Diskuze k článku

Jak se vyrábějí teroristé

Příspěvků 148

9.6.2005 10:00

Jak se vyrábějí teroristé

Martin 193.?.?.?

čekám na to, kdy budou čtenáře Zvědavce, kteří si dovolí napsat svůj názor na válku v Iráku zavírat za propagaci terorismu. protože nesouhlas s válkou budou vykládat jako souhlas s teroristy

55356

9.6.2005 10:50

Jak se vyrábějí teroristé

Dana 82.?.?.?

Proboha, zase jste píchnul do vosího hnízda. Nechte už té módní anti-ami propagandy, nebo vám to leho spočítá. [smích]

55376

9.6.2005 11:50

Jak se vyrábějí teroristé

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

No jo, takovy UMYSL (stejny UMYSL poskodit instituci EU je v Orwell... pardon, EU ustave - a take 12 - 15let!) je totiz strasne nebezpecny [oči v sloup] [naštvaný]

Problem je v tom, ze si v FBI vybrali spatny stat - ja bych jim nejen mel umysl pomoci, ja bych byl ochoten proti agresorum v Iraku bojovat se zbrani v ruce a ne jen "umyslne pomahat ranenym", coz je konec-koncu lekarova povinnost.

Podle me je totiz povinnosti kazdeho se postavit proti zjevnemu bezpravi, i kdyz to znamena postavit se vlastnimu statu, vlade - a i kdyz to v konecnem dusledku muze znamenat zabiti. Staci se trosku podivat na vysledky "osvobozovani Iraku od Iracanu" a stisknu tu spoust bez vicitek svedomi [zahanbení]

Jsem tudiz strasne amoralni a nebezpecny terorista? [zmaten]

55380

9.6.2005 12:58

RE: Jak se vyrábějí teroristé

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 55380

>Jsem tudiz strasne amoralni a nebezpecny terorista? [zmaten]

Ano jste. Pockejte az se z prace vratim do Prerova, ja si Vas tam najdu... [naštvaný] [mrknutí jedním okem]

55391

9.6.2005 16:17

RE: Jak se vyrábějí teroristé

P.Peshmerga Mgr Paed 69.?.?.?

Reakce na 55380

(Příspěvek zrušen. Pouye urážky. Editor)

55427

10.6.2005 0:25

RE: Jak se vyrábějí teroristé

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 55380

Trodas a co zajezd do Iraku, to by ste bral? Co takle kdyby ste zacal dopisovat jako leho, akorat z jineho campu. Rad si vas prectu oba a bude mi zajimat kolik ste ten den vystrileli naboju a kolik mate na svedomi mrtvych. Je mi uplne burt z ktere strany se strili, povazuji to za debilizmus! Bohuzel je nas malo, kteri neverime na nasili...............

55490

10.6.2005 8:34

RE: Jak se vyrábějí teroristé

kema 205.?.?.?

Reakce na 55380

Pane Trodasi,
tez jsem mel takove sny jako vy. Jenze to bylov dobach kdy jsem byl v puberte a zil jsem v zemi, kde skutecne bylo treba proti necemu bojovat.
Neudelal jsem vsak temer nic, zrovna jako vy. A bratry Masiny, kteri coby svetla vyjimka neco podnikli dnes kdejaky humanista zatracuje.
Jeste me probuh reknete - proc zrovna Irak? Jiste, spousta lidi ma na celou vec opacny nazor nez Jirka Bush, ale ta vlada kterou si iracane nedavno svobodne zvolili vypada celkem rozumne. Snad byste se proboha nechtel prostrilet jako nejaky Rambo do vezeni ke stryckovi Saddamovi a darovat mu svobodu. At zase v cele sve tajne policie morduje svuj vlastni narod. [zmaten]
Vite co ? Jestli chcete nekde bojovat proti bezpravi, spojte se se mnou. Vylodime se v Bay of Pigs, sezeneme v horach Sierra Maestra nejake muchachos kteri uz maji komunismu plne zuby.
Pak se probijeme az do Havany a chycenemu Fidelovi narazime hlavu na kul.
Kdyz uz hrdinstvi, tak at to sakra za neco stoji a nekomu pomuze. [mrknutí jedním okem]

55533

10.6.2005 10:02

RE: Jak se vyrábějí teroristé

Dana 82.?.?.?

Reakce na 55533

(Příspěvek zrušen - mimo mísu)

55551

9.6.2005 15:27

ochoten proti agresorum v Iraku bojovat se zbrani v ruce

Peter Veliky 205.?.?.?

Pise zde pan Trodas.
Jak bojoval proti agresorum v 68 roce?
Nicenim dopravnich znacek, aby agresori na par hodin zabloudili? Vselijakym vlasteneckym provolavanim jako '...Jsme s Vami, budte s nami ...' Rusi, ukradli nam husy vemte si i Husaka, at nam tady nekvaka...'
V 89 roce ujistovali vsechny sve spoluobcany ze '...Nejsou jako oni ...'
Ted s kafickem v ruce u klavesnice ujistuje vsechny sve pritakavce ze by nevahal obratit zbran proti agresorum v Iraku.
Jedine s cim se s nimi (Zvedavcova leva grada) je i me podezreni ze pan Leho neni americkej vojak v soucasne dobe v Iraku.
Neco mi v jeho textech nehraje. Tak nepisi radovi vojaci.
Pise ale dobre a ve vetsine pripadu ti, kterym neni budoucnost lidstva (non-muslimu) lhostejna s nim musi souhlasit.

55416

10.6.2005 0:31

RE: ochoten proti agresorum v Iraku bojovat se zbrani v ruce

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 55416

pane Petre, klidne verte, ze leho je opravdicka osoba tentokrate se zdrzujici sluzebne v Iraku, znam ho, byl jsem s nim na pivu, on je pravicak ja libeterian povidani u piva tedy hodne rychle konci u zenskych [chechtot]

55492

10.6.2005 6:30

RE: ochoten proti agresorum v Iraku bojovat se zbrani v ruce

Stojan Jakotyč 69.?.?.?

Reakce na 55416

Herr Gross, absolutne s Vasou analyzou suhlasim. Dovolil by som pripomenut i udalosti v roku 1945, kde sa Cechom prodarilo povstat STYRI (cislom 4) dni pred koncom vojny, ktora trvala 5 rokov. To musi byt urcite svetovy rekord [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích]

55525

11.6.2005 3:54

RE: ochoten proti agresorum v Iraku bojovat se zbrani v ruce

leho 84.?.?.?

Reakce na 55525

Stojane, byli Cesi jako muj dedecek z matciny strany, ktery byl clenem odboje, byl odsouzen k smrti a prozil 4 roky po kriminalech a koncentrakach a kteremu se podarilo uprchnout z kriminalu s obrovskym stestim. Pak take byli Cesi jako muj otec, dustojnik prvni Ceskoslovenske armady, ktery organizoval sabotaze tanku v Ceskomoravske a ktery se staral o sestrelene spojenecke piloty, zranenym obstaraval lekarskou pomoc a akceschopnym obstaraval doklady a zarizoval cestu zpet pres frontu ke svym jednotkam do Anglie ci na osvobozena uzemi v Zapadni Evrope. Taktez mel vysilacku a pracoval pro zpravodajske sluzby zapadnich spojencu. Samozrejme byl take jeden z tech, co povstal 4 dny pred koncem valky v Praze. Zavreli ho az komunisti, jelikoz on pracoval pro zapadni rozvedky a to se hodnotilo jako spionaz. Uz za valky mel vedet, ze nase ceskoslovenska vlast bude pod komunisty a pravem pikal, ze? Myslite, ze tito lide byli zbabelci?

55686

11.6.2005 5:07

RE: ochoten proti agresorum v Iraku bojovat se zbrani v ruce

Lev 68.?.?.?

Reakce na 55686

Leho, nerad to delam, ale jsem taktez jen clovek z kosti, masa a kuze. Toto je PRVNI !! prispevek od vas, ktery hodnotim !, ale nechte nase baby napokoji ! Ano ? [smích]

55691

11.6.2005 12:43

RE: ochoten proti agresorum v Iraku bojovat se zbrani v ruce

leho 84.?.?.?

Reakce na 55691

Chapu, Lve, ze jste asi musel prekousnout hodne kladne hodnotit muj prispevek. Ale vase baby bolsevicky na pokoji nenecham. Nektere z nich, coby prislusnice domovnich vyboru posilaly na smrt nevinne do ruznych Jachymovu a pozdeji treba do sklaren na Jablonecku jak na bezicim pasu. Tyhle veci se dely az do sametaku bezne. Taktez pamatuji podobne baby jako pani Dana na vojenske sprave. Zveda se mi zaludek, kdyz na ne vzpominam...

55714

11.6.2005 14:19

RE: ochoten proti agresorum v Iraku bojovat se zbrani v ruce

Lev 68.?.?.?

Reakce na 55714

Jo, presne tak. Tak to delali komunisti - ukazali prstem a byl vinnen i bez dukazu. To, ze pani Dana pracovala, jako civilista na Vojenske zprave neznamena, ze musela podporovat totalitu. To by jste musel pak obvinit vsechny v bolsevickem zrizeni, vcetne vas, kemy, vaseho dedecka, rodicu, bratru sester a ja nevim koho jeste. Vse vzdy navazuje na neco. Virove nemoci si take nevybiraji. Vse je od vas jednostranne leho, presne tak, jak za bolsevizmu - kupredu leva, zpatky ni krok !

55719

11.6.2005 16:53

RE: ochoten proti agresorum v Iraku bojovat se zbrani v ruce

Aja 24.?.?.?

Reakce na 55714

Leho, Dana se obhaji , sama.
Ja jen, dotaz ohledne mych prarodicu, kteri byli oba dva bolsevikem zavreni a po propusteni zustali v Ceskoslovensku a dokonce tam i posleze pracovali (tedy jen deda, babicka byla v domacnosti), jestli si mam pred nima take odplivnout.
Jestli si dovolite o mne rict, ze jsem baba bolsevicka (ta baba nevadi), tak vas kopnu do holene.

55738

12.6.2005 7:06

RE: ochoten proti agresorum v Iraku bojovat se zbrani v ruce

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 55714

Opět jste dokázal, seržante Leho, že blbce ze sebe děláte vlastnoručně.

55816

12.6.2005 18:51

RE: ochoten proti agresorum v Iraku bojovat se zbrani v ruce

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 55714

Nektere z nich, coby prislusnice domovnich vyboru posilaly na smrt nevinne do ruznych Jachymovu a pozdeji treba do sklaren na Jablonecku jak na bezicim pasu. Tyhle veci se dely az do sametaku bezne. Taktez pamatuji podobne baby jako pani Dana na vojenske sprave. Zveda se mi zaludek, kdyz na ne vzpominam...

Co to tady melete za pitomosti? Vy pani Danu znate? Koho poslala na smrt do ruzných Jáchymovů? Až do sametové revoluce bežně? Odkud vas pustili, že vas nehledají?
Zvedá se mi žaludek, když čtu vaše příspěvky.A to prosím kritizuje člověk, který se živí zabíjením jiných lidí.

55848

13.6.2005 9:20

RE: ochoten proti agresorum v Iraku bojovat se zbrani v ruce

Dana 82.?.?.?

Reakce na 55714

LEHO, já skutečně nevycházím z údivu.
Nemíním se nijak obhajovat, protože za a.)se mně vaše stupidní poznámky o Jáchymově netýkají a o bolševických babách na vojenské správě ani nemluvě. za b ) bylo by to naprosto zbytečné.Vy přece víte nejlíp jak se tady žilo.
Víte co mně nejvíce pobavilo? Pro soudruhy jsem nebyla politicky uvědomnělá, byla jsem naivní a nechápala politickou situaci. Pro vás jsem bolševik, nepřítel atd... Mé názory se přitom nijak nezměnily. Pořád tvrdím, že nikdo nemá právo zabíjet ve jménu čehokoliv, útok na jinou zemi je agrese a každý národ má právo sám rozhodovat o tom jak chce žít.
Jak je vidět pro obě strany tzn. komunisty a lehovce jsou mé názory špatné. Asi to bude tím, že jsou v podstatě naprosto stejní, komunisté terorizovali lidi ve jménu lepších zítřků a lehovci ve jménu demokracie. Takže pro mne je spíše pochvala to, že jsem pro Lehovce nepřítel.

55922

13.6.2005 13:43

RE: ochoten proti agresorum v Iraku bojovat se zbrani v ruce

leho 84.?.?.?

Reakce na 55922

>čehokoliv, útok na jinou zemi je agrese a každý národ
>má právo sám rozhodovat o tom jak chce žít.

Presne tak, Dano, souhlasim. Ovsem, kdyz si ten jiny narod rozhodne, ze chce znicit jinou zemi a financuje teroristy k uskutecneni tohoto planu, co potom? I kdyz je to jina zeme, nez ta nase, a Irak nakonec ignoroval veskere smlouvy o primeri, co potom? Spolehnout se na psychopatickeho diktatora a jednoduse mu tu malou zemicku naservirovat ke zniceni a nebo odstranit diktatora nez bude pozde? Ja vim, vy byste ve jmenu miru servirovala male zemicky ke zniceni, vidte?

55943

13.6.2005 13:57

RE: ochoten proti agresorum v Iraku bojovat se zbrani v ruce

Dana 82.?.?.?

Reakce na 55943

Ovsem, kdyz si ten jiny narod rozhodne, ze chce znicit jinou zemi a financuje teroristy k uskutecneni tohoto planu, co potom?

A už je to tady zase. Leho nevím nic o tom, že by Irák uspořádal referendum na téma zda zničit USA, popř. uskutečnil národní sbírku na podporu teroristů. Ale klidně si překrucujte fakta dál. Co takhle změnit váš nick na : Obehraná deska?

55944

13.6.2005 14:00

RE: ochoten proti agresorum v Iraku bojovat se zbrani v ruce

Dana 82.?.?.?

Reakce na 55944

dovětek
a s čím to vlastně v mé odpovědi souhlasíte? Snad ne s tím, že jste stejný jako komunisti.

55947

13.6.2005 16:23

RE: ochoten proti agresorum v Iraku bojovat se zbrani v ruce

Lev 68.?.?.?

Reakce na 55947

dovětek
a s čím to vlastně v mé odpovědi souhlasíte? Snad ne s
tím, že jste stejný jako komunisti.
_________________________________________

...pšššššt, paní Dano. Leho nám to tají, co už dávno víme [velký smích]


55969

13.6.2005 21:42

RE: ochoten proti agresorum v Iraku bojovat se zbrani v ruce

leho 84.?.?.?

Reakce na 55947

>dovětek
>a s čím to vlastně v mé odpovědi souhlasíte?

Ze si kazdy muze delat co chce, ovsem krome financovani a organizovani vselijakych narodne-osvobozeneckych hnuti, mimo jine, abych tedy pouzil jazyka, na ktery jste vy zvykla...

56003

14.6.2005 9:30

RE: ochoten proti agresorum v Iraku bojovat se zbrani v ruce

Dana 82.?.?.?

Reakce na 56003

Ze si kazdy muze delat co chce, ovsem krome financovani a organizovani vselijakych narodne-osvobozeneckych hnuti, mimo jine, abych tedy pouzil jazyka, na ktery jste vy zvykla...

Aha , a platí to i pro nádrodně-osvobozenecké režimy, které podporovala a podporuje USA?

56072

13.6.2005 13:57

RE: ochoten proti agresorum v Iraku bojovat se zbrani v ruce

Aja 24.?.?.?

Reakce na 55922

Skoda, Dano, ze mezi emotikony nejsou tleskajici rucicky. Hned bych vam jich par poslala. [smích]

55945

13.6.2005 21:38

RE: ochoten proti agresorum v Iraku bojovat se zbrani v ruce

leho 84.?.?.?

Reakce na 55922

>Pro vás jsem bolševik, nepřítel
>atd... Mé názory se přitom nijak nezměnily.

Vase nazory se schoduji s politickou linii byvalych vladcu stareho Ceskoslovenska. A jeste k tomu jste pracovala jistou dlouhou dobu pro ozbrojenou slozku tohoto represivniho rezimu. Omlouvejte si to jak chcete, ale jste proti demokracii a silam, ktere svet zbavuji diktatur. Kdyby bylo po vas, tak CSSR a Sovetsky Svaz stale existuje...

56002

13.6.2005 23:09

Tomu Lehovi chybí už jen koule

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 56002

a až ho vyrazej i s futrem z armády, mohl by si otevřít na bagdádském bazaaru hadačskej a věštírenskej stánek. Asi umí taky hádat minulost, přítomnost a budoucnost z lógru, když hned vidí každému tak dobře do ledví.

56015

14.6.2005 0:45

RE: ochoten proti agresorum v Iraku bojovat se zbrani v ruce

Aja 24.?.?.?

Reakce na 56002


>
>Vase nazory se schoduji s politickou linii byvalych vladcu
>stareho Ceskoslovenska. A jeste k tomu jste pracovala jistou
>dlouhou dobu pro ozbrojenou slozku tohoto represivniho
>rezimu. Omlouvejte si to jak chcete, ale jste proti
>demokracii a silam, ktere svet zbavuji diktatur. Kdyby bylo
>po vas, tak CSSR a Sovetsky Svaz stale existuje...

Neda se nic delat, leho, uz je potreba se vas zeptat. Co jste proti rezimu v byvalem Ceskoslovensku udelal vy?
Kazdy, at drzel v ruce tuzku nebo krumpac, pracoval pro CSSR.
Nekdo byl aktivni bolsevik, nekdo si zil v ulite, par lidi slo do disidentu, nekdo utekl.
Revoluce? Videli jsme jak to dopadlo v 68 a to neslo o prevrat, ale o uvolneni "oprati" a sup, uz jsme meli pred okny armady Warsavske smlouvy.
Tak se pochlubte, co vam dava pravo na nas plivat, vyhrozovat nam?

56024

14.6.2005 5:40

RE: ochoten proti agresorum v Iraku bojovat se zbrani v ruce

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 56024

ano pani Ajo a pak na rok otevrene hranice do kor^an, TIMTO DEKUJI NASIM BRATRUM [smích]za moznost se podivat do sveta a na trvalo zustat.

56051

14.6.2005 6:44

RE: ochoten proti agresorum v Iraku bojovat se zbrani v ruce

Aja 24.?.?.?

Reakce na 56051

>ano pani Ajo a pak na rok otevrene hranice do kor^an, TIMTO
>DEKUJI NASIM BRATRUM [smích]za moznost se podivat do sveta a na
>trvalo zustat.

To je fakt, nekdy v te dobe nebylo potreba mit ani pas.

56061

14.6.2005 9:40

RE: ochoten proti agresorum v Iraku bojovat se zbrani v ruce

Dana 82.?.?.?

Reakce na 56051

Za to neděkujte BRATRUM, ale českým pohraničníkům, kteří Vám ty závory zvedli a mnozí i popřáli šťastnou cestu. Však si to také někteří z nich potom odskákali a skončili u lopaty.Ale na to se nějak zapomíná.

56073

14.6.2005 14:26

RE: ochoten proti agresorum v Iraku bojovat se zbrani v ruce

Aja 24.?.?.?

Reakce na 56024

Mate cas odpovedet, leho?

56104

14.6.2005 19:47

RE: ochoten proti agresorum v Iraku bojovat se zbrani v ruce

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 56104

Mate cas odpovedet, leho?

Čas by byl, ale argumenty jaksi [zahanbení] chybí.

56151

14.6.2005 9:27

RE: ochoten proti agresorum v Iraku bojovat se zbrani v ruce

Dana 82.?.?.?

Reakce na 56002

Vase nazory se schoduji s politickou linii byvalych vladcu stareho Ceskoslovenska.
Je vidět, že žijete na rozdíl ode mne na planetě Nenávist, protože jinak byste nemohl napsat takovou pitomost.

A jeste k tomu jste pracovala jistou dlouhou dobu pro ozbrojenou slozku tohoto represivniho rezimu. Omlouvejte si to jak chcete, ale jste proti demokracii a silam, ktere svet zbavuji diktatur. Kdyby bylo po vas, tak CSSR a Sovetsky Svaz stale existuje...

Já se neomlouvám a ani nebudu, nemám k tomu důvod. Tak aby jste to už konečně pochopil, jsem a vždy budu proti lidem jako jste vy. Proti lidem, ktří zneužívají slovo demokracie, aby tím omluvili svého koníčka- zabíjení jiných pro finanční zisk, nebo jen proto, že jsou prostě jiní než vy.
Na tu poslední zhovadilost ani nebudu odpovídat.




56071

12.6.2005 6:56

RE: ochoten proti agresorum v Iraku bojovat se zbrani v ruce

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 55686

Tak to jste ty Vaše pohádky, seržante leho, tentokrát přepísk trochu moc. Váš pan otec by musel obstarávat vlastnoručně skoro celý odboj v Protektorátu.

55815

11.6.2005 14:57

RE: ochoten proti agresorum v Iraku bojovat se zbrani v ruce

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 55525

Pane Jakotyc, chtel bych upozornit, ze Lidice nebo Lezaky, nebyli srovnany se zemi 4 dny pred skoncenim valky. Vite Nemci to maji v krvi a nikdy nedelaji nic bez duvodu.

55721

12.6.2005 2:50

RE: ochoten proti agresorum v Iraku bojovat se zbrani v ruce

Stojan Jakotyč 69.?.?.?

Reakce na 55721

To je vlastne pravda. Na Heydricha som zabudol. Tak sorry ...

55794

12.6.2005 16:18

RE: ochoten proti agresorum v Iraku bojovat se zbrani v ruce

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 55794

Ano, spravne Reynhard Heydrich, velmi schopny a nebezpecny muz, ktereho se obaval i jeho sef muz cislo 1 v SS Himler. Heydrich dychtil po moci jako houba po vode a mel k tomu i odpovidajici predpoklady (bezohledny, arogantni, bezcharakterni, tvrdy, inteligentni...). 27.9. 1941 prisel do funkce zastupujicihi risskeho protektora za udajne nemocneho, ale podle Berlina prilis mekkeho Konrada von Neuwirt. Prvni, co H. udelal, bylo vyhlaseni vyjimecneho stavu (umoznoval soudum vynaset rozsudky smrti bez moznosti odvolani), splolu s H. slo o duslednou germanizaci "autonomie" protektoratu, takze jakakoliv dalsi vlada uz nemela vazbu na predmnichovskou republiku byla kolaborantska a pronacisticka, ale to na Slovensku platilo okmzite po rozbiti republiky, pro slovenske politiky v pravnim zargonu popisuje toto jednani slovicko velezrada. 27.5. 1942 Kubis a Gabcik atentnat, zduraznuju ze Josef Gabcik buyl Slovak a byl to statebcny muz! Po teto akci vykoupali naciste protektorat v krvi, celkova bilance 360 000 mrtvych ceskoslovenskych obcanu, z toho 100 000 Zidu. Pripominam, proto aby si lide uvedomily, ze krome genocidy prevazne antisionistickych evropskych Zidu umirali i jini. Obeti jsou v drtive vetsine civiliste nebo jak pise ten, kdo ma moc teroriste, bandite a jejich napomahaci.

55832

12.6.2005 18:07

RE: ochoten proti agresorum v Iraku bojovat se zbrani v ruce

P.Peshmerga 69.?.?.?

Reakce na 55832

Pane Bartošek,
ten první říšský protektor Čech a Moravy se jmenoval Konstantin Freiherr von Neurath (1873 - 1956, přežil je všechny, sice částečně v lochu, ale přežil). Kdyby jeho jméno bylo Neuwirt, pak by si Vlasta Burián nemohl z něho dělat v divadle prču typu "Neu Rad nasrat, nové kolo, mokré kolo, (nass Rad)". Ale to si mohl dovolit jen Vlasta Burián, který byl doma jak v češtině, tak v němčině a svobodný pán von Neurath byl diplomat ze staré školy a ani ho za to nešikanoval, to dělali až komouši.

55840

14.6.2005 2:09

RE: ochoten proti agresorum v Iraku bojovat se zbrani v ruce

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 55840

Dekuju za pripominku a omlouvam se za nepresnost. Tato chyba nastesti nemela vliv na prispevek.

56029

13.6.2005 22:31

RE: ochoten proti agresorum v Iraku bojovat se zbrani v ruce

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 55525

Súhlasím s týmto príspevkom a ešte by som chcel pripomenúť nech sa pozrú koľko českých filmov sa nakrútilo od roku 1939 až 1945. Tak asi takto si češi predstavovali záchranu svjho národa. A pražské povstanie? nech sa nedaju vysmiať.

56011

9.6.2005 16:07

Jak se vyrábějí teroristé

Aja 24.?.?.?

Ten zvlastni a vtiravy pocit Deja vu.
Ach jo.

55426

9.6.2005 16:35

Jak se vyrábějí teroristé

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Pavel -Čert- Němec - ja se za svuj nazor nebojim ani nestydim [mrknutí jedním okem] Klidne si toho nebezpecneho teroristu podjte najit, i adresu vam muzu dodat [velký smích]


Aja - take me to pripada jako podobne totalite, kdy se tak dlouho provokovalo, az se za pitomost (navic napul vymyslenou), zavrelo. Zlepseni je treba videt v tom, ze se zde jiz zavira za deklarovany UMYSL, nikoliv za fakticky cin.

Z cehoz plyne, ze bych si mel uz jit vyslapnout do veznice, nebot mym umyslem je sestrelit kazde letadlo US army, preletajici pres CR na pravidelne lince smerem na Irak (mozna s mezipristanim v Turecku?) a zastrelit kazdeho okupanta z USA (i ty bez uniformy...) v Iraku.
A protoze tento muj UMYSL ma nyni u soudu stejnou vahu, jako fakticke vykonani cinu, jest nepochybne, ze to mam na dozivoti [zahanbení]

55430

9.6.2005 18:04

RE: Jak se vyrábějí teroristé

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 82.?.?.?

Reakce na 55430

>Pavel -Čert- Němec - ja se za svuj nazor nebojim
>ani nestydim [mrknutí jedním okem] Klidne si toho nebezpecneho teroristu podjte
>najit, i adresu vam muzu dodat [velký smích]

Mozna by stacilo par piv a dam pokoj. Dodejte namisto te Vasi adresy radeji adresu nejake dobre hospudky, sdelte mi barvu oci a velikost bot, schvalne jestli Vas poznam [mrknutí jedním okem]

55446

9.6.2005 21:13

Jak se vyrábějí teroristé

Aja 24.?.?.?

Koncem roku by mela vyprset platnost asi 15 opatreni, ktera byla v USA zavedena v ramci Patriot Act.
Bushova administrace zacina tlacit na kongres, aby odhlasoval zmenu " z docasnosti na vecne casy".
To take, jako bychom znali, ze?

55466

10.6.2005 0:36

RE: Jak se vyrábějí teroristé

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 55466

pani Ajo a jak je to s Patriot act v Kanade,mate nejaky? Pokud vim, tak teroriste to obycejne berou pres Kanadu.

55495

10.6.2005 4:01

RE: Jak se vyrábějí teroristé

Aja 24.?.?.?

Reakce na 55495

>pani Ajo a jak je to s Patriot act v Kanade,mate nejaky?
>Pokud vim, tak teroriste to obycejne berou pres Kanadu.

Nemame, ale prituhuje.
Mozna by se dala postavit zed, byla by sice sakra dlouha, ale je to "in" stavet ploty.

55508

10.6.2005 15:42

RE: Jak se vyrábějí teroristé

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 55508

Dobry napad(s tim plotem). V Cechach ho postavili pred "ochranou" cikanu taky, bohuzel se musel zbourat. Nevim ale proc, napad to byl dobry. [smích]

55609

10.6.2005 5:31

RE: Jak se vyrábějí teroristé

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 55495

Pane Vcelicka cetl jste vubec o co de? Takze pouze strucne. Tento uz prijaty zakony dokument umoznuje porusit:svobodu vyjadrovani, svobodu tisku, ochranu listovniho tajemstvi, tajne domovni prohlidky, v nekterych pripadech Vam nikdo nesdeli obvineni a nemate pravo na pravni pomoc, po zatceni muzete byt uveznen na libovolnou dobu aniz by bylo vznesono obvineni. Pamatujete si Hitlerovu akci " Noc v mlze". Dale je velmi zajimave, ze nez se udela novy zakon zabere to dost casu. 11. zari 2001 utok na Dvojcata v New Yorku a v rijnu 2001 Patriot Akt, prave vcas dokud byla verejnost rozhorcena. Nahody se deji, to je fakt.

55520

10.6.2005 18:55

RE: Jak se vyrábějí teroristé

dusan 70.?.?.?

Reakce na 55466

Koncem roku by mela vyprset platnost asi 15 opatreni, ktera byla v USA zavedena v ramci Patriot Act.
Bushova administrace zacina tlacit na kongres, aby odhlasoval zmenu " z docasnosti na vecne casy".
To take, jako bychom znali, ze?

Aja -- 24.?.?.?


Na me mila pani AJO ty "vecne casy" zapusobily tak
ze jsem emigroval. Co vy budete delat, kdyz ten
Patriot Act bude kongresem odhlasovany ???
Napiste, kolikrat ten Act vam omezil vasi osobni
svobodu, ci vubec vas zivot.Prosim.


55628

10.6.2005 19:40

RE: Jak se vyrábějí teroristé

Aja 24.?.?.?

Reakce na 55628


>
>
>Na me mila pani AJO ty "vecne casy" zapusobily tak
>ze jsem emigroval. Co vy budete delat, kdyz ten
>Patriot Act bude kongresem odhlasovany ???
>Napiste, kolikrat ten Act vam omezil vasi osobni
>svobodu, ci vubec vas zivot.Prosim.
>
>
>

A procpak se me na to ptate, pane Dusane?
Nejak to se mnou souvisi?
No dobra, povim vam; at bude, ci nebude odhlasovan na vecnost, nebudu delat nic, mozna moudre pokyvu hlavou (to umim hezky) a pomyslim si svoje...
Je tu rec o tom, jak se vyrabeji reroriste, at uz textu prikladam verohodnost, nebo ne, nejak mi prislo, ze tahle zprava s tim souvisi.
Pokud chcete naznacit, ze kdyz me Patriot Act nijak neomezuje, ze mam drzet zobak, davam vam za pravdu a nabizim vam, jako tema k diskuzi moji sousedku, madame Tramblay. Neni nicim vyjimecna, ale jako tema k hovoru naprosto neutralni.

55645

10.6.2005 22:11

RE: Jak se vyrábějí teroristé

dusan 70.?.?.?

Reakce na 55645

Ne, jen bych chtel vedet, jestli patrite k tem lidem
co kdyz se tady napise ze PATRIOT ACT je spatny, ze
se k nim okamzite pridate, jak to tady cini asi 95 %
ctenaru. Proboha, vzdyt to je primo v nas vsech za-
kodovane, ze se branime. Jestli si myslite, ze uz tech
teroristickych akci ve svete nebylo dost, a ze se musi
neco proti tomu delat, tak me je potom vas lito.

55657

11.6.2005 2:26

RE: Jak se vyrábějí teroristé

Aja 24.?.?.?

Reakce na 55657

>Ne, jen bych chtel vedet, jestli patrite k tem lidem
>co kdyz se tady napise ze PATRIOT ACT je spatny, ze
>se k nim okamzite pridate, jak to tady cini asi 95 %
>ctenaru. Proboha, vzdyt to je primo v nas vsech za-
>kodovane, ze se branime. Jestli si myslite, ze uz tech
>teroristickych akci ve svete nebylo dost, a ze se musi
>neco proti tomu delat, tak me je potom vas lito.
>

Vy se mnou mluvite, jako bych drze popirala pud sebezachovy.
Uz jsem vas tusim jednou zadala, pane Dusane, abyste me nelitoval.
Jo a ta moje sousedka, i pres to, ze jsem ji dala publikaci o Praze a Cechach si porad mysli, ze jsem Korsicanka....

55676

11.6.2005 15:05

RE: Jak se vyrábějí teroristé

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 55628

Nevzpominam si kolikrat na vecne casy, pred kteryma jste odcestoval na zapad, omezili svobodu mych rodicu,zrejme velmi zridka. Tyto zakony umoznuji jit po krku vsem, kdo jsou nepohodlni rezimu. Jakakoliv moc ma tendenci nabalovat na sebe dalsi moc. Takze pokud bude paralyzovana ta cast spolecnosti, ktera kritizuje rezim, zada zduvodneni jistych akci ( napr. vyhlaseni valky, vydavani novych zakonu, dodrzovani a obchazeni platnych zakonu statem...) spejeme neodvratne k nove totalite, at se to libi nebo ne!

55722

10.6.2005 0:31

Jak se vyrábějí teroristé

Misu 193.?.?.?

Co na to rict?
Nemam dost informaci. Podle tohoto clanku to opravdu vypada na ucelove obvineni, neni to ale jen zase nejaka "upravena" skutecnost? Vazne by se toho FBI odvazila? CIA, nebo NSA, nebo Mossad, to je jina, ale FBI? Vzdyt to stale muze prasknout (oficialne), co by pak asi nasledovalo?
No jestli je to fake, tak si zase vladni garnitura kope hrob. Kazdy z tech panu ma pribuzne a minimalne ti vedi, kde je pravda. A reknou to dal. A nekdo nekde se toho chytne. Kdyz ne v USA, tak jinde ve svete. Nekde to proste nakonec vyplave, jak ovyplaval Abu Ghraib, Guantanamo, Wategate, atd...

55491

10.6.2005 5:34

RE: Jak se vyrábějí teroristé

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 55491

Dnes a denodene jsme krmeni upravenymi skutecnostmi v mediich. Uz to vypada, ze pravda o podstatnych vecech neni na jidelnim listku.

55521

10.6.2005 22:23

RE: Jak se vyrábějí teroristé

leho 84.?.?.?

Reakce na 55521

>Dnes a denodene jsme krmeni upravenymi skutecnostmi v
>mediich. Uz to vypada, ze pravda o podstatnych vecech neni
>na jidelnim listku.

Skutecne to nejdulezitejsi na tomto svete je, ze byli dva lide zavreni za ochotu aktivne pomahat Al-Kajde. Jde opravdu o masivni akci. Takovi KGB ci drive NKVD v SSSR zavreli 2 ale miliony nevinnych behem jednoho kvartalu a nikoho to moc nevzrusovalo. Holt levicaci se ridi dle slavneho vyroku batusky Stalina: Smrt jednotlivce je tragedie, milionu je statistika. I kdyz v tomhle pripade se nejedna o nevinatka a zdaleka nejsou mrtvi, ale to je celkem jedno, stalinovu linii porad tyto stare politicke struktury v pohode nasleduji...

55663

11.6.2005 5:43

RE: Jak se vyrábějí teroristé

TS 213.?.?.?

Reakce na 55663

"Je dobre byt spatny, protoze jini byli jeste horsi."
Zajimava logika.

55695

12.6.2005 2:06

RE: Jak se vyrábějí teroristé

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 55663

Statistika cislovku dva bere jako nulu v porovnani s miliony v Gulazich. Souhlas. Ale tady jde o neco jineho. V demokraticke zemi byl za zvlastnich okolnosti vynucen zakon, ktery utoci na osobni prava a svobody obcanu teto zeme. Zakon mel mit oficialne casove omezeni, i kdyz ted v kontextu s tim, co se deje, verim, ze neoficialne mel byt na veky. Tihle dva byli vlakani do lecky federalnimi agenty, nechteli mit aktivni ucast na nejakych akcich, jeden lekar prislibil pripadnou pomoc, druhy mel vest kurz sebeobrany. Pri vsi ucte pane Lev, zamyslete se take nad tim jake dokument Patriot Act dava pravomoci, zadrzet nekoho ve vazbe casove neomezene bez udani duvodu napr.

55784

10.6.2005 0:34

Jak se vyrábějí teroristé

Misu 193.?.?.?

Mimochodem, pan Trodas zde nastinil myslenku, zdali by sel do iraku utocit proti okupantum. Zajimava otazka. Sam nevim, jak bych se zachoval, kdyby treba zabili nekoho z manzelcinych pribuznych a tchan me pozadal o pomoc. Nezbyva mi nez doufat, ze se to nikdy nestane, protoze by to pro me bylo tezke dilema.

55494

10.6.2005 6:34

RE: Jak se vyrábějí teroristé

Stojan Jakotyč 69.?.?.?

Reakce na 55494

Pane Misu, najlepsi sposob, ako odhadnut smer, ktorym by sa Vase akcie uberali, je pozriet sa na historiu Ceskeho naroda.

1945=kolaborantstvo + povstanie 4 dni pred koncom vojny.
1948=drzanie huby + pochodovanie s Ludovymi miliciami.
1968=otacanie znaciek + vykladanie politickych vtipov
1989=cinkanie klucmi + rozkradanie narodneho majetku

Este stale je Vam nejasne, ako by ta Vasa dilema dopadla?

55528

10.6.2005 7:15

RE: Jak se vyrábějí teroristé

Misu 193.?.?.?

Reakce na 55528

A o co vam jde?!?!?!
Ja mluvim nej a pouze o sobe!!! Ne o ceskem narodu, jehoz jsem prislusnikem, vime?!
Opravdu "miluju", kdyz mi nekdo vyklada, jak se budu chovat, protoze se prave cesky narod choval tak, jak se choval. A co treba cesti prislusnici britske RAF za II. svetove? Meli tam ctyri operacni perute!!! Co ti, co staveli v '68 barikady u rozhlasu? A ano, take jsem "cinkal klici", ale pak jsem se snazil poctive pracovat, ne krast.
A co ten vas narod? Uz jste zapomnel, jak vyhlasil nezavislost? Myslim tu "prvni". A co ta vyhlasena valka proti spojencum? Uz jste vubec konecne podepsali kapitulaci, nebo "de jure" stale jeste valcite?

55529

10.6.2005 19:31

RE: Jak se vyrábějí teroristé

Stojan Jakotyč 206.?.?.?

Reakce na 55529

Aha, takze v osemdesiatom deviatiom ste cinkal klucmi, a teraz rozmyslate, ci by ste ukazal Iracanom, ako sa poriadne bojuje, ze? Asi bude lepsie, Vcelicko, ak to nechate na leha, a dalsich vojakov. Vas by tam asi chytili i s tymi cinkavymi klucmi a podrezali ako prasa, tak ako sa to stalo mnohym inym.

55639

10.6.2005 8:48

RE: Jak se vyrábějí teroristé

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 55528

pane Stojane a ted nam napiste este o tech Kriznikach na Strbatem plese ano? Nebo neco o Dukle a Sloveskem povstani o tom urcite vite vic.

55538

10.6.2005 10:27

RE: Jak se vyrábějí teroristé

Dana 82.?.?.?

Reakce na 55528

Pane Misu, najlepsi sposob, ako odhadnut smer, ktorym by sa Vase akcie uberali, je pozriet sa na historiu Ceskeho naroda.
1945=kolaborantstvo + povstanie 4 dni pred koncom vojny.
1948=drzanie huby + pochodovanie s Ludovymi miliciami.
1968=otacanie znaciek + vykladanie politickych vtipov
1989=cinkanie klucmi + rozkradanie narodneho majetku
Este stale je Vam nejasne, ako by ta Vasa dilema dopadla?


Že by to na Slovensku vypadalo výrazně jinak?
1945= konec fašistického státu, v čele se služebníkem božím(!)
1948= drzanie huby + pochodovanie s Ludovymi miliciami
1968= otacanie znaciek + vykladanie politickych vtipov
1989= cinkanie klucmi + rozkradanie narodneho majetku

Co tím chtěl básník říci?

55557

10.6.2005 10:48

RE: Jak se vyrábějí teroristé

google 84.?.?.?

Reakce na 55557

na Slovensku to vyzera bohuzial tak isto(ak nie horsie) a Jakotyca si nevsimajte, obcas pise tie svoje prispevky za pomoci hypofyzy, namiesto mozgu. inac je to ale celkom rozumny chlapcisko... [mrknutí jedním okem]

55566

10.6.2005 19:32

RE: Jak se vyrábějí teroristé

Stojan Jakotyč 206.?.?.?

Reakce na 55557

Nechapem zmysel porovnavani Cechov so Slovakmi. Co tym chcel basnik povedat? Iba to, ze Cesi (ako narod) su, ako to povedal svojho casu uz Svej, "eine Simulantenbande".

55640

11.6.2005 7:31

RE: Jak se vyrábějí teroristé

Lev 68.?.?.?

Reakce na 55640

Nechapem zmysel porovnavani Cechov so Slovakmi. Co tym chcel basnik povedat? Iba to, ze Cesi (ako narod) su, ako to povedal svojho casu uz Svej, "eine Simulantenbande"
________________________________________________________

Stojane, prestante delat stale rozbroje mezi Cechy a Slovaky. Skodite jedine Slovakum. A hlavne nezapomente, ze stejne, jsme si bratři ! [cool]

55701

12.6.2005 2:53

RE: Jak se vyrábějí teroristé

Stojan Jakotyč 69.?.?.?

Reakce na 55701

>>
>> ... A hlavne nezapomente, ze stejne, jsme bratři!
>>


Hmmm, ze by bol otec zabludil v mladosti do Ciech? [smích]

55795

12.6.2005 4:07

RE: Jak se vyrábějí teroristé

Lev 68.?.?.?

Reakce na 55795

Hmmm, ze by bol otec zabludil v mladosti do Ciech? [smích]
_________________________________________

No a co, ci su Cesky skaredsi nez Slovenky ? [smích]

55809

10.6.2005 19:33

RE: Jak se vyrábějí teroristé

Stojan Jakotyč 206.?.?.?

Reakce na 55557

Nechapem zmysel porovnavania Cechov so Slovakmi. Co tym chcel basnik povedat? Iba to, ze Cesi (ako narod) su, ako to povedal svojho casu uz Svejk, "eine Simulantenbande".

55643

11.6.2005 1:09

RE: Jak se vyrábějí teroristé

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 55643

Mno, napište to ještě devadesátosmkrát a budeme Vám věřit.

55671

11.6.2005 4:01

RE: Jak se vyrábějí teroristé

Stojan Jakotyč 69.?.?.?

Reakce na 55671

for (i=0;i

55687

11.6.2005 5:00

RE: Jak se vyrábějí teroristé

Sidonius ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 55643

>Nechapem zmysel porovnavania Cechov so Slovakmi. Co tym
>chcel basnik povedat? Iba to, ze Cesi (ako narod) su, ako to
>povedal svojho casu uz Svejk, "eine Simulantenbande".

Když už chceš o něčem mluvit, tak si napřed zjisti fakta !
"Das ganze tschechische Volk ist eine Simulantenbande", neřekl Švejk, ale vrchní vojenský lékař Bautze. A jakpak se vyjadřovali Maďaři o Slovácích ? Nebýt Masaryka, tak Vás ti Maďaři sežrali. [smích]

55690

12.6.2005 1:00

RE: Jak se vyrábějí teroristé

Stojan Jakotyč 69.?.?.?

Reakce na 55690

Sidonius, vy starej simulante, s radostou si vsimam, ze ste si so mnou medzicasom potykal [smích] Za druhe, bol to fakt Bautze, v tom mate pravdu. Za tretie, kto to bol Masaryk? Nejaky kolaborant za druhej svetovej?

55775

11.6.2005 15:09

RE: Jak se vyrábějí teroristé

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 55528

Jak se u nas na Morave mezi Cechy rika na hruby pytel patri hruba zaplata. 1938 vyhlaseni prvniho Slovenskeho statniho utvaru, ze byl fasisticky a lizal Nemcum prde., nu coz napoprve po 2000 let pod Madarem neni spatne.

55723

12.6.2005 1:06

RE: Jak se vyrábějí teroristé

Stojan Jakotyč 69.?.?.?

Reakce na 55723

Rene, vitam Vas do diskusie.

Za prve, dovolil by som si zlozit poklonu vazenym rodicom za skvely vkus pri vybere Vasho krstneho mena. Rene Bartosek - to uz teda ma cveng! Kycovitejsie by snad bolu uz iba Mario Bartosek.

Po tom, co sme zistili, ze Vasi pani rodicia asi zrovna na univerzite nevyucuju, tak podme rozobrat podstatu Vasho prispevku. Spominate, ze Slovensky stat "lizal Nemcom prdel". Bohuzial, to je smutna pravda. Myslim si, ze dejiny nasich dvoch narodov by sa odvijali inak, ak by sme v sebe boli nasli odvahu postavit sa Nemcom na odpor.

Ale mozem sa mylit, pretoze Poliaci to spravili, a prilis im nepomohlo. Tak kto vie.

Sportu zdar, Rene [smích] [smích] [smích]

55776

12.6.2005 2:21

RE: Jak se vyrábějí teroristé

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 55776

Vazene pane Jakotyc, prestoze mi rodice na rozdil od tech Vasich na universite nevyucovali,ale presto se nemaji ve svem zivote za co stydet. Pravda, sve kresni jmeno nesnasim na druhou stranu jsem se mohl jmenovat Vinetu nebo treba Kokotyc, takze jsem nedopadl tak nejhur. A s tim odporem proti Nemcum se to ma tak. Lide si ve vlastech ceskych vydupali demonstracemi demisi vlady, a novou vladu s generalem Syrovym. Mobilizovalo se, Francie s Anglii vycouvali, jediny, kdo nas chtel spasit byl Stalin. I presto se chtelo bojovat, vcetne tzv. pate kolony, upozornuji, ze 90% sudetskych Nemcu mobilizovalo do ceskoslovenske armady! Benesova politicka klika nakonec zvolila jine reseni, ale na rozdil od te slovenske nevyhlasili samostatny fasisticky stat.

55786

12.6.2005 18:04

RE: Jak se vyrábějí teroristé

kema 205.?.?.?

Reakce na 55786

>jediny, kdo nas chtel spasit byl Stalin.

Jo, ten nas chtel spasit. Na vecne casy.
Asi tak, jako ty tri staty v pobalti. [oči v sloup]

Pamatuji si, jak jsem se v hodine dejepisu po vyslechnuti tehle moudrosti zeptal soudruzky ucitelky, jak by nam na valku nepripraveny soudruh Stalin pomahal. Probil by se pres Madarsko ?
Nechtela me soudruzka verit. Musel jsem ji ukazat atlas nez uverila, ze v te dobe nase zeme hranici s bolsim Sovetskym Sajuzom vubec nemela.

55839

12.6.2005 18:32

RE: Jak se vyrábějí teroristé

Lev 68.?.?.?

Reakce na 55839

>Pamatuji si, jak jsem se v hodine dejepisu po vyslechnuti
>tehle moudrosti zeptal soudruzky ucitelky, jak by nam na
>valku nepripraveny soudruh Stalin pomahal. Probil by se pres
>Madarsko ?

>Nechtela me soudruzka verit. Musel jsem ji ukazat atlas nez
>uverila, ze v te dobe nase zeme hranici s bolsim Sovetskym
>Sajuzom vubec nemela.
___________________________________________________

Vidíte kemo, už tehdy bylo kuře chytřejší slepice. Ale stejně nevím vočom, to zde piss,ete. .... ach jo, ten lehovic syndrom

55845

13.6.2005 9:28

RE: Jak se vyrábějí teroristé

Dana 82.?.?.?

Reakce na 55845

Pozor Stojane Jakotyci, soudružka učitelka podporovala režim v tom , že vás učila. Žebychom ji teď nechali dodatečně popravit?

55923

13.6.2005 16:31

RE: Jak se vyrábějí teroristé

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 55839

>Musel jsem ji ukazat atlas nez
>uverila, ze v te dobe nase zeme hranici s bolsim Sovetskym
>Sajuzom vubec nemela.

A jaký atlas jste jí to ukazoval, učiteli učitelů? Smotlachův atlas hub? V době, o které pan Bartošek píše, Československo hranici se Sovětským Svazem mělo.

55971

10.6.2005 8:25

Jak se vyrábějí teroristé

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Uvalit na lidi nejistotu a strach ,to je ta nejsilnejsi zbran politiku,jak maji obcany odzbrojit od jejich obcanskych prav a jistot,to ,co se dnes deje v Americe ,je uz planem politiku jez byl utkan pred nekolika desetiletimi,jakym smerem se bud eubirat Amerika a za ni ostatni svet.Paralizovanim mozku ,ovladnete cele telo,proto Americani umiraji v Iraku

When the first World War ended, the utopians—who still insisted that the assassination of the Archduke started the global war—were more determined than ever to disarm the people as the League of Nations disarmed their governments since it was armed anarchists and patriots who overthrew the Old World Order of Europe, creating parliamentary democracies out of Europe's monarchies. By the mid-1920's, as the League of Nations further developed its plan to erase all national borders and create a single global nation was formed, a wave of European national laws were being enacted to deprive European citizens of the right to own firearms.
The federal government's war on the 2nd Amendment, blamed on Bill Clinton by most diehard right-of-center conservatives, actually began during the presidency of John F. Kennedy, shortly after the abortive Bay of Pigs fiasco. The game plan, known as State Department Publication 7277, was entitled Freedom from War: The United States Program for General and Complete Disarmament in a Peaceful World.
There is no room in this country for hyphenated Americanism. The one absolutely certain way of bringing this nation to ruin, of preventing all possibility of its continuing to be a nation at all, would be to permit it to become a tangle of squabbling nationalities.
— Theodore Roosevelt, speech before the Knights of Columbus, 1915, New York

55530

10.6.2005 8:30

Jak se vyrábějí teroristé

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

MUSLIMS DEMAND KORAN LAW IN ENGLAND
Muslimove v Britanii pozaduji zakon Koranu.
And – Why not? They have infiltrated and taken over whole electorates. In some seats they constitute a bigger voting block than one or more of the major British political parties. The Labour government is still pulling tens of thousands of Muslims into overcrowded Britain knowing full well that they are acting against the wishes of the captive and helpless voters of England.

The following is the percentage of Muslims in some British electorates
(Total population in each about equal to one of our federal electorates).

From www.inminds.co.uk/election-guide-2005.html

ELECTORATE % MUSLIMS

Birmingham 48.8 %
Bethnal Green 39.2 %
Bradford West 37.6 %
East Ham 29.7 %
Ladywood 29.5 %
Blackburn 25.7 %
Canning Town 25.4 %

All three of the major parties in Australia are doing the same thing here despite all of the huffing and puffing about detention centres, boat people and the odd deportation of the most deserving, industrious, needy and least obnoxious illegals.

The deportations are merely a media charade to hide the wave of immigrants (who because of religious and ethnic attributes) will never integrate.Zkraceno
Jen padli na hlavu ,muze verit tomu ,co nam rikaji za uplatky politici,az se to cele zmeni,tak mi neni jasne ,kam se oni vrtnou,mozna ,ze se budou stehovat do vylidnene Afriky?

55532

10.6.2005 8:38

Jak se vyrábějí teroristé

kema 205.?.?.?

K prvni vete clanku o tom, ze od roku 2001 nedoslo v USA k teroristickemu utoku bych chtel jen dodat, ze je to dobre. A ze to po hruzach 9/11 dokazuje, ze nekdo neco dela spravne.
Nebo snad ne?

55534

10.6.2005 8:51

RE: Jak se vyrábějí teroristé

Misu 193.?.?.?

Reakce na 55534

Ne, nedokazuje to vubec nic. Maximalne tak to, ze ta tzv. Al Kaida, ta "matka vsech teroristickych organizaci, co chce sezrat cely svet a zahubit nas" nema tolik sily, kolik se ji pripisuje.
WTC je stale na stole s jedinou otazkou: "Qiu bono?" Zatim to vypada, ze spise zastancum tzv. Valky proti terorismu, viz. Patrioct Act, a dalsi, dosti vyrazne "dobrovolne" omezeni obcanskych svobod.
Mimochodem, je nekde k dispozici seriozni vedecka studie, ktera by vysvetlila, proc se ty dva obrovske baraky sesuly tak krasne do sebe (ze by to skoro ani demolicni cety lepe nezvladly) a alespon jeden nespadl na bok? A proc ten putomy madridsky hotel zustal po 24 hodinovem intenzivnim pozaru vicemene stat? Rad se poucim, zatim jsem nikde nic nenasel, krome klasickych reci, ze je to prece jasne, ze to nemohlo naraz letadel vydrzet, atd. Seriozni podklady, pocitacove simulace, schemata, presne casove sledy (vcetne presneho umisteni jednotlivych hlaseni hasicu, co byli v tom okamziku uvnitr a co je zachytili ruzni radioamateri). Dekuji mockrat.

55539

10.6.2005 14:16

A zide pry oslavovali

Peter Veliky 205.?.?.?

Reakce na 55539

Pan Nohejl by k tomu jeste pridal, ze zidi neprisli do prace.
Pokud podle neho celou tu WTC tragedii zkonstruovali CIA, Bily Dum atd, nebyli by prece tak blbi, aby jeste varovali zidy, aby neprisli do prace. I ta nejhorsi, nejneschopnejsi tajna sluzba by neudelala takovou kravinu.
Ale, mohli to vse zorganizovat muslimove a varovat zidy aby nechodili do prace, tim by se podezreni soustredilo na zidy.
Jenze zidi prisli do prace, zahynulo jich tam vice jak 2000.

55594

11.6.2005 1:12

RE: A zide pry oslavovali

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 55594

Jen jestli jich tam nezahynulo 6000, jako v tom holokaustu, malej Rasputine.

55672

11.6.2005 6:53

RE: A zide pry oslavovali

TS 213.?.?.?

Reakce na 55594

To varovani byl hoax. Popularni, ale porad hoax.

Veze se zritily nebot ocelove nosniky v jejich jadrech ztratily pevnost zarem, coz bylo zhorseno otlucenim protipozarni izolacni vrstvy narazem. Vice zde: http://cryptome.org/wtc-collapse.htm

55698

11.6.2005 15:23

RE: A zide pry oslavovali

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 55594

Po vynalezu klacku, ktery se menuje holocaust, jak prekvapive. Kdyz se hraji sachy a chce se vyhrat, tak pri matovani krale musime neco obetovat, ale na faktu vitezstvi to nic nemeni.

55728

11.6.2005 15:20

RE: Jak se vyrábějí teroristé

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 55539

Presne tak zjisti, kdo z toho ma prospech a budes vedet odkud fouka. Jeste poznamecka za kterou me muzou zavrit, jak tady v USA, tak i u nas v Cesku. Kolik z tech 5000 mrtvych bylo, takrikajic Zidovskeho etnika. To by me opravdu zajimalo pane Silverstajn.

55727

11.6.2005 20:29

RE: Jak se vyrábějí teroristé

kema 205.?.?.?

Reakce na 55539

>Ne, nedokazuje to vubec nic. Maximalne tak to, ze ta tzv. Al
>Kaida, ta "matka vsech teroristickych organizaci, co chce
>sezrat cely svet a zahubit nas" nema tolik sily, kolik se ji
>pripisuje.

Al Kaida opravdu nema tolik sily. Prisla totiz o svou zakladnu v Afghanistanu, jeji vudce se skryva nekde v dire s minimalni moznosti komunikace a na letistich i jinde jsou prisne kontroly.
Ze by ovsem Al Kaida rada neco podnikla (a nejspis nakonec i podnikne) dokazuji vyhruzky Osamy Bin Ladina tesne pred US volbami.

55753

11.6.2005 21:52

RE: Jak se vyrábějí teroristé

dusan 70.?.?.?

Reakce na 55753

Ze by ovsem Al Kaida rada neco podnikla (a nejspis nakonec i podnikne) dokazuji vyhruzky Osamy Bin Ladina tesne pred US volbami.

kema --


XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Pane kema a to nevite, ze mu za to zaslal Bush
kteremu to pomohlo ve volbach, pekne vyrmenou
kacenku a pulkila skvarku ?


55758

12.6.2005 2:36

RE: Jak se vyrábějí teroristé

Lev 68.?.?.?

Reakce na 55753

Ze by ovsem Al Kaida rada neco podnikla (a nejspis nakonec i podnikne) dokazuji vyhruzky Osamy Bin Ladina tesne pred US volbami.
__________________________________________________

Pane kema, prosim vas, budte tak laskavej a sdelte mi prosim, kterej TV kanalios vizualne sledujete, mimo Cartoon's ? Rad bych si tam naladil i svuj TV set. Diky - ve vsi slusnosti [velký smích]

55790

13.6.2005 8:25

RE: Jak se vyrábějí teroristé

kema 205.?.?.?

Reakce na 55790

>Pane kema, prosim vas, budte tak laskavej a sdelte mi
>prosim, kterej TV kanalios vizualne sledujete, mimo
>Cartoon's ? Rad bych si tam naladil i svuj TV set. Diky - ve
>vsi slusnosti [velký smích]

Pane Lev, ja vam to sdelim, ale jen vyjimecne. Vase otazka je totiz zcela mimo tema o kterem zde diskutujeme.
Nejcasteji se v televizi divam na History, Discovery a TechTv.
O politice si radeji ctu. Odebiram nekolik americkych a britskych casopisu zabyvajicich se politikou, jejichz jmena by vam asi nic nerekla.
A nyni zpet k tomu, jak se vyrabeji teroriste! Co si o tom myslite?

55919

13.6.2005 13:11

RE: Jak se vyrábějí teroristé

Lev 68.?.?.?

Reakce na 55919

A nyni zpet k tomu, jak se vyrabeji teroriste! Co si o tom myslite?
____________________________________________

..... hmm, nechte me chvili premyslet ..... jo, uz to mam: myslim si, ze byste jim byl docela dobrej


55939

13.6.2005 16:42

RE: Jak se vyrábějí teroristé

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 55939

Mno, pane Lve, já bych řekl, že by kema mohl úspěšně zastávat funkci politruka pro židovskou teroristickou organizaci Menachema Begina i teroristickou organizaci Icáka Šamíra - levou zadní (zvednout ji a čůrat zájemcům o jejich propagandu na nohy).

55973

10.6.2005 10:04

RE: Jak se vyrábějí teroristé

Lev 68.?.?.?

Reakce na 55534

>K prvni vete clanku o tom, ze od roku 2001 nedoslo v USA k
>teroristickemu utoku bych chtel jen dodat, ze je to dobre. A
>ze to po hruzach 9/11 dokazuje, ze nekdo neco dela spravne.

>Nebo snad ne?
__________________________________________________

Ale, skutecne ? Myslel jsem, ze jste lepsi "bojovnik" proti terorismu. A proc teda, ten, co podle vas dela "neco"?! spravne, neudelal neco proto, aby jsme, nemuseli dnes vzpominat, pri urcitych "varovani" tajnych sluzeb, historicky datum 9/11. Nebyl to jenom zamer a nutnos mit ted den ! k dispozici ?

55553

10.6.2005 14:08

RE: Jak se vyrábějí teroristé

djb 83.?.?.?

Reakce na 55534

>K prvni vete clanku o tom, ze od roku 2001 nedoslo v USA k
>teroristickemu utoku bych chtel jen dodat, ze je to dobre.
to jiste dobre je

>ze to po hruzach 9/11 dokazuje, ze nekdo neco dela spravne.

>Nebo snad ne?

to nedokazuje vubec nic. Reknete, ke kolika teroristickym utokum dochazelo v USA PRED 9/11??
Kdyby byly utoky v USA co pul roku a po 9/11 ustaly, mate asi pravdu, je to dukaz, ale osamoceny pripad se nahodne muze stat kdykoliv...

55591

10.6.2005 22:07

RE: Jak se vyrábějí teroristé

leho 84.?.?.?

Reakce na 55534

>ze to po hruzach 9/11 dokazuje, ze nekdo neco dela spravne.
>Nebo snad ne?

Dnesni levicaky nelze v zadnem pripade uspokojit nicim. Kdyby doslo k utokum, tak by to byl dukaz, ze zkorumpovana administrativa dela vse spatne. Kdyz se administrativa snazi a k utokum nedojde, tak vsechna opatreni jsou zbytecna a urcena jenom na potlacovani svobod obcanu. Tak jako tak, Bush je proste stelesnenim dabla at dela co dela...

55655

11.6.2005 1:14

RE: Jak se vyrábějí teroristé

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 55655

A Vy ste zase "stělestěním" Trávníčka.

55673

11.6.2005 15:31

RE: Jak se vyrábějí teroristé

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 55655

Na Bushe se podivam a nevim jestli mam plakat nebo se smat ( hystericky)! Kdyz vidim tu spoust po komunizmu u nas a jinde tak pouze skripu zubama a zatinam pesti. A kdyz vidim, ze pravicak Bush s pravicovymi republikany, za podpory levicovych demokratu prosazsuje zakony, ktere se velmi podobaji pravnimi svinstvu byvaleho komunistickeho bloku, tak vam pane Leho opravdu nevim. Pro me bude treba definovat nejakou novou kategorii, co treba nepoucitelny tvrdohlavy ignorant.

55729

11.6.2005 21:40

RE: Jak se vyrábějí teroristé

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 55655

pane leho, s tim oznacenim Bushe bych skoro souhlasil. Vubec se mi zda, ze nase "svata" vlada ve Washingtonu ma co dohanet.
8 billionu deficitu neni zrovna malej peniz. No este ze deda Greenspan nezacal protestovat naskakovanim interest rate. Mohlo by se vopakovat co bylo za Reagana 18% pujcky na barak.
No vona vam to Clintonova za ty tri roky nanda haha

55756

14.6.2005 18:18

RE: Jak se vyrábějí teroristé

JirkaF 212.?.?.?

Reakce na 55655

ovani svobod obcanu. Tak jako tak, Bush je proste stelesnenim dabla at dela co dela...
Jiříček Křoví není stělesněním ďábla. To by museli být i chovanci Jedličkova ústavu. [chechtot] Vy opravdu věříte tomu, že pan Křoví je schopen ze sebe cokoli vlastního vypudit? Tedy pominu-li fyziologické potřeby. Pan Křoví je jen bohatý prosťáček stejného typu jako můj známý Tono. Ten po čtyřech letech strávených na škole s elektrotechnickým zaměřením těsně před maturitou na dotaz "Tono, jak zní ten Ohmův zákon, nevíš?" odpověděl, že to nebrali.
Leho, leho, jak je to s tou nezaměstnaností v Iráku? Jak jste ji Vy, nebo emerika snížili? Prostě jste je (nezaměstnané) postříleli?

56144

11.6.2005 7:00

RE: Jak se vyrábějí teroristé

TS 213.?.?.?

Reakce na 55534

Zde je jeste potreba dodat, jak derava je bezpecnostni situace, jak napr. zabezpeceni letist je vic otravne nez efektivni, jak zabezpeceni infrastruktury je spis k smichu.

Mozna se nic nedeje, protoze se nikdo moc nesnazi, aby se neco delo.

A taky proc? Je snad treba strasit nekoho, kdo se velmi efektivne strasi sam?

Pokud tak moc jde o zivoty, proc nemame Valku proti autonehodam, nebo Valku proti obezite? Nebo Valku proti valecnym stvacum?

55700

11.6.2005 15:33

RE: Jak se vyrábějí teroristé

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 55700

Souhlas, ale vyrabet zbrane je lepsi byznys, levna ropa je taky treba, a musime byt loajalni ke svym spojencum z Tel Avivu.

55730

11.6.2005 15:15

RE: Jak se vyrábějí teroristé

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 55534

Mohl by jste laskave pripomenout, aspon ty vetsi teroristicke akce na uzemi USA, pred utokem na Dvojcata? Ja si matne vybavuju pouze Oklahoma City, ale pamet mi uz tak neslouzi. Kdo si ma taky tu hromadu dat pamatovat, ze?

55726

11.6.2005 21:44

RE: Jak se vyrábějí teroristé

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 55726

a co utok na dvojcata nakladakem, na ten uz ste zapomel?

55757

12.6.2005 2:24

RE: Jak se vyrábějí teroristé

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 55757

Svata pravda, to uz se mi vykourilo z hlavy.

55787

10.6.2005 10:46

Jak se vyrábějí teroristé

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Monstrous Lies Are Causing
Christians And Muslims To
Kill Each Other
The Lies Must Be Exposed
By Dick Fojut,
r.fojut@worldnet.att.net
6-8-5

Monstrous LIES are causing Christians & Muslims to kill each other! The lies must be exposed!

Primary is the Monstrous 9/11 LIE about "19 TERRORIST MUSLIM HIJACKERS!"

THE FOUNDATION EXCUSE, continuing to be used today by Bush and Blair to "justify" their never-to-end "WAR ON (Muslim) TERRORISM" was and is the (phoney) list of "19 TERRORIST MUSLIM HIJACKERS" with their (supposed) names and photos, presented to the entire world on TV and print media, a few days after 9/11. But most Americans have never been told that SEVEN of the FBI identified 19 Hijackers were found alive and well after 9/11. The Seven men had NOT been on the 4 airliners!

The phoney 19 Hijackers list was "conveniently" handed to our bumbling FBI just days after 9/11. (The list apparently was hastily, but sloppily, contrived by the opportunistic Intelligence Service of an anti-Muslim foreign nation).

Although our TV and print media well knew the Hijackers list was phoney (by at least 7 parts - or more), our (no longer trustworthy) American mass "news" media, (unlike some of the British media), has totally failed to report this to the American people!

By (at least) 7 parts, the 19 Hijackers list has been revealed to be a lie! Later in September, 2001 and early 2002, major British newspapers found SEVEN of the (still) accused men on our FBI's list of 19 "dead" hijackers, alive and well, making the entire hijackers list suspect!
Ucel,sveti prostredky.

55564

10.6.2005 16:29

Jak se vyrábějí teroristé

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

....a teď si představte, že útok na dvojčata byl připraven stejným
způsobem, jako se vyrábějí dneska teroristé.

55617

11.6.2005 5:14

Jak se vyrábějí teroristé

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Petr Maly,napsal: Pan Nohejl by k tomu jeste pridal, ze zidi neprisli do prace.

Je videt ,ze nectet ani israelsky tisk ,pan Nohejl nemusi nic pridavat,ten si precte ten tisk a vi ,jak na tom je ,zato Vy nevite a nebo vite a delate ze sebe chytreho,jenze ,ted misto blabolu byste ctenarum zvedavce mel ukazat kopii clanku o tech 2000 zidovskych obetech ,kdyz ja mam pred sebou jmenny seznam obeti primo z pamatniku,ktery je tam pro veskerou New Yorskou verejnost a tam je jen jedno zidovske jmeno a to cestujiciho v letadle ,tedy,presne,v budovach WRC nezahynul ani jeden zid ,neprisli do prace a na rozdil od jinych,co prisli,takze se tesim ,jak nam ten clanek okopirujete a dokazete ,to co pisete,jen tak mimochodem mam z archivu rovnez kopii z patologickeho odddeleni,kde nemeli zadne arabske terroristy-cestujici,tak ,jak i letecka spolecnost pri prvem uverejneni cestujicich nemela zadna arabska jmena,ale to na Vas nestaci,nebot tisickrate opakovana lez snad jednou dojde pravdy.Nicmene ,jsem dukazy a kopie publikoval drive a ted je nejlepsi si pockat na Vasi kopii mezitim si pujdu nahlednout na mnohem zajimavejsi knizku:
Adolf Hitler - Founder of Israel : Israel in War - With Jews


55693

11.6.2005 12:51

RE: Jak se vyrábějí teroristé

leho 84.?.?.?

Reakce na 55693

>jmeno a to cestujiciho v letadle ,tedy,presne,v budovach WRC
>nezahynul ani jeden zid

Skutecne? Ve WTC zahynulo 162 izraelskych obcanu, coz ale nezarucuje, ze to byli zide. Jak vime, v Izraeli zije take mnoho krestanu a i jinych nabozenstvi. Ovsem ne v casoprostoru pana Nohejla...

55715

11.6.2005 15:42

RE: Jak se vyrábějí teroristé

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 55715

Ani 162 obeti neodpovida pomeru zidovkeho etnika, vuci ostatnim.

55732

11.6.2005 15:37

RE: Jak se vyrábějí teroristé

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 55693

Dekuji za podnetny clanek, ten obelisk se jmeny obeti mozna jednou povede ty, co maji rozum k tomu, aby ho pouzivali!! Vzhledem k zastoupeni Zidu ve velkem bankovnictvi, jeden cestujici v letadle, hmm. No, nic zrejme 11. zari je nejaky sabes nebo co.

55731

11.6.2005 5:46

Jak se vyrábějí teroristé

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 202.?.?.?


CNN.com
in-depth special
CNN would like to thank its partners for contributing to make this site possible
September 11, 2001, four U.S. planes hijacked by terrorists crashed into the World Trade Center, the Pentagon and a field in Pennsylvania killing nearly 3,000 people in a matter of hours. Behind the staggering number of deaths are the individuals, each of whom left behind family, friends and co-workers who feel the national tragedy on a personal level. CNN.com has established this site as an evolving record of those who died and a place for readers to build a living memorial for them.
Jediny mrtvi zid cestujicina arabsky apssport byl Alona Avraham,30 roku star z mesta Ashdod,stat Israel v letadle UAlet 17.
Posadka a celkovy seznam cestujicich najdete na ;
http://www.geopolities.com/mknemesis/passangers.htm
Zadne arabske jmeno v seznamu cestujicich,oficialnim urednim liste o provedeni pitvy na obetech.
Pane Petr Veliky,ale ve zkutecnosti Maly tesim se ,ze zase za par mesicu nam napisete o zidovskych obetech v 11 Septembru 2001 ,nevzdavejte se.
Jen je treba lidem vysvetlit ,proc zide neprisli do prace ,kdyz ten utok byl tak necekany,prvni den leknuti israelske noviny psaly ,jako Vy o 4000 zidovskych obetech,co neprisli,takova ,zanedbatelna malickost.September 12,2001The Internet Jerusalem Post.
Veskere dalsi materialy najdete na :http;??users.bigpond.net.au/trt/attackkonamerica.htm
The Israelis who were warned hours before 9/11
http://www.theinsider.org/mailing/article.asp?id-0520
Israelske noviny Haaretz priznaly ,ze zide byli varovani dve hodiny pred utokem.
http://www.sierratimes,com/pf.php



55696

11.6.2005 15:58

RE: Jak se vyrábějí teroristé

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 55696

Spravne, kdo varoval nekolik tisic lidi pred utokem? Kolik casu na to bylo potreba? Jak to udelal, telefon, fax, e-mail? Proc nevaroval urady? Pokud to udelal, proc urady nereagovali? Pokud to neudelal, jak je mozne, ze takovy informacni ruch v nemz se museli frekventovane vyskytovat slova ze specialniho seznamu jako bomba, teroristi, nazev cile ( aspon tisickrat) usel pozornosti CIA, FBI a vsemocne NSA? Proc varovani Zide ( nekolik tisic) nevarovali urady? Tvrdi prece, ze bez ohledu na vazbu na Izrael jsou loajalni zemi, kde ziji! Za odpovedi uprimne dekuji!!!

55735

11.6.2005 17:17

Jak to udelal, (varovani zidu) telefon, fax, e-mail?

Peter Veliky 205.?.?.?

Reakce na 55735

Velmi dobry postreh a otaznik s velkym 'O'.
Je me lito pana Lehy. S vylozenymi pitomci (nechci jmenovat) ztraci cas. Nejlepsi je ignorovat.
Jak jsem rikal jsou to jak rikaji zde - rejects.

55743

11.6.2005 20:42

RE: Jak se vyrábějí teroristé

kema 205.?.?.?

Reakce na 55735

>Spravne, kdo varoval nekolik tisic lidi pred utokem? Kolik
>casu na to bylo potreba? Jak to udelal, telefon, fax,
>e-mail? Proc nevaroval urady? Pokud to udelal, proc urady
>nereagovali? Pokud to neudelal, jak je mozne, ze takovy
>informacni ruch v nemz se museli frekventovane vyskytovat
>slova ze specialniho seznamu jako bomba, teroristi, nazev
>cile ( aspon tisickrat) usel pozornosti CIA, FBI a vsemocne
>NSA? Proc varovani Zide ( nekolik tisic) nevarovali urady?
>Tvrdi prece, ze bez ohledu na vazbu na Izrael jsou loajalni
>zemi, kde ziji! Za odpovedi uprimne dekuji!!!

Tak tak, pane Bartosek. Nedava to zadny smysl,varovat takove mnozstvi lidi bez rizika prozrazeni je z technickeho hlediska naprosty nesmysl.
Bohuzel diky internetu a naivite lidi se tyhle a jine pitomosti rozsirily do celeho sveta.Doslo to az tak daleko, ze jinak seriozni Popular Mechanics venoval na jare temhle konspiracnim teoriim nekolik stranek.
Ale jediny zaver na ktery tam rada odborniku ruznych profesi prisla bylo to, ze se ve vsech pripadech jedna o naprosty hoax.

55754

12.6.2005 1:08

RE: Jak se vyrábějí teroristé

dusan 70.?.?.?

Reakce na 55754

Ale jediny zaver na ktery tam rada odborniku ruznych profesi prisla bylo to, ze se ve vsech pripadech jedna o naprosty hoax.



kema -- 205.?.?.?


XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX


Tim chcete rict pane kema, ze vi verite vic nejakym
Bushem podlacenym "odbornikum" nez slovum pana No-
hejla ??
Nedavno jsem toto rikal, ze Zide byli varovani pred
timto moznym utokem. Jeden s tech pratelu se zacal
moc smat az se placal do kolen a rikal, ze v tom
pripade,by ve dvojcatech nikdo nezahynul, protoze
by toto "tajemstvi" Zide hned prodali za veliky
gros. Taky si to myslim.


55778

12.6.2005 2:39

RE: Jak se vyrábějí teroristé

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 55778

Uprimne dekuju za tenhle prispevek ten me rozesmal, ale k odbornikum. Od doby, co byly vynalezeny penize, staci najit ty spravne odborniky.

55791

12.6.2005 2:35

RE: Jak se vyrábějí teroristé

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 55754

Dobre pripustme podvod, ale vypada, ze nekolik tisic lidi neprislo do prace, a zrovna do nejaky maly bancicky. No, nic zrelme si sehnali lepsiho fleka. Akorat furt nechapu, proc to byli Zidi. Pravdivost a nepravdivost dane informace? Chtel bych videt tu smrst medii, kdyby to nebyla pravda, ten darebak, co to vydal by se omlouval a platil do smrti smrtouci.

55789

12.6.2005 2:42

RE: Jak se vyrábějí teroristé

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 55754

Pokud tyhle otazky nedavaji smysl, tak proc k certu neprisli zrovna Zidi do prace vydelavat dalsi prachy. Jo, kdyby je nekdo hnal na stavbu tak to chapu.

55792

11.6.2005 7:32

Jak se vyrábějí teroristé

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Primary is the Monstrous 9/11 LIE about "19 TERRORIST MUSLIM HIJACKERS!"

THE FOUNDATION EXCUSE, continuing to be used today by Bush and Blair to "justify" their never-to-end "WAR ON (Muslim) TERRORISM" was and is the (phoney) list of "19 TERRORIST MUSLIM HIJACKERS" with their (supposed) names and photos, presented to the entire world on TV and print media, a few days after 9/11.

But most Americans have never been told that SEVEN of the FBI identified 19 Hijackers were found alive and well after 9/11 (by British Newspapers). The Seven men had NOT been on the 4 airliners!
-------------

Prove to yourself that our government's 19 Hijackers list is a lie, by going to the Google search engine and type in 911 HIJACKERS ALIVE - for multiple articles and news stories!
Especially read and look at the photos in the following...
HIJACKERS ALIVE AND WELL SEPTEMBER 11TH http://www.worldmessenger.20m.com/alive.html

And also read the following 3 Emails, reporting the above SEVEN FOUND ALIVE, that I personally sent years back to my (formerly trusted) Arizona Senators Jon Kyl and John McCain (which they NEVER acknowledged), with copies also sent to MANY hundreds of others in the Senate, House, local and national "news" media...
7 OF 19 FBI IDENTIFIED HIJACKERS LOCATED ALIVE AFTER WTC ATTACKS
http://www.rense.com/general20/alives.htm

SEN. KYL: WHEN WILL PRETENSE ABOUT THE 19 HIJACKERS CEASE?
http://anderson.ath.cx[cool]000/911/pen03.html

PROOF ISRAEL/RICHARD PERLE DICTATING WAR ON IRAQ?
http://www.rense.com/general29/perl.htm

"Evidence" ISRAELI Intelligence fabricated the phoney 19 Muslim Hijackers list?

55702

12.6.2005 4:18

Jak se vyrábějí teroristé

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Jenze zidi prisli do prace, zahynulo jich tam vice jak 2000.

Peter Veliky --

Nemate hledat vypozene pitomce ,ale mate hledat kopii clanku ,kde se vyskytuje tech 2 000 zidovskych obeti,cekame na to ,jak dokazete to co rikate ,tohle prece neni holocaust,ktery neni diskutovatelny,takze podejte dukaz a neztracejte cas na zbytecnostechZionist Circles Benefit From WTC Collapse[and SilversteinsaidON TV that he "pulled" wtc
Is'nt it strange that these buildings just happened to come under the ownership of these Zionist Jews several months before their destruction? And, if my memory serves me, was'nt there just one Jew that was killed among all of the fatalities? And, why were Zionist MOSSAD agents caught in the act of "celebrating" after the towers were brought down? And, why were they then released and allowed to go back to Israel? Interesting, don't you think?
Silverstein and his Australian-Israeli partner, Frank Lowy, are the real estate developers who obtained 99-year leases on the rental and retail spaces of the World Trade Center shortly before the catastrophe of Sept. 11.. While Silverstein controlled the 10.6 million-square-foot office space in the WTC complex, Westfield leased the 427,000 square-foot retail mall.

Silverstein and Eisenberg have both held leadership positions with the United Jewish Appeal (UJA), a billion dollar Zionist “charity” organization. Silverstein is engaged in a lawsuit to double his insurance pay-off and may win as much as $7.1 billion from the insurance companies by arguing that the destruction of the towers was two insured events instead of one. The property was insured for $3.55 billion. Silverstein Properties Inc. had asked the judge to rule on the one-loss-or-two issue in a lawsuit against 20 of the 22 insurers on the property.

55810

12.6.2005 13:43

Omyl - zahynulo jich tam vice jak 2000.

Peter Veliky 205.?.?.?

Omylem jsem pridal jednu nulu. Takove seky se stanou komukoliv.
Omlouvam se.
Jo, nekdo mi vykladal pane Nohejl ze Portorikanci tez neprisli do prace. Pak se zjistilo ze meli nejake ty jejich narodnostni oslavy.

55827

12.6.2005 20:59

RE: Omyl - zahynulo jich tam vice jak 2000.

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 55827

Malý Rasputine,

Vám se tyhle seky stávají skoro tak casto, jako když se hází čísly ve stories o holohoaxu.

55851

12.6.2005 22:40

RE: Omyl - zahynulo jich tam vice jak 2000.

dusan 70.?.?.?

Reakce na 55851

Malý Rasputine,

Vám se tyhle seky stávají skoro tak casto, jako když se hází čísly ve stories o holohoaxu.

Jiří Táborský

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX


A kdepak jste prisel na toho nove jmeno ?
Jeho blahorodi ?? To se ma tady kazdy pripravit na
to, ze ho jeho exelence sam pan velky Jiri Taborsky
bude nazyvat jinym jmenem, ci ho verejne zhazovat
kdyz se to se panu Taborskemu nelibi anebo je to
nad jeho uroven ve vzdelani ?
Pane Taborsky, neni to nic tezkeho, zkuste to po-
chopit, ze kazdy clovek ma jiny nazor, jiny poh-
hled na svet. Prectete si trochu Husserlove fenome-
nologie. Pane Taborsky, uz nejsme pod Stalinem
kazdy mame pravo vyjadrit svuj individualni nazor.
Ja verim, ze to zvladnete, moc vam drzim palce.

55863

12.6.2005 23:21

RE: Omyl - zahynulo jich tam vice jak 2000.

Lev 68.?.?.?

Reakce na 55863

kazdy mame pravo vyjadrit svuj individualni nazor.
______________________________________________________

To vam lojzodusane nikdo, nebere. Ale verte, ze i mezi tim je nekdy veliky rozdil.

Moc vas prosim pane, prestante uz konecne !! pornograficky znacit sve prispevky XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX, jelikoz i mladez pod !! osmnact let si je ma pravo precist, nemyslite ?

55867

13.6.2005 2:02

RE: Omyl - zahynulo jich tam vice jak 2000.

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 55863

Lojzo, Vy jste nepozorný čtenář skoro jako kemo! To individuum, co si říká někdy také Petr Veliký tady vyjádřilo přání mít nick Rasputin. Tak jsem mu jen vyhověl a nemusíte volat na pomoc husserlovou fenomenologii a Stalina. Těm je do toho asi tak tolik jako Vám.

55885

13.6.2005 4:10

Jak se vyrábějí teroristé

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Pane Petre ,ta mula mela byt i na zacatku cislice ,zadny z zidu nezahynul v budovach WTC a v tom to vezi,to co rikate je "jedna baba povidala".
Jo, nekdo mi vykladal pane Nohejl ze Portorikanci tez neprisli do prace. Pak se zjistilo ze meli nejake ty jejich narodnostni oslavy.
Toto je dalsi ukazka "jedna baba povidala",kdybyste sel do archivu o vysetrovani holocaustu,ktery nebyl ovsem,tak byste zjistil ve vyslechu svedku velmi zajimavou vec v reci o koncentraku a plynovych komorach,totiz mnoho svedku ,co svedcili o zkutecnosti plynovych komor na dotaz soudce ,zda videl a nebo zde pracoval u plynovych komor ,tak vsichni odpovidali ze jenom nekdo jim o nich povidal,ze o nich slyselTakze i ze zapisu ,ze se cyklon sypal otvory ve strese do plynove komory,se zjistilo,ze strecha jeste dnes existujici ,nema zadne otvory,ovsem to mnohym propagandistum naprosto nevadi ti s kapsou za odskodneni sladce umrou s touto posledni vetou,ze meli otvory a ze ,ovsem takova malickost je nediskutovatelna ,nebot "holocaust" je svata vec,roc ne kdyz se za ni dost vynostne plati a konec za ukonceni placeni je v nenavratnu.Takze,spechs Aichmannem jej popravit co nejrychleji,prece nemohli jej nechat mluvit ,jak spolupracovali dohromady,kdyz i Kostner vuniforme SS si vAuschwitz vybiral vezne na cestu do Palestiny,takze i generala,jez oficialne sjednal Abmachungen s zidy musel byt rychle popraven ,nez by rekl pravdu,tak ,jak Eichmann,ze byl v Palestine na zadost zionistu,popraveni proto ,ze vedeli prilis moc o praci zionistu,nakonec Israelsky general se zminil pochvalne o Adolfovi,co by zakladatelem statu Israel,nakonec ,prectete si tu knihu kazdy sam ,je v prodeji.

55901

14.6.2005 2:24

RE: Jak se vyrábějí teroristé

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 55901

1400 Zidu z nekolika milionu, bylo na zaklade dohody nacistu a sionistu z Izraele, vyrazeno z transportu. Jake jsou detaili, vi panbuh. Neexistuje totiz praktickky zadny seriozni historicky vyzkum. Holocaust je tabuizovane tema, kdo se odvazi publikovat proti oficialnimu trendu, je oznacen za antisemitu a neonacistu. Pokud autor nahodou neni Zid, a jsou takovy autori. Napr. Norman G. Finkelstein " Holocaust industry"

56030

13.6.2005 21:54

Jak se vyrábějí teroristé

Martin 193.?.?.?

mimochodem, když jsme u toho Adolfa díky p. Nohejlovi. Možná stojí za zmínku, že když začal s nucenými sterilizacemi chudých a nepřizpůsobivých vrstev v Německu, amerika ho za to vynášela do nebe, protože najel na program, který v té době sami prováděli a propagovali (to bylo před 2. svět. válkou). Říkalo se tomu tehdy sociální inženýrství.

56005

14.6.2005 18:27

RE: Jak se vyrábějí teroristé

JirkaF 212.?.?.?

Reakce na 56005

děli a propagovali (to bylo před 2. svět. válkou). Říkalo se tomu tehdy sociální inženýrství.
No a asi nejen tam. V takovém Švédsku prý s touto praxí přestali až v sedumdesátých letech minulého století.

56145

14.6.2005 13:01

Jak se vyrábějí teroristé

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Jewish Eugenics.

[The following is the first essay from Jewish Eugenics and Other Essays,
Three Papers Read Before the New York Board of Jewish Ministers, 1915,
Bloch Publishing Company, New York, 1916.]
Jewish Eugenics
By Rabbi Max Reichler

Who knows the cause of Israel’s survival? Why did the Jew survive the onslaughts of Time, when others, numerically and politically stronger, succumbed? Obedience to the Law of Life, declares the modern student of eugenics, was the saving quality which rendered the Jewish race immune from disease and destruction. “The Jews, ancient and modern,”
says Dr. Stanton Coit, “have always understood the science of eugenics, and have governed themselves in accordance with it; hence the preservation of the Jewish race.”1

I. Jewish Attitude

To be sure eugenics as a science could hardly have existed among the ancient Jews; but many eugenic rules were certainly incorporated in the
large collection of Biblical and Rabbinical laws. Indeed there are clear indications of a conscious effort to utilize all influences that might improve the inborn qualities of the Jewish race, and to guard against any
practice that might vitiate the purity of the race, or “impairthe racial qualities of future generations” either physically, mentally, or morally.2
The Jew approached the matter of sex relationship neither with the horror of the prude, nor with the passionate eagerness of the pagan, but with the sane and sound attitude of the far-seeing prophet. His goal was the creation of the ideal home, which to him meant the abode of purity and happiness, the source of strength and vigor for body and mind.4

56087

16.6.2005 2:19

Jak se vyrábějí teroristé

delta.100 delta (tečka) 100 (zavináč) seznam (tečka) cz 193.?.?.?

[překvapení] Vyuka na US školách je tradičně na vysoké úrovni [chechtot]


http://www.dusky.sk/pics/2005-05/1025_GodXBlessXUSA.jpg

56417

16.6.2005 2:32

RE: Jak se vyrábějí teroristé

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 56417

> [překvapení] Vyuka na US školách je tradičně na vysoké úrovni
>[chechtot]

>
>
> http://www.dusky.sk/pics/2005-05/1025_GodXBlessXUSA.jpg

Měl byste taky dodat, že jsou to výplody dětí asi deseti, či jedenáctiletých. Nedávno se tady probíral článek z MFDnes, kde odpovídaly na otázky děti z ČR, to je taky velice pěkné počteníčko. Zkuste si to vyhledat a přečíst. Nevypadá to moc hezky, když se slepec směje hluchému. [oči v sloup]

56420

16.6.2005 18:11

RE: Jak se vyrábějí teroristé

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 56420

Sakra, pane Zmatoušek,

mně to "dítě" s křídou v ruce připadá na víc než na jedenáct. Ale je to od Vás galantní, jí nějaký ten rok odečíst.

56601

16.6.2005 18:41

RE: Jak se vyrábějí teroristé

Lev 68.?.?.?

Reakce na 56601

>Sakra, pane Zmatoušek,
>
>mně to "dítě" s křídou v ruce připadá na víc než na
>jedenáct. Ale je to od Vás galantní, jí nějaký ten rok
>odečíst.
__________________________________________________

.......... hihihihihahahaha [chechtot] [chechtot] [chechtot] Vy to nevite, ze v tom prekrasnym meste na Pacifiku, Vancouveru v Kanade, dospivaji deti pres noc ? [chechtot] [chechtot] chichichichi - zrovna se smeju smichem Vlasty Buriana [chechtot]
http://www.vlastaburian.cz/vlasta.gif

56605

16.6.2005 2:41

Jak se vyrábějí teroristé

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Kissinger, a close friend of Tony Blair, said (quoted in "The "Final Days"
by Bob Woodward and Carl Bernstein) -

"Military men are dumb stupid animals to be used as pawns for foreign policy".

Could that be why Bush and Blair have taken no notice of the returning dead
and wounded from Iraq? Have any politicians of any of the other Parties taken
any interest either?

K tomu ,prece neni co dodat

56422

16.6.2005 2:58

RE: Jak se vyrábějí teroristé

Lev 68.?.?.?

Reakce na 56422

>Kissinger, a close friend of Tony Blair, said (quoted in
>"The "Final Days"
>by Bob Woodward and Carl Bernstein) -

"Military men are dumb stupid animals to be used as pawns
for foreign policy".


>Could that be why Bush and Blair have taken no notice of the
>returning dead

>and wounded from Iraq? Have any politicians of any of the
>other Parties taken

>any interest either?

K tomu, prece neni co dodat ?

..... hm, ja bych prece jenom k tomu neco dodal: doufam, ze si to precte i ten, pod nickem "leho" aby vedel, jak i jini o nem smysli. Jo, jo, neni lehke si hrat na placeneho "vojacka" [cool]

56423

16.6.2005 13:48

RE: Jak se vyrábějí teroristé

leho 84.?.?.?

Reakce na 56422

>by Bob Woodward and Carl Bernstein) -
>
>"Military men are dumb stupid animals to be used as pawns
>for foreign policy".

Jiste, vsechno co napise lunatik Woodward je pravda a nic nez pravda. Asi pul roku pred prezidentskymi volbami jsem videl s timhle blbem interview ve kterem tvrdil, ze ceny ropy jsou vysoke proto, ze Saudane, Bushovi kamaradi, je pak tesne pred volbami snizi, aby pomohli Bushovi vyhrat. A vite co se stalo? Ceny ropy pred volbami byly zvyseny, nikoliv snizeny. Woodward je uplny blbec a ja nechapu, jak ho mohli nechat jen tak chodit po Bilym dome a psat o tom knihu...

56520

16.6.2005 14:59

RE: Jak se vyrábějí teroristé

Dana 82.?.?.?

Reakce na 56520

nedávno jste nám tady vytýkal , že nadávky používá jen ten kdo nemá argumenty a patří do slovníku bolševiků.
lunatik Woodward ,videl s timhle blbem Woodward je uplny blbec

Tak jak se vám dnes daří soudruhu leho?

56552

16.6.2005 16:39

RE: Jak se vyrábějí teroristé

Lev 68.?.?.?

Reakce na 56520

Woodward je uplny blbec
_________________________________

Jak vy NEAMERICAN !! "leho", muzete urazet Americana !! Poslete mi to telefonni cislo, toho "vaseho" kongresmana at mu zavolam, aby vam jako NEamericanovi poradne domluvil ! [naštvaný] Tezce snasite PRAVDU "leho", ja vim, ja vim. To je jedina vec, ve ktere vas dovedu pochopit.

56581

16.6.2005 20:29

RE: Jak se vyrábějí teroristé

leho 84.?.?.?

Reakce na 56581

> Tezce snasite PRAVDU "leho", ja vim, ja vim.

Jak to tedy bylo s cenou ropy, sla dolu nebo nahoru tesne pred volbami?

56634

16.6.2005 20:54

RE: Jak se vyrábějí teroristé

Lev 68.?.?.?

Reakce na 56634

Jak to tedy bylo s cenou ropy, sla dolu nebo nahoru tesne pred volbami?
________________________________________

Jak kde "leho". Tam kde "udajne" jste, tak urcite dolu, jelikoz tam ropa tece vice nez voda. V USA cena kolisa, podle toho, jak se "OPEC" zrovna vyspi [velký smích] Abych pravdu napsal, ta pokakana okupace prostym americanum nic neprinesla, akorat jejich i kdyz placeni synove, se vraceji z Iraku "jinak", nez kdyz opousteli Spojene Staty. Je to tak "leho" je to tak.

Mozna, ze namitnete, tak, jak to slibil pan Klaus v tehdejsim jeste Ceskoslovensku, na zacatku devadesatych let kdy Harvardske fondy byly prenaseny, v kuponove privatizaci za dohledu pana tehdy premiera C-SR Klause, ktery sliboval, ze kdyz si utahnou cechoslovaci opasky ( asi kolem krku ), mimo samotneho premiera, tak do deseti let bude v milovane vlasti nadprumerny evropsky standard. A vsichni mu verili, aspon si to myslim.

Takze tento CSR model a vubec jediny Ceskoslovensky model, se prenesl nevedomky do USA - utahneme si opasky, Cina to za nas zaplati, pres Tel Aviv, dekuji pekne.




56637

19.6.2005 4:05

Jak se vyrábějí teroristé

Krakonos CDN 154.?.?.?

Ja komunismus nebo lepsi receno zidobolsevismus mel rad jak pazdero v p .... a mel sem k tomu dobrej duvod ...... Ale stejne me doma za komunismu a to musim teda zase uznat - to sem byl este skvrne nebo malej kluk kterej si vypucoval tak aby vo tom nikdo nevedel lano vod zvonice abych moh na lizt na skalach cesty Josky Smitka v Prachovskejch skalach kde me jeden moc hodnej kantor krome horolezectvi taky ucil - , ze jakejkoliv agressor s kovbojskym kloboukem a nebo sikmejma vocima z kterykoliv zeme a s pyzamovym a nebo rudym praporem kterej chce nasadit nasilim jeho democracii v jakykoliv suverenni zemi neni osvoboditel ale vrak , vokupant a votrokar s oumyslem vokrast vokupovanej suverenni stat a jeho obcany . A k tomu si agressor napred vyrobi duvod aby mohl lidem ve svete pomoci medii vovladanych zidama vymejvat mozky ......... . Me osobne USA terrorizuje s pohadkama o terroristech ve vsech mediich vod ty doby co si jistej Israelita pojistil 2 cinzaky na nekolika nasobnou castku jejich hodnoty a ty dva cinzaky v NYC mu kratce za nekolik tejdnu kdyz pojistka nabyla platnosti spadly ............ [chechtot]

57097

Příspěvků: 148

09.06. 10:00 Martin  Jak se vyrábějí teroristé
09.06. 10:50 Dana  Jak se vyrábějí teroristé
09.06. 11:50 trodas  Jak se vyrábějí teroristé
09.06. 12:58 Pavel -Čert- Němec  RE: Jak se vyrábějí teroristé
09.06. 16:17 P.Peshmerga Mgr Paed  RE: Jak se vyrábějí teroristé
10.06. 00:25 Vcelicka  RE: Jak se vyrábějí teroristé
10.06. 08:34 kema  RE: Jak se vyrábějí teroristé
10.06. 10:02 Dana  RE: Jak se vyrábějí teroristé
09.06. 15:27 Peter Veliky  ochoten proti agresorum v Iraku bojovat se zbrani v ruce
10.06. 00:31 Vcelicka  RE: ochoten proti agresorum v Iraku bojovat se zbrani v ruce
10.06. 06:30 Stojan Jakotyč  RE: ochoten proti agresorum v Iraku bojovat se zbrani v ruce
11.06. 03:54 leho  RE: ochoten proti agresorum v Iraku bojovat se zbrani v ruce
11.06. 05:07 Lev  RE: ochoten proti agresorum v Iraku bojovat se zbrani v ruce
11.06. 12:43 leho  RE: ochoten proti agresorum v Iraku bojovat se zbrani v ruce
11.06. 14:19 Lev  RE: ochoten proti agresorum v Iraku bojovat se zbrani v ruce
11.06. 16:53 Aja  RE: ochoten proti agresorum v Iraku bojovat se zbrani v ruce
12.06. 07:06 Jiří Táborský  RE: ochoten proti agresorum v Iraku bojovat se zbrani v ruce
12.06. 18:51  RE: ochoten proti agresorum v Iraku bojovat se zbrani v ruce
13.06. 09:20 Dana  RE: ochoten proti agresorum v Iraku bojovat se zbrani v ruce
13.06. 13:43 leho  RE: ochoten proti agresorum v Iraku bojovat se zbrani v ruce
13.06. 13:57 Dana  RE: ochoten proti agresorum v Iraku bojovat se zbrani v ruce
13.06. 14:00 Dana  RE: ochoten proti agresorum v Iraku bojovat se zbrani v ruce
13.06. 16:23 Lev  RE: ochoten proti agresorum v Iraku bojovat se zbrani v ruce
13.06. 21:42 leho  RE: ochoten proti agresorum v Iraku bojovat se zbrani v ruce
14.06. 09:30 Dana  RE: ochoten proti agresorum v Iraku bojovat se zbrani v ruce
13.06. 13:57 Aja  RE: ochoten proti agresorum v Iraku bojovat se zbrani v ruce
13.06. 21:38 leho  RE: ochoten proti agresorum v Iraku bojovat se zbrani v ruce
13.06. 23:09 Jiří Táborský  Tomu Lehovi chybí už jen koule
14.06. 00:45 Aja  RE: ochoten proti agresorum v Iraku bojovat se zbrani v ruce
14.06. 05:40 Vcelicka  RE: ochoten proti agresorum v Iraku bojovat se zbrani v ruce
14.06. 06:44 Aja  RE: ochoten proti agresorum v Iraku bojovat se zbrani v ruce
14.06. 09:40 Dana  RE: ochoten proti agresorum v Iraku bojovat se zbrani v ruce
14.06. 14:26 Aja  RE: ochoten proti agresorum v Iraku bojovat se zbrani v ruce
14.06. 19:47  RE: ochoten proti agresorum v Iraku bojovat se zbrani v ruce
14.06. 09:27 Dana  RE: ochoten proti agresorum v Iraku bojovat se zbrani v ruce
12.06. 06:56 Jiří Táborský  RE: ochoten proti agresorum v Iraku bojovat se zbrani v ruce
11.06. 14:57 Rene Bartosek  RE: ochoten proti agresorum v Iraku bojovat se zbrani v ruce
12.06. 02:50 Stojan Jakotyč  RE: ochoten proti agresorum v Iraku bojovat se zbrani v ruce
12.06. 16:18 Rene Bartosek  RE: ochoten proti agresorum v Iraku bojovat se zbrani v ruce
12.06. 18:07 P.Peshmerga  RE: ochoten proti agresorum v Iraku bojovat se zbrani v ruce
14.06. 02:09 Rene Bartosek  RE: ochoten proti agresorum v Iraku bojovat se zbrani v ruce
13.06. 22:31  RE: ochoten proti agresorum v Iraku bojovat se zbrani v ruce
09.06. 16:07 Aja  Jak se vyrábějí teroristé
09.06. 16:35 trodas  Jak se vyrábějí teroristé
09.06. 18:04 Pavel -Čert- Němec  RE: Jak se vyrábějí teroristé
09.06. 21:13 Aja  Jak se vyrábějí teroristé
10.06. 00:36 Vcelicka  RE: Jak se vyrábějí teroristé
10.06. 04:01 Aja  RE: Jak se vyrábějí teroristé
10.06. 15:42 Ruda  RE: Jak se vyrábějí teroristé
10.06. 05:31 Rene Bartosek  RE: Jak se vyrábějí teroristé
10.06. 18:55 dusan  RE: Jak se vyrábějí teroristé
10.06. 19:40 Aja  RE: Jak se vyrábějí teroristé
10.06. 22:11 dusan  RE: Jak se vyrábějí teroristé
11.06. 02:26 Aja  RE: Jak se vyrábějí teroristé
11.06. 15:05 Rene Bartosek  RE: Jak se vyrábějí teroristé
10.06. 00:31 Misu  Jak se vyrábějí teroristé
10.06. 05:34 Rene Bartosek  RE: Jak se vyrábějí teroristé
10.06. 22:23 leho  RE: Jak se vyrábějí teroristé
11.06. 05:43 TS  RE: Jak se vyrábějí teroristé
12.06. 02:06 Rene Bartosek  RE: Jak se vyrábějí teroristé
10.06. 00:34 Misu  Jak se vyrábějí teroristé
10.06. 06:34 Stojan Jakotyč  RE: Jak se vyrábějí teroristé
10.06. 07:15 Misu  RE: Jak se vyrábějí teroristé
10.06. 19:31 Stojan Jakotyč  RE: Jak se vyrábějí teroristé
10.06. 08:48 Vcelicka  RE: Jak se vyrábějí teroristé
10.06. 10:27 Dana  RE: Jak se vyrábějí teroristé
10.06. 10:48 google  RE: Jak se vyrábějí teroristé
10.06. 19:32 Stojan Jakotyč  RE: Jak se vyrábějí teroristé
11.06. 07:31 Lev  RE: Jak se vyrábějí teroristé
12.06. 02:53 Stojan Jakotyč  RE: Jak se vyrábějí teroristé
12.06. 04:07 Lev  RE: Jak se vyrábějí teroristé
10.06. 19:33 Stojan Jakotyč  RE: Jak se vyrábějí teroristé
11.06. 01:09 Jiří Táborský  RE: Jak se vyrábějí teroristé
11.06. 04:01 Stojan Jakotyč  RE: Jak se vyrábějí teroristé
11.06. 05:00 Sidonius  RE: Jak se vyrábějí teroristé
12.06. 01:00 Stojan Jakotyč  RE: Jak se vyrábějí teroristé
11.06. 15:09 Rene Bartosek  RE: Jak se vyrábějí teroristé
12.06. 01:06 Stojan Jakotyč  RE: Jak se vyrábějí teroristé
12.06. 02:21 Rene Bartosek  RE: Jak se vyrábějí teroristé
12.06. 18:04 kema  RE: Jak se vyrábějí teroristé
12.06. 18:32 Lev  RE: Jak se vyrábějí teroristé
13.06. 09:28 Dana  RE: Jak se vyrábějí teroristé
13.06. 16:31 Jiří Táborský  RE: Jak se vyrábějí teroristé
10.06. 08:25 Robert Nohejl  Jak se vyrábějí teroristé
10.06. 08:30 Robert Nohejl  Jak se vyrábějí teroristé
10.06. 08:38 kema  Jak se vyrábějí teroristé
10.06. 08:51 Misu  RE: Jak se vyrábějí teroristé
10.06. 14:16 Peter Veliky  A zide pry oslavovali
11.06. 01:12 Jiří Táborský  RE: A zide pry oslavovali
11.06. 06:53 TS  RE: A zide pry oslavovali
11.06. 15:23 Rene Bartosek  RE: A zide pry oslavovali
11.06. 15:20 Rene Bartosek  RE: Jak se vyrábějí teroristé
11.06. 20:29 kema  RE: Jak se vyrábějí teroristé
11.06. 21:52 dusan  RE: Jak se vyrábějí teroristé
12.06. 02:36 Lev  RE: Jak se vyrábějí teroristé
13.06. 08:25 kema  RE: Jak se vyrábějí teroristé
13.06. 13:11 Lev  RE: Jak se vyrábějí teroristé
13.06. 16:42 Jiří Táborský  RE: Jak se vyrábějí teroristé
10.06. 10:04 Lev  RE: Jak se vyrábějí teroristé
10.06. 14:08 djb  RE: Jak se vyrábějí teroristé
10.06. 22:07 leho  RE: Jak se vyrábějí teroristé
11.06. 01:14 Jiří Táborský  RE: Jak se vyrábějí teroristé
11.06. 15:31 Rene Bartosek  RE: Jak se vyrábějí teroristé
11.06. 21:40 Vcelicka  RE: Jak se vyrábějí teroristé
14.06. 18:18 JirkaF  RE: Jak se vyrábějí teroristé
11.06. 07:00 TS  RE: Jak se vyrábějí teroristé
11.06. 15:33 Rene Bartosek  RE: Jak se vyrábějí teroristé
11.06. 15:15 Rene Bartosek  RE: Jak se vyrábějí teroristé
11.06. 21:44 Vcelicka  RE: Jak se vyrábějí teroristé
12.06. 02:24 Rene Bartosek  RE: Jak se vyrábějí teroristé
10.06. 10:46 Robert Nohejl  Jak se vyrábějí teroristé
10.06. 16:29  Jak se vyrábějí teroristé
11.06. 05:14 Robert Nohejl  Jak se vyrábějí teroristé
11.06. 12:51 leho  RE: Jak se vyrábějí teroristé
11.06. 15:42 Rene Bartosek  RE: Jak se vyrábějí teroristé
11.06. 15:37 Rene Bartosek  RE: Jak se vyrábějí teroristé
11.06. 05:46  Jak se vyrábějí teroristé
11.06. 15:58 Rene Bartosek  RE: Jak se vyrábějí teroristé
11.06. 17:17 Peter Veliky  Jak to udelal, (varovani zidu) telefon, fax, e-mail?
11.06. 20:42 kema  RE: Jak se vyrábějí teroristé
12.06. 01:08 dusan  RE: Jak se vyrábějí teroristé
12.06. 02:39 Rene Bartosek  RE: Jak se vyrábějí teroristé
12.06. 02:35 Rene Bartosek  RE: Jak se vyrábějí teroristé
12.06. 02:42 Rene Bartosek  RE: Jak se vyrábějí teroristé
11.06. 07:32 Robert Nohejl  Jak se vyrábějí teroristé
12.06. 04:18 Robert Nohejl  Jak se vyrábějí teroristé
12.06. 13:43 Peter Veliky  Omyl - zahynulo jich tam vice jak 2000.
12.06. 20:59 Jiří Táborský  RE: Omyl - zahynulo jich tam vice jak 2000.
12.06. 22:40 dusan  RE: Omyl - zahynulo jich tam vice jak 2000.
12.06. 23:21 Lev  RE: Omyl - zahynulo jich tam vice jak 2000.
13.06. 02:02 Jiří Táborský  RE: Omyl - zahynulo jich tam vice jak 2000.
13.06. 04:10 Robert Nohejl  Jak se vyrábějí teroristé
14.06. 02:24 Rene Bartosek  RE: Jak se vyrábějí teroristé
13.06. 21:54 Martin  Jak se vyrábějí teroristé
14.06. 18:27 JirkaF  RE: Jak se vyrábějí teroristé
14.06. 13:01 Robert Nohejl  Jak se vyrábějí teroristé
16.06. 02:19 delta.100  Jak se vyrábějí teroristé
16.06. 02:32 Sidonius Zdenek M  RE: Jak se vyrábějí teroristé
16.06. 18:11 Jiří Táborský  RE: Jak se vyrábějí teroristé
16.06. 18:41 Lev  RE: Jak se vyrábějí teroristé
16.06. 02:41 Robert Nohejl  Jak se vyrábějí teroristé
16.06. 02:58 Lev  RE: Jak se vyrábějí teroristé
16.06. 13:48 leho  RE: Jak se vyrábějí teroristé
16.06. 14:59 Dana  RE: Jak se vyrábějí teroristé
16.06. 16:39 Lev  RE: Jak se vyrábějí teroristé
16.06. 20:29 leho  RE: Jak se vyrábějí teroristé
16.06. 20:54 Lev  RE: Jak se vyrábějí teroristé
19.06. 04:05 Krakonos CDN  Jak se vyrábějí teroristé

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

18

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 38 čtenářů částkou 5 502 korun, což je 18 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 1

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 0

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Švédské dívce se zachtělo se bránit. Naštěstí ji včas odhalili a po zásluze potrestali01.11.19 19:42 Švédsko 7

Reprezentant ČR získal zlato na MS v kickboxu. Hádejte, jakou vlajkou si zakryl záda...01.11.19 16:45 Česká republika 7

Čínští operátoři spustili 5G pro běžné uživatele01.11.19 15:25 Čína 3

Měnové kurzy

USD
23,17 Kč
Euro
25,52 Kč
Libra
29,78 Kč
Kanadský dolar
17,52 Kč
Australský dolar
15,86 Kč
Švýcarský frank
23,33 Kč
100 japonských jenů
21,24 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,63 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,06 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 685,23 Kč
1 unce stříbra
388,28 Kč
Bitcoin
201 711,18 Kč

Poslední aktualizace: 12.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 727