Diskuze k článku

Rozklad policie?

Příspěvků 52

20.5.2005 3:39

Rozklad policie?

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Taxem napsal, co si o tom myslim.....policie,system tandem Ruml-Havel,bodry policejni prezident z Moravy......a pak jsem to smaznul.
Dostal jsem strach.
Legrace, zejo? ...po tolika letech[zmaten]
Treba zbytecne panikarim,...ale uz jen ten pocit me dostal.

53114

20.5.2005 16:30

RE: Rozklad policie?

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 53114

Hop, a je tu lidoop.
A prispevek je zpet.[cool]

53162

24.5.2005 22:45

RE: Rozklad policie?

Pijan 62.?.?.?

Reakce na 53114

[oči v sloup] Vážení, co se Policie týká je to problém.
Respekt: co jim umožnuje zákon ? - NIC MOC
Obyčejní policisté jsou obvykle chudáci, kteří doplatí na politiku státu. Ti nahoře mají alespoň ty platy, ale ti lumpové co se seznámily se zákony důkladně je zneužijí ku svému prospěchu.
Co s tím ? Tyhle lumpy vyhodit a pořádně oflastrovat.
Nenabírat z civilu jen svalouše, ale i inteligenty.
A nakonec co chcete po policii, když jim není nikdo schopen říci, co pořádně mohou a co ne. Autorita to není a dlouho nebude, díky legislativě. Obyčejní chodníkáři jsou malé rybky, těm dejte pokoj, někdo je řídí ne ????
Jestli tedy někdo dostal strach z policie, tak nevím proč. 6e by něco nezákoného ?

53487

20.5.2005 7:59

Rozklad policie?

TT 62.?.?.?

Jen bych chtěl dodat, že řadoví policisté nemají zas tak nízké platy. Jsou s platy SILNĚ NAD oficiálně udávaným průměrným platem v ČR.

53118

20.5.2005 8:34

RE: Rozklad policie?

Paja 194.?.?.?

Reakce na 53118

Muj kamarad je radovy policista a ted premyslim, zda tech 13 tisic, co jsem videl na jeho pasce bylo v hrubym nebo v cistym. To, ze jsou "platy SILNĚ NAD oficiálně udávaným průměrným platem v ČR" je zmedializovany nesmysl, diky kteremu ted musi obyc. policiste trpet zavistive narazky.
Na druhou stranu by me zajimalo, kde teda ty udavane kralovske platy konci?

53120

20.5.2005 20:20

RE: Rozklad policie?

Petge 83.?.?.?

Reakce na 53120

Kruciš, pane, přiznejte dobrovolně, že jste si tu cifru 13000 kč prostě jen vymyslel !! Jelikož 50% mých sousedů jsou policajti, mohl bych si to jít hnedle ověřit, ale nechce se mi v pátek kohokoli otravovat blbejma otázkama na plat. Nicméně v případě krajní nutnosti beru nějakou lahvinku a jdu na přátelský pokec a zjistím to. Mám však dosti utkvělý pocit, že ta cifra, Vámi uvedená, je nehorázný nesmysl !

53180

21.5.2005 1:34

RE: Rozklad policie?

Druid 84.?.?.?

Reakce na 53180

>Jelikož 50% mých sousedů jsou policajti, mohl bych si to jít hnedle >ověřit, ale nechce se mi v pátek kohokoli otravovat blbejma otázkama >na plat.

Dejte jednomu do ruky vysilacku a az se ozve "prijem" vyklopi to sam.

53207

21.5.2005 11:23

RE: Rozklad policie?

xy 217.?.?.?

Reakce na 53180

Zase jeden co si nechal novináři nabulíkovat nesmyslné čísla.
Pokud tvoji sousedi nejsou staří tatíci, ale mladí kluci v uniformě tak to sedí.

53230

20.5.2005 9:45

Rozklad policie?

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

To je dobře že moc nekritizujete řadové policisty.Jo,jednou když mi vykradli barák tak jsem poznal jak to funguje.Přijeli ve Felicii /najeto měla 350 000 km.Málem nepřijeli,pač jim docházel limit na benzín.Vytáhli psací stroj vyrobený v Německé demokratické republice.S Felicií málem nevyjeli mírný kopec.
Není divu že někteří na práci se...

53124

20.5.2005 10:11

RE: Rozklad policie?

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 53124

Vratislave
Vas prispevek by mel byt zarazen jako treti, protoze prvni dva prispevky, kde se psalo neco o strachu a vysi platu obycejnych policistu, proste zmizly.
Teda,...byly zmiznuty. Tak to ted chodi.....a dost casto.

53126

20.5.2005 14:38

RE: Rozklad policie?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 53126

Máte pravdu. Zaznamenal jsem podivné věci na tomto novém serveru. O těch příspěvcích mně psal pan Kral. Zmizely, když opravoval článek. Nikdo je nemazal.

Podívám se, co by se s tím dalo dělat. Prosím pište mi, kdykoliv se stane něco podobného.

53146

20.5.2005 14:48

RE: Rozklad policie?

Lev 68.?.?.?

Reakce na 53146

>Máte pravdu. Zaznamenal jsem podivné věci na tomto novém
>serveru. O těch příspěvcích mně psal pan Kral.
>Zmizely, když opravoval článek. Nikdo je nemazal.

>Podívám se, co by se s tím dalo dělat. Prosím pište
>mi, kdykoliv se stane něco podobného.
__________________________________________

Jen Pozor ! Pozor ! vážení, ať náhodou vaše příspěvky neprochází přes ústředí BISu [velký smích] [velký smích]

53148

21.5.2005 7:22

RE: Rozklad policie?

Jarda 85.?.?.?

Reakce na 53146

pravdepodobne to bude zpusobeno cachovanim vysledku SQL dotazu, nebo do toho mohou byt zapleteny cookies ci cache nektere casti kdovijake stranky (nevim jak to mate udelano, aspon ja si muzu na mem serveru dat nekolik typu cache na cokoli).

53221

20.5.2005 11:51

autore, autore ...

kavol 193.?.?.?

> Následný Janíčkův pohřeb byl demonstrací bezmoci a zoufalé
> situace, ve které se policie ocitla. Kdo na něm byl, ví,
> o čem je řeč.

no prima, když zasvěcení vědí a nezasvěceným nic neřeknete, proč o tom vůbec mluvíte?

> Policejní prezident Kolář, který má ze skandálů již
> ušitý doslova hroší kožich,

hroch má kožich? [zmaten]
to jsou mi novinky ... [oči v sloup]

... jistě by se těch nedostatků našlo víc, ale článek mě nějak nepřesvědčil, že by stálo za to číst jej pozorně [vyplazený jazyk]

53130

20.5.2005 12:46

RE: autore, autore ...

Copaallegro 213.?.?.?

Reakce na 53130

Sakra, Kavole, to jsou mi námitky !!
Bravo, jen tak dál pane, a konečně všichni pochopíme, proč řídíte náklaďák, když máte ukončené 2 školy - mateřskou a základní.

53133

20.5.2005 16:15

RE: autore, autore ...

kavol 193.?.?.?

Reakce na 53133

> proč řídíte náklaďák,

to jsou mi novinky ... nepletete si mě s někým? řidičák mám pouze B [překvapení]

> když máte ukončené 2 školy - mateřskou a základní.

eh, taky vedle, mateřskou jsem celou nevystudoval [pláč]

p.s. možná se Vám mé námitky zdají malicherné, neřku-li hloupé, ale jak mám mít úctu k názorům člověka, který má problémy s věcmi, které většina lidí ovládá již od mateřinky? jak mohu člověku, který si plete kůži s kožichem, věřit, že si neplete jiná základní fakta ve svém článku, a nechat se jím mystifikovat v případech, kdy mi k odhalení omylu již vlastní znalosti nestačí?

53158

20.5.2005 12:51

Rozklad policie?

Copaallegro 213.?.?.?

Na policii přesně sedí rčení o té rybě, co smrdí od hlavy.
Na druhou stranu pořád mám v úctě řadové složky, se kterými se potkávám když jedu rychle, špatně parkuji, nebo přihlížím jejich zásahům proti bezdomáčům a lidem obnažujícím se na veřejnosti ( ne Kavole, Vás jsem osobně neviděl ), popřípadě provozujím sex se stromy.
jejich práci jim nezávidím a za ty prachy bych to nešel dělat nikdy. Myslím, že nás je tu takových většina. Mnohokrát jsem byl na Václaváku svědkem, jak si s nimi mafiozové vytírali zadnici, či jak jim bylo vyhrožováno, nebo kamarádsky řečeno : Jebem Ti majku ! Jebem Ti Boga i žónu !
Šmejdi jsou až nahoře, mezi těmi, co na ulici nevystrčí zobák.

53135

20.5.2005 14:26

RE: Rozklad policie?

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 53135


>Šmejdi jsou až nahoře, mezi těmi, co na ulici
>nevystrčí zobák.

A proto si na post prezidenta policie dosadili toho divneho patrona z Moravy.
Takové hodné moravské dobračisko vám to je, ten prezident. [oči v sloup]

53143

20.5.2005 16:25

RE: Rozklad policie?

kavol 193.?.?.?

Reakce na 53135

> zásahům proti ... lidem obnažujícím se na veřejnosti

jojo, dneska je nebezpečné nést svou kůži na trh ...

> (ne Kavole, Vás jsem osobně neviděl),

to já prosím jen v uzavřené společnosti, bych nedostal pokutu za veřejné pohoršení, neb mým obnažením by si estetický průměr veřejnosti značně pohoršil [zahanbení]

> popřípadě provozujím sex se stromy.

eh, to je také možné? u nás máme maximálně tak statuofily, asi jsme pozadu [mrknutí jedním okem]

53161

20.5.2005 16:38

Rozklad policie?

findalf 194.?.?.?

tak oni nam pani policiste cekaji na vyssi platy? kolik ze je prumerny plat policisty v cr? 25000? kolik ze je prumerny plat v cr? necelych 18000? kdo z normalnich zamestnancu ma vysluhy? odchodne? (o dalsich vyhodach se snad ani nerozepisuju).

to, ze maji policiste (nekteri) nedostatecne vybaveni.. to je bez diskuse. ze maji neschopne vedeni, to taky. ale stezovat si na platy.. no to uz je dost nehoraznost.

53163

20.5.2005 18:19

Rozklad policie?

Vlada 194.?.?.?

Ano, Česká policie. Také jsem si o ní myslel, že to jsou obětaví lidé, kteří nám pomáhají a jen je mezi nimi několik nepoctivců... ale jen do té doby, než jsem s nimi měl něco do činění.

Po půlnoci mi na jedné tramvajové zastávce odcizil spoluobčan rómské národnosti mobilní telefon. Nebylo to poprvé, tak jsem už věděl, že je zbytečné volat policii, neboť v případě první krádeže mi bylo sděleno, že se mnou ani nesepíší protokol(!), protože by to stejně k ničemu nebylo.

Nicméně jaké bylo mé překvapení, když jsem se po 2 dnech na své číslo mobilního telefonu dovolal. Mou telefonní kartu si již koupil v bazaru nový zájemce, který mi ji zpátky odprodal a ukázal na bazar, kde si ji koupil. Zašel jsem do bazaru a ke své radosti našel i svůj mobilní telefon. Oznámil jsem tedy prodavači, že vidím svůj odcizený mobil, že mám k němu doklady o koupi a že si jej hodlám ponechat. To se však nesetkalo u prodavače s pochopením a místo vydání mobilního telefonu se jej snažil okamžitě prodat náhodnému kolemjdoucímu. Sáhl jsem proto po mobilu, že jej nikomu nedám. V tom se bazarník na mě vrhl a začala přetahovaná. Kolega volal policii, která na místo dorazila během několika minut...

A jak to dopadlo? Policie se podívala na mé doklady k mobilu a vrátila mi ho.

Tak by to možná dopadlo v pohádce, ale policie má v oblibě delší příběhy. Ve skutečnosti policie mobil zabavila a začala mě stíhat pro krádež (vlastního) mobilu. Mé doklady o koupi mobilu jí nestačily a tak jsem jim poradil, ať se obrátí na mého operátora, že jim dá přesný výpis účtu. Po 2 měsících (zákonná lhůta je 1 měsíc) mi bylo policií sděleno, že od operátora tyto údaje získat nelze. Tak jsem zašel za operátorem osobně a údaje obdržel do 2. dne poštou. S důkazy jsem zašel na policii, kde mi řekli, že si uvědomili, že to nemá řešit policie pro Prahu 2, ale pro Prahu 9, a že jim proto případ předávají. Za další měsíc přišel případ na Prahu 9, kde vyšetřovali mou krádež a po dalších 3 měsících (zákonná lhůta 2 měsíce) mi bylo sděleno, že jsem nevinný a že případ posílají k projednání na Prahu 2. Po dalších 2 měsících usilovné práce policejního oddělení mi bylo policijí pro Prahu 2 sděleno, že nyní zjistili, že se nejedná o trestný čin, ale o přestupek, takže to vlastně nemají řešit oni, ale Přestupková komise obvodního úřadu. Na mou otázku, jak to, že to nezjistili dříve mi bylo upřímně odpovězeno - víte, on ten váš spis doteď nikdo nečetl.

Tak šel případ na Přestupkovou komisi, kde zase nechápali vztah mezi IMEI a telefonním číslem. Nicméně můj případ zařadili na volný termín schůze Přestupkové komise a ta po 2 měsících rozhodla, že jsem se žádného přestupku nedopustil a vrátila případ policii. Když policie zjistila závěr přestupkové komise, nechala prodavače z bazaru podepsat prohlášení, že se zbavKráceno (Editor)

53172

20.5.2005 18:20

RE: Rozklad policie?

Vlada 194.?.?.?

Reakce na 53172

...že se zbavuje nároku na mobilní telefon a po roce, kdy jsem již dávno vlastnil jiný mobil, mi mobilní telefon vydala.

Nechci počítat, kolik času a námahy mě stály neustálé telefonáty a návštěvy na polici, kolik lidí se tím případem zabývalo a kolik stálo daňové poplatníky vrácení jednoho mobilního telefonu.

Řeknete si, že přece policie nemá lidi na řešení takových banalit, že se zabývá většími zločiny. Jenže tomu lze věřit jen dokud člověk nevidí, jak policie řeší vraždy (viz případ Stodolových, jejichž vraždy policie zpravidla uzavírala jako sebevraždy nebo usvědčila z vraždy někoho jiného) a případy jako H-System, kde se bossové z Komerční banky rozhodli zničit jednoho podnikatele a zabavit mu v konkurzu celý majetek včetně životních úspor několika stovek lidí. O kauze H-Systému vůbec se i novináři bojí psát, státní zástupci se bojí na tuto kauzu jen pomyslet a dokonce i soudci ignorují rozhodnutí Ústavního soudu...

Od té doby mám na Českou policii svůj názor.

53173

23.5.2005 10:46

RE: Rozklad policie?

Petros 194.?.?.?

Reakce na 53173

Pro Pana Vladu:

Naprosty souhlas s vasimi postrehy, jsem moc rad, ze tu nekdo konecne napsal neco z praxe. Zazil jsem nekolik podobnych akci s touto tragikomickou organizaci (pro bezneho obcana tragickou, pro mafiany komickou), a to jak za komunismu, tak za kapitalismu: vzdy to bylo presne ve stylu vasich vlastnich zkusenosti. Proste, kdo umi hovno a nechce se moc namahat, tak hura k poldum. Teple mistecko zarucene a kdyz nahodou nekde je nejaky problem, tak proste prejdu na druhy chodnik a nic nevidim. Hlavne, aby uz byl konec pracovni doby a v patek vecer hura na chatu.

Petros

53368

23.5.2005 17:52

RE: Rozklad policie?

xy 217.?.?.?

Reakce na 53368

To už hraničí se stupiditou, kolikrát si dostal v práci nakládačku, kolikrát na tebe najížděli ve 150 autem aby tě vytlačili ze silnice, kolikrát si na tebe kdejakej zbohatlej hajzlík podal stížnost za to co se nestalo, jak často se pohybuješ na hranici ztráty práce, zdraví případně vězení? Ne sedíš si na teplým pohodovým flíčku, boucháš od do bez jakéhokoli rizika. Zvláštní takoví vojáci nikomu nevaděj, mají o 50% větší příjem, zodpovědnost nulová,práce nulová, ale to je je každýmu jedno, nejsou vidět.
Ale z papučí se nejlépe kritizuje.

53398

24.5.2005 9:58

RE: Rozklad policie?

Petros 194.?.?.?

Reakce na 53398

Mrzi mne, ze vas muj prispevek nastval, ale bohuzel moje zkusenosti s policii opravdu nestoji za moc. Byl bych moc rad, kdybych si mohl jejich prace vazit (a tak by to spravne melo byt), vnimam ji jako principialne potrebnou a dulezitou, ale bohuzel, osobni zkusenost je osobni zkusenost. Obecne si myslim, ze bezne obcany nejvic trapi tzv. lehka kriminalita typu vloupani do auta apod. - a to je presne to, co policie skoro nikdy nevyresi (a odtud i to znechuceni rady lidi). A proti jejich prijmum vubec nic nemam, ani jim nezavidim. Pokud by penize byly tim, co by jejich praci pomohlo, tak at klidne berou treba 10x tolik, co ted.

S vojaky se bezny clovek tolik nesetkava, proto jsou mene "popularni", nez policie, to je celkem logicke.

Petros

53434

25.5.2005 20:00

RE: Rozklad policie?

xy 217.?.?.?

Reakce na 53434

Naštvalo mě to slušně, zvláště když u takovýho vykradenýho auta nebo bytu sem a snažím se zajistit svědky, nikdy nikdo u nás nic nevidí. Hlavně se do ničeho nenamočit, vyřešte si to sami od toho tu ste, mě neotravujte, nakonec vždyť to vybrali jenom sousedovi. To samé rvačka, přepadení loupež, tak málo kdy, někdo něco vidí je až neuvěřitelné jak se všichni dokáží koukat na jinou stranu. Možná kdyby jste taky vypadli trochu z té lhostejnosti, když okrádají souseda, byla by situace výrazně lepší. To je zase moje zkušenost. I když abych nekřivdil, nějaký drobný procento lhostejný není.

53528

21.5.2005 1:54

RE: Rozklad policie?

zap 65.?.?.?

Reakce na 53172

Vsiml jsem si pri sve nedavne navsteve v CR,

ze v dome na proti domu mych pribuznych byla zastavarna. Dlouho do pozdnich hodin se tam ukazovala ruzna individua a polohlasem delala sve ksefty. Take jsme si vsml, ze venku na chodniku cekal muz snede pleti s necim co pripomimalo priklepovou vrtacku. Particka dohadovacu odesla a sup byl uvnit. Za minutu zase venku a pryc. Dalsi noc se scena opakovala....

Jak na tohle ma policie stacit mi neni znamo. Ptal jsme se pribuznych co se s tim da delat(navrhoval jsem obcanskou petici). Krcili jen rameny. Pravnost a poradek na pred sebou v CR jeste dlouhou cestu.

53208

20.5.2005 20:42

Rozklad policie?

Doktor 63.?.?.?

Me ukradli auto tady v USA a policie tez pouze sepsala protokol. Kdyz auto po mesici nahodou nasli, protoze bylo na parkovisti u koupaliste odlozene proti predpisum pres noc, odtahli ho na komercni odtahove parkoviste a teprve po dalsim mesici me zavolali, ze ho nasli. Pak se se mnou jeste hadali, kdo zaplati odtah a parkovne. Nakonec jsem musel zaplatit odtah (USD 80, zbytek za parkovne zrejme zatahli danovi poplatnici, USD cca 300). Kdyz jsem se jich ptal, jestli bude vysetrovani (sejmuli otisky, stopy atd.), tak rekli, ze "to dela kolega, ktery tady zrovna neni" a ze "co od nich vlastne chci, kdyz mam auto zpet". V aute jsem krome neuveritelneho bordelu nasel mexicke sirky z Mexika (pouze spanelske napisy), takze je jasne, kdo mi to auto beztrestne ukradl. Takze policejni rozklad nejen v CR, ale tady taky.

53183

21.5.2005 19:31

RE: Rozklad policie?

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 53183

kradez v USA a policie: Je neprijemne kdyz vas nekdo okrade, ale jeste horsi je, kdyz policie vam neprimo rekne, ze ten pripad se neda vyresit.
Snedi spoluobcane existuji v USA take, nejsou to prislusnici romske mensiny, ale prislusnici mensiny hispanske. Jeste do nedavna napisy v obchodech byly pouze v anglictine. Dnes uz skoro vsade mame napisy ve dvou jazycich. [smích]

Pokud vam nekdo ukradne mobil v USA, policie, i kdyz vi kdo ho ukrad (protoze prevazne zlodej mobil hned po kradezi pouzije)
vam oznami, ze nema moznost stihat zlodeje, protoze zlodej chodi do prace a vraci se domu po seste hodine odpoledni a vysetrujici policajt ma padla v pet odpoledne. Neni tedy mozne, zlodeje dopadnout, protoze policajtovi nikdo nechce platit prescas.
Presto mame v USA vezeni plne a stale musime stavet nove [smích]
Ve vezeni mame chudaky, kteri se nedokazi vyrovnat s problemem a tak kouri travu za kterou si pak jdou sednout. Jak zde nekdo uz poukazal. Svet se docista posral!

Pan, ktery tak znalecky pise o prispivajich do zvedavce, by mel zvedavce cist casteji, aby se opravdu neco priucil. Ma nedostatky ve vzdelani [smích]

53261

21.5.2005 21:26

RE: Rozklad policie?

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 53261

Pane Vcelicko
Pokud je kradez videt, tak to bolííí...
Pokud je to kradez formou income tax report a Vase penize
se kumuluji do ( vsak vite kam ) a ohlodana kost se hodi k noham
lehů a jinych posluhovaců....nebolííí, že ano.
Ale i tak mam pocit, ze hispanci jsou potomci tech, ktere anglicky
mluvici pokorili. Takze to dostavaji zpet po kapkach.[chechtot]
A pokud je mi znamo, v Chicago se dal delat ridicak i v jazyce polskem.
Holt, to je ta vymozenost naseho druheho domova. Tak si nezoufejte,
ze muzete mit napisy ve dvou svetove uznavanych jazycich [mrknutí jedním okem]
Míru zdar a fotbalu zvláštˇ! [cool]

53266

21.5.2005 21:53

RE: Rozklad policie?

Petge 83.?.?.?

Reakce na 53261

Cha cha, svět se posral !! Sice nevím, jak je to možné, ale funguje to asi takto:

Zkuste si představit svět, který memá žádný čas tak, jak si jej většina lidí selským rozumem představuje. Tedy, že neplatí, že fiktivní čas plyne odněkud někam, z jedné strany je minulost a na druhé straně je budoucnost a uprostřed zrovna je nepostřehnutelně krátká současnost. Člověk ani nemusí být nějaký extra myslitel, aby v takové představě odhalil neudržitelné rozpory.

Jak to tedy je? Čas není. Vše v našem známém světě je mnohonásobně "animováno", představte si, jako by jste Vy každý jedinec tvořili jeden vlastní svět a vše, co v něm uvidíte, to jste Vy a Vaše činnosti. Plynoucí čas, to je vlastně iluze, kdy ten animovaný svět jakoby kontinuálně přehráváte a jste zároveň divák "zvenku" a zároveň "herec" uvnitř. Ale sranda je, že o tom nevíte. A když Vám to teď napíši, tak to odmítnete chápat.

Ale to nevadí, že to nechcete nikdo chápat, stejně to funguje i tak. A v tomto světě si lidé jeden druhému ubližují a myslí si, že to nikdo nepotrestá!! Chachacha !! Říkám Vám, v té samé chvíli to již je potrestáno !! Stačí si promyslet to výše ! Nebo přečíst si, co to vlastně říkal Ježíš Kristus.

53267

21.5.2005 22:09

RE: Rozklad policie?

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 53267

>Cha cha, svět se posral !! Sice nevím, jak je to možné,
>ale funguje to asi takto:
[naštvaný] [naštvaný] [naštvaný] [zahanbení] [velký smích] [zahanbení] [zahanbení] [zahanbení] [zahanbení]
>Ale to nevadí, že to nechcete nikdo chápat, stejně to
>funguje i tak.
[cool] [cool] [cool] [cool] [cool] [cool] [cool]
>!! Stačí si promyslet to výše ! Nebo přečíst si, co
>to vlastně říkal Ježíš Kristus.
Vcera jsem s nim mluvil a rikal, ze si s vami dnes navecer zapali joint.
Tak nebudte a poslete vzorek [mrknutí jedním okem]
Ale pozor!
Mnozstvi vetsi nez male ne e !
Kdyby to u me nasli, tak pujdu klecet [pláč]
No vidite,... a vam to prineslo pekne proziti sobotniho odpoledne [cool]

53268

22.5.2005 11:43

RE: Rozklad policie?

Petge 83.?.?.?

Reakce na 53268

Já to věděl !! [smích]
Ale to nevadí, jednou, až se Vám bude zdát, že podle toho Vašeho to již jaksi vůbec nejde, obraťte se na mě, rád pomůžu, vysvětlím, uvedu příklady, naznačím i jak by to šlo ošetřit fyzikálně, aby pro ty zaryté materialisty, co musí vše chytit a naložit do flašky s formalínem, nebo vylisovat a vlepit do herbáře, aby to bylo i pro ně aspoň trochu "uchopitelné".

Já to chápu, je to moc těžké pochopit, zejména pro lidi, jejichž veškeré filosofování skončí nadlábnutým bříškem a po díle s maminou pod rukou v postýlce - kdo by uvažoval, že nic není zadarmo, že nikdo nikam neuteče před následky svých činnosti/nečinností. Tedy pro lidi, co si své po čase přece jen jaksi "ztěžklé svědomí" jednoduše odlehčí podle naturelu tu zpovědí, tu zase zasadí v nějaký slavný den pár stromků a vyhlásí se za ochránce přírody. Cha cha, mějte si ...

53295

22.5.2005 13:49

RE: Rozklad policie?

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 53295

>Já to věděl !! [smích]
>Ale to nevadí, jednou, až se Vám bude zdát, že podle
>toho Vašeho to již jaksi vůbec nejde, obraťte se na mě,
>rád pomůžu, vysvětlím, uvedu příklady...
Jako historik urcite vite, ze lide vzdy chteli letat. I Vase ryby se o to pokouseji...[mrknutí jedním okem]

Pokud se mohu vyjadrit k tomu navodu, kteremu stale verim, tak ten
navod spociva v tom, ze nam vsem to vse zde, na Zemi, je pouze zapujceno
na dobu urcitou. A jen jednou.Pouze jednou.Pak nula.
Jednicky,nuly,jednicky,jednicky,nuly, nuly.......
...matematika v lune Matky Prirody [cool]
Takze nejaky posel dobrych zprav Jezis je jen soucasti,...nikoliv bohem samotnym.
Good luck pri hledani...dvere jsou dokoran otevreny a zavirat je nikdo nebude.
Snad jen Zle duse,...ale i ty jsou soucasti jedinecneho celku.

53297

22.5.2005 14:41

RE: Rozklad policie?

Petge 83.?.?.?

Reakce na 53297

Tedy tak ? ... ten
navod spociva v tom, ze nam vsem to vse zde, na Zemi, je pouze zapujceno na dobu urcitou. A jen jednou.Pouze jednou.Pak nula.
...


To vypadá dost chmurně a svého druhu i nespravedlivě, když uvážím, jaký čas máte patrně na mysli Vy. Ale když bych vzal v úvahu čas, jak jej myslím já, potom by to umožnilo docela podobný výklad, jaký jsem navrhoval já. Vězte, že ve světě, ve kterém by nebyla zpětná vazba, kde by to fungovalo čistě podle Darwina, kde prostě silnější sežere slabšího, tam by to bylo dosti hrozné a chvála Bohu, že se věda v tomto docela srandisticky zmýlila.

Jelikož mluvíme o policii a jejím rozkladu, je to součást systému, ve kterém žijeme a součást jeho komplexního úpadku, úpadku v úplně všech oblastech. Jelikož to bylo předpovězeno před cca 3000 lety docela podrobně, vím, čím to je. A nepůjde tomu zabránit.

53300

22.5.2005 15:19

RE: Rozklad policie?

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 53300


>To vypadá dost chmurně
Ani ne e [smích]
Zapujceno jednou, ale navzdy.[cool]
A to jednou je chraneno pojistkou, zakodovanou
v pudu rozmnozovacim.
Poselstvi, ktere jde z pokoleni na pokoleni je
vysledkem snahy. Az se prestaneme snazit, prestaneme
posilat a vsichni soucasne si hodime "mašlu" pomoci
nejake te ZHN a padla klec.
Kde byste jeste pak chtel porad litat?
Hotovo, konec, dobrou noc,.....!

P.S. Had opacnym postojem podpořííí, pokud zrovna nespiii
svym dlouhyyym spankem. [mrknutí jedním okem]

>Jelikož mluvíme o policii a jejím rozkladu[pláč] [pláč] [pláč]

Krasne je tam venku
[cool] [cool] [cool]



53303

22.5.2005 16:16

RE: Rozklad policie?

Petge 83.?.?.?

Reakce na 53303

"Trochu to úplně" zcela odporuje ( [cool] ) tomu, jak se na to dívám já. Ale to Vaše Vám neberu. Já jsem myšlenkově dospěl k něčemu jinému, k představě, která je sice dosti uklidňující, ale taky znervozňující jinak - totiž, že v tomto materiálním světě nejde žádné moc velké nevratné škody napáchat, neboť je tento svět něco na způsob světa neexistujícího, virtuálního. I když vypadá tak reálně. Nejlépe to vystihuje ona pasáž z Bhagavatgíty, kdy Kršna stojí s Arjunou na bitevním poli Kuruksetra a Arjuna váhá se započetím boje.

Vyslovuje takovou zdánlivě rozumnou myšlenku, že vždyť přece, ačkoliv má formálně on pravdu, přece nevyvolá bratrovražednou válku a nevezme si na svědomí ty miliony životů. Kršna mu trpělivě odvětil, že s tím ať si hlavu neláme - ty lidi on Arjuna že nezabije, ty že zabije Kršna a o tom je již dávno, při vzniku světa rozhodnuto.

Na jedné straně je to (celá ta myšlenka) velmí prosté a jednoduché k pochopení, na druhé straně rovněž stejně lehce pochopím, když to nepochopíte !! Asi jako s těmi Kolumbovými vejci...

53306

22.5.2005 16:56

RE: Rozklad policie?

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 53306

> neboť je tento svět
>něco na způsob světa neexistujícího, virtuálního. I
>když vypadá tak reálně.

Tu realitu jsem pocitil, kdyz jsem predevcerem tvrde narazil kolenem o roh stolu. [velký smích]
Takze nejenze vypada realne, ale on JE REALNY [cool]
A soucasti te reality je i Krsna a jine "soucastky soukoli" [velký smích]

53310

22.5.2005 19:28

RE: Rozklad policie?

Petge 83.?.?.?

Reakce na 53310

S Vámi je radost diskutovat ! [smích] Jiný už by si poklepal na čelo a šel se nalít pivem, ale Vy máte se mnou trpělivost. Jak se jenom odvděčit ?

Totiž to, co já Vám se snažím naznačit, to nejde získat tak, že Vám to někdo vysvětlí. To každý člověk musí prostě zažít, zacítit, ten názor v něm pomalu a jistě narůstá a pak je tady. Takže i já si klidně zak....ju, když si narazím koleno o roh stolu, v tom to zase je docela tvrdá realita [smích] . Ale jinak, silně dopromyšleno do všech možných i nemožných důsledků, tak potom zase ta realita vezdejší je skutečně jen a pouze vezdejší. To zaleží na každém osobně.

Mám ale strach, že jsme nějak podezřele mimo tema. Sice ve skutečnosti všechno souvisí se vším, ale ne úplně každý to je ochoten chápat do posledního důsledku. Mám osobní zážitek s policií, po kterém jsem byl dlouho zamyšlený a uvědomil jsem si, že lidi jsou zlí. A někteří méně, a zase jiní spíše nikoliv. Je tomu tak i v řadách policie. Što machen ??

53319

20.5.2005 20:49

Rozklad policie?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

To je ale opravdu otresna zkusenost... [zahanbení]

Jinak policiste si zase tak spatne neziji, ale je veliky rozdil mezi vybavou v Prerove a v Praze. To vim od znameho, co je policista. A po 5-ti letech sluzby ma Opla a vlastni koupeny byt. K tomu skoro vyzivuje svou holku. A jeste je "tak trosku" magor do zbrani (kdyz vidite na botniku vyrovnanych 7k naboju do kalasnikova v sedmi krabicich s azbukou, tak co jineho, nez ze clovek je tak trosku silenec vas muze napadnout... Jo, bydleli u nas dole v podnajmu, takze vim [smích] ) Takze zas tak zle to byt nemuze s temi penezi u policie [zahanbení]
Vetsi problem bude asi ta byrokracie a uroven mysleni nasich ochrancu, nemluve o aroganci a buzeraci za prkotiny [oči v sloup]

53185

21.5.2005 11:30

RE: Rozklad policie?

xy 217.?.?.?

Reakce na 53185

To ale není z platu.

53232

21.5.2005 1:59

Rozklad policie?

zap 65.?.?.?

Vzpominam si na hodiny obcanske vychovy

z obecne skoly. Pan ucitel nam rikal: mocenske prostredky statu jsou vojsko, policie a urady. Myslim, ze to ma stale platit. Ale za predpokladu, ze tyto prostredky statu jsou nepoliticke a nezucastnene na ekonomickych silach(legalnich i tech ostatnich) ve spolecnosti. Kazdy policista by to mel brat za svou osobni cest, aby tak postupoval.

53209

22.5.2005 2:34

Rozklad policie?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Myslim,ze jsme nedostizni v rozkradani o okradani samy sebe, je to jak ve vlcim stadu,jakmile je nekdo momentalne slabsi,tak jej ty ostatni roztrhaji.
Volit politiky a ty urcovat byrokraty do statniho aparatu je jak soutez zlodeju ,kdo z nich se driv dostane ke korytu.
Nakonec ,film "Vsichni dobri rodaci" plne odpovida ,jak to u nas chodi.

American se chlubil ,ze postavi tolik krizniku,ze jimi zaplavi cely svet a nebude mista na vode volneho,kde by nestal americky kriznik.
Rus na to rika,ze oni ,postavi tolik letadel,ze bude umenim najit nekde prouzek slunce dopadajici na zem ,abyste se vubec mohli opalovat na slunci,takovou ,ze budou mit silu.
Cech je posloucha a rika ,ja se Vas vubec nebojim ,my mame tolik zlodeju ,ze Vam to rozkradou jak na mori ,tak ve vzduchu,driv nez se otocite.

53279

22.5.2005 6:42

Rozklad policie?

Robin 83.?.?.?

Autor se plete.
Řadoví policisté...nízké platy...etc.
1.) řadoví fízli jsou z 90 % idioti (vlastní zkušenost ).
2.) většina fízlů bere výsluhovou rentu, a ta se do průměrného platu nezapočítává. (jedná se o režimní Havlárnu, aby fízlové poslouchali režim a aby se mohl platit STBákům důchod )
Pro představu výsluhová renta činí 5000 - 7000,- kčs. a je placena z rozpočtu policie.
3.) Pokud fízlové odcházejí od policie, tak to jsou vždy ti kteří už výsluhovou rentu mají. V podstatě takový fízl nemusí do smrti pracovat - tak proč by " sloužil u policie " .
[naštvaný] [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný]

53284

27.5.2005 16:19

RE: Rozklad policie?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 53284

Otázka zní: Pokud platí z uvedeného nyní komentovaného příspěvku bod 1.), nejsi náhodou fízl ? [velký smích]

53695

22.5.2005 8:48

Titulek rozklad policie není přesný - policie jen změnila svoje zaměření.

Milan 85.?.?.?

Jednou z hlavních činností policejního vedení je obhajoba sebe samých a získání co největšího vlivu na chod země a současně uzavření policie jakékoliv kontrole zvenčí. Všechny důležité informace jsou utajované a z policie se tak stává uzavřená společnost žijící vlastním životem a disponující ohromnými pravomocemi. Totéž se odehrává na soudech a státních zastupitelstvích. Tyto ozbrojené složky se snaží kriminalizovat nyní i ministra spravedlnosti či prezidenta.

53289

24.5.2005 8:16

Rozklad policie?

Martin 193.?.?.?

Vzhledem ke své práci jsem často ve styku s lidmi s kriminálky, tam jsem moc blbců nepotkal. Ale k rozkladu policiie mohu říct, že se poslední roky setkávám s docela zajímavými názory vyšetřovatelů na téma :
a) těžko se vyšetřuje, když policie skoro ani nemá fondy na benzím či na volání z mobilního telefonu
b) při vyšetřování hospodářské kriminality se stále víc a víc potvrzuje, že cenný majetek v ČR (nemovitosti, firmy atd) stále víc a víc patří cizincům.

Za sebe mohu říct, že znám některé policisty zkorumpované (například ukradnou během vyšetřování důkaz který je proti jejich známému), jednu státní zástupkyni, která své moci využívá k tomu, aby si řešila svoje osobní účty s někým, jako každý nemám rád dopraváky pokud mě staví, ale jako celek mi ČR policie připadá, že by rádi bojovali proti kriminalitě, kdyby jim to nadřízení umožňovali. A doposud mám jen dobré zkušenosti s vyšetřovateli, zatím žádný z těch, co jsem poznal nebyl lajdák nebo zkorumpovaný (ale samozřejmě neznám jich zase nějak moc). Ovšem moje zkušenosti s policií se všechny týkají hospodářské kriminality, nevím, jak to chodí v jiných oblastech.

53426

3.6.2005 8:28

Rozklad policie?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Policie ČR je jediná legální zločinecká organizace v tomto státě.Počínaje od pilcajta který vám za pivo vylustruje espezetku,po ministry vnitra konče.

54493

20.6.2005 14:23

Rozklad policie?

Medák 81.?.?.?

No nevím jestli bídný stav PČR má na svědomí Ruml&spol ale mám dojem,že příliv "bejvalejch" nastal až za Grulicha,tj.po nástupu ČSSD ke korýtku.

57315

20.6.2005 14:34

Rozklad policie?

Daník blaf (zavináč) cbox (tečka) cz 213.?.?.?

Jo jo, ten plat u policie není fakt nic moc na to, co je to za práci. Srovnám to s armádou..i ten nejubožejší pucflek tam má s dávkou na bydlení přez 20k měsíčně(někdy i výrazně)..a tu dávku má 99% lidí tam(jen ti "hloupí" si ji nevydupali). A za co? Nasazují snad denně krk na ulici tváří v tvář kriminálníkům? Nebo řeší zločiny? Nedělají ale totálně NIC užitečného..a armáda nemá problém s málo uchazeči. Kdyby se dostali policisté ve finanční otázce na úroveň armády, hodně věcí by to řešilo. Když se k polici bude hlásit víc lidí, bude i z čeho vybírat. Jen jsem se byl jednou zeptat na práci u policie u nás ve městě(25k obyvatel)-není problém, vzali by mne hned a ani bych nemusel zvládnout fyzické testy(to mi bylo přímo řečeno)-a to bylo před rokem a půl. Dnes je to ještě horší, tak si tu krizi zkuste představit..

57318

1.7.2005 19:41

Rozklad policie?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

http://www.novinky.cz/krimi/59791

Co ovsem dodat k tomu, jak dostali nakonec polovicni tresty (misto 11-ti let jen 5) za TAK zavazne zlociny a muceni a schovavani-se za uniformu, to tedy nevim co rict [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný]

Fuck soudy i policie, vzit to utokem a povesit to vsechno na lucerny, kurna uz! [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný]

59401

13.3.2012 1:45

Tak si tak říkam, jestli jsem si tim nenasral do bot :-)

Norkys 89.?.?.?

Před pěti lety a nějakou dobou mě životní okolnosti donutily hledat si práci, která dá člověku jistoty do budoucna. Naivně jsem si myslel, že práce u Policie takovou je. Říkal jsem si, proč to nezkusit. Zkusil jsem, a vyšlo to. Bohužel realita je jiná něž se zdá a člověk, který u policie nikdy nepracoval, to nedokáže objektivně posoudit. Řekl bych, že Policie se v poslední době nachází opravdu v poslední smrtelné křeči, kdy její neschopné a podmazané vedení není schopno si mezi svými podřízenými sjednat respekt a pořádek jinak než bezskrupulózní šikanou a neustálým vyhrožováním vším možným. Myslím si, že svou práci dělám poctivě a podle svého nejlepšího vědomí a svědomí. Ale v takovéhle atmosféře, která u policie panuje, se nedivím, že na to plno lidí kašle a radši jde do civilu. Myslel jsem si, že policie má pomáhat lidem a udržovat v zemi pořádek. Věřím, že velká většina obyčejných policistů tohoto cíle chce dosáhnout a k policii s touto ideou i nastoupila, stejně tak jako já. Ale bohužel, pokud nám bude vládnou tahle banda, tak to de k šípku. A tím NÁM nemyslím jenom nám policajtům. Myslím tím občany naší země a tou bandou myslím naší vládu, které na lidech obecně vůbec nezáleží. Ono to totiž stojí za hovno už skoro všude, samozřejmě ne jen u tý policie [smích] Dřív nebo později s tím budeme muset něco udělat.....................

265133

Příspěvků: 52

20.05. 03:39 Idealista  Rozklad policie?
20.05. 16:30 Idealista  RE: Rozklad policie?
24.05. 22:45 Pijan  RE: Rozklad policie?
20.05. 07:59 TT  Rozklad policie?
20.05. 08:34 Paja  RE: Rozklad policie?
20.05. 20:20 Petge  RE: Rozklad policie?
21.05. 01:34 Druid  RE: Rozklad policie?
21.05. 11:23 xy  RE: Rozklad policie?
20.05. 09:45 Vratislav  Rozklad policie?
20.05. 10:11 Idealista  RE: Rozklad policie?
20.05. 14:38 Vladimír Stwora  RE: Rozklad policie?
20.05. 14:48 Lev  RE: Rozklad policie?
21.05. 07:22 Jarda  RE: Rozklad policie?
20.05. 11:51 kavol  autore, autore ...
20.05. 12:46 Copaallegro  RE: autore, autore ...
20.05. 16:15 kavol  RE: autore, autore ...
20.05. 12:51 Copaallegro  Rozklad policie?
20.05. 14:26 Idealista  RE: Rozklad policie?
20.05. 16:25 kavol  RE: Rozklad policie?
20.05. 16:38 findalf  Rozklad policie?
20.05. 18:19 Vlada  Rozklad policie?
20.05. 18:20 Vlada  RE: Rozklad policie?
23.05. 10:46 Petros  RE: Rozklad policie?
23.05. 17:52 xy  RE: Rozklad policie?
24.05. 09:58 Petros  RE: Rozklad policie?
25.05. 20:00 xy  RE: Rozklad policie?
21.05. 01:54 zap  RE: Rozklad policie?
20.05. 20:42 Doktor  Rozklad policie?
21.05. 19:31 Vcelicka  RE: Rozklad policie?
21.05. 21:26 Idealista  RE: Rozklad policie?
21.05. 21:53 Petge  RE: Rozklad policie?
21.05. 22:09 Idealista  RE: Rozklad policie?
22.05. 11:43 Petge  RE: Rozklad policie?
22.05. 13:49 Idealista  RE: Rozklad policie?
22.05. 14:41 Petge  RE: Rozklad policie?
22.05. 15:19 Idealista  RE: Rozklad policie?
22.05. 16:16 Petge  RE: Rozklad policie?
22.05. 16:56 Idealista  RE: Rozklad policie?
22.05. 19:28 Petge  RE: Rozklad policie?
20.05. 20:49 trodas  Rozklad policie?
21.05. 11:30 xy  RE: Rozklad policie?
21.05. 01:59 zap  Rozklad policie?
22.05. 02:34 Robert Nohejl  Rozklad policie?
22.05. 06:42 Robin  Rozklad policie?
27.05. 16:19  RE: Rozklad policie?
22.05. 08:48 Milan  Titulek rozklad policie není přesný - policie jen změnila svoje zaměření.
24.05. 08:16 Martin  Rozklad policie?
03.06. 08:28  Rozklad policie?
20.06. 14:23 Medák  Rozklad policie?
20.06. 14:34 Daník  Rozklad policie?
01.07. 19:41 trodas  Rozklad policie?
13.03. 01:45 Norkys  Tak si tak říkam, jestli jsem si tim nenasral do bot :-)

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

46

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 104 čtenářů částkou 16 005 korun, což je 46 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 0

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 7

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 2

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Sčítačka hlasů v poslanecké sněmovně je cinknutá a upravuje hlasování20.11.20 04:14 Česká republika 1

Šéf protiteroristické skupiny navrhuje národní debatu o kriminalizaci pochybovačů o vakcíně19.11.20 23:14 Británie 3

TRUMP TRIBUTE II CZ19.11.20 14:45 USA 0

Na Slovensku střílí gumovými projektily do hlav lidem18.11.20 22:25 Slovensko 0

Ještě jednou President Trump18.11.20 22:13 USA 1

Vláda vyrobila další paskvil, obchody zavírají při zákazu vycházení17.11.20 17:34 Česká republika 4

V polní nemocnici v Letňanech neležel jediný pacient16.11.20 22:10 Česká republika 2

Vládě se zalíbilo omezování a šikanování lidí, další komplikace při nákupu potravin16.11.20 19:09 Česká republika 0

To je vlastenec a ne jak jej líčí media15.11.20 21:55 USA 2

Rozvrat vzdělanosti národa v přímém přenosu15.11.20 21:17 Česká republika 10

Soud rozhodl, že nařízení nosit roušky venku bylo nezákonné13.11.20 19:03 Česká republika 4

Od Prymuly k Blatnému. Aneb z bláta do louže13.11.20 16:27 Česká republika 3

Trump bojuje jako lev. Vyhodil vedení Pentagonu. Na iDnes z toho šílí11.11.20 23:26 USA 6

Měnové kurzy

USD
21,96 Kč
Euro
26,14 Kč
Libra
29,32 Kč
Kanadský dolar
16,89 Kč
Australský dolar
16,15 Kč
Švýcarský frank
24,11 Kč
100 japonských jenů
21,02 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
5,86 Kč
100 maď. forintů
7,25 Kč
Ukrajinská hřivna
0,78 Kč
100 rublů
29,08 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 630,91 Kč
1 unce stříbra
510,23 Kč
Bitcoin
411 870,71 Kč

Poslední aktualizace: 25.11.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 375