Diskuze k článku

Tanečkáři

Příspěvků 128

15.9.2005 0:31

Můj názor.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Já si myslím že tanec je dobrý.A drogy v malém množství taky.Co je špatné na hudbe a tanci?Já taky chodím na diskošku a piju alkohol a kouřím trávu jako marihuanu.Měli by se policajti zamyslet nad sebou co delají.Takhle mlátit lidi to se delá ?

70731

15.9.2005 22:20

RE: Můj názor.

Axeli_Machal 82.?.?.?

Reakce na 70731

Nevim zda jste to psal spis pro pobaveni nebo pro vyvolani nejake horlive diskuze,ale muj nazor na vas je ze jste odpadem spolecnosti [smích] skoda ze nedostal nekdo prilezitost zit misto vas,nekdo kdo by si ten zivot uzil a necim i prispel,treba jen kouskem prace,to od vas cekat nemuzeme [smích]
Drogy nejsou v zadnem smeru dobre a co se tyce tance a hudby?Jasne tanec a hudba jsou dobrym vyzitim,ale pouze v pripade ze se jedna o tanec a hudbu [smích] pokud mate na mysli to zbesile kejvani hlavou ze strany na stranu a ten zvuk pripominajici padajici popelnici ze skaly,nemuze byt pochyb o tom ze by jste se mel zacit lecit a hlavne se vazne zamyslet zda to co delate ma nejaky vyznam a nejaky cil,urcite existuje spousta jine zabavy ktera by vas chytla.Ovsem jestli to delate kvuli zabave [chechtot]

Ja myslim ze kdyz to mlaceni do lidi ma za nasledek ze prestanete otravovat okoli,tak je to fajn ne?
Setkal jsem se dokonce i s nazorem jednoho policisty ktery mi rikal "Ja to nedelam pro penize,me to bavi" [chechtot]

70899

15.9.2005 22:57

RE: Můj názor.

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 70899

> Axeli_Machal - zbesile kejvani hlavou ze strany na stranu a ten zvuk pripominajici padajici popelnici ze skaly,nemuze byt pochyb o tom ze by jste se mel zacit lecit

OMG!!! LOL!!! ROFL!!! [chechtot] [chechtot] [chechtot]

...no nic...

Tady je dalsi diskuze zhola zbytecna. A kde konci diskuze, tam zacina zakon. A o tom, ze zasah byl protipravni, nepochybuje zadny pravnik, jen spousta joudu [chechtot]


A clanek? No, "Mindy ma zas pindy" - tu kdosi kdysi napsal a ted se to zatracene hodi. Mindy vycita technarum snahu dosahnout pozornosti. Sice by se s ni dalo polemizovat - proc tedy neporadaji technoparty nekde na vaclavaku (ci alespon na letne, kde se na ne spousta zvidavych Prazanu jsite prijde podivat...), kde bude pozornosti dost a dost a jedou misto toho tak daleko od civilizace???
Ale obavam se, ze u tohoto tematu je schopnost spousty lidi rozumne uvazovat seriozne narusena zajmy cilove skupiny, o niz jde... [zahanbení]
Ale co je vlastne cilem tohoto clanku Mindy jineho, nez - prilakat pozornost?
Nic noveho se clovek nedozvedel, jen subjektivni vyliti-si srdce.
Cize - jasny clanek, napsany jen pro pozornost... hej, tu jsem! Ja, ano, ja - Mindy!
A neni to nahodou PRESNE to, co Mindy vycita technarum??? [překvapení] [překvapení] [překvapení]

http://img257.imageshack.us/img257/5871/zejtradostanes3ro.jpg

70907

16.9.2005 19:38

RE: Můj názor.

Comodor Falkon 84.?.?.?

Reakce na 70907

Naprosto s Tebou souhlasím...

Tak mě napadá, že jestli "být dospělý" znamená být zapšklý a nenávistný vůči všem a všemu, tak nechci nikdy dospět...

Raději zůstanu z pohledu Mindy dítětem, které je schopno tolerance, porozumění a pružného myšlení...

Tím spíš, že procházejíc tu definici dospělosti, došlo mi, že jistojistě dospělí jsou mimo jiné i Jehovisti - protože mají vymytý mozek a nejsou schopni vlastní iniciativy, jejich svět je plně řízen příkazy nadřízeného...


Ne, nejsem technař (či lépe systémař - techno je o něčem jiném)... Mnohem bližší je mi Dream, Trance, podobná ryze elektronická hudba, gothic či nějaký ten rock, punk...
...ovšem přes veškerou snahu se vůči technařům neubráním jisté závisti - oni se dokážou odreagovat při tom "music-aerobiku"
si nejspíš parádně odpočinou... Já právě odpočívat neumím.. [pláč] Ať už dělám cokoli, nedokážu vypnout, nedokážu se chovat alespoň na chvíli spontánně... Na rozdíl od nich... A proto vím, jaký to je děs - nemoci se odreagovat... A i proto jsem proti soudruhům a soudružkám co by je snad chtěli rozhánět obušky kvůli nevhodnému názoru...


...přesto nemohu schvalovat, podobný článek... V záhlaví jednoho mého fóra na Lide.cz - Sekty a spol. je tato popiska:
"O občanských sdruženích, která se nás snaží přesvědčit, že jedině ta jejich pravda je ta správná a ti kdož nesouhlasí jsou nemorální, nebudou spaseni, nýbrž prokleti, stihne je neštěstí, etc."
Tak teď přemýšlím, do které sekty patří Mindy... Možná KLDRiáni, nebo Staří duchem za rudé zítřky

---
Je mi jasné, že se do mě asi kvůli tomuto přirovnání Mindy obuje (dle "Potrefená husa se vždycky ozve"[mrknutí jedním okem], možná i dost ostře... Už se Těším, co se na sebe dozvím nového... [velký smích]

---------------

...ovšem přes veškerou snahu se vůči technařům neubráním jisté závisti - oni se dokážou odreagovat při tom "music-aerobiku"
si nejspíš parádně odpočinou... Já právě odpočívat neumím.. [pláč] Ať už dělám cokoli, nedokážu vypnout, nedokážu se chovat alespoň na chvíli spontánně... Na rozdíl od nich... A proto vím, jaký to je děs - nemoci se odreagovat... A i proto jsem proti soudruhům a soudružkám co by je snad chtěli rozhánět obušky kvůli nevhodnému názoru...

71064

19.9.2005 12:17

RE: Můj názor.

hmm 62.?.?.?

Reakce na 70907

Navic je otravny, nechutny, stve me a obtezuje [smích]
Stejne jako technari Mindy.
hihi

71529

19.9.2005 20:29

RE: Můj názor.

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 70907

Hezký obrázek, příznačný pro dobu.

A s tím přes držku by se mělo začít u těch, co mlácení schalují. Ti to chápou a nebudou si stěžovat. A první na řadě je Minda.
Jsem zvědav, co nám napíše potom, co bude mít pěkná jelita od policejního obušku. Jistě se s tím bude tady vytahovat, aby byla slavná, když už má tady článek.

Já ty hloupé zabedněnce nechápu. Říkají si o to, aby mlácení občanů se stalo denním zvykem. A už se to také stává http://www.ceskenoviny.cz/domov/index_view.php?id=148741 - cizinec si chtěl stěžovat na policejní zvůli a tak ho policajti opakovaně zmlátili, zlomili mu ruku a okradli ho.

Minda tomu jistě tleská. Ona má ráda VyVolené.

71586

16.9.2005 8:56

RE: Můj názor.

Marty 84.?.?.?

Reakce na 70899

>Ja myslim ze kdyz to mlaceni do lidi ma za nasledek ze prestanete
>otravovat okoli,tak je to fajn ne?

>Setkal jsem se dokonce i s nazorem jednoho policisty ktery mi
>rikal "Ja to nedelam pro penize,me to bavi" [pláč] [zmaten]


No ja si zase myslim, ze lecit by se mel jit a policejni prukaz urychlene vratit policajt, ktereho "bavi" mlatit lidi. Protoze dnes ho "bavi" mlatit lidi co se mu nelibi stylem hudby, zitra ho zacne "bavit" mlatit ty co vypadaji jinak a za rok... za rok ho mozna napadne ze vypraznit nekde do davu demonstrujicich proti KSCM a Socdemakum zasobnik svy pistole ho muze bavit jeste o hodne vic...

70958

16.9.2005 14:20

RE: Můj názor.

Axeli_Machal 82.?.?.?

Reakce na 70958

[chechtot] tim mlacenim lidi jsem to nemyslel az tak zle,chtel jsem pouze naznacit ze nekdy ta rana tomfou neuskodi a zvlast na takovou chazku kterou muzeme videt na CzechTeku.
Prace musi bavit a kdybych k vam mel byt uprimny dle meho ten zakrok byl zcela adekvatni situaci ktera na CzechTeku nastala,v nekterych situacich se mi dokonce zdalo ze jsou policiste prilis hodni.
Presne si nepamatuji jak dlouhou lhutu dala policie na vyklizeni pozemku,ale hodinka to byla a protoze tech lhut bylo vice mozna to byla dohromady i vice nez hodina a za tu dobu kdo chtel mohl odjet,protoze jak krasne a pravdive rekl pan Paroubek v mnou jinak nesledovanem poradu Nedelni sedmicky - Narizeni policie musi poslechnout kazdy,jak premier tak technar.
Z toho usuzuji ze ti lide kteri tam zustali tam zustali dobrovolne celit nasledkum. [mrknutí jedním okem]

70999

19.9.2005 16:25

RE: Můj názor.

Fallen 62.?.?.?

Reakce na 70999

Coze?) ty si to uz nepichej ... snad kazdy chlap ktery vidi nejakou krivdu konanou na divcine jde do 'ochrany' polichcajt, nepolichcajt ... pokud ti zmlati kamosku polichcajti, vyseres se na to abys taky nedostal????

71550

19.9.2005 21:10

RE: Můj názor.

Axeli_Machal 82.?.?.?

Reakce na 71550

Chci vas upozornit ze jsem silnym odpurcem drog [smích]
Ano vetsina chlapu by se tak zachovala ja osobne ne,samozrejme ze bych zuril kdyby policista mlatil moji divku,ale ze bych to resil tak ze bych se do nej pustil?Nadaval mu?Ne to ne co zmuzete proti tak silne presile,vrhnete se na jednoho a ostatni mu pribehnou na pomoc.
Jsem silne presvedcen ze ty holky ktere tam dostavaly na frak stejne jako ostatni ty policisty provokovaly a nebo nechtely uposlechnout jejich prikazu,ten samy problem - nemuzou se pak divit.
Nemely jednoduse zadny duvod zustavat,chranit svuj majetek nebo vyjadrit nesouhlas mi prijde jako blbost v okamziku kdy vas policie vyziva aby jste tu louku opustil,proste nebyt palicaty a odejit.
Tedy kdyby uz naahodou moji divku nekdo mlatil z policistu tak bych se ji snazil pomoc ji odtamtud dostat a pomoct ji,obstarat si svedky nebo dukazy ktere by jasne rikali ze ten a ten policista protizakonne zakrocil proti me divce a toho dotycneho bych pak zazaloval,jak jinak to resit.
Nejsem takova mlaticka abych si mohl dovolit se do kazdeho pustit,radeji resim veci s rozumem a s rozvahou to je to co temhle povetsinou detem,ale i dospelim lidem chybi.

71602

20.9.2005 1:02

RE: Můj názor.

pampeliška 80.?.?.?

Reakce na 70899

Pane Axeli Machale 82. Kde se ve vás bere tolik nenávisti.Vždit jsem taky lidská bitost.Styďte se.

71661

20.9.2005 14:42

RE: Můj názor.

Axeli_Machal 82.?.?.?

Reakce na 71661

(To 82 je zacatek IP adresy)
No clovek,jak se to vezme spis karikatura cloveka nebo ji neco velmi velmi podobneho [chechtot]
Ne ted vazne,mozna podle nejakych vedeckych tabulek ano,ale u me clovekem nejste pokud zijete takovy zivot ktery zijete,s drogami [smích]

71760

20.9.2005 23:56

RE: Můj názor.

TS 213.?.?.?

Reakce na 71760

>...ale u me clovekem nejste pokud zijete takovy zivot ktery zijete,
>s drogami [smích]

Co je lepsi? Clovek aktivni, myslici, vykonavajici nejakou cinnost, a cas od casu jointa zkonzumujici, nebo clovek jehoz existence nesaha daleko za popijeni legalniho piva v kresle pred televizi, kterou se bez vyvijeni jakehokoliv fyzickeho i mentalniho usili nechava bavit?

71831

21.9.2005 14:41

RE: Můj názor.

Axeli_Machal 82.?.?.?

Reakce na 71831

Vite co je zajimave?Vsichni jste stejny,srovnavate se s usedliky,temto lidem je vetsinou nad 40 Let kdy maji na tento druh oddechu narok.
V mladi museli hejbnout kostrou aby si mohli koupit to pivo a koukat z kresla na televizi.
Srovnavejte se s mladsi generaci vam rovnou,ale vim pujde to dost tezko kdyz se chovate jak stado ovci a delate (v tomto pripade hulite) vsichni za druhym jak banda magoru.
Ale jsou i lide "aktivni, myslici, vykonavajici nejakou cinnost" a hulit nemusi a jsou minimalne stejne uspesni jako ti co huli.
(samozrejme vsude se najdou výjimky)
Je to naprosto to same jako kdyby jste si kazdy den vyklepal na hlavu kbelik ovcich hovinek a tvrdil by jste ze jste aktivni,myslici a vykonavajici nejakou cinnost,to je hezky ale smrdite jak ho*no.
Budete pak tezko lidem dokazovat ze jste chytrý clovek,kdyz bude pohled na vas bolet.
Ale uspech budete mit mezi dalsimi lidmi jako vy a verim ze i mezi lidmi kteri nehuli a nevadi jim to.Proti tomu nic nemam ale ja nejsem jeden z nich [smích]

71915

21.9.2005 20:25

RE: Můj názor.

TS 213.?.?.?

Reakce na 71915

>Budete pak tezko lidem dokazovat ze jste chytrý clovek,kdyz bude
>pohled na vas bolet.

Prumerneho prilezitostneho uzivatele marihuany nerozeznate od neuzivatele. Zdaleka ne kazdy vypada jako JXD.

71945

21.9.2005 21:34

RE: Můj názor.

Axeli_Machal 82.?.?.?

Reakce na 71945

Jedna polovina "lidi" (dredy,styl chuze a chovani) tu poznate naprosto bezpecne ze je uzivatelem marihuany.
Ta druha polovina uzivatelu se da take rozpoznat,i kdyz uziva marihuanu prilezitostne a nebo i casto ale normalne se obleka,staci si s takovou osobou promluvit a ten slovnik vas dostane [chechtot]

71959

21.9.2005 21:47

RE: Můj názor.

TS 213.?.?.?

Reakce na 71959

>Ta druha polovina uzivatelu se da take rozpoznat,i kdyz uziva
>marihuanu prilezitostne a nebo i casto ale normalne se
>obleka,staci si s takovou osobou promluvit a ten slovnik vas
>dostane [chechtot]

Muzete upresnit?

71960

21.9.2005 22:26

RE: Můj názor.

Axeli_Machal 82.?.?.?

Reakce na 71960

Po nejake dobe uzivani marihuany je dokazano ze z toho cloveka se stava jina osobnost,dementni.Naprosto smesne mysleni nebo zdrobnovani slov..apod. s tim jste urcite byl obeznamen ne?Nebo mate pocit ze uzivani marihuany je bez negativnich nasledku?

71971

21.9.2005 22:44

RE: Můj názor.

TS 213.?.?.?

Reakce na 71971

>Po nejake dobe uzivani marihuany je dokazano ze z toho cloveka se
>stava jina osobnost,dementni.Naprosto smesne mysleni nebo
>zdrobnovani slov..apod. s tim jste urcite byl obeznamen ne?Nebo
>mate pocit ze uzivani marihuany je bez negativnich nasledku?

Proboha a kolik toho musi vykourit na tenhle vysledek???

Podle tehle logiky jsou vsichni kuraci sipajici a kaslajici individua s uplne zlutymi prsty, a vsichni co piji pivo maji velky pupek a hospodske vyjadrovani.

71975

21.9.2005 22:47

RE: Můj názor.

Vodník 82.?.?.?

Reakce na 71971

Ano. Ale to ji musíte užívat sakra intensivně a po dobu delší než krátkou. Pak je to rozhodně škodlivé. Ale jednou dvakrát do měsíce, to opravdu na nikom nemáte šanci poznat.

71976

22.9.2005 13:57

RE: Můj názor.

Axeli_Machal Axeli_Machal (zavináč) mail (tečka) ru 82.?.?.?

Reakce na 7

Nemusi toho byt az zas tolik,presne vam to nereknu ale kdyz to bude kazdy den tak to muze byt za takovy rok az dva.

Hehe nemuzete porovnavat rychlost pusobeni alkoholu,tabaku a marihuany na lidske telo,neprekvapujeme ze se snazite porovnavat tabak a alkohol s marihuanou,oblibeny argument [smích]
Po nejake dobe jsou kuraci sipajici a kaslajici lide,rozhodne ne individua protoze tabak nema az zas takovy negativni dopad na jejich mysl a to same plati i pro alkohol po urcite dobe asi velky pupek mit budou ale hospodske vyjadrovani tezko,to neni otazka toho zda pijete alkohol ale kde ho pijete.
Je dokazano ze marihuana ma negativni vliv na mysl cloveka o tom nema cenu polemizovat [smích] tedy prosim najdete si radeji jinou vymluvu a obhajobu pro marihuanu [chechtot]

72068

22.9.2005 13:58

RE: Můj názor.

Axeli_Machal 82.?.?.?

Reakce na 7

Myslim ze jednou dvakrat do mesice urcite ne,ale malokdo uziva marihuanu 2x az 3x do mesice [chechtot]

72069

23.9.2005 19:23

RE: Můj názor.

TS 213.?.?.?

Reakce na 0

>Myslim ze jednou dvakrat do mesice urcite ne,ale malokdo uziva
>marihuanu 2x az 3x do mesice [chechtot]

Naprosta vetsina normalnich uzivatelu jsou takto obcasni. Proto je taky nepoznate.

72208

23.9.2005 21:42

RE: Můj názor.

Axeli_Machal 82.?.?.?

Reakce na 0

Abych pravdu rekl nepripadaji mi vubec normalni [chechtot] ano jiste ale ja ted mam namysli ty "lidi" na Czechteku,na tech to bylo videt [chechtot]

72217

25.9.2005 5:54

RE: Můj názor.

TS 213.?.?.?

Reakce na 0

>Abych pravdu rekl nepripadaji mi vubec normalni [chechtot] ano jiste
>ale ja ted mam namysli ty "lidi" na Czechteku,na tech to bylo
>videt [chechtot]

Jo, na tech kteri byli vybrani jako dostatecne vizualne atraktivni aby zaujali divaky a zvedli sledovanost.

Ono to ani nemusi byt umysl s divaky manipulovat, staci dobre minena snaha ukazat jim "to nejzajimavejsi".

72329

25.9.2005 14:49

RE: Můj názor.

Axeli_Machal 82.?.?.?

Reakce na 0

Ano presne tak to je.Verim ze tam byli lide kteri urcite neuzivali marihuanu a nemuselo jich byt malo,vim ze televize samozrejme vybrala ty nejzajimavejsi zabery.Ale je jasne ze tam taci lide byli a take jich zrovna nebylo malo a presne takove lidi mam namysli,parta naprosto silene oblecenych lidi jeste s horsim ucesem a chovanim + uzivaji marihuanu a mame tu peknou chazku dementu [chechtot]

72356

28.9.2005 5:27

RE: Můj názor.

TS 213.?.?.?

Reakce na 0

>parta naprosto silene oblecenych lidi jeste s horsim ucesem

Posuzovat lidi podle obleceni je jako posuzovat chut susenek podle jejich obalu. Sako a kravata neznamena automaticky "kvalitnejsiho" cloveka nez fialove ciro a cvockata bunda.

>a chovanim

Konecne argument. S vyhradou, ze nektere vice viditelne "povrchove" chovani muze byt mene vyznamne nez hlubsi povahove vlastnosti. Cehoz s oblibou vyuzivaji duveryhodne vypadajici podvodnici.

>+ uzivaji marihuanu a mame tu peknou
>chazku dementu [chechtot]

Co se marihuany tyce, zakopl jsem o popis zavislosti (az ted, proto zpozdena reakce). Zdrojem je The Merck Manual, tlusta referencni prirucka nejruznejsich nemoci a diagnoz.
http://www.merck.com/mrkshared/mmanual/section15/chapter195/195e.jsp

72722

28.9.2005 17:02

RE: Můj názor.

Axeli_Machal 82.?.?.?

Reakce na 0

Lide se urcite posuzuji i podle toho jak se oblekaji a jak vypadaji,tkz. urcite vam bude prijemnejsi clovek ktery bude hezky,ciste obleceny a bude o sebe dbat nez nejaky otrhanec ktery bude vypadat jak kdyby vylezl buh vi odkud.Samozrejme ze takovy otrhanec nemusi byt automaticky spatny clovek,ale oblibeny urcite nebude.
Tim chcete rict ze kdybychom vsichni byli dementi a bylo nam vsechno jedno ze by neexistovali podvodnici?
Dle meho i clovek ktery bude viditelne povrchni muze byt podvodnik,podvodnik muze byt kazdy clovek a je uplne jedno jak se obleka,muzeme rict ze urcite budeme mene cekat podvodnika od cloveka ktery je slusny,slusne se obleka a dba o sebe nez od nejakeho otrhance.
Jinak take receno prijde mi naprosto normalni a slusne se slusne oblekat a chovat,nez se chovat a oblekat jak zminovany otrhanec.
Zase musim rict ze mi prijde naprosto normalni kdyz clovek drogy nebere,nez-li vy budete porad vytahovat nejake prirucky a nejake dukazy o tom ze ona vlastne nakonec ta marihuana neni vubec spatna.
Jednou jsem byl donucen se divat na film o mladych lidech (naprosto stejne se chovali jako vetsina lidi na Czechteku,meli i stejne nazory a dokonce podobne obhajovali drogy jako vy) kde ti lide rikali ze vsichni bereme drogy,vsichni jsme zavysli na nejakych drogach a jednoduse receno jsou vlastne uplne stejni jako vetsina z nas akorat berou jine drogy.
A ja se ptam,neberme v uvahu jejich prostoduche mysleni a vrhneme se rovnou na otazku,je tedy nutne kdyz nekdo uz je zavysli na kave,cigaretach nebo na alkoholu..apod. schvalovat dalsi drogy a tvrdim si rict ze takova marihuana se neda srovnavat s cigarety,alkoholem nebo kavou.?

72760

21.9.2005 22:13

RE: Můj názor.

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 71915

Jen tak pro informaci :
2005 Přečetli jsme si v denním tisku: Policie a lány konopí
Lány konopí zaskočily policisty
Deníky Bohemia, 21.6.2005, autor: František Roček

Teplicko - Dvakrát policisté zasahovali proti pěstitelům marihuany na Teplicku poblíž obcí Bukovice a Žalany. A v obou případech nakonec museli pokrčit rameny a pěstitele nechat jít. Na několika hektarech totiž neroste megaúroda marihuany, nýbrž technické konopí. Nepřehlédnutelná pole konopí hned u silnice obnovují starou tradici. "Konopí lidé využívají dva tisíce let. Je to velmi všestranná rostlina," uvedla pěstitelka Helena Benešová. Místo zeleniny letos konopí pěstuje poprvé. Po vstupu do EU čeští zemědělci nejsou schopni konkurovat cenám zeleniny ze západní Evropy. Také pěstování obilí po velkých přebytcích z minulého roku není na menší rozloze perspektivní. Proto 40 hektarů osela Benešová technickým konopím. Konopí na Teplicku má asi historickou premiéru. Dříve se pěstovalo v teplejších polohách, hlavně na Moravě a Slovensku. Podle Jiřího Nejedlého z ústeckého celního ředitelství se jedná o největší konopné pole na severu Čech. Jedno políčko se nalézá v Libereckém kraji a další čtyři v Ústeckém kraji na Lounsku a Litoměřicku. Konopí na poli znamená také obnovení historické paměti. Kdysi běžně pěstovaná rostlina již nebyla desítky let na poli k vidění. Zemědělci, kteří ji pěstovali, většinou již nežijí. Zkušenost se musí obnovovat od začátku. "Musíme se znovu naučit konopí pěstovat. Podle letošní zkušenosti uvidíme jak dál," dodala Benešová. Policisté připustili, že není vyloučeno, že na poli s technickým konopím může být i marihuana.

71966

21.9.2005 22:15

RE: Můj názor.

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 71915

Hejbnul kostrou a vydělává:
Jistý australský farmář na své farmě s chovem drůbeže rovněž pěstuje konopí, sklízí a odděluje semeno, které přidává svým husám jako doplněk do jejich normální krmné dávky. Když se objevily problémy s BSE, rozhodl se přestat využívat jakékoliv krmné doplňky, které obsahují maso nebo rybí moučku. Hledal alternativu a rozhodl se pro konopí. Jeho hodnotná semena mají totiž velmi vysoký obsah proteinů, minerálních látek, vlákniny a dobrou kvalitu tuků. Ptáci produkují tmavočervené maso s chutí připomínající zvěřinu. Farmář je dodává do restaurací v Melbourne. Navíc získává konopný olej. Tuto praxi farmář provozuje úspěšně již čtyři roky.
World Poultry, 18, 2002, č. 6, s. 6-7 (Vo)

71968

15.9.2005 0:41

Obdivuji se

Pištejen Mátelico 81.?.?.?

stylu a razanci vašeho psaní.
Krátké věty jsou efektivní. To věděl už Ernest H.

K obsahu nemám co říci, ale patrně máte recht.

Obdivuji se kvalitě vašeho ostří a těším se na víc.

70732

15.9.2005 1:07

My dospeli blablabla

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Dalsi megahovadina na tema Czechtek. Jaky provokace? Nepis o necem o cem nevis vubec nic ty (cenzurováno) - kdyby se do nas nesrali media a politici tak o nas dodnes nevite a my bysme nemusli cist ubozarny typu "Taneckari".

Napis sem prosimte kolik ti je ze nas takle vsechny poucujes a cim se zivis, podle me si stejnej nymand jako vsichni, zvlast kdyz travis cas sepisovanim tehle plku.

70736

15.9.2005 1:09

autorka clanku je evidentne uplne blba

JAZZZ 212.?.?.?

mila mindo,
bohuzel pro Vas zijeme ve spolecnosti kde nemuzete nikoho nechat mlatit pro "jeho vlastni dobro" jenom proto ze se "Vam nelibi a stve Vas". moc bych Vam pral abyste sama dostala pendrekem pres drzku a dymovnici do auta abyste si nad spalenym sedadlem uvedomila, ze tohle neni ta spravna cesta. jenomze o mlaceni jinych se tak pekne teoretizuje [chechtot]
hledte si sveho podnikani a svoje fasisticke myslenky si rikejte treba do misy od zachoda, protoze tam je jejich misto.

70737

15.9.2005 1:52

RE: autorka clanku je evidentne uplne blba

Stojan Jakotyč 69.?.?.?

Reakce na 70737

>> ... bohuzel pro Vas zijeme ve spolecnosti kde nemuzete nikoho nechat >> mlatit pro "jeho vlastni dobro"...

Ja by som iba dodal, ze to je nastastie pre mindy, nie bohuzel. Ak by totiz zila mindy pred 500 rokmi, tak by bola ONA mlatena pre jej vlastne dobro, a to sice denne a pravdepodobne jej rodicmi a potom jej manzelom. Len tak, preventivne ... Som zvedavy, ako by sa jej to pacilo.

70741

15.9.2005 3:21

RE: autorka clanku je evidentne uplne blba

Karel4u 207.?.?.?

Reakce na 70737

(Cenzurováno. Osobní útok.)

70749

15.9.2005 1:34

Mindy,

Druid 62.?.?.?

co mi nejvic vadi na vasem prispevku je, jak se stavite do role mluvciho vsech dospelych. Nedelejte to. Mluvte za sebe.

70739

15.9.2005 2:31

ruchy, bordel a atmosféru neklidu

C.H. 84.?.?.?

Vy si opravdu myslíte, že ruchy, bordel a atmosféru neklidu tu vytvářejí technaři? Popadněte vozík a běžte se uklidnit do Hypernovy.
C.H. ročník 1953

70744

15.9.2005 3:51

Polemika

TS 213.?.?.?

>Dospělí to takhle mají. Povinnosti a zodpovědnost.

Proto asi nikdy neodjizdeji na chalupy ci dovolene.

Nekomu vyhovuje vypadnout na vikend a na par hodin si vydunit starosti z hlavy. Jiny za tim samym ucelem leti opekat se na plaz do Thajska. O toho jineho se ovsem media nestaraji, s cestnou vyjimkou pripadu, kdy byl odplaven pozornost si vyzadujicim oceanem i s hotelem.

>Dospět se vám nechce.

Co je to "dospet"? Zahorknout?

>Vy tancujete, abychom si vás všimli.

Zkuste si to nekdy. Rytmicka hlasita hudba ma zajimavy vliv na psychiku, uz od dob samanskych bubnu. K tomu cizi pozornost nepotrebujete, nebo dokonce pusobi rusive.

Ti, co jim pozornost chutna, provozuji soundsystemy. Maji pozornost tisicu. K cemuz opet nepotrebujete kamery.

>Tancujete, abyste nás naštvali.

Tancujeme pro radost. Akci nazyvame ParoubTek abysme vas nastvali.

>To my vám dáváme najíst. My vyrábíme ty krámy, co si kupujete.

A kdo vam dohlizi na site, pise software ktery pro tu vyrobu (nebo dnes jiz vetsinou dovoz z Asie) pouzivate, zabezpecuje servery s vasimi bankovnimi konty?

Napoveda: dechovkaru mezi nimi mnoho nebude.

>Ukázníme vás. V krajním případě i pendreky.

Cimz ztratite i posledni zbytky respektu. A pak uz vam zbydou jenom ty pendreky. Nedelejte si iluze, vsechny zmlatit nemuzete.

>Protože jste děti. A nic děti tak netrápí jako nezájem.

Kolik takovych akci probehlo (a probehne) bez kamer, a nikomu tam nechybely. Jenomze televize potrebuji sledovanost. Zvlast v okurkove sezone. Tak si udelaji senzaci. Dalsi rok zase. Pak prijde nejaky Politicus verrucosus a pokusi se vytriskat nejakou tu popularitu.

Anebo pouzit tancici manicky jako prostredek odvedeni pozornosti od svych vlastnich problemu.

>Když překročíte lajnu. Třeba jen o píď.

A tech lajn je cela pavucina. Kdyz chcete udelat vicemene cokoliv, at uz je to CzechTek nebo postaveni kulny, stravite pred tim trikrat tak dlouho shanenim razitecek na bumazky. Neni ten eventuelni prvek revolty nahodou tak trochu proti tomuhle?

>Pro vaše dobro vás i seřežeme.

Nebylo to uz tady minimalne jednou?

>Budete muset víc pít a fetovat. Bude víc sanitek.

Vic per capita nez na utkani Sparty proti Baniku?

>Protože na ParoubTek budete tancovat už hlavně pro ně.

Jestlize tohle je pravda, pak hlavni ucel lodni dopravy je, aby se rasy a skeble mely na cem vozit.

Parazitujici politici se najdou vsude.

>V rytmu techna.

Duc duc duc.

70753

15.9.2005 9:08

RE: Polemika

Mindy 160.?.?.?

Reakce na 70753

[cool] Ve vaší polemice mě nejvíc zaujalo,že tancujete pro radost,TS. Hezké.Tanec je fakt euforigenní.Jenže tyhle technoparty nejsou o tancování.Je to na odiv stavěný masový rauš.Exhibice ztráty zábran. Klidně si,TS,ztrácejte zábrany.V soukromí.Klidně se v transu z bubínků umlatte.Naladte si tep na 160 za minutu a uzijte si to. I alkohol a drogy si uzijte. Ale jen na úkor vlastního zdraví. Klidně si kolabujte,hluchněte a vůbec si to uživejte.Ale neotravujte s tím ostatní.Neobtěžujte hlukem a vibracemi.Nelezte ostaním předvádět vaší zabavu až do baraku.Ad nauseam (když už po latinsku,TS).Neterorizujte ostatní.Blijte si na svoje zahrady.A zkuste být trochu fér.Vy si agresivně protancovávate svoje. Jako generační bitku. Tak se neschovávejte za pindy o svobodě. Vaše svoboda jde proti svobodě ostatních.A není to až tak těžké demaskovat.Chcete se porvat.Ukázat jak se baví vaše generace.Tak prosím.My vám ty bolístky pak ošetříme.Všechny.Ty z intoxikace,z příliš vyspeedovaného tančení ,z rvaček,od pendreků.Prostě z vaší zábavy. My totiž musíme.Postarat se.My dospělí (a zmáknem to i bez webmastrů v nejhorším [chechtot] ).A tak to děláme.Blbě často,ale děláme. Benzín do vašim křápů(nebo žihadel ).Pizzu,kterou se nacpete.Taky možná píchnem vaší mámě,když jí náhodou nějaký zfetovaný týpek zavrtá bouchačku do břicha a bude chtít prachy. Tyhle věci. Takže pohoda...můžete vesele tancovat a ve zbylém čase programovat technosvet...všude samý Robot Emil(gerontní fantazie).A držte se pravidel.Našich.Jinak dostanete nejspíš přes kokos.Sice tím ztratíme i zbytky vašeho respektu,ale alespoň přežijete.My vás nakonec vždycky nějak zachráníme,děti [chechtot] .Mindy

70789

15.9.2005 17:05

No comment

LG lg (zavináč) zion (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 70789

Tohleto nemam silu komentovat...

70851

15.9.2005 18:39

RE: No comment

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 82.?.?.?

Reakce na 70851

ona si z nas dela srandu... [velký smích]

70868

15.9.2005 18:41

RE: No comment

Mindy 160.?.?.?

Reakce na 70851

[cool] Ano,LG,nemáte sílu.Vyčerpáváte se tancem.To je to multi-kulti.V určitých kulturách je tančení v rytmu bubínků důležitější než obdělávání polí.A než budoucnost.Tancují a jejich děti umírají na dehydrataci a podvýživu.To vám,LG,ale nehrozí.Pořád ještě trochu pracujeme.My tu sílu máme.Zatím. [smích]

70869

15.9.2005 19:05

RE: No comment

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 82.?.?.?

Reakce na 70869

Dyt to rikam LG, je to provokaterka. [chechtot] Akorat nechapu proc ty zvratky pan Swora publikuje a klesa na uroven bulvaru...

70873

15.9.2005 22:13

Bulvár

Jirka 62.?.?.?

Reakce na 70873

Já myslel, že Zvědavec je bulvár??? [překvapení]

70894

15.9.2005 22:34

RE: No comment

Aja 24.?.?.?

Reakce na 70873

je to provokaterka. [chechtot] Akorat nechapu proc ty
>zvratky pan Swora publikuje a klesa na uroven bulvaru...

No, Mindy to podala znacne emotivne, ale proc hned "zvratky a bulvar"?
Muzu se mylit, ale o bulvaru mam jinou prestavu.
Nedalo by se na to jit s argumenty a pro ty, kteri nejsou v obraze (jako treba ja), vysvetlit, o co Technarum kraci? Uz jsem se tu na to nekde ptala; je to jen muzika, nekonformismus, svetovej nazor, hnuti?

70903

16.9.2005 6:16

RE: No comment

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 70903

>Nedalo by se na to jit s argumenty a pro ty, kteri nejsou v
>obraze (jako treba ja), vysvetlit, o co Technarum kraci? Uz jsem
>se tu na to nekde ptala; je to jen muzika, nekonformismus,
>svetovej nazor, hnuti?

Projdete si komentare k predchozim clankum a nakonec i k tomuto paskvilu. Rozumne znejicich argumentu zaznelo mnoho, ale k nicemu to zjevne nevedlo...
a na Vasi otazku muzu odpovedet jen to co si sam myslim: Muzika to je jiste, nonkonformismus k tomu castecne asi taky patri, zalezi jak to kdo vnima. Jestli je to pro nekoho svetovej nazor to nevim, ale vetsina jsou lidi jako ja, Vy nebo pan Swora a za tim si stojim, prestoze se Vladimir proti tomu jiste ohradi...

70946

16.9.2005 13:06

RE: No comment

Aja 24.?.?.?

Reakce na 70946

Zda se , Pavle, ze o nich nevite o moc vic, nez ja.
To se pak tezko argumentuje. Ze jsou to lidi, to snad nikdo nezpochybnoval.
I tak dik.

70988

15.9.2005 20:19

musim vas zklamat

LG lg (zavináč) zion (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 70869

Z tancu mam nejradeji valcik a spis nez duc duc duc si spis pustim hudbu klasickou. Kdybych bydlel ve velkem meste, tak by jste me spis nasla v nekde v divadle, nebo dokonce v opere, nez v undegroundovem klubu kde hraji techno.

Ale pritom mi nedela problem chapat, co je pro ty technare takovym lakadlem na tom jejich hudebnim stylu. Nedelalo by mi problem na nekolik hodin na nejakou technoparty zajit a uzit si to tam (a zadnou tanecni drogu, alkohol, marianku, atd. bych k tomu rozhodne nepotreboval).

Myslite, ze je to rozpor? Pokud ano, tak vas ubezpecuji, ze neni. Ja jsem totiz ten typ, co posloucha to, co se mu libi a styl voli podle nalady, pripadne se umi do nalady te ci one hudby vzit. A je mi jedno, jestli je to Chopen nebo Horkyze Slyze, pokud mam naladu, tak si rad poslechnu i neco typu duc duc duc. Vse tre si umim vychutnat.

Mozna i proto jsem vuci tem technarum tolerantni a jejich existence mi nevadi. Dokonce nepochybuji o tom, ze bych si s nimi i dobre pokeal.

PS Vse je jen o toleranci. Zajimalo by me, kde byla ta vase, kdyz jste psala ten clanek [pláč]

70884

15.9.2005 21:21

RE: musim vas zklamat

Mindy 160.?.?.?

Reakce na 70884

[smích] Jste hudební fajnšmekr,LG.Fain. Moment mrknu se po své Toleranci...............Ááá,už si vzpomínám.Zapůjčila jsem jí lidem,co se budou strkat na silnici u Mlýnce mezi Tanečkáři.Okolním usedlíkům.Policajtům a saniťákům.Různě jsem ji rozpůjčovala. Budou jí potřebovat víc než já. [oči v sloup]

70889

19.9.2005 12:27

RE: musim vas zklamat

hmm 62.?.?.?

Reakce na 70889

Skoda, ze jste tak zapskla.
Ale vlastne asi ani ne skoda, jen se doma duste nenavisti ke vsem, kteri jsou jini. Vstavejte s pocitem, ze jsou vsichni zly a chteji si jen uzivat. Trapte se a budte nestastna. Je to vase pravo a vas problem. Dobre vam tak.

71530

15.9.2005 23:33

RE: Polemika

TS 213.?.?.?

Reakce na 70789

>Tanec je fakt euforigenní. Jenže tyhle
>technoparty nejsou o tancování. Je to na odiv stavěný masový rauš.

Na odiv nebylo nic. Pak prijely Kamery. Oci zvedave Verejnosti. Verejnosti lacne senzaci. Nikdo se o ne neprosil.

>Neobtěžujte hlukem a vibracemi.Nelezte ostaním
>předvádět vaší zabavu až do baraku.

Jako rockove koncerty. Nebo letecke dny. Ale ty nikdo nependrekuje.

>Blijte si na svoje zahrady.

Poblita louka je stastna louka. Vite jak takovy natraveny obed chutna mravencum?

>My vám ty bolístky pak ošetříme.Všechny.

Jako treba puchyre od slzaku? Ty co doktori nevedi jak lecit (viz posledni Na Vlastni Oci)? Nebot policie ani vyrobce nechteji prozradit slozeni? Nebot jsou zjevne pod dojmem, ze ortho-chlorbenzylidenmalondinitril je neco supertajneho?

>Ty z intoxikace,z příliš vyspeedovaného
>tančení ,z rvaček,od pendreků.Prostě z vaší zábavy.

Stejne jako ty ozrale potlucene pri oslavach vitezstvi ci zapijeni proher. Z fotbalu. Nebo z hokeje.

>My dospělí (a zmáknem to i bez webmastrů v nejhorším [chechtot] ).

Bez webmasteru. Prosim. Naklikat web ve frontpage dokaze i dechovkar. Nebo to jde i bez nej. Ale bez administratoru? Kdo vam nakonfiguruje router? Kdo vam dohlidne na email? Kdo vam oddiagnostikuje vadnou BTS, aby vas mobil mel zase pokryti? Kdo vam udrzi v provozu packet-switched sit, v soucasnosti dulezitou i pro "normalni" telefony Kdo vam zmackne na tiskarne puntik "On-line" kdyz vam "zahadne" prestane tisknout?

>Taky možná píchnem vaší mámě,když jí náhodou nějaký zfetovaný týpek
>zavrtá bouchačku do břicha a bude chtít prachy.

Nebo kdyz ji nahodou nejaky okravatovany typek vytuneluje uspory.

>Takže pohoda...můžete vesele tancovat a ve zbylém čase programovat
>technosvet...

...na nemz jste zavisli. Z vasi vlastni vule.

>všude samý Robot Emil(gerontní fantazie).

Pochopil jsem referenci. Citim se stary.

Chcete robotiku? Podivejte se do Japonska. Zajimave hracky maji. Asimo byl jenom spicka ledovce, ani ne ta nejzajimavejsi.

Nebo na zatim nejmensiho riditelneho robota, ctvrt milimetru dlouheho. http://www.dartmouth.edu/~news/releases/2005/09/14.html

>A držte se pravidel. Našich.

Tech podle kterych je docasne obsazeni louky za ucelem, z ktereho se trava za par tydnu vzpamatuje, zlocin? Tech samych pravidel, podle kterych je trvale znarodneni pozemku za ucelem stavby dalnice, hypermarketu ci fabriky pro Korejce narodnim zajmem?

>Jinak dostanete nejspíš přes kokos.

Cimz sami ztratite podporu. Kratkodobe vitezstvi za dlouhodobou cenu. Pyrrhos by mohl vypravet.

>Sice tím ztratíme i zbytky vašeho respektu,ale alespoň přežijete.

Mozna se pak dozijeme i toho, az nas vlastni chamtivosti vsechny zabijete.

>My vás nakonec vždycky nějak zachráníme, děti.

Pred cim? A za jakou cenu?

70911

16.9.2005 19:50

RE: Polemika

Comodor Falkon 84.?.?.?

Reakce na 70789

LEHO!!!! KDE JSI???

Máš tu sokyni v boji o trůn krále demagogie na tomto serveru!! [překvapení] [naštvaný]

71065

19.9.2005 23:48

RE: Polemika

leho 84.?.?.?

Reakce na 71065

>LEHO!!!! KDE JSI???

Commodore Falkone, jsem tady. A tahle debata je celkem mimo mě, když si zajistíte pořádek, hygienu v podobě kadibudek (ne Táborského) abyste neposrali značnou část českých luhů a hájů a když vaše párty odsouhlasí vlastníci pozemků, dělejte si co chcete. Já chodil na bigbít do lesního divadla v Řevnicích na Abraxas když mi bylo 18, například. Sice vaše techno má do týhle muziky hodně daleko, ale moji rodiče a i rodiče mých kamarádů si mysleli o téhle zábavě v podstatě totéž co Mindy...

71646

19.9.2005 20:51

RE: Polemika

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 70789

>Vaše svoboda jde proti svobodě ostatních.A není to
>až tak těžké demaskovat.
Jak si na takovou pitomost Mindo přišla? Proti tvé svobodě? Proti mé rozhodně nikoliv. Ani proti svobodě naprosté většiny jiných lidí. Proti svobodě umravňovatelů tvého druhu, co si nedokážou představit, že lidé by mohli žít podle svého náhledu na svět, to asi ano. Takoví morální kazatelé jsou dospělým lidem jen pro smích. Potřebují tedy někoho s obuškem, aby jim zjednával autoritu.

>My totiž musíme.Postarat se.My dospělí (a zmáknem to i bez
>webmastrů v nejhorším [chechtot] ).A tak to děláme.
Mindo, jak si vůbec dovoluješ mluvit za dospělé. Dospělý člověk by takovou zhovadilost nemohl napsat. Tím, že tady prosazuješ výchovu k mravnému chování prostřednictvím policejních pendreků, sama svědčích o své duševní vyspělosti. Do dospělosti máš ještě hodně daleko.

>Taky možná píchnem vaší
>mámě,když jí náhodou nějaký zfetovaný týpek zavrtá
>bouchačku do břicha a bude chtít prachy.
Ty Mindo určitě ne. Ty tak maximálně o takové věci napíšeš článek.

71592

19.9.2005 21:11

RE: Polemika

Mindy 160.?.?.?

Reakce na 71592

[cool] Fain,Karle (z Čech).Mám pro tebe jeden príííma příklad,kdy svoboda Tančekářů jde (no spíš se motá [chechtot] ) proti svobodě ostatních.Svobodě zůstat naživu.Když Paroubtek poněduď překotně a raději skončil,odchytili policajti cca 13 Paroubteknaříků,kteří řídili POD VLIVEM.Alkoholu pro změnu.Tak kolem jedné a něco promile jim naměřili. Stačí? Fain [smích]A teď zpět do Mateřské školky: Hele,Karle,jak Ty si dovoluješ tady mluvit "za naprostou většinu jiných lidí..... [překvapení] ...A naval mi tu žlutou pastelku...nebo to řeknu tetě...heč... [vyplazený jazyk] . [smích] Mindy

71603

19.9.2005 23:22

RE: Polemika

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 71603

V jeden den a z jedné akce 13 podnapilých řidičů. To by být nemělo. Jenže během roku jsou to stovky odchycených podnapilých řidičů a desítky dopravních nehod podnapilých řidičů. A nejedou z CzechTek ani ParoubekTek. Zda se, že podnapilost řidičů není v přímé souvislosti z Czechtek.

Nebo to snad vidíš Mindo jinak?

A můžeme si tady povídat i o zdrogovaných feťácích. Třeba jen o těch, chycených policií. A za celý rok to snad není ani jeden zadržený v souvislosti z CzechTek. Není to divné ?

Že lidé berou drogy a opijejí se nejen na CzechTeku, ale i jinde, bude určitě nějaká nepřátelská propaganda. Že Mindo?

71638

20.9.2005 0:21

RE: Polemika

Mindy 160.?.?.?

Reakce na 71638

[oči v sloup] No,Karle,to by skutečně být nemělo.Ani z Paroubteku.Ani vůbec.Podnapilost technařů kteří v neděli odjížděli z Pteku JE v příčinné souvislostí s touto akci.Když už tady opět větráme právnickou hantýrku. Jednoduše proto,že TAM se ty děcka zmrskali. Jestli se ožírají i někde jinde nevím.Ale nejspíš ano.
U dvou technařů byla v autě nalezena marihuana ve větším množství.Při podání vysvětlení policajtům doznali,že ji vezli pro učastníky Paroubteku. [oči v sloup]
Pokud mi,Karle,chcete tvrdit,že nedílnou součástí všech tehnoparty není hojná konzumace alkoholu,drog a povzbuzujících drinků (které neradno míchat s alkoholem),tak heknu a leknu [chechtot].
A lidé nepochybně fetují a chlastají leckde.Na technopárty ovšem potencují svůj rauš rytmem hudby a davovou atmosférou.Výsledkem je dosti odpudivý trans občas ozvláštněný agresivními nebo zmatenými atakami.Končí to útlumem nebo v horším připadě kolapsovými stavy. Shrnutí: Tento způsob zábavy je na pár výchovných pohlavků.Pro dobro těch utrápenců.A hledat v něm jakési poselství nebo universum je na babí škleb.Takže sem ho ted zrovínka vyrobila [smích].Mindy

71652

15.9.2005 4:24

Dalsi Mindyshit

xxxxx 69.?.?.?

(Příspěvek zrušen. Přecházíte do osobního tónu a urážíte.)

70755

15.9.2005 6:09

RE: Dalsi Mindyshit

xxxxx 69.?.?.?

Reakce na 70755

Nekteri diskuteri jsou ostrejsi. Mazat jste to nemusel.
Snad takhle to bude prijatelne i pro citlivky:

Nazory prezentovane v clanku jsou naprosto odpudive.
Styl, jakym je clanek napsan, take.

70766

19.9.2005 20:53

RE: Dalsi Mindyshit

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 70755

>(Příspěvek zrušen. Přecházíte do osobního tónu a
>urážíte.)
Vůbec se autoru příspěvku nedivím. Taková debilita se nedá číst s klidem.

71593

15.9.2005 4:54

Proc clovek tanci?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 129.?.?.?

Jak nazav, princip a vyvoj tance, tak i opodstatneni me vede k zamysleni. Musi v lidsky spolecnosti tanec existovat? Proc? A jak vlastne zacal?

Clovek to nejspis obkoukal od zvirete. To kdyz zatouzi po pareni, roztanci se. Jenomze zvire nema usudek. Takze cloveku, zamysli se a pak se i v zajmu pokroku zastyd.

70758

15.9.2005 5:50

RE: Proc clovek tanci?

TS 213.?.?.?

Reakce na 70758

>Musi v lidsky spolecnosti tanec existovat?

Asi ano, k videni je v ruznych formach snad ve vsech kulturach.

>Proc?

Proc ne?

>A jak vlastne zacal?

Zpracovani rytmu (at uz zvukoveho ci pohyboveho) a zpracovani zvuku jsou prirozene soucasti nervove a potazmo mozkove cinnosti.

Tancuji i vcely.

>Clovek to nejspis obkoukal od zvirete.

Neodkoukal. Ma to primo v hardwaru. Stejne jako zvirata, od kterych se nakonec zase az tak moc nelisi.

>To kdyz zatouzi po pareni, roztanci se. Jenomze zvire nema usudek.

Ma, viz pokusy se simpanzi a znakovou reci. Nebo treba s papousky.

>Takze cloveku, zamysli se a pak se i v zajmu pokroku zastyd.

Zastyd? Proc?

70764

15.9.2005 6:03

Asi je to dobou

baba_Blažková 193.?.?.?

Obdivuju i Vás, Mindy, vzala jste mi to rovnou z "huby". Možná jsem o dost mladší, než Vy, možná bych měla být spíše na straně Vámi jmenovaných "Tanečkářů". Ale nejsem z jednoho prostého důvodu - mám taky děti. Vedle dětí se člověku opravdu žebříček hodnot doslova převrátí naruby. Je tu totiž najednou nečekaná zodpovědnost za mrňavého človíčka, který se neprosil o to, aby byl přiveden na svět. Pokud existují lidé, kteří i po jimi zapříčiněném příchodu nového človíčka na svět hrdě hlásají, že jsou stále týmiž lidmi, co předtím, měli by se podle mě léčit.

Také mám za sebou období tzv. revolty, kdy jsem považovala rodiče za div ne dinosaury. Vyřvávala jsem s metalovou kapelou, obrazili jsme spousty "štací" a byli jsme děsně extrémní. Ale dlužno podotknout, že jsme hráli v klubech, na hřištích, v halách coby předskokani. Nikdy by nás ani nenapadlo uspořádat akci bez všech náležitostí (myslím povolení), eventuelní problémy s tím spojené nám nestály za to. My jsme se opravdu chtěli jen pobavit. A navíc na rock festech se lidé převážně opíjeli, nefetovali. Je to jen pár let, přesto se doba strašně zrychlila, mladí nechtějí čekat, až nastane euforie po vypitém alkoholu, euforie z kamarádství "hašišáků", kteří, jako jediná sorta (ze všech těch diskáčů, depešáků, oceánistů a jánevímkoho), se vždycky na chlast uměli poskládat v rámci solidarity, bez ohledu na to, jak byl kdo z nich momentálně movitý. Dneska jsou lehčí i tvrdé drogy běžnou věcí, na euforii není nutno čekat, dostaví se za pár minut po aplikaci. Vždyť už ani ta pitomá tráva není zdaleka tak lehkou drogou, jak se tvrdí. Kamarádství okořeněné i spiklenectvím šlo do háje. Jen dorazit na fesťák, narychlo se dostat do chemické euforie, cítit se honem chvilku synteticky šťastným, lhostejno za jakou cenu, a pak jít zase domů, možná i s dobrým pocitem z předchozího uvolnění, i když...

Znám to (bohužel) ze svého okolí. Mezi feťáky nemůže nikdy existovat přátelství. Vždy je to kdo s koho. Docela je mi líto těch dob, kdy jsme se po desetnících skládali na jabčák. A vím, že až tohleto budu vykládat svým dětem, budu za dinosaura.

Tak ať si řvou. Je to jejich volba. A oni jsou naše budoucnost. (Snad se jí nedožiju, a jestli jo, tak doufám že někde na okraji civilizace.) Já vím, že na mládež se nadávalo, co svět světem stojí, ale tohleto je už opravdu v háji. Jen je mi jen líto MÝCH dětí, které sice nejsou dokonalé, ale aspoň rozeznají strnada od strakapouda.

70765

15.9.2005 18:10

RE: Asi je to dobou

Mindy 160.?.?.?

Reakce na 70765

[smích] Ježíšmarjá,nedělějte ze mě takovou bábu,milá Bábo... [chechtot] .Jinak dík.Mindy

70863

15.9.2005 6:25

Lidové noviny, MF dnes, Rudé Právo.......etc.

Robin 83.?.?.?

Co taková "autorka" dělá na webzinu . [zmaten] [zmaten] [zmaten] [zmaten] [zmaten]

Velmi dobře by se uplatnila v oficiálních médiích,
Její názory, schopnosti a rozhled, by byl dobře honorován.

[oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup]

70769

19.9.2005 20:57

RE: Lidové noviny, MF dnes, Rudé Právo.......etc.

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 70769

Někdo musí NWO prosazovat, aby byla vyrovnanost. Tak na to tu máme Mindu.

71596

15.9.2005 7:38

dalsi mindovina

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 193.?.?.?

Po vsech tech lzich a prekrucovani se opet dal prostor nekomu, kdo vubec netusi o cem mluvi a ma tu drzost o tom psat. A o cem muze byt clanek, kdyz autor nevi o cem pise? Jednoduse o nicem a zbyva pouze ta mindovska forma, ktera me nijak neoslovuje... [pláč]

70778

19.9.2005 21:00

RE: dalsi mindovina

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 70778

Čím míň o tom autorka ví, tím je ráznější a rozhorlenější.

Policajti by ji měli vzít aspoň na brigádnickou výpomoc, aby si také mohla bouchnout. Celá se na to třese.

71599

15.9.2005 8:31

Pěkně napsáno.

Esmate esmt (zavináč) centrum (tečka) cz 83.?.?.?

Velice pěkně napsáno. Což také dokazuje spousta osobních útoků od lidí bez argumentů, nebo s dětsky naivnímy argumeny.

Rád bych si od Vás v tomto stylu krátkých vět, a různých thémat přečetl více. Tak do toho! [smích]

70784

15.9.2005 13:58

RE: Pěkně napsáno.

Sachista 85.?.?.?

Reakce na 70784

Pekne napsano? Stylistika tretiho rocniku obecne skoly, predsudky odkudsi z let normalizacnich a argumenty bud lzive, nebo nenavistne. Ale vcelku usmevne az naivni...

70833

15.9.2005 8:34

Co

v79 217.?.?.?

vede editora ke zverejnovani prispevku osoby vystupujici pod ID Mindy? Dovolte maly, nekorektni tip, jak to asi bude osoba - vek okolo 40, lehce osamela, cte dila romantictejsi povahy a svoji zivotni cestu povazuje za tu jedinou spravnou. Kdokoliv slape jinym chodnickem, slape spatne. Vice vychovy a vice sily pro vsechny. V radoby poetickem stylu psani nevaha sklouznout k osobnejsim vypadum, proto ja v predchozich vetach na "politicky nekorektnim" webzine nevaham take.
Zavedl bych k clankum bodove hodnoceni. Hm? Vysledek u teto osoby by me velice zajimal.

70785

15.9.2005 8:59

G3

G3 212.?.?.?

Světovládci rozdělili svět na dvě skupiny:

1. mládež - všechna práva (zejména právo utrácet peníze svých rodičů za výrobky nadnárodních korporací), žádné povinnosti, smějí si dělat co chtějí, pokud jim to někdo zakáže, je tyran a fašista

2. dospělí - ti ať koukají pracovat a dávat svým dětem peníze, jejich svobody a práva jsou čím dál víc omezovány

70788

15.9.2005 15:03

RE: G3

W3C 85.?.?.?

Reakce na 70788

mily chytrysku - ja si na dane, ze kterych jsou placeny mlaticky z rad policie vydelavam sam - buhvi, jestli nevydelavam i na tvuj plat ty [diky, tuhle urazku si zcenzuruju sam: piiiiip]

70842

19.9.2005 21:08

RE: G3

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 70788

G3, to je jen tvůj názor. Že sis své děti špatně vychoval, za to si můžeše pouze sám. Nesváděj to na nějaké světovládce.

71601

15.9.2005 10:10

hmm...

LG lg (zavináč) zion (tečka) cz 212.?.?.?

dlouho jsem premyslel, jestli mam reagovat ci nad timto "clankem" jen mavnout rukou, udelat si u autorky velky cerny puntik a dal si o ni myslet sve.

Clanek je psan rychle a uderne, jako rany pendrekem. A taky se stejnym stylem - hlavanehlava.

Jestli ma autorka takovyto nazor na mlade pracujici lidi, kterych se techto akci ucastni pomerne dost a kteri se rozhodli svou pracovni dovolenou a sve vydelane penize stravit, utratit timto zpusobem, tak je to jedna z osob, kterym bych viditelne odmitl potrast nabidnutou rukou.

A ze tam je i skupina nectiletych? Zajdete se podivat na nejakou obycejnou vidlackou diskosku a uvidite, ze tam je vekovy prumer o dost nissi, nez na techto techno akcich. A ze tam pari pravidelne i decka z druheho stupne zakladni skoly... To vam trnem v oku neni?

Ostatne - kdo jste, ze rikate, kde je hranice toho, jak se clovek muze bavit? Za co muze utratit penize ten ci onen.

70795

15.9.2005 10:25

Dobry clanok

DanB. 193.?.?.?

Hovorite mi zo srdca. Gratulujem a nedajte sa!

Dan B. [smích]

70798

15.9.2005 19:53

RE: Dobry clanok

Mindy 160.?.?.?

Reakce na 70798

[smích] dík.Mindy

70883

15.9.2005 10:31

Vaše články se mi líbily ale tímto jste se také zařadila do řady fanatikcých obháců pořádku zákonnosti a

skud skud (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

kterým právě plně podporujete rozvoj NWO.

Jste jak zapšklí konzervativci, kteří vidí ve veškeré zábavě jen démony a nepřítele zákonnosti pořákdu a řádu.

Kdyby jste psali o něčem jiném, byl by klid. Takhle jste akorát směšní až trapní že to nemá obdoby.

Pro příklad: Velmi dobře se stím vypodářal server DEFENS, kteří o tomto informovali daleko objektivněji a střízlivěji než Vy.

70800

15.9.2005 10:41

Trefné...

kkoks 213.?.?.?

Čtu Zvědavce již několik měsíců a hodně článků mi mluví z duše, některé samozřejmě také ne, ale to je přirozené. Tentokrát však musím poprvé zareagovat, mluvíte mi z duš. Jakým právem by měla skupina lidí mít povoleno obcházet zákony, které musí zbytek respektovat. Jde minimálně o princip..... P.S. Podotýkám, je mi 32, nemám nic proti technu ani proti jakýmkoliv drogám v určité míře, ale neuznávám tento "pseudohumanistický drogový rauš"....

70802

15.9.2005 11:21

Výstižné

xy 217.?.?.?

Mám taky děti a byl bych mo nerad, aby trávili čas nenáročným výplachem mozku jako třeba technaři. Technopárty je snadný způsob utlouct čas a IQ. K takovému povlu doufám moje děti nesklouznou.

70809

15.9.2005 11:29

mindo, mindo

spěv 212.?.?.?

děsím se lidí, jako seš ty...

70811

15.9.2005 11:45

No jo

Look 82.?.?.?

Jelikož LP (Léta Páně) roztáčím "placaté potvůrky" a děni na podobných
akcích mi není cizí, mohu prohlásit, aby člověk měl názor na "věc" nemusí mít náct let, stejně tak vyšší věk není "patent na rozum". Jsou lidi slušní - neslušní, chytří - méně chytří atd. Stačí si přečíst některé reakce na článek autorky a každý si udělá svůj úsudek na autora příspěvku, stejně si řada z vás udělá úsudek o mě/No problem. Problém opravdu nevidím v techno-hudbě, ani v tom, že se někdo chce více zviditelnit. Problém vidím v oboustranné toleranci.Slušný člověk se vždy domluví, že to ne vždy jde, stačí se podívat na dění ve světě. Nebo je to tím, že slušní lidé jsou v ústraní a "mluvčí skupin"- MC People, jsou ti kteří jsou hoooodně slyšet?! To je život, je jedno zda jsi ve školce, nebo v klubu důchodců. Howg! [smích]
Jinak, kdo má rád tanec - nemá ranec!

70820

15.9.2005 11:48

Hlasuji pro Mindy

Rachel 194.?.?.?

Někdo tady napsal, že by chtěl hlasovat. Tak já hlasuji pro Mindy (můžete si to spočítat, je nás tady už víc). S jejím názorem se naprosto ztotožňuji. A pro vás, vy sobečtí křiklouni dodávám: Uvědomte si laskavě, že svoboda jednoho končí tam, kde začíná svoboda druhého. Nikdo vám nebere vaši svobodnou volbu fetovat či křepčit při muzice vašemu srdci blízké, ale proč to nutíte poslouchat i nás? Prý „Rytmicka hlasita hudba ma zajimavy vliv na psychiku“. Mohu potvrdit. Na mou psychiku má asi takový vliv, že mít po ruce samopal, tak vám připravím Jatka tek (a nemylte se, nejsem žádná výjimka). Voláte po toleranci. Chtěla bych vidět tu vaši, když by si před vaším domem uspořádali důchodci dechovkovou párty a 3 dny a noci vás tímto žánrem krmili! Oni jsou jistě taky přesvědčení, že tahle hudba má pozitivní vliv na jejich psychiku. Z toho plyne další poučení: Nedělej druhým to, co nechceš, aby oni dělali tobě. Chcete respekt? Ten si ale nevykřičíte, ten si musíte zasloužit! Zkuste se v životě řídit třeba jenom těmito dvěma pravidly a vězte, že vaše práva nejsou nadřazeny právům nás ostatních. Ještě jednou díky, Mindy!

70822

15.9.2005 13:22

chudinko ...

bq 212.?.?.?

je zajimave, ze do veci nejvice kecaji lide, kteri dany problematice vubec nerozumeji. podle me jsi mala chudinka. a az vyrostes a prozres, tak to mozna i pochopis.

70826

15.9.2005 17:13

RE: chudinko ...

G3 212.?.?.?

Reakce na 70826

Zato vy jste odborník na slovo vzatý. Z vašeho příspěvku je to vidět na první pohled.

70854

15.9.2005 13:27

Řev potrefených husí

J. Hruška 62.?.?.?

Je opravdu vidět, že článek zasáhl do černého.

70827

16.9.2005 14:02

RE: Řev potrefených husí

Kemal 213.?.?.?

Reakce na 70827

ani ne, spíš je vidět že je článek mimo mísu. Pár zpovykanců tady fandí svými výlevy, argumentace přichází pouze ze stran odpůrců.

Zpovykanci, myslíte skutečně vážně to že policie není vázaná zákonama, že si sama smí zákon tvořit podle toho na co má zrovna chuť? Nějak jsem si nevšimnul že by se někdo z vás vypořádal s tímhle problémem, který je imo na celé záležitosti zásadní. Přece nejde vůbec jenom o nějaký techno, jde o úlohu represivní složky v našem státě.

70996

15.9.2005 14:21

Blabol

Jan loved (tečka) one (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Tento clanek je blabol formou i obsahem.
Nazdar!

70837

15.9.2005 19:51

RE: Blabol

Emma Bovary 62.?.?.?

Reakce na 70837

Přesně tak. Hlavně forma je otřesná.

70882

15.9.2005 15:01

Slusny myslenkovy prujem

al 217.?.?.?

Autorka clanku evidentne zmasirovana medii si nedokazala udelat vlastni nazor. Misto toho si z prijatych informaci mainstemovych medii a vlastniho mindraku namichala koktejl ktery jeste nestraveny vyvrhla zde. Muzete mit i negativni postoj k cele udalosti CT a vecem nasledne rozvirenym, presto dojit k takovemu zaveru a jeste jej prezentovat na verejnosti vyzaduje sebevedomi Anicky Dajdou ze superstar. Je to totez, pani (nebo slecno) podnikatelko, jako kdybych tady zacal kricet ze podnikatele jsou podvodnici a zlodeji a melo by se snimi taky tak zachazet. Tvrda represe ze strany FU neb s temito parazitujicimi zivly je nutno zatocit! Vse za ucasti policije a donucovacich prostredku!!! [chechtot] Doporucuju tomuto webu lepe vybirat prispevovatele.

70841

15.9.2005 17:20

RE: Slusny myslenkovy prujem

Druid 81.?.?.?

Reakce na 70841

>a vecem nasledne rozvirenym, presto dojit k takovemu zaveru a jeste jej prezentovat >na verejnosti vyzaduje sebevedomi Anicky Dajdou ze superstar.

Trefa. Kdyz si nalistujete prispevky pod nickem Mindy zjistite, ze vypadaji spis jako manaskove divadlo. Mam obavu, ze tato entita musi trpet oligofrenni schyzofrenii.

70855

19.9.2005 21:12

RE: Slusny myslenkovy prujem

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 70841

>Autorka clanku evidentne zmasirovana medii si nedokazala udelat
>vlastni nazor.

Nemyslím si, že autoraka článku je zmasírovaná medii. Ona už je taková. Bože chraň nás před takovými lidmi. Být takových lidí víc, tak žijeme všichni v koncentráku.

71604

15.9.2005 15:55

Mindo, mám jednu radu..

LACO 62.?.?.?

Vraťte se k plotně.. [chechtot]

70845

15.9.2005 16:54

...tady se

Aja 24.?.?.?

rozpoutaly vasne.
Priznavam, ze o techno nic moc nevim.
Zda se mi, ze se to tady i v mainstreamovych mediich jaksi resi, nebo spis diskutuje, ve vice rovinach.
A tak se ptam:
Jak to cele vzniklo?
Je to jen muzika? Prumerny vek ucastniku?
Chteji byt ucastnici jenom nekonformni, nebo o neco usiluji?
Proc jejich party prave v prirode?
Nehodi se tenhle hudebni smer spis do opustenych fabrik ( to prosim, neironizuju).
Hmmm, akce jsou legalni, ovsem ne kazde deni, ktere je legalni, musi byt nezbytne nutne v souladu s moralkou, empatii a cim jeste?
P.S. Predpokladam, ze Mindy je silny jedinec, a nekym zde doporuceny navrat k varecce, bude brat pouze jako vyzvu k vyrobe lahodne krme pro rodinku, nikoliv jako trvaly "rozkaz" k opusteni klavesnice. [smích]

70849

15.9.2005 18:18

RE: ...tady se

Mindy 160.?.?.?

Reakce na 70849

[smích] Zdravím,Ájo...váchně neváchně,vystydly vám už nejmíň 4 kafe.Na vaření nemám kdy.Čumím na VyVolené [zahanbení] Mindy

70864

15.9.2005 18:30

RE: ...tady se

Aja 24.?.?.?

Reakce na 70864

> [smích] Zdravím,Ájo...váchně neváchně,vystydly vám už
>nejmíň 4 kafe.Na vaření nemám kdy.Čumím na VyVolené [zahanbení]
>Mindy
Studeny kafe ja nerad.
No, Mindy, cucite, cucite a "hlaseni" nikde.
Zdravim. [pláč]

70865

15.9.2005 20:44

RE: ...tady se

Mindy 160.?.?.?

Reakce na 70865

[smích] Hlásím: VyVolení. Sex - nic. Za to měli všichni nějakou vyrážku. [oči v sloup] .Nejdůležitější figury jsou go-go tanečnice hysterka Regina,teploušskej kuchař s krásnejma dlouhejma vlasama Vladko a protivnej studenej (teplouš [chechtot] .Taky prej)Petr.Jinak je tam jedna blondýnka Monča,miloučka mladá brunetka Katka,postarší (nóóó 38 let)dýdžejka Věra (myslím že Věra),obtloustlá kosmetička Vendy,romský horník Emil,co se neustále dojímá sám nad sebou,dva mladí kluci,co se střídavě petting s Mončou a takovej divnej týpek,co si už stačil pohmoždit haksnu.(jmena těch kluků se mi jaksi pletou). Každý týden jednoho účastníka vykopnou.Povinně.Jmenuje se to duel.Prvního duelanta vyberou sami VyVolení a ten vybranej pak někoho vyzve.Prát se ale nezačnou.Bohužel [chechtot] .Z těhle dvou pak vyberou diváci jednoho a ten vyadne.Minule vypadl Hanz.Ten byl opravdu ineteresantní.Bylo mu 31 let a stačil 5 dětí,trochu nějaký kriminál a dluhy.Na alimentech.Měl oči jako tygr a bradku si splétal do copánku [překvapení] .Dneska bude zase vybírání do duelu.Za chvilku.Jdu zírat a stydět se.Že zírám.Ale já musím [zahanbení] Kvuli zvědavý Ájo ze Zvědavce [smích] Mindy

70887

15.9.2005 21:18

Dekuju, Mindy

Aja 24.?.?.?

Reakce na 70887

Licite tak zive, jako bych u ty bedny sedela.
To bezi kazdy vecer? Doufam, ze ne. Zas abyste do me neinvestovala tolik casu, to snad radsi obcas vecer do Michalsky, na dve deci moravskyho. Tedy misto ty bedny.

70888

15.9.2005 22:29

RE: Dekuju, Mindy

Mindy 160.?.?.?

Reakce na 70888

[smích] Rádo se hlásilo. To běží každý večer( a i přes den se ukážou sem tam).Ano,ano. [oči v sloup] Z kafe na domácí vínko? No když bude před sklípkem přistavenej trakář.Stylově a pro jistotu.Já moc nesnesu [mrknutí jedním okem] Mindy

70902

16.9.2005 1:41

RE: ...tady se

Karel4u 207.?.?.?

Reakce na 70849

Pani Ajo, tenhle clanek pani Mindy neni vlastne ani o musice. Je to o tom, jak jedinec ve spolecnosti ktera se povazuje za demokratickou chce resit krisove situace. Nebo situace ktere jsou mu anebo jeho strane neprijemne. Jeji sebezvolena posice moudrosti s jakou konstruuje svou obzalobu proti necemu co se ji nelibi, jak dekonstruuje pravo jinych na existenci a stavi svou posici jako tu spravnou.
To, ze je velmi vzdelana, anebo velmi skilled se slovy ji dela jeste nebezpecnejsi nebot jeji demagogie dostava nadech spravnosti.
Ovsem, co kdyz ten pristi terc na zmlaceni budou stavkujici ridici tramvaji a autobusu kteri budou prostestovat proti snizeni platu, potom nezamestnani hornici, zdravotni sestry. Zkratka ona je, anebo ti jako ona jsou rozdavaci spravedlnosti. Tak to ale neni v demokraticke spolecnosti. Vy to vite, Vy jste zila v zahranici, ovsem v Cechach jen velmi malo lidi chape, ze maji prava. Stale je tam ten Rakousko-Uhersky vzduch zhusteny komunismem. O kapitalismu maji stale predstavy z komunistickych prirucek. Da se rici, ze politika se vratila k aristokracii. Proto me ten clanek tak rozhorcil.
Pro pana vydavatele: Vcera byl muj prispevek prijatelny. Dnes jste vystrizlivel anebo naopak?

70920

16.9.2005 13:45

RE: ...tady se

Aja 24.?.?.?

Reakce na 70920

>Pani Ajo, tenhle clanek pani Mindy neni vlastne ani o musice.

Nepochybne. Proto jsem chtela o Technarich vedet vic, dat si do kupy souvislosti.

Je
>to o tom, jak jedinec ve spolecnosti ktera se povazuje za
>demokratickou chce resit krisove situace. Nebo situace ktere jsou
>mu anebo jeho strane neprijemne. Jeji sebezvolena posice
>moudrosti s jakou konstruuje svou obzalobu proti necemu co se ji
>nelibi, jak dekonstruuje pravo jinych na existenci a stavi svou
>posici jako tu spravnou.

Ja v tom vidim emotivni stranku, strach o vlastni dite, potazmo o potomky, jako takove.

>To, ze je velmi vzdelana, anebo velmi skilled se slovy ji dela
>jeste nebezpecnejsi nebot jeji demagogie dostava nadech
>spravnosti.

>Ovsem, co kdyz ten pristi terc na zmlaceni budou stavkujici
>ridici tramvaji a autobusu kteri budou prostestovat proti snizeni
>platu, potom nezamestnani hornici, zdravotni sestry. Zkratka ona
>je, anebo ti jako ona jsou rozdavaci spravedlnosti. Tak to ale
>neni v demokraticke spolecnosti.

Az tak daleko muzou ty pendreky dojit?

Vy to vite, Vy jste zila v
>zahranici, ovsem v Cechach jen velmi malo lidi chape, ze maji
>prava. Stale je tam ten Rakousko-Uhersky vzduch zhusteny
>komunismem. O kapitalismu maji stale predstavy z komunistickych
>prirucek. Da se rici, ze politika se vratila k aristokracii.
>Proto me ten clanek tak rozhorcil.

Nekdy mam pocit, ze mistni obcanci maji jen prava a temer zadne povinnosti (si mysli) a skoro zadnou odpovednost.
V Cechach poslali dospelaci dospelaky na deti, adolescenty. Tady snadno a lehce posle dite policajty na dospelaky (zejmena pak rodice).
Jak jsem predeslala, vim o cele akci, vcetne zasahu policie, velmi malo. V podstate si myslim, ze by policajti nemuseli mlatit do ucastniku a ti by zas na oplatku mohli sve hudebni a tanecni umeni poradat v uzavrenem prostoru.
Ma-li pravdu Mindy, nedojde ke kompromisu, pac by zmizel efekt viditelnosti a slysitelnosti.
Ne vsechno, co je legalni, je unosne.


70993

21.9.2005 12:47

RE: ...tady se

ego 194.?.?.?

Reakce na 70993

"V podstate si myslim, ze by policajti nemuseli mlatit do ucastniku a ti by zas na oplatku mohli sve hudebni a tanecni umeni poradat v uzavrenem prostoru."
Účastníci svou produkci pořádali na řádně pronajatém pozemku, který byl vybrán tak, aby celá akce pokud možno nikoho neobtěžovala (hlukem, pobytem mnoha lidí naráz atd.). Co by se změnilo, kdyby byl celý areál oplocený? A proč vůbec?

71907

15.9.2005 18:49

-

tygr rehakcz (zavináč) centrum (tečka) cz 192.?.?.?

(Příspěvěk zrušen. Osobní napadání autora.)

70871

15.9.2005 23:04

Házíš perly sviním Mindy,

Vandal 206.?.?.?

jak vidíš z reakce duševně postižených, ale nevzdávej to. Snad jednou český národ přestane křepčit k cizí "muzice" a to nejenom té akustické ale i duševně-morální. Go, get them tigress!

70909

19.9.2005 21:21

RE: Házíš perly sviním Mindy,

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 70909

>jak vidíš z reakce duševně postižených, ale nevzdávej to.
>Snad jednou český národ přestane křepčit k cizí "muzice" a
>to nejenom té akustické ale i duševně-morální. Go, get them
>tigress!

Podle Mindy národ může křepčit jen před bednou čuměním na VyVolené. To je ta správná inteligentní zábava pro náročného diváka. Kdo nečumí na takové kraviny, potřebuje podle Mindy pendrekem převychovat na její vkus.

Podle hesla : Kdo nečumí s námi, čumí proti nám.

71606

16.9.2005 4:02

Dve moznosti

TS 213.?.?.?

Jeste neco mne napadlo.

Budto jde o trochu specificky pohled na technare od vyznavace Tvrde Ruky Zakona pevne trimajici falicky symbol z vulkanizovane pryze.

Nebo taky muze jit o velmi dobre propracovanou, do detailu dovedenou satiru na tento typ nazoru.

V teto postmoderni dobe, kdy realita sama predstihuje i samotny Mad Magazine a The Onion, si nelze byt uplne jist skoro nicim.

70930

16.9.2005 11:32

čekštěk..a jiné "kulturní" pořady a akce

krysa 81.?.?.?

No, "čekštěk" je tak jednou ročně, doufám, a pokud bude někde, kde to nebude vadit lidem, vem ho čert i s účastníkama:
domnívám se ale, že to není zdaleka taková hovadina jak Big Brother a VyVolení, čímž nás budou otravovat dvě televize minimálně půl roku a to VŠECHNY!
"Šťěk" trvá pár dní, ale tohle budeme mít za krkem do Vánoc a "pro velkej úspěch" počítám, že hned po nich nanovo!
Jenom se obávám, že "štěkaři" jsou současně i diváci takových zhovadilostí, jako výše uvedené....
A krom toho: ty Vyvolení i Velkej brácha musí být asi už totální zhovadilost, když už to kritizoval i Vladimír Železný, známý to kšefťák co by svého času na Nově uvedl kde co!

70974

16.9.2005 15:04

RE: čekštěk..a jiné

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 70974

>domnívám se ale, že to není zdaleka taková hovadina jak Big
>Brother a VyVolení, čímž nás budou otravovat dvě televize
>minimálně půl roku a to VŠECHNY!

Všechny snad ne např. já se na to nedívám. Ale chtěl bych vás upozornil, že ty pořady se jmenují správně VyhHulení a Big Trotl. Asi jste se spletl. [smích]

71004

19.9.2005 21:29

RE: čekštěk..a jiné

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 71004

>Všechny snad ne např. já se na to nedívám. Ale chtěl bych
>vás upozornil, že ty pořady se jmenují správně VyhHulení a
>Big Trotl. Asi jste se spletl. [smích]

Všechny určitě ne. Jen naše Minda je na to celá nažhavená, jak tady psala o kus výš. Štěkaři jí odvádějí od sledování Vyhulených a proto má na ně takový vztek.

71608

16.9.2005 15:23

RE: čekštěk..a jiné

Marty 84.?.?.?

Reakce na 70974

No myslim, ze v tom ste vedle jak ta jedle, Kryso. Jak jsem se bavil se svyma deckama a jejich kamarady tak dnesni mladez to ma v hlave srovnany lip nez si myslime a jen malo mladych lidi je schopno sledovat tyto zhovadilosti bez trvalych skod na dusevnim zdravi dele jak 5 minut.

Typicke divaky Big Brothera a VyVolenych bych spise hledal mezi lidmi jako je pani Minda a jeji fanklub. Medzi domovnimi duvernicemi lepicimi na nastenky anonymni vyhruzky "Zadam souseda ze ctvrtyho patra aby na schodech nedupal jinak onese dusledky" a mezi donaseci StB, kteri jsou celi nestastni z toho ze uz nemaji kam psat zlucovita anonymni udani. Mezi lidma, kteri nenavidi vse co se lisi a kazdeho kdo vystrci hlavu z jejich nalinkovane sablony videni sveta chteji pendreky zatlouct zpatky. Mezi lidma kteri smiruji skryti za zaclonou sve okoli a pak se uziraji zlosti A hele, Novakovi maji zase nove auto, kde na to ti hajzlove berou, to maji urcite z prodeje drog, vzdyt jich decka jsou hnusni technari, to musim honem napsat anonym at se na to soudruzi mrknou... Mezi lidma kteri uznavaji jenom ten oficialni a urady povoleny typ zabavy ktery produkuje soudruzka Helenka Vondrackova, soudruh Kaja Gott,zabavy kde je eurocertifikovany pocet eurohajzliku a eurosanitek, kde organizatori ziskali 1024 orazitkovanych bumazek a zaplatili uradum desatek a urednikum tucny uplatek a pak snad nevadi ani to ze je zabava v centru mesta. Mezi lidma jako jsou starnouci stare panny ktere kvuli jejich upjatosti nikdo nechce nebo nezamestnani ci zahorkli starnouci programatori z Toronta ...

Typicky divak obou stupidity show je totiz clovek ktery slintajic sleduje zivot "vyvolenych" v luxusu na ktery si on v zivote nesahne a pak se frustrovane ozira od zalu a nadava na vsechny kolem pricemz nenavidi vsechny co maji vice nez on.

Tak se ptam, pane Stworo, pani Mindo a vam podobni:

Neni nahodou symbolem prichazejiciho NWO nikoli neskodna zabava par stovek lidi kdesi na Tachovsku ale ruzne stupidity show ktere nam predvadeji ze zit pod dohledem kamer je uplne normalni? Show vyuzivajici nejnizsi lidske pudy a podporujicich smiractvi a vystavovani svyho soukromi? Show prohlubujicich v lidech frustrace z vlastni chudoby a bohatstvi tech "vyvolenych" a s tim souvisejici nenavisti? To vsechno vam zjevne bud nedochazi nebo nevadi...

A nebo jste vy, pane editor nebo vy pani Mindo jen sluhami tohoto NWO a zavadite nas co jeste myslime jako ovce do klece oficialni propagandy a nenavisti ke vsemu co se jen trochu lisi od vaseho videni sveta???

71008

16.9.2005 19:16

MY MÁME PRÁVO!

Jan Hruška 83.?.?.?

Občas si dovolím tvrdit, že aby mohla společnost existovat, musí v ní být vědomí jednoty. Někdy se mluví o sdílených hodnotách. Obojí není přesné. O co jde, to se ale dá docela dobře ukázat na „diskusi“, která zde běží. Ona to vlastně ani není diskuse, ale dva monology. Stanovisko zastánců párty lze vyjádřit větou MY MÁME PRÁVO! To je jejich základní axiom, z toho všechno jejich uvažování vychází a na tom končí. Lidé, kteří se jim snaží říct, že z principu nemohou mít právo, nač si vzpomenou se jim jeví jako někdo, kdo nerespektuje základní logiku. Naproti tomu většina lidí se s něčím podobným nedokáže ztotožnit. Komunikace tedy není možná. No a kde není komunikace, tam není společnost.

Ještě k „technařům“: Jejich chování se nápadně podobá chování lidí, kteří uvízli v náboženské sektě. Z toho plynou tři závěry:
Svoje přesvědčení nepřijali na základě rozumových argumentů. Není tedy možné jim je rozumnými argumenty vymluvit.
Jejich skupina jim zprostředkuje vědomí jednoty a přijetí, přestože to nechápeme.
Otázka je, kdo to platí. Pokud lze soudit, není to zábava pro zlatou mládež, které na nějakých sto tisících nezáleží. Jistě. Víme, že sekty dokážou vytáhnout ze svých chudých oveček pozoruhodné sumy, čehož jejich vůdci využívají. Nemyslím, že to v případě „technařů“ prozatím došlo tak daleko. Zbývá tedy domněnka, že do toho někdo investuje v přesvědčení, že se mu peníze nějakým způsobem vrátí. Kdo a jak chce tyto lidi zneužít, toť otázka.
J. H.

71063

17.9.2005 20:13

RE: MY MÁME PRÁVO!

Honza 82.?.?.?

Reakce na 71063

Nevíte o čem píšete.

71257

17.9.2005 19:41

proč se vnucuješ nikoho z nich nezajímáš a jsou ti rovni

Honza 82.?.?.?

Co to píšeš za nesmysly.

1.) Byli tam i počítačoví odborníci, novináři, manažeři reklamních agentur. Inženýři, umělci a jiní jejichž kvalit a inteligence už nikdy nedosáhneš. Řada z nich platí jistě daleko větší daně než ty.

2.) Kde si vůbec vzala to, že tvoje zájmy a škrobená zábava je lepší než ta jejich. To snad ukáže až čas ne.

3.) Asi nejseš tak bystrá, aby si stihla vstřebat to, že je to free-open-air(to první slovo znamená, že je to zadarmo!!!). Právě naopak Aneta Langerová(komerční produkt), Helena Vondráčková a kdokoliv koho máš doma na cédéčku je kromerční produkt a ne free-openair. To ty jsi jenom ovce, která sype prachy těm jak ty říkáš tancmajstrům. Oni prostě neuznávají tvoje ikony komerčního umění a mají na to právo.

4.) Někdo nechce žít tvuj nudnej puritánskej život, tak jim ho nevnucuj.

5.) Nejsem technař a na czech teku jsem nebyl.

6.) Na děti se nedělá bububu s pistolí v ruce.

71253

18.9.2005 6:19

RE: proč se vnucuješ nikoho z nich nezajímáš a jsou ti rovni

Mindy 160.?.?.?

Reakce na 71253

[smích] Ale na co pistole,Honzo.Stačí troška zimy a deště.Na počítačové odborníky,novináře,manažéry reklamních agentur ( [překvapení] ),inženýry a umělce...A utíkali do teplíčka.Vyrobeného nudnými a škrobenými mainstreamáky [chechtot] .No tak sorry,nóóó [chechtot] .Smát se dětem je fakt hnusnýýýýý....Tak snad příště,děti.Se Matka příroda ustrne [smích] .

71341

18.9.2005 7:28

RE: proč se vnucuješ nikoho z nich nezajímáš a jsou ti rovni

TS 213.?.?.?

Reakce na 71341

>Stačí troška zimy a deště.

Mainstreamaci jako lezou dobrovolne do deste a do zimy?

>A utíkali do teplíčka. Vyrobeného nudnými a škrobenými mainstreamáky.

Dovoluji si upozornit, ze systemy SCADA[1] jsou zalozene na vypocetni technice. Na jejich spravne funkci zavisi mnoho casti energetiky (a tedy i tepla), od vyroby a rozvodu elektricke energie az po rozvody zemniho plynu.

Tech odpornych deti od pocitacu se nejak ne a ne zbavit, co? [velký smích]

[1] http://en.wikipedia.org/wiki/SCADA

71343

18.9.2005 8:02

RE: proč se vnucuješ nikoho z nich nezajímáš a jsou ti rovni

Mindy 160.?.?.?

Reakce na 71343

[chechtot] Hele,TýýSííku,já samozřejmě před PC generací lezu úctou prakticky po čtyřech ( když zrovna teda nehledám takto na zemi brejle nebo hůl...[smích]) ,ale mikročipy se ZATÍM jíst nedají [smích] .Nebo jóóó [překvapení] .Mindy

71346

18.9.2005 13:21

RE: proč se vnucuješ nikoho z nich nezajímáš a jsou ti rovni

Honza 82.?.?.?

Reakce na 71346

Nedaj, ale říděj výrobu jídla

71363

18.9.2005 17:14

RE: proč se vnucuješ nikoho z nich nezajímáš a jsou ti rovni

TS 213.?.?.?

Reakce na 71346

>...ale mikročipy se ZATÍM jíst nedají [smích]

Benzin nebo elektrina se taky jist nedaji.

Bez mikrocipu dnes nebudete mit elektrinu pro mlyn nebo plyn pro pec na chleba, nenastartujete (a nekdy ani neodemknete) auto, kterym ten chleba dovezete, nezapnete pokladnu abyste si za nej nechala zaplatit, a ta pec samotna neudrzi spravnou teplotu. A pokud uz neumite scitat z hlavy, jako to jiz mnoho lidi zapomnelo, uvedomte si, co je to ten malinkaty stribrity ctverecek schovany pod kapkou cerne pryskyrice, co v kalkulacce pocita za vas.

Na mikrocipech jste zavisla mnohem vic, nez si myslite. Z vasi vlastni vule.

71399

18.9.2005 12:35

RE: proč se vnucuješ nikoho z nich nezajímáš a jsou ti rovni

Honza 82.?.?.?

Reakce na 71341

Ale co to povídáš mindy. Já řikam, že mi vadí, že tam na lidi mířili i pistolema a nechci, aby se mi to stalo třeba někde na demonstraci. To mi vadí. Nepochopila si ani to s těma chytrejama lidma. Já řikam, že tam bylo vod všeho trochu, asi jako v celý společnosti, která by zvládla svojí energetickou politiku i bez tebe. (Jestli se chceš podívat na video kde pobíhá policajt s pistolí u člověka, kterej evidentně nepředstavuje takovou hrozbu, tak se koukni na www.policejnistat.cz - video 10)

71357

19.9.2005 9:08

Ty hloupá a nadutá "dospělačko".

Jessica Atreides 85.?.?.?

Je mi 31 let, starám se o dítě a mám svoji firmu. Rozhodně nemám pocit, že bych byla malé dítě, na které Ty, hloupá a nadutá dospělačko, vyděláváš. Podle toho, cos napsala (všimla sis, tykám Ti - a hned vysvětlím proč) je zřejmé, že pokud náhodou skutečně jsi dospělá, tak Tvé myšlení zmrzlo někde v šestnácti letech - minimálně v určitých ohledech. Normální a zralý dospělý člověk totiž nepíše o tom, co nezná, jako na slovo vzatý odborník. Kdybys empiricky znala sociální strukturu návštěvníků techna (a mohla tedy o technu a jeho návštěvnících psát), věděla bys, jak zkreslená je Tvá představa.
Vydělávej. Šlapej. A o tom, co neznáš, raději drž hubu!

Poznámka pod čarou: Spočítám-li veškeré daně, které jsme s mým přítelem za loňský rok odvedli za sebe a dvě firmy, pohybujeme se řádově ve stovkách tisíců. Kolik jsi odvedla Ty?

71521

19.9.2005 21:35

RE: Ty hloupá a nadutá

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 71521

Mindy odvádí jen pindy.

71611

19.9.2005 22:01

RE: Ty hloupá a nadutá

Mindy 160.?.?.?

Reakce na 71521

[cool] Skromná Jessico,je milé,že vy a váš přítel platíte tak vysoké daně.Jen houšť...[smích].Dítko jste s sebou na CzekParoubtek vzala také? Aby se kulturně poveselilo... [oči v sloup] .

71620

20.9.2005 12:13

RE: Ty hloupá a nadutá

Honza 82.?.?.?

Reakce na 71620

Kde sou tvoje argumenty?

71736

22.9.2005 20:51

RE: Ty hloupá a nadutá

Jessie 85.?.?.?

Reakce na 71620

Ty hloupá a nadutá dospělačko....
Na CZT jsem nebyla, protože jsem pracovala.
Na Paroubteku jsem nebyla, protože jsem pracovala.
Dala jsem Ti několik otázek a Ty místo toho, abys na ně odpověděla, meleš hubou o někom, koho vůbec neznáš - a sice o mém dítěti.... (ne, na techno nejezdí, můžeš klidně spát... mravní výchova mládeže nebyla narušena [překvapení])
[překvapení])
Jsi k smíchu. Vytvořila sis představu o tom, co je techno a teď ji chceš "prodat" za každou cenu. Teprve až se Tobě stane bezpráví, začneš obvolávat Občanské judo, právníky, dojatá a v slzách budeš národu vysvětlovat, že nechápeš proč... Toto nebyl první případ, kdy se policajti projevili jako agresivní hovada. S jejich zvůlí se setkal nejeden "slušný" občan a nedočkal se satisfakce, protože je to instituce veskrze prohnilá.
Jestli v Té své hlavince máš alespoň pár gramů šedé hmoty, prosím Tě, použij ji, určitě jsi pokročilá uživatelka netu, nejprve si něco přečti a zjisti a pak piš.
Pác a pusu.

Poznámka pod čarou: ty Tvé odpovědi mě nadále zajímají.... Přidávám další: kolik Ti je, úspěšná podnikatelko? A v čem podnikáš?

72094

22.9.2005 21:08

RE: Ty hloupá a nadutá

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 72094

Poslyšte, my tady máme takovou zásadu, že se nesmí útočit na autory. Můžete zpochybnit obsah článku, ale pokud přejdete do osobního tónu, bude váš příspěvek vymazán. Mám za to, že jste tu hranici už překročila.

Ten váš první příspěvek mi unikl, takže tady omylem zůstal. To ale neznamená, že to nemohu ještě napravit a vaše příspěvky dodatečně zrušit.

72097

19.9.2005 13:35

Drahá Mindo,...

Tomáš ginzlahve (zavináč) centrum (tečka) cz 82.?.?.?

Drahá Mindo,
ve svém infu máš napsáno, že jsi "úspěšná podnikatelka". Dovol, abych ti připomněl, že za možnost být podnikatelkou vděčíš do značné míry partě nevzhledných mániček, která za minulého režimu prudila a prudila a prudila. Nechávali se policií mlátit, zavírat, pronásledovat a kdo ví co ještě "jen" proto, že chtěli takové abstraktní vymoženosti jako, svobodu slova, shromažďování, atd.

Mýlíš se v tom, že technaři dělají to, co dělají, proto, aby si jich všiml jakýsi rodič vtělený do státu a věnoval jim pozornost v podobě policejního výprasku. Během roku proběhnou v Čechách desítky techno party, většinou bez výrazného povšimnutí policie. Kvůli tomu se také obvykle konají na odlelých místech. Kdyby šlo skutečně o to získat pozornost, tančilo by se spíš např. na Václavském náměstí, než kdesi uprostřed lesů nebo polí, nemyslíš?

Svoboda znamená, že lidi mohou dělat i věci, které se ti nelíbí a ty jim to nemůžeš zakázat. Pokud jim to budeš moct zakázat, nebude svoboda. Tak jednoduché to je.

Takže, co si vybereš, úspěšná podnikatelko Mindo: techno nebo znárodnění?

Rozmysli se, rozmysli...

71533

19.9.2005 16:40

RE: Drahá Mindo,...

Gdosy 85.?.?.?

Reakce na 71533

Přemýšlím, přemýšlím.........Svoboda znamená, že lidi mohou dělat i věci, které se ti nelíbí a ty jim to nemůžeš zakázat. Pokud jim to budeš moct zakázat, nebude svoboda. Tak jednoduché to je.......Ach tak takhle to je. No to sem ale blbec!! [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích]

71551

19.9.2005 21:38

RE: Drahá Mindo,...

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 71551

člověk, Hommo sapiens nikomu nic nezakazuje. Jen blbec si myslí, že může zakazovat. A třeba i přikazovat čumět na Vyhulené.

71612

Příspěvků: 128

15.09. 00:31  Můj názor.
15.09. 22:20 Axeli_Machal  RE: Můj názor.
15.09. 22:57 trodas  RE: Můj názor.
16.09. 19:38 Comodor Falkon  RE: Můj názor.
19.09. 12:17 hmm  RE: Můj názor.
19.09. 20:29 Karel z Čech  RE: Můj názor.
16.09. 08:56 Marty  RE: Můj názor.
16.09. 14:20 Axeli_Machal  RE: Můj názor.
19.09. 16:25 Fallen  RE: Můj názor.
19.09. 21:10 Axeli_Machal  RE: Můj názor.
20.09. 01:02 pampeliška  RE: Můj názor.
20.09. 14:42 Axeli_Machal  RE: Můj názor.
20.09. 23:56 TS  RE: Můj názor.
21.09. 14:41 Axeli_Machal  RE: Můj názor.
21.09. 20:25 TS  RE: Můj názor.
21.09. 21:34 Axeli_Machal  RE: Můj názor.
21.09. 21:47 TS  RE: Můj názor.
21.09. 22:26 Axeli_Machal  RE: Můj názor.
21.09. 22:44 TS  RE: Můj názor.
21.09. 22:47 Vodník  RE: Můj názor.
22.09. 13:57 Axeli_Machal  RE: Můj názor.
22.09. 13:58 Axeli_Machal  RE: Můj názor.
23.09. 19:23 TS  RE: Můj názor.
23.09. 21:42 Axeli_Machal  RE: Můj názor.
25.09. 05:54 TS  RE: Můj názor.
25.09. 14:49 Axeli_Machal  RE: Můj názor.
28.09. 05:27 TS  RE: Můj názor.
28.09. 17:02 Axeli_Machal  RE: Můj názor.
21.09. 22:13 Karel z Čech  RE: Můj názor.
21.09. 22:15 Karel z Čech  RE: Můj názor.
15.09. 00:41 Pištejen Mátelico  Obdivuji se
15.09. 01:07  My dospeli blablabla
15.09. 01:09 JAZZZ  autorka clanku je evidentne uplne blba
15.09. 01:52 Stojan Jakotyč  RE: autorka clanku je evidentne uplne blba
15.09. 03:21 Karel4u  RE: autorka clanku je evidentne uplne blba
15.09. 01:34 Druid  Mindy,
15.09. 02:31 C.H.  ruchy, bordel a atmosféru neklidu
15.09. 03:51 TS  Polemika
15.09. 09:08 Mindy  RE: Polemika
15.09. 17:05 LG  No comment
15.09. 18:39 Pavel -Čert- Němec  RE: No comment
15.09. 18:41 Mindy  RE: No comment
15.09. 19:05 Pavel -Čert- Němec  RE: No comment
15.09. 22:13 Jirka  Bulvár
15.09. 22:34 Aja  RE: No comment
16.09. 06:16 Pavel -Čert- Němec  RE: No comment
16.09. 13:06 Aja  RE: No comment
15.09. 20:19 LG  musim vas zklamat
15.09. 21:21 Mindy  RE: musim vas zklamat
19.09. 12:27 hmm  RE: musim vas zklamat
15.09. 23:33 TS  RE: Polemika
16.09. 19:50 Comodor Falkon  RE: Polemika
19.09. 23:48 leho  RE: Polemika
19.09. 20:51 Karel z Čech  RE: Polemika
19.09. 21:11 Mindy  RE: Polemika
19.09. 23:22 Karel z Čech  RE: Polemika
20.09. 00:21 Mindy  RE: Polemika
15.09. 04:24 xxxxx  Dalsi Mindyshit
15.09. 06:09 xxxxx  RE: Dalsi Mindyshit
19.09. 20:53 Karel z Čech  RE: Dalsi Mindyshit
15.09. 04:54  Proc clovek tanci?
15.09. 05:50 TS  RE: Proc clovek tanci?
15.09. 06:03 baba_Blažková  Asi je to dobou
15.09. 18:10 Mindy  RE: Asi je to dobou
15.09. 06:25 Robin  Lidové noviny, MF dnes, Rudé Právo.......etc.
19.09. 20:57 Karel z Čech  RE: Lidové noviny, MF dnes, Rudé Právo.......etc.
15.09. 07:38 Pavel -Čert- Němec  dalsi mindovina
19.09. 21:00 Karel z Čech  RE: dalsi mindovina
15.09. 08:31 Esmate  Pěkně napsáno.
15.09. 13:58 Sachista  RE: Pěkně napsáno.
15.09. 08:34 v79  Co
15.09. 08:59 G3  G3
15.09. 15:03 W3C  RE: G3
19.09. 21:08 Karel z Čech  RE: G3
15.09. 10:10 LG  hmm...
15.09. 10:25 DanB.  Dobry clanok
15.09. 19:53 Mindy  RE: Dobry clanok
15.09. 10:31 skud  Vaše články se mi líbily ale tímto jste se také zařadila do řady fanatikcých obháců pořádku zákonnosti a
15.09. 10:41 kkoks  Trefné...
15.09. 11:21 xy  Výstižné
15.09. 11:29 spěv  mindo, mindo
15.09. 11:45 Look  No jo
15.09. 11:48 Rachel  Hlasuji pro Mindy
15.09. 13:22 bq  chudinko ...
15.09. 17:13 G3  RE: chudinko ...
15.09. 13:27 J. Hruška  Řev potrefených husí
16.09. 14:02 Kemal  RE: Řev potrefených husí
15.09. 14:21 Jan  Blabol
15.09. 19:51 Emma Bovary  RE: Blabol
15.09. 15:01 al  Slusny myslenkovy prujem
15.09. 17:20 Druid  RE: Slusny myslenkovy prujem
19.09. 21:12 Karel z Čech  RE: Slusny myslenkovy prujem
15.09. 15:55 LACO  Mindo, mám jednu radu..
15.09. 16:54 Aja  ...tady se
15.09. 18:18 Mindy  RE: ...tady se
15.09. 18:30 Aja  RE: ...tady se
15.09. 20:44 Mindy  RE: ...tady se
15.09. 21:18 Aja  Dekuju, Mindy
15.09. 22:29 Mindy  RE: Dekuju, Mindy
16.09. 01:41 Karel4u  RE: ...tady se
16.09. 13:45 Aja  RE: ...tady se
21.09. 12:47 ego  RE: ...tady se
15.09. 18:49 tygr  -
15.09. 23:04 Vandal  Házíš perly sviním Mindy,
19.09. 21:21 Karel z Čech  RE: Házíš perly sviním Mindy,
16.09. 04:02 TS  Dve moznosti
16.09. 11:32 krysa  čekštěk..a jiné "kulturní" pořady a akce
16.09. 15:04 milo  RE: čekštěk..a jiné
19.09. 21:29 Karel z Čech  RE: čekštěk..a jiné
16.09. 15:23 Marty  RE: čekštěk..a jiné
16.09. 19:16 Jan Hruška  MY MÁME PRÁVO!
17.09. 20:13 Honza  RE: MY MÁME PRÁVO!
17.09. 19:41 Honza  proč se vnucuješ nikoho z nich nezajímáš a jsou ti rovni
18.09. 06:19 Mindy  RE: proč se vnucuješ nikoho z nich nezajímáš a jsou ti rovni
18.09. 07:28 TS  RE: proč se vnucuješ nikoho z nich nezajímáš a jsou ti rovni
18.09. 08:02 Mindy  RE: proč se vnucuješ nikoho z nich nezajímáš a jsou ti rovni
18.09. 13:21 Honza  RE: proč se vnucuješ nikoho z nich nezajímáš a jsou ti rovni
18.09. 17:14 TS  RE: proč se vnucuješ nikoho z nich nezajímáš a jsou ti rovni
18.09. 12:35 Honza  RE: proč se vnucuješ nikoho z nich nezajímáš a jsou ti rovni
19.09. 09:08 Jessica Atreides  Ty hloupá a nadutá "dospělačko".
19.09. 21:35 Karel z Čech  RE: Ty hloupá a nadutá
19.09. 22:01 Mindy  RE: Ty hloupá a nadutá
20.09. 12:13 Honza  RE: Ty hloupá a nadutá
22.09. 20:51 Jessie  RE: Ty hloupá a nadutá
22.09. 21:08 Vladimír Stwora  RE: Ty hloupá a nadutá
19.09. 13:35 Tomáš  Drahá Mindo,...
19.09. 16:40 Gdosy  RE: Drahá Mindo,...
19.09. 21:38 Karel z Čech  RE: Drahá Mindo,...

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

44

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 91 čtenářů částkou 13 252 korun, což je 44 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Němci chtějí odstranit Babiše přes Milion chvilek, protože překáží zrušení Benešových dekretů20.11.19 23:29 Česká republika 16

Babiš na Ukrajině odsoudil ruskou agresi a podpořil územní celistvost Ukrajiny19.11.19 22:52 Česká republika 3

Destiletý syn vdovy ISIS: "My vás zabijeme, vybijeme vás. My vás povraždíme."19.11.19 21:09 Sýrie 12

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 3

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 3

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 3

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

Měnové kurzy

USD
23,07 Kč
Euro
25,53 Kč
Libra
29,80 Kč
Kanadský dolar
17,37 Kč
Australský dolar
15,66 Kč
Švýcarský frank
23,22 Kč
100 japonských jenů
21,24 Kč
Čínský juan
3,28 Kč
Polský zloty
5,94 Kč
100 maď. forintů
7,63 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,20 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 808,09 Kč
1 unce stříbra
394,57 Kč
Bitcoin
175 558,50 Kč

Poslední aktualizace: 22.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 066