Diskuze k článku

Jak zlomit vaz Paroubkovi?

Příspěvků 53

24.5.2005 2:02

Jak zlomit vaz Paroubkovi?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 129.?.?.?

Jak je videt, co clovek v rozhodovani ci rizeni, odshora az dolu, samy hajzl, vsude same svinstvo. At se podiva kam se podiva. To je hruza. Clovek nemuze tam o nikom rict, ten jedine je cistej. To je tragedie. Co z toho muze vzniknout? Snad jen diktatura. Ale nadavat budeme furt hlavne na komouse.

53413

24.5.2005 10:16

RE: Jak zlomit vaz Paroubkovi?

halelujah 80.?.?.?

Reakce na 53413

Svým zbůsobem se ani nijak nedivým. Ono jaký lid, taková vláda a upřímě, kolik lidí u nás je "čistých", nikdy by neudělali žádnou levotu. Jistě se i tací najdou, ale ti budou někde skrytí imho stejně jak čestní "zástupci lidu".

53438

24.5.2005 15:23

RE: Jak zlomit vaz Paroubkovi?

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 53438

Ono jaký lid, taková vláda.
-----------------------------
To nebude tak horké.Do politiky jde specialní druh lidí,které tento job z jistých důvodů přitahuje.Všimněte si,co tam je učitelů,kolik nižších státních a obecních úředníků se tam cpe.




53467

24.5.2005 9:38

Jak zlomit vaz Paroubkovi?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Pten zmrd Paroubek jen za návštěvu si 500.000,- tenď to bude tak 100* víc

53432

24.5.2005 10:14

Jak zlomit vaz Paroubkovi?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Mno, bylo by zajímavé znát Paroubkovy majetkové poměry. Mediální pohled na jeho manželku nenaznačuje, že by se jednalo o rodinu která si žije na vysoké noze.
Je dost možné, že by ODS bylo nepříjemné, kdyby se začalo vyšetřovat tunelování na Pražském magistrátě. Možná je Paroubek nenapadnutelný, protože tuneloval ve shodě a soudružské spolupráci s ODS. Možná právě proto se dostal na současnou pozici. Možná se lámání vazu bude konat až ve volebním roce. Možná je lámání jeho vazu hra vabank, protože špína padne ze stranického hlediska velmi neselektivně na hodně známých pražských politiků.

53437

24.5.2005 10:18

Jak zlomit vaz Paroubkovi?

Copaallegro 213.?.?.?

Pane Králi, firma Navatyp šéfovaná panem Navrátilem s blízkým kamarádem Burgermeistrem ( Starosta Prahy 1 )by vydala na samostatný, výživný článek. Její úžasné praktiky, kterak od města ( Burgermeister ) odkupovala činžáky s nájemníky v Praze 1, které promptně vysídlili do honosných paneláků, baráky zlehka zrekonstruovali a bouchali takto vzniklé uvolněné byty od 7 000 000,- Kč výše a podobně, to by stálo za zaznamenání.
jednou jsem seděl s jistým člověkem, co teď figuruje v parlamentu za ČSSD a ten sám žasnul nad výší úplatků, které se dávají za přiklepnutí zakázek. Hovořil o 10 - 20%...ˇ

53439

30.5.2005 13:18

RE: Jak zlomit vaz Paroubkovi?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 53439

Kauza Navatyp záhadně kamsi zapadla, že? P,. nám.Burgemeister jistě o tom ví své, nemohl by podat vysvětlení, jak to bylo s byty v Praze a v Krkonoších? Divím se, že Navatyp nepořádá vánoční trhy na Staromšstském náměstí.


Ledinská Olga

54005

24.5.2005 10:18

Jak zlomit vaz Paroubkovi?

Copaallegro 213.?.?.?

pokračování
Nechápu, jak Paroubek, podle všeho těžký milionář v EUR může ještě chtít politickou funkci... Dostane se k plnějšímu korytu ? Proč? S prachama stejně vylézt nemůže a kdyby po Praze začal jezdit v Jaguáru a bydlel na Ořechu, tak skončí... Co tam ty lidi žene ? To, že za nimi jiní lezou po kolenou? To, že se jim projevuje úcta ? Že vidí svůj ksicht v TV a novinách ? Že mají kolem sebe ochranku, řidiče a desítky nohsledů ? K čemu ? Možná proto, že jim na jiné radosti nezbývá šťáva. Asi by je nudilo provalovat se na Sardínii, nebo v Monaku, dlabat ústřice, brázdit moře na jachtě, hrát tenis a golf a pořádat orgie. Myslím si, že moc jako taková je pro stárnoucí chlapy s pošramoceným egem a vyhaslým sexuálním životem ( což dokládá zevnějšek manželek )jediný prostředek k tomu, aby si připadali, že jejich život má smysl...

53440

25.5.2005 1:02

RE: Jak zlomit vaz Paroubkovi?

dusan 70.?.?.?

Reakce na 53440

Nechápu, jak Paroubek, podle všeho těžký milionář v EUR může ještě chtít politickou funkci... a tak dale a tak dale....
a tak dale

Copaalergo ci jak se jmenuje

XXXXXXXXXXXXXXXXX

Je mozne aby tak clovek "politicky" premyslel ?

53493

25.5.2005 9:53

RE: Jak zlomit vaz Paroubkovi?

Copaallegro 213.?.?.?

Reakce na 53493

Jestli si myslíte, že většina lidí do politiky leze pro dobro občanů, tak jste naivní snílek, pane. A i když tam taková bílá vrána vlítne, tak se velice rychle začerní, nebo se odsune do Bruselu - a to rozhodně nemámna mysli Katoa
Nevím, kde žijete, a jaké pohádky si čtete před spaním.

53507

25.5.2005 22:54

RE: Jak zlomit vaz Paroubkovi?

Jarda 85.?.?.?

Reakce na 53507

Uvedomte si hlavne primarni duvod proc vznikla prvni republika.
Pak vam jiz bude patrne jasne, ze nic jineho, nez vlastni prospech, neni v cilem veskereho "lidoveho" vladnuti.
Za dob krale mel tento na mysli blaho svoji zeme, a to nejen ted, ale i do budoucna.
To se s volebnim obdobim politiku neda srovnavat!

53534

25.5.2005 23:31

RE: Jak zlomit vaz Paroubkovi?

dusan 70.?.?.?

Reakce na 53507

Jestli si myslíte, že většina lidí do politiky leze pro dobro občanů, tak jste naivní snílek, pane. A i když tam taková bílá vrána vlítne, tak se velice rychle začerní, nebo se odsune do Bruselu - a to rozhodně nemámna mysli Katoa
Nevím, kde žijete, a jaké pohádky si čtete před spaním.

Copaallegro -- 213.?.?.?

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Ne nejsem snilek a pohadky uz nectu. Vim, ale ze existuji
mali lide, takovi ti mali Cechove, co zavidi, ze soused
ma o 10 centimetru vetsi lednicku, ci lepsi model auta
ci TV. Po precteni toho vaseho prispevku nemam jine vycho-
disko, nez si myslet, ze vy prave k takovym lidem patrite.
Taky vim, ze politik, co je bohaty, se neda podplatit.
To vam taky uslo. Taky vam uslo, ze o politicich se mluvi
jen tehdy, kdyz delaji chyby.
Za to, ze vsechno vidite jen cerne, nemohu ja, ale vy.
Ale i takovi lide musi byt.

53542

26.5.2005 7:44

RE: Jak zlomit vaz Paroubkovi?

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 53542

Ne nejsem snilek a pohadky uz nectu. Vim, ale ze existuji
mali lide, takovi ti mali Cechove, co zavidi, ze soused
ma o 10 centimetru vetsi lednicku, ci lepsi model auta
ci TV. Po precteni toho vaseho prispevku nemam jine vycho-
disko, nez si myslet, ze vy prave k takovym lidem patrite.
----------------------------------------------------------
Pohádku o čestném a poctivém politikovi sem klidně dejte.Může být klidně i bohatý.Hlavně ale musí vycházet z české reality.
To že někdo tuší cosi o charakteru lidí kteří se derou do politiky neznamená hnedle závist pane.

53579

26.5.2005 8:18

RE: Jak zlomit vaz Paroubkovi?

Copaallegro 213.?.?.?

Reakce na 53542

Dušane, jako jeden z mála lidí jsem se svým sociálním statem naprosto spokojený. Možná, je to tím, že jsem skromný a hodně peněz jsem vydělal a o hodně i přišel, takže jsem našel zdravou střední cestu.
Nevím, jak Vy, ale já se s politiky stýkal. Musel jsem. A moje zkušenosti mi vytvořily takový názor, jaký zde prezentuji. Pokud máte jiné zkušenosti, myslím osobní zkušenosti, blahopřeji vám. Ale bohužel si myslím, že jste spíše idealistou a nezlobte se, ale v politice moc idealismu nenajdete.

53587

26.5.2005 16:19

RE: Jak zlomit vaz Paroubkovi?

Lev 68.?.?.?

Reakce na 53587

Nemohu se ubranit pane Copaallegro, abych o Vas verejne nenapsal, ze se mi moc libi, jak pisete a taktez, jak smyslite. Velice rad ctu Vase prispevky a souhlasim s Vami. S uctou a uprimne - Lev

53608

26.5.2005 16:31

RE: Jak zlomit vaz Paroubkovi?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 53608

Pochvala od Vás, pane Lve, to je pro mě vyznamenání. Moc děkuji a přeji příjemný věčer.

53609

26.5.2005 19:46

RE: Jak zlomit vaz Paroubkovi?

hostující 84.?.?.?

Reakce na 53542

Jo,pane Dušane,máte určitě pravdu v tom,že závist je opravdu hnusná.
Jeden můj známý má postižené dítě ,které nechodí,nevidí,je mentálně zaostalé....
Vyzháněl si státní příspěvky na nové auto,combi.
Poté jsem slyšel jednoho 'dobráka' se k tomu projevit.No,optal jsem se ho,zdali nezávidí i toho 'chudáčka' a tak mám o jednoho nepřítele víc.
Nicméně.
Co se týče politiků - naprostý souhlas s panem Copaallegrem! Věřte,to NENÍ závist
Několik těch politiků jsem také poznal.Osobně .Ale to už jsem tu jednou psal.Škoda slov!

53613

26.5.2005 7:35

RE: Jak zlomit vaz Paroubkovi?

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 53507

Jestli si myslíte, že většina lidí do politiky leze pro dobro občanů, tak jste naivní snílek, pane
-------------------------------------------------------------
jo,to si fůra lidí myslí.Některé keci o nutnosti volby neparlamentních stran-Evropští demokraté,Zelení../prý tam jsou slušní lidé/jsou k popukání.Co je třeba Česká pravice, ukázal ten Směnka Simkanič.

53578

31.5.2006 23:38

RE: Jak zlomit vaz Paroubkovi?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 53440

Fakt je že Paroubek musí být hrozný prase když dokáže vlézt na svou starou. No fuj. To musí být hnus. [pláč]

107432

24.5.2005 10:41

Jak zlomit vaz Paroubkovi?

TT 62.?.?.?

Jo jistě, Paroubek je svině s velkým S. Ale kdo z těch prasat není? Přece jenom ve mně zbývá malinká část dušičky, která si radši bude přát Paroubka u moci a kdyby to šlo, tak klidně další volební období, než ty zavšivený špinavce z ODS.
Jinam vede jenom ta varianta Parlament-Plamenomet-Krabice granátů.

53441

24.5.2005 15:30

RE: Jak zlomit vaz Paroubkovi?

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 53441

Jo znám podobné,co pociťují příjemné brnění v rozkroku,když sociálové pouštěj žilou schopnějším.Škoda,že Vám nevadí zadlužování státu,nezaměstnanost a pod. [překvapení]

53469

24.5.2005 17:50

RE: Jak zlomit vaz Paroubkovi?

TT 62.?.?.?

Reakce na 53469

Schopnější = větší zloděj? A to brnění v rozkroku si běž filtrovat někam jinam pusinko..

53477

26.5.2005 7:47

RE: Jak zlomit vaz Paroubkovi?

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 53477

Schopnější = větší zloděj
---------------------------
No to je přece Váš pohled na svět.Broučku. [smích]

53581

24.5.2005 10:49

Jak zlomit vaz Paroubkovi?

supafly 84.?.?.?

Spojene ostravske Chacharaty pozaduji okamzitou defenestraci prazskych vladnich zmrdu a odtrzeni slezska od CR a hlevne EU

53442

27.5.2005 14:49

RE: Jak zlomit vaz Paroubkovi?

xy 217.?.?.?

Reakce na 53442

No joo, vono to stojí dost peněz, když se vypravuje za naše peníze letadlo ze Kbel pro jednoho chacharského politika a zpět letí prázdný, protože se panáčkovi nechce jet vlakem.

53679

24.5.2005 12:05

Jak zlomit vaz Paroubkovi?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Jeden clovek nemuze a ani nema moznost,ta se mu nenaskytne v zadnem pripade ,aby zmenil vladu a nebo smer byrokraticke armady ,co by neproduktivni moci,ale naprosto vlivne na rizeni statu,kazda politicka strana,kazdy jedinec ,prevezme tyto neproduktivni,ale dobre placene "vyzirky" spolecnosti,jako nezbytne zlo,takze ,at prijde Sv.Pavel a nebo Cert,tak s tim nikdo nehne,lide vzdy dosahli zmeny ,jedine nasilim,revoluci.
Kapitanem lodi muze byt nejlepsi kapitan sveta,ale ,jak se uplatni,kdyz nesmi vymenit posadku.
Komunismus se rozpadl zevnitr,pouzil vhodnou dobu k prestrojeni a opetne uchvaceni moci,pomoci teto byrokracie,ktera bude slouzit,at prijde vladnout,tedy,jakoby,nebot ,jsou to oni ,kdo urcuji pravidla hry-vlady,takze,president ma pramalo vlivu na deni ve state,natoz na vlivy infikovane nam ze zahranici,takze ,tato diskuse nikam nemuze dojit,az pride cas zmeny,kdy byrokracie ztrati moc a prestane rodinkareni ve STATNIM A BYROKRATICKEM APARATU,tak muzem ocekavat zmeny k lepsimu,za tu dobu ,moho cekajicich zemre,tak ,jak Peroutka cekal rok od roku,ze se komunismus neudrzi a nedockal se ,tak ,jak mnoho jinych ,dnes jeho syn je politicky cinny v Americe a celi tomu samemu problemu,jak Cesi v Cechach.
President je hrickou jinych ,jez ridi beh statu svou moci z pozadi jeviste,tak ,jak v Anglii zduraznil byvaly ministersky predseda Israeli,kazdy president pracuje jen v tom useku ,ktery je mu vyhrazen v ramci "rizeni" statu pro uklidneni mass.

53451

24.5.2005 15:47

RE: Jak zlomit vaz Paroubkovi?

Petr K 212.?.?.?

Reakce na 53451

Souhlasim, vsichni mame tendenci zapominat, ze politici jsou tu zejmena pro uklidneni mas. Jedina sance jak zamichat tenhle korupcni hrnec je sehnat ve volbach minimalne 20% hlasu pro nejakou naprosto neznamou stranu. CSSD, ODS, KSCM, Lidovci vsechny zname strany jsou pod kontrolou tech opravdu bohatych.

53470

25.5.2005 18:54

RE: Jak zlomit vaz Paroubkovi?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 53470

Zajímavý a věřím, že v některých případech i opodstatněný názor. Jen pokud bych mohl poprosit o specifikaci Těch "bohatých", kteří ovládají KSČM, to by mno opravdu fakt zajímalo. Pokud by se Váš názor zakládal na "pravdě" tak se jen divím, že žádný nivinář to dosud nebyl schopen, při současné masívní vlně antikomunismu, rozmáznout v médiích. [oči v sloup]

53526

26.5.2005 7:53

RE: Jak zlomit vaz Paroubkovi?

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 53470

A ti z "neznáme strany" budou za chvilku taky.Z louže pod okap.

53582

24.5.2005 13:01

Jak zlomit vaz Paroubkovi?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

[chechtot] [pláč] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup]

53458

24.5.2005 18:38

Jak zlomit vaz Paroubkovi?

Peter Veliky 205.?.?.?

Nekde jem cet clanek pred tydnem na ceskem internetu psanej jeho byvalym spolu-vojakem, ktery s nim slouzil na vojne.
Jak vime, vojaci maji vecny hlad. Paroubek byl pry v te dobe managerem proviantu. Vojaci za nim chodili casto ho otravovat o nejake to jidlo.
Pokazde jim dal salamy a chleba. Riskoval v dobe komunistickych lampasaku.
Uz proto bych si ho vazil. Dejte mu sanci se projevit skutky.
Zazil jsem u petepaku hladu tez. Byl jsem rad kdyz me pozval kamos kuchar obirat hovezi kosti. Dodnes rad obiram hovezi kosti.
Urcite je lepsi nez ta zlodejska celadka kterou zde mame v Kanade.

53479

25.5.2005 8:13

RE: Jak zlomit vaz Paroubkovi?

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 53479

pane Petre, take jsem byl u PTP, meli sme privatni kuchare a pokud nebylo dost jidla (coz vzdy bylo) tak sme si mohli za vydelane penize jidlo koupit. V jake ste byl armade, ze jste meli hlad? Znal ste nejakeho provianta ktery stale od nekud neznamo od kud tahal sisky salamu? Ze by Paroubek byl uz kouzelnik tenkrat?

53502

25.5.2005 18:33

RE: Jak zlomit vaz Paroubkovi?

Druid 81.?.?.?

Reakce na 53502

Vcelicko, ja byl taky na vojne a hlad (prvni rok) jsem mel porad. Nikdy bych nerekl jak dobre muze chutnat tvrdy chleba. Proviantak (zakladak) byl druha nejvetsi k...a kterou jsem v zivote poznal (prvni misto obhajil politruk). To hovado kradlo tak strasne, ze mel pod palcem cely utvar vcetne velitelu a z vojny odfrcel v novem aute. Jedina prilezitost k najezeni byla sluzba v kuchyni ovsem za cenu svinskeho sikanu od tohoto pana. O skladu hovoril jako o "mem skladu" a smelil se zavozniky co to dalo. Kdyz na jeho misto nastoupil nas rocnik pridalo to vsem jako v pohadce. A to jsem nebyl u zadnych bigosu ale v celkem rozumnem prostredi kde nejhorsi vzdelani byl ucnak s maturitou.

53524

25.5.2005 23:13

RE: Jak zlomit vaz Paroubkovi?

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 53524

Druide, souhlasim, je to mozne, ze treba u "normalnich" vojaku mohl bejt nejaky proviantak totalni hovado. PTP neboly lepe receno pracovni jednotky (PTP zrusene v 55 roce po odchodu generala Cepicky) ale pokracujici jako pracovni jednotky, byli placeni vojaci. Nemeli tedy pouze zold ale take penize vydelane na stavbe. Jidlo bylo pripravovane statni firmou (ne-armadni) civilnich kucharu. Vse bylo poradne kontrolovane aby Petepaci meli dostatek kalorii na tezkou praci.

53538

25.5.2005 11:41

RE: Jak zlomit vaz Paroubkovi?

tmar tmarny (zavináč) gmail (tečka) com 192.?.?.?

Reakce na 53479

Proboha, co toto je za prispevek? O cem to tady melete?

53510

25.5.2005 20:33

RE: Jak zlomit vaz Paroubkovi?

Druid 81.?.?.?

Reakce na 53479

Ten clanek tady nedavno nalinkoval pan Albert
http://www.cs-magazin.com/2005-05/view.php?article=articles/cs0505132.htm

53530

25.5.2005 11:44

Jak zlomit vaz Paroubkovi?

Jarka 160.?.?.?

Muj nazor na Paroubka je ten, ze proste nestaci do voleb udelat to, co slibuje....A nechme ho at se vybarvi, my obycejni lide nezmenime nic, snad jen vlitnout do ulic, ale ani to by mozna nepomohlo...Politiky v CR mam uz dost, at clovek zavadi o cokoliv a kdekoliv, vsude sama spina a kdo to vsechno plati? Danovi poplatnici..Tak co s tim?

53511

25.5.2005 13:07

Jak zlomit vaz Paroubkovi?

Peter Veliky 205.?.?.?

Pane Vcelicka, slouzil jsem na jizni Morave (Pohorelice) u zeleznicniho vojska. PTP jako takove to uz nebylo, ale vsichni do jednoho co jsme tam slouzili jsme meli punc 'nepritelu lidu'. Ja mel dokonce v vojenske knizce pripsane tuzkou zminku '...Syn zivnostnika...' Proc to tam napsali nevim. Jak jsem se uz zde zminil v minulosti, slouzili s nami i cs. legionari, kteri si museli nadsluhovat povinou vojenskou sluzbu kterou zameskali svym pobytem u legii. (Alespon tak nam to vysvetlovali). Ja jich nemel moc rad. Byli moc vyzivavy s nadechem arogantnosti. 'Chudaka' politruka dokazali privest k besneni kdyz chalengovali kazdou jeho novou zpravu ze sveta. Nejvetsi prdel meli v dobe Cubanske krize, kdy mu se smichem vysvetlovali, ze na Kube jsou rakety, ze to hlasila Svobodna Evropa. Vzdy sedeli v krouzku, potetovane ruce, hrali na kytary s oblibou Blue berry hill a jine americke dobove slagry, tez nasi znamou '..Jen jednou jsem si mak, dostal jsem na rypak....' aby podrazdili lampasaky kteri chodili kolem.
Mi nechodili ven pracovat. Hlad jsme meli porad. Jedine ceho bylo dost, byl chleba (suchy ovsem). A abych nezaponel, melta kava.
Zbrane nam dali jedine tak jednou za tri mesice pri strelbach. Meli na zbrojnici ty stare ceske samopaly, ktere pry s radosti darovali i na Kubu.

53514

25.5.2005 23:18

RE: Jak zlomit vaz Paroubkovi?

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 53514

pane Petre, pokud mate takoveto vzpominky omlouvam se. Nam zbrane nikdo nedal, zadne strelby nebyly a vejplata byla kazdy druhy tyden. Mimo jine jsem take slouzil u zeleznicnich jednotek [smích]
a take kdyz byla Kuba.

53539

26.5.2005 20:13

RE: Jak zlomit vaz Paroubkovi?

hostující 84.?.?.?

Reakce na 53539

Haha,já zase u jednotek silničnich a zřejmně o něco později než Vy
a musim se pochlubit vystřelil jsem TŘI rány .Sebranka tam byla pěkná,což o to, hlavně lampasáci-to byla sbírka [velký smích] A kolem bigoši - no to byly rvačky.Proč nás tak neměli rádi?Nevíte? [pláč]

53615

26.5.2005 1:34

Jak zlomit vaz Paroubkovi?

zap 65.?.?.?

Ale lide,

proc by jste chteli lamat(min. predsedovi) Paroubkovi vaz? Cesko ma konecne slusneho predsedu vlady. Je schopny, lidovy a libivy. Zadne sexualni afery(zatim), zadne zasantrocene penize(uvidime). Tak co na nem hledame? Polozme si otazku, a nekteri uz naznacili spravnou odpoved. Kdo a proc je politikem? A kdo je obchodnikem? A manazerem? Jake scopnosti clovek musi mit, aby jim mohl byt? Odpovim si sam: velmi zvlastni. Musi to byt schopny clovek, borec!

Tento svet neni idealni, coz? Nebyl u nas a neni nikde jinde. Kdosi poznamenal soucasne skandaly v Kanade. Spravne! To je bordel! A vzdy tu byla liberalni demokracie a pres to nebo prave proto je tady bordel. Diktatura jej na cas vycisti a pak se zase muze znornalnit. Budiz, Cesko melo diktaturu, ted ma liberalni demokracii. Polozme si otazku: co chceme? Kdo chceme aby nam vladnul? Kdo maji byt ti lide? Andele? To snad ne.

V tomto pripade, aniz bych p. Paroubka predtim znal, bych mu dal kredit a to v jednom smeru. Ze se totiz jevi nestranicky ve smyslu s kym spolupracuje. A to mu myslim muze prinest v budoucnu nebyvalou miru uspechu. A Cesku prosperitu - doufejme. A budme radi, ze vsemi mastmi mazany Standa je uz v haji. Ac to mozna opravdu myslel uprimne.

53556

26.5.2005 20:40

RE: Jak zlomit vaz Paroubkovi?

dusan 70.?.?.?

Reakce na 53556


Ale lide,

proc by jste chteli lamat(min. predsedovi) Paroubkovi vaz? Cesko ma konecne slusneho predsedu vlady. Je schopny, lidovy a libivy. Zadne sexualni afery(zatim), zadne zasantrocene penize(uvidime). Tak co na nem hledame? Polozme si otazku, a nekteri uz naznacili spravnou odpoved. Kdo a proc je politikem? A kdo je obchodnikem? A manazerem? Jake scopnosti clovek musi mit, aby jim mohl byt? Odpovim si sam: velmi zvlastni. Musi to byt schopny clovek, borec!

zap

XXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Uz jste videl nekdy "ceskeho amaterskeho politika" aby
byl spokojeny ? Jezdim skoro kazdy rok do Ceska a jeste
se me to nepodarilo. Kazdy, opakuji kazdy tam nadava
na dve veci. Na politiky a na cigany. Jeste ani jednou
jsem se nesetkal s opakem. Tam je kazdy politicky genius.

53617

26.5.2005 22:56

RE: Jak zlomit vaz Paroubkovi?

zap 65.?.?.?

Reakce na 53617

A jak jinak p. Dusane;

videl jste to nekde lepsi? V Kanade se kleje na politiky prave tak. Nekdy az nelidsky a nezaslouzene. Uvazme: muzeme bez nich zit? Jestlize ano, cim je nahradit? [mrknutí jedním okem]

53632

26.5.2005 23:44

RE: Jak zlomit vaz Paroubkovi?

Lev 68.?.?.?

Reakce na 53632

Uvazme: muzeme bez nich zit? Jestlize ano, cim je nahradit? [mrknutí jedním okem]
_________________________________________________________

Ja bych jeden navrh mel pane zap. A sice vedci !, ano vedci. Vse by se melo planovat a se vsim taktez pocitat a taktez aby byla i dobra flexibilita v hospodareni s prirodnimi zdroji, aby nebyly zeme prebohatele a prechudle, aby bylo vse v lidskych normach, co se tyce spotreby, snad vseho - vody i vzduchu. Jelikoz my, jeste snad prezijeme ( mozna ), ale nase deti a jejich deti ..... ?? Zni to jako v pohadce, ale nadeje umira naposled [pláč] [pláč]

53636

27.5.2005 14:58

RE: Jak zlomit vaz Paroubkovi?

xy 217.?.?.?

Reakce na 53636

Jenže pak už to nebudou vědci, vědci jsou vědci proto, že je politika až zas tak nezajímá. Zajímá je jejich práce, pokud někdo z nich pude do politiky nebudu mít důvěru k jeho vědeckému názoru.

53681

28.5.2005 1:14

RE: Jak zlomit vaz Paroubkovi?

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 53632

DIKTATUROU PROLETARIATU [velký smích] [pláč]

53745

27.5.2005 14:31

'...V Kanade se kleje na politiky prave tak....'

Peter Veliky 205.?.?.?

Ne, nekleje.
Kanadskou populaci zacina prevazovat tak zvana etnicka mensina. Kanadsti eligable volici malokdy se angazuji ve volbach alespon 50 procenty.
Mensina bude volit zlodejske, korupcni Liberaly kteri jim naslibovali hory doly. Na priklad ze si budou moci sponzorovat cele rozsirene, pocetne rodiny ktere se tresou aby se dostali do Kanady. Jakykoliv protest v tomhle subjectu by byl okamzite klasifikovan jako rasistickej.
Vcera na zpravach policejni reditel z mesta Kingston se s placem na krajicku omlouval na televizi, za jejich statisticky vyzkum, kdy zjistili a zverejnili ze policajti casteji zastavi auto v kterem sedi cernoch. Nezverejnili ale statistiku, ktera by ukazala ze nejvice kriminalnich prestupku je pachano prave temihle etnickymi minoritami.
Myslite ze obycejnej Kanadan si bude stezovat? Psal jsem do nejvetsiho televizniho programu CBC clanek a shrnul ho prohlasenim ze Kanada potrebuje oranzovou revoluci jak ji meli Ukrajinci. Tez jsem tam pripsal ze prijde doba, kdy vsici v Kanade budou si jen septat aby je sousedi neslyseli, tak jak jsem to zail pod komousi v Cesku.
Blahove jsem doufal ze to otisknou. Kdepak.
Zverejnili jen nazory ktere byly na strane politicke korektnosti.
Je to 'jako by hrach na stenu hazel.

53670

27.5.2005 20:06

RE: '...V Kanade se kleje na politiky prave tak....'

zap 65.?.?.?

Reakce na 53670

Tak to vidite Petre,

v porovnani s tim o cem mluvite je cesky Paroubek pohoda. Ale pozor, neco se v poslednich par dnech deje: p. Paroubek zacina slapat na prezky Jeho Jasnosti Vaclavovi. To bude zajimave stretnuti! Vaclav si mysli, ze ma vsechny leky na EU a hraje si na zbojnika. Paroubek naopak chce ukazat navenek jednotnou linii a chce Vaclava usmernit. A to mu jeste zbyva rozhodnout, zda odsouhlasit navrzenou ustavu hlasovanim v Parlamentu ci referendem... Jeho starosti bych si nepral!

53711

30.5.2005 10:50

RE: '...V Kanade se kleje na politiky prave tak....'

Dana 82.?.?.?

Reakce na 53711

Jeho starosti bych si nepral!

Paroubek má jen jednu starost - udržet se u koryta.
Co se týče Václava Klause ten používá hlavu k přemýšlení. Paroubek ji má na to , aby mu nepršelo do krku.
Když ho tak pozoruju , tak za chvíli bude občanům diktovat co si můžou myslet, jaký program v televizi sledovat a které noviny nečíst. To už mi je milejší realitní makléř Standa.

53991

28.5.2005 23:40

RE: '...V Kanade se kleje na politiky prave tak....'

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 53670

>Mensina bude volit zlodejske, korupcni Liberaly
Pane Petre Veliky
Zkuste se na to podivat z jine strany.
A zkuste to jako kanadsky obcan, ktery na imigracni politice muze jen vydelat, pokud udela spravny krok a navic bude mit trochu toho stesticka.
Novi pristehovalci taky budou potrebovat jist,pit bydlet...atd.Budou v nevyhode proti vam, starousedlikum.Stara znama vec, jak jiste vite [mrknutí jedním okem]
Kanada urcite prelidnena neni, takze se Vam vlastne jedna jen o to, ze by rodinni prislusnici kanadskych obcanu, kteri jsou v mensine, mohli byt jine nez bile pleti.
Neverim, ze byste protestoval, kdyby drtiva vetsina novych pristehovalcu byla Vaseho typu pleti a mentality,at je jakehokoliv Vami akceptovatelneho odstinu.
A to vubec nemluvim o tom, ze byste se rozhodl pozadat urady o povoleni k trvalemu pobytu pro napr. Vaseho sourozence, nebo jejich deti.
Vycitil jsem z Vaseho prispevku takovy ten "rasismus po ceskomoravsku" [mrknutí jedním okem]

Ale jasne,...mate pravdu.
Proc do Kanady nechat tahat jine.Je treba se hlavne starat o vlastni blizke.V tomto zadny idealismus, ...[zahanbení]...tak to proste chodi.
Ale pokud by se situace v Kanade natolik zmenila, ze by bili byli v mensine, taky by se snazili pres zkorumpovane politiky natahat SVE lidi. Proste boj,...
Ale stale si, jako emigrant, myslim, ze hlavne my bysme meli s timto "blbismem"
skoncit a ukazat civilizovanemu svetu, ze misky vah jsou jen dve.
A ten, kdo je zrovna na tom lepe, by mel tahat z bryndy ty dole.
Jeden nikdy nevi, kdy bude v bahne zase on.
Ale je taky pravda, ze s tim idealismem se dost blbe zije.
Proto jen virtualne a v realite pekne tvrde kopnout do hlavy s rozbehem toho tmavsiho,blbejsiho,mensinoveho....jeden nikdy nevi.[naštvaný] [naštvaný] [velký smích] [naštvaný]
Hlavne jim nedat sanci volit, ikdyz jsou spoluobcane se stejnymi pravy dle demokratickych zakonu Kanady.
P.S. Omluva,Paroubek tak trochu utrel [cool]


53832

27.5.2005 14:33

Jak zlomit vaz Paroubkovi?

Peter Veliky 205.?.?.?

Omlouvam se ze jsem odbocil od tematu '...Jak zlomit vaz Paroubkovi ...' Sakra, nekdy se clovek tezko muze drzet linii subjectu clanku...

53672

29.5.2005 19:21

Jak zlomit vaz Paroubkovi?

Lev 68.?.?.?

No, co je k smíchu ...... každý, nějak začínal, i Paroubek

http://www.eprdel.cz/obrazky/paroubek_plakat.jpg

53922

30.5.2005 8:07

RE: Jak zlomit vaz Paroubkovi?

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 53922

super leffe jednicka!

53981

Příspěvků: 53

24.05. 02:02  Jak zlomit vaz Paroubkovi?
24.05. 10:16 halelujah  RE: Jak zlomit vaz Paroubkovi?
24.05. 15:23 Vratislav  RE: Jak zlomit vaz Paroubkovi?
24.05. 09:38  Jak zlomit vaz Paroubkovi?
24.05. 10:14  Jak zlomit vaz Paroubkovi?
24.05. 10:18 Copaallegro  Jak zlomit vaz Paroubkovi?
30.05. 13:18  RE: Jak zlomit vaz Paroubkovi?
24.05. 10:18 Copaallegro  Jak zlomit vaz Paroubkovi?
25.05. 01:02 dusan  RE: Jak zlomit vaz Paroubkovi?
25.05. 09:53 Copaallegro  RE: Jak zlomit vaz Paroubkovi?
25.05. 22:54 Jarda  RE: Jak zlomit vaz Paroubkovi?
25.05. 23:31 dusan  RE: Jak zlomit vaz Paroubkovi?
26.05. 07:44 Vratislav  RE: Jak zlomit vaz Paroubkovi?
26.05. 08:18 Copaallegro  RE: Jak zlomit vaz Paroubkovi?
26.05. 16:19 Lev  RE: Jak zlomit vaz Paroubkovi?
26.05. 16:31  RE: Jak zlomit vaz Paroubkovi?
26.05. 19:46 hostující  RE: Jak zlomit vaz Paroubkovi?
26.05. 07:35 Vratislav  RE: Jak zlomit vaz Paroubkovi?
31.05. 23:38  RE: Jak zlomit vaz Paroubkovi?
24.05. 10:41 TT  Jak zlomit vaz Paroubkovi?
24.05. 15:30 Vratislav  RE: Jak zlomit vaz Paroubkovi?
24.05. 17:50 TT  RE: Jak zlomit vaz Paroubkovi?
26.05. 07:47 Vratislav  RE: Jak zlomit vaz Paroubkovi?
24.05. 10:49 supafly  Jak zlomit vaz Paroubkovi?
27.05. 14:49 xy  RE: Jak zlomit vaz Paroubkovi?
24.05. 12:05 Robert Nohejl  Jak zlomit vaz Paroubkovi?
24.05. 15:47 Petr K  RE: Jak zlomit vaz Paroubkovi?
25.05. 18:54  RE: Jak zlomit vaz Paroubkovi?
26.05. 07:53 Vratislav  RE: Jak zlomit vaz Paroubkovi?
24.05. 13:01  Jak zlomit vaz Paroubkovi?
24.05. 18:38 Peter Veliky  Jak zlomit vaz Paroubkovi?
25.05. 08:13 Vcelicka  RE: Jak zlomit vaz Paroubkovi?
25.05. 18:33 Druid  RE: Jak zlomit vaz Paroubkovi?
25.05. 23:13 Vcelicka  RE: Jak zlomit vaz Paroubkovi?
25.05. 11:41 tmar  RE: Jak zlomit vaz Paroubkovi?
25.05. 20:33 Druid  RE: Jak zlomit vaz Paroubkovi?
25.05. 11:44 Jarka  Jak zlomit vaz Paroubkovi?
25.05. 13:07 Peter Veliky  Jak zlomit vaz Paroubkovi?
25.05. 23:18 Vcelicka  RE: Jak zlomit vaz Paroubkovi?
26.05. 20:13 hostující  RE: Jak zlomit vaz Paroubkovi?
26.05. 01:34 zap  Jak zlomit vaz Paroubkovi?
26.05. 20:40 dusan  RE: Jak zlomit vaz Paroubkovi?
26.05. 22:56 zap  RE: Jak zlomit vaz Paroubkovi?
26.05. 23:44 Lev  RE: Jak zlomit vaz Paroubkovi?
27.05. 14:58 xy  RE: Jak zlomit vaz Paroubkovi?
28.05. 01:14 Vcelicka  RE: Jak zlomit vaz Paroubkovi?
27.05. 14:31 Peter Veliky  '...V Kanade se kleje na politiky prave tak....'
27.05. 20:06 zap  RE: '...V Kanade se kleje na politiky prave tak....'
30.05. 10:50 Dana  RE: '...V Kanade se kleje na politiky prave tak....'
28.05. 23:40 Idealista  RE: '...V Kanade se kleje na politiky prave tak....'
27.05. 14:33 Peter Veliky  Jak zlomit vaz Paroubkovi?
29.05. 19:21 Lev  Jak zlomit vaz Paroubkovi?
30.05. 08:07 Vcelicka  RE: Jak zlomit vaz Paroubkovi?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

63

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 130 čtenářů částkou 22 170 korun, což je 63 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 5

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 1

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 1

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 1

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 3

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Měnové kurzy

USD
21,90 Kč
Euro
26,20 Kč
Libra
29,14 Kč
Kanadský dolar
16,86 Kč
Australský dolar
16,17 Kč
Švýcarský frank
24,19 Kč
100 japonských jenů
21,03 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
5,84 Kč
100 maď. forintů
7,24 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,78 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 175,25 Kč
1 unce stříbra
496,96 Kč
Bitcoin
389 478,80 Kč

Poslední aktualizace: 29.11.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 781