Diskuze k článku

Neskutečné...

Příspěvků 38

14.9.2005 18:28

Děkuji za kompliment

leho 84.?.?.?

"Tato diskuze má mít úroveň a styl, kdo se tu bude chovat jako čtrnáctileté nedozrálé dítě nebo jiný Leho, bude okamžitě bez milosti smazán"

Děkuji pěkně za kompliment, takže autor navrhuje, kdo by se odvažoval v diskuzích poukazovat na výmysly v článcích, tak bude vymazán? Opravdu to svědčí o poslání tohoto webzinu...

70661

14.9.2005 18:50

RE: Děkuji za kompliment

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 70661

>Děkuji pěkně za kompliment, takže autor navrhuje, kdo by se
>odvažoval v diskuzích poukazovat na výmysly v článcích, tak
>bude vymazán? Opravdu to svědčí o poslání tohoto webzinu...

Vidíš leho, jak už jsi tady slavný. Tys to před časem předpovídal. A to ani pořádně číst neumíš. Autor nic takového nenavrhuje, naopak to nedoporučuje. Přečti si článek ještě jednou a nech si to od rebeho vysvětlit.

70666

14.9.2005 19:12

Abych jen nerýpal

Karel z Čech 212.?.?.?

Také se mi zmíněný článek pana Stwory vůbec, ale vůbec nelíbí. Vždy si však při podobné příležitosti připomenu památná slova, která jistě všichni dobře známe :
Není na světě člověk ten, aby se zavděčil lidem všem.

Touhu zavděčit se má jen zkorumpovaný politik a jeho ušmudlaný šábes boys, jak takové osoby příznačně označil jeden zdejší čtenář.

70671

14.9.2005 19:22

S článkem souhlasím

baba_Blažková 193.?.?.?

Souhlasím s článkem. Říkala jsem si, že mi nestojí za to, abych reagovala na takové ty výkřiky o tom, že teda někteří nepošlou nic, ta stovka, pane editore, to teda ne, to bylo naposled, jen se všichni podívejte, jaký jsem geroj, heč, poslal jsem kilo. Já bych totiž bohužel uměla reagovat jenom stylem "Abyste se z toho náhodou neposral, pane." A já nechci sklouznout k vulgarismům. Takže asi tak. Připadlo mi to opravdu velmi nízké, ubohé. Jakoby autor oněch příspěvků byl momentálně sám na sebe dopálený, že MY nevíme, kterej on je na tom seznamu těch, co přispěli, tak to teď NÁM tupým hlavám dost jasně dá najevo. Jakoby ho štvalo, že nikdo tady ho za to dostatečně neobdivuje a nepoplácává ho po zádech. Prostě už nevěděl jak se pochlubit. Jo, OK, seš geroj, samozřejmě, kampak se na tebe my ostatní hrabeme.

Já osobně velice obdivuju, jak pan Stwora vypiplal svého Zvědavce, umím si představit, kolik mu to sežere volného času, a neříkám, že vždy s jeho články souhlasím. Je to tak 50:50. Ale práce za tím je spousta, navíc práce donquijotské, já bych na to asi neměla nervy. Navíc ještě číst kolikrát ty bláboly pod články, že [mrknutí jedním okem]

Takže držím pěsti, Vladimíre.

70674

14.9.2005 19:48

Přestanu platit!!!:-)

LACO 81.?.?.?

Také jsem ve zmíněném článku vyhrožoval, že přestanu na Zvědavce přispívat tu blbou stovku, o kterou vůbec nejde. Tedy alespoň mně.. Zvedavec je pro mě pár let zdrojem informací a jiných pohledů na věc, než nám předkládají tzv. oficiální média svojí nechutnou masáží mozků ve zcela Goebelsovském stylu, že když 100-krát zopakujeme, že na přechodu se přechází na červenou, tak zvedneme dopravní nehodovost o 50 %.. [chechtot] Mám podobné pohledy na věci, jako pan Stwora, občas nesouhlasím s tím, co píše, ale neveřejně. Ovšem s kauzou CzechTek mě pan Stwora skutečně NASRAL neskutečným způsobem! Člověk, právem napadající mizení posledních kousků naší zdánlivé demokracie v globálním policejním HNUSU, obhajuje populistické pendrekaření naší skvělé vlády.. HNUS! [naštvaný]

70680

14.9.2005 22:48

RE: Přestanu platit!!!:-)

mech petry (zavináč) space (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 70680

[chechtot] souhlas, už jsem to sice napsal, ale nedá mi to, než ještě jednou k tomu něco dodat, asi to, co je v předchozím komentáři. Vlastně vím, že žijete mimo ČR, ale netuším nakolik jste obeznámen s náladami, které zde poslední dobou panují, nenasáváte atmosféru, to je můj názor. Technaři, těch pár tisíc řvounů jsou pro mne novodobí hippies. Howgh

70711

14.9.2005 23:09

RE: Přestanu platit!!!:-)

JaJa 80.?.?.?

Reakce na 70680

Zdravím. Chce to zachovat klid. Pro p.Stworu to není jednoduché posoudit, protože je mimo republiku. Já kupř. jsem taky trochu "mimo" (tím myslím, že nekoukám na TV a rádio neposlouchám) a o nějaké technoparty jsem se dozvěděl od otce, který dle zpravodajství 3 TV kanálů (IMHO skutečných, ale to jen naokraj) osoudil, že by bylo nejlepší tam poslat armádu a pár jich postřílet. Já kupř. jsem ještě vlastně nedokázal posoudit, kdo byl v právu a kdo ne. Přečetl jsem na Inetu mraky článků (z obou stran), prohlédl fotky a videa (též obou stran) a pouze jsem došel k názoru, že máslo měly na hlavě asi obě strany. P.Stwora si holt myslí to co otec, ale nehodlám to ani jednomu vyvracet. [smích] Že příroda při tom dostává na prdel, je snad bez debat, ale od toho jsou nějaká pravidla, která je třeba dodržovat, aby se ta příroda z toho nepo... [mrknutí jedním okem]
Jinak je to web page p.Stwory, takže si sem může psát, co chce a je na Vás, zda-li jeho názory přijmete, či ne. Škoda, že zrušili Qčka. Pak by p.Stwora, v případě většího počtu čtenářů jako Vy, výrazně pocítil, jestli udělal botu či nikoliv. V každém případě platí pro všechny, co žijí v zemi A, že těžko posoudí na událost v zemi B, která je navíc skoro na druhé straně zeměkoule. A jenom z Internetu se to nevykouká, i když si někdo myslí, že ano. [mrknutí jedním okem]

70719

15.9.2005 13:30

RE: Přestanu platit!!!:-)

LACO 62.?.?.?

Reakce na 70719

No nevím, na CzechTeku jsem nebyl a vše o něm tedy vím z médií, hlavně z netu. Záběry zákroku asi v kanadské televizi neuvidíte, ale videa se dají poměrně snadno stáhnout. Nemyslím se, že v době internetu je někdo za mořem zas až v takové informační nevýhodě..

70828

15.9.2005 14:46

RE: Přestanu platit!!!:-)

JaJa 80.?.?.?

Reakce na 70828

Videa točí lidé a povětšinou tak, aby bylo vidět a) "policejní brutalitu", b) "zfetované násilníky". Těžko hledat na takovém místě někoho nezávislého. Ale právě podle těch inetových zpráv jsem usoudil na 50:50. [oči v sloup]

70840

14.9.2005 22:15

Ono to je jeste trochu jinak, Michale

Marty 84.?.?.?

Zvedavce ctu uz hodne dlouhou dobu a posledni asi rok taky prispivam do diskusi. Az do leta letosniho roku jsem ho bral jako seriozni zdroj informaci a prekladu clanku o udalostech, o kterych oficialni mista trapne mlci nebo je tvrde popiraji. Misto si tu nasli i jinde tabuizovane alternativni pohledy na udalosti z historie jako byl holocaust, 2.sv. valka nebo Sudety. V posledni dobe se nam ale pan Stwora zacal stavet do pozice zahorkleho starnouciho muze ktery nesnese nejmensi kritiku sve osoby, clanky dodatecne upravuje aby zmizeli jeho faux-pas a diskutujici byli za hlupaky a korunu tomu nasadil serii clanku o czechteku, kde se projevil jako vzor netolerance, ignorace a neschopnosti uznat nejen cizi nazor ale i vlastni chybu...

Techno neposloucham, na czechteky nechodim a vetsina ucastniku techto akcii by klidne mohla byt mymi detmi. Predpokladal jsem ale, ze vetsina tech "emigrantu" kteri se tady setkavaji utekla z byvaleho Ceskoslovenska pred policejni a komunistickou zvuli a diktatem, pred neslobodou a neochotou akceptovat jakoukoli odlisnost. A ted najednou sokovany sleduji jak clovek ktery haji slobodu Palestincu a odsudzuje Izrael za to ze "preventivne" perzekuuje Palestince, clovek ktery kritizuje US goverment za to ze potlacuje pravo oponentu G.W.Bushe na slobodne zhromazdovani, clovek ktery haji lidska prava a svobody, tak najednou tentyz clovek schvaluje preventivni zmlaceni stovek mladych lidi policejnimi tezkoodenci aby nahodou nevstoupili na cizi pozemek. Clovek ktery haji shromazdovaci pravo a pravo projevu US opozice najednou bere pravo zhromazdit se na LEGALNE PRONAJATEM pozemku mladym lidem protoze se chteji "jen bavit" a oduvodnuje to pravy srnek a zajicu. Predpokladam, ze pokud by ti mladi lide propagovali odtrzeni od EU a ne "jen" svobodnou zabavu, pan Stwora by jako prvni odsoudil zasah policie...

Pokud si vezmeme analogii Zvedavce a nejakyho casopisu nebo magazinu v "papirove" podobe, pak tech par dolaru meho prispevku na provoz zvedavce muzeme povazovat za analogii "predplatneho". Je logicke, ze si platim "predplatne" casopisu ktery rad ctu a ktery mi prinasi nove informace. Pokud misto nich zacne prinaset zahorkle vylevy sefredaktora, predplatne zrusim a casopis prestanu cist. To neni "naprosto neodůvodněná militantnost a agresivita", Michale, to neni vydirani, povazujte to treba za "informaci o zruseni predplatneho" a pak prispevek podepsany "fallout" je neco takovyho, jako ja posilam po precteni ukazkoveho cisla casopisu ktery mne neoslovuje vydavatelstvi:

"dekuji, ale vzhledem na obsah Vaseho casopisu nemam zajem o jeho predplaceni a odber. S uctou... "

70704

15.9.2005 2:50

RE: Ono to je jeste trochu jinak, Michale

jonel 217.?.?.?

Reakce na 70704

Vážený p. Marty, skutočne som váhal, či mám na váš príspevok zareagovať, nakoľko skúsenosť ma naučila, že v takýchto a obdobných prípadoch je to zbytočné mrhanie časom. Ale snáď predsa ...
1) túto stránku vybudoval a naďalej prevádzkuje pán XY, ktorý má tým pádom iné práva (a s nimi spojené povinnosti), než mi ostatní, ktorí ich len využívame - a niekedy snáď aj zneužívame.
2) to myslíte skutočne, že ak nemám taký názor, ako napr. vy, tak po oboznámení s vašim názorom som povinný ten svoj zmeniť a ak tak okamžite neurobím, tak som "vzor netolerance, ignorace a neschopnosti uznat nejen cizi nazor ale i vlastni chybu"?
3) úplne obecne, neexistuje žiadne právo (ani právo na "have a fun"[mrknutí jedním okem], ktoré by nebolo spojené s povinnosťou, pričom v naprostej väčšine - okrem napr. práva na život - si naprv musím splniť povinnosť a až potom môžem čerpať právo.
4) a úplne konkrétne, skúste sa vybrať medzi obyvateľov priľahlých obcí a spýtať sa ich, ako oni vnímajú obdobné akcie ako czechtek. Len raz som mal túto možnosť, ale okrem strachu (sesternica dva dni ani deti do školy nepustila) a okázalého chlapenia (veď nech len skúsia, ja im úkážem, resp. ja sa nich môžem vysr.ť), som iné postoje nenašiel. Pravda s miestnymi politikmi a inými asociálmi, pánom farárom a puberťákmi som sa nezhováral. Myslíte, že títo obyvatelia právo na život bez strachu nemajú?
5) zaujímavé je, že na country podujatia reagujú títo ľudia podstatne inak a na podujatia s dychovkou dokonca úplne opačne. Holt, čo vyrástlo na betóne má žiť na betóne, čo vyrástlo na lúke, má žiť na lúke, lebo tieto prostedia (a ich obyvatelia) nie sú zrejme kompatibilné.

70746

15.9.2005 5:37

RE: Ono to je jeste trochu jinak, Michale

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 70746

Pane Jonel, vyborne napsane. Lidi jako je pan Marty je "tezke" zmenit. [zmaten]

70763

15.9.2005 9:46

RE: Ono to je jeste trochu jinak, Michale

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 70763

>Pane Jonel, vyborne napsane. Lidi jako je pan Marty je "tezke"
>zmenit. [zmaten]

Nevím jestli Bůh, či Příroda je mi svědkem, ale v tomto případě souhlasím a děkuji p. Jonelovi, jakkoliv to nemám ve zvyku a navíc to i některým (spíše některému) zdejším dopisovatelům vyčítám. Veskrze věcná, střízlivá a po čertech pravdivá úvaha. Přeju sobě i všem ostatním, aby takovýchto "myslitelů" bylo co nejvíc. Nevím, jestli se to sem právě hodí, ale napadlo mě jedno indické přísloví - "Utrpení je cesta k moudrosti", ale nejsem si jist, že to pracuje stoprocentně. Poněvadž ona ta míra toho utrpení bude závislá na každém jedinci. Co je pro někoho utrpení, pro jiného může být obyčejnou, všední záležitostí. Taky mně jedna moje známá řekla, že lidi, co těch "trablů" mají přehršle, je lépe snáší, než ti, co je mají jednou za uherský rok, protože ti na to nejsou připraveni a hned je to vyhodí z rovnováhy. Tož tak. [mrknutí jedním okem]

70792

15.9.2005 6:56

RE: Ono to je jeste trochu jinak, Michale

TS 213.?.?.?

Reakce na 70704

>...clanky dodatecne upravuje aby zmizeli jeho faux-pas a diskutujici byli za hlupaky...

Navrh. V HTML existuje dvojice tagu <INS> a <DEL>. Prvni se (alespon ve Firefoxu) renderuje jako podtrzeny, druhy jako preskrtnuty. Jsou specificky navrzene pro zvyrazneni textu, ktery je dodatecne vlozeny nebo odstraneny, podobne jako to dela napr. Word v rezimu kolaborativni editace nebo jak se ta vec jmenuje. Dodatecne odstraneny ci vlozeny text je pak primo videt, takze ctenar ma okamzity pristup k puvodni i nove verzi. Data zmen se pak daji vlozit treba pomoci TITLE atributu. Treba takhle:
<del>Stary text.</del> <ins title="opraveno Sep 15 6:55">Novy text.</ins>

Modifikace stylu zobrazeni (napr. vlozeny text jako modry italic, odstraneny jako cerveny strikethrough) se pak daji jednoduse udelat pomoci CSS, treba takhle:
ins: {text-decoration:none;font-style:italic;color:blue}
del: {text-decoration:underline;color:red}

70773

15.9.2005 7:06

RE: Ono to je jeste trochu jinak, Michale

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 70773

Jak tohle funguje v MS IE? Ví to někdo?

70774

15.9.2005 7:18

RE: Ono to je jeste trochu jinak, Michale

TS 213.?.?.?

Reakce na 70774

>Jak tohle funguje v MS IE? Ví to někdo?

Odzkouseno. V MSIE 5.0 to funguje taky, a to vcetne toho title atributu.

Taky se da pouzit <span class="cssclass" title="titlestring">text</span> pokud by validator remcal ze ins a del nejsou ve vami pouzivanem doctype povolene, a nadefinovat prislusne "ins" a "del" cssclass pro ekvivalenty <ins> i <del> stejne jako vyse, jenom jako nazvy tagu pouzit span.ins a span.del identifikatory. Tedy napriklad
<span style="ins" title="inserted at date because of X">inserted text</span>
a v prislusnem stylesheetu zadat
span.ins {jaky-style:chceme}

Tohle je odzkouseno v MSIE5.0 taktez. Overte na tom co mate pro pripad, ze by v zaloze cihal Murphy.

70776

15.9.2005 11:32

RE: Ono to je jeste trochu jinak, Michale

kavol 193.?.?.?

Reakce na 70704

>najednou bere pravo zhromazdit se na LEGALNE PRONAJATEM pozemku

dokažte! [naštvaný] (že byl pozemek na CT legálně pronajatý)

70813

15.9.2005 14:12

RE: Ono to je jeste trochu jinak, Michale

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 70813

Kavole vykaslete se na CT. Vsimnete si, ze dalsi akce probehly bez problemu na radne zajistenych pozemcich a presto tu pan Swora pise clanky jako "treti technoparty za mesic", kde na ucastniky plive a kyda spinu. O tom to je. A ne o nejakym CT...

70834

15.9.2005 14:41

RE: Ono to je jeste trochu jinak, Michale

JaJa 80.?.?.?

Reakce na 70813

Na Internetu koluje kopie toho povolení, takže "search TFG" [cool]
Problémem bylo, že měli pronajaty pozemky A a nakonec seděli na pozemku A a částečně B (na oba díky policejním zátarasům museli přes pozemek C). Není to jednoduché... [velký smích]
IMHO policie je měla vytlačit z pozemku B (popřípadě tam vytáhnout GUMLy, pokud by se jim nechtělo) a neuzavírat přístup na pozemek A (odpadly by problémy s pozemkem C). Takhle jsem to z toho Inetu pochopil já, JáJa [mrknutí jedním okem]

70839

15.9.2005 16:56

RE: Ono to je jeste trochu jinak, Michale

kavol 193.?.?.?

Reakce na 70839

>Na Internetu koluje kopie toho povolení, takže "search TFG" [cool]

kdybych to bylo tak snadné najít na Internetu (btw, říká se STFW), tak bych nežádal důkaz - takže odkaz?

70850

15.9.2005 22:39

RE: Ono to je jeste trochu jinak, Michale

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 70813

dokazano:

http://imgs.idnes.cz/oprilohy/infografika/technoparty/smlouva1.htm

http://imgs.idnes.cz/oprilohy/infografika/technoparty/smlouva_techno1.jpg

http://imgs.idnes.cz/oprilohy/infografika/technoparty/smlouva_techno2.jpg

[mrknutí jedním okem]

70904

16.9.2005 9:19

RE: Ono to je jeste trochu jinak, Michale

kavol 193.?.?.?

Reakce na 70904

>dokazano:
>http://imgs.idnes.cz/oprilohy/infografika/technoparty/smlouva1.htm

ó to se hluboce mýlíte, příteli ... nebo jest to jen mojí slepotou, že tam nevidím ani slovo o pronájmu? [zmaten]

70960

15.9.2005 6:35

Neskutecne,

kema 207.?.?.?

ale opravdu neskutecne.
Ja sam obcas se Zvedavcem souhlasim, ale vetsinou ne.
Presto ho ctu se zajmem a rad prispivam do diskuse. Obcas me nejaky hulvat sproste vynada a dobre mu tak. Nestezuji si.
Ale Zvedavec je zadarmo. A tim to pro me konci.
Nedovedu si predstavit, ze by me treba na Neviditelnem Psovi vyzyval pan Neff k odeslani financniho prispevku.
A na konci kazdeho clanku byla vyzva k placeni pres telefon.
A pak me nektery z prispevatelu obvinoval a nadaval, ze neplatim.
A nakonec, ze by na NP vysel clanek jako tento.
Ve vsi ucte dobri lide, ale to je jako u blbejch. [oči v sloup]

70770

15.9.2005 11:35

RE: Neskutecne,

kavol 193.?.?.?

Reakce na 70770

pane kolego, trošku to převracíte - tady se nikdo nebaví o tom, jestli zadarmo či nikoliv ... řeč je o tom, že někdo vyhrožuje, že když nebude po jeho, tak přispívat nebude, což je a) neetické, b) směšné

70814

15.9.2005 14:31

RE: Neskutecne,

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 70814

Mozna je to neeticke a smesne, ale ja se mu nedivim. Dost mich pratel ve veku 20-25 se podobnych technoparty pravidelne ucastni. Vsichni normalne chodi do prace, normalne plati dane a v drtive vetsine bydli ve svem. Denne se s nema potkavam a pak prijdu domu a ctu si od nejakyho (samocenzura) z Kanady a (samocenzura) Mindy, ze sou to fetaci, nesamostatni nedospeli lide, ze by nechali chcipnout psa zavrenyho v aute, ze prispivaji svym chovanim k NWO a hromadu dalsich zvastu. To teda pardon, ale tohle mi dokaze hnout zluci natolik, ze bych uvazoval dost podobne. Zvlast kdyz pan Swora jede jak zaseklej gramofon, obcas uzna dilci omyl, ale stejne nam slepej hluchej porad zpiva tu samou pisnicku, se kterou se nemuzu nikterak osobne ztotoznit, prestoze techno nesnasim. Jsou proste jiste hranice a dost lidi se jeho pristup dotkl a vnesl do duse hluboke zklamani...

70838

16.9.2005 17:52

RE: Neskutecne,

kema 207.?.?.?

Reakce na 70814

>pane kolego, trošku to převracíte - tady se nikdo nebaví o
>tom, jestli zadarmo či nikoliv ... řeč je o tom, že někdo
>vyhrožuje, že když nebude po jeho, tak přispívat nebude,
>což je a) neetické, b) směšné

Pane Kavol, neprevracim.
Tenhle clanek je reakce na prispevky nekterych ctenaru.
Tihle ctenari ovsem sami reaguji na jine clanky a jine prispevky kde jsou nabadani k tomu, aby zaplatili.
Toz tak je to. [smích]

71049

15.9.2005 12:47

tento server už není politicky nekorektní ale rovnou lživý a manipulativní.

skud skud (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

"Chodím Zvědavce číst a je úplně skvělý, hlásá o sobě jak je nezávislý a nekorektní, a to se mi líbí tak, že bych zvažoval i finanční příspěvek, ale nepíšete to, co by se mi hodilo, tak nezaplatím a nedám vám nic! Ani náhodou! Ne a ne a ne! Nebudu vám platit, když mi nepíšete po vůli! Ha! To jsem vám to nandal, co?"

----------------------------------------------------------------------
Samozřejmě nebudu platit nic, pokud budu číst takové nehorázné bludy a trapné smyšlenky.Nebo nechutné manipulativní lži, které jsou zcela úmyslně myšleny, aby zde přilákali podobně laděné čtenáře. Ostatně když se podíváte na stránky odpor.net (otevřeně neonacistické hnutí hlásící k odkazu Adolfa Hitlara a národního socialismu)se tomu ani nedivím.Editor zvědavce je podporuje svými články. Je jisté, že na tomto webu už dávno nejde o nějakou snahu psat aspoň nějak objektivně (nemyslím politicky korektně). Vašim umyslem je manipulovat lidmi a nic jiného.Tvrdíte že VŠIHNI účastnci josu všichni menorální zfetovaní somráci a pedofilní psychopati narušující klidnou společnost a řád.Házíte všechny na jednu hromadu, podporujete myšlení kolektivní viny a generalizujete. A to mi za to nestojí abych někoho finančně podporoval z mých vydělaných peněz.Nejsem homosexuální asociální deviantní cigán, který nemaká a nani nejsem 15 ti leté dítě, a proto si nenchám líbit takové nechutné manipulace a lži. A co se týče "militantích" rakcí na tyto šílené bláboly. Víte, já se ani tomu ani nedivím. A vůbec, se mi zdá že Vy podporuejte také militantí myšlení a kamarádičkujete se s Národním odporem.

70823

15.9.2005 14:12

RE: tento server už není politicky nekorektní ale rovnou lživý a manipulativní.

ORION 158.?.?.?

Reakce na 70823

VŠICHNI? Kdo tvrdi ze vsichni? Na VSECHNY nehraje ani nase "demokraticka" spolecnost. Nekdy aspon na VETSINU, ale nekdy ani to. Nekdy staci jen JEDEN a nekdy dokonce i jen PODEZRENI.
Nevim, jestli je to vhodny priklad, ale co boj proti "terorismu" kvuli PODEZRENI, ze se deje neco nekaleho, to je to ok, ale kdyz rozezenou (po vyraznem, duraznem a neprehlednutelnem varovani) akci, kde NEKTERI (vyznamne procento) vedomne a neoddiskutovatelne porusuji zakony CR, tak je proti tomu rev. Neni to tim, ze potrefena husa nejvice kejha? Neni to tez tim, ze poradatele trpi mezi sebou ruzne asocialy a dalsi zivly z underclass? Rad a casto navstevuji koncerty vazne hudby. Proc me a me spoluposluchace nikdy nerozhenala policie? Proc o nas nemluvi media? Proc se netresou, ze pristi tyden se zase bude hrat Janacek, tak jestli nas opet zmlati nebo jestli neco nezdevastujeme? Kulturnost mily priteli, to chce. Kulturnost a pokoru, respekt k lidem i prirode... Vim, co pan Stwora mysli a je mi lito Vas, kteri to nechapete. Zapomente nekdy na sve JA jako JA cloveka, ale zkuste se podivat na svet pomoci JA lesa, JA prirody nebo JA cloveka, co cestou z prace sedi vedle Vas v autobusu. Bohuzel se obavam, ze vetsina z Vas je tak posedla svym JA, ze tohle ke skode sve, i okoli uz nedokaze. Doufam, ze krome pana Stwory je Vas tu vic, kteri se na svet jeste takhle umeji povidat. A Vam ostanim, kteri me nechapete a tukate si pri cteni tohodle prispevku na celo, abyste v sobe i tuto schopnost objevili.

70835

15.9.2005 18:36

RE: tento server už není politicky nekorektní ale rovnou lživý a manipulativní.

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 82.?.?.?

Reakce na 70835

Ano spravne, kulturnost. Pan Stwora nechape, ze pojem kultura nezahrnuje jenom lidi, co se s gramofonem zavrou ve sklepe, aby nerusili sousedy a mohli si poslechnout Janacka. Ono srovnani s vaznou hudbou je naprosto irelevantni. Kazda hudba oslovuje plus minus jinou cilovou skupinu. Tezko nekdo donuti mlade lidi aby masove poslouchali dechovku nebo vaznou hudbu.
Ale k tomu vasemu narceni ze sobectvi: Ja rikam, ze vy ste sobec. Chybi vam dostatek tolerance. Az se naucite relaxovat a starat se sam o sebe a svoje blaho, tak urcite prezijete, ze Vas jednou do roka vyrusi nejaka technoparty/rockfest/cokoliv. Kdyz budete na vsechno nadavat, tak se z Vas stane zapsklej starec a zadne stesti Vam to neprinese, tot moje rada...

70867

15.9.2005 19:10

RE: tento server už není politicky nekorektní ale rovnou lživý a manipulativní.

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 70867

Vy jste nádherný exemplář. Přímo čítankový. Jsem moc rád, že tady píšete a dáváte nám tak nahlédnout do vašich myšlenkových pochodů. Děkuji.

A těm ostatním: Podívejte se do mikroskopu. Je to mimořádně zdařilý vzorek bacila zvaného "zlatá mládež". Můžete ho studovat jako na dlani. Má všechny typické prvky popsané v literatuře. Všechno, o čem se zmiňuje předchozí článek. Všimněme si prosím toho:

>Ale k tomu vasemu narceni ze sobectvi: Ja rikam, ze vy ste
>sobec. Chybi vam dostatek tolerance.

Ta věta by se dala transportovat do jiné roviny, aby ještě zřetelněji vynikly charakteristiky (=obarvit vzorek). Např. takto: "Zloděj říká okradenému: 'Nazval jste mě zlodějem. Já říkám, že si za to můžete sám. Chybí vám dostatek tolerance.'"

Není to milé? [velký smích]
A třešnička na dortu:

>Az se naucite relaxovat a
>starat se sam o sebe a svoje blaho, tak urcite prezijete, ze Vas
>jednou do roka vyrusi nejaka technoparty/rockfest/cokoliv.

Amen.

70874

15.9.2005 19:30

RE: tento server už není politicky nekorektní ale rovnou lživý a manipulativní.

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 82.?.?.?

Reakce na 70874

Pravda asi sem se trochu ukvapil. Nerad bych aby jeden komentar zneverohodnil moje nazory. Mel sem to napsat jinak, ale uz tech emoci bylo asi pres prilis. Kazdopadne sem rad, ze sem Vam udelal radost...
Mozna Vas ale zklamu: pred technem dam prednost jazzu, kdyz se ozeru tak nervu po ulici a nedelam vytrznosti a ohleduplny k ostatnim sem nekdy az presprilis, takze s tou zlatou mladezi, v pejorativnim slova smyslu jste vedle. Jak uz sem psal k Mindy, tak se zastavam lidi ktere osobne velmi dobre znam a vadi mi, ze tu na ne kydate spinu. Nevim zda by se me oni zastavali stejne aktivne, ale me to prijde spravne...

70878

15.9.2005 21:36

RE: tento server už není politicky nekorektní ale rovnou lživý a manipulativní.

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 70878

>...tak se zastavam lidi ktere osobne velmi dobre znam a vadi mi, ze
>tu na ne kydate spinu.

Vadi to.
A je to od editora Stwory docela spatny tah.
Pred triceti lety stejne smyslejici lide na nas 17lete pokrikovali "hašišáci",
pak se otocili pro dalsi 12ctku a vykourili svou dvacatou spartu.
A my popijeli kofolu a poslouchali cerstve zrozeny hard rock.
Jaky paradox.
Pane Stworo,...Vy vubec nemate ani tuseni o zivote "zlate mladeze" v CR.
Vy ani vubec nemate tuseni, kdo jsou ti ostatni.
Po dobu navstevy rodne hroudy mate sanci poznat leda velke k...ove.
Krok zpet a rozum do hrsti,...to by Vam sluselo lepe. Takhle z Vas cpi zatrpklost a zloba.
A pripominam.Jsem 58ty rocnik a poznam rozdil mezi techno, tekno, deep house, trance, dnb,..
...ale taky dalsich x hudebnich smeru. Ale jedno je jasne. Dobra muzika potesi a bullshit nemusim.A verte. Kdyz vidim ozraleho s dreads, sjeteho na sracku, tak je mi jasne, ze to neni ten pravy predstavitel kultu techna ani nahodou.
Ale co,...hrach-stena, pane editore.



70890

15.9.2005 22:27

A co kdyz to...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

...nebyl pokus o "ovladani" ci natlak na Vladimira Stworu, ale proste jen vyjadreni osobniho zklamani nad bezmyslenkovou podporou Paroubkovy demonstrace politicke sily - ano, mam na to je protiustavne nechat zmlatit jako 17. 11. 1989 studaky na Narodni tride a nic se mi nestane [zahanbení]

Tak jsem to pochopil i ja.

Falout zvazoval, ze by takovy rozumny proti-systemove webzine podporil, ale pote, kdyz videl, ze se Vladimir pridal k Paroubkovi, tak zaradil, logicky, zpatecku.

Tak jsem si to vysvetlil ja a dotycneho plnne chapu [zahanbení]

...chapete ho i vy? [zmaten]

70901

16.9.2005 9:40

RE: A co kdyz to...

kavol 193.?.?.?

Reakce na 70901

>Paroubkovy demonstrace politicke sily - ano, mam na to
>je protiustavne nechat zmlatit jako 17. 11. 1989 studaky na
>Narodni tride a nic se mi nestane [zahanbení]

prosím, dokažte své tvrzení citací z Ústavy a relevantních právních předpisů ... [oči v sloup]

70962

16.9.2005 11:11

RE: A co kdyz to...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 70962

kavol - nalistovat zakon o svobode shromazdovani, domovni svobode (jejich pozemek!) a svobode projevu si snad umite sam, ne? [zmaten]
Pokud ne, ja tak za vas cinit nehodlam, je mi lito [mrknutí jedním okem] Pozadejte o doucovani [zahanbení]

70972

16.9.2005 1:44

tekno, deep house, trance, dnb,.. hudebni smer ? (:-)

Peter Veliky 70.?.?.?

Pan Sodek tomu paskvilu rika 'hudebni smer' ([smích]

70921

16.9.2005 5:32

RE: tekno, deep house, trance, dnb,.. hudebni smer ? (:-)

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 70921

No vidite mama ma rada dechovku a ja to opravdu nemusim, ale jsem v pohode, proste to toleruju. Ona zase nemusi rock a taky to toleruje. Dlouho jsem nic nekupoval vetsinu mych CD tvori rock, par Nohavicu, Spirutualu a nejaka vazna muzika, zadne techno. Presto povazuju techno za smer hudby a ne za paskvil. [oči v sloup]

70942

16.9.2005 22:00

!!!Beru te za slovo!!!

js 200.?.?.?

Rikas, zes chtel prispet, ale neverim tomu. Nastval te jeden clanek a o prispevku mluvis jen proto, ze vis, ze zvedavec potrebuje financni prostredky a chces tim zvysit vahu tveho komentare. Presne tohle je manipulace s tiskem, nastesti jen v malem. Svet je na tom tak krome jineho proto, ze lide s temito tendencemi maji prostredky a take proto, ze jini preferuji ty prostredky, nez psat pravdu. Kdo se tomu zvysky smeje a napomaha nebudu komentovat, to by mohl byt muj komentar i zde odfiltrovan :-]

71091

Příspěvků: 38

14.09. 18:28 leho  Děkuji za kompliment
14.09. 18:50 Karel z Čech  RE: Děkuji za kompliment
14.09. 19:12 Karel z Čech  Abych jen nerýpal
14.09. 19:22 baba_Blažková  S článkem souhlasím
14.09. 19:48 LACO  Přestanu platit!!!:-)
14.09. 22:48 mech  RE: Přestanu platit!!!:-)
14.09. 23:09 JaJa  RE: Přestanu platit!!!:-)
15.09. 13:30 LACO  RE: Přestanu platit!!!:-)
15.09. 14:46 JaJa  RE: Přestanu platit!!!:-)
14.09. 22:15 Marty  Ono to je jeste trochu jinak, Michale
15.09. 02:50 jonel  RE: Ono to je jeste trochu jinak, Michale
15.09. 05:37 Ruda  RE: Ono to je jeste trochu jinak, Michale
15.09. 09:46 Sidonius Zdenek M  RE: Ono to je jeste trochu jinak, Michale
15.09. 06:56 TS  RE: Ono to je jeste trochu jinak, Michale
15.09. 07:06 Vladimír Stwora  RE: Ono to je jeste trochu jinak, Michale
15.09. 07:18 TS  RE: Ono to je jeste trochu jinak, Michale
15.09. 11:32 kavol  RE: Ono to je jeste trochu jinak, Michale
15.09. 14:12 Pavel -Čert- Němec  RE: Ono to je jeste trochu jinak, Michale
15.09. 14:41 JaJa  RE: Ono to je jeste trochu jinak, Michale
15.09. 16:56 kavol  RE: Ono to je jeste trochu jinak, Michale
15.09. 22:39 trodas  RE: Ono to je jeste trochu jinak, Michale
16.09. 09:19 kavol  RE: Ono to je jeste trochu jinak, Michale
15.09. 06:35 kema  Neskutecne,
15.09. 11:35 kavol  RE: Neskutecne,
15.09. 14:31 Pavel -Čert- Němec  RE: Neskutecne,
16.09. 17:52 kema  RE: Neskutecne,
15.09. 12:47 skud  tento server už není politicky nekorektní ale rovnou lživý a manipulativní.
15.09. 14:12 ORION  RE: tento server už není politicky nekorektní ale rovnou lživý a manipulativní.
15.09. 18:36 Pavel -Čert- Němec  RE: tento server už není politicky nekorektní ale rovnou lživý a manipulativní.
15.09. 19:10 Vladimír Stwora  RE: tento server už není politicky nekorektní ale rovnou lživý a manipulativní.
15.09. 19:30 Pavel -Čert- Němec  RE: tento server už není politicky nekorektní ale rovnou lživý a manipulativní.
15.09. 21:36 Vladimir Sodek  RE: tento server už není politicky nekorektní ale rovnou lživý a manipulativní.
15.09. 22:27 trodas  A co kdyz to...
16.09. 09:40 kavol  RE: A co kdyz to...
16.09. 11:11 trodas  RE: A co kdyz to...
16.09. 01:44 Peter Veliky  tekno, deep house, trance, dnb,.. hudebni smer ? (:-)
16.09. 05:32 Rene Bartosek  RE: tekno, deep house, trance, dnb,.. hudebni smer ? (:-)
16.09. 22:00 js  !!!Beru te za slovo!!!

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

63

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 130 čtenářů částkou 22 170 korun, což je 63 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 5

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 1

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 1

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 1

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 3

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Měnové kurzy

USD
21,90 Kč
Euro
26,20 Kč
Libra
29,14 Kč
Kanadský dolar
16,86 Kč
Australský dolar
16,17 Kč
Švýcarský frank
24,19 Kč
100 japonských jenů
21,03 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
5,84 Kč
100 maď. forintů
7,24 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,78 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 175,25 Kč
1 unce stříbra
496,96 Kč
Bitcoin
389 478,80 Kč

Poslední aktualizace: 29.11.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 721