Diskuze k článku

Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?

Příspěvků 50

12.5.2005 9:24

Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?

Roman 193.?.?.?

Podobne spravy su dost depresivne a ludia sa im instinktivne zdrahaju verit alebo sa utiekaju do neznalosti s nadejou, ze nevediet je aj tak lepsie. Pravda totiz nielen oslobodzuje ale zaroven sputnava a je, ako to povedali mudrejsi, len pre silnych. Buducnost sa skutocne javi ako buducnost selmy davkovana v malych davkach, ktore ludstvo nezabiju, len privedu do stavu komy. Novy papez Benedikt XVI. povedal:
"Dejiny nie sú v skutočnosti v rukách temných síl, ponechané na nejakú šancu alebo len na ľudské rozhodnutia. Nad uvoľňovaním zlej energie, nad vehementnými zásahmi satana, nad toľkým zlom povstane Pán, najvyšší sudca dejín."
http://spravy.pravda.sk/sk_svet.asp?r=sk_svet&c=A050511_162926_sk_svet_p12

Odpovedou na selmu a hedonizmus je Boh a krestanstvo - aj pre tych, ktori v neho neveria.

52400

12.5.2005 10:40

RE: Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?

Vodník 82.?.?.?

Reakce na 52400

Roman,

ak ste pozorne čítali Apokalypsu, viete, že prv kým zvíťazí Pán, bude na svete veľa utrpení, ľudia sa budú klaňať soche Šelmy, ktorá jim skutočne má vnútiť znamenie na čelo alebo na pravú ruku, bez ktorého si nič nekúpia. Skutočný kresťania budú utekať do pustiny lebo kto prijme znamenie Šelmy, nebude pripočítaný k Božiemu ľudu. Či je tým znamením RFID, neviem, ale všetko poukazuje na to, že sa dni tohto sveta chýlia ku koncu - či to bude desať alebo päťdesiať rokov nerozhoduje, ale už to nebude asi dlho trvať.

52408

21.5.2005 17:02

RE: Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?

detergent 194.?.?.?

Reakce na 52408

Ono je to vůbec zajímavé. Zamyslel se třeba někdo nad bodem 5 ?

"A byla jí dána ústa mluvící veliké věci a rouhání a byla jí dána moc působit po čtyřicet dva měsíce."

42 měsíce, to je tři a půl roku. To je téměř přesně jedno standardní volební období, nemýlím-li se...

(http://www.etf.cuni.cz/~rovnanim/bible/nbk/Zj13.php)

53250

12.5.2005 9:47

Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 193.?.?.?

Nakonec to mozna skonci jako A. Huxleyho "Brave new world" , nastesti my se toho nedozijem...

52403

12.5.2005 10:05

RE: Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?

Petge 83.?.?.?

Reakce na 52403

Myslíte, že se toho nedožijeme ? Nebyl bych si tak jistý - nikdy neříkejte nikdy. Navíc, pozorný čtenář Bible, Starého Zákona, by si mohl lehce domyslet, že jakési konkrétní mikročípy jsou již v době vzniku beznadějně zastaralé. Bůh ze Starého Zákona uměl totiž člověka ovlivňovat a identifikovat bez mikročípu - nějak četl a uměl ovlivnit DNA. Je otázka času, kdy na to i lidé příjdou, jak to lze. Pak teprve nastane děs !! Člověk schopný neortodoxní myšlenky v tomto ohledu již ví, že "konec světa" právě probíhá a teď jde již jen o to, kdy nastane konec konce světa.

52404

13.5.2005 5:09

RE: Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 82.?.?.?

Reakce na 52404

Myslel sem, ze se nikdy nedozijem(nase,Vase generace) te vize z Brave new world. Jinak take nepochybuju, ze jako obcan CR se nedoziju podkoznich cipu, nanejvis ocipovanych evropskych pasu, coz me vubec netrapi. Vy v Juuuu"SS"Ej se bojte [smích])

52433

13.5.2005 7:43

RE: Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?

68 68.?.?.?

Reakce na 52433

Vy v Juuuu"SS"Ej se bojte

Bojim se, ze az tresu v botech [smích]

52441

12.5.2005 12:38

Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Jedinec je VŽDY ZODPOVĚDNÝ za svůj život.
Má SVOBODU VOLBY a je OPRÁVNĚN si zvolit, jakou chce alternativu. Každá alternativa má své DŮSLEDKY,které vytváří její volba. Takže KAŽDÝ PLNĚ ROZHODUJE O KAŽDÉ SITUACÍ SVÉHO ŽIVOTA. Nejvyšší tvoří lidi ve svobodě a nezávislosti, ze svobody a nezávislosti, pro svobodu a nezávislost a do svobody a nezávislosti. Nejvyšší jim dává vše potřebné k tomu, aby učinili správná rozhodnutí, správné volby a vybrali si náležité alternativy. To je možné jen tehdy, je-li někdo zodpovědný.
V takovém duchovním pojetí se netoleruje žádná slepá víra,
poslušnost či vedení někým jiným.

52412

12.5.2005 14:31

RE: Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 52412

>Jedinec je VŽDY ZODPOVĚDNÝ za svůj život.
>Má SVOBODU VOLBY a je OPRÁVNĚN si zvolit, jakou chce
>alternativu.
Ma volba zni: Chci zit stastne po cely zivot spolecne s detmi a manzelkou.

> Každá alternativa má své DŮSLEDKY,které
>vytváří její volba. Takže KAŽDÝ PLNĚ ROZHODUJE O
>KAŽDÉ SITUACÍ SVÉHO ŽIVOTA.
Jako misto naseho spolecneho ziti jsem zvolil misto, kde se narodil Jezis Kristus.Pise se rok .....
> Nejvyšší tvoří lidi ve
>svobodě a nezávislosti, ze svobody a nezávislosti, pro
>svobodu a nezávislost a do svobody a nezávislosti.
Muze byt, proc ne.Kdyz to tvrdite, anonyme[smích]
>Nejvyšší jim dává vše potřebné k tomu, aby učinili
>správná rozhodnutí, správné volby a vybrali si
>náležité alternativy. To je možné jen tehdy, je-li
>někdo zodpovědný.
Dal mi vse, a proto jsem zodpovedne pracoval a staral se o svou rodinu.
>V takovém duchovním pojetí se netoleruje žádná slepá
>víra,
>poslušnost či vedení někým jiným.
Nejvyssi mi dal vse,i svobodu a nezavislost, tudiz mu verim.
V teto vire v Nejvyssiho jsem zil, staral se o svou rodinu a poslusne jsem plnil desatero prikazani od Nejvyssiho.Nechal jsem se vest Nejvyssim na ceste stastneho zivota.
NO, A PAK PRISLI, ME ZASTRELILI, MANZELKU A DETI VYHNALI DO SBERNEHO TABORA A PO DVOU LETECH DALI MANZELCE POVOLENI KE VSTUPU S MOZNOSTI SI VYDELAT NA JIDLO PRO ME DETI.... PRACI V UKLIZECI CETE.
Mate pravdu. Ani v takovem duchovnim pojeti se neoplati slepe verit ani tomu, kdo vas stvori do svobody a nezavislosti, slepe verit v jeho dobro, poslusne plnit desatero prikazani a nechat se JIM vest na ceste zivotem.
Fakt, dneska se uz neda verit ani stvoriteli Nejvyssimu.
Pekna devka zasrana, ten Nejvyssi [naštvaný] [velký smích] [naštvaný]
Idealista


52415

12.5.2005 23:55

RE: Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?

Had 194.?.?.?

Reakce na 52415

>Pekna devka zasrana, ten Nejvyssi
[velký smích] [velký smích] ses nám ňáko pohansky rozkokošil Idealisto - musíš si vybrat toho správnýho Nejvyššího, pak by to mohlo bejt na pohodu...

Zvolej:"Sláva!" při slunci východu, vše nacpi "nahoru" a ser na biblobláboly..

Sstálý úsměv čipům navzdory

52423

13.5.2005 0:33

RE: Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 52423

>>Pekna devka zasrana, ten Nejvyssi

>musíš si vybrat toho správnýho Nejvyššího, pak by to
>mohlo bejt na pohodu...
Hade
Ja to mam jasne odjakziva.
Pro me Nejvyssi je TA ...Matka Priroda [cool]
TEN ,...tak ten hraje druhou ligu [vyplazený jazyk] ( sorry krestane,zide,muslimove )
Takze mu muzu pekne po pohansku vynadat[velký smích] [chechtot] [velký smích]
A do pekla stejne nepujdu,...to je jen pro Private members-zle duse krestanske.
[naštvaný] [naštvaný] [naštvaný] / [vyplazený jazyk]

>Zvolej:"Sláva!" při slunci východu, vše nacpi "nahoru" a
>ser na biblobláboly..
Sem to vcera zase zkousel, ale ona ma ted nejakeho noveho....Radegast se jmenuje a teda, ten ma ale svaly!

>Sstálý úsměv čipům navzdory
Taky bych zasycel, kdyby misto čípku mi tam chteli zasunout XXLčípek,
tzv.čip [překvapení] [chechtot]

52424

12.5.2005 22:13

Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Co to jako ma byt?! [překvapení]
Zprava z jine planety? [překvapení]
On nekdo muze nutit lidi k "cipovani"? [překvapení]
A ty ovce to prijmou a neodmitnou? [překvapení]

...to se mi snad jenom zda... [naštvaný]

To neni depresivni, to je silene! Kaslu na bibli, nic mi nerika pamez, krestanstvi ani neexistujci stvoritel (spis existujici matka priroda), ale tyhle pokusy dalece prekracuji Orwellovske vize, kdy se preci jen dalo mit soukromi v jidelne, na ceste do prace ci kdyz jste meli propustku - v prirode venku...

S cipem pod kuzi nemate svobodu nikde.

Asi jsem t tech magoru, co vypinaji mobily (kvuli moznosti jejich sledovani) a vyhybam se jak muzu bankam a identifikacnim zalezitostem, takze je to pro me prilis velky sok a prilis nestraviltene sousto, ale presto...

Kam tahle spolecnost dospela, jestlize tvori ovce, schopne nez odporu rezignovat na sve nejzakladnejsi a nejsoukromnejsi svobody?! [zmaten] [zmaten] [zmaten]

52418

13.5.2005 5:27

Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

SREBRENICA: HOLLAND'S HOLOCAUST IN COURT
Thu May 12, 2005 08:12
62.194.203.18




''The largest civilian massacre in Europe since the Holocaust.''

by Henk Ruyssenaars

FPF - Amsterdam - May 12th 2005 - In the Netherlands a court has started hearings in a civil case against the State of the Netherlands, concerning the 8,000 men which were slaughtered by Bosnian Serb troops, while the Muslim enclave Srebrenica was under dutch military protection during the Bosnian war. A massacre for which the Dutch rightfully are blamed, and for which the people which have been - and still are responsible - must be jailed.

Today the court will try to come up with an explanation for the fact that the dutch military intelligence service (MID) destroyed a film roll with pictures of the massacre in Srebrenica: through ''human error''. Which in reality only is part of the 'cover up' by the guilty govt.

It was Israeli journalist and writer Manfred Gerstenfeld, who four years ago - 15-07-2001 - compared the Israeli slaughter of the Palestinian refugee camps Sabra and Shatila [http://tinyurl.com/9vg97] with the Dutch NATO war actions in former Yugoslavia. "In the UN safe area of Srebrenica, 6-8,000 Bosnian Moslems were murdered in July 1995 by the Bosnian Serbs, making it the largest civilian massacre in Europe since the Holocaust",

Idealy stranou,tem 8 000 uz nikdo nepomuze ,otazkou je proc museli zemrit,ale to byrokraty take nezajima soudnim procesem za neci penize si zastanci nezakonnosti-zakona zase prijdou na sve a o to tu v podstate jde,jako vsude ,o penize!

52434

13.5.2005 5:38

Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Vubec bych se nedivil, kdyby se podobny pokus provedl nejdriv v americkych(cti USA) veznicich. Nakonec je to nejspis jedine misto, kde to dava smysl. No a pak jak uz nekdo napsal. Pokud se z cipu stane nutnost bez, ktere clovek nevyridi nic na uradech atd., tak to vetsi donuti se podvolit, pak buh s Vami renegadi... [smích]

52435

13.5.2005 7:32

Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?

albert 70.?.?.?

... a pred casem, p. Stwora, jste se mi vyjadril, abych se "tolik neodkazoval na Bibli, ze se s tim diskredituji". (Na presna slova nezpominam, ale asi nejak v tom stylu).
Dnes Vam to taky, na zaklade co se deje kolem, zacina taky davat smysl?
Pochvalen bud Pan Jezis Kristus.

52440

13.5.2005 9:36

Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?

Dana 82.?.?.?

Tento článek je skutečně depresivní. Představa, že mi někdo nařídí implantaci jakéhokolic čipu je pro mne osobně naprosto nepřijatelná.
I když na druhé straně dovedu si představit použití této technologie např. ve zdravotnictví u lidí s vážným onemocněním např. Alzheimer, nebo silný diabetik. Těmto lidem může skutečně možnost monitorovat jejich pohyb a zároveň aktuální zdravotní stav mnohdy zachránit život. Jenže jak je známo, každá dobrá věc se dá zneužít . Když Marie Curie Sklodovská pracovala na výzkumu rádia , tak jistě neměla v úmyslu položit základy pro vývoj atomových zbraní.

52451

31.5.2005 5:49

RE: Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 52451

1968 Dr Carl Sanders v USA koordinoval vyzkum projektu asi jedne stovky vedcu na mikrocipu, jenz mel pomoci obnovit nervova spojeni zlomene patere mlade zeny. Jak vyvoj mikrocipu pokracoval zjistilo se, ze financni navratnost by byla nic moc. Proste byl nedostatek zmrzacenych lidi pro tak nakladny projekt. V ramci projektu se zjistilo, ze frekvence cipu maji vliv na chovani lidi. Z toho plyne novy projekt "Phoenix" s vietnamskymi veterany a cip Rambo, ktery zvysoval produkci adrenalinu v organismu. Jiny z teto rodiny cipu dokazal zastavit produkci podvesku mozkoveho, a tim estrogenu a tim zpusobit nulove poceti, antikoncepce zalozena na mikrocipu. Mikrocipi pro migerny, upravy nalad nahoru a dolu, sexualni stimulatory a inhibitory. Testovaci objekty, veznice, armada, zeme tretiho sveta. Takze v 70.tych letech mel cip 250 000 tranzistoru, malou lithiovou baterii a dobijeni teto baterie fungovala na zaklade zmen teploty. Za jeden az dva miliony dolaru bylo zjisteno, ze nejvhodnejsi mista jsou hrbet prave ruky nebo celo zrovna pod vlasovou linii. Pokud dojde k poskozeni a vyliti lithia udela to vred. Velikost cipu byla takova, ze ho lze aplikovat injekcni jehlou napr. pri ockovani. Jakym tempem probiha technologicka revoluce v elektronice, at si kazdy odpovi sam. Dnes se nepise rok 1968, ale 2005.

54120

13.5.2005 11:57

Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Dana pro me je take jakakoliv cipovaci idea neprosto neprijatelna a to do te miry, ze jsem pripraven hajit pravo na sve soukromi s zbrani v ruce. To uz je moc.

52463

13.5.2005 12:56

RE: Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?

Dana 82.?.?.?

Reakce na 52463

Zřejmě jsme si neporozumněli. Já v žádném případě nehájím čipování lidí.

Pouze si myslím, že pokud dostupná technika ( a nemusí to být zrovna čipy) dokáže pomoci nemocným lidem ( samozřejmě s jejich souhlasem ) a její použití bude omezeno pouze na zabezpečení ochrany jejich zdravotního stavu tak nemám proti tomu námitek.

Znovu zdůrazňuji ochrana v případě ohrožení života, za podmínky jasného a naprostého souhlasu dotyčného pacienta.

52474

13.5.2005 12:25

Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?

digero 193.?.?.?

Co to je za hlouposti? Zajima me pripad te skoly a jeji jidelny, chci odkaz na nejaky seriozni zdroj. Na ty biblicke blaboly nema cenu reagovat, jen chci dodat ze cip pod kuzi neni zadne kainovo znameni a jak sel voperovat tak jde vyoperovat. Navic je blbost tohle davat pod kuzi, uz kvuli odporu lidi, daleko jednodussi je prsten ci neco podobneho.


52467

15.5.2005 22:04

RE: Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 160.?.?.?

Reakce na 52467

Jen bych chtěl poznamenat, že Kainovým znamením chtěl Bůh Kaina ochránit před trestem za bratrovraždu, ne zvýraznit jeho čin.

52706

16.5.2005 0:25

RE: Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?

Digero 146.?.?.?

Reakce na 52706

??

52721

13.5.2005 21:01

Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?

petrxh 212.?.?.?

Nejsem si jistej, jestli jde jakykoliv cip zamerit GPS. GPS samo o sobe nic nezameruje, je to jen par velice presnych hodin, ktere vysilaji informace o case. Na zaklade rozdilu prijatych casu pak prijimac spocita polohu. A aby ten cip mohl ucinne prijimat signal GPS a pak jeste zavery nekam poslat, potreboval by nejakou antenku, ktera by nejspis nesla vpravit pod kuzi injekci.

Nicmene mi taky vadi snaha znackovat lidi. Je to snadno zneuzitelne a v dnesni dobe reci o lidskych pravech a svobodach nemysli snad nikdo vazne.

52548

14.5.2005 6:16

Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?

KRUTIAS 70.?.?.?

Prinutit obecnou populaci aby se nechala chipovat je nesmirne snadne. Zprvu se zacne s lidmi, kteri pracuji v esential services,( mineno jako govrmt.services),kde podminka zamestnanosti bude implantace receneho chipu a nasledna kontrola systemu dejme tomu v kvartalnich terminech. Nasledna faze bude waterdowned mezi obecnou populaci zavislou na socialni pomoci, no a pak zbytek jak vime neda moc prace, protoze at to mame radi nebo ne, vsichni obcas potrebujeme neco vitalniho,establishmentem posveceneho, pro nasi existenci(deti do skolky,deti do dobre skoly,deti na VS, deti majici deti jdouci do skolky...)Takze vy kritici Havla a cinneho politickeho systemu v rodne Cechii, hodne stesti ve Vasem politicko/socialnim experimentu.Co jste si tam nadrobili(tim vasim klicovym zvonenim)to si take musite vyzobat,at uz ty vase krmice mate radi nebo ne.Je jasne,ze ta Vase "demokracie" by nikdy nevznikla bez pomoci US of A i kdyby jste se staveli na hlavu,tak ted drzte zobaky a pykejte.Konec koncu zkusenost s CCCP by vam mela pomoci.Hodne stesti ve Vasem obdivuhodnem demokratickem procesu, ktery je obavam se, temer identickou kopii socialni nespolecnosti Chicaga 20tych let.Uz se tesim na odpovedi na tento prispevek,doufam ze to trochu vycisti atmosferu v tomto debatnim krouzku.Nebudte naivni, vse o cem se zde bavime bylo na "agenda" pravdepodobne pred dvemi desitkami let. Nic na tomto svete se nedeje nahodou,vse je planovano v dekadach(radove)Takze Good Luck.

52586

14.5.2005 12:16

Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?

Martin 193.?.?.?

nikdo se nás nebude ptát.

brzy ze dočkáme, že bez čipů nebudeme mít nárok na zdravotní pojištění (protože by se údajně příliš prodražovalo), nebude vám moci být provedena operace (údajně by bez čipu byla moc riziková)

nebudeme mít možnost cestovat (samozřejmě údajně kvůli terorismu a únosům)

naše děti je dostanou v porodnici automaticky pod záminkou očkování a kontroly zdravotního stavu

zapomeňte na to, že lidi jsou ovce a že ti chytří si budou moct dovolit nesouhlasit, kdo chce něco dělat pro svoji svobodu, musí teď, protože žádná příležitost k odporu v budoucnu nebude. Naši mocipáni nejsou tak hloupí, aby nám dali možnost výběru.

můžete o tom mlít pantem, jak dlouho chcete, ale když bez čipu nebude zdravotní pojištění, tak vás ani nikdo nezaměstná atd... kdo neuteče nebo nepřejde do ilegality bude mít čip a basta

52602

14.5.2005 14:46

RE: Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 52602

Já to vidím také tak. A pořád nám budou omílat, že je to pro naše dobro, až tomu nakonec uvěříme. A nová generace už to bude brát jako zcela samozřejmou věc.

A jestli si někdo myslí, že se to některé zemi (třeba EU a třeba ČR) vyhne, tak to je moc velký naivismus. Jde přeci o celosvětovou vládu. Pochopitelně nebude to zavedeno ve stejném okamžiku na celé planetě. Bude to postupné.

52609

14.5.2005 20:23

RE: Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 52609

pane Stwora, stejne jako je registrovane vase auto, vas barak, vas prijem, vas vek, den narozeni i vas webik. Za $49.00 muzete ziskat informace o kom chcete. Informace pro nekoho musi byt dulezita, aby ji nekdo ukladal. O vas, clovek nemusi moc patrat, vy mate zde sve foto, pri kliknuti "who is" se ukaze vase adresa, podle te je mozno zjistit co vlastnite v nemovitostech a kolik dluzite. Podle vaseho bydliste (Kanada) je take mozne soudit, ze mate zdravotni pojisteni a slozku o vasem zdravotnim stavu si muze vyzadat kazda pojistovna. O vsem vlastnictvi a chovani je tedy znamo vse. Mozna, ze pouzivate nakupni kartu aby ste dostal slevu, takze je mozne zjistit, co prave varite k veceri a jestli jste zakoupil dostatek toaletniho papiru. Pokud pouzivate bankovnictvi, kanadsky bernak ma presny prehled jak jste na tom financne. Nemam tedy tuseni, co je mozne z vaseho soukromi zamlcet. Dokonce prispevky na zvedavce publikujete verejne. Kde je tedy ten problem? Prekazejici chip pod kuzi? Vlastnite kreditni kartu? Mate ridicak? Mate postovni adresu? Platite dane?
Platite public service? Co telefon? Cellular? Passport?
Myslim, ze prave nejakym chipem nebo shrnutim vsech informaci na centralni chip by se mohlo zabranit zlodejum ID. Verte, ze to bude cim dal tim horsi a prijde cas, kdy budete donucen stejne jako mate dnes zamek na baraku, si dat zamek na vase ID? Opet, neni nutno bojkotovat vyvoj, je nutne ho vyuzit.

52632

14.5.2005 22:19

RE: Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?

Lev 68.?.?.?

Reakce na 52632

Myslim, ze prave nejakym chipem nebo shrnutim vsech informaci na centralni chip by se mohlo zabranit zlodejum ID. Verte, ze to bude cim dal tim horsi a prijde cas, kdy budete donucen stejne jako mate dnes zamek na baraku, si dat zamek na vase ID? Opet, neni nutno bojkotovat vyvoj, je nutne ho vyuzit.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě -- 24.?.?.?

Nalezeno 1045 příspěveků, 9 různých jmén: , american, Dr. Vcelicka, Dr.Vcelicka, Drahomir Vcelicka, Neseremed PhD, Seremed PhD, vas Vcelicka, Vcelicka.
__________________________________________________________

Mam takovy pocit, ze jste to byl vy, ktery napsal pane Vcelicko, radu panu Stworovi, jak to chodi, s tou "indetitou", dnesnich lidi. Musim jen s vami souhlasit. Za par šupů, si muzete na Internetu koupit nekoho, jeho soukromi. No a proto se prece rika, ze "za penize v Praze dum", ze ano ... [chechtot]

52643

15.5.2005 0:31

RE: Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 52643

zrejme ste vazeny detektive nepochopil, co jsem psal panu Stworovi, budis vam tedy odpusteno a pokud muzete, preskakujte me prispevky. Dekuji...

52651

15.5.2005 11:42

RE: Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?

kavol 85.?.?.?

Reakce na 52632

> Myslim, ze prave nejakym chipem nebo shrnutim vsech informaci
> na centralni chip by se mohlo zabranit zlodejum ID.

ale to nemyslíte vážně, ne? vyrobit dva identické čipy je triviální, jeden dají Vám a druhý se v nevhodnou chvíli vyskytne na nevhodném místě, zatímco stopa toho, co nosíte Vy, nebude v danou chvíli zachycena - jaký krásný nezvratný důkaz pro soud ...

52676

15.5.2005 19:34

RE: Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 52676

>> Myslim, ze prave nejakym chipem nebo shrnutim vsech
>informaci

>> na centralni chip by se mohlo zabranit zlodejum ID.
>
>ale to nemyslíte vážně, ne? vyrobit dva identické čipy
>je triviální, jeden dají Vám a druhý se v nevhodnou
>chvíli vyskytne na nevhodném místě, zatímco stopa toho,
>co nosíte Vy, nebude v danou chvíli zachycena - jaký
>krásný nezvratný důkaz pro soud ...
Pane Kavol, je vubec mozne brat paranoiu vazne? Davat dolary do mikrovlny, obalovat penezenku staniolem a dalsi vymozenosti.
Co takhle dychat a vyhybat se vladnouci tride, to by neslo?

52700

16.5.2005 18:07

RE: Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?

zap 65.?.?.?

Reakce na 52632

Pozor, pozor pane Anonymni Vcelicko!

Tyhle veci, ktere zde uvadite jsou popravde zname a za urcitych okolnosti kymkoli obdrzitelne. Ty ale netvori Vase SKUTECNE soukromi. Soukromi netvori preference kopulacni techniky ani vyber Vaseho druhu toaletniho papiru, pochutin a podobne. To neni podstatne a netvori Vas individualni osobou!

Co Vas ale TVORI individualni osobou jsou zalezitosti Vaseho mysleni a citeni, rika se tez Srdce. Vase komunikace sam k sobe a tim tez k one vyssi bytosti ktera Vas stvorila a udrzuje Vas v chodu jakoz i ucini zadost Vasemu pobytu na teto Zemi.

A proto a prave z TOHOTO duvodu a jelikoz jsme byli ucineni individualnimi(kazdy z nas ma svoji vlastni primou linku k svemu Tvurci) - jsme lidmi stvoreni k Jeho obrazu. Proto a pro nic jineho je ten zamer nas zmechanizovat a tento spoj pretnout proti nam a proti nasemu Tvurci.

A v tom je ta moznost hrozby, je-li to uskutecnitelne. Ale ja verim, ze On tomu zabrani a nikdy nas nedovoli zotrocit. To mi rika moje vira. Dukazy samozrejme nemam.

52776

15.5.2005 5:49

Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Vedet o druhych vsechno a o Vas nic je dnesni informacni valka v plnem proudu,kdo ji nejvic vyuzivaji a dokazi pekne zpenezit jsou pravnici.Kazdy rozvod je pro ne "Zlaty dul" ,nebot obe strany v zastoupeni pravniku si ziskaji vsechny potrebne majetkove pomery ,ktere i ve hnevu na sebe rozvadejici povedi a tim doplni stav informaci a podle kupy penez se ustavovi doba rozvodu.
V Australii byl porad v radiu ,kdy se zozvadeli manzele s obchodem,tudiz ,zhruba se meli rozdeli o pul milionu dolaru,pani po peti letech zaplatila svemu pravnikovi 120 000 a nebyla jeste rozvedena,nebot chybeli jeste ruzne detaily k ukonceni rozvodu ,jeji manzel uz byl v platbe pravnika ,odbornika,zkuseneho v rozvodech na 250 000 dolaru a rozvodove rizeni se tahlo ,nebot oba odbornici ale "Ned Kelly" vedeli,ze tam jeste je zhruba 150 000 dolaru,tak proc by to meli ukoncovat,to da rozum,az je zbankrotuji,pekne okradou a nebud euz na zaplaceni,tak budou stastne rozvedeni.
Kdyz Vas nekdo prepadne v noci na rohu ulice a prasti Vas ,okrade ,tak je to zlodej -kriminalnik,ale ,kdyz pravnik v ramci zakona Vas okrade ,tak je to Co?

52663

15.5.2005 12:37

RE: Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 52663


>Kdyz Vas nekdo prepadne v noci na rohu ulice a prasti Vas
>,okrade ,tak je to zlodej -kriminalnik,ale ,kdyz pravnik v
>ramci zakona Vas okrade ,tak je to Co?

V zadnem pripade se nechci zastavat pravniku, ale pokud se nekdo svobodne rozhodne a pozada o pravni pomoc, necht za sluzby plati dohodnutou cenu.
Osobu najmutou k temto ucelum muze platici kdykoliv zmenit. Pokud hned zpocatku vybral spatne, musi platit.
Za blbost se totiz plati....a ne malo.

52681

15.5.2005 6:37

Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Lide se daji snadno manipulovat,pomoci lzi,tak uz nam 60 let lzou a stale toho neni konec.
*Holocaust 'Survivor' 60-Year Lie
5-14-5
MADRID, May 11 (Reuters) - The former head of a Spanish association of Nazi concentration camp victims said on Wednesday he was never actually a prisoner in any camp and had lied for almost 30 years about his past.
Enric Marco, who published a book entitled "Memories of Hell" in 1978 about his experiences, confessed he had invented his account of suffering in Germany's Flossenburg concentration camp.

The 84-year-old flew back at the last minute from the commemoration of the 60th anniversary of the liberation of the Mauthausen camp in Austria after a Spanish historian said Marco's name did not figure in Flossenburg's archives.
He promptly resigned as the head of Spain's Amical de Mauthausen association.
Marco's confession provoked outcry from concentration camp victims.
"There are people around the world, revisionists, who could take advantage of these facts," Rosa Toran, the new president of the Mauthausen association, told Telecinco.
Marco confessed in a statement he had invented his story of fleeing Spain as a leftist exile in the wake of the country's bloody 1936-1939 civil war. Nor did he join the French resistance during World War Two, as he had claimed.
Instead, he left Spain for Germany as a migrant worker in 1941 and was deported by the German government two years later.
"I was detained by the Germans, by the Gestapo. I was in a prison, tried by a war court. All this is true," he said.

52667

15.5.2005 9:47

Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?

Skull 82.?.?.?

yoy, takový menší dodatek k smyslu apokalypsy...konec z jednoho pohledu je z jiného pohledu začátek-apokalypsa není konec světa...je to spíše začátek jiného světa. Nechci s tady o tom moc rozepisovat, ale pokud chcete tu variantu, ve které se neobjevuje bible a křesťané (zřejmě z toho důvodu, že v moderním světě na tyhle bláboly nebudeme věřit, že[smích] tak doporučuji vyhledat něco o wingmakers, tj. Tvůrcích křídel (btw-říká se že je to jen dílo umělců z Země, ale ty informace jsou ověřitelné). No a potom už si už stačí dát dohromady, jak to že v pár tisíc lt staré knize věděli o tom co se bude dít-děje- teď (mimochodem proroctví Bible koresponduje i např. s Máyskými, Hopiovskými či východními proroctvími...náhodou,že[smích]. No a pak jak se ríká-kdo má oči k vidění, viď, kdo má uši k slyšení, slyš. Asi neuslíši všichni, ale snad alspoň někdo[smích] Mějte se fajn lidičky a hodně štěstí.

52670

15.5.2005 13:16

Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?

xdiggi 147.?.?.?

Neviem, odkial nadobudol autor clanku dojem, ze americki skolakom bol implantovany cip pod kozu. O nicom takom som nenasiel na internete zmienku. Hovori sa iba o tom, ze ako identifikator sa pouziva ODTLACOK PRSTA a to je nieco ine.

52684

15.7.2005 2:55

RE: Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?

deu 65.?.?.?

Reakce na 52684

Test

61718

16.5.2005 11:18

Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Pan idealista napsal:V zadnem pripade se nechci zastavat pravniku, ale pokud se nekdo svobodne rozhodne a pozada o pravni pomoc, necht za sluzby plati dohodnutou cenu.

Ta dohodnuta cena ,jak pisete ,je cenou vsech pravniku na pravnicke ukony,takze levnejsiho nesezenete,tim padem lide nemaji pravni zastani ,protoze na to nemaji,oni berou na hodinu 15 az dvacet dolaru ,ale pravnik ,ten prumerny,si klidne uctuje 350-400 dolaru,jen se podivejte na nektere vrcholne prijmy pravniku ,kolik si asi uctuje pravnik Jacsona?
Podstata je ,ze obycejni lide nemaji pravo na pravdu,takze se nekdy stane ,ze vysoudite mzdu ,kterou vam zamestnavatel nezaplatil,dejme tomu 4000 dolaru a za pravnika date trikrat tolik,nez to co dostanete.
V Americe ,strana ktera prohraje plati celou soudni pri ,ale v Australii tomu tak neni.
Proto mnoho nespravnych veci proti obycejnym lidem se nedostane k soudu,protoze lide nemaji na sve pravo dost penez ,takze 'kriminalnici" toho vyuzivaji a davaji lidem praci s tim ,ze jim stejne nezaplati ,co by meli a vedi ,ze postizeni je stejne zalovat nebudou,nebot by vice ztratili ,nez ziskali.
Mladici ,nikde nepracujici Vam ukradnou auto a nabouraji je ,prvni vec pravnika je ,ze se Vas zepta jestli budete platit soudni rizeni v zalobe proti mladikum ,nebot Ti penize nemajimcimz Vam predem rika ,ze stejne z nich nic nevysoudite a jeste navic zaplatite cely soud-bohuzel ,takova je pravda,muj znamy rekl policistovi,zda pujde chytit utikajici kluky z kradeneho auta a on doslova rekl: prosim Vas a proc ,ja ho chytim a on stejne nic nema a pustit jej zase musime,tak proc bych se honil za nekym ,koho musime pustit.

52750

16.5.2005 19:10

RE: Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 52750

Pane Roberte
Nase nevyhoda je v tom, ze jsme dost stari na to, aby nas nekdo vodil za rucicku.Meli jsme dost casu, abychom zjistili, jak to v zivote vlastne chodi a aspon trochu byt pripraveni na takove situace, o kterych se zminujete.
Nikde to neni lehke, ale stale nadavat na zmrsene systemy- kdekoliv na svete,veme strasne moc energie.
A verte, i energie vlozena do psani techto prispevku mi casem nekde bude chybet, a proto zvazuji, jestli psat, ci nepsat.
Pekny den , preji

52782

16.5.2005 21:05

RE: Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?

zap 65.?.?.?

Reakce na 52782

Jak to tak ctu pane Idealista
(jestli dovolite, pisete p.Nohejlovi)


tak Vy nejste ani trochu Idealista, Vy jste prokovanej Realista! Proc si tedy rikate Idealista, smim-li se optat?
Jinak s Vasimi vyvody souhlasim.

52792

16.5.2005 22:10

RE: Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 52792

to:zap
Trochu jsem dnes zamotal svuj zivot v realite se zivotem zde na webu. [mrknutí jedním okem]
Ono je pekne litat si, jak se cloveku zachce.[cool]
Nesmite ovsem potkat nekoho, kdo ma velke nuzky a rad striha kridla.[pláč]

52800

17.5.2005 0:10

RE: Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 52750

>Pan idealista napsal:V zadnem pripade se nechci zastavat
>pravniku, ale pokud se nekdo svobodne rozhodne a pozada o
>pravni pomoc, necht za sluzby plati dohodnutou cenu.

Pane Nohejl, víte jak se říká tomu, kdo spáchá trestný čin ? No, zločinec, nebo kriminálník. A jak se říká tomu, kdo mu při tom pomáhá ? No přece spolupachatel. A jak se říká tomu, kdo pomáhá zločinci po spáchání toho trestného činu ? No přece "právník". [smích]

52817

16.5.2005 14:36

Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Admiral Thomas Moorer:

"I've never seen a president --I don't care who he is-- stand up to them [the Israelis]. It just boggles your mind. They always get what they want. The Israelis know what's going on all the time. I got to the point where I wasn't writing anything down. If the American people understood what grip those people have on our government, they would rise up in arms. Our citizens don't have any idea what goes on." [See Washington Report 12/1999, p.124 quoting from Andrew Hurley's book, "One Nation Under Israel"].
Doufam ,ze vsichni muzem verit slovum americkeho admirala Moorer,nebot pozorovanim domaci americke politiky dojdeme ke stejnym zaverum,ze se s Americany pomoci medii zachazi ,jako se stadem,kde vymenili osobni obcanske svobody za bezpecnost-tedy muplne kontroli nad obyvatelstvem,jez se meni v "diktatorship" male skupiny lidi ,co by radi byli svetovladci a diktovali jinym ,co maji a co ne.
The higher echelons of world Jewry are aware and alert to America's desolate financial situation. America has been ravaged by avaricious globalists, therefore the country's collapse seems to be imminent. The ailing America gets closer and closer to the abyss.

52759

17.5.2005 15:52

Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?

neo 83.?.?.?

[chechtot] nebudte tomu tak odevzdaní já radeji zemru v lese hlady nez se nechat ocipovat tak také zaujmete tento pristup.Vsichni to odmítnete!!!Rozumíte?Odmítněte to za každou cenu!!!!Nemějte strach!!!V žádném případě neuvažujte stylem že se tomu stejně nevyhneme.Svrhněme vládu!!! [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný]

52890

17.5.2005 21:04

RE: Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?

Marty 84.?.?.?

Reakce na 52890

Klidek Neo. Stejne uz si v Matrixu a nic s tim neudelas...

Agent Smith

52917

18.5.2005 15:06

Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?

Martin 193.?.?.?

Celá tato aktivita jde kupředu mnohem rychleji, než jsem před pěti lety předpokládal. Udělal jsem si takový přehled kroků, které státy budou muset splnit, než k tomu přikročí. Tehdy jsem očipování lidí odhadoval na desítky let, ale byl to omyl. Je mi jasné, že nyní už je to záležitost pouze několika roků a to maximálně, při nejoptimističtějším odhadu.

52997

18.5.2005 21:35

RE: Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 52997

Naštěstí pro nás, však naším současným velkým vzorem je Bushistán. Tedy jistě počkáme, jak se čipování osvědčí tam. A že se osvědčí a ovce (lidé) tam budou dobrovolně stát fronty na očipování, o tom není pochyb.

Takže jedinou nadějí pro svět je, že než nastane světovláda vyvolenců, rudá Čína podnítí hospodářský krach bývalé země Svobody.

53030

31.5.2005 6:33

Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?

Rene Bartosek 69.?.?.?

Cilem mocnych, od opocatku dejin az po soucasnost byla KONTROLA. A ted je k dispozici technologie, ktera ji muze zajistit. A to kontrolu absolutni, vybilenim vaseho bankovniho konta pocinaje a nedoprovolnou sterilizaci vasi manzelky konce. ( jelikoz vase DNA vykazuje, prilis rizikovych faktoru cukrovka, mentalni defekty, sklony k agresivite...) Otazka zustava, jak to zabalit do lakaveho obalu, aby to bylo prijato. Masaz pres media, produkce vhodnych filmu, knihy. Vytvoreni obrazu o prirozenosti a prospesnosti toho " chytreho a uzitecneho cipu". Plus neprimi natlak. Momentalne ziju ve USA, neexistuje zakon, jenz by me nutil mit ridicak nebo social security number, ale bez tech malickosti neotevru bankovni konto, nevyridim si telofon, nekoupim auto, nepojistim ho, nemam sanci ziskat kreditku, nemuzu kupovat nemovitosti, nevyridim si pujcku v bance, nevyridim si zdravotni pojisteni z toho plyne zdravotni pece omezena na nezbytne minimum, problemy budou mit me deti pri dochazce do skoly a s nimi i ja, jelikoz ze zakona nesu odpovednost jako rodic za dochazku do skoly, atd., atd. Ve finale pak primy tlak ve forme zakona, ktery samozrejme lze vynutit silou. Byli vynalozeny nemale prostredky na technologii umoznujici kontolu, takze jakakoliv diskuse o nedoktnutelnosti soukromich udaju, pro me smrdi do nebe volajici naivitou, hlouposti anebo zlym zamerem.

54123

5.6.2005 5:34

Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

CELEBRITIES PROTEST APA'S PLAN TO SCREEN ALL 52 MILLION U.S. CHILDREN FOR MENTAL "DISORDERS"

Celebrities Danny Masterson (That 70's Show), Michelle Stafford (The Young and the Restless) and Marisol Nichols (Blind Justice) joined civic and state leaders, parents and children who took to the streets of Atlanta in a march to protest the American Psychiatric Association's (APA) plans to screen all 52 million U.S. schoolchildren for "mental disorders," an initiative they say will swell the already epidemic numbers of children being prescribed mind-altering drugs, despite the lack of medical or scientific evidence establishing the validity of psychiatry's "disorders."
Michelle Stafford, Marisol Nichols, Danny Masterson and Jordan Masterson
There are already over 8 million children taking cocaine-like stimulants, antidepressants and other psychotropic drugs in the United States. The APA's plans for universal mental screenings of children could more than quadruple this number to 40 million in the next decade.
Ovladnout lidi pomoci drag,tak ,jak se snazi ,mirnit lidske reakce Fluorinem v nasi pitne vode ,jez ,tento program k otraveni Vasi vody je prijmut politiky i proti protestu lidi,kdy prumyslovy smejd se zmeni v obchodni artikl k otraveni lidi. V Kanade se omluvil presiden dentalni asociace za otravovani pitne vody pro mistni populaci,jez urcite zanecha nasledky nalidech,neni divu,ze dnes mame plno rakoviny v radach obyvatelstva a zejmena deti,jejiz rady geometricky pribyvaji postupem casu.Lide ,od obrazovky TV s lacinou kulturou nemaji poneti,co se s nimi deje a jaky je ceka osud .

54670

Příspěvků: 50

12.05. 09:24 Roman  Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?
12.05. 10:40 Vodník  RE: Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?
21.05. 17:02 detergent  RE: Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?
12.05. 09:47 Pavel -Čert- Němec  Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?
12.05. 10:05 Petge  RE: Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?
13.05. 05:09 Pavel -Čert- Němec  RE: Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?
13.05. 07:43 68  RE: Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?
12.05. 12:38  Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?
12.05. 14:31 Idealista  RE: Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?
12.05. 23:55 Had  RE: Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?
13.05. 00:33 Idealista  RE: Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?
12.05. 22:13 trodas  Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?
13.05. 05:27 Robert Nohejl  Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?
13.05. 05:38  Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?
13.05. 07:32 albert  Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?
13.05. 09:36 Dana  Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?
31.05. 05:49 Rene Bartosek  RE: Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?
13.05. 11:57 trodas  Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?
13.05. 12:56 Dana  RE: Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?
13.05. 12:25 digero  Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?
15.05. 22:04  RE: Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?
16.05. 00:25 Digero  RE: Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?
13.05. 21:01 petrxh  Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?
14.05. 06:16 KRUTIAS  Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?
14.05. 12:16 Martin  Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?
14.05. 14:46 Vladimír Stwora  RE: Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?
14.05. 20:23  RE: Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?
14.05. 22:19 Lev  RE: Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?
15.05. 00:31 Vcelicka  RE: Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?
15.05. 11:42 kavol  RE: Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?
15.05. 19:34 Vcelicka  RE: Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?
16.05. 18:07 zap  RE: Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?
15.05. 05:49 Robert Nohejl  Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?
15.05. 12:37 Idealista  RE: Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?
15.05. 06:37 Robert Nohejl  Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?
15.05. 09:47 Skull  Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?
15.05. 13:16 xdiggi  Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?
15.07. 02:55 deu  RE: Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?
16.05. 11:18 Robert Nohejl  Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?
16.05. 19:10 Idealista  RE: Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?
16.05. 21:05 zap  RE: Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?
16.05. 22:10 Idealista  RE: Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?
17.05. 00:10 Sidonius Zdenek M  RE: Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?
16.05. 14:36 Robert Nohejl  Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?
17.05. 15:52 neo  Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?
17.05. 21:04 Marty  RE: Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?
18.05. 15:06 Martin  Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?
18.05. 21:35 Karel z Čech  RE: Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?
31.05. 06:33 Rene Bartosek  Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?
05.06. 05:34 Robert Nohejl  Budou lidé hromadně a dobrovolně přijímat znamení šelmy?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

44

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 91 čtenářů částkou 13 252 korun, což je 44 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Babiš na Ukrajině odsoudil ruskou agresi a podpořil územní celistvost Ukrajiny19.11.19 22:52 Česká republika 3

Destiletý syn vdovy ISIS: "My vás zabijeme, vybijeme vás. My vás povraždíme."19.11.19 21:09 Sýrie 10

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 3

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 3

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 2

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Měnové kurzy

USD
23,08 Kč
Euro
25,54 Kč
Libra
29,82 Kč
Kanadský dolar
17,33 Kč
Australský dolar
15,69 Kč
Švýcarský frank
23,26 Kč
100 japonských jenů
21,24 Kč
Čínský juan
3,28 Kč
Polský zloty
5,95 Kč
100 maď. forintů
7,67 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,14 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 890,95 Kč
1 unce stříbra
394,48 Kč
Bitcoin
187 419,23 Kč

Poslední aktualizace: 20.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 830