Diskuze k článku

Útok v Bulharsku

Příspěvků 89

28.6.2005 8:31

Útok v Bulharsku

TT 62.?.?.?

Historie ale ukázala, že izolace plodí slabé a snadno podrobitelné národy...

58856

29.6.2005 9:41

RE: Útok v Bulharsku

Tara 128.?.?.?

Reakce na 58856

Jak vam do teto teorie zapada Albanie? Dlouha leta izolovana zeme, - dnes zname pod pojmem Albanci hlavne agresivni, rozpinave kriminalni bandy, ktere vnucuji okoli,kam pritahnou sami sebe, svuj islam,nasili a tezkou kriminalitu.Kde tady mate podrobovani se???
Predvedly se tak v Srbsku a okolnich statech jiz na zacatku valky v byvale Jugoslavii a predvadi se tak vsude jinde.
Vase teorie je velmi omezene pouzitelna, takze negeneralizujte.

58985

30.6.2005 0:04

RE: Útok v Bulharsku

zap 65.?.?.?

Reakce na 58985

Vase teorie je velmi omezene pouzitelna, takze negeneralizujte.

Tara -- 128.?.?.?
----------------------------------------------------------------

No, kdyz se podivate na jmeno toho pana, tak asi hned vite o co jde...! [chechtot]

59080

30.6.2005 9:47

RE: Útok v Bulharsku

TT 62.?.?.?

Reakce na 58985

Tím, že vypíchnete jednu zemi a navíc ze současnosti, kdy prozatím není tak jednoduché si přímo v Evropě přivlastni suverénní stát, nic nevyvracíte.
Jinak většina takových státečků byla vždy buď přímo anexována anebo se staly závislými na svých silnějších sousedech (platili jim nepěkně velké výpalné za "ochranu"[mrknutí jedním okem].
Funguje to i dnes. Podívejte se na US jak krásně se jim globálně daří. Totéž za studené války. Malé i velké státy v Asii, v Africe i v Evropě byly jen vyspami dvou velmocí. A dál Němci získali skoro celou Evropu, totéž Frantíci za Napoleona, Svatá říše římská, Rakousko-Uhersko, Osmanská říše, Španělsko a Partugalsko si v jedné době rozdělili svět na dvě půlky, Mongolci za Čingischána, Římani, Egyptaňi, Řekové, atd. atd. atd. Malé státečky (Bulharsko by mohlo vyprávět) byly vždy podrobovány většími, ať už přímo vojensky, politicky nebo ekonomicky.
ČR je za posledních 500 let svobodná do kupy asi 35 let (1918-1939, 1989,2005) a i dnes k nám pronikají americké a evropské kutrurní vlivy - což je začátek dalšího podrobení...

59158

28.6.2005 9:04

Útok v Bulharsku

kema 205.?.?.?

Je smutnou skutecnosti, ze v zemich byvaleho komunistickeho bloku je spousta nacionalismu, homofobie, rasismu, nenavisti k mensinam a jinych sracek.
Cim je zeme zaostalejsi, tim je situace horsi.
Nevim, co to vsechno ma spolecneho s politickou nekorektnosti.
Netusi to zrejme ani autor clanku. [oči v sloup]

58859

28.6.2005 9:14

RE: Útok v Bulharsku

virus.avirus 195.?.?.?

Reakce na 58859

Příkladem budiž Nizozemí, kde se to demokraticky vyřešilo vraždou.

58861

28.6.2005 9:17

RE: Útok v Bulharsku

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 58859

Není to zas strašný.Izrael je na tom ještě hůř.A je to demokratický a nikdy komunistický stát.

58862

28.6.2005 15:32

RE: Útok v Bulharsku

dub 62.?.?.?

Reakce na 58862

tedy nevím kde jste vzal, že israel je demokratický stát. i když vlastně ano vezmu-li v úvahu kdo kontroluje média.
jenže israel je rasistický stát do morku kostí (v mnohém by mu apartheid v jižní africe mohl závidět), dokonce na rozdíl od rozdělení na bělochy a černochy je společnost v israeli rozdělena do více skupin. a zákony tomu odpovídají.
ná základě rasových kritérií se tam rozděluje práce, bydlení, společenské postavení a spousta dalšího.

např. lze považovat zcela jistě za naprosto demokratické, když stát zakáže zahrabničním dělníkům nejen vstupovat do svazků s židy, ale dokonce zakáže sex i s prostitukami. a to je jen slabý příklad...

vaše představy o demokracii jsou vskutku vábivé[smích]

58899

29.6.2005 17:24

RE: Útok v Bulharsku

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 58899

Tomu teda nevěřim.Kdyby to tak bylo,tak by o tom psal i sám Emanuel Mandler a Havel,ten by jim dal coproto. [mrknutí jedním okem]

59019

29.6.2005 23:33

RE: Útok v Bulharsku

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 59019

Proč by o tom měl psát zrovna Mandler a Havel? A když ti dva o tom nepíší, tak to neexistuje?

59074

30.6.2005 0:15

RE: Útok v Bulharsku

zap 65.?.?.?

Reakce na 59019

...Havel,ten by jim dal coproto.

Vratislav
--------------------------------------------------------------

A ze taky dal! Jeho druha zahranicni cesta vedla prave tam. Jel je tam urcite 'sprdnout'.

59083

1.7.2005 9:47

RE: Útok v Bulharsku

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 59083

Vlastně máte pravdu.Vzpomínám jak si tam Havel mlátil hlavou o nějakou zídku.Tak byl zoufalej.

59313

30.6.2005 0:12

RE: Útok v Bulharsku

zap 65.?.?.?

Reakce na 58899

"...israel je rasistický stát do morku kostí (v mnohém by mu apartheid v jižní africe mohl závidět..."

dub
---------------------------------------------------------------

To neni zrovna liche prirovnani. Za starych 'aparthejdickych' casu byl Izrael tichy spojenec JAR. Malo se o tom vi, neb se to delo pod poklickou z toho duvodu, ze JAR byla oficielne 'v karantene'. Nikdo jiny s ni obchodovat nemel dovoleno; proc asi?
[mrknutí jedním okem]

59082

30.6.2005 6:08

RE: Útok v Bulharsku

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 58899

>jenže israel je rasistický stát do morku kostí (v mnohém by mu >apartheid v jižní africe mohl závidět), dokonce na rozdíl od >rozdělení na bělochy a černochy je společnost v israeli >rozdělena do více skupin. a zákony tomu odpovídají.
Vazeny pane dube, muzete zde napsat jake rasy se v Israeli vyskytuji? Nejde spise o to, ze zide zachovavaji svuj "narod" neco podobneho jako kdyby existoval zakon, ze Cech se nesmi parit s cikanem. Zidum, dle mych informaci se jedna o cistotu viry ! a tim jejich naroda. Maji totiz stejny panicky strach jako Cesi, ze misenim zanikne jejich indentita. Dano je to tim, ze 2000 let byli rozpraseni po celem svete a zachovat svoje tradice bylo velice namahave.

59129

30.6.2005 22:38

RE: Útok v Bulharsku

Had 81.?.?.?

Reakce na 59129

>Maji totiz stejny panicky strach jako Cesi, ze misenim zanikne jejich >indentita.

Ehh?! [překvapení] [překvapení]
Kde Jste tohle vyhrabal? Opět šmahem mastíte několik milionů lidí do jednotné "emoční krabice..."

59251

1.7.2005 14:46

RE: Útok v Bulharsku

Zrzek 147.?.?.?

Reakce na 59129

Tak kdyz chtej takovou spolecnost, tak at ji maj, ale at se pak neserou do celyho sveta! Kdyz si to ja nemuzu rozdat v Izraeli se slapkou, tak proc by meli moct oni tady?

59360

1.7.2005 18:11

RE: Útok v Bulharsku

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 59360

to s vami souhlasim pane zrzek, to je nehoraznost. Jak si vubec takovej zidak dovoluje sukat ceskou slapku a vy kdyz si chcete zasukat s zidovkou tak vam to nedovoli. No rek bych, ze opet jsme u toho strachu predpokladam, ze tam nechteji vychovavat ceskeho debila......

59381

1.7.2005 20:10

RE: Útok v Bulharsku

Lev 68.?.?.?

Reakce na 59381

to s vami souhlasim pane zrzek, to je nehoraznost. Jak si vubec takovej zidak dovoluje sukat ceskou slapku a vy kdyz si chcete zasukat s zidovkou tak vam to nedovoli. No rek bych, ze opet jsme u toho strachu predpokladam, ze tam nechteji vychovavat ceskeho debila.....
__________________________________________

Vcelicko, trochu a nebo i dost jste to zde prepisk. Chcete zde vylozene naznacit, ze zide jsou lepsi naz nejaky Cech ? Ze je spravne, ze si na priklad nejaky podradny Cech,nema pravo zasukat s zidovkou, jen proto at se nenarodi debilni Cech ? Opet jste si to u me teda poradne posral Vcelko Majo [naštvaný]




59403

4.7.2005 10:09

RE: Útok v Bulharsku

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 59403

pane leffe, pokuste se opet precist muj prispevek, z vaseho peispevku je mi jasne, ze jste nepochopil. No a pokud se mam zamyslet, nad vasi pozici vuci me, well tell me who cares?....

59687

1.7.2005 23:56

RE: Útok v Bulharsku

leho 84.?.?.?

Reakce na 59360

Zrzek si to nemůže rozdat v Izraeli se šlapkou, jelikož je impotentní. V Izraeli je prostituce legální a běžná, pouze pasáci jsou zakázáni.

59423

2.7.2005 16:09

Prostituce v Izraeli

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 59423

Funkci pasáků zastává v Izraeli stát, včetně vojenských bordelů. Ale i v ilegální prostituci je Izrael na světové špičce. Většinou jde o otrokářskou prostituci, při které jsou do Izraele "importovány" ženy z Ukrajiny, Rumunska a podobně pod rouškou slíbeného, často atraktivního zaměstnání a různými způsoby jsou pak donuceny k prostituci. Je to naprosto v duchu nadřazeného, Jehovou vyvoleného lidu.

59482

3.7.2005 16:29

RE: Prostituce v Izraeli

Had 81.?.?.?

Reakce na 59482

>Funkci pasáků zastává v Izraeli stát, včetně vojenských bordelů
[překvapení] jak fungují vojenské bordely?
To personál má také šarže - bordelmamá (papá) = plukovník, barman = major, účetní = kapitán....?

59582

3.7.2005 15:34

RE: Útok v Bulharsku

zrzek 147.?.?.?

Reakce na 59423

na to zareaguji tak, ze se k tomu nebudu vyjadrovat
myslim, ze je to dost ubohy utok na mou osobu ...

59571

3.7.2005 17:13

RE: Útok v Bulharsku

leho 84.?.?.?

Reakce na 59571

>na to zareaguji tak, ze se k tomu nebudu vyjadrovat
>myslim, ze je to dost ubohy utok na mou osobu ...

Takze pro priste, kdyz neco nevim, tak drzim pusu...

59588

3.7.2005 17:46

RE: Útok v Bulharsku

Lev 68.?.?.?

Reakce na 59588

01.07.05 23:56

Zrzek si to nemůže rozdat v Izraeli se šlapkou, jelikož je impotentní.

leho -- 84.?.?.?
____________________________________________________

Jak toto "leho" muzete vubec napsat ? Vzdyt to je nehorazni OSOBNI urazka !! [naštvaný]
_____________________________________________________

03.07.05 15:34

na to zareaguji tak, ze se k tomu nebudu vyjadrovat
myslim, ze je to dost ubohy utok na mou osobu ...

zrzek -- 147.?.?.?
_____________________________________________________

Vynikajici odpoved a sebeovladani pane Zrzek. Mate muj obdiv.
_____________________________________________________


03.07.05 17:13

>na to zareaguji tak, ze se k tomu nebudu vyjadrovat
>myslim, ze je to dost ubohy utok na mou osobu ...

Takze pro priste, kdyz neco nevim, tak drzim pusu...

leho -- 84.?.?.?
______________________________________________________

Sakra "leho", co si o sobe myslite, ze pan Zrzek je clenem vaseho vyvrazdovaciho tymu ?, ze jej zde verejne karate ? Akorat by jste se mu mel za tu vasi "impotentni" urazku, hluboce omluvit. Pokud jste "jako" v US Army, tak to tam mame pekne hulvaty, jen co je pravda k sakru ! [naštvaný]

59597

3.7.2005 23:18

RE: Útok v Bulharsku

leho 84.?.?.?

Reakce na 59597

>Sakra "leho", co si o sobe myslite, ze pan Zrzek je clenem
>vaseho vyvrazdovaciho tymu ?,

Lve, jak to tedy je, leha je mozno OSOBNE urazet kdykoliv, ale kdyz nekdo ma hloupouckou poznamku o prostituci v Izraeli a leho ho trosicku utre, tak je hned ohen na strese...??

59634

3.7.2005 23:46

RE: Útok v Bulharsku

Lev 68.?.?.?

Reakce na 59634

Lve, jak to tedy je, leha je mozno OSOBNE urazet kdykoliv, ale kdyz nekdo ma hloupouckou poznamku o prostituci v Izraeli a leho ho trosicku utre, tak je hned ohen na strese...??
____________________________________________________

Nevzpominam si "leho", zeby nekdo vas zde nazval, ze jste "impotentni". Pro mne to je osobni urazkou, jelikoz pana Zrzka osobne neznate a uz i kdyby jste jej znal, tak by to bylo netaktni nekoho zverejnovat v jeho sexualnich slabostech a nebo, v jeho sexualnich uchylkach.

A pak "leho", vy jste si zde, na Zvedavci, nevybudoval zrovna tu nejlepsi reputaci zvlast, ve vasi "mirove" misi v Iraku a toho vecneho napadani pisatelu s vytkami, ze jsou komousi, bolsevici, Rude Pravo a tak dal a tak dal. Takze co jeste vic kolem toho napsat. Snad to, ze jsme vsichni nahraditelni i vy "leho" ve vasi fixni "mirove" misi v Iraku by, by




59637

28.6.2005 19:27

RE: Útok v Bulharsku

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 58859

Kema je Leho!
Jeho úkolem je pouze nasírat.
On má radost, když se může s někým hádat.
Jde o patologicky úchylnou osobu.
Neodpovídejte na jeho "nasírací" podněty.

58921

30.6.2005 0:17

RE: Útok v Bulharsku

zap 65.?.?.?

Reakce na 58921

Jde o patologicky úchylnou osobu.
Neodpovídejte na jeho "nasírací" podněty.

Peleška Milan -- peleska
-------------------------------------------------------------

Mate recht! A pak jeste 'dusan'. Je to ten slavny pohadkovy drak Dusolehokema. Kde ze je ta treti hlava?
[mrknutí jedním okem]

59084

30.6.2005 0:07

RE: Útok v Bulharsku

zap 65.?.?.?

Reakce na 58859

Cim je zeme zaostalejsi, tim je situace horsi.
kema
----------------------------------------------------

Uz zas ukazujes Kemo, ze tomu nerozumis. Je to naopak: cim vice mizerie, tim lepsi je moznost ZMENY. Chapes?? [zmaten]

59081

28.6.2005 12:53

Útok v Bulharsku

Peter Veliky 205.?.?.?

Vsechny zahranicni news networks oznamovali do sveta vcera ze volby v Bulharsku vyhrali socialiste. Tak kde je pravda?
jejich predsevzeti vystoupeni Bulharska z NATO by snad nasvedcovalo, ze je to levicacka strana - ne?
Za poslednich pet let jsme byli svedkem zajimaveho jevu.
V post komunistickych zemich volicstvo se vice a vice priklani na stranu svych byvalych tryznitelu.
Touzi snad po starem poradku, no zjevna korupce, mala zlocinost, komousi zarucene dozivotni zamestnani atd?

58873

28.6.2005 19:08

RE: Útok v Bulharsku

Petge 83.?.?.?

Reakce na 58873

Je to trochu složitější, takhle přímočaře si to nelze vysvětlovat. Vy, co v tom nežijete, by jste měli vědět, že fakticky na obyvatelstvo v těch jak Vy říkáte postkomunistických zemích byla vlastně "ušita pěkná bouda". A to za nadšeného souhlasu a pomoci "západních dlouhodobě etablovaných demokracií".

Stala se přesně ta samá chyba, jakou znovu vyrobil Západ v Iráku a Afghanistánu. Nelze totiž pouhým administrativním aktem udělat z diktatury demokracii. Tedy nelze demokracii zavádět, to tedy už větší blbost vymyslet bude obtížné.

V postkomunistických zemích, rozvrácených "hrou na socialismus" byla údajně odebrána moc původním komunistickým stranám a rovněž údajně zavedena demokracie. Ve skutečnosti byla oněm komunistickým stranám odňata odpovědnost za zemi, kdežto moc se nenápadně transformovala z moci formálně dané ze zákona (vedoucí úloha strany + ale i odpovědnost !!) na moc neomezenou ekonomickou bez jakékoliv odpovědnosti.

Ono se fakticky vlastně nezměnilo nic. Akorát se komunistum přestalo vesměs říkat komunisti, teď jsou to kapitalisti a prostý plebs navnadili hrou na demokracii. Ovšem demokracií slepou hluchou a bezzubou. Tak je to. Lidi nejsou blbí, vědí to - poteče krev !!

58916

28.6.2005 22:07

RE: Útok v Bulharsku

Had 81.?.?.?

Reakce na 58916

>Ono se fakticky vlastně nezměnilo nic.

Jen krátce k tomuto - pro mě se toho změnilo dost:
- nedozvídám se od kamaráda, že mi už nemůže půjčit tu zajímavou knihu od Orwella, anžto estébáci vybílili jeho "dodavateli" samizdatu byt a půl roku se o něm zase nic neuslyší.

- mohl jsem pracovat a žít v Rakousku i v Německu (a můžu i jinde), aniž o mém "vycestování" rozhodoval nějakej dementní, zasranej, přihrblej rypák s krysím ksichtem z kádrovacího oddělení, v pocmrdanejch tesilkách, blbé kravatě, propocené dederonce a sešlapanejch pantoflích, z kterého potěcha z moci nad druhými jen ukapávala...

- mohl jsem a můžu investovat (měl-li jsem a mám co), zkrachovat, začít podnikat, chodit do práce, nechodit do práce, číst "závadnou literaturu", bejt pro okolí divnej (i když už jsem se naučil maskovat a být naprosto všední)a nestrachovat kvůli své divnosti -rozuměj "nedavovosti" příchodu STB ..

Prostě změnilo se toho pro mě dost.
Otázka je, jak dlouho to vydrží a jak ta větší vnější svoboda bude přínosná pro celek.

Není to výhra, není to ani nebe, dokonce ani ten rájíček, ale je to lepší než ta dusivá deka komunismu.

Žijeme v pekelné sféře se vším všudy, ale ještě pořád se z ní dá uniknout. To by bylo ovšem dle mého zvyku OT, takže ....

.. sstálý úsměv vnějším okolnostem navzdory...

58932

29.6.2005 9:45

RE: Útok v Bulharsku

carodejnik 62.?.?.?

Reakce na 58932

>Jen krátce k tomuto - pro mě se toho změnilo dost:
>- nedozvídám se od kamaráda, že mi už nemůže půjčit
>tu zajímavou knihu od Orwella, anžto estébáci vybílili
>jeho "dodavateli" samizdatu byt a půl roku se o něm zase
>nic neuslyší.

Ano, pan Had, teraz uz problemy s Orwellom nie su.
Mozete ho zazit na vlastnej kozi, v americko-sionistickom podani.
Aby ste raz nebol prekvapeny, ze vas "zoznam" je trikrat hrubsi ako za tych tlustoprdov-komunistov, ktorych efektivnost nestacila ani na to aby sa sami dokazali nakopat do prdele. a to len preto ze ste chodil na Zvedavca..[mrknutí jedním okem]

sstálý úsměv vonkajším okolnostiam navzdory...

58986

29.6.2005 17:14

RE: Útok v Bulharsku

Petge 83.?.?.?

Reakce na 58932

Tohleto, to se skutečně docela změnilo. Já ale myslel svou replikou něco zcela jiného - vysvětlení, proč se lidé v postkomunistických zemích chovají tak "záhadně", jako by se jim stýskalo po starých časech a po komunistické vládě.

V tom mém ohledu se nezměnilo nic. Fakticky komunisti nerušeně vládnou dál. Ostatně - kdoví, jak již mikro- a nano- technologie pokročily ! Abychom společně všichni nevzpomínali s dojetím na staré dobré časy přitroublých Bretschneiderů, kteří si svá "pozorování" psali na manžety, jako na doby slastné svobody !!

59018

29.6.2005 17:43

RE: Útok v Bulharsku

Tara 128.?.?.?

Reakce na 58932



"Drahy Hade"

ja te a tve nazory "zeru" uz delsi dobu, samozrejme mam sve vlastni odchylky, ale to patri k veci.
Krasne jsi ted popsal co se zmenilo, presne tak jsem to zazivala za komunismu ja.
To co je ted, mam na klobouku kousicek jinde v Evrope. K 2.casti tve zpravy -:
Myslim take, ze je nutne si uvedomit,ze svet se neustale meni,(kolo zivota) a reagovat na tyto zmeny. A pritom je nutne zachovat si svou vlastni identitu, nenechat "si vzit pudu pod nohama" a pozadovat preziti! Dnes zacal byt problem mluvit o nasi identite - hned je to rasismus. Vsude v EU. Z mych osobnich soukromych zazitku jsem poznala, ze vsichni moslemsti imigranti jsou vetsinou "hospodarsti" - ne politicti. Jsou to vetsinou lide, jejichz hlavnim vzdelanim je koran a dost. A zkusenost s penezi a nasilim.Jsou vrcholne rasisticti -(stejne jako jsem zazila "obraceny" rasismus v US a jako Zidi) A my je mame tady a "musime"je respektovat!!!!!

59021

29.6.2005 23:37

RE: Útok v Bulharsku

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 58916

Pane Petge, v Česku poteče krev jenom když někdo padne na hubu a sám si rozbije nos. A tak je to snad i správné.

59076

30.6.2005 0:26

RE: Útok v Bulharsku

zap 65.?.?.?

Reakce na 58916

Je to trochu složitější, takhle přímočaře si to nelze vysvětlovat. Vy, co v tom nežijete, by jste měli vědět, že fakticky na obyvatelstvo v těch jak Vy říkáte postkomunistických zemích byla vlastně "ušita pěkná bouda". A to za nadšeného souhlasu a pomoci "západních dlouhodobě etablovaných demokracií".

p.petge
----------------------------------------------------------------

Velmi spravne! Vy by jste o tom mohl delat prednasky na universite. Ja nevim, proc s tim nekteri lide maji takovy problem. Proc se stale sebematou, je to zalostne... snad je to sklerozou v pokrocilem veku.

59088

30.6.2005 0:33

RE: Útok v Bulharsku

zap 65.?.?.?

Reakce na 58916

Stala se přesně ta samá chyba, jakou znovu vyrobil Západ v Iráku a Afghanistánu. Nelze totiž pouhým administrativním aktem udělat z diktatury demokracii. Tedy nelze demokracii zavádět, to tedy už větší blbost vymyslet bude obtížné.

p.petge
-----------------------------------------------------------------

Tak, tak... jinak mezi nami(a to Vy jiste take vite, v Rusku jste byl a v Americe taky)...ta 'demonkracie' je blafak! Jde jen o prachy, o nic jineho. Je to nejbezpecnejsi metoda jak drzet lidi na uzde. Tedy ty co uz prosli pripravnou drezurou... Delat dojem lidumilu a pritom na ne uplne kastat. Aaaaa...h.

59089

28.6.2005 19:51

RE: Útok v Bulharsku

Jiří Šatánek jiri (tečka) satanek (zavináč) circletech (tečka) net 62.?.?.?

Reakce na 58873

Nemam nejmensi tusen jestli se jedna o levicovou stranu ...[mrknutí jedním okem]
Nicmene to, ze chteji vystoupit z NATO neni ani v nejmensim znamkou "levicactvi", nedopustime-li se nevhodne generalizace na zaklade pozorovani, ze podobne navrhy vznasi zpravidla pohrobci komunistickych stran.
O tom, jestli dana strana patri do leve ci prave casti politickeho spektra rozhoduje jeji vztah ke statnim zasahum do ekonomiky.
Aby nedoslo k nejakemu omylu, v zadnem pripade nepodporuji stranu, ktera je nacionalisticka,rasisticka a homofobni.
Ovsem na zaklade techto znaku ji muzeme maximalne oznacit za ultrakonzervativni, budeme-li chapat konzervatismus jako protiklad liberalismu tj. jako smer, ktery omezuje prava a rovnost(pred zakonem) obcanu (konzervuje privilegia ci je vytvari).

Myslim, ze mnohem lepsi je strany zobrazovat jako body v rovine.
Na ose x zleva doprava levicovost, pravicovost(statni zasahy do ekonomiky).
Na ose y liberalnost,konzervatismus (treba zaporna cisla liberalnost, kladna konzervatismus)
Velikost hodnot budiz mirou dane vlastnosti.Omezme se na hodnoty v rozmezi .
Jak je zvykem prvni hodnota bude odpovidat x-ove souradnici a druha y-ove.
Potom bychom IMHO komunisty mohli umistit na okoli bodu (-1,1), anarchisty v okoli (-1,-1),fasisty(?,1),lidovce(CR) (0.2?,0.75),ODS(0.5,0.5),republikany(USA)(0.7,0.8),libertariany(1,-1),
etc. [mrknutí jedním okem]
Doufam, ze nejsem OT [smích]

58924

28.6.2005 20:56

RE: Útok v Bulharsku

Jiří Šatánek jiri (tečka) satanek (zavináč) circletech (tečka) net 62.?.?.?

Reakce na 58924

Vypadlo rozmezi -1 az 1 [smích]
Nebo system vypousti retezce uvozene znaky "" ?

58929

30.6.2005 0:48

RE: Útok v Bulharsku

zap 65.?.?.?

Reakce na 58924

Doufam, ze nejsem OT

Jiří Šatánek
--------------------------------------------------------------

Myslim, ze jste z toho vypustil 'etiku', tedy presvedceni o tom, co je spravne a co je hnuj. V tom pripade by jste mohl mit i treti rozmer. A v tom se take dnes pozvolna se vytvarejici nova hnuti a strany pohybuji. Lide 'dole' chteji videt radikalnejsi zmeny.

59092

30.6.2005 1:14

RE: Útok v Bulharsku

Jiří Šatánek jiri (tečka) satanek (zavináč) circletech (tečka) net 62.?.?.?

Reakce na 59092

Ten model je urcite velmi zjednoduseny, nicmene mi prislo, ze se zde dost casto lide ohaneji pojmy "pravice" a "levice" vice nez volne a navic tento dvourozmerny model ma k realite jiste blize nez proste deleni na pravici a levici.
K Vasi poznamce zavest jako treti souradnici etiku jsem pomerne znacne skepticky.
A/ ruzne kultury maji ruzne eticke kodexy a navic je otazka eticnosti resp. neeticnosti ovlivnena okamzitymi podminkami.
B/ neni to nezavisla souradnice, eticky kodex anarchisty bude jiste velmi odlisny od etickeho kodexu p.Komorouse(Lidovci) [velký smích], takze pozorujeme zavislost na liberalnosti resp. konzervatismu (levicovosti xpravicovosti).
C/ Eticnost ci neeticnost jsou pomerne vagne definovane pojmy(narozdil od miry zasahovani statu do ekonomiky ci liberalnosti.

Nevim, co chteji videt lide "dole", ale obvykle to, co chteji videt se jim potom moc nelibi [mrknutí jedním okem].
IMHO radikalnost zpravidla prinasi pomerne velmi neprijemne problemy a spousta nespravedlnosti(chapu-li spravne kontext).

59093

30.6.2005 2:43

RE: Útok v Bulharsku

zap 70.?.?.?

Reakce na 59093

Nevim, co chteji videt lide "dole", ale obvykle to, co chteji videt se jim potom moc nelibi .
IMHO radikalnost zpravidla prinasi pomerne velmi neprijemne problemy a spousta nespravedlnosti(chapu-li spravne kontext).

Jiří Šatánek
--------------------------------------------------------------

Zatim byly pokusy o zavedeni spravedlivejsiho radu od doby francouzske revoluce(a zachvevech po ni nasledujicich)neuspesne. Bylo to proto, ze 'etika' byla vykladana jednostranne a nebo proto, je to 'hodnocenim' jakeho se jim dostalo a my se neodvazujeme posoudit nezavisle a otevreneji?

'Levice a Pravice' coby schema vlivu a politiky mozna uz pozbyla platnosti. Mozna, ze jedeme v techto pojmech ze setrvacnosti aniz bychom presne vedeli, co v soucasnosti znamenaji. Mam zato, ze cas pomuze pochopit. Vice a vice si zacneme uvedomovat, ze rok 1989 byl nejmene tak zlomovy jako leta 1789, 1848, 1918, a 1968.

59100

30.6.2005 0:23

RE: Útok v Bulharsku

zap 65.?.?.?

Reakce na 58873

V post komunistickych zemich volicstvo se vice a vice priklani na stranu svych byvalych tryznitelu.
Touzi snad po starem poradku, no zjevna korupce, mala zlocinost, komousi zarucene dozivotni zamestnani atd?

Peter Veliky
-----------------------------------------------------------------

Pane Petre, dost me mrzi ze to stale nechcete pochopit. Vzdyt to neni prece tak tezke: z byvalych usurpatoru moci se stali ochranci prav cloveka! Mezi kapitalisty je nehledejte... Tak to melo puvodne byt, nebyt te 40-ti lete 'aberrace'. Ted' je zase vse v 'normalu'. Zahodte sve stare horkosti a predsudky, jsou na nic. Svet se po 89-tem otocil o 180 stupnu.

59086

30.6.2005 1:17

RE: Útok v Bulharsku

zap 65.?.?.?

Reakce na 59086

.....z byvalych usurpatoru moci se stali ochranci prav cloveka'
zap
---------------------------------------------------------------

Samozrejme jsem tim minil pokracovani ve smyslu ideologie(popripade i etiky), ne ve spojitosti s konkretnimi lidmi a strukturami. Ty se, jak pan Petge rika, pres noc zmenili na ultrakapitalisty. Coz dokazuje, ze zadnymi 'socialisty' nikdy nebyli.

59095

28.6.2005 13:50

Útok v Bulharsku

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Spolecneho to ma kemo tolik, ze jen slepi, afektovani a az krecovite politicky korektni jedinci mohou nazivat fasisty lidi, jenz reknou Cechy Cechum ci Anglii Anglicanu - anebo Bulharsko Bulharum, jezisi [oči v sloup] [naštvaný]
Stat je statem proto, ze je obavyn jeho obcany. Pokud jeho obcane sleduji primarne zajmy jinych statu (Izraelci napriklad sleduji jen zajmy sve a jejich mensiny - a Izraele), tak neni valny duvod k tomu, aby netahli do sveho domovskeho statu.
Cikani zadny nemaji, to je ten maly problem zde, ale tak, jako tak to preci neni fasismus. Oni nehlasaji (doufam), ze ty mensiny musi byt zplynovany v neexistujicich plynovych komorach - oni jen rikaji, ze mensiny, pokud chteji s nimi v jednom state ziti, musi s nimi tahnout "za jeden provaz" anebo tahnout o dum dal.

Protoze to takhle vidim, dela to ze me podle vas take fasistu? [oči v sloup] [zmaten]

58881

28.6.2005 13:50

Útok v Bulharsku

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

...jezis, ta hrubka... [zahanbení] [zahanbení] [zahanbení]

58882

28.6.2005 16:40

RE: Útok v Bulharsku

Tom 24.?.?.?

Reakce na 58882

>...jezis, ta hrubka..

Cokdejakproc ...? ja to prelit jako "nažívat" sila zvyku z doby kulometne palby bez diakreteniky tecek carek kapitalek a cestin gramatyik no nenechali sme se vysmat [mrknutí jedním okem]

58903

29.6.2005 9:48

RE: Útok v Bulharsku

carodejnik 62.?.?.?

Reakce na 58903

[chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

58987

28.6.2005 17:46

Útok v Bulharsku

David 83.?.?.?

V ČR to bude Národní strana, která spojila ostatní subjekty pod sebe! Její úspěch bude stejný!

58907

28.6.2005 19:35

RE: Útok v Bulharsku

L.T. 194.?.?.?

Reakce na 58907

Kez by, kez by. Kdo ji zna? Kdo ji videl? Kdo je jeji leader? Muj hlas ma ale jisty.

58923

29.6.2005 2:20

RE: Útok v Bulharsku

Jiří Šatánek jiri (tečka) satanek (zavináč) circletech (tečka) net 62.?.?.?

Reakce na 58907

Pokud vim tak jejim lidrem je p.Edelmanova (doufam, ze nekomolim jeji jmeno), ktera mela zde na Zvedavci clanek. Jelikoz jsem s jejimi nazory nesouhlasil, progoogloval jsem ji a pri te prilezitosti navstivil web tohoto IMHO "zahnedleho" sdruzeni(reklama na jejich webu a jeho celkove zpracovani me skutecne pobavilo [velký smích], obsah jiz mene [pláč]).

V jednom rozhovoru na webu mela dokonce tu drzost prihlasit se k odkazu Hayeka a Misese(s kterymi jejich zajmove sdruzeni nema skutecne nic spolecneho).

Nazory teto strany jsou mi skutecne velmi vzdalene(a odporne)[pláč], a proto s mym hlasem skutecne pocitat nemohou.

Nastesti si nemyslim, ze by nam snad hrozilo, ze by se tato pidistrana ocitla v parlamentu [velký smích].
Kdyby se takovato hruzna vec v budoucnosti preci jen stala, nebudu jiz emigraci odkladat ani o den.

58955

28.6.2005 20:47

Útok v Bulharsku

jozin z bazin 128.?.?.?

Mohl by nam pan Kral poreferovat o jemnych rozdilech mezi volebnim programem one utocici strany a prvnim volebne uspesnym programem strany kdysi zname jako NSDAP? Male, vecne srovnani?

No doufejme ze Utok pred sebou nema tak svetlou a slavnou budoucnost jakou si pripravili "narodni socialiste". Teda, jestli jim to podobne nejak neprekazej ty zidi a nerozpoutaj uz zase nejakou tu svetovou valku, ze.

58928

28.6.2005 22:23

RE: Útok v Bulharsku

L.T. 194.?.?.?

Reakce na 58928

To je tezky pane Jozin,

vemte is treba Belgii: ekonomika v cudu, nezamestnanost lame rekordy, mohamedani se netaji tim "co bude az tady nebudem", kdyz jdete v noci na ulici z kazdyho temnyho rohu na vas kouka "multikulturni obohaceni" a jeste ke vsemu Zeleni priotravili polovinu naroda ekologickymi potravinami s dioxinem.

To se pak nedivte ze je skaredy a zly Vlamsky Blok nejsilnejsi stranou - no jeste ze na nej muzou vytahnout toho Hitlera, kdyz uz nic jineho nezbyva [smích].

58934

29.6.2005 2:20

RE: Útok v Bulharsku

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 58934

Jo to je tezky pane L.T.

Vemte si treba takovy Nemecko ve 30. letech. Fura nezamestnanejch, fura dluhu, kam se podivate nakej zidovskej tovarnik pali zito ve svejch pecich a mne si pritom ruce...

Jak sem rek, malem uz by se to bejvalo bylo podarilo narodnim socialistum napravit, kdyby byl jen ten proklatej zid tu svetovou valku nevyvolal.

Ja sem jen prosil o maly vecny srovnani volebnich programu, to je vsecko. To vite, jak si nekdo rika Utok a mluvi vo tom vyprodeji do zidovskejch rukou, to na cloveka pridou uplne nepatricny reminiscence a rad bych je nechal teda rozptylit. Ja sem si jistej, ze to je skupina dobrodeju a tahle podoba symboliky a retoriky je ciste nahodna a ne ze to je umyslna a zjevna reklama a sebeidentifikace.

58956

29.6.2005 9:25

RE: Útok v Bulharsku

L.T. 194.?.?.?

Reakce na 58956

Spravne!

Rikaji to preci vsechny naprosto nezavisla media, kdo by si o tom dovolil pochybovat!

Soudruzi v Belgii taky pochopili, ze na fasisty se musi tvrde - tak je aspon zakazali a kdyz se to nepovedlo, tak jim aspon vzali penize.

[cool]

58983

29.6.2005 20:56

RE: Útok v Bulharsku

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 58983

No von taky pan Kral by moh bejt nekdy ve vyjadrovani vopatrnejsi. Treba ctu ze se ten velitel Utoku "ohradil proti cikanum, turkum, homosexualum...". To vite, to by nejaky bulharskymu narodu neprejici rasove neurcity individuum mohlo hnedka spradat teorie, ze ta diskuze uz je u nejakejch vohrad nebo dokonce plotu.

Jedine co me uklidnuje je, ze Bulharsko je na Balkane, a tam po celou historii, nebo rozhodopadne kam az pamet saha, zadny vohrady na lidi nikdo nestavel. A esli jo, tak to bylo na naky rozvratny elementy kery si to za svy zpupny a neloajalni chovani urcite zaslouzily.

59060

29.6.2005 10:02

RE: Útok v Bulharsku

carodejnik 62.?.?.?

Reakce na 58956

>Jo to je tezky pane L.T.
>
>Vemte si treba takovy Nemecko ve 30. letech. Fura
>nezamestnanejch, fura dluhu, kam se podivate nakej zidovskej
>tovarnik pali zito ve svejch pecich a mne si pritom ruce...

>
>Jak sem rek, malem uz by se to bejvalo bylo podarilo
>narodnim socialistum napravit, kdyby byl jen ten proklatej
>zid tu svetovou valku nevyvolal.

>
>Ja sem jen prosil o maly vecny srovnani volebnich programu,
>to je vsecko. To vite, jak si nekdo rika Utok a mluvi vo tom
>vyprodeji do zidovskejch rukou, to na cloveka pridou uplne
>nepatricny reminiscence a rad bych je nechal teda rozptylit.
>Ja sem si jistej, ze to je skupina dobrodeju a tahle podoba
>symboliky a retoriky je ciste nahodna a ne ze to je umyslna
>a zjevna reklama a sebeidentifikace.

tak sa ukazte kreativny Jozinko a napiste nam, ako sa ma narod branit proti vypredaju narodneho majetku obrezanym krivonosom, spojenych skupinovou strategiou, vypracovavanou uz cele starocia(Talmud), tak aby pritom na cloveka neprisli "nepatricny reminiscence"

priklad: jedna z najvacsich oceliarni na svete VSZ Kosice, bola po masivnej hysterickej kampani Markizy, CIA, ceskych a zapadnych medii, odovzdana do vyvolenych ruk (Goodmann) za cenu, ktora sa im vratila v priebehu pol roka vedenia firmy. K tomu este prisli statom garantovane ulavy na daniach az do skoncenia sveta.
No, na mna presne tu prichadzaju tie, vami spominane, nepatricne reminiscencie.

58991

29.6.2005 21:07

RE: Útok v Bulharsku

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 58991

Ja bych rek ze pro radu na to jak se zbavit toho krivonosyho cerva co prozira to zdravy bulharsky jabko nejni treba chodit daleko. Na tohle tema bylo publikovany tuny knih a je dukladne zpracovany jak teoreticky tak prakticky, a ja sem si jistej ze ty bulharsky vlastenci maj nastudovano.

59061

29.6.2005 3:09

Útok v Bulharsku

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Jak se zda zacina boj ,ktery bych nazval "narodnim prezitim" a uvedenim zkutecnosti na spravnou miru.Jak je videt i v Bulharsku vedi ,jak zide -chazari-zioniste jsou vlivni v USA a jak pres USA provadeji nasilnou,terroristickou politiku proti ostatnimu svetu.
Kdyz byl Nurimbersky soud,kde se zucastnilo na 2500 zidu ,co by experti na vyslech a muceni,tak po strance pravni uvalili naNemecko pocit viny a zotpovednosti za neco ,co neudelali,jako to bylo v pripade Katyn ,kde NKVD ,vetsinou rudi-zidovsti komisari byli zotpovedni za tento masakr ,ale mucenim dokazali Nemce se priznat a povesit je.
Takze ,ted se situace meni,svet vidi ,ze valky vedou 'Americane" ,ale ve zkutrecnosti v zidovskym vedenim,takze ,vina nebude padat na cely americky narod ale na vedouci teto valky ,jez na tom nehorazne bohatnou,coz se zidum,rikejme jim tak ,nehodi do kramu,ti chteli uvalit na Americany pocit viny a zotpovednosti a oni shrabnout penize s propagandou "chudaku a ublizovane mafie",tohle ovsem pozoruje cely svet ,takze ,driv a nebo pozdeji,pred mezinarodnim soudem a pre dsoudem lidu stanou tito vedouci ,ne jako zide ,ale jako zlocinci proti miru,za podnecovani a organisovani valek,jako kriminalnici a s antisemitismem to nebude mit naprosto nic spolecneho,danovy poplatnik Ameriky onese verejnou vinu ,ze nechal tyto zlocince pouzivat jejich dani na vrazdeji obyvatel jine zeme ,jez nema s Amerikou naprosto nic spolecneho,ze to je "Amerika " s zidy v cele ,jez strkaji nos do veci ,do kterych jim nic neni.Ze vliv zidu odstranuje desatero prikazani v Americe a meni tuto zem na nekrestanskou ,je rovnez pod dohledem celeho sveta.

58962

29.6.2005 15:57

Útok v Bulharsku

Karel Infeld Prachensky 194.?.?.?

Jen ať ti bulharští pravoslavní táhnou k Rusku, v Evropě nemají co dělat.

59013

29.6.2005 16:34

RE: Útok v Bulharsku

Aja 24.?.?.?

Reakce na 59013

>Jen ať ti bulharští pravoslavní táhnou k Rusku, v
>Evropě nemají co dělat.

Kdyz se jeden snazi, tak se tu i pouci.
[oči v sloup]
Kam umistite Bulharsko a Rusko? Do Jizni Ameriky?

59016

29.6.2005 20:10

RE: Útok v Bulharsku

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 82.?.?.?

Reakce na 59016

Nic novejo, nedavno tu Stojan Jako Tyc napsal, ze nepatrime do Evropy, nybrz do vychodni Evropy. Krome toho, ze patrime do stredni jsem netusil, ze vychodni/severni atd. Evropy nejsou podmnozinou Evropy jako takove. Holt nekteri nam v tom delaji zmatek...

59055

29.6.2005 20:45

RE: Útok v Bulharsku

Aja 24.?.?.?

Reakce na 59055

>Nic novejo, nedavno tu Stojan Jako Tyc napsal, ze nepatrime
>do Evropy, nybrz do vychodni Evropy. Krome toho, ze patrime
>do stredni jsem netusil, ze vychodni/severni atd. Evropy
>nejsou podmnozinou Evropy jako takove. Holt nekteri nam v
>tom delaji zmatek...

Tak to jste me uklidnil, ja jsem tu poznamku o "ruznejch Evropach" necetla. [smích]

59059

30.6.2005 0:22

RE: Útok v Bulharsku

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 59055

Kromě toho, že východoevropská Praha leží západněji než západoevropská Vídeň a geografické centrum Evropy je asi tak 20 km na východ od Prahy.

59085

3.7.2005 23:22

RE: Útok v Bulharsku

leho 84.?.?.?

Reakce na 59085

>Kromě toho, že východoevropská Praha leží západněji
>než západoevropská Vídeň a geografické centrum Evropy
>je asi tak 20 km na východ od Prahy.

Ale pane Taborsky, zase vedle jak ta jedle, geograficky stred Evropy byl vymeren uz za Rakouska a lezi na Potkarpatske Rusi...

59635

29.6.2005 18:06

Útok v Bulharsku

Pavel ntpng (zavináč) austarnet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Co vidime dnes v Bulharsku a so praktikuje ATAKA zazili Nemci v dvacatych a tricatych letech. Nemci byli tak hrozne okradani vlasti vladou, ze nikdo v historii Nemecka takovou kriminalni aktivitu nezazil. Nemecko nemelo Nemeckou vladu, byla to Zidovska vlada. totalne. To nikdo nemuze poprit, kdyz se pokusi tak jsou nehorazni lhari.Stredni vrstva byla totalne znicena a okradena do zakladu neuveritelnou inflaci a Nemci umirali hladem po desetitisich. Zniceho nic prisel na scenu clovek ktery jim slibil tri jidla za den. Pro koho budete hlasovat ve volbach. Samozrejme pro neho. My vsichni vime ze se Adolf Hitler dostal k moci v Nemecku, bohuzel velmi malo se nas pta proc se dostal k moci. to je ta nejdulezitejsi otazka.Mohla by ATAKA Le Penn strana ve Francii One nation v Australii a dalsi naprosto stejne? Zamysleme se nad tim. neco v tom je.

59032

29.6.2005 21:08

Útok v Bulharsku

Jan Richter 195.?.?.?

Pane Králi, slovo Turek píšeme s velkým T (podobně jako např. Čech). Chápete tu souvislost?

59062

29.6.2005 21:26

RE: Útok v Bulharsku

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 59062

Opravil jsem. Děkuji.

59064

30.6.2005 0:01

Útok v Bulharsku

zap 65.?.?.?

To vypada slibne...kde je p. Stadek? V pivovaru?

No vazne, az je sesticipi 'odriznou', budou mit tezke casy svoje nadseni obhajovat. Na tohle je treba silna kuze. Ale na druhou stranu, zeme tak bidna jakou Bulharsko asi je, nepozna moc rozdilu mezi spatnym a horsim...

59079

30.6.2005 2:41

Útok v Bulharsku

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

To neni jen Bulharsko-Ukrajina zidum ,take neco pripomina o 10 milionec Yushchenko Put To The Test By Letter Accusing Jews Of Killings
(May 27, 2005)
The Times Higher Education Supplement
The founder of a private university in Kiev is at the centre of a political scandal after publishing an open letter demanding that Jewish organisations be outlawed and blaming Jews for "genocide" against Ukrainians.
Georgy Shchekin, president of Kiev's Inter-regional Academy for Personnel Management (IAPM), published the letter in the academy's weekly newspaper in April.
The letter was addressed to Ukrainian President Viktor Yushchenko. It was signed by more than 100 public figures, including three professors and the chairman of the Union of Lecturers in Higher Education. The letter accuses "Bolsheviks mainly of Jewish decent" of organising the "planned genocide" of 10 million Ukrainians.
Jewish organisations in Ukraine have complained that the Government's reaction to the letter has been inadequate. State Secretary Aleksander Zinchenko issued a statement condemning the letter. In a speech to the US Congress in early April Mr Yushchenko declared his intention to "root outI anti-Semitism and xenophobia".
But many of the signatories backed Mr Yushchenko during the power struggle in November when protests at electoral fraud grew into the Orange Revolution.
"Almost all the signatories are Yushchenko supporters, so the Government is finding it difficult to react to the letter," said Vyacheslav Likhachev, a spokesperson for the Va'ad, an umbrella organisation of Ukrainian Jews.
The IAPM's website invites visitors to read an essay by Mr Shchekin's accusing Jewish people of "fascist barbarism". Mr Shchekin has successfully sued Jewish organisation.

59099

30.6.2005 6:29

Útok v Bulharsku

Vcelicka 24.?.?.?

PRAHA je plná zlodějů

Je to ostuda! Zahraniční turisté přijíždějí do Prahy s očekáváním, mnozí však odjíždějí s pocitem, že už o ní nechtějí vůbec slyšet. Přišli o peníze a dali naprosto za pravdu tištěným průvodcům, které před kriminalitou varují.

Praha – Pořád si kontrolovat peněženku, batůžek nebo tašku. To je jediný návod, jak v Praze cizinec přežije bez okradení kapsářem. Policie loni řešila 7317 případů, objasnila jich však jen 194. Letos jen do května registruje už 3131 případů.

Zlatý důl vidí v zahraničních turistech i směnárníci. „Některé směnárny hlásají, že provize je nula procent, a až když cizinec zjistí, že za daný kurz dostal méně peněz, než čekal, objeví malilinkatý nápis, že to platí pouze při výměně nad 20 tisíc korun,“ řekl VP Tomio Okamura z Asociace českých cestovních kanceláří a agentur.

Praze dělají ostudu i podvodní veksláci a ruličkáři. „Hlídky rozdávají letáčky s varováním skupinkám turistů, hotelům, směnárníkům, průvodcům a cestovkám,“ řekl náměstek ředitele městské policie Ludvík Klema.

59130

30.6.2005 8:22

RE: Útok v Bulharsku

Modráček meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 59130

To všechno je klidně možné a městu to neslouží ke cti, ale rozhodně se nedá očekávat výrazný úbytek turistů v das Goldene Prag. Také nemám nejmenší ponětí, jakým způsobem by tuto situaci mohl ovlivnit vysoký volební zist bulharské strany Ataka. [zmaten]

59148

30.6.2005 19:12

RE: Útok v Bulharsku

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 59148

pane Modracek, ona vam urcite neni take jasna narodnost zlodeju, no najdete si nejakou statistiku, nebo se zeptejte poldy. [zmaten]

59217

30.6.2005 20:07

RE: Útok v Bulharsku

Modráček meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 59217

Rumuni, Bulhaři, tuzemští cikáni. Pochybuji, že druhé jmenované vrátí vítězství jakékoliv bulharské politické strany zpět do vlasti. I když - kdo ví! [mrknutí jedním okem]

59226

30.6.2005 20:49

RE: Útok v Bulharsku

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 59226

pane Modracek, staci se podivat do dejin naseho naroda, v prvni republice nam tito cizinci vozili zeleninu, ted si odvazeji penezenky. Pokud se neco zmeni u nich k lepsimu, zustanou doma a budou si krast na vlastnim pisecku. Ne vsichni touzi po globalizaci [smích]

59236

1.7.2005 6:46

RE: Útok v Bulharsku

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 59236

To by se musel stat asi zazrak nebo by uz musela policie konecne delat svou praci. V zazraky neverim a ve vymiceni kapsarstvi taktez. Ani neverim, ze se v pripade zazraku vrati Albanci odkud pritahli a zacnou chodit do prace, kdyz ta jejich soucasna je vynosna dost...

Mimochodem kdo videl "reporteri CT" nebo kterej to byl program, tak tam reporteri behem dvou dnu mapovali jednu skupinu, zpusob jejich prace atd. At me nikdo nevyklada, ze policie neni schopna nasadit do terenu 50 lidi v civilu, kteri budou na nejfrekventovanejsich mistech hlidat. A dost mozna by pomohly i makety kamer. Ovsem tipuju, ze by to zas nejakej prihlouplej novinar vytroubil a bylo by zameteno...

59298

1.7.2005 23:45

RE: Útok v Bulharsku

zap 65.?.?.?

Reakce na 59236

pane Modracek, staci se podivat do dejin naseho naroda, v prvni republice nam tito cizinci vozili zeleninu, ted si odvazeji penezenky. Pokud se neco zmeni u nich k lepsimu, zustanou doma a budou si krast na vlastnim pisecku. Ne vsichni touzi po globalizaci

Vcelicka -- 24
----------------------------------------------------------------

Pane Vcelka, jak vite s takovou urcitosti, ze to delaji jen cizi (Bulhari)?

Mimochodem, nezijete Vy v zemi, ktera Vami zminenou globalizaci vyvazi?

59421

1.7.2005 23:41

RE: Útok v Bulharsku

zap 65.?.?.?

Reakce na 59148

To všechno je klidně možné a městu to neslouží ke cti, ale rozhodně se nedá očekávat výrazný úbytek turistů v das Goldene Prag. Také nemám nejmenší ponětí, jakým způsobem by tuto situaci mohl ovlivnit vysoký volební zist bulharské strany Ataka.

Modráček
----------------------------------------------------------------

Pan Vcelicka odbocil, ale ma o Goldstein Prag pravdu. Ja se ji pri navstevach stare vlasti svedomite vyhybam(tedy, na letiste musim, jinak to nejde). Vsude dobre, v Praze nejhur.

59420

30.6.2005 15:15

Útok v Bulharsku

Martin 193.?.?.?

Včeličko, trochu mimo téma ne ? Ale jinak souhlas na 100%.

Fašismus, komunismus, bushismus, inkvizice, demokracie, 1984 ... vždyť je to jedno. Prostě VŽDY když jakákoliv strana získá rozhodující převahu a je si jista, že jí to projde, pokusí se upevnit své postavení navždy diktaturou, čím tvrdší tím lepší. Vždyť je to pořád dokola.

59185

4.7.2005 5:42

Útok v Bulharsku

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Vcelicka napsal:" Maji totiz stejny panicky strach jako Cesi, ze misenim zanikne jejich indentita. Dano je to tim, ze 2000 let byli rozpraseni po celem svete a zachovat svoje tradice bylo velice namahave."
Pokud v Isrealu pracuji lide jine narodnosti,jako napriklad Cinane a jini ,tak prvni co zide-chazari udelaji jim daji brozurku kde stoji,ze zidovske zeny jsou pro ne nedotknutelne z cehoz by si meli vzit priklad nase krestanske panenky ,co lezou do zidovskych posteli.Takovy Hollywood chrli filmy, kde krestanska holcicka se zamiluje do "inteligentniho" cerneho mladence a vse nam ukazi do nejpodrobnejsich detailu,coz se neukazuje v Israelu,kde si stale uchovavaji bile sexualni otrokyne a muceni veznu je tam zakonne a nejaka lidska prava delane UN ,tam jeste nikdy nedorazila,za to jejich prava se primitaji ve vsech krestanskych narodech.
According to Dr. Harold Brackman, the esteemed historian of the Simon Wiesenthal Center, the Arab Muslims used the Jewish developed myth to justify their own racist pursuit of African slaves and fully adopted this pernicious myth which soon became custom.
Jews have remained dominant in the White slave trade until the present day -- although during the Middle Ages the Christian Church tried unsuccessfully a number of times to stop them, beginning in the fifth century with an edict by the emperor Theodosius II against Jews owning Christian slaves. After being banned from owning or dealing in slaves by one emperor, the Jews would wait until the next emperor came along, then they would buy a charter giving them a monopoly in the slave trade. Then public outrage against the Jews would grow until another emperor would ban their slave-dealing again. Most of the time, however, the Jews were the undisputed masters of the White slave trade, and that is still the case today.

59663

4.7.2005 15:28

Útok v Bulharsku

Zrzek 147.?.?.?

Poradite mi nekdo, chtel bych se podivat na prispevky k clanku, ale zadne se mi neukazuji, protoze uz mam vsechny prectene. Jak si zobrazim prectene prispevky???

59697

4.7.2005 20:24

RE: Útok v Bulharsku

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 59697

Taky se mi to již několikrát k mé zlosti stalo. To je nějaká závada "na vysílači", nikoliv na Vašem přijímači !

Je holt třeba čekat, až se tam objeví aspoň jeden nový příspěvek a zase se to "rozjede" .

59734

7.7.2005 15:10

RE: Útok v Bulharsku

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 59734

nahoře máte volbu.nové příspěvky,nebo všechny.

60162

11.7.2005 9:43

RE: Útok v Bulharsku

zrzek 147.?.?.?

Reakce na 60162

To jo, ale kdyz mam precteny vsechny prispevky, tak ta volba nefunguje ...

61063

5.7.2005 4:36

Útok v Bulharsku

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Mnohe staty sveta ,uz maji sve zkusenosti s invasi tak zvanych zidu,nakonec ,zkusenosti z Ukrajiny a Ruska ,republika RAD poucili i Hitlera,s kym ma tu cest.
-----

If the Old Testament books had not been written, or if they had not been made part of the Christian Bible, Christians today would not be promulgating Zionism (God's Kingdom on Earth), and then where would the plan for World Dominion be?

It was intended - in order that the plan would succeed - that the Jews should suffer throughout the ages in order to instill pity and guilt in all non-Jews, especially Christians; and to persuade monarchies and governments to open their doors to the poor oppressed Jews. (Their 'great power of the purse', as Theodor Herzl called it, was most instrumental of course in persuading monarchs as well as the decision makers in governments.)

The Jews then, along with a built-in sense of superiority - being the chosen - are born into their state of suffering. It is a mind set, part of their religious doctrine that they must suffer for their past 'sins', and be dispersed into foreign lands. Jehovah (through Moses) said so.

On the other hand, the Jews were commanded by Jehovah to destroy their 'captor hosts' during the dispersion, whether their host nation was hostile or friendly. We shall see in Part Two how they were used in that destructive process and why they were ejected from nearly every country in which they were dispersed.

The Ancient Priesthood laid it out and played it out perfectly so billions of people (Jews and Christians) would welcome the present evil, perversion, destruction and bloodshed as the harbinger of the New World Order, believing their messiah will appear.

59777

7.7.2005 5:33

Útok v Bulharsku

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Mezi ,tak zvanymi zidy,zacina panika ,co kdyby byl nekdo zvolen mimo jejich kontrolu,nekdo,kdo se nenecha podplatit a pujde na pravy stav veci a rekne na rovinu ,co jsou zide zac?
Samozrejme to bude tvrdy antisemitista ,ktery zatoci s temi antikrestany,nakonec ,by to bylo poorve v historii lidstva,kde by si krestan -politik uvedomil,ze spravedlnost ma byt pro vsechny ,bez vyjimky ,kdo se jak oznacuje a to by pro Chazary-zionisty byla pohroma.Co kdyby takovy politik na vic nechal cist Talmud ,jak o nas tyto,jako lidi ,smysleji,tak ,jak polozid Hitler nechal cist v radiu zidovskou knihu"Nemecko musi zmizet",kde milovnici lidstva chteli vyklestit vsechny Nemce,takze Nemci meli duvod se branit,ze ano?

Some Jews in Russia are undoubtedly panicking over rumors that Nikolai Kondratenko, the former governor of Krasnodar, might be considering a run for President after Putin completes his term. Krasnodar was one of thousands of prominent signatories to a more recent proclamation that condemned hateful Jewish acts and writings and which asked the Russian government to pursue charges against certain Jewish groups, citing mainstream Jewish works that called for the killing of non-Jews.

Some believe that Krasnodar’s chances of winning the Russian presidency are quite good. Putin, who has long enjoyed widespread public support in Russia due to his prosecution of the Jewish oligarchs/mafia, will not be allowed to run in the next election as a result of Russian laws (though he would be allowed in the election following that).

60129

2.5.2006 9:16

ten

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

saxcobursky simon studoval v north caroline vo vojenskom ucilisti.Jeho klamanie ze za 600 dni urobi v bulharsku "zazrak" sa nekonal,asi tak ako morgosove taraniny.A urcite nepojde proti svojim chlebodarcom.Takze asi tak [chechtot] [chechtot] [chechtot]

104920

Příspěvků: 89

28.06. 08:31 TT  Útok v Bulharsku
29.06. 09:41 Tara  RE: Útok v Bulharsku
30.06. 00:04 zap  RE: Útok v Bulharsku
30.06. 09:47 TT  RE: Útok v Bulharsku
28.06. 09:04 kema  Útok v Bulharsku
28.06. 09:14 virus.avirus  RE: Útok v Bulharsku
28.06. 09:17 Vratislav  RE: Útok v Bulharsku
28.06. 15:32 dub  RE: Útok v Bulharsku
29.06. 17:24 Vratislav  RE: Útok v Bulharsku
29.06. 23:33 Jiří Táborský  RE: Útok v Bulharsku
30.06. 00:15 zap  RE: Útok v Bulharsku
01.07. 09:47 Vratislav  RE: Útok v Bulharsku
30.06. 00:12 zap  RE: Útok v Bulharsku
30.06. 06:08 Vcelicka  RE: Útok v Bulharsku
30.06. 22:38 Had  RE: Útok v Bulharsku
01.07. 14:46 Zrzek  RE: Útok v Bulharsku
01.07. 18:11 Vcelicka  RE: Útok v Bulharsku
01.07. 20:10 Lev  RE: Útok v Bulharsku
04.07. 10:09 Vcelicka  RE: Útok v Bulharsku
01.07. 23:56 leho  RE: Útok v Bulharsku
02.07. 16:09 Jiří Táborský  Prostituce v Izraeli
03.07. 16:29 Had  RE: Prostituce v Izraeli
03.07. 15:34 zrzek  RE: Útok v Bulharsku
03.07. 17:13 leho  RE: Útok v Bulharsku
03.07. 17:46 Lev  RE: Útok v Bulharsku
03.07. 23:18 leho  RE: Útok v Bulharsku
03.07. 23:46 Lev  RE: Útok v Bulharsku
28.06. 19:27 Peleška Milan  RE: Útok v Bulharsku
30.06. 00:17 zap  RE: Útok v Bulharsku
30.06. 00:07 zap  RE: Útok v Bulharsku
28.06. 12:53 Peter Veliky  Útok v Bulharsku
28.06. 19:08 Petge  RE: Útok v Bulharsku
28.06. 22:07 Had  RE: Útok v Bulharsku
29.06. 09:45 carodejnik  RE: Útok v Bulharsku
29.06. 17:14 Petge  RE: Útok v Bulharsku
29.06. 17:43 Tara  RE: Útok v Bulharsku
29.06. 23:37 Jiří Táborský  RE: Útok v Bulharsku
30.06. 00:26 zap  RE: Útok v Bulharsku
30.06. 00:33 zap  RE: Útok v Bulharsku
28.06. 19:51 Jiří Šatánek  RE: Útok v Bulharsku
28.06. 20:56 Jiří Šatánek  RE: Útok v Bulharsku
30.06. 00:48 zap  RE: Útok v Bulharsku
30.06. 01:14 Jiří Šatánek  RE: Útok v Bulharsku
30.06. 02:43 zap  RE: Útok v Bulharsku
30.06. 00:23 zap  RE: Útok v Bulharsku
30.06. 01:17 zap  RE: Útok v Bulharsku
28.06. 13:50 trodas  Útok v Bulharsku
28.06. 13:50 trodas  Útok v Bulharsku
28.06. 16:40 Tom  RE: Útok v Bulharsku
29.06. 09:48 carodejnik  RE: Útok v Bulharsku
28.06. 17:46 David  Útok v Bulharsku
28.06. 19:35 L.T.  RE: Útok v Bulharsku
29.06. 02:20 Jiří Šatánek  RE: Útok v Bulharsku
28.06. 20:47 jozin z bazin  Útok v Bulharsku
28.06. 22:23 L.T.  RE: Útok v Bulharsku
29.06. 02:20 jozin z bazin  RE: Útok v Bulharsku
29.06. 09:25 L.T.  RE: Útok v Bulharsku
29.06. 20:56 jozin z bazin  RE: Útok v Bulharsku
29.06. 10:02 carodejnik  RE: Útok v Bulharsku
29.06. 21:07 jozin z bazin  RE: Útok v Bulharsku
29.06. 03:09 Robert Nohejl  Útok v Bulharsku
29.06. 15:57 Karel Infeld Prachensky  Útok v Bulharsku
29.06. 16:34 Aja  RE: Útok v Bulharsku
29.06. 20:10 Pavel -Čert- Němec  RE: Útok v Bulharsku
29.06. 20:45 Aja  RE: Útok v Bulharsku
30.06. 00:22 Jiří Táborský  RE: Útok v Bulharsku
03.07. 23:22 leho  RE: Útok v Bulharsku
29.06. 18:06 Pavel  Útok v Bulharsku
29.06. 21:08 Jan Richter  Útok v Bulharsku
29.06. 21:26 Vladimír Stwora  RE: Útok v Bulharsku
30.06. 00:01 zap  Útok v Bulharsku
30.06. 02:41 Robert Nohejl  Útok v Bulharsku
30.06. 06:29 Vcelicka  Útok v Bulharsku
30.06. 08:22 Modráček  RE: Útok v Bulharsku
30.06. 19:12 Vcelicka  RE: Útok v Bulharsku
30.06. 20:07 Modráček  RE: Útok v Bulharsku
30.06. 20:49 Vcelicka  RE: Útok v Bulharsku
01.07. 06:46 Pavel -Čert- Němec  RE: Útok v Bulharsku
01.07. 23:45 zap  RE: Útok v Bulharsku
01.07. 23:41 zap  RE: Útok v Bulharsku
30.06. 15:15 Martin  Útok v Bulharsku
04.07. 05:42 Robert Nohejl  Útok v Bulharsku
04.07. 15:28 Zrzek  Útok v Bulharsku
04.07. 20:24 Petr Gejdoš  RE: Útok v Bulharsku
07.07. 15:10 Vratislav  RE: Útok v Bulharsku
11.07. 09:43 zrzek  RE: Útok v Bulharsku
05.07. 04:36 Robert Nohejl  Útok v Bulharsku
07.07. 05:33 Robert Nohejl  Útok v Bulharsku
02.05. 09:16  ten

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 2

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 1

Člověk v tísni spustil pomoc Česku. A je zle.03.04.20 09:20 Česká republika 1

Proč jsou americké nemocnice klidné a prázdné?03.04.20 00:18 USA 6

Je podáno trestní oznámení na komisařku Jourovou za nenávist ke svobodě slova!02.04.20 19:22 Česká republika 1

Rockefellerova studie o "budoucí" epidemii02.04.20 08:56 Neurčeno 1

Už to začíná vypadat, jako by zemi vedli milionchvilkaři02.04.20 07:11 Česká republika 3

Podívejte se, kam přísná karanténa vede01.04.20 17:41 Itálie 5

Vláda: Zakážeme teplé počasí! Aby se lidi necourali venku01.04.20 13:10 Česká republika 3

Zákazy, zákazy, buzerace, zákazy: Několik mladých spáchalo zločiny. Opékali buřty v lese01.04.20 11:30 Česká republika 4

Policisté hlídají město v kostýmech v podobě koronaviru01.04.20 06:21 Bolivie 1

Rusko vyslalo do USA letadlo se zdravotnickými potřebami, Trump poděkoval. Proč o tom mlčí média?31.03.20 23:32 Rusko 0

D-Test provedl test roušek a respirátorů31.03.20 19:38 Česká republika 12

Minister Krajčí v súvislosti s koronavírusom plánuje zaviesť opatrenia voči občanom, ktorí odmietnú očkovanie31.03.20 16:02 Slovensko 3

Dějiny učí že po zpřísnění se návrat k normálu konat nemusí31.03.20 11:07 Česká republika 14

Rouškový teror v Čechách31.03.20 00:57 Česká republika 11

Neutopické zemědělství: krizové jaro30.03.20 17:08 Česká republika 3

Lidstvo se vyvinulo původně na zcela jiné planetě, na Zemi jsme cizinci30.03.20 16:41 Neurčeno 17

Rockefeller a pandemie29.03.20 12:55 Neurčeno 4

Fed nemůže opravit, to co je rozbité.28.03.20 19:25 USA 1

Měnové kurzy

USD
25,74 Kč
Euro
27,80 Kč
Libra
31,47 Kč
Kanadský dolar
18,21 Kč
Australský dolar
15,45 Kč
Švýcarský frank
26,33 Kč
100 japonských jenů
23,72 Kč
Čínský juan
3,63 Kč
Polský zloty
6,07 Kč
100 maď. forintů
7,56 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
33,36 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 582,60 Kč
1 unce stříbra
369,43 Kč
Bitcoin
173 305,56 Kč

Poslední aktualizace: 3.4.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 963