Diskuze k článku

Příběh Omana

Příspěvků 75

11.8.2005 1:25

Ach, ten kralovsky pocit nadrazenosti :roll:

Vladimir Sodek 62.?.?.?

- Dnes má dům a velmi solidní živobytí. Přesto není spokojen. Jak je to možné?
----
Pokud panu Kralovi staci ke stesti prace taxikare a bydleni za cizi penize,...neni co resit [cool]
Pokud si mysli, ze pro cernou kuzi je to az moc, tak at se jde prevlict do tmavsiho odstinu [velký smích]

65513

11.8.2005 1:41

Pribeh Omana a rozhovar s nim

Vaclav 24.?.?.?

je jen malou, ale typickou ukazkou upadku a degenerace zapadni spolecnosti.

65516

11.8.2005 7:09

RE: Pribeh Omana a rozhovar s nim

68 68.?.?.?

Reakce na 65516

je jen malou, ale typickou ukazkou upadku a degenerace zapadni spolecnosti.

Jo, jo. Mel by se presunout do vychodni spolecnosti. Stredni Cechy??

65546

11.8.2005 1:48

Socialka ...

Ruda 24.?.?.?

Nepochopim, jak muze zena toho cernocha byt na socialce(imigracni), kdyz jeji muz pracuje. Zrejme maji v Anglii jine zakony.
Kdyz je nekdo na podpore, tak ze by dostal pujcku na dum, to bych se divil?

65517

11.8.2005 2:46

RE: Socialka ...

Stojan Jakotyč 69.?.?.?

Reakce na 65517

Takisto by som rad videl tu banku, ktora by poskytla hypoteku cloveku, ktory je zamestnany ako taxikar.

65520

11.8.2005 12:43

RE: Socialka ...

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 81.?.?.?

Reakce na 65520

rozhodne souhlasim! moje banka by hypoteku nedala ani nikomu s jmenem Stojan Jakotyc a/nebo ip adresou ve tvaru 69...*

65571

11.8.2005 16:07

RE: Socialka ...

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 65571

mas blbou banku, hledej novou

65592

11.8.2005 16:10

RE: Socialka ...

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 81.?.?.?

Reakce na 65592

ja myslim ze dvojta ironie uz je trosku moc ne [smích]?

65594

11.8.2005 3:11

Pane Kral, do clanku sa Vam vloudila chybicka

Stojan Jakotyč 69.?.?.?

V mene toho imigranta sa vam nejako vyskytlo 'm' namiesto 'n' [smích]

65526

11.8.2005 3:48

Pritazene za vlasy..

Peter Veliky 70.?.?.?

Pokud chce pan Kral vyvolat nevoli vuci imigrantum, nemohl to napsat lepsi..
Pochybuji ze se ten rozhovor s taxikarem udal jak nam zde referuje. Zajimalo by me zdali ten taxikar byl Hutu anebo Tutsi. (Pokud nekdo zapomnel, Hutu a Tutsi jsou dva nejvetsi kmeny nenavidejici se k smrti -
a to doslova).
Zapad se citil vinen Rvandskym masakrem ze jim tam neprisel udelat poradek. Zahynulo rukou, povetsine macetou Hutu skoro milion Tutsis a je mozne ze jim dava ted Anglie tyhle stedre socialni bonusy.
Nechtel bych zit v Anglii anebo Francii. Do padesati let i krestane budou muset nosit celosvetove na hlave rucnik a klanet se 5X denne Mecce.
To uz zde nebudem ale nase deti ano. Pripravili jsme jim pekne vyhlidky do budoucna jen co je pravda.

65534

11.8.2005 7:27

RE: Pritazene za vlasy..

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 65534

krestanstvi je na odchodu,prijde islam. Kdyz budem co k cemu,tak si do Evropy pustime jen ten liberalni a zbytek(zejm. fanaticke imamy)nepustime. Kdyz se na to vybodnem,tak je konec. Doslova.

65547

11.8.2005 14:59

RE: Pritazene za vlasy..

Cobrettti 213.?.?.?

Reakce na 65534

Ale prdlajs, do 50-ti let se bude ve škole učit hebrejština, jako kdysi ruština a podmínkou ke vstupu na VŠ bude jistý vyvolený rodokmen - pečlivě zdokumentovaný minimálně do předterezínské doby [smích])

65586

11.8.2005 6:34

permanent resident ...

Ruda 24.?.?.?

Ve clanku se pise ze jak muz, tak i jeho zena maji status "permanent resident" (tj. na dobu neurcitou).
Permanent residence znamena - trvaly pobyt, nebo se mylim?

65543

11.8.2005 8:22

RE: permanent resident ...

Ben Hur 69.?.?.?

Reakce na 65543

>Ve clanku se pise ze jak muz, tak i jeho zena maji status
>"permanent resident" (tj. na dobu neurcitou).

>Permanent residence znamena - trvaly pobyt, nebo se mylim?

Urcite ne, ale co byste chtel od hloupeho americana.

65550

11.8.2005 7:00

pane Kral

Vcelicka 24.?.?.?

pisete, ze podle prizvuku vas povazoval za hloupeho Americana, mohu se zeptat proc Americana?

65545

11.8.2005 7:29

RE: pane Kral

Ben Hur 69.?.?.?

Reakce na 65545

>pisete, ze podle prizvuku vas povazoval za hloupeho Americana,
>mohu se zeptat proc Americana?

Hloupyho to jo, ale americana ? To mu asi pan Kral spatne rozumel.

65548

11.8.2005 8:39

RE: pane Kral

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 65545

(Zrušeno. Urážíte autora.)

65552

11.8.2005 9:13

RE: pane Kral

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 65552

Pokud ten trvaly pobyt lze dotycnemu zrusit a vyhostit ho ze zeme, tak se prakticky jedna o pobyt "na dobu neurcitou"...

65556

11.8.2005 13:51

RE: pane Kral

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 65556

Pokud by permanent resident udelal zavazny trestny cin, pak se jeho pobyt na dobu urcitou ( naporad-permanentne) zmeni na na dobu, ktera je svou podstatou taky doba urcita, a to do data nabyti pravni moci rozsudku o vyhosteni. O povoleni k pobytu na dobu neurcitou nemuze byt v tomto pripade rec.

65582

11.8.2005 23:19

RE: pane Kral

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 65552

>(Zrušeno. Urážíte autora.)

Vladimir Sodek neumi urazet, protoze se to nenaucil.
A pokud nedopatrenim vyslovi to, co druheho urazi, umi se omluvit.
Apeluji na autora clanku, aby se vyjadril.
Rad se omluvim, pokud doznam omylu.
Verejne se omluvim.
Nepamatuji si zneni textu, ale at je to cokoliv, stojim si za celym obsahem.
Take verim, ze prispevek nezrusil pan Stwora- emigrant, ktery vi, co je to odejit a snazit se znovu uchytit. Pokud prispevek opravdu zrusil on, srdce emigranta uz urcite davno ztratil.

65660

11.8.2005 18:12

RE: pane Kral

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 65545

Nenapsal autor, že podle přízvuku, Lžidoktore Včeličko?

65621

11.8.2005 18:27

RE: pane Kadibudko

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 65621

pane Kadibudko, neni mi jasne proc se stale michate do hovoru, neni to snad prevzato ze Svejka? [zmaten] [velký smích]

65624

11.8.2005 18:31

RE: pane Kral

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 65545

Mozna tim myslel "American z Vysocan". [smích]

65627

11.8.2005 19:13

RE: pane Kral

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 65627

pane Rudo, me nebylo jasne, kde "chytil" ten americky prizvuk. Jestli tedy byl v USA tak to by psal trosku jinak, no a pokud nebyl, nevim, jestli jeho ucitel "americtiny" nebyl treba z Alabamy. [velký smích] Podle jeho usudku o hloupem americanovi by to docela sedelo [smích]

65633

11.8.2005 19:56

RE: pane Kral

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 65633

Mohl se ucit anglicky kdekoliv. Jde ale take o to, jak moc anglicky rozumel. Aby pak nepsal nejake "kravoviny", jen z duvodu ze spatne porozumel kdo co rikal.. Samozejme ze i ten cernoch mel prizvuk, cili je tezke znat vsechny anglicke prizvuky na svete. [smích]

65640

12.8.2005 17:07

RE: pane Kral

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 65633

Včelko Máňo, podle vás jsou hloupí američané pouze v Alabamě?

Já tomu slovnímu spojení rozumím poněkud jinak, možná v souladu s názorem autora článku.
Jenže to tady samozřejmě nemohu rozvádět. Konec konců chápu to spojení podobně jako vy, jenže bez tak úzkého omezení na pouhou Alabamu. Jak hloupí američané žijí v Alabamě nevím, protože jsem tam nebyl, ale vy doktore to samozřejmě znáte lépe - z první ruky.

65769

12.8.2005 19:46

RE: pane Kral

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 65769

pane kajo z cehunova, ona zkusenost je k nezaplaceni, mozna, ze se vam jednou podari procestovat tu vasi nenavidenou Ameriku, pokud si na to date dosti casu, verim, ze i zmenite nejaky nazor. O jihu vam s urcitosti muze napsat pritel Kadibouda, ma jizanske staty primo u nosu. Ja jsem pouze vyuzil povidacek zbytku Ameriky. Stejne jako se rikalo je blbej jako Bulhar a urcite to neni pravdou o vsech Bulharech. Stejne, jako vy mate busistan a nikdo vam nevyvrati, ze pouze asi 25% USA populace volilo dnesniho presidenta. Krasa USA ne nesmirna a i v Arkansasu se najdou krasne mista na campovani. [velký smích]
JInak nevim, proc mi rikate Mano a pred tim Majo, ze by preklep, nebo si nejste schopen zapamatovat jedno jmeno. [zmaten] Uz zde bylo zdurazneno, ze Maja je positivni postava, o Marene nevim, zustante tedy u pozitivu OK? [velký smích]

65788

12.8.2005 21:11

RE: pane Kral

Arkan Ahuramata (zavináč) yahoo (tečka) ca 69.?.?.?

Reakce na 65788

Pokud si pamatuji, pane Včelička, o Bulharech se nikdy nemluvilo ve spojitosti s blbostí, spíše ve spojitosti s těžkou, namáhavou prací. Na způsob rčení, "dřu jako Bulhar". Bulhaři byli v minulosti proslulí jako zahradníci, zemědělci, prostě dříči. Pokud jde o lidi se sníženou inteligencí (mentally challenged or intellectually disabled je politicky korektní výraz) to se spíše vztahovalo na Jánošíky. Uvádím rčení jako např. "řeže do toho jako Slovák do hodin" nebo otázka "Seš Slovák nebo co?", když člověk na vojně udělal nějakou pitomost. Mohu se ovšem mýlit, been wrong before.

65797

12.8.2005 21:44

RE: pane Kral

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 65797

Nechci nic rikat, ale ten vyraz "dru jako Bulhar" jsem moc neslysel.
Vetsinou se rikalo "maka jako barevnej". Bohuzel ty "barevny" na tu praci zrovna nejsou, tak nevim proc se to rikalo. Mozna ze v minunulosti to tak bylo, ale v dnesni dobe, nevim [zmaten]

65798

15.8.2005 10:10

RE: pane Kral

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 65798

Obojí - maká jako barevný i maká jako Bulhar je vžité z minulosti.Je tím myšleno vykonávání těžké manuální práce.
S tou blbostí Bulharů je to trochu jinak. Není tím myšleno přímo, že by byl člověk hloupý, ale že je nechápe co se mu říká. Plyne to z toho, že Bulhaři na znamení souhlasu kroutí hlavou jako naše NE a na znamení nesouhlasu přikyvují jako my na ANO. Z toho pak plynou nedorozumnění.

66161

16.8.2005 1:42

RE: pane Kral

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 66161

To je pravda. V roce 1967 jsem byl na dovolene v Bulharsku. Sel jsem do mesta a hledal jsem nejakou ulici. Nemohl jsem to najit, tak jsem se zeptal jedne pani aby me ukazala cestu. Vysvetlovala me to skoro pul hodiny, i kdyz to bylo jen par minut chuze. Ja jsem totiz porad kyval hlavou jako ze ano, ja rozumim. Ona ale myslela ze nerozumim. Kdyz jsem se to pak dozvedel, tak jsem si pripadal jako "blbec". [smích]

66267

11.8.2005 11:38

Affirmative Action

max95 max95 (zavináč) post (tečka) sk 217.?.?.?

Nuz, ak je to s Rwandanmi v UK tak ako s Romami u nas, tak mi to vobec nepripada neuveritelne. Pred styroma rokmi som si bol vlozit 7 tisic z mojej 15 tisicovej vyplaty na ucet, aby som z neho mohol zaplatit leasing za ojazdenu Feliciu a fakturu za mobil. V rade predo mnou stal Rom, ktoremu pani cez okienko vycalovala socialne davky vo vyske 24.000 a nejake drobne. A co sa byvania tyka - v mestach na vychode Slovenska samosprava vyplaca Romom takmer trhove ceny za statne, alebo druzstevne byty. Co vlastne znamena, ze od nich mesto kupuje svoje vlastne byty. Robia to preto aby dostali Romov zo sidlisk. Takze Rom zijuci v Kosiciach v 4 izbovom byte, ktory nevlastni, ani za neho neplati najom dostane 700.000,- aby ho opustil, za 250-350.000 si kupi na vidieku dom a za zvysok auto. Nemusi sa ani unuvat robit taxikara ....

65567

11.8.2005 16:46

RE: Affirmative Action

jan 64.?.?.?

Reakce na 65567

>Nuz, ak je to s Rwandanmi v UK tak ako s Romami u nas, tak mi to
>vobec nepripada neuveritelne.


Co vam vobec nepripada neuveritelne maxi? Sladky zivot anglicky na 'dole'?

Tady se muzete dozvedet jake neuveritelne castky muze obdrzet kazdeho tydne nezamestnany stastlivec v Angli:

http://www.jobcentreplus.gov.uk/cms.asp?Page=/Home/Customers/WorkingAgeBenefits/497#howmuch

Weekly amounts
Contribution-based JSA
Aged 16 - 17
£33.85

Aged 18 - 24
£44.50

Aged 25 or over
£56.20

Income-based JSA Personal allowances
Single people
aged 16 to 17
£33.85

aged 18 to 24
£44.50

aged 25 or over
£56.20

Couple
both aged 16 - 17
£33.85

both aged 16 -17, one disabled
£44.50

both aged 16 - 17, with responsibility for a child
£67.15

one aged 16 -17, one 18 to 24
£44.50

one aged 16 -17, one over 25
£56.20

both aged 18 or over
£88.15

Lone parents
aged 16 to 17
£33.85

or depending on their circumstances
£44.50

aged 18 or over
£56.20

Dependent children
from birth to the day before the 19th birthday
£43.88

Premiums
Amounts are the same as for Income Support

Housing costs - deductions for non-dependants
Amounts are the same as for IncomeSupport

Independent residential care homes and nursing homes
Amounts are the same as for Income Support

Benefit for strikers
Reduction in benefit
£30.50


Pro pripad, ze jste pracovne orientovany a stedra podpora vladni vas nelaka pak jiste se potesite minimalni mzdou anglickou ve vysi celych 4,85 liber na hodinu:

http://www.dti.gov.uk/er/nmw/


A zde uz urcite budete vresteti rozkosi nad obdivuhodnymi cenami mesicnich najmu v Anglii a Londyne:

http://www.findaproperty.com/area.aspx?areaid=0620&opt=prop&salerent=1&sp=0

A to vsechno vsecicko je pravda a nic nez pravda, ano maxi, je to neuveritelne ale tak uz to chodi v te Anglii!

Pro pripad, ze zijete v USA a nemate tu spravnou pracovni orientaci a spise touzite po relaxaci:

http://www.illinoisprobono.org/index.cfm?fuseaction=home.dsp_area&p_area=58&pcode=822

Payments
In receiving townships, recipients receive a monthly check in the sum of $100. Non-receiving townships may make payments directly to the recipient or by voucher to a vendor, such as a landlord, grocery store or utility company.

Non-Financial Factors of Eligibility
Participation in "workfare" programs in which the recipient of GA is assigned to employment without compensation. Workfare is required for persons who do not participate in job search training and work programs but who are not exempt from registration with Job Service.

Bohuzel napriklad v USA state Illinois budete muset pro tu stedrou stovku dolaru mesicni podpory zametat ulice ve 'workfare' programu, ci podilet se na podobne prospesne cinosti. Jinak vam nic nedaji!

Co horsiho: jen asi 12 statu v celych USA nabizi nejakou formu sestakove almuznicky pro chudaky vymenou za zametani ulice!

Neuveritelne, ze?

65601

11.8.2005 17:52

RE: Affirmative Action

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 65601

Tak ted uz se nedivim, ze se tam tak cikanum libi. Urcite je ted "SERE", ze uz je tam ted nechtej.

65616

11.8.2005 20:31

RE: Affirmative Action

Arkan 69.?.?.?

Reakce na 65616

Hlavně, že EU držkovala a pomlouvala ČR, že toleruje diskriminaci cigošů. Pak si velice tajně a potichoučku nainstalovali britské imigrační úředníky na ruzyňském letišti, kteří, pochopitelně velice diskrétně, přičmoudlé občany ČR prostě nepustili do letadla. Jedna cikánská rodina tam mohla za pár měsíců získat i dost peněz, byt v ČR jim byl placen českými blbci, a za zbytek si mohli po návratu a skončení britské podpory koupit i slušnou "ojetinu".

65645

11.8.2005 18:05

RE: Affirmative Action

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 65601

pane Jan, to je naopak uveritelne, spatne je, ze vykoristujeme chude praci, proto jen 12 statu, ostatni si uvedomuji, ze prace slechti a to my nechcem. Zapomel ste section 8, ktera vam zaruci bydleni zdarma, nebo skoro zdarma a take public service vam s radosti nekdo zaplati. Jak jsme vzdy verili, USA je zem vyvolena[smích]

65618

11.8.2005 20:40

RE: Affirmative Action

Arkan 69.?.?.?

Reakce na 65601

Jen snad pro vyjasnění těm, kteří nevládnou jazykem anglickým, "dole" znamená podporu (někdy v hotovosti, někdy ve formě kuponů a hotovosti, a dnes i ve formě kreditní karty, která umožňuje čerpat podporu do zákonem stanoveného nároku, a každým měsícem se ta karta, podobně jako telefonní karta, dobíjí). Život v Anglii je opravdu procházka sadem rozkvetlých sakur.

65646

11.8.2005 19:11

RE: Affirmative Action

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 65567

Tak 24 000 pro cikana? Hmmm, tak to pak nechapu, co je tahlo sem do CR. Ja jsem naposledy videl jen neco pres 15 000, ze cikan bral, takze to byl asi nami belochy odirany a diskriminovany chudacek, jenz si bude brzy stezovat, aby se vyrovnal se svymi kolegy na Slovensku, kdyz ho ti "Cehuni" tak vykoristuji... [chechtot]

S temi byty to tu buhuzel chodi uplne stejne... [pláč]

65632

11.8.2005 13:16

Úpadek Západu

Nori Kazu norikazuokamoto (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Už to tu někdo psal, degenerace Západu se stále prohlubuje. Je krásné bezstarostně naslouchat zprávám, jak jsme úspěšní, bohatí a jedineční. Je obrovským nebezpečím a zároveň holým faktem, že lidé rádi věří a chtějí věřit tomu, co zní hezky. Ale čím později pohlédneme drsné realitě do tváře, tím lépe. Nakonec se tomu stejně nevyhneme. Už dnes to bude pro mnohé kruté probuzení.

65576

12.8.2005 2:58

RE: Úpadek Západu

zap 65.?.?.?

Reakce na 65576

No to u Vas v Japonsku neni az takovy problem, ze? Proste cizince neberete. Evropa je jina a tak se timto zpusobem 'obohacuje'. Nema takovy pocit 'izolovanosti' jako Nippon.

65692

11.8.2005 16:25

je mi to divné

Petr Pavel 80.?.?.?

800 liber týdně je něco přes 40 000 liber ročně - za dva dny taxikařiny týdně je mi to dosti divné. Nedávno jsem odchytil info, že průměrný plat vysokoškoláka po škole je asi 18 000 liber. O UK se dneska obecně říká, že jsou tam malé platy a vysoké životní náklady. Mí kamarádi, kteří tam jsou u renomované firmy a dělají vysoce kvalifikovanou vysokoškolskou práci (legálně) si moc vyskakovat nemůžou. Nějak se mi celý ten článek nezdá.

65595

11.8.2005 16:29

To mě již nepřekvapuje

Martin Suchý suchymar (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Obsah článku opět dokazuje, jak nebezpečné jsou peníze (doslova i metaforicky). Základní hodnoty, které by měly být prioritou, jdou stranou a člověk se mění v sebestředné ziskuchtivé stvoření. V západní filosofii jsem již dávno přestal věřit. Je jen smutné, jak se tato choroba rychle rozšiřuje a jak je (až na výjimky) beznadějně neléčitelná.

65599

12.8.2005 2:47

Tady je rec o pristehovalcich

zap 65.?.?.?

do Stareho sveta. Nevim, proc se tam hrnou, ci co je tam tak 'vzrusujiciho' (Cesko vyjimaje, samozrejme), ale kdyz je tam berou, proc ne. Vite, svet je jako spojene nadoby. Pred casem jsem slysel vysledky studie, ze kuprikladu Nemecko, kdyz si chce zachovat svoje prvni misto v technice, musi brat pristehovalce, specialne profesionaly z Indie (o tech byl ten porad). Nu prosim, prijmou tam ty Indy (inzenyry, programatory...,Indie jich ma 3 prdele), dostanou tam praci (to jo!) ale co dal. Obcanstvi? Trvaly pobyt? Nenenene. Aaa, dostanou tedy 'docasny pobyt'. A ten docasny pobyt si prodluzuji a penzie se posilaji do Indie....tak kdo tu vlatne vyhral?

Druha strana spojenych nadob. Odliv Evropanu do zamori. Nemci, Frantici a Anglicane jsou stale jeste ochotni podstupovat to nepohodli a je-li pilezitost premistni se. Pro Angliky je to zpravidla Kanada. Hodne jich take znam. Z reci s nimi se clovek dovi, ze to v te 'stare Anglii' (z flasky se whisky napiji...) neni zadna slava. Promluvte si s nekterym. Ja jsem toho uz slysel dost. Mohl bych o tom davat lekce pro zajemce vystehovani do Anglie.

No a tak se to v tom svete mele a meni mista a asi ani ta 'teroristicka' patalie to nezastavi. Nevim, nevim, zda k tomu vubec mam co rict... je to vse nejak 'na ptaka'. Sam bych radeji sedel doma za peci a louskal pecky. [chechtot]

65690

12.8.2005 5:45

Kazdy ,kdo muze ,tak si nakrade a potom se s nakradenym odvali ,tam ,kam patri.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Portus Didn't Invest $52.8 Million in Customer Funds, KPMG Says

June 17 2005 (Bloomberg) -- Portus Alternative Asset Management, a Canadian hedge fund whose co-founder is being investigated for fraud, didn't invest about $52.8 million that it received from customers and about $17.6 million is missing, KPMG LLP said in a court filing.

Portus co-founder Boaz Manor, who fled to Israel after the hedge fund assets were seized, misappropriated investment funds using offshore accounts, including $2.5 million that was transferred to a bank account in Milan and $700,000 that was paid to Manor's lawyer in Israel, KPMG said. The accounting firm has asked an Ontario judge to order that the money be returned.
Two former associates of Jack Abramoff, the embattled lobbyist, left the country Monday night en route to a new life in Israel. The relocation comes as a Justice Department taskforce presses forward with an investigation into potential criminal wrongdoing stemming from Abramoff’s business dealings.

Sam Hook and his wife Shana Tesler both worked with Abramoff at the law firm, Greenberg Traurig. Hook served as the registered agent for Grassroots Interactive, a lobbying venture tied to Abramoff that has reportedly been subpoenaed by the Justice Department taskforce.
Dam Vam jen par prikladu,tady z Australie,kde se ted zbroji proti muslimum a tak jsme dostali i porad o jednom Indovi a nebo Pakystanci ,co se dostal z Jizni Afriky do Australie a jeho spolecnost nestydate okrada Australany,coz bychom se asi pred dobou o terrorismu nikdy nedozvedeli,samozrejme ,ze pravnici a jini jeho pratele jsou Australani ,co mu v tom pochybnem ,ale vynosnem obchode pomahaji ,aby vse bylo dle prava,tedy,prava tech pravniku ,co jsou za to placeni.
Radiovy porad nam prinesl rozhovot par ortodoxnixh zidu ,ktery vystudovali v Australii za penize vlady, zadny z nich nebude pracovat lopatou to da rozum, vystudoval na doktora,pravnika,zubabe,sociologa a jine atraktivni povolani a stezuji si reporterovi, jaky je tady strasny zivot pro ne v Australii a jak se citi dobre ,kdyz jsou v Israelu,kam se ted s diplomem v kapse odvali,protoze v Israelu by zaplatili vice ,nez v te spatne Australii,shrnme to do jednoho,
hloupi ,kdo dava a hloupejsi ,kdo nebere !!*
Tady nejde o rasismus,antisemitismus ,tady jde o to vyuzit vseho a vsechno pro sve JA !
POUKAZOVAT NA TENTO ZPUSOB "OBCHODU',KRADEZE,VYDIRANI,OBOHACOVANI,VYUZIVANI, JE V NEKTERYCH PRIPADECH TRESTNYM CINEM ,NEBOT NENI ZLODEJ ,JAKO ZLODEJ.Kolik kritiku na tento zpusob jednani bylo narceno z rassismu,antisemitismi a bylo za svuj vlastenecky projev se nenechat okradat potrestano,ale ,nikdy nebyl potrestan politik ,jez umoznuje temto lidem takto jednat proti domacim obcanum a v tom to vezi,nebot ten politik ,take vyuziva prilezitosti a jeho JA je vic nez cela Australie,Britanie ,Amerika atd.

65711

12.8.2005 6:36

RE: Kazdy ,kdo muze ,tak si nakrade a potom se s nakradenym odvali ,tam ,kam patri.

Ben Hur 69.?.?.?

Reakce na 65711

Pane Nohejl, prosim vas muzete mi dat adresu na Australskou univerzitu, kde bych mohl vystudovat zadarmo. Hned jak mi ji poslete, tak se vsim prastim a jedu tam. Pokud ne, tak bohuzel je to co jste napsal opet pouze rasismus a antisemitismus. Jen tak mimochodem, ja bych jinyho, nez zidovskyho doktora nechtel, oni opravdu umi. Jestli o tom nevite, tak vsechny slusne univerzity poskytuji tem nejtalentovanejsim stipendia. Ty si ale vybiraji podle stupne nadani, nikoliv podle nabozenskeho vyznani nebo rasy. Ono totiz zcela logicky se to spolecnosti vyplati poskytnout vzdelani zadarmo talentovanym. Rika se tomu navratna investice.

65714

12.8.2005 16:37

RE: Kazdy ,kdo muze ,tak si nakrade a potom se s nakradenym odvali ,tam ,kam patri.

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 65714

>Pane Nohejl, prosim vas muzete mi dat adresu na Australskou
>univerzitu, kde bych mohl vystudovat zadarmo.
Mno, to by určitě nemohl, Ben Hurvínku, protože - jak jste tu sám napsal -
>slusne univerzity
>poskytuji tem nejtalentovanejsim stipendia. Ty si ale vybiraji
>podle stupne nadani,...
Tak to máte z prdele smůlu. Na Vás by nepřišla řada ani po australskejch aborginals.

>Ono totiz zcela logicky se to spolecnosti vyplati
>poskytnout vzdelani zadarmo talentovanym. Rika se tomu navratna
>investice.
Pan Nohejl nepsal nic o talentovaných Židech, jen o Židech. O jedné takové "návratné investici" bych Vám mohl povídat story k potrhání. Navrátila se nám z Německa, kde ji chytil Interpol. Nestačila zahnout do Izraele.

65764

13.8.2005 15:51

Toliko pravdy od pana Taborskeho, jsem uz dlouho necetl

Lev 68.?.?.?

Reakce na 65764

>Pane Nohejl, prosim vas muzete mi dat adresu na Australskou
>univerzitu, kde bych mohl vystudovat zadarmo.
Mno, to by určitě nemohl, Ben Hurvínku, protože - jak jste tu sám napsal -
>slusne univerzity
>poskytuji tem nejtalentovanejsim stipendia. Ty si ale vybiraji
>podle stupne nadani,...
Tak to máte z prdele smůlu. Na Vás by nepřišla řada ani po australskejch aborginals.
__________________________________________________

Velmi vystizne i skutecne. Akorat z teto formy podani pana Taborskeho, je to k popukani smichy [chechtot] [chechtot] [chechtot]

65902

12.8.2005 7:36

Bude se delat poradek,ted jde jenom o to s vyhazovem muslimu ,abychom nevyhodili omylem i zidy.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Jak se z nekterych ,jakoby muslimu-arabu nakonec vyklubaji zide,kteri prodaji terroristum vse ,kdyz ,ovsem dobre plati

According to FBI insiders, wiretaps of phone calls in the Giza-Bilmen-Karni smuggling ring yielded the name Douglas Feith, the Undersecretary of Defense for Plans and Policy and one of Donald Rumsfeld’s chief advisers, and Turkish MIT intelligence members of the American Turkish Council, a lobbying group which represents some of America's largest defense and private military contractors.
Israeli nuclear arms smuggler Asher Karni: His links to Bush administration and Israeli officials may have been the real reason Valerie Plame and Brewster Jennings & Associates operations were exposed.

A Federal Judge in Denver said Karni could be released on $75,000 bail but the government appealed the decision to Judge Thomas Hogan of the U.S. Court of Appeals in Washington, DC. Hogan is the judge who ordered New York Times reporter Judith Miller to prison for her failure to testify before the Grand Jury. The federal prosecutors’ appeal failed and Karni was released on bail into the custody of Rabbi Herzel Kranz. Karni was ordered to wear an electronic monitor and was ordered to remain at the Hebrew Sheltering Home in Maryland.

UPDATED: On Aug. 5 Israeli citizen Karni was sentenced by U.S. District Judge Ricardo Urbina to three years in prison for trying to ship the nuclear triggers to the A. Q. Khan network in Pakistan. It is an amazing sentence when one considers that U.S. citizen Jose Padilla is being held indefinitely in a US military prison, without trial, for allegedly trying to set off a "dirty" radiological bomb.

A ,tak ,heslo z LImonadovyho Joe,"At jses lump a nebo hrdina ,vsichni jsme jedna rodina"plati dnes dvojnasob.

65722

12.8.2005 15:26

Autorovi možná existence "nacistů" ve Rwandě

Olga Kubová 194.?.?.?

připadá jako pitomost, mě ne. Četla jsem kdysi cosi o tom, že se evropským kolonizátorům podařilo vystupňovat již existující nevraživost mezi Tutsii a Huty přivlečením tehdy populárního evropského učení o nadřazenosti ras (jedno z etnik je vyšší a světlejší, druhé menší a tmavší) na vražednou nenávist.

65760

12.8.2005 23:27

RE: Autorovi možná existence

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 65760

>připadá jako pitomost, mě ne. Četla jsem kdysi cosi o tom,
>že se evropským kolonizátorům podařilo vystupňovat již
>existující nevraživost mezi Tutsii a Huty přivlečením tehdy
>populárního evropského učení o nadřazenosti ras (jedno z
>etnik je vyšší a světlejší, druhé menší a tmavší) na
>vražednou nenávist.

Jsem rád, že Vás tady opět vidím krajanko, a s tou vražednou nenávistí to tak asi nějak bude. I Ota Ulč se zmiňuje ve své knize o putování jižní Afrikou, jak se tam jednotlivé kmeny nenávídí a kynoží kde mohou. Bylo tomu tak asi odpradávna, ale "bílí" jim k tomu dopomohli tím, že je zaměstnali a tím se ji i zlepšila jejich životní úrověň, no a ti sousední se chtěli taky přiživit, jenže to zase nechtěli ti už zaměstnaní, poněvadž se báli, že se na ně pak nedostane, takže podříznout hrdlo, to je mejjistěší způsob jak se takových vetřelců zbavit, že ano. Pravda je taky to, že pro tyhle lidi neznamená smrt to, co znamená pro nás, oni to berou jako něco samozřejmého. Už v dobách otrokářských se mydlili a prodávali navzájem, kdyby tomu Angličané neudělali přítrž, tak by v tom vesele pokračovali dál. I když pokračovali, ale už v hodně menším měřítku. V některých svých knihách o tom píše Wilbur Smith. Otřesné. S Darwinem moc nesouhlasím, ale když se podívám na některá stvoření, jsem ochoten mu dát za pravdu v tom, že člověk se vyvinul z opice, někteří víc, jiní zase míň. Dál už to nerozebírám, přestože je to zde nekorektní webzine, někdo by se mohl cítit dotčen. SPQR

65803

14.8.2005 18:15

Pane Zmatoušek, Darwina raději nepřipomínejte

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 65803

>S Darwinem moc nesouhlasím, ale když
>se podívám na některá stvoření, jsem ochoten mu dát za
>pravdu v tom, že člověk se vyvinul z opice, někteří víc,
>jiní zase míň.

Když tak sleduji projevy členů posádky Lehovy kadibudky, tak ani tohle neměl Darwin správně. Ti se nejpravděpodobněji vyvinuli ze sudokopytníků.

66064

14.8.2005 18:31

RE: Pane Zmatoušek, Darwina raději nepřipomínejte

dusan 70.?.?.?

Reakce na 66064

S Darwinem moc nesouhlasím, ale když
>se podívám na některá stvoření, jsem ochoten mu dát za
>pravdu v tom, že člověk se vyvinul z opice, někteří víc,
>jiní zase míň.

Když tak sleduji projevy členů posádky Lehovy kadibudky, tak ani tohle neměl Darwin správně. Ti se nejpravděpodobněji vyvinuli ze sudokopytníků.

Taborskej

Vite pane Tarorovskej, takova vopice vlastne moc
uzitecna neni. Cim nam prospiva ? Je nosicem
vsech tech nejdorsich nam znamych viru. Ale
takova kravicka, to je neco. Rodi kazdy rok
nove telatko. Dava nam cely zivot mlicko. Delame
s neho podmasli, smetanu, maslo, zmrzlinu.
Dava nam steaky na BBQ, delame s ni gulasek.
Takze pan leho a jeho posadka je vlastne darem
Bozim. Vy a vopicky ? No co mohu rict ?
At zije leho a jeho posadka.

66068

14.8.2005 19:04

RE: Pane Zmatoušek, Darwina raději nepřipomínejte

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 66068

Lojzodušane,
jsou ještě jiní sudokopytníci než užitečné kravičky, nevím, proč Vás napadly zrovna ony. Vy v té lehově kadibudce potřebujete občas vylézt ne čerstvý vzduch, abyste přišli na realističtější myšlenky a nenamlouvali si nějakou užitečnost.

66074

13.8.2005 0:50

Mydli se to i v Toronte

Peter Veliky 70.?.?.?

Toronto zazilo za posledni dva mesice 22 prestrelek. Kolik bylo mrtvych nevim.
Kanadane nazyvaji ty prestrelky 'gunplay' coz by se dalo prelozit neco jako hrani si se zbranemi. Devadesat procent tech strelcu je cernejch. Zadne noviny na to ale nepoukazuji, chran Buh!
Toronto bude prijimat do policejniho sboru 1000 novych policajtu v zoufale nadeji snizit kriminalitu vykonavanou se zbranemi. Kdo to zaplati?
Dokonce si radni stezovali u Americkeho velvyslance na zrejmy puvod zbrani, kterych vetsina je pasovano z USA. (Jako by ty zbrane mohli zato, ze se cerne gangy honi po ulicich a strili na sebe i za bileho dne).

Toronto vice avice nabira atmosferu Moskvy anebo Cape Townu.

65821

13.8.2005 3:07

RE: Mydli se to i v Toronte

zap 65.?.?.?

Reakce na 65821

Dokonce si radni stezovali u Americkeho velvyslance na zrejmy puvod zbrani, kterych vetsina je pasovano z USA. (Jako by ty zbrane mohli zato, ze se cerne gangy honi po ulicich a strili na sebe i za bileho dne).
--------------------------------------------------------------------------
Rika se, ze to nejsou zbrane ale lide, kdo strili.

Takove ty levnejsi modely skoupi chlap (American) po tuctech na ridicak a pak je proda prekupnikovi do Kanady. Samozrejme se ziskem, jak jinak. Kontakty jsou jiste dobre zabehle. Ma se za to, ze se to deje pres indianske reservace.

Vyroda a prodej rucnich zbrani pro civilni pouziti je v Americe uzasny byznys a ten si to nenecha vzit z rukou (jiste jste slyseli o NRA, je to vlastne soukrova armada a mohutna lobby). No a tak to pujde dal.... Kanada nesahne ke skutecne ucinne represivni akci a ti mladi co delaji to strileni maji celkem jine chapani reality nez my. Je to ostuda, co se z kdysi bezpecneho a sporadaneho Toronta stava. [naštvaný]

Mutli-kulti bych ale za to nevinil, ponevac my do te kategorie patrime take. I kdyz jsme nestrilejici.

65838

13.8.2005 3:25

RE: Mydli se to i v Toronte

Arkan 69.?.?.?

Reakce na 65821

Tak těch mrtvých bylo od začátku roku 2005 (do 9. srpna)zatím 28, o jednoho více než v roce 2004. A to jde o zabití způsobená střelnou zbraní, pár desítek lidí bylo navíc ještě zraněno, pobodáno noži či posekáno mačetami. Většinou jde o vyřizování účtů mezi příslušníky jednotlivých gangů, čti černošských (nigušnických) gangů jamajského původu, pak k tomu připočtěte pár zločinců arabského a pakistánského původu a v neposlední řadě bandy "mírumilovných" mladých Tamilců, uprchlíků ze Sri Lanky. Ty dvě poslední oběti byly identifikovány jako Ali Mohamud Ali (19) a Loyan Mohammed Ahmed (23), typicky "kanadská" jména. Nikde se pochopitelně nedozvíte, že většina těchto mladých kriminálníků jsou negři z Jamajky či arabský import, to by bylo politicky nekorektní. [oči v sloup]

65842

13.8.2005 8:12

Myslim ,ze uz nekterym bilym to dochazi,ze je cas prestat koukat do prolhane bedny a ........

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Thursday, August 11, 2005 9:38 PM EDT

STARTING RACE WARS
Given the story below about Texas becoming a majority non-white state, it seems to me that fomenting race wars between minorities might be a good thing!.
After all, whites are still too comfy, cozy (and outright cowardly) to get off their asses to defend their own country from these invading animals, so why not get the animals to kill each other?

For instance, I know that Mexicans hate certain other muds, Puerto Ricans hate Dominicans. African blacks hate American blacks, etc. It seems to me that carefully planned activities could probably set these groups against each other, resulting in severe violence and widespread death and destruction. Sounds like a plan to me! What do you think?
Thursday, August 11, 2005 1:02 PM EDT

TEXAS BECOMES FOURTH U.S. STATE WITH A MAJORITY NON-WHITE POPULATION!
I WOULD LAUGH AND CHEER WITH JOY IF SOMEONE LINED UP MEMBERS OF THE UNITED STATES HOUSE OF REPRESENTATIVES AND THE SENATE, ALONG THE OUTER WALLS OF THE U.S. CAPITOL, AND MACHINE-GUNNED THEM TO DEATH.
Our COUNTRY is being systematically taken away from white people by unchecked illegal immigration. The U.S. Congress is directly to blame for this occurrence. They have an explicit Constitutional Duty to protect each state from invasion, yet more than 50,000 illegal aliens cross our border UNCAUGHT every month while Congress does little or nothing about it. How much longer will we stand-by and allow our own government to do this? What will YOU tell YOUR CHILDREN when they ask why YOU allowed America to turn into a third-world country?
SAVAGE SPIC BEATS, STABS, DISMEMBERS NEW JERSEY WHITE GIRL!
Then he and his savage brothers tried dumping the remains in a river!
WHITE PARENTS: This is what happens when you brainwash your children into thinking non-whites are safe to be around. They are not. Non-white crime against whites takes place because YOU PARENTS do not teach your white children to avoid these savages! New Jersey town of Randolph is now shattered by this heinous murder! "Diversity." Had enough of it yet?

Lenost myslet, se nevyplaci,nakonec ,bohati se odvaly a chudaci to sliznou.
Europe needs a lot more immigrants, says EU chief

... Vladimir Spidla, labour and social affairs commissioner at the European Commission in Brussels, said Europe would have to accept large numbers of economic migrants, despite rising unemployment in countries such as Germany. ...


65853

13.8.2005 8:40

RE: Myslim ,ze uz nekterym bilym to dochazi,ze je cas prestat koukat do prolhane bedny a ........

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 65853

>TEXAS BECOMES FOURTH U.S. STATE WITH A MAJORITY NON-WHITE >POPULATION !I WOULD LAUGH.....
pane Nohejl, nevim a uz ani nehledam kde berete vase informace ale je mi jasne, ze pisatel nebyl nikdy v Texasu, nebo je slepej jak slepec od Hradcan
udelejte mi tu laskavost a prectete si aspon tuto stranku, pocty snad zvladnete.
http://factfinder.census.gov/servlet/QTTable?_bm=y&-geo_id=04000US48&-qr_name=DEC_2000_SF3_U_DP2&-ds_name=DEC_2000_SF3_U
nebo zacnete tady, pred tim, nez udelate vase famous copy and paste [pláč]
http://www.census.gov/census2000/states/tx.html
jiste muzete podoktnout, ze census je z roku 2000, no na to vam mohu rict, ze jsem v texasu aspon jednou za rok a z urcitosti poznam white folks [smích]

65856

13.8.2005 13:22

RE: Myslim ,ze uz nekterym bilym to dochazi,ze je cas prestat koukat do prolhane bedny a ........

zap 65.?.?.?

Reakce na 65856

Pane Velicka,

jestlipak jste si to procetl Vy sam? Ta posledni tabulka hovori o narodnim puvodu, NE rasovem (mimochodem, cesky puvod ma 0.9% Texanu!). Z tzv. bilych narodu maji primat v poctu puvodu Nemci 9.9%, ne Anglicane, Francouzi nebo Irove. Rovnez se uvadi, ze spanelsky se hovori ve 27% domacnosti. Nikde ale nevyctete kolik je native american NEGROES! A to je, na co p. Nohejl narazi. Pouze v te zminene posledni tabulce je coby "jiny puvod" 46.7%. Co to znamena? Ze to co uvadi p. Nohejl muze byt a pravdepodobne JE pravdive. Chce to jit trochu DO HLOUBKY pane doktore!

Kazdou statistiku lze vylozit urcitym vhodnym zpusobem; budme toho pametlivi! Nebud'me naivni: fakta a jejich interpretace v podani p. Nohejla jsou ze zdroju urcitych zajmovych skupin. Nejsou z politicky korektniho mainstreamu. To ovsem neznamena, ze jsou nepravdive. Jak jsem jiz poznamenal - interpretace je podstatnou casti vysledku.

65880

13.8.2005 23:01

Lžidoktor Včelička zase kecá, jako vždycky:

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 65880

http://www.census.gov/Press-Release/www/releases/archives/population/005514.html,

65944

14.8.2005 0:29

RE: Lžidoktor Včelička zase kecá, jako vždycky:

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 65944

Navíc, ve sčítání obyvatelstva je nově zavedený bordel (http://www.census.gov/prod/2001pubs/c2kbr01-6.pdf), podle kterého se dotazovaný může sám zařadit do libovolné rasy:
"...Respondents were asked to report the race or races they considered themselves and other members of their household to be." [Odpovídající byli tázáni přihlásit se k rase nebo rasám, za kterou (které) se sami, nebo ostatní členové domácnosti považují býti.]

Podle posledních úprav dotazníku nebrání absolutně nic Afroameričanovi nebo Mexičanovi, aby se legálně považoval za bílého Novoangličana nebo Ira a sebe a ostatní členy domácnosti nahlásil jako bělochy. Pro Hispanics a Latinos je sice o pár otázek pro upřesnění v dotazníku víc, ale ty se na ně nevztahuji, když se příhlásí jako WASPi nebo Číňani, případně obojí.

Je přitom pochopitelné, že se potomci trosečníků z Mayflower nebudou hlásit ke konžským trpajzlíkům nebo k lidožroutům ze Samojských ostrovů. Pravděpodobně tomu bude naopak a tím se rasové statistiky posunou zase ve prospěch bílých - jako vždycky v našem rasistickém zřízení.

Mno, to jenom jako poznámka k tomu, že Včeličkově painformacím se nedá nikdy věřit. To je jakoby nesál nektar z květů internetu jako pořádná včelička, ale dával přednost lejnům jako moucha hnojná.

65955

14.8.2005 3:45

RE: Lžidoktor Včelička zase kecá, jako vždycky:

Lev 68.?.?.?

Reakce na 65955

Mno, to jenom jako poznámka k tomu, že Včeličkově painformacím se nedá nikdy věřit. To je jakoby nesál nektar z květů internetu jako pořádná včelička, ale dával přednost lejnům jako moucha hnojná.
__________________________________________


[chechtot] [chechtot] [chechtot] neni vice co dodat, hold, je to svata pravda [velký smích] [velký smích]

65984

14.8.2005 5:27

Statistika,hra cisel,presny soucet ,nepresnych cisel

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Pan Vcelicka zapomel ,jak se to dela,kdyz v socialismu se plnilo na 130%,ale kramy zely prazdnotou,plno se toho vyrobilo,ale nic nebylo k dostani,ze ano?
V Australii staci ,aby si jeden nasel praci jen na dve hodiny a uz je vypsan ze stavu nezamestnanych,"aby se usetrilo na podpore a vic zbylo pro byrokraty",tak se vede i narodni prehled domacich a emigrantu,mame Vietnamskou rodinu a zena ,jak kdyz vrabcak srazi paty uz ma osme dite ,ktere neni Vietnamcem ale Australanem,takze rano pred nadrazim zazijete vlnu Asiatu spechajicich za praci,ale ,statisticky tu vlasten nejsou,az ted opetne v ramci terrorismu si zase statistiku upravuji zpet do puvodni podoby,takze obevili,ze zde maji libanonskou populaci,az po znasilneni nekolika divek,jez se dostali az v terrorismu na verejnost a tak je to se vsim.V Americe ,take ,uz meni statistiku a s ni i nazor na veci,zejmena ,kdyz po tme se vraci hrdinove v pytlich a v nemocnici pribyva vice beznohych,takze i statni byrokrat je nucen prehodit vyhybku.

Saturday, August 13, 2005 11:05 PM EDT

AMERICAN MOM SCARES BUSH ADMIN.
Says Iraq war is really for Israel!

HERE IS HER STATEMENT: Am I emotional? Yes, my first born was murdered. Am I angry? Yes, he was killed for lies and for a PNAC Neo-Con agenda to benefit Israel.

My son joined the Army to protect America, not Israel. Am I stupid? No, I know full-well that my son, my family, this nation, and this world were betrayed by George Bush who was influenced by the neo-con PNAC agenda after 9/11.

We were told that we were attacked on 9/11 because the terrorists hate our freedoms and democracy...not for the real reason, because the Arab-Muslims who attacked us hate our middle-eastern foreign policy. That hasn't changed since America invaded and occupied Iraq...in fact it has gotten worse.

You get America out of Iraq and Israel out of Palestine and you'll stop the terrorism.!

Uz jsem napsal drive ,ze zide budou bojovat s Araby do posledni kapky krestanske krve.

66002

14.8.2005 5:51

RE: Statistika,hra cisel,presny soucet ,nepresnych cisel

dusan 70.?.?.?

Reakce na 66002

Uz jsem napsal drive ,ze zide budou bojovat s Araby do posledni kapky krestanske krve.

Robert Nohejl

Vidim, ze us se vam to vsechno plete dohromady
pane Nohejl. Zide nemaji zadnou krestanskou
krev. Oni jsou totiz zidove. Krestani maji
krestanskou krev, zide zidovskou. Arabove
zase maji muslimskou krev. Zkuste na ty zidy
na chvili zapomenout, urcite vam to pomuze.

66005

14.8.2005 6:06

RE: Statistika,hra cisel,presny soucet ,nepresnych cisel

TS 213.?.?.?

Reakce na 66005

Zide nemaji zadnou krestanskou krev. Oni jsou totiz zidove. Krestani maji krestanskou krev, zide zidovskou.

To je pravda. Ale presto, nebo prave proto, dava puvodni vyrok smysl.

66007

14.8.2005 14:37

RE: Statistika,hra cisel,presny soucet ,nepresnych cisel

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 66005

Pane Dušane, patrně jednou pro vždy od Vás nelze čekat nějaký věcný příspěvek či názor. Zkuste to napravit a vysvětlit nějak krátce, co to vůbec znamená, když se o někom řekne že je žid s malým "ž". A nebo - když se řekne Žid s velkým "Ž" . Totiž když s malým "k" řeknete katolík, může to být jinak třeba Španěl, Polák či dokonce Číňan. Stejně tak ale může být žid Japonec, předpokládám to správně ?

Jaké to vlastně židy/Židy umučili nacisti v těch lágrech, s malým nebo s velkým Ž ??

Vy totiž jen tak mimochodem používáte to slovo Žid/žid a není vůbec jasné, koho/co tím myslíte.

66037

14.8.2005 17:04

RE: Statistika,hra cisel,presny soucet ,nepresnych cisel

zap 65.?.?.?

Reakce na 66037

Pane Petr, me je to jasne,

ta domnela hra na kocku a mys s pany Vcelicka, Dusan a Kema je tu navenek pro srandu, ale podstata je jina.

Kdyz se nad tim zamyslite, oni stale PREDSTIRAJI urcitou nechapavost a dusevni zaostalost a tim nas jeste vice 'vytaceji', zdimou z nas st'avu. Moje presvedceni je, ze jsou zde nasazeni (no ja vim, rikat jsem to nemusel, je to evidentni). Ale zakjadni principy lidskeho jednani jsou preci stale stejne a nemenne po veky. Tudiz, je-li nekdo odhalen (narcen), mel by se budto: (a) zurive branit a vysvetlit, (b) zahanbene odpalit. To plati pro cestne lidi.

To vsak v pripade teto 'nesvate trojky' neuvidite. Budou tu dal predstirat blbce....maji sve poslani! To je jejich hra - delat blbce. Budeme jim to jeste dale zrat?

66052

14.8.2005 20:06

RE: Statistika,hra cisel,presny soucet ,nepresnych cisel

Ben Hur 69.?.?.?

Reakce na 66052

>Kdyz se nad tim zamyslite, oni stale PREDSTIRAJI urcitou
>nechapavost a dusevni zaostalost

Zatimco vy ji poctive predkladate vsem na obdiv.

>To vsak v pripade teto 'nesvate trojky' neuvidite. Budou tu dal
>predstirat blbce....

Pokud chteji alespon minimalne s blbcema a se svatejma komunikovat, tak to ani jinak nejde. Vyvoleni "svati" jako jste vy se rodi jednou za sto let, ostatni jsou uz jen ti co maji v hlave zdravej rozum, tak si nemuzete moc vybirat.

>maji sve poslani! To je jejich hra - delat
>blbce.

Neni to poslani ani hra, je to normalni prirozena reakce rozumnych lidi na lidskou blbost a nabozenskou zaostalost.

>Budeme jim to jeste dale zrat?

Nemusite, prestante zrat a naucte se jist priborem.





66092

14.8.2005 6:23

Dusanovi to nema cenu vubec odpovedet, to musi kazdy uznat,to je skoda casu a cas jsou penize.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Mexicans Rise Again In
The Lone Star State
By Francis Harris in Washington
The Telegraph - UK
8-13-5

Davy Crockett would weep at the news. Non-whites are now a majority in Texas.

The southern state was founded after the inspirational defeat suffered by Crockett and his troops at the Alamo. But the latest count of the state's 22.5 million people showed that 11.3 million, or 50.2 per cent, are non-white.

Most of the "minority" population is Hispanic, although there are also about three million blacks. But as the state mulled the news that whites were in the minority for the first time since the early 19th century, Texas newspapers spurned any discussion of the historical irony, preferring to focus on implications for the educational system.

White settlers seized Texas from the Mexicans in a series of engagements from 1836-48. These began with the defeat of a settler force at a mission station called the Alamo in 1836.

Demographers predict that whites will be outnumbered by all other races in the United States by 2050.

© Copyright of Telegraph Group Limited 2005.

http://telegraph.co.uk/news/main.jhtml?xml=/news/2005/08/13
/wtexas13.xml&sSheet=/news/2005/08/13/ixworld.html

66010

14.8.2005 17:22

RE: Dusanovi to nema cenu vubec odpovedet, to musi kazdy uznat,to je skoda casu a cas jsou penize.

dusan 70.?.?.?

Reakce na 66010

Dusanovi to nema cenu vubec odpovedet, to musi kazdy uznat,to je skoda casu a cas jsou penize.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Drive se to resilo tak, ze Dusanove zkoncili
v base. Ted to musime delat podrazenim nohou.

66057

15.8.2005 23:14

RE: Dusanovi to nema cenu vubec odpovedet, to musi kazdy uznat,to je skoda casu a cas jsou penize.

JirkaF 212.?.?.?

Reakce na 66057

>Drive se to resilo tak, ze Dusanove zkoncili
>v base. Ted to musime delat podrazenim nohou.
>

Chce se mi sarkasticky poznamenat, že to s Váma stbáci odflákli(nebo naopak přehnali v oblasti hlavy), ale to by jste asi vzal malinko jinak, než jako trošku drsnější nadsázku.

Sice Vám nic zlého nepřeji, ale mýlím se sám v sobě. Já Vám přeji poznání a to by ve Vašem případě přišlo přes opravdu ošklivé zážitky. Takže Vám vlastně přeji škaredé věci. [zahanbení] Taky si uvědomujete, že mi lidé se učíme, respektive poučíme pouze ze zážitků vnímaných jako negativní? [překvapení] Toužíme však po věcech a zážitcích vnímaných námi jako pozitivních. Takže chceme vědomě krnět a nevyvíjet se. [smích] Patřím mezi většinu a toužím jen a pouze po pozitivních vjemech. [smích]
Pár rozdílů tady mezi mnou a zbylou většinou je. Příjdou jednoduchá a přímočará řešení příliš podivně, řekl bych lacině. Kupodivu jsou ta řešení prakticky ve všech médiích. Aby ta řešení mohla být jednouše servírována, musí se postupovat podle osvědčených schémat.
1) Určení - identifikace zla, nepřítele, ... (zase ne úplně jasně, ať to chvíli vydrží a nemusí se hledat nový)
2) Řešení boj proti zlu. Války, ...
3) Aby byl nepřítel, zlo reálné (představoval reálné riziko) je třeba aby činil akce. Pokud potvora nečiní, nebo sice činí, ale nevhodně, pak je třeba jistého usměrnění. Od čeho jsou CIA, NSA, ... ?

Vám nestačí zkušennosti cizích lidí, vždyď nejsou v televizi. (jak trefně říká má máma) Jsou jen na okrajových nemainstremových informačních zdrojích. Vy potřebujete osobní zkušennost, dostat se do soukolí. Okusit jaké to je být zrníčkem písku v namazaném stroji. Jen Vám přeji, aby Vás to nesemlelo víc než unesete. Já si jen čuchl a docela mi to stačilo. [pláč]

66252

14.8.2005 21:49

RE: Dusanovi to nema cenu vubec odpovedet, to musi kazdy uznat,to je skoda casu a cas jsou penize.

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 66010

Pane Roberte, děkuji Vám za asi dost velkou práci, dávat sem takovéto zajímavosti jak na běžícím páse ! Já mám s bídou čas si tu přečíst, co kdo napsal a sem tam taky cosi utrousit. Ty vaše "zajímavosti" a odkazy jsou tím pádem pro mě k nezaplacení.

Jinak ale to, co se v USA z hlediska složení populace děje, nevěřím že skončí dobře. Ostatně ale to vystihuje situaci obecně ve všech podobných zemích, tedy i v GB, Francii, Německu, ale taky v Kanadě jak to tak sleduju, v Holandsku atd. V zásadě se jedná anebo o bývalé metropole rozsáhlých koloniálních imperií, nebo případě USA o současnou koloniální metropoli.

To je však ale zákonité a rovněž zákonitě to povede k destrukci těch jak bývalých, tak současné metropole. Mě děsí, s jakou strašnou rychlostí a buldozerovou neodbytností to postupuje. A na rozdíl od držkopádů Imperií v minulosti, zde se dá čekat použití nevídaných zbraní a skutečný konec známého světa. Pán Bůh s námi...

Vzhledem k rychlosti vývoje a známé pravdě, že ten konec je pak "kosmicky rychlý" se krize dá skutečně čekat obrazně již zítra !! [velký smích]
Netřeba již ani budit "strejdu Nostradama", tohleto s vyjímkou nejmenovaných nechápavců Zvědavců pochopí pak již každý ! [smích]

66102

15.8.2005 4:35

Svet se pripravuje k valce a jak videt ,zdravi rozum na to nema zadny ucinek

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Pokud nahlednem do historickeho zaznamu,tak ,je dobre si najit cast ,kdo bojoval za prava mensin v ruznych statech v USA jmenovite za prava barevnych a nebo cernochu,takove humanisticke presidiumza prava cernochu se skladalo jen z rad zidu,tam nebyl ,ani jeden cerny.Kdo podporoval multikulturni spolecnost? Zidovska media svym neunavnym tempem a k tomu ovsem hnizdo zionistu ,Hollywood,co tech filmu,bila blondyna acerny pritel.Takovy Vancouver je dnes plny cinanu,jinymi slovy ,od emigrace jinych ras a jinych nabozenstvi neni usetrena jedina zeme na svete s krestanskeho puvodu,byla to Amerika ,ktera pres valku ve vIetnamu prinutila Australii zmenit "bilou politiku" Byla to Britanie ,jez se postavila proti bile politice v Rodeske republice a v Jihoafricke republice,tedy ,jak Britanie ,tak USA jsou dnes rizeny nekym jinym ,nez Brity,coz se uz projednava v Americe,kde rikaji,ze Capitol Hill je israelske uzemi,rovnez tak mnoho lordu ma maslo na hlave.Takze ,ceho jsme se nedockali a jeste nedockame;This is not some low level nobody. The speech was given by Chi Haotian, China's Minister of Defense and vice-chairman of China’s Central Military Commission.

The Minister says the Chinese race is superior to all others and refers to 85% of the world's population as "human garbage." He also says The global economy needs only about 21% of the present population to sustain it!

It is CRITICAL that this piece be disseminated far and wide so Americans can see China's LEADERS are planning to kill millions of us!

CHINA'S MINISTER OF DEFENSE LAYS OUT WAR PLANS AGAINST THE UNITED STATES!
Speech given to military leaders talks of using biological weapons in a surprise attack killing 100-200 MILLION Americans, then taking our country!
This is not some low level nobody. The speech was given by Chi Haotian, China's Minister of Defense and vice-chairman of China’s Central Military Commission.

The Minister says the Chinese race is superior to all others and refers to 85% of the world's population as "human garbage." He also says The global economy needs only about 21% of the present population to sustain it!

It is CRITICAL that this piece be disseminated far and wide so Americans can see China's LEADERS are planning to kill millions of us!

Otazkou je ,kdo nejvice vyzbrojoval Cinu,tak ,ze si USA museli stezovat na Israel?
To je jako s tou vetou,ze zide budou bojovat s muslimi do posledni kapky krestanske krve ,coz Dusan minul,co se tim mini,ale nakonec to pochopi cely krestansky svet ,jednoho dne.

66134

29.6.2006 8:27

druzstevni byt

veronika 85.?.?.?

muze mi nekdo vysvetlit jake prava mam kdyz si koupim druzstevni byt???dekuji veronika

109343

29.6.2006 9:55

RE: druzstevni byt

Honza777 213.?.?.?

Reakce na 109343

>muze mi nekdo vysvetlit jake prava mam kdyz si koupim druzstevni
>byt???dekuji veronika

Především, tzv. "koupí" (dohodou o převodu členských práv a povinností) družstevního bytu si nekupujete byt jako takový (ve smyslu, coby nemovitost), ale pouze nabýváte práva a povinnosti k družstevnímu bytu. Vlastníkem předmětného družstevního bytu (nemovitosti v níž se byt nachází) je a zůstává příslušné bytové družstvo, jehož se (převodem členských práv a povinností k družstevnímu bytu) stáváte členkou, se všemi právy a povinnostmi z tohoto postavení vyplývajícími. Jde o právní vztah a proto doporučuji obezřetnost a alespoň se rámcově seznámit se stanovami bytového družstva. Stačí? [mrknutí jedním okem]

109351

Příspěvků: 75

11.08. 01:25 Vladimir Sodek  Ach, ten kralovsky pocit nadrazenosti :roll:
11.08. 01:41 Vaclav  Pribeh Omana a rozhovar s nim
11.08. 07:09 68  RE: Pribeh Omana a rozhovar s nim
11.08. 01:48 Ruda  Socialka ...
11.08. 02:46 Stojan Jakotyč  RE: Socialka ...
11.08. 12:43 VaclavK  RE: Socialka ...
11.08. 16:07 Vcelicka  RE: Socialka ...
11.08. 16:10 VaclavK  RE: Socialka ...
11.08. 03:11 Stojan Jakotyč  Pane Kral, do clanku sa Vam vloudila chybicka
11.08. 03:48 Peter Veliky  Pritazene za vlasy..
11.08. 07:27 MedaBeda  RE: Pritazene za vlasy..
11.08. 14:59 Cobrettti  RE: Pritazene za vlasy..
11.08. 06:34 Ruda  permanent resident ...
11.08. 08:22 Ben Hur  RE: permanent resident ...
11.08. 07:00 Vcelicka  pane Kral
11.08. 07:29 Ben Hur  RE: pane Kral
11.08. 08:39 Vladimir Sodek  RE: pane Kral
11.08. 09:13 Pavel -Čert- Němec  RE: pane Kral
11.08. 13:51 Vladimir Sodek  RE: pane Kral
11.08. 23:19 Vladimir Sodek  RE: pane Kral
11.08. 18:12 Jiří Táborský  RE: pane Kral
11.08. 18:27 Vcelicka  RE: pane Kadibudko
11.08. 18:31 Ruda  RE: pane Kral
11.08. 19:13 Vcelicka  RE: pane Kral
11.08. 19:56 Ruda  RE: pane Kral
12.08. 17:07 Karel z Čech  RE: pane Kral
12.08. 19:46 Vcelicka  RE: pane Kral
12.08. 21:11 Arkan  RE: pane Kral
12.08. 21:44 Ruda  RE: pane Kral
15.08. 10:10 Karel z Čech  RE: pane Kral
16.08. 01:42 Ruda  RE: pane Kral
11.08. 11:38 max95  Affirmative Action
11.08. 16:46 jan  RE: Affirmative Action
11.08. 17:52 Ruda  RE: Affirmative Action
11.08. 20:31 Arkan  RE: Affirmative Action
11.08. 18:05 Vcelicka  RE: Affirmative Action
11.08. 20:40 Arkan  RE: Affirmative Action
11.08. 19:11 trodas  RE: Affirmative Action
11.08. 13:16 Nori Kazu  Úpadek Západu
12.08. 02:58 zap  RE: Úpadek Západu
11.08. 16:25 Petr Pavel  je mi to divné
11.08. 16:29 Martin Suchý  To mě již nepřekvapuje
12.08. 02:47 zap  Tady je rec o pristehovalcich
12.08. 05:45 Robert Nohejl  Kazdy ,kdo muze ,tak si nakrade a potom se s nakradenym odvali ,tam ,kam patri.
12.08. 06:36 Ben Hur  RE: Kazdy ,kdo muze ,tak si nakrade a potom se s nakradenym odvali ,tam ,kam patri.
12.08. 16:37 Jiří Táborský  RE: Kazdy ,kdo muze ,tak si nakrade a potom se s nakradenym odvali ,tam ,kam patri.
13.08. 15:51 Lev  Toliko pravdy od pana Taborskeho, jsem uz dlouho necetl
12.08. 07:36 Robert Nohejl  Bude se delat poradek,ted jde jenom o to s vyhazovem muslimu ,abychom nevyhodili omylem i zidy.
12.08. 15:26 Olga Kubová  Autorovi možná existence "nacistů" ve Rwandě
12.08. 23:27 Sidonius Zdenek M  RE: Autorovi možná existence
14.08. 18:15 Jiří Táborský  Pane Zmatoušek, Darwina raději nepřipomínejte
14.08. 18:31 dusan  RE: Pane Zmatoušek, Darwina raději nepřipomínejte
14.08. 19:04 Jiří Táborský  RE: Pane Zmatoušek, Darwina raději nepřipomínejte
13.08. 00:50 Peter Veliky  Mydli se to i v Toronte
13.08. 03:07 zap  RE: Mydli se to i v Toronte
13.08. 03:25 Arkan  RE: Mydli se to i v Toronte
13.08. 08:12 Robert Nohejl  Myslim ,ze uz nekterym bilym to dochazi,ze je cas prestat koukat do prolhane bedny a ........
13.08. 08:40 Vcelicka  RE: Myslim ,ze uz nekterym bilym to dochazi,ze je cas prestat koukat do prolhane bedny a ........
13.08. 13:22 zap  RE: Myslim ,ze uz nekterym bilym to dochazi,ze je cas prestat koukat do prolhane bedny a ........
13.08. 23:01 Jiří Táborský  Lžidoktor Včelička zase kecá, jako vždycky:
14.08. 00:29 Jiří Táborský  RE: Lžidoktor Včelička zase kecá, jako vždycky:
14.08. 03:45 Lev  RE: Lžidoktor Včelička zase kecá, jako vždycky:
14.08. 05:27 Robert Nohejl  Statistika,hra cisel,presny soucet ,nepresnych cisel
14.08. 05:51 dusan  RE: Statistika,hra cisel,presny soucet ,nepresnych cisel
14.08. 06:06 TS  RE: Statistika,hra cisel,presny soucet ,nepresnych cisel
14.08. 14:37 Petr Gejdoš  RE: Statistika,hra cisel,presny soucet ,nepresnych cisel
14.08. 17:04 zap  RE: Statistika,hra cisel,presny soucet ,nepresnych cisel
14.08. 20:06 Ben Hur  RE: Statistika,hra cisel,presny soucet ,nepresnych cisel
14.08. 06:23 Robert Nohejl  Dusanovi to nema cenu vubec odpovedet, to musi kazdy uznat,to je skoda casu a cas jsou penize.
14.08. 17:22 dusan  RE: Dusanovi to nema cenu vubec odpovedet, to musi kazdy uznat,to je skoda casu a cas jsou penize.
15.08. 23:14 JirkaF  RE: Dusanovi to nema cenu vubec odpovedet, to musi kazdy uznat,to je skoda casu a cas jsou penize.
14.08. 21:49 Petr Gejdoš  RE: Dusanovi to nema cenu vubec odpovedet, to musi kazdy uznat,to je skoda casu a cas jsou penize.
15.08. 04:35 Robert Nohejl  Svet se pripravuje k valce a jak videt ,zdravi rozum na to nema zadny ucinek
29.06. 08:27 veronika  druzstevni byt
29.06. 09:55 Honza777  RE: druzstevni byt

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

55

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc leden přispělo 122 čtenářů částkou 19 312 korun, což je 55 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Milí čtenáři, nedisponujeme popularitou, jakou má Milion chvilek, ale o to důležitější je zachovat náš slabý hlas rozumu v tomto světě pokřivených hodnot. Do konce měsíce zbývají 4 dny a v pokladně je něco přes polovinu potřebných prostředků. Prosím, uvažte případnou finanční pomoc. Děkujeme.

Ve zkratce

60 českých žoldnéřů do Afriky. Proč? Ohrožuje nás Mali, Niger či Čad?27.01.20 16:05 Česká republika 4

Muži nebudou mít žádný hlas v rozhodování soutěže Miss Germany26.01.20 10:44 Německo 1

Hymna Evropské unie25.01.20 20:10 Evropská unie 1

Česká firma umí zpracovat plasty na palivo25.01.20 08:11 Česká republika 6

Lauren Southern v australské no-go zóně23.01.20 20:13 Austrálie 5

Varuješ před mamografem? Na policii s tebou!23.01.20 17:41 Česká republika 1

Vánoční nákupy migrantů v Bruselu23.01.20 17:31 Belgie 2

Politruk Kartous bude kádrovat ředitele škol22.01.20 22:58 Česká republika 4

Glyfosat v medu22.01.20 20:27 Německo 1

Raketový úder Íránu přerušil ovládání amerických dronů v Iráku21.01.20 21:50 Írán 5

Co nabízí Tesco v Británii21.01.20 21:15 Británie 10

Po brexitu je třeba mít větší obavy o osud EU než Velké Británie 21.01.20 14:56 Evropská unie 3

Vladimír Putin odtajnil archivy SSSR o Mnichovské zradě21.01.20 09:52 Rusko 9

Večer rebelů v Řeporyjích20.01.20 21:58 Česká republika 1

Zemřel Jaroslav Kubera, politik, který nikomu nevadil20.01.20 16:36 Česká republika 2

Události v Říši18.01.20 23:17 Evropská unie 3

Praha 3 má nové logo. "Umělec" se chechtá a poplatníci pláčou18.01.20 11:13 Česká republika 13

Jakl dostal pokutu 1000 Kč za to, že byl napaden, znát trest druhého útočníka nesmí18.01.20 10:59 Česká republika 3

Cena dobíjení elektromobilů letí závratně vzhůru17.01.20 22:54 Evropská unie 4

Brexit prý bude Brity stát tolik, co jejich členství za 47 let, tvrdí eurohujeři v iDěs16.01.20 21:50 Británie 6

Měnové kurzy

USD
22,91 Kč
Euro
25,25 Kč
Libra
29,91 Kč
Kanadský dolar
17,38 Kč
Australský dolar
15,49 Kč
Švýcarský frank
23,61 Kč
100 japonských jenů
21,02 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,90 Kč
100 maď. forintů
7,49 Kč
Ukrajinská hřivna
0,93 Kč
100 rublů
36,41 Kč
1 unce (31,1g) zlata
36 195,38 Kč
1 unce stříbra
413,80 Kč
Bitcoin
207 617,82 Kč

Poslední aktualizace: 28.1.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 118