonala. Tim vice se clovek musi citit zahanben, ze 'objevil Ameriku' timto zabavnym zpusobem az nyni..... Nechapu, proc bylo tak lehce mozne nam tyto skutecnosti zastirat (nevyrustali jsme preci v kapitalisticke spolecnosti).

Verim, ze jsme se vicemene vsichni (??) zde pritomni narodili az po r. 1920. Bylo-li toto jiz zajimajicim se zrejme tehda, jak je mozne, ze se nam to jevi tak nove? Mluvim za sebe, samozrejme. Ale i kdyz se dostanu do diskuze s lidmi meho veku, vzdelani, puvodu ci zamereni, mnoho o tom nevi. Nekteri odmitaji znat o zidech cokoli.... zvlaste ne o 'spiknutich'. I kdyz nevim, proc ma byt rec o 'spiknuti'.

Dalsi vec ktera me napadla je, jak by bylo vubec v dlouhodobeho hlediska nacisty proveditelne (planovali Tisiciletou Risi!) nejake 'odizolovani' se od zidovske financni moci. Pochopitelne, ze to byl nerealizovatelny sen.... uskutecnitelny jen agresi na vsechny strany najednou, o coz se tez naciste pokusili. Byvali by se museli zcela nepochybne porazit i Ameriku! Ale i tak, nemohu si pomoct, byl to 'detinsky' pokus. Proste nemeli sanci. Mozna, mohli dosahnout sveho kdyby byli 'infikovali' sve myslenky do jinych silnych zemi a ujali se zalozeni podobnych hnuti tam (jiste, nacisticke hnuti existovalo v USA, GB a v Kanade). To co by melo nasledovat, je jiz ale pres ramec bezne predstavivosti. [zmaten]

Zajimalo by me, zda ma nekdo podobne vyvody tykajici se knihy H. Forda.

71332

18.9.2005 14:02

RE: Psychologie židovského parazita.

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 83.?.?.?

Reakce na 71332

nevim jestli je to "informace" ze stejneho zdroje, a i kdyz historii nepovazuji za tak dulezitou, v te dobe byly majetkove firmy v konecnem stavu propojeny na tusim cca 10 lidi z nich vetsina byla zidovske viry [smích]

ono by to samozrejme pomohlo pak vecem jako snaham znicit nemecko hospodarsky a vyprovokovat ho tak k valce (jedna verze [smích] a udelat si tak holokaust

71379

18.9.2005 22:14

RE: Psychologie židovského parazita.

Robin 83.?.?.?

Reakce na 71332

> Zajimalo by me, zda ma nekdo podobne vyvody tykajici se knihy H.
>Forda.

Je to tak jak píšete.....mám podobné závěry.
Já jsem tu knihu sháněl 20 let (prarodiče mě o ní vyprávěli).
Až teprve před rokem, jsem ju našel na netu (obdobný LINK Vám dal pan Rene Bartosek, vyše).
Jinak o osudech knihy před 80 lety a jejím zákazu píše Upton Sinclair ve svém díle Automobilový Král,dělo se to zesměšnováním, parafrázemi, natáčení filmů s proti Fordovskou tématikou.....vše v režii židovské lobby, nakonec soud s Fordem, a Ford musel židům platit reparace!! UŽ TEHDY !!!!!!!!!!!!!!
Od H.Forda Vám mohu ještě doporučit knihu: Fordovy Ideály.

71462

21.9.2005 9:22

RE: Psychologie židovského parazita.

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 71462

Az budu mit cas tak na to taky mrknu. Kazdopadne se mi ale zvedl zaludek sotva sem se podival na stranky s hakovymi krizi, kde se kniha nachazi...

71896

21.9.2005 12:38

RE: Psychologie židovského parazita.

Marty 84.?.?.?

Reakce na 71896

Jenomze ti s tema hakovyma krizi maji jako jedini odvahu na to aby tu knihu zverejnili, jinak by ste si ji ani neprecetl. A obvinovat autora teto knihy z fasizmu - - - - mno ja nevim.. [zmaten]

71906

21.9.2005 13:04

RE: Psychologie židovského parazita.

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 71906

Nenarazel sem na spojitost webu s autorem knihy, tam nevidim zadnou... Kazdopadne nackove maji odvahu delat ledacos a vyuziji vsechno co se jim hodi do kramu. Za to, ze si muzu precist tuto knihu nevdecim jejich intelektu, neni to rozhodne web nejakyho undergroundoveho ctenarskeho krouzku...

71908

16.9.2005 12:18

Jejich pravym bohem je smenka- Karl Marx, nikdy nepracujici proletar , zijici z prijmu aristokraticky.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Judah Hertz Buying New Orleans Property

Over the last 26 months, Judah Hertz has bought over 25% of New Orleans' prime office space through his firm Hertz Investment Group. His affiliate firm, Sapphire Gaming, began acquiring the three Reno casinos in 1999, starting with a $5-million deal for the Comstock.
Judah is joined by others in the casino business to revitalize New Orleans.
Who Is Judah Hertz?
Hertz, 56, was born and reared in New York, where he began his real estate career in the late 1970's. His firm's portfolio is valued at $700 million. He went from refurbishing old NY condos to Miami, and finally Los Angeles. He was accused of being a front for gangsters.
He controlled three casinos until his license was revoked.
Another real estate developer, who is said to be Meyer Lansky's successor. You can be sure he must have met Judah, since they were both in Miami Beach real estate. Malnik also had licensing problems.
Malnik is said to have been instrumental in Bahamas casinos, and is reputed to control organized crime in most of the southern US.
Hertz Allegedly Tied To Israeli and Colombian Drug Cartels
Your opiates, as well as amphetamines, are processed in Belgium and Holland, where Israeli émigrés have always headquartered. The heroin import to Israel is done from Thailand, via Holland.
The Israeli émigré presence is concentrated in Antwerp and Amsterdam because of lenient laws, and Israeli organized crime syndicates also have diamond smuggling organizations based in those cities.
World Drug Trade Is $400 Billion A Year
The cannabis, cocaine, the opiates, cannabis resin, and the ATS markets together (methamphetamine, amphetamine and ecstasy) amount to US $400 billion a year.Israelis Were In New Orleans

Israel has IDF units that specialize in demolition, and 90% of the Mossad's operations involve bombs.The most knowledgeable people in the world about explosives, are Israelis.With the Blacks gone, the property would skyrocket. You really have to wonder who would stick 20,000 people in the superdome when a CAT-5 (200 mph winds) hurricane was expected, and that would have collapsed the roof, killing everyone.
Necht si kazdy udela usudek sam o sobe, kde na svete by meli takove holocaustove privilegia i v samotnem Israelu , uz by byli za mrizemi.
V Noven Svete ,tak ,jak nazyvaji Ameriku, tak ,jak nazyvaji New York , novym Jerusaleme, tak ,jak tvrdi , ze Amerika je zidovske uzemi ,protoze Kristov Kolombo byl zid a tudiz obev Ameriky je zalezitosti zidu a zcela pomijeji, ze Americo Despuchi tam byl driv nez Kolombo-Kolombus, ktery tam jel za penize Portugalske aristokracie, takze mnozi z nich si pocinaji , "jako doma".





70978

16.9.2005 17:51

RE: Jejich pravym bohem je smenka- Karl Marx, nikdy nepracujici proletar , zijici z prijmu aristokraticky.

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 70978

Amerika vždy byla pro Židy "Nový Sion". Proto je to jejich země a do Izraele musí platit tribut.

71048

16.9.2005 18:27

RE: Jejich pravym bohem je smenka- Karl Marx, nikdy nepracujici proletar , zijici z prijmu aristokraticky.

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 71048

a nový Jeruzalém zas Berlín. Otázkou je co má přednost.

71055

16.9.2005 18:19

RE: Jejich pravym bohem je smenka- Karl Marx, nikdy nepracujici proletar , zijici z prijmu aristokraticky.

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 70978

Pane Nohejl, zůstaňte u toho Cut-Copy and Paste a pokud možno v angličtině, to se alespoň dá číst. Nepište k tomu takové hlouposti, nebo si alespoň zkontrolujte ty hovadiny co píšete, hlavně tu australskou češtinu. Ten váš poslední paragraf, to jste tedy machr, to se musí uznat.

Kristov Kolombo - nebyl Bulhar, jmenoval se Christopher Columbus, pochopitelně jsou jisté jiné verze v portugalštině, katalánštině, španělštině či italštině atd a nebyl ani žid. Nedávno totiž, při přemísťování pozůstatků jeho syna, dělali DNA a jeho Y chromozom, který se dědí z otce na syna beze změn, dokazuje, že alespoň po otci nebyl židem. Neobjevil Ameriku, při své první plavbě jenom jisté karibské ostrovy (San Salvador), v Americe, tj. kontinentální Americe přistál až po své třetí plavbě a to v dnešní Venezuele. Kryštof Kolumbus se sice snažil dostat portugalskou podporu, byl i několikráte po svých objevech v Portugalsku držen, ale celá ta jeho první výprava byla financována Španělskem, tj. po porážce muslimů a obsazení Granady.

Americo Despuchi - se jmenoval Amerigo Vespucci, byl to povoláním obchodník a kartograf . Taktéž objevil či prozkoumal jako první Jižní Ameriku, a pracoval pro Portugalce. Ještě před nimi byli v Americe Leifur Eiríikson a Giovanni Caboto.

Možná, že si celou historii pletete se slavným objevitelem Giacomo Antonio Domenico Michele Secondo Maria PUCCINI, který "objevil" Japonsko a pak o tom složil překrásnou operu "Madame Butterfly". Dalším ze známých "mořeplavců" byl slavný Gioacchino Antonio ROSSINI, který se často plavil kolem Sevillie a často ve Švýcarsku. O svých příhodách pak složil dvě opery "Kadeřník" sevilský" a "William Tell", který je ve Švýcarsku oslavován jako slavný švýcarský "námořník".

71052

17.9.2005 7:08

RE: Jejich pravym bohem je smenka- Karl Marx, nikdy nepracujici proletar , zijici z prijmu aristokraticky.

Robert Nohejl 202.?.?.?

Reakce na 71052

Tak,abychom to upresnili, jak Colombo-Colombus.
Christopher Columbus - Enpsychlopedia
... His father was Domenico Colombo, a woollens merchant, and his mother ... Jew converted to Christianity).
www.grohol.com/psypsych/Christopher_Columbus
even converted Jews ... Kristof Kolomb omniknow.com/common/wiki.php?in=en&term=Christopher_Columbus Jak je videt ,kazdy si muze vybrat , co se mu hodi,ale , hlavni je , ze Colombo po matce , dle zidovskych zakonu je zid.Christopher Columbus
... Cristóvão Colombo'' and in Italian languageItalian ''Cristoforo ... converso'' (SephardiSpanish Jew converted to Christianity). In ... Kristof Kolomb zh:克里斯托弗·哥伦布 category:Explorers ... Cristóbal Colón (Spanish), Cristoforo Colombo (Italian), Christoforo Colombo (Italian), Cristovão ... Châtel, October 20th, 1348, in The Jew in the Medieval World: A Sourcebook, 315-1791, Jacob R ...

www.roxie.org/books/shoulders/notes.html
------------
Rabbi’s son getting special prison treatment? A rabbi’s son convicted of drug dealing and assault is receiving favorable prison treatment, a Baltimore newspaper reported.
Moshe Khaver, 19, pleaded guilty a year ago to using his father’s Buick to run down a boy in a dispute over a $20 drug sale. The boy spent five weeks in a coma and has permanent injuries.
Khaver receives kosher meals and is housed separately from other violent offenders, the Baltimore Sun reported this week, though the judge at his sentencing explicitly said Khaver should serve his five-year sentence with the general prison population.
Khaver’s lawyer said his client, the son of Rabbi Reuben Khaver, was in separate quarters because his life was in danger. Prison officials said the treatment was not unusual, but the Sun quoted prison experts as saying it was extraordinary.
Some of Khaver’s defenders who are close to Maryland Gov. Robert Ehrlich say they have nothing to do with his favorable treatment, though Ehrlich appointed Moshe Khaver to a state juvenile justice advisory council about a year after his arrest in 2003

71193

17.9.2005 14:04

RE: Jejich pravym bohem je smenka- Karl Marx, nikdy nepracujici proletar , zijici z prijmu aristokraticky.

zap 65.?.?.?

Reakce na 71052

"...Nepište k tomu takové hlouposti, nebo si alespoň zkontrolujte ty hovadiny co píšete, hlavně tu australskou češtinu."
-------------------------------------------------------------------------

Arkane, Vas drzy ton je mi znam a nedava mi dobry pocit. Kde berete odvahu napadat jineho ucastnika diskuzi? Vite, ze je to proti pravidlum? Jste snad cabalem povereny Censor? My toho mame dost na verejnem tisku, proto jsme tady!

A vubec, ve svetle informaci zde a jinde sdelenych, mate-li vubec nejakou osobni (ci 'kmenovou'[mrknutí jedním okem] hrdost, nemate potrebu si drzet nos??
Ja osobne bych sklapnul a zmizel.

71221

18.9.2005 1:03

RE: Jejich pravym bohem je smenka- Karl Marx, nikdy nepracujici proletar , zijici z prijmu aristokraticky.

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 71221

Pokud jim můj drzý tón nedává dobrý pocit, to je jejich problém. Odvahu nemusím od nikud brát, tu prostě mám, jestli se jim to líbí nebo nelíbí, to je zase jejich problém. Jak dostávám, tak vracím.

Žádnou osobní či kmenovou hrdost není třeba mít, stačí vědět, že účel světí prostředky. Já se tu docela dobře bavím. Pokud jde o jejich doporučení, věděj co je to "to zap", tak si to sobě udělaj.

71309

18.9.2005 1:18

RE: Jejich pravym bohem je smenka- Karl Marx, nikdy nepracujici proletar , zijici z prijmu aristokraticky.

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 71309

>Já se tu docela dobře bavím.

Problem je v tom, Arkan, ze jste udelal Peshmergovi ostudu, a to hned pri vstupu,...takze,Arkan,
nechcete radej prizvat Peshmergu? Ve dvou se to lepe tahne,...Arkan [mrknutí jedním okem]
...teda,...starče.

71312

18.9.2005 23:44

RE: Jejich pravym bohem je smenka- Karl Marx, nikdy nepracujici proletar , zijici z prijmu aristokraticky.

Johanka Johana (tečka) zArku (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 71312

Arkan a Peshmerga jsou něco jako Jekyll a Hyde? [smích]

71477

16.9.2005 23:08

RE: Jejich pravym bohem je smenka- Karl Marx, nikdy nepracujici proletar , zijici z prijmu aristokraticky.

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 70978

> ze Americo Despuchi

Coz tak Amerigo Vespucci ?

>tam byl
>driv nez Kolombo-Kolombus, ktery tam jel za penize Portugalske
>aristokracie,
>
ve spanelskych sluzbach, ze by uz tenkrat zacinala ta globalizace

71110

17.9.2005 14:11

RE: Jejich pravym bohem je smenka- Karl Marx, nikdy nepracujici proletar , zijici z prijmu aristokraticky.

zap 65.?.?.?

Reakce na 70978

Pane Nohejl,

t'al jste do ziveho, jak vidno dva prispevky dole. Dik za vyborne prispevky. Prosim pokracujte v informovani nas!

71222

16.9.2005 22:35

Izrael je špatný, ale USA jsou mnohem horší.

Zorba 212.?.?.?

Jen chci napsat že Izrael je bezpochyby odsouzenihodný, ovšem hlavním nebezpečím a skutečným nepřítelem jsou USA. Izrael totiž ohrožuju jen blízký východ, ale USA ohrožují celý svět. Izraelci jsou stejným nástrojem Americké agrese, jako např. Chorvati, Bosnáci, Čečenci a nebo Albánci.

71104

16.9.2005 23:26

RE: Izrael je špatný, ale USA jsou mnohem horší.

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 71104

Pro vás židobijce byl vždy Izrael trnem v oku. Je to odsouzeníhodný nebezpečný stát, který od roku 1948 si nenechá na sebe "srát", a to vás, židobijci, strašně štve. Je to stát, který se v roce 1948-49 dokázal ubránit, částečně díky Československu a Janu Masarykovi, desetinásobné převaze a který v případě budoucí agrese si poradí i s většími protivníky. Ohrožují nejenom Blízký Východ , ale i jiné východy (například v pražském metru či v kasinu Na Příkopech). [mrknutí jedním okem]

71111

17.9.2005 0:06

RE: Izrael je špatný, ale USA jsou mnohem horší.

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 83.?.?.?

Reakce na 71111

kydy pydy.. .stejne umrou [smích] pokud chce nekdo skutecny priklad statu ktere si nenechaji srat na hlavu tak mohu jmenovat - palestina, tibet, tam bych hledal skutecna hrdinstvi a ne honbu za penezmi a ukojeni ultra-nacionalistickych sklonu...fasismus v zidovskem pojeti-svet je vazne zajimave misto k ziti [smích]

71118

17.9.2005 2:50

RE: Izrael je špatný, ale USA jsou mnohem horší.

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 71111

>Pro vás židobijce byl vždy Izrael trnem v oku. Je to
>odsouzeníhodný nebezpečný stát, který od roku 1948 si
>nenechá na sebe "srát", a to vás, židobijci, strašně štve.
> Je to stát, který se v roce 1948-49 dokázal ubránit,
>částečně díky Československu a Janu Masarykovi,
>desetinásobné převaze a který v případě budoucí agrese si
>poradí i s většími protivníky. Ohrožují nejenom Blízký
>Východ , ale i jiné východy (například v pražském metru
>či v kasinu Na Příkopech). [mrknutí jedním okem]
Arkan
Tos nekomu cmajznul. Uz to tady nekdo psal. Treba ty ( Vy ),...ale uz jsem to cet' [mrknutí jedním okem]

71151

17.9.2005 15:37

RE: Izrael je špatný, ale USA jsou mnohem horší.

zap 65.?.?.?

Reakce na 71111

Proc stale takove nechutne osocovani, Sharkane?

Proc nejsme oslovovani 'pravdomluvci', coz take jsme? [zmaten]
Vsadim se, ze proti beznym zidum, jako lidem 9/10 z nas nikdo
nic osobne nema a Vy to dobre vite. Jen lzete a manipulujete. Tedy alespon
by jste tak rad cinil!

Myslite, ze jsme dobri stravnici Vasich manipulativnich lzi? [velký smích]
Proc tak podcenujete prislusniky Ceskeho naroda?
Nacich jste Amerikou....tou spatnou.

Myslite, ze jste tim neco vyhral?? [zmaten]
Nevychazim z udivu......

71233

18.9.2005 21:42

RE: Izrael je špatný, ale USA jsou mnohem horší.

Zorba 212.?.?.?

Reakce na 71111

Já nejsem rozhodně žádný židobijec. Pouze odsuzuji agresivní a rasistický stát jakým je Izrael, který představuje pro blízký východ totéž co pro Evropu představovalo nacistické Německo. A Izrael se roku 1948-1949 udržel pouze díky pomoci bolševiků. Já obdivuju ty kteří čelili a čelí agresi Izraele a brání svoji zem.

71455

19.9.2005 9:18

RE: Izrael je špatný, ale USA jsou mnohem horší.

google 84.?.?.?

Reakce na 71455

>A Izrael se roku 1948-1949
>udržel pouze díky pomoci bolševiků. Já obdivuju ty kteří
>čelili a čelí agresi Izraele a brání svoji zem.

Izrael sa udrzal vdaka pomoci vsetkych, nielen bolsevikov. ked sa nemylim, tak im pomahali este aj Arabi.
ked vidim tie nekonecne rady uzitocnych idiotov kracat pod zidovskou vlajkou na vlastne jatky a spievat si k tomu internacionalu, tak zacinam chapat nekonecno, v spojeni so slovom blbost. hoci musim priznat, ze citanie textov kemy alebo leha k tomu tiez prispeli svojou mierou.

vyzera to skutocne tak, ako keby cely svet mal len jeden sväty ukol, podporovat ten maly priatelsky, mier-prinasajuci stat, so srdecnym, bohomvyvolenym narodom, ktory nielenze trpi za nase hriechy, on trpi rad. a ako trpi, srdce mu krvaca, ked nas obera o nase uspory, ked korumpuje nase vlady, ked jeho zastupcovia daju vymordovat miliony slovanskych krestanov, alebo irackych civilistov.

kto by si nepamätal tu citlivu zidovsku dusu Allbright-Korbelovu:

How many children did Madeline Allbright confess on TV that Iraq sanctions had killed ?

It was 500,000 I believe.
And it was WORTH IT.


jedno arabske prislovie vravi:
"je to prave oko zida, co slzi najviac, ked zidovska ruka rozdava udery"




71522

19.9.2005 21:05

RE: Izrael je špatný, ale USA jsou mnohem horší.

Zorba 212.?.?.?

Reakce na 71522

Máte pravdu. Politika USA a sionistů je hrozná. Bude potřeba je zastavit stejně jako kdysy nacistické Německo. Akorát s tou podporou Izraele v letech 1948-1949 to bylo různé. Bolševici a USA podporovali Izrael, ale třeba taková Velká Británie podporovala Araby.

71600

19.9.2005 21:26

RE: Izrael je špatný, ale USA jsou mnohem horší.

leho 84.?.?.?

Reakce na 71600

Zorbo, až tedy vyhraješ VI. světovou válku, jak bude svět vypadat? Především zanikne téměř veškerá satelitní komunikace, člověk už se pak nebude moci dovolat nejenom přes Velkou louži, ale ani mezi evropskými zeměmi. Americké velké firmy také zaniknou, takže zapomeňme na drtivou většinu sítě mobilních telefonů. Internet bude velmi omezen, neboť se také spoléhá na satelity, které budou po porážce USA nefunkční. Jelikož komunikace tak jak je známe v podstatě zkolabují, zkolabuje též drtivá většina dopravních sítí, špeditérské firmy nebudou moci dodávat potraviny a materiál s takovou rychlostí a přesností jako před Velkým vítězstvím, takže lze odhadnout, že nastane hlad a celkový nedostatek všeho zboží. Zkolabuje také letecká doprava, neboť nebudou existovat firmy na údržbu leteckého parku a též bez satelitní komunikace letecké společnosti nebudou moci fungovat. A tak dále, a tak dále. Podle mého odhadu, svět po zorbově vítezství se vrátí tak to doby roku 1920 a celková hospodářská krize katastrofických rozměrů způsobí vyhynutí velké části lidstva, možná, že více než poloviny. Ale hlavní věc, Zorba bude konečně svobodný...

71607

19.9.2005 21:48

RE: Izrael je špatný, ale USA jsou mnohem horší.

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 71607

>Zorbo, až tedy vyhraješ VI. světovou válku,

Leho, proč až tu šestou? A kdo vyhraje třetí, čtvrtou a pátou?
Bušistán to určitě nebude. Ten lehne popelem jako první.

71616

19.9.2005 22:10

RE: Izrael je špatný, ale USA jsou mnohem horší.

Zorba 212.?.?.?

Reakce na 71607

Po porážce USA by samozřejmě z počátku mohli následovat různé poválečné krize, problémy a omezení(stejně jako po roce 1918 a 1945), ale to vše by během několika let bylo překonáno a časem by se ekonomická, technologická i dopravní a komunikační úrověn vrátila na předválečný stav(totéž se stalo po skončení 1. a 2. světové). Pád USA neznamená zánik vynálezů na nichž se Amíci podíleli, to je nesmysl který ti slouží jako snad hlavní argument k obhajobě USA. Porážka Němců v minulých válkách taky neznamenala konec jejich vynálezů.

71622

19.9.2005 22:50

RE: Izrael je špatný, ale USA jsou mnohem horší.

leho 84.?.?.?

Reakce na 71622

>ale to vše by během několika let bylo
>překonáno a časem by se ekonomická, technologická i
>dopravní a komunikační úrověn vrátila na předválečný
>stav(totéž se stalo po skončení 1. a 2. světové).

Zorbo, tenkrát byl Internet, satelity, komunikační a mobilní sítě na té samé technické úrovni jako dnes a ještě k tomu v rukách Německa? Člověče, co ty hulíš, to mě tedy podrž. No a taky po válce se Němečtí experti dali do služeb USA, které už tenkrát byly nejvyspělejší země na světě. Ty, Zorbo, si mylíš, že ty a tví kumpáni, jste schopni porozmět veškeré dokumentaci na všechno americké, které vy zničíte, abyste mohli pokračovat po Velkém vítězství jako by se nechumelilo? Nebo si myslíš, že všichni američtí experti a inženýři se dají po válce do služeb Velkému Zorbovi a dají pro vás všechno do chodu? Člověče, na jakých drogách to jsi, to by mě tedy zajímalo...

71635

19.9.2005 23:32

RE: Izrael je špatný, ale USA jsou mnohem horší.

TS 213.?.?.?

Reakce na 71635

>Zorbo, tenkrát byl Internet, satelity, komunikační a mobilní
>sítě na té samé technické úrovni jako dnes a ještě k tomu
>v rukách Německa? Člověče, co ty hulíš, to mě tedy podrž.

Co hulite vy? Porovnani bylo o technicke urovni dane doby, nikoliv tehdy s dneskem.

>No a taky po válce se Němečtí experti dali do služeb
>USA, které už tenkrát byly nejvyspělejší země na světě.

Kontrolni otazky. Kdo vyvinul prvni obrazovku, prvni televizi? Prvni naporovy motor? Prvni stihacku s proudovym motorem? Prvni prakticky nasazene rakety na kapalinovy pohon? Prvni fazova antenni pole tridy Wullenweber (ktere potom USA ukradly a na jejich zaklade postavily sit SIGINT systemu znamou jako "Iron Horse" )?

>Ty, Zorbo, si mylíš, že ty a tví kumpáni, jste schopni
>porozmět veškeré dokumentaci na všechno americké, které vy
>zničíte, abyste mohli pokračovat po Velkém vítězství jako
>by se nechumelilo?

Je to jenom technologie. Zadna kouzla. Navic existuje siroka skala neamerickych alternativ. A stejne je to dneska vsechno Taiwan.

Navic po kazde valce vyleze z der dost inzenyru, co zase postavi to, co jim zeleni bezmozci rozbili. Zivy technik je po boji uzitecnejsi nez dva mrtvi hrdinove.

>Nebo si myslíš, že všichni američtí
>experti a inženýři se dají po válce do služeb Velkému
>Zorbovi a dají pro vás všechno do chodu?

Proc ne? Takove veci se deji po kazde valce.

71640

20.9.2005 2:35

RE: Izrael je špatný, ale USA jsou mnohem horší.

leho 84.?.?.?

Reakce na 71640

>Co hulite vy? Porovnani bylo o technicke urovni dane doby,
>nikoliv tehdy s dneskem.

Tehdy nebyly infrastruktury tak komplexní jako dneska. Každý tenkrát moh vytavit měděný drát, vykopat příkop, smotat kabel a kabel položit. Ale dneska na koleně nikdo mikroprocoesor nevyrobí a satelit do provozu nedá. A ono nejde jenom o výrobu jednoho mikroprocesoru, ale milionů a nejde jenom dát do provozu satelit, ale zajistit jeho provoz aby třeba sloužil na GPS aplikace, internetové aplikace, jako například systémy, které používají špeditérské firmy na rozvoz zboží. Když tohleto všechno se Zorbou zničíte, tak ti vaši inženýři zhebnou hlady dřív společně s půlkou lidstva, než je najdete anebo oni najdou vás...

>Kontrolni otazky. Kdo vyvinul prvni obrazovku, prvni televizi?
>Prvni naporovy motor? Prvni stihacku s proudovym motorem? Prvni
>prakticky nasazene rakety na kapalinovy pohon? Prvni fazova
>antenni pole tridy Wullenweber (ktere potom USA ukradly a na
>jejich zaklade postavily sit SIGINT systemu znamou jako "Iron
>Horse" )?

Kontrolní otázka: A kdo to všechno aplikoval do masové výroby aby tyhle vymoženosti pak sloužili celému lidstvu?

>Je to jenom technologie. Zadna kouzla. Navic existuje siroka
>skala neamerickych alternativ. A stejne je to dneska vsechno
>Taiwan.

Ale všechna výroba je řízena Velkým Satanem a veškerý vývoj je v USA. Takže zase když všechno se Zorbou zničíte, tak musíte počítat se situací, že budete po Velkém vítězství pěkně namydlení...

>>Nebo si myslíš, že všichni američtí
>>experti a inženýři se dají po válce do služeb Velkému
>>Zorbovi a dají pro vás všechno do chodu?
>Proc ne? Takove veci se deji po kazde valce.

Po II. svět. válce USA byly schopny nabídnout inženýrům práci v nejlepších světových univerzitách s nejlepšími platy a životními podmínkami. A co jim nabídnete se Zorbou vy? Jestli samozřejmě nezhebou ve velkým hladomoru, který svou válkou proti Velkému Satanovi způsobíte...

71669

20.9.2005 3:18

RE: Izrael je špatný, ale USA jsou mnohem horší.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 71669

>Ale dneska na koleně nikdo mikroprocoesor nevyrobí a satelit do provozu nedá.

A proto mne tak znervoznuje vymirani lidi se znalostmi analogove elektroniky. Moc se spolehame na procesorovou techniku.

Satelity samy o sobe v principu tak moc slozite nejsou. Vzpomente si na Telstar-1.

>A ono nejde jenom o výrobu jednoho mikroprocesoru, ale milionů

Kdyz uz mate litograficke masky, nasekate jich spoustu.

Jedna pekna fab je treba v Irsku. Tesla delavala cipy taky, umeli i klon 8080. Nizka integrace neni umeni, bez vysoke se v nouzi nejakou dobu obejdete.

>a nejde jenom dát do provozu satelit, ale zajistit jeho provoz aby
>třeba sloužil na GPS aplikace,

Tohle je trochu komplikovane.

>internetové aplikace,

Tam slouzi satelity jenom jako relays. A jeste k tomu nejsou nic moc kvuli round-trip casum, podmorska optika je lepsi.

>jako například systémy, které používají špeditérské firmy na
>rozvoz zboží.

Tak o tech zrovna neco vim. Jde to i bez nich, jsou vic pohodli nez nutnost. V pripade vypadku postaci mapa. Jako pred peti lety.

>Když tohleto všechno se Zorbou zničíte, tak
>ti vaši inženýři zhebnou hlady dřív společně s půlkou
>lidstva, než je najdete anebo oni najdou vás...

Nepodcenujte inzenyry. Alespon ty skutecne, nikoliv jednoucelove rychlokvasky typu MCSE co je kravataci tak miluji pro jejich levnost a nahraditelnost.

>Kontrolní otázka: A kdo to všechno aplikoval do masové
>výroby aby tyhle vymoženosti pak sloužili celému lidstvu?

Taiwan? Cina? Japonsko?

>Ale všechna výroba je řízena Velkým Satanem a veškerý vývoj je v USA.

Zapominate na Japonsko a v posledni dobe Cinu. Vyroba samotna je skoro vsechna v Asii. A ten vas vyvoj se ted outsourcuje do Indie, kde je hodina vyvojare levnejsi. Zustava jenom management, a i ten ma tendenci se stehovat, pro zmenu do danovych raju.

>Takže zase když všechno se Zorbou zničíte,
>tak musíte počítat se situací, že budete po Velkém
>vítězství pěkně namydlení...

Bude se muset chvili improvizovat. Ale bez patentovych pravniku dychajicich technikum za krk to bude docela brnkacka.

>Po II. svět. válce USA byly schopny nabídnout inženýrům práci v nejlepších
>světových univerzitách s nejlepšími platy a životními podmínkami.

A v tom zapalu si nechali shnit zevnitr svoje vlastni nizsi skolstvi, takze museli pokracovat v importu mozku ze zahranici.

>A co jim nabídnete se Zorbou vy? Jestli samozřejmě nezhebou ve velkým
>hladomoru, který svou válkou proti Velkému Satanovi způsobíte...

Preziti. Co si postavej to budou mit. A nebranit jim v iniciative.

Fabriku na cipy sice na kolene nepostavite, ale zase tak moc ji nepotrebujete. To co potrebujete jsou agrostroje, cerpadla a rozvod vody, kanalizace, silnice. Kdyz k tomu mate jeste komunikacni systemy, co vic si muzete prat?

71677

24.9.2005 22:58

RE: Izrael je špatný, ale USA jsou mnohem horší.

Zorba 212.?.?.?

Reakce na 71635

Kde jsi přišel na to že USA mají v rukou veškerou vyspělou technologii? Satelity a jiné oběkty do vesmíru běžně vypouštějí i Rusko, Evropské státy a řada dalších. Co se týká výpočetní techniky, tak Indie a Čína se postupně stávají velmocemi v tomto směru. A třeba Japonská technika tu Americkou v mnohém i převyšuje. A i to co mají v rukách pouze Amíci bychom se klidně naučili používat. Německou techniku po válce také bez větších problémů převzali spojenci. A Američtí inženýři by se po válce dali klidně do služeb vítězů, nevidím jediný důvod proč ne. Lepší by bylo pro ně solidní místo a normální život ve vítězné nepřátelské zemi než živoření v troskách USA.

72302

19.9.2005 22:15

Izrael je špatný, ale USA jsou mnohem horší.

Lev 68.?.?.?

Reakce na 71607

Jen opatrne "leho", ze to, co predvidate Zorbovi, "nazaridite" ve Svete vy a vas Bily domov, pro postizene ve Washington D.C. Ke zniceni Sveta i USA, mate dnes, ty nejlepsi predpoklady. Vite "leho", ja byt vami, tak se Zorbovi nevysmivam, jelikoz Zorba, je vase zrcadlo, akorat, v bledemodrem.

71625

20.9.2005 1:19

RE: Izrael je špatný, ale USA jsou mnohem horší.

Emma Bovary 62.?.?.?

Reakce na 71625

>Vite "leho", ja byt vami, tak se Zorbovi nevysmivam, jelikoz Zorba, je vase zrcadlo, akorat, v bledemodrem.<

Mne to taky tak přijde.

71662

24.9.2005 23:03

RE: Izrael je špatný, ale USA jsou mnohem horší.

Zorba 212.?.?.?

Reakce na 71625


>"leho", ja byt vami, tak se Zorbovi nevysmivam, jelikoz Zorba, je
>vase zrcadlo, akorat, v bledemodrem.

Proč myslíte že jsem Lehovo zrcadlo? Jsem Antiami stejně jako většina ostatních lidí ve světě. To vám snad vadí? Rozhodně jsem mnohem víc proti Amíkům než třeba vy, nebo paní Bovaryová.

72303

26.9.2005 2:06

RE: Izrael je špatný, ale USA jsou mnohem horší.

Lev 68.?.?.?

Reakce na 72303

Proč myslíte že jsem Lehovo zrcadlo? Jsem Antiami stejně jako většina ostatních lidí ve světě. To vám snad vadí? Rozhodně jsem mnohem víc proti Amíkům než třeba vy, nebo paní Bovaryová.
__________________________________________________

Zorbo, zalezi, proti jakym Amikum ? Ja nejsem proti zadnemu narodu ci statu. Hm, sice jeden narod i stat byse zde nasel, ze jo, ale rozhodne to Amerika nebude ! Takze jeste jednou Zorbo - neodsuzujte narod, nebo stat pro jeho zkorumpovane politiky prosim. [cool]

72410

27.9.2005 21:26

RE: Izrael je špatný, ale USA jsou mnohem horší.

Zorba 212.?.?.?

Reakce na 72410

Hm, sice jeden narod i stat byse zde nasel, ze
>jo, ale rozhodne to Amerika nebude !

Vy znáte stát který by v současnosti dělal horší politiku než USA? Já tedy ne, USA páchjí nejhorší svinstva od dob nacistického Německa. Předpokládám že tím státem myslíte Izrael. To je bezpochyby stát jenž má na svědomí spoustu zla, ale uvědomte si že Izrael představuje hrozbu pouze pro blízký východ, zatímco USA pro celý svět.

Takze jeste jednou Zorbo -
>neodsuzujte narod, nebo stat pro jeho zkorumpovane politiky
>prosim. [cool]

Americký národ není nevinný stejně jako nebyl nevinný Německý národ po druhé světové. Samozřejmě uznávám že i mezi Američany se najdou slušní lidé. Moje rodina i já sám máme v Americe pár přátel a žije tam i můj nejlepší kamarád(není to ovšem Američan a ani ti naši přátelé nejsou Amíci). Většina Amíků ale podporuje agresivní politiku svojí země a zárověn z ní profituje. Američani jsou pro dnešní svět prostě totéž co Němci před rokem 1939 a 1914. Přeberte si to jak chcete.
[cool]

72655

19.9.2005 22:26

RE: Izrael je špatný, ale USA jsou mnohem horší.

TS 213.?.?.?

Reakce na 71607

Evropa, Cina, Rusko, Japonsko, ti vsichni maji technologii pro vyrobu satelitu i jejich vypousteni.

Satelitni navigace neni jenom GPS. Znate GLONASS? Galileo, dalsi system, pojede uz za tri roky.

Airbus neni americky. Stejne jako treba Tupolev. Nebe nikdy nepatrilo jenom Boeingum.

Mobilni site? Nokia je americka firma? Co takhle Siemens? GSM standard vznikl kde?

Odkud berete informace o svete, pane Leho?

71628

20.9.2005 9:46

RE: Izrael je špatný, ale USA jsou mnohem horší.

google 84.?.?.?

Reakce na 71628

ti americki micki-mausovia si snad myslia, ze ziarovku vymyslel Edison! [zmaten]

Felix Wankel- Wankelov motor
Alexander Behm- Echolot
Robert Bosch- sviecka spalovania
Alexander S. Popow- Antenna
Louis Lumiére- Kinematograph
Werner von Siemens Dynamomaschine- (Elektromotor)
Jürgen Dethloff(1968)- Chipkarte.
Heinrich Goebel- ziarovka
Rudolf Diesel- dieselmotor
Carl Benz a Gottlieb Daimler- auto
Karlheinz Brandenburg- MP3
Ottm. Heinsius v. Mayenburg- pasta do zubov

Johannes Gutenberg, Wernher von Braun .....

71713

21.9.2005 8:48

RE: Izrael je špatný, ale USA jsou mnohem horší.

Blahnik zblaha (zavináč) sbcglobal (tečka) net 70.?.?.?

Reakce na 71628

>Satelitni navigace neni jenom GPS. Znate GLONASS? Galileo, dalsi
>system, pojede uz za tri roky.

No to bude muset Zorba s tou valkou jeste pockat.

>Airbus neni americky

Ne to je Boeing s metrickejma sroubama.

>Stejne jako treba Tupolev.

No ten urcite americky neni, proto take neleta do zamori.

>Nebe nikdy
>nepatrilo jenom Boeingum.

Po odchodu Concord do duchodu, dalkove lety patri pouze Boeingu

>Mobilni site? Nokia je americka firma?

Ne cinska.

>Odkud berete informace o svete, pane Leho?

Odkud vy?

71893

21.9.2005 13:09

RE: Izrael je špatný, ale USA jsou mnohem horší.

Lev 68.?.?.?

Reakce na 71893

Mobilni site? Nokia je americka firma?

Ne cinska.
_______________________________

Urcite jste chtel napsas Hurvinku "Suomi" [chechtot] To taky zni "cinsky"

71909

22.9.2005 0:28

RE: Izrael je špatný, ale USA jsou mnohem horší.

TS 213.?.?.?

Reakce na 71893

>>Satelitni navigace neni jenom GPS. Znate GLONASS? Galileo, dalsi
>>system, pojede uz za tri roky.
>No to bude muset Zorba s tou valkou jeste pockat.

GLONASS uz jede. Momentalne s trochu snizenou presnosti s jenom jedenacti satelity (plus dalsi tri GLONASS-M, celkem 14), uplna presnost planovana na 2008, s vypustenim jeste lepsich satelitu GLONASS K.

>>Airbus neni americky
>Ne to je Boeing s metrickejma sroubama.

Jelikoz spoustu parametru diktuje fyzika, muze to tak do urcite miry vypadat. Vsechna letadla s urcitymi danymi vlastnostmi budou vypadat podobne, protoze vzduch a gravitace jsou pro vsechny stejne.

Na firme Boeing je Airbus nezavisly.

>>Stejne jako treba Tupolev.
>No ten urcite americky neni, proto take neleta do zamori.

Opravdu? Dovolte abych se pobavene zasmal.

Vezmeme v uvahu pouze letadla s dlouhym doletem.

Tupolev Tu-214 v konfiguraci pro dlouhe trasy ma dolet 4400 mil.

Boeing samotny, kdyz potrebuje vozit casti letadel, najima Antonovy An-124. O An-225 se jim muze jenom snit, sami takove postavit neumeji.

Z ruskych vyrobcu treba jeste Ilyushin, napriklad Il-96, s doletem 9000 km. Nebo starsi Il-62, transatlanticke letadlo z roku 1963 co letalo mimo jine na lince Moskva-Montreal.

Airbusy viz nize.

>>Nebe nikdy nepatrilo jenom Boeingum.
>Po odchodu Concord do duchodu, dalkove lety patri pouze Boeingu

Ruske vyrobce jsme pokryli vyse.

Pristi rok zacne komercne letat Airbus A-380, tez znamy jako Superjumbo. Boeing zatim nema cim by konkuroval, model B787 jeste neni dodelany

Airbusu A-340 jsou plne linky na Dalny Vychod i pres Atlantik. B-777 prisel na trh az se zpozdenim. Viz napriklad co leta u Air France, Singapore Airlines, Cathay Pacific, Iberia Airlines, Virgin Atlantic...

Britske motory Rolls-Royce Trent vubec nejsou spatne. Na spouste letadel je pouziva i samotny Boeing, jako alternativu k Pratt&Whitney a General Electric.

Mohl bych take zminit, ze Boeing nikdy nemel nadzvukove osobni letadlo. Trumfnul je Concorde a dokonce i Rusove s Tu-144.

>>Mobilni site? Nokia je americka firma?
>Ne cinska.

Cinani dobyli Finsko? Kdy?

>>Odkud berete informace o svete, pane Leho?
>Odkud vy?

Neco historicke publikace, neco moje knihovna, neco Wikipedie, zbytek ruzne po Internetu. Casto kombinace vice zdroju.

Co vy?

71991

22.9.2005 4:07

RE: Izrael je špatný, ale USA jsou mnohem horší.

Blahnik zblaha (zavináč) sbcglobal (tečka) net 70.?.?.?

Reakce na 71991

>>>Airbus neni americky
>>Ne to je Boeing s metrickejma sroubama.
>
>Jelikoz spoustu parametru diktuje fyzika, muze to tak do urcite
>miry vypadat. Vsechna letadla s urcitymi danymi vlastnostmi budou
>vypadat podobne, protoze vzduch a gravitace jsou pro vsechny
>stejne.

Vypada stejne, protoze jsou na nem pouzity stejne dily.

>Na firme Boeing je Airbus nezavisly.

40% vyrobniho programu firmy v ktere delam je pro Airbus. Veskere dily musi splnovat Boeing normy. Krome podnikove vystupni kontrolu dily kontroluji pred odeslanim Boeing inspektori. Dily se odesilaji na sklad do Boeing, ten je pak dale disribuje do Evropy.

>Opravdu? Dovolte abych se pobavene zasmal.
>
>Vezmeme v uvahu pouze letadla s dlouhym doletem.
>
>Tupolev Tu-214 v konfiguraci pro dlouhe trasy ma dolet 4400 mil.
>Boeing samotny, kdyz potrebuje vozit casti letadel, najima
>Antonovy An-124. O An-225 se jim muze jenom snit, sami takove
>postavit neumeji.
>Z ruskych vyrobcu treba jeste Ilyushin, napriklad Il-96, s
>doletem 9000 km. Nebo starsi Il-62, transatlanticke letadlo z
>roku 1963 co letalo mimo jine na lince Moskva-Montreal.

Dovolte abych se vasim vycteninkam pobavene zasmal ja.
>Airbusy viz nize.

>Ruske vyrobce jsme pokryli vyse.

No to jste toho na ty svoji aeroshow moc nepredvedl.

>Pristi rok zacne komercne letat Airbus A-380, tez znamy jako
>Superjumbo. Boeing zatim nema cim by konkuroval, model B787 jeste
>neni dodelany

Peju mu uprimne hodne stesti, je to vyborny letadlo. Na jeho vyvoji ma lvi podil Boeing.

>Airbusu A-340 jsou plne linky na Dalny Vychod i pres Atlantik.
>B-777 prisel na trh az se zpozdenim. Viz napriklad co leta u Air
>France, Singapore Airlines, Cathay Pacific, Iberia Airlines,
>Virgin Atlantic...

Souhlasim. Zcela logicky vyradil z provozu ruskej junk.

>Britske motory Rolls-Royce Trent vubec nejsou spatne.

Brtitske motory jsou best, nema cenu aby se nekdo zabyval vyvojem jinych. Brity by tezko dohanel.

>Mohl bych take zminit, ze Boeing nikdy nemel nadzvukove osobni
>letadlo. Trumfnul je Concorde a dokonce i Rusove s Tu-144.

Nikdy ho mit nebude. Nadzvukova letadla nesmi letat nad uzemim USA. To nesmel ani Concord. To je take hlavni duvod, proc se v jegho vyvoji dal nepokracovalo a sel do vysluzby. S TU 144 jsem lital do Bulharska, ale nejak jsem si nevsiml, ze je nadzvukovy. Alespon let z Prahy do Varny trval neco malo pres dve hodiny.

>Cinani dobyli Finsko? Kdy?

To nevim, nokia mobil tady davaji zadarmo, tak predpokladam, ze je mydlej cinani.

>Neco historicke publikace, neco moje knihovna, neco Wikipedie,
>zbytek ruzne po Internetu. Casto kombinace vice zdroju.

>Co vy?

Co se tyce letectvi, tak dost z praxe. Technici nasi firmy, ale i treba nastrojari musi projit dost tvrdym vycvikem Boeing.
Tyka se norem a kvality.

72014

22.9.2005 5:20

RE: Izrael je špatný, ale USA jsou mnohem horší.

TS 213.?.?.?

Reakce na 72014

>Vypada stejne, protoze jsou na nem pouzity stejne dily.

Kontraktori. Treba Hitco Composite Structures, Inc. delalo soucastky pro Boeing a ted dela ocasy i pro A380.
http://occonnect.com/eltoro/archives/arch1.cgi?noframes;read=52825

>40% vyrobniho programu firmy v ktere delam je pro Airbus. Veskere
>dily musi splnovat Boeing normy.

Viz vyse. Chovani materialu diktuje fyzika. Tudiz i normy pro oba typy budou muset byt prinejmensim podobne, a pokud je to jeden kontraktor, je jednodussi udelat je shodne.

>Dovolte abych se vasim vycteninkam pobavene zasmal ja.

To jako chcete poprit existenci tech stroju?

>No to jste toho na ty svoji aeroshow moc nepredvedl.

Ano, dalo by se to zpracovat lepe.

>Souhlasim. Zcela logicky vyradil z provozu ruskej junk.

Nepodcenujte Rusy. Ruska technika je sice tezkopadna, ale zase udelana jako tank. Velka a tezka a dela kraval, ale je jednodussi a robustnejsi nez vyumelkovana zapadni.

>Nikdy ho mit nebude.

Boeing pracoval na vyvoji supersoniku SST, ale nejak mu to neslo. Viz nize.
http://www.unrealaircraft.com/classics/sst.php

Na vyvoji nadzvukovych dopravnich letadel se porad pracuje.

>Nadzvukova letadla nesmi letat nad uzemim USA. To nesmel ani Concord.

Ten zakaz byl zaveden nekdy koncem 1975/zacatkem 1976 na zaklade spousty protestu, a zrusen pro transatlanticke lety v unoru 1976. Nasledoval lokalni zakaz v New Yorku, Concordy byly odkloneny do DC, a New York dalsi lety povolil od listopadu 1977, kdyz zacali Washingtonu zavidet ten kseft.

Rika se (bylo to i v nejakem TV dokumentu co jsem videl pred lety), ale ted to bohuzel nemuzu dohledat, ze ty protesty byly alespon z casti sponzorovany samotnym Boeingem, ktery mel potize s vyvojem vlastniho supersoniku a po americku neumel prohrat. Technika umeleho vyvolani "spontannich" demonstraci se bezne pouziva v public relations, a rika se tomu "astroturfing".

>To je take hlavni duvod, proc se v
>jeho vyvoji dal nepokracovalo a sel do vysluzby.

Duvody odstaveni byly ekonomicke. Prilis malo pasazeru. Navic u starnouciho letadla rostou naklady na udrzbu.

Seznam problemu s nadzvukovou dopravou viz zde:
http://en.wikipedia.org/wiki/Supersonic_transport

>S TU 144 jsem lital do Bulharska, ale nejak jsem si nevsiml, ze je
>nadzvukovy. Alespon let z Prahy do Varny trval neco malo pres dve hodiny.

Long-range letadlo na takhle kratkou trat? To neni ekonomicke. Byl to skutecne Tu-144 (viz fotka)?
http://en.wikipedia.org/wiki/Tupolev_Tu-144

Na nadzvukovy let musi letadlo hodne nahoru kvuli sonickemu tresku. Na kratke skoky to nestoji za to.

>To nevim, nokia mobil tady davaji zadarmo, tak predpokladam, ze je mydlej cinani.

Zadarmo, nebo "zadarmo" spolu s nejakou smlouvou? Mobilu "za korunu" je tady taky spousta.

>Co se tyce letectvi, tak dost z praxe. Technici nasi firmy, ale i
>treba nastrojari musi projit dost tvrdym vycvikem Boeing.
>Tyka se norem a kvality.

Ovladate to stejne dobre jako historii japonskeho vysokeho skolstvi?

72015

22.9.2005 16:46

RE: Izrael je špatný, ale USA jsou mnohem horší.

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 7

>Ovladate to stejne dobre jako historii japonskeho vysokeho skolstvi?
TS
V San Fernando valey, misto bydliste pana Zdenka, maji cesti strojari dobre jmeno.

[cool]

72081

22.9.2005 18:22

RE: Izrael je špatný, ale USA jsou mnohem horší.

TS 213.?.?.?

Reakce na 0

>V San Fernando valey, misto bydliste pana Zdenka, maji cesti
>strojari dobre jmeno.

Tomu verim. Otazka byla o nem samotnem. I kdyz na druhou stranu strojar toho o mezinarodni politice nebo financnictvi nemusi vedet moc, a presto muze byt vyborny strojar.

72089

23.9.2005 4:13

RE: Izrael je špatný, ale USA jsou mnohem horší.

Blahnik zblaha (zavináč) sbcglobal (tečka) net 70.?.?.?

Reakce na 7

>Kontraktori. Treba Hitco Composite Structures, Inc. delalo
>soucastky pro Boeing a ted dela ocasy i pro A380.

Pro Boeing dela i Aero Vodochody.

>Viz vyse. Chovani materialu diktuje fyzika. Tudiz i normy pro oba
>typy budou muset byt prinejmensim podobne, a pokud je to jeden
>kontraktor, je jednodussi udelat je shodne.

Ono nejde ani tak o fyziku, jako o udrzbu na terminalech leteckych spolecnosti. Zadna neni tak bohata, aby mohla udrzovat nekolik typu letadel. Proto pokud to jde jsou dily normalizovane.

>To jako chcete poprit existenci tech stroju?

No kdyz uz jste tu mluvil o Iljusinovi, ten se nejvice vytahl s oprdnutou Dakotou. Do posledniho detailu, vcetne popelniku v sedackach. Kradenim se vyznamenali vsichni skveli sovetsti konstrukteri letadel.

>Nepodcenujte Rusy. Ruska technika je sice tezkopadna, ale zase
>udelana jako tank. Velka a tezka a dela kraval, ale je jednodussi
>a robustnejsi nez vyumelkovana zapadni.

V tom s vami souhlasim. Vzpominam si na ruska jizdni kola, ktera nam vymenovali v ramci RVHP v pomeru - jedna Vlastocka za dva Favority. Na vahu to bylo stejny, na slapani take. Na uslapnuti Vlastocky bylo treba vynalozit dvojnasobnou namahu s polovicnim efektem.

>Boeing pracoval na vyvoji supersoniku SST, ale nejak mu to neslo.

Ne neslo. Je to otazka navratnosti investic. Vyvoj noveho typu stoji biliony. Boeing si nemuze dovolit vyvijet letadla, ktere nebudou letecke spolecnosti kupovat. Je to soukroma firma, neni dotovana statem jako Tupolev.

>Technika umeleho vyvolani "spontannich" demonstraci se bezne
>pouziva v public relations, a rika se tomu "astroturfing".

Letectvi je kseft jako kazdy jiny. Pomluvy o zavisti ale nejsou na miste. Cocord litat smel, ale kvuli tresku ne pres pevninu. To do dneska plati pro kazde komercni nadzvukove letadlo.

>Duvody odstaveni byly ekonomicke. Prilis malo pasazeru. Navic u
>starnouciho letadla rostou naklady na udrzbu.

Lety Concordu byly vzdy vyprodane. Na let se muselo cekat i nekolik mesicu.

>Long-range letadlo na takhle kratkou trat? To neni ekonomicke.
>Byl to skutecne Tu-144 (viz fotka)?

Pardon, bylo to TU 104-A. viz zde : http://www.airliners.net/
To na co odkazujete vy je oprdnutej Cocord.

>Zadarmo, nebo "zadarmo" spolu s nejakou smlouvou? Mobilu "za
>korunu" je tady taky spousta.

V tech nabidkach se tady kazdy predhani. V minulosti na promotion chteli rocni kontrakt, dnes uz nekteri ani to ne. Dnes jsem se dival na Nokiu meho kolegy v praci je Made in Tchaj-Van. Mobily mrska dneska kde kdo. Hodne ted korejskej Samsung.

>Ovladate to stejne dobre jako historii japonskeho vysokeho
>skolstvi?

To nechavam na posouzeni mym zamestnavatelum. Az budou mit pripominky k me kvalifikaci a vykonum, dam vam vedet. Ovladat historii japonskych skol zalozenych samuraji ani jejich diplomy v mem oboru nepotrebuji. Co nepotrebuji to nemam. Tim se v zivote ridim a zatim to vychazi.

72131

23.9.2005 21:39

RE: Izrael je špatný, ale USA jsou mnohem horší.

TS 213.?.?.?

Reakce na 0

>Pro Boeing dela i Aero Vodochody.

Delavalo. "Spoluprace" se ukazala jako mene nez vyhodna, neboli Boeing ojebal Aero.

>Proto pokud to jde jsou dily normalizovane.

Souhlas. Kdyz uz stejne musi byt podobne, je lepsi je mit stejne.

>Kradenim se vyznamenali vsichni skveli sovetsti konstrukteri letadel.

Litaly ty letadla? Litaly. Mission accomplished.

>Na uslapnuti Vlastocky bylo treba vynalozit dvojnasobnou namahu
>s polovicnim efektem.

Ano. Kompozitni frame je dobra vec - dokud s nim netrisknete. Pak se musi vymenit, protoze se mu znici vnitrni struktura. Tak pravil vyrobce.

Pokud mam zajistenou infrastrukturu a opravy a servis a pravniky, ma zapadni technika svoje vyhody. Pokud mam jenom kladivo, radsi budu spolehat na zbozi od Rusu.

>Ne neslo. Je to otazka navratnosti investic. Vyvoj noveho typu
>stoji biliony.

Jste o tri rady predrazeny.

>Je to soukroma firma, neni dotovana statem jako Tupolev.

Pocitaji se bohate placene statni zakazky jako forma dotace?

>To do dneska plati pro kazde komercni nadzvukove letadlo.

Ten tresk zase neni az tak velky, kdyz se stane dost vysoko.

>Lety Concordu byly vzdy vyprodane. Na let se muselo cekat i nekolik mesicu.

Jenomze naklady na pasazera byly natolik vysoke, ze se dalo vydelat vic penez tim, ze se byznysmani misto do Concordu posadili do letadla obycejneho, spolu s asi 400 sockami.

>Pardon, bylo to TU 104-A. viz zde : http://www.airliners.net/

Tu-104A nebyl nadzvukovy. Vase pozorovani o letu podzvukovou rychlosti je tedy spravne.

>To na co odkazujete vy je oprdnutej Cocord.

Lital? Lital.

>V tech nabidkach se tady kazdy predhani. V minulosti na promotion
>chteli rocni kontrakt, dnes uz nekteri ani to ne.

Jenomze to co takhle dostanete je locknute na providera, a komunikaci s jinym operatorem odmita. To je standardni soucast firmwaru. Ne ze by to teda neslo odemknout, ale je to hackerina nebo to stoji prachy.

A to nemluvim o "kastrovanych" telefonech, co treba maji vykousnuty Bluetooth a neda se k jejich filesystemu pristupovat primo, aby byl uzivatel donucen posilat obrazky z vestaveneho fotoaparatu pres operatora za penize misto pres lokalni spojeni s pocitacem zadarmo. Jeden priklad z mnoha:
http://www.mobiledia.com/news/24350.html

U GSM telefonu to tak jednoduse nejde, nebot identita volajiciho je v SIM karte misto v telefonu samotnem, a ta se da prenaset mezi telefony dle libosti uzivatele.

>Dnes jsem se dival na Nokiu meho kolegy v praci je Made in Tchaj-Van. Mobily
>mrska dneska kde kdo. Hodne ted korejskej Samsung.

Skoro vsechna elektronika je dnes vyrabena v Asii.

>Ovladat historii japonskych skol zalozenych samuraji ani jejich diplomy
>v mem oboru nepotrebuji.

Tak proc se o nich vyjadrujete kdyz o nich nic nevite?

>Co nepotrebuji to nemam. Tim se v zivote ridim a zatim to vychazi.

Pokud nepracujete na rozsirovani kvalifikace i mimo svuj obor, ostatni, kteri tak cini, vas casem po zasluze predstihnou.

72216

17.9.2005 13:34

Precetl jsem si puvodni clanek...

zap 65.?.?.?

z Arutz Sheva. Potvrdil muj puvodni dojem: nestoudna provokace sionistickeho spratka. Neni to poprve co vidim podobne veci. Nabizi se vysvetleni v podobe otazky: vlastni 'oni' jiz Ameriku tak pevne ze si toto mohou dovolit?

Je to podobne chovani kojence, ktery si zvykl zneuzivat prsu sve matky pred svymi sourozenci (ostatnimi narody v regionu) do te miry, ze ne, ze se nechce s nimi delit, ale vyhrozuje kazdemu kdo by mel takovou myslenku. Tak daleko to doslo a zrejme si dovoli jeste vic.

Na vsobecnou notu: byl bych tez opatrny ve vereni zdrojum, ktere maji navstevnost 4miliony za mesic. V prvnim pohledu se zda vse jako prirozena reakce hledat protivahu oficialne sponsorovane lince. Premyslejme o tom: proc by cabal do svych zameru nezapojil tez viditelne refusniky? Situace je zrejme slozitjsi, nez na prvni pohled vypada.

Vyvarujme se rychlych soudu!

71218

17.9.2005 14:28

Osobne nemohu verit,

zap 65.?.?.?

ze by vsiva politika cabalu(kahilly) vubec mohla najit mezi ceskym/slovenskym obecenstvem nejakeho priznivce. Nechapu a je to kompletne mimo me, jak je v sirsim pohledu vubec mozne, ze nekdo ma nejake sympatie, nerku-li naklonost k cemukoli oficialne sponsorovanemu.

Pro chovani takovych jednotlivcu mam jen dve vysvetleni:
- totalni diletanstvi v policko-spolecenskem chapani (coz u ecyklopedicky znalych ctenaru davat do souvislosti je dost obtizne - dostal znalost a pritom ji neprijal!)
- spojenectvi a ANO podilnictvi (skutecne ci iluzivni) v onom samem spolku.

Jaky k tomu mam mit postoj - Buh se me ptej!

71224

18.9.2005 3:01

Co rikaji jini,zejmena ,tak zvani zide, jak o Americe , tak o Israelu,zajimave cteni

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Could it be that he was made director, because, as a Jew, he is in perfect agreement with the Jewish perspective on the coming MARTIAL LAW AGENDA??? And in perfect agreement with the PLANNED round up and termination of the Christians of this nation as well ???

In Michael Chertof's mind, is MARTIAL LAW going to be used as the tool of "PAYBACK TIME FOR THE CHRISTIANS" by the Jews in power in Washington DC??? (Count on it goyim)

( By the way, in Russian, "CHERT" when spelled with the Russian "E" accntuated with the "YOH" markings over it, means "DEVIL."

"CHERTOF" actually means in Russian: "SON OF THE DEVIL."[mrknutí jedním okem]

HOMELAND SECURITY will truly play the major role UNDER MARTIAL LAW with it's NATIONAL RESPONSE PLAN, to send MILLIONS OF FELLOW AMERICANS AND CHRISTIANS/PATRIOTS TO THEIR DEATHS in the FEMA/MILITARY DETENTION CAMPS already in place for this AMERICAN HOLOCAUST.

WHY do you think that certain Jews in Washington DC such as WOLFOWITZ and RICHARD PERLE (who worked with WA Senator "Scoop" Jackson when HE ORDERED THE 20,000 PRISONER BOXCARS WITH SHACKLES FROM CHINA as a part of the NWO MARTIAL LAW AGENDA) and many OTHERS such as LIEBERMAN...why do you think THEY ARE SO RABID IN THEIR SUPPORT OF THE COMING NEW WOLRD ORDER AGENDA FOR "AMERIKA"???

Could it indeed be because they join with the other Jews in America in lusting for the hour of PAYBACK TIME FOR THE CHRISTIANS??? Sadly, I now firmly believe that it is.

Couple all this with the revelation that the militant Orthodox Jewish organization, LUBAVITCH CHABAD (based in NYC) is fully BEHIND the importation of the several MILLION GUILLOTINES (I have documented are now in America,) tied in with their Christian-persecuting "NOAHIDE LAWS" that will authorize EXECUTION BY BEHEADING for the "crime of blasphemy against God" or DECLARING JESUS CHRIST IS DIVINE AND THE SON OF GOD...and it is not difficult to see the various elements of Jewish involvement in the coming PERSECUTION OF THE CHURCH IN AMERICA UNDER MARTIAL LAW/NWO.

New York CIty is the headquarters of LUBAVITCH-CHABAD, a militant Orthodox Jewish organization that is violently anti-missionary/anti-Christian.

Lubavitch frequently persecuted me and other Christians in NYC as we sought to spread the Gospel among the Jews in NYC. Militant Orthodox Jews threatened me with firebombing while living and witnessing in their Orthodox Jewish neighborhood.

I was followed constantly by LUBAVITCHER intelligence (spies) everywhere I went. Bulletins were posted in the Orthodox Jewish neighborhood where I lived (Coney Island Avenue and Avenue J in Brooklyn) inviting Jews to attend seminars by JEWS FOR JUDAISM and Rabbi Kravitz entitled "COMBATTING THE MISSIONARIES."

My fellow Christian missionaries were attacked, beaten, their literature on Jesus the Messiah torn up and thrown into the air.

Jews who dared to convert to Christianity or Messianic Judaism wer often kidnapped by JEWISH DEPROGRAMMING TEAMS, including those operated by LUBAVITCH. Jewish neighborhoods such as BORO PARK were used t...Kráceno (Editor)

71326

21.9.2005 4:30

Mit za pritele Israel ,tak ,uz zadneho nepritele nepotrebujete.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?


An Israeli sub-contractor, using BlackWater Mercs, sent them from Baghdad to Tikrit. A GPS unit was placed in the cargo hole, the Mossad was given the coordinates, and Israeli undercover operatives were in place to shoot down the helicopter.
Ask yourself: ~~ Out of hundreds of copters flying out of Baghdad daily, just how did the "Insurgents" know to target this one?
Missile hit helicopter and killed eleven

A commercial helicopter chartered through a Canadian company was shot down by missile fire north of the Iraqi capital Thursday, killing 11 people, including six American Blackwater contractors, officials said.

The helicopter was owned by Bulgaria-based Heli Air, said SkyLink air operations manager Paul Greenaway. The helicopter was flying to Tikrit, he said.



Israel
has Mossad agents, as well as IDF special operations personnel, operating all over Iraq. Their goal is to fragment Iraq through chaos. They stage false-flag attacks to cause sectarian strife, and to try and turn world opinion against the Iraqi people.

Mossad specialties include car bombings of children at school, mosque bombings, bombings of Christian churches, and also introducing illicit drugs onto the streets of Iraq. Mossad agents will also orchestrate heinous false flags attacks against US personnel, to further villify the Iraqi people in the minds of the American public.

Mossad agents, working with IDF special forces operatives, executed over 50 Muslim civilians, dumped their bodies in the Tigris River, then had Iraqis informed that it was Blackwater contractors who done the massacre. This massacre was a psy-op to ratchet up tensions and hatred towards Americans.
Then, a Blackwater team was sent on a mission where Mossad operatives were waiting with a Strela-7 SAM, and they shot the helicopter down, executed the survivor and blamed it on Muslims by posting a video of it on a phony "Islamic" website that is controlled by the Mossad.
The result of all this carnage is that everyone is killing each other so the Israelis get an oil pipeline to Haifa.


Fallujah ambush of American Mercenaries engineered by Mossad




71860

Příspěvků: 77

16.09. 09:52 google  ako?
16.09. 16:37 Arkan  RE: ako?
16.09. 19:14 google  RE: ako?
17.09. 01:43 trodas  RE: ako?
17.09. 10:17 google  RE: ako?
17.09. 09:15 delta.100  RE: ako?
18.09. 02:06 Arkan  RE: ako?
18.09. 03:01 Blahnik  RE: ako?
18.09. 14:06 Arkan  RE: ako?
16.09. 10:15 krysa  ...při těchto kydech ovšem NIKDO nebude přítelem Izraele...
16.09. 15:04 MedaBeda  RE: ...při těchto kydech ovšem NIKDO nebude přítelem Izraele...
16.09. 10:32 zalozak  ovsemze nejsou pritelem .....jsou castecne vzpurnym vazalem......"What's the point here:-)"
16.09. 11:08 trodas  Podpora Izraele
16.09. 11:42 krysa  RE: Podpora Izraele
16.09. 16:30 google  RE: Podpora Izraele
16.09. 12:11 Robin  Psychologie židovského parazita.
16.09. 15:08 MedaBeda  RE: Psychologie židovského parazita.
16.09. 16:24 Vanguard  RE: Psychologie židovského parazita.
16.09. 22:16 Robin  RE: Psychologie židovského parazita.
17.09. 01:55 Rene Bartosek  RE: Psychologie židovského parazita.
17.09. 02:01 Emma Bovary  RE: Psychologie židovského parazita.
17.09. 02:55 Rene Bartosek  RE: Psychologie židovského parazita.
17.09. 22:45 VaclavK  RE: Psychologie židovského parazita.
17.09. 13:56 zap  RE: Psychologie židovského parazita.
18.09. 04:27 zap  RE: Psychologie židovského parazita.
18.09. 14:02 VaclavK  RE: Psychologie židovského parazita.
18.09. 22:14 Robin  RE: Psychologie židovského parazita.
21.09. 09:22 Pavel -Čert- Němec  RE: Psychologie židovského parazita.
21.09. 12:38 Marty  RE: Psychologie židovského parazita.
21.09. 13:04 Pavel -Čert- Němec  RE: Psychologie židovského parazita.
16.09. 12:18 Robert Nohejl  Jejich pravym bohem je smenka- Karl Marx, nikdy nepracujici proletar , zijici z prijmu aristokraticky.
16.09. 17:51 Karel z Čech  RE: Jejich pravym bohem je smenka- Karl Marx, nikdy nepracujici proletar , zijici z prijmu aristokraticky.
16.09. 18:27 MedaBeda  RE: Jejich pravym bohem je smenka- Karl Marx, nikdy nepracujici proletar , zijici z prijmu aristokraticky.
16.09. 18:19 Arkan  RE: Jejich pravym bohem je smenka- Karl Marx, nikdy nepracujici proletar , zijici z prijmu aristokraticky.
17.09. 07:08 Robert Nohejl  RE: Jejich pravym bohem je smenka- Karl Marx, nikdy nepracujici proletar , zijici z prijmu aristokraticky.
17.09. 14:04 zap  RE: Jejich pravym bohem je smenka- Karl Marx, nikdy nepracujici proletar , zijici z prijmu aristokraticky.
18.09. 01:03 Arkan  RE: Jejich pravym bohem je smenka- Karl Marx, nikdy nepracujici proletar , zijici z prijmu aristokraticky.
18.09. 01:18 Vladimir Sodek  RE: Jejich pravym bohem je smenka- Karl Marx, nikdy nepracujici proletar , zijici z prijmu aristokraticky.
18.09. 23:44 Johanka  RE: Jejich pravym bohem je smenka- Karl Marx, nikdy nepracujici proletar , zijici z prijmu aristokraticky.
16.09. 23:08 zdenek  RE: Jejich pravym bohem je smenka- Karl Marx, nikdy nepracujici proletar , zijici z prijmu aristokraticky.
17.09. 14:11 zap  RE: Jejich pravym bohem je smenka- Karl Marx, nikdy nepracujici proletar , zijici z prijmu aristokraticky.
16.09. 22:35 Zorba  Izrael je špatný, ale USA jsou mnohem horší.
16.09. 23:26 Arkan  RE: Izrael je špatný, ale USA jsou mnohem horší.
17.09. 00:06 VaclavK  RE: Izrael je špatný, ale USA jsou mnohem horší.
17.09. 02:50 Vladimir Sodek  RE: Izrael je špatný, ale USA jsou mnohem horší.
17.09. 15:37 zap  RE: Izrael je špatný, ale USA jsou mnohem horší.
18.09. 21:42 Zorba  RE: Izrael je špatný, ale USA jsou mnohem horší.
19.09. 09:18 google  RE: Izrael je špatný, ale USA jsou mnohem horší.
19.09. 21:05 Zorba  RE: Izrael je špatný, ale USA jsou mnohem horší.
19.09. 21:26 leho  RE: Izrael je špatný, ale USA jsou mnohem horší.
19.09. 21:48 Karel z Čech  RE: Izrael je špatný, ale USA jsou mnohem horší.
19.09. 22:10 Zorba  RE: Izrael je špatný, ale USA jsou mnohem horší.
19.09. 22:50 leho  RE: Izrael je špatný, ale USA jsou mnohem horší.
19.09. 23:32 TS  RE: Izrael je špatný, ale USA jsou mnohem horší.
20.09. 02:35 leho  RE: Izrael je špatný, ale USA jsou mnohem horší.
20.09. 03:18  RE: Izrael je špatný, ale USA jsou mnohem horší.
24.09. 22:58 Zorba  RE: Izrael je špatný, ale USA jsou mnohem horší.
19.09. 22:15 Lev   Izrael je špatný, ale USA jsou mnohem horší.
20.09. 01:19 Emma Bovary  RE: Izrael je špatný, ale USA jsou mnohem horší.
24.09. 23:03 Zorba  RE: Izrael je špatný, ale USA jsou mnohem horší.
26.09. 02:06 Lev  RE: Izrael je špatný, ale USA jsou mnohem horší.
27.09. 21:26 Zorba  RE: Izrael je špatný, ale USA jsou mnohem horší.
19.09. 22:26 TS  RE: Izrael je špatný, ale USA jsou mnohem horší.
20.09. 09:46 google  RE: Izrael je špatný, ale USA jsou mnohem horší.
21.09. 08:48 Blahnik  RE: Izrael je špatný, ale USA jsou mnohem horší.
21.09. 13:09 Lev  RE: Izrael je špatný, ale USA jsou mnohem horší.
22.09. 00:28 TS  RE: Izrael je špatný, ale USA jsou mnohem horší.
22.09. 04:07 Blahnik  RE: Izrael je špatný, ale USA jsou mnohem horší.
22.09. 05:20 TS  RE: Izrael je špatný, ale USA jsou mnohem horší.
22.09. 16:46 Vladimir Sodek  RE: Izrael je špatný, ale USA jsou mnohem horší.
22.09. 18:22 TS  RE: Izrael je špatný, ale USA jsou mnohem horší.
23.09. 04:13 Blahnik  RE: Izrael je špatný, ale USA jsou mnohem horší.
23.09. 21:39 TS  RE: Izrael je špatný, ale USA jsou mnohem horší.
17.09. 13:34 zap  Precetl jsem si puvodni clanek...
17.09. 14:28 zap  Osobne nemohu verit,
18.09. 03:01 Robert Nohejl  Co rikaji jini,zejmena ,tak zvani zide, jak o Americe , tak o Israelu,zajimave cteni
21.09. 04:30 Robert Nohejl  Mit za pritele Israel ,tak ,uz zadneho nepritele nepotrebujete.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

25

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc duben přispělo 32 čtenářů částkou 8 801 korun, což je 25 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Nejnovější dezinformace....08.04.20 18:10 Česká republika 4

Hamáček chroptí blahem: asi se podaří prosadit 10 tisíc pokuty vybírané mestapem a policií08.04.20 17:36 Česká republika 7

Pandemie povzbudila plány na budování vysokorychlostních sítí 5G08.04.20 12:13 Neurčeno 0

Revoluce nese smrt?08.04.20 09:26 Neurčeno 4

Ve Španělsku se policie vymkla kontrole07.04.20 21:40 Španělsko 5

Zemřela novinářka Tereza Spencerová07.04.20 18:12 Česká republika 4

Trump potvrdil právo USA na těžbu přírodních zdrojů na Měsíci07.04.20 14:18 USA 4

Pokuta 25 tisíc korun za bezdůvodnou jízdu autem během epidemie?07.04.20 13:51 Austrálie 4

Bill Gates: “Bez očkování proti COVID-19 nikdo nesmí za hranice ani sehnat práci”07.04.20 07:56 USA 4

Někdo zaútočil na českou ambasádu v Moskvě. Petříček se zlobí: musíte nás ochránit!06.04.20 17:13 Rusko 5

Ropa ve Venezuele je nyní ve vlastnictví Ruska06.04.20 16:48 Venezuela 0

Na několika místech Velké Británie zapalují lidé vysílače 5G, podezírají je z podpory šíření koronaviru05.04.20 16:15 Británie 9

Staří bardi se probouzejí v zakrátko těžce zkoušené zemi05.04.20 13:02 USA 0

Vakcína ještě není, ale "odborníci" se už obávají reakce odmítáčů05.04.20 09:11 USA 8

Výroba ,,nezávadných, hygienických“ roušek05.04.20 07:58 Indie 7

Byl 15. březen 2020...04.04.20 19:59 Česká republika 5

Česká armáda odmítla pomoci českým lidem...04.04.20 12:10 Česká republika 3

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 6

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 2

Člověk v tísni spustil pomoc Česku. A je zle.03.04.20 09:20 Česká republika 4

Měnové kurzy

USD
24,98 Kč
Euro
27,15 Kč
Libra
30,97 Kč
Kanadský dolar
17,81 Kč
Australský dolar
15,58 Kč
Švýcarský frank
25,71 Kč
100 japonských jenů
22,92 Kč
Čínský juan
3,54 Kč
Polský zloty
5,99 Kč
100 maď. forintů
7,57 Kč
Ukrajinská hřivna
0,92 Kč
100 rublů
33,29 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 195,22 Kč
1 unce stříbra
376,88 Kč
Bitcoin
182 129,21 Kč

Poslední aktualizace: 9.4.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 9 666