Diskuze k článku

Dvojí metr

Příspěvků 88

12.7.2005 1:35

Dvojí metr

kema 205.?.?.?

Proti tomuto clanku pana Krale nemam jedinou namitku.
Komunismus je stejne zrudna a zlocinna ideologie jako nacismus a jeho propagace by mela byt stejne trestna.
Bohuzel jsou mezi nami jeste porad lide, kteri i kdyz se zaprisahaji tim, ze s komunisty nemaji nic spolecneho, jejich skutky mluvi samy za sebe.
Podivejte se jen na tento web. Prispevky jakoby opsane z Rudeho Prava, zurive utoky na Ameriku a Americany vubec a tak podobne.
Napsal jsem nedavno par kritickych poznamek o niceni prirody za komunistu na Sibiri a pruseru se sovetskou druzici ktera zamorila cast Kanady radioaktivnim odpadem ze sveho reaktoru.
Dodal jsem k tomu potrebne links a myslel jsem, ze si to lidi se zajmem prectou.
A to jste meli videt tech blbejch reci. Ani soudruh Kojzar z Rudeho Prava by se za ne nestydel !! [oči v sloup]

61195

12.7.2005 2:14

RE: Dvojí metr

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 61195

Samozrejme, ze az na puvod vzniku u fasismu ( podpora velkeho kapitalu v Nemecku) a komunismu tezko hledat rozdily. Podobna retorika, podobne metody, podobne cile. Z toho plyne i podobny totalitni statni system, s plnou kontrolou propagandy, ekonomiky i spolecnosti. Socialni inzenerstvi s likvidaci opozice skutecne znamena vysokou kontrolu. V ramci exportu techto agresivnich ideologii i vysoky stupen militarizace, jenz pomaha s masivni tajnou policii udrzovat poradek i doma. Fasismus vyvolal 2. sv. valkou byl na hlavu porazen, kdy hlavni tihu valky v Evrope nesl komunisticky SSSR. Muj osobni nazor je, ze nacisticke Nemecko zachranilo Evropu pred Stalinem, narazili na sebe dva totalitni militaristicke systemy, jenz vycerpali lidsky potencial narodu na nihz cizopasili. A tolerance komunizmu v Evrope je vyrazne ovlivnena touto historickou skutecnosti, vzdyt kdo vedel v 60-tych letech co to je archipelago Gulag. A situace v byvalych satelitech? Mimo Rumunsko, vsechny zeme socialistickeho bloku presli k demokracii pokojne, a dovolim si tvrdit, ze bez dohod s tehdejsi vladnouci garniturou to nebylo mozne. Jedna vec je mit zakon jez potira nesnasenlive ideologie a druha vec je dusledne dodrzovani tohoto zakona vymahat. To vite p. Kral volebni preference jsou volebni preference.

61200

16.7.2005 22:56

RE: Dvojí metr

kajfash kajfas01 (zavináč) orangemail (tečka) sk 213.?.?.?

Reakce na 61200

citujem: "totalitni statni system, s plnou kontrolou propagandy, ekonomiky i spolecnosti... V ramci exportu techto agresivnich ideologii i vysoky stupen militarizace" - tak teraz len potrebujem vediet aky je rozdiel medzi opisom tejto kounistickej masinerie a tym v com zije vysnivana amerika a europske krajiny? je mi luto ze nedokazete kritizovat veci ktore su dnes lepsie ale vacsina odporcov komunizmu sa ohana negativami ktore sa aj v najdemokratikejsich (prepacte zabudol som uvodzovky) statoch vyskytuju dodnes v plnej miere... a neporovnavajte fasizmus s komunizmom pretoze je rozdiel ked je nejaka prasacina ideologicky zaktovena v systeme alebo nejaka prasacina vznikne pocas pokusu o prevedenie... ideologia komunizmu nie je az tak lahko zrovnatelna s ideologiou fasizmu...

62019

12.7.2005 3:49

RE: Dvojí metr

dusan 70.?.?.?

Reakce na 61195

Podivejte se jen na tento web. Prispevky jakoby opsane z Rudeho Prava, zurive utoky na Ameriku a Americany vubec a tak podobne.
Napsal jsem nedavno par kritickych poznamek o niceni prirody za komunistu na Sibiri a pruseru se sovetskou druzici ktera zamorila cast Kanady radioaktivnim odpadem ze sveho reaktoru.
Dodal jsem k tomu potrebne links a myslel jsem, ze si to lidi se zajmem prectou.
A to jste meli videt tech blbejch reci. Ani soudruh Kojzar z Rudeho Prava by se za ne nestydel !!


kema --

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Stejne tak ty nesmyslne utoky na LEHO. To jen proto, ze ma na
sobe zelenou uniformu US armady. Mistni komousi se chovaji
jako divoci srsni. Oni si neuvedomi, ze USA populace je
slozena s emigrantu a ze i v armade US je a musi byt nejaky
kluk ci holka s Ceske kotliny. Musi se chovat tak jak je to
strana a vlada kdysi naucila. To je clovekovi az stydno.
No snad ta dalsi generace bude trosku uvolnenejsi a nebude
tlouc do stolu jako batuska Chrustev botou a bude se chovat
jako civilizovana cast Ceske republiky a nebude rvat do sveta
Sovetsky Svaz nas vzor.




61222

12.7.2005 5:29

RE: Dvojí metr

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 61222

Pokud jsou temata valka v Iraku a Afganistanu, ci nebyvala tolerance vuci apartheidu Izrael apod., kde vidi znacan cast prispivatelu hrube omyly zahranicni politiky USA, pak se neni radno divit kritice. Jak jsem uvedl nekolikrat ziju v USA nekolik let a k teto zemi mam respekt, ale to neznamena, ze budu kricet nadsenim nad vsim co je " made in USA".

61240

12.7.2005 9:10

RE: Dvojí metr

Mindy 160.?.?.?

Reakce na 61240

[cool] Bartousku,takze je vam 35 let a nekolik let dlite v USA.Mate rad vonne tycinky,rano cvicite pro lepsi rovnovahu dusevni 5 egyptanu (v mladi jste casto chorel,ze) a pak se ponorite bud do zasadniho studia politicke situace nebo do esotericke literatury.Takto zivotne vyzbrojen se me vas naplno projevi ten kovovy pes.Takze se posilnite miskou musli (pes nepes)a vrhnete do boje za lepsi pristi na Zvedavci.Rendo,vy v USA nepracujete? [zmaten] .Nevadi.Hlavne,ze k teto zemi mate respekt.To je od vas hezke. [chechtot]

61289

13.7.2005 23:04

RE: Dvojí metr

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 61289

Delam to opravdu nerad a doufam, ze naposled. Mam ted na mysli luxus, ze na Vas reaguju. Cviceni se jmenuje 5 tibetanu, ale nepraktikuju je. Tesim se pevnemu zdravi a to i dusevnimu od chvile, kdy jsem vymenil prumyslove prostredi za neco zdravejsiho v 7 letech. Momentalne menim praci, takze mam vice casu, prekvapilo by me vzhledem na Vas vysoky intelekt a cas jez jste venovala naprosto zbytecne me malickosti, ze by jste nezaregistrovala pravidelne casy mych prispevku dva tydny zpatky. Obrazek jsem si o Vas udelal pri Vasi reakci o rasovych cistkach ostatnich etnik, jez nereprezentuji Vasi privilegovanou indo-evropskou rasu. Prestoze jste zmenila styl a nutite lidi casteji pouzivat slovnik cizich slov, na charaakteru Vasi osobnosti to nic nemeni. Intelekt bez vnitrniho mravniho zakona je neco co se mne osobne hnusi. Takze bych opravdu uvital, kdyby jste ignorovalo mou osobu. Ja Vam mohu z radosti slibit totez.

61553

12.7.2005 17:12

RE: Dvojí metr

dusan 70.?.?.?

Reakce na 61240

Pokud jsou temata valka v Iraku a Afganistanu, ci nebyvala tolerance vuci apartheidu Izrael apod., kde vidi znacan cast prispivatelu hrube omyly zahranicni politiky USA, pak se neni radno divit kritice. Jak jsem uvedl nekolikrat ziju v USA nekolik let a k teto zemi mam respekt, ale to neznamena, ze budu kricet nadsenim nad vsim co je " made in USA".

Rene Bartosek

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Ano ale uz je taky nejvyzsi cas, aby jste konecne porozumel
co se deje ve svetove politice s uhlu civilisace, ne jen
s uhlu Saddama a El Kajdy. Vite vazeny pane Rene Bartosku
jsou narody, ktere umeji nicit to co jini vybudovali. Jestli
se vam toto libi, mate jiny vkus nez ja. Nekdo vytvori monu-
mentalni New Yorske "dvojcata" nekdo je zase znici. No, ale
proti gustu zadny disputat.

61350

12.7.2005 22:48

RE: Dvojí metr

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 61350

Nekdo vytvori monumentalni New Yorske "dvojcata" nekdo je zase znici. No, ale proti gustu zadny disputat.

To máte pravdu. Někdo žije v souladu s přírodou a ta je pro něj celá monumentální Boží chrám. No a někdo zase potřebuje všude smrdět svým autem a tak tomu prvnímu ten chrám zboří a postaví místo něj dálnice ! Proti gustu žádný dišputát.

No a ještě k tomu toho prvního naučí demokracii. To, že ji nechce, protože se mu nezdá být lepším uspořádáním, než to jeho původní, to ho nezajímá. Tady již neplatí, že proti gustu žádný dišputát, tady platí demokraticky jen jedno gusto.

61405

13.7.2005 20:15

RE: Dvojí metr

dusan 70.?.?.?

Reakce na 61405

To máte pravdu. Někdo žije v souladu s přírodou a ta je pro něj celá monumentální Boží chrám. No a někdo zase potřebuje všude smrdět svým autem a tak tomu prvnímu ten chrám zboří a postaví místo něj dálnice ! Proti gustu žádný dišputát.

No a ještě k tomu toho prvního naučí demokracii. To, že ji nechce, protože se mu nezdá být lepším uspořádáním, než to jeho původní, to ho nezajímá. Tady již neplatí, že proti gustu žádný dišputát, tady platí demokraticky jen jedno gusto.

61405


Ale proboha, vy to vzdycky vsechno jen popletete.

61522

13.7.2005 21:52

RE: Dvojí metr

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 61350

Vite pane Dusanu ja mam spatny zvyk divat se na realitu kolem sebe z uhlu bytosti obdarene moralkou a rozumem. Z duchovnich poradcu je mi jaksi blizky pan Kant.

61543

13.7.2005 4:57

RE: Dvojí metr

kema 205.?.?.?

Reakce na 61240

Pane Bertosek,
jestli mate poravdu respekt k USA, nemusite opravdu kricet pokazde nadsenim.
Mely by vam ovsem aspon trochu vadit stale se opakujici prispevky o tlustych, hamburgery pozirajicich primitivech a bezcenych zelenych papircich.
Pisi je zde porad dokola a do zblbnuti lide, kteri vi o skutecne Americe prd. [oči v sloup]

61440

13.7.2005 21:48

RE: Dvojí metr

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 61440

Zatim registroju vice prispevku fakticke povahy, nez-li tech urazlivych. Nemyslim si, ze by osobni vypady byli v poradku ciste z moralniho hlediska a uz vubec ne pro jmeno Zvedavce. Sam osobne se snazim toto jednani minimalizovat ve svych prispevcich, ale jsem jenom clovek, a nekdy si nejakou tu ironii nebo sarkasmus neodpustim, myslim si( vzhledem na mnozstvi a cas nekolik tydnu), ze krome pana Jakotyce jsem nikoho ostre nenapadl. Kdyz zacinate musite se ucit. [smích] A to, ze se mi nelibi politika p. Bushe je moje stanovisko, za nimz si stojim a mam pro nej sve duvody. Byl jsem se posivat i na jinych diskusnich forech, ale ta jsem se do debaty nezapojil, protoze bych to musel povazovat za osobni degradaci.

61542

14.7.2005 16:23

RE: Dvojí metr

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 61440

Kemo, že vy jste ztloustnul na hamburgerech?

Tak příště kolem mekkáče velkým obloukem. Přepálený tuk také škodí zdraví.

61636

14.7.2005 19:29

RE: Dvojí metr

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 61636

Kajo, ta si dejte na Vaclavaku "rakovinku" a pozor at vam ten vomastek nevystrikne na kravatu [oči v sloup]

61654

15.7.2005 4:50

RE: Dvojí metr

kema 205.?.?.?

Reakce na 61636

>Kemo, že vy jste ztloustnul na hamburgerech?
>
>Tak příště kolem mekkáče velkým obloukem. Přepálený tuk
>také škodí zdraví.

Neztloustl.
A co vy? Pozor na bucek,veprovou, knedliky a zeli. No - zeli neni tak spatny, ale kdyz ho polejete mastnym z pekace a zapijete dvema ci vice plznemi, taky to udela sve.
Takze se prestante prezirat a vse bude O.K. [smích]
Vite, vzdycky kdyz se jdu pri navsteve sve stare vlasti projit po navsi nejake vesnice a vidim tam vsechny ty obezni typky, Amerika zacne vypadat o neco lepe.

61740

14.7.2005 10:25

RE: Dvojí metr

Dana 82.?.?.?

Reakce na 61222

Stejne tak ty nesmyslne utoky na LEHO. To jen proto, ze ma na
sobe zelenou uniformu US armady. Mistni komousi se chovaji
jako divoci srsni. Oni si neuvedomi, ze USA populace je
slozena s emigrantu a ze i v armade US je a musi byt nejaky
kluk ci holka s Ceske kotliny.


Tady přece vůbec nejde o to, jakou uniformu nosí Leho. Pro mně za mně ,ať si slouží třeba v Cizinecké legii když je zabíjení jeho koníčkem. Ale ať mi laskavě svého koníčka neomlouvá báchorkami o demokracii, službě lidstvu, a nepropaguje nenávist vůči všem muslimům. Tomu se totiž říká rasismus a barbarství. Ostatně mám takový pocit, že Leho hlasitě obhajuje své jednání před námi jen proto , aby oblbnul a zklidnil především vlastní svědomí.A dávat nálepku komunisty každému, kdo nesouhlasí s tím co Leho dělá a říká není nic jiného, než zoufalý pokus o obranu a ospravedlnění vlastních barbarbarských
názorů a činů.

61607

12.7.2005 7:54

RE: Dvojí metr

Tom 24.?.?.?

Reakce na 61195

Pánové, kemo a dusane,

já si taky říkám, že srandy není nikdy dost. A můžu se smíchy doslova umlátit, když tady hájíte velmoc se stejnou totalitní demagogií bolševických přizdisráců, kterou oni hájili Sovětský svaz. Kritika americké politiky je absolutne nepřípustná a kdo toto tabu poruší, je komunista.

Máte to v hlavě ale trošku popletený. Bush neprohlásil:"Kdo není s námi, je komunista." Bush pouze opakoval slova Lenina:"Kdo není s námi, je proti nám." [mrknutí jedním okem]

61277

12.7.2005 16:38

RE: Dvojí metr

dusan 70.?.?.?

Reakce na 61277

Pánové, kemo a dusane,

já si taky říkám, že srandy není nikdy dost. A můžu se smíchy doslova umlátit, když tady hájíte velmoc se stejnou totalitní demagogií bolševických přizdisráců, kterou oni hájili Sovětský svaz. Kritika americké politiky je absolutne nepřípustná a kdo toto tabu poruší, je komunista.

Máte to v hlavě ale trošku popletený. Bush neprohlásil:"Kdo není s námi, je komunista." Bush pouze opakoval slova Lenina:"Kdo není s námi, je proti nám."

Tom -- 24.?.?.?

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Mistre Tome,
nevim jak to ma popletene ci nepopletene v hlave pan
Kemo, ale ja jsem jako dite spadl na hlavicku ze stolu.
Proto, mam vsechno popletene. Mate jako vzdycky pravdu.
Dekuji vam ze jste me to pripomenul. Pokracujte dal ve
sve tvrde a neoblomne kritice USA a jeho lidi.



61345

13.7.2005 0:18

RE: Dvojí metr

Tom 24.?.?.?

Reakce na 61345

>...ja jsem jako dite spadl na hlavicku ze stolu.

To jste spadl ještě dobře. Já v pěti letech spadl na dno Macochy a museli mě dělat znovu.

61418

13.7.2005 2:01

RE: Dvojí metr

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 61418

pane Tom, delali vas z nahradnich dilu, nebo pouzili ten maglajz ze dna Macochy? [velký smích]

61421

13.7.2005 8:16

RE: Dvojí metr

Tom 24.?.?.?

Reakce na 61421

Zdá se, že byl pužit ten maglajz, pane Včeličko. Mám kupříkladu panickou hrůzu z černé díry [zahanbení]

Obzvláště pak z té rotující, která klame tělem. Odpařená černá díra pod taktovkou sebestředných komunistů na východě, teď řádí se zvyšující se rychlostí globální rotace tady, na západě. Stejné totalitní praktiky omezování osobní svobody, kdysi snad svobodných občanů, jsou odměňovány davovým nadšením. Podobnost čistě jenom náhodná? A vidíte, stačilo zahrát hru "Škatule škatule hejbejte se". Dvě škatule spadly a zbytek už znáte.

Jak říkám, maglajz na maglajz. Kdybych byl tenkrát spadnul jenom se stolu na hlavičku a vytvrdil si tak mozek k bezproblémové dokonalosti, "Hoj!" to bych si dneska vejskal. A ještě bych si k tomu zpíval:

"Celý svět dneska spasí, američtí hoši zlatí!"

61459

13.7.2005 20:10

RE: Dvojí metr

dusan 70.?.?.?

Reakce na 61459

"Celý svět dneska spasí, američtí hoši zlatí!"

61459

Ale kdepak pane Tom, ale skupina ceskych mudrlantu
expertu na svetovou politiku.

61520

14.7.2005 10:00

RE: Dvojí metr

Dana 82.?.?.?

Reakce na 61520

Tak to jste se měl dívat včera večer na zprávy. Dávali tam vystoupení Blaira v Anglickém parlamentu, kde potvrdil, že za útoky v Londýně nestála žádná muslimská extrémistická organizace včetně Al Kajdy, ale čtyři rodilí Britové, kteří tu hrůznost spáchali na vlastní pěst. Vyzval ke spolupráci a boji proti terorismu všechny umírněné muslimy, kterých je i podle jeho názoru většina.Jak je vidět zachoval si na rozdíl od některých lidí ještě zbytky rozumu a neháže všechny muslimy do jednoho pytle. Co takhle vzít si z něho příklad a ubrat trochu z vlastní nevraživosti?

61604

14.7.2005 16:31

RE: Dvojí metr

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 61520

Nemohu napsat, jak to myslím, to by mi Stwora vymazal, ale malé děti zpravidla padají šikovně a to i na hlavičku. Bohužel (on žádná Bůh není - jen nešikovnost) u tebe pád zanechal trvalé následky. Ale když je dobrá myčka, tak to při práci nevadí.

61637

14.7.2005 17:04

RE: Dvojí metr

Dana 82.?.?.?

Reakce na 61637

Pane Karle, to patřilo mně?

61644

14.7.2005 17:14

RE: Dvojí metr

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 61644

Nikoliv paní Dano, to je reakce na našeho Lojzodušana :


13.07.05 20:10
RE: Dvojí metr

dusan 70.?.?.?
Reakce na 61459
"Celý svět dneska spasí, američtí hoši zlatí!"

61459

Ale kdepak pane Tom, ale skupina ceskych mudrlantu
expertu na svetovou politiku.

61520

61646

14.7.2005 0:54

RE: Dvojí metr

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 61459

>"Celý svět dneska spasí, američtí hoši zlatí!"

Překvapil jste mě pane "nevěřící", spíš bych na Vás tipoval, že byste místo toho "spasí" použil "zhatí", bylo by to jasánkovsky rýmovanější a více by to vyhovovalo zdejšímu "protiamerickému" odboji. I když s dnešní, vládní politikou USA moc nesouhlasím, stále pro mne Amerika zůstává Amerikou i se svými chybami, ale hlavně přednostmi. Je to vlastně jenom podle té lidské nátury, už jste někdy, někdo viděl, aby se někdo, kdo je bohatý a silný choval podle toho, co se mu snaží vnutit nějací školometové, rádoby humanisti a jak Vy říkáte přizdisráči ? Jakákoliv politika, ať už je to zleva, či zprava, se musí podřídit politice ekonomické, to je zákon nejvíce uplatňovaný ve všem konání lidském. Ale i mezi těmi "bohatými" se najde dost slušných lidí. Nejhorší jsou ale tzv. "zbohatlíci" ! [cool]

61559

13.7.2005 20:05

RE: Dvojí metr

dusan 70.?.?.?

Reakce na 61418

No, hlavne ze se jim to ted podarilo.

61518

12.7.2005 8:34

RE: Dvojí metr

Baldwin 62.?.?.?

Reakce na 61195

zurive utoky na ameriku a americany.. tak to dnes neni jenom vysada komunistu... spis to dela kazdy, kdo ma aspon zbytek zdraveho rozumu a pouziva ho.

61284

12.7.2005 17:03

RE: Dvojí metr

dusan 70.?.?.?

Reakce na 61284

zurive utoky na ameriku a americany.. tak to dnes neni jenom vysada komunistu... spis to dela kazdy, kdo ma aspon zbytek zdraveho rozumu a pouziva ho.

Baldwin


XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Ano jen tak uspisime konecnou porazku americkeho imperialismu
a znicime zdegenerovane americany pod zastitou zbytku zdraveho
rozumu pana Baldwina


61349

13.7.2005 21:55

RE: Dvojí metr

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 61284

Doporucoval bych rozlisovat mezi obyvatelstvem a vladni moci. Americanum se kurz "lodi USA" pomalu prestava zamlouvat.

61544

12.7.2005 9:39

RE: Dvojí metr

kavol 193.?.?.?

Reakce na 61195

>Napsal jsem nedavno par kritickych poznamek o niceni prirody
>za komunistu na Sibiri a pruseru se sovetskou druzici ktera
>zamorila cast Kanady radioaktivnim odpadem ze sveho
>reaktoru.

>Dodal jsem k tomu potrebne links a myslel jsem, ze si to
>lidi se zajmem prectou.

kolego, prosím nelžete, a když už máte tu potřebu, tak alespoň ne tak okatě - tedy předpokládám, že myslíte tuto diskusi: http://www.zvedavec.org/nazory_1244.htm

tam se ovšem v příspěvku z 02.07.05 22:17 podepsaném Vaším jménem píše, cituji: "Schvalne jsem neuvedl zadny link ze ktereho jsem cerpal sve informace."

- snad ani netřeba dodávat, že tam opravdu žádný odkaz na stránku o zmíněné události není (resp. nebyl, když jsem psal tento příspěvek)

další věcí je, že dotyčná družice neměla žádný jaderný reaktor - ale to je asi na Vaše chpání příliš odborný technický detail [oči v sloup]

Vaše zuřivé přitakávání tedy tento již tak dost mizerný článek potápí ještě hlouběji do bahna goebbelsovské propagandy

61296

12.7.2005 16:29

RE: Dvojí metr

TS 213.?.?.?

Reakce na 61296

Nektere satelity skutecne maji na palube jaderny reaktor - obvykle konstrukce pouzivajici U-233 jako palivo, cela ta hracka vazi asi tunu. Na orbite jsou takove vyrobky z obou stran Barikady, i kdyz Rusove jich maji o dost vic.

61342

13.7.2005 16:39

RE: Dvojí metr

kavol 193.?.?.?

Reakce na 61342

Kosmos 954 měl reaktor s 31,1 kg U235 ... zmýlil jsem se, domníval jsem se, že šlo o termočlánek, viz můj příspěvek níže; což nic nemění na kritice uváděného rozsahu zamoření v původní diskusi - jak velké území lze asi zamořit takovým množstvím částečně vyhořelého U235?

61494

13.7.2005 5:11

RE: Dvojí metr

kema 205.?.?.?

Reakce na 61296

Pane Kavol, schvalne pretiskuji cely prispevek ze ktereho citujete. Aspon se pozna, kdo z nas dvou lze:
-----------------------------
Schvalne jsem neuvedl zadny link ze ktereho jsem cerpal sve informace.
Je totiz lepsi si vygooglovat "Kosmos 954". Tech informaci pro pratele bolsoj sovjetskoj techniky je tam spousta.
------------------------------
Takze si laskave pane Kavol otevrete vyhledavac Google, napiste "Kosmos 954" a stisknete tlacitko enter.To vezme jen nekolik vterin.
Tech linku tam pak najdete celou radu a muzete si cist o reaktoru, mnozstvi paliva i zamorenem uzemi Kanady.
Ale jestli chcete cist opravdovy horror a naucil jste se googlovat, najdete si "Lake Karachai". Jezero, na jehoz brehu dostanete za pouhou minutu smrtelnou davku ozareni.
Ja drugoj takoj strany neznaju.
A vy taky ne.
[překvapení] [překvapení]

61442

13.7.2005 16:31

RE: Dvojí metr

kavol 193.?.?.?

Reakce na 61442

co se týče těch odkazů, stále si trvám na svém - odkazy jste neuvedl a žádné odvolávání se na Google na tom nic nezmění; jste to Vy, kdo má podpořit svoje slova, nikoliv aby čtenář sám pátral, jestli náhodou nenajde něco, co s Vaším názorem souhlasí ... odkazy, které jsem na Google dostal, totiž s tou Vaší tezí o velkém zamoření příliš nesouhlasí, cituji například http://bibis.lib.cas.cz/knav/space.40/1977/090A.HTM -

Rozsáhlá pátrací akce "Morning Light" našla několik malých kráterů (největší měl průměr 3 m a hloubku asi 1.5 m) se zbytky družice, z nichž pouze jediný byl radioaktivní.

co se týče jaderného reaktoru na palubě, máte moji omluvu, opravdu šlo o reaktor, zatímco já se mylně domníval, že Kosmos 954 měl na palubě termočlánek; svůj omyl jsem již objevil, stydím se za něj, ale nestydím se k němu přiznat, narozdíl od některých, kteří se tváří, že kážou jedinou správnou pravdu(tm)

61493

14.7.2005 7:51

RE: Dvojí metr

kema 205.?.?.?

Reakce na 61493

Pane Kavol,
za nejaky pitomy reaktor se omlouvat nemusite. Splest se muze kazdy.
Horsi je, ze jste z meho prispevku umyslne vypustil dve vety aby to vypadalo, ze lzu.
Tohle vygooglovani informaci ke kteremu jsem ctenare nabadal vzalo jen nekolik vterin a links se tam objevila spousta. Ne jen jeden.
Doufam, ze nepokladate ctenare Zvedavce za naproste debily, kteri nezvladnou napsat jedno slovo, jedno cislo a stisknout tlacitko enter. [smích]
Nasel jste take to jezero Karachai? Kdybych mohl, tak k tomuhle sibirskemu jezirku poslu do lazni vsechny zbyle komunisty.
Kazdy vecer by mohli mit soutez o to, kdo vic svetelkuje.

61594

14.7.2005 10:44

RE: Dvojí metr

kavol 193.?.?.?

Reakce na 61594

>Horsi je, ze jste z meho prispevku umyslne vypustil dve vety aby
>to vypadalo, ze lzu.

tak tedy ještě jednou -

uvedl jste nějaký odkaz? - neuvedl a sám se tím chlubíte
píšete později, že jste nějaké odkazy uvedl? - ano píšete

což je rozpor, čili v druhém případě lžete

to, že jste uvedl nápovědu k tomu, jak nějaké odkazy najít, je sice chvályhodné, ale není to totéž, jako uvést přímo odkazy

to je jako kdyby se Vás někdo zeptal, jaký je vztah stran v pravoúhlém trojúhelníku, a Vy jste mu místo "čtverec nad přeponou je roven součtu čtverců nad oběma odvěsnami" řekl, ať si jde do knihovny najít Pythagorovu větu ... nemůžete potom tvrdit, že jste někomu řekl Pythagorovu větu, když onen nešťastník bloudí v knihovně, právě protože jste mu ji neřekl

>Doufam, ze nepokladate ctenare Zvedavce za naproste debily, kteri
>nezvladnou napsat jedno slovo, jedno cislo a stisknout tlacitko
>enter. [smích]

tedy za prvé, výsledky vyhledávání se mohou lišit
a za druhé, mezi odkazy, které jsem náhodně vyzkoušel, jsem nenašel nic, co by mluvilo o tom rozsáhlém zamoření, takže zřejmě debil jsem, neboť jsem si patřičné odkazy podporující Vaše teorie nedokázal nalézt ani s nápovědou (čas procházet všech 11500 výsledků opravdu nemám)

61609

15.7.2005 3:59

RE: Dvojí metr

kema 205.?.?.?

Reakce na 61609


>nenašel nic, co by mluvilo o tom rozsáhlém zamoření, takže
>zřejmě debil jsem,

Zrejme ano.
Ale to nechame na posouzeni ostatnim ctenarum, kteri dokazi vytukat na klavesnici "Kosmos 954" a stisknout tlacitko "enter". [oči v sloup]

61734

17.7.2005 1:30

kozmos

LenTak lentak (zavináč) inmail (tečka) sk 213.?.?.?

Reakce na 61609

klasicka nehoda (hold uz aj tam je vela bordelu)
http://www.ian.cz/detart_fr.php?id=165
http://www.sweb.cz/svici/vesmir.htm
http://www.ikoktejl.cz/magaziny/koktejl/MKvesmir/koktejl_304.html
staci aj zaseznamovat (bohuzial nevim dobre anglicky)

62032

15.7.2005 4:38

RE: Dvojí metr

hostující 84.?.?.?

Reakce na 61195

Podivejte se jen na tento web. Prispevky jakoby opsane z Rudeho Prava,

Ano,máte naprostou pravdu.Pánové Kema,Dušan ,Leho...- toť vlezdoprdelkování součastným mocným toho nejhoršího zrna! Jestli že se na tento web dostane soudruh Kojzar,musí blednout závistí.Když jsem kdysi četl jeho výtvory,nemyslím,že by někdy zašel až tak daleko jako se občas povede výše zmiňovaným pánům.
Možná ale řeknete ,Kojzar lezl do zadku komunistům,SSSR...a my lezem do zadku Americe,či jednomu,raději nejmenovanému národu .
Takže ještě jednou,aby to i pomatenec pochopil.Kojzarovština = lezení někam těm mocným.A je úplně jedno,kdo ti mocní momentálně zrovna jsou!
Položil bych si otázku..Až přijdou ve světě někdy k moci Číňani,kdopak asi bude mít nejšikmější oči? [naštvaný]

61737

12.7.2005 2:01

Dvojí metr

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Ad. clanek - ne, bohuzel neznam. A bylo by sakra treba! [naštvaný] ...i kdyz principielne se mi ten zakon nelibi. Je to potlacovani svobody slova, de-facto.
Nejrozumnejsi by bylo - zrusit ho. Komanci jsou smesni sami o sobe [chechtot] [mrknutí jedním okem]

ad. kema - tak znovu, ja si se zajmem prectu, copak se Rusakum zas povedlo vyplodit... [oči v sloup] [zahanbení]

61198

12.7.2005 2:01

Dvojí metr

Vodník 82.?.?.?

Ano, aktivní organizování "revoluční přeměny společnosti" by mělo být trestné jako příprava terorismu. Na druhou stranu chodí-li po Praze beztrestně blbečci s rudou hvězdou, srpem a kladivem na tričku, proč je zakázaný háknkrajc? Vizitku dělá dotyčný pouze sobě.

61199

12.7.2005 3:09

Dvojí metr

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Nevim proc zakazovat KSC,tito lide jsou v jadru "zlatokopove" ,jim nevadi ,ze nejsou u moci ,jim vadi ,ze stavajici rezim jim neda koryta a zbytek naroda se jim neklani a ze nemaji sve privilegia od penze az po rekreacni chaty pro sebe ,kdyz se najde rezim ,uz pod jakymkoliv nazvem ,treba i ten fasisticky a da jim ,co chteji,tak o komunismu vubec neuslysite,zda se Vam to neuveritelne ,tak si nahlednete kolik byvalych fasitu,mnozi udavaci ,se stalo dobrymi komunisty. Takovy ministr Barak pri prebirani ministrstva vnitra doslova rekl,ze nevi,jak to zvladne ,ze nema nacistickou minulost.Tihle zlatokopove prijmou kohokoliv,kdyz budou navrchu a jejich vladni prodejna ,jen a jen pro ne je svymi vyrobky oddeli od normalniho obcana,kdyz i Marx vedel ,jak materialismus utvari lidsky charakter,kteri se pro mamon stanou naprosto bezcharakternimi.
Americky general to odhadl dobre ,kdyz mu rikali ,ze komunismus je mrtev,alaa Gorbacova perestrojka,tak odpovedel,"neni mrtev ,jen se prevlikl do jineho havu-obleceni".Komunismus presel na mezinarodni arenu,nezapomente ze deklaraci Spojenych Narodu napsali zide a komunisti a prvni komunisticke noviny byly vydany v Chicagu a v hebrejstine.Na komunismus neplati cinkani klicu,to predevsim,nasledky neduslednosti si musite ovsem nest sami,heslo "Nejsme jako oni" bylo jejich heslo na oblbnuti davu k zajisteni sve vlastni bezpecnosti pred trestem naroda za kolaboraci s Moskvou a hromadeni majetku od svych obeti,misto trestu se narod zabyval ,aby odskodnenim nezbohatli emigranti,misto,aby obrali komunisty od nakradeneho.

61215

12.7.2005 3:29

Dvojí metr

olgo 213.?.?.?

kritizovat komunismus je neamerické a antisemitské (modří už vědí)[smích]))))

61219

12.7.2005 5:49

Dvojí metr

Karel Karel4u (zavináč) cz 207.?.?.?

Urazi me, ze mluvite takhle o systemu ktery nam vychoval soucasnou ekonomickou a politickou elitu.

61247

12.7.2005 16:28

RE: Dvojí metr

Jack 83.?.?.?

Reakce na 61247

To je fakt - bez komunistů by Charta 77 nevznikla [smích] Sláva jim!

61341

12.7.2005 5:59

Jen blazen by je nevolil :-)

Vcelicka 24.?.?.?

Stěžejním zájmem KSČM je řešení bytové otázky, především výstavbou bytů stavebními bytovými družstvy a jinými neziskovými společnostmi a výstavbou nájemních bytů s účastí obce. KSČM bude navrhovat legislativní podporu a dotační programy vlády a Státního fondu rozvoje bydlení v takovém rozsahu, aby přibývalo nejméně 40 000 bytů ročně, zejména pro mladé domácnosti. Pomoc státu je potřebná i při odstraňování závad a modernizaci starších domů. KSČM navrhuje povinné ukládání výnosů z bytového hospodářství jako základního zdroje pro financování jeho oprav a modernizace. Současná výše regulovaného nájemného stačí na údržbu, ve větších městech i na modernizaci domů a přináší zisk. KSČM proto nepovažuje za nutné, a už vůbec ne za sociálně únosné, radikálně zvyšovat nájemné.
zde je pokracovani [velký smích] [velký smích] [velký smích]
http://www.kscm.cz/index.asp?thema=2679&category= [oči v sloup]

61254

12.7.2005 6:25

RE: Jen blazen by je nevolil :-)

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 61254

Pane Vcelicka Nemecko bylo do valky jedna zeme a po 40-ti letech experimentu zvanych socialismus se vychodni cast octla nekde jinde nez zapadni. Takze ja muzu sve pritelkyni slibovat Mercedesa kdyz hrube zjednodusim, ale otazka je kde na to vzit.

61258

12.7.2005 6:53

RE: Jen blazen by je nevolil :-)

PetRIP 80.?.?.?

Reakce na 61254

Problém nespočívá v komunistech, ale v nás. Starší generaci bylo „vzato“ právo na práci, mladá generace je bezprizorní. Jakože nemohu komunisty vystát, (vyhodili mě z VŠ) jsou bohužel legální. Nikdo jejich stranu nezakázal, podívejte se kolik lidí je volilo. Při příštích volbách jich bude opět víc. Na jedné straně není na důchody, na druhé máme Gripeny a kvanta flákačů a zlodějů ve vládě. Nebyla navrhnuta žádná alternativa (bydlení atd.)pro ty méně úspěšné a lidé chtějí bezpečné egyptské hrnce. Argumentace, že každý je svého štěstí tvůrcem a s pěti dolary k miliónům došel je značně naivní. Opakuji tedy, že problém není v komunistech ale v nás, pouze si to neumíme přiznat a štěkat na druhé je jednoduší než pro lidi něco dělat.

61265

12.7.2005 6:57

RE: Jen blazen by je nevolil :-)

Klokan 202.?.?.?

Reakce na 61254

Po valce takhle optimisticky zpivali take,ale tehdy si volebni vitezstvi zaplatili z majetku po odsunutych Nemcich.Za cela dalsi leta se jen zilo z hesel a z toho minima,ktere udrzovalo "rovnost" mezi obcany,co spocivala hlavne v tom,aby nikdo nic nemel,narozdil od stranickych spicek.
Chteji to opet udelat jako po 68?Zvednout pridavky na deti,aby se narod vesele mnozil a nezabyval se moc politikou,protoze potreby cetne rodiny jej zamestnaji efektivne jinde?Jako obvykle chleb a hry.
Jinak se uprimne desim dalsiho vyvoje na ceske politicke scene,hlavne diky tomu "exodu" do Ciny,ktery je dost podezrely.Paroubek vykazuje vse,jen ne to,ze by mel nejakou pater.
Pan Kral ma asi pravdu o podvojnosti mereni.Staci jedna navsteva na kratke pocteni v Mlade Pravde,aby normalni clovek zacal videt "rude".Ne ovsem tak,jak si to autori onoho platku preji.

61267

13.7.2005 16:47

RE: Jen blazen by je nevolil :-)

Josef 12.?.?.?

Reakce na 61254

Prave ze jenom blazni, kteri se nezeptaji, proc ty byty nepostavili uz davno, kdyz na to meli ctyricet let je budou volit znovu. Sociologove pricitaji pokles populace prave pro nedostatek bytu pro mlade rodiny za jednu z nejvetsich pricin! Komunisti jsou nejlepsi na sliby.Podle toho co nam sliboval politruk na vojne jsem uz dnes mel mit jidlo piti koureni bydleni a Oktavii zadarmo!

61496

12.7.2005 6:26

Dvojí metr

albert 70.?.?.?

>Český trestní zákon obsahuje § 260, kde se praví: „Kdo podporuje >nebo propaguje hnutí, které prokazatelně směřuje k potlačení >práv a svobod člověka nebo hlásá národnostní, rasovou, >náboženskou či třídní zášť nebo zášť vůči jiné skupině osob, >bude potrestán odnětím svobody na jeden rok až pět let.“

Kdyby tento 'dvoji metr' (dnes 100% vladnouci napr v USA) mel platit, tak dneska vsichni rabini by museli jit sedet do basy. Staci si procitat urcite pasaze zidovskeho Talmudu = zidovske nabozenstvi), cisici nenavisti a nabadanim cineni zla, genocidy, a podobne, vuci nezidum (tzv. gojimum).

61259

12.7.2005 8:40

RE: Dvojí metr

Baldwin 62.?.?.?

Reakce na 61259

kdyz uz trestat tak vsechny. i komunisty. zidi se potrestali sami uz mnohokrat a opet jim vzrusta arogance natolik, ze je svet zacina opet vnimat jako neco, co by nemelo byt [mrknutí jedním okem]

61285

12.7.2005 22:41

RE: Dvojí metr

Karel Karel4u (zavináč) cz 207.?.?.?

Reakce na 61285

Kdyz se nad tim zamyslite, Zide rikaji, ze Islam je nabozenstvi zkazy, ale zda se mi, ze je to prave Talmud ktery vede Zidy do propasti opet a opet v historii.
Tim ze si mysli, ze jsou vybrani, to jim vzalo smysl pro diplomacii. Smysl souziti s jinimy nabozenstvimi a asimilaci. To je ovsem dela historickym tercem. Kdyz se podivate na stat Israel. Existuje kolik? padesat, petapadesat let. A uz se zda je na konci sve existence. Bez podpory USA by vubec neexistoval. Okolni sousede jen trpelive cekaji na to, az zadluzenost USA, a uz se o tom mluvi, nedovoli takovou pomoc. Ten kdo mluvi o nuklearni odvete je na omylu, protoze to neni Iran, ktery by potreboval tyto zbrane, ale atomovky jine mocnosti, vedene lidmi, kteri se nastesti nedali osalit Zidovskou propagandou a vcas zasahli na obranu sve zeme a zbavili se hada. Tyto miri tam, kde arogance kvete jako jetel. Zkratka naserou jim na krovi.

61404

13.7.2005 8:50

RE: Dvojí metr

hostující 84.?.?.?

Reakce na 61404

Když je řeč o tom Talmudu.Nevíte někdo,kde bych si mohl koupit český překlad?Ne nějaký výběr,ani výcuc,ale plnou verzi.
Totiž,když vyběhnu ven na ulici,počítám,že do půlhodiny můžu mít bibli.Do hodiny korán,ale Talmud ani do konce života?

61460

13.7.2005 22:03

RE: Dvojí metr

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 61460

Taky ho nemam, a to presto, ze se Zide ostre ohradili proti zmanipulovanemu prekladu nacisty, cekal bych, ze nejlepsi odpovedi je ukazat pravdivou verzi.>Když je řeč o tom Talmudu.Nevíte někdo,kde bych si mohl
>koupit český překlad?Ne nějaký výběr,ani výcuc,ale plnou
>verzi.

>Totiž,když vyběhnu ven na ulici,počítám,že do půlhodiny
>můžu mít bibli.Do hodiny korán,ale Talmud ani do konce
>života?

61547

12.7.2005 7:37

Dvojí metr

Karol karol3311 (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Zdravím pana Krále
z jeho článku je nejkrásnější ploretariát.
Vskutku ploretáři všech zemí spojte se!

61275

12.7.2005 11:33

RE: Dvojí metr

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 61275

Aspoň Vás něco zaujalo.

61312

12.7.2005 8:54

Dvojí metr

Mindy 160.?.?.?

[smích] Pane Krali, vas clanek se mi velice libi.Jednak je vysoce aktualni a hlavne jste si dal tu praci a opsal jste dve ustanoveni ceskeho trestniho zakona.S temi komunisty je to vazne alarmujici,hrozne a ostudne.A nedosti na tom.Predstavte si,ze podle vami pouzite normy - to jako toho trestniho zakona, lze rukou krvavou smatnout i daleko,daleko,moc daleko za hranice toho naseho ceskeho Schweinerei.Vlastne lze zalovit (krome tech ostruvku jako jsou treba Bahamy [chechtot] )vsude.To jste mel zduraznit ,pane Kral. [cool] . Prekabateni cesti Komunisti se spojili se svetovymi Sionisty a americkymi Imperialisti a pred nimi se dneska statecny,slobodymilovny a samostane myslici clovek neschova. [pláč] . Svet je tak malicky.dnes,ze [oči v sloup] .Jsem opravdu stastna,ze porad jeste eterem leti i par cesky mluvicich hlasu.Polnic volnosti,rovnosti a bratrstvi. [smích]. Btw.[vyplazený jazyk]ane Krali,jako cloveku v pravu kovanem vam jiste nemusim pripominat,abyste ihned obratil na Policii CR s trestnim oznamenim.Vlastne s vicero trestnimi oznamenimi.Mate vse potrebne.Podezreni,ze byl spachan trestny cin a modus operandi.Povedomost,kdo tento cin spachal a dukazy.Tesim se,ze nas budete informovat o vysledku prosetrovani (zadost,abyste byl s vysledky setreni PCR seznamen uvedte do trestnich oznameni - vsak vy vite,juristo).Drzim peste.Vase Mindy [smích]

61286

12.7.2005 9:51

Dvojí metr

radekw 194.?.?.?

Jak by asi dopadl někdo kdo by zkusil založit "Fašistickou stranu České republiky" která by se v programovém prohlášení odkazovala na původní neskreslené myšlenky národního socialismu a jeho vůdců a distancovala od všech nedemokratických principů v těchto hnutí. Částí programu by samozřejmně byl ideologický boj proti všem kdo zkreslují původní myšlenky NS hnutí a programovým cílem by bylo demokratické obnovení třetí říše samozřejmě oproštěné od všech principů neslučitelných s demokratickými principy. Jsem zvědavý kolik času na volební šoty v TV by strana dostala.... [velký smích]

61299

12.7.2005 9:58

Dvojí metr pana Krále

kavol 193.?.?.?

tento článek je nehorázný blábol, což mě poněkud mrzí, neb články p. Krále si občas rád přečtu, ale nyní mě opět (psal jsem o tom již dříve) přesvědčuje, že není radno mu věřit, a tedy zřejmě budu muset přehodnotit svůj názor i na ty články, se kterými bych měl sklon souhlasit [pláč]

jestliže p. Král tvrdí: "Jak známo, fašismus je historická ideologie, stejně jako nacismus. Neznám stát, kde by byla praktikována. Oproti tomu komunismus uplatňuje řada totalitních států ...", pak by měl jmenovat, které státy myslí - pokud mu jde o čistou ideologii, natolik čistou, že z období druhé světové války neuzná např. Německo za nacistické a Itálii či Španělsko za fašistické, pak ani taková Čína či Kuba rozhodně nejsou komunistickými - tedy reálný stav v těchto zemích je utopickému komunismu vzdálen rozhodně více, nežli bylo válečné zřízení mnoha zemí vzdáleno "historické idoeologii fašismu"

pane Král, už mě svými kecy pěkně serete (pane redaktore s prominutím ...) a pod "ofenzivnější reakcí na protikomunistickou demagogii" si představuji, že byste měl souzen dle Vašeho oblíbeného §260, neboť zcela otevřeně hlásáte "zášť vůči skupině osob"

61302

12.7.2005 16:25

Dvojí metr

Maxmilián Bratr bx 80.?.?.?

A zas ty paragrafy. Pokud nedovedu obhájit dnešní svinčík, hned jsou po ruce.

61340

12.7.2005 17:02

Dvojí metr

Karel Infeld Prachensky 194.?.?.?

Že nás rudoši dovedli tam, kam nás dovedli, je smutná věc, ale chápu lidi, kteří i 15 let po převratu s VŠ diplomem dostanou v práci 9000 čistého a z toho dají 6000 za bydlení (v garsonce). To člověka asi pěkně na*ere, když mu mažou med kolem huby, kecají o tom, že vzdělání je prioritou, a nakonec stejně vydělává stejně jako nějaký skladník... to pak komunistům ty preference stoupají úplně samy, ani snažit se nemusí... [oči v sloup]

61348

12.7.2005 17:15

Dvojí metr

Jirka 212.?.?.?

S clankem naprosty souhlas. Jen jsem nenasel odkaz na zdroj informaci, tak jsem si jej vygooglil. Takze kdo mate silny zaludek, mrknete se sem:
http://www.ksm.cz/

Mne napriklad totalne uchvatilo toto poeticke liceni srazu mladych komunistu.

http://www.ksm.cz/mp0705.htm#s9

Clovek az lituje, ze tam nebyl. A ze nemel treba rotacni kulomet nebo jiny argument.

61352

12.7.2005 19:26

pojmy a dojmy

LPB 84.?.?.?

O komunizme, fašizme, nacizme... ešte nikto nechyroval a katolíci už veselo upaľovali...
Myslíte, že súčasní debokrati kradnú menej ako minulí debilisti? Tých v KSČM aspoň vidíte, ostatní sa ukrývajú pod inými tričkami, striedajú sa pri koryte a... kradnú.
Každý má právo na názor, pokiaľ neubližuje inému, mal by mať možnosť vravieť, čo chce. Laicky.
Aký systém je vlastne dnes v USA? Kedy to tam zrušili napríklad separátne školy pre čiernych?
O čo je lepšia mediokracia alebo plutokracia od komunizmu, ktorý ešte nikto nikdy neokúsil? To čo tí vypatlanci hlásajú nie je komunizmus.
V ktorom štáte najlepšie vidno, že právo sa stalo tovarom?

61367

12.7.2005 20:06

RE: pojmy a dojmy

dusan 70.?.?.?

Reakce na 61367

Aký systém je vlastne dnes v USA?

LPB

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Velice spatny, uplne prohnily soudruhu. at zije
slavna strana, strana delniku a rolniku, zastita
svetoveho miru.
Boze, kdy vy ten komunismus prestanete opevovat ??

61372

13.7.2005 13:42

RE: pojmy a dojmy

zap 65.?.?.?

Reakce na 61372

Boze, kdy vy ten komunismus prestanete opevovat ??

p. Dusan
-------------------------------------------------------

Pane Dusane,
prosta vec logiky: je kritika 'B' (dle Vas) opevovani 'A'?
Prizemz A a B se ne nezbytne nerovnaji(jinak receno si mohou byt podobne).
Jak daleko jste se dostal ve svem vzdelani?

61476

13.7.2005 22:10

RE: pojmy a dojmy

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 61367

A pokud by se ke korytu dostali komunisti krast se prestane, to urcite. Za 50 let meli prilezitost ukazat svetu co umi a veru ukazali.

61548

14.7.2005 10:08

RE: pojmy a dojmy

Dana 82.?.?.?

Reakce na 61548

Ale pane Bartošku, vždyť oni u koryta byli jako první a jsou neustále. Možná by nebylo na škodu zjistit si kolik poslanců v parlamentu napříč všemi stranami jsou bývalí členové KSČ. A to nemluvím o senátu, vládě,různých poradcích, zaměstnancích státní správy ,předsednictvech velkých firem se státní účastí atd.atd.. Oni se po roce 1989 nevypařili, jen převlékli kabáty a hrabou dál, hrabou nesrovnatelně více. Ti jsou daleko nebezpečnější, než Grebeníčkovo mauzoleum.

61605

15.7.2005 17:32

RE: pojmy a dojmy

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 61605

Souhlas, ale ja mel na mysli ty, jenz nejsou skryti, tedy "Grebenickovce". Pokud si vzpominam jejich volebni preference byli okolo 20%. A nasi "ukryti soudruzi" ti uz se skrz majetek transformovali v burzuazii, jak by rekl Marx. Myslim, ze prave skrz tento majetek bychom hledali velmi tezko vernejsi bojovniky za "demekracii", jenz pomalu ci rychle smeruje k "novemu popradku". [mrknutí jedním okem]

61824

12.7.2005 20:58

Dvojí metr

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Šlo by se podrobně probírat historií a ukazovat si na indicie toho, že tajná celosvětová vláda funguje již delší dobu a že ty poválečné "hrátky na studenou válku" USA versus CCCP bylo spíše divadýlko pro blboučký lid, než vážně míněný konflikt. A i dříve, v podstatě po dobu celého 20. století. Akorát Hitler (spolu s Todžem a Musolinim) jim to chvíli kazil ..

Nápadné se to stalo v druhé polovině 80. let. Dalo by se říci, že Reagan a Gorbačov se na Maltě a na Islandu v hladce domluvili a plácli si, že to ukončí, že jsou vážnější problémy..

Já osobně se domnívám, že to souvisí s III. Fatimským proroctvím z roku 1917. Domnívám se, že se blíží nějaká velmi závažná událost pro celou zeměkouli a USA a Rusko přešli od tajné spolupráce ke spolupráci veřejné - tedy přechodně.

Na Zemi jsou lidé, kteří to ví přesně, co se již brzy bude dít. My zezdola se můžeme více či méně domýšlet. Podle mého názoru nejpozděli do roku 2011 převezmou odpovědnost za Zemi mimozemšťané a nepůjde zřejmě o přátelské převzetí. Církevním jazykem půjde asi o "The Day of the Judgement" - božičku, napsal jsem to dobře? - mám na mysli "Den posledního Soudu".

61385

12.7.2005 21:30

Dvojí metr - trvající už po celá staletí

Gdosy Tina (tečka) Glawesing (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Můžete ukazovat prstem jak chcete a přesto na konci pomyslné přímky najdete vždy konkrétního člověka. Problém nespočívá v tom, jaké strany a uskupení nás obklopují, ale v obyčejné lidské blbosti. Pokud zakážete KS, ničeho nedosáhnete. Problém je v myšlení lidí a nikoliv v té či oné organizaci. Jednoduše si najdou jinou cestu, jak ohlupovat společnost a pod lákavými hesly stoupat po žebříčku mocenských ambicí.
Problém spočívá v tom, že společnost nikomu neposkytuje možnost dosáhnout slušné životní úrovně pouze tím, že se spolupodílí na jejím zdravém fungování. Právě naopak, čím se snažíte být poctivější, tím horší je vaše životní úroveň. Pracovat v ČR jako dělník, znamená pro mnohé nemožnost koupit byt, auto, atp. Takového člověka snadno přesvědčíte o tom, že systém je špatný. Obzvláště v případě že skutečně špatný je.
No a tady je onen problém. Pokud vynecháte zdegenerovaný systém, jenž vede k naprosté devastaci všech kulturních hodnot v zájmu krátkodobého zisku. Jako jediní kdo nabízí (idiotské) řešení, jsou extrémisté. Jedno zda vpravo či vlevo.
Z každého média, (internet, tv, rádio, noviny atp.) se na vás hrnou tuny nabídek všemožného zboží. Jediný problém je v tom, že na to nemáte a proto hledáte alternativu.
No, v tomto ohledu je každému soudnému člověku jasné, že lidstvo zanedlouho opět dojede na svoji chamtivost a zaslepenost. Obzvlášť děsivá je tato okolnost, pokud je vize nedostatku zdrojů (ropa, plyn, voda) naprosto zjevná.

61391

13.7.2005 20:12

mala zkusenost

jozin z bazin 147.?.?.?

Kdysi jsem s redaktorkou ksm.cz vedl zajimavou diskusi. Ona tam napsala, ze zakon o zpochybnovani komunisticke genocidy je nesmyslny a mel by byt zrusen, protoze zadne komunisticke genocidium neexistovalo. Poznamenal jsem, ze prave naplnila skutkovou podstatu daneho zakona. Nacez samozrejme reagovala slovy...diskuze je nemozna...pravdepodobne bez znalosti logickych sebereferencnich paradoxu.

Ach ta mladez.

61521

14.7.2005 1:37

RE: mala zkusenost

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 61521

>Kdysi jsem s redaktorkou ksm.cz vedl zajimavou diskusi. Ona tam
>napsala, ze zakon o zpochybnovani komunisticke genocidy je
>nesmyslny a mel by byt zrusen, protoze zadne komunisticke
>genocidium neexistovalo. Poznamenal jsem, ze prave naplnila
>skutkovou podstatu daneho zakona. Nacez samozrejme reagovala
>slovy...diskuze je nemozna...pravdepodobne bez znalosti logickych
>sebereferencnich paradoxu.
K těm komunistům. Můj děda byl kovář na dědině u Brna, ročník 1986, po 48 se v hospodě pustil do hádky s tajemníkem strany, předsedou NV, padly facky, načež soudruh se nasral a zašel si domů pro služ. pistoli a střílel po dědovi. U soudu to děda prohrál, protože napadl veřejného činitele, ale "vyvázl" jen s peněžitou pokutou. Vždycky mi říkal, že ke komunistům jdou jen lidé, kteří jsou buď velcí optimisti (ale jak řekl Trocký, optimismus zavání blbostí), nebo ti, kteří se nedovedou uplatnit normální cestou, však příkladů je nepočítaně. Tito lidé vlastně nedovedou pochopit, že každý člověk má v sobě zakódovaný, ať už více, či méně, pud sebezáchovy a přežití. Jenže protože jsme "lidi", tak si to každý představuje podle sebe a podle svých potřeb, nebo tužeb. Proto je utopií chtít po lidech, aby se chovali všichni stejně a aby bylo měřeno všem stejně. Proto vznikl kapitalismus, po komunisticky vydírání člověka člověkem, ale zatím jen takhle to může fungovat, dokud se lidi nezmění. I když dnes je to přerostlé, přebujelé do takových rozměrů, že se v některých případech dá mluvit o "vydírání", ale pořád je to jen hamižnost některých lidí, a ta bude v nich za každého režimu, či společenkého uspořádání. Takže ten trend "oblíbenosti" komunistů v ČR, je u mnoha lidí jen závist těm bohatším, kteří jsou ale zase v mnoha případech bývalí soudruzi, takže jsme zase zpátky u té lidské nátury. Určitá podobnost s tou džunglí tam je, je určitý počet šelem a pak stádo těch, co jim slouží za potravu. Změnit to může snad jen Bůh, pokud ovšem tohle, co se děje není jeho záměr a pokud vůbec nějaký Bůh existuje. Takže nám nezbývá, než se s mnohými, pro většinu z nás i nepříjemnými věcmi, smířit. Vsjegdá tak býlo, nebo jak praví Kazatel - "vše, co tady je, už tady dávno bylo. Nic z toho nelze ubrat, ani k tomu přidat". [pláč]

61561

14.7.2005 1:57

RE: mala zkusenost

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 61561

>K těm komunistům. Můj děda byl kovář na dědině u Brna,
>ročník 1986, po 48 se v hospodě pustil do hádky s tajemníkem
>strany,

Omlouvám se. Samozřejmě tam má být 1886, to bych měl moc mladýho dědečka. [zahanbení]

61563

14.7.2005 20:19

FSČM

Herman herman (zavináč) volna (tečka) cz 62.?.?.?

Žiju v malé obci a nemůžu pochopit jak mohla jedna známá kandidovat za KSČM jen proto, že si jako podmínku dala první místo na kandidátce. Je mi z ní na zvracení. ALe budiž, má na to právo.
Vždycky když vidím ty křivé obličeje komunistů hlásajících že oni jsou jiní, s lidskou tváří, mám chuť založit FAŠISTICKOU STRANU ČECH A MORAVY. Jen tak. A říkat nééé, my nejsme jako byli oni, my jsme fašisté co to s vámi myslí dobře... jsme fašisté s novou tváří... Bylo by to trestné? Zřejmě ano.
Můžeme si za to sami a je to přání většiny. Dobře nám tak.

61657

14.7.2005 21:19

RE: FSČM

Mindy 160.?.?.?

Reakce na 61657

[oči v sloup] Tu stranu by vam,pane Hermane,MVCR nepovolilo registrovat.Takze tudy stezka nevede.Komousove nam porad drze strasi,protoze Cesi jsou rovnostari.Od 17.stoleti (od Bily Hory,kde bojovali hlavne ty statecny kluci moravske a zoldaci [oči v sloup] ),kdy nase slechta ztratila moc,jsme zeme mestanskych hokynaru.Neni to zadna ostuda,ale ani zadna slava.K lidem,co nabyli velky majetek mame neduveru a s radosti jim od neho odlehcime,kdyz se naskytne prilezitost.Takze na oplatku za nas odpor k elitam,tu mame stale tenhle spolek,vzdy pripravenych zarudlych zlodeju a smutne pocetnou skupinu cekatelu na budouci rozdelovani zbytku lupu (vetsinu nakradenyho si soudruzi nechaji jako baksis) [naštvaný] .

61671

15.7.2005 7:48

Dovolim si odporovat.

Ben Hur 69.?.?.?

Jak známo, fašismus je historická ideologie, stejně jako nacismus. Neznám stát, kde by byla praktikována.

To jste se pane Kral asi preklep,ja zase nesnam moc statu, kde by praktikovana nebyla.

61763

15.7.2005 12:18

Dvoji metr,pro porazeneho a pro viteze,ktery prepise dejiny podle sveho.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Icebreaker: Who Started the Second World War?
by Viktor Suvorov (Vladimir Rezun) London: Hamish Hamilton, 1990
Such is the case with many revisionist studies, including this
important work by a former Soviet military intelligence officer who
defected to the West in 1978. Even before the appearance of this book, he
had already established a solid reputation with the publication of five
books, written under the pen name of Viktor Suvorov, on the inner workings
of the Soviet military, and particularly its intelligence operations.
In Icebreaker Suvorov takes a close look at the origins and development of
World War II in Europe, and in particular the background to Hitler's
"Operation Barbarossa" attack against the Soviet Union on June 22, 1941.
Since its original publication in Russian (entitled Ledokol) in France in
1988, it has been published in an astonishing 87 editions in 18 languages.
In spite of its importance to the historical record, Icebreaker has
received very little attention in the United States. Suvorov shows Stalin's
personal responsibility for the war's outbreak and progression. Above all,
this book details the vast Soviet preparations for an invasion of Europe in
the summer of 1941 with the goal of Sovietizing central and western Europe.
Suvorov is not alone in his view.What can now be stated with certainty -- thanks to the work of Suvorov and
other revisionist historians -- is that in smashing the great Soviet
military buildup in 1941, Hitler dashed Stalin's plan to quickly conquer
Europe, and that, in spite of his defeat in 1945, Hitler saved at least the
western half of Europe, and tens of millions of people, from the horrors of
Soviet subjugation.If Soviet forces had struck westward in
July 1941, would Britain and the United States have sided with Stalin and
the USSR, or would they have sided with Hitler and Germany, Italy, France,
Romania, Finland, Hungary, Denmark, and the rest of Europe? Or would
Roosevelt and Churchill have decided to remain aloof from the great conflict
Podstatne zkraceno.

61780

16.7.2005 8:01

RE: Dvoji metr,pro porazeneho a pro viteze,ktery prepise dejiny podle sveho.

Ben Hur 69.?.?.?

Reakce na 61780

Pane Nohejl, tohle jsem cetl pred tremi dny v LA Times, mozna vas to bude zajimat: http://www.latimes.com/news/nationworld/columnone/la-na-nazi12jul12,1,7550758.story?coll=la-headlines-columnone&ctrack=1&cset=true

61942

16.7.2005 9:18

RE: Dvoji metr,pro porazeneho a pro viteze,ktery prepise dejiny podle sveho.

Ben Hur 69.?.?.?

Reakce na 61942

Jeste jednou, ten link se neobjevil cely.
http://www.latimes.com/news/nationworld/columnone/la-na-nazi12jul12,1,7550758.story?coll=la-headlines-columnone&ctrack=1&cset=true

61944

18.7.2005 4:29

Pane Ben Hur za prispevek a linku k nahlednuti.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Myslim ,ze nam vsem tady ve vetsine jde o to oddelit propagandu,ktere je cele more od par zrnek pravdy,dnes ,svet zije z 90% ve lzich ,nebot media povetsinou jsou v zidovskych rukach,takze ,vetsina ctenaru jsou manipulovanym stadem,coz se nam odrazi ve vedeni valky v Iraku,kde rovenz ,sebe se citici vitez ,pise svou historii ,sveho "vitezstvi" pravy vitezove jsou ovsem ti ,co bojiste nikdy nevideli a jen pocitaji na uctu ,co jim to vyneslo,tak ti rovnez ovlivnuji ,informuji a ovsem urcuji,co se ma dostat do nasich ucebnic a co ne,skola je nastrojem techto lidi na vymyvani mozku.
Vezmeme za priklad,ze Weisenthal stredisko vydalo brozurku, kde se doslova psalo a ukazoval se obrazek ,novych plynovych komor ,co udajne Saddam Hussein udelal k hubeni zidu,co myslite ,prijde ,takova pravda do novin a nebo do skolnich ucebnic.
Nebo ,jinou cestou ,omluvi se toto tak svetem proklamovane stredisko pravdy a soudu ,ze lhalo svetu a lhalo a strasilo zidy o novych plynovych komorach?
Tudiz ,historie pravdy,nema inkoust na otisteni,zatimco lzi ,nesouci valku ,maji plno inkoustu k tisku,takze ,kazda zprava ,jez se dostane na Zvedavce a je-li pravdiva ,tak ma nekolika nasobnou cenu,uz jen svou moralni hodnotu nad hodnotou historickou.

62134

18.7.2005 8:50

RE: Pane Ben Hur za prispevek a linku k nahlednuti.

Ben Hur 69.?.?.?

Reakce na 62134

>Myslim ,ze nam vsem tady ve vetsine jde o to oddelit
>propagandu,ktere je cele more od par zrnek pravdy,dnes ,svet zije
>z 90% ve lzich ,nebot media povetsinou jsou v zidovskych
>rukach,takze ,vetsina ctenaru jsou manipulovanym stadem,coz se
>nam odrazi ve vedeni valky v Iraku

Pane Nohejl, ten clanek urcite cetlo spousta lidi co toho fasististickeho bachare znaji., takze pochybuji, ze se LA Times pokuseji se ctenarem manipulovat.

>Vezmeme za priklad,ze Weisenthal stredisko vydalo brozurku, kde
>se doslova psalo a ukazoval se obrazek ,novych plynovych komor
>,co udajne Saddam Hussein udelal k hubeni zidu,co myslite ,prijde
>,takova pravda do novin a nebo do skolnich ucebnic.

Takovoudle pitomost nezbasti ani male dite. Jak by ty zidy Hussejn do Iraku dostal? Jestli stavel plynove komory, tak pro zidy urcite ne. Pro zidy zacal vyrabet atomovku, jejiz vyroba byla presunuta do Iraku.

>Nebo ,jinou cestou ,omluvi se toto tak svetem proklamovane
>stredisko pravdy a soudu ,ze lhalo svetu a lhalo a strasilo zidy
>o novych plynovych komorach?

Jeste jednou, zidi nejsou tak hloupi, aby necemu takovemu verili. Je to takova pitimost, ze omluva neni vubec nutna.

>Tudiz ,historie pravdy,nema inkoust na otisteni,zatimco lzi
>,nesouci valku ,maji plno inkoustu k tisku,takze ,kazda zprava
>,jez se dostane na Zvedavce a je-li pravdiva ,tak ma nekolika
>nasobnou cenu,uz jen svou moralni hodnotu nad hodnotou
>historickou.

Nic ve zlem pane Nohejl, ale ty vase zpravy co kopirujete do Zvedavce z buhvijakych zdroju si svou pitomosti s tou co vydalo Weisenthal stredisko ve sve brozurce moc nezadaji.

62156

18.7.2005 19:01

RE: Pane Ben Hur za prispevek a linku k nahlednuti.

Mindy 160.?.?.?

Reakce na 62134

[chechtot] Pane Nohejle, a jakou cenu ma zprava,jez se dostane na Zvedavce a neni-li pravdiva?To jako ,ze je to lez,kec,kyd,canc,blabol,vymysl a tak.A hele,pane Nohejl...KDO na Zvedavci diagnostikuje verohodnost tech zprav? [překvapení] To si prece pan Stwoura nevezme na triko .A hele,pane Nohejl ja nechci byt otravna jako ziduv dech,ale ona je Zvedavcova pravda jako nejak moralnejsi nez pravda,kterou napisou treba v Haarec?HMMM [překvapení] To je teda sila,apne Nohejl.Drobatko tu vyhanite certa dablem,ze [cool]

62218

18.7.2005 20:02

RE: Pane Ben Hur za prispevek a linku k nahlednuti.

dusan 70.?.?.?

Reakce na 62134

Myslim ,ze nam vsem tady ve vetsine jde o to oddelit propagandu,ktere je cele more od par zrnek pravdy,dnes ,svet zije z 90% ve lzich ,nebot media povetsinou jsou v zidovskych rukach,takze ,vetsina ctenaru jsou manipulovanym stadem,

Nohejl

Zase jen typicka Nohejlovcina. Podle nezavisleho pruzkumu
je to asi kolem 2% medii, co jsou ovladany "zidovskyma
rukama ". Stejne tak asi 2% financi je v rukach zidu v
USA. Pane Nohejl, proc vam tolik stale zalezi na tom
aby jste zidy pospinil co nejvice ?

62224

19.9.2005 15:09

To snad není pravda

Martin Sládeček martin_sladecek (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Tak pan autor si vypůjčil jméno i příjmení hokejisty Richarda Krále (t.č. útočník HC Hamé Zlín)?
To je hned poznat, co je to za člověka, když místo svého jména používá smyšlený pseudonym - ještě navíc skutečné jméno ne zrovna neznámého člověka. Je vidět, že se za svou identitu stydí, moc dobře ví, že internet snese cokoliv, i takovou slátaninu, jakou nám tady nabídl on. Takže pane (jakože) Král, předkládejte nám tady své tupé názory dál, vaši oddaní nemyslící pochlebovači vám budou tyhlety nesmysly žrát dál, a to i s chlupama. Pevně věřím, že poctiví pracující lidé se nenechají takovými nenávistnými články a odradit a moc dobře si spočítají, že jsou to právě komunisté, kdo hájí jejich zájmy - a ne křiklouni, kteří pod smyšleným jménem podněcují na internetu občanskou nenávist, jako jste vy, pane (jakože) Král.
Na závěr bych ještě chtěl vyhlásit soutěž o největšího primitiva této diskuze - zvítězí ten, z jehož klávesnice se snese nejvíce urážek na mou hlavu - budu se těšit, páni antikomunisté, ukažte svou pravou tvář - myšlenkovou impotenci, zlobu a nenávist ke všemu, co má rudou barvu a naklání se doleva. Takovýhle styl myšlení je vám ojakživa vlastní. Přeji vám, abyste zašli tím, čím celý život žijete - nenávistí.

p.s. Pane Král, nevydávejte se za člověka s právním vzděláním, právnicky
vzdělaný mozek by takové pabludy nemohl vymyslet, natožpak publikovat

71544

Příspěvků: 88

12.07. 01:35 kema  Dvojí metr
12.07. 02:14 Rene Bartosek  RE: Dvojí metr
16.07. 22:56 kajfash  RE: Dvojí metr
12.07. 03:49 dusan  RE: Dvojí metr
12.07. 05:29 Rene Bartosek  RE: Dvojí metr
12.07. 09:10 Mindy  RE: Dvojí metr
13.07. 23:04 Rene Bartosek  RE: Dvojí metr
12.07. 17:12 dusan  RE: Dvojí metr
12.07. 22:48 Petr Gejdoš  RE: Dvojí metr
13.07. 20:15 dusan  RE: Dvojí metr
13.07. 21:52 Rene Bartosek  RE: Dvojí metr
13.07. 04:57 kema  RE: Dvojí metr
13.07. 21:48 Rene Bartosek  RE: Dvojí metr
14.07. 16:23 Karel z Čech  RE: Dvojí metr
14.07. 19:29 Vcelicka  RE: Dvojí metr
15.07. 04:50 kema  RE: Dvojí metr
14.07. 10:25 Dana  RE: Dvojí metr
12.07. 07:54 Tom  RE: Dvojí metr
12.07. 16:38 dusan  RE: Dvojí metr
13.07. 00:18 Tom  RE: Dvojí metr
13.07. 02:01 Vcelicka  RE: Dvojí metr
13.07. 08:16 Tom  RE: Dvojí metr
13.07. 20:10 dusan  RE: Dvojí metr
14.07. 10:00 Dana  RE: Dvojí metr
14.07. 16:31 Karel z Čech  RE: Dvojí metr
14.07. 17:04 Dana  RE: Dvojí metr
14.07. 17:14 Karel z Čech  RE: Dvojí metr
14.07. 00:54 Sidonius Zdenek M  RE: Dvojí metr
13.07. 20:05 dusan  RE: Dvojí metr
12.07. 08:34 Baldwin  RE: Dvojí metr
12.07. 17:03 dusan  RE: Dvojí metr
13.07. 21:55 Rene Bartosek  RE: Dvojí metr
12.07. 09:39 kavol  RE: Dvojí metr
12.07. 16:29 TS  RE: Dvojí metr
13.07. 16:39 kavol  RE: Dvojí metr
13.07. 05:11 kema  RE: Dvojí metr
13.07. 16:31 kavol  RE: Dvojí metr
14.07. 07:51 kema  RE: Dvojí metr
14.07. 10:44 kavol  RE: Dvojí metr
15.07. 03:59 kema  RE: Dvojí metr
17.07. 01:30 LenTak  kozmos
15.07. 04:38 hostující  RE: Dvojí metr
12.07. 02:01 trodas  Dvojí metr
12.07. 02:01 Vodník  Dvojí metr
12.07. 03:09 Robert Nohejl  Dvojí metr
12.07. 03:29 olgo  Dvojí metr
12.07. 05:49 Karel  Dvojí metr
12.07. 16:28 Jack  RE: Dvojí metr
12.07. 05:59 Vcelicka  Jen blazen by je nevolil :-)
12.07. 06:25 Rene Bartosek  RE: Jen blazen by je nevolil :-)
12.07. 06:53 PetRIP  RE: Jen blazen by je nevolil :-)
12.07. 06:57 Klokan  RE: Jen blazen by je nevolil :-)
13.07. 16:47 Josef  RE: Jen blazen by je nevolil :-)
12.07. 06:26 albert  Dvojí metr
12.07. 08:40 Baldwin  RE: Dvojí metr
12.07. 22:41 Karel  RE: Dvojí metr
13.07. 08:50 hostující  RE: Dvojí metr
13.07. 22:03 Rene Bartosek  RE: Dvojí metr
12.07. 07:37 Karol  Dvojí metr
12.07. 11:33 Vratislav  RE: Dvojí metr
12.07. 08:54 Mindy  Dvojí metr
12.07. 09:51 radekw  Dvojí metr
12.07. 09:58 kavol  Dvojí metr pana Krále
12.07. 16:25 Maxmilián Bratr  Dvojí metr
12.07. 17:02 Karel Infeld Prachensky  Dvojí metr
12.07. 17:15 Jirka  Dvojí metr
12.07. 19:26 LPB  pojmy a dojmy
12.07. 20:06 dusan  RE: pojmy a dojmy
13.07. 13:42 zap  RE: pojmy a dojmy
13.07. 22:10 Rene Bartosek  RE: pojmy a dojmy
14.07. 10:08 Dana  RE: pojmy a dojmy
15.07. 17:32 Rene Bartosek  RE: pojmy a dojmy
12.07. 20:58  Dvojí metr
12.07. 21:30 Gdosy  Dvojí metr - trvající už po celá staletí
13.07. 20:12 jozin z bazin  mala zkusenost
14.07. 01:37 Sidonius Zdenek M  RE: mala zkusenost
14.07. 01:57 Sidonius Zdenek M  RE: mala zkusenost
14.07. 20:19 Herman  FSČM
14.07. 21:19 Mindy  RE: FSČM
15.07. 07:48 Ben Hur  Dovolim si odporovat.
15.07. 12:18 Robert Nohejl  Dvoji metr,pro porazeneho a pro viteze,ktery prepise dejiny podle sveho.
16.07. 08:01 Ben Hur  RE: Dvoji metr,pro porazeneho a pro viteze,ktery prepise dejiny podle sveho.
16.07. 09:18 Ben Hur  RE: Dvoji metr,pro porazeneho a pro viteze,ktery prepise dejiny podle sveho.
18.07. 04:29 Robert Nohejl  Pane Ben Hur za prispevek a linku k nahlednuti.
18.07. 08:50 Ben Hur  RE: Pane Ben Hur za prispevek a linku k nahlednuti.
18.07. 19:01 Mindy  RE: Pane Ben Hur za prispevek a linku k nahlednuti.
18.07. 20:02 dusan  RE: Pane Ben Hur za prispevek a linku k nahlednuti.
19.09. 15:09 Martin Sládeček  To snad není pravda

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

16

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc prosinec přispělo 33 čtenářů částkou 4 742 korun, což je 16 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Italské námořnictvo čelí Erdoganovi: Na Kypr dorazila italská fregata Federico Martinengo 10.12.19 21:50 Itálie 0

Turečtí vojáci vyvěsili tureckou vlajku na řeckém ostrově v řece Evros10.12.19 20:19 Řecko 0

Turecká letadla dnes 30x narušila vzdušný prostor Řecka v Egejském moři10.12.19 19:50 Řecko 0

Důkaz o "nezávislosti" průzkumů veřejného mínění10.12.19 14:14 Česká republika 1

Střelec v ostravské nemocnici zabil šest lidí. Neměl legální zbraň10.12.19 11:21 Česká republika 6

EU nařídila sledovat už od roku 2020 spotřebu každého řidiče, někteří na to doplatí10.12.19 11:10 Evropská unie 0

Poslanci chtějí zakázat domobranu10.12.19 11:06 Česká republika 1

Čína zakáže americkou technologii - začíná ná totální technologická válka 09.12.19 20:19 Čína 0

Cultural Enrichment #1309.12.19 19:39 USA 1

Belgie: Muslimský mob podpaluje vánoční strom na náměstí a řve "Allahu akbar"09.12.19 19:27 Belgie 0

Hihi. Chvilkaři se zlobí na Klause mladšího. Nemohou zneužit symbol trikolory09.12.19 17:51 Česká republika 2

Z dcery Angeliny Jolie a Brada Pitta se stává kluk09.12.19 11:20 USA 1

Chvilkaři proti Babišovi, Sardinky proti Salvinimu - stejný scénář, jak přes kopírák09.12.19 11:15 Itálie 1

Augsburg: Muslimové na vánočních trzích ubili hasiče09.12.19 11:11 Německo 0

V Jizerských horách místní obyvatelé obnovili nacistický památník padlým vojákům Wehrmachtu a oddílů SS 08.12.19 21:01 Česká republika 3

Istanbulská dohoda - čeští občané jsou záměrně podváděni08.12.19 20:02 Česká republika 1

Neschválení Istanbulské dohody je neakceptovatelné, řve feministka. Odhlasujeme, že k Istanbulské dohodě přistoupí EU jako celek, vyhrožuje EU komisař06.12.19 11:41 Evropská unie 5

Národná rada SR schválila Dodatkový protokol, zavádzajúci nové trestné činy za vyjadrenia rasovej a xenofóbnej povahy06.12.19 10:56 Slovensko 2

ODS: Občané ČR nesmí platit za podnikání premiéra Babiše, víme, jak na to dohlédnout06.12.19 10:50 Česká republika 1

Nejvyšší soud se zastal somálské studentky s hidžábem. Česko musí tolerovat náboženský pluralismus06.12.19 10:24 Česká republika 1

Měnové kurzy

USD
23,01 Kč
Euro
25,52 Kč
Libra
30,32 Kč
Kanadský dolar
17,39 Kč
Australský dolar
15,68 Kč
Švýcarský frank
23,35 Kč
100 japonských jenů
21,16 Kč
Čínský juan
3,27 Kč
Polský zloty
5,95 Kč
100 maď. forintů
7,71 Kč
Ukrajinská hřivna
0,97 Kč
100 rublů
36,22 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 683,36 Kč
1 unce stříbra
383,43 Kč
Bitcoin
166 666,88 Kč

Poslední aktualizace: 10.12.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 503