Diskuze k článku

Bijí děti

Příspěvků 120

5.8.2005 19:03

Mozno

LenTak lentak (zavináč) inMail (tečka) sk 213.?.?.?

pochadza s tejto stranky
http://www.czechfet.ic.cz/

64800

5.8.2005 19:51

RE: Mozno

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 64800

Tak tyhle fotky by si mel prohlidnout pan Satanek a jeho priznivci. To je tedy hnus. Jestli tam opravdu nejaky deti byli, tak to pro ne nebyl zrovna "radny" priklad. [zmaten]

64810

6.8.2005 10:18

RE: Mozno

Bětka arlys (zavináč) seznam (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 64810

Tam byli i malé děti mladší 15 let.Jako vždy na této akci.Zdalipak se ty foto dostaly také k panu Sobotkovi, Klausovi, Havlovi a ostatním zastáncům? A je pravda, že je jedno zda pochází z letošného CT nebo jiného. Tyhle akce jsou naprosto stejné.

64942

5.8.2005 23:40

Ale jděte.

Kráťa 213.?.?.?

Reakce na 64800

Když se podívám na uvedený sajt, tak:
- kluci na první fotce mi přijdou docela normální.
- holka na druhé fotce je pouze obrazem svých rodičů. Tlusté matky, která přes břicho nevidí ani na číselník osobní váhy a táty ve vytahaném nátělníku s lahvoňem v ruce u TV. Docela normální ČR rodinka. Tak čemu se kdo diví ? Kromě toho, stromy na fotce nejsou smrky, takže je zřejmě pravda (vyřčeno na jiném sajtu), že fotka je odjinud než z letočního CT.
- třetí fotka - na té louce nebyla vodní plocha, takže není z této akce. Třeba je z normálního legálního festivalu. A proč by někdo v ČR doplňoval na fotku texty v cizím jazyce ? Takže - co má dokazovat ?
- čtvrtá - nevím.
- pátá fotka - celá letošní akce byla na trávě, tak o čem to má být ? Třeba je to fotka z Letenské pláně poté, co odešli komunisté ze svého vládou podporovaného shromáždění. Nebo je to odkudkoliv ze světa. Zrovna dnes jsem o tom psal takové OT.

A teď teprve jdu dočíst ostatní reakce ...

64870

6.8.2005 14:03

RE: Ale jděte.

zvedavej 82.?.?.?

Reakce na 64870

tak to je dobre, nekdo dokaze vsechny narvat do jednoho pytle kdys vidi fotku par jedincu ktery prasata nepochybne jsou..

64955

6.8.2005 0:06

fotky nejsou z Czechteku

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 64800

Moc vtipne, jenze tyhle fotky nejsou z Czechteku!

...a stejne jde hlavne o to ze policie porusila zakon, a ne o to, proti komu zasahla... [mrknutí jedním okem]

64879

6.8.2005 0:49

RE: fotky nejsou z Czechteku

TT 194.?.?.?

Reakce na 64879

Jakej zákon policie porušila? Seš z okolí? Byls tu, viděls to? Ty "děti" tankovaly (to tvrdý y je správně) na pumpách a neplatily, prostřihly si plot kolem dálnice, pangejt přemostily balíkem slámy nebo čim a sjížděly na pole přímo krz ten plot. Kradly tu, zasraly to tady komplet celý okolí. Spaly zfetovaný kolem silnic (proto taky jednoho srazil kamion až mu vytekl mozek z hlavy). Neuposlechly příkaz policie (po porušení tuny zákonů) a nerozešly se. Najížděli do policejních aut, srazili policajta, procházeli kolem nich jako, že jdou domů, aby se následně otočily a házely po nich flašky. A teď dělají mrd na Strahově v Praze. Strahovské koleje se začínají topit v hovnech, atd. Tohle opravdu nebyl nepřiměřenej zákrok.

Fízlové použili zákonnch donucovacích prostředků a to i včetně té pistole z jednoho záběru (to mlácení jednoho aktivisty bylo ale špatné).

Vloni na Boněnově si to ty prasata po sobě neuklidila, předstíraly úklid jeden den a pak zmizely. Uklízeli to tachovské technické služby. Šéfovi TC policie bylo vyčítáno, že nezakročil nebo že zakročil pozdě až po 4 dnesh. Mohl bych pokračovat dál... ale nemá to cenu.

64891

10.8.2005 14:36

RE: fotky nejsou z Czechteku

Zorb 193.?.?.?

Reakce na 64891

Ach jo, vyjadřím se jen k poslednimu odstavci...
Odkud máš tu informaci, že proběhl "předstíraný 1 denní úklid"?
Vzhledem k tomu co bylo prezentováno jak lidmy co uklízeli, tak médii, mám pocit že jsi si ji vytáhl ze zadku..

65464

11.8.2005 20:57

RE: fotky nejsou z Czechteku

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 65464

podle medii, tam nakonec uklizelo sedesat hajnejch plus mistni, technaru se posledni den ukazalo celkem pet [pláč]

65649

5.8.2005 19:36

Vyjádřeno postojem

Tom 24.?.?.?

http://www.zaabava.szm.sk/obrazky/socha_globalni_svobody.jpg

Nevím jak vy, ale jako symbol svobody, bych si radši vybral to pivo v ruce dítěte ...

64805

6.8.2005 21:50

RE: Vyjádřeno postojem

zzz 62.?.?.?

Reakce na 64805

Nechci vam do toho kecat, ale ty ceske samopaly vz. 58 jsou uplny ulet. Kdyby tam byly M16, tak mozna...

64996

5.8.2005 19:58

fotka je tak 5let stara

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

nema s czechtechem nic spolecneho [smích]0

64811

5.8.2005 19:59

Ta fotka neni z teto akce

Druid 84.?.?.?

Tu fotku jsem videl jiz nejmene pred pul rokem na jednom nejmenovanem webu.
Neni tedy z teto akce. Je to na 100%. Kdybych se moc snazil, tak vam ji i dohledam.

64812

5.8.2005 20:42

MANIPULACE

BLUESKA 217.?.?.?

JE VELMI JEDNODUCHÁ, NAJÍT KDEKOLI NA WEBU JAKÉKOLIV FOTKY ...... POČKEJME SI NA VIDEO A AUTENTICKÉ FOTKY ZÚČASTNĚNÝCH Z OBOU STRAN. KAŽDÁ MINCE MÁ RUB I LÍC, NEUKVAPUJTE SE V ZÁVĚRECH, PROSÍM.
MIMOCHODEM I V PARLAMENTU BY SE DALY NAJÍT TAKOVÉ ŠKAREDÉ OBLIČEJE A POSTAVY [cool]

64827

5.8.2005 21:09

RE: MANIPULACE

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 64827

MIMOCHODEM I V PARLAMENTU BY SE DALY NAJÍT TAKOVÉ ŠKAREDÉ OBLIČEJE A POSTAVY
A dokonce i obličeje 'ožralé' [velký smích]

64836

6.8.2005 0:09

RE: MANIPULACE

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 64836

...a to prosim v "pracovni" dobe! [překvapení] [chechtot]

64881

5.8.2005 20:49

Podotek

Josef E.Dolecek 212.?.?.?

Ta fotka je opravdu starší než CzechTek.
Začínám si pane Stworo myslet, že použijete jakýkoliv argument k tomu, aby jste podpořil svůj názor. Korektnosti argumentu se příliš nezabýváte. Je mi to líto, zvláště posledním rokem pociťuji z Vašich řádků změnu nálady, názorový posun, větší vyhraněnost, rozdílný attitude.
Jsem pravičák, neoliberál a přesto, či právě proto s Vaším názorem na zásah při Czechteku nesouhlasím. I svým laickým právním pohledem jsem schopen formulovat roviny právního pohledu na věc při různých premisách. Ani jeden z těchto pohledů nevidí zásah jako oprávněný, natož adekvátní. Nesnažte se prosím podvědomě vsugerovat myšlenku, že hájení materiálních hodnot musí mít nutně přednost před hájením svobody jednotlivce navíc při bezprecedentním zákroku provedeném minimálně na hranici presumpce viny.

64829

5.8.2005 21:17

RE: Podotek

Druid 84.?.?.?

Reakce na 64829

Ty roztomile deti na fotografiich jsou typickym produktem ceskeho pivovarnickeho prumyslu. Doufam, ze je nikdo nebude nazyvat techno-smazka nebo anarchisticky-zhulenec. Je to alkohol, zrejme neskodna, legalni a navic reklamou podporovana droga. Vysledek zaruceny.

64838

5.8.2005 21:32

tak to je nieci uplne ineho, p. Stwora

google 84.?.?.?

tie vase fotky menia celu situaciu. keby som to byval vedel skor, tak by som suhlasil aj keby proti nim nasadili tazke zbrane. napriklad tie nove Grippeny Supersonic Bisjet-y...

http://142.26.194.131/aerodynamics1/Appendix/Aircraft/Graphics/gripen_sea.jpg

64840

5.8.2005 21:54

Fotky

LenTak lentak (zavináč) inMail (tečka) sk 213.?.?.?

Reakce na 64840

nie su z czechtech 2005 ale to nevylucuje moznost se by sa podobne nemohli objavit aj s titulkom CzechTech 2005.

64848

6.8.2005 16:21

RE: Fotky

Kráťa 213.?.?.?

Reakce na 64848

Zrovna tak nic nevylučuje možnost, že jste islámský sebevražedný terorista. Jste !

64966

6.8.2005 17:00

A mam

LenTak lentak (zavináč) inMail (tečka) sk 213.?.?.?

Reakce na 64966

rad policajtov
http://anti-czechtek.ic.cz/images/41.jpg

zdroj
http://anti-czechtek.ic.cz/

64970

6.8.2005 22:18

A nemám. Jen nevím co.

Kráťa 213.?.?.?

Reakce na 64970

A co jako ? Na fotce vidím maníka, který stál na silnici a za žádnou cenu nechtěl uhnout. Teď se chytá policistů, aby nespadl, když do něj strčili.
Vy na té fotce vidíte něco jiného ? Kdybyste raději přestal být trapný a šel si v klidu montovat tu svoji bombu, Vy jeden teroristo.

65001

7.8.2005 11:59

Mila

LenTak lentak (zavináč) inMail (tečka) sk 213.?.?.?

Reakce na 65001

s.p. kato kdiz mi nejake to schema zaslete mozna si nejakou smontuju [velký smích]

65084

5.8.2005 22:05

Mne uz to vazne nebavi

Marty 84.?.?.?

Pane Stworo, co si tak konecne priznat, ze obhajovanim zakroku policajtu a nekonecnym obvinovanim mladych lidi ze vsech zlocinu sveta jste slapnul do peknyho h..na a radeji se cti vycouvat... Ale to vy ne. To neni vas styl. To radeji budete vrsit lzi a polopravdy spolu s fotkama nalezenyma kdovi kde po netu...

Predne, kdyz uz nic jinyho, tak podle beden, obleceni zucastnenych a dalsich znaku jde o fotky z akce typu Woodstock nebo nejakyho etnofestu a ne z technoparty. Podle beden a celkove soundsystemu jsou ty fotky tak 5 a vic let stare (tu s kadici holkou a parodii reklamy na Mastercard znam z netu uz dobrych 5 let). A navic, nevim jak vy, ale ja na tech fotkach nevidim sfetovane nebo zdrogovane lidi ale spis lidi zoufale ozrale, kterych je plno na XY akcich od Rockfestu az po Portu nebo Slunovrat a kdyby mel nekdo po ruce fotak, tak by se zaberu jako tyto par dalo udelat i na kazde vesnicke diskotece... Kdyz chcete realne fotky z realne akce Czechtek 05 tak chodte na adresu http://www.policejnistat.cz a z ni pokracujte na fotogalerie. A pak si udelejte nazor...

A pane Stworo, prestante se chovat jak stary ublizeny dedek co svuj blud haji vsemi prostredky a zacnete realne uvazovat. Jinak v mych ocich ztratite i ten zbytek ucty co jsem k vam prechovaval. Na jedne strane kricite, kdyz Izraelsti vojaci "preventivne" zasahuji s tanky proti Palestincum a na druhe strane hajite "preventivni" zakrok policie, protoze "mohla byt poslapana louka". Prominte, ale dovolte mi osobni otazku. Proc jste vlastne emigroval z Ceskoslovenska? Kvuli nesvobode, utlaku a nemoznosti projevit jiny nez oficialni nazor, nebo jste proste jen sel "na lepsi" a politika nebo svoboda vam byla sumafuk?????

64852

5.8.2005 22:29

RE: Mne uz to vazne nebavi

Vladimír Stwora 70.?.?.?

Reakce na 64852

Milý Marty,

což takhle si už jednou přiznat, že kdo s čím zachází, tím také schází?

Jestliže vy manipulujete veřejnost kecy o nevinných dětech bitých zlými policajty, tak my manipulujeme veřejnost (možná) starými fotkami, které ty "nevinné děti" uvádějí na pravou míru. Chcete tvrdit, že nic takového tam není? Ale je jistě, že to budete tvrdit. Co jiného vám zbývá.

Budete muset přijmout skutečnost, že digitální fotografie a filmy jsou dvousečnou zbraní. Mohou dokumentovat stejně tak policejní zvůli (kterou nepopírám) jako ne zrovna košer chování jejich nevinných obětí.

64855

5.8.2005 23:04

RE: Mne uz to vazne nebavi

Marty 84.?.?.?

Reakce na 64855

Pane Stworo, nikdy jsem nerejkl ani nenapsal, ze tam i skutecne ozrali nebo sfetovani lide nebyli. Ale myslim si, ze by zhruba rovnake mnozstvi opilych nebo sfetovanych lidi (v pomeru k poctu ucastniku) najdete prakticky na kazde hromadne akci, ci uz to je Rockfest nebo vesnicka diskoteka... Samotny fakt, ze tam byli NIJAK NEOSPRAVEDLNUJE tisicovku policajtu, vrtulniky, vodni dela nebo tank, stejne jako toto vsechno neospravedlnuje hypoteticka partisicova skoda na lukach nebo blaho tech srnek a zajicku [oči v sloup] a taky nijak nevysvetluje vas postoj vuci tem mladym lidem.

Jsem stary pes, misto druhe mizy je tu prvni infarkt, techno neposloucham, mam syna ktery naopak techno "zere" a jen malo chybelo a byl by tam taky. Tak se nedivte ze reaguju tak jak reaguju. Navic si pamatuji jak se historie trapne opakuje. V letech 75-80 verejna bezpecnost na prikaz z UV mlatila vsechny co meli dlouhe vlasy, dziny a poslouchali rock. Dnes policie na prikaz soudruhu z UV (tentokrat je myslen Urad Vlady) mlati decka co maji barevne vlasy a poslouchaji techno...

P.S. Zustal jste mi dluzen odpoved na otazku v zaveru ...

64862

6.8.2005 0:30

RE: Mne uz to vazne nebavi

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 64862

>Ale myslim si, ze by zhruba
>rovnake mnozstvi opilych nebo sfetovanych lidi (v pomeru k poctu
>ucastniku) najdete prakticky na kazde hromadne akci, ci uz to je
>Rockfest nebo vesnicka diskoteka...

Naprostá pravda. Pokud jsou zfetováni v rámci města či vesnice, ať si dělají co chtějí. Ale do přírody ať s tím nechodí. A to se týká všech akcí, kde se v přírodě pouští zesílená hudba.

Váš další argument se mi už nechce vyvracet, protože už jsem to tady říkal mnohokrát. Nemám už sílu to znovu opakovat.

>Navic si pamatuji jak se historie trapne opakuje. V
>letech 75-80 verejna bezpecnost na prikaz z UV mlatila vsechny co
>meli dlouhe vlasy, dziny a poslouchali rock.

Pravda. Drobný rozdíl je pouze v tom, že tenkrát ke zmláceni stačil rozdílný vzhled a poslech ideologicky nepovolené hudby - kdekoliv. Dnes můžete chodit v čem chcete a poslouchat co chcete. Jen to "za jakých podmínek a kde" ještě zůstává - naštěstí. Až si technaři konečně uvědomí, že ne všechno se dá koupit, a že nebudou-li respektovat právo ostatních nebýt obtěžován, bude jim v jejich projevech bráněno zákonnou moci, mohou se vyřádit do sytosti. Což je mimochodem znakem svobodného a právního státu.

64885

6.8.2005 0:37

RE: Mne uz to vazne nebavi

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 64885

Ehm, detail, a KDO ze byl obtazovan? Dedina je tak vzdalena a pres dalnici, ze nemohli slyset vubec nic... [mrknutí jedním okem]

64888

6.8.2005 0:47

RE: Mne uz to vazne nebavi

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 64888

Kolikrát to ještě budu muset opakovat? Jeleni a srnky. Je to málo?

64890

6.8.2005 0:53

RE: Mne uz to vazne nebavi

Marty 84.?.?.?

Reakce na 64890

Ano. Pokud ospravedlnujete zmlaceni stovek mladych lidi jeleny a srnkami, tak je mi vas fakt lito... A navic, kolikpak tech jelenu zije na hole louce u rusne dalnice ????????????????????????????????????????? [zmaten]

64894

6.8.2005 23:02

kolikpak tech jelenu zije na hole louce u rusne dalnice

LenTak lentak (zavináč) inMail (tečka) sk 213.?.?.?

Reakce na 64894

kde su lesy [zmaten]
http://imgs.idnes.cz/oprilohy/infografika/czechtek/mapa_zasahu.jpg

ked kritizovat tak bez argumentov [oči v sloup]

65007

6.8.2005 23:11

RE: Mne uz to vazne nebavi

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 64894

Urcite jich tam zije vice nez by jsi se mohl domnivat. Lesni zver totiz naky "kraval" z dalnice nevnima. Zato 5000 lidi udela takoveho "povyku", ze tu zver vyplasi na delsi dobu. [pláč]

65011

8.8.2005 9:21

RE: Mne uz to vazne nebavi

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 64890

Ale tohle uz opravdu sakra prehanite. Kdyz uz potisicate ctu ty vase stupidni "zajice a srnky" tak uz se mi opravdu protaci panenkya mam chut rozdat par facek. Na jake planete to kurva zijete? Na Zemi tezko... [naštvaný] [naštvaný] Kolikrat jste hajil podobne stupidne neboha zvirata? Urcite nikdy!

65206

6.8.2005 0:42

Ked

LenTak lentak (zavináč) inMail (tečka) sk 213.?.?.?

Reakce na 64862

uz mam sudit tak su ptrebne informacie z oboch stran
vidozaznam policie
http://web.mvcr.cz/zpravy/2005/czechtek05/czechtek05.mpg
viac sprav
http://www.mvcr.cz/2003/zpravy_info.html
a ak sa ma mladez chovat takto no neviem [zmaten]

64889

7.8.2005 2:08

RE: Ked Dekuji za dostatek informaci

Jasmina tiferet (zavináč) centrum (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 64889

Mela jsem diky Vam,diskutujicich, moznost videt dokumentace z obou stran,jinak totiz neni mozno vyjadrit poctive vlastni nazor,kdyz tam clovek nebyl,ani nesleduji ceskou TV.
Co na tom ze nektera foto od pana Stwory nejsou autenticka z technoparty 2005-tak to totiz chodiva.
Nehlede,ze jsem se divala jiz vcera na fotografie z druhe strany-ano,byly tam deti.-
Ja,jako matka bych nikdy neriskovala,ba ani nepripustila vyrazit na takovou party s ditetem v kocarku.Nejen ze hluk to dite musi nicive rusit,nehlede ze takove dite ma v pazi nejaky hudebni trend co by vyznavac,ale soudny clovek vi ze se muze cokoliv strhnout,ikdyby ani policie nezakrocila.
Mam jeste v dobre pameti obycejne vesnicke zabavy,ktere se castokrat ztrhly ve rvacku a ze slo o sraz mladych lidi z vesnicek v okoli,natoz takovato party.
Dle meho nazoru akorat takova nezodpovedna krava tam dovlece sve pulrocni dite.
Jinak-jeste receno,techno nelze poslouchat v normalnim stavu cele hodiny,takze poziti tripu-je podminkou.
Vim to,protoze technare znam.
Nelze jinak nez otevrenim dalsich "dveri" v mozku pomoci drogy slyset mezi tim duc-duc i jine jemne zvuky ci melodie.
Takze pochybuji ze pulrocni ci rocni dite bude mit z toho nejaky pozitek.
Nehlede na to,ze by se mohl po par hodinach vedle kocarku slozit do travy soulozici par.....ne-li boze ze by se zritil primo do kocarku!
Dalsi-dostat flaskou do kebule...ano,policiste meli helmy ale za zastupem policistu mohl stat kdokoliv v civilu,at uz novinar nebo zdravotnik-muze byt i smrtelne,jakoz dostat kladou.
Proto mam konecne jasno,ikdyz se mnou bude souhlasit malo lidi-ale tot muj nazor-dostali co proto agresivni frackove.
Taky jsem se svijela v tanci,taky jsem vypila par piv a vyblbla jsem se-nezapominam ze jsem byla mlada a rozjivena.
Ale nikdy jsem se nechovala jako prase.A mnozi dalsi take ne,ikdyz vyjimky byly i za nasich casu.
Ted mi to pripada,ze tech "vyjimek" je nejaka vyssi koncentrace.
Takze nemohu jinak nez souhlasit se zasahem policie.
Dost dlouhou dobu je varovali,aby opustili uzemi a vytlacovali je pouze zastupem tel.Mladez tedy mela poslechnout,jenze...vime,co dela dav,chlast a drogy-to se kazdy cejti jako hrdina.

65032

7.8.2005 19:21

RE: Mne uz to vazne nebavi

babka_Blažková 193.?.?.?

Reakce na 64862

Takže vy máte syna? Je plnoletý? Pak to ovšem není dítě.
Není plnoletý? A vy byste ho pustil na TAKOVOU akci?

65107

6.8.2005 6:30

RE: Mne uz to vazne nebavi

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 64855

Pane Stwora pokud jste tyto fotografie pouzil pro "manipulaci" ( to jest vedel jste, ze nejsou autenticke)pak zachazite prilis daleko!! [oči v sloup]

64929

6.8.2005 15:13

RE: Mne uz to vazne nebavi

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 64929

Nevím o nich nic víc než vy. Uvedl jsem zdroj, odkud jsem je vzal. U fotky s anglickým textem jsem jasně napsal, že jistě není z Czechtek. Co ještě chcete?

64961

6.8.2005 15:25

RE: Mne uz to vazne nebavi

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 64929

A jestli tohle není manipulace, tak pak už nevím

http://i.idnes.cz/05/081/cl/TONcc61c_TEC7.JPG

(Typická účastnice CzechTeku. A zmlácená. Fuj! Hanba policii!)

64962

6.8.2005 22:16

RE: Mne uz to vazne nebavi

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 64962

Pane Stwora pokud srovnavate uroven Zvedavce s timhle paskvilem, pak snizujete jeho uroven. Na druhou stranu napsat cely clanek na zaklade fotek pochybne autencity, pak na zaklade techto fotek zalozit svou argumentaci a ve chvili kdy vam ucastnici v diskusi jednoznacne zpochybni zdroj, je odkazat pouze na to, ze jste ho prece uvedl. Rekl bych, ze mate na vic ,uz se k Czechtechu vytrvale vracite po ctvrte, to nepocitam prispevek Kateriny Bayerove. Jsem kolem cele situace znechucen, takze toto je posledni nazor, na ktery reaguju. Prestoze vytvarite znacny tlak na to, aby jste presvedcil ucastniky diskuse na Zvedavci, tak ja jsem zakladni pohled akce na politickou objednavku s neprimerenym zasahem policie proti nepopularni skupine lidi nezmenil. Zakony plati pro kazdeho zijeme v technologickem veku, kdy neni problem ani mezi technari zdokumentovat viniky nasilnosti a donutit je nest odpovednost. Prekvapive je, ze i inspekce ministerstva vnitra musi zadat verejnost tedy technare, aby poskytli sve videozaznami trestani a vysetrovani maji zrejme byt pouze ti proti nimz bude dost dukazu. Policejni kamery dokazali zabrat pouze, to co chteli videt flasky, kameny, klady letici vzduchem na co je toreakce vedi ti co tam byli. Vubec vrchol je videzaznam kdy, kreten z policie CR republiky miri pistoli na zatykaneho jenz neklade odpor i pote, co je zajisten. A pak je mu dana soda zrejme na pametnou. Zazil jsem trikrat v zivote, co to znamena pozorovat zblizka hlaven pistole neni o co stat, spoust spusti ani nevite jak. [oči v sloup]

65000

6.8.2005 23:02

RE: Mne uz to vazne nebavi

P.Peshmerga 69.?.?.?

Reakce na 64929

Pane Bartoška,
někdo z přispěvatelů Zvědavce uveřejnil odkaz na fotografie, údajně z Czechtech, a pan Stwora to dovolil uveřejnit aniž by měl v úmyslu někoho manipulovat (ty fotky totiž vypadají docela aktuálně). Chyby se stávají a v budoucnosti si jistě Vladimír překontroluje odkazy podobného druhu. Ale po pravdě řečeno, viděl jste někdy či byl jste někdy přítomen tomu, jak se chová dav? Já, bohužel, jako bývalý příslušník československé socialistické armády, ano. A věkový rozdíl není důležitý (mladí, staří, jen se podívejte např. na lynčování Němců či kolaborantů za květnové revoluce v roce 1945 apod.) V davu jste totiž anonymní (lépe řečeno byl jste až do vynálezu telefonu s kamerou či fotoaparátem). Navíc pod vlivem drog, ať již legálních (a těch máme v česku bohatě) či ilegálních,
pak veškeré zábrany jak u mužů ale i ( u hlavně mladých) žen přestávají fungovat, navíc v tom davu máte nejenom anonymitu ale i morální podporu
ke konání všeho nezákonného. Zda ty fotografie jsou z roku 2005 či 2004 či ještě z dřívějších let, není tak důležité, podobné "chování" za výše uvedených podmínek existovalo, existuje a bude se opakovat i v budoucnosti. A jsem přesvědčen, že pokud podobné akce nebudou nějakým civilizovaným způsobem organizovány, pak se zvrhnou opět do podobného konce, tj. policie vs účastníci.

65006

7.8.2005 0:42

RE: Mne uz to vazne nebavi

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 65006

Pane Peshmerga projdete si dukladne me prispevky ohledne Czechtechu a zjistite, muj nazor na vec, nemam v omyslu se znovu opakovat. Ani ja nejsem neomylny, pokud uvedu neco pochybneho, naposledy se me to podarilo ohledne mobilizace sudetskych Nemcu, tak se k tomu patricne vyjadrim. [mrknutí jedním okem]

65023

5.8.2005 22:14

Taky jeden nazor

Marty 84.?.?.?

V jedne diskuzi jsem nalezl nazor soukromneho zemedelce na skody po akci Czechtek. Jelikoz ma pomerne dobrou vypovidaci hodnotu, pastnu ho sem:

Jako zemědělec si dovedu z leteckých snímků představit rozsah požkození okolních pozemků. jedná se o horskou oblast, louku po první seči, seno sklizené. V horské oblasti (a Přimda hory jsou) se dá seč otavy předpokládat nejdříve za dva měsíce. Ve fázi, v jaké ta louka je, jest na požkození nejméně náchylná a tedy by vydržela aby se po ní přehnala horda ne pěti, ale sto tisíc lidí. A že mi nějaká technopárty louku posere ? Dávka organické hmoty a dusíku je i od 5ti tisíc lidí na 15 ha plochy přesto mizivá na to, abych mohl uvažovat že ušetřím za hnojivo. [chechtot] Takže škody veškeré žádné. dokonce není ani vidět že by na loukách byl nějaký elektrický ohradník, který by mohli technaři zdemolovat. Tedy maximálně tak v jednotkách tisíců. Ale dobrá, řekneme 5 tisíc na veškeré luční plochy v okolí

Nevšiml jsem si, jestli je na okolních pozemcích obilí nebo brambory, cukrovka či kukuřice, ale pro úplnost. Přes brambory se blbě chodí,maximálně "v řádku" a požkození porostu není moc velké.Pravda, něco možná technaři rozkradou a neco v romantickém vytržení za kvílení halekaček u ohníčku upečou a sežerou. Ale už vidím technaře jak v rytmu "tuc tuc tuc" cpe brambory do ohně. takže předpokládám, že více než 500 kg brambor těžko zmizí. A výkupní ceny ? buďme k zemědělcům vlídní, řekneme tak 2000 kč škody . Kukuřici (jsme sice na kukuřici vysoko, ale co kdyby) zdevastují více divoká prasata (jsme u lesa). Zválené obilí, to je jediná rozumná škoda kterou lze předpovědět. Zválením a znemožněním sklizně jewdnoho hektaru je možné odhadnout škodu na výnosech cca na 16 tisíc (4 tuny z hektaru, 4000 kč výkupní cena)Ale těžko tam mohli technaři zválet celý hektar. Maximálně vychodí x cestiček a maximálně tak někde vyválí kousek když si půjdou zašukat. To pravda není hezký. Ale viděl někdo z vás, jak je zválené obilní pole po průměrné letní bouřce ? Imho normální letní bouřka poškodí pole daleko více.

Tak bych tedy rád viděl ten "znalecký posudek" ,kterým se oficiální místa oháněla. A vsadím boty, že stejně "zdevastovanou" krajinu najdu i po prvním dešti, u jakéhokoliv rybníka kde se lidi koupou a nebo v městském parku.

Mimochodem, do škod, které vznikli NELZE zahrnout "oni by to určitě neuklidili a úklid by stál tolik", protoze nejvetsi bordel tam evidentne udelali prave zasahujici policiste

64853

5.8.2005 22:24

Vendula Svobodová = bobošíky

P.Peshmerga 69.?.?.?

Pokud se chcete podívat na nejhnusnější "kozy" , zajděte si dnes na Blesk.cz. Manželka Karla Svobody (66) jistá Vendula Svobodová (33) tam ukazuje číslo 5 "visáky" a.k.a. bobošíky, za které by se nemusela stydět ani Jana Bobošíková (myslím, že to byl pořad Sedmička, ve kterém se producírovala). Ta se, bohužel, nenaučila na fakultě žurnalistiky "dýchat" před televizí. Vždycky jsem se díval se zájmem, jak se jí ke konci otázky, (kterou kladla politikovi), zvedaly kozy. Dnes je už ovšem uklizena v EU, takže ty velké k... už nevadí.

64854

5.8.2005 22:34

,,,

marwin 85.?.?.?

Nechci vám, pánové, brát vaše iluze, ale podobných týpků bývá na CT dost a dost, a to v i daleko ubožejším stavu. Co na tom, že zrovna ta která konkrétní fotka není z CT.

64857

5.8.2005 23:15

Tak znova a poomaaleejii

Druid 84.?.?.?

Reakce na 64857

Veta z clanku.
NS dnes vydala zásadní tiskové prohlášení, kterým se omlouvá za větu o nepřítomnosti dětí na pokusu o CzechTek 05 v Mlýnci.

rozlozim vam to na soucastky

"zásadní tiskové prohlášení"

"CzechTek 05 v Mlýnci"

...nasleduji fotografie z jine akce ci akci.

Jine, chapete to uz?

to neni

"CzechTek 05 v Mlýnci"

to je cistokrevna lez. Seznamte se.



64866

5.8.2005 23:30

RE: Tak znova a poomaaleejii

Emma Bovary 62.?.?.?

Reakce na 64866

Od fašistů kteří si říkají Národní strana ani nečekám nějaké seriozní informace.

64868

5.8.2005 22:53

Pomalu menim nazor na Vas, pane Stwora.

Pepan 85.?.?.?

Ze zacatku jsem byl timto webem nadseny, ale postupne zacinam chladnout.
Tyto podstrcene fotografie , to byla posledni kapka. Proste jste od zacatku spatne odhadl situaci, a pak se uz stim nedalo nic delat. Bylo to venku a neslo to vzit zpet. Tak priznam barvu a neuchyluji se k takovym
podrazum s fotkami z jine akce. Jste stejny jako ty co neustale kritizujete.

Pepan

64860

5.8.2005 23:01

Tezce MIMO!

HoNzA 69.?.?.?

Pane Stwora, clovek se muze mejlit, ale Vy tady pisete a uvadite vedome lzi, ty fotky nemaj s letosnim Czechtekem nic spolecnyho, spise jsem cekal, ze napisete clanek, ze jste se v hodnoceni situace spletl, zasah nebyl opravneny atd, ale Vy to prohlubujete a pisete neco, co psali bolsani...Je me to lito, ale ztracite novinarskou vaznost.
Fotky z czechteku jsou snadno k nalezeni, stejne tak video.
http://www.techno.cz/party/report/fotky.php?dir=foto/2005/0730ct_flash

64861

5.8.2005 23:12

RE: Tezce MIMO!

marwin 85.?.?.?

Reakce na 64861

Ano ano, a webmaster a lidi okolo toho webu si samosebou nemůžou vybírat, jaký fotky tam zveřejní [chechtot]

64865

5.8.2005 23:44

RE: Tezce MIMO!

Druid 84.?.?.?

Reakce na 64865

Ano, to samozrejme mohou a vystavi se tim stejnemu riziku jako lhari z NS, ze jejich podvrh nekdo propali. Chcete se o to pokusit? Prosim, mate moznost.

64872

6.8.2005 9:55

RE: Tezce MIMO!

kavol 195.?.?.?

Reakce na 64872

proč podvrh? - resp. jak chcete odhalit, že někdo nezveřejnil nějakou fotku, když ani nevíte, že jí má?

fotky, jaké jsou v tomto článku, lze pořídit na jakékoliv větší akci (jak už tady ostatně někdo podotknul), nemám důvod domnívat se, že by tomu na CzechTeku bylo jinak ... na onom webu jsem ovšem nic takového neviděl (+), pročpak, žeby opravdu cenzura?

(+) pravda, neprocházel jsem vše, nicméně "nejdrsnější" co jsem objevil byl kluk s rukou v kalhotách spící mezi odpadky - to jsem tedy už viděl (a jednou i fotil, ale nevyšel mi film) mnohem zajímavější situace ...

64941

6.8.2005 14:35

RE: Tezce MIMO!

Druid 84.?.?.?

Reakce na 64941

>proč podvrh? - resp. jak chcete odhalit, že někdo nezveřejnil
>nějakou fotku, když ani nevíte, že jí má?

chlape vy nejste jednoduchy pripad [oči v sloup]

64959

5.8.2005 23:50

RE: Tezce MIMO!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 69.?.?.?

Reakce na 64865

Koukni se na ne a smej se az potom.

64874

5.8.2005 23:26

Pro ty, co tvrdi, ze tam deti nebyly

HoNzA 69.?.?.?

specialni link, taky pro Vas pane Stwora
http://www.techno.cz/party/report/fotky.php?dir=2005/0730czechtek_t-rex
kdyz tomu venujete deset minut casu, deti tam najdete.

Jestli to vsechno neni prece jenom vyvoj, odchazejici generace hodnoti tu nastupujici, preci jenom se meni spousta veci, a tak se uz mladsim nezda normalni do sebe nechat rezat.
Mimochodem, skoda te krasne krajiny, kterou vladnouci generace necha zamorit vystavbou nejakych skladovych hal...To je OK.

64867

6.8.2005 0:58

RE: Pro ty, co tvrdi, ze tam deti nebyly

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 64867

Díval jsem se na ty fotky. Opravdu -- moc hezké. Úplná idylka. Už jen chybí fotečka, jak holčičky krmí laně a chlapečkové čistí potůček.

A teď vážně. Pochopitelně neočekáváme ani vy ani ja, že by autoři toho webu tam umístili cokoliv kontroverzního, že ne?

64899

6.8.2005 8:27

RE: Pro ty, co tvrdi, ze tam deti nebyly

Dancan 24.?.?.?

Reakce na 64899

Pane Stwora,jste cynik,nebo uz zacinate vekem blbnout?To,ze doslo k nesmyslnymu a neadekvatnimu zakroku,prece lze z tech fotek vycist..Doufam ,ze si opravdu nemyslite,ze ti lidi na louce zacli utocit na policajty,aby jimz avdali pricinu k brutalite,nesmyslnemu biti a zatykani,ktere obhajujete.Spolecenska nebezpecnost lidi na legalne pronajate louce byla preci zrejma,kazdej psycholog u policie musel vedet,ze zasah drive nebo pozdeji povede k tomu,ze se ti lidi zacnou branit i kdyz "samozrejme protizakone".Uvedomujete si,ze do tehle lidi na neci rozkaz soucasne s pouzitim vodniho dela zacli policajti,jak nasledne museli i priznat strilet gumovejma projektylama!A vy tady o jelenech a srnkach..zatimco vam unika absolutne nesmyslna brutalita a pouziti sily tam,kde ji nebylo zapotrebi..nejak vam proste nerozumim.

64936

5.8.2005 23:43

A jeste neco:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 69.?.?.?

Pane Stwora, pisete, ze "aktivisti dokazuji"....atd,
takze kdo zas prozmenu s Vami ohledne Czechteku nesouhlasi, je nejakej aktivista, jo? Czechtek me sam o sobe byl uplne volnej, a kdyz jsem se dozvedel, ze je zmazali, tak si rikam, jo, jaky si to udelas, takovy to mas, ale to jeste nebylo jasny, ze si to tam usporadat mohli. No, a kdyz se podivate po informacich, tak mohli, a pruser je na svete, hlavne v tom, ze cajti a vykonna moc vubec si znepratelili aspon polovicku mladejch. Jak maj lidi bejt loajalni ke svymu statu, kterej se takhle chova vuci nim?

64871

5.8.2005 23:48

No to je teda sila

L.T. 194.?.?.?

Vam, co se takovych akci ucastnite - ze Vam to zato stoji, delat ze sebe takovou sber.

Ze se jini blbci opijeji a rvou po hospodach pro vas neni omluvou (a vice versa). Slysel jsem nejake "techno" a "trance" nebo jak se to k certu jmenuje a celkem dobre chapu, ze tato "hudba" se da poslouchat jen na droze.

A nerikejte, ze je to jen vase vec. Jsem to ja, kdo pak plati ze svych dani a pojisteni vasi lecbu.

64873

6.8.2005 0:18

RE: No to je teda sila

Druid 84.?.?.?

Reakce na 64873

> Jsem to ja, kdo pak plati ze svych dani a pojisteni vasi lecbu.

A jste si tim tak jisty? Treba se za vase dane porizuji obusky a stity pro policii. Jste spokojenejsi? Pokud chapu stat jako velkou akciovku pak mam idealni, sice nicotny ale prece jen podil na vsem za co vlada utraci. Neprislusi me ani vam rozhodovat o tom, za je utrati ale pokud dojde k evidentnimu zneuziti za ucelem vymlaceni nepohodlnych pak se mi to velmi nelibi. Hudbu vynechte do te nikdo netloukl. Jde o lidi.

64883

6.8.2005 6:44

RE: No to je teda sila

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 64873

Vidite ja jsem byl na techno party 100 lidi a dal jsem jedno pivo a dve krvave marky a prezil jsem. Takze ze "svyma moudryma kecama" bezte nekam, a mimochodem nejste jediny v Cesku, kdo plati dane. Vsadim boty, ze par poplatniku dostalo pres hubu pendrekem!

64931

5.8.2005 23:58

CZECH DECH

Vcelicka 24.?.?.?

CzechDech 2005

Podle nepotvrzených zpráv probehne o tomto víkendu na louce zemedelce
Kropácka nedaleko Loun další rocník CzechDech. Jde o každorocní sraz
sklaních príznivcu dechovky, na který se sjíždejí dechové kapely z
celé Evropy. Tentokrát se uskutecní pod heslem: " do posledního dechu
" , což je jakási humorná sebereflexe na vek a výdrž nekterých
dechovkáru. Letos se dá ocekávat rekordní úcast trombonistu, tubistu a
pricestuje asi tisícovka trumpetistu. Jako tradicne se posilnují již
behem cesty fernetem a tuzemákem
(takzvané "dávání si do trumpety"[mrknutí jedním okem]. Na míste srazu pak vetšinou již
pouze polehávají. Podarilo se nám získat i vyjádrení kapelníka
Kmochovy dechové hudby, který se durazne distancuje od pití fernetu na
srazech dechovek. I pres to se policie rozhodla provádet letos namátkové
dechové zkoušky.
Zpráva o chystaném CzechDech se setkala s bourí nevole mezi místní mládeží, která rozhorcene odmítá poslouchat velmi hlasitou dechovou hudbu již od brzkých ranních hodin, kdy si užívá zaslouženého prázdninového
klidu.
Podle mluvcíhoskupiny Dechových duchodcu, je hlasitý poslech nutný, protože vetšina úcastníku CzechDech nedoslýchá. Zavázal se rovnež, že letos nebudou tanecníci devastovat okolní louky tancem polky, dupákem ani takzvaným
"dechovým hadem" pri kterém bylo vloni nekolik duchodcu ve tme ušlapáno.
Dají se rovnež ocekávat tradicní ostré strety s policií. Mluvcí
Dechových duchodcu upozornil, že již pri lonských potyckách se strážci
zákona byla policie varována. Dechoví duchodci nemohou za to, že
policie mylne identifikovala skandování duchodcu jako "máme holé
ruce", zatímco duchodci zcela zretelne varovali "máme hole v ruce" .
Nelze se proto divit velkým ztrátám na strane porádkových sil, zejména pri
úderech francouzskými holemi.

Mluvcí policie uvedla, že je treba použít k rozehnání duchodcu všech
donucovacích prostredku, vcetne slzného plynu a vodních del. Lonský
postup úcastníku dechnopárty proti bezpecnostním složkám oznacila za
barbarský.
Konkrétne šlo o útok skupiny karlínských duchodcu inkontinencními plenami.

Policie hodlá letos kontrolovat úcastníky CzechDech 2005 již pri
príjezdu a inkontinencní pomucky zabavovat ješte pred vstupem na dechnopárty. Podle Dechových duchodcu tento postup nadále posílí negativní obraz dechové
hudby v ocích verejnosti. Bez inkontinencních pomucek budou úcastníci
CzechDech zas jenom "zasraný dechovkári" !




64876

6.8.2005 0:03

SlovTek

Emma Bovary 62.?.?.?

Trochu off-topic. Tenhle vikend se ma uskutečnit u našich východních sousedů SlovTek technaři se tam už sjíždějí krátká zpráva je na české BBC www.bbc.cz. Tak co dopadne to stejně jako u Tachova?

64877

6.8.2005 0:19

Sotva, Slovaci nemaji komunisticke svine

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

typu Paroubka ve vlade. Maji tam sice polo-nacionalisty a propagatory Madaru a podobnou verbez, ale aby mlatily technare, to si 2x rozmysli a vse problehne v pohode [mrknutí jedním okem]

Holt je cas opet nakopat komancum zadky.

64884

6.8.2005 0:53

s ksm na cele

LenTak lentak (zavináč) inMail (tečka) sk 213.?.?.?

Reakce na 64884

uvodom
31. červenec
Okolo druhé hodiny odpolední se na ulici České začaly spontánně scházet skupinky lidí, aby zde společně vyjádřily svůj nesouhlas se včerejším protizákonným rozehnáním účastníků letošního CzechTeku.
zaverom
Klub KSM - Brno Jiskra se bude nadále účastnit těchto demonstrací a bude o nich informovat veřejnost a stejně jako na ostatních akcích budeme rozdávat naše propagační materiály.
odkaz
http://www.ksm.cz/techbrno.htm [překvapení]

64895

6.8.2005 3:14

vse problehne v pohode

LenTak lentak (zavináč) inMail (tečka) sk 213.?.?.?

Reakce na 64884

slovtek 2004
Před rokem slovenská policie rozpustila nepovolenou akci SlovTek na louce u západoslovenské obce Borský Mikuláš. Po výzvě policie se její účastníci rozešli. Nikdo nebyl zraněn. Část účastníků se neúspěšně pokusila opětovně setkat u města Senica. SlovTek se konal týden po akci CzechTek.
techakcie 2005
O víkendu se na Slovensku uskuteční několik tanečních akcí. Policie podle Korcha ví o sobotní ohlášené party příznivců elektronické taneční hudby s názvem Leháro FM u Trnavy; BeeFree je ohlášena na sobotu v areálu Zlaté Piesky u Bratislavy. Akce jsou legální.
zdroj
http://czechtek.bloguje.cz/180857_czechtek_item.php

64907

6.8.2005 6:50

RE: vse problehne v pohode

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 64907

Po Czechtechu by se pokusil rozehnat Slovtech pouze naprosty dement!! Pokud jde o Czechtech 2004, taky se obesel bez pendrekiady navic rok 2004 se konal na blizskem miste z roku 2005, takze policajti se moc nelisili, pochybuju ze by jim hrablo, takze SMRAD OKOLO TOHO VSEHO VANE ODNEKUD Z VRCHU!!! [naštvaný]

64932

6.8.2005 0:51

RE: Mne uz to vazne nebavi

Marty 84.?.?.?

Ano. Pokud ospravedlnujete zmlaceni stovek mladych lidi jeleny a srnkami, tak je mi vas fakt lito... A navic, kolikpak tech jelenu zije na hole louce u rusne dalnice ?????????????????????????????????????????

64893

6.8.2005 0:53

RE: Mne uz to vazne nebavi

TT 194.?.?.?

Tak bacha, v okolí Tachova, Přimdy atd. je srnek jak nasráno. Teď je ale v okolí hlavně nasráno od těch technoprasat.

64896

6.8.2005 0:57

Silnice v okolí

TT 194.?.?.?

Pangejty podél okolních silnic sou zasypané odpadky. Tam taky zhynul ten technař co ho srazil kamion. Mozek mu tek ušima ale zajímavý bylo, že ještě dýchal a byl oživován. Tuhej kořínek..

64897

6.8.2005 2:54

Chyba prekladu

TS 213.?.?.?

Tvoje foto šířené po internetu, na kterém ukazuješ své pohlaví
při močení a pozoruješ dva jiné močící chlapce: nulová hodnota


Tohle je chyba prekladu. Smysl davajici verze je k nezaplaceni.

Cely obrazek je jedna z popularnich parodii reklamy na Mastercard. Myslim ze zrovna tuhle uz jsem kdysi nekde videl.

64906

6.8.2005 5:27

RE: Chyba prekladu

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 64906

Ježíšmarja, máte pravdu. Já už jsem to slovo nejméně pětkrát popletl. Vždycky mě zmate to less. Opravím. Díky.

64921

6.8.2005 5:32

RE: Chyba prekladu

dusan 70.?.?.?

Reakce na 64921

Ježíšmarja, máte pravdu. Já už jsem to slovo nejméně pětkrát popletl. Vždycky mě zmate to less. Opravím. Díky.

Stwora

A ja jsem si myslel, ze vy a ja jsme ateiste !!!

64922

6.8.2005 13:29

Pravda odhalena - Za CzechTekem stoji Vesmirni Lide

Jiri Satanek 62.?.?.?

http://eldar.cz/hade/bomba.jpg

64952

7.8.2005 3:17

Na serveru sprcha.com je tento zajímavý příspěvek:

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Formou cut-and-paste (snad mě za to sprchaři nezabijí):

já mám tu akci a ty lidi úplně na háku, ať se tam třeba pomažou vlastním trusem a tancujou na hlavě odstrkujíce se ušima. Srnky a jeleni mě taky netankujou, pokud to nejsou to moje srnky a moje jeleni.

Ale co mi na těch lidech vadí je jejich bolševická drzost, jejich účelová prolhanost, jejich gaunerská zlodějna, kterou berou jako samozřejmost.

Spočítal jsem rozlohu ploch, které si pronajali podle té jejich slavné smlouvy. Vlevo je číslo parcely, vpravo rozloha v metrech čtverečních.

919. /13 26602
919. /14 22890
919. /15 19987
919. /16 9223
919. /17 7552
919. /18 3917
919. /19 836
919. /20 433
919. /21 560
919. /22 1927
919. /23 11 144
919. /24 12 360
919. /25 16 288

====
133 719 = 13,3719 hektarů

Celkem si tedy pronajali caa 13,4 hektarů.

Loni se Czechteku zůčastnilo zhruba 15500 lidí. Letos se počítalo s účastí kolem 20000. Tomu pronajimateli tedy muselo být naprosto jasné, že na pouhých 13 hektarů se tolik lidí nevejde, pokud tedy není úplně blbej.

Například pro festival Hiphopkamp, který se bude konat teďko v druhé půlce srpna u Hradce Králové si organizátoři pronajali 40 hektarů pozemků, protože počítají s návštěvností kolem 15000 lidí.

Tady na tomto leteckém snímku jsem zakreslil červeným ohraničením pozemky, které měli pronajaté.
http://max.aktualne.cz/mapa_max.jpg

Už pouhým pohledem ti musí být jasné, že v naprosté většině nebyli na pronajatém pozemku, ale na pozemcích tří jiných subjektů.

Proč nebyli na svém nevím, asi je na pronajaté ploše louka moc šikmá a měli by to daleko do lesa pro dřevo. Loukou holt v ohni nezatopíš.

A tak káceli v lese stromy, které nebyly jejich a rozdělávali přímo tam ohně, nebo si dřevo nosili na louku.

Já jsem klidnej člověk, ale kácet mi někdo mé stromy v mém lese, tak by z toho lesa asi neodešel živej. Jezdit na černo je proti tomu sranda, nebo snad ne a tvůj vztah k soukromému majetku je stejný jako má nějaký druhořadý komunista? [smích]
-------------------------------
A původní odkaz na tento příspěvek je zde: http://www.sprcha.com/comments/2005/6/21/10525/9652/906#906

65043

7.8.2005 12:38

RE: Na serveru sprcha.com je tento zajímavý příspěvek:

ZF 147.?.?.?

Reakce na 65043

Proč nebyl na pronajatém pozemku? Protože na něm stáli policajti a nikoho tam nepustili! A jelikož blokovali příjezdovou cestu, tak se tam museli technaři procpat jinudy... Jinak ta plocha byla sice menší než by měla být, ale samotná akce byla na ploše jenom o málo větší, takže kdyby se mohla hlavní část odvíjet tam, kde to měli pronajaté a kde stáli ti policajti, kteří to ale pronajaté neměli, tak by se tam kupodivu i hlavní část vešla.

65085

8.8.2005 0:19

RE: Na serveru sprcha.com je tento zajímavý příspěvek:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 65085

Nejdem jen o pronájem, to je jen část podmínky toho, aby akce byla legální. Jinak pochopitelně přestupník riskuje střet s orgány a vzhledem k statistice zranění policistů a teknolunatiků se domnívám, že o nějaký jednostraný masakr nešlo. Rovněž policie nepořádala nájezdy vozidel do "tanečníků". Ze snímku je patrné, že ani dvojnásobek pronajaté plochy by nepojal ten tábor subkulturníků.
Šokující je, že na obranu této svoloče se ozvaly i opoziční (pseudo)pravicové strany, které by měly jako první hájit soukromé vlastnictví a zákonnost. Snad nejnestoudnější prohlášení učinila Halina Pawlowská (z důvodu, že její dcera je "technařka"[mrknutí jedním okem], když zmlácené smažky srovnávala s obětmi Gulagu a StB a tvrdila, že se zase hájí něčí zájem (vlastníků pozemků) a že to tu už kdysi bylo...

65150

8.8.2005 11:45

RE: Na serveru sprcha.com je tento zajímavý příspěvek:

google 84.?.?.?

Reakce na 65150

>Šokující je, že na obranu této svoloče se ozvaly i
>opoziční (pseudo)pravicové strany, které by měly jako první
>hájit soukromé vlastnictví a zákonnost.

samozrejme, ze su za obranu sukromneho vlastnictva. v ziadnom pripade totiz, ta ciernoodeta svoloc s pendrekami, nema co hladat na sukromnom pozemku.
a kedze na sukromny pozemok vosli, ma pravo sa jeho pravoplatny majitel, alebo najomca branit. vsetkymi prostriedkami aj strelbou. len do tvojej hrdzavej palice sa to nie a nie vojst, pretoze ta vidi rada krv a zlomene kosti. ale vzdy len tie cudzie. v zaujme jelenov a srniek a hlavne vlastneho sadistickeho ukojenia.

to je podobna mentalita, ako u tych politikov a inych magorov, ktori presadzuju mucenie, ako legitimny prostriedok v pravnom systeme.
naposledy to v Nemecku pozadoval, isty p.Wolfsohn, sef vysokej skoly Bundeswehru, ktoremu to preslo len z toho dovodu, ze dotycny je zidko a ked bola kritika prilis velka, zacal sa ohanat Holymkaustom. vtedy sa fsetci kritici bez bazne a hany (hlavne zo strachu) pokakali a kritika a poziadavky, o prepustenie curaka Wolfsohna zo statnych sluzieb, utichli.

ja by som mal na to jeden recept. vsetci ti, ktori pozaduju mucenie ako legitimny prostriedok v jurisdikcii, by mali byt priemerne jeden tyzden muceni a potom by mali podat zlepsovacie navrhy. kde mucenie priostrit, kedy trochu povolit, aby nam mucena osoba nezgegla a potom by sa mali brat ich poziadavky na zavedenie mucenia smrtelne vazne....len sa bojim, ze po takomto rehabilitacnom tyzdni, uz by ich tak vela nebolo, ktori by este vzdy kricali o zavedenie mucenia.

a tebe, hrdzava hlava(kedze nemas vlastny nick, davam ti jeden indiansky[mrknutí jedním okem])
by som poprial, aby ti cierni tazkoodenci rozbili zahradnu oslavu vlastnych narodenin a aj nos. hlavne aby pri tom tieklo vela krvi na tvojej strane. nemas pravo rusit pokoj a pohodu "Ferda Mravca" ani "Brouka Pytlika".

65211

8.8.2005 11:28

RE: Na serveru sprcha.com je tento zajímavý příspěvek:

Mauty 85.?.?.?

Reakce na 65085

Sorry, ale já na té fotografii žádné policajty nevidím. Zato plno lidí mimo označený prostor.

65208

7.8.2005 14:12

Technopartaku munice..

Peter Veliky 70.?.?.?

Pokud jste shledli videa anebo fotky z obou stran, mohli jste si vsimnout ze ti spratci (deti) meli dostatek kamenu ruzne velikosti k utokum na policajty. Meli dostatek haluzi veskereho kalibru. Neco zde nehraje. Kazdy peclivy sedlak prece svou louku zbavi sutru a jinych objectu pred sekanim travy. Vidime ale ze ty 'deti' meli toho 'streliva' az, az.
Museli si ho tam tedy natahat uz pred prijezdem policajtu. Jednim slovem, pripravovali se na to uz mozna mesic dopredu.
Matky s kocarky - Je videt co to jsou za matky, ktere pritahnou deti do toho kravalu, hejna much ktere se pasou na hovnech tech 'deti' atd..
Oni to meli udelat policajti chytreji. Oznamit verejne ze dostali anonymni oznameni od 'Al Quady' ze tam vybuchne bomba by jim umoznilo pouzit i ty nejprisnejsi prostredky davove kontroly. Moc se s nimi (fetaky) mazlili.

65087

7.8.2005 16:45

RE: Technopartaku munice..

Tom 24.?.?.?

Reakce na 65087

>Oni to meli udelat policajti chytreji. Oznamit verejne ze dostali anonymni oznameni od 'Al Quady' ze tam vybuchne bomba by jim umoznilo pouzit i ty nejprisnejsi prostredky davove kontroly.

Pane to Veliký, vy si koledujete vo průser! Vždyť vy tady prozrazujete nejstrategičtější tah světové globalizace! [překvapení]

65094

7.8.2005 15:07

názor

marwin 85.?.?.?

http://zpravy.idnes.cz/nazory.asp?r=nazory&c=A050805_223130_nazory_itu

65089

7.8.2005 17:54

RE: názor

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 65089

Tak jsem zvedav, co na tento clanek odpovi pan Satanek. Toto je zatim nejlepsi prispevek, ktery jsem o tomto CZECHTECH cetl. Vyborne napsane, gratuluji. [smích]

65100

7.8.2005 18:02

Jiste jste si vedom,

zap 65.?.?.?

ze obrazky ktere tu uverejnujete jsou z hlediska kanadskeho zakona pornografii....... nastesti Cesi nejsou jednim z dzihadofilnich narodu a tak Vam to asi projde. [chechtot]

Jinak ovsem, tyto snimky vice nez co jineho popisuji 'moralni slepou ulicku' casti ceske mladeze. Hnus ns kvadrat! Takovou 'mladez' byt bejcakem od rana do vecera. A pak zaorat do kompostu. [naštvaný] [naštvaný]

65101

7.8.2005 18:45

zklamani

panaak 83.?.?.?

pane Stwora,
za tech par mesicu na zvedavci jsem vas povazoval za otevreneho a moudreho cloveka, ovsem vase nazory ohledne cztk hovori o pravem opaku. je z nich videt, ze s fenomenem freeteku nemate ani tu nejmensi primou zkusenost a odsuzujete lidi na zaklade jednostranych a neuplnych informaci.. opravdu doporucuji precist si clanek pani starostky Marie Matouskove.. zajimal by me vas nazor..

http://www.blisty.cz/2004/9/16/art19784.html

65104

7.8.2005 19:46

RE: zklamani

marwin 85.?.?.?

Reakce na 65104

a co třeba tenhle pohled? a vy sám, nevěříte, že celej CT je jen skupinka tančících dětí, že ne :
http://www.novinky.cz/krimi/62369-zena-poda-trestni-oznameni-na-hrubiany-z-czechteku.html

65114

7.8.2005 20:42

RE: zklamani

panaak 83.?.?.?

Reakce na 65114

bohuzel.. samozrejme ze v kazde komunite je urcite procento tzv. "hrubianu" ba primo blbcu, kteri nerespektuji nazory "opozice".. tyto zivly nemam rad at se jedna o tekno, fotbal, politiku..

ovsem ono procento je podle meho nazoru ve znacne mensine..

65122

7.8.2005 19:36

Stejný metr pro všechny?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Pořád se tady dokola řeší, kdo za to může, kdo to vyvolal,kdo je útočník, kdo je oběť. Demonstrace střídá demonstraci,ale...

Docela by mně zajímalo jaká by byla reakce veřejnosti, kdyby nešlo o technopárty. Kdyby se například 5000 Romů rozhodlo, že si udělají párty , dále stejný scénář, blokáda, policie, brutální zásah atd.

Demonstrace by zřejmě nebyly žádné, tedy pominu -li demonstrace Romů, kterou by okamžitě a rádi rozprášili skinové.
Křičí se tady o brutalitě a nespravedlnosti. Křičeli bychom i v případě Romů?
Silně pochybuju, za to policie by zcela určitě dostávala tisíce děkovných mailů.

65112

7.8.2005 20:01

Fotky, co nejsou z CzechTeku 2005

Jiri Satanek 62.?.?.?

A/ Uvedene fotografie nejsou z CzechTeku 2005, ale na to zde upozornovali jiz jini.
B/ Kdekoliv se neformalne sejde dostatecne velka skupina lidi, budou se dit podobne veci tj. dane fotografie nelze povazovat v zadnem smeru za signifikantni, snad jen upozornuji na znacnou toleranci ucastniku akci na niz byly porizeny(coz je jedine dobre).Velmi podobne veci jsem videl na tanecnich zabavach koncem 80.let [mrknutí jedním okem] .
C/ Uvedenymi fotografiemi se necitim nijak omezovan. Zadne z veci, ktere lide na fotografiich delaji nijak nenarusuje me svobody.

Odvolavani se na prohlaseni jedne z ultranacionalistickych pseudostran, to si ani nezaslouzi komentar.

65117

7.8.2005 21:53

RE: Fotky, co nejsou z CzechTeku 2005

zap 65.?.?.?

Reakce na 65117

Kdekoliv se neformalne sejde dostatecne velka skupina lidi, budou se dit podobne veci tj. dane fotografie nelze povazovat v zadnem smeru za signifikantni,...
--------------------------------------------------------------------------

Pane Satanek, kde Vy zijete?

Mam za to ze v Americe (Chicago?). Je-li tomu tak divim se, ze ona odporna prasecina zachycena na snimcich s Vami neotrese. Jedna z dobrych veci, ktere jsme se (alespon zde v Kanade) naucili, je urcity spolecensky takt. Za moceni na verejnosti (v Cesku zcela bezne) Vas stihne pekna palka a zaznam. V Cesku maji jeste hodne co dohanet. Maji za to, ze vstupem do EU maji vse sfouknuto, ze uz jsou civilizovani. Ani zdaleka ne!

65133

8.8.2005 0:41

zap 65

meloun 85.?.?.?

Reakce na 65133

Pane Canaďane, ano! Močení v čechách je dosti nekulturní! Muži na hospodských záchodcích při močení vesele konverzují jako by snad ani nemočili! Ženy dokonce odcházejí na tyto záchodky močit ve dvojicích a někdy i hromadně.
Naše země je v kultůře močení zaostalá! Je ovšem třeba si spravědlivě připomenoput, že země zažila těžké období komunismu, který kultůru močení svým nezájmem dostal tam, kde nyní je. On se ani po převratu nenašel ministr kultůry, který by se kultůrou močení zabýval. V budoucnu bude jistě stát stát moho času a úsilí, dostat kultůru močení českého národa alespoň na dnešní úroveň kultůry močení v Canadě! V té době už Canaďané dávno močit přirozenou cesou nebudou! V zájmu nepohoršováníse nad vlastním močením, budou Canaďané permanentně vycévkováni a ti bohatší si budou dopřávat pravidelnou dialízu. Naděje však umírá poslední a tak nezbývá než věřit že se věci dají brzy do pohybu a kultůra močení přejde z zaneprázdněného ministerstva kultůry třeba na vnitro, pochopitelně až poté, co bude vyřešeno právo zhronažďovací, zavedeny biometrické hodnoty v dokladech totožnosti, zákonem přesvečeni všichni pochybovači,zkultůrněn internet, zeveden celosvět.........................................pak snad.

65151

8.8.2005 13:02

RE: zap 65

Petros 194.?.?.?

Reakce na 65151

Pane Meloun, vy jste dneska absolutni jednicka! Jeste ted mi tecou slzy smichu a utiram svuj monitor, protoze jsem se pred ctenim vaseho prispevku neprozretelne napil. Piste co nejvic dalsich prispevku!

Petros

65218

9.8.2005 2:47

RE: zap 65

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 65151

>Pane Canaďane, ano! Močení v čechách je dosti nekulturní!
>Naše země je v kultůře močení zaostalá! Je ovšem třeba
>si spravědlivě připomenoput, že ...

většina Čechů je ale "vychcaných" jak mraky.
[chechtot]

65285

7.8.2005 20:53

povinny titulek

kru 212.?.?.?

podobne fotky poridite jednoduse na jakemkoliv rockovem festivalu, svadet to explicitne na techno je dukazem omezenosti.

kru, krutek.info

65123

8.8.2005 1:40

Diskutovane fotografie Czechfet

Crystal ball 81.?.?.?

Trocha hledani v goolgu a lup je to tu
na linku vidite ze fotografie opravdu nejsou z akce Czechtek 2005 a z uplne jine rockove akce Czechtek 2001 [mrknutí jedním okem]
Prosim vsimnete si zlutych klinu na repro,rozestaveni repro a kotouc se spiralou, borovice v pozadi (stejne jako u te roztomile slecny s cigem a pivem)

Trocha hledani v goolgu a lup je to tu
na linku vidite ze fotografie opravdu nejsou z akce Czechtek 2005 a z uplne jine rockove akce Czechtek 2001 [mrknutí jedním okem]
Prosim vsimnete si zlutych klinu na repro,rozestaveni repro a kotouc se spiralou, borovice v pozadi (stejne jako u te roztomile slecny s cigem a pivem)

Fotky pro porovnani pochazeji z tohoto webu

http://www.badpoint.com/art.asp?id=112

http://www.badpoint.com/images3/czechtek0110big.jpg

Zde je foto "Tancujiciho a baviciho se ditete"

http://www.czechfet.ic.cz/index_soubory/image002.jpg

Tak a ted kdyz vsichni vime co je za "deti" tak Czechteku tak bych chtel vsechny Czek-teknare s usty plnymi jejich prav slusne vyzvat:

Lžete a mlžíte, držte už kua ty svoje klapačky a uvědomte že narod je proti Vám.

Domluvil jsem Howg !!!

65156

8.8.2005 2:18

RE: Diskutovane fotografie Czechfet

Jiri Satanek 62.?.?.?

Reakce na 65156

Jak jste jiste pri hledani v googlu zjistil, fotografie "slecny bez vkusu" se ve spojeni s CzechTekem 2001 vyskytuje pomerne casto, coz pravdepodobne svedci o tom, ze i na takto nekonformni akci se jednalo o ponekud vystredni objekt. Mate jine vysvetleni?
I pri zbeznem prohlednuti fotek z CzechTechu 2001 jsem narazil na nekolik lidi, kteri byli bezpochyby mladsi 18 let.
Ucast na CzechTechu 2001 byla podstatne mensi(o rad) nez na nasledujicich a dostupnost levneho digitalniho zaznamu byla podstatne mensi(o nekolik radu).
Neni proto divu, ze dostupnych fotografii je mene a zobrazuji realitu v jejich vystrednich stripcich.
Date-li si praci a projdete fotky z CzechTechu 2005, snadno nahlednete, ze zastoupeni velmi mladych jedincu je zde podstatne vetsi nez male [mrknutí jedním okem] (doporucuji na fotkach jsou velice pekne slecny).
Je zabavne, kdyz nekdo jako VY, at jiz z nevedomosti ci z umyslu, uvadejici naprosto zavadejici fotky, oznaci jine za mlzice ci dokonce lhare.
Mozna jste mel napsat Narod ...

65161

8.8.2005 13:48

RE: Diskutovane fotografie Czechfet

kru, krutek.info 80.?.?.?

Reakce na 65156

pane Crystal Ball, s tim vasim narodem me s prominutim polibte prdel. Stejne jde jen o stadni oznaceni pro jedince bez vlastni identity. A kdyz je -podle Vas- proti me, no co, nejsem na svete proto, abych se prizpusoboval vasemu omezenemu vkusu.

Netvrdil jsem, ze ta konkretni fotka neni z czechteku, ale ze podobne fotky muzete poridit na kdejakem rockovem festivale (byl jsem jak na nekterych rocnicich CZTK, tak i na rockovych festivalech, takze vim, o cem mluvim). Mimochodem na rockovych festivalech je atmosfera vetsinou o dost ostrejsi nez na czechteku.

65221

8.8.2005 11:53

Pro: Jiri Satanek

Crystal Ball 81.?.?.?

Jsem rad ze se rovina diskuze trochu posunula.
Nyni jiz vime ze slecna je z Czechteku 2001 a ne z nejakeho anonymniho festaku ze [mrknutí jedním okem]

Ja, mlzit ale kdeze [smích] jasne jsme napsal odkud fotky pochazeji, nebo ne ?

Prosel jsem hodne nezavislych stranek a fór abych si utvoril nazor na celou causu. Samozrejme jsem tam nebyl tak se musim spolehnout na instinkt
(ten tu s nami je uz par set milionu let [mrknutí jedním okem] ), a ja svym instinktum verim. A isntinkt mi rika ze cely ten humbuk smrdi ze strany Czech-teknaru.
(pisi "czech-teknaru" zamerne, ponevadz jinak proti technu a trance nic nemam)

Mate pravdu na CzechTeku 2005 byli krasni lide viz pekne fotky z Techno.cz,
ALE povsimnete si prosim ze pri bitce s Robocopy uz tam zadni takovi nebyli a mydli se tam jen jakasi parta špindírů.
viz.
http://www. med.cz/c2.jpg (ta mezera pred med.cz neni je to jen kvuli tomu aby se obr. nenacital do diskuze, je moc velky)

A jeste prosim, neopravujte mne plz za typo, jsem rad kdyz dodrzim aspon shodu podmetu s prisudkem. [smích]

Jinak zaverem. Pevne verim ze poprask kolem "CzechTek 2005" pro vsechny media skonci zaroven s "Okurkovou sezonou",
protoze srovnavat "CzechTek 2005" s 17.10.1989 mi prijde velmi, ale velmi sproste !

Se srdecnymi pozdravy Vas Crystal Ball

65212

8.8.2005 15:00

RE: Pro: Jiri Satanek

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 65212

-(pisi "czech-teknaru" zamerne, ponevadz jinak proti technu a
-trance nic nemam)

-Se srdecnymi pozdravy Vas Crystal Ball
----------

Policie zakročila proti technoparty

Nepletete si pojmy s dojmy?
Techno, jako takove, je kultovni zalezitost.
Ridi se dost striktne az orthodoxne a aby mohlo dojit k uspokojeni mysli a tela....
....Tak ciste odeni, jako jsou technari, neni zadna jina skupina.
Snad jen ta, ktera se chysta do kostela, synagogy nebo mesity.
Je to kult, ktery patri casti mlade generace.
Pokud je to, jim tak vlastni, zneuzito k ruznym protest akcim, kde se i pod vlivem alkoholu zviditelnuji anarchisti, punks a dalsi skupiny, tak byt mladym technarem bojoval bych hlavne proti nim.
Zde, jen namatkou k nahlednuti:
http://www.jordy.cz/fotky/citadela-mpicotto/citadela-mpicotto.htm
Idealista 31.07.05 11:47

to:Crystal ball
Nemaji zajem, aby si porovnali fakta.
Proste existuji lide, kterym ani emigrace, ci psychicky utlak pohunkem bolsevika z dob minulych nepomuze.
Zabednene prosazuji svou a smahem odsoudi ty, kteri zrovna delaji neco jineho, nez co jsou oni schopni akceptovat.
Chlastejte ten ten svuj tuzemak na vesnicke umcaca umcaca, kurte ta sva cigara plna dehtu a nikotinu, ale kua...dejte uz pokoj.Videni mate omezene. Vy, ...vcetne pana editora.
Devet dni do vas hucime, ....nadarmo. [zmaten]

65224

8.8.2005 15:28

RE: Pro: Jiri Satanek

Dana 82.?.?.?

Reakce na 65224

Techno, jako takove, je kultovni zalezitost.
Ridi se dost striktne az orthodoxne a aby mohlo dojit k uspokojeni mysli a tela....
....Tak ciste odeni, jako jsou technari, neni zadna jina skupina.
Snad jen ta, ktera se chysta do kostela, synagogy nebo mesity.


Můžete tohle tvrzení podrobněji rozvést? Docela by mně to zajímalo.

65228

8.8.2005 17:11

RE: Pro: Jiri Satanek

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 65228

Dano
Co se tyka vnimani techno hudby ( ktera, mimo jine ma asi tolik tvari jako krestane svych odnozi ), bych Vam chtel naznacit, ze je to hlavne srdecni zalezitost. Vysvetlovat neco takoveho by mohlo dopadnout asi tak, jako kdyby nase babicky vysvetlovaly nasim detem, jake vnitrni uspokojeni jim prinasely sobotni tancovacky s polkou a valcikem.
A co se tyka vnejsich znaku, tak ty si muzete najit na website jakekoliv vetsi technoakce, jako treba Apokalypsa, Citadela, Orion hall....
Tuto formu odpovedi volim hlavne z duvodu, ktery jste napsala :
Uvědomte si, ale že proti sobě stál dav lidí , na jedné straně 5000 technařů, na druhé 1000 policistů.
Nebylo tam 5000 technaru.Vase dojmy jsou mylne.
Pekny den preje technar-dědek, odkojeny hard rock music, neoromantik, minimalista, ambient music vyznavajici vnimajici posluchac.

65235

9.8.2005 10:02

RE: Pro: Jiri Satanek

Dana 82.?.?.?

Reakce na 65235

Pane Vladimíre,
píšete, že technaři jsou slušní, čistí a bezproblémoví lidé. Já Vám věřím, proč také ne.

Nebylo tam 5000 technaru.Vase dojmy jsou mylne.

Lidé na snímcích jsou v převážné většině opakem toho jak popisujete technaře. Teď nemluvím o bílých límečcích nebo kravatách. Když jdu do přírody tak si přirozeně nebudu oblíkat frak.
Ale potom se musím ptát (z ohledem na jejich chování) kdo to tam tedy vlastně byl?

65330

9.8.2005 10:36

RE: Pro: Jiri Satanek

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 65330

Dano
Czechtek neni akce jen pro vyznavace Techno.
Drtiva vetsina technaru tento druh akci ani moc nemusi.
Prave proto, ze podminky nejsou zrovna pro ně idealni. Radej se schazeji ve velkych halach, v cistym prostredi a pokud mozno, co nejvic teplo.
Samozrejme velke akce nekde pod sirym nebem na pobrezi Stredozemniho more, to je jina [cool]
Tekkno- tepem rychlejsi,zvukove pro me min zajimavejsi....nemohu moc kritizovat, tomuto stylu moc nerozumim. Ale hlavne jde o to, ze pod hlavickou Zli technari se pere spinave pradlo politickych oponentu.
Ale znate situaci na Zvedavci. Ten, kdo bude chtit, si na kazdem slovicku najde neco, aby mi dokazal, ze jsem uplne vedle....ale obhajovat techno music,...na to nemam silu.

65333

9.8.2005 11:11

RE: Pro: Jiri Satanek

Dana 82.?.?.?

Reakce na 65333

Vladimíre, pak ovšem chápu zastánce technařů. Je velkou chybou házet je do stejného pytle se sebrankou, která bude dělat bordel vždy a všude.
A zásah proti téhle sebrance já považuju za opodstatněný. Tím se zároveň omlouvám skutečným technařům a slušným lidem (tady jsem nerozlišovala-má chyba), kteří se chtěli skutečně jen bavit a bohužel doplatili na chování těch ostatních.
Ovšem za svým názorem ohledně naprostého selhání pana Šrouba si stojím.

65337

9.8.2005 19:57

RE: Pro: Jiri Satanek

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 65337

Dano
Ja tady apeloval na ctenare, aby predsunuli zakon pred emoce.
Sroub,Bublan, anarchiste....co si navarili, at si taky vyzerou az do dna.
Jsem opravdu rad, ze jste [překvapení] cely ten podfuck, ktery chteli hodit technarum na krk.

65378

8.8.2005 11:59

smutnej konec webzinu

vlada 82.?.?.?

upadate pane Stwora, a z vaseho platku se stava cosi na urovni bulvaru, stvaveho a nasraneho platku, psaneho odnekud za morem, ktery uz dano ztratil schopnost hodnotit objektivne vnitrni politickou i zivotni situaci nas co jsme tu dokazali prozit zle i dobre.

65213

8.8.2005 13:26

paci sa mi nazor diskutera internetovej diskusie

google 84.?.?.?

v diskusii ku slovenskemu Slovtechu 2005, kde to mimochodom cez weekend prebehlo kultivovane a civilizovane. to znamena:

-policajti nikomu nezlamali kosti ani nos

-policajti nenarucali dymovnice do aut ucastnikov a ani nijak inac neposkodzovali sukromny majetok

-srnky a jelene su sice este trochu zmagorene, ale pomaly sa spamätavaju

-slovenske noviny nemaju o com pisat, len o tom aki su Paroubek s Bublanom hlupi curaci.


tu je nazor toho Slovaka k tomu co sa udialo v Cechach:

"keby policia chytila nejakeho politika pri nejakej velkej transakcii, ako statnu zakazku prideluje svojmu stranickemu kamaratovi a ojebu na tom stat o niekolko milionov.
Jeden policaj stoji mesacne prilis vela na to, aby sa zaoberal tym, ci niekto prenasa vo vrecku rastlinu, ktora tu rastla davno pred tym ako si nejaky kokot zmyslel ze je to "droga"."

65219

8.8.2005 15:04

Vladimir a BL

Petros 194.?.?.?

Vladimire, vazil bych si vas podstatne vice, kdybyste dokazal vyplodit aspon neco takoveho, jako pan Milan Valach v textu CzechTek - odpad kapitalismu na BL (kdyz uz jste ten odpurce odpornych zdredovanych hnupu, kteri rusi svym duc-ducanim, chlastanim a fetovanim slusne lidi a kompenzuji si tim svou zakomplexovanost ze sveho "Pana Vedouciho"[mrknutí jedním okem] - mimochodem, ten clanek je docela chytry, prectete si to!. A nechte uz konecne tu prirodu na pokoji - verte mi, ze "priroda" neni nic, co by se idealisticky zamerenym lidem libilo, je to tvrdy boj o zivot a spousta "zbytecneho" utrpeni mezi vsim, co je jeji soucasti - zkuste si to nekdy odpozorovat, az budete zas chodit nekde venku, vzdalen od sveho PC...)

Petros

65225

10.8.2005 7:31

Ouvej

Gyd gydous (zavináč) gmail (tečka) com 217.?.?.?

Divka (lze-li to stvoreni takto nazvat) koluje na one fotografii internetem jiz nekolik let. Stejne manipulativne muzu vytahnout fotku padesatileteho homelesse a tvrdit, ze takovi jsou vsichni padesatnici v urcitem regionu. Cize ozyvat se proti manipulaci (biti deti na CZTK) naprosto stejnym zpusobem je ubohost, kterou lze ovsem od subjektu Narodni strana (particka skinheads) ocekavat. A uz i od pana editora zde? Hodi se do kramu, ze.

65430

10.8.2005 13:16

RE: Ouvej

Combat18 212.?.?.?

Reakce na 65430

je ty jsi mi ale ubozacek [chechtot] nechapes vtip,nadsazku,ironii,...jdi si radsi ubalit a namlouvej si,ze podobni individua se na ct05 jistojiste nevyskytovala,byli to jen mladi mirumilovni lide,kteri se chteli pobavit [mrknutí jedním okem]

jinak policejni zasah prisel pozde a s malou razanci,a vsichni pseudohumanisti necht si laskave uvedomi,ze mnohem tvrdsi zasahy jsou pravidelne k videni na fotbalovych stadionech [cool]

65458

10.8.2005 19:38

RE: Ouvej

Gyd gydous (zavináč) gmail (tečka) com 217.?.?.?

Reakce na 65458

Na CZTK jsem byl loni a jsou tam k videni i horsi veci. Stejne jako kdekoliv jinde, kde se konzumuji jedy (alkohol, drogy). Chapu, ze nekomu s prezdivkou combat18 (takova plesounska klasicka - "boj A.H"...haha) se takova vec uz nelibi z principu. Pravo a poradek po vasem, ze? strc si tu pravacku do kapsy.

65479

11.8.2005 20:43

RE: Ouvej

Combat18 212.?.?.?

Reakce na 65479

no vidim ze se mirne orientujes, combat18 je organizace, ktera by podobne akce dovedla korigovat [velký smích]
ja sice acabi taky nemusim, ale tentokrat je plne chapu...akce typu cztk maji byt organizovany jako ostatni open-air festaky (treba masters of rock) a nebyly by nejmensi problemy.mne hlavne vadi ze ted se tahle afera desne zpolitizovala a uz je jen vsude slyset brutalita,krev,apod.,ale nikdo uz se nezajima o podstatu veci,a sice ze ty multikulturni kreatury, ktery se stretly s fizlama se zkratka pomlatit chtely!stupidni vyjadreni z ust lidi typu kocab a pavlowska uz radsi ani komentovat nebudu [oči v sloup]

65647

12.8.2005 15:39

RE: Ouvej

v79 217.?.?.?

Reakce na 65647

to je prave zadrhel, kolik se jich chtelo bit? z 5000 lidi treba 200? Ostry jadro se najde v kazdym davu, i v tom vasem[smích]

65761

10.8.2005 18:57

Došla mi jistá souvislost

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Když jsem dnes skládal odpověď na email jednomu odpůrci policejního zásahu, vzpomněl jsem si na pohádku o kobylce a mravenci. Máme ji tady ve Zvědavci také už několik roků: http://www.zvedavec.org/humor_424.htm.

Ti, kteří se zastávají technařů a jejich "práv", jsou podobní lidem, kteří v té moderní verzi výše zmíněné pohádky (přečtěte si ji) brání práva gangu pavouků terorizujících okolí. A velmi pravděpodobně by se také vyskytli na Oprah Show při společném zpěvu písně "Není lehké být zelená".

65476

12.8.2005 16:39

RE: Došla mi jistá souvislost

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 65476

Hezká pohádka. Jenže podobnost z CzechTech končí již na třetím řádku. Kobylka od těžce pracujícího mravenečka nic nechtěla, snad jen jediné, aby si jí nevšímal. Ovšem mraveneček si všímal velmi pečlivě a na tancující kobylku poslal tisícovku těžkooděnců, ať kobylce ukáží, zač je u nás smíchu a tance loket. A tak tancující kobylka dostala preventivní nakládačku.

No co? Když už jsme zavedli preventivní války, protože kdyby náhodou Saddam chtěl, tak by třeba i mohl mít v budoucnu ZHN a tedy bylo třeba preventivně mu v tom zabránit, tak v našem případě bylo třeba preventivně každému dát na vědomí, že velkým bratrem neorganizované tančení není v demokratickém státě přípustné.
Smát se lze pouze se souhlasem příslušného státního orgánu. Neorganizovaný smích se zakazuje a porušení nepsaného zákona se přísně trestá.

Není v souladu s demokratickými principy našeho kapitalistického státu, aby lidé tančící a zpívající měli stejná práva jako lidé těžce vydělávající na svůj denní kus žvance. To bychom vysněnou vyspělou kapitalistickou společnost nevybudovali, kdyby zákon měl měřit všem stejně.

Proto budovatelské úsilí našich pracujících kapitalistů si nenecháme rušit nepovoleným smíchem nekalých živlů!

65765

12.8.2005 13:06

pane Stwora,

Martin 193.?.?.?

máme Vás rádi, ale jste vedle. To, jaký člověk je, není důvodem k provedení zásahu, pokud nebyl porušen zákon. Řešit jací technaři jsou je tedy naprosto nerelevantní. Nemohu zmlátit preventivně člověka, který se ochomýtá kolem mého auta. Nemohu provést zásah, jestliže nebyl porušen zákon. Jestliže byl porušen zákon, chci vědět který, t.j. číslo paragrafu TRESTNÍHO zákona (nemohu provádět zásahy policií na základě porušení občanského, obchodního či jiného zákona).

65749

12.8.2005 19:53

ZAJIMAVE FOTKY

Pavel 213.?.?.?

http://www.404.mysteria.cz/

65790

12.8.2005 20:36

RE: ZAJIMAVE FOTKY

TS 213.?.?.?

Reakce na 65790

Ty uz se tady objevily jinde a jsou nekolik let stare.

Stejne ale stoji za pozornost. Jako priklad toho, jak snadno se udela dezinformacni kampan a kolik lidi ji uveri.

65794

13.8.2005 0:07

RE: ZAJIMAVE FOTKY

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 65794

>Ty uz se tady objevily jinde a jsou nekolik let stare.
>
>Stejne ale stoji za pozornost. Jako priklad toho, jak snadno se
>udela dezinformacni kampan a kolik lidi ji uveri.

To je opravdu těžké nedopatření, ale je prokazatelné, že to na tom Czech-štěku bylo o "mnoho" lepší ? Co myslíte, že bych si typnul ?
[smích]

65812

Příspěvků: 120

05.08. 19:03 LenTak  Mozno
05.08. 19:51 Ruda  RE: Mozno
06.08. 10:18 Bětka  RE: Mozno
05.08. 23:40 Kráťa  Ale jděte.
06.08. 14:03 zvedavej  RE: Ale jděte.
06.08. 00:06 trodas  fotky nejsou z Czechteku
06.08. 00:49 TT  RE: fotky nejsou z Czechteku
10.08. 14:36 Zorb  RE: fotky nejsou z Czechteku
11.08. 20:57 Vcelicka  RE: fotky nejsou z Czechteku
05.08. 19:36 Tom  Vyjádřeno postojem
06.08. 21:50 zzz  RE: Vyjádřeno postojem
05.08. 19:58  fotka je tak 5let stara
05.08. 19:59 Druid  Ta fotka neni z teto akce
05.08. 20:42 BLUESKA  MANIPULACE
05.08. 21:09  RE: MANIPULACE
06.08. 00:09 trodas  RE: MANIPULACE
05.08. 20:49 Josef E.Dolecek  Podotek
05.08. 21:17 Druid  RE: Podotek
05.08. 21:32 google  tak to je nieci uplne ineho, p. Stwora
05.08. 21:54 LenTak  Fotky
06.08. 16:21 Kráťa  RE: Fotky
06.08. 17:00 LenTak  A mam
06.08. 22:18 Kráťa  A nemám. Jen nevím co.
07.08. 11:59 LenTak  Mila
05.08. 22:05 Marty  Mne uz to vazne nebavi
05.08. 22:29 Vladimír Stwora  RE: Mne uz to vazne nebavi
05.08. 23:04 Marty  RE: Mne uz to vazne nebavi
06.08. 00:30 Vladimír Stwora  RE: Mne uz to vazne nebavi
06.08. 00:37 trodas  RE: Mne uz to vazne nebavi
06.08. 00:47 Vladimír Stwora  RE: Mne uz to vazne nebavi
06.08. 00:53 Marty  RE: Mne uz to vazne nebavi
06.08. 23:02 LenTak  kolikpak tech jelenu zije na hole louce u rusne dalnice
06.08. 23:11 Ruda  RE: Mne uz to vazne nebavi
08.08. 09:21 Pavel -Čert- Němec  RE: Mne uz to vazne nebavi
06.08. 00:42 LenTak  Ked
07.08. 02:08 Jasmina  RE: Ked Dekuji za dostatek informaci
07.08. 19:21 babka_Blažková  RE: Mne uz to vazne nebavi
06.08. 06:30 Rene Bartosek  RE: Mne uz to vazne nebavi
06.08. 15:13 Vladimír Stwora  RE: Mne uz to vazne nebavi
06.08. 15:25 Vladimír Stwora  RE: Mne uz to vazne nebavi
06.08. 22:16 Rene Bartosek  RE: Mne uz to vazne nebavi
06.08. 23:02 P.Peshmerga  RE: Mne uz to vazne nebavi
07.08. 00:42 Rene Bartosek  RE: Mne uz to vazne nebavi
05.08. 22:14 Marty  Taky jeden nazor
05.08. 22:24 P.Peshmerga  Vendula Svobodová = bobošíky
05.08. 22:34 marwin  ,,,
05.08. 23:15 Druid  Tak znova a poomaaleejii
05.08. 23:30 Emma Bovary  RE: Tak znova a poomaaleejii
05.08. 22:53 Pepan  Pomalu menim nazor na Vas, pane Stwora.
05.08. 23:01 HoNzA  Tezce MIMO!
05.08. 23:12 marwin  RE: Tezce MIMO!
05.08. 23:44 Druid  RE: Tezce MIMO!
06.08. 09:55 kavol  RE: Tezce MIMO!
06.08. 14:35 Druid  RE: Tezce MIMO!
05.08. 23:50  RE: Tezce MIMO!
05.08. 23:26 HoNzA  Pro ty, co tvrdi, ze tam deti nebyly
06.08. 00:58 Vladimír Stwora  RE: Pro ty, co tvrdi, ze tam deti nebyly
06.08. 08:27 Dancan  RE: Pro ty, co tvrdi, ze tam deti nebyly
05.08. 23:43  A jeste neco:
05.08. 23:48 L.T.  No to je teda sila
06.08. 00:18 Druid  RE: No to je teda sila
06.08. 06:44 Rene Bartosek  RE: No to je teda sila
05.08. 23:58 Vcelicka  CZECH DECH
06.08. 00:03 Emma Bovary  SlovTek
06.08. 00:19 trodas  Sotva, Slovaci nemaji komunisticke svine
06.08. 00:53 LenTak  s ksm na cele
06.08. 03:14 LenTak  vse problehne v pohode
06.08. 06:50 Rene Bartosek  RE: vse problehne v pohode
06.08. 00:51 Marty  RE: Mne uz to vazne nebavi
06.08. 00:53 TT  RE: Mne uz to vazne nebavi
06.08. 00:57 TT  Silnice v okolí
06.08. 02:54 TS  Chyba prekladu
06.08. 05:27 Vladimír Stwora  RE: Chyba prekladu
06.08. 05:32 dusan  RE: Chyba prekladu
06.08. 13:29 Jiri Satanek  Pravda odhalena - Za CzechTekem stoji Vesmirni Lide
07.08. 03:17 Vladimír Stwora  Na serveru sprcha.com je tento zajímavý příspěvek:
07.08. 12:38 ZF  RE: Na serveru sprcha.com je tento zajímavý příspěvek:
08.08. 00:19  RE: Na serveru sprcha.com je tento zajímavý příspěvek:
08.08. 11:45 google  RE: Na serveru sprcha.com je tento zajímavý příspěvek:
08.08. 11:28 Mauty  RE: Na serveru sprcha.com je tento zajímavý příspěvek:
07.08. 14:12 Peter Veliky  Technopartaku munice..
07.08. 16:45 Tom  RE: Technopartaku munice..
07.08. 15:07 marwin  názor
07.08. 17:54 Ruda  RE: názor
07.08. 18:02 zap  Jiste jste si vedom,
07.08. 18:45 panaak  zklamani
07.08. 19:46 marwin  RE: zklamani
07.08. 20:42 panaak  RE: zklamani
07.08. 19:36  Stejný metr pro všechny?
07.08. 20:01 Jiri Satanek  Fotky, co nejsou z CzechTeku 2005
07.08. 21:53 zap  RE: Fotky, co nejsou z CzechTeku 2005
08.08. 00:41 meloun  zap 65
08.08. 13:02 Petros  RE: zap 65
09.08. 02:47 Sidonius Zdenek M  RE: zap 65
07.08. 20:53 kru  povinny titulek
08.08. 01:40 Crystal ball  Diskutovane fotografie Czechfet
08.08. 02:18 Jiri Satanek  RE: Diskutovane fotografie Czechfet
08.08. 13:48 kru, krutek.info  RE: Diskutovane fotografie Czechfet
08.08. 11:53 Crystal Ball  Pro: Jiri Satanek
08.08. 15:00 Vladimir Sodek  RE: Pro: Jiri Satanek
08.08. 15:28 Dana  RE: Pro: Jiri Satanek
08.08. 17:11 Vladimir Sodek  RE: Pro: Jiri Satanek
09.08. 10:02 Dana  RE: Pro: Jiri Satanek
09.08. 10:36 Vladimir Sodek  RE: Pro: Jiri Satanek
09.08. 11:11 Dana  RE: Pro: Jiri Satanek
09.08. 19:57 Vladimir Sodek  RE: Pro: Jiri Satanek
08.08. 11:59 vlada  smutnej konec webzinu
08.08. 13:26 google  paci sa mi nazor diskutera internetovej diskusie
08.08. 15:04 Petros  Vladimir a BL
10.08. 07:31 Gyd  Ouvej
10.08. 13:16 Combat18  RE: Ouvej
10.08. 19:38 Gyd  RE: Ouvej
11.08. 20:43 Combat18  RE: Ouvej
12.08. 15:39 v79  RE: Ouvej
10.08. 18:57 Vladimír Stwora  Došla mi jistá souvislost
12.08. 16:39 Karel z Čech  RE: Došla mi jistá souvislost
12.08. 13:06 Martin  pane Stwora,
12.08. 19:53 Pavel  ZAJIMAVE FOTKY
12.08. 20:36 TS  RE: ZAJIMAVE FOTKY
13.08. 00:07 Sidonius Zdenek M  RE: ZAJIMAVE FOTKY

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

17

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc červenec přispělo 35 čtenářů částkou 5 852 korun, což je 17 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Fokus VM - Bez jídla12.07.20 21:52 Česká republika 4

Papež a muslimové12.07.20 11:04 Neurčeno 4

Američtí vědci: 5G se není třeba obávat, nese s sebou jen minimální zdravotní rizika11.07.20 13:59 USA 8

Zemřel řidič autobusu, kterého napadli migranti. iDnes mlží11.07.20 00:03 Francie 3

Černoši v USA terorizují bílé ženy a ještě se tím chlubí10.07.20 14:19 USA 0

Podivná stránka, podivné odhady budoucnosti10.07.20 13:58 Neurčeno 4

Poslanec Válek (TOP09): možná bude třeba očkování proti COVID-19 jako povinné09.07.20 16:40 Česká republika 2

Černoši se rozhodli nenakupovat u bílých, aby je potrestali. Tak si nakoupili předem08.07.20 12:11 USA 1

Další vystoupení proti bílým07.07.20 21:56 Česká republika 1

Spravedlnost u nás07.07.20 21:25 Česká republika 2

Primátor Grenoblu (Evropští Zelení/Piráti): Zlegalizujme ilegální migranty07.07.20 21:14 Francie 0

Georgia vyhlásila stav ohrožení - Black Live Matters zastřelili 8letou černošskou holčičku07.07.20 20:40 USA 2

Víkend v New Yorku po reformě policie: 45 přestřelek a 11 mrtvých07.07.20 18:44 USA 2

Vice prezident Zimbabve obvinil ze 40 leté krize v zemi bělochy: Nic nás nenaučili!07.07.20 17:31 Zimbabve 0

New York Times: Budeme psát Black s velkým písmenem a white s malým07.07.20 12:27 USA 1

Tlusté černošky se cítí diskriminované. Chtějí určovat módní trendy06.07.20 19:38 Británie 3

Jurij Bezmenov - Umění subverze | Psychologická válka06.07.20 13:37 Neurčeno 4

Německo vládne EU: Migranty přijmete! Postaráme se, vzkázalo i Česku06.07.20 10:52 Česká republika 7

Itálie opět vyměkla, dovolila pašerákům dopravit do Sicilie další várku afrických kobylek06.07.20 00:05 Itálie 0

V Portalnd Oregon zničili sochu jelena04.07.20 21:19 USA 2

Měnové kurzy

USD
23,52 Kč
Euro
26,64 Kč
Libra
29,77 Kč
Kanadský dolar
17,33 Kč
Australský dolar
16,40 Kč
Švýcarský frank
25,04 Kč
100 japonských jenů
22,02 Kč
Čínský juan
3,36 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,55 Kč
Ukrajinská hřivna
0,87 Kč
100 rublů
33,19 Kč
1 unce (31,1g) zlata
42 415,01 Kč
1 unce stříbra
444,50 Kč
Bitcoin
218 184,29 Kč

Poslední aktualizace: 13.7.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 863