Diskuze k článku

Kdo vlastní kanadskou naftu?

Příspěvků 146

18.8.2005 2:47

Kdo vlastni australskou naftu a vubec ,kdo vubec ovlad atento mezinarodni trh?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Australie je velika zeme ,prakticky jeste neosidlena ,vetsina obyvatel zije na pobrezi,zeme ,jez ma veskere prirodni zdroje,takze ,receno laicky nesmirne bohata,tedy,bohata i na olej,ale u benzinove pumpy platite draze,coz ted je 1,20 dolaru za litr benzinu,cemuz se tady rika,ze musime udrzovat mezinarodniceny.Proc mame udrzovat tyto mezinarodni ceny,kdyz mame toto bohatstvi tady a mame jej dost,rozumim ,kdyz nejaka zeme nema vlastni zdroje oleje a musi jej draze nakupovat,proc tedy v zahrade plne jablek musime mit vysokou cenu jablek ,kdyz je jich dost a prodali by se vsechny za umernou cenu.
kam ,tedy jdou vsechny ty dolary z bohate zeme,kdyz vlada place ,ze nema dolary na doktory,na nemocnice a jine ,kdo vlastni a ma uzitek z prirodniho bohatstvi Australie ,kdyz financne vlada zebra o kazdy dolar?
Je Australie soverenni nezavislou zemi a nebo pres svetove banky a monopoly je nadale kolonii ,kdyz obyvatele nemaji zadny prospech sz toho,co prakticky vlastni a nebo ,nevlastni a pestuje se jen povest o bohatstvi,ktere nemame.
Takze ,dejme tomu ,Venezuela ma prospech a jejich obcane ,kdyz zabranili korupci a kupceni s jejich nerostnym bohatstvim,v jehoz uchraneni rychle nakoupila Venezuelska vlada zbrane z Ruska,aby neprisel zly stryc jim vysvetlit ,ze to co je jejich ,vlastne v ramci svetoveho poradku ,jejich neni,tak ,jak Kissinger vysvetlil ,ze vsechny prirodni zdroje sveta,jsou vlastne americke ,coz dokazuji v Iraku a chystaji se na Iran,byla by Australie a Kanada Irakem take ,kdyby odmitla obohacovat mezinarodni spolecnosti?
Neni cela ta demokracie ,zapadniho stylu ,zalozena na neokolonialni politice?
Nakonec ,kdyz vlasne ,mame-nemame nic vlastnit ,tak proc mame politiky a vlady ,kdyz nemaji cemu vladnout a co ohospodarovat?

66586

18.8.2005 4:51

RE: Kdo vlastni australskou naftu a vubec ,kdo vubec ovlad atento mezinarodni trh?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 66586

Zeptejte se Saudske Arabie, jak v 70-tych letech probihali "obchodni jednani" o rope s USA. To Kanada na tom neni tak zle. Pokud jde o Rusko je rozdil mezi ozralym hovadem Jelcinem a vysoce inteligentnim a tvrdym expertem KGB na komunikaci Putinem. A vidite vusoupl ze hry cizi a velke hrace. A ticho po pesine!!! Vypada to, ze do Ruska se bude jezdit v budoucnu nakupovat ropa s tlustym svazkem bankovek a kanystrem, s tankem se na nakupy bude jezdit jinde jak vtipne poznamenal pan TS. [mrknutí jedním okem]

66616

6.9.2005 16:02

RE: Kdo vlastni australskou naftu a vubec ,kdo vubec ovlad atento mezinarodni trh?

Bobes slopok (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 66616

>Vypada to, ze do Ruska se bude jezdit v budoucnu nakupovat ropa s
>tlustym svazkem bankovek a kanystrem, s tankem se na nakupy bude
>jezdit jinde jak vtipne poznamenal pan TS. [mrknutí jedním okem]

Minulý týden jsem se vrátil z dovolené od rodičů z východního Slovenska a přijel tam i můj bratr, který jezdí kamionem práve do Ruska, Finska atd...
Kamionem přivezl z Ruska benzín do našeho auta a naftu do traktora. Jak jsem později zjistil, většina řidičů ze zahraničí kteří tam jezdí, takto nakupují levný benzín (naftu). Jinak, nemusíte mít moc pěněz na úplatky. Takže benzín se již z Ruska dováží. Pokud by jste chtěli vedět ceny, tak tady jsou:
BA Natural 91 ... 13,- Kč
BA Natural 92 ... 14,- Kč
BA Natural 95 ... 15,- Kč
BA Natural 98 ... 16,- Kč
Nafta motorová ... 9,- Kč

Kurs: Rubl : Kč = 1:1 (Výměna pouze na hranicích, v bankách pouze dolary a eura)
Dále cigarety MARLBORO ... 18,-Kč/krab.
VODKA ... 120,-Kč/litr
Některé potraviny, které přivezl:
Cukr ... 16,-Kč/kg
Salko ... 14,-Kč
Konzervy druběží paštika (asi 450g) ... 8,-Kč
Bylo toho ještě hodně a za levno, bohužel již si nevzpomínam na přesné ceny. V každém případě ale reakce byla na ceny benzínu.

69440

18.8.2005 2:57

To je smutné

brozkeff noname (tečka) tm (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

To skutečně není nejšťastnější situace. Po multikulturalismu další problém. Tentokrát se ale týká jen někoho...
Doteď jsem si spíše myslel, že tyhle problémy mají země třetího světa - prodají lacině surové dřevo z deštných pralesů a pak obyvatelé nemají peníze, aby si zpátky koupili drahý nábytek. Tady to je podobné, jenom u vyspělé země.
Jednoduše řečeno to je 'rozkrádání socialistického majetku'... nebo snad ne?
A má někdo nějaký nápad, jak by se taková situace dala řešit? Poznámka pod čarou - demokratickou cestou?

66591

18.8.2005 3:01

To je asi ako toto:

Jano 213.?.?.?

Reakce na 66591

Přijde cikán na pracák a povídá:
"Chci začít pracovat a už mě nebaví brát podporu."
Úředník na to:
"Máte obrovské štěstí. Právě jsme dostali žádost od jednoho hodně bohatého člověka, který hledá šoféra a milence pro svou dceru - nymfomanku v jedné
osobě. Vaše pracovní činnost se bude skládat z toho, že budete řídit nejnovější černý mercedes a jednou až dvakrát denně budete souložit s jeho dcerou.
Zaplatí vám košile, kravaty, obleky a oblečení pro volný čas. Pokud budete mít hodně přesčasů, tak vám je zaplatí a proplatí vám i veškeré jídlo.
Ta dívka hodně cestuje a vy jí budete muset na jejích cestách doprovázet.
Čistá mzda se pohybuje okolo 100.000 Eur ročně."

Cikán na něj koukne a povídá:
"Si ze mě děláš prdel, ne....?"

Uředník mu odpoví:
"A kdo si s tim začal?"

66593

18.8.2005 3:16

Drobna korekce

TS 213.?.?.?

Firma neni Lukos, ale YUKOS (nebo v ceske transkripci Jukos), logo obsahujici nazev v azbuce k videni zde: http://en.wikipedia.org/wiki/Yukos

Data k cenam benzinu (USD/galon) v jednotlivych zemich, vcetne historickeho vyvoje od 1996 (resp. 1990), zde:
http://www.eia.doe.gov/emeu/international/gas1.html
http://www.eia.doe.gov/emeu/aer/txt/ptb1108.html

Jinak mate pravdu, je to lumparna.

66595

18.8.2005 4:16

RE: Drobna korekce

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 66595

Pardon. Hned opravím. [mrknutí jedním okem]

66610

18.8.2005 11:23

RE: Drobna korekce

google 84.?.?.?

Reakce na 66610

v Nemecku stoji super cez prazdniny cca 1,30 EUR.

ale nastastie, existuju aj ine, seriozne americko-nadnarodne firmy, ktore maju altruisticky pristup k spotrebitelovi, firemny eticky kodex, kontroluju prisne vedecky svoje produkty a napr. zachranili pol Afriky pred hladom. prispievatel Vlado nam taku jednu popisal, nazyva sa Monsanto.... [mrknutí jedním okem]

66680

19.8.2005 15:22

RE: Drobna korekce

Modráček 213.?.?.?

Reakce na 66680

Ano, Monsanto je skutečnou spásou, ztělesněným Mesiášem, který spasí lidstvo. Něco jako pan Lojza - Dušan v lokálním měřítku. [chechtot]

66832

18.8.2005 4:22

Kdo vlastni naftu

kema 207.?.?.?

Kdo vlastni kanadskou naftu?
Nadnarodni monopoly ji vlastni.
A zaplat panu bohu. Kdyby ji vlastnila kanadska vlada a jeste navic by nasadila takove dane jako ted, jezdili bysme na kole.
Ty monopoly konkuruji jeden druhemu a proto to s cenou za tezbu, zpracovani a distribuci neni tak zle. Proto take bylo Petro Canada privatizovano.
Nafta je v Kanade draha hlavne kvuli zdaneni kanadske vlady. Byl bych rad, kdyby me nekdo doplnil a uvedl zde nejaky odkaz, o jake zdaneni se vlastne jedna. Nejspis by to mel byt autor clanku,kdyz uz s tim zacal. [smích]

My kanadane se pri setkani s americany radi chlubime svym socialnim a zdravotnim zabezpecenim.
Ze za to platime pri kazde navsteve benzinove pumpy (a praktickou neexistenci armady) nas pri tom nenapadne. [smích]

66611

18.8.2005 5:08

RE: Kdo vlastni naftu

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 66611

Pane Kemo rika vam neco kartel? Nevidim jediny rozumny duvod proc stat mel byt tak hloupy a nezodpovedny, aby se vzdal dohledu nad strategickymi nerostnymi zdroji a to bezsporu ropa, voda aj. jsou!!! [oči v sloup] Ta "neexistence" armady ma sve vyhody, treba to ze kanadsky pas byl nevim jak ted prima pro cestovani. Navic je zcela strategicky z vojenskeho hlediska nepripustne, aby USA ignorovali utok na Kanadu a pripustili kontrolu Kanady nepratelskou velmoci disponujici silnym hladinovym lodstvem. Jedinym pozemskym sousedem Kanady jsou totiz USA. [mrknutí jedním okem] Ruske namornictvo nema velke hladinove lodstvo, vzhledm na velikost sve suchozemske hranice sazi v namornictvu na odlisnou strategii. Cina taku nic, takze kdo by zkusil obsadit Kanadu? [překvapení] [překvapení]

66622

18.8.2005 5:50

RE: Kdo vlastni naftu

TS 213.?.?.?

Reakce na 66622

...takze kdo by zkusil obsadit Kanadu?

Mozna ten, kteremu Kanada v ramci pokusu o zachranu vlastniho nerostneho bohatstvi priskrti kohoutek na ropovodu?

66626

18.8.2005 6:00

RE: Kdo vlastni naftu

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 66626

V tomto pripade budovani silny armady, taky nema smysl. [velký smích] [velký smích]

66629

18.8.2005 7:12

RE: Kdo vlastni naftu

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 66626

Proc by Kanada skrtila kohoutek na ropu? Staci kdyz zvisi ceny a jeste na tom vydela. Doufam ze se to stane brzo. Stejne nam USA dluzi 5 biloionu dollaru za soft lumber, takze to vlastne bude jen zpetna splatka.

66641

19.8.2005 5:34

RE: Kdo vlastni naftu

kema 207.?.?.?

Reakce na 66622

>Pane Kemo rika vam neco kartel? Nevidim jediny rozumny duvod proc
>stat mel byt tak hloupy a nezodpovedny, aby se vzdal dohledu nad
>strategickymi nerostnymi zdroji a to bezsporu ropa, voda aj.
>jsou!!!

Ano, rika me neco slovo kartel.
Takovym kartelem je OPEC, ktery vydira celou zemekouli.
To je ovsem organizace zemi vyvazejicich naftu. Nikoliv tezebnich spolecnosti, nebo rekneme kamaradu presidenta Bushe.
Drahy pane, spravedlivy statni byrokrat ktery moudre, spravedlive a hlavne levne ridi tezbu ropy existuje jen ve vasi fantazii.
Slava tezebnim spolecnostem. Ty si berou pouze okolo 2% zisku, coz se o OPECu a vladach vetsiny zemi rici neda.

66791

19.8.2005 6:25

RE: Kdo vlastni naftu

TS 213.?.?.?

Reakce na 66791

>Takovym kartelem je OPEC, ktery vydira celou zemekouli.

"Vydira celou zemekouli", nebo "stoji v ceste bezuzdnym orgiim spotreby omezenych zasob ropy"?

Kdyz se vam to nelibi, zmente technologii, nebo omezte spotrebu. Mate prece svobodu volby.

Na kolik prisel Manhattan Project? Na kolik prisel Project Apollo? Na kolik prijde soucasne Poustni Dobrodruzstvi, kolik energetickych laboratori by se za to dalo postavit? Chcete tvrdit, ze vasi vedci uz nejsou to co byvali? Nebo je za tim neco jineho?

66793

19.8.2005 9:52

RE: Kdo vlastni naftu

68 68.?.?.?

Reakce na 66793

Na kolik prisel Manhattan Project? Na kolik prisel Project Apollo? Na kolik prijde soucasne Poustni Dobrodruzstvi, kolik energetickych laboratori by se za to dalo postavit? Chcete tvrdit, ze vasi vedci uz nejsou to co byvali? Nebo je za tim neco jineho?

No, tady se porad tvrdi, ze americane jsou tupi kreteni. Prectete si prispevek pana Modracka "Profil Americkeho Idiota," nebo tak nejak a prectete si prispevky k jeho clanku. Takze zadni vedci v USA asi neexistuji.

[smích]

66805

20.8.2005 4:25

RE: Kdo vlastni naftu

TS 213.?.?.?

Reakce na 66805

No, tady se porad tvrdi, ze americane jsou tupi kreteni.

Priklady potvrzujici vyrok:
- Richard Santorum
- George W. Bush

Priklad vyvracejici vyrok:
- Richard Feynman

Takze zadni vedci v USA asi neexistuji.

Popis prumerne hodnoty vzorku nevypovida o hodnote jednotlivych elementu vzorku. Statistika 101.

Predpokladame-li normalni distribuci, muzeme prohlasit, ze polovina lidi ma podprumernou inteligenci. Pokud se dostatecne vlichotime teto polovine a dostatecne znechutime tu druhou, vyhrajeme volby. Takze slovy piratskeho kapitana, terror alert nahoru a kanony ven!

66941

20.8.2005 6:22

RE: Kdo vlastni naftu

68 68.?.?.?

Reakce na 66941

Vedecke pojednani o inteligenci americanu: Modracek

Pane TS, ze vy jste si ten vytvor pana Modracka neprecetl? [smích]

66954

20.8.2005 6:40

RE: Kdo vlastni naftu

TS 213.?.?.?

Reakce na 66954

>Pane TS, ze vy jste si ten vytvor pana Modracka neprecetl? [smích]

Precetl, ale bylo to ujete. Neco malo na tom bylo, ale vysledek byl prilis zkresleny.

Problem vidim v manipulovatelnosti prumerneho Americana (a prumerneho cloveka obecne, ale USA ma nejrozvinutejsi reklamni prumysl). Dnesni reklama vyuziva nejmodernejsi poznatky z psychologie, vcetne pouzivani fMRI na zjistovani reakce mozku na audiovizualni podnety.

Druhy problem je system doslova podkurujici blbounum a odstranujici veskere stimulace samostatneho mysleni.

66957

23.8.2005 8:44

RE: Kdo vlastni naftu

Šeďa 82.?.?.?

Reakce na 66957

Bohužel se "naši" čeští "borci" snaží o podobný postup i v ČR! Jsme sice odolnější proti tomu, než ti američtí hamburgžrouti, ale nevím jak dlouho nám to vydrží.

67395

19.8.2005 17:54

RE: Kdo vlastni naftu

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 66791

Tahle debata neni o byrokracii, ale o zdrojich. A s prominutim pouze nekvalifikovany vul anebo uplaceny darebak muze uvolnit dohled nad temi zdroji, jez jsou vlastnictvim dane zeme na jejihz uzemi se tyto zdroje nachazeji. Nemluve o tom, ze fosilni paliva patri mezi neobnovitelne zdroje, nasi vnuci nas jednou proklejou jako nenasytna a bezohledna prasata. Takze jestli OPEC jako sdruzeni suverennich zemi odmita predat kontrolu nad ropnymi zdroji, jez predstavuji i budoucnost pristich generaci obyvatelstva, nekomu kdo nema k domacim lidem zadny vztah, zachoval se proziraveji nez-li kanadska vlada. Radeji budu ropa prodavat v mensim mnozstvi 50 let za pro me vyhodnejsi cenu a ze zisku tohoto prodeje budu financovat rozvoj sve zeme, podle potreby. Obvzlast u zdroje, ktery je neobnovitelny stoupa zodpovednost jak s nim nalozit!!

66850

19.8.2005 18:13

RE: Kdo vlastni naftu

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 66850

To zní sice hezky, ale z druhé strany to omezuje volné podnikání amerických drancovacích společností. A to se jen tak nikomu nepromíjí.

66857

19.8.2005 18:24

RE: Kdo vlastni naftu

kema 207.?.?.?

Reakce na 66850

Panove TS a Bartosku.

OPEC je kartel. Jeho jedinym duvodem k existenci je dostat za ropu co nejvice penez. Proto ten kartel utvorili, coz je samo o sobe spinavost.
To, ze v chudych zemich lide hladovi, protoze zorani pole prijde na dvojnasobek je jim u prdele. Stejne jak je jim u prdele dostatek ropy v budoucnosti.
Tenhle clanek je ale o tom, proc je v Kanade ropa drazsi nez v mnoha jinych zemich. (I kdyz Kanada ropu produkuje).
A ropa je v Kanade draha hlavne kvuli vysokym danim.
A take kvuli prirodnim podminkam, ktere jeji tezbu prodrazuji.
A kvuli dlouhym vzdalenostem, ne ktere se musi ropa i jeji produkty dopravovat.
Rozhodne to neni zavineno narodnosti vlastniku te ci one oil company.

66862

19.8.2005 19:03

RE: Kdo vlastni naftu

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 66862

Pane Kema pokud jde o prirodni neobnovitelne zdroje Ceska, tak me je uplne u prd*le jaky bude mit neochota uvolnit je ve prospech kohokoliv na cenu orby v chudych zemich, stejne tak to ma na haku Bily dum ( a to je pro USA dobre) a vztah velkych korporaci k problematice chudoby zemi tretiho sveta neni trebe rozebirat. Dluhy chudym zemim odpousteji vlady, a vzhledme k nastaveni ekonomickych parametru, to plati obycejni lidickove a ne velke korporace, jak se mi snazite naznacit. A k maximalizaci prodeje vede korporace zisk ( neni podstatne s cim se kseftuje), a do chudych zemi tyto korporace vyvezou ropa pouze, kdyz je cim platit. Korporace nejsou charita, ale ekonomicky fungujici subjekty. A odpovednost do budoucna a maximalizace zisku jsou v tvrdem neslucitelnem rozporu, proto mame sem tam hospodarske krize.

66874

19.8.2005 19:38

RE: Kdo vlastni naftu

kema 207.?.?.?

Reakce na 66874

> Korporace nejsou charita, ale ekonomicky fungujici
>subjekty. A odpovednost do budoucna a maximalizace zisku jsou v
>tvrdem neslucitelnem rozporu, proto mame sem tam hospodarske
>krize.

Pane Bartosek,
na budoucnost sere kazdy. OPEC, korporace i vladni urednici vypisujici nove a nove dane.
Kdybych si mezi nimi mel vybrat, tak asi ty korporace. Ty se alespon chovaji trzne a v nekterych pripadech mysli i na zisky budouci, nejen ty dnesni.
To je ostatne i duvodem, proc uz tolik let vitezi trzni ekonomika nad statnim molochem. [smích]

66876

19.8.2005 22:10

RE: Kdo vlastni naftu

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 66876

Pokud vlady uplatni rozumny dohled nad neviditelnou rukou trhu tak jiste, ale od poloviny 80-tych let roste HDP a klesa ISEW. Ve svych dusledcich to znamena stagnaci stredni tridy a ekonomicky pokles, normalnich plebejcu na Zapade. Prelila se znacna cast majetku ve prospech tech velmi bohatych. Diky tvrdemu konkurencnimu boji se preleva masova prumyslova produkce do Ciny a tretiho sveta, Marx tomu rika vyvoz kapitalu, coz povede k socialnim a ekonomicke nestabilite zapadnich spolecnosti z dlouhodobeho hlediska. Takze v clanku nikdo nechce komunizmus do Kanady, na druhou stranu je me velkym tajemstvim, proc si zapadni vlady musi pujcovat penize od svych centralnich bank na urok a z jakeho duvodu jsou tyto centralni banky soukrome spolecnosti. Podle byvaleho sefa DEU Volckera ztrati USA v nejblizsich letech schopnost splacet uroky sveho dluhu. Zajimalo by me cim se bude platit po tomto dni D. Mate pravdu rizeni v rukou statu jednoznacne ekonomicky prohralo. Viz konec studene valky, spojeny s ekonomickym kolapsem Vychodniho bloku. Nekdy v tomto obdobi zrejme neokonzervativci dosahly toho, ze byl uvolnen dohled statu nad neviditelnou rukou trhu. ISEW na urovni 50-tych let preliti majetku k nejbohatsim, upevneni vlivu neokonzervativcu v politice, to jsou jedny z polozek na uctence, kterou budeme muset v budoucnu zaplatit. Ekonomickou krizi tvrde odnesou prave ti maly, velci hraci na trhu na tom jeste vydelaji. Od tech co zbakrotuji, a tech co prijdou v dusledku krize o schopnost splacet sve dlouhodobe uvery ziskaji velmi levne trebe nemovitosti. Jak uz jsem slysel v diskusi nakupovat u tech co maji nejlevnejsi cenu je racionalni a spravedlive.

66908

22.8.2005 19:24

RE: Kdo vlastni naftu

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 66908

Možná se tomu budete divit, ale vznik a rozvoj "asijských tygrů" v 60. letech způsobily státní zásahy do ekonomiky. Státní podpora ekonomického rozvoje, plánování a finanční dotace do nosných odvětví.

67276

23.8.2005 1:05

RE: Kdo vlastni naftu

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 67276

Pokud reagujete pane Karle na me, pak jednoznacne souhlasim. Rozumny dohled je zadouci!! [mrknutí jedním okem]

67319

23.8.2005 9:48

RE: Kdo vlastni naftu

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 67319

Samozřejmě pane Bartošku, že reaguji na váš příspěvek i na příspěvky ostatních v této věci. Vláda musí mít plán, čeho chce dosáhnout a jakým způsobem a pak to ekonomickými nástroji u soukromých podniků léta prosazovat.
Naše kocourkovská vláda také hovoří o podpoře soukromého podnikání (jako kdyby u nás bylo i nějaké jiné, než soukromé) a prosazuje to tak, že zvyšuje minimální daně a odvody a daňobé úlevy dává zahraničním investorům, kteří se zaváží po dobu daňových úlev využívat zdejší výrobní kapacity.
To také může být plán, ovšem nikoliv plán rozvoje ekonomiky, ale plán likvidace za dobrý bakšiš. Kanadská vláda je jistě schopná dělat podobná rozhodnutí, jako naše kocourkovská. My přece nejsme hloupí asiati, abychom si své národní bohatství šetřili a starali se o budoucnost. Naším hlavním zájmem je se bavit, rozhazovat a žít na úvěr. Že pak jednou příjde exekutor, na to nejsme schopni myslet. To nám reklama v televizi nepřipomíná. A naše vláda si už vůbec takové starosti nepřipouští. To bude v době, kdy už ve vládě bude sedět někdo jiný a současní členové vlády budou daleko za vodou.

67402

23.8.2005 22:23

RE: Kdo vlastni naftu

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 67276

>Možná se tomu budete divit, ale vznik a rozvoj "asijských
>tygrů" v 60. letech způsobily státní zásahy do ekonomiky.
>Státní podpora ekonomického rozvoje, plánování a finanční
>dotace do nosných odvětví.

>
To mne docela překvapuje.Máte nějaký odkaz nebo příklad?

67478

24.8.2005 2:26

Zase kecáte, kema,

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 66876

>OPEC, korporace i vladni urednici
>vypisujici nove a nove dane.

OPEC, korporace ani vládní úředníci daně nevypisují. Ty mohou stanovovat jen taxing authorities a to jen v rámci zákona. To je zásadní rozdíl od toho, co tady hlásáte Vy.

67514

19.8.2005 19:44

RE: Kdo vlastni naftu

kema 207.?.?.?

Reakce na 66874

> Korporace nejsou charita, ale ekonomicky fungujici
>subjekty. A odpovednost do budoucna a maximalizace zisku jsou v
>tvrdem neslucitelnem rozporu, proto mame sem tam hospodarske
>krize.

Tam kde nevladnou korporace k hospodarskym krizim nedojde.
Situaci vyresi hladomor. (North Korea, Etiopia, Soviet Union)

66877

19.8.2005 21:11

RE: Kdo vlastni naftu

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 66877

Pane Kema, píšete Tam kde nevladnou korporace k hospodarskym krizim nedojde. Situaci vyresi hladomor. (North Korea, Etiopia, Soviet Union)

Vy možná již brzy budete umírat hlady ve zdánlivě dnes přebohaté severní Americe a budete tedy možná docela závidět těm severním Korejcům jejich hladový trening !! [velký smích] Legrační, jaká totální krátkozrakost z Vás a ještě několika podobných nadšenců vyzařuje. [smích]

Hladomor v Etiopii padá ze 100% na vrub průmyslem znečištěného vzduchu, který sem proudí z bohatého průmyslového severu, z Evropy a Ameriky - viz převládající směry větrů. Totiž cca 1000% převýšení normálního počtu tzv. kondenzačních jáder vede k tomu, že vzdušná oblačnost je rozptýlená na příliš malé kapičky, které tím pádem nedopadnou na zem a tedy celý tzv. Sahel včetne jihu Sudánu, Etiopie, Eritreje a Somálska trpí suchem. Pane - toto sucho a z toho planoucí hladomor zavinil bohatý sever se svými korporacemi, ale nehlásí se k tomu jaksi [velký smích]

66893

23.8.2005 6:17

RE: Kdo vlastni naftu

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 66877

Jo a tam kde uplatnuji korporace svuj vliv neomezene, vladne blahobyt a lide umiraji na civilizcni choroby jako je obezita " zarnym pripadem je cely africky kontinent". [překvapení] [překvapení] [překvapení]

67375

20.8.2005 4:14

RE: Kdo vlastni naftu

TS 213.?.?.?

Reakce na 66862

OPEC je kartel. Jeho jedinym duvodem k existenci je dostat za ropu co nejvice penez. Proto ten kartel utvorili, coz je samo o sobe spinavost.

Zkuste o OPEC uvazovat nikoliv jako o kartelu, ale jako o jedne megafirme vznikle mergerem nekolika mensich. Dostanete stejny vysledek, ale najednou je to Ten Spravny Trzni Mechanismus.

To, ze v chudych zemich lide hladovi, protoze zorani pole prijde na dvojnasobek je jim u prdele.

Chudi lide hladovi kvuli nizkym vykupnim cenam toho co vypestuji, tlacenym dolu silou velkych subjektu kontrolujicich trh a "maximalizujicich zisk".

Za domaci ukol porovnejte vykupni cenu jednoho kilogramu kavy treba v Etiopii s cenou jednoho salku kavy Starbucks.

66940

20.8.2005 5:55

RE: Kdo vlastni naftu

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 66940

S tim kafem moc hezky priklad. [mrknutí jedním okem]

66950

22.8.2005 19:35

RE: Kdo vlastni naftu

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 66950

Zajímavé také je, že proti roku 1988 se skoro všechno mnohonásobně zdražilo, ale káva, pomeranče, banány a pod. stojí pořád stejně.
Pomeranče a banány jsou lacinější, než naše vlastní jablka, o našich třešních za 99 Kč/kg ani nemluvě. Jistě nemálo stojí jejich doprava a skladování.

67280

18.8.2005 5:57

RE: Kdo vlastni naftu

dusan 70.?.?.?

Reakce na 66611

Nafta je v Kanade draha hlavne kvuli zdaneni kanadske vlady. Byl bych rad, kdyby me nekdo doplnil a uvedl zde nejaky odkaz, o jake zdaneni se vlastne jedna.

Kema

Dnes odpovedel nejaky mluvci vlady, ze vlada bude
nadale vybirat taxe jak federalni, tak provincni.
Tak a je po ftakach.

66627

18.8.2005 7:51

RE: Kdo vlastni naftu

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 66611

>Nafta je v Kanade draha hlavne kvuli zdaneni kanadske vlady. Byl
>bych rad, kdyby me nekdo doplnil a uvedl zde nejaky odkaz, o jake
>zdaneni se vlastne jedna.
Pane kema, určitě se nejedná o zdanění kanadské vlády. To je jedna z mála věcí, kterou v Kanadě ještě nezdanili.

66649

19.8.2005 5:02

RE: Kdo vlastni naftu

kema 207.?.?.?

Reakce na 66649

>Pane kema, určitě se nejedná o zdanění kanadské vlády. To
>je jedna z mála věcí, kterou v Kanadě ještě nezdanili.

http://www.petro-canada.ca/eng/prodserv/fuels/8737.htm

Jestlize pane Taborsky nepovazujete 39% za zdaneni, neni vam pomoci.
Co tak zacit psat neco o vecech, kterym rozumite ?
I kdyby to melo byt jen o kadibudkach. [mrknutí jedním okem]

66785

19.8.2005 5:15

RE: Kdo vlastni naftu

TS 213.?.?.?

Reakce na 66785

>Pane kema, určitě se nejedná o zdanění kanadské vlády.

Dovolim si reinterpretovat puvodni vyrok. Tento pravdepodobne nebyl zamyslen jako "zdaneni benzinu kanadskou vladou", ale "zdaneni kanadske vlady".

Zdanit politiky by nebyl spatny napad. A zdanit byrokracii. A udelat to natolik komplexni, ze narocnost na zpracovani vsi te administrativy zpusobi prekroceni Parkinsonovy meze ve vetsine uradu, ktere se od toho okamziku stanou plne vytizeny svou vlastni vnitrni agendou a prestanou otravovat zivot civilistum.

66788

19.8.2005 13:26

RE: Kdo vlastni naftu

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 66788

Také bych raději viděl zdanění české vlády než zdanění českou vládou, ale toho se jistě nedočkám. Určitě nenastane dřív, než se kema stane ministrem financí české vlády.

66821

19.8.2005 18:30

RE: Kdo vlastni naftu

kema 207.?.?.?

Reakce na 66788

>>Pane kema, určitě se nejedná o zdanění kanadské vlády.
>
>Dovolim si reinterpretovat puvodni vyrok. Tento pravdepodobne
>nebyl zamyslen jako "zdaneni benzinu kanadskou vladou", ale
>"zdaneni kanadske vlady".

To si pane TS nedovolujte. To by mel udelat pan Taborsky. To byl jeho vyrok.
Jenze pan Taborsky napsal nesmysl a vi o tom.
Zdaneni ropnych produktu v Kanade je 31% - 50%.
Tak pan Taborsky dle sveho zvyku na chvili zaleze, aby se vratil s vice nadavkami. [oči v sloup]

66866

21.8.2005 4:26

Ten nesmysl napsal kema a teď to, jako vždycky, zatlouká.

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 66866

kema, 18.8. 4:22 napsal:
Nafta je v Kanade draha hlavne kvuli zdaneni kanadske vlady.
a pokračuje výzvou o vysvětlení, o jaké zdanění se vlastně jedná:
>Byl bych rad, kdyby me nekdo doplnil a uvedl zde nejaky odkaz, o jake
>zdaneni se vlastne jedna.
Když jsem jeho žádosti vyhověl, začal prskat jak vyplavený křeček a nejen zatloukat, že něco takového (t.j. shora jeho okopírovanou a mnou specielně pro něho tučným tiskem zdůrazněnou větu) napsal, ale s chucpe jeho vlastním to hodil na mne:
>... pan Taborsky. To byl jeho vyrok.
>Jenze pan Taborsky napsal nesmysl a vi o tom...
>Tak pan Taborsky dle sveho zvyku na chvili zaleze, aby se vratil
>s vice nadavkami. [oči v sloup]
Že lžete jako cigán, konvertovaný na židovskou víru, není nadávka, ale pouhé konstatování faktu, pane kema.

67039

21.8.2005 18:04

RE: Ten nesmysl napsal kema a teď to, jako vždycky, zatlouká.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 67039

Tedka jsem mimo topic, ale pripomel jste mi jeden vtip, co rikal kamos na volejbale.

Zid se vezme cikanku a maji syna. Kdyz je chlapci pet let, tak se synator pta maminy: Mami, co jo vlastne jsem Zid anebo cikan? Matka je cela zarazena a pta se: " Proc te to vlastne zajima zlaticko?" "No, vis maminko me se v obchode strasne moc libilo horske kolo a ja nevedel jestli ho mam usmlouvat anobo radsi ukrast."

67106

21.8.2005 19:14

RE: Ten nesmysl napsal kema a teď to, jako vždycky, zatlouká.

kema 207.?.?.?

Reakce na 67039

Pane Taborsky,
vase potize s cestinou vam vysvetlil uz pan Matousek. Nemam co bych dodal. Vase nechapavost, (at uz skutecna nebo predstirana) je vas problem.

>Že lžete jako cigán, konvertovaný na židovskou víru, není
>nadávka, ale pouhé konstatování faktu, pane kema.

Ze si sem urazkami jinych chodite lecit mindraky jako clovek zijici "pod pantoflem", neni nadavka, ale pouhe konstatovani faktu, pane Taborsky.



67127

19.8.2005 21:01

Kema: Kanadska vláda zdaněna na 39%

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 66785

>>Pane kema, určitě se nejedná o zdanění kanadské vlády. To
>>je jedna z mála věcí, kterou v Kanadě ještě nezdanili.

>Jestlize pane Taborsky nepovazujete 39% za zdaneni, neni vam
>pomoci.

Tak Vy máte vládu zdaněnou na 39%? A kdo vám tu vládu zdanil? Je to flat tax na hlavu vládního úředníka, nebo je to daň progresivní, podle toho jak je který inkompetentní?

>Co tak zacit psat neco o vecech, kterym rozumite ?
Tak co takhle začít psát česky, pane kema?

66891

20.8.2005 0:06

RE: Kema: Kanadska vláda zdaněna na 39%

kema 207.?.?.?

Reakce na 66891

Pane Taborsky,
v cestine i v jinych jazycich se da napsat jedna vec nekolika ruznymi zpusoby.
Nektere vety vytrzene z kontextu mohou mit rozdilny vyznam. Nastesti prave diky tomu kontextu i ctenar prumerne inteligence pochopi, o cem je rec.
Specielne pro vas ale jeste jednou:
ropne produkty jsou v Kanade drazsi nez v jinych zemich hlavne proto, protoze je (TY VYROBKY) kanadska vlada vice zdanuje.
[velký smích]

66921

20.8.2005 2:55

RE: Kema: Kanadska vláda zdaněna na 39%

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 66921

>Pane Taborsky,
>v cestine i v jinych jazycich se da napsat jedna vec nekolika
>ruznymi zpusoby.

>Nektere vety vytrzene z kontextu mohou mit rozdilny vyznam.
>Nastesti prave diky tomu kontextu i ctenar prumerne inteligence
>pochopi, o cem je rec.

>Specielne pro vas ale jeste jednou:
>ropne produkty jsou v Kanade drazsi nez v jinych zemich hlavne
>proto, protoze je (TY VYROBKY) kanadska vlada vice zdanuje.

> [velký smích]

Kemo, budeš muset psát své příspěvky způsobem, jakým se to učí prvňáčkové - "Ema má mísu", "my máme maso" apod., složitější věty se zamlčeným podmětem mohou být, jak vidno, pro některé "starší" čtenáře Zvědavce "tvrdším oříškem", patrně jsou už zase (ti starší čtenáři) na úrovni první třídy. Taky ten strejda Alzheimer je pěkně nepříjemnej. No, nikdo nevíme, co nás čeká. [smích]

Ale s těmi taxami je to tady v Kanadě dost nepříjemné. Vláda jako monopolní distributor a prodejce alkoholu si bere 7O% z ceny jakéhokliv alkoholického nápoje a u cigaret je to snad ještě víc, 80 - 85%. A ten socialistický výlupek, hipísák a hrobař kanadské ekonomiky P.E. Trudeau, ten byl měl být viněn za to, že dostal Kanadu do těžkých dluhů, břídil B.Mullroney to jen kousek poposunul. Ta doba před 30i lety, jak o ní píše p. Cap, byla taková díky někomu jinému, kdo byl před P.E.T., hlavně ale tady nebylo takové množství immigrantů "určitého" druhu. Kanada na ten svůj sociální program jak vidno dojela, dneska už taky nejsou peníze na spoustu základních věcí. Když jsou rodiče schopni uživit svých pět dětí, neznamená to, že se stejným život. standartem uživí i dalších deset dětí, které jim někdo vrazí do baráku. Ale oni už se tady taky začínají probouzet, jenže mám obavy, že poněkud pozdě. [naštvaný]

66928

20.8.2005 8:09

RE: Kema: Kanadska vláda zdaněna na 39%

Tom 24.?.?.?

Reakce na 66928

> v cestine i v jinych jazycich se da napsat jedna vec nekolika ruznymi zpusoby. Nektere vety vytrzene z kontextu mohou mit rozdilny vyznam. Nastesti prave diky tomu kontextu i ctenar prumerne inteligence pochopi, o cem je rec.

>Kemo, budeš muset psát své příspěvky způsobem, jakým se to učí prvňáčkové - "Ema má mísu", "my máme maso" apod., složitější věty se zamlčeným podmětem ...

[chechtot] [chechtot] [chechtot] [pláč] [pláč] [pláč] [chechtot]

....sím, na kolenou prosím ... kemo a sidonie - zamlčte celé věty! Já ten váš nářez češtiny snad nepřežiju .............

66960

20.8.2005 9:56

RE: Kema: Kanadska vláda zdaněna na 39%

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 66960

> [chechtot] [chechtot] [chechtot] [pláč] [pláč] [pláč] [chechtot]
>
>....sím, na kolenou prosím ... kemo a sidonie - zamlčte celé
>věty! Já ten váš nářez češtiny snad nepřežiju
>.............

Kdybych si byl jist, že to opravdu pomůže, tak to udělám, ale tobě už jak vidno není pomoci. [pláč]

66966

21.8.2005 5:22

Pane Zmatouček, nezavádějte ještě zmatky do jazyka českého.

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 66928

>>v cestine i v jinych jazycich se da napsat jedna vec nekolika
>>ruznymi zpusoby.
To máte naprosto pravdu, pane Zmatoušek. Například by se dalo napsat, že máte nasráno v hlavě, ale já Vám napíši, že máte drobné nedostatky ve větném rozboru a uniká Vám, co to je v češtině podmět.

>složitější věty se zamlčeným podmětem mohou být, jak
>vidno, pro některé "starší" čtenáře Zvědavce "tvrdším
>oříškem", patrně jsou už zase (ti starší čtenáři) na
>úrovni první třídy. Taky ten strejda Alzheimer je pěkně nepříjemnej.

Mého strejdu Alchajmra nechte na pokoji, protože ani ten, na rozdíl od Vás, ještě nezapomněl z obecné školy, co je to podmět a že se na něj neptáme "Má Ema mísu?", nýbrž "Kdo, co?". Ta inkriminovaná kemova věta
Nafta je v Kanade draha hlavne kvuli zdaneni kanadske vlady nemá žádný Váš zamlčený podmět[velký smích]. Zeptáme-li se tedy "Co je v míse", nebo raději, abyste to pochopil, "Co je drahé v Kanadě?" odpovíme co, Zmatoušku? No, nafta, přece! Čili, nafta je co? No, podmět, ne? A nad to jasně vyjádřený! Nebo se Vám zdá zamlčený?

Tak až budete zase chtít hodit kemovi záchrannej provaz, tak nejdřív konzultujte se strejdou Alchajmrem, jestli není upletenej z hovna (ten provaz).

67042

21.8.2005 6:45

RE: Pane Zmatouček, nezavádějte ještě zmatky do jazyka českého.

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 67042

Nedopatřením jsem Vám přiřknul autorství kemovy věty, že
>>v cestine i v jinych jazycich se da napsat jedna vec nekolika
>>ruznymi zpusoby.
Protože jste na ní v kladném smyslu navázal, jste spolu soul mates, jste oba členy posádky Lehovy kadibudky, myslíte a píšete stejně (great minds think alike[velký smích]), tak si myslím, že moje odpověď se hodí stejně pro Vás jako pro něho a že si to nějak mezi sebou bez hádání přeberete.

67045

18.8.2005 15:38

RE: Kdo vlastni naftu

Aja 24.?.?.?

Reakce na 66611

Zkuste tohle, teda jestli nekecaj.
http://www.petro-canada.ca/eng/prodserv/fuels/8737.htm

66721

19.8.2005 5:24

RE: Kdo vlastni naftu

kema 207.?.?.?

Reakce na 66721

>Zkuste tohle, teda jestli nekecaj.
>http://www.petro-canada.ca/eng/prodserv/fuels/8737.htm

Dik Ajo,
jenom nechapu, proc na podobny odkaz neprisli mistni odbornici na googlovani a konspiraci.
Asi kvuli tomu, ze by to zmenilo vyznam celeho clanku a vetsiny prispevku.

66789

19.8.2005 21:05

RE: Kdo vlastni naftu

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 66789

kema:
>jenom nechapu, proc na podobny odkaz neprisli mistni odbornici na
>googlovani a konspiraci.
>Asi kvuli tomu, ze by to zmenilo vyznam celeho clanku a vetsiny
>prispevku.

Tak to tedy mnohem větší záhada je to, proč jste s tím nepřišel Vy a pindáte místo toho voloviny.

66892

20.8.2005 3:43

RE: Kdo vlastni naftu

zap 65.?.?.?

Reakce na 66721

Pani Ajo, uvazte: za pouhe 2% zisku

nikdo ani nesahne na motyku. Samozrejme, ze lzou. Lzi jsou tak universalni a vsudypritomne, ze je ani nikdo nepovazuje za prohresek. Dokonce ani neregistruje. Polici vini byznys, byznys vini politiky a oba se za bukem chechtaji jak nas oblafli. Jsou vsichni ze stejneho hnizda. Toto je klasicky public-relations stunt.

66934

21.8.2005 18:53

RE: Kdo vlastni naftu

kema 207.?.?.?

Reakce na 66934

>Pani Ajo, uvazte: za pouhe 2% zisku
>nikdo ani nesahne na motyku.

Dejte me 2% ze stovek miliard a ja vam tu motyku dokonce i zvednu.
A ne jednou. [smích]

67122

19.8.2005 8:57

RE: Kdo vlastni naftu

kema 207.?.?.?

Reakce na 66611

Canada
The tax on fuel in Canada can vary greatly between provinces. On average, 40 to 50% of the total price of gas at the pump is tax. The federal government receives its share through the excise tax (10 ¢/L) and the Goods and Services Tax (7%). Most of the variation comes from the provincial tax. The lowest being the Yukon with 6.2% and the highest being Newfoundland and Labrador with 16.5%. In addition to this there is sometime provincial sales tax, such as in Quebec, and in larger urban centers there is a transit tax.

Taxes collected from the federal government (totaling $10,000,000,000 a year) do not get reserved for any specific program. However, provincial taxes usually go to fund road repair and construction.

========================================

Takze hlavni pricina drahoty benzinu v Kanada jsou dane. [oči v sloup]

66798

18.8.2005 6:04

A ja se ale stejne vzdycky divil:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 69.?.?.?

Proc vlastne USA uz Kanadu davno neanektovaly?

66630

18.8.2005 6:34

RE: A ja se ale stejne vzdycky divil:

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 66630

Protoze levnejsi je suroviny a jine zajimave veci z Kanady koupit.

66637

18.8.2005 7:15

RE: A ja se ale stejne vzdycky divil:

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 66637

Uz to tak levne dlouho nebude(aspon teda doufam).

66645

18.8.2005 8:03

RE: A ja se ale stejne vzdycky divil:

Ben Hur 69.?.?.?

Reakce na 66637

>Protoze levnejsi je suroviny a jine zajimave veci z Kanady
>koupit.

A v tom je neco nekaleho, nebo spatneho. Vy pane Bartosek, kdyz vidite dve stejne veci ve dvou obchodech za rozdilnou cenu, tak nakoupite, tam, kde jsou drazsi. Amerika ma dost svych vlastnich zdroju oleje, ale do sveta to moc nevykrikuje. Vim napr., ze v Montane jsou mnohem vetsi zasoby, nez na Aljasce a jsou dalsi, na mori atd. To ze nechava tyto zdroje lezet a nakupuje olej ze zahranici, povazuju za velmi rozumne. Nevidim duvod, proc bych neco co nutne potrebuji a mam na to nemel koupit. Kdyz nebude USA kupovat od Kanady, bude prodavat Kanada jinde. Pochybuji, ze kanadska ekonomie je v tak dobrem stavu, ze by se bez tohoto zdroje prijmu v soucasne dobe lehce obesla. A je dost pravdepodobne, ze od rusa, by nedostala tolik co od USA. To se samozrejme tyka i tech ostatnich surovin. Muzu vam rict, ze kanadske vyrobky a potraviny, nepatri v USA zrovna k tem nejlevnejsim, to spis naopak.

66650

19.8.2005 18:02

RE: A ja se ale stejne vzdycky divil:

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 66650

V poradku samozrejme pokladam za velmi rozumne setrit zdroje a nakupovat tam, kde to vyjde levneji. Na druhou stranu pokud si silou zbrani vynucuji zdroje pro me za prijatelnou cenu, tak jako jednotlivec za takove nakupovani skoncim brzo ve vezeni, ze ano. Nejde ted samozrejme o Kanadu.

66851

18.8.2005 7:05

RE: A ja se ale stejne vzdycky divil:

TS 213.?.?.?

Reakce na 66630

Treba se Kanadanum nelibi americky model zdravotni pece.
http://www.idrewthis.org/2005/healthcare.html

66640

18.8.2005 7:13

RE: A ja se ale stejne vzdycky divil:

Vaclav 24.?.?.?

Reakce na 66630

Anexe Kanady je zrejme otazkou casu. Tato az nesmirne bohata zeme (Kanada) je neuveritelnym zpusobem "mismanaged" - v ceskem prekladu znamena - spatne rizena. I ta zahadne draha cena benzinu v Kanade je totiz nejen ukazkou, ale i jasnym dukazem kanadskeho mismanagementu.

66642

19.8.2005 4:02

RE: A ja se ale stejne vzdycky divil:

zap 65.?.?.?

Reakce na 66642

Tato az nesmirne bohata zeme (Kanada) je neuveritelnym zpusobem "mismanaged"
--------------------------------------------------------------

Jen s tim 'managementem' vopatrne, Vaclave. Nezapominej, ze efektivnejsi 'management' zpravidla znamena vetsi mizerii pro lidi dole. A naopak, horsi 'management' znamena, ze mame jeste tu a tam nejakou skulinu k uniku.

66780

21.8.2005 5:59

Pár doporučení pro aspiranty na management (copy/pasted z emajlu)

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 66780

Subject: Management 101

Lesson One:
An eagle was sitting on a tree resting, doing nothing. A small rabbit saw the eagle and asked him, "Can I also sit like you and do nothing?"

The eagle answered: "Sure, why not."

So, the rabbit sat on the ground below the eagle and rested. All of a
sudden, a fox appeared, jumped on the rabbit and ate it.

Management Lesson - To be sitting and doing nothing, you must be
sitting very, very high up.
--------------------

Lesson Two:

A turkey was chatting with a bull. "I would love to be able to get to
the top of that tree," sighed the turkey, "but I haven't got the energy."

"Well, why don't you nibble on some of my droppings?" replied the bull. "They're packed with nutrients." The turkey pecked at a lump of dung, and found it actually gave him enough strength to reach the lowest branch of the tree. The next day, after eating some more dung, he reached the second branch. Finally after a fourth night, the turkey was proudly perched at the top of the tree. He was promptly spotted by a farmer, who shot him out of the tree.

Management Lesson - Bull shit might get you to the top, but it won't keep you there.
--------------------

Lesson Three:

A little bird was flying south for the winter. It was so cold, the bird froze and fell to the ground into a large field. While he was lying
there, a cow came by and dropped some dung on him. As the frozen bird lay there in the pile of cow dung, he began to realize how warm he was.
The dung was actually thawing him out! He lay there all warm and happy, and soon began to sing for joy. A passing cat heard the bird singing and
came to investigate. Following the sound, the cat discovered the bird under the pile of cow dung, and promptly dug him out and ate him.

Management Lesson:
(1) Not everyone who shits on you is your enemy.

(2) Not everyone who gets you out of shit is your friend.

(3) And when you're in deep shit, it's best to keep your mouth shut!

67043

21.8.2005 20:04

RE: A ja se ale stejne vzdycky divil:

TS 213.?.?.?

Reakce na 66780

>Jen s tim 'managementem' vopatrne, Vaclave. Nezapominej, ze
>efektivnejsi 'management' zpravidla znamena vetsi mizerii pro
>lidi dole. A naopak, horsi 'management' znamena, ze mame jeste tu
>a tam nejakou skulinu k uniku.

To zalezi. Skutecne dobry management bere ohled na potreby lidi, nesnazi se je odirat za kazdou cenu. Mnoho veci se da udelat tak, ze jedna strana ziska a druha neztrati, nebo dokonce oba ziskaji. Teorie her zna hry s nulovym, negativnim, nebo pozitivnim souctem; ty posledni jsou nejlepsi.

Mnohem efektivnejsi nez lidi dusit je zformovat dobry team, nadchnout ho pro ukol, zajistit ze klicovi lide vedi co delaji, a pak ani obloha neni limitem a vysoke vykony jsou dlouhodobe udrzitelne.

Faktor, ktery muze byt problematicky, je "kultura zariveho optimismu". Problemy existuji vsude, a pokud se ve jmenu "pozitivniho mysleni" popiraji, vysledek je nestabilni. Je vcelku na houby kdyz je sklenice poloplna, kdyz podminky vyroby pozaduji naplneni minimalne ze tri ctvrtin.

Jenomze skutecne dobri manazeri jsou velmi vzacni a maji cenu vlastni vahy ve spektralne cistem rhodiu.

67135

19.8.2005 5:06

RE: A ja se ale stejne vzdycky divil:

kema 207.?.?.?

Reakce na 66630

>Proc vlastne USA uz Kanadu davno neanektovaly?

Proc by mely anektovat mirumilovnou, demokratickou zemi ktera o to navic ani nestoji?
Co je to za blbou otazku ? [oči v sloup]

66786

19.8.2005 5:11

RE: A ja se ale stejne vzdycky divil:

TS 213.?.?.?

Reakce na 66786

>Proc by mely anektovat mirumilovnou, demokratickou zemi ktera o
>to navic ani nestoji?

Voda, ropa?

66787

19.8.2005 18:06

RE: A ja se ale stejne vzdycky divil:

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 66786

Vetinou jsou prave anektovane miromilovne zeme, ktere o to nestoji. Na vyzbrojenneho a odhodlaneho protivnika se nikdo nezene. Jak ukazuji dejiny takova je holt povaha lidska.

66852

19.8.2005 18:35

RE: A ja se ale stejne vzdycky divil:

kema 207.?.?.?

Reakce na 66852

>Vetinou jsou prave anektovane miromilovne zeme, ktere o to
>nestoji. Na vyzbrojenneho a odhodlaneho protivnika se nikdo
>nezene. Jak ukazuji dejiny takova je holt povaha lidska.

To pouze v pripade demokratickych zemi je tomu jinak.
Existence neozbrojene Kanady vedle superstrong Ameriky dokazuje, ze demokraticke zeme dokazi zit v miru.

66868

19.8.2005 18:37

RE: A ja se ale stejne vzdycky divil:

Adapa 81.?.?.?

Reakce na 66868

A kolikrát se už USA pokusilo násilím připojit Kanadu [smích]

66869

20.8.2005 0:10

RE: A ja se ale stejne vzdycky divil:

kema 207.?.?.?

Reakce na 66869

>A kolikrát se už USA pokusilo násilím připojit Kanadu [smích]

To pokud vim jeste nezkusili.
Bylo zde pokud vim nekolik vojenskych konfliktu mezi USA a G.B. v dobach, kdy Kanada byla jeste kolonii.

66922

20.8.2005 11:06

RE: A ja se ale stejne vzdycky divil:

Adapa 81.?.?.?

Reakce na 66922

Ano,
již když vznikaly USA tak se Američané pokusili připojit k sobě Kanadu. V Novém Skotsku byla situace radikálnější než-li například v Georgii.
Pak se Kanadu také pokusili získat během druhé války za nezávislost, tzv. války roku 1812.
Také ve třicátých letech 19. století se o to snažili podporou různých quebeckých spolků [smích]
Uznejte, že jistou dobu snah bylo celkem dost [smích]

66972

19.8.2005 18:07

RE: A ja se ale stejne vzdycky divil:

Adapa 81.?.?.?

Reakce na 66786

Kuvajt byl také mírumilovnou zemí, na arabské poměry demokratickou, o anektování nestál a Irák ho anektoval a co z toho vzešlo [smích]

66854

19.8.2005 22:42

RE: A ja se ale stejne vzdycky divil:

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 66854

Uff, uff, uff. Kuvajt byl demokratickou zemí? Jinak, Irák si na něj vždycky dělal nároky jako na svoji devatenáctou (?) gubernii a před první iráckou válkou s tím USA neměly problém.

66912

20.8.2005 11:04

RE: A ja se ale stejne vzdycky divil:

Adapa 81.?.?.?

Reakce na 66912

Na arabské poměry je to poměrně demokratická země. A oproti Iráku tam byla rozhodně mnohem větší demokracie.
Je však také pravdou, že Irák si skutečně vždy dělal nárok na Kuvajt jako na svou provincii. A do dnes jsou mnozí Iráčané přesvědčení, že za válku s Íránem i za obě války v Perském zálivu mohou právě Kuvajťané...
Ale to by bylo na jinou diskuzi [smích]
Já jsem hlavně chtěl ukázat panu Kemovi případ státu, který nestál o anektování a přesto se o to jiný stát pokusil.

66971

20.8.2005 13:02

RE: A ja se ale stejne vzdycky divil:

zap 65.?.?.?

Reakce na 66971

Jisteze.

Vsak se podivejte na ty 'hranice' mezi arabskymi staty - to me udivovalo uz od detskych let. Ty jsou umele a vykonstruovane evropskymi (vetsinou britskymi) kolonialisty. Je absolutne smesne, ze my (Evropane) se mame montovat do historie Arabu. Zrejme neni nic ostoudnejsiho, nez nutit Iraq k chapani, komu Kuwait patri ci ne. Samozrejme ze Kuwait je umele vytvorena enklava dle pravidla 'rozdel a panuj'.

Aby Bush starsi zavlekl pod-vzdelany severoamericky narod do prvni poustni valky, tak jim bez prestani troubil, ze jdou 'branit demokracii'. Prumerny americky blbec nema ani ahnung, co demokracie je natoz ten fakt, ze v Kuwaitu vladl (krutou rukou, tak jak to Arabove maji radi) - Emir!

66977

20.8.2005 11:34

RE: A ja se ale stejne vzdycky divil:

TS 213.?.?.?

Reakce na 66786

>Proc by mely anektovat mirumilovnou, demokratickou zemi ktera o
>to navic ani nestoji?

Co takhle Havajske kralovstvi, at to nemate daleko? Pekna ilustrace feroveho jednani obvykleho v mezinarodni politice, a co se muze stat, kdyz vladce nasloucha svym obcanum vice, nez ozbrojenym a na uzemi a suroviny nadrzenym sousedum.

Puc zorganizovany roku 1893 americkymi majiteli plantazi za pomoci ozbrojene milice a US Marine Corps svrhl kralovnu Lili'uokalani. Pote vladla provizionalni vlada, ktera byla pretransformovana na Havajskou Republiku. Roku 1898 pak byla Havaj formalne anektovana.

Puci predchazelo podepsani Ustavy kralovstvi Havajskeho roku 1887, zvane tez Bajonetova Ustava, kralem Kalakauou pod natlakem ozbrojenych milici a majitelu plantazi. Svou prezdivku si dokument ziskal podle bajonetu drzeneho pod kralovym krkem v okamziku podpisu. Po kralove smrti se kralovna, vedena verejnym minenim havajskych obcanu, pokusila o odvolani Bajonetove ustavy. Vlada Spojenych Statu reagovala vyslanim marinaku do oblasti a odstranenim kralovny. Kralovna byla obzalovana ze zrady, a po vyhruzkach, ze ona i ti kteri ji podporovali budou odsouzeni a obeseni, odstoupila.

http://en.wikipedia.org/wiki/Hawaii
http://en.wikipedia.org/wiki/Kingdom_of_Hawaii
http://en.wikipedia.org/wiki/Bayonet_Constitution

Dalsi priklady anexe suverennich uzemi jsou vypsany zde:
http://en.wikipedia.org/wiki/Annexation

66973

18.8.2005 10:38

Ropa nebo cukrovka ...

Kráťa 213.?.?.?

Všechno je to jedno. Tak, jako Vy nedokážete pochopit takto ukradené nerostné bohatství (já to také nechápu), tak mě úplně maximálně nas...čiluje, že kvůli kvótám Evropské Socialistické Unie nesmíme v ČR vypěstovat ani tolik cukrovky, kolik by pokrylo vlastní spotřebu.
Postřílet ty kret...ředníky z Bruselu všechny !

66673

18.8.2005 16:25

RE: Ropa nebo cukrovka ...

TS 213.?.?.?

Reakce na 66673

Postřílet ty kret...ředníky z Bruselu všechny !

Souhlas. Byrokracie je forma terorismu.

Otazka do davu: ceho se bojite vic - ze kus od vas neco vybuchne, nebo ze v poste zase najdete nejaky dalsi formular kterym se budete muset zabyvat a ktery vas bude zase stat cas, nervy a penize?

66725

18.8.2005 12:03

Zase propaganda...

leho 84.?.?.?

V evropskych zemich vetsinu ceny benzinu tvori dane, Kanade a dalsich zemich draheho benzinu taktez velkou cast ceny tvori dane, ale nevim, jestli vetsinu. V USA pak o neco mensi, takze neni divu, ze benzin je zde levnejsi. Ale Zvedavec jako vzdy tuto velice dulezitou informaci neuvadi a misto toho se zabyva popularnimi konspiracnimi teoriemi...

66688

18.8.2005 12:09

RE: Zase propaganda...

leho 84.?.?.?

Reakce na 66688

Mam uz jen par minut v internet cafe a nevsiml jsem si, ze Zvedavec napsal: Je to částečně i vlivem podstatně vyššího zdanění. Ale stejne, jelikoz neuvadi, kolik si vlastne firmy vydelavaji na kanadske nafte a kolik je presne zdaneni, tak se jedna o pouhou propagandu. Ja vim zcela jiste, ze v Evrope dane na cene benzinu se podileji rozhodne vice nez 50%...

66689

18.8.2005 19:20

RE: Zase propaganda...?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 66689

Ale no tak, leho.
Clanek neni zadna propaganda, clanek nastoluje logickou a jednoduchou otazku - jestlize si politiky platime ze svych dani a maji v popisu prace pomahat a prospivat lidem a zemi, proc tak necini a misto toho pomahaji druhym k penezum...? [zmaten] [mrknutí jedním okem]

O to jde, o nic jineho.

Malinko zlovestny podtext tu ma ta ropa, protoze vsichni (doufam, ze i vy...) vime, ze jednou dojde. A urcite to nebude jen tak.

Muzete nam vy, serzo, zodpovedet, proc by obcane nemeli z majetku sveho statu nic mit? Proc by meli platit cenu, jaka je obvykla a ne cenu, jakou si dava majitel sam sobe - eg. cenu distribuce? [smích]
Proc se maji VSICHNI arabasi dobre z ropy a nikoliv obcane zapadnich, vyspelych civilizaci, i kdyz maji tu ropu?

Podle me je to ukazka zdivoceleho kapitalismu - proste chce to v urcitych par pripadech i regulaci, no... [zahanbení] [oči v sloup]

66744

19.8.2005 14:10

RE: Zase propaganda...?

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 66744

>jestlize si politiky platime ze svych dani a
>maji v popisu prace pomahat a prospivat lidem a zemi, proc tak
>necini a misto toho pomahaji druhym k penezum...? [zmaten] [mrknutí jedním okem]

Protože za prospívání lidem mají plat a za pomoc druhým k penězům je provize.
>
>Muzete nam vy, serzo, zodpovedet, proc by obcane nemeli z majetku
>sveho statu nic mit? Proc by meli platit cenu, jaka je obvykla a
>ne cenu, jakou si dava majitel sam sobe - eg. cenu distribuce?
>[smích]
Protože MMF vyžaduje otevření trhů a zvýhodnění zahraničních investorů.
>Proc se maji VSICHNI arabasi dobre z ropy a nikoliv obcane
>zapadnich, vyspelych civilizaci, i kdyz maji tu ropu?
Protože nepotřebují půjčky z MMF. Arabský disktátor si za zisky z ropy kupuje spokojenost občanů s jeho vládou. Proto Saddam poskytoval benzín, naftu, plyn, petrolej, elektřinu, lékařské ošetření, školství a pod. všem občanům zdarma. Bydlení bylo skoro zdarma a navíc většina občanů dostávala i přídělem potraviny za zvýhodněné ceny s dovážkou až do domu.
Netýkalo se to samozřejmě cizinců.
Na takovém hospodaření však americké korporace nemůžou zbohatnout. Také proto bylo třeba Saddama odstranit.
V západních vyspělých civilizacích si vládnoucí strany nepotřebují kupovat spokojenost občanů. Korýtka se rozdělí bez ohledu na výsledky voleb. Občan také ví, že je prakticky jedno, zda-li mu bude vládnout Petr nebo Pavel. Dřít ho budou oba.

>
>Podle me je to ukazka zdivoceleho kapitalismu - proste chce to v
>urcitych par pripadech i regulaci, no... [zahanbení] [oči v sloup]
To MMF nemůže připustit.

66823

18.8.2005 12:49

RE: Zase propaganda...

TS 213.?.?.?

Reakce na 66688

A to jeste neni vsechno.

Craig Smith predpoklada, ze cena benzinu pristi rok vzroste na $5/galon, tj. evropskou uroven, a ze v pripade teroristickeho incidentu na vetsim ropnem poli se muze jeste zdvojnasobit.

Objevuji se hlasy, a to dokonce i od nekterych uvedomelejsich Americanu, ze vysoka cena benzinu je jenom dobre, ze to alespon snizi spotrebu, prinuti lidi pouzivat efektivnejsi auta, a eventuelne prechazet na neropna paliva.

66693

18.8.2005 16:29

RE: Zase propaganda...

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 66688

- Ale Zvedavec jako vzdy tuto
-velice dulezitou informaci neuvadi a misto toho se zabyva
-popularnimi konspiracnimi teoriemi...
----------
Jesteze ma Zvedavec sveho Nezvedavce [cool]

66726

18.8.2005 17:39

RE: Zase propaganda...

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 66688

Leho, víte co? Začínáte mě už nudit. Vašich mnoho set pitomoučkých příspěvků zde, váš oportunismus, váš nezvedavec, vaše dopisování autorům zcenzorovaných příspěvků, vaše udavačství, vaše hadí povaha, to, jak jste se otřepal, aniž byste cítil sebemenší stud za ten paskvil, který produkujete, to, že teď děláte jakoby se nic nestalo, prostě všechno. Já jsem si vás tady držel tak trošku jako dvorního šaška, ale myslím, že číše mé trpělivosti se naplňuje. Kdybyste byl aspoň vtipný...

Mám návrh. Co kdybyste se stáhnul na svého nezvědavce a publikoval své slinty tam? Je mi jasné, že až vás zablokuju, najde se pár křiklounů, kteří budou ječet něco o svobodě slova, ale já si myslím, že za těch 20 dolarů jste si tady užil už až až a je čas, abyste šel. Vy nejste přínos do žádné diskuze. Vy nejste přínos vůbec nikde. Ani pro tu vaši Ameriku a dokonce ani pro toho fašistického Bushe. Jste příliš omezený na to, abyste mohl být přínos pro cokoliv. Jděte a nevracejte se. Máte padáka.

Zablokuji vás od zítřka, abyste měl čas se k tomu vyjádřit. Můžete napsat i samostatný článek. Uveřejním vám to. A bude to to poslední, kdy vám dám slovo.

66731

18.8.2005 17:59

RE: Zase propaganda...

Had 81.?.?.?

Reakce na 66731

>vaše hadí povaha,

Sss si vyprošuji, byť vzdálené přistrčení k sergeantovi... [chechtot]
Nebo Vás v dětství hryzla úžovka, že jo .. [mrknutí jedním okem]

66734

18.8.2005 18:56

Načase !

Lev 68.?.?.?

Reakce na 66731

No KONEČNĚ !!!! Ještě by mě zajímalo, kolikrát už tento tak zvaný "leho", hrdina všech ehm, raději kvuli cenzůry nic. [mrknutí jedním okem] Čili, kolikrát, tak zvaný "leho", pod jinými nicky ve Zvědavci, dostal padáka. Tážu se jen, kvůli mé osobní statistiky, že ano .....

66741

18.8.2005 19:15

RE: Zase propaganda...

Tom 24.?.?.?

Reakce na 66731

Neberte nám šášu [pláč] [pláč] [pláč]

66743

19.8.2005 9:36

RE: Zase propaganda...

TS 213.?.?.?

Reakce na 66743

Bude ho skoda. Mel takove pekne khaki rolnicky...

66804

19.8.2005 14:34

RE: Zase propaganda...

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 66743

Náš úpan editor ale vůbec neoceňuje, jak náš seregant během svého denního 30 minutového přístupu k internetu nás tady celých 24 hodin průběžně obveseluje.

Není divu, že nestíhá zavést diskuzi na Nezvědavci. Nemá na to čas.
Teď, když bude mít týden pausy, tak snad Nezvědavce trochu vylepší.
Prostě všechno je relativní, vše má své dobré i špatné stránky.

66827

18.8.2005 22:41

RE: Zase propaganda...

Tom 24.?.?.?

Reakce na 66731

Nějak podezřelé ticho z lehova batalionu. Už dlouho. Nu, necháme se překvapit. Víte, vždycky jsem si přál, sedět s vámi v jedné cele, Vladimíre. Dejte vědět ... [mrknutí jedním okem]

66753

18.8.2005 23:04

Jo, asi tak !

Lev 68.?.?.?

Reakce na 66753

Jo pane Tome. Sdilim s Vama tyto pocity. Vetsinou u "takovych" lidi je klid pred nejakym podrazem. Nikdy jsem "lehovi" neveril. Uznavam sve "tvrde" oponenty, viz Zdenda Matouskovic, i kdyz patri do klubu VyVolenych, ale nekdy a mozna, ze i dost casto napise skutecne neco, co se mi libi ( bez lezeni do vasi prcky Zdenku Matousku ). [vyplazený jazyk]

66755

18.8.2005 23:13

RE: Jo, asi tak !

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 66755


>Uznavam sve "tvrde" oponenty, viz Zdenda Matouskovic, i kdyz
>patri do klubu VyVolenych, ale nekdy a mozna, ze i dost casto
>napise skutecne neco, co se mi libi

Zkus to taky tak, jestli se ti to podaří, napíšu to, a určitě potěšíš i strejdu Táborskýho.

( bez lezeni do vasi prcky
>Zdenku Matousku ). [vyplazený jazyk]

Nepřípustné v jakémkoliv případě !
[oči v sloup]

66756

19.8.2005 0:08

RE: Jo, asi tak !

Lev 68.?.?.?

Reakce na 66756

Zkus to taky tak, jestli se ti to podaří, napíšu to, a určitě potěšíš i strejdu Táborskýho.
________________________________________

....... hm, at se do zda nekomu podivne, ci divne, na pana Taborskeho si nedam sahnout ( bez jakekoliv ironie a opet musim jen konstatovat - bez lezeni nekomu do prcky ! ). Pan Taborsky, aspon pro me, ma šmrnc, vtip, je s nim legrace a mam rad jeho prehled a intelekt - nebojim se to verejne zde napsat ! No a je to, ne ? [cool]

66761

19.8.2005 1:06

RE: Jo, asi tak !

Tom 24.?.?.?

Reakce na 66755

>Jo pane Tome. Sdilim s Vama tyto pocity.

Bať, Vám to taky bude slušet v kleci, pane Lve. A těšte se, pan Táborský virtuosně hraje na křídlo ...

66768

19.8.2005 3:28

RE: Jo, asi tak !

Lev 68.?.?.?

Reakce na 66768

Bať, Vám to taky bude slušet v kleci, pane Lve. A těšte se,
pan Táborský virtuosně hraje na křídlo ...
____________________________________________

Pane Tome, tak taková ta klícka, tak ta mi ani moc nevadí. Důležité ale je, jak pan Táborský bude hrát svoji virtuositu. Doufám, že mi neopadnou všechny chlupy [smích]

Jo a co se týče te vaši rópy, ať jdu taky k thématu, tak my na ní máme monopol, takže to máte stejně marný Kanaďani. Veše rópa je naše !

66776

19.8.2005 8:12

RE: Jo, asi tak !

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 66776

Já nevím, proč jste se Vy dva na mne smluvili zrovna s křídlem, i když tedy Dalibora na housle housti slyšeti je možná pravděpodobná předpověď počasí. A pan Zmatoušek, když Zdeněk můj ve svatém nadšení, na Vás, pane Lve, spustil, jako by něco věděl předem.

S tím pelicháním srsti, pane Lve, jsou Vaše obavy na místě. Když se totiž dostanou housle do nesprávných rukou, tak to jeden může přijít i o víc než o uši nebo o chlupy. To jsem Vám měl jednoho přítele a ten dostal kvůlivá houslím zrovna nedávno osmnáct měsíců natvrdo. Mno, bylo to trochu komplikovanější než Ševčíkovy etudy, ale přiměřené na naše americké poměry. Ve zkratce, prodal symfonickému orchestru státu New Jersey sbírku vzácných, méně vzácných a méně pravých smyčců v údajné hodnotě 50 milionů za 18 milionů. Rozdíl jakoby orchestru daroval a odečetl si ho z daní. Za dalších z daní odečitatelných 50 milionů daroval Smithonian instituci do mimořádné vzácnosti dodatečně vykrášlené “kvarteto” stradivárek. A jako přívažek si odečetl z daní 25 milionů za dar jedné kanadské univerzitě - za zkameněliny ryb, které koupil za pár centů od indiánského kluka na brazilském letišti (vděční kanadští akademici mu navrch s radostí vyhověli v požadavku, že po něm pojmenují ústav). Když se začaly stahovat mraky, i pro disonance bez hudební nebo rybí souvislosti, všechno prodal a odplavil se na Kubu. Ale místo aby vychutnával jeho oblíbené kubánské doutníky a divožínky a komfortně dožil v Castrově pašalíku, jemu to nedalo a vyrazil si do Švajcu, po cestě ho někdo od Interpolu poznal a spadla klec. Jeho právníci ukecali jeho dobrovolný návrat a spolupráci s prokurátorem za výměnu postihu pouze za jedno, nejmenší daňového nedopatření, necelý prašivý milion. V New Jersey se už připravují oslavit návrat ztraceného filantropa; doufám, že mu nenechají zahrát sólo na “darované“ stradivárky. V Trilobit baru na Barrandově jednou plivnul na jednodolarovku, připlácnul ji houslistovi na čelo, sebral mu fidlátko a zahousl cosi, co měla být Vltava pod Vyšehradem. Hudebníci slzeli. To byla jedna z největších ostud, kterou jsem s ním, v Evropě i ve Státech, zažil.

Sakra, teď mě došlo, že jste Vy dva o něm třeba slyšeli a dali byste proto v klícce přednost klavíristovi před houslistou. Mno, Ovčáky bych snad ještě zvládnul stejně dobře jako můj bývalý přítel tu Vltavu.

66797

19.8.2005 18:11

RE: Zase propaganda...

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 66753

Takych bych na Zvedavci nasel dost lidi s nimiz byt v jedne cele by pro me byla cest a navic i zajimavym zpusobem ztraveny cas. [mrknutí jedním okem]

66856

21.8.2005 18:58

RE: Zase propaganda...

kema 207.?.?.?

Reakce na 66856

Hosi, hosi. Zijete ve svobodnych zemich. Za ty vase recicky tady vas nikdo nezavre. Tesite se marne. [mrknutí jedním okem]

67124

21.8.2005 19:07

RE: Zase propaganda...

TS 213.?.?.?

Reakce na 67124

>Hosi, hosi. Zijete ve svobodnych zemich. Za ty vase recicky tady
>vas nikdo nezavre. Tesite se marne. [mrknutí jedním okem]

Jenom abychom se nedockali. [pláč]

67126

21.8.2005 19:31

RE: Zase propaganda...

Ben Hur 69.?.?.?

Reakce na 67124

>Hosi, hosi. Zijete ve svobodnych zemich. Za ty vase recicky tady
>vas nikdo nezavre. Tesite se marne. [mrknutí jedním okem]

Kemo, tak jim za tu zbytecnou namahu doprej trochu toho mucednictvi. Ono se z toho jejich "odboje" asi opravdu vic vyrazit neda.

67132

22.8.2005 12:20

RE: Zase propaganda...

TS 213.?.?.?

Reakce na 67132

>Kemo, tak jim za tu zbytecnou namahu doprej trochu toho
>mucednictvi. Ono se z toho jejich "odboje" asi opravdu vic
>vyrazit neda.

Vam se to ted smeje, kdyz jste prorezimni. Jenom pockejte, az se kolotoc dejin zase o kus pootoci.

67226

23.8.2005 2:57

RE: Zase propaganda...

Ben Hur 68.?.?.?

Reakce na 67226

>Vam se to ted smeje, kdyz jste prorezimni. Jenom pockejte, az se
>kolotoc dejin zase o kus pootoci.

Diky za vyhruzku, nezbyva mi nez cekat na to az uchopi nekdo kormidlo dejin a zavre me za to, ze odsuzuji terorismus. At uz to bude kdokoli, mistr TS, vy to urcite nebudete.

67338

23.8.2005 4:04

Bez progandy

Lev 68.?.?.?

Reakce na 67338

mistr TS, vy to urcite nebudete.
________________________________

Never say, never !! [mrknutí jedním okem]

67346

23.8.2005 4:24

RE: Zase propaganda...

TS 213.?.?.?

Reakce na 67338

>Diky za vyhruzku, nezbyva mi nez cekat na to az uchopi nekdo
>kormidlo dejin a zavre me za to, ze odsuzuji terorismus.

To neni vyhruzka, to je varovani. Dejepis se prepisuje kazdou chvili, a vy i ja mame na politicke zmeny priblizne stejny vliv, to jest nemeritelne nizky.

>At uz to bude kdokoli, mistr TS, vy to urcite nebudete.

To by mohlo i souhlasit. Nemam rad zavirani lidi za propagaci nebo odsuzovani cehokoliv. A taky povazuji marginalizaci kritiku po americkem zpusobu za mnohem efektivnejsi metodu, nez otevrenou represi po ruskem nebo cinskem zpusobu. Na nejotravnejsi pripady se pak posle danova kontrola a la Clinton, nebo se do neceho namoceji a pak budto zavrou za neco nepolitickeho, nebo alespon ekonomicky zruinuji pomoci pravniku a tim jsou odstaveni ze sceny taktez.

Navic ja se ke kormidlu dejin nedostanu (a ani o to nestojim).

67351

23.8.2005 7:07

RE: Zase propaganda...

Ben Hur 68.?.?.?

Reakce na 67351

>To neni vyhruzka, to je varovani. Dejepis se prepisuje kazdou
>chvili, a vy i ja mame na politicke zmeny priblizne stejny vliv,
>to jest nemeritelne nizky.

No tak jste me varoval, diky za peci. Presto, ze si uvedomuji jak neuveritelne nizky je muj a vas vliv na politicke deni, budu v odsuzovani terorismu pokracovat. Nerad bych se dozil toho, aby jste se v budoucnu ke mne musel pridat. To bych vam opravdu nepral.

>>At uz to bude kdokoli, mistr TS, vy to urcite nebudete. >

>To by mohlo i souhlasit. Nemam rad zavirani lidi za propagaci
>nebo odsuzovani cehokoliv. A taky povazuji marginalizaci kritiku
>po americkem zpusobu za mnohem efektivnejsi metodu, nez otevrenou
>represi po ruskem nebo cinskem zpusobu. Na nejotravnejsi pripady
>se pak posle danova kontrola a la Clinton, nebo se do neceho
>namoceji a pak budto zavrou za neco nepolitickeho, nebo alespon
>ekonomicky zruinuji pomoci pravniku a tim jsou odstaveni ze sceny
>taktez.

Ja zase nemam rad uvahy o tom, jak dva nejvetsi komunisticke narody v budoucnu znici demokracii, ktera je jim trnem v oku. S pripadnym zlikvidovanim celeho kontinentu. O dusevni stavu dobraku, kteri se na to tesi, se radsi vyjadrovat nebudu.

>Navic ja se ke kormidlu dejin nedostanu (a ani o to nestojim).

No vidite, kdybych mel tu moc, tak bych vam ho na par tydnu pujcil, abyste mohl predvest teorie lodivoda v praxi. No nic ve zlem - a do budoucna dobry vitr do plachet.

67384

23.8.2005 14:02

RE: Zase propaganda...

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 67384

Pane Ben Hur, píšete toto:Ja zase nemam rad uvahy o tom, jak dva nejvetsi komunisticke narody v budoucnu znici demokracii, ktera je jim trnem v oku. S pripadnym zlikvidovanim celeho kontinentu. O dusevni stavu dobraku, kteri se na to tesi, se radsi vyjadrovat nebudu. a já si dovolím se vmísit...

Totiž - Vy vcelku pochopitelně hájíte to, v čem (asi dobře) žijete a starosti s tím, že systém, ve kterém žijete je v podstatě zodpovědný za devastaci planety - to pouštíte blahosklonně za hlavu. jakože Vás se to netýká. Vy teď a tam, kde jste, se asi máte dobře a po Vás potopa.

Dovolil jsem si to napsat takhle, protože si nedovoluji předpokládat, že Vy by jste mohl nechápat, jak je ten systém, na kterém je celá euro-atlantická civilizace založena - nyní na čele s USA, zcela v konečných důsledcích nenapravitelně zrůdný a protilidský.

Ty lehké nátěry fasády a'la "demokracie a svoboda" - tomu lze věřit snad jen na první pohled, již druhý pohled by měl u inteligentního pozorovatele vést k poznání, že tyto dvě základní hodnoty jsou pouze pro vybranou vymezenou skupinku řádově do 5% členů společnosti. Ti ostatní v podstatě mají těch svobod asi tolik, co otroci ve starém Římě... [velký smích] Akorát to pozlátko zdání svobody a demokracie je jinak než tam v Římě uspořádáno. Toto je totiž čistokrevná money-kracie a v zásadě platí pravidlo kdo se pod lavicí narodil, pod lavicí i umře. [velký smích]

Nevím tedy, kde berete morální odvahu posuzovat, že nějaký jiný systém je v zásadě určitě horší a na základě čeho se toho děsíte ? Viz třeba Váš odsudek Číny nebo Ruska ? Money-kracie zajisté končí, jsa v krizi, vše na to průkazně ukazuje, co tedy navrhujete Vy ? Chcete to bránit snad za cenu vyhubení celé planety ?

67427

23.8.2005 17:41

RE: Zase propaganda...

TS 213.?.?.?

Reakce na 67384

>No tak jste me varoval, diky za peci. Presto, ze si uvedomuji jak
>neuveritelne nizky je muj a vas vliv na politicke deni, budu v
>odsuzovani terorismu pokracovat. Nerad bych se dozil toho, aby
>jste se v budoucnu ke mne musel pridat. To bych vam opravdu
>nepral.

Odsuzovat si muzete co chcete. Ovsem nemel byste se tim nechat zaslepit natolik, abyste prestal videt priciny.

>Ja zase nemam rad uvahy o tom, jak dva nejvetsi komunisticke
>narody v budoucnu znici demokracii, ktera je jim trnem v oku. S
>pripadnym zlikvidovanim celeho kontinentu. O dusevni stavu
>dobraku, kteri se na to tesi, se radsi vyjadrovat nebudu.

Ti co se tesi si neuvedomuji ze sdilime atmosfericke proudeni na severni polokouli. Takze co se nahoru dostane tam, spadne dolu sem. A taky nemaji za Atlantikem pratele.

>No vidite, kdybych mel tu moc, tak bych vam ho na par tydnu
>pujcil, abyste mohl predvest teorie lodivoda v praxi. No nic ve
>zlem - a do budoucna dobry vitr do plachet.

V prvni rade, odtajnit mnoho archivu; odhalit spinave machinace v minulosti, zodpovedne cinitele vydat davu do zemi, v kterych pachali sve operace. (Sice krvave, ale o to funkcnejsi gesto usmireni.) Kompletne zreformovat financovani politickych stran, eventuelne nahradit system stran systemem nezavislych osobnosti. Vratit pravdu a duveru do politiky, a to i te mezinarodni. Rozbit system vlastnictvi medii, ozdravit trh (takze zadny Murdoch, zadny Viacom a zadny Clear Channel, ale misto nich nekolik stovek mensich vlastniku). A nakonec se nechat sejmout jako Kennedy, protoze tohle by se nekterym strukturam seredne nelibilo.

67450

23.8.2005 18:16

RE: Zase propaganda...

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 6

>V prvni rade, odtajnit mnoho archivu; odhalit spinave machinace v
>minulosti, zodpovedne cinitele vydat davu do zemi, v kterych
>pachali sve operace. (Sice krvave, ale o to funkcnejsi gesto
>usmireni.) Kompletne zreformovat financovani politickych stran,
>eventuelne nahradit system stran systemem nezavislych osobnosti.
>Vratit pravdu a duveru do politiky, a to i te mezinarodni. Rozbit
>system vlastnictvi medii, ozdravit trh (takze zadny Murdoch,
>zadny Viacom a zadny Clear Channel, ale misto nich nekolik stovek
>mensich vlastniku). A nakonec se nechat sejmout jako Kennedy,
>protoze tohle by se nekterym strukturam seredne nelibilo.

>
No pane, vy byste nám ten náš svět pěkně zřídil. To by pak každý moula mohl kecat do všeho a ještě byste chtěl vědět, od koho a za co beru provizi.
Tak to tedy ne. Naopak, správný demokratický systém je, aby každý mluvil do té úrovně, do které se podílí na placení daní. Platíš malé daně, tak můžeš volit maximálně obecní úředníky. Platíš velké daně, tak budeš volit vládu. Neplatíš z vychcanosti žádné daně - tak jsi vyvolený a můžeš sám do vlády a do diplomatických služeb.

67453

19.8.2005 9:14

RE: Zase propaganda...

kema 207.?.?.?

Reakce na 66731

>Zablokuji vás od zítřka, abyste měl čas se k tomu
>vyjádřit. Můžete napsat i samostatný článek. Uveřejním
>vám to. A bude to to poslední, kdy vám dám slovo.

Pane redaktore,

pan Leho je pokud vim nekde na dovolene a pise nepravidelne z internetovych kavaren.
Alespon jsem to zde uz nekolikrat cetl.
Nerikejte, ze o tom nevite.

66801

19.8.2005 10:58

RE: Zase propaganda...

Adapa 81.?.?.?

Reakce na 66731

Zdravím, pane Stwora.
V hodně věcech s Vámi souhlasím, máte vážně moje sympatie za vydávání tohoto webu, vím, že to není lehká práce, smekám před Vámi pomyslný klobouk.
Ale také se přimlouvám za to, abyste tady Leha nechal.
Podle mne zablokovat mu přístup by byla chyba stejně jako s Mikinem.
Leho je taková tvrdá opozice názorů většiny Zvědavců. Přináší i pohled z druhé strany a díky tomu, jak si ho dobírá pan Táborský, tak je tady i sranda.
Pane Stwora, vážně se přimlouvám za to, abyste Leha nijak neblokoval.

66809

19.8.2005 18:13

RE: Zase propaganda...

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 66809

Souhlas vidim pane Stwora, ze jste otevrel i hlasovani o osudu serganta, ja jsem uz hlasoval.

66858

19.8.2005 20:48

RE: Zase propaganda...

Had 81.?.?.?

Reakce na 66858

Ano, také jsem právě odhlasoval a PRO.
Přesto, že se seržantem v 99% případů nesouhlasím a takřka vždy si říkám, že je podivné, jak to může někdo myslet vážně a věnovat tolik energie propagaci oficiální linii stádní politiky stále rostoucího blahobytu.. [zmaten] [oči v sloup]
Opravdu si myslím, že je dobré vidět a číst, že jsou vcelku inteligentní a svým způsobem schopní jedinci naprosto vážní zástupci, ba ochránci nového, fikaného otrokářského řádu.
Nevědomost?
Hloupost?
Snůška výhod? Kdo ví.
Obdoba spolupracovníků s komunismem a jinými -ismy. Někdo vskutku věřil a pak "prohlédl", jiný se vezl na vlně různých prebend, další ... atd. Prostě lidé se nemění, dle své niterné základny se přimknou k nějaké ideologii, aniž by ji co nejkritečtěji pitvali a hlídali, tak ji svým zájmem ještě živí.
Je to dobrý STUDIJNÍ PŘÍKLAD, jako více pisatelů z linie "Nezvědavce".
A pak také je zábavné sledovat p. Táborského s jakou chutí a šmrncem využívá těch přihrávek na smeč... [velký smích] .
Takže jako opozičník proti "konspirativcům" a zdá se novému druhu disidentů zde má své místo.
Ovšem rozhodnutí musí padnout od editora, to je jasné.

No a pokud na debatéry ze Zvědavce se chystá nějaký "Zvěgulag", tak nás může pak mírně potěšit, že ty konspirace nebyly tak paranoidní [velký smích] [cool] .
Jen mě zajímá, zda tu havěť ukecanou a nedůvěřivou a nevděčnou nacpou na jedno místo, či zda pro každého se chystá klícka v jeho domovině. Tedy té právní domovině... [mrknutí jedním okem]

66886

19.8.2005 18:50

RE: Zase propaganda...

hostující 84.?.?.?

Reakce na 66809

Taktéž bych se za Leha přimluvil.
Protože se mi Zvědavec líbí,docela by mne mrzelo,kdyby spadnul na roveň některých webů,co cenzurují skoro každý 'nekorektní'příspěvek.
[smích]

66871

19.8.2005 15:50

RE: Zase propaganda...

zap 216.?.?.?

Reakce na 66731

Pane Stwora,

snazte se byt nad veci. Druha moznost je spadnout na uroven nizkozti propadandistu. My jsme a MUSIME byt nad jejich veci, ktera vlastne ani neni jejich! Ukazte svoji velikost!

Hodne zdaru,
ZAP.
(pisu toto z prace, coz delam nerad, ale je to behem prestavky)

66836

19.8.2005 18:59

RE: Zase propaganda...

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 66836

> My jsme a MUSIME byt nad jejich veci,
>ktera vlastne ani neni jejich!

Pravdepodobne to je i jejich vec.
Pokud jim to zarucuje pravidelny prisun financnich prostredku, tak opravdu to jejich vec je.
I spinavost se prodat dá. [pláč]

66873

21.8.2005 23:32

RE: Zase propaganda...

leho 144.?.?.?

Reakce na 66731

>nestalo, prostě všechno. Já jsem si vás tady držel tak
>trošku jako dvorního šaška,

Vladimire, ani vase nejhorsi urazky nejsou vubec nic proti minometne palbe dzihadistu a ti se stejne netrefi. A z obojiho si stejne vubec nic nedelam, takze kdyz si ty urazky odpustite, nebudete alespon vypadat tak trapne...

>Mám návrh. Co kdybyste se stáhnul na svého nezvědavce a
>publikoval své slinty tam?

Ja s tim uz davno pocitam. Je to jenom na vas, jestli me nakonec tipnete nebo ne, je mi to skutecne a srdecne uplne jedno...

>slova, ale já si myslím, že za těch 20 dolarů jste si tady
>užil

Ja tech $20 uprimne lituji. Nechal jsem se k poslani penez premluvit, jelikoz jsem si myslel, ze dopis s razitkem APO a se zpatecni adresou OIF III bude pro vas nevyvratitelnym dukazem, ze jsem v Iraku. Ale neuvedomil jsem si, ze vy nevite, co APO znamena (Army Post Office) a asi take nevite co je OIF III (Operation Iraqi Freedom, treti turnus). Takze tech $20 opravdu lituji, mohl jsem treba za ty penize koupit svym vojakum dvoutydenni zasobu vyborne kavy z Keni...

67153

18.8.2005 12:12

nafta

v79 217.?.?.?

Mozna se pletu (skola je davno pryc), ale nafta se vyrabi z ropy. Tak jakapak loziska nebo zasoby nafty? Pokud se nafta jako takova tezi primo ze zeme, pak prosim tento prispevek ignorujte [mrknutí jedním okem]

66690

18.8.2005 12:31

RE: nafta

TS 213.?.?.?

Reakce na 66690

>Mozna se pletu (skola je davno pryc), ale nafta se vyrabi z ropy.
>Tak jakapak loziska nebo zasoby nafty? Pokud se nafta jako takova
>tezi primo ze zeme, pak prosim tento prispevek ignorujte [mrknutí jedním okem]

Pokud vim, nafta je taky stary, nespravny nazev pro ropu. "Narazit na naftu" se pouziva/pouzivalo docela bezne. Takze "nafta" asi muze podle kontextu znamenat oboje, "crude oil" nebo "diesel fuel".

66692

18.8.2005 14:50

RE: nafta

Vasek flanker (tečka) 27 (zavináč) seznam (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 66690

Rope se casto zvlaste drive rikalo nafta (ci petrolej), cili je to jedno slovo oznacujici dve suroviny, ostatne obdobne je to se slovem oil...

66712

19.8.2005 1:39

RE: nafta

Druid 84.?.?.?

Reakce na 66712

Tak nejak to bude, tady je cast prvniho odkazu o rope ktery jsem nasel...

Ropa patří mezi tzv. fosilní paliva, kam dále zahrnujeme uhlí a zemní
plyn. Původně se tato surovina označovala jako nafta (z perského
slova „nafátá“ což znamená „vytékati“), ale protože u nás se
jedna pohonná hmota nazývá „motorová nafta“, zkráceně se říká
„nafta“, která se z ropy vyrábí, docházelo k záměně části za celek,
byl pro surovinu zvolen název používaný v polštině a ve východním
Slovensku.
V němčině se tato surovina označuje „Erdoel“, anglický název je „Petroleum“
nebo „Crude oil“. Poslední název se používá častěji v americké
odborné literatuře.

66769

18.8.2005 13:36

spíš ta voda

Krysa 81.?.?.?

Mám dojem, že mnohem větší průser je s tou vodou: a mj. na to byla napsána i nějaká kniha, tuším i zfilmovaná... (pamatuji si to ale nepamatuju název a autora)
Mimochodem, na podobný téma byly i knihy o "připojení Kanady k USA", jistě že "demokraticky" a "byli pozváni", asi jako nám "socialisticky" pomohl Sovětský Svaz v 68mym...
Nic z toho by mne nepřekvapilo....
Vono bude jednodušší připojit kvuli ropě a vodě Kanadu, než něco za mořem, že...
Že je to blbost a nesmysl? No to jsme si před osumašedesátým mysleli tady taky, hi!
Ale teď pujde asi napřed o tu ropu a tak bude co nevidět "osvobozen Irán"...

66698

18.8.2005 17:49

Kanady zacatek konce zacal Trudeau se svymi levicaky - Liberaly

Peter Veliky 205.?.?.?

Kanadska modla Trudeau byl ten nejvetsi hypocrat a komunistu obdivovatel ktery otevrene idealizoval levicactvi.
Ten hajzl se dokonce bratrickoval s Castrem. Proslycha se ze v dobe druhe svetove, kdy jeste Nemci uspivali na zapadnich frontach, Trudeau otevrene jezdil po Montrealu na motorce, na hlave nacistickou prilbua na rukave pasku s hakenkrajcem. V sedsatych letech Trudeau ziskal popularitu hlavne hlasy pri volbach u hipisaku a zmatene omladiny.
Po nastupu k moci, jeho zasluhou se zacala ritit Kanadska ekonomika do zahuby. Socialni programy ktere se dali jeste unest v 60 letech si dnes uz Kanada nemuze dovolit. Beda ale jestli kterakoliv strana ktera je prave u moci by se opovazila na ne (socialni podpory) sahnout!
Jen at jde cena benzinu a vseho nahoru, rika se ze vse spatne je k necemu dobre. Kanadsti volici pomalu a jiste zjistuji, ze cpat penize do nekvalifikovanych imigrantu z zemi kde je nasili na dennim poradku byla velka chyba. Nasili, denodenni prestrelky (oni tomu rikaji 'gunplay'[mrknutí jedním okem] ktere nyni vidime v mestech Kanady jim urcite zacina vrtat hlavou.
Kanada byla zeme kde jeste pred triceti lety zili pensisti v domech ktere nemuseli zamykat.
V Torontu navrhl mestsky zastupitel (kupodivu cernoch) namatkove kontroly cernych, mladych obyvatel urcitych (smutne proslulych) mestskych ctvrti, zdali nemaji u sebe zbran. Se zlou se potazal! Political Correctness vetsiny zastupcu mesta jeho navrh odsoudilo outright.
Pane Stwora, jak Vy to tam muzete v tom Torontu vydrzet? Jeste ze mate psy ' obranare, kteri Vas provazi na dennich prochazkach!

66732

20.8.2005 1:51

RE: Kanady zacatek konce zacal Trudeau se svymi levicaky - Liberaly

zap 65.?.?.?

Reakce na 66732

Kanada byla zeme kde jeste pred triceti lety zili pensisti v domech ktere nemuseli zamykat...
------------------------------------------------------------------------

A to bylo prave za toho tolik nepravem spineneho P.E.Trudeau. Dle meho a jiste ne jen meho soudu, P.E.T. byl vynikajici statnik, ktery polozil Kanadu coby moderni a mirumilovnou zemi odlisnou od USA, na mapu sveta v povalecne dobe. Byl politikem pro nezavislou, ne Americe poplatnou Kanadu. A to je jeho odkaz, daleko vetsi, nez byl on sam. Stari (myslenim) politici typu Dieffenbaker z predchozich dob - velmi dobre je charakterizoval jeden znamy: "flappy-mouthy daddies" - se na nej nemohli ani podivat.

Kanada mu vdeci za svou prosperitu 70 let a system, ktery dal obycejnym lidem slusny zivot. Velmi dobre to pamatuji, neb to byla doba, kdy jsem do Kanady prisel a byl jsem s ni tehda nadsen! Ovsem dnes, to je uplne jina zeme, k horsimu. Hadam, ze vse neblahe zacalo s uhlazencem Mulroney-m a jeho "free trade agreement"(podvod na Kanade) + GST (dan z 'ubrane' hodnoty).

Tim ale nechci rict, je jsem ho (B.M.) osobne nemel rad, myslim, ze se snazil byt ferovy, vzal to vsak za spatny konec a prilis se kamaradil s R.R. Byl by tez osobnost, kdyby nemel tak nepopularni agendu. Na to shorel. Nikdy se ale P.E.T. ani zdaleka nevyrovnal. Pani Pampeliska (K. Campbell) ani nestoji za rec...

66926

18.8.2005 18:08

Kdo je zde preferovanej? Taborskej a jeho kumpani?

Peter Veliky 205.?.?.?

Uz jsem odeslal muj prispevek a nasel jsem 'smrtelnej ortel' nad panem Lehou.
Proboha, co napsal tak spatneho?
Levicaci zde se snazi delat si z neho prdel, pritom pokud je opravdu v Iraku by meli klapnout podpadky.
Takove ty tvurce sametovych revoluci jejich zbran je svazek klicu opravdu nesnasim.
Da se ton jeho prispevku prirovnat literarnim 'vytvorum' a 'vynalezum' ala kadibudky pana Taborskeho?
Pana Leha zdrzenlivost zdaleka predci i mou.
Pochybuji ze ma neco spolecneho s Nezvedavcem.

66736

18.8.2005 19:42

RE: Kdo je zde preferovanej? Taborskej a jeho kumpani?

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 66736

-Levicaci zde se snazi delat si z neho prdel, pritom pokud je opravdu v Iraku by meli klapnout -podpadky.
-Takove ty tvurce sametovych revoluci jejich zbran je svazek klicu opravdu nesnasim.
----------------------------

Věc:Zadost


Timto zadam vsechny ctenare i dopisovatele webzinu Zvedavec, aby nezanevreli na vsechny emigranty pochazejici z Moravy.
Tech s pokrivenym charakterem je jen pomálu.

Děkuji

66745

18.8.2005 21:42

RE: Kdo je zde preferovanej? Taborskej a jeho kumpani?

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 66745

>Věc:Zadost
>
>
> Timto zadam vsechny ctenare i dopisovatele webzinu Zvedavec,
>aby nezanevreli na vsechny emigranty pochazejici z Moravy.

>Tech s pokrivenym charakterem je jen pomálu.
>
>Děkuji

Hernajs Vladimíre ! Co to tady vedeš za lokálně-patriotský řeči ? Jestli je někdo "křivák", tak je snad úplně jedno jestli je z Prostějova, Rokycan, nebo z Prešova. A nesouhlasím s Tebou, že těch s pokřiveným charakterem, je jen pomálu, já mám zato, že je jich povíc. Ale hlavně by mě zajímalo, podle jakého měřítka, nebo podle jakých vah, budeš tyto "charaktery" posuzovat ? Možná bys mohl sestavit jakousi anketu s dotazy, které by to křiváctví odhalily. Tak teda hodně štěstí !

66748

18.8.2005 22:43

RE: Kdo je zde preferovanej? Taborskej a jeho kumpani?

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 66748

Zdenku
Nejak mi to prislo lito..... [zmaten] [pláč]
Stalo se, ze ty zhovadile pokrivene charaktery z Moravy mi smrdi vic, nez pokrivenec ze Zmrdovy lhoty.
Ale uznavam, ze ma osoba muze byt pro ne to stejne, jako oni pro me.
Hele,narozdil od nich, nikomu do zadku nelezu.
Pokud ctes me prispevky, urcite vis, co nemuzu spolknout.
No,...tak mi snad promines tu mou lokalne-patriotskou neurozu. [mrknutí jedním okem]
zdarec [cool]

66754

18.8.2005 19:11

definice privatizace

Fafner 193.?.?.?

LLR: Privatization - multisyllable word for stealing.

66742

19.8.2005 0:01

Nemozem si pomoct,

DM 69.?.?.?

po precitani clanku som si myslel, ze to najdem vecnu diskusiu na temu kanadskej ropy a pripadnych licencnych poplatkoch za nu. Ono ma totiz podobne myslienky ako pana Stworu napadli tiez. A co som nasiel? Diskusiu hodnu hodiny obcianskej nauky v CSSR za cias normalizacie. Pani, zmierte sa s tym, ze kanada je hospodarsky uz davno 52.hviezda na vlajke juzneho suseda. Alebo naozaj si myslite, ze 30 mil kanadanov kupi rocne 3 mil. novych aut zmontovanych v Kanade (to len jeden priklad za vsetky)? Za tu ropu zrejme provincia a zrejme aj federal nieco dostava. Ak by nedostavali, Alberta by mohla byt asi tazko bez dlhov (a PST). Psenica, jacmen a hovadzina tolko penazi jednoducho nedonesu. Najde sa niekto, kto vie, ze ako je to s tou ropou v skutocnosti?

66759

19.8.2005 0:38

RE: Nemozem si pomoct,

Tom 24.?.?.?

Reakce na 66759

>Pani, zmierte sa s tym, ze kanada je hospodarsky uz
>davno 52.hviezda na vlajke juzneho suseda.

Ne, s tím se smířit nehodlám. Ono úplně stačí, že Kanada je demograficky 52. hvězdou Severního Mexika [velký smích]

66765

19.8.2005 3:30

Pane Stwora, rozjasnil jste mi

zap 65.?.?.?

me chmury. Velmi dobre napsano! Spravne jste neopomel napsat, ze ta zeme ve ktere zijeme, nam vlastne vubec nepatri. Je vlastnena (jak rika tentokrate mimoradne spravne prispivatel Krma) 'multinarodnim kapitalem'. Takze jsme doma vsude a nikde. Nic nam neparti, jen ta hola pr_el. A i to je otazkou. Jsme internacionaliste a proletari.

Cest Vasi praci! [mrknutí jedním okem]

66777

19.8.2005 3:57

Jen se divim, zda je ve znamosti

zap 65.?.?.?

tento zajimavy fakt. Ve stredisku vseho toho tezebniho deni tim 'velkorysym mezinarodnim kapitalem', tj. meste Ft. McMurry je udajne jiz tak zdecimovana infrastruktura, ze pro obcany je tam nebezpecne zit. Doslechl jsem se, ze je treba nutne investovat nejakych zaprasenych 30 miliard, aby se s tim 'kutanim' mohlo pokracovat. Jinak podnikani velmi naklonena vlada chce dokonce i omezit tezbu, jak je to spatne.

Tak a ted pozorujme ty rozsafne 'multinacionaly', jak se chopi prilezitosti, ukazat svou lidskou stranku. Vim, ze se jiz nedockavosti tresou! [cool]

66779

19.8.2005 5:25

Stat se obohacuje se stoupajici cenou benzinu

Mirek, Montréal 66.?.?.?

Na neco jste Pane Stwora zapomel, zapomel jste vysvetleni Kanadského danového systému ktery se uplatnuje na cenu benzinu ( dan je v % a cim vic roste cena benzinu tim vetsi dan si stat pobira). V Quebecu se tato dan priblizuje 25 % (federalni a provincni) a na vic na konci k tomu pridame 7 % (dan TPS Canada) a 7,5 % (dan TVQ Quebec). Tak si myslim, ze si vlastne platime do vlastni kapsy, vlada to s nami mysli dobre. Vedi preci ze my s temi penezmi nedokazeme hospodarit a tak nam je bere na danich a tim splaci Kanadsky dluh nebo nakupuje vlajky javoroveho listu pro Quebec. A ta nase provincni to dela uplne stejne to dame zase penize na referendum a na vlajky aby byly alespon dve modrobilé na ten jeden javorovy list. Takze kdyz to vsechno spocitate jak si stat dava penize do kapsy a odectete to od ceny u benzinky. Myslim si ze by jsme byli tak nejak nedaleko od toho Kuvajtu nebo Venezuely.

66790

19.8.2005 19:32

jak si ho (Leho) dobírá pan Táborský, tak je tady i sranda

Peter Veliky 205.?.?.?

Nu tak vidite pane Taborskej, jak zde uz jeden pisatel hlasi, jste zde lidem jen pro srandu. Ne moc velike oceneni - zejo?

66875

20.8.2005 10:59

RE: jak si ho (Leho) dobírá pan Táborský, tak je tady i sranda

Adapa 81.?.?.?

Reakce na 66875

Petře, ten jeden pisatel, jsem já [smích]
A asi jste mne špatně pochopil. Pan Táborský mi není pro srandu, napsal jsem, že je tady sranda z toho, jak si Leha dobírá.

66970

20.8.2005 1:25

nie je to tak celkom mimo misu

google 84.?.?.?

vcera som sledoval predvolebnu diskusiu na ZDF, so socialnym demokratom G.Schröderom. moderatorka mu vycitala velmi zaujimavy fakt. za vlady tzv. socialistov v BRD, za poslednych 7 rokov, sa zvysil podiel celeho nemeckeho majetku v rukach najbohatsich 10% zo 44 na 47%.
to znamena, ze este aj v socialistickom Nemecku, vlastni 10% ludi 50% majetku.
kolko % dani zaplati tych 10% do budgetu statu, som sa nedozvedel. ale som pevne presvedceny, ze sa to pohybuje medzi nic a 2-3%.

66924

24.8.2005 3:11

RE: nie je to tak celkom mimo misu

zap 65.?.?.?

Reakce na 66924

Spravne jste vystihl

na tomto priklade lzivou podstatu pojmu 'socialismus' a 'socialisticky' v kapitalistickem trznim hospodarstvi. Nic takoveho neexistuje. Je to prostredek k odvedeni pozornosti, ohloupeni davu a jeste vydatnejsimu vykoristovani!

Kdyz socialismus, tak jenom pro bohate!

67517

20.8.2005 15:04

P.E.T. byl vynikajici statnik, ktery polozil Kanadu (na lopatky, pozn. P.V.)

Peter Veliky 70.?.?.?

Pane Zape Sedesatpetko:
Ja nebudu nad Trudeaum mrhat casem. Ja si dobre pamatuji, co to bylo za 'statnika. Kanada (after all stejne jako Cesko) zadneho vyznamneho statnika nikdy nemela. Jedina osoba s kterou se mohou pysnit a delat z ni narodni modlu je a byl Terry Fox. (Beznohy maratonni bezec).
Mam uz leta potycky (slovni) s mym vzdalenym (nastesti) pribuznym, kterej prisel do Kanady z Francie az nekdy v 73 roce. Tvrdohlave mi tvrdi ze Trudeamu a Liberalum vdeci zato ze se dostal s rodinou do Kanady a povznasi na nebesa jejich zavedene socialni programy. Voli je kazde volby a bude pokud bude zit - jak prohlasuje.
Po posledni korupcni afere Liberalu nejak zmlkl a jen smutne sedi, na me narazky nereaguje a jen mavne rukou. Co s tim ma spolecneho Trudeau, muze se ptat pan Zap petasedesatka. Uz to ze tu kliku rudych zlodeji vedl mnoho let!
Trudeau si dokonce dovolil zvednout ukazovacek (prelozeno do cestiny -polibte mi prdel) na demonstranty kteri ho prisli 'vyprovodit' na nadrazi kdyz odjizdel triumfantne na cestu po BC.
Trudeau sahal do kasy Kanady na pitominy, jako staveni spitalu v kazde vesnici, ktera mela jen 2.000 obyvatel atd, atd.
V nynejsi dobe ty male vesnice ktere ztraci ty zbytecne, neunosne spitaly protestuji vehementne. Trudeau a jeho mafiacka, levicacka klika Kanadu zruinovala.
Co Trudeaovi neodpustim je jeho zboznovani Castra.
Hipisaci ho zboznovali v dobe jeho neomezene vlady. Bylo ho casto videt na vselijakych tech 'Technoparties' te doby. Proto tez 'sportoval' haircut ala John Lennon. Liberalove (jejichz vudce byl tez Trudeau), privadi Kanaudu do ranku zemi tretiho sveta.
Uz to, ze je voli vetsinou imigranti z vyvojovych zemi, (pro jejich bohate socialni programy)mluvi samo za sebe. Trudeau sam o sobe byl zosobnenim toho co jsou Liberalove dnes. Arogantni, zlodejska klika.

66988

21.8.2005 5:10

plne souhlasim

Belveder pilsenaaa (zavináč) yahoo (tečka) com 64.?.?.?

Pane Stwora 100% jste vyjadril me vlastni myslenky na danou problematiku.Statni bohatstvi vetsiny svetovych zemi je v soucasne dobe jiz jen krasnou vzpominkou na minulost.Spekulanti z Wall Street si obtocili okolo prstu snad uz cely svet.

67041

Příspěvků: 146

18.08. 02:47 Robert Nohejl  Kdo vlastni australskou naftu a vubec ,kdo vubec ovlad atento mezinarodni trh?
18.08. 04:51 Rene Bartosek  RE: Kdo vlastni australskou naftu a vubec ,kdo vubec ovlad atento mezinarodni trh?
06.09. 16:02 Bobes  RE: Kdo vlastni australskou naftu a vubec ,kdo vubec ovlad atento mezinarodni trh?
18.08. 02:57 brozkeff  To je smutné
18.08. 03:01 Jano  To je asi ako toto:
18.08. 03:16 TS  Drobna korekce
18.08. 04:16 Vladimír Stwora  RE: Drobna korekce
18.08. 11:23 google  RE: Drobna korekce
19.08. 15:22 Modráček  RE: Drobna korekce
18.08. 04:22 kema  Kdo vlastni naftu
18.08. 05:08 Rene Bartosek  RE: Kdo vlastni naftu
18.08. 05:50 TS  RE: Kdo vlastni naftu
18.08. 06:00 Rene Bartosek  RE: Kdo vlastni naftu
18.08. 07:12 Ruda  RE: Kdo vlastni naftu
19.08. 05:34 kema  RE: Kdo vlastni naftu
19.08. 06:25 TS  RE: Kdo vlastni naftu
19.08. 09:52 68  RE: Kdo vlastni naftu
20.08. 04:25 TS  RE: Kdo vlastni naftu
20.08. 06:22 68  RE: Kdo vlastni naftu
20.08. 06:40 TS  RE: Kdo vlastni naftu
23.08. 08:44 Šeďa  RE: Kdo vlastni naftu
19.08. 17:54 Rene Bartosek  RE: Kdo vlastni naftu
19.08. 18:13 Karel z Čech  RE: Kdo vlastni naftu
19.08. 18:24 kema  RE: Kdo vlastni naftu
19.08. 19:03 Rene Bartosek  RE: Kdo vlastni naftu
19.08. 19:38 kema  RE: Kdo vlastni naftu
19.08. 22:10 Rene Bartosek  RE: Kdo vlastni naftu
22.08. 19:24 Karel z Čech  RE: Kdo vlastni naftu
23.08. 01:05 Rene Bartosek  RE: Kdo vlastni naftu
23.08. 09:48 Karel z Čech  RE: Kdo vlastni naftu
23.08. 22:23 Vratislav  RE: Kdo vlastni naftu
24.08. 02:26 Jiří Táborský  Zase kecáte, kema,
19.08. 19:44 kema  RE: Kdo vlastni naftu
19.08. 21:11 Petr Gejdoš  RE: Kdo vlastni naftu
23.08. 06:17 Rene Bartosek  RE: Kdo vlastni naftu
20.08. 04:14 TS  RE: Kdo vlastni naftu
20.08. 05:55 Rene Bartosek  RE: Kdo vlastni naftu
22.08. 19:35 Karel z Čech  RE: Kdo vlastni naftu
18.08. 05:57 dusan  RE: Kdo vlastni naftu
18.08. 07:51 Jiří Táborský  RE: Kdo vlastni naftu
19.08. 05:02 kema  RE: Kdo vlastni naftu
19.08. 05:15 TS  RE: Kdo vlastni naftu
19.08. 13:26 Karel z Čech  RE: Kdo vlastni naftu
19.08. 18:30 kema  RE: Kdo vlastni naftu
21.08. 04:26 Jiří Táborský  Ten nesmysl napsal kema a teď to, jako vždycky, zatlouká.
21.08. 18:04 Rene Bartosek  RE: Ten nesmysl napsal kema a teď to, jako vždycky, zatlouká.
21.08. 19:14 kema  RE: Ten nesmysl napsal kema a teď to, jako vždycky, zatlouká.
19.08. 21:01 Jiří Táborský  Kema: Kanadska vláda zdaněna na 39%
20.08. 00:06 kema  RE: Kema: Kanadska vláda zdaněna na 39%
20.08. 02:55 Sidonius Zdenek M  RE: Kema: Kanadska vláda zdaněna na 39%
20.08. 08:09 Tom  RE: Kema: Kanadska vláda zdaněna na 39%
20.08. 09:56 Sidonius Zdenek M  RE: Kema: Kanadska vláda zdaněna na 39%
21.08. 05:22 Jiří Táborský  Pane Zmatouček, nezavádějte ještě zmatky do jazyka českého.
21.08. 06:45 Jiří Táborský  RE: Pane Zmatouček, nezavádějte ještě zmatky do jazyka českého.
18.08. 15:38 Aja  RE: Kdo vlastni naftu
19.08. 05:24 kema  RE: Kdo vlastni naftu
19.08. 21:05 Jiří Táborský  RE: Kdo vlastni naftu
20.08. 03:43 zap  RE: Kdo vlastni naftu
21.08. 18:53 kema  RE: Kdo vlastni naftu
19.08. 08:57 kema  RE: Kdo vlastni naftu
18.08. 06:04  A ja se ale stejne vzdycky divil:
18.08. 06:34 Rene Bartosek  RE: A ja se ale stejne vzdycky divil:
18.08. 07:15 Ruda  RE: A ja se ale stejne vzdycky divil:
18.08. 08:03 Ben Hur  RE: A ja se ale stejne vzdycky divil:
19.08. 18:02 Rene Bartosek  RE: A ja se ale stejne vzdycky divil:
18.08. 07:05 TS  RE: A ja se ale stejne vzdycky divil:
18.08. 07:13 Vaclav  RE: A ja se ale stejne vzdycky divil:
19.08. 04:02 zap  RE: A ja se ale stejne vzdycky divil:
21.08. 05:59 Jiří Táborský  Pár doporučení pro aspiranty na management (copy/pasted z emajlu)
21.08. 20:04 TS  RE: A ja se ale stejne vzdycky divil:
19.08. 05:06 kema  RE: A ja se ale stejne vzdycky divil:
19.08. 05:11 TS  RE: A ja se ale stejne vzdycky divil:
19.08. 18:06 Rene Bartosek  RE: A ja se ale stejne vzdycky divil:
19.08. 18:35 kema  RE: A ja se ale stejne vzdycky divil:
19.08. 18:37 Adapa  RE: A ja se ale stejne vzdycky divil:
20.08. 00:10 kema  RE: A ja se ale stejne vzdycky divil:
20.08. 11:06 Adapa  RE: A ja se ale stejne vzdycky divil:
19.08. 18:07 Adapa  RE: A ja se ale stejne vzdycky divil:
19.08. 22:42 Jiří Táborský  RE: A ja se ale stejne vzdycky divil:
20.08. 11:04 Adapa  RE: A ja se ale stejne vzdycky divil:
20.08. 13:02 zap  RE: A ja se ale stejne vzdycky divil:
20.08. 11:34 TS  RE: A ja se ale stejne vzdycky divil:
18.08. 10:38 Kráťa  Ropa nebo cukrovka ...
18.08. 16:25 TS  RE: Ropa nebo cukrovka ...
18.08. 12:03 leho  Zase propaganda...
18.08. 12:09 leho  RE: Zase propaganda...
18.08. 19:20 trodas  RE: Zase propaganda...?
19.08. 14:10 Karel z Čech  RE: Zase propaganda...?
18.08. 12:49 TS  RE: Zase propaganda...
18.08. 16:29 Vladimir Sodek  RE: Zase propaganda...
18.08. 17:39 Vladimír Stwora  RE: Zase propaganda...
18.08. 17:59 Had  RE: Zase propaganda...
18.08. 18:56 Lev  Načase !
18.08. 19:15 Tom  RE: Zase propaganda...
19.08. 09:36 TS  RE: Zase propaganda...
19.08. 14:34 Karel z Čech  RE: Zase propaganda...
18.08. 22:41 Tom  RE: Zase propaganda...
18.08. 23:04 Lev  Jo, asi tak !
18.08. 23:13 Sidonius Zdenek M  RE: Jo, asi tak !
19.08. 00:08 Lev  RE: Jo, asi tak !
19.08. 01:06 Tom  RE: Jo, asi tak !
19.08. 03:28 Lev  RE: Jo, asi tak !
19.08. 08:12 Jiří Táborský  RE: Jo, asi tak !
19.08. 18:11 Rene Bartosek  RE: Zase propaganda...
21.08. 18:58 kema  RE: Zase propaganda...
21.08. 19:07 TS  RE: Zase propaganda...
21.08. 19:31 Ben Hur  RE: Zase propaganda...
22.08. 12:20 TS  RE: Zase propaganda...
23.08. 02:57 Ben Hur  RE: Zase propaganda...
23.08. 04:04 Lev  Bez progandy
23.08. 04:24 TS  RE: Zase propaganda...
23.08. 07:07 Ben Hur  RE: Zase propaganda...
23.08. 14:02 Petr Gejdoš  RE: Zase propaganda...
23.08. 17:41 TS  RE: Zase propaganda...
23.08. 18:16 Karel z Čech  RE: Zase propaganda...
19.08. 09:14 kema  RE: Zase propaganda...
19.08. 10:58 Adapa  RE: Zase propaganda...
19.08. 18:13 Rene Bartosek  RE: Zase propaganda...
19.08. 20:48 Had  RE: Zase propaganda...
19.08. 18:50 hostující  RE: Zase propaganda...
19.08. 15:50 zap  RE: Zase propaganda...
19.08. 18:59 Vladimir Sodek  RE: Zase propaganda...
21.08. 23:32 leho  RE: Zase propaganda...
18.08. 12:12 v79  nafta
18.08. 12:31 TS  RE: nafta
18.08. 14:50 Vasek  RE: nafta
19.08. 01:39 Druid  RE: nafta
18.08. 13:36 Krysa  spíš ta voda
18.08. 17:49 Peter Veliky  Kanady zacatek konce zacal Trudeau se svymi levicaky - Liberaly
20.08. 01:51 zap  RE: Kanady zacatek konce zacal Trudeau se svymi levicaky - Liberaly
18.08. 18:08 Peter Veliky  Kdo je zde preferovanej? Taborskej a jeho kumpani?
18.08. 19:42 Vladimir Sodek  RE: Kdo je zde preferovanej? Taborskej a jeho kumpani?
18.08. 21:42 Sidonius Zdenek M  RE: Kdo je zde preferovanej? Taborskej a jeho kumpani?
18.08. 22:43 Vladimir Sodek  RE: Kdo je zde preferovanej? Taborskej a jeho kumpani?
18.08. 19:11 Fafner  definice privatizace
19.08. 00:01 DM  Nemozem si pomoct,
19.08. 00:38 Tom  RE: Nemozem si pomoct,
19.08. 03:30 zap  Pane Stwora, rozjasnil jste mi
19.08. 03:57 zap  Jen se divim, zda je ve znamosti
19.08. 05:25 Mirek, Montréal  Stat se obohacuje se stoupajici cenou benzinu
19.08. 19:32 Peter Veliky  jak si ho (Leho) dobírá pan Táborský, tak je tady i sranda
20.08. 10:59 Adapa  RE: jak si ho (Leho) dobírá pan Táborský, tak je tady i sranda
20.08. 01:25 google  nie je to tak celkom mimo misu
24.08. 03:11 zap  RE: nie je to tak celkom mimo misu
20.08. 15:04 Peter Veliky   P.E.T. byl vynikajici statnik, ktery polozil Kanadu (na lopatky, pozn. P.V.)
21.08. 05:10 Belveder  plne souhlasim

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

18

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc srpen přispělo 41 čtenářů částkou 6 325 korun, což je 18 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Maskot banksterů nabádá ke „správnému“ konání13.08.20 11:45 Evropská unie 0

Testování roušek - Jejich nošení vede k toxickým hladinám CO212.08.20 09:40 USA 3

Podívejte se, kam mizí restituce církvím z rozpočtu celého národa11.08.20 06:02 Česká republika 0

Ideopolicie vyšetřuje rasistický článek o požáru bohumínského paneláku10.08.20 09:20 Česká republika 4

Proč má stát platit odškodné přeživším požáru v Bohumíně?09.08.20 20:55 Česká republika 2

Požár v Bohumíně založili cikáni - média cudně mlčí09.08.20 10:16 Česká republika 7

Petice za ukotvení manželství jako svazku muže a ženy08.08.20 11:04 Česká republika 0

Africké kobylky na cestě do Evropy zahazují do moře doklady08.08.20 10:31 Neurčeno 0

Už ne ženy, ale "osoby s děložním čípkem"07.08.20 16:23 Británie 1

Média se skřípěním zubů přiznávají, že švédská cesta funguje05.08.20 21:56 Švédsko 9

Matteo Salvini hovoří o tom, jak ho chtějí zavřít na 15 let za to, že jako ministr vnitra bojoval proti nelegální migraci05.08.20 10:08 Itálie 1

Praha dá Prague Pride velké peníze, přitom bude kvůli koroně online04.08.20 11:37 Česká republika 2

České feminacistky napadly autora Čtyřlístku04.08.20 11:31 Česká republika 1

Německá SPD vyloučila kritika migrace Sarrazina03.08.20 22:23 Německo 1

Po antisemitismu máme anticikanismus...02.08.20 16:24 Česká republika 4

Migranti do Čech! padlo na půdě německého parlamentu01.08.20 10:33 Česká republika 1

Google umožní černochům označit své firmy jako "black owned"01.08.20 10:08 USA 3

Simpsonovi, rok 201031.07.20 23:35 Neurčeno 1

Černoch ve vlaku do Prahy obvinil personal z rasismu, protože dostal chleba31.07.20 20:32 Česká republika 5

Kdo nemiluje LGBT, nedostane peníze29.07.20 21:39 Evropská unie 1

Měnové kurzy

USD
22,14 Kč
Euro
26,14 Kč
Libra
28,91 Kč
Kanadský dolar
16,72 Kč
Australský dolar
15,87 Kč
Švýcarský frank
24,30 Kč
100 japonských jenů
20,74 Kč
Čínský juan
3,19 Kč
Polský zloty
5,94 Kč
100 maď. forintů
7,57 Kč
Ukrajinská hřivna
0,80 Kč
100 rublů
30,14 Kč
1 unce (31,1g) zlata
42 842,12 Kč
1 unce stříbra
572,00 Kč
Bitcoin
256 284,54 Kč

Poslední aktualizace: 13.8.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 929