Diskuze k článku

FEMA záměrně sabotuje záchranné práce v New Orleans

Příspěvků 120

15.9.2005 3:47

Trochu jednostrane ale....

zalozak 202.?.?.?

ve skutecnosti muze byt situace po Katrine ta nejlepsi pomoc kterou soucasna strategie Washingtonu potrebuje. Kritika Bushe za chvili prejde (i kdyby ne on je stejne jen viditelny panak) a v ramci analyz situace se zjisti:

1) Ze je nutno dat mnohem rozsahlejsi pravomoci a protektorska prava federalnim uradum v pripade mimoradnych stavu
2) Ze je nutno podridit vsechny vykone slozky federalnim uradum pro zlepseni spoluprace
3) Ze je nutno dat vice pravomoci ozbrojenym gardam "chranicim" obcany
4) Ze je nutno investovat mnohem vice do "Home-land" security - protoze prece nechceme aby se tento chaos opakoval nebo nastal kdyby prili "teroriste"
5) Ze je nutna dat moznost Federalu vyhlasit mimoradny stav bez nutnosti souhlasu ci spoluprace "lokalnich uradu"

Ocekaval bych ze podobny "Patriot Act III" bude predlozen v nejake forme nejpozdeji do 9 mesicu.

Schvalne, jak velke dnes budou protesty proti takovymto krokum? Jak snadne bude "utrit" pripadny nesouhlas s tim ze opatreni jsou prijimana aby se katastrofa neopakovala

Mozna ze je to cynicky pohled ale dovolil bych si poznamenat ze co 9/11 zacal Katrina mozna uspesne dokonci.

70752

15.9.2005 11:07

RE: Trochu jednostrane ale....

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 70752

Taková legislativa existuje a umožňuje prezidentu USA jí použít v případě přírodních katastrof, civilních nepokojů, povstání apod. Jmenuje se to Insurrection Act - Chapter XV, § 331 až 334.

Prezident Bush telefonoval guvernérce státu Louisiana paní Kathleen Blanc hned první den a nabídl federální pomoc, ta si vyžádala 24hodinový odklad na zjištění podrobných informací.
Vyhlásit Insurrection Act ve státě, kde guvernérka je členkou demokratické strany a navíc evidentně ještě ženou, kde většinu obyvatelstva tvoří černoši, to by byla další politická bomba.

70806

15.9.2005 17:56

RE: Trochu jednostrane ale....

Tom 24.?.?.?

Reakce na 70806

>Prezident Bush telefonoval guvernérce státu Louisiana paní
>Kathleen Blanc hned první den a nabídl federální pomoc, ta si
>vyžádala 24hodinový odklad na zjištění podrobných
>informací.

Jiná verze ovšem praví, že 26. srpna poslala guvernérka Kathleen Blanc dopis prezidentu Bushovi, jímž ho žádala, aby vyhlásil federální nouzový stav. 27. srpna on jí odpověděl, že to opravdu učinil. Od té chvíle byl za vše odpovědný americký prezident.

70860

15.9.2005 22:59

RE: Trochu jednostrane ale....

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 70860

To jako máte na mysli, že po tom telefonním rozhovoru či dopisu (což bude asi blbost, neboť US Post Office garantuje doručení dopisu ve státě Louisiana do dvou dnů (Smůla, zase promeškala alespoň dva dny) byl prezident USA zodpovědný za všechno. Čili já jako guvernérka Louisiany a ten čříčtvrtečný černoch, možná že jen oktorún, primátor NO, jsme tak zvaně, "my nic, my muzikanti", my jsme zodpovědní za hovno.

Nemohu Vás nazvat hloupý, neboť to Vladimír Stwora nedovoluje, ale mohu jen říci - podobně jako na www.Žena-In.cz - "není hloupý, jen LMD". Co to znamená si tam najděte, je to docela dobrý web na vtipy i zvláště pak pro typy jako jste vy. Pokud ovšem budete vyjadřovat názory jaké vyjadřujete doposud, ty ženské harpyje vás "ubijí", guaranteed.

70908

16.9.2005 5:20

RE: Trochu jednostrane ale....

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 70908

>To jako máte na mysli, že po tom telefonním rozhovoru či
>dopisu (což bude asi blbost, neboť US Post Office garantuje
>doručení dopisu ve státě Louisiana do dvou dnů (Smůla, zase
>promeškala alespoň dva dny) byl prezident USA zodpovědný za
>všechno.

Arkanštajne, myslíte (beru zpět, nevhodný výraz), Vy si zřejmě představujete korespondenci mezi guvernérem státu a prezidentem tak, že guvernér napíše dopis na hlavičkový papír, strčí do obálky, olízne lep a pečlivě ji zalepí, dá na ni známku a odnese ji do kaslíku na ulici, odkud ji vybere nebo nevybere vožralej kočí dostavníku.

Jinak bacha na ty Vaše puberťácké pokusy o žertýřství na Tomovu adresu, to je jako špatně hozenej bumerang, co se nevrátí do ruky ale do dršky.
A mimochodem, ženské harpyje Toma vždycky zbožňovaly; to jste šlápnul ve dvou větách do dvou hoven.

70939

16.9.2005 12:05

RE: Trochu jednostrane ale....

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 70939

Kvůli té své nenávisti ztrácej, Táborský, smysl pro humor a chladnou hlavu. To necítěj tu ironii z toho příspěvku, to že si z nich dělám prču, protože vím, že jedna věta jich vytočí tak, že začnou zase prskat a mít tantrum, něco jako malé dítě, když mu nekoupíte hračku. Ještě mě nikdy nezklamal, považuji jich za takového dvorního kašpárka, kterého si na královském dvoře chovali pro pobavení.

70976

16.9.2005 5:26

RE: Trochu jednostrane ale....

Tom 24.?.?.?

Reakce na 70908

> Nemohu Vás nazvat hloupý, neboť to Vladimír Stwora
>nedovoluje, ale mohu jen říci - podobně jako na
>www.Žena-In.cz - "není hloupý, jen LMD". Co to znamená si tam
>najděte, je to docela dobrý web na vtipy i zvláště pak pro
>typy jako jste vy. Pokud ovšem budete vyjadřovat názory jaké
>vyjadřujete doposud, ty ženské harpyje vás "ubijí",
>guaranteed.

Slabota, přidaj na výrazu a blbě se nevymlouvaj na cenzuru!

70941

16.9.2005 1:58

RE: Trochu jednostrane ale....

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 70752

Myslí Vám to skoro jako Chertoffi a Bushovo partě šábes boys. Jen jste zapomněl napsat, že je také nutno zrušit Ústavu.

70924

16.9.2005 3:18

RE: Trochu jednostrane ale....

zap 65.?.?.?

Reakce na 70924

Vsak to uz vime, p. Taborsky. Pan Arkan nam jiz parkrat ukazal, jaky je sesticipy protagonista. Mame stesti, ze ho tu mame. Je to jejich 'reprezentace' na Zvedavci. [velký smích]

Shalom, Arkan!

70928

16.9.2005 4:17

RE: Trochu jednostrane ale....

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 70924

Pane Taborsky ruseni Ustavy probiha soustavne po malych davkach, aby pacient nepojal podezreni a nezacal se branit.

70931

16.9.2005 5:23

RE: Trochu jednostrane ale....

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 70931

To máte smutnou pravdu. Někdy i po větších dávkách a pacient nic netuší, protože polyká oblbováky.

70940

16.9.2005 5:33

RE: Trochu jednostrane ale....

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 70940

Lepe receno!!! [mrknutí jedním okem]

70943

15.9.2005 5:32

FEMA?

Tom 24.?.?.?

"Agentura FEMA vznikla z nařízení prezidenta Jimmy Cartera č. 12148, dne 19.6.1978, jako vládní agentura pro řízení nouzových stavů, to znamená, že přebírá veškerou moc ve státě při přírodních katastrofách nebo masových občanských nepokojích. Později byla výkonným nařízením prezidenta agentura FEMA oprávněna také k tomu, že může za určité situace zrušit nejen Listinu práv a svobod občanů, ale i samotnou Ústavu USA při ,,Národním nouzovém stavu,, - což by byl začátek té největší totality všech dob. Náhle by ze dne na den převzala vládu nad všemi lidmi i státem agentura FEMA. To vše díky výkonnému nařízení prezidenta Cartera č. 11490. Vláda USA tak vlastně vytvořila záložní totalitní a diktátorskou vládu, kterou může dát ze zákona kdykoliv do chodu se vším, co k tomu náleží a co bude následovat. Výkonným nařízením prezidenta Cartera č. 11490 se shrnula všechna dřívější výkonná nařízení do tohoto jednoho. Tyto výkonná nařízení shrnutá pod č.11490 zde uvádím včetně jejich identifikačních kódů. Uvědomte si, že všechny tyto nařízení mohou během hodiny zachvátit celé USA, stačí, aby k tomu prezident dal souhlas :

E.O. 10995 – zabavení všech komunikačních prostředků, médií a sítí federální vládou.

E.O. 10997 – zabavení všech zdrojů energie, elektráren, ropy, plynu, benzínu atd. pod federální vládu.

E.O. 10998 – zabavení všech potravinových zásob, zdrojů potravin a farem pod federální vládu.

E.O. 10999 – zabavení všech dopravních prostředků, včetně osobních a nákladních aut a lodí federál- ní vládou a kontrola všech silnic a přístavů.

E.O. 11000 – zmocnění se všech občanů pro nucené pracovní síly pod dozorem federální vlády, včetně rozdělení rodin. ............"


FEMA nebo fáma? Posuďte sami.
http://granosalis.cz/article.php?sid=4227

70762

16.9.2005 4:20

RE: FEMA?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 70762

Hezke jaky,. ze byl rozdil mezi konzulem a diktatorem v Rime? Taky se tomu rikalo mimoradna situace vyzadujici docasne mimoradna opatreni. [naštvaný]

70932

17.9.2005 12:20

RE: FEMA?

Martin 217.?.?.?

Reakce na 70762

Vážný pane Tome,
Tento odstavec pochází z Vámi uvedené adresy.Autor se zřejmě přejedl vtipné kaše a má přístup k informacím odepřeným nám obyčejným smrtelníkům.
Nejfundovaněji by se k uvedenému odstavci mohl vyjádřit generál US ARMY LEHO a uvést vše na patřičnou míru.

Celý boj o světovládu se odehrává zpravidla na půdě USA, neboť právě tento státní kolos řídí /bohužel/ celý svět. Kdo ovládne USA, je diktátorem světa. Americká vláda dává od 90. let možnost cizím vojskům budovat své vojenské základny v USA. Obrovské množství vojáků z Ruska a dalších zemích, které, zdánlivě na oko, USA považuje za extrémní, dnes nacvičují na půdě USA operace ,,REX 84,,. Proč vláda USA zve na své území znepřátelené armády v takovém množství ? Ve Fort Polku v Louisianě je nyní 19.000 cizích vojáků, v Napě u kalifornského Barstow je 50.000 cizích vojáků, kteří jsou výslovně udržováni jako pohotovost pro případné nepokoje v oblasti Los Angeles. U Sacramenta v Kalifornii je 40.000 cizích vojáků. V San Diegu a okolí je dalších 40.000 cizích vojáků. Jižně od Los Angeles je 22.000 vojáků, neustále připravených k útoku. V Nevadě jsou umístěna mnohatisícová ruská vojska. Speciálně pro ruské vojáky v USA byla vydána zvláštní výuková brožura, která učí, jak provádět domovní prohlídky a jak správně zabavovat zbraně. V texaském cípu je situováno 43.000 cizích vojáků. V Anchorage na Aljašce přes 14.000 cizích vojáků. V horách západní Montany je 20.000 cizích vojáků, vše zpravidla z protiamericky zaměřených států. Tyto údaje jsou z roku 1993, kdy působilo celkem na území USA cca. 500.000 cizích vojáků. Dnes se počítá, že je na celém území USA přes milion zahraničních vojáků, připravených vtrhnout do ulic amerických měst a zmocnit se Ústavy. První cizí vojska pozval 2. září 1992 už prezident George Bush. Už tehdy bylo jasné proč. Není důstojné, aby americká armáda šla proti svému lidu, budou pozváni jiní a armáda USA bude provádět pouze ,,zákonná,, represivní opatření, zatýkání aj. . [zmaten] [zmaten] [zmaten]

71216

17.9.2005 15:18

RE: FEMA?

leho 84.?.?.?

Reakce na 71216

>Nejfundovaněji by se k uvedenému odstavci mohl vyjádřit
>generál US ARMY LEHO a uvést vše na patřičnou míru.

Martine, a odkud tyhle blbosti máte? To jste vyhrabal odněkud ze science fiction? Totiž, kdyby si náhdou někdo myslel, že se jedná o realitu, tak za posledních pět let jsem byl téměř ve všech jmenovaných oblatech a neviděl jsem tam jediného cizího vojáka. Jinak mě tohle připadá něco jako táborského kadibudka...

71228

17.9.2005 15:32

RE: FEMA?

Martin 217.?.?.?

Reakce na 71228

Je to reakce na odkaz o dva příspěvky výše(přečtěte si celý článek) a obracím se na Vás,jako člověka v této oblasti dostatečně fundovaného. I když kdo má zdravý rozum,sám si učiní úsudek.

71232

17.9.2005 16:17

RE: FEMA?

leho 84.?.?.?

Reakce na 71232

>Je to reakce na odkaz o dva příspěvky výše(přečtěte si
>celý článek) a obracím se na Vás,jako člověka v této
>oblasti dostatečně fundovaného. I když kdo má zdravý
>rozum,sám si učiní úsudek.

Martine, já nechápu, jak by někdo vůbec mohl věřit takovým nesmyslům. Ve Státech cizí vojáci, hlavně důstojníci z NATO zemí, studují na vojenských akademiích a učilištích, odhadoval bych, že řádově se jedná o stovku či dvě lidí. To co se tady snaží roznášet Prison Planet a vy se svými příspěky jsou totální blbosti. Já osobně jsem neviděl na půdě USA cizího vojáka...

71238

19.9.2005 22:01

RE: FEMA?

Ondrej Brablc 84.?.?.?

Reakce na 71238

Bydlim pres 5 let ve Frankfurtu. A hned o blok dale je smerovka na "US Facilities", ktere jsou ve stejne ctvrti. Nevidel jsem tady jeste americkeho vojaka v uniforme. Jednou jsem potkal americkou rodinu na piskovisti.

Znamena to snad, ze SRN uz neni okupovane?

BTW: To nic nemeni na tom, ze si myslim, ze to s cizimi vojsky v USA je pekna blbost.

71619

20.9.2005 14:15

RE: FEMA?

leho 84.?.?.?

Reakce na 71619

>Znamena to snad, ze SRN uz neni okupovane?

Ondřeji, ve Frankfurtu je už všechno zavřené, jedná se o starou ceduli. Já jsem tam sloužil v US Army do roku 1994 a nedávno jsem tam byl, takže vím, o čem mluvím.

71753

15.9.2005 9:54

Je to paranoia?

Jefim Fistejn 212.?.?.?

Tak koketuji s myšlenkou řízených katastrof:

New York v září 2001
New Orleans v září 2005
zemětřesení v Kalifornii

Nemáte někdo více informací o tom, jestli docházelo k podobným FEMA opatřením i během těchto událostí? Pokud ano (dovolím si trochu junk-research [smích] ), bylo by to programové žízení katastrof za účelem nastolení diktatury v USA.

To je šílenství! [velký smích]

70793

15.9.2005 17:35

RE: Je to paranoia?

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 70793

To asi skutečně šílenství je, vidím to jako paranoiu ne příliš odůvodněnou. Nabízím jednodušší vysvětlení - lepší paranoiu ! [velký smích]

Moje lepší paranoia :
Americká vláda je mnohem prozíravější a ví podstatně více, než si lidé obecně myslí a připravuje se na mnohem horší blízkou budoucnost, než si většina lidí umí představit. A to i když zrovna sní špatný sen, zvaný "Noční černá můra". Hurikan a následná katastrofa na jihu USA, speciálně v NO, je vcelku nepodstatná lapalie a americká vláda vcelku rozumně drží záchranné síly a prostředky v očekávání jiné, podstatně větší katastrofy.

Odvolávám se na Edgara Cayce - podle mě na pořadu dne je kataklyzmatické zemětřesení v Kalifornii a přilehlém okolí !! Hodně lidí tady nadává na amerického presidenta, USA přezdívají na "Bušistán" a vůbec ve směru k USA a k současné vládě nešetří špatně zakrývaným opovržením. A přeneseně pak i k Američanům obecně.

Nedomnívám se, navzdory tomu všemu, co lze o současné vládě číst a slyšet, že je to ve všech ohledech pravděpodobné a že tedy pomlouvači USA mají ve všem pravdu. Objevují se stále nové a nové indicie, které ukazují jiné vysvětlení zdánlivě protismyslných kroků americké vlády a které počínají vrhat poněkud jiné světlo na současného prezidenta.

V každém případě se lehce vrátím k Nostradamovi - "Pozor, USA v současnosti stojí před neslýchanou krizí a zdánlivě nesmyslné kroky americké vlády jsou pečlivou přípravou na zvládnutí následků !!

Toto je výsledek dosti zoufalé analýzy a nikoliv následek nemírného nadužívání halucinogenních látek !! Nekamenovat a když, tak najednou a rychle, ať netrpím ! [velký smích] [velký smích]

70858

15.9.2005 10:44

U.S.A. koncentrační tábory jsou připraveny...

chorosh 62.?.?.?

http://www.freedomfiles.org/war/fema.htm

70803

15.9.2005 11:41

Neco se dozvime , ale vic toho bude , co se nedozvime a neb od Nurimbergu k New Oriansu.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Kousek po kousku se dozvidame a neb, od Nurimberskych procesu s nacistickymi doktory ve veci neunasie,tak , koncime v zemi nejspravedlnejsich soudcu v Americe u neuthanasie.
V pondeli 12 .Zari muzeme cist toto;http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/news/news.html?in_article_id-361980&in_page_id-1779
Jak, doctor v New Orlians usmrtil kriticky nemocne pacienty, nez je nechat ve stresu vyklizeni nemocnice pred uraganem Caroline, doslov arekl; " My jsme zabili nase pacienty, jak zdravotni sestry, tak doktori, doktor Caroline Graham a dr.Jo Knowsley".Rana z milosti byla morfiova injekce, v ovzdusi strachu pred utokem ozbrojenych band, dali silne davky morfia s myslenkou, ze takto nepreziji.Jeden ze zachrannych cet se vyjadril ,takto:" Ti , kteri nemeli nadeji dostali morfin a nechali se v temnu pozvolna umrit".
Musime pripomenout , ze ve state Louisiana je Euthanasia nelegalni.
Mnozi z pacientu vycitili o co se jedna .
Ted k tomu pridame zpravu , jak ve dvou domech pro prestarle nasli mnoho mrtvych , nebot je nikdo nestehoval z dosahu zaplavy a majitele jsou zalovani z nedbalosti zabiti.
Avsak pridejme k teto mozajce jinou , malou zpravicku, ze specialni vycleneny oddil FEMA , sel do zaplavenych mist hledat "obcany zidovske narodnosti" a bylo by zajimave , zda tam v dome pro prestarle byla takova situace , jako v nemocnici a starobinci pro bile a cerne a nebo pro krestany a cerne, mam dojem , ze chapavy ctenar se pouci, jak je vazen zivot kazdeho z nas pred uplnym dosazeni 'Noveho Svetoveho Poradku".Nakonec , se zamyslete , pokud Vam to jeste trochu mysli a nesedite pred prolhanou bednou s fotbalem a nebo Holywoodskym kicem , zda je pripustne , aby dve mrtva tela ve vode nahodou nebyla v anti-kosther situaci, tak , jak starostlivy oddil "Israelcu" v oblasti tsunami , hledal, jen a jen tela "vyvolenych", aby neprisly do spolecneho hrobu s "nevyvolenci."
Mam silny dojem , ze takove zpravy si rodily American neprecte ve svem zarucene demokratickem tisku, aby nedostal pocit menecennosti. Novinari jsou neschopni a take ani nemohou rici plnou pravdu a ukazat i fotografie plovoucich tel ve vode -to se neslucuje s "americkym zpusobem zivota".
Spravne to vyjadril Britsky genral pri valce proti kolonistum Ameriky;" Tvym nejvetsim nepritelem , je tva vlastni vlada."
Z dopisu Americana-Most of my fellow citizens would be as angry as I am about all of this if they knew what I know. But they don't want to know, damn them! It would threaten their comfortable existence. It might even activate some spark of hidden conscience that would force them into action.

70817

15.9.2005 13:31

RE: Neco se dozvime , ale vic toho bude , co se nedozvime a neb od Nurimbergu k New Oriansu.

deu 24.?.?.?

Reakce na 70817

Mate pravdu, p. Nohejl, "nezidovska" nevsimavost aj mna to trasie. Je to sice ocividne, ale ludia vobec nedavaju pozor ako si samozvanci potichucku pripravuju NWO. Pritom tie spravicky o ich akciach po "tsunami" a aj po "Katrine" sa aspon okrajovo v mediach objavili (alebo som to cital len tu, na Zvedavcovi?). Ludia su vsak, zial, nepoucitelni.
Ked po WWII vysli samozvanci s "plynovymi komorami", nikto si to poriadne nevsimal. Vsak co, nech si len hovoria. Oni vsak pribehy rozsirovali neunavne dalej, ved prostriedky na to maju. Zaciatkom 80-tych rokov to za pomoci Hollywoodu povysili uz na "holocaust". Zase ludia velmi nedavali pozor. Zaroven si samozvanci potichucku pripravovali legislativnu podu ("ochrana mensin, ras" a pod.) a v pravy cas udreli. Tak za nevsimavost to uz teraz mame takmer po celom svete podla zakona - pochybovat sa nesmie.

Podobne sa to da predvidat aj s prirodnymi a inymi katastrofami ako boli "tsunami" a "Katrina". Potichucky si pripravia legislativnu podu (napr. opat "na ochranu mensin a ras pri katastrofach a po smrti" ). Zase nebudeme davat par rokov pozor. A potom naraz bum! - dostaneme to zo zakona, ze zachranovani a pochovavani budu prednostne "zidia".

70829

15.9.2005 13:20

no sláva

Martin 193.?.?.?

konečně je na stránce se články alespoň jeden takový, jaké bývaly články, kvůli kterým jsem sem kdysi začal chodit. Přináší nové a závažné informace o pokračujícím úsilí mocipánů a nepodporuje vládní propagandu.

70825

15.9.2005 16:14

Deset tisíc obětí - to mají jako odkud?

leho 84.?.?.?

Podle nejnovějších zpráv je prozatím 711 obětí na životech. Deset tisíc je lunatismus Alexe Jonese a jeho Prison Planet. Věřím, že v jeho článku je více podobných blbostí a tudíž je pro mne ztráta času tyhle hovadiny číst...

70847

15.9.2005 17:05

RE: Deset tisíc obětí - to mají jako odkud?

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 70847

Pane Leho, musíte ale uznat, že deset tisíc obětí, neřku-li statisíce obětí, to zní mediálně daleko lépe než nějakých 800 plus mrtvol. O tom se při týdenních dopravních nehodách v USA, celkový počet záleží na tom, zda je to normální víkend nebo dlouhý víkend, ani nepíše. A i kdyby to byly 2000, pořád je procentuálně méně než v minulých přírodních katastrofách či katastrofách způsobených arabskými teroristy. A pokud si pamatuji při útoku na WTC a Pentagon také noviny psaly o 5000 až 6000 obětech, pak se to nakonec zmenšilo na méně než 3000, čímž nechci nikterak snižovat ztráty životů amerických občanů.

Průser je v tom, že v případě NO se ty oběti docela přesně počítají, takže žádná levičácká novinářská harpyje to nemůže do nekonečna zvyšovat, ve Vašem případě, tj. válka v Iráku, tam není žádná kontrola, takže sto tisíc sem, sto tisíc nevinných Iráčanů tam, kdo to může prověřit.

V případě státu Izrael, tam se to také velice pečlivě počítá a navíc to ještě rozděluji na děti, muže, ženy, důchodce, na mučedníky, na náhodné oběti. Mučedník má nárok na garantovanou muslimskou šukačku a jeho rodina až do nedávna na 20 až 25 tisíc dolarů od Sadáma. V poslední době těch sebevražedných atentátů nějak podezřele ubylo.

70852

15.9.2005 17:35

RE: Deset tisíc obětí - to mají jako odkud?

Tom 24.?.?.?

Reakce na 70852

>A pokud si pamatuji při útoku na WTC a Pentagon také noviny psaly o 5000 až 6000 obětech, pak se to nakonec zmenšilo na méně než 3000, čímž nechci nikterak snižovat ztráty životů amerických občanů.

Zdá se, že prostě odečetli židy, kteří ten den nepřišli do práce.

70857

16.9.2005 16:19

RE: Deset tisíc obětí - to mají jako odkud?

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 70857

Alespoň vidíte na vlastní oči, jak my židé jsme se poučili z tragických výsledků II. světové války a dokážeme neopakovat své minulé chyby. Navíc to jen dokazuje, že máme dokonalou zpravodajskou službu, financovanou gojimy z USA a EU, nicméně pár tzv. cardiac Jews v WTC přece jenom zařvalo.

Pravděpodobně, jak by řekl rabín Ovadia Yosef, jeden z nejvýznamnějších představitelů sephardických židů, "nestudovali dostatečně Toru a proto zahynuli. Neboť B-h je spravedlivý a equal opportunity punisher". Neboť my věříme v B-ha, ale gojimové musí platit v hotovosti. A.k.a. In G-d we trust, others pay cash. [mrknutí jedním okem]

71018

16.9.2005 18:22

RE: Deset tisíc obětí - to mají jako odkud?

Tom 24.?.?.?

Reakce na 71018

No viděj voni Arkan jak jim to jde, když přidaj na výrazu! [mrknutí jedním okem]

P.S.
>Neboť my věříme v B-ha ...

Klidně můžou napsat "Neboť my věříme v něj ..." když už to nesměj vyslovit. To "B-ha" vypadá, jakoby napsali "Blba" a to voni nechtěj, že ne?

71053

16.9.2005 19:01

RE: Deset tisíc obětí - to mají jako odkud?

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 71053

My se jména B-h nebojíme, neboť jak dobře víte, B-h nás vybral za vyvolené. Na rozdíl od Vás, pohrobků komunistických pohanů, v B-ha věříme a uctíváme. Jen doufám, že milosrdný B-h vás za vaše nestoudná slova nepotrestá.

71059

16.9.2005 20:13

RE: Deset tisíc obětí - to mají jako odkud?

Tom 24.?.?.?

Reakce na 71059

>My se jména B-h nebojíme, neboť jak dobře víte, B-h nás vybral za vyvolené.

Sice dobře nevím, že vás B=h vybral za vyvolené, ale dobře vím - odkud vás vyhrabal.

>Na rozdíl od Vás, pohrobků komunistických pohanů, v B-ha věříme a uctíváme. Jen doufám, že milosrdný B-h vás za vaše nestoudná slova nepotrestá.

Na rozdíl od vás, chazarských nájezdníků, doufám, že vás za to rouhání Bůh potrestá. [mrknutí jedním okem]

71069

17.9.2005 0:01

RE: Deset tisíc obětí - to mají jako odkud?

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 71069

B-že můj, Tome, ty jsi vůl, to ani tak Táborský není tak LMD. "B-že, odpusť jim, neboť oni nevědí čeho činí".

71117

17.9.2005 1:39

RE: Deset tisíc obětí - to mají jako odkud?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 71117

Co jim taky zbyva jineho nez verit Arkan, myslenka ze Jezis byl opravdovy Mesias a oni ho vydali na smrt nic moc, ze jo? To by byli vylozene pekne v prdeli jako vyvoleni na ceske ( americko-koser) televizi Prima, vime.

71128

15.9.2005 18:07

RE: Deset tisíc obětí - to mají jako odkud?

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 70847

>... je prozatím 711 obětí na životech.

Prozatím spočítaných. A kolik je prozatímm těch nespočítaných?
To se jistě bude počítat ještě hůř, než volební hlasy pro Jiříka mladšího z texasského křoví.

70861

15.9.2005 19:39

RE: Deset tisíc obětí - to mají jako odkud?

David 159.?.?.?

Reakce na 70847

Omlouvam se pane Leho,nejakou dobu jsem na zvedavci nebyl...Jste jeste v Iraku, nebo jiz doma? [oči v sloup]

70880

15.9.2005 19:45

RE: Deset tisíc obětí - to mají jako odkud?

David 159.?.?.?

Reakce na 70847

Pane Leho,jste jeste v Iraku....?? [oči v sloup]

70881

15.9.2005 22:11

RE: Deset tisíc obětí - to mají jako odkud?

leho 84.?.?.?

Reakce na 70881

>Pane Leho,jste jeste v Iraku....??

Jo, jo, ještě v pořád Iráku, ale už pakuji bágly, za necelý měsíc bych měl odsud vypadnout...

70893

15.9.2005 22:13

RE: Deset tisíc obětí - to mají jako odkud?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 70893

Sakra. A nebude se vam styskat po milych irackych detech? [zmaten] [zahanbení]

70895

15.9.2005 22:16

RE: Deset tisíc obětí - to mají jako odkud?

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 70893

>....ale už pakuji bágly, za
>necelý měsíc bych měl odsud vypadnout...
Lehoviste prichazeji a odchazeji.....Iraq zije dal.
Jen matky vice placou a muzi zatinaji pesti.

70897

15.9.2005 22:26

RE: Deset tisíc obětí - to mají jako odkud?

leho 84.?.?.?

Reakce na 70897

>Lehoviste prichazeji a odchazeji.....Iraq zije dal.
>Jen matky vice placou a muzi zatinaji pesti.

Sodku, vy se počítáte mezi matky a nebo muže?

70900

15.9.2005 22:43

RE: Deset tisíc obětí - to mají jako odkud?

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 70900

>Sodku, vy se počítáte mezi matky a nebo muže?
leho
Informace nepodavam, ale prodavam.
A pak z pridane hodnoty platim dan.
Z takovychto dani pak stat zije.
I okupant-prizivnik z takovych dani zije.

70906

15.9.2005 23:53

RE: Deset tisíc obětí - to mají jako odkud?

leho 84.?.?.?

Reakce na 70906

>leho
>Informace nepodavam, ale prodavam.
>A pak z pridane hodnoty platim dan.
>Z takovychto dani pak stat zije.
>I okupant-prizivnik z takovych dani zije.

Sodku, kolik tedy stojí informace, jestli jste matka nebo muž? Abychom věděli, jestli budete brečet nad mrtvými džihádisty nebo zatínat pěsti...

70912

16.9.2005 0:07

RE: Deset tisíc obětí - to mají jako odkud?

TS 213.?.?.?

Reakce na 70912

Mne by zase docela zajimalo, kolik z tech dzihadistu, o kterych je rec, nebylo dzihadisty, dokud nejaky mirotvurce neseslal humanitarni demokraticke bomby na hlavy jejich pribuznych ci pratel.

70914

16.9.2005 1:35

RE: Deset tisíc obětí - to mají jako odkud?

leho 84.?.?.?

Reakce na 70914

>Mne by zase docela zajimalo, kolik z tech dzihadistu, o kterych
>je rec, nebylo dzihadisty, dokud nejaky mirotvurce neseslal
>humanitarni demokraticke bomby na hlavy jejich pribuznych ci
>pratel.

Velice málo a troufal bych si odhadovat, že vůbec žádní. Dnes je drtivá většina útoků vedena proti civilnímu obyvatelstvu, například včera nebo před několika dny pár sebevrahů se seberealizovalo na veřejném prostranství v Bagdádu u autobusové zastávky a zabilo snad kolem stovky lidí, samé Iráčany, jejichž rodinní příslušníci budou nenávidět džihádisty daleko spíš nežli Američany. Těch amerických bomb, které zasáhly jiné cíle než měly a kde byly nějaké nevinné civilní oběti rozhodně moc nebylo, jestli vůbec nějaké. A když tak, tak poslední opravdové bombardování bylo někdy na jaře 2003, TS, a dnes je už podzim 2005, pokud se nepletu...

70918

17.9.2005 4:59

RE: Deset tisíc obětí - to mají jako odkud?

Comodor Falkon 84.?.?.?

Reakce na 70918

No, žel v tom s Tebou musím souhlasit Leho...

Dovedli jste Irák na pokraj občanské války... Sunnité versus Šíté a v tom bitevním kruhu je z vnějšku ještě budou pošťuchovat Kurdové...

71185

17.9.2005 5:14

RE: Deset tisíc obětí - to mají jako odkud?

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 71185

No ted by Iracani potrebovali zase nejakeho "Sadama", aby ty obcanske valce "zabranil".

71186

17.9.2005 7:54

RE: Deset tisíc obětí - to mají jako odkud?

leho 84.?.?.?

Reakce na 71185

>Dovedli jste Irák na pokraj občanské války... Sunnité versus
>Šíté a v tom bitevním kruhu je z vnějšku ještě budou
>pošťuchovat Kurdové...

Jistě, Saddám se svým Mukhabaratem, ten nic, ten muzikant, že? On krásně držel tím terorem zemi pohromadě, žádné občanské války, když byl někde problém tak rebelii popráškoval z letadla nervovým plynem, to byly panečku časy...

71198

17.9.2005 15:26

RE: Deset tisíc obětí - to mají jako odkud?

TS 213.?.?.?

Reakce na 7

>...když byl někde problém tak rebelii
>popráškoval z letadla nervovým plynem, to byly panečku časy...

Dneska se rebelie praskuji bombami, pry i fosforovymi. Viz treba Fallujah.

71231

16.9.2005 0:34

RE: Deset tisíc obětí - to mají jako odkud?

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 70912

>Sodku, kolik tedy stojí informace, jestli jste matka nebo muž?
leho
Uvedte jediny duvod, proc bych Vam mel podavat jakoukoliv informaci, vcetne te, na kterou se ptate.
Informace jsem dal, v dobre vire, Vasim blizkym a drzime dohodu.
Vam nemusim dat, ani prodat cokoliv. Jako okupant nejste pro me clovek, ktereho bych si mel vazit.
Vase rozhodnuti.
Neberu Vam ho a nikdo me nemuze donutit, abych s Vasimi nazory souhlasil,...navic, kdyz z Vasich prispevku maji ctenari povetsinou legraci.

70915

16.9.2005 1:25

RE: Deset tisíc obětí - to mají jako odkud?

leho 84.?.?.?

Reakce na 70915

>Vam nemusim dat, ani prodat cokoliv. Jako okupant nejste pro me
>clovek, ktereho bych si mel vazit.
> Vase rozhodnuti.
>Neberu Vam ho a nikdo me nemuze donutit, abych s Vasimi nazory
>souhlasil,...navic, kdyz z Vasich prispevku maji ctenari
>povetsinou legraci.

Sodku, souhlasím, že tady nemusíte dávat vůbec nic a určitě uznáte, že já rovněž. S mými názory nemusíte souhlasit, ale co já tady prezentuji jsou v drtivé většině fakta a ne názory, což jsou dvě různé věci, které vy nedokážete oddělit. Považuji za velice smutnou skutečnost, že jako inteligentní člověk jste si zvolil žít ve vysněném světě také proto, že by jiní lunatici z vás měli legraci. No a já vás v neposlední řadě rozhodně nenutím abyste se přesunul z vesmírných dálek zpět na matičku zemi, jenom nabízím alternativu...

70917

16.9.2005 1:48

RE: Na matičku zemi potřebujete sestoupit Vy, sežrante leho, myslíte-li si,

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 70917

že tady uvádíte nějaká fakta! Buď si pletete bulšit s faktem anebo hláskování slov "fakt" a "fucked".

70922

16.9.2005 12:26

RE: Deset tisíc obětí - to mají jako odkud?

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 70917

S tim oddelovani je to tezke. Kdyz hodite do vagonu zrni hrst maku a zamichate, tak vetsina lidi vidi logicky jenom to zrni. A tak je to s temi vasimi fakty, ktere nam tu po hrstech podavate obalene tunou fanatismu a propagandy... [chechtot]

70980

16.9.2005 2:26

RE: Deset tisíc obětí - to mají jako odkud?

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 70847

Deset tisíc byly oficiální odhady, které šířila všechna zglachšatrovaná media.

70926

16.9.2005 4:26

RE: Deset tisíc obětí - to mají jako odkud?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 70847

A FEMA a Carteruv vynos znacici tvrdou diktaturu jsou faty morgany, ze jo Sergo? V USA je mezi lidma spopusta legalnich zbrani obvzlast na jihu, takze jak to je s vama sergo jste ready na befel shora delat poradky s Americany jako tihle serifove, co se de facto postavili federalni vlade!! Za de Gaulla cizinecka legie zustala diky svemu veleni verna Francii, ale to bylo 40 let zpatky.

70933

15.9.2005 19:23

A kolik (mrtvych) je prozatímm těch nespočítaných?

Peter Veliky 205.?.?.?

Tak to zni jako by pan Karel udajne z Cech mel radost z tech mrtvejch, anebo naznacoval ze prave pocty jsou utajovany presidentem Bushem (podle neho Jirim z krovi).
Tez verite tomu co zde pan Nohejl naznacil, ze hraze byly prolomeny umyslne, vybusninami? ([smích]

70876

15.9.2005 20:30

RE: A kolik (mrtvych) je prozatímm těch nespočítaných?

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 70876

Pan Karel z Čech, jak je vidět z jeho příspěvků, se přímo vyžívá ze zpráv o přírodních katastrofách v USA. To snad ani Jasir Arafat, dej mu Bůh lehké odpočinutí, nemohl Izraelce tolik nenávidět (jinak by tu Nobelovku nedostal).

Pokud jde o ty hráze, ty byly prolomeny jednotkou ženijních specialistů Mossadu s požehnáním jejich ředitele Meir Dagana, po té co vrchní rabín NO A. Hoffman s pomocí souvěrců a šábes boys odvezli veškeré náboženské nádobíčko ze synagog a ujistili se, že nikdo ze souvěrců nezahyne, neboť všichni vlastní osobní automobily. Penzisti a osoby z ŽDD (židovských domovů důchodců) byli pak odvezeni ve speciálních košer autobusech. Pro záchranu o šábesu měli zvláštní dispenzaci od vrchního rabína v Jeruzalémě. Tyto akce má na starosti oddělení speciálních projektů Mossadu tzv. Metsada department. Michael Čertof (Chertoff)jako Američan s izraelským pasem byl o celé akci předem informován.

70885

15.9.2005 22:14

RE: A kolik (mrtvych) je prozatímm těch nespočítaných?

leho 84.?.?.?

Reakce na 70885

>Michael Čertof
>(Chertoff)jako Američan s izraelským pasem byl o celé akci
>předem informován.

Ááha, já hned věděl, že to nebude jen tak...

70896

21.9.2005 17:03

RE: A kolik (mrtvych) je prozatímm těch nespočítaných?

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 70876

>Tak to zni jako by pan Karel udajne z Cech mel radost z tech
>mrtvejch, anebo naznacoval ze prave pocty jsou utajovany
>presidentem Bushem (podle neho Jirim z krovi).
>Peter Veliky 205.?.?.?

Petře Veliký údajně z Kanady, moje radost ani starost počet mrtvých v NO nezvýší ani nesníží. Pouze jsem konstatoval skutečnost. Před necelým týdnem byl stav spočítaných mrtvých 711, nyní je stav spočítaných mrtvých již 970.
http://www.ceskenoviny.cz/index_view.php?id=149164
Rita je sedmý hurikán, který v posledních měsících zasáhl Floridu a okolní oblasti. Katrina z konce srpna si zatím vyžádala 970 obětí, jejichž počet dnes podle úřadů patrně přesáhne tisícovku.

No a kolik je těch nespočítaných mrtvých, to nikdo neví. To se dá jen odhadovat. Chudí se v bušistánu nepočítají.

71925

15.9.2005 22:07

kto za tym stoji

google 84.?.?.?

ja si myslim, ze Dzordzik Kriak je v tom celom absolutne nevinne. nemoze ani za katastroficku pomoc pri katastrofe v NO a asi ani za Irak.
on sa totiz bez povolenia nemoze ist ani vycikat.

v dnesnom spiegel.de je jeho ziadost o povolenie ist na toaletu, adresovana na Kundolizu Ryzovu. aj s dolozenou fotkou.
nie je to ziadna fotomontaz ani fake. da sa to precitat na:

http://www.spiegel.de/panorama/0,1518,374845,00.html

http://www.spiegel.de/img/0,1020,518165,00.jpg

70892

16.9.2005 0:58

RE: kto za tym stoji

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 70892

Myslím, že si německý časopis Speigel vyložil Bushovo memo Condoleeze nesprávně. Každý, kdo zná současný protokol v Bílém Domě ví, že Georgie nežádal o dovolení se vyčůrat, ale o pomoc: dovést na záchod, aby nezabloudil; rozepnout zip, vyhledat a podržet Bushovu organellu, aby si nepobryndal kolena, otřepat, zastrčit, zapnout zip a odvést zpátky na místo. Normálně to dělá uncle Dick a tomu nemusí Georgie posílat mema, protože pozná naléhavou situaci podle Bushova zoufalého pohledu, maskovaným známým šklebem.

Kromě toho, náš pan prezident nepotřebuje od nikoho ani radu, ani souhlas, ani dovolení k jeho rozhodnutím, nýbrž pomoc s nehodami a s průsery, které z nich vždycky vzniknou. Kdyby to byla vždycky jen loužička!

70916

16.9.2005 22:12

RE: kto za tym stoji

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 70916

[chechtot] [chechtot] [chechtot]
(Škoda, že ty emotikony nejdou udělat větší.)

71096

15.9.2005 22:18

FEMA - aneb stat ve state

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Tak to se dalo cekat. Prezident Carter stvoril priseru, a prisera vyrazila... [pláč] Docela to koresponduje s podobnymi svedectvimi dalsich, jimz byly jejich zasoby zabaveny, pristresky rozmetyny a jenz byli soustavne oblbovani tim, kde jsou a kde nejsou busy... [oči v sloup] [naštvaný]

Pokud si to amici nechaji libit - jejich problem. Je zcela logicke, ze jedinou moznou ochranou proti vykoreneni lidi, rouzbiti rodin a komunit, jsou zbrane. Zcela normalni ozbrojenost obcanu, a nejen to - hlavne vule zastrelit ty, jenz by sahli na blizke ci jejich majetky - prostredky k obzive a podobne.

Nic lepsiho me nenapada. Vidim, ze i kdyz je to nelegalni, budu si muset poridit automaticky zbran - AK 58 mi docela sedel v ruce (vyvoleni policajti ho vlastnit mohou, plebs samo ne...), takze... [vyplazený jazyk] [velký smích]

70898

16.9.2005 1:37

'..budu si muset poridit automaticky zbran - AK 58 mi docela sedel v ruce ..'

Peter Veliky 70.?.?.?

Helemese!
Ceskej Jozin Redneck. A ja myslel ze se nachazeji jen kdesy v Tennesse pahorcich!
Jo, ten by toho nastrilel! Jedine tak na pouti do spejli se spuntovkou! ([smích]
Takovych jsme u petepaku videli. Nejvetsi poserove byli oni a starsinove alkoholici.

70919

16.9.2005 2:48

RE: '..budu si muset poridit automaticky zbran - AK 58 mi docela sedel v ruce ..'

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 70919

>Helemese!
>Ceskej Jozin Redneck. A ja myslel ze se nachazeji jen kdesy v
>Tennesse pahorcich!
Malý Rasputine, visokoškolský učitely, Rednecks se nenachazeji kdesy v Tenesse pahorcích ale kdesy v lesých Tennessý.

>Takovych jsme u petepaku videli.
Kulový kemo jste viděl u petepaku. U pétépáků jste nikdy nebyl, to už jsme si tu před časem vysvětlili, respektive visvjetlyly.

70927

16.9.2005 4:32

RE: '..budu si muset poridit automaticky zbran - AK 58 mi docela sedel v ruce ..'

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 70927

Takze strejda si na nas mlade vytahuje jenom triko? No, jo holt Veliky neni Masin. Diky za informaci pane Taborsky? O tom, ze si budu muset poridit kvera vazne uvazuju, aby me nejaky hrdina z nulovou toleranci nekdy v budoucnu neodstrih od telefonni linky a nezrekviroval mi jidla a nezalaskoval s cleny me rodiny.

70934

16.9.2005 7:54

RE: '..budu si muset poridit automaticky zbran - AK 58 mi docela sedel v ruce ..'

Tom 24.?.?.?

Reakce na 70927

>>Helemese!
>>Ceskej Jozin Redneck. A ja myslel ze se nachazeji jen kdesy v
>>Tennesse pahorcich!

>Malý Rasputine, visokoškolský učitely, Rednecks se
>nenachazeji kdesy v Tenesse pahorcích ale kdesy v lesých
>Tennessý.


[překvapení] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [pláč] [pláč] [pláč] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

Fóristé prominou, ale toto už bylo nad mé síly. Je to ten vzácný úkaz, kdy jsou slova z textu - ne doslova, ale dozvuku - slyšet. Pane Táborský, já vám to nepřeju, ale až se jednou v textu zaslechnete, tak vás to smete s klávesnice. Pak vám budiž, pan doktor Koenig i s jeho medikamenty, víc než dobrotivý.

70953

16.9.2005 8:15

RE: '..budu si muset poridit automaticky zbran - AK 58 mi docela sedel v ruce ..'

Lev 68.?.?.?

Reakce na 70927

[chechtot] [chechtot] Nemohu se ubranit, ale to prehlaskovane "Kulovy kemo" na me udelalo silny dojem pane Taborsky. Uz vim, jak nazyvat "kobyli trus" [chechtot] [chechtot]

70954

17.9.2005 1:20

RE: '..budu si muset poridit automaticky zbran - AK 58 mi docela sedel v ruce ..'

Emma Bovary 62.?.?.?

Reakce na 70927

>U pétépáků jste nikdy nebyl, to už jsme si tu před časem vysvětlili, respektive visvjetlyly.<

Taky mi moc nejde na rozum jak mohl Rasputin Petr Veliký sloužit u jednotek PTP když jak sám tady kdesi psal byl na vojně v letech 1961-63 zatímco PTP jednotky byly zrušeny pár let po smrti Stalina a Klémy (někdy kolem roku 1955).

71127

17.9.2005 15:50

RE: '..budu si muset poridit automaticky zbran - AK 58 mi docela sedel v ruce ..'

Martin 217.?.?.?

Reakce na 70919

'..budu si muset poridit automaticky zbran - AK 58 mi docela sedel v ruce ..'

V ruce Vám seděl PRD,možná jste o tom četl v novinách

Samopal SA vz.58, ráže 7,62mm doposud používá AČR
Samopal AK 47 ráže 7,62mm známý to kalašnikov
Samopal AK 74 ráže 5,54mm zaktéž kalašnikov
[mrknutí jedním okem]

71236

16.9.2005 2:21

Kdyz jde vsechno dobre...

zap 65.?.?.?

(kdy to bylo?) je ta Amerika jako pohadkova potemkinovska vesnice. Kdyz prijde ale k nepohode, tu se ukazi trhliny. Ukaze se, co je pod povrchem a co se tutlalo. Ukaze se prirozena podstata teto rozporuplne spolecnosti kde pravidlo prezit a 'kdo z koho' je zakonem. [pláč]

70925

16.9.2005 22:03

Dobře jim tak

Zorba 212.?.?.?

Amíků my není líto. Když je za jejich zločiny ve světě zatím nemohou potrestat lidé, tak to udělá alespon částečně Bůh s pomocí hurikánu. Časem se ale na Ameriku snese mnohem větší hurikán. Budou jej tvořit miliony vojáků, tisíce tanků a letadel a bezpočet divizí a armád z celého světa. Lidstvo se jednou nejspíš bude muset vypořádat s USA stejně jako kdysy s nacistickým Německem.

71092

16.9.2005 22:05

RE: Dobře jim tak

Aja 24.?.?.?

Reakce na 71092

>Amíků my není líto. Když je za jejich zločiny ve světě
>zatím nemohou potrestat lidé, tak to udělá alespon
>částečně Bůh s pomocí hurikánu. Časem se ale na Ameriku
>snese mnohem větší hurikán. Budou jej tvořit miliony
>vojáků, tisíce tanků a letadel a bezpočet divizí a armád z
>celého světa. Lidstvo se jednou nejspíš bude muset
>vypořádat s USA stejně jako kdysy s nacistickým Německem.

A dalsi valecnik. Dejte pokoj.

71093

16.9.2005 22:29

RE: Dobře jim tak

Zorba 212.?.?.?

Reakce na 71093

Podle mne si válku nikdo nepřeje. Američané nám ji prostě vnucují. Jejich agresivita se nedá zastavit jinak než se zbraní v ruce. A jejich politika nevede v podstatě nikam jinam, než k boji zbytku světa proti nim. A já stejně jako mnoho dalších budu raději s Amíky bojovat se zbraní v ruce, než abych se vzdal práva našeho národa na svobodu a svobodný život.

71102

17.9.2005 18:05

RE: Dobře jim tak

TS 213.?.?.?

Reakce na 71102

>A já stejně jako mnoho dalších budu raději s Amíky bojovat se zbraní
>v ruce, než abych se vzdal práva našeho národa na svobodu a svobodný život.

Bojujte si sam. Kdo prijde otravovat, ze bych se mel nechat zabit za jeho idealy/moc/profit, bude zastrelen v sebeobrane.

71244

18.9.2005 22:00

RE: Dobře jim tak

Zorba 212.?.?.?

Reakce na 71244

Nejpřednější povinností každého muže je bránit svoji vlast se zbraní v ruce. Vy byste se např. za druhé světové raději díval na to jak Němci obsazují jednu zem za druhou a nijak se proti nim nesnažil bojovat? Kdyby jste byl Iráčan, tak by jste se taky nesnažil nijak bojovat proti Americkým okupantům? A kdyby Amíci napadli nás, tak byjste se taky klidně díval na to jak ničí náš národ a nijak proti tomu nezakročil? Uvědomte si že kdyby se tak chovali naši předci, tak by tu náš národ nebyl.

71458

18.9.2005 22:14

RE: Dobře jim tak

TS 213.?.?.?

Reakce na 71458

>Nejpřednější povinností každého muže je bránit svoji
>vlast se zbraní v ruce.

To rika kdo? "Narod" je koncept ponekud prilis abstraktni. Muj zadek je neco, co je pro mne mnohem konkretnejsi, co je mi blizsi. Ozbrojeny boj si pro mne za mne kazdy nacionalista muze strcit do toho sveho.

>Vy byste se např. za druhé světové raději díval na to jak Němci obsazují
>jednu zem za druhou a nijak se proti nim nesnažil bojovat?

Nejlepsi obrana je utek.

>A kdyby Amíci napadli nás, tak byjste se taky
>klidně díval na to jak ničí náš národ a nijak proti tomu nezakročil?

Rozvracet zevnitr, prosim. Ale nenecham se pritom kvuli nejakym idejim zabit.

>Uvědomte si že kdyby se tak chovali naši předci, tak by tu náš národ nebyl.

Z nasich predku byla naprosta vetsina "hrdinu" davno oddarwinizovana.
Svejk the Survivor zije v kazdem z nas.

71463

18.9.2005 22:44

RE: Dobře jim tak

Zorba 212.?.?.?

Reakce na 71463

>To rika kdo? "Narod" je koncept ponekud prilis abstraktni. Muj
>zadek je neco, co je pro mne mnohem konkretnejsi, co je mi
>blizsi. Ozbrojeny boj si pro mne za mne kazdy nacionalista muze
>strcit do toho sveho.

Jak můžeš něco takového napsat? Uvědom si že vděčíš za život právě těm nacionalistům a jejich ozbrojenému boji. Národ je to nejcenější, nejposvátnější a nejdůležitější. Každý správný člověk by to měl chápat. A člověk a jeho život mají smysl pouze pokud je ochoten žít a zemřít pro něco mnohem většího než je sám.

>
>Nejlepsi obrana je utek.

Kdyby se tím řídili všichni, tak by Hitler vyhrál a ty bys dneska otročil někde na Urale, pokud bys vůbec byl. Tak si uvědom jaké nesmysli vykládáš.

>
>Rozvracet zevnitr, prosim. Ale nenecham se pritom kvuli nejakym
>idejim zabit.

V době konfilktu musíš vždy počítat s ohrožením života. A rozvracení zevnitř ve většině případů zdaleka nestačí. Člověk který není ochoten zemřít pro něco většího než je sám, se stává parazitem na společnosti v níž žije. Doufám že nechceš být něčím takovým.

>
>Z nasich predku byla naprosta vetsina "hrdinu" davno
>oddarwinizovana.

>Svejk the Survivor zije v kazdem z nas.
>

Češi jsou, i přes vliv protinárodní propagandy, národem hrdinů, kteří statečně bránili svoji vlast a svobodu(i když né vždy). Vzpomen si jen na velká jména jako: Svatopluk, Přemysl Otakar II., Jan Žižka, Jan Hus, Prokop Holí, Jan Syrový, Radola Gajda, M. R. Štefánik, Ludvík Svoboda a mnoho dalších.

71470

18.9.2005 22:49

RE: Dobře jim tak

leho 84.?.?.?

Reakce na 71470

>Člověk který není ochoten zemřít pro něco
>většího než je sám, se stává parazitem na společnosti v
>níž žije.

Zorbo, zvu tě k nám do Iráku. Je zde plno svatých bojovníků a rád bych tě požádal, aby jsi se k nim přidal. Oni určitě budou také rádi a svět si oddechne od takového lunatika jako ty, jelikož doba přežití řadového džihádisty na bojišti je zde většinou ne více než několik dní. Potěšení bude na všech stranách...

71472

19.9.2005 20:41

RE: Dobře jim tak

Zorba 212.?.?.?

Reakce na 71472

Kdyby jste vy Američani napadli nás, a nebo některé z našich bratrů(jako nedávno Srby), pak bych se připojil k obraně naší vlasti, svobody a práva na život a stejně tak bych pomohl i našim bratrům.
Lunatik? No, jediný kdo z nás dvou je mimo realitu jsi ty. Moje názory antiamerické názory jsou v podstatě shodné s názory jak většiny lidí na zvědavci, tak i s názory většiny lidí v Evropě i ve světě.
Věřím ti že v oblasti napadené US army je přežití civilistů jen několik dní.

71590

19.9.2005 20:59

RE: Dobře jim tak

leho 84.?.?.?

Reakce na 71590

>Lunatik? No, jediný kdo z nás dvou je mimo realitu jsi ty. Moje
>názory antiamerické názory jsou v podstatě shodné s názory
>jak většiny lidí na zvědavci, tak i s názory většiny lidí
>v Evropě i ve světě.

Tak to určitě lunatik jseš nebo žiješ v nějakém paralelním vesmíru. Při mé více než dvoutýdenní návštěvě v Česku a Německu jsem potkal mnoho lidí a ani jednoho jako ty a nebo s názory Zvědavce...

71598

19.9.2005 21:19

RE: Dobře jim tak

Zorba 212.?.?.?

Reakce na 71598

Leho, já mám dojem že jen opakuješ tu nejstupidnější americkou propagandu jako opsanou od Goeblse. Ty jsi se při té návštěvě musel pohybovat jen po amerických vojenských základnách a pod. [smích] Já žiju v ČR a často cestuju a všude jsem se setkal ve své většině s názory antiamerickými. A navíc i v proamerických médiích ukazují mohutné antiamerické demonstrace kterých se běžně účastní i statisíce lidí(Řecko, Itálie, Francie...). Nevím, dokazovat takovou samozřejmost(kterou přiznávají většinou i samotní Amíci) jako to že většina lidstava je Antiamerická mi připadá zcela zbytečné, to musí chápat snad každý soudný člověk.

71605

20.9.2005 14:19

RE: Dobře jim tak

leho 84.?.?.?

Reakce na 7

>Já žiju v ČR a často cestuju a všude
>jsem se setkal ve své většině s názory antiamerickými.

Zorbo, já myslím, že to je tím, že lidé si o tobě myslí, že si blázen a přikyvují ti...

71755

20.9.2005 15:38

RE: Dobře jim tak

Emma Bovary 62.?.?.?

Reakce na 7

>A navíc i v proamerických médiích ukazují mohutné antiamerické demonstrace kterých se běžně účastní i statisíce lidí(Řecko, Itálie, Francie...)<

To je sice pravda jenže lidi co chodí na tyto demonstrace kde občas shoří i nějaká ta vlajka s hvězdy a pruhy mají jinak dost odlišné názory než "konservativní vlastenci". Většinou se jedná o levičáky, antiglobalisty, anarchisty, trockisty, komunisty, socialisty, zelené apod. Nevím Zorbo jestli
by jsi do této společnosti se svými svéráznými názory zapadl.

71765

21.9.2005 21:04

RE: Dobře jim tak

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 71598

>Při mé více než dvoutýdenní
>návštěvě v Česku a Německu jsem potkal mnoho lidí a ani
>jednoho jako ty a nebo s názory Zvědavce...

Vrána k vráně sedá, rovný rovného si hledá.

Samozřejmě, že v ČR jako i jinde v celém světě, žijí kromě normálních lidí i blbci. To se nedá oddiskutovat. Není jich však mnoho. Navíc značná část těchto t.zv. blbců svojí hloupost jen z prospěchářských důvodů předstírá.

71955

24.9.2005 23:13

RE: Dobře jim tak

Zorba 212.?.?.?

Reakce na 0

Lidé co se účasní těch demonstrací jsou většinou obyčejní slušní lidé, i když i těch levičáků se tam najde dost. Ale každopádně je faktem že jediný antiamerický politický směr který je úspěšný ve volbách, je směr vlastenecký. Po celé Evropě jsou stále silnější vlastenci(a já jsem jedním z nich se stejnými názory) a ti jediní jsou skutečně relevantní antiamerickou silou. Takový anarchista dokáže maximálně řvát na demonstraci a porvat se s policajtama. Ale vlastenec je reálně schopný dostat se k moci a násle dně se skutečně zbavit americké nadvlády.

72304

19.9.2005 0:13

Zorba

Lev 68.?.?.?

Reakce na 71470

Vite Vy co Zorbo, snad, k prekvapeni vsech na Zvedavci, Vy se mi libite a to ve vsi vaznosti a bez ironie. A vite proc se mi libite ? Tak predevsim, ze jste sam !! proti vsem a to se mi libi. Ze vase uvahy jsou z sedesatych let minuleho stoleti. Ze i kdyz jste zaspal dobu, tak i to je mile. Je taktez videt, ze vite co chcete a ze vse mate do podrobna promyslene. Znite sice, jako skolak, bity pionyr, ale i to se mi zde hodi na Zvedavci. Proste Zorbo, prisel jste zde s necim uplne "novym", vicemene s necim, na co jsme uz davno zapomeli. My stari blazni, se zde bavime radu let o nicem, ale bavime se [velký smích] Zorbo, i kdyz je to, co pisete neskutecne a z Vaseho vyjadreni je videt, ze tomu, co pisete i verite, tak i to se mi libi !

No a posledni veta Zorbo. Jste nekde organizovan ? A nebo jste jen solokapr. Diky Zorbo, pobavil jste me, ale neni to moje nadnesenost, jen uprimnost [mrknutí jedním okem]

71478

19.9.2005 0:55

RE: Zorba

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 71478

Nemyslim si, ze by Zorba byl sam. Dokud se bude citit Nemec Nemcem, Francouz Francouzem, Cinan Cinanem, American Americanem...., tak zavedeni NWO bude nemozne. Proto nam v zvysujici mire jsou ordinovany multy-kulty vitaminy. Pokud tento trend zacina narust pres jistou hranici, a zacina zasahovat zivotni uroven a kulturni tradice etnika, zacina umerne tomu narustat odpor. Podivejte se jake ma Brusel problemy se zvysovanim uniformity EU, a jake jsou reakce obyvatel zemi, ktere jsou vystaveny imigraci lidi z tretiho sveta v takovem mnozstvi, ze je problem nove prichozi asimilovat.

71481

19.9.2005 20:58

RE: Zorba

Zorba 212.?.?.?

Reakce na 71481

Vystihl jste to správně. Odpor proti USA a jejich globalizaci roste po celém světě. Pokud se USA nevzdá svého úsilí o nadvládu, pak dříve či později narazí na jasný odpor zbytku světa.

71597

19.9.2005 20:54

RE: Zorba

Zorba 212.?.?.?

Reakce na 71478

Částečně už vám to vysvětlil René Bartošek. To co tu píšete je patrně silně ovlivněno tím že žijete v USA. Co vám vlastně vadí na mojich názorech. Je to antiamerikanizmus? vlastenectví? konzervativismus?
Dále, lidé jako já nejsou ve svých názorech zdaleka osamoceni. Podívejte se na dnešní svět. Většina lidstva je antiamericky orientována a po celé Evropě jsou na vzestupu vlastenecké strany. Takže se dá říct že mé názory(nebo alespon jejich část) sdílí více méně velká část světa.

>Ze vase uvahy jsou z sedesatych let minuleho stoleti. Ze i
>kdyz jste zaspal dobu, tak i to je mile.

Tím narážíte na mé konzervativní názory? No, když se rozhlédnete po Evropě i po světě tak zjistíte že konzervativizmus je stále víc než dost silný, na západě je sice v úpadku, to se ale snad časem změní.

Organizován nikde nejsem, jsem ale(jak je vidět z mích názorů) přesvědčený vlastenec a jednou se možná aktivně zapojím do národního hnutí.

71594

20.9.2005 8:19

RE: Zorba

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 71594

ale(jak je vidět z mích
>názorů) přesvědčený vlastenec a jednou se možná aktivně
>zapojím do národního hnutí.

Velice mě rozveselují tvé přípisky, ale někdy pravda, musím říct, že mě "MÝCHAJ". To "NÁRODNÍ HNUTÍ" se mnou pohnulo ! [pláč]

71696

20.9.2005 8:21

RE: Zorba

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 71594



>Organizován nikde nejsem, jsem ale(jak je vidět z mích
>názorů) přesvědčený vlastenec a jednou se možná aktivně
>zapojím do národního hnutí.
A kam se ten narod pohne uz vis?
Nebo budes vyckavat a zapojis se dle momentalne vyhodnejsi pozice te prave, ci leve orientace?
Bacha, abys neudelal chybu, jako mnoho mistnich. Pak honem honem prevlekali kabaty.

[cool]

71697

24.9.2005 23:16

RE: Zorba

Zorba 212.?.?.?

Reakce na 71697

Cílem vlastenců je svobodný národní konzervativní stát a záchrana národa a jeho svobody, tradic a hodnot.

72305

20.9.2005 15:27

RE: Zorba

leho 84.?.?.?

Reakce na 71594

>Organizován nikde nejsem, jsem ale(jak je vidět z mích
>názorů) přesvědčený vlastenec a jednou se možná aktivně
>zapojím do národního hnutí.

Něco jako NSDAP v Německu? Kdo s vámi nebude souhlasit, tak šup s ním do koncentráku, nebo tak nějak...

71764

24.9.2005 23:19

RE: Zorba

Zorba 212.?.?.?

Reakce na 71764

Vzorem Českých vlastenců jsou lidé jako Žižka, Palacký, Masaryk atd. Cíl je osvobodit se od Americké nadvlády a zachránit národ a jeho tradiční hodnoty.

72306

21.9.2005 18:06

RE: Dobře jim tak

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 71470

>Češi jsou, i přes vliv protinárodní propagandy, národem
>hrdinů, kteří statečně bránili svoji vlast a svobodu(i
>když né vždy). Vzpomen si jen na velká jména jako:
>Svatopluk, Přemysl Otakar II., Jan Žižka, Jan Hus, Prokop
>Holí, Jan Syrový, Radola Gajda, M. R. Štefánik, Ludvík
>Svoboda a mnoho dalších.
A komuže co Jan Hus prokop holí?

71932

21.9.2005 19:42

RE: Dobře jim tak

Tom 24.?.?.?

Reakce na 71932

>>Češi jsou, i přes vliv protinárodní propagandy, národem
>>hrdinů, kteří statečně bránili svoji vlast a svobodu(i
>>když né vždy). Vzpomen si jen na velká jména jako:
>>Svatopluk, Přemysl Otakar II., Jan Žižka, Jan Hus, Prokop
>>Holí, Jan Syrový, Radola Gajda, M. R. Štefánik, Ludvík
>>Svoboda a mnoho dalších.

>A komuže co Jan Hus prokop holí?


Zdá se, že Jan Hus prokop holí prdel, když holil gramatiku.

Zdá se, si Jan Hus prokop holí prdel, když Prokop holil gramatiku.

Zdá se, že holit gramatiku není žádná prdel.

Ale - holit prdel - je gramaticky správně.

Zdá se, že i Prokop Holý to s břitvou uměl!

71941

21.9.2005 21:00

RE: Dobře jim tak

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 71941

Mno, to jste holt celej Vy, dělat si prdel z velkých jmen. Jenže, Prokop Holý nezacházel břitvou, ale mečem. Obouručným - a to pak nebyla prdel oholit si prdel. Holil proto cizí a u Lipan na to škaredě doplatil, protože kdo čím zachází, tím schází.

71954

21.9.2005 20:51

Tedy Zorbo,

Aja 24.?.?.?

Reakce na 71470

Češi jsou, i přes vliv protinárodní propagandy, národem hrdinů, kteří statečně bránili svoji vlast a svobodu(i když né vždy). Vzpomen si jen na velká jména jako: Svatopluk, Přemysl Otakar II., Jan Žižka, Jan Hus, Prokop Holí, Jan Syrový, Radola Gajda, M. R. Štefánik, Ludvík Svoboda a mnoho dalších.

Prokop Holi... to bych vam jeste priznala, jako preklep, ale ze upirate bratrum Slovakum Stefanika, no, nevim, nevim.
On sice po studiich na Slovensku, studoval i v Praze, pratelil se s Masarykem, byl zastancem idee Ceskoslovenska, mel francouzske obcanstvi, ale presto patri Slovakum, tak jim ho neberte. Laskave.

71950

24.9.2005 23:22

RE: Tedy Zorbo,

Zorba 212.?.?.?

Reakce na 71950

Já jim ho rozhodně neberu. Ale Slováci jsou naši bratři a naše národy jsou si natolik blízké že své hrdiny máme téměř společné.

72307

26.9.2005 2:13

RE: Tedy Zorbo, mate pravdu

Lev 68.?.?.?

Reakce na 72307

Ale Slováci jsou naši bratři a naše národy jsou si natolik blízké
________________________________________________

Ted jste Zorbo zabodoval. Mate ve vsi uprimnosti jedna plus. V tomto sdilim s vami stejny nazor. [smích]

72413

27.9.2005 21:31

RE: Tedy Zorbo, mate pravdu

Zorba 212.?.?.?

Reakce na 72413

Vydíte že se najdou věci ve kterých se shodujem. [smích] Z předchozích diskusích si ale pamatuju že se toho najde víc.

72657

27.9.2005 21:41

RE: Tedy Zorbo,

Emma Bovary 62.?.?.?

Reakce na 72307

>Ale Slováci jsou naši bratři a naše národy jsou si natolik blízké že své hrdiny máme téměř společné.<

Těmi společnými hrdiny myslíš Andreje Hlinku a farára Tisa [smích] ?

72660

27.9.2005 21:49

Andrej Hlinka...

Vodník 82.?.?.?

Reakce na 72660

...byl prý osobně čestný a poctivý člověk.

72663

27.9.2005 21:50

RE: Tedy Zorbo,

Zorba 212.?.?.?

Reakce na 72660

Samozřejmě že ne. Kolaboranti typu Tiso nebo Hácha jsou hanbou svých národů. Našimi společnými hrdiny jsou např. Štefánik, Masaryk, Klapálek atd.

72664

27.9.2005 21:57

RE: Tedy Zorbo,

Emma Bovary 62.?.?.?

Reakce na 7

No jo aspon že v tom názoru na Tisa se shodnem. Ale někteří Slováci to vidí poněkud jinak v nedávné anketě o Největšího Slováka obsadil prezident klerofašistického Slovenského štátu jehož následovníci dnes vydávají antiamerický a antisemitský server prop.sk jednu z předních příček.

72666

27.9.2005 22:09

RE: Tedy Zorbo,

Zorba 212.?.?.?

Reakce na 0

Je to asi tím že na Slovensku neměli zas tolik významných osobností a taky špatným pochpením dějin. Prop.sk je ale podle mne dobrý vlastenecký server, který nemá s nácky nic společného. Občas se tam sice oběví něco pochvalného o Tisovi, ale za následovníky Tisa bych je určitě neoznačoval. Jsou to dobří vlastenci, i když se na jejich stránkách občas najde něco nedobrého, ale to se stává skoro všude.

72669

18.9.2005 1:06

RE: Dobře jim tak

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 71102

>Podle mne si válku nikdo nepřeje. Američané nám ji prostě
>vnucují. Jejich agresivita se nedá zastavit jinak než se
>zbraní v ruce. A jejich politika nevede v podstatě nikam jinam,
>než k boji zbytku světa proti nim. A já stejně jako mnoho
>dalších budu raději s Amíky bojovat se zbraní v ruce, než
>abych se vzdal práva našeho národa na svobodu a svobodný
>život.

No tak Zorbo ! Zase si zapoměl na smajlíky a pí. Ája to vzala vážně. [velký smích]

71310

18.9.2005 8:17

RE: Dobře jim tak

Blahnik zblaha (zavináč) sbcglobal (tečka) net 70.?.?.?

Reakce na 71102

>A já stejně jako mnoho
>dalších budu raději s Amíky bojovat se zbraní v ruce, než
>abych se vzdal práva našeho národa na svobodu a svobodný
>život.

No tak dobre, ted si jdi ale uklidit hracky a bez spat.

71349

18.9.2005 13:59

RE: Dobře jim tak

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 71349

>>A já stejně jako mnoho
>>dalších budu raději s Amíky bojovat se zbraní v ruce, než
>>abych se vzdal práva našeho národa na svobodu a svobodný
>>život.

>No tak dobre, ted si jdi ale uklidit hracky a bez spat.
Ja ten jeho prispevek vidim trochu z jineho uhlu.
Zkuste nahradit slovo "Amíky" slovem "Rusaky".Tak, jak bychom to videli my treba v roce 72.
Zcela nemozne, ...snad jen pro par zformovanych svazaku, ...ale ti taky povetsinou nebyli blbi,
ba prave naopak.Takovi ti budouci Stepanove, bla bla....
Budme radi, ze takhle smysli mistni omladina, protoze asi tusi, ze je po ceste zivotem cekaji Nillbertci, jako my se snazime nepripoustet si k telu ty, co nam piyouuu kriff.
Me osobne se to moc nedari [zmaten]
Idealisty je fakt treba pred bitvou zavrit do kuchyne. At se najedi, ale hlavne at neprekazeji, kdyby nahodou tekla krev.
Hmmm,..ale co s tou ctvrtmiliardou hrajicich si Amiku?
Ani nebudou verit, ze je to valka a ze se zrovna valci tam, kde oni spise cekali terroristy arabskych rysu a ejhle,...to jen mistni materialne bohati si najali mnoho leho ltd. [pláč]
A tak honem honem zavolali ty, kteri si poradili v Evrope s mistnimi Nillbertky a cela Amerika ( i ta Stredni i Jizni [mrknutí jedním okem] ) vrele objala sestru Evropu, poplakaly si, zazpivaly Hymnu Dobrych Dusi,
zavrely Zle duse [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný] do hrnicku v komore c.1984, petlici na dvere a technari [cool] [cool] bez dredu, alkoholu a pika stoji se sluchatky na usich u dveri a tem Zlym dusim predcitaji Slovo bozi z ruznych knih, dle vlastniho vyberu.Vlastniho slova neslysi, ale to neva,....citi tlukot sveho srdce a
a jsou se svym bohem tak blizko, jak jen muzou byt.
Netreba mluvit, kdyz telo vnima jine kvalitni vibrace.

NO WARS,...thanks [smích] [cool] [smích]

71378

17.9.2005 1:15

RE: Dobře jim tak

Emma Bovary 62.?.?.?

Reakce na 71092

>Budou jej tvořit miliony vojáků, tisíce tanků a letadel a bezpočet divizí a armád z celého světa. Lidstvo se jednou nejspíš bude muset vypořádat s USA stejně jako kdysy s nacistickým Německem.<

Jo a v čele pujde chrabrý vojín Zorba který statečně padne v boji s americkým NWO [smích] [smích] [smích]

71126

17.9.2005 15:20

RE: Dobře jim tak

Martin 217.?.?.?

Reakce na 71126

Pokud bude US Army velet generál Leho, samozřejmě až se vrátí z Iráku,- nemáme šanci.Navrhuji spojenectví s al-kaidou. [velký smích]

71229

17.9.2005 20:05

RE: Dobře jim tak

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 71229

To se nebojite, ze vas za to nekdo zavre? Vite o tom ze je to v nekterych zemich "zakazano", takhle mluvit [smích]

71255

18.9.2005 16:19

RE: Dobře jim tak

leho 84.?.?.?

Reakce na 71255

>To se nebojite, ze vas za to nekdo zavre? Vite o tom ze je to v
>nekterych zemich "zakazano", takhle mluvit

Tohle není mluvení, ale plácání do větru. Kdyby se jednalo o mluvení na veřejnosti s jistým dopadem na veřejné mínění, v tom případě jsem tu už navrhoval deportaci do zemí jako je Irán a Severní Korea. Tam si pak takhle můžete "mluvit" jak budete chtít...

71391

18.9.2005 21:03

RE: Dobře jim tak

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 71391

>Kdyby se jednalo o mluvení na veřejnosti s jistým dopadem na veřejné
>mínění, v tom případě jsem tu už navrhoval deportaci do
>zemí jako je Irán a Severní Korea. Tam si pak takhle můžete
>"mluvit" jak budete chtít...
Ale jen do te doby nez prijede leho Trestajici, poradky Nastolujici a Vasi mluvirnu jednou provzdy
umlci, protoze Vy pak jiz nebudete mit pravo svobodne volby. Nebudete pak mit pravo schazet se, prochazet se, rozchazet se, hlasite vyrknout sva přání....proste LEHO RULEZZZZ.
Ale lehove prijizdeji, pak zase s plnymi kapsami odjizdeji. [zahanbení] ....deportace hlasite mluvicich uz nebude jejich zabava.
Doufam, ze ta jejich nova zabavicka nebude postavena na zvuli a aroganci, ....zeptejte se Afghanistancu, nebo nezlomenych Iraqi.
Kvetiny do hlavni zbrani, ktere neopravnene pouzivate proti tem, kteri vas do sveho domu nepozvali,.... vy samozvani zoldaci.


[cool]

71448

18.9.2005 22:18

RE: Dobře jim tak

Zorba 212.?.?.?

Reakce na 71126

Myslíš že je něco špatného na boji za svobodu proti Americké agresi? Já rozhodně ne. Boj proti Americké NWO je jedině správnou věcí. Stejně jako byl v minulosti správnou věcí boj proti Německému novému řádu.

71464

20.9.2005 11:43

Jak cerne obeti hurikanu pozadovali hamburgry a pizzu.. (Ota Ulc)

Peter Veliky 70.?.?.?

Ota Ulc v Neviditelnem Psu ma peknej clanek. Davam jen uryvek:

Během několika dnů po hurikánu tento údajně tolik rasistický národ mezi sebou vybral víc než 800 milionů dolarů – určitě světový rekord v dějinách filantropie, spolu s horami dodávek jídla, šatstva, léčiv, hraček, všeho možného. Údajní rasisté poskytli ve svých domovech ubytování mnoha tisícům cizinců bez přístřeší. Rád se nechám poučit informací, kde jinde ve světě kdy došlo k takovému úkazu, bez ohledu na odstín pokožky.

Neobešlo se to ale bez disharmonie. Tak například se vyjádřil dobrovolník, který přispěchal na pomoc do centra v Astrodomu v texaském Houstonu. Je to svědectví přistěhovalce, psané v ne zcela dokonalé angličtině. Za nejvíce zarážející pokládal chování obdarovávaných a tam o ně pečovaných. Nic neocenili, jen se domáhali, z deseti snad jen jeden se obtěžoval poděkovat. Vše jim dodané pokládali za oprávněný nárok a povinnost ze strany dobrovolných dárců. Když dárci vlekli matrace a požádali o pomoc, ti pečovaní je ignorovali a případně je odmávli s dávkou vulgarit. Kritizovali dodané jídlo, místo sendvičů s šunkou chtěli hamburgery a pizzu.

„Tihle lidé byli nejen ignorantní, ale arogantní,“ píše onen procitnuvší dobrovolník a pokračuje: „Domáhají se darů tak, jak si oni nadiktují. Jsou sobečtí, arogantní, neocení dobrou vůli. Většina z nich byli parazité žijící ze sociální podpory a my jako idioti tam posluhujeme lidem, kteří vbrzku ukradnou naše auta, budou loupit a znásilňovat, a my budeme nadále financovat vlastní zničení.“ Tolik z e-mailu, získaného ochotou českého našince ze státu Connecticutu.

71728

21.9.2005 20:57

... a srovnání (pokračování - Ota Ulč)

A. 85.?.?.?

Reakce na 71728

Vytopení obyvatelé jakékoliv rasy či socio-ekonomické kategorie po spoušti přírodních živlů prožili další trauma, způsobené nemalou skupinou kriminálních živlů, rabujících, znásilňujících, vraždících. Je vskutku rozdíl mezi krádeží mléka a alkoholu, k nasycení hladového je třeba potravin a nikoliv uloupeného elektronického zboží. Zaujal mě článek (National Review, 26.9.2005), s názvem The Veneer of Civilization: Utterly Removed – čili “Pozlátko civilizace, důkladně odstraněné.“ Jeho autor, britský psychiatr Theodore Dalrymple, porovnává zločinný chaos v New Orleansu se situací v řadě chudých zemí třetího světa po posledním zásahu tsunami, s daleko větším počtem ztrát na životech. Nikde tam nedošlo k násilnostem a další ztrátě životů. Při nedávných povodních v indické Bombaji, metropoli značně chudší než New Orleans, nikdo se nemusel obávat oloupení jiným přeživším. Přitom ekonomický a hospodářský předěl, rozdíl mezi bohatými a chudými, je v Bombaji značně markantnější než v New Orleansu.

71951

20.9.2005 11:44

Kratky historicky pohled na Novy Orliens, ktery zalozili francousky kolonizatori.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

History Of New Orleans
New Orleans, population 484,674, was founded in 1718 by the French. The port was considered as the gateway to the heart of North America, because it shipped cotton, general merchandise, was notorious as a trans-shipment center for contraband, and was a major center of the slave trade (1804-1862).Jewish Merchants Built New Orleans
Many Jewish immigrants flocked to the South in the 1820's. They got started in the mercantile trade, and soon controlled the riverboats, cotton trade, banks, and the seamy side of life such as whorehouses and gambling parlors.
The Freyhans, Rosenthals, Freemans, Speilgmans and others are the 'Old Money' of New Orleans.The town was a major port for slave traders, and many of today's "New Orleans' Old Families", made their money in the slave trade.
Judah Touro
Louisiana's wealthiest slave trader, who history later records as a successful merchant, and war hero.Gambling And Drug Interests
Judah Hertz, who is alleged to have ties to Israeli and South American drug lords, has bought 25% of New Orleans prime office space in the last 26 months. The elimination of the Blacks is a gift from above.Tulane - 'Their School'
Tulane was the old University Of Louisiana, and in 1881, it was taken into private ownership. It was named after 'Paul Tulane', whose money came from merchandising, real estate and, cotton.
Dean Cowen-Tulane's student body is 30% Jewish, and it's Law school's and Medical school's student bodies are 60% Jewish.
Bush Signs A $51.8 Billion Aid Bill
Here is where Blackwater gets paid. FEMA will declare New Orleans a toxic area, and blacks will get a bill for $100,000 to clean up their homes, or be subjugated into selling out to some New York realtors for pennies.







71730

Příspěvků: 120

15.09. 03:47 zalozak  Trochu jednostrane ale....
15.09. 11:07 Arkan  RE: Trochu jednostrane ale....
15.09. 17:56 Tom  RE: Trochu jednostrane ale....
15.09. 22:59 Arkan  RE: Trochu jednostrane ale....
16.09. 05:20 Jiří Táborský  RE: Trochu jednostrane ale....
16.09. 12:05 Arkan  RE: Trochu jednostrane ale....
16.09. 05:26 Tom  RE: Trochu jednostrane ale....
16.09. 01:58 Jiří Táborský  RE: Trochu jednostrane ale....
16.09. 03:18 zap  RE: Trochu jednostrane ale....
16.09. 04:17 Rene Bartosek  RE: Trochu jednostrane ale....
16.09. 05:23 Jiří Táborský  RE: Trochu jednostrane ale....
16.09. 05:33 Rene Bartosek  RE: Trochu jednostrane ale....
15.09. 05:32 Tom  FEMA?
16.09. 04:20 Rene Bartosek  RE: FEMA?
17.09. 12:20 Martin  RE: FEMA?
17.09. 15:18 leho  RE: FEMA?
17.09. 15:32 Martin  RE: FEMA?
17.09. 16:17 leho  RE: FEMA?
19.09. 22:01 Ondrej Brablc  RE: FEMA?
20.09. 14:15 leho  RE: FEMA?
15.09. 09:54 Jefim Fistejn  Je to paranoia?
15.09. 17:35 Petr Gejdoš  RE: Je to paranoia?
15.09. 10:44 chorosh  U.S.A. koncentrační tábory jsou připraveny...
15.09. 11:41 Robert Nohejl  Neco se dozvime , ale vic toho bude , co se nedozvime a neb od Nurimbergu k New Oriansu.
15.09. 13:31 deu  RE: Neco se dozvime , ale vic toho bude , co se nedozvime a neb od Nurimbergu k New Oriansu.
15.09. 13:20 Martin  no sláva
15.09. 16:14 leho  Deset tisíc obětí - to mají jako odkud?
15.09. 17:05 Arkan  RE: Deset tisíc obětí - to mají jako odkud?
15.09. 17:35 Tom  RE: Deset tisíc obětí - to mají jako odkud?
16.09. 16:19 Arkan  RE: Deset tisíc obětí - to mají jako odkud?
16.09. 18:22 Tom  RE: Deset tisíc obětí - to mají jako odkud?
16.09. 19:01 Arkan  RE: Deset tisíc obětí - to mají jako odkud?
16.09. 20:13 Tom  RE: Deset tisíc obětí - to mají jako odkud?
17.09. 00:01 Arkan  RE: Deset tisíc obětí - to mají jako odkud?
17.09. 01:39 Rene Bartosek  RE: Deset tisíc obětí - to mají jako odkud?
15.09. 18:07 Karel z Čech  RE: Deset tisíc obětí - to mají jako odkud?
15.09. 19:39 David  RE: Deset tisíc obětí - to mají jako odkud?
15.09. 19:45 David  RE: Deset tisíc obětí - to mají jako odkud?
15.09. 22:11 leho  RE: Deset tisíc obětí - to mají jako odkud?
15.09. 22:13 trodas  RE: Deset tisíc obětí - to mají jako odkud?
15.09. 22:16 Vladimir Sodek  RE: Deset tisíc obětí - to mají jako odkud?
15.09. 22:26 leho  RE: Deset tisíc obětí - to mají jako odkud?
15.09. 22:43 Vladimir Sodek  RE: Deset tisíc obětí - to mají jako odkud?
15.09. 23:53 leho  RE: Deset tisíc obětí - to mají jako odkud?
16.09. 00:07 TS  RE: Deset tisíc obětí - to mají jako odkud?
16.09. 01:35 leho  RE: Deset tisíc obětí - to mají jako odkud?
17.09. 04:59 Comodor Falkon  RE: Deset tisíc obětí - to mají jako odkud?
17.09. 05:14 Ruda  RE: Deset tisíc obětí - to mají jako odkud?
17.09. 07:54 leho  RE: Deset tisíc obětí - to mají jako odkud?
17.09. 15:26 TS  RE: Deset tisíc obětí - to mají jako odkud?
16.09. 00:34 Vladimir Sodek  RE: Deset tisíc obětí - to mají jako odkud?
16.09. 01:25 leho  RE: Deset tisíc obětí - to mají jako odkud?
16.09. 01:48 Jiří Táborský  RE: Na matičku zemi potřebujete sestoupit Vy, sežrante leho, myslíte-li si,
16.09. 12:26 Pavel -Čert- Němec  RE: Deset tisíc obětí - to mají jako odkud?
16.09. 02:26 Jiří Táborský  RE: Deset tisíc obětí - to mají jako odkud?
16.09. 04:26 Rene Bartosek  RE: Deset tisíc obětí - to mají jako odkud?
15.09. 19:23 Peter Veliky  A kolik (mrtvych) je prozatímm těch nespočítaných?
15.09. 20:30 Arkan  RE: A kolik (mrtvych) je prozatímm těch nespočítaných?
15.09. 22:14 leho  RE: A kolik (mrtvych) je prozatímm těch nespočítaných?
21.09. 17:03 Karel z Čech  RE: A kolik (mrtvych) je prozatímm těch nespočítaných?
15.09. 22:07 google  kto za tym stoji
16.09. 00:58 Jiří Táborský  RE: kto za tym stoji
16.09. 22:12 Vladimír Stwora  RE: kto za tym stoji
15.09. 22:18 trodas  FEMA - aneb stat ve state
16.09. 01:37 Peter Veliky  '..budu si muset poridit automaticky zbran - AK 58 mi docela sedel v ruce ..'
16.09. 02:48 Jiří Táborský  RE: '..budu si muset poridit automaticky zbran - AK 58 mi docela sedel v ruce ..'
16.09. 04:32 Rene Bartosek  RE: '..budu si muset poridit automaticky zbran - AK 58 mi docela sedel v ruce ..'
16.09. 07:54 Tom  RE: '..budu si muset poridit automaticky zbran - AK 58 mi docela sedel v ruce ..'
16.09. 08:15 Lev  RE: '..budu si muset poridit automaticky zbran - AK 58 mi docela sedel v ruce ..'
17.09. 01:20 Emma Bovary  RE: '..budu si muset poridit automaticky zbran - AK 58 mi docela sedel v ruce ..'
17.09. 15:50 Martin  RE: '..budu si muset poridit automaticky zbran - AK 58 mi docela sedel v ruce ..'
16.09. 02:21 zap  Kdyz jde vsechno dobre...
16.09. 22:03 Zorba  Dobře jim tak
16.09. 22:05 Aja  RE: Dobře jim tak
16.09. 22:29 Zorba  RE: Dobře jim tak
17.09. 18:05 TS  RE: Dobře jim tak
18.09. 22:00 Zorba  RE: Dobře jim tak
18.09. 22:14 TS  RE: Dobře jim tak
18.09. 22:44 Zorba  RE: Dobře jim tak
18.09. 22:49 leho  RE: Dobře jim tak
19.09. 20:41 Zorba  RE: Dobře jim tak
19.09. 20:59 leho  RE: Dobře jim tak
19.09. 21:19 Zorba  RE: Dobře jim tak
20.09. 14:19 leho  RE: Dobře jim tak
20.09. 15:38 Emma Bovary  RE: Dobře jim tak
21.09. 21:04 Karel z Čech  RE: Dobře jim tak
24.09. 23:13 Zorba  RE: Dobře jim tak
19.09. 00:13 Lev  Zorba
19.09. 00:55 Rene Bartosek  RE: Zorba
19.09. 20:58 Zorba  RE: Zorba
19.09. 20:54 Zorba  RE: Zorba
20.09. 08:19 Sidonius Zdenek M  RE: Zorba
20.09. 08:21 Vladimir Sodek  RE: Zorba
24.09. 23:16 Zorba  RE: Zorba
20.09. 15:27 leho  RE: Zorba
24.09. 23:19 Zorba  RE: Zorba
21.09. 18:06 Jiří Táborský  RE: Dobře jim tak
21.09. 19:42 Tom  RE: Dobře jim tak
21.09. 21:00 Jiří Táborský  RE: Dobře jim tak
21.09. 20:51 Aja  Tedy Zorbo,
24.09. 23:22 Zorba  RE: Tedy Zorbo,
26.09. 02:13 Lev  RE: Tedy Zorbo, mate pravdu
27.09. 21:31 Zorba  RE: Tedy Zorbo, mate pravdu
27.09. 21:41 Emma Bovary  RE: Tedy Zorbo,
27.09. 21:49 Vodník  Andrej Hlinka...
27.09. 21:50 Zorba  RE: Tedy Zorbo,
27.09. 21:57 Emma Bovary  RE: Tedy Zorbo,
27.09. 22:09 Zorba  RE: Tedy Zorbo,
18.09. 01:06 Sidonius Zdenek M  RE: Dobře jim tak
18.09. 08:17 Blahnik  RE: Dobře jim tak
18.09. 13:59 Vladimir Sodek  RE: Dobře jim tak
17.09. 01:15 Emma Bovary  RE: Dobře jim tak
17.09. 15:20 Martin  RE: Dobře jim tak
17.09. 20:05 Ruda  RE: Dobře jim tak
18.09. 16:19 leho  RE: Dobře jim tak
18.09. 21:03 Vladimir Sodek  RE: Dobře jim tak
18.09. 22:18 Zorba  RE: Dobře jim tak
20.09. 11:43 Peter Veliky  Jak cerne obeti hurikanu pozadovali hamburgry a pizzu.. (Ota Ulc)
21.09. 20:57 A.  ... a srovnání (pokračování - Ota Ulč)
20.09. 11:44 Robert Nohejl  Kratky historicky pohled na Novy Orliens, ktery zalozili francousky kolonizatori.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

63

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 130 čtenářů částkou 22 170 korun, což je 63 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Co nikdo neříká o lockdown29.11.20 23:02 Neurčeno 0

Seznamte se: Soudruh Vrábel, Vyvolený informátor29.11.20 17:01 USA 0

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 6

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 2

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 3

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 2

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Měnové kurzy

USD
21,90 Kč
Euro
26,21 Kč
Libra
29,21 Kč
Kanadský dolar
16,86 Kč
Australský dolar
16,18 Kč
Švýcarský frank
24,23 Kč
100 japonských jenů
21,08 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
5,85 Kč
100 maď. forintů
7,25 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,77 Kč
1 unce (31,1g) zlata
38 758,58 Kč
1 unce stříbra
481,67 Kč
Bitcoin
405 834,69 Kč

Poslední aktualizace: 30.11.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 923