Diskuze k článku

Kauza Zündel

Příspěvků 86

1.8.2005 6:23

Zundel bude vinnen i kdyby opakoval po zidech samotnych ,co reknou.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Yet, Coudenhove-Kalergi wrote as early as 1925 that Jewry emerged purified from a martyrdom of destruction which moulded them into a future leader-nation. This means that he referred to the kept secret 6-Million-Holocaust of 1919 that was already required as the religious basis of Jewish world leadership. On October 31, 1919 the 'American Hebrew' (New York) announced: "Six million men and women are dying ... And this fate is upon them through no fault of their own, ... but through the awful tyranny of war and a bigoted lust for Jewish blood. In this threatened holocaust of human life ..."
The first 6-Million "Burnt Offering" (Holocaust) of 1919 had been made, according the 'American Hebrew', in the Ukraine. It was after the Balfour-Declaration (1917) that granted the Jewish nation the right to "return" and to confiscate "the promised land". A Jewish priesthood interpreted God’s promise for the "return" to Erez-Israel as necessitating a "6-Million Burnt Offering" which had to be made before being permitted to return as a refined people and "purified nation of martyrdom".
The foremost holocaust priest, Elie Wiesel, explained it in this way: "The Holocaust is a sacred mystery, whose secrets were confined to a priesthood of survivors." (P. Novick, ‘The Holocaust in American Life’, 1999, page. 211).
Jeho ,tak zvany revisionismus a nebo antisemitismus ,se nemuze merit s antikrestanstvim zidu:"Thus an Orthodox Jew learns from his earliest youth, as part of his sacred studies, that Gentiles [non-Jews] are compared to dogs." Israel Shahak, Jewish History, Jewish Religion, Pluto Press, London 1994, page 94 (ISBN 0 7453 0818 X)
V ,tak zvanem holocaustu a jejich 6 000 000 obeti je jen opakovane lzi z doby prvni svetove valky ,kde rovnez recnili o 6 000 000 obeti.

63839

1.8.2005 7:49

Ernest Zundel

Rene Bartosek 69.?.?.?

Vypada to uz tak, ze tento muz presentuje postoje a nazory, jez jsou pro mocne neprijatelne, kdoby se toho nadal v demokracii. Pomoci tomuto muzi znamena, pomoci sobe i budoucnosti, ale nevim jak? Chtelo by to neco vymyslet! [mrknutí jedním okem]

63849

1.8.2005 14:33

RE: Ernest Zundel

dusan 70.?.?.?

Reakce na 63849

Pomoci tomuto muzi znamena, pomoci sobe i budoucnosti, ale nevim jak? Chtelo by to neco vymyslet!

Rene Bartosek

Mam napad. At zazni zase delova rana s Aurory
a hura na Zimni palac. Co vy na to ?

Vite pane Bartosek, jestli zahynulo v koncen -
tracich 6 milionu Zidu, nebo 10, ci "jen"
2 miliony s nich, co tak trosku piety a respektu
k temto lidem ? Trochu lidske dustojnosti ?
Vy si opravdu myslite, ze ti mocni jsou u moci
jen proto ze s tohoto sveta odeslo 6 milionu
lidi takovou nedustojnou smrti ? Kolik zidovskych
rodin vy znate s Evropy, co nebylo postizeno
nacistickou brutalitou ? Vam je to jedno ?
Me ne !!! Vam nezalezi na tom co se deje s
humanitou ? Me ano.


63893

1.8.2005 18:48

RE: Ernest Zundel

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 63893

Vim toho dost o historii, a vim , ze nexistuje moznost provest historicky vyzkum na zaklade objektivity, stejne jak byli zniceni odbornici, jez svedcili o nesrovnalostech ohledne holocaustu. Pokud nejste Zid riskujete svou povest, karieru i osobni zivot zpochybnovanim oficialni verze. Ano, vim ze zemrelo okolo 6 000 000 Zidu, kdyz jsem na Zvedavci zverejnil otevreny dopis sionistum a bohatym vlivnym Zidum pred transportem madarskych charedim od Rabbi Dov Weismandela postradal jsem vasi reakci pane Dusane, kdyz jsem uvedl, ze z techto transportu bylo na zaklade dohody sionistu ( podepsal Kastner) a nacistu ( podepsal Eichman) vycleneno 1500 lidi, s tim ze sioniste se ZAVAZALI MLCET O GENOCIDE VLASTNIHO NARODA, taky vas to nepobourilo. Muzu vam uvesta fakta o Mussoliniho "cernych kosilich" sionistickych hnuti mladeze Betar. Muzu vam citovat z podpurneho memoranda zaslaneho NSDAP od Nemecke sionisticke federace 21.6. 1933 ..." znovuzrozeni narodniho zivota tak jak se to stalo v nemeckem zivote... se musi stat i v zidovske narodni skupine....podle nove zalozeneho ( nacistickeho) statu na rasovem principu chceme prizpusobit nasi spolecnost totalni strukture tak, aby i pro nas v nam zaslibene zemi byla umoznena plodna aktivita pro zemi otcu..." (zdroj Brenner, Zionism) Jak se vam libi hitlerovske Nemecko jako vzor sionistu? A tuto iniciativu podporil svym hlasovanim Svetovy sionisticky kongres v pomeru 240 proti 43 ( psal se rok 1933) Muzu vam napsat o pozvani barona von Mildensteina z Bezpecnostni sluzby SS do Palestiny na sestimesicni navstevu pro podporu sionismu. Na zaklade teto navstevy napsal Goebels dvanactidilnou zpravu velebici sionismus v casopise Der Angrif (1934). V kvetnu 1935 napsal Heidrich rozdelil Zidu do dvou kategorii a vyzdvihl sionisty. Jabotinskeho sionisticka milice Haganah poslala za podporu sionismu sveho agenta ( Feivel Polkes) do Berlina s nabidkou delat spionaz pro SS, jako protisluzbu. Na pozvani Haganahu byl v Palestine Eichman a Feivel Polkes ho informoval: " Zidovske nacionalisticke kruhy jsou velmi poteseny radikalni nemeckou politikou, jelikoz sila zidovske populace v Palestine tak bude v jejim dusledku dale rust coz v dohledne budoucnosti Zide pocetne prevazi ciselnou prevahu Arabu. Vypada to, ze ti tvrdohlavi evropsti Zide se nehrnuli do Palestiny, zrejme se jim nechtelo opustit to, co si vybudovali v Evrope a myslenky sionistickeho hnuti je nepritahovali!! Ano byl holocaust, naciste byli primymi vrahy, ALE JE TADY VELKA SPINA O NIHZ JE ZAKAZANO MLUVIT. Proto je pan ZUNDEL pronasledovan, a proto neexistuje historicky vyzkum okolo holocaustu. Pokud jde o teror v bolsevickem Rusko, prestoze Zide tvorili okolo 3% obyvatel jejich kontrola komisariatu byla vetsi nez 70%. Konkretne aparart Ceky byl primo pod jejich kontrolou, pokud o to stojite muzy byt velmi konkretni. Takze pokud vam zalezi stejne jako mne na humanite, tak tady mate podnety!!

63929

3.8.2005 17:11

RE: Ernest Zundel

dusan 70.?.?.?

Reakce na 63929

Pane Bartosek !!!!
Pisete, ze zide ve 30 rokach v Nemecku nebyli
zadni berankove. Nevim, nestudoval jsem tuto
dobu. Vim jen ze si ale urcite precetli aspon
nekteri s nich Hitlerovu klasiku. A ze jiste
dostali moc veliky strach co se s nema stane.
Jiste podepsali plno smluv. Jak Weismandel
tak Kastner. Chapu, ze sioniste delali vsechno
mozne pro zachranu svych spoluobcanu. Mozna
za s odstupem casu se nam to muze jevit ne
prilis "fer".
Je me hrozne lito ten fakt, ze vy se na to
divate, jako "to co si zide sami upekli at
si taky snedi". To se me zda primo hrozne.
to me prave vyvolava husi kuzi po tele.
Jestli toto je podle vas zaklad humanity
Buh nas potes.
Az nam nekdo vyhodi do povetri nuklearni
elektrarny a pristi zubozena generace to
bude svadet ba to ze Bush chtel odstranit
Saddama, taky to vase deti budou svadet
na nejake tajne podepsane smlouvy ?
Ne, vubec s vami nesouhlasim. Spatne
jste pochopil smysl dejin a podstatu
naseho byti v tomto svete. Ztratil jste
u me veskery kredit.
Podle vas je vsechno O.K., ze kdysi
v Italii nejaka asi 150 skupina sioni-
stickych kluku v Italii pod jmenem
"BETAR" bylo potom otraveno a spaleno
vice jak dva miliony zidovskych decek
je pro vsechny slusne lidi proste
neprijatelna. Proto vlady se na celem
svete snazi zakonem zastavit takove
maligni, primo odporne premysleni.
UZ DOST !!!!!

64370

3.8.2005 21:00

RE: Ernest Zundel

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 64370

Za prve srovnavat vedle sebe zradce madarskych charedim Kastnera, jez kolaboroval s nacisty, a nenesl za tuto kolaboraci zodpovednost, soud v Izraeli prohlasil, ze nemel jinou moznost!!! a Rabbiho Dov Weismandela, jez napsal otevreny dopis bohate a vlivne zidvske oligarchii ve svete z fasistickeho Slovenska v roce 1944, aby zabranili transportu techto charedim do Osvetimy, bombardovanim tohoto lagru a zeleznic vedoucich do Osvetimi, POVAZUJI JA OSOBNE ZA KRAJNE NEVHODNE!!! Pane Dusan patrne jste prehledl, ze poukazuju na sympatie a spolupraci fasistu ( Eichman, Heidrych, Goebels, Mussolini,Hitler....) a sionistu na nejvyssi urovni a na to, ze sioniste vedome obetovali evropske Zidy!!!

"Ben Gurion informoval shromáždění liberálních sionistů ve Velké Británii v roce 1938: "Kdybych věděl že by bylo možné zachránit všechny v Německu jejich přestěhováním do Anglie nebo jen poloviny z nich jejich dopravou do Země Izraelské, vybral bych druhou alternativu." [84] Tato posedlost kolonizací Palestiny a rozdrcení Arabů vedlo sionistické hnutí k oposici vůči záchraně Židů ohrožených vyhlazením, pokud by byly překážky možnostem odvést tuto pracovní sílu do Palestiny. V letech 1933 až 1935 Světová sionistická organisace odmítla dvě třetiny všech německých Židů, kteří žádali o povolení imigrovat.
Berel Katznelson, vydavatel liberálně sionistického listu Davar, popsal "krutá kritéria sionistů:" Němečtí Židé byli příliš staří, aby porodili děti v Palestině, postrádali tradice budování sionistických kolonií, nemluvili hebrejsky a nebyli sionisty. Na místo těchto Židů vystavených vyhlazení Světová sionistická organisace vzala do Palestiny 6000 mladých trénovaných sionistů ze Spojených států, Británie a jiných bezpečných zemí. Ale co je horší, Světová sionistická organisace nehledala žádné alternativy pro Židy setkávající se s holocaustem, sionističtí vůdci agresivně oponovali všem snahám najít útočiště pro prchající Židy.
Až teprve v roce 1943, kdy již byly zlikvidovány miliony evropských Židů, americký kongres navrhl komisi pro "studium" problému. Rabbi Stephen Wise, který byl hlavním americkým mluvčím sionismu, přijel do Washingtonu svědčit proti zákonu o útočišti, protože by odvrátil pozornost od kolonizace Palestiny.
Je to ten samý Rabbi Wise, který v roce 1938 ve funkci vedoucího Amerického židovského kongresu napsal dopis, ve kterém oponoval vůči změnám amerických imigračních zákonů, které by umožnily Židům najít útočiště. Prohlásil:
"Může být pro vás zajímavé vědět, že před několika týdny představitelé vedoucích židovských organizací se setkali na konferenci. ... Bylo rozhodnuto, že žádná židovská organizace nebude v této době podporovat zákon, který by jakýmkoliv způsobem měnil imigrační zákony." [85]
Nelibi se vam to chapu, pro me to bylo poprve taky nehezky zazitek!


64414

3.8.2005 21:07

RE: Ernest Zundel

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 64414

Tak tomu říkám přínos do diskuze. Děkuji. Sám jsem tohle nevěděl.

P.S. Nechcete o tom napsat samostatný článek? S radostí bych to uveřejnil.

64415

4.8.2005 3:05

RE: Ernest Zundel

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 64415

Uz jsem vam psal, ze zatim nejsem odborne na tom tak dobre, abych napsal dobry clanek na tema napr. Spolecne koreny sionismu a fasismu. mozna se to ztratilo, ale mam na tohle tema zajimavy tip, akorat nevim, kde sehnat souhlas autora. Posudte to koneckoncu sam
www.innyswiat.most.org.pl/czeski/fasismus.htm
Omlouvam se, ale bude se muset naucit, jak dat lidem k dispozici link na nejaky odkaz.

64520

4.8.2005 22:04

RE: Ernest Zundel

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 64370

>Je me hrozne lito ten fakt, ze vy se na to
>divate, jako "to co si zide sami upekli at
>si taky snedi". To se me zda primo hrozne.
>to me prave vyvolava husi kuzi po tele.

Jo, Lojzodušane, a to si ani neuvědomujete, že kromě té husí kůže Vám sdělená fakta vyvolávají primitivní zatloukací a okecávací reakce, při kterých vypadáte jako psychopatický sionistický agitátor.

64623

5.8.2005 0:18

RE: Ernest Zundel

dusan 70.?.?.?

Reakce na 64623

Jo, Lojzodušane, a to si ani neuvědomujete, že kromě té husí kůže Vám sdělená fakta vyvolávají primitivní zatloukací a okecávací reakce, při kterých vypadáte jako psychopatický sionistický agitátor.

Tohle je taky velice pekny diskusni prispevek.
Kdo ma potom dalsi chut pokracovat v dalsi
diskusi ? Ja ne. Proc bych se mel nechavat
zhazovat takovyma lidima jako je Taborsky ?


64649

2.8.2005 14:24

RE: Ernest Zundel

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 63893

Pane Dusane dal jsem si opravdu praci, abych vam osvetlil svuj pohled na Holocaust, takze bych rad vedel jaky je vas nazor? [mrknutí jedním okem]

64074

2.8.2005 16:04

RE: Ernest Zundel

dusan 70.?.?.?

Reakce na 64074

Pane Dusane dal jsem si opravdu praci, abych vam osvetlil svuj pohled na Holocaust, takze bych rad vedel jaky je vas nazor?

Bartosek

Pochopitelne vam odpovim.

64090

1.8.2005 13:19

JE TO VUBEC MOZNE..?

delta.100 delta (tečka) 100 (zavináč) seznam (tečka) cz 193.?.?.?

Tedy, ten článek mě vážně zaujal.
Člověku se nechce ani věřit, že tohle se může dít na konci 20. a začátkem 21.století.
Jak vidno, židovská lobby má vskutku dlouhé prsty.
Všichni vidíme, zač stojí nezávislá justice... [oči v sloup]

Nicméně, žádný strom neroste do nebe. Přepočítali se jiní, přepočítají se i židi [naštvaný]

Es kommt der Tag! [cool]

Samozřejmě, pokud bude nějaká akce na podporu E.Zuendela, rád se připojím.

63886

1.8.2005 13:33

RE: JE TO VUBEC MOZNE..?

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 81.?.?.?

Reakce na 63886

ono v ruku v ruce s tim pujde i promena spoj. statu v zemi tretiho sveta ale na druhou stranu i arabske zeme si uziji az vycerpame ropu...

myslim, ze nas v budoucnu cekaji drsne veci

63887

1.8.2005 14:53

Jak Zundelovi pomoci?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Mno, co treba mu poslat peknou pohlednici a vyjadrit v ni sve nazory a podporu? Ja mu ji poslal [smích]

Ernst Zündel
JVA Mannheim
Justiz-Vollzugsanstalt
Herzogenried Strasse 111
D 68169 Mannheim
Germany

63896

1.8.2005 14:56

RE: Jak Zundelovi pomoci?

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 81.?.?.?

Reakce na 63896

posilal jste mu neco v Nj nebo Aj?

63897

1.8.2005 15:00

RE: Jak Zundelovi pomoci?

Adapa 84.?.?.?

Reakce na 63897

Vzhledem k tomu, že žil dlouhá léta v USA a Kanadě, tak myslím, že angličtina pro něho nebude problémem...

63899

1.8.2005 15:07

RE: Jak Zundelovi pomoci?

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 81.?.?.?

Reakce na 63899

ale to chapu, me slo o nejakou cenzuru na strane nemeckych SS

63902

1.8.2005 15:46

RE: Jak Zundelovi pomoci?

delta.100 193.?.?.?

Reakce na 63896

OK. Pohlednici pošlu. Snad mu ji doručí...
I když, pokud nebude s tématikou Yom Kimpur či Šábesu, tak nevím, nevím
[velký smích]

63905

1.8.2005 18:54

RE: Jak Zundelovi pomoci?

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 63896

Vidite vidim, to uz podruhe, ale mate pravdu moralni podpora je velka vec obvzlast ve vezeni. Takze jdu napravit, co jsem neudelal! [zahanbení]

63933

1.8.2005 21:44

Otázka

A. 194.?.?.?

> Ve své závěrečné řeči se dopustil Zündel chyb, resp. pronesl další zakázané myšlenky o tom, že „válka byla Německu vnucena“ a „Hitler válku nechtěl, vyhlásily mu jí Anglie s Francií“.

Zajímalo by mě, co Zundel tvrdí o rozbití Československa a jeho obsazení. Jestli snad chce tvrdit, že byl Hitler do Čech nalákán či přišel na srdečné pozvání, pak pochybuju o jeho zdravém rozumu. Otázka pravdivosti x-miliónů zabitých Židů v koncentračních táborech pak nabývá nového kontextu. Protože kecá-li v jedné věci, může stejně tak kecat i v jiných.

63975

2.8.2005 0:01

RE: Otázka

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 63975

A co ze ho sem pozvali Sudetaci, nic? [mrknutí jedním okem] [chechtot]

Mimochodem, vase poznamka je zcela a uplne mimo misu. Jediny problem je ten, ze je zde neustavne popirana moznost svobodneho projevu, svobodnych nazoru a svobodneho mysleni [mrknutí jedním okem]

Pokud chce, muze si klidne tvrdit, ze jsme si je sem pozvali. Bude vsem leda pro smich.


Ale on tvrdi neco jineho, a je za to neuveritelnym zpusobem perzekuovan. Pokud by tvrdil nesmysly, tak proc by to zidy tak popouzelo? [zmaten] [mrknutí jedním okem]

63998

10.11.2005 8:26

RE: Otázka

Otaznik 195.?.?.?

Reakce na 63998

Je to tak. Měli bychom zůstat u jeho podpory proto, že má právo říkat názory jakékoli chce. Nakonec v Londýně je proslulý roh parku, kde se toto může britskou demokracií garantovaně. Jen že tam ho uslyší málo lidí. Takže my normální lidé máme problém a ten problém je, že chceme mít nějaký náhled kam vede další cesta, zda-li k prohlášení, že nemohlo a nebylo zabito 6 milionů Židů, či, že bylo. My řešíme zda-li lže či nelže, ale tady jde o jinu věc, o svobodu slova.
Jenže, podle některých náznaků to silně vypadá, že existuje jakási skupina lidí, kteří mají zájem a pracují (za potláčení jiných názorů) na tom, aby obraz historie Židů vypadal tak, že v něm je velké utrpení jedné součástí lidstva a byli to Židé. Poměrně k celkovému počtu na světě jasně Židé, kteří jsou ostatními biti. Otázka, která mě v tomto případě vytane okamžitě na mysli je, jestli je tomu tak, proč zatím nenexistuje ani seriózní veřejné pátrání po odpovědi na otázku: "PROČ?" V nějakém dokumentu BBC sice citovali nějakého člověka co pomohl chytit a přivést do Izraele Eichmanna, že se ho chtěli zeptat proč, ale nikde jsem neviděl nějakou seriózní diskuzi o této otázce. Ale je zajímavé, že se mlčky přijalo něco takového jako, že "to byl boj proti jiné rase". Jaký boj proti jiné rase (tak jak ho dnes můžeme chápat, když vidíme problémy mezi lidmi s odlišným typem barvy kůže), když ji na první ani druhý pohled, ale až přes evidencí obyvatelstva, nemohli od, sebe rozeznat, jak mnohdy tvrdí přeživší Židé, když říkají něco v tom smyslu, že o svém "Židovství" nevěděli, až jim ho nacisti připoměli. No, ale pokud někdo si dal takovou práci, tak nešlo o nějaké vzedmutí emocí, ale o promyšlený čin. A čin namířený proti jedné skkupině lidí a to proti Židům. Ale PROČ zrovna Židům?
(pokračování)

77558

10.11.2005 8:27

RE: Otázka

Otaznik 195.?.?.?

Reakce na 63998

(dokončení)
No a existuje skupina lidí, kteří nechtějí, aby se svobodně o této a podobných otázkách mluvilo. A kdo tito lidé jsou? Jsou to zase Židé! Je to fakt divný, zvlášť když vidíš jak se snaží, ale nedaří se jim to, to. To znamená, že nemají mnoho přátel na Zemi. Pouze sami sebe. Ala, jak se dá vyvodit z dějin, aspoň. J.P.Johnsonna: Oni to tak chtějí!
Nakonec vezměme si Zeď kolem Izraele.
Kdo se kdy chtěl v dějinách lidstva usadit někde, kde už od počátku byly problémy se sousedy? Já to nechápu, vy jo? Mně se do hlavy dostanou různé informace a na základě svého dosavadního poznání světa, které, přiznávám, není největší, se snažím je vyhodnotit a na základě jejich vyhodnocení se mnohdy dívám na toho koho se příslušná vyhodnocená informace týká. Ale nedovedu si představit (a zřejmě je to jen vinou malé představivosti), že bych se já nebo lidé, kteří znám chtěli usadit někde, kde by byli od počátku přijímáni jako nepřátelé svého okolí. Zajímalo by mě co by řekli psychologové o člověku, který by se tak choval.
Takže prozatím zůstaňme u zásadní a radikální podpory svobody slova i kdejakého blázna. Nakonec Noe, byl přece taky blázen.

77559

1.8.2005 23:46

Začnu tvrdit,

sae 217.?.?.?

že slunce obíha kolem země. Svědku na toto tvrzení jsou plný kontajnery. Budu nový "Zundl"...

63994

3.8.2005 14:07

RE: Začnu tvrdit,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 63994

>že slunce obíha kolem země. Svědku na toto tvrzení jsou
>plný kontajnery. Budu nový "Zundl"...

Tvrdit do kludne mozte aj ked to IMHO nie je pravda ale nikto by Vas za to nemal zavriet.

64333

4.8.2005 22:47

RE: Začnu tvrdit,

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 63994

>že slunce obíha kolem země. Svědku na toto tvrzení jsou
>plný kontajnery. Budu nový "Zundl"...
Mno, tohle je ovšem ukázková lojzodušanovská, ubohá a trapná demagogie.

64630

5.8.2005 0:25

RE: Začnu tvrdit,

dusan 70.?.?.?

Reakce na 64630

"By stopping the Zionist 'six
million' swindle, we can also stop the
spread of Zionist tyranny and terror
throughout the world."
- Ernst Zundel, 1980


Ale tohle v hlave nenosim
jako to mate vy ve sve,pane
Taborsky.

64650

5.8.2005 1:08

Vy jste úplnej genius, Lojzodušane, to už se nedivím, že si Vás leho vybral jako nabiječe do své kadibudky!

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 64650

Vy nejenže jste osobně slyšel výpověď toho velitele koncentráku, ale Vy i osobně přesně víte, co mám v hlavě. To já se mohu jen dohadovat, co v ní máte Vy, ale i tak by mi to pan Stwora vymazal.

64653

4.8.2005 23:27

RE: Začnu tvrdit,

TS 213.?.?.?

Reakce na 63994

Začnu tvrdit, že slunce obíha kolem země.

Hlavne nenastvat mezinarodni lobby astronomu.

64639

2.8.2005 0:09

Re-rozbití Československa

Vandal 206.?.?.?

Pravdivá revize událostí kolem založení Československé republiky by tu byla na místě. Kdyby Republika byla založena na spravedlivém základu uznání práv národních menšin, žijících na území nově zakládaného státu takřka po tisíc let, sudetští němci by se asi nenechali zblbnout Henleinem a j. ,protože by nemuseli zásobovat Hitlerův "kannonfodder" svými syny na jeho křižácké válce na východě. Čskoslovenský stát na podzim r.1938 neměl jediného evropského politika na své straně v boji proti tlaku sudetských němců se připojit k Říši, přes veřejná prohlášení některých z nich. Když si tohle my češi neuvědomíme, dnes po více jak po půl století (já osobně jsem byl jeden rok starý), tak jsme prožili válku zbytečně. Necitlivost (nebo český masarykovský šovinizmus?) k menšinám vedla i k tomu, že nám i bratia slováci vrazili kudlu do zad. Tak co to bylo za republiku?

64000

2.8.2005 1:56

RE: Re-rozbití Československa

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 64000

Henleinovci meli asi 20% podporu mezi sudetskymi Nemci. Pri mobilizaci v zari 1938 mobilizovalo vice jak 90% ceskoslovenskych obcanu nemecke narodnosti do Ceskoslovenske armady!!

64017

2.8.2005 19:41

RE: Re-rozbití Československa

A. 194.?.?.?

Reakce na 64017

> Henleinovci meli asi 20% podporu mezi sudetskymi Nemci. Pri mobilizaci v zari 1938 mobilizovalo vice jak 90% ceskoslovenskych obcanu nemecke narodnosti do Ceskoslovenske armady!!

Hm, to dává dohromady více než 110% Němců na území ČSR. Odkuď tuhle nehoráznou pitomost máte? Nebyla ta čísla spíš v obráceném poměru???
Kam až zajde obhajování ubohých Němců, kteří jenom chtěli vládnout světu, tak jak z toho obviňujete Židy? Němci můžou, Židé ne?
A co si přestavuje Vandal jako ideál 1.republiky? Podle něj asi vůbec neměla vzniknout, zase oni "ubozí chudáčci Němci" strašně trpěli!
Sudeťáci mi silně připomínají postoj Židů, ti by za protrpěný holokaust stále inkasovali omluvy a peníze, Sudeťáci to samý, taky by rádi ty "ublížené odsunuté chudinky" inkasovali. Ať si podají ruce!

64149

3.8.2005 2:07

RE: Re-rozbití Československa

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 64149

Někteří Sudeťáci narukovali a začali dělat rozruch, několik incidentů, kdy Sudeťák zahájil v kasárnách palbu po Češích proběhlo těsně před Mnichovem a další by jistě následovaly po vypuknutí konfliktu.

64229

4.8.2005 5:56

RE: Re-rozbití Československa

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 64229

Tady je jeden zajimavy clanek ceske novinarky zijici na Liberecku ze zari 1938 http://www.svedomi.cz/dokdoby/sudety_3809_10.htm

64531

3.8.2005 21:19

RE: Re-rozbití Československa

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 64149

Dementuji tuto informaci jedna se o naprosty blud Nemci stejne jako Polaci, Madari jako nejvetsi mensiny o postoji Slovenska je znamo, meli nizkou ucast pri mobilizaci!! Omlouvam se!! [zahanbení]

64419

2.8.2005 1:55

Holokaustni prumysl ohrozen

albert 192.?.?.?

A jak nas uci svaty Talmud, farizejska tradice,
pouze my jsme lidi, nezidi jsou zvirata, nase tucne dojnice.
Gojimum vzdy predstirejte, nesmej poznat umysl!
Horekujte, narikejte,
holokaust - to je nas hlavni prumysl.
[chechtot]

64016

2.8.2005 2:39

Kdy mocni zide ,jsou bezmocni proti pravde profesora Finkelsteina,ale to nepomuze Zundelovi.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Finkelstein: I have no contacts to German organisations. I am dealing with the headquarters of the Holocaust Industry, which means the USA, with the World Jewish Congress (WJC) or the Jewish Claims Conference (JCC). I asked Saul Kagan from the JCC to sue me, I asked Edgar Bronfman from WJC to sue me, but they wouldn't do it. But one can estimate their strength by the fact that there is literally no debate in America about my book. However, according to Amazon.com it is the number one in South-America, number four in Central-America, number one in Austria, number three in Switzerland and number five in Jordan on the best-selling lists. It is presently translated into eleven languages

"Not only does the '6 Million' figure become more untenable but the numbers of the Holocaust industry are rapidly approaching those of Holocaust deniers." ... "Indeed, the field of Holocaust studies is replete with nonsense, if not sheer fraud." ...»Rabbi Arthur Hertzberg cast a plague on both sides, sneering that "it's not about justice, it's a fight for money."« ... "In recent years, the Holocaust industry has become an outright extortion racket." ...»In what has become a mantra of the Holocaust restitution racket, this constituted "the greatest robbery in the history of mankind."« ...»"If everyone who claims to be a survivor actually is one," my mother used to exclaim, "who did Hitler kill?"«(Norman Finkelstein, The Holocaust Industry, Verso, London 2000, pages, 127, 55, 87, 89, 94, 81)
As FDR and Churchill consigned these peoples to a Stalinist hell run by a monster they alternately and affectionately called "Uncle Joe" and "Old Bear," why are they not in the history books alongside Neville Chamberlain, who sold out the Czechs at Munich by handing the Sudetenland over to Germany? At least the Sudeten Germans wanted to be with Germany. No Christian peoples of Europe never embraced their Soviet captors or Stalinist quislings.Other questions arise. If Britain endured six years of war and hundreds of thousands of dead in a war she declared to defend Polish freedom, and Polish freedom was lost to communism, how can we say Britain won the war? [zahanbení]

64022

2.8.2005 3:34

Kdo ma zdravi rozum a neveri,tak jej zavrem,lide s mdlym rozumem to maji v zivote snadnejsi

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?


"As an 11 year-old boy held captive at the Bergen-Belsen concentration camp during World War II, Moshe Peer was sent to the gas chamber at least six times. Each time he survived, watching with horrors as many of the women and children gassed with him collapsed and died. To this day, Peer doesn't know how he was able to survive. "Maybe children resist better, I don't know," he said in an interview last week."

The Montreal Gazette, August 5, 1993
Daniel 3
Little Moshe died six times before he survived the Belsen gas chambers, albeit "Belsen had no gas chambers." (From the Jewish Chronicle, Nov. 6, 1998)

CAN we wish for any better definition of Real History than its very antithesis? Flemish TV aired on Tuesday April 24, 2001 the BBC documentary on ASSHOL-member Benjamin Wilkomirski, "Child of the death camp", with this memorable quote from Israel Gutman, Yad Vashem director and sworn enemy of historian David Irving:
"According to Israel Gutman, director of Yad Vashem and Holocaust lecturer at the Hebrew University, himself an Auschwitz survivor, it is of little importance whether the book is a fabrication or not. »Wilkomirksi is no swindler. He is someone who has experienced very intensely this story, right from the bottom of his soul. Whether he spent the war in a Swiss chalet or a concentration camp is not relevant. Wilkomirki is a Holocaust survivor because his pain is authentic.«"

Association of Spurious "Survivors of the Holocaust" and Other Liars

V roce 1919 zide volali po spravedlivem pravu ,ale ,jak uz to byva,kdyz ze sluhy se stane pan ,tak ,jak Israel okupuje Palestinu,tak co?(1919 volali do sveta po spravedlnosti nad 6 milliony holocaustem trpicich zidy )
[Illegible] to a place in the sun, and the crucifixion of Jews must stop. We repeat the war is over for everybody, but the Jew. Like Isaac the knife is at his throat, but unlike Isaac no power seems able to stop the steel from thirsting for his blood. But some power the world must raise up to prevent this decimation of a deserving race. For the peace of the world a League of Nations let us have by all means;
but for the Humanity of the World, to give justice to the Jew and other oppressed peoples on earth, let us have a Truce of God! -- Albany Times Union.

"Thus an Orthodox Jew learns from his earliest youth, as part of his sacred studies,
that Gentiles [non-Jews] are compared to dogs.*" Israel Shahak, Jewish History, Jewish Religion, Pluto Press, London 1994, page 94 (ISBN 0 7453 0818 X)

64026

2.8.2005 13:17

Zündel - fakta

Vlada 194.?.?.?

Jako velmi zajímavá mi přijde skutečnost, že z tak rozsáhlého článku zmizely některé podstatné informace o Zündelovi, které ze Zündela-revizionisty dělají Zündela-nacistu:

Zündel, schovávající se za pseudonym Christof Friedrich, napsal spolu s Ericem Thomsonem knizu The Hitler We Loved and Why, kterou vydalo nakladatelství White Power Publications ve Virginii. Zündel sám nikdy nepopřel, že on je Christof Friedrich.

Malá ukázka z této knihy:
"We loved Hitler because he was a White Man.
We loved him because he replaced the wasteful
idleness of our penal system with productive
labor and punishment with redemption.
We loved him because he did the Work of the
Lord, by driving the money-changers out of our
country.
We loved him because he wrested the creation of
our money away from the Jews, like his American
predecessor, Abraham Lincoln.
We loved him because he was a deeply spiritual
man who did not allow the Jews to confuse
Christian teachings.
The unhealthy and the mentally-defective were
discouraged from inflicting more of themselves
upon our hard-pressed population; sterilization was
recommended for carriers of genetic defects. The
German people could decide who should have
children -- not the Jewish bankers.
We loved him because he brought us together.
White men from all the countries of Europe joined
his ranks to defend the Holy Swastika Banner of
our Race.
Our White heroes are brave, forthright, strong and
kind. The "heroes" of our racial enemy are
cowardly, devious, weak and cruel. ,,, Thus do we
differ from our racial enemy, the Jew.
Today, his spirit soars beyond the shores of the
White Man's home in Europe. Wherever we are, he
is with us."


Svůj obrázek o Zündelovi si může každý udělat sám:
http://www.holocaust-history.org/pamphlets/zundel/who-is-zundel-1.pdf

Ve svém "White Power Report," Zündel píše:
"The Jews give us, their White hosts, wars,
depressions, inflation, unemployment, energy
shortages, higher and higher taxes and air
piracy. Like sheep, they expect us to go down
the road with them - all the way to the kosher
slaughterhouse."


Proč autorovi článku unikla informace o Zündelově největším díle UFO's: Nazi Secret Weapons?, ve kterém popisuje tajné nacistické zbraně v podobě létajících talířů se základnou v Antarktidě?

To si mám opravdu po vyslechnutí jednoho stavbaře plnynových komor, který ani neví, jak těkavý je Cyklon B, že jeho stopy nelze po několika letech detekovat, uvěřit Zündelovi, že žádný Žid nezemřel v plynové komoře, když existují tisíce očitých svědků, kteří toto viděli na vlastí oči?

64067

2.8.2005 13:18

RE: Zündel - fakta

Vlada 194.?.?.?

Reakce na 64067

A nakonec několik citátů:

"Amnesty International does not
consider Ernst Zundel to be a
prisoner of conscience and is not
calling for his release."
- Amnesty International, 2003

"By stopping the Zionist 'six
million' swindle, we can also stop the
spread of Zionist tyranny and terror
throughout the world."
- Ernst Zundel, 1980

"Next time you call me a 'Nazi' –
you will do so with genuine
respect!"
- Ingrid Rimland, 1997

64068

2.8.2005 14:22

RE: Zündel - fakta

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 64068

O tom, ze Zundel je nacista nedokazal behem dvou procesu rozhodnout soud. Americani, prestoze byl na jejich uzemi a FBI odmitla zverejnit cast dokumentu o jeho pripadu ( materialy byly tajne) ho nezatkly. Proc? Vlada USA vetsinou stoji ziskat zlocince urciteho formatu, jimz pan Zundel jiste je pod svou jurisdikci. Naposledy se o teto touze budou moci presvedcit Irove, protoze Dublin uzavrel dohodu v niz zaprodal prava svych obcanu cizi mocnosti. V kazdem pripade pokud je Zundel lhar, proc se nemuze za zajmu verejnosti a medii, jenz kontroluji Zide, rozbehnout rozsahly historicky vyzkum holocaustu a odpovednosti za nej. Jak vidite ja holocaust nepopiram, ale tvrdim ze sioniste nestoji o to, aby svet videl jejich vazby ze spickovymi nacisty a fasisty v Italii ( primo Mussolini) a v hitlerovskem Nemecku. Nestoji, aby se mluvilo o dohodach podepsanych Kastnerem za sionisty a Eichmanem za nacisty. Nechteji, aby se poukazovalo, ze moralne zradili, zaprodali a obetovali evropske Zidy. Nestoji o to, aby svet videl jejich obdiv k fasismu, a aby si uvedomil, ze tento obdiv je zabudovan do stavby statu Izrael. To jsou duvody proc Zundel vadi, a proc ho z USA radeji deportovali. Pokud vezmu v uvahu Henryho Forda, tak americka verejnost by si pri procesu mohla klast neprijemne otazky, obvzlast kdyz pan Zundel dokazal za sve penize odpovedet na Tv kanalech proti medialni masazi pri svych procesech v Kanade. Takze nezbyva ho nez poslat do Nemecka, ktere na rozdil od stejne fasisticke Italie ci komunisticke4ho SSSR ( jaky je rozdil mezi Gulagem a Osvetimi) musi uz x-generaci tvrde platit za nacistickou minulost. Kdesi jsem cetl, ted po valce budete prekvapeni kolik se v Nemecku najednou objevi antifasistu, vy vychodnim bloku antikomunistu.... Nemecko bude muset byt velmi opatrne pri procesu s panem Zundelem, protoze pokud proces neprobehne podle predstav, bude pouzit klacek holocaustu. Ironii dejin, ze pevne v rukou ho budou svirat ti, co nesou svuj dil zodpovednosti. [zahanbení]

64073

2.8.2005 15:39

RE: Zündel - fakta

Vlada 194.?.?.?

Reakce na 64073

Vážený pane Bartošku,

já nevím, jestli je pan Zündel nacista nebo ne. Jen jsem chtěl uvést některé skutečnosti, které záhadně v článku chyběly. Nehájím ani snahu o jeho zavření za každou cenu. Proč jej USA nezatkli? Já se domnívám že proto, že se jen velmi obtížně někou dokazuje, že je nacista. Je známým faktem, že byl Zündel jedním z největších distributorů nacistických materiálů, ale dnes jde toto jen stěží dokázat.

Proč se nemůže za zájmu veřejnosti a médií, jenž kontrolují Židé, rozběhnout rozsahlý historický vyzkum holocaustu a odpovědnosti za něj? A proč by nemohl? Jiná otázka je, proč se nerozeběhne. Na to mám dvě odpovědi. Jednak to už nikoho příliš nezajímá a jednak by to byla jen voda na mlýn neonacistům. A toho se asi média a historici bojí.

64083

3.8.2005 2:29

RE: Zündel - fakta

zap 65.?.?.?

Reakce na 64083

"Jednak to už nikoho příliš nezajímá a jednak by to byla jen voda na mlýn neonacistům. A toho se asi média a historici bojí."
------------------------------------------------------------------------

Ze to nikoho nezajima? Zajima nas to vsechny a to zvlaste vzhledem k neprijatelnemu chovani statu Izrael a jeho privrzencu v americke vlade a ve zpusobu jakym oni ty Spojene Staty orientuji. Tato fakta se dotykaji bytostne cele svetove verejnosti!

Historici se boji... kteri historici, ti poplatni novemu a zadoucimu druhu pravdy. V tom pripade je jejich verse lez a to chceme vedet!

64230

2.8.2005 13:59

RE: Zündel - fakta

Reinhard Böhm 62.?.?.?

Reakce na 64067

Vážený Vláďo!
Jen poznámka k cyklonu B. Cyklon B byl granulát napuštěný kyselinou kyanovodíkovou HCN,což je prudký jed stejně tak jako ostatní halogenvodíkové sloučeniny. Například HBr, HCl. Problém je to, že právě u kyanovodíku dochází k uvolnování při určité teplotě, pH a případné přítomnosti jiných látek. Není pravda, že se kynidy(kyanovodík) nedá dokázat! Tvoří tožiž kyanidové komplexy s kovy a podle kovu s kterým ho tvoří má vzniklý komplex různou stabilitu. V případě modrých komplexů s Fe se dá dokázat po desetiletích. A v tom je právě důkaz proti oficiální(povolené) verzi. Například právě Leuchterova zpráva dokazuje že tyto komplexy kyanidů byly nalezeny v desinsekčních(odvšivovacích) komorách,ale nikoliv ve zdivu "plynových" komor. Což jasně ukazuje k čemu byl skutečně Cyklon B využíván. Když se odvoláváte na výpovědi svědků, tak ty jsou dost podezřelé. Nejvíce je zarážející, sypání cyklonu B do otvorů v střechách plynových komor a dále tvrzení že lidé umírali dlouho a ve strašných bolestech. Kyanidy zabijejí téměř okamžitě a jejich účinnost je vysoká i v minimálních koncentracích. Což je další věc, která svádí k zamyšlení! Při použití cyklonu B jak svědci uvádějí by se otrávili i sami popravčí s velkou částí tábora.

64071

2.8.2005 15:49

RE: Zündel - fakta

Vlada 194.?.?.?

Reakce na 64071

Vážený pane Böhme.

Můžete mi prosím vysvětlit, co je podezřelého na tom, když tisíce lidí nezávisle na sobě tvrdí něco, co popírá jeden stavitel plynových komor? Já jsem s některými těmi lidmi osobně mluvil. Můžete mi prosím říct jediný důvod, proč by si všichni vymýšleli?

Jak sám víte, většina plynových komor byla ještě za války zničena. Také kolují informace, že některé plynové komory byly těsně po válce importovány ze Sovětského svazu, což by vysvětlovalo, proč v nich nebyly nalezeny stopy Cyklonu B. Podle mnou dostupných informací navíc němci na odvšivení vůbec nepoužívali Cyklon B, jak zde tvrdíte.

Jak si mám vysvětlit fotografii z koncentračního tábora, kterou jsem viděl, na které je v místnosti naskládána hromada mrtvých těl Židů, kteří se snaží jeden přes druhého vyšplhat po komínu k otvoru ve střeše?

64084

2.8.2005 17:52

RE: Zündel - fakta

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 64084

Jak vite, ze to byli Zide?

64125

2.8.2005 19:28

RE: Zündel - fakta

Vlada 194.?.?.?

Reakce na 64125

Protože těch fotek bylo víc. Na dalších byly k vidění tisíce brýlí, paruk, deštníků, bot a také kufrů s židovskými jmény.

64147

2.8.2005 19:19

RE: Zündel - fakta

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 64084

Vy jste zrejme historik, dobrozdanni z chemie jste dostal a prirodni vedy jsou tvrda branze a takova chemicka analyza kyanidu tezkych kovu je jednoznacna, stejne tak by odbornici z archeologie mohly dat dobrozdani jestli nekdo vemenil plynove komory udajne je nekdo prevezl do SSSR. Jak to je vubec velke? Mozna by se mohli na teto technice priucit stavbari, kdyz jde prestehovat kostel, tak proc ne plynovou komoru, ze? Mozna Nemci nepouzivali cyklon B na odvsiveni, ale tam i po tech letech mate kyanidy tezkych kovu, o kterych jste v predchozim prispevku tvrdil, ze v plynovych komorach po 50-ti letech byt nemuzou, protoze se tam nenasli z toho duvodu, ze cyklon B teka. Takze jak to vypada cyklon B se v plynove komore v Osvetimy, odkud je analyza jednoho z kanadskych procesu s panem Zundelem nepouzival, protoze na jinem miste se po nem stopy bez problemu zachovali. Svedectvi tisice lidi, no dobre, ale chemie nam jednoznacne rika neco jineho, a muzu vas ujistit, ze chemicka analyza sloucenin je stoprocentni metoda, nema zadne sve motivy a cile, neztraci pamet, nic se nepribarvuje, nelze, proste to neumi, takze je objektivni. Takze mate pravdu pan Kral vypustil informace o Ufo, a kdyby to neudelal zrejme by jsem se o pana Zundela nezajimal. A pokud jde o neonacisty, tak pravda o holocaustu by mohla rozbit jakekoliv myty a dohady, ale to by musela na svetlo sveta pravda o podilu sionistu na teto udalosti a jejich pratelskych kontaktech s fasisty v Italii i Nemecku, a to by zrejme nebylo vhodne,ze?

64143

3.8.2005 18:38

RE: Zündel - fakta

Vlada 194.?.?.?

Reakce na 64143

Faktem zůstává, že tisíce očitých svědků působí nestále drtivě věrohodnějším dojmem než jedna vědecká zpráva pochybného původu. Copak jste nikdy nečetl ty vědecké zprávy o tom, jak je kouření zdraví prospěšné?

64391

3.8.2005 21:38

RE: Zündel - fakta

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 64391

Faktem taky zustava, ze chemickou analyzu jako metodu nezpochybnil nikdo na svete, ani kanadsky soudce to neudelal. Zato zpochybneni svedectvi, ci kriva nebo neverohodna svedectvi jsou u soudu znama vec, s nimiz zakon pocita. Ja nevim z jakeho duvodu je rozpor mezi svedectvimi v lagrech a vysledky chemickych analyz v Osvetimy. Chovani lidi vam vysvetlit nedokazu a k chemii jsem uvedl sve, pokud dokazete chemicke expertizy vyvratit, tak tu "zpravu pochybneho puvodu" vyvratte. Lide jez stoji proti panu Zundelovi maji vliv, moc i penize a taky velmi dobry duvod a nic s tim nesvedli. [mrknutí jedním okem]

64424

3.8.2005 22:51

RE: Zündel - fakta

Vlada 194.?.?.?

Reakce na 64424

Ano, já také nevím, kde je pravda. Nebyl jsem u toho. Pouze nepokládám jeden vědecký důkaz za věrohodnější než ty tisíce očitých svědků, protože sám vím, jak snadné je zmanipulovat jeden vědecký důjkaz.

64457

3.8.2005 23:23

RE: Zündel - fakta

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 64457

Kdyby to byl zmanipulovane, tak pan Zundel by uz brucel v Kanade pred x lety, lidi co maji prachy a vliv to tutove dukladne zkouseli zpochybnit, ale tohle je z oblasti prirodnich ved z milionkrat overene praxe. To by museli presvedcit soud o "cisarovych satech". [mrknutí jedním okem] Jak rikam tohle je nezpochybnitelny fakt, proto neskoncil Ernst Zundel v USA, ale v Nemecku. Na tuto zemi s ohledem na oficialni verzi holocaustu lze vyvinout daleko vetsi tlak ohledne okolnosti, jez nejsou z oblasti prirodnich ved!!

64471

4.8.2005 23:45

RE: Zündel - fakta

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 64457

Vy musíte být jedním z těch, kteří u toho sice nebyli, ale s naprostou jistotou ví, že Němci dělali ze Židů mejdlo. Víte, kolik na to bylo "očitých svědků"?

64644

2.8.2005 20:06

RE: Zündel - fakta

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 64084

Už Goebels věděl, že tisíc krát opakovaná lež se stává pravdou. O plynových komorách nám říkali už ve škole. Nebyl žádný důvod tomu nevěřit. Tak většina lidí tvrdí to, co slýchávali ve škole, když nemají jiné informace, které by mnohaleté pravdy zpochybnily.

I za Koperníka a Jordána Bruna většina lidí byla přesvědčena, že Země je placatá. Nelze tvrdit, že by si vymýšleli. Jen opakovali, co se v mládí učili, co jim církev svatá servírovala k věření.

O německých koncentračních táborech se tradují jen legendy ze školních čítanek a naučných filmů a pravda může být trochu jinde. Známe to z vlastní zkušenosti, když se u nás zakládaly kolchozy a sovchozy. Filmová skutečnost a realita byla zcela rozdílné.

Jásání prvomájových průvodů, vítání zahraničních státníků a pod. má zažité jistě mnohý z nás. Komentátor na tribuně měl svojí pravdu a lidé v průvodu nebo ve špalíru také svojí. A nikdo se nad tím ani nijak nepozastavoval. Bralo se to jako normální věc.

64155

2.8.2005 21:34

RE: Zündel - fakta

Vlada 194.?.?.?

Reakce na 64155

Vážený pane Karle,

nemůžete srovnávat to, když si někdo myslí, že země je kulatá s tím, když někdo vidí, jak jsou židé účelově likvidováni v plynových komorách. Jaký lepší důkaz ještě chcete než očité svědectví tisíců lidí?

64171

2.8.2005 21:48

RE: Zündel - fakta

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 64171

A vy jste viděl, že Země je kulatá nebo placatá?
Že byli židé likvidováni nepopírám. Neznám však žádný rozumný důvod, aby se bránilo prokázání, kolik židů během války zemřelo a jakým způsobem. Rozhodně takovéto prokazování nepovažuji za trestné jednání. Zvláště, když existují odborné pochybnosti o správnosti tradovaných ničím nepodložených údajů.

64175

3.8.2005 14:45

RE: Zündel - fakta

VaclavK 81.?.?.?

Reakce na 64171

vy jste to videl?

64334

2.8.2005 20:55

RE: Zündel - fakta

Reinhard Böhm 62.?.?.?

Reakce na 64084

Pane Vláďo!
Pokusím se vám vysvětlit jak to chápu já. Hromady vlasů, bot a brýlí pro mne nejsou důkazem. Možná to působí poněkud srdce drásajícím dojmem,ale přeci jen nikdo nepopírá, že KT umírali lidé a ne jen židovského původu. Dle mého názoru nešlo o hramadné a plánované vyhlazování,ale z větší části o úmrtí v důsledku špatné stravy a několika epidemií tyfu a jiných infekčních nemocí.
Spor je hlavně o posouzení zda KT sloužili k vyhlazování, nebo ne.
Dle mého je naprosto nepochopitelné, že by si němci vyvraždili miliony práce schopných lidí v době války, potažmo v době kdy byla vyhlášena totální válka.
To je naprosto nepochopitelné z hlediska válečné ekonomiky!
Jedinečnost holokaustu(Shoa) tak jak je nám vnucována židovkými organizacemi je naprosto neudržitelná ve stínu důkazů pravě revizionistů!
Jeli holokaust nepopíratelným, naprosto pravdivím, tak proč potřebuje jeho oficiální prezentace ochranu zákona?! Proč je zakázáno vůbec uvažovat o tom, že to není tak jak je nám to vmasírováváno do mozků?
Myslím že pravě proto že už nelze obhájit neobhajitelné. Důkazy je třeba umlátit a umlčet zákony, zastrašováním a likvidací bezúhonných lidí nálepkou antisemitismu, rasismu a nacismu.
Jak už to tu někdo psal je to o svobodě slova, která je těžce pošlápavana kvůli né zrovna důvěrohodné verzi historie.
Oficiální verze holokaustu je dle mého názoru štít, který má hránit židy před jakoukoliv kritikou a v neposladní řadě je zdrojem lehce vymahatelného "výpalného" na všech možných i nemožných "vinících". Hezky to bylo napsáno v Holokaust dojná kráva- zde na Zvědavci.
S pozdravem Reinhard

64161

2.8.2005 21:39

RE: Zündel - fakta

Vlada 194.?.?.?

Reakce na 64161

Vážený pane Böhme,

jak mi vysvětlíte skutečnost, že v nacistických táborech umírali především Židé, které Hitler tolik nenáviděl? Osobně jsem slyšel výpověď jednoho důstojníka - velitele koncentračního tábora, který ke konci války dostal rozkaz ke zplynování všech Židů. To podle vás není "hramadné a plánované vyhlazování"? Nebo snad i on lhal?

> Jeli holokaust nepopíratelným, naprosto pravdivím, tak proč potřebuje jeho oficiální prezentace ochranu zákona?!

To proto, že rozporování Holokaustu (který snad již netřeba dále dokazovat) je neúcta k mrtvým Židům a je to jen voda na mlýn neonacisům.

64173

3.8.2005 14:50

RE: Zündel - fakta

VaclavK 81.?.?.?

Reakce na 64173

a hlavne! je 60 let po valce a holoukaust porad slouzi jako jail-free karta ke zlocinum v levantu, navic tyto sionisticke zlociny jsou pachany na lidech, kteri ROZHODNE nemohli byt naciste.. tak proto se na nej neohlizim, vime?

64338

3.8.2005 21:53

RE: Zündel - fakta

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 64173

Podivejte se ja ani pan Bohm nezpochybnujeme 6 000 000 mrtvych evropskych Zidu v KT, ale oficialni verze vzhledem na fakta, se ukazuje jako neudrzitelna, a kdo nejde v oficialni lajne mysleni je okamzite napadan a jeho osobni zivot je znicen, jak dopadl ten chudak, ktery udelal chem. analyzy v Osvetimy a svedcil v prospech pana Zundela. Oficialni verzi o holocaustu vytvorili sioniste, prave ti sioniste, co se paktovali s fasisty na nejvyssi urovni a aktivne stali proti jakekoliv emigraci jenz by smerovala mimo Palestinu. A prave tito sioniste shrably odskodneni, a tito sioniste zakryvaji holocaustem podstatu sveho rezimu i teror proti Palestincum. Takze nechteji pripustit jakoukoliv debatu o holocaustu, pamatnik a slepa vira musi stacit. [oči v sloup]

64428

3.8.2005 22:48

RE: Zündel - fakta

Vlada 194.?.?.?

Reakce na 64428

Dobrá v tom máte pravdu. Já nevím, jak to s těmi Židy bylo. Každý má samozřejmě nárok na svůj názor a je možné, že se historie odehrála trochu jinak, než je nám předkládáno. Nicméně plynové komory jako nástroj pro likvidaci Židů už z histori vymazat nelze kvůli oněm tisícům očitých svědků...

S tím hlásáním vlastního názoru to také není tak jednoduché. V extrémních případech je dle mého názoru správné i hlásání jistých názorů trestat. Nedávno jsem se dočetl o africkém šamanovi, který radil nemocným HIV, že se ze své nemoci vyléčí, pokud budou souložit s dětmi. Také jen hlásal svůj názor, ..., který ale může mít nedozírné katastrofické důsledky. Proto se ani nedivím, když Amnesty International dává od Zundela ruce pryč - hlásání jeho názorů (ikdyby se částečně kryly s pravdou) jsou jen olejem na nacistický oheň. A nacismu se současná společnost oprávněně obává. A právě o zundelovi byl můj původní příspěvek.

64455

3.8.2005 23:27

RE: Zündel - fakta

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 64455

A nacismu v havu sionismu se neobavate? Zvysovani pravomoci represivnich slozek Zapadnich statu na ukor obcanu vas nedesi? [překvapení]

64473

4.8.2005 13:30

RE: Zündel - fakta

Reinhard Böhm 62.?.?.?

Reakce na 64428

Vážený pane Bartošek!
Nejspíše máme podobný názor, možná jen stím rozdílem, že já jsem vůbec 6 mil. nezmiňoval. Udělal sem to záměrně, protože to je číslo dle mého názoru poněkud nadhodnocené. Před II.sv.válkou nikdo ani pořádně nevěděl kolik židů v Evropě žije, natož po válce kolik jich "chybí".
Rozhodně nepopíírám že židí v KT umírali,ale počet a způsob jek je mi minimálně podezřelý ve světle důkazů, které předložili revizionisté.
Tak jak to chápu já je prostě účel. Jde o to udržet mýtus o strašlivosti a jedinečnosti holokaustu, tak aby byl nepopiratelný, nástrojem zisku a represe. Když vemu v úvahu genocidu ukrajinců(cca 10 milionů),stalinským réžimem, genocidu Kůrdů tureckým režimem(cca 1-1.5 milionu), tak by jakci nebyl mnou zastávaný počet do 2.milionů mrtvých židů v KT zas tak vyjmečný, neopakovatelný atd...
Nejde jen o počet,ale též o způsob. Je nám neustále vtloukán i způsob tj. záměrná likvidace v plynových komorách-to má být to jedinečné a hlavně výlučně"tragické!
Každá zbytečná smrt člověka je výlučným a tragickým důsledkem nějakého konfliktů v mezilidských vztazích.
Dále se zaobírám myšlenkou proč je Holokaust-oficiální verze chráněna zákonem a ti jež ji nebaští a navíc si "dovolí" polemizovat o tom jak to bylo jsou perzekuováni systémem!
Je to jasné, protože oficiální verze strácí ve světle důkazů půdu pod nohama!
Verze udržená násílím-lež udržená násilím!
Jiný výklad holokaustu není nedostatek úcty k mrtvím,ale jeho zpeněžování je hienismus a cynismus sionistické kliky. Je to nenažranost po penězích, která jde mimo veškerou etiku, čest a kulturu evropské civilizace!

64575

5.8.2005 0:44

RE: Zündel - fakta

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 64173

Vlada:
>Osobně jsem slyšel výpověď jednoho důstojníka - velitele
>koncentračního tábora, který ke konci války dostal rozkaz ke
>zplynování všech Židů. To podle vás není "hramadné a
>plánované vyhlazování"? Nebo snad i on lhal?

Mno, to já jsem zase slyšel (ne tedy osobně jako Vy toho jednoho důstojníka, velitele koncentračního tábora) výpověď Slánského a jeho kumpánů; to byste nevěřil, k čemu všemu se "přiznali" oni.

Jo, mohl byste mi napsat, jak jste osobně slyšel tu výpověď? Vy jste tenkrát (kolik Vám to bylo?) mluvil německy? Tak mi to Vaše vlastnoušní svědectví připadá jako ty tisíce očitých svědků, co viděli plynování Židů.

To si jednou vyprávěli válečné vzpomínky dva veteráni, Rus a Angličan. Jak ten Rus běžel, hurá za Stálina, skrz zátarasy, tak tam vidí soudruha, s očima vypíchnutejma o ostnatý drát. Hodí si ho přes rameno a po boji ho odnese na marodku a tam mu sovětský lékař všije do prázdnejch ďůlků oči z chcíplýho koně. Za tři týdny byl na frontě jako snajpěr a odstřeloval fašisty po desítkách.

No to já jsem měl kamaráda, v civilu houslového virtuóza, svědčí o zručnosti anglických lékařů ten anglický veterán, a tomu utrh´ granát všechny prsty na levé ruce. Náš pohotový vojenský lékař mu přišil místo prstů struky z kravského vemene a nejenže za tři týdny hrál zase jakobynic na housle, ale po představení ještě z tý ruky nadojil galon mlíka.
A na to je nějaký očitý svědek, co to viděl? nedůvěřivě se ptá Rus.
Samozřejmě, potvrzuje Angličan, ten tvuj soudruh s koňskejma očima.

64652

3.8.2005 14:48

RE: Zündel - fakta

VaclavK 81.?.?.?

Reakce na 64161

presne tak.. to je jak s temi cedulemi na warsavskem ghettu... malokdo vi, ze zide co tam zili byli "odpad" a promorenost nemocemi tam byla dosti vysoka a samozrejme i umrtnost..

me osobne stacil ten trik s dosti znamou fotografii nemce miriciho na tu ubohou zidovku s ditetem v naruci... skoda, ze kus urizli [smích])) a take ta velmi verohodna kresba toho prasete wiesenthala...

64335

2.8.2005 15:56

demokracie

Petr Pavel 80.?.?.?

Demokracie by se měla lišit od ostatních režimů právě tím, že stojí na několika základních kamenech jako je svoboda slova, svoboda shromažďování atd. Proti názoru, který se nám nelíbí můžeme bojovat pouze pravdou a nijak jinak. Průšvih je v tom, že vůbec k soudu může dojít na základě obvinění, že dotyčný cokoliv propagoval nebo tvrdil. Rozhodně nejsem žádný nacista ani k nim nemám sympatie, přesto jsem přesvědčen, že u nás nemůže být o demokracii ani řeči dokud je trestné tvrdit nebo propagovat cokoli. Kdysi uvěznili Sládka protože cosi tvrdil a díky tomu něco prosadili (tuším Havla prezidentem). Ježišmarjá kde to jsme? Jestliže předseda parlamentní strany (tehdy) a člen parlamentu ČR nemůže veřejně říct, co si myslí tak kdo může? O svobodě shromažďování jsme byli poučeni na CzechTech 2005 - rozehnání obušky a slzným plynem. Ne, bohužel se obávám, že demokracie a pluralita názorů není dneska nikde na světě. Ohánějí se jí pouze Ti, kteří říkají - máte svobodu slova když budete říkat to, co je konformní s naším názorem. No, jenomže to není demokracie, svoboda slova a pluralita názorů, to je totéž co tady bylo za komunistů i za Hitlera. A nakonec Švejk by taky nebyl uvězněn kdyby neřekl že císař pán je ...

64087

3.8.2005 3:09

Tyto diskuze jsou obvykle zatizeny ve dvou ohledech.

zap 65.?.?.?

Prvni je zjevna nutnost bud dokazat ci poprit ze Zide byli mimoradne behem II S.V. postizeni. Ja s tim problem nemam a verim oficielni formuli. Cisla nejsou pro me podstatna. Staci, ze jich bylo hodne. Ale, prave tak bylo lidi mnoha jinych narodnosti vc. Nemcu samych. Naciste zrejme meli za to, ze bojuji jejich 'posledni bitvu' a ze maji unikatni prilezitost se vyporadat s tim, co jim a narodu v jejichz zajmu bojovali, vadilo. Zide tedy nebyli zdaleka sami, kdo byl postizen.

Druhy je jejich (Zidu) vlastni zapojeni v ruznych zlocinech, zejmena v dobe zavedeni, rustu a upevnovani moci ruskeho bolsevismu. Toto jsou zrejme skutecnosti, ktere nelze prehlednout a za ktere musi tez byt brani k zodpovednosti, ac mnozi z nich skoncili prave tak bidne (v ruznych cistkach), jak 'obdarovavali' jine. Myslim, ze tato fakta by mela byt davana do rovnovahy k objektivnejsimu posouzeni.

Neverim, ze v zadnem konfliktu neexistuje kompletne nevinny, at je to jednotlivec, organizace, kultura ci nabozenstvi. Prave tak neexistuje nikdo, kdo je kompletne a bezvyhradne vinny za vsechno zlo tohoto sveta. Jako lidstvo, v minulosti a soucasnosti sdilime vinu rovnym dilem.

64234

3.8.2005 3:30

Co je propaganda a co je odpoved soudci,takze i Frantisek Piepek priznal,ze komory jsou vybudovane az po valce.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Humor aside, I think one can easily drown the typically lazy, feeble-minded reader in details. That is what the Zündel defence team did in the first holohoax trial. 'The Zud' adopted a self-defeating defence strategy of so swamping the jury with details that their minds switched off. Further details were viewed as punishment, and the jury punished back, by finding Zündel guilty. It was poor psychology on the defence's part. I am not speaking with 20-20 hindsight, for I advised Zündel to rebut the jews' allegations, without introducing lots of 'new' material. When the con-artist, Raul Hilberg, was to testify, I was working on his book, "The Destruction of the European Jews", which is full of inconsistencies and unsubstantiated allegations. Unfortunately, Zündel's jewish mistress, who went under the name of "Anne Burton", kept telling Ernst, "If you win, the jews will kill you."
But none of Hilberg's holohoax allegations were refuted by Faurisson. Since one is not only attacking the jews' credibility when one attacks the holohoax, but the World War II allies' credibility as well, it is relevant to show how the allies changed their lies. Major Stano's article refers.

The jew film-maker, "George Stevens", apparently constructed the fake gas chamber at Dachau, and then made a lugubrious propaganda film narrated by Trevor Howard, if I recall correctly. I saw the opus and the Germans were accused of using those facilities to 'gas' people. In 1960, they changed their tune and now allege that the 'gas chamber' of Dachau was built by the Germans, but never used!

The first "six million" jew victims of this century, oops, I mean the 20th century, is described in the "The American Hebrew". [Note 1]

The gestalt I derive from reading "Mr. Malev" is that the many details support the holohoax in the mind of the holohoax-believer, rather than refute the major points alleged by the hoaxer. Short and simple is best. What we have here is a good reference book, but not one which would persuade a 'true-believer' in such things as big sky-jews, tooth-fairies and holocaust hokum. It's a good effort for anyone with sufficient intellectual curiosity to do research on the six million swindle.

Vsimnul jsem si komentare "ze tisice svedku je na to ,jak zide byli zplynovani",tak ,at si dotycny najde proces se Zundelem v Kanade ,kde pred soudem kazdy svedek ze strany zidu ,svedcici s splynovani na dotaz soudce ,zda on osobne videl plynove komory a nebo v nich dokonce znal,kdo tam pracoval,tak ,vzdy odpoved byla ,ze o nich jen slysel.
Dokonce i v procesu s Eichmannem se teto otazce vyhnuli.

64235

3.8.2005 3:53

Nechme mluvit zidy -svedky holocaustu samotne,svedek jez byl sest krat zplynovan,aby ,ovsem mohl svedcit.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

[9] Wiesel called his holocaust-writing, cynically, "Legends". What is Wiesel telling us, that only Hebrews of the inner-circle can understand? Are the "6 million" a Cabbalistic reality, while it is a "Legend" in factual terms?

Haim Landau, after signing the restitution-agreement in 1952 with Adenauer, called out to Schmul Dayan (Mapai) in Yiddish: "Lucky us! 6 million Jews were murdered and we can get some money". [10] Can one really call it lucky to get paid for 6 million murdered brethren? This would be unthinkable for us non-Jews. It is out any imagination for non-Jews, to be paid for the artificial fulfilment of a prophesy, enforced by the victorious Allies, permitting the Jews to return to the promised land and at the same time acquire a title to receive billions of Dollars for things that may be true, but have not happened, as Elie Wiesel is telling us.

»"These numbers do matter," Hilberg [one of the most prominent Jewish holocaust historians] said. "They also matter for a very simple reason -- call it religious, if you like."« [11]
"How could the Zionist leaders and the World Jewish Congress (a major Zionist organization) have the nerve to ask for Jewish assets? The world-wide boycott against Germany in 1933 and the later all-out declaration of war against Germany initiated by the Zionist leaders and the World Jewish Congress enraged Hitler so that he threatened to destroy the Jews. By using the new atheist exile politics they provoked and increased anti-Semitism in Europe which led to the Second World War and the destruction of European Jewry. All the great Rabbis have warned of the terrible consequences of the Zionist heresy. The same exile politics has caused the problems in the Middle East where Jews lived peacefully with the Arabs until the advent of Zionism. Now the same tactics are being used against the Swiss and other nations."

6X zplynovan v Belsen,koncentracnim tabore ,kde plynove komory nikdy nebyly.
Author recounts experiences in Nazi concentration camp

ST. LAURENT - As an 11 year-old boy held captive at the Bergen-Belsen concentration camp during World War II, Moshe Peer was sent to the gas chamber at least six times. Each time he survived, watching with horrors as many of the women and children gassed with him collapsed and died. To this day, Peer doesn't know how he was able to survive. "Maybe children resist better, I don't know," he said in an interview last week.
Jewish Chronicle, London Friday, November 6, 1998

IF ONE WERE to choose one word guaranteed, for the British, to encapsulate the horrors of the Holocaust, it would be "Belsen." ... So, it was the newsreels of the liberation of Belsen that brought home to the British public the existence of gas chambers and the Nazi extermination camps and the reality of Hitler's "Final Solution." ... Belsen had no gas chambers and was not an extermination camp ...


64238

3.8.2005 18:35

Ale proč se tak snaží umlčet zjevného blázna - když každý ví, že tvrdí nesmysly?

Honza esmt (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Tak jak to dnes vidím a jak to vyplývá ze všech zákonů na ochranu Holocaustu a tak dále - asi je ten blázen nebezpečný tím, že asi bude mít pravdu.

Jinak by se ho nikdo ani nevšiml. Takže to asi blázen nebude a vládnoucí kruhy se snaží potlačit skutečnost, že se "přece jenom točí".

Jinde žádnou logiku nevidím. Nějaké řečičky o důstojnosti rozhodně neoddůvodňují to divadlo, co se kolem toho děje.

64390

4.8.2005 3:07

Perpetrators of the holocaust against Christian Russia transform themselves into "survivors" of a holocaust.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

The portraits above are of the same man but in two different incarnations. On the left we see Martin "Gray" in retirement after a successful career peddling fake antiques to gullible collectors. He is holding his mass market paperback, For Those I Loved, which is filled with his exploits as a saintly "Holocaust Survivor" who was supposedly forced to help clear bodies out of the Treblinka "gas chamber." The earlier portrait on the right is of the youthful Gray as a decorated officer in the Soviet NKVD (the forerunner of the KGB), responsible for the murder of millions of Christians and gentiles in Russia and Eastern Europe. Even Establishment researchers have had to admit that Gray's book is as phony as the antiques he peddled. But Gray's scam is symbolic of countless other Communist ghouls who have managed to land on their feet in the West, disguised as poor, persecuted "Survivors of the Holocaust" and feted as the saints and martyrs of the universe. Meanwhile the holocaust they perpetrated against millions of Christians slips further down the dark environs of Orwell's memory hole
Cela ta debata kolem tak zvaneho holocaustu je v podstate primet a dostat mysleni krestanu pomoci teto propagandy do rukou zidu,kteri by takto ovladli miliony lidi,coz se jim z casti velmi dobre dari,takze i jedinec ,jako Zundel je temto planum velmi nebezpecny,nakonec ,cteme Protokoly a posidme veci kolem sebe nakolik se vyplnily,jak je v nich uvedeno.Denni zivot,pokud jste dobrym pozorovatelem Vam to rekne sam v tomto tydnu,jak v radiu ,tak v TV jsem videl-slysel na sest poradu o zidech,jedne stanici uz rikam Tel Aviv,jakoby nevysilala v Australii.
V poradu TV v debate zidu se zachazen s Palestinci,zidovsky najezdnik-osadnik,doslova rekl:ja je postrilel,protoze jich je hodne a nas malo a nikdo neprotestoval z rad krestanu,vlady a jinych lidumilu proti teto agitaci holocaustu Arabu,kteri od vrahu dostali prizvisko terroristi.
Krestansky svet vlivem zidovske propagandy a manipulovani ,nasleduje osud Palestincu, aniz mnozi maji o tom tuseni.
Nakonec i "rassista" udelal poznamku se kterou lze jen souhlasit:What I'm saying is if the Jews are behind this race mixing programme, it looks like they took out a huge chunk of their own people in the process.
“Pacifism will remain an ideal, war a fact, and if the white race decides to wage it no longer, the colored will, and will become the rulers of the world.”
~Spengler

64521

9.8.2005 0:37

Utrpení Ernesta Zundela

Emma Bovary 62.?.?.?

Jo chudák Ernest. Možná by mu Stwora s Králem mohli upíct bábovku nebo buchty s povidlama.

65276

15.11.2005 11:03

Soud s Ernstem Zündelem

Michal Kretschmer kretschmer (zavináč) lbms (tečka) cz 213.?.?.?

Na první pohled by se mohlo zdát, že pro katolíky není zvláštní důvod se zabývat právě probíhajícím soudem s někým, kdo popírá tzv. holocaust. Pro stanovisko katolíků k nacismu je směrodatné, že se jednalo o novopohanství s akcentem na kolektivní život národa a na rasu, pronásledující dokonce i pokřtěné Židy. Z ideového hlediska z těchto a dalších důvodů je nacistická ideologie pro nás nepřijatelná. Přijetí a rozvíjení této ideologie vládnoucími silami v Německu nezůstalo bez následků ve vnějším světě: rozpoutání nespravedlivé dobyvačné války, porobení celých národů, pronásledování na základě pouhé rasové příslušnosti. To jsou všechno dobře známá fakta.
Historickému bádání přísluší zkoumat rozsah a způsoby projevu zla, ať se jedná např. o jakobínské běsnění francouzské revoluce, komunismus či nacismus. V tomto ohledu je třeba, aby badatelé měli svobodu a pracovali s prvotními prameny a výpověďmi spolehlivých svědků. Německo z ideologických důvodů a pod židovským vlivem však tomuto bádání brání a dokonce do svého trestního zákoníku zakomponovalo jedině přijatelné výsledky bádání. V tom je podporováno liberálními medii a tak samotná otázka faktů se stává politickou záležitostí podporovanou celým „průmyslem holocaustu“.
Přitom Německo nemá vůbec právo soudit někoho, kdo např. popírá existenci plynových komor v nacistických koncentračních táborech. Není žádný důvod (kromě židovských zájmů) proč soudit někoho, kdo má svůj názor na rozsah nacistických zločinů, a nesoudit např. popírače bolševických zločinů, turecké genocidy Arménů či třeba i lidské existence našeho Spasitele Ježíše Krista. Jsou snad židovské oběti cennější než gójské? Copak si nejsou lidé v metafysickém smyslu rovni? V současném Německu, stejně jako u nás, mohou legálně působit komunisté, stoupenci marxistické ideologie, kteří jak co do doby trvání jejich krutostí, tak patrně i co do počtu obětí předčili nacisty. Tento německý, český a snad celoevropský dvojí metr uplatňovaný vůči dvěma protibožským ideologiím a jejich skutečným či zdánlivým stoupencům je nespravedlivý a ukazuje, že Evropa je zamořena levičáctvím a židovským vlivem, který parasituje na obětech nacistické protižidovské nenávisti, a jenž by se cítil oslaben, kdyby snad těch obětí bylo méně než udávaných 6 miliónů.
Nejsem historik a nemám přístup k nepodjatým nezávislým pramenům, abych mohl tvrzení Ernsta Zündela přijmout, odmítnout či jinak korigovat. Nemohu přece něco přijmout jen proto, že to již desítky let tradují liberální demokracie a židovské organizace. Musí mi však být podezřelé, když německé zákony brání obhajobě na základě vědeckého prověření jeho tvrzení, když neumožní přizvání znalců navrhovaných obhajobou, když zkrátka „pravdu o holocaustu“ mají v lidském zákoně. M...Kráceno (Editor)

78298

28.8.2006 0:12

Boj za svobodu myslenek

jiri56 84.?.?.?

Nemohu si pomoci, ale to všechno dění kolem holokaustu mi připomíná co se odehrávalo v nedávné historii s církví. Stejně jako byli upalováni či pronásledováni lide za svoje myslenky, to stejné se děje i nyni ve jménu svobody. Nového dogmatu svobody.

115243

31.1.2008 12:12

Je mi z toho opravdu mizerně.

Lucie Haladová lucie (tečka) haladova (zavináč) email (tečka) cz 82.?.?.?

Jak je možné, že tolik z vás se nechá takto zmanipulovat a jak můžete holocaust popírat? Četl jste někdo spisy od soudu se Zundelem? Jak teatrálně vyslal svého experta do osvětimi, aby udělal zkoušky, zda se v plynových komorách opravdu vraždilo cyklonem B. Ty testy v osvětimi prováděl jakýsi Fred Leuchter, člověk, který nemá žádné vzdělání v oboru chemie, či jiných přírodních věd. Dokonce nemá ani vysokou školu ( jen titul bc. z humanitních věd ). Ono video, které přitom natáčel působilo komickým dojmem, měl gumové rukavice, bílý plášť a respirátor, který se používá pouze jako ochrana před prachem. Celé to bylo komické proto, že nedělal bakteriologické testy, nýbrž chemické a celá to byla jen šaráda. Navíc plynové komory byly němci zlikvidovány, takže ty, které jsou v osvětimi byly znovu postaveny a bylo k jejich stavbě použito i materiálů z jiných budov, tak se není čemu divit, že stopy po cyklonu B ve zdech nebyly. Naopak, že stopy byly v jiných místnostech, které se k plynování lidí nepoužívaly je také známý fakt, ale i to má své důvody. V těchto místnostech se prováděla dezinsekce ( POZOR, Irvingova teorie o používání cyklonu B jako desinfekčním prostředku stroskotala právě pro to, že si zaměnil slovo dezinsekce s desinfekcí! ) židovských oblečení. Asi mnozí z vás nevíte, že vši jsou proti účinkům cyklonu B asi 40x odolnější než lidé, proto se nechával působit mnohem déle. ( Židovské oblečení se vozilo do Německa pro lidi postižené válkou ). A proto jsou stopy cyklonu dohledatelné ve vzorcích zdiva i v dnešní době. Doporučuji všem, kdo se účastní této diskuse, aby si přečetl knihu " Popírání holocaustu " od D. Lipstadtové. Tam se o Zundelovy, Irvingovi a jim podobným dozvíte věci, o kterých, podle toho, co tu píšete, nemáte ani tušení. Ano, popírání holocaustu je zločinem, a je to dobře. Nikdo nesmí znesvěti památku tolika lidí, kteří tam přišli o své životy. Jediné, čemu všechny tyto " Osvětimské lži" nahrávají, jsou vznik všech těch ultrapravicových hnutí, násilý a utlačování menšin.

153148

28.4.2009 15:02

RE: Je mi z toho opravdu mizerně.

pochybujici 80.?.?.?

Reakce na 153148

Važená Lucie Hádová
a vy jste cetla spisy od soudu se Zundelem? Kde jste se k nim dostala? muzete mi vysvetlit proc bylo komicke ze Leuchter nedelal bakteriologicke testy nybrz chemicke? a co vazena Lucie Hádová reknete tomuto:

V roce 1993 německý chemik Germar Rudolf ověřil výsledky Leuchterovy zprávy v mnohem detailnější studii, která je dodnes pravděpodobně nejdůležitějším materiálem, jaký kdy revizionisti vyprodukovali. (Das Rudolf-Gutachten. Gutachten über die Bildung und Nachweisbarkeit von Cyanidverbindungen in den "Gaskammern" von Auschwitz, Cromwell Press, London 1993, updated version: Das Rudolf-Gutachten 2000, Castle Hill Publisher, Hastings 2000. Zkrácená verze této zprávy se nachází v Ernst Gauss, Grundlagen zur Zeitgeschichte, anglická verze: Dissecting the Holocaust, Capshaw/Alabama 2000). Všechny pokusy vyvrátit tuto zprávu byly neúspěšné. Rudolf dokázal, že údajná hlavní komora Třetí Říše, komora v krematoriu II v Osvětimi-Birkenau, kde bylo podle očitých svědků zplynováno několik set tisíc Židů, nepřišla nikdy do kontaktu s Cyklonem B. Kyselina kyanovodíková formuje extrémně stabilní pigment (féerický ferokyanid) se železo obsahujícími komponenty zdiva. Tento pigment se ztrácí stejně pomalu jako zdivo, což je dokázáno dlouhodobými, desetiletí trvajícími experimenty. Vysoké koncentrace zbytků kyanidu se stále nacházejí v dezinfekčních komorách v Birkenau, zatímco v údajné plynové komoře v krematoriu II (v Birkenau existovala čtyři krematoria, pojmenovaná krematorium II-V, ale všechna byla vyhozena do vzduchu v roce 1944, respektive počátkem roku 1945. Krematorium II je jediné, kde je „plynová komora“ stále částečně přístupná) se nenašla žádná relevantní koncentrace. To vede k nevyhnutelnému závěru, že se na tomto místě nemohlo uskutečnit žádné plynování.

189727

28.4.2009 17:11

RE: Je mi z toho opravdu mizerně.

lucie Haladová 82.?.?.?

Reakce na 189727

Spisy se Zundelem jsem našla na internetu, leč v angličtině, stačí si je dohledat (mimochodem, jejich části jsou i v knize D. Lipstadtové). K tomu, že dělal testy chemické, to je v pořádku, nicméně jeho oděv a styl naznačovali, jako by dělal testy bakteriologické, proto to působilo celé komicky a strojeně. Navíc, jak už jsem zmínila v předešlém příspěvku, pan Leuchter není a nebyl nikdy žádný chemik [oči v sloup] To, jak to bylo se stopami po kianovodíku už jsem také osvětlila v předchozí reakci.

189738

28.4.2009 16:18

RE: Je mi z toho opravdu mizerně. - MNE TAKY.

steve 70.?.?.?

Reakce na 153148

Ano, popírání holocaustu je zločinem, a je to dobře. Nikdo nesmí znesvětit..
..Vazena Jucie, mel bych mozna vice otazek, ale nemame mnoho casu, jede nam autobus. Mohu dat sve dceri do skolky jeji oblibenou panenku ??

189731

28.4.2009 16:38

RE: Je mi z toho opravdu mizerně. - MNE TAKY.

lucie.haladová 82.?.?.?

Reakce na 189731

Bohužel nechápu, co tím chtěl básník říci [zmaten]

189733

28.4.2009 17:04

RE: Je mi z toho opravdu mizerně. - MNE TAKY.

steve 70.?.?.?

Reakce na 189733

.. to nevadi Lucie, nedelejte si z toho tezkou hlavu .. [smích]

189737

28.4.2009 17:42

RE: Je mi z toho opravdu mizerně. - MNE TAKY.

lucie.haladova 82.?.?.?

Reakce na 189737

Já si těžkou hlavu dělám ráda, mimochodem, už asi na autobus nemusíte, tak si ráda vyposlechnu těch pár otázek [mrknutí jedním okem]

189740

28.4.2009 18:34

RE: Je mi z toho opravdu mizerně. / Ano, mě také.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 153148

Lucie, nechci polemizovat o tom zda byl či nebyl holocaust, nechci polemizovat o tom, zda zemřelo X tisíc nebo X milionů lidí.
To co jste napsala dává smysl a nechci to vyvracet - obzvlášť, když se o faktickou stránku tématu nezajímám.

Mám však jinou otázku. Proč musí být tato "pravda"(úvozovky jsou čistě pro zvýraznění abstrakce tohoto slova) uzákoněna pod trestem odnětí svobody? A proč tak nejsou uzákoněny jiné podobné události: genocida Arménů v Turecku na začátku 20.stol., masové vyhlazování domorodé populace v Severní a Jižní Americe v pokolumbovské éře nebo budeme-li kontroveznější, proč není třeba uzákoněna pravda o životu a smrti Ježíše Nazaretského? Jaký je mezi těmito událostmi rozdíl - je to počet obětí a pokud ano, kde je hranice od které se z pravdy stává zákonem hájený fakt?

Můžeme se smát pomýlenosti "popíračům holocaustu"(úvozovky jsou užité tentokráte v běžném smyslu), můžeme vyvracet jejich hlásané názory, ale nemůžeme je pro jejich názor a jeho říkání závírat do věznic. Bohužel, i do vyvracení se nikomu moc nechce a jistě dobrou otázkou je "proč?" když je fakt faktem. Nebo není?

189751

28.4.2009 20:33

RE: Je mi z toho opravdu mizerně. / Ano, mě také.

lucie haladová 82.?.?.?

Reakce na 189751

Díky za reakci. Já také nechci polemizovat o tom, kolik lidí zemřelo (už jsem to řešila v diskusi pod nějakým jiným článkem). Víte, ono není podstatné, jestli tam zemřelo 6 miliónů, nebo milion lidí. Svým způsobem ani není rozhodující, jestli ti lidé zemřeli na zplynování, nebo následkem podvýživy, vyčerpání, následkem lékařských (nelidských) experimentů, nebo na skvrnitý tyfus. Jde o ten princip, jen tak se rozhodnout vymazat nějakou skupinu obyvatel ze zemského povrchu (genocida) a o to, čím si (třeba že jen ten milión) lidí museli projít a z jakého nesmyslného důvodu museli zemřít. Zmínil jste také genocidu v Arménii, i tu se snaží Turci zapřít (a je to i jeden z mnoha důvodů, proč leží Turecko v žaludku některým členským státům EU ve spojitosti vstupu Turecka do unie), co se týká ostatních genocid, na které se zákon o zpochybňování nevstahuje (hladomor na Ukrajině, genocida ve Rwandě, pokud chcete jít do hloubky, tak klidně i to vyhlazování původních domorodců na americkém kontinentu v pokolumbovské éře tak to je možná pro to, že nikdo tento fakt nezpochybňuje tak masivním způsobem, jako genocidu židů. Myslím, že každá extrémní strana (ať už levice, nebo pravice) je nebezpečná pro běžnou populaci, a toto právě nahrává těm pravicovým extremistům. Ještě chci upozornit, že nejsem židovka, ani mi nikdo z rodiny nezemřel v koncentračním táboře. Můj zájem je čistě obecný.

189770

18.12.2009 11:39

....

Lucie lucie (tečka) haladova (zavináč) email (tečka) cz 188.?.?.?

Po dlouhé době jsem zamířila na tyto stránky, a po přečtení svých příspěvků si sypu popel na hlavu za "neuvěřitelné" množství pravopisných chyb. Asi jsem měla rudo před očima. Každopádně se za svůj analfabetismus omlouvám [pláč]

207376

Příspěvků: 86

01.08. 06:23 Robert Nohejl  Zundel bude vinnen i kdyby opakoval po zidech samotnych ,co reknou.
01.08. 07:49 Rene Bartosek  Ernest Zundel
01.08. 14:33 dusan  RE: Ernest Zundel
01.08. 18:48 Rene Bartosek  RE: Ernest Zundel
03.08. 17:11 dusan  RE: Ernest Zundel
03.08. 21:00 Rene Bartosek  RE: Ernest Zundel
03.08. 21:07 Vladimír Stwora  RE: Ernest Zundel
04.08. 03:05 Rene Bartosek  RE: Ernest Zundel
04.08. 22:04 Jiří Táborský  RE: Ernest Zundel
05.08. 00:18 dusan  RE: Ernest Zundel
02.08. 14:24 Rene Bartosek  RE: Ernest Zundel
02.08. 16:04 dusan  RE: Ernest Zundel
01.08. 13:19 delta.100  JE TO VUBEC MOZNE..?
01.08. 13:33 VaclavK  RE: JE TO VUBEC MOZNE..?
01.08. 14:53 trodas  Jak Zundelovi pomoci?
01.08. 14:56 VaclavK  RE: Jak Zundelovi pomoci?
01.08. 15:00 Adapa  RE: Jak Zundelovi pomoci?
01.08. 15:07 VaclavK  RE: Jak Zundelovi pomoci?
01.08. 15:46 delta.100  RE: Jak Zundelovi pomoci?
01.08. 18:54 Rene Bartosek  RE: Jak Zundelovi pomoci?
01.08. 21:44 A.  Otázka
02.08. 00:01 trodas  RE: Otázka
10.11. 08:26 Otaznik  RE: Otázka
10.11. 08:27 Otaznik  RE: Otázka
01.08. 23:46 sae  Začnu tvrdit,
03.08. 14:07  RE: Začnu tvrdit,
04.08. 22:47 Jiří Táborský  RE: Začnu tvrdit,
05.08. 00:25 dusan  RE: Začnu tvrdit,
05.08. 01:08 Jiří Táborský  Vy jste úplnej genius, Lojzodušane, to už se nedivím, že si Vás leho vybral jako nabiječe do své kadibudky!
04.08. 23:27 TS  RE: Začnu tvrdit,
02.08. 00:09 Vandal  Re-rozbití Československa
02.08. 01:56 Rene Bartosek  RE: Re-rozbití Československa
02.08. 19:41 A.  RE: Re-rozbití Československa
03.08. 02:07  RE: Re-rozbití Československa
04.08. 05:56 Rene Bartosek  RE: Re-rozbití Československa
03.08. 21:19 Rene Bartosek  RE: Re-rozbití Československa
02.08. 01:55 albert  Holokaustni prumysl ohrozen
02.08. 02:39 Robert Nohejl  Kdy mocni zide ,jsou bezmocni proti pravde profesora Finkelsteina,ale to nepomuze Zundelovi.
02.08. 03:34 Robert Nohejl  Kdo ma zdravi rozum a neveri,tak jej zavrem,lide s mdlym rozumem to maji v zivote snadnejsi
02.08. 13:17 Vlada  Zündel - fakta
02.08. 13:18 Vlada  RE: Zündel - fakta
02.08. 14:22 Rene Bartosek  RE: Zündel - fakta
02.08. 15:39 Vlada  RE: Zündel - fakta
03.08. 02:29 zap  RE: Zündel - fakta
02.08. 13:59 Reinhard Böhm  RE: Zündel - fakta
02.08. 15:49 Vlada  RE: Zündel - fakta
02.08. 17:52  RE: Zündel - fakta
02.08. 19:28 Vlada  RE: Zündel - fakta
02.08. 19:19 Rene Bartosek  RE: Zündel - fakta
03.08. 18:38 Vlada  RE: Zündel - fakta
03.08. 21:38 Rene Bartosek  RE: Zündel - fakta
03.08. 22:51 Vlada  RE: Zündel - fakta
03.08. 23:23 Rene Bartosek  RE: Zündel - fakta
04.08. 23:45 Jiří Táborský  RE: Zündel - fakta
02.08. 20:06 Karel z Čech  RE: Zündel - fakta
02.08. 21:34 Vlada  RE: Zündel - fakta
02.08. 21:48 Karel z Čech  RE: Zündel - fakta
03.08. 14:45 VaclavK  RE: Zündel - fakta
02.08. 20:55 Reinhard Böhm  RE: Zündel - fakta
02.08. 21:39 Vlada  RE: Zündel - fakta
03.08. 14:50 VaclavK  RE: Zündel - fakta
03.08. 21:53 Rene Bartosek  RE: Zündel - fakta
03.08. 22:48 Vlada  RE: Zündel - fakta
03.08. 23:27 Rene Bartosek  RE: Zündel - fakta
04.08. 13:30 Reinhard Böhm  RE: Zündel - fakta
05.08. 00:44 Jiří Táborský  RE: Zündel - fakta
03.08. 14:48 VaclavK  RE: Zündel - fakta
02.08. 15:56 Petr Pavel  demokracie
03.08. 03:09 zap  Tyto diskuze jsou obvykle zatizeny ve dvou ohledech.
03.08. 03:30 Robert Nohejl  Co je propaganda a co je odpoved soudci,takze i Frantisek Piepek priznal,ze komory jsou vybudovane az po valce.
03.08. 03:53 Robert Nohejl  Nechme mluvit zidy -svedky holocaustu samotne,svedek jez byl sest krat zplynovan,aby ,ovsem mohl svedcit.
03.08. 18:35 Honza  Ale proč se tak snaží umlčet zjevného blázna - když každý ví, že tvrdí nesmysly?
04.08. 03:07 Robert Nohejl  Perpetrators of the holocaust against Christian Russia transform themselves into "survivors" of a holocaust.
09.08. 00:37 Emma Bovary  Utrpení Ernesta Zundela
15.11. 11:03 Michal Kretschmer  Soud s Ernstem Zündelem
28.08. 00:12 jiri56  Boj za svobodu myslenek
31.01. 12:12 Lucie Haladová  Je mi z toho opravdu mizerně.
28.04. 15:02 pochybujici  RE: Je mi z toho opravdu mizerně.
28.04. 17:11 lucie Haladová  RE: Je mi z toho opravdu mizerně.
28.04. 16:18 steve  RE: Je mi z toho opravdu mizerně. - MNE TAKY.
28.04. 16:38 lucie.haladová  RE: Je mi z toho opravdu mizerně. - MNE TAKY.
28.04. 17:04 steve  RE: Je mi z toho opravdu mizerně. - MNE TAKY.
28.04. 17:42 lucie.haladova  RE: Je mi z toho opravdu mizerně. - MNE TAKY.
28.04. 18:34  RE: Je mi z toho opravdu mizerně. / Ano, mě také.
28.04. 20:33 lucie haladová  RE: Je mi z toho opravdu mizerně. / Ano, mě také.
18.12. 11:39 Lucie  ....

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

35

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc leden přispělo 86 čtenářů částkou 12 124 korun, což je 35 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Politruk Kartous bude kádrovat ředitele škol22.01.20 22:58 Česká republika 2

Glyfosat v medu22.01.20 20:27 Německo 1

Raketový úder Íránu přerušil ovládání amerických dronů v Iráku21.01.20 21:50 Írán 4

Co nabízí Tesco v Británii21.01.20 21:15 Británie 9

Po brexitu je třeba mít větší obavy o osud EU než Velké Británie 21.01.20 14:56 Evropská unie 1

Vladimír Putin odtajnil archivy SSSR o Mnichovské zradě21.01.20 09:52 Rusko 9

Večer rebelů v Řeporyjích20.01.20 21:58 Česká republika 1

Zemřel Jaroslav Kubera, politik, který nikomu nevadil20.01.20 16:36 Česká republika 2

Události v Říši18.01.20 23:17 Evropská unie 3

Praha 3 má nové logo. "Umělec" se chechtá a poplatníci pláčou18.01.20 11:13 Česká republika 13

Jakl dostal pokutu 1000 Kč za to, že byl napaden, znát trest druhého útočníka nesmí18.01.20 10:59 Česká republika 3

Cena dobíjení elektromobilů letí závratně vzhůru17.01.20 22:54 Evropská unie 3

Brexit prý bude Brity stát tolik, co jejich členství za 47 let, tvrdí eurohujeři v iDěs16.01.20 21:50 Británie 5

Neuvěřitelné: Čtyři soutěže královny krásy -- všechny vítězky barevné16.01.20 18:07 USA 5

Další krok k likvidaci národních států: žádné vlaječky poslanců16.01.20 16:28 Evropská unie 2

Vyvadil podal trestní oznámení na Novotného14.01.20 22:31 Česká republika 2

Perfektně organizovaná štvanice na Válkovou. I Soukup si přihřál polívčičku14.01.20 15:20 Česká republika 2

Britský Independent označil Kotlebovce za neo-nacisty14.01.20 15:16 Slovensko 6

A nedá pokoj a nedá. Téma "sirotků" opět na stole. Zrůda Šojdrová je neúnavná14.01.20 14:52 Česká republika 2

Vztahy Ruska a Německa se mění (i otevřeně)13.01.20 17:02 Rusko 10

Měnové kurzy

USD
22,68 Kč
Euro
25,14 Kč
Libra
29,77 Kč
Kanadský dolar
17,23 Kč
Australský dolar
15,57 Kč
Švýcarský frank
23,42 Kč
100 japonských jenů
20,69 Kč
Čínský juan
3,28 Kč
Polský zloty
5,93 Kč
100 maď. forintů
7,48 Kč
Ukrajinská hřivna
0,93 Kč
100 rublů
36,59 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 352,56 Kč
1 unce stříbra
403,25 Kč
Bitcoin
194 014,17 Kč

Poslední aktualizace: 23.1.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 10 558