Diskuze k článku

Týrali Češi cikány, nebo naopak?

Příspěvků 79

30.4.2005 3:24

Jen faktická poznámka.

Jiří Táborský 71.?.?.?

Jen vzpomeňme, jak na si na něm vařil svou politickou a mediální polívčičku Vladimír Mlynář, který se v této souvislosti proslavil výrokem, že "se stydí, že je Čech".

Vladimír Mlynář není Čech, ale Žid.

50981

10.9.2010 9:02

RE: Jen faktická poznámka.

xxxxxxx 88.?.?.?

Reakce na 50981

cikáni a holocaust [smích] jen škoda že se na hodne znich najk zapomnělo !!!!!!! a ještě za to odškodnovat to snad ne ! už si snad nakrdly dost ne ? tihle asocialní lidé (cikáni)atd , budou krást ! aji kdyby nevim co , takže nevidím jaký koliv dovod tohle šmejdy odškodnovat !!!!!!!

227850

30.4.2005 5:27

Týrali Češi cikány, nebo naopak?

Stojan Jakotyč rainyday333 (zavináč) hotmail (tečka) com 69.?.?.?

Ja mam na Ciganov iba tie najlepsie spomienky. Ked som bol v siestej triede, tak s nami chodila do skoly Dezika, pekna Ciganka. Najprv to zacalo tym, ze sme s nou akouze "zapasili" a chytali sme ju za prsia, potom sme ju zacali pozyvat do nasho "bunkru", co bol suteren baraku jedneho kamarata, a nakoniec tam prislo k najlepsiemu - stratili sme tam s Dezikou panictvo. Bolo nas niekolko [smích] A stratili sme ho tam niekolkokrat.
Nuz, ako hovorim, nemozem sa na ciganov stazovat.

50983

30.4.2005 6:12

Týrali Češi cikány, nebo naopak?

Vcelicka 24.?.?.?

pokud jsem dobre rozumel zpravam, jednalo se o 270 cikanu kteri na tomto miste zemreli. Pokud je to misto posvatne smrad z prasecince mu nevadi. Prasecinec je vzdalen asi 500 metru a cikani maji na miste budov koncentraku krasnou mohylu. K oslavam, se dostavilo asi dve sta cikanu, kde zustali ti ostani?
Vlada ma v programu o tom diskutovat, prohlasil vcera novy premier Paroubek. Neni to tedy zdaleka tak zhave jak by se podle clanku pana Krale mohlo zdat. Ovsem na druhe strane neni na skodu na to upozornit. Urcite se najdou dalsi skupiny a podskupiny ktere by rady pobirali nejaky duchod za sve padle. Doufejme ze zvitezi rozum. Link o cikanech na strance >zajimave adresy< vcera oznacen jako nefungujici funguje, dnes ho ovsem nemohu najit, jsou tam velice dobre udelane fotografie nasich snedych spoluobcanu a jejich obydli.

50988

30.4.2005 7:31

Týrali Češi cikány, nebo naopak?

petr wagner petr_wagner (zavináč) hotmail (tečka) com 213.?.?.?

Jsem dalek toho obhajovat Cikány - Romy, popravdě žádného osobně neznám. Ale rád srovnávám. Co takhle vepřín v malé pevnosti v Terezíně. Nebyl by to náhodou mezinárodní skandál? Bezpochyby i s rektálním alpinismem a omlouváním. I od prezidenta bych očekával více noblesy, než ujištění, že do NAŠICH PRASEČÁKU SI MLUVIT NEDÁME. Ten vepřín je totiž soukromý a nejen EU, ale ani prezident do něj skutečně mluvit nemůžou.

50990

30.4.2005 17:27

RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 50990

Obcane Wagnere, ja me Vas opravdu lito!
Jestli se Vam podari se zamyslet nad Vasim prispevkem je realna nadeje ze to pochopite.

51004

30.4.2005 10:14

Týrali Češi cikány, nebo naopak?

Maxmilán Bratr 80.?.?.?

Jeden nepříjemný zážitek se spoluobčany snědé pleti mám i já. Zhruba před rokem a půl jsem já, subtilní padesátiletý "dilino", šel na noční směnu. U stánku blízko zástavky autobusu jsem si chtěl koupit cigarety. Když jsem se hloučkem romských výrostků prodíral k okénku jeden mi podložil nohu a druhý do mě strčil. Byla to vyložená provokace. Ostatní jen pobaveně přihlíželi. Z obličejů jsem jim vyčetl, že už se nemohou dočkat kdy něco špitnu na svou obranu, abych pak schytal do zubů. Jelikož jsem si v mžiku spočítal, co by to pro mě znamenalo( šichta v tahu, zranění, žádná nemocenská do doby než se případ policii neuzavře, následně nezaplacené účty, převaha svědku pro provokatery), raději jsem ponižený na maximum, za halásného jekotu bandy musel prchnout. Nejvíc mě štve, že policie tudy projíždí dost často, ale NECHODÍ. jsem si jist, že by bylo vše jinak, kdyby policajti CHODILI.

50993

22.5.2005 20:33

RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 50993

Celý život jsem proti cikánům nic neměla, protože jsem s nimi nepřišla do kontaktu. Až teď v důchodu jsem byla poučena:
Pronajala jsem byt "bílé" cikánce (to jsem bohužel v tu chvíli nevěděla) s kojencem. Hrála báječně strašnou chudinku, ale peníze
za byt prý dohromady dá. Ze začátku dobré, ale objevil se její přítel a otec dítěte - cikán jako poleno. Nějakou dobu se zdálo být
vše v pořádku, i když jsem měla dojem, že ona ho vlastně musí živit a on dělá, jako že shání práci. Tu a tam se pohádali a jednou
po takové hádce ho ona vyhodila. On se ovšem po pár dnech vrátil v noci zpět, posilněn alkoholem nebo zdrogovaný, a když ho nechtěla pustit dovnitř, tak rozbil domovní i bytové dveře a sousedé museli volat policii. Nato dostala výpověď z bytu a "ukecala" mne, že tam může s dítětem zůstat o měsíc déle, než by odpovídalo podmínkám ve smlouvě. Ke konci měsíce se začala přede mnou schovávat a vyhýbala se jakékoli komunikaci. Také se zhoršila s placením. V bytě celý den není a chodí tam jen na noc, a to i s vyhozeným přítelem. Asi má v úmyslu bydlet tam co nejdéle zadarmo.
Přítel hned po incidentu slíbil, že uhradí škodu, ale zůstalo jen u slibu. Ona řekla, že zajistí opravu bytových dveří, výsledek tejný.
Asi jsem byla naivní, že jsem ji po zjištění cikánských kontaktů a původu tolerovala, ale bylo mi líto ji i s tím malým vyhodit. Kromě toho jsem nikdy nebyla rasista. Teď to mám ...
Také jsem si postupně dávala dohromady rozdíl mezi tím, co mi povídala, a skutečností. Závěr: samá lež.
Proto: Kdo chce v Brně vzít do bytu nebo pronajmout byt - POZOR. Mladá bílá cigánka Marie Šandová s malým dítětem a její přítel (momentálně) Tomáš Ferko (cigán jak poleno), bez práce, asi dealer drog, nedodržují smlouvu o pronájmu, neplatí, nevystěhují se po výpovědi, rozbíjejí dveře apod.
Takže, milí spoluobčané, na takové typy jde určitě většina sociálních výdajů v naší zemi. A ještě nás kritizuje sama velká EU.
Neměli bychom s tím něco udělat? Varuji všechny.

53328

30.4.2005 11:51

Týrali Češi cikány, nebo naopak?

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Horacek a Mlynar...no co,..kazdej z tech smradochu tlacicich se nahoru, potrebuje schudky na politicky Olymp.
Cigani, pokud jim nekdo posle nejake penize, budou celit o to vetsi nenavisti
ze stany bilejch, kteri v tomto pripade se urcite nechaji slyset, ze je cigani opet okradli.
A cigani naoplatku si zase neuvedomuji dostatecne, ze kazdy z nich dluzi aspon sedesat tisic na hlavu, ktere budou muset zaplatit za Salzmany,Junky,Dyby,Kocarniky,Dlouhe,... a ostatni bezpaterni bile, hlasicich se k ceske narodnosti.
White collar crime sedi jasne k bile kuzi.
Cigani.....tam jsou vedle, jak ta jedle.
Nejakou tu penezenku z kapsy....to jo,ale stovky miliard ukrast pred ocima taxpayers, kteri umi stekat jen na barevne sousedy,....to umi jen vyvoleni.
Bili, v kabatech ruzne barvy a strihu.
Ovsem, na zakladce v lavicich obe skupiny se ucily zpivat:
KDE DOMOV MUJ ...... [zmaten]
Pokud by nekdo z ciganu mel nekoho soudit, tak jedine komunisty za nasilne potlacovani lidskych prav, kdy sestiletym detem bylo komunistickym systemem a negramotnymi rodici povetsinou zmenoznovano zakladni vzdelani a bylo suplovano tzv. zvlastnimi skolami.Nasledky tohoto planu bolsevika nesou na svych bedrech nynejsi cesti taxpayers, kteri jsou samozrejme hodne nasrani, kdyz vidi ty fronty ciganu, cekajicich na soc.davky.
At podekuji Masarykovi a zakonum 1.republiky.
Z takoveho srabu se cesti taxpayers vylizou jedine pomozi pouziti zdraveho rozumu, nikoliv nenavisti.
Idealista.....62 [cool]

50995

30.4.2005 20:00

RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 160.?.?.?

Reakce na 50995

Do zvláštních škol se etnikum dříve nazývané Cikány (kolik z nich se hlásí k romské národnosti ?) dostávalo a dostává poprávu, pokud opomineme nižší IQ (zhruba na úrovni Afroameričanů, dnes jsou tyto údaje prakticky nepublikovatelné), byly zde i potíže s češtinou a problematické děti by v "normálních" školách brzdily ostatní a zbytečně přetěžovaly pedagogy. Základní vzdělání lze v zvláštní (dnes se jim myslím newspeakem říká "odborné"[mrknutí jedním okem] škole pochopitelně obdržet rovněž. Co se týče tábora v Letech, nebyl koncentrační (alespoň ne v přeneseném slova smyslu, jak ho chápeme dnes), ale kárný - pracovní pro kriminální delikventy. Znal jsem dokonce jednoho dozorce, který coby četník přešel do SNB. Ježto jsem k této složce kladný vztah neměl, neptal jsem se na jeho minulost, ale z vyprávění dalších známých vím, že se svou činností v Letech nijak netajil, což by asi v případě nějakého topení cikáňat v rybníce a obdobných rozšiřovaných bajek učinil. Masarykovy "cikánské" zákony byly tvrdé, leč spravedlivé a maximálně chránící daňové poplatníky před problematickými kočovníky. V zahraničí byly dávány za vzor. Pokud jsou dnes vnímány jako diskriminační, dokazuje to jen, jak velký kus cesty od nezkresleného vnímání reality jsme ušli. Komunisté naopak zakázali kočování vůbec a přivedli tím spolu s pracovní poviností Cikány k nejlukrativnějšímu způsobu obživy, rození hromad potomků za účelem maxima přídavků. Vynalézavější jedinci pak odešli do invalidního důchodu.

51012

1.5.2005 23:36

RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?

babka_Blažková 212.?.?.?

Reakce na 50995

To Vy jste, pane, vedle jak ta jedle, jsem totálně "rrozčarována", jak můžete zde, na této diskusi, vůbec načínat něco jako byť i třeba náznak toho, že Romové nemohli absolvovat zákl. vzdělání, neb byli již od kolébky diskriminováni a bílí učitelé neměli nic jiného na práci, než se snažit zkomplikovat těmto nebohým dětem absolvování základní školy.
Kolik jste měl cikánských spolužáků? Kolik z nich zvládalo výuku? Kolik z nich umělo česky a navíc i číst? Kolik z nich se vůbec zabývalo myšlenkou, že zvládnutí ZŠ či ZDŠ by bylo fajn? Odpovím za Vás. Nikdo. Zato mně, jakožto bílé ženě s bílým dítětem, které má diagnózu LMD, řekne třídní učitelka "Ale chápejte, že já se nemohu Danečkovi tolik věnovat, vždyť mám ve třídě pět romských dětí..." .
Důsledky si domyslete sám.

51128

1.5.2005 23:56

RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 51128

Plne Vam rozumim, babko Blazkova
Tridni ucitelka Vam naznacila, ze Vy s tim nic nenadelate.
Ten pocit nemohoucnosti neni dobry.
Ale ctete pozorneji.
Psal jsem take o rodicich tech deti.
Pokud dite nema podporu doma i ve skole, stane se z nej socialni pripad.
At uz cerny, nebo bily.
Ale tak typicky jev, jakym jsou "white trash" v USA, velice brzo uvidime i zde v Cechach, Morave a Slezsku.
Komunisti videli jen 5 let dopredu.
Pekny vecer, preji.

51132

2.5.2005 13:05

Salzman, Kožený, Dyba...

acegi@seznam.cz Jiří Barták 62.?.?.?

Reakce na 50995

...NIKDO z těchto pánů - a lidí jejich ražení - mě NIKDY fyzicky neohrožovali, žádný z nich NIKDY nekradl u mě v práci, NIKDY jsem si kvůli nim nemusel připadat jako ubožák, že musím nechat urážet svou přítelkyni, že nejsem schopen ji ubránit před pěti hnusnými náctiletými spratky...

Cikáni jsou jako rakovina. Čím víc je znám, tím větší odpor k nim cítím - tedy abych byl spravedlivý - cca k 80 - 90ti procentům z NICH; vyjímky existují. Opravdu existuje poměrně ostrá hranice MY vs ONI. Ne "rasová", ale kulturní propast nás odděluje.

Souhlasím s Vámi, že prvorepublikový, resp. později komunistický režim zcela rezignoval na snahu o jejich asimilaci. To nám ale nyní nepomůže.

Je třeba uplatňovat velmi jednoduché pravidlo "padni komu padni" a schválit zákon "3x a dost", nebát se umisťovat jejich děti do náhradních rodin či státních ústavů, pokud jsou v místě jejich trvalého bydliště nevyhovující hygienické podmínky atd. Až KONEČNĚ pochopí, že se na NĚ vztahují stejná pravidla jako na NÁS (ale i např. Vietnamce, Židy...) budeme mít všichni vyhráno.

51199

2.5.2005 13:07

Salzman... II

acegi@seznam.cz Jiří Barták 62.?.?.?

Reakce na 50995

Opravdu nehodlám ke "svému" důchodci (který ovšem celý život pracoval) živit ještě další dva "své" parazitující Cikány.

Kdo TOHLE označí za rasismus, je opravdu MAGOR a měl by si dát studenou sprchu.

A na závěr malá ekonomická analýza: cca 500.000 nezaměstnaných Cikánů x 5000,- (?) Kč měsíčně na sociálních dávkách x 12 měsíců = 30 mld Kč přímých nákladů KAŽDÝ ROK - a to nepočítám s JEJICH krádežemi, zvýšenými náklady na Policii ČR kvůli NIM, ale např. i s hygieniky (vzpomínáte jaká z toho byla aféra, když nechtěl starosta nějakého města pouštět cikáňata na plovárnu, protože výhradně mezi NIMI propukla epidemie - tuším úplavice)? Kolik naši zemi stáli Vámi zmínění pánové dohromady - a kolik nás stojí každý den tato populace štěnic?

51200

30.4.2005 15:17

Týrali Češi cikány, nebo naopak?

Aja 24.?.?.?

.... a stal v Letech koncentracni tabor nebo ne?
Kdo ho zridil, kdy ? A za co tam byli Cikani internovani?

51002

30.4.2005 18:12

Týrali Češi cikány, nebo naopak?

Emma Bovary 62.?.?.?

Tábor v Letech byl zřízen za vlády Rudolfa Berana během tzv 2.republiky na podzim 1938. Za protektorátu se z toho stala přestupní stanice do Auschwitz-Birkenau.

51007

30.4.2005 18:45

RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?

Aja 24.?.?.?

Reakce na 51007

Dik, uz jsem neco nasla. Zminka je o druhem tabore nekde u Hodonina.

51008

1.5.2005 21:47

RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?

abel 81.?.?.?

Reakce na 51008

Nikoliv u Hodonína, ale v Hodoníně u Kunštátu. Mimochodem, na místě, kde byl ten lágr stál za bolševika jiný lágr, totiž pionýrský, a v nedalekém zámečku bylo už za bolševika rekreační zařízení pro invalidy, tehdy jediné bezbariérové, aspoň v pokud vím. No, dneska na tom o moc líp nejsme. Jsem zvědavý, jestli tam budou chtít postavit pomník.
Jinak ovšem článek se mi naprosto nelíbí, protože úplně opomíjí některá dost podstatná fakta. Řekl bych dokonce, že byl napsán spíš jako ventil negativního vztahu k danému etniku, než jako relevantní a prameny podložená informace. Zase si někdo dělá služku z historie. Ale to se dělalo, dělá a dělat bude.
Např. se tam nepíše, že v Čechách ana Moravě v době těsně před válkou existovala poměrně dost velká skupina Cikánů asimilovaných nebo dejme tomu usedlých, kteří žili ve vesnicích, a od svých spoluobčanů se odlišovali jenom barvou pleti. Fakt celkem civilizovaného způsobu života, aspoň podle našich norem jim ovšem proti Hitlerovi a norimberským zákonům nebyl nic moc platný, museli do sběrných táborů a odtud do Osvětimi taky. A zatraceně málo se jich odtud vrátilo. Mám kamaráda, jehož maminka to štěstí měla, dodnes má vytetované číslo, a zdraví v háji.
Takže Áda to tady "vyčistil", ovšem jinak, než si patrně představoval. Protože v poválečném bordelu se sem teprve začali hromadně stěhovat slovenští Cikáni, kteří byli civilizačně daleko níž, no, a jelikož tady bylo prázdno, tak měli volné pole, a mají ho prakticky dodnes.
Jinak to s tou etnicitou Cikánů je rozhodně složitější, taky neužívám slovo "Rom",protože to je jen jeden jejich kmen. Němečtí Cikáni, taky relativně usedlí jsou většinou např. z kmene Sinti. Olachům se sice oficiálně říká olaští Romové, ale nevím, žeby si tak říkali oni sami. Je to podle mého takový hodně nešikovný pokus vyrobit nexistující národ, aspoň ne v moderním slova smyslu, oni tam ještě nedospěli.
Jiank se mi dost ekluje, že jsou v článku všelijaké "oslí můstky" směrem k současnosti, Cikáni, které vybíjel Hitler myslím nejsou úplně stejní, než ti, co tady žijí dnes. A ať už nám dnes působí nevím jaké problémy, nevidím žádný důvod,proč bych tím měl omlouvat vraždění lidí jen pro jejich etnický původ (barvu pleti atd).

51111

2.5.2005 10:24

RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?

Max 217.?.?.?

Reakce na 51111

...museli do sběrných táborů a odtud do Osvětimi taky. A zatraceně málo se jich odtud vrátilo. Mám kamaráda, jehož maminka to štěstí měla, dodnes má vytetované číslo, a zdraví v háji.

Nic ve zlém, p. abel, ale kolik let proboha je té mamince Vašeho kamaráda? Používáte totiž čas přítomný - takže jí je řekněme 80, nebo více? A má z toho koncentráku zdraví v háji? VÁŽNĚ? DĚLÁTE SI PR...L?

51181

2.5.2005 23:03

RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 51181

Také mne to napadlo, dědeček, který měl z Dachau opravdu "zdraví v háji", přežil osvobození jen o měsíc.

51259

3.5.2005 13:41

RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?

abel 81.?.?.?

Reakce na 51181

S tím věkem máte pravdu, takže nelze zřetelně vědět, co se všechno na jejím zdraví podepsalo. Znám lidi, u nichž by se s trochou cynizmu dalo říct, že třeba pobyt v Ravennsbrücku jim vytrénoval odolnost proti stresu a imunitní systém natolik, že by vlastně měli být rádi. Ale nejsou, potvory český nevděčný[smích] Nicméně poněkud nelibě nesu, že se vede diskuse jen o tomhle detailu.

51381

30.4.2005 19:20

Týrali Češi cikány, nebo naopak?

Modráček meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Téměř bezvýhradně souhlasím s panem Králem, až na jeden nikoliv významný detail. Nejsem si úplně jist, ale podle mě žid Mlynář pronesl svůj trapný (a nelogický) výrok při jiné příležitosti: Na pohřbu cikánské kapsářky Heleny Biháryové ve Vrchlabí. Přiznávám ovšem, že je to v podstatě jedno, problém je jinde. [naštvaný]

Něco k případu Biháryová:
Podľa niektorých informácií, smrť Rómky mohla súvisieť s jej trestnou činnosťou, za ktorú bola stíhaná v roku 1996. 26-ročná olašská Rómka Helena Biháryová bola údajne niekoľkokrát zadržaná v uliciach Vrchlabí kvôli krádežiam peňazí. Spolu so svojimi dvomi sestrami boli údajne postrachom mesta. Toto tvrdia o nej samotní Rómovia. Zástupca starostu mesta, Jozef Pištora, tiež tvrdí, že šla v rôznych pochybných podnikoch.

51009

30.4.2005 22:52

Týrali Češi cikány, nebo naopak?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Romský holocaust je všeobecně daleko méně připomínán než židovský. Stejně tak jak není připomínána turecká genocida Arménů 1915. O marginalizaci těchto historických faktů ze strany pro-israelských lobby organizací píše i Norman Finkelstein v Holocaust Industry. Je paradoxní že článek je v podobném duchu ačkoli autor asi nebude radikální sionista.

51020

1.5.2005 1:19

Týrali Češi cikány, nebo naopak?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Jiří Valtr - aha, podle pana jsme rasisti... [zahanbení] Hmmm. Mno, zkuste jit sam v podvecer v hezkem obleku s vsemi nezbytnostmi advokata, jako mobil, pager, diktafona hezky kozena diplomatka se sloustou lejster + nadita penezenka do libovolne vetsi cikanske usedlosti.
Oni z vas tam uz toho rasistu udelaji. A dost mozna, ze uz ani na Zvedavci nadale psati nebudete [chechtot]

Vite, pokud vas cikani parkrat zmlati (proti deseti je to tezky), okradou a dozivotne si nesete nasledky (zuby, jizvy, deformace...) tak vas ta svanda prejde.
Me se stalo.

Ale presto uznavam, ze jsou mezi nimi taci, jenz si zaslouzi hrde oznaceni Romove a nehodlam jim ho smahem uprit ani nahodou. Od 5-te tridy jsme jednoho takoveho na zakladce meli ve tride. Byl tichy, hodny, nesmrdel, nebyly s nim problemy a ani my jsme mu nedelali problemy. Nejaky Horváth.
Těžko říci, kde je mu konec.

A proti nemu stoji dalsich 100 takovych, jenz se kvalifikovali jen na zvlastni skolu. Bohuzel, je to tak. Tahle skola byla nejakych 300m od meho tehdejsiho bydliste a vyse zminene zkusenosti mam tedy logicky s jejim osazenstvem.

Opravdu by nekdo chtel, aby tihle "lide" chodili do normalni skoly? A nezblaznili jste se? [oči v sloup]



Stojan Jakotyč - sakra, vidite, clovece, ja mel zkusenosti jen s jejim brachy... Ja vul se zase fixoval na ten spatny sex, ci co [chechtot] Nebo ze by si me vybrali sami? V kazdem pripade je vas, sice asi bohuzel vymysleny pribeh, vhodnou humornou vlozkou a odhaluje, ze i Romove (urcite neslo o nemytou cikanku, ze ne?) mohou byt i uzitecni k jinym cinnostem, nez odhelcovani rozpoctu socialky...

51034

1.5.2005 1:55

RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 51034

>Opravdu by nekdo chtel, aby tihle "lide" chodili do normalni
>skoly? A nezblaznili jste se? [oči v sloup]

Trodas
Jen ekonomika, nic jineho.
Pocitat umis, tak si zcela urcite dokazes spocitat,
kolik procent z vybranych dani pujde na reseni tohoto zatizeni
z kapes generace tvych potomku ( budou [mrknutí jedním okem] )
pokud udelas tu stejnou chybu a nechas jim na krku stejny socialni problem,
navic zakonem podporeny.
Komunisti byli u moci a meli povinnost vuci budoucim generacim.

Bud si jist, ze i ty platis.
Vsichni platime.
Zbytecne.
Rec je o penezich v nasich kapsach, nebo nasich penezich v kapsach tech druhych. Vse v souladu se zakony CR.

51040

1.5.2005 2:01

Týrali Češi cikány, nebo naopak?

kema 216.?.?.?

Cikani neboli Romove jsou po cele Evrope. `Vsimnete si, o kolik je lepsi situace v zemich zapadni Evropy. Tam se celou tu dobu kdy jsme budovali socialismus, brali cikanum kone, medvedy a opice neco s celym problemem delalo.
Predevsim se investovalo do jejich vzdelani a vubec do toho, aby se aspon nejak uplatnili.Utratily se na to miliardy. Je to fer vuci danovym poplatnikum? ROZHODNE NENI !!!!
Jenze jina cesta od konce 2 svetove valky neni.Zaplatpanubohu. [mrknutí jedním okem]
A nadavani na cigose taky nepomuze.

51042

1.5.2005 3:16

RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 129.?.?.?

Reakce na 51042

>Cikani neboli Romove jsou po cele Evrope. `Vsimnete si, o
>kolik je lepsi situace v zemich zapadni Evropy. Tam se celou
>tu dobu kdy jsme budovali socialismus, brali cikanum kone,
>medvedy a opice neco s celym problemem delalo.

>Predevsim se investovalo do jejich vzdelani a vubec do toho,
>aby se aspon nejak uplatnili.Utratily se na to miliardy. Je
>to fer vuci danovym poplatnikum? ROZHODNE NENI !!!!

>Jenze jina cesta od konce 2 svetove valky
>neni.Zaplatpanubohu. [mrknutí jedním okem]

Jo, treba Svycarsko, ze jo... Tam se neparali. Odnali decka rodicum a prevychovali je. Vzalo to jednu generaci. To tak udelat v Cesku, to byl byl kraval.

51044

1.5.2005 21:53

RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?

abel 81.?.?.?

Reakce na 51044

No, podobný "kravál"jsem zažil před 10 lety v USA, v Indiánském muzeu v N. Yorku. Byla tam nádherná výstava o tom, jak bílí kolonisté násilím zavírali Indiánčata do internátních škol, kde je totálně odindiánšťovali, brali jim jazyk, víru atd. Ono je to od Amíků dosti pokrytecké, když to dneska odsuzují, protože teď už s tím stejně nic moc dělat nejde. Nicméně podobný "Besinnung" čeká i ty Švýcary, ne že ne. A jen tak na okraj, pomohli si tím ti Švýcaři?

51113

2.5.2005 23:05

RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 51113

Neslyšel jsem, že by měli problémy se svými "Romy".

51260

3.5.2005 13:46

RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?

abel 81.?.?.?

Reakce na 51260

No, tam to asi budou spíš ti Sinti. S něma problémy nemají, ale mají je se "svými" Turky, Kurdy, Jugoviči atd. Obávám se, že podobný postup tam už uplatnit nelze.

51384

1.5.2005 23:54

RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?

babka_Blažková 212.?.?.?

Reakce na 51042

Jo, pomůže. Když nastoupí skupina "Romů" do autobusu, ve kterém zrovna jedu, přitisknu si kabelku se všemi svými doklady a penězi k tělu a dám na ni ruku. To pomůže. Až se to naučíme všichni, bude líp, neboť pak se toto naše oblíbené etnikum přeorientuje výhradně na tzv. "elpaso". Potom pojem "nutná sebeobrana" nabude zcela nových rozměrů a "Romská" otázka se do pěti let vyřeší sama. Fakt.

51131

5.5.2005 9:01

RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?

abel 81.?.?.?

Reakce na 51131

Tohle tesat do kamene! Skoro každý chlap tady rozumuje nad nějakým "konečným řešením", ale veskrze praktické řešení, i když asi ne "konečné" nám musí ukázat dáma. Pánové, nemáme se náhodou stydět?

51660

5.5.2005 12:34

RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 51660

>Tohle tesat do kamene! Skoro každý chlap tady rozumuje nad
>nějakým "konečným řešením", ale veskrze praktické řešení, i
>když asi ne "konečné" nám musí ukázat dáma. Pánové, nemáme
>se náhodou stydět?

Ábeles, jestli teda todle považujou za řešení "romského" problému, tak jim musím říct, že mě zklamali. Tak jednoduchý to není ! Pokud ovšem ta dáma nemluví v nějakých alegoriích, jako Kristus. Možná, že to ještě dokreslí.

51691

5.5.2005 20:28

RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?

abel 81.?.?.?

Reakce na 51691

Nehodlám tady předkládat nějaká ucelená řešení, tím méně konečná. Jednak nejsem tak dobrý v počtech, jako někteří zdejší přispěvatelé, jednak si myslím, že ani žádné tzv. řešení neexistuje. Většina pisatelů příspěvků, která tady po něm volá, se patrně chce takového řešení dokonce dožít, tak to už teprv ne[smích] Změny mentality, vzájemné vlivy soužití různých etnik, to rozhodně nejsou procesy na jednu generaci. Všechno, co s tím momentálně jde, je naučit se s tím žít, a ne zbytečně lamentovat, že je to takové nebo makové. A k tomu patří i dávat si bacha na svoje věci. Mně moji cikánští klienti, resp. jejich dítka ukradla nejeden mobil, někdy dokonce z ruksaku na vozíku. Samozřejmě jsem pěnil, ale co tak s tím můžu dělat jiného, než si ten mobil nepouštět od těla (a dítka k tělu)? Mimochodem, to už je dost výrazný projev degenerace hodnot, kdysi bylo nemyslitelné okrást postiženého. Možná že ani ne z nějaké slušnosti, ale protože to bylo považováno za špatné znamení, přinášelo to smůlu. V Bulharsku si tamější Cikáni přede mnou dokonce uplivovali, a přecházeli na druhou stranu cesty, když mě potkali, abych je neuřkl. No, tak ti naši se zmodernizovali, na uřknutí už nevěří. Docela škoda[smích]

51726

1.5.2005 4:35

Týrali Češi cikány, nebo naopak?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Ono se v jadru nejedna o odskodneni 'cikanu',ale vubec o odskodneni,nebot to je zivna puda pro statisice advokatu po cele zemekouli,tak ,jak v pripadu holocaustu ,kde obeti dostali minimum a advokati v drahych hotelich maximum a nakonec i se Svycarskou bankou dosli k tomu ,ze cast penez byla v dobe valky prevedena do israelske banky.Dnes je situace takova ,ze ,kdyz nekdo upadne na chodniku ,tak se hned zepta a ,kdo je za to zotpovedny a koho budu soudit.Takze po vyplaceni odskodneho jednomu ,chce i ten druhy odskodneni a treti take a v tom kolotoci penez a byrokratickeho hykani se vsichni vytunelujem navzajem.jen chudak Putin odtahl s neporizenou ,nebot stat Israel neni na vydavani kriminalniku ke spravedlnosti v Rusku k odskodneni ruskeho statu ,tak i jednotlivcu.
Ted ,jde jen o to ,zda i cikani zaplati odskodneni lidem ,kterym ublizili,jestli by vubec nejake penize bylo mozno z nich dostat,nebot pamatuji z dob socialismu,jakmile cikani nekde zacli neco krast a nekoho napadat ,tak rameno spravedlnosti se radeji rychle vytratilo z mista cinu s omluvou ,ze stejne nic si z nich nevememe a ze vsichni jsou Demetrove ,takze je tezke nekoho meiz nimi hledat,co jen tech nove dodanych bytu ,co znicili a odtahli,kdo by to mohl vsechno zaplatit a nebo,ze by to nakonec zaplatili,az by dostali odskodneni z doby druhe svetove valky?
Jednou jsme natiral dvere,ktere uz spalili,protoze jim byla zima ,tomu byste nikdo neveril,ze takova vec je mozna,take jsem si vzpomel,ze za asfaltovani dvora fabrika zaplatila romskemu zdruzeni 32 korun na hodinu,zatimco my jsme plnili socialisticke normy za 8 korun na hodinu,takze stale cekam ,jestli mne ten rozdil nekdo z tech dobrych nedoplati,ja chci take svoje .

51048

1.5.2005 14:25

Týrali Češi cikány, nebo naopak?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Cikansky problem ma velmi elegantni reseni v reforme prispevku na deti. Cinsky model. Prispevky na 1 dite. Kdyz ma rodina 2, zadne prispevky na deti. Kdyz ceka treti - nucena sterilizace a potrat.

To je Cinsky model, jenz je efektivni a kterym jsem se inspiroval.

U nas je to neproveditelne, ale staci mala obmena - zadne prispevky rodinam s 2 a vice detmi - a problem bude vyresen v velmi kratke dobe. Cigosi odtahnou tam, kde jim ty penize budou stale radi vyplacet, holobyty pro ne stavet a byty renovovat.

Idealisto - pocitat umim, ale take pocitam s tim, ze z 98% cikanu se romove nikdy nestanou a kdyz si pujdete stoupnout do fronty k pokladne na socialku, tak zjistite snadno, ze cikani berou 10-16k korun, zatimco bili jen 3k - protoze nemaji deti a jeste bydli treba u rodicu. Cikani povysili nezodpovednost (poridit si deti v tezke socialni situaci) na vydelecny proces. Vetsina jich ma 120+ kg (z ceho asi, z toho, jak nemaji co jist?) a chodi v drahych, byt nevkusnych hadrech s zlatymi retezy na krku. Ne, ze bych jim to zavidel, ale IMHO je kazdy peniz vynalozeny na prevychovani neprevychovatelneho ztraceny...

51077

1.5.2005 21:33

Čína ne, chce to přemýšlet...

Petr_T 82.?.?.?

Určitě se mnozí usmějí, případně zhrozí, ale to Čínské řešení by nemuselo být od věci, ne neděste se, žádné nucené sterilizace, ale motivační systém dávek:
- 1 dítě = 80%
- 2 děti = 200%
- 3 děti = 250%
> 4 děti = 250%

(myslím si, že dvě až tři děti by měla mít každá rodina - minimálně dvě - ať nevymřeme, čtyři děti je luxus který si běžný pracující nemůže dovolit, alespoň ne v této době)

další stupeň
- pracuješ (třeba i za minimální mzdu) = výsledné % 1.1
- nepracuješ < 6 měsíců (úřad práce) = výsledné %
1
- nepracuješ delší dobu = výsledné % 0.8

měli by být zvýhodněni ti kdo "něco" platí do státní kasy a ti co o práci mají zájem a hledají ji - možná by ubylo lidí, kteří "přece nebudou dělat za ty prachy, když to dostanu od sociálky!"

invalidní důchodce (nebudou mne mít rádi - to bude!)
- běžné dávky
- je li invalidní nepracuje a čeká li 3 a další dítě pak dávky
0.7

i invalidní lidé vychovávají děti, ale 3 děti jsou docela luxus pro zdravého pracujícího člověka, tak proč by měl ten pracující platit za něco, co si nemůže dopřát sám???

Jsem zvědav, která pol. strana mi tenhle nápad ukradne... Za to chci křeslo v parlamentu a ochranku [cool]

51108

1.5.2005 23:16

RE: Čína ne, chce to přemýšlet...

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 51108

>měli by být zvýhodněni ti kdo "něco" platí do státní kasy a
>ti co o práci mají zájem a hledají ji .....
Samozrejme by meli byt zvyhodneni ti, kteri plni statni kasu.
Ja bych navrhoval (chazarskych i krestanskych) 10% z kazdeho vladniho tunelu a pak kazdy kvalitni danovy poplatnik { dojna krava ) bude potrebovat vidle.
A kolotoc se konecne roztoci [velký smích]

Byt nezamestnany bile pleti, ...tezke, tezke...
Ale zkuste se vzit do situace, kdy hledate praci a jste cerny.
A navic bydlite treba v Hradci Kralove.
To by byl ale tezkej masochismus sebevedomi [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný]


51125

2.5.2005 20:22

RE: Čína ne, chce to přemýšlet...

Petr_T 82.?.?.?

Reakce na 51125

Byt nezamestnany bile pleti, ...tezke, tezke...
Ale zkuste se vzit do situace, kdy hledate praci a jste cerny.
A navic bydlite treba v Hradci Kralove.

Vládní tunely organizují bílí límečkové, kteří si ušijí zákony místo obleku (I špičkový krejčí by jim záviděl, jak jim padnou). A když se jim náhodou na něco přijde, tak se schovají za imunitu a lžou lidem do očí, jak moc fajn to s nimi myslí... (podobnost čistě náhodná).
Neříkám, že je lehké sehnat práci, ale systém dávek lidi k tomu shánění nemotivuje dávky dají víc než si člověk vydělá, sociální systém tuneluje sám sebe. Vím o místě s cca 12% nezaměstnaností a nabídkou cca 300 pracovních míst - většinou dělnických a pomocných.
Docela chápu otce 2 dětí, že nepůjde pracovat za cca 5000 čistého, když na podporách získá víc a za méně "práce" myslím si, ale že pokud pracuje měla by být soc. dávka motivační a ne aby se mu známí v hospodě smáli, že dře celý den na to co oni dostanou "za pár razítek".

51243

2.5.2005 0:08

RE: Čína ne, chce to přemýšlet...

babka_Blažková 212.?.?.?

Reakce na 51108

Zapomněl jsi na jednu věc; zvednout minimální mzdu. Tady u nás v Ostravě ji totiž bere 90 procent pracujících obyvatel (pominu manažery Vítkovických železáren a bývalé Nové huti) a jsou šťastni, že mají práci. A na socku kolikrát taky nejdou, jenom proto, že je jim trapně, že nedokáží uživit svou rodinu a utáhnout státní byt s regulovaným nájemným.
Mimo mísu - jsem už FAKT paranoidní, nebo je v našem Moravskoslezském regionu (navzdory výdělkům) opravdu největší drahota, co se nákladů spojených s bydlením týče?
Myslím tím elektřinu, plyn a vodu...

51134

2.5.2005 20:45

RE: Čína ne, chce to přemýšlet...

Petr_T 82.?.?.?

Reakce na 51134

Všimla jste si, že firmy s celostátní působností mají jiné platové standarty v Praze a "na venkově"? Vím, že v Praze je drahé bydlení, ale většinu ostatních potřeb tam lze sehnat za nižší ceny než "na venkově". Podle některých informací i soc. dávky jsou snad v Praze vyžší, ale to vařím z vody a doslechu takže to neberte moc vážně (Není tu někdo zachycený soc. systémem na území Prahy? - Teda pokud nemusel podepsat prohlášení o mlčenlivosti, jak to dělají některé firmy?).
Nechce se mi věřit, že by ve Vítkovicích pracovali za min. mzdu, teda mimo "kosmetiček podlahových krytin".
Přesto mi připadá, že "nákupní košík" pro určení výše soc. dávek museli pořídit v nějaké akci v rámci otevření nového gigamarketu a příspěvek na bydlení spočítali podle stanového kempu a to ještě dostali slevu, protože se jich při dotazování zeptali "A kolik lidí asi ubytujete" a oni odpověděli "Asi tak 800.000!"
"Normálnímu" člověku je skutečně trapné jít škemrat na sociálku, pokud to není poslední šance, jak přežít.

51244

2.5.2005 2:20

*Róm*....... Týrali Češi cikány, nebo naopak?

Robin 83.?.?.?

Když Róm.......tak jedině CD-ROM. S těmito uděláte nejlepší zkušenosti,navíc nekradou a nežijí ze sociálních dávek.
No a co se týče Ćechů a jejich zpytování svědomí ? Tak nevím, já nejsu Ćech. Ale jako Moravák mohu Ćechům poradit,aby si s tím nelámaly hlavu a měly cd-RÓMY rádi.
[chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

51150

2.5.2005 10:25

Týrali Češi cikány, nebo naopak?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Romská otázka je u našich politiků a žurnalistů velmi populární. Politici se tímto rádi zviditelňují a noviny si zvyšují prodejnost svých novin.
Nikdo z nich , ale nepracuje s fakty. Znám romy, kteří jsou čistotní, vzdělaní a pracují. Těch je ,ale skutečně jen minimum.
Ti ostatní tzv. nepřizpůsobiví, ale v žádném případě nejsou hloupí.Za celou dobu co zde s námi žijí se naučili dokonale využívat svou tzv.diskriminaci. Velmi dobře znají naše zákony a předpisy a dokonale využívají toho, že lidé se jim raději vyhnou,než by měli s nimi riskovat nějaký střet.

Příklad č.1- Dávky na sociálce. Matka samoživitelka (neromka)žádá o příspěvek sociální dávky. Pracovnice na úřadu ji nejdříve prolustruje, co má doma v bytě a nařídí prodat nejdříve vše co vyhláška považuje za nadstandart( což je téměř vše). Rom přijede na úřad autem, ověšený zlatem a úřednice,ani nemrkne a podepíše mu naprosto vše.

Příklad č.2- byty. Romové dostávají státní byty přednostně. Poté co je totálně zlikvidují okamžitě žádají o nový, v televizi bouřlivě vykřikují , v jakých to příšerných podmínkách musí bydlet, samozřejmě o tom, že byt zničili sami a za nájemné nezaplatili ani korunu taktně pomlčí.

Příklad č. 3 - sterilizace romek.Poté co se v televizi objevil šot, ve kterém paní redaktorka sdělila trpící menšině, že údajně ne všechny sterilizace byly podle pravidel. Zjistila spousta romských žen, kterých se sterilizace týkala, že by se na tom dalo vydělat. Dodatečně si uvědomily, že " ony to vlastně vůbec nechtěly, popř. byly d

51182

2.5.2005 12:21

Týrali Češi cikány, nebo naopak?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

To že se k nám po válce nastěhovali slovenští, resp. rumunští cikáni měl na svědomí hlavně Josef Gžugašvili a slouhové v našem vedení. Byla to náhrada za odsunuté němce. MF

51192

2.5.2005 19:51

RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?

carodejnik 80.?.?.?

Reakce na 51192

Uz prestante s tymi kokotinami o slovenskych ciganoch. Nic takeho neexistuje, jedine vo vymazanej ceskej hlave. Neexistuju ani ziadne statistiky o pohyboch ciganov po uzemi byvalej spolocnej republiky len informacie agentury jedna pani povedala a to z jednoducheho dovodu, ze sa nesmu zostavovat, lebo by to bol rasizmus. Je jasne, ze cigani boli na uzemi celej republiky uz v predminulom storoci a na Slovensko tiez len z niekadial dokocovali a neokotili sa tam na stromoch ani ich neprodukujeme v slovenskych genetickych liahnach.
Uz som to tu raz napisal, ze ich kocovanie nie je vysledkom slovenskej politiky, ale ich mentality. Uz storocia tiahnu tam, kde sa da lahsie parazitovat. A robia to pod ochranov roznych humanistickzch, hlavne zidovskych organizacii. To ze ceski politici nemaju gule a nedokazu zamedzit ich parazitovaniu, nie je slovensky problem.
Jeden dalsi dovod, preco sa im u vas viac paci, bola skutocnost, ze ceske media po rozdeleni republiky spustili propagandu o skorom zaniku samostatneho Slovenska a ze pokapeme od hladu. Ked to cigani zaculi, tak si povedali HOJTA NA CECHY.
To je ako kartova hra na Cierneho Petar, kto ho ma nakoniec, ten prehrava. Ako sa zda, rozohrali ste velmi zlu partiu a tak vam Cierny Peter zostal. Ale nebojte sa, este stale sa hraju nove partie, pretoze Ciernych Petrov je viac.
Good Luck!!

51239

2.5.2005 22:00

RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 51239

Nevim proc se porad "navazis" do Cechu. Pred rokem 1992 jsme byli "bratri" ve stejnem state Ceskoslovensku. Rekni me na rovinu, proc nemas Cechy rad a ja to potom budu chapat.

Myslis si, ze Cesi byli radi ze za komunismu byl president Slovak, ktery vlastne ty cikany do Cech pozval.
Po rozdeleni republiky do Cech cikani prijizdeli proto, protoze na Slovencku uz nebylo co krast.

51249

3.5.2005 0:07

RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?

carodejnik 62.?.?.?

Reakce na 51249

Nevim proc se porad "navazis" do Cechu. Pred rokem 1992 jsme
>byli "bratri" ve stejnem state Ceskoslovensku. Rekni me na
>rovinu, proc nemas Cechy rad a ja to potom budu chapat.

Pocuvaj ma chlape, urob si najprv poriadok vo vlastnej hlave, precitaj dvakrat co som napisal a na co som reagoval a potom pis prispevky. Moj prispevok bol reakcia na ignorantskeho Cecha, ktory sa stazuje na slovenskych ciganov. Odpisal som mu, ze slovenski cigani neexistuju. Existuju cigani so slovenskym pasom a indickym povodom. To, ze ich odtial nevyhodite, vnimam ako cesky problem. Zakon akcie-reakcie. Takze nebi posla. Ja mam konkretnych Cechov rad. Cech ako masa, ktoru by som mal mat rad, pre mna neexistuje.
Mimochodom, Cech ako taky, zid ako taky alebo Ukrajinec ako taky na Zvedavcovi zostal zakazany, odkedy su nove pravidla. Divim sa, ze to nezostalo scenzurovane.

>Po rozdeleni republiky do Cech cikani prijizdeli proto,
>protoze na Slovencku uz nebylo co krast.

Z tejto casti tvojho prispevku sa da vycitat velky respekt a laska k slovenskemu narodu ako takemu...

51270

3.5.2005 0:52

RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 51270

Nemam nic proti Slovenskemu narodu, ale proti lidem jako jsi ty.
Precti si schvalne ty tvoje prispevky. Bud to pises vozralej a nebo nepremyslis.
Mimochodem doufam ze sis precetl tu web stranku, co tu nekdo poslal o cikanech. To si take nekdo podle tebe vymislel?

51275

3.5.2005 8:36

RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?

carodejnik 62.?.?.?

Reakce na 51275

Nevim proc se porad "navazis" do Cechu.

Ruda -- 24.?.?.?

Myslis si, ze Cesi byli radi ze za komunismu byl president Slovak, ktery vlastne ty cikany do Cech pozval.

Ruda -- 24.?.?.?


Po rozdeleni republiky do Cech cikani prijizdeli proto, protoze na Slovencku uz nebylo co krast.

Ruda -- 24.?.?.?


Nemam nic proti Slovenskemu narodu, ale proti lidem jako jsi ty.
Precti si schvalne ty tvoje prispevky. Bud to pises vozralej a nebo nepremyslis.

Ruda -- 24.?.?.?

Toto su vsetko perly tvojho ducha Rudko, ale ja sa navazam do Cechov. Ani jeden fakt alebo argument len invektivy alebo nadavky z tvojej strany, ale ja uz ti neodpisem lebo ma Stwora zase zjebe! Ja tu nemam narodny bonus, aby som mohol slobodne, podla vlastneho uvazenia reagovat na tvoje urazky. Takze si dalsie poznamky v mojom smere odpust a setri cas na precvicenie pravopysu

v slove vymislel mas chibu, v slove Slovencko tiez a este vsade inde.

51351

3.5.2005 16:37

RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 51351

Carodejniku jsem rad, ze sis "ulehcil" a ted k tvemu prispevku. Ja vim ze delam gramaticke chyby. Jsem nejaky cas mimo svou vlast, tak se neni co divit. Hlavne ze ty zadne PRAVOPISNE chyby nedelas. Precti si schvalne svuj posledni prispevek a pak neco rikej o chybach.

51404

3.5.2005 4:02

RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 51270

trosku z historie Romu, prevzato z doporucene stranky:
Po vzniku samostatného Československa v roce 1918 žila drtivá většina Romů na Slovensku (podle sčítání v roce 1925-6 žilo celkem 50 000 Romů (?), z toho asi 500 v Čechách, 2 500 na Moravě a zbytek na Slovensku). Podle neoficiálních odhadů byl skutečný počet Romů v Československu na konci 30.let asi 100 000. Při sčítání lidu v roce 1930 se k romské (tehdy cikánské) národnosti přihlásilo asi 30 000 osob. Existovalo několik romských skupin-čeští(většinou kočovní) a moravští Romové (usazení) a Sintové (němečtí Romové-kočovní). Největší skupinou byli Romové slovenští.

Proto cikani mluvi v cechach jeste stale slovensko-cestinou....
to ovsem nema zadny dopad na Slovaky jako takove, ze by cikani se lihnili na stromech u Popradu. Je to pouze fakt a historie cikanu.
Neni tedy duvod, delat Cesko Slovenskou slovni valku......

51300

3.5.2005 6:45

RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?

Lev 68.?.?.?

Reakce na 51300

Proto cikani mluvi v cechach jeste stale slovensko-cestinou....
to ovsem nema zadny dopad na Slovaky jako takove, ze by cikani se lihnili na stromech u Popradu. Je to pouze fakt a historie cikanu.
Neni tedy duvod, delat Cesko Slovenskou slovni valku......
______________________________________________

Pane Vcelicko, za to mate u me aplaus - bez ironie ! Obcas z vas vyleze neco rozumneho. To asi proto, ze na vas dobre pusobim a pan Taborsky ma taktez na tom patricnou zasluhu [velký smích]




51328

2.5.2005 23:22

RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 51239

Jeden odkaz z mnoha...http://www.tamazpet.cz/romove.htm

51265

3.5.2005 14:02

RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?

abel 81.?.?.?

Reakce na 51239

O tých slovenských Cigánoch som tuším písal zatiaľ iba ja, takže to beriem na seba (ale nie osobne). Netvrdím, že si za tým 100% stojím, lebo sa o tom vie starého čerta, nie je to zdokumentované. Ale je mi divné, že najviac Cigánov žijúcich tu "na Čechoch" má také echt české mená, ako Lakatoš, Táncoš, Balog, Varga, Vizváry a pod. A keď sa s nimi človek baví, tak ich čeština má niekedy dosť silný slovenský akcent, hlavne u starších. Viem ho rozpoznať, žil som na Slovensku 42 rokov, a trochu ešte po slovensky viem[smích] Navyše som tu v Brne robil nejakú dobu dobrovoľného skoro sociálneho pracovníka v štvrti, hojne týmto etnikom obývanej, a oni sa tým v debate nijako extra netajili, že ich otec lebo kto sem prišiel po vojne zo Slovenska. Tí českí, resp. moravskí dosť asimilovaní Cigáni sa volali napr. Holomek, Štěpánek a pod. Takže ak to niekoho zaujíma, mohol by sa výzkumu tejto otázky solídne venovať, aby sa o tom vedelo viac. Samozrejme tých, ktorí by videli Cigánov najradšej znovu v Osvienčime to zaujímať aj tak nebude. Ale mohlo by to byť na úžitok, keď sa to niektorého Slováka dotkne[smích]. Ak sa to potvrdí, tak či sa ho to dotýka lebo nie, je to fakt. A komu padni tomu padni sa hovorí aj na Slovensku.

51387

2.5.2005 23:18

Týrali Češi cikány, nebo naopak?

babka_Blažková 212.?.?.?

Pro Petra_T: každopádně tady málokdo dosáhne na průměrnou mzdu. Většinou je to plus minus autobus deset tisíc. Teda chlapi. Ženské tady mívají šest až osm tisíc. Já tu desítku ovšem měla taky. V pekárně. Ale přála bych každému vidět tu normu, podle které se pracovalo. Šest desetihodinových směn týdně. Tomu se říkalo "být v úkolu", nikoli v "hodinovce". Ucházelo se tam o místo i pár cikánů. Po první šichtě se už nikdy víckrát neukázali. Já neodešla. Já byla odejita. Zaměstnavatelům tady u nás většinou nevyhovuje, když je jejich zaměstnanec inteligentní a navíc má doma knížečku s nápisem Zákoník práce. Tady bych začla já.

51262

3.5.2005 10:04

Týrali Češi cikány, nebo naopak?

Jarka 160.?.?.?

At to bylo za 1. republiky, za 2. svet. valky, ci za totalitni vlady, velka rada Romu se nesnazila zaklimatizovat..Je to jejich vec, jejich projev, jejich mentalita. Je to mensinove etnikum a tudiz, by se meli snazit vyrovnat vetsine.Je to v jejich moci...Rada Romu to udelala a jejich spoluziti s nami neni na prekazku. Smutne je to, ze nam vyrusta a dospiva stale nova romska populace, ktera se nemini, nebo nechce, nebo se aspon nesnazi dostat na nejakou lidskou uroven..Oni totiz dost nechapou, ze nikdo nemuze parazitovat na ostatnim obyvatelstvu statu, at se jedna o kohokoliv. Prace cloveka je jednim s mnoha dulezitych piliru zivota. Clovek, ktery neco chce, musi nejdriv dat. Romove, nemini nic davat /praci/, ale radeji berou / nekteri a je jich vetsina/. Da se to vyresit? Tezko, meli na to radu desetileti..

51357

3.5.2005 16:54

RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 51357

Pani Jarko, cikani(pardon Romove [smích] )se nechteji nejak prispusobovat, protoze i stat je v tom "ochranuje". Co vim od me segry(ktere zije v severnich Cechach), tak kdyz prijde cikanka s 4-5 detmi na socialku a zacnou tam delat "dusno", tak jim daj vsechno co chteji, jen aby od nich meli pokoj.
Kazdej se jich boji aby ho nahodou cikani "nenahnali" k soudu za rasismus. Je jich v Cechach jen mensina, ale skoro by to vypadalo,ze jich tam je 8 milonu.
Nerikam ze vsichni cikani jsou stejni, ale bohuzel tech 15% dobrej v se v tom "ztrati".

51406

4.5.2005 10:11

RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?

abel 81.?.?.?

Reakce na 51357

> by se meli snazit vyrovnat vetsine.Je to v jejich moci<
Dvě věci:proč by se měli? Kdo to říká? Nebo nařizuje? To slovíčko "vyrovnat" beru jako že je namísto "přizpůsobit", aspoň mně to dává ten smysl. Ale oni ani nikdo se nemusí nikomu a ničemu ani vyrovnat, ani přizpůsobit, na to není žádný paragraf. Většinová společnost je k tomu může tlačit, to ano, ale to neznamená, že se musí nechat dotlačit. Samozřejmě to sebou něco obnáší, to nepřizpůsobení se, ale zatím jim to nedochází, a podle mého ještě dlouho nedojde. Neboť to je ta druhá věc: Je to v jejich moci. Není. Nevím, jestli zdejším pánům sociálním inženýrům dochází vůbec obsah pojmu "mentalita". Patrně ne, protože jim přijde, že jejich česká, příp. česko-americká nebo kanadská mentalita je něco přirozeného, "normálního", čemu se přece každý musí přizpůsobit, protože vždyť přece to je jasné, ne? Řekl bych, že ne, aspoň ne člověku, který žil tisíciletí v něčem jiném, co mu vyhovovalo stejně dobře, jako tomu Čechovi to jeho. Vy tady většinou všichni uvažujete v ekonomických kategoriích, jenomže to nejsou jediné, v nichž lze uvažovat. Přinejmenším rozhodně ekonomické kategorie nevystihují všechnu složitost světa. Podívejte se jen na USA, na jaký průšvih si zadělali, když se v 17.-19. století pokusili vyřešit nedostatek prac. sil dovozem černochů z Afriky, a máte to. Howgh.

51518

4.5.2005 17:11

RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 51518

Pane Abel, nesrovnavejte cernochy v USA s cikany. Cikany nikdo do cech nasilim nedovezl. Ti do Evropy prisli pred dlouhou dobou z Indie. Nevim tedy proc, ale nekdo jim zrejme "nakukal" ze zde budou mit "lepsi" zivot.
Pani Jarka ma pravdu, kdyz pise ze se cikani musi "VYROVNAT" s jejich mentalitou. Kdyz jim nekdo da byty, jidlo, penize a to vsechno zadarmo, tak se musi snazit take pro to neco udelat, aby se zaradili do spolecnosti a zacali KONECNE neco pro tuto spolecnost delat.
Ja kdyz jsem prijel do Kanady, tak me take kanadska vlada v zacatcich pomohla. Oni to ale delali proto, ze ode mne cekali, ze se tu "prizpusobim" a castecne to Kanade vratim(treba jenom v danich, ktere budu platit - kdyz budu delat).
Bohuzel vetsina cikanu nedela, cili take statu nic "vratit" nemuze.

51573

4.5.2005 20:35

RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?

abel 81.?.?.?

Reakce na 51573

Kočování Cikánů z jejich indické pravlasti až kamsi daleko do Evropy je jev, o kterém zase víme starou belu, o to víc si tam toho nafantazírujeme. Klidně to mohlo být tak, jak říkáte Vy, a klidně to mohlo být i jinak, třeba pod vlivem nějakých válečných událostí a pod. Podobné migrační vlny zažila hlavně Asie při Džingischánovi (13. stol.) nebo islámském dobývání Indie (1526).
Jinak ovšem mám pocit, že jste si můj příspěvek pořádně nepřečetl, nebo aspoň na něj nereagujete. Nikdo nic nemusí, akorát umřít. A kromě toho i přijmout následky svého jednání, ať už je očekává nebo daleko častěji ne.

51589

4.5.2005 21:35

RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 51589

S tím přikočováním to asi bude spíš jak říká on, to jen v dnešní době se utečenci z oblastí válečných konfliktů zastaví až tisíce mil od bojiště, v zemích s vyšší životní úrovní. Záznam zajímavé debaty před schválením "cikánského" zákona - http://www.senat.cz/zajimavosti/tisky/2vo/stena/088schuz/S088002.htm

51596

4.5.2005 23:12

RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 51596

Tuto web stranku bych vrele doporucoval memu "priteli" - CARODEJNIKOVI. Porad se "ohanel" tim, ze cikani do Cech za Slovenska neprisli. [oči v sloup]

51612

5.5.2005 12:47

RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?

abel 81.?.?.?

Reakce na 51596

No, neřekl bych, vemte si takové stěhování národů před zhruba 2 tis. lety. Začalo to tím, že v Číně se začaly mlátit nějaké kmeny, čímž uvolnili lavinu, která měla energii ještě v Evropě. A v Indii, odkud přivandrovali se toho taky dost dělo, střídaly se tam árijské a neárijské kmeny, jenže o tom dost málo víme. Ovšem je otázka, jestli to poznání něco vyřeší. Ať tak nebo jinak, jsou tady.

51693

5.5.2005 2:23

RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 51589

Pane Abele, pisete: Nikdo nic nemusi, akorat umrit".
To muzete rikat ted v demokracii, ale v komunismu by jste to rikat nemohl.

Mohl by jste napriklad rici: "Ja nechci jit na vojnu". No rici jste to mohl, ale moc vam to nepomohlo, protoze vas stejne odvedli.

51626

5.5.2005 9:08

RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?

abel 81.?.?.?

Reakce na 51626

Mně ne, já mám "modrou"[smích] Myslím, že Vám rozumím, ale i za té totality se našlo pár lidí, kteří se řídili jen vlastním svědomím. Pokud je bolševik nezlikvidoval, tak je dorazila "demokracie po česku", plná komoušů ve vysokých funkcích, s prezidentem, který bojoval proti totalitě čtením knížek v pracovní době v Prognostickém ústavu.
Ono ale beze srandy, skutečně nic nemusíte, akorát musíte přijmout důsledky toho svého nemusení.

51661

5.5.2005 9:35

RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 51661


>Ono ale beze srandy, skutečně nic nemusíte, akorát musíte
>přijmout důsledky toho svého nemusení.

Smrt, jako dusledek toho "nemuseni", ...docela silne kafe [velký smích]

51667

5.5.2005 12:42

RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?

abel 81.?.?.?

Reakce na 51667

Ano, ale přesto se pár takových "bláznů" i v českých dějinách našlo. Čímž ovšem nechci říct, že by asociální, či spíš antisociální Cikáni byli u mne nějací hrdinové. V 19. století se našlo hodně romantických literátů atd., kteří je obdivovali za to, jak jsou "sví". Jenže k "bytí sebou" patří i přijetí odpovědnosti za své jednání, a Cikáni tohle neumí. Když jim na nějakou lumpárnu přijdou, tak zatloukají, příp. to svádějí na jiné, jak 10-letí kluci, když vytlučou balonem okno. A zas na druhou stranu, hodně z té proticikánské averze je o tom, že jim blahobytný, leč konformní měšťák kolikrát závidí, že dělají věci, na které si on netroufne, protože "co by řekli lidi".

51692

3.5.2005 21:40

Týrali Češi cikány, nebo naopak?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

carodejnik - nevim, co se clovece rozcilujete, ale je prokazanym faktem, ze po valce sem prisli cikani ze slovenska, nebot tu byly lepsi zivtni podminky. To same po rozpadu ceskoslovenska a vlastne az dodneska... Opravdu nechapu, proc kvuli tomu musite pouzivat vulgarismy.
Jeste vam je hromadne nedeportujeme a platime jim dobre, az to prestane a posleme vam je supem zpet, tak si stezujte [mrknutí jedním okem]
Ja bch to udelal, i kdyz by to vyvolalo urcite velkou nevoli, ale nevim, proc bychom je tu meli zivit my...


Ruda - presne tak to je. Cikana si vezme vsechny svoje deti, druha a kdyz jich nema dost, ta si este nejake pujci a jde na socialku. Co chteji kvuli par kc od normalniho cloveka, to je pod lidskou dustojnost. Co chteji po cikanovi?
Este jsem nevidel cikana na socialce s tim stohem papiru a uctu, co musi belch dodat. Logicky z toho vyvozuji, ze nechteji skoro nic, nebo jen zakladni minimum... A skutecny stav veci na miste si take myslim, ze nepujdu overit ANI NAHODOU [pláč]

Je to, jak carodenik spravne napsal, o odvaze problem resit. Dokud ji nenajdeme, tak budeme mit problem.

PS. sliboval jsem si od EU hromadnou migraci cigosu za tucnejsimi prispevky a zatim nic. Nevim nekdo, cim to? Estli nahodou nejsou podminky pro zislani obcanstvi jinych statu o dost prisnejsi nez nase...? Neprodavame se moc lacino? [zmaten]

51442

5.5.2005 5:00

Týrali Češi cikány, nebo naopak?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Ja si pamatuji,ze i sebevrazda obesenim byla trestnym cinem ,nebot vinik-sebevrah chtel zamern eokrast stat o jednu pracovni silu,coz pri takove rozvetvene pribuzenske byrokracii byl trestny cin hodny odsouzeni,jak "proletariatem" ,tak timto cinem ohrozena byrokracie mela co rici k tomu.
Obeseny a to dobre se rezimu vysmal,ale obeseny a zachraneny si pozdeji uvedomil,ze tomu ,cemu chtek uniknout nebylo ,tak z daleka tezke ,jako to ,co prislo po zachraneni,drive tomu SS straze rikali pri spatreni nekoho v elektrickych dratech plotu "zivotem ,unaveni",ale socialismus je prekonal.
S cikanam asi nikdy neporadime ,pokud se neprikroci k raznemu "chirurgickemu zakroku",pokud budem lidsti,tak nelidsky nase verejnost bude trpet cikanske najezdy ,co by dedictvi z jedne generace na druhou.
Pokud se to nekomu zda tvrde ,tak ,at se prestehuje do cikanskeho sousedstvi.
Prikladem muze byt ublizovany Israel ,ktery nepokryte rika Israel pro zidy,Arabove ven!
A nikdo z UN si nestezuje ,zadna humalni organisace neprotestuje,ticho po pesine.
Tohle vsak nemuzete rici v Britanii,kde studentka vykrikla :"Britanie ,Britum "a uz je u soudu pro rasisticke smysleni,nevim ,proc si nezajela do Israelu,tam by mohla kricet do omrzeni a nic by se ji nestalo, ovsem "Britanie ,Britum" ,by to take nesmelo byt,to da rozum.Nacionalismus je dnes trestny,jen ,kdyz domacim politikum tece voda do bot,tak si na nej okamzite vzpomenou,kdyz i Stalin vyzval rusky lid branit "Svatou maticku Rusi" kdyz "za Stalina " nesetkalo se s zadnymi vysledky.

51641

5.5.2005 6:26

RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?

Tom 24.?.?.?

Reakce na 51641

"A kdo by dřel a bídně hekal pro tu chvíli žití, než jen že strach z něčeho po smrti, z těch krajů neobjevených nám ochromuje vůli."

Shakespeare v Hamletovi

>Ja si pamatuji,ze i sebevrazda obesenim byla trestnym cinem ,nebot vinik-sebevrah chtel zamern eokrast stat o jednu pracovni silu,coz pri takove rozvetvene pribuzenske byrokracii byl trestny cin hodny odsouzeni,jak "proletariatem" ,tak timto cinem ohrozena byrokracie mela co rici k tomu.

Jen tak mimochodem. Pojímání sebevraždy jako trestného činu, převzal bolševik od církve svaté. Církev sice sebevraždu nenazývá trestným činem, ale hříchem. Odsuzovat sebevraždu jako trestný čin či hřích, je naprosto směšný tyátr pro dočasně pozůstalé. Člověku, který se odhodlá a dokoná tento zoufalý, definitivní čin, je zcela u prdele co si o něm kdo myslí.

51648

5.5.2005 12:49

RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 51648

>Jen tak mimochodem. Pojímání sebevraždy jako trestného činu,
>převzal bolševik od církve svaté. Církev sice sebevraždu
>nenazývá trestným činem, ale hříchem. Odsuzovat sebevraždu
>jako trestný čin či hřích, je naprosto směšný tyátr pro
>dočasně pozůstalé. Člověku, který se odhodlá a dokoná tento
>zoufalý, definitivní čin, je zcela u prdele co si o něm kdo
>myslí.

Myslím, že to byl Seneca, který řekl :"Nezáleží na tom, jak dlouho jsi žil. Ale "jak" jsi žil !" No, a potom je ještě možné se zaobírat nějakou re-inkarnací, či v lepším případě "sublimovat" do vyššího stadia a ocitnout se na docela jiné, vzdálené planetě a mít celý tento svět (Očistec) úplně někde blízko u té zadní části těla. Jenže vono to má háček. Von se k tomu musí člověk nějak propracovat, ale velká většina z nás neví jak. Možná, že je jich dost, co se domnívají, že to ví, ale nikdy se nedovíme jestli to tak opravdu je. Takže akorát se můžeme o něco snažit. Každý sám za sebe. No, a potom uvidíme. Jestli teda vůbec.

51694

6.5.2005 5:44

RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?

Tom 24.?.?.?

Reakce na 51694

Člověk by měl vidět dokud je a ne doufat, že uvidí, až nebude.

51770

5.5.2005 8:45

RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 51641

ctenarum Zvedavce

A clanek tohoto obsahu se nestydi napsat emigrant, ktery je clenem skupiny lidi s jinou mentalitou a barvou kuze nez australsky domorodec, ktery si doma moc vyskakovat nemuze, protoze bili umeli lepe mlatit klackem do hlavy.
Muzete se branit, pane Nohejl.
Jako emigrant byste ale radej mel drzet h.... a krok.


51657

5.5.2005 18:05

Týrali Češi cikány, nebo naopak?

rudyj_zabijak 212.?.?.?

mimochodem... pokud od prvni republiky narust romske populace je z nejakych odhadovanych 100k, je teda dnesnich asi 700k docela uspech... zatrepte hlavama, kdo to bude kruci platit treba za deset let? ... to uz jich bude milion, to je geometricka rada, zrusit davky pri vetsim poctu deti jak 2 a hotovo. pul roku nepracujes, budes mit davky snizeny o tretinu, dalsiho pul roku dalsi tretinu a pokud nebudes makat celych 18 mesicu, nedostanes uz od statu ani korunu... to by se nam panecku zlepsil socialni system a me by tech 15k mesicne na socialnim pojisteni alespon tolik nealo

51715

5.5.2005 23:03

RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?

hostující 84.?.?.?

Reakce na 51715

No,jasně,tak nějak by to šlo,ale abych se přiznal ,nakonec mně daleko více se.ou úplně jiný skupiny obyvatel ,na který doplácím ze svých daní podstatně a NESROVNATELNĚ více(mám jmenovat?),než na naše nečesky zbarvené spoluobčany.Tak.

51733

5.5.2005 23:41

Týrali Češi cikány, nebo naopak?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 160.?.?.?

http://www.geocities.com/ociganoch/index.html

51739

2.6.2005 7:30

Týrali Češi cikány, nebo naopak?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Co se týče cikánů si musíme uvědomit odkud přišli aproč?Všeobecně se ví že pochází z Indie.Zde bylo asi 11kast ztoho 1kasta jménem Cigi.Sami Indi v celé zemi higiena održování etiky morálky a odpovědnosti moc netrápí.Představme si že tyto zbilé kasty vyženou ze země cikány.Říká se že Indie je smetištěm lidstva a stoho smetište je někdo vyhnán prože nedodržuje ani to minimum etiky higieny a morálky co se od něho očekává.Jestliže se pak začne chovat incestně krást vraždi a loupit nedivím se,že se někdo zamyslí nad tím jestli se takhle chová ještě člověk,nebo je to chování zvířecí.Co si dneska cikán myslí to je hrůza přitom je to normální verbeš kterou bi dneska ani ve špinaví Indii nechtěli.
Možná bi se naši politici měli jed do Indie zeptat jak to tenkrá před 700sty lety bylo.A možná bi se podle toho mohli zařídit.

54376

18.6.2005 4:16

Týrali Češi cikány, nebo naopak?

Krakonos CDN 154.?.?.?

Slysel jsem peknej forek kterej vystihuje lasku k ciganum . Kanibalove chytnou na Borneu cigana , tak ho napichnou na rozen a jeden z nich s nim toci nad vohnem a zniceho nic pribehne nacelnika a vosopi se na kuchare , ze se ten cigan poradne nepropece kdyz se nim nad vohnem tak rychle toci . Ale co s tim zlodejem mam delat ? Jen zacnu tocit pomalu tak me ten kleptoman krade z vohne brambory ............ [chechtot]

56912

30.7.2005 10:55

Tyrani cikanu

rrorys 193.?.?.?

Jak muze napsat autor clanku ze nevi nic o tom ze by byli cikani tyrani.

Komunisti je tyrali 40 let, kdyz vynalezli zakon ze kazdy musi pracovat a zrusili nezamestnanost.
Vite jak ty chudaci 40 let trpeli kdyz je nutili do prace a nemohli byt pohodlne na socialnich davkach jako dneska? [velký smích]

63533

Příspěvků: 79

30.04. 03:24 Jiří Táborský  Jen faktická poznámka.
10.09. 09:02 xxxxxxx  RE: Jen faktická poznámka.
30.04. 05:27 Stojan Jakotyč  Týrali Češi cikány, nebo naopak?
30.04. 06:12 Vcelicka  Týrali Češi cikány, nebo naopak?
30.04. 07:31 petr wagner  Týrali Češi cikány, nebo naopak?
30.04. 17:27  RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?
30.04. 10:14 Maxmilán Bratr  Týrali Češi cikány, nebo naopak?
22.05. 20:33  RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?
30.04. 11:51 Idealista  Týrali Češi cikány, nebo naopak?
30.04. 20:00  RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?
01.05. 23:36 babka_Blažková  RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?
01.05. 23:56 Idealista  RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?
02.05. 13:05 acegi@seznam.cz  Salzman, Kožený, Dyba...
02.05. 13:07 acegi@seznam.cz  Salzman... II
30.04. 15:17 Aja  Týrali Češi cikány, nebo naopak?
30.04. 18:12 Emma Bovary  Týrali Češi cikány, nebo naopak?
30.04. 18:45 Aja  RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?
01.05. 21:47 abel  RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?
02.05. 10:24 Max  RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?
02.05. 23:03  RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?
03.05. 13:41 abel  RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?
30.04. 19:20 Modráček  Týrali Češi cikány, nebo naopak?
30.04. 22:52  Týrali Češi cikány, nebo naopak?
01.05. 01:19 trodas  Týrali Češi cikány, nebo naopak?
01.05. 01:55 Idealista  RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?
01.05. 02:01 kema  Týrali Češi cikány, nebo naopak?
01.05. 03:16  RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?
01.05. 21:53 abel  RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?
02.05. 23:05  RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?
03.05. 13:46 abel  RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?
01.05. 23:54 babka_Blažková  RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?
05.05. 09:01 abel  RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?
05.05. 12:34 Sidonius Zdenek M  RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?
05.05. 20:28 abel  RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?
01.05. 04:35 Robert Nohejl  Týrali Češi cikány, nebo naopak?
01.05. 14:25 trodas  Týrali Češi cikány, nebo naopak?
01.05. 21:33 Petr_T  Čína ne, chce to přemýšlet...
01.05. 23:16 Idealista  RE: Čína ne, chce to přemýšlet...
02.05. 20:22 Petr_T  RE: Čína ne, chce to přemýšlet...
02.05. 00:08 babka_Blažková  RE: Čína ne, chce to přemýšlet...
02.05. 20:45 Petr_T  RE: Čína ne, chce to přemýšlet...
02.05. 02:20 Robin  *Róm*....... Týrali Češi cikány, nebo naopak?
02.05. 10:25  Týrali Češi cikány, nebo naopak?
02.05. 12:21  Týrali Češi cikány, nebo naopak?
02.05. 19:51 carodejnik  RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?
02.05. 22:00 Ruda  RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?
03.05. 00:07 carodejnik  RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?
03.05. 00:52 Ruda  RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?
03.05. 08:36 carodejnik  RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?
03.05. 16:37 Ruda  RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?
03.05. 04:02 Vcelicka  RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?
03.05. 06:45 Lev  RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?
02.05. 23:22  RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?
03.05. 14:02 abel  RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?
02.05. 23:18 babka_Blažková  Týrali Češi cikány, nebo naopak?
03.05. 10:04 Jarka  Týrali Češi cikány, nebo naopak?
03.05. 16:54 Ruda  RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?
04.05. 10:11 abel  RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?
04.05. 17:11 Ruda  RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?
04.05. 20:35 abel  RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?
04.05. 21:35  RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?
04.05. 23:12 Ruda  RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?
05.05. 12:47 abel  RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?
05.05. 02:23 Ruda  RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?
05.05. 09:08 abel  RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?
05.05. 09:35 Idealista  RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?
05.05. 12:42 abel  RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?
03.05. 21:40 trodas  Týrali Češi cikány, nebo naopak?
05.05. 05:00 Robert Nohejl  Týrali Češi cikány, nebo naopak?
05.05. 06:26 Tom  RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?
05.05. 12:49 Sidonius Zdenek M  RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?
06.05. 05:44 Tom  RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?
05.05. 08:45 Idealista  RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?
05.05. 18:05 rudyj_zabijak  Týrali Češi cikány, nebo naopak?
05.05. 23:03 hostující  RE: Týrali Češi cikány, nebo naopak?
05.05. 23:41  Týrali Češi cikány, nebo naopak?
02.06. 07:30  Týrali Češi cikány, nebo naopak?
18.06. 04:16 Krakonos CDN  Týrali Češi cikány, nebo naopak?
30.07. 10:55 rrorys  Tyrani cikanu

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

66

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc březen přispělo 140 čtenářů částkou 23 155 korun, což je 66 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

I na pokraji sil musí evropské státy platit „výpalné“ Bruselu v plné výši.28.03.20 15:29 Evropská unie 0

Pozorujte dnešní právní zrůdy, ceny a lichvu! Šílené!!27.03.20 18:19 Česká republika 6

Jourová varuje27.03.20 14:54 Evropská unie 6

Vědci zjistili u 600 lidí 40 různých mutací koronaviru26.03.20 22:20 Island 6

Holandsko a Švédsko začínají ustupovat od teorie stádní imunity26.03.20 22:07 Evropská unie 2

Vláda mění své rozhodnutí ohledně odškodnění - bojí se bankrotu (a právem)26.03.20 22:00 Česká republika 1

Indie vyhlásila 1,3 miliardě svých občanů stanné právo26.03.20 21:02 Indie 1

Koronavirus: Drakonická opatření v Bolívii26.03.20 09:03 Bolivie 7

VIDEO: Massimo Mazzucco zajímavé souvislosti a "náhody" COVID-1926.03.20 07:56 Itálie 0

Politická korektnost a krvelačnost chorých feminacistek vedla ke konci mluvčího FK UK25.03.20 11:07 Česká republika 12

Ministerstvo obrany chce uspořit až 2,9 miliardy korun25.03.20 07:00 Česká republika 1

Evropská unie vojensky podporuje Turecko24.03.20 17:34 Evropská unie 2

V USA začala ekonomická krize24.03.20 04:25 USA 3

Video: Allahu akbar! Nepokoje v uprchlickém táboře Eleonas v Aténách23.03.20 17:51 Řecko 0

Video:Německo už není zemí mléka a strdí, ale Afričanovi to nevysvětlíte23.03.20 17:45 Německo 1

Protesty proti omezením kvůli koronaviru v Paříži23.03.20 16:19 Francie 0

Stát zakázal výrobu dezinfekce Martinu Žufánkovi23.03.20 15:43 Česká republika 1

Rusko a Kuba posílají do Itálie své lékaře22.03.20 17:35 Rusko 4

Blokování čínské pomoci Itálii v Praze22.03.20 16:08 Česká republika 3

Chmelár o prohlášení Stoltenberga: Je to šílené a nepříčetné21.03.20 08:40 Slovensko 2

Měnové kurzy

USD
24,60 Kč
Euro
27,48 Kč
Libra
30,64 Kč
Kanadský dolar
17,54 Kč
Australský dolar
15,17 Kč
Švýcarský frank
25,86 Kč
100 japonských jenů
22,80 Kč
Čínský juan
3,47 Kč
Polský zloty
6,04 Kč
100 maď. forintů
7,69 Kč
Ukrajinská hřivna
0,88 Kč
100 rublů
31,23 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 938,79 Kč
1 unce stříbra
356,21 Kč
Bitcoin
152 909,63 Kč

Poslední aktualizace: 29.3.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 9 266