Diskuze k článku

Připravte se: Show v Gaze brzo začne

Příspěvků 112

29.7.2005 0:33

Bude přímý přenos?

Lu.Cruface 83.?.?.?

No jo no, my můžeme jen přihlížet s rukama za zády a uvažovat o tom, zda nějaký jejich jaderný ing. zmáčkne omylem špatné tlačítko. [velký smích]

63403

29.7.2005 0:36

Tady v Holandsku...

Vodník 82.?.?.?

...se říká "kolonisté", to umožňuje obojí pohled na věc.

63404

29.7.2005 4:28

Moc dobry clanek.

Růžena Šípková 198.?.?.?

USA je skutecne kolonii Israele.

63415

29.7.2005 6:36

Doufejme ze to zacne pres 'Pulsa Dinura'

albert 70.?.?.?

Tj. kabalistickym prokletim chazarskeho zida Shinermana-Sharona jeho soukmenovci, chazarskymi chassidy, v noci na hrbitove.
Kdyz cerv se pusti do tasemnice .. [naštvaný]
http://www.wnd.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=45454

63418

29.7.2005 6:53

Mike

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Ale no tak , Pane Krali.. Psat takovehle patosy.. Kazdy vi, ze tento utvar a jeho obyvatele slysi jenom na susteni obeziva.. Je to jak se slepicema, kdyz clovek prijde do kurniku a zacne ukazovat hory doly pekny les pipky si toho nevsimnout, ale jakmile vytahnete zobani..

63419

29.7.2005 8:15

Trocha propagandy

satai 62.?.?.?

Nehodlám tu řešit, kdo je v právu. Ovšem zajímá mne autorův "úkrok stranou", ve kterém označuje rok 1967 za počátek dějin. Myslím, že řetězec příčin a následků není tak jednoduchý, jak se nám snaží vsugerovat.

63423

30.7.2005 18:24

Trvaly mir

kema 205.?.?.?

Reakce na 63423

>Nehodlám tu řešit, kdo je v právu. Ovšem zajímá mne
>autorův "úkrok stranou", ve kterém označuje rok 1967 za
>počátek dějin. Myslím, že řetězec příčin a následků
>není tak jednoduchý, jak se nám snaží vsugerovat.

To je prave ten problem. Zjednodusovani a'la pan Kral. `
Valka v roce 1967 byla jedna ze ctyr valek mezi statem Izrael a jeho sousedy. Byla take jedina, kterou zacal Izrael.Ty valky v letech 48, 56 a 73 zacali Arabove s bohulibym zamerem "nahnat Zidy do more". To znamena vyvrazdit.
Tezko se tedy divit malinke zemi obklopene ne zrovna tolerantnimi a snasenlivymi sousedy, ze si nejaka ta uzemi ponecha.
Staci se podivat na mapu Izraele bez Golanskych vysin a hned vite proc.
Presto si myslim, ze navraceni okupovanych uzemi je krok spravnym smerem. Musi se to ale delat jen pokud budou zaroven dany zaruky pro bezpecnost Izraele.

63554

30.7.2005 20:01

RE: Trvaly mir

Ben Hur 69.?.?.?

Reakce na 63554

>To je prave ten problem. Zjednodusovani a'la pan Kral. `
>Valka v roce 1967 byla jedna ze ctyr valek mezi statem Izrael a
>jeho sousedy. Byla take jedina, kterou zacal Izrael.Ty valky v
>letech 48, 56 a 73 zacali Arabove s bohulibym zamerem "nahnat
>Zidy do more". To znamena vyvrazdit.

>Tezko se tedy divit malinke zemi obklopene ne zrovna tolerantnimi
>a snasenlivymi sousedy, ze si nejaka ta uzemi ponecha.

>Staci se podivat na mapu Izraele bez Golanskych vysin a hned vite
>proc.

No a to je prave dalsi problem. Ariel Sharon po Egytptske schuzce s Abasem, presne plni , k cemu se zavazal. Propusteni Palestinskych zlocincu se setkalo s velkou nespokojenosti, ze strany arabu, vyklizeni Gazy uz kritizuji arabove a jejich pratele predem. Na druhou stranu Abbas po teto schuzce dosud nehnul ani malickem. Neni ani schopen dodrzet primeri. Arabove vrazdi nevinne civilisty na uzemi Izraele a utoci na neozbrojene osadniky dale. Od Egyptske schuzky nechal Abbas popravit nekolik desitek palestincu na zaklade vykonstruovanych kratkych procesu, pro jejich udajnou spolupraci s Israelem. Spolupraci, ke ktere se on sam na schuzce v Egypte sam zavazal. Nekolik lidi nechal lynchovat primo na ulici.

>Presto si myslim, ze navraceni okupovanych uzemi je krok spravnym
>smerem. Musi se to ale delat jen pokud budou zaroven dany zaruky
>pro bezpecnost Izraele.

Nemyslim, ze v soucasne situaci, vyklizeni Gazy a dvou osad ve West Bank prinese nejake uvolneni. Spise naopak. Muze se stat, ze se daji do pohybu extremisti v Izraeli a situace se znacne priostri. Abu Mazen si se zlocineckym hnutim Hamas nevi rady. Jeho nabidku, aby spolupracovali s jeho vladou pred ctrnacti dny odmitli. To jest jeho vladu ignoruji. V teto situaci je naprosto nesmyslne, pokracovat v jakemkoliv jednani o budoucim Palestinskem statu. Byla by to stejne jako v minulosti jen ztrata casu.

63563

30.7.2005 20:43

RE: Trvaly mir

kema 205.?.?.?

Reakce na 63563

Souhlasim s vami ve vetsine veci, pane Ben Hure.
Presto si vsak myslim, ze cely ten vyvoj po smrti svateho Jasira jde konecne spravnym smerem.
Doufam, ze si vetsina palestinskych Arabu nakonec prece jen uvedomi, ze terorizmem zatim nic nedosahli a nedosahnou. Budto budou ztracet uzemi tak dlouho, az jim nezbude vubec nic, nebo vyuziji soucasneho trendu a dostanou vetsinu sveho uzemi zpet. Ale musi to byt doprovazeno uplnym ukoncenim teroristickych utoku.
Tahle ta politika "uzemi za mir" by mohla byt uspechem a vitezstvim pro obe strany.

63567

30.7.2005 21:17

RE: Trvaly mir

Ben Hur 69.?.?.?

Reakce na 63567

>Souhlasim s vami ve vetsine veci, pane Ben Hure.
>Presto si vsak myslim, ze cely ten vyvoj po smrti svateho Jasira
>jde konecne spravnym smerem.

>Doufam, ze si vetsina palestinskych Arabu nakonec prece jen
>uvedomi, ze terorizmem zatim nic nedosahli a nedosahnou. Budto
>budou ztracet uzemi tak dlouho, az jim nezbude vubec nic, nebo
>vyuziji soucasneho trendu a dostanou vetsinu sveho uzemi zpet.
>Ale musi to byt doprovazeno uplnym ukoncenim teroristickych
>utoku.

>Tahle ta politika "uzemi za mir" by mohla byt uspechem a
>vitezstvim pro obe strany.

S tim souhlasim Kemo bez vyhrad. Predpoklada to ovsem vstricnost z obou stran (ta nebude mozna do te chvile dokud budou palestinska uzemi ovladat teroristi a zlocinci} a predevsim vetsi zainteresovanost a uprimnou snahu, nejen z USA, ale i z Evropy a arabskych statu. Jednostranne zainteresovane clanky, jehoz prikladem je tento, ktery je ubohou protiamerickou a protiizraelskou propagandou k tomu prispeji tezko. Pan Kral si totiz vubec neuvedomuje, ze svuj problem palestinsti arabove, bez zahranicni pomoci nikdy nevyresi. Dosud se okolni svet nezmohl na vic, nez na stvani, lzi, rasismus a zjevnou nechut se celym problemem zabyvat, natoz podat pomocnou ruku.To je to cim v soucastnosti palestinsti arabove nejvice trpi. Kritizuje se zde financni pomoc USA Izraeli (americani to presidleni neplati, to je nesmysl), ale o financni pomoci, kterou poskytuje Bily Dum palestinskym arabum, ani slovo. Jak rikam, clanek je jednoznacne rasisticky orientovany proti Izraeli, bez jakekoliv hlubsi myslenky, natoz naznaku budouciho reseni arabsko-izraelske otazky.

63571

31.7.2005 2:09

RE: Trvaly mir

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 63567

Kdyby Palestinci nezacali v prosinci 1987 se svym povstanim prave pod vedenim Arafata, na nezh izraelska armada zareagovala s nebyvalou masovou brutalitou byla by dnes palestinska otazka vyresena k spokojenosti Tel Avivu, takze jakekoliv potize ohledne okupace arabskych a palestinskych uzemi padaji jednoznacne na odpovednost izraelskych vlad. A to predevsim z toho duvodu, ze sionisticky Izrael je agresor, ktery pres 50 let usiluje, aby Palestinci byli vymazani z povedomi sveta. Navic ma tu drzost pozadovat po svetovem spolecenstvi, aby financoval jeho chyby. Mam na mysli v posledni dobe napr. zadost prispet na bezpecnostni zdi mezi okupovanymi uzemimi a Izraelem. Golanske vysiny a jejich strategicky vyznam, a jak to vlastne souvisi s pravem Izraele na tato uzemi, pominu-li " pravo silnejsiho". Takze terorismus a jeho eskalace na Zapad je, i kdyz se mi to nerika lehce, skutecne to, co nuti zapadni vlady vytvaret tlak na Izrael. Zapad byl hluchy k tragediim Palestincu v Deir Jasin, a tyto tragedie se v ruznych formach po tech 50 let neustale opakovali - vezneni, nespravedlnost, potlacovani projevu a svobod, muceni, popravy, lagry, destabilizace, demoralizace. Palestinci, ac to je k nevire to vydrzeli a stale volaji po svych pravech a ukradene zemi ( konfiskace Izraelem), nehodlaji se smirit s ulohou podradnych lidi na podradne prace, jez jim prisoudil apartheid Izrael. A politika "uzemi za mir", jez stala zivot byvaleho izraelskeho premiera Rabina je tezka vyhra pro Izrael, protoze dava Palestincum jejich vlastni zemi zpatky, a to jeste jenom drobty ze stolu. [pláč]

63581

31.7.2005 6:09

RE: Trvaly mir

kema 205.?.?.?

Reakce na 63581

Tak nevim, Mr. Rene

precetl jsem si to trikrat, ale furt to nedava smysl.
Podle me by bylo nejlepsi, kdyby Zidi a palestinsti Arabove meli svoje vlastni staty a zili spolu v miru. To by nebylo dobre jen pro ne, ale i pro cely zbytek sveta.
Nejspis budou potrebovat mezi sebou na par roku tu zed. Az bude po nenavisti, muzou ji zbourat.
A my vsichni bysme jim meli pomoct a nemit blby poznamky o tom, kolik to stoji.(Jako pan Kral)
Souhlasite Mr. Rene, nebo by bylo lepsi nahnat cely narod do more ?!

63607

31.7.2005 6:53

RE: Trvaly mir

Ben Hur 69.?.?.?

Reakce na 63607

>Tak nevim, Mr. Rene
>
>precetl jsem si to trikrat, ale furt to nedava smysl.
>Podle me by bylo nejlepsi, kdyby Zidi a palestinsti Arabove meli
>svoje vlastni staty a zili spolu v miru. To by nebylo dobre jen
>pro ne, ale i pro cely zbytek sveta.

Nejsem si jisty Kemo, zdali s timto nazorem obstojite u soucasneho osazenstva Zvedavce. Pred davnymi casy jsem zde predlozil myslenku jednoho spolecneho prosperujiciho statu, bez stripu a bez statu ve state, dockal jsem se pouze sprostych, ubohych a rasistickych nadavek od (vypusteno pro osobni utoky. Editor)

63610

31.7.2005 16:39

RE: Trvaly mir

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 63607

Mr. Kema a hranice bude tvorit, kdo Izrael a kolik palestinske zeme dostanou Palestinci zpatky 10%? Izraelci nerespektuji suverenni zeme ohledne hranic. Jaka je rozloha okupovanych uzemi polovina rozlohy statu Izrael? Zabrat zemi jineho suverenniho statu je aktem agrese, za 50 let existence nedokazali sioniste bajonety vytvorit mezi svymi sousedy nic vice, nez nenavist na zivot a na smrt. Cemu se taky divit? A kdo by stal o souseda, jez provede preventivni uder, povrazdi valecne zajatetce, okupuje uzemi me zeme a zacne je osidlovat, perzekuje a pronasleduje sve obcany na svem uzemi, jez patri k memo nabozenstvi a jsou kulturne i puvodem pribuzni s mym narodem. Vypada to, ze zed bude potreba trvale a ne par roku, jak se snazite naznacit. Sioniste rozumi pouze jednomu argumentu a tim je sila, k posun v palestinske otazce je nuti tlak zvenci, prestoze jim nestacilo 55% uzemi pridelene jejich mene pocetnemu etniku pri vzniku Izraele ( taky nespravedlnost) nikdy jsem nezastaval nazor, ze by Zide meli byt zahnani do more, ale ani Palestinci. Pokud Izrael ma dost prostredku na svou militarizaci nevidim nejmensi duvod, aby svet prevzal financne odpovednost za "politiku", jez vyustila v tento trisktni stav. Po celou existenci statu Izrael, sioniste a ne Palestionci drzi v rukou moc, jak to je z volebnim pravem Palestincu a legislativou ohledne volebnich stran a hnuti by mohla byt zajimava debata. Timto je dana odpovednost jednoznacne. Pokud jde o fakta, kterym jsem uvedl a vy jste jim neporozumel, zadny problem budte konkretni, muzu to upresnit. O tom je prece debata, ne ?

63672

31.7.2005 17:21

RE: Trvaly mir

kema 205.?.?.?

Reakce na 63672

Pane Bartosek,
pokud Izrael opusti pasmo Gazy a Golanske vysiny, pak opusti vetsinu okupovanych uzemi. Nikoliv deset procent.
Idealni by bylo stazeni az na hranice o kterych rozhodlo UN pri vzniku statu Izrael, ale k tomu sotva dojde. Za te situace totiz zautocili Arabove poprve a tak se ani Izraeli nedivim, ze se nechce vracet zpet.
A ta zed tam bude muset stat aspon padesat let. Je tam prilis mnoho nenavisti a za tu nesou vinu obe strany. Hlavne vsak "zahaneci do more" a sebevrazi s bombami.

63681

31.7.2005 17:53

RE: Trvaly mir

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 63681

Je tam prilis mnoho nenavisti a za tu nesou vinu obe strany. Hlavne vsak "zahaneci do more" a sebevrazi s bombami.
---
Jinymi slovy: Je tam mnoho nenavisti a za to hlavne mohou ti, kteri chteji zpet rodnou zemi.
Tak se mi zda, kemo, ze hledas treti vlast. Morava, ani Kanada ti nestaci.
Ale kdyz jsme spolu mluvili osobne, tak jsi mluvil trochu jinak.
Proc? Odpovis, nebo stale za bukem?
Uz me to fakt sere. Kdy uz ta vase skupina zacne byt trochu objektivni? Kdy?
Kdo vas plati, ...priznejte barvu.
Ze ti neni hamba delat ostudu rodne Morave, to je fakt uz moc......

TIMTO ZADAM VSECHNY EMIGRANTY, ABY PREHODNOTILI SVUJ POSTOJ A PSALI POUZE TAK, JAK JIM SRDCE EMIGRANTA PRIKAZUJE. DOBA ZACINA BYT DOSTI NAHNUTA A ATMOSFERA ZACINA HOUSTNOUT.
TIMTO ULOHA IDEALISTY KONCI.
POKUD BUDU POKRACOVAT V PSANI PRISPEVKU, BUDE TO POD MYM PRAVYM JMENEM.

63688

31.7.2005 18:31

RE: Trvaly mir

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 63688

Já jsem se tady posledně (před měsícem, dvěma ?) naštval podobně, jako teď Vy a jedu pod svým jménem. Sice jsem celou kauzu ne zcela pochopil, v čem spořívala role idealisty a co se teď u Vás změní, ale jinak "ano" . Doba je nahnutá..

63699

31.7.2005 18:51

RE: Trvaly mir

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 63681

Golanske vysiny patri komu? Neni to ciste nahodou syrske uzemi, a nepodminuje nahodou Syrie navrat Golan jako stezijni podminku pro uzavreni miru s Izraelem? A co zbrane ZHN jaky je postoj arabskych zemi a Izraele? Arabove jsou ochotni se zbavit svych arsenalu, za predpokladu, ze to udela i Izrael ten ma mimochodem okolo 500 jadernych raket s dolet okolo 3000 km, na co to potrebuje? Takze 45% uzemi z celkove rozlohy Iraele podle mandatu OSN jez byla prisouzena Palestincum v roce 1947, to je pro Izrael realita ci ne? Kdy Arabove zautocili poprve po Deir Jasin?

63707

1.8.2005 19:57

RE: Trvaly mir

kema 205.?.?.?

Reakce na 63707

Pane Bartosek,
prvni valecny konflikt hned po vzniku statu Izrael zacal utokem jeho arabskych sousedu kteri nesouhlasili s rezoluci OSN o jeho vzniku.
Verim, ze by dnes tyhle puvodni hranice byly pro vetsinu Arabu prijatelne, ale po ctyrech prohranych valkach uz je na to asi pozde.
Porad je jeste ale cas se domluvit. Vzhledem k tomu, ze populaci Jordanska tvori ze 75% prave palestinsti Arabove, uzemi maji jeste porad dost. A hodne mohou dostat zpet.
Tech nuklearnich zbrani nema pokud vim Izrael tak moc a ma je pouze na svou obranu. Nikdy s nimi ostatne nikomu nevyhrozoval o cemz svedci take fakt, ze jejich existenci vubec nepriznava.

63950

1.8.2005 22:34

RE: Trvaly mir

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 63950

Takze v roce 1917 bylo v Palestine 56 000 Zidu ( 8%) a 644 000 Palestincu, v roce 1931 175 000 (19%) Zidu a 750 000 Palestincu, v roce 1947 bylo 630 000 Zidu ( 33%)a 1 300 000 Arabu. Je hezky videt, ze pocet Arabu se od roku 1917 zdvojnasobil a pocet Zidu zjedenactinasobil. Diky kolaboraci s Britanii ve zprave Palestiny a pomoci vlivne zidovske lobby ( Rotschildove a spol.), ziskali od Britanie vyhody jez jim umoznili do poloviny tricatych let ovladnout ekonomiku Palestiny. To vedlo s lavinovitym narustem imigrace Zidu do Palestiny v letech 1936-39 k povstani, jez Britanie tvrde potlacila ( 20 000 vojaku ), na prelomu let 1937-38 vsak Britove zacali ztracet kontrolu, a tak prisli sioniste s nabidkou pomoci. Pokud drive hrali sioniste silnou roli pri represich, tak od momentu vytvoreni "Kolonialni policie" ( 15 000 muzu, z toho 6000 motorizovanych) nabily represe masoveho charakteru. V roce 1938 bylo uvezneno 5 000 Palestincu, z nihz 2 000 bylo odsouzeno k dlouhodobemu vezeni, 148 lidi bylo obeseno a pres 5000 domu zboreno. Sionisticke sily byly propojeny s britskou zpravodajskou sluzbou a staly se primimi vykonavately tvrde britske zpravy Palestiny. Diky postoji Britanie pripadlo z rozhodnuti OSN 54% Palestiny sionistum, ale i to bylo malo mezi 29. listopadem 1947 ( OSN rozdelila Palestinu) a 15. kvetnem 1948 izraelska armada a organizace Irgun a Haganah brutalnim terorem, jehoz symbolem jsou jatka v Deir Jasin, vyhnali 780 000 Palestincu ( v te dobe to bylo 60% palestinske populace) ze zeme, nikdo o ne nestal ani jejich arabsti sousede. Takze Izrael se rozkladal na 75% uzemi prirceneho OSN. Zautocila Liga arabskych statu (Egypt, Zajordansko, Syrie, Libanon, Irak), jedina moderni jednotka byla Arabska legie Jordanske krale Abdulaha a ti odmitli prenest valku na uzemi prircena Izraeli OSN. Izrael po prvnim primeri 11.6. 1948 zprostredkovane OSN se Izrael dukladne vyzbrojil z Ceskoslovenska a presel do protiutoku, ve kterem zvitezil ( jaro 1949). Ziskal cast Gazy a zapadniho brehu Jordanu vcetne zapadni casti Jerusalema a vetsinu Galilee. Tolik k pocatkum, na otazku: "KDO JE AGRESOR?" at si kazdy odpovi sam. [mrknutí jedním okem]

63985

1.8.2005 23:38

RE: Trvaly mir

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 63950

Fakt, ze kolem nuklearniho arsenalu Izraele se udrzuje medialne hrobove ticho napr. na rozdil od Syrie, Iranu a drive Iraku, me ASOLUTNE NEPRESVEDCUJE O MIRUMILOVNOSTI MILITARISTICKEHO IZRAELE. Tolik odhad BBC
Izrael
Počet jaderných hlavic: asi 100 - 200
Populace: 6,4 milionu obyvatel
Armádní rozpočet: 9,4 miliard dolarů
Podpis Smlouvy o nešíření jaderných zbraní: nepodepsal
Zdroj: Carnegie Institute
Nejednoznačný a komplikovaný je status Izraele jako státu, o němž není jisté, zda disponuje jaderným arzenálem. Analytici předpokládají, že Izrael má zhruba 100 až 200 střel. Také se domnívají, že Izrael je schopen přepravovat hlavice letecky nebo jednou ze svých tří ponorek.
Předpokládá se, že Izrael začal se svým jaderným programem v padesátých letech 20. století a že svou první bombu vyrobil v roce 1967.
Znepokojení nad reakcí v arabském světě, potenciální negativní reakce od části izraelské veřejnosti a ohled k americkému závazku o nešíření jaderných zbraní jsou předpokládaným důvodem toho, proč Izrael nikdy nezveřejnil informace o svém jaderném programu. Kolik dostal ten borec, co zacal mluvit o jadernem programu Izraele 25 let, bohuzel si nemuzu vzpomenout na jmeno, ale treba to nekdo pripomene na Zvedavci.
Jenom tak pro zajimavost pokud jde o militaristicky charakter Izraele rocne vydava na zbrojeni na hlavu 1470$, USA 1425$, Britanie 535$, Francie 500$ a Rusko 445$. Vypada to, ze Izraeli mohou ve zbrojeni konkurovat pouze USA. Takze obranne retorice Tel Avivu ja osobne verim, stejne jako Hitlerove revu o Zivotnim prostoru. A tady mate retoriku, ktera rika neco jineho:
"Fakt, že Izrael ohrožuje světový mír, vědí i obyvatelé Evropy, jak vyplývá z nedávno zveřejněných průzkumech veřejného mínění. Izrael Shahak, izraelský Žid, to také jednou řekl jasně a zřetelně: "Izrael jako židovský stát je hrozbou ne jen pro sebe a pro svůj lid, ale je hrozbou pro všechny Židy a pro všechny národy a státy na Blízkém východě i mimo něj."

Izrael se se svými agresivními záměry ani netají, protože se cítí být nedotknutelný. V izraelských novinách (Jeruzalémský pátek) bylo publikováno interview s profesorem Martinem Van Creveldem. V tomto interview Creveld zdůraznil, že Izrael je schopný zasáhnout většinu evropských měst jadernými zbraněmi. "Vlastníme stovky atomových hlavic a raket, které můžeme vystřelit libovolným směrem, třeba i na Řím. Většina evropských měst je cílem našeho letectva". Je třeba něco dodávat? Chcete to ještě jasněji a zřetelněji?"

63991

2.8.2005 9:07

RE: Trvaly mir

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 6

V tomto interview Creveld zdůraznil, že Izrael je schopný zasáhnout většinu evropských měst jadernými zbraněmi. "Vlastníme stovky atomových hlavic a raket, které můžeme vystřelit libovolným směrem, třeba i na Řím. Většina evropských měst je cílem našeho letectva". Je třeba něco dodávat? Chcete to ještě jasněji a zřetelněji?"
------------------------------------------------------------

Tomu nevěřim.Ten Creveld musí být muslim. [smích]

64044

2.8.2005 18:41

RE: Trvaly mir

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 0

Vygooglujte si Benjamin Merhav ( ten je opravdu koser), a mel by jste se dostat k te informaci. Pouzil jsem opravdu desitky webu na internetu, nez jsem dal prisvek dohromady, ale pokud to nenajdete, tak vam to vyhledam. [mrknutí jedním okem]

64138

30.7.2005 23:25

RE: Trvaly mir

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 63554

V roce 1956 Izrael navedly Británie a Francie, aby vpadl na Sinaj a ony měly záminku obsadit znárodněné průplavové pásmo, proti čemuž se v dojemné shodě postavily jak USA, tak SSSR. V r.1948 sice byly arabské armády papírově silné, ale jediná schopnější jednotka byla Arabská legie krále Abduláha pod vedením Brita Glub paši. Jordánský král byl s Izraelci smluven a zabral jen západní břeh Jordánu a Staré město v Jeruzalémě (nevěděl ještě, že mu to Izraelci jen půjčují na 19 let). Nicméně i této jednotce po vypuknutí války odepřela Británie dodávky výzbroje, což vedlo k propuštění jejího schopného velitele.

63575

29.7.2005 8:26

Pod svicnem je nejvetsi tma

Ben Hur 69.?.?.?

>Na Blízkém východě brzo začne mediální show.

No prave jste ji pane Kral zahajil.

63425

29.7.2005 9:55

No,bude to zajímavé.

tora85 80.?.?.?

Nevím jestli jste zaregistrovali, ale před pár dny proběhla na BBC zpráva, že se spekuluje o tom, že měl Sharon infarkt. Vůbec by mě nepřekvapilo, pokud by opravdu "infarkt" měl a pomohli by k tomu jeho odpůrci.

63436

29.7.2005 9:58

Cekam na opozicni argumenty!!

Rene Bartosek 69.?.?.?

Jak rekli nekteri prispivatele Zvedavce, tak zidobijec Kral napsal clanek, jenz zostuzuje a hanobi Izrael jako jedinou demokracii na Blizskem a Prednim Vychode. No, nic jsem zvedavy na argumentaci, jez toto stanovisko obhaji. Zatim prtesvedcive pro mou osobu vyzniva jednoznacne clanek pana Krale, ale jsem clovek pro nehoz PRAVDA A SPRAVEDLNOST JSOU DOBRI PRATELE, takze se tesim na to, ze budu konecne vyveden ze svych bludu!! [mrknutí jedním okem]

63437

30.7.2005 20:15

RE: Cekam na opozicni argumenty!!

Jirka 134.?.?.?

Reakce na 63437

pockej, jak Izrael jako jedinou demokracii na blizkem a strednim vychode?
copak zcela osvobozeny Afghanistan (ovladany valcicimi producenty drog) a osvobozeny irak, kde vudce pred lety vyhlasil drtive vitezstvi a nyni tam panuje mir a poklid [smích] se nepocita? Copak tam neni mir a demokracie?

Proc tam teda okupanti nasypali ty tuny bomb a inteligentni munice? Proc ty zeme za miliardy dolaru obsadili kdyz v nich neni demokracie, rene?

63564

31.7.2005 2:11

RE: Cekam na opozicni argumenty!!

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 63564

Ted opravbdu netusim jestli to je reakce na me a pokud ano tak na jaky prispevek? [zmaten]

63582

31.7.2005 5:05

RE: Cekam na opozicni argumenty!!

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 63564

Rene nejspis myslel jedina fungujici demokracie. Nebo snad chcete tvrdit, ze ve valecnem stavu, kde boucha kazdy den nejaky magor je mozna demokracie?

63602

29.7.2005 10:14

Problem s temihle "pipkami"...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

..je ovsem ten, ze vas seredne pozobaji, jakmile vam zobani dojde...

Coz bude pri jejich nenazranosti velmi rychle [zahanbení]

63441

29.7.2005 17:40

RE: Problem s temihle

NAFTAK katfan (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 63441

Zrní dávat pipinkám to je vždycky dobré,
ale v našem případě podal bych jim modré.
Nevím zdali by to bylo ještě trochu humánní,
kdybych zase myškám dával žluté zrno normální. >..je ovsem ten, ze vas seredne pozobaji, jakmile vam zobani
>dojde...

>
>Coz bude pri jejich nenazranosti velmi rychle [zahanbení]

63462

29.7.2005 12:33

Pane Králi

JC 81.?.?.?

Osvěžte prosím také moji paměť a napište mi co asi mohlo být příčinou okupace Palestinských území v roce 1967./mám dojem že z podobného důvodu
"okupovali" Francouzi německé území po 1.světové válce.K odchodu je sice nenutila žádná rezoluce OSN nýbrž jakýsi pan Hitler,který jim jejich smířlivost za pár roků spočítal i s chlupy./Když jsme u těch peněz,máte také informace kolik nateklo USD do Palestinců a hlavně na jaké účely byly ta peníze používány?
BTW. K přelévání peněz dochází i v EU.Mám tomu rozumět tak,že Česko/které
zatím cosi pobírá je kolonií EU a až bude za 2-3 roky platit stane se EU
kolonií Česka?

63448

29.7.2005 13:26

Ariel Sharon: 'We control America',takze ,oslicku ,otres se!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

OCCUPIED JERUSALEM -- An acrimonious argument erupted during the Israeli cabinet weekly session last week between Israeli Prime Minister Ariel Sharon and his foreign Minister Shimon Peres during which Sharon reportedly yelled at Peres, saying "don't worry about American pressure, we control America."
According to the Israeli Hebrew radio Kol Yisrael Wednesday, Peres warned Sharon that refusing to heed incessant American requests for a cease-fire with the Palestinians would endanger Israeli interests and turn the US against us.
At this point, a furious Sharon reportedly turned toward Peres, saying "every time we do something you tell me America will do this and will do that . . . I want to tell you something very clear: Don't worry about American pressure on Israel. We, the Jewish people, control America, and the Americans know it."
The radio said Peres and other cabinet ministers warned Sharon against saying what he said in public, because "it would cause us a public relations disaster."
U.S. NATIONAL DEBT CLOCK
The Outstanding Public Debt as of 29 Jul 2005 at 11:21:43 AM GMT is:
U.S. NATIONAL DEBT CLOCK
The Outstanding Public Debt as of 29 Jul 2005 at 11:21:43 AM GMT is:

$ 7,874,934,726,507,40

The estimated population of the United States is 296,634,990
so each citizen's share of this debt is $26,547.56.
The National Debt has continued to increase an average of
$1.64 billion per day since September 30, 2004!
The estimated population of the United States is 296,634,990
so each citizen's share of this debt is $26,547.56.
The National Debt has continued to increase an average of
$1.64 billion per day since September 30, 2004!

63449

29.7.2005 17:08

Díky za tak rozumný článek

Vokouns VOKOUNS (zavináč) atlas (tečka) sk 85.?.?.?

Proháněl jsem vyhledávači nějaká tématická slova a narazil na tento článek. Už jsem na tomto webu tak dlouho nebyl (snad více než rok), že jsem málem zapomněl na jeho existenci. Jsem rád, že jsem sem vstoupil právě dnes, kdy jsem si zažil zajímavou zkušenost na "Novinkách", shodou okolností jsem tam dnes narazil v diskusi na http://cgi.novinky.cz/discussion.py?action=showDiscussion&server=novinky&articleId=61820&discussionId=59806&rootId=1662197#1662197 na téma okupace Palestiny, nu a po pár příspěvcích, které nebyly ani vulgární ani nekorektní jsem zjistil, že dál na daší připomínky reagovat nemohu, neboť mé IP bylo zablokováno. Zdá se, že pro média v ČR je otázka jiných názorů na Palestinu tak nežádoucí, že už se přistupuje i k censuře diskusí... O to raději jsem, že právě dnes mohu číst - ZDE - názory, které jsou tak odpovídající pravdě, jako je článek Show v Gaze ... Přeji vše dobré Jaroslav Ignatius Vokoun

63459

29.7.2005 17:10

OMG

kubik 217.?.?.?

Pan Kral by si mel obnovit znalosti z dejepisu, nebot uzemi Palestiny historicky patrilo Zidum. Staci otevrit Stary zakon v Bibli a hned by vam bylo vsechno jasne. Vzdyt dokonce Zide a Palestinci drive byli 1 narod a stejneho vyznani! Nechci tim obhajovat stat Izrael, ale meli bychom si uvedomit, ze ve Staroveku to bylo opravdu Zidovske uzemi. Proto se nedivim nyni Zidum, ze se tohoto uzemi nechteji vzdat... Ovsem ridi se hesle ucel sveti prostredky a to neni spravne....

63460

29.7.2005 18:52

RE: OMG

Rastik 195.?.?.?

Reakce na 63460

No dobre, tak pouzime Vasu logiku:
Uzemie USA historicky patri indianom, takze navrhujem vytvorit pod dohladom OSN indiansky stat na uzemi USA.
Uzemie Australie historicky patri miestnym domorodcom, takze taktiez treba vytvorit pod dohladom OSN ich vlastny stat.
A nasledne vsetkych terajsich bielych obyvatelov nasackujeme u nas v Europe do zbernych taborov, lebo sem historicky patria.
A to by sme pripadne este mohli najst nejakych Keltov a vytvorit im stat u nas v strednej Europe.
Nepripada Vam taketo uvazovanie dost absurdne??? A preco potom maju byt prave Zidia vynimkou?

63469

29.7.2005 20:58

To nie je dobrý príklad.

Vodník 82.?.?.?

Reakce na 63469

Historicky to územie patrí Indiánom, tí z neho ale nikdy neodišli, no boli surovo zdecimovaní a zahnaní do reservácií. Židia boli z Palestíny vyhnaní po povstaniu Bar Kochby, a po takmer 2000 rokov ich tam bolo iba pár - a s okolím nevychádzali nijak zle, aspoň nie horšie ako iné menšiny inde. Všetko sa pojebalo s nástupom sionismu v Európe.

63481

30.7.2005 3:08

RE: OMG

dusan 70.?.?.?

Reakce na 63469

No dobre, tak pouzime Vasu logiku:
Uzemie USA historicky patri indianom, takze navrhujem vytvorit pod dohladom OSN indiansky stat na uzemi USA.

Rostik

Na to by nikdy, opakuji nikdy Indiani nepristoupili.
Nikdy se nemeli tak dobre, jako nyni. Kazdy Indian
dostava od vlady asi komem 28 tisic kanadskych $$$
a to bez prace. Vy taky dostavate od ceske vlady
socialni podporu ve vysi 600 tisic korun za rok ?
Rika vam to neco pane Rostiku ?
Stejne tak Palestinci. Kdyby tam nebyli podnikavi
a snazivi Zide, tak do roka Palestinci zemrou hlady.
Nechte si tu "logiku" do hodin marxismu. Za to dosta-
nete od soudruzky ucitelky urcite jednicku. A ve-
rejnou pochvalu pred celou tridou a pekny zapis
v zakovske knizce. I rodice s vas budou mit radost.





63503

30.7.2005 4:52

RE: OMG

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 63503

pane Dusan, to je v Kanade, v USA maji indiani svoje uzemi na kterych neplati povicero zakony Spojenych Statu, takze indiansky kmen si klidne muze postavit Kasino ve state, kde je gambling zakazan a vydelavat tezke prachy na bilem muzi [smích] Indiani ve svych rezervacich maji sve zakony, svou policii a bilej muz jim do toho kecat nebude. Takze prakticky stat ve state. No ale na druhe strane na vesnici urcite toto nevyucuji [velký smích]
Logika je holt logika, spojime se s dablem, pokud to vyhovuje nasemu mysleni [překvapení]

63513

30.7.2005 6:29

RE: OMG

Lev 68.?.?.?

Reakce na 63503

Vy taky dostavate od ceske vlady socialni podporu ve vysi 600 tisic korun za rok ? Rika vam to neco pane Rostiku ?
_____________________________________________

Lojzodusane, snazivy Zide z Palestiny. Pan Rostik nedostane od ceske vlady, ani prd, jelikoz pan Rostik je Slovak ze Slovenska. On skutecne neni ten snazivy Zid z Palestiny. Nemel takove stesti, jako vy, Lojzodusane [vyplazený jazyk]

63524

30.7.2005 6:38

RE: OMG

dusan 70.?.?.?

Reakce na 63524

Lojzodusane, snazivy Zide z Palestiny. Pan Rostik nedostane od ceske vlady, ani prd, jelikoz pan Rostik je Slovak ze Slovenska. On skutecne neni ten snazivy Zid z Palestiny. Nemel takove stesti, jako vy, Lojzodusane

Lev

Dekuji pane Lev za formulovani mojeho mysleni.Bez vas
uz bych malem zacal verit, ze produktivita Zidovske
populace je 30 x vetsi nez produktivita Palestincu.
Dekuji taky za vysvetleni, ze Slovaci jsou ze Slovenska.
Preji vam moc pekny weekend.


63526

30.7.2005 10:05

RE: OMG

Rastik 195.?.?.?

Reakce na 63503

Stejne tak Palestinci. Kdyby tam nebyli podnikavi
a snazivi Zide, tak do roka Palestinci zemrou hlady.

To je naozaj zaujimave,ze Zidia tam nezili 2000 rokov a Palestinci hladom neumreli. Vase ciernobiele videnie sveta je naozaj velmi podivne, ale dnes je bohuzial vlastne vacsine obyvatelom Europy a USA. Mali by ste si uz konecne uvedomit, ze nasa kultura a "demokracia" nie je ta jedina a najlepsia cesta a ze nemame ziadne pravo vnucovat nas zivotny styl niekomu nasilim.
A mimochodom, mali by ste uz konecne prestat generalizovat a hadzat vsetkych Indianov a Arabov do jedneho vreca. To je typicky priznak neznasanlivosti a rasizmu.

63530

30.7.2005 17:35

RE: OMG

dusan 70.?.?.?

Reakce na 63530

A mimochodom, mali by ste uz konecne prestat generalizovat a hadzat vsetkych Indianov a Arabov do jedneho vreca. To je typicky priznak neznasanlivosti a rasizmu.
Rastik
To preci ja vubec nedelam. Prosim ctete moje
prispevky vice pozorneji, nez budete odpovi-
dat. Dekuji.

63552

30.7.2005 18:34

RE: OMG

TS 213.?.?.?

Reakce na 63503

Vy taky dostavate od ceske vlady socialni podporu ve vysi 600 tisic korun za rok ?

Je to holy prepocet pres kurz CAD/CZK, nebo je upraveny pro cenu zbozi/najmu/sluzeb v dane lokalite?

63557

29.7.2005 19:28

RE: OMG

Emma Bovary 62.?.?.?

Reakce na 63460

Mno oni ale existuji teorie podle nichž ti dnešní Židé alespon jejich aškenazy větev nemají s původními Židy žijícimi na uzemí dnešního Israele/Palestiny v době krále Šalamouna nic společného. Že jsou ve skutečnosti potomci Chazarů turkického kmene žijícího mezi Černým a Kaspickým mořem který konvertoval k judaismu. Víc o tom píše židovský spisovatel Arthur Koestler v The Thirteenth tribe. http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/0394402847/qid=1122657858/sr=2-1/ref=pd_bbs_b_ur_2_1/104-8612073-5969543

Nakonec i kdyby tahle teorie stála na vodě což je docela možné tak nároky Židů na dnešní uzemí Israele jsou podobné jako nároky Irů a Skotů na dnešní uzemí České republiky. Vždyt Keltové tu byli taky dřív ne?

63474

29.7.2005 20:03

RE: OMG

68 68.?.?.?

Reakce na 63474

Já se jen nestačím divit, že se ještě někdo diví, že na takovou schizofrenní, vylhanou, zkorumpovanou, prohnilou a bezzásadovou společnost se třebas někdo (Alkejda?) dívá jako na něco, co je třeba nemilosrdně odstranit. Je to totiž něco jako hnisavý vřed na těle lidstva.

Na Cechy to neplati. Ti jsou vyjimka. [smích] [smích] [smích]

63475

29.7.2005 21:03

Paní Bovary:

Vodník 82.?.?.?

Reakce na 63474

>Nakonec i kdyby tahle teorie stála na vodě což je docela
>možné tak nároky Židů na dnešní uzemí Israele jsou
>podobné jako nároky Irů a Skotů na dnešní uzemí České
>republiky. Vždyt Keltové tu byli taky dřív ne?
Nejen to: dokonce i Germáni tu žili dřív než my a nikdy z tohoto prostoru nezmizeli úplně, česká knížata je zvala ke kolonizaci od 12.stol. Sudeťáci by se tedy mohli zaštiťovat Izraelem! [velký smích] Jediný rozdíl je, že Keltové a Germáni měli - na rozdíl od Židů - po celou tu dobu nějaký svůj stát.

63482

30.7.2005 5:52

RE: Paní Bovary:

hostující 84.?.?.?

Reakce na 63482

No máte pravdu,i když jsou tací,kteří tvrdí,že i my jsme potomci těchto Keltů, [smích] kteří odtud nikdy neodešli,pouze od příchozích 'nemnoha'Slovanů převzali jejich jazyk a tito na oplátku s Kelty splynuli.
Docela pěknou téměř 'konspirační teorii' o původu obyvatel naši vlasti,si můžete přečíst v románu Luďka Frýborta Praotcové! [smích]

63522

30.7.2005 16:47

Ad hostující:

Vodník 82.?.?.?

Reakce na 63522

S Luďkem Frýbortem byla onehdá beseda tady v Holandsku. Na můj dotaz, kam mu zmizeli ti Germáni, jejichž staletá přítomnost na našem území před příchodem Slovanů se mi zdá nezvratná, jsem nedostal uspokojivou odpověď.

63548

30.7.2005 23:40

RE: Ad hostující:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 63548

Keltové odešli na přelomu letopočtu na území dnešního Rumunska a nahradili je Markomané pod vedením Marobuda (ten byl později zajat Římany a dožil v Ravenně). Toho z Germánie vytlačil legendární Hermann Cherusk (Arminius), vítěz z Teutonburského lesa. Germáni v menším počtu žili i předtím v jižních Čechách. Několik Keltů zřejmě zůstalo, jsou jisté náznaky, že ovlivnili pohřební obřady Germánů. Nicméně žádné keltské artefakty se po přelomu letopočtu nenašly. Dle nejstarší zprávy kronikáře o Slovanech v Čechách tito obsadili zem vylidněnou nájezdy Attily Huna.

63576

31.7.2005 21:15

RE: Ad hostující:

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 63576

Dle nejstarší zprávy kronikáře o Slovanech v Čechách tito obsadili zem vylidněnou nájezdy Attily Huna.
-------------------------------------------------------------------------
Vylidněnou těžko.Jinak by se v současné populaci ČR nemohly vyskytovat některé mutace genu CFTR, specifické pro ty oblasti,kde se Keltové vyskytovali.

63740

31.7.2005 23:37

RE: Ad hostující:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 63740

Vylidněnou i od těch Germánů, kteří nahradili Kelty (s pár se samozřejmě smísit mohli). Zem tehdy nebyla tak zúrodněná a ani zemědělské metody nebyly na takové výši, aby umožnily přátelské soužití a následné mísení všech, kdo do Čech našli cestu. Nějaké genové pozůstatky tu být jistě mohou, ale ty se mohly k nám dostat od Keltů bůhví odkud (v době příchodu praotce Čecha byly Keltové již přes 450 let pryč) -třeba od irských lučištníků ve švédském žoldu za 30.leté války. Ostatně lze narazit na dost genů tatarských a tureckých, a tito se na našem území oproti Keltům jen mihli. O tom, že Attila dovedl vyvraždit celé kmeny, není sporu. Jinak by se jistě dochovaly zprávy o bojích Protočechů s germánskými usedlíky.

63803

2.8.2005 8:55

RE: Ad hostující:

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 63803

Nějaké genové pozůstatky tu být jistě mohou, ale ty se mohly k nám dostat od Keltů bůhví odkud (v době příchodu praotce Čecha byly Keltové již přes 450 let pryč) -třeba od irských lučištníků ve švédském žoldu za 30.leté války.
--------------------------------------------------------------------------
Výskyt mutací genu CFTR /keltských a velšských/ je např. v Irsku,Velké Britanii,nebo v Bretani stejný,jako v Čechách.Je tedy možné, že irská lučištnice to "chytla" tady. Že Irové jsou Keltové jsou jen bajky.Teda,jsou stejní Kelti,jako např.Rakušáci a Češi.Bacha ale,Slováci,Poláci,Němci,ti na tom jsou podstatně hůře.Tam neni ani ťuk.
[mrknutí jedním okem]

64043

30.7.2005 0:19

RE: OMG

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 63460

...zemi Palestiny historicky patrilo Zidum.
Vzdyt dokonce Zide a Palestinci drive byli 1 narod a stejneho vyznani! Nechci tim obhajovat stat Izrael, ale meli bychom si uvedomit, ...
---
Kubiku
A to jako palestinci byli v Palestine u zidu na navsteve?
Srandisto.

A s tim uvedomovavanim si....
Vis co znamena Pravo na vlast?
Koncentraky a zdi tady ve stredni Evrope staveli jini pacholci.

63495

30.7.2005 4:47

RE: OMG

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 63460

Jo a Cechy patrili Keltum. [mrknutí jedním okem]

63512

30.7.2005 7:01

Kde je to napsano ve Starem Zakone ??

albert 70.?.?.?

Reakce na 63460

>Pan Kral by si mel obnovit znalosti z dejepisu, nebot uzemi
>Palestiny historicky patrilo Zidum. Staci otevrit Stary zakon v
>Bibli a hned by vam bylo vsechno jasne. Vzdyt dokonce Zide a
>Palestinci drive byli 1 narod a stejneho vyznani!

Jiz nekolikrat v minulosti jsem na tomto schmoozu (ale tez rovnez mozna i na par jinych internetovych schmoozech v ceske reci) nabidl tem, kteri by mi byli schopni ukazat ve Starem Zakone (k tomu dobrotive pridavam i Novy Zakon, nebot ten je jeste vice 'update'[mrknutí jedním okem], ze uzemi Palestiny "patrilo" (ci patri) zidum, $1000 odmeny.
Zatim se nikdo o odmenu neohlasil. Divne ..
Pane Kubik, neracil by jste si snad vydelat 1 $litr (tj. pravych $1000 z Jewnited States of America)?
Staci mi jen ukazat ve Starem Zakone to co jste napsal (tj. ze "Palestina historicky patrila zidum"[mrknutí jedním okem], a mate v mziku vydelan 1 litr pravych nefalsovanych uverovych poukazek z Jewnited States of America, tez zname coby $, 'buck', 'zielone' (polsky), etc.
Kdyz mi to ve SZ ukazete, okamzite tento obnos posilam Zvedavci, s instrukci ze je to pro Vas, a muzete se prihlasit o nalezne ..
Nechcete si snad privydelat ? [zmaten]
Jen tak mimo rec: zide si Palestiny vubec nevazi. Nebot existuji dva Talmudy (podle definice rabinu Wise a Rodkinsona: "Moderni zid je produkt Talmudu"[mrknutí jedním okem], jeden je palestinsky, druhy je babylonsky. A ten dnesni, co zide pouzivaji (se vsi nenavisti k nezidum, uchylnostmi, nabadani k necestnostem) je ten babylonsky.
Nemeli by si snad dnesni zide radeji delat narok na Babylon ??? Treba Saddam by mohl byt klidne jejich babylonsky Nebuchadnezzar. I nad temi potomky asiatickych chazaru (smes), kteri tvori (90-95)% dnesniho zidstva bychom prihmourili oci, kdyz mi to, o cem je rec, ukazete ve Starem Zakone ze to tam je.
Hodne stesti!

63527

31.7.2005 14:02

RE: Kde je to napsano ve Starem Zakone ??

chorche 62.?.?.?

Reakce na 63527

Doslova ne ale ja to tam vidim:

Ezechiel:
"I will take you from among the nations and gather you from all the countries and bring you into your own land.... I will sprinkle Pure Water on you..."

Sura 17,"The Night Journey" verse 104
"We told the sons of Israel: Settle in the land and when will be fulfilled the promise of the Future Life, We will make you return in multitudes."


Asi souhlasite, ze zeme o ktrerou se jedna neni Uganda a jedna se navrat Deti Israelskych. Soucasny Israel toto nenaplnuje, ale Ezechiel prorokuje, ze je nejprve shromazdi a pak ocisti. Tak verim a doufam, ze soucasny navrat je soucasti tohoto planu a Zide jako jeden z 12 kmenu Israele budou soucasti.

63655

29.7.2005 18:25

Dívejme se tedy, stejně již nic jiného dělat nelze !

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Současný svět (ale velmi ironicky míněno !! [velký smích] ) se stal dokonalou ukázkou lidského umění. Umění, jehož podstata spočívá v tom, že Boží odkaz, ten úžasný a krásný svět, který Bůh lidem dal na dobu "Od Olám po Olám", tak ten svět jsme rozvrtali, poslintali, pokáleli, rozkopali, zasvinili a já nevím co ještě. Teď se nám naskytá pohled na svět asi jako na rozkopané bývalé akvárium, kde se v nechutné koláži trosek z posledních sil plácají umírající rybičky.

A tak se my lidi se na ten pokálený znesvěcený svět díváme. Někteří ducha spíše mdlého se dívají se samolibým a přitroublým uspokojením - mají nahrabáno a nakradeno a myslí si, že "jsou za vodou". Spousta lidí se ani nedívá, nemají čas, hamoní se od čerta k ďáblu - to aby byli taky co nejrychleji za vodou. A pak Bohu žel, "je nás pár", co se tiše koukáme a máme slzu špatně utajenou v koutku oka. Show brzy začíná - ale ne jen to Sharonovo v Gaze.

Má to cenu rozebírat, kdo je kde a jak moc v právu ? Je někdo schopen z lidí dát zpátky to "rozkopané akvárko" do původního stavu ? Ne ne. A tak tedy - držte si klobouky, bude to frkot !

63464

30.7.2005 2:43

RE: Dívejme se tedy, stejně již nic jiného dělat nelze !

vladuna 86.?.?.?

Reakce na 63464

K tomuto se, bohužel, nedá nic dodat. Snad jen to, že pouze pár "postižených" je schopno tyto věci vnímat. Velké většině je to "šumafuk".
War is peace. Freedom is slavery. Ignorance is strength.

63502

29.7.2005 18:45

Geopoliticky vyznam Izraela

Stojan Jakotyč 206.?.?.?

Podla mna je to trochu inak. Izrael je na blizkom vychode velmi uzitocny spojenec. Cely zapadny svet stoji a pada na plynulych dodavkach ropy z Perzskeho zalivu - spomente si na sedemdesiate roky na zapade, coho dokazali krajiny OPEC puhym znizenim dodavok. Podobne, ked Rusom zacala dochadzat lacna ropa, zrutil sa im cely socialisticky system. Takze dosledky prerusenia dodavok ropy by boli dalekosiahle a pre Zapad asi katastroficke.

Z geopolitickeho hladiska bol blizky vychod pred vojnou proti Iraku dost slabo zabezpeceny. Jediny spolahlivy spojenec bol Izrael. Saudska Arabia ma pritelsky rezim, ale ten sa nemusi udrzat, a preto bolo Izrael treba podporovat za kazdu cenu. Momentalne je situacia vyrazne lepsia z vojenskeho hladiska (Irak a Afganistan mozu byt pouzite ako odrazove mostiky), ale i tak je Izrael velmi, velmi dolezity.

Podla mojho nazoru, ak by spadol rezim v saudskej arabii, este by sme boli za izrael vdacni.

63467

29.7.2005 23:25

RE: Geopoliticky vyznam Izraela

zap 65.?.?.?

Reakce na 63467

Podla mojho nazoru, ak by spadol rezim v saudskej arabii, este by sme boli za izrael vdacni.
------------------------------------------------------------------------

Tak prosze pana, tady to mame. A je to politicky absolutne nezavadne. Pane Stwora zabalte to, snazite se zbytecne. S takovou 'kapacitou' nepohnete. [cool]

63492

30.7.2005 3:36

RE: Geopoliticky vyznam Izraela

Ben Hur 69.?.?.?

Reakce na 63492

>Podla mojho nazoru, ak by spadol rezim v saudskej arabii, este by
>sme boli za izrael vdacni.

>Tak prosze pana, tady to mame. A je to politicky absolutne
>nezavadne. Pane Stwora zabalte to, snazite se zbytecne.

Zbytecne se snazite vy, krestanku Zape. Stojan ma pravdu. Amerika mela nechat Sadama dojit az do Saudske Arabie. (tam mel namireno v prvni perske valce) Vy byste dnes zmoulal ruzenec, az by se z nej kourilo a prosil Boha, Izrael a Ameriku, aby s tim neco udelala, to vam garantuji.A Vasim sefem ve Vatikanu by urcite dnes nebyl byvaly nacista.

63508

30.7.2005 12:01

RE: Geopoliticky vyznam Izraela

zap 65.?.?.?

Reakce na 63508

.A Vasim sefem ve Vatikanu by urcite dnes nebyl byvaly nacista.
----------------------------------------------------------------

A diky Bohu za nej. Potkalo nas v jeho volbe velke stesti!

63535

30.7.2005 3:18

RE: Geopoliticky vyznam Izraela

TS 213.?.?.?

Reakce na 63467

Cely zapadny svet stoji a pada na plynulych dodavkach ropy z Perzskeho zalivu - spomente si na sedemdesiate roky na zapade, coho dokazali krajiny OPEC puhym znizenim dodavok. Podobne, ked Rusom zacala dochadzat lacna ropa, zrutil sa im cely socialisticky system.

A presto se vyzkumny tokamak velikosti vetsi nez male stavi teprve ted, a v provozu jeste peknych par let nebude. Mozna je jeste cas rozjet R&D projekt ve stylu a velikosti Projektu Manhattan, zamereny na vysokoenergetickou fyziku, na vyrvani energie ze samotneho srdce hmoty. Za penize, co stoji soucasne dobrodruzstvi v pousti, by se takovych projektu dalo udelat nekolik; znacna cast technologie uz taky existuje (viz napr. supravodive magnety pro DESY). Na mensim tokamaku uz se podarilo ziskat kratkodobe pozitivni energetickou bilanci, a cim vetsi tokamak, tim stabilnejsi plazma.

Pokud jde v poustni valcicce o ropu, tohle by byla lepsi odpoved: misto boje o loziska je ucinit z vetsi casti irelevantni. Je-li dost lacine energie, jde prakticky vsechno: uhlovodiky na syntezy wszelike jdou udelat pyrolyzou biomasy, benzin se nahradi vodikem naabsorbovanym ve vhodnem intersticialnim hydridu...

Timhle by se podstatne snizil tlak na spotrebu ropy. Cinani tu technologii samozrejme brzy okopiruji taky, coz je ale z globalniho hlediska dobre, nebot pak ani oni nebudou mit tendenci valcit o ropu. Dostatek energie take resi problemy s pitnou vodou, takze ani valky o vodu nebudou problemem. A zbydou snad jenom valky o politickou moc.

Jenomze v soucasnem svete, kdy se analyzy zminujici "peak oil" umyslne pohrbivaji, neni mozno spolehat na zdravy rozum nasich vladcu.

63505

30.7.2005 11:44

RE: Geopoliticky vyznam Izraela

Lu.Cruface Lu (tečka) Cruface (zavináč) seznam (tečka) cz 83.?.?.?

Reakce na 63505

No jo, to je pěkné, ale co pak s těmi zbraněmi na Bushově skladě?-vždyť by jim prošla lhůta.A co ty zbrojařské koncerny v USA, kterým je za "sponzorské dary" zavázán - nemají co vyrábět, když to stát nepotřebuje. Takže jim je nějaký tokamak nebo vodík naprosto ukradený, jediné východisko je ...

63534

30.7.2005 15:24

RE: Geopoliticky vyznam Izraela

Jiri Satanek 62.?.?.?

Reakce na 63505

Vase duvera v "energeticke moznosti" vysoenergeticke fyziky me prekvapuje.Nemyslim si, ze tudy v dohledne dobe vede cesta. Spis bych investoval penize do malych jadernych reaktoru, palivovych clanku, magnetohydrodynamickych reaktoru,supravodicu a vylepseni a zlevneni vyroby intersticialnich hydridu.
Obavam se, ze nemame dost casu na zasadni prulom v ziskavani energie ani na uvedeni fuze do praxe, proto bych se asi zameril na technologie, kde nejsou zasadni potize.
V zasade ovsem souhlas, stejne penize investovane do vedy a nejake projekty ala Manhattan by byli podstatne uzitecnejsi nez valecna dobrodruzstvi a budovani sveta po vzoru Orwela.
Jen tak pod carou, postrehl jste tu hysterii okolo hafnia a ochotu DARPA k investici? Jsou asi hodne zoufali a vedi, ze jim tece do bot ....

63545

30.7.2005 16:22

RE: Geopoliticky vyznam Izraela

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 63545

[chechtot] [chechtot]

Jsou asi hodne zoufali a vedi, ze jim tece do bot ....

Jsem již s tím otravný, že vzpomínám Nostradama. Ten tu naši bídu s energiemi docela dobře viděl, sám to až nechápu. Pokud jsem to z těch docela zmatených textů vyodhadl dobře, skutečně na rok 2005 zmínil výstavbu ITER ve Francii, ale nebude úspěšná, respektive bude spojeno s velkým neštěstím a katastrofou.

Nostradamus průlom v energetice předvídá až na dobu po třetí světové někdy po roce 2020, to ale zase bude jiná doba. To zase bude ropy dost !! Tedy ne, že by ji na planetě přibylo, ale spotřeba velmi ale velmi klesne .. [velký smích] !

No ale zpět do dneška - skutečně ty stamiliardy (dolarů) investované do základního výzkumu kolem fuzních vysokotepelných reaktorů byly asi stejně přínosné jako je přínosný mrtvému kabát. Vše důležité se již nyní děje a energie z nich stále není. Jojo, zoufalství narůstá ... asi cosi kdesi praskne [velký smích]

63547

31.7.2005 8:45

RE: Geopoliticky vyznam Izraela

TS 213.?.?.?

Reakce na 63547

Jsem již s tím otravný, že vzpomínám Nostradama. Ten tu naši bídu s energiemi docela dobře viděl, sám to až nechápu.

Nostradamus keca z hladu. Pise natolik zmatene, ze se to da vysvetlit tolika zpusoby, ze by bylo nepravdepodobne, kdyby se vicemene kterakoliv cast jeho textu nedala nalepit na nejakou cast historie.

Spis by mne zajimalo co kouril, a kde se to da sehnat.

63621

31.7.2005 8:35

RE: Geopoliticky vyznam Izraela

TS 213.?.?.?

Reakce na 63545

Spis bych investoval penize do malych jadernych reaktoru, palivovych clanku, magnetohydrodynamickych reaktoru,supravodicu a vylepseni a zlevneni vyroby intersticialnich hydridu.

Fuze je jenom jedna z komponent budouci energeticke politiky. Navic MHD a supravodice se do znacne miry prekryvaji s konstrukci tokamaku, palivove clanky a hydridy (nebo obecne technologie ukladani vodiku) jsou pak doplnky "velkych" zdroju energie. Male stepne reaktory jsou pak dobre jako doplnky tam, kde se vedeni neda postavit a fuzni reaktor je neekonomicky (experimentalni verze takoveho maleho bezpecneho reaktoru by ted nekdy mela bezet nekde na Aljasce).

Jen tak pod carou, postrehl jste tu hysterii okolo hafnia a ochotu DARPA k investici? Jsou asi hodne zoufali a vedi, ze jim tece do bot.

Myslite Hf-178m a jeho korespondujici jaderny izomer? Ono by se jim to moc moc hodilo jako zdroj energie napriklad pro gamma-lasery. Ale vylozene hysterii jsem zatim nepostrehl.

63618

31.7.2005 16:45

RE: Geopoliticky vyznam Izraela

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 63618

Mohli by jste mi doporucit nejaky dobry link ohledne tehle problematiky potreboval bych se zorientovat. Dekuji. [smích]

63674

31.7.2005 20:30

RE: Geopoliticky vyznam Izraela

Jiri Satanek 62.?.?.?

Reakce na 63618

MHD dnes pouzivaji snad jen vojaci. Prekryv supravodicu a MHD s Tokamaky vidim, ale v blizke prakticke ve vyuziti fuze moc neverim. Reaktor ve Francii ma byt podle planu hotov za 10 let, myslim, ze za 15 mozna skutecne pobezi.

Presne Hf-178m. Ty mereni z Texasu moc kosher nepusobi a nikdo to znovu nezmeril. Teoreticky se mi to take moc nepozdava.
Mluvilo se o zdroji energie pro vojenska letadla [chechtot] .
Gamma lasery ... kdykoliv na neco podobneho pomyslim, rozcilim se.
Lide jako Leho, lze omluvit z mnoha duvodu..., jak omluvit spickove fyziky?

63722

31.7.2005 23:43

RE: Geopoliticky vyznam Izraela

TS 213.?.?.?

Reakce na 63722

Gamma lasery ... kdykoliv na neco podobneho pomyslim, rozcilim se.

Proc? GRASERy jsou zajimava protiraketova technologie. Porad lepsi, nez je cerpat malou stepnou bombou.

A treba se budou hodit jeste na neco. Rodokmen radioizotopu pro medicinu, termoelektricke generatory pro kardiostimulatory nebo pro radiograficke detekovani prasklin v kovovych soucastech taky zacina u Fermiho reaktoru z Projektu Manhattan.

Lide jako Leho, lze omluvit z mnoha duvodu..., jak omluvit spickove fyziky?

Za co? Za to ze hledaji odpoved na technicke problemy? Pokud vim, o zbranich rozhoduji politici - o financovani vyvoje i o bojovem nasazeni jeho vysledku.

63805

1.8.2005 0:53

RE: Geopoliticky vyznam Izraela

Jiri Satanek 62.?.?.?

Reakce na 63805

Prime civilni pouziti gamma laseru nevidim.Jine cerpani nez vybuchem bomby pravdepodobne neni znamo. Na hafnium neverim [mrknutí jedním okem]
Fyzikalne je to velmi zajimave.Nevidim do toho a neumel bych ten laserujici material navrhnout, skutecne vzrusujici problem [mrknutí jedním okem] .
Spickovy fyzik nemusi spolupracovat s armadou a zvedavost ci touha publikovat jej neomlouva.
Kolega matematik prisel pred casem s velmi zajimavym matematickym modelem, ktery nepublikoval, prave z duvodu moznosti primeho zneuziti.
Sam jsem vymyslel nekolik zajimavych "triku", ktere jsem si nechal pro sebe a nemam v umyslu to menit.
Vzdy si vzpomenu na beanii na MFF UK a na slib: "Slibuji, ze budu derivovat a integrovat vzdy jen v zajmu lidstva ... [mrknutí jedním okem] ".

63819

1.8.2005 2:13

RE: Geopoliticky vyznam Izraela

TS 213.?.?.?

Reakce na 63819

Prime civilni pouziti gamma laseru nevidim.

Vysoce precizni nanotechnologicke operace? Neco jako rentgenova litografie na jeste kratsi vlnove delce? Rozlicne analyzy materialu, vcetne vysokorychlostni fotografie jevu uvnitr materialu?

Jine cerpani nez vybuchem bomby pravdepodobne neni znamo.

Zatim.

Na hafnium neverim.

Ja taky ne.

Fyzikalne je to velmi zajimave. Nevidim do toho a neumel bych ten laserujici material navrhnout, skutecne vzrusujici problem.

Kdybych umel prislusny matematicky aparat, milerad bych si s tim pohral. Jelikoz gamma zrcadla nejsou, musi se lasing efekt odehrat behem jedineho pruchodu vlny materialem - takove lasery uz existuji. Rozlicne zdroje uvadeji ze u podzemnich jadernych testu byly testovany materialy jako YAG nebo med.

Spickovy fyzik nemusi spolupracovat s armadou a zvedavost ci touha publikovat jej neomlouva.

Spickovy fyzik tim, ze odmitne na necem pracovat, niceho nedokaze. Bud bude prvni Oppenheimer, nebo Kurcatov, nebo nekdo jiny.

Kolega matematik prisel pred casem s velmi zajimavym matematickym modelem, ktery nepublikoval, prave z duvodu moznosti primeho zneuziti.

Tak misto nej s tim prijde nekdo jiny, nebo mozna uz prisel. A misto verejne publikace pro pouziti vsech to zustane v rukou nektere z armad - pricemz civilistum zemi okolo bude odmitnut pristup k informacim o moznostech/omezenich dane technologie, z nichz vyplyvaji metody obrany.

Sam jsem vymyslel nekolik zajimavych "triku", ktere jsem si nechal pro sebe a nemam v umyslu to menit.

Viz vyse.

Diffie, Hellman, Rivest, Shamir, Adleman, Zimmermann. Ti si triky nenechavali pro sebe. Udelali lidstvu sluzbu.

Nejmenovany matematik z britske tajne sluzby na ty same algoritmy prisel pred nimi. Pro lidstvo zustal irelevantnim.

Vzdy si vzpomenu na beanii na MFF UK a na slib: "Slibuji, ze budu derivovat a integrovat vzdy jen v zajmu lidstva ...".

Open-source everything.

63827

30.7.2005 5:12

RE: Geopoliticky vyznam Izraela

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 63467

Izrael je na Blizkem vychode pro USA vzdy problem, pri jakemkoliv konfliktu v nemz se angazovali primo USA, ho musel Washington drzet striktne stranou, a kolikrat to strycka Sama prislo draho. V prvni iracke valce za par vyprazdnenych Scadu ( aby vubec doleteli na izraelske uzemi) dodali Americani Tel Avivu system Patriot ( v te dobe poprve mimo USA)a pomoc ( finance, politicka podpora). Pouzit Izrael jako primeho spojence znamena konflikt se vsemi jeho neprateli v regionu a stranou by vzhledem k verejnosti pravdepodobne nezustali zrejme ani zeme jako Saudska Arabie, Kuvajt, Spojene Arabske Emiraty, Jordansko apod. Dokonce i Turecko a muslimske stredoasijske republiky jsou velmi opatrne s podporou USA, musi brat v uvahu reakci arabskeho sveta. Takze pokud chce Zapad ropu, nemuze riskovat vyvolani velkeho konfliktu na Blizskem a Prednim vychode, proto takova starost Bileho domu o vystehovani "osadniku" ( okupantu) z okupovanych uzemi v oblasti Gazy. Takze nemusime byt Izraeli vdecni za vubec nic, uvolneni napeti v teto oblasti a mir v regionu by nic nezmenil na tom, ze Arabove by dal prodavali svoji ropu do sveta. Tvori to prece jejich hlavni zdroj prijmu. Akorat by svet byl mene krvavejsi, a obycejni lide na Zapade by se nemuseli strachovat z teroristickych utoku.

63516

30.7.2005 3:45

Welmi, welmi slibne, bude letat peri...

zap 65.?.?.?

Slyste:

Vatican in terror dispute with Israel!

John Hooper in Rome and Chris McGreal in Jerusalem
Saturday July 30, 2005
The Guardian

Pope Benedict XVI was yesterday immersed in the first big diplomatic crisis of his papacy after the Vatican issued an unusually blunt statement criticising Israel for its response to Palestinian attacks.
The Vatican's stinging rebuke came after Israel demanded to know why the Pope did not refer to a Palestinian suicide bombing in remarks he made on Sunday condemning terrorist attacks in London and Sharm el-Sheikh.

In a 1,300-word communique, the Vatican said: "It has not always been possible to follow every attack against Israel with a public declaration of condemnation."

It said one reason for this was that "the attacks on Israel were sometimes followed by immediate Israeli reactions not always compatible with the norms of international law ... It would thus be impossible to condemn the [terrorist operations] and pass over the [Israeli retaliation] in silence". (No to je spek!)

The statement also expressed irritation with the reaction of the Israeli government to the Pope's original comments and said it was not prepared to "take lessons or instructions from any other authority on the content and direction of its own statements". (A co tohle, to tu jeste nebylo...)

------------------------------------------------------------------------
Vyborne, pokracujte Papa! [cool]

63510

30.7.2005 5:06

Nevim, proc "show"

kema 205.?.?.?

Kdyz lide (vetsinou rodiny)musi opustit sve domovy, neni to zpravidla nic hezkeho. At uz to jsou Zidi nebo palestinsti Arabove. Financni uhrada vetsinou ztratu domova nenahradi.
Jestli to pomuze miru na Strednim Vychode, je ovsem tento odsun spravny. A jestli to opravdu financuje Amerika, patri ji za to dik.

63515

30.7.2005 5:20

RE: Nevim, proc

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 63515

Odpovednost za osidlovani okupovanych uzemi jednoznacne nese Izrael, takze by se patrilo, aby hezky podekoval za ty 2mld $ od USA. Zatim jsem vsak zaregistroval z Tel Avivu lamentaci kolik to bude stat a jake jsou s tim problemy. Pevne doufam, ze z Ceska neprijde za placeni chyb izraelskych vlad ani halir, na rozdil od USA si to ani nemuzeme dovolit, ani nam to nikdy neprineslo zadne vyhody.

63519

30.7.2005 18:33

RE: Nevim, proc

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 63519

zajimave mysleni pane Bartosek, takze USA si to mohou dovolit ale Cesi ne, no a hlavne proto, ze by to neprineslo zadne vyhody [smích] Jo mluvi z vas moudrost.

63556

31.7.2005 2:37

RE: Nevim, proc

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 63556

Mate pravdu to neni o vyhodach. USA to cvakaji, protoze si hrejou svoji polivku ( politicky vliv v regionu a ropa) a dale, protoze mocna zidovska lobby ovlivnuje zahranicni politiku USA. To vite musim si davat, jak to formulovat v Le Monde ohledne Liberty to byla sranda, ale tedka jeden imama v USA vyfasoval 75 let. Zaplat panbu za tu demokracii, drive mohl clovek skoncit i na hranici. Takze jsem opatrnej, a vidim to tak, ze za ukradenou zemi nasilne osidlovanou nese plnou odpovednost sionisticky apartheid. Pokud nejaky stat pacha zlociny, stava se zlocineckym. Takze jedina demokracie na Blizskem vychode neni vubec demokracie ( parlament mela i Moskva a stale ho ma), ale zlocinecky policejni militaristicky apartheid, ani me neprekvapuje, ze vidim jiste priznaky spolecne s nacistickym Nemeckem. Neni divu, ze si sioniste a naciste bez problemu nasli spolecnou rec. Takze kdyz se nad tim, co jsem ted napsal zamyslim prave z techto duvodu by nemel Izrael dostat od nikoho ani vindru! Kdyby byli na miste Palestincu sioniste, tak uz dneska soudy resili tezke miliardy nahrad skod za 50 let ukradenou zemi. Tedka ze me nemluvi taky moudrost, ale hnev nad bezpravim a bezohlednosti na strane jedne, a chamtivosti, vypocitavosti na strane druhe.

63585

31.7.2005 6:43

RE: Nevim, proc

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 63585

pane Bartosek, v hnevu nikdy nic nevyresite. To delaji Palestinci a Israelite.
Resit se musi v klidu, co se tyce vasi idee, ze Palestina byla ukradena, zkuste si precist aspon zakladni dejiny. No a ze zidi mlati filistince? To snad neni nic noveho. Mimo jine, vetsina palestinskeho naroda v Israeli nezije.

63609

31.7.2005 7:34

RE: Nevim, proc

Ben Hur 69.?.?.?

Reakce na 63609

>Mimo jine, vetsina
>palestinskeho naroda v Israeli nezije.

Mimo jine, Abu Mazen (Abbas) se narodil v Izraeli a je Izraelsky obcan. Dvacet procent Izraelskych obcanu jsou arabove pristehovali ze sousednich statu, kteri ziskali obcanstvi vesmes snatkem. Ve skutecnosti to znamena, ze milion a ctvrt izraelcu jsou muslimove, vesmes palestinsti arabove.Proti osmi tisicum zidu, kteri udajne kradou pudu obcanum neexistujiciho statu s neexistujici vladou, policii, ustavou a justici, je to skutecne smesny duvod k vrazednemu sporu ze strany arabu. Moc by me zajimalo, jak by to vypadalo, kdyby Izrael postupoval podle meritek palestinskych arabu a zacal je vystehovavat a konfiskovat jejich majetky, tak jako to to delaji oni.To uz ani nemluvim o tom, ze by jim Abbas mel zaplatit odstupne. Take jestli by to bohate arabske staty s princatkama, kralema a sejkama, kteri si bez vyjimky privlastnili nerostne bohatstvi k svemu vlastnimu prepychu , dokazali takovy stehovani bez reptani financovat, tak jak to dela Izraelska vlada pro sve obcany. No ja nad tim premyslet ani tak moc nemusim a (Vypusteno, osobni narazky. Editor)

63613

31.7.2005 17:06

RE: Nevim, proc

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 63613

Mohl bych vedet proc by Arabove, ne Palestinci z jinych zemi meli neco financovat? Pokud jde o ty bohace, proc pro mir a dobro neprispeji kosmopolitni Zide, jako treba Rotshildove? Ale ani to nema logiku. Politicka a financni odpovednost jdou ruku v ruce, at tedy plati ten, kdo ma politickou odpovednost!! Ohledne tech snatku muslimu, zrejme ten izraelsky zakon, ze pokud je otce gojim a matka Zidovka, pak v izraelskych matrikach otec neni uveden, tedy neexistuje. Pokud je otec Zid a matka ne, pak dite neni ani Izraelec, jake to ma dalsi socialni dusledky nevim. Pak tento zakon se jevi nedostatecny, no nic CISTOTU IZRAELSKE RASY JE TREBA CHRANIT, bude treba pritvdit legislativu, kdyz lidi se dneska neumi ani zodpovedne zamilovat. [mrknutí jedním okem]

63678

31.7.2005 16:54

RE: Nevim, proc

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 63609

Ja mam ve zvyku cist a pomalu si utvorit nazor, takze pokud me neco chcete dopoprucit, pripadne me v kostce seznamit se svym pojetim dejin, jez ovlivnuji vztah Palestincu a Izraelcu, budu se tesit. [mrknutí jedním okem] A mimochodem kdyz nekoho silou a terorem vyzenete z jeho zeme, a pak tu zemi zkonfiskujete ( libive slovo, kdyz zlodejem je stat ), 50 let upirate zakladni prava a svobody, pronasledujete, pak je s podivem, ze lide jeste za takovou cenu lpi na sve vlasti, nemyslite?

63675

2.8.2005 8:54

RE: Nevim, proc

Ben Hur 69.?.?.?

Reakce na 63515

>Kdyz lide (vetsinou rodiny)musi opustit sve domovy, neni to
>zpravidla nic hezkeho. At uz to jsou Zidi nebo palestinsti
>Arabove. Financni uhrada vetsinou ztratu domova nenahradi.

>Jestli to pomuze miru na Strednim Vychode, je ovsem tento odsun
>spravny. A jestli to opravdu financuje Amerika, patri ji za to
>dik.

Ne nemyslim, ze odsun je spravny a ze po nem dojde k uvolneni. Jsem presvedcen, ze tomu bude naopak. Palestinsky terorismus sleduji vice nez tricet let. To jsem byl jeste hodne mlady a take se mi zdalo, ze je nespravedlive nekoho vyhanet z domova a priklanel jsem se vice na stranu palestinskych arabu.Tech osm tisic usedliku, se vetsinou v Gaze narodili (je to uz treti generace) a zadne velke uzemi neuvolni. Je to jenom mensi sidliste. Je nutno pochopit podstatu palestinskeho teroru. Predaci zlocinecke organizace Hamas po odsunu budou zcela urcite argumentovat svym drahym fellow, ze je to jejich zasluha, a ze jejich forma boje je funkcni. To zakonite povede k zvyseni teroristicke aktivity ze strany palestincu, no a protoze jak uz tady nekdo spravne podotkl, kazdy se brani jak umi, zidi se branit budou. A sam vite, ze oni se branit umi. Lze tedy ocekavat zvysenou vlnu teroru, ktera muze prejit v otevreny boj. Tedy jeste jednou, ustupovat teroru spravne neni, mnohokrat jsme se o tom v poslednich mesicich presvedcili.

64042

3.8.2005 17:13

RE: Nevim, proc

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 64042

Potrebuju se pouze ujistit po triceti letech sledovani palestinske otazky nazyvate sionistickou agresi " obranou"? [překvapení]

64371

4.8.2005 5:54

RE: Nevim, proc

Ben Hur 68.?.?.?

Reakce na 64371

>Potrebuju se pouze ujistit po triceti letech sledovani
>palestinske otazky nazyvate sionistickou agresi " obranou"? [překvapení]

Pane Bartosek, vcera ti vasi utiskovani palestinci, poslali tri strely mirene do nekolikatisicoveho davu pokojne demonstrujicich izraelcu proti vysidleni. Samozrejme se jako obvykle netrefili a zabili 3 roky stareho palestinskeho chlapce a dalsich sedm deti zranili. Mel byste si poslechnout co rikal otec mrtveho decka, kteremu krome toho zranili dalsi ctyri. Ale to vy byste nerad slysel takovou pravdu, ze. Tak to je jen jeden den v Palestine s tou vasi sionistickou agresi. Pokud nestihate sledovat co se ve svete deje, usetrete ty co to stihnou vasich zafixovanych politickych, nemennych nazoru. Klidne se ujistujte o tom co vam vyhovuje, v tom vam nikdo nebrani a nazyvejte si to podle vasich fixnich predstav jak je vam to pohodlne, ale nehrajte si tady pred forem na posla miru. Tim rozhodne se svym vecnym omilanim vasich nenavistnych myslenek nejste.

64530

30.7.2005 5:16

Pani Bowary mne prijemne prekvapila svym nazorem a zmenou,oproti jinym prispevatelum.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

To je pokrok pani Bowary i kdyz to zrovna "nevoni,jak by melo".Kdyz ,vic lidi se prikloni k pravde,tak je nadeje ,ze se lidstvo vyhn ejedne a to posledni katastrofe,cesta pravdy ,je jedinou cestou zachrany,pravda je jak voda ,bez ,vody ,nemuzem zit.Ja ,vim ,ze pravda je mnohdy velmi trpke ovoce,ale sladka propaganda a lez prinsi valku,doufam,ze se mnou souhlasite.
Takze:Jews Against Zionism (Article)Zionism claims to speak for all Jews, because it wishes to silence us. Zionism claims Palestine as the homeland, because it wants to uproot us. Zionism claims to be the only possible defence against a new holocaust, because it wishes to dominate us.
Jewish Peace Fellowship (Website)A Jewish voice in the peace community and a peace voice in the Jewish community. We are a nondenominational Jewish organization committed to active nonviolence as a means of resolving conflict.
Jewish Voice For Peace (Website)A diverse and democratic community of activists inspired by Jewish tradition to work together for peace, social justice, and human rights. We are among the many American Jews who say to the U.S. and Israeli governments: "Not in our names!"
Jews Against Zionism (Website)Dedicated to promoting the position of thousands of Jews who do not believe in the validity of a Jewish State of Israel.
Neturei Karta - Jews United Against Zionism (Website)Orthodox Jews who condemn the establishment and the existenceof the so-called State of Israel on religious grounds.
Not In My Name (Website)There is a long history of Jews protesting against injustice, whether visited upon a Jew or inflicted by a Jew. It has been particularly challenging for Jews to criticize the State of Israel, but we feel that such criticism is not only warranted, but constitutes important, moral action.

63517

30.7.2005 9:50

Palestina a Palestinci

Marek 84.?.?.?

[oči v sloup]
Dobre informace najdete na strance
www.prop.sk
Hledejte Nidal Saleh /prop Google/

[mrknutí jedním okem]

63529

31.7.2005 19:39

RE: Palestina a Palestinci

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 63529

Dekuju za vyborny tip googlovat jmeno Nidal Saleh, doufam, za se mi podari sehnat tu knizku, protoze nazory tohoto muze na ne opravdu udelali dojem. [mrknutí jedním okem]

63710

3.8.2005 21:21

RE: Palestina a Palestinci

Emma Bovary 62.?.?.?

Reakce na 63710

Saleh je třetiřadý pisálek který si přivydělává k důchodu sepisovaním různých historek které mu žere pár česko-slovenských troubů posedlých židovským spiknutím. Radši si přečti něco od Edwarda Saida česky mu zatím nic nevyšlo ale v angličtině je toho plno.

64420

3.8.2005 23:37

RE: Palestina a Palestinci

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 64420

Prectu si i Saida, ale o tom co budu cist, zatim rozhoduju ja. Takze tretirady pisalek, jez byl zastupcem Chirany v Emiratech a tam mel sve vlastni aktivity ma zatim prednost. Z tim prividelavanim do duchodu to nebude tak horke, protoze ted ma vyjit nove vydani jeho knihy v cestine, to puvodni se rychle prodalo. Vypada, ze Cesi usilovne pracuji na tom, aby je strycek Sam musel umravnit. [mrknutí jedním okem] Mimochodem my si tykame? [překvapení] Jsem hodne neformalni clovek, ale my jsme rozdilne tipy. [mrknutí jedním okem]

64476

30.7.2005 12:22

Abram = Abraham byl přistěhovalcem

Vokouns VOKOUNS (zavináč) atlas (tečka) sk 85.?.?.?

Jen bych rád připomenul, že Abram = Abraham, vyšel z Uru Chaldejského a tedy na území Palestiny byl přistěhovalcem. Jeho dispenzace (=smlouva s Jehovou) na zaslíbenou zemi byla mnohokrát podmíněna (viz např. Pátá kniha Mojžíšova kapitola 30 verše 15-20). Porušením smlouvy došlo k opakovanému vyhnání viz např. zajetí v Babylóně a dvojí zničení Chrámu. Po druhém zničení Chrámu ztratila Abrahámovská dispenzace platnost, tedy i nároky na zaslíbenou zemi jsou neoprávněné. Čtěte pozorně Bibli, tam jsou podmínky dispenzace na mnoha místech opakovaně velmi podrobně rozepsány. Porovnáte-li si to s historií židů, pochopíte proč museli být vyhnáni a proč není možné považovat současný stát Izrael za legitimní shromáždění synů Jisraele. http://sweb.cz/Vokouns.House/

63536

30.7.2005 13:00

RE: Abram = Abraham byl přistěhovalcem

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 63536

Tak tak, toť jasná pravda, avšak ani se netřeba vracet tak daleko do historie. Židé v Palestíně jsou protiprávně i z jiných pohledů - tedy pokud za právo nepovažujeme tzv Právo silnějšího. A velmi bych se divil, kdyby Arabové rezignovali na použití tohoto práva, když jim to stejně bylo vnuceno.

Opět se divím, že se někdo diví, že Arabové používají jakoukoliv zbraň v sebeobraně, včetně terorismu - je to přinejmenším stejně "(ne)legálni", jako když Britanie, které Palestia nenáležela, tam dovolila Židům přistěhovalectví...

Podle stejného principu, kdo má zájem, tomu úplně zadarmo (!!) dám veškeré práva na těžbu ropy v Kuvajtu, nechcete někdo lehce zbohatnout ?? [velký smích]

63539

2.8.2005 10:50

RE: Abram = Abraham byl přistěhovalcem

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 63536

jestlize Abram vysel z Uru,pak to byl jednoznacne Babylonan [chechtot]
takze zide a spol. nejsou zadna semitska rasa,ale poulicni smes vselikych vorisku od chazarskych stepi, filistinu,babylonanu a kyho dasa jeste...
A to jeste v jednom starsim WM magazinu pisi,ze primo nejakej Izraelita prisel na to ze to jsou Hyksos,tedy zadni semite... [mrknutí jedním okem]
Po druhem zboreni Chramu si to mohli uvedomit,ze v ocich Nehynouciho uz poklesli natolik,ze smlouva o tom,ze jim jednou bude patrit uzemi od Nilu po Eufrat(a na severu cela Syrie,na jihu rovna linie pretinajici castecne Saudskou Arabii)je davno neplatna. Tento narod coby duchovni ucitel lidstva skoncil.
Nyni sanci dostali Slovane. Slovanska sila oziva. Sila Slova zazni.

64056

2.8.2005 12:15

Židé sami praotce Abrahama řadí mezi Amorejce

Vokouns VOKOUNS (zavináč) atlas (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 64056

>>Hebrejská Bible (text, který křesťané namyšleně nazývají „Starý“ zákon nebo „Stará“ smlouva), tedy Židé sami praotce Abrahama kmenově (národnostně) řadí mezi Amorejce, viz Pátá kniha Mojžíšova kapitola 26 verš 5, což si např. křesťanské překlady do češtiny přebásnily na: „Můj otec byl Aramejec…“ (Ekumenický překlad) nebo „Syrský chudý otec můj…“ (Kralický překlad) a tuto starou českou terminologii „Aramejec bloudící byl otec můj…“ používá ve svém překladu i rabín Dr. Gustav Sicher ve vydání v pražském Melantrichu z roku 1950, je však otázka, jak dalece to byla jeho vůle, nebo jak dalece to byl vliv lektora na novohebrejštinu Flussera, který nad vydáním (!!!v dobách komunistů!!!) dohlížel. Archeologické nálezy textů (hliněných tabulek v akkadštině) zaznamenávají např. u naleziště Mari západosemitská jména Abraham, Jákob a Benjamin (časově identické pro vládu, kdy Chammurabi dobyl město Mari a čas následující a kdy byl ve městě ustaven úředník pro záležitosti kočovných Amorejců, s nimiž byly určité bezpečnostní problémy). Lingvistický rozklad jména Benjamin znamená „synové pravice“ a z tabulek vyplývá, že tato kmenová skupina Amorejců získala oprávnění stavět si své stany na pravé straně u brány města Mari. U jmen Abrahama a Jákoba se vyskytuje termín chabiru (což lze vyslovovat i chapiru), z čehož tedy základ pro hebrů – hebrej, a Hebrejská Bible pak hovoří o Abrahamovi jako o hebrejci. V akkadštině chabiru (chapiru) označovalo kočovnické etnicky nezařaditelné skupiny (rody), které neměly „domovské právo“ v nějakém konkrétním městě, ale putovaly po celém Předním Východě. Což plně odpovídá způsobu života Abrahama a jeho domácnosti, jak to popisuje Bible, ať v hebrejské verzi, nebo ve verzi křesťanských interpretací.<< (vzato z http://sweb.cz/VOKOUNS.Q4/)

64059

2.8.2005 17:20

Muj obdiv vam pane Vokouns

Lev 68.?.?.?

Reakce na 64059

Vazeny pane Vokoun's, mate muj obdiv a patricnou uctu. Vim, ze i mezi Zidy/zidy, je velka diskriminace, vcetne viry, nabozenstvi. To same plati ale i pro krestany. Dulezite je, hledat pravdu a dobro lidske, bez rozdilu viry a nabozenstvi. Lev

64110

2.8.2005 18:49

RE: Židé sami praotce Abrahama řadí mezi Amorejce

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 64059

Mam otazku pane Vokoun, pokud bych chtel ideologicky nezatizeny preklad Talmudu, kde se k nemu dostat?

64141

3.8.2005 10:51

RE: Židé sami praotce Abrahama řadí mezi Amorejce

Vokouns VOKOUNS (zavináč) atlas (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 64141

Hezký den, pokud vím, o překlad kompletního Talmudu do češtiny se nikdo nepokusil, existují překlady některých „traktátů“, celkem slušné - ovšem pokud znáte dobové pozadí, bez jeho znalosti je občas velmi těžké tématu porozumět správně, ale to je stejné jako s překlady Bible či Koránu. Existují rozumné překlady Talmudu do angličtiny, i když ta je celkem „chudým“ jazykem, takže se mnohé jemné odstíny původního smyslu ztrácejí, to již je lepší číst překlady německé. Musím však upozornit, že pořizovací hodnota celého kompletu Talmudu (anglického nebo německého) se pohybuje cca kolem 30.000 Kč (pokud to přepočítávám dobře) a nemá smysl si jej pořizovat, pokud se nezaobíráte oborem dějin nebo religionistiky, neboť většina textů Talmudu je dobově podmíněna, byla napsána do konkrétního prostředí, politicko-kulturní atmosféry a každý text obsahuje řadu pozdějších komentářů, opět temporálně-lokálně podmíněných… Tedy není to čtení zrovna záživné a vzhledem ke komplikovanému systému řazení vlastního textu a okolních komentářů ani moc srozumitelné, neboť většina překladatelů důsledně kopírovala „nepřehlednost“ originálu. Existují i překlady pasáží do soudobé ruštiny, a pokud vím, pracovní skupina ruských překladatelů je velmi aktivní, ale zatím to není kompletní překlad a na rozdíl od vydání německého a anglického je velmi těžké ruské překlady sehnat. Nevím, zda jsem Vám nějak tímto pomohl. Vzhledem k tomu, že se zabývám již skoro dvacet let oblastí religionistiky, mám určitý přehled, ale v žádném případě se nepovažuji za experta, takže mé výše uvedené hodnocení překladů a obsahu Talmudu je můj osobní názor. http://sweb.cz/Vokouns.House/

64291

2.8.2005 19:43

RE: Židé sami praotce Abrahama řadí mezi Amorejce

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 64059

Celá stránka se mi svým obsahem i formou podání líbí. Jsou židi a Židé. Tak jako jsou Američané a bušisti. Židé mají můj obdiv a úctu, židi jen pohrdání.

64151

2.8.2005 20:08

RE: Židé sami praotce Abrahama řadí mezi Amorejce

dusan 70.?.?.?

Reakce na 64151

Celá stránka se mi svým obsahem i formou podání líbí. Jsou židi a Židé. Tak jako jsou Američané a bušisti. Židé mají můj obdiv a úctu, židi jen pohrdání.

Co si ted ti chudaci zide pocnou ? Pan Karel s nema pohrda !
Asi budou pachat hromadnou sebevrazdu.
Pane Karel, proc tady rozsirujete nenavist ? Nenavist proti
zidum a americe. To je preci vase soukromna vec koho mate
rad a koho ne. Chovejte se podle toho. Vy jste preci po -
volanim pravnik. Mel by jste mit nejakou aspon zakladni
profesionalni etiku.


64156

2.8.2005 20:48

RE: Židé sami praotce Abrahama řadí mezi Amorejce

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 64156

RSDr. Lojzodušane, co ty víš o profesionální etice? V politické škole se takový předmět neučí.

Židé mohou být mým názorem potěšeni a židům může být můj názor ukraden. Diskuze je zde k tomu, abychom do ní psali své názory. Tedy i své soukromé názory. Proto Lojzodušane svůj soukromý názor píšu, přestože se nad tím podivuješ. Zřejmě, ač doktor věd politických, některé věci těžko chápeš. Tak si někoho zaplať, aby ti polopaticky vysvětlil, co je to diskuse. Jistě i některý universitní student by ti dal za pár dolarů konsultace.

64160

2.8.2005 21:24

RE: Židé sami praotce Abrahama řadí mezi Amorejce

dusan 70.?.?.?

Reakce na 64160

Židé mohou být mým názorem potěšeni a židům může být můj názor ukraden. Diskuze je zde k tomu, abychom do ní psali své názory. Tedy i své soukromé názory. Proto Lojzodušane svůj soukromý názor píšu, přestože se nad tím podivuješ. Zřejmě, ač doktor věd politických, některé věci těžko chápeš. Tak si někoho zaplať, aby ti polopaticky vysvětlil, co je to diskuse. Jistě i některý universitní student by ti dal za pár dolarů konsultace.

Karel z dalekych Cech

Ano pane Karel. Na to tady jsme abych si vymenili
svoje nazory na politiku. Nejsme vsak tady na to
aby sem nekdo zasilal sve hluboke nenavistne, rasi-
sticke, stvave prispevky jako to bez ustani delate
vy.

64167

2.8.2005 21:42

RE: Židé sami praotce Abrahama řadí mezi Amorejce

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 64167

Lojzodušane, co je v mých opříspěvcích rasistického? Snad to, že rozeznávám Židy a židy? Nebo Američany a bušisty? Či dokonce že dělám rozdíl mezi slušnými lidmi a hajzly, či mezi lidmi chytrými a vzdělanými a pitomci?
Prostě už to na tom světě tak chodí, že někdo se chová a jedná morálně a jiný nemorálně. První zaslouží uznání a druhý odsouzení a to veřejné. Zkus se Lojzíku nad tím zamyslet. Přemýšlej i o hluboké nenávisti. Zda nenávistný člověk je ten, co doma umírá rukou okupanta nebo ten, kdo pro svůj profit vraždí lidi na druhém konci světa. Třeba ti pak i mnohé dojde.

64174

3.8.2005 16:26

RE: Židé sami praotce Abrahama řadí mezi Amorejce

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 64167

I rasismus je nazor na politiku, a ze to muze byt oficialni politika statu toho je dukazem sionisticky apartheid. [zahanbení]

64353

30.7.2005 23:13

Gaza

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Gaza nikdy nebyla palestinska. Gaza byla pred tim nez zacala inkriminovana valka okupovana Egyptem pote ji okupoval Izrael (v obranne valce), ale jako vzdy u clanku pana Krale fakta jsou veci zbytecne hlavne kdyz se kritizuje Zid [smích]. Dik za pobaveni

63574

31.7.2005 7:40

Kdo v minulem stoleti zapocal s terorismem v Palestine ?

albert 70.?.?.?

Byli to asiaticti chazari? Ci jiz jen spise potomci chazaru s jednotlivci hostitelskych evropskych, kteri behem poslednich 1200 let prevzali, ci jejich predci prevzali, babylonsky talmudismus-judaismus? Tj. stali se UVEDOMELYMI tim, ze posli z Abrahama (Abraham byl podle Stareho Zakona "otcem MNOHA narodu". Krome prvorozeneho syna Ishmaela se sluzkou Sary egyptankou Hagar, mel se Sarou pozdeji Izaka - kdyz Sare melo byt kolem 90 let, ale po Sarine smrti Abraham mel i jine syny s Keturah, a ti se jmenovali Zimran, Jokshan, Medan, Midian, Ishbak a Shuahz).
Byli tito vsichni synove Abrahama tzv. "zidy", kdyz zide dnes tvrdi ze Abraham byl prvnim zidem? Byl-li Abraham prvnim "zidem" jak je to mozne, kdyz jeho matka nebyla "zidovka", a podle dnesnich zidu je zidem ten jehoz matka je zidovka? Jak to bylo se Sarou? Byla ta zidovkou? A co jeji matka? Kdyz matka nebyla zidovka, jak ji mohla byt Sara? Jak mohli byt Sariny synove "zidy", kdyz mama zidovkou by nebyla?
Podle Stareho Zkona Sara nezanechala zadne dcery aby jeji potomci mohli byt zidy. Jak to ze potom, jak zide tvrdi, existovali zide, alejich matky z nich tito "zide" posli "zidovkami" nebyly? Je mozne, ze by vsichni synove Abrahama byly "zidy" (i kdyz Judah, Iouda, z choz terminus "Zid" byl odvozen jeste nezil, nebot Judah byl pravnukem Abrahama)?
Tj. "zide" vcetne Ishmaela, o nemz arabi sami tvrdi ze z neho posli (Shalom, Mohamed! Bin Ladin! Saddam! Arafat! Zarkawi! etc.)?
Bylo-li by tomu tak, tak vlastne dnesni arabi by meli byt "zidy" vicw jak chazari (ti se "stali" "zidy" az kolem 800 AD), a ti "pravi" "zidi" (ne ti ashke-NAZI, tj. chazari) by vlastne meli byt Ishmaelity, tj. arabi?
Zapletite.
Cte-li jeden Novy Zakon, tak nikde tam neexistuje zminka, ze nepratele Krista (ktery byl sam Israelita, z kmene Judah, potomek krale Davida), tzv. "zide" (v NZ Ioudaios = Judeanci) by se alespon JEDNOU oznacili za Israelity! V Novem Zakone - Nada, nada, nada ! Proc? Protoze ti nepratele Krista (ioudaios = "Zide"[mrknutí jedním okem] jimi NEBYLI! Ti byli INTERNACIONALNI mix, tak jak pisi rimsti historikove Tacitus, Strabo, Josephus Flavius ktery svedci o konvertaci mnohych na kult Farizeju, na Judaismus, ci Skutky Apostolu 2:5. Hlavni slozkou zidu v dobe Krista byli Edomite (misenci Essau a Canaanite a Ishmaelite; i zidovsky kral Herod a jeho otec Antipater byli EDOMITE), Babylonane, Assyrane. Mix.

http://www.informationclearinghouse.info/article4014.htm

Ve vyse uvedene informaci je zajimave si precist, jak jiz v te dobe komunisticke CSSR, v cele se Slanskym-Salzmanem poskytlo asyl zionistickym vrahu (chazari) hrabete Bernadotte. Pozdejsi proces se Slanskym a dalsimi zidy slouzil jen k diskreditovani vztahu zidu a komunismu.
Kdo dnes vubec vi, kde Slansky-Salzman a jeho 10 obrezanych zidovskych kumpanu, ve skutecnosti po sve "poprave" 3. prosince 1951 pak dozilo sve zivoty .. Pochybuji, ze by byli toho prosincoveho dne, ve 3 rano, beze svedku - poveseni a pak popel tajne rozprasen ..

63615

2.8.2005 12:28

RE: Kdo v minulem stoleti zapocal s terorismem v Palestine ?

Vokouns VOKOUNS (zavináč) atlas (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 63615

Přece sionisté, to je jasná věc (http://sweb.cz/VOKOUNS.SIONISMUS/), ale nedělal bych rovnítko mezi sionisty a skutečně věřícími židy (nikoliv tzv. „etnickými“ Židy), protože skutečně věřící židé žádný stát Izrael nechtěli a dodnes nechtějí (http://sweb.cz/MOISHE.ARYE.FRIEDMAN/). Hodnotit by se mělo vždy spravedlivě. http://sweb.cz/Vokouns.House/

64061

31.7.2005 13:16

Orthodox Jews To Burn Israeli Flag in International Ceremony --17 brezna 2003

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Tuesday, March 18.

"The Zionist experiment has reached its inevitable conclusion. Death tolls mount and no viable solution is in sight. Slowly the Jewish people are awakening to the reality of Zionism, its rejection of Torah views of exile and redemption, combined with its aggressive stance towards Gentiles in general and Palestinians in particular."

The Rabbi explained, "By burning the Israeli flag we are symbolically declaring that the Israeli state, contrary to its absurd claims, is not representative of the Jewish people. In fact, its denial of our faith and its brutalization of the Palestinian people, renders it antithetical to Judaism."
The timing of the flag burning is seen as particularly significant. "Tuesday is Purim, a holiday remembering the victory of faith over heresy and good over evil, in ancient times. It is appropriate that we repudiate the contemporary heresy and violence of Zionism on this day," Rabbi Weiss added.
"The rejection of Zionism is the only path to peace. We hope that many Jews will participate in this international event."
-------------
Skodliva politika zidu-chazaru-zionistu je videt v Americe.Zide podporuji multikulturni spolecnost,ktera neni dovolena v Israelu.
Saturday, July 30, 2005 12:04 AM

JUSTICE DEPARTMENT JEW SUES BOSTON
Kike Lawyer Barry Scholzman says City must do more for NON-ENGLISH SPEAKING VOTERS!
These filthy jew bastards ave no regard for America. They must be confronted, publicly shamed, humiliated and scorned. I'm just the guy to do it.

Nasledek propagovani nultikulturarismu-Sure, it is safer to sing "Rule Britannia", and more importantly, it is a respectable cause than being 'controversial' about the ethnic cleansing of the whites from the urban areas of Britain. Respectability, of course, is being defined by the controlled media. (Tim McClelland, Manchester)

The Daily Telegraph, London, Thu, February 10, 2005, frontpage


63646

1.8.2005 7:35

Kdyz se tasemnice v zoufalosti pusti do pijavic,

albert 70.?.?.?

,a roupi, a strevni cervi, v domeni ze neco pro ne zbyde, prihlizi.
http://www.worldnetdaily.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=45536
[oči v sloup]

63846

3.8.2005 15:43

Osadníci z pásma Gazy plánují sebevraždu na surfech

Adapa 84.?.?.?

http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/index_view.php?id=141692
Rozhodně to stojí za přečtení. Osadníci (podle mne spíše okupanti) přišli na nové řešení, jak zabránit vystěhování.

64348

Příspěvků: 112

29.07. 00:33 Lu.Cruface  Bude přímý přenos?
29.07. 00:36 Vodník  Tady v Holandsku...
29.07. 04:28 Růžena Šípková  Moc dobry clanek.
29.07. 06:36 albert  Doufejme ze to zacne pres 'Pulsa Dinura'
29.07. 06:53  Mike
29.07. 08:15 satai  Trocha propagandy
30.07. 18:24 kema  Trvaly mir
30.07. 20:01 Ben Hur  RE: Trvaly mir
30.07. 20:43 kema  RE: Trvaly mir
30.07. 21:17 Ben Hur  RE: Trvaly mir
31.07. 02:09 Rene Bartosek  RE: Trvaly mir
31.07. 06:09 kema  RE: Trvaly mir
31.07. 06:53 Ben Hur  RE: Trvaly mir
31.07. 16:39 Rene Bartosek  RE: Trvaly mir
31.07. 17:21 kema  RE: Trvaly mir
31.07. 17:53 Idealista  RE: Trvaly mir
31.07. 18:31 Petr Gejdoš  RE: Trvaly mir
31.07. 18:51 Rene Bartosek  RE: Trvaly mir
01.08. 19:57 kema  RE: Trvaly mir
01.08. 22:34 Rene Bartosek  RE: Trvaly mir
01.08. 23:38 Rene Bartosek  RE: Trvaly mir
02.08. 09:07 Vratislav  RE: Trvaly mir
02.08. 18:41 Rene Bartosek  RE: Trvaly mir
30.07. 23:25  RE: Trvaly mir
29.07. 08:26 Ben Hur  Pod svicnem je nejvetsi tma
29.07. 09:55 tora85  No,bude to zajímavé.
29.07. 09:58 Rene Bartosek  Cekam na opozicni argumenty!!
30.07. 20:15 Jirka  RE: Cekam na opozicni argumenty!!
31.07. 02:11 Rene Bartosek  RE: Cekam na opozicni argumenty!!
31.07. 05:05 Vcelicka  RE: Cekam na opozicni argumenty!!
29.07. 10:14 trodas  Problem s temihle "pipkami"...
29.07. 17:40 NAFTAK  RE: Problem s temihle
29.07. 12:33 JC  Pane Králi
29.07. 13:26 Robert Nohejl  Ariel Sharon: 'We control America',takze ,oslicku ,otres se!
29.07. 17:08 Vokouns  Díky za tak rozumný článek
29.07. 17:10 kubik  OMG
29.07. 18:52 Rastik  RE: OMG
29.07. 20:58 Vodník  To nie je dobrý príklad.
30.07. 03:08 dusan  RE: OMG
30.07. 04:52 Vcelicka  RE: OMG
30.07. 06:29 Lev  RE: OMG
30.07. 06:38 dusan  RE: OMG
30.07. 10:05 Rastik  RE: OMG
30.07. 17:35 dusan  RE: OMG
30.07. 18:34 TS  RE: OMG
29.07. 19:28 Emma Bovary  RE: OMG
29.07. 20:03 68  RE: OMG
29.07. 21:03 Vodník  Paní Bovary:
30.07. 05:52 hostující  RE: Paní Bovary:
30.07. 16:47 Vodník  Ad hostující:
30.07. 23:40  RE: Ad hostující:
31.07. 21:15 Vratislav  RE: Ad hostující:
31.07. 23:37  RE: Ad hostující:
02.08. 08:55 Vratislav  RE: Ad hostující:
30.07. 00:19 Idealista  RE: OMG
30.07. 04:47 Rene Bartosek  RE: OMG
30.07. 07:01 albert  Kde je to napsano ve Starem Zakone ??
31.07. 14:02 chorche  RE: Kde je to napsano ve Starem Zakone ??
29.07. 18:25 Petr Gejdoš  Dívejme se tedy, stejně již nic jiného dělat nelze !
30.07. 02:43 vladuna  RE: Dívejme se tedy, stejně již nic jiného dělat nelze !
29.07. 18:45 Stojan Jakotyč  Geopoliticky vyznam Izraela
29.07. 23:25 zap  RE: Geopoliticky vyznam Izraela
30.07. 03:36 Ben Hur  RE: Geopoliticky vyznam Izraela
30.07. 12:01 zap  RE: Geopoliticky vyznam Izraela
30.07. 03:18 TS  RE: Geopoliticky vyznam Izraela
30.07. 11:44 Lu.Cruface  RE: Geopoliticky vyznam Izraela
30.07. 15:24 Jiri Satanek  RE: Geopoliticky vyznam Izraela
30.07. 16:22 Petr Gejdoš  RE: Geopoliticky vyznam Izraela
31.07. 08:45 TS  RE: Geopoliticky vyznam Izraela
31.07. 08:35 TS  RE: Geopoliticky vyznam Izraela
31.07. 16:45 Rene Bartosek  RE: Geopoliticky vyznam Izraela
31.07. 20:30 Jiri Satanek  RE: Geopoliticky vyznam Izraela
31.07. 23:43 TS  RE: Geopoliticky vyznam Izraela
01.08. 00:53 Jiri Satanek  RE: Geopoliticky vyznam Izraela
01.08. 02:13 TS  RE: Geopoliticky vyznam Izraela
30.07. 05:12 Rene Bartosek  RE: Geopoliticky vyznam Izraela
30.07. 03:45 zap  Welmi, welmi slibne, bude letat peri...
30.07. 05:06 kema  Nevim, proc "show"
30.07. 05:20 Rene Bartosek  RE: Nevim, proc
30.07. 18:33 Vcelicka  RE: Nevim, proc
31.07. 02:37 Rene Bartosek  RE: Nevim, proc
31.07. 06:43 Vcelicka  RE: Nevim, proc
31.07. 07:34 Ben Hur  RE: Nevim, proc
31.07. 17:06 Rene Bartosek  RE: Nevim, proc
31.07. 16:54 Rene Bartosek  RE: Nevim, proc
02.08. 08:54 Ben Hur  RE: Nevim, proc
03.08. 17:13 Rene Bartosek  RE: Nevim, proc
04.08. 05:54 Ben Hur  RE: Nevim, proc
30.07. 05:16 Robert Nohejl  Pani Bowary mne prijemne prekvapila svym nazorem a zmenou,oproti jinym prispevatelum.
30.07. 09:50 Marek  Palestina a Palestinci
31.07. 19:39 Rene Bartosek  RE: Palestina a Palestinci
03.08. 21:21 Emma Bovary  RE: Palestina a Palestinci
03.08. 23:37 Rene Bartosek  RE: Palestina a Palestinci
30.07. 12:22 Vokouns  Abram = Abraham byl přistěhovalcem
30.07. 13:00 Petr Gejdoš  RE: Abram = Abraham byl přistěhovalcem
02.08. 10:50 MedaBeda  RE: Abram = Abraham byl přistěhovalcem
02.08. 12:15 Vokouns  Židé sami praotce Abrahama řadí mezi Amorejce
02.08. 17:20 Lev  Muj obdiv vam pane Vokouns
02.08. 18:49 Rene Bartosek  RE: Židé sami praotce Abrahama řadí mezi Amorejce
03.08. 10:51 Vokouns  RE: Židé sami praotce Abrahama řadí mezi Amorejce
02.08. 19:43 Karel z Čech  RE: Židé sami praotce Abrahama řadí mezi Amorejce
02.08. 20:08 dusan  RE: Židé sami praotce Abrahama řadí mezi Amorejce
02.08. 20:48 Karel z Čech  RE: Židé sami praotce Abrahama řadí mezi Amorejce
02.08. 21:24 dusan  RE: Židé sami praotce Abrahama řadí mezi Amorejce
02.08. 21:42 Karel z Čech  RE: Židé sami praotce Abrahama řadí mezi Amorejce
03.08. 16:26 Rene Bartosek  RE: Židé sami praotce Abrahama řadí mezi Amorejce
30.07. 23:13  Gaza
31.07. 07:40 albert  Kdo v minulem stoleti zapocal s terorismem v Palestine ?
02.08. 12:28 Vokouns  RE: Kdo v minulem stoleti zapocal s terorismem v Palestine ?
31.07. 13:16 Robert Nohejl  Orthodox Jews To Burn Israeli Flag in International Ceremony --17 brezna 2003
01.08. 07:35 albert  Kdyz se tasemnice v zoufalosti pusti do pijavic,
03.08. 15:43 Adapa  Osadníci z pásma Gazy plánují sebevraždu na surfech

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

34

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 68 čtenářů částkou 10 139 korun, což je 34 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 0

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 3

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 14

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 2

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

Měnové kurzy

USD
23,16 Kč
Euro
25,59 Kč
Libra
29,88 Kč
Kanadský dolar
17,51 Kč
Australský dolar
15,78 Kč
Švýcarský frank
23,40 Kč
100 japonských jenů
21,29 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,32 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 957,99 Kč
1 unce stříbra
392,84 Kč
Bitcoin
196 642,69 Kč

Poslední aktualizace: 16.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 770