Diskuze k článku

Policie zastřelila muže – tak tohle je vážné

Příspěvků 114

22.7.2005 20:14

jak za Hitlera

dundee 62.?.?.?

Tak tohle je uz fakt husty. Policie zastreli muze je proto, ze je PODEZRELY z nejakeho cinu. Nic se mu nedokazalo, ani nikoho neohrozoval a na nikoho neutocil. Jen utikal pred policisty. Mohl to byt klidne narkoman, ci dealer co mel u sebe drogy a chtel ujit odhaleni, mohl to byt kapsar ktery si myslel ze mu jsou na stope anebo mohl byt i uplne neviny ale jen zpanikaril kdyz ho zacali policajti pronasledovat. Hlavni je, ze zadny trestny cin nespachal a presto byl zabit. Ani tomu nemuzu verit, je to jak za nejhorsi totality. Policie v Londyne ma pry novou pravomoc strilet bez vyjednavani na kohokoliv kdo je jen PODEZRELY z terorismu. To je jak za Heidrichyjady. Staci lzive udani souseda, ze jsem terorista (ci, ze bombove utoky schvaluji) a razem je ze me PODEZRELY ktereho policie muze bez dalsiho vysetrovani zastrelit. Lidi kam ten nas svet speje ? Zacinam mit fakt obavy, ne z nejakych domelych islamskych teroristu, ale z te mraz nahanejici diktatury ktera se nad nami schyluje.



62762

22.7.2005 20:30

RE: jak za Hitlera

Karol Bujaček 217.?.?.?

Reakce na 62762

Neviem, si predstavit, ako sa ho snazili zastavit, ale ak by mi niekto v civile (ked bolo pisane, ze policajti boli v civile) prikazal, nech robim to a to, no, tak neviem, ci by som nedostal aj myslienky typu 'kto to je, co odo mna chcu, co ak ma chcu okradnut, mam z nich strach, bezim prec....'. Kazdopadne, kto to bol a co chcel sa uz urcite nedozvieme. Teda, ano, bol to terorista ktory chcel odpalit naloz ...

Pred par dnami som rozmyslal, ci sa stane 1984 zakazanou literaturou ....

62763

23.7.2005 7:23

RE: jak za Hitlera

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 149.?.?.?

Reakce na 62762

Jo, to by se za demokratickeho komunistickeho systemu
v Ceskoslovensku pred 1988 stat nemohlo! S drogama se
nikdo bat nemusel, a to ani prodavat nebo uzivat.
Kradlo se take a nikomu se nic nestalo, pres hranice
se chodilo tam a zpatky bez nebezpeci zastreleni.

62821

22.7.2005 20:44

Okurková sezona srpen-august 2005

P. Peshmerga 69.?.?.?

Normálně by měla být, jak píšete, pane Stwora, okurková sezona, ale nějak nám to letos, díky našim muslimským bratřím, nevychází. A tak mi přišlo na mysl (kromě toho jak asi........Přemysl) proč asi? Protože ta nenávist vůči našemu demokratickému, (připustím že to není ideál ale ve srovnání s Talibanem je to přece jenom či bylo - musím psát mezi řádky - až doposud snesitelné), západnímu systému si prostě nebere dovolenou ani v červenci ani v srpnu jako ty největší americké TV stanice.
Bývaly doby, kdy londýnští strážníci nenosili zbraně, pouze Scotland Yard měl na to povolení. Ty doby jsou už ovšem dávno za námi, a tak se nedivte, že v současné době se začíná v Londýně střílet podobně jako v USA či Kanadě., nemluvě o Mexiku, tam se s tím policajti "neserou". Bum, bum, too bad too sad. Pokud jde o princip "shoot first, ask questions afterwards", nezapomínejte na to, že takový pohřeb policejního důstojníka ve VB, US či RCMP v Kanadě stojí ohromné peníze,(vždycky jich tam přijedou stovky, ačkoliv nevím proč), které se buď pak nedostanou na nákup vybavení nebo jsou hrazeny ze zvláštního státního rozpočtu. Pohřbení jednoho zastřeleného Pakistánce, (a pokud utíkal a na výzvu nezastavil, tak si to po právu zasloužil), vyjde relativně na pár babek. Muslimové neinvestují peníze do drahých rakví, pěkně je zabalí do bílého rubáše a šup s ním (preferably stejný den) do hrobečku, ani to nemusí být těch tradičních 6 feet under, např. v kamenité půdě v horách Afganistánu). Tiskové konference a omluvy policejní správy jsou hrazeny z běžného rozpočtu.
A to jsme IMHO jen na začátku nové éry, pokud tyto teroristické akce budou pokračovat, bude to horší a horší - a bohužel pro nás všechny. Mám ještě schované to vydání Times magazine z roku 1984, ve kterém se psalo o tom jak se G. Orwell mýlil ve svém románu 1984. Mýlil se, to je pravda, ale, bohužel, jen o pár let.

62764

22.7.2005 22:59

RE: Okurková sezona srpen-august 2005

Jirka stuttgart (zavináč) centum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 62764

Ne, ze utikal a nezastavil. On utikal, zakopl, neuniformovani policiste ho dobehli, znehybnili, klekli na nej a jeden z nich mu prohnal hlavou pet kulek z automaticke zbrane. Bez soudu, bez obvineni, bez otazek. Drive jsme tomu rikali poprava. Ten muz nebyl ozbrojen ani nemel vybusninu, policie na tiskovce prohlasila, ze to byl regretable incident.

No stejne to byl "jen" nepritel. At zije vudce, at zije nova demokracie.

62781

22.7.2005 21:17

Dotaz

wig wig (zavináč) seznam (tečka) cz 84.?.?.?

Nejsem vůbec zběhlý v počítačích, internetu apod. a zajímalo by mě, zda existuje nějaký způsob nebo program, který by dokázal, třeba na základě mojí účasti v takovéto diskusi, komukoliv odhalit moji totožnost dle IP ? Má takovéto možnosti jen třeba tajná služba nebo se k tomu může dostat kdokoliv ? A co se ten člověk o mě všechno dozví ? Co o mě ví třeba p. Stwora ? Odpověď by mě potěšila a předem za ni děkuji. [zmaten]

62769

22.7.2005 21:27

RE: Dotaz

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 62769

Pro orgán vybaveny příslušnými pravomocemi je to otázka pěti minut. V okamžiku, kdy toto čtete, bylo navázáno spojení mezi tímto serverem a vaším počítačem, přičemž oba mají v tomto okamžiku unikátní IP adresu.

Vašeho providera odhalí prostý dotaz whois vložený z kterékoliv konzoly. A ačkoliv váš provider zřejmě vaši IP adresu mění, současně loguje kdo z jeho klientů měl kterou IP adresu přidělenou a kdy. Takže na základě času spojení je schopen přesně dohledat, kdo jste. Já sám to nevím (ani mě to nezajímá), a také bych to nezjistil, protože by mi to váš provider odmítl sdělit. Ale pro policii to není překážka. A pak už jen záleží na tom, kolik toho o vás ví váš provider. Možná nezná vaši adresu domu, ale bude zřejmě znát bankovní spojení, kterým jste platil za připojení. Dalším dotazem v bance už policie bude přesně vědět nejen kde bydlíte, ale i jaká je vaše finanční situace. Zřejmě i kde pracujete (chodí-li tam výplaty od zaměstnavatele), atd.

Lze je zmást tím, že budete přistupovat přes proxy server, ale ani to není dokonalé. Většinou totiž nevíte nic o tom, kdo příslušný proxy server ovládá, a zda také náhodou neloguje přístupy. Osobně si myslím, že většina proxy serverů je stejně nastrčena policii různých států. Je to totiž ideální místo, kde si počíhat na někoho, kdo chce skrývat svou identitu, ať už z jakýchkoliv důvodů.

62771

22.7.2005 22:08

RE: Dotaz

TS 213.?.?.?

Reakce na 62771

...a pokud platite za mobil prevodem z banky, pak dotazem u operatora se zjisti jeho cislo a vypis z uctu - tj. komu a kam a kdy a jak dlouho volate a kdo vola vam. Z toho se pak da rozkryt do jake site patrite a s kym se stykate. Totez pak z vypisu vasich emailu (od koho kam, eventuelne i obsah jeste nevyzvednute a nevymazane schranky nebo pasek se zalohami) a zaznamu providerova proxyserveru (pokud ho tento ma - bacha, nektere jsou transparentni, kvuli cachovani stranek s castym pristupem) - z logu proxyserveru se da docela dobre vyprofilovat uzivatel ("rekni mi co dotycny cte..."[mrknutí jedním okem].

Viz tez http://en.wikipedia.org/wiki/Network_analysis

62778

23.7.2005 0:06

RE: Dotaz

Grovik 84.?.?.?

Reakce na 62771

Elegatnim resenim je mit vlastni proxy server volne dostupny pro dalsi lid a na nem vypnute logovani.
Vydat LOGy musite na prikaz policie (soudu), ale pokud logy nevedete nikdo vas nemuze donutit je vest.
Samozrejme jsou dalsi moznosti, ale tahle je zcela elegatni a jednoducha.

62790

22.7.2005 21:37

RE: Dotaz

Karel Infeld Prachenský 194.?.?.?

Reakce na 62769

To si pište, pane, a pokud chcete mít aspoň trochu anonymity, používejte nějakou elite proxy, nejlépe v Číně nebo v Rusku. Tam totiž FBI nedosáhne. Naštěstí. Zatím.

62773

22.7.2005 23:27

RE: Dotaz

Jirka stuttgart (zavináč) centum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 62773

Mikrokurs internetove anonymity:

1)
Vase IP by nekdo nejsnadneji ziskal z logu serveru, tedy by mu je p. Stwora musel vydat. Coz mu zatim nemohou naridit, ale mohou ho "pritlacit ke zdi"...nebude jim to nic platne, pokud naprogramuje svou aplikaci tak aby nic nelogovala, do cronu da automatcke mazani logu rekneme kazdych 72 hodin a cas od casu zmeni hosting, doporucuju zeme kde budou okazale ignorovat zadosti z FBI, NSA a podobnych...Iran, Cina, S.Korea a Izrael to jisti...

2)
jste vysledovatelni, pokud si nedate dost prace. Je ovsem problem vas sledovat mezi miliony jinych uchylu, pedofilu, bondazistu, levicaku, liberalu a jine chamrade, co je na internetu, vyhodnocovat ta data vyzaduje lidske usili a sofistikovane znalosti, muzete zkusit spolehat na to ze za to nikomu nestojite...

3)
muzete jim to zkomplikovat kdyz udelate "last mile" problem. I kdyz vas vysleduji k providerovi, nemusite byt jedini kdo danny pocitac pouziva, idealni jsou skoly, knihovny, koleje a podobne, kdy se neda dokazat kdo kdy u ktereho pocitace sedel. Jenze knihy stejne brzo zakazou. Nedaji se zpetne menit...

4)
neverte nikomu a mente sve zvyky, hesla a adresy. Verte, ze jste sledovani a naucte se s tim zit. Na kube dostaneme spolecnou klec.

62786

22.7.2005 23:57

RE: Dotaz

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 62786

>Vase IP by nekdo nejsnadneji ziskal z logu serveru, tedy by mu je
>p. Stwora musel vydat.

Božínku... Nemusel. [smích] Já se o tom ani nemusím dozvědět. Přijde žádost na mého providera. Oni archivují všechno podle zákona. A podle stejného zákona mi dokonce provider ani nesmí říct, že se někdo na něco ptal.

Něco jiného by bylo, kdybych měl vlastní server doma ve sklepě. Pak ano. Pak bych to měl pod kontrolou. Ale nemám.

62788

22.7.2005 23:14

anonymita

LenTak lentak (zavináč) inMail (tečka) sk 213.?.?.?

Reakce na 62769

kdokoliv asi nie
http://www.security-portal.cz/clanky/kdo-je-to-hacker.html
zopar programov na utajenie (neskusal som,neviem ci pomozu) http://www.security-portal.cz/index.php?modul=odkazy
je dobre si o danej problematike co to prestudovat a mat aspon zakladne znalosti o bespecnosti na internete
http://www.underground.cz/1133
Armáda USA disponuje elitnou jednotkou hackerov.Dufam ze len na ochranu.

62784

23.7.2005 6:02

RE: anonymita

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 62784

S tou ochranou jste me opravdu rozesmala?

62814

23.7.2005 12:11

RE: anonymita

LenTak lentak (zavináč) inMail (tečka) sk 213.?.?.?

Reakce na 62814

Som slovak a slovo ochrana v pripade dat,OS,prg atd sa mi zda vhodnejsie.
Ale milit sa je ludske. [mrknutí jedním okem]

62839

24.7.2005 14:23

RE: Dotaz

Krysa 81.?.?.?

Reakce na 62769

>Nejsem vůbec zběhlý v počítačích, internetu apod. a
>zajímalo by mě, zda existuje nějaký způsob nebo program,
>který by dokázal, třeba na základě mojí účasti v
>takovéto diskusi, komukoliv odhalit moji totožnost dle IP ? Má
>takovéto možnosti jen třeba tajná služba nebo se k tomu
>může dostat kdokoliv ? A co se ten člověk o mě všechno
>dozví ? Co o mě ví třeba p. Stwora ? Odpověď by mě
>potěšila a předem za ni děkuji. [zmaten]


Tak to taky nevim, ale možný je všechno. Mě se např. stalo, že mi redakce WM magazinu p. Wojnara odmítla přístup do diskuzniho fora, protože (cituji) "nedokáží trasovat adresu mého počítače"!!!
Na dotaz, co jim je po mém počítači, jaksi nehodlali odpovědět....
A to byl jen blbej magazin na webu....

Krysa

62872

25.7.2005 11:58

RE: Dotaz

Petros 194.?.?.?

Reakce na 62769

Zdravim pritele z IVTT:

Ahoj wigu, vis, ono je to vsechno trochu jinak. Po nas vubec nikdo nejde, my jsme naopak tzv. disidenti a tedy "lide vhodni ke spolupraci" na "tom, co kdosi kdesi urcil, aby ted zrovna nastalo". V posledni dobe mam pocit, ze to dopadne tak, ze treba PB bude ministr vzdelani a kultury, Nezid predseda vlady, Emma bude ministrine treba pres "volne vztahy" /tj. homo, lesba, juchajici levice atd/, ja pres cirkve a rozmnozovani, IVAn pres "propagandu", jisty Nilbert Nullingsworth pres "zidovskou otazku" a ty treba pres "moderni zavadeni informaci". Svet je hrozna saskarna, musime ho tak vnimat a nebrat ho moc vazne. Lepsi je si psat vtipy, tam se clovek aspon pobavi. [velký smích] [velký smích] [velký smích]

Petros

63019

26.7.2005 16:48

RE: Dotaz

wig 84.?.?.?

Reakce na 63019

Zdravím, Petrosi, já to zatím také neberu zas až tak moc vážně. Ale někdy troška té paranoii neškodí, a tak jsem se zeptal lidí, kterým jakžtakž věřím.

Ovšem v té vládě jednoznačně chybí Zebulun, jako místopředseda pro duchovní záležitosti, a v žádném případě tam nechci Nilberta ! To už by byla příliš široká koalice, buď on a nebo já. [vyplazený jazyk]

63208

26.7.2005 20:00

RE: Dotaz

hostující 84.?.?.?

Reakce na 63208

Jó Zebulun,ten už není co býval. [pláč]
Ale Magnuse Maxima bych si dovolil nabídnouti [velký smích]

63231

26.7.2005 16:52

RE: Dotaz

wig 84.?.?.?

Reakce na 62769

Ještě jednou děkuji všem za užitečné odpovědi. [smích]

63211

22.7.2005 21:20

Vcelku souhlas s chmurnou vizí.

Vodník 82.?.?.?

Jen poznámku k té střelbě: podle všeho ten muž před policií utíkal a nereagoval na výzvy k zastavení. Byl to Asiat a pochybuju, že je dnes v mnohamilionovém Londýně jediný člověk, který by o obou atentátech nevěděl, tudíž mu jako Asiatovi muselo být jasné, co bude okamžitá doměnka v případě, že neuposlechne policejní výzvy, a co bude tím riskovat.

Podle některých svědků měl ten Asiat na sobě tlustý kabát, zpod nějž čouhaly nějaké dráty. Proto ho patrně zastřelili, ačkoliv na něm už dva chlapi seděli.

Zde v Holandsku se dnes po řadě procesů uzavřel případ policajta, jenž před asi dvěma lety zastřelil Marokánce, který po něm šel s kudlou. Osvobodili ho. Já si myslím, že je to naprosto v pořádku: jestliže vběhnu do hospody s kudlou v úmyslu zabít (předem jsem to oznámil, že si jdu pro nůž!) a tváří v tvář policajtovi nůž neupustím, alebrž se k němu vrhám, výhružně jím mávaje, pak jsem sám svého štěstí strůjcem! Tak se chová jen vůl nebo agresivní šílenec, pozbyv rozumu. Nikdo po tom policajtovi nemůže chtít, aby "mířil do nohy", je-li bezprostředně ohrožen.

62770

22.7.2005 21:52

Zajimave.

68 68.?.?.?

Ten zastreleny clovek jeste nevychladnul a na Zvedavci uz se ukazuje prstem a delaji uzavery. To, ze byl obleceny v hunatem kabate, kdyz v Londyne bylo na Londynske pocasi horko, to uz samotne vyvolalo podezreni. V situaci, jaka je ted v Londyne takove podezreni muze vest k drastickemu vyhroceni at uz ze strany toho v tom kabate, nebo ze strany policie.

Jinak, kdyz by na mne zavolal policajt abych zustal stat, at je to kdekoliv na svete, v kterekoliv zemi, treba na severnim polu, tak zustanu stat jako primrzly.

62774

22.7.2005 22:25

RE: Zajimave.

TS 213.?.?.?

Reakce na 62774

Jinak, kdyz by na mne zavolal policajt abych zustal stat, at je to kdekoliv na svete, v kterekoliv zemi, treba na severnim polu, tak zustanu stat jako primrzly.

A jak takoveho cajta poznate kdyz je v civilu? Podle toho ze tvrdi ze je cajt? To muze rict kazdy. Pripady okradani falesnymi policisty se vyskytuji docela casto. Vypujceni si takove autority, zejmena pokud k tomu nebude potreba nic nez tvrzeni, pak bude velmi lakave pro rozlicne padouchy.

62780

22.7.2005 23:57

RE: Zajimave.

68 68.?.?.?

Reakce na 62780

A jak takoveho cajta poznate kdyz je v civilu? Podle toho ze tvrdi ze je cajt? To muze rict kazdy. Pripady okradani falesnymi policisty se vyskytuji docela casto. Vypujceni si takove autority, zejmena pokud k tomu nebude potreba nic nez tvrzeni, pak bude velmi lakave pro rozlicne padouchy.

Tak pokud umite utikat rychleji, ze kulka z revolveru, tak utikejte.
[smích]

62787

23.7.2005 1:34

Falešní policisté...

Vodník 82.?.?.?

Reakce na 62780

...Vás neokradou za bílého dne ve stanici metra před zraky stovek cestujících (zbystřených atentátovými alarmy) a bezpečnostních kamer.

62791

23.7.2005 2:50

RE: Zajimave.

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 62774

Policajt muze volat co chce. Jestlize dotycny nemluvi a nebo nerozumi anglicky, tak take nemusi vedet o co jde. [překvapení]

62792

23.7.2005 4:38

RE: Zajimave.

68 68.?.?.?

Reakce na 62792

Policajt muze volat co chce. Jestlize dotycny nemluvi a nebo nerozumi anglicky, tak take nemusi vedet o co jde.

To je pak problem toho dotycneho. Nikdo nemuze chtit po policajtovi, aby volal ve vsech recech sveta.

62798

23.7.2005 5:40

RE: Zajimave.

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 62798

Samozrejme ze i kdyby policista volal ve vsech recech sveta a dotycny byl hluchonemy, tak to take nepomuze. Jestlize ale nebyl terorista, tak nevim proc by nosil v lete zimni kabat. Mohl to take byt nejaky "silenec" a nebo bezdomovec.

62811

23.7.2005 6:15

RE: Zajimave.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 62798

Opravdu hezke, mel jsem problem s Anglictinou, autem, bankou par let zpatky. Moje auto bylo nahlasene jako kradene. Zastavil mel policajt a sjelo se jich velmi rychle dalsich pet. Hned spustili, at vylezu z auta. Problem byl ten, ze jsem si potreboval odepnout pas. Nez tem pitomcum doslo, ze si ho musim odepnout ubehla minimalne minuta. Kdy jsem velmi pomalu pravou ruku spoustel dolu a vytahoval nahoru a zokna vystrkoval hlavu a hulakal, " I have belt." Vse se vysvetlilo, omluvili se me. Viditelnost byla dobra ( bylo to kolem poledne ), nastesti se nekonal zadny teroristicky utok, policajtu bylo hodne ani nikomu nespustil kver po nejakem priblblem tiku. A ja mel navic ciste svedomi a nepatrim k panikarum, ale kazdy clovek je holt jiny, ale proto ho nemusi nejaky polda zastrelit, aby dodatecne zjistil, Ze byl POUZE PODEZRELE SE CHOVAJICI INDIVIDUUM!

62815

24.7.2005 15:18

RE: Zajimave.

Krysa 81.?.?.?

Reakce na 62798

>Policajt muze volat co chce. Jestlize dotycny nemluvi a nebo
>nerozumi anglicky, tak take nemusi vedet o co jde.

>
>To je pak problem toho dotycneho. Nikdo nemuze chtit po
>policajtovi, aby volal ve vsech recech sveta.

JO??? TAK TOHLE hlavně nezapomeňte RICT NAVSTEVNIKUM Ceske republiky!!!
TADY ti volové neumí ani slovensky!!!
At se teda každej naučí, jak řvou naši policajti česky výzvu aby to pak někde v metru poznali než jim někdo ustřelí hlavu protože mají v létě kabát!
Nevim jak vy, ale byt ja někde v Moskvě, tak i když rusky umim, vidět chlapa nebo dva s krochnama jak se ke mě hrnou a řvou Stoj, stoj! tak se svýma 100kg přeskočím i ten anglickej dvoupatrovej autobus a zdrhal bych jak jelen!!!

62875

24.7.2005 17:28

RE: Zajimave.

68 68.?.?.?

Reakce na 62875

JO??? TAK TOHLE hlavně nezapomeňte RICT NAVSTEVNIKUM Ceske republiky!!!
TADY ti volové neumí ani slovensky!!!
At se teda každej naučí, jak řvou naši policajti česky výzvu aby to pak někde v metru poznali než jim někdo ustřelí hlavu protože mají v létě kabát!
Nevim jak vy, ale byt ja někde v Moskvě, tak i když rusky umim, vidět chlapa nebo dva s krochnama jak se ke mě hrnou a řvou Stoj, stoj! tak se svýma 100kg přeskočím i ten anglickej dvoupatrovej autobus a zdrhal bych jak jelen!!!


No, a na to byli dobri komunisti. Ti nas nikam nepustili, aby jsme kvuli nasi blbosti neprisli o kejhak.
[smích]

62895

24.7.2005 15:32

to jste mi propomnel vtip z CSSR

Aja 24.?.?.?

Reakce na 62798

To je pak problem toho dotycneho. Nikdo nemuze chtit po policajtovi, aby volal ve vsech recech sveta.

Dva policajty zastavi turista a nemecky se popta, jak se dostane na Karluv most. Policajti nic, turista nabidne otazku v anglictine, francouzstine, spanelstine a furt nic. Pokrci rameny a odejde.
Jeden policajt se obrati na druheho a povida "Hele, Franto, nemeli bysme se naucit nejaky cizi jazyk ?"
"Ale na co, tenhle umel ctyri a stejne se nedomluvil". [smích]

62880

23.7.2005 7:39

RE: Zajimave.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 149.?.?.?

Reakce na 62792

Tento argument je hloupy.
Pokud neumi anglicky (alespon primitivne) tak nema v
Anglii co delat, a cokoliv se stane z duvodu nerozumeni,
tak je to JEHO chyba. Stejne jako bych zil uprostred
Pakistanu a neumel ani zblechtnout.

62822

24.7.2005 8:21

RE: Zajimave.

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 62822

Proc by tento argument byl hloupy? Jestli jste poslouchal posledni zpravy, tak jste se mohl dozvedet, ze to byl Brazilec. Zil v Britanii ilegalne(proto zrejme prchal) a ze nedelal co policie chtela bylo z duvodu, ze nerozumel anglicky. Doufam ze toto cte i pan "68", ktery take nechapal. [zmaten]

62859

24.7.2005 15:31

RE: Zajimave.

Adapa 84.?.?.?

Reakce na 62859

Onen zastřelený muž tam žil zcela legálně již od roku 2001.
Viz. http://www.blisty.cz/2005/7/22/art24249.html

62879

24.7.2005 19:08

RE: Zajimave.

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 62879

Tak proc teda prchal, kdyz tam legalne zil. Clovek prcha vetsinou kdyz k tomu ma duvod. Zrejme neco ukrad a nebo nemel potrebne dokumentace.

62919

24.7.2005 23:48

RE: Zajimave.

TS 213.?.?.?

Reakce na 62919

Pokud si vzpominam dobre, prozil detstvi v neprilis bohate casti Ria de Janeira, a kdyz videl chlapy s bouchackama jak se k nemu zenou, asi si na to vzpomnel.

Nektere novejsi informace take nezminuji "tezky kabat", ale "podezrele volnou bundu", a kresba ukazana v dnesnim TV zpravodajstvi by to potvrzovala.

A co ma vubec civilista v Londyne co saskovat s bouchackou? Ja bych asi taky zdrhal kdyby ji na mne nekdo vytahnul, a to nejsem z Ria.

62958

25.7.2005 1:05

RE: Zajimave.

dusan 70.?.?.?

Reakce na 62958

A co ma vubec civilista v Londyne co saskovat s bouchackou? Ja bych asi taky zdrhal kdyby ji na mne nekdo vytahnul, a to nejsem z Ria.

TS

Slysel jsem, ze tam 7. cervence vybouchly ctyri bomby.
Asi policiste v uniformach i bez uniforem hlidaji, aby
neremreli dalsi nevinni lide. Oni ti policajti jsou za
to placeni. Tech 53 mrtvych a vic jak 700 lidi byli taky
nevinni. No ale ted v Egypte, uz to takove nebude. Uz se
nebude saskovat s bouchackama. No to tak jeste.





62969

25.7.2005 2:28

RE: Zajimave.

TS 213.?.?.?

Reakce na 62969

Slysel jsem, ze tam 7. cervence vybouchly ctyri bomby.

A to se kvuli tomu mame vsichni podelat? Bomby vybuchuji, budovy padaji, Airbusum se delaminuji smerovky, silnice jsou plne zabijackych aut, a prestoze ze strech obcas padaji tasky nebo rampouchy, o chodce s prilbou clovek nezavadi.

Vic nez strilet po lidech v Londyne by k uklidneni situace pomohlo nehazet bomby na lidi na Blizkem Vychode (a jinde). Kolikpak lidi zarvalo tam? Urcite vic nez 53. Vzdechne po nich nekdo?

Asi policiste v uniformach i bez uniforem hlidaji, aby neremreli dalsi nevinni lide.

Ze jim to ale jde, co? Zejmena tem bez uniforem, ze jo? Cela Brazilie jim ted dekuje.

Tech 53 mrtvych a vic jak 700 lidi byli taky nevinni.

Tak pridame nejake ty dalsi kvuli kovbojum v civilu. Stejne za to muzou teroooristi. Prinejhorsim se omluvime.

A co na to skutecni teroriste? Misto spinace, co se zmackne, pouzijou spinac co se pusti - prepinaci mikrospinac s pruzinou stoji min nez libru. "Kdyz mne zastrelite tak ten granat upadne" bylo pouzito jiz v mnoha filmech. Vse, co potrebuji vedet, jim uz davno dodal Hollywood.

Takze lose-lose - vinni se prizpusobi a nevinni budou zastreleni. Vyborne, uz tleskam.

Uz se nebude saskovat s bouchackama. No to tak jeste.

To doufam.

62978

25.7.2005 2:54

RE: Zajimave.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 62978

Souhlas TS [mrknutí jedním okem]
Nebo koupi libovolne udelatko na mereni tepove frekvence ....
Kdyz se zastavi - BUM.

62980

25.7.2005 5:01

RE: Zajimave.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 62980

To je hezke, takze ti zkurv...ni darebaci prijali opatreni na strelbu do lidi, a pritom musi dobre vedet, ze se to lehce obejit. To znamena, ze prioritou neni bezpecnost, ale jiny cil!! [pláč]

62998

25.7.2005 3:16

RE: Zajimave.

dusan 70.?.?.?

Reakce na 62978

Slysel jsem, ze tam 7. cervence vybouchly ctyri bomby.
A to se kvuli tomu mame vsichni podelat?

TS

Chtel jsem na toto odpovedet, ale to tak nejak
nejde. Asi proto, ze jsem clovek moc hruby, velice-
zly. Proto nebudu odpovidat. Mozna, ze bych vasi
citlivou a pestenou dusi urzil. Budu radeji ticho.
Tak jen at ty bomby bouchaji, houst a vetsi kapky.
Co nam do toho. Ze ano ?

62982

25.7.2005 4:00

RE: Zajimave.

TS 213.?.?.?

Reakce na 62982

Chtel jsem na toto odpovedet, ale to tak nejak nejde. Asi proto, ze jsem clovek moc hruby, velice zly.

Ne zly, spis jenom vystraseny. Teroriste vas dostali, vyhrali nad vami. Jejich bomby zasahly cil, a tim cilem byl vas strach.

Zkuste se nekdy projit po meste s mindsetem protivnika - divat se kolem sebe a klast si otazku co by se v danem okamziku dalo udelat co by lidi celoplanetarne vydesilo. Pro zjednoduseni ulohy muzete jako inspiraci pouzit cokoliv ze zprav nebo z produkce Hollywoodu. Na kazdou nalezenou moznost si pak polozte dalsi otazku, jak tomu zabranit. Po par tydnech takovychto myslenkovych sachu vam dojde, jak nemozne je ochranit mestskou infrastrukturu - logictejsi je zamerit se na jeji zesileni. Nebot pokud protivnika vyzenete z jednoho mista, jenom se prestehuje na jine - a na zajisteni vsech mist nemate dost prostredku. Utocnikovi staci uspet na jednom miste, obrance musi uspet na vsech mistech. Viz Bruce Schneier: Beyond Fear: Thinking sensibly about security in an uncertain world.

A pokud obrance neni podelany strachy, a je si vedom toho, ze MNOHEM vic nez hrstka blaznu s hadry na hlavach pro nej riziko predstavuje unava ridicu ve vozidlech, blbe udelane znaceni na silnicich, unava materialu v konstrukcich, chybujici doktori nebo chybejici vybaveni nemocnic, blbe fungujici komunikace mezi hasici a zachranari (viz 9/11), a chybujici (nebo koupeni) politici, a to nemluvim o rozhozenem pocasi, neni az v tak velke nevyhode - protoze pak muze prostredky na reseni potizi pridelit rozumneji.

Schneier spravne zduraznuje, ze kazde opatreni vyzaduje "trade-offs", neco co obetujeme abychom neco jineho ziskali. V soucasne bezpecnostni hysterii, ktera by se jiste dala oznacit za podelanost, se prilis snadno zapomina na to, ceho se vzdavame.

62986

25.7.2005 4:11

RE: Zajimave.

Misu 193.?.?.?

Reakce na 62982

Jen na to reagujte. Vysvetlete, jak podle vas obejit "spinac mrtveho muze", moc nas to zajima... [cool]

62990

15.8.2005 15:21

RE: Zajimave.

firbajn 160.?.?.?

Reakce na 6

Dostal jsem se k tomu až dnes, ale je to výborný!
Rozvedl bych to takto:
- dá se předpokládat, že tohle ví i někteří z politiků
- proč tedy straší?
- aby nás dostali pod kontrolu - to je můj názor

66191

24.7.2005 17:32

RE: Zajimave.

68 68.?.?.?

Reakce na 62859

ze nedelal co policie chtela bylo z duvodu, ze nerozumel anglicky. Doufam ze toto cte i pan "68", ktery take nechapal

Za ctyri roky v Anglii uz se mohl neco naucit, ne pane Rudo? [smích]

62896

24.7.2005 19:03

RE: Zajimave.

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 62896

Pane "68", znam tady v Kanade emigranty, kteri tu uz ziji 20 let a i vice let a neumi anglicky ani "zblepnout". Ziji ve svych komunitach a mluvi jen a jen jejich "rodnou" reci. Vy jste o tom nikdy neslyslel? [překvapení]

62917

24.7.2005 19:53

RE: Zajimave.

68 68.?.?.?

Reakce na 62917

Pane "68", znam tady v Kanade emigranty, kteri tu uz ziji 20 let a i vice let a neumi anglicky ani "zblepnout". Ziji ve svych komunitach a mluvi jen a jen jejich "rodnou" reci. Vy jste o tom nikdy neslyslel?

Ano, slysel. Takovi blbci existuji vsude. Ale pak na to vselijak doplaci. Nekdy i zivotem. Jestli si nekdo nechce naucit ani "zblepnout," tak ma zustat ve sve zemi. [smích]

62925

24.7.2005 15:21

RE: Zajimave.

Krysa 81.?.?.?

Reakce na 62822

>Tento argument je hloupy.
>Pokud neumi anglicky (alespon primitivne) tak nema v
>Anglii co delat, a cokoliv se stane z duvodu nerozumeni,
>tak je to JEHO chyba. Stejne jako bych zil uprostred
>Pakistanu a neumel ani zblechtnout.

Fajn, naučte se všichni cizinci laskavě česky než sem pojdete!
Vy se taky učite arabsky když jdete na dovolenou do Egypta???
Nebo francouzsky na návštěvu Paříže?

Kam na tak blbou argumentaci chodíte?? Do USA?

62877

24.7.2005 18:10

RE: Zajimave.

Gilhad 62.?.?.?

Reakce na 62877

Aha, takze kazdy policajt je povinen znat kazdy jazyk, aby snad nemohlo dojit k omylu, kdyz na nekoho zavola ... Kolik asi bude takovych polyglotu a jake asi budou muset byt jejich platy? Na svete existuji stovky, ci spise tisice jazyku a vy vyzadujete, aby kazdy policista ovladal kazdy z nich? Kam chodite na takhle evidentne nesmyslne napady vy?
Kdyz neumim jazyk zeme, kam chci jet, pojedu s tlumocnikem, koneckoncu cestovky vetsinou nekoho takoveho posilaji s kazdym zajezdem. Kdyz nekde budu chtit zit, naucim se aspon trochu cizi jazyk. Prikaz "Stuj" se vyskutuje snad ve vsech konverzacnich priruckach a ucebnicich pro zacatecniky.

62904

24.7.2005 20:35

RE: Zajimave,

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 62904

jak lze uhnout od podstaty. Zda rozuměl, nezastavil není vůbec podstatné pro to, co se stalo potom: ležel znehybněn, pět policajtů na něm klečelo a jeden ho POTOM střelil PĚTKRÁT do hlavy.

62932

24.7.2005 23:56

RE: Zajimave.

TS 213.?.?.?

Reakce na 62904

Staci kdyz budou dane jazyky umet fizlove v civilu. Uniforma je mezinarodne srozumitelna identifikace - kdyz ji dotycny nema, musi si poradit jinak.

Jinak chudaci turisti...

62961

24.7.2005 20:29

RE: Zajimave.

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 62877

Nevim kdo jste pane "krysa", ale z vasich prispevku to vypada ze jste nejakej "provokater". Zrejme jste moc mladej a o svete moc nevite. [oči v sloup]

62931

22.7.2005 22:05

Ostatně, muselo to přijít !

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Znáte to - v Římském senátě kterýsi senátor (jméno nevím, pardon, výpadek paměti [zahanbení] ) svou řeč na zcela libovolné téma notoricky vždy zakončoval větou "A ostatně si myslím, že Kartágo musí být zničeno!".

Já se "opičím" tím, že taky vcelku bez ohledu na nastolené téma nejčastěji sklouznu na Nostradama ! [smích] Takže - Policie zastřelila muže - tak tohle je vážné je skutečně v kostce nejkostkovatější vyjádřena celá tragedie této doby.

Nostradamus nic nehlásá o konci světa v tom smyslu, jak si to většina lidí naivně představuje. Ani však nad naší dobou nějak nehýřil optimismem. Ale my buďme optimisti - lidstvo to přežije. Neříkám, že ten či onen - ale lidstvo ano, akorát bude strašně zbědované.

A abych tu netahal jen Nostradama - něco z Bible ! Schválně - jestli někdo pozná, odkud to je.

Nebo stane se po vší zemi této, praví Hospodin, že dvě částky vyhlazeny budou v ní a zemrou, a třetí v ní zanechána bude. A tu třetí uvedu do ohně, a proženu je, jako se přehání stříbro, a zprubuji je, jako prubováno bývá zlato. On vzývati bude jméno mé, a já vyslyším jej. Řeknu : Lid můj jest, a on dí: Hospodin jest Bůh můj.

Myslím si ostatně, že nikoliv musí být Kartágo zničeno - už se stalo - nýbrž že kdo nečetl Orwella, má škodu. Ten čas je tu, nějaký pomyslný Rubikon byl překročen. Netřeba marnit čas diskusí o toleranci a respektu. Vlastně - co to je ta tolerance či respekt ?

62777

23.7.2005 3:21

Mate nejaky univerzalni navod pro poctivyho obcana, jak na to ?

Ben Hur 68.?.?.?

Dnes zastřelila policie muže, který nereagoval na výzvy a začal utíkat. Zastřelili ho policisté v civilu a bylo to mezi lidmi na nástupišti. Metoda „střílej první, pak teprve vyšetřuj, zda to bylo oprávněné“, se přesunula z bagdádských ulic do ulic Londýna. A zřejmě můžeme čekat, že i do jiných měst. Konečně, říct později „sorry, spletli jsme se“, nic nestojí. Zvlášť když je v sázce „bezpečnost“ veřejnosti. A stát přeci musí zajistit bezpečnost svých občanů. Lidi to pochopí.

Pane Stwora, lidi uz to chapou davno, jen vy porad , nevim proc, nechapete vubec nic. Jestli vy chcete zit v teroru a strachu, tak jste asi vic statecny, nez si myslite. Az se ten skutecny teror dotkne vas nebo nekoho vaseho blizkeho (chran panbuh abych vam neco takovyho pral), pochopite mozna, ze smrt jednoho blazna, kterou si svym chovanim zpusobil sam, nic neznamena v rovnici bezpecnosti milionu poctivych obcanu. Mylyte se zasadne v tom, ze to nic nestoji. Stoji to moc. Na terorizmus doplaceji tisice nevinnych lidi svymi zivoty a kolik penez stoji civilizovanou spolecnost vymaznout tyto frakce z nasi krasne modre planety to radsi ani nechtejte vedet. Zkuste dat nekdy dohromady clanek, jak vy sam se divate na celosvetovy terorismus a jak vy by jste jako Reditel Zemekoule na to sel. Rad si s vami popovidam a zaslu vam za takovy clanek honorar $100 US dollaru. Deal ?

62794

23.7.2005 5:59

RE: Mate nejaky univerzalni navod pro poctivyho obcana, jak na to ?

Tom 24.?.?.?

Reakce na 62794

>Az se ten skutecny teror dotkne vas nebo nekoho vaseho blizkeho (chran panbuh abych vam neco takovyho pral), pochopite mozna, ze smrt jednoho blazna, kterou si svym chovanim zpusobil sam, nic neznamena v rovnici bezpecnosti milionu poctivych obcanu.

Rád si poslechnu vaši odpověď, až vám horliví cajti odprásknou strejdu baču, který vám v tradičním kožichu poveze brynzu v ruksaku na zádech. Eh? I vy pochopíte, "ze smrt jednoho blazna, kterou si svym chovanim zpusobil sam, nic neznamena v rovnici bezpecnosti milionu poctivych obcanu." ? (chran panbuh abych vam neco takovyho pral).

Jojo, vono kecat v korektně bezpečnostních rovnicích s předem danou neznámou, to miliony poctivých občanů zvládnou bez problémů ...

62813

23.7.2005 6:36

RE: Mate nejaky univerzalni navod pro poctivyho obcana, jak na to ?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 62794

Jedna vec je jestli by nekdo zabil mne nekoho blizskeho a ja se rozhodl pro pomstu. Pak to je moje individualni volba, kdy porusuju zakon a riskuju, ze za to musim nest odpovednost. Takze kdybuch se zmylil jako ten policajt, byla by to vrazda, a pokud by me ji dokazali, vyfasoval bych trest. Nevim jestli tomu poldovi zahynul pri atentatu nekdo blizky, a pokud ano muze mi to byt pouze lito. V kazdem pripade policajt reprezentuje stat, a pokud prestane v pravnim systemu platit jedna myslenka vychazejici z prava stareho Rima, pak konci demokracie. "Co nema stat jasne vymezeno ze zakona jako svou pravomoc, to ma zakazano. Co obcan nema ze zakona zakazano, to ma povoleno." A kecy o mimoradnych situacich a znich plynoucich mimoradnych, ale docasnych opatreni jsou v historii znamy jako hrobari lidskych svobod. Nemuzu tomu uverit, ale pan Stwora uvedl, ze prodlouzili "Patriot Act" o dalsich 10 let. Deset let, to vyroste dalsi generace lidi, a protoze se tento zakona vetsiny ani nedoktne, ci pouze okrajove, tak po tech deseti letech po nem ani pes nestekne. A stane se "trvale pilirem bezpecnosti americke svobody". Demokracie vznikla, aby bohati obchodnici vzali moc slechte. A ted demokracie pomalu umira, aby bohati nemohli byt o svou moc pripraveni. Spejeme k totalite, jez nema vzhledem k technologickym moznostem a globalizacnimu faktoru v dejinach lidstva srovnani. Nase obojky mozna budou zlate, ale presto to budou obojky.

62817

23.7.2005 10:05

RE: Mate nejaky univerzalni navod pro poctivyho obcana, jak na to ?

Gdosy 85.?.?.?

Reakce na 62794

Tak takovou snůšku hovadin už jsem dlouho nečetl. Co podle Vás lidé chápou. Že si tu místo jednoho teroristy, vytvoříme jakýsi teroristický ráj v němž nikdo nebude tušit odkud a za co, na něj létají kulky a bomby.
Říkáte "Pane Stwora, lidi uz to chapou davno", ale lidé jenž aspoň jednou za den utvoří myšlenku, si pamatují z učebnic dějepisu časy, kdy církevní moc upalovala lidi na hranicích pro to s čím se dle Vás máme smířit.
Nejprve totiž musíte přesně definovat pojem "podezřelé chování". Protože i náhlá příhoda nás nutí zatraceně rychle vyhledat onu místnost. A být zastřelen jen proto, že ženu na záchod, je opravdu uklidňující. Jistě že představa teroristy dávající bombu do autobusu plného lidí je odporná, ale představa miliónů policistů pobíhajících po ulicích našich měst a střílejících na vše dle jejich názoru podezřelé není o moc lákavější. Bohužel platíme za systém jenž jsme našim novodobým vládcům umožnili utvořit. Systém, v němž hodnota peněz daleko přesahuje hodnotu lidského života. A to je ta cena kterou platíme. Ovšem nikoliv z kapes našich bohatých pánů podnikatelů, ale z kapes daňovích poplatníků. A aby se našim drahým průmyslníkům vedlo co nejlépe, vytvářejí se zákony jenž nic neřeší a přijímají se opatření jenž terorustům nebrání v útocích, ale dostatečně přiškrtí oprátku na krku daňových poplatníků, aby je čirou náhodou nenapadlo hledat skutečnou pravdu o současném stavu. Stát nikdy nesmí mít právo napdnout člověka za nedefinovaný přestupek, jímž "podezřelé chování" bezesporu je. Protože podezřelé chování může znamenat být někdo, být někde, vidět něco, slyšet něco, myslet si něco, říkat něco, dělat něco.....

62828

24.7.2005 15:44

RE: Mate nejaky univerzalni navod pro poctivyho obcana, jak na to ?

Krysa 81.?.?.?

Reakce na 62794


>Pane Stwora, lidi uz to chapou davno, jen vy porad , nevim proc,
>nechapete vubec nic. Jestli vy chcete zit v teroru a strachu, tak
>jste asi vic statecny, nez si myslite. Az se ten skutecny teror
>dotkne vas nebo nekoho vaseho blizkeho (chran panbuh abych vam
>neco takovyho pral), pochopite mozna, ze smrt jednoho blazna,
>kterou si svym chovanim zpusobil sam, nic neznamena v rovnici
>bezpecnosti milionu poctivych obcanu. Mylyte se zasadne v tom, ze
>to nic nestoji. Stoji to moc. Na terorizmus doplaceji tisice
>nevinnych lidi svymi zivoty a kolik penez stoji civilizovanou
>spolecnost vymaznout tyto frakce z nasi krasne modre planety to
>radsi ani nechtejte vedet. Zkuste dat nekdy dohromady clanek, jak
>vy sam se divate na celosvetovy terorismus a jak vy by jste jako
>Reditel Zemekoule na to sel. Rad si s vami popovidam a zaslu vam
>za takovy clanek honorar $100 US dollaru. Deal ?

Nevim jak vy, ale já raděj risknu ty teroristy. I když si myslím, že polovina těch věcí, co se dějí, jsou spíše hrátky vlád a tajných služeb (např. za účelem podpory obsazení.. pardon, "osvobození" Iránu, hlavně pak od ropy, že) či tak.
Totalitní kontroly všeho jsem už měl a mám toho akorát tak dost, zvláště když se vymýšlí věci co si ani komunisti nedovolili!
Co bude? Všude kamery, napíchnutý telefony, a sledovaný majly, čtená pošta,povinný otisky prstů a čipování jak u psa, "bumažky" na cestu někam??
Na takovou "demokracii a svobodu" se můžu vys*at! To i ti teroristi budou svobodnější jak já!!!
A krom toho: bude větší šance že mě odstřelí policejní pablb protože se mu něco nezdá, než že sednu na minu!
Zvláště pak v ČR...
Co chcete? Soukromej koncentrák, kde budeme MY a teroristi se budou smát venku??? To je totiž to, kam to povede!
A ještě něco: tohle povede akorát k NWO a totalitě, kde už snad ani teroristi nebudou, ale vláda občas nechá něco bouchnout aby nám dokázala, že "furt sou" a "je nutný s nima bojovat" a to se nejlíp dělá "totální kontrolou všeho"!
Ježíšmarjá, to by se Hitlerovi nebo Stalinovi líbilo!

62882

23.7.2005 4:58

Dival jsem se prave na BBC

kema 205.?.?.?

Dival jsem se na BBC, a nic neni zatim jasne a vysetrene. Zda se, ze ten zastreleny byl sledovan policii a snazil se utect. V pripade ze je duvodne podezreni na sebevrazedneho teroristu, muzou policiste strilet do hlavy aby mu znemoznili bombu odpalit.
A to je zatim vse. Jestli to byl skutecne terorista nebo jestli udelala policie chybu se zatim nevi.
Pokud se tyka pouzitych vybusnin, jsou zpravy, ze se jednalo o podomacku udelany vyrobek, ktery je sice velice snadne vyrobit, ale rychle ztrati ucinnost. To by vysvetlovalo selhani vybusnin.
Hystericke vykriky o tom, ze v demokraticke zemi ktera se brani teroristum je to "jako za Hitlera" svedci o prinejmensim o cisi pomatenosti.
Jen tak mimochodem - uz se tesim na spekulace o dnesnim masovem vrazdeni v Egypte.

62801

23.7.2005 5:07

RE: Dival jsem se prave na BBC

Ben Hur 68.?.?.?

Reakce na 62801


>Jen tak mimochodem - uz se tesim na spekulace o dnesnim masovem
>vrazdeni v Egypte.

Ja se uz na to take uprimne tesim. Doufam, ze nasi analitici, me ani tentokrat nezklamou. Zivot bez nich by se pro me stal asi nudou.

62805

23.7.2005 5:43

RE: Dival jsem se prave na BBC

DM 69.?.?.?

Reakce na 62805

No, viete, to bolo tak. Cela akcia v Egypte bola dielom nasratych clenov IRA. Ti si pravo vyhadzovat anglanov do vzduchu prisvojili uz predtym. Pochopitelne, teraz zuria a chceli ukazat, kto je v Anglicku panom, pardon, odpalovacom. Tak si vybrali relativne bezpecnu moslimsku krajinu, kde pre zmenu usporiadali ohnostroj oni.

62812

24.7.2005 20:56

RE: Dival jsem se prave na BBC

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 62805

>Doufam, ze nasi analitici,...
Mno, tos to zas jednou anallíznul, Ben Hurvínku.

62934

24.7.2005 22:17

RE: Dival jsem se prave na BBC

Ben Hur 69.?.?.?

Reakce na 62934

>Mno, tos to zas jednou anallíznul, Ben Hurvínku.

Mno, tobe Kadiboudo Dasa nepovoli uz ani to jedno. Vi, ze blbnes i bez toho. Blabolis nesmysly a bavis se s Hurvinkem. Ukaz ji coz tu zase zplodil a uvidis jakejch dostanes par facek.

62945

25.7.2005 2:47

RE: Dival jsem se prave na BBC

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 129.?.?.?

Reakce na 62805

>>Jen tak mimochodem - uz se tesim na spekulace o dnesnim masovem
>>vrazdeni v Egypte.

>Ja se uz na to take uprimne tesim. Doufam, ze nasi analitici, me
>ani tentokrat nezklamou. Zivot bez nich by se pro me stal asi
>nudou.
Tam to mozna principielne nevhodej na muslimy, pokud nitky budou smerovat jinam. Treba prave todleto vysetrovani ukaze pravy pozadi vsech vostatnich bombovejch utoku. [zmaten]

62979

23.7.2005 5:21

RE: Dival jsem se, prave na BBC, ale spatne - jen jednim vokem - kema

Lev 68.?.?.?

Reakce na 62801

............... duvodne podezreni na sebevrazedneho teroristu, muzou policiste strilet do hlavy aby mu znemoznili bombu odpalit.
_________________________________________________

Takovou hovodinu, jsem uz necetl nekolik hodin, obcas podobne kydy zde napise lojzodusan, ale kemo, vy jste ho ted predjel o delku hlavy kone. Takze pozor na obcany teroristy. Hlavne je fysicky lapit a pak jim ustrelit hlavu, drive, nez podezrely obcan z terorizmu zmackne ten knoflik od rozbusky. Mozna ze ted zalezi, kdo bude rychlejsi, kdo to prvni "zmackne" - policajt v civilu a nebo, podezrely obcan z terorizmu [chechtot]

62808

24.7.2005 18:45

RE: Dival jsem se, prave na BBC, ale spatne - jen jednim vokem - kema

kema 205.?.?.?

Reakce na 62808

Pane Lev, uz jsem na to reagoval, ale muj prispevek se stal jednou z obeti softwaroveho problemu.
Psat odpoved na jeden z vasich tezkopadnych utoku hned dvakrat je sice prace pro vraha, ale zkusim to znovu. [mrknutí jedním okem]
Britska policie ma velice striktni predpisy jak pouzivat nebo nepouzivat strelnou zbran.
Tyhle predpisy byly modifikovany po nedavnych masovych vrazdach cestujicich. V pripade, ze je duvodne podezreni na sebevrazedneho teroristu, mohou policiste strilet do hlavy.
To je urcite to nejobtiznejsi rozhodnuti, ktere musi policista udelat. Pokud se totiz skutecne jedna o "lidskou bombu", muze i zlomek vteriny vahani zmarit dalsi desitky lidskych zivotu. Vcetne zivota dotycneho policisty.
Kdyz sleduji, jak je zde kazdy v bezpeci u sveho computeru "po bitve generalem", dela se me mirne nevolno. [oči v sloup]

62912

25.7.2005 6:15

RE: Dival jsem se, prave na BBC, ale spatne - jen jednim vokem - kema

babka_Blažková 193.?.?.?

Reakce na 62912

A já také reagovala. Ptala jsem se, jestli dotyčný ubožák MĚL BOMBU. Dnes už víme, že neměl, pročež mě udivuje, že sem ještě máte odvahu psát své bláboly o zodpovědnosti za desítky dalších životů, bla, bla, bla.

Už se těším, až mi někdo ustřelí palici za to, že ji mám podezřele rezavou.

63004

26.7.2005 2:54

RE: Dival jsem se, prave na BBC, ale spatne - jen jednim vokem - kema

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 62912

Pane Kemo dnes jsem se dozvedel velmi zavaznou skutecnost na novinkach.cz. Policie sledovala toho chudaka od jeho bytu a nechala ho NASTOUPIT DO AUTOBUSU, kterym sledovany dojel k stanici metra. A tam mu teprve ustrelili hlavu. Takze ted tomu uz vubec nerozumim, kdyz slo o ohrozeni lidi, proc ho nechali nastoupit do autobusu? A kdyz uz ho nechali projet autobusem, proc ho zastrelili v metru? Neco tady zapacha, ze ano. [pláč]

63119

26.7.2005 9:20

RE: Dival jsem se, prave na BBC, ale spatne - jen jednim vokem - kema

kema 205.?.?.?

Reakce na 63119

Proc, proc, proc? To se musite zeptat jich. Treba ho nechteli zastrelit vubec.
Treba si mysleli, ze je k nekomu nebo k necemu zavede. Treba dostali od nekoho na posledni chvili informace (nespravne) ze ma bombu.
Ja nejsem Taborsky abych vedel vsechno. Proto pockam na vysledky vysetrovani.

63160

26.7.2005 16:41

RE: Dival jsem se, prave na BBC, ale spatne - jen jednim vokem - kema

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 63160

Byla rec, mu ustrelili hlavu, aby byla chranena verejnost. Pokud ho vsak nechali nastoupit do autobusu, tak tato zduvodneni ztraci smysl. Pokud by ho zastrelilili pred tim autobusem, pak by to smysl melo. Nezlobte se ne me, ale otazka proc je zcela na miste. Zatim Evropska komise navrhuje zakon, jenz by plosne po cele unii zadal komletni osobni informace o vsech financnich prevodech, s tim ze tyto informace maji byt 5 let archivovany. Stejny zakon byl smeten ze stolu rok zpatky po utoku ve Spanelsku. Spanele zvolili novou vladu a stahli sve vojenske jednotky. Nechce se jim krvacet za zajmy velkych korporaci a geopoliticke hratky USA a Izraele, ani se neni cemu divit. Od te doby maji sve problemy s terorismem tradicni s baskickou organizaci ETA. Ma to byt zisk za tragedii v Londyne mimo jine upevnit kontrolu nad tokem financi?

63207

23.7.2005 13:25

RE: Dival jsem se prave na BBC

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 62801

Policie právě oficiálně oznámila, že muž zastřelený v Londýnském metru neměl žádnou souvislost s výbuchy.
Nu jak vidno chybička se vloudí, jeden lidský život asi nemá žádnou cenu. A kolik dalších jich teď bude? Hon na čarodějnice začal, Kemo vyhýbejte se metru a dopravním prostředkům, může se to přihodit i vám.

62842

25.7.2005 1:17

RE: Dival jsem se prave na BBC

dusan 70.?.?.?

Reakce na 62801

Jen tak mimochodem - uz se tesim na spekulace o dnesnim masovem vrazdeni v Egypte.

Ti atentatnici si popletli hotel. Oni si mysleli
ze tam jsou zide a ne ostatni "normalni" turiste.

62973

23.7.2005 10:17

Pripravte se na nejhorsi,at neutrpite sok z prudkych zmen, na nez jste v ramci lenosti myslet nepripraveni

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

911 Return - Dead British
Bombing Suspect
Very Much Alive
"I first saw my photograph on Channel 4 [British TV network) and I was terrified, Hasib Hussain, the teenager said in the interview with the ARY network on Thursday.

"I didn,t want people looking at me saying hey, you are supposed to be dead,, he said, "or someone saying that there goes the London bomber.

On Monday, Pakistan,s Federal Investigation Agency (FIA) said Hasib Hussain, carrying a British passport, had arrived in Karachi from Riyadh on July 15 last year.

The father of Hasib (the interviewee) said that the family had indeed visited Karachi last year.

He urged the British and Pakistani authorities to clear up the confusion.

An FIA official told the BBC: "We have nothing to say on the matter at this stage. "BBC
proste ,kratce arychle receno,vubec bych se nedivil ,kdyby Zundel byl zastrelen na uteku,Saddam Hussein spachal sebevrazdu,Milosovic se otravil,a Bush byl ve Vatikanu vysvecen jaky svaty muz nejvyssim rabbinem a Putina by byl dan naopak Vatikanem do kladby a celosvetoveho presidenta Ammana vystrdal nejaky Konias,jez by naridil zase palit carodejnice,ale jenom ty ,co se neciti rovnopravne a cely den se toci kolem manzela a travi cas v kuchyni a pro vsechny politiky by se zase prodavali odpustky ,aby si zajistili cestu do nebe ,bez dynamitu.Nic ,uz by mne neprekvapilo.
By Cy Ryan <cy@lasvegassun.com>
SUN CAPITAL BUREAU
July 20, 2005
CARSON CITY -- A new political party, whose goal is to eliminate affirmative action and other government programs that help minorities, has been formed in Las Vegas.

Called The White Peoples Party, it filed with the Secretary of State's Office in Carson City last Friday as the first step for qualifying to have candidates on the ballot in 2006.

The Republican and Democratic parties "pander to the minorities," says Michael O'Sullivan, chairman of the board of directors of the party, which will not allow Jews or minorities to join.

62830

24.7.2005 0:49

Ano, je to tak.....

zap 65.?.?.?

prave cteno. Ten zastreleny muz byl skutecne shledan nespojenym s teroristickou organizaci. V selske mluve, obycejny nevinny obcan byl - zavrazden. Jiste se tak stalo mnohokrat pred tim v jinych castech sveta.

Tragedie je, ze se tohle stalo v zemi ktera je uznavanou koleblou demokracie a obcanskych svobod. [pláč]
Vypada to, ze teroriste zatim vedou...

62843

24.7.2005 4:26

Shrnuto jednou vetou.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Prakticky problem terrorsmu narost tim,ze tak ,zvane ,demokraticke vlady strkaji nos do veci ,do kterym jim vubec nic neni.Americky celosvetovy cetnik chce mit svet k obrazu svemu,ja a zase ja potom ,dlouho nic a zase ja.
Nakonec ,prectete si knizku ,je zvysla v USA,jmenuje se "Rich Man`s War,Poor Man`s Fighy",neco o ni najdete na www.fff.org a nebo zkuste primo fff@fff.org cena knizky 22.50 US dolaru.Myslim ,ze milovnici pravdive historie oceni tuto knizku.
Kde najdete radu prikladu ,jak se to s lidmi hraje ,praktiky mocnych k ovladani mas se prakticky nijak nezmenili,kazdy ,kdo nebude chtit prijmout jimi stanovena pravidla se stane nepritelem.
K uplnemu pozorozumeni dnesnich dnu nahlednete do teto linky;
http://www.theforbiddenknowledge.com/hardtruth/constitutional_terrorist.htm

62851

24.7.2005 14:28

Policejní "přehmat" vysvětlen

Max 62.?.?.?

Právě se píše na Atlasu, že zastřelený podezřelý byl 27letý brazilský elektrikář, samozřejmě nevinný. To, že vražda se dnes označuje slovem "přehmat", už asi nikoho nepřekvapí. Nicméně britská policie má i nadále povoleno střílet podezřelé lidi do hlavy (do prsou prý ne, protože tam by mohla být bomba, která by zásahem vybuchla, a do nohou taky ne, poněvadž podezřelý by sice upadl, ale bombu by stále mohl odpálit). Je jen otázkou času, kdy se tohle šílenství dostane k nám. Ostatně Bubly na tom intenzivně pracuje.

62873

24.7.2005 16:05

RE: Policejní "přehmat" vysvětlen

Jirka 134.?.?.?

Reakce na 62873

zajimalo by mne jak by, ciste hypoteticky, reagovala media a vlady britanie a spojenych statu, kdyby ten omylem popraveny elektrikar, byl beloch, obcan USA a trebas synek nejakeho senatora....

62886

24.7.2005 16:48

RE: Policejní "přehmat" vysvětlen

Max 62.?.?.?

Reakce na 62886

To by vyšlo nastejno. "Sorry, byl to omyl", "Litujeme a cítíme s pozůstalými" atd. Nicméně je potěšující, že už víme, kdo je vinen smrtí toho mladíka. Kopíruju z britských listů, opravdu to stojí za to - Levicový londýnský primátor Ken Livingstone však konstatoval, že vinu za tuto "lidskou tragédii" nesou teroristé:
"Všichni Londýňané budou chtít vyjádřit příbuzným a přátelům tohoto muže svou upřímnou soustrast," uvedl. "Policie jednala tak, aby učinila vše, co je nutné na ochranu životů veřejnosti. Tato tragedie přidala další oběť k seznamu mrtvých, za jejichž smrt nesou vinu teroristé."


Takže nikoliv policajt s pistolí, ale zlí a oškliví teroristi za to můžou!

62889

24.7.2005 16:55

RE: Policejní "přehmat" vysvětlen

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 62886

Ještě mnohem zajímavější by bylo - ovšem jistě zcela předvídatelné - jak by asi tak tyto vlády a media reagovaly, kdyby se tohleto "nedorozumění" stalo ještě za Sadama v Baghdadu sadámovské policii. [smích]

62890

24.7.2005 18:30

RE: Policejní "přehmat" vysvětlen

kema 205.?.?.?

Reakce na 62890

Pane Gajdos,
kdyby se to "stalo jeste za Sadama v Baghdadu sadamovske policii", tak byste se o tom vy, ani nikdo jiny nedovedel.
Tisice a tisice lidi kteri se tam staly obeti saddamovy policie tam jeste dodnes odpocivaji v hromadnych hrobech.
Uz se tesim na ten pokrik, az pujde jejich vrah k soudu. [oči v sloup]

62908

24.7.2005 18:48

RE: Policejní "přehmat" vysvětlen

leho 84.?.?.?

Reakce na 62890

>Ještě mnohem zajímavější by bylo - ovšem jistě zcela
>předvídatelné - jak by asi tak tyto vlády a media reagovaly,
>kdyby se tohleto "nedorozumění" stalo ještě za Sadama v
>Baghdadu sadámovské policii.

Gejdoši, tohle "kdyby" je celkem jednoduché odhadnout. Ani pes by po něm neštěk. Slyšel jste někdy o tzv. "demokratických" schromážděních Aliho Hasana Al-Majida, známého jako "chemický Ali? Asi ne, že jo? Tam se děly věci, které by se daly přirovnat ke stalinovým monstrprocesům, i když tato "schromáždění mela trochu jiný charakter. On si zval asi tak jednou za měsíc rodinné příslušníky lidí, kteří byly pohřešováni. Zpravidla vždy se rodinní příslušníci dozvěděli pravdu co se stalo a v drtivé většině případů jim bylo řečeno, že jejich drahý nebo drahá byli popraveni. V tom případě jim byla dána nahrávka jejich mučením vynuceného přiznání. V knížce od Jean Sasson schromáždění popisuje Mayada Al-Askari, už jsem se o knížce zmiňoval. Také tam popisuje případ, jak byl předvolán člověk, kterého mučili mimo jiné i tím, že ho pekli za živa ve velké troubě. Měl kůži v obličeji i po těle popálenou a vlasy připečené k hlavě, zkrátka lidská troska. Ali mu veřejně řekl, že je nevinen, jelikož bylo zjištěno, že jeho žena ho schválně udala aby měla velký dům sama pro sebe. Jako odškodnění byla jeho žena podrobena tomu samému mučení jako on, popravena a s ní mučeny a popraveny čtyři její (jejich, ale v muslimském světě jsou děti ženy) děti. Velice humánní a spravedlivé, že?? Slyšeli jsme někdy o něčem podobném v našich liberálních mediích? Já tedy nee...

62913

24.7.2005 18:53

RE: Policejní "přehmat" vysvětlen

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 62913

Panove problem teto diskuse nejsou praktiky diktatur, ale situace v Britanii, zemi s dlohoudobou demokratickou tradici.

62914

24.7.2005 21:58

RE: Policejní "přehmat" vysvětlen

kema 205.?.?.?

Reakce na 62914

>Panove problem teto diskuse nejsou praktiky diktatur, ale situace
>v Britanii, zemi s dlohoudobou demokratickou tradici.

Spravne. Proc to sem ten Gajdos plete? [oči v sloup]

62942

25.7.2005 0:19

RE: Policejní "přehmat" vysvětlen

Misu 193.?.?.?

Reakce na 62942

A co to nekdy zkusit alespon bez kurveni jmena, kdyz je nekdo natolik slusnej, ze uvede sve plne jmeno. Na to se ty nezmuzes, vid. (A ja se klidne priznam, ze take ne, proste kvuli nekterym lidem se mi stale jeste nechce sve plne jmeno poustet, nevylucuji, ze se to v budoucnu zmeni, zatim ale ne.)

Ale zkus byt alespon natolik inteligentni, ze nebudes kurvit jmena - A a E jsou na klavesnici dost daleko od sebe na to, aby si se stale pletl (ono to neni poprve, vime).

62963

25.7.2005 1:14

RE: Policejní "přehmat" vysvětlen

Ben Hur 69.?.?.?

Reakce na 62963

>A co to nekdy zkusit alespon bez kurveni jmena, kdyz je nekdo
>natolik slusnej, ze uvede sve plne jmeno. Na to se ty nezmuzes,
>vid. (A ja se klidne priznam, ze take ne, proste kvuli nekterym
>lidem se mi stale jeste nechce sve plne jmeno poustet,
>nevylucuji, ze se to v budoucnu zmeni, zatim ale ne.)

>
>Ale zkus byt alespon natolik inteligentni, ze nebudes kurvit
>jmena - A a E jsou na klavesnici dost daleko od sebe na to, aby
>si se stale pletl (ono to neni poprve, vime).

No hlavne to dej Misu precist Taborskymu a Lvovi i s pouckou o klavesnici, ale pochybuju, ze ti to neco bude platny. Kema slusnej clovek je, tak neni treba zadnych obav, ze by v budoucnu komolil neci jmeno zamerne. To jen tak naokraj, kdyz jsi se na Zvedavci ujmul dozoru nad spravnym znenim jmen.

62972

25.7.2005 5:52

RE: Policejní "přehmat" vysvětlen

Lev 68.?.?.?

Reakce na 62972

Kema slusnej clovek je,
_____________________________

...... no, ne tak docela, s tou slusnosti u kemy, ale o vas Ben Hurvinku, slusnost ani nezavadila. [cool]

63002

25.7.2005 19:20

RE: Policejní "přehmat" vysvětlen

kema 205.?.?.?

Reakce na 62963

>Ale zkus byt alespon natolik inteligentni, ze nebudes kurvit
>jmena - A a E jsou na klavesnici dost daleko od sebe na to, aby
>si se stale pletl (ono to neni poprve, vime).

Pane Misu,
Gajdos je zcela normalni a caste jmeno. S Gejdosem se setkavam poprve v zivote, toz jsem to spletl. Navic se nejednalo o urazku.
Je tedy podivne, ze vas tento omyl tak rozzuril.
Pritom kdyz zde nedavno jakysi primitivni omezenec nazyval pana Leho "Lejno" tak jste se neozval. [oči v sloup]
Preji vam mnoho uspechu ve vasi uslechtile snaze ocistit tyto stranky od hulvatstvi a sprostoty. [mrknutí jedním okem]

63059

24.7.2005 19:12

RE: Policejní "přehmat" vysvětlen

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 62913

Hm, možná až na maličkosti máte pravdu. Jedna z maličkostí je, že děti - si myslím - patří muži a ne ženě, ale mýlit se můžu. [smích]

Mám takovou skromnou otázečku - americké filmy jsou o všem možném, od absolutních blbostí až po docela vážné a alespoň myšlenkou zde schovanou hodnotné dílka. Myslíte si o amerických filmech o amerických tematech, že odrážeji alespoň zčásti skutečnost ? Nebo jsou zcela od A do Z fikcí ?

62921

24.7.2005 19:34

RE: Policejní "přehmat" vysvětlen

leho 84.?.?.?

Reakce na 62921

>Myslíte si o
>amerických filmech o amerických tematech, že odrážeji
>alespoň zčásti skutečnost ? Nebo jsou zcela od A do Z fikcí
>?

Gejdoši, já jsem psal o knížce, která není žádnou fikcí. Jestli se vám nezdá, co jsem napsal, tak si na Amazonu přečtěte kritiky a také si Mayadu Al-Askari můžete vygooglovat. Pokud chcete znát odpověď na vaši otázku, tak americké filmy jsou samozřejmě v drtivé většině liberální fikce a hlavně mnozí na Zvědavci se zdají být těmito braky silně ovlivněni, neboť hodně filmů pojednává o fantastických konspiracích ďábelských politiků, vojáků a policajtů. Taky už jsem tu o tom psal. No a o těch amerických tématech, já nevím co myslíte termínem "americká" témata. To by asi chtělo trochu rozvést...

62923

24.7.2005 20:04

RE: Policejní "přehmat" vysvětlen

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 62923

Zeptal jsem se asi nejasně a nemělo to souvislost přímo s těmi vašimi odkazy.

Já byl totiž ještě "zadumaný" nad filmem z prostředí amerických nemocnic o vraždách pacientů a krádeži orgánů. Dost to se mnou otříslo - omlouvám se, bylo to mimo. Ty americké temata jsem myslel doslovně - tedy možná se ozve někdo jiný, Vy patrně nebýváte v USA, anobrž stále někde válčíte. ostatně, až pujdete do zálohy, kam půjdete ?

62927

24.7.2005 20:20

RE: Policejní "přehmat" vysvětlen

leho 84.?.?.?

Reakce na 62927

>někdo jiný, Vy patrně nebýváte v USA, anobrž stále někde
>válčíte. ostatně, až pujdete do zálohy, kam půjdete ?

Ale bývám v USA a to až do listopadu minulého roku, tak pořád zase neválčím, před tím to bylo naposledy v Pouštní bouři a to už je pár let. Takže na podzim se vrátím, odkud jsem přišel, tj. do sice drahé, ale velmi pěkné, čisté a turisticky oblíbené oblasti s mírným subtropickým klimatem. Ostatně já měl docela štěstí, neboť posledních 8 let jsem nezměnil místo působení...

62929

24.7.2005 21:11

RE: Policejní "přehmat" vysvětlen

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 62913

Mno a to jako chcete, sežrante leho, těmi "horror stories" o "schromážděních", co jste si přečetl v nějaké knížce, omluvit ten "politováníhodný omyl" britské policie?

62937

24.7.2005 23:25

RE: Policejní "přehmat" vysvětlen

Aja 24.?.?.?

Reakce na 62937

No, kdyz to tak vezmete, pane Taborsky, da se to timhle stylem omluvit cimkoliv, kdyby si dal jeden praci, jiste by se nasla spojitost i s bitvou na Bile hore; ale jak to vysvetli rodine, to mi je zahadou.
Ten clovek se v tom uplne vytraci.

62954

24.7.2005 23:45

RE: Policejní "přehmat" vysvětlen

Misu 193.?.?.?

Reakce na 62913

A co spendlicky pod nehticky, to jim tam take strkal?
Jak vidim nekde zminku o "Dceri Iraku", napada me povinna skolni cetba - no vy u US Army mate zase jine tituly, to je holt ten pokrok... [chechtot]

Prihod svuj nazor na ten omyl britske policie...
Mimochodem, ten popraveny civilista zil nejaky cas v chudinske ctvrti Sao Paula, takze kdyz na nej zacali kricet "stuj", proste se vydesil a zdrhal... Svedci z toho vagonu potvrdili (najdi si to na medialnich serverech, pokud neveris), ze byl bez sebe hruzou, mel pohled jako stvany kralik (tak to doslova uvedli).

Zrejme ma britska policie dobre ucitele...

62957

25.7.2005 11:30

RE: Policejní "přehmat" vysvětlen

leho 84.?.?.?

Reakce na 62957

>Prihod svuj nazor na ten omyl britske policie...

Dobře tedy, přihodím: Bohužel, žijeme v době, ve které musíme dělat nepopulární rozhodnutí, které, vzhledem k omylnosti lidí, budou mít na svědomí jistý počet do jisté míry nevinných lidských životů. Mohli bychom samozřejmě rozhodnout, že policie nebude mít žádné zbraně a nebude mít žádnou pravomoc nikoho nikdy zavřít ani zadržet, abychom si uchránili své horko těžko vydobyté svobody. Ovšem v tom případě musíme počítat s tím, že pak mnoho džihádistů a jiných zločinců bude těchto svobod využívat a takové rozhodnutí pak bude stát mnoho nevinných životů, nemluvě o hospodářském útlumu způsobeném velkým strachem ve společnosti, když se budou lidé bát vystrčit nos z baráku, o chození do práce nemluvě. Nevím, jestli bych takový stav pak nazýval svobodnou demokratickou společností, kde v podstatě vládne anarchie a zločin. Takže si musíme položit otázku, zdali ve jménu zachování našeho způsobu života dáme policii zbraně, pravomoc a hlavně důvěru zasahovat proti podezřelým. Ale všichni víme, že nikdo není neomylný a holt čas od času musíme přijmout fakt, že ani v řadách elitních policejních útvarů nikdy nebude 100% neomylných a perfektních lidí. A otázka stále zůstává: Proč dotyčný prchal?? Já na veřejnosti bych před nikým ozbrojeným neutíkal a hodně bych se rozmýšlel i na místě neveřejném...

63018

25.7.2005 13:25

RE: Policejní "přehmat" vysvětlen

Dana 82.?.?.?

Reakce na 63018

>Proč dotyčný prchal?? Já na veřejnosti bych před nikým
>ozbrojeným neutíkal a hodně bych se rozmýšlel i na místě
>neveřejném...

Otázky zůstávají. Bude v budoucnosti nebezpečné běžet po ulici? Prchal před ozbrojenými civilisty,nebo jen utíkal na metro, protože šel pozdě do práce či na nějakou schůzku?
Proč tedy policisté nezasáhli už na ulici, ale nechali ho vejít do metra?
Je diletantské chování policistů omluvou? Není to spíše hrozba pro normální lidi?

63028

26.7.2005 3:09

RE: Policejní "přehmat" vysvětlen

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 63018

Sergante jestli nam vlady naordinuji par balicku typu " Patriot Act", tak si s demokracii nemusite delat vubec starosti, protoze nase mila svobodna spolecnost prestane existovat. Zazil jste prece komunizmus v Ceskoslovensku, takze zkuste hezky NENOSTALGICKY bez ruzovych bryli. ktere nam nasazuje cas zavzpominat. No, sdelil jsem to uz panu Kemovi, tak ti policajti nechali toho chudaka nastoupit do autobusu a odpraskli ho az v metru. Takze nejake kecy o bezpecnosti verejnosti, at si Blair strci tam kam slunko nesviti. Pokud mate nejake argumenty k tomu, co jsem napsal, budu se tesit.

63120

25.7.2005 0:21

RE: Policejní "přehmat" vysvětlen

TS 213.?.?.?

Reakce na 62913

Jo, a taky jsem slysel o komandech smrti v El Salvadoru. Hadejte kdo je financoval. O tom se v mediich taky nijak extra nemluvilo. A o Afghanistanu se taky zaclo mluvit az kdyz se danovi poplatnici meli pripravit na valcicku - zprav o tom co pachal Taliban bylo dost i predtim, ale masova media davala prednost zadku Jennifer Lopez.

Jenomze to co dela jeden je spatne, a totez co dela druhy neni spatne, a rozdil je jenom v tom, ze jeden z nich je zrovna kamarad.

Media budou mluvit o tom, co zvedne sledovanost a prijmy z reklamy. Nezavisle na tom, co to bude. Pokud to neodradi zadavatele reklamy, takze o tom, jak management staciren ("bottling plants"[mrknutí jedním okem] Coca Coly nechava v Kolumbii vrazdit SINALTRAINAL odborare, se z televize taky jen tak nedozvime. Za predpokladu, ze Coca Cola, Inc. nezkrachuje - pokud ano, a uz nebude sance, ze si koupi dalsi reklamni cas, v mziku vyplave nahoru vic svinstva nez na Enron.

Viz tez http://en.wikipedia.org/wiki/Junk_food_news

62965

25.7.2005 6:27

RE: Policejní "přehmat" vysvětlen

babka_Blažková 193.?.?.?

Reakce na 62913

Navíc, takovéto praktiky jsou běžné i v jiných afrických zemích. Ale tyto země nejsou bohaté na ropu, tak proč by je kdo osvobozoval, že. Vy argumentujete tak, jak se vám to hodí. Hrajete si tu na přísně zásadového, přičemž si neuvědomujete (anebo nechcete), že řeknete-li A, musíte říct i B. Možná půjdete s US Army v příští pětiletce osvobozovat i Írán. Nedivila bych se. A Saúdskou Arábii? Co? Vaše kámoše? Troufnete si? Troufne si Jirka Křoví říct B, když se tak ohání demokratickými principy?

63006

24.7.2005 17:51

Verejnost v Britanii nam zraje jako hruska, za chvili bude k nakousnuti

Rene Bartosek 68.?.?.?

Do verejnosti v Londyne se pomalu vkrada paranoa. Zemrelo desitky lidi osklivym zpusobem a stovky byli zraneny. Ano jsou tady desitky bolestnych tragedii. Policii byla povolena mimoradna opatreni a byl zastrelen podezrele se chovajici, ale nevinny clovek. To se da pochopit jsme pouze lide a ve vypjatych situacich pod stresem reagujeme zkratove. Coz je vsak pro me nepochopitelne jsou reakce lidi nesouci odpovednost. Ani starosta Londyna, ani britsky premier, ani kdokoli jiny z politicke reprezentace nema nejmensich pochybnosti, ze v pripade podezreni z terorismu je kulka do hlavy okamzite a na miste spravne reseni. A verejnost je vystrasena a mlci a neprotestuje. Ted prisel ten spravny cas pro "Patriot Act" v Britanii.

62901

25.7.2005 10:07

Štvanice začala?

Dana 82.?.?.?

Omluva Londýnské policie je sice hezká, nicméně mrtvého Brazilce už nevzkřísí. Začíná se tady objevovat další nebezpečí, hon na teroristy ospravedlňuje u umožňuje zabíjení nevinných lidí. A může to potkat každého z nás. Stačí málo.
-Nevědomky se pohybovat, nebo bydlet ve sledované ulici.
-Mít na sobě jiné oblečení než ostatní, je vám chladno? Máte smůlu.
-Běžet, nebo jen zrychlit krok.
-Nevšímat si volání jiných lidí - civilů.
Co se vlastně stalo. Ten mrtvý Brazilec mněl na sobě bundu, policisty nenapadlo, že mu může být chladno, bylo to podezřelé. Nereagoval na výzvy - nevím kolik lidí se v té době pohybovalo na daném místě. Je pravděpodobné , že jich bylo více, ale dotyčný měl pochopit, že volají na něj. Nepochopil a stálo ho to život. Šel rychle , možná i běžel -policisté si to vysvětlili jako útěk, přitom klidně mohl vyjít pozdě z domu, šel pozdě do práce nebo na schůzku. Největší chybu ovšem udělali policisté. Místo toho, aby ho jako podezřelého zatkli už na ulici, nechali ho vběhnout do metra mezi spoustu lidí kde jej nakonec zastřelili. Svým neprofesionálním chováním ohrozili životy dalších nevinných lidí.Za prvé střelbou, za druhé v případě, že dotyčný by byl skutečně terorista mohl v metru napáchat daleko více škod než na ulici.
A to je skutečně neomluvitelné

63016

25.7.2005 13:34

RE: Štvanice začala?

leho 84.?.?.?

Reakce na 63016

>Svým
>neprofesionálním chováním ohrozili životy dalších
>nevinných lidí.Za prvé střelbou, za druhé v případě, že
>dotyčný by byl skutečně terorista mohl v metru napáchat
>daleko více škod než na ulici.

Jestli policisté postupovali profesionálně anebo ne může pouze ohodnotit osoba znalá policejního řemesla a která byla na místě činu nebo se přímo zúčastnila akce. Pokud hodnotíme tuto událost a ani nejsme sami policisté, ani neznáme přesně místo, kde se to stalo a v neposlední řadě pokud máme pouze informace z druhé ruky ze sdělovacích prostředků, tak nemůžeme v žádném případě hodnotit profesionálnost britských policistů. Můžeme jenom s politováním konstatovat, co se stalo a doufat, že se takové události budou stávat v budoucnosti velmi a velmi vyjímečně. Jinak samozřejmě můžeme se zastávat sil, které jsou proti policii a jejím zásahům a ovšem v tom případě musíme připustit vládu anarchie a zločinu v naší společnosti...

63029

25.7.2005 13:58

RE: Štvanice začala?

Dana 82.?.?.?

Reakce na 63029

>Jestli policisté postupovali profesionálně anebo ne může
>pouze ohodnotit osoba znalá policejního řemesla a která byla
>na místě činu nebo se přímo zúčastnila akce. Pokud
>hodnotíme tuto událost a ani nejsme sami policisté, ani
>neznáme přesně místo, kde se to stalo a v neposlední řadě
>pokud máme pouze informace z druhé ruky ze sdělovacích
>prostředků, tak nemůžeme v žádném případě hodnotit
>profesionálnost britských policistů.

Vycházím skutečně pouze z údajů, které prošly sdělovacími prostředky, včetně popisu události šéfem policie. Pokud se to odehrálo tak jak událost popsal nezbývá mi nic jiného než konstatovat, že zásah byl neprofesionální.

>Jinak samozřejmě můžeme se zastávat sil, které jsou proti
>policii a jejím zásahům a ovšem v tom případě musíme
>připustit vládu anarchie a zločinu v naší společnosti...

Pokud budeme akceptovat tento způsob jednání při pokračování honu na teroristy připustíme právo vykonávat rozsudky na ulici bez dokazování viny. Jako vina bude stačit barva pleti, jiné oblečení či rychlejší pohyb. Způsob boje proti terorismu: nejdříve střílím a potom se ptám je neomluvitelný.
Výhrada k zásahu policie přitom vůbec neznamená podporu teroristů a zločinců. Policie nás má chránit, ne ubírat práci teroristům.

63030

25.7.2005 15:02

RE: Štvanice začala?

leho 84.?.?.?

Reakce na 63030

>Vycházím skutečně pouze z údajů, které prošly
>sdělovacími prostředky, včetně popisu události šéfem
>policie. Pokud se to odehrálo tak jak událost popsal nezbývá
>mi nic jiného než konstatovat, že zásah byl
>neprofesionální.

Ještě zbývá přesná znalost místa události a policejní výcvik k tomu, aby člověk mohl posoudit jednání policistů. A tyto podmínky z místních Zvědavců nikdo nesplňuje...

63035

25.7.2005 15:20

RE: Štvanice začala?

Dana 82.?.?.?

Reakce na 63035

>>Vycházím skutečně pouze z údajů, které prošly
>>sdělovacími prostředky, včetně popisu události šéfem
>>policie. Pokud se to odehrálo tak jak událost popsal nezbývá
>

>>mi nic jiného než konstatovat, že zásah byl
>>neprofesionální.
>
>Ještě zbývá přesná znalost místa události a policejní
>výcvik k tomu, aby člověk mohl posoudit jednání policistů.
>A tyto podmínky z místních Zvědavců nikdo nesplňuje...

Leho , zásada je prostá. Pokud si nejsem jist, tak nestřílím.


63036

25.7.2005 19:10

RE: Štvanice začala?

leho 84.?.?.?

Reakce na 63036

>Leho , zásada je prostá. Pokud si nejsem jist, tak
>nestřílím.

Dano, vy jste vycvičená policistka pro specielní zásahy, že to tak dobře znáte?

63057

26.7.2005 9:39

RE: Štvanice začala?

Dana 82.?.?.?

Reakce na 63057

>>Leho , zásada je prostá. Pokud si nejsem jist, tak
>>nestřílím.
>
>Dano, vy jste vycvičená policistka pro specielní zásahy, že
>to tak dobře znáte?

Na to nemusím být vycvičená policistka. Stačí používat rozum.
Vím, že vy vyznáváte přesně opačnou zásadu: Nejdříve střílím , pak se ptám.
Já vycházím z toho, že je třeba při jakékoliv práci myslet. Vy vycházíte z vojenských příruček, kde je myšlení tabu a platí pouze rozkazy. Takže tady se neshodneme nikdy.

63164

25.7.2005 19:19

RE: Štvanice začala?

TS 213.?.?.?

Reakce na 63036

Pokud si nejsem jist, tak nestřílím.

To dava smysl, zejmena vzhledem k pomeru poctu podezreni vuci poctu utoku. Jenomze mezi prislusniky americke armady a rozlicnymi wannabe-Ramby tento argument asi neziska mnoho priznivcu.

63058

26.7.2005 3:19

RE: Štvanice začala?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 63029

Sergante lidsky mozek, na rozdil od rychlych tupych pocitacu, je stale nejdokanalejsi nastroj v oblasti mysleni. Takze i neuplna data v tomto pripade lidem umoznuji vyvozovat zavery a klast neprijemne otazky policii a vlade. Takze tu omacku typu si nechte od cesty:" byl jste tam?" Umite tuto rec? Jste expert?".... Zatim v Britanii anarchie nevladla ani nevladne. Stejne tak USA fungovali bez " Patriot Act" dobre a bez chaosu. Takze lidi nemaji nejmensi duvod ustupovat vykonne moci, a obetovat na zaklade strachu sve osobni svobody!!

63122

25.7.2005 12:56

co udělal ten brazilec ?

Martin 193.?.?.?

provinil se tím, že udělal přesně to, co doporučuje každá příručka sebeobrany pro případ, že Vás začnou pronásledovat ozbrojení muži. Snažil se zvětšit vzdálenost mezi sebou a útočníkem, krýt se za objekty a ztratit se jim v davu.

63024

25.7.2005 16:03

Možná nestřílela policie.

Adapa 84.?.?.?

Předtím než se tady ztratili některé příspěvky, jsem psal, že se mohlo stát, že některému policistovi prostě ujeli nervy po tom všem napětí kolem. Stále si to tak nějak myslím. Před chviličkou jsem ale na Českém Rozhlasu slyšel, že to asi nebyla britská policie, kdo střílel, ale "speciální jednotky" a v příspěvku také zaznělo, že tajná policie sledovala podezřelého již od chvíle co vyšel z domu...
To mi přijde celé nějaké podivné. Přijde mi, že to bylo celé nad autoritou policie. Tajná bezpečnost většinou nezabíjí lidi jen tak náhodou, většinou zabíjí lidi, kteří jsou nějak nepohodlní.
Tak mne napadá, co když tento muž měl být jedním z "obětních beránků", který byl nástrojem nečisté hry a když poznal, co se děje, tak z toho vycouval... A nebo to také může být taková válka nervů, která má ukázat, že kdykoliv může být kdokoliv střelen dohlavy, pokud neuposlechne příkazů...
Člověka napadají miliony nápadů, přemýšlí nad blbostmi... To jsme to ale dopracovali [pláč] Nejvíc mne štve, že se nikdy nedozvíme pravdu...

63040

26.7.2005 4:03

To byla poprav arekl prihlizejici Londynan.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Presne tak,dva na nem kleceli,takze ,uz nic nemohl delat ,kdyz by mel byt tim terroristou,tak by se prece odpalil driv a treti mu "nadelil" tri streli do hlavy a celkem petkrate strilel,proc ,to ,aby uz nikdy nemohl promluvit ,kdyby ,tedy byl tim terroristou ,tak police jej nechtela ziveho ,aby nemohl "zpivat" a nebo to byl zamer,jej umlcet definitivne.Ted si jen predstavte tu situaci ,kdyby timto zpusobem ,jak umlcet osobu-sloveka -obcana i pripadneho terroristu,kdyby byl zidem ,tak by nam propaganda antisemitismu jela cely mesic na plne obratky,opacne ,se tato tragedie dostava na pole vyjednavani,kde uz se nic vyjednat neda,uz je mrtev.Za zminku stoji ,to,ze jeden z tech udajne mrtvych atentatniku je ziv,ale ,to je pro propagandu malickost,ze ano?
911Rerun-Dead British Bombing Suspect Very Much Alive.
http://www.down.com/2005/07/22/top4.htm

N avic mame jeste jeden problem,ze lide,uz neveri officialnim prohlaseni,nejdrive to byla armadni vybusnina ,potom to byla po domcku delana vybusnina ,dokonce v ramci pripravy na dalsi svetovy konflikt pouzili oznaceni ,ze vybusnina byla cinskeho puvodu,proste ,to same jak v 11 Septembru ,kdy jeste dodnes mnozi unosci,kteri zahynuli stale uzivaji zivota ,coz propagandistum amanipulantum stada vubec nevadi,lide,kratce zapomenou a je to.
Musime si zvykat na zpravy podobneho druhu[překvapení]ff-duty cop allegedly shoots man for knocking over beer



Newsday | July 25 2005

An off-duty police officer ended up on the wrong side of the law Friday night, shooting a man who had purposely knocked over the cop's beer in a lower Manhattan bar, police said Saturday.

The injured 23-year-old, whose name was not released, was taken to St. Vincent's Hospital Manhattan in stable condition, police said.

Bernard Marti, who is assigned to Harlem's 25th Precinct, was drinking in Cordato's Deli and Bar at 94 1/2 Greenwich St. at 10:30 p.m. Friday when a man knocked over Marti's beer, police sources said.

63132

26.7.2005 5:09

Kosher zabijeni do kazde vlady bojujici proti terroristum na zaklade zkusenosti terroristu z Israelu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

British Cops trained in Israel
"Operation Kratos": London Met Police Special Operations Unit "Shoot to Kill"
by Michel Chossudovsky

July 24, 2005
GlobalResearch.ca
The cold blooded murder of Jean Charles de Menezes, in the Stockwell underground was no accident. London Metropolitan Police had approved a policy of "shoot to kill":
"a controversial tactic deployed only in the most extreme circumstances but one police have been preparing to use for the last two weeks.".

The shoot to kill policy was undertaken under the auspices of "Operation Kratos", named after the mythical Spartan hero. It was carried out by the London Metropolitan's elite SO19 firearms unit often referred to as the Blue Berets. The latter are described as the equivalent to the US SWAT teams, yet in this particular case, they were not wearing uniforms.

The training of the S019 marksmen was patterned on that of Israel. They had been briefed "by officers who had been to Israel to meet their counterparts there and pick up tips gleaned from the experience of dealing with Hamas bombers".

"During the Kratos briefings, the Met team were told that, contrary to their normal arms training, they should fire at the head rather than the chest. Although the chest is easier to hit, it is not as reliable in causing instant death, giving a bomber a chance to detonate his device.... "(The Scottish Daily Record, 23 July, 2005).

The "Israeli counterparts" refers to Israel's National Police (INP), Shin Bet (the Israel Security Agency) and Israel's Ministry of Internal Security. But the police antiterrorist operations conducted by the INP against Hamas and Islamic Jihad are carried out in close coordination with the Military (Israeli Defense Force) and Mossad. Israel has also collaborated in the training of members of the FBI and the LAPD. Top law enforcement officers of the FBI were trained in Israel under a program sponsored by the The Jewish Institute for National Security.

see http://www.jinsa.org/articles/articles.html/function/view/categoryid/2168/documentid/3020/history/3,2359,2166,2168,3020
Bomb Was UNDER
The Train Says Eyewitness

Closest To It
7-25-5

"The policeman said 'mind that hole, that's where the bomb was'. The metal was pushed upwards as if the bomb was underneath the train. They seem to think the bomb was left in a bag, but I don't remember anybody being where the bomb was, or any bag," he said.

http://www.cambridge-news.co.uk/news/region_wide/2005/07/11/
83e33146-09af-4421-b2f4-1779a86926f9.lpf




63141

Příspěvků: 114

22.07. 20:14 dundee  jak za Hitlera
22.07. 20:30 Karol Bujaček  RE: jak za Hitlera
23.07. 07:23  RE: jak za Hitlera
22.07. 20:44 P. Peshmerga  Okurková sezona srpen-august 2005
22.07. 22:59 Jirka  RE: Okurková sezona srpen-august 2005
22.07. 21:17 wig  Dotaz
22.07. 21:27 Vladimír Stwora  RE: Dotaz
22.07. 22:08 TS  RE: Dotaz
23.07. 00:06 Grovik  RE: Dotaz
22.07. 21:37 Karel Infeld Prachenský  RE: Dotaz
22.07. 23:27 Jirka  RE: Dotaz
22.07. 23:57 Vladimír Stwora  RE: Dotaz
22.07. 23:14 LenTak  anonymita
23.07. 06:02 Rene Bartosek  RE: anonymita
23.07. 12:11 LenTak  RE: anonymita
24.07. 14:23 Krysa  RE: Dotaz
25.07. 11:58 Petros  RE: Dotaz
26.07. 16:48 wig  RE: Dotaz
26.07. 20:00 hostující  RE: Dotaz
26.07. 16:52 wig  RE: Dotaz
22.07. 21:20 Vodník  Vcelku souhlas s chmurnou vizí.
22.07. 21:52 68  Zajimave.
22.07. 22:25 TS  RE: Zajimave.
22.07. 23:57 68  RE: Zajimave.
23.07. 01:34 Vodník  Falešní policisté...
23.07. 02:50 Ruda  RE: Zajimave.
23.07. 04:38 68  RE: Zajimave.
23.07. 05:40 Ruda  RE: Zajimave.
23.07. 06:15 Rene Bartosek  RE: Zajimave.
24.07. 15:18 Krysa  RE: Zajimave.
24.07. 17:28 68  RE: Zajimave.
24.07. 15:32 Aja  to jste mi propomnel vtip z CSSR
23.07. 07:39  RE: Zajimave.
24.07. 08:21 Ruda  RE: Zajimave.
24.07. 15:31 Adapa  RE: Zajimave.
24.07. 19:08 Ruda  RE: Zajimave.
24.07. 23:48 TS  RE: Zajimave.
25.07. 01:05 dusan  RE: Zajimave.
25.07. 02:28 TS  RE: Zajimave.
25.07. 02:54  RE: Zajimave.
25.07. 05:01 Rene Bartosek  RE: Zajimave.
25.07. 03:16 dusan  RE: Zajimave.
25.07. 04:00 TS  RE: Zajimave.
25.07. 04:11 Misu  RE: Zajimave.
15.08. 15:21 firbajn  RE: Zajimave.
24.07. 17:32 68  RE: Zajimave.
24.07. 19:03 Ruda  RE: Zajimave.
24.07. 19:53 68  RE: Zajimave.
24.07. 15:21 Krysa  RE: Zajimave.
24.07. 18:10 Gilhad  RE: Zajimave.
24.07. 20:35 Jiří Táborský  RE: Zajimave,
24.07. 23:56 TS  RE: Zajimave.
24.07. 20:29 Ruda  RE: Zajimave.
22.07. 22:05 Petr Gejdoš  Ostatně, muselo to přijít !
23.07. 03:21 Ben Hur  Mate nejaky univerzalni navod pro poctivyho obcana, jak na to ?
23.07. 05:59 Tom  RE: Mate nejaky univerzalni navod pro poctivyho obcana, jak na to ?
23.07. 06:36 Rene Bartosek  RE: Mate nejaky univerzalni navod pro poctivyho obcana, jak na to ?
23.07. 10:05 Gdosy  RE: Mate nejaky univerzalni navod pro poctivyho obcana, jak na to ?
24.07. 15:44 Krysa  RE: Mate nejaky univerzalni navod pro poctivyho obcana, jak na to ?
23.07. 04:58 kema  Dival jsem se prave na BBC
23.07. 05:07 Ben Hur  RE: Dival jsem se prave na BBC
23.07. 05:43 DM  RE: Dival jsem se prave na BBC
24.07. 20:56 Jiří Táborský  RE: Dival jsem se prave na BBC
24.07. 22:17 Ben Hur  RE: Dival jsem se prave na BBC
25.07. 02:47  RE: Dival jsem se prave na BBC
23.07. 05:21 Lev  RE: Dival jsem se, prave na BBC, ale spatne - jen jednim vokem - kema
24.07. 18:45 kema  RE: Dival jsem se, prave na BBC, ale spatne - jen jednim vokem - kema
25.07. 06:15 babka_Blažková  RE: Dival jsem se, prave na BBC, ale spatne - jen jednim vokem - kema
26.07. 02:54 Rene Bartosek  RE: Dival jsem se, prave na BBC, ale spatne - jen jednim vokem - kema
26.07. 09:20 kema  RE: Dival jsem se, prave na BBC, ale spatne - jen jednim vokem - kema
26.07. 16:41 Rene Bartosek  RE: Dival jsem se, prave na BBC, ale spatne - jen jednim vokem - kema
23.07. 13:25  RE: Dival jsem se prave na BBC
25.07. 01:17 dusan  RE: Dival jsem se prave na BBC
23.07. 10:17 Robert Nohejl  Pripravte se na nejhorsi,at neutrpite sok z prudkych zmen, na nez jste v ramci lenosti myslet nepripraveni
24.07. 00:49 zap  Ano, je to tak.....
24.07. 04:26 Robert Nohejl  Shrnuto jednou vetou.
24.07. 14:28 Max  Policejní "přehmat" vysvětlen
24.07. 16:05 Jirka  RE: Policejní "přehmat" vysvětlen
24.07. 16:48 Max  RE: Policejní "přehmat" vysvětlen
24.07. 16:55 Petr Gejdoš  RE: Policejní "přehmat" vysvětlen
24.07. 18:30 kema  RE: Policejní "přehmat" vysvětlen
24.07. 18:48 leho  RE: Policejní "přehmat" vysvětlen
24.07. 18:53 Rene Bartosek  RE: Policejní "přehmat" vysvětlen
24.07. 21:58 kema  RE: Policejní "přehmat" vysvětlen
25.07. 00:19 Misu  RE: Policejní "přehmat" vysvětlen
25.07. 01:14 Ben Hur  RE: Policejní "přehmat" vysvětlen
25.07. 05:52 Lev  RE: Policejní "přehmat" vysvětlen
25.07. 19:20 kema  RE: Policejní "přehmat" vysvětlen
24.07. 19:12 Petr Gejdoš  RE: Policejní "přehmat" vysvětlen
24.07. 19:34 leho  RE: Policejní "přehmat" vysvětlen
24.07. 20:04 Petr Gejdoš  RE: Policejní "přehmat" vysvětlen
24.07. 20:20 leho  RE: Policejní "přehmat" vysvětlen
24.07. 21:11 Jiří Táborský  RE: Policejní "přehmat" vysvětlen
24.07. 23:25 Aja  RE: Policejní "přehmat" vysvětlen
24.07. 23:45 Misu  RE: Policejní "přehmat" vysvětlen
25.07. 11:30 leho  RE: Policejní "přehmat" vysvětlen
25.07. 13:25 Dana  RE: Policejní "přehmat" vysvětlen
26.07. 03:09 Rene Bartosek  RE: Policejní "přehmat" vysvětlen
25.07. 00:21 TS  RE: Policejní "přehmat" vysvětlen
25.07. 06:27 babka_Blažková  RE: Policejní "přehmat" vysvětlen
24.07. 17:51 Rene Bartosek  Verejnost v Britanii nam zraje jako hruska, za chvili bude k nakousnuti
25.07. 10:07 Dana  Štvanice začala?
25.07. 13:34 leho  RE: Štvanice začala?
25.07. 13:58 Dana  RE: Štvanice začala?
25.07. 15:02 leho  RE: Štvanice začala?
25.07. 15:20 Dana  RE: Štvanice začala?
25.07. 19:10 leho  RE: Štvanice začala?
26.07. 09:39 Dana  RE: Štvanice začala?
25.07. 19:19 TS  RE: Štvanice začala?
26.07. 03:19 Rene Bartosek  RE: Štvanice začala?
25.07. 12:56 Martin  co udělal ten brazilec ?
25.07. 16:03 Adapa  Možná nestřílela policie.
26.07. 04:03 Robert Nohejl  To byla poprav arekl prihlizejici Londynan.
26.07. 05:09 Robert Nohejl  Kosher zabijeni do kazde vlady bojujici proti terroristum na zaklade zkusenosti terroristu z Israelu

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Prague Pride bude stát astronomické peníze, přitom bude kvůli koroně online04.08.20 11:37 Česká republika 0

České feminacistky napadly autora Čtyřlístku04.08.20 11:31 Česká republika 1

Německá SPD vyloučila kritika migrace Sarrazina03.08.20 22:23 Německo 0

Po antisemitismu máme anticikanismus...02.08.20 16:24 Česká republika 3

Migranti do Čech! padlo na půdě německého parlamentu01.08.20 10:33 Česká republika 1

Google umožní černochům označit své firmy jako "black owned"01.08.20 10:08 USA 3

Simpsonovi, rok 201031.07.20 23:35 Neurčeno 1

Černoch ve vlaku do Prahy obvinil personal z rasismu, protože dostal chleba31.07.20 20:32 Česká republika 5

Kdo nemiluje LGBT, nedostane peníze29.07.20 21:39 Evropská unie 1

Poslanec Foldyna varuje velmi ostrými slovy před Istanbulskou dohodou28.07.20 23:20 Česká republika 9

Proč spěchají s vakcínou27.07.20 12:42 Neurčeno 15

Vláda chce vytunelovat ze státního rozpočtu další 2 miliardy27.07.20 02:28 Česká republika 3

Katedrálu v Nantes zapálil černošský migrant z Rwandy26.07.20 09:45 Francie 8

Hoax v přímém přenosu (bohužel)24.07.20 20:48 Řecko 1

Teror lůzy: Spisovatelka souhlasila s Rowlingovou, že muži nemenstruují. Je bez práce24.07.20 18:05 Neurčeno 7

Deset migrantů 2,5 hodiny znásilňovalo 18ti letou Němku24.07.20 12:14 Německo 2

Bílý muž chrání vlastním tělem partnerku, kterou napadla tlupa agresivních černošek21.07.20 16:16 USA 9

Jak vznikají mrtví: chlápek, který se zabil na motocyklu, je veden ve statistice zemřelých na kovid21.07.20 15:43 USA 2

Zajímavý projev poslankyně Sary Cunialové v italském parlamentu 14.5.202018.07.20 12:50 Itálie 0

Ve Francii už zase hoří katedrála18.07.20 11:04 Francie 10

Měnové kurzy

USD
22,24 Kč
Euro
26,16 Kč
Libra
29,04 Kč
Kanadský dolar
16,64 Kč
Australský dolar
15,90 Kč
Švýcarský frank
24,29 Kč
100 japonských jenů
21,00 Kč
Čínský juan
3,19 Kč
Polský zloty
5,95 Kč
100 maď. forintů
7,55 Kč
Ukrajinská hřivna
0,80 Kč
100 rublů
30,23 Kč
1 unce (31,1g) zlata
44 365,08 Kč
1 unce stříbra
564,83 Kč
Bitcoin
249 367,85 Kč

Poslední aktualizace: 4.8.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 865