Diskuze k článku

Platby prostřednictvím SMS? Hm...

Příspěvků 77

13.8.2005 23:09

a "poškození" mlčí ...

kavol 195.?.?.?

pane Stwora, oceňuji, že napíšete na rovinu, o jak velkou zlodějinu jde - tady jako by se všichni zbláznili a rozhodli se své raketýry nejen živit, ale i krýt a podporovat [zmaten]

málokdo si dovolí nahlas říci, kolik mu účtuje banka za platby kartou nebo jaký desátek musí odevzdávat provozovateli infrastruktury, kterou využívá (ať už tedy ta mobilní síť v případě plateb přes sms či cokoliv jiného, jako třeba síť obchodů)

- víte například, že supermarkety si od výrobců účtují 50000 Kč ročně za každý druh zboží, který vezmou do prodeje (o výkupní ceně ani nemluvě)? [naštvaný]

65946

14.8.2005 10:44

RE: a poškození mlčí

Krysa 81.?.?.?

Reakce na 65946

Ale nemlčí, jenže: zkoušel jste se někdy dovolat na nějaké reklamace a nejlíp na ty kde si za telefon platíte VY?
Doporučuju hlavně pokud budete mít zácpu, neb než se tam dovoláte zaručeně se po*erete! A hlavně nedoplatíte...
Oblíbená místa jsou obchodňáky a česká pošta...
Tam nikdy není nikdo kompetentní a nikdy nikdo nic neví.
A tak třeba zjištění telefonem, proč doma máte ve schránce lístek že si pro balík máte jít na poštu, ač bylo zaplaceno aby vám ho donesli domů,vy byl doma a přesto dostal akorát lístek, vás obyčejně vyjde dráž, než bylo původní poštovné... Dobírku vám nedoručí vůbec nikdo leda že zas zavoláte na poštu a zaplatíte další peníze. Nebo si tam zajedete sami: a zase zaplatíte tentokrát za MHD. O času nemluvě.
Např. Oskar funguje obdobně: pokud se někam propípáte na živýho člověka, stejně nic neví. Otázkou je na co tam teda je...
VŠUDE najdete bez problémů i na webu jak si něco někde objednat, ale jak to pak reklamovat, to teda najít je často dílo na půlden!
Obdobně je to s dotazy na služby a zboží: oblíbená odopově´d je, že "to je na webu" či "pracujte s naším katalogem" místo aby vám řekli na co se ptáte... Druhá oblíbená odpověd je "to nejde" ač vám nikdo nevysvětlí proč to nejde u nás, když všude jinde ano.
A stěžovat si můžete akorát na lampárně na nádraží...
A konkurence či "jít jinam"? Kam asi když to dělají všichni??? Ostatně často vám bývá naznačeno, kamže teda máte jít, když se vám to nelíbí....

66018

15.8.2005 15:10

RE: a poškození mlčí

babka_Blažková 193.?.?.?

Reakce na 66018

Jj, pod to se klidně podepíšu. Třeba takové hrátky s Českým Telekrámem taky stojí za to. Když "pozastavíte" pevnou linku, a pak vám přijde účet, kde se dozvíte, že si stále platíte nadstandartní služby jako je blokování žlutých linek, a paušální příplatek za slevněné volání na vybraná čísla (z fakticky neexistující linky). Labužníkům doporučuji vyzkoušet to jejich ADSL. Možná vám ho i aktivují, ale není jisté, ve které pětiletce. A to jejich půl mega týdně - to musí být vyloženě lahůdka, už vzhledem k tomu, že zahrnuje kompletní traffic, takže bych fakt chtěla vidět toho blbečka z té reklamy s Krausem, jak náruživě "paří" po netu.

66188

13.8.2005 23:10

Vyderaci ...

Ruda 24.?.?.?

Tak to vidite pane Stwora, to jsou ti kapitalisticti "VYKORISTOVATELE". Presne jak nas to ucili za komunismu ve skole. [pláč]

65947

14.8.2005 0:12

Milí Vladimíre jste obětí režimu

Robin 83.?.?.?

Ve státně monopolním kapitalismu
1.) Konkurence VŽDY zvyšuje ceny - kartelové dohody, rozdělení trhu .
2.) Reklama VŽDY zvyšuje ceny - svědčí o té skutečnosti zisky parazitů v reklamní branži.


.....kdo to je " pan profesor " ....?
Inu Sovětští židobolševici, ti jsou v obraze a nemají Vaše problémy.

[chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

65951

14.8.2005 1:11

Oddělení reklamací existují

Gilhad 62.?.?.?

Trochu jsem se podival po webu
Oskar:
V časti o reklamacích (http://www.oskarmobil.cz/legal/cast1.php) píšou
Část 1. - reklamace telekomunikačních služeb
...
3. Místo uplatnění reklamace:
Reklamace Služeb se uplatňuje písemně na adrese Oskar Mobil a.s., reklamační oddělení, Vinohradská 167, Praha 10, 100 000, případně osobně na téže adrese.

(Dostal jsem se tam prez Mapa serveru -> Pravni podminky)

Jinak uvadeji kontakt na linku 800, cislo pro zahranicni dotazy, webovy formular a klasickou adresu taky

TMobile:
inzeruji peci a podporu 24 hodin denne/7 dni v tydnu, uvadeji
mobil, fax, email a klasickou adresu
napr.
http://t-mobile.cz/Web/Business/PeceAPodpora/Default.aspx


Eurotel:
Opet fax, telefon, email, webovy formular a klasicka adresa


Jen tomu misto reklamace rikaji "Oddeleni pece o zakazniky".

Co se obskurnosti tyce, info@neco.neco je celkem standardni adresa, ma ji spousta firem a nevidim na ni nic tak spatneho. Rozhodne mi prijde duveryhodnejsi, nez treba Vopicka.petr@neco.neco, protoze dotycny muze byt na dovolene/nemocny/odejit a kdo se pak bude zabyvat mou zadosti. Takhle to dostane na stul nekdo, kdo je odpovedny za trideni posty a kdo to preda tomu, kdo se tim ma zrovna ted zabyvat. Aspon u nas ve firme to tak chodi.


(PS: to, ze existuji oddeleni reklamaci/pece o zakaznika nema nic spolecneho s platebnima podminkama tech organizaci ... to je zcela jina pohadka)

65967

14.8.2005 3:19

A proc to tak je? Protoze jsme Cesi!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 69.?.?.?

Protoze se Cesi stydi (!) cloveku v kvadru vynadat, at uz je to banka, operator, poslanec, vedouci posty, kdektery ourada....To voni to tak vymysleli, tak to tak asi musi bejt......
Cesi vseobecne jsou narodem, kterej se necha dobre ovladat, bohuzel. Anglosas si nenecha tak uplne balamutit hlavu (v tomhle pripade snad primo srat na hlavu), aspon v byznysu ne, a kdyz prijde do banky, tak vi, ze banker je rad za jeho prachy, z kterejch zije on a dalsi zamestnanci, to samy vlastne ve vsech sluzbach....
Thank you for your business.
Ale soucasni Cesi se stydi si stezovat, a o tom to je, kazdej jenom smutne pokrci ramenama, povzdychne si, a vysoli, co po nem chtej. Dojna krava...
Videli byste ten mazec, kdyby si lidi ve vetsim mnozstvi zacali stezovat: "Hele, me uz to nebavi, zavolejte me manazera, at mu povim, co si o tom myslim!"
Prni vlastovky jsou, ale kdy jich bude vic?

65978

14.8.2005 6:12

RE: A proc to tak je? Protoze jsme Cesi!

dusan 70.?.?.?

Reakce na 65978

Ale soucasni Cesi se stydi si stezovat, a o tom to je, kazdej jenom smutne pokrci ramenama, povzdychne si, a vysoli, co po nem chtej. Dojna krava...
Videli byste ten mazec, kdyby si lidi ve vetsim mnozstvi zacali stezovat: "Hele, me uz to nebavi, zavolejte me manazera, at mu povim, co si o tom myslim!"
Prni vlastovky jsou, ale kdy jich bude vic?

Mate velikou pravdu. Ja jsem si na sluzbu jednoho za-
mestnance posty primo stezoval Generalnimu rediteli
Ceske Posty panu Janu Pribylovi a jeste tehoz dne
ten ten hulvatsky jednajici postak byl se sluzeb
propusten. Stejne tak jsem si stezoval vedeoucimu
hlavniho nadrazi v Praze, kdyz pruvodci odmitl
jedne starence pomoc nastoupit do vlaku a zacal
na ni rvat ty stara kur.... .
Necekejte pane Stwora a zadejte okamzite pisemne
vysvetleni od cloveka, ktery za takovou zlodejnu
zodpovida. A dejte mu dokonce casovy termin. Jinak
ze se budete muset obratit na sveho Ostravskeho
poslance, tak jak ja jsem to v obou pripadech udelal.
A to pracovalo asi tak behem 2 ci 3 minut.


66008

14.8.2005 11:23

RE: A proc to tak je? Protoze jsme Cesi!

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 66008

Máte pravdu pane Dušane :
Mate velikou pravdu. Ja jsem si na sluzbu jednoho zamestnance posty primo stezoval Generalnimu rediteli Ceske Posty panu Janu Pribylovi a jeste tehoz dne ten ten hulvatsky jednajici postak byl se sluzeb propusten.
Stejne tak jsem si stezoval vedeoucimu hlavniho nadrazi v Praze, kdyz pruvodci odmitl jedne starence pomoc nastoupit do vlaku a zacal na ni rvat ty stara kur.... .


Akorát jsem v nadšení, jak Vám se to podařilo tak rychle a to přitom přes poslance přímo generálnímu řediteli pošt! [velký smích] Jsem v úžase :
Jinak ze se budete muset obratit na sveho Ostravskeho poslance, tak jak ja jsem to v obou pripadech udelal. A to pracovalo asi tak behem 2 ci 3 minut.

"Můj poslanec" je mým blízkým přítelem a považte, jaké Vy jste musel mít s tím nějakým asi pražským poslancem obrovitánské štěstí ! Vy se během patrně letmé návštěvy ČR obrátíte na poslance a vše je do 3 minut k Vaší absolutní spokojenosti vyřízeno. Kdyžto já jsem se v podobných případech i za úpřimné pomoci známého a spřáteleného poslance nějakých satisfakcí v podobných případech prostě nedočkal ani omylem. A proc to tak je? Protoze jsme Cesi! Hm ... jak zajímavé. A pak že emigranti ve své bývalé vlasti "se nejsou považováni" ! [velký smích]

66022

14.8.2005 12:02

RE: A proc to tak je? Protoze jsme Cesi!

Modráček 213.?.?.?

Reakce na 66022

Schopnosti pana Lojzy - Vzdušana jsou opravdu ohromující. Možná bude právě on tím Spasitelem, který reemigruje zpět do ČR a přivede naši zemi do pozemského ráje. Jen se furt se nemůžu dobrat funkce vedoucího hlavního nádraží. Možná to bude tím, že pan Vzdušan už žije zítřkem, zatímco my ostatní jsme ještě uvězněni ve včerejšku.

Ohledně SMS: Je to mrzuté, že se do finále dostane tak malý podíl uhrazené částky, ale přikláním se k tomu názoru, že bude lepší málo, než vůbec nic. I kdybychom si všichni stěžovali u operátorů, výsledek bude nula. [naštvaný]

66026

14.8.2005 16:48

RE: A proc to tak je? Protoze jsme Cesi!

dusan 70.?.?.?

Reakce na 66026

Schopnosti pana Lojzy - Vzdušana jsou opravdu ohromující. Možná bude právě on tím Spasitelem, který reemigruje zpět do ČR a přivede naši zemi do pozemského ráje. Jen se furt se nemůžu dobrat funkce vedoucího hlavního nádraží. Možná to bude tím, že pan Vzdušan už žije zítřkem, zatímco my ostatní jsme ještě uvězněni ve včerejšku

Modracku

Hele pane Modracek, polibte me, vite kam .....

66048

14.8.2005 12:02

RE: A proc to tak je? Protoze jsme Cesi!

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 66022

-A pak že emigranti ve
-své bývalé vlasti "se nejsou považováni" !

Petre
Nezapomente, ze emigrant Dusan neni žádney loyza [velký smích]

66027

14.8.2005 14:37

starenka na prazskym Hlavaku

Tom 84.?.?.?

Reakce na 66008

A nebyla ta starenka z Hlavaku nahodou houmles?

66038

14.8.2005 16:54

RE: starenka na prazskym Hlavaku

dusan 70.?.?.?

Reakce na 66038

A nebyla ta starenka z Hlavaku nahodou houmles?

TOM

Nevim pane Tom, ale myslim si ze i starenky
s minimalnima duchodama nemusi byt nazyvany
staryma kurvama.

66049

15.8.2005 13:44

RE: starenka na prazskym Hlavaku

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 81.?.?.?

Reakce na 66049

zapominate na situace, ze ta pani je skutecne stara kurva a on, ten pruvodci, byl jeji byvaly kuncoft..

66176

15.8.2005 15:19

RE: starenka na prazskym Hlavaku

babka_Blažková 193.?.?.?

Reakce na 66176

No a? Je strašně zvláštní, jak někdo, kdo musí platit za to, aby na něj někdo druhý byl milý, může plivat na dotyčnou poskytovatelku této služby. [cool]

66190

15.8.2005 15:23

RE: starenka na prazskym Hlavaku

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 81.?.?.?

Reakce na 66190

mila babko,

jestli ti nekdo plati za sex tak ti plati za sex a ne za to, ze jsi na nej mila.. coz samozrejme neznamena automaticky, a nemelo by znamenat, ze to tomu platicimu dava pravo nazyvat te kurvou, ale je -li poptavka a nabidka tak ... [cool] zeptejme se, odmitla by kurva rito, protoze ji nazyva kurvou? osobne myslim, ze ne, ale mohu se mylit

66193

15.8.2005 16:06

RE: starenka na prazskym Hlavaku

babka_Blažková 193.?.?.?

Reakce na 66193

[velký smích]
Je to sice dost mimo mísu, ale ještě vám odpovím, pane.
Být na někoho milá - to byl takový eufemismus.
Zda kurva odmítne rito, je-li nazvána kurvou, tak nad tím jsem ještě nepřemýšlela, pravda. Z vlastní zkušenosti - slušné peníze za sex mi nabízel naposledy jeden Slovák a ač mě ani nenazval kurvou, "rito" jsem s díky odmítla a jako důvod jsem uvedla, že Slovenské koruny neberu, to aby nebyl smutný, že ani šestimístná částka mě neobměkčila.
Co by udělala kurva na mém místě, je mi jasné. Co by udělala prostitutka, je mi taky jasné. V tomto případě nadávka nepadla. Ale už by mohlo být pomalu na nějakou diplomovou práci podumat nad tím, zda existuje nějaká souvztažnost mezi výší částky, za kterou prostitutka přejde, že je nazvána kurvou a sex poskytne, a vizáží dotyčné prostitutky. (I když zde jistě mohou sehrát roli i jiné okolnosti, jako kolik dětí dotyčná živí, jak moc jsou v kraji zákazníci solventní atd.)
Už třeba proto, že jeden můj heterosexuální kamarád, který byl přítomen uvedené licitaci, mi posléze sdělil, že sice nejsem kurva, ale zato jsem piča, protože za tuto částku by byl ochoten dotyčnému poskytnout sex i on sám. On bude asi taky pěkná kurva.

A panu Stworovi a mimoostravským diskutujícím se omlouvám za drsnější výrazivo. Já taky nesnáším, když mi někdo nadává do... víme čeho.

66203

15.8.2005 16:10

RE: starenka na prazskym Hlavaku

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 81.?.?.?

Reakce na 66203

ja si vzal ponauceni z vyroku jednoho zida, do ktereho si do jiste miry vazim, A. Einsteina.. U myslenkovych experimentu nejsou zadne hranice...

66204

15.8.2005 17:15

RE: starenka na prazskym Hlavaku

Lev 68.?.?.?

Reakce na 66203

Už třeba proto, že jeden můj heterosexuální kamarád, který byl přítomen uvedené licitaci, mi posléze sdělil, že sice nejsem kurva, ale zato jsem piča, protože za tuto částku by byl ochoten dotyčnému poskytnout sex i on sám. On bude asi taky pěkná kurva.
______________________________________

[chechtot] [chechtot] Tak to už sem se tak dluho nezasmjal jak teďka děvucho z Ostravy. Bo ja sem tež tym rozenym Ostravakem, tak jak Vy Blažkova. Konečně trochu srandy. [chechtot] [chechtot]

66216

19.2.2009 18:25

RE: starenka na prazskym Hlavaku

Václav Semerád vsemerad (zavináč) volny (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 66203

Prosím pěkně, nepleťte si pojmy prostitutka a kurva. To první je totiž zaměstnání, to druhé je vlastnost. [chechtot]

184164

16.8.2005 6:44

RE: starenka na prazskym Hlavaku

dusan 70.?.?.?

Reakce na 66176

zapominate na situace, ze ta pani je skutecne stara kurva a on, ten pruvodci, byl jeji byvaly kuncoft..

Vaclav

A taky by ji uz meli zastrelit, tak jak jste to
od srdce pral serzantovi Lehovi v Iraku, ze ano ?
To vite stare kurvy a americti vojaci nemaji co
pohledavat na teto zemekouli. Ta byla vytvorena
jen pro takove lidi jako jste vy, ze ano ???
Vy perlo ZVEDAVCE.

66290

16.8.2005 9:23

RE: starenka na prazskym Hlavaku

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 81.?.?.?

Reakce na 66290

zvedavec je pro lidi co pouzivaji mozek... jak jsem OSTATNE SAM vysvetlil, me vyroky ohledna ziti ci neziti leha jsou zalozene ciste na statistice a moralce, pokud ovsem, a to u lidi tveho charakteru neni vubec jasne, skutecne v iraku je [smích]

taktez nejsou lidi tveho formatu schopni pochopit ironii a, COZ ME DESI, dokonce ani logickou uvahu

dekuji za tak pekne oznaceni, byt perlou zvedavce je pro me neskonala pocta

66306

14.8.2005 20:14

RE: A proc to tak je? Protoze jsme Cesi!

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 65978

Smutna pravda, ale ctyricet let komunismu se lidem z hlavy nevymaze, az se vratim domu uz vidim ty prusery. co me cekaj. [mrknutí jedním okem]

66094

14.8.2005 20:37

RE: A proc to tak je? Protoze jsme Cesi!

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 66094

Podle toho jak dlouho zijes v USA. Jestli jenom "kratce", tak se nemusis obavat. Jestli jsi ale emigrant, tak se mas na co tesit.
Emigranty tam moc lidi radi nemaj. Pry moc rozdavaj rady [smích]
Taky jsem slysel, ze tesne po "ruzove" revoluci bylo slovo "emigrant" skoro jako NADAVKA. Co je na tom ale pravdy, to nevim.
Jedna pani povidala ... [zmaten]

66096

14.8.2005 21:12

RE: A proc to tak je? Protoze jsme Cesi!

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 66096

Pane Rudo, já si kdysi již docela dávno - ale již po sametovce - koupil velmi zajímavou knížku. Již jsem ji ale dlouho nečetl, stačilo jednou dvakrát, tedy název si nepamatuji a jsem docela líný jít do sklepa, kde jsem si založil nové oddělení své již značně rozsáhlé knihovny.

Je to kniha amerického autora a je to popis stovky vybraných podvodných fíglů, jak vytáhnout z důvěřivých lidí prachy. Znova zdůraznuji, že tento top žebříček podvodů a podvůdků je z USA. Hrozně jsem se nařehtal, jak jsou ti Američani blbí. Ale panbiček mě nepřímo potrestal .. [velký smích] [velký smích]

Teď už se totiž nesměji a omlouvám se Američanům. Jsem totiž v současnosti absolutně zděšen, neboť zřejmě se ti experti na zdánlivě směšně nemožné podvody přestěhovali z USA do Česka !!

Mohl bych z nemožných a až směšných podvodů na blbé Čechy již sepsat knihu. Poslední fór byl dnes v televizních zprávách. Někdo prodával lidem takové halířové samolepky prý na elektroměry za 3000 korun, které po nalepení odesílají do dispečinku elektrorozvodných závodů impulsy a díky tomu je ta elektrika za 50% ceny !! [překvapení] [překvapení]

Proč to píšu ? Alespoň ze začátku hodně navrátivšich se emigrantů využila a zneužila naivitu českých lidí. Ti si fakticky zpočátku mysleli o západních demokraciích a tamních lidech jen to nejlepší !!

Takže se nadávce emigrant netřeba zase tak moc divit. Za sebe se ale emigrantům omlouvám, ačkoliv jsem nikdy nic špatného a škaredého o emigrantech ani neříkal ani si nemyslel. Až na jisté vyjímky - klidně řeknu které.

66099

14.8.2005 22:33

RE: A proc to tak je? Protoze jsme Cesi!

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 66099

Pane Petre, ja vim ze mame jiste rozdily v mysleni. Ale nakonec v nekterych vecech se i dohodneme, coz je hlavni.
Pisete:... nekteri naivni cesti lide si s pocatku mysleli o zapadnich demokraciich a tamnich lidech to nejlepsi.
No to se ale nikdo nemuze divit. Vzdyt se nikdo za komunismu nikam nepodival(mimo lidi kteri prijeli "na zapad" bud na pozvani nebo na devisovy prislib).
Kdyby komunisti nezavreli hranice, tak by lidi tak "blby" nebyli. Plno lidi by mozna za zapad odjelo, ale az by zjistilo, ze to tam neni jak jim "kdosi" rikal, tak by se po nejake dobe zase vratili.
Ja sam ziju v emigraci, tak vim jak to je. Znam plno emigrantu, kteri rikaji ze se zase az tak spatne v Cechach nemeli.
V dnesni dobe uz nikdo z Cech "utikat" nemusi. Komu se tam nelibi, tak muze bez problemu odjet a podivat se jak ziji lide nekde jinde. Obvzlaste mladi(svobodni)lide maji sanci se neco v jinych zemich priucit. Hodne lidi uz zna anglictinu, cili nemaji zadne zabrany.

66104

15.8.2005 0:00

RE: A proc to tak je? Protoze jsme Cesi!

Ben Hur 69.?.?.?

Reakce na 66104


>Pisete:... nekteri naivni cesti lide si s pocatku mysleli o
>zapadnich demokraciich a tamnich lidech to nejlepsi.

Kazdy by mel mluvit za sebe a hlavne o sve vlastni skusenosti. Ja jsem si neco takoveho nemyslel a nevim v okruhu mych znamych emigrantu, ze by nektery z nich byl natolik naivni. O to vic je pro me prijemne, ze jsem se mylil. Ty naivni, nesstacili ani vybalit kufry a jeli zpatky. Po ceste uz si sumirovali omluvu pro komunisticky rezim. Vetsinou jsou nasrany na zemi z ktery vypadli i na tu co je prijala zpatky.

>Plno lidi by mozna za zapad odjelo, ale az by zjistilo, ze to tam
>neni jak jim "kdosi" rikal, tak by se po nejake dobe zase
>vratili.

Tuhle vetu jsem doslovne slysel od Husaka a naposled od Jakese. Tu hranici ovsem ani jeden neotevreli.

>Ja sam ziju v emigraci, tak vim jak to je. Znam plno emigrantu,
>kteri rikaji ze se zase az tak spatne v Cechach nemeli.

Hladem v cechach neumiral nikdo, ale ze by se jenom priblizoval svou zivotni urovni te zapadni, to asi tezko, o ty svobode ani nemluve. Nemyslim, ze kdybych tam zustal a delal to co delam, ze bych mohl kazdy rok travit dovolenou na Hawaii jako tady.

>V dnesni dobe uz nikdo z Cech "utikat" nemusi. Komu se tam
>nelibi, tak muze bez problemu odjet a podivat se jak ziji lide
>nekde jinde. Obvzlaste mladi(svobodni)lide maji sanci se neco v
>jinych zemich priucit. Hodne lidi uz zna anglictinu, cili nemaji
>zadne zabrany.

Mate pravdu na studentska viza si tady prividelava na dalsi budoucnost v cechach desetitisice mladych cechu. Mnozi kritizuju Ameriku a pilne setri. V prvni rade na Lap Top. Na to aby se podivali, jak zde lide ziji a na studia zpravidla nemaji cas a potrebne finance.

66106

15.8.2005 6:31

RE: A proc to tak je? Protoze jsme Cesi!

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 66106

>Kazdy by mel mluvit za sebe a hlavne o sve vlastni skusenosti.

Mno, to bys měl hlavně Ty, Hurvínku. Nejvíc mluvíš za Bushe, Židy a Izrael. Nejvíc rozumů máš o Americe a říkáš, že bydlíš v Kanadě a na dovolenou jezdíš každý rok na Hawaii. Kde sbíráš všechny ty Tvoje vlastní americké zkušenosti (eh, kromě té Hawaii)? Z videa nebo přímý přenos z televize?

66149

15.8.2005 3:27

RE: A proc to tak je? Protoze jsme Cesi!

dusan 70.?.?.?

Reakce na 66096

Taky jsem slysel, ze tesne po "ruzove" revoluci bylo slovo "emigrant" skoro jako NADAVKA. Co je na tom ale pravdy, to nevim.
Jedna pani povidala ...

Ano, to jsme vsichni zazili, kdyz jsme tam
dojeli po 90 roku a maly Cesky, zavistivy
clovicek videl, ze ti s nas co umeli pracovat
dokazali za par let udelat tady vic nez oni
tam za trebas, kdyby zili u komousu za 100
let. Ted se jejich nenavist obraci v nenavist
k cele "imperilisticke" Americe. Ala prispevky
Karla, Modracka, trotase a jinych, kterym
to v nevyslo.

66124

15.8.2005 3:55

RE: A proc to tak je? Protoze jsme Cesi!

Lev 68.?.?.?

Reakce na 66124

Následná "komunikace" Dusana se Lvem vymazaná. Jednak jste od tématu, jednak se vzájemně napadáte a urážíte.)

66129

15.8.2005 6:43

RE: A proc to tak je? Protoze mezi českými emigranty jsou taky pěkní dacani!

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 66124

>Ano, to jsme vsichni zazili, kdyz jsme tam
>dojeli po 90 roku a maly Cesky, zavistivy
>clovicek videl, ze ti s nas co umeli pracovat
>dokazali za par let udelat tady vic nez oni
>tam za trebas, kdyby zili u komousu za 100
>let. Ted se jejich nenavist obraci v nenavist
>k cele "imperilisticke" Americe.
Mno, to jsme všichni nezažili, Lojzodušane. Ale umím si představit, že jim lezli krkem primitivní vejtahové jako jste Vy.

66150

15.8.2005 14:43

RE: A proc to tak je? Protoze jsme Cesi!

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 66124

maly Cesky, zavistivy
clovicek videl, ze ti s nas co umeli pracovat
dokazali za par let udelat tady vic nez oni
tam za trebas, kdyby zili u komousu za 100
let. Ted se jejich nenavist obraci v nenavist
k cele "imperilisticke" Americe. Ala prispevky
Karla, Modracka, trotase a jinych, kterym
to v nevyslo.
-------------------------------------------------
No bylo by zajímavé, co jste za těch pár let dokázal.
Zdejší lidé na to mají 15 let.Kolik Vy?

66183

15.8.2005 14:51

RE: A proc to tak je? Protoze jsme Cesi!

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 81.?.?.?

Reakce na 66124

to je relativni debata.. kdyby ... tenkrat americani nenechali ty ruske svine nas zatahnout do jejich her a patton pokracoval dal a ze chtel...

tak to jen aby to bylo trosku v sirsich souvislostech..

66185

15.8.2005 21:24

RE: A proc to tak je? Protoze jsme Cesi!

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 66124

Lojzodušane, tak se nám předveď, co si dokázal za tu dobu, co jsi z ČR. Ať vidíme, jak jsi úspěšný. Jsi tam skoro 40 let a tak to je z tebe jistě milionář, ne-li miliardář, abychom ti měli co závidět.
Bušistánci přepočítávají štěstí na dolary a ty v Kanadě jistě také. Tak se nám pochlub, co máš navíc proti nám?

Zatím mám dojem, že spíše ti něco schází. Schází ti zdravý rozum! Ale mohu se mýlit, uvedený nedostatek je jistě převýšen u tebe jinou hodnotou. Nedovedu si sice představit jakou, ale nejsem bušistánec a tak mé obzory jsou zúžené. Ty nás jistě vyvedeš z omylu.

66231

15.8.2005 21:51

RE: A proc to tak je? Protoze jsme Cesi!

dusan 70.?.?.?

Reakce na 66231

Lojzodušane, tak se nám předveď, co si dokázal za tu dobu, co jsi z ČR. Ať vidíme, jak jsi úspěšný. Jsi tam skoro 40 let a tak to je z tebe jistě milionář, ne-li miliardář, abychom ti měli co závidět.
Bušistánci přepočítávají štěstí na dolary a ty v Kanadě jistě také. Tak se nám pochlub, co máš navíc proti nám?

Zatím mám dojem, že spíše ti něco schází. Schází ti zdravý rozum! Ale mohu se mýlit, uvedený nedostatek je jistě převýšen u tebe jinou hodnotou. Nedovedu si sice představit jakou, ale nejsem bušistánec a tak mé obzory jsou zúžené. Ty nás jistě vyvedeš z omylu.

Karlicek z Cech

Rad, bych, rad bych, ale ty jsi tak chytry chlapce, ze jsi
uz za me odpovedel. "Schazi ti zdravy rozum" !!! Jak ja ti
na to mohu odpovedet, kdyz ty to vsechno uz vis do predu.
Potom clovek nevi, kdo ma toho ZDRAVEHO rozumu vic ?



A o Bushovi ? Ne nemam ho vubec rad. Mam rad jen jeho
zahranicni politiku. Protoze chce chranit sve spolu-
obcany a celou svetovou civilizaci proti barbarum.
Ale to primitivove nepochopi. Nekdy se mu to dari
jindy ne. Tak jako kazdemu s nas. Byt nejmocnejsim
clovekem teto planety neni jednoduche. I takovi lide
delaji chyby.

66235

15.8.2005 23:13

RE: A proc to tak je? Protoze jsme Cesi!

TS 213.?.?.?

Reakce na 66235

Protoze chce chranit sve spoluobcany a celou svetovou civilizaci proti barbarum. Ale to primitivove nepochopi.

Vida. Ja si doted myslel, ze resit problemy tvrdou pesti, at jiz okupacni armady nebo delnicke tridy, je primitivismus.

Nekdy se mu to dari jindy ne. Tak jako kazdemu s nas. Byt nejmocnejsim
clovekem teto planety neni jednoduche. I takovi lide delaji chyby.


A prave proto by takovi lide meli mit spolehlivy team, zakotveny v realite a nikoliv v ideologii. Soucasti cehoz je dobre planovani pro jednotlive eventuality, coz se jim zatim tak nejak nedari. Dalsi vec co se jim nedari je umeni otevrene priznat chybu misto zatloukat-zatloukat-zatloukat.

66250

16.8.2005 3:04

RE: A proc to tak je? Protoze jsme Cesi!

TS 213.?.?.?

Reakce na 66250

...Dalsi vec co se jim nedari je umeni otevrene priznat chybu misto zatloukat-zatloukat-zatloukat.

http://www.idrewthis.org/2004/hellfreezingover.html

Zde jest pekna ilustrace pro ty co chapou pomaleji.

66278

16.8.2005 9:46

RE: A proc to tak je? Protoze jsme Cesi!

Dana 82.?.?.?

Reakce na 66235

>A o Bushovi ? Ne nemam ho vubec rad. Mam rad jen jeho
>zahranicni politiku. Protoze chce chranit sve spolu-
>obcany a celou svetovou civilizaci proti barbarum.
>Ale to primitivove nepochopi. Nekdy se mu to dari
>jindy ne. Tak jako kazdemu s nas. Byt nejmocnejsim
>clovekem teto planety neni jednoduche. I takovi lide
>delaji chyby.

Moc je velice nebezpečná věc, zvláště když je v rukou té nesprávné osoby. Jeho chyby totiž můžou mít nedozírné následky. Neschopnost není omluvou.

66307

15.8.2005 5:24

RE: A proc to tak je? Protoze jsme Cesi!

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 66096

V pohode Rudo, dam si nejak rady. Ale diky za upozorneni. [mrknutí jedním okem]

66140

15.8.2005 16:15

RE: A proc to tak je? Protoze jsme Cesi!

Martin 193.?.?.?

Reakce na 66096

já když byl v USA, tak jsem to opravdu zažil, to že mnoho emigrantů dává rady. Od té doby si myslím, že mnoho emigrantů se domnívá, že přeletem oceánu jim zázračně vzrostlo iq a staly se experty úplně na všechno. A štvali mě tím, jak oni prý v USA trpí, zatímco my v ČR máme lehčí život. Dokonce mě poučovali, jak je to v USA, těžky, protože za všechno se prý v USA platí, zatímco v ČR nikoliv. Jejich děti potom zůstali s otevřenou pusou, když navštívili česko (pozval jsem se) a museli všude platit každé použití toalety a v hospodě jim číšník spočítal i kolik pečiva snědli.
Prostě doufám, že takových emigrantů tady na zvědavci moc není.

66206

15.8.2005 22:18

RE: A proc to tak je? Protoze jsme Cesi!

dusan 70.?.?.?

Reakce na 66206

Martin 193.?.?.?

já když byl v USA, tak jsem to opravdu zažil, to že mnoho emigrantů dává rady.

Martin

A tohle jim mate za zle, ze vam poradili, chteli pomoc ?
Hergot, vy musite byt chytrej clovek.




66237

16.8.2005 16:21

RE: A proc to tak je? Protoze jsme Cesi!

Martin 193.?.?.?

Reakce na 66237

dušane, oni mi ani tak nedavali rady jak zit v usa, jako spis, jak my to v cesku delame blbe a jak tomu nerozumime a jak by to oni delali lip, kdyby se vratili. Tyhle emigranty jsem mel na mysli.

Ale nebyli všichni takovi.

66365

14.8.2005 7:26

je to zlodějna

Martin 193.?.?.?

prostudoval jsem si stránky o mikroplatbách, započítal převod do zahraničí a máte pravdu. Ale pořád lepší něco než nic. Holt budou lidi posílat malé částky, ale snad budou.

66011

14.8.2005 9:46

Darcovske SMS

aspirin 213.?.?.?

Zajimave doplneni k tomuto clanku najdete zde:
http://pupik.blogspot.com/2005/01/humanitrn-krde.html

Kdyz si to dam dohromady, musim obdivovat genialni drzost nasich operatoru!

66015

14.8.2005 10:46

stym posielanim e-mailov nic nevyriesite

z z (zavináč) thetruthseeker (tečka) org 212.?.?.?

Pan Stwora, odporucam radsej urobit how-to ako platit cez paypal. Aj tak si myslim, ze male percento ludi bude posielat SMS, ked mozu poslat napriklad priamo na vas ucet..

66019

14.8.2005 12:02

Postkomunistická, kryptofašistická, státně monopolní totalita. Pane Stworo.

nitram 213.?.?.?

A tak to máte se vším. Státní neoburžoasie zkouší, co vše národ vydrží, jak dlouho bude mlčet. A tak zkouší mlátit mladé lidi pod falešnými záminkami na Czech-Teku, nechává "mizet" (to už dělal Pinochet) zadržené např. p. Krejčíř, vypouští mýdlové bubliny o ohrožení obyvatel ala teror proti Praze a stupňují svou brutalitu. Je to hnus, nejhorší na tom je, že snad jsou schopni i něco vyprovokovat. A národ mlčí. Když někdo proti čemukoliv ze zmíněných skutečností vystoupí, druzí mu vynadají jako např. vy v kauze CZTK. Že jde jen o "mektání" o lidských právech. Tak teď nebrečte, v této zemi nemáte právo ani na zpívání, ani mlčet.

A kdo si s námi pohrává? Normalizační státní póvl, který sice po 89 nasadil mimikry, ale jeho etika se nezměnila. Pokud snad ano, tak ještě k horšímu.

66028

14.8.2005 20:09

RE: Postkomunistická, kryptofašistická, státně monopolní totalita. Pane Stworo.

kavol 195.?.?.?

Reakce na 66028

>A národ mlčí. Když někdo proti čemukoliv ze zmíněných
>skutečností vystoupí, druzí mu vynadají jako např. vy v
>kauze CZTK.

pokud nemáme ke všemu mlčet ... je špatné vynadat lhářům?

nebo mi budete tvrdit, že policie (a další přítomní) natočila záběry z CZTK, ve kterých na jejich (v klidu stojící) kordony hází účastníci vše, co jim přijde pod ruku, s najatými statisty a že zprávy o zraněných jsou zfalšované? přetáhnout pendrekem někoho, kdo se snaží ublížit jiným, je falešná záminka? co říci lidem, kteří i před přímým videodůkazem napadení veřejného činitele tvrdí, že se technaři ničeho protizákonného nedopustili?

- ač nesouhlasím s postupem "státu" v záležitosti CZTK, zrovna ti, co se nejhlasitěji ozývají (ve prospěch technařů), si ve valné většině vynadání zaslouží (spolu s lidmi, které hájí) ... takže prosím laskavě nezneužívejte téma "co si necháme líbit" k obhajobě zcela obyčejné lidské neslušnosti (řekl bych spíše sviňárny), která nemá se "státní zvůlí" co dělat ! [oči v sloup]

66093

15.8.2005 8:36

RE: Postkomunistická, kryptofašistická, státně monopolní totalita. Pane Stworo.

nitram 213.?.?.?

Reakce na 66093

1/ Policie nejprve bránila vstupu po veřejných komunikacích na pronajatý pozemek. (Není to např. trestný čin zneužití pravomoci veřejného činitele?)
2/ Policie zabránila příjezdu a instalaci cisterny s pitnou vodou a mobilních WC. (Není toto např. naplněním skutku veřejného ohrožení - v důsledku záměrného vyvolání kalamitní hygienické situace?)
3/ Policie před konáním CzechTeku vypouštěla desinformační bubliny o nepovolení této párty. Přitom zákony ČR a Ústava ČR žádná povolení v tomto, ani obdobných případech nevyžadují. (Jaký trestný čin ze strany státně represivních orgánů takováto tvrzení naplňují?)
4) Policie, konala zřejmě na politickou objednávku (viz únik Paroubkova prohlášení, že Bublan předem nekonzultoval dopad zákroku (masakru?)s dalšími politickými stranami - přiznání politického zneužití policie.)
5) Brutalita především nočního "zákroku" zřejmě překonala vše, co zde bylo předvedeno od SRPNA 1969, včetně pozdějších tzv. palachiád apod.
6) TOTO VŠE zapadá jako "prdelka na nočník" do právního a ekonomického rámce ČR na začátku 21. století. Absolventi bolševických škol, deprivovaní nízkou úrovní jejich etického pojímání světa, dnes řídí nejen Policii ČR, ale v podstatě CELÝ státní byrokratický aparát.
Výrazem této skutečnosti je nejen tento tragický incident, ale v podstatě i řada cenových deformací v oblastech, které jsou ve většině CIVILIZOVANÝCH zemí stále ještě regulovány.
A PROTO BYLA MÁ PŘIPOMÍNKA PANU SWOROVI.
Miluji svou zem, kterou uvedená zločinecká kamarila sice rozdělila, ale věřím, že ne "na věčné časy", mám rád EU v tradici, kterou přijala v druhé polovině 20. století. A k smrti nesnáším TOTALITY pod jakoukoliv FANGLÍ.

66158

15.8.2005 12:45

RE: Postkomunistická, kryptofašistická, státně monopolní totalita. Pane Stworo.

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 66158

No a radostná zpráva již je tady - policejní prezident Kolář byl vykopnut do diplomatických služeb http://zpravy.idnes.cz/domaci.asp?r=domaci&c=A050814_220417_domaci_ad bude styčným policejním důstojníkem na Slovensku.

66168

14.8.2005 14:11

Jak se branit jako zakaznik

anonymXXL dekuji (zavináč) teleoperator (tečka) cz 62.?.?.?

Jak se branim proti "monopolnimu" chovani bank, to uz jsem pred casem psal: zrusil jsem vsechny ucty - jen manzelka ma sporoziro na vsechny nase prijmy a vydaje (jeden ucet=nutne zlo) a mame jednu vkladni knizku na poste, kde jsou vsechny operace zdarma (vyhodou jsou vybery na kterekoliv poste).

Jak se branim proti "monopolnimu" chovani tele-operatoru? Podobne.
Kdysi, v roce 1987 jsem se nechal "nachytat" Eurotelem, dokonce na 18 mesicu. Aktivace 5000Kc a dalsi nehorazne castky mne brzy vylecili. Hned po uplynuti smlouvy jsem to zrusil. Dnes uz bych nechtel Eurotel ani zadarmo.
Bohuzel "konkurence" netlaci ceny dolu, protoze by mela sama nizsi zisky. A ty jsou nehorazne: Společnost T-mobile dosáhla za prvni pololeti 13,4 mld. Kč tržeb. Zisk vzrostl na 6,5 mld. Kč... Viz: http://ipoint.financninoviny.cz/detail.php?article=47936
Osm let jsem zil bez mobilu, dnes sice mam jeden na kredit, ale zadarmo (darek) a jen pro pripad nouze - za 2 mesice jsem protelefonoval 30 Kc. Odmitam podporovat zlodeje, ale podle zisku techto spolecnosti maji podpurcu dost. Takze asi neni problem v techto firmach, ale v jejich "sponzorech". Nakonec i pan Stwora a jeho sponzori se nakonec stali prostrednictvim SMS sluzby vydatnymi "sponzori" techto teleoperatoru. Co dodat? Az se budete vy, zakaznici chovat trzne, pak se mozna i operatori a dalsi firmy zacnou chovat trzne.

66033

14.8.2005 17:11

RE: Jak se branit jako zakaznik

Kráťa 213.?.?.?

Reakce na 66033

Co dodat? Az se budete vy, zakaznici chovat trzne ...

Pokud jde o telefonování, tak čekám jen na přenositelnost telefonních čísel u mobilních telefonů. A pak hurá k doposud nejlevnějšímu operátorovi.
A pevné linky ? Právě teď odcházím se 13 linkami od Telecomu ... Protože si mohu přenést původní čísla.

Jo a úspory ? Vždycky než našetřím na "investici", tak peníze ukládám doma do matrace. Je to nejvýhodnější způsob !

66055

14.8.2005 19:28

RE: Jak se branit jako zakaznik

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 66055

Pisete: ...penize ukladam doma do matrace.
Kde bydlite? [smích]

66082

15.8.2005 2:03

RE: Jak se branit jako zakaznik

Ben Hur 69.?.?.?

Reakce na 66055

>Jo a úspory ? Vždycky než našetřím na "investici", tak
>peníze ukládám doma do matrace.

Ja do banky. Ja bych se tesne pod stropem moc nevyspal. [chechtot]

66120

15.8.2005 3:50

RE: Jak se branit jako zakaznik

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 66120

pane Ben Hur to chce zvysit stropy [velký smích]

66128

14.8.2005 19:46

RE: Jak se branit jako zakaznik

kavol 195.?.?.?

Reakce na 66033

>Az se budete vy, zakaznici chovat trzne, pak se mozna i operatori
>a dalsi firmy zacnou chovat trzne.

hezká myšlenka ... a jak se mám jako zákazník chovat v případě, že něco prostě potřebuji, jak mám potom uplatnit svoji "svobodnou volbu" nekoupit si to, abych nepodporoval předražené nebo nekvalitní služby? [naštvaný]

66087

14.8.2005 14:14

pouze e-mail

wenka 212.?.?.?

opoz@eurotel.cz [mrknutí jedním okem]

66035

14.8.2005 15:52

O tzv. konkurenci

Josif 217.?.?.?

Co ve skutecnosti vyhani cenu do nesmyslnych vysek je, ze v danem odvetvi neexistuje konkurence, ale statem zaruceny oligopol (v pripade treba posty a drah dokonce monopol). Kdyby nad operatory/bankama/postou/cimkoli stala hrozba vstupu novych hracu na trh, hned by vypadala situace jinak. Takze vsem bolsevikum nadavajicim na zhoubny trh doporucuju se zamyslet, jestli problem neni v prvni rade ve statnich regulacich, nez v trhu samotnem (kdo by se nesnazil vyryzovat co to da kdyz mu stat zarucuje naprostou volnost - v tomto pripade je hloupost nadavat na soukromne firmy, oni delaji to co delat maji - vydelavaji).

66045

14.8.2005 16:27

A co takhle

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

dát do šanonu doklady o maržích operátorů a zaslat podání na Antimonopolní úřad.Dopisy operátorům jsou na 2 věci.Na h... a na nic.

66046

14.8.2005 19:12

RE: A co takhle

Ben Hur 69.?.?.?

Reakce na 66046

>dát do šanonu doklady o maržích operátorů a zaslat podání
>na Antimonopolní úřad.Dopisy operátorům jsou na 2 věci.Na
>h... a na nic.

Dat mobil do igelitoveho pytliku se zipem, zalit vodou a dat ho do mrazaku.

66079

14.8.2005 20:28

RE: A co takhle

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 66079

Hezke, byl jsem kozervativni ohledne mobilu. No, kdyz klekne auto na dalmici hodi se, kdyz prejizdite na novou praci a sef se vam ztrati v provozu taky dobry, potrebujete zavolat zachranku, policajty bingo. Na druhou stranu takhle zasadovy jsem byl na pocatku, ted i hodne zvanim. Vystaci mi bohate limit 1000 minut, i kdyz konkurence nabizi vice minut, ja to stejne neprovolam, a proto volim lepsi signal. Svuj plan jsem nezmenil vice jak tri roky a jedne spolecnosti jsem vice jak 5 let. SMS vubec nepouzivam, chapu ze v Cesku to je jinak s minutama. A o dobrocinnych nadacich mam sve mineni, ja osobne si vybiram osobne bezdovce, pripadne vzdycky kdyz stojim dam dolar chlapkovy co ma amputovanou nohu v koleni a chodi na jedne krizovatce blizsko jedne hospody, jestli mu pomuze udelat dobre a zapomenout flaska, at si ji koupi. [mrknutí jedním okem]

66095

14.8.2005 21:40

RE: A co takhle

Ben Hur 69.?.?.?

Reakce na 66095

>Hezke, byl jsem kozervativni ohledne mobilu.

Nemyslim, ze jsem ohledne mobilu konzervativni, jeste nenastala situace, abych se bez nej neobesel. Muzu ho mit za hodinu a zadarmo. Mesicni poplatek za rodinny plan na kazdy dalsi mobil je asi 15 dol. Pro me je nejvetsi problem tahat to porad na prdeli a starat se o to, zvlast, kdyz je to starost zbytecna. V rodine ho maji vsichni. Kdyz jim na nej zavolam, tak ho ani nemuzou najit.

>No, kdyz klekne auto
>na dalmici hodi se, kdyz prejizdite na novou praci a sef se vam
>ztrati v provozu taky dobry, potrebujete zavolat zachranku,
>policajty bingo.

Na dalnici si muzu privolat policajty vysilackou, kterou mam v aute, to plati i o zachrance. Kdo ji nema a je netrpelivy, muze pouzit telefon, ktere jsou na dalnici v rozmezi, ze se k nim lehce dostanete pesky. Maji uz primo linky na policii, zachranku a na odtahovku. Pokud neudelate vubec nic a zustanete sedet v aute jsou u vas dopravaci nejdyl za pul hodiny, me se to stalo dvakrat a byli u myho auta driv, nez jsem stacil dojit k tomu telefonu, ke kterymu to bylo zhruba 200 metru. Jeste nez jsem k nemu dosel, zastavili dva ridici a zeptali se me jestli nechci pouzit jejich mobil. Bigo.

>Na druhou stranu takhle zasadovy jsem byl na
>pocatku

Ja jsem na tom uplne opacne, ja jsem na pocatku byl vsemi deseti pro. Bezdratova kmunikace je o moc pohodlnejsi a zrejme v budoucnu nahradi pana Bella. Zatim to ovsem tak nevypada, me osobne by neprinesla zadne vyhody ani pohodli. To jest co nepotrebuju, to nemam, i kdyby to bylo zdarma.

66101

15.8.2005 5:32

RE: A co takhle

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 66101

Mimo akutni pripady a ja jsem jeste osobne nic takoveho nezazil, mate naprostou pravdu americti policajti delaji svou praci opravdu dobre a pokud se chovate slusne a potrebujete pomoct jsou velmi vstricni. [mrknutí jedním okem]

66141

15.8.2005 7:31

Hurvínkova komunikační poradna...

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 66101

(Příspěvek zrušen. Přestaňte apadat lidi.)

66152

15.8.2005 15:35

RE: A co takhle

babka_Blažková 193.?.?.?

Reakce na 66101

No - tak to by bylo o tom, jak to chodí za velkou louží. Děkuju jménem všech v ČR žijící občanů za to, jak jste nám to tu pěkně vyložil. Tady u nás je ovšem realita bohužel jiná a mobil se opravdu hodí.

66197

16.8.2005 5:27

RE: A co takhle

Ben Hur 69.?.?.?

Reakce na 66197

>No - tak to by bylo o tom, jak to chodí za velkou louží.
>Děkuju jménem všech v ČR žijící občanů za to, jak jste
>nám to tu pěkně vyložil. Tady u nás je ovšem realita
>bohužel jiná a mobil se opravdu hodí.

Babi Blazkova, me je samozrejme jasne, ze pokud nema nikdo jinou moznost, je to nezbytny. Ja sam jsem bydlel na okraji Prahy (Roztoky)a telefon jsem mit nemohl (nebyly draty, nestacila kapacita ustredny, nepodmazl jsem toho spravnyho) Pritom jsem delal na reditelstvi telekomunikaci. Take pri urcitych profesich je mobil velkym pomocnikem. Kdyz byla moje matka v nemocnici, jel jsem do Prahy za ni a koupil jsem ji take jeden. Z postele nemohla na chodbu, a ja jsem s ni mohl pres louzi byt v kontaktu. Takze to bylo spis o tom, ze ja jsem osobne stastnej, ze ho zatim nepotrebuju a doufam, ze mi to vydrzi. Zbytecny vykecavani do telefonu me proste nebavi.Ja jsem ani nikoho neodsuzoval ze mobil ma, zato jsem se dozvedel od pana Taborskeho, s kterym jsem se vubec nebavil, ze jsem Hurvajz, zid a menecenej clovek, protoze chci zit bez mobilu a ze tady vlastne ani neziju, ze tu bez mobilu jen tak zivoriju.

66284

16.8.2005 6:50

RE: A co takhle

dusan 70.?.?.?

Reakce na 66284

Zbytecny vykecavani do telefonu me proste nebavi.Ja jsem ani nikoho neodsuzoval ze mobil ma, zato jsem se dozvedel od pana Taborskeho, s kterym jsem se vubec nebavil, ze jsem Hurvajz, zid a menecenej clovek, protoze chci zit bez mobilu a ze tady vlastne ani neziju, ze tu bez mobilu jen tak zivoriju.

Ben Hur

S toho si nic nedelejte pane Ben Hur. Ja jsem dnes
cekal na automechanika, tak jsem si precetl asi
50 prispevku pana Taborskeho. V kazdem prispevku
nekoho napadl, ponizil, zesmesnil a vzdy pridal
dalsi jmeno. Opravdu ubohe. Ten clovek musel mit
hrozny zivot. Snad ani jeho vlastni maminka ho
nemela rada. Mozna, ze je to odlozene decko. Kdo
vi ???

66292

16.8.2005 13:31

RE: A co takhle

Lev 68.?.?.?

Reakce na 66292

S toho si nic nedelejte pane Ben Hur. Ja jsem dnes
cekal na automechanika, tak jsem si precetl asi
50 prispevku pana Taborskeho. V kazdem prispevku
nekoho napadl, ponizil, zesmesnil a vzdy pridal
dalsi jmeno. Opravdu ubohe. Ten clovek musel mit
hrozny zivot. Snad ani jeho vlastni maminka ho
nemela rada. Mozna, ze je to odlozene decko. Kdo
vi ???
________________________________________________

Sakra chlape, co vy chcete nekomu vycitat !! Vite vubec co pisete ? Ja NEMUSIM ! cist vasich 50 prispevku, staci jeden a bliju. U vas je normalni napadat vase oponenty zpusobem, jaky jste shora predvedl. Je to velmi nemoralni, dotykat se nekoho jeho rodiny a podobna svinstva. Divim se, ze vam to editor trpi pane. Asi jen proto, jak uz jste uvedl, ze:

Diskuze k článku
Není diktátor jako diktátor
dusan 70.?.?.?
Reakce na 66285

"A jestli si myslite, ze ja jsem OBLIBENEC pana
Stwory, to nevim. Ale myslim si ze kazdy web musi
mit i svoji oposicni stranu.
Nebo vy si to
nemyslite ?"

Takze to vysvetluje vsechno, Lojzodusane. Doufam, ze mate ze Zvedavce nejake podily. Ja osobne, bych takovou spinavou praci zadarmo nedelal. Na to clovek musi mit vnitrnosti, ze ano ......


66336

15.8.2005 11:22

Oligopol mobilnich operatoru - pro p.Stworu

Jiri Satanek 62.?.?.?

Jiz pred casem, kdyz jste zvazoval metody platby, jsem Vas varoval, jak rozdeleni zisku vypada(byl jsem optimista a hovoril jsem o zustatku 30%).

Zvazil bych PayPal pripadne e-Gold [mrknutí jedním okem].

66162

15.8.2005 11:43

no...

Prevít (já) 148.?.?.?

nechci být moc velký Prevít... [mrknutí jedním okem]
ale, pane Vladimíre, než se rozhodnu ke koupi zboží/služby,
tak si zjistím, "jak se věci mají".

Samozřejmě, "okrádání" zákazníků operátory je druhá věc,
ale vy jste do toho šel za podmínek, jaké oni dávají...

Takže:
Nenaříkáte trošku pozdě?
Na nesprávném hrobečku? [mrknutí jedním okem]

66163

15.8.2005 14:59

Platba prostřednictvím mobilu

babka_Blažková 193.?.?.?

Já se asi picnu. Tady snad někteří neumí číst, nebo mě neberou vážně (i to se stává), nebo se tu vyskytují ještě větší lopaty než já. Už před nějakou dobou jsem psala, že přeci není nic jednoduššího než GSM banking. Spočívá to asi v tomto:
1) Zřídíte si účet v bance (já mám e-banku)
2) Pořídíte si mobil s podporou GSM bankingu.
3) Na kontaktním místě svého mobilního operátora si pořídíte SIM kartu s podporou GSM bankingu - stojí to 400 Kč (u T-Debile), z toho 200 Kč hradí banka (teda e-banka určitě), takže v hotovosti zaplatíte pouze ty dvě pitomé stovky. Prodejce vám vaši stávající kartu kompletně zkopíruje, takže vám zůstane telefonní číslo a všechny údaje na SIM kartě uložené, pár funkcí přibude a původní SIM karta se pak zničí. Dostanete k ní papír, na němž se mimo jiné nachází tzv. BPUK, což je heslo, které si pak můžete ve svém mobilu přizpůsobit k obrazu svému
4) Zajdete se svou novou SIM kartou do své banky, kde vám na ni nakopírují ještě jejich SW a přiloží návod k použití plus mapku menu pro méně chápavé, jako jsem třeba já
5) Novou SIM kartu vložíte do mobilu, aktivujete, naučíte se chodit v novém menu a - hurá! - zadáváte platební příkazy kdykoli a kdekoli se vám zachce.
6) Třeba zrovna teď od stolku s kompem, tj. popadnete mobil a pošlete třeba kilčo na účet pana editora, číslo účtu a další potřebné údaje opíšete z těchto stránek. Převod stojí káčé 4.90 - teda u e-banky určitě.

Tady fakt chodí lidi, kteří tuto veeelmi užitečnou službičku nepoužívají???

Já si spíše myslím, že tady se jen řeší SMSky, aby se zakrylo to hlavní. Že se některým prostě nechce. Ono je totiž pro některé asi lepší kafrat o tom, proč něco udělat nemůžu, ač bych (ale zajisté!) velmi rád dotyčnou věc udělal, než připustit, že jsem žgrb.
A to se nezmění, ani kdybychom tisíckrát nadávali na zlodějské operátory. Kdo chce, dá a neřeší jak, cestu si vždycky najde.
Howgh!

66186

15.8.2005 16:12

RE: Platba prostřednictvím mobilu

Václav Pekárek t00thy (zavináč) centrum (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 66186

Tak například pro mě je platba přes SMS jediná možnost. Vedení účtu by mne stálo mnoho na to, abych tam dal pokaždé to něco málo co bych poslal. A hlavně si nikdy nemůžu být jistý svým měsíčním příjmem. Je mi 15 a rád bych přizpíval, forma SMS je pro mne jediná možná.

66205

15.8.2005 18:07

A co ste cekali?

Fallen 83.?.?.?

Ze Vam budou servirovat modre z nebe? Mam zkusenosti i s jinymi zememi, kde mobilni platbu funguji - a muzu svedomite rict ze to tak funguje po celem SVETE!!!!
Operator 50%, zbytek jde na ucet provozovatele cisla - ten si vezme tak 30% a zbytek je pro koncoveho zakaznika [smích] Vzdyt je to uplne normalni - pouze Darcovske SMS maji tu vlastnost ze operatori berou pouze naklady ( cca 3kc dle nich, ve skutecnosti cca 0,30 kc) ... zbytek jde na prijemce ... ale to je jen dobra vule ze to tak funguje ... [smích]

66221

16.8.2005 2:27

OSCAR RED rulezz

Petr Rehak 85.?.?.?

No prave jsem si prohlizel stranky OSCARU na mem ponicenem monitoru. Monitor je ponicen tim zpusobem, ze tesne po zarucni dobe (jak jinak) zacaly vypadavat jednotlive barevne kanaly. Momentalne je vykonnost kanalu RED temer na nule. Teda erknu vam ze na tohmle monitoru stranky OSCAR nevypadaji az tolik urvane .... a dokonce na prvni pohled vypadaji jako ciste informacni. Hezky cerna a bila. ... Bohuzel jen na prvni pohled [mrknutí jedním okem])

66271

16.8.2005 3:32

Sakra, nejak jsem dneska zklaman,

zap 65.?.?.?

tehle prizpevek neni vubec politickej.......a nebo je? [mrknutí jedním okem]

66280

17.8.2005 15:43

možná vás nepodvádí jen operátor, protože

Martin 193.?.?.?

1) výpis z obchodního rejstříku firmy, která nabízí ty mikroplatby, nebudí moc důvěry

2) tel. rozhovorem s operátorem Eurotelu bylo zjištěno, že tuto činnost standartně poskytují, neboli firma na mikroplatby se tam násilím cpe jako prostředník, ale já ho vůbec k ničemu nepotřebuji !

3) je ale pravdou, že Eurotel mi sdělí cenu až jim podepíšu , že tyto důvěrné informace nikomu nesdělím. Takže to asi zlodějna bude, ale možná že ne tak velká, jak se jeví se zbytečným prostředníkem.

Závěr : začněte vyjednávat se všemi třemi operátory přímo.

66546

18.8.2005 17:10

RE: možná vás nepodvádí jen operátor, protože

David 83.?.?.?

Reakce na 66546

Schvalne se pokuste zjistit podminky, ktere musite splnit, abyste byl propojen s operatory na primo. Mozna na to prijdete uz pouze podle toho kratkeho seznamu firem, ktere patri mezi partnery operatoru. Neni to zadarmo. [smích]

66727

Příspěvků: 77

13.08. 23:09 kavol  a "poškození" mlčí ...
14.08. 10:44 Krysa  RE: a poškození mlčí
15.08. 15:10 babka_Blažková  RE: a poškození mlčí
13.08. 23:10 Ruda  Vyderaci ...
14.08. 00:12 Robin  Milí Vladimíre jste obětí režimu
14.08. 01:11 Gilhad  Oddělení reklamací existují
14.08. 03:19  A proc to tak je? Protoze jsme Cesi!
14.08. 06:12 dusan  RE: A proc to tak je? Protoze jsme Cesi!
14.08. 11:23 Petr Gejdoš  RE: A proc to tak je? Protoze jsme Cesi!
14.08. 12:02 Modráček  RE: A proc to tak je? Protoze jsme Cesi!
14.08. 16:48 dusan  RE: A proc to tak je? Protoze jsme Cesi!
14.08. 12:02 Vladimir Sodek  RE: A proc to tak je? Protoze jsme Cesi!
14.08. 14:37 Tom  starenka na prazskym Hlavaku
14.08. 16:54 dusan  RE: starenka na prazskym Hlavaku
15.08. 13:44 VaclavK  RE: starenka na prazskym Hlavaku
15.08. 15:19 babka_Blažková  RE: starenka na prazskym Hlavaku
15.08. 15:23 VaclavK  RE: starenka na prazskym Hlavaku
15.08. 16:06 babka_Blažková  RE: starenka na prazskym Hlavaku
15.08. 16:10 VaclavK  RE: starenka na prazskym Hlavaku
15.08. 17:15 Lev  RE: starenka na prazskym Hlavaku
19.02. 18:25 Václav Semerád  RE: starenka na prazskym Hlavaku
16.08. 06:44 dusan  RE: starenka na prazskym Hlavaku
16.08. 09:23 VaclavK  RE: starenka na prazskym Hlavaku
14.08. 20:14 Rene Bartosek  RE: A proc to tak je? Protoze jsme Cesi!
14.08. 20:37 Ruda  RE: A proc to tak je? Protoze jsme Cesi!
14.08. 21:12 Petr Gejdoš  RE: A proc to tak je? Protoze jsme Cesi!
14.08. 22:33 Ruda  RE: A proc to tak je? Protoze jsme Cesi!
15.08. 00:00 Ben Hur  RE: A proc to tak je? Protoze jsme Cesi!
15.08. 06:31 Jiří Táborský  RE: A proc to tak je? Protoze jsme Cesi!
15.08. 03:27 dusan  RE: A proc to tak je? Protoze jsme Cesi!
15.08. 03:55 Lev  RE: A proc to tak je? Protoze jsme Cesi!
15.08. 06:43 Jiří Táborský  RE: A proc to tak je? Protoze mezi českými emigranty jsou taky pěkní dacani!
15.08. 14:43 Vratislav  RE: A proc to tak je? Protoze jsme Cesi!
15.08. 14:51 VaclavK  RE: A proc to tak je? Protoze jsme Cesi!
15.08. 21:24 Karel z Čech  RE: A proc to tak je? Protoze jsme Cesi!
15.08. 21:51 dusan  RE: A proc to tak je? Protoze jsme Cesi!
15.08. 23:13 TS  RE: A proc to tak je? Protoze jsme Cesi!
16.08. 03:04 TS  RE: A proc to tak je? Protoze jsme Cesi!
16.08. 09:46 Dana  RE: A proc to tak je? Protoze jsme Cesi!
15.08. 05:24 Rene Bartosek  RE: A proc to tak je? Protoze jsme Cesi!
15.08. 16:15 Martin  RE: A proc to tak je? Protoze jsme Cesi!
15.08. 22:18 dusan  RE: A proc to tak je? Protoze jsme Cesi!
16.08. 16:21 Martin  RE: A proc to tak je? Protoze jsme Cesi!
14.08. 07:26 Martin  je to zlodějna
14.08. 09:46 aspirin  Darcovske SMS
14.08. 10:46 z  stym posielanim e-mailov nic nevyriesite
14.08. 12:02 nitram  Postkomunistická, kryptofašistická, státně monopolní totalita. Pane Stworo.
14.08. 20:09 kavol  RE: Postkomunistická, kryptofašistická, státně monopolní totalita. Pane Stworo.
15.08. 08:36 nitram  RE: Postkomunistická, kryptofašistická, státně monopolní totalita. Pane Stworo.
15.08. 12:45 Karel z Čech  RE: Postkomunistická, kryptofašistická, státně monopolní totalita. Pane Stworo.
14.08. 14:11 anonymXXL  Jak se branit jako zakaznik
14.08. 17:11 Kráťa  RE: Jak se branit jako zakaznik
14.08. 19:28 Ruda  RE: Jak se branit jako zakaznik
15.08. 02:03 Ben Hur  RE: Jak se branit jako zakaznik
15.08. 03:50 Vcelicka  RE: Jak se branit jako zakaznik
14.08. 19:46 kavol  RE: Jak se branit jako zakaznik
14.08. 14:14 wenka  pouze e-mail
14.08. 15:52 Josif  O tzv. konkurenci
14.08. 16:27 Vratislav  A co takhle
14.08. 19:12 Ben Hur  RE: A co takhle
14.08. 20:28 Rene Bartosek  RE: A co takhle
14.08. 21:40 Ben Hur  RE: A co takhle
15.08. 05:32 Rene Bartosek  RE: A co takhle
15.08. 07:31 Jiří Táborský  Hurvínkova komunikační poradna...
15.08. 15:35 babka_Blažková  RE: A co takhle
16.08. 05:27 Ben Hur  RE: A co takhle
16.08. 06:50 dusan  RE: A co takhle
16.08. 13:31 Lev  RE: A co takhle
15.08. 11:22 Jiri Satanek  Oligopol mobilnich operatoru - pro p.Stworu
15.08. 11:43 Prevít (já)  no...
15.08. 14:59 babka_Blažková  Platba prostřednictvím mobilu
15.08. 16:12 Václav Pekárek  RE: Platba prostřednictvím mobilu
15.08. 18:07 Fallen  A co ste cekali?
16.08. 02:27 Petr Rehak  OSCAR RED rulezz
16.08. 03:32 zap  Sakra, nejak jsem dneska zklaman,
17.08. 15:43 Martin  možná vás nepodvádí jen operátor, protože
18.08. 17:10 David  RE: možná vás nepodvádí jen operátor, protože

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

41

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc leden přispělo 103 čtenářů částkou 14 202 korun, což je 41 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Muži nebudou mít žádný hlas v rozhodování soutěže Miss Germany26.01.20 10:44 Německo 0

Hymna Evropské unie25.01.20 20:10 Evropská unie 1

Česká firma umí zpracovat plasty na palivo25.01.20 08:11 Česká republika 6

Lauren Southern v australské no-go zóně23.01.20 20:13 Austrálie 5

Varuješ před mamografem? Na policii s tebou!23.01.20 17:41 Česká republika 1

Vánoční nákupy migrantů v Bruselu23.01.20 17:31 Nizozemsko 2

Politruk Kartous bude kádrovat ředitele škol22.01.20 22:58 Česká republika 4

Glyfosat v medu22.01.20 20:27 Německo 1

Raketový úder Íránu přerušil ovládání amerických dronů v Iráku21.01.20 21:50 Írán 5

Co nabízí Tesco v Británii21.01.20 21:15 Británie 10

Po brexitu je třeba mít větší obavy o osud EU než Velké Británie 21.01.20 14:56 Evropská unie 3

Vladimír Putin odtajnil archivy SSSR o Mnichovské zradě21.01.20 09:52 Rusko 9

Večer rebelů v Řeporyjích20.01.20 21:58 Česká republika 1

Zemřel Jaroslav Kubera, politik, který nikomu nevadil20.01.20 16:36 Česká republika 2

Události v Říši18.01.20 23:17 Evropská unie 3

Praha 3 má nové logo. "Umělec" se chechtá a poplatníci pláčou18.01.20 11:13 Česká republika 13

Jakl dostal pokutu 1000 Kč za to, že byl napaden, znát trest druhého útočníka nesmí18.01.20 10:59 Česká republika 3

Cena dobíjení elektromobilů letí závratně vzhůru17.01.20 22:54 Evropská unie 4

Brexit prý bude Brity stát tolik, co jejich členství za 47 let, tvrdí eurohujeři v iDěs16.01.20 21:50 Británie 6

Neuvěřitelné: Čtyři soutěže královny krásy -- všechny vítězky barevné16.01.20 18:07 USA 5

Měnové kurzy

USD
22,83 Kč
Euro
25,17 Kč
Libra
29,85 Kč
Kanadský dolar
17,37 Kč
Australský dolar
15,59 Kč
Švýcarský frank
23,51 Kč
100 japonských jenů
20,89 Kč
Čínský juan
3,29 Kč
Polský zloty
5,91 Kč
100 maď. forintů
7,49 Kč
Ukrajinská hřivna
0,93 Kč
100 rublů
36,78 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 883,45 Kč
1 unce stříbra
413,62 Kč
Bitcoin
190 485,98 Kč

Poslední aktualizace: 26.1.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 344