Diskuze k článku

Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Příspěvků 135

27.4.2005 2:05

Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 83.?.?.?

Údaje sedí a jistě bychom mohli další kauzy doplnit,
především na krajských a okresních úrovních.
Jenom si myslím, že napsat - je to žid a lump, není správné.
Prostě házet všechny židy do jednoho pytle je hloupost.
Zmiňovaní jsou nejdříve zloději a podvodníci a až potom židé.
Nevím, mnoha lidem se takové označení líbí,ale myslím, že urážíme
ostatní osoby "židovského náboženského cítění" a to je špatně.

50739

27.4.2005 4:01

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Karel 4u Karel4u (zavináč) aol 207.?.?.?

Reakce na 50739

Pane Peleska, zde nemate pravdu. Oni jsou predevsim Zide a teprve potom jsou zlodeji. Podle toho co vim, prijimani nabozenstvi prijde pred cimkoliv v zivote. Nemyslite, ze to bylo pojitko? Takove tajne mrknuti, ja ti budu kryt zada. Zde v USA je to velmi zname, ze Zide kryji jeden druheho a tvori silnou zed. Jiste, vsichni Zide nejsou ve stejnem pytli, ale radi by v nem byli.
Jen tak na okraj, proc si myslite, ze doslo k pogromum? Prectete si dejiny Pelesko.

50745

29.4.2005 6:54

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

albert 70.?.?.?

Reakce na 50739

(Příspěvek zrušen. Ostře antisemitský.)

50907

29.4.2005 15:15

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 50907


>Tam se dozvite, co dela zida
>zidem: NENAVIST, NEVRAZIVOST, CINENI ZLA DRUHYM.

>
za to Cesi jsou laskavi, pratelsti a v konani dobra neprekonatelni

50948

2.9.2005 16:09

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 50739

Něco tak odporného jsem dlouho nečetl. Připadá mi to jako článek z novin
Sturmer z roku 1933. Je to prostě více než z Goebelse.

68937

28.3.2009 14:42

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 50739

Ke vší smůle - některé údaje nejsou přesné a to mi vadí! Ano - předání moci v roce 1989 byl podvod na lidech. Právě tak byla podvedem tzv. privatizace. To ovšem nedává oprávnění kritikům - uveřejňovat nepřesné údaje!

Předně Čalfa nebyl agent StB - Stačí se podívat do Cibulkových seznamů.
Dále Klaus (i někteří další z uvedených) nepracoval v PRognostickém ústavu, ale ve Státní bance...

187437

27.4.2005 2:09

Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Souhlasím. Abych pravdu řekl, uvažoval jsem, že bych informace o židovství toho kterého účastníka úplně vypustil. Je to totiž podle mě irelevantní. Nakonec jsem to nechal, protože nemám svolení autora článku.

50740

28.4.2005 20:17

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Jan Zeleny groupx (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 50740

Naopak. Cele to stavi tzv. antisemitismus do uplne jineho svetla. Na zaklade takovych suchych faktu, ze Zid nechybi nikde, kde se deje nejaka lumparna, veskery boj politicky spravnych se ukazuje ve sve prave podstate. Informace o narodnosti pak dava tusit rozsah moci ceskych zastupcu a vubec moc ceskeho naroda ve vlastni zemi. Nikdo snad nevidel bezmocnejsi lidi, nez jsme my hloupe ceske ovce.

50874

29.4.2005 6:48

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

albert 70.?.?.?

Reakce na 50874

>Naopak. Cele to stavi tzv. antisemitismus do uplne jineho
>svetla. Na zaklade takovych suchych faktu, ze Zid nechybi
>nikde, kde se deje nejaka lumparna, veskery boj politicky
>spravnych se ukazuje ve sve prave podstate. Informace o
>narodnosti pak dava tusit rozsah moci ceskych zastupcu a
>vubec moc ceskeho naroda ve vlastni zemi. Nikdo snad nevidel
>bezmocnejsi lidi, nez jsme my hloupe ceske ovce.

A proto zide, kteri NEJSOU ani narodnosti, ani etnikem, ani rasou (byli timto snad internacionalni komuniste? Nebo snad, posli komuniste z luna Marxe? Kdyz internacionalni zid tvrdi ze jsou z Abrahama, tak proc internacionalni komousi, at jiz z Angoly, ci Ciny, Kuby, Ceska, Ruska, ci NDR netvrdili ze geneticky posli z Marxe ?? A tim padem, ze jsou vsicni jednotne "stejne rasy, a narodnosti"? A kdo s nima nebude souhlasit, tak je anutomaticky anti-marxista?), s hloupymi ceskymi ovcemi (vetsina je spise vychcana, nez hloupa),ci ceskymi buliky - tak krasne vyjebavaji.
A nejenom to, nici je, o to jak moralne (velky nakop v teto likvidaci byl diky zido-bolsevismu, dnes to dojizdi "moderni" zido-globalismus, tj. 'improved' pokracovani zido-bolsevismu), tak i geneticky (to je michanim. Moralka se da napravit, DNA NIKDY!!!).


50905

29.4.2005 9:45

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Had 194.?.?.?

Reakce na 50905

Učený alberte,
nic ve zlém, ani vnucující, ale toto:
>Moralka se da napravit, DNA NIKDY!!!).
je právě velký omyl učenců i filozofů, jejichž mysl a hloubání setrvává ve vězení hmoty. A to i přes to, že toto hloubání a případné prezentované výsledky takového hloubání vypadají excelentně.
Právě, že pokud člověk nastoupí cestu proměny, pak ZASAHUJE do buněčné i genové struktury ( v buddhismu se tomu trochu záhadně pro písmáky a literáty říká: "tělo je naplněno zlatým prachem"[mrknutí jedním okem].

To je totiž také dědictví křesťanství, to jsou ty kecy typu - tělo je nádoba hříchu, ďábla a tak podobně. A přitom Mistr z Nazareta udělal právě toto - ON SE VYZÁŘIL, proměnil tělo-hmotu v jas...
Právě že tělo, jakožto NOSIČ kvalit prožívání se má PROMĚŇOVAT V ZÁŘENÍ, resp. v jas (asi jako když je slunce na letní obloze a člověk ho zakryje rukou, tak takový ten jas, který tu ruku "obklopuje"[mrknutí jedním okem].
To zní ovšem právě díky tisíciletí deformace nepochopitelně i lidem s velmi rozvinutým intelektem, proto, že jejich niterné založení je intelektuálně-hmotařské.
A přitom jsme světelné bytosti momentálně bytující v obtížném lidském těle...
Ale co na tom záleží - k pochopení a nastoupení proměny sebe sama od základu (energie těla), k tomu nepomůže ani deset Harvardů, skříň narvaná diplomy,ani ovšem zuřivé modlení v kostele - k tomu musí prostě každý dozrát sebranými životními zkušenostmi a pochopit,že pokud chce změnit svůj život k lepšímu, musí začít od základu - POSTUPNÉ PROMĚNY FYZICKÉHO TĚLA.

To jen pro zpestření debaty o morálce, mravnosti a předpokladech špatného, nebo dobrého života.

50919

27.4.2005 3:43

Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Vaclav 24.?.?.?

No, je to sice clanek do pranice, ale na druhe strane je nezvratnou pravdou, ze podvodna a nezakona restituce s "kuponovou" privatizaci znicila v Cechach temer vsechno. Pocinaje od zakladni lidske moralky az po jakekoliv ekonomicke nadeje na zlepseni. Jste-li totiz takto sproste okradani a zlodeje nikdo netresta, tak zcela prirozenym nasledkem je, ze vy jako produktivni sila ztracite zcela pracovni motivaci. Zlodejska privatizace nadale podporuje kriminalitu spolecnosti, podnikatelsky sektor je sama levarna, atd., atd. I ten cikansky zlodej, ktereho jsem chytil s moji penezenkou mi rekl, ze v zivote neukradl ani tisicinu toho, co nas prezident. Proste kuponovkou jsme si zadelali na kriminalni spolecnost a kdyz se toho darebactvi nezbavime, tak se v tech vykalech utopime.

50744

28.4.2005 3:32

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

kema 216.?.?.?

Reakce na 50744

> ale na druhe strane je
>nezvratnou pravdou, ze podvodna a nezakona restituce s
>"kuponovou" privatizaci

Naprosto se mylite, drahy pane.
Nebylo dulezitejsiho ukolu nez co nejrychlejsi privatizace cele ekonomiky. Stat (jakykoliv stat) se vyznacuje naprostou neschopnosti na poli podnikani. Vetsina statnich podniku v komunistickem Ceskoslovensku navic stala pred krachem. Uz jen z duvodu kolapsu komunistickych trhu na celem svete.
Neco se vyresilo restitucemi. To nebyla zadna kradez, ale jeji pravy opak. Komunisty ukradeny majetek se vracel pravoplatnym majitelum.
No, a zbytek se musel zprivatizovat. Mezi lidmi nebylo na nakup statnich firem dost penez, proto ta kuponova privatizace. Jinak by cizinci vykoupili uplne vsechno, zejo.
Jisteze se kdeco rozkradlo a vytunelovalo. Vynit za to muzeme hlavne nedostatek patricnych zakonu a nesmirny pocet zlodeju mezi obyvatelstvem.
Tedy vlastne byvaly komunisticky rezim.
Jestli chcete priklad jak by vse dopadlo bez privatizace a restituci, nemusite chodit daleko. Zajedte si na Ukrajinu ci na Bilou Rus, kde vyrobni prostredky jsou dodnes "v rukou lidu."

50821

28.4.2005 17:15

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 50821

Váš názor je pro mne v té houštině souhlasů balzámem. [smích]

50858

28.4.2005 19:08

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Karel 4u Karel4u (zavináč) aol 64.?.?.?

Reakce na 50821

Pane Kema, zda se mi, ze nikdo nema problem s privatizaci, ale co lidem vadi je zpronevereni fondu z bank.
Rikate, ze to bylo zpusobeno nedostatkem zakonu, coz je sice pravda, ovsem celkovy obrazek zustava ponekud zatmeny protoze schazi konkretni pripady jak to melo vypadat.
I bez zakonu bankovni manazer by mel vedet kdy cena majetku je precenena a pujcka nenavratna. Protoze model porevolucniho bankovnictvi by staven na Americkem modelu, toto by melo byt neodiskutovatelne. Tim tento manazer by mel byt trestne stihan.
Manazer ktery vidi, ze pujcky nejsou splaceny by mel upozornit vedeni banky ktere by melo vysetrovat, pripadne vzit si majetek zpatky. Jestlize to neudela otevira se pro kriminalni potrestani.
Clenove vlady kteri to vedi a nezasahnou tim padem jsou zlocinci. To je neodiskutovatelne. Protoze svou sleposti se dopustili toho nejhorsiho zlocinu ktereho se vlada muze dopustit na narodu a to je, ze znicila jeho "cohesion".
To znamena, ze neduvera k politikum nici dialog mezi socialnimi tridami a otevira moznost dalsi revoluce. V teto atmosfere je tezke investovat, protoze zaruka dlouhodobe investice je velmi nejasna. V evaluaci tehdejsi situace je potreba pouzit uhel ktery zahrnuje nejen tehdejsi situaci ale take budouci dusledky teto situace.

50869

6.7.2010 15:39

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

smutnyklaun 213.?.?.?

Reakce na 50821

Vcelku souhlasím s dvěma připomínkami. Především zkorumpovaný stát(přesněji stát s velkou mírou korupce) je vždy neschopný na poli podnikání a děravé zákony byly ideální pro rozkrádání ve velkém v devadesátých letech. Nebyl zájem přebírat a na naše podmínky upravit slušně fungující legislativu ze západních zemí, protože primárním cílem bylo rychle vytvořit vrstvu velmi bohatých jedinců - majitelů a to téměř jakýmkoli způsobem.Fungující legislativa by tento proces výrazně zpomalila, ale současně učinila daleko věrohodnějším.

223395

27.4.2005 4:54

Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Cesky narod se nikdy nepouci a ani o to nestoji,vzpomente si kolik emigrantu-vlastencu chtelo svou zkusenosti pomoct Cechum do zapojeni se do demokraticke rodiny sveta,nikdo vlastne o ne nestal,jen chteli jejich penize.Jestli jsou na vine zide ,ponechme zidum,ti dobre vedi,ze komunismus je jejich prace,take si zajistili aby kartoteka se zidy -agenty STB zmizela a nikdy nebyla na ocich "krestanu", proto ,mnoho zidu vi ,ze nebudou rozlisovany na dobre a spatne ,tak ,jak podle Talmud ,ze i ti nejlepsi z krestanu misi byt utraceni,to same ocekavaji i oni od sveta ,zub za zub,oko za oko.
Anglicky kral nevyhnal zidy ze zeme ,jen proto ,ze jsou zide ,ale proto ,ze i padelali anglickou minci ,ted je afera v USA ,kde se prislo na to,ze 3 trilliony merickych dolaru bylo zfalsovano,coz prispelo k padu dolaru ,ktery se ocekava kazdou chvili,v "Australii zajistili doposud nejvetsi naklad ecstasy drag za 100 millionu dolaru a vsichni dobre vedi odkud to pochazi ,ale verejnosti to nenapisi,protoze to podporuje udajny antisemitismus,ackoliv stat Israel je povazovan za bezpecnosti hnizdo pro vsechny "zidovske"kriminalniky ,takze i Bush napsal executivni narizeni proti statu Israel.
http:/www.halturneshaw.com/BushSignsOrderAgainstIsrael.html
Pokud Cesky narod neodstrani ze sve vlady a byrokratickeho aparatu patou kolonu,tak se nikdy neujme sve vlady ve sve vlastni zemi a na vic,dostane jeste vic zahranicnich klientu ,kteri to do budoucna plne znemozni,aby si domaci lid vladnul sam ,pokud o to ten lid vubec stoji,kdyz i Hitler rekl:
"Narod jez nebojuje o svou svobodu ,si ji nezaslouzi."

50747

27.4.2005 5:14

Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

(Zrušeno. Mimo mísu.)

50748

28.4.2005 11:46

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

myskamiki 195.?.?.?

Reakce na 50748

Neni Zid jako Zid a tim mam na mysli ty Vase Chazary! Ti prijmuli zidovstvi z ciste pragmatickych duvodu (rozhodovali se mezi krestanstvim, islamem a judaismem, ktery cca pred 1300lety prijali) a nejsou totozni z izraelitama. Nicmene oni ted ovladaji Izrael a snazi se znicit Rusko, tak jako ono znicilo jejich risi, ktera se rozkladala pod Kavkazem.

50840

29.4.2005 7:13

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

albert 70.?.?.?

Reakce na 50840

(Zrušeno. Příspěvek se odchyluje od tématu.)

50908

27.4.2005 6:59

Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Oto 84.?.?.?

Autora netřeba hledat, zastřelil se i s manželkou (před tím otrávili svých šest dětí).

50752

27.4.2005 10:39

Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Dana 82.?.?.?

Fakta o rozkradení majetku republiky běhen kupónové privatizace jsou obecně známá. Ovšem hledat v tom židovský komplot je mírně řečeno blbost. Samotný článek na mně působí tak, že za všechny naše průšvihy mohou židé a autor zcela evidentně tuto skupinu lidí nesnáší.
Rozkradení majetku totiž umožnili lidé, kteří zcela záměrně schválili nedokonalé a děravé zákony, tak aby za své jednání nebyli postižitelní. Využili porevoluční euforie lidí, jejich neznalost a ekonomickou naivitu k tomu , aby se slušně řečeno napakovali. Byli chytřejší než my, troubové dole a zneužili svá postavení, ke kterým jsme jim sami pomohli.
To jestli jsou , nebo nejsou židé je v tomto případě naprosto irelevantní. Pro jejich jednání máme v češtině daleko přesnější výraz, používaný již stovky let zloděj.

Jen tak na okraj. Pan Železný - bývalý ředitel televize NOVA objevil své "židovství" až ve chvíli, kdy potřeboval peníze k získání licence na TV vysílání a provoz své televize od bohatého a skutečného žida. Jak to nakonec dopadlo všichni víme. Jasný příklad toho, že i "žid" židu je vlkem.

50758

28.4.2005 9:44

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Max 217.?.?.?

Reakce na 50758

Paní Dano, buďte si jistá, že Voloďa Eisengerg či Eisenkraft o svém židovství věděl dávno. K tomu technická otázka. Jak myslíte, že se do ČSSR dostal jeho otec i s rodinou ze SSSR v dobách tuhého stalinismu? V době, kdy ze SSSR mohli vyjet do zahraničí pouze diplomaté, obchodníci a váleční veteráni do Karlových Varů? A ti všichni se museli do SSSR zase vrátit, že. A teď k tomu "žid židu je vlkem"? Vám to vážně tak připadá a nezdá se Vám do těžce naivní? Železný - Lauder společně ovládali televizi (Ž. měl licenci, L. peníze a tudíž zafinancoval logistiku), Ž. po mediálně ventilovaném sporu "odstřihl" L. od finančních toků (zisků), což mu u rady pro RTV prošlo, L. zažaloval český stát u arbitrážního soudu a za jednání Ž. vysoudil cca 10 mld. Kč. A ZA TY SI KOUPIL CO - NO PŘECE TV NOVA!!! Pořád vám to připadá jako žid židu vlkem? Mně tedy žid židu beránkem...

50835

29.4.2005 11:58

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Dana 82.?.?.?

Reakce na 50835

Asi jsme si neporozuměli, měla jsem tím na mysli, že pan Železný docela obyčejně svého společníka okradl. Ta prohraná arbitráž zase padá na triko RTV a našich právníků.

50935

29.4.2005 16:52

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Max 217.?.?.?

Reakce na 50935

Dobrá, tak se to nezúčastněnému pozorovateli asi skutečně jeví, ale Vám se vážně nezdá přinejmenším podivné, že vyznavač ortodoxního judaismu a štědrý sponzor různých židovských aktivit v ČR Lauder z peněz daňových poplatníků vysoudil 10 mld. Kč, tj. téměř přesně tu částku, kterou potřeboval na pozdější odkoupení Novy (tedy majority ve společnosti, která vlastní licenci na vysílání)? O právníky zastupující ČR a RTV tu ani tolik nejde. Jde přece o to, že tady před zraky gojimů proběhl ideální košer kšeft. No nic, třeba nám sem teď za to Lauder začne dodávat tu svojí kosmetiku Estée Lauder se slevou.

50958

2.5.2005 11:55

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Dana 82.?.?.?

Reakce na 50958

Nezdá se mi to nijak podivné. Naopak , můžeme být rádi, že jsme díky našim štědře placeným právníkům - specialistům nepřišli o daleko větší peníze.
Tady je totiž jasně vidět, jak státní úředníci vyhazují naše peníze oknem a nikomu to zřejmě nevadí, nikdo za to není volán k zodpovědnosti. Kdyby ty penízky měly jít z jejich kapsy, tak by celý spor dopadl zřejmě úplně jinak.
Stejný případ jako spor ve věci "krevní plazma".
Nehledejte v tom žádný židovský komplot. To je totiž jen náš malý ,český b....l.

51189

27.4.2005 10:59

Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století - technická:

fettgesicht 213.?.?.?

Technická otázka/připomínka: Jak se zjistí, že ten nebo onen činitel je žid? Předpokládám, že většina z takových lidí o sobě tak podrobné údaje nikde nezveřejňuje, pokud vůbec nějaké. Třeba u Klause by mě to nenapadlo.

50760

28.4.2005 17:17

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století - technická:

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 50760

Však Klaus taky žid neni.Kam na to lidi choděj...

50859

12.7.2011 21:18

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století - technická:

begeistert 94.?.?.?

Reakce na 50859

alias Pružinski resp. děda (účetní) žijící na Ukrajině....

247811

27.4.2005 12:04

Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

anonym 160.?.?.?

Zasadne bych slovo zid nevypoustel. Jen at si ctenar udela obrazek. Ac velmi, velmi mala mensina lidi v republice tak pomer vrcholne financni kriminality vuci majorite je obrovsky. To vse ukazuje jen jednim velmi, velmi dlouho znamym smerem...

Jinak vyborny clanek. Jiste zabral mnoho casu, ale stalo to opravdu za to. Diky

50765

28.4.2005 3:38

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

kema 216.?.?.?

Reakce na 50765

>Zasadne bych slovo zid nevypoustel. Jen at si ctenar udela
>obrazek.

O osobe autora a nenavisti ktera hloda v jeho hlavice.
[oči v sloup]

50823

27.4.2005 13:06

Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

deu 24.?.?.?

>Proc ,ne ,kdyz i na tomto foru je plno nepoucitelnych a vramci >sve nepoucitelnosti jeste zvysuji vliv pate kolony ve vsech >odvetvych krestanskeho zivota ,kde uz se prepisuje bible, ...

Zial, pan Nohejl, ta nepoucitelnost plati aj o vas. Kazdy, kto tychto judaistov nazyva zid a nie "zid" alebo tzv. "zid", ten sam este zvysuje vplyv piatej kolony ve vsetkych odvetviach krestanskeho zivota bez ohladu na myslienky, ktore sa snazi sirit.

Judaistom (tzv. "zidom"[mrknutí jedním okem] najvacsie svinstva prechadzaju aj po odhaleni prave preto, ze su verejnostou mylne povazovani za potomkov biblickych Judejcanov. Bez tohto uspesneho podvodu by im to nepreslo!

50766

27.4.2005 14:01

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Max 217.?.?.?

Reakce na 50766

Milý deu, myslím si, že panu Nohejlovi křivdíte, protože právě on jako první na tomto fóru začal poukazovat na nebiblický (chazarský) původ naprosté většiny aškenázského židovstva.

50768

28.4.2005 2:15

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

deu 24.?.?.?

Reakce na 50768

Mily Max, v tomto pripade nejde o prvenstva, ale o to, ze aj p. Nohejl dnes nespravnym pomenovanim trosku pomohol biblickym samozvancom v ich velkom klamstve.

Presne tak ako aj vy. Spravne ste mali napisat napr. "aškenázského judaizmu" alebo "aškenázského samozvaneho "židovstva"".

Viem, ze pre mnohych je to "prkotina", ale skutocne som presvedceny, ze na tomto pomenovani cela vec stoji a pada.

50820

28.4.2005 9:51

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Max 217.?.?.?

Reakce na 50820

Milý deu, tak v tomhle máte pravdu, jen je třeba vycházet ze skutečnosti, že jen málokdo má nastudované příslušné pasáže Bible (o Talmudu už vůbec nemluvím) a s historií (Chazarská říše) to také nebude ono, takže tyto Vámi navrhované slovní konstrukce, ač nesporně přesně vystihující realitu, se někomu můžou zdát tzv. "spiklenecké".

50836

28.4.2005 16:06

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Karel 4u Karel4u (zavináč) aol 205.?.?.?

Reakce na 50820

Panove, uz jednou pro vzdy, to Vase rozlisovani me dela nervoznim.
Musim to illustrovat jednoduchym zpusobem. Kdyz mate flek na kosili, at je to od hortice nebo od kecupu, stale je to flek ktery je nutno neutralisovat nebot znehodnocuje vizualni estetiku vasi presence. Totez se zidy.

50854

29.4.2005 1:29

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

deu 24.?.?.?

Reakce na 50854

Dakujem za priklad, hodi sa mi. Vobec nie je jedno, z coho mate flak na koseli. Ak spravne neodhadnete povod skvrny, tak ju neodstranite, mozete ju dokonca zvyraznit.

Drahy pane, je mi uplne jedno, ze oznacovanie "zida" a tzv. "zida" spravne vas robi nervoznym. Mna napriklad viac znervoznuje ludska hlupost, najma ak jej nositel si na nej potrpi, ako zrejme vy.

50895

27.4.2005 15:31

ŽIDÉ

AL 84.?.?.?

Jsem znechucen jak tady někteří útočíte na autora jenom proto, že napsal o pár lidech pravdu. Jestli je nějaký tunelář žid a autor to napíše, tak nevím o co vám jde. Prostě píše jak se věci mají, to vás tolik štve pravda? Fakt jsem v šoku... Pane Stwora vidíte to? Máme ještě hodně práce [smích]

50776

2.5.2005 22:23

RE: ŽIDÉ

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 50776

Pro pana AL, presne jste to vystihl. Verim ze i plno "tunelaru" ani zidi nebyli a jakto, ze to nich nikdo "nestara".

51252

27.4.2005 15:47

Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Krutas 85.?.?.?

Prislo by mi fer , kdyby pred jmenama bylo napsano nejen žid , ale i křesťan , mohamedan , ateista , muslim apod. Takhle je prirazeni k nabozenstvi pouze ucelova zalezistost znehodnocujici jinak velice zajimavy clanek .

50778

27.4.2005 19:34

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 50778

Ja si myslim ze je to kazdeho vec, jestli je nekdo verici ci ne. VERICI by se s tim ale nemeli "ohanet" a nebo to dokonce nekomu "vnucovat".
Stejne tak jako si kazdy muze vybrat ktere politicke strane "fandit". Jestli chce byt nekdo komunista, tak se ale potom se nesmi divit, ze ho za to nekdo "nenavidi". [zmaten]

50794

28.4.2005 15:49

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

23plastik 85.?.?.?

Reakce na 50778

myslim že vm nedochazi to podstatne...Krestanem,muslimem se clovek stava ale Židem se rodi...[smích])zajimalo by me jestli to doopravdy nevite,nebo jestli se schvalne snažite zakryt pravdu...??

50851

1.5.2005 5:20

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

r 24.?.?.?

Reakce na 50851

Plastiku, clanek samotny byl o "Rozkradani ceskeho majetku..."
Kdo ho napsal, na tom vubec nezalezi. Nebo s tim mate nakej problem?

51051

27.4.2005 16:08

Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Druid 81.?.?.?

Sice mimo, ale tady ne tak uplne...

http://www.novinky.cz/05/50/32.html

50779

27.4.2005 17:35

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 50779

>Sice mimo, ale tady ne tak uplne...
>
>http://www.novinky.cz/05/50/32.html

Třeba je ten název přiléhavý. Za ty peníze člověk žádný luxus nemůže požadovat.

Ovšem jízdní kolo Ukrajina by se také mělo přejmenovat. Kazí dobrou pověst Ukrajiny. Říkalo se o něm, že i při jízdě s kopce se člověk nadřel jak ukrajinec.

50785

27.4.2005 18:13

Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Karel z Čech 212.?.?.?

Ke zprávě o rozkrádání si dovolím připojit informaci o současném stavu naší ekonomiky :
Ministerstvo financí výrazně snížilo odhad letošní průměrné inflace z 2,8 na 1,8 procenta. Odhad růstu ekonomiky naopak MF zvýšilo z dřívějších 3,8 procenta na čtyři procenta.

"Meziroční růst české ekonomiky již tři čtvrtletí neklesl pod čtyřprocentní hranici. Struktura růstu je z perspektivního pohledu velmi příznivá - je tažen zejména investicemi a vývozem zboží. Růst spotřeby domácností se spíše zpomaluje," uvedlo ve středu ministerstvo financí.
http://www.novinky.cz/05/50/80.html

Je vidět, že pokles hodnoty dolaru v posledních 4 letech na cca 50% jeho dřívější hodnoty naší ekonomice svědčí.

50789

28.4.2005 0:44

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 50789

pane Karle z CZ, nemam tuseni kde berete tech 50% snizeni hodnoty dolaru v poslednich ctyrech letech. Za bolsevika se menil dolar 1=25 nevetsi rozdil po sametovce byl 1=39 a to velice kratko.
Pokud mluvite o tom, ze za komance delnik vydelaval 10x mene nez dnes, je take pravdou ze USA ma od tech dob inflaci take asi 10x
vychazi to tedy na stejno maximalni rozdil upraven inflaci 20% a ne padesat.

O autorovi bych chtel rict, ze svuj pracny clanek znehodnotil rozdelenim na KSC, STB a zidy. Zajimalo by mne, ve ktere synagoze dostal seznam vsech zidu, mozna ze existuji Cibulkovy seznamy zidu, ale zatim o nich nikdo nevi.

50818

29.4.2005 11:58

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 50818

>pane Karle z CZ, nemam tuseni kde berete tech 50% snizeni
>hodnoty dolaru v poslednich ctyrech letech. Za bolsevika se
>menil dolar 1=25 nevetsi rozdil po sametovce byl 1=39 a to
>velice kratko.
Vážený pane doktore Včeličko,
v r. 2001 byl kurz USD 1.39 a nyní 1:22-23- tedy máme pravdu, 50% není zcela přesné číslo. Je to zaokrouhlené.
Za bolševika byl oficiální kurs cca 1:7, turistický kurs pro naše občany byl 1:25 (spíše 1:28-35). To však byly kursy uměle vytvářené.
>Pokud mluvite o tom, ze za komance delnik vydelaval 10x mene
>nez dnes, je take pravdou ze USA ma od tech dob inflaci take
>asi 10x
Nevzpomínám si, že bych někde něco takového kdy napsal. Pokud bych psal o platech dělníků za komunistů, vždy bych musel uvést období, ke kterému se výše platu vztahuje. V padesátých letech po měně byly jak jsem se dočetl ve sbírce zákonů, platy pro úředníky kolem 800 Kč a dělnické v té době vyšší. V 80. letech se však platy průměrné platy pohybovaly mezi 3-4.000 Kč. Je-li dnes průměrný plat cca 16.000 Kč, tak je cca 4-5x větší, jak v posledním období vlády komunistů. Srovnávat dnešní platy s platy v 50. letech mi nedává smysl.

>O autorovi bych chtel rict, ze svuj pracny clanek
>znehodnotil rozdelenim na KSC, STB a zidy.
Tady mám názor naprosto opačný. Jen s těmi židy nedokážu posoudit, zda je to pravdivé.

50934

29.4.2005 14:50

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 50934

Pane Karel pisete: V 80. letech se vsak prumerne platy pohybovaly mezi 3-4 000 Kc.
Kde jste na to prisel? Samozrejme treba takovi hornici vydelali okolo 8-10 000 za mesic, ale v tom bylo take zpousty prescasu.
Obycejny delnik bez remesla vydelal tak maximalne 2 000 Kc.
Ja jako remeslnik jsem si vydelal jen 2 400 Kc za mesic. Kdybych nedelal sem tam nejaky melouch, tak bych jen "zivoril".
A to ty mzdy(za mesic), ktere jsem zde napsal byly hrubeho. Z toho se pak jeste platila dan.

50945

27.4.2005 18:30

Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Vaclav 24.?.?.?

Vaclav Klaus poskozuje zajmy CR - http://www.novinky.cz/05/50/92.html
Ano, dela to soustavne po celych poslednich patnact let. Problem je, ze je take nejoblibenejsim politikem v Cechach. Kdyz mu Cesi tak bezmezne veri, jsou tam kde jsou a kde chteli byt.

50790

27.4.2005 19:40

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 50790

A vy mate jako nejaky napad, kdo by Klause mohl "vymenit". Vzdyt tam nikdo "chytrejsi" neni.
Podivejte se na USA. Bushe "nenavidi" 60% obyvalel a stejne ve volbach vyhral. [zahanbení]

50795

27.4.2005 19:48

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

68 68.?.?.?

Reakce na 50795

Rudo,

z toho, co meli americane ve dvou poslednich volbach presidenta na vybranou, je Bush jednoznacne lepsi, nez by byl Gore a nebo Kerry. Takze volili mensi zlo.

50796

27.4.2005 21:11

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Vaclav 24.?.?.?

Reakce na 50795

Rudo, mluvim o necem jinem. Rozhodne nerikam, ze je Klaus nejaky blbec, ba naopak. Pointa je, ze kdyz drzim jednoho (i kdyz vynikajiciho) politika dlouha leta v tech nejvyssich funkcich (min. financi, premier, predseda parlamentu, prezident), tak si primo zadelavam na politickou korupci. A za 15 let vlady jednoho (chytreho) cloveka je ekonomicko-politicke provazani v Cechach snad to nejsofistikovaneji na svete. Bushe bych sem nemotal, nebot ma, prave kvuli korupcnimu nebezpeci v reprezentativne-demokraticke spolecnosti, dany od Americanu maximalne dva terminy. Clanek je prece pro Cechy o ekonomickem rozkradeni CR v devadesatych letech. Poukusy zakryvat tyto ceske podvody a zlodejny Bushem (nebo jeho chybami) je jiste snaha zcela zcestna, jakoz i absurdni.

50804

27.4.2005 20:04

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Karel 4u Karel4u (zavináč) aol 205.?.?.?

Reakce na 50790

Panove, opravte me jeslize se mylim, ale neco me napadlo po precteni nekolika prispevku. Je to ta stala nechut k sebekritice. Pravda je, ze jsou mnozi lide kteri briliantne poukazuji na chyby, ale willingness naroda to prijmout je stale jeste miziva. Generalni tendence je promijivost a omlouvani zlodeju a blbcu.
Da se rici, ze to bylo zpusobeno dlouhodobou posici uzemi jako podrizene te, ci one mocnosti.
Pri porovnavani literatury ruznych narodu ktere byly bud v primarni posici historicke nebo v podradne najdeme uplne jinou dynamiku psani.
Ty v primarni posici dokazaly vetsinou analysovat sebe sama a opravit, nebo se snazit o napravu negativnich jevu ve sve spolecnosti.
Primarni posici minim narody ktere byly schopny ovladat jine.
V pripade Ceska, se da hovorit o tak zvanem " cocksucking " narodu, ktery byl vzdy v posici podrizene a nejvetsi dosazeni mistniho vzdelani bylo jak vychovat dobre sluhy. Coz plati jeste do dneska. Zkuste v nejake skole najit nejakou originalni myslenku. Pritom narod je plny chytrych lidi kteri to demonstruji kdyz ziji v primarnich narodech.
V historii se vzdy nasel panovnik, ktery vzdy kdyz Cechy byly v katastrofalni posici prijel a vymenil vedeni.
Toto se ovsem nyni nestane v teto takzvane demokracii a proto muzeme ocekavat tragicky rozklad a mozny nastup nacionalismu a diktatu . No bude to sranda.

50798

27.4.2005 21:02

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

A. 84.?.?.?

Reakce na 50798

A co 1. republika? Co Přemysl Otakar II.?
Problém je, že Čechy (i se Slovenskem) nebyly a nejsou žádným kolosem, který by kdy mohl ovládat nějaká rozsáhlá území. Celé revoltující husitské období, zakončené Bílou Horou, skončilo málem úplným zánikem národa. Malé národy a státy mají bohužel těžší živobytí a mnohdy z toho vyplývají dost nepříjemné věci - viz naše dějiny.

50802

27.4.2005 23:03

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Karel 4u Karel4u (zavináč) aol 205.?.?.?

Reakce na 50802

Mate pravdu, byli a jsou hrdinni jedinci. Ale jedinci, nebo male skupiny, ktere si uvedomili potrebu morality ve spolecnosti aby tato mohla fungovat. Mohli bychom je nazyvat "davaci" protoze se nedivali na svyj vlastni prospech, ale dokazali se i obetovat pro dobro naroda. Napriklad: nikdo nerekl o Masarykovi, ze byl zkorumpovany. Karel Borovsky, bratri Capkove atd. Ovsem narod je vzdy ztratil.
Nekteri zde upozornuji, ze Zidovstvi obvinenych nema co delat s tim co delaji. Jedna pani dokonce poukazuje na to, ze pan Zelezny objevil to, ze je Zid az po zlocinu.
Zamyslete se nad tim, on kradl a potom zjistil ze je zidem. Tim padem obhajoval svou zlodejnu svym puvodem? Tedy jednoho rana se probudil a rekl: Uz vim proc jsem kradl, Ja jsem zid a ti kradou a hotovo. Vse prominuto. A vy, radsi drzte huby protoze tim, ze jsem zid na me nemuzete sahnout. A Vasek mi to podepise.
Ti, co je obhajuji asi nikdy nebyli ve svete. Orthodoxni jsou ta nejvetsi pakaz, ktera nema smilovani s nikym a nicim. Jsou jen pro sebe. Ovsem, o tom se nemluvi.

50813

28.4.2005 9:34

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Dana 82.?.?.?

Reakce na 50790

Ačkoli ne vždy souhlasím s názory pana prezidenta Klause, v případě ústavy EU si myslím, že má pravdu. On je totiž v této chvíli jediný vrcholný politik, který si dovolil otevřeně vzkázat do Bruselu co si myslí a to je správné. Pokud má být ústava závazná pro všechny členy unie a postavená nad zákony jednotlivých zemí, tak také má mít každá z těch zemí právo, prostřednictvím svým politiků říct:Toto se nám nelíbí , myslíme si, že nás to poškozuje a jednat o případných změnách v textu.
Způsob jakým byla ústava podána- tak tady to máte a hleďte to schválit jinak...- je naprosto nepřípustný. Pan Klaus dělá jen to, co by měla děla vláda a naši zástupci v Evropském parlamentu.
Ostatně silně pochybuji o tom, že vůbec četli její text.

50834

2.5.2005 22:32

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 50834

Vazena pani Dano, to co jste tu napsala pod to bych se i podepsal. Vy by jste mela "sedet" v Bruselu. Bohuzel vas by tam asi nevzali, protoze tam zrejme nechteji moc chytre lidi.

51254

3.5.2005 11:43

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Dana 82.?.?.?

Reakce na 51254

Vážený pane Rudo. V Bruselu bych nemohla sedět ne proto, že bych byla chytrá. Ale proto, že poslanci v evropském parlamentu mají ( tedy měli by ) hájit jednotně zájmy ČR. Bohužel oficiální politika naší vlády a stanoviska poslanců parlamentu ČR se různí natolik, že :
a.) v podstatě nevíte jaký "oficiální" názor máte prosazovat.
b.) "oficiální " názor je taková zhovadilost, že při jeho prosazování by Vám červenalo i spodní prádlo.
c.) pokud používáte selský rozum a nechcete tam být jen do počtu, tak Vám to zase dají "vyžrat" poslanci z jiných zemí EU.

Takže výsledek = v Evropském parlamentu mohou klidně sedět pouze lidé, kterým jsou zájmy ČR putna a sedí tam jen pro peníze.
A mezi ně já "hloupá" nepatřím.

51359

3.5.2005 14:38

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Lev 68.?.?.?

Reakce na 51359

Vazena pani/slecno. Chtel bych Vas pozadat o jedno male vysvetleni. A sice: proc pouzivate dva nicky a nebo lepe vyjadreno, jeden nick - "Čarodějnice" a jmeno - Dana? Vy jste sestry pisici na jednom PC ? Dekuji predem za Vasi strucnou odpoved - Lev

51390

3.5.2005 17:57

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 51390

Pane LEV, proc by pani Dana nemohla mit nick "carodejnice"? Prvni "nick" pouzila zrejme jenom proto, ze odpovidala memu "priteli" CARODEJNIKOVI.
Podivejte se na takoveho pana Vaclava, ten ma 12 ruznych "nicku". Nevim sice jestli je vsechny pouziva, ale v minulosti to zrejme nedal.

51408

3.5.2005 19:34

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 51408

Mala oprava - ...ale v minulosti to zrejme DELAL.

51418

3.5.2005 21:43

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Lev 68.?.?.?

Reakce na 51408

>Pane LEV, proc by pani Dana nemohla mit nick "carodejnice"?
>Prvni "nick" pouzila zrejme jenom proto, ze odpovidala memu
>"priteli" CARODEJNIKOVI.

>Podivejte se na takoveho pana Vaclava, ten ma 12 ruznych
>"nicku". Nevim sice jestli je vsechny pouziva, ale v
>minulosti to zrejme nedal.
___________________________________________________

Nojo no, pane Rudo. To ja jenom tak [mrknutí jedním okem] Muze se totiz stast, ze se zde objevi pan Zdenek Matousek z kanadskeho Vancouveru a tan bude na pani/slecnu Danu "Carodejku" appelovat, jak to tak muze pani/slecna Dana "Carodejka" provadet s tim jmenem a nickem. Takze, ja jsem kapanek pana Zdenka Matouska, puvodem z Brna a dobreho pritele pana Jirky Běliny, kteremu pan Z.Matousek v minulosti pomohl, tak jsem jej proste predbehl. [cool]

51444

4.5.2005 11:50

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Dana-Čarodějnice 82.?.?.?

Reakce na 51408

Pochopil jste to správně pane Rudo.

51525

28.4.2005 17:22

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 50790

NO když to říkají Evropští demokraté,bude to asi pravda.Kolik jich je?3 nebo 4 ks? [chechtot]

50860

27.4.2005 19:56

Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 82.?.?.?

Me je celkem fuk jestli je nekdo zid/krestan nebo cernej/bilej pokud rozkrada republiku. Stejne je mi fuk, jestli nekdo dovoli rozkradat republiku umyslne nebo z blbosti. Kazdej takovej si zaslouzi leda "nakopat do prdele". Bohuzel za to, ze nekteri z teto kategorie maji stale oblibu, opravdu nemuzu a nevim co proti tomu delat. Bohuzel lidska blbost a na druhe strane nenazranost je celosvetovy fenomen at uz se schovava za komunismus, kapitalismus nebo cokoliv mezi a za tim...

50797

27.4.2005 22:36

Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

from 195.?.?.?

Plně se ztotožňuji se článkem. Je to přesně tak jak to bylo.

50811

27.4.2005 23:36

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 50811

Ale Klaus dosti tvrdě odmítá, že by byl Židem Pružinským a jeho matka prý byla křesťanka. I když podobnost s agentem Kőrcherem je zarážející, hlavně v dřívějších letech, dnes je poněkud opuchlejší (méně asi sportuje).

50815

28.4.2005 1:58

Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

albert 192.?.?.?

Snad je mozne doplnit jinak skvelou soupisku "who is who, and who is jew", ze i Ivo Kocarnik je zid (na puvodni yiddish jmeno si prave nevzpominam), a rovnez Walter Komarek je zid. Zidovsky otec V.Klause tez priemigroval do Nepomuku z chazarske Halice, puvodni jmeno Pruzinsky. Existuji spekulace ze zidovskeho (tj. potomek chazaru, mnozi z nich se za poslednich 1200 let primisili mezi hostitelske evropske narody) je i Viktor Kozeny, jeho rodina pochazi ze SSSR.
Oznacovat jednoho za ortodoxniho zida, zida, ci polozida je nespravne : bud zid, nebo nezid. Tak se vyslovil i jeden uceny rabin ktery rekl, ze kdyz zena je budto tehotna, nebo netehotna, ale nemuze byt polotehotna - tak ani neexistuji zadni "polo-zide": bud zid, nebo nezid. Zidovstvi je SKUPINOVA STRATEGIE, zide jsou produktem Talmudu (definice rabinu Wise a Rodkinsona), a dnesni zide jsou vsech ras a rasovych misencu. SKUPINOVA STRATEGIE ZIDU ma svuj puvod v Babylonu, ale silu nabrala az pod nadvladou Farizeju NE-israelitickeho puvodu v Judei. Jiz v te dobe obyvatelstvo Judei, ci nasledovnici Judaismu at zili kde zili, byla internacionalni smes ras a narodu. O tom svedci jak Novy Zakon (Skutky 2. kapitola 5-11), tak rimsti historikove Tacitus a Strabo, tak i Josephus Flavius (konvertace Edomitu, tradicnich nepratelu PRAVYCH Israelitu, na uchylnou doktrinu Judeanskych Farizeju, na judaismus. Edomite se stali zidy, jeden z nejznamejsich Edomitu byl Herod, kral zidovsky). Konvertace chazaru na judaismus (8. stoleti n.l.) tomu vsemu jen nasadilo korunu. Dnesni zide jsou z 90-95% chazarskeho puvodu.

50819

28.4.2005 3:34

Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Kdyz reknete nekterym lidem Chazarove ,tak na Vas koukaji ,jako byste spadl z Mesice,ale o zidech ,tak zvanych ,prece jen neco vedi dennodenne opakovane lzi z radia a TV.Nakonec ,tak zvani zide ,nechteji o Chazarsku take slyset a zejmena se k nim verejne hlasit ,kdyz podvodem ziskali biblickou zemi a pred tim chteli Ugandu a kus Texasu a dokonce Kimberley v Australii a jinde a tak oblbuji verejnost cestou do Egypta ,kde udajne byl exodus ,ktereho se vsak nikdy nezucastnili a tak nemohli dojit ani do zeme svych predku ,Chazarska a jine nesmysli,ktere ,kdyby praktisovali krestane i s veskeym financnim vydiranim ,tak by zkoncili u soudu pro kriva vsdectvi ,podvody a jine.
Jedna divenka chtela ukazat svemu nastavajicimu,jak je "kosher" a nechala si udelat DIN test,ktery vyznel,ze je mongolsko-tureckeho pozadi,tedy asijatka,proto stat Israel upustil od testu ,nebot ti zide nejzidovatejsi-rabbini by neprosli timto testem a co potom?
Rovnez na poli archeologie se snazili leccos dokazat,takze ani ta Massada by jim v planu nevysla ,jakoz i Davidovo kralovstvi o kterem nikde neni zminka,ale je hodne zapisu ,jak se vse v uzemi Palestiny menilo pod najezdy vselijakych nepratel jaka se zde rassy lidi smichali navzajem,coz neni Chazarsky pripad ,nebot ti byli v povolzi,takze ani jim nepatri narceni ,ze ukrizovali Krista,to je obvineni pro Babylonske zidy ,kterych je uz minimalne mezi lidskou celadkou,takze vtlacte se do bible ,co by ,jakoby, vybrany narod ,ale vyhnete se narceni z ukrizovani Krista,takze Vatikan ma napravit skodu a pritom nechat ,tak zvanym zidum prednostni pravo Bozich vyvolencu,samozvancu,kteri chteji zrusit krestanstvi jako takove,dle Talmud-kniha Babylonskych zidu.

50822

28.4.2005 6:11

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

albert 70.?.?.?

Reakce na 50822

(Zrušeno. Odchylujete se od tématu. A nechte už těch antisemitských výpadů a mávání biblí. Nedá se to číst.)

50828

28.4.2005 6:20

Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

albert 70.?.?.?

(Zrušeno. Ostře antisemitské.)

50829

28.4.2005 7:29

Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

J.Hanč hanc (tečka) jiri (zavináč) volnýcz 85.?.?.?

Děkuji Vám za tento článek.Doufal jsem a dále věřím, že pravda vyjde najevo a všichni ti, kteří se podíleli na rozkradení majetku budou jednou souzeni.

50831

28.4.2005 8:21

Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Modráček meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Na tomto článku mě fascinuje mravenčí dokumentační práce autora. Jinak s ním nelze než souhlasit. Ale stejně by mě zajímalo, kdo to psal.

50832

28.4.2005 13:41

Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Jarka 160.?.?.?

Pavel-Cert-Nemec.......nic jineho se neda, nez souhlasit, take je mi jedno jestli je kdokoli zid, krestan, muslim, beloch, cernoch, ale mohu si jich vazit, jen pro jejich poctivost, svedomitost a pravdomluvnost, ale takto?
Clanek byl skoro vycerpavajici a jak je vidno, nelze verit nikomu...Jak si naivni pracujici, cesky clovek mohl myslet, ze nekteri z nich jsou poctivi...Neni to k smichu, spis k placi.....

50844

28.4.2005 14:22

Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Hanyz 195.?.?.?

Zdůrazňování slova "žid" připomíná Hitlerův Mein Kampf. Je "konečné řešení židovské otázky" cílem serveru zvedavec.org ?

Podívejte se, jak to vypadá analogicky: čech Klement Gottwald, poločech Konrád Henlein, apod.

Viz též Dějiny židů
http://bruntal.net/view.php?cisloclanku=2004103101

10 000 000 000,- Kč zaplatilo Česko díky Radě pro rozhlasové a tv vysílání (RRTV). A víte, že ve stejné době, když padlo rozhodnutí v arbitráži, že ČR musí zaplatit, rozhodla RRTV analogicky (přesně za to rozhodnutí ČR zaplatila) o TV 3 (dnes vysílající pod názvem TV Praha a TV Hradec Králové). Můžete se "těšit" na placení dalších miliard...


50845

28.4.2005 15:11

Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Jan megarex (zavináč) myway (tečka) com 82.?.?.?

V srdci prodané nevěsty bez cti
Mé srdce pláče,

skoupavé oči závistí září na nebi zakoupených úsměvů,

úsměvů, které ve své radostné trpkosti

skrývají odstín špatného svědomí,

svědomí, které se utápí v kalném moři lží,

lží, které vládnou nad paragrafy lidskosti,

lidskosti u které jsou cítit hranaté kosti nenávisti,

nenávisti, kterou jsou nafouknuté pozlacené osobičky

vládnoucí pravdou peněz

a pro které se pravda stala lží v určité cenové skupině,

kde podvod je zákon chamtivosti,

kde demokracie je děravá látka prožraná moly,

ozubených tvrdou houževnatostí, že zpracují všechno

a v zapomenutí, že je historická budoucnost dožene,

se zajíkají vztekem bezmocnosti, kterou zuřivě chrání

před lidskou tváří,

tváří, na které jsou vidět jizvy od proudu slz,

které tekly mnoho desetiletí,

ale slzičky už dochází a v očích se roztéká temno

oka, které svítí jen jako světluška v červené noci

socialistické blaženosti,

ve které se nachází uspokojenost historického znásilnění na tělě

a nového znásilnění na dušičce,

která začíná mít podobu

scvrklé a polosuché švestky

a jen cit lásky k lidské vlasti jí navrátí

život a budoucnost ♥ ♥ ♥

50848

28.4.2005 15:42

Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Lone 195.?.?.?

V řadě případů je obtížně rozhodnout, zda se jedná o krádež, protože nebyly porušeny platné právní normy. Ve vyspělé kapitalistické společnosti se děje totéž, ale rozloženo do delší doby. V Čechách si po revoluci našel majetek cestu do těch "správných rukou" bezprecedentní rychlostí, stalo se to před zraky jedné generace. Tato rychlost a proto nápadnost nás všechny dráždí, forma se však neliší od způsobu jakým byly shromážděny velké majetky ve vyspělém kapitalistickém světě. Nemám pro to žádné konkrétní důkazy (ani mě to nezajímá), je to otázka principu. Možná je můj názor marxistický (nevím, filozofii jsem nikdy nestudoval), ale to snad není podstatné - na počátku velkých majetků je posedlost mocí, neoprávněné přivlastnění přírodních zdrojů (které logicky nepatří nikomu) a různý stupeň zneužívání lidí. Na rozdíl od marxistů nevolám po revoluci, v takovém světě se dá žít (a šťastně) pokud se člověk soustředí na pozitivní cíle. Naproti tomu v pozadí obsedantního zájmu o podobná témata (ekonomická kriminalita, světová spiknutí...) bývá frustrace z vlastní neschopnosti také si něco urvat. Lidská společnost se ve skutečnosti řídí stejnými zákony jako přirozené ekosystémy - kdo má sílu a příležitost, vezme si víc než ostatní, bouřit se proti tomu je absurdní a zbytečné.

50850

28.4.2005 17:12

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Petge 83.?.?.?

Reakce na 50850

citace:
" Lidská společnost se ve skutečnosti řídí stejnými zákony jako přirozené ekosystémy - kdo má sílu a příležitost, vezme si víc než ostatní, bouřit se proti tomu je absurdní a zbytečné."


S tím by šlo eventuálně souhlasit - ovšem pouze za toho předpokladu, že to bude deklarováno jako legitimní a nezpochybnitelné právo každého jedince. Muselo by být třeba v Ústavě státu garantováno, že: "Kdo si co nakrade, to je jeho".

Ale jestli společnost obráceně deklaruje kolektivní vlastnictví některých statků (tedy spíše státní vlastnictví) a "někdo" (kdo má sílu a příležitost nejčastěji formou zneužití postavení veřejného činititele) si vezme více než ostatní, pak to samozřejmě není zase tak v pohodě akceptovatelné.

Totiž tu Vaši myšlenku by šlo všelijak docela tvořivě vykládat a mohli bychom lehce dospět posléze do neúnosného stavu, zcela neslučitelného s právním stavem toho kterého stavu.

50857

28.4.2005 17:45

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Lone 195.?.?.?

Reakce na 50857

Všechno co lidé vlastní je přece svým způsobem kradené (a ne jednou, znovu a znovu) - země, to co je nad ní i pod ní, můžete vlastnit i vzdušný prostor nebo si koupit parcelu na Měsíci. Ti co jsou u moci se pochopitelně pokouší aktuální stav (tedy rozdělení majetku) petrifikovat zákonem. Majetek, který byl v ČR rozkraden by tak jako tak skončil v rukou několika málo osob, legálně, pololegálně nebo nelegálně, na tom přece nezáleží. O co je horší zneužití postavení veřejného činitele než zneužití postavení majitele přírodních zdrojů nebo zneužití chudoby zemí 3. světa? Podle mě, to co se odehrálo v ČR během 10 let se odehrává v celém světě jen trochu mírnějším tempem.

50865

28.4.2005 18:01

Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Barbora 81.?.?.?

muze mi nekdo prosim vysvetlit, o cem ze vlastne kuponova privatizace byla? nikde neni mozne najit nejake podrobnejsi informace, vetsinou jde pouze o nadavky ci vychvalovani ruzne ideologicky zabarvene.jsme rocnik 1984, v te dobe jsme byla male decko a dnes neni nikdo schopen mi poradne vysvetlil o co vlastne slo. jak to bylo prezentovano lidem?
predem diky za odpoved

50867

28.4.2005 20:30

Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Pavel Šrubař Pavel (tečka) Srubar (zavináč) post (tečka) cz 84.?.?.?

Barboro, každý dospělý občan, kterému se pro tyto účely říkalo DIK (držitel kupónové knížky[smích], si nejprve za 1000 Kč koupil sešitek s ústřižky různé hodnoty od 100 do 1000 bodů, kterými se jakoby "platilo" za akcie privatizovaných podniků. Nákup jednoho DIKa byl limitován tisíci body. Akcie byly nejprve nabídnuty za jednotnou nominální cenu, ale protože u lukrativnějších firem zájem převyšoval počet vydaných akcií, jejich cena se zvýšila, a naopak. Prodány byly pouze ty podniky, kde byla poptávka DIKů v rovnováze s nabídkou akcií, jinak se nákup neuskutečnil a akcie šly do dalšího kola. Těch kol bylo několik a prodejní "cena" se v nich postupně vyrovnávala s poptávkou.

50875

2.5.2005 18:55

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Barbora 81.?.?.?

Reakce na 50875

diky za odpoved, ale jeste by me zajimalo, jaka byla informovanost, podle jakeho klice si lide vybirali, jake informace meli k dispozici, a hlavne proc v tak velke mire vyuzivali IPF?

51227

2.5.2005 22:28

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Pavel Šrubař Pavel (tečka) Srubar (zavináč) post (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 51227

U těch největších podniků vycházely v novinách stručné charakteristiky, hospodářské výsledky, výroční zprávy. Dobrým, i když trochu dvousečným indikátorem byly také okamžité kursy akcií, které odrážely zájem DIKů z předchozí vlny. Kromě těchto oficiálních informací samozřejmě fungovala šeptanda, všelijaké "zaručené" informace od lidí, kteří v privatizovaných podnicích pracovali apod. Ale v podstatě to byla pro obyčejného člověka spíše jedna velká loterie. Možná také proto hodně lidí vsadilo na investiční fondy. Vcelku naivně očekávali, že v nich budou zkušení a poctiví profesionálové se znalostmi kapitálového trhu, podobně jako je tomu v západních zemích, a že diverzifikací rizika si zajistí aspoň průměrnou výnosnost investovaných "peněz".
Určitě u řady z nich zapracovala také profesionálně vytvořená reklama, v níž se angažovala řada známých herců (z nichž mnozí se za to později styděli).
Vzpomínám si, když jsem byl v té době na služební cestě v Praze, jak jeden můj kolega nadšeně běžel na registrační místo Havardských fondů, že tam dávají na ruku 10 000 Kč za kupónovou knížku. Na zpáteční cestě už si místo svého podílu na národním majetku odvážel nový barevný televizor [smích]

51253

28.4.2005 22:14

Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

bubeník 85.?.?.?

Zpráva odpovídá skutečnosti. Majetek byl ovšem koncem roku 89 odhadnut na nějakých 3100 mld korun, což zhruba odpovídá hodnotě penzijních úspor občanů k roku 1995 - 2760 ml korun. Dnes je z těchto úspor skrytý dluh! Dále by bylo třeba vyjmenovat ztěžejní podniky, které byly rovněž za hubičku darovány cizině. Škoda VW za 2,2 mld marek, ač ji cizina ohodnotila na téměř 9 mld dolarů, Barum Otrokovice, Glavunion, Transgas, Telecom atd.

50881

29.4.2005 3:47

Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

(Příspěvek mimo mísu. Zrušeno.)

50896

29.4.2005 4:51

Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Budeme nadavat,jak v Cechach ,tak po celem svete,ale ,co je nam to platne ,kdyz k volbam jdeme jak nemyslici stado a stejne zvolime tu samou zlodejskou kliku ,ktera nas uz cele generace okrada.Zlodejna a lhani se stalo internacionalni zalezitosti,ctenarum Zvedavce ,dam prikladny clanek z Australie,kde byli "prisne"-slovy 10 mesicu trestu,tedy,tak zvaneho odsouzeni zlodeji za 5.3 billiony dolaru jez "zmizely",tak ,jak zmizely v UN dolary na pomoc Irackemu lidu "olej za jidlo" kde synacek Koffy Annan se v tom namocil a v predsednictvu sedi dcera Rockefelera,proste bohati na spravnych mistech,to ted bude i v Evropskem Spolecenstvi Narodu,coz vidim ,jak spojeni malych "bordelu" ve velky "bordel".Schvalne neuvadim ,nabozenske rozpolozeni "odsouzenych",ale urcite budou pozadovat kosher jidlo v dobe jejich "trestu",velky boss Adler by nepolkl nic jineho.

Cassidy jailed for 10 months
11:52 AEST Fri Apr 29 2005
AAP
Former HIH director Terry Cassidy was on Friday jailed for 10 months over charges related to the failed insurer.

The 56-year-old will join the company's chief executive officer Ray Williams and fellow director Rodney Adler behind bars, after they were last month given prison sentences in relation to HIH.

The HIH collapse in March 2001 was the biggest in Australian corporate history, with losses of up to $5.3 billion.
Ps:V Kanade se ztratilo na pomoc obetem tsunami na 425 milionu dolaru a nikdo nic nevi,proste ,se dolary vyparili z povrchu zemskehoKradene se neztraci ,jen meni majitele,proste,skatule,skatule ,hejbejte se .

50898

29.4.2005 6:43

Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Jestli kuponová privatizace měla dát lidem pocit že něco vlastní..
Co to je za blbinu?
Dyk lidi dostali za tisícovku akcie firem,které si sami vybrali.
Blbej člověk si vybral blbě,chytřejší lépe.Hádejte teda,kdo nyní řve.
Závěrem bych řek,že blbej člověk nemá mít peníze,pač je logicky blbě využije.

50904

1.5.2005 1:49

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

kema 216.?.?.?

Reakce na 50904

Presne tak Vratislave.
Nekteri lide investovali dobre a prisli si na slusne penize. Nekteri tu tisicovku prosustrovali velice rychle.
Sousedka mych rodicu kupony hned prodala a koupila si za to barevny televizor. A to byla v te dobe kratce po padu komunismu pro duchodkyni vec temer nedostizna.

51039

29.4.2005 6:49

Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Musim teda ještě něco napsat.71,8 % lidí dalo své kupony do investičních fondů.Asi hlupáci.
Je to náhoda,že volební preference komunistů,socdemáků lidovců,unionistů dělají těch 70% ??????????? [chechtot]

50906

29.4.2005 8:36

Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

TraTom 194.?.?.?

A gdepá je můj příspěvek, herr Stwora?

Nebyl ani vulgární ani nikoho nenapadal.

Pro jistotu ho sem dám ještě jednou:

Pane Král, když máte tak závažné informace, jistě jste je předložil orgánům činným v trestním řízení.

Pokud ne, dopouštíte se trestného činu "neoznámení trestného činu". Za to je tuším nepodmíněná dovolená.

50915

29.4.2005 9:54

Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Had 194.?.?.?

A tenhle?
http://zpravy.idnes.cz/domaci.asp?r=domaci&c=A050428_213954_domaci_miz

50922

29.4.2005 10:22

Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

dr.sadr 213.?.?.?

RE : kema)

(Nebylo dulezitejsiho ukolu nez co nejrychlejsi privatizace cele ekonomiky. Stat (jakykoliv stat) se vyznacuje naprostou neschopnosti na poli podnikani. Vetsina statnich podniku v komunistickem Ceskoslovensku navic stala pred krachem.)

Obávám se, že právě tohle je omyl ... k takovým tvrzením neexistuje důkaz - jde pouze o neoliberální propagandu ... obávám se příteli, že jsi těm "liberálům" prostě naletěl ...
Tvrzení, že stát neumí podnikat je pouhou pověrou ... navíc obdobně jako křesťanské pověry (trojEdiný bůh, dábel, andělé, SVATÍ, ...) příliš často opakovanou médii. Nejde o nic jiného než uidržet populaci - když už né blbou - pak alesoň pod kontrolou pomocí pověr a implantovaných strachů (komunisté jedí děti a. pod) No trochu šířeji - když už jsem narazil na kanibaly . v době "etnicých" sporů v býv. Jugoslavii byl díky evropské a americké "pomoci" kanibalismus skutečně provozován - nikoliv však rituálně - ale prostě z hlADU.

50925

1.5.2005 1:44

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

kema 216.?.?.?

Reakce na 50925

No pane doktore, napsal jste svuj nazor, ted byste to jeste mel nejak podporit.
Nejlepsi by byly priklady, kdy statni podnik rizeny genialnim statnim byrokratem ve volne soutezi zvitezil a kapitalistu a jeho soukromou firmu pokoril. [mrknutí jedním okem]
Podotykam znovu - ve volne soutezi.
Co se tyce tech komunistu a Jugoslavcu deti pozirajicich, o tom jsem jeste neslysel. Ale obrazky ukrajinskych rezniku prodavajicich v dobe Stalinem vyvolaneho hladomoru detske hlavicky a nozicky jsem videl.
Rad bych, kdybych na ne mohl zapomenout.

51037

2.5.2005 0:19

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

carodejnik 62.?.?.?

Reakce na 51037

Kemo, uspesne statne firmy existuju napr. Volkswagen, Renault, Deutsche Telekom. Nechcete mi azda tvrdit, ze americke nestatne firmy vyrabaju lepsie auta a maju vyssie zisky ako VW?
Pri americkych sunkach je slovo auto trosku prehnane, zerie to ako tank, vyzera to este horsie a na dodatok to ani nevie strielat...

51136

3.5.2005 2:32

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

kema 216.?.?.?

Reakce na 51136

Carodejniku, posledni automobil vyrobeny statnim podnikem v Nemecku se jmenoval Trabant.
Co se americkych aut tyce, jedno vlastnim a neni tak spatne.Moc nezere a skarede take neni. Mam pocit, ze vase informace jsou aspon 20 let stare. Mozna, ze jste tu dobu prospal zavesen jako netopyr nekde v jeskyni. Jak jest u vas carodejniku ostatne zvykem.

51287

3.5.2005 8:43

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

carodejnik 62.?.?.?

Reakce na 51287

Kemo, ci som v jaskyni prespal dobu, nebolo tematom tejto diskusie, VW nie je trabant, vacsinovym ucastnikom VW je Bundesland Niedersachsen a americke auta stoja za h¤%&o.

51353

29.4.2005 13:39

Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Gyd gydous (zavináč) gmail (tečka) com 217.?.?.?

Skoda toho pripominani, kdo je Zid a kdo ne. Tohle spolehlive odpudi vetsinu lidi, i kdyz by clanek (jakykoliv) obsahoval zajimave a pravdive informace.

50939

29.4.2005 13:56

Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

abel 81.?.?.?

Kdyby autor článku věnoval více času hlubší analýze problému místo pátrání po árijském či neárijském původu zúčastněných, myslím, žeby to prospělo věci víc. A pánové Nohejl, Albert a spol. mi velmi vzdáleně připomínají římského politika Katona Staršího, který ať sev římském senátu mluvilo o čemkoliv, vždy končil řeč:" Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno". Jen vzdáleně, neboť Zvědavec není římský senát, na rozdíl od něj se tady nic nevyřeší, a řeči zde pronášené svět moc nezmění.

50941

30.4.2005 4:49

Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Je jasne nad slunce ,ze Vam vadi ,upozornit verejnost ,kdo je kdo,nebot to je to ,co zide delaji cela staleti menit jmena ,s falenymi jmeny prolest do vyznamnych fukci a zde uplatnit vliv pro sve chazarske soukmenovce ,co se predstavuji verejnosti ,co by zide,ale nejsou.Kalit vodu je jejich hlavnim ukolem ,ktery jim napomaha v jejich pronikani,skody jsou viditelne po celem svete ,jen ta "Ruska revoluce" ,ktera ruskou nebyla ale zionisticko-chazarskou ,co stala 100 milionu zivotu ,jez se literarne prisila "bolsevikum,komunistum a NKVD ,pritom to byli vesmes vsichni zide ,ale v historii se nesmi napsat Berija zid ,ale komisar bolseviku,proste ,jste jeden z tech ,co oblbuji verejnost s tim ,ze se nikdy nic nespravi,ale spravi,kdyz to spravit budem chtit,coz zide citi sami na sobe ,jako ve vsech pogromech ,kdyz uz lidem dosla trpelivost,coz oni velmi dobre znaji,proto dnesni , co by take "krestani-maranos" moderniho veku se boji,ze az vyjde pravda najevo ,kdo stoji a okrada spolecnost,tak nastane mela.V Polsku v Katyn se vrazdilo,NKVD v cele s Berijou svedli vinu na Nemce ,za coz mnozi byli jinymi zidy v Nurimberskem procesu poveseni,po prislusnem vyslechu provadenem s pomoci 2500 vselijakych zidovskych prisluhovacu -mucitelu (tak jak v Bagdadske veznici )urcenych k tomuto zlocinu a nakonec ,dnes lide vedi ,kdo byl vrahem,tak ,jak za Ukrajinsky holocaust,madrskou revoluci a jine.

The most contentious issue is the massacre of 22,000 Polish officers, priests and intellectuals in Katyn Forest in 1940. Stalin was bent on decapitating the Polish establishment while claiming the Nazis did it.

50982

30.4.2005 9:31

Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Žid 213.?.?.?

Všem nežidům: Nebýt nás, tak do dnes lítáte po lese s pazourkem a honíte divočáky.

50992

30.4.2005 12:39

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 50992

>Všem nežidům: Nebýt nás, tak do dnes lítáte po lese s
>pazourkem a honíte divočáky.

Jen takova mala otazecka,...muzu?
Pises cesky.
Takze jsi Cech,hlasici se k zidovske vire, nebo se k ceskemu narodu nehlasis?
Tve srdce, duse ... a tak.
Mas v tom jasno?
Opravdu me to zajima. Bez jakekoliv averze.
Dik za odpoved.

P.S. Ani si neuvedomujes, jak stastny musel byt zivot tech, kteri honili divocaky po lesich [smích]
Dodnes se je snazi napodobit, ale s pazourkem by se bali.
Kulovnici potrebujiiii,....srabi [mrknutí jedním okem]

50996

30.4.2005 12:45

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Lev 68.?.?.?

Reakce na 50992

Všem nežidům: Nebýt nás, tak do dnes lítáte po lese s pazourkem a honíte divočáky.
______________________________________

Jo, jo Zide. To uz pro vas dnes delame. Co bude asi next ?

50997

30.4.2005 16:36

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

albert 192.?.?.?

Reakce na 50992

(Příspěvek zrušen. Mimo mísu. Ten článek není o židech. Editor)

51003

30.4.2005 19:39

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

albert 192.?.?.?

Reakce na 51003

(Příspěvek zrušen. Mimo mísu. Ten článek není o židech. Editor)

51011

1.5.2005 3:58

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

albert 70.?.?.?

Reakce na 51011

Kdyz puvodni clanek neni o zidech, tak proc autor o vetsine gauneru si nodpustil rici ze to jsou zide (tj. nejakym zpusobem hlasici se k zidovstvi coby 'spolecenske strategii'[mrknutí jedním okem], zatimco o nezidovskych gaunerech jejich identitu (ci narodnost v tomto pripade), vynechal ?? [zmaten]

51046

2.5.2005 0:21

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

carodejnik 62.?.?.?

Reakce na 50992

Pan Stwora, ale ten clanok nie je ani o Nezidoch!

51137

1.5.2005 0:17

Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 129.?.?.?

A co tendlencten? Ten je k veci?

51027

1.5.2005 1:45

Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Boris Cvek cvekb (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Je-li někdo zločinec, je irelevantní, jaké národnosti či náboženství je... autor článku sám na sebe svolává podezření, že je nacista, což mu vůbec nedodává na důvěryhodnosti. Člověk, který by měl reálnou znalost všech zmíněných fakt, by prostě nemohl být takový primitiv, aby všude, kde uzná za vhodné, uvedl označení "Žid", které je ověřitelné jen podle Norimberských zákonů (patrně z nich vychází i sám autor - nacista).

51038

1.5.2005 23:52

Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Pavel pjurzykowski (zavináč) volny (tečka) cz 84.?.?.?

Není divu, že autor není znám. Zde byl pravděpodobně porušen zákon o rasové a náboženské nesnášenlivosti.

Prosím neoznačujte někoho židem, někoho křesťanem, někoho tak či onak. Stranka http://www.prefer-statement.wz.cz/, ze které byl článek převzat je evidentně namířena proti židum (viz úvodní citát, viz další odkazy).

Přesně tak začala II. světová válka a Hilter.

51130

2.5.2005 0:23

Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

carodejnik 62.?.?.?

To ci je ten ci onen zid alebo nezid je velmi relevantne.
Ked sa robi profil zlocincov, je dolezity kazdy detail.

51138

2.5.2005 11:58

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

čarodějnice 82.?.?.?

Reakce na 51138

A jaký důležitý detail o sobě jste nám zatajil Vy?

51190

3.5.2005 0:20

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

carodejnik 62.?.?.?

Reakce na 51190

Ja nie som zlocinec a ani som nic nevytuneloval, mila carodejnica. My sa tu bavime o Zeleznom, Laudrovi a innych tunelaroch, z ktorych vacsina nema zaluda chraneneho predkozkou a odiera sa im o trenirky trochu viac ako je to u Gojov.

(Zbytek cenzurovan. Mistře, nelíbí se mi váš tón a vaše neustále rozlišování na Slováky a Čechy, a kdo co řekl a neřekl. Editor)

51271

3.5.2005 0:53

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

carodejnik 62.?.?.?

Reakce na 51271

>(Zbytek cenzurovan. Mistře, nelíbí se mi váš tón a vaše
>neustále rozlišování na Slováky a Čechy, a kdo co řekl a
>neřekl. Editor)

Pan Stwora, ja si zase myslim, ze ste neobjektivny a problem mate uplne inde, nie v mojom tone. Nikdy som diskusiu na temu Slovakov a Cechov nezacinal ja. Mozete si ich vsetky prejst a presvedcit sa sam. Alebo ma mozete vyradit z prevadzky. Nakoniec je to vas webzine, ako to s oblubou uvadzate.
Dokazete byt neuveritelne jesitny, ked sa vam niekto nepaci.

51276

3.5.2005 0:59

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Lev 68.?.?.?

Reakce na 51271

(Zbytek cenzurovan. Mistře, nelíbí se mi váš tón a vaše neustále rozlišování na Slováky a Čechy, a kdo co řekl a neřekl. Editor)
______________________________________________

"Carodejniku" Bolo, priteli, Ty vis, ze Slovaky povazuji za sve bratry !! Mam rad Tve uvahy i jak pises a smyslis, ale bud tak hodny a nebojkotuj Cechy, nebot to pokakas Slovakum. Promin ! musel jsem Ti to Bolo sdelit !

51277

3.5.2005 11:53

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Čarodějnice 82.?.?.?

Reakce na 51271

Omyl.
Rasismus a jiné diskriminační projevy jsou velmi nebezpečným společenským jevem. Je proto logické, že jeho vážnější projevy jsou postihovány zákonem o přestupcích a ty nejzávažnější i trestním zákonem. V zákoně č. 140/1961 Sb., trestní zákon jsou to především skutkové podstaty trestných činů § 260 až 261a nazvané Podpora a propagace hnutí směřujících k potlačení práv a svobod člověka.
Vaše příspěvky a příspěvky některých Vašich duševních spřízněnců tuto skutkovou podstatu trestného činu naplňují.

51360

11.5.2005 4:46

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 51360

>V zákoně č. 140/1961 Sb., trestní zákon jsou to
>především skutkové podstaty trestných činů § 260 až
>261a nazvané Podpora a propagace hnutí směřujících k
>potlačení práv a svobod člověka.


Nemohu si odpustit poznámku - hnutí ksměřující k potlačení práv a svobod člověka - jako první takové mě napadá NEOCONS.
Souhlasím, mělo podpora a propagace Neocons by měla být přísně trestána.

52279

2.5.2005 23:01

Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Emma Bovary 62.?.?.?

Funny příspěvek je sice podepsaný Žid nicméně soudím že autor nemá nic s Židy společného. Bud je to nějaký nežidovský příznivec Bushe a Šarona nebo druhá možnost někdo kdo Židy nemá rád a jenom tak provokuje.

51258

4.5.2005 12:13

Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Lojza 62.?.?.?

Po asi desátém slovu "žid" mě přestal článek zajímat, protože mi až nápadně připomínal výroky Adolfa, z včera v TV1 promítaného filmu o Hitlerovi.
Bože, kam až jsme to došli?

51527

6.5.2005 22:53

RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 51527


Po asi desátém slovu "žid" mě přestal článek zajímat, protože mi až nápadně připomínal výroky Adolfa, z včera v TV1 promítaného filmu o Hitlerovi
--------------------------------------------------------------- já jednou narazil na stránky o tom,že za vším jsou židé.Nejlepší hudebníci,vědci lékaři atd.Po stopadesátém slovu "žid" jsem se po...

51856

10.5.2005 11:02

Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

ČTENÍ. [zahanbení]

52212

19.5.2005 20:13

Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

mpixel 81.?.?.?

Já na kupónové privatizaci vydělal a myslím že kupónovka bylo nejspravedlivější řešení na privatizaci jaké mohlo být. Já dal totiž kupóny přímo do firem. Vím, spousta lidí je naštvaných protože své kupóny dali Koženému, fondům jako PPF a pod. To že když to dám fondům, že se to rozkrade mi bylo jasný hned. Kdyby jste nebyli blbý tak tu teď nenadáváte. Nejlepší řešení jaký jsem zvolil já bylo - dát to do podniků a po kupónovce to ihned prodat, protože pak se jen tunelovalo a kdo to tam nechal, tak si s akciema mohl utřít zadek. Podle mě byla kupónovka spravedlivá.

53094

23.5.2005 11:20

Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě bartl (tečka) a (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?


Je to naprosto jistě přesně tak. K článku není co dodat. Ať už psal článek kdokoli, má mé plné sympatie. A tohle obhajovat, to už lidé musí být opravdu absolutně slepí a naivní. Bohužel, těch je v ČR většina a proto je tohle nejen možné, ale dokonce si myslím, že pokud by šlo vše zopakovat, tak by se tento národ nechal opět okrást.

53370

7.6.2005 17:04

Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 154.?.?.?

Jak by to rek dobrej vojak Svejk . Tak si zapamatujou , kradou v CZ vsicni , ale zidi nejvic ..........

55049

26.6.2005 9:04

Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Jirka Sokolík jirka (tečka) sokolik (zavináč) cenrtrum (tečka) cz 62.?.?.?

Někdo tady poznamenal, že se dělo privatizační rozkrádání v menším měřítku i na okresních úrovních.
Musím tomuto výroku dáti za pravdu. Jsem ze Sokolova a tam všechny lukrativní majetky zprivatizovali bývalí podnikoví papaláši, komunističtí bossové, StBáci a zelinářsko-řeznicko-hospodská mafie. Obyčejný člověk se k tzv.lizu nedostal, protože neměl informace a ty správné konexe. Samozřejmě, že výše jmenovaní mafiáni jsou drtivou většinou členy ODS ...

58540

26.6.2005 9:25

Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Jirka Sokolík jirka (tečka) sokolik (zavináč) cenrtrum (tečka) cz 62.?.?.?

... proto také žádná vláda u nás,ani ODS nebude mít zájem aby byl soudní proces s Vladimírem Hučínem veřejný, protože pan Hučín toho ví velmi mnoho a je velmi nepohodlný mnoha lidem napříč všemi pol. stranami ...

58542

28.6.2005 4:51

Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 207.?.?.?

skoda ze jsem ten clanek nechytil kdyz byl cerstvy, ted uz nema cenu prispivat, akorat, ze v podstate verim, jak na psano!!!
stefan

58841

1.7.2005 10:40

Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století

Abeille 62.?.?.?

Solidní Hitlerovská propaganda ....

59334

14.9.2005 15:01

hlupák

jochen 193.?.?.?

Článek napsal hloupý člověk, protože rasista. To stačí k tomu, aby ztrácel soudnost. Jeden dřívější Jugoslávec po složitém bádání přišel na to, že Atlantida leží někde u Jugoslávie...

70622

22.12.2006 10:17

Přece nikdo nikoho nenutil dávat své akcie do investičních fondů

Dušan Polanský 160.?.?.?

Já jsem tak neučinil. Sice žádná veliká sláva to nakonec nebyla, ale bylo to moje svobodné rozhodnutí. Jakápak mohutná reklama. Já zásadně např. nekupuji to, na co je reklama. Takové zboží musí být přece drahé. Může si to někdo z Vás dovolit? Přece gramotní člověk si dokáže akcie spravovat sám. I sám si je přes příslušnou instituci prodat. Spíš mám pocit, že se vztekají lidé, kteří ani tuhle elementární odpovědnost nedokázali vzít na sebe nebo uvěřili (se ulakomili na to), že někdo cizí jim vydělá jenom tak, pro nic za nic, balík peněz. Myslím si, že rozkradení peněz bylo ještě zcela o něčem jiném než o kupónové privatizaci.

123835

7.5.2010 22:12

Doporučuji knihu.....

marty.b 84.?.?.?

To stálé upozorňování že je někdo žid, znehodnocuje článek. Je to věc která spoustu lidí odradí dočís ho do konce.

Na toto téma doporučuji knihu od
Ing. Františka Nevařila (Dvořáka) CSc
Velká loupež aneb bourání státu, vydanou v r.2004

218919

10.3.2011 9:31

porušení zákona

pozorovatel 195.?.?.?

Chtěl bych autora upozornit, že zveřejněním údajů v článku o datech narození a národnosti (etniku) konkrétních osob se dopustil porušení zákona na ochranu osobních údajů č.101/2000Sb.

Současně je ke zvážení orgány činnými v trestním řízení, zda odkazy na židovský původ osob se autor nedopouští hanobení národa a víry.

239235

19.3.2011 0:41

Komunisticko-StB-acti zlocinci...

Obcan X 95.?.?.?

Clanek nema jedineho autora, ale vznikl z prispevku lidi, kteri o jednotlivych zlocinech vedeli ze sveho okoli. Podobny souhrn lze nalezt i na

http://atanova-zasuvka.blog.cz/1011/byl-jsem-svedkem-kradeze-stoleti-1-dil a dal na
http://atanova-zasuvka.blog.cz/1011/byl-jsem-svedkem-kradeze-stoleti-2-dil

Tyto zlociny jen dokazuji, ze neslo o zadnou 'sametovou revoluci', ale o dlouha leta peclive pripravovanou ustupovou varianu komunisticke mafie, az se stat zacne hospodarsky hroutit... Transformace provedena StB mela tyto cile:
1. Zachranit komunisticke zlocince pred lucernami
2. Prevest komunisticke zlocince do mocenskych pozic CR
3. Pomoci komunistickym zlocincum rozkrast CR.

Dluzno priznat, ze se to komunistickym a estebackym zlocincum podarilo na 100%...
[zmaten]

239795

11.2.2014 18:36

Ekonom Dušan Tříska šokuje: Chudých Čechů je moc, neměli by volit

.. 77.?.?.?

Ekonom Dušan Tříska šokuje: Chudých Čechů je moc, neměli by volit
http://domaci.eurozpravy.cz/spolecnost/87162-disku...

304458

22.3.2020 22:39

Prosím o propagaci.

ttom 109.?.?.?

Článek byl původně mnohem delší a myslím, že byl z Cibulkových stránek (viz Cibulkovy seznamy). Například jsem zde nenašel jméno Kellner a stať by se aktálně dala rozšířit o mnohé další kauzy. Je dobré to neustále připomínat a uvědomit si, jak to ve skutečnosti bylo. Čas mnohé překryje a odpovědní lidé na to sázejí. Bohužel Klaus už potrestán nebude,zůstane ve svém od Kellnera financovaném institutu kázat dál svoje fabulace. Existuje i kniha, která celou tuto divokou éru podrobně popisuje. Bohužel nevím jméno. Zkusím najít. Díky za kopírování článku a rozšiřování povědomí. Mnoho lidí nic neví a ani netuší.

377826

22.3.2020 22:42

p. Soudek.

ttom 109.?.?.?

Například po tomto mafiánovi zbyl jeden barák v Novém Boru, ulice TGM. Krásná prvorepubliková vila to byla a on ji nechal desítky let chátrat, až jednou v roce 2018 jedna z obvodových zdí spadla na chodník, kde denně projde mnoho lidí včetně mé rodiny. Až takto se může projevit jedno z chapadel mocné mafiánské chobotnice.

377827

Příspěvků: 135

27.04. 02:05 Peleška Milan  Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
27.04. 04:01 Karel 4u  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
29.04. 06:54 albert  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
29.04. 15:15 zdenek  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
02.09. 16:09  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
28.03. 14:42  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
27.04. 02:09 Vladimír Stwora  Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
28.04. 20:17 Jan Zeleny  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
29.04. 06:48 albert  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
29.04. 09:45 Had  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
27.04. 03:43 Vaclav  Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
28.04. 03:32 kema  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
28.04. 17:15 Vratislav  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
28.04. 19:08 Karel 4u  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
06.07. 15:39 smutnyklaun  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
27.04. 04:54 Robert Nohejl  Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
27.04. 05:14 Robert Nohejl  Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
28.04. 11:46 myskamiki  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
29.04. 07:13 albert  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
27.04. 06:59 Oto  Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
27.04. 10:39 Dana  Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
28.04. 09:44 Max  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
29.04. 11:58 Dana  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
29.04. 16:52 Max  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
02.05. 11:55 Dana  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
27.04. 10:59 fettgesicht  Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století - technická:
28.04. 17:17 Vratislav  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století - technická:
12.07. 21:18 begeistert  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století - technická:
27.04. 12:04 anonym  Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
28.04. 03:38 kema  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
27.04. 13:06 deu  Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
27.04. 14:01 Max  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
28.04. 02:15 deu  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
28.04. 09:51 Max  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
28.04. 16:06 Karel 4u  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
29.04. 01:29 deu  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
27.04. 15:31 AL  ŽIDÉ
02.05. 22:23 Ruda  RE: ŽIDÉ
27.04. 15:47 Krutas  Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
27.04. 19:34 Ruda  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
28.04. 15:49 23plastik  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
01.05. 05:20 r  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
27.04. 16:08 Druid  Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
27.04. 17:35 Karel z Čech  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
27.04. 18:13 Karel z Čech  Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
28.04. 00:44 Vcelicka  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
29.04. 11:58 Karel z Čech  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
29.04. 14:50 Ruda  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
27.04. 18:30 Vaclav  Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
27.04. 19:40 Ruda  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
27.04. 19:48 68  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
27.04. 21:11 Vaclav  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
27.04. 20:04 Karel 4u  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
27.04. 21:02 A.  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
27.04. 23:03 Karel 4u  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
28.04. 09:34 Dana  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
02.05. 22:32 Ruda  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
03.05. 11:43 Dana  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
03.05. 14:38 Lev  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
03.05. 17:57 Ruda  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
03.05. 19:34 Ruda  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
03.05. 21:43 Lev  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
04.05. 11:50 Dana-Čarodějnice  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
28.04. 17:22 Vratislav  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
27.04. 19:56 Pavel -Čert- Němec  Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
27.04. 22:36 from  Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
27.04. 23:36  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
28.04. 01:58 albert  Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
28.04. 03:34 Robert Nohejl  Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
28.04. 06:11 albert  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
28.04. 06:20 albert  Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
28.04. 07:29 J.Hanč  Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
28.04. 08:21 Modráček  Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
28.04. 13:41 Jarka  Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
28.04. 14:22 Hanyz  Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
28.04. 15:11 Jan  Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
28.04. 15:42 Lone  Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
28.04. 17:12 Petge  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
28.04. 17:45 Lone  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
28.04. 18:01 Barbora  Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
28.04. 20:30 Pavel Šrubař  Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
02.05. 18:55 Barbora  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
02.05. 22:28 Pavel Šrubař  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
28.04. 22:14 bubeník  Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
29.04. 03:47 Robert Nohejl  Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
29.04. 04:51 Robert Nohejl  Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
29.04. 06:43 Vratislav  Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
01.05. 01:49 kema  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
29.04. 06:49 Vratislav  Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
29.04. 08:36 TraTom  Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
29.04. 09:54 Had  Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
29.04. 10:22 dr.sadr  Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
01.05. 01:44 kema  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
02.05. 00:19 carodejnik  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
03.05. 02:32 kema  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
03.05. 08:43 carodejnik  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
29.04. 13:39 Gyd  Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
29.04. 13:56 abel  Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
30.04. 04:49 Robert Nohejl  Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
30.04. 09:31 Žid  Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
30.04. 12:39 Idealista  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
30.04. 12:45 Lev  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
30.04. 16:36 albert  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
30.04. 19:39 albert  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
01.05. 03:58 albert  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
02.05. 00:21 carodejnik  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
01.05. 00:17  Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
01.05. 01:45 Boris Cvek  Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
01.05. 23:52 Pavel  Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
02.05. 00:23 carodejnik  Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
02.05. 11:58 čarodějnice  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
03.05. 00:20 carodejnik  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
03.05. 00:53 carodejnik  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
03.05. 00:59 Lev  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
03.05. 11:53 Čarodějnice  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
11.05. 04:46 Karel z Čech  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
02.05. 23:01 Emma Bovary  Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
04.05. 12:13 Lojza  Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
06.05. 22:53 Vratislav  RE: Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
10.05. 11:02  Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
19.05. 20:13 mpixel  Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
23.05. 11:20  Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
07.06. 17:04  Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
26.06. 09:04 Jirka Sokolík  Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
26.06. 09:25 Jirka Sokolík  Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
28.06. 04:51 stefan  Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
01.07. 10:40 Abeille  Zpráva o rozkrádání českého národního majetku v 90.letech 20.století
14.09. 15:01 jochen  hlupák
22.12. 10:17 Dušan Polanský  Přece nikdo nikoho nenutil dávat své akcie do investičních fondů
07.05. 22:12 marty.b  Doporučuji knihu.....
10.03. 09:31 pozorovatel  porušení zákona
19.03. 00:41 Obcan X  Komunisticko-StB-acti zlocinci...
11.02. 18:36 ..  Ekonom Dušan Tříska šokuje: Chudých Čechů je moc, neměli by volit
22.03. 22:39 ttom  Prosím o propagaci.
22.03. 22:42 ttom  p. Soudek.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

50

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 111 čtenářů částkou 17 636 korun, což je 50 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Poučme se, co způsobil totální lockdown v Izraeli26.10.20 00:42 Izrael 1

Jak u Prymulových hrabou a hrabou (pod sebe)24.10.20 18:21 Česká republika 5

Poskytovatelé hudby prý řeší nadřazenost bělochů. Písně čeká přísná kontrola24.10.20 10:04 Neurčeno 6

Soud dnes rozdal podmíněné tresty oběma autorům nápisu v Letech23.10.20 21:43 Česká republika 0

Vipná analýza Prymulova kiksu23.10.20 18:35 Česká republika 7

Prymulův konec? Neradujme se předčasně23.10.20 13:06 Česká republika 2

Sám Prymula náhubek neměl a chodí do restaurace i přes to, že je zavřel23.10.20 08:35 Česká republika 11

Na Slovensku testují "když budeš hodný, můžeš ven" - hlavní cíl hysterie kolem koronaviru22.10.20 21:22 Slovensko 2

Udavač volal linku 158 na chlapa bez náhubku22.10.20 21:14 Česká republika 4

AGENDA 2030 – TVŮRCI NYNÍ ZHODNOTILI SVÉ ZRŮDNÉ PLÁNY22.10.20 13:37 Neurčeno 0

Plánovaná demonstrace 28. října v Praze22.10.20 08:53 Česká republika 0

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 13

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 9

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Maďarská poslankyně skartovala knihu dětškých pohádek plnou gayů a leseb, aktivisté ječí13.10.20 18:08 Maďarsko 3

Měnové kurzy

USD
23,08 Kč
Euro
27,29 Kč
Libra
30,06 Kč
Kanadský dolar
17,46 Kč
Australský dolar
16,43 Kč
Švýcarský frank
25,45 Kč
100 japonských jenů
22,01 Kč
Čínský juan
3,44 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,47 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
30,21 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 944,01 Kč
1 unce stříbra
562,76 Kč
Bitcoin
297 763,25 Kč

Poslední aktualizace: 26.10.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 14 320