Diskuze k článku

Falling down Stanislava Grosse

Příspěvků 46

29.6.2005 1:41

Falling down Stanislava Grosse

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Doufejme, ze to te Barkove neprojde (ja ji dam mrtveho otce, ze ji bude blbe este 14 dni! [naštvaný] ) a ze ji zabavi majetek a popravu ZAVROU [zahanbení]
A byvalou pani premierovou by mohli probrat jako spolupachatelku. Je opravdu neuveritelne, ze takova spina mohla byt byt jen na cas, premierem [oči v sloup]

Nijak se tim nelisime od typickych bananovych republik ci "apenlandu"... [zahanbení]

Gross je nase celonarodni ostuda, at chceme ci ne... [zahanbení]

58951

29.6.2005 9:59

RE: Falling down Stanislava Grosse

Šeďa 82.?.?.?

Reakce na 58951

Nechápu, proč by Barková měla "někomu" sloužit jako exemplární případ!? Jen kvůli tomu, že se zapletla s Grosovými? Podobných "bordelmamá" (pokud je platná mediální verze) je u nás nespočet! Ostatně můj názor je jednoznačný: legalizovat prostituci, odstavit pasáky od "pramene", zajistit lékařskou patronaci a hygienu! A i kdyby z toho pro daňový systém nekápla ani koruna, i tak by to byl super úspěch! [vyplazený jazyk]

58990

29.6.2005 14:02

RE: Falling down Stanislava Grosse

drOmedar 83.?.?.?

Reakce na 58990

ackoliv v leccems mate jiste pravdu, domnivam se, ze pripad pi barkove neni o legalizaci prostistuce, jako spise o neprimerenych ambicich majitelky bordelu proniknout mezi cesky jet set. z tohoto pohledu je jeji pozice znacne jina nez pozice tech desitek (stovek) dalsich bordelmama ci pasaku.

59004

29.6.2005 15:52

RE: Falling down Stanislava Grosse

Zrzek 147.?.?.?

Reakce na 59004

Souhlas, musime si uvedomit, ze Barkove nestacilo vydelavat jen na lehkych devach, ale zjevne chtela vyuzivat i vyhody mocenskeho postaveni naseho expremiera. Mozna se chtela zakousnout i primo do statniho rozpoctu ...

59011

29.6.2005 19:54

RE: Falling down Stanislava Grosse

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 82.?.?.?

Reakce na 59011

Vite jiste co zjevne chtela a mate pro to nejake dukazy? Jestli ano tak jake?

59049

29.6.2005 19:59

RE: Falling down Stanislava Grosse

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 82.?.?.?

Reakce na 59049

I kdyz tohle je moc jednoduchy, domyslete si kazdej co chcete. Ale co tak aby se ze vsech levicaku stali pravicaci. To uz je tvrdej orisek, zavanejici utopii.

59051

29.6.2005 20:00

RE: Falling down Stanislava Grosse

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 82.?.?.?

Reakce na 59051

ups, vedle...

59052

1.7.2005 8:58

RE: Falling down Stanislava Grosse

Zrzek 147.?.?.?

Reakce na 59052

Moc vasim prispevkum nerozumim, ale odpoved na vasi otazku je: ne, nemam pro to dukazy, pouze si to myslim. Soudim tak z jeji povahy, kdy sve pojistovaci podvody hazi na 2 roky mrtveho otce, coz povazuji za hnus. Z toho soudim, ze jeji kamaradeni s Grossovymi take nebylo kvuli pokecani u kaficka ...

59309

29.6.2005 1:52

Falling down Stanislava Grosse

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 83.?.?.?

Gross je pouze málo chytrý, spíše bych použil termínu nemoudrý!
A je chybou, že v ČSSD nejsou kapacity, které takový jasný soud
neprohlásili dříve než se stal hodně známým a byl na vrcholu.
To není chyba Grosse , ale strany a Zemana.

58952

29.6.2005 10:18

RE: Falling down Stanislava Grosse

Šeďa 82.?.?.?

Reakce na 58952

Gros je Gros!? Podle mne je to vůl, který byl okouzlen svým rychlým nástupem k moci. O absenci intelektu (u něj) není (podle mne)pochyb! Podle mne hlavní vinu na tom má Zeman, který ve své nebetyčné samolibosti a aroganci (stejně jako Klaus) nebyl schopen vedle sebe strpět (ale měl by spíše vychovat) důstojného nástupce! Stávající stav pro mne znamená NEVOLITELNOST SOC.DEM. - pro mne jako levicového voliče. A protože se nemohu přidat k těm voličům, kteří volí kapitalizmus - imperializmus - monopolizmus - kartelizmus, a tu bídu, kterou rozsévá po světě!! - hádejte, koho budu volit?

58992

29.6.2005 15:53

RE: Falling down Stanislava Grosse

Zrzek 147.?.?.?

Reakce na 58992

Radsi se neptam [pláč]

59012

29.6.2005 17:49

RE: Falling down Stanislava Grosse

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 58992

No přece komunistíí. [chechtot]

59024

29.6.2005 18:14

RE: Falling down Stanislava Grosse

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 58992

- pro mne jako levicového voliče
.................................
Mohu se na něco zeptat?
Co se musí stát,aby někdo byl levicový volič.Je za tím nějaká specifická anamnéza?

59035

29.6.2005 19:57

RE: Falling down Stanislava Grosse

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 82.?.?.?

Reakce na 59035

Me by spis zajimalo, co by se muselo stat aby se z levicoveho stal ze dne na den pravicovy...

59050

29.6.2005 23:35

RE: Falling down Stanislava Grosse

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 59050

>Me by spis zajimalo, co by se muselo stat aby se z
>levicoveho stal ze dne na den pravicovy...

To je přece jasný jak facka ! Zkuste některému z bývalých komunistů připomenout tu část jejich propagandy, že ten jejich majetek (který vytunelovali), by se měl rozdělit mezi lid, a uvidíte jaký "pravičák" z něj bude. Na vojně mi jeden starý plukovník-dělostřelec řekl, že když se proletář dostane k moci, tak je stokrát horší než kapitalista. Myslím, že případů by se našla přehršle. Proto to bude asi ještě nějaký čas trvat, než ta zlá bylina vyhnije, ale pokud se bude pořád hnojit, tak nevyhnije nikdy.

59075

1.7.2005 9:59

RE: Falling down Stanislava Grosse

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 59050

Me by spis zajimalo, co by se muselo stat aby se z levicoveho stal ze dne na den pravicovy...

--------------------------------------------------------------
Tak to možné neni.
Znakem levicového voliče je postoj "nejde to".Proto se z něj nemůže stát ani pravičák. [mrknutí jedním okem]

59318

29.6.2005 21:42

RE: Falling down Stanislava Grosse

Petge 83.?.?.?

Reakce na 59035

To je skutečně pozoruhodná otázka, stojící za proklepnutí do hloubky !!
Co se musí stát,aby někdo byl levicový volič. Je za tím nějaká specifická anamnéza?

Mi je totiž taky docela nejasné, co je to za chorobu. Já totiž neznám vůbec nikoho, kdo se soukromě chová levicově tak, jak potom akceptuje ty "předvolební bláboly" levicových stran.

Já bych strašně prosil někoho levicového respektive voliče třebas komunistů či socdem, jestli by to tu nebyl schopen vysvětlit - tu schizofrenii, ten rozpad osobnosti !

Všichni, o kterých vím, že jsou či volí komunisty, se v soukromém životě přitom chovají vysloveně ortodoxně pravicově, většinou až nechutně. Navenek mají ohromně lidumilné představy a řečičky, ale doma si pak s manželkou navzájem vrtají pro korunu kolena !
[cool]

59067

29.6.2005 22:21

RE: Falling down Stanislava Grosse

Aja 24.?.?.?

Reakce na 59067

No, mozna by to, pane Petge, stalo za to, vzit to vic do sirky nez do hloubky. Hloubku v tom nehledejme, jde o vlastni kapsu, ta je hluboka sama o sobe dost.
Jestli je volic- levicak a volic-pravicak shodny s obcanem levicakem a obcanem pravicakem? Vlastne uz sam naznacujete, ze nikoliv. Proc tomu tak je, je nasnade.
Ted je jeste otazka, zda to klasicke levicak- pravicak, stale jeste plati a v praxi funguje.

59070

29.6.2005 22:59

RE: Falling down Stanislava Grosse

Petge 83.?.?.?

Reakce na 59070

V daném případě to ale chce i podrobnější pohled hloubky levičákovy duše. V zásadě opravdu došlo k jistému promíchání pojmů a klasicky pravice / levice již není tak zcela jasné, co to znamená. Ale berme to klasicky.

Já kolem sebe vidím totiž nejčastější případ levicově se navenek projevujích lidí (z těch, co znám důvěrněji), kteří však skutečně, kdyby se jim "delegovalo vlastnění nějaké fabriky", v tu ránu by začali své dělníky stahovat z kůže. Což mi příjde divné, že tito lidé hodí do urny lístek pro program, který evidentně zakládá do budoucnosti samé problémy - tedy zejména jde o zadlužování ve prospěch státních ingerencí do úplně všeho a ostentativní přehlížení infrastrukturních dluhů - přitom ale se jinak chovají doma tak, že by Margaret Thacherová údivem čuměla !!

To mě zajímá, jak je to možné, že se ten člověk takto rozpadne na dva lidi, jeden navenek lidumil, který by rozdával (ale ne z jeho [cool] ) a doma se z něj stane zarputilý buržuj, myslící jen na to, kde by nahrabal.

59071

29.6.2005 23:27

RE: Falling down Stanislava Grosse

Aja 24.?.?.?

Reakce na 59071

Taky jeste polozte na misku vah nasledujici: co lide v Cechach, kteri jsou dnes v produktivnim veku zazili, pred "zvonenim klicu".
Komunismus s vlastnim heslem "Kdo nekrade, okrada svoji rodinu".
No a pak hned nastup neceho, co by se dalo, bez urazky, nazvat divokym kapitalismem.
Mantinely temer zadne, pocit, ze ted lze mit socialni vyhody socializmu a materialni z kapitalizmu.
Ci-li, co se zmenilo v mysleni lidi (negenaralizuju)?
Kdo mel "moralno' za bolsevika, ma ho i dnes. Kdo ne, tezko si ho bude hledat.
Takze nekdo ma tu kapsu hlubokou az bezednou no a nekdo druhy,holt ma do te kapsy jen hluboko.
Vy mluvite o budoucnosti, volic-levicak, ktery je obcan- pravicak, neplanuje budoucnost na generace, ale na kratky term. Dneska a maximalne zitra.
A nakonec politici, at jsou odkudkoliv, nebyvaji pro obcanka zrovna vhodnym vzorem k nasledovani.
Zivot neni pericko, ale zas neni az tak zle, ne? [smích]...tedy mohlo by byt hur.

59073

1.7.2005 15:50

RE: Falling down Stanislava Grosse

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 59067

Já bych strašně prosil někoho levicového respektive voliče třebas komunistů či socdem, jestli by to tu nebyl schopen vysvětlit - tu schizofrenii, ten rozpad osobnosti !
-----------------------------------------------------------------Tak tohle Vám žádný volič levice dobrovolně neřekne.Znám bohate,chudé,líné,pilné,vzdělané i nevzdělané,kteří asi volej komunisty nebo sociály.Nikdy to ale nepřiznali natvrdo.
Co asi tito lidé mohou mít společného.Já si myslím,že to bude závist a nenávist k těm,co jsou v lepší kondici.Nic víc v tom patrně nebude.Ty keci o tunelování a podobně,to je jenom smradlavá clona,co má zkrýt ten pravý důvod.

59366

1.7.2005 20:21

RE: Falling down Stanislava Grosse

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 59366

Já jsem proto právě k tomu vyzýval a byla to jen taková "řečnická výzva", na kterou vlastně ani nečekám žádnou reakci. To se totiž nedá zdůvodnit. Souhlasím s Vámi, že skutečně levičáci jsou (samozřejmě až na čestné vyjímky) pokrytci, závistivci a křiváci, kteří se maskují vylhaným lidumilstvím a údajným zájmem o blaho nás všech.

Nicméně se stejně těším, že se tady aspoň jeden zásadový levičák ozve a vysvětlí nám, co to znamená.

Kdysi jsem se "radostně vetřel" komunistum (KSČM) na jejich diskutárně do diskuse a podal jsem "fundovaný" návrh, aby se zrušily všechny daně a ponechala pouze daň z přidané hodnoty (DPH = WAT ?).

Zdůvodnil jsem to tím, že konečně s těmi zbohatlíky milionářskými vybabráme, že stejně si jen najímají poradce, aby nemuseli platit daně z příjmu. A tak, ať se neplatí z příjmu, nybrž pouze ze spotřeby, to se dá přece jednoduše ohlídat, tady by se špatně švindlovalo a poradci těžko něco poradí. A ať platí jak mourovatí z toho co oni "prožerou a probendí" na těch svých "milionářských orgiích.

Pánečku, tí mi dali, ještě 14 dní potom se snad všichni komunisti v ČR nad tím pohoršovali. Do teďka nechápu, co je tak naštvalo !

59404

3.7.2005 10:16

RE: Falling down Stanislava Grosse

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 59404

Petre.Jak vidíte, levičáci všech zemí šli do sebe a předlouze přemýšlí. [smích]

59542

3.7.2005 10:56

RE: Falling down Stanislava Grosse

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 59404

>Do teďka nechápu, co je tak naštvalo !
Petge
Bezte do sebe a radej zapremyslejte.
Nedelejte jim radost.
Te uz si vyrobili sami dost na ponku zvanem hřbet podvoleného.
[cool]

59543

30.6.2005 0:41

RE: Falling down Stanislava Grosse

Jiří Šatánek jiri (tečka) satanek (zavináč) circletech (tečka) net 62.?.?.?

Reakce na 58992

Chapu Vase rozhorceni, ale presto bych asi automaticky nespojoval "kapitalismus - imperializmus - monopolizmus - kartelizmus" [mrknutí jedním okem]. Souvislost, kterou naznacujete se naplnuje jen do jiste miry a souvisi IMHO se statni regulaci trhu [mrknutí jedním okem].
Jeden priklad za Vsechny(zde na Zvedavci jiz ostatne probirany).
Jednani bank v CR naplnuje veskere znaky kartelove dohody - banky shodne svym klientum uctuji neprimerene poplatky prakticky za vsechny bankovni operace.Jsou navrhovana ruzna reseni, pricemz vzhledem k nasi socialisticke vlade vsechna zavani intervenci "Statu". Logictejsi reseni by byla samozrejme naprosta liberalizace bankovniho sektoru, umoznujici pristoupit snadno dalsim hracum na trh...
Podobne "monopolismus" Microsoftu je prizivovan nestastnymi zakony o softwarovych patentech(zjednodusene receno si MS v mnoha pripadech s "nepatrnym" zpozdenim patentoval "kolo" apod.). Cela otazka okolo copyrightu a patentu je brzdou pokroku a trhu a ne jak se casto tvrdi ochranou "malych" pred "velkymi".
Podobne imperialismus je ditetem(prinejmensim nevlastnim[smích]) zajmu
velkych zbrojnich koncernu jejichz zakaznikem je prave "Stat", ktery jak jeho zvykem plati z penez, ktere predtmi odcizil danovym nevolnikum.
Zde se nabizi uvest imperialismus byvaleho SSSR a ty dozajista z kapitalismu podezirat nebudem, ze ...
Neni to tedy kapitalismus sam, ale intervence "Statu", ktera zpusobuje Vami zminovane ismy [smích].

59090

30.6.2005 16:22

RE: Šeďa

JC 81.?.?.?

Reakce na 58992

pro mne jako levicového voliče. A protože se nemohu přidat k těm voličům, kteří volí kapitalizmus - imperializmus - monopolizmus - kartelizmus, a tu bídu, kterou rozsévá po světě!! - hádejte, koho budu volit?
--------------------------------------------------------------
Imperialismus-monopolismus-kartelismus a v neposlední řadě bída
rozsávaná po světě toť krystalicky čisté atributy snah komunistů.
Tak koho vlastně šeďo chceš volit ? [zmaten]

59192

29.6.2005 5:06

Falling down Stanislava Grosse

Krakonos CDN ptacibirds (zavináč) yahoo (tečka) ca 154.?.?.?

Standa Gross zvanej Bezpaterni , Kolotuk a nebo Masinfira - zasveceny lidi v CZ vedi ze jeho zena je bejvala stetka co nakej cas z protekce svejch zakazniku prodavala v kantyne kde klofla Stanika .... , ale jiste neni tajemstvi , ze za Standovyho premierovani pomahala jedny bordeldame vest jeden z nejvetsich bordelaku v Praze . Treba se Standa vod svoji zeny ucil jak se dela business kdyz v CZ za premierovani Kolotuka byl furt jeden velkej bordel kterej tam je do dneska ......... [chechtot]

58969

29.6.2005 6:33

Falling down Stanislava Grosse

albert 70.?.?.?

Bylo by zajimave se odnekud dopatrat, kdo vubec Grosse do jeho pozice dosadil, a proc? Ze by tomu se tak stalo na zaklade Grossova "lepsiho" puvodu? Jeho intelekt, vzdelani, schopnosti, zkusenosti a moralni kvality by ho k tomu urcite samy nekvalifikovaly.
Ze by dalsi cerny kun z "kmene vyvolenych"? Nasazeny k tomu, aby nadelal vice skody, a zrala hruska pak spadla "cihajicim" primo do klina ?? Nejlepe se nakupuje, kdyz je cena nizko, pred bankrotem... To je skoro "davacka".


58971

29.6.2005 9:48

RE: Falling down Stanislava Grosse

bývalý antikomunista 193.?.?.?

Reakce na 58971

"Bylo by zajimave se odnekud dopatrat, kdo vubec Grosse do jeho pozice dosadil, a proc?......." [smích]
Víte někdo, kdo jsou ti ještě mocnější, kterým se Standa stal tak nepohodlným, a proč?????
I uvnitř té jeho strany si rád polívčičku někdo přihřeje.
Ostatní okolo je jen blablabla.

58988

29.6.2005 17:53

RE: Falling down Stanislava Grosse

wig 84.?.?.?

Reakce na 58971

V Roš Chodeš jsem četl, že několik lidí s příjmením Gross je členy některé z českých židovských obcí. Ovšem jestli mají nějakou příbuzenskou vazbu na bývalého premiéra, to nevím.

59025

29.6.2005 12:56

Falling down Stanislava Grosse

český občan 213.?.?.?

"Bylo by zajimave se odnekud dopatrat, kdo vubec Grosse do jeho pozice dosadil, a proc?......."

Vy to nevíte? Byl to přece sám Paroubek! (Tedy abych přesný: on ho uvedl do politiky) To on si všiml jeho "pronikavé inteligence". Sám o tom mluvil v televizi, na Nově...

Takže se kruh uzavřel [velký smích] [velký smích] [velký smích]

58994

29.6.2005 17:57

RE: Falling down Stanislava Grosse

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 58994

Vytáhl ho Zeman.Pač Gross byl předsedou Madých soc.dem a potřeboval jejich hlasy pro sebe.Jinak jeho Mistrem je poslanec Kraus,ten bolševický matadór.Ten Grosse a jeho Šárynu vtáhl do multilevlu fy Amway.

59027

29.6.2005 13:11

Falling down Stanislava Grosse

IVAn 83.?.?.?

Je nesporně zajímavé sledovat, jak se vyvíjela Grossova nejpve neochota a posléze ochota rezignovat v souvislosti s podpisem smlouvy o prodeji Českého Telecomu, a.s. Grossovi se ještě klepala ruka od podpisu oné kupní smlouvy a už hlásal, že je přece jen ochoten odstoupit (což hodinu předtím zásadně odmítal). Nabízí se úvaha, že tento bezpáteřní mladík byl do čela vlády nasazen téměř výhradně k tomu, aby dal zásadní ránu "z milosti" již značně ochromené ekonomice této země - dosadil svého kamaráda Gabriela Berdára (nejistého původu), laboroval kolem prodeje do té míry, že vytvořil zdání úspěšného obchodu, prostě jeho nynější ústup do pozadí se nezdá být až tak jeho prohrou. Gabriel Berdár (kromě několika ran tyčí do makovice) si přišel na slušnou řádku miliónů Kč za prodej státní firmy, kolik dostal jeho guru Gross, to se můžeme jen dohadovat. [mrknutí jedním okem] [mrknutí jedním okem] [mrknutí jedním okem]

58999

29.6.2005 13:25

Falling down Stanislava Grosse

pm 83.?.?.?

Jak to bylo se Standou na: http://www.novinky.cz/05/96/36.html

59000

29.6.2005 16:00

RE: Falling down Stanislava Grosse

Zrzek 147.?.?.?

Reakce na 59000

Ze jsem to cetl - takovy kecy. To to panu Rodovi dlouho trvalo, nez dokazal vyplodit neco rozumneho. Kdyz mel mluvit narovinu do televize, tak placal pekny nesmysly. Ted uz mu asi nekdo poradil, co ma rikat...

59014

4.7.2005 16:11

Falling down Stanislava Grosse

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Petr Gejdoš - heheh, to ale vubec neni spatny napad, jen by nesmelo byt mozne tu dan nepatit. Jako je to mozne ted tak, ze se spotreba da do nakladu a naklady se odcitaji z dani a sikovne tak, aby bylo co nejvyssi a dane tudiz zadne...
...prijem se dela ze zisku a pokud e naklady = zdanitelny zaklad -tak se neplati nic - zadny zisk preci nebyl? [chechtot] [mrknutí jedním okem]

Vyresit tohle nodpustitelnou dani z pridane hodnoty je vcelku revolucni idea [oči v sloup] [mrknutí jedním okem] [velký smích]

59702

4.7.2005 17:22

RE: Falling down Stanislava Grosse

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 59702

Daň z přidané hodnoty fakticky nelze neplatit, respektive ono by šlo všechno, ale nejde to zamaskovat. Protože daň z přidané hodnoty se prostě platí vždy. Akorát , že skutečně ji zaplatí pak pouze v konečném důsledku pouze ti spotřebitelé, kteří danou hodnotu skutečně spotřebují pro konečný úžitek.

Ti ostatní, kteří určitou hodnotu spotřebovali tak, že ji jakoby "vtělili do zboží" coby subprodukt, ti si požádají o vrácení DPH, musí to ale samozřejmě prokázat. tedy zde se ryseuje šance skutečně každou konečnou spotřebu podchytit a zdanit.

Nedává žádný smysl operovat s daní z příjmu - má smysl až daň ze spotřeby. Daň lze chápat i jako jakýsi "trest". Daň z příjmu, navíc ještě silně progresivní, jak to levičáci milují, tak to není nic jiného, než trest za iniciatívu. Jseš šikovný a umíš ? Potrestat tě třeba, napaříme ti daň za to, že vyděláváš" .

Kdežto daň skutečně ze spotřeby, to by byl trest za rozežranost. Jseš blbý a koupíš si auto, co žere 100 litrů na 100 km ? Plať za benzín. Žereš jenom originál kaviár z Ruska - plať.

To má trošku větší logiku - vedlo by to k šetrnosti.

59706

5.7.2005 21:26

RE: Falling down Stanislava Grosse

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 59706

>To má trošku větší logiku - vedlo by to k šetrnosti.
A kam by vedla setrnost?
Hodne chudsich a socialne slabych by zaplakalo 2x

59878

6.7.2005 14:54

RE: Falling down Stanislava Grosse

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 59878

Jak to ? Proč by měli zaplakat 2x - i když mimochodem - pláč je veskrze zdravý.

Šetrnost je jen slovo. Co se tím míní tváří v tvář postupující destrukci světa a života, jak jej známe ?

-každý rok vznikne na Zemi cca 100 000 km2 dokonalé pouště navíc,
-každý rok zmizí cca 150 000 km2 pralesa v tropech,
-každý rok odnese vodní eroze 24 miliard tun orné půdy do moře,
-každý rok ... atd atd atd

Mám pokračovat ? A co že je ta šetrnost ? To je, když místo dvoutunového Jeepa co žere 25 litrů na 100 km paliva pojedete nakupovat rohlíky s Fiat Punto a spotřebou 5 litrů na 100 km. To když už je někdo tak zdegenerovaný, že nemůže jet na kole nebo pěšky. Nebo taky, že v zimě doma topíte na 20°C a tepleji se obléknete a nikoliv, že doma chodíte v kraťasech a triku a topíte na 27°C. Nebo že nekupujete každý měsíc zbytečně nové a nové výrobky, protože je nově propaguje nová reklama že toto a jedině toto musíte mít. atd atd atd.

Vydalo by to na knihu. A teď Vy, proč budou plakat zdravě sice, ale 2x ??

59986

6.7.2005 18:17

RE: Falling down Stanislava Grosse

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 59986

>Šetrnost je jen slovo. Co se tím míní tváří v tvář
>postupující destrukci světa a života, jak jej známe ?


Vidim to tak, ze setrenim toho moc nevyresime.
Ucinnejsi metoda je efektivneji utracet co nejvic vydelanych penez.

Efektivneji- mysleno ve prospech svuj i ostatnich obyvatel Zeme.
A hlouposti, jako je nadmerna tezba v destnych pralesich, neni otazka setreni, ale hamyznosti lidi pocinaje vudci mistnich indianu az po nadnarodni koncerny, zabyvajicich se tezbou dreva. Odbyt jim zaridi dcerine spolecnosti, lobujici kde treba.
Hloubeji se mi nechce, zbytecne bych placal [cool]

60026

6.7.2005 21:44

RE: Falling down Stanislava Grosse

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 60026

Hm, zajímavé, píšete Ucinnejsi metoda je efektivneji utracet co nejvic vydelanych penez. což ale podle mě znamená stále více vyrábět a více spotřebovávat a to je přesně ale to, co nic neřeší !! Takže co Vy vlastně chcete řešit ? Já bych chtěl, aby tento svět fungoval aniž bychom jej zničili. Vy navrhujete ale přesně opak - totiž co nejrychleji jej vyžrat až do hlíny a pak ... co pak ?

Již jsem se i zamýšlel, jak moc je vůbec dobrý pro lidi obecně jakýsi neustálý technický a vědecký pokrok. A považte, nenapadlo mě vůbec nic kladného. Neříkejte mi ale, ať se vrátím na strom, to je laciné.

Na co vlastně je lidem ten technický pokrok ? Všechny ty vakcíny, rentgeny, ultrazvuky, umělá srdce a ledviny atd atd ? Copak méně lidí umírá ? Copak jsou lidé spokojenější ? Copak je svět krásnější ? Více lidí tančí a zpívá?

Ne. Dneska již to ani lidi neumí se pořadně zasmát, pobavit, pořád někam nervozně běhají, stresují se, shánějí prachy, jeden druhého okrádá, vraždí. Vždyť se nad tím zamyslete.

60045

6.7.2005 23:15

RE: Falling down Stanislava Grosse

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 60045

>Ucinnejsi metoda je efektivneji
>utracet co nejvic vydelanych penez.* což ale podle mě
>znamená stále více vyrábět a více spotřebovávat a to
>je přesně ale to, co nic neřeší !!
Petre
Citim, ze v to "švungu", do ktereho jste se dostal par poslednich tydnu, nestacite
premyslet nad obycejnym logickym postupem.
Vydelavat muzu porad stejne ( + - inflace ), ale kdyz vydelane penize budu menit na
trvalejsi ceninu, treba diamanty, tak se brzo stane, ze v tom systemu, do ktereho jsme se narodili, nebudou mit obycejni lide do ceho pichnout, protoze ti bohati budou kupovat jen jednu komoditu, a to diamanty. Neutrati ani floka za dovolenou, nebudou si stavet kvalitnejsi bydleni (ekologictejsi), budou chodit v moly sezranych kabatech ( jak znamo u tech drzgresli shrbenych ),...proste kdyz uz vydelam hodne, nebudu preci drzet, ale utratim. Treba i tak, ze necham postavit duchodcum novy domov treba s vyhledem do lesu a haju, v zemi jim zaslibene [smích], kdyz uz bych na to , jako bohaty, mel.
Nemyslite, ze touto cestou by vse slo lepe?
> Takže co Vy
> Vy navrhujete ale
>přesně opak - totiž co nejrychleji jej vyžrat až do
>hlíny a pak ... co pak ?
Nic takoveho jsem ani sluvkem nenaznacil [cool]

pokracovani

60067

6.7.2005 23:16

RE: Falling down Stanislava Grosse

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 60045

pokracovani

>Již jsem se i zamýšlel, jak moc je vůbec dobrý pro lidi
>obecně jakýsi neustálý technický a vědecký pokrok. A
>považte, nenapadlo mě vůbec nic kladného.
Ke zkvalitneni zivota. Cim vic vam muze technika zkratit cas honenim se za zabezpecenim zakladnich potreb, tim vice mate casu pro sve nejblizsi. Nemusite stat u stroje osm hodin ve fabrice, kdyz bohate postaci sedet doma hodinu u komplu a vysledek, co se tyce financi, muze byt treba 10x efektivnejsi.

>Na co vlastně je lidem ten technický pokrok ?
> Copak je svět krásnější ?
>Více lidí tančí a zpívá?
Stale poukazuji na byvaly zivot indianu, co nejblizsi semknuti s prirodou.
A ani ta technika tomu skodit nemusi. Skodi clovek sam.

>Ne. Dneska již to ani lidi neumí se pořadně zasmát,
>pobavit, pořád někam nervozně běhají, stresují se,
>shánějí prachy, jeden druhého okrádá, vraždí.
>Vždyť se nad tím zamyslete.
Lide, kteri to stale umi, nejsou temi ostatnimi ( povetsinou bilymi evropany ) pocitani
mezi lidi, jako takove.
Rozebirat to je zcela zbytecne, mistni hovada by se na me sletla a bodala a bodala [mrknutí jedním okem]
tak yack? už?....v poho [cool]


60071

7.7.2005 20:47

RE: Falling down Stanislava Grosse

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 60071

Jo, to je pravda : Rozebirat to je zcela zbytecne, mistni hovada by se na me sletla a ... [smích]

Nedá mi ale, abych nenaznačil, že jste tímto naznačil cos podobného, co jsem taky tady již jednou naznačil. [cool]

HLEDÁ SE JAKÁSI TŘETÍ CESTA

60202

7.7.2005 22:22

RE: Falling down Stanislava Grosse

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 60202

>HLEDÁ SE JAKÁSI TŘETÍ CESTA
Cesta je jen jedna.
Cesta Zdraveho rozumu, ktery je v souladu s prirodou, dusi a srdcem v ni zainteresovanych.
Konec rozumovani [mrknutí jedním okem] ( asopn z me strany )
Dem dal....[cool]

60225

6.7.2005 1:48

Falling down Stanislava Grosse

Krakonos CDN ptacibirds (zavináč) yahoo (tečka) ca 154.?.?.?

Gross udal CZ vic skody nez uzitku a to je dulezitej fakt , tak ze vzal do ruky zezlo dalsi mrtafa z kteryho ma dnes v CZ uz taky kazdej srandu rekl dobrej vojak Svejk a dodal ze se pojede v tunelovani CZ dal . Vsak von to uz nekdo zaplati dodalo to lidsky hovadko Pepek Vyskoc , bezdomovec z Kocourkova a dostal za to misto petniku vod pana farare kterej se proslavil i u ciganu s vyrokem proti pouzivani kondomu a manzelstvi buzerantu a lesbicek 50 korun . Tak ze panove a damy , ukoncil debatu dobrej vojak Svejk a votocil do sebe dalsi tuplak cernyho piva , radsi si koukaj drzej kloboucky aby jim nevodlitly jako jejich fantazmagorie na brzkou lepsi budoucnost , jedeme z kopce do sracek a to stejnym fofrem jako za Grosse a jeho Groosstapa a ani Europska Unie to uz neubrzdi . [smích]

59921

Příspěvků: 46

29.06. 01:41 trodas  Falling down Stanislava Grosse
29.06. 09:59 Šeďa  RE: Falling down Stanislava Grosse
29.06. 14:02 drOmedar  RE: Falling down Stanislava Grosse
29.06. 15:52 Zrzek  RE: Falling down Stanislava Grosse
29.06. 19:54 Pavel -Čert- Němec  RE: Falling down Stanislava Grosse
29.06. 19:59 Pavel -Čert- Němec  RE: Falling down Stanislava Grosse
29.06. 20:00 Pavel -Čert- Němec  RE: Falling down Stanislava Grosse
01.07. 08:58 Zrzek  RE: Falling down Stanislava Grosse
29.06. 01:52 Peleška Milan  Falling down Stanislava Grosse
29.06. 10:18 Šeďa  RE: Falling down Stanislava Grosse
29.06. 15:53 Zrzek  RE: Falling down Stanislava Grosse
29.06. 17:49 Vratislav  RE: Falling down Stanislava Grosse
29.06. 18:14 Vratislav  RE: Falling down Stanislava Grosse
29.06. 19:57 Pavel -Čert- Němec  RE: Falling down Stanislava Grosse
29.06. 23:35 Sidonius Zdenek M  RE: Falling down Stanislava Grosse
01.07. 09:59 Vratislav  RE: Falling down Stanislava Grosse
29.06. 21:42 Petge  RE: Falling down Stanislava Grosse
29.06. 22:21 Aja  RE: Falling down Stanislava Grosse
29.06. 22:59 Petge  RE: Falling down Stanislava Grosse
29.06. 23:27 Aja  RE: Falling down Stanislava Grosse
01.07. 15:50 Vratislav  RE: Falling down Stanislava Grosse
01.07. 20:21 Petr Gejdoš  RE: Falling down Stanislava Grosse
03.07. 10:16 Vratislav  RE: Falling down Stanislava Grosse
03.07. 10:56 Idealista  RE: Falling down Stanislava Grosse
30.06. 00:41 Jiří Šatánek  RE: Falling down Stanislava Grosse
30.06. 16:22 JC  RE: Šeďa
29.06. 05:06 Krakonos CDN  Falling down Stanislava Grosse
29.06. 06:33 albert  Falling down Stanislava Grosse
29.06. 09:48 bývalý antikomunista  RE: Falling down Stanislava Grosse
29.06. 17:53 wig  RE: Falling down Stanislava Grosse
29.06. 12:56 český občan  Falling down Stanislava Grosse
29.06. 17:57 Vratislav  RE: Falling down Stanislava Grosse
29.06. 13:11 IVAn  Falling down Stanislava Grosse
29.06. 13:25 pm  Falling down Stanislava Grosse
29.06. 16:00 Zrzek  RE: Falling down Stanislava Grosse
04.07. 16:11 trodas  Falling down Stanislava Grosse
04.07. 17:22  RE: Falling down Stanislava Grosse
05.07. 21:26 Idealista  RE: Falling down Stanislava Grosse
06.07. 14:54 Petr Gejdoš  RE: Falling down Stanislava Grosse
06.07. 18:17 Idealista  RE: Falling down Stanislava Grosse
06.07. 21:44 Petr Gejdoš  RE: Falling down Stanislava Grosse
06.07. 23:15 Idealista  RE: Falling down Stanislava Grosse
06.07. 23:16 Idealista  RE: Falling down Stanislava Grosse
07.07. 20:47 Petr Gejdoš  RE: Falling down Stanislava Grosse
07.07. 22:22 Idealista  RE: Falling down Stanislava Grosse
06.07. 01:48 Krakonos CDN  Falling down Stanislava Grosse

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

50

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 103 čtenářů částkou 17 488 korun, což je 50 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Dezorientováni Němci chtějí více afrických kobylek. Demonstrují s nápisy "My máme místo"22.09.20 18:59 Německo 8

Obchodní centrum Mercury, České Budějovice: Rouškové gestapo v akci21.09.20 16:29 Česká republika 3

Janek Ledecký: Zůstaňte negativní a buďte pozitivní!21.09.20 00:15 Česká republika 0

Rasistická černoška v letadle: Jsem královna Kalifornie20.09.20 23:33 Neurčeno 3

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 5

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 15

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 8

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Magor Novotný si přeje, aby Zeman a Babiš zemřeli08.09.20 22:29 Česká republika 11

Britský COVID teror v metru07.09.20 23:45 Británie 12

Žárovku vynalezl černoch, říká Biden07.09.20 23:12 USA 5

Měnové kurzy

USD
23,14 Kč
Euro
26,97 Kč
Libra
29,42 Kč
Kanadský dolar
17,27 Kč
Australský dolar
16,31 Kč
Švýcarský frank
25,07 Kč
100 japonských jenů
21,94 Kč
Čínský juan
3,39 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,38 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
30,11 Kč
1 unce (31,1g) zlata
42 947,88 Kč
1 unce stříbra
511,30 Kč
Bitcoin
238 386,89 Kč

Poslední aktualizace: 24.9.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 164