Diskuze k článku

NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše

Příspěvků 71

27.6.2005 4:05

NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše

Peter Veliky 205.?.?.?

Ja pouzivam Norton System Works. Stal me kolem 90 dolaru a po cely rok jsem 'zdarma' dostaval automaticky virus definitions. Jak je to s timhle programem? Musite manulane stahovat updates?
Ja osobne verim znamemu Ceskemu prorekadlu '..za malo penez malo muziky..'

58683

27.6.2005 9:04

RE: NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše

astray 147.?.?.?

Reakce na 58683

Pouzivam NOD32 pro skenovani mailu na firemni antispamove/antivirove gatewayi a jsem s nim spokojen.
ast

58703

27.6.2005 10:36

RE: NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše

Had 81.?.?.?

Reakce na 58683

> Musite manulane stahovat updates?

Ne, nastavíte a pak už jen sledujete decentní oznámení o aktualizaci.
Slyšel jsem a zažil na NOD32 jen chválu...

58713

27.6.2005 11:25

RE: NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše

Mac 212.?.?.?

Reakce na 58683

Aktualizace se stahuji ZCELA automaticky. Symantec taky podle dlouhodobych testu Virus Bulettinu neni spatny viz. http://www.nod.cz/nod32/srovnani.aspx

Chce to proste zkusit a presvedcit se sam.

Mac

58717

27.6.2005 11:26

RE: NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše

pindick microelephant (zavináč) centrum (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 58683

NOD32 umi automaticky provadet update pres internet. To je vlastnost, ktera je bezna i u antiviru druhe tridy (AVG, AVAST a spol.)

Jinak jako PR je ten clanek docela suchy. Chybi srovnani s jinymi produkty, chybi modelove priklady uspesnosti.

Clanek zbytecne strucny o jinak velmi kvalitnim antiviru. Navic chybi zminka o tom, ze ESET je slovenska firma a v Cali je pouze pobocka.

Priste vice central-european lokalizace [smích]

58718

27.6.2005 13:04

RE: NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše

M. musicportal (zavináč) gmail (tečka) com 213.?.?.?

Reakce na 58683

licence je na dva roky, po tuto dobu si nod32 stahuje automaticky vsechny updaty, jak virove baze, tak upravy programove casti. vse se deje automaticky, uzivatel se nemusi takrka o nic starat. jako jednu z velikych vyhod vidim i to, ze zabrani i pruniku nejbeznejsiho spyware, ma http rezidentni stit, kontrolu pop3 a pokrocilou heuristiku.

58732

27.6.2005 13:38

RE: NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše

Merlin 194.?.?.?

Reakce na 58683

Tak tady to porekadlo neplati, NOD32 je opravdu vyborny antivirak a za relativne malo penez. Aktualizace je nastavitelnea na automatickou a pracuje skryte, takze nerusi.

58738

28.6.2005 8:44

RE: NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše

JJ 82.?.?.?

Reakce na 58683

Norton je proti NOD32 obluda obludna velika. NOD nejenze je maly, co do mista na disku, ale navic je jeho otisk v pameti pomerne nepatrny, ma bestialne rychle skenovani disku a kontroluje jak soubory (on-access, on-demand), tak i emaily (pri prijimani a odesilani), tak treba i http provoz, pricemz vse je plne konfigurovatelne. Ve firme se staram o 120 pocitacu (bohuzel s Windows), na vsech bezi (protoze jsou to Windows, tak bezet musi) NOD32 a kdyby vsechny aplikace pro Win32 fungovaly tak spolehlive, blbuvzdorne a bezzasahove, tak bych snad i veril na kremikove nebe [smích], protoze veskera starost spocivala v instalaci programu z nakonfigurovaneho profilu a nastaveni aktualizacniho mirroru.

58858

27.6.2005 9:08

NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše

TT 62.?.?.?

Jojo, mám NOD32 a opravdu nemám žádné problémy s viry. Pracuje nenápadně a účinně a nezatěžuje systém.

58704

27.6.2005 9:33

RE: NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše

archangel 81.?.?.?

Reakce na 58704

Ja ho mel a smazal jsem ho - nejen ze se nektere aplikace o dost pomaleji spoustely (Total Commander, StraCraft aj.), ale hlavne nesly korektne nacist nektere webove stranky, napr. multimap.com, kde to treba v Netscape cele vytuhlo. Zalezi hodne na konfiguraci PC a pouzivanem software, s nekterymi sestavami proste NOD koliduje a nechodi, jak ma. Takze pouzivam nadale PC Cillin 2002 a jsem spokojen - neumi sice tak hlubokou kontrolu, ale nezpomaluje mi system ani aplikace.

58707

28.6.2005 8:42

RE: NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše

Libb 195.?.?.?

Reakce na 58707

vidím, že používáte stejný soft jako já (TC, SC... [smích]). Ještě bych připomenul, že - nevím jak teď - NOD nejel s Google Desktop Search (nebo spíš GDS nejel s NODem)

58857

29.6.2005 15:43

RE: NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše

Karel Infeld Prachensky 194.?.?.?

Reakce na 58707

Stačí v modulu AMON a záložce Nastavení/Vyloučení zadat programy, které s NOD32 kolidují, a je po problémech.

59009

27.6.2005 9:36

NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

www.eset.sk

58708

27.6.2005 9:38

NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše

Pavel K. pk (zavináč) pjk (tečka) cz 82.?.?.?

Ale naopak, tady je za málo peněz hodně muziky. Podle testů je NOD32 špička na trhu. V Česku stojí na rok asi 700,00 Kč včetně DPH.

Antivir s ručním stahováním update jsem 10 let neviděl, nepřehánějte svoji nedůvěru k českým výrobkům.

58709

27.6.2005 17:48

RE: NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše

Scorpio spam (zavináč) sendme (tečka) cz 160.?.?.?

Reakce na 58709

NOD 32 je ale Slovenký výrobek, doufám že Tě tu zde přítomní slováci neukamenují. [smích]

58764

27.6.2005 18:03

RE: NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše

Scorpio spam (zavináč) sendme (tečka) cz 160.?.?.?

Reakce na 58764

Aha nedočetl jsem komentáře až dokonce, teď vidím že už to někdo uvedl na pravou míru.

58767

27.6.2005 10:15

NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše

Vlada 82.?.?.?

Pekne napsana reklama, ale pouzivam AVAST!, ktery je zadarmo, a jeste se mi nestalo ze by si s necim neporadil. To ze se da kontrolovat a v ruzne obtiznych uzivatelskych modech nastavit, beru jako prednost. [mrknutí jedním okem]

58710

27.6.2005 17:40

RE: NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše

Scorpio spam (zavináč) sendme (tečka) cz 160.?.?.?

Reakce na 58710

Také používám Avast, je nejspíš nejlepší z toho co se dá získat zadarmo, ale NOD 32 je v současné době skutečně nejlepší antivirus a světě. Někdo výše chválil Norton, je sice dobrý ale spotřebovává příliš vykonu a je příliš "zažraný" do systému. nevím jak teď ale dříve firma Norton používala nehezký trik a to že po nainstalování vám našel "virus", který ale ve skutečnosti v systému nebyl.[smích]

58762

27.6.2005 20:25

RE: NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše

P.Peshmerga 69.?.?.?

Reakce na 58710

Naprostý souhlas. Též používám český program Avast (rezidentní ochrana) a jsem s ním velice spokojen. A budete se asi divit, kdo mi jeho použití poradil. Jeden mohykánský indián, který vlastní počítačový obchod, Friskies, v nedaleké indiánské rezervaci. Tam se nakupuje bez daní spousta věcí od benzínu počínaje přes cigarety a elektroniku konče. Jo indiáni to jsou tady takoví ti lokální Vietnamci.

58783

28.6.2005 13:00

RE: NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše

zap 65.?.?.?

Reakce na 58783

"Tam se nakupuje bez daní spousta věcí od benzínu počínaje přes cigarety a elektroniku konče. Jo indiáni to jsou tady takoví ti lokální Vietnamci."

P.Peshmerga -- 69.?.?.?
-----------------------------------------------------------------

To bude pocitam v Americe. V Kanade musete mit prukaz, ze jste 'native', jinak ceny a dane jsou plne.

Mimochodem, jak se vam jevi Webroot "Spy sweeper'? Technik mi ho doporucil jako nejlepsi, udajne maji verzi 4.

58875

28.6.2005 14:01

RE: NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše

Aja 24.?.?.?

Reakce na 58875

To bude pocitam v Americe. V Kanade musete mit prukaz, ze jste 'native', jinak ceny a dane jsou plne

Asi jak kde. V Kanawhake( indianska rezervace u Montrealu) nakupuji i "nenative" bez tax, ovsem z pohledu provincni (i federalni?) vlady je to nelegalni a trestne.

58884

27.6.2005 21:38

RE: NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše

delta.100 delta (tečka) 100 (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 58710

NOD32 je fajn.
Ale to, co umí on, umí i český AVAST - a zadarmo! [mrknutí jedním okem]

Link ke ztažení verze HOME zdarma je tady:

http://www.asw.cz/cze/down_home.html

Používám ho mnoho let a jsem velmi spokojen. Mohu vás ujistit, že např. placený AVG mu nesahá ani po kotníky. O moha dalšách antivirákách, které jsem

58793

27.6.2005 23:54

RE: NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše

dub 62.?.?.?

Reakce na 58793

každý má své zkušenosti, ale co se mě týká je avast celkem šmejd. možná že chrání před viry, ale neskutečně zpomaluje počítač a je v něm dost rozlezlej.
když se nelíbí norton, lze zkusit kasperského...

58809

28.6.2005 10:52

RE: NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše

Vlada 82.?.?.?

Reakce na 58809

no pokud mate pentium II nebo neco podobne stareho, v radech 100 MGh, tak chapu, ale na modernich strojich AVAST! beha naprosto normalne, a jeho cinnost beh procesoru neomezuje, zezacatku jsem ho napr. pri rendrech vypinal, ale kdyz jsem zjistil ze jeho vliv na zatez procesoru je naprosto zanedbatelny uz rezidentni ochranu takrka nevypinam

58871

28.6.2005 15:12

RE: NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše

dub 62.?.?.?

Reakce na 58871

problém není v hardware, ale software. avast zpomaluje programové aplikace, mnohdy značně.
něco podobného jsem u jiných antivirů nezakusil (i když pravda, nevyzkoušel jsem všechny). ale obdobné problémy zcela jistě nebyly ani u nortona ani u kaspera.

nicméně tím nechci nikoho přemlouvat, neb je každého věc jakou breberku si nasadí do kompu[smích]
jen jsem chtěl sdělit svoji zkušenost.

58896

30.6.2005 14:22

RE: NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše

Vlada 82.?.?.?

Reakce na 58896

To souhlasim, ale na rychlost aplikaci ma vliv predevsim hardware, ke kazde se obecne uvadeji potrebne technicke parametry ktere dana aplikace vyzaduje, napriklad woknaXP vyzaduji 256MB RAM, mene se nedoporucuje, proto na nektereych sestavach cinnost antiviru nezaznamenate ani pri narocnych vypocetnich operacich a na nekterych jen otevreni mejlu trva "vecnost" [mrknutí jedním okem]

59180

29.6.2005 18:09

RE: NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 58710

>Pekne napsana reklama, ale pouzivam AVAST!, ktery je
>zadarmo, a jeste se mi nestalo ze by si s necim neporadil.
>To ze se da kontrolovat a v ruzne obtiznych uzivatelskych
>modech nastavit, beru jako prednost. [mrknutí jedním okem]

No právě proto, že AVAST na odvirování nestačil, musel jsem si koupit NOD32.

59033

29.6.2005 18:21

RE: NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 59033

Opravuji, měl jsem AVG 6 před NOD32.

59038

27.6.2005 10:20

NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše

Libb 195.?.?.?

A http://www.free-av.com/ jste zkoušel? Je úplně zadara a pokud vir nezachytí, taky o něm nevím. Jinak NOD je známý dost, ale osobně o něm nemám moc valné mínění. A hlavně nechci něco instalovat na 30 dní. A $50 mně přijde moc na to, že to je jen na nějakou dobu (1-2 roky?)

58711

27.6.2005 10:34

NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše

Had 81.?.?.?

Souhlas běžného uživatele - NOD32 mám rok a pohoda...

58712

27.6.2005 11:07

NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 158.?.?.?

KONECNE
niekto pochvalil tento skvely AV program.
Je to podla mna najlepsi AV na svete!
To co sa pise o virus bulletine je pravda, uzneviem kolko rokov bez prestavky dostava cenu za 100% uspesnost pri chytani in the wild virov. To su take pre ktore nema vzorku. Najde ich pomocou heuristickej analizy.
Dalej ma Inetnetovy monitor , ktory kontroluje aplikacie spustene cez browser. Pri zisteni pokusu o infiltraciu vyhodi okno a prerusi spojenie so stranku. Takze sa vam nejaky worm aalebo trojan este ani nestihne dostat do PC.

Peter Veliky: ano updatuje sa celkom automatickya aj niekolkokrat denne. VO win XP sa len dole objavi bublina ze AV nod bol uspesne aktualizovani.

dni je skusobna verzia, aj s aktualizaciou. Mne fungoval aj postum ze po 30 dnoch som program odinstaloval a znovu naistaloval a fungoval dalej 30 dni.

na zaver: Vrelo odporucam

58714

27.6.2005 12:39

NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše

Maninel 217.?.?.?

Dobry den,
Myslim, ze je v clanku jedna chybicka a to, co sa tyka vyberu mena. Konkretne majitelia Esetu, ktory programuje NOD su slovaci a pokial viem, od zaciatku mala firma sidlo v Bratislave. A myslim, ze prave oni vyberali meno NOD.
s pozdravom,
D

58726

27.6.2005 12:49

NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše

cinester 84.?.?.?

Len mala poznamka - ESET je Slovenska firma:
http://www.esetsoftware.cz/about/about.htm

58728

27.6.2005 13:00

NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše

Zoro 212.?.?.?

Tolko sprostosti v jednom clanku som este nevidel. Aspon niektore: NOD nevznikol v Cechach, prvy vyrobcovia boli slovaci, zacalo sa to jednoduchymi jednoucelovymi programami na odstranovanie virusov.
NOD je dodnes slovenska firma, neexistuje ziadny sucasny vyrobca v Kalifornii. Ale skoda sa rozculovat nad urovnou vedomosti zahranicnych novinarov.

58731

27.6.2005 14:42

RE: NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 58731

Přidal jsem do článku informaci o tom, že firma je slovenská. Omlouvám se, nevěděl jsem to.

58743

27.6.2005 13:10

NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše

Karel z Čech 212.?.?.?

Mám NOD32 a musím ho pochválit. Je ta možná nejlepší antivirový program. Vypořádá se i s viry, na které jiné antiviráky nestačí, které jiné ani nenajdou. Aktualizace je automatická denně a trvá jen okamžik. Plná verze stojí do 1.000 Kč a je na jeden rok. Pak se musí koupit znovu a dostanete jen nové licenční či jaké číslo a program funguje dál.

Prostě maximální spokojenost.

58735

27.6.2005 13:25

NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše

martin 82.?.?.?

nod32 je super a to ve velke siti. nase firma na nej presla od McAfee, kteri sice meli kvalitni antivir, ale jejich enterprise reseni bylo plne bugu..

Norton davno neni, co byval.. Pomale, velke omalovanky.

58736

27.6.2005 14:40

NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 193.?.?.?

Me mnohem vic trapi ruzne spywary nez viry a to zadne pornostranky nenavstevuju, takze pouzivam kombinaci firewall+spybot/addaware... antivirak sice zaplej mam, ale uz se peknou dobu neozval, popravde uz tak dva roky, takze z viru strach opravdu nemam...

58742

6.7.2005 15:24

RE: NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše

Martin Kubečka 212.?.?.?

Reakce na 58742

NOD32 od verze 2.5 jiz umi taky sledovat nektery ten spyware, adware a i malware. Co se tyka zminovane rychlosti, tak patri mezi naprostou spicku. Jadro systemu je programovano v assembleru (coz jako byvaly programator obdivuju [překvapení] ).

Prodavame NOD32 (http://www.nod.cz) v CR vice nez 5 let a vice nez 99% uzivatelu si kupuje update na dalsi rok, coz je alespon pro me jednoznacny ukazatel kvality tohoto produktu.

Minuly tyden jsme konecne spustili i prijem plateb pomoci platebnich karet, takze jsme v soucasnosti asi jediny web shop prodavajici NOD kde po zaplaceni obrdzite plnou verzi do 15ti minut od objednavky a to zcela automaticky. Ted jen uvidime, kolik lidi v nasi vlasti veri platbam pres Internet [pláč]

59991

27.6.2005 16:53

NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše

Ali-eN 193.?.?.?

NOD32 4ever!!!

58753

27.6.2005 17:05

na co antivir?

kavol 193.?.?.?

hm, není nad to si takhle v podvečer hezky zaflejmovat ... používá-li člověk opravdový operační systém, nepotřebuje antivir [vyplazený jazyk]

viděl už někdo vir pro Linux? FreeBSD? SunOS? [chechtot]

58754

27.6.2005 18:53

RE: na co antivir?

Michal Varga varga (zavináč) stonehenge (tečka) sk 84.?.?.?

Reakce na 58754

>viděl už někdo vir pro Linux? FreeBSD? SunOS? [chechtot]
>
Jiste, pro vsechny zminene. Kazdy zacinajici programator, potazmo student informatiky Vam takovou vec naprogramuje do triceti minut. O tom, proc viry pro tyto operacni systemy nejsou az natolik rozsirene se toho za poslednich 20 let popsalo hodne a zamenovat to s (nespornou) kvalitou techto systemu je cira ignorance a odtrzeni od reality, at uz umyslne, nebo ne.

58771

27.6.2005 22:48

RE: na co antivir?

LenTak 213.?.?.?

Reakce na 58771

V linuxe to je trocha ine. Zacinajuci ????? mozno ak je genius http://tutorialy.root.cz/linux_v_domacnosti/viry_v_linuxu.html
Pouziva Tuxa zhruba 1,5roka a stale sa mam co ucit
Nieco o antiviroch pod Win www.viry.cz
Nieco o linoch www.distrowatch.com (aj ine OS)

58799

28.6.2005 10:36

RE: na co antivir?

kavol 193.?.?.?

Reakce na 58771

>Jiste, pro vsechny zminene. Kazdy zacinajici programator, >potazmo student informatiky Vam takovou vec naprogramuje do >triceti minut.

zvláště pokud má k disposici přístup na Internet, pak stačí jen hledat - např. toto vypadá zajímavě: http://www.lwfug.org/~abartoli/virus-writing-HOWTO/_html/

speciálně pro Vás jsem zřejmě neměl zapomenout přidat "in the wild", tedy "viděl už někdo klasicky se šířící virus ...", abychom se z oblasti akademických hříček dostali do praxe - nu, zapomněl jsem, omlouvám se ...

takže jak byste odpověděl na takto upřesněnou otázku?

> O tom, proc viry pro tyto operacni systemy
> nejsou az natolik rozsirene se toho za poslednich 20 let
> popsalo hodne a zamenovat to s (nespornou) kvalitou techto
> systemu je cira ignorance a odtrzeni od reality, at uz
> umyslne, nebo ne.

nějak nerozumím, co myslíte tím "zaměňováním s kvalitou" - to, že mezi kvality různých systémů patří vyšší odolnost vůči virům, nežli jakou obvykle vykazují systémy od Micro$oftu, není ignorance, nýbrž prostý fakt ...

58869

28.6.2005 0:39

RE: na co antivir?

petrik petrik1 (zavináč) volny (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 58754

Vážený pane " s opravdovým operačním systémem" ,i pro Vás a Váš OS existují jak antivirové programy,tak i viry.Pokud používáte PC standartně (pošta,internet,dopisy,tisk,editace foto ...)a není to jen pracovní jednoúčelová stanice,tak právě rozšiřujete blábol,se kterým by komunita kolem Linuxu nechtěla nic mít.Linux a jeho klony jsou mnohem hůře napadnutelné než MS Windows,ale článek je o jednom ( a pro mne nejlepším antiviru v současnosti )programu a určitě nebyl myšlen jako flame Widows/Linux.K samotnému článku mám několik výhrad,obsahuje poměrně dost nepřesností,ale to jen pro někoho,kdo zná problematiku podrobně a tento server se určitě nezabývá jen problematikou antivirových programů a světa kolem něj.I tak vám přeji hezký den .Petr Kunz

58811

28.6.2005 14:15

RE: na co antivir?

kavol 193.?.?.?

Reakce na 58811

> Vážený pane " s opravdovým operačním systémem" ,i pro
> Vás a Váš OS existují jak antivirové programy,

ano, používají se například na mailserverech, aby odstranily z pošty viry pro Window$ [vyplazený jazyk]

> tak i viry.

ano, existují ... http://www.viruslist.com/en/viruslistfind?search_mode=virus&words=linux

ale šlo mi o jejich reálné nebezpečí, nikoliv o "proof-of-concept" - to bych také mohl říci, že již ovládáme teleportaci, ale do toho StarTreku nám ještě krůček chybí, že ...

> Pokud používáte PC standartně

ehm, standard vs. standarta
(pardon, nemohu si pomoci, mě to trhá oči, neberte to osobně [mrknutí jedním okem])

> (pošta,internet,dopisy,tisk,editace foto ...)
> a není to jen pracovní jednoúčelová stanice,tak právě
> rozšiřujete blábol,

promiňte, ale nějak jsem nepochopil, jak to, jakým způsobem používám počítač, souvisí s tím, co (tady konkrétně) říkám?

pošta - kmail, neustále online

internet - co se týče www (to jste myslel?) konqueror, jinak ssh, krusader (jako ftp, scp klient), rsync, cvs, ntp, talk, psi (jabber, icq pres jabber icq transport), kdm (xdmcp, x11) ... já nevím, co ještě za síťové programy bych vyjmenoval (o připojení ke vzdálené databázi atp., stejně jako o systémových službách jako dhcp, snad nemá smysl mluvit)

dopisy - pokud myslíte ty psané (tištěné), co se posílají Českou Poštou, tak OpenOffice.org Writer

tisk - cokoliv, co spolupracuje s CUPS

editace foto - GIMP, dávkově preferuju ImageMagick

> Linux a jeho klony

Linux a klony? - můžete prosím upřesnit, co považujete za "klon Linuxu"?

> ale článek je o jednom ( a pro mne nejlepším antiviru
> v současnosti )programu a určitě nebyl myšlen jako flame
> Widows/Linux.

nicméně přímo k němu vybízí a proto jistě redaktor s cenzurou přimhouřil oko - je totiž fascinující, co vše jsou lidé schopni udělat, jaké úsilí či prostředky vynaložit, aby se vyrovnali se slabinami jednoho systému (prosím, nebrat za slovo, Micro$oft pochopitelně není přímo zodpovědný za to, že se někdo rozhodne vypustit vir), ale byť třeba i jen vyzkoušet jiný systém se jim jeví jako nepřekonatelný problém ... [zmaten]

58886

28.6.2005 14:57

RE: na co antivir?

kavol 193.?.?.?

Reakce na 58886

"mě to trhá oči" - aúúú [pláč]
"mně", ale raději "trhá mi to oči"

58892

29.6.2005 8:52

RE: na co antivir?

fict10n hi (zavináč) fict10n (tečka) net 212.?.?.?

Reakce na 58811

> Vážený pane " s opravdovým operačním systémem" ,i pro Vás a Váš OS
> existují jak antivirové programy,tak i viry.

Ne, viry pro GNU/Linux prakticky neexistují. No schvalne, zkuste nejake, ktere se za posledni rok objevily, vyjmenovat [mrknutí jedním okem]
Antiviry urcene pro beh na GNU/Linuxu sice existuji, ovsem jejich ucelem neni chranit GNU/LInux. Obvykle bezi na postovnim serveru a skenuji postu pro klientske pocitace s Windows.

> Pokud používáte PC standartně (pošta,internet,dopisy,tisk,editace foto ...)
> a není to jen pracovní jednoúčelová stanice,tak právě rozšiřujete blábol,
> se kterým by komunita kolem Linuxu nechtěla nic mít.

Nezlobte se. ale blabolite vy. Mluvte za sebe a ne za komunitu, o ktere toho zjevne moc nevite.

> ale článek je o jednom ( a pro mne nejlepším antiviru v současnosti )programu

A tady jsme se dostali k jadru veci. Antisystem (Windows) je od zacatku ignorantsky a lajdacky navrhnut. Byl totiz predevsim vyvijen pro penize a k manipulaci uzivatelu. S nejakym zabezpecenim, uzivatelskymi pravy se vubec nepocitalo. S nejlepsimi antiviry, antispyvary atd. je to porad jen jeden veliky cednik.

Dovolim si zminit jeste jeden dulezity aspekt. Pouzivat Microsoft Windows je nemoralni. Znamena to podporovat firmu, ktera lze, krade, manipuluje, kurví standardy a "kam slapne, tam trava sto let neroste".

58981

29.6.2005 15:49

RE: na co antivir?

Karel Infeld Prachensky 194.?.?.?

Reakce na 58754

Protože tyhle skvělé systémy skoro žádný běžný uživatel nepoužívá, neexistují na ně ani viry. Až se třeba takový Linux rozleze do většiny domácností, budete se možná i vy divit. Tyhle alternativní OS spíše v současné době trápí jiné věci - je jen náhoda, že většina hacknutých serverů běží na *NIX základech? [mrknutí jedním okem]

59010

29.6.2005 16:27

RE: na co antivir?

arien 82.?.?.?

Reakce na 59010

>Tyhle alternativní OS spíše v současné době trápí jiné věci - je jen náhoda, že většina hacknutých serverů běží na NIX základech? [mrknutí jedním okem]

Nebudu polemizovat s vyrazem "vetsina", jen vas pozadam o konkretni priklad v nemz ale budou obsazeny nasledujici informace:
1) o ktery server slo (jaky mel operacni system a na co byl server pouzivan),
2) co bylo zneuzito/vyuzito k jeho hacknuti,
3) tri data: uverejneni zranitelnosti (na niz byl postaven hack toho serveru), uverejneni patche, hacknuti serveru.
Dovolim si predpokladat, ze vetsina (taky jsem pouzila generalizaci [smích] ) prikladu, o nez se pokusite, bude mit ta tri data ve stejnem poradi, v jakem je zadam po vas (chyba -> patch -> a az pote hack). Jinymi slovy: i o "systemy na
UNIX zakladech" se musi administrator starat.
Samozrejme muze existovat i priklad, kdy neslo o zadnou chybu, jen byl na serveru treba ucet test s heslem test (jen rikam vzorovy priklad, netvrdim, ze se to stalo). Ovsem to nepovazuju za hack, ale za nekompetentnost ...

59015

30.6.2005 10:50

RE: na co antivir?

kavol 193.?.?.?

Reakce na 59010

> Protože tyhle skvělé systémy skoro žádný běžný
> uživatel nepoužívá, neexistují na ně ani viry.

ale používá, často, jen si to neuvědomuje ... myslíte třeba, že server Zvědavce jede na Window$?

... nu, ale to asi není příklad po kterém toužíte; ale i tak, byla-li by řeč o desktopu, ano, procentuálně je nás málo, ale celosvětově (celointernetově) to budou zřejmě miliony, to je nezajímavý počet?

> Až se třeba takový Linux rozleze do většiny domácností,
> budete se možná i vy divit. Tyhle alternativní OS spíše
> v současné době trápí jiné věci - je jen náhoda, že
> většina hacknutých serverů běží na NIX základech? [mrknutí jedním okem]

odpovídáte si sám - un
xové servery jsou poněkud "rozlezlejší" (ne po domácnostech, ale po serverovnách [mrknutí jedním okem]), takže bych porovnával procentuální úspěšnost a ne absolutní čísla - a přihlédnul bych, jestli je ten stroj pro cracknutí nějak zajímavý (třeba obsahem či možností dalšího využití) ... ovšem i tak, celkem by mě zajímal zdroj, podle kterého je to "většina" [zmaten]

59161

30.6.2005 21:37

RE: na co antivir?

Karel Infeld Prachensky 194.?.?.?

Reakce na 59161

Tu "většinu" mám ze svých zkušeností - ve warez scéně se hacknutý MS server najde tak ve 3 z 10 případů.

59244

27.6.2005 17:57

NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše

Scorpio spam (zavináč) sendme (tečka) cz 160.?.?.?

To je tím že tyto operační systémy používá zenedbatelné procento lidí a nikomu se proto nechce psát na ně viry, rozhodně to není tím že by byly bezpečnější. Počkej až přijdou Longhorn, ty nepujdou ukrádst tak snadno jako předchozí verze Windows a proto mnoho lidí přejde na Linux. Pak se s virama na tučnáky roztrhne pytel.

58766

27.6.2005 19:58

RE: NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 82.?.?.?

Reakce na 58766

Krome toho, ze velka cast dulezitych systemu, ktere ma cenu hackovat bezi pod znackou MS, je take fakt, ze vetsina hackeru nema duvod hackovat open source projekty jako Linux, spis napadnou zlodejskej monopol. A to neni zadna antiami propaganda, i americke soudy nekolikrat pohrozily prstem Mrkvosoftu.

58779

28.6.2005 14:43

RE: NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše

kavol 193.?.?.?

Reakce na 58766

> To je tím že tyto operační systémy používá
> zenedbatelné procento lidí a nikomu se proto nechce psát
> na ně viry,

až potud platný argument ...

> rozhodně to není tím že by byly bezpečnější.

no a tady bych si dovolil oponovat

vezměme si například skupinu virů, dnes často nazývané "červi", které se do systému dostanou prostřednictvím nějaké bezpečnostní díry zneužitelné přes síť

ve Windows, počítáme-li řadu NT, protože 9x už skoro vymřely, je jenom několik verzí software obsluhujícího síť, z nichž mnohé si s sebou vláčí i několik let staré chyby (které se propracovaly od NT 4 přes 2000 a XP až do 2003) - viru tedy stačí zaútočit na jednu takovou chybu a uspěje prakticky na každém počítači s Window$

naproti tomu v Linuxu je poměrně slušná diverzita - v reálném nasazení je mnoho různých verzí jádra, různí distributoři je ještě navíc různě upravují, a pro jednotlivé služby nejsou žádné defaultní programy; např. pokud chci sdílet připojení k Internetu, mohu si vybrat, jestli DNS dotazy klientů budu přeposílat providerovi nebo jestli je budu řešit vlastní DNS, a v tom případě jestli to bude bind, pdnsd, djbdns nebo cokoliv jiného, zatímco ve Window$ když zakliknu "sdílet připojení k Internetu", tak mi to tam natlačí "jediné správné(tm)" defaultní nastavení řešící to vlastní obsluhou DNS (která je zřejmě napadnutelná) ... takže vir útočící na jednu bezpečnostní díru má celkem malou šanci, že na cílovém systému uspěje

takže i třeba jen toto je faktor, který činí Linux ze statistického hlediska bezpečnější (viru se zdaří napadnout menší procento instalací - zopakujeme-li si matematiku, zjistíme, že z tohoto hlediska je irelevantní, kolik lidí užívá Linux a kolik Windows)

58889

29.6.2005 9:25

RE: NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše

fict10n hi (zavináč) fict10n (tečka) net 212.?.?.?

Reakce na 58766

> tyto operační systémy používá zenedbatelné procento lidí
> a nikomu se proto nechce psát na ně viry, rozhodně to není tím
> že by byly bezpečnější.

Proc delas zavery o vecech, kterym nerozumis??

> Počkej až přijdou Longhorn, ty nepujdou ukrádst tak snadno jako
> předchozí verze Windows a proto mnoho lidí přejde na Linux.
> Pak se s virama na tučnáky roztrhne pytel.

Neroztrhne, protoze
1. uživatelska práva. Virus nemůže systém tak snadno napadnout jako je tomu u Windows. Teoreticky muze poskodit uzivatelova data. Jenom idiot si je nezalohuje.
2. velka ruznorodost GNU/Linuxovych systemu. Ruzne verze jader, programu, pokazde jinak nakonfigurovane distribuce. Neni to monokultura jako u Windows.
3. rychlost vydavani oprav je u svobodneho softwaru dramaticky rychlejsi nez u proprietrniho software.
...atd. atp.

Me by spis zajimalo pozadi nazvu "Longhorn". Na logu je ztvarnena rohata hlava. Tak me napada, jestli to (ne nahodou) nesymbolizuje rohateho - Satana. Vsimnete si, ze za rohatou hlavou vyzaruje svetlo - světlonoš.
viz. napr.
http://www.winsupersite.com/images/showcase/longhorn_logo_medium.png
http://www.xbetas.com/content/longhorn3663/longhorn1.jpg

58984

29.6.2005 18:20

RE: NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 58984

>Na logu je
>ztvarnena rohata hlava. Tak me napada, jestli to (ne
>nahodou) nesymbolizuje rohateho - Satana. Vsimnete si, ze za
>rohatou hlavou vyzaruje svetlo - světlonoš.

To je přece prezidentská stardarta Bušíka junijóra.
Mormon spasitel.


[chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

59037

27.6.2005 19:14

NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše

ja franev (zavináč) post (tečka) sk 70.?.?.?

nemam skusenost z NOD32 ,ale poznal som norton ,na moj vkus je slepy a spomaluje .
nechcem ho krityzovat ( norton ) ani nic ine ,iba chcem povedat ,ze pouzivam Bitdefender a tu nie je o nom zmienka.
a pritom sa mi zda najlepsi prave on.

58775

27.6.2005 21:37

NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše

delta.100 delta (tečka) 100 (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

NOD32 je fajn.
Ale to, co umí on, umí i český AVAST - a zadarmo! [mrknutí jedním okem]

Link ke ztažení verze HOME zdarma je tady:

http://www.asw.cz/cze/down_home.html

Používám ho mnoho let a jsem velmi spokojen. Mohu vás ujistit, že např. placený AVG mu nesahá ani po kotníky. O moha dalšách antivirákách, které jsem vyzkoušel, ani nemluvě.

58791

27.6.2005 21:37

NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše

JirkaF 212.?.?.?

NOD 32 se nasadil u nás ve firmě po AVG 6.0. Sedmička se jim teda nepovedla a tak naši ajťáci vybrali NOD32. Doma používám AVAST a ani doma ani v práci nemám problém s viry. Jen v práci mám problém s jednou speciální aplikací. Tu považuje NOD32 za vir. [oči v sloup] No a tak mám půlku NODa deaktivovaného aby mi ta aplikace vůbec šla spustit. [pláč] Ačkoli naši ajťáci poslali ten SW do Esetu, tak na to prdijou a furt po kontrole tu aplikaci má za vir. Pár měsíců už tomu je a furt nič.

58792

27.6.2005 23:31

NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše

Druid 84.?.?.?

Zatim me kombinace XP+Avast+Kerio+XPAntispy+Thundrebird+trocha soudnosti nezklamala. O NOD32 vim, ale neni duvod nic menit.

58806

28.6.2005 1:03

NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

kavol - pouzivam windows leta a co je to vir nevim [mrknutí jedním okem] [chechtot] Protoze mam hardwarovy firewall, nikdy, ale opravdu NIKDY neotevru exe priponu z emailu ani stazenou z pofiderniho serveru, a pouzivam svuj mozek [mrknutí jedním okem]
(krom toho take pres hosts blokuji bakane servery...)
Braska pouziva antivir a uz se 2x nakazil... Co dodat?

Scorpio - nedavno M$ nechal hackery otestovat Longhron a za nekolik minut ovladali dany pocitac a v sale se rozhostilo mrazive ticho, pac si to "geniusove" od microshitu vzali osobne... [oči v sloup] [pláč]
http://www.novinky.cz/05/88/92.html

Takze si klidne pouzivejte tu sracku XP s aktualizacemi, dik kterym se vam dostane do pocalu milion viru, ja zustavam u Windows 2000 SP2 a jen tak to nezmenim [mrknutí jedním okem]
A klidne si verte tomu, ze zatentovany monopol, jenz vratil pocitace o 20 let dozadu, nejaky microshit, vyvine skvely longhorn, jenz bude "bezpecny"...
Nic od M$ neni, nebylo a nebude bezpecne, nebot se to "geniusove" snazi strasne provazovat se systemem.... (proto pouzivam Bata jako emailer a ne Outcrap)
Takze pak jedna chybka aplikace zposobi serii kolosalnich dusledku.

PS. je dobre nejdrive vedet neco o tom, jak se hackuje a napada system, nez zacnete blaboly o virech na Linux, jenz je od zacatku napsany jako bezpecny system s oddelenymi funkcemi, jadrem a programy - cize chyba programu nezpusobi napadnutelnost systemu [mrknutí jedním okem]
A protoze je linus stale proste pro computer geeky, tak se na nej nikdy zadny virus nerozsiri - jednak je ho obtizne napsat, a jednak linux jede na 2-3% masin [mrknutí jedním okem]

58814

28.6.2005 14:54

RE: NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše

kavol 193.?.?.?

Reakce na 58814

> Protoze mam hardwarovy firewall,

hm, a to má být jako dobré řešení nějakou službu raději nepoužívat (zablokovat na firewallu), než riskovat, že bude napadena?

- no, v případě některých windowsovských služeb asi ano, protože akorát tak zahlcují síť a nic rozumného nedělají [velký smích]

> nikdy, ale opravdu NIKDY neotevru exe priponu z emailu ani
> stazenou z pofiderniho serveru, a pouzivam svuj mozek [mrknutí jedním okem]

to chválím - jen bych připomněl, že "nejen .exe je virus živ" [mrknutí jedním okem]

> (krom toho take pres hosts blokuji bakane servery...)

hm, a které to jsou? [oči v sloup]

> PS. je dobre nejdrive vedet neco o tom, jak se hackuje a
> napada system, nez zacnete blaboly o virech na Linux, jenz
> je od zacatku napsany jako bezpecny system s oddelenymi
> funkcemi, jadrem a programy - cize chyba programu nezpusobi
> napadnutelnost systemu [mrknutí jedním okem]

správná připomínka - zneužít k útoku lze jen ty programy, které mají patřičná práva a obsahují chybu, která umožní tato práva využít ... to, že je uživatel pablb a (úmyslně) spustí program (vir?), který se rozešle na jeho kontakty a pak mu smaže data, ještě neznamená, že by se povedlo napadnout systém

58891

28.6.2005 10:46

NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

NOD32 je skutecne nejlepsi antivirak na trhu !!!

Ja sice pouzivam AVG, alje jen proto, ze jsem setrilek; prvenstvi NODu bych nikdy nezpochybnoval.

AVAST je dost dobrej, pokud Vam nevadi jeho naroky na pamet, asi 3x vetsi nez treba u toho AVG.

Norton pote, co ho dostal Symantec, nema cenu ani zkouset. Zahackovani do systemu je priserne, az ho budete chtit odinstalovat, tak to teprv poznate. Symantec ostatne na odinstalovani ma na webu zvlastni proceduru, kterou je treba spustit po klasickem uninstallu...

58870

28.6.2005 19:24

NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše

LenTak 213.?.?.?

Pokial je problem medzi klavesnicou a stolickou viry sa budu sirit dalej ci to bude Windows alebo Linux [smích]

58920

29.6.2005 19:24

RE: NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 82.?.?.?

Reakce na 58920

Amen!

59044

28.6.2005 19:30

NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše

Vašek 62.?.?.?

Používal jsem Avast a občas mi něco do PC prolezlo. Od té doby co mám NOD32, tak si nevybavuji, že by se nějaká breberka dostala dovnitř - vždycky vyskočí hláška o nákaze, kliknu "smazat" a mám uklizeno.

58922

28.6.2005 20:20

NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše

Axeli_Machal Axeli_Machal (zavináč) mail (tečka) ru 82.?.?.?

Měl jsem NOD32 a po stránce ochrany mého PC jsem byl naprosto spokojen našel opravdu vše a poradil si se vším i update byl velmi dobrý,tedy pro člověka pracujícího na netu skvělý produkt.
Ovšem já mimo toho hraju Counter-Strike po iNetu a ten NOD32 nemá rád nebo spíše jeho rezidentní ochrana,kdy při hraní v intervalu 10 sekund se FPS z 80 snížilo asi na 2s na 5 FPS a to je sakra znát [chechtot] ,pomohlo jen vypnutí rezidentní ochrany a tím se ztrácel smysl dále používat tento program.
Přešel jsem na Avast 4 který je freeware a sice nedosahuje zřejmě takových kvalit jako NOD32 ale po všech stránkách je bezproblémový a také velmi kvalitní.

58927

29.6.2005 9:50

NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše

-jj- it (tečka) is (tečka) me (zavináč) lycos (tečka) com 62.?.?.?

Antivirovy program NOD32 je posledny, ktory budete testovat.
Potom ho budete uz iba pouzivat bez toho, aby ste si jeho diskretnu pritomnost uvedomovali.

58989

3.7.2005 1:33

NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše

kemal ataturk 84.?.?.?

pre mna je jedno z najdolezitejsich kriterii rychlost scanovania diskov a v tom nema NOD absolutne ziadnu konkurenciu uz zopar dlhych rokov.

isty cas som musel v praci pouzivat norton a vrelo ho neodporucam nikomu, kto ma pevne nervy. taky antivir radsej drbnut do smetiaka.

59513

3.7.2005 12:56

NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

The List Of Carnivore
And Eschelon Keywords
6-28-5

The list below contains many of the keywords the Government Spooks search YOUR email and chat for.

Explosives, guns, assassination, conspiracy, primers, detonators, initiators, main charge, nuclear charges, ambush, sniping, motorcade, IRS, BATF, jtf-6, mjtf, hrt, srt, hostages, munitions, weapons, TNT, rdx, amfo, hmtd, picric acid, silver nitrite, mercury fulminate, presidential motorcade, salt peter, charcoal, sulfur, c4, composition b, amatol, petn, lead azide, lead styphante, ddnp, tetryl, nitrocellulose, nitrostarch, mines, grenades, rockets, fuses, delay mechanism, mortars, rpg7, propellants, incendiaries, incendiary device, thermite, security forces, intelligence, agencies, hrt, resistance, psyops, infiltration, assault team, defensive elements, evasion, detection, mission, communications, the football, platter charge, shaped charges, m118, claymore, body armor, charges, shrapnel, timers, timing devices, boobytraps, detcord, pmk 40, silencers, Uzi, HK-MP5, AK-47, FAL, Jatti, Skorpion MP, teflon bullets, cordite, napalm, law, Stingers, RPK, SOCIMI 821 SMG, STEN, BAR, MP40, HK-G3,FN-MAG, RPD,PzB39, Air Force One, M60, RPK74, SG530, SG540, Galil arm, Walther WA2000, HK33KE, Parker-Hale MOD. 82, AKR, Ingram MAC10, M3, L34A1, Walther MPL, AKS-74, HK-GR6, subsonic rounds, ballistic media, special forces, JFKSWC, SFOD-D! , SRT, Rewson, SAFE, Waihopai, INFOSEC, ASPIC, Information Security, SAI, Information Warfare, IW, IS, Privacy, Information Terrorism, atd-Cele to najdete na rense.com

59551

Příspěvků: 71

27.06. 04:05 Peter Veliky  NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše
27.06. 09:04 astray  RE: NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše
27.06. 10:36 Had  RE: NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše
27.06. 11:25 Mac  RE: NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše
27.06. 11:26 pindick  RE: NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše
27.06. 13:04 M.  RE: NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše
27.06. 13:38 Merlin  RE: NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše
28.06. 08:44 JJ  RE: NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše
27.06. 09:08 TT  NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše
27.06. 09:33 archangel  RE: NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše
28.06. 08:42 Libb  RE: NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše
29.06. 15:43 Karel Infeld Prachensky  RE: NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše
27.06. 09:36  NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše
27.06. 09:38 Pavel K.  NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše
27.06. 17:48 Scorpio  RE: NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše
27.06. 18:03 Scorpio  RE: NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše
27.06. 10:15 Vlada  NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše
27.06. 17:40 Scorpio  RE: NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše
27.06. 20:25 P.Peshmerga  RE: NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše
28.06. 13:00 zap  RE: NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše
28.06. 14:01 Aja  RE: NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše
27.06. 21:38 delta.100  RE: NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše
27.06. 23:54 dub  RE: NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše
28.06. 10:52 Vlada  RE: NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše
28.06. 15:12 dub  RE: NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše
30.06. 14:22 Vlada  RE: NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše
29.06. 18:09 Karel z Čech  RE: NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše
29.06. 18:21 Karel z Čech  RE: NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše
27.06. 10:20 Libb  NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše
27.06. 10:34 Had  NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše
27.06. 11:07  NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše
27.06. 12:39 Maninel  NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše
27.06. 12:49 cinester  NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše
27.06. 13:00 Zoro  NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše
27.06. 14:42 Vladimír Stwora  RE: NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše
27.06. 13:10 Karel z Čech  NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše
27.06. 13:25 martin  NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše
27.06. 14:40 Pavel -Čert- Němec  NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše
06.07. 15:24 Martin Kubečka  RE: NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše
27.06. 16:53 Ali-eN  NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše
27.06. 17:05 kavol  na co antivir?
27.06. 18:53 Michal Varga  RE: na co antivir?
27.06. 22:48 LenTak  RE: na co antivir?
28.06. 10:36 kavol  RE: na co antivir?
28.06. 00:39 petrik  RE: na co antivir?
28.06. 14:15 kavol  RE: na co antivir?
28.06. 14:57 kavol  RE: na co antivir?
29.06. 08:52 fict10n  RE: na co antivir?
29.06. 15:49 Karel Infeld Prachensky  RE: na co antivir?
29.06. 16:27 arien  RE: na co antivir?
30.06. 10:50 kavol  RE: na co antivir?
30.06. 21:37 Karel Infeld Prachensky  RE: na co antivir?
27.06. 17:57 Scorpio  NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše
27.06. 19:58 Pavel -Čert- Němec  RE: NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše
28.06. 14:43 kavol  RE: NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše
29.06. 09:25 fict10n  RE: NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše
29.06. 18:20 Karel z Čech  RE: NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše
27.06. 19:14 ja  NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše
27.06. 21:37 delta.100  NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše
27.06. 21:37 JirkaF  NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše
27.06. 23:31 Druid  NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše
28.06. 01:03 trodas  NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše
28.06. 14:54 kavol  RE: NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše
28.06. 10:46  NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše
28.06. 19:24 LenTak  NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše
29.06. 19:24 Pavel -Čert- Němec  RE: NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše
28.06. 19:30 Vašek  NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše
28.06. 20:20 Axeli_Machal  NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše
29.06. 09:50 -jj-  NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše
03.07. 01:33 kemal ataturk  NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše
03.07. 12:56 Robert Nohejl  NOD32: Antivirový program, velikostí sice nepatrný, ale zadrží vše

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

66

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc březen přispělo 140 čtenářů částkou 23 155 korun, což je 66 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Pozorujte dnešní právní zrůdy, ceny a lichvu! Šílené!!27.03.20 18:19 Česká republika 2

Jourová varuje27.03.20 14:54 Evropská unie 4

Vědci zjistili u 600 lidí 40 různých mutací koronaviru26.03.20 22:20 Island 3

Holandsko a Švédsko začínají ustupovat od teorie stádní imunity26.03.20 22:07 Evropská unie 2

Vláda mění své rozhodnutí ohledně odškodnění - bojí se bankrotu (a právem)26.03.20 22:00 Česká republika 1

Indie vyhlásila 1,3 miliardě svých občanů stanné právo26.03.20 21:02 Indie 1

Koronavirus: Drakonická opatření v Bolívii26.03.20 09:03 Bolivie 7

VIDEO: Massimo Mazzucco zajímavé souvislosti a "náhody" COVID-1926.03.20 07:56 Itálie 0

Politická korektnost a krvelačnost chorých feminacistek vedla ke konci mluvčího FK UK25.03.20 11:07 Česká republika 12

Ministerstvo obrany chce uspořit až 2,9 miliardy korun25.03.20 07:00 Česká republika 1

Evropská unie vojensky podporuje Turecko24.03.20 17:34 Evropská unie 2

V USA začala ekonomická krize24.03.20 04:25 USA 3

Video: Allahu akbar! Nepokoje v uprchlickém táboře Eleonas v Aténách23.03.20 17:51 Řecko 0

Video:Německo už není zemí mléka a strdí, ale Afričanovi to nevysvětlíte23.03.20 17:45 Německo 1

Protesty proti omezením kvůli koronaviru v Paříži23.03.20 16:19 Francie 0

Stát zakázal výrobu dezinfekce Martinu Žufánkovi23.03.20 15:43 Česká republika 1

Rusko a Kuba posílají do Itálie své lékaře22.03.20 17:35 Rusko 4

Blokování čínské pomoci Itálii v Praze22.03.20 16:08 Česká republika 3

Chmelár o prohlášení Stoltenberga: Je to šílené a nepříčetné21.03.20 08:40 Slovensko 2

Pracující rodiče se hroutí z množství domácích úkolů svých školáků20.03.20 22:25 Česká republika 3

Měnové kurzy

USD
24,60 Kč
Euro
27,48 Kč
Libra
30,64 Kč
Kanadský dolar
17,54 Kč
Australský dolar
15,17 Kč
Švýcarský frank
25,86 Kč
100 japonských jenů
22,80 Kč
Čínský juan
3,47 Kč
Polský zloty
6,04 Kč
100 maď. forintů
7,69 Kč
Ukrajinská hřivna
0,88 Kč
100 rublů
31,23 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 938,79 Kč
1 unce stříbra
356,21 Kč
Bitcoin
151 665,79 Kč

Poslední aktualizace: 28.3.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 551