Diskuze k článku

Oslavy pod srpem a kladivem

Příspěvků 84

9.5.2005 19:57

Oslavy pod srpem a kladivem

kema 216.?.?.?

S timhle clankem se da jen a jen souhlasit.
Ja jsem zrovna videl na BBC rozhovor s ruskym historikem - autorem ucebnice moderniho dejepisu. Ta ucebnice byla poslednich deset let jako zaklad pro studium historie ve skolach v celem Rusku.
Ted byla stazena jen proto, ze v ni byly kriticke zminky o predvalecnem utoku na Finsko a povalecne okupaci baltskych zemi.

Nejvic me pri sledovani prehlidky v Moskve zarazilo, kdyz soudruh general zahulakal "zdravstvujte tavarisci".

Jo, nacisti a komunisti znovu zvedaji hlavy. A komousum to navic prochazi. Co s tim delat?

52140

10.5.2005 12:29

RE: Oslavy pod srpem a kladivem

hostující 84.?.?.?

Reakce na 52140

Souhlas!Jen mne to utvrzuje v přesvědčení,že historii skutečně píší VÍTĚZOVÉ !
Ať mi někdo vysvětlí,kdo opravdu začal 2.svět.v.Všiměte si.Bolševici a nacisté uzavírají pakt o neútočení s tajným dodatkem týkajícím se rozdělení Polska a Evropy.
Poté nacisté přepadají Polsko,které se zoufale ze všech sil brání.
Za nějakých čtrnáct dnů,komunisté jdou nacistům na pomoc a útočí proti smrtelně ohroženým Polákům z druhé strany a tím je definitivně doráží!
A teď to přijde!
Adolf útočící na Polsko je agresor a rozpoutává 2. svět v.
Pepa Visarionovič útočící na Polsko,v rámci dohody s Adolfem ale agresorem NENI !!!!!!!!
Německý voják,padlý po 1. 9. je oběť 2. svět. v.
Polský voják,padlý po 1.9. je oběť 2.svět.v.
A VOJÁK SOVĚTSKÝ ???

Můžu udělat reklamu?
Na knihu?
Já to zkusim -
- Viktor Suvorov - VŠECHNO BYLO JINAK

52222

10.5.2005 22:12

RE: Oslavy pod srpem a kladivem

Aaron Katz Aka (zavináč) cz (tečka) 205.?.?.?

Reakce na 52222

Kde se ta kniha sezene? Ja mam od Suvorova ctyri knihy. Koupil jsem je v roce 88.

52261

10.5.2005 22:58

RE: Oslavy pod srpem a kladivem

hostující 84.?.?.?

Reakce na 52261

Myslím,že sedá sehnat v každém větším knihkupectví,neboť neustále dochází k dalším vydáním respektivě dotiskům.Asi by to šlo i přes internet.Já sám ji(už) nevlastním,protože jsem ji před lety půjčil...
[smích]
Nedávno vyšlo nové Rezumovo-Suvorovovo dílo.Mnělo by pojednávat o maršálu Žukovovi a jmenuje se " Stín vítězství"

52263

9.5.2005 20:25

Oslavy pod srpem a kladivem

68 68.?.?.?

Velmi vystizne napsane. Chybi jen to, ze z Putina se stava dalsi Stalin. Grebenicek si urcite mne ruce a ceka na "lepsi casy."[pláč]

52142

9.5.2005 23:41

Oslavy pod srpem a kladivem

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Historie sveta ve svem zapisu nas uci ,ze pod tak zvanym osvobozenim se vlastne vystrida jedna diktatura druhou.Musime si uvedomit ,ze to byl Stalin ,co chtel a udelal pripravu vtrhnout do Evropy,o cemz pisi ruzni historikove z Ruska ,ale hitler vedom si nasledku jej predesel.V Pobaltskych republikach nevymizi obrazek hruzi,kdyz NKVD likvidovla plne nalozeny vlak s vezni ,kteri uz nestacili ojet mtak ,jako plne vezeni veznu ,kteri uz nemohli byt evakuovany,takze ,jedine reseni bylo je vsechny postrilet,o tomto ajinem se dnes malo pise.
Na Rudem namesti zapomeli,ze to bylo ne hrdinstvi ,ale sistematicke vybijeni krestanu pod bolsevickym-zidovskym vedenim ,kde bylo na stovky zidovskych generalu,presne na 270,kteri hnali jine lidi vrazdita byt zavrazden take ,tak ,jak dnes v Americe.
http://en.rian.ru/analysis/20050506/39940317-print.html
Soviet Jewish Doctor dissected Hitler
Mnozi z techto "rudych komisaru"zide,za svou krvavou praci v NKVD se pripojilo k odskodneni za holocaust ,ackoliv nikdy v zadnem koncentracnim tabore nebyli,presto ,co by bohem vybrana sebranka na dolary ze sebe udelali obeti,tak ,jak cely mezinarodni zidovsky kongres ,co v breznu ,roku 1933 vyhlasil "Svatou valku na Nemecko" s tim ,ze to provede Anglie s Amerikou ,za jejich penize .
Takze Martin Gray co by dustojnik NKVD-KGB si na svou penzi chtel prilepsit ,co by odklizec mrtvol v koncentraku, v Treblinka,tak ,jak mnozi si natetovali i desetimistne cislo na sve zapesti.
The Prop-Masters http://www.revisionisthistory.org/communist.html
Na Rudem namesti byl i zastupce-premier Japonska ,ktere udajne zacalo valku s USA,tedy ,pozvali i argesora.
At si lump a nebo hrdina ,vsichni jsme jedna rodina-Limonadovy Joe.

52150

10.5.2005 1:01

Oslavy pod srpem a kladivem

TT 62.?.?.?

Pominu veškerou politiku ohledně 2.WW a zapomenu na to, že to klidně mohli být sověti kdo vtrhli do Evropy místo Němců. Zapomenu i na to, že Němci neměli ve válce moc na vybranou co se týče jejich strategického postupu.

Pak ale zůstává jedna pravda. Němci opravdu působili zvěrstva po celé východní evropě. A je pravda, že byli židi, cikáni, komunisti a kdoví kdo ještě vyhlazováni (i přesto, že tady začínáte tvrdit že holokaust neexistovat). A konec války byl pro nás osvobození. Ať je to jak chce, za svou neschopnou nebo pro někoho kolaborantskou vládu Edvarda B. si češi mohli sami. A "hrůzy" komunismu po 48. roce s hrůzami nacismu srovnávat nelze.

Tenhle článek beru jako další sklouznutí k vymývání mozků ze strany Zvědavce. Pozor na to, začínáte sklouzávat mezi ostatní. Tak bacha abyste neskončili jako pouhý neobjektivní protipól např. iDnesu. Začínáte si být moc jistí svou pravdou a dáváte to patřičně najevo! A to se mi přestává líbit...

52154

10.5.2005 1:05

Tak to zase ne..

brozkeff noname (tečka) tm (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 52154

Text je velice dobre napsan. Ani ja nechapu, proc vsichni svetovi statnici zavreli oci a jeli se tam ukazat. Dnes tu kynou rude armade, a zitra budou tvrdit pravy opak... i ja radsi zavru oci, abych se z toho s prominutum nepozvracel.

52155

10.5.2005 1:11

RE: Tak to zase ne..

TT 62.?.?.?

Reakce na 52155

Všichni politici pořád zavírají oči, protože jsou to obyčejný nenažraný nechutný prasata. Chce se mi z těch gest taky blejt. ALE...

52158

10.5.2005 5:15

RE: Tak to zase ne..

Jarka 160.?.?.?

Reakce na 52155

Jak clanek, tak komentar k nemu je dobre napsan az na ten zaver komentare, nebudu si kazit k vuli tomu zaludek..Na to mam sve zdravi prilis rada a oni za to nestoji....

52178

10.5.2005 1:06

RE: Oslavy pod srpem a kladivem

TT 62.?.?.?

Reakce na 52154

Zvěrstva, která páchali komunisté na území SSSR a v asii, přišla po válce. Oslavy konce války jsou vždycky nechutné.

Přesto to skončilo tak, že rudá armáda zachránila západní a střední Evropu před mnohem větší pohromou ze strany Němců.

52156

10.5.2005 11:42

RE: Oslavy pod srpem a kladivem

Forby 84.?.?.?

Reakce na 52156

Po ktere valce myslite? Jestli po obcanske v Rusku tak jo, tak s Vami souhlasim. On napriklad hladomor na Ukrajine, nebo "stehovani" Kavkazkych narodu, nebo "pripojeni" pobaltskych republik, nebo masakr v Katynskem lese a tak bych asi mohl pres gulagy a cistky v armade i jine pokracovat dost dlouho, nebyl po "Valce".
Jinak jeste k vasemu predeslmu prispevku: On na zvedavci nekdo nekdy tvrdil, ze naciste nezabijeli a netyrali zidy, cikany apod.? Ja zde vetsinou cetl ze jich za a) nebylo 6mega a za b) i kdyby jich nakrasne bylo i vic, tak to snad 60 let po valce nedava pravo tahle z toho "triskat prachy"

52217

10.5.2005 1:55

RE: Oslavy pod srpem a kladivem

Zrzek 147.?.?.?

Reakce na 52154

Nemeli jsme pred valkou nahodou smlouvu o pomoci s Ruskem nebo SSSR nebo co to bylo? A ze nas Nemci obsadili, to bylo Rusakum jedno, az kdyz je Nemci napadli, tak se zacali angazovat. A za to, ze nas osvobodili, jsme zaplatili myslim dost. Tak nevim, proc bysme je meli porad oslavovat.

A jestli byl Benes kolaborant nebo jen clovek, ktery nechtel poslat stovky tisic muzu na smrt, kdyz by jsme se stejne neubranili (jeste by nas sabotovali Sudetaci zevnitr a Francie a Anglie by urcite taky pomohli, vzdyt s tim v Mnichove souhlasily), to uz asi nezjistime. Jiste je, ze vy byste o tom urcite nepremyslel. Cech sem, Cech tam ...

52160

10.5.2005 11:26

RE: Oslavy pod srpem a kladivem

merc petr_04 (zavináč) email (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 52160

Smlouvu o vzajemne pomoci/spojenectvi jsme se SSSR meli. Byla uzavrena v roce 1935, ale byla podminena pomoci Francie, s niz jsme meli spojeneckou smlouvu z roku 1924. To znamena, ze ten kdo nas nechal na holickach nebyl SSSR, ale zapad v podobe Francie. To byl take jeden z duvodu nasi povalecne orientace na Vychod.
Navic slavi se vitezstvi nad nacismem a ne vitezstvi komunismu ve vychodni Evrope. Bylo by take dobre vedet co chteli Nemci udelat s nasim narodem. Cast, ktera by nemela skrupule by mohla zustat na uzemi Rise ovsem bez moznosti reprodukce, ti ostatni by byli poslani na Vychod k vymreni. Slovani pro Hitlera znamenali plevel, pro ktery nebylo v Risi misto a tak si myslim, ze i tech 40 let "komunismu" bylo lepsich nez nic.

52213

10.5.2005 11:30

RE: Oslavy pod srpem a kladivem

hostující 84.?.?.?

Reakce na 52160

...a ještě bych dodal ,že to byli čeští soudruzi a jejich RUDÉ PRÁVO,kteří v ilegalitě(!) chválili Rusko-Německý pakt o neútočení slovy,že německý dělník a sovětský komunista si podali ruce k další spolupráci...blablabla...

52214

10.5.2005 3:17

RE: Oslavy pod srpem a kladivem

Copaallegro 213.?.?.?

Reakce na 52154

A to se mi přestává líbit... -- To má být vyhrožování, pane ? Když se ti něco nelíbí, tak máš krásnou možnost. Jít někam, kde se ti líbí. Já také nelezu na Delet, ksčm, adl... a nerozumuju tam, že se mi to nelíbí.
No a co ? To si jako myslíš, že teď budeme sosat info z TV Nova, Reflexu a pan Stwora kontaktuje JX Doležala a A. Lustiga, aby zde ukápli nějakou moudrost a politicky korektní vymývačku mozků ?

Ono člověk, který si není jistý svou pravdou není plnohodnotný člověk, ale zmanipulovaná loutka. A na druhou stranu každý má právo na tu svou pravdu, na svůj úhel pohledu, který je tvořený jeho zážitky, vzděláním, intinkty a SW, pod kterým běhá jeho vnímání světa.

Zapla´t Bohu za to, že zatím ještě máme možnost někde najít i jiné zdroje informací a že si můžeme potvrdit naše názory a ujistit se v tom, že to i jiní vidí stejně. A zatím nás ani nezavřou...

52169

10.5.2005 1:09

Oslavy pod srpem a kladivem

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Communist regimes have victimized approximately 100 million people in contrast to the approximalely 25 million victims of the Nazis.

The methods implemented by Lenin and perfected by Stalin and their henchmen bring to mind the methods used by the Nazis, but most often this is because the latter adopted the techniques developed by the former. Rudolf Hess, charged with organizing the camp at Auschwitz and later appointed its commandant, is a perfect example: "The Reich Security Head Office issued to the commandants a full collection of reports concerning the Russian concentration camps. These described in great detail the conditions in, and organization of, the Russian camps, as supplied by former prisoners who had managed to escape. Great emphasis was placed on the fact that the Russians, by their massive employment of forced labor, had destroyed whole peoples." However, the fact that the techniques of mass violence and the intensity of their use originated with the Communists and that the Nazis were inspired by them does not imply, in our view, that one can postulate a cause-and-effect relationship between the Bolshevik revolution and the rise of Nazism.

Oslava,ceho ?
Budou Americane za takovych padesat roku oslavovat vitezstvi nad Saddam Husseinem s tim ,ze to byl vlasten on ,co donutil "Ameriku" zakrocit ve jmenu humanismu a demokracie?Budou Americane delat velkolepou prehlidku vitezu ?

Jakpak v Polsku ,oslavuji v pameti na KATYN.Jak by oslavoval ctenar Zvedavce sve "hrdinstvi" ,kdyby musel bezet proti kulometum a kdyz by se zastavil,tak by jej zezadu strelil dustojnik NKVD pri sebemensim naznaku si zachranit zivot?

52157

10.5.2005 3:17

Oslavy pod srpem a kladivem

jp 62.?.?.?

Tak to je opravdu "silny kafe"!

Netusil jsem, ze "politicky nekorektni" znamena hnedy! Proboha!

Mozna byste se mohli podivat treba na dnesni Britske listy: "Odhaduje se, že do konce války přišlo o život 27 milionů Rusů...
Tyto ztráty byly důsledkem brutality německé invaze do Ruska v roce 1941 a sovětské rozhodnosti německého agresora vyhnat. Ukazuje to, jak divoká byla válka na východní frontě. Právě na východní frontě zahynula většina německých vojáků. Kdyby se Rudé armádě nepodařilo invazi Němců zlikvidovat a kdyby Němci nezaznamenali první velkou porážku u Stalingradu a v Kursku v roce 1943, Británie a USA by těžko dokázaly vyhnat Němce z jejich nového impéria..."

A pak jsou lidi, kteri dneska napisou:
"uniformy Rudé armády pochodujícímu okolo Leninova mauzolea připomínaly doby nedávno minulé a vyvolávaly mráz po zádech"
nebo dokonce:
"Na Rudem namesti zapomeli,ze to bylo ne hrdinstvi ,ale sistematicke vybijeni krestanu pod bolsevickym-zidovskym vedenim"

Pane Stworo, tohle jste myslel tim "politicky nekorektni"?

52168

10.5.2005 5:27

RE: Oslavy pod srpem a kladivem

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 52168

Citim v tom clanku podobnou pachut. Pan Kral vyjmenoval mnoho faktu, ale nektera vynechal a neodpustil si pridat svuj subjektivni komentar. To je jiste v poradku, ale vyrok Pana Krale na konci...

Není však třeba vykládat historii jednostranně a jednobarevně. Nebylo by na místě konečně zaujmout korektní a nezaujatý pohled?


... v souvislosti s jeho clankem na me pusobi dost komicky.

52179

10.5.2005 17:16

RE: Oslavy pod srpem a kladivem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 52168

Když pomineme revizionistické teorie Rezuna (Suvorova) o tom, že Stalin byl odhodlán stejně jako Hitler vtrhnout do Evropy v létě 1941 (což vedlo k jinak nesmyslnému zničení "Stalinovy linie" na starých hranicích a velké koncentaci vojsk těsně u hranic, tím se podstatně usnadnily wehrmachtu obkličovací operace, nelze především zapomenout, že to byla brutalita sovětských komunistů, kteří se již před válkou v počtu obětí (většina jistě byla křesťany a ve straně měli Židé podíl neodpovídající procentu v populaci, navíc Židé v Polsku komunisty po ruské okupaci 1939 aktivně podporovali (i při druhé 1944-5)/ překročili 10 milionů, která umožnila nástup nacismu jako "přijatelnější" varianty. Stalin navíc deprimován neúspěchy nabízel r.1942 Hitlerovi prostřednictvím Bulharska příměří a návrat ke statu quo, a můžeme tedy děkovat spíše neústupnosti A.H., že na to nekývl a mohli jsme být osvobozeni, někteří pak reokupováni Sověty. Nyní známý fakt existence jaderné pumy v létě 1945 zodpovídá otázku, jak by byla válka vyhrána i bez SSSR (i když ten by asi hleděl na to, jak si urvat podíl a nejspíš by stejně do vých.Evropy vtrhl podobně jako do Mandžuska a na Kurily (ve stopách předchozí carské expanze).

52239

10.5.2005 4:32

Oslavy pod srpem a kladivem

nitram 160.?.?.?

Jak mám rád Zvědavce, tak bohužel musím konstatovat, že tento článek je poněkud mimo mísu. A to tak, že vyprodukované exkrementy znečišťují a zasmraďují své okolí, jak to u produktů látkové výměny bývá.

52176

10.5.2005 14:27

RE: Oslavy pod srpem a kladivem

Petge 83.?.?.?

Reakce na 52176

Mohl by jste v krátkosti nějak naznačit, co vlastně tomu článku vytýkáte ? Třeba, kde se autor dopustil nějaké nepravdy, či co? Já se nestačím divit. Přečtěte si proboha třeba knihu od Rusa A. Peněžka "Psáno na tanku" a "Obrana předmostí", třeba by jste pak něco věděl, co asi mohl mít autor tohoto článku na mysli. Jenže Vy tady pouze napíšete, že máte rád Zvědavce a pak mluvíte o lejnech patrně.

Neberte si to osobně, já pátral a z negativních kritiků jsem si vybral na reakci Vás, ale v podstatě to adresuji všem, co tady "dští oheň a síru".

Jsou určité historické pravdy a ty můžeme "taktně zamlčet", nebo o nich můžeme mluvit. A kupříkladu Vy ani taktně nemlčíte, ani o tématu nemluvíte.

A jestli někdo jiný třepne takovou blbost, že ty miliony obětí jsou měřítkem podílu Sovětů na vítězství ve II. světové, potom tedy ale v Číně bylo mrtvých snad ještě více a čínská fronta přesto byla zcela okrajová a pro výsledek války nepodstatná. Páni kritici, ruku na srdce, víte vůbec něco o této tématice ?

52227

10.5.2005 8:43

Oslavy pod srpem a kladivem

hm 81.?.?.?

Musím len súhlasit s poslednými príspevkami. Nikto, opakujem nikto nemôze spochybnit rozhodujúci úlohu
cervenej armády pri porázke nacistického nemecka. Bez
cervenej armady by spojenci nikdy nevyhrali vojnu a dá sa polemizovat aj o tom
ci by vôbec bola invázia spojencov v normandii a v afrike keby nebolo úspechov
cervenej armady na vychodnom fronte ( ved spojenci sa rozhodli zautocit az potom co bolo jasne ze nemci prehravajú a ze prehraju a do umierajuceho to si uz kazdy rad kopne(ved bude treba po vojne rozdelovat svet nie...)) a da sa polemizovat aj o tom
ci by sa vobec narodil autor tohto clanku a jeho citatelia nebyt cervenej armady....

52195

10.5.2005 17:19

RE: Oslavy pod srpem a kladivem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 52195

Hodně lidí se také nenarodilo díky tomu, že tu byla "ruská" revoluce a rudá armáda. Bez komunismu by byl nástup nacismu nemyslitelný.

52242

10.5.2005 8:59

Polaci

Kamil 195.?.?.?

Zrovna Polsko neni moc dobry priklad, pokud chceme stavet na stejnou uroven nacismus s komunismem. V Katyni NKVD (nikoliv Ruda armada) spachala hruzny zlocin, ale porovnavat to s miliony (to neni preklep) zavrazdenych Zidu a dalsich obyvatel Polska v letech 39-45 je proste mimo.

V Ceskoslovensku Nemci zavrazdili cca 300 000 lidi, prevazne Zidu. Za valky se vylepovaly plakaty se seznamy popravenych, kteri kteri si treba jen naladili Londyn.. Nic srovnatelneho nam podruci pod SSSR neprineslo.

Ze masove vrazdeni Zidu a dalsich v letech 39-45 (Nemecko ma jen v techto letech na ucte pres 20 milionu zavrazdenych civilistu) skoncilo, je zasluhou Rude armady, at se to nekomu libi nebo ne. Neni potreba oslavovat Stalina a jeho zlocinny rezim, ale bylo by nespravedlive plivnout na pamatku vojaku Rude armady, kteri svoji krvi zaplatili za osvobozeni Evropy od nacismu.

Myslim ze kdyby si kazdy z nas mohl vybrat, zda chce zit v Ceskoslovensku let 39-45 nebo 45-89, tak by si pres veskerou pravicovou retoriku vetsina vybrala to druhe..

52198

10.5.2005 15:35

RE: Polaci

hostující 84.?.?.?

Reakce na 52198

....nic srovnatelného nám područí pod SSSR nepřineslo...
Ono také pane Kamile nebyla žádná "horká" světová válka.Což rozhodně nebyla zásluha Stalina a SSSR!
Jen vzpomeňme případ bratří Mašínů a řádění bolševiků .V podstatě dodnes bolševici jakéhokoliv zbarvení,či z jakékoliv politické strany mají dodnes obrazně řečeno pěnu u huby,jen si někdo na tento případ vzpomene!
A teď si vezměte,kdyby někdo tehdy odkrouh,nějakého to ruského "protektora".A kdyby probíhala (chraň Bůh) třetí světová...

52233

10.5.2005 18:49

RE: Polaci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 52198

SSSR bycom byli jistě vděčnější, kdyby započal sám osvobozenecké tažení a vyhlásil Hitlerovi válku (zbraní a vojáků měl ažaž, proto se musely upravovat statistiky "zákeřně přepadené" / i když vlastně se jednalo o německého spojence, pak jsou uvozovky nadbytečné/ Rudé armády a uvádět pouze "moderní" typy tanků a letadel). Válka mu ale byla vnucena a on nemohl Hitlerovi říci "Děkuji,nechci" a musel se bít o svou kůži. Navíc kdyby Hitler povolil rasovou nenávist a omezil se místo vyhlazovací války na restauraci ruských předrevolučních poměrů, kdoví zda bychom se nějakého osvobození dočkali.

52251

10.5.2005 17:35

Oslavy pod srpem a kladivem

Misu 193.?.?.?

Ja myslim, ze pan Putin temito oslavami, jejich rezii a i pozvanim oficialnich hostu chtel neco ukazat. A to sice to, ze Rusko tady stale je a ze je treba s nim pocitat a ze neni maly kluk, ktereho muze kdejaka "ucitelka" nebo "reditel" (zemekoule) jen tak peskovat a vytahovat za usi.
Ostatne vyraz "Dubyii" byl dost vymluvny...

Take je treba podivat se, co se sebehlo po oslavach - tedy dohoda s EU. Byt je to jenom mala smlouvicka bez nejake velke skutecne hodnoty (co popisuji novinari se mi zda ponekud nafouknute), je evidentni, ze se Putin snazi vytvorit nejakou protivahu vuci USA. Pak celkem chapu jeho vyrok o tragedii rozpadu SSSR - rozpadla se protivaha USA a tim se porusila jista rovnovaha. Vysledek je jasne patrny...

Ale treba se mylim, jsem prece jenom moc mlady a hloupy...

52245

10.5.2005 19:37

Oslavy pod srpem a kladivem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Nekolik poznamek pro 'nemyslici lidi spatne rasy ...'

Mnichov 1938: Obetovani CS zapadnimi spojenci. Na zaklade smlovy (SSSR-Francie-CS, 1935) nabidl SSSR vojenskou pomoc a zrusil Polsko-SSSR smlouvu o neutoceni v pripade, ze Polsko narusi CS suverenitu.
Velvyslanec GB Henderson nazval Cechy 'pighead nation' a Benese 'the biggest pighead in the whole herd' a slibil, ze 'Britain would not sacrifice a single sailor or airman for the sake of Czechoslovakia'
Polsky min.zah.veci J.Beck byl mineni, ze Ceskoslovensko je 'umele politicke reseni neschopne samostatne existence. Polsky zajem take byl vyuzit krize pro sve uzemni pozadavky a okupovat Slezsko'.
General Hrabcik pri predavani uzemi prohlasil, ze plni rozkaz s horkosti ale take s uspokojenim, ze Polsko bude brzy na rade
15.03.39 okupace CS - Protektorat
18.03.39 Stalin navrhuje koalici proti Hitlerovi - Chamberlain odmita
Duben 39 GB a Francie garantuji vojenskou pomoc Recku a Rumunsku
Od brezna 39 usiloval SSSR o novou smlouvu GB-Francie-SSSR. Jako humor zastupoval GB v pozdejsich rozhovorech nejaky admiral Reginald Aylmer Ranfurly Plunkett-Ernle-Erle-Drax, namorni dustojnik, bez jakychkoliv pravomoci. A kdyz bylo jasne, ze Francie a GB nemaji zajem na spolecne smlouve o vzajemne pomoci a mezitim v kvetnu zacaly boje s Japonci v Mandzusku a SSSR musela zamezit valce na dvou frontach, uzavrel SSSR 23.8.39 smlouvu o neutoceni s Nemeckem.
25.9.39 Great Britain advances, leading France by the hand, to guarantee the integrity of Poland - of that very Poland which with hyena appetite only six months before, joined in the pillage and destruction of the Czechoslovak state.
1.9.38 prepadeni Polska
3.9. vyhlaseni valky zapadnimi spojenci Nemecku
Pozdeji Jodl prohlasil 'If we did not collapse in 1939, that was only because the approximately 110 French and English divisions in the West, which during the campaign in Poland were facing 25 German divisions, remained completely inactive'.
8.9. Varsava, 12.9. Lublin, (ze Slovenska) Lvov, 16.9. Bug
17.9. SSSR prekrocil Polskou hranici
Russia has pursued a cold policy of self-interest. (...) I would have preferred that the Russians should be standing on their present line as the friends and allies of Poland instead of invaders. But that the Russian armies should stand on this line was clearly necessary for the safety of Russia against the Nazi menace. (...) I cannot forecast to you the action of Russia. It is a riddle wrapped in a mystery inside an enigma; but perhaps there is a key. That key is Russian national interest. It cannot be in accordance with the interest or safety of Russia that Germany should plant itself upon the shores of the Black Sea, or that it should overrun the Baltic States and subjugate the Slavonic peoples of southeastern Europe.

52252

11.5.2005 13:56

RE: Oslavy pod srpem a kladivem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 52252

To je pravda, že SSSR pro svou obranu potřeboval obsadit co nejvíc okolních zemí a byl by hlupák, kdyby čekal, až to udělá někdo jiný. Pod podobně oprávněnou záminkou "nutnosti zabezpečit obranu Leningradu" se obrátil i na Finsko, které však odmítlo územní výměnu a muselo být tedy napadeno. Jen málokteré státy jsou natolik unikátní, aby každý rozumný člověk schválil sebeobranou územní expanzi a logiku - když se mnou nechtějí péct demokracie (není divu, když jeden uváží co byl SSSR zač a Francie s GB měly závazky především k Polsku, které Rusy už z historického hlediska "nemuselo"[mrknutí jedním okem], mám právo spojit se s totalitou, hlavně když mi i něco z toho kápne. S tím Mandžuskem (Chalchyn-Gol je na tehdy přiliš jasně nevymezených a nepřiliš respektovaných hranicích Mongolska) není až tak úplně jasné, kdo si začal (podobný případ je střelba na mostě Marka Pola, která vedla k postupu Japonců do centrální Číny a odklonu nebezpečí od SSSR). Brilantně připravená útočná operace pak spíš svědčí o jakémsi sovětském "ostrém testu" strategie pro příští válku v Evropě.

52320

11.5.2005 15:40

RE: Oslavy pod srpem a kladivem

hostující 84.?.?.?

Reakce na 52320

To samé by se dalo říct i o nacistech,dál ten příspěvek nebudu raději ani pitvat.Až na jedno.Těžce mi připomínáte našeho pana seržanta - v opačném gardu.

52333

10.5.2005 20:45

Pan Kral radeji ignoruje navstevu prezidenta zeme Velkeho Satana

leho 84.?.?.?

Hlavne proto, ze Putinovi pripomel komunistickou minulost statu a ze se jeste ma co ucit aby se mohl zaradit po bok civilizovanych demokratickych statu. Bush pri svych navstevach Litvy a Gruzinska neopomel pripomenout, ze konec valky taktez prinesl vzestup dalsiho totalitniho rezimu nemene nebezpecneho. Do clanku pana Krale se citaty prezidenta Velkeho Satana jaksi nehodi, ze ano...

52256

10.5.2005 22:15

RE: Pan Kral radeji ignoruje navstevu prezidenta zeme Velkeho Satana

Misu 193.?.?.?

Reakce na 52256

Ale prdlajs!
Bush tam jel na pozvani. POZVANI!!! Jinak si mohl objizdet vsechny svoje satelity (jako kdysi Breznev, napr.) a tlachat o demokracii (pod hlavnemi del a kulometu). To Putin si ho pozval, aby mu ukazal, ze s Ruskem stale musi pocitat. Byla to jasna demonstrace sily a dle vyrazu tvare Bushe byla uspesna (minimalne maji jeho poradci spoustu veci k premysleni - jestli treba ono to Rusko nemuze nejak prekazit jejich plany - jeste stale muze).

Putin jako (asi) byvaly agent vidi trosku vice pod poklicku a ze se chova ponekud diktatorsky? Ve state velikosti Ruska a pri jeho poctu obyvatelstva, pri te rozloze, ruzne mentalite, to proste jinak nejde.

Zna to kazde male dite: Kdyz mam houpacku, na ktere na kazde strane sedi clovicek (na jedne treba budouci demokrat a na druhe treba budouci komunista) a jeden z nich, jedno ktery, spadne, druhy udela presne to same. To se deje ve svete prave ted, po padu Sovetskeho Svazu, kdy je USA jedinou supervelmoci - ma takrka absolutni moc a ta jak znamo take absolutne korumpuje. Proste USA potrebuje protivahu. Realnou, silnou protivahu, ne pseudoproblem zvany terorismus. V tomto rozumim nazoru Putina, ze rozpad SSSR byl velmi tragickou epizodou. Ne pro samotne Rusko, ale, bohuzel, pro celou civilizaci.

52262

11.5.2005 5:47

RE: Pan Kral radeji ignoruje navstevu prezidenta zeme Velkeho Satana

leho 84.?.?.?

Reakce na 52262

V tomto rozumim nazoru Putina, ze rozpad SSSR byl velmi tragickou epizodou.
Absolutne nechapu jak bytost, ktera je schopna cist a psat muze takto uvazovat. Pocet nevinnych obeti komunismu podle odhadu odborniku se pocita na 100 milionu, coz je absolutne neobhajitelne a napsat, ze rozpad nejvetsi komunisticke velmoci je tragickou epizodou je proste lunatismus...

52283

11.5.2005 17:19

RE: Pan Kral radeji ignoruje navstevu prezidenta zeme Velkeho Satana

Misu 193.?.?.?

Reakce na 52283

Typicky sgt. Leho!!!
Jak muzete vytrhnout vetu z kontextu a pak na ni reagovat?!?!?
Jasne jsem napsal, ze rozpadem SSSR padla mocenska a politicka PROTIVAHA USA!!! Proste doslo k naruseni relativne rovnovazneho stavu po cca. 45 letech.

Proboha, co to s vama v ty armade provadej? Ja myslel ze to je mozne jen v B-kovych filmech a v Cechach...

A jeste jedno male odboceni. Proc jste vlastne v armade? Ale uprimne, pokud to pujde. Nechapu, co nuti cloveka z evropske zeme slouzit v armade vlastne uplne ciziho statu. Nebo vy se uz nepovazujete za Cecha?
A v souvislosti s vasi pritomnosti v Iraku si dovolim jeste jednu uvahu: V roce 1939, kdyz nas Nemci obsadili, chteli defakto (mimo jine) nahradit stavajici vladu, dle A.H. vladu na h...o, svoji vlastni, dle sve ideologie mnohem lepsi. Ale nikdo z Cech je nepozval a nikdo se neradoval (krome kolaborantu, kteri z toho meli super prospech).
V Iraku byla jista vlada, ktera byla dle nazoru vaseho prezidenta spatna. A tak bez pozvani prisli pres pulku sveta vojaci do teto zeme, kde vnutili obyvatelum svoji formu vlady, dle nich mnohem lepsi. Je ale skutecne lepsi pro mistni lidi? Protoze mam manzelku z teto oblasti, mohu celkem zodpovedne prohlasit, ze nikoliv. Nebojite se soudu dejin? nebojite se, ze se na vas mozna nastavajici generace budou divat stejne jako na Wehrmacht?

52345

11.5.2005 5:55

RE: Pan Kral radeji ignoruje navstevu prezidenta zeme Velkeho Satana

leho 84.?.?.?

Reakce na 52262

>Ale prdlajs!
>Bush tam jel na pozvani.

To co jsem napsal a fakt, ze tam jel na pozvani se navzajem nevylucuje.

>Byla to jasna demonstrace sily

Pred asi 4 lety jsem cetl ekonomicke statistiky a GDP Ruska byl asi tak velky, jako GDP hollywoodskeho okresu. Opravdu velmi silna zeme, jen co je pravda, i okrsek v LA trumfne nejvetsi zemi na svete...

52284

11.5.2005 7:06

RE: Pan Kral radeji ignoruje navstevu prezidenta zeme Velkeho Satana

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 52284

>Pred asi 4 lety jsem cetl ekonomicke statistiky a GDP Ruska
>byl asi tak velky, jako GDP hollywoodskeho okresu. Opravdu
>velmi silna zeme, jen co je pravda, i okrsek v LA trumfne
>nejvetsi zemi na svete...

Pane leho
Co znamena vyraz hollywoodsky okres, nebo okrsek v LA?
Hollywood- dost upadek, docela neporadek a socialne slabsi skupina obyvatel.
Samozrejme od Melrose dolu , to je jina, ale stejne tam neni zadna vyroba ani bankovnictvi.Zije tam sice silna zidovska komunita, ale opravdu jen zije.
A kolem Hollywood Blvd,... moc spatne.
Takze kec.
Nic tam neni a filmova produkce se odehrava v Burbank,Studio city a Toluca lake studios.
A pokud bych mohl hadat, tak jedine Orange county, mesto tretiho tisicileti, je na tom hodne dobre.Ale aby konkurovalo celemu Rusku....to ne, ani nahodou.
Cela Kalifornie je silny hrac, ale Rusko je velmoc.
Okrsky nechte spinkat.
Psano v poklidu, bez utoku na lidskou dustojnost ....a taq[cool]

52289

11.5.2005 13:59

RE: Pan Kral radeji ignoruje navstevu prezidenta zeme Velkeho Satana

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 52289

Slyšel jsem HDP Ruska srovnávat s Holandskem, ale bude tu asi masívní "černá ekonomika".

52321

11.5.2005 14:21

RE: Pan Kral radeji ignoruje navstevu prezidenta zeme Velkeho Satana

leho 84.?.?.?

Reakce na 52289

>Takze kec.
Kolik ze tedy byl GDP Hollywood County?

>Nic tam neni a filmova produkce se odehrava v Burbank,Studio
>city a Toluca lake studios.

Skutecne? Treba takove Universal Studios a Warner Bros. jsou jako kde? Asi pred rokem jsem tam jel kolem autem a porad tam jeste byly...

>Cela Kalifornie je silny hrac, ale Rusko je velmoc.
>Okrsky nechte spinkat.

Jiste, kdyz tedy, Idealisto, myslite, ze to je kec, tak uvedte konkretni udaje...

52323

11.5.2005 15:09

RE: Pan Kral radeji ignoruje navstevu prezidenta zeme Velkeho Satana

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 52323


>Kolik ze tedy byl GDP Hollywood County?
Pane leho
Zadne Hollywood county neznam.
Hollywood je pomerne mala, uspinena ctvrt, zadne hogo fogo.

>Skutecne? Treba takove Universal Studios a Warner Bros. jsou
>jako kde?
Universal studios jsou v Studio city, na hranici s Toluka lake,...exit Lankershim
a hlavne to je atrakce pro turisty [smích]
Warner Bros. studios jsou hned vedle v Burbank,ktery s Hollywood v tom miste tak nejak hraničí,...na Olive ave.,blizko 101 freeway.
Ale to je jedno,....vite vubec, jak velke je Rusko?
Tak odhaduji, ze cely Hollywood muze byt asi tak 10km ctverecnich.

>Jiste, kdyz tedy, Idealisto, myslite, ze to je kec, tak
>uvedte konkretni udaje...
Ale no tak,...pane leho [oči v sloup]
Rano odjizdi moje dite na tydenni skolu v prirode, balim mu potrebne vecicky
a pak,...Mr.Google Vam rad pomuze, zabalim a jdu hajat [mrknutí jedním okem]
P.S. Nekde jsem se doslechl, ze Kalifornie ma 6tou nejsilnejsi ekonomiku sveta.
Treba je to kec,...nevim,...a je mi to docela sumafuk.
Kdyz Kalifornie, tak na 1.miste je pro me Joshua tree national park.Moje dlouholeta laska[cool]
....dnes v Iraq zarvalo na sto povstalcu,....[pláč]

52329

11.5.2005 20:20

RE: Pan Kral radeji ignoruje navstevu prezidenta zeme Velkeho Satana

leho 84.?.?.?

Reakce na 52329

Zadne Hollywood county neznam

Omlouvam se, moje chyba. Mel jsem na mysli Los Angeles County, ktera zahrnuje Hollywood, nikoliv Hollywood county, coz priznam, ze je blbost. Zajiste mi Zvedavci prominou, i my americti serzanti nejsme kolikrat neomylni...

52352

11.5.2005 22:24

RE: Pan Kral radeji ignoruje navstevu prezidenta zeme Velkeho Satana

Lev 68.?.?.?

Reakce na 52352

........ i my americti serzanti nejsme kolikrat neomylni...
________________________________________________________

leho, konecne to z vas leze, sice jako z chlupate vojenske deky, ale leze - to jsem rad. No a vidite, presne tak se to stalo s tou komunistickou ( jak jste uvedl ) italskou novinarkou a s tim zastrelenym italskym agentem na tom kontrolnim US stanovisti, k letisti, z cehoz vyplyva, ze: " i my americti serzanti nejsme kolikrat neomylni..." Diky za pomoc a za vase šifry z irackeho bojiště, které jsem opět dešifroval.

52362

12.5.2005 3:10

RE: Pan Kral radeji ignoruje navstevu prezidenta zeme Velkeho Satana

Dana 82.?.?.?

Reakce na 52284

Slyšel jse někdy proslulý bonmot Sira Churchila?
" Věřím jen těm statistikám, které si sám zfalšuju"

52383

10.5.2005 21:31

Oslavy pod srpem a kladivem

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Proc soudite historicke udalosti od prostredka,vemte nejdrive vyhlaseni valky celosvetovym zidovstvem z 24 brezna 1933 Nemecku,coz se ve svem zidama kontrolovanem tisku nikdy nedozvite a priberte slova polskeho marsala Rydz Smigly a Ignacy Moscicki, po ujisteni z Londyna od polozida Churchila ,jak jim Britanie pomuze s valkou,"Daily Express,August6th,1939.
Marsal rekl doslova[vyplazený jazyk]olsko chce valku s Nemeckem a Nemecko nebude mit na vybranou,bude valcit at chce a nebo nechce.Dodal jeste ,ze "Polsko prevalcuje Nemecko za tri dny".

"Naturally the common people don't want war: Neither in Russia, nor in England, nor for that matter in Germany. That is understood. But, after all, IT IS THE LEADERS of the country who determine the policy and it is always a simple matter to drag the people along, whether it is a democracy, or a fascist dictatorship, or a parliament, or a communist dictatorship. Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is TELL THEM THEY ARE BEING ATTACKED, and denounce the peacemakers for lack of patriotism and exposing the country to danger. IT WORKS THE SAME IN ANY COUNTRY."
Hermann Goering, President of the Reichstag,
Nazi Party, and Luftwaffe Commander in Chief,
from Gilbert, G.M. (1947). Nurenberg Diary, New York: Signet

‘We must carry along with us 90 million out of the 100 million of Soviet Russia's inhabitants. As for the rest, we have nothing to say to them. They must be annihilated.’
"Zinoviev" was expelled from the Communist Party in 1927 for his opposition to Dzhugashvili and was twice exiled. He was one of the main defendants in the Moscow show trials and was shot in 1936.

52257

11.5.2005 0:26

Oslavy pod srpem a kladivem

albert 70.?.?.?

Hlavnim opodstatnenim americke agrese vuci Vietnamu (kde prisly USA o oficialnich 58000 zivotu, navic desetitisice mladych a inteligentnich Americanu z USA provzdy uteklo, z protestu pred "draftem"[mrknutí jedním okem] bylo, aby "zabranili rozpinavosti cinskeho zido-bolsevismu, v cinske verzi tzv. Mao komunismu.
1. Dnes se na to podivejme jake jsou vysledky:
58000 zabitych mladych americanu (rada s vymytymi mozky, proto se draftuje-kuje, kdyz je "zelezo zhave"[mrknutí jedním okem].
2. Statisice invalidu (americane). Nejenom fyzickych, ale i dusevnich.
3. Vietnmsti emigranti prevzali kontrolu nad urcitymi americkymi oblasmi, vytlacili Americany ven (vcetne tech "veteranu"[mrknutí jedním okem]. Napr. Orange County, San Jose, obe Calif., apod. Rika se to tomu "little Vietnam, Ho-chi Minh City", atd.
4. Komunisticka Cina je dnesnim nejvetsim obchodnim partnerem USA
5. Prevleceni komuniste v cele stredni a vychodni Evrope jsou opet ve spickovych pozicich, a podle vsech znaku jsou dnes "preferovanymi spolupracovniky" administrativy soucasnych USA.
5. Bush a jeho kohorta se ucastni oslav vitezstvi SSSR, samozrejme pod zido-bolsevickym vedenim, nad temi "zlymi a nelidskymi nemeckymi nacisty". Ostatne, byly to USA ktere se se zido-bolsevickym SSSR spojily, a tak spolecnym hrdinnym usilim Nemecko porazily.
6. Jen tak mezi reci se propaganda zmini o vyhlazenych 27 milionech (krestanskych) Rusu. To vsak, ve srovnani se 6 miliony "zholokaustovanych zidu" neznamena nic. Totiz, Rusove jsou gojimi (podle Talmudu zvirata v lidske podobe), ale zide jsou (opet podle Talmudu) lide .. A lidske ztraty se pocitaji, zvireci ne ...



52264

11.5.2005 3:57

Oslavy pod srpem a kladivem

Bobes slopok (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Vím, že se můj příspěvek netýká článku, ale mám dojem, že by to stalo za podívanou. Je to fotoreportáž s vlastním komentářem autora o komunistických oslavách 1.máje a vyvolaném incidentu.
http://www.fotokencl.com/dokument/komousi/index.htm

52277

11.5.2005 11:05

RE: Oslavy pod srpem a kladivem

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 52277

stranka se neotevira, je nekde chyba v URL?

52306

11.5.2005 13:08

RE: Oslavy pod srpem a kladivem

hostující 84.?.?.?

Reakce na 52306

Já ji otevřel v pohodě.A dávám jedničku.S hvězdičkou!

52313

11.5.2005 14:36

RE: Oslavy pod srpem a kladivem

leho 84.?.?.?

Reakce na 52277

>Vím, že se můj příspěvek netýká článku, ale mám
>dojem, že by to stalo za podívanou.
Podle meho nazoru se tyka alespon neprimo. Musim podekovat, z jistych duvodu jsem se nemohl na Letnou dostavit a tak je pro me tato dokumentace z meho byvaleho domova velice cenna. Nevim, jestli se mam smat anebo brecet...

52327

11.5.2005 14:40

RE: Oslavy pod srpem a kladivem

leho 84.?.?.?

Reakce na 52327

>Nevim, jestli se mam smat anebo brecet...

Rozhodne spis brecim...

52328

11.5.2005 15:43

RE: Oslavy pod srpem a kladivem

hostující 84.?.?.?

Reakce na 52328

Rozhodně spíš brečím
Tak ,to jsme dva.

52334

12.5.2005 1:07

RE: Oslavy pod srpem a kladivem

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 52327

Kdybych mel brecet u kazdyho hlupaka co sem neco napise nebo se sejde nekde na Letne, tak bych do dvou dnu zemrel na dehydrataci... Jako nekomunistovi je mi uplne fuk, ze si tam Grebenicek neco mekota,volit ho nebudu... Na prvniho Maje se tam tradicne schazeji skalni priznivci z rad duchodcu atd. a ty tezko presvedci nejakej krikloun, kterymu to nedalo. Z mojeho pohledu je to blazen, akorat ze sebe udelal hlupaka. Kdyby radsi antikomunisti usporadali o kilometr dal antikomunistickou demonstraci, tak by udelali lip... A mimochodem na prvniho Maje se seslo i nekolik dalsich "vykutalenych" skupin, ultraparavice/levice atd...

52371

12.5.2005 1:48

RE: Oslavy pod srpem a kladivem

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 52371

opravuji slovo "hlupaka" v prvni vete na slovo "fanatika"

[Mimo misu]: Pane Stwora, nechcete tento predpotopni web upravit, aby treba autor prispevku mel moznost ho editovat? Take me trapi obcasna nevyzadana zmena vzhledu na tu hnusnou zelenou(a to je zelena moje nejoblibenejsi barva), nevyzadane odlogovani atd... [/Mimo misu]

52379

12.5.2005 3:20

RE: Oslavy pod srpem a kladivem

Dana 82.?.?.?

Reakce na 52327

leho, mám tomu rozumět tak, že jste z jistých důvodů nemohl přijít podpořit komunisty?

52385

12.5.2005 5:50

RE: Oslavy pod srpem a kladivem

leho 84.?.?.?

Reakce na 52385

>leho, mám tomu rozumět tak, že jste z jistých důvodů
>nemohl přijít podpořit komunisty?

Jiste, ono je to vsechno jedno, komuniste proti Americe, Amerika proti komunistum, nam se to tady na Zvedavci vsechno nejak plete, nerozumime dnes uz nicemu, jelikoz SSSR nas nejvetsi pritel je pryc a jsme tudiz zmateni, ze ano...

52392

12.5.2005 6:35

RE: Oslavy pod srpem a kladivem

Dana 82.?.?.?

Reakce na 52392

Podle meho nazoru se tyka alespon neprimo. Musim podekovat, z jistych duvodu jsem se nemohl na Letnou dostavit a tak je pro me tato dokumentace z meho byvaleho domova velice cenna. Nevim, jestli se mam smat anebo brecet...

Jelikož píšete v jinotajích, chtěla jsem po vás jasnou odpověď.

Jiste, ono je to vsechno jedno, komuniste proti Americe, Amerika proti komunistum, nam se to tady na Zvedavci vsechno nejak plete, nerozumime dnes uz nicemu, jelikoz SSSR nas nejvetsi pritel je pryc a jsme tudiz zmateni, ze ano...

Jenže jsem po vás chtěla zřejmě příliš mnoho.


52395

12.5.2005 8:19

RE: Oslavy pod srpem a kladivem

leho 84.?.?.?

Reakce na 52395

>Jenže jsem po vás chtěla zřejmě příliš mnoho.

Absolutne mi neni jasne, co jste vlastne chtela. Z vasi vety
leho, mám tomu rozumět tak, že jste z jistých důvodů nemohl přijít podpořit komunisty?
jsem mel dojem, ze se jedna o sarkasmus. Odpovedel jsem tedy take sarkasmem, ale mozna take je to tim, ze pro nektere mam divny smysl pro humor, ktery se spatne chape. Ted tedy vazne: Vy si myslite, ze emigrant, tedy clovek, ktery pred komunismem utekl a ktery nenavidel to zrizeni tak moc, ze se dal do americke armady, by tedka chtel jit na Letnou povzbudit sve byvale mocipany? To preci nemuzete myslet vazne, to jsem pro zmenu asi ja nepochopil vas smysl pro humor, ze ano...

52398

11.5.2005 15:29

Oslavy pod srpem a kladivem

Milan 85.?.?.?

Pane Králi, ten článek se Vám povedl. Nechcete jej poslat do Respektu či Lidových novin ? Snad pro úplnost bych ještě dodal, že Stalin měl zájem o ještě užší vztahy s Hitlerem a zřejmě o připojení k ose Berlín, Řím, Tokio, avšak jeho požadavky byly příliš vysoké, takže je Hitler nepřijal. Tehdy zhrzený Stalin na Hitlera trochu zanevřel a připravoval další útok na Evropu, ale Hitler jej svým napadaním SSSR o několik týdnů či měsíců předešel. Milióny mrtvých za války má na svědomí přímo též Stalin a jeho tlupa diletantským vedením války i hospodářství.

52332

11.5.2005 20:29

RE: Oslavy pod srpem a kladivem

leho 84.?.?.?

Reakce na 52332

Milane, moc nesouhlasim, ze se clanek povedl. Pan Kral jmenuje vsechny mozne statniky, ale toho americkeho nepovazuje za duleziteho. Mam pocit, ze jeho projevy a navstevy Litvy a Gruzinska stoji alespon trochu za zminku. Musim vam ale dat za pravdu, ze Hitler Stalina predbehl uskutecnenim planu Barbarossa uz v cervnu 1942. Mluvi o tom v biografii Stalina predni rusky historik Evzen Radzinskij. Radzinskij mel nebo jeste ma exkluzivni pristup k ruskym archivum a jeho knizka je jedinecne svedectvi o zivote jednoho z nejhorsich diktatoru dejin lidstva. Doporucuji k precteni zvlaste Zorbovi a Misu...

52354

11.5.2005 20:35

RE: Oslavy pod srpem a kladivem

leho 84.?.?.?

Reakce na 52354

oprava: spisovatel a historik Edvard Radzinskij
http://www.radzinski.ru/

52355

11.5.2005 20:08

Oslavy pod srpem a kladivem

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Vetsina statniku,representujici zeme ,ktere byly zapojeni do druhe svetove valky,jsou zastupci zemi ,jez odmitli mirovou nabidku Hitlera,za kterou se obetoval Rudolf Hess ,jez musel zemrit ve vezeni ,ackoliv se valky nijak nezucastnil,mel nejvetsi zlocin na svedomi-ukoncit valku a to se tresta.
. Rudolf Hess was left to rot in Spandau Prison to silence the truth. In 1943 the American Mercury identifies the real Hess mission – the Hitler proposal: “Hitler offered total cessation of the war in the West. Germany would evacuate all of France except Alsace and Lorraine, which would remain German. It would evacuate Holland and Belgium, retaining Luxembourg. It would evacuate Norway and Denmark. In short, Hitler offered to withdraw from Western Europe, except for the two French provinces and Luxembourg [Luxembourg was never a French province, but an independent state of ethnically German origin], in return for which Great Britain would agree to assume an attitude of benevolent neutrality towards Germany as it unfolded its plans in Eastern Europe. In addition, the Führer was ready to withdraw from Yugoslavia and Greece. German troops would be evacuated from the Mediterranean generally and Hitler would use his good offices to arrange a settlement of the Mediterranean conflict between Britain and Italy. No belligerent or neutral country would be entitled to demand reparations from any other country, he specified.”
Prekazit vydelek z valky pro prumyslove koncerny a svetove banky je ten nejvetsi zlocin.

52351

11.5.2005 21:15

Oslavy pod srpem a kladivem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 202.?.?.?

Stalin's plan to conquer Europe-Victor Suvorov.

To prove that it was Stalin, and not Hitler, who was really prepared for war, Suvorov compares German and Soviet weaponry in mid-1941, especially with respect to the all-important offensive weapons systems -- tanks and airborne forces. It is a generally accepted axiom in military science that attacking forces should have a numerical superiority of three to one over the defenders. Yet, as Suvorov explains, when the Germans struck on the morning of June 22, 1941, they attacked with a total of 3,350 tanks, while the Soviet defenders had a total of 24,000 tanks -- that is, Stalin had seven times more tanks than Hitler, or 21 times more tanks than would have been considered sufficient for an adequate defense. Moreover, Suvorov stresses, the Soviet tanks were superior in all technical respects, including firepower, range, and armor plating.

As it was, Soviet development of heavy tank production had already begun in the early 1930s. For example, as early as 1933 the Soviets were already turning out in series production, and distributing to their forces, the T-35 model, a 45-ton heavy tank with three cannons, six machine guns, and 30-mm armor plating. By contrast, the Germans began development and production of a comparable 45-ton tank only after the war had begun in mid-1941.
For several years now, a former Soviet military intelligence officer named Vladimir Rezun has provoked heated discussion in Russia for his startling view that Hitler attacked Soviet Russia in June 1941 just as Stalin was preparing to overwhelm Germany and western Europe as part of a well-planned operation to "liberate" all of Europe by bringing it under Communist rule.

52358

11.5.2005 21:23

Oslavy pod srpem a kladivem

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Stalin's plan to conquer Europe-Victor Suvorov.
For several years now, a former Soviet military intelligence officer named Vladimir Rezun has provoked heated discussion in Russia for his startling view that Hitler attacked Soviet Russia in June 1941 just as Stalin was preparing to overwhelm Germany and western Europe as part of a well-planned operation to "liberate" all of Europe by bringing it under Communist rule.
To prove that it was Stalin, and not Hitler, who was really prepared for war, Suvorov compares German and Soviet weaponry in mid-1941, especially with respect to the all-important offensive weapons systems -- tanks and airborne forces. It is a generally accepted axiom in military science that attacking forces should have a numerical superiority of three to one over the defenders. Yet, as Suvorov explains, when the Germans struck on the morning of June 22, 1941, they attacked with a total of 3,350 tanks, while the Soviet defenders had a total of 24,000 tanks -- that is, Stalin had seven times more tanks than Hitler, or 21 times more tanks than would have been considered sufficient for an adequate defense. Moreover, Suvorov stresses, the Soviet tanks were superior in all technical respects, including firepower, range, and armor plating.
As it was, Soviet development of heavy tank production had already begun in the early 1930s. For example, as early as 1933 the Soviets were already turning out in series production, and distributing to their forces, the T-35 model, a 45-ton heavy tank with three cannons, six machine guns, and 30-mm armor plating. By contrast, the Germans began development and production of a comparable 45-ton tank only after the war had begun in mid-1941.

52361

11.5.2005 22:55

RE: Oslavy pod srpem a kladivem

misu 193.?.?.?

Reakce na 52361

No dobre, ale kde tech 24.000 tanku teda bylo, ze nemci hnali Rusy az skoro k Moskve? Prece kdyz chci neco (Evropu) napadnout, tak neseskupim sily na Sibiri (napr.)...
Nebo se to stalo uz drive, rekneme cca. 39 - 40?
Zkuste to, prosim, dopnit.

A jeste drobnost: Toto je web v cestine. I kdyz vetsina z nas anglicky vladne, nekteri i dost obstojne, prece jenom ja osobne, kdyz vidim ty "flakoty" v politicke anglictine od Vas, tak "skacu" na dalsi. Zkuste ty veci prekladat a pripadne davat odkazy - kdyby si nekdo myslel, ze jste si to vymyslel. Mockrat dekuji (pravdepodobne i za mnoho jinych).

52364

12.5.2005 22:41

RE: Oslavy pod srpem a kladivem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 52364

Často skončily obklíčené bez kapky paliva. Důvodem velkých ztrát RA byla mimo jiné právě velká koncentrace vojsk v blízkosti hranice. Je pravdou, že proti novějším sovětským tankům měli Němci problémy hned od začátku, často museli čekat až jim dojde palivo nebo se snažili vhodit granát poklopem. Někdy byl jediným řešením zásah z houfnice 105 mm, určenou pro střelbu svrchní skupinou úhlů na větší vzdálenosti. Kanony 37 a 50 mm, kterými byla vybavena většina německých tanků, byly při palbě zepředu účinné jen protu pásům.

52421

12.5.2005 4:47

Oslavy pod srpem a kladivem

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Rusko,tedy ,bolsevici na sebe strhli slavu za "osvobozeni koncentraku" zatimco doma na Sibiri-Gulag jich naplnili bezpocet,ale ,jaky byl dopad,dnes znamy holocaust,jez se stal politickym vydiranim a vynostnym obchodem.

Nazi 'survivor' admits fiction
From correspondents in Madrid
11-05-2005
From: Agence France-Presse
A SPANISH citizen who was chairman of an association of Spanish
Republicans deported from France to Nazi concentration camps during World War II has admitted his tale of surviving the Flossenbuerg camp was a lie.
Enric Marco, 84, chaired the survivors' association right through to the eve of this week's 60th anniversary of the liberation of the Mauthausen camp in Austria, but now
says he never set foot in a Nazi camp.*
A historian researching the Mauthausen anniversary used the opportunity to look into events at Flossenbuerg – and failed to find any trace of Mr Marco ever having been there.
Spain was neutral in World War II following its civil war, which ended in 1939, but thousands of Republicans hostile to the victorious regime of General Francisco Franco fled to France and were interned in camps from which many were later deported to Germany.
Mr Marco was already in Austria for the Mauthausen ceremony when the news of his deception emerged and the association ordered his return.
"I admit I never was interned in the Flossenbuerg camp, though I was in preventative detention accused of plotting against the Third Reich," he said.
He said he was freed and sent back to Spain in 1943.
Mr Marco has given hundreds of conferences in schools about his pretended experiences and wrote a biography called Memory of Hell in 1978.
The association's treasurer, Jesus Ruiz, said Mr Marco's deception was a sorry affair.

52388

13.5.2005 4:58

Oslavy pod srpem a kladivem

Šeďa 82.?.?.?

Přečetl jsem si článek a příspěvky k němu. S lítostí musím konstatovat, že autor a velká většina přispěvatelů nebyla schopna odtupu, který by jim umožnil pohled v širších souvislostech! Nemíním si idealizovat žádného z účastníků tohoto fatálního konfliktu! Nicméně řada manipulátorů (dokonce i z řad historiků!) se nám snáží vnutit tu svou pravdu. Dnes je v módě hledat všechno špatné na Sovětech resp. Rusech, za masivní podpory českých masmédií, která nepustí "do éteru" jiné názory a stanovistka, než ta, která jsou konformní s tím tzv. oficiálním názorem. Jak podobné předlistopadivým postupům!- jen změněna polarizace!
Genese 2.svět.války-zkratkovitě: Svět byl rozdělen po 1.svět.válce a předchozích a současných koloniálních aktivitách, které vedli hlavně USA a V.Británie. Němci na tento stav dopláceli hlavně hospodářsky, a to se jim nelíbilo a v rámci této honby za penězi a mocí rozpoutali válku - v kapitalizmu je všechno o penězích!

52431

13.5.2005 4:58

Oslavy pod srpem a kladivem

Šeďa 82.?.?.?

Hitler udělal jednu zásadní chybu, a to tím, že válku rozpoutal na mnoha frontách. On ten magor nepochopil principy kapitalizmu! Jinak by napadl jen Sovětský svaz, samozřejmě přes nás a přes Polsko, ale mohl by i jinudy...Pak by mohl bojovat s Rusy až do vítězného konce. Není pochyb, že USA by úspěšně obchodoval s oběma soky, a vůbec by amíkům nevadilo, že obchodují se smrtí! Ostatně jim to nevadilo a nevadí nikdy, ať již zbraně někomu prodají, nebo je použijí sami, aby roztočili ten kolotoč výroby a spotřeby!? Češi by už neexistovali! Slováci díky Tisovy možná ano, ale už asi by mluvili maďarsky, nebo možná přímo německy.Pardón, my bychom možná existovali, ale na Sibiři!

52432

13.5.2005 10:15

RE: Oslavy pod srpem a kladivem

Dana 82.?.?.?

Reakce na 52432

Šeďo, nezbývá mi , než s vámi souhlasit.
Druhá světová válka skutečně nebyla ničím jiným , než následkem Versialské dohody. Hitler mněl tak připravenou živnou půdu pro své psychopatické představy a manipuloval davy, které žily v obrovské bídě. Ostatně historie nás již mnohokrát poučila, že válečné knoflikty vznikají na popud zemí s extrémní chudobou.
Však se také amíci poučili a připravili Marshalův plán.
- Rozděl a panuj -

52455

13.5.2005 13:21

RE: Oslavy pod srpem a kladivem

leho 84.?.?.?

Reakce na 52455

>Však se také amíci poučili a připravili Marshalův
>plán.

>- Rozděl a panuj -

Dano, podle vasi poznamky "rozdel a "panuj" si myslim, ze Marshalluv plan nepokladate za nic dobreho. Vam je opravdu tezke se zavdecit, uvrzeni statu do chudoby valecnymi reparacemi je zavrzenihodne a na druhe strane mu pomoci se dostat zpet na vlastni nohy je rovnez spatne. Jakze se to ma tedy delat?

52478

13.5.2005 16:56

RE: Oslavy pod srpem a kladivem

68 68.?.?.?

Reakce na 52432

Hitler udělal jednu zásadní chybu, a to tím, že válku rozpoutal na mnoha frontách. On ten magor nepochopil principy kapitalizmu! Jinak by napadl jen Sovětský svaz, samozřejmě přes nás a přes Polsko, ale mohl by i jinudy...Pak by mohl bojovat s Rusy až do vítězného konce. Není pochyb, že USA by úspěšně obchodoval s oběma soky, a vůbec by amíkům nevadilo, že obchodují se smrtí! Ostatně jim to nevadilo a nevadí nikdy, ať již zbraně někomu prodají, nebo je použijí sami, aby roztočili ten kolotoč výroby a spotřeby!? Češi by už neexistovali! Slováci díky Tisovy možná ano, ale už asi by mluvili maďarsky, nebo možná přímo německy.Pardón, my bychom možná existovali, ale na Sibiři!

A potom odkud je to rceni, ze: [PO VALCE JE KAZDY SVOBODNIK GENERALEM.]

52520

15.5.2005 16:40

RE: Oslavy pod srpem a kladivem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 52432

Sympatie FDR pro Stalina jsou všeobecně známy, rovněž tak transfer technologií spíše do SSSR než do kapitalistického Německa (pochopitelně nemohl omezovat soukromé podnikatele, např General Motors /Opel/ apod.). Už při zavedení principu Cash and Carry, zdánlivě neutrálního, bylo jasné, kdo bude schopen si pro zbraně do USA zajet a bezpečně je odvézt. Ani v nejdivočejších plánech neplánovali nacisté okupaci Sibiře (čára postupu měl být Ural), to by hypoteticky připadlo Japoncům a ti by naše kolonisty asi nevítali (i když údajně mocnosti Osy v konečném důsledku plánovaly vzájemné zničení, ale to už je čirá spekulace).

52692

13.5.2005 6:22

Oslavy pod srpem a kladivem

hostující 84.?.?.?

Šeďo,Šeďo,a komunizmus dojel asi na co?
Asi Pražáci zacinkali klíči na Václaváku a....
I ten komunizmus byl o PENĚZÍCH.Pamatuji se jak dělnice v jednom potravinářském závodě v osumdesátých letech pulírovali i lemy u komínů ,když byla šance,že jeden odporný kapitalista chtěl koupit jejich výrobky!!!A na schůzích JAKÝKOLIV bolšan plamenně hřímající proti kapitalizmu a DOLARU - dostal-li možnost do toho kapitalizmu vycestovat,či ten špinavý dolar VLASTNIT - mnohdy i toho kapitalistu do kapsy strčil
A kšefty se zbraněmi?
Víte co,dám Vám hádanku:Jaké je ve světě nejznámější ruské jméno?
A, Lenin
B, Lepešinská
C, Kalašnikov
D, Fetisov

52437

13.5.2005 9:02

Oslavy pod srpem a kladivem

Milan 81.?.?.?

Tak se mi zdá, že Židé si ukradli II. světovou válku. Denně v médiích slyšíme opakovaně pláč nad utrpením Židů. Tito ale nebojovali a válku nepomohli vyhrát byli pouze pasívní oběti. Naproti tomu Rusko neslo hlavní tíhu bojů a zahynulo ve válce 27 milionů jejich občanů což je několikanásobek oproti židům. Přesto je Putin přítelem Schroedra a neotravují svět každodenním pláčem o utrpení svého lidu. Nehledě ne to jsou to již tři generace co nezažili válku a 90% lidí zajíma to co se jich přímo týká a to jsou zločiny bolševiků kteří jsou ještě dnes uz nás u moci a nepotrestaní. Německo bylo potrestáno, stydí se za tyto své zločiny jejich generalita byla popravena reparace zaplatily je nutně je tedy již nechat na pokoji.

52448

13.5.2005 15:26

RE: Oslavy pod srpem a kladivem

Lev 68.?.?.?

Reakce na 52448

Německo bylo potrestáno, stydí se za tyto své zločiny jejich generalita byla popravena reparace zaplatily je nutně je tedy již nechat na pokoji.
__________________________________

Ano, spravne, souhlas !





52499

13.5.2005 20:33

RE: Oslavy pod srpem a kladivem

68 68.?.?.?

Reakce na 52499

Německo bylo potrestáno, stydí se za tyto své zločiny jejich generalita byla popravena reparace zaplatily je nutně je tedy již nechat na pokoji.

Nemecko kdyby nad sebou nemelo dohled, a dostalo noveho Hitlera, tak uz je davno dalsi valka. [pláč]

52542

13.5.2005 15:22

Oslavy pod srpem a kladivem

Karel 85.?.?.?

Ještě nám dosud zůstal poslední koloniální stát ve své rozpínavosti. Otec jenž prožil v legii revoluci mnoho vyprávěl. Ctěl jsem poznat tento stát více, neb jak věřil moc se nezměnilo. Z feudálního státu kde Trockého dobrodruzi vraždili, kradli a znásilňovali ženy přivedli tyto národy k větší zaostalosti. Feudální šlechtic byl nahrazen nevzdělaným rudým komisařem. Mé poznání mu dalo za pravdu. Co nevinných životů přinesla tato ideologie! Kdo nejvíce na hrůznou totalitu doplatil, byl prostý občan z různých národností této koloniální říše. Dle prezidenta USA - říší zla. Proto se na ni tak útočí, neb ví tento stát co je to svoboda po anglickém kolonializmu.

52498

15.5.2005 6:08

Oslavy pod srpem a kladivem

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

68 napsal:Nemecko kdyby nad sebou nemelo dohled, a dostalo noveho Hitlera, tak uz je davno dalsi valka. Zde bych Vam odpovedel,ze byste mel nahlednout do americkych archivu a najit si ,kdo byl Prescot Bush a jeho parta bankeru a obchodniku ,kteri platili volby v Nemecku aby nacisti vyhrali a ne jenom to dokonce i v dobe valky stale s nacisty obchodovali.
Dana napsala:Hitler mněl tak připravenou živnou půdu pro své psychopatické představy a manipuloval davy, které žily v obrovské bídě. Ostatně historie nás již mnohokrát poučila, že válečné knoflikty vznikají na popud zemí s extrémní chudobou.
* Mate pravdu,ze chudoba,proto Anglie udelala na Nemcko hospodarskou a namorni blokadu je vyhladovet,jestli o tom nevite,mozna ,ze Vas to nikdy neucili,tak ,jak na Irak ,kde zahynulo na 500 000 deti,coz "Marenka" oznacila za spravne,takze si vzpomente jestli Hitler nechal vyhladovet 500 000 deti ,jestli ne ,tak byl humalnejsi,nez kdokoliv jiny.Jinak mezi nami,devcaty,najdete si kolik lodi ,vlaku s zidy odjelo do zahranici a do Svycarska,kolik vlaku s zidovskymi detmi odjelo do Anglie,potom si najdete kolik z zidovskeho Gulagu odjelo valu nekam ,pryz z zidovskych rukou a porovnejte to.
Take si najdete neco o Dankirch,kde hitler dal Americanum-Anglicanum na srozumenou ze nezmasakruje jejich vojaky v beznadejnem postaveni,potom si najdete ,jak zid Eisenhauer nechal hladem umrit miliony nemeckych vojaku,zcela bez jidla a bez pristresi ,spali na poli,zachody neexistovali a kdyz prselo ,tak lezeli v louzich vody,zato jim cely den hrali dzezovou hudbu.

52664

15.5.2005 6:19

Oslavy pod srpem a kladivem

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Pani Dana by si mela uvedomit,ze tech milionu lidi ,co padli v druhe svetove valce ,padli proto,ze Churchill a Roosvelt,oba zide ,chteli valku.
The 20th century was conspicuous with despots. The malicious similarities of the big four clearly demonstrates that the only divergence among them can be measured by degree.

One does not have to admire the corporal to denounce the drunk. Rudolf Hess was left to rot in Spandau Prison to silence the truth. In 1943 the American Mercury identifies the real Hess mission – the Hitler proposal: “Hitler offered total cessation of the war in the West. Germany would evacuate all of France except Alsace and Lorraine, which would remain German. It would evacuate Holland and Belgium, retaining Luxembourg. It would evacuate Norway and Denmark. In short, Hitler offered to withdraw from Western Europe, except for the two French provinces and Luxembourg [Luxembourg was never a French province, but an independent state of ethnically German origin], in return for which Great Britain would agree to assume an attitude of benevolent neutrality towards Germany as it unfolded its plans in Eastern Europe. In addition, the Führer was ready to withdraw from Yugoslavia and Greece. German troops would be evacuated from the Mediterranean generally and Hitler would use his good offices to arrange a settlement of the Mediterranean conflict between Britain and Italy. No belligerent or neutral country would be entitled to demand reparations from any other country, he specified.”*
Dnes ,Bush a Blair nenasli nic ,v Iraku,proti kteremu sli bojovat,tak ,kdo zacal nevyhlasenou a nezakonnou valku,kterou pripravili predem,ze ano?
Kdo je Hitler,ackoliv je to pro nej urazka.

52665

15.5.2005 16:56

RE: Oslavy pod srpem a kladivem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 52665

O FDR jsem už židovskou teorii (od Vás) četl (maron Rosenfeld), pak by ale židovským prezidentem byl i jeho bratranec Theodor. Je prokázanou skutečností, že jeho levicová žena trousila antisemitské vtípky (o lodi přistěhovalých židovských dětí se měla vyjádřit, že z mnoha hezkých dětí vyroste spousta ošklivých dospělých). Churchill měl být Židem po kom ? Vyjadřoval se občas dost drsně, nemožnost potlačit bolševiky přičítal židovskému spiknutí, je pravda, že měl i četné blízké židovské spolupracovníky, ale to někdo přičítá tomu, že Židé mu řešili finanční obtíže. Fandil sionismu, protože ho měl za jedinou variantu bolševismu ve vztahu ke politickému směřování židovsta.

52695

16.5.2005 0:23

Oslavy pod srpem a kladivem

Emma Bovary 62.?.?.?

>O FDR jsem už židovskou teorii (od Vás) četl (maron Rosenfeld), pak by ale židovským prezidentem byl i jeho bratranec Theodor. Je prokázanou skutečností, že jeho levicová žena trousila antisemitské vtípky (o lodi přistěhovalých židovských dětí se měla vyjádřit, že z mnoha hezkých dětí vyroste spousta ošklivých dospělých). Churchill měl být Židem po kom ? Vyjadřoval se občas dost drsně, nemožnost potlačit bolševiky přičítal židovskému spiknutí, je pravda, že měl i četné blízké židovské spolupracovníky, ale to někdo přičítá tomu, že Židé mu řešili finanční obtíže. Fandil sionismu, protože ho měl za jedinou variantu bolševismu ve vztahu ke politickému směřování židovsta.<

Teorii o židovském původu FDR může věřit snad skutečně jen pan Nohejl. BTW: Já tuto teorii neslyšela poprvé od něho ale setkala jsem se s tím v románu Matka Noc od Kurta Voneguta kde hlavní hrdina který pracuje během války v berlinském rozhlase v pronacistickém vysilání zaměřeném na americké vojáky (ve skutečnosti je ale agent pracující pro americkou zpravodajskou službu) označuje tehdejšího amerického prezidenta za Franklina Delano "Rosenfelda" jako pan Nohejl. Jinak FDR byl antisionista a nebýt jeho smrti v roce 1945 kdoví jak by to dopadlo se vznikem Israele. Citát o hezkých dětech a ošklivých dospělých znám jen sem nevěděla že jeho autorkou je Mrs Eleanor Roosevelt. O Churchilovi a jeho prosionistických sklonech to je všeobecně známá věc.

52720

16.5.2005 4:04

Oslavy pod srpem a kladivem

Hastrman 66.?.?.?

[pláč]
Nemecko napadlo Polsko a zakratko se do Polska pustilo SSSR.
Stale nikdo nevi proc, a proc take Hitler napadl SSSR.
Po valce se poslaly ceske zbrane do Palestiny, kde vznikl ten maly stat.
Mnoho obcanu z Polska i Ruska se tam hromadne nastehovali. [oči v sloup]
Ona se pise historie do knih ale malkdo vi jak to opravdu bylo.

Dalsi zajimava vec. Pri parade v Moskve, BBC komentatorka pripomenula brutalni znasilnovani nemeckych zen ruskymi vojaky. O tom se jiste Hitlerovi nesnilo, ze jeho vyvolena rasa bude presoulozena prave temi slovany, ktere on chtel vyhnal nekam daleko na Sibir. Dnesni Nemecko, alespon ta vychodni cast, je takto geneticky obohacena slovanskou krvi. [vyplazený jazyk]

52736

16.5.2005 12:33

Oslavy pod srpem a kladivem

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Pani Bovary napsala;Teorii o židovském původu FDR může věřit snad skutečně jen pan Nohejl.

Pani Bovary ,je mi Vas opravdu lito,zase "sama voda",to neni na co veri pan Nohejl,to je ,co zna a muze dokazat na rozdil od Vas ,ja vim ,Vase poslani je jine,Vy musite vedit ,ze pisi pravdu,ale napsat to nemuzete ,to neni Vas pravy ucel .
Tak ,tedy,Claes Rosenvelt,jez byl zid, ,si otevrel obchod v roce1682, s odevy v New Yorku po svem pripluti do Ameriky ,co by dansky zide ,v roce 1649 a ovsem ,netrvalo dlouho a zmenili si jmeno na Roosevelt,meli ctyri syny ,Isaak umrel mlad,Nicholas ozenil se s Sarah Solomons,Jacobus se ozenil s Catherina Hardenburg.Pozdeji jeden z nich Isaak se stal kapitalistou a otevrel si banku v New Yorku v roce 1790,tak to je zacatek,zbytek muzete cist sami,jak o Stalinovi,tak o Churchilovi a jinych na :
Stalin,Roosevelt,Eisenhauer biographies na lince; http//judicial-inc.biz/Bush_Mossad11.htm
Ucelem je zpochybnik autora tvrzeni a odvratit pozornost ctenaru od skutecnosti,ale ,dukazy vetsinou celi kazde spatne propagande i tech nejvetsich mistru.
Ctenar si potom uvedomi,jak je vlasten svet rizen,ze lide ,kterijej ridi ,pochazeji z jednoho hnizda a ZE VLASTEN ,VSE JE JINE ,NEZ JAK SE VE SKOLE UCILI A JAK JIM SVET PREDSTAVUJE TISK A TV a ovsem pseudohistorici.
Dnes uz miliony lidi ,vidi a cte,co desitky roku a mozna staleti bylo od nich uchovavano v ustranni,dekujme internetu za sebevzdelani,ktere cini lidi svobodnymi.
Bohuzel je mnoho lidi ,kterym spravne informace chybi a je hodne tech ,kteri se snazi ,abychom nevedeli,abychom se nevzdelavali a zustali tupci na cely zivot.

52755

16.5.2005 14:21

Oslavy pod srpem a kladivem

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?


Only Russian citizens will henceforth head the country’s cabinet - State Duma
12.05.2005, 11.43

MOSCOW, May 12 (Itar-Tass) - The Russian State Duma passed a law on Thursday, stipulating that only citizens of the Russian Federation, who have no dual citizenship, will henceforth be entitled to head the country’s cabinet.

The MPs unanimously, by 417 votes, approved simultaneously on Thursday the second and third readings of the law “On Amendments to Article 7 of the Federal Constitutional Law on the Government of the Russian Federation”. It said that the Chairman of the Russian government is to be appointed by the president of the Russian Federation from among citizens of Russia, who have no foreign citizenship, according to the constitutionally fixed procedure.

Jak se zda ,tak Rusko nastupuje novou cestu a ze vsech stran se ozyva :"Rusko ,pro Rusy!"
Podpisova akce intelektualu zacina mit vliv na domaci politiku Ruska ,ktere si uvedomuje v jakem nebezpeci je a nechce se dopustit dalsi osudne chyby,za kterou zaplatil 100 miliony zivotu.
Rusko stale predstavuje atomovou velmoc a chce se vyhnout vnitrimu rozkladu statu,neprijme podvratny plan multikulturni spolecnosti,jez ma v pozadi koreny jedne svetove vlady a tim i celosvetoveho otroctvi.
Jeden z hlavnich zajmu Ruska je otazka oleje v jeho byvalych jiznich republikach ,kde zacina byt nepokoj obyvatelstva proti dosavadnim vladam,kde jsou uz i americke zakladny,tak ,jak i ruske,coz muze byt dalsi ohnisko konfliktu o kontrolu nad zasobovanim olejem,zejmena ,kdyz se k Rusku pridavaji staty ,jako napriklad Venesuela,jez chce vyhodit neplatici americke a britske olejove spolecnosti.






52758

Příspěvků: 84

09.05. 19:57 kema  Oslavy pod srpem a kladivem
10.05. 12:29 hostující  RE: Oslavy pod srpem a kladivem
10.05. 22:12 Aaron Katz  RE: Oslavy pod srpem a kladivem
10.05. 22:58 hostující  RE: Oslavy pod srpem a kladivem
09.05. 20:25 68  Oslavy pod srpem a kladivem
09.05. 23:41 Robert Nohejl  Oslavy pod srpem a kladivem
10.05. 01:01 TT  Oslavy pod srpem a kladivem
10.05. 01:05 brozkeff  Tak to zase ne..
10.05. 01:11 TT  RE: Tak to zase ne..
10.05. 05:15 Jarka  RE: Tak to zase ne..
10.05. 01:06 TT  RE: Oslavy pod srpem a kladivem
10.05. 11:42 Forby  RE: Oslavy pod srpem a kladivem
10.05. 01:55 Zrzek  RE: Oslavy pod srpem a kladivem
10.05. 11:26 merc  RE: Oslavy pod srpem a kladivem
10.05. 11:30 hostující  RE: Oslavy pod srpem a kladivem
10.05. 03:17 Copaallegro  RE: Oslavy pod srpem a kladivem
10.05. 01:09 Robert Nohejl  Oslavy pod srpem a kladivem
10.05. 03:17 jp  Oslavy pod srpem a kladivem
10.05. 05:27 Pavel -Čert- Němec  RE: Oslavy pod srpem a kladivem
10.05. 17:16  RE: Oslavy pod srpem a kladivem
10.05. 04:32 nitram  Oslavy pod srpem a kladivem
10.05. 14:27 Petge  RE: Oslavy pod srpem a kladivem
10.05. 08:43 hm  Oslavy pod srpem a kladivem
10.05. 17:19  RE: Oslavy pod srpem a kladivem
10.05. 08:59 Kamil  Polaci
10.05. 15:35 hostující  RE: Polaci
10.05. 18:49  RE: Polaci
10.05. 17:35 Misu  Oslavy pod srpem a kladivem
10.05. 19:37  Oslavy pod srpem a kladivem
11.05. 13:56  RE: Oslavy pod srpem a kladivem
11.05. 15:40 hostující  RE: Oslavy pod srpem a kladivem
10.05. 20:45 leho  Pan Kral radeji ignoruje navstevu prezidenta zeme Velkeho Satana
10.05. 22:15 Misu  RE: Pan Kral radeji ignoruje navstevu prezidenta zeme Velkeho Satana
11.05. 05:47 leho  RE: Pan Kral radeji ignoruje navstevu prezidenta zeme Velkeho Satana
11.05. 17:19 Misu  RE: Pan Kral radeji ignoruje navstevu prezidenta zeme Velkeho Satana
11.05. 05:55 leho  RE: Pan Kral radeji ignoruje navstevu prezidenta zeme Velkeho Satana
11.05. 07:06 Idealista  RE: Pan Kral radeji ignoruje navstevu prezidenta zeme Velkeho Satana
11.05. 13:59  RE: Pan Kral radeji ignoruje navstevu prezidenta zeme Velkeho Satana
11.05. 14:21 leho  RE: Pan Kral radeji ignoruje navstevu prezidenta zeme Velkeho Satana
11.05. 15:09 Idealista  RE: Pan Kral radeji ignoruje navstevu prezidenta zeme Velkeho Satana
11.05. 20:20 leho  RE: Pan Kral radeji ignoruje navstevu prezidenta zeme Velkeho Satana
11.05. 22:24 Lev  RE: Pan Kral radeji ignoruje navstevu prezidenta zeme Velkeho Satana
12.05. 03:10 Dana  RE: Pan Kral radeji ignoruje navstevu prezidenta zeme Velkeho Satana
10.05. 21:31 Robert Nohejl  Oslavy pod srpem a kladivem
11.05. 00:26 albert  Oslavy pod srpem a kladivem
11.05. 03:57 Bobes  Oslavy pod srpem a kladivem
11.05. 11:05 Vcelicka  RE: Oslavy pod srpem a kladivem
11.05. 13:08 hostující  RE: Oslavy pod srpem a kladivem
11.05. 14:36 leho  RE: Oslavy pod srpem a kladivem
11.05. 14:40 leho  RE: Oslavy pod srpem a kladivem
11.05. 15:43 hostující  RE: Oslavy pod srpem a kladivem
12.05. 01:07 Pavel -Čert- Němec  RE: Oslavy pod srpem a kladivem
12.05. 01:48 Pavel -Čert- Němec  RE: Oslavy pod srpem a kladivem
12.05. 03:20 Dana  RE: Oslavy pod srpem a kladivem
12.05. 05:50 leho  RE: Oslavy pod srpem a kladivem
12.05. 06:35 Dana  RE: Oslavy pod srpem a kladivem
12.05. 08:19 leho  RE: Oslavy pod srpem a kladivem
11.05. 15:29 Milan  Oslavy pod srpem a kladivem
11.05. 20:29 leho  RE: Oslavy pod srpem a kladivem
11.05. 20:35 leho  RE: Oslavy pod srpem a kladivem
11.05. 20:08 Robert Nohejl  Oslavy pod srpem a kladivem
11.05. 21:15  Oslavy pod srpem a kladivem
11.05. 21:23 Robert Nohejl  Oslavy pod srpem a kladivem
11.05. 22:55 misu  RE: Oslavy pod srpem a kladivem
12.05. 22:41  RE: Oslavy pod srpem a kladivem
12.05. 04:47 Robert Nohejl  Oslavy pod srpem a kladivem
13.05. 04:58 Šeďa  Oslavy pod srpem a kladivem
13.05. 04:58 Šeďa  Oslavy pod srpem a kladivem
13.05. 10:15 Dana  RE: Oslavy pod srpem a kladivem
13.05. 13:21 leho  RE: Oslavy pod srpem a kladivem
13.05. 16:56 68  RE: Oslavy pod srpem a kladivem
15.05. 16:40  RE: Oslavy pod srpem a kladivem
13.05. 06:22 hostující  Oslavy pod srpem a kladivem
13.05. 09:02 Milan  Oslavy pod srpem a kladivem
13.05. 15:26 Lev  RE: Oslavy pod srpem a kladivem
13.05. 20:33 68  RE: Oslavy pod srpem a kladivem
13.05. 15:22 Karel  Oslavy pod srpem a kladivem
15.05. 06:08 Robert Nohejl  Oslavy pod srpem a kladivem
15.05. 06:19 Robert Nohejl  Oslavy pod srpem a kladivem
15.05. 16:56  RE: Oslavy pod srpem a kladivem
16.05. 00:23 Emma Bovary  Oslavy pod srpem a kladivem
16.05. 04:04 Hastrman  Oslavy pod srpem a kladivem
16.05. 12:33 Robert Nohejl  Oslavy pod srpem a kladivem
16.05. 14:21 Robert Nohejl  Oslavy pod srpem a kladivem

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

16

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc prosinec přispělo 33 čtenářů částkou 4 742 korun, což je 16 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Italské námořnictvo čelí Erdoganovi: Na Kypr dorazila italská fregata Federico Martinengo 10.12.19 21:50 Itálie 0

Turečtí vojáci vyvěsili tureckou vlajku na řeckém ostrově v řece Evros10.12.19 20:19 Řecko 0

Turecká letadla dnes 30x narušila vzdušný prostor Řecka v Egejském moři10.12.19 19:50 Řecko 0

Důkaz o "nezávislosti" průzkumů veřejného mínění10.12.19 14:14 Česká republika 1

Střelec v ostravské nemocnici zabil šest lidí. Neměl legální zbraň10.12.19 11:21 Česká republika 6

EU nařídila sledovat už od roku 2020 spotřebu každého řidiče, někteří na to doplatí10.12.19 11:10 Evropská unie 0

Poslanci chtějí zakázat domobranu10.12.19 11:06 Česká republika 1

Čína zakáže americkou technologii - začíná ná totální technologická válka 09.12.19 20:19 Čína 0

Cultural Enrichment #1309.12.19 19:39 USA 1

Belgie: Muslimský mob podpaluje vánoční strom na náměstí a řve "Allahu akbar"09.12.19 19:27 Belgie 0

Hihi. Chvilkaři se zlobí na Klause mladšího. Nemohou zneužit symbol trikolory09.12.19 17:51 Česká republika 2

Z dcery Angeliny Jolie a Brada Pitta se stává kluk09.12.19 11:20 USA 1

Chvilkaři proti Babišovi, Sardinky proti Salvinimu - stejný scénář, jak přes kopírák09.12.19 11:15 Itálie 1

Augsburg: Muslimové na vánočních trzích ubili hasiče09.12.19 11:11 Německo 0

V Jizerských horách místní obyvatelé obnovili nacistický památník padlým vojákům Wehrmachtu a oddílů SS 08.12.19 21:01 Česká republika 3

Istanbulská dohoda - čeští občané jsou záměrně podváděni08.12.19 20:02 Česká republika 1

Neschválení Istanbulské dohody je neakceptovatelné, řve feministka. Odhlasujeme, že k Istanbulské dohodě přistoupí EU jako celek, vyhrožuje EU komisař06.12.19 11:41 Evropská unie 5

Národná rada SR schválila Dodatkový protokol, zavádzajúci nové trestné činy za vyjadrenia rasovej a xenofóbnej povahy06.12.19 10:56 Slovensko 2

ODS: Občané ČR nesmí platit za podnikání premiéra Babiše, víme, jak na to dohlédnout06.12.19 10:50 Česká republika 1

Nejvyšší soud se zastal somálské studentky s hidžábem. Česko musí tolerovat náboženský pluralismus06.12.19 10:24 Česká republika 1

Měnové kurzy

USD
23,01 Kč
Euro
25,52 Kč
Libra
30,32 Kč
Kanadský dolar
17,39 Kč
Australský dolar
15,68 Kč
Švýcarský frank
23,35 Kč
100 japonských jenů
21,16 Kč
Čínský juan
3,27 Kč
Polský zloty
5,95 Kč
100 maď. forintů
7,71 Kč
Ukrajinská hřivna
0,97 Kč
100 rublů
36,22 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 683,36 Kč
1 unce stříbra
383,43 Kč
Bitcoin
166 666,88 Kč

Poslední aktualizace: 10.12.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 084